#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
29/05/2013 07:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο επικίνδυνος καιροσκοπισμός του Βενιζέλου...



Ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ βρίσκεται σε δεινή δημοσκοπική θέση.

Το κόμμα του κινείται σε μονοψήφια ποσοστά.

Οι ηγετικές του ικανότητες αμφισβητούνται εντόνως.

Τα «ορφανά του Γιώργου» αρχίζουν να ξεθαρρεύουν.

Το έργο του ως Αντιπροέδρου  και Υπουργού Οικονομικών είναι πρόσφατο και προκαλεί την κοινωνία.

Οι χειρισμοί του στην υπόθεση Λαγκάρντ δεν ήταν και για ...σεμινάριο. Κανονικά  θα έπρεπε να διώκεται και αυτός, όπως και ο προκάτοχος του.

Ο Πρωθυπουργός έκανε πως δεν άκουγε στις προτάσεις του για ανασχηματισμό.

Ο κ. Κουβέλης αγνόησε επιδεικτικά τις επανειλημμένες εκκλήσεις  του για συνεργασία.

Ώσπου ήρθε ξαφνικά, αυτό που ο ίδιος θεωρεί, σανίδα σωτηρίας.

Με το νομοσχέδιο Ρουπακιώτη, ταυτίζεται , επιτέλους, σε κάτι με τον κ. Κουβέλη!

Επιχειρεί να πλαγιοκοπήσει, εξ αριστερών τον ΣΥΡΙΖΑ, όπου έχουν βρει καταφύγιο οι πρώην οπαδοί του ΠΑΣΟΚ.

Του προσφέρεται μια ευκαιρία να πάει κόντρα στον Πρωθυπουργό και να κερδίσει ηγετικούς πόντους. Να διεκδικήσει αργότερα και μεγαλύτερο μερίδιο εξουσίας.

Ψαρεύει στα θολά νερά, αριστερά του, μήπως και τσιμπολογήσει κάτι.

Αυτή η  εμμονή του κ. Βενιζέλου έχει και έναν άλλο, περισσότερο δόλιο στόχο. Θεωρεί ότι η άρνηση της ΝΔ να δεχθεί αυτό το έκτρωμα του Ρουπακιώτη θα την ωθήσει προς τα δεξιά, άρα θα ελευθερώσει ζωτικό χώρο, τον οποίο και ευελπιστεί να ...καταλάβει το ΠΑΣΟΚ του κ. Βενιζέλου! Ίσως, μάλιστα και να ελπίζει ότι θα καταφέρει να πείσει την κοινή γνώμη ότι η ΝΔ στο ζήτημα αυτό ταυτίζεται με τη ΧΑ.

Ποιό είναι το πρόβλημα μ' αυτή  τη στρατηγική;

Κατ΄αρχήν οι καιροσκοπικές τακτικές είναι πάντα επικίνδυνες. Πόσο μάλλον σε μια τόσο κρίσιμη συγκυρία.

Ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ αγνοεί ή θέλει να αγνοεί το γεγονός πώς ούτε η ΔΗΜΑΡ, πολύ δεν περισσότερο ο ΣΥΡΙΖΑ έχουν λόγους να θέλουν μια συνεργασία μαζί του. Ξέρουν ότι αποτελεί βαρίδιο και δεν έχουν κάτι να κερδίσουν. Άρα αυτή η επιμονή του για...συνεργασία δεν αποκαλύπτει  μόνο τον εκνευρισμό του, είναι και αδιέξοδη.

Σε μια στιγμή που η χώρα αγωνίζεται και προσπαθεί να ισορροπήσει σε τεντωμένο σκοινί, δυναμιτίζει τη συνοχή της κυβέρνησης με αποτέλεσμα να εγείρονται αμφιβολίες για τη δυνατότητά της να χειριστεί δύσκολα προβλήματα.

Ποια θα πρέπει να είναι η απάντηση;

Κατ΄αρχήν να αποκαλυφθεί αυτή η καιροσκοπική τακτική του Προέδρου του ΠΑΣΟΚ.

Δεύτερον, η ΝΔ να φέρει προς ψήφιση στη Βουλή, όποιες βελτιώσεις απαιτούνται στο υφιστάμενο νομοθετικό πλαίσιο.

Ένα  πρέπει να αποφύγει. Να ενδώσει το μεγαλύτερο κόμμα του κυβερνητικού συνασπισμού στις εκβιαστικές τακτικές των εταίρων του.

Και για να τελειώνουμε: η ΧΑ, δεν αντιμετωπίζεται με νόμους. Ούτε αφορά μόνον ένα κόμμα, αλλά την κοινωνία στο σύνολό της. Αυτή πρέπει να αντιδράσει και να την απομονώσει.

Όσοι θεωρούν ότι θα κερδίσουν ψηφαλάκια μοιράζοντας πιστοποιητικά δημοκρατικής νομιμότητος  και διεκδικούν την αποκλειστικότητα  στη μάχη κατά του ρατσισμού, μάλλον ρίχνουν νερό στο μύλο της ΧΑ. Δεν την περιθωριοποιούν.

Έλεος πια με την υποκρισία...

ΚΡ

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 29/05/2013 08:34:01

    Βλέπει ότι μένει εκτός βουλής κ´ θολώνει. Καλημέρα Κώστα

  2. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 29/05/2013 08:58:06

    Απόλυτα σωστή η θέση της ανάρτησης.
    Θα ήθελα να επισημάνω ότι επιδιώκεται, επιπλέον, η παγίδευση της ΝΔ, ώστε να βρεθεί εντός αδιεξόδου.
    Και έτσι ο επιδιωκόμενος σκοπός είναι, να υποχρεωθεί μπρος τον κίνδυνο κατάρρευσης της Κυβέρνησης, να ψηφίσει το νομοσχέδιο με συνέπεια να έχει απώλεια ψήφων προς τη ΧΑ , όπερ είναι και το επιδιωκόμενο από το σύνολο της κοινοβουλευτικής αντιπολίτευσης!!!

  3. nikos avatar
    nikos 29/05/2013 09:18:14

    Ο Βενιζέλος βοηθάει την ΝΔ να κερδίσει ψήφους στην Λαϊκή Δεξιά από την Χρυσή Αυγή. Η ΝΔ δεν μετακινείται δεξιότερα απλά μεγαλώνει τον ζωτικό της χώρο και κατακτά τα εδάφη που παραδοσιακά της ανήκουν! Επέλαση με την βοήθεια του Ευάγγελου και "αριστερά" στους χώρους του πάλαι ποτέ πατριωτικού ΠΑΣΟΚ που διεκδικούσε μέχρι σήμερα ο ΣΥΡΙΖΑ.

  4. Δρόλαπας avatar
    Δρόλαπας 29/05/2013 10:07:58

    Οσο προσπαθείς να κρυφτείς τόσο αποκαλύπτεσαι βασική αρχή στην διεξαγωγή του ανταρτοπόλεμου.Πολύ μεγάλη η εμμονή στην στάση του Κου Βενιζέλου και της ΔΗΜΑΡ, την ώρα που η Ν.Δ. καλύπτεται πίσω απο τις γνωστές θέσεις περί ισχυρού εκ του 1979 Νομοθετικού Πλαισίου

    Ομως έχω κάποιες απορίες:
    1)Η θεωρεία των δύο άκρων ποιόν απενοχοποιεί .Τον γραφικό αντιμνημονιακό ή τον Νεοναζί;
    2) Ποιός γραμματέας κόμματος , ποιός υφυπουργός και ποιός βουλευτής, καταψήφισαν την άρση ασυλίας του Κασιδιάρη, χωρίς να υποστούν κύρωση;
    Της ΔΗΜΑΡ, του ΠΑΣΟΚ;
    3) Ογδόντα πέντε (85) βουλευτές της ΝΔ, υπέγραψαν τροπολογία για να εισάγονται μόνο Έλληνες το γένος στις παραγωγικές σχολές των ενόπλων δυνάμεων και της αστυνομίας.
    4) Βουλευτές της ΝΔ μπλόκαραν τροπολογία Ρουπακιώτη για την αναψηλάφηση δικών μετά από αποφάσεις του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου.
    5)Εκλεκτοί του Μεγάρου Μαξίμου είναι δύο που προέρχονται από τον ΛΑΟΣ, χωρίς ποτέ να έχουν αποκηρύξει το ακροδεξιό παρελθόν τους.
    6) Πλησιάζουν Ευρωεκλογές και ως σωστά ανέφερε η Κα Σοφία Βούλτεψη Πολιτική είναι η τέχνη του Προβλέπειν.Ποιά η πρόβλεψη λοιπόν για την Χρυσή Αυγή την οποία πολύ μεγάλο μέρος του Ελληνικού Λαού δεν την θεωρεί απειλή για την Δημοκρατία;Ποιά η πρόβλεψη για εάν κόμμα που έχει στήσει παρακρατικό μηχανισμό επιβολής της τάξεως;Ποιά η πρόβλεψη για ένα κόμμα ψευτομαγκιάς και τραμπουκισμού που οι πρακτικές του θυμίζουν αλήστου μνήμης εποχή Γιοσμά και Κοτζαμάνη.Ποιά η πρόβλεψη στο να αποτιναχθούν απ οτο Κοινωνικό Σώμα τα εμφυλιακά και μετεμφυλιακά σύνδρομα που τόσο μας ταλανίζουν ε ως σήμερα και αποτελούν την βασική πηγή τροφοδότησης της Χρυσής Αυγής και της Ακροαριστεράς

    7) Ποιά η πρόβλεψη απέναντι στην Στρατηγική του διαίρει και Βασιλέυει (ΤΗΝ ΟΠΟΊΑ ΜΕ ΤΥΦΛΗ ΥΠΑΚΟΗ ΥΛΟΠΟΙΟΥΝ ΤΑ ΔΥΟ ΑΚΡΑ ) μέσα απο την ισόρροπη ανάπτυξη των δύο άκρων και μέσα απο μια πολεμική σύγκρουση η οποία μαζί με αυτά θα εξουθενώσει την Ελλάδα ;

    8)Ποιός Νοήμων Νούς μπορεί να κρύβει όλα αυτά τα στοιχεία και να προχωρεί σαν να μην συμβαίνει τίποτα την ώρα που οι πιέσεις έξωθεν γίνονται ασφυκτικές και την ώρα που ειδικά τα Αγγλικά μέσα ενημέρωσης επενδύουν σε ένα κλίμα έντασης.Αλήθεια έχετε σκεφτεί την εικόνα της Ελλάδας και πόσο αυτή επηρεάζει την προσπάθεια ανάταξης της Οικονομίας και την προσπάθεια υπέρβασης της Κρίσης;

    Δικαιούμαι λοιπόν ως Έλληνας Πολίτης Έλεος για την υποκρισία.Αλήθεια πότε και πως η Δεξιά διέρρηξε τους δεσμούς της με την Ακροδεξιά; Πότε και πώς αρνήθηκε την ενσωμάτωση της; Πότε και πως δεν την θεώρησε αδελφό χώρο και στενό Συγγενή; Να θυμηθούμε ναι ή όχι;

    Η ΝΔ έχασε εν μιά νυκτί το Ηθικό πλεονέκτημα και καλείται να το αποκτήσει εκ νέου με σοβαρές πρωτοβουλίες οι οποίες και θα βρίσκονται σε άρρηκτη συνάφεια με το λαϊκό αίσθημα.Δεν είναι θέμα απλά επικοινωνιακό είναι ουσίας .Το ότι υπάρχουν ζυμώσεις στον κεντροαριστερό χώρο είναι κάτι απόλυτα αποδεκτό.Η Ν.Δ. σέρνοντας τα παραπάνω δεν μπορεί να συμμετέχει.Αν όντως το σχήμα συμμαχικών Κυβερνήσεων αποτελεί και το μοντέλο διακυβέρνησης απο τούδε και εφεξής δεν ωφελεί η πολεμική κατά της ΔΗΜΑΡ , ενός κόμματος που παρά τα τρωτά του με πολιτικό θάρρος και ευπρέπεια έχει σταθεί αξιόπιστος κυβερνητικός εταίρος

    Τα περί ελευθερίας Ιδεών δεν αποτελούν σοβαρό επιχείρημα. Δείτε πως οι "ιδέες" μολύνουν τον κοινωνικό ιστό και επιβάλλουν την ανοχή της Κοινωνίας στις παραβατικές συμπεριφορές οι οποίες στοχεύουν στην καρδιά του Δημοκρατικού Πολιτεύματος.Για ποιες ιδέες μιλάμε άλλωστε;

    Θάρρος Λοιπόν και κανείς δεν δικαιούται να παίζει μικροκομματικά παιχνίδια σε μια εποχή που η κοινωνία μας υποφέρει.Το Λαθρομεταναστευτικό θα λυθεί μόνο με Συστηματική δράση και μεθοδική σκέψη.Αραγε γιατί κανείς δεν εστιάζεται σε αυτό το δύσκολο είναι;

    • Επισκέπτης avatar
      Επισκέπτης @ Δρόλαπας 29/05/2013 12:56:59

      >Τα περί ελευθερίας Ιδεών δεν αποτελούν σοβαρό επιχείρημα<

      Κατά την γνώμη σου, σαν οπαδού του ορθού λόγου. Ουδεμία σχέση έχεις με την δημοκρατία, διαφορετικά δεν θα φοβόσουν μη την καταστρέψει (sic) η ΧΑ. Και αυτό, διότι την έχουν ήδη καταστρέψει αυτοί που κυβέρνησαν από το 1974 και μετά.

      Για παράδειγμα, ο εικονιζόμενος έφτιαξε και του κοινοβούλιο ψήφισε τον νόμο «περί ευθύνης υπουργών», που θέτει τους υπουργούς σε άλλη μοίρα από τους υπόλοιπους Έλληνες πολίτες. Καταργώντας ισονομία και ισοπολιτεία, παύεις να έχεις δημοκρατία. Δεν έφταιξε η ΧΑ σ' αυτό, έτσι δεν είναι;

    • Φαύλος Ενάρετος avatar
      Φαύλος Ενάρετος @ Δρόλαπας 29/05/2013 13:45:10

      ''δεν ωφελεί η πολεμική κατά της ΔΗΜΑΡ , ενός κόμματος που παρά τα τρωτά του με πολιτικό θάρρος και ευπρέπεια έχει σταθεί αξιόπιστος κυβερνητικός εταίρος''.
      Χαχαχα. Χαιρετίσματα στον ...αξιόπιστο και ανιδιοτελή (κυρίως) μπαρμπα Φώτη. Καταλάβαμε.
      Πάρτε το όμως απόφαση. Νόμοι υπάρχουν και μας αρκούν. Νέοι, λαθρολάγνοι και ύποπτοι που θα περιορίζουν την ελευθερία έκφρασης των Ελλήνων, δεν πρόκειται να γίνουν αποδεκτοί. Πορευτείτε λοιπόν εν ειρήνη, άνευ υποκριτικών εξάρσεων και δήθεν τραγικών διλημμάτων.
      Η προσπάθειά σας να ταυτίσετε τον κ. Αντώνη Σαμαρά με τη φασιστική ακροδεξιά, εκβιάζοντάς τον εμμέσως ώστε να υποχρεωθεί να ταυτιστεί με τις ανθελληνικές ΔημαροΡεπούσιες επιλογές, είναι καταδικασμένη εκ των προτέρων. Αράξτε λοιπόν στα ...ποσοστά σας, που όσο θα σας καταλαβαίνουν περισσότεροι, τόσο και θα μειώνονται.

    • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
      Συριζαλβανία του Χότζα @ Δρόλαπας 29/05/2013 15:01:59

      1) Η θεωρία των δύο άκρων αφορά αυτούς που χωρίζουν τη βία σε καλή και κακή. Αυτούς που θεωρούν ότι αν σε στείλουν στο νοσοκομείο επειδή είσαι μαύρος είναι περισσότερο καταδικαστεό από το να σε στείλουν επειδή είσαι υπέρ των ιδιωτικών πανεπιστημιών.
      2) Σε αυτό το σημείο έχεις δίκιο
      3) Το ΣΤΕ θα αποφασίσει για το γένος σε 2-3 μήνες, ελπίζω αν κηρυχθούν αντισυνταγματικές οι επίμαχες διατάξεις αυτού του νόμου να μην κατηγορήσεις και το ΣΤΕ για ακροδεξιό δικαστήριο; Άλλωστε, αρκετοί ''δημοκράτες'' (που σέβονται τους θεσμούς όποτε τους βολεύει!!) το έκαναν μετά την απόφασή του για διατάξεις του ''νόμου Ραγκούση'' για την ιθαγένεια. Δημοκρατικά πράγματα...
      4) Ο νόμος Ρουπακιώτη που αναφέρεσαι, επιχειρούσε από την ''πίσω πόρτα'' την αναγνώριση της Τουρκικής Ένωσης Ξάνθης, που παρότι στη συνέχεια ο Ρουπακιώτης προσπάθησε να το αλλάξει, έτσι όπως προσπάθησε να ξαναγράψει τις διατάξεις του θα έβγαινε αντισυνταγματικό. Απορώ πάντως εσύ με αυτές τις ''ευαισθησίες'' πώς και δεν ασκείς έντονη κριτική στην καταψήφιση από ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ (που εκτιμάς ιδιαιτέρως...) της τροπολογίας του Υπουργείου Παιδείας για τους ιμάμηδες; Πραγματικά πολύ περίεργο!!! Θυμιζω ειδικά το ΠΑΣΟΚ σε πρώτη φάση ήταν υπέρ και μετά για κομματικούς λόγους άλλαξε άποψη!!
      5) Οι ίδιοι από το ΛΑΟΣ συμμετείχαν στην κυβέρνηση Παπαδήμου με τη ψήφο εμπιστοσύνης του ΠΑΣΟΚ και πολλών που τώρα είναι στη ΔΗΜΑΡ. Μάλλον θα το ξέχασες... Άλλωστε στην Ελλάδα ΜΟΝΟ αν ήσουν στο παρελθόν (ακόμα πριν ένα μήνα) μαοϊκός ή σταλινικός και υπερασπίζουν οποιαδήποτε ανελεύθερη ιδεολογία ήθελες μπορείς με μεγάλη άνεση χωρίς καμιά απολογία και αυτοκριτική να περνάς στο ''δημοκρατικό τόξο'', από την άλλη μεριά ποτέ!!!! Άλλωστε στο ''δημοκρατικό τόξο'' που περιγράφουν το ΠΑΣΟΚ και η ΔΗΜΑΡ είναι και το ΚΚΕ...
      6) Η πρόβλεψη είναι η πραγματική επίλυση των προβλημάτων που γιγαντώνουν τη ΧΑ. Παράτυπη μετανάστευση, εγκληματικότητα, ανεργία, χαμηλό κύρος θεσμών και πολιτικού προσωπικού από την κοινωνία. Μόνο με την επίλυση των παραπάνω θα μειωθεί η δυναμική της ΧΑ και όχι με νεοσταλανικά νομοθετήματα (και μάλιστα ''κουτσουρεμένα'' όπου μας βολεύει από την απόφαση-πλαίσιο 2008/913 της ΕΕ, βλ. εγκλήματα κοινωνικής θέσης και πολιτικής ιδεολογίας) που προσβάλλουν το φιλελεύθερο χαρακτήρα της δημοκρατίας με ασαφεις διατάξεις, καθιερώνοντας επί της ουσίας εγκλήματα γνώμης. Πολύ σωστά, η ΝΔ (και η ΚΕΝΕ) θεωρεί ότι τέτοιο πλαίσιο υπάρχει στην Ελλάδα και το μόνο που πρέπει να μελετηθεί η αυστηροποίηση του υπάρχοντος.
      7) Στο απάντησα νομίζω στο 6.
      8) Σωστό, θα ήταν πιο ειλικρινής βέβαια αυτή η αγωνία ξένων θεσμικών παραγόντων αν μεταφραζόταν και σε έμπρακτη υποστήριξη στην Ελλάδα στο ζήτημα της παράτυπης μετανάστευσης. Ωστόσο, εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω, εσύ τι προτείνεις;
      - Η Δεξιά ήταν η παράταξη που έβαλε τη χώρα στην ΕΟΚ, που σχηματοποίησε το φιλελεύθερο Σύνταγμα του 1975, που με τη διακριτική στάση του ιδρυτή της έλυσε το πολιτειακό. Το σωστό ερώτημα είναι πότε η Δεξιά (από το 1974) δεν υποτάχθηκε στην ιδεολογική ηγεμονία της Αριστεράς; Όταν καιγόταν η Αθήνα το 2008 και δεν έκανε τίποτα; Όταν αυξάνονταν τα ελλείμματα και δεν απελευθερωνόταν ο ιδιωτικός τομέας από τα δεσμά και τις εξαρτήσεις του από το κράτος, μετατρεπόμενη σε ''ΠΑΣΟΚ νο 2''; Όταν δεν έκανε τίποτα για να αντιμετωπίσει το μεταναστευτικό γιατί θα χαρακτηριζόταν ως ξενοφοβικό κόμμα; Όταν δεν έκανε τίποτα για να επαναφέρει τη νομιμότητα και την προάσπιση της ελευθερίας του λόγου στα Πανεπιστήμια ή αλλού;
      -Γιατί θα πρέπει να μας αφορούν οι ζυμώσεις στην Κεντροαριστερά; Αλλά ακόμα και αν ήταν ουσίας αυτές οι ζυμώσεις θα προσπαθούσαν να μιμηθούν την ιταλική ''ελιά'' που ανανέωσε το πολιτικό προσωπικό της Κεντροαριστεράς, στη δική μας περίπτωση πρόκειται για προσωποπαγή σχήματα πολιτικής ανακύκλωσης; Βλέπεις κάποια πολιτική ουσία και δυναμική;
      - Η ΔΗΜΑΡ καυχιέται για την οικονομική σταθεροποίηση που έχει πετύχει η κυβέρνηση Σαμαρά χωρίς να έχει ψηφίσει το ''Μνημόνιο 3'' που σταθεροποίησε οικονομικά τη χώρα!!!!! Ο λόγος απλός και άκρως πολιτικάντικος, μέσω της πρόφασης των εργασιακών προσπάθησε να βγάλει την ''ουρά'' της έξω για να μην έχει πολιτικό κόστος. Που βλέπεις το πολιτικό θάρρος απορώ πραγματικά! Μη μου πεις ότι αυτό το θάρρος το εντοπίζεις στη συμμετοχή της στην κυβέρνηση (άλλωστε θα μπορούσε να συμμετέχει μετά από τις πρώτες εκλογές και να μη συρθεί ο τόπος σε νέες εκλογές), γιατί αν δεν προχωρούσε ούτε σε αυτό και με τη μη ψήφιση και των τριών μνημονίων σε τι θα διέφερε από το ΣΥΡΙΖΑ σε επίπεδο υψηλής πολιτικής; Η μη συμμετοχή της στην κυβέρνηση θα ακύρωνε του λόγους διάσπασης του ΣΥΡΙΖΑ και της δημιουργίας της ΔΗΜΑΡ.
      Τέλος, στο μόνο που συμφωνώ πραγματικά είναι στο θάρρος που χρειάζεται αλλά όχι όπως το εννοείς εσύ!

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ Δρόλαπας 29/05/2013 16:41:34

      @Δρόλαπας
      Η θεωρία των δύο άκρων δεν αποενοχοποιεί κανένα ! Υπάρχουν άνθρωποι που θέλουν να επιβάλουν στους υπόλοιπους με το τσαμπουκά τους αυτό που θεωρούν δίκιο τους. Μαχαιρώνουν, καίνε, πυροβολούν, δέρνουν. Τέτοιοι υπάρχουν και στα δύο άκρα του πολιτικού φάσματος ! Τι δεν καταλαβαίνετε;;;;; Οποιος θέλει να επιβάλει το νόμο της ζούγκλας ως βαρεμένος μπρατσαράς ή κομπλεξικός ψευτοεπαναστάτης είναι άκρο . Τελεία.

    • Zugzwang avatar
      Zugzwang @ Δρόλαπας 29/05/2013 19:21:49

      @Δρόλαπας
      Ουκ εν τω πολλώ τω ευ...

  5. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 29/05/2013 10:37:04

    Ο χώρος (Κέντρο? Κεντροαριστερά) που επιχειρεί στην φαντασία του να διεκδικήσει ο ταλαίπωρος Μπένυ , απλά δεν υπάρχει πολιτικά: Είναι οι Δ.Υπάλληλοι ,παλιά πελατεία του ΠΑΣΟΚ , που τώρα πιά ψηφίζει μονοκούκι ΣΥΡΙΖΑ γιατί τους χαιδεύει τα αυτία με αναμνήσεις και υποσχέσεις για τον "χαμένο παράδεισο".

    Τελικά ,το "έκτρωμα Ρουπακιώτη" , που κάποιοι ήλπιζαν πως θα λειτουργήσει σαν Δουρειος Ιππος , γύρισε μπούμερανγκ εναντίον τους, χάρη στην αποφασιστική (και έξυπνη) στάση της ηγεσίας της Ν.Δ.

    Τώρα μένει να περάσουμε απο την άμυνα στην αντεπίθεση , δίνοντας στον κόσμο ένα ξεκάθαρο μήνυμα πως "εμείς ενδιαφερόμαστε να προστατέψουμε τους Ελληνες - οι άλλοι ενδιαφέρονται μόνο να προστατεύσουν τους ξένους"!

    Αν η ΝΔ καταφέρει έτσι να συσπειρώσει ενα σημαντικό μερος απο τον κόσμο της που είχε φύγει προς τα δεξιά, τότε , αν τολμάνε τα "συνεταιράκια" , ας ρίξουν την κυβέρνηση και ας πάμε σε εκλογές!

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ ΣΤΕΛΙΟΣ 29/05/2013 10:56:31

      Να συμπληρώσω το προηγούμενό μου , προυπόθεση βέβαια δεν είναι μόνο το σωστό μήνυμα ,αλλα και αποφασιστική (και προπαντός, αισθητή στον λαό) δράση στο θέμα της λαθρομετανάστευσης , με στόχο , όχι μόνο να σταματήσουν να έρχονται ,αλλα να φύγουν και οι υπάρχοντες- πρίν καταντήσουμε Λονδίνο...

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ ΣΤΕΛΙΟΣ 29/05/2013 11:14:30

      “εμείς ενδιαφερόμαστε να προστατέψουμε τους Ελληνες – οι άλλοι ενδιαφέρονται μόνο να προστατεύσουν τους ξένους”!
      Αυτό είναι ένα πολύ έξυπνο σύνθημα που θα αποδυναμώσει τη ρητορική της ΧΑ και θα μιλήσει στο θυμικό του Έλληνα.

    • Ηλίας avatar
      Ηλίας @ ΣΤΕΛΙΟΣ 29/05/2013 11:14:57

      Φοβερή άποψη. Ήταν σαν εκείνη των εκλογών του Μαΐου ότι δηλαδή θα έχουμε αυτοδυναμία. Πήραμε αν θυμάμαι καλά 18.5%. Αυτή ήταν η δύναμη της ΝΔ και αν ήταν το ΠΑΣΟΚ με 18 απέναντι στον ΣΥΡΙΖΑ με 17 πιστεύω ότι αυτό θα είχε τώρα 30 και η ΝΔ 12.

      • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
        ΣΤΕΛΙΟΣ @ Ηλίας 29/05/2013 12:46:32

        Καμία σχέση με το Μάιο. Τότε ο κόσμος είχε στο μυαλό του την ΝΔ του Πάκη... Αποτέλεσμα , 20% του εκλογικού σώματος βρέθηκε δεξιά της ΝΔ! Με τακτική όπως προσφατα στο "αντιρατσιστικό" , μπορεί άνετα να τους ξανακερδίσει σε σημαντικό ποσοστό. Αυτό και μόνο του δίνει αυτοδυναμία.

        Ταυτόχρονα , απο Αριστερά το ανέκδοτο που λέγεται Τσίπρας έχει ξεφουσκώσει ,το ίδιο και τα αντημνημονιακά φούμαρα -βοήθησε και η Κύπρος. Ολοι βλέπουν πως κάτι πάει να γίνει.

        Δέ λέω πως την Ελλάδα την παίρνει τώρα για εκλογές. Αλλα δεν πρέπει να τις φοβόμαστε κι'ολας , πάντα με βάση τα δείγματα γραφής απο το χειρισμό του 'αντιρατσιστικού' βέβαια.

  6. Tonia G. avatar
    Tonia G. 29/05/2013 10:51:34

    ΚΡ καλημέρα σου. Συμφωνώ, τώρα που οι δυο συνεταίροι έχουν μπει για τα καλά εντός του γαλάζιου ταψιού ήρθε η ώρα να χορέψουν "καλαματιανό"...
    Αν δεν γίνει έτσι, τότε η ΝΔ θα χορέψει σύντομα Βάγκνερ (που είναι και δύσκολος να χορευτεί), αν με εννοείς.

  7. ειδωλοκλάστης avatar
    ειδωλοκλάστης 29/05/2013 11:08:03

    Μέ τά τελευταία δραματικά οικονομικά στοιχεία πρώτου τριμήνου τής Ισπανίας, καλό θά ήταν νά ερχόταν ΤΩΡΑ, πρό ξεπουλήματος, μιά αντιμνημονιακή κυβέρνηση.

    • Λερναία Ύδρα avatar
      Λερναία Ύδρα @ ειδωλοκλάστης 29/05/2013 13:56:56

      Αντιμνημονιακή??????
      Ποιάν ακριβώς εννοείτε, γιατί θαρρώ οτι λίγο-πολύ αυτό το είδος μας τελείωσε! Εντός Ευρώ, εκτός μνημονίων και ....επί τα αυτά.

      • ειδωλοκλάστης avatar
        ειδωλοκλάστης @ Λερναία Ύδρα 29/05/2013 17:11:35

        Μιά λαϊκή δεξιά πού θά παραδεχτεί επιτέλους ότι η "ευρωπαϊκή αλληλεγγύη" καί συναφή ήταν φούμαρα, ότι η ένταξη στό ευρώ ήταν λάθος, ότι δίχως λαϊκή συναίνεση καί μέ άθλια πολιτικάντικα τερτίπια αχρείων ξεφτυλίζεται η χώρα 'πού γέννησε τή δημοκρατία΄, ότι από τό σημερινό αδιέξοδο μόνο μέ κανονική πτώχευση, όσο οδυνηρή καί νά είναι, μπορούμε νά διαφυλάξουμε τήν πατρίδα, τόν αυτοσεβασμό καί τό "αύριο" τών παιδιών μας, αλλοιώς.......το είδος μας τελείωσε, πράγματι.

  8. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 29/05/2013 11:12:04

    Ο Βενιζέλος ξεχνάει ότι οι πασόκοι που πήγαν στον Σύριζα πήγαν για τα λεφτά, όχι γιατί γουστάρουν σαν κολασμένοι τους Πάκιδες....Και θα φύγουν από τον Σύριζα άμα καταλάβουν ότι λεφτά δεν υπάρχουν...
    Άλλη είναι η ουσία της υπόθεσης: Το ότι το ισλαμιστικό Πακιστάν έχει μπει στην πολιτική ατζέντα της Ελλάδας...Ας προσέχαμε τις...εισαγωγές μας...

  9. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 29/05/2013 11:52:53

    Κώστα, καλημέρα.
    Ο Βενιζέλος είναι χαρακτηριστικό προϊόν της άθλιας ΠΑΣΟΚικής μεταπολίτευσης. Θρασύς, λεξιλαγνοπλάνος αλλά και "άδειος" από ουσία, συνεχίζει να προκαλεί την νοημοσύνη μας. Είναι ο κύριος θεμελιωτής του νομικού τείχους προστασίας του διεφθαρμένου πολιτικού συστήματος που χρησιμοποιεί -ακόμα!- την Ελληνική κοινωνία ως υπόβαθρο για την καταστροφική τους επιβίωση. Δυστυχώς, τα πράγματα χειροτερεύουν, δεν καλυτερεύουν και η πόλωση που πιθανόν (το απεύχομαι) θα επέλθει θα όδηγήσει τη χώρα σε περιπέτειες δεδομένου ότι η ΧΑ διαθέτει, όπως και οι Ναζί, κοινοβουλευτική νομιμοποίηση, αλλά το χειρότερο την ώρα που ΟΛΟΙ μα ΟΛΟΙ μας αποκαλούν συλλήβδην ρατσιστές, η ΧΑ μιλά για τα δικαιώματα των Ελλήνων και για τα υπαρκτά προβλήματα που οι Βενιζέλοι αυτού του έρμου τόπου αγνοούν.

  10. fitsoulas avatar
    fitsoulas 29/05/2013 11:55:08

    Ο Βενιζέλος έγινε τώρα καιροσκόπος ή ήταν από καιρό έτσι;

  11. Ρηνα avatar
    Ρηνα 29/05/2013 12:00:41

    Εκει που εμεις θα τρωγομαστε ως συνηθως, θα μας προλαβουν τα εξωτερικα γεγονοτα, οι ασταθμητοι παραγοντες-η σταθμισμενοι;-. Ακομα πιστευουμε οτι χειριζομαστε εμεις τους μοχλους των εξελιξεων; Λιγοι ψηφοι πανω λιγοι κατω τελικα δεν θα εχουν σημασια μπροστα σε συνταρακτικα γεγονοτα που οταν προκυψουν παλι θα γινουν ρυθμισεις.
    Η Συρια ειναι καζανι που βραζει και οταν σκασει ολοι οι γυρω θα ανακατευτουν με πολλους τροπους....πιθανον να μας ζητηθουν διευκολυνσεις και διαφορα αλλα.
    Εκει λοιπον χρειαζομαστε πολιτικα μυαλα και οχι καταμετρηση ψηφων, επισης εκεινες τις ωρες το θεμα των λαθρομεταναστων θα βγει πρωταρχικο στην επικαιροτητα και οχι οπως τωρα.....
    Θελει πολλη οξυδερκεια ο χειριζομενος αυτη την εποχη πολιτικα θεματα και οχι στενους κομματικους οριζοντες που θητευσαν οι περισσοτεροι πολιτικοι κατα το παρελθον.

  12. Αιρετική avatar
    Αιρετική 29/05/2013 12:06:14

    Φυσικά και το γνωρίζουν πολύ καλά τα δύο ατάλαντα κακοσχεδιασμένα καρτούνς, οτι με Ρουπακιώτιους νόμους δεν πρόκειται ν΄αντιμετωπιστούν οι εκλεγμένοι μπράβοι που οπλίσανε οι απελπισμένοι πληβείοι με την ψήφο τους, ώστε εκ των έσω ν΄ αντιμετωπίσουν την αγυρτία των άπληστων πολιτικάντηδων συμμοριτών. Αποτέλεσμα εκδίκησης είναι η Χ.Α.
    Δεν υπάρχει φυσικά ίχνος δημοκρατικής.... υπεραισθησίας στα διάφανα ιδιοτελή τους κίνητρα, απλά εν τη ηχώ του εναρκτήριου σαλπίσματος της προς τις επερχόμενες εκλογικές αναμετρήσεις (ευρω-δημοτικο-βουλευτικές;) πορείας που ήδη ...ηχεί, επιθυμούν με οποιονδήποτε τρόπο το ...πριόνισμα του Α.Σ ώστε να τους ''χρειάζεται'' ως δεκανίκια, την ταύτισή του με την ''ακροδεξιά'' ώστε κάποιοι κεντρο-''πελάτες'' αυτομάτως να αποστασιοποιηθούν, την τάχα ....ιδεολογική διαφοροποίησή τους από τη ΝΔ ώστε να παραπλανήσουν ξανά τους αφελείς και γενικά, από εδώ και πέρα η αυτογελοιοποίησή τους προκειμένου να αποφύγουν την πολιτική κονιορτοποίηση, μάλλον δε θα γνωρίσει όρια και φραγμούς! Μιλάμε για πολύ γέλιο, αν μας το επέτρεπε η τραγικότητα της καθημερινότητας που βιώνουμε! (Σενάρια περί έξωθεν ''πολυαστερικών'' εντολών και σχεδίων που τίθενται σε εφαρμογή βεβαίως και υπάρχουν, αλλά είναι μόνο σενάρια).
    Το κακό είναι, οτι λαμβάνοντας υπ΄όψη το ...πνεύμα, το περιεχόμενο και την σαφή πρόθεση περιορισμού της ελεύθερης σκέψης και έκφρασης που ο ''αντιρατσιστικός'' τάχα νόμος στο όνομα του οποίου ύψωσαν τη σημαία της ...επανάστασης εκφράζει, οι δύο αυτοί φωστήρες και οι στρατοί τους, αποδεικνύονται αδίστακτοι και γι αυτό επικίνδυνοι.
    Το ερώτημα που εκκρεμεί και δεν το απαντούν οι αμφισβητούμενες και αμφιβόλου αξιοπιστίας μετρήσεις, είναι αν τα εκατομμύρια των πληττόμενων και στα όρια διαβιούντων Ελλήνων πολιτών, θα κρίνουν σωστά και θα πληρώσουν την κατάλληλη στιγμή, καθέναν όπως ακριβώς του αξίζει.....
    Πόσους καραγκιόζηδες ν΄αντέχει ακόμη ο ξεσκισμένος μας Ελληνικός μπερντές;
    Οψόμεθα.

  13. Τί να λέμε; avatar
    Τί να λέμε; 29/05/2013 12:23:18

    Ας τους απειλήσει-παγιδεύσει πως στο υπό κατάθεση νομοσχέδιο θα συμπεριληφθεί διάταξη στην οποία η Ελλάδα αναγνωρίζει ως γενοκτονία τα εγκλήματα του Στάλιν...πως ο Στάλιν εξολόθρευσε εκατομμύρια ανθρώπους με κριτήριο τη φυλή τους και το θρήσκευμά τους...εμμέσως θα πιαστούν στη φάκα ΟΛΟΙ όσοι στο παρελθόν είχαν-έχουν στο ΠΑΣΟΚ βιογραφικό με περήφανη συμμετοχή στην κομμουνιστική αριστερά...ξεσκόνισμα του παρελθόντος πολλών κομισσάριων του ΠΑΣΟΚ και κατευθείαν στο μπουντρούμι με την κατηγορία του ΡΑΤΣΙΣΤΗ.
    ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΞΕΘΡΕΨΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ ΤΟΥ ΣΤΑΛΙΝ...ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΥΠΗΡΞΕ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ (καταλαβαίνετε που οδηγεί αυτό το παράλογο αντιρατσιστικό νομοσχέδιο)
    Φυσικά αυτόματα τίθεται εκτός νόμου και το ΚΚΕ...
    Έχει να μπει κόσμος και κοσμάκης φυλακή...νυν και πρώην υψηλόβαθμα στελέχη του ΠΑΣΟΚ και άλλων κομμάτων....και στη ΝΔούλα το ίδιο...παρεούλα με τους ναζιστές...άνοιξαν τον ασκό του Αιόλου.
    Μία Ελλάδα με εκτός νόμου το ΚΚΕ και τη ΧΑ θα βρεθεί σύντομα σε ΕΜΦΥΛΙΟ ΠΟΛΕΜΟ...το έχουν καταλάβει;
    Ο ρατσισμός πολεμιέται με ανάπτυξη...το ίδιο και η άνοδος των άκρων...
    ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΑΚΥΒΕΥΜΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟΥ ΝΟΜΟΥ.
    ΑΥΤΗ ΤΗ ...... ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ.
    ΕΘΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΕΓΚΛΗΜΑ...

  14. cp avatar
    cp 29/05/2013 12:37:41

    Νομίζω ότι ο Βενιζέλος θέλει να διακριτοποιηθεί από την τρικομματική και για αυτό αντιδρά έτσι . Στα μείον του είναι ότι δεν μπορεί να μοιράσει τα περίφημα
    "μελομακάρονα" και τους "κουραμπιέδες" της εξουσίας . Το ΠΑΣΟΚ νομίζει ότι ο κόσμος του εδιδε παλιά τα ποσοστά λόγω .......σοσιαλδημοκρατίας .Λάθος !
    Ως κόμμα ήταν συνεπέστατο στην διανομή των γλυκών της εξουσίας ,σε ευρύ πλήθος ψηφοφόρων πελατών . Η ΝΔ όχι .
    Για την ΧΑ πάλι γίνεται παρανόηση .Η ΧΑ δεν είναι μόνο η απέχθεια στους μετανάστες ή η ιδεολογία του Ναζισμού .
    Η ΧΑ έχει σαν μότο το "Πρώτα οι Ελληνες " σε όλα τα ζητηματα.
    Φυσικά δεν συμφωνώ ,αλλά το εξηγώ.
    Κανένα κοινοβουλευτικό κόμμα δεν το έχει ως προμετωπίδα .
    Ακόμη και πολλές συζητήσεις στο φιλόξενο blog που γράφουμε ,είναι για τον φιλελευθερισμό ,την δεξιά ,το πώς θα είμαστε τα καλά παιδιά του ευρώ .
    Πόσους ενδιαφέρουν τέτοια θέματα από την μεγάλη μάζα του κόσμου ?
    Νομίζουν τα κόμματα αυτής της βουλής ,ότι ο΄κόσμος έχει τέτοιες .......καψούρες ?
    Στην πατρίδα μου την Κρήτη όλοι είναι Βενιζελικοί .Αλλά όταν κατέβηκε κάποτε ο Παττακός και χάρισε τα αγροτικά χρέη ,το νησί βούλιαξε .
    Ας κοιτάξουν στα κόμματα λοιπόν να φτιάξουν τίποτε και ας αφήσουν τα Αρλεκιν ! Γιατί όπως μου είπε πριν κανένα χρόνο ένας συγχωριανός μου:
    Αυτόν τον δρόμο τον έφτιαξε η χούντα.Πρέπει να περιμένουμε άλλη χουντα για να βελτιωθεί ?

  15. Aφροδίτη avatar
    Aφροδίτη 29/05/2013 14:05:20

    Εξαιρετική ανάλυση στις πραγματικές διαστάσεις και του χώρου και του χρόνου. Κανονικά στο Βενιζέλο δεν θα έπρεπε να λένε ούτε καλημέρα και όχι να έχει το θράσος και να απειλεί κι από πάνω! Επεδίωξε να πάρει τη θέση του Νο 2 στο ΠΑΣΟΚ και ως υπαρχηγός του ΓΑΠ μετείχε στην προδοσία του τόπου, από καίρια κυβερνητική θέση. Επίσης είναι ο ηθικός και φυσικός αυτουργός του νόμου, με τον οποίο γλυτώνουν οι λαδιάρηδες πολιτικοί. Δηλαδή εκείνοι που με το φαγοπότι τους, τα λάθη τους και τις παραλήψεις τους, έστειλαν τη χώρα στον αγύριστο και έθαψαν όλα τα όνειρα της Νέας Γενιάς. Οι καιροσκόποι διαλέγουν πάντα τον καιρό, για να κάνουν εκείνο από το οποίο θα αποκομίσουν οφέλη! Το Βενιζέλο τώρα δεν τον παίρνει να κάνει τίποτα, μόνον οι βερμπαλισμοί του θα είναι σε έξαρση!

  16. Αλέξ avatar
    Αλέξ 29/05/2013 15:00:41

    Ο ΓΑΠ πάντως μέσω Ραγκούση στέλνει μηνύματα στον Βενιζέλο... Ο εγωϊσμός και η ψυχοσύνθεση του ΓΑΠ μαζί με την αμερικανική ισχύ που παίρνει τον έλεγχο στα ευρωπαϊκά πράγματα -και ω, εκ του θαύματος, φέρνει χαμηλά spreads τους προθύμους- μπορούν να ταρακουνήσουν συθέμελα τα πάντα.

  17. theo1611 avatar
    theo1611 29/05/2013 15:13:37

    Τα παιδία (Υπουργοί, Κόμματα, Γενικοί Γραμματείς, κλπ) παίζει, εν ού παικτοίς θα συμπλήρωνα, τι να πρωτοπρολάβει αλήθεια ο Πρωθυπουργός, που όμως έχει την ευθύνη να συντονίσει τρία μαγαζιά στην κυβέρνηση!

    ΥΓ: Χωρίς να γνωρίζω ή να θέλω να υπεισέλθω σε λεπτομέρειες, η οχύρωση πίσω από την επάρκεια υφιστάμενης νομοθεσίας πάσχει αν δεν στηρίζεται σε συγκεκριμένα επιχειρήματα. Έχει γίνει πολύ της μόδας τελευταία να επιχειρείται η έμμεση αχρήστευση (προσέξτε, όχι η ρητή κατάργηση) νόμων, της δεκαετίας ας πούμε του 1920 και του 1930, με μόνη αιτιολογία ότι είναι απηρχαιωμένοι και τα νέα νομοθετήματα να είναι εκτρώματα που μας γυρνάνε στον 190 αιώνα!!!. Έχω μεγάλη απορία να δω τι θα γίνει όταν στο άμεσο μέλλον θα τροποποιούνται ή θα καταργούνται αυτοί οι πρόσφατοι νόμοι. Ποιά θα είναι η γραμμή αντίστασης: Μα μόλις εμείς οι ίδιοι τους ψηφίσαμε?

    ΥΓ: Όχι μόνο επικίνδυνος αλλά και άφρων ο καιροσκοπισμός στην παρούσα συγκυρία, φαίνεται όμως ότι διατρέχει και διακατέχει μεγάλο κομμάτι του πολιτικού μας κόσμου, κατά τα ανωτέρω.

  18. Παρατηρητής avatar
    Παρατηρητής 29/05/2013 15:14:17

    Αγαπητέ Δρόλαπα, διαβάζω τα παρακάτω από το σχόλιό σου και πέφτω από τα σύννεφα.

    «Η ΝΔ έχασε εν μιά νυκτί το Ηθικό πλεονέκτημα και καλείται να το αποκτήσει εκ νέου με σοβαρές πρωτοβουλίες οι οποίες και θα βρίσκονται σε άρρηκτη συνάφεια με το λαϊκό αίσθημα». (…) «Τα περί ελευθερίας Ιδεών δεν αποτελούν σοβαρό επιχείρημα. Δείτε πώς οι “ιδέες” μολύνουν τον κοινωνικό ιστό και επιβάλλουν την ανοχή της Κοινωνίας στις παραβατικές συμπεριφορές οι οποίες στοχεύουν στην καρδιά του Δημοκρατικού Πολιτεύματος. Για ποιες ιδέες μιλάμε άλλωστε;» (…)
    «Πλησιάζουν Ευρωεκλογές (…), ποια η πρόβλεψη λοιπόν για την Χρυσή Αυγή την οποία πολύ μεγάλο μέρος του Ελληνικού Λαού δεν την θεωρεί απειλή για την Δημοκρατία; Ποια η πρόβλεψη για κόμμα που έχει στήσει παρακρατικό μηχανισμό επιβολής της τάξεως;».

    Ερωτώ, λοιπόν, και εγώ με τη σειρά μου:

    Μήπως η Χρυσή Αυγή αντιμετωπίζεται με νομοθετικά εκτρώματα που θα δέσουν πισθάγκωνα, αν όχι την ίδια, οπωσδήποτε όμως τον ελληνικό λαό στο σύνολό του;
    Μήπως οι τετρακόσιες ή οι πεντακόσιες χιλιάδες Ελλήνων που την ψηφίζουν θα έπρεπε να σταλούν σε Γκουλάγκ ή να περάσουν…από πριονοκορδέλα;

    Όχι, η Χρυσή Αυγή δεν αντιμετωπίζεται με την τακτική του «έκαψα το καλύβι μου να μη με τρώνε οι ψύλλοι» αλλά με ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ.

    Και τι είναι «πραγματική πολιτική»; «Πραγματική πολιτική (…) είναι να αποκτήσουμε κάποτε κράτος που θα αντικαταστήσει τη σημερινή παιδική χαρά του Ελλαδοστάν. Είναι να εφαρμοστούν επιτέλους οι νόμοι που έχουν καταντήσει κουρελόχαρτα και να τεθεί τέρμα στη σαραντάχρονη ασυλία της μεταλλαγμένης αριστεράς, η οποία έχει διαλύσει την ελληνική κοινωνία, έχει εξευτελίσει θεσμούς, ιδέες και αξίες και μεθοδεύει τον αφελληνισμό της ελληνικής νεολαίας (σημείωση δική μου: πράγματα για τα οποία δεν έχω ακούσει ως τώρα την παραμικρή διαμαρτυρία από … τα αριστερά του «συνταγματικού τόξου»!). Είναι να εκδιωχτεί από τα ελληνικά χώματα ο στρατός κατοχής των λαθρομεταναστών παρείσακτων και εισβολέων, που αποτελούν τον υπ’ αριθμόν ένα κίνδυνο για την ίδια την εθνική μας επιβίωση. Είναι να κληθούν επί τέλους να πληρώσουν οι φοροκλέπτες και να τιμωρηθούν παραδειγματικά οι επίορκοι πολιτικάντηδες, που ευθύνονται για την οικονομική καταστροφή της πατρίδας μας. Είναι να αποκτήσουμε δικαστές απαλλαγμένους από νομικισμούς και τυπολατρίες, οι οποίοι, αντί να διαχειρίζονται απλώς την ευθυνοφοβία τους, θα είναι υποχρεωμένοι να απονέμουν δικαιοσύνη. Είναι, τέλος, να βρεθούν πολιτικοί με πατριωτισμό, που θα κοιτάζουν τους ξένους πάτρωνές μας κατάματα και θα λένε την ώρα που πρέπει και με τον τρόπο που πρέπει τα μεγάλα ΟΧΙ του ελληνισμού.

    Τότε, ναι, η Χρυσή Αυγή θα επανέλθει στα «πάτρια εδάφη» του 0,9%, γιατί, απλούστατα, θα έχει αντιμετωπιστεί με όρους ΑΛΗΘΙΝΗΣ πολιτικής και όχι με τις τσιρίδες του (Τ)ΣΥΡΙΖΑ!» Αυτά είχα γράψει πέρσι τον Οκτώβρη.

    http://www.antinews.gr/2012/10/28/186415/#comment-1075718

    Όσο για το νόμο Ρουπακιώτη, για τον οποίο κόπτεσαι, καλό θα ήταν να σκεφτείς ότι, χωρίς υπερβολή, αποτελεί ΒΟΜΒΑ ΣΤΑ ΘΕΜΕΛΙΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ. Παραδίδει τους Έλληνες στην κυριολεξία βορά στις διαθέσεις των λαθρομεταναστών, μετατρέπει τους παρείσακτους και τους εισβολείς που έχουν κατακλύσει τη χώρα μας σε κριτές και κατήγορους των γηγενών, διχάζει βαθιά την κοινωνία χωρίζοντάς την σε ρατσιστές και σε αντιρατσιστές και καταργεί εν ψυχρώ τις συνταγματικά κατοχυρωμένες ελευθερίας όλων μας. Και αυτά, ενώ υπάρχουν νόμοι –προσφερόμενοι μάλιστα για τις απαιτούμενες βελτιώσεις— που χτυπούν κατακέφαλα την πολιτική βία και τον πολιτικό τραμπουκισμό. Τα βρίσκεις αυτά λίγα;

    Αν ναι, τότε έχουν δίκιο όσοι ισχυρίζονται ότι ο Κυρ-Φώτης με το Βενιζέλο βγάζουν υστερικές αντιρατσιστικές κραυγές, προκειμένου να κερδίσουν κάποια εύσημα αριστερισμού στον αγώνα και την αγωνία τους να διαχειριστούν τη δημοσκοπική τους κατρακύλα.

    Η Ελλάδα, όμως, τι φταίει;

  19. η Dimi avatar
    η Dimi 29/05/2013 17:13:42

    «Το Μνημόνιο ως "Eπιβεβλημένο" και "Aυτονόητο" πρέπει να προηγηθεί του Συντάγματος της χώρας και το δεύτερο πρέπει να προσαρμοστεί στις νέες συνθήκες περιορισμού της Εθνικής Κυριαρχίας.»~Ευάγγελος Βενιζέλος 1/3/2011, συνταγματολόγος και τ. υπουργός άμυνας

  20. Β.Ν. avatar
    Β.Ν. 29/05/2013 17:22:39

    Ο κ. Αθανασίου να βγεί και να εξηγίσει στην κοινή γνώμη γιατί δεν χροιάζεται το έκτρωμα Ρουπακιώτη, με απλά λόγια και με παραδείγματα, όχι αόριστα <> δεν αντιλαμβάνονται στην Ν.Δ. ότι μιά τέτοια στάση δημιουργεί υπόνοιες, ας βγούν επιτέλους να εξηγίσουν γιατί περιτεύει , να καταρρίψουν και το επιχείρημα ότι είναι δεύσμευση απέναντι στην Ευρώπη η ψήφισή του που επικαλούνται οι δύο συγκοιβερνώντες, όχι να αφήνουν το πεδίο ελεύθερο και να αλωνίζει από τη μιά ο Βενιζέλος και από την άλλη κοντεύει να γίνει ήρωας ο ποιός αποτυχημένος υπουργός της συγκυβέρνησης

    • Zugzwang avatar
      Zugzwang @ Β.Ν. 29/05/2013 19:44:51

      Ενας απο τους λογους για τους οποιους δεν συμφωνησε η ΝΔ με το τελικο κειμενο Ρουπακιωτη (οπως δημοσιευθηκε στον Τυπο) ειναι οτι δεν περιελαμβανε τις γενοκτονιες τις αναγνωρισμενες απο την Βουλη των Ελληνων. Για ολο το σοι (πατρικο και μητρικο) της γυναικας μου, που οι γονεις τους ηταν ολοι προσφυγες, αυτος και μονο ο λογος αρκει.

  21. Ρύκιος avatar
    Ρύκιος 29/05/2013 17:45:37

    Ξεχώρισα δύο φράσεις σχολιαστών.
    -Τώρα, ξαφνικά έγινε καιροσκόπος ο Βενιζέλος? (όντως δεν είναι πολιτικά ορθό να υποτιμούμε και να υποβιβάζουμε έτσι έναν "μέλλοντα πρωθυπουργό")
    -Πόσους καραγκιόζηδες ν΄αντέχει ακόμη ο ξεσκισμένος μας Ελληνικός μπερντές;
    (αν κρίνω από την Ιστορία μας, πρόσφατη, παλιότερη, και ...αρχαία, πολλούς.)

  22. Zugzwang avatar
    Zugzwang 29/05/2013 19:28:54

    Οπως το ελεγε και ο πολυ πετυχημενος τιτλος μιας προσφατης αναρτησης, εδω στο Αντινιουζ: "Βενιζελος την φτερη ετριβε, κακο του κεφαλιου του!"

  23. Δρόλαπας avatar
    Δρόλαπας 29/05/2013 21:22:47

    Συριζαλβανία του Χότζα ευχαριστώ που με κατηγορηματικό τρόπο επιβεβαίωσες τα όσα έγραψα.Συνειδητά ή μή περιέγραψες "αντανακλαστικά" βουλευτών Κυβερνώσας παράταξης.Το τι θα πράξει η Ν.Δ. ως κόμμα με τις λογικές αυτές είναι δικό της ζήτημα και προσωπικά αδιάφορώ στο βαθμό που δεν εμφανίζονται τιμητές.Εκεί δικαίως εξεγείρομαι και επίσης κάτι ακόμα πολλοί απο αυτές με τις διατάξεις του Νέου Νόμου θα είχαν πρόβλημα αυτό το πέρασες στα ψιλά.

    Θα σε παρακαλούσε δε να προστρέξεις σε δημοσίευμα του Capital αναφορικά με το Ιστορικό του Νόμου με τίτλο "Οι παλινδρομήσεις της ΝΔ για το αντιρατσιστικό" Ενδεικτικό απόσπασμα "Οι εκφράσεις είναι σκληρές και οι ενστάσεις ακόμα πιο αιχμηρές, απόρροια προφανώς και το γεγονότος ότι στα ενδότερα της τρικομματικής κυβέρνησης σοβεί για κρίση με άγνωστη κατάληξη. Ενδεικτική είναι η εμπλοκή στο θέμα του υφυπουργού Δικαιοσύνης, Κ. Καραγκούνη, βουλευτή της ΝΔ, ο οποίος φέρεται να συμμετείχε ενεργά στην κατάρτισή του και μάλιστα, όπως αναφέρουν οι ίδιες πηγές, έφερε ο ίδιος συγκριμένες διατάξεις στη δημοσιότητα."

    Εχω γράψει πολλές φορές για το πώς ο Κωνσταντίνος Καραμανλής έκοψε τον ομφάλιο λώρο με τον "επαρχιωτισμό" της Δεξιάς.Το ίδιο και για τις ζυμώσεις στην κεντροαριστερά, ανέφερα δε καθαρά "τρωτά" σημεία της ΔΗΜΑΡ. Το ότι συμπεριφέρονται άπαντες ως η συνύπαρξη να είανι αναγκαίο κακό δεν μου προκαλεί εντύπωση.Εδω ο ίδιος ο πρωθυπουργός μιλά για τροκομματική Κυβέρνηση και κάποιοι παπαγάλοι μιλούν για κυβέρνηση Σαμαρά

    Το πως μέσα απο τέτοια νομοθετήματα δύναται η λεγόμενη "Τουρκική" Ενωση Ξάνθης να νομιμοποιηθεί είναι υπαρκτό και αντιμετωπίζεται.Σχετικά με τον Νόμο για τους Ιεροδιδασκάλους δεν χρειάζεται σχολιασμός , αυτοί που πρέπει γνωρίζουν και ποιος είμαι και ποιά η θέση απέναντι στο Τουρκικό Προξενείο Κομοτηνής και το τι μου έχει στοιχίσει

    Την βία την απεχθάνομαι απο όπου κιαν προέρχεται και ξεκαθάρισα πως και η Ακροαριστερά στην Ελλάδα είναι σε διατεταγμένη Υπηρεσία.Ευχαριστώ που επιβεβαίωσες την ύπαρξη βουλευτών με ακροδεξιό παρελθόν οι οποίοι και δεν το έχουν αρνηθεί.Δεν μιλώ εξ ονόματος κανενός αλλά ως Ελληνας Δημοκρατικός Πολίτης και νομίζω πως συμπεριφέρομαι και Νόμιμα και Ωριμα οποτε μην μπαίνεις στο κόπο να γράφεις τι έκανε το ΠΑΣΟΚ ή η ΔΗΜΑΡ. Δέν είμαι αντίθετος στην Τοποθέτηση Αδωνι Γεωργιάδη σχετικά με το δίκαιο εξ αίματος όμως υπάρχουν Ιστορικά παραδείγματα που με βάσει αυτό Δεν θα χαρακτηρίζονταν Ελληνες οι κάτωθι λ.χ. : . Κουντουριώτης,Μπουμπουλίνα, Τζαβελλαίοι, Μάρκος Μπότσαρης

    Και φυσικά σέβομαι την Δικαιοσύνη είπαμε το αξιακό υπόβαθρο είναι ο Δημοκρατικός Πατριωτισμός ως διαχρονικά μας παραδόθηκε έχουμε διαπεδαγωθεί στην Νομιμότητα ακόμα και όταν αντιμετωπιστήκαμε πολλοί ως άγραφο χαρτί.

    Συνέχεια και Συνέπεια στον χρόνο κα ιτον χώρο μην με κρίνεις λοιπόν με μέτρα και σταθμά που δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα.Το έχω αποδείξει το έχω καταδείξει και είναι γνωστό στους παροικούντες την Ιερουσαλήμ

    Λανθασμένα και εσύ πιστεύεις πως τα φαινόμενα κοινωνικά παθογένειας και η κρίση της Ελληνικής κοινωνίας εξέθρεψαν την Χρυσή Αυγή.Οταν διαβάσεις το Αγών μου του Χίτλερ θα καταλάβεις πολύ καλά τι εννοώ ώς επίσης και αν ανατρέξεις στο ιστορικό γέννησης του Νεοφασισμού στην Ελλάδα

    Τα υπόλοιπα δεν με αφορούν εχω αναγνωρίσει και θα το κάνω πάντα τα θετικά που προσφέρει και παράγει η Ν.Δ. στον Ελλαδικό χώρο και η Δεξιά .Θάρρος απαιτείται στο να καταγράφονται λάθη, ανεπάρκειες,παραλείψει, στρεβλώσεις.Το έχω δεν το έχεις είναι οφθαλμοφανέστατο κα ιτο έχω επι του Συνολικού Γίγνεσθαι.Δεν είμαι εδω για να θαυμάσω κανέναν ούτε να θαυμαστώ απο κανέναν καθαρά και ξάστερα.Είμαι εδώ για να λέγω την σκέψη μου Ελεύθερα χωρίς αγκυλώσεις με ευπρέπεια και ευγένεια κα ισε ευχαριστώ για το ύφος της γραφής σου κα ιμε τιμά και σε τιμά

    • Zugzwang avatar
      Zugzwang @ Δρόλαπας 30/05/2013 00:15:23

      @Δρολαπας
      "... όμως υπάρχουν Ιστορικά παραδείγματα που με βάσει αυτό Δεν θα χαρακτηρίζονταν Ελληνες οι κάτωθι λ.χ. : . Κουντουριώτης,Μπουμπουλίνα, Τζαβελλαίοι, Μάρκος Μπότσαρης..."

      Οποιος λεει τετοια λογια την ημερα της επετειου της αλωσεως της Πολης δειχνει οτι εχει αποκοπει απο τον ελληνικο κορμο.
      Εχετε τουλαχιστον την στοιχειδη ευγενεια να απαντατε κατευθειαν στους συνομιλητες σας αντι να δινετε την απαντηση σας με ξεχωριστο σχολιο.

      Οι Γαλλοι εχουν μια εκφραση που σας ταιριαζει σαν γαντι: il s'écoute parler...

      • Επισκέπτης avatar
        Επισκέπτης @ Zugzwang 30/05/2013 09:58:46

        Όταν δεν ξέρουμε ακόμη την διαφορά μεταξύ Αλβανών και Αρβανιτών, τι να σχολιάσει κανείς; Μήπως και οι Β/Ηπειρώτες είναι Αλβανοί; Όλα είναι πιθανά με τέτοιους ισχυρισμούς.

  24. Δρόλαπας avatar
    Δρόλαπας 30/05/2013 08:43:35

    Το δίκαιο εξ αίματος χρήζει ιδιαίτερης προσοχής αυτό είπα και δεν είμαι ο μόνος που το λέγω.Και φυσικά δεν ταυτίζω Αλβανούς με Αρβανίτες παρά το γεγονός ότι οι γνώσεις μας αναφορικά με τους Αρβανίτες προέρχονται απο Ιστορικές Πηγές και μόνο.Σε ότι αφορά την σχέση Ελληνικής Υπηκοότητας και Εθνικής Συνείδησης στις στρατιωτικές σχολές καλύτερα να μην μιλήσω καλύτερα αδιάψευστος μάρτυρας μου η Ιστορία μας.Δεν αρνούμαι ωστόσο τις δικαιολογημένες ενστάσεις σχετικά με σπουδαστές καταγωγής εχθρικών χωρών.
    Δεν θα ήθελα να μιλήσω παραπέρα για ευνόητους λόγους ότι ήταν να πω το είπα και καθαρά.Το τι λένε οι Γάλλοι δεν με νοιάζει , πρόβλημα τους.Το τι πράττω και το τι σκέφτομαι το καθορίζω εγώ και αφέντης της ψυχής μου, της σκέψης μου και της καρδιά μου είμαι εγω και μόνο εγω και το έχω αποδείξει.Κράτα λοιπόν για αλλού τις παραινέσεις σου και μην κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότροια.Ούτε θα ζητήσω απο καμιά παράγκα πιστοποιητικό της Ελληνικότητας μου,γεννήθηκα Ελληνας, Ζώ ως Ελληνας και θα πεθάνω ως Ελληνας είτε αρέσει είτε δεν αρέσει

    • Zugzwang avatar
      Zugzwang @ Δρόλαπας 30/05/2013 12:20:26

      Αν ησουν αυτος που ισχυριζεσαι οτι εισαι θα σ'ενδιεφερε το γεγονος οτι στην προταση νομου ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ η γενοκτονια των Ελληνων του Ποντου και της Ιωνιας δεν αναγνωριζεται και οχι τι λενε και τι θελουν ξενα κεντρα.
      Σε χαρακτηριζει επισης το γεγονος οτι δεν εχεις την στοιχειωδη ευγενεια να απαντας κατευθειαν στους συνομιλητες σου αλλα ανοιγεις ξεχωριστο σχολιο.
      Των φρονιμων ολιγα!

  25. πολιτης avatar
    πολιτης 30/05/2013 09:48:08

    ο πολυς βενιζελος αποτελει μια συνεχεια των αδειων ασκων του πασοκισταν. βερμπαλιστης, οπορτουνιστης, καιροσκοπος. ελα ομως που οι εποχες εχουν αλλαξει, η κοιλια ειναι αδεια, το ματι εχει γυρισει αναποδα, το παραδοσιακο ρουσφετι ειναι εωλο και απαιτουνται λογοι μεστοι και ουσιαστικοι, θεσεις και οραματα, αξιοπιστια και σχεδιο. οπερ και η αναμενομενη δημοσκοπικη κατρακυλα και διασπαση του παλαι ποτε κραταιου ρουσφετολογικου και διαμοιραζων λεφτα πασοκισταν. μονο θυμηδια μπορει να προκαλεσουν οι προσπαθειες των σωτηρων μας τυπου λοβερδου, διαμαντοπουλου,ραγκουση κλπ να διασωθουν ως οι κατεχοντες τη λυση, την αληθεια, και την ικανοτητα αρθρωσης ορθου λογου και αποψης.
    η επιβεβλημενη και ορθη αποψιλωση του ρουσφετολογικου κρατους ποου δομησαν και αρμεξαν οι σοσιαληστες τους οδηγησε στην αναποφευκτη αποτεφρωση. οι παραδοσιακοι ψηφοφοροι και λοιποι με το αζημιωτο υποστηρικτες τους αποτρεφονται τους πρωην ευεργετες τους, αφου διαπιστωσαν με τον χειροτερο τροπο την κενοτητα, φαυλοτητα και το αδιεξοδο που οδηγηθηκαν.
    ειναι αξιοσημειωτο δε οτι, παρολο που ο τσιπρας μετερχομενος τις ιδιες κατα βαση πρακτικες υποσχεσιολογιας και βερμπαλιστικης επιλυσης των παντων, αντιμετωπιζεται με δυσπιστια και δεν χαιρει κυβερνησιμοτητας.
    ενα απο τα καλα της κρισης ειναι το ξεμπροστιασμα της αριστεροφαυλης νομενκλατουρας που ουσιαστικα κυβερνησε τη χωρα απ το 81 και μετα, ειτε ως κυβερνηση ειτε ως αντιπολιτευση. ο επομενος σταθμος οριστικης αποκαθηλωσης του συστηματος ειναι η αυτοδιοικητικες εκλογες. εκει θα εξαφανιστουν και οι τα τελευταια καστρα διαφθορας και διαπλοκης του συστηματος που ακομη καλα κρατουν.
    τελος οσον αφορα τη χρυση αυγη, πρεπει να γινει κατανονητο οτι η απουσια της απο τα φορα σχολιασμου και ιδεολογικης τοποθετησης μονο οφελη μπορει να της προσφερει. μονο με την δημοσια εκθεση των αποψεων και θεσεων για ολα τα δημοσια θεματα θα καταδειξει και ως εκ τουτου θα αποδυναμωσει τη δυναμικη της. ο αποκλεισμος της απ το δημοσιο διαλογο αποτελει ενα ανελπιστο οπλο στη φαρετρα της που της παραχωρηθηκε απο την αδυναμια του πολιτικου συστηματος να διασφαλισει το δημοσιο διαλογο με ολους και ειδικοτερα τα κομματα που εκλεγονται και εισερχονται στο κοινοβουλιο.
    η δημοσια και με την αρμοζουσα προβολη των θεσεων και σχεδιου της θα λειτουργησει απο μονο του και θα φερει τα πραγματα στη σωστη τους διασταση. το θεμα ειναι μηπως αυτο γινεται επιτηδες απο τα συστημικα μμε που δεν θελουν επ ουδενι κυριαρχια της νδ και με αυτον τον ευσχημο αλλα αποτελεσματικο τροπο εχουν καταστησειτη χ.α κατι σαν τον ρομπεν των δασων στην χειμαζομενη ελληνικη κοινωνια, διεμβολιζοντας παραδοσιακους ψηφοφορους της δεξιας? αν δεν συμφωνουν οι διαμορφωτες της κοινης γνωμης με κατι τετοιο μην ξεχναν στου μαξιμου οτι υπαρχει και η κρατικη ραδιοτηλεοραση που οφειλει να πραξει τα αυτονοητα.

  26. NICKOLAOS avatar
    NICKOLAOS 30/05/2013 12:17:11

    ΟΣΟ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΘΑ ΑΝΕΧΕΤΑΙ ΤΟ 3% ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΥΣ ΒΟΛΕΜΕΝΟΥΣ -ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕΙΝΕΙ-Ο ΛΑΟΣ ΤΟ ΕΧΕΙ ΕΓΚΑΤΑΛΗΨΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 3% ΤΟΥ ΚΥΡ ΦΩΤΗ-ΤΥΠΟΥ ΡΕΠΟΥΣΗ- ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ.

  27. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 30/05/2013 17:42:59

    Πόσον καιρό θα πάρει, άραγε, το να αποκτήσει και το "ρομά" την σημασία του "γύφτος"; Τώρα, μάλιστα, που αποθρασύνθηκαν και η αστυνομία παίζει μαζί τους το "κλέφτες κι αστυνόμοι" σε εκδοχή "γύφτοι κι αστυνόμοι" με πραγματικά πυρά;
    Πόσο καιρό θα πάρει πριν οι "Μαύροι Πάνθηρες" γίνουν πραγματικότητα (αν δεν είναι ΗΔΗ) , αφού σύντομα οι μετανάστες θα αντιληφθούν ότι μια στοιχειώδης οργάνωσή τους θα ήταν ισχυρότερη από την ΕΛΑΣ και την "τρείς λαλούν..." κυβέρνησή της;
    Κι εμείς, δεν ντρεπόμαστε να συζητάμε πως, δια νόμου, θα εμποδίσουμε τους νοικοκυραίους να αγανακτούν ελεύθερα για τις κακοήθεις κοινωνικές ομάδες, που έχουν πλήρη επίγνωση της κακοήθειάς τους και γελάνε μαζί μας. Δημοκρατικά πράγματα...
    Μια κοινωνία Ντιντήδων είμαστε και..."Μωραίνει θεός, ους βούλεται απωλέσαι"...

  28. Δρόλαπας avatar
    Δρόλαπας 30/05/2013 20:43:09

    Ερχομαι απο παλιά και μακριά και κουβαλώ το αίμα χυμένο τόσο στην Μικρασιατική καταστροφή όσο και στον Εμφύλιο (ένθεν και εκείθεν) οπότε τα "αν" πάρε τα βάνε τα σε όποιο σεντούκι και όποτε θές κάτσε αντάμα και γλέντιζε μαζί τους.Μην προσπαθείς εκεί που απέτυχαν, απλά θα προσθέσεις το όνομα σου.
    Τι του λείπει του ψωριάρη σκούφια με μαργαριτάρι Ελληνική Λαική παροιμία

    • Zugzwang avatar
      Zugzwang @ Δρόλαπας 30/05/2013 21:15:47

      Απορία ψάλτου βηξ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.