#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
30/03/2011 07:01
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο δρόμος προς τις εκλογές




του Κώστα Ροδινού

Συχνά αναρωτιέμαι, αν  ο κ. Παπανδρέου τρέφει την ψευδαίσθηση  ότι θα τα καταφέρει. Η εκτίμησή μου είναι  ότι αγωνίζεται  να δημιουργήσει ευνοϊκές συνθήκες πρόωρης προσφυγής στις κάλπες και  εκμεταλλεύεται:

Την ασθενή μας μνήμη! Πόσο μακριά  φαίνεται ο καιρός που η  αμόλυβδη ήταν  80 λεπτά το λίτρο; Μια ζωή!  Τώρα είμαστε τυχεροί, αν τη βρούμε κάτω από 1,70! Αν  σε μερικούς μήνες μειωθεί η φορολογία και η αμόλυβδη πέσει  στο 1,20,  θ’ αρχίσουμε να ελπίζουμε ότι, αφού μειώθηκε η τιμή της βενζίνης, έρχονται καλύτερες μέρες! Το ίδιο θα γίνει αν μειωθούν τα διόδια μερικά λεπτά ή δοθούν κάποιες αυξήσεις, υπό μορφή φιλοδωρήματος, στις ήδη μειωμένες συντάξεις.

Την δύναμη της συνήθειας Είδατε με τι μαεστρία μας έπεισαν ότι το μνημόνιο ήταν απαραίτητο;  Ότι  αποτελεί  την ευκαιρία να τολμήσουμε  αυτά που  έπρεπε να είχαν  γίνει εδώ και δεκαετίες;  Τυχαία άραγε μας επιβλήθηκε ένα μνημόνιο που όλοι ήξεραν ότι δεν μπορούσε να βγεί; Προφανώς όχι! Απλώς, ήθελαν  να …συνηθίσουμε σε μια διαρκή διαδικασία λήψης μέτρων, σχεδόν αδιαμαρτύρητα.

Την απόγνωση και τον φόβο Αν ανακοπεί η προσπάθειά του, οι μέχρι τώρα θυσίες θα πάνε στο βρόντο, λέει ο κ. Παπανδρέου! Θα είναι μάταιες. Η θυσία είναι εξ ορισμού μια δύσκολη απόφαση.  Καθίσταται, όμως, λυτρωτική, αν έχει υπερβατικό σκοπό!  Το ακούσαμε  στις πρόσφατες δημοτικές και περιφερειακές εκλογές. Και λειτούργησε!

Τα καθεστωτικά ΜΜΕ Αν και τελευταία παρατηρούνται κάποιες ρωγμές, ο κ. Παπανδρέου απολάμβανε  μιας πρωτοφανούς  ασυλίας από τα βραδυνά δελτία ειδήσεων.  Μερικές φορές όχι μόνο παρουσίαζαν το μαύρο άσπρο, αλλά φίμωναν ή δεν  προσέφεραν βήμα στην αντίθετη άποψη.  Ετσι, στηριζόταν αποκλειστικά η κυβερνητική προπαγάνδα. Και δυστυχώς υπάρχει ακόμα κόσμος,  που διαμορφώνει άποψη με βάση αυτά που λένε τα δελτία ειδήσεων!

Μέσα σ’ αυτό το κλίμα ο κόσμος, δικαίως, αναρωτιέται: υπάρχει άλλη λύση ή πρέπει να ακολουθήσουμε τη συνταγή του κ. Παπανδρέου;  Μέχρι τώρα ο κ. Παπανδρέου  σχεδόν κατάφερε να πείσει την κοινωνία ότι η ακολουθούμενη πολιτική  είναι μεν  δρόμος  μαρτυρίου, αλλά  μπορεί να οδηγήσει σε μια μελλοντική ανάσταση! Έστω σ΄ ένα θαύμα, πριν τη σταύρωση!  Αλλωστε,  τον «από μηχανής Θεό», εμείς τον επινοήσαμε!

Σ’ αυτό βοηθούσε και το γεγονός ότι η Ν.Δ. δεν έπειθε ό,τι διαθέτει αξιόπιστη εναλλακτική πρόταση, ούτε η αντιπολίτευσή που έκανε ήταν ιδιαίτερα αιχμηρή.

Θέλει να κυβερνήσει τώρα ο Σαμαράς;

Η κατάσταση θ’ αρχίζει να αλλάζει όταν ο κόσμος πειστεί ότι υπάρχει   άλλη οδός εξόδου από την κρίση και αρχηγός  που θα ηγηθεί της αποστολής.  Μέχρι τώρα όμως, πολλοί έθεταν το εξής ερώτημα, με την βοήθεια και της κυβερνητικής προπαγάνδας: Θέλει να κυβερνήσει τώρα ο Σαμαράς;

Η εκτίμησή μου  είναι η εξής:

1.- Ο Πρόεδρος της Ν.Δ. ήθελε πρώτα να διαμορφώσει κάποιες συμμαχίες εντός της Ε.Ε.  Με την αρχική του θέση ότι το μνημόνιο δεν βγαίνει (τότε που όλοι το θεωρούσαν ως αδήριτη ανάγκη) δικαιωμένη, από εδώ και στο εξής θα αντιμετωπίζεται με σοβαρότητα, όπως έδειξε η τελευταία σύνοδος του ΕΛΚ. Αυτό θα ενισχύει  την αξιοπιστία  και την   πρωθυπουργική του εικόνα.

2.- Γι αυτό χθες,  έθεσε το πλαίσιο των επόμενων εκλογών. Είπε ένα ξεκάθαρο  όχι στα σενάρια συγκυβέρνησης, απέρριψε  τις θεωρίες της  «πολυκατοικίας»  και  έδειξε αποφασισμένος να ζητήσει  ισχυρή εντολή διακυβέρνησης από μια νέα κοινωνική πλειοψηφία.   Με άλλα λόγια ο στόχος του είναι η αυτοδυναμία.

3.- Τις επόμενες ημέρες θα  παρουσιάσει  τη δική του  πρόταση εξόδου της χώρας από την κρίση. Έτσι, θα μπορεί πλέον να κάνει προγραμματική αντιπολίτευση. Και  θα  βρίσκει ευήκοα ώτα, με πανθομολογούμενη την αποτυχία του μνημονίου. Και ο κόσμος θα είναι πιο έτοιμος ν΄ ακούσει απ’ ότι πέρσι το Καλοκαίρι.

4. – Ο αντιπολιτευτικός λόγος θα γίνει οξύτερος. Τα πρώτα δείγματα  άρχισαν  ήδη να αποκαλύπτονται (οι αιχμηρές ανακοινώσεις Μιχελάκη, η …θεωρία του «λαγού», οι χθεσινές ξεκάθαρες τοποθετήσεις, η ερώτηση προς τον πρωθυπουργό για την ακρίβεια κ.λ.π)

5.- Μετά το «Ζάππειο ΙΙ»,  θεωρώ ότι ο κ.  Σαμαράς θα επιδιώξει μια κατά μέτωπον αντιπαράθεση με τον Παπανδρέου, που θ’ αποτελέσει την αφετηρία των εκλογών.

6.- Ο  Πρόεδρος της Ν.Δ. θα ξεκινήσει μια  εκστρατεία ενημέρωσης της κοινής γνώμης όμοια με τη νικηφόρα πορεία του προς την ηγεσία της  Ν.Δ.

Παιχνίδια με την ημερομηνία των εκλογών

Και οι εκλογές: Οι εκλογές  αποτελούν  προνομία του πρωθυπουργού, άρα εκείνος θα επιλέξει τον χρόνο.

Σήμερα ο κ. Παπανδρέου βρίσκεται αντιμέτωπος με το  δίλημμα που βασάνιζε τον κ. Καραμανλή, τέτοια εποχή το 2009.  Οσο απομακρύνει  την ημερομηνία των πρόωρων εκλογών, τόσο ενισχύει τις πιθανότητες της ήττας του!  Αρα, η λογική λέει να προκηρύξει σύντομα εκλογές!

Εδώ συμπίπτει και ο κ. Σαμαράς! Για διαφορετικούς, όμως, λόγους! Ο κ. Σαμαράς γνωρίζει ότι όσο αργότερα έρθει στην εξουσία, τόσο χειρότερη και ενδεχομένως μη αναστρέψιμη θα είναι η κατάσταση της οικονομία! Αρα και αυτός θέλει σύντομα εκλογές, άσχετα αν δεν το λέει δημοσίως! Γιατί; Μα για να μην τις χρεωθεί επειδή ο κόσμος δεν ζητάει ακόμα εκλογές! Και εδώ επανερχόμαστε στο αρχικό ερώτημα: ο κόσμος δεν ζητάει εκλογές επειδή  δεν έχει  πειστεί ότι υπάρχει καλύτερη εναλλακτική πρόταση!

Και ένα τελευταίο ερώτημα: Με τι κριτήρια θα αποφασίσει ο κ. Παπανδρέου  τις εκλογές; Με  ένα και μοναδικό: την προσωπική του διάσωση!

Ό κ. Παπανδρέου έχει ένα ανυπέρβλητο μειονέκτημα. Εδώ που οδήγησε τα πράγματα,  θα επενδύει στο φόβο.

Ο κ.  Σαμαράς στην ελπίδα.

Και η ελπίδα πάντα επικρατεί του φόβου.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. blue nile avatar
    blue nile 30/03/2011 07:58:46

    Σε περίπτωση εκλογών για τίποτα δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι.
    Ο ΓΑΠ θα ποντάρει τα ρέστα του στο να απομακρύνει όσους περισσότερους μπορεί από τις κάλπες και να καθαρίσουν τελικά τη μπουγάδα πάλι όλες οι ατέλειωτες στρατιές των διορισμένων και ευνοημένων από το κόμμα του.
    Μαζί μ'αυτούς που θα τους τάξει ανάλογες προνομίες.
    Η γκαιμπελική προπαγάνδα των ΜΜΕ μπορεί να θολώσει το τοπίο για ακόμα μια φορά οπότε οι εκπλήξεις δεν αποκλείονται. Αυτό που προσωπικά με ανησυχεί είναι το γεγονός ότι η ΝΔ δεν κερδίζει αυτά που πρέπει από τις απώλειες της κυβέρνησης. Ακόμα και η αντεπίθεση Σαμαρά ή η μεγάλη μπάλα που παίζει ο Μιχελάκης αντιμετωπίζονται αρκετά αποτελεσματικά από εμετικούς τύπους όπως ο Τσίμας και ο Παναγιώτου.
    Βέβαια η λαική δυσαρέσκεια φουντώνει, ίσως τελικά να αρκεί ένα εύστοχο σύνθημα ή μια λυτρωτική φράση που να βγάλει μεγάλο μέρος της κοινωνίας από το λήθαργο και να μπορέσει αφενός να μουτζώσει οριστικά και αμετάκλητα τον ανικανότερο πρωθυπουργό των τελευταίων πενήντα χρόνων μαζί με όλους τους post modern παρατρεχάμενους του και αφετέρου να ξωπετάξει την πασοκική λοιμική... πριν αυτή εξελιχτεί σε πανδημία...

  2. άσχετος avatar
    άσχετος 30/03/2011 08:19:11

    Δεν ελπιζω τιποτα ειμαι ελευθερος ..

  3. frixos avatar
    frixos 30/03/2011 08:21:14

    Συνεχίζετε τον ίδιο δρόμο. Ψάχνετε το δόλωμα, το πυροτέχνημα. Δεν τσιμπάει πιά. Δεν είμαστε "λαός" πιά. Είμαστε άνθρωποι με ανάγκες, ψάξτε κάτι αληθινά καινούργιο. Δεν έχουμε ανάγκη από "αριστερούς" δεξιούς λόγιους. Δεν νομίζετε ότι και ο ξιπασμός της γνώσης σας πρέπει να έχει και ένα όριο? Καθρεφτάκια και χάντρες ΤΕΛΟΣ. Στόχος όλων σας η θέση εκκίνησης σε ένα νέο αγώνα ΚΑΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ.

  4. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 30/03/2011 08:44:58

    K.Ροδινέ
    Δεν έχω αντιρρήσεις σε όσα γράφεις.
    Πολλές όμως φορές η πραγματικότητα κρύβεται σε αστάθμητες λεπτομέρειες που διαψεύδουν τις αναλύσεις των δεδομένων που έχουμε στη διάθεσή μας και μπορούν να μας εκπλήξουν άσχημα.
    Η αδυναμία κατά τη γνώμη μου-γίνομαι μονότονος- της Ν.Δ να αποκομίσει τη φθορά του Πασοκ έγκειται στην προβολή της ίδιας πάνω, κάτω ανθρωπογεωγραφίας.
    Όσο κι αν θέλουμε να νομίζουμε πως αυτό που ενδιαφέρει, είναι η Πολιτική, τελικά οι πολίτες δίνουν μεγαλύτερη σημασία στα πρόσωπα.
    Το πυρηνικό όπλο της Ν.Δ είναι η προσωπικότητα του Σαμαρά.
    Εκεί πρέπει να πέσει όλο το βάρος.
    Η Χώρα βρίσκεται σε πόλεμο.
    Αν σε άλλες εποχές η υπερπροβολή του αρχηγού ταυτιζόταν με την "κατανάλωσή", του σήμερα τα πράγματα είναι διαφορετικά.
    Ιδίως εφόσον επιθυμούμε να παραλάβει ο Σαμαράς τη χώρα από ευνοϊκότερο σημείο επανεκκίνησης.
    Όπως ο Ιάπωνας πρωθυπουργός έβαλε τη φόρμα και έκανε προσωπικά την ενημέρωση των πολιτών για την πυρηνική κρίση, έτσι και ο Πρόεδρος πρέπει να επικοινωνήσει με τον Ελληνικό λαό χωρίς διαμεσολαβητές.
    Και να θυμίσει σε όλους τους όψιμους αμφισβητίες του μνημονίου, ότι ήταν ο μόνος που προεξώφλησε την αποτυχία του.
    Να υπενθυμίσει ότι η εναντίωσή του δεν αμφισβητούσε την αναγκαιότητα λήψης σκληρών μέτρων (εκεί την πάνε τη συζήτηση τα ηχεία του μνημονίου ως έσχατη δικαιολογία) αλλά την αναποτελεσματικότατα και κυρίως την καταστροφικότητα για τα υπολείματα της Ελληνικής οικονομίας.
    Να ξανακουστεί ο όρος άλλο "μίγμα πολιτικής" .
    Τώρα που το μνημόνιο κείτεται ράκος στα ρείθρα των σοκακίων των Βρυξελών
    είναι ανάγκη να υπενθυμίσουμε στους πολίτες την αρχή των γεγονότων.
    Τότε που η λοιδωρία των αντιπάλων μας και των φερφώνων τους ήταν ο κύριος τρόπος αντιμετώπισης των προτάσεων Σαμαρά.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΣΟΝ ΠΕΝ 30/03/2011 11:11:38

      ΣΟΝ ΠΕΝ
      Η Ν.Δ. και κυρίως οι οπαδοί της πρέπει να σταματήσουν να μεμψιμοιρούν.
      Χαμένες μάχες είναι αυτές που δεν δίνονται.
      Πίστευε κανένας οτι θα κερδίσει ο Μιχαλολιάκος στον Πειραιά;
      Ξεγραμμένο τον είχαν.
      Μόνο που δεν μας είπαν οτι οι εκλογές ήταν περιττές.
      Τα είδαμε τα αποτελέσματα.
      Η εκτίμησή μου είναι οτι στην κοινωνία γίνονται διεργασίες που όλοι υποτιμούμε.
      Και αυτές οι διεργασίες θα έχουν εκωφαντικά αποτελέσματα.
      Τέλος, ας σταματήσουν στη Ν.Δ να τα περιμένουν όλα από τον Σαμαρά.

      • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
        ΣΟΝ ΠΕΝ @ Κώστας Ροδινός 30/03/2011 13:08:49

        Όσοι εντός των τειχών ανησυχούν είναι αυτοί που δε νοιάζονται μόνο για την εκλογική νίκη αλλά και την επιτυχημένη διακυβέρνηση σε χαλαιπούς πλέον καιρούς.
        Πιστεύουν ότι η βελτίωση διαφόρων παραμέτρων σήμερα είναι προϋπόθεση και της νίκης και της επιτυχημένης διακυβέρνησης.
        Άλλωστε όσο κι αν πετάμε από ενθουσιασμό, εμείς εδώ, δε φτάνει να απαντήσουμε στις δικαιολογημένες απορίες των πολιτών.
        Το παράδειγμα Καραμανλή πρέπει να μας βάζει σε σκέψεις.
        Για τον Μιχαλολιάκο δε χρειάζεται να πω τίποτα.
        Είναι καταγεγραμμένη στο αντινιούς η προσπάθειά μου να πείσω για τη νίκη του, όταν διάφοροι εντός των τειχών τον αποδοκίμαζαν σκαιώς.
        Μάλιστα, χρειάστηκε προσπάθεια μετεκλογικά να καταπολεμήσω τη σφοδρή επιθυμία μου να τους απαντήσω ...γηπεδικά.

  5. android.K. avatar
    android.K. 30/03/2011 08:52:50

    μάλλον χειροπόδαρα δεμένος μου φαίνεσαι...

  6. αχ κουλα!! avatar
    αχ κουλα!! 30/03/2011 08:55:18

    εσυ τι προτεινεις?

    • frixos avatar
      frixos @ αχ κουλα!! 30/03/2011 11:17:06

      Λίγη υπομονή? προσπάθεια από όλους? τερματισμό και καταδίκη κάθε είδους υπονόμευσης? Αναγνώριση ευθυνών όλων τών πλευρών? Τερματισμό της αγιοποίησης προσώπων γνωστών σε όλους? Για το λαικισμό και την κάλυψή του μέσα από περισπούδαστα άρθρα δεν κάνω λόγο. Μερικά από αυτά έχουν στοιχεία προκυρήξεων. Πολύ επανάσταση...... από το pc και από βιβλιογραφία

  7. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 30/03/2011 10:24:49

    Κώστα, εξαιρετική η ανάλυση, από τις καλύτερες που έχεις γράψει, κατά τη γνώμη μου.

    Η ΝΔ παράτησε τη μάχη από τις 5 Οκτωβρίου και μετά και άφησε το σύστημα ΓΑΠ-ΔΝΤ να αλωνίζει επικοινωνιακά, με αποτέλεσμα να έχει τώρα ένα τιτάνειο έργο για να δικαιωθεί η πολιτική της.

    Όμως η μόνη επιλογή που έχει είναι να υλοποιήσει αυτό το τιτάνειο έργο. Δεν νοείται κανένα δωράκι πολιτικής αυτοϋπονόμευσης προς τους καταστροφείς της χώρας.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Επώνυμος 30/03/2011 11:06:48

      Eπώνυμε,
      Καλημέρα.
      Πολύ παρατεταμένη δεν είναι αυτή η αγρανάπαυση στην οποία έχεις υποβληθεί.
      Αντε, γράψε κανένα κείμενο γιατί ...χτυπάμε υπερωρίες!

  8. Y. avatar
    Y. 30/03/2011 10:30:21

    Μία πρόταση στο οικονομικό επιτελείο της ΝΔ (και με την ευκαιρία του Ζάππειο 2). Ο πρώτος προϋπολογισμός που θα συνταχθεί από κυβέρνηση της ΝΔ, να είναι προϋπολογισμός μηδενικής βάσης (zero base budget). Οι γνωρίζοντες, γνωρίζουν
    Το νοικοκύρεμα των προϋπολογισμών γίνεται με την περικοπή άχρηστων και ελαστικών, μη ανταποδοτικών δαπανών, όχι με τις περικοπές σε οριακούς μισθούς και συντάξεις. Ασφαλής τρόπος για να επιτευχθεί, η πρόταση

  9. man8os avatar
    man8os 30/03/2011 10:48:27

    Συμφωνουμε 100%.
    Ο Σαμαρας πρεπει μετα το Ζαππειο 2 να ζητησει εκλογες. Στην καλυτερη περιπτωση για εμας θα γινουν μετα το καλοκαιρι, και τοτε η αυτοδυναμια ειναι ενα δυνατο σεναριο.
    Στην χειροτερη θα γινουν τον Μαιο.Σε καθε περιπτωση αν ο Σαμαρας περιμενει τοτε η κατασταση θα γινει μη αναστρεψιμη.
    Ειμαι πραγματικα ευτυχης που και αλλοι αντιλαμβανονται αυτη τη θεση και προσχωρουν σε αυτη. Γιατι αυτη η επιλογη, να μπορει να κυβερνηθει η χωρα, ειναι μονοδρομος για καθε πατριωτη και φυσικα δεσμευει τον Σαμαρα.

  10. pavlina avatar
    pavlina 30/03/2011 10:57:23

    Ο κόσμος ανησυχεί και νιώθει τεράστια ανασφάλεια. Ο Α. Σαμαράς πρέπει να βγει μπροστά και να στείλει μήνυμα αισιοδοξίας. Όχι γενικά και αόριστα, γιατί θα ταυτιστεί με τον ΓΑΠ. Χρειάζονται προτάσεις, τις οποίες ο Σαμαράς μπορεί να επικοινωνήσει πολύ καλά, γιατί δεν το κάνει; Δεν αρκεί το Ζάππειο 2, πρέπει να "οργώσει" την περιφέρεια, να βγει στα Μέσα- ακόμα και αν δεν είναι τόσο φιλικά...σίγουρα μπορεί να τα χειριστεί. Να βγάλει προς τα έξω το ανθρώπινο προφίλ που διαθέτει, να δείξει σε όλους ότι έχει λύσεις, να μιλήσει τη γλώσσα της αλήεθας, να στείλει μήνυμα παντού, να απεγκλωβιστεί από τους "άχρηστους" που τον περιστοιχίζουν και να βγάλει στην πρώτη "γραμμή" τους πιο ικανούς... Πρέπει να βρεθεί πάλι η ελπίδα.... Περιμένουμε

  11. ΤΙΤΟΡΜΟΣ ΑΙΤΩΛΟΣ avatar
    ΤΙΤΟΡΜΟΣ ΑΙΤΩΛΟΣ 30/03/2011 11:00:53

    "Μεγάλη μπάλα παίζει ο Μιχελάκης."

    + 1.000.0000

  12. Γιώργος- Θησείο avatar
    Γιώργος- Θησείο 30/03/2011 11:13:00

    Πολύ καλό άρθρο, θα ήθελα όμως να προσθέσω κάποια πράγματα. Ως προς το πρώτο σκέλος του άρθρου, περί ελλειπούς μνήμης. Τη δεκαετία του '80 και επί κυβερνήσεων Παπανδρέου, ήμουν πιτσιρικάς και θυμάμαι σαν όνειρο να ασχολούνται όλοι οι περί την οικονομία με την πτώση του πληθωρισμού και τη μείωση των ελλειμάτων, ώστε να μπορέσουμε να μπούμε στον λεγόμενο τότε σκληρό πηρύνα της ΕΟΚ. Αυτά ήταν τα τότε κριτήρια της οικονομίας. Αργότερα ανακάλυψαν τα περίφημα spread! Όταν λοιπόν, όλοι κατηγορούσαν την κυβέρνηση Καραμανλή αμέσως μετά τις εκλογές του 2009, τα spread ήταν στο 155 αν δεν απατώμαι και ο πληθωρισμός γύρω στο 2. Παρ΄όλ΄ αυτά όλοι έσκουζαν ότι η οικονομία πηγαίνει χάλια εξαιτίας του χρέους. Ο Παπακωνσταντίνου τότε και ο πρωθυπουργός άρχισαν να κράζουν ότι η οικονομία που παρέλαβαν είναι ακόμη χειρότερη με αποτέλεσμα να εκτιναχθούν τα spread! Γιατί εκτινάχθηκαν? Απλούστατα, δεν είναι λογικό, όταν φωνάζεις ότι η κόρη σου έχει παρθεί με τον μισό πλανήτη, να θέλουν και οι υπόλοιποι να πάρουνε μεζέ. Γιατί να την επαναφέρουμε στον καλό τον δρόμο, αφού εδώ υπάρχει μεζές! Κι έτσι τα spread πήραν τον ανήφορο, μέχρι που μπήκαμε στο μνημόνιο κι έμειναν σαρφαλωμένα εκεί μέχρι σήμερα. Κι από εδώ αρχίζει η υποκρισία και η δολιότητα των κυβερνώντων. Τότε που η οικονομία είχε τους δείκτες, που ανέφερα, έλεγαν όλοι ότι η οικονομία πηγαίνει χάλια. Πριν από δύο ημέρες, όταν γύρισε ο Παπανδρέου από την Σύνοδο Κορυφής, τόλμησαν να μας πουν ότι αρχίζουν και φαίνονται αποτελέσματα. Γιατί? Επειδή έπεσαν τα spread? Ακόμη εκεί στα ορεινά είναι. Επειδή μήπως άλλαξε ο πληθωρισμός ή επειδή αυξήθηκε το έλλειμα κατά 2 δις σε δύο μήνες, χωρίς να τους νιάξει και πολύ? Αλλά είπαμε. Ο λαός δεν έχει μνήμη. Κι εν τω μεταξύ στο όνομα της λιτότητος, εκτός από μισθούς και συντάξεις κόψαμε κι ό,τι βρήκαμε στο διάβα μας. Κλείσαμε δήμους, κλείσαμε ταχυδρομεία, κλείσαμε σχολεία, κλείσαμε χωριά, κόψαμε αμυντικές δαπάνες, κλείσαμε το κράτος ολόκληρο, μόνο που δεν του βάλαμε πωλητήριο. Και διερωτώμαι. Τι αό όλα αυτά ηήταν η αιτία κι τι το αποτέλεσμα? Πως θα έκρινε ο ιστορικός του αύριο αυτή την κατάργηση του κράτους?
    Κι έρχομαι τώρα στον αντιπολιτευτικό λόγο του Σαμαρά. Είναι εμφανές πλέον ότι έχει αποβάλει το αρχικό άγχος για το τι θα κάνει με την Μπακογιάνη ή με τις διαγραφές στελεχών. Ο κόσμος εισπράτει πλέον ότι έχει απέναντί του έναν πολιτικό που έχει πατήσει στα πόδια του και ασχολείται με τα του οίκου του. Όσο και να θέλαμε να πούμε το αντίθετο, κάτι τέτοιο λίγους μήνες πριν δεν ήταν απόλυτα ορατό, και ο κόσμος πίστευε ότι κατατρέχεται από μανία κατά της Μπακογιάννη, η δε Νέα Δημοκρατία από εσωστρέφεια. Τώρα πλέον αυτό το σύνδρομο ανήκει οριστικά στο παρελθόν. Πιθανώτατα, το επόμενο κομβικό σημείο του κόμματος να είναι όντως το Ζάππειο ΙΙ. Την ολοκληρωμένη οικονομική προταση, που ευαγγελίζεται καλό θα ήταν να την παρουσιάσουν με σαφήνεια, αλλά και να προβληθεί κατάληλα. Πέραν όμως αυτών, ο κόσμος περιμένει μια ολοκληρωμένη πρόταση και για τους άλλους τομείς διακυβερνήσεως, ειδικά αυτούς που γκρεμίστηκαν επί Πρωθυπουργίας Παπανδρέου. Πως δηλαδή θα ξαναανοίξουν χωριά, πώς θα ξαναανοίξουν σχολεία και υπηρεσίες (αλήθεια θυμάται κανείς το παλαιό πάθος για αποκέντρωση? Πόσες θυσίες είχαν γίνει στο όνομά της, για να κλείσουν εν μια νυκτί!), πώς θα φανεί ότι υπάρχει κράτος υφιστάμενο και όχι ένα ρεμπέτ ασκέρ ή ένας λαός, που απλά βόσκει σε ένα λιβάδι, που λέγεται Ελλάδα. Γιατί το Ζάππειο ΙΙ από μόνο του, ουσιαστικά θα είναι σαν να περιγράφει, πώς θα βοσκήσουμε σε καλύτερες συνθήκες, αν δεν συνοδεύεται από όλα τα ανωτέρω.
    Και κάτι τελευταίο. Καλώς ή κακώς οι δεξιές κυβερνήσεις ταυτίζονται με το κεφάλαιο, ενώ οι αριστερές με την ευαισθησία σε θέματα κοινωνικής πολιτικής. Στο ίδιο όμως πλαίσιο οι δεξιές κυβερνήσεις και πολιτικές φημίζονται για ευαισθησία σε εθνικά θέματα. Αυτό συμβαίνει παγκοσμίως, αυτό συμβαίνει και στη χώρα μας. Αν κάποιος ψηφίζει δεξιά, το κάνει συν τοις άλλοις επειδή περιμένει μια άλη πολιτική στα εθνικά θέματα. Ο Σαμαράς, λοιπόν, και ειδικά αυτός που έχει και παρελθόν ευαισθησιών στα εθνικά θέματα, οφείλει να παρουσιάσει περίτρανα τις αποφάσεις του σε θέματα εξωτερικής πολιτικής, και ειδικά στα φλέγονται, όπως ΑΟΖ, Τουρκία, ενεργειακή πολιτική, εξοπλισμοί. Κι αν είναι δυνατόν από εκεί να βάλει κατά της κυβερνήσεως. Επίσης, προσωπικά θα ήθελα να πάρει θέση και στο ζήτημα των σχέσεων Κράτους- Εκκλησίας. Ίσως με τον τρόπο αυτόν, για να συσχετισθούμε και με το προηγούμενο άρθρο (Άντε γειά) να μπορούμε να πούμε όλοι Άιντε γεια στην παρέα του μνημονίου και την πολιτική, που δεν πιστεύαμε ότι θα ενσαρκωθεί ούτε στον χειρότερό μας εφιάλτη. Σας ευχαριστώ για την υπομονή σας.

  13. σώπα όπου να είναι θα σημάνουν οι καμπάνες avatar
    σώπα όπου να είναι θα σημάνουν οι καμπάνες 30/03/2011 11:26:01

    Είπαμε οτι οι εκλογές αυτές είναι το σημαντικότερο γεγονός των τελευταίων σαράντα ετών.Σκοπός όλων μας θα πρέπει να είναι η απομάκρυνση του Παπανδρέου από την Ελλάδα.Στην συνέχεια θα πρέπει να σκεφτούμε ρεαλιστικά τι μπορεί να προσφέρει ο καθένας από τους υπόλοιπους .Θα πρέπει να στηριχτούν οι πιο φερέγγυοι .Προσωπικά δεν βρίσκω όλους όσους είναι στην ΝΔ φερέγγυους με εξαίρεση τον Σαμαρά.Πιο πολύ πιστεύω σε μια διακυβέρνηση δεξιάς και αριστεράς.
    http://greekmindgarage.blogspot.com/2011/02/2011.html

  14. jkr avatar
    jkr 30/03/2011 11:36:06

    Το Μνημόνιο είναι άκυρο; το χρέος είναι επαχθές; μπορούμε να δανεισθούμε από Κίνα, Ρωσία; ο αγωγός Μπουργκάς θα γίνει; ο νόμος για τους μετανάστες θα καταργηθεί; η ΑΟΖ θα ορισθεί;...αλλιώς η ΝΔ θα κληθεί να διαχειρισθεί το 2012-3 δραχμή και χρεωκοπία και de facto χωρισμένο Αιγαίο...τελεία και παύλα...μην παραμυθιαζόμαστε.

  15. zio avatar
    zio 30/03/2011 11:52:59

    στο θέμα εκλογές, δεν πρέπει να ξεχνιέται και ο παράγοντας λάθροι. Έτσι όπως πήραν Δήμους και Περιφέρειες με τη βοήθειά τους, έτσι όπως "βοήθησαν" το 2000 τον Κινέζο, έτσι θα χρησιμοποιηθούν και πάλι, αλλά αυτή τη φορά είναι ακόμα περισσότεροι. Ο ΓΑΠ το έστησε ωραία το σκηνικό, έχει μαζέψει εφεδρείες, να ψηφίζουν οι λάθροι για το μέλλον μας.
    Η αυτοδυναμία της ΝΔ θα μπορέσει να έρθει μόνο μετά από αιτία επανάστασης και μόνο μετά από ξεκάθαρη προοπτική. Δεν θα κερδίσει τίποτα ως "μη χείρον".
    Η αποστροφή του κόσμου προς το πολιτικό σύστημα είναι δεδομένη.
    Είναι μια πολύ δύσκολη προσπάθεια, για την οποία έχει χαθεί ήδη πολύτιμος χρόνος και συνεχίζει να χάνεται όσο αρθρογράφοι στο aixmi.gr και διάφοροι άλλοι ελάχιστοι συνεχίζουν να φιγουράρουν πρώτη μούρη στο καβούρι.

    Γνώμη μου είναι ότι θα πρέπει να γίνει μια προσπάθεια προσέλκυσης προσωπικοτήτων που θα πλαισιώσουν την προσπάθεια αυτή.
    Το να είσαι απλά κομμάτι του τελειωμένου πολιτικού συστήματος και να προσπαθείς να κερδίσεις αυτοδυναμία με απέναντί σου τους εργατοπατέρες, τα ΜΜΕ, τους λάθρους, το -10%, την ελλειπή στελέχωσή σου, την για καιρό μη ενεργή αντιπολίτευσή σου, είναι από μόνο του ένα θαύμα.

    Πολύ φοβάμαι ότι όταν έρθει η ώρα να κυβερνήσει ο επόμενος του ΓΑΠ, δεν θα έχει την "πολυτέλεια" να σώσει κάτι. Πολύ φοβάμαι ότι η πολυσυζητημένη "καμμένη γη", αυτή τη φορά θα έχει "σάρκα και οστά".

    υγ. μην διανοηθεί η ΝΔ για οποιονδήποτε λόγο (πχ Εθνική ανάγκη) να συμμετάσχει σε συγκυβέρνηση. Αυτό θα είναι και το τέλος της σαν παράταξη.

  16. netakias.wordpress.com avatar
    netakias.wordpress.com 30/03/2011 11:54:01

    Από το στόμα σου...και στου Σαμαρά τ'αυτί.
    Ας κάνει αυτός αντιπολίτευση κι εμείς εδώ είμαστε.

    ΥΓ-Μήπως πρέπει να δούμε κι εμείς σοβαρά τον Λογιστικό Ελεγχο; Ποια είναι η γνώμη σου; Αν θυμάσε η απογραφή (κι ο βασικός μέτοχος) ήταν τα καλύτερα που είχε κάνει (κι είχε προσπαθήσει για το δεύτερο) η Κυβέρνηση ΚΚ. Ακόμη το φυσάνε, τους έχει κάτσει.

    ΥΓ-Γράψτε και κάτι για τον Σπήλιο που δικαιώθηκε (για Ακη)μετά από τόσα χρόνια που τον έφαγε το μαυρό σκοτάδι.

  17. lypon avatar
    lypon 30/03/2011 11:54:07

    Αχ κ. Ροδινέ, μπορεί να εκτιμώ βαθύτατα την αισιοδοξία σας, πλην όμως νομίζω ότι ένας Σαμαράς δεν φέρνει την άνοιξη.

    Το ότι αυτή τη στιγμή ο Λαός στριμώχνεται οικονομικά για να μην καταρρεύσουν οι δανείστριες ξένες Τράπεζες, έχει ομολογηθεί από επίσημα χείλη.
    Το ότι το ύψος των χρωστούμενων είναι άλλο από αυτό που έχει συμφωνηθεί από την κυβέρνηση Παπανδρέου (κερδοσκοπίες κτλ) αλλά ουδείς το διερευνά, το βλέπουμε όλοι.
    Το ότι το Μνημόνιο είναι προϊόν συνταγματικού πραξικοπήματος, το γνωρίζουμε όλοι.
    Το ότι θα καταλήξουμε το 2013 με χρέος μεγαλύτερο του αρχικού, έχει επίσης ομολογηθεί από επίσημα χείλη.
    Το ότι το 2013 τα έσοδα της χώρας θα είναι σε επίπεδο ίδιο με σήμερα ή και χαμηλότερο, το (προ)βλέπουμε όλοι.
    Το ότι η χώρα ΕΙΝΑΙ χρεοκοπημένη, αποτελεί λοιπόν θέμα απλού ρεαλισμού.
    Ομοίως και το ότι η δυνατότητά της να ανακάμψει με τις συνθήκες αυτές είναι μηδαμινή.

    Με άλλα λόγια, αν ο Σαμαράς δε βγει να μιλήσει επί της ουσίας και χωρίς συνθηματολογικές αρλούμπες του θεαθήναι, θα έχει χάσει. Και αυτός και εμείς.

  18. zio avatar
    zio 30/03/2011 11:59:36

    και κάτι άλλο. ο Σαμαράς θα πρέπει να κάψει από νωρίς το "χαρτί" της συνεκμετάλλευσης που θα παρουσιάσει ο ΓΑΠ. Γιατί σαν ευκαιρία θα το παρουσιάσει, είναι σίγουρο.
    Θα πρέπει να αναφερθεί εκτενώς στο θέμα αυτό, να αντιπροτείνει τη δική του θέση και να αρχίσει έτσι να οδηγεί αυτός τις εξελίξεις.

  19. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 30/03/2011 12:09:42

    Δεν είναι ζήτημα αισιοδοξίας, αν και η αισιοδοξία είναι κινητήριος δύναμη!
    Διαφορετικά θα μου επιτρέψεις να σου υπενθυμίσω τους "κανόνες του πόνου!"

  20. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 30/03/2011 12:10:56

    Zio,
    αυτά τα περι "συνεκμετάλλευσης" τα έχει ήδη καταγγείλει.
    Μάλιστα μίλησε και για "γαλάζιες γραμμές" στα εθνικά θέματα.

  21. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 30/03/2011 12:13:03

    Γιώργο,
    αυτό δεν είναι σχόλιο!
    Αρθρο ολόκληρο είναι και πολύ καλό μάλιστα.
    Συμφωνώ απολύτως!

  22. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 30/03/2011 12:13:56

    "Είπαμε οτι οι εκλογές αυτές είναι το σημαντικότερο γεγονός των τελευταίων σαράντα ετών"
    συμφωνώ απολύτως!

    • Kostas D avatar
      Kostas D @ Κώστας Ροδινός 30/03/2011 13:19:52

      Για αλλη μια φορα εξαιρετικο το αρθρο!
      Αλλα θα σταθω μονο στο εξης
      "Μα για να μην τις χρεωθεί επειδή ο κόσμος δεν ζητάει ακόμα εκλογές"
      Σε αυτο διαφωνω, διοτι ΟΛΟΙ θελουν να λυτρωθουνε απο αυτη την ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ!!!! Και καθε μερα θελουν ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ με καθε τροπο.... Μιας και ολη αυτη η ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ κατασταση που εφερε η κυβερνηση πασοκ/τροικας, ο κοσμακης ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ να σκεφτει λογικα και να σκεφτει περι ιδεολογιων κτλ, ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΜΕΣΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ το συντομοτερο, ετσι ωστε να ΒΕΛΤΙΩΘΕΙ ΠΡΩΤΑ ΤΟ ΚΛΙΜΑ ΛΙΓΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ, κι επειτα με ΗΡΕΜΙΑ να σκεφτουνε οι πολιτες ΛΟΓΙΚΑ!!!!!!!!!!!!!

      Τις προσεχεις μερες ερχονται ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ νομοσχεδια για παραδειγμα

      1) Οι "καρτες του πολιτη", που πανε τωρα με υπουλο τροπο απο την "πισω πορτα" να τις περασουν ως ταχα "φοροκαρτες"...επειτα θα προστεθουν σταδιακα και αλλα σε αυτην... Στην Αγγλια προσφατα τις κατεστρεψαν....

      2) ο Νεος Διατροφικος Κωδικας, που προκειται η κυβερνηση να φερει στη βουλη απ 'οσο ακουσα τωρα μεσα στον Απριλιο

      Μετα ειναι και τοσα αλλα ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ οπως τα Εθνικα βεβαιως....

      ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΤΟΝ ΗΓΕΤΗ ΣΑΜΑΡΑ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΕΚΛΟΓΕΣ!!!!
      και ΦΥΣΙΚΑ θα ακολουθησουν.....!!!!!
      ( Κι οχι το αναποδο, δηλαδη οι πολιτες πρωτα να ζητησουν τη στιγμη που λογω ψυχικης καταστασης πολλοι ΔΕ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΛΟΓΙΚΑ.... ΑΛΛΑ εδω που τα
      λεμε ΜΟΝΟ ΠΑΡΑΛΟΓΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕ ΘΑ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Η ΠΡΟΔΟΤΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ.......!!!!)

      ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΩΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΛΥΤΡΩΘΕΙ Ο ΤΟΠΟΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΩΤΑ ΑΠ ΟΛΑ!!!!!!!!!!!!!

  23. ΤΙΤΟΡΜΟΣ ΑΙΤΩΛΟΣ avatar
    ΤΙΤΟΡΜΟΣ ΑΙΤΩΛΟΣ 30/03/2011 12:14:24

    To έγραψα σε άλλη ανάρτηση, το καταθέτω και εδώ:

    Πρέπει να βγει ο Πρόεδρος και να βροντοφωνάξει ΔΥΟ πράγματα:

    Πρώτον, ότι Κόκκινη Γραμμή είναι η Εθνική Ακεραιότητα. Έχουμε καθήκον απέναντι στους αγέννητους να τους παραδώσουμε την Ελλάδα αν όχι μεγαλύτερη τουλάχιστον ίση με αυτήν που παραλάβαμε!

    Δεύτερον, ότι η Παιδεία πρέπει να (ξανα)γίνει Εθνική. Να πάψει, επιτέλους, να διαμορφώνει χαζοχαρούμενους χαρακτήρες, μεταπράτες της διεθνούς βλακείας…

    Η οικονομία, όσο κι αν αυτό ξενίζει πολλούς, πρέπει να ακολουθήσει ως προτεραιότητα. Άλλωστε, και στο παρελθόν “επτωχεύσαμε” αλλά οι προγενέστεροι κατόπιν κάθε φορά μάς παρέδιδαν την Ελλάδα ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ…

    • man8os avatar
      man8os @ ΤΙΤΟΡΜΟΣ ΑΙΤΩΛΟΣ 30/03/2011 12:58:13

      Οι τωρινοι θα την παραδωσουν μικροτεροι σε εμας τους νεοτερους. Κατι ιστορικα πρωτοφανες. Σε αυτο πολυ φταινε.

  24. Ανανιας avatar
    Ανανιας 30/03/2011 12:24:34

    Θαθελα μοναχα ναξερα ποιος τρελλος η ποσο τρελλος πρεπει ναναι κανεις,για να το θεσω καλυτερα,θα επαιζε κορωνα-γραμματα την πολιτικη του καριερα
    για να αναλαβει την τυχη της Ελλαδας στην χειροτερη μεταπολεμικη περιοδο.

    • αχ κουλα!! avatar
      αχ κουλα!! @ Ανανιας 30/03/2011 13:22:36

      κάποιος πατριώτης ίσως?

      • loretta avatar
        loretta @ αχ κουλα!! 30/03/2011 13:31:48

        μονο καποιος πατριωτης!!

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ loretta 30/03/2011 13:45:06

          Πολλοί πατριώτες μαζί

          • Ανανιας avatar
            Ανανιας @ Κώστας Ροδινός 30/03/2011 14:04:56

            Δηλαδη
            υπαρχει καποιος ο οποιος βαζει την πατριδα πανω απο ολα τα συμφεροντα του,
            που δεν ειναι τσιρακι των αμερικανων,
            που εχει τα κοτσια και μπορει και εχει τον τροπο να πολεμησει τα συμφεροντα των αλλων,
            και που υπαρχουν και απο πισω του αλλοι 152-153 που σκεπτονται παρομοιως και θα τον ακολουθησουν,και ζει στην εποχη μας ?
            Απιστευτο και πολυ ονειροπολο μου φαινεται.

          • Heroic.SNG avatar
            Heroic.SNG @ Ανανιας 30/03/2011 15:36:52

            αρχισε λοιπον και συ να ονειρευεσαι μαζι μας!!

          • juliet avatar
            juliet @ Κώστας Ροδινός 30/03/2011 19:38:52

            σωστότατα!!!

  25. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 30/03/2011 12:27:59

    Πόσο μάλλον οταν λόγω της οικονομικής κρίσης αυξάνονται οι πιέσεις για επώδυνες διευθετήσεις.
    Επαναλαμβάνω,όμως, οτι ο Σαμαράς είναι ο μόνος αρχηγός που μίλησε για "γαλάζιες γραμμές" και αυτό δεν πρέπει να το υποτιμάμε,

  26. ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ 30/03/2011 12:50:31

    Γραφική ορντινάτσα και ζογκλέρ ο Καρατζαφέρης στο σημερινό άρθρο του Φαήλου στη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.

    • Γιώργος Μεσσηνία avatar
      Γιώργος Μεσσηνία @ ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ 30/03/2011 13:19:30

      Η νέα δημοκρατία, με ελκύει πολιτικά στο πλαίσιο λογικών που εκφράζουν άνθρωποι όπως ο κ. Χολέβας ή ο κ. Στ. Σπανουδάκης...
      Είναι πραγματικά υγιής παράταξη, αλλά με τεράστιες γκάφες στην ενεργητική της παρουσία και ορισμένα ανεκδιήγητα στελέχη, που συνέβαλαν στο να βουλιάξει ο τόπος μας...
      Σε ό, τι αφορά τον κ. Σαμαρά, σαν προφίλ και λόγο, είναι εξαιρετικός.
      Εδώ στην ιδιαίτερη πατρίδα μου, ακούγονται θετικά πράγματα και φαίνεται πως είναι άνθρωπος με στρατηγική σκέψη, αλλά και σταθερό προσανατολισμό.
      Το μόνο που δεν μου έκανε καλή εντύπωση, είναι η διαχείριση των περιφερειακών εκλογών, αν και η πολιτική είναι πραγματικό βάσανο και αρκετές φορές, πρέπει να κάνεις υποχωρήσεις για να μπορείς να συνεχίσεις ακάθεκτος στη πορεία σου.
      Αναμένουμε το πολιτικό πλάνο διακυβέρνησης...
      Για τις συμμαχίες και τα σενάρια περί συγκυβέρνησης, απλά ο κ. Σαμαράς έπραξε το αυτονόητο -και πολύ καλά έκανε-, αλοίμονο αν ένα κόμμα εξουσίας, διαδίδει σενάρια μετεκλογικής συνεργασίας, ή τα αφήνει να αναπτυχθούν.
      Αυτό θα αποτελούσε σοβαρή ένδειξη ηττοπάθειας!

    • Y. avatar
      Y. @ ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ 30/03/2011 17:24:34

      Βάλε τα μέσα να το κάνει ανάρτηση ο φάκτορας. Δε τους δίνω δεκάρα

  27. Γιώργος Μεσσηνία avatar
    Γιώργος Μεσσηνία 30/03/2011 13:21:56

    Αυτό το σχόλιο δεν πήγαινε σαν απάντηση στο φίλο Γιάννη από Άλιμο, απλά ήταν αποτέλεσμα κεκτημένης ταχύτητας...

  28. αχ κουλα!! avatar
    αχ κουλα!! 30/03/2011 13:24:20

    εσύ τι είσαι? έχεις κανείς απάντηση?

  29. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 30/03/2011 13:24:43

    K.Ροδινέ
    Τί λες για το παρακάτω?
    Η Ν.Δ δεν προλάβαινε?

    "O πρόεδρος του ΛΑΟΣ, Γιώργος Καρατζαφέρης κατέθεσε σήμερα ερώτηση στον πρωθυπουργό, σχετικά με την «τουρκική προσπάθεια de facto αμφισβήτησης της ελληνικής ΑΟΖ στο Καστελόριζο».

    Ο κ. Καρατζαφέρης τόνισε ότι μια σειρά καλοσχεδιασμένων Τουρκικών κινήσεων εξελίσσονται μετά την άδεια που παραχωρήθηκε σε ιταλικό σκάφος για μελέτη πόντισης καλωδίου νοτίως του Καστελόριζου εντός περιοχής ελληνικής δικαιοδοσίας. Η γειτονική χώρα προκήρυξε διεθνή διαγωνισμό για την απόκτηση του 50% 11 “οικοπέδων” σε μια κίνηση «de facto ανακήρυξης ΑΟΖ», πολλά από τα οικόπεδα σε περιοχή νοτίως του Καστελόριζου και εντός της ελληνικής υφαλοκρηπίδας.

    - Πώς σκοπεύει να ακυρώσει τα αποτελέσματα του τουρκικού διαγωνισμού για τις ελληνικού ενδιαφέροντος περιοχές,

    -αν θα αντιδράσει πιο δυναμικά στις τουρκικές προκλήσεις, και

    - αν θα ενημερώσει τους πολιτικούς αρχηγούς για την πορεία των διερευνητικών επαφών".

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΣΟΝ ΠΕΝ 30/03/2011 13:44:20

      ΣΟΝ ΠΕΝ
      Νομίζω οτι η Ν.Δ. ασχολήθηκε ήδη πολύ με τον Καρατζαφέρη.
      Ούτε έχει λόγο να μπεί σε κάποιον αγώνα δρόμο μαζί του για το ποιός θα κάνει τι.
      Αυτό επιδιώκει ο Καρατζαφέρη και απ' αυτό συντηρείται.
      Βεβαίως, αυτό δεν σημαίνει οτι πρέπει να μένουν αναπάντητες οι ...κυβιστήσεις του.

      • man8os avatar
        man8os @ Κώστας Ροδινός 30/03/2011 13:58:41

        Ειναι σημαντικο θεμα, πρεπει να μην του το αφησουμε.

      • Y. avatar
        Y. @ Κώστας Ροδινός 30/03/2011 15:15:54

        Το πόΙντ ήταν άλλο. Το Λάος είναι ένα βήμα μπρος από τη ΝΔ
        Το αντινιούς το ανοίγουν στη Καλλιρόης. Στη Συγγρού?

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ Y. 30/03/2011 15:30:50

          To θέμα της ΑΟΖ το έθεσε πρώτος ο Αντώνης Σαμαράς και μάλιστα από το Βήμα της Βουλής.
          Τώρα ο Καρατζαφέρης, μου θυμίζει το μικρό που πετάει πέτρες στα τζάμια για να τον προσέξουν.
          Για το αν ανοίγουν στη Συγγρού το Antinews, τι να πώ;
          Μάλλον το ανοίγουν!
          Το θέμα είναι αν κάποιοι διαβάζουν..κιόλας!

          • Y. avatar
            Y. @ Κώστας Ροδινός 30/03/2011 17:32:51

            Πολλά θέτει πρώτος ο Σαμαράς. Με επερωτήσεις, τι γίνεται?
            Παρακολουθώ τον τελευταίο μήνα, λέγεται κάτι από Σ. ή κάποιον άλλο σε θέση αιχμής, και την επομένη ο κωλοτούμπας ή ο ανεκδιήγητος εκπρόσωπός του, βγαίνουν και το παίζουν αυτόφωτες ιδιοφυϊες. Αυτό εννοούσα

        • Heroic.SNG avatar
          Heroic.SNG @ Y. 30/03/2011 15:39:09

          στη Συγγρου γραφουν τα σχολια για να τα διαβαζει η Καλλιροης!!!

  30. loretta avatar
    loretta 30/03/2011 13:34:43

    αν μου επιτρεπεις φακτορα

    το αντινιουζ ειναι ολοι εμεις (κοκκινοι πρασινοι γαλαζιοι ροζ) και βαζει τα παντα απεναντι και στην σεντρα!!

  31. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 30/03/2011 14:22:12

    Κ.Ροδινέ
    Τον Καρατζαφέρη τον έχω γραμμένο από τότε που ο ακατονόμαστος (να μην πέσει και ο σέρβερ) τον έφερε στη Ν.Δ.
    Δεν πρέπει όμως για τόσο σημαντικά ζητήματα να τον αφήνουμε να παίζει μπάλα.
    Παρασύρει κόσμο που δεν τον ξέρει.
    Το αντινιους, το συγκεκριμένο θέμα το ανέδειξε εγκαίρως.
    Ισως είναι η κορυφαία Τουρκική πρόκληση που διακυβεύει θανάσιμα το Εθνικό μας καταπίστευμα.

  32. thanos avatar
    thanos 30/03/2011 14:35:45

    Συνομωσιολόγος κοντεύω να καταντήσω γιατί κανείς δε μπορεί να μου βγάλει από το μυαλό ότι όσα παίζονται στα ¨υψηλά κλιμάκια¨ της πολιτικής - κοινωνικής - δημοσιογραφικής κλπ. ζωής εμείς δε μαθαίνουμε τίποτα. Το μήνυμα που έστειλε χθες ο Σαμαράς, πιστεύω ότι κυρίως είχε στόχο κάποια κλιμάκια ¨εκεί ψηλά¨ της πολιτικοδημοσιογραφικής κλπ. καθεστηκυίας τάξης που λαμβάνουν τις αποφάσεις κ εμείς απλά τις σχολιάζουμε.
    Τώρα το τι ρόλο παίζει σε αυτό το παιχνίδι ο Σαμαράς δε μπορώ να το ξέρω, θέλω να ελπίζω πάντως ότι κρατά αποστάσεις από το ολιγαρχικό κατεστημένο, ξένο κ εγχώριο που ασκεί αφόρητες πιέσεις κ κινεί τα νήματα.

  33. Φακ Κωστας avatar
    Φακ Κωστας 30/03/2011 14:43:16

    κ. Ροδινε,

    Όπως πάντα, συμφωνώ απόλυτα με αυτά που γράφετε.
    Θα ήθελα να προσθέσω μια σκέψη. Η ανάπτυξη που όλοι περιμένουμε θα γίνει μόνο μετά την ανάληψη του πρωθυπουργικού θώκου από το Σαμαρά. Και αυτό όχι για ιδεολογικούς-πραταξιακούς λόγους, αλλά γιατί η οικονομία προτίστως είναι ψυχολογία. Δεν γίναμε φτωχοί όλοι απότομα, πολλοί απλώς αποθαρρύνονται από την γενική κατήφια και δεν κινουνται επενδυτικά. Ο Σαμαράς, καλά κάνει, δίνει μύνημα ελπίδας, άρα αλλαγής ψυχολογίας και επακόλουθα οικονομικής ανάπτυξης.
    Είναι επιτακτική πλέον η ανάγκη για προσφυγή σε εκλογές.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Φακ Κωστας 30/03/2011 16:09:51

      Η ψυχολογία αποτελεί όντως πολύ σημαντικό παράγοντα για την ανάκαμψη της οικονομίας.

  34. enianos avatar
    enianos 30/03/2011 15:17:39

    Με 158 ακίνητα? Και εγώ κάνω επενδύσεις, στην ελπίδα….

    • Heroic.SNG avatar
      Heroic.SNG @ enianos 30/03/2011 15:41:07

      τοσα πολλα εχεις? μοναχοφαγε, δωσε και σε μας κατι!!!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ enianos 30/03/2011 17:43:21

      Ποιός έχει 158 ακίνητα;

  35. Έρεβος avatar
    Έρεβος 30/03/2011 16:04:45

    "Ο Πρόεδρος της Ν.Δ. ήθελε πρώτα να διαμορφώσει κάποιες συμμαχίες εντός της Ε.Ε. "

    Η μόνη περίπτωση να βγει ο Σαμαράς αυτοδύναμος είναι μέσω της ΕΕ.
    Οπως πάμε οι αγορές δεν μας ξαναδανείζουν ούτε σε δέκα χρόνια.

    Εαν η τρόικα εξακολουθήσει να ζητάει σφικτότερα μέτρα το πασόκ θα πέσει στο 20% και ο Σαμαράς θα βγει αυτοδύναμος.

    Εαν η τρόικα "χαλαρώσει", το πασοκ θα μπορέσει να εφαρμόσει ευκολότερα κάποια προεκλογική "κοινωνική" πολιτική και να ξανακοροϊδέψει τον κόσμο. Τότε τα περιθώρια για τη ΝΔ θα στενέψουν.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Έρεβος 30/03/2011 17:45:52

      Ερεβος,
      την αυτοδυναμία θα τη δώσει η κοινωνική πλειοψηφία που θα διαμορφωθεί εναντίον του μνημονίου.
      Από αυτό το ποσοστό, κοντά στο 80% που διαφωνεί με την ακολουθούμενη οικονομική πολιτική.
      Οι καλές σχέσεις με την Ε.Ε. θα του επιτρέψουν να διαπραγματευτεί καλύτερα, αντί να δέχεται τα πάντα αδιαμαρτύρητα.

  36. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 30/03/2011 17:07:48

    Πέστα Ροδινέ φίλε μου. Πέστα.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Strange Attractor 30/03/2011 17:46:34

      Strange,
      όπως βλέπεις προσπαθώ!

  37. zio avatar
    zio 30/03/2011 17:10:15

    πλησιάζει 4ήμερη (!!!) απεργία των ΜΜΕ. Δεν θυμάμαι να έχει ξαναγίνει κάτι παρόμοιο στο παρελθόν. Ίσως αποδειχτεί σημαντικό κομμάτι αυτού του δρόμου προς τις εκλογές. Πολλοί δεν θα αφήσουν τέτοια "ευκαιρία" να πάει χαμένη.
    Σύντομα τα νέα λοιπόν?

  38. victoria (true) avatar
    victoria (true) 30/03/2011 17:50:19

    Συμφωνούμε κ.Ροδινέ. Για να δούμε τι θα δούμε.

    {υπογράφω ως victoria true εντολή του φάκτορα, γιατί γίναμε πολλές..}

    • Y. avatar
      Y. @ victoria (true) 30/03/2011 18:21:11

      Και γιατί δε τόκανες victoria’s secret?

      • victoria (true) avatar
        victoria (true) @ Y. 30/03/2011 18:26:05

        σεξιστικό το σχόλιο dear Y

        • Y. avatar
          Y. @ victoria (true) 30/03/2011 18:56:38

          ..μόνο λεκτικό χιούμορ

  39. Brankaleon avatar
    Brankaleon 30/03/2011 17:58:35

    Το ζήτημα είναι ότι, το ζήτημα των εκλογών ξεφεύγει από τα στενά πλαίσια της Ν.Δ.
    Είτε αυτά τα πλαίσια έχουν να κάνουν με συμμαχίες εις την αλλοδαπήν είτε με Ζάππεια 2, είτε πολυκατοικίες κ. ά.π.

    Το Πα."Σο".Κ., κάνει αμάν να ξαναγίνει αντιπολίτευση.
    Όχι για να περάσουν τα κάρβουνα στα χέρια του Σαμαρά, αλλά για να διασωθούν οι κρατικές και παρακρατικές του δομές.
    Επειδή πλέον έφθασε ο κόμπος στο χτένι.
    ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ.
    Έκανε όλα τα απαραίτητα για να φθάσει η Ελλάδα, στο σημείο που "έπρεπε".
    Και από εδώ και πέρα, ως χαμαιλέων, έχει την βούληση αλλά και την τεχνική να το πετύχει.
    Φαντασθείτε το ως αντιπολίτευση.
    Όλα μπορούν ν' αναχθούν σε "παρεξηγήσεις" και υπερβολές και όλα να ξαναγίνουν μέλι και γάλα.
    Οπότε και ξανά-μανά να ξιφουλκίσει κατά της "Δεξιάς".
    Τυχαία η Μπιρμπίλαινα έδειξε αντπολιτευτικό look;
    Τυχαία, ξεθάφτηκε ο Αλ. Παπαδόπουλος για να μας πει ότι, με ολίγα "αν", το Πα."Σο".Κ. μπορεί;
    Έχουν επιστρατευθεί λυτοί και δεμένοι, να απομονωθούν οι αντιμνημονιακοί.
    ΠΡΕΠΕΙ ΜΕ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΕΡΓΑ ΝΑ ΚΑΤΑΔΕΙΧΘΕΙ ΟΤΙ ΔΕΞΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑ."ΣΟ".Κ. ΚΑΙ ΤΑ Κ Ο Λ Η Τ Η Ρ Ι Α ΤΟΥ.

  40. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 30/03/2011 18:00:00

    Υ
    Αυτό που επισημαίνεις είναι όντως ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ στην αντιπολιτευτική τακτική της Ν.Δ.
    Θα έλεγα: ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
    Δεν υπάρχει, θα μου επιτρέψεις τα αγγλικά, follow up.

  41. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 30/03/2011 18:01:09

    α, έτσι, για να ξέρουμε!

  42. Εκπαιδευτικός avatar
    Εκπαιδευτικός 30/03/2011 18:32:44

    Σχολιάζουμε εγκλωβισμένοι στο μικρόκοσμο μας. Η δυναμική του Σαμαρά είναι δεδομένη. Μήπως είμαστε όμως σε μια μη αναστρέψιμη κατάσταση για την Ελλάδα που δεν φτάνει ούτε η δυναμική του, ούτε ο πατριωτισμός του; Βαδίζουμε στα βήματα του Μεξικό στη δεκαετία του '80 οργανωμένα χάρη στον πρόθυμο ΓΑΠ από διεθνή κερδοσκοπικά συμφέροντα. Νομίζω πως αν συνεχίσουμε να παίζουμε με τους δικούς τους όρους του παιχνιδιού, ακόμα και ένας καλός παίκτης όπως ο Σαμαράς δεν έχει καμία πιθανότητα. Σε μια στημένη παρτίδα πόκερ αντί να αλλάξεις τον πουλημένο αντιπρόσωπό σου που παίζει με τις μάρκες σου, είναι προτιμότερο να φύγεις παρά να τον αντικαταστήσεις με έναν άλλο αντιπρόσωπο της εμπιστοσύνης σου. Το βραχυπρόθεσμο αποτέλεσμα είτε μείνεις να παίξεις είτε εγκαταλείψεις το παιχνίδι είναι ακριβώς το ίδιο. Το μακροπρόθεσμο είναι τελείως διαφορετικό.

  43. victoria (true) avatar
    victoria (true) 30/03/2011 19:07:37

    καθόλου, αλλά από victoria (siempre) να με κάνεις εσώρουχο, πώς να το πάρω ;-)

    • Y. avatar
      Y. @ victoria (true) 30/03/2011 19:27:33

      ...ανακαλώ

  44. δημης avatar
    δημης 30/03/2011 19:49:19

    ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΕΙ ΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ.....
    ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΚΛΟΓΕΣ!!!!

  45. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 31/03/2011 03:26:13

    Αυτή τη δεδομένη στιγμή ο Αντώνης Σαμαράς αποτελεί τη μόνη αξιόπιστη προοπτική που μπορεί να ξυπνήσει την ελπίδα και να πολεμήσει το φόβο. Όχι για λόγους μεσσιανισμού και αυθυποβολής, αλλά γιατί επιβεβαιώνεται στη πράξη ο πολιτικός του λόγος. Τον θυμάμαι πριν κάποια χρόνια να τα βάζει με τον Τρισέ και τους λοιπούς μανδαρίνους των Βρυξελλών προειδοποιώντας τους για την επερχόμενη κρίση στην ΕΕ ως απόρροια της πολιτικής μιας κάστας πλουσίων που δεν νοιάζονταν για την ανάπτυξη και τη προοπτική των νέων ανθρώπων, αλλά μόνο για να διατηρήσουν και να αυξήσουν τα κεκτημένα τους. Από τότε μου έκανε εντύπωση ο πολιτικός του λόγος και δυστυχώς οι προβλέψεις του επιβεβαιώθηκαν.
    Τα εύσημα φυσικά ανήκουν και στο Κώστα Καραμανλή που είχε την οξυδέρκεια να τον επαναφέρει στη πρώτη γραμμή. Γιατί σε τελική ανάλυση μπορεί ο ΚΚ να έκανε λάθη όσον αφορά τη διαχείρηση του ανθρώπινου δυναμικού και των συνεργατών του, αλλά δεδομένου του πολέμου που δέκτηκε κατάφερε με τη στάση του να κρατήσει τη παράταξη ενωμένη. Μένει να φανεί αν ο λαός θα στηρίξει τη ρεαλιστική και οραματική συνάμα πολιτική του Αντώνη Σαμαρά ή αν θα ξαναπλανηθεί από τη δημαγωγική ρητορεία και την καθεστωτική δημοσιογραφία .

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.