#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
27/10/2013 12:51
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο γίγαντας της πολιτικής Τζιτζικώστας δίνει μάχη για λίγα λεπτά δημοσιότητας



Συγκλονισμένοι παρακολουθούμε τις τελευταίες ώρες τη σύγκρουση ενός γίγαντα της πολιτικής, του περιφερειάρχη Απόστολου Τζιτζικώστα, στην αρχή με έναν άλλο γίγαντα, τον δημαρχο Γιάννη Μπουτάρη και σήμερα με την κυβέρνηση. Ο λόγος; Έπρεπε να καλέσει ή όχι τη Χρυσή Αυγή στην παρέλαση;

Κι ενώ υποτίθεται ότι η Ελλάδα γιορτάζει μια σημαντική εθνική εορτή, αυτός ο κολοσσός της πολιτικής στη συμπρωτεύουσα δίνει μάχη για λίγα λεπτά δημοσιότητας.

Ο κ. Τζιτζικώστας, άξιος εκπρόσωπος της τάξης εκείνης των πολιτικών οι οποίοι γίνονται κάποιοι από το τίποτε. Έτυχε να είναι γιος του παλιού πολιτικού της ΝΔ και πρώην υπουργού Γ. Τζιτζικώστα. Του έλαχε να τον προωθήσει άκοπα ο πατέρας του, έγινε βουλευτής στα 29 του χρόνια αλλά το 2009 δεν εξελέγη και πάλι. Όμως, η τύχη δεν τον άφησε παραπονεμένο. Μόλις ο Παν. Ψωμιάδης εκδιώχθηκε από τη θέση του Περιφερειάρχη, ο κ. Τζιτζικώστας ανέλαβε και χωρίς καν να εκλεγεί από τους πολίτες έγινε… Θεσσαλονικάρχης. Είναι γνωστές, ωστόσο, οι κακές σχέσεις που έχει με όλους τους πολιτικούς του αντιπάλους αλλά και φίλους από τη ΝΔ. Πρόσφατα ήρθε σε ρήξη και με τον υπουργό κ. Καράογλου.

Ο κ. Τζιτζικώστας, λοιπόν, πριν ακόμη μάθει τι είναι πρωτόκολλο έγινε βουλευτής και Περιφερειάρχης. Και μόλις έγινε αποφάσισε ότι η πιστή τήρηση του πρωτοκόλλου είναι και η μόνη δουλειά που είχε να κάνει. Έτσι κάλεσε τους Χρυσαυγίτες στην παρέλαση γιατί λέει είναι κοινοβουλευτικό κόμμα, αγνοώντας προφανώς ότι είναι εγκληματική οργάνωση προς το παρόν και οι μισοί είναι στη φυλακή ή υπόδικοι. Γι’ αυτόν μόνο οι τύποι έχουν νόημα, άσε δε που εκμεταλλεύτηκε την αδιαφορία ή ασάφεια γύρω από το πώς θα αντιμετωπίζουμε τελικά τη Χρυσή Αυγή (γράφουμε αλλού γι αυτό).

Κι έρχεται, λοιπόν, ο άλλος κολοσσός της πολιτικής, ο Γιάννης Μπουτάρης, να δηλώσει ότι δεν ξέρει να θα πάει στην παρέλαση γιατί δε μπορεί να κάθεται με τους Χρυσαυγίτες. Μην πάτε κύριε δήμαρχε, δεν έγινε και τίποτε. Στο κάτω – κάτω θα μπορούσατε να πάτε και να… επιστρέψετε τη χορηγία για τον Αρκτούρο που σας είχε δώσει ο κ. Μιχαλολιάκος. Χάσατε μια καλή ευκαιρία να αποδείξετε πόσο… δημοκράτης είστε.

Από εκεί κι έπειτα χάθηκε η μπάλα. Με σημερινές δηλώσεις του και υπεραμυνόμενος την απόφασή του να προσκαλέσει στη στρατιωτική παρέλαση της Θεσσαλονίκης τους βουλευτές της Χρυσής Αυγής ο κ. Τζιτζικώστας ανέφερε ότι είναι αναγκαίο να υπάρχει σεβασμός στους νόμους, καθώς -όπως υποστήριξε- σε ανάλογη περίπτωση ένας άλλος περιφερειάρχης θα μπορούσε να μην καλέσει το ΠΑΣΟΚ με το επιχείρημα ότι είναι εγκληματική οργάνωση επειδή καταδικάστηκε ο Άκης Τσοχατζόπουλος (!!!). Η συγκεκριμένη δήλωση οδήγησε το ΠΑΣΟΚ να ζητήσει την παραίτησή του.

Σε ιδιαίτερα σκληρή ανακοίνωση που εξέδωσε, το ΠΑΣΟΚ σημειώνει ότι «ο κ. Τζιτζικώστας στην προσπάθειά του να δικαιολογήσει τη στάση του απέναντι στη Χρυσή Αυγή στις εκδηλώσεις στη Θεσσαλονίκη -στις οποίες παρίσταται ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας- και νομίζοντας ότι εξυπναδίζει κατά του ΠΑΣΟΚ, υιοθέτησε την ναζιστική λογική της Χρυσής Αυγής και κατάφερε να προσβάλει τη Νέα Δημοκρατία γιατί φαίνεται ότι ξέχασε πώς βρέθηκε να είναι περιφερειάρχης και σε ποιο δήμο έχει την έδρα του».

Τον περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας «άδειασε» και ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Σίμος Κεδίκογλου ο οποίος σε δήλωσή του τοποθετήθηκε ουσιαστικά και για την επιλογή του να προσκαλέσει τη Χρυσή Αυγή στην παρέλαση, αφού έκανε λόγο για «δύο γκάφες».

«Όταν κάποιος κάνει μια γκάφα, το μόνο χειρότερο είναι να κάνει μια νέα γκάφα για να την καλύψει», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Κεδίκογλου και κάλεσε τον κ. Τζιτζικώστα να προβεί άμεσα σε διορθωτική δήλωση.

Από την πλευρά του ο περιφερειάρχης καταγγέλλει προσπάθεια διαστρέβλωσης της αναφοράς του για το ΠΑΣΟΚ, τονίζοντας ότι σε καμία περίπτωση δεν υπονόησε ότι το Κίνημα είναι εγκληματική οργάνωση.

«Όπως ξεκάθαρα δήλωσα και στην τηλεοπτική εκπομπή στην οποία ήμουν προσκεκλημένος σήμερα το πρωί, δεν υπονόησα και δεν θεωρώ σε καμία περίπτωση ότι το ΠΑΣΟΚ είναι εγκληματική οργάνωση», τόνιζει σε διευκρινιστική του δήλωση, συμπληρώνοντας πως «καταδικάζει με τον πιο απερίφραστο και κατηγορηματικό τρόπο την προσπάθεια διαστρέβλωσης της ξεκάθαρης τοποθέτησής του».

Τέλος, ο κ. Τζιτζικώστας διευκρινίζει ότι το παράδειγμα που μεταχειρίστηκε «ήθελε να καταδείξει ότι η μη τήρηση του νόμου και η θεσμική εκτροπή μπορεί να ανοίξει τον ασκό του Αιόλου με τεράστιες αρνητικές συνέπειες».

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ηλίας avatar
    Ηλίας 27/10/2013 13:12:40

    Ζήσαμε να το δούμε κι αυτό. Η νδ και το αντινιουζ εγκαλούν τον Τζιτζικώστα γιατί παρομοίασε το ΠΑΣΟΚ με εγκληματική οργάνωση. Και εις ανώτερα παιδιά.

    • factorx avatar
      factorx @ Ηλίας 27/10/2013 13:19:48

      Τι έγινε αδελφέ; Εγκατέλειψες για λιγο τον Καμμένο και ήρθες να δεις τι κάνουμε; Το συνθημα "το ΠΑΣΟΚ είναι εγκληματική οργάνωση" το προβαλε η Χρυσή Αυγή από την πρώτη στιγμή και υπεβαλε και μήνυση αν θυμάσαι. Ο Τζιτζικώτσας το αναπαράγει για λίγα ψηφαλάκια στις εκλογές που έρχονται (Αν ειναι τελικά υποψήφιος με αυτα που κάνει). Αυτόκαταδικάζουμε εμείς. Όσο για το ΠΑΣΟΚ δεν νομίζδεις οτι εγώ και το antinews έχουμε δικαίωμα να μιλάμε γι αυτό πολύ περισσότερος ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ; Ποιος το πήγε στο Ειδικό Δικαστηριο;

      • aris. aold avatar
        aris. aold @ factorx 27/10/2013 14:42:12

        Αδερφέ έχετε αντιληφθεί που οδηγείτε τον Σαμαρά με το να πιστεύεται ότι θα γίνει ποτέ η δεξιά ουρά του Βενιζέλου, επειδή έτσι θέλουν κάποιοι σύμβουλοι.

  2. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 27/10/2013 13:15:06

    Αρχή άνδρα δείκνυσι.

  3. CHRIS avatar
    CHRIS 27/10/2013 13:21:31

    Τους νόμους η πολιτεία είτε τους τηρεί, είτε τους αλλάζει. Διαφορετικά έχουμε χάος. Δεν μπορεί να νομιμοποιούμε την παράβαση καθήκοντος επειδή μας βολεύει πολιτικά την συγκεκριμένη χρονική στιγμή. Με αυτό τον τρόπο νομιμοποιούμε κάθε παραβατική συμπεριφορά και των πολιτών.

    • Ιαπετός avatar
      Ιαπετός @ CHRIS 27/10/2013 23:03:14

      Τό ΠΑΣΟΚ πρεπει νά ζητήσει τίς παραιτήσεις τού Μιχελάκη καί Γρηγοράκου.

      Η Υπουργική Οδηγία πού εκδόθηκε από τον Υπουργό Εσωτερικών Γιάννη Μιχελάκη και τον Αναπληρωτή Υπουργό Λεωνίδα Γρηγοράκο (βουλευτή Λακωνίας του ΠΑΣΟΚ) στίς 8.10.2013 είναι η ακόλουθη: tatic.diavgeia.gov.gr/doc/ΒΛΛ6Ν-ΣΩΞ.

      Ο ΦΕΚ Β' 1488/6-10-2006 ορίζει ότι αποστέλλονται προσκλήσεις για τον εορτασμό της Εθνικής Επετείου της 28ης Οκτωβρίου σε όλους τους βουλευτές, όλων των κομμάτων που εκπροσωπούνται στο Ελληνικό Κοινοβούλιο

      Τί έπρεπε νά κάνει δηλαδή ο Τζιτζικώστας; Νά τήν παραβεί;
      Καί η γελοιότητα έχει τά όριά της.

      • Μπόρα avatar
        Μπόρα @ Ιαπετός 28/10/2013 00:59:14

        Ακριβώς!

        Αυτό έσκασε αφού είχαν κλείσει για σήμερα οι γυάλινοι μπερντέδες των ΜΜΕ, οπότε, θα υπάρξει και συνέχεια αύριο.

        ΥΓ. Ο Τζιτζικώστας είναι, άρα, "λαγός". ΠΟΙΟΥ, όμως;

  4. giorgos avatar
    giorgos 27/10/2013 13:26:20

    Το εχω ξαναγραψει πολλες φορες.Η ρατσα μου τον πολεμησε τον ναζισμο στα πεδια των μαχων και οχι στα καναλια,και για αυτο ειμαι υπερηφανος.εχω γραψει ξανα οτι καλυτερα να κοπει το χερι μου παρα ψηφο σε φασιστες τελεια και παυλα.αλλα να βγαινει ο καθε πασοκος βολευτης ο καθε εθνικος προδοτης που το κομμα του εφερε την χωρα σε αυτην την καταστασι,που αν ο ΑΣκρατουσε τον λογο του για μια και μοναδικη επιτροπη για το μνημονιο,οι περισοτεροι θα ηταν κορυδαλο μαζι και ο μπενυ να μιλουν για το οτι ο Τζιτζικωστας καλεσε την χα και να τον κρινουν και μαζι με αυτον και την ΝΔ ειναι ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟ.εσεις πασοκοι κακως πατε σε παρελασεις και στελνεται μηνυματα στον λαο.αυτο που εχεται διαπραξει εσεις το εγκλημα στην πατριδα οι φασιστες ουτε μπορουν να σας πλησιασουν.εχεται κακουργηματα και εσχατη προδοσια και η χα μονο για κακουργηματα.οσο για τον μπουταρη σπεσιαλ αφιερωμενος σε ολους που τον στηριξαν και ιδιως στην Ντορα Μπακογιανη

    • Νηλέας avatar
      Νηλέας @ giorgos 28/10/2013 09:04:07

      Τι είναι αυτά που λες? Έχεις συναίσθηση ? Αν κατηγορείς το ΠΑΣΟΚ συνολικά γιά την πολιτική του τόσα χρόνια ρώτα το (μαζοχιστή ) ελληνικό λαό γιατί τόσα χρόνια ψηφίζει ΠΑΣΟΚ.Αν το έγκλημά του (του πασοκ) το εντοπίζεις στην προσφυγή στην τρόϊκα ρώτα τον ΑΣΤΟΓΙΑΡΓΟΤΕΡΑ το δικό σου, γιά τα τρία νούμερα που άφησε 15.5% ,128%,-3,2%.
      Ρώτα το Μηταράκη (τα σπρεντ ανέβηκαν γιατί ....) ρώτα τον Αλ/φη γιατί ζητούσε μέτρα από το 08 ,ρώτα ακομα και το Δούκα γιά τιςεπιστολές ,ρώτα ακόμα και τον Αβραμό ,και το Σαρακατσάνο,γιά το τι του είπε ο Μπαρόζο ,διάβασε την συνέντευξη του αλμούνια στην καθημερινη τον ιούνιο του 13 (περί καταστροφικής κυβέρνησης το 09 ) ρώτα το Γιούγκερ γιατί ενεπλάκη και το δντ )ρώτα τον Παπθ/σίου ρώτα το γιούγκερ γιά το "το παιγνίδι τελείωσε με την ελλ΄αδα.Α ν θες σε διευκολύνω να σε παραπέμψω σε στοιχεία.Ακόμα και ο παλαιοκρασας ,και ο μιχελάκης γιά την απογραφή ,καικαικαι...
      Στασματείστε λοιπόν να λασπώνετε .Φερθείτε σοβαρά ο τόπος χρειάζεται αυτή την συγκυβέρνηση .Στη γωνιά περιμένει το θηρίο(βιασύνη -λάθη).

  5. Πίθηκας avatar
    Πίθηκας 27/10/2013 13:27:38

    Διαφωνώ κάθετα με την κίνησή του να καλέσει τη Χρυσή Αυγή στην παρέλαση.
    Είναι η επέτειος του ΟΧΙ στο φασισμό και στο ναζισμό και εμείς θα καλέσουμε σε αυτή τους ιδεολογικούς απογόνους του Μουσολίνι και του Χίτλερ;
    Αυτή του η ενέργεια προσβάλλει τη μνήμη των νεκρών της Κατοχής και των Ελλήνων πεσόντων μαχητών της Αλβανικής Εποποιίας.

    Ωστόσο, συμφωνώ με τη δήλωση ότι το ΠΑΣΟΚ συνιστά εγκληματική οργάνωση.
    Το ΠΑΣΟΚ επί 3 δεκαετίες διέλυσε τον παραγωγικό ιστό της Ελληνικής οικονομίας, καλλιέργησε τον ωχαδελφισμό και τη νοοτροπία της ήσσονος προσπάθειας, κατέκλεψε τους κρατικούς πόρους και μέγα πλήθος στελεχών του εμπλέκονται σε οικονομικά σκάνδαλα και σε υποθέσεις διαφθοράς.
    Το ΠΑΣΟΚ αποτελεί την πιο μαύρη σελίδα της Ελληνικής Ιστορίας μετά το Β' Παγκόσμιο Πόλεμο.
    Καθίσταται απαιτητή η αυτοδιάλυσή του και όλα τα σοβαρά στελέχη που δεν κατηγορούνται για αξιόποινες πράξεις μπορούν να προσχωρήσουν σε ένα ευρύτερο αστικό κόμμα υπό την ομπρέλα της Νέας Δημοκρατίας.
    Οι υπόλοιποι μπορούν επιτέλους να συνειδητοποιήσουν ότι έλαβε τέλος η πολιτική τους καριέρα, ενώ πολλά και ενίοτε πρωτοκλασάτα στελέχη του ΠΑΣΟΚ είναι καιρός να αρχίσουν να ψάχνουν για ένα καλό δικηγόρο...
    ΥΓ:Αν για τους χιτλερικούς χρυσαυγίτες χρειαζόμαστε ολόκληρη πτέρυγα του Κορυδαλλού, για το ΠΑΣΟΚ χρειάζεται να χτίσουμε ένα δεύτερο(και ίσως μεγαλύτερο) σωφρονιστικό κατάστημα στον Κορυδαλλό...

  6. tzon avatar
    tzon 27/10/2013 13:30:29

    Γιατι ρε παιδια ψεμματα ειπε ο Τζιτζικωστας

    • Mariana avatar
      Mariana @ tzon 27/10/2013 20:21:21

      Όχι αλλά αν γίνει καμιά στραβή και πέσει η κυβέρνηση θα χαθεί οριστικά η κουτάλα και για τους δυο (και θα κινδυνεύσει και η "σωτηρία της χώρας" ως... παράπλευρη συνέπεια).

  7. Αρκάς avatar
    Αρκάς 27/10/2013 13:41:37

    Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τί πρεμούρα είναι αυτή με την ΧΑ.
    Άν και εφόσον υπάρξει καταδικαστική απόφαση δικαστηρίου ότι είναι εγκληματική οργάνωση θα γίνουν αυτά που πρέπει να γίνουν.
    Τώρα μόνο με ενδείξεις ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝΤΑΙ. Δεν έχει αποδειχθεί τίποτα γιατί δεν έχει γίνει δίκη.
    Γιατί λοιπόν τα "χώνετε" με τέτοιο τρόπο στον κ. Τζιτζικώστα;;;;
    Kαι για ποιό λόγο το κάνετε;;;;

  8. roadrunner avatar
    roadrunner 27/10/2013 13:55:32

    Aδύνατο να γίνει κατανοητή η λογική του επιχειρήματος Τζιτζικώστα, στη δήλωση για το ΠΑΣΟΚ.
    Π.χ. αν την "λογική" την εφαρμόσει κανείς, στους Θεσσαλονικείς πολιτικούς της ΝΔ, τότε οι ποινικές ευθύνες για Ψωμιάδη και Παπαγεωργόπουλο,
    σημαίνουν κι άλλη εγκληματική οργάνωση ; Στην οποία ανήκει και ο δηλώσας ;

    • Tasos avatar
      Tasos @ roadrunner 27/10/2013 20:44:52

      Λογικό που χρησιμοποίησε αυτοαναιρούμενο επιχείρημα. Για σκέψου όμως να έλεγε για τίποτε Τσουκάτους και βαλίτσες και να έπρεπε μετά η ΝΔ να επιχειρηματολογήσει για το ότι τα μαύρα λεφτά του Πασοκ δε συνιστούν οργάνωση?

  9. Α avatar
    Α 27/10/2013 13:58:22

    Εγώ λυπάμαι πολύ γι΄αυτή την πόλη, την δεύτερη πόλη της Ελλάδας. Ποτέ μα ποτέ δεν είχε άξια αυτοδιοίηκηση. Πάντα στον χαβαλλλέ ... Αλλά έτσι είναι, τα κενά πάντα γεμίζουν, εφ΄όσον εγκατέλειψαν την πολιτικη οι σοβαροί κια άξιοι άνθρωποι, κατέλαβαν τα πόστα οι μή σοβαροί και με ικανότητες πολύ κάτω του μετρίου...

  10. Q avatar
    Q 27/10/2013 14:05:53

    Τζιτζι η αποφαση του Τζιτζικωστα. Δεν θα μπορουσε να παρανομησει οπως τον προτρεπουν διαφοροι ανεγκεφαλοι. Ποιο θα ηταν το μηνυμα που θα εδινε τους πολιτες? Παρανομηστε και εσεις. Καντε οτι γουσταρετε.

  11. CHRIS avatar
    CHRIS 27/10/2013 14:12:53

    Πρόσωπο της ημέρας έκαναν τον Τζιτζικώστα αυτοί που του ζήτησαν να παρανομήσει.

  12. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 27/10/2013 14:13:33

    Αυτή η πόλη είναι καταραμένη ...Οτι πιό ηλίθιο κυκλοφορεί στην πολιτική πιάτσα εκεί το αναγάγουν σε θεσμό..
    Ο περιφερειάρχης είναι εντελώς γκάου..Αν θέλεις να είσαι θεσμικός, δεν χρειάζεται να σχολιάζεις και να κάνεις χειρότερες βλακείες απο τις αρχικές.
    Το παιδί είναι για κλάματα..

  13. Valantis avatar
    Valantis 27/10/2013 14:30:07

    Ορθώς ο Τζιτζικώστας κάλεσε τη Χ.Α γιατί αυτό λέει ο νόμος του κράτους.
    Πρέπει να εφαρμόζονται οι νόμοι του κράτους, όχι οι "νόμοι του Μπουτάρη" ο οποίος έλεγε ότι έχουν κάθε νόμιμο δικαίωμα να έρχονται στην πόλη, να κλείνουν ετσιθελικά τους δρόμους και να διαδηλώνουν ξεβράκωτες όλες οι ξεφωνημένες των Βαλκανίων επιδεικνύοντας μέρα μεσημέρι εν μέση οδό στις κάμερες τα αχαμνά τους και τα πλαστικά στήθη τους...

  14. tnt avatar
    tnt 27/10/2013 14:31:31

    Μια ωραία ατμόσφαιρα είναι η νέα δημοκρατία τελικά.....

  15. NONOS avatar
    NONOS 27/10/2013 14:34:15

    Οι αληθειες δυστυχώς πονανε...τι παραπάνω δλδ ειπε ο Τζιτζικώστας απ το αυτονοητο για το ΠΑΣΟΚ και βγηκε ο αλλος ο οποίος κι αυτος εξετραφη απ το πολιτικο συστημα (μπαμπας υπουργος και δη του ΠΑΣΟΚ, ιδρωσε κι αυτος στη ζωη του) να τον εγκαλεσει...σιγα σιγα οπως το πανε δε θα τολμαμε οι ΝΔημοκρατες να μιλησουμε για τα εργα και τις ημερες της μεγαλυτερης χολερας που κατεστρεψε τη χωρα.....γι αυτο και γεμησε κοψωχεριδες η παραταξη....

  16. Γρηγόρης avatar
    Γρηγόρης 27/10/2013 15:23:13

    Εντάξει. Τό ΠΑΣΟΚ μπορεί νά μήν είναι εγκληματική οργάνωση καί μέ τή ...βούλα (ακόμη), αλλά στή συνείδηση τών Ελλήνων αρχίζει (καί πολύ άργησε μάλιστα) νά καθιερώνεται ώς τέτοια.
    Οπότε, παίζει, ο Τζίτζι νά εκφράζει μιά άποψη, μάλλον ευρύτερα (πλέον) αποδεκτή στόν κόσμο, αλλά πολιτικά απαγορευμένη (πλήν, ενδόμυχα υπαρκτή) καί στούς πολιτικούς.
    Τώρα, άν θά τόν ωφελήσει προσωπικά ή θά τόν βλάψει, θά φανεί στό μέλλον, άν καί δέν έχει καμμιά σημασία. Ούτε θά χάσει ούτε θά κερδίσει η Βενετιά βελόνι.
    Τό πρόβλημα είναι ότι άν όσα κόμματα έχουν ή είχαν στίς τάξεις τους εγκληματίες, δέν έχουν θέση στήν εξέδρα τών "επισήμων" κάτι μού λέει ότι αυτή θά έπρεπε νά είναι κενή ....εξαπανέκαθεν.

  17. Κώστας ΜΠ avatar
    Κώστας ΜΠ 27/10/2013 16:09:22

    H ειδηση των ημερων , με αφορμη τις παρελασεις, ειναι οι εμετικες δηλωσεις στελεχων του ΣΥΡΙΖΑ. Ο ποιητης φανφαρας Κουρακης μας ανακοινωσε πως ο Τσιπρας θα καταργησει τις παρελασεις ενω η Φωτιου( την πληρωνουμε για να διδασκει καταληψεις στο ΕΜΠ) ξεπερασε καθε οριο γελοιοτητας: θα παρελαυνουν απλοι πολιτες επι ΣΥΡΙΖΑ στις παρελασεις...!
    Ειλικρινα ποιος ψηφοφορος του ΣΥΡΙΖΑ συμφωνει με αυτες τις αισχροτητες; Καποιο σχολιο απο τον σοβαροφανη Παπαδημουλη; Απο τον ιδιο τον Τσιπρα;

    "Ο υπεύθυνος τομεάρχης του ΣΥΡΙΖΑ για την παιδεία, Τάσος Κουράκης, σε δηλώσεις του υποστήριξε πως ο ΣΥΡΙΖΑ όταν γίνει κυβέρνηση θα καταργήσει τις παρελάσεις.

    Σε δηλώσεις του στον Alpha 989 ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ και αρμόδιος για την παιδεία Τάσος Κουράκης υποστήριξε πως όταν έρθει στην κυβέρνηση ο ΣΥΡΙΖΑ θα καταργηθούν οι παρελάσεις.

    Στο ίδιο κλίμα και οι δηλώσεις της Ελένης Φωτίου στον ΣΚΑΙ η οποία είναι επίσης βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ και χαρακτήρισε «παλαιολιθικές» τις παρελάσεις με τον τρόπο που γίνονται. Παράλληλα υποστήριξε πως στις παρελάσεις θα έπρεπε να μετέχουν απλοί πολίτες και όχι άρματα μάχης."

    • CHRIS avatar
      CHRIS @ Κώστας ΜΠ 27/10/2013 16:46:13

      Οι Αμερικάνοι που δεν έχουν παρελάσεις δεν είναι πατριώτες;

      • Κώστας ΜΠ avatar
        Κώστας ΜΠ @ CHRIS 27/10/2013 17:39:48

        Oι Γαλλοι που εχουν ειναι λιγοτερο "προοδευτικοι" απο την κα Φωτιου η τον φαιδρο ποιητη;
        Οι Ρωσσοι;
        Επισης οι Αμερικανοι εχουν παρελαση ( xωρις αρματα κλπ) . Την Νational Memorial Day Parade. Προς τιμην των βετερανων. Αν ποτε παραστειτε μην κανετε το λαθος να προτεινετε την καταργηση της, θα χρειαστειτε την βοηθεια της Ελληνικης Πρεσβειας για να γλιτωσετε. Επισης μιλατε για τη χωρα οπου οι Πεζοναυτες παρελαυνουν στην ορκωμοσια του Προεδρου.
        Η Βενεζουελα; Ειναι προτυπο του Αλεξη και των "αριστερων" , για αλλα πραγματα αλλα οχι για τις παρελασεις;
        Λοιπον στον οιστρο σας να υπερασπιστειτε τις συριζαιικες ασχημιες ξεχασατε να μετρησετε ποσες Ευρωπαικες Χωρες τιμουν επετειους με ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΛΑΣΕΙΣ. Δεν ειναι τοσο προοδευμενοι οσο οι Ελληνες αριστεροι... :
        - Γαλλια- 14 Ιουλιου
        - Ιταλια- 2 Ιουνιου
        - Ισπανια 12 Οκτωβριου
        - Βελγιο - 21 Ιουλιου
        -Πολωνια- 11 Νοεμβριου

        υγ: τελικα το ψευτοπροοδευτιλικι της αριστερας ειναι η πιο ΜΑΥΡΗ ΟΠΙΣΘΟΔΡΟΜΗΣΗ.

        • CHRIS avatar
          CHRIS @ Κώστας ΜΠ 27/10/2013 19:11:32

          Ελάχιστες είναι οι Δυτικές χώρες που έχουν παρελάσεις με άρματα μάχης και σχηματισμούς αεροσκαφών. Τέτοιες παρελάσεις συνηθίζουν ολοκληρωτικά (Β. Κορέα, Κίνα, Ιράν) ή πρώην ολοκληρωτικά καθεστώτα (Ρωσία). Να μην θυμίσω σε όλους που κατέληξε ο Χουσεΐν, παρά τις λαμπρές παρελάσεις του.

          • Κώστας ΜΠ avatar
            Κώστας ΜΠ @ CHRIS 27/10/2013 19:41:13

            "Ελαχιστες"... Λες ψεμματα.
            Στο θεμα "Kομπλεξ με τις παρελασεις" σου εχω βαλει τα βιντεο.
            Εχουν παρελασεις: Γαλλια- Ιταλια- Βελγιο- Ισπανια- Πορτογαλια- Πολωνια.
            Ναι συγνωμη το Λουξεμβουργο δεν εχει.
            Μα τελικα τοση αδυναμια οι συριζαιοι να παραδεχθειτε το λαθος; Ακου ελαχιστες...
            Πηγαινε στο θεμα "Κομπλεξ με τις παρελασεις" , οπου εχω βαλει τα βιντεο με στρατιωτικα σωματα, αρματα μαχης και αεροπλανα και μετα τα ξαναλεμε.
            Επαναλαμβανω εδω δεν ειναι Left. gr.
            Aν παρολαυτα επιμεινεις στις συριζαιικες ψευτιες θα βαλω τα βιντεο και εδω, σε αυτο το μιτο, για να γελασει ο καθε πικραμενος.

          • mara M. avatar
            mara M. @ Κώστας ΜΠ 27/10/2013 20:34:51

            Ναι εδώ δεν είναι left.gr. Τι θα πεί αυτό; Oτι μας αναφέρεις 6 χώρες και πρέπει να σου πούμε ότι δεν είναι ελάχιστες αλλά πολλές; Ωραία λογική.

          • Κώστας ΜΠ avatar
            Κώστας ΜΠ @ mara M. 27/10/2013 20:55:56

            Θα πει πρωτον οτι ο κ. CHRIS ψευδεστατα εγραψε πως "μονο κομμουνιστικες η πρωην κομμουνιστικες χωρες κανουν στρατιωτικες παρελασεις" ( σε αλλο θεμα) και τωρα το ριχνει στο τσαμικο πως ταχα δεν εχουν αεροπλανα( και εδω ψεμματα , σε πολλες υπεριπτανται και αεροπλανα, βλ. Γαλλια).
            Θα πει δευτερον πως δεν ειναι απλα 6 χωρες( και δεν τις εψαξα ολες). ΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ τιμουν τις επετειους τους με στρατιωτικες παρελασεις. Χωρες με δεκαδες εκτομμυρια πολιτων. Η Γαλλια, η Ιταλια, η Ισπανια, η Πολωνια. Αλλα και μεσαιες οπως το Βελγιο και η Αυστρια.
            Τι αλλο σου ερχεται στο μυαλο οταν ακους "Ευρωπη" περαν των παραπανω χωρων; Το Λουξεμβουργο η η Σλοβακια;

          • CHRIS avatar
            CHRIS @ Κώστας ΜΠ 27/10/2013 21:48:51

            "Ο ΣΥΡΙΖΑ χαρακτήρισε “παλαιολιθικές” τις στρατιωτικές παρελάσεις τις οποίες σήμερα κάνουν επί το πλείστων κομμουνιστικά και ημι-κομμουνιστικά και διάφορα άλλα ολοκληρωτικά καθεστώτα (Βόρεια Κορέα, Κίνα κτλ). Αντιθέτως η Μέκκα του καπιταλισμού Αμερική δεν κάνει στρατιωτικές παρελάσεις. Βρε, λες;"

            Αρχίζω να πιστεύω ότι δεν γνωρίζεις καλά Ελληνικά. Ποτέ δεν είπα ότι στις Δημοκρατικές χώρες δεν κάνουν παρελάσεις. Αλλά φίλε μου όταν ακούς στρατιωτική παρέλαση που πάει πρώτα το μυαλό σου; Στη Γαλλία της Βαστίλης ή στην Β. Κορέα του κιμ γιονγκ ουν;

          • Zugzwang avatar
            Zugzwang @ Κώστας ΜΠ 27/10/2013 23:57:52

            @CHRIS
            Φυσικα στη Γαλλια, η οποια μαλιστα προσκαλει και στρατιωτικα αποσπασματα και αλλων χωρων στην μεγαλη παρελαση της 14ης Ιουλιου!

        • Tasos avatar
          Tasos @ Κώστας ΜΠ 27/10/2013 20:49:05

          Εφόσον αναφέρεσαι στη Memorial Day θα έχεις υπ' όψιν τη στροφή στο πιο "αριστερό" της αντιμετώπισης των βετεράνων πολέμου στις ΗΠΑ από την "προοδευτική" κυβέρνηση Ομπάμα.

        • Αντώνης avatar
          Αντώνης @ Κώστας ΜΠ 28/10/2013 02:16:23

          Φινλανδία 6 Δεκεμβρίου (Ημέρα ανεξαρτησίας)
          http://www.youtube.com/watch?v=fuoWNUsBaWw

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ CHRIS 27/10/2013 17:49:49

        Τι δεν έχουνε οι Αμερικάνοι? Ασφαλώς αστειεύεστε! Πατήστε στο Google "4th july parades". Για να μην πούμε για τo "memorial day" ή τις αναπαραστάσεις μαχών από τους πιο ενθουσιώδεις.

      • Γιώργος avatar
        Γιώργος @ CHRIS 27/10/2013 18:29:37

        Ωραία λογική έχεις... Τα περισσότερα σπίτια στις ΗΠΑ έχουν από μια αμερικάνικη σημαία απέξω, όλη την χρονιά, εδώ αναρχοσυριζαίοι σε λένε φασίστα μόνο που πας να δεις το Ελλάδα-Λιχτεστάιν για τα προκριματικά του μουντιάλ...

    • m.s avatar
      m.s @ Κώστας ΜΠ 27/10/2013 21:05:05

      να πείτε του Κουράκη όταν κάνει τον νόμο και το άρθρο που θα απαγορεύει τις παρελάσεις να εξαιρέσει τις αδελφές.
      κρίμα τα παιδιά. τόση χαρά να μην την δείχνουν. θα πλαντάξουν από την καταπίεση. άσε που θα μας πούνε παλαιολιθικούς τριχωτούς αγροίκους .

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ m.s 27/10/2013 21:13:19

        Καλό!!!

  18. factorx avatar
    factorx 27/10/2013 16:25:04

    Αδελφε:
    1. Σιγά μην κρίνω την πολιτική Σαμαρά απέναντι στο ΠΑΣΟΚ απο τις δηλώσεις ενός πολιτικού γόνου που νοιάζεται μονο για τα ψηφαλάκια
    2. Είναι πολιτικά αναγκέφαλος όποιος δεν καταλαβαίνει ότι όλα τα σχετικά θέματα (υποβρύχια, ρήξη Αβραμόπουλου - Βενιζέλου κλπ) αποσκοπούν στην υπονομευση Σαμαρά και την ανατροπή της κυβέρνησής του
    3. Δεν κυβερνά ο Βενιζέλος, ο Σαμαράς κυβερνά και το ΠΑΣΟΚ έγινε ουρά της ΝΔ, για όποιον θέλει να σκέφτεται λογικά. Τι λένε σχετικά οι δημοσκοπήσεις;
    4. Δεν ξερω τι θέλουν κάποιοι συμβουλοι και ποιους εννοείς, αλλά τόσα χρόνια η ΝΔ έπαιρνε τον π... απο το ΠΑΣΟΚ. Επι των ημερών Σαμαρα είδαμε το ΠΑΣΟΚ να διαλύεται

    • ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ avatar
      ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ @ factorx 27/10/2013 16:44:58

      Για το ΠΑΣΟΚ ανοιξαν οι ασκοι του Αιολου αγαπητε factorx απο την εισοδο της Ελλαδας στο ΔΝΤ....Απο εκει και μετα αρχισε ο κατηφορος και δεν ειναι επιτευγμα του Σαμαρα και κανενος Σαμαρα.
      Αυτοκαταστρεφονται.

    • Greg avatar
      Greg @ factorx 27/10/2013 23:19:26

      Μπράβο! Θεωρείτε λοιπόν ότι η ισχύς της κυβέρνησης Σαμαρά πηγάζει από τον Βενιζέλο! Συγχαρητήρια. Και όλοι εκείνοι που ψήφισαν ΝΔ, είχαν όνειρο δηλαδή να δουν τον Βενιζέλο σε θέση αντιπροέδρου της ΝΔ (ουσιαστικά).

      Ο Σαμαράς θα επιβιώσει πολιτικά μόνο εάν πετάξει τον Βενιζέλο στο κελί δίπλα στον Άκη και ζητήσει την ισχύ της κυβέρνησης από τον μόνο που μπορεί να του τη δώσει, τον ΈΛΛΗΝΑ.

  19. AUCHENTOSHAN avatar
    AUCHENTOSHAN 27/10/2013 16:34:02

    Το ζούμε και αυτό ..
    Η ΝΔ να εγκαλεί στελέχη της που κατονομάζουν το ΠΑΣΟΚ ως εγκληματική οργάνωση και εφαρμόζουν τον νόμο..
    Την μία σας φταίει ο Βύρωνας , την άλλη ο Τζιτζικώστας.. όποιος αρθρώνει λόγο
    απέναντι στην κατρακύλα της ΝΔ βαφτίζεται αμέσως αντιδραστικός και αντικομματικός.. αμέσως οι γραφίδες της Συγγρού πιάνουν δουλειά..
    Μια χαρά το πάτε εκεί στην κυβέρνηση..
    Πιο ΠΑΣΟΚ δεν γίνεται ..
    Τα θερμά μου συγχαρητήρια..

  20. ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ avatar
    ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ 27/10/2013 16:38:52

    Για πρωτη φορα θα συμφωνησω μαζι σου...Επιπλεον ο Τζιτζικωστας ειπε τα αυτονοητα για το ΠΑΣΟΚ...

  21. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 27/10/2013 16:43:32

    Δυστυχώς η ΝΔ της Θεσσαλονίκης πάσχει από ανθρώπινο δυναμικό.
    Παρ' τον ένα και βάρα τον άλλο είναι.
    Μιλάμε για γαλάζια γλίτσα...
    Γόνοι, υπόδικοι, κατάδικοι, και ψωνισμένοι.
    Κρίμα για την ιστορία της αλλά κυρίως κρίμα για τον Σαμαρά που αναγκαστικά παίζει με δευτεράντζες.

  22. factorx avatar
    factorx 27/10/2013 17:00:01

    Θα σας θυμίσω οτι επι Κοσκωτά πήγαμε τον Ανδρέα στο Ειδικό Δικαστήριο, αλλά λόγω της τότε ΝΔ το ΠΑΣΟΚ οχι μόνο επιβίωσε, αλλά ...ξαναβασίλευσε. Το ίδιο θα μπροούσε να συμβεί και τώρα αν δεν ήταν ο Σαμαράς. Επειδη δυστυχώς ο λαος και ξεχνά και συγχωρά

    • Kriton avatar
      Kriton @ factorx 27/10/2013 20:06:23

      Ο λαός ούτε ξεχνά. ούτε συγχωρεί πια. Αυτά προ μνημονίων, όταν οι σχέσεις συναλλαγής μεταξύ ψηφοφόρων και κομμάτων εξουσίας, ήταν εφικτές και ...ανταποδοτικές. Τώρα, πάπαλα. Μπήκαμε σε άλλο αστερισμό.

    • Αρκάς avatar
      Αρκάς @ factorx 27/10/2013 21:13:11

      Κύριε Φάκτορα, όσο νάναι το έβαλε και ο κ. Σαμαράς το ...χεράκι του για να διατηρηθεί η "βασιλεία" του Πασόκ, ψηφίζοντας το 1995 τον κ. Στεφανόπουλο για πρόεδρο της Δημοκρατίας.

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ factorx 27/10/2013 21:17:31

      factorx,

      Δύο ἐρωτήματα,

      ". . .αποσκοπούν στην υπονομευση Σαμαρά και την ανατροπή της κυβέρνησής του"

      1. Ποιός ἀκριβῶς ὑπονομεύει τόν ΑΣ;

      "Θα σας θυμίσω οτι επι Κοσκωτά πήγαμε τον Ανδρέα στο Ειδικό Δικαστήριο, αλλά λόγω της τότε ΝΔ το ΠΑΣΟΚ οχι μόνο επιβίωσε, αλλά …ξαναβασίλευσε. "

      2. Ποιοί πῆγαν τόν ἀνδρέα στό Εἰδικό Δικαστήριο; ᾿Αναφέρεις "πήγαμε".

      • factorx avatar
        factorx @ Φωτεινή 27/10/2013 22:27:58

        1. Διάβασε αυτό το κομμάτι: http://www.antinews.gr/2013/10/20/231161/

        2. Το σκάνδαλο Κοσκωτά και της αγοράς του αιώνα τα αποκάλυψε τότε το ¨Αντί¨ με την δικη μου υπογραφή

      • Φωτεινή avatar
        Φωτεινή @ Φωτεινή 28/10/2013 00:06:24

        factorx,

        Εὐχαριστῶ. Συγχαρητήρια γιά τήν ἐπιτυχία σας νά ἀποκαλύψετε τό σκάνδαλο.

        ῞Οσο γιά τήν θυγατέρα, μέ τό πλαστικό χαμέγελο θά μείνη! :D

  23. roadrunner avatar
    roadrunner 27/10/2013 17:00:19

    Έτσι, @Κώστα ΜΠ! Αυτές οι δηλώσεις από πλευράς Σύριζα-Κουράκη,
    για ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΕΛΑΣΕΩΝ, θα έπρεπε να είναι στο επίκεντρο της σημερινής επικαιρότητας, για να απογυμνωθεί, στα μάτια του λαού,
    η ανθελληνική μιζέρια της ντεμέκ αριστεράς τους.

    • mara M. avatar
      mara M. @ roadrunner 27/10/2013 19:19:15

      Οταν δε έχεις χρήματα για στρατιωτικές παρελάσεις δεν υπάρχει λόγος να τις κάνεις με χορηγία. Ποιος σε διαβεβαιώνει ότι δεν υπάρχει αντάλλαγμα;

      • CHRIS avatar
        CHRIS @ mara M. 27/10/2013 19:53:23

        Το γεγονός ότι τις σταμάτησαν για να τις ξανά ξεκινήσουν αυτοαναιρώντας τα επιχειρήματα (κόστος) για τα οποία τις σταμάτησαν, είναι απλά ασχολίαστο.

      • Αρκτική avatar
        Αρκτική @ mara M. 27/10/2013 19:59:20

        Σας διαβεβαιώνει η κοινή λογική. Σιγά μη χρειάζεται ο Βαρδινογιάννης να....δωροδοκήσει με τριανταπέντε χιλιάδες Ευρώ τον οποιονδήποτε, για να ....εξασφαλίσει προνομιακή μεταχείριση!
        ΕΛΕΟΣ! :-)
        Επίσης, αν είχαν λίγη τσίπα οι χοντρόπετσοι Εθνοπατέρες και παραχωρούσαν ένα πεντακοσάευρο από έναν και μόνο εκ των παχυλότατων (αδικοπληρωμένων) τους μισθών, θα συγκεντρώναμε εκατόν πενήντα χιλιάδες Ευρώ, δηλαδή χρήματα για τις παρελάσεις δύο ετών. Αλλά χάθηκε το φιλότιμο, για να το βρούνε αυτοί.

        • CHRIS avatar
          CHRIS @ Αρκτική 27/10/2013 20:31:15

          Δεν θα τον χάλαγε το Βαρδινογιάννη και κάθε Βαρδινογιάννη να έχει την προστασία του στρατού αν κάτι πάει πολύ στραβά στη χώρα. Και σε κάθε περίπτωση οι επιχειρηματίες έτσι ενεργούν. Άλλοι χρηματοδοτούν ομάδες και σχηματίζουν ιδιωτικούς στρατούς από ανεγκέφαλους χούλιγκαν.

          • Αρκτική avatar
            Αρκτική @ CHRIS 28/10/2013 07:49:41

            Γενικά οι επιχειρηματίες, σαν κύριο στόχο τους, έχουν το οικονομικό τους συμφέρον. Λογικό. Άλλοι από αυτούς είναι απροκάλυπτα αισχροκερδείς και ανήθικα αδίστακτοι, άλλοι όχι.
            Στην προκειμένη περίπτωση, απλά πιστεύω πως η παρέμβαση υπήρξε ανιδιοτελής.

          • Φωτεινή avatar
            Φωτεινή @ CHRIS 28/10/2013 19:18:14

            Καλέ μου CHRIS,

            Δέν σέ κούρασε η πολιτική ὀρθότητα τῆς σκέψης σου;; Take a break, πάρε καμμιά ἀνάσα καί μετά συνέχισε. . . νά βουτᾶς τό μυαλό σου στό μελάνι γιά νά γράφης θολοαριστερίστικες ἀρλοῦμπες.

    • CHRIS avatar
      CHRIS @ roadrunner 27/10/2013 19:25:19

      Οι ασκήσεις είναι σημαντικότερες από τις ανωφελείς παρελάσεις. Μόνο και μόνο που η Β. Κορέα προσπαθεί να κάνει επίδειξη δύναμης με τις παρελάσεις θα έπρεπε να μας προβληματίζει. Οι μαζικές στρατιωτικές παρελάσεις είναι ένδειξη αδυναμίας και ανασφάλειας.

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ CHRIS 27/10/2013 21:12:27

        Μέ ἕναν τέτοιο ὀρυμαγδό σχολίων κατά τῶν παρελάσεων,φαίνεται σάν νά ἔχετε ἀναλάβει εργολαβικά τήν κατάργησή τους!
        Γιατί τόσο μένος; Στό κάτω κάτω,ἄν δέν θέλετε δέν τίς παρακολουθῆτε.
        Ἄλλα πράγματα ἀποτελοῦν προσβολή γιά τή χῶρα μας στό ἐξωτερικό,ὄχι οἱ παρελάσεις...

        • CHRIS avatar
          CHRIS @ Κυθήριος 27/10/2013 21:59:04

          Από στη στιγμή που τέθηκε το θέμα είπα την άποψή μου ότι οι παρελάσεις δεν ταιριάζουν σε μια Προεδρευομένη Δημοκρατία. Πόσο μάλλον αν πρέπει χιλιάδες αστυνομικοί να κρατάνε το πλήθος μακριά. Δεν είπα ότι οι παρελάσεις οι ίδιες μας δυσφημίζουν. Ο τρόπος που γίνονται (π.χ. με καύσιμα χορηγών) δίνουν δικαιώματα γελώτων στους άσπονδους φίλους μας. Από τη στιγμή που είχαν ανασταλεί, ας παρέμεναν έτσι. Όταν η χώρα ξαναπάρει τα πάνω της και πάψουν να υφίστανται οι λόγοι αναστολής των τότε το ξανασυζητάμε για την αναγκαιότητα ή όχι της μηχανοκίνητης παρέλασης. Πιθανώς μέχρι τότε να ανακαλύψουμε πως δεν είναι και τόσο αναγκαίες.

          • Φωτεινή avatar
            Φωτεινή @ CHRIS 28/10/2013 00:32:39

            CHRIS,

            Κάποιος σχολιαστής ἀνέφερε τό left.gr, γράψε ἐκεῖ γιά νά ἐκτονωθῆς, ἐμεῖς ἐδῶ εὐχαριστοῦμε δέν θά πάρωμε ἀριστερίστικες ΜΠΟΥΡΔΕΣ. ᾿Αρκετά ἀνεχθήκαμε τόν ἀνθελληνισμό σας!

          • CHRIS avatar
            CHRIS @ Φωτεινή 28/10/2013 01:42:26

            Πιστεύεις ότι θα με δεχθούν στο left.gr εμένα που λοιδορώ τη Β. Κορέα και την Κίνα;

  24. roadrunner avatar
    roadrunner 27/10/2013 17:04:41

    Έχουν οι Αμερικάνοι αντίστοιχο του Έπους του '40 ή των αμέτρητων θυσιών και του φόρου αίματος,
    των δικών μας προγόνων; Άστοχη η σύγκριση.

    • CHRIS avatar
      CHRIS @ roadrunner 27/10/2013 19:05:35

      Έχουν την ημέρα της ανεξαρτησίας από τους Βρετανούς. 4η Ιουλίου.

      • m.s avatar
        m.s @ CHRIS 27/10/2013 20:24:17

        κάνουν παρελάσεις εκτός Αμερικής

        • Φωτεινή avatar
          Φωτεινή @ m.s 27/10/2013 21:03:38

          Λάθος, παρελάσεις γίνοντε καί ἐντός USA σέ πόλεις. ᾿Αποφασίσει ὁ δήμαρχος καί the citry council.

          • m.s avatar
            m.s @ Φωτεινή 27/10/2013 22:28:32

            ''παρελάσεις'' από τις καλές, αγαπητή μου μόνο εκτός.
            για παράδειγμα προσφάτως ήθελαν να ''παρελάσουν'' στη Δαμασκό...
            ''παρέλασαν'' άλλοι όμως

          • Φωτεινή avatar
            Φωτεινή @ m.s 28/10/2013 00:08:50

            :lol: :lol:

  25. Χριστοδουλος (Χρηστος) Δημας avatar
    Χριστοδουλος (Χρηστος) Δημας 27/10/2013 17:21:16

    Πολυ καλα εκανε ο κ.Τζιτζικωστας και καλεσε ,ως οφειλε,τους βουλευτες και της ΧΑ στην παρελαση. Σε αντιθετη περιπτωση, θα νοθευε τον θεσμικο του ρολο.
    Επιτελους, πρεπει να μαθουμε να στεκομαστε α-ν-τ-ι-κ-ε-ι-μ-ε-ν-ι-κ-α απεναντι στα γεγονοτα ,γιατι μονο ετσι θα αλλαξουμε, σιγα -σιγα, αυτο που λεμε "κακη νοοτροπια".

  26. Αρκτική avatar
    Αρκτική 27/10/2013 17:32:06

    Δεν ξέρω για πιο λόγο ο κ.Τζιτζικώστας εκινήθη όπως εκινήθη (και αν υπάρχει ιδιοτέλεια), αλλά και σωστά έκανε και σωστά μίλησε.
    Είπε αυτό που ξέρουμε όλοι κι αυτό που επιθυμούμε να παραδεχτούν όλοι οι μη εμπλεκόμενοι στις ανομίες των ....αθωωμένων Πασόκων.

  27. Νηλέας avatar
    Νηλέας 27/10/2013 17:49:43

    Εδώ γίνεται ενδοκομματικός καυγάς,και διαγκωνισμός ποιός είναι περισσότερος γαλάζιος .Αν και μερικά κείμενα μυρίζουν προβοκάτσια σε βάρος του Σαμαρά. Μερικοί φοβούνται μη μολυνθούν από τη από τη χολέρα του ΠΑΣΟΚ άλλοι ότι ο Σαμαρας άγεται και φέρεται από το διεφθαρμένο ΠΑΣΟΚ και μερικοί πιό πονηροί τους κλείνοντας τομάτι τους καθησυχάσουν "ΟΥΡΑ ΤΗΣ Ν.Δ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ" το χρησιμοποιούμε δλδ το ΠΑΣΟΚ,γιά κομματικό όφελος . Πράγματι η Ν.Δ εκμεταλεύεται τη υπευθυνότητα του ΠΑΣΟΚ.Γιατί αυτό βάζει πλάτη να σωθει η χώρα .Από τι ? Από το γκρεμό που την οδήγησε ηΝ.Δ του ΑΣΤΟΓΙΑΡΓΟΤΕΡΑ, ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΉ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ(08-09) (Αλμούνια).Καταλαβαινόμαστε φαντάζομαι.Κάποια νούμερα είναι καθρέφτης της πολιτικής εκείνης.
    υ.γ Όλα έχουν τα όριά τους και τις κόκκινες γραμμές τους.Οι αντοχές δεν είναι απεριόριστες. Στη γωνιά παραμονεύει το θηρίο.

    • Κ.Π. avatar
      Κ.Π. @ Νηλέας 29/10/2013 01:04:33

      Φαντάζομαι "καταλαβαινόμαστε'' και σίγουρα αντιλαμβάνομαι (τουλάχιστον εγώ).

  28. NONOS avatar
    NONOS 27/10/2013 18:10:19

    Τζιτζικώστας -Μαξίμου σημειωσατε 1 ολα τα υπόλοιπα ειναι λογια του αερα..και να μη ξεχνα η Συγγρού οτι μια ζωή η Σαλονικη εδινε την πρωτιά.........

  29. Νίκος Δραγασιώτης avatar
    Νίκος Δραγασιώτης 27/10/2013 18:13:12

    "Έτσι κάλεσε τους Χρυσαυγίτες στην παρέλαση γιατί λέει είναι κοινοβουλευτικό κόμμα, αγνοώντας προφανώς ότι είναι εγκληματική οργάνωση προς το παρόν και οι μισοί είναι στη φυλακή ή υπόδικοι."

    Γιατί εἶναι ἐγκληματικὴ ὀργάνωση; Ποιό δικαστήριο καὶ μὲ ποιά τελεσίδικη ἀπόφασή του κατέληξε σ' αὐτὸ τὸ συμπέρασμα;

  30. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 27/10/2013 18:20:39

    Τα αυτονοητα πονανε.Αν και δεν παω.....τα παιδια του μπαμπα, ο Τζιτζικωστας ειπε κατι που το ξερουν και οι πετρες στην Ελλαδα και το εξωτερικο για την εγκληματικη οργανωση που διελυσε τη χωρα και τωρα την εχουμε και στη καβαντζα μας......

    • FRESH (again) avatar
      FRESH (again) @ Σαρακατσανος 28/10/2013 21:29:22

      ο τζιτζι ενώ είχε δίκιο, κατάφερε και το ΄χασε, με τις απανωτές εμφανίσεις του στην τηλεόραση.
      μόνο ένα έπρεπε να ρωτήσει τους χασαποπουλο & αναγνωστάκη και θα έριχνε αλλού τη μπάλα: τι έκαναν οι άλλοι περιφερειάρχες?

  31. MCA avatar
    MCA 27/10/2013 18:29:48

    Από την στιγμή που η ΧΑ είναι νόμιμο πολιτικό κόμμα του Ελληνικού κοινοβουλίου ορθός καλέσθηκε στην παρέλαση.Το άλλο με το ΠΑΣΟΚ όντως ήταν γκάφα.

  32. Φωτεινή avatar
    Φωτεινή 27/10/2013 18:59:43

    Κἀτά τήν γνώμη μου, οἱ βουλευτές ἀντιπροσωπεύουν ῞Ελληνες ἁπλούς ψηφοφόρους ὅλων τῶν κομμάτων.

  33. CHRIS avatar
    CHRIS 27/10/2013 19:06:52

    Είδες πουθενά Αμερικανικά άρματα μάχης στους δρόμους την 4η Ιουλίου;

    • foumantsou avatar
      foumantsou @ CHRIS 27/10/2013 22:18:37

      Όχι γιατί τα έχουν διασκορπίσει σε όλο τον κόσμο!

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ CHRIS 28/10/2013 00:22:59

      "Είδες πουθενά Αμερικανικά άρματα μάχης στους δρόμους την 4η Ιουλίου;"

      Εἶναι ἀνάγκη νά τά παρουσιάζουν σέ παρελάσεις γιά νά δείχνουν τήν ἱσχύ τους, δέν τήν γνωρίζομε;; ᾿Εξ ἄλλου κάνουν παρέλαση μέ δορυφόρους στό διάστημα!!!

      Πάντως μέ Τουρκία δέν συνορεύουν, οὔτε κατακτητές γνώρισαν. Πρός τί λοιπόν νά παρελαύνουν οἱ ΕΔ τῶν ΗΠΑ τήν 4η ᾿Ιουλίου;;;

      You're comparing oranges with apples. :D

      • CHRIS avatar
        CHRIS @ Φωτεινή 28/10/2013 01:48:14

        Οι παρελάσεις δεν γίνονται για το εξωτερικό αλλά για το εσωτερικό. Πάντα όμως. Κάνε μια σύγκριση της στρατιωτικής δύναμης Ελλάδας και Τουρκίας και θα καταλάβεις γιατί στο λέω.

    • που να βρεθουν; avatar
      που να βρεθουν; @ CHRIS 28/10/2013 10:46:09

      εχει μεινει και κανενα στην πατριδα για να ...παρελασει;;;
      Ολα σε αποστολη επικρατησης της ...ΔειμοΚρατοριας ανα την υφηλιο ειναι!
      Γι αυτο!

  34. Νηλέας avatar
    Νηλέας 27/10/2013 19:08:15

    Αν κατάλαβα καλά με εγκαλείτε γιά έλλειψη μετριοπάθειας Ε καλά τώρα, έχω δει κείμενα που ξεχειλίζουν από...ευγένεια .Τέλος πάντων οικοδεσπότες είστε.

  35. ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΟΥΛΙΩΤΗΣ avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΟΥΛΙΩΤΗΣ 27/10/2013 19:15:16

    "...αγνοώντας προφανώς ότι είναι εγκληματική οργάνωση προς το παρόν". Αδέλφια ψυχραιμία, γιατί το στρατήγημα δεν φαίνεται να βγαίνει, κυρίως λόγω της υπέρμετρης στήριξης από τα ΜΜΕ της διαπλοκής. Η πολύ φόρα φέρνει κατηφόρα. Πότε έγινε η δίκη, πότε εκρίθησαν ένοχοι με δικαστική απόφαση; Τι σημαίνει προς το παρόν; ΄Έχετε εκδώσει και άλλες καταδικαστικές αποφάσεις και απλώς δεν τις ανακοίνωσαν τα Δόλια ΜΜΕ ακόμη ή δεν τις έχουν υπαγορεύσει. Το έχω γράψει και το επαναλαμβάνω, ο σύγχρονος φασισμός, αριστερός, δεξιός, κεντρώος, οικονομικός, των ΜΜΕ κλπ αντιμετωπίζεται μόνον με αληθή Δημοκρατία και όχι με ολίγον gay και κοινοβουλευτική. Συγχωρέστε μου την για λόγους μεταφοράς χρήση του όρου gay, δεν υποδηλώνει εχθροπάθεια, ως το αντιρατσιστικό ν/σ εννοούσε, απλώς μου ξέφυγε. Εάν το διακύβευμα είναι η πάση θυσία κυβερνητική σταθερότητα, γιατί το παιχνίδι είναι μεγάλο στα πέριξ και εντός, τουλάχιστον ας μην ξεφτιλιζόμαστε τέτοιες ημέρες, γιατί τρίζουν τα κόκκαλα των άταφων ακόμη πολεμιστών του 731. Αιδώς Αργείοι, ούτε τα ιερά οστά των προγόνων δεν τιμήσατε και ζητείτε και τα ρέστα από τους πολίτες που πρώτοι εσείς με το παράδειγμά σας εκμαυλίσατε. Κι όμως το ΚΟΣΑΠ είναι μόρφωμα με αποδεδειγμένη εγκληματική διαδρομή πολλών επιφανών και μη στελεχών του. Αδέλφια, μήπως ζηλέψατε την "δόξα" του;

  36. factorx avatar
    factorx 27/10/2013 19:25:59

    ;;;

    • Νηλέας avatar
      Νηλέας @ factorx 27/10/2013 20:05:02

      Αγαπητέ μου.
      Κάτω από το
      Νηλέας είπε:
      27/10/2013 στις 5:49 pm.
      Υπήρξε μιά φράση στα αγγλικά , την έβαλα στο μεταφραστή -δυστυχώς δεν γνωρίζω αγγλικά -και μου έβγαλε ότι από το σχόλιό μου... λείπει η μετριοπάθεια, ή κάτι σχετικό. Τώρα αφού έχει φύγει η φράση το θέμα έληξε.
      Καλη νύχτα

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Νηλέας 27/10/2013 21:14:00

        Μπήκες σε μοντερέισιον μήπως; Χα χα...

        • Μπόρα avatar
          Μπόρα @ Strange Attractor 28/10/2013 01:14:57

          Αφού σου λέει δεν ξέρει αγγλικά, ..."μοντερέισιον" εσύ!

          Καλή φάση, πάντως, και αθώα. Γέλασε το χειλάκι μας, μετά τόση μαυρίλα...

        • Νηλέας avatar
          Νηλέας @ Strange Attractor 28/10/2013 08:46:26

          Φίλε μου μου μιά και το ξεκίνησες δεν το τελείωνες γιά να σου πω και ευχαριστώ!!

          • Μπόρα avatar
            Μπόρα @ Νηλέας 29/10/2013 02:19:23

            Your comment is awaiting moderation σημαίνει Το σχόλιό σας αναμένει έγκριση => κατακρατείται και δεν εμφανίζεται (μόνο εσύ το βλέπεις), παρά μόνο αφού εγκριθεί απο τον διαχειριστή του μπλογκ.

            Το moderation σημαίνει, ΟΜΩΣ, και ...μετριοπάθεια! Εξ ού και μπερδεύτηκες.

  37. CHRIS avatar
    CHRIS 27/10/2013 19:28:20

    Στην Αμερική δεν έχει καπηλευθεί τη σημαία τους έναν νεοναζιστικό μόρφωμα. Εξάλλου ποτέ δεν συνηθίζαμε να έχουμε σημαίες στα μπαλκόνια και στα σπίτια μας.

  38. CHRIS avatar
    CHRIS 27/10/2013 19:29:47

    Πιο πολύ σαν καρναβάλι είναι οι εκδηλώσεις.

    • Jay Gatsby avatar
      Jay Gatsby @ CHRIS 27/10/2013 20:43:18

      Ακριβώς. Την 4η Ιουλίου βγαίνουν έξω οι μαζορέτες με μπικινάκια με την αμερικάνικη σημαία. Sex and the City κατάσταση. Βέβαια εκεί όλο το attitude απέναντι στην ιστορία βγάζει αισιοδοξία και χαρά, όχι γκρίνια, κακομοιριά και σεμνοτυφία.

  39. Γιάννης Π. avatar
    Γιάννης Π. 27/10/2013 19:53:05

    Οταν το ΠΑΣΟΚ βγαινει ανοικτα και κανει αντιπολίτευση στην Κυβέρνηση και εναντίον του ίδιου του πρωθυπουργού, δεν κουνιέται φύλλο. Ας σοβαρευτεί το κόμμα του Ακη.

    • Αμφίβολη avatar
      Αμφίβολη @ Γιάννης Π. 27/10/2013 20:29:18

      Τι να κάνει; Να σοβαρευτεί; Αυτό δε γίνεται.

    • Αμφίβολη avatar
      Αμφίβολη @ Γιάννης Π. 27/10/2013 20:30:45

      Να σοβαρευτούν, δε γίνεται. Ζητήστε τους κάτι άλλο!

      • mara M. avatar
        mara M. @ Αμφίβολη 27/10/2013 20:35:35

        Σωστή!!!!!

  40. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 27/10/2013 19:59:14

    Παραλειψη του προσφατου νομου για διακοπη της χρηματοδοτησης της ΧΑ που δεν συμπεριελαβε την καταργηση της υποχρεωσης να καλουνται οι βουλευτες της σε εκδηλωσεις και τελετες.

  41. perastikos avatar
    perastikos 27/10/2013 20:04:15

    Ο Τζιτζικώστας ξέχασε να προσθέσει και τον Σμπώκο. Ή μήπως αυτός δεν ήταν στέλεχος του ΠΑΣΟΚ? Οι κλέφτες εκατομμυρίων με απόφαση δικαστηρίου δεν είναι εγκληματική οργάνωση. Εγκληματική οργάνωση είναι η Χ.Α. με μόνο ενδείξεις και επειδή ένας προσκολυόμενος χέστης σαν τον Ρουπακιά έκανε οτι έκανε. Υποκρισία?

  42. CHRIS avatar
    CHRIS 27/10/2013 20:09:49

    Άρματα μάχης έχουν; Που αλλού; Στη Γαλλία; Μήπως έχουν και χορηγούν για τα καύσιμα των αρμάτων στη Γαλλία;

    • Κώστας ΜΠ avatar
      Κώστας ΜΠ @ CHRIS 27/10/2013 21:04:55

      Το τσαμικο...

      Αλλου, σε αλλο μιτο:
      "CHRIS είπε:
      27/10/2013 στις 5:17 pm
      Ο ΣΥΡΙΖΑ χαρακτήρισε “παλαιολιθικές” τις στρατιωτικές παρελάσεις τις οποίες σήμερα κάνουν επί το πλείστων κομμουνιστικά και ημι-κομμουνιστικά και διάφορα άλλα ολοκληρωτικά καθεστώτα (Βόρεια Κορέα, Κίνα κτλ) "...

      Τωρα το γυρισαμε στο ποσες εχουν αρματα...Αλλα για το ΨΕΜΑ πως μονο κομμουνιστικες χωρες κανουν παρελασεις, τσιμουδια!

      • CHRIS avatar
        CHRIS @ Κώστας ΜΠ 27/10/2013 23:19:01

        Πως το "επί το πλείστον" γίνεται "μόνο" δεν το έχω καταλάβει ακόμα. Πρέπει να έχετε παρατηρήσει αγαπητέ (αφού με διαβάζετε) πως σχεδόν ποτέ δεν μιλάω απόλυτα.

  43. Orgilos avatar
    Orgilos 27/10/2013 20:12:38

    Μήπως να μην μπαίνουν και στη βουλή προκειμένου να μη μαγαρίζουν τους δημοκράτες του συνταγματικού τόξου;

  44. banzeti avatar
    banzeti 27/10/2013 20:57:12

    Ο Απόστολος Τζιτιζικώστας, έκανε 2 σωστά και ένα λάθος.


    Το " Νομικά" Σωστό
    Σωστό 1.: Τήρησε το Νόμο απαρέγκλιτα, όπως ακριβώς προέβλεπε η εγκύκλιος που υπόγραψε ο πολιτικός του προϊστάμενος Υπουργός Εσωτερικών καθώς και ο -προερχόμενος από το ΠΑΣΟΚ, Υφυπουργός και κάλεσε ως όφειλε, τους εκλεγμένους από το λαό, βουλευτές όλου του ελληνικού κοινοβουλίου. Φαντάζομαι το ίδιο θα έκανε εάν στη Βουλή εκπροσωπούνταν η Αντιεξουσιαστική Κίνηση.
    Εφάρμοσε το Νόμο. Εάν η πολιτική ηγεσία, δε συμφωνεί, ας αλλάξει το περιεχόμενο της εγκυκλίου. Τόσο απλά.

    Το Πολιτικά Σωστό
    Σωστό 2: Δε μπορείς να εξαφανίσεις κανένα ολοκληρωτικό μόρφωμα με Νόμους. Επίσης δε πρέπει να εμφανίσεις τους Χρυσαυγίτες ως αντι-συστημικούς. Οφείλεις να τους εμφανίσεις ως Σύστημα. Γιατί εάν δεν τους έχεις στις θέσεις των επισήμων, θα τους έχεις ανάμεσα στον λαό. Τον αγανακτισμένο. Και αυτό δεν το θες.

    Το λάθος: Εθιξε το ΠΑΣΟΚ

  45. ανδρεας avatar
    ανδρεας 27/10/2013 21:45:40

    ειπε και και καποιες αληθειες εστω και για λιγα λεπτα μεχρι να τον μαζεψουν.......δεν ειχε και αδικο.......

  46. Εγώ avatar
    Εγώ 27/10/2013 21:55:42

    O Τζιτζικώστας μου είναι εν πολλοίς άγνωστος και συνεπώς αδιάφορος. Το ΠΑΣΟΚ όμως είναι το γνωστό όχημα εκμαυλισμού της εθνικής συνείδησης, του αξιακού κώδικα και της κοινωνικής συμπεριφοράς των Ελλήνων. Ο όρος "εγκληματική οργάνωση" για το ΠΑΣΟΚ είναι εξαιρετικά ήπιος και όποιος διαφωνεί με τον Τζιτζικώστα χρειάζεται επειγόντως επαγγελματική βοήθεια.

    Τώρα αν για λόγους πολιτικής ηρεμίας έπρεπε να το πει, αυτό είναι άλλο καπέλο.

  47. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 27/10/2013 22:01:20

    Αν γνωριζει καποιος "εδω" τον Τζιτζικωστα ας ρωτησει αν γνωριζει προς τα που πεφτει η Credit Suisse στο Λουγκανο....(πατερας του) και ας μου απαντησει.... Η μια αλλη τραπεζα στην Γενευη (μαμα).... Πουλακι μου !

  48. ΚΠ avatar
    ΚΠ 27/10/2013 22:21:12

    Ο Τζιτζικώστας είπε τα αυτονόητα,αυτά που λέει ο λαουτζίκος στο καφενείο.
    Οι περί τον Σαμαρά όμως δυστυχώς υπέκυψαν και πάλι στην αριστερή εξαλλοσύνη συμμετέχοντας στο "κάψιμο" του νεαρού περιφερειάρχη.
    Και μετά στην Ρηγίλλης περιμένουν να επιστρέψουν οι "αναχωρήσαντες".
    Φάκτορα ειλικρινά δεν κατανοώ την ειρωνία και την απαξίωση σου προς τον Τζιτζικώστα....

  49. factorx avatar
    factorx 27/10/2013 22:26:20

    Δηλαδή ο λαός στα καφανεία φωνάζει υπερ της χρυσής αυγής στις παρελάσεις;

  50. Νικηφορος Φωκας avatar
    Νικηφορος Φωκας 27/10/2013 22:42:38

    Χιλια μπραβο στον περιφερειαρχη για τις υπερηφανες δηλωσεις του στα φασιστομουτρα της καθεστωτικης αριστερας στο MEGA σημερα το πρωι, θα επρεπε να ξερουν τα σουργελα της πρωινης αυτης προπαγανδιστικης εκπομπης οτι το ΠΑΣΟΚ εβλαψε,πρόδωσε και διελυσε την Ελλαδα εκατομμυρια φορες περισσοτερο απο οτι καταλογιζουν στην ΧΑ..
    Ετσι λοιπον αν καποιος πρεπει να μην εμφανιστει στην παρελαση ειναι το κομμα του Πασοκ και ο Παπουλιας που ηταν βασικο του στελεχος καθ'ολη την διαρκεια της διαλυσεως της χωρας...

    • τηλέμαχος αναγνώστου avatar
      τηλέμαχος αναγνώστου @ Νικηφορος Φωκας 27/10/2013 23:10:31

      Εσύ ρε μεγάλε όταν βλέπεις MEGA αυτό που καταλαβαίνεις είναι ότι προπαγανδίζει υπέρ της καθεστωτικής αριστεράς (!) και όχι υπέρ της κυβέρνησης; Η Τρέμη, ο Πρετεντέρης, ο Καψής με ποιόν ειναι; Κάτι για κάποιον Μπόμπολα έχεις ακουστά; Δεν τα ξεμπερδεύεις πρώτα στο μυαλό σου και να σχολιάσεις μετά για να μην τρελλαθούμε εντελώς; Όσο και αν σου φαίνεται περίεργο ΜEGA, ANTENNA, SKAI, ΑLPHA και μέχρι πρό τινος το Star υποστηρίζουν την κυβέρνηση.

  51. melissa avatar
    melissa 27/10/2013 22:42:39

    Οταν φοβάσαι κάτι,αυτό δυναμώνει.Ο φόβος σου γίνεται τροφή του.Αυτό που αντιλαμβάνεται ο κόσμος είναι ότι η ΝΔ και το πασοκ φοβούνται την χρυση αυγή και το δείχνουν με τις κινήσεις τους και ενδεχομένως θα το πληρώσουν.Ο κόσμος θέλει να τους πονέσει,να τους τιμωρήσει και αυτοί του δείχνουν τον τρόπο για να το πετύχει.

  52. Κωστας avatar
    Κωστας 27/10/2013 22:48:42

    Εγω ξερω να πω οτι οποιος πει σημερα κατι για τα υποβρυχια χαρακτηριζεται συριζαιος.Οποιος πει το πασοκ εγκληματικη οργανωση χρυσαυγιτης.Και ολα αυτα που λεγαμε για το πασοκ μεχρι τον απριλιο του 12 στον αερα τα λεγαμε ? Τωρα οποιος πει κατι εναντιον του αμεσως πιπερι στο στομα απο το μαξιμου.Αγαπητε φακτορα σας αρεσει αυτο ? Τοσο ξεδιαντροπη καλυψη πια ?

  53. Νεύτων avatar
    Νεύτων 27/10/2013 22:50:28

    Να θυμήσω κάπου εδώ τις πάμπολλες φωτογραφίες του Γίγαντα της Πολιτικής, αυτού του τέρατος πολιτικής σκέψης, να κάθεται πρώτη σειρά στις εκδηλώσεις της ΝΔ, και να ανέχεται ο Αντώνης Σαμαράς να τον έχει παραδίπλα του!
    Ποιον; Αυτόν που ούτε μία μέρα δεν έχει δουλέψει στη ζωή του!
    Όπως πάμε, πολύ φοβάμαι ότι ούτε την ψήφο τους δε θα βρουν στις εκλογές τοπικής αυτοδιοίκησης, οι της δεξιάς εδώ στη Θεσσαλονίκη.
    Ο Αντώνης Σαμαράς, δυστυχώς, αυτή την πόλη την έχει αφήσει έρμαιο στον Μπένυ και σε κάτι γραφικούς τοπικούς παράγοντες της δεξιάς χωρίς κανένα υπόστρωμα σοβαρότητας. Και απορώ γιατί δεν αντιδρά!!! Μάλλον γιατί έχει καταλάβει ότι δεν υπάρχει σωτηρία για τη "συμπρωτεύουσα"...

    • Αρκτική avatar
      Αρκτική @ Νεύτων 28/10/2013 08:32:42

      ''Ποιον; Αυτόν που ούτε μία μέρα δεν έχει δουλέψει στη ζωή του!
      Εντάξει όλα τα άλλα, αλλά θέλετε τώρα να αρχίσουμε να μετράμε τους πολιτικούς που ....έχουν δουλέψει στη ζωή τους;
      Φοβάμαι οτι δε θα ''συμφέρει'' καθόλου στην επιχειρηματολογία σας. :-)

  54. CHRIS avatar
    CHRIS 27/10/2013 22:56:57

    Τελικά ούτε η αυτού εξοχότης Ε. Βενιζέλος θα πάει. Χάσαμε τον αντιπρόεδρο παιδιά.

  55. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 27/10/2013 23:17:22

    Πλήρης ανεπάρκεια πολιτικών χειρισμών απο πολιτικό προσωπικό, όπως ο κ. Τζιτζικώστας.
    Όποιοι λίγοι πόντοι κερδήθηκαν για την κυβέρνηση και τον κ. Σαμαρά με τον δικαστικό χειρισμό της ΧΑ, πάνε στο βρόντο με τέτοιους χειρισμούς.
    Σαν την αγελάδα που κλωτσά την καρδάρα με το γάλα.
    Δεν έχει νόημα άλλη επένδυση σ' αυτό το είδος πολιτικών...

  56. Greg avatar
    Greg 27/10/2013 23:22:17

    Επιτέλους!!! Μια ρεαλιστική άποψη από τον Βαλάντη!

  57. Greg avatar
    Greg 27/10/2013 23:27:13

    Βαγγελάκη Βενιζέλο γιατί γράφεις με ψευδώνυμο;

    • Κ.Π. avatar
      Κ.Π. @ Greg 29/10/2013 01:05:31

      Σωστός!!!!!!

      • Κ.Π. avatar
        Κ.Π. @ Κ.Π. 29/10/2013 01:08:24

        Το ''ΣΩΣΤΟΣ !!!!'' για τον Greg.

  58. Greg avatar
    Greg 27/10/2013 23:27:45

    ΣΩΣΤΟΣ

  59. Greg avatar
    Greg 27/10/2013 23:30:38

    Σίγουρα πάντως δεν φωνάζει υπέρ της συμμετοχής Βενιζέλου στη κυβέρνηση.

  60. Greg avatar
    Greg 27/10/2013 23:31:52

    Εξαιρετικός.

  61. Greg avatar
    Greg 27/10/2013 23:32:45

    Αναφέρομαι στο αρχικό σχόλιο του Νικηφόρου. με το χαρακτηρισμό εξαιρετικός.

  62. CHRIS avatar
    CHRIS 27/10/2013 23:33:40

    Xααχαχαχαχαχαχαα

    Αυτό να το δεχθώ.

  63. Νικηφορος Φωκας avatar
    Νικηφορος Φωκας 27/10/2013 23:36:13

    Μπορεις να συνεχιζεις να κοιμασαι με την ανεση σου.. ολο το σκυλολοι που ανεφερες υπηρετει την αριστερα, αλλωστε απο τα ακραια σπλαχνα της προερχονται ΟΛΟΙ οι 'δημοσιογραφοι' και' παρουσιαστες' αριστερης προπαγανδας .. ολοι (και οταν λεμε ολοι - εννοουμε ΟΛΟΙ) ξεκινησαν απο το ΚΚΕ τον ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ ,το ΕΚΚΕ την Β ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ και ολιγοι απο το ΚΚΕ εσωτερικου... αμα δεν το ξερεις ΑΝΟΙΞΕ ΤΑ ΣΤΡΑΒΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΨΑΞΤΟ ΛΙΓΟ... μεχρι να δουμε καποιον δημοκρατικο δημοσιογραφο (οχι 'δημοκρατικο') εχουμε σταματησει εδω και μηνες να βλεπουμε την αριστερη χουντα των ΜΜΕ... διαλεξαμε να ενημερωνομαστε απο το διαδικτυο και ενιοτε απο μικρα καναλια μεχρι να υπαρξουν ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΜΜΕ, εσυ και τα συριζαρια μπορειτε να συνεχισετε να βλεπετε τα αριστερα τσοντοκαναλα.

    • τηλέμαχος αναγνώστου avatar
      τηλέμαχος αναγνώστου @ Νικηφορος Φωκας 28/10/2013 00:00:48

      Αν είχες μισό κουκούτσι μυαλό θα καταλάβαινες ότι η συλλογιστική σου απαιτεί να θεωρείς κομμουνιστές τον Γεωργαλά, τον Κωνσταντόπουλο (Σάββα) αλλά και τον Πασσαλάρη, τον Βούλτεψη και πολλούς άλλους τέτοιους. Και αν δεν είχες γεννηθεί χθες (πνευματικά όχι βιολογικά) θα ήξερες ότι αυτή η μπάλα παίρνει και τον διαχειριστή αυτού του ιστότοπου που έχει περάσει από την ΚΝΕ και το ΑΝΤΙ.

      • Νικηφορος Φωκας avatar
        Νικηφορος Φωκας @ τηλέμαχος αναγνώστου 28/10/2013 00:30:53

        Εισαι σε παραληρημα, σε καταλαβαινω που δεν μπορεις να δικαιολογησεις ΠΩΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΚΑΦΡΟΙ προερχονται αποκλειστικα ΚΑΙ ΜΟΝΟ απο την ΑΚΡΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ.. το οτι το παιζουν σημερα πιο συντηρητικοι (αριστεροι) ειναι απλως για να περασουν την γραμμη τους και να τα ΟΙΚΟΝΟΜΗΣΟΥΝ... πως θα σου φαινοταν αν ολοι οι δημοσιογραφοι προερχοντουσαν απο την Χρυση Αυγη και την ΕΠΕΝ αλλα πια το επαιζαν πιο συντηρητικοι δεξιοι ? θα τους εβλεπες και θα τους πιστευες ? Με την αφελεια που σε διακρινει ισως και να το εκανες , ΕΜΕΙΣ ΟΜΩΣ ΟΧΙ... σας τους χαριζουμε γιατι ειναι ΟΛΟΙ τους παιδια της ΑΚΡΑΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ και αποτελουν εδω και δεκαετιες ΤΗΝ ΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ .....
        Συντομα ομως θα μας λειψουν γιατι ο κοσμος ξυπνησε και δεν τους παρακολουθει πια, εχασαν την εξωθεν καλη μαρτυρια που συνωμοτικα ειχαν κτισει επι χρονια, επεσαν οι μασκες και το ΕΡΥΘΡΟ ΦΑΣΙΣΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΩΠΕΙΟ (αμοιβομενο με δεκαδες χιλιαδες ευρω μηνιαιως..) ξεπροβαλε ΑΠΟΚΡΟΥΣΤΙΚΟ οπως και τα πιστευω τους, το στρατιωτικο κινημα της 21ης Απριλιου ουδεποτε διανοηθηκε να προβει σε τετοια ολοκληρωτικη προπαγανδα οπως αυτη που εχουμε σημερα , απο το πρωι μεχρι το βραδυ σε ολες τις εκπομπες 'περνα' την γραμμη της, προσπαθει να αγιοποιησει την αριστερα (της προδοσιας και του εγκληματος οπως ελεγε ο αειμνηστος γερος της δημοκρατιας) και να δωσει 'βημα' αριστερο στην κοινωνια.... ομως the party is over ... and is over for good που λετε και στο συριζαριο... κανεις πια δεν αγοραζει αυτα που πουλατε, ΧΡΕΟΚΟΠΗΣΑΤΕ ΚΥΡΙΟΙ...ΧΡΕΟΚΟΠΗΣΑΤΕ και δεν το πηρατε χαμπαρι..

  64. CHRIS avatar
    CHRIS 27/10/2013 23:38:48

    Μπράβο σου που το έψαξες. Για να μην λένε μετά πως οι Περιφερειάρχες κάνουν ο,τι τους κατέβει. Εδώ βιάζεται η κοινή λογική...

  65. ΚΠ avatar
    ΚΠ 27/10/2013 23:40:16

    Φάκτορα αυτό κατάλαβες;
    Ας το κάνουμε λοιπόν λιανά:
    Βεβαίως και σημαντικό κομμάτι συμφωνεί ότι το πασόκ (και η μπάλλα παίρνει όλα τα κόμματα) είναι εγκληματική οργάνωση και σαφώς και φωνάζει υπέρ της Χ.Α. και φαντάζομαι ξέρεις πολύ καλά από που έφυγε το κομμάτι αυτό.
    Δεν απαντάς όμως και γιά την ειρωνία και την απαξίωση των γραφομένων σου προς τον Τζιτζικώστα και τελικά επιβεβαιώνεις με τον πανηγυρικότερο τρόπο ότι εσείς "εκεί κάτω" ζείτε σε γυάλινο πύργο....
    Υ.Γ. Μπορεί να σου ακούγονται σκληρά τα λεγόμενα μου αλλά ίσως είναι και ο μόνος τρόπος γιά να ξυπνήσετε...

    • factorx avatar
      factorx @ ΚΠ 27/10/2013 23:49:16

      Ωραία λογια ,επαναστατικά, αλλά κενά περιεχομένου. Και ανόητα. Ξέρεις γιατί; Γιατί αν δεχθούμε τον ηλιθιο συλλογισμο οτι "το ΠΑΣΟΚ είναι εγκληματική οργάνωση" τότε τι θα πούνε για το κόμμα ο δήμαρχος του οποίου στη Θεσσαλονίκη καταδικάσθηκε σε ισόβια;

      • Μπόρα avatar
        Μπόρα @ factorx 28/10/2013 01:33:43

        Ολόσωστος!

        ΑΛΛΆ, ο Μιχελάκης, τότε, γιατί έστειλε το ΦΕΚ; Δεν ήξερε; Του διέφυγε; Κάτι άλλο;

        Πάλι, από το πουθενά έγινε κάτι πρώτο θέμα στη φαρέτρα του ΣΥΡΙΖΑ, μετά τα "υποβρύχια" του κ. Αβραμόπουλου...

  66. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ avatar
    ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 27/10/2013 23:45:15

    Δεν ξέρω αν φωνάζει ο Έλληνας υπέρ της ΧΑ στα καφενεία ( διότι κάτι τέτοιο, αυτή την εποχή, θα ήταν και λίγο επικίνδυνο ) , αλλά ότι το ΠΑΣΟΚ είναι η μεγαλύτερη εγκληματική οργάνωση στη χώρα το φωνάζει σε καφενεία,
    σε ψησταριές και σε πλατείες, σε όλα τα χωριά και τις πόλεις !!!

  67. Nic avatar
    Nic 28/10/2013 00:29:35

    Aααα this? Last year.... έλεγε η διαφήμιση παλιά. Το θυμάσαι;

  68. τηλέμαχος αναγνώστου avatar
    τηλέμαχος αναγνώστου 28/10/2013 01:19:30

    Τώρα που το λες .... κάτι είχα υποψιαστεί, ότι δηλαδή πίσω από αυτά που λέει ο Πρετεντέρης κρύβεται ένα ερυθρό προσωπείο. Και η Όλγα ... αυτά τα βαν κληφ μάλλον ήταν για κάλυμμα. Καλά, ο Μανώλης ο Καψής ανοίγει το στόμα του και εκτοξεύει σφυροδρέπανα κάθε βράδυ.
    Και κάτι άλλο .... "Στρατιωτικό κίνημα της 21ης Απριλίου" και "αείμνηστος γέρος της δημοκρατίας" δεν πάνε μαζί.

    • Νικηφορος Φωκας avatar
      Νικηφορος Φωκας @ τηλέμαχος αναγνώστου 28/10/2013 10:47:25

      Και το κινημα της 21ης απριλιου ειναι σωστη εκφραση (στρατιωτικο κινημα ηταν , η δεν το εχεις μαθει ?) και ο 'γερος της Δημοκρατιας' σωστη εκφραση ειναι διοτι ετσι τον αποκαλει ο Ελληνικος λαος πλην κομμουνιστων επειδη τους κατατροπωσε και γλυτωσε την Ελλαδα απο το σιδηρουν παραπετασμα του αριστερου σκοτους... να μην φοβασαι την αληθεια, ουτε να προσπαθεις να την φερεις στα μετρα σου διοτι εσυ θα ατυχησεις... κατα τα αλλα ξαναδιαβασε την τελευταια μου απαντηση πιο πανω.. αυτα και εδω τελειωνουμε , ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΕΤΕΙΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΑΣ !

  69. m.s avatar
    m.s 28/10/2013 09:40:36

    28-10-2013
    ώρα 9:20, παρακολουθώ τον κ.Πάγκαλο να συστήνει φιλικά στον κ. Τζιτζικώστα μετά την λήξη της παρέλασης να παραιτηθεί λόγω των ατοπημάτων του να αποκαλέσει το ΠΑΣΟΚ εγκληματική οργάνωση ...
    ώρα 9:24 , ο κ.Πάγκαλος ισχυρίζεται ότι οι συνδικαλιστές του ΠΑΣΟΚ που κατέκλεψαν το κράτος τώρα είναι στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ...
    ώρα 9:35, ο κ.Πάγκαλος ισχυρίζεται ότι στις ευρωεκλογές το ΠΑΣΟΚ δεν θα πιάσει το 4,5% και δεν θα εκλέξει ευρωβουλευτή (απορία δική μου : άραγε σαν τι είδους κόμμα θα το μαυρίσουν οι πολίτες )
    αρχίζουν και καρφώνονται μεταξύ τους ή μου φαίνεται;

  70. γιάννης αγιάννης avatar
    γιάννης αγιάννης 28/10/2013 18:57:51

    Ρωτήστε στην τότε δαπ λονδίνου για τα κατορθώματα του απόστολου.

  71. Νεστορίδης ο Πύλιος avatar
    Νεστορίδης ο Πύλιος 28/10/2013 21:39:41

    Σωστά έπραξε ο Περιφεριάρχης, εφάρμοσε τον νόμο.
    Αν η ΧΑ είναι καταδικασμένη εγκληματική οργάνωση με δικαστική απόφαση, τότε δεν έχει θέση ούτε στην Βουλή
    Το λάθος του κυβερνητικού εκπροσώπου ήταν που δεν παρουσίασε την εγκύκλιο προς τους περιφεριάρχες. Τώρα όσον αφορά το σχόλιο για το ΠΑΣΟΚ θα έπρεπε να είναι πιό ακριβής λέγοντας πως θα μπορούσε να κατηγορηθεί ότι μέλη του εμπλέκονται σε εγκληματική οργάνωση.
    Το πιό σοβαρό ήταν η δήλωση του εθνομηδενιστικού ΣΥΡΙΖΑ για την εθνική επέτειο, που καλούσε σε εξέγερση καθώς και οι κομματικές συγκεντρώσεις ΚΚΕ και ΣΥΡΙΖΑ για βεβήλωση της επετείου. Έφθασε στο σημείο ο ΣΥΡΙΖΑ να ζητά την κατάργησή της και την αντικατάσταση με την Gay parade του Μπουτάρη και την παρέλαση Πακιστανών του εθνομηδενιστή Κωνσταντίνου (έκανε στο Γαλάτσι).
    Αν δεν κάνω λάθος υπάρχουν νόμοι της Ελληνικής Δημοκρατίας που προστατεύουν τις εθνικές επετείους, γιατί ΔΕΝ εφαρμόζονται, είμαστε δειλοί και ψοφίμια; Το λιγότερο θα έπρεπε να μην πληρώνει ο Έλληνας φορολογούμενος τα αντεθνικά κόμματα που προσβάλλουν τους υπερήφανους Έλληνες μέσω της κρατικής επιχορήγησης και να ελεγχθούν αυτοί οι σχηματισμοί απο το ΣΔΟΕ που βρίσκουν πόρους για να λειτουργούν!! Μήπως είναι Soro- πιασμένοι απο την παγκοσμιοποίηση

  72. Αγροφύλακας avatar
    Αγροφύλακας 28/10/2013 21:50:21

    Την ιδία εντύπωση σχημάτισα και εγώ για τον αξιότιμο κ. Τζιτζικωστα όταν τον πρωτοσυναντησα στο προτελευταίο συνέδριο της ΝΔ. Ελαχιστότατος από πάσης απόψεως. Τότε τον είχε διορίσει ο Πρόεδρος του κόμματος σε κάποιο πόστο για την ομογένεια ένα θέμα για το όποιο ήταν εντελώς άσχετος. Αυτό όμως που με στενοχωρεί είναι ότι τόσον καιρό ήταν καλός και τον προωθούσαμε για λόγους πολιτικής σκοπιμότητας παραγκωνίζοντας άλλους άξιους Έλληνες (προς θεού δεν εννοώ το εαυτό μου, οι άξιοι είναι πολλοί και λάμπουν χωρίς να τους ονομάσω εγώ). Τώρα όμως που τόλμησε να 'σηκώσει κεφάλι' όλο το σύστημα ασχολείται με το ατόπημα του. Είναι και αυτό σαν τις εκκρεμούσες πολεμικές αποζημιώσεις της Γερμανίας. Όσο υπήρχαν τα δανεικά, κανένας δεν ήξερε τίποτα για το θέμα τώρα που ζητιάνε οι τράπεζες τα δανεικά θυμηθήκαμε ότι οι τραπεζίτες είναι Γερμανοί, και μάλιστα μας χρωστούν και μερικούς τόνους χρυσού.

  73. Νηλέας avatar
    Νηλέας 29/10/2013 07:36:26

    Ευχαριστώ πολύ.
    Βλέπεις τα πέτρινα τα χρόνια αντί να πηγαίνω αγγλικά εγώ...προτιμούσα τη φάμπρικα

  74. anarcholiberal avatar
    anarcholiberal 29/10/2013 09:16:34

    Ρε παιδιά, μ όλον τον σεβασμό δηλαδή, αλλά: ο Μαντέλης τα πήρε και τ ομολόγησε, ο Τσουκάτος τα πήρε και τ ομολόγησε (αλήθεια η Δικαιοσύνη υπάρχει γιαυτους ;;), ο Τσοχατζο ...καλά δεν χρειαζεται να πουμε τιποτα εδώ (!), ο Παπαντωνίου ευρισκεται προ των πυλών κι ο Παπακωνσταντινου μη σας πω εντός των πυλών! Τί κοινο έχουν όλοι αυτοι;;; Ε, την ΠΑΣΟΚΑΡΑ βεβαια!! Επομένως, δεν θα μπορούσε κάποιος να παρατηρησει (έστω και κακόβουλα ρε παιδι μου!) ότι πρόκειται περί ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΟΝ ΚΑΤ ΙΔΙΑΝ ΠΛΟΥΤΙΣΜΟ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ;;;

    • Νηλέας avatar
      Νηλέας @ anarcholiberal 29/10/2013 14:20:58

      Κάποιος μπορεί να αντιπαραθέσει .μαγγίνα .βουλγαράκη ,παυλιδη,παπαγ/λο,ψωμιάδη,βατοπέδια ,δομημένα, κουμπάρους,ντοκτορά-χατζόπουλο,ΑΓΡΟΓΗ,ΜΕΤΡΟ,συνεντεύξεις και ένα κάρο ακόμα. ΑΣΤΟΓΙΑΡΓΟΤΕΡΑ λοιπόν,

      • Agelos avatar
        Agelos @ Νηλέας 29/10/2013 21:07:45

        Αυτός ο κάποιος θα πρέπει να γνωρίζει όμως ότι, ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΕΧΕι ΟΜΟΛΟΓΗΘΕΙ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ αγαπητέ!

        • Νηλέας avatar
          Νηλέας @ Agelos 30/10/2013 09:29:12

          Αγαπητέ αυττη στιγμή γίνονται δίκες.
          Αλλοι έχουν καταδικαστεί.
          Θυμίζω το κλείσιμο δυό φορές της βουλής γιά να λειτουργήσει ο ν.π.ε.υπ .
          Τα λέω γιατί τη λαμογιά δεν έχει ένα χρώμα.

      • Γιώργης Α. avatar
        Γιώργης Α. @ Νηλέας 30/10/2013 08:23:51

        Αυτό να πούμε, ότι φοβόμαστε, εκεί οδηγεί η λογική. Ε λοιπόν εγώ δεν πήρα τίποτα από κανένα και αισθάνομαι τουλάχιστον προδωμένος. Και φαντάζομαι και πολλοί αλλοι εδώ μέσα. Ωστε λοιπόν το προβλημα είναι πρόβλημα δικαιοσύνης και όχι πρόβλημα του περιφεριάρχη, γκάφα κτλ.

        • ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΕΣΑΝΟΓΛΟΥ avatar
          ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΕΣΑΝΟΓΛΟΥ @ Γιώργης Α. 30/10/2013 10:01:06

          αγαπητε κυριε αντιπαρερχομαι τα υποτημητικα σχολια για τον εκλεγμενο περιφερειαρχη της ΝΔ και
          σας θυμιζω οτι θεσμικα εκανε το αυτονοητο.τωρα αυτα που δηλωσε στους μεγκαλους πρωιναρχες
          ,εσχατως φιλους σας,στην γλωσσα εινε η λεγομενη
          μεταφορα,ευχαριστω

          • Γιώργης Α. avatar
            Γιώργης Α. @ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΕΣΑΝΟΓΛΟΥ 30/10/2013 10:52:26

            ?!Δεν έγινα κατανοητός. ΔΕΝ υποτιμάω τον Τζιτζικώστα, και κατά τη γνώμη μου είπε τα αυτονόητα. Απαντάω στο σχόλιο του Νηλέα στο ότι κάποιος μπορεί να αντιπαρατάξει ψωμιάδηδες κτλ αν κάνει μνεια η ΝΔ για τσουκάτους κτλ

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.