#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
10/03/2011 17:40
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο αυτοκτονικός ιδεασμός της ΝΔ



Στις καταλυτικές διαδικασίες που ακολούθησαν την ταπεινωτική ήττα της ΝΔ ενάμιση χρόνο πριν, η βάση του κόμματος για πρώτη φορά παίρνει θέση και απαιτώντας κάθαρση επιλέγει κινηματικά στην αρχηγία του κόμματος τον Αντώνη Σαμαρά.

Η πορεία του νέου αρχηγού από την ημέρα της εκλογής του μέχρι σήμερα δεν άφησε κανένα να πλήξει. Σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα και με χειρουργική ακρίβεια απαλλάσσει το κόμμα του από εσωκομματικούς κλυδωνισμούς, αμφισβητήσεις και φατρίες. Αλλάζει τη φυσιογνωμία του κόμματος, το ξεκαθαρίζει ιδεολογικά απαλλάσσοντας το από ευκαιριακές ιδεοληψίες τύπου ψαρεύω σε θολά νερά μεσαίου χώρου, βάζει το στίγμα του στα διάφανα γραφεία του νέου κτιρίου του κόμματος και το νέο σήμα, και εδραιώνει την αδιαμφισβήτητη κυριαρχία του.

Στο οικονομικά παραπαίον εσωτερικό σκηνικό δεν υπογράφει το Μνημόνιο και προτείνει ένα άλλο σχέδιο διαχείρισης της κρίσης των κρίσεων που πανηγυρικά δικαιώνεται στην πορεία και ζητά την άμεση επαναδιαπραγμάτευση του!!

Η αντιμνημονιακή του πολιτική επιβραβεύεται σε βαθμό που προκαλεί πολιτικό σεισμό πολλών ρίχτερ σε όμορα προς τα δεξιά κόμματα όπως το ΛΑΟΣ, αλλά και προς τα αριστερά.

Στη εξωτερική πολιτική διακηρύσσει την Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη και σε ευρωπαϊκό επίπεδο κτίζει ισχυρές συμμαχίες για κοινή αντιμετώπιση των αδιέξοδων του Μνημονίου.

Διαβάζοντας όλα τα παραπάνω θα περίμενε κάποιος δημοκοπικά μια μεγάλη ανάκαμψη του κόμματος και θετική αντιστροφή του κλίματος υπέρ της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Τουναντίον τα ποσοστά της Νέας Δημοκρατίας παραμένουν καθηλωμένα στο πολύ απαξιωτικό 20%!! Η ελαχιστοποίηση της διαφοράς μεταξύ των δυο κομμάτων οφείλεται κυρίως στην ταχύτατη φθορά του κυβερνώντος κόμματος. Σε αντίθεση με το κόμμα που ηγείται, ο Αντώνης Σαμαράς προσωπικά ξεπέρασε σε θετικές  γνώμες τον Πρωθυπουργό εμφανιζόμενος ικανότερος να διοικήσει τη χώρα σε αυτή την κρίσιμη στιγμή!

Τι κάνει λοιπόν τον κόσμο να επιλέγει μεν τον αρχηγό ενός κόμματος ως ικανό κυβερνήτη, άλλα να αρνείται να ψηφίσει το κόμμα του οποίου ηγείται;  Όσο οξύμωρη και να είναι η διαπίστωση αυτή φαίνεται να σχετίζεται με το άκρως ελλειμματικό στελεχιακό δυναμικό του κόμματος, καθώς η όποια κριτική στον Αντώνη Σαμαρά επικεντρώνεται σε αυτό ακριβώς το σημείο!

Η τιμωρία του 10.5% δεν απευθυνόταν ΜΟΝΟ στον πρώην πρωθυπουργό, όπως πολύ «πονηρά» αρέσκονται να του το αποδίδουν πρώην «συνεργάτες» του. Τους βολεύει βέβαια και η στάση σιωπής! Οι πρόσφατες μνήμες μιας διακυβέρνησης επιφανών στελεχών της ΝΔ, που βαρύνονται σε σημαντικό βαθμό για την οικτρή κατάσταση της χωράς, είναι βαθιά χαραγμένες και δεν σβήνουν εύκολα. Συνειρμικά αμέσως έρχεται το ερώτημα: με αυτούς θα ξανακυβερνήσει ο Αντώνης Σαμαράς;  Ευχαριστώ, δεν θα πάρω!!

Οι εξελίξεις στη χωρά αρχίζουν να γίνονται καταλυτικές και για κάποιους στη ΝΔ που επανήλθαν δριμύτεροι, αρχίζει να μυρίζει εξουσία. Και άρχισαν πάλι και προκαλούν! Αντί να παράξουν πολιτική, όποια τέλος πάντων, διαβιβάζουν φήμες- αποκλειστικές πληροφορίες σε παραπολιτικές φυλλάδες για την εκ νέου κάθοδο τους στις επερχόμενες εκλογές σε θέσεις αρεσκείας τους. Τον τελευταίο καιρό εκβιαστικά δημοσιεύματα του τύπου “αν το ζητήσω θα κατέβω όπου θέλω”, “μόλις ευκαιρήσω θα σας απαντήσω”, “είμαι ανιψιός της θειας Σούλας της βουλευτού”, “είμαι νέα και ωραία και έχω και ΜΚΟ”, “ο μπαμπάς θα φροντίσει για μένα”, εμφανίζονται όλο και πιο συχνά προκαλώντας εσκεμμένα το εκλογικό ακροατήριο, καταβαραθρώνοντας τα δημοσκοπικά ποσοστά της Νέας Δημοκρατίας. Κάποιοι έφτασαν σε σημείο να παρουσιάζουν εαυτούς ως αδιαμφισβήτητους δελφίνους!! Στην καλύτερη περίπτωση αμετροέπεια, στη χειρότερη υπερφίαλο υπόγειο κατενάτσιο. Αυτή δυστυχώς είναι σε μεγάλο βαθμό η στελέχωση της Νέας Δημοκρατίας μέχρι σήμερα, θα πει κάποιος. Αυτή και η αρρώστια της: αυτοκτονικός ιδεασμός!!

Πέρα από την παρουσία του αρχηγού ένα κόμμα εξουσίας κρίνεται εξίσου από την ομάδα κρούσης που παρουσιάζει. Η παραμονή στις εκλογικές λίστες του κόμματος “πολιτικών βαριδιών” όπως χαρακτηρίστηκαν, ανθρώπων που προκάλεσαν με συμπεριφορές, ενεπλάκησαν σε υπόγειες διαδρομές και σκάνδαλα, είναι επίγονοι εξουσίας, αγνοούν την έννοια του εργασιακού βιου, θεωρούν τη Βουλή life style, και έχουν μόνιμη θέση σε πλατείες, πολυτελή εστιατόρια, ευαγείς οίκους μπουζουκιών, καλοκαιρινά και χειμερινά θέρετρα ανεξόδως, θα έχει σαν αποτέλεσμα μια δεινή εκλογική ήττα, που το προηγούμενο ποσοστό θα φαντάζει όαση.

Στο κάτω-κάτω το ξέρει και ο τελευταίος πολίτης μιας δημοκρατικής χώρας: τον τελευταίο λόγο τον έχει πάντα ο κυρίαρχος λαός. Αυτός και θα αποφασίσει αν τελικά η Νέα Δημοκρατία θα παραμείνει στο απαξιωτικό 20%, θα κατρακυλήσει παρακάτω, η πλήρως ανανεωμένη και δημιουργική, με άλλα μυαλά αυτή τη φορά, θα κατορθώσει να πείσει τον ελληνικό λαό και θα συγκροτήσει ένα πλειοψηφικό ρεύμα που θα την οδηγήσει ξανά σε μια ουσιαστική εξουσία με σκοπό το αποκλειστικό όφελος της χώρας!!

Χαρά Δραβά

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 10/03/2011 17:46:03

    Το ΓΑΠ θα επιστρεψει με επιμηκυνση και ασαφης ορους..μνημονιακους και δανειακους.. Θα επιστρεψει νικητης!!!! Η ΝΔ τι λεει γ αυτο??
    Το ΓΑΠ θα πει.. παλεψαμε για ευρωομολογα, αναδιαρθρωση-ΟΧΙ τζιζ κακο, κλπ...

    Τι εχουμε να δηλωσουμε? Μπραβο ΓΑΠ που το τραβηξες το δανειο των 110 παραπερα????

    ΠΠ

    • spiros avatar
      spiros @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 10/03/2011 17:49:48

      Ουδείς είναι ευχαριστημένος στο ΠΑΣΟΚ με την επιμήκυνση μόνο.

    • factorx avatar
      factorx @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 10/03/2011 17:50:50

      Πόρτα Πορτα σου έχω ξαναπεί: μην μεταφέρεις εδώ ότι σου λέει ο φίλος σου ο βουλευτής - και δεν θα το ξαναπώ. Αυτά που γράφεις είναι οι διαρροές του γραφείου του Πεταλωτή. Για άσχετους μας περνάς; Επιτέλους..... Να σου πω και την ημερομηνία των εκλογών που λένε και δεν την ξέρεις: 17/4

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ factorx 10/03/2011 17:55:33

        ρε Φακτωρα σου εχω πει... δεν ακουω κανενα... δεν ειναι φιλος μου!!! ελεος αχχααχα 27/4 εχω γεννεθλια...
        Παντως ειδες που γραφω τα δικα μου και τα λεει και Πεταλωτης?? ι Καστωρ...
        Μη μασας... αφου με ξερεις!! δεν κρυβομαι απο κανεναν.. οποιος μ αντεχει με κανει παρεα !!

        οσον αφορα στο συγκεκριμενο σχολιο... Η Μερκελ θα του δωσει μηκος για να τον ξεφορτωθει ΑΛΛΑ και για να εχει ελπιδες να εισπραξει. Αυτο γραφω μερες τωρα.

        ΠΠ

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ factorx 10/03/2011 17:56:54

        αυτη στη φωτο ο επιτιμος τη δαγκωσε???

        ΠΠ

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ factorx 10/03/2011 17:59:01

        Να βρηκα και δηλωση Μερκελ...
        «Με το να επιμένει κανείς να αποκαταστήσει η χώρα την δημοσιονομική της ισορροπία εντός τριετίας, το μόνο που θα καταφέρει είναι να δημιουργήσει νέα προβλήματα»....
        Ουτε ο Πεταλωτης τα λεει καλυτερα !!! οχι ΕΓΩ !!

        ΠΠ

        • factorx avatar
          factorx @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 10/03/2011 18:21:32

          Μπορεί να παει σε εκλογές με το ΠΑΣΟΚ να διαλύεται; Άντε και πάει, πως θα κάνουν προεκλογικές οι υπουργοί του Μνημονίου; Είδες το ντου σήμερα στα γραφεία του ΠΑΣΟΚ. Αλλά μην το συνεχίζεις γιατί το θέμα είναι εδω΄ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΡΑΒΑΕΙ Η ΝΔ και χαλάμε την συζήτηση

          • Καλά τώρα..... avatar
            Καλά τώρα..... @ factorx 10/03/2011 22:29:12

            Το ότι δε τραβάει η ΝΔ το λέμε εδώ και πολύ καιρό, αλλά δεν ακουγόμαστε.... αντίθετα μας "βαφτίζουν" με όλα τα επίθετα...

      • ελλην της εσπεριας avatar
        ελλην της εσπεριας @ factorx 11/03/2011 01:57:29

        Η ΝΔ σχολιασε τις δηλωσεις Νταβουτογλου;Κι αν οχι,γιατι;Ετσι θα κερδισουμε τις εκλογες;Δυστυχως η πολιτικη του κομματος ειναι διφορουμενη!

  2. spiros avatar
    spiros 10/03/2011 17:48:20

    Αύτη είναι η πραγματικότητα . Ακόμη και εγώ σταθερός ψηφοφόρος από τότε που ψηφίζω αδυνατώ να δεχθώ πάρα πολλούς από όσους σήμερα υποτίθεται ότι είναι πολιτικοί. Προτείνω κάτω υπό το πνεύμα της ανανέωσης κάποτε να αρχίσουμε να λέμε και ονόματα.

  3. Ηλίας avatar
    Ηλίας 10/03/2011 17:48:34

    Τα ιδια θα ξαναλεμε; Ο Σαμαρας ειναι δεσμιος του σαπιοκαραβου που λεγεται νδ. Λεγαμε για αλλαγη ονοματος, συμβολων, ξαστερος ιδεολογικος προσανατολισμος και ξεσκαρταρισμα στελεχων και αποτυχημενων τσιφλικαδων και βαρονων.
    Μεχρι τωρα ειδαμε νεο λογοτυπο [το ιδιο αλλα πιο new age], αλλαγη διευθυνσης και ταχυδρομικου κωδικα και τον μιχελακη [και μπραβο του] να αντικαθιστα τον πανο και την τζοτζολα.
    20% ;;; Μια χαρά είναι το 20!!!

  4. zio avatar
    zio 10/03/2011 17:55:13

    άρα το στοίχημα που παίχτηκε στους ΟΤΑ με τον Κικίλια και χάθηκε, έδωσε νέο θάρρος στους παλιούς και "μονόφθαλμους", εν μέσω "τυφλών"?

  5. ενας παλιός avatar
    ενας παλιός 10/03/2011 18:00:57

    Αγαπητή Χαρά,
    Σωστή διάγνωση και ανάλυση , απλώς για να είμαστε δίκαιοι θα πρέπει να προσθέσουμε και το σχετικά σύντομο διάστημα που παρήλθε απο τις εκλογές.
    Παρ όλα αυτά με Πάκη, Σιούφα ,Γιακουμάτο και Βαρβιτσιώτη ,ότι θα κερδίζει ο αρχηγός θα το χάνουν αυτά τα αστέρια.
    Συμφωνώ, τώρα ξεκαθάρισμα και σπιτάκι τους.
    Διαφορετικά θα ψάχνουμε να βρούμε γιατί το ΠΑΣΟΚ ξαναβγήκε.

  6. Tonia G avatar
    Tonia G 10/03/2011 18:11:04

    Πολύ εύστοχο άρθρο. Πιάνει το σφυγμό των πραγμάτων. Να το διαβάσουν στο ανώτατο κλιμάκιο και να αφήσουν τα περί εκλεγμενων βουλευτών που μπαίνουν αυτόματα στα ψηφοδέλτια.
    Όσοι έκαναν 2 θητείες εκτός.
    Όσοι δεν έχουν 300 x 5 χρόνια= 1500 ένσημα ΙΚΑ ή 10 χρόνια ΤΕΒΕ εκτός... Εδώ δάνειο στην εργατική κατοικία πας να αιτηθείς και σου ζητάνε ένσημα... όχι να κάνουμε τα παιδιά τους και τα ανήψια τους βουλευτές να αποφασίζουν για τις κούτρες μας και για την πατρίδα... Εκτός ψηφοδελτίων, όχι τους βάζω και ο κόσμος θα τους καταψηφίσει... ο κόσμος άμα δει εκτυπωμένα καμιά κατοστή-150 ονόματα του γνωστού κομματικού καρτέλ, την έκανε...
    Έτσι κερδίζεις σήμερα πόντους δημοσκοπικά και πολίτες πρακτικά με χειροπιαστές αποφάσεις. Ανήψια, τέκνα και κουμπάρια εφοπλιστών και πλουσίων; Έξω.... δεν εκπροσωπούν κανένα. Εκλέγονται με τα λεφτά τους, τις προσβάσεις τους στα ΜΜΕ και το όνομα της οικογένειας τους... και διαφθείρουν και τους ψηφοφόρους! Είναι η Νέα Ν.Δ. ένα Λαϊκό Κόμμα; Aν ναι τότε ΕΞΩ!
    Άλλως αποδεικνύεται πως η Ν.Δ. είναι ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ και καλά κάνει ο κοσμάκης που κάθεται στο καναπέ του και φτύνει!

  7. αχ κουλα!! avatar
    αχ κουλα!! 10/03/2011 18:12:41

    συμφωνω μαζι σου χαρα σε ολα.
    Πολυ επιεικης ομως εισαι: δεν προκειται για πολιτικα βαριδια, πολιτικα σκουπιδια επρεπε να γραψεις!!!
    Ετσι οπως το λεει ο κοσμος εξω..

  8. Wolf avatar
    Wolf 10/03/2011 18:23:32

    Αν είναι να περάσει ο Μπόγιας, μπορώ να αφήσω τη διευθυνσή μου, να πάρει και κάποιες παλιαντζούρες που έχω για πέταγμα, μαζί με ότι σαπάκι φορτώσει από τη ΝΔ?
    Καθότι είναι περίοδος ισχνών αγελάδων, καταλάβατε. Με το συμπάθειο πάντα, ευχαριστώ.

  9. brankaleon avatar
    brankaleon 10/03/2011 18:26:34

    Μα με την επιμήκυνση δεν θα πληρώσουμε περισσότερα;
    Το ζήτημα είναι να τα βγάζουμε πέρα με τις δόσεις;
    Και με το δόλιο (απεχθές) μέρος τί γίνεται;

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ brankaleon 10/03/2011 18:36:38

      Δεν υπαρχει τετοιο πραγμα (δολιο χρεος).Αυτα ειναι για εσωτερικη καταναλωση.Η Ελλαδα δανεισθηκε με αποφασεις των νομιμων κυβερνησεων της.Τι τα εκαναν τα λεφτα ειναι δικο της προβλημα και δεν αφορα τους δανειστες.

      • anonymous avatar
        anonymous @ ψυχραιμια 10/03/2011 19:14:18

        Κι όμως αφορά και τους δανειστές τόσο με βάση διατάξεις του δημοσίου διεθνούς δικαίου όσο και με βάση διατάξεις του ιδιωτικού δικαίου δηλ. στις σχέσεις μεταξύ ιδιωτών.
        Στο ιδιωτικό δίκαιο τράπεζα στη Γερμανία δανειοδότησε δανειολήπτη για να αγοράσει ένα ακίνητο το οποίο η τράπεζα γνώριζε ότι ήταν άχρηστο. Το είχε εκτιμήσει κι έκανε την πάπια. Ο δανειολήπτης προχώρησε δικαστικά και δικαιώθηκε.
        Στο δημόσιο διεθνές δίκαιο δηλ. στις σχέσεις μεταξύ κρατών γίνεται δεκτό το ίδιο.
        Δάνεια που έλαβε κράτος και δεν επενδύθηκαν για το καλό των πολιτών ή οι πολίτες δεν ωφελήθηκαν από αυτά είναι άκυρα και δεν υποχρεούνται να τα πληρώσουν. Να έρθουν τώρα οι Γερμανοί να μας πουν πως διάολο ωφεληθήκαμε από τις λαδωμένες συμβάσεις του ΟΣΕ και της Siemens τις οποίες μας τις πρόσθεσα στον χρέος. Αν τα βάλουμε όλα κάτω θα μαζευτεί ένα 30% επαχθούς χρέους. Αυτό είναι 115 δις.

  10. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 10/03/2011 18:34:19

    Δεν ειναι μονο αυτο .Η πλειοψηφια εκτος απο το οτι χρεωνει την οικονομικη κριση και στη ΝΔ δεν πιστευει στις προτασεις Σαμαρα.
    Για την πλειοψηφια του λαου ειναι το αντιστοιχο του "λεφτα υπαρχουν".
    Ο περισσοτερος κοσμος δεν ξερει οικονομικα αλλα προσεχει τι λεγεται και τι ακουγεται απο ξενους.π.χ. οι δηλωσεις Στρος Καν εξεληφθησαν απο μερικους οτι ειναι κατα του ΠΑΣΟΚ.Οχι μονο ομως.Ο Στρος Καν εκτος των αλλων λεει οτι το μνημονιο ηταν απαραιτητο.Η Μερκελ λεει οτι τρια χρονια δεν φθανουν.
    Οι οικοι υποβαθμιζουν.Το επικοινωνιακο περιβαλλον λοιπον υποβαλλει την αποψη οτι ναι μεν ο Παπανδρεου δεν παει καλα αλλα και οτι ευκολες λυσεις δεν υπαρχουν και αυστηρα μετρα ειναι απαραιτητα.
    Συνεπως τα ποσοστα και των δυο κομματων πεφτουν γιατι ο κοσμος δεν πιστευει σε κανενα.

  11. Ioustinianos avatar
    Ioustinianos 10/03/2011 18:35:09

    Ερώτηση:
    Τι θα κάνει το κόμμα της ΝΔ, τώρα που έχει βγει και διαφήμιση από τους Αρβύλες, ότι την Κυριακή θα "μαζευτούν", "αγανακτισμένοι" έλληνες (sic) στη Ραφήνα για να "αποδοκιμάσουν" τον πρώην πρωθυπουργό;;
    Το έμαθε αυτό ή ακόμα κοιμάται;

  12. Αιμιλια Σ. avatar
    Αιμιλια Σ. 10/03/2011 18:43:18

    Εδω εφτασε ο κος. Four Seasons-θελω-στα-μπουζουκια-αποψε-να-με-πας Ευριπιδης Στυλιανιδης να πλασαρεται για δελφινος!!! Δεν ξερω αν εννοεις τον ιδιο στο αρθρο σου αλλα ελεος, οχι απο αυτοκτονικο ιδεασμο πασχει το κομμα αλλα απο "εξαφανιστικο ιδεασμο"!!!
    Διαβαστε παρακατω ετσι οπως τα δινουν οι ενδιαφερομενοι:

    “από sites που έχουν γίνει πλέον γνωστά για τις διασυνδέσεις τους με δήθεν παράγοντες της ΝΔ”

    Τρίτη 1 Μαρτίου 2011 – 19:44

    Νίκη Στυλιανίδη στον Δικηγορικό απέναντι στα συστήματα Σαμαρά – Ντόρας

    Ο ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΗΣ Ν.Δ.

    Τελικά ο Γιάννης Αδαμόπουλος, στενός φίλος και συνεργάτης του Ευριπίδη Στυλιανίδη, κατάφερε να ισοπεδώσει τους μηχανισμούς που είχαν στηθεί για να στηρίξουν την υποψηφιότητα του, Μιχάλη Ζαφειρόπουλου, για την προεδρία του Δικηγορικού Συλλόγου. Χωρίς πολλά λόγια, με μεθοδικότητα και σοβαρότητα, ο Αδαμόπουλος, έκανε την έκπληξη, στέλνοντας ξεκάθαρο μήνυμα προς το Σαμαρείκο, αλλά και το Μητσοτακείκο, που είχαν πέσει με νύχια και με δόντια για να στηρίξουν τον Ζαφειρόπουλο.

    Στην εκδήλωση του τελευταίου, ο μόνος που δεν προσήλθε ήταν ο Σαμαράς. Στο άλλο στρατόπεδο, υπήρξε οργάνωση και αφοσίωση στον στόχο. Ο Αδαμόπουλος, δούλεψε με τους ανθρώπους του Στυλιανίδη και τον πρόεδρο της ΟΝΝΕΔ Ανδρέα Παπαμιμίκο. Η συγκεκριμένη ομάδα, κατάφερε κόντρα στις «γραμμές» και τα «συστήματα», για δεύτερη φορά μέσα σ’ ένα χρόνο (σ.σ. η πρώτη ήταν οι εκλογές της ΟΝΝΕΔ) να αποδείξει ότι ο Σαμαράς δεν διαθέτει ομάδα. Με δεδομένο ότι ο Στυλιανίδης, ανήκει στον σκληρό πυρήνα των Καραμανλικών, η νίκη του Αδαμόπουλου, θεωρήθηκε και ως μια επιτυχία των ανθρώπων του πρώην πρωθυπουργού.

    Ισχυρός δελφίνος ο Στυλιανίδης

    Δεύτερη εσωκομματική νίκη για τυον Στυλιανίδη σε διάστημα μικρότερο του ενός χρόνου

    Μετά την γνωστοποίηση του αποτελέσματος του πρώτου γύρου των εκλογών στον ΔΣΑ, αρκετοί είναι αυτοί που έκαναν λόγο για ισχυροποίηση του Ε. Στυλιανίδη, ο οποίος φτιάχνει πλέον το δικό του εσωκομματικό μπλοκ. Για τους μη γνωρίζοντες, ο Αδαμόπουλος είναι στενός φίλος του “γαλάζιου” γραμματέα Προγράμματος, με τους δύο άνδρες να έχουν συνεργαστεί και στα δύο υπουργεία (Παιδείας και Μεταφορών) στα οποία θήτευσε ο δεύτερος ως υπουργός.

    Πρόκειται για την δεύτερη εσωκομματική νίκη του Στυλιανίδη σε διάστημα μικρότερο του ενός χρόνου, αφού είχε προηγηθεί η επικράτηση του πολιτικού του πουλέν, Ανδρέα Παπαμιμίκου. (parapolitika)

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Αιμιλια Σ. 10/03/2011 19:09:35

      Ο κ. Στυλιανίδης, δελφίνος;
      Το άλλο με τον Τοτό, θα το ξέρετε υποθέτω!

      • αχ κουλα!! avatar
        αχ κουλα!! @ Κώστας Ροδινός 10/03/2011 19:31:24

        Αυτο το λετε εσεις και εγω κε. Ροδινε!
        Ο ιδιος ομως και οι συν αυτω αλλα διαδιδουν!!!
        Οπως βλεπεται κατευθυνομενες ειναι οι πληροφοριες... (με το αζημιωτο ενδεχομενως???)

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ αχ κουλα!! 10/03/2011 19:41:11

          Και επειδή το λέει;

          • αχ κουλα!! avatar
            αχ κουλα!! @ Κώστας Ροδινός 10/03/2011 19:44:55

            δημιουργει κλιμα στην καλυτερη και εκνευριζει σφοδρα στη χειροτερη!!!

    • anonymous avatar
      anonymous @ Αιμιλια Σ. 10/03/2011 19:27:01

      Άστο το θέμα βρωμάει. Σε κάποια μπλογκς τα είχαν ρίξει και στοιχημάτιζαν στο κουτσό άλογο. Πρώτα στο Ζαφειρόπουλο και μετά στο Βερβεσό. Όταν έπεσαν έξω έκαναν την παλαβή, ότι και καλά ο Α' ή ο Β' παράγοντας έκαψαν τους υποψηφίους. είναι να γελάς με τα χάλια τους. Κι επειδή το κάνουν πάντα οφείλω να πω ότι πλέον δεν είναι απλά σκέτη παραπληροφόρηση αλλά ότι ο ρόλος τους είναι ύποπτος.

      • ΧΟΡΧΕ avatar
        ΧΟΡΧΕ @ anonymous 10/03/2011 22:07:35

        Σαν να μου φαινεται οτι τον τελειωνουν κανονικα τον Στυλ!! Τσιμπαει κι'αυτος ρε παιδι μου...
        Ενας-ενας. Ο επομενος στη σειρα παρακαλω!!
        Δεν παιζεται ο Μεγαλος!!!

        • Κωσταντινος Π. avatar
          Κωσταντινος Π. @ ΧΟΡΧΕ 11/03/2011 01:22:05

          το ιδιο πιστευω και γω. Διατεταγμενη υπηρεσια μου μυριζει για να τελειωσει ο Ευρης. Γιατι δεν μπορω να φανταστω οτι ειναι τοσο λειψος στο μυαλο να τα δινει ο ιδιος!
          Μηπως ομως τα δινει κανενας αλλος, συνομηλικος, με γκριζα μαλλια και βαμμενα ματοτσινορα?

  13. karamanlikos avatar
    karamanlikos 10/03/2011 18:57:50

    Κα Δραβά,

    Επειδή πιστεύω ότι η σωστή σε γενικές γραμμές κριτική σας εμπεριέχει στοιχεία μονομέρειας, σας επισημαίνω ότι το πολιτικό προσωπικό της ΝΔ δεν υπήρξε ΠΟΤΕ οπαδικά προσκείμενο στον Καραμανλή. Αντίθετα, η "εκπασοκισμένη" νοοτροπία τους, οδήγησε όλον τον κομματικό συρφετό (Ντοράκηδες Μανώληδες, Τατούληδες κά) δίπλα στο νικητή που εξασφάλιζε θέση στο άρμα της εξουσίας. Γι' αυτό και ο Καραμανλής δεν απέκτησε ποτέ δικό του σύστημα εξουσίας! Φρόντισε άλλωστε να έχει άμεση επαφή με το λαό, ο οποίος με τη σειρά του απάντησε με το γνωστό -10% για να τιμωρήσει αυτόν που ΔΕΝ έκλεισε κανένα Πασόκο στη φυλακή (πχ για το χρηματιστήριο).Την ίδια στιγμή ο Καραμανλής αρνείτο να δώσει ότι είχε μάθει να παίρνει η εκπασοκισμένη κοινωνία!
    Είναι, λοιπόν, δεδομένη η ποιότητα του πολιτικού προσωπικού από το οποίο θα κάνει την επιλογή ο Αντώνης Σαμαράς. Πρέπει να το διαχειριστεί με τρόπο αντίθετο απ' αυτόν του Καραμανλή: πρέπει να δημιουργήσει έναν ισχυρό και έμπιστο στρατό (κομματικό, ΜΜΕδικο, σε διάφορες κοινωνικές δομές) . Σε εξέλιξη πρέπει να βρίσκεται η αποκατάσταση των διαύλων με την κοινωνία και η μόνιμη εγκατάστασή τους σε κάθε σημείο της χώρας!
    Έτσι θα κερδηθεί η μάχη με το θεριό, για να μπορέσει να δει και μια δημοσκόπηση που θα έχει το σωστό ποσοστό αναποφασίστων, το οποίο "λειτουργεί" σαν τεχνητή χοάνη και τρώει του Σαμαρά τα πραγματικά ποσοστά!!!

  14. Aris. A avatar
    Aris. A 10/03/2011 19:01:11

    Χαρά

    Δύο φορές που ήρθε η ΝΔ στην κυβέρνηση απέτυχε οικτρά.

    Ο βασικός λόγος είναι ότι δεν είχε στοιχειώδες τσαμπουκά με ότι αυτό σημαίνει να συγκρουστεί με τα συμφέροντα που σμπαραλιάζουν την χώρα και κανείς δεν τα αγγίζει.

    Συνδικαλιστική σαπίλα του δημοσίου και κρατικοδίαιτη διαπλοκή.

    Για να αφήσουμε το παρελθόν.

    Σήμερα πιστεύεις ότι ακουμπάει τον αναποφάσιστο πολίτη η ΝΔ όταν δεν έχει πάρει θέση για θέματα όπως:

    Το χάρισμα του 20% του φόρου στις επιχειρήσεις των ΜΜΕ.

    Η συνενοχή της ΝΔ στην προκλητική χρηματοδότηση του μεγάρου μουσικής.

    Το παιχνίδι με τις μετατροπές των συμβάσεων των αυτοχρηματοδοτούμενων έργων και τις προκλητικές αυξήσεις των διοδίων.

    Να παραμένει εκτός οποιονδήποτε ρυθμίσεων το ταμείο των δημοσιογράφων.

    Δεν καταλαβαίνω γιατί αντέδρασε η ΝΔ στο ξεκαθάρισμα του 9,84 που κάνει ο Καμίνης που πλήρωναν τους ύμνους στον Κακλαμάνη και την Μπακογιάννη οι φορολογούμενοι.

    Γιατί δεν πιέζει να εξυγιανθεί η ΕΡΤ ο ΟΣΕ που κατατρώγουν τα πάντα.

    Οταν δείξει ότι έχει διάθεση σύγκρουσης να είναι σίγουρη ότι θα πάει καλύτερα.

    • αχ κουλα!! avatar
      αχ κουλα!! @ Aris. A 10/03/2011 19:10:59

      εχεις απολυτο δικαιο. Ομως τι "τσαμπουκα" να εκαναν, (πως τα λεει η Χαρα?), πολιτικα βαριδια?
      Ολοι την παρτη τους κοιτουσαν και κοιτανε...

      • Aris. A avatar
        Aris. A @ αχ κουλα!! 10/03/2011 19:25:19

        θέση σε τέτοια θέματα αν θέλει παίρνει ο πρόεδρος όχι οι τελειωμένοι

  15. NICK GR avatar
    NICK GR 10/03/2011 19:02:21

    πολυ μου αρεσει το αρθρο της κυριας Δραβα.συμφωνω και σας λεω οτι το 20% μπορει να γινει 40 η 50.πιστευω με αφθαρτα προσωπα θα διεκδικησει αυτα τα ποσοστα ο Σαμαρας.αυτα που χρειαζονται ομως στα προσωπα ειναι κατα το πλειστον δυο λεξεις σεμνοτητα και ταπεινοτητα.και ομως αυτα εκτιμα ο κοσμος.ειμαι ψηφοφορος της ΝΔ απο 18 χρ. εσεις κυριοι που γραφετε στο Antinews αραγε υπαρχει πιθανοτητα να υπαρξουν στελεχη με αυτα τα χαρακτηριστικα ετσι ωστε να μεινει στην ιστορια η διακυβερνηση Σαμαρα????

  16. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 10/03/2011 19:07:01

    Η παγίδα στην οποία έχει πέσει η Ν.Δ. είναι αυτή η συζήτηση περι δήθεν έλλειψης στελεχών,
    Δηλαδή ο κ. Παπανδρέου είχε στελέχη οταν κέρδισε τις εκλογές του 2009;
    Το κ. Πάγκαλο των Ιμίων και του Οτσαλάν;
    Το κ. Παπουτσή του Σάμινα;
    Το πρώην δήμαρχο Πάρου και τον μονίμως σιτιζόμενο απο δημόσιες θέσεις νυν υπουργό οικονομικών;
    Αν συνεχίσω, η λίστα δεν έχει τέλος.

    Στην πολιτική ισχύει το "αρχή άνδρα δείκνυσι"!

    Ουδείς εγγυάται την επιτυχία a priori.

    Για να το πώ διαφορετικά, όποιος ήξερε την συνταγή επιλογής επιτυχημένων κυβερνητικών στελεχών, το βιβλίο του θα γινόταν beste seller και τα CD του θα τα πωλούσαν όλοι οι πλανόδιο μικροπωλητές. Νόμιμοι και λαθραίοι!

    Συνταγή επιτυχίας δεν υπάρχει.

    Κάθε επιλογή ενέχει και ρίσκο,

    Ο κ. Πάγκαλος είναι το εμπειρότερο στέλεχος της Κυβέρνησης Παπανδρέου. Εχει υποπέσει σε τόσες γκάφες, όσες όλοι οι άλλοι μαζί!

    Το 2004, ο κ. Παυλόπουλος, ο κ. Βουλγαράκης, ο κ. Αλογοσκούφης, ο κ. Κακλαμάνης, ο κ. Αβραμόπουλος, ο κ. Σιούφας, η κα. Γιαννάκου, ο κ. Σουφλιάς (ιδιαίτερα ο κ. Σουφλιάς!) εθεωρούντο από τα ΜΜΕ, σε μεγάλο βαθμό και από την κοινή γνώμη, στελέχη πρώτης γραμμής;
    Πήραν υπουργεια, άσκησαν εξουσία.
    Ποιά είναι η άξιολόγηση της κοινής γνώμης για τα πεπραγμένα τους;
    Προφανέστατα αρνητική, και δικαίως!
    Και, όμως, σχεδόν όλοι είχαν τις προδιαγραφές για να πετύχουν.

    Για να μην βυζαντινολογώ.
    Η συζήτηση αυτή επιβλήθηκε στη Ν.Δ. για να απολογείται διαρκώς ο κ. Σαμαράς για το παρελθόν.
    Κακώς "τσίμπησαν" και κάκιστα συνεχίζεται η συζήτηση.

    Το έχουμε επισημάνει πολλές φορές εδώ: τις επόμενες εκλογές δεν θα τις κερδίσει η Ν.Δ., αλλά προσωπικώς ο Αντώνης Σαμαράς.
    Και για στελέχη:
    'οχι στους ανεπάγγελτους
    οχι στους φθαρμένους (και τους διαφθαρμένους)
    οχι στους γόνους και τα παιδιά του κομματικού σωλήνα
    Ναι στους ικανούς και τους έντιμους, απο οποιονδήποτε χώρο και αν προέρχονται.
    Και είμαι βέβαιος οτι αν απευθύνει ένα τέτοιο προσκλητήριο ο Αντώνης Σαμαράς, θα βρεί καμιά δεκαριά για κάθε θέση!

    Μπορεί ο Πρόεδρος να βρεί μερικούς ακόμα σαν τον Μιχελάκη, τον Τζαβάρα, τον Λαζαρίδη, το δικό μας τον Φαήλο, τη Τζότζολα, τον Μηταράκη κ.λ.π.
    Και να τους ρίξει στη μάχη;

    Η γνώμη μου είναι οτι μπορεί.
    Και ξέρω οτι προσπαθεί και προσπαθεί πολύ.

    Αυτό είναι το στοίχημα.

    • Αιμιλια Σ. avatar
      Αιμιλια Σ. @ Κώστας Ροδινός 10/03/2011 19:25:58

      Θα συμφωνησω μαζι σας κε. Ροδινε για τη μη υπαρξη επιτυχημενης συνταγης επιλογης στελεχων.
      Το 2009 παρουσιαστηκε μια ομαδα νεων στελεχων γυρω απο τον Παπανδρεου που σχεδον δεν τους ξεραμε (Μπιρμπιλη, Γερουλανος, Ραγκουσης, Μπατζελη κα). Αλλο αν η "αρχη εδειξε" οτι ηταν πολυ λειψοι.
      Το θεμα ειναι οτι η ΝΔ δεν μπορει να παει με αυτους που εμφανιζονται να διεκδικουν βουλευτικες θεσεις. Ειμαι fan της αρθρογραφιας σας, αλλα θα πρεπει να παραδεχτητε οτι τα περισσοτερα σχολια των αναγνωστων εδω στο site επικεντρωνονται ακριβως σε αυτη την ενδεια στελεχων.
      Επιπλεον, δεν υποστηριζω το Πασοκ, αλλα δεν θυμαμαι στα χρονια της προσφατης αντιπολιτευσης του να υπηρχαν τοσες "αποκλειστικες" πληροφοριες για τις δρασεις wannabe βουλετων του!
      Και τελος-τελος ποιος σας ειπε οτι θα πρεπει να απολογειται ο Σαμαρας? Αυτους βρηκε με αυτους πηγε.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Αιμιλια Σ. 10/03/2011 19:37:51

        Αιμιλία,
        δεν είπα οτι ο κ. Σαμαράς πρέπει να απολογείται.
        Είπα οτι προσπαθούν να τον κάνουν να απολογείται.

        Δεύτερον, όσον αφορά στους wannabe και εμένα με εξοργίζουν τα γλοιώδη σχόλια για κάποιους παγκοσμίως άγνωστους, που προσφέρονται να σώσουν την πατρίδα και τον πλανήτη, αλλά πολυφωνία έχουμε! Θα ζήσουμε και μ' αυτό!
        Στο κάτω-κάτω και όταν κάνεις ηλιοθεραπεία, αποδεχεσαι την προοπτική και υποστείς και κάποιο έγκαυμα!

        • Αιμιλια Σ. avatar
          Αιμιλια Σ. @ Κώστας Ροδινός 10/03/2011 19:50:48

          χρησιμοποιω αντηλιακο με υψηλο δεικτη προστασιας σε μονιμη βαση!!
          Πραγματικα κε. Ροδινε κουραστηκα να απολογουμαι σε φιλους και γνωστους για τον καθε η την καθε τυχαρπαστη που μπουκωνοντας καποια ευρουλακια στο στομα ανυποληπτων δημοσιογραφισκων (καποια τρωκτικα τα ξεφορτωθηκε ο Καμινης, προς τιμην του, να λεμε και τα δικαια) κακουν πραγματικα μεγαλο κακο και απομακρυνουν πολυ κοσμο!!

          • Αιμιλια Σ. avatar
            Αιμιλια Σ. @ Αιμιλια Σ. 10/03/2011 19:51:18

            κανουν

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Αιμιλια Σ. 10/03/2011 20:00:13

            Κατανοητό, αλλά ο κόσμος είναι πλέον υποψιασμένος και ειδικά οι του διαδικτύου.
            Και είναι τόσο στημένο αυτό, που κατά τη γνώμη μου ζημιά κάνει.
            Οψόμεθα.

          • Aris. A avatar
            Aris. A @ Αιμιλια Σ. 10/03/2011 20:07:33

            Κώστα και Αιμιλία μια σημαντική διαφορά είναι ότι οι πλειοψηφία των οπαδών της ΝΔ δεν περιμένουν να ζήσουν από το κράτος και άρα είναι αυστηροί κριτές.

            Εαν Ραγκούση Γερουλάνο Πάγκαλο και άλλους άχρηστους τους είχε η ΝΔ θα τους είχαν πάρει με τα γιαούρτια οι Νεοδημοκράτες.

            Θα τόλμαγε Νεοδημοκράτης υπουργός να έλεγε μαζί τα φάγαμε.

            Μας φταίει ο Παυλόπουλος για τα Δεκεμβριανά που έπρεπε να διαχειρισθεί και μια δολοφονία μαθητή σε τυχαίο χρόνο και τόπο που αιφνιδίασε τους πάντες.

            Για τον κλαμπ σαντουιτς της Πάρου τι να πούμε που με την ξαδέρφη 30 μέρες παζάρευαν με τους χαβαλέδες.

            Αυτά όμως last year τώρα που ο κόσμος καταστρέφεται κοινωνικά και οικονομικά δεν μασάει από προπαγάνδα.

            Απλά δεν βλέπει το φως από την ΝΔ που θέλει.

            Δεν ξεπερνιώνται όλα μέσα σε 1,5 χρόνια.

            Τσαγανό και τσαμπουκά θέλει και να μην φοβούνται τι θα τους πει η Τρέμη και ο Πρετεντέρης.

            Απλά τα τραγικά λάθη του Πασόκ δεν τα μεγενθύνει η προπαγάνδα των μέσων ενημέρωσης.

            Ασε που οι της ΝΔ είναι μπουνταλάδες.

            Πάρτε παράδειγμα πως χειρίσθηκε ο Ρέππας τη υπόθεση με το χιόνι και το κλείσιμο της εθνικής οδού.

          • Αιμιλια Σ. avatar
            Αιμιλια Σ. @ Aris. A 10/03/2011 20:20:27

            συ ειπας Aris. A, επιεικως, μπουνταλαδες. Δεν κανουν για τη δουλεια, πως να το κανουμε.
            Συμφωνω οτι οι Νεοδημοκρατες ειναι απειρως πιο κριτικοι απεναντι στα στελεχη τους, η βαση δηλ. ειναι πολυ υγιης, (αποδειξη και η κινηματικη εκλογη του Α. Σαμαρα), γιατι απλα αυτοι δεν τα "εφαγαν μαζι". Ηταν απεναντι...

          • Pikis avatar
            Pikis @ Aris. A 11/03/2011 10:12:53

            Τι είναι αυτά που λες;;;
            Δηλαδή ο νεοδημοκράτης γούσταρε όταν έβλεπε τον Λιάπη να μιλάει αγγλικά με τον εργολάβο του ΤΡΑΜ ή τον Σουφλιά να χορεύει τσάμικο στη Βάρη με τους ανθρώπους του ΑΚΤΟΡΑ!!!

    • Γιώργης avatar
      Γιώργης @ Κώστας Ροδινός 10/03/2011 20:34:26

      "Η παγίδα στην οποία έχει πέσει η Ν.Δ. είναι αυτή η συζήτηση περι δήθεν έλλειψης στελεχών,
      Δηλαδή ο κ. Παπανδρέου είχε στελέχη οταν κέρδισε τις εκλογές του 2009;"

      Ἀπολύτως σωστό!
      Μόλις ἂρχισε νά φαίνεται καί πάλι ἡ πιθανότητα (ΚΑΙ ἡ δυνατότητα) διακυβέρνησης από Α.Σ. ἂρχισαν νά σπέρνονται οἱ ...γνωστοί σπόροι διχόνοιας!
      Ἀπό "ἀπ'ἐξω" γιά απαξίωση αλλά καί "ἀπό μέσα" γιά ...καρέκλα!

    • SPYROS T. avatar
      SPYROS T. @ Κώστας Ροδινός 10/03/2011 22:03:22

      Κώστα,

      γράφεις οτι τις επόμενες εκλογές δεν θα τις κερδίσουν τα στελέχη αλλά προσωπικά ο Σαμαράς.

      Εάν χαθούν οι εκλογές να υποθέσω οτι ισχύει το ίδιο...;;;

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Κώστας Ροδινός 10/03/2011 22:05:20

      Αλλο ΠΑΣΟΚ αλλο ΝΔ.
      Αλλο πρεπει κ αλλα Πεπη....
      Εχουμε μεινει με την Πεπη οεο

      ΠΠ

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Κώστας Ροδινός 10/03/2011 22:12:49

      Θα τολμουμε μωρε ο Σαμαρας να βαλει φιλους στα Υπουργεια και οχι εκλεγμενους?? Τι φιλοι ειναι αυτοι?? Απ τα τσιπουραδικα?? χαχαχα
      Δεν εχουμε καμια σχεση με τους ΠΑΣΟΚΟΥΣ.. ζουμε μονοι μας χωρις το Κρατος κατα ενα μεγαλο ποσοστο. Δεν μας εμαθαν οι γονεις μας να ζηλευουμε τη ζωη του διπλανου, μαυαμε να ζουμε με αρετη και τολμη χωρις λαμογιες. Οι πιο πολλοι απο εμας ντρεπομαστε να κανουμε λαμογιες. Δε το χουμε ρε παιδι μου.

      Εμεις δεν ειχαμε γονεις να τσιμπησουν στον Αντρεα και να παρουν σβαρνα τα καφενεια και τις τοπικες σαν ταλιμπαν το 81 και το 85. Καναμε αφισοκοληση στην Κηφισιας και παιζαμε μπουνιες οταν μας ξεκολουσαν τις αφισσες. Εμεις δεν ξεκολουσαμε τις Πρασινες οκ??

      Ειναι τυχαιο οτι τον ΠΑΣΟΚΟ τον κοβεις απο χιλιομετρο μακρια πριν ανοιξει το στομα του?? Δεν ειμαστε "αλητηριοι" της πολιτικης. Χανουμε και πεφτουμε σε περισυλλογη και δεν βγαινουμε να "χτυπησουμε" το νικητη την επομενη οπως οι ΠΑΣΟΚΟΙ οι κομπλεξικοι.

      Λοιπον μας κυβερνα ενας κομπλεξικος ΠΑΣΟΚΟΣ του deep κατα ντιπ ΠΑΣΟΚ και αν δεν αλλαξουμε τακτικη και οχι χαρακτηρα.. φως δεν βλεπει η Χωρα.

      Χτυπημα αλυπητο και ανελεητο μεχρι να ματωσει το αυτι τους.-

      ΠΠ

      ΥΓ χτυπα χτυπα θ ακουσουν και στη ΝΔ το σφυγμο.. πριν το γδουπο ελπιζω

    • Καλά τώρα..... avatar
      Καλά τώρα..... @ Κώστας Ροδινός 10/03/2011 22:33:05

      Αγαπητέ,

      λίγο να ξέρεις τη "δεξιά" στελέχωση στην Ελλάδα, καταλαβαίνεις γιατί ακόμη και οι ΠαγκαλοΣηφουνακοΠαπουτσήδες είναι προφέσορες μπροστά στους "δεξιούς" πυγμαίους.

      Εκτός από τους πασόκους λοιπόν, που είναι υπρακτοί, έχουμε και τους δικούς μας που είναι ανύπαρκτοι. Και το ξαναλέω, αυτή η ανυπαρξία θα κάψει και τον αρχηγό που είναι ανθρωπίνως αδύνατον να τραβήξει επί μακρόν μόνος του...

    • ΑΚΑΡΝΑΝΑΣ avatar
      ΑΚΑΡΝΑΝΑΣ @ Κώστας Ροδινός 12/03/2011 17:30:55

      ΣΩΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΛΥΤΑ!

  17. Νίκος Α avatar
    Νίκος Α 10/03/2011 19:09:43

    Ωραίο δίχτυ ασφαλείας. Ήταν λάθος ο τίτλος μωρέ: η Νέα Δημοκρατία πρέπει να διαβεί τον Ρουβίκωνα.
    Αγαπητοί φίλοι άρκεσε η πετυχημένη τοποθέτηση Μιχελάκη και μερικές εύστοχες παρεμβάσεις του, για να αλλάξει το κλίμα. Δεν χρειάστηκε να αλλάξει όλο το στελεχιακό δυναμικό της Ν.Δ.
    Και άν δεχτούμε ότι φταίει ο γιαλός, η συνάντηση με τους πρώην Βουλευτές στη Θεσσαλονίκη κινείται στην κατεύθυνση της ανανέωσης 'της στελέχωσης της Ν.Δ.'. Τι θέαμα ήταν αυτό ανάμεσα στα φαντάσματα;

    • Bloody_Ophelia avatar
      Bloody_Ophelia @ Νίκος Α 11/03/2011 11:11:55

      Έχω καιρό να γράψω ένεκα απογοήτευσης: Εξηγούμαι: Δυο-τρεις όπως επισημαίνετε- εύστοχες παρεμβάσεις του Μιχελάκη δεν αρκούν για να σβήσουν από τη συλλογική μνήμη του λαού:
      - την υπερπροβολή του Στυλιανίδη, ο άνθρωπος ο οποίος πέταγε γαρούφαλα στα μπουζούκια τη νύχτα Γρηγορόπουλου
      - Αρούληδες και λοιπούς φιλοτομαριστές, κακούς επαγγελματίες της πολιτικής
      - το γεγονός ότι η νέα Ν.Δ προσπαθεί να πατήσει σε δύο βάρκες: ολίγον από καραμανλική περίοδο -για να μη μας κατηγορήσουν για πογκρόμ- και ολίγον από Φαήλο -για να δείξουμε τις πραγματικές προθέσεις μας-.
      Οι ηγέτες χάράσσουν το δρόμο δεν πατάνε στις λασποπατημασιές των άλλων. πάρτε θέση κύριοι. μέχρι να την αναζητήσετε θα είναι πάντα κατειλημμένη από πασοκοφερέφωνα.

      Υ.Γ: Ας μην υποτιμούμε τις τοπικές κοινωνίες, Ξέρουν πολύ καλά τον βίο και την πολιτεία των προγόνων διαφόρων σήμερα φερέλπιδων πολιτικών της Ν.Δ που παρουσιάζονται ως...άφθαρτοι, νέοι κλπ κλπ. Η υποστήριξη που τους παρέχει το κόμμα, αναγουλιάζει τους πολίτες. και δικαίως.
      Υ.Γ2: Με υπόγειες ανταλλαγές τύπου Όλγας η Ν.Δ δεν μπορεί να κεφαλαιοποιήσει ούτε τα αυτονόητα από τη φθορά του ΠΑΣΟΚ.

      Υ.Γ2: Με

  18. Priapos avatar
    Priapos 10/03/2011 19:10:44

    Αμαλία Σ.

    Πες του Αρούλη να πει....αλεύρι.
    Επειδή γράφει ο Ρετσίνας παπαρίτσες, το κοινό μέτωπο Καραμανλή-Σαμαρά δε σπάει με ντορικές ρουκετίτσες.

  19. zame avatar
    zame 10/03/2011 19:16:12

    O ΒΑΘΜΟΣ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ ειναι μεγαλυτερος η μικροτερος ? ..απο πριν 1,μισο χρονο ?
    ..γιατι αν δεν διέσυραν την χώρα ως χωρα απατεώνων..(η απατη παει συνεφο λεει ο ΣΤΡΟΣ ΚΑΝ )
    (..μεθοδευμένη αριστοτεχνικά η εναπόθεση ευθύνης αποκλειστικά στους Πολίτες..το -ΝΟΜΙΜΟΦΑΝΕΣ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΤΟ ΗΘΙΚΟ στην προκειμενη περιπτωση & με οτι αυτο συνεπάγετε)
    Αν θυμάμαι καλά εκείνο που με εκνεύριζε περισσότερο στην ΤΟΤΕ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ εκτός της μηδενιστικής αντιπολίτευσης και την άρνηση σε όλα..ήτανε και εκείνη η ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΗ ΕΠΙΜΟΝΗ-ντε & καλα- ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ..πως μόνον αυτοί και κανένας άλλος δεν ξέρει να κυβερνήσει αυτό τον τόπο...
    Σήμερα και σε 1,μισό χρόνο μετά....πόσο ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΘΟΛΑ & ΜΗ ΕΠΙΘΥΜΗΤΑ για διακυβέρνηση εμφανίζονται τα πράγματα...ΠΟΣΟ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΑ ΥΨΗΛΑ ΕΙΝΑΙ o ΠΗΧΗΣ...
    και ποσο ΔΥΣΚΟΛΟ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΗΤΙΚΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.
    σημερα βρηκα αυτο http://news.ert.gr/el/epistimi/eidiseis/62397-o-planitis-se-xreiazetai-mia-protoporiaki-ekthesi-gia-proti-fora-stin-ellada και μου ΚΑΡΑ-ΑΡΕΣΕ... για πολλούς λογούς.
    θα με ικανοποιούσε αν μάθαινα πως γίνεται ΣΟΒΑΡΗ προσπάθεια από ομάδες εργασίας σε πανεπιστήμια για μια ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ ΛΥΣΗ χωρίς κομματικές ιδιοτέλειες...αλλά με κριτήρια διαφορετικά & ποιο ΟΡΑΜΑΤΙΚΑ..

  20. http://neotera.wordpress.com avatar
    http://neotera.wordpress.com 10/03/2011 19:22:23

    Ξέρετε ποιό είναι το θέμα με τα κόμματα όλα ? Οτι εξαρτώνται ολοένα και περισσότερο από τις "χορηγίες" της Αλήτ απ' ότι από την ψήφο, που είναι δημοσκοπική των οπαδών τους που είναι δημοσκοπική, δηλαδή μανιπουλαρισμένη απ' τα μήντια. Οπότε αντί για πολιτική παίζεται θεατρο. Τούτο συνιστά ακύρωση του συμβόλαιου κράτους - πολίτη ( ή"κοπρίτη" ) της Δημοκρατίας με κάθε έννοια. Το θέατρο δε αυτό είναι κακής ποιότητας αφού μοναδικό σκοπό του έχει να κοροϊδέψει το κοινό. Αναλόγως ορίζεται και ο ρόλος των δημοσιογράφων, μαζύ και όλο το φάσμα των ανθρώπων της επικοινωνίας ως μορφές σόου μπιζ.

    Οταν η χώρα είναι μεγάλη με εταιρείες πολυεθνικούς τιτάνες μπλέκεται σε πλανητικές μάχες κάθε λογής με σκοπό την κατάκτηση. Οταν είναι έτσι όπως επι τούτου μας κατάντησαν οι "νταβάδες" με τις πολιτικές μαριονέτες τους στόχος τους τώρα είναι οι τελευταίες θηριώδεις μίζες απο την εκποίηση συθέμελα ολου τους κράτους . Η δική μας κρίση είναι το κάτι άλλο. Ο καθείς κι η κρίση του...

  21. boanerges avatar
    boanerges 10/03/2011 19:28:23

    "ΛΟΧΑΓΟΥΣ". Από αυτό πάσχει η Ν.Δ. εδώ και χρόνια.

    • factorx avatar
      factorx @ boanerges 10/03/2011 21:09:12

      !!!

  22. TEΘΩΡΑΚΙΣΜΕΝΟΣ avatar
    TEΘΩΡΑΚΙΣΜΕΝΟΣ 10/03/2011 19:44:42

    Συμφωνώ, τέρμα στα σαπάκια που κάνανε τη Βουλή live style. O Ροδινός προτείνει παραπάνω ονόματα (Φαήλος, Λαζαρίδης , Μηταράκης ). Συνεχίζω τη λίστα με ονόματα εκτός ΝΔ αλλά τεχνοκράτες, που μπορούν να προσφέρουν. Να βολιδοσκοπηθούν και να αξιοποιηθούν τώρα, καθένας στον τομέα του. Εφ όσον βέβαια θέλουν:

    -Οικονομία: Κωνσταντίνος Κόλμερ, Μάκης Βορίδης, Γιώργος Δελαστίκ, Λουκάς Γεωργιάδης, Μενέλαος Γκίβαλος
    -Λαθρομετανάστευση: Γιάννης Κολοβός
    -Οργάνωση: Πάνος Αποστόλου
    -Εξωτερική πολιτική, κυρίως ελληνοτουρκικά: Βασίλειος Μαρκεζίνης, Νίκος Κοτζιάς, Γιάννης Μάζης, Μιχάλης Ιγνατίου
    -Κυπριακό: Σταύρος Καρκαλέτσης
    -Βορειοηπειρωτικό: Κωνσταντίνος Χολέβας, Αχιλλέας Λαζάρου
    -Δημογραφικό: Στέφανος Σωτηρίου, Σαράντος Καργάκος

    Θέλετε κι άλλους; Τόσο δύσκολο είναι να ''ανακαλύψει'' η ΝΔ τον καλύτερο στον τομέα του;

    • ΑΚΑΡΝΑΝΑΣ avatar
      ΑΚΑΡΝΑΝΑΣ @ TEΘΩΡΑΚΙΣΜΕΝΟΣ 12/03/2011 17:35:30

      ΑΝ Η ΝΔ ΕΚΑΝΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΑ ΠΕΤΥΧΑΙΝΕ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΤΗΣ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΕΝΑ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ, ΛΑΙΚΟ ΚΟΜΜΑ. ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΟΙ !

  23. zame avatar
    zame 10/03/2011 19:55:34

    Νομοτελειακα & εν κατακλειδη..
    -Ναι στους ικανούς και τους έντιμους, απο οποιονδήποτε χώρο και αν προέρχονται.-.. σωστοοο!.
    ..Πως ομως μπορει να συμβει κατι τετοιο ?
    όταν ακόμα και ΣΗΜΕΡΑ ακούς (κυβερνητικά στελέχη ) κάθε άλλο παρά συναινετικές (αλλα αυστηρά μονομερής) εμπρηστικές και διχαστικές διατυπώσεις,διαθέσεις..διατηρώντας
    επίτηδες θολό το τοπίο έτσι ώστε να είναι κυρίαρχοι του πολιτικού παιχνιδιού

  24. SAS avatar
    SAS 10/03/2011 20:03:54

    Το έχω πεί και θα το ξαναπώ , το ΠΑΣΟΚ , ο Παπανδρέου και όλα τα πρωτοκλασάτα στελέχη τους κυβερνούν εικοσιπέντε χρόνια και βάλε . Καταστρέψαν την Ελλάδα και έχουν το θράσος να κουνάν το δάχτυλο και να διεκδικούν για τον εαυτό τους τον ρόλο του γκουρού και του ήρωα . Η ΝΔ και οι οπαδοί της αυτομαστιγώνονται λές και θα τους δώσουν το βραβείο του μετανοήσαντα αλλόθρησκου . Αν υπάρχουν άχρηστοι έξω από το κόμμα , δεν είναι δυνατόν να συνεχιστεί αυτή η αυτολύπηση . Είναι λογικό το ποσοστό να είναι 20% όταν αυτοί που είναι γύρω από το κόμμα λένε '' με ποιούς θα κυβερνήσει '' .

    • Νίκος Α avatar
      Νίκος Α @ SAS 11/03/2011 11:52:54

      SAS
      Σε συγχαίρω.

    • Γιώργης avatar
      Γιώργης @ SAS 11/03/2011 16:39:17

      ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ.
      Συμφωνώ καί ἐπαυξάνω...!

  25. giorgos avatar
    giorgos 10/03/2011 20:09:00

    http://malesinablog.blogspot.com/

  26. ΓΙΑΝΝΗΣ - ΦΑΛΗΡΟ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ - ΦΑΛΗΡΟ 10/03/2011 20:22:33

    Σιούφας, Παυλόπουλος, Σωτ. Χατζηγάκης, Τραγάκης, Νεράντζης, Ελσα Παπαδημητρίου, Θαν. Γιαννόπουλος, Αντώναρος, Πολύδωρας είναι κάποιοι από τους νυν βουλευτές της ΝΔ που είναι φθαρμένοι και αποτελούν βαρίδια που θα έπρεπε να μην συμμετάσχουν στις ερχόμενες εθνικές εκλογές. Κάποιοι εξ αυτών στο παρελθόν πρόσφεραν στην παράταξη είναι όμως ώρα να δώσουν τόπο στα νιάτα..Για χιλιοστή φορά θα πω πως είναι ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΕΥΘΥΝΗ το ποιοί εκλέγονται και δεν μπορούμε να τα περιμένουμε όλα από τον Σαμαρά όταν πηγαίνουμε και σταυρώνουμε στο παραβάν τον κάθε ανεπάγγελτο γόνο, κλπ.

  27. Εφιαλτης avatar
    Εφιαλτης 10/03/2011 20:25:38

    Συγνωμη...αλλα πατε καλα??? Ειμαστε ανεργοι....πνιγμενοι απο χρεη.........χωρις προοπτικες σε αυτο το κολοκρατος και εσεις τωρα κανετε φιλοσοφικη αναλυση τη κανει η ΝΔ και ο Σαμαρας????? παμε καλα?ποιον νοιαζει νομιζετε αυτο????ποιοννν???????????

    • Κωσταντινος Π. avatar
      Κωσταντινος Π. @ Εφιαλτης 10/03/2011 20:32:28

      εμας νοιαζει κε. Εφιαλτη, διοτι αυτοι που θα προκυψουν απο τις επομενες εκλογες θα παρουν και τις αποφασεις για την ανεργια, τα χρεη, τις προοπτικες της χωρας γενικα!!
      Γι'αυτο μας νοιαζει. Γιατι επιτελους θελουμε καποιους να μας νοιαζονται!!!

      • Εφιαλτης avatar
        Εφιαλτης @ Κωσταντινος Π. 10/03/2011 21:16:01

        και νομιζουμε ολοι εδω μεσα οτι αυτο γινεται.....
        1. Με κανουργια γρφεια αλλα wall street?
        2. Με το να γραφουμε στα παλαια των υποδηματων(στην καλυτερη) ,το οτι ο κοσμος(που δεν ειναι βολεμενος,και δεν εχει φαει τον αγλεορα τοσα χρονια)ειναι σε αθλια κατασταση.......
        3. Με δακρυβεχτες αναλυσεις για ενα κομμα για μια κατασταση για μια ιδεολογια που δεν τραβαει πια?

        Τι αλλο θελουμε να καταλαβουμε οτι ολο το υπαρχον πολιτικο συστημα ειναι υπευθηνο για την κοινωνικη ιδεολογικη και πολιτισμικη μεταλλαξη ολου του Ελληνικου Γενους?
        Τι αλλο θελουμε για να κατανοησουμε οτι ειμαστε ξοφλημενοι πια στην αξιες μας,αυτες που μας κρατησαν ανα τους αιωνες?
        Δεν ειναι το Λιγοτερο Προκλητικο να φτιαχνονται ΑΥΤΗ την εποχη σουπερ ουαου υπερ λουξ γραφεια,τη στιγμη που αυτα τα λεφτα θα μπορουσαν να δοθουν σε μιας αλλης μορφης επενδυση ,σωζοντας καμμια θεσουλα εργασιας?
        Ποια ορεξη λοιπον να υπαρχει για να δυιληζουμε τον κωνωπα οταν δεν υπαρχει...ο κωνωπας???

        • Κωσταντινος Π. avatar
          Κωσταντινος Π. @ Εφιαλτης 10/03/2011 21:22:16

          Τουλαχιστον τα γραφεια δεν θα επρεπε να τα αναφερετε καν γιατι ειναι απο τα πιο θετικα διορθωτικα που εκανε ο Αντωνης Σαμαρας στα ερειπια που παρελαβε, μειωνοντας το λειτουργικο κοστος του κομματος σχεδον πανω απο 40%.
          Εσωσε δηλαδη και καποιες θεσουλες, αν το θετετε ετσι!!

          • Εφιαλτης avatar
            Εφιαλτης @ Κωσταντινος Π. 10/03/2011 21:30:18

            μακαρι να ηταν ολα τοσο απλα και ειδυλιακα,εδω και 21 χρονια ειμαι σε αυτο το χωρο,αλλα βαρεθηκα και τωρα πια αγανακτησα με ολα αυτα τα υποκριτικα. που λεγονται ,και οσο απο θεωριες..........δεν τρωγονται.....Δυστηχως δεν υπαρχει ο ΗΓΕΤΗΣ με τα α@@@@@α για να σηκωσει ολο αυτο το Ναυαγιο απο τον πατο......Οχι δεν υπαρχει..αν υπηρχει θα υπηρχει και μια διαχυτη αισιοδοξια,οτι οκ μια δυσκολια ειναι πανω τα μανικια και φυγαμε....Το ειδε κανεις σας αυτο πουθενα?

          • Κωσταντινος Π. avatar
            Κωσταντινος Π. @ Εφιαλτης 10/03/2011 21:45:37

            Πας στοιχημα για τον ΗΓΕΤΗ μετα τις 25 Μαρτιου?
            Ημερα εθνικης παλιγγενεσιας, που ξερεις καποιος ισως κανει θριαμβευτικη εμφανιση...

          • Εφιαλτης avatar
            Εφιαλτης @ Κωσταντινος Π. 10/03/2011 21:58:46

            Παω στοιχοιμα το επιδομα ανεργιας μου....μιας και ολοι αυτοι οι...ηγετες αυτο μου επιφυλαξαν σαν εκπληξη μετα απο 27 χρονια στην παραγωγιη διαδικασια...οποτε δεν θα σε κανω να χασεις πολλα:)

  28. ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
    ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 10/03/2011 20:28:06

    Η ΝΔ κάθε φορά που γίνεται κυβέρνηση αδυνατεί να κυβερνήσει γιατί οι πολιτευτές της έχουν σαν πολιτικά πρότυπα τα στελέχη του πασοκ.
    Η λύση που προτείνω για να απαλλάγει το κόμμα από τους πολιτευτές αυτούς είναι η ανάδειξη νέων ανθρώπων όπως ο Κικίλιας ,με εμπειρία στην αγορά όπως ο Κορκίδης,με γνώση της παγκόσμιας οικονομίας όπως ο Μηταράκης.
    Αν συνεχιστεί το τσίρκο με γιούς και κόρες βουλευτών που είναι πολιτικά μηδενικά όπως ο Βαρβιτσιώτης και η Σαλαγκούδη,που ο μπαμπάς έστησε μια "επιχείρηση" και αυτοί πρέπει να την αναλάβουν ,τότε θα έχουμε τα ίδια προβλήματα με αυτά των προηγούμενων ετών.
    Γλοιώδεις κομματάρχες που στις αυτοδιοικητικές εκλογές περιφέρονταν σαν ερπετά και αηδίαζαν τις τοπικές κοινωνίες πρέπει να απομακρυνθούν με τις κλωτσίες και παραδειγματικά.Ο Σαμαράς έχει την δύναμη της οικονομικής αγανάκτησης του κόσμου.Είναι η ευκαιρία του να ανανεώσει πλήρως το ανθρώπινο δυναμικό του κόμματος και μάλιστα να κερδίσει και πόντους στο εκλογικό σώμα.
    Επιμένω και το ξαναλέω:
    Απαιτείται επίθεση προς πάσα κατεύθυνση.
    Εσωτερικά του κόμματος με άμεση απομάκρυνση άχρηστων καιροσκόπων κυφηνών.
    Εξωτερικά με οξύ-σαφή-προεκλογικό αντιπολιτευτικό λόγο με στόχο τον καθημερινό εξευτελισμό του πασοκ.

    • Apollonios avatar
      Apollonios @ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 10/03/2011 22:13:42

      +1000

    • Καλά τώρα..... avatar
      Καλά τώρα..... @ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 12/03/2011 10:13:05

      Αν συνεχιστεί το τσίρκο με γιούς και κόρες βουλευτών που είναι πολιτικά μηδενικά όπως ο Βαρβιτσιώτης και η Σαλαγκούδη,που ο μπαμπάς έστησε μια “επιχείρηση” και αυτοί πρέπει να την αναλάβουν ,τότε θα έχουμε τα ίδια προβλήματα με αυτά των προηγούμενων ετών.

      Αυτό στο κουπόνι πληρώνει 1.20, δηλαδή σιγουράντζα.

  29. ELLINFREE avatar
    ELLINFREE 10/03/2011 20:38:30

    FACTORX ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ ΣΤΙΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΣΟΥ,ΔΙΚΑΙΩΝΟΜΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΠΟΥ ΣΕ ΔΙΑΒΑΖΩ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ,ΜΑΣ ΕΚΦΡΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΙΣ ΤΟΙΣ ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ ΜΑΣ,ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΕΠΙΤΕΛΙΟ ΤΟΥ ΑΝΤΩΝΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΠΟΡΩ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ?ΕΝΑΣ ΑΝΕΝΤΑΧΤΟΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 20ΧΡΟΝΙΑ ΝΔ-ΚΡΑΤΗΣ!

  30. αχ κουλα!! avatar
    αχ κουλα!! 10/03/2011 20:40:55

    Λογοκρισια,
    τα ειπες ολα!!!
    και εσωτερικα και εξωτερικα!

    ασχετο: αυτη η Σαλαγκουδη ειναι αυτη με τα ιλλιγιωδη ντεκολτε και το καμμενο μυαλο? Ειναι και μια αλλη εκει στο Λαγκαδα που διεκδικει εδρα και φερνει λιγο σε σταρλετ τριτης κατηγοριας προς το μελαχρινο. Δεν θυμαμαι ονομα αλλα ειδα κατι αισθησιακες φωτογραφιες... ενδεχομενως ετσι να αντιλαμβανεται το ρολο της!!!

    • factorx avatar
      factorx @ αχ κουλα!! 10/03/2011 21:11:56

      τα ντεκολτέ μας πείραξαν τώρα. σε σύγκριση με κάτι άλλες 100 χρονών κοπέλες κάτι είναι κι αυτό

      • Καλά τώρα..... avatar
        Καλά τώρα..... @ factorx 10/03/2011 22:37:18

        η οικογενειοκρατία μας πειράζει, όχι αν το στήθος της είναι της προκοπής ή όχι...

  31. axis avatar
    axis 10/03/2011 20:52:22

    Η κοινωνία δεν αντέχει άλλο. Θέλει ένα νέο όραμα, ένα νέο ηγέτη, ένα σωτήρα που θα την βγάλει από το τέλμα. Όλα τα δεδομένα δείχνουν ότι ο Αντώνης Σαμαράς έχει και το προφίλ και τις προδιαγραφές να διεκδικήσει αυτή τη θέση. Όμως κουβαλάει στην πλάτη του μια ΝΔ που αποδοκιμάστηκε έντονα από τον ελληνικό λαό μόλις πριν από ενάμιση χρόνο. Μία λύση είναι η ανανέωση των ψηφοδελτίων. Μια ανανέωση όμως που δεν θα οφείλεται στα παιδιά των "βαρώνων" που θα κατέβουν υποψήφιοι, αλλά σε νέους ανθρώπους που θα αλλάξουν ριζικά το προφίλ του κόμματος.

  32. sersemis avatar
    sersemis 10/03/2011 20:59:43

    ιατί έχω την αίσθηση ότι υπάρχει κόσμος στη ΝΔ που δεν καίγεται και πολύ να ανατραπούν σύντομα οι συσχετισμοί των πολιτικών δυνάμεων;Και μάλιστα μεταξυ των πρωτοκλασάτων στελεχών με θητεία στις κυβερνήσεις Καραμανλή.Φοβούνται την ανάληψη τις διακυβέρνησης μεσούσης της κρίσης και εν όψει των δύσκολων ημερών που θα ακολουθήσουν ή δεν καίγονται και πολύ να δουν το Σαμαρά πρωθυπουργό σε τελική ανάλυση;Ισως γιατί τα οφίκια των ίδιων και τα συμφέροντα των οικονομικών πατρόνων τους να μην είναι εξασφαλισμένα σε μια τέτοια περίπτωση.Ηεικόνα που έχω παντως και φανταζομαι και πολλοί άλλοι είναι πως μόνο ο Σαμαράς και οι στενοί συνεργάτες του αγωνίζονται ειλικρινά για την ανατροπή του σκήνικού.Πέφτω τελείως έξω;

  33. ΧΟΡΧΕ avatar
    ΧΟΡΧΕ 10/03/2011 21:29:55

    επ! τι λεει μεγαλε!
    στη μεση καυτων θεματων, πιθανως προωρων εκλογων εμφανιζεται θεμα ΑΛΛΑΓΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ και ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΜΑ κπλ. κλπ

    Αρχισε τις εκκαθαρισεις ο Μεσσηνιος?
    Με το γαντι οπως παντα?

    ΓΑΤΑ Ο ΚΑΛΑΜΑΤΙΑΝΟΣ....

  34. zame avatar
    zame 10/03/2011 21:42:17

    & μηπως το -ΝΟΜΙΜΟΦΑΝΕΣ- ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΤΟ ΗΘΙΚΟ εχει να κανει & με την παραιτηση "με βόμβες" του Εισαγγελεα κ.Σακκα.. ?

  35. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 10/03/2011 22:16:55

    Ειναι τυχαιο οτι το ΠΑΣΟΚ δεν εχει ΑΝΤΙΝΕΑ ?? δε νομιζω....
    Ουτε θ αποκτησει στην αντιπολιτευση ή φυλακη anyway...

    Ποιος φανταζεται το ΠΑΣΟΚ εκτος εξουσιας και ενα μπλογκ Πρασινο σαν αυτο εδω να κριτικαρει το ΓΑΠ, τον Παγκαλο και τη Βασω... Θα βγει και ο Ακης χορηγος του μπλογκ ευκολα με τη Τινα να βαζει τα λουλουδια στο μπακραουντ και τον Παγκαλο υπευθυνο εστιασης στους θαμωνες. Μετα θα ερθει ο Καρχιμακης.. που πηγε και σε ΥΣ ο αχρηστος... και θα βγαζει μπλε wikileaks απο το συστημα ΠΑΣΟΚ.

    Ποιος διαφωνει??

    ΠΠ

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 10/03/2011 22:18:28

      αααα και οποιοος τολμησδει να κριτικαρει την τοτε ηγετικη ομαδα μεσω του μπλογκ.. ο Παγκαλος θα εχει το ΙΡ του και θα τον βαλει στο Πρασινο ψυγειο. Ουτε δουλειες ουτε μισθος απο ΠΑΣΟΚ, νετα και ξερα.

      ΠΠ

      • Αιμιλια Σ. avatar
        Αιμιλια Σ. @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 10/03/2011 22:43:53

        εμεις, και εννοω τη βαση, δεν ειμαστε Πασοκ. Οταν ηρθε η ωρα της εκλογης του αρχηγου το δειξαμε με την πιο δημοκρατικη και ανοθευτη διαδικασια που υπηρξε μεταπολιτευτικα. Περα απο φατριες και μηχανισμους!
        Δεν ειμαστε Πασοκ, ασχετο αν πολλοι δικοι μας οταν κληθηκαν να κυβερνησουν προσπαθησαν να το μιμηθουν. Ακομα και η μιμηση επειδη ηταν εξω απο τα δικα μας ηταν κακεκτυπη! Γι'αυτο και κριτικαρουμε με τοση ενταση και απαιτουμε να γινουμε ατοφιοι ΕΜΕΙΣ!
        Και θα γινουμε!!!!

        • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
          ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Αιμιλια Σ. 10/03/2011 23:25:28

          με μπερδεψες... στο "εμεις δεν ειμαστε ΠΑΣΟΚ".
          τι εισαστε?? για να σου σχολιασω...

          ΠΠ

          • Αιμιλια Σ. avatar
            Αιμιλια Σ. @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 11/03/2011 00:01:16

            εσυ τι λες? για να μου σχολιασεις...

          • Makedonas Thessalonikios avatar
            Makedonas Thessalonikios @ Αιμιλια Σ. 11/03/2011 09:37:47

            Ego leo oti i Aimilia thelei alla den mporei!
            I wasi den tin akolouthei re gamoto.....

          • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
            ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Αιμιλια Σ. 11/03/2011 12:24:11

            εαν εισαι ΠΑΣΟΚ στο οποιο ο Δρακος εδωσε το δαχτυλιδι το ΓΑΠ διοτι θα ετωγε γιαουρτια με τι Μιζες,....και το δευτερο κατεβηκε μονο του και νικησε... μπραβο σας... μου θυμιζει τις μπλε και ασπρες καπλες στη Βουλη επο του μπαμπα του... ανοιχτα και δημοκρατικα οι ψηφοφοριες... και εις ανωτερα !

            ΠΠ

  36. Apollonios avatar
    Apollonios 10/03/2011 22:17:49

    Πολύ σωστά τα λέει το άρθρο, προσθέτω και κάτι ακόμη σημαντικό:
    Όσο η ΝΔ δεν υπερασπίζεται επαρκώς την κυβερνητικη της θητεία (τεράστια εδώ και η ευθύνη του Καραμανλή, εκτός κι αν μιλήσει πριν τις εκλογές) κι όσο ανέχεται την συστηματική αμαύρωση της θητείας αυτής από το ΠΑΣΟΚ, τόσο κι ο κόσμος θα πιστεύει ότι η ΝΔ κι ο Καραμανλής κατέστρεψαν την χωρα και μετά "δραπέτευσαν", με αποτέλεσμα να μη μπορεί το κόμμα να σηκώσει κεφάλι.

    • Γιώργης avatar
      Γιώργης @ Apollonios 10/03/2011 22:32:04

      Πολύ σωστά κάνει ὁ Κ.Κ. !
      Επιβεβαιώνεται βῆμα-βῆμα ἀπό τά γεγονότα...
      Καί εἶναι καιρός πιά οἱ Ἓλληνες νά συνειδητοποιήσουν ποιός τούς κορόιδεψε...!
      Ὁ ἐγωισμός τους...!!!

      • Γιώργης avatar
        Γιώργης @ Γιώργης 10/03/2011 22:40:09

        Ὃλοι οἱ Ἓλληνες ψάχνουν ΤΟΣΑ χρόνια ἓναν πολιτικό νά τούς λέει τήν αλήθεια...
        Κι ὃταν τόν βρῆκαν, ΔΕΝ τόν πίστεψαν...! Είτε ἀπό εθελοτυφλία -εἲτε ἀπό κεκτημένη ταχύτητα καί απίστευτο ἐγωισμό...
        Θυμηθεῖτε ΟΛΟΙ τίς τελευταῖες λέξεις τοῦ Κ.Κ. στό Σύνταγμα:
        "ΣΑΣ ΕΙΠΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ...!"

        • ΧΟΡΧΕ avatar
          ΧΟΡΧΕ @ Γιώργης 10/03/2011 22:45:10

          λιγο αργα την ειπε, δε βρισκεις?

          • Γιώργης avatar
            Γιώργης @ ΧΟΡΧΕ 10/03/2011 22:51:15

            ΟΧΙ!!! Ευτυχώς -καί μέσα απ' ὃλα τά λάθη- τό εἶπε ΕΓΚΑΙΡΑ..
            Άργά τό κατάλαβαν οἱ "τυφλωμένοι" Ἓλληνες...!

        • Makedonas Thessalonikios avatar
          Makedonas Thessalonikios @ Γιώργης 11/03/2011 09:39:05

          Ego thymamai kai to "emeis den klepsame".

          • Νίκος Α avatar
            Νίκος Α @ Makedonas Thessalonikios 11/03/2011 12:19:59

            Εγώ θυμάμαι και την τελευταλια διαδικτυακή συνέντευξη του Κ.Κ. Απαντώντας για τον πόλεμο των νταβατζήδων ε'ιπε: εκείνο για το οποίο μπορώ να διαβεβαιώσω τον ελληνικό λαό ότι δεν συγκυβέρνησαν μαζί μου.
            Και σχετικά για το αυτομαστίγωμα που εύστοχα θέτουν, παραπάνω, κάποιοι συνομιλητές: κατηγορούμε εύκολα τον Κ.Κ. ότι δεν μπόρεσε να τα βγάλει πέρα με τα κατασκευαστικά καρτέλ της Ε.Ε. και να φτάσει μέχρι τέλους το βασικό μέτοχο. Πως φαντάζει , στο σημερινό πάρτυ που κάνουν οι νταβατζήδες ότι κάποιος τους ονοματοδότησε τουλάχιστον και ξεκίνησε να τους ξεδοντιάσει; εμείς θέλαμε (και σωστά) περισσότερα. Σήμερα τολμά να το σκεφτεί, καν, ο ΓΑΠ; Και οι οπαδοί του τον καταγγέλουν για την απόλυτη ταύτισή του μαζί τους;
            Άλλο εμείς και άλλο οι πασόκοι. Θα συμφωνήσω.
            Αλλά μη στρέφουμε τα θετικά μας, αυτά για τα οποία πρέπει να είμαστςε περήφανοι εναντίον μας.

          • αχ κουλα!! avatar
            αχ κουλα!! @ Νίκος Α 11/03/2011 12:50:11

            δεν νομιζω οτι κανεις εδω λεει κατι το διαφορετικο. Η βαση της ΝΔ ειναι αδολη και αγνη!!! Το απεδειξε ακραδαντα στην εκλογη του αρχηγου της!!
            Ομως πολιτικα βαριδια παραμενουν πολλα μεσα στο κομμα και σε καμμια περιπτωση δεν εννοω τον ΚΚ. Ξεκαθαρισμενα. Αυτος διαλεξε τον δικο του μοναχικο δρομο. Δεν θα σχολιασω.
            Παραπανω απ' οτι προσεξατε αναφερονται κατα κορον δυο ονοματα: του Στυλιανιδη και του Αρουλη. Και δεν ειναι τυχαιο. Αυτοι οι δυο, απο κεφαλιου τους, θεωρουν οτι θα παιξουν ρολο στην επομενη μερα. Και προβαλλονται οι ιδιοι ως δελφινοι, αναλωμενοι σε ενα υπογειο μεταξυ τους πολεμο για το ποιος θα επικρατησει. Δεν διαβαζουν οι δυστυχεις τις αποψεις του κοσμου για την αφεντια τους!!
            Ολοι οι αλλοι τυπου Παυλοπουλου, Σιουφα, Πολυδωρα, Πετραλια (που τι θυμηθηκα αυτην τωρα!!) κλπ.κπλ το ξερουν και οι ιδιοι οτι πηγαινουν μαζικα για αποσυρση.

    • firiki2010.wordpress.com avatar
      firiki2010.wordpress.com @ Apollonios 11/03/2011 01:12:59

      @Αpollonios
      H μη υπεράσπιση της κυβερνητικής θητείας της ΝΔ υπήρξε όπως γράφεις τεράστιο σφάλμα που πλέον φοβάμαι δεν είναι θεραπεύσιμο. Ευθύνη γι αυτό έχει και ο Καραμανλής που ουσιαστικά δεν άσκησε τα καθήκοντα του Προέδρου του κόμματος στο διάστημα 5/10-29/11 και η καινούργια ηγεσία που δεν κατάλαβε ότι η λύση στο πρόβλημα δεν ήταν (όπως προσπάθησε) η αποσύνδεση από το παρελθόν αλλά η υπεράσπιση του.
      Οταν στριμώχνονται σήμερα οι ΠΑΣΟΚοι για τα πεπραγμένα τους καταφεύγουν στην εύκολη λύση. "Κι εσείς τι κάνατε ως κυβέρνηση?" Για τον θεατή, ακροατή κλπ η συζήτηση τελειώνει εκεί διότι στη συνείδηση του η θητεία της ΝΔ ήδη έχει περάσει ως αποτυχημένη. Είναι πολύ πιο δύσκολο να ανατρέψεις μια παγιωμένη αντίληψη, παρά να εμποδίσεις την δημιουργία της "εν τη γενέσει".
      Στο μόνο που διαφωνούμε είναι αν ο Καραμανλής πρέπει να μιλήσει. Τα κόμματα έχουν συνέχεια και συνέπεια. Υπάρχει μια νέα ηγεσία που πρέπει να αποφασίσει αν , τι και πως θα υπερασπίζεται. Αν μιλούσε σήμερα ο Καραμανλής εύκολα θα μπορούσαν να το παρουσιάσουν σαν αυτονόμηση, υπονόμευση του Σαμαρά κλπ.

  37. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 10/03/2011 23:12:42

    Ενας αλλος λογος που δεν ευνοει τη ΝΔ ειναι η ανοδος του ΛΑΟΣ οπως προκυπτει απο ολες τις δημοσκοπησεις.
    Η ανοδος αυτη οφειλεται στο μεταναστευτικο προβλημα και στη σταθερη αντιαριστερη σταση του κομματος αυτου που επηρεαζει κοσμο της ΝΔ που εχει βαρεθει το "σεβομαστε τους αγωνες της αριστερας" ακομη και οταν μας βριζουν.
    Oσοι νομιζουν οτι θα εξαφανισθει μονο και μονο επειδη ανελαβε ο Σαμαρας αρχηγος της ΝΔ κανουν λαθος.

    • Κωσταντινος Π. avatar
      Κωσταντινος Π. @ ψυχραιμια 11/03/2011 00:05:30

      σας θεωρω εναν απο τους πιο σοβαρους σχολιαστες στο site.
      Αν εσεις πιστευετε τις "παραπειραγμενες" δημοσκοπησεις του Skai, τι να σχολιασω!!
      Θα μου το θυμηθειτε, στις εκλογες που ερχονται αυτος που θα υποστει την μεγαλυτερη ηττα θα ειναι ο Καρατζαφερης με τις παλινωδιες, την πολιτικη εκκρεμες, και την Μνημονιακη στηριξη!!!

    • firiki2010.wordpress.com avatar
      firiki2010.wordpress.com @ ψυχραιμια 11/03/2011 00:44:37

      Nα προσθέσω ένα ακόμη κατά τη γνώμη μου λόγο της καλής δημοσκοπικής εικόνας του ΛΑΟΣ. Η υπερψήφιση του μνημονίου την οποία "περασε" σαν συνετή και σώφρονα στάση, υπερψήφιση λόγω της οποίας πέταξε πιο εύκολα το στίγμα του ακραίου.
      Οσο η ΝΔ δεν μπορεί να "απογειωθεί" και όσο δεν δημιουργεί παράσταση νίκης τόσο περισσότερο οι δυνητικοί ψηφοφόροι της θα λοξοκοιτάζουν προς το ΛΑΟΣ.

  38. Γιώργης avatar
    Γιώργης 10/03/2011 23:25:32

    ἂνοδος τοῦ ΛΑΟΣ...!!!
    ῾...οπως προκυπτει απο ολες τις δημοσκοπησεις..."
    ...???...!!!

    Ναί αμέ... πῶς...! Βεβαίως...!!!
    Ἂσε πού εἶναι καί λάθος ἡ διαφορά ΠΑΣΟΚ-ΝΔ... Δέν εῑναι 6.5 αλλά 9.5 μονάδες...

    Πολύ ...ΣΚΑΙ βλέπεις!

  39. Αριστοτέλης avatar
    Αριστοτέλης 10/03/2011 23:51:26

    Τελικά όλοι έχουν δίκιο και όλες οι προτάσεις ακούγοντα θαυμάσιες. Φοβάμαι ότι
    δεν έχουμε συνειδητοποιήσει την σημερινή παγκόσμια κρίση που δεν είναι τόσο οικονομική όσο κρίση αρχών και αξιών. Ακόμη χειρότερα, όλα αυτά δεν συμβαίνουν μόνο στην Ελλάδα. Εχουμε καταλάβει ότι το πολιτικό μας σύστημα έχει χρεοκωπήσει, έχει πιάσει πάτο, έχει πλέον αποστεροποιηθεί; Κανείς δεν ξέρει τι θα μας ξημερώσει αύριο.
    Φυσικά υπάρχουν αρκετές αισιόδοξες προτάσεις αλλά δυστυχώς όχι υλοποιήσιμες
    ΠΧ να μην πολιτευθούν/συμπεριληφθούν όλα τα παλιά (φθαρμένα/διαρφαμένα)
    στα ψηφοδέλτια της ΝΔ. Δεν φθάνει αυτό, Πρέπει να γίνει για όλα τα κόμματα. Και ποιός θα το επιβάλει αυτό; Έχει κανείς την απάντηση-λύση;
    Ας μείνουμε στη ΝΔ και στη πρόταση να αναζητηθούν νέα πρόσωπα και αναφέρθηκαν πολύ αξιόλογα ονόματα Μα αναρωτήθηκε κανείς αν έστω και ένα απ'αυτά τα πρόσωπα θα ήθελαν να μπούνε στην Ελληνική Βουλή με όλους τους άλλους απο τα άλλα κόματα(Πάκαλοι, Παπουτσήδες,Πρωτο-Πάπιες, Παπαρηγάδες, Τσίπρες,,Μπακογιάνηδες,Κουβέλιδες........)
    Αρα δεν υπάρχει ελπίδα γι'αυτην τη χώρα όταν δεν υπάρχουν πολιτικοί με υψηλό φρόνημα ευθύνης απέναντι στα παιδιά μας.
    Με εκτίμηση
    Αριστοτέλης

  40. ΒΕΝ avatar
    ΒΕΝ 11/03/2011 01:37:20

    Αφού "ξεμπέρδεψε" με την Ντορα, είναι καιρός να ξεμπερδέψει και με την αυλή του κ. Καραμανλή και των βαρόνων (τα παιδιά τους που είναι υποφήφιοι κ.τ.λ, ξεπερνούν κατά πολύ αυτά του Πασοκ). Δεν μπορεί να μην είναι στο απυρόβλητο αυτοί; Το παραμύθι μιλάει ή δε μιλάει ή πότε θα μιλήσει ο Καραμανλής μόνο ντροπή γι΄ αυτόν και για τη ΝΔ είναι, που έχει αναλάβει δύσκολο φορτίο με την αντίθεσή της με το μνημόνιο. Γιατί μέχρι τώρα δεν έχει καταφέρει να το διαχειριστεί αλλά τη διαχειρίζεται.
    Όσον αφορά τα νέα στελέχη, έχουμε να δούμε τον κ. Τζαβάρα πολύ καιρό τώρα στα κανάλια. Αν στην πρώτη αντίθεση στους τρώνε και δεν κάνεις τίποτα, δώρο άδωρον. Μετά θα απαιτήσουν να μη τους χρησιμοποιήσεις.
    Είναι αλήθεια ότι με τις συγχωνεύσεις τραπεζών θα έχουμε και συγχωνεύσεις καναλιών ή πάει αντίθετα;
    Θα πονέσει κάποιος τραπεζίτης ναι ή όχι;
    Θα πονέσει κάποιος υπουργός κ.τλ. της κυβέρνησης ή μέχρι τώρα όλα είναι νόμιμα και διάφανα;
    Κατέβηκε μέχρι τώρα η ΝΔ με κάποιο κοινό αίτημα με τον κόσμο;
    Ποια η θέση της ΝΔ για τον εκσυχρονισμό της Δημόσιας Διοίκησης;
    Με βάση την προηγούμενη θητεία της αν δεν πονέσει μαζί με τον κόσμο δεν πρόκειται να την εμπιστευτεί.
    Η μόνη συμμετοχή της σε κυνέρνηση νομετελειακά θα είναι σε κυβέρνηση εθνικής ενότητας.

    • Bloody_Ophelia avatar
      Bloody_Ophelia @ ΒΕΝ 11/03/2011 11:16:18

      +1000

  41. Apollonios avatar
    Apollonios 11/03/2011 02:38:28

    Μόνο που οι ψηφοφόροι εκλαμβάνουν την στάση του αυτή ως "ένοχη σιωπή", κι αυτό βλάπτει τη ΝΔ τρομερά. Συμφωνώ απολύτως σε όλα τα άλλα που γράφεις.

    • Γιώργης avatar
      Γιώργης @ Apollonios 11/03/2011 17:57:50

      ΚΑΝΕΙΣ πιά από τούς ψηφοφόρους τῆς ΝΔ δέν ἐκλαμβάνει τήν στάση τοῦ Κ.Κ. ὣς «ἔνοχη». Ἡ ὀρθότητα τῆς πολιτικῆς Καραμανλῆ -χωρίς νά παραμερίζεται ΚΑΝΕΝΑ λάθος- εξακολουθεῖ νά επιβεβαιώνεται βῆμα-βῆμα ἀπό τά γεγονότα. Ἡ χώρα, σιγά-σιγά καί παρ'ὃλες τίς δυσκολίες, βάδιζε στόν σωστό δρόμο. Ἔμενε νά διορθωθοῦν τά κακῶς κείμενα ὢστε νά προχωρήσει παραπέρα ἀκόμα θετικότερα.
      Ξεχνάτε ὃμως... καί μάλιστα εὔκολα! ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ
      Ἐπαναλαμβάνω:
      Ὃλοι οἱ Ἓλληνες ψάχνουν ΤΟΣΑ χρόνια ἓναν πολιτικό νά τούς λέει τήν αλήθεια… Κι ὃταν τόν βρῆκαν, ΔΕΝ τόν πίστεψαν…! Είτε ἀπό εθελοτυφλία -εἲτε ἀπό κεκτημένη ταχύτητα, εἴτε ἀπό απίστευτο ἐγωισμό…

  42. Apollonios avatar
    Apollonios 11/03/2011 02:40:32

    Ορθώς τον κρύβουν τον Τζαβάρα, είναι εντελώς αντιτηλεοπτικός...!

    • Γιώργης avatar
      Γιώργης @ Apollonios 11/03/2011 18:05:22

      ...ἀλλά ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΣ!!!
      ἢ μῆπως δέν μάς ἐνδιαφέρει αὐτό...;

  43. ANNITA avatar
    ANNITA 11/03/2011 10:19:50

    Factorx έχεις; δίκιο, ξεκίνησε πολύ καλά το κόμμα της Ν.Δ., προχώρησε το ίδιο καλά ως σήμερα με την αξιόλογη πολιτική δραστηριότητα του κ.Σαμαρά βρήκε τον δρόμο της. Ομως μια λεπτομέρεια είναι αυτοκτονια για το κόμμα, δεν είναι ασήμαντη αντιθέτως είναι πολύ σημαντική και πρέπει να δοθεί η δέουσα προσοχή σε αυτό γιατί ο κόσμος εδω και καιρό του φωνάζει ότι κάποια πρόσωπα πρέπει να αλλάξουν από το επιτελικό σχήμα της. Ας μην αγνοούμε τη φωνή του κόσμου. Είναι πράγματικά αυτοκτονία να εμμένει σε αυτά τα 2-3 πρόσωπα, να τα αφήνει να στηρίζουν τον ίδιο κ το κόμμα.Γιατί άνθρωποι που πρόδωσαν μια φορά την ιδέα και το όραμα της Ν.Δ. θα το ξανακάνουν. Είναι όπως οι άσπονδοι φίλοι μας, της γειτονιάς, της παρέας μας, αν μας προδώσουν μια φορά θα το ξανακάνουν. Και αυτό συμβαίνει σχεδόν πάντα στην καθημερινή μας ζωή, κάτι παρόμοιο λοιπόν γίνεται και στην πολιτική ζωή της χώρας. Και με αυτό λοιπόν το σκεπτικό ο κόσμος δέχεται το γεγονός ότι " μαζί τα φάγαμε" και αμαυρώνεται και η φήμη του αρχηγού όχι μόνο του κόμματος. Ας κάνει ένα διάλειμμα ο κ.Σαμαράς από τις δραστηριότητες που έχει αυτό τον καιρό και ας κοιτάξει λίγο τα εσωτερια θέματα του κόμματος για να προχωρήσει. Δεν θα του πάρει πολύ χρόνο να ασχοληθεί με έναν μικρό πονοκέφαλο τώρα, για να μην γίνει μεγάλος αργότερα.

  44. Pikis avatar
    Pikis 11/03/2011 10:30:28

    Προσωπικά είμαι εδώ και 7 χρόνια αναποφάσιστος και προτιμώ την αποχή.
    Η ΝΔ δεν με πείθει για πολλούς λόγους.
    Ο Σαμαράς έχει το προφιλ της λαϊκής δεξιάς και γιαυτό δεν τραβάει κόσμο.
    Ο αστός αναποφάσιστος δεν θέλει κορώνες πατριωτισμού και κουραφέξαλα. Θέλει να δει επιτελείο άξιων και προτάσεις που θα του δώσουν κίνητρο και όραμα για το αύριο. Τα στελέχη του χθες και οι απόγονοι τους μόνο αηδία μπορούν να προκαλέσουν. Δεν είναι τυχαίο ότι η "κοινή" γνώμη (αν υπάρχει τέτοιο πράγμα) προτιμά το ανιστόρητο ΠΑΣΟΚ από τους κατσαπλιάδες που σέρνει η ΝΔ.
    Κατά τη γνώμη μου η μόνη λύση που ΕΙΧΕ ο Σαμαράς για να κυβερνήσει θα ήταν να ξαναδημιουργήσει πολιτικό κόμμα με δικά του στελέχη που ξέρουν τι κάνουν. Μόνο τότε θα έπειθε ακόμα και παραδοσιακούς Πασοκους που πλεον "κόβουν" το χέρι που τους ψήφισε. Μεγάλο το λάθος του Σαμαρά να αναλάβει τη ΝΔ. Αν περιμένετε να διώξει τα βαρίδια και να καθαρίσει τη ΝΔ από τη βρώμα τότε θα περάσουν πολλά χρόνια μαυρίλας στην Ελλάδα. Άσε που μπορεί να τον έχουν στείλει στο σπίτι του οι βαρωνέτοι!

    • αχ κουλα!! avatar
      αχ κουλα!! @ Pikis 11/03/2011 11:03:18

      καθισε λοιπον στον καναπε σου, και μην μας ζαλιζεις με ανεξοδη κριτικη!!
      Ασε αλλους να βγαλουν το φιδι απο την τρυπα, γιατι εσυ εισαι αναποφασιστος!!!!!!!!

      • Pikis avatar
        Pikis @ αχ κουλα!! 11/03/2011 13:07:44

        Προτιμώ την αποχή από τους ανάξιους...
        Αν σε ενοχλεί η γνώμη μου μη με διαβάζεις.

  45. ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
    ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 11/03/2011 11:12:51

    Το noiazomai.net δημιούργησε μια προτεινόμενη κυβέρνηση. Εγώ απορώ γιατί η ΝΔ δεν μπορεί να εντάξει άτομα όπως είναι ο Καργάκος, ο Σαρρής στις τάξεις της, και μάλιστα στο επικρατείας.

    ΣΥΝΘΕΣΗ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ




    ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ: ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ

    ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ: Αντώνης Σαμαράς – Βάσω Παπανδρέου - Σοφία Σακοράφα - Νότης Μαριάς - Γιώργος Αυτιάς :: ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ: Παναγιώτης Λαφαζάνης :: ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΙ αρμόδιοι για Πολεμικές Επανορθώσεις και Αποζημιώσεις: Μανώλης Γλέζος – Κέλλυ Σταμούλη


    ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ: Στέλιος Παπαθεμελής - Βάσος Λυσσαρίδης - Βασίλειος Μαρκεζίνης - Νίνα Γκατζούλη

    ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ: Δημήτριος Γράψας - Δημήτρης Αλευρομάγειρος

    ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ: Γιώργος Κασιμάτης – Δημήτρης Σταμάτης

    ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΤΑΞΕΩΣ: Χρήστος Παπουτσής - Γιώργος Νικητιάδης - Γιώργος Πιπερόπουλος :: ΕΥΠ: Σταύρος Λάλας

    ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ: Σαράντης Καργάκος - π. Γεώργιος Μεταλληνός - Κώστας Ζουράρις – Σεμπαϊδήν Καραχότζα

    ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ: Δημήτρης Αβραμόπουλος – Μαρία Μενούνος

    ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ: Σταμάτης Σπανουδάκης – Δρ. Αγγελική Κοτταρίδη – Δρ. Ποτίτσα Γρηγοράκου


    ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ: Δημήτρης Αλεξάνδρου - Δημήτρης Μηνάς – Ιβάν Σαββίδης – Θεόδωρος Σπυρόπουλος

    ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ: Ευάγγελος Αγγελάκος

    ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ: Μιχάλης Χαραλαμπίδης


    ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ: Ιωάννης Κοραντής – Χρυσούλα Γιαταγάνα


    ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ: Αλέξης Μητρόπουλος - Γιώργος Παναγιωτακόπουλος


    ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ: Δημήτρης Λιντζέρης - Άκης Γεροντόπουλος


    ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ: Λιάνα Κανέλλη


    ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ: Γιάννης Δημαράς


    ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ: Αντώνης Φώσκολος - Θεόδωρος Καρυώτης - Σωτήριος Σοφιανόπουλος


    ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ: Βασίλης Οικονόμου


    ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΚΑΙ ΝΗΣΩΝ: Νεοκλής Σαρρής


    ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ-ΘΡΑΚΗΣ: Παναγιώτης Ψωμιάδης


    ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΜΕ: Νάσος Αθανασίου


    ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ-ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: Τέρενς Κουίκ


    ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΡΤ: Βασίλης Ρωμούδης – Κώστας Πρέκας - Μίμης Πλέσσας - Γιώργος Παπαδάκης – Γιώργος Δελαστίκ – Φωκίων Φουντουκίδης - Αθηνά Τζινίκου Κακούλη

    h..p://www.noiazomai.net/enotitas.html

    • ΧΟΡΧΕ avatar
      ΧΟΡΧΕ @ ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 11/03/2011 12:53:37

      ρε ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα θες και τα λες η σου ξεφευγουν!!!
      Και σε ειχα σε εκτιμηση, ειλικρινα......

    • Pikis avatar
      Pikis @ ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 11/03/2011 13:10:10

      Πολύ μου αρέσουν η Σοφία Σακοράφα και ο Πανίκας υπουργοί!!!
      Αυτό δεν είναι κυβερνητική σύνθεση. Άρμα για το καρναβάλι της Πάτρας είναι.

      • ΧΟΡΧΕ avatar
        ΧΟΡΧΕ @ Pikis 11/03/2011 14:08:35

        πεστα βρε Pikis, γιατι θα τρελλαθουμε εδω μεσα!!
        και ο Πρεκας?

    • Καλά τώρα..... avatar
      Καλά τώρα..... @ ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 12/03/2011 10:18:39

      Μου βγήκε ο καφές από τη μύτη. Παρακαλώ σε επόμενο τέτοιο σχόλιο-ρουκέτα να υπάρχει προειδοποίηση.

  46. ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
    ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 11/03/2011 13:34:56

    H ΝΔ δεν μπορεί να εντάξει τους Ιβάν Σαββίδη,Σαράντης Καργάκο, Σαρρή
    ως ομάδα κρούσης που λέει το αρχικό άρθρο? Μαζί με τους 5-6 γνώστες που έχουμε (Σαμαράς,Φαήλος, Νικολόπουλος, Μιχαλολιάκος, Τζαβάρας, Λαζαρίδης)
    Αλλά θα μου πείτε έχουμε τη δεξαμενή σκέψης του Γιακουμάτου και του Τραγάκη, μαζί με τον καθοδηγητή Λούλη.

    • anonymous avatar
      anonymous @ ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 11/03/2011 22:44:05

      Δεν ξέρω για τον Ιβάν Σαββίδη αλλά αν εντάξει τους άλλους δυο θα φύγουν κι αυτοί που έχουν απομείνει.

  47. anna avatar
    anna 12/03/2011 11:13:37

    Στη Γαλλία, αυτή την δημοκρατική χώρα, με τους διανοούμενους και τους προοδευτικούς της, αντάμ παπαντάμ, βγάλανε πρώτα τον Σαρκοζί, που δεν ντράπηκε να πει ότι είνα δεξιός και τόλμησε να νομοθετήσει υπέρ του λαού του (κατά της μπούρκας κλπ), αλλά σήμερα, πρώτη στις δημοσκοπήσεις βγαίνει η Μαρίν Λεπεν. Γιατί μάλλον μιλάει ακόμα πιο καθαρά και σταράτα από τον Νικολά. Εμείς, ακόμα με τις ιδοληψίες μας και τον φόβο. Οπως το είπατε: οι δικοί μας, πρώτα σκέφτονται τί θα πει η Τρέμη και ο Πρετεντέρης!

  48. thanos avatar
    thanos 12/03/2011 13:34:08

    Πάρα πολύ εύστοχη ανάλυση.
    Έχω γράψει στο αντινιούζ κ θα το τονίσω κ πάλι ότι η στελέχωση του κόμματος από πρόσωπα ανίκανα, ακατάλληλα για την πολιτική είτε λόγω αξίας είτε επειδή είναι ΛΑΜΟΓΙΑ φρενάρει την άνοδο της Ν.Δ. Το γεγονός ότι έμειναν στη Ν.Δ. κ δεν πήγαν στο Ντοροκόμμα παίρνοντας μαζί κ τις ψήφους που έχουν ενδεχομένως, είναι δίκοπο μαχαίρι, γιατί η παραμονή τους θολώνει το μήνυμα που εκπέμπει και καθιστά το κόμμα κ τον Σαμαρά δέσμιο του κάκιστου παρελθόντος.

  49. zame avatar
    zame 12/03/2011 15:35:18

    @πασοκ χωρις συνορα11:12).. εκανες την"18αδαγια την ενδεκαδα".. εισαι μεσα στο γενικοτερο πνευμα της ποδοσφαιροποιησης της εποχη μας..που εκτος απο το ΑΜΕΣΟ Οικονομικο προβλημα..Μη ξεχναμε τις ανατροφες..κλπ. που μας μαθανε απο παιδια.."ΚΑΠΟΙΟΣ"ειναι προτιμοτερο να φαινεσαι.... παρα να εισαι . ενα επαναλαμβανομενο ΛΑΘΟΣ που ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ ειναι ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΔΑΠΑΝΗΡΟΤΕΡΟ απο το να καταβαλεις προσπαθια να γινεις.καποιος.

    αισιοδοξες ματιες-ονειρα & προσδοκιες

    Ωραιες και καινοτομες Ιδεες...που μπορουν να φερουν και χρημα....τα 50δις ειναι στο μυαλο των Νεων ανθρωπων..στο ΟΡΑΜΑ του CORALLIA μια Εξυπνη Ιδεα που μπορει να φερει χρηματα (πχ facebook 40 δις η αξια του).ενα Glaster στο Ωραιοτερο Εδαφος.(30min).του αρχαιου ελληνικου πολιτισμου-Δηλος-Δελφοι-Ολυμπια-Μυκηνες..κλπ. που με τις καινουργιες τεχνολογιες..vision pixel.. σε τυπου.. Avantar...να δειξει αυτον το πολιτισμο & να τον κανει Ξαναγενημενο..που ολα τα παιδια παιζουν..& να κανουν θαυματα...σαν ταινια επιστημονικης φαντασιας..

    περισσοτερα εδω:
    http://www.hellenicparliament.gr/Enimerosi/Vouli-Tileorasi/Tv-History/?d=06/03/2011&tv=aae13a30-73eb-46ec-b98a-913f6b63423b&p=0bd37c96-10c6-440b-ae01-7bc18fe5b814
    ...ξεκλειδώστε τις δυνάμεις Αριστιας.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.