#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
01/06/2010 14:52
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο «γαλάζιος υπουργός» ήταν τελικά ….κατασκευαστής ντουλαπιών



Ρεζίλι έγιναν στο ΠΑΣΟΚ

Στην αρχή μας είπαν ότι πρόκειται για μέλος της κυβέρνησης Καραμανλή.

Μετά, αφού πρώτα το διαψεύσαμε εμείς μας είπαν για « μέλος του υπουργικού συμβουλίου».

Σήμερα αποκαλύφθηκε τελικά ότι πρόκειται για έναν «cabinet man» που στο ΠΑΣΟΚ το μετέφρασαν σε «άνθρωπο της κυβέρνησης», αλλά δείτε ποιος είναι στην πραγματικότητα:

Όπως διαπίστωσε σήμερα η Εξεταστική δεν επρόκειτο για ιδιόχειρο σημείωμα αλλά για  mail στο οποίο αναφέρεται εντολή να «δοθεί το 50% της προκαταβολής σε cabinet man» με ημερομηνία  11 Μαρτίου 2008. Επισυνάπτεται επίσης τραπεζικός λογαριασμός  της αμερικανικής εταιρίας BULT- IT LTD ο οποίος ανήκει στην κυρία Deborrah Sorkin.

Επίσης σε δύο FAX αναφέρονται εντολές κατάθεσης από κάποιον κ. Λ. Χέλμη προς τον Μάριο Κάτσικα όχι ενός εκατομμυρίου ευρώ (όπως δημοσιεύτηκε) αλλά ποσών της τάξεως των 5.000 και 7.500 χιλιάδων δολαρίων, τα οποία εκταμιεύτηκαν από ελβετική τράπεζα προς αμερικανική τράπεζα στον ίδιο λογαριασμό της  BULT-IT LTD.

Τελικά, όπως εξήγησε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ  και μέλος της εξεταστικής Κώστας Τζαβάρας ο cabinet man δεν είναι άνθρωπος του υπουργικού συμβουλίου αλλά εταιρεία που φτιάχνει ντουλάπια και είχε αναλάβει να κατασκευάσει ντουλάπια για διαμέρισμα του κ. Κάτσικα στην Αμερική.

Οι βουλευτές της ΝΔ θέτουν πλέον θέμα παραμονής του κ.Βαλυράκη στην εξεταστική.

Δηλαδή η γερμανική δικαιοσύνη έστειλε στην Ελλάδα τα εν λόγω έγγραφα, τα ανακάλυψε το ΠΑΣΟΚ και πήγε να στήσει θέμα εναντίον «γαλάζιου υπουργού». Τελικά το μόνο που ανακάλυψαν ήταν ένας ντουλαπάς.

Στο μεταξύ, ο πρόεδρος της Εξεταστικής Επιτροπής Σήφης Βαλυράκης επιβαίωσε όσα έγραφε το antinews τόσες ημέρες και διέψευσε σήμερα ότι (όπως γράφηκε) έχει στην διάθεσή του ιδιόχειρο σημείωμα Χριστοφοράκου,  όπως και ότι οι εντολές αυτές αφορούσαν ποσό ύψους 1 εκατ. ευρώ.



Προηγουμένως και όπως γράψαμε ήδη προηγήθηκε …μάχη του κ. Βαλυράκη με βουλευτές  της εξεταστικής που ανήκουν στο ΠΑΣΟΚ. Οι φωνές από το γραφείο του Βαλυράκη στο οποίο ήταν συγκεντρωμένοι οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ ακούγονταν μέχρι το ισόγειο.

Όταν ρωτήθηκαν στη συνέχεια οι βουλευτές που μετείχαν στη «σύσκεψη» χαρακτήρισαν «απαράδεκτη και αντιδεοντολογική τη συμπεριφορά Βαλυράκη».

Υπενθυμίζουμε ότι η βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Βασιλική Τσόνογλου επιχείρησε χθες να «καλύψει» το κόμμα της, αλλά σήμερα δέχτηκε κι αυτή τα πυρά των κοινοβουλευτικών συντακτών εξ αιτίας της επιλεκτικής διαρροής του υποτιθέμενου ιδιόχειρου σημειώματος του Χριστοφοράκου…σε μερίδα του φιλοκυβερνητικού τύπου



Welcome to CABINET MAN

CABINET MAN  designs, manufactures and installs custom-made Closet organizers, Work spaces, Kitchen and Laundry room cabinets to fit homeowners’ individual needs and storage requirements.

CABINET MAN™ will optimize the use of your existing space while adding style and colour to your home.  We offer ten colour choices in a range of Thermofoil laminate door styles. Matching accessories such as crown moulding are also available. Our closet organizers can be designed with attention to your preferences such as depth of shelving or number and size of drawers. Our work includes cabinetry for home offices, front hall entrances, basements, bathrooms, bedrooms, or any other room in your home. We also offer refacing and modifications of existing cabinets as an economical alternative to complete replacement. We provide personal, professional service and your satisfaction is guaranteed!

http://www.cabinetman.ca/



ΣΧΟΛΙΑ

  1. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 01/06/2010 15:01:25

    Περιμένω...εναγωνίως τι θα γράψει αύριο, ο κ.Παπαχρήστος στα ΝΕΑ.
    Τι θα πεί απόψε το MEGA.
    Tι θα γράψει την ΄Κυριακή το ...αντικειμενιικό Πρώτο Θέμα!
    Μπράβο στο Τζαβάρα πάντως που το πάλεψε το θέμα!

    • ΒΡΑΧΟΣ avatar
      ΒΡΑΧΟΣ @ Κώστας Ροδινός 01/06/2010 15:39:21

      Το'χεις διαβάσει;

      http://vaspersview.blogspot.com/2010/06/blog-post_01.html

    • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
      ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ Κώστας Ροδινός 01/06/2010 16:14:49

      O κ. Τζαβαρας ειναι και καλος πολιτικος και άριστα καταρτισμένος νομικος επιστήμων....εχουν γνωσιν οι φύλακες.

      • skosto avatar
        skosto @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 02/06/2010 07:48:47

        Αλλο τι ειναι και αλλο τι λεει ο Τζαβαρας!!!
        μην μπλεκουμε τα θεματα!!!
        Οταν μιλαει με στηχεια δεν μπορει να μιλησει κανενας.
        τωρα τι ρολο παιζει ο Τζαβαρας ......... το ξερουν οι συντοπιτες του και ειναι αλλου παπα ευαγγελιο!!!!

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Κώστας Ροδινός 01/06/2010 17:19:20

      είδα το δελτίο της ΝΕΤ στις 18:00

      Οι παρουσιαστές, έμφανώς αμήχανοι, δεν ξέρανε αν έπρεπε να γελάσουν ή να αναγγείλουν σοβαρά το...λάθος στη μετάφραση!

      • Determinism Is Dead avatar
        Determinism Is Dead @ δρόμος 02/06/2010 08:03:30

        Άμα ξοδεύεις τον χρόνο σου παρακολουθώντας τους εγκάθετους της Ιπποκράτους στα κρατικά κανάλια, που τα ακριβοπληρώνεις κιόλας απ'την τσέπη σου μέσω του λογαριασμου της Δ.Ε.Η., δεν σου φταίει κανένας.

    • ambrosiac avatar
      ambrosiac @ Κώστας Ροδινός 01/06/2010 19:08:14

      Με ντουλαπα υπουργο, μηπως μπορει να γινει το σκαμνακι μου γενικος γραμματεας;

  2. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 01/06/2010 15:31:11

    Μούγκα όλα τα μπλογκς για την συγκεκριμένη εξέλιξη...

    • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
      ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ greekpoliticalreview 01/06/2010 16:16:07

      ανεκδοτα λες μου φαινεται...και που ορεξη για γελια....!!!

  3. O Ιθαγενής avatar
    O Ιθαγενής 01/06/2010 15:37:37

    τσ τσ τσ το cabinet μπέρδεψε το man ....

  4. ΒΡΑΧΟΣ avatar
    ΒΡΑΧΟΣ 01/06/2010 15:40:29

    Και το man μπέρδεψε τον καμπινέ...

    • O Ιθαγενής avatar
      O Ιθαγενής @ ΒΡΑΧΟΣ 01/06/2010 15:49:31

      ;-)

      cabinet Βουλή ή πολιτι - οί/ή cabinet

    • ΒΡΑΧΟΣ avatar
      ΒΡΑΧΟΣ @ ΒΡΑΧΟΣ 01/06/2010 15:54:44

      I know, I know...
      Λογοπαίγνιο...
      Δεν ήμουν αρκετά σαφής.

  5. nick name@ta lefta iparhoun.gr avatar
    nick name@ta lefta iparhoun.gr 01/06/2010 15:43:42

    ποιός μετέφερε κε πρόεδρε της εξεταστικής τα όπλα στην καμπίνα του πλοίου ¨ΣΑΠΦΩ" και πιάστηκε τότε;
    ..έτσι καταντήσαμε , πρόεδρο εξεταστικής τον κάναμε; ή μήπως με απατά η μνήμη μου!!!!

  6. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 01/06/2010 15:44:10

    Μου θύμησε ένα περιστατικό στη δεκαετία του 90 που πιάσανε λέει επ` αυτοφόρω τον εκτελεστή και εγκέφαλο της 17Ν σε ανεγειρόμενη οικοδομή έτοιμο να πυροδοτήση τον πυροσωλήνα μπαζούκα του...
    Τελικά όπως αποδείχθηκε επρόκειτο για υδραυλικό ονομαζόμενο Κυρ Μήτσο, που δούλευε νύχτα και έστηνε μπουριά υδροσωλήνες στο γιαπί!

    • O Ιθαγενής avatar
      O Ιθαγενής @ Strange Attractor 01/06/2010 15:57:19

      τελικά το καημένο κτίριο πάντα Κλουζώ έτρεφε που θαύμαζαν τον αστυνόμο Σαΐνι...πραίτορες με στόχο υδραυλικούς ή cabinet

  7. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 01/06/2010 15:45:04

    Τελικά, τι είναι το ΠΑΣΟΚ; Θα μπορούσε να πει κανείς ότι είναι διανοητική ασθένεια, αλλά πολύ φοβάμαι ότι είναι κάτι πολύ χειρότερο.

    Μια συμμορία είναι, που ζει εις βάρος όλων μας.

    Οι διεφθαρμένοι Νεοδημοκράτες είναι απλοί κλεφτοκοτάδες μπροστά τους. Τούτοι εδώ είναι εντελώς αδίστακτοι.

    Έχουν κυριαρχήσει με την ανοχή όλων μας.

    Πρέπει να φύγουν. Να τελειώνουμε με αυτό το καρκίνωμα στο σώμα της χώρας.

    • greekpoliticalreview avatar
      greekpoliticalreview @ Επώνυμος 01/06/2010 15:49:09

      Σταμάτε μωρέ Επώνυμε να πολώνεις διαρκώς το κλίμα , δεν βλέπεις ότι κανείς απο τους δυο δεν μπορεί μόνος του ?

      Αν θεωρείς τη ΝΔ έτοιμη να κυβενρήσει μόνη της είσαι το ίδιο επικίνδυνος με τους Πασόκους.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ greekpoliticalreview 01/06/2010 16:35:33

        Δεν ξέρω αν πολώνω το κλίμα, αλλά βλέπω μια ποιοτική διαφορά, η οποία με εξοργίζει. Δεν μπορώ να διανοηθώ αυτού του είδους το χαμηλό επίπεδο κοινής απάτης στην πολιτική αντιπαράθεση. Επιτέλους, για πόσο κάφρους μας περνάνε; Όταν είναι η ΝΔ κυβέρνηση βλέπεις ότι υπάρχει υγιής αντιπαράθεση, ότι αν κάνουν κάποια κουτσουκέλα οι υπουργοί της τους την πέφτουν κανάλια, αντιπολίτευση, οι δικοί τους σκύβουν κεφάλι, ψελλίζουν κανένα "συγγνώμη λάθος". Αυτοί εδώ τώρα του ΠΑΣΟΚ καταστρέφουν τη χώρα κάθε μέρα, πότε με λαθρονομοσχέδια, πότε με Καλλικράτηδες, ας μη μιλήσουμε για την οικονομία και το εκ προμελέτης έγκλημα του ΔΝΤ, η χώρα σβήνει, τα σκάνδαλα που βγαίνουν είναι μόνον πράσινα και από την άλλη έχουν το θράσος ένα e-mail που δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση με τη Siemens να βγαίνουν και να λένε ότι είναι έγγραφο του... Χριστοφοράκου και ότι εμπλέκει λέει γαλάζιο υπουργό, τη στιγμή που αφορούσε... ντουλάπια! Ε, όταν βλέπουμε να υπάρχει τέτοιο θράσος, τότε εδώ συμβαίνει κάτι πολύ χειρότερο από μια πολιτική εξαπάτηση. Έχουμε να κάνουμε με ανθρώπους αποφασισμένους για όλα, αποφασισμενους να κρατήσουν την εξουσία με κάθε μέσο. Οι της ΝΔ, όσοι είναι λαμόγια, είναι απλά λαμόγια. Λίγα κοκκαλάκια θέλουν να ξερογλείφουν, να βάλουν στη μπάντα κάτι για τα δισέγγονά τους, απλώς. Δεν είναι καλό να συμβαίνει αυτό στον τόπο, αλλά συμβαίνει σε κάθε τόπο. Οι του ΠΑΣΟΚ έχουν ποιοτική διαφορά. Το θράσος τους ξεπερνάει κάθε όριο. Δεν είναι καν θράσος. Είναι οργανωμένο έγκλημα, από ένα σημείο και πέρα, που σκοπό έχει την ολική και εις το διηνεκές καταδυνάστευση της χώρας, όχι απλώς τον προσωπικό πλουτισμό ορισμένων.

        Πολώνω ξε-πολώνω, για μένα το πράγμα λαμβάνει αυτή τη στιγμή διαστάσεις φως εναντίον σκότους. Αυτή είναι η ειλικρινής μου προσέγγιση. Μπορεί να κάνω λάθος, αλλά έτσι το βλέπω και έτσι σας το εκφράζω.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ greekpoliticalreview 01/06/2010 16:49:40

        Εκεινο που δεν εχεις καταλαβει ειναι οτι τα κανουν αυτα γιατι δεν υπαρχει αντιλογος.
        Ο αντιλογος δεν αρκει να ειναι εμεις δεν τα πηραμε εσεις τα πηρατε.Ο αντιλογος πρεπει πρωτιστα να ειναι ιδεολογικος.
        Θα επαναλαβω οτι τα ΜΜΕ σημερα ειναι γεματα ημιμαθεις μαρξιστες που ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ αντιμετωπιζουν εχθρικα τη ΝΔ μονο και μονο επειδη εστω και ανεπαρκως ειναι το κομμα που δεν ταιριαζει στις γελοιες αριστεριστικες αντιληψεις με τις οποιες εχουν διαπαιδαγωγηθει.
        Ρε εδω γραφτηκαν πανω απο 600 σχολια σε διαμαχη για το αν η ......Τουρκια ειναι ο εχθρος μονο και μονο επειδη ηλθε σε κοντρα με τα τοτεμ της μεταπολιτευσης.

    • denkserotipota avatar
      denkserotipota @ Επώνυμος 01/06/2010 15:57:22

      Οχι φίλε μου. Οι διεφθαρμένοι νεοδημοκράτες είναι ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ μπροστά στη ληστρική συμμορία που λυμαίνεται αυτόν τον Αγιο Τόπο εδώ και δεκαετίες. Κλέψαν και οι αδέξιοι- δεξιοί, αλλά δεν ήξερα να κρυφτούν.

    • nancy avatar
      nancy @ Επώνυμος 01/06/2010 16:01:02

      Επώνυμε είναι οι μεγαλύτεροι που βρήκαν διέξοδο στην πολιτική αναζήτησή τους και μεταφέρανε και στα παιδιά τους αυτή την ασθένεια. Δεν μπορώ να το εξηγήσω αλλιώς.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Επώνυμος 01/06/2010 16:05:39

      Το ΠΑΣΟΚ καποτε ηταν κινημα (αρπακτικου) λαου.Τωρα ειναι απλως το οχημα της σοσιαλιστικης ολιγαρχιας = νεα τζακια που κατασκευασε και ωφεληθηκε απο αυτο.
      Και οπου σοσιαλιστικη ολιγαρχια = ΔΟΛ + Μπομπολας + Κοκκαλης + Ελευθεροτυπια + Θεμομακηδες και μια στρατια πρωην αριστερων δημοσιογραφων που πουλανε παραμυθια.

  8. panos avatar
    panos 01/06/2010 15:51:55

    cabinet man = άνθρωπος υπουργικου συμβουλιου

    • denkserotipota avatar
      denkserotipota @ panos 01/06/2010 15:59:24

      Μήπως να βάλουμε μπροστά και το χεσμέ... άνθρωπος του υπουργικού συμβουλίου για να έχουμε μια πιο πλήρη πασοκική μετάφραση???

      :)

      Επειδή είναι στον καμπινέ, όχι τίποτα άλλο.......
      :)

      • ΒΡΑΧΟΣ avatar
        ΒΡΑΧΟΣ @ denkserotipota 01/06/2010 16:01:51

        Πως με καταλαβαίνεις, αδερφέ...
        Πως με καταλαβαίνεις...

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ panos 01/06/2010 16:26:07

      Αυτο μου θυμιζει τις αλησμονητες εποχες του σκανδαλου Κοσκωτα οταν η εταιρια Merrill Lynch μεταφρασθηκε στις ελληνικες εφημεριδες ως Mary Lynch και τελικα για ενα διαστημα πολλοι Ελληνες δημοσιογραφοι νομιζαν οτι καποια Μαιρη στην Αμερικη επαιρνε λεφτα.
      Οταν ομως οι περισσοτεροι δημοσιογραφοι εχουν γνωσεις μαρξιστικης ημιμαθειας στα μεταπολιτευτικα ελληνικα πανεπιστημια δεν μπορεις να περιμενεις και πολλα.

  9. nick avatar
    nick 01/06/2010 15:57:07

    Καλά και δε ζητάγανε από τον GAP που ξέρει καλά αγγλικά να τους μεταφράσει το "cabinet man";
    Ρε ρεζίλια ούτε για φτύσιμο δεν είστε...

  10. ΒΡΑΧΟΣ avatar
    ΒΡΑΧΟΣ 01/06/2010 15:58:43

    Η μητρική του δεν είναι τα βρετανικά. Είνα τα αμερικάνικα...
    Υπάρχει διαφορά...Yo bro...

    • I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ avatar
      I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ @ ΒΡΑΧΟΣ 01/06/2010 16:05:31

      και mow fow...

  11. GreenHorses avatar
    GreenHorses 01/06/2010 16:02:30

    Νοσταλγοί του σκληρού ροκ;(κος)

    • GreenHorses avatar
      GreenHorses @ GreenHorses 01/06/2010 16:04:09

      Παρακαλώ να φροντίσουν για τα περαιτέρω τα πρωτοσέλιδα της επόμενης Κυριακής

  12. denkserotipota avatar
    denkserotipota 01/06/2010 16:06:28

    το γνωστό newsit πριν 5 λεπτά....

    """Ιδού το επίμαχο email που αφορά μίζα γαλάζιου υπουργού """


    Και τώρα...........

    """Ιδού το επίμαχο email - Βαλυράκης: Αφορά μίζα γαλάζιου υπουργού - ΝΔ: Ασχετο με την υπόθεση. Είναι παραγγελία για έπιπλα άσχετου επιχειρηματία"""




    ε ρε γλέντιαααααααααα
    τελικά έχουμε ακόμα χιούμορ σε αυτό τον τόπο

    • denkserotipota avatar
      denkserotipota @ denkserotipota 01/06/2010 16:10:54

      αχαχαχαχα συγγνώμη ρε παιδιά προσπαθώ να είμαι όσο το δυνατόν σοβαρός σε αυτή την ασόβαρη χώρα , αλλά το ξαναλλάξαν....
      δείτε............


      """" Το φιάσκο του αιώνα: Το mail της μίζας γαλάζιου υπουργού είναι παραγγελία για έπιπλα άσχετου επιχειρηματία""""

  13. nick avatar
    nick 01/06/2010 16:10:03

    Μιλάμε οτι δεν ξέρω να κλάψω ή να λυθώ από τα γέλια...Οι άνθρωποι ξεπεράσανε κάθε φαντασία.Για τα κανάλια που σπιλώνουνε ανθρώπους χωρίς στοιχεία τι να πώ?Το απόλυτο ξεβράκωμα.Το σύστημα ΠΑΣΟΚ κινδυνεύει να μη καταρρεύσει απλά, αλλά να γελοιοποιηθεί πλήρως.Με τέτοιου επιπέδου αντιπολίτευση και δήθεν σκάνδαλα ανέτρεψαν την κυβέρνηση Καραμανλή.Κάνανε πλύση εγκεφάλου στον μη υποψιασμένο Ελληνα πολίτη επί 24ώρες το 24ωρο.Πες-πες κάτι μένει...

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ nick 01/06/2010 17:32:06

      η χούντα έπεσε (στην καρδιά των ανθρώπων) όταν ο φόβος ξεπεράστηκε και υπερίσχυσαν οι γελοιογραφίες και οι επιθεωρήσεις.

      Δημοσιεύστε όσο πιό συχνά μπορείτε, Φάκτορες, την απίθανη εικόνα των μελών της Εξεταστικής που έχουν ξεκαρδιστεί με τα μαντάτα!

    • Determinism Is Dead avatar
      Determinism Is Dead @ nick 02/06/2010 08:19:33

      Η κυβέρνηση του ΚΚ ΕΠΡΕΠΕ να πέσει. Ανεξάρτητα από το γνωστό κύκλωμα των ψευτοπροοδευτικών, της θολοκουλτούρας και των διαπλεκομένων, που χτυπάν έτσι κι αλλιώς τη δεξιά, υπήρχε ατολμία, ραθυμία, ωχαδελφισμός και μια απαράδεκτη συνέχιση του κομματικοποιημένου και διεφθαρμένου κράτους.
      Σωστά λες όμως οτι το σύστημα θα καταρρεύσει εκ των έσω. Οι πασόκοι βράζουν αυτή τη στιγμή. Ξέρω ανθρώπους που λίγες μέρες πριν τις εκλογές της 4ης Οκτώβρη 2009, καυχιόντουσαν πως το πασοκ θα τους προσλάβει άλλον στην ΕΡΤ, άλλον στο δήμο.
      Και πήραν...μην πω τι πήραν.

  14. nick avatar
    nick 01/06/2010 16:11:27

    Το μεγαλύτερο ανέκδοτο είναι οτι ΑΥΤΟΙ οι γίγαντες θα μας σώσουν από την οικονομική κρίση.Κλάψτε ή γελάστε ελεύθερα...

  15. denkserotipota avatar
    denkserotipota 01/06/2010 16:11:43

    Από το πες πες πες , περάσαν στο κόψε κόψε κόψε κάτι θα μείνει σε μισθούς και συντάξεις και ΑΥΤΟ είναι το πρόβλημα.

    • γιωργος avatar
      γιωργος @ denkserotipota 01/06/2010 16:23:14

      "Με τέτοιου επιπέδου αντιπολίτευση και δήθεν σκάνδαλα ανέτρεψαν την κυβέρνηση Καραμανλή.Κάνανε πλύση εγκεφάλου στον μη υποψιασμένο Ελληνα πολίτη επί 24ώρες το 24ωρο.Πες-πες κάτι μένει…"


      nick εχεις απολυτο δικιο.και ομως με αυτον τον τροπο και με την αμεριστη συμαπαρασταση των καναλιων ριξανε την κυβερνηση καραμανλη.

  16. πρασινάλογα avatar
    πρασινάλογα 01/06/2010 16:12:56

    Αν είναι ένα πράγμα στο οποίο ήταν καλοί οι πράσινοι αδελφοί μας ήταν στην εκτόξευση λάσπης εναντίον των αντιπάλων τους.
    Πάει, χάλασαν και σε αυτό.
    Ο πανικός δεν είναι καλός σύμβουλος κύριοι.
    By the way, τί γίνεται με εκείνες τις πατσαβούρες, τα νέα και το πρώτο ψέμμα που υιοθέτησαν τέτοιου επιπέδου ψέμματα;
    Ειλικρινά, δεν μπορώ να πιστέψω ότι υπάρχουν υπάρχουν στοιχειωδώς σκεπτόμενοι άνθρωποι που δίνουν τα ωραία τους τα ευρώ για να διαβάζουν σκουπίδια.
    Αυτοσεβασμό δεν έχουν καθόλου;

    • denkserotipota avatar
      denkserotipota @ πρασινάλογα 01/06/2010 16:15:52

      Κάτσε οι ηλεκτρονικοί δημοσιογράφοι ΑΚΟΜΑ και τώρα που βοά το διαδίκτυο ακόμα ποστάρουν ανακρίβειες, δες παρακάτω.

  17. denkserotipota avatar
    denkserotipota 01/06/2010 16:14:44

    Ας περάσουμε τώρα να γελάσουμε με τον "ΤΑΡΖΑΝ" δείτε τι λέει η zougla.gr τώρα και θα δούμε τι θα λέει σε λίγη ώρα...
    Να δούμε αν θα αλλαχτεί κάτι στην συγκεκριμένη καταχώρη για αυτό βάζω και το url.

    http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=141135&cid=6


    Ο «άγνωστος Χ» του Υπουργικού Συμβουλίου
    Πρώτη καταχώρηση: Τρίτη, 1 Ιουνίου 2010, 17:18


    Νέα τροπή παίρνει η έρευνα για τη Siemens, μετά την αποκάλυψη ηλεκτρονικού μηνύματος με αποστολέα αμερικανική εταιρεία πληροφορικής και παραλήπτη τον φαρμακοβιομήχανο Μάριο Κάτσικα, όπου γίνεται λόγος για χρηματικό ποσό, που πρέπει να δοθεί σε μέλος του Υπουργικού Συμβουλίου.

    Το μήνυμα βρέθηκε μέσα στο φάκελο που οι Δικαστικές Αρχές απέστειλαν στην Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής, η οποία ερευνά την υπόθεση δωροδοκιών της Siemens και δόθηκε στη δημοσιότητα από τον πρόεδρο της επιτροπής, Σήφη Βαληράκη.

    Η ημερομηνία που φέρει το ηλεκτρονικό μήνυμα, 11 Μαρτίου 2008, αποδεικνύει ότι το μέλος του Υπουργικού Συμβουλίου είναι υπουργός της Νέας Δημοκρατίας.





    Στο φάκελο της Siemens περιλαμβάνονται και άλλα δύο έγγραφα, τα οποία αφορούν εμβάσματα ύψους 5.000 δολαρίων και 7.500 δολαρίων, που έγιναν δύο χρόνια νωρίτερα στις 11 Μαρτίου 2006 με παραλήπτη τον Μάριο Κάτσικα και αποστολέα τον Λ. Χέλμη, αγνώστων, μέχρι στιγμής, λοιπών στοιχείων.





    Τώρα η Εξεταστική Επιτροπή επικεντρώνει τις προσπάθειές της στο να εντοπιστεί το μέλος του Υπουργικού Συμβουλίου, το οποίο φέρεται να λαμβάνει από εταιρείες χρηματικά ποσά αγνώστου ύψους, αλλά και στο να ανακαλύψει για ποιο λόγο διακινήθηκαν αυτά τα ποσά και ενδεχομένως τους πραγματικούς αποδέκτες των δύο εμβασμάτων.

    Πολλοί ισχυρίζονται ότι για το θέμα ίσως να υπάρχει και ιδιόχειρο σημείωμα του Μιχάλη Χριστοφοράκου, χωρίς ωστόσο, μέχρι στιγμής, να έχει αποδειχθεί κάτι συγκεκριμένο.

    Επίσης, το γεγονός ότι ο αποστολέας του email, η αμερικανική εταιρεία NY Design Group, έχει ως αντικείμενο την κατασκευή ιστοσελίδων, προκαλεί υπόνοιες ότι πρόκειται για μίζα που σχετίζεται με την ανάθεση κατασκευής κάποιου διαδικτυακού κόμβου του Δημοσίου, από αυτούς που κατά καιρούς έχουν απασχολήσει τη δημοσιότητα, λόγω του παράλογου κόστους κατασκευής τους.

    Σε ό,τι αφορά τον παραλήπτη του μηνύματος, ο οποίος όφειλε να συνδράμει, ώστε να δοθεί το υπόλοιπο 50% άγνωστου ποσού στο επίσης άγνωστο μέλος του Υπουργικού Συμβουλίου, πρόκειται για τον φαρμακοβιομήχανο Μάριο Κάτσικα, 57 ετών, ιδιοκτήτη της φαρμακευτικής Faran AE, μέλος του ΔΣ του Ερασιτέχνη Ολυμπιακού, ο οποίος φέρεται να είναι στενός συνεργάτης του Σωκράτη Κόκκαλη.

    Μαζί με τον γνωστό επιχειρηματία Θωμά Λιακουνάκο, ο οποίος δραστηριοποιείται στον τομέα των εξοπλιστικών προγραμμάτων του υπουργείου Εθνικής Άμυνας, είναι χορηγοί της γυναικείας ομάδας βόλεϊ γυναικών του Ολυμπιακού.


    Τελευταία ενημέρωση: Τρίτη, 1 Ιουνίου 2010, 17:54

    • denkserotipota avatar
      denkserotipota @ denkserotipota 01/06/2010 16:18:44

      Αυτοί έχουν ξεπεράσει τα ΟΡΙΑ (*αν υπάρχουν τέτοια σε αυτή τη χώρα που μάλλον δεν υπάρχουν).
      Μιλούν για κατασκευή ιστοσελίδων. Τον καινούριο Χάρυ Πότερ αυτοί θα τον γράψουν?

      Γιατί παραμύθι σα την Χιονάτη και τους 7 νάνους δεν είναι ικανοί να σκεφτούν...

  18. γιωργος avatar
    γιωργος 01/06/2010 16:16:45

    Το απολυτο ξεντροπιασμα.Κανονικα πρεπει να παραιτηθουν αμεσως ο βαλυρακης και ολοι οι δημοσιογραφοι φερεφωνα του κομματος του πασοκ.Εχουν ξεφυγει τελειως.Το θρασσος τους δεν εχει ορια!!
    Αλλα εχουν απεναντι τους ανικανους .Τα παιρνουν οι του πασοκ και τα καναλια το λενε σαν να μην συμβαινει τιποτα..υπαρχει υποψια οτι τα πηρε καποιος παο τη νδ ξεσηκωνονται ολοι.

    • GreenHorses avatar
      GreenHorses @ γιωργος 01/06/2010 16:26:53

      Παρακαλώ φάκτωρα κάνε ένα ποτ πουρι με τα κυριακάτικα φύλλα να τους ξεβρακώσεις.

      • denkserotipota avatar
        denkserotipota @ GreenHorses 01/06/2010 16:29:16

        Πάρε το πρώτο θέμα?

        http://news247.gr/newspapers/Sunday_Papers/to_proto_thema/to_prwto_thema.168494.html?service=fullwidth

  19. ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
    ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 01/06/2010 16:23:02

    http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=28971&catid=9

    Μάλον τα μαζεουν σιγα-σιγα...
    Ουαι υμιν γραμματεις και φαρισαιοι...υποκριτες

  20. nick avatar
    nick 01/06/2010 16:24:04

    Να κρατηθεί η ανάρτηση πρώτο θέμα για ένα...χρόνο τουλάχιστον.Είναι συλλεκτικό κομμάτι.Να σταλεί με δελτίο τύπου σε όλα τα ΜΜΕ της υφηλίου.Να μαθευτεί οπου υπάρχουν ανθρωποι.Να τυπωθεί σε φειγ βολάν και να το πετάνε από νοικιασμένα ελικόπτερα κατα εκατομμύρια...

    • ΒΡΑΧΟΣ avatar
      ΒΡΑΧΟΣ @ nick 01/06/2010 16:45:06

      Nα το περάσουν σε σχόλια και στο opengov...

  21. nbechr avatar
    nbechr 01/06/2010 16:24:04

    Σήμερα πρέπει να εμφανισθεί δυνατή η Νέα Δημοκρατία .
    Δηλώσεις τού Αντώνη Σαμαρά , χωρίς καμμία ειδοποίηση αλλά εντός 5 λεπτων τα κανάλια να είναι εκεί 8 ακριβώς. ( καμμία διαρροή ετσι ...?)
    Ανοικτή καταγγελία στον Λαό για τον Βαλυράκη , αίτημα παραπομπής του στην Δικαιοσύνη με την κατηγορία της διασποράς ψευδών ειδήσεων επί σκοπό και δόλο την παραπλάνηση τού Ελληνικού Κοινοβουλίου.
    Πολιτικά να μιλησει από στήθους απευθυνόμενος στον ΓΑΠ λέγοντάς του "φρόντισε να φύγεις σύντομα μόνος σου γιατί θα σε διώξει η λαοθάλασσα τού Ελληνικού Λαού πού δεν αντέχει πλέον την Ακυβερνησία ".
    Εχει ακόμη Υπουργό αυτόν πού δεν τιμά τίς υπογραφές του και παίζει με τίς προσδοκίες τού κόσμου ; Πές την Αλήθεια και ΦΥΓΕ να τελειώνουμε.
    Απλά ΔΕΝ μπορείς να διαχειριστείς αυτήν την κρίση.

    • GreenHorses avatar
      GreenHorses @ nbechr 01/06/2010 16:28:37

      Οι βρωμιαραίοι δημοσιογραφίσκοι για μένα είναι το πρόβλημα. Να δούμε μετά τα πρωτοσέλιδα τους τι θα πουν.

      • nbechr avatar
        nbechr @ GreenHorses 01/06/2010 16:31:22

        Αυτοί εργάζονται παράγοντας "αγκιτάτσια" επί πληρωμή . Ο Δάσκαλος ήταν ο περίφημος Γεωργαλάς .
        Γυμνοσιάλαγκες πού θέλουν δημόσια διαπόμπευση.

  22. denkserotipota avatar
    denkserotipota 01/06/2010 16:26:31

    Ε ρε και να ήμουν ο Κατσικάς.... τώρα θα γλένταγα μαζί με τους δικηγόρους μου για τις αγωγές.........

  23. Greco avatar
    Greco 01/06/2010 16:37:03

    η φωτογραφια ειναι ολα τα λεφτα Lol

  24. Αγανάκτηση avatar
    Αγανάκτηση 01/06/2010 16:37:18

    Κυβέρνηση του καμπινέ.

    Και με τη βούλα πλεόν.

  25. ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
    ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 01/06/2010 16:38:26

    απατεώνας < αρχαία ελληνική ἀπατεών < ἀπατάω (: εξαπατώ, απατώ)

    το πρόσωπο που ξεγελάει κι εξαπατά συστηματικά τους άλλους για δικό του όφελος, με το να εκμεταλλεύεται την εμπιστοσύνη, την καλή διάθεση που δείχνουν ή την αφέλειά τους

    Συγγενικές λέξεις
    απατεωνιά
    απατεωνίσκος

    Συνώνυμα
    εγκληματίας
    κακοποιός
    κακούργος

    Αυτα προς το παρον.....

  26. denkserotipota avatar
    denkserotipota 01/06/2010 16:52:15

    Συνεχίζει ο ταρζάν, διαβάστε με προσοχή.


    http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=141169&cid=6

    Το ανέκδοτο της ημέρας
    Πρώτη καταχώρηση: Τρίτη, 1 Ιουνίου 2010, 18:45


    Σε μία άνευ προηγουμένου ντρίπλα επιδίδεται τις τελευταίες ώρες το μέλος της Εξεταστικής Επιτροπής και βουλευτής Ηλείας της Νέας Δημοκρατίας, Κώστας Τζαβάρας, σχετικά με την προσπάθεια εντοπισμού του «αγνώστου Χ» του Υπουργικού Συμβουλίου το 2008.

    Ο «άγνωστος Χ» φέρεται από ηλεκτρονικό μήνυμα αμερικανικής εταιρείας κατασκευής portal στο διαδίκτυο, να είναι αποδέκτης του 50% ενός ποσού. Αγγλιστί, στο ηλεκτρονικό μήνυμα ο αποδέκτης αναφέρεται ως «cabinet man», μέλος ή άνθρωπος του Υπουργικού Συμβουλίου.

    Ο κ. Τζαβάρας ισχυρίζεται πως η μετάφραση του όρου «cabinet man» δεν αναφέρεται σε άτομο του Υπουργικού Συμβουλίου της κυβέρνησης Καραμανλή, αλλά σε κατασκευαστή ντουλαπιών και στην καλύτερη περίπτωση επίπλων γραφείων. Ο μεταφραστικός ελιγμός του βουλευτή της ΝΔ, προφανώς και προκάλεσε θυμηδία στον πολιτικό κόσμο, αναμένεται, ωστόσο, πως θα προκαλέσει οργή στους πολίτες.

    Το περιεχόμενο του ηλεκτρονικού μηνύματος εντοπίστηκε στη δικογραφία της υπόθεσης SIEMENS, που μεταβιβάστηκε από τις δικαστικές αρχές στη Βουλή, χωρίς, ωστόσο, να διαπιστώνεται με την πρώτη τουλάχιστον ματιά σχέση μεταξύ της υπόθεσης αυτής και του ηλεκτρονικού μηνύματος.


    Τελευταία ενημέρωση: Τρίτη, 1 Ιουνίου 2010, 18:45

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ denkserotipota 01/06/2010 17:00:09

      Πράγματι, προκαλεί θυμηδία η υπόθεση, αλλά όχι αυτό που εννοούν.

      Κι ύστερα μου λέει ο πολίτικαλρηβιού ότι πολώνω το κλίμα...

      Εγώ το πολώνω;

      • greekpoliticalreview avatar
        greekpoliticalreview @ Επώνυμος 01/06/2010 18:48:36

        Αυτό που σου είπα ήταν γενικότερης υφής για το πολιτικό σύστημα Επώνυμε κι όχι για το συγκεκριμένο τραγελαφικό περιστατικό .

        Στην απάντηση που μου έδωσες συμφωνώ όσων αφορά το Πασόκ αλλά φίλε μου εγώ μιλάω για τη χώρα κι εσύ για τη ΝΔ.

        Όταν σου λέω πως κανείς από τους δυο δεν μπορεί να κυβερνήσει και να διαχειριστεί το ΠΣΑ μόνος του , εσύ μου λες να κατεδαφίσουμε το Πασόκ.

        Η αλήθεια είναι πως ούτε το ένα κόμμα ούτε το άλλο μπορούν να διαχειριστούν κοινωνικά το ΠΣΑ και γι αυτό το λόγο όταν ζητάμε κεφάλια στο δίσκο καλό είναι να σκεφτούμε και τι γίνεται μετά . Πως να το κάνουμε δηλαδή? Μόνος του ο Σαμ Δ-Ε-Ν μπορεί όπως Δ-Ε-Ν μπορεί κι ο ΓΑΠ χωρίς τον Σαμ.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 01/06/2010 19:29:25

        Βασικά, εγώ έχω προσωπικό πρόβλημα με τον ιδεοληπτικό και δόλιο ΓΑΠ, οπότε μου είναι αδύνατον να συμφωνήσω ότι "δεν μπορεί ο Σαμαράς χωρίς τον ΓΑΠ". Και να μην φέρουμε το Σαμαρά, προτιμώ τον περιπτερά της γειτονιάς, που είμαι ΣΙΓΟΥΡΟΣ ότι θα τα καταφέρει πολύ καλύτερα από τον ΓΑΠ. Ίσως να βάζαμε τον περιπτερά της γειτονιάς αν κάποιος θεωρούσε ότι ο Σαμαράς "δεν μπορεί να τα καταφέρει μόνος του" (από πού προκύπτει αλήθεια κάτι τέτοιο;), αλλά πάντως όχι τον ΓΑΠ.

        Από κει και πέρα, το ΠΑΣΟΚ έχει αποδείξει χιλιάδες φορές ότι έχει τεράστιο ζήτημα όσον αφορά το ήθος που φέρνει στην ελληνική κοινωνία. Ας πούμε: Ράλλης, Μητσοτάκης, Καραμανλής, παρέδωσαν πολύ φυσιολογικά και δημοκρατικά την εξουσία. Και τις δύο φορές που παρέδωσε το ΠΑΣΟΚ την εξουσία, άλλαξε τον εκλογικό νόμο, προκειμένου να παρεμποδίσει την μετέπειτα κυριαρχία της ΝΔ. Τώρα ο ΓΑΠ αλλάζει και το εκλογικό σώμα γεμίζοντάς το με άτομα με εχθρική προς τον Ελληνισμό συνείδηση! Ποιος μπορεί να κάνει τώρα τις συγκρίσεις;

        Όχι, τον ΓΑΠ δεν τον χρειαζόμαστε με τίποτα. Όλα τα άλλα είναι ύποπτοι συμψηφισμοί. Σε αυτή την ιστορία υπάρχει σωστό και λάθος. Τόσο απλά.

    • Σοφία avatar
      Σοφία @ denkserotipota 01/06/2010 17:49:26

      http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=141169&cid=6. Να πώς το άλλαξε ο Ταρζάν της ενημέρωσης! ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!!

      • ΒΡΑΧΟΣ avatar
        ΒΡΑΧΟΣ @ Σοφία 01/06/2010 17:50:42

        Τσίτα...

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Σοφία 01/06/2010 19:31:57

        Το "ανέκδοτο της ημέρας" έγινε σύντομα "χαμένοι στη μετάφραση".

        http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=141215&cid=6

        Ναι, τώρα τους φταίει η μετάφραση! Και το "ιδιόχειρο" σημείωμα του "Χριστοφοράκου" και η ύποπτη ένταξή του "σημειώματος" στη δικογραφία της εξεταστικής;

        Είστε όλοι συνένοχοι στην εξαπάτηση. Όλοι!

        Ούτε καν μια συγγνώμη για την εξαπάτηση του αναγνωστικού κοινού...

  27. zame avatar
    zame 01/06/2010 16:52:22

    ειναι γελιοι....και εντελώς επιπόλαιοι όμως.
    πάντως το σκορ παραμένει... 2-0.
    (ενα για το κόμμα + ενα για στελέχη)

  28. zame avatar
    zame 01/06/2010 16:53:37

    πως ελεγε ο Αλεφαντος...?
    τα παντα...ολα...! ...μεσα..!

  29. Dimi avatar
    Dimi 01/06/2010 17:02:28

    O κύριος Κώστας Τζαβάρας, πέραν της επιστημονικής του δεινότητας έχει και ένα ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ! Με με το οποίο κυριολεκτικά απονεύρωσε τον Νίκο Χατζηνικολάου χθες, στο "Πρόσωπο με Πρόσωπο".

  30. I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ avatar
    I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ 01/06/2010 17:02:43

    Λύσσαξαν 2 μέρες τώρα για το τι έγινε στο cabinet. Το αποτέλεσμα; Μια μα^ακ!α

  31. ΒΡΑΧΟΣ avatar
    ΒΡΑΧΟΣ 01/06/2010 17:06:14

    Το ALPHA μιλάει για φιάσκο...

    • denkserotipota avatar
      denkserotipota @ ΒΡΑΧΟΣ 01/06/2010 17:07:37

      Α μάλιστα, η ανακρίτρια και η υπηρεσία μετάφρασης φταίει τώρα.
      Ο φίμοτρος λέει ότι φταίει ο καρατζαφύρερ.
      Ο,τι να ναι είναι ΟΛΟΙ τους.

      • ΒΡΑΧΟΣ avatar
        ΒΡΑΧΟΣ @ denkserotipota 01/06/2010 17:25:21

        Ρεπορτάζ δευτερολέπτων τα λαμόγια...
        Πλήρωνε μακάκα Έλληνα Πρώτο Ψέμα με dvd.
        Mammma mia...Cacho...

  32. ΑΙΧΜΗΡΟΣ avatar
    ΑΙΧΜΗΡΟΣ 01/06/2010 17:10:10

    XAXAXA...KAI KΛΑΜΑ ΤΩΡΑ Ο ΤΡΑΓΚΑΣ , Ο ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ,Η ΜΑΚΡΗ
    ΧΑΧΑΧΑΧΑ
    ΧΑΧΑΧΑ

  33. ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
    ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 01/06/2010 17:21:22

    Ψέμα

    Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια

    Ψέμα είναι μια πρόταση που λέγεται από κάποιον με σκοπό να πείσει το κοινό του ότι είναι αληθής, ενώ ο ίδιος συνειδητά γνωρίζει (ή πιστεύει) ότι η πρόταση είναι αναληθής. (Εάν ο ίδιος ο υποστηρικτής της πρότασης την πιστεύει για αληθή ενώ δεν είναι, έχουμε να κάνουμε με πλάνη και όχι με ψέμα)

    Υποκατηγορίες του ψέματος

    Στην καθημερινή ζωή η έννοια του ψέματος συνδέεται με την πρόθεση της εξαπάτησης. Ωστόσο αυτή είναι μόνο μια κατηγορία ψεμάτων. Δηλαδή, ένας άνθρωπος λέει ένα ψέμα όταν προσπαθεί να πείσει κάποιον ότι αυτό που λέει είναι αλήθεια ενώ ο ίδιος έχει αμφιβολίες προς την αλήθεια της πρότασης ή γνωρίζει όντως ότι είναι αναληθής. Μια πρόταση μπορεί να εξεταστεί ως προς την αλήθεια της και να αποδειχτεί ψευδής ή αληθής. Δεν είναι όμως απαραίτητο να αποδειχτεί κάτι ψευδές ώστε να χαρακτηριστεί ως ψέμα. Μια αληθινή πρόταση μπορεί τελικά να χαρακτηριστεί ψέμα όταν αυτός που την λέει έχει αμφιβολίες. Παράδειγμα: Όταν κάποιος λέει "Ο ουρανός είναι γαλάζιος", παρότι γνωρίζουμε τώρα ότι είναι γαλάζιος και μπορούμε να το εξηγήσουμε, όταν αυτός ο άνθρωπος αγνοεί ή έχει αμφιβολία ότι είναι γαλάζιος τότε αυτή η αντικειμενική αλήθεια τελικά μπορεί να χαρακτηριστεί ως ψέμα.
    Ακόμα και αν δεν έχει καμία αμφιβολία για κάποια πρόταση, η εξέταση της πρότασης και η αδυναμία να αποδειχτεί αληθής τότε καθιστούν την πρόταση ως ψέμα. Παράδειγμα: Όταν κάποιος λέει ότι έχει μέσα στο δωμάτιο του έναν αόρατο ροζ ελέφαντα που κανείς δεν μπορεί να αγγίξει, να νιώσει ή να αντιληφθεί με οποιονδήποτε τρόπο και είναι 100% σίγουρος ότι υπάρχει, επειδή αδυνατούμε με τα μέσα που διαθέτουμε να επαληθεύσουμε αυτή τη πρόταση τότε χαρακτηρίζεται ως ψέμα.
    Μια ακόμα υποκατηγορία ψέματος εμφανίζεται όταν κάποιος εσκεμμένα δεν δίνει απαντήσεις σε ερωτήματα με σκοπό ή την ελπίδα το κοινό του να πιστέψει αυτό που ο ίδιος θέλει. Παράδειγμα: Όταν ένας δημοσιογράφος ρωτάει έναν πολιτικό να διευκρινήσει κάποιες πτυχές σε ένα θέμα και ο πολιτικός εσκεμμένα αποφεύγει την απάντηση με σκοπό ο δημοσιογράφος να νομίζει ό,τι θέλει τότε η αρχική θέση του πολιτικού στο θέμα μπορεί να χαρακτηριστεί ψέμα.
    Τα 'λευκά' ψέματα είναι μια υποκατηγορία που φαινομενικά δεν έχουν κανέναν αρνητικό αντίκτυπο. Είναι μικρά ψέματα που κάποιος μπορεί να πει, στη πλειοψηφία για να αποφύγει μια άβολη ή άχαρη κατάσταση. Παράδειγμα: Όταν ένα παιδί δεν έχει φάει για μεσημέρι και η μητέρα του το ρωτάει αν έχει φάει και απαντάει "Ναι, έχω φάει" με σκοπό να βγει να παίξει. Τα λευκά ψέματα στην πραγματικότητα απέχουν πολύ λίγο από τα ψέματα. Η γνώση ότι κάποιος λέει τέτοιου είδους ψέματα τελικά δημιουργεί την ίδια έλλειψη εμπιστοσύνης από το κοινωνικό σύνολο.
    Στο μικρό δοκίμιο On Bullshit o Χάρυ Φράνκφουρτ διαφοροποιεί την έννοια του ψέματος από αυτή του bullshitting, ελληνιστί 'μαλακίες'. Σύμφωνα με τον Χάρυ Φράνκφουρτ λοιπόν, όποιος λέει ψέματα έχει στο μυαλό του πάντα την έννοια της αλήθειας. Αντιθέτως ο bullshitter δεν ενδιαφέρεται καθόλου για την αλήθεια και μπορεί να πει κάποια πρόταση μόνο και μόνο για να δώσει μια εντύπωση της πραγματικότητας - μπορεί να είναι αληθής ή ψευδής βέβαια. Παράδειγμα: Όταν κάποιος, έπειτα από πίεση σε ένα θέμα που δεν τον ενδιαφέρει καθόλου και δεν πρόκειται να ασχοληθεί, λέει μια άποψη για ένα θέμα μόνο για να ευχαριστήσει τον συνομιλητή του ώστε να σταματήσει να τον πιέζει.
    Ανακτήθηκε από "http://el.wikipedia.org/wiki/

    • ΒΡΑΧΟΣ avatar
      ΒΡΑΧΟΣ @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 01/06/2010 17:26:39

      Nα βάλουμε link, τα site του ομίλου...

      • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
        ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ ΒΡΑΧΟΣ 01/06/2010 17:29:40

        ΤΕΛΟΙΟ!!!!!

  34. Ηλίας avatar
    Ηλίας 01/06/2010 17:25:38

    Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ρε μιλάμε έχω λιώσει ρεεεεεεεεεεεε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Όλοι MEGA στις 8 λέμεεεεεεεε!!!!!!!!!!!!111

    • ΒΡΑΧΟΣ avatar
      ΒΡΑΧΟΣ @ Ηλίας 01/06/2010 17:27:27

      Μακρή...γαιδούρα...

  35. ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
    ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 01/06/2010 17:28:31

    και μια παροιμια...

    Τον γάιδαρο, όσο και να τον στολίσεις, άλογο δεν γίνεται.

    αποψε θα γελασει και ο χαρος...χα χα..

  36. Κώστας avatar
    Κώστας 01/06/2010 17:36:26

    Πολλοί πολιτικοί ντρέπονται, φοβούνται και δεν κυκλοφορούν άνετα στους δρόμους της Αθήνας.
    Πότε επιτέλους θα φοβούνται να κυκλοφορούν από το φόβο της γιούχας οι κκ.Πρετεντέρης-Τσίμας- Τρέμη- Αυτιάς- ΔΟΛιοι αρθρογράφοι- Μάκηδες- Θέμοι-Πολίτης- Παπαχελάς και άλλοι πολλοί που ξεχνώ;
    Πότε θα έρθει η ώρα να εισπράξουν το αντίτιμο της διαπλοκής τους με κόμματα και πρόσωπα και πότε θα νοιώσουν πως ο κόσμος τους αποστρέφεται για το κουτόχορτο που σε κρίσιμες στιγμές τον ταίζουν;
    Εβαλάν μπροστά τους πολιτικούς και νόμιζαν πως καθάρισαν....

  37. ΑΙΧΜΗΡΟΣ avatar
    ΑΙΧΜΗΡΟΣ 01/06/2010 17:38:37

    τα μαθες τα νεα πατερα??
    γελαει ολη η Ελλαδα.....
    χαχαχα
    χαχχχα
    αχαχαχα

  38. tiramola avatar
    tiramola 01/06/2010 17:42:38

    γαμώτο την ψωνίσαμε , δεν πειράζει στο δεύτερο ημίχρονο θα ανατρέψουμε το εις βάρος μας σκορ...

    • ΒΡΑΧΟΣ avatar
      ΒΡΑΧΟΣ @ tiramola 01/06/2010 17:59:37

      Μην υποβιβάζετε την συζήτηση με όρους ποδοσφαιρικού περιεχομένου...
      Υπάρχουν ετοιμοι κορνέδες, χα , χα, χα , χα...

  39. ΒΡΑΧΟΣ avatar
    ΒΡΑΧΟΣ 01/06/2010 17:46:07

    Χαμογελάτε. Κάνει τους άλλους να ανησυχούν...

  40. Mak avatar
    Mak 01/06/2010 17:50:55

    Αγγλικά του καμπινέ....

    Γελοίοι, θρασύτατοι και απελπισμένοι να βρούνε έστω ένα νεοδημοκράτη πολιτικό που να πήρε μίζα!

    Και για να σας ξενερώσω λίγο, φαντάζεστε να έχουν κάνει ανάλογη μετάφραση και στους όρους του ΔΝΤ που υπέγραψαν;;;;;;.......

    Ωωωωωωωωωωωωωωωωωχχχχχχχ!!!!!!.....

    • ΒΡΑΧΟΣ avatar
      ΒΡΑΧΟΣ @ Mak 01/06/2010 17:58:14

      Εκεί δεν χρειάζονται μετάφραση. Δικά τους είναι τα μέτρα...
      Το ΔΝΤ χρειάζεται μετάφραση. Δεν καταλαβαίνουν από υψηλή ΓΑΠεια πολιτική...

  41. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 01/06/2010 18:03:58

    Δύο σκέψεις:
    ή βρισκόμαστε μπροστά σε μια προσχεδιασμένη επικοινωνιακή εξαπάτηση
    ή δεν μπορούν να μεταφράσουν σωστά ένα αγγλικό κείμενο
    ή και τα δύο (τρεις τελικά; ε, έχασα το μέτρημα πια)

    Σε κάθε περίπτωση αυτό που μειώνεται και χάνει κύρος είναι κυρίως ο θεσμός των εξεταστικών επιτροπών. Ο τρόπος που λειτουργούν κλπ κλπ.

    Και αυτό που κερδίζει είναι η θολούρα και η πόλωση και το ταμπούρωμα των πολιτών πίσω από τις "παρατάξεις", για το ποια είναι η σωστότερη. Την ώρα μάλιστα που κατεξοχήν ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να γίνει τέτοια πόλωση.

    Σε καμμία περίπτωση πάντως δεν υπηρετείται το δημόσιο συμφέρον. Το δικό μας συμφέρον δηλαδή. Και το δικό μου.

    Διότι εγώ και κάθε άλλος πολίτης έχουμε έννομο συμφέρον να λειτουργούν οι δημόσιοι άρχοντες σύννομα.

    Αν κάποιος διέπραξε τέτοιο ατόπημα, όποιος και να είναι αυτός, σίγουρα θα πρέπει να υπάρχει κάποιος τρόπος να μην περιμένουμε πάλι μία τετραετία για να τον "τιμωρήσουμε πολιτικά" με μη επανεκλογή του, εμείς οι πολίτες.

    Για τέτοιες περιπτώσεις, που φθείρουν το κύρος των αναιμικών μας δημοκρατικών θεσμών, θα πρέπει να βρούμε πιο άμεσους τρόπους τιμωρίας. Δεν ξέρω τι. Αλλά η "πολιτική ευθύνη" του καθενός, εμένα δεν με καλύπτει.

    Δεν θέλω την πολιτική ευθύνη του κάθε κ. Μαντέλη. Θέλω τα λεφτά του δημοσίου στο ταμείο τους.

    Και μια υπόθεση ακόμη να κάνω: Αν τώρα εμφανιστούν πράγματι ευθύνες, αληθινές και όχι κατασκευασμένες, για κάποιον υπουργό της ΝΔ ή άλλο σημαίνον στέλεχος της ΝΔ σχετικά με την Ζήμενς, πως να γίνουν πιστευτές μετά από αυτή την, κατά τα φαινόμενα, μεθόδευση;

    Κιαν συμβεί δηλαδή κάτι τέτοιο, ποιος θα είναι ο χαμένος; Πάλι εγώ, και ο μέσος πολίτης, ο συμπατριώτης μου που αγωνιά κάθε μήνα να πληρώσει τους λογαριασμούς του σπιτιού και της δουλίτσας του.

    Ε βαρέθηκα πια. Τους βαρέθηκα όλους. Εχω μια δυο ελπίδες. Αλλά σε πολύ συγκεκριμένα πρόσωπα. Λίγο στον κ. Σαμαρά, λίγο στον κ. Καμμένο. Αλλά όχι σοβαρά πράγματα. Διότι το κλίμα και το περιβάλλον μέσα στο οποίο δρουν αυτοί οι άνθρωποι και η νοοτροπία με την οποία είναι εμποτισμένοι, δεν επιτρέπει πολλές ελπίδες. Κύκλους κάνει η ελληνική ιστορία και ξαναγυρνάει στα ίδια.

    Και τι να περιμένει κανείς και από την δικαιοσύνη. Οταν η ηγεσία της διορίζεται από έναν υπουργό. Να σας θυμίσω ορισμένους υπουργούς δικαιοσύνης (και άλλους, και άλλους) του παρελθόντος μοιράζοντάς σας και μαντήλια για να κλάψουμε μαζί.

    Και για να προωθήσω και την αρχική μου σκέψη παραπέρα: Τι θα κάνουμε αν κάποια μέρα αποδειχθεί ότι κάποιος από αυτούς τους υπουργούς δικαιοσύνης ομολογήσει όπως προχθές ο κ. Μαντέλης ότι έλαβε χορηγία από μία πολυεθνική που προμηθεύει το δημόσιο; Τι προβλέπει το σύνταγμα; Οι νόμοι;

    Πόσο έγκυρες μπορούν να θεωρηθούν οι "διοικητικές" (ναι τι να σου πω) πράξεις, δηλαδή οι διορισμοί που προανέφερα, ενός τέτοιου ανθρώπου που θα μας δήλωνε ότι δέχθηκε "χορηγία";

    Τι ψάχνω ε; Ψύλλους στ'άχυρα. Εδώ η πρώτη μεταπολιτευτική κυβέρνηση ορκίστηκε από τον στρατηγό Γκιζίκη.

    Θραξ Αναρμόδιος

  42. Νίκος avatar
    Νίκος 01/06/2010 18:16:37

    Ε, αυτο ειναι ανεπαναληπτο. Χαχαχαχαχα! Δεν εχουν ουτε εναν της προκοπης να μεταφρασει τα Αγγλικα.
    Ειναι ντιπ κατα ντιπ ασχετοι, που λεμε στο στο χωριο μου. Και θα σωσουν την Ελλαδα;
    Αχαχαχαχαχαχαχα!

    • Θραξ Αναρμόδιος avatar
      Θραξ Αναρμόδιος @ Νίκος 01/06/2010 18:53:05

      Εχουν.

      Ο ίδιος ο κ. Βαλυράκης μιλάει δυο τρεις γλώσσες νομίζω. Και ενάμισυ χρόνο έγκλειστος στην Αλβανία (τι καλοί άνθρωποι αυτοί οι γείτονες, τον βάλαν μέσα για παράνομη είσοδο) μπορεί να έμαθε και αλβανικά να μιλάει. Δεν είναι τυχαίος άνθρωπος.

      Γι' αυτό αυτή η υπόθεση μπάζει από παντού.

      Θραξ Αναρμόδιος

  43. Φ.Σ. avatar
    Φ.Σ. 01/06/2010 18:23:17

    Είμαστε για γέλια και για κλάματα λέω εγώ.......Περιμένουμε από τις εξεταστικές!!!! ΤΙ περιμένουμε???? να ψάχνουν αυτοί λέει να βρουν τις μίζες, και στο μεταξύ γεμίζουν τις τσεπούλες τους με χρήμα που κόψαν και κόβουν από όλους εμάς.
    Αλλά θα λύσουν το μυστήριο οι του MEGA τώρα-τώρα ψάχνουν.........ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  44. Νίκος avatar
    Νίκος 01/06/2010 18:24:31

    Σ'αυτη την κυβερνηση συγκεντρωνεται ολη η νεοελληνικη τσαπατσουλια, προχειροτητα, αβελτηρια, ψευδολογια, ραγιαδισμος, υποταγη και μοιρολατρια. Ειναι αστειο να βλεπεις νεοπλουτους -μουρχεται να πω βλαχους αλλα οι βλαχοι ειναι οι πιο αυθεντικοιΕλληνες- στην ΤΒ να ανακατευουν Αγγλικα με ελληνικα για να φανουν 'ανωτεροι" των ιθαγενων με τα σπρεντς και τα οφσιορ. Διατρητες συνειδησεις ανημπορα ανθρωπακια που εχουν, εν πολλοις, μεταφερει τις αστειες εθνικες τους ανεπαρκειες, διοτι περι αυτων προκειται, και στο λαο. Το επισημο πολιτευμα απο το 74 και εκτοτε ειναι η ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΗ ΕΛΕΕΙΝΟΚΡΑΤΙΑ. Ανθρωπακια που ντρεπονται, πανω απ' ολα, που ειναι Ελληνες.
    Λοιπον Παραγοντες, ειχα δικιο ή οχι οταν τους αποκαλουσα ΒΛΑΚΕΣ;

  45. ΑΙΧΜΗΡΟΣ avatar
    ΑΙΧΜΗΡΟΣ 01/06/2010 18:29:21

    ΤΟ ΚΚΕ ΕΒΓΑΛΕ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΟΤΙ ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΣΤΗΝ ΔΙΚΟΓΡΑΦΙΑ
    ΑΡΑ?
    ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟ ΕΒΑΛΕ...
    ΠΟΙΟΣ?
    ΚΥΡΙΕ ΒΑΛΥΡΑΚΗ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ?

  46. Φ.Σ. avatar
    Φ.Σ. 01/06/2010 18:30:06

    Η Προπαγάνδα του ΠΑΣΟΚ σε όλο της το μεγαλείο! Μόνο που δεν βρήκαν ένα μεταφραστή της προκοπής.
    ΑΛΛΟΙΜΟΝΟ.......................

  47. Φ.Σ. avatar
    Φ.Σ. 01/06/2010 18:32:36

    Μα νομίζουν ότι τρώμε κουτόχορτο???????????!!??!?!?!???????

  48. thespieys avatar
    thespieys 01/06/2010 18:51:18

    ΠΑΣΟΚ = Πατέρα Αναπαύσου Συνεχίζω Ολική Καταστροφή!

    Exω ρίξει τρελο γέλιο με τα ΠΑΣΟΚια σημερα, αντε να τους κανει ο Τζεφρυ κανενα φροντιστηριο εκει στη Μεταφραστικη Υπηρεσία του Υπουργειου Εξωτερικών Τεμενάδων!

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ thespieys 01/06/2010 19:00:52

      Καλά εσύ, εδώ ξεκαρδιστήκανε στο ΜΕΓΚΑ όλοι μαζί, δεν ξέρανε πώς να το κρύψουνε το γέλιο ο Τσίμας και η Τρέμη στην αρχή, αλλά όταν είδαν τον Πρετεντέρη να το ευχαριστιέται αφεθήκανε κι αυτοί!

  49. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 01/06/2010 18:56:11

    Μία σειρά απλών αγγλικών όλη κι όλη, και τα λάθη στην επίσημη μετάφραση του υπ. Εξωτερικών είναι τρία!!!
    Κανονικά Τζιμάνια. Παίρνουν και ειδικό επίδομα;

  50. etsi_kai_allios avatar
    etsi_kai_allios 01/06/2010 18:59:20

    τζαβάρα υποκλίνομαι... ο άνθρωπος δεν παίζεται.. στο μεγα τους τα είπε μια χαρά. μέχρι και η τρέμη υποκλίθηκε. ο πρετεντέρης δεν άντεξε, λύθηκε στα γέλια! ε, ρε πασόκια, ρεζίλι γίνανε. Μόλις τους είπε όμως "Πρώτο Θέμα + ΤΑ ΝΕΑ" του είπανε μάνι μάνι "Κύριε Τζαβάρα βάλτε μια άνω τελεία" και διάφορα νταβατζίδικα..

    Πιστεύω ότι η συνάντηση του Μπόμπολα-Σαμαρά κάτι μέρες πριν την αποχώρηση του από το Θέμα και το πρωτοσέλιδο της εφημερίδας την Κυριακή προφανώς ΔΕΝ ήταν τυχαία..

  51. Asterix avatar
    Asterix 01/06/2010 19:28:24

    Χααααα χα χα χα χα!
    Τους ψήφισαν για τις ξένες γλώσσες και για τα γυμνασμένα κορμιά τους.
    Και... ΤΕΛΙΚΑ ΟΥΤΕ ΑΓΓΛΙΚΑ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ;
    Τότε... τι σκ@τά αυτοί οι γρόθοι;

    • Asterix avatar
      Asterix @ Asterix 01/06/2010 19:29:24

      (υιοθέτησα το "γρόθος" διότι πολλά μου ήρεσε)

      • Σοφία avatar
        Σοφία @ Asterix 01/06/2010 19:52:50

        Και εμένα μου άρεσε!! ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ
        ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!!!!!!

  52. ssd avatar
    ssd 01/06/2010 19:33:35

    Θεέ μου ποιοι μας κυβερνάνε?????

  53. ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
    ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 01/06/2010 19:34:19

    Σας επαναλαμβανω..ο κ.Τζαβαρας ειναι ενα εξαιρετος επιστημων και αξιος πολιτικός.
    Και αν ρωτατε που το ξερω...ε το ξερω...μη θελετε να τα μαθαινετε ολα!!!

  54. ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
    ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 01/06/2010 19:46:43

    Και επειδή πολυ φορτιστικαμε αυτο τον καιρο..και επειδή ο δρομος μας ειναι μακρύς....και επειδη τα δυσκολα τώρα ερχοναται.....και επειδή τα τραγουδια πολλες φορές τα λενε πιο απλά...προτεινω

    http://www.youtube.com/watch?v=IaNUT2ymbjA&feature=related

    Μεγάλη νυχτερίδα τρέφεται
    απ' τη νιότη σου
    γι' αυτό νωρίς βραδιάζει
    πριν χορτάσεις
    το μεσημέρι καίει
    στα ψηλά τα δώματα
    το κύμα του ξανθό
    λούζει τους δρόμους

    Πεθαίνεις με τους ποιητές
    κάθε ηλιοβασίλεμα
    τα χέρια σου μυρίζουν
    απ' τα μαλλιά τους
    χτυπάει η καμπάνα
    που δεν πιστεύεις πια
    σε ξένη αυλή συνομιλείς
    με το φεγγάρι

  55. δρόμος avatar
    δρόμος 01/06/2010 19:54:15

    μπορεί να είσαι κολλημένος, αλλά τελικά μάλλον είσαι καλός χαρακτήρας τιραμόλα μου φαίνεται

    • tiramola avatar
      tiramola @ δρόμος 01/06/2010 20:22:51

      Ευχαριστώ πολύ , νάσαι καλά.
      Δεν ξέρω που θα κάτσει το σκορ τελικά , περιθώρια να πέσει η υπόθεση ζιμενς στα μαλακά δεν υπάρχουν αφού η κάθαρση που έχουν αποφασίσει από κοινού ΓΑΠ-Σαμαράς είναι η τελευταία αμυδρή ελπίδα διάσωσης μέρους του υπάρχοντος πολιτικού προσωπικού και αν..
      Η ουσία όμως είναι άλλη και κανένας δεν δίνει μιά σαφή απάντηση γιατί η φυσιολογική εξέλιξη διαρκούς καλυτέρευσης της ζωής κάθε νέας γενιάς έχει έρθει τούμπα.
      Και όχι μόνο δεν εξηγούν αλλά δεν διαφαίνεται και από πουθενά διέξοδο αφού στερούνται και ιδεών.
      Τώρα θέλεις το σκορ στο 8-6 ή 12-7?
      Θα τελειώσει κάποτε.
      Εκείνο που θα έχει μείνει (δεν ξέρω για πόσα χρόνια) θα είναι άνθρωποι και ξεροκόματα.
      Και είμαστε πολλοί αυτοί που δεν φταίμε...

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ δρόμος 02/06/2010 08:21:43

      δυστυχώς θα μείνει και κάτι πολύ χειρότερο, που θέλει τιτάνειο αγώνα για να αντιστραφεί, και αυτό είναι οι χαλαρωμένες συνειδήσεις των ανθρώπων ("έλα μωρέ τώρα.."), και ξέρεις καλά ποιός το δίδαξε αυτό από το 1981.
      Γιαυτό άσε το ποδόσφαιρο και πιάσε την ορειβασία, θα χρειατούμε άγριες τεχνικές.

  56. ΟΔΥΣΣΕΑΣ avatar
    ΟΔΥΣΣΕΑΣ 01/06/2010 19:58:02

    Πρώτο θέμα!!!

  57. Asterix avatar
    Asterix 01/06/2010 20:16:47

    Ρήγα, παραβιάζεις ανοιχτές θύρες.
    Ο Τζαβάρας είναι γάτος.
    Μην επιμένεις.

  58. eo avatar
    eo 01/06/2010 20:22:57

    τελικά πως βρεθηκε το εγγραφο στην δικογραφια η εστω στην επιτροπη; αν βρεθηκε στην δικογραφια σε ποιον απευθυνοταν το fax μηπως εχει κατι εν δυναμει υποπτο που πρεπει να εξετασουμε πριν αποφανθουμε οριστικα;
    Αλλα αν το βαλαν εκ των υστερων οπως λεει το ΚΚΕ μηπως προκυπτει πολιτικο αδικημα μεγιστης ταξεως, υποκλοπη προσωπικου εγγραφου του επιχειρηματια απο κανενα προθυμο του πασοκ και παρεσειφρησει στην δηθεν δικογραφια, πραγμα που ειναι σοβαρο ποινικο αδικημα.
    τι εχει συμβει στο αυτο το τομεα;

  59. exomatiakaivlepo avatar
    exomatiakaivlepo 01/06/2010 20:23:08

    Άλλο Ντουλάπα και άλλο Πατάτα !!!

    http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2010/06/blog-post_6872.html

  60. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 01/06/2010 20:28:40

    Πλάκα πλάκα ιλαροτραγωδία : δηλαδή η αξιότιμη αξιοσέβαστη και αξιέπαινη εξεταστική μάλλον προσπαθεί να μοιράσει σαν τον Καραγκιόζη: μία σου μία μου ίσα βάρκα ίσα νερά.
    Από όλους τους βουλευτές μας δεν ξέρουν ποιοι λαδώθηκαν; Ας καταθέσουν Ε1 και Ε9 όταν μπήκαν στη Βουλή και σήμερα. Θέλουν πχ να μας πείσουν ότι τις μίζες για τα υποβρύχια τις ψάχνουμε; ότι της πήρε κάποιος άνθρωπος του καμπινέ που έφτιαχνε ντουλάπια; για τα βαγόνια; για τα οπλικά συστήματα; για τον ΟΤΕ; για τον ΟΣΕ;
    Ντιπ ζώα είναι οι βουλευτές μας; δεν πάνε σε γιορτές συναδέρφων; δεν βλέπουν που ζουν και πως ζουν; πχ ούτε ένας δεν είχε πάει στον Ακη για χρόνια πολλά; αλλά τώρα τον κοιτά η επιτροπή διαφάνειας; και καλά στον Τσουκάτο που παραδέχτηκαν όλοι ότι 1.000.000 μπήκε στο κόμμα τι έγινε; ότι προβλέπει η νομοθεσία ή θα περιμένουμε 17 χρόνια σαν το βοσκόπουλο;
    Η γερμανική δικαιοσύνη και η γερμανική Βουλή έχει σελίδες με μίζες. Ζήτησε κανένας ονόματα; μήνυσε πχ κανένας βουλευτής μας είτε Καμμένος είτε Βαλυράκης είτε Αιβαλιώτης είτε Παφύλης είτε Παπαδημούλης τη SIEMENS ζητώντας αποζημίωση εν ονόματι του Ελληνικού κράτους; Μήνυσε κανένας τη Βόννη πχ που ως διάδοχος της ΛΔΓ έδινε μίζες για δουλειές σε ντόπιους θεσμούς; στα πρακτικά στη Βόννη δεν είναι; Η χώρα δεν ζημιώθηκε κατά το ποσό της μίζας το ελάχιστο; Ας ρωτήσουν τον Φάκτορα, την Μπουγάτσου, τον Τέλογλου πχ.
    Αλλά εμείς έχουμε τους ανθρώπους των καμπινέδων (cabinet man) και ζητώ συγνώμη για την μετάφραση αλλά δεν δουλεύω και στο ΥΠΕΞ.
    Καληνύχτα Ελλάδα απλά περιμένω το μπαμ το χειμώνα, ήδη για τους πολίτες έχουμε στάση πληρωμών οι ξένοι μας απόμειναν για τίτλους τέλους..... το ανέκδοτο που δημιουργήθηκε από μια ναυμαχία (και εννοώ οι δομές του συστήματος) έλαβε τέλος...και μακάρι να βγω ψεύτης και να μην είναι αιματηρό το φινάλε.

  61. firiki2010.wordpress.com avatar
    firiki2010.wordpress.com 01/06/2010 20:50:07

    Περισσότερο από την εμπάθεια με ανησυχεί η ασχετοσύνη. Τελείωσε! Οι άνθρωποι είναι επικίνδυνοι! Ως ελαφρυντικό τους αναγνωρίζω ότι ενίοτε είναι διασκεδαστικοί.

    • tiramola avatar
      tiramola @ firiki2010.wordpress.com 01/06/2010 20:56:00

      Μην τρελαίνεσαι ρε φιρίκι , ένα λάθος έγινε..
      Πως κάνεις έτσι?
      Εσύ είσαι ο mr. perfect?

      • Ο Ιθαγενής avatar
        Ο Ιθαγενής @ tiramola 01/06/2010 21:11:01

        Προς τους βουλευτές, ο κ. Βαλυράκης είπε ότι το έγγραφο ήταν ανακάλυψη της ομάδας του ΠΑΣΟΚ και ότι γι' αυτό το λόγο το κράτησε μαζί του το Σαββατοκύριακο.

        Με το έγγραφο αυτό η Επιτροπή ζήτησε πληροφορίες, ενημέρωσε ο κ. Βαλυράκης τους δημοσιογράφους, από την ελληνική Αρχή καταπολέμησης του μαύρου χρήματος, η οποία με τη σειρά της ζήτησε τη συνδρομή της αντίστοιχης αμερικανικής Αρχής (FINCEN). Η τελευταία ενημέρωσε ότι η εταιρεία Built-it LTD που αναφέρεται στο mail είναι υπαρκτή, δεν έχει δοσοληψίες με τη Siemens, ούτε έχει εμπλακεί σε δωροδοκίες.

        in.gr

        Λάθος; σωστά περιμένω λοιπόν τον κύριο Βαλυράκη να βγει δημόσια και να πει ότι έκανε λάθος και το θέμα τελείωσε. Συμφωνείς; ένα δημόσιο και ειλικρινές: έκανα λάθος. Τι απλούστερο;

      • tiramola avatar
        tiramola @ tiramola 01/06/2010 21:33:13

        Μάλλον χαμένοι στη μετάφραση είναι Ιθαγενή.
        και πριν βγει να ζητήσει συγνώμη θα περιμένει αύριο να ακούσει τι θα πει ο Κάτσικας.

        Εν πάσει περιπτώσει εμένα μου τη δίνει μερικές φορές με κάποιους σαν τον φιρίκι.
        Γιατί ούτε και εσύ αναρωτιέσαι γιατί ενώ όλη η Ελλάδα υποψιάζονταν ότι πίσω από τον ρόκο ήταν ο Μαντέλης εδώ και χρόνια έπρεπε να αλλάξει η κυβέρνηση για να κινηθεί μιά διαδικασία διελεύκανσης.
        Και αφού ο φιρίκης έχει τέτοια "ευκολία" στους χαρακτηρισμούς πως θα χαρακτήριζε την ανεξάρτητη δικαιοσύνη που επί χρόνια ήταν χαμένη στη δικογραφία?
        Εντάξει τώρα , ενώ ζητάμε την αλήθεια υποβαθμίζουμε την προσπάθεια με πρώτη ευκαιρία από μιά μαλακία..
        Τον έχει για μαλάκα ο φιρίκης τον Βαλυράκη , δεν τον χωνεύει...
        Αλλά τόσο μαλάκας ώστε να στήσει τέτοιο σχέδιο , ε έλεος..

      • firiki2010.wordpress.com avatar
        firiki2010.wordpress.com @ tiramola 01/06/2010 22:23:24

        Αγαπητέ tiramola
        Συγγνώμη που σου την δίνω! Δημιουργείται μέγα θέμα επί τριήμερο, βγάζουμε στα μανταλάκια τη ΝΔ αλλά και το πολιτικό σύστημα -αναιτίως στη συγκεκριμένη περίπτωση- και σήμερα κάποιοι πράσινοι δημοσιογράφοι επιμένουν να λένε ότι έφταιξε η ΝΔ. Θα σου έλεγα να ρίξεις μια ματιά στο blog για να καταλάβεις ότι δεν με θεωρώ mr. perfect αλλά η σχετική ανάρτηση έχει τίτλο "ουστ βρε ρεζίλια!" και θα συγχιστείς. Αφορά πάντως κυρίως ορισμένους εμπαθεί και άσχετους (συγγνώμη που επιμένω) δημοσιογράφους.
        Πάντως ειλικρινά απορώ που εσύ τουλάχιστον προσπερνάς το θέμα τόσο χαλαρά.Στο πρώτο σχόλιο νόμισα πως έκανες πλάκα.

      • tiramola avatar
        tiramola @ tiramola 01/06/2010 22:32:48

        Και επειδή βγήκε η ΝΔ στα μανταλάκια επί τριήμερον τί έγινε?
        Μετά τις 3 μέρες έπαψαν να ενημερώνονται οι πολίτες?
        Δηλαδή σήμερα όλοι δεν ξέρουν ότι επρόκειτο για επιπλοποιό και για τη γκάφα Βαλυράκη?

  62. Aggelos avatar
    Aggelos 01/06/2010 21:04:49

    http://karfotiko.blogspot.com/2010/06/blog-post_3972.html

    το μουσειο ακροπολης το γεμισε καλαματιανους ο σαμαρας..κριμα..για να μη λεμε μονο για τη τζακρη.. γιατι ρε αντωνη?

    παντως συνεχιζω να τον πιστευω για τις ιδεες του..

  63. ευτυχια avatar
    ευτυχια 01/06/2010 21:24:53

    TO : CABINET MAN

    Dear Sirs,

    Please advise us if your good company could possibly make a window display system for a really strange animal of rare species called Vallirakis Sifis, PASOK. The system will be installed in the building of the Greek Palriament and must be fire proof.

    Yours,
    Some Greek Idiot

  64. τάσος avatar
    τάσος 01/06/2010 21:26:01

    ο Σήφης Βαλυράκης δεν ήταν που έκανε να πάει στην Αμερική και τον κρατήσαν στο αεροδρόμιο 10 ώρες; αυτός πόσο σοβαρός μπορεί να είναι;

  65. ευτυχια avatar
    ευτυχια 01/06/2010 21:28:17

    ΠΑΣΟΚ : Ενα Κόμμα χαμένο στη μετάφραση ή μπερδεμένο στα μνημόνια, που γίνονται μνημόσυνα των συνταξιούχων και των αδυνάτων.
    ΠΑΣΟΚ: Νεοφιλελεύθερος Σοσιαλισμός
    Ο θίασος του Γιωργάκη έχει γίνει απο καιρό επικίνδυνος.

  66. Asterix avatar
    Asterix 01/06/2010 21:38:18

    Είμαστε πάντως πολύ αυστηροί.

    Ο σκοπός ρε παιδιά, είναι να πιάνουμε το γενικό νόημα. Να μην κολλάμε στις λεξούλες!

    Το γενικό νόημα είναι ότι η ΝΔ είναι χειρότερη από το Πασόκ. Τελεία. Τι δεν καταλαβαίνετε; Αν χρειαστεί, θα φέρουμε ακόμα πολλά e-mail για να το αποδείξουμε. Κάποιο θα μας κάτσει. Ωραία. Αυτό με το "γκαμπινέ", δεν πέρασε.Μας γκαντέμιασε αυτός ο Τζαβάρας.

  67. tzager avatar
    tzager 01/06/2010 21:38:49

    Μεγάλη πατάτα! Οι καυτές όμως έρχονται...

  68. loretta avatar
    loretta 01/06/2010 21:48:12

    Απορω το ΓΙΩΡΓΟ ως γνωστης άπταιστων ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΩΝ οταν ακουσε την ελευθερη μεταφραση του πανεξυπνου και γλωσσομαθέστατου κυριου ΒΑΛΥΡΑΚΗ και των μεταφραστων του υπουργειου ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ πως δεν αυτοκτονησε!! CABINET MEMBER κυριοι οχι cabinet man!

    ελεοςςςςςς

    Να σκισουν τα πτυχια τους τα σουργελα ολα!!

    • Asterix avatar
      Asterix @ loretta 01/06/2010 21:59:57

      Εμ, γιαυτό βρε Λορέττα πιο πάνω φώναζα ότι ούτε ποδήλατο ξέρουν, αλλά ούτε και Αγγλικά. Αφού "cabinet man" σημαίνει "ντουλαπάς" σε όλες τις διαλέκτους της Αγγλικής. Απ' την άλλη, το cabinet του Βαλυράκη έχει members και όχι men ή women.

      Θα το ξαναπούμε για να το εμπεδώνουμε: Οι άνθρωποι είναι γρόθοι.

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ loretta 01/06/2010 23:40:58

      loretta,

      Ἄν ρωτοῦσαν τό γνήσιο τέκνο τῶν ΗΠΑ θά τούς ἔλεγε "cabinet maker", "cabinet man" εἶναι Ἑλληνικά-Ἀγγλικά. Ἐπίσης θά τούς ἔλεγε ὅτι "ὑπουργός" καί στά Βρεταννικά καί στά Ἀμερικάνικα Ἀγγλικά μεταφράζεται "cabinet member."

      Μέ ἀγάπη,

      Φωτεινή ἀπό Ἀλαμπάμα, ΗΠΑ

  69. ευτυχια avatar
    ευτυχια 01/06/2010 21:48:19

    Πάντως πόσο γυφτοι μπορεί να ήτανε? Λεμονοστίφτες, ντουλάπια, τηλεφωνικά κέντρα, βαφτίσια !!Ντύνει, στολίζει, νοικοκυρεύει!!

  70. ευτυχια avatar
    ευτυχια 01/06/2010 21:50:51

    TO CABINET MAN

    Dear Sirs,

    Please advise us if your good company could make a window display system for a strange animal of very rare species called Vallirakis Sifis.
    The system will be applied in the corridor of Greek Parliament building and must be fire proof.

    Yours,
    Some Greek Idiot

  71. πολίτης avatar
    πολίτης 01/06/2010 22:01:55

    Τελικά θα μας βρείτε έναν έστω υπουργό της ΝΔ που να έχει πάρει μίζα; Έτσι, για να μη λέμε ότι χάσαμε τζάμπα τις εκλογές ρε αδέρφια! Κρίμα είμαστε κι εμείς, πώς να την κάνουμε την ρημάδα την κάθαρση; Με υποψίες, χωρίς αποδείξεις; Μόνο με ανήθικους αλλά νόμιμους δε γίνεται δουλειά.
    Περμένουμε με αγωνία να βρεθεί ένας έστω!!!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ πολίτης 01/06/2010 22:22:06

      Τον ψάχνει ο Βαλυράκης!

  72. Alex avatar
    Alex 01/06/2010 22:05:40

    Ρε παιδια αυτος ο Τζαβαρας ειναι πολυ ατομο τελικα....αχααχαχαχαχαχαχ εκανε Αηδονη και τον αλλο το μπουλη του ΛΑΟΣ σκονη.αχαχαχαχα πολυ γελιο με τα νουμερα.....οσο για το ΓΑΠ που λεει ο φιλος για τα ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΑ μαλλον και εκει αρχισε τα σαρδαμ ο φωστηρας και τα μπερδεψε αχαχαχαχχαχαχα

  73. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 01/06/2010 22:05:42

    Αυτο το κομμα οπου μπλεχτει δημιουργει κωμικοτραγικες καταστασεις.
    Το βραδυ των Ιμιων ,πολιτικος αποκαλουσε τον ΑΓΕΕΘΑ μ@λ@κ@.
    Στην υποθεση Οτσαλαν αποκαλυφθηκαν τραγουδιαριδες.
    Τωρα σε εξεταστικη επιτροπη ενοχοποιουνται μαραγκοι.
    Ελεος....

  74. σερτης avatar
    σερτης 01/06/2010 22:06:40

    ΘΛΙΒΕΡΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ..........ΘΥΜΙΖΩ ΚΑΙ ΤΗ ΜΟΥΦΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΕΡΝΤΟΓΑΝ.....ΨΕΥΤΕΣ, ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ ΑΞΙΟΙ ΓΙΑ ΧΛΕΠΑ.....ΒΗΜΑ, ΤΑ ΝΕΑ, ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ

    ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ....ΧΤΕΣ ΕΙΧΕ ΔΩΣΕΙ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΤΑ.......ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ,ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟ.....

    ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑΤΙ ΑΔΙΣΤΑΚΤΟΥΣ ΓΚΑΝΚΣΤΕΡ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ;ΚΤΗΝΗ ΟΥ ΔΕ ΔΙΣΤΑΖΟΥΝ ΝΑ ΣΠΙΛΩΣΟΥΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΙΣ.....ΚΑΙ ΣΤΑ SITE ΤΟΥΣ ΑΠΟΛΥΤΗ ΜΟΥΓΓΑ....

    ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΥΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΞΕΦΤΙΛΙΖΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ

    • tiramola avatar
      tiramola @ σερτης 01/06/2010 22:13:30

      Τι ουρλιάζεις χωρίς λόγο βραδυάτικα?
      Του έδωσαν ένα λάθος μεταφρασμένο κείμενο , νόμισε ότι έπιασε λαβράκι και τους πήρε όλους στο λαιμό του...

      • zonitis avatar
        zonitis @ tiramola 02/06/2010 09:48:20

        Αυτο μονο Τιραμολα; Το χειρογραφο του Χριστοφορακου (που δεν ηταν), το οτι δεν ηταν στην δικογραφια (και ειπε οτι ηταν και το πηρε μαλιστα μαζι του) δεν σε ενοχλει; Τι θα πει του εδωσαν ενα λαθος μεταφρασμενο κειμενο; Τελικα τους αλλους λες εμπαθεις αλλα μαλλον εσυ εισαι

    • firiki2010.wordpress.com avatar
      firiki2010.wordpress.com @ σερτης 01/06/2010 22:35:18

      Επειδή σέρτη μοιραζόμαστε την ίδια εκτίμηση για τον τρόπο που ασκούνε κάποιοι το δημοσιογραφικό λειτουργημα μπορείς να διαβάσεις για να ευχαριστηθείς το "ουστ βρε ρεζίλια!" στο http://firiki2010.wordpress.com/ Είναι όντως θυμωμένο, έριξα ίσως το επίπεδο του blog αλλά το ξαναδιάβασα τώρα και δεν μετανιώνω

  75. tiramola avatar
    tiramola 01/06/2010 22:08:31

    Ωραίος είσαι πολίτη...
    Να κινδυνεύουν οι συντάξεις και ο υπουργός της κυβέρνησης να διατηρεί off shore γλυτώνοντας φόρους...
    έχεις και αγωνία....

    • χελιδόνι avatar
      χελιδόνι @ tiramola 01/06/2010 23:08:41

      ...έχει οφσορ ο λεβέντης ο Λοβέρδος;
      Γιατί αυτός είναι που παίζει με τα νεύρα μισθωτών και συνταξιούχων ΤΩΡΑ.

      Για άλλες εποχές, μπορούμε να μιλήσουμε σε ειδική ημερίδα στο θεόπνευστο νησί της Πάτμου, αφού λυθούν τα προβλήματα της καθημερινότητας!

  76. Asterix avatar
    Asterix 01/06/2010 22:27:10

    Πάντως ο συγκεκριμένος κύριος Ian Sutherland, ο ντουλαπάς του www.cabinetman.ca, είναι κομμάτι ακριβός.

    Αν το 50% είναι $5.000, το σύνολο είναι $10.000.

    Πριν 5 χρόνια, 40 τμ μασίφ ντουλάπες εσωτερικές και 12 τμ εξωτερικές (ασφαλείας), συνολικά στοίχισαν λιγότερο από 6.000.

    Δηλαδή τους έπιασε τον κ... ο cabinet man.

  77. τάσος avatar
    τάσος 01/06/2010 22:41:53

    τριάντα χρόνια γίνονται αυτά τα πράματα και καθόμαστε και τα συζητάμε. τριάντα χρόνια κοιτάμε και συζητάμε. τριάντα χρόνια κάνουν, λένε και μας βάζουν να κάνουμε ό,τι γουστάρουν. τριάντα χρόνια. νηπιαγωγείο πήγαινα και τώρα έχω παιδί στο νηπιαγωγείο. μά τον Χριστό και την Παναγία.

  78. χελιδόνι avatar
    χελιδόνι 01/06/2010 22:46:32

    Εκείνη η λίστα με τους δεκάδες δημοσιογράφους τροφίμους του φιλανθρωπικού ιδρύματος ζήμενς, πότε θα βγει στην δημοσιότητα;

    Ποιός την έχει και την κρύβει, γιατί η εξεταστική της βουλής δεν την έχει παραλάβει ακόμη αποκωδικοποιημένη...!

    Ας δούμε την λίστα πρώτα της Ζήμενς, ας δούμε και την λίστα των αργομίσθων της ΕΡΤ και μετά μιλάμε για ...αποκαλυπτική δημοσιογραφία και τιμητές των ηθών !

    Από τους δημοσιογράφους, πρέπει να ξεκινήσει το ξεσκαρτάρισμα.
    Από τους δημοσιογράφους κατοίκους βορείων & νοτίων προαστίων και νήσων, που χρησιμοποιούν το κοινωνικό κι εθνικό συμφέρον, για να επιβιώνουν οι ίδιοι ...εκβιάζοντας! Φτάσαμε ο κάθε αλητήριος δημοσιογραφίσκος, παρασιτικών καναλιών, να απαιτεί την αποχώρηση απο την πολιτική του ενός και του άλλου εκλεγμένου πολιτικού, ακόμη και πρώην πρωθυπουργού, καθώς δε βολεύει την παρέα που εκπροσωπεί!

    Η ΕΣΗΕΑ ακόμη μιά φορά κωφεύει. Κάτι λόγο θα΄χει για να το κάνει. Ομως, θέμα χρόνου είναι για να δημοσιοποίηθεί η λίστα των χορηγουμένων δημοσιογράφων.
    Κι αυτή τη λίστα, πρώτα εδώ,πιστεύω, θα την δούμε ...

  79. χελιδόνι avatar
    χελιδόνι 01/06/2010 22:59:30

    Εσένα, αν σου έδινε κείμενο ο Καρατζαφέρης, θα το πίστευες;

    Οχι επειδή ψήφισε ΝΑΙ, να στέλνουμε στη γκιλοτίνα, όποιον γουστάρει η φίλη του η Ντόρα.

  80. Δημήτρης Κ. avatar
    Δημήτρης Κ. 01/06/2010 23:07:13

    Τζαβαρας πολύ δυνατός! Για πασοκους και δημοσιοκαφρους δε σχολιάζω απλά περιμένω να δω αν θα ζητήσει το αντικειμενικό θέμα συγνώμη..

  81. piraxtiri avatar
    piraxtiri 01/06/2010 23:42:14

    ρεζιλιαααααααααααααααααααααααααα ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε

  82. πρασινάλογα avatar
    πρασινάλογα 02/06/2010 05:49:37

    Πρόκειται για τραγέλαφο.
    Στην αγωνία του να "ισοφαρίσει" τα διαπιστωμένα πράσινα σκάνδαλα με φανταστικά γαλάζια, ο Παπανδρέου καλπάζει ολοταχώς προς τον απόλυτο αυτοεξευτελισμό του.

  83. Kώστας Θ. avatar
    Kώστας Θ. 02/06/2010 07:18:38

    Τα πασόκια ήταν και είναι μάνες στη λαμογιά και στη ίντριγκα. Και εμείς βέβαια έχουμε τα δικά μας φυντάνια, που πρέπει να διώξουμε όσον το δυνατόν γρηγορότερα, αλλά αυτοί είναι ασυναγώνιστοι.

  84. takis avatar
    takis 02/06/2010 07:28:42

    Η Μπουγατσου τι θέλει και τα σκαλίζει τώρα? Το θέμα θεωρήται λήξαν.

  85. ευτυχια avatar
    ευτυχια 02/06/2010 07:46:14

    Ερώτηση:
    Ο ίδιος μεταφραστής μετέφρασε και το μνημόνιο?

  86. ευτυχια avatar
    ευτυχια 02/06/2010 07:51:51

    nina@
    Ε οχι ρε Νίνα! Να δίνουμε βάση στον Καρατζαφέρη και να παίρνουμε αμφιλεγόμενους υποψήφιούς (-ες) του στο στενό μας περιβάλλον για να μας ψηφίσει το ΛΑΟΣ που ούτως ή άλλως θα μας ψηφίσει.Δες και καμμιά συνέντευξη τύπου και θα καταλάβεις!Κάτι ξέρουμε και μείς. Οσο για τις εντυπώσεις, ας όψονται αυτοί που τις δημιουργούν.

  87. tiramola avatar
    tiramola 02/06/2010 07:53:38

    factorx: τιραμόλα, άστο την πατήσαν.ελέγχαν μέχρι τώρα τις διαρροές απο τον φάκελο μέσω του Μαντζουράνη τις δημοσιεύαν επιλεκτικά, αλλά τώρα μάθαν και άλλοι απο την δικογραφία

    • tiramola avatar
      tiramola @ tiramola 02/06/2010 08:18:56

      Σύμφωνώ ότι την πάτησαν απλώς δεν γνώριζα ότι ο εν λόγω επιχειρηματίας ήταν κολλητός του Κόκκαλη και μέλος του ΔΣ του ερασιτέχνη όπως επίσης και ότι στον μπλοκαρισμένο λογαριασμό του στην Ελβετία εστάλη έμβασμα 200 χιλιάδων ευρώ από την γνωστή placid blue μέσω της οποίας η siemens διακινούσε το μίζες.
      Χθες έκανε το παγώνι και μάλιστα έπεσε δήθεν από τα σύνεφα..
      Για να δούμε...

      • Factorx avatar
        Factorx @ tiramola 02/06/2010 08:29:02

        ΟΙ εμπλεκόμενοι επιχειρηματίες μετεφεραν μεταξυ τους και μαυρο χρημα, ή έκανν τραπεζικές διευκολύνσεις. τα ίδια συνεβαινα παλαιότερα και με τους λογαριασμούς του Κόκκαλη, αλλά ...εγω δεν την πατησα. Εφαγα δεκα μηνες να βρω άκρη σε ελεβετιες και γερμανίες

  88. miaxara avatar
    miaxara 02/06/2010 11:32:01

    Παράκληση.Όταν αναφέρεστε σε που έχει δημοσιευθεί στο zougla ή to troktiko παρακαλώ βάλτε το κείμενο και όχι το link. Δεν πάει το χέρι μου να κάνει κλικ στις διευθύνσεις τους. Ευχαριστώ.

    • denkserotipota avatar
      denkserotipota @ miaxara 02/06/2010 14:54:33

      Τα λινκ μπήκαν για να αποδείξουν, ότι όχι σπανίως οι "ηλεκτρονικοί δημοσιογράφοι" τα """πειράζουν""".
      Το πιασες?
      :)

  89. fretX avatar
    fretX 02/06/2010 15:42:12

    -= Τω αγνώστω μεταφραστή =-

    Ε. ρε γέλιο που πέφτει εδώ. Μόλις το κορόιδο κάνει την γκάφα ολκής οι “γάτοι” ξεκινάνε την καζούρα. Μια χαρούμενη ατμοσφαίρα.

    Είναι τώρα προφανές ότι ο Andrew Jacson όταν ήδη από τα 1830 έλεγε “all my cabinet men” και οι συνομιλητές του καταλάβαιναν “οι υπουργοί μου” (ή “οι σύμβουλοι μου”, κατά περίπτωση) ήταν προφανώς κι αυτοί στουρνάρια όπως ο κακός, κατάπτυστος μεταφραστής του ΥΠΕΞ γιατί στην πραγματικότητα ο πρόεδρος εννοούσε “όλοι οι ντουλαπάδες μου”. Και φυσικά κανείς από όλους αυτούς τους άσχετους δεν είχε καταλάβει την αδυναμία του προέδρου Τζάκσον στη διακόσμηση εσωτερικών χώρων. Άρα λέγοντας “the Kitchen Cabinet” ή “the Parlour Cabinet” εννοούσε “τα ντουλάπια της κουζίνας” και “τα ντουλάπια του σαλονιού” ενώ εκείνοι οι ηλίθιοι καταλάβαιναν “το άτυπο υπουργικό συμβούλιο” και το “πλήρες υπουργικό συμβούλιο”. Χάλια!!! (ή χαλιά;)

    Τώρα επίσης λύνεται και το μεγάλο μυστήριο του Walter Bagehot ο οποίος το 1870 αφού συνέγραψε ολόκληρη διατριβή σχετικά κατέληξε στο συμπέρασμα ότι “το κρυφό όπλο της αποτελεσματικότητας του Βρετανικού πολιτικού συστήματος είναι the cabinet men”!!!! Όλοι νόμιζαν ότι μιλούσε για κάποιο κλειστό, συντονισμένο κι ευκίνητο υπουργικό παρεάκι άλλα τώρα καταλαβαίνουμε ότι την βικτωριανή αυτοκρατορία στην οποία δεν έδυε ποτέ ο ήλιος την είχαν στήσει κάποιοι μαραγκοί!

    Εννοειται ότι ο βλάκας ο μεταφραστής του ΥΠΕΞ όταν του στέλνουν ένα κείμενο από δικογραφία (ναι, τελικά ήταν το email στη δικογραφία, το παραδέχτηκε ακόμα και ο Παφίλης αλλά και ο χιουμορίστας Τζαβάρας - “αλλά δεν ήταν πρωτοκολλημένο”) σχετική με μίζες και πολιτικούς, λογικό είναι όπου βλέπει “government council” θα έπρεπε να μεταφράσει “επιτροπή διαχείρισης” (ενδεχομένως της πολυκατοικίας) και όπου “cabinet man” να γράφει “ο ντουλαπάς” (τον συμβουλεύω αν δεν απολυθεί, αν στο μέλλον βρεθεί μπροστά σε “rain check” ή “carpet bombing” να μεταφράσει σωστά: “επιταγη βροχής” και “βομβαρδισμός της φλοκάτης”).

    Πολύ γέλιο... ;)

  90. FretX avatar
    FretX 02/06/2010 19:52:56

    Ακόμα περισσότερο γέλιο, παραλήρημα (ούτε Λαζόπουλος δεν γράφει τέτοια σενάρια).

    Όπως προέκυψε από τις εξελίξεις τελικά ο άγνωστος κακός μεταφραστής (της ντουλάπας) του ΥΠΕΞ ήταν τελικά δάκτυλος της πανούργας Ντόρας γιατί το επίμαχο email μεταφράστηκε το 2008! Επίσης ο άσχετος με όλα και αθώος κ. Κατσίκας απλά πηρέ πίσω 200.000 ευρώ που ήταν μια προκαταβολή που είχε δώσει για «κάποιο ακίνητο στο 36ο χιλιόμετρο, στην Αγία Μαρίνα» (και ως γνωστόν πάντα όταν αλλάξεις γνώμη για μια συναλλαγή, παίρνεις πίσω την προκαταβολή που έδωσες).

    Η οποία προκαταβολή τυχαία και εν πλήρη αγνοία του ήρθε μέσω ενός φίλου του φίλου δια χειρός της γνωστής Placid Blue. Τι φταίει ο κ. Κατσίκας; (ο οποίος λόγω μειλιχιότητας μάλλον Αρνάκης θα έπρεπε να λέγεται)

    Συμφωνώ απόλυτa. Κι εγώ που βρέθηκα με ένα έμβασμα μερικών εκατομμυρίων ευρώ στην Ελβετία εξανίσταμαι, δεν έχω σχέση, δεν ξέρω τίποτα, δεν γνώρισα ποτέ τον κ. Χριστοφοράκο (στη Μύκονο, στο Μόναχο ή στο Μονακό) και είμαι έτοιμος να τα μοιράσω όλα σε όποιον (α) έχει ανάγκη, (β) φτιάχνει ντουλάπια, (γ) έχει πολύ χιούμορ, ειδικά σε slapstick comedy (=κωμωδία κροτάλου, σε proficient μετάφραση ΥΠΕΞ).

    Πολύ γέλιο, δεν αντέχω άλλο τόσο πολύ χιούμορ…(rolf)

  91. rage avatar
    rage 03/06/2010 19:24:10

    Μα είναι γελοίο, τραγικό, άκρως ελληνικό αυτό που συνέβη με κάποιο e-mail και ένα ντουλάπι/υπουργικό συμβούλιο...

    Πήραν θάρρος οι νεοδημοκράτες και κατηγορούν τα πασόκια πως προσπάθησαν να σπιλώσουν την τιμή και την υπόληψη του κόμματος και των στελεχών του!

    Λες και κατα τα άλλα είναι οι αθώες περιστέρες. Μεγάλο καραγκιοζιλίκι. Και βέβαια υπάρχουν και οι φωνές του μακακα από τη βάση που βροντοφωνάζει ότι οι πασοκοσκυλαίοι λοιδωρούν αδίκως το κόμμα του.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.