Ο ελλείπων πατριωτικός πόλος
10/07/2014 06:15
Του Βασίλη Ζήση
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο ελλείπων πατριωτικός πόλος

Είναι πλέον προφανές ότι ηγετικοί κύκλοι της ΝΔ προσπαθούν να οδηγήσουν την παράταξη σε ένα νεφελώδες κέντρο, ένα νέο «μεσαίο χώρο», γιατί αυτός εξυπηρετεί την άνευρη πολιτική παρουσία τους...

Ένας κεντρικός στόχος διατρέχει την προσπάθεια του Antinews για στήριξη του Αντώνη Σαμαρά από το 2009: Την μετεξέλιξη της ΝΔ σε ένα σύγχρονο πατριωτικό, λαϊκό και δημοκρατικό πόλο της πολιτικής σκηνής, παράγοντα συσπείρωσης και κινητοποίησης ευρύτερων πολιτικών και κοινωνικών δυνάμεων, στην εποχή του τέλους των αυτοδυναμιών.

Ενός πόλου που θα δημιουργήσει τη νέα Μεγάλη Ιδέα: για την ανάπτυξη της οικονομίας , την παραγωγική και πολιτιστική αναγέννηση της χώρας, την βελτίωση των συνθηκών ζωής του Έλληνα πολίτη και μια πατρίδα περήφανη η οποία θα μπορεί να υπερασπίζεται με το κεφάλι ψηλά τα εθνικά της θέματα διότι δεν θα είναι αδύναμη.

Η ΝΔ απέτυχε μέχρι σήμερα στους στόχους αυτούς για τους οποίους αγωνιστήκαμε με πάθος, με εξαίρεση την σωτηρία από την έξοδο από το ευρώ. Περιορίστηκε στην μνημονική διαχείριση της οικονομίας, παραμέλησε τα πατριωτικά της καθήκοντα (αναθέτοντας μεταξύ άλλων την εξωτερική πολιτική στον ...Βενιζέλο με τα γνωστά αποτελέσματα προς το παρόν στην Κύπρο), ενώ η πολιτική της συμμαχιών εξαντλήθηκε σε κάποιους φθαρμένους και μισητούς «εκσυγχρονιστές» του ΠΑΣΟΚ. Το αποτέλεσμα ήταν να χάσει μαζικά δυνάμεις προς την Χρυσή Αυγή και τους ΑΝΕΛ. δυστυχώς η πολιτική αυτή συνεχίζεται με τη ΝΔ να αντιμετωπίζει πλέον άμεσο κίνδυνο να συμπαρασυρθεί στο βάραθρο της ανυποληψίας από τον Βενιζέλο.

Είναι πλέον προφανές ότι ηγετικοί κύκλοι της ΝΔ προσπαθούν να οδηγήσουν την παράταξη σε ένα νεφελώδες κέντρο, ένα νέο «μεσαίο χώρο», γιατί αυτός εξυπηρετεί την άνευρη πολιτική παρουσία τους.

Είναι επίσης επιβεβλημένος ένας διαχωρισμός από τους δήθεν πατριώτες και πατριώτισσες που μας κατακλύζουν εξαιτίας της κατάρρευσης της δεξιάς πτέρυγας της ΝΔ.

Η Χρυσή Αυγή είναι στην πραγματικότητα ένα όργανο της ξένης και ντόπιας διαπλοκής που λατρεύει το ναζισμό (που δολοφόνησε εκατοντάδες χιλιάδες Ελλήνων) και στόχο της έχει αποκλειστικά να εμποδίσει και να διασπάσει την δημιουργία ενός πραγματικά πατριωτικού κινήματος που τρέμουν οι επικυρίαρχοι.

Η περίπτωση των ΑΝΕΛ επιβεβαίωσε ότι ο τυχοδιωκτισμός ζει και βασιλεύει στην ελληνική πολιτική σκηνή. Ιδρύθηκαν με αποκλειστικό στόχο να εμποδίσουν μια αυτοδυναμία Σαμαρά και από τότε παραπαίουν μεταξύ φθοράς και γελοιότητας.

Για τους Νικολόπουλους, Παυλοπουλος και σία νομίζω ότι δεν συνάδει στην σοβαρότητα της προσπάθειάς μας να αναφερθούμε

Τελικά, η ζωή έχει αποδείξει ότι δεν μπορούμε να βασιστούμε στο υπάρχον πολιτικό προσωπικό λόγω της ανυποληψίας και του παλαιοκομματισμού του. Η οικοδόμηση του ελλείποντος πατριωτικού πόλου θα είναι αποτέλεσμα ενός αυθεντικού κινήματος από την βάση, όπως εκείνου που συνέτριψε το Μητσοτακέϊκο και την διαπλοκή το 2009. Ένα κίνημα που θα βασίζεται σε νέους, σοβαρούς και άγνωστους ανθρώπους

Ποιος Πατριωτισμός;

- Ο Πατριωτισμός δεν είναι μόνο μια «προφητεία» που πρέπει να εκπληρωθεί, χαμένες πατρίδες που πρέπει να ανακτηθούν, αλλά μια διαρκής προσήλωση στα συμφέροντα του Έθνους.

- Δεν είναι «αφήγημα», ένα καλά-ειπωμένο παραμυθάκι για να υφαρπαχθεί η ψήφος του λαού, εικονογραφημένο με ασπίδες, κοντάρια και περικεφαλαίες.

- Δεν είναι γραφικός, ούτε μετεμφυλιακός. Δεν έχει καμία σχέση με το μίσος και την μισαλλοδοξία.

- Αναφέρεται στο μέλλον με όρους του 21ου και όχι του 19ου αιώνα.

- Επιβάλλει την αποενοχοποίηση και τον επαναπροσδιορισμό πολλών εννοιών που έχουν διαστρεβλωθεί τα τελευταία σαράντα χρόνια από την ιδιότυπη κρατικίστικη, πολιτική και κοινωνική ασθένεια που μας κατέστησε οικονομικούς, πολιτικούς και αξιακούς τριτοκοσμικούς παρίες.

- Έννοιες όπως ο πατριωτισμός, η επιχειρηματικότητα, η αξιοκρατία, η δικαιοσύνη, η παιδεία, η εργασία, τα δικαιώματα, οι υποχρεώσεις, ο συνδικαλισμός, η βία, το κράτος, θα πρέπει οπωσδήποτε να επαναπροσδιοριστούν και άλλες μεν από αυτές να αποκατασταθούν, άλλες δε να αλλάξουν περιεχόμενο, σημασία ή νόημα.

Η συζήτηση για όλα αυτά είναι ανοικτή από το 2009 στη ΝΔ. Το ότι δεν έκλεισε ποτέ συνέβαλε αποφασιστικά και στην μείωση των ποσοστών της. Βέβαια, το δημοσιονομικό ζήτημα κυριάρχησε επί των πάντων, αλλά το μέλλον είναι εδώ και δεν είναι συμβατό με τα υπάρχοντα ξεπερασμένα σχήματα και στην Κεντροδεξιά και την Κεντροαριστερά.

Η Νέα Κεντροδεξιά δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς τη δεξιά

Ποιος όμως πολιτικός σχηματισμός είναι αυτός που θα οδηγήσει την Ελλάδα σε αυτό το νέο κεφάλαιο της ιστορίας της που έχει ονομασθεί «Νέα Ελλάδα» και ποια είναι τα ζητούμενα ιδεολογικά και πολιτικά χαρακτηριστικά που θα πρέπει να τον χαρακτηρίζουν; Δεν υπάρχει αμφιβολία πως αυτός ο κλήρος πέφτει σε μια νέα Κεντροδεξιά.

Στην Νέα Ελλάδα, όπως και στην Ευρώπη άλλωστε, η Κεντροδεξιά είναι αυτή που θα κληθεί να ανοίξει το παιχνίδι προς την ανάπτυξη, μέσω της μείωσης των δαπανών του δημόσιου τομέα, της μείωσης των φόρων, του ανοίγματος της αγοράς και του εξορθολογισμού του «κοινωνικού κράτους» ώστε να περιλαμβάνει μονάχα αυτούς που πραγματικά το έχουν ανάγκη.

Όμως μιας τέτοια ρηξικέλευθη Κεντροδεξιά δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς την «δεξιά», που θα την αναδείξει και επιβάλει σε πατριωτικό πόλο. Έτσι με τον Πατριωτισμό στην ιδεολογική φαρέτρα της η νέα Κεντροδεξιά θα συνεχίσει να υπερασπίζεται τις ιδεολογικές αρχές που υπερασπίζεται τόσα χρόνια η κοινωνική βάση της, η μεσαία τάξη, όπως αυτές προσδιορίστηκαν στον αγώνα για την εκλογή του Αντώνη Σαμαρά στην ηγεσία της ΝΔ.

Η οικονομική κρίση και η κοινωνική δυστυχία έχουν παγιδεύσει πολλούς πολίτες σε κόμματα και μορφώματα που υπηρετούν ακραίες και ανεδαφικές για την κοινωνία πολιτικές τάσεις. Ο μόνος τρόπος ασφαλούς και ομαλού απεγκλωβισμού όλων αυτών των Ελλήνων, είναι η δημιουργία ενός πραγματικά πατριωτικού πόλου με τα ιδεολογικά και πολιτικά χαρακτηριστικά που περιγράψαμε παραπάνω.

Ενός πόλου που θα ενισχύσει την Κεντροδεξιά και στον οποίο θα χωρούν όλοι αυτοί που θέλουν και μπορούν να προχωρήσουν μπροστά την χώρα. Ενός πόλου που θα έχει την δύναμη, την βούληση και την πολιτική νομιμοποίηση να σχεδιάσει και να εφαρμόσει ένα πρόγραμμα αλλαγών, τομών και μεταρρυθμίσεων που θα αλλάξουν το πρόσωπο της χώρας.

Ένα πρόγραμμα που θα οδηγήσει σε μια Νέα Ελλάδα. Μια Ελλάδα με δικαιοσύνη, αξιοκρατία και ίσες ευκαιρίες για όλους. Μια Ελλάδα θεσμικά και πολιτικά θωρακισμένη. Μια Ελλάδα οικονομικά φιλελεύθερη. Μια Ελλάδα ευρωπαϊκά προσανατολισμένη. Μια Ελλάδα που θα ξέρει από πού έρχεται, που θα γνωρίζει που βρίσκεται και θα είναι σίγουρη για το που θέλει να πάει.

Βασίλης Π. Ζήσης (FactorX)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 10/07/2014 08:28:08

    Το πρόβλημα της χώρας μας αλλά και τις "Δεξιάς" παράταξης δεν είναι ιδεολογικό... Το έλλειμα πολιτικής είναι έλλειμα παιδείας και κοινωνικής ωρίμανσης ως πολίτες αυτής της χώρας. Λειτουργούμε σαν παιδάκια νηπιαγωγείου ενώ συμμετέχουμε σε μια δομή...πανεπιστημίου. Μας λείπει η στοιχειώδης λογική. Αν αποδεχτούμε ότι "ανήκομεν εις την δύσιν " που είπε σοφά ο γέρος Καραμανλής ,και ακόμη δεν το έχουμε αποδεχτεί, όλα τα υπόλοιπα έχουν λυθεί. Πλέον οι διαφορές είναι σε μικρά επίπεδα διαχείρισης του διοικητικού μηχανισμού , όπως γίνεται στην Δύση, της οποίας είμαστε μέλη. Τι παραπάνω θα προτείνει ένα πατριωτικό δεξιό κόμμα από ένα κεντροδεξιό ή κεντρώο στο επίπεδο της επιχειρηματικότητας ή της φορολογίας π.χ. Το πρόβλημα μας είναι οι δομές διοίκησης του κράτους που δεν υπάρχουν , εν μέσω μιας τεράστιας κρίσης οικονομικής. Και αυτά δεν λύνονται, δυστυχώς, με ιδεολογίες και θεωρίες αλλά με οργανωτική δουλειά της διοίκησης (πολιτικοί και γραφειοκρατικά στελέχη), που δεν έχουμε και από ότι φαίνεται, δεν θέλουμε να έχουμε. Ακόμη συζητάμε για τον αν πρέπει να είμαστε στην Δύση (Ευρωπαική Ενωση) ή να γίνουμε Κούβα της μεσογείου ή Κριμαία των Βαλκανίων. Και ο χώρος της τάχα δεξιάς συμμετέχει στην παράνοια αυτή με την Κριμαία ,τα ξανθά γένη προφητείες του πατροκοσμά και περικεφαλαίες του λεωνίδα. Αν γίνει ένα νέο αμιγώς Δεξιό κόμμα, μέσα στα πλαίσια της Δύσης, κάτι σαν τον ΛΑΟΣ του Καρατζαφέρη θα είναι. Ενα στήριγμα μιας ευρύτερης κεντροδεξιάς παράταξης με άλλα κόμματα του κέντρου και της κεντροδεξιάς. Η δε διαφοροποίηση του από τα υπόλοιπα θα είναι με επιμέρους πολιτικές ήσσονος σημασίας και επικοινωνιακού χαρακτήρα. Είναι χρήσιμο εν τέλει για να μαζέψει τον κόσμο και να μην καταντήσουμε όλοι ψεκαμένοι να ψάχνουμε στα φρεάτια για νεφελίμ και προδότες στις γωνίες των δρόμων.. Στον κατακερματισμένο πολιτικό χώρο του σήμερα, μια ακόμη διάσπαση θυμίζει απλά τα διαχρονικά λάθη της αριστεράς με την πληθώρα των ΚΚΕ μ-λ., λ-μ,επαναστατικό, εσ, εξ κλπ όπου όσο πιο μικρή ήταν η ομάδα τόσο μεγαλύτερη ιδέα είχε περί καθαρότητας και μοναδικής αλήθειας. Μπορεί να γίνει ένα κόμμα της κοινής λογικής?

    • ΝΙΚΟΣ avatar
      ΝΙΚΟΣ @ ορεσείβιος 10/07/2014 09:54:36

      Εάν, ΔΗΜΑΡ,ΑΝΕΛ,ΠΟΤΑΜΙ και ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ ενσωματωθούν στο κόμμα Τσίπρα όπως είναι φυσικό αφού ταυτίζονται στην ουσία, και διαγραφούν απ' αυτό καμμιά εκατοστή αριστεριστές τύπου Διαμαντόπουλου,ήτοι το 0,00001%του σημερινού ΣΥΡΙΖΑ, το κόμμα της κοινής λογικής που λές, είναι έτοιμο φίλε ορεσείβιε.

    • Βασιλική Κ. Σ. avatar
      Βασιλική Κ. Σ. @ ορεσείβιος 10/07/2014 18:17:44

      για να λυθεί η αναποτελεσματικότητα της δημόσιας διοίκησης πρέπει να αρθεί η μονιμότητα των προιστάμενων. Οσοι δημόσιοι υπάλληλοι θέλουν να αναλάβουν θέση ευθύνης να υποβάλλουν τα χαριά τους σε δημόσια ανοιχτή προκήρυξη για την θέση η οποία θα συνοδεύεται απο 5ετή σύμβαση. Στην προκήρυξη φυσικά θα μπορούν να υποβάλλουν τα χαρτιά τους και στελέχη του ιδιωτικού τομέα και ελεύθεροι επαγγελματίες. Η πενταετής σύμβαση, όπως έγινε και με τον γεν. Γρ. Δημ. Εσόδων θα δώσει την δυνατότητα τροφοδότησης της δημόσιας διοίκησης με ικανούς προϊστάμενους που δεν φοβούνται την ανεργία. Όσοι δημόσιοι υπάλληλοι θέλουν την μονιμότητα και κρίνουν πως δεν θα τα καταφέρουν απλώς δεν θα γίνονται προϊστάμενοι και θα συνταξιοδοτούνται ως δημόσιοι υπάλληλοι. Η κινητικότητα όμως και η αναζωγόνηση του στελεχειακού δυναμικού στην δημόσια διοίκηση είναι η μόνη λύση.

  2. Άπαντα Επιστάμενος avatar
    Άπαντα Επιστάμενος 10/07/2014 08:35:35

    Η καλύτερη απόδειξη πατριωτισμού είναι η αντιμετώπιση του δημογραφικού που απειλεί να αφανίσει το Έθνος. Η αδιαφορία των ελληνικών κυβερνήσεων τις τελευταίες δεκαετίες κινείται κοντά στα όρια του εγκλήματος. Αλλά τα τελευταία 4 χρόνια ταχουμε φορτώσει κυριολεκτικα στον κόκκορα. "Αγωνιζόμαστε για μία ανταγωνιστική ελλάδα με ισχυρή οικονομία που είνα η βάση για οποιαδήποτε άλλη προσπάθεια", θα πει κάποιος. Αλλά αν μέσα στα επόμενα 20 χρόνια (τόσο χρόνο θέλει η ανεργία να ξαναφτάσει στο 7%), έχουμε χάσει 1 εκατομμύριο πληθυσμό (ήδη χάσαμε 100.000 από μετανάστευση) και η ελλάδα έχει μείνει μόνο με τους γέρους και τις γριές, τα πάντα έχουν τελειώσει. Δεν πρόκειται για ένα πρόβλημα που μπορεί να κάνει υπομονή μέχρι να φτιάξει η οικονομία.

    • Geros avatar
      Geros @ Άπαντα Επιστάμενος 10/07/2014 19:44:53

      Καμία ανεπτυγμένη χώρα δεν κατάφερε να λύσει το πρόβλημα της υπογεννητικότητας δυστυχώς. Δεν είναι χρηματικό το θέμα , είναι πολιτισμικό , αν ήταν χρηματικό στο Μπαγκλαντές δεν θα γεννιούντανκαθόλου παιδιά. Μια γυναικα για να έχει σοβαρές πιθανότητες να γεννήσει πέντε και έξι παιδιά πρέπει να αρχίσει από τα 18 της. Εσείς αν είχατε κόρες θα τους λέγατε να παντρευτούν στα 17? Όχι , θα της πείτε να σπουδάσει , να δουλέψει , να ζήσει την ζωή της , να μην κάνει κανέναν επιπόλαιο γάμο (5 χρονια σχέση πριν μίνιμουμ δηλαδή) ... για βάλτε τα κάτω αγαπητέ να δείτε σε τι ηλικία θα της πείτε να παντρευτεί. Καλά τριανταπέντε! Μα αν μια γυναικα ξεκινήσει προσπάθειες στα 35 , αν κάνει δυο παιδιά θαύμα θα είναι! Στο δεύτερο θα είναι τελειωμένη και σωματικά και ψυχικά. Πολλές δε , δεν θα κάνουν ποτέ παιδί μιας και μια γυναικα στα 35-40 είναι αρκετά γόνιμη με την προϋπόθεση ότι έχει κάνει παιδί και πιο πριν , αν στα 40 πάει για το πρώτο .... πάει για το λόττο. Δεν λέω ότι πρέπει να βάζουμε τις κόρες μας να παντρεύονται μικρές ,δεν είμαστε Ισλάμ εδώ. Απλά λέω να μην νομίζουμε πως αν δώσεις στους τρίτεκνους μια ελάφρυνση θα αλλάξει κάτι , μην κοροϊδευόμαστε τώρα.

      • Άπαντα Επιστάμενος avatar
        Άπαντα Επιστάμενος @ Geros 11/07/2014 01:01:19

        Δεν διαφωνώ ότι είναι και πολιτισμικό θέμα η υπογεννητικότητα αλλά κάποιες χώρες στην ευρώπη όπως η Γαλλία έχουν καταφέρει να αντιστρέψουν την κατάσταση.

        • Uncle Stgm avatar
          Uncle Stgm @ Άπαντα Επιστάμενος 11/07/2014 01:15:00

          Μακράν πρώτη η Ιρλανδία, μετά οι 4 Σκανδιναβικές, Βρετανία, κάπως λιγότερο η Γαλλίαμ το Βέλγιο και η Λιθουανία. Αυτές οι χώρες έχουν τους πιο καλούς δείκτες γεννητικότητας. Απο τους χειρότερους πολλές κεντροευρωπιακές χώρες (Ουγγαρία, Πολωνία, Αυστρία, Τσεχία), η Γερμανία, η Ρωσία. Πολύ χαμηλή γεννητικότητα - αλλά κάπως καλύτερα απο την Κεντρική Ευρώπη - η Ισπανία, Πορτογαλία και στα ίδια επίπεδα οι νοτιες Βαλκανικές χώρες (Βουλγαρία, Eλλάδα, FYROM, Ρουμανία) και Ιταλία. Δύσκολα συσχετίζονται οικονομικά οι ομοιότητες, αλλά μόνον πολιτισμικά. Και εκεί υπάρχουν δυσκολίες. Η έντονα Καθολική Ιρλανδία έχει υψηλή γεννητικότητα, σε αντίθεση με τις εξίσου έντονα Καθολικές Πολωνία και Ισπανία που έχουν κάκιστες.

  3. Akis avatar
    Akis 10/07/2014 08:37:39

    δυστυχως αυτά τα βλέπουν πολύ λίγοι

  4. κοινός νούς avatar
    κοινός νούς 10/07/2014 09:00:12

    Ιδεολογικά και στους στόχους , συμφωνούμε απόλυτα . Στον τρόπο έχω τις διαφωνίες μου . Αρχικά δεν υποτιμάς τους άλλους που έχουν ανάλογους στόχους ακόμα και αν σου κλέβουν ψηφοφόρους . Αν η ΝΔ δεν είχε συμμετάσχει στο μόρφωμα Παπαδήμου και είχε μείνει στα Ζάππεια , πιθανότατα θα είχε αυτοδυναμία . Αλλά τι θα την έκανε ? Θα ερχόταν σε σύγκρουση με τους άσπονδους φίλους μας ? Θα κυνηγούσε τους υπαίτιους της καταστροφής ? Ακόμα δεν ξέρουμε ,αν τελικά ο ΓΑΠ είπε ψέμματα μέσω της ΕΛΣΤΑΤ ώστε να οδηγηθούμε στον πάγκο των βασανιστηρίων . Το πρώτο που πρέπει να κάνει το κόμμα είναι να πεί την Αλήθεια . Την πάσα Αλήθεια . Αν δεν μπορεί να την πει , γιατί και αυτή είναι σαν τον Φάκελλο της Κύπρου και μας υπερβαίνει σαν χώρα , τότε ας κάνει ότι μπορεί . Ας δει την Κύπρο πως διαχειρίζεται την δική της κρίση . Την Κύπρο που τιμωρεί τους υπαίτιους . Εδώ φημολογείται ότι θα απαλλαχθούν με βουλεύματα , ακόμη και αυτοί που έχουν ομολογήσει γιά να μην διαταραχθεί η κυβερνητική σταθερότητα . Τον κόσμο που πάει στους ΑΝΕΛ και στην ΧΑ δεν τους μαζεύεις πίσω με θεωρίες , με τρομολαγνεία και με κινήσεις που προβληματίζουν το κοινό περί δικαίου αίσθημα η με επιλεκτική εφαρμογή του . Τον φέρνεις πίσω με καθαρό λόγο και με πολιτική που μπορεί να μην φέρνει τώρα εξουσία , αλλά θα φέρει εκτίμηση . Αλλωστε η συνεργασία με τους ενόχους , δεν είναι επωφελής και μόνο σε νέο 1981 θα οδηγήσει , μιά και οι συνεργάτες ξέρουν να επιβιώνουν .

    • ΝΙΚΟΣ avatar
      ΝΙΚΟΣ @ κοινός νούς 10/07/2014 10:08:35

      "Την Κύπρο που τιμωρεί τους υπαίτιους ."???? Τιμώρησε η Κύπρος τον υπ' αρ. 1 υπαίτιο Αναστασιάδη και δεν το πήραμε είδηση? ή έστω κάποιους απο τους ψηφίσαντες το φοβερό μνημόνιο των Γερμανών στην Κυπριακή Βουλή? Τι εννοείς ακριβώς? Κατά τα άλλα συμφωνούμε απόλυτα φίλε "κοινε νού"και κυρίως με το συμπέρασμά σου: " η συνεργασία με τους ενόχους , δεν είναι επωφελής και μόνο σε νέο 1981 θα οδηγήσει , μιά και οι συνεργάτες ξέρουν να επιβιώνουν."

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ ΝΙΚΟΣ 10/07/2014 12:09:32

        Γιατί είναι αυτός υπαίτιος;Αυτός έριξε την οικονομία έξω ή ο Χριστόφιας; Και κάτι άλλο : δεν μπορεί κανείς να τιμωρήσει βουλευτές για την ψήφο τους.Είναι σα να τιμωρείς το λαό για τις ιδέες του.Ο βουλευτής εκφράζει τους ψηφοφόρους του και τη λαική κυριαρχία.Εάν κάνει λάθος έκανε λάθος ο λαός.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ κοινός νούς 10/07/2014 12:15:37

      Πολύ απλό.Η αυτοδύναμη ΝΔ είτε θα συνέχιζε το μνημόνιο και θα ήταν το δεύτερο ΠΑΣΟΚ (λεφτά υπάρχουν) προκαλώντας νέα εξέγερση για αθέτηση υποσχέσεων που τώρα δεν γίνεται γιατί το 2012 η ΝΔ ψηφίσθηκε αφού είχε κάνει τη στροφή ή θα έβγαινε από την ευρωζώνη ή και την ΕΕ και θα διαλυόταν. Και επιτέλους : ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΑΝ Ο ΓΑΠ ΕΙΠΕ ΨΕΜΑΤΑ Ή ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΣΤΑΤ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑΜΕ ΣΕ ΜΝΗΜΟΝΙΟ. Οποιος συνεχιζει να λέει παρόμοια πραγματα ουσιαστικά παιζει το παιγνιδι του ΓΑΠ που λεει ότι το μνημόνιο ήταν αναποφευκτο. Το μνημόνιο μπορουσε να αποφευχθεί ΜΟΝΟΝ εάν μέναμε στις αγορές.Από τη στιγμή που μας πέταξαν έξω και υπεγράφη μνημόνιο δεν υπάρχει τρόπος επιστροφής στην προηγούμενη κατάσταση παρά μόνο με την ολοκληρωση του μνημονιου ή την επισημη χρεωκοπια.

  5. vardarskian avatar
    vardarskian 10/07/2014 09:54:32

    και τώρα τι;

    • Decimus Maximus avatar
      Decimus Maximus @ vardarskian 10/07/2014 10:52:58

      Είναι σαφέστατο ότι το άρθρο μιλάει για την δημιουργία νέου πόλου δεξιά της ΝΔ

  6. Naruto avatar
    Naruto 10/07/2014 09:54:38

    Factor το άρθρο σου είναι όλες εκείνες οι σκόρπιες σκέψεις που σαν Ελληνα με πληγώνουν . Ολοι γνωρίζουμε που βρισκόμαστε και πού θέλουμε να πάμε,μας λείπει όμως και το όχημα και ο οδηγός , δηλαδή και το πολιτικό σύστημα και ο ηγέτης . Είναι νομίζω μάταιο να επιμένουμε σε πρόσωπα και πολιτικές που είτε απέτυχαν είτε απέδωσαν ελάχιστα .Χρειαζόμαστε άγνωστα πρόσωπα ,ριζοσπαστικές πολιτικές ,επαναστατικές μεταρρυθμίσεις, ανατροπή των πάντων. Η καταστροφή ας γίνει η αιτία για μια νέα αρχή με προτάσεις ακόμα και απο εδώ το antinews , να εντοπίζουμε προβλήματα και να προτείνουμε λύσεις όπως το δημογραφικό που επισήμανε σχολιαστής πιο πάνω . Το δημογραφικό ,η περίθαλψη ,η παιδεία ,το ασφαλιστικό και η λαθρομετανάστευση είναι λίγες απο τις βόμβες στα θεμέλια της ύπαρξής μας. Ο πατριωτικός πόλος μπορεί να γίνει το πρώτο βήμα για την νέα Ελλάδα .

    • ΝΙΚΟΣ avatar
      ΝΙΚΟΣ @ Naruto 10/07/2014 10:02:14

      Οταν λες φίλε Naruto άγνωστα πρόσωπα, εννοείς ΚΑΝΕΝΑΣ απο τους 300 της βουλής? Ούτε καν οι συγγενείς τους? Ή εννοείς απλά εκ των 300 αυτούς που είναι μεν γνωστοί αφού εξελέγησαν, αλλά δεν πήραν μέχρι σήμερα ποτέ εξουσία στα χέρια τους, όπως π.χ. ο Τσίπρας ? ή κάνεις κάποιες άλλες εξαιρέσεις? γιατί τότε ο καθείς μας θα κάνει τις δικές του εξαιρέσεις όπως αντιλαμβάνεσαι και δεν θα συμφωνήσει και δικαίως νομίζω , με τις δικές σου, οπότε καταλήγουμε στα ίδια.

      • Naruto avatar
        Naruto @ ΝΙΚΟΣ 10/07/2014 11:31:40

        Οταν λέω άγνωστα πρόσωπα εννοώ άγνωστα στην πολιτίκη σκηνή .Δηλαδή άτομα κυρίως απο τον επιχειρηματικό κόσμο ,ακαδημαικούς ,στρατιωτικούς διπλωμάτες , δικαστικούς κλπ .Χωρίς να αποκλείω πολιτικούς με άμεμπτο πρότερο βίο . Κοινό χαρακτηριστικό η αγάπη για την πατρίδα .

        • ΝΙΚΟΣ avatar
          ΝΙΚΟΣ @ Naruto 10/07/2014 13:31:20

          Aυτοί για να μπουν στην πολιτική πρέπει πρώτα να βγούν απ' αυτην οι 300. Οταν ο Δημήτρης Νανόπουλος ο παγκοσμίου διαμετρήματος θεωρητικός Φυσικός έκανε αίτηση για να γίνει καθηγητής στο Πανεπιστήμιο, η Σύγλητος την απέριψε μα ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ. Στο σκεπτικό της απόρριψης ανέφεραν οτι αν γίνει καθηγητής ο Νανόπουλος με τα προσόντα που έχει, εμείς θα πρέπει όλοι να παραιτηθούμε... Υ.Γ. "Χωρίς να αποκλείω πολιτικούς με άμεμπτο πρότερο βίο." Ξέρεις κάποιον συγκεκριμμένο που να μπορείς να μας πείς το όνομά του, μήπως μπορέσουμε να ξεκινήσουμε απο κάπου?

          • Naruto avatar
            Naruto @ ΝΙΚΟΣ 10/07/2014 17:31:35

            Τον Νανόπουλο τον απέρριψαν γιατί λέει δέν θα μπορούσε να ασκεί τα καθήκοντά του καί στο παν/μιο του Τexas καί στην Ελλάδα συγχρόνως .Η πραγματική αιτία όμως πρέπει να ήταν αυτό που αναφέρεις . Για τον άμεμπτο πολιτικό δεν ξέρω ονόματα αλλά ας μην απελπιζόμαστε δεν μπορεί κάποιος θα υπάρχει . Αισιοδοξία φίλε Νίκο μην τα βλέπεις ολα μαύρα .

          • ΝΙΚΟΣ avatar
            ΝΙΚΟΣ @ Naruto 10/07/2014 17:39:49

            Κατα βάθος είμαι αισιόδοξος φίλε Naruto. Πιστεύω κι εγώ οτι τα παιδιά μας, όταν έρθει η ώρα τους να επιλέξουν ηγέτη κάποιον ικανό και καθαρό θα βρούν σίγουρα. Εμείς μάλλον θα περιοριστούμε στο "μη χείρον" προς το παρόν και βλέπουμε. Το σίγουρο είναι οτι το μη χείρον δεν περιλαμβάνει κανέναν απ' όσους χρημάτισαν σε κυβερνητικές θέσεις απο ΠΑΣΟΚ και ΝΔ τα τελευταία 40 χρόνια.

          • Naruto avatar
            Naruto @ ΝΙΚΟΣ 10/07/2014 18:15:46

            Συμφωνώ

  7. Σπαθάριος avatar
    Σπαθάριος 10/07/2014 10:20:07

    Η διαρκής προσήλωση στα συμφέροντα του Έθνους , με σκοπό την συνέχειά του στο χρόνο και την διατήρηση, των χαρακτηριστικών, των παραδόσεων, των αξιών, των ηθών και των εθίμων του, πρέπει να είναι ο οδηγός και ο στόχος κάθε πατριώτη. Παράλληλα με την ανάπτυξη της οικονομίας με ανθρωποκεντρικό πρόσημο , την παραγωγική και πολιτιστική αναγέννηση της χώρας (και όχι του χώρου) , την βελτίωση των συνθηκών ζωής, του Έλληνα πολίτη με αποτέλεσμα μια πατρίδα περήφανη η οποία θα μπορεί να υπερασπίζεται (ενίοτε και να επιβάλει) με το κεφάλι ψηλά τα εθνικά της θέματα διότι δεν θα είναι αδύναμη. Στόχοι διαχρονικοί που δημιούργησαν την πατρίδα, την έφτασαν και διατήρησαν τα σημερινά της σύνορα και που έγραψαν μεγάλες στιγμές δόξας στη ιστορία της. Δυστυχώς βέβαια επετράπει και η ύπαρξη ιδεολογημάτων και συνθηκών εφαρμογής τους, που αλλοίωσαν τους διαχρονικούς αυτούς στόχους, ενίοτε και τους δαιμονοποίησαν, με αποτέλεσμα να δημιουργήσουν πολιτική και κοινωνική ασθένεια, τα 40 τελευταία χρόνια, που μας κατέστησε οικονομικούς, πολιτικούς και αξιακούς τριτοκοσμικούς παρίες. Που κατάντησε την χώρα φοβική που όχι μόνο δεν υπερασπίζεται τα εθνικά θέματα αλλά ούτε καν τολμάει να τα θέσει. Κάποιοι περιμέναμε το 2009 όλα αυτά να μπουν στη σωστή τους διάσταση, να επανατοποθετηθούν οι στόχοι και η χώρα (και όχι ο χώρος) να κάνει το βήμα προς τα εμπρός μέσα σε μια Ευρώπη των εθνών και των πολιτών. Ούτε εδώ επαληθευτήκαν οι ελπίδες μας ούτε στην Ευρώπη. Παντού επικράτησαν οι νεοφιλελεύθεροι διεθνιστές, εραστές των αγορών , που όλα αυτά τα εντάσσουν μέσα σε λογιστικές λογικές χώρων και όχι χωρών, αριθμών και όχι ανθρώπων και πολιτών. Ο Α. Σαμαράς, άξιος ηγέτης, παρασύρθηκε από αυτό το συρφετό και λοξοδρόμησε. Αλλά μπορεί να επανέλθει στο σωστό δρόμο δημιουργώντας ο ίδιος το νέο πατριωτικό πόλο, ή διώχνοντας από τον υπάρχοντα όλους όσους δεν ακολουθήσουν , που αυτά θα στοχεύσει και γι αυτά θα αγωνιστεί. Σε αυτό τον αγώνα δεν πρέπει να λείψει κανείς, παλιός ή νέος, πολίτης ή πολιτικός, αρκεί να τον ενστερνιστεί και να τον κάνει σκοπό ζωής.

  8. Δημητρης Καμμενος / Πορτα Πορτα avatar
    Δημητρης Καμμενος / Πορτα Πορτα 10/07/2014 11:21:13

    ΕΜΠΡΟΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΝΕΑ ΛΑΙΚΗ ΔΕΞΙΑ Αυτη της ΕΥΘΥΝΗΣ και της ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ. Αυτη της ΑΛΗΘΕΙΑΣ και της ΣΥΜΠΟΝΟΙΑΣ. Αυτη της ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ και του ΑΛΤΡΟΥΙΣΜΟΥ. Αυτης που ΣΕΒΕΤΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΤΙΔΑ τα ΙΕΑΡΑ ΚΑΙ ΟΣΙΑ του Λαου. Την Οικογενεια, την Θρησκεια και τους Δασκαλους. Αυτη που αγαπα τα ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ και τα προστατευει καθε μερα. Αυτη που ΠΡΟΣΤΕΤΕΥΕΙ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΥΣ και τους βοηθα οπου και οποτε χρειαστει με καθε μεσον. Αυτη που ΤΙΜΑ ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΟ το ΝΑΥΤΙΚΟ και την ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΤΗΣ… και οταν παιζει ο ΕΘΝΙΚΟΣ ΥΜΝΟΣ ΔΑΚΡΥΖΕΙ ΑΠΟ ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ..… Αυτη που ΣΗΚΩΝΕΙ ΨΗΛΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ
    ΣΗΜΑΙΑ καθε μερα, και που κανει ΠΡΟΣΕΥΧΗ το ΠΡΩΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ και τραγουδα τον ΕΘΝΙΚΟ ΥΜΝΟ με ΑΙΣΘΗΜΑ ΦΙΛΟΠΑΤΡΙΑΣ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΜΟΥ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΜΑΣ … Αυτης που ΟΤΑΝ ΔΕΧΘΕΙ ΑΠΕΙΛΗ η ΠΡΟΣΒΟΛΗ Η ΠΑΡΤΙΔΑ, ΘΑ ΠΗΔΗΞΕΙ ΠΡΩΤΗ ΣΤΗ ΜΑΧΗ και δε θα κανει κουβεντες με τους ΚΑΤΑΚΤΗΤΕΣ … Αυτης της Λαικης Δεξιας που ΟΤΑΝ ΤΗΣ ΖΗΤΗΣΟΥΝ οτιδηποτε ΑΝΤΕΘΝΙΚΟ και κατα των ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ τησ ΠΑΡΤΙΔΑΣ… ΣΗΚΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΦΕΥΓΕΙ και καταγγελει στον ΛΑΟ την ΠΡΟΣΒΟΛΗ… Αυτης που ΔΕΧΕΤΑΙ ΑΔΙΑΜΑΤΡΥΡΗΤΑ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΚΦΡΑΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΤΩΝ ΑΠΟΨΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΚΕΨΕΩΝ. Αυτης της ΛΑΙΚΗΣ ΔΕΞΙΑΣ που ΠΟΝΑΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΤΗΣ και δεν ειναι ΕΓΩΙΣΤΙΚΑ ανθρωποφαγος. Αυτης που ζει με ΑΝΟΙΧΤΣ ΠΟΡΤΕΣ και παραθυρα. ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΧΩΡΙΟ και παππου και γιαγια και ΤΕΡΑΣΤΙΟ σοι και σε καθε ΧΑΡΑ ή ΛΥΠΗ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΑΓΚΑΛΙΑΣΜΕΝΟΙ ΣΑΝ ΜΙΑ ΓΡΟΘΙΑ. ΕΝΑΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΕΝΑΝ… παππου προς παππου. Αυτης της ΛΑΙΚΗΣ ΔΕΞΙΑΣ που γουσταρει να περπαταει βημα βημα και κουπι στο κουπι τα ΣΥΝΟΡΑ ΤΗΣ και να τα ΦΥΛΑΣΕΙ ΜΟΝΗ ΤΗΣ αμα ΛΑΧΕΙ... ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΛΛΙΚΑΡΙΑ ΜΕ ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΚΑΡΔΙΑ ΚΑΙ ΣΘΕΝΟΣ ΕΤΟΙΜΟΥΣ ΓΙΑ ΟΛΑ… να προστατευσουν τη ΜΑΝΑ ΠΑΤΡΙΔΑ που μας θρεφει και μας ανεχεται ολους μας. Αυτης ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΕΙ και ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ και δεν ΚΑΝΕΙ ΥΠΟΓΕΙΕΣ ΣΥΣΚΕΨΕΙΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΣΕ ΝΕΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ… Αυτης ΤΗΣ ΕΝΤΙΜΗΣ ΛΑΙΚΗΣ ΔΕΞΙΑΣ που ΔΕΧΕΤΑΙ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ και ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΧΤΟ ΒΙΒΛΙΟ χωρις ατζεντες και Γκρουεζες. Μπορω να συνεχισω να γραφω για 2 μερες ασταματητα. Ολοι μαζι να τους ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΚΟΝΗ.. ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΑΖΙ ΜΟΥ διοτι ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΛΑΙΚΟΣ ΔΕΞΙΟΣ με πολλα κουσουρια ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ, ΠΕΡΗΦΑΝΙΑ ΚΑΙ ΦΙΛΟΤΙΜΟ.. εννοιες αγνωστες σε ολους τους Νεοταξίτες της Μεγαλης Ευρώπης και της κουστωδιας των χρησιμων ηλιθιων χαρτογιακαδων της. Η Λαικη Δεξια εχει αναγκη ΑΠΟ ΑΝΤΡΕΣ που ΕΧΟΥΝ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΤΙΜΗ.. και οταν γινει μια στραβη ΒΓΑΙΝΟΥΝ και αντι να μυξοκλαινε… ΛΕΝΕ την ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΟΝΑΕΙ ΟΠΟΙΟΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΟΝΑΕΙ... ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ουτε ΤΟ ΚΟΜΜΑ, ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ…. ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΑΣ ΜΟΝΟ ΤΗ ΜΑΝΑ ΠΑΤΡΙΔΑ. Οποιος δεν αντεχει, ΖΗΤΑ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΑΠΟΧΩΡΕΙ.. ΣΑΝ ΑΝΤΡΑΣ Η ΛΑΙΚΗ ΔΕΞΙΑ ΔΕΝ ΑΝΕΧΕΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΓΙΟΥΣΟΥΦΑΚΙ ΚΑΝΕΝΟΣ !! ΟΥΤΕ Ο ΕΙΠΡΑΚΤΟΡΑΣ ΟΥΤΕ Ο ΔΟΣΑΤΖΗΣ ΟΥΤΕ Ο ΜΑΥΡΑΓΟΡΙΤΗΣ ΟΥΤΕ ΤΟ ΓΚΑΡΣΙΝΙ κανενός…! Συνεννοηθηκαμε? ΑΠΩΛΕΣΑΜΕ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΜΑΣ ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ…. ΑΠΩΛΕΣΑΜΕ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΜΑΣ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΘΝΙΚΑ ΜΑΣ ΟΝΕΙΡΑ. ΑΠΩΛΕΣΑΜΕ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΜΑΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΤΣΑΜΠΑ ΚΑΙ ΒΕΡΕΣΕ, ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΔΩΡΟ..... Αυτο το καλοκαιρι βλεπω μεγαααλο δρομο για πολλου. ΕΜΕΙΣ ΑΝΤΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΤΟ ΦΙΔΙ ΑΠ ΤΗΝ ΤΡΥΠΑ ΟΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ.. ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ.. ΠΠ

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Δημητρης Καμμενος / Πορτα Πορτα 10/07/2014 11:47:33

      κ.Καμμένε,τα σέβη μου!

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Δημητρης Καμμενος / Πορτα Πορτα 10/07/2014 12:09:25

      Καλώς τον ! Για να μαζευόμαστε σιγά - σιγά...

      • Δημητρης Καμμενος / Πορτα Πορτα avatar
        Δημητρης Καμμενος / Πορτα Πορτα @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 10/07/2014 12:29:00

        σπαθιζω λογχιζω σντο ;) ΠΠ

      • Σπαθάριος avatar
        Σπαθάριος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 10/07/2014 13:01:17

        Υπάρχουν κι άλλοι πολλοί πρόθυμοι να μαζευτούν. Αλλά ποιός θα φωνάξει και που;

      • Geros avatar
        Geros @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 10/07/2014 14:46:53

        Γιατί να μαζεύεστε? Σκοπεύετε να πάτε κάπου?

        • GregA avatar
          GregA @ Geros 10/07/2014 21:17:01

          Ναι, θα ακολουθήσεις και εσύ, έστω αργά, διότι πρέπει να ξυπνήσει η συνείδησή σου πρώτα.

        • Βασιλική Κ. Σ. avatar
          Βασιλική Κ. Σ. @ Geros 10/07/2014 21:42:45

          αφιέρωσε λίγο χρόνο να διαβάσεις το αντινιούζ πριν το ανακαλύψεις, στην αναζήτηση, στο αρχείο του. Η αναζήτηση της ιστορίας και των πηγών είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για τους ορθολογιστές που σέβονται τον εαυτό τους.

          • Geros avatar
            Geros @ Βασιλική Κ. Σ. 10/07/2014 22:46:57

            Χιούμορ έκανα αγαπητή. Το antinews μιλάει για ανάγκη νέου πόλου, ο Μπαλτάκος λέει ότι θα ιδρύσει νέο κόμμα , ο κύριος Κρανιδιώτης είναι πολύ στενός φίλος του κυριου Μπαλτάκου ... και εγώ ρωτάω "θα πάτε κάπου?" Στο κόμμα του Μπαλτάκου δηλαδή. Τόσο δύσκολο ήταν?

          • Βασιλική Κ. Σ. avatar
            Βασιλική Κ. Σ. @ Geros 10/07/2014 23:30:38

            ο πόρτα πόρτα είναι ένας από τους πρωτεργάτες σχολιαστές του αντινιούζ και ο Φαήλος χαίρεται που τον βλέπει να γράφει μετά από καιρό και του λέει να μαζευόμαστε (οι πρωτεργάτες σχολιαστές). Μια έκφραση που εσύ ως νέος σχολιαστής δεν μπορείς να καταλάβεις όλο της το εύρος. Το χιούμορ σου δεν έγινε αντιληπτό γιατί δεν ήταν χιούμορ, πετάχτηκες σαν πορδή κι αμόλησες κάτι εντελώς άσχετο, που μόνον στην κεφάλα σου μέσα έπαιζε. Τώρα που εξήγησες τί σκέφτηκε το χρυσό σου μυαλουδάκι διαβάζοντας το καλωσόρισμα μεταξύ δυό παλαιών διαδικτυακών φίλων, δείχνει ξεκάθαρα πως είναι μια συνήθη σου υβριστική επίθεση προς τον Φαήλο. Ομολογώ πως δεν το είχα καταλάβει. Είσαι ανίατη περίπτωση. Με τις υγείες σου.

          • Geros avatar
            Geros @ Βασιλική Κ. Σ. 11/07/2014 06:37:13

            Οι βρωμεροί σας χαρακτηρισμοί μονο την βρώμα του δικού σας εγκεφάλου χαρακτηρίζουν. Δεν καταφέρνετε να μυρίσει μέχρι εδώ από την βρώμα σας , εσείς τα λέτε , σε εσάς βρωμάει. Το ότι θεώρησες αυτό που είπα ως υβριστική επίθεση επιβεβαιώνει το ότι είσαι περιορισμένης αντίληψης. Ο κύριος Μπαλτάκος έχει ερωτηθεί σε σχέση με τον κύριο Κρανιδιώτη στην συνέντευξη στην οποια προανήγγειλε την δημιουργία κόμματος και απάντησε ότι αυτοί οι δυο έχουν πάντα ταύτιση απόψεων.

    • Δημητρης Καμμενος / Πορτα Πορτα avatar
      Δημητρης Καμμενος / Πορτα Πορτα @ Δημητρης Καμμενος / Πορτα Πορτα 10/07/2014 12:28:14

      Τόσοι πολλοί “Έλληνες” με το ψέμα…και τόσο λίγοι με την Αλήθεια! Πόσο μίκρυνε η Πατρίδα! ΠΠ

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ Δημητρης Καμμενος / Πορτα Πορτα 10/07/2014 13:33:40

        αγαπητέ ΠΠ (και φάκτορα) θα μου επιτρέψεις να προσθέσω τούτο το σχόλιο που έβαλα αλλού. συμφωνώ με τις διαπιστώσεις αλλά φοβάμαι πως η αλλογιστη χρήση του "πατριωτισμού" που οδήγησε, μεταξύ άλλων, και στην ανόητη στάση μέρους της "αριστεράς" να ταυτίζει τον πατριωτιμό με τον επάρατο εθνικισμό/φασισμό, θα προκαλέσει σύγχυση σε πολλούς κατά τα άλλα πατριώτες έλληνες. η δημιουργία η αξιόπιστου και αποτελεσματικού κράτους που υπηρετεί το εθνικό συμφέρον παραμένει πρωτεύον ζητούμενο για τον ελληνισμό. αυτό έιναι το κύριο διακύβευμα αγαπητέ α. σαμαρά. αν δεν βάλεις τα θεμέλια ενός τέτοιου κράτους, θα είσαι απλά ακόμα ένας πρωθυπουργός δεσμώτης των εσωκομματικών και διακομματικών ισορροπιών (συγχαρητήρια αλλά δεν αρκεί) που απλά διαχειρίστηκε τη αφόρητη πίεση της ενσωματωμένης στο κράτος κλεπτοκρατίας και της αδήρητης ανάγκης για το άλμα προς τα εμπρός και για το οποίο μίλησες συχνά. τι βλέπουμε τώρα; 1) την άνευ ουσίας σύγκρουση ενός ανερμάτιστου και κακοφορμισμένου ψευτοδιεθνισμού της παραπέουσας "επαγγελματικής" αριστεράς του συριζα με την ιδελογικά συγχυσμένη "δεξια" (αν και αυτοί οι όροι για μένα στερούνται περιεχομένου ουσιαστικού) 2) τμήματα αυτής της αριστεράς (κυρίως εντός του συριζα, διαμαντόπουλος και άλλοι "σοβαροί" διανοητές- το κκε το αφήνω εκτός γαιτί ανήκει σε άλλη εποχή, είναι εκτός χωροχρόνου) αμφισβητούν τον κρίσιμο ρόλο του κράτους στην επιβίωση του έθνους, ειδικά σήμερα. 3) από την άλλη η -προς έλλειψη καλύτερου όρου- συντηρητική παράταξη, λειτουργεί και αυτή ως στυλοβάτης της διαπλεκόμενης φαυλοκρατίας και υποσκάπτει τον ρόλο του κράτους με τις συνταγματικές (συνεχείς παραβιάσεις του συντάγματος με νομοθετικές πράξεις τάχα μου για την "σωτηρία" της πατρίδας -που την έχουν ξεσκίσει) και ποινικές αυθαιρεσίες (πότε θα δικαστούν οι της ΧΑ;). αυτά αντανακλώνται στην εκατέρωθεν άρρωστη ρητορική: έιναι σαν να ακούς ξένες γλώσσες να προσπαθούν να συννενοηθούν. 4) αυτές οι ιδεοληψίες, είτε "αριστερές" είτε "δεξιές" λειτουργούν ως ηγεμονικά εργαλεία για την αμφισβήτηση των εθνικών μας συμφερόντων αλλά και για τον έλεγχο των ασθενετέρων συμπολιτών μας. το κρίσιμο, λοιπόν, ερώτημα είναι γιατί το ευρωπαϊκό όραμα -το οποίο καρκινοβατεί ερήμην μας δεν αποτελεί αμυντικό ανάχωμα στην γεωστρατηγική μας κατάντια. η άρρωστη "αριστερά πρέπει να κατανοήσει πως η ύπαρξη του εθνικού κράτους (μας) είναι εγγύηση για την επιβίωσή μας στον σύγχρονο κόσμο και η άρρωστη "δεξιά" πως η ευρωπαϊκή ταυτότητα δεν αντικαθσιτά την εθνική τοιάυτη και αποτελεί ανάχωμα στις συντελούμενες παγκόσμιες και τοπικές αλλαγές. τα κράτη θα συνεχίσουν να είναι οι πρωτεύοντες παίκτες στην διεθνή σκηνή, μας αρεσει ή μη. προσωπικά δεν αισιοδοξώ γι' αυτό το εγχείρημα. απαιτεί διαφορετικής, ανώτερης ποιήτητας πολιτικό προσωπικό και διαμετρικά αντίθετο αυτού που έχουμε τώρα. Ενός πολιτικού προσωπικού που δεν αποτελεί, όπως τώρα, τον στυλοβα΄τη της φαυλοκτατίας και της παρασιτικής της ύπαρξης.

        • GregA avatar
          GregA @ Νίκος Αργεάδης 10/07/2014 21:25:27

          Στην παράγραφο 2, θα έλεγα ότι η αριστερά σήμερα αμφισβητεί το κρίσιμο ρόλο του έθνους στη δημιουργία και επιβίωση του σύγχρονου κράτους και όχι το αντίστροφο. Αυτοί που αναφέρεις δεν αποδέχονται τον όρο του έθνους και τον θεωρούν τροχοπέδη στη "διεθνιστική" προσέγγιση της πραγματικότητας.

          • Νίκος Αργεάδης avatar
            Νίκος Αργεάδης @ GregA 10/07/2014 22:02:52

            γενικά αγαπητέ γκρέγκ αντιλαμβάνονται τον κόσμο ανάποδα. λ.χ. πιστεύουν πως το κράτος έφτιαξε το έθνος ενώ ισχύει το αντίθετο... αυτή η διεθνιστική τους "πραγματικότητα" είναι ο δειθνοφασισμός και μετατρέπεται βαθμιαία σε εφιάλτη ΟΛΩΝ μας...

          • ΘΑΝΑΣΗΣ- avatar
            ΘΑΝΑΣΗΣ- @ Νίκος Αργεάδης 12/07/2014 13:39:21

            . Αγαπητέ Νίκο, κατ΄εμέ οι δύο επιφανέστεροι Ελληνες Πατριώτες σήμερα, συμπτωματικά ανήκουν στον ΣΥΡΙΖΑ!!! Είναι ο Μανώλης Γλεζος και ο Στάθης Σταυρόπουλος, ο πολιτικός και σκιτσογράφος, υποψήφιος βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ... Ο Διαμαντόπουλος είναι Αναρχοαριστερό λούμπεν στοιχείο, που έπρεπε να είχε διαγραφεί απο τον ΣΥΡΙΖΑ πολύ πριν απο τον Τσατσόπουλο διότι είναι πιό επιζήμιος και βλάκας απο εκείνον, απο κάθε άποψη. Είναι ψευδές και εκτός πραγματικότητας να του αποδώσουμε τίτλο διανοητή του Σύριζα. Παπα-Σούρας ναί. Αυτός είναι ο Πραγματικός Διαμαντόπουλος, που υποδύεται τον "αριστερό διανοητή". Αποκλείεται να έχει καταλάβει τον Μάρξ, πόσο μάλλον Γκράμσι, Τολιάτι, Μπερλιγκουέρ, Πουλαντζά και Καστοριάδη... Μήν γενικεύεις λοιπόν επειδή ένας Διαμαντόπουλος, προσωρινά ελπίζω, είναι ακόμα στον ΣΥΡΙΖΑ, λέγοντας οτι συλλήβδην οι Συριζαίοι "αντιλαμβάνονται τον κόσμο ανάποδα....και είναι διεθνοφασίστες κλπ.", διότι τέτοιος αφορισμός θυμίζει κάποιους αριστερούς που λένε οτι "οι Νεοδημοκράτες γενικώς είναι απόγονοι των συνεργατών των Γερμανών κρυφοφασίστες κλπ. κλπ."

          • Νίκος Αργεάδης avatar
            Νίκος Αργεάδης @ ΘΑΝΑΣΗΣ- 12/07/2014 20:55:45

            συμφωνώ.

    • Fotini avatar
      Fotini @ Δημητρης Καμμενος / Πορτα Πορτα 10/07/2014 12:53:06

      ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ ΣΤΑ ΓΝΩΡΙΜΑ ΛΗΜΕΡΙΑ ΣΟΥ, ΠΠ! Τὰ γραπτά σου σάν βάλσαμος στήν πληγωμένη ΕΘΝΙΚΗ ΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ ΜΑΣ. ῎Ας μᾶς προσάπτουν ὅτι ἐπίθετα θέλουν οἱ νεοταξῆτες ἀριστεράντζες, ἡ ΠΑΤΡΙΔΑ, ΘΡΗΣΚΕΙΑ, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ, λέγοντε ΕΛΛΑΔΑ!

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ Δημητρης Καμμενος / Πορτα Πορτα 10/07/2014 13:29:14

      αμαν ΠΠ, γιατί έντονα γράμματα. πάω στον οφθαλμίατρό μου και επιστρεφω... καλώς ήρθες...

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ Δημητρης Καμμενος / Πορτα Πορτα 10/07/2014 13:55:45

      Αγαπητε Δημητρη Καμμενε τα ειπες ολα!! Τη τελευταια σου φραση την ακουσα καποτε απο τον παππου μου που πολεμησε στο Γραμμο......

    • GregA avatar
      GregA @ Δημητρης Καμμενος / Πορτα Πορτα 10/07/2014 21:15:25

      Είμαστε πολλοί, αλλά μας φοβούνται. Όπως μας φοβόντουσαν όλα αυτά τα χρόνια και μας πολέμησαν με πάθος. Έτσι δημιούργησαν αποστήματα όπως τη Χρυσή Αυγή χωρίς να το καταλάβουν και τώρα κάνουν ηλίθιες κινήσεις που μετατρέπουν το απόστημα σε καρκίνωμα που σε λίγο καιρό δεν θα θεραπεύεται. Έχεις τρανό δίκιο κύριες Δημήτρη Καμμένε σε ΌΛΑ όσα γράφεις και προσωπικά είμαι έτοιμος να προσυπογράψω μια τέτοια διακήρυξη για δημιουργία κόμματος ή ομάδας προβληματισμού που θα καταλήξει σε κόμμα, χωρίς πατερναλιστικές διαθέσεις από κανένα υπάρχοντα πολιτικό σχηματισμό.

    • NESTORAS avatar
      NESTORAS @ Δημητρης Καμμενος / Πορτα Πορτα 10/07/2014 23:22:20

      Οκταήχι και ψαλτήρι... σε περιόδους ανέχειας ανέβαινε και ο Παπουλάκος στα δέντρα και μίλαγε στο πλήθος για τα διαβολικά έργα και τρέχανε να κλείσουν τον Φαρμακίδη στη φυλακή... Και από πότε ο πατριωτισμός είναι προνόμιο της λαικοδεξιάς; Κάνουμε το σταυρό μας και από την άλλη ότι αρπάξουμε. Α ναι και επειδή οι δικαστικοί και κάτι λοιποί από σώματα ασφαλείας ξεχειλίζουν από φιλοπατρία για τα λεφτά τους την ξέχασαν την Πατρίδα και όλους τους υπολοίπους. Και κάτι τελευταίο. Έχεις καταλάβει πόσα χρήματα έχει πάρει η Ελλάδα απο τότε που μπήκε στην Ευρώπη από τους "χαρτοκαγιάδες"; Αλλά ήταν υποχρέωση τους να τρέφουν τους Ελληνάρες που ακόμη και σήμερα δεν πάνε να δουλέψουν γιατί ο Πακιστανός μπορεί καλύτερα...

    • akenaton avatar
      akenaton @ Δημητρης Καμμενος / Πορτα Πορτα 12/07/2014 11:59:58

      Συνθηματολόγιο χωρίς νόημα δυστυχώς αγαπητέ μου. Και μάλιστα, μονομερές, μονότονο, σχεδόν πρωτόγονο και εκ προοιμίου υπονομευμένο από την παντελή έλλειψη ρεαλισμού, επιχειρημάτων και προτάσεων. Τούτη την ώρα ο μεγαλύτερος πατριώτης είναι αυτός που παράγει, εξάγει, πληρώνει φόρους, πληρώνει χαράτσια, πληρώνει αλληλεγγύες, πληρώνει μισθούς και συντάξεις του ΔΤ και συντηρεί αυτό το έστω μειωμένο ΑΕΠ της χώρας. Χωρίς αυτούς, θα σπαθίζατε - λογχίζατε - ζντο με τον κασμά ως οικονομικός μετανάστης "στις φάμπρικες της Γερμανίας και στου Βελγίου τις στοές".

  9. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 10/07/2014 11:42:37

    κ.Ζήση,προσωπικά θεωρώ σωστό ότι μπροστά από τον όρο πατριωτισμός δε βάζεις το επίθετο ''νέος'',στο άρθρο σου το οποίο με εκφράζει απόλυτα! Η ένστασή μου τελικά ήταν ότι το ''νέος'' ίσως άφηνε απ' έξω κάποια χαρακτηριστικά που οπωσδήποτε πρέπει να περιέχει ο πατριωτισμός. Πέρα από αυτά,επειδή κάθε κόμμα αποτελείται από πρόσωπα,που αυτά εκπροσωπούν τους χώρους και τις ιδεολογίες,το ερώτημα είναι: ο Σαμαράς μπορεί να στηρίξει και να εκφράσει τον Πατριωτισμό που ο ίδιος θα επιθυμούσε κι εμείς θα αναμέναμε; Και,επιπλέον,εμείς οι (κεντροδεξιοί-δεξιοί)πολίτες,μπορούμε να αποδεχθούμε και να εφαρμόσουμε αυτόν τον Πατριωτισμό,όντες οι περισσότεροι παρτάκηδες και ωχαδερφάκηδες;... Αν δεν αλλάξουμε κάποια πράγματα πρώτοι εμείς ο καθένας στον εαυτό του,μη περιμένουμε ν' αλλάξουν πρώτα οι άλλοι...

  10. Seagull avatar
    Seagull 10/07/2014 11:58:21

    Μας εμποδίζει να διαχειριστούμε σωστά την χρεοκοπία μας την οικονομική, πολιτική, ηθική και κοινωνική γιατί η δεξιά δεν είναι αρκετά πατριωτική αλλά λίγο κεντρώα ή δεν ξέρω τι άλλο, ή μήπως ότι κάθε Ελληνας από τον τελευταίο πολίτη μέχρι τους πολιτικούς είναι και μιά συντεχνία που το μόνο που την ενδιαφέρει είναι η προάσπιση & διατήρηση των δικών της συμφερόντων?

  11. Πρώην avatar
    Πρώην 10/07/2014 14:31:58

    Λυπάμαι αλλά η λεγόμενη δεξιά έπαψε να υπάρχει. Απλά έχει καταντήσει νάναι υπηρέτης των λαμογιών της πατρίδας μας. Οσο κι αν ορισμένοι προσπαθούν με διάφορα τερτίπια να μαντρώσουν πάλι τους Ελληνες απατώνται οικτρά. Ερχονται κοσμογονικές αλλαγές , με το απαραίτητο τίμημα φυσικά , και τότε θα καθαρίσει η ήρα από το σιτάρι. Αυτό το συνοθύλευμα που προσπαθούν να εφαρμόσουν μερικοί για να μη χάσουν τα οφίτσια οι σάπιοι ανήκει μόνο στη φαντασία τους κα ι είναι προσωρινό. Αντε γειά....................................

  12. Chr avatar
    Chr 10/07/2014 15:27:57

    κε Ζήση , Η Ελλάς είναι ακόμη το καναρίνι του ανθρακορυχείου.Οι ανθρακορύχοι σίγουρα θα επιβιώσουν.Για το καναρίνι είναι αμφίβολο. Ας δούμε λοιπόν πρώτα αν θα αντέξει και ας αφήσουμε τα μεγαλεπίβολα σχεδια για μετά....... Αν δεν αντέξει το τελευταίο που θα μας απασχολεί θα είναι οι πόλοι ,τα κόμματα κτλ.Θα τα φάει όλα τα σημερινά .......ο Σήφης. Αν επιβιώσει δεν χρειάζονται αλλαγές.Περασμένα -ξεχασμένα . Νομίζω ότι πολύ σύντομα ΟΛΟ το πολιτικό σύστημα θα κριθεί από την επίτευξη ή όχι των στόχων.

  13. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 10/07/2014 15:43:38

    Δυο πρακτικά ερωτήματα: 1. Ας πούμε ότι οι οικονομίες κλίμακος και η εύρυθμη λειτουργία, επιβάλλουν το κλείσμο του γυμνασίου της Πέρα Παναγιάς και τη συγχώνευσή του με το γυμνάσιο της Δώθε Παναγιάς που είναι μεγαλύτερη κωμόπολη. Τι πιστεύετε ότι θα κάνουν οι Περαπαναγιώτες? Θα πιάσουν το Νομάρχη, τους Βουλευτές, το Μητροπολίτη κλπ για να μείνει το γυμνάσιο στο χωριό, ναι ή όχι? Τι θα πρέπει να πράξει ο σωστός πατριώτης σε αυτή την περίπτωση? 2. Την επόμενη φορά που θα τύχει κάποιος υπάλλος να συνατήσει στην "υπερεσία" του τον συγχωριανό του, τον κουμπάρο του, το φίλο του τον Κωστάκη της Χριστίτσας του Ντάναλη από τα Άνω Τραχανέικα, τι πρέπει να κάνει ως σωστός παριώτης? Να τον αφήσει στην ουρά να περιμένει ή να τρέξει να τον "εξυπερετήσει" εις βάρος των υπολοίπων αλλοιώς με τι μούτα θα πάει στο πανηγύρι της Φανερωμένης στο χωριό το καλοκαίρι? Ίσως σας φανούν αστεία τα παραπάνω ερωτήματα, αλλά είναι; Τι προτάσει σε κάθε περίπτωση ο πατριώτης? Δεν υποβαθμίζω τη συζήτηση. Αλλά πρέπει να έχουμε κατά νου πως οι ευρύτερες έννοιες που αφορούν μεγάλες συλλογικότητες μπορούν να εφαρμοστούν στη μικροκλίμακα όπου κυριαρχούν άλλα δεδομένα κοινωνικής συγκρότησης. Και στη μάχη για την επικράτηση των τοπικών μικροσυμφερόντων οι έννοιες του πατριωτισμού, της κοινωνικής δικαιοσύνης κλπ, ερμηνεύονται σύμφωνα με τα εκάστοτε επιδιώξεις των μικροομάδων είτε αυτές είναι τοπικού ή επαγγελματικού χαρακτήρα.

    • panas avatar
      panas @ Γιάννης Φαίλτωρ 12/07/2014 11:01:10

      Σωστοί και οι δύο προβληματισμοί και φανερώνουν το κακό στη ρίζα του. Ο "πατριωτισμός" σε μικροκλίμακα οφείλει να έπεται του πατριωτισμού σε επίπεδο Ελλάδας. Οι προβληματισμοί αυτοί έχουν και συνέχεια που καταλήγουν στο πελατειακό κράτος, το καρκίνωμα της χώρας. Παράδειγμα: Και εμένα με συγκίνησε το άρθρο του Πόρτα - Πόρτα, μόνο που όταν το ξαναδιάβασα κάπως μου καρφώθηκε στο μάτι η απουσία της έννοιας αξιοκρατία, όπως και η πρόταση: " ΕΜΠΡΟΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΛΑΙΚΗ ΔΕΞΙΑ...., αυτής που αγαπά τα ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ και τα πρστατεύει κάθε μέρα... " Ελπίζω ο σχολιαστής να εννοούσε τα παιδιά της Ελλάδας και όχι τα παιδιά της δεξιάς, γιατί διαφορετικά όλα είναι απλά μεγάλα λόγια - μανδύας εξυπηρέτησης μικροσυμφερόντων...

      • ΘΑΝΑΣΗΣ- avatar
        ΘΑΝΑΣΗΣ- @ panas 12/07/2014 13:02:45

        Δεν εννοούσε αυτό που θα ήλπιζες αγαπητέ panas αλλά αυτό που λέει και που κατάλαβες και σύ, ήτοι τα παιδιά της δεξιάς. Διότι ο Π.Π. θεωρεί τα παιδια της αριστεράς, αν και πολύ περισσότερα απο εκείνα της δεξιάς, ως Εθνομηδενιστές τουλάχιστον και όχι ως Εθνοπατριώτες σαν τον Γλέζο... *Αν κάνω λάθος ας με διαψεύσει...

  14. blue nile avatar
    blue nile 10/07/2014 16:29:47

    Τα λόγια είναι όντως καλά...οι προθέσεις μπορεί να είναι ακόμα καλύτερες...
    Όμως... Η συμπόρευση του Σαμαρά με το μνημόνιο σκότωσε την όποια ελπίδα υπήρχε. Η σωτηρία των χρεοκοπημένων τραπεζιτών βαφτίστηκε παραμονή στο ευρώ, ναι σε αυτό το προβληματικότατο νόμισμα που έφερε την τεράστια ανθρωπιστική κρίση που βιώνουμε.

    Τώρα όλα σβήνουν, η πολιτική της ξαφνικής φτωχοποίησης και της βίαιης αναδιανομής του δημόσιου πλούτου θα δώσει τη θέση της στα στομφώδη παιδιαρίσματα του Αλέξη, έτσι ώστε με τους εθνομηδενιστές του ΣΥΡΙΖΑ στην κυβέρνηση να περιμένουμε παγωμένοι την νέα εθνική τραγωδία. Η ύβρις της χούντας έφερε τη χούντα, ποιος ξέρει τι καταστροφή θα φέρει η τωρινή μνημονιακή ύβρη όταν συριζαίοι ξεμωραμένοι διεθνιστούληδες αναλάβουν τα εθνικά θέματα . Ίσως μετά να αφυπνιστούμε, ίσως ένας νέος πατριωτισμός να ξεπηδήσει από τα χαλάσματα.

    Ίσως ...

    • ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ avatar
      ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ @ blue nile 10/07/2014 18:41:03

      Ας κάνουμε λοιπόν την υπόθεση φίλε blue nile οτι το "παιδί" Αλέξης γεμάτο πολιτική αφέλεια πάει και λέει στη Μέρκελ, αυτά που λέει και στα κανάλια: Ξέρετε εμείς δεν θέλουμε με τίποτε να φύγουμε απο το Ευρώ και την Ευρωζώνη, εκτός αν καταφέρετε παραβιάζοντας όλους τους νόμους της ΕΕ να μας πετάξετε έξω με τη βία, αλλά δυστυχώς δεν μπορούμε να αντέξουμε άλλο το πρόγραμμά σας και χωρίς ρύθμιση του χρέους δεν υπάρχει ελπίδα όπως ξέρετε να σας εξοφλήσουμε ποτέ. Ας πούμε οτι η Μέρκελ του απαντάει: Tότε εμείς ξεκινάμε τη διαδικασία αποβολής σας απο την Ευρωζώνη και να το πρόγραμμα, τόχουμε ήδη έτοιμο για την περίπτωση που κέρδιζες την Πρωθυπουργία. Εχεις την αφέλεια να πιστεύεις οτι ο Τσίπρας σ΄αυτό το καταστροφικό σενάριο θα μας πεί : σύντροφοι πάμε στην δραχμή γιατί καλύτερα να καταστραφούμε σαν την Αργεντινή παρά να συνεχίσουμε τα μνημόνια μέχρι θανάτου της χώρας? Ή μήπως θα κάνει αυτό που ήδη δήλωσε στα κανάλια, δηλαδή Δημοψήφισμα για να αποφασίσει ο λαός Ευρώ ή Δραχμή και να αναλάβει μόνος του ο λαός την ευθύνη της απόφασής του?

      • foros1 avatar
        foros1 @ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ 10/07/2014 22:22:53

        αν την τυχόν απειλή για παράνομη αποβολή μας από την ευρωζώνη, την ακολουθήσει ένα δημοψήφισμα, λογικό είναι το αποτέλεσμα να είναι υπέρ του ευρώ (θυμίζει λίγο το στρίβειν δια του αρραβώνος). οι πραγματικοί ηγέτες, σε μία τέτοια περίπτωση, πρέπει να έχουν τις συμμαχίες για κινήσεις που θα κάνουν μία τέτοια κίνηση απόλυτα ασύμφορη για την ευρωζώνη. δυστυχώς, κανείς πολιτικός μας δεν πείθει για κάτι τέτοιο...

        • ΔΗΜΗΤΡΗΣ. avatar
          ΔΗΜΗΤΡΗΣ. @ foros1 10/07/2014 23:00:16

          Γιατί πείθουν οι πολιτικοί της G8 Iταλίας και της 4ης οικονομίας της Ευρωζώνης Ισπανίας? Μήπως περιμένουν κι αυτοί να τους σώσει ο Τσίπρας?

        • Geros avatar
          Geros @ foros1 11/07/2014 07:12:59

          Δεν θα υπάρξει καμία προσπάθεια παράνομης εξόδου της χώρας από το ευρώ αγαπητέ. Από την χώρα απλά θα ζητηθεί να τιμήσει την υπογραφή που έχει βάλει κάτω από διεθνείς συμφωνίες, αν δεν την τιμήσει αυτονόητα οι συμφωνίες αυτές στον βαθμό που την αφορούν τίθονται εν αμφίβολο. Και δεν μιλάμε μονο για την συμφωνία ένταξης στην ONE μόνο. Δυστυχώς ο κύριος Τσίπρας χρησιμοποιώντας επιχειρήματα προαυλίου δημοτικού σχολειου έχει ρίξει τον πολιτικό διάλογο πολύ χαμηλά. Καθόμαστε τώρα και συζητάμε σοβαροί άνθρωποι για το αν σε περίπτωση που η Ελλάδα δηλώσει πως δεν τηρεί όσα προκύπτουν από την υπογραφή της σε διεθνείς συμβάσεις , οι εταίροι μας θα πουν "δώστε τους όμως 3 δις για το ΕΣΠΑ γιατί εμείς .... το έχουμε υπογράψει"! Στην Ευρώπη αυτή την στιγμή παίζεται ένα παιχνίδι "ή είσαι μέσα ή είσαι έξω" , και ο Γιωργάκης , και ο Σαμαράς νόμισαν ότι υπάρχει χώρος ελιγμών κάπου ανάμεσα στο μέσα και στο έξω και έφαγαν τα μούτρα τους. Ο Τσίπρας το νομίζει ακόμα και θα τα φάει και αυτός αν κυβερνήσει. Θα κληθεί να κάνει και αυτός την κωλοτούμπα. Ο Γιωργάκης είχε κοινοβουλευτική ομάδα που ακολούθησε την κωλοτούμπα αλλα όχι εκλογική βάση , οπότε τελείωσε και αυτός και το ΠΑΣΟΚ. Ο Σαμαράς είχε και κοινοβουλευτική ομάδα και εκλογική βάση και για αυτό κατάφερε να επιβιώσει (με απώλειες μεν αλλα σαφώς επιβίωσε της κωλοτούμπας) Ο Τσίπρας δεν έχει ούτε κοινοβουλευτική ομάδα ούτε εκλογική βάση που θα ανεχτεί την κωλοτούμπα , αν την κάνει είναι πολιτικά νεκρός εντός μερικών μηνών.

      • Geros avatar
        Geros @ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ 10/07/2014 22:32:16

        Αυτό είναι το πρόβλημα του Τσίπρα , δεν μπορεί να διαχειριστεί μνημόνια και ιδιωτικοποιήσεις και να πει σε αυτούς που τον ψηφισαν για να τα σκίσει : "πρέπει να ιδιωτικοποιήσουμε την ΔΕΗ γιατί δεν θα πάρουμε την δόση." Δεν μπορεί να το περάσει ούτε από την βουλευτική του ομάδα με τίποτα. Εδώ η Ν.Δ. και χάνει δυο τρεις σε κάθε ζόρικο νομοσχέδιο , ο ΣΥΡΙΖΑ θα κοπεί στα δεκατέσσερα αν πρέπει να ψηφίσει ένα νομοσχέδιο με παραδείγματος χάριν 3.000 απολύσεις στο δημόσιο. Μην ξεχνάς ότι μιλάμε για αριστερούς που έχουν φτάσει 60 χρονων μέσα στις ιδεοληψίες τους. Δεν αλλάζουν αυτοί , ούτε ψηφίζουν επώδυνα μετρα όσο και αναγκαία να είναι. Ελπίζουν πως δεν θα υπάρχουν τέτοια μέτρα για να παρθούν , ότι όλο το ζόρι θα το έχουν τραβήξει οι προηγούμενοι. Νομίζουν πως θα τους επιτραπεί ο ρόλος του ελεήμονα εφαρμοστή του μνημονίου , που ελαφραίνει τα επώδυνα μετρα και αυτό με βαριά καρδια. Κούνια που τους κούναγε .... Δεν υπάρχουν τέτοιες ανοχές πια στην E.E. , ή παίζεις την παρτίδα με τα χαρτιά που σου μοιράζουν ή φύγε από το τραπέζι. Εδώ δεν μπορεί να έχει ο Ολαντ αυτό τον ρόλο και θα τον επιτρέψουν στον Τσίπρα? Θα τον χτυπήσουν σαν χταπόδι (θυμήσου τους εξευτελισμούς που κάναν στον Γιωργάκη) και ακόμα και αυτός να αντέξει δεν θα αντέξει το κόμμα του.

        • ΔΗΜΗΤΡΗΣ. avatar
          ΔΗΜΗΤΡΗΣ. @ Geros 11/07/2014 09:29:29

          . Γέρο είσαι απόλυτα πεπεισμένος οτι ο εχθρος είναι ΑΝΙΚΗΤΟΣ και πως κάθε απόπειρα αντίστασης είναι καταδικασμένη. Στην κατοχή υπήρχε μια σημαντική μερίδα Ελλήνων που έλεγαν τα ίδια. Μεταξύ αυτών και ο πατέρας μου... Οτι κάθε απόπειρα αντίστασης ήταν μάταιη και επιζήμια αφού οδηγούσε σε σκληρά αντίποινα με εκτελέσεις αμάχων απο τον ΑΝΙΚΗΤΟ κατακτητή. Εκφράζεις την ΑΛΛΗ αποψη και αυτό στη Δημοκρατία επιτρέπεται. Μην περιμένεις όμως οτι θα πείσεις πάνω απο μονοψήφιο ποσοστό αναγνωστών, για να μην πω μονοψήφιο αριθμό. Αλλωστε μόνος σου λες αλλού, οτι τον Τσίπρα θα τον δοκιμάσουμε θέλοντας και μη...Το τι αντίκτυπο θα έχει η Πρωθυπουργοποίησή του θα το δούμε στην πράξη. Αρχή άνδρα δείκνυσι. Αλλοιώς θα ρωτάγαμε όλοι τον Geros τι να ψηφίσουμε και δεν θα χρειαζόταν να σκεφτούμε. Ή θα ψηφίζαμε μονίμως ΠΑΣΟΚ. Γιατί να το αλλάξουμε άλλωστε? Πάντως η απόλυτη σιγουριά σου οτι αν πάμε στη Μέρκελ με τον Τσίπρα θα φάμε πόρτα, εμένα με πείθει απόλυτα οτι πρέπει να δοκιμάσουμε αν λες αλήθεια... Αν κάνουμε λάθος θα ξαναφωνάξουμε πάλι τον Σαμαρά και τον Βενιζέλο. Δεν πιστεύω να αρνηθούν. Αλλωστε εμείς πληρώνουμε. Αυτοί εισπράττουν κανονικά και μέσα στην κρίση. Μην ξεχνάμε οτι μόνο δυο Ιταλοί Δήμαρχοι θυσίασαν το μισθό τους για την Ελλάδα...

          • Ρηνα avatar
            Ρηνα @ ΔΗΜΗΤΡΗΣ. 11/07/2014 11:52:20

            Δημητρη, ο λαος λεει: "απο το γιατρο στη μαμη, χαθηκε το παιδι....."

          • ΞΕΝΟΣ- avatar
            ΞΕΝΟΣ- @ Ρηνα 11/07/2014 14:16:47

            Τα ίδια έλεγε κι ο πατέρας του Δημήτρη αγαπητή Ρήνα. Αν τον ακούγανε τότε, δε θα χρειαζόταν τώρα να ψηφίζουμε Γλέζο γιατί διεκδικεί τις Γερμανικές αποζημιώσεις στα 90τόσα του...

          • Geros avatar
            Geros @ ΔΗΜΗΤΡΗΣ. 11/07/2014 15:36:51

            Θα συμφωνήσω απόλυτα , πρέπει να δοκιμάσετε αν έχω δίκιο. Στην τελική εμενα με νοιάζει λιγότερο από εσάς , μιας και τις οποιες συνέπειες του λάθους δεν θα τις μοιραστούμε στα ίσια αγαπητέ. Οι αριστεροί θα τις ρίξουν στις πλάτες των φτωχών όπως πάντα.

          • ΘΑΝΑΣΗΣ- avatar
            ΘΑΝΑΣΗΣ- @ Geros 12/07/2014 11:14:07

            Αρα μας λες οτι είσαι πλούσιος θείε. Το είχαμε καταλάβει...

          • Geros avatar
            Geros @ ΘΑΝΑΣΗΣ- 12/07/2014 12:25:54

            Λέω πως τα εισοδήματα μου δεν εξαρτούνται από την Ελλάδα αγαπητέ. Το έχω πει και άλλες φορές άλλωστε.

          • ΘΑΝΑΣΗΣ avatar
            ΘΑΝΑΣΗΣ @ Geros 12/07/2014 21:14:50

            Ακόμα καλύτερα . Και έχεις και τα έχεις εξασφαλισμένα έξω. Σε ζηλέυω με την καλή έννοια γέρο και δεν επιθυμώ επ' ουδενί να ψοφήσει η κατσίκα σου. Μακάρι να αποκτήσεις κι άλλη και να ζήσεις σαν τους Κυκλαδίτες και τους Ικαριώτες να τα χαίρεσαι. Τουλάχιστον για μας που είμαστε παγιδευμένοι μέσα, είναι παρηγοριά να ξέρουμε οτι κάποιοι δικοί μας απ' το Αντινιούζ τη γλιτώνουν...

  15. Θόδωρος 17.06.201? avatar
    Θόδωρος 17.06.201? 10/07/2014 17:50:28

    Διαβάζω για επανάληψη -κάθε καλοκαίρι το κάνω μιας και ίδιος ο καιρός, φυσικός και κοινωνικός- και συγκινούμαι: http://www.agiasofia.com/1922/1922e.html Η Ελλάδα όμως έδιωξε τον Βενιζέλο και έφερε τον βασιλιά. Η Ιστορία επαναλαμβάνεται?

  16. Θόδωρος 17.06.201? avatar
    Θόδωρος 17.06.201? 10/07/2014 18:03:32

    «Ήμαστε στό ίδιο σπίτι όταν οι Ελληνες έφθασαν στό Πολατλή, δεύτερο σιδηροδρομικό σταθμό Αγκυρας. Επί δεκαοκτώ ημέρες ακούαμε τά κανόνια τους. Είχαμε τρελαθή απ' τή χαρά μας, πως τελειώναν τά βάσανά μας. Οι Τούρκοι επί τρείς μήνες μέ κάθε μέσο μεταφορικό, νύχτα μέρα, έφευγαν σάν μία σειρά αλυσίδα, άνθρωποι καί αμάξια καί ζώα. Τραβούσαν πρός τή μεριά της Καισάρειας γιά να γλυτώσουν. Αλλοι πάλι παρακαλούσαν νά τούς κρύψουμε, βλέπετε τά πράγματα άλλαξαν, ότι έκαμαν σ' εμάς τά πληρώνανε τώρα. Είχαν πάθει τέτοιο ηθικό κλονισμό πού έλεγαν φανερά, άς έλθη ένας καλός αρχηγός καί ας είναι όποιος θέλει, δέν αντέχομε άλλο.

    Δέν είχε μείνει κανείς στήν πόλι, παντού ερήμωσι, βλέπαμε στούς δρόμους στρατιώτες μέ τό όπλο στό χέρι να ζητούν από μάς μιά φέτα ψωμί, ένα κουπάκι νερό καί πανικόβλητοι νά γυρνούν από δρόμο σέ δρόμο. Κι ένα πρωΐ, φθάνει ένα ελληνικό αεροπλάνο, πάνω στό σταθμό καί βομβαρδίζει. Επέτυχε τόν στόχο του, η βόμβα έπεσε μέσα στό οπλοποιείο καί άρχισε μία εκρηξι φοβερή. Μέσα σέ λίγα λεπτά ο μισός ουρανός σκέπασε από μαύρα σύννεφα. Οι τουρκάλες φοβισμένες τρέχανε στά χριστιανικά σπίτια νά κρυφθούν καί λέγανε ότι έρχονται τά ελληνικά στρατεύματα.

    Καί εάν δέν είχανε τόν αιώνιο διχασμό τους οι Ελληνες μ' ένα μπαστούνι θά έμπαιναν στήν Αγκυρα. Τί έγινε έξαφνα; Ολα σταμάτησαν, σίγησαν τά κανόνια, ένας ψίθυρος μεταξύ των χριστιανών ακόυστηκε, ΥΠΟΧΩΡΗΣΙΣ .....» Δάκρυα...

    Ανδρονίκη Καρσούλη - Μαστορίδου, Αναμνήσεις από τή χαμένη μου πατρίδα.

    • Θόδωρος 17.06.201? avatar
      Θόδωρος 17.06.201? @ Θόδωρος 17.06.201? 10/07/2014 18:30:06

      "...Και τότε δίνεται μια διαταγή μοναδική στα στρατιωτικά χρονικά. Ο Ιωάννου φωνάζει τον επιτελάρχη του και του λέγει:

      - Θα μας φάει η σκόνη, κ. συνταγματάρχα... Το στρατηγείο να τεθεί επικεφαλής των προφυλακών.

      Ο Σπυρόπουλος, ένας εκλεκτός αξιωματικός, μένει κατάπληκτος. Και τολμά ν' αντιμιλήσει:

      - Μα, στρατηγέ μου, πώς είναι δυνατό;... Αυτό που ζητάτε είναι πολύ επικίνδυνο.

      - Αυτό που σου λέω, Σπυρόπουλε, επιμένει ο Ιωάννου.

      Και σπηρουνίζοντας το άλογο του προχωρεί προς τα εμπρός, ακολουθούμενος από τους επιτελείς του και τους ξένους στρατιωτικούς παρατηρητές, που δεν αισθάνονται καθόλου καλά. Είχε μια δραματική μεγαλοπρέπεια η προέλαση εκείνη. Χιλιάδες στρατιώτες, πεζοί και καβαλάρηδες, έτρεχαν ακάθεκτοι μέσα στον κάμπο." "Οι Τούρκοι τρέπονται σε άτακτη φυγή - όσοι προφταίνουν να ξεφύγουν από τις σπάθες των ιππέων μας. 'Αλλ' η κατάσταση παραμένει σοβαρή - οι Τούρκοι στέλνουν ενισχύσεις. Και τότε ακούγεται ένας τρομερός θόρυβος. Στα μετόπισθεν έχουν πληροφορηθεί, ότι το στρατηγείο έπεσε σ' ενέδρα και τρέχουν, όσο μπορούν πιο γρήγορα. Το πεζικό, όμως αργεί. Κι ο ταγματάρχης Μάρκος Δράκος διατάζει τους πυροβολητές του να προχωρήσουν με ταχύτητα επέλασης - τα πυροβόλα τα έσερναν άλογα - την εποχή εκείνη. Και, ξεπερνώντας τους πεζούς, φθάνει πρώτος στο πεδίο της μάχης. Ο Σπυρόπουλος αναπνέει μ' ανακούφιση, αλλ' ο Ιωάννου γίνεται έξω φρενών:

      - Πέστε σ' αυτόν τον τρελό να μη ρίξει, ορύεται. Θα μου τους διώξει τους Τούρκους... Τους θέλω ζωντανούς, μωρέ..."
      Είδες, Πρόεδρε, πως αντιδρά το στράτευμα όταν αντιλήφθηκε ότι το στρατηγείο έπεσε σε ενέδρα?

  17. Geros avatar
    Geros 10/07/2014 19:09:12

    Νομίζω πως μερικοί βλέπουν τα αποτελέσματα της Χ.Α. και λένε "μα δικά μας παιδιά είναι , στα χέρια ναζιστών μισότρελων είναι , δεν μπορούμε να τους πάρουμε εμείς?" Έτσι γεννιούνται οι ιδέες στο μυαλό μερικών για πόλους πατριωτικούς , νότιους και βόρειους .... Νομίζω πως αυτό είναι αφελής ανάγνωση της πραγματικότητας. Η Χ.Α. δεν ήρθε μόνο να εκμεταλλευτεί την οργή ενάντια στο μεταναστευτικό , την οργή ενάντια στο αριστερό ιδεολογικό καπέλωμα και την οργή ενάντια στο μνημόνιο. Σε αντίθεση με τον ΣΥΡΙΖΑ που είναι κόμμα άρνησης της πραγματικότητας (φυσιολογική ανάγκη των ανθρώπων σε περιόδους κρίσης) , η Χ.Α. είναι κόμμα της δράσης. Δράση εγκληματική θα μου πει κανεις. Ναι , δράση συμμορίας , δράση υποκόσμου , αλλα δράση! Αυτή η δράση είναι που έλκει τον κόσμο σε αυτή , όχι η .... ευφράδεια του Γερμενή. Ένα παράδειγμα. Γνωστός μου είχε βάλει μετανάστες σε ένα σπίτι στο χωριό και εμ δεν πλήρωναν νοίκια εμ δεν λέγαν να φύγουν. Πήγε λοιπόν στην αστυνομία η οποία του έδωσε το τηλέφωνο του πολιτευτή της Χ.Α. στην περιοχή. Ο γνωστός μου τηλεφώνησε στον πολιτευτή από το κινητό του , του εξέθεσε το πρόβλημα και μπήκε στο αμάξι του να γυρίσει στο χωριό. Όταν έφτασε στο χωριό βρήκε τους νοικάρηδες του να τα μαζεύουν! Μετά από το γεγονός αυτό ήταν εντυπωσιασμένος από την Χ.Α. γιατί ήταν ένας μηχανισμός που λειτουργούσε. Τραμπούκικα ? Ναι , αλλά λειτουργούσε. Ο οποιοσδήποτε πατριωτικός πόλος λοιπόν θα στήσει τραπεζάκια στα καφενεία , θα πάει ένας πολιτικός εκεί και θα λέει πως αυτοί θα , θα , θα .... Την στιγμή που η Χ.Α. θα πράττει , πως είναι δυνατόν να την κερδίσει? Δεν πρέπει ακόμα να ξεχνάμε ότι η Χ.Α. έχει κινητοποιήσει αδρανείς πολιτικά ομάδες πληθυσμού που δεν ξέρω με πια λογική κάποιος έχει δικαίωμα να τους θεωρεί ότι έχουν φύγει από το δικό του μαντρί και ότι θα τους κερδίσει πίσω. Οι πιτσιρικάδες της Χ.Α. δεν είναι ούτε δεξιοί , ούτε τίποτα. Είναι με ένα κόμμα που τους έδειξε ότι στην γειτονιά τους μπορούν να αλλάξουν πράγματα. Και σε μια κοινωνία που δείχνει ότι θέλει να αλλάξουν όλα , ποιόν θα εμπιστευτεί ο πιτσιρικάς να τα αλλάξει? Η X.A. για πολλούς οπαδούς της είναι το φίδι που θα δαγκώσει το σύστημα. Δεν αγανέ το φίδι , το βλέπουν και ανατριχιάζουν, αλλα περιμένουν από αυτό μια συγκεκριμένη δράση που κανείς άλλος δεν μπορεί να προσφέρει. Φυσικά η Χ.Α. έχει ένα τεράστιο πρόβλημα στα θεμέλια της , είναι γέννημα αρρωστημένων ναζιστικών εγκεφάλων. Οπότε να συνεχίσει έτσι δεν μπορεί. Δυο είναι οι πιθανότητες , ή θα μεταλλαχθεί η ίδια σε κάτι άλλο ή κάποιος άλλος θα πάρει την θέση της. Πάντως δεν βλέπω πως αυτός ο κάποιος άλλος θα είναι ο κολλητός του πρωθυπουργού που τους έβαλε φυλακή και που δηλώνει πως θέλει να φτιάξει κόμμα που θα συνεργάζεται με την Ν.Δ! Δηλαδή , ψηφίστε με να πουλήσω μετεκλογικά τις ψήφους σας σε αυτόν που φυλάκισε την ηγεσία σας! Είναι σοβαρά πράγματα αυτά? Και μετά αναρωτιούνται γιατί είπε όχι ο Φράγκος ....

    • MCA avatar
      MCA @ Geros 10/07/2014 19:58:59

      Δεν φαίνεται να αποτελεί πρόβλημα για τους ψηφοφόρους της το ιδεολογικό παρελθόν των βασικών στελεχών της. Το αντίθετο μάλιστα. Αν μεταλλαχθεί ίσως χάσει την εκλογική δύναμη της. Μπορεί και όχι βέβαια κανείς δεν ξέρει. Δύσκολο πάντως να πάρει κάποιος άλλος την θέση της. Στην χειρότερη για την Χ.Α. να γίνει ένα ΚΚΕ από δεξιά. Μια μηχανή δηλαδή παραγωγής νέων στελεχών για τα άλλα κόμματα.

    • GregA avatar
      GregA @ Geros 10/07/2014 21:37:24

      Πολύ σωστά το θέτεις, αλλά ας μη ξεχνάμε ότι μπροστάρη στη προσπάθεια μετάλλαξής της είναι η κυβέρνηση με τις χαζές διώξεις που άσκησε και συνεχίζει να ασκεί. Τους διάφορους εκδοροσφαγείς και νυχτόβιους μπράβους σταδιακά θα αρχίσουν να αντικαθιστούν, σαν φυσική συνέπεια των προφυλακίσεων, απόστρατοι στρατιωτικοί και επιστήμονες με πολιτικό λόγο και με ευφράδεια καλύτερη του Γερμενή. Εάν δε διατηρήσουν και το οργανωτικό σκελετό που περιέγραψες ορθότατα, τότε χωρίς να το καταλάβουμε θα αντιστραφούν οι όροι των διώξεων. Ας ξυπνήσει κάποιος το ΚΙΣ και το Μαξίμου πριν να είναι πολύ αργά.

      • Geros avatar
        Geros @ GregA 11/07/2014 09:10:59

        E φυσικά! Έπρεπε να το φανταστώ! Αν δεν ονειρευόσουν διώξεις εναντίων των Εβραίων τι "πατριώτης" θα ήσουν! Και μετά ενίστανται μερικοί που ο όρος πατριώτης εχει απαξιωθεί. Όταν είναι καθημερινή καραμέλα στο στόμα ξενοφοβικών , αντισημιτών , ημιμαθών τραμπούκων τι περιμένει κανεις? Ακόμα και η ομορφότερη λέξη αποκτά άλλο νόημα ....

        • Νίκος Αργεάδης avatar
          Νίκος Αργεάδης @ Geros 11/07/2014 13:50:05

          λέτε ό,τι σας κατέβει στην κούτρα σας. τελείως άσχετο!

          • Geros avatar
            Geros @ Νίκος Αργεάδης 11/07/2014 15:46:09

            Πριν μιλήσετε για την κούτρα μου αγαπητέ να διαβάζετε το σχόλιο στο οποίο απάντησα , σας το συνιστώ για να έχετε ιδέα για το τι λέω και να μην απαντάτε ότι σας κατέβει. Ο σχολιαστής έγραψε "τότε χωρίς να το καταλάβουμε θα αντιστραφούν οι όροι των διώξεων ..... Ας ξυπνήσει κάποιος το ΚΙΣ ...." Για όσους δεν το γνωρίζουν το ΚΙΣ είναι το Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο και ο σχολιαστής απείλησε με διώξεις. Γκέγκε?

          • Νίκος Αργεάδης avatar
            Νίκος Αργεάδης @ Geros 11/07/2014 20:56:42

            οι συνειρμοί σας είναι από την πόλη έρχομαι...είστε σε διατεταγμένη υπηρεσία, που λέμε... όλα τα σφάζετε, όλα τα μαχαιρώνετε εδώ μέσα, και φυσικά τα ξέρετε όλα, όπως λχ. τον μονόδρομο του μνημονίου...και φυσικά σε όλα έχετε δίκιο.

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ Geros 10/07/2014 23:01:08

      το προβλημα με την Χ.Α δεν ειναι ο κόσμος της και οι πεποιθήσεις τους το προβλημα ειναι η ηγεσία της - και οι _πραγματικοί_ στόχοι αυτών που τη χρηματοδότησαν και την ελέγχουν οπωσδήποτε ένας εκ των οποίων ήταν να παγιδεύσουν και να ελέγξουν ενα δυναμικό κομμάτι των ψηφοφόρων που θα μπορούσε να αλλάξει τα πράγματα αυτά που γράφει και ο φάκτορας στο άρθρο του ¨όργανο της διαπλοκής' .. και που τα λένε και καποιοι άλλοι καιρό εδώ μέσα.. πολύ εξελιγμένο όργανο όντως

  18. η Dimi avatar
    η Dimi 10/07/2014 19:20:10

    Στο εξαιρετικό άρθρο, εύγλωττα, πυκνά και τηλεγραφικά, κατά τη γνώμη μου, απαντούν: http://bit.ly/1oELh7Z “Hi, I am Evelyn Rothschild” http://bit.ly/1jtiJRG “Coat of arms of the Rothschild family: “Concordia – Industria – Integritas”: Ethnicity: Ashkenazi Jewish. Current region: Monaco, Luxembourg, France, Austria, Switzerland, Liechtenstein, Germany, United Kingdom, United States of America, Cayman Islands.” http://bit.ly/1olq9SP“How the Rothschild Dynasty Operates” http://youtu.be/KZAdmFt2XPs “Rothschilds want the Iranian Banks” (απόσπασμα) “..Το Ιράν, είναι μία από τις 3 μόνο χώρες των οποίων η Κεντρική Τράπεζα, Δεν ελέγχεται από τους Rothschild. Πριν την 11η Σεπτεμβρίου 2001, οι χώρες αυτές ήταν 7: Αφγανιστάν, Ιράκ, Σουδάν, Λιβύη, Κούβα, Βόρεια Κορέα και Ιράν. Το 2003, όμως, το Αφγανιστάν και το Ιράκ, χάθηκαν στα πλοκάμια του χταποδιού Rothschild και μέχρι το 2011, το Σουδάν και η Λιβύη ήταν επίσης χώρες τελειωμένες. Στη Βεγγάζη της Λιβύης, ιδρύθηκε η νέα Τράπεζα Rothschild, ενώ η χώρα συνέχιζε να βρίσκεται σ’ εμπόλεμη κατάσταση.. Το ισλάμ, απαγορεύει την επιβολή επιτοκίων, ένα μείζονος σημασίας πρόβλημα για το Τραπεζικό Σύστημα των Rothschild. Μερικές εκατοντάδες χρόνια πριν, η επιβολή επιτοκίων απαγορευόταν και στον χριστιανικό κόσμο, τιμωρητέα με τη ποινή του θανάτου, καθώς τα επιτόκια τα θεωρούσαν οικονομική εκμετάλλευση και υποδούλωση.. Από το 1815, όταν οι Rothschild ανέλαβαν τον έλεγχο της Τράπεζας της Αγγλίας, συνεχώς επεκτείνουν τον Τραπεζικό τους Έλεγχο σε όλες τις χώρες του κόσμου. Η μέθοδός τους: πίεση στους διεφθαρμένους πολιτικούς,, ν’ αποδεχθούν τεράστια δάνεια τα οποία οι χώρες τους είναι φύσει αδύνατο ν’ αποπληρώσουν, με αποτέλεσμα, οι χώρες αυτές, να γίνονται “σκλάβες του χρέους”. Αν ο πολιτικός ηγέτης αρνηθεί τον δανεισμό, συχνά, είτε απομακρύνεται είτε, δολοφονείται. Κι αν αυτές οι μέθοδοι αποτύχουν, ακολουθούν οι εισβολές στη χώρα και η εγκατάσταση Τραπεζών των Rothschild. Οι οποίοι, ασκώντας τεράστιες πιέσεις στα ΜΜΕ, με τις συχνές επαναλήψεις, επηρεάζουν τις μάζες να πιστέψουν τις ιστορίες τρόμου των κακοποιών. Οι Rothschild ελέγχουν τη Τράπεζα της Αγγλίας, την Ομοσπονδιακή Τράπεζα των ΗΠΑ, την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα, το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, τη Παγκόσμια Τράπεζα, όπως και τη Τράπεζα Διεθνών Διακανονισμών. Επίσης, στη κυριότητά τους έχουν τη μεγαλύτερη ποσότητα Χρυσού Παγκοσμίως, όπως και το Ανταλλακτήριο Χρυσού του Λονδίνου, όπου αυτοί καθορίζουν τη Παγκόσμια Τιμή του Χρυσού. Καθημερινά! Λέγεται ότι, η Οικογένεια αυτή, κατέχει περισσότερο από το μισό του Παγκόσμιου Πλούτου, από την Credit Swiss εκτιμώμενο στα 231 Τρισεκατομμύρια Δολλάρια ΗΠΑ. Και ο οποίος Πλούτος, ελέγχεται από τον Evelyn Rothschild, τον τωρινό Επικεφαλής της Οικογένειας. Αντικειμενικοί ερευνητές, απορρίπτουν τον ισχυρισμό ότι το Ιράν “δαιμονοποιείται” ως πυρηνική απειλή, όπως ήταν οι ταλιμπάν, ο Σαντάμ Χουσεΐν του Ιράκ, και της Λιβύης, ο Μουαμάρ Καντάφι. Tότε, ποιά είναι η πραγματική αιτία; Μήπως, τα τρισεκατομμύρια από τα κέρδη του πετρελαίου; Mήπως, τα τρισεκατομμύρια από τα κέρδη του πολέμου; Μήπως, η χρεωκοπημένη Αμερικανική Οικονομία, η αιτία κήρυξης του Παγκόσμιου Πολέμου ΙΙΙ; Mήπως, για να καταστραφούν οι εχθροί του Ισραήλ; ή, μήπως, για να καταστραφεί η Ιρανική Κεντρική Τράπεζα, έτσι ώστε να μην υπάρχει πλέον ουδείς που ν’ αμφισβητεί τη τερατώδη δύναμη των Rothschild; Θα μπορούσε να είναι οποιαδήποτε απ’ αυτές τις αιτίες. Ή, ακόμη χειρότερα, θα μπορούσαν να είναι όλες αυτές οι αιτίες συνδυασμένες.” μτφρ: η Dimi (πηγές: wikipedia.org/ antizionistleague.files.wp.com / YouTube.com) “The only thing necessary for the triumph of evil, is for good men and women to do nothing.” ~Εdmund Burke (1729-1797), Irish statesman and philosopher

    • Geros avatar
      Geros @ η Dimi 10/07/2014 20:36:23

      Έψαξα να βρω την πηγή αυτών των απίθανων ιστοριών που μας αραδιάσατε , είπα δεν μπορεί, αυτά είναι συνταρακτικά πράγματα , κάποιοι σοβαροί μελετητές κρύβονται από πίσω! Η πηγή είναι κάποιος Pete Papaherakles (δικό μας το παλικάρι) , καμία εκπληξη , ποστάρει συνωμοσιολογικές αρλούμπες , δεν τον ξέρει ούτε η μάνα του , μιλάει για το πείραμα τής Φιλαδέλφειας .... και μετά έκλπηξη! Ο τύπος είναι λέει διευθυντής στο AFP!! (το AFP είναι το Agence France-Presse , ένα από τα μεγαλύτερα και σοβαρότερα πρακτορεία ειδήσεων στον κόσμο) Έμεινα άφωνος , έχει τέτοια φρούτα το AFP? Δεν μπορεί λέω , και όντως δεν μπορούσε. Ο τύπος είναι διευθυντής μιας εντελώς άγνωστης , ασήμαντης, συνωμοσιολογικής , διαδικτυακής εφημερίδας (τι εφημερίδας δηλαδή , το site ενός τύπου από το σπίτι του) ονόματι American Free Press και εκμεταλλεύεται το ότι έχει τα ίδια αρχικά με το γνωστό AFP! Σαν να είμαι γραμματέας της κεντρικής επιτροπής της Νέας Δημητσάνας και να υπογράφω ως γραμματέας της κεντρικής επιτροπής της Ν.Δ. ! Πιο γραφικός συνωμοσιολόγος πεθαίνεις. Και κυρία μου τους παίρνετε στα σοβαρά όλους αυτούς? Κρίμα , πραγματικά κρίμα που χάνετε την ώρα σας με τέτοιο τρόπο , μεταφράζοντας τις αρλούμπες του τύπου που κάθεται και ποστάρει στο internet ότι το Μαλεσιανό αεροπλάνο το έκαναν οι Αμερικανοι αόρατο όσο πετούσε ... Έλεος. Το χειρότερο είναι ότι ένα χρόνο μετά θα δούμε γραμμένο σε ένα σχόλιο "οι Rothschild που ως γνωστόν ελέγχουν όλες τις τράπεζες του κόσμου" ! Η αρλούμπα θα έχει περάσει , θα έχει βγάλει ρίζες! Το ότι το είπε ένας που είχε ως πηγή έναν θεότρελο , δεν θα παίζει κανέναν ρόλο τότε, θα είναι κάτι που θα έχει ακουστεί τόσες φορές που θα ανήκει στην κατηγορια του "όπως ξέρουμε όλοι ...."

      • ΔΗΜΗΤΡΗΣ. avatar
        ΔΗΜΗΤΡΗΣ. @ Geros 10/07/2014 20:47:57

        Βρε γέρο με την αγαπημένη μας Dimi τάβαλες? Χάνεις επεισόδια καημένε...Γενικά χάνεις...

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ Geros 11/07/2014 08:06:20

        @Geros Καλημέρα σας. Εκτός YouTube.com, γίνονται αναφορές και υπάρχουν και άλλες έγκριτες πηγές, εικόνες και σύνδεσμοι. «Δεν χρειάζεται να είσαι Εβραίος για να είσαι Σιωνιστής.» Eίπε ο Dr. Joe Biden, σημερινός Αντιπρόεδρος των Η.Π.Α. Τεράστια κουβέντα!

        • Geros avatar
          Geros @ η Dimi 11/07/2014 18:25:58

          Αγαπητή μου τα μόνα link που δώσατε ήταν οι αρλούμπες του Pete Papaherakles και τρεις φωτογραφίες. Δυο με φωτογραφίες των μελών της οικογενειας και μια με τον θυρεό της οικογενειας. Για να μην το κουράζουμε , η οικογένεια Rothschild είναι πάμπλουτη , πανίσχυρη , τεράστια (μιλάμε για χιλιάδες μέλη) αλλα δεν της ανήκουν οι κεντρικές τράπεζες των κρατών του κόσμου. Αυτό είναι απλά ψέμα , μύθος , φαντασία. Μέσα σε μια οικογένεια που αριθμεί χιλιάδες μέλη σε διάφορες χώρες, κάποιοι ήταν καλοί , κάποιοι κακοί και κάποιοι τέρατα. Κάποιοι ήταν φανατικοί Εβραίοι που αφιέρωσαν την ζωή τους στην δημιουργία του κράτους του Ισραήλ , κάποιοι ήταν αντίθετοι με αυτό, κάποιοι ήταν με τον Χίτλερ, κάποιοι έγιναν πιστοί καθολικοί και πάει λέγοντας. Μιλάμε για ΧΙΛΙΑΔΕΣ πλουσιους ανθρώπους και τα βίτσια τους τα τελευταία τριακόσια χρόνια. Το να το πάρεις όλο αυτό και να πεις λες και επρόκειτο για έναν άνθρωπο πως οι Rothschild έκαναν , αυτό , αυτό , αυτό .... βάζοντας μια συνωμοσιολογική ραχοκοκαλιά στις πράξεις ανθρώπων που οι περισσότεροι δεν γνωρίζονταν καν μεταξύ τους , είναι το λιγότερο ατυχές. Τέλος αυτό που είπατε περί σιωνισμού. Σιωνισμός είναι το κίνημα που οδήγησε στην δημιουργία του κράτους του Ισραήλ. Η συνωμοτική του πλευρά μπορεί να υπήρχε όπως υπήρχε και η συνωμοτική πλευρά του αντίστοιχου Ελληνικού κινήματος της εποχής εκείνης. Εμείς μαθαίνουμε στα παιδιά μας τι ωραίοι ήρωες ήταν οι ιδρυτές της Φιλικής Εταιρείας , δεν βλέπω γιατί κάποιος άλλος λαός θα έπρεπε αντί να γιορτάζει ,να ντρέπεται για αυτό. Με αυτή την έννοια φυσικά και μπορεί κάποιος να υποστηρίζει τα συμφέροντα αυτά χωρίς να ανήκει στον λαό αυτόν, όπως στην περίπτωση της Ελλάδος μπορεί κάποιος να είναι φιλέλληνας. Ο σιωνισμός ως μυστικό κίνημα για την παγκόσμια κυριαρχία είναι ένας μύθος αντίστοιχος με τον δικό μας μύθο της ομάδας Έψιλον. Βγήκαν διάφοροι μυθομανείς που αναζητούσαν την προβολή (όπως ο Γεώργιος Γκιόλβας, η μεγαλύτερη μορφή μυθομανούς της νεωτέρας Ελλάδας!) και φτιάξαν ένα παραμύθι , εμείς πρέπει να αποδείξουμε ότι δεν υπάρχουν οι Έψιλον? Άλλο τόσο χρειάζεται να το αποδείξουν και οι Εβραίοι. Εσείς τι εννοείτε με την λέξη σιωνισμός?

      • Μπαμπης avatar
        Μπαμπης @ Geros 11/07/2014 09:15:15

        Αγαπητε γερο δεν ειμαι οπαδος των αποψεων αλλα σε μια χωρα που δεν υπαρχουν επιχειρηματα λατρευω να διαβαζω τις αποψεις σου.Σε μια χωρα οπου τα μυθευματα αναγονται σε γεγονοτα,οι ποθοι σε προγραμματικες θεσεις χαιρομαι αφανταστα που υπαρχεις κι εσυ για να ξεφουσκωνεις το μπαγιατικο κοπανιστο αερα.

        • Geros avatar
          Geros @ Μπαμπης 11/07/2014 15:39:48

          Ευχαριστώ αγαπητέ για τα καλά σου λόγια , αλλα δεν νομίζω ότι είναι καλή ιδέα εδώ μέσα να σχολιάζεις υπέρ μου. Εκτος αν γουστάρεις να σε βρίζουν μισότρελες γεροντοκόρες .....

          • ΞΕΝΟΣ. avatar
            ΞΕΝΟΣ. @ Geros 11/07/2014 21:14:43

            Εκτός αν σε δουλεύει γέρο...

          • ÏΜπαμπης avatar
            ÏΜπαμπης @ Geros 11/07/2014 22:27:47

            Γερο μου τι να μου πουν οι αχρειαστοι χοροι μπροστα στην πολυ πραγματικη τραγωδια που βιωνουμε ολοι?οι περισσοτεροι που σου την πεφτουν ανατεμνουν το τιποτα με ωραια λογια,με κοινοτοπες επικλησεις του αυτονοητου,με επικλησεις θεων λαων πατριδων και αλλων εδωδιμων για ελληνικα θυμικα αλλα απο ουσια τιποτα..αναγεται σε μεγαλειωδες σχολιο το σχολιο καποιου ππ που δεν θα εστεκε ουτε ως εκθεση δεκαπενταχρονου.δεν αμφισβητω ουτε τις προθεσεις ουτε την αξιοσυνη κανενος.απλα ειμαι πεπεισμενος οτι μ αυτο το υλικο δεν εχει σωτηρια η κοινη πατριδα.

  19. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 10/07/2014 22:09:34

    Το ερώτημα τι μπορεί να είναι σήμερα ένας πραγματικός (και όχι προσχηματικός) πατριωτισμός, απευθύνεται προς όλους τους πολιτικούς χώρους. Καλούνται να δώσουν δείγμα γραφής. Στοιχειώδης πολιτική εντιμοτητα είναι, να δεσμευτούν σε σαφή και σταθερη άποψη οι δυνάμεις που έρριξαν το κάρο στη χαράδρα. Σήμερα τίθεται για την δική μας χώρα υπό έκτακτες συνθήκες, συνθήκες αποτυχημένου κράτους (failed state) και πολιτικού σκηνικού σε αναβρασμό με έντονη αναδιάταξη. Η απάντηση που έρχεται, φαίνεται μονοσήμαντη: Ιδιαίτερα στις συνθήκες αυτές, είναι αδύνατο ν' ανακτήσουμε έναν πατριωτισμό άν δεν αυτοδεσμευόμαστε και στην Ευρωπαϊκή κοινή μας μοίρα και άν δεν αισθανόμαστε συνυπεύθυνοι για αυτήν, στο μέτρο που μας αναλογεί. To ερώτημα τι ειναι πατριωτισμός σήμερα, τι είναι εθνική συνέχεια, τι είναι μακροπρόθεσμη διατήρηση της Ελληνικής πολιτισμικής ταυτότητας έχει άμεση σχέση με το ερώτημα για την Ευρωπαïκή ενότητα μέσω της πολυμορφίας, εθνικής και γεωγραφικής. Σ΄αυυό πρώτα πρέπει να πάρει θέση η ΝΔ. Με σκέψη μακροπρόθεσμη, όχι με κυκλοθυμισμούς αλά ΠΟΛΑΝ, ούτε με πολιτικάντικες στρατηγικές "επαναστατικού νταιφετισμού" ("να πασάρουμε το χαρτοκούτι με τη βομβα στον ανέτοιμο Σύριζα για να του σκάσει στά χέρια, όπως την πάτησε ο Σάββας Ξηρος"). Αυτά είναι αυτοκαταστροφικά κόλπα τύπου "Χαμάς σε λεωφορεία του Τελ Αβίβ". Τέλος: Άς μη ξεχνάμε, πως και η Ευρωπαική κοινή μοίρα δεν είναι προαποφασισμένη. Το Ευρωπαϊκό εγχείρημα μπορεί να πετύχει, μπορεί όχι. Εξαρτάται από πολλούς αστάθμητους παράγοντες, κατά πολύ από τους συμμετέχοντες στην κοινή πορεία.

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ Uncle Stgm 11/07/2014 00:37:28

      Θείο, το αν το Ευρωπαικό εγχείρημα θα έχει χάππυ έντ ή όχι νομίζω δεν πρέπει να είναι προαπαιτούμενο για την Εθνική μας συνέχεια..θα έλεγα μάλιστα το αντίστροφο ισχύει..(συμφωνώ όμως πως η κατάληξή του εγχειρήματος και η σταση μας στην πορεία θα μας επηρεάσει καθοριστικά) αν τα μεγάλα έθνη της Ευροζώνης αισθανθούν ό'τι απειλείται ο χαρακτήρας τους- η ανεξαρτησία τους και η ευημερία των κοινωνιών τους λόγω ευρωπαικών πολιτικών που εξυπηρετούν πρωτιστως συμφέροντα και προτεραιότητες άλλων εθνών - το παιχνίδι τελείωσε .. η Γαλλία δεν είναι περιφέρεια είναι πυρήνας και το ευρο-πουλόβερ άρχισε να ξετυλίγεται ήδη στην Γαλλική κοινωνία.. Καταλήγουμε πρωτα οφείλουν να έρχονται οι Αρχές της ένωσης και να ακολουθεί ο περισσοτερο ή λιγότερο Ευρωπαικός προσανατολισμός Στις σημερινές συνθήκες (ευροζώνη, μνημόνιο) πρεπει να είναι καποιος βλάξ για να μην αντιλαμβάνεται οτι οι Αρχές παραβιάζονται και ακόμα περισσοτερο βλάξ για να υποστηρίζει ότι τα συμφέροντα μας εξυπηρετουνται εγκαταλείποντας την Ευροζώνη αυτη τη στιγμη..

  20. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 10/07/2014 22:18:20

    Και για όσους δεν κατάλαβαν, ο Παναγιώτης Κονδύλης έχει πεί μερικά πράγματα στον κατάλληλο χρόνο (δηλαδή έγκαιρα), ορθά κοφτά και χωρίς περιστροφές. Τον άκουσε κανείς τότε; Προφανώς όχι. Τον ακούει κανείς τώρα; Πάντως όχι αυτοί που ψάχνουν στο χάρτη για τη "χαμένη Ατλαντίδα της δεξιάς". Κακώς. Κάκιστα.Παναγιώτης Κονδύλης: Το έθνος στην πλανητική εποχή - Tο μέλλον του έθνους στην Eυρώπη του αύριο (άρθρα του 1996) http://aftercrisisblog.blogspot.gr/2013/06/t-e.html

  21. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 10/07/2014 22:21:52

    Κονδύλης, 1992 :
    Η σημερινή Ελλάδα αποτελεί περίπτωση φθίνοντος έθνους
    (και μερικές παρατηρήσεις) http://aftercrisisblog.blogspot.gr/2013/12/blog-post_29.html

    • ΔΗΜΗΤΡΗΣ. avatar
      ΔΗΜΗΤΡΗΣ. @ Uncle Stgm 10/07/2014 23:08:23

      Θείε, έχω ταξιδέψει και ζήσει και στα 17 κράτη της Ευρωζώνης. Σε όλες τις πολιτικές συζητήσεις και πριν απο την κρίση όλως περιέργως όλοι οι συνομιλητές μου ανεξαρτήτως χώρας, κατέληγαν στο ίδιο ρεφραίν για τους πολιτικούς τους και για τη χώρα τους, και ιδιαίτερα οι Άγγλοι: " Αποτελούμε περίπτωση φθίνοντος Εθνους, δεν πάμε καθόλου καλά..." Και τα χρόνια περνούν και το ρεφραίν παραμένει. Ουδείς είναι ευχαριστημένος απο το κράτος του.

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ ΔΗΜΗΤΡΗΣ. 11/07/2014 00:21:50

        Τυχαίο; Δεν νομίζω! Η "αρρώστεια" υπάρχει παντού: Η αρρώστεια είναι το ίδιο το κοινωνικό σύστημα. Ένα σύστημα που λειτουργεί διανέμοντας τα κέρδη σε λίγους και τις ζημίες σε όλους τους υπόλοιπους. Ομως σε μια πανδημία δεν ασθενούν ολοι εξίσου βαρειά. Κάποιοι απλώς έχουν συμπτώματα, άλλοι πέφτουν στο κρεβάτι τεζαρισμένοι. Η Ελλάδα είναι ο πιό βαρειά άρρωστος σε μια ολικά άρρωστη Παλαιά Δύση (Ευρώπη και Αμερική). Αυτή η βαρυτητα των συμπτωμάτων της κοινής αρρώστειας δεν είναι τυχαία. Η Ελλάδα είναι απο τα πιό σκληρά άνισα, ταξικά κράτη της Ευρωπης και επιπλέον, μαζί με ολο τον Νότο, καταλήφθηκε απο απληστία και ακραίο καταναλωτικό ζήλο. Ποσο άρρωστο είναι το σύστημα του χρηματοπιστωτικού καπιταλισμού, φαίνεται στις ακραίες περιπτωσεις του. Δείτε π.χ. σήμερα τι γίνεται με τις τράπεζες στην Πορτογαλία. Κακός χαμός, πέφτουν φέσια μέχρι το γόνατο σε ομολογιούχους.

  22. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 11/07/2014 08:56:09

    Πάντως πολύ καλά κάνετε και θέτετε το ζήτημα όπως το θέτετε, κ. Ζήση. Καλό είναι, σεε όλα τα κόμματα, "δεξιά", "αριστερά" ή κανελλί με βούλες, η συζήτηση και η "επαναδιαπραγμάτευση του μέλλοντος" πρέπει να γίνει σε "καθαρό τραπέζι". Χωρίς τα αποφάγια των 35 χρόνων αναρχοχλίδας (1975 - 2008). Το μαγαζί "η ωραία Ελλάς που μοιράζει στα μοσχαναθρεμμένα και δέρνει τα αποπαίδια", που τόσο καλά μάθαμε στο πετσί μας, έκλεισε. Φαλήρησε. Πρέπει να ανοίξει άλλο, καινούργιο, στη θέση του. Συντακτική ή Αναθεωρητική Βουλή. New Deal. Νέο Κοινωνικό Συμβόλαιο. Με πολιτικούς ισότιμους με τους πολίτες στα βασικά δικαιώματα και υποχρεώσεις. Ζητείται "Έλληνας Φραγκλίνος Ρούσβελτ". Μπορεί ο Σαμαράς, ο Τσίπρας ή όποιος άλλος; Δεν ξέρω, αυτούς να ρωτήσετε. Προπαντός όμως ζητούνται Έλληνες πολίτες. Που δεν θα είναι τσιφτετέλληνες πελάτες. Μια εξαγνιστική νεροποντή: Να παρασύρει τα μπάζα του κατεδαφισμένου. A hard rain.

  23. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 11/07/2014 09:04:12

    Δείτε την Κύπρο. Έπαθε ζημιά, αλλά αντιδρά ως φυσιολογικό κράτος. Την κάνει την δουλειά, αλλάζει τον κακό εαυτό της. Φυσικό και αιτιολογημένο: Άλλο να έχεις μάθει να "δουλεύεις το μαγαζί" υπό Βρετανό αποικιοκράτη με Βικτωρίες και Ντισραέλι, άλλο να ήταν δάσκαλός σου για 400 χρόνια ο αυτοκρατορικός οίκος των Οθωμανών. Και μετά οι αυτόχθονες κοτζαμπάσηδες, σελφ-σερβισάδες και "πασοκοδεξιοί" δερβισάδες με τα χασίσια που καλλιεργούνται στο πελατειακό κράτος. Πρέπει να ξεπεράσουμε τον εαυτό μας - "άλμα μεγαλύτερο απο τη φθορά", που έλεγε ο ποιητής.

    • ΞΕΝΟΣ. avatar
      ΞΕΝΟΣ. @ Uncle Stgm 11/07/2014 19:27:38

      Η Κύπρος δεν είναι σαν την Πορτογαλία θείο που δεν πρόλαβε να βγεί απ' το μνημόνιο και ξαναγύρισε πίσω στο 2009 και χειρότερα ακόμα...

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ ΞΕΝΟΣ. 12/07/2014 21:04:58

        Μια τράπεζα έσκασε στην Πορτογαλία. Ίσως και άλλες. Οι τράπεζες πάντως είναι ιδιωτικές επιχειρήσεις. Δεν είναι η Πορτογαλία. Τι ότι σκάνε δεν σημαίνει ότι φταίει η Πορτογαλία ως δημόσιο. Το χρηματοπιστωτικό σύστημα είναι πάντα βαρύτατα άρρωστο σε όλη την ΕΕ. Και στη Γερμανία. Ωρολογιακές βόμβες. Που οι σημερινοί πολιτικοί αρνούνται να αγγίξουν.

        • ΞΕΝΟΣ. avatar
          ΞΕΝΟΣ. @ Uncle Stgm 13/07/2014 11:10:42

          Ναι αλλά αν και ιδιωτικές επιχειρήσεις θείε, απεδείχθησαν πιο σημαντικές απο το κράτος και για χάρη τους τα κράτη χρεωκόπησαν. Κανείς δεν είπε οτι χρεωκόπησαν κάποιες ιδιωτικές τράπεζες στην Ισλανδία ή την ιρλανδία για παράδειγμα. Ολοι είπαν χρεωκόπησε η Ισλανδία και η Ιρλανδία, όπως και η Πορτογαλία. Ο Χέλμουτ Σμίτ το λέει πιο χύμα, αποκαλώντας τους Γερμανούς και τους Ευρωπαίους ηγέτες στην ουσία σφουγγοκωλάριους των Τραπεζών. Αν σκάσει μια τράπεζα σ΄ένα κράτος, το κράτος θεωρείται πλέον ξεγραμμένο απο τις αγορές. Οχι βέβαια οτι δεν ξέρουν πως πρόκειται για μια ιδιωτική τράπεζα, αλλά η λογική των αγορών είναι ΑΔΕΚΑΣΤΗ όπως ξέρεις και λέει: " Αφού το Χ κράτος δεν μπόρεσε να σώση την ιδιωτική του τράπεζα, μην αγοράζετε τα ομόλογά του γιατί είναι επικίνδυνα..." Αρα το κράτος χρεωκοπεί αφού οι "οίκοι" το βγάζουν εκτός αγορών όπως καληώρα την Ελλαδίτσα μας...

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ Uncle Stgm 11/07/2014 19:46:40

      Ελεινό σχόλιο, από αυτά στα οποία μας έχεις συνηθίσει. Δηλαδή, για να έχει σημασία, για την προκοπή η μή, αποκλειστικά η «κουλτούρα» αυτουνού που σε π#^@ει (άν είναι άγγλος ή οθωμανός ή, όπως εσύ επιδιώκεις, γερμανός), τότε εξ ορισμού η κουλτούρα η δικιά σου ως λαού, η ελληνική, είναι ανίκανη να φέρει προκοπή. Αυτό βγάζει το σχόλιό σου, όπως και όλα τα υπόλοιπα. Εύχομαι να εκτιμήσουν οι προσφιλείς σου Τεύτονες την Κινεζική κουλτούρα, όταν με το καλό τους «γονιμοποιήσει» - που θα είναι πολύ σύντομα. Δυστυχώς όμως δεν θα βρίσκεσαι πλέον στη ζωή, να γουστάρεις.

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ ΚΜ 12/07/2014 21:11:52

        Τεύτονες, Κίμβροι και Σίναι (έτσι τους έλεγε τους σχιστομάτηδες ο Αλέκος με τα Κυδώνια όταν έμπλεξε με τους Ινδούς) πουλάνε, πουλάνε, πουλάνε... Ας είναι καλά το αγοραστικό κοινό που πουλάει γενικώς τρέλλα...

        • ΚΜ avatar
          ΚΜ @ Uncle Stgm 13/07/2014 04:51:58

          Θά'θελες να είσαι πνευματώδης αλλά δεν είσαι. Ταγγίλα αποπνέεις και ξινίλα.

  24. Ισόνομος πολίτης avatar
    Ισόνομος πολίτης 11/07/2014 10:46:50

    Μελέτησα τα περισσότερα από τα πιο πάνω και ομολογώ πως μου άρεσε και με προβλημάτισε ένα σχόλιο που υπογράφεται: Π.Π Ηχηρές και τσουκανάτες προτροπές για άδολο πατριωτισμό, καθαρό πολιτικό λόγο, ευθύνη, αξιοπρέπεια, αλήθεια, αλτρουισμό, αγάπη για την Πατρίδα, μνήμη προγόνων, υπηρεσία για την ελευθερία και τη Δημοκρατία και πολλά άλλα αξιοσέβαστα, είναι το σύνολο σχεδόν αυτών που ξεχωρίζει κανείς στο σχόλιο. Όμως έχω να κάνω κάποιες απλές, κοινές και συνηθισμένες ερωτήσεις : Γιατί όλα τα πάρα πάνω να προσεταιρίζονται, να οικειοποιούνται και να υπηρετούνται μόνο από την Λαϊκή Δεξιά? Δηλαδή η Λαϊκή Δεξιά ήταν ποτέ ενδεδυμένη με τέτοιους μανδύες και υπηρετούσε αυτές τις αξίες και εμείς οι υπόλοιποι ΜΗ δεξιοί, δεν το αντιληφθήκαμε ποτέ και όσο έπρεπε, στα χρόνια που πέρασαν? Τα εκατομμύρια των ελλήνων μεταναστών από την δεκαετία του 50 και δώθε, ζούσανε υπό το καθεστώς τέτοιων "αχράντων" αξιών και έφευγαν με πλοία, με τραίνα και αεροπλάνα, δίχως ποτέ να εννοήσουν έστω και κατ ελάχιστον το τι άφηναν πίσω τους? Οι ογκωδέστατοι φάκελοι με τα "πιστοποιητικά" του βαθέως εκείνου κράτους της μετεμφυλιακής Δεξιάς, ήτανε απόρροια κριτικής, ελέγχου και υπηρεσίας στη Δημοκρατία, την ελεύθερη έκφραση λόγου και των απόψεων μιας αβίαστης σκέψης? Με αυτά τα ολίγα έτσι για να μη γίνομαι και περισσότερο κουραστικός…

  25. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 11/07/2014 10:55:25

    Να αγιάσει το στόμα σου Βασίλη.

  26. Νικος Χρ. avatar
    Νικος Χρ. 11/07/2014 11:20:56

    Πατριωτικό μέτωπο που δεν μπορουν να το υπηρετήσουν επαρκώς αποδεδειγμενοι πατριωτες και οχι πολιτικάντηδες δεν μπορεί να γινει, οπως δεν μπορεις να κτισεις με υλικα κατεδαφισεως ή μπαζα. Η ΝΔ του Σαμαρα με αλλο προγραμμα εξελεγη και αλλα εφαρμοζει. Τον κοσμο της τον εγκατελειψε και αν ακομη εχουν της εχουν απομεινει αυτοι που την προτιμησαν στις τελευταιες ευρωεκλογες ειναι ειτε απο συνηθεια ειτε απο ανασφαλεια εμπρος στο διλημμα που δημιουργησαν τα ΜΜΕ και τα φερεφωνα τους.

  27. roadrunner avatar
    roadrunner 11/07/2014 19:18:56

    Ο πατριωτισμός (όπως τον εννοείτε, για παράδειγμα στα θέματα εξωτερικής πολιτικής) ίσως πράγματι να καταχωνιάστηκε κατά ένα μέρος από τη ΝΔ, αλλά ήταν μονόδρομος, λόγω της επιβεβλημένης συνεργασίας της με το Πασοκ και τη Δημάρ. Ενδεικτικά, η πρόσφατη ρηματική διακοίνωση του Βενιζέλου προς την κυβέρνηση της Κύπρου είναι σίγουρα μια ενέργεια που βάζει τις αντοχές και των πιο υπομονετικών από εμάς σε δοκιμασία. Με αυτή την έννοια ίσως οι προτάσεις σας κ. Ζήση να εβρισκαν πρόσφορο έδαφος στο εκλογικό σώμα.

  28. Attik avatar
    Attik 11/07/2014 21:28:08

    αυτο δεν ειναι προταση ειναι επιθυμια ΔΕΝ υπαρχει πατριωτικη δεξια που θα στηριξει μια κεντροδεξια Στην πραγματικοτητα ο μεγαλυτερος εχθρος των πατριωτικων δυναμεων ειναι οχι η τελειωμενη αριστερα αλλα η νεα ταξη πραγματων που εκφραζεται απο την κεντρο<<δεξια>> υγ για τον χριστοφορακο εχετε ακουσει κατι;

  29. rally monkey avatar
    rally monkey 12/07/2014 16:03:22

    όλοι προσπαθούν να 'πάρουν' το κέντρο - που είναι ΟΚ αν βρίσκεσαι στο 5.5-με 7% αλλά αν είσαι Ν.Δ. και θυσιάσεις την πτέρυγα τότε μοιραία θα αποδεκατιστείς και θα κανεις παρέα στο Ποτάμι και το Πασοκ - είναι τέτοιες οι συνθήκες που οι πολιτες συγκλίνουν προς τις πτέρυγες - μην κανουμε πως δεν το βλέπουμε (το θεμα της Χ.Α έχει χιλιο-αναλύθεί) - και την Χ.Α την χτυπάς με δράσεις και μόνο απο τα δεξιά _της_ αναδεικνύοντας πως η ηγετική ομαδα δεν είναι ούτε δεξιοί, ούτε πατριώτες και οι στοχοι που εξυπηρετουν είναι ο στοχοι αυτών που την χρηματοδοτούν - δηλ. να δυσφημίσουν τον Ελληνικό πατριωτισμό - και ήδη το έχουν καταφέρει σε μεγάλο βαθμό δυστυχώς.. και η τακτικη με την οποια τους αντιμετώπισαν θα τους κάνει στο τέλος και ήρωες.. Τώρα γιατί οι συζητησεις όσον αφορά τις αρχές και το ύφος πάνε 5 χρόνια μέσα στην ΝΔ και δεν έχουν καταλήξει.. ενώ αρχηγός κόμματος είναι ο Σαμαράς αυτό είναι άλλη υπόθεση ..ή μήπως έχουν καταλήξει (παραπομπή στο κόψιμο του Φαήλου Κ. απο ευροψηφοδέλτιο και σύνθεση νεας κυβέρνησης) και κάνουμε πως δέν το βλέπουμε .. Και κάτι άλλο factorx.. οι λύσεις στα προβλήματα της Ελλάδας είναι περιορισμένες και πάει καιρός που εχουν ξεφύγει απο την σφαίρα της ιδεολογίας.. οπότε δεν βλέπω λόγο αυτοπεριχαράκωσης με όρους 'λαικής' 'ελαφρολαικής' κλπ - ο πατριωτισμός οφείλει να ειναι ο μόνος γνώμονας για την επίλυση των προβληματων και εξοδο απο την κρίση και όσοι έχουν διαφορετική αποψη να το δηλώσουν - και εκει θα συμφωνησω πρεπει να επαναπροσδιοριστεί - δεν μπορει να λένε δηλ. ότι ο Σαμαράς 'πηγε με το μνημόνιο' και αυτό δεν ήταν πατριωτική επιλογή - απο εκεί ξεκινάει το μπέρδεμα .. Οσον αφορά τις συνταγές για τα επι μέρους προβλήματα -δογματική αντιμετώπιση δεν βοηθάει. Λυσεις τύπου ελευθερης αγοράς ή κρατισμού -δεν εχει σημασία.. οφείλουν να υποτάσσονται στον ανώτερο στόχο ..ότι δουλεύει κατα περίπτωση -και ότι βοηθάει να βγει η χώρα απο το αδιέξοδο γρηγορότερα πριν ζησουμε νέα καταστροφή .. Δειτε τι έγινε στις ΗΠΑ Δέν υπάρχει καλύτερο παράδειγμα ρεαλιστικής αντιμετώπισης κρίσης με πατριωτικά κριτηρια παρακάμπτωντας τις οικονομικο-ιδεολογικές μπούρδες οταν έπρεπε να παρθούν σημαντικές πολιτικές αποφάσεις

  30. fantomas avatar
    fantomas 12/07/2014 17:16:29

    Πως το είχες πει? Με υλικά κατεδαφίσεως δεν κτίζεις το καινούργιο!!

  31. subsonic avatar
    subsonic 13/07/2014 06:01:03

    Πεντε χρονια περασαν, τοσα ειδατε, και τιποτα δεν αλλαξε. Τραγικο.

  32. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 13/07/2014 09:18:22

    Φάκτορα, κατανοώ το κείμενο σου ως αγωνία για το αν η χώρα μας έχει την ικανότητα να σοβαρευτεί σε παραγωγικό και θεσμικό επίπεδο. Το να ταυτίζουμε την έννοια "πατριωτικό" με δεξιοαριστερές φραστικές ταμπέλες αναγάγει στο βαζελογαύρος. Πατριωτικό είναι ότι προάγει την αξιοπρέπεια του Έθνους. Προϋπόθεση δε για αυτό είναι η λειτουργία της Κοινωνίας σε όλα τα επίπεδα με τις αρχές της αριστοτελικής Ηθικής και τους νόμους της πλεονάζουσας παραγωγικής ικανότητας. Η αποδεδειγμένη ανικανότητα των πολιτικών μας και των κομμάτων μας να κατανοήσουν τις δύο αυτά αξιώματα, διογκώνει την αγωνία που εκφράζεις στο άρθρο σου. Δυστυχώς, όμως, κι ενώ η χώρα μας χρειάζεται "Μεσσιά", "Μεσσίες" δεν υπάρχουν. - Βέβαια υπάρχουν και οι "δημοκρατικές" επιλογές των συμπολιτών μας στο Βόλο και στον Πειραιά... Επιπλέον, κι ενώ ο χώρος, ο λεγόμενος κεντρώος, εκφράζει παραδοσιακά στη Δύση τις δημιουργικές, ελεύθερες από φαντάσματα, παραγωγικές και με κοινωνική κινητικότητα δυνάμεις, στη χώρα μας κατάντησε να είναι ο χώρος των κοινωνικά, οικονομικά και πολιτικά τραβεστί. Καταντήσαμε μια απέραντη Λεωφόρος Συγγρού...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.