Ο επιλεκτικός επαναστάτης είναι επαναστάτης για γέλια
08/12/2014 15:44
Του Μίλτου Π. Χρυσομάλλη
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο επιλεκτικός επαναστάτης είναι επαναστάτης για γέλια

Να προσπαθείς να πολεμήσεις το σύστημα πεθαίνοντας της πείνας για να φοιτήσεις στα έδρανά του, είναι παράλογο.

Προσπάθησα να καταλάβω τον Νίκο Ρωμανό. Αλήθεια, προσπάθησα πολύ. Αφουγκράστηκα τις ακραίες εκδοχές περί ανθρωπίνων δικαιωμάτων που κάθε ημιμαθής πιπιλίζει σαν ασφαλές ιδεολογικό γλειφιτζούρι.

Διάβασα τα περί θεόστραβης δικαιοσύνης που αδυνατεί να κρίνει με συμπάθεια «το παιδί». Παρακολούθησα τις εκδηλώσεις διαμαρτυρίας, όπου οι παρευρισκόμενοι δήλωναν την στήριξή τους προς τον νεαρό απεργό πείνας, είτε γιατί γνώριζαν την ουσία του θέματος είτε γιατί βρήκαν μια αφορμή να καταγγείλουν το κακό και άδικο κράτος είτε γιατί έτσι τους επέβαλε ο κομματικός τους ή μή φορέας.

Εν τέλει, όχι μόνο δεν έβγαλα άκρη, αλλά προβληματίστηκα ακόμα περισσότερο.

Ένα από τα σημεία της όλης ιστορίας που δεν μπορώ να κατανοήσω, είναι πώς γίνεται ένας άνθρωπος που τον Ιούνιο του 2013 σε επιστολή του μέσα από τις φυλακές Αυλώνα έγραφε «ή μάχεσαι για την καταστροφή του συστήματος ή συνθηκολογείς με τις παροχές του» να απεργεί τώρα διεκδικώντας συνθηκολόγηση με τις εκπαιδευτικές παροχές του ΤΕΙ.

Σύστημα δεν είναι και αυτό για τον ίδιο και τους ομοϊδεάτες του, και μάλιστα από τα πιο διαβρωμένα;

Αυτό το σύστημα δεν πολεμούν αναρχικοί και αντεξουσιαστές; Σε αυτό δεν εκμεταλλεύτηκαν ουκ ολίγες φορές μέχρι τώρα την έννοια του πανεπιστημιακού ασύλου, μετατρέποντας τους χώρους των Σχολών σε εστίες παραβατικότητας και ορμητήρια κλεφτοπόλεμου, καταστρέφοντας τη δημόσια, αλλά και την ιδιωτική περιουσία; Καταστρέφοντας τις υποδομές αυτού του συστήματος, δεν εκφράζουν δεκαετίες τώρα την αντίδρασή τους;

Θα μου πείτε ότι, κατ’ αυτήν την λογική, ο αναρχικός πρέπει να είναι και αμόρφωτος; Φυσικά και όχι. Αλλά όποιος δηλώνει «ενάντια» στο σύστημα επιλέγει και «αντισυστημικό» τρόπο μόρφωσης. Διαβάζει τα βιβλία που εκείνος επιλέγει και παρακολουθεί το έργο των πνευματικών ανθρώπων οι οποίοι τον εκφράζουν. Εξάλλου, για τους αναρχικούς σαν κι εκείνον- ο ίδιος αυτοχαρακτηρίζεται έτσι, δεν είναι δικό μου - το σημαντικότερο όπλο για να αντιταχθείς στην προπαγάνδα και την πνευματική αποχαύνωση του συστήματος είναι η αληθινή μόρφωση. Γιατί τότε απεγνωσμένα ζητά να ενταχθεί στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, η οποία θεωρείται το κέντρο της πνευματικής αποχαύνωσης των νέων και της συστημικής προπαγάνδας κατά την αναρχική ιδεολογία;

Δεν στέρησε κανείς από τον Νίκο Ρωμανό το δικαίωμα στην μόρφωση. Η παραβατική του συμπεριφορά του στέρησε την ελευθερία του. Οδήγησε στον εγκλεισμό του και ως συνέπεια, σύμφωνα με τον σωφρονιστικό κώδικα, δεν δικαιούται εκπαιδευτική άδεια. Άλλωστε, τι νόημα έχουν οι περιορισμοί που επιβάλλονται σε έναν κρατούμενο, εάν αυτός μπορεί να γυρίζει τη μισή μέρα ελεύθερα στα αμφιθέατρα της Σχολής του; Και μην μου πείτε τις λύσεις που προτείνονται από ορισμένους για αστυνομική επίβλεψη, γιατί τότε ανοίγει νέος κύκλος διαμάχης για κάθε κρατούμενο που θα τον σέρνει και μια διμοιρία των ΜΑΤ. Να διευκρινίσουμε ότι η εκπαιδευτική άδεια νοείται ως έγκριση συνεχούς καθημερινής απουσίας του κρατούμενου από το σωφρονιστικό κατάστημα για τη φοίτηση και όχι χορήγηση των προβλεπόμενων αδειών για την συμμετοχή του στις εξεταστικές, τις οποίες ούτως ή άλλως δικαιούται.

Η υγεία του Ρωμανού αδιαμφισβήτητα είναι το σημαντικότερο δικαίωμα του κρατουμένου που πρέπει να διασφαλιστεί. Μόνος του ο Ρωμανός πρέπει να την προστατεύσει για να δώσει τους δίκαιους ή άδικους κατά τη γνώμη του καθενός, αγώνες του.

Επίσης, πρέπει η Πολιτεία να προβλέψει τη διαδικασία διασφάλισης του συνταγματικά κατοχυρωμένου για όλους δικαίωμα στη μόρφωση και για περιπτώσεις κρατουμένων. Δεν γίνεται κάθε φορά, εγκληματίες του κοινού Ποινικού Κώδικα να εκθέτουν την Πολιτεία. Ο Νομοθέτης πρέπει να δημιουργήσει το θεσμικό εκείνο πλαίσιο, μέσα στο οποίο οι κρατούμενοι θα μπορούν να έχουν πρόσβαση στη μόρφωση, χωρίς να αναιρείται η έννοια του σωφρονισμού και της κράτησης και στην προκειμένη περίπτωση, χωρίς να κινδυνεύει η κοινωνία από τη διάπραξη νέων εγκληματικών πράξεων από τους ίδιους τους κρατούμενους.

Πέρα από τα παραπάνω όμως, εγείρεται ένα ερώτημα: Γιατί ο ΣΥΡΙΖΑ προσπαθεί να αναγάγει την υπόθεση ενός κρατουμένου, ο οποίος κάνει απεργία πείνας, σε πολιτικό ζήτημα; Λες και ο κρατούμενος Ρωμανός δεν είναι στη φυλακή για ένοπλη ληστεία και όσα όλα περιέχει η δικογραφία, αλλά βρίσκεται εκεί ως «πολιτικός» κρατούμενος.

Γιατί ο ΣΥΡΙΖΑ προσπαθεί να κινητοποιήσει τις μάζες για την υπεράσπιση ενός κοινού εγκληματία;

Μήπως προσπαθεί έτσι να δώσει άλλοθι στους γνωστούς μπαχαλάκηδες;

Θεωρεί ο ΣΥΡΙΖΑ ότι με αυτόν τον τρόπο θα καταφέρει να δημιουργήσει πολιτική αστάθεια; Ο ίδιος ο Ρωμανός ή οι γονείς του δεν καταλαβαίνουν ότι γίνονται έρμαια στην πολιτική και κομματική εκμετάλλευση των συνιστωσών; Ή μήπως το καταλαβαίνουν;

Αν το καταλαβαίνουν ας θυμάται ο Ρωμανός ή οι γονείς του, πως όταν υιοθετείς μια στάση ζωής που αντίκειται στους νόμους μιας κοινωνίας, οφείλεις να περιμένεις την αποστέρηση οποιωνδήποτε δικαιωμάτων σου από την πολιτεία ως συνέπεια των πράξεών σου.

Βεβαίως και μπορείς, με τα μέσα που σου παρέχει η δικαιοσύνη, να ζητήσεις μια επιεικέστερη ποινή, όμως άλλο είναι αυτό και άλλο το να θέλεις να επιλέξεις, με μια εκβιαστική απεργία πείνας, ποια δικαιώματα θα στερηθείς και ποια όχι.

Να προσπαθείς να πολεμήσεις το σύστημα πεθαίνοντας της πείνας για να φοιτήσεις στα έδρανά του, είναι παράλογο.

Ας πάψουν κάποιοι, λοιπόν, να καιροσκοπούν στην απεγνωσμένη προσπάθεια κάποιου να κάνει τον επαναστάτη.

Γιατί ο επιλεκτικός επαναστάτης, είναι επαναστάτης για γέλια και όσοι καιροσκοπούν σε αυτόν είναι γελοίοι.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. σκεπτικιστης avatar
    σκεπτικιστης 08/12/2014 16:25:51

    πολλες οι αντιφασεις και τα παραδοξα του αρθρογραφου Κατ αρχας ειτε συμφωνεις, ειτε διαφωνεις με τη σταση του νεαρου Ρωμανου, σιγουρα δεν γελας. Συμπονας εναν ανθρωπο που παιζει με τη ζωη του για τον αγωνα του, εστω κι αν διαφωνεις με τις πραξεις του, με την ιδεολογια του. Επισης θελω να θυμισω πως οταν εγινε λογος για τους φασιστες και την επιθυμια τους καταλυσης του πολιτευματος, ολοι συμφωνησαμε πως μονο για παρανομες πραξεις θα πρεπει να διωχθουν και οχι για την ιδεολογια. Και εκεινο ειναι πραγματικος κινδυνος. Εδω ο νεαρος καταδικαστηκε για την πραξη, ομως καθημερινα επιζητειται και το λιντσαρισμα λογω ιδεολογιας του. Καντε λιγι κρατει. Δυστυχως γι αυτον, ασχολουνται μαζι του πρωθυπουργος και αλλοι αρχηγοι . Δεν θα του βγει σε καλο, ´οταν στην πλατη του γινεται παιχνιδι.

    • Β avatar
      Β @ σκεπτικιστης 12/12/2014 17:21:47

      Αντιφάσεις και παράδοξα αλλά στ σχόλιό σου δεν αναφέρεις το παραμικρό! Το άρθρο έχει κρυστάλλινη διαύγεια επιχειρημάτων και απαντά σε ένα προς ένα για όσα προβλήματα τέθηκαν με την απεργία πείνας του έγκλειστου και το αίτημά του!

  2. Άλφα του Κενταύρου avatar
    Άλφα του Κενταύρου 08/12/2014 16:58:53

    Κύριε Μίλτο Χρυσομάλλη, ο Νίκος Ρωμανός, δεν είναι παρά ένας εικοσάχρονος που αδυνατείτε να τον ερμηνεύσετε με σεβασμό, γιατί πιστεύει διαφορετικά πράγματα από αυτά που πιστεύετε εσείς και βαρύνεται από μία καταδικαστική απόφαση για απόπειρα ληστείας Τραπέζης. Οτιδήποτε άλλο, πιστεύω οτι είναι περιττό, υπερβολικό και ακραίο. Η προσπάθειά σας να τον παρουσιάσετε ως γραφική καρικατούρα και υπαίτιο για τη ρίψη σκουπιδιών στα γραφεία καθηγητών, για την καταστροφή περιουσιών και για τον Κατακλυσμό του Νώε, μάλλον είναι ατυχής και παρακινδυνευμένη. Ένας νέος άνθρωπος που δεν αφαίρεσε τη ζωή κανενός, κινδυνεύει να χάσει τη δική του, επειδή δεν βρίσκουμε το θάρρος, να κάνουμε ένα βήμα πίσω και να φερθούμε με ψυχική γενναιοδωρία ως Δημοκρατική Πολιτεία. Εμείς πάντως να ξέρετε πως δε γελάμε καθόλου. Μπορούν να γελάνε, μονάχα αυτοί που δεν έχουν αισθήματα και σεβασμό.

    • remali avatar
      remali @ Άλφα του Κενταύρου 08/12/2014 18:39:07

      με εκανες και δακρυσα. οχι αλλο καρβουνο

      • Άλφα του Κενταύρου avatar
        Άλφα του Κενταύρου @ remali 08/12/2014 20:05:48

        Δεν είχα τέτοιο σκοπό, ούτε και τόσο ...υψηλές προσδοκίες πάντως. Για να λέμε την αλήθεια, μόνο για να ρεύεσαι σε είχα ικανό.

        • Βήτα Σατύρου avatar
          Βήτα Σατύρου @ Άλφα του Κενταύρου 11/12/2014 14:36:53

          Με διασκέδασε ο λόγος σου . Λευτεριά σε ολους τους ληστές που δηλώνουν αντιεξουσιαστές . Σημείωση , το συντακτικό σου πάσχει .

          • Άλφα του Κενταύρου avatar
            Άλφα του Κενταύρου @ Βήτα Σατύρου 12/12/2014 09:13:41

            Χαίρομαι που δεν κατάλαβες απολύτως τίποτε από τον...λόγο μου. Το αντίθετο, θα ήταν έκπληξη. Κάτσε εκεί. Στο ''βήτα'' μιά ζωή.

          • Π. avatar
            Π. @ Άλφα του Κενταύρου 12/12/2014 18:18:43

            Με τον νέο νόμο όλα τα "καλά" παιδιά που είναι στις φυλακές όπως π.χ. ο δολοφόνος του Παύλου Φύσσα κλπ. θα ζητήσουν να ασκήσουν το δικαίωμα που τους δίνει ο νόμος ... Τότε νομίζω ότι όλες οι πολιτικές δυνάμεις θα αλλάξουν τακτική ειδικά μόλις 2-3 πάνε σε κάποιο μηχανουργείο και αφού "απαλλαχθούν" από το βραχιολάκι, γίνουν καπνός...

          • Άλυτη Εξίσωση avatar
            Άλυτη Εξίσωση @ Π. 12/12/2014 20:44:55

            ''.....Ασφαλώς ο νομοθέτης προκειμένου να προλάβει τις αντιδράσεις για τις μαζικές αποφυλακίσεις κρατουμένων με βραχιόλι, θα συμπεριλάβει κατηγορίες εγκλημάτων οι οποίες δε θα δικαιούνται να κάνουν χρήση αυτού του μηχανισμού. Αυτές οι κατηγορίες εγκλημάτων έχουν να κάνουν με σεξουαλικά εγκλήματα, ανθρωποκτονίες με ιδιαίτερη σκληρότητα, τρομοκρατία, οικονομικά σκάνδαλα διαφθοράς και δημόσιας διασπάθισης χρήματος.''

    • βαγγέλας avatar
      βαγγέλας @ Άλφα του Κενταύρου 08/12/2014 20:26:55

      Μόλις σταματήσει την απεργία πείνας, θα σταματήσει να κινδυνεύει και η ζωή του. Καλά θα κάνετε λοιπόν εσείς που σέβεστε τις επιλογές του, να τον πείσετε να μην αυτοκτονήσει. Δε θα ακυρωθεί η ποινική κύρωση που η κοινωνία έχει θεσμοθετήσει σαν συνέπεια ενός εγκλήματος, από τον εκβιασμό του δράστη που χρησιμοποιεί τη ζωή του και την ηλικία του σαν διαπραγματευτικό ατού. Αλλά αυτοί που στηρίζουν τον "αγώνα" του Ρωμανού είναι εκείνοι που κοροϊδεύουν την κοινωνία και τους εαυτούς τους(;). Προσβολή στη νοημοσύνη είναι, και η χειρότερη υποκρισία, η πρόφαση εκπαιδευτικών λόγων για παροχή άδειας. Ο άνθρωπος που, κατά δηλώσεις του, έχει κηρύξει τον πόλεμο στην κοινωνία, που απειλεί και με την προχθεσινή του δήλωση με τρομοκρατικές ενέργειες, που είναι απροκάλυπτα αμετανόητος, πεθαίνει για να σπουδάσει διοίκηση επιχειρήσεων. Καλός ο φερετζές, αλλά από πίσω είναι προκλητικά εμφανής η προσπάθεια χρήσης κάθε μέσου για απόδραση, κατά το παράδειγμα του Μαζιώτη, του Σακκά, του Ξηρού κλπ.

    • Πάνος avatar
      Πάνος @ Άλφα του Κενταύρου 08/12/2014 21:10:05

      Ο Ρωμανός δεν είναι καταδικασμένος για απόπειρα αλλά για ΕΝΟΠΛΗ (με Καλάσνικοφ και όχι με νεροπίστολο) ληστεία. Και μάλιστα για ΔΥΟ ληστείες. Ποιο το κίνητρό του; Ιδεολογικό; Αμφιβάλλω!! Βιοποριστικό; Επίσης αμφιβάλλω! Μόνο ένα κίνητρο απομένει και αυτό είναι το ευκόλως εννοούμενο!!! Όσο για την στάση της οικογένειάς του, αντί να κοιτάξουν να σώσουν το παιδί τους, ρίχνουν κάρβουνο στην μηχανή του Αλέξη... Συγχαρητήρια τους και περαστικά τους...

    • φοιτητής ΔΠΘ avatar
      φοιτητής ΔΠΘ @ Άλφα του Κενταύρου 10/12/2014 14:26:42

      Συγνώμη για την παρέμβασή μου αλλά δεν έχω καταλάβει κάτι. Ο Ρωμανός διεκδικεί το δικαίωμα στην μόρφωση που του παρέχει η πολιτεία χωρίς όμως να αναγνωρίζει την ίδια την πολιτεία; Και η Πολιτεία τον συγχάρηκε για την είσοδό του στο ΤΕΙ αλλά δεν του επιτρέπει την παρακολούθηση; Παράνοια από όπου κι αν το δεις. Λες, να κάνουμε ένα βήμα πίσω και να φερθούμε με ψυχική γενναιοδωρία ως Δημοκρατική Πολιτεία σε έναν άνθρωπο που δεν αναγνωρίζει την πολιτεία ως Δημοκρατική και ο οποίος έχει ως ιδεολογικό στόχο να την γκρεμίσει; Ούτε εμείς γελάμε φίλε, αλλά νομίζω ούτε ο ίδιος ο Ρωμανός έχει καταλάβει την ιδεολογία που πρεσβεύει. Εγώ προσωπικά πιστεύω ότι για ότι έχει κάνει ο Ρωμανός ευθύνονται οι γονείς του και η ανατροφή που του έδωσαν. Είναι συνυπεύθυνοι!

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ φοιτητής ΔΠΘ 10/12/2014 17:02:23

        Ακριβώς φίλε φοιτητή! Αυτό λέμε κι εμείς.Σε συγχαίρω!

      • Μικρός Νικόλας avatar
        Μικρός Νικόλας @ φοιτητής ΔΠΘ 10/12/2014 17:30:07

        Το θέμα, Ε Λ Η Ξ Ε. Δεν έχει νόημα η παραπέρα ανάλυση της ...πυρκαγιάς. Ας ευχηθούμε του παιδιού απλά ''καλή τύχη'' και ας αφήσουμε τις μικροψυχίες και τ΄αναθέματα. Και καλά οι ''φοιτητές''! Αλλά οι ενήλικες Ιησουϊτες, δεν θα έπρεπε να είναι ΠΟΛΥ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΙ που σώθηκε μία ζωή και θα έχει την ευκαιρία να αναθεωρήσει; Ειρήνη αδέλφια, πίστη και ΑΓΑΠΗ!

      • Αίαντας avatar
        Αίαντας @ φοιτητής ΔΠΘ 10/12/2014 17:30:37

        Συγγνωμη αλλα θςλω να σου επισημάνω οτι χρησιμοποιείς σοφίσματα καθώς αυτα που λες ειναι ένας ανούσιος φαύλος κύκλος. Και τούτο διότι ένας αναρχικός η ένας αντιεξουσιαστής οφείλει εν μέρη να συνθηκολογήσει με το υπάρχον σύστημα γιατί αλλιώς δεν μπορεί να υπάρξει... Αυτός ειναι αναρχικός σε μια συγκεκριμένη αρχή... Το υπάρχον κράτος. Και αν θέλεις να γνωρίζεις για να μην επαναλαμβάνεις αυτές τις κενολογίες η κίνηση του ήταν συμβολική απέναντι σε ενα απαράδεκτο σύστημα δικαιοσύνης... Δεν σας είδα όλους εσάς τους εθνικόφρονες να βγαίνετε και να διαμαρτυρεστε για τα σκάνδαλα των πολιτικών που ειναι ενάντια σε όλους τους Έλληνες. Ειναι τραγικό που αναλώνεσαι στο οτι ο Ρωμανός συνθηκολογεισε με τα ΤΕΙ. Να σημειώσω οτι δεν ειμαι ούτε αναρχικός και ούτε υποστηρίζω την θέση του Ρωμανου.

    • Τατιάνα avatar
      Τατιάνα @ Άλφα του Κενταύρου 11/12/2014 12:04:14

      "Ένας νέος άνθρωπος που δεν αφαίρεσε τη ζωή κανενός, κινδυνεύει να χάσει τη δική του"... Μάλιστα, επειδή δηλαδή δεν έκανε φόνο, αλλά απλή ληστεία με ομήρους, κι επειδή ο ίδιος αποφάσισε να κάνει απεργία πείνας, πρέπει όλο το σύστημα να συσπειρωθεί για να βοηθήσει το ανυπεράσπιστο αυτό πλάσμα, που δηλώνει ότι είναι "πολιτικός κρατούμενος” και όλοι "να κάνουμε ένα βήμα πίσω και να φερθούμε με ψυχική γενναιοδωρία ως Δημοκρατική Πολιτεία”… Τη σέβομαι τη γνώμη σας, αλλά νομίζω ότι έχουμε χάσει κάθε μέτρο… Η Δημοκρατία εξ ορισμού είναι, εκτός των άλλων, να υπηρετεί τα συμφέροντα του λαού και όχι του ενός...

      • Γιαγιά avatar
        Γιαγιά @ Τατιάνα 11/12/2014 13:44:18

        Δεν θα ωφεληθεί μόνο ''ένας'' από την εφαρμογή της μεθόδου παρακολούθησης με βραχιολάκι, αλλά πάρα πολλοί. Αυτό ορίζει η σύγχρονη Ευρωπαϊκή νομοθεσία. Ο νεαρός, υπήρξε μόνο η αφορμή να επιταχυνθεί η ήδη δομολογημένη διαδικασία.

    • Γίαννης avatar
      Γίαννης @ Άλφα του Κενταύρου 11/12/2014 23:19:36

      Ρε πας καλά? Αυτό το κακομαθημένο κωλόπαιδο έκανε ένοπλη ληστεία (με καλάσνικοφ) στην ηλικία των 16 και εσύ λες ότι ο αρθρογράφος αδυνατεί να τον ερμηνεύσει με σεβασμό? "Ένας νέος άνθρωπος που δεν αφαίρεσε τη ζωή κανενός, κινδυνεύει να χάσει τη δική του". Για να καταλάβω, έπρεπε να σκοτώσει κάποιον για να είναι ένοχος? Η ένοπλη ληστεία στην τράπεζα δεν μετρά σαν ποινικό αδίκημα? Και αν αυτός θέλει να κάνει απεργία πείνας και να πεθάνει επιλογή του είναι και πρόβλημα δικό του. Δεν κινδυνεύει από κάποιον άλλον, παρά μόνον τον εαυτό του. Δεν τον καταδίκασε η Πολιτεία σε θανατική ποινή για ένα έγκλημα που δεν έχει κάνει. Και εγώ έχω αισθήματα και σεβασμό. Σέβομαι την απόφαση του να στραφεί προς τον αναρχισμό και τις επιλογές που έκανε, όπως για παράδειγμα τη ληστεία και όλα τα άλλα κακουργήματα στα οποία εμπλέκεται, αλλά όπως προανέφερα ήταν δική του επιλογή και ήξερε τι έκανε και ήξερε και τις συνέπειες που θα είχε αν τον έπιαναν. Αν ήθελε να σπουδάσει ας μην λήστευε τράπεζες. Ο καθένας μας είναι υπόλογος των πράξεών του και αυτό πρέπει να το καταλάβουμε όλοι μας πριν κάνουμε οτιδήποτε.

    • chris avatar
      chris @ Άλφα του Κενταύρου 12/12/2014 10:17:30

      "Ένας νέος άνθρωπος που δεν αφαίρεσε τη ζωή κανενός, κινδυνεύει να χάσει τη δική του." τωρα σοβαρα;μηπως εννοειτε:ενας νεος που κατα τυχη δεν αφαιρεσε την ζωη κανενος;αν οχι,παρακαλω εξηγειστε μου τι εκανε με το καλασνικωφ στην τραπεζα κρατωντας εναν αθωο ανθρωπο ομηρο.

  3. iconology2009 avatar
    iconology2009 08/12/2014 17:23:01

    Συμφωνώ με την ουσία του άρθρου διαφωνώ όμως να απευθύνεται αυτό στο Ρωμανό. Είτε έτσι είτε αλλιώς το παιδί αυτό είναι θύμα δυστυχώς πολλών ατυχών περιστάσεων και συγκυριών, απ'τις οποίες το οικογενειακό του περιβάλλον δεν είναι η πιο ανώδυνη. Θεωρώ ότι υπάρχει ένας κύκλος ανθρώπων γύρω του που από την αρχή αυτού του δράματος τον καθοδηγεί με τον πιο εσφαλμένο και τον πιο επικίνδυνο για τη προσωπική γαλήνη τρόπο. Πρώτα απόλα ενώ προέρχεται από εύπορο και υψηλού μορφωτικού επιπέδου οικογενειακό περιβάλλον, δεν υπήρξε μέριμνα ψυχολογικής του υποστήριξης στην αρχή και καθοδήγησης του αργότερα σε εκδοχές πιο δημιουργικού ακτιβισμού-μπορούσε να τιμήσει τη μνήμη του και με άλλους λιγότερο ριψοκίνδυνους για τον ίδιο τρόπους. Προφανώς το οικογενειακό του περιβάλλον αντί να τον περιθάλψει ψυχικά έκρινε ότι στο όνομα της γαλήνευσης του να τού δώσει το δικαίωμα να απολαύσει μια ελευθερία που άνετα σε τέτοιες συνθήκες μπορούσε να γίνει αυθαιρεσία, έτσι ανεξέλεγκτος που ήταν. Από την άλλη, για να έρθουμε στο κρίσιμο για την επιβίωση του σήμερα, το ίδιο αυτό περιβάλλον μοιάζει να συνεχίζει να κινείται στην ίδια ανεύθυνη γραμμή να μην του χαλάσει αυτό που εσφαλμένα θεωρούν χατήρι του και αντί να προτάσσουν τη διαφύλαξη της ζωής του πάση θυσία, συντάσσονται στις απαιτήσεις του έτσι όπως τις διαμόρφωσε το πεισμωμένο αυτό παιδί μέσα από τον περίκλειστο χώρο της φυλακής του-χώρος όχι κατάλληλος για να παίρνεις ριψοκίνδυνες αποφάσεις για τη ζωή σου. Θεωρώ τις πρωτοβουλίες που πήρε η κυβέρνηση πολύ καλές-δεν συνηθίζω να εκθειάζω κυβερνήσεις, δεν είναι του γούστου μου αυτή η δραστηριότητα, όσο φιλικά μπορεί να διάκειμαι. Και η νομοθετική πρωτοβουλία για προσαρμογή της εκπαιδευτικής διαδικασίες στα των συνθηκών μέσα στα όρια της φυλακής πολύ γενναιόδωρη κίνηση. Όπως και το ότι σε συνθήκες που το πρωθυπουργικό πρόγραμμα είναι τόσο επιβαρυμένο, ο Σαμαράς δέχτηκε τον πατέρα του παιδιού, στέλνοντας ένα σήμα ότι ανθρωπιστικά τους απασχολεί το θέμα και δεν τον διεξέρχονται διεκπεραιωτικά. Είναι φανερό ότι η άλλη πλευρά-ΔΕΝ ΕΝΝΟΩ ΤΟ ΠΑΙΔΙ αλλά αυτούς που το υποκινούν και το επηρεάζουν-δεν διευκολύνει τα πράγματα. Υ.Γ. Δεν ξέρω αν βοηθά στη κατανόηση του τι θέλω να πω με την τελευταία μου παράγραφο αλλά στη λίστα των αποφοίτων της σχολής μωραΐτη που συμαπρίστανται στην απεργία του-ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΠΟΥ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ-συμπεριλαμβάνεται ικανός αριθμός επώνυμων που έχουν ΑΜΕΣΗ σχέση με το ΣΥΡΙΖΑ. Προφανώς δεν θα μπορούσε να βρεθεί καλύτερος τρόπος για να υπονομευτεί ακόμη περισσότερο η ακεραιότητα της ζωής αυτού του τελικά τόσο ανυπεράσπιστου παιδιού που βρέθηκε να γίνεται εργαλείο στα χέρια ακόμη και ανεύθυνων πολιτικών δυνάμεων που ΠΡΟΣΒΛΕΠΟΥΝ ΣΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ! έχουν ανάγκη αυτές οι δυνάμεις επειγόντως για έναν ήρωα-όχι, ο Τσίπρας δεν είναι διαθέσιμος!-και προσεύχονται να είναι αυτός-έτσι κι αλλιώς ξοφλημένος είναι. Πιο ελεεινή εκμετάλλευση ανίσχυρου ανθρώπου δεν έχω ξαναδεί στη ζωή μου.

    • Stormy Night avatar
      Stormy Night @ iconology2009 08/12/2014 17:54:02

      Καλά και άγια όσα λέτε, αλλά παραβλέπετε οτι ο σεβασμός της απόφασης ενός ΚΑΘΕ ΑΛΛΟ ΠΑΡΑ ...ΑΝΙΣΧΥΡΟΥ ανθρώπου που επιμένει κι επιλέγει να στέκεται όρθιος κι όχι απλά να αναπνέει γονατισμένος παριστάνοντας οτι ''ζεί'', είναι το λιγότερο που μπορεί να του προσφέρει η ευαισθητοποιημένη κοινωνία, που εσείς χαρακτηρίζετε και χρωματίζετε όπως σας εξυπηρετεί. Δεν προσβλέπει κανείς στο θάνατό του κύριε. Στέκονται δίπλα του οι άνθρωποι, πιστεύοντας και βοηθώντας στη δικαίωση του αιτήματός του.

      • iconology2009 avatar
        iconology2009 @ Stormy Night 08/12/2014 18:14:42

        Είναι άλλο το αίτημα του και άλλο η ζωή του. Όποιος τον αγαπάει, περισσότερο νοιάζεται-ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ, που φαίνεται πως όντως κρίνεται η ζωή του-για τη ζωή του καθεαυτή και πολύ πολύ δευτερευόντως για το αίτημα του, που άνετα μπορεί να πάρει μια αναβολή-έτσι κι αλλιώς το παιδί έχει πάρει πολύ πιο σοβαρές αποφάσεις για να αναβάλει τη ζωή του τουλάχιστον κατά 15 χρόνια, όσα είναι τα χρόνια της καταδίκης του. Αν ήταν δικό μου παιδί, δικός μου άνθρωπος αυτό θα έβαζα πρώτο. Εσείς επιλέγετε τα τσιτάτα σας σαν προτεραιότητα. Επιμένω σ'αυτό που γράφω λοιπόν: ΠΡΟΣΒΛΕΠΕΤΕ ΣΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ. Τον λαχταράτε. Η άπονη σπέκουλα είναι καλά θεμελιωμένη στη δίβουλη σκέψη σας. Η συμπόνια που εκδηλώνετε είναι κροκοδείλιας υφής, ίσα-ίσα να εξυπηρετήσει τον άπονο σκοπό σας.

      • iconology2009 avatar
        iconology2009 @ Stormy Night 08/12/2014 18:32:38

        Εξυπακούεται ότι δεν πρόκειται να γράψω ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΛΕΞΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ. Είναι θύμα των συγκυριών. Και η τελευταία που ενέσκηψε με μορφή νυχτερινής καταιγίδας είναι η χειρότερη και ελεεινότερη από όλες. Αληθινά άτυχο πλάσμα.

        • Stormy Night avatar
          Stormy Night @ iconology2009 08/12/2014 20:14:07

          Σκεφτείτε απλά τι θα σας έλεγε ο ίδιος, σχετικά με την μικρόψυχη και τάχα ψυχοπονιάρα προσέγγισή σας, που τον θέλει τάχα ''ζωντανό'', αλλά υποταγμένο δουλικό και όχι υπερήφανο διεκδική των δικαιωμάτων του. Εγώ, δεν χρειάζεται να πω κάτι περισσότερο. Κάντε λίγη ησυχία. Είναι σαν να τον ακούμε.....

          • iconology2009 avatar
            iconology2009 @ Stormy Night 08/12/2014 22:01:14

            Καλύτερα μια "ψυχοπονιάρα"(με λέξεις δεν ακυρώνεται μια ζωή) προσέγγιση και ζωντανός παρά η δικιά σας άπονη αγωνιστικότητα(βγάζετε απ΄τον ξεψυχισμένο ξύγκι)που τον στέλνει ντουγρού στο θάνατο και μόνο σ'αυτόν και σε τίποτε άλλο που να έχει επιστροφή. Η λυκάνθρωπη κτηνωδία σας φοράει τη προβιά αρνιού. Ούτε για μια στιγμή δεν σπαρταράει το χείλι σας στην υποψία ότι αυτό το παιδί μπορεί όντως να πεθάνει. Ο σκοπός σας, η σκοπιμότητας σας για την ακρίβεια το διαπερνά ξεπερνώντας το. Κάτω απ'το ηρώο που θα τού στήσετε θα κρύψετε τα κέρδη σας. Αλητεία σαν ληστεία.

          • Stormy Night avatar
            Stormy Night @ iconology2009 08/12/2014 22:37:14

            -- (με λέξεις δεν ακυρώνεται μια ζωή) Με υποκριτικές κλαψες, δεν σώζεται μιά ψυχή. Άμα σας πνίγει ο πόνος μη και πεθάνει το παιδί, ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΙΤΕ τη γενναιότητα και το πάθος του να παλέψει για να ζήσει όπως πιστεύει. Όχι όπως σας βολεύει. Ζητήστε από την πολιτεία να κάνει λίγο πίσω από τους τύπους των νόμων και να υποκλιθεί στη νεότητα. Τα υπόλοιπα περί...συμφεροντολόγων εμπόρων, είναι φτήνια για να κοροϊδέψετε τον εαυτό σας που τάχα συμπονά, αλλά πασχίζει μόνο να ισοπεδώσει. ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΕΒΕΤΑΙ. Αλητεία σαν δουλική υποταγή.

          • iconology2009 avatar
            iconology2009 @ Stormy Night 08/12/2014 23:29:05

            Ανοησίες και μπαλαφάρικες μεταφυσικές. Επικαλείστε τη ψυχή σαν ιησουϊτης ιεροκήρυκας. Και την επικαλείστε γιατί είναι έννοια θολή καλή για ψάρεμα σε θολά νερά. σαν να μού λέτε δηλαδή ότι πεθαίνοντας άδικα ένα παιδί 21 ετών έχει σώσει τη ψυχή του! Μα τόσο κούφιος είστε; Καλό παράδεισο λοιπόν για έναν εικοσάρη; Τόση απονιά γιατί οι δικές σας σκοπιμότητες και οι σχεδιασμοί σε αυτό προσβλέπουν; Καθαρή κτηνωδία. Λες και ζώντας αυτό το παιδί θα καταδικάσει τη ψυχή του με την επιλογή του να ζήσει. Τέτοιος δογματισμός ούτε στις πιο μυστικιστικές θρησκείες δεν εξιχνιάζεται πια.

          • Stormy Night avatar
            Stormy Night @ iconology2009 09/12/2014 08:57:33

            H ψυχή ανόητε άνθρωπε, που διαβάζεις χωρίς να μπορείς ποτέ σου να καταλάβεις, είναι αυτή η φλόγα που κρατάει τους υπερήφανους ανθρώπους ΖΩΝΤΑΝΟΥΣ σε αντίθεση με κάτι ...σπλαχνικά ζόμπι που προτιμούν και αρκούνται στη γονατισμένη στάση, της τάχα...ζωής. Εγώ σου λέω να σεβαστείς την απόφαση του 20άχρονου να αγωνιστεί και να την υπερασπιστείς για να ζήσει όπως ο ίδιος θέλει. Εσύ μιλάς για θάνατο, γιατί δεν είσαι σε θέση να αντιληφθείς το θάνατο της ψυχής των ''ζωντανών''. Πρέπει να τα έχεις χαμένα. Δεν συνεχίζω άλλο μαζί σου.Ο NIKOΣ ΡΩΜΑΝΟΣ ΘΑ ΖΗΣΕΙ, ΘΑ ΣΠΟΥΔΑΣΕΙ ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΤΕΙΧΩΝ ΜΕ ΒΡΑΧΙΟΛΑΚΙ, κι οι σαν εσένα θα λουφάξουν και θα μείνουν με τα απλοϊκά υποτακτικά τους κηρύγματα.

          • ΑΝΩΝΥΜΟΣ avatar
            ΑΝΩΝΥΜΟΣ @ Stormy Night 11/12/2014 23:32:08

            Όταν γαζώσει το παιδί σου "σπουδάζοντας" ο κύριος ζήτα δικαιοσύνη μετά...


    • Διογένης avatar
      Διογένης @ iconology2009 09/12/2014 01:18:30

      Ευφυής προσέγγιση. Όντως, οι άλλοι περιμένουν πώς και πώς έναν ακόμη "ήρωα" τύπου Γρηγορόπουλου. Αλλά και αυτός, ο Ρωμανός, η αυτοηρωοποίησή του είναι το καλύτερο που έχει να περιμένει - θα πάρει δόξα παρόμοια με αυτή του φίλου του. Τόσο ο Ρωμανός, όσο και ο Γρηγορόπουλος, στο κοινωνικό και πολιτικό περιβάλλον που βρέθηκαν, δεν τίποτε άλλο παρά εκκολαπτόμενοι τρομοκράτες. Δεν ξέρω αν πρέπει να συμφωνήσω με τον χαρακτηρισμό "παιδί". Η αλήθεια είναι ότι δεν συμφωνώ. Τι σημαίνει "παιδί"; Έναν χαρακτήρα ακόμη υπό διαμόρφωση, που έχει ακόμη ελπίδες θετικής διαφοροποίησης της συμπεριφοράς του; Μα αυτό το έχει ο κάθε άνθρωπος, ακόμη και σε μεγάλη ηλικία. Μην ξεχνούμε ότι και ο ίδιος ο Ρωμανός έπαιξε μεγάλο ρόλο στην ψευδοηρωοποίηση του Γρηγορόπουλου. Ενώ όλα τα στοιχεία (ιδίως βαλιστική εξέταση και κατεύθυνση σφαίρας) έδειχναν ότι δεν γινόταν να έχει σκοπεύσει ευθεία ο Κορκονέας, υπήρχαν όλοι οι "αυτόπτες μάρτυρες", που μας είχαν ζαλίσει εκείνες τις ημέρες, να λένε ότι "σκόπευσε ευθεία και σημάδεψε". Οι... χιλιάδες "αυτόπτες μάρτυρες" ήταν τελικά ο εξής ένας: ο Ρωμανός. Ο Ρωμανός, πριν ακόμη συλληφθεί να ληστεύει την τράπεζα στον Βελβεντό, αρνήθηκε να πάει στη δίκη, μη τολμώντας να διακινδυνεύσει την κατάρρευση του ψέματος που είχε τόσο ωραία στήση από μια εξέτασή του από τον Κούγια, και έστειλε αντ' αυτού μια υβριστική επιστολή, αντάξια τρομοκρατικής προκήρυξης. Τελικά, το δικαστήριο, άτολμο και έρμαιο των κοινωνικών κλισέ, καταδίκασε τον Κορκονέα χωρίς την αυτοπρόσωπη μαρτυρία ούτε ενός μάρτυρα στο ακροατήριο! Κόλαφος για το ελληνικό κράτος δικαίου. Ποιο είναι λοιπόν το συμπέρασμα; Ότι προφανέστατα δεν υπήρξε σκόπιμη δολοφονία του Γρηγορόπουλου, αλλά αυτό ήταν ένα μύθευμα που έστησε όλη η επίδοξη τσακαλοπαρέα εκκολαπτόμενων τρομοκρατών περί τον Γρηγορόπουλο, που μόνον όμως ο Ρωμανός τόλμησε να υποστηρίξει με κανονική κατάθεση - αλλά όχι βέβαια στο ακροατήριο. Άρα, ο Ρωμανός είναι ο βασικός συντελεστής της ψευτοηρωοποίησης του Γρηγορόπουλου. Τι κάνει λοιπόν ο Ρωμανός τώρα; Άλλη μια ψευτοηρωποίηση: Την δική του. Παλεύει για να σπουδάσει, λέει, διοίκηση επιχειρήσεων στο ΤΕΙ. Μα πόσο προφανές είναι ότι δεν είναι αυτός ο πραγματικός στόχος του; Πραγματικός στόχος του είναι να δημιουργήσει τις συνθήκες της απόδρασής του. Δεν τα καταφέρνει - δεν είναι βέβαιο ότι δεν θα κατάφερνε με το άθλιο κράτος που έχουμε, ας πούμε, αν ήταν ο Λοβέρδος πρωθυπουργός ίσως και να τα κατάφερνε - άρα, πάει παραπέρα και "φτιάχνεται" από την αύρα του μάρτυρα που με γενναιοδωρία του προσφέρει ο ΣΥΡΙΖΑ και όσοι έχουν παρόμοια μυαλά με αυτόν. Ο Ρωμανός απευθύνεται σε όσους έχουν παρόμοια νοοτροπία, με όσους θέλουν να ντοπάρονται από τέτοιους μύθους για να συνεχίσουν να μισούν την υπόλοιπη κοινωνία. Μακάρι να εξελιχθεί διαφορετικά στο μέλλον. Κάθε άνθρωπος έχει δικαίωμα στη μετάνοια. Όμως για να μιλούμε για μετάνοια, πρέπει πιο πριν να ορίσουμε το σωστό και το λάθος. Στο Ρωμανό πρέπει να πούμε ότι κάνει λάθος. Ότι είναι λάθος όλη του η ζωή. Από τις απόψεις του και τη δράση του, μέχρι την ψευτοηρωοποίηση τη δική του και του φίλου του. Αν δεν του πούμε ότι κάνει λάθος, δεν έχει κανένα νόημα να τον αντιμετωπίζουμε ως "παιδί". Παιδί είναι όποιος βρίσκεται ακόμη σε φάση διαπαιδαγώγησης. Ο Ρωμανός είναι σε φάση διαπαιδαγώγησης, ή έχει ήδη πάρα πολύ διαμορφωμένη και "τσιμεντωμένη" άποψη για το τι θέλει και πώς το θέλει;

      • Stormy Night avatar
        Stormy Night @ Διογένης 09/12/2014 09:00:17

        Ο NIKOΣ ΡΩΜΑΝΟΣ ΘΑ ΖΗΣΕΙ, ΘΑ ΣΠΟΥΔΑΣΕΙ ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΤΕΙΧΩΝ ΜΕ ΒΡΑΧΙΟΛΑΚΙ, κι οι σαν εσένα θα λουφάξουν και θα μείνουν με τα απλοϊκά υποτακτικά τους κηρύγματα.

        • fantomas avatar
          fantomas @ Stormy Night 09/12/2014 15:32:35

          να ζησει. το θεμα δεν ειναι εκει. το θεμα ειναι πως θελει να ζεισει?

        • Δημήτρης avatar
          Δημήτρης @ Stormy Night 09/12/2014 16:09:39

          Μ'αρέσει να ουρλιάζετε λίγο πριν την ήττα :)

        • cummulus avatar
          cummulus @ Stormy Night 10/12/2014 09:04:29

          Τόχεις κουράσει τό πράμα. Ἠ ὅλη σου ρητορική θέλει τόν Ρωμανό ἥρωα, ἀπό τήν ἄλλη ὅμως καμώνεσαι πώς θά εἶναι νίκη νά σπουδάσει (;) μέ βραχιολάκι (!!!) αὐτή ἡ ἀδούλωτη ψυχή. Ἔλεος πιά.

      • πΔπ avatar
        πΔπ @ Διογένης 09/12/2014 13:53:59

        Συγχαριτήρια!!!

      • antifa-φούτης avatar
        antifa-φούτης @ Διογένης 10/12/2014 05:22:24

        Συγχαρητήρια Διογένη. Έξοχη τοποθέτηση που βάζει τα πράγματα στην θέση τους, μακριά από την οπτική και την λογική του διεγερμένου θυμικού των ημερών. Προσυπογράφω το σχόλιό σου.

  4. roadrunner avatar
    roadrunner 08/12/2014 18:02:16

    Έχουμε το ενδιαφέρον ερώτημα, το οποίο δικαίως μας απασχολεί και αφορά τις αιτίες για τις οποίες ο ΣΥΡΙΖΑ προσπαθεί να κινητοποιήσει τις μάζες για την υπεράσπιση ενός κοινού εγκληματία. Καταλαβαίνουμε ότι το χάος και οι δημιουργοί του εξυπηρετούν το σύριζα, όσο λειτουργεί ως αποσταθεροποιητικός παράγοντας από τη θέση της αντιπολίτευσης. Άρα καταρχήν, για το σύριζα, το χάος είναι ευκταίο να αποτελέσει τον καταλύτη, που θα επιταχύνει τις εξελίξεις, για την ανατροπή της κυβέρνησης και την κατάληψη της από το σύριζα. Δεν αποκλείεται όμως να υπάρχει και βαθύτερη εξήγηση. Αυτό που βλέπουμε να κάνει ο σύριζα με την περίπτωση του απεργού πείνας Ρωμανού, είναι ότι προσπαθεί να μετατρέψει και να προάγει μια ακρότατη μορφή ακτιβισμού (απεργία πείνας) σε κριτήριο λήψης πολιτικών αποφάσεων και μάλιστα κατά παράβαση των πάγιων και θεσπισμένων κριτηρίων λήψης αποφάσεων (που στην προκειμένη περίπτωση είναι η ισχύουσα νομοθεσία και η απόφαση του αρμόδιου θεσμικού οργάνου). Κάτι τέτοιο θα βόλευε το σύριζα ακόμη περισσότερο εάν φτάσει να συμμετέχει σε κυβέρνηση. Γιατί ήδη από το 2012, ο σύριζα ξεκίνησε από ένα συνοθύλευμα συνιστωσών, ενώ σήμερα ακόμη χειρότερα έχει προσελκύσει στις τάξεις του, μέχρι και μνημονιακούς βουλευτές. Ένα τέτοιο κόμμα βαβέλ λοιπόν, στερείται σίγουρα ενός σταθερού ιδεολογικού προσανατολισμού. Εάν φτάσει να κυβερνά, ελλείψει ιδεολογικών σταθερών θα πρέπει να βρίσκει άλλοθι για πολιτικές αποφάσεις, που μπορεί κατά περίπτωση και εναλλάξ, να ικανοποιούν κάθε φορά τις μισές συνιστώσες, και να στέλνουν στα κάγκελα τις άλλες μισές. Επιστρατεύοντας τον ακραίο κοινωνικό ακτιβισμό ο σύριζα ίσως θα μπορεί να παρουσιάζει άλλοθι για τις όποιες μελλοντικές κομματικές ή πολιτικές αποφάσεις, ελλείψει σταθερής και ενιαίας ιδεολογικής πλατφόρμας. (ζητώ συγνώμη για το πρόχειρο γράψιμο, μου λείπει χρόνος...)

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ roadrunner 08/12/2014 18:31:32

      Πάρα πολύ εύστοχο σχόλιο !

  5. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 08/12/2014 18:28:48

    Όσοι οδύρονται τώρα για τα δικαιώματα του Ρωμανού, γιατί δεν λέν κουβέντα για τα δικαιώματα των απλών ανθρώπων τα χρήματα των οποίων θα "απαλλοτρίωνε" ο ψευτοεπαναστάτης; θα χτυπούσε το σύστημα κλέβοντας τον μόχθο των απλών βιοπλαιστών; θα χτυπούσε το σύστημα ένας του ίδιου του συστήματος; Θα αστειεύεστε. Ο Ρωμανός είναι κοινός ποινικός. τα ιδεοληπτικά επιχρίσματά του (έγραψε!-λένε- γράμμα ολόκληρο νεώ-λένε-ηταν σε ημικώμα!) δικαιλολογούν μόνο την κοινωνική παθολογία που εκπέμπει ένας γόνος μεγαλοαστών, μελών του συστήματος.

    • remali avatar
      remali @ Νίκος Αργεάδης 08/12/2014 18:42:56

      να μου πουν οι υποστηρικτες του πως γινεται ενας ποινικος να ηρωποιειται και οι αλλοι ποινικοι απλα να ειναι ποινικοι;

    • Γιάννης Κιαπέκος avatar
      Γιάννης Κιαπέκος @ Νίκος Αργεάδης 08/12/2014 19:14:54

      Θα οφείλατε να γνωρίζατε ότι οι καταθέσεις των πολιτών δεν επηρεάζονται σε περίπτωση ληστείας τραπεζών καθόσον είναι ασφαλισμένες. Οπότε ο μόχθος των απλών πολιτών για τον οποίο τόσο κόπτεστε είναι εξασφαλισμένος.

      • βαγγέλας avatar
        βαγγέλας @ Γιάννης Κιαπέκος 08/12/2014 20:36:24

        Πες μας το ρε παιδί μου, και δεν το ξέραμε να ληστέψουμε και μεις μια τράπεζα αφού μας λες ότι είναι οκ... Υποθέτω ότι τα ασφάλιστρα στις ασφάλειες πληρώνονται από εξωγήινους...

        • Γιάννης Κιαπέκος avatar
          Γιάννης Κιαπέκος @ βαγγέλας 08/12/2014 20:59:46

          Νομίζεις ότι ότι είσαι χιουμορίστας. Τα ασφάλιστρα πληρώνωνται από τις ασφαλιστικές εταιρείες.

          • Γιάννης Κιαπέκος avatar
            Γιάννης Κιαπέκος @ Γιάννης Κιαπέκος 08/12/2014 21:08:05

            πληρώνονται

          • βαγγέλας avatar
            βαγγέλας @ Γιάννης Κιαπέκος 08/12/2014 21:08:42

            Άντε τότε να σου μάθω και κάτι που δεν ξέρεις: Ασφάλιστρο είναι το χρηματικό ποσό που πληρώνει ο ασφαλιζόμενος για να είναι καλυμμένος. Ασφάλισμα είναι η αποζημίωση που θα κληθεί να πληρώσει η ασφαλιστική εταιρία εάν επέλθει καλυπτόμενος κίνδυνος. Σε ρώτησα για το ασφάλιστρο. Αυτό που πληρώνει η Τράπεζα σε μια ασφαλιστική εταιρία για να καλυφθεί. Αυτό που αναπροσαρμόζεται από την ασφαλιστική εταιρία ανάλογα με το πόσες ληστείες πρέπει να "ξεπληρώσει" (γιατί ούτε οι ασφαλιστικές γεννούν λεφτά..) Από που λοιπόν βγαίνουν τα λεφτά των αυξημένων ασφαλίστρων, από τις τσέπες του Σόρος; Όχι; Μπίνγκο, από τις τσέπες όλων των συναλλασσομένων με τις τράπεζες βγαίνουν, από τους καταθέτες τους δανειολήπτες κλπ. Από τις τσέπες όλων μας. Τι, νομίζατε ότι βρήκατε το δέντρο που κάνει λεφτά; Αν ήταν έτσι, πρώτος μασκοφόρος ληστής θα ήταν ο Στουρνάρας εδώ και πολύ καιρό, θα γέμιζε τα κρατικά ταμεία και ούτε γάτα ούτε ζημιά...

          • Γιάννης Κιαπέκος avatar
            Γιάννης Κιαπέκος @ βαγγέλας 08/12/2014 21:24:13

            Εκτός θέματος ! πολύ μπλα μπλα που δεν έχει σχέση με την πραγματικότητα. Υπόθεση εργασίας : εσύ , εγώ , ο Αργεάδης , ο Κυθήριος κ.λ.π. είχαμε από 1000 € καταθέσεις στην Αγροτική Τράπεζας στο Βελβεντό Κοζάνη και ο Ρωμανός κατόρθωνε να την ληστέψει χωρίς να τον πιάσουν. Θα είχε αυτό καμιά επίδραση στις καταθέσεις μας ; Η ερώτηση είναι απλή και υποθέτω ότι ακόμη και εσύ μπορείς να την απαντήσεις χωρίς οικονομίστικες θεωρείες.

          • βαγγέλας avatar
            βαγγέλας @ Γιάννης Κιαπέκος 08/12/2014 21:42:04

            Ναι, θα είχε. Χαμηλότερο επιτόκιο, περισσότερες κρατήσεις, για όλους τους πελάτες της τράπεζας, διότι τα χρήματα των ασφαλίστρων ΑΠΟ ΚΑΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΒΓΟΥΝ. Είναι αρκετά απλό αυτό; (Πάντως τώρα μου θυμήσατε τηλεπαρουσιαστές στυλ Παπαδάκη, Χατζηνικολάου κλπ. Μόλις πάει κάποιος να βάλει κάποια πράγματα στη θέση τους ρίχνοντας ορθολογιστικά φως στις απλοϊκές πλην ανεδαφικές λαϊκίστικες θεωρίες που "πουλάνε" στην trash tv που μας κατέκλυσε εδώ και καιρό, τον κόβουν πάραυτα γιατί το φιλοθεάμον κοινό δήθεν "κουράζεται" και δεν ενδιαφέρεται για... "πολύπλοκες" αναλύσεις και μπλα-μπλα. Μόνο για συνθήματα και εύπεπτες ατάκες...

          • Γιάννης Κιαπέκος avatar
            Γιάννης Κιαπέκος @ βαγγέλας 08/12/2014 22:06:45

            Εξακολουθείς να κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις. Αυτά που αναφέρεις μοιάζουν με την θεωρεία της πεταλούδας η οποία πετώντας στη Κίνα μπορεί να προκαλέσει σεισμό στην Αμερική. Και κάτι τελευταίο σχετικά με τους τηλεπαρουσιαστές. Αν θεωρείς τηλεοπτικό "σκουπίδι" τον Νίκο Χατζηνικολάου φαντάζομαι ότι οι αγαπημένοι σου θα είναι οι αξιότιμοι Χρήστος Κώνστας και Μπάμπης Παπαδημητρίου. Να τους χαίρεσαι.

          • βαγγέλας avatar
            βαγγέλας @ Γιάννης Κιαπέκος 08/12/2014 22:14:13

            Δεν είπα το Χατζηνικολάου "σκουπίδι", την τηλεόραση που έχει επιβάλλει τέτοιους κανόνες επέκρινα (trash tv). Για το άλλο το εξαντλήσαμε, όποιος κατάλαβε κατάλαβε. Γι αυτό χρεωκοπήσαμε, διότι πιστεύουμε ότι τα λεφτά γεννιούνται από το μηδέν και αναπληρώνουν ως δια μαγείας ότι τρώμε-κλέβουμε-ληστεύουμε-πληρωνόμαστε. Ότι δε βαριέσαι, κάποιος κάπου πληρώνει αλλά σκασίλα μας είναι πολύ μακριά, με θεωρίες πεταλούδας θα ασχολούμαστε... Κι ότι με το χτύπημα των φτερών της πεταλούδας, εξουδετερώνονται οι συνέπειες των πράξεών μας...

          • remali avatar
            remali @ βαγγέλας 12/12/2014 20:40:25

            τσ τσ δεν καταλαβαινεις. Μονο αν ληστευει ο αναρχας ΒΠ τυπου Ρωμανος δεν τρεχει τιποτα για τις καταθεσεις.

          • βαγγέλας avatar
            βαγγέλας @ Γιάννης Κιαπέκος 08/12/2014 22:18:21

            Και με τη λογική αυτή επίσης, γιατί να μην κλέψουμε εσύ, εγώ, ο Αργεάδης, ο Κυθήριος κ.λ.π.και το Κράτος; Π.χ. την εφορία; Μήπως του χρόνου θα πληρώσουμε οι τέσσερίς μας περισσότερο φόρο;

          • Γιάννης Κιαπέκος avatar
            Γιάννης Κιαπέκος @ βαγγέλας 09/12/2014 09:04:34

            Βαγγέλα θα στο κάνω λιανά για τελευταία φορά μπας και το καταλάβεις , που πολύ αμφιβάλω. Οι ληστείες τραπεζών είναι καταδικαστέες για εκατό διαφορετικούς λόγους. Σε αυτούς όμως δεν περιλαμβάνεται η απώλεια καταθέσεων διότι απλούστατα δεν υπάρχει τέτοιος κίνδυνος δε πα να λες εσύ ότι γουστάρεις γκέγκε ;

          • βαγγέλας avatar
            βαγγέλας @ Γιάννης Κιαπέκος 09/12/2014 13:53:07

            Μην το κουράζουμε άλλο, ο μόχθος του απλού λαού που σπεύσατε να βγάλετε ότι δεν κινδυνεύει, σαφώς και επηρεάζεται από τις ληστείες, με έμμεσα έξοδα. Τώρα τα "γουστάρεις" και τα "γκέγκε", στην αυλή του νηπιαγωγείου σου...

          • foros1 avatar
            foros1 @ βαγγέλας 09/12/2014 15:57:47

            μια μικρή παρατήρηση αγαπητέ Βαγγέλα. "κατά βάθος" τα λεφτά γεννιούνται από το μηδέν! εδώ και πολλά χρόνια κάποιες κεντρικές τράπεζες τυπώνουν χρήμα κατά πως αυτές κρίνουν. κατόπιν το δανείζουν στις τοπικές τράπεζες και εκείνες στο κράτος και εμάς, πάντα με τόκο! υπάρχει λοιπόν παράλληλα, η δημιουργία πραγματικού πλούτου (παραγωγή προϊόντων και υπηρεσιών) και το τύπωμα (εικονικός πλούτος).

          • Γεώργιος Τ. avatar
            Γεώργιος Τ. @ foros1 09/12/2014 18:42:10

            Με βάση όσα είπες, ένα ποσοστό των χρημάτων είναι φούσκα και το υπόλοιπο αντικατοπτρίζει την αξία των αγαθών. Όχι ότι όλο το χρήμα είναι πέτσινο.

          • βαγγέλας avatar
            βαγγέλας @ foros1 09/12/2014 19:29:01

            Δεν λέω κάτι το αντίθετο, απλά ότι η δημιουργία χρήματος γίνεται αλλιώς κι όχι μέσω... ληστειών, αλλιώς Στουρνάρας και Χαρδούβελης θα ήταν όλη μέρα με τις μάσκες...

          • ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ avatar
            ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ @ Γιάννης Κιαπέκος 09/12/2014 21:29:01

            Δηλαδή μιλάμε για Ρομπέν των Δασών ή επικροτούμε καταστάσεις τύπου Far West που είναι μόνο για τις ταινίες και παραδείγματα προς αποφυγή !!!!!! Θα ξεχάσουμε και αυτά που ξέραμε ή θα πάθουμε vertico στο επίπεδο. Περίεργες θεωρίες και εμμονές!!!!!

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ Γιάννης Κιαπέκος 08/12/2014 20:37:31

        Σωστό αυτό που λέτε,αλλά με το ύφος που χρησιμοποιείτε,φαίνεται σαν να δίνετε άφεση στους ληστές τραπεζών...

        • Γιάννης Κιαπέκος avatar
          Γιάννης Κιαπέκος @ Κυθήριος 08/12/2014 21:06:54

          Λάθος καταλάβατε ! η πρόθεσή μου δεν είναι να δώσω άφεση σε ληστές. Απλώς με ενοχλεί όταν κάποιος προκειμένου να υποστηρίξει μια άποψη την "εμπλουτίζει" με δακρύβρεχτες ιστορίες , και μάλιστα ανακριβείς, προκειμένου αποταθεί στο θυμικό των ακροατών του.

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ Γιάννης Κιαπέκος 08/12/2014 20:40:30

        Εμ βέβαια, το άλλοθι είναι ατράνταχτο. Από ποιούς θα τα έπαιρνε η τράπεζα για να αποζημιώσει τον κόσμο; Μήπως από τους γονείς των ψευτοεπαναστατών;

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ Γιάννης Κιαπέκος 08/12/2014 20:52:23

        Κοιτάχτε, ας βάλουμε τα πράγματα στην σωσές τους διαστάσεις: Ο Ρωμανός είναι κοινός ποινικός που με την χρήση αυτομάτου όπλου (να μην ακούσω ότι δεν το χρησιμοποίησε ή ότι δεν είχε σκοπό να το χρησιμοποιήσει) προσπάθησε να ληστέψει τράπεζα. κανείς δεν ήταν υποχρεωμένος, ούτε η αστυνομία, να θεωρήσει πως δεν (θα) χρησιμοποιήσε(ει) το καλάσνικοφ. Θα μπορούσε κάλλιστα η αστυνομία να τον είχε σκοτώσει. Οταν κάποιος κάνει ΄ένοπλη ληστεία χάνει τα πολιτικά του δικαιώματα, γι' αυτό τον μπουζουριάζουν και τον στέλνουν στην στενή. Απλά, έτσι; όσο για τα "ανθρώπινα" δικαιώματά τους, αυτά προστατεύονται, αν και μερικές φορές μας αρέσει να τα συγχέουμε όπως κάνει η ντεμέκ αριστερά στην Ελλάδα της παρακμής. Κάποτε πρέπει να κατανοήσουμε ότι δίχως σοβαρό και ΔΙΚΑΙΟ κράτος, δεν θα επιβιώσουμε ως οργανωμένη κοινωνία που συμφωνεί σε βασικές αρχές και αξίες. Ειδάλλως. ούτε οι Λαοί, ούτε κανείς θα μας σώσει. Τέλος, αν ήταν πραγματικός επαναστάτης θα είχε "πολεμήσει" και δεν θα κρυβόταν πίσω από το "μισητό" αστικό κράτος να εκλιπαρεί/απειλεί να τον αφήνουν να πηγαινοέρχεται στην σχολή. Μόνο σε διαλυμένες κοινωνίες συμβάινουν αυτά.

        • Γιάννης Κιαπέκος avatar
          Γιάννης Κιαπέκος @ Νίκος Αργεάδης 08/12/2014 21:12:44

          Κύριε Αργεάδη λυπάμαι αλλά δεν καταλάβατε το νόημα της παρέμβασής μου. Διαβάστε το σχόλιό μου στο Κυθήριο και ίσως καταλάβετε ποιά είναι η ένστασή μου στην αρχική σας ανάρτηση.

          • Νίκος Αργεάδης avatar
            Νίκος Αργεάδης @ Γιάννης Κιαπέκος 08/12/2014 21:57:51

            Αγαπητέ φίλε, αν και δεν βλέπω τα "ονόματα" (ούτε στο chrome τα βλεπω πια) θα απαντήσω λαμβάνοντας υπ όψιν την παρατήρησή σας. Το ουσιαστικό ζήτημα για εμένα έιναι ένα και μόνο ένα : Ο Ρωμανός πιάστηκε να ληστεύει τράπεζα ένοπλα. Τι πρέπει να πράξει η πολιτεία; τέλος πάτων αυτή που έχουμε; Αν συμφωνούμε σε γενικές αρχές όπως τις γνωρίζουμε εδώ και αιώνες στην Δύση τουλάχιστον για ένα στοιχιεώδες κράτος δικαίου, όταν κάποιος συλλαμβάνεται να κάνει τέτοια πράξη, ΔΙΚΑΖΕΤΑΙ και αν βρεθεί ένοχος, ΟΔΗΓΕΙΤΑΙ στην φυλακή. Ως εδώ καλά. Δεν μας ενδιαφέρει ούτε μας αφορά αν το έκανε γιατί ήθελε να κάνει την Οκτωβριανή του επανάσταση ή αν τα χρειάζεται για επείγουσα εγχείρηση. Όταν πηγαίνεις σε τράπεζα ή όπου αλλού για να ληστέψεις ένοπλα και σε πιάνουν, αυτόματα χάνεις τα πολιτικά σου δικαιώματα και την προσωπική σου ελευθερία. Απλά πράγματα. Εκτός αν δεν συμφωνείτε επί των βασικών, πράγμα που είναι διαφορετικό και άλλη συζήτηση. Επαναλαμβάνω ότι όποιος κάνει ένοπλη ληστεία, στερείται των ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ του δικαιωμάτων. Τα "ανθρώπινα' δικαιώματά" είναι άσχετα και κανείς δεν τα πειράζει, τον ταϊζουν, τον ντύνουν κοκ με τα λεφτά όλων ημών. Το να σουλατσάρει μέσα και έξω από τις φυλακές όμως για να "σπουδάσει" τάχα μου ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ. Μπορεί να σπουδάσει ΕΓΚΛΕΙΣΤΟΣ, όπως γίνεται σε όλα τα σχετικά ευνομούμενα κράτη. Το να ζητάει, να απαιτεί! από την πολιτεία ότι αν δεν τον αφήσουν να μπαινοβγαίνει όποτε θέλει για να "σπουδάσει" είναι θράσος που στηρίζεται στην γενγικότερη διάλυση των αξιών και των θεσμών με πρατάιτια την αριστερά που κάθε τρέις και λίγο "ρίχνει χούντεςφαντασιακές μέσα στα ΑΕΙ καταστρέφοντάς τα κοκ. Νομίζω ξεκαθάρισα την άποψή μου επαρκώς. Δεν πρέπει να υπάρχει παρερμηνεία. Αν συμφωνούμε στα γενικά, δεν βλέπω το λόγο να αντιπαρατιθέμεθα. Αν δεν μπορούμε να συμφωνούμε, ΟΛΟΙ οι Έλληνες ανεξαρτήτως ιδεολογικής τάσης σε θεμελιώδη θέματα, θα δούμε χειρότερα, θα διαλυθούμε κοινωνικά και τότε θα μας διοικήσουν ΞΕΝΟΙ ανοιχτά πλεόν.

        • Κυθήριος avatar
          Κυθήριος @ Νίκος Αργεάδης 08/12/2014 21:29:48

          Κι όμως φίλε Νίκο,υπήρχαν σχολιαστές εδώ μέσα, που ανέπτυξαν ολόκληρες θεωρίες για το ότι δεν άσκησαν βίαιη πράξη οι συγκεκριμένοι ληστές κατά την ληστεία στην τράπεζα,επειδή τα καλάσνικοφ δεν..εκπυρσοκρότησαν...

          • Νίκος Αργεάδης avatar
            Νίκος Αργεάδης @ Κυθήριος 09/12/2014 14:08:22

            Δυστυχώς, αγαπητέ Κυθήριε, έτσι είναι. Φτιάχνουν διάφορες ιστορίες πονεμένες για το "καϋμένο" το παιδί που πήρε λάθος δρόμο. Αν η "αριστερά" στην Ελλάδα θέλει να προχωρήσει και να απαλλαγεί από τα σύνδρομα του εμφυλίου, θα πρέπει να δει το πρόβλημα στον πυρήνα του: Πρόκειται για έναν κοινό ποινικό με καλάσνικοφ. Δεν μας ενδιαφέρει η ιδεολογία του ή τα κίνητρά του. Η πράξη του είναι που κρίνεται, όλα τα άλλα είναι (αριστερίστικες) σάλτσες.

          • Τρελό νερό avatar
            Τρελό νερό @ Νίκος Αργεάδης 09/12/2014 14:15:34

            Η άποψή σας κύριε, είναι μόνο μιά άποψη. Υπάρχουν δεκάδες διαφορετικές. Γι αυτό όσο έντονα και αν μας το γράψετε, πάντα θα επιλέγει η εκάστοτε ασκούσα την εξουσία Αρχή, αν θα λειτουργεί με ευαισθησία και θα δίνει δεύτερες ευκαιρίες, ή θα παρουσιάζεται ασυγκίνητη και αυστηρή. Συνεπώς, ας μην προτρέχουμε.

          • Νίκος Αργεάδης avatar
            Νίκος Αργεάδης @ Τρελό νερό 09/12/2014 14:40:59

            Συμφωνείτε όμως πως θα πρέπει ΟΛΟΙ οι Έλληνες να συμφωνούμε σε γενικό πλαίσιο αρχών λειτουργίας του κράτους, των νόμων και κυρίως της εφαρμογής τους, δίχως συναισθηματισμούς και ιδεοληψίες. Ειδάλλως, θα γίνουμε-γίναμε ήδη!- ζουλουλάνδη. Όσο για το την ευαισθησία και τα άλλα, αυτά πρέπει, κατά την γνω΄μη μου να αποφασίζονται με ουδέτερα κριτήρια. Το ζήτημα έιναι όμως ότι η "αριστερά" προσπαθεί να ηρωοποιήσει έναν κοινό ποινικό με "αναρχικό" επίχρισμα. Πρέπει να ωριμάσουμε ειδάλλως θα αναλλωνόμαστε σε ατέρμονους (μη) διαλόγους σαν και αυτόν εδώ.

          • Τρελό νερό avatar
            Τρελό νερό @ Νίκος Αργεάδης 09/12/2014 14:58:30

            Κανείς δεν ηρωοοποιεί κανέναν. Εσείς θέλετε να βλέπετε ως ''κοινό ποινικό με αναρχικό επίχρισμα'', έναν εικοσάχρονο που ζητάει το απολύτως νόμιμο, δηλαδή άδεια παρακολούθησης των μαθημάτων που η πολιτεία του χρωστά, εφόσον του επέτρεψε να δώσει εξετάσεις. Αυτό δε, θα πρέπει να ισχύσει και για οποιονδήποτε άλλον κρατούμενο καταφέρει να εισαχθεί σε Α.Ε.Ι. Όχι γιατί θα είναι ...ήρωας, αλλά γιατί το προβλέπει ο Νόμος. Παράδειγμα ο καταδικασμένος για δολοφονία και τεμαχισμό του πτώματος της συζύγου του κ. Παναγιώτης Φρατζής, που έφευγε από τον Κορυδαλλό με τη μηχανή του, πήγαινε στην ΑΣΟΕΕ, παρακολουθούσε τα μαθήματά του και επέστρεφε στο κελί του. Δε φαντάζομαι να θεωρείτε τον Ρωμανό .....επικινδυνότερο από έναν δολοφόνο! Εκτός και αν οι ιδέες του σας ενοχλούν τόσο, που δυσκολεύεστε να κρίνετε αντικειμενικά. Παναγιώτης Φραντζής : http://planet-greece.blogspot.com/2014/12/o_29.html

          • Νίκος Αργεάδης avatar
            Νίκος Αργεάδης @ Τρελό νερό 09/12/2014 15:28:52

            "ζητάει το απολύτως νόμιμο, δηλαδή άδεια παρακολούθησης των μαθημάτων που η πολιτεία του χρωστά...." Κάνετε λάθος, αν δεν δεν παραπληροφορείτε. 1) η πολιτεία δεν χρωστάει ΤΙΠΟΤΑ στον κ. Ρωμανό. 2) Ο κ. Ρωμανός δεν ζητάει απλά να παρακολουθεί τα μαθήματα, ζητάει να πμαινοβγαίνει από τις φυλακές με πρόσχημα τα μαθήματα. 3) Σε κάθε ευνομούμενη πολιτεία που σέβεται τον εαυτό της, οι κρατούμενοι παρακολουθούν μαθήματα ΕΓΚΛΕΙΣΤΟΙ, όχι μπαινοβγαίνοντας όποτε θέλουν. 4) "ο καταδικασμένος για δολοφονία..."Κακώς, ΚΑΚΙΣΤΑ, ποιός ηλίθιος του επέπτρεπε να μπαινοβγαίνει στις φυλακές; Αυτά είναι απαράδεκτα και μοναδικά για -λέμε τώρα- πολιτισμένο κράτος και κοινωνία. Και όχι, οι (αναρχικές) ιδέες του κ. Ρωμανού είναι ΞΕΠΕΡΑΣΜΕΝΕΣ, απλά ως 21χρονος δεν το κατανόησε ακόμα. Και ο αναρχισμός δεν είναι οι μολότωφ, οι ένοπλες ληστέις του μόχθουν των πολιτών, και οι καταστροφή των περιουσιών των απλών Ελλήνων, αν αυτά εννοείτε. Όταν λοιπόν δεν μπορούμε να συμφωνήσουμε σε ΓΕΝΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΑΡΧΩΝ εφαρμογής των νόμων πως θα συμφωνήσουμε στις λεπτομέρειες; Να γιατί ως κοινωνία και ως κράτος βαδίζουμε σε όλεθρο που τον φέρνουμε εμέις οι ίδιοι.

          • Τρελό νερό avatar
            Τρελό νερό @ Νίκος Αργεάδης 09/12/2014 16:03:09

            Θα σχολιάσω μόνο το (4) γιατί στα λοιπά δεν έχει νόημα να χάνουμε άδικα το χρόνο μας. Διαφωνούμε και πολύ καλά κάνουμε. Λοιπόν. Οι άδειες σε κρατούμενους για την παρακολούθηση μαθημάτων στις σχολές όπου έχουν πετύχει, προβλέπονταν και προβλέπονται από το Νόμο. Σύντομα δε τα λεγόμενα ''βραχιολάκια'' θα λύσουν οριστικά το πρόβλημα μέσω του ηλεκτρονικού συνεχούς εντοπισμού των κρατουμένων (όπως προβλέπεται σε ολόκληρη την Ε.Ε) και θα αποσυμφορήσουν και τις φυλακές που αδυνατούν να στεγάσουν τόσο μεγάλο αριθμό έγκλειστων. Ο Αναρχισμός είναι αυτό που είναι και ο κάθε άνθρωπος έχει δικαίωμα να πιστεύει ό,τι θέλει. Τιμωρούνται μονάχα οι παράνομες πράξεις ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ εφόσον υπάρχουν επαρκείς και αδιάσειστες αποδείξεις. Δεν βαδίζουμε δε κατά τη γνώμη μου σε κανέναν ...όλεθρο, η ζωή προχωρά και οι άνθρωποι πρέπει να σκέφτονται πιο φιλελεύθερα και ανοικτά καθώς ωριμάζουν και εξελίσσονται διανοητικοψυχικά.

          • Δημήτρης avatar
            Δημήτρης @ Τρελό νερό 09/12/2014 16:28:27

            Τα βραχιολάκια ΔΕΝ προορίζονται για Ρωμανούς αλλά για μικροεγκληματίες. Ο νόμος έχει συγκεκριμένες προϋποθέσεις τις οποίες ο Ρωμανός ΔΕΝ πληρεί. Έχει τελειώσει το θέμα μετά και την άρνηση του Άρειου Πάγου.

          • Τρελό νερό avatar
            Τρελό νερό @ Δημήτρης 09/12/2014 18:02:08

            Το βραχιολάκι, προορίζεται κυρίως για 20άχρονους Ρωμανούς, που έχουν πολύ χρόνο μπροστά τους, για ν' αναθεωρήσουν.

          • Νίκος Αργεάδης avatar
            Νίκος Αργεάδης @ Τρελό νερό 09/12/2014 17:51:13

            Φυσικά και διαφωνούμε επί της αρχής. Η πρότασή σας ισοδυναμεί με κατάργηση της φυλάκισης, δλδ να μπαινοβγαίνουν όποτε θέλουν (με απλή αίτηση υποθέτω) οι ποινικοί και με βραχιολάκι. Σιγά δε μην δεν βρούν τρόπο να αφαιρούν το βραχιολάκι (προβλέπω βιομηχανία αφαίρεσης) άμα θέλουν να αποδράσουν όπως φερ' ειπείν ο κ. Ρωμανός.

          • Τρελό νερό avatar
            Τρελό νερό @ Νίκος Αργεάδης 09/12/2014 17:59:58

            Ε, αυτό τώρα δεν είναι επιχείρημα! Πρόκειται για την επαναστατικότερη μέθοδο ελέγχου, που θα αλλάξει για πάντα τα μέχρι σήμερα δεδομένα. Όποιες ενστάσεις έχετε, να τις εκφράσετε στους αρμόδιους, αν και φοβάμαι οτι έχουν πάρει ήδη τις αποφάσεις τους :). Διεθνώς.

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ Νίκος Αργεάδης 09/12/2014 19:08:30

            Ακριβώς!

      • MoonWalk avatar
        MoonWalk @ Γιάννης Κιαπέκος 08/12/2014 20:56:48

        Μην κουράζεστε άδικα κ. Κιαπέκο. Όσο δίκιο και να έχετε, πρώτα επιλέγεται το ποθητό συμπέρασμα και μετά αναζητώνται τα δικαιολογητικά ...επιχειρήματα που θα το υποστηρίξουν. Αυτό το λέμε, απλοϊκή προ πα γά νδα. Αστειότητες.

      • Costas avatar
        Costas @ Γιάννης Κιαπέκος 09/12/2014 05:38:58

        Oxi akribws. Einai asfalismenes mexri ena poso.

        • Γιάννης Κιαπέκος avatar
          Γιάννης Κιαπέκος @ Costas 09/12/2014 11:33:46

          Δεν φαντάζομαι να μπλέκεις την εξασφάλιση των 100.000. € Σε κάθε περίπτωση οι καταθέσεις των πολιτών δεν κινδυνεύουν από τις ληστείες. Αυτό βεβαίως δεν σημαίνει ότι επικροτώ τέτοιες πράξεις όπως μερικοί "πονηρούληδες", εδώ μέσα, με κατηγορούν.

  6. Naruto avatar
    Naruto 08/12/2014 19:57:33

    Αν το μόνο που τον ενδιέφερε ήταν οι σπουδές η λύση θα βρισκόταν άμεσα δεδομένου οτι τα τεχνολογικά μέσα του το επιτρέπουν άνετα , το πολύ πολύ να έπαιρνε άδεια μόνο για τις εξετάσεις . Η απαίτηση όμως για καθημερινή απουσία απο την φυλακή ουσιαστικά ακυρώνει την ποινή του . Καταλαβαίνετε λοιπόν οτι σε λίγο καιρό όλοι οι φυλακισμένοι θα έκαναν χρήση του προνομίου δεδομένου οτι υπάρχουν ΤΕΙ που περνάς και με βαθμό 5 . Είναι προφανές νομίζω οτι δεν υφίσταται θέμα σπουδών .

  7. npcomplete avatar
    npcomplete 08/12/2014 20:21:54

    Νομίζω ότι τα είπε όλα η Καρυστιάνη ... http://www.hitandrun.gr/ioanna-karistiani-grafi-sto-hit-run-gia-niko-romano/

  8. tt avatar
    tt 08/12/2014 21:50:32

    ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΠΑΙΔΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΦΑΕΙ ΑΔΕΣΠΟΤΗ ΣΦΑΙΡΑ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΛΗΣΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΥ ΛΗΣΤΗ. Αλλά ποιος να νοιαστεί τους μη πρίγκηπες, για το παιδί της Αγγελικής Παπαθανασοπούλου που κάηκε στην κοιλιά της μάνας του; Άντε @&é"&"

  9. βαγγέλας avatar
    βαγγέλας 08/12/2014 21:55:54

    Της ποιας; ... Ξαδέλφη του Αλέξη είναι;

  10. greg avatar
    greg 09/12/2014 10:34:46

    Νά υποθέσω ότι άν αύριο ξεκινήσει απεργία πείνας, άς πούμε ο Ρουπακιάς (άν καί δέν τού τό 'χω, αλλά λέμε τώρα), γιά νά παρακολουθήσει μαθήματα κομμωτικής, θά σπεύσουν πάλι οί ευαίσθητες ψυχές νά σταθούν στό πλευρό του, στόν αγώνα του γιά τό δικαίωμα στή μόρφωση. Καί μή μού πείτε ότι αυτός έφαγε άνθρωπο, γιατί κάτι μού λέει ότι καί ο Ρωμανός άν είχε σκοτώσει κανέναν "μπάτσο" (πού γιά πολλούς "ευαίσθητους" δέν μετράει γιά άνθρωπος), πάλι τά ίδια θά ακούγαμε. ΥΓ. Μέ τόν άλλο απεργό πείνας, εκείνον τόν κλόουν πού δίνει συνεντεύξεις ξαπλωτός, γιατί δέν ασχολείται κανείς; Τζάμπα πάει ο αγώνας του;

  11. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 09/12/2014 10:52:29

    Πολύ ασχοληθήκαμε με επαναστάτες της Εκάλης. Όποιος διάβασε το χειρόγραφο σημείωμα του Ρωμανού καταλαβαίνει ότι ο τύπος είναι λίγο πιο βλάκας από τον Κάτμαν.

    • Μικρός Νικόλας avatar
      Μικρός Νικόλας @ Δημήτρης 09/12/2014 12:36:57

      ...Βρε Κάτμαν, μήπως είσαι από νησί; :)

  12. Νικήτας avatar
    Νικήτας 09/12/2014 11:58:16

    Έχει να περιμένει τίποτα η χώρα από τον Ρωμανό; Θα είναι συνέχεια ένα πρόβλημα που θα δημιουργεί νέα. Αν τον είχαν καθαρίσει πάνω στην ληστεία αλά αμέρικα θα ήτανε καλύτερα ; Αν πεθάνει από την απεργία του ; Λέω ότι τα προβλήματα σαν και αυτόν που ταλανίζουν με την εγωιστική μονομανία τους την χώρα με τρόπο που γεννιούνται με τον ίδιο τρόπο και να εξαφανίζονται , είναι στην φύση τους. Ο Ρωμανός έγινε πρόβλημα από δική του απόφαση , γεννήθηκε από το μηδέν. Αν βγει από την μέση λόγω του μυαλού του , πεθαίνει από δική του απόφαση και το πρόβλημα λύνεται όπως ακριβώς δημιουργήθηκε , συμμετρικά . Μέχρι τότε θα γεννά προβλήματα , πολιτικά επαναστατικά με τα διάφορα τσιπροκόμματα να ακολουθούν για λόγους συμφέροντος , ουσιαστικά με ένοπλες ληστείες και πιθανά θύματα πολίτες ή αστυνομικούς , ανεξέλεγκτους ηλίθιους εγωπαθείς μαλάκες τεμπέληδες που θα εμπνέονται από αυτόν και πάει λέγοντας. Το πρόβλημα Ρωμανός είναι ίδιο και απαράλλαχτο με το πρόβλημα καθενός που έχει μεγάλη ιδέα για τον εαυτό του , μόνο που στην περίπτωση του κρατά καλάσνικοφ και είναι επικίνδυνος και πλέον ξέφυγε από τον στενό κύκλο της παρέας - περιβάλλοντος και αφορά και μάς άμεσα ή έμμεσα. Λυπάμαι για το παιδί όπως και για κάθε εγκλωβισμένο στα αδιέξοδα του καθώς και τους γονείς του που σαν γονείς τώρα πια κάνουν αυτό που πρέπει . Η φύση έχει την αποβολή για αυτό που γνωρίζει πως αν γεννηθεί θα είναι προβληματικό. Η κοινωνία επίσης . Λέγεται φυλάκιση . Αν θεωρείς πως κακώς αποβάλλεσαι δείξε μεταμέλεια και η κοινωνίαθα το δεχτεί και αυτό είναι πολιτισμός. Το να λες πωςδεν έχω καμία σχέση μαζί της πωςτην πολεμώ την φτύνω και διάφοραάλλα που λέει ο Ρωμανός και παρολαυτά να εκβιάζεις την ένταξη στις δομές της είναι παράλογο και φανερώνει το αδιέξοδο στο μυαλό που τον έφερε στην θέση που είναι και ως εγωπαθής αρνείται να παραδεχτεί πουλώντας τρέλα . Από κοντά οι παρατρεχάμενοιγια τα γραμμάρια συμφερόντων.

  13. GR avatar
    GR 10/12/2014 11:41:56

    Δεν είναι προϊόν δικής μου σκέψης, αλλά το άκουσα και ως ένα από τα βασικά επιχειρήματα του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ στη σημερινή πρωινή εκπομπή στο “κοινωνία ώρα MEGA». Το πρώτο ήταν ότι πρόκειται για ένα παιδί το οποίο, όπως όλοι, έχουν δικαίωμα στην εκπαίδευση. Ακόμα, «πέθανε στα χέρια του ο Γρηγορόπουλος» όπως αναφέρθηκε με τον γλαφυρό τρόπο. Αλήθεια;; Χρίζει ειδικής μεταχείρισης λοιπόν ο ένοπλος ληστής λόγω των κοινωνικών του συναναστροφών; Ας ανατρέξουμε όλοι στο χρόνο για να βρεθούμε στα 17-18 μας και να δούμε πόσοι (όχι σαν πράξη αλλά κυρίως σα σκέψη) είχαν στο μυαλό τους μια ένοπλη ληστεία. Δεν είμαι καλύτερος από το Ρωμανό, αλλά ένας απλός άνθρωπος που ικανοποιείται, αλλά και ταλαιπωρείται, από τις επιλογές του. Κανένας από εδώ δεν πιστεύω πως ξαφνικά έγινε είτε απάνθρωπος είτε αντιδημοκρατικός. Αλλά, προσωπικά, δε ψωνίζω αυτό το επιχείρημα. Όσο παραστρατημένο «παιδί» και εάν θέλουν να τον αναδείξουν οι φίλτατοι υπερασπιστές του κ. Ρωμανού, πού βρίσκονταν τόσα χρόνια για τα υπόλοιπα «παιδιά» που εξαργυρώνουν με τον ίδιο τρόπο τις ίδιες ή μικρότερης σημασίας επιλογές τους; Τι τον κάνει τόσο ξεχωριστό τον κ. Ρωμανό; Η φιλία του με τον Γρηγορόπουλο; Η ιδεολογία του; Μα το Θεό! Πόσο επικίνδυνη μπορεί να είναι η σκέψη αυτή. Πόσα κατάλοιπα υπάρχουν από τις μαύρες μέρες της σύγχρονης ελληνικής ιστορίας. Ευελπιστώ στην ανάκαμψη της υγείας του Ρωμανού. Ελπίζω στην άρση ατιμωρησίας των πολιτικών ώστε να έρχονται όλοι ( είτε κυκλοφορούν με όπλο ένα Καλάσνικοφ είτε με τη δημαγωγία ) να έρχονται αντιμέτωποι με τις ευθύνες τους. Νιώθω σιχαμένος από τη ξεδιάντροπη εκμετάλλευση της κατάστασης για κοινωνικοπολιτικά παιχνίδια. Όσοι το πράττουν είναι πιο επικίνδυνοι από τον κάθε Ρωμανό.

  14. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 10/12/2014 12:25:12

    Μπράβο Μίλτο Οι προβαλλόμενες δήθεν ευαισθησίες κάποιων δε μπορεί να κρύψουν τη μεγάλη αλήθεια. Η Νέμεσις έχει τις συνέπειές της. Αύριο ο κάθε αμετανόητος εγκληματίας θα γράφεται σε μια σχολή και θα ζητάει να σπουδάσει. Αυτοί που διαρρηγνύουν τα ιμάτιά τους είναι οι ίδιοι που δεν είχαν ούτε δάκρυ για τους νεκρούς της ΜΑΡΦΙΝ, οι ίδιοι που μισούν κάθε κόκκο χώματος αυτής της χώρας.

    • Μίλτος Π. Χρυσομάλλης avatar
      Μίλτος Π. Χρυσομάλλης @ ΣΟΝ ΠΕΝ 10/12/2014 22:48:03

      Όντως ΣΟΝ ΠΕΝ αν με ενοχλεί κάτι βαθύτατα είναι η νοοτροπία της ατιμωρησίας. Έλα μωρέ και να μας πιάσουν θα την σκαπουλάρουμε. Σε οτιδήποτε . Όχι μόνο στο συγκεκριμένο όπου δόθηκε σοφή λύση, γιατί και εγώ το λέω ότι υφίσταται και σε τέτοιες περιπτώσεις το δικαίωμα στη μόρφωση. Αν επιτέλους καταφέρει η όποια κυβέρνηση να αντιστρέψει τη νοοτροπία της ατιμωρησίας που υπάρχει, θα αρχίσει να αποκτά πάλι φερεγγυότητα η πολιτική και οι πολιτικοί. Μέχρι στιγμής από την παρούσα κυβέρνηση έχουν δοθεί αρκετά θετικά δείγματα πάνω σε αυτό.

  15. Βασίλης avatar
    Βασίλης 10/12/2014 14:57:41

    Θα σταθω στα αίτια της καταδικης κ οχι σε οτιδηποτε πολιτικο παιχνιζι. Καταδικαστικε σε καθιρξη για ενοπλη ληστεια, κ η ποινη ειναι αυξημενη λογω της προθεσης για σωματικες βλαβες -φονο (ενοπλη). Αν καθε δολοφονος (απο τυχη δεν ειναι κουβαλώντας καλασνξκοφ κ μη μου πει κανεις οτι κουβαλούσε πολεμικο οπλο για μπαστουνι) κανει απεργεια πεινας θα τον βγαλουμε εξω?

  16. εγω avatar
    εγω 10/12/2014 19:27:23

    Ολη υποθεση Ρωμανου αποτελει αναμφισβητητα το θεατρο του παραλογου ... Καταφερνει να πετυχει στις πανελληνιες εξετασεις , δεχεται τα συγχαρητηρια της πολιτειας η οποια ωστοσο δεν το επιτρεπει να παρακολουθησει τα μαθηματα . Απο τη αλλη πλευρα ο ιδιος κινειτι συστηματικα στον αντιεξουσιαστικο χωρο αλλα παλευει για α παρακολουθησει ενα απο τους σαθρους θεσμους του συστηματος ... Αυτο που θελω να πω εγω ειναι πως ο Ρωμανος δεν ειναι πολιτικος κρατουμενος ... δεν τον ''χωσανε'' στη φυλακη για τη πολιτικη του ιδεολογια . Τον συνελαβαν γιατι διεπραξε διπλη ληστεια . Ωστοσο κανεις δεν γεννιεται εγκληματιας και επισης κανεις δεν ξυπναει μια μερα κ λεει '' ρε συ σημερα θα παρω ενα καλασνικοφ και θα ληστεψω μια τραπεζα '' . Το εγκληματικο του προφιλ προφανως και εχει καποια ελαφρυντικα γιατι στα 15μολις χρονια ειδε το καλυτερο του φιλο να πεθαινει στην αγκαλια του . Και θα μ πεις κ εγω εχω χασει ανθρωπους που αγαπω αλλα δεν εγινα εγκληματιας ... Οχι ! Εδω υπαρχει μια διαφορα . ο νεος αυτος ειχε μια προδιαθεση μια αρνητικοτητα απεναντι στους πολιτειακους θεσμους και μια τριβη με τον αντιεξουσιαστικο χωρο απο πρωιμη ηλικια . Παραλληλα ο παππους του βρεθηκε στη φυλακη για ενα εγκλημα που κανεις δεν ειναι 100% σιγουρος οτι διεπραξε . Δεν αθωωνω αυτη τη στιγμη το Ρωμανο ... ειναι ενοχος αλλα εχει καποια ελαφρυντικα στη πλατη του . Απο τη στιγμη λοιπον που η πολιτεια δινει τη δυνατοτητα στους φυλακισμενους να σπουδαζουν εγκαθιδρυοντας το θεσμο των πανελληνιων στις φυλακες μην αντιτασσεται στην ικανοτητα των φυλακισμενων να φοιτησουν γιατι με αυτο το τροπο αναιρει το μετρο που η ιδια θεσπισε .... και ναι μπορει ο ρωμανος να αποδρασει και ναι μπορει να κανει τρομοκρατικο χτυπημα αλλα οι ευθυνες θα ανηκουν στη πολιτεια που θεσπιζει νομους χωρις να λαμβανει υποψην της αν οι υπαρχουσες συνθηκες λειτουργουν ως επαρκης επικουρικος μηχανισμος ωστε αυτα τα μετρα να καρποφορησουν ... Αδειες δινονται καθημερινα σε παιδεραστες κατα συρροην δολοφονους και εμπορους ναρκωτικων ... ειπε ποτε κανεις κατι γ αυτο ? οχι ... μιλαμε για ασφαλεια και για κινδυνο αποδρασης οταν ηδη ενας Παλαιοκωστας κ ενας Ξηρος ''γλεντησαν '' κυριολεκτικα ολη την αστυνομικη κοινοτητα ... Ο Ρωμανος δεν παλεψε τοσο καιρο για να σπουδασει στο ΤΕΙ ... Η απεργια πεινας ειχε πολυ βαθυτερο ιδεολογικο υποβαθρο και αποτελεσε μια μορφη αμφισβητησης του κατεστημμενου εστω και μεσα απο τα καγκελα της φυλακης ... αν δεν ειχε διαπραξει τη ληστεια ΝΑΙ θα τον ελεγα αγωνιστη ... Αυτη τη στιγμη μια τεραστια μεριδα της κοινης γνωμης βρισκεται στο πλευρο ... Αν εν τελει επιχειρησει να αποδρασει , θα ειναι τουλαχιστον προδοσια απεναντι σε ολους αυτους που συμμετειχαν σε πορειες και καταληψεις υπερ του και δεν θα απεχει καθολου η νοοτροπια του απο αυτην της πολιτικης ηγεσιας του τοπου στους οποιους δινουμε ψηφο εμπιστοσυνης και καταληγουν παντα να ενεργουν εις βαρος μας

  17. ΤΕΙτζής avatar
    ΤΕΙτζής 11/12/2014 00:56:18

    Απορία: Ο ΣΥΡΙΖΑ που θεωρεί απόλυτα φυσιολογικό να χάνονται ολόκληρα εξάμηνα, τώρα κόπτεται για τη φοίτηση ενός και μόνο σπουδαστή;

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ ΤΕΙτζής 11/12/2014 14:14:36

      Είναι "αγωνιστής" της αναρχοαριστεράς, τι καλύτερη λογική.

  18. densoulew avatar
    densoulew 12/12/2014 00:47:26

    Στο Σύνταγμα της Ελλάδας έχει θεσμοθετηθεί και κατοχυρωθεί το δικαίωμα των κρατουμένων στη μόρφωση. Ο Ν. Ρωμανός έκανε απεργεία πείνας όχι γιατί λήστεψε συμβολικά -όπως λέει- μία τράπεζα και είναι στη φυλακή, αλλά επέιδη το "κράτος δικαίου" του στερεί αυτό το δίκαιωμα. Η διάκρηση αύτη οφείλεται στην πολιτική στάση του, στην ιδεολογία του που αντιτάσσεται στο δρόμο που ακολουθεί κράτος και κυβέρνηση, στον ίδιο. Και έστω λοιπόν πως είναι στη φυλακή και δέχεται την αντιμετώπιση που θα πρεπε, οχι ως πολιτικός κρατούμενος αλλα ως ληστής. Θεωρείται λοιπόν ο Φραντζής λιγότερο επικύνδινος που τεμάχισε τι γυναίκα του σε 16 κομμάτια από έναν ληστή? Σε εκεινον δόθηκαν εκπαιδευτικές άδειες. Τί είδους κράτος είναι λοιπόν αυτό? Και έστω πάλι οτι θεωρούν πως είναι επικύνδινος παρ' ολ' αυτά, πέρυσι του έπετρεψαν να δώσει πανελλήνιες και συνεπώς να σπουδάσει. Άρα πέρυσι δεν ήταν επικύνδινος και φέτος έγινε; Μας κοροϊδεύουν τελείως; και κάπου εδω διαφωνλω με τον αρθρογράφο: Προσπάθησα να καταλάβω τον κράτοσ. Αλήθεια, προσπάθησα πολύ. Αφουγκράστηκα τις ακραίες εκδοχές περί τήρηση της νομιμότητας, δικαιοσύνης και σωφρονισμού που κάθε ημιμαθής πιπιλίζει σαν ασφαλές ιδεολογικό γλειφιτζούρι.

    • Φώτης avatar
      Φώτης @ densoulew 12/12/2014 13:13:19

      Μη δίνετε σημασία στα ακραία ζητούμενα του καθενός. Η οργανωμένη Πολιτεία έδωσε την αποδεκτή λύση και ό,τι και να λέμε εμείς τώρα, το ζήτημα έληξε.

    • tolishar avatar
      tolishar @ densoulew 12/12/2014 23:10:04

      Φίλε μου, απ'ότι γνωρίζω ο Φραντζής έμεινε αρκετά χρόνια στη φυλακή προτού αρχίσει να παίρνει εκπαιδευτικές άδειες και επιπλέον, αν δεν κάνω λάθος, εξεδήλωσε μεταμέλεια η οποία κρίθηκε ιδιοτελής από το αρμόδιο νομοθετικό όργανο. Εδώ θα ήθελα να θέσω ένα ερώτημα: αν αύριο - μεθαύριο κάνει απεργία πείνας ο Κασιδιάρης απαιτώντας από το κράτος να νομοθετήσει βολικό νόμο για λογαριασμό του, αυτοί που τώρα κόπτονται, δήθεν ανιδιοτελώς, για λογαριασμό του Ρωμανού, τι άποψη θα είχαν; Ρητορικό το ερώτημα.

  19. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 12/12/2014 13:08:31

    τι προσπαθείς να βάλεις σε τάξη τα πως και τα γιατί! Αν η ελευθερία ήταν αλυσοδεμένη στην αιτιοκρατία, τι ελευθερία θα ήταν?!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.