#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
27/08/2012 10:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο αρχικατσαπλιάς Σουλεϊμάν και η τηλεοπτική μας τουρκολαγνεία



 Ο ΑΝΤΕΝΝΑ διαφημίζει την προβολή νέου τουρκοσήριαλ. Για την ακρίβεια καραμπινάτη πατσαβούρα νεοθωμανικής προπαγάνδας. Μια μυθιστορηματική και επική αφήγηση του βίου του Σουλεϋμάν του «Μεγαλοπρεπή»! Του γνωστού αρχικατσαπλιά σφαγέα μεμέτη.

Κι αυτό θα το φάμε στη μάπα από τις δημόσιες συχνότητες, από την περιουσία του Ελληνικού Λαού;

Τι θα ακολουθήσει; Η ζωή του Μωάμεθ του Πορθητή; Θα φτιαχτούμε με την άλωση της Πόλης; Να φχαριστηθούμε και το κάψιμο της Σμύρνης; Bάλτε και λίγο Τοπάλ Οσμάν, τον Άϊχμαν του Ποντιακού Ελληνισμού.

Να πουλάει τηλεθέαση κι ό,τι να ‘ναι.

Θα μου πείτε, ιδιωτικές επιχειρήσεις είναι, ό,τι γουστάρουν δεν μπορούν να πουλάνε; Λάθος! Δεν μπορούν. Αν τα πλήρωναν και τα βλέπανε σε dvd μόνο με την φαμίλια τους και τους κολλητούς τους, κανένα πρόβλημα. Όταν όμως χρησιμοποιούν τις δημόσιες συχνότητες, τους έχει χορηγηθεί άδεια κι εκπέμπουν σε εθνική εμβέλεια, σίγουρα δεν μπορούν να προβάλλουν ό,τι τους καπνίσει.

Εδώ βέβαια, αδέρφια, για να δω τα αντανακλαστικά μας. Δείξτε στα αφεντικά του καναλιού και στους διευθυντές τους την άποψη σας. Έχουν έδρα, τηλέφωνα, email, φαξ, πουλάνε και διαφημίζουν, προϊόντα, υπηρεσίες. Για δείξτε σε αυτούς και στους διαφημιζόμενους πελάτες τους τι νοιώθετε και σκέφτεστε.

Εγώ ας πούμε θα μποϋκοτάρω οποιοδήποτε προϊόν και υπηρεσία θα διαφημίζεται, αν ο σταθμός τελικά προβάλλει την εν λόγω ισλαμοφασιστική πατσαβούρα. Δείξτε την οργή σας στους διαφημιζόμενους, στους πελάτες. Γράψτε τους, πως αν δεν σταματήσουν να διαφημίζονται πριν, κατά την διάρκεια και αμέσως μετά το σήριαλ, δεν θα ξανααγοράσετε αυτό που πουλάνε.

Κι η πολιτεία; Κύριοι της κυβέρνησης, εντάξει, ακόμη δεν περίσσεψε μελάνι να ξαναμπεί το «Εθνικής» στο Παιδείας αλλά θα πάει μακριά η βαλίτσα των τουρκοσήριαλ; Ή μήπως περιμένετε να προβάλλουν οι καναλαρχαίοι και κανένα τούρκικο σήριαλ για την «γενοκτονία» των Τούρκων από τους Έλληνες το 1821 ή για τα «βάσανα» των τουρκοκυπρίων;

Και το ΕΣΡ να κλείσει το στόμα του, μην μπει καμμιά μύγα.

Λίγη τσίπα δεν βλάφτει. Για όλους τους εμπλεκόμενους το λέω αλλά και για τους τηλεθεατές…   

Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Storm avatar
    Storm 27/08/2012 10:40:53

    Έτσι ακριβώς.Προσυπογράφω.
    Και σβήστε το κανάλι από την μνήμη της τηλεόρασης.Δεν θα σας λείψει.
    Αλλά από την Πολιτεία μην περιμένετε αγαπητέ...Ελεύθερη αγορά...

    • Nietzsche avatar
      Nietzsche @ Storm 28/08/2012 00:19:18

      Τι να σβήσει, φίλε; Όποιος βλέπει οτιδήποτε από τον ΑΝΤ1, έχει κάποια ανήκεστη βλάβη στο μυαλό του, οπότε δεν καταλαβαίνει γρι.

  2. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 27/08/2012 10:42:22

    Πάλι καλά που δεν έφεραν και σήριαλ με τον Μωάμεθ τον Πορθητή και το "σωτήριον" έργο του (Άλωση 1453).

    Κύριε Κυριακού, ντροπή. Μην τα ρίχνουμε μόνο στον κ. Κούβελο για ανεπάρκεια, η διεύθυνση προγράμματος του καναλιού σας δεν είναι καλύτερη.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 27/08/2012 10:48:50

      Η ιδέα του Φαήλου μπορεί να είναι αποτελεσματική. Emails στο κανάλι και αν δεν εισακουστεί η έκκληση, τότε μηνύματα προς τους διαφημιζόμενους.

    • Πατωματζής avatar
      Πατωματζής @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 27/08/2012 12:15:01

      Παλιότερα στο Facebook είχε φτιαχθεί μια ομάδα διαμαρτυρίας με υβριστικότατο τίτλο προς τον ΑΝΤ1. Σε μια φάση απέκτησε γύρω στα 6000 άτομα. Εν τέλει την κλάδεψαν.
      ΜΑΝΩΛΗ Μ. σιγά - σιγά θα μας κάνουν όλους να λέμε "σφάξε πασά μου να αγιάσω". Αυτός είναι ο ρόλος τους.
      Π.χ. χθες η περίφανη Κρητικοπούλα Υπουργός Όλγα δήλωσε => http://www.antinews.gr/2012/08/25/176233/

      και περισσότερο να διαβάσετε τα σχόλια.
      Συνεπώς αποχαυνώνουν τον κοσμάκη σταδιακά, του φορτώνουν βάρη & ευθύνες, έχει την οικονομική κρίση, βάλε και την εγκληματικότητα, ε πώς στο καλό να αντιδράσει?
      Ξυπόλυτοι θα πάμε στα αγκάθια?
      Έτσι αγαπητέ φίλε κάποια στιγμή θα δεις τα τουρκοκάναλα (χμ εκτός από ANT1 & Μega άλλο παίζει τέτοια σκουπίδια??) να βάλουν ταινείες για το 1453 & 1922.
      Όμως μια κι η ιστορία επαναλαμβάνεται ας μην ξεχνάμε πώς η μεγαλύτερη πόλη της τότε οικουμένης έπεσε στα χέρια των βαρβάρων. Και τι γεγονότα είχαν μεσολαβήσει. Οι συνθήκες είναι διαφορετικές πλέον και το πιθανότερο που βλέπω είναι να μετατρεπόμαστε σε αποικία διαφόρων αφεντικών. Κάτι σαν το Ιράκ για παράδειγμα αλλά το ποσοστό των γηγενών ολοένα να φθίνει.
      Φαίνομαι Κασσάνδρα??
      ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ!!!

  3. Κώστας τουρίστας. avatar
    Κώστας τουρίστας. 27/08/2012 11:03:49

    ΜΠΡΑΒΟ! ΜΠΡΑΒΟ και ξανά ΜΠΡΑΒΟ!
    Σας σφίγκω νοερά το χέρι. Τίποτε άλλο!

  4. roadrunner avatar
    roadrunner 27/08/2012 11:06:10

    Σωστή αντίδραση, κάποιοι θα το κάνουμε και θα παρακινήσουμε κι άλλους. Οι περισσότεροι, όμως, οι πιο παθητικοί αποδέκτες μηνυμάτων (κυρίως παιδιά που είναι και το τραγικότερο), θα συνεχίσουν να μολύνονται.
    Λοιπόν, εκείνη η ΕΡΤ που την πληρώνουμε με το στανιό κάθε δίμηνο μέσω ΔΕΗ τι κάνει ;Γιατί δεν βλέπουμε από τις συχνότητες της κρατικής τηλεόρασης, το ελληνικό «αντίδοτο» στα τουρκικά σήριαλ, σε ώρες, που να συμπίπτουν με τις προβολές των τούρκικων ; Εάν δεν έχουν χρήματα για νέες παραγωγές, ας βάλουν επαναλήψεις, ντοκιμαντέρ με την ιστορία του έθνους, και αν τους πέφτει βαρύ ένα ντοκιμαντέρ, έστω κλασσικές ελληνικές ταινίες, κάτι ελληνικότερο θα βρούνε και στα περιβόητα αρχεία της ΕΡΤ. Αρκεί να το αποφασίσουν. Δεν το αποφασίζουν όμως, το αντίθετο. Πχ. Κάποιο χθεσινό δελτίο ειδήσεων στο κρατικό κανάλι, είχε ρεπορτάζ για ένα «πολυπολιτισμικό» μοναστήρι κάπου στην Αγιά της Λάρισας. Το κακό δεν είναι ότι παρουσίαζε τις, διαφόρων εθνικοτήτων μοναχές επί τω έργω, αλλά ο σχολιασμός του ρεπορτάζ. Η ρεπόρτερ κατέληξε στο τρομερό και φοβερό συμπέρασμα, πως στην εκκλησία χωρούν οι πάντες, και πως «εκεί τουλάχιστον ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ». Υπονοώντας εμμέσως πλην σαφώς,, πως ρατσισμός υφίσταται παντού αλλού στη χώρα! Γιατί να περνάνε, έτσι ύπουλα, αυτά τα μηνύματα από την ΚΡΑΤΙΚΗ τηλεόραση ; Εμείς δεν την πληρώνουμε ; Ποιος ελέγχει επιτέλους την κατάσταση στην κρατική τηλεόραση ;

  5. Παρατηρητής + Κυάλια avatar
    Παρατηρητής + Κυάλια 27/08/2012 11:06:26

    Η κατρακύλα μας θα συνεχιστεί πολύ ακόμα Φαήλο.
    Η καρδιά μας δεν είναι ευθεία απέναντι στον Θεό.
    Εκατομμύρια Έλληνες σφαγμένοι και οι απόγονοι τους κάθε απόγευμα αποχαυνώνονται με τουρκικές μπούρδες.
    Μετά μας φταίνε οι ξένοι κι η τρόικα για την παρακμή μας.

    Η πατρίδα μας βρίσκεται στο τέλος του πορτοφολιού μας , αντί για την καρδιά μας.

  6. ΠαναγιώτηςΖΜεσ avatar
    ΠαναγιώτηςΖΜεσ 27/08/2012 11:15:03

    Φωνή βοόντως εν τη ερήμω δυστυχώς κ. Κρανιδιώτη παρόλο που έχετε απόλυτο δίκιο!

  7. ΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ avatar
    ΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ 27/08/2012 11:19:03

    Τα κανάλια της ιδιωτικής τηλεόρασης με πρωτεύοντα τα λεγόμενα «μεγάλα» κανάλια ήταν πάντα οι πρώτοι διδάξαντες της υποκουλτούρας και της «λατρείας» των υπομετριοτήτων. Είναι επίσης ευκόλως αντιληπτό ότι με την εποχή των «παχιών αγελάδων» να έχει παρέλθει, τα κανάλια αναζητούν φτηνά υποπρογράμματα για να καλύψουν τα κενά. Με την τουρκική επεκτατικότητα να οργιάζει και τους εγχώριους αν – αρμόδιους φορείς να έχουν αναγάγει την ενδοτικότητα σε «επιστήμη» είναι λογικό τα κανάλια να έχουν αναλάβει τα ηνία της προπαγάνδας του εκτουρκισμού της ελληνικής κοινωνίας.
    Έτσι, τώρα, ο ΑΝΤ1 ετοιμάζεται να προβάλει μια νέα τουρκική σειρά με κεντρικό πρόσωπο τον σουλτάνο Σουλεϊμάν της Οθωμανικής αυτοκρατορίας, ονομάζοντας τον ως τον «απόλυτο ηγέτη», στο διαφημιστικό τρέιλερ της σειράς.
    Αιδώς Αργείοι!
    Οι Έλληνες με την χιλιόχρονη ιστορία τους έχουν πλείστα και ποικίλα πρότυπα και δεν χρειάζονται τα υποπρότυπα των τούρκων σφαγέων.
    Το αίμα των Ελλήνων είναι ακόμα νωπό για να ανέχεται τοιάυτες προσβολές στο βωμό της «ελληνοτουρκικής φιλίας» των σύγχρονων ραγιάδων και προσκυνημένων.
    Η τουρκική επεκτατικότητα πέραν του δόγματος Οζάλ και της λαθρομεταναστεύσεως επελάυνει και διαμέσω των ραδιοσυχνοτήτων και των τουρκοκάναλων.

    Ντροπή και Αίσχος!

  8. man8os avatar
    man8os 27/08/2012 11:19:10

    Καλη ιδεα

  9. Βούρδουλας avatar
    Βούρδουλας 27/08/2012 11:19:13

    Συμφωνά απόλυτα (και πως να διαφωνήσεις και αναρωτιέμαι πως δεν έχει γίνει κουβέντα σε ψηλά επίπεδα, μαμώ τα ΕΣΡ μου), μόνο που το μποϊκοτάζ σε προϊόντα που διαφημίζονται πριν και κατά τη διάρκεια δεν θα μπορέσω να το ακολουθήσω γιατί αυτό πρϋποθέτει παρακολούθηση του σήριαλ και δεν το έχω εντάξει ακόμα στις άμεσες προτεραιότητές μου.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Βούρδουλας 29/08/2012 00:18:31

      Τους χορηγούς τους βάζουν και στο τέλος του κάθε επεισοδίου...

      • Αθηνά-Μαρία avatar
        Αθηνά-Μαρία @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 02/09/2012 23:40:03

        ...και στο κάτω-κάτω Φαήλο μου άς δημοσιεύσουμε τις διαφημιζόμενες εταιρίες, να τις γνωρίσουν όλοι. αλλά, άς ελπίσουμε ότι μετά τις αντιδράσεις μας θα αποσυρθεί το απαράδεκτο αυτό προιόν...

  10. diatwn avatar
    diatwn 27/08/2012 11:21:19

    Δεν έχεις τίποτα καλύτερο να ασχοληθείς ρε συ Φαήλε. Τι παραλλήρημα είναι αυτό! Είσαι και σοβαρός άνθρωπος τρομάρα σου. Ναι άλλη δουλειά δεν είχαμε να καθόμαστε να απειλούμε τους καναλάρχες.

    Για την ιστορία να σου θυμίσω πως ο κ. Κυριακού είχε καταδικαστεί και όταν πήγαν να τον συλλάβουν δήλωσε ασθένεια και οι αστυνομικοί τον άφησαν στην ησυχία του. Ποιος ακριβώς κυβερνούσε τότε, μήπως θυμάσαι;

    Όσο δε για τις συχνότητες, το θέμα των τηλεοπτικών αδειών εκκρεμεί εδώ και μια εικοσαετία. Ας το λύσει επιτέλους μια κυβέρνηση.

    • ΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ avatar
      ΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ @ diatwn 27/08/2012 11:30:49

      ...Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΔΙΕΞΟΔΑ!!!!

      ΕΧΕΤΕ ΠΟΛΥ ΠΛΑΚΑ ΤΕΛΙΚΑ.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ diatwn 27/08/2012 16:44:14

      Ε, εσένα μπορεί να μην σε πειράζει αν αύριο σου κάνουν και σουνέτι. Εμάς μας πειράζει και δεν προτείνω να "απειληθεί" κανείς. Απλά να τους πούμε ότι δεν γουστάρουμε αυτό που κάνουν και στους πελάτες τους, πως αν δεν κόψουν την διαφήμιση, ΔΕΝ θα αγοράζουμε τις μ@κ@κίες που πουλάνε.

      • diatwn avatar
        diatwn @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 27/08/2012 23:04:30

        Για την ταμπακέρα των συχνοτήτων κουβέντα.

        Ο καλύτερος τρόπος να τους πεις πως δεν γουστάρεις αυτό που κάνουν είναι να κλείσεις την τηλεόραση. Δεν είναι και τόσο δύσκολο.

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ diatwn 28/08/2012 02:30:21

          Για ξαναδιάβασε προσεκτικά το κομμάτι μου.
          Μάλλον διάβασε πληθώρα άρθρων μου στο Antinews, όπου λέω ότι οι συχνότητες είναι σαν τον αιγιαλό, ανήκουν στο κράτος και μόνο σε αυτό. Εκεί έχουν χτίσει τα "μαγαζιά" τους οι διάφοροι.
          Προκήρυξη διαγωνισμών με χοντρό τίμημα για τις συχνότητες και επίβλεψη με πέλεκυ της λειτουργίας των καναλιών.
          Πάτως, αγαπητέ, εσύ κι εγώ, που μας κόβει ή το βασανίζουμε λίγο, φυσικά και μπορούμε να γυρίσουμε το κουμπί, να μην δούμε τα σκουπίδια τους.
          Τί γίνεται όμως με τα παιδιά, τους γέρους, τους ευηθείς, τους αγράμματ6ους, τους απλούς ανθρώπους, τους μπαϊλντισμένους από τον αγώνα για επιβίωση, που δεν έχοιυν το κουράγιο ή την ικανότητα να σκεφτούν; Γι' αυτούς λοιπόν είναι απαραίτητη η κρατική παρέμβαση, ο ρυθμιστικός και κατασταλτικός ρόλος των θεσμικών παραγόντων που χάσκουν.

      • ο αποτέτοιος avatar
        ο αποτέτοιος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 28/08/2012 11:01:25

        εμένα περισσότερο με ενοχλεί η απουσία λόγου για τα περιουσιακά των ελλήνων στην Πόλη,ουδείς πρωθυπουργός έχει κάνει λόγο ποτέ..πράγμα εξωφρενικό...οι περιουσίες ανήκουν στους Πολίτες και αν δεν ζούνε στους συγγενείς τους...γιατί δεν τίθεται το θέμα?

        τέλος πάντων δεν αφορά εσένα προφανώς η παρατήρηση

        τώρα μιλώντας για το ζήτημα,ε ανοίξτε μια ομάδα στο fb αν σας ενοχλεί...

        είναι φοβερό πόσο μικρή δύναμη έχει ο πολίτης στην ελλάδα...που είναι η δημοκρατία?είναι δυνατόν μια χούφτα ιδιώτες να έχουν συγκεντρώσει τόση δύναμη με τα ΜΜΕ?έχουν αλλάξει τόσοι και τόσοι πρωθυπουργοί και τα κανάλια εκεί..στους ίδιους και τους ίδιους...ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ έχουμε?

  11. Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
    Δημήτριος Κοκκαλάκης 27/08/2012 11:45:00

    Απόλυτα σύμφωνοι!
    Μπορεί το Antinews να αναρτήσει τις ηλ. διευθύνσεις του σταθμού;

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Δημήτριος Κοκκαλάκης 29/08/2012 00:19:38

      http://www.antenna.gr/webtv/contact

  12. Κώστας Μανίκας avatar
    Κώστας Μανίκας 27/08/2012 11:45:32

    Συγχαρητήρια για την έγκαιρη προσέγγιση του θέματος. Ακριβώς αυτές τις απορίες συζητούσαμε χθες το βράδυ με φίλους. Ποια είναι τα όρια της τουρκολαγνείας των καναλιών; Γιατί όση ανοχή κι αν μπορεί κάποιος να δείξει στην ανάγκη τους για σαπουνοπερέ φτηνό προϊόν, η προβολή ιστορικών στρεβλώσεων και τουρκικού μεγαλοϊδεατισμού ξεπερνά κάθε φαντασία και κάθε ανοχή!

  13. kotstak avatar
    kotstak 27/08/2012 11:54:27

    Τα σοβαρά κράτη, όταν δεν μπορούν να καταδικάσουν τους μαφιόζους για τις παρανομίες τους, τους καταδικάζουν για φοροδιαφυγή.
    Εδώ οι μαφιόζοι έχουν κάνει παρανομίες καραμπινάτες (χρηματιστήριο κλπ).
    Οι μαφιόζοι όμως έχουν στο χέρι τους μισούς πολιτικούς.

  14. Atlas avatar
    Atlas 27/08/2012 11:56:14

    Ισχύει ότι οι Έλληνες παρακολουθούν τα τούρκικα επειδή δεν έχουν... τσόντα, δηλαδή δεν περιέχουν έντονες σκηνές σεξ ούτε σχετικό σεξουαλικό υφάκι μεταξύ των πρωταγωνιστών, όπως τα εγχώρια σενάρια του πρόσφατου παρελθόντος; Αν ναι, έχει πλάκα, γυρνάμε στην εποχή που στα χωριά για να κυκλοφορήσει στην πλατεία μια κοπέλα έπρεπε να προσέχει το μήκος της φούστας της. Γι' αυτό και για ένα διάστημα οι μαθήτριες της Πελοποννήσουν δήλωναν σχολές στην Ξάνθη και αντίστοιχα παιδιά από τη Μακεδονία ήθελαν να μπουν στην Κρήτη. Για να φύγουν μακρυά...

  15. Αλέξανδρος avatar
    Αλέξανδρος 27/08/2012 11:57:33

    Μπράβο για το άρθρο .

    Θέτεις ένα πολύ σοβαρό θέμα , που ενώ εκπέμπει σοβαρό κίνδυνο , όλοι το αντιμετωπίζουν μετριοπαθητικά .

    Δέ θέλω να σχολιάσω τους υπευθύνους-ανυπεύθυνους σύγχρονους ραγιάδες που αγοράζουν τις σειρές , ή εκείνους τους αρμόδιους που δέν το αντιμετωπίζουν .
    Θα ήθελα να κάνω ένα σχόλιο για ό,τι επιφέρει , η τουρκοπροπαγάνδα των σήριαλ .

    Πολλοί φίλοι μου ηλικίας μεταξύ 20-25 ετών , δέ γνωρίζουν τί πραγματικά συνέβη στην σύγχρονη ιστορία .
    Δέ γνωρίζουν τι έγινε και πότε στη Μικρά Ασία , στον Πόντο , στην Κωνσταντινούπολη ...
    Και ούτε θέλουν να ασχολούντε με τέτοια βαρετά ζητήματα όπως μου λένε...
    Αντιθέτως οι πιό πολλοί τα παρακολουθούνε ενελλιπώς , αφουγκράζοντε τη μογγολική διάλεκτο και αρχίζουν να συμπαθούν τους τουρκαλάδες ...

    Όταν η κοπέλα μου με παίρνει τηλέφωνο και μου λέει σ'αγαπώ στα τούρκικα , επειδή το άκουσε στο MEGA της άρεσε και κάθε μέρα κάθεται και αποχαυλώνεται , βλέποντας τους νεοοθωμανούς , πραγματικά δε ξέρω πως να το αντιμετωπίσω ..
    Έχω εξηγήσει σ'αυτήν και στις φίλες της , πώς κοριτσάκια σαν και αυτήν 21 ετών , οι τούρκοι τα βίαζαν τα έσφαζαν και τα βασάνιζαν .
    Αυτή όμως τίποτα την άλλη μέρα στην τηλεόραση και πάλι με τις φίλες τις ...
    Πραγματικά δε ξέρω πως να το αντιμετωπίσω .....!!

    Δέν έχουν καταλάβει οι αρμόδιοι-αναρμόδιοι το κακό που κάνουν στις μανάδες που τα παρακολουθούν και στα νέα παιδιά .
    Ο Έλληνας όσα χρόνια και άν περάσουν στο πετσί του πάντα θα έχει , τα 400 χρόνια σκλαβιάς , τις σφαγές , τις καταστροφές και τους διωγμούς των μογγόλων .

    Με το ζόρι , δε θα μας τουρκέψουν .
    Όυτε θα μας κάνουν να αγαπήσουμε την τουρκία και καθετί τουρκικό που προπαγανδίζουν .

    *Υ.Γ 1 Στην Κρήτη μας ήδη έχει αρχίσει ένας δήμαρχος , να μεταονομάζει οδούς σε τούρκους πασάδες .

    Όσο και να θέλουν να μας τουρκέψουν οι τουρκόφιλοι απαντού ανά της Ελλάδος , εμείς εκεί θα είμαστε πάντα !
    Στην πρώτη γραμμή του πολέμου .

    *Υ.Γ2 ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ

  16. Nik avatar
    Nik 27/08/2012 12:16:52

    Είναι στατιστικά βέβαιο ότι Τούρκοι φαντάροι στην Κύπρο το 1974, σήμερα σταδιοδρομούν στην γείτονα και μερικοί θα είναι και σε επιχειρήσεις παραγωγής τελοπτικών σειρών. Αν αυτό δεν είναι αρκετό ψάξτε τα κατορθώματα της 39ης μεραρχίας τους στην Κύπρο και δείτε ποιοι είναι οι γείτονες σας.

    Και αν αυτό δεν είναι αρκετό, αϊσιχτίρ, βαρέθηκα.

    • ΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ avatar
      ΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ @ Nik 27/08/2012 12:21:30

      ...ΜΑ ΚΙ ΕΔΩ!
      ΟΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΑΝΟΙΞΑΝ ΤΟΝ ΦΑΚΕΛΛΟ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ!!!
      ...ΚΙ ΑΡΓΗΣΕΣ ΝΑ ΒΑΡΕΘΕΙΣ!

  17. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 27/08/2012 12:22:07

    Είναι φτηνά αυτά τα σήριαλ με τις πλούσιες οικογένειες. Όπως κάποτε τα "βραζιλιάνικα", "μεξικάνικα" και "αμερικάνικα" τύπου Τόλμη και Γοητεία ή τα δικά μας.
    Εν τω μεταξύ ακριβηνε το δολλάριο, σταμάτησε να γράφει και ο Φώσκολος...
    Τι να σου κάνει ένας "φτωχός και μόνος" κ. Κυριακού, ή η συνεργασία μικρομεσαίων του Mega; Δείξτε κατανόηση, περνούν δύσκολους καιρούς...

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Ο Θείος 27/08/2012 12:24:57

      Κρίμα που χάσαμε προώρως το Αλτερ.
      Ένα πουλάκι μου είπε ότι είχε παραγγείλει σήριαλ για χλιδάτους επιχειρηματίες πρώην Καγκεμπίτες, από το πρώην Σοβιετικό Τουρκμενιστάν.
      Μην απογοητεύεστε, οικείο θα ήταν, και εκεί Τούρκικη γλώσσα ομιλούν.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Ο Θείος 27/08/2012 12:26:26

        ...πολύ οικείο θα ήταν: Και οι επιχειρηματίες στο Τουρκμενιστάν κρατικοδίαιτοι είναι.

    • ΒΑΣΙΛΙΚΗ avatar
      ΒΑΣΙΛΙΚΗ @ Ο Θείος 27/08/2012 17:43:38

      ΧΑ ΧΑ....ΠΟΥ ΤΟΝ ΘΥΜΗΘΗΚΕΣ ΤΟ ΦΩΣΚΟΛΟ???

  18. Κώστας Σταματάκης avatar
    Κώστας Σταματάκης 27/08/2012 12:29:11

    Το έχω αναφέρει επανειλημμένα εδώ στο antinews. Με κραυγές δεν λύνονται τα προβλήματα με τα ΜΜΕ. Απλά τους κάνουμε και τσάμπα διαφήμιση.

    Μόνο αν τους πονέσει οικονομικά θα σταματήσουνε αυτή την ιστορία. Και οικονομικά θα τους πονέσει αν κάνουμε συντονισμένα και ομαδικά σαμποτάζ στα προϊόντα των εταιρειών που είναι σπόνσορες σε αυτό το σίριαλ. Το έχω δει να εφαρμόζεται με επιτυχία στις ΗΠΑ από την Ένωση Καταναλωτών (Consumer Union) με τεράστια επιτυχία στις αρχές της δεκαετίας του ΄80.

    Η τάδε εταιρεία γάλακτος, πχ , η τάδε τηλεφωνική εταιρεία κλπ, κλπ, που σπονσονάρει το σίριαλ αυτό, να ξέρει από τώρα, ότι ένας τεράστιος αριθμός Ελλήνων καταναλωτών θα σαμποτάρει τις εταιρείες τους και δεν θα αγοράσει τα προϊόντα και της υπηρεσίες τους.

    Στις σύγχρονες δημοκρατίες η δύναμη των πολιτών είναι περιορισμένη μπροστά στις αυθαιρεσίες των μεγάλων εταιρειών. Σαν υπεύθυνοι όμως καταναλωτές με αγοραστική δύναμη, αν ενεργήσουμε συντονισμένα έχουμε τεράστια δύναμη.

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ Κώστας Σταματάκης 27/08/2012 14:56:26

      Εχετε δίκιο ! Αυτό που θα πονέσει , είναι η απειλή, σε πρώτη φάση , ότι δεν θ'άγοράζουμε τα προϊόντα των χορηγών του σήριαλ και η πραγματοποίηση αυτής , σε δεύτερη. Δεν υπολογίζουν τίποτ'άλλο από το χρήμα . Συντονισμένος και ομαδικός αποκλεισμός αυτών, από τις αγορές μας ! Δεν υπάρχουν χορηγοί , δεν υπάρχει σήριαλ.

  19. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 27/08/2012 12:30:06

    Μπράβο κ. Κρανιδιώτη, Τι Κρίμα να μην είσαι αλλού αυτή τη στιγμή!!
    Μετά απορούμε για το φαινόμενο της Χρυσής Αυγής. (Δεν συμφωνώ μαζί της Βέβαια). Δυστυχώς έχει χαθεί κάθε μέτρο τόσο στην εθνική υπερηφάνεια, όσο στην τσίπα και το φιλότιμο!
    Άκουσα από γνωστούς μου, ότι ανυπομονούν να δουν τα καινούργια Τουρκικά σίριαλ , γιατί διαθέτουν όμορφους ηθοποιούς και πλούσιο περιβάλλον, ώστε να ξεφεύγουμε, όπως λένε, από την κακομοιριά που καθημερινά μας ψυχοπλακώνουν τα Ελληνικά δρώμενα!! Τι μας ενδιαφέρει εμάς , συνεχίζουν, αν γυρίστηκε στην Τουρκία, αρκεί που εμάς μας ευχαριστεί! (Δυστυχώς αυτός είναι ο σημερινός Ελληνας).
    Πιο εύκολη λύση είναι να γυρίσεις κανάλι και όχι το μποϋκοτάζ ( Σίγουρα όμως είναι το πιο αποτελεσματικό).
    Αλλά υπάρχει και πιο αποτελεσματική λύση, να επέμβει η Πολιτεία και να επιβάλλει την άμεση διακοπή τους. Τον τρόπο τον ξέρει, όπως και όλοι μας άλλωστε που γνωρίζουμε λίγα πράγματα. Διαφορετικά θα πεισθώ για μια ακόμα φορά ότι δυστυχώς η Ελλάδα δεν σώζεται πια.

  20. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 27/08/2012 12:48:41

    "Κατσαπλιάς" ο μέγας αυτοκράτωρ Σουλεϊμάν ο Μεγαλοπρεπής; Ο κατακτητής του Βελιγραδίου και της Βούδας, ο πολιορκητής της Βιέννης, το στρατηγικό μυαλό, ο θρυλικός εραστής, ο «Κανουνί» (Νομοθέτης), ο σύζυγος της Χριστιανής Βασίλισσας Ρωξελάνης (η περιφημη Χιουρρέμ);
    Ένας ο Σολομών ο 1ος (του Ναού) και δεύτερος ο Σολομών ο 2ος. Κι άς έφαγε τα μούτρα του στην Βιέννη, κι άς "έχασε τη Μάλτα" στο χάρτη ο αρχιναύαρχός του ο Χαιρεντίν !
    Με τόση γοητεία και Μεγαλοπρέπεια, πώς ν' αντέξει ο κ. Μίνως;

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Ο Θείος 27/08/2012 13:06:30

      Μια που μπήκαμε στις "Χίλιες και Μιά Νύχτες" Νο 2 (του Οίκου των Οθωμανών):
      Η Ρωξελάνη (κατά κόσμον Αλεξάνδρα Λισόφσκα) ηταν Ουκρανή κόρη χριστιανού ιερέα. Σύμφωνα με ορισμένους μελετητές είχε και Ελληνικές ρίζες από την Κριμαία.
      Κάποια ορδή Τατάρων την σκλάβωσε και πουλήθηκε στο σκλαβοπάζαρο της Κωνσταντινούπολης, μετά στο αυτοκρατορικό χαρέμι. Ο Σουλειμάν προσκολλήθηκε πάνω της. Πολύ γρήγορα μεγάλη δύναμη, οσο ποτέ άλλοτε βασίλισσα στην ιστορία του Οίκου των Οθωμανών...
      "Ότι πρέπει" για σήριαλ της ιδιωτικής μας τηλεόρασης...
      Μπροστά στον Σολομώντα και την Χιουρρέμ, η Μπρούκ και ο Ρίτζ της "Τόλμης και Γοητείας" φαίνονται χλωμοί σαν Γιαπωνέζοι από το νησί Χοκκάιντο...

  21. Kώστας ΜΠ avatar
    Kώστας ΜΠ 27/08/2012 12:52:13

    http://www.antenna.gr/webtv/contact

    • Αλέξανδρος avatar
      Αλέξανδρος @ Kώστας ΜΠ 29/08/2012 17:22:39

      Φίλτατε Κώστα σ'ευχαριστώ για τη διευθυνσή !

      Εγώ το καθήκον μου το έκανα τους έστειλα ένα μηνυματάκι ....

      Το παραθέτω :

      Θα έπρεπε να ντρέπεστε ρε !!
      Γονατισμένα λαμόγια .
      Τον λαό δε θα τον τουρκέψετε , ούτε θα τον κάνετε να προσκυνήσει .
      Τομάρια !!!!!!!!!!!!
      Βεβηλώνετε την μνήμη των νεκρών αγωνιστών μας , που σε αυτούς χρωστάτε σήμερα την ελευθερία σας !!!
      Ραγιάδες , θα έρθει η ώρα σας !!!!!!!!!!!!!
      Ο Έλλην ποτέ δε ξεχνά και η τιμωρία σας πλησιάζει !!!!!!!!!!!!!
      Πίσω στην τουρκία μογγόλια !!!!!!

      ΝΤΡΟΠΗ ΡΕ , ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ
      ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΑ ΕΥΡΩ-ΛΥΓΟΥΡΙΑ !!!!!!

      ΕΛΛΑΣ ΓΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ~

  22. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 27/08/2012 13:06:06

    Τα... μεγαλεία του Μεγαλοπρεπή και οι τάλαινες τηλεθεατές

    Από την αρχή της μανιώδους αναμετάδοσης τούρκικων σήριαλ λέμε και ξαναλέμε ότι αυτά έχουν μία πολύ συγκεκριμένη λειτουργία, είτε αυτή είναι ηθελημένη είτε αθέλητη (για να επιτρέψουμε όλα τα ενδεχόμενα): την εξ-οικείωση με την τουρκική γλώσσα, με τους τουρκικούς τρόπους και τύπους, με τους Τούρκους και την τουρκική κοινωνία. Την εξ-οικείωση, δηλαδή την αίσθηση ότι είναι "οικείο", δικό μας και όχι ξένο. Αυτή η εξοικείωση αποτελεί ένα πολύ συγκεκριμένο (γεω)πολιτικό μέγεθος δίπλα στην Τουρκία του νταβουτόγλειου Νεοθωμανισμού και της πολιτισμικής κυριαρχίας, και δη την ώρα που εν πάση περιπτώσει συζητείται η μετοχή μα στην Ευρώπη - η μόνη εναλλακτική στην οποία είναι η de facto δορυφορία μας πέριξ της Τουρκίας. Είτε είναι προγραμματισμένη είτε προέκυψε τυχαία η επιούσια μεσημβρινή και εσπερινή μας τουρκολαγνεία, έχει πολύ συγκεκριμένα αποτελέσματα.

    Και καλά οι τούρκικοι έρωτες και οι οικογενειακοί σεβντάδες. Πάει κι έρχεται. Τώρα θα μυηθούμε και στο... μεγαλείο των Σουλτάνων; Στο πόσο δυνατή και μαγευτική ήταν η οθωμανική αυτοκρατορία, με την εξουσία, τους έρωτες, την πολυτέλεια και τα μίση; Ποιός φωτεινός παντογνώστης θεώρησε καλή ιδέα να προβάλει ο ελληνικός Ant1 τον «Σουλεϊμάν τον Μεγαλοπρεπή», μήπως η μέση νοικοκυρά... «ψαρώσει» από τα σουλτανικά μεγαλεία και προχωρήσει από το επίπεδο της ανοχής της γεωπολιτικής μας «εναλλακτικής» στο επίπεδο της επιθυμίας της, δίπλα σε μια Δύση που προς στιγμήν τουλάχιστον μοιάζει να δύει;

    Μαθαίνουμε από δελτίο τύπου, το οποίο μνημονεύεται σε όλο το διαδίκτυο ως δελτίο τύπου του Antenna αλλά μάλλον το έχουν κατεβάσει από την σελίδα: «Το εντυπωσιακό δράμα «Σουλεϊμάν ο Μεγαλοπρεπής» έρχεται τον Σεπτέμβριο στον ΑΝΤ1 για να μας ταξιδέψει σε μια υπέρλαμπρη εποχή, όπου η Τουρκική Αυτοκρατορία κυριαρχούσε σε Ανατολή και Δύση.»

    «Υπέρλαμπρη η εποχή», όπου η «Τουρκική» (ούτε καν οθωμανική: πάνε τα έρμα τα προσχήματα) Αυτοκρατορία «κυριαρχούσε» και «μεγαλουργούσε»! Ζηλέψτε, αναπολήστε, επιθυμήστε, προσδεθείτε και αναμείνατε!

    Δηλαδή, κάθε μέρα η ελληνική οικογένεια θα μυείται και θα εξ-οικειώνεται με τα... μεγαλεία του Μεγαλοπρεπούς; Με το πόσο ένδοξη, ισχυρή αλλά και ενδιαφέρουσα και θελκτική είναι μια μεγάλη Οθωμανική Αυτοκρατορία;

    Συνεχίζει το δελτίο τύπου: «Η σειρά εστιάζει στον 16ο αιώνα και περιγράφει τη δυνατή ερωτική ιστορία της Ορθόδοξης Αλεξάνδρας (La Rossa / Hurrem) που συλλαμβάνεται από τους Τούρκους κατακτητές και καταλήγει στο χαρέμι του Σουλεϊμάν του Μεγαλοπρεπή.»

    Να το εμπεδώσετε, τάλαινες τηλεθεατές: οι Ορθόδοξες είναι για τα χαρέμια των Σουλτάνων ή των νεο-Σουλτάνων, αυτό τους πρέπει. Επιτέλους, δυνατές συγκινήσεις στους καιρούς του Μνημονίου... Αχ βαχ αμάν σεβντά...

    Όσοι κάνουν ότι δεν γνωρίζουν περί της «δύναμης της εικόνας», και δη στα πλαίσια υπερπαραγωγής, κρύβονται πίσω από το δάχτυλό τους αλλά τους βλέπουμε. Πόσω μάλλον αν οι ίδιοι δουλεύουν στην τηλεόραση.

    Ή μας δουλεύουνε, ή δεν έχουν στάλα μυαλό ή τα παίρνουν και δη χοντρά. Τρίτο ενδεχόμενο «οὐκ ἐκ τῶν ἐνδεχομένων ἐστί»!

    Απορία: οι Τούρκοι γιατί δε βλέπουν τα μεσημέρια σήριαλ με τον Ιουστινιανό, τη δυναστεία των Μακεδόνων, τον Κομνηνό και τους Παλαιολόγους; Μήπως θα έφριτταν και μόνο στην σκέψη ενός τέτοιου ενδεχομένου; Κι αν ναι, γιατί; Τροφή για σκέψη...

    Όλη η Ελλάδα μια «Οικογένεια Κλικλίκου».

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 27/08/2012 13:15:19

      Ά όλα κι όλα, να τα λέμε όλα:
      Η πρώην σκλάβα αυτοκράτειρα Χιουρρέμ ήταν στα χρόνια της η πιό δυνατή γυναίκα του πλανήτη. Ανέβαζε και κατέβαζε Μεγάλους Βεζύρηδες σαν μαριονέττες - ώσπου διόρισε τον Βόσνιο ή Σέρβο γαμπρό της Νταμάτ Ρουστέμ Πασά (σύζυγο της πριγίπισσας κόρης της Μιχριμάχ Σουλτάν). Διοικούσε με σιδερένιο χέρι την αυτοκρατορία όταν ο Σουλειμάν ήταν σε εκστρατείες.
      Το ιδανικό σήριαλ. Οι ιστορίες με πετρελαιάδες του Τέξας ήταν απλώς παιδικά πρωτόλεια.

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Ο Θείος 28/08/2012 14:37:49

        Ετσι είναι Θείε, πουλάμε τη θρησκεία μας και αγοράζουμε αξιώματα.
        Υλισμός πάνω από όλα.
        Αντε μετά να πεις για τον Κωνσταντίνο τον Υδραίο και την Αργυρή από την Προύσσα κάτι άλλους νεομάρτυρες που ακολούθησαν τον αντίστροφο δρόμο....

  23. Τάκης Μπ. avatar
    Τάκης Μπ. 27/08/2012 13:18:27

    Δε σκοπεύω να δω, όπως και με άλλες σειρές, ούτε ένα λεπτό τούρκικης προπαγάνδας. Γιατί περί αυτής πρόκειται, κατά την άποψή μου. Απλά, τα κανάλια-οχετοί(;) αγοράζουν τις σειρές αυτές σε πολύ χαμηλή τιμή, πιθανόν να χρηματοδοτούνται και από κάποια ΜΚΟ, της Τουρκίας ελπίζω. Σκοπός των καναλιών το κέρδος. Στόχος της τουρκικής σειράς να δουν και να μάθουν και οι Έλληνες- και να μετριασθεί η αντιπάθειά τους προς ό,τι τουρκικό- μέσα από τη δράση και την προσωπικότητα του Σουλεϊμάν του "Μεγαλοπρεπή" ή kanouni (<κανών=Νομοθέτης) τον πλούτο και την πολυτέλεια του παλατιού, τη μεγαλοσύνη της Αυτοκρατορίας (από Μαρόκο ως την Ουγγαρία), τη γενναιοψυχία του Τούρκου γενικά.
    Φαντάζομαι, μάλλον είμαι σίγουρος, ότι ο τηλεθεατής της σειράς δε θα μάθει για τις λαφυραγωγήσεις ή τις εκτελέσεις προς πλουτισμό ούτε για τις σφαγές της Βουδαπέστης ούτε για τη σχέση του Σουλεϊμάν με το γαμπρό του και τους δυο γιους του ούτε, βέβαια, για το resm-i arus που πήρε έκταση επί της εποχής του (δικαίωμα γάμου: γυναίκες που θα παντρεύονταν 1η φορά πλήρωναν 30 άσπρα. Αν δεν είχαν, τότε "πλήρωναν" σε ....είδος).

  24. ΑΙΚ avatar
    ΑΙΚ 27/08/2012 13:30:48

    ΑΛΗΘΕΙΑ, η σειρά αναφέρεται στον μεγάλο βεζύρη Ιμπραήμ, δεξί χέρι του σουλεϊμάν, που ήταν Έλληνας εξομώτης και τον οποίο στραγγάλισαν κατά διαταγή του σουλεϊμάν - της χιουρέμ δηλαδή, γιατί ο τύπος δεν έμπαινε σε φουστάνια εύκολα;
    Θα αναφέρουν ακόμα την καταγωγή του Σινάν Μιμάρ, ο οποίος ήταν ομοίως εξωμότης και τον οποίο θεωρούν τον μέγιστο αρχιτέκτονά τους;
    Είναι πολύ θλιβερό για έναν λαό οι πιο σημαντικοί του άνθρωποι να είναι αλλοεθνείς έστω και εξωμότες. Υπάρχει βέβαια και πιο θλιβερή κατάσταση. Εκείνων που έχουν εθνικό ήρωα κάποιον που όχι μόνο ήταν Έλληνας, αλλα και χριστιανός όπως ο Καστριώτης
    Πιο θλιβεροί όμως απ' όλους είναι εκείνοι που το μόνο που καταλαβαίνουν είναι οι λέξεις μισθοί, συντάξεις κι επιδόματα

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ ΑΙΚ 27/08/2012 13:59:11

      Άν αναφερεται στον Πάργαλη Νταμάτ Ιμπραχίμ Πασά (βεζυρεία 1523 - 1536), ήταν όντως Ρωμιός από την Πάργα (με το παρωνύμιο Φρενκ = Φράγκος για τους ευρωπαϊκούς του τρόπους).
      Ήταν παιδικός φίλος του Σουλεϊμάν Α' του Μεγαλοπρεπή και έγινε σύζυγος της Χατιτζέ Σουλτάν, αδερφής του (νταμάτ = γαμπρός στα τούρκικα). Έπεσε θύμα "ενδοκυβερνητικής συνωμοσίας" αντάξιας του "Τόλμη και Γοητεία". Αλλά ο υποκινητής δεν ήταν η βασίλισσα. Έφταιγε ο ανταγωνισμός του Μεγάλου Βεζύρη με τον Υπουργό Οικονομικών Iskender (Αλέξανδρο) Chelebi. Ο υπουργός κατηγόρησε τον προιστάμενό του για προδοσία.
      Ο Μεγάλος Βεζύρης Ιμπραχίμ Πασάς ήταν ο πάτρωνας του Μιμάρ (αρχιτέκτονα) Σινάν. Ο Σινάν κατ' άλλους είχε Ελληνική καταγωγή (Ιωσήφ Δογάνογλου, γιός λιθοξόου από την Καισάρεια), κατ' άλλους Αρμενική, κατ' άλλους Τουρκική.
      Αριστουργηματά του είναι το Τέμενος Σελιμιγιέ στην Αδριανούπολη, με τον μεγαλύτερο θόλο στον κόσμο, η περίφημη γέφυρα του Μεχμέτ Πασά Σοκόλοβιτς στον ποταμό Δρίνο της Βοσνίας.
      Η εξίσου περίφημη (και από ταινίες) Παλιά Γέφυρα - Stari Most στο Μόσταρ της Ερζεγοβίνης, δεν σχεδιάσθηκε από τον ίδιο τον Σινάν όπως λέγεται, αλλά από τον μαθητή του Χαïρουντίν. Μαθητής του Σινάν (ο Σεντεφχάρ Μεχμέτ Αγάς), ήταν και ο αρχιτέκτονας του Μπλέ Τζαμιού στην Πόλη.

  25. Σκαρλατος Κωνσταντινος avatar
    Σκαρλατος Κωνσταντινος 27/08/2012 13:32:30

    Μπραβο ρε Φαηλο δειξε μεγαλυτερη σκληροτητα στα γραφομενα σου γιατι ξερεις και μπορεις.Ξεμπροστιασε τους,ειπαμε το χρημα δεν εχει πατριδα αλλα ας μη χασουμε και την πατριδα για το χρημα!!!!!

  26. άγρυπνη avatar
    άγρυπνη 27/08/2012 13:52:28

    Το Βυζάντιο παραδόθηκε αφού ένα σύνθημα είχε κερδίσει τους κατοίκους του.''Κάλλιο φέσι τούρκικο παρά τιάρα παπική''.Είχε προηγηθεί εκ μέρους της δύσης η πιό άγρια σταυροφορία,που προετοίμασε το έδαφος.Κι'επειδή η ιστορία επαναλαμβάνεται,μήπως κάτι μας θυμίζουν όλ'αυτά;Ντρέπομαι.

  27. Νικήτας avatar
    Νικήτας 27/08/2012 14:14:05

    Κοκταίηλ τουρκομπαρόκ : ντέρτια, γυφτολαικά να σου....τώρα... και ο σουλτάνος. Σε ένα έθνος που η απαξίωση και το μαλάκας έχει γίνει ουσιαστικό τι περιμένατε... τίποτε καλύτερο;

    Οι τουρκαλάδες θα ήταν στον πολιτισμικό πάτο ....εκεί που τους αρμόζει δηλαδή, αν εδώ επικρατούσαν σοβαροί άνθρωποι και όχι πιθηκάνθρωποι.

    Ας κλείσουν μερικά τσοντοκάναλα και μερικά γυφτομπουζουξύδικα και τα λέμε ξανά.

  28. TARAMAS avatar
    TARAMAS 27/08/2012 14:16:24

    Συμφωνώ με τις ενστάσεις σας, αλλά πρέπει να σκεφτούμε ότι εμείς οι ίδιοι ανοίξαμε τις πόρτες. Σχεδόν όλες οι ελληνικές σειρές του (όχι και τόσο) πρόσφατου παρελθόντος ήταν μάλλον ακατάλληλες για παρακολούθηση από μικρά παιδιά αλλά και από ενήλικες που είχαν απηυδήσει από τον τρόπο που προωθούσαν (και εξιδανίκευαν) βωμολοχίες, σεξουαλικά τρίγωνα - τετράγωνα - πεντάγωνα, με πατέρες-γιους-μάνες και γκόμενες, με τον απαραίτητο γκέι και τις "αυτονόητες" σκηνές σεξ, με τον ηθικό μηδενισμό όπου όλα επιτρέπονται και δεν έγινε και τίποτα βρε αδερφέ. Όταν λοιπόν πρωτοπροβλήθηκαν τουρκικά σήριαλ στην ελληνική τηλεόραση, έδιναν την αίσθηση παλιάς ελληνικής ταινίας. Άλλαξε τίποτε στις ελληνικές σειρές; Όχι, όσο προκλητικότερες τόσο το καλύτερο (με ελάχιστες φωτεινές εξαιρέσεις). Γύρισε λοιπόν το εκκρεμές και φάτε τώρα το Σουλεϊμάν το Μεγαλοπρεπή και το Ντενκτάς το Χοντρό του χρόνου.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ TARAMAS 27/08/2012 14:40:40

      Σωστός - η αλήθεια να λέγεται.
      Προτιμώ εν πάσει περιπτώσει σαφώς τον Οθωμανικής παραγωγής Σολομώντα Β' από το Ελληνικότατον πόνημα υψηλής αισθητικής "ο μπαμπάς μου είναι γκέι και ο παππούς μου λεσβία".

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Ο Θείος 27/08/2012 14:43:50

        Ξέρω, διαφωνούν σφόδρα οι "γκουρού του Ελληνισμού" Παπακαλιάτης και Μανουσάκης, αλλά δεν πειράζει, προτιμώ να με πουν "εξωμότη" παρά "bi" ή "τρίγαμο".

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Ο Θείος 27/08/2012 16:49:40

        Ρε Θειούλη, υπάρχουν κι άλλα πράγματα. Η επιλογή δεν είναι ή Γενίτσαρους ή αυτούς που φυσάνε τον κουραμπιέ.
        Καιρό τώρα παλεύει καλός σκηνοθέτης να γυρίσει το "Ουζερί ο Τσιτσάνης" του Σκαμπαρδώνη αλλά οι αρμόδιοι έχουν πάει για τσάγαλα.

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 27/08/2012 17:09:06

          Μας βάλανε πιστόλι στον κρόταφο αγαπητέ, εδώ και χρόνια.
          "Ή φυσάς τον κουραμπιέ ή βοσκάς τον κένταυρο, διάλεξε εναλλακτική, δεν έχει άλλο " !!!
          Κουράστηκα να φωνάζω στους αχλαδοτινάχτες, "τράβα επιτέλους την σκανδάλη".

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 27/08/2012 21:29:12

          Έκανα λάθος, ήμαρτον: Στον καλοπροαίρετο τηλεθεατή της Ελληνικής ιδιωτικής τηλεόρασης, προσφέρονται εκπληκτικές εναλλακτικές λύσεις. Π.χ.:
          Ή τον μπουγελώνεις τον παπαγάλο
          Ή τον παλουκώνεις τον δράκουλα
          Ή τον πνίγεις τον ιππόκαμπο
          Ή τον τσουρουφλίζεις τον αστακό
          .......έπονται χίλια άλλα...

          • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
            Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Ο Θείος 28/08/2012 02:33:06

            Θείο, τα 'πιαμε σήμερα;

  29. Κυαίστωρ avatar
    Κυαίστωρ 27/08/2012 14:23:28

    Νομίζω πως χρειάζεται λίγη ψυχραιμία αλλά ξέρω πως είναι δύσκολο να βρεθεί όταν έχουν κυριαρχήσει τα τουρκικά σήριαλ σε όλα τα ιδιωτικά κανάλια πανελλαδικής εμβέλειας.
    1) Οι Τούρκοι δεν φτιάχνουν σήριαλ για να τους δούμε και να τους ζηλέψουμε. Άλλη όρεξη δεν είχαν....Ας κοιτάξουμε λίγο γιατί τα ιδιωτικά κανάλια προτιμούν να ρίξουν χρήμα αγοράζοντας τουρκικά σήριαλ του κιλού απο το να γυρίσουν κάτι ελληνικό. Τα τελευταία χρόνια η μείωση των ελληνικών σειρών είναι τρομερή και φυσικά σε όσες τελικά γυρίζονται και προβάλλονται είναι γνωστά τα προβλήματα με τις καθυστερήσεις πληρωμών και τα συναφή. Αν κάνουν προπαγάνδα οι Τούρκοι, το κάνουν για τον ΙΔΙΟ το λαό τους γιατί οι αντιθέσεις ανάμεσα πχ στα παράλια της Ιωνίας και τις πιο ανεπτυγμένες τουριστικά πόλεις (συν Κωνσταντινούπολη) σε σχέση με ό,τι βρίσκεται πιο μέσα στην Ανατολία και την Άγκυρα είναι τεράστιες.
    Και το γράφω αυτό μετα λόγου γνώσεως έχω φτάσει πολύ πιο μακριά απο την Άγκυρα πολλάκις.
    2) Το πως παρουσιάζουν τον Σουλτάνο τους Σουλειμάν είναι νομίζω καθαρά δικιά τους υπόθεση... Ας κάνουμε και μεις σήριαλ για τον Μέγα Αλέξανδρο (ας πούμε) και να ΜΗΝ τον παρουσιάσουμε ως αδελφή, bisexual , μέθυσο ή ό,τι άλλο πουλάει στους νεοέλληνες.. (μη σας πω και αιμομείκτη με την Ολυμπιάδα)
    3) Μπορεί για μας να ήταν μια σκοτεινή περίοδος η Οθωμανική (για να είμαστε ακριβής για τον Ελλαδικό χώρο και ΌΧΙ για τον Ελληνισμό αφου αυτός άκμασε στην Μικρά Ασία και κυριάρχησε στην εμπορική ζωή της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας) αλλά για τους Τούρκους που ψάχνουν εναγωνίως ένα ένδοξο παρελθόν είναι μάλλον ό,τι καλύτερο για να δείξουν αφού μετά απο τον Σουλειμάν άρχισε αργά αλλά σταθερά η "παρακμή" (αν υποθέσουμε πως είχαν και ακμή οι Οθωμανοί) της Αυτοκρατορίας του (ειδικά μετά τη 2η αποτυχία μπροστά στην Βιέννη).
    4) Επειδή έχω παρακολουθήσει τη σειρά ως τώρα (φυσικά χωρίς να πληρώσω για να την αγοράσω) έχει ενδιαφέρον να δει κανείς πως προβάλλουν οι τούρκοι τις νίκες αλλά και τις ήττες του Σουλειμάν (πχ την νίκη κατά των Ιπποτών στην Ρόδο, τη Μάχη του Μόχατς κατά του Λουδοβίκου Β΄της Ουγγαρίας, την αποτυχημένη πρώτη πολιορκία της Βιέννης). Επίσης με ποιον τρόπο παρουσιάζονται οι δυτικοί αλλά και ο πάπας (ως ραδιούργοι κατά πλειοψηφία).
    5) Το παιδομάζωμα δεν το αποκρύβουν αλλά δείχνουν το ποιες ήταν οι συνέπειές του κοινωνικές, ηθικές κτλ τόσο στο ίδιο το παιδί όσο και στην οικογένειά του. Βέβαια ξέρουμε όλοι πως το παιδομάζωμα ΔΕΝ ήταν ακριβώς αυτό που μας έχουν μάθει. Δηλαδή πολλές φορές υπήρξαν οικογένειες που οικειοθελώς έδιναν κάποιο απο τα παιδιά τους είτε επειδή δεν μπορούσαν να το ζήσουν είτε επειδή προσδοκούσαν πως ως Γενίτσαρος θα τους προσέφερε χρήματα αργότερα (αααν ζούσε βέβαια).
    6) Τώρα αν θεωρούμε κακό πως δεν έχει συνέχεια βρισιές, ξέκωλα, αδερφές, gay pride, αιμομειξίες και ο,τι άλλο ανώμαλο υπάρχει σε ελληνικά σήριαλ, πάω πάσο (ας μείνουμε με τον Παπακαλιάτη και τον Μανουσάκη).
    7) Για την άλωση του 1453 ήδη υπάρχει ταινία που παίχτηκε στην Τουρκία αλλά και σε χώρες με τούρκους της διασποράς με τίτλο Fetih 1453 (Κατάκτηση 1453)... Εκεί να δείτε πως παρουσιάζουν τον Κωνσταντίνο ΙΑ' Παλαιολόγο (ως ημίτρελο).. Βέβαια δεν είναι ηλίθιοι οι Τούρκοι. Αυτό που τονίζουν είναι πως για τα χάλια της Ρωμαικής Αυτοκρατορίας (όχι φυσικά "βυζαντινής") ήταν υπεύθυνοι οι ομόθρησκοί της Σταυροφόροι και οι ίδιοι οι "βυζαντινοι" με τους εμφυλίους πολέμους τους (αυτοί κάλεσουν τους Τούρκους να εμπλακούν και τους έδωσαν πάτημα στη Βαλκανική - και άντε να τους μαζέψεις μετά)...

    Ελπίζω να κάλυψα ορισμένα πράγματα, βασισμένος σε αυτά που έχω δει ως τώρα, απο κει και ύστερα δεν παρακολουθώ τηλεόραση ιδιαίτερα για να ξέρω τι παίζουν τα τουρκικά σήριαλ (εννοώ υποθέσεις, στόρυ - αν εχουν).....

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Κυαίστωρ 27/08/2012 16:50:53

      Τα περισσότερα τουρκοσήριαλ που πάνε για εξαγωγή στους "αποσχισθέντες υπηκόους" επιδοτούνται από το ισλαμοφασιστικό καθεστώς. Γιατί άραγε;

      • Παρατηρητής avatar
        Παρατηρητής @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 27/08/2012 17:11:27

        "Soft power" το λένε αμερικανιστί.

        Που καταντήσαμε.
        Τόσες δεκαετίες τρώγαμε το "soft power" των αμερικανών, τώρα τρώμε και το "soft power" των τούρκων.

        Τρίζουν τα κόκκαλα του Κολοκοτρώνη και του Μακρυγιάννη...

      • Κυαίστωρ avatar
        Κυαίστωρ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 27/08/2012 18:27:31

        Είναι απλό. Δεν πρόκειται ποτέ να αφήσουν τις μειονότητές τους να αποκοπούν με κάθε τρόπο απο την "μαμά" πατρίδα. Γιαυτό και εξάγουν όλα τα προιόντα τους σε χώρες όπως πχ η Γερμανία, το Βέλγιο, η Αυστρία, η Βοσνία και η Βουλγαρία.
        Ειδικά για τη Γερμανία, τα ξέρουμε όλοι λίγο πολύ τα πράγματα πως έχουν.
        Όμως οι Τούρκοι σταδιακά προσπαθούν και απορροφούν κατά μία έννοια τους μουσουλμάνους (πχ Τυνήσιους,Αιγύπτιους) των χωρών εκείνων ώστε να αποτελούν μια ενιαία οντότητα, ελκυόμενη απο το "ένδοξο" οθωμανικό ..παρελθόν. Λόγω θρησκείας έχουν καλό point σε αυτό που κάνουν και ευήκοα ώτα. Είχε περάσει στα ψιλά μια είδηση (νομίζω είχε μπει και εδώ ως αναδημοσίευση απο τον Ε.Τ) πως είχαν παει πουλμαν απο Ξανθη και Θρακη ως την Αδριανούπολη για να παρακολουθήσουν το Fetih 1453...

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ Κυαίστωρ 27/08/2012 23:26:06

      Really ? I am astonished ! Κυαίστωρ, μάλλον θα έχεις πρόχειρη και μια απάντηση στο γιατί οι Τούρκοι παραγωγοί (;) απαίτησαν και πέτυχαν να μην γίνεται μεταγλώττιση των σήριαλ, αλλά να πέφτουν υπότιτλοι για να ακούγεται η Τούρκικη γλώσσα.

      • Κυαίστωρ avatar
        Κυαίστωρ @ roadrunner 28/08/2012 15:03:19

        Ακριβώς για αυτό το λόγο. Τα τουρκικά πρέπει για αυτούς να ακούγονται και όποιος μπορεί και θέλει να τα καταλαβαίνει. Έτσι μου έχουν πει (διαφορετικοί, οπότε έχει αξία η άποψη ίσως) φίλοι Έλληνες της Πόλης που ζουν την καθημερινότητα και γνωρίζουν τον τρόπο σκέψης των γειτόνων ίσως καλύτερα απο αυτό που μπορούμε να συλλάβουμε εμείς (αν και είμαστε πολύ κοντά στο να το κατανοήσουμε).
        Όπως θα έπρεπε (δεν ξερω αν το κάνει ήδη) η δορυφορική ΕΡΤ να εκπέμπει αμιγώς ελληνικό πρόγραμμα σε όλα τα μήκη και πλάτη του κόσμου όπου υπάρχουν Έλληνες,,,

  30. xp avatar
    xp 27/08/2012 14:33:21

    Κυαίστωρ ακριβώς αυτό μεταφέρεται η προπαγάνδα των τουρκων για τους τούρκους στους Ελληνες. Χρωστούν παντού οι καναλάρχες και οι Ελληνες ηθοπιοί είναι άνεργοι.Εχουμε ξεφύγει εντελώς.Σήμερα πήγα στο ΣΠ και είχε ντομάτες πολωνίας, δεν τις πήρα ,μου την έδωσε......

    • Κυαίστωρ avatar
      Κυαίστωρ @ xp 27/08/2012 15:01:37

      Τα σήριαλ όμως δεν είναι βασική βιωτική ανάγκη. Αν πεινάς θα αγοράσεις και την πολωνική ντομάτα, αλλά στην τηλεόραση δεν είναι το ίδιο. Δεν σου αρέσει, δεν βλέπεις. Εγώ έκοψα τις τρομο-ειδήσεις τους και βρήκα την υγειά μου, σήριαλ δεν έβλεπα ποτέ, ούτε ελληνικά ούτε τούρκικα, και νομίζω δεν έχασα κάτι, το Σουλειμάν το παρακολούθησα λόγω του ότι ψιλοξέρω τη γλώσσα και λόγω ιδιότητας (βυζαντινή ιστορία)

      • roadrunner avatar
        roadrunner @ Κυαίστωρ 28/08/2012 16:19:02

        Κυαίστωρ έγραψες: "....αλλά στην τηλεόραση δεν είναι το ίδιο. Δεν σου αρέσει, δεν βλέπεις."
        Yπάρχουν και οι μικροί τηλεθεατές (ανήλικοι από 4 ετών έως 17 ή 18 ) που δεν διαθέτουν την κρίση, τις γνώσεις ή την ωριμότητα, ώστε να απορρίψουν τον Σουλεϋμάν.
        Μοιραία γίνονται παθητικοί και άβουλοι δέκτες της προπαγανδιζόμενης τουρκικής κουλτούρας, γλώσσας, κυρίως ιστορίας κτλ., η οποία φυσικά σερβίρεται σε ελκυστικό περιτύλιγμα, ειδικά για τα δεδομένα των χειμαζόμενων ελληνικών οικογενειών (κάτι σαν εξωτικό παραμυθάκι με βεζυροπούλες και φακίρηδες..).
        Ξέρω περιπτώσεις (κυρίως νέων γυναικών, -ανεξήγητο γιατί-) που γοητεύτηκαν από το ιλλουστρασιόν πακέτο των τουρκοσήριαλ, και προχώρησαν σε εκμάθηση της τουρκικής άνευ διδασκάλου!!!! Ξέρω επίσης, περιπτώσεις μικρών παιδιών που (αν και οι γονείς το απαγορεύουν) επιμένουν να παρακολουθούν, γιατί τους αρέσει το τραγούδι των τίτλων ή ο ήχος της γλώσσας τους.
        Άρα έχεις μια ηλικιακή γκάμα από ανυπεράσπιστες ηλικίες απέναντι στην τηλεοπτική εισβολή ; τι κάνεις λοιπόν ; απλά ψάχνεις δικαιολογίες στα "αγαθά " κίνητρα των γειτόνων ; Ή παίρνεις μέτρα για να συγκρατήσεις ειδικά τις παθητικές ομάδες τηλεθεατών;

  31. Παρατηρητής avatar
    Παρατηρητής 27/08/2012 14:47:03

    Μα αφήστε όλα τα λουλουδια να ανθήσουν...

    Αφήστε να δούμε τελικά πόσοι από τους "νταβατζήδες" έχουν προσκυνήσει τη "μεγάλη" εξ ανατολών πύλη, με αντάλλαγμα το νταβατζιλίκι και στην νεοθωμανική περίοδο που ετοιμάζουν οι υπερατλαντικοί σύμμαχοι.

  32. Kommenos avatar
    Kommenos 27/08/2012 14:57:17

    Κατά λάθος απελευθερωθήκαμε από τους Τούρκους.

    Από κακό .... υπολογισμό των βολεμένων!

    Η εμμονή των βλαμμένων να βλέπουν τέτοια σήριαλς δείχνει ότι μπροστά στη χαύνωση, πετάνε κάθε αξιοπρέπεια κάθε ιδανικά, κάθε όνειρα.

    Έτσι όταν η υπερχρεωμένη Ελλάδα δεν θα μπορεί να επισκευάζει τα αντιτορπιλικά της και τα πολεμικά αεροσκάφη της, όλα θα ξαναγυρίσουν στους Τούρκους.

    Και οι βλαμμένοι που βλέπουν σήμερα τα τουρκικά σήριαλς θα αισθάνονται εφησυχασμένοι με τη σκέψη "Ε, αφού οι Τούρκοι είναι τόσο πολιτισμένοι όσο τους δείχνουν τα σήριαλς, δεν θα περνάμε και τόσο άσχημα κάτω από νέο τουρκικό ζυγό!" (.. σήριαλς που δεν δείχνουν ούτε ένα τζαμί, ούτε μία εκκλησία, ούτε ένα μαχαλά, ούτε ένα ζητιάνο του δρόμου..)

  33. Ελενα Κανελοπούλου avatar
    Ελενα Κανελοπούλου 27/08/2012 15:10:54

    Κύριε Κρανιδιώτη , πάει καιρός που κάποιοι από εμάς (μιλάω για το περιβάλλον μου) έχουμε σταματήσει να βλέπουμε το συγκεκριμένο κανάλι λόγω των σκουπιδιών που προβάλει. Μέχρι τον Ιούνιο παρακολουθούσα μόνο την πρωϊνή ζώνη (8-10) του ραδιοφώνου του εν λόγω ομίλου . Μετά την διακοπή των Αδιάβροχων σταμάτησα να ακούω και το ραδιόφωνο .Ουτε καν γνωρίζω το πρόγραμμα του πλεον αλλά κρίνοντας από την μέχρι τώρα φθίνουσα πορεία του φαντάζομαι οτι θα εκπέμπει ανάλογα προϊόντα υποκουλτούρας

  34. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 27/08/2012 15:32:44

    Κυαίστωρ, είτε δεν συνειδητοποιείς αυτά που λες, ή προπαγανδίζεις για αγνώστους προς εμέ λόγους. Είτε συμβαίνει το ένα είτε το άλλο, γιά μένα το κακό είναι το ίδιο. Με άλλα λόγια στρώνεις ήπια και μαλακά , τον επιδιωκόμενο σκοπό της Τουρκίας, την ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ.
    Πατάς επάνω στα θλιβερά πράγματι Ελληνικά σίριαλ , γιά να καταδείξεις , εντέχνως, την ορθότητα της Τουρκικής δημιουργίας!
    Επαναλαμβάνω, αν πράγματι δεν είναι αυτός ο σκοπός σου, τότε τα πράγματα είναι χειρότερα γιά όλους μας!!

    • Κυαίστωρ avatar
      Κυαίστωρ @ ΝΤΙΝΟΣ 27/08/2012 16:46:52

      Καμία σχέση, άλλωστε όπως ανέφερα είμαι κατά των τουρκικών σήριαλ. Το ότι η ιστορική περίοδος που περιγράφεται στο εν λόγω σήριαλ είναι συναφής με το αντικείμενό μου (βυζαντινή ιστορία και πρώιμη οθωμανική) ήταν ένα κίνητρο, συν η γνώση της τουρκικής γλώσσας που μου είναι απαραίτητη καθημερινά (αφού οι περισσότερες πηγές που χρησιμοποιώ για μελέτη είναι στα τουρκικά).
      Εγώ δεν είπα πως πρέπει να βλέπουμε τούρκικα σήριαλ, είπα πως πρέπει να εστιάσουμε στις αιτίες που υπέσκαψαν τις εγχώριες παραγωγές και ανάγκασαν στο βωμό του κέρδους τους καναλάρχες των θαλασσοδανείων και των μεγαλεργολάβων να γεμίσουν με τηλεσκουπίδια μέχρι και τις prime time ζώνες των καναλιών τους. Και προφανώς οι Τούρκοι κάνουν προπαγάνδα, αυτό δεν σημαίνει όμως ότι εμείς πρέπει να την μασάμε...;)

  35. nik avatar
    nik 27/08/2012 15:43:39

    Φρονώ οτι όλος αυτός ο ντόρος που γίνεται για το επερχόμενο τουρκολάγνο σήριαλ, μόνο διαφήμιση για το κανάλι του Κυριακού είναι. Ο Ελληνικός λαός θα πρέπει να καταδικάσει τον αντέννα και τα σήριάλ του με μηδαμινή θεαματικότητα. Αν δεν μπορούμε να τους τιμωρήσουμε απαγορέυοντας την μετάδοση, τουλάχιστον ας τους αγνοήσουμε. Εύχομαι και ελπίζω ο λαός μας να δείξει ωριμότητα και να καταδικάσει τις επιλογές του νεοοθωμανού Κυριακού, εξάλλου από άνθρωπο που απέβαλε την Κυπριακή του υπηκοότητα τι να περιμένεις....

  36. Σίμος avatar
    Σίμος 27/08/2012 16:17:42

    Το εν' λόγω κανάλι τα ίδια δεν έκανε όταν πρόβαλλε σήριαλ γυρισμένο επί των Κατεχομένων εδαφών στην Κύπρο?

    Του οποίου σήριαλ την προβολή πότε δεν ανέστειλε/σταμάτησε πάρα τις διαμαρτυρίες του κοινού.

    Ίδρωσε κανενός υπεύθυνου το αυτί τότε?

    Δεν θυμάμαι να έγινε κάτι...

    Συνεπώς όχι μόνο τον Σουλεϊμάν τον Μεγαλοπρεπή θα μας προβάλλουν αλλά ευθετώ χρόνω και την ζωή του Δράμαλη, του Ομέρ Βρυώνη, του Κεμάλ Πασά & του Ινονού του Ετσεβίτ, του Ντεκτάς κ.α για να μάθουμε πόσο κάλοι και πολιτισμένοι κύριοι ήσαν έναντι του Ελληνικού στοιχείου.


    Δεν νομίζω.

  37. B.K.Σ. avatar
    B.K.Σ. 27/08/2012 17:04:59

    Θα αρχίσω να το γράφω, για να τσεκάρω τις διαφημίσεις. και θα μεριμνήσω δεόντως για την ενήμερωση όσων περισσότερων τηλεθεατών μπορώ....

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ B.K.Σ. 27/08/2012 22:42:36

      Φτιάξε κατάσταση των διαφημιζομένων, ανάρτησέ τη, και θα φτιάξουμε ένα κείμενο να τούς το στείλουμε, με ρεζουμέ : "Κόψτε τη διαφήμιση εκεί ή δεν σας αγοράζουμε"

      • Β.Κ.Σ. avatar
        Β.Κ.Σ. @ Προφήτης 27/08/2012 23:11:30

        Έγινε. Θα τη φτιάξω μόλις κλείσει εβδομάδα προβολής και θα τη στείλω στον Φάκτορα.

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ B.K.Σ. 03/09/2012 23:02:17

      Πρώτη μέρα προβολής:
      (από το ξεκίνημα μέχρι το τελευταίο διάλλειμα)
      IEK Mediterraneo College
      LAPIN
      COSMOTE
      14784
      IEK ΔΟΜΗ
      HUNDAI
      14884
      IEK ΞΥΝΗ
      14554
      ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΑ
      ΙΕΚ ΑΚΤΟ
      14900
      ΟREO
      SEAT
      ΦΕΤΑ ΧΩΡΙΟ
      SKODA
      ΤΡΑΠΕΖΑ ΚΥΠΡΟΥ
      ΣΠΟΥΔΕΣ ΑΝΤΕΝΝΑ
      LEARN PEDIA
      MAIK O ΣΦΟΥΓΓΑΡΑΚΗΣ
      ΙΕΚ LE MONDE
      ΒΕΡΟΠΟΥΛΟΣ
      ΤΗΛΕΡΑΜΑ
      NOVA
      OK!
      ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
      ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ
      ELITE
      AB ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ
      MISEL GROUP
      FABRICA
      ΠΑΔΙ ΚΑΙ ΝΕΟΙ ΓΟΝΕΙΣ
      ΙSON KENTΡΑ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ
      LIFE ΧΥΜΟΣ
      VODAFONE
      FITNESS
      IEK ΔΕΛΤΑ
      7DAY
      L' OREPA EXCELLANCE
      JUMBO
      UNCLE BEN
      KERRYGOLD
      FTHIS.GR

      Μια μέρα αρκετή ήταν.
      Όποιος έχει ήρεμο χαρακτήρα ας συνεχίσει την καταγραφή.

      Ελπίζω όσοι διαβάσετε εδώ να μην ξαναέχετε συναλλαγές με τους ανωτέρω και να μην τους ξαναδώσετε τα ευρώ σας.
      Γιατί από λόγια έχουμε φουσκώσει όλοι μας.

      • ήγγικεν avatar
        ήγγικεν @ B.K.Σ. 06/09/2012 00:09:53

        Μήπως έχεις και τους χορηγούς που "πέφτουν"μετά τους τίτλους τέλους;

  38. xp avatar
    xp 27/08/2012 17:05:16

    Φαηλο θελω να σε ρωτήσω το εξής:Ειναι κατά την γνώμη σου σωστό να αγοράζονται μαρίνες από Τούρκους ,εφ'όσον εμείς δεν μπορούμε δια ωόμου να αγοράσουμε Τουρκική γή?Αλλοι -εκτος Τουρκίας-επιχειρηματίες δεν υπάρχουν?

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ xp 28/08/2012 02:35:00

      Όχι, δεν είναι σωστό. Καλά, χρειαζόταν να με ρωτήσεις!;!;!;!

  39. εξωκοινοβουλευτική αριστερά avatar
    εξωκοινοβουλευτική αριστερά 27/08/2012 17:16:48

    Αν ιδεολογικα αντιθετως με τον κο Κρανιδιωτη , ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ για τη σταση που πρεπει να κρατησουν οι τηλεθεατες. Αυτοι πονανε μονο στην τσεπη. Αληθεια, οι εργαζομενοι του αντ1 τι θεση εχουν ; Οι δημοσιογραφοι; Ο κος Θεμος , που τοσο κοπτεται εσχατως για την πατριδα; Οι Κανακηδες; Επισης , το εν λογω σηριαλ, ειναι ΠΑΡΑΧΑΡΑΞΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ με ολοφανερους σκοπους.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ εξωκοινοβουλευτική αριστερά 28/08/2012 02:36:10

      Σύντροφε, άμα το πάρεις όλο αριστερά, βγαίνεις δεξιά και το αντίστροφο.

    • stamoschios avatar
      stamoschios @ εξωκοινοβουλευτική αριστερά 06/09/2012 00:05:15

      @εξωκοινοβουλευτική αριστερά=ΚΚΕ δηλαδή στις επόμενες εκλογές;

  40. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 27/08/2012 17:58:04

    'Για την ακρίβεια καραμπινάτη πατσαβούρα νεοθωμανικής προπαγάνδας'

    H πολιτισμική επιρροή είναι βασική συνιστώσα του νεοοθωμανισμού, της στρατηγικής της Τουρκίας για επέκταση της γεωπολιτικής της ισχύος στις πρώην χώρες της οθωμανικής αυτοκρατορίας. Και το πεδίο στο οποίο τα πηγαίνουν καλύτερα οι Τούρκοι, χάρη στη συνεχή υποστήριξη των ντόπιων πολιτικών (βλ. γιωργάκη, σύριζα, κ.λ.π.) , 'διανοούμενων' (βλ. βερέμη, ρεπούση, αλιβιζάτο, λιάκο, κ.ά.) και επιχειρηματικών ελίτ, είναι η Ελλάδα.
    Για όποιον θέλει να καταλάβει καλύτερα τις απόλυτα δικαιολογημένες ανησυχίες του Φαήλου Κρανιδιώτη μαθαίνοντας περισσότερα για το νεο-οθωμανισμό, τι πρεσβεύει, πώς και πού εκδηλώνεται, υπάρχει το ομώνυμο βιβλίο, κριτική του οποίου μπορείτε να βρείτε εδώ:
    http://argonautis.eu/neo_othomanismos.htm

  41. Ελευθερία avatar
    Ελευθερία 27/08/2012 18:19:16

    Ας μποϋκοτάρουμε πρώτα τις υπηρεσίες, τα προϊόντα και τους χορηγούς των πολιτικών δυνάμεων που έδωσαν τη μισή Κύπρο στους Τούρκους και μετά πολεμάμε και τον κάθε Κυριακού που βρίσκει και τα κάνει. Όσο ο Καραμανλής παραμένει ο "εθνάρχης", ο Ανδρέας Παπανδρέου ο "μεγάλος ηγέτης" και ο Μακάριος "ο καλός πρόεδρος-θύμα της χούντας του Ιωαννίδη", τα τουρκικά σήριαλ θα είναι μονάχα τα απόνερα, και εμείς απλώς θα κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας.

  42. Κώστας Κουφονικόλας avatar
    Κώστας Κουφονικόλας 27/08/2012 19:18:05

    Business above all ή μήπως κάτι άλλο βαθύτερο; Το συγκεκριμένο κανάλι ξεκίνησε "δειλά" πριν λίγα χρόνια την ιστορία με τις σειρές αυτές έχοντας ως "λαγό" το πανελλήνιας εμβέλειας (πώς πήρε άραγε τέτοια άδεια;;;) TV Μακεδονία. Το MEGA και ο ALPHA μπήκαν στο παιχνίδι και πολλά δίποδα ζώα ημεδαπά μεταξύ των οποίων και συγγενικά μου "βόσκουν" μέσα στην κοπριά...

    Και κάτι άσχετο (ίσως και σχετικό): Τελικά το να είσαι Έλληνας πολίτης είναι "μειονέκτημα" αν συνοδεύεται και από την ταυτότητα του Ορθοδόξου Χριστιανού. Αν είσαι όμως Μουσουλμάνος, μεταξύ όλων των άλλων, εξασφαλίζεις άκοπα σπουδές για τα παιδιά σου σε τμήματα και σχολές υψηλές...

  43. nikolas avatar
    nikolas 27/08/2012 19:32:26

    Γυρίστε την πλάτη, μάθετε ιστορία, παιδευτείτε άπαντες συμπεριλαμβανομένου του γράφοντος.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ nikolas 28/08/2012 02:38:48

      Δώσε μου βιβλιογραφία να ξεστραβωθώ ο δύστυχος και την άλλη βδομάδα να μου βάλεις διαγώνισμα.
      Μήπως υπονοείς ότι θα παιδευόμενος θα διαπιστώσω την "μεγαλοπρέπεια" του Σουλεϋμάν; Μπαααα...

  44. Νικηφορος Φωκας avatar
    Νικηφορος Φωκας 27/08/2012 19:59:37

    Καλα και ευστοχα τα λογια σου αγαπητε Φαηλο αλλα ετσι δεν κανουμε τιποτα... χριαζεται ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ να ξεκινησετε μια επισημη προσπαθεια (οσοι περισσοτεροι μπορειτε - με οσους περισσοτερους συλλογους γινεται) ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΣΕΤΕ ΜΙΑ ΕΠΩΝΥΜΗ (στην οποια θα υπογραψουμε ολοι μας ) που να απευθυνεται στα προιοντα αλλα και στις διαφημιστικες εταιρειες και να ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΕΙ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΘΑ ΜΠΟΥΚΟΤΑΡΟΥΝ , αλλα ΚΑΙ ΘΑ ΑΓΩΝΙΣΘΟΥΝ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΤΟΥΣ ...

    Αυτη ειναι η μονη γλωσσα που καταλαβαινουν αυτα τα ξεσκουλα , εκει πονανε (ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ) εκει λοιπον και να τους κτυπησουμε , ΕΜΠΡΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΕΤΟΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ 'ΚΙΝΗΜΑ' ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΟΛΑΓΝΩΝ ΜΜΕ ΚΑΙ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΠΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΝΤΑΙ ΕΚΕΙ.... αμφιβαλλει κανεις οτι θα εχει επιτυχια ?

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Νικηφορος Φωκας 28/08/2012 02:41:25

      Ε, αυτό που δεν έκανα σήμερα, αυτό δεν ξεκίνησα;
      Όμως μην απευθυνόμαστεό ένας στον άλλο. Γράψτε στο κανάλι κι αν ξεκινήσει η προβολή "βομβαρδίστε" τους διαφημιζόμενους ότι αν δεν κόψουν την διαφήμιση ή χορηγία ΔΕΝ θα αγοράζουμε πότι πουλάνε και θα προσπαθήσουμε να πείσουμε όσους ξέρει ο καθένας να μην τα αγοράζουν κι αυτοί.
      Μόνο η τσέπη πονάει.

      • Νικηφορος Φωκας avatar
        Νικηφορος Φωκας @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 28/08/2012 12:34:15

        Αγαπητε Φαηλο , απο χθες εχω στειλει το κατωθι :

        '' Υποψη γενικου διευθυντου

        Σας γνωστοποιω εν οψει νεου σας απαραδεκτου τουρκοσηριαλ για καποιον υποτιθεται 'σουλειμαν μεγαλοπρεπη' οτι αυτη την φορα δεν θα σταματησουμε απλως σε διαμαρτυριες ΑΛΛΑ ΘΑ ΑΓΩΝΙΣΤΟΥΜΕ ΜΕ ΟΛΕΣ ΜΑΣ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΣΟ ΤΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΤΟΥ ΚΑΝΑΛΙΟΥ ΣΑΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ (αλλα και προιοντων) ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΛΜΗΣΟΥΝ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΗ ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ σας...

        Απορουμε ειλικρινως , δεν εχετε μεσα σας καποιο κωδικα αξιων ? δεν εχετε λιγη εθνικη τσιπα ? δεν σας γεννησε εσας Ελληνιδα μαννα ? ΟΛΑ ΤΑ ΔΙΝΕΤΕ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΚΕΡΔΟΣ ? ΞΕΒΡΑΚΩΝΕΣΘΕ ΞΕΤΣΙΠΩΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ μονο και μονο για λιγες χιλιαδες ΕΥΡΩ ?

        Αν δεν αφουγκρασθειτε εστω και τωρα την αγανακτηση των ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ φοβουμαι οτι θα βρεθειτε προ εκπληξεων.

        Νικηφορος Φωκας ''

        Εχω ομως την αντυπωση οτι δεν φτανει, πρεπει καποιος ανεξαρτητος ιδιωτικος φορεας να κοινοποιει ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ που θα στηριξουν αυτο το γελοιο καναλι στο τουρκοπροσκυνημα του ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΠΡΟΣΥΠΟΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΛΟΙ οτι ΔΕΝ ΘΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ ΞΑΝΑ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ.... αυτο μονο εσεις οι γνωστοι δημοσιως μπορειτε να το οργανωσετε (μαζι με γνωστες προσωπικοτητες απο ολους τους χωρους) ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΝΑ ΤΟ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ και να δωσουμε ενα ΣΚΛΗΡΟ ΜΑΘΗΜΑ σε οσα τομαρια αδιαφορουν για αυτον τον τοπο...

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Νικηφορος Φωκας 28/08/2012 14:12:05

          Σωστός!

        • Αθηνά-Μαρία avatar
          Αθηνά-Μαρία @ Νικηφορος Φωκας 02/09/2012 22:34:47

          ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ
          ΕΥΓΕ ΝΙΚΗΦΟΡΕ ΦΩΚΑ

  45. antind avatar
    antind 27/08/2012 20:45:56

    Φαήλο την προπαγάνδα του κόμματος σας απο τις δημόσιες συχνότητες δεν τις κάνατε;

    • Νικηφορος Φωκας avatar
      Νικηφορος Φωκας @ antind 27/08/2012 21:38:17

      εχω την εντυπωση οτι ανηκεις στην κατηγορια '' IQ συριζαριου '' ... ξεπερασατε ακομη και τους κνιτες... οι κρατικες συχνοτητες ειναι εδω και δεκαετιες (ισως μενεις εξωτερικο και δεν ξερεις) ΣΤΗΝ ΑΚΡΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ , ενα ψιλοψαξιμο στο ποιος ΧΕΙΡΑΓΩΓΕΙ την ελληνικη κοινη γνωμη θα πεισει ακομη και εσενα.. λιγη προσπαθεια θελει , λιγη , θα τα καταφερεις..

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ antind 27/08/2012 21:50:55

      Αλλ΄αντ΄αλλα , της Παρασκευής το γάλα. Μήπως το κόμμα του Φαήλου είναι τουρκικό; Εισαι εκτός θέματος, παίρνεις μηδέν.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ antind 28/08/2012 02:42:51

      "Κι εσείς γιατί δέρνετε τους μαύρους";

  46. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 27/08/2012 21:53:38

    Πεεεεεεεεεεέστα Φαήλε!!!!!!!! Εγω θα βγάλω τελείως τον Αντένα απο τον κατάλογο των καναλιών αν διαπράξει τελικά αυτό το ατόπημα.

  47. Greece Salonika avatar
    Greece Salonika 27/08/2012 22:25:53

    Συμφωνούμε,
    προσυπογράφουμε(με τα δυο χέρια)
    και ...αναδημοσιεύουμε:
    http://greece-salonika.blogspot.com/2012/08/blog-post_8354.html

  48. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 27/08/2012 22:30:03

    Σιγά τα αίματα ωρέ λεβέντες...Αν δεν μας αρέσει κάτι στην τουβου δεν το βλέπουμε...Εχει και κουμπί αν δεν το έχετε πάρει χαμπάρι...Αλλάζει συχνότητες αν δεν θέλεις να την κλείσεις.
    Σαν την γεροντοκόρη που παραπονιόταν ότι την ενοχλούσε που έβλεπε τους γείτονες να σεξουαλίζονται στο κρεβάτι.Αφου ανέβαινε σε καρέκλα και έβλεπε μέσα απο τον φωταγωγό.
    Κλείστε την ρημάδα την τηλεόραση,και μην βλέπεται τις οποιεσδήποτε βλακείες μας δείχνει το κουτί..
    Δεν θα πάθουμε και τίποτε αν δεν δούμε τα βλακοσήριαλ αλλά μην φτάσουμε και στο σημείο να ζητάμε απο τον σαμαρά να παρέμβει και να μας σώσει.
    Ελεος.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ορεσείβιος 28/08/2012 02:48:53

      Εγώ αυτό πρότεινα;
      Εσύ κι εγώ αλλάζουμε κανάλι. Τα πιτσιρίκια, οι ευηθείς, οι αμόρφωτοι, οι χαζοί, οι μη έχοντες αντιστάσεις από την "καλοπέραση" του Μνημονίου;
      Δηλαδή ο κάθε κ@ρι%λης επιβουλέας θα πασάρει την προπαγάνδα του μέσω ελληνικών καναλιών που εκπέμουν από τις δημόσιες συχνότητες και μεις θα λέμε "όποιος δεν γουστάρει, να μην το βλέπει;".
      Ε, αύριο να προβάλλει, πχ ο ΣΚΑΙ του "μονοπύθμενου" κι ένα σκοπιανό σήριαλ για τον Αλεξάντερ Βέλικι ( ρε Δημητρά καλά το λέω; Ρώτα τους φίλους σου).
      Δεν είναι δουλειά του Πρωθυπουργού. Είναι του ΕΣΡ, του Υπουργείου Τύπου κλπ. Ας κουνήσουν τον απαυτό τους.

      • Νικήτας avatar
        Νικήτας @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 28/08/2012 12:45:51

        ΕΥΓΕ ΦΑΗΛΕ.
        ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ.

        Θέλουν πάτημα κάτω τα ιδιοτελή κα**όλια! Αν περιμένουμε απο τον καθένα/κανένα να αλλάξει κανάλι διαλύθηκε εντελώς η ελλάδα.

  49. Dimitris avatar
    Dimitris 28/08/2012 00:13:54

    Λεηλασίες
    Η πολιορκία κράτησε περίπου 3 μήνες και, τελικά, ο σημαντικά ισχυρότερος Μωάμεθ κατέλαβε την Κωνσταντινούπολη την Τρίτη 29 Μαΐου 1453 (αποφράς ημέρα). Μετά τον θάνατο του Κωνσταντίνου οι Τούρκοι όρμησαν μέσα στην πόλη, αρχίζοντας μαζικές λεηλασίες. Ένα μεγάλο πλήθος πολιτών κατέφυγε στην Αγία Σοφία, ελπίζοντας να βρει εκεί ασφάλεια. Αλλά οι Τούρκοι διέρρηξαν την κεντρική πύλη και όρμησαν μέσα στην εκκλησία όπου έσφαξαν το πλήθος. Την ημέρα της πτώσης της Κωνσταντινούπολης, ή πιθανόν την επόμενη, ο Σουλτάνος εισήλθε επίσημα στην πόλη και πήγε στην Αγία Σοφία, όπου και προσευχήθηκε. Κατόπιν ο Πορθητής εγκαταστάθηκε στα αυτοκρατορικά ανάκτορα των Βλαχερνών.

    Όπως παραδίδει ο Σφραντζής, δόθηκε διαταγή για τριήμερη λεηλασία της πόλης. Άλλες πηγές αναφέρουν πως ουσιαστικά η λεηλασία έπαυσε μετά την πρώτη ημέρα[37][38]. O ιστορικός Δούκας αναφέρει πως ο σουλτάνος επιφύλαξε για τον εαυτό του τα οικοδομήματα και τα τείχη της πόλης, αφήνοντας τα υπόλοιπα αγαθά, τους αιχμαλώτους και τα λάφυρα στη διάθεση των στρατευμάτων[39]. Ο άμαχος πληθυσμός της Κωνσταντινούπολης θανατωνόταν χωρίς διάκριση.[40] Οι εκκλησίες με επικεφαλής την Αγία Σοφία, καθώς και τα μοναστήρια με όλο τους τον πλούτο λεηλατήθηκαν και βεβηλώθηκαν, ενώ οι ιδιωτικές περιουσίες έγιναν αντικείμενο αρπαγής και λαφυραγωγίας. Κατά τη διάρκεια αυτών των ημερών χάθηκαν αναρίθμητοι πολιτιστικοί θησαυροί. Πολύτιμα βιβλία κάηκαν, κομματιάστηκαν ή πουλήθηκαν σε εξευτελιστικές τιμές[41]. Ο ιστορικός Κριτόβουλος, που ανήκε στο οθωμανικό στρατόπεδο, αναφέρει ότι δεν υπήρξε στοιχειώδης οίκτος κατά τις λεηλασίες και η πόλη ερημώθηκε ολοσχερώς.[42]

    Από Βίκιπεδια - Άλωση της Πόλης

  50. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 28/08/2012 09:26:37

    Την παιδεία της χώρας την καθορίζουν εδώ και λίγες δεκαετίες οι ομοϊδεάτες του καθηγητή Αντώνη Λιάκου και της παρέας του. Αυτοί έχουν πιάσει και όλα τα πόστα στα πανεπιστήμια, ειδικά σε τομείς όπως η ιστορία, αφού έκαναν συνδικαλισμό ως φοιτητές. Ιδεολογία Κουβέλη και ολίγον Σύριζα. Οι συγκεκριμένοι θεωρούν το οθωμανικό κράτος ως ένα "πρώιμο νεωτερικό κράτος", την τουρκοκρατία (την οποία δεν αποκαλούν έτσι) ευλογία και επιβολή τάξης, κλπ. Παραλείπουν, βέβαια, γεγονότα όπως δηιώσεις πόλεων που δεν συνθηκολόγησαν, νησιών (επί Σουλεϊμάν του Μεγαλοπρεπούς, συγκεκριμένα), αθρόους εξισλαμισμούς, κλπ.
    Το να γίνει στην τηλεόραση μία εκπομπή με μία ισορροπημένη εκτίμηση της τουρκοκρατίας, όπου να ακούγονται και οι διάφορες απόψεις, είναι θετικό. Όπως και το να γίνει μία εκπομπή για τον Σουλεϊμάν, που η πολιτική του, σε ορισμένα σημεία, ωφέλησε τους Έλληνες που ήδη βρίσκονταν υπό οθωμανική διοίκηση (ο διάδοχός του, Σελίμ, ήθελε να εξισλαμίσει βίαια όλους τους χριστιανούς υπηκόους). Αλλά το να προβάλλεται ένα άθλιο, αμφιβόλου αισθητικής προπαγανδιστικό σήριαλ από ελληνικό τηλεοπτικό κανάλι, το θεωρώ αίσχος.

  51. ο αποτέτοιος avatar
    ο αποτέτοιος 28/08/2012 10:54:42

    φταίνε και οι δικοί μας σεναριογράφοι,σκηνόθετες,παραγωγοί..Πάντοτε εσωστρεφείς(ακόμα και την εποχή που το χρήμα έρεε),οι ίδιοι και οι ίδιοι κύκλοι (με εξαιρέσεις), έφτιαχναν ως επι το πλείστον μετριότατα θεάματα...

    έχουμε κάποια σειρά ,μεγάλη παραγωγή ιστορικού περιεχομένου που να έγινε τα χρόνια του εθνομηδενισμού?καμιά νομίζω!
    υπάρχουν κάποιες καλές σειρές τύπου το νησί διάσπαρτες στο χρόνο καια υτό είναι

    κατα την γνώμη μου το πρόβλημα είναι πρώτον νοοτροπίας(θυμίζει λίγο ελληνική οικονομία η περίπτωση) και φυσικά και μμε...μία μικρή χώρα έχει πεντακόσια κανάλια με την διαφημιστική πίτα να μοιράζεται....
    το πρώτο πράγμα κατα την γνώμη μου που όφειλε να κάνει ένας ανεξάρτητος πρωθυπουργός είναι να πάρει τις άδειες(έχουν?) απο τα ιδιωτικά κανάλια..4 θεματικά κρατικά κανάλια υπο την διοίκηση της ακαδημίας αθηνών αρκούν...από την στιγμή που η τηλεόραση μπαίνει σε κάθε σπίτι δεν είναι δυνατόν να επιτρέπεται σε έναν ιδιώτη να συγκεντρώνει τόση δύναμη,βλάπτει την δημοκρατία...

    με εξοργίζουν κάποια κανάλια , υπερπροβάλλουν αστρολόγους,τηλεπαιχνίδια και άλλα...τόση προβολή σε αστρολόγους δεν ξανάγινε,το θλιβερό είναι πως ουδείς τους ελέγχει.Είναι νόμιμο να διαφημίζονται όλες αυτές οι δεισιδαιμονίες σε πανελλαδική εμβέλεια?γνωρίζει κανείς?υπάρχει νομοθετικό κενό?

  52. Aris avatar
    Aris 28/08/2012 14:49:14

    Σκουπίδια μεταδίδει η τηλεόραση εδώ και χρόνια...Δεν είναι όψιμο το φαινόμενο. Και φυσικά δεν είναι μόνο οι τούρκικες μπούρδες του ΑΝΤ1 ή του Mega που "χτυπάνε" και τηλεθεάσεις (κατά τα λεγόμενα των μετρήσεων...). Αναρωτιέμαι όμως, γιατί κανείς μέχρι τώρα από τους κυβερνώντες, δεν έχει ζητήσει από τους κύριους καναλάρχες να πληρώσουν επιτέλους για να αποκτήσουν και νομίμως άδειες λειτουργίας για τους τηλεοπτικούς σταθμούς τους και για τις δημόσιες συχνότητες που χρησιμοποιούν; Επίσης γιατί κάποιος δεν τους ζητά να πληρώσουν τα δεκάδες εκατομμύρια ευρώ που οφείλουν σε ασφαλιστικά ταμεία και εφορίες;

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Aris 29/08/2012 00:16:00

      Σωστός. Θα προσθέσω: επαναδιαμόρφωση του ραδιοτηλεοπτικού πεδίου από μηδενική βάση. Πλειοδοτικός διαγωνισμός για το δικαίωμα χρήσης της κάθε συχνότητας και μετά ΕΣΡ αληθινός κέρβερος.

  53. Crocodile avatar
    Crocodile 28/08/2012 20:28:37

    Για να νιώσει ο έμπορος ότι το προϊόν του μποϋκοτάρεται επειδή το διαφημίζει στον ΑΝΤ1 θα πρέπει να περάσουν αιώνες. Έχει άντερα η ΝΔ να απαγορέψει τους βουλευτές και υπουργούς να εμφανίζονται στα πάνελ και τα δελτία του;

    Πέραν αυτού μπορεί να γίνει συμφωνία κυρίων. Να τους πιάσει ο Σαμαράς και να τους πει: όσο πιο πολλά τούρκικα βάζετε τόσο θα σας κόβω την κρατική διαφήμιση. To μαχαίρι το κρατάει αυτός, όχι ο κόσμος.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Crocodile 29/08/2012 00:14:21

      Δεν είναι έτσι. Μια διαφημιζόμενη εταιρεία, αν αρχίσει να δέχεται σωρηδόν αρνητικά μηνύματα από το καταναλωτικό κοινό, "ζορίζεται". Πληρώνουν για να κερδίζουν πελάτες κι όχι για να τους χάνουν.
      Στην δεύτερη παράγραφο λες κάτι πολύ ενδιαφέρον, αν και δεν χρειάζεται να ασχοληθεί ο κ. Πρωθυπουργός...

  54. Χανούμ avatar
    Χανούμ 29/08/2012 16:41:59

    Τα πράγματα είναι πολύ απλά,πασιφανή εδώ και καιρό όταν η ασυδοσία των νταβατζήδων (εξέχων εκπρόσωπος των οπόιων ειναι ο Κυριακού) ταιζόταν απο τις πολιτικές δυνάμεις αντι να ανακοπεί κ. Κρανιδιώτη.Και εσείς ακίζεστε με το να διαφημίζετε ότι είστε και προσωπικός φίλος του πρωθυπουργού που ελέγχει και τις συχνότητες, και το ΕΣΡ και όλο το γκουβέρνο. Μην "εκνευρίζεστε" δημοσίως για αυτοπροβολή και δημιουργία προφιλ. Συνεννοηθείτε με το κομμα σας που κυβερνάει. Εκτός αν δεν θέλετε να ενοχλήσετε την κυρία Ρεπούση που συγκυβερνάει.
    Τώρα οι Τούρκοι ζητούν να μην υπάρχουν μεταγλωτίσσεις, και για να το πετύχουν αυτό πουλάνε μόνο ενάμισυ χιλιάρικο το επεισόδιο. Και τα λιγούρια το παίρνουν και οι αποχαυνωμένοι το βλέπουν .Αυτή είναι η Τουρκία και αυτή είναι η σύγχρονη Ελλάδα . Δεν σας αρέσει? Ξυπνήστε τη! Βαρέστε συναγερμό. Ειστε κυβέρνηση ξέρετε.
    Οι τούρκοι πάντως που πάντα ξέρουνε τι τους γίνεται και που το πάνε, είχαν αγοράσει (ακριβά) μια εξαίρετη παλιά σειρά του ΑΝΤ1, εξαιρετικής σκηνοθεσίας και μυθοπλασίας (λογοτέχνημα του Θράσου Καστανίδη, τον Χατζή Μανουήλ) και την έκοψαν μετα απο λίγα επεισόδια διότι δεν την βρήκαν "ορθή".
    Σε μας δεν σας κάνει εντύπωση που μέσα στις τόσες φριχτες, πληκτικές, θλιβερές επαναλήψεις, δεν φρόντισαν ποτέ να την συμπεριλάβουν και να την επαναλάβουν? Ισως για να μη θυμώσουν οι Τούρκοι και ανεβάσουν την τιμή του επεισοδίου κανα πεντακοσάρικο... Ξεφτίλα.

  55. Μύρων απο Κερασούντα avatar
    Μύρων απο Κερασούντα 30/08/2012 00:12:48

    Αυτη η κολωνια κραταει χρόνια. Το αξιοσημείωτο ομως είναι οτι οι "δυναμεις" του εθνομηδενισμού και της αποδομησης της ελληνικής ιστορίας, φαίνονται ενισχυμένες και να βρίσκονται παντού. Παραγουν νομους, τηλεοπτικές σειρες, μπαινουν στη βουλη, επιβαλλουν την λογική της "πολιτικής ορθότητας" που βασικά είναι εργαλείο εκβιασμού και εκφοβισμού. Πως διάολο θα αντιμετωπιστουν ολοι αυτοι οι πράκτορες και οι ηλίθιοι που τους ακολουθούν;

    • Χανούμ avatar
      Χανούμ @ Μύρων απο Κερασούντα 31/08/2012 05:28:58

      Με το να το λεμε παντού, ότι το βλέπουμε και το αντιλαμβανόμαστε. Κατ'αρχήν ΝΑ ΑΝΑΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ απο τη τουρκιά.
      Και για να γινει αυτο, να απαιτήσουμε πίσω τις δημόσιες συχνότητες που οι κυβερνήσεις έχουν εκχωρήσει στους νταβατζήδες και αυτοί στους τουρκαλάδες για να μας επιτίθενται ολημερίς και ολονυκτίς μέσα στα σπίτια μας

  56. Βρούτος avatar
    Βρούτος 01/09/2012 23:57:52

    Τα τούρκικα σήριαλ έχουν εντούτοις το εξής πολύ θετικό: ότι οι γυναίκες που απεικονίζονται είναι γυναίκες και οι άντρες, άντρες. Και αυτό δεν υπάρχει σε καμμία σύχρονη ελληνική σειρά αλλά ούτε και στις ξένες δυτικές αηδίες που προβάλλονται. Μοναδικές δυτικές σειρές που γνωρίζω πλην των τούρκικων στις οποίες τα φύλα διατηρούν τους αρχετυπικούς ρόλους τους είναι το Mad Men και το Downton Abbey. Οι ελληνικής παραγωγής σειρές των τελευταίων δεκαπέντε τουλάχιστον ετών αλλά και οι περισσότερες σύγχρονες δυτικές είναι απείρως πιο επιβλαβείς για το έθνος. Εκτός αν θέλετε τα παιδιά σας να παρακολουθούν σειρές που οι γυναίκες να είναι τσαμπουκαλεμένα πορνίδια, οι άντρες ήπιοι φλούφληδες ή ανοιχτοί ομοφυλόφιλοι, με ανάμεικτα φυλετικά ζευγάρια κ.λπ. Χίλιες φορές καλύτερα τα τούρκικα.

    • Αθηνά-Μαρία avatar
      Αθηνά-Μαρία @ Βρούτος 02/09/2012 21:57:04

      Δεν διαφωνώ Βρούτε, όμως όσον αφορά τα καθαρά κοινωνικο-αισθηματικά
      σήριαλ. Ας πούμε ότι δέν "βλάπτουν" άν και εκεί γίνεται έμμεση έξυπνη προπαγάνδα. Αλλά να φτάσουμε να βλέπουμε και Ιστορική προπαγάνδα, αυτό πάει πολύ. Αυτά "βλάπτουν"και μάλιστα σοβαρά την υγεία.
      Μήπως θα έπρεπε να προτείνουμε στον εξαιρετικό Γιάννη Σμαραγδή να σκεφθεί την επόμενη ταινία του; Αλλά να βρεθούν και χορηγοί !

      • Χανούμ avatar
        Χανούμ @ Αθηνά-Μαρία 03/09/2012 10:47:20

        Ο Χατζή Μανουήλ του Σμαραγδή ήταν αν θυμάμαι καλά. Αφού τα τουρκοκάναλα αποκλείεται να κάνουν κάτι τέτοιο- οι τουρκοκυριακούδες και οι τουρκομπομπολαίοι-
        ας το αγοράσει η κρατική τηλεόραση να το κάνει.
        Προς το παρόν να ετοιμαστούμε σήμερα, μέρες της Μικρασιατικής καταστροφής, να αποτείσουμε φόρο τιμής στους σφαγιασθέντες, στους πρόσφυγες , ανεβάζοντας τη τηλεθέαση του Κυριακού, βλέποντας ΣουλεΪμάν

  57. Αθηνά-Μαρία avatar
    Αθηνά-Μαρία 02/09/2012 21:45:57

    Φίλτατε Φαήλο μόνον εσύ θα σκεπτόσουν κάτι τέτοιο. Αλλη μιά φορά προσυπογράφω. ΝΑΙ ! Να γίνει αυτό πού προτείνεις,τουλάχιστον. Αφού οι ανεγκέφαλοι(γιά να μην πώ κάτι βαρύτερο) πληρώνουν κιόλας την Τουρκική προπαγάνδα , ας αντιδράσουμε τουλάχιστον κατόπιν εορτής. Και τί ! Καλά να βλέπουμε όλα τα δακρύβρεχτα μελό, κομμάτια να γίνει,έχουν ωραίους ηθοποιούς και πλούσια ντεκόρ. Να το γυρίσουν τώρα και στα Ιστορικά ; Ε, όχι ! Οπως λές, οσονούπω θα δούμε την Αλωση και την Καταστροφή της Σμύρνης...
    Είμαι κατά το ήμισυ Μικρασιάτισα στην καταγωγή και δακρύζω με τα καθημερινά αφιερώματα γιά τα 90 χρόνια από την Καταστροφή ! Ετσι θα την μνημονεύσουμε; με την σειρά του Σουλειμάν;;; Θα βγούν οι νεκροί και θα μας κυνηγούν...
    Αφού δέν αξιώθηκε Ελληνας παραγωγός-σκηνοθέτης να γυρίσει ταινία με τέτοια θέματα (προσπάθησε ο Ελία Καζάν και το Χόλλυγουντ τον σταμάτησε) είναι ανάγκη να προβάλλουμε την Τούρκικη παραγωγή ;
    Ας κάνουμε αυτό πού προτείνεις Φαήλο ! Με σύμπνοια γιά μιά φορά !

  58. Αθηνά-Μαρία avatar
    Αθηνά-Μαρία 03/09/2012 23:01:26

    Λοιπόν, εξετέλεσα το καθήκον μου και παραθέτω το κείμενο:
    " Εκφράζω την οργή και αγανάκτησή μου γιά την προβολή από το κανάλι σας του προπαγανδιστικού τουρκικού σήριαλ "Σουλειμάν κλπ." Τόσον καιρό ανεχόμαστε τα δακρύβρεχτα μελό, έστω. Αλλά να προβάλλετε Ιστορικό σήριαλ γιά το μεγαλείο των ...Οθωμανών; Τόσο λίγη αξιοπρέπεια έχετε;
    90 χρόνια συμπληρώθηκαν από την Καταστροφή της Σμύρνης . Αυτόν τον φόρο τιμής αποτείνετε; Μήπως η επόμενη σειρά θα είναι η τουρκική εκδοχή πού θα αναφέρεται σε "συνωστισμό" στην προκυμαία της Σμύρνης;;;
    Επειδή λοιπόν είναι σαφές ότι ούτε Αξιοπρέπεια ούτε ευαισθησία διαθέτετε, θα σας πολεμήσουμε όπως σας πονάει : στην τσέπη !
    Ολοι εμείς θα ΜΠΟΥΚΟΤΑΡΟΥΜΕ τα προιόντα πού θα διαφημίζονται κατά την διάρκεια της προβολής και βεβαίως θα ενημερωθούν οι εν λόγω εταιρίες ούτως ώστε να αναγκαστούν να αποσύρουν τις διαφημίσεις...

  59. Μαυροθαλασσίτης avatar
    Μαυροθαλασσίτης 04/09/2012 01:20:41

    Αα βρε Χανούμ, με δυό αράδες Είπες τα πάντα, Να ΄σαι καλά...

  60. Φανη avatar
    Φανη 04/09/2012 19:10:13

    Ο γεροντας Παισιος ειχε πει οτι οι Τουρκοι ειναι εθνος που δεν εχει προελθει "εξ ευλογιας" και θα αφανιστει και γρηγορα η ανθρωποτητα θα ξεχασει οτι υπηρξε καποτε.Οι Τουρκοι ειπε "εχουν τα κολλυβα στο ζωναρι τους" και θα πληρωσουν ολα οσα εχουν κανει σε πολλους λαους.
    Αυτο βεβαια δε σημαινει οτι εμεις επαναπαυομεθα αλλα προσεθεσε ο γεροντας και το εξης: αμα εμεις δεν ειμαστε αξιοι να διαφυλαξουμε τα του εθνους, θα το φροντισει ο Θεος χαριν της Ορθοδοξιας.
    Τωρα βεβαια αντε πεστα αυτα στη Ρεπουση και στους ομοιους της αλλα να ξερουν οτι ο Θεος μιλαει δια μεσου των Αγιων και των Προφητων και "στομα Θεου ου ψευδεται".

  61. ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ avatar
    ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ 05/09/2012 14:23:34

    ΟΙ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΣΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΣΑΣ ΜΕ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΣΤΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΤΟΥ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ ΣΑΣ.
    ΑΝ ΒΓΕΙ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ Ο ΣΟΥΛΕΙΜΑΝ ΘΑ ΚΟΨΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ.
    ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΘΑ ΠΟΛΕΜΗΣΩ ΜΕ ΚΑΘΕ ΝΟΜΙΜΟ ΤΡΟΠΟ ΤΗΝ ΤΗΛΕΘΕΑΣΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΣΑΣ.
    ΦΙΛΙΑ ΣΤΟΝ ΔΑΝΟ !!!!
    Ε.Δ.
    http://www.antenna.gr/webtv/contact.aspx

  62. stamoschios avatar
    stamoschios 06/09/2012 00:18:38

    Κατάντια μεγάλη η προβολή του εν λόγω σήριαλ, αλλά εξίσου κατάντια και η κατάσταση στα ακριτικά νησιά (και ειδικά στο δικό μου τη Χίο όπου διεπράχθη η απίστευτη γενοκτονία του 1822) όπου δουλοπρεπείς τουρκολάγνοι εκπορνεύονται για τα μογγολικά αργύρια και φτάνουν στην εσχάτη κατάπτωση να αναρτούν επιγραφές στην τουρκομογγολική γλώσσα και να καθίστανται οσφυοκάμπτες εμπρός στους νεόπλουτους τατάρους των απέναντι παραλίων που κατακλύζουν τα νησιά μας μοιάζοντας τα με τα βρωμερά τους χνώτα.

  63. pelanor avatar
    pelanor 06/09/2012 16:30:43

    Tα προϊόντα και εταιρείες που διαφημίστηκαν στο επεισόδιο της 6/9/2012, 11.00 πμ.
    Τους χτυπάμε εκεί που πονάνε... στο πορτοφόλι:

    ΙΕΚ Δομή
    ΙΕΚ ΑΚΤΟ
    ΙΕΚ ΞΥΝΗ
    ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ
    IIEK ΣΒΙΕ
    IIEK Όμηρος
    Mediterranean College
    Aegean Omiros College

    Vodafone
    Βερόπουλος («βέρος Έλληνας»...)
    Media Markt
    Sprider Stores
    Ηλεκτρονική
    Brands Galaxy
    Lapin παπούτσια

    Τηλέραμα
    Επενδυτής

    11880
    14900 (ραντεβού ΕΟΠΥΥ)
    14784 (ραντεβού ΕΟΠΥΥ)
    14554 (ραντεβού ΕΟΠΥΥ)
    14884 (ραντεβού ΕΟΠΥΥ)
    Λίτσα Πετρίδη και Συνεργάτες – 14550

    Klinex
    AZAX
    Garnier
    L'Oréal
    Palmolive
    Nestlé
    Μινέρβα
    Κρουασάν Molto
    Wyeth, παδικό γάλα S-26
    NOYNOY
    Oreo (μπισκότα)
    Milner
    Φρυγανιές Elite (η διαφήμιση με τον περήφανο Κρητικό λυράρη)
    Uncle Ben's

    http://www.123playgames.gr
    http://www.dino.gr
    http://www.telemarketing.gr
    Compact Disc Club
    learn-e-pedia.gr
    Pest reject

    • Χρηστος avatar
      Χρηστος @ pelanor 07/09/2012 01:50:41

      Δηλαδη αν θελω να κλεισω κανα ραντεβου με γιατρο τι θα κανω; θα περασω απο κει;

  64. zoi stayroy avatar
    zoi stayroy 08/09/2012 17:01:50

    exeis apolita dikaio ........mas koimhzoyn me ta toyrkika les kai emeis den exoyme istoria .......apo pote giname filh.........me ton katakthth sthn kypro

  65. ζαδιγ avatar
    ζαδιγ 10/09/2012 16:20:28

    Διασκεδάζω απίστευτα με όλη αυτή την παράκρουση με την λογική της οποίας δεν θα έπρεπε να βλέπουμε τον Ιησού από την Ναζαρέτ κάθε Πάσχα. Ο δε κάποιος σχολιαστής έκατσε και είδε την σειρά για να δει τις διαφημίσεις που έπαιξαν να τις ανακοινώσει για να τις μποϊκοτάρουν οι υπόλοιποι. Τι παράδοξο….! Ας είχαμε κι εμείς λεφτάκια να κάναμε και καμιά σειρά της προκοπής δηλαδή με καλή μουσική, φωτογραφία, κουστούμια, εξωτερικά πλάνα και δεν θα έπαιζαν τούρκικα σήριαλ στην τηλεόραση μας. Η σειρά που κράζετε εδώ μέσα είναι ένα λάβ στόρι εποχής όχι ντοκιμαντέρ. Απορώ πως δεν ξεσηκώθηκαν και οι λεπροί με «το Νησί»…

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.