#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
25/05/2010 05:29
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο αδύναμος κρίκος της Κυβέρνησης είναι ο Γ. Παπανδρέου.



Ο Σαμαράς πρέπει να επιδιώξει μια κατά μέτωπον αντιπαράθεση με τον κ. Παπανδρέου

«Η πρόταση που ακούσαμε πριν από μια εβδομάδα, ήταν και είναι καταστροφική για τη χώρα. Αν σήμερα παγώσουμε τους μισθούς, θα παγώσουμε την αγορά. Αν αυξήσουμε τους φόρους στη μεσαία τάξη, θα μειώσουμε την αγοραστική της δύναμη, θα βαθύνουμε την ύφεση, θα μειώσουμε τα έσοδα του κράτους. Και θα επέλθει ο φαύλος κύκλος της κατάρρευσης.» Γ. Παπανδρέου,  Δ.Ε.Θ.  12-9-2010

Καμιά φορά  η ιστορία, όταν έχει κέφια, φέρνει τα λόγια σου απέναντι στα  έργα σου!  Ο κ. Παπανδρέου, με τη βοήθεια του συστήματος που τον έφερε στην εξουσία, παρουσιάστηκε   ως το «καλό παιδί» που έλεγε την αλήθεια. Με αρχές,  αξίες και πρόγραμμα για να βγάλει τη χώρα από την οικονομική κρίση.  Μια κρίση, που όπως έλεγε, οφείλετο στη «διεφθαρμένη» και  «ανίκανη» κυβέρνηση Καραμανλή. Καθώς βλέπω  Ισπανία, Πορτογαλία, Ιταλία, Γαλλία και Αγγλία να λαμβάνουν εγκαίρως μέτρα, αναρωτιέμαι, αν έφτασε μέχρι  εκεί ο  Καραμανλής και οδήγησε τις οικονομίες τους σε κρίση! Η  προπαγάνδα του ΠΑΣΟΚ πέτυχε να πείσει τον κόσμο, ότι ο Καραμανλής χρεοκόπησε τη χώρα. Και, όμως, είναι ο κ. Παπανδρέου που μας οδηγεί  σ’ αυτόν «τον φαύλο κύκλο της κατάρρευσης».

Τα προεκλογικά ψέμματα

Η  αλήθεια για το χρέος: Σε κάθε ευκαιρία τα κυβερνητικά φερέφωνα μας λένε ότι ο Καραμανλής  αύξησε το  χρέος κατά 100 δις ευρώ! Να η αλήθεια:

Η κυβέρνηση Καραμανλή πλήρωσε 62 δισ ευρώ για τόκους  δανείων  προηγουμένων  κυβερνήσεων!
10 δισ ευρώ  ήσαν οι  καταπτώσεις εγγυήσεων  τις οποίες  οι κυβερνήσεις Σημίτη, δεν ενέγραψαν στους προϋπολογισμούς!
Σε  15 δις  ανέρχονταν οι  προμήθειες των ενόπλων δυνάμεων.
Η  Ε.Ε. υποχρέωσε την Κυβέρνηση να φέρει νόμο το 2004 για να νομιμοποιηθούν οι ισολογισμοί Νοσοκομείων  και να καταβληθούν χρέη ύψους 6 δις! 

Από τα  100 δις που καταλογίζουν  στον  Καραμανλή,  τα  93 δις είναι υποχρεώσεις που κληρονόμησε από το παρελθόν! Μας αποκρύπτουν, επίσης, ότι η κυβέρνηση Σημίτη, προκειμένου να πετύχει την ένταξη  στην ΟΝΕ,  προεισέπραξε μελλοντικά έσοδα του  δημοσίου, ύψους 7 δις ευρώ!

Η αλήθεια για το έλλειμμα: Ο κ. Παπανδρέου μας έλεγε ότι δεν ήξερε την αλήθεια. Μετεκλογικά, για να δικαιολογηθεί, κατηγόρησε τη Ν.Δ. ότι έδινε ψεύτικα στοιχεία.  Στις 3 Μαΐου 2010, ο κ. Προβόπουλος, δήλωσε στους «Φακέλους» του Σκαϊ:  «Με βάση τα στοιχεία του οκταμήνου, που τα ήξερε ο ελληνικός λαός και όχι μόνον οι ηγεσίες των κομμάτων, μπορούσε κανείς να υποθέσει –και σε αυτό είμαι πολύ ανοιχτός– ότι όταν το έλλειμμα στους 8 μήνες είναι 8%, με μια απλή μέθοδο των τριών στους 12 μήνες θα είναι 12%». Το τελικό ύψος του ελλείμματος θα βρισκόταν σε άμεση συνάρτηση με το αν θα λαμβάνονταν ή δεν θα λαμβάνονταν μέτρα και τι είδους». Ήξερε, λοιπόν, από τον Αύγουστο, απλώς επέλεξε να λέει ότι δεν ήξερε! Και κάτι ακόμα: το τελευταίο τρίμηνο του 2009, το ΠΑΣΟΚ κυβερνούσε τη χώρα και επομένως ευθύνεται για ένα μέρος του ελλείμματος!

Η  αλήθεια για τα όρια ηλικίας: Στη ΔΕΘ ρωτήθηκε, για τα  όρια συνταξιοδότησης και απάντησε : «Επειδή έχω ρωτήσει πολλές φορές ειδικούς πάνω στο θέμα αυτό, και εδώ στην Ελλάδα, θεωρείται ότι δεν είναι αυτό το πρόβλημα για την εξυγίανση και τη βιωσιμότητα του ασφαλιστικού συστήματος. Γι’ αυτό, εμείς έχουμε πάρει θέση για τη μη αλλαγή των ορίων ηλικίας».

Η αλήθεια για τον ΦΠΑ: Ρωτήθηκε, επίσης,  αν θα μειώσει τον ΦΠΑ για να τονώσει την ανάπτυξη και απάντησε:  «Εμείς δεν θα μειώσουμε τον ΦΠΑ. Θα ήταν ευχής έργο αν μπορούσαμε. Δεν θα αυξήσουμε όμως τον ΦΠΑ

Όταν κάποιος δεν δίστασε να πει τόσο χοντροκομμένα ψέματα, είναι δυνατόν να τον εμπιστεύεσαι  ότι σήμερα,  λέει την αλήθεια για αυτά που έρχονται;

Μετεκλογικοί εφιάλτες

Μετεκλογικά ο  κ. Παπανδρέου εφαρμόζει ένα πρόγραμμα για το οποίο δεν έλαβε  εντολή. Για την ακρίβεια κάνει αυτό που εξόρκιζε! Θα αναφέρουμε πάλι δυο-τρείς περιπτώσεις.

Το ΔΝΤ: Οδήγησε τη χώρα στο ΔΝΤ, χωρίς να εξετάσει καμιά άλλα λύση. Αποκαλυπτικές ήταν οι δηλώσεις του υφυπουργού Οικονομικών Φ. Σαχινίδη στη ΝΕΤ. "Όταν το ΠΑΣΟΚ ανέλαβε τη διακυβέρνηση της χώρας, διαπίστωσε ότι η μόνη εναλλακτική επιλογή που είχε ήταν να προσφύγει στο Δ. Ν. Τ."! (Γ. Δελαστίκ, ΕΘΝΟΣ online, 10-5-2010). Τότε προς τι όλα τα ταξίδια, οι «σκληρές μάχες» και οι διαπραγματεύσεις;  Προπέτασμα καπνού για τους ..ιθαγενείς.

Οι κερδοσκόποι: Στις 19 Μαΐου,  10 βουλευτές του ΠΑΣΟΚ κατέθεσαν ερώτηση στη Βουλή  για τα παιχνίδια κερδοσκοπίας από τον Οκτώβριο του 2009.  «η Τράπεζα της Ελλάδος στις 5 Οκτωβρίου 2009, άλλαξε τις διαδικασίες διακανονισμού των συναλλαγών στα ελληνικά ομόλογα, αυξάνοντας σε 10 από το 3 ημέρες που ήταν, τις ημέρες για να γίνει η εκκαθάριση των συναλλαγών. Η επιμήκυνση της χρονικής περιόδου του διακανονισμού δημιουργεί μεγάλα περιθώρια υποτιμητικής κερδοσκοπίας και χειραγώγησης.» Τι άλλη χρείαν μαρτύρων έχουμε; Εδώ δεν έχουμε μόνο ανικανότητα, αλλά και μια έντονη οσμή σκανδάλου που χρήζει περαιτέρω ερεύνης.

Η COSCO: Όσοι έβλεπαν τον κ. Παπανδρέου και τα  άλλα κυβερνητικά στελέχη να στρώνουν το …κόκκινο χάλι στον πρόεδρο της COSCO, θα συνειδητοποίησαν μελαγχολικά ότι η δημαγωγία δεν έχει όρια.  Έγραφε η «Καθημερινή» στις 21-5-2010:  «Ορισμένα κυβερνητικά στελέχη αντιμετώπιζαν, προεκλογικώς και αμέσως μετά, την κινεζική επένδυση στον Πειραιά ως προσπάθεια υφαρπαγής του εθνικού πλούτου. Ευτυχώς η πραγματικότητα και οι τεράστιες ανάγκες της χώρας, τους προσγείωσαν. Καλό είναι, όμως, να θυμηθούμε πόσο παράλογες ήταν οι θέσεις τους στις οποίες οδηγήθηκαν από την προσπάθεια να φανούν αρεστοί σε ορισμένους συνδικαλιστές και καλοπληρωμένες συντεχνίες.»

Ζήτησαν από κανέναν συγγνώμη; Ομολόγησαν ότι έκαναν λάθος; Πάντα μικροί και μικρόψυχοι!

Τα νέα σενάρια

Ενώ ο κ. Παπανδρέου  μεθόδευε την παράδοση της χώρας στο ΔΝΤ, η   Ν.Δ. παραλυμένη από την βαριά ήττα και απασχολημένη με τα εσωτερικά της, έχασε χρόνο και άφησε το ΠΑΣΟΚ ελεύθερο το πεδίο. Έτσι φόρτωσαν  στον Καραμανλή ακόμα και το προπατορικό αμάρτημα για να απαξιώσουν το κυβερνητικό παρελθόν της Ν.Δ. ! Στη συνέχεια, για να δικαιώσουν την κριτική τους, έστησαν τις  εξεταστικές. Όμως, τα γεγονότα έτρεξαν και τους πρόλαβαν.

Το σύστημα, επειδή   βλέπει ότι η κατάρρευση του κ. Παπανδρέου μπορεί και να είναι ραγδαία, απεργάζεται σενάρια για να διασώσει τον εκλεκτό του. Σε πρώτη φάση σκηνοθετούν   το …μέλλον της κας. Μπακογιάννη και  καλλιεργούν κλίμα για  την …αποπομπή Καραμανλή.  Αν και στην αρχή η αποχώρηση της κας. Μπακογιάννη, φαινόταν ανεξήγητη, το τοπίο αρχίζει να ξεκαθαρίζει.  Η κα. Μπακογιάννη ταυτίστηκε με τον κ. Παπανδρέου σε μια κεντρική  επιλογή, για να προλειάνει το έδαφος και να αποτελέσει το ανάχωμα των απογοητευμένων ψηφοφόρων του ΠΑΣΟΚ προς τη Ν.Δ. Τοποθετώντας το …μελλοντικό κόμμα της κας. Μπακογιάννη μεταξύ Ν.Δ. και ΠΑΣΟΚ αποτρέπουν τις απευθείας διαρροές προς τη Ν.Δ. Η κα. Μπακογιάννη προετοιμάζεται ως  δεκανίκι του συστήματος για να εμποδιστεί   ο Σαμαράς. Αυτό είναι το σχέδιο. Γι αυτό  προβάλλεται η Μπακογιάννη. Έτσι δικαιολογείται το άσβεστο μίσος κατά Καραμανλή. Αυτή τη χρησιμότητα εξυπηρετεί η σκανδαλολογία. Αυτό το στόχο έχουν και οι επιθέσεις εναντίον στενών συνεργατών του Σαμαρά. Ο εφιάλτης τους είναι ο Σαμαράς. Κάνουν, ότι μπορούν να τον αποδυναμώσουν.

Ο Σαμαράς να επιζητήσει την κατά μέτωπον αντιπαράθεση

Τελικά,  συντομότερα απ’ ότι ίσως περίμεναν και οι πλέον απαισιόδοξοι, ο κ. Παπανδρέου απεδείχθη ένας αδίστακτος δημαγωγός, διψασμένος για εξουσία. Κορόιδεψε  τον κόσμο  για να υφαρπάξει την ψήφο του, λέγοντας ότι «λεφτά υπάρχουν», ότι «θα δώσει αυξήσεις πάνω από τον πληθωρισμό» (επί τη ευκαιρία να σημειώσουμε ότι ο πληθωρισμός τρέχει με 4%), ότι «δεν θα αυξήσει τους φόρους και τα όρια συνταξιοδότησης».  Στην αρχαία Αθήνα ένας τέτοιος δημαγωγός, θα είχε ήδη εξοστρακιστεί!

Τώρα, προσπαθούν να εγκλωβίσουν τον Σαμαρά σ’ ένα αδιέξοδο παιχνίδι εσωστρέφειας για να μη σηκώσει κεφάλι. Με τη συνέντευξή του στην «Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία», έδειξε ότι έχει αντιληφθεί το παιχνίδι. Δεν αρκεί, μόνο  αυτό.  Χρειάζεται και αντεπίθεση. Ο αδύναμος κρίκος της Κυβέρνησης είναι ο Γ. Παπανδρέου. Σ’ αυτόν πρέπει να επικεντρωθούν τα πυρά της αντιπολιτευτικής τακτικής της Ν.Δ. Όχι με ευφυολογήματα για τη γλωσσική επάρκεια του πρωθυπουργού. Αυτό το διασκεδαστικό έργο το έχουν αναλάβει οι σατυρικές εκπομπές και οι επιθεωρησιογράφοι. Ο κ. Παπανδρέου είναι ευάλωτος σε πάρα πολλά σημεία.

1. Η προφανής αντιδιαστολή προεκλογικών δεσμεύσεων και μετεκλογικών έργων. Να υπενθυμίζεται καθημερινά η αφερεγγυότητα του κ. Παπανδρέου.

2. Η ανικανότητα της κυβέρνησης του. Το κυβερνητικό έργο προχωράει (τρόπος του λέγειν) με βήματα σημειωτόν.

3. Τα πρώτα σκάνδαλα και οι πρώτες ρωγμές. Πριν ακόμα συμπληρώσει ένα χρόνο έχουμε δυο αποχωρήσεις υφυπουργών για θέματα ηθικής τάξεως, ενώ οσμές σκανδάλων αρχίζουν να αναδύονται σε πολλά θέματα.

4. Το παιχνίδι των κερδοσκόπων. Ειδικά μετά την κατάθεση της ερώτησης από τους 10 βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, το θέμα αποκτά μείζονα πολιτική διάσταση και πέραν του υπουργού οικονομικών, αγγίζει απ’ ευθείας και τον ίδιο τον πρωθυπουργό. Επιβάλλεται  να διερευνηθεί από τη Βουλή για ενδεχόμενες  πολιτικές ευθύνες. Όταν το ΠΑΣΟΚ στήνει Επιτροπές με εικασίες, είναι δυνατόν να αγνοηθεί ένα τόσο σοβαρό θέμα;

5. Οι εξεταστικές επιτροπές. Η Ν.Δ. να επιμείνει μέχρι τέλους στη διαλεύκανση όλων των υποθέσεων. Δεν έχει να χάσει τίποτα. Αντίθετα, είναι πολύ πιθανό η έκβαση να είναι τέτοια, που θα αποβεί σε βάρος του ΠΑΣΟΚ.

Ο κ. Παπανδρέου δεν μπορεί  να προσφέρει στον ελληνικό λαό όραμα και ελπίδα. Επιλέγοντας το ΔΝΤ ο  κ. Παπανδρέου ουσιαστικά αφοπλίστηκε! Κάθε μέρα πριονίζει στο κλαδί πάνω στο οποίο κάθεται. Με τον κ. Παπανδρέου στην εξουσία μπορούμε να προσδοκούμε  χειρότερες μέρες.

1. Κατά μέτωπον αντιπαράθεση. Ο Αντώνης Σαμαράς πρέπει να υιοθετήσει μια τακτική κατά μέτωπον αντιπαράθεσης με τον κ. Παπανδρέου. Να τον «κυνηγάει»  κάθε μέρα παντού. Να γίνει ο εφιάλτης του.  Να τον κάνει να απολογείται.

2. Debate, επειδή η κατάσταση της οικονομίας είναι κρίσιμη και χρειάζεται εναλλακτική λύση, να απαιτήσει   ένα debate με τον κ. Παπανδρέου για να ενημερωθεί ο ελληνικός λαός. Δεν έχει σημασία, αν το αρνηθεί ο κ. Παπανδρέου. Σημασία έχει να το ζητήσει ο κ. Σαμαράς!

Σ’ αυτή την αντιπαράθεση με τον κ. Παπανδρέου, έχει υποχρέωση απέναντι στον εαυτό του, απέναντι στην παράταξη, απέναντι στη χώρα και την ιστορία να συμμετάσχει και ο κ. Καραμανλής. Δεν δικαιούται να απουσιάζει. Η θέση του είναι στην πρώτη σειρά των εδράνων της Βουλής. Είναι δική του ευθύνη να υπερασπίζεται το κυβερνητικό παρελθόν της Ν.Δ.

Ευθύνη του Σαμαρά, είναι να διαμορφώσει το μέλλον της.

Κώστας Ροδινός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. socrates avatar
    socrates 25/05/2010 06:25:07

    Ο Παπανδρέου δεν πρόκειται να έλθει σε ευθεία αντιπαράθεση με το Σαμαρά, όχι μόνο γιατί οι υποκριτικές προεκλογικές του εξαγγελίες είναι πολύ πρόσφατες για να ξεχαστούν αλλά και γιατί δεν μπορεί πια να κάνει το μοναδικό πράγμα που μπορεί να κάνει, δηλαδή να πουλήσει πάλι ελπίδες και οράματα.
    Εάν εδώ προσθέσεις ότι και το τεχνικό του υπόβαθρο στα οικονομικά ενδεχομένως προσεγγίζει το μηδέν, αυτό δείχενι με βεβαιότητα ότι δεν θα το κάνει.
    Μπορεί να αναγκαστεί να το κάνει;
    Δεν νομίζω, θα βάζει πάντα μπροστά τον Παπακωνσταντίνου, μέχρι αυτός να φθαρεί τόσο πολύ που να τον πετάξει σαν στιμμένη λεμονόκουπα, μετά ο επόμενος.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ socrates 25/05/2010 08:10:14

      Socrates,
      Το πιθανότερο είναι ότι θ΄ αρνηθεί μια απ΄ευθείας αντιπαράθεση. Ομως, άν το αίτημα επαναλαμβάνεται διαρκώς και συνεχίζει να αρνείται, το κόστος της άρνησης θα του επιφέρει μεγάλο πολιτικό πλήγμα. Επομένως, ο Σαμαράς στο θέμα αυτό, βρίσκεται, όπως λένε στη θεωρία των παιχνίων, σε win-win position.

    • maestros avatar
      maestros @ socrates 25/05/2010 20:01:28

      ΕΠΙΣΤΟΛΗ - ΚΟΛΑΦΟΣ ΜΑΘΗΤΗ ΣΤΗΝ ΑΝΝΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ

      http://aliartos-city.blogspot.com/2010/05/blog-post_9959.html

  2. ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΤΗΣ avatar
    ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΤΗΣ 25/05/2010 06:38:30

    Αν και δεν είναι δυνατόν να αισθάνεται κάποιος ευτυχής ως Έλληνας,αναλογιζόμενος σε ποιο άτομο ανέθεσε ο Ελληνικός λαός τις τύχες του,δυστυχώς πρέπει να συμφωνήσει για μια ακόμη φορά μαζί σας κ. Κώστα Ροδινέ.
    Αν και όσα αναφέρονται στην ανάρτησή σας, είναι ή τουλάχιστον θα έπρεπε να είναι γνωστά σε όλους, θεωρώ ότι η επανάληψη και υπενθύμιση τους θα αποβεί τελικά χρήσιμη γιά όλους, αφού θα καταδείξει τα πολλά και μεγάλα ψεύδη πάνω στα οποία στηρίχθηκε για να υφαρπάσει την ψήφο του Ελληνικού λαού ο κ. Πρωθυπουργός. Έτσι,αφού όπως λένε το ψέμα έχει κοντά ποδάρια, ίσως φέρουμε ακόμα πιό κοντά την ώρα που η πατρίδα μας θα απαλλαγεί οριστικά από το ΠΑΣΟΚ και όλες τις αρρωστημένες πρακτικές του, που ούτε άλλαξαν και ούτε θα αλλάξουν όσα χρόνια κι΄αν περάσουν.
    Συμφωνώ απόλυτα ότι καθημερινά, σε κάθε περίπτωση και στην αρχή κάθε συζήτησης με οποιδήποτε στέλεχος του ΠΑΣΟΚ , πρέπει να επισημαίνεται η αφερεγγυότητα του αρχηγού του.

  3. Lewnidas avatar
    Lewnidas 25/05/2010 06:58:13

    κυρια ροδινε.............δεν τους στελνετε με κανα εμαιλ τα γραπτα σας μπας και ξεσταυρωθουν εκει στην ρηγιλης. αν και πολλα απο αυτα που γραφετε θα τα πει και ο καραμανλης.

    • Pankalos avatar
      Pankalos @ Lewnidas 25/05/2010 07:43:26

      Απ' το στόμα μου το πήρες. Αυτά γιατί δεν τα μιλάει κανένας μα κανένας; Είναι θέμα καλών τρόπων; Με την μέχρι τώρα τακτική, αν ο Σαμαράς γίνει πρωθυπουργός εγώ θα παρατήσω τα πληκτρολόγια και θα γίνω τσοπάνης. ΞΥΠΝΗΣΤΕΕΕΕΕΕ

      • theagpar avatar
        theagpar @ Pankalos 25/05/2010 08:47:33

        Αυτο που θα καταφερει ο Σαμαρας ειναι οτι και ο πολιτικος του μπαμπας Αβερωφ.Πηρε μια ΝΔ με 10 μοναδες μειον απο καποιον παπανδρεου και ο ιδιος εχασε με 3 μοναδες διαφορα.

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ theagpar 25/05/2010 08:52:08

          Να ξαναδιαβάσετε λίγο ιστορία αγαπητέ μου.
          Ο Αβέρωφ ουδέποτε ήταν επικεφαλής της Ν.Δ. σε εθνικές εκλογές.

          • oxoxo avatar
            oxoxo @ Κώστας Ροδινός 25/05/2010 16:44:37

            Ο Ευάγγελος Αβέρωφ έκανε τη Νέα Δημοκρατία σύγχρονο κόμμα. Της έδωσε αξιοπρέπεια κι ιδεολογική αναφορά. Στις ευρωεκλογές του '84 ανέβασε τα ποσοστά της αισθητά (κοντά στο 40%). Παραιτήθηκε για λόγους υγείας. Ο Αβέρωφ ήταν ευπατρίδης. Όπως κι ο Σαμαράς. Προέρχονται από τα τζάκια που φτιάξαν την Ελλάδα. Μεγάλη διαφορά με τα τζάκια που φτιάχνονται απ' την Ελλάδα. Όσο νωρίτερα κατανοήσουμε αυτή την ειδοποιό διαφορά τόσο περισσότερο θα καταλάβουμε γιατί τόσο μένος απ' την αρπαχτική και διεφθαρμένη διαπλοκή κατά του Αντώνη ΣΑΜΑΡΑ.

          • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
            ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ @ oxoxo 25/05/2010 16:51:25

            Α Κ Ρ Ι Β Ε Σ Τ Α Τ Ο Σ !!!!! Ετσι είναι.

          • Μποτίλια στο πέλαγος avatar
            Μποτίλια στο πέλαγος @ oxoxo 25/05/2010 16:54:38

            Χωρίς να σκοπεύω να υπεισέλθω στον βίο και την πολιτεία του συγκεκριμένου πολιτικού - καθότι αυτό δεν σχετίζεται με την παρούσα ανάρτηση - θέλω δια του λόγω του αληθές να αναφέρω, ότι αυτός ούτε ευπατρίδης ήτο, ούτε από τζάκι προήρχετο. Ήτο υιός του κηπουρού του Αβέρωφ. Βέβαια υιοθετήθηκε από τον Αβέρωφ, αλλά αφού παρήλθε η παιδική ηλικία του.
            Όσο αφορά τα τζάκια, δεν καίνε όλα το ίδιο καυσόξυλο. Ούτε και τα ξύλα που καίνε, έχουν όλα τους ίδιους ρόζους.

          • χελιδόνι avatar
            χελιδόνι @ Μποτίλια στο πέλαγος 25/05/2010 17:09:43

            Δεν είναι τυχαίο , ότι τόσο ο Σαμαράς, όσο κι ο Γερουλάνος, τυγχάνουν γόνοι της Πηνελόπης Δέλτα, το γένος Μπενάκη.

            Η διαφορά ανάμεσά τους εμφανέστατη κι εύγλωτη...

            Θα φανταζόσαστε την Πηνελόπη Δέλτα να ανταγωνίζεται την Γκερέκου, να κάνει spα και να διορίζει ανάλογα με τις υποδείξεις φίλων σκαφάτων;

          • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
            ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ @ Μποτίλια στο πέλαγος 25/05/2010 17:09:51

            Ναί,αλλά την αγωγήν,τις,αρχές,την αγάπη γιά την πατρίδα,τα πιτεύω και την παιδείαν των Αβέρωφ,έλαβεν .Γιά τα τζάκια και γιά τα καυσόξυλα,θα συμφωνήσω.

          • Μποτίλια στο πέλαγος avatar
            Μποτίλια στο πέλαγος @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 25/05/2010 18:20:59

            Φίλτατε Σπάρτακε, δεν είχα πρόθεση να διαφωνήσω μαζί σου. Εάν προσέξεις, το σχόλιό σου ανέβηκε χρονικά το ίδιο λεπτό με το δικό μου, προφανώς μερικά δευτερόλεπτα προηγουμένως. Εάν μπορούσα να το λάβω υπ' όψει μου, δεν θα σχολίαζα, από σεβασμό προς εσένα.
            Επί του συγκεκριμένου, ίσως ως ένα βαθμό να έχουμε κάποιες διαφορετικές εκτιμήσεις.
            Επειδή όμως προτάσσω πάντοτε την συναισθηματική ταύτιση, η οποία υφίσταται απεριόριστα προς το πρόσωπό σου, τα υπόλοιπα τα θεωρώ συγκυρίες και τριτεύοντα. Γιατί δεν μπορεί να ισχύει μεγαλύτερη αλήθεια από την ειλικρίνεια των προθέσεων.

          • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
            ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 25/05/2010 18:33:43

            Αμοιβαιότης απόψεων,εκτίμησης και γενικότερης θεώρησης των πραγμάτων,είναι αλήθεια πως υπάρχει.Κυττάμε το δάσος,δεν σταματάμε στο δέντρο.Ασφαλώς κι όλα τα υπόλοιπα,είναι τριτεύοντα.

          • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
            ΣΟΝ ΠΕΝ @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 25/05/2010 22:00:34

            Καρυδιές στην πέτρινη γη.

          • oxoxo avatar
            oxoxo @ Μποτίλια στο πέλαγος 25/05/2010 23:07:46

            "Μποτίλια στο πέλαγος"
            o Ευάγγελος Αβέρωφ ήταν ΑΒΕΡΩΦ. Γι' αυτό και δε δέχτηκε να υιοθετηθεί απ' τον θείο του Τοσίτσα. Συνέστησε δε με τα χρήματα της κληρονομιάς του το γνωστό Ίδρυμα με την πρωτοποριακή δράση του.
            Τα λοιπά είναι πομφόλυγες.

        • χελιδόνι avatar
          χελιδόνι @ theagpar 25/05/2010 09:01:02

          Ας είναι καλά κάποιοι Μητσοτακικοί, που σκάβανε το λάκο της ΝΔ τότε, ώστε να πάρει την ηγεσία του κόμματος, ο "αρχηγός" τους.
          Το κόλπο αυτό, ποτέ δεν το ξέχασαν οι Μητσοτακικοί και το υπέστη κι ο Κώστας Καραμανλής, με στόχο να τον διαδεχθεί η Ντόρα.

          Ομως ο κόσμος έχει ξυπνήσει, έχει αγριέψει και μόνο ξεκάθαρα κι ηθικά μυαλά στηρίζει πιά, σαν τον Αντώνη Σαμαρά.

          • Nikolas avatar
            Nikolas @ χελιδόνι 25/05/2010 09:56:31

            Mε αοριστίες, αφηρημένες εκφράσεις του στύλ κάποιοι Μητσοτακικοί έσκαψαν τον λάκο του Καραμανλή δέν κάνουμε δουλειά.
            Συγκεκριμένα στοιχεία θέλουμε ποιοί πώς και πότε.

          • anonymous avatar
            anonymous @ Nikolas 25/05/2010 11:58:25

            Θα προσλάβουμε το Μαυρίκη να τα βρει και να τα φέρει.

          • χελιδόνι avatar
            χελιδόνι @ Nikolas 25/05/2010 13:34:21

            Η απάντηση βρίσκεται κρυμμένη, σε μια προσεκτική ανάγνωση της υπόθεσης Κοσκωτά....

            Δεν υπάρχει αμφιβολία, ότι ο Κ την αποστολή του...την έφερε εις πέρας!

            Οτι, τότε, σχεδιάστηκε, εφαρμόζεται..και.. σήμερα.
            Αύριο θα αποκαλείται θριαμβικά...νέα μεταπολίτευση!

          • κοματόσκυλο avatar
            κοματόσκυλο @ Nikolas 25/05/2010 13:51:13

            Τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια;

          • socrates avatar
            socrates @ Nikolas 25/05/2010 14:47:44

            Στη διάρκεια του Συνεδρίου θα ξεκαθαρίσουν όλα.

  4. ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
    ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 25/05/2010 07:10:42

    Οι φλόγες από τις χίλιες φωτιές,φώτισαν τις νύχτες της Τοσκάνης.
    Ο ποταμός,καθρέφτης.Μέσα του αντιφέγγιζαν οι φλόγες καί οι νύχτες
    γίνανε μεσημέρια.Τόσο πολύ που ήταν το φώς.
    Κλαίγανε και οδύρονταν οι αρχόντισσες από τους γύρω εξώστες,
    τους θησαυρούς και τα καλλυντικά των,βλέποντας στις πυρές.
    Οι μεθυσμένοι καβαλάρηδες,άρπαξαν ότι βρήκαν και κάποιοι,ίσως οι
    περισσότεροι, τράβηξαν πρός την Sienna.Οι ευφυείς ολίγοι,
    λοξοστράτησαν και χάθηκαν στα καλντερίμια του San Giminniano.

    Οι τελευταίοι Νούντσιοι της Αγίας Πόλεως του Βατικανού,δεν έφθα-
    σαν ποτέ στην Φλωρεντία κι άς τους ανέμενον οι ευγενείς.Μιά πόρνη
    ακούσθηκε να λέει,πως ανελήφθησαν στους ουρανούς. Αυτό διαδόθηκεν
    αμέσως,απ'άκρου εις άκρον στην φλεγόμενη Πολιτεία.Τα θλιβερά
    μαντάτα,ταξίδεψαν ως την Φεράρα και την Ρώμη κι έφθασαν λίγο
    αργότερα μέχρι το Γιβραλτάρ. Τι κι άν το γοερόν το κλάμμα της
    Eleonora Rossi Drago και του Pedro Almodovar,έρχονταν από το
    Μέλλον;Ουδείς εκ των πιστών εσυγκινήθη.

    Οταν πιά όλα γίνανε τέφρα,ο Girolamo Savonarola,
    έφιππος και κατάμονος,έφυγεν απ'την Πόλη.Γιά να γλυτώσει μιάν
    καταδίκην,που τελικά δεν απέφυγεν.








    πρός την
    Sienna

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 25/05/2010 07:58:10

      Εκδότη έχουμε βρεί για το ποιητικό έργο;
      Να υποθέσω ότι μέρος από τα πνευματικά δικαιώματα,αυτοδικαίως,πρέπει να εκχωρηθεί στον πρωθυπουργό, καθότι αποτελεί διαρκή πηγή εμπνεύσεως!
      Να είσαι καλά βρέ Σπάρτακε, που λές πικρές αλήθειες με έξυπνο χιούμορ!

      • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
        ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ @ Κώστας Ροδινός 25/05/2010 08:39:26

        Κώστα Ροδινέ,επειδή οσονούπω πλησιάζει η συνταξιοδότησή μου κι επειδή με τούτα και με κείνα χλωμό το βλέπω να την παίρνω,δεν θέλω να έρθω στην οδυνηρή θέση ν'άμαι ένας συνταξιούχος που δεν μπορεί να χαρίσει την σύνταξή του στο ΓΑΠ.Ευτυχώς,ήρθες εσύ ως από Μηχανής θεός,δίνοντάς μου μιά καθ'όλα αξιοπρεπή διέξοδο.Ναί,Κώστα Ροδινέ,μη δυνάμενος να πράξω διαφορετικά,εκχωρώ λοιπόν τα πνευματικά δικαιώματα,στον εξ Αμερικής Μεσσία.

    • mara avatar
      mara @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 25/05/2010 10:02:23

      Σπάρτακε, τώρα τί να πώ??? Ότι είναι υπέροχο?
      Να σε ρωτήσω πως μπορείς??? Τί είναι αυτό που σου γεννάει την επιθυμία να γράφεις ποίηση???
      Το ξέρω ότι δεν μπορείς να απαντήσεις. Όπως κανένας ποιητής δεν μπορεί.
      Κάπου είχα διαβάσει τί είχε πεί για τους ποιητές ένας Γάλλος ποιητής του περασμένου αιώνα, ο Πώλ Βαλερύ και είναι καταπληκτικό!

      "Αν ένα πουλί μπορούσε να πει με ακρίβεια τι τραγουδάει, γιατί τραγουδάει, και τι είναι αυτό που το κάνει να τραγουδάει, δεν θα τραγούδαγε".

      • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
        ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ @ mara 25/05/2010 10:15:22

        mara, σ'ευχαριστώ.Ομως,ποιητής δεν είμαι.Κάθε άλλο μάλιστα. Ενας ταπεινός υπηρέτης του Ιπποκράτη είμαι,που μέσα απ'τον ανθρώπινο πόνο και την καθ'όλα άδικη δυστυχία,άρχισε να βλέπει αλλιώς τη ζωή.Ισως οι αγωνίες και η λαχτάρα μου,να δώ τούτον τον τόπο να πορεύεται στο δρόμο που του πρέπει,έκαναν το μυαλό μου να κόβει βόλτες στα μαγικά περίχωρα της ουτοπίας.
        Τι άλλο να πώ,δεν ξέρω.Αλλωστε τα όρια της λογικής και του ονείρου,ποτέ δεν ήταν συγκεκριμένα.Ευτυχώς,mara.

  5. Bodinus1576 avatar
    Bodinus1576 25/05/2010 07:33:28

    Είναι επίσης γεγονός ότι τα ΜΜΕ συνεχώς διαστρέφουν ή υποβαθμίζουν τα λεγόμενα ΣΑμαρά, π.χ. εδώ και μία εβδομάδα διαχέουν την άποψη ότι ο Σαμαράς είναι σε πόλεμο με τον ΚΚ είτε υποβαθμίζοντάς την συνέντευξη Σαμαρά στην Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία είτε αγνοώντας την επιδεικτικά. Άλλα δηλ. συμβαίνουν και άλλα λένε στον κόσμο παρουσιάζοντας την ΝΔ σε φάση διάλυσης, ώστε ο κόσμος να μην την βλέπει σαν εναλλακτική λύση. Επομένως ο Σαμαράς έχει ένα λόγο παραπάνω να βγει μπροστά και να μιλήσει, γιατί αλλιώς ο πολιτικός του λόγος δε φτάσει ποτέ στα ευρύτερα στρώματα.

  6. Άπιστος Θωμάς avatar
    Άπιστος Θωμάς 25/05/2010 07:45:18

    "Στην αρχαία Αθήνα ένας τέτοιος δημαγωγός, θα είχε ήδη εξοστρακιστεί!"

    Κάτι περισσότερο κύριε Ροδινέ. Η αρχαία ΑΜΕΣΗ Δημοκρατία, δεν αστειευόταν σε αυτό το σημείο. Οι ψευδείς υποσχέσεις, διδόμενες ενώπιον του λαού, τιμωρούντο με θάνατο.
    "Εάν τις υποσχόμενος τι τον δήμον εξαπατήση, εισαγελίαν είναι περί αυτού, κάν αλώ, θανάτω ζημιούν". (Δημοσθένης, καθώς και Αριστοτέλης Πολιτκά Δ)

  7. CRAZY DOCTOR avatar
    CRAZY DOCTOR 25/05/2010 07:46:46

    κυβέρνηση δεν υπάρχει.υπάρχει ΔΝΤ-13% έλλειμα και δυσβάσταχτο χρέος..χωρίς να θέλω να παπανδρεϊσω,υπάρχουν καποιοι που νομίζουν οτι θα ειχαμε 13% ελλειμα και χρεος μαμούθ και δε θα μας την πέφταν..θα μας δανείζαν οι αγορες και εμεις θα περναμε αναπτυξιακά μέτρα.....

  8. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 25/05/2010 07:47:58

    -Στόχος του πασοκ και των μμε είναι να εκθέσουν τη ΝΔ, όταν όλοι φαίνονται συνυπεύθυνοι ο πολίτης αντιμετωπίζει με σκεπτικισμό και καχυποψία και την αντιπολίτευση,

    -Όταν επικρατεί πανικός δεν υπάρχει κοινή γλώσσα μεταξύ των μαζών? Συνεπώς, δεν υπάρχει κοινή κουλτούρα και τρόπος σκέψης στη βάση της κοινωνίας.

    - Σήμερα το μεγάλο πρόβλημα το έχουν οι τράπεζες. τα μεγάλα πιστωτικά ανοίγματα που έκαναν στα βαλκάνια και στην εγχώρια αγορά στήριξαν κάποια στιγμή την κατανάλωση και κατ επέκταση την ανάπτυξη, όμως, οι φούσκες δεν άφησαν τίποτα όρθιο! και κατασπατάλησαν τον πλούτο της χώρας, οι μόνοι που κέρδισαν ήταν οι πολυεθνικές και οι αλλοδαποί εργάτες.

    - Από τη στιγμη που ο Άγγλος πρωθυπουργός David Cameron απέρριψε στην παρούσα φάση την ιδέα της A. Μέρκελ για αλλαγή της συνθήκης της ΕΕ, δλδη, ισχυρότερο κεντρικό οικονομικό συντονισμό , τα προβλήματα στη ζώνη του ευρώ θα συνεχιστούν με ότι αυτό συνεπάγεται για τη χώρα μας που σήμερα βρίσκεται στη χειρότερη κατάσταση εξαιτίας των αδέξιων χειρισμών της κυβέρνησης Παπανδρέου. .

    Αυτή τη στιγμή είμαστε η μοναδική! χώρα σε ολόκληρη την ΕΕ που για τον περιορισμό των ελλειμμάτων ακολουθούμε διαφορετική πολιτική!!

  9. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 25/05/2010 07:53:39

    Είναι πολύ σωστή η διαπίστωση ότι χρειάζεται συστηματική και τεκμηριωμένη αντιπολίτευση στον Παπανδρέου, με έμφαση στο πόσο ανακόλουθος και ανεπαρκής είναι. Αυτό μπορεί να γίνει με "ξεψάχνισμα" του κάθε κυβερνητικού τομέα, στον οποίο υπάρχουν καθυστερήσεις, με αποτέλεσμα να χάνονται τεράστια ποσά σε περίοδο μεγάλης στενότητας.
    Σήμερα οι πολίτες, που ζορίζονται οικονομικά, είναι πολύ λιγότερο διατεθειμένοι να αποδεχθούν φαινόμενα απραξίας, κακοδιαχειρίσης και σπατάλης από ό,τι στο παρελθόν. Αυτό θα πρέπει να το εκμεταλλευτεί στο έπακρον η ΝΔ.

  10. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 25/05/2010 07:57:28

    To καλυτερο για τον Παπανδρεου το εχει πει ο Αλογοσκουφης : ειναι ο κανακαρης του εγχωριου και διεθνους συστηματος εξουσιας.Ενα περιορισμενης πολιτικης σκεψης προσωπο με ενα συμπιλημα αριστεροφιλελευθερων κοινοτυπιων της ανατολικης ακτης των ΗΠΑ (αντιρατσισμος,οικολογια αλα Γκορ,προτεραιοτητα σε παγκοσμιους διεθνεις οργανισμους κλπ) που φαινονται πρωτοποριακες σοφιες στους ιθαγενεις και υποστηριζομενο απο γνωριμιες εξω και το συστημα ΠΑΣΟΚ στο εσωτερικο.
    Η επιθεση πρεπει να εξαπολυθει και στο συστημα που τον στηριζει : οι νομπελιστες Κρουγκμαν και Στιγκλιτς τον καθοδηγησαν στο να μην παρει μετρα εγκαιρα και να δημιουργησει μεγαλη κριση που κατεληξε και κριση του ευρω για να σωθει το δολλαριο απο μεγαλη υποτιμηση.Εθεσε το συμφερον της πρωτης πατριδας του,των ΗΠΑ πανω απο το συμφερον της δευτερης που διοικει,της Ελλαδος.
    Εμφανιζει ενα προφιλ φιλικου,ειλικρινους ανθρωπου ενω ειναι ο μεγαλυτερος ψευτης και απατεωνας πολιτικος που περασε ξεπερνωντας και τον πατερα του.
    Να αναδειχθει η διαχρονικη σχεση του ΠΑΣΟΚ με την πολιτικη απατη (οι βασεις φευγουν,ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ιδιο συνδικατο,ακομη καλυτερες μερες επι ΑΓΠ και λεφτα υπαρχουν επι ΓΑΠ).

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ψυχραιμια 25/05/2010 08:05:01

      Αγαπητέ Ψυχραιμία, όπως πολύ καλά γνωρίζεις,αυτοί οι ...διεθνούς φήμες καθηγητές, πρωτίστως υπερασπίζονται τα νόμπελ τους, τις θεωρίες τους, τα βιβλία τους και την υστεροφημία τους. Δευτερευόντως, όλα τ΄ άλλα!
      Και,πίστεψέ με, δεν έχουν κανέναν απολύτως δισταγμό να μας στείλουν στην πτώχευση, άν είναι να δικαιωθούν οι θεωρίες τους!

    • donaE avatar
      donaE @ ψυχραιμια 25/05/2010 08:07:15

      Η βασικη απατη ξεκινα απο την υιοθετηση του ορου σοσιαλισμος γαι το κομμα τους.Ετσι αρχικα εκμεταλλευτηκαν τα αριστερα ανακλαστικα του κοσμου.Και βρηκανε και ενα πλαισιο να κινουνται διεθνως.

  11. Κ.Τ. avatar
    Κ.Τ. 25/05/2010 08:23:36

    Χρειαζεται καταιγισμος επερωτησεων και προτασεων μομφης για τα εργα και τις παραληψεις της κυβερνησεως, καταγγελιες στο ραδιοτηλεοπτικο συμβουλιο, προσφυγη στο συμβουλιο της επικρατειας για την αντισυνταγματικοτητα του λαθρονομου κλπ για να αισθανθη το πασοκ και η διαπλοκη οτι συντομα θα λογοδοτησουν και η κοινωνια να αναθαρρηση.

    • Bodinus1576 avatar
      Bodinus1576 @ Κ.Τ. 25/05/2010 08:27:38

      Σωστόοοοοος!!!!!

  12. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 25/05/2010 08:33:29

    Κώστα Ροδινέ, επειδή οι αναλύσεις σου αποκαλύπτουν εν πολλοίς τις αλήθειες των επιδιώξεων των γνωστών κουμανταδόρων, για το πώς επιθυμούν τις πολιτικές εξελίξεις στον τόπο μας και επειδή τα ΜΜΕ παίζουν πεντακάθαρα το παιχνίδι τους και το βλέπουμε, μένει στο διαδίκτυο να αναλάβει σοβαρή δράση.
    H Ντόρα και ο υποτακτικός της Καρατζαφέρης, προβάλλονται σκανδαλωδώς από την τηλεόραση , ενώ ο Αντώνης ελάχιστα έως και καθόλου!
    Συμφωνώ απόλυτα στο να ζητήσει ο Αντώνης ένα debate, αλλά φοβάμαι ότι και αυτό να γίνει οι συμμετέχοντες δημοσιογράφοι θα προσπαθήσουν να οδηγήσουν τα πράγματα υπέρ του Γιώργου και ασφαλώς υπέρ της Ντόρας, αφού αυτό το σενάριο της συνύπαρξης αυτών των δύο, τους εξυπηρετεί απόλυτα!Δεν νομίζω ότι ο πρωθυπουργός θα δεχόταν ποτέ, έναν απευθείας διάλογο με τον Αντώνη χωρίς τη συμμετοχή επίλεκτων "παπαγάλων"!
    Νομίζω ότι ο Αντώνης πρέπει να ανοίξει ο ίδιος ένα διάλογο με τους πολίτες μέσω του διαδικτύου όπου, αφού εκθέτει την κατάσταση αναλυτικά στη συνέχεια, να απαντά στα ερωτήματα και στις απορίες των πολιτών.Αυτά μπορούν ασφαλώς θα κατηγοριοποιούνται, για την οικονομία του χρόνου.
    Όταν δε αυτό μαθευτεί, να ξέρεις πως θα ανάψουν τα πληκτρολόγια!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Αφροδίτη 25/05/2010 08:43:41

      Αγαπητή Αφροδίτη,
      για το διάλογο μέσω διαδικτύου συμφωνώ απολύτως. Το έχω γράψει άλλωστε πολλές φορές και ειλικρινά απορώ που δεν το καθιερώνουν για ένα δίωρο την εβδομάδα.
      Αδυνατώ καταλάβω γιατί δεν το κάνουν.
      Θα είναι πολλαπλασίως χρησιμότερο απο τις περισσότερες των δραστηριοτήτων του προέδρου.
      Οσον αφορά στο απ' ευθείας debate.
      Απάντησα και στον Socrrates,που έθεσε παρόμοιο προβληματισμό.
      Θα είναι μεγάλο πλήγμα για τον κ. Παπανδρέου να αρνείται συνεχώς μια τηλεοπτική αναμέτρηση με τον Σαμαρά.
      Δεν με ανησυχούν οι δημοσιογράφοι. Ας λένε ό,τι θέλουν.
      Ο Σαμαράς ξέρει οικονομικά, είναι έμπειρος,έχει ιδέες, θα τα πάει μια χαρά.
      Ας του έχουμε εμπιστοσύνη.

      • Αφροδίτη avatar
        Αφροδίτη @ Κώστας Ροδινός 25/05/2010 11:48:58

        Υπερθεματίζω σε όσα λες, για τις ικανότητες του Αντώνη! Είναι αδιαμφισβήτητο πολιτικό κεφάλαιο για τον τόπο μας! Τι να φοβηθεί από την αντιπαράθεσή του με «μισθοφόρους» δημοσιογράφους;
        Εκείνοι όμως, είναι ικανοί να επηρεάσουν την κοινή γνώμη με τις απολύτως «κατάλληλες» ερωτήσεις που θα απευθύνουν και στους δύο αρχηγούς, καθώς και με τα σχόλιά τους που θα ακολουθήσουν καταιγιστικά τις επόμενες μέρες. Τους ξέρουμε φίλε μου, ότι υπηρετούν με αφοσίωση την παραπληροφόρηση εδώ και χρόνια!
        Εκεί που έχεις απόλυτο δίκαιο, είναι όταν λες ότι ο Γιώργος θα υποστεί πλήγμα, αφού θα κρύβεται και θα αρνείται μια τέτοια αντιπαράθεση! Όσες δικαιολογίες και αν του βρουν οι προπαγανδιστές του, θα είναι εξόφθαλμο ότι αποφεύγει την απευθείας συζήτηση με τον Αντώνη!

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 25/05/2010 11:57:23

        Αφροδίτη,
        όταν ένα σύστημα σ' έχει προγραμμένο έχεις δυό λύσεις:
        Το αγνοείς και πας αλλού μέχρι να αναγκαστούν να ασχοληθούν μαζί σου.
        Ανέφερα παλιότερα το παράδειγμα του Ομπάμα. Επειδή το σύστημα Bill - Hillary ήλεγχε τα πάντα, προσέφυγε στο διαδίκτυο και δημιούργησε τη δική του δυναμική. Στη συνέχεια δεν μπορούσαν να τον αγνοήσουν.

        Η δεύτερη λύση είναι να δημιουργείς ο ίδιος γεγονότα και ειδήσεις που δεν μπορούν να αποσιωπήσουν.
        Το αίτημα για ένα debate Σαμαρά - Παπανδρέου, θα βρεί ανταπόκριση στα ΜΜΕ. Θα το υιοθετήσουν και από κάποιο σημείο και μετά θ΄αρχίσουν να πιέζουν και τα ίδια για να διεξαχθεί.
        Ο Παπανδρέου θα οδηγηθεί εκών άκων!

  13. stergios avatar
    stergios 25/05/2010 08:40:56

    Ο αρχηγός είναι μόνος
    χωρίς στελέχη δεν μπορεί να κάνει την επανάσταση
    που χρειάζεται ο τόπος
    μόλις τα βρει θα αρχίσει.
    ελπίζω

  14. GreenHorses avatar
    GreenHorses 25/05/2010 08:44:15

    Κρίκος η δαχτυλίδι; (που πήρε από τον Κινέζο)

  15. theagpar avatar
    theagpar 25/05/2010 08:45:19

    Απο το 1974 και μετα σε καθε κυβερνηση ο αδυνατος κρικος της ηταν ο πρωθυπουργος της. Οποτε τι ψαχνουμε για την καταντια μας; Πρωθυπουργοι της πλακας, κυβερνησεις της πλακας και κρατος της πλακας.....

  16. Orestios avatar
    Orestios 25/05/2010 08:45:54

    Κώστα Ροδινέ, Ο Προβό έστειλε επιστλή στους FT. Στην Βουλή πότε θα απαντήσει?

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Orestios 25/05/2010 08:49:59

      Για το πότε δεν ξέρω. Είναι,όμως,υποχρεωμένος να απαντήσει.
      Το τι θα λέει είναι ένα θέμα και το πώς θα αντιδράσει η Βουλή,ακόμα μεγαλύτερο.
      Για να μη χάσουμε,όμως, και πάλι το δάσος για το δένδρο.
      Θα έκανε κάτι τόσο σημαντικό από μόνος του ο Προβόπουλος, χωρίς την έγκριση ενός νεοδιορισθέντος υπουργού οικονομικών;
      Το αποκλείω.
      Αρα,αλλού πρέπει να αναζητήσουμε απαντήσεις και ευθύνες.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Κώστας Ροδινός 25/05/2010 10:33:28

        Ήθελα να πω κάτι πιο βαρύ αλλά σέβομαι το antinews
        Οι ευθύνες είναι ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ.
        Οι ποινές πρέπει να είναι ΤΙΤΑΝΙΕΣ

      • ΒΡΑΧΟΣ avatar
        ΒΡΑΧΟΣ @ Κώστας Ροδινός 25/05/2010 10:43:14

        Να συμπληρώσω, αγαπητέ: Και γρήγορες...άμεσες...

  17. Κ.Τ. avatar
    Κ.Τ. 25/05/2010 08:48:01

    Μια διαδυκτιακη πυλη για την ΝΔ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ για τις καταγγελιες τυπου Αντζελας και Τζακρη για σκανδαλα και πολιτικες της κυβερνησες υπερπολλαπλασιας σημασιας για το εθνος και την οικονομια απο ... την λιστα των φοροφυγαδων και την ...αναιμικο αντιπολιτευτικο λογο των αυταρεσκων κρετινων βουλευτων της ΝΔ ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΟΙ ΚΑΝΑΛΑΡΧΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ.

  18. mara avatar
    mara 25/05/2010 09:16:27

    Αυτή είναι η πραγματικότητα. Oπως την περιγράφεις.
    Δεν υπάρχουν πλέον περιθώρια για υποτονική στάση.
    Είναι μονόδρομος για τον Σαμαρά, η σφοδρή μετωπική σύγκρουση σε όλα τα επίπεδα. Κατά την γνώμη μου θα πρέπει να συνδυαστεί με την παρέμβαση Καραμανλή.
    Οι αποκαλύψεις του τέως Πρωθυπουργού είναι παραπάνω από βέβαιο ότι, θα προκαλέσουν. Σε συνδυασμό δε, με αιφνιδιαστική επίθεση Σαμαρά, θα είναι πραγματικός σεισμός πολλών ρίχτερ που θα ταρακουνήσει για τα καλά την κοινωνία αλλά κυρίως το σύστημα.
    (Τον Καραμανλή τον ξέρουν και τον φοβούνται. Τον Σαμαρά επίσης το ίδιο, με την μόνη διαφορά ότι ο κόσμος δεν τον ξέρει, δεν το έχει δεί ακόμα όπως πραγματικά είναι, γι΄αυτό προσπαθούνε πάση θυσία να τον "μαντρώσουνε").
    Ήρθε επιτέλους η ώρα, το δίδυμο Σαμαράς-Καραμανλής να τους τσακίσει???
    Μακάρι!!! Είναι η τελευταία μας ελπίδα!!!

    • anetos avatar
      anetos @ mara 25/05/2010 10:20:31

      η γνωστη κα mara του ριρη ?

      • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
        ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ @ anetos 25/05/2010 10:24:10

        anetos,πόσο άνετα νιώθεις πάνω στο αγγούρι που μόλις κάθισες;

      • ΒΡΑΧΟΣ avatar
        ΒΡΑΧΟΣ @ anetos 25/05/2010 10:47:25

        Κύριε επαναστάτη μου, θα σας μαλώσω.
        Δεν πρέπει να πέφτει ένας καλλιτέχνης σας εσάς στο επίπεδο ορισμένων τυχάρπαστων...
        Άφήστε εμάς, τους απλούς στρατιώτες...
        Μία ζωή μέσα στην λάσπη πολεμάμε, για να δούμε λίγο φως.
        Ορισμένοι ξύνονται στην γκλίτσα του τσοπάνη, καιρό τώρα...Θα τίς λάβουν τις απαντήσεις τους, σύντομα.

      • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
        ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ @ anetos 25/05/2010 11:01:04

        Βράχε,ούτε και καλλιτέχνης είμαι.Απέναντι στην Τέχνη,με δέος στέκομαι.Μην μου στερείς,παρακαλώ σε βράχε,την χαρά του απλού μαχητή,γιατί σ'αυτήν είμαι μαθημένος.Αλλά τον περονόσπορο,τον ξερριζώνουμε μόλις φυτρώσει, άμα λάχει να'μ.

      • ΒΡΑΧΟΣ avatar
        ΒΡΑΧΟΣ @ anetos 25/05/2010 11:12:32

        Σωστό, αλλά ορισμένοι δεν πρέπει να λερώνετε τα χέρια σας με μιάσματα.Υπάρχει κίνδυνος μολύνσεως.Ορισμένοι έχουμε εκπαιδευτεί στην αντιμετώπιση μολυσματικών παραγόντων και κατά συνέπεια και στην εξολόθρευσή τους...Χωρίς φαντάρους, αγαπητέ, δεν υπάρχει στρατηγός. Και χωρίς έμπνευση, δεν υπάρχει φαντάρος. Άλλο το πεδίο υμών και άλλο ημών...ΑΝΣΚ, (αντικειμενικός σκοπός για τους αδαείς), χρειαζόμαστε, οι απλοί μαχητές. Αν έρθει η ώρα, θα σας πάρουμε μαζί, για συμπαράσταση...

      • mara avatar
        mara @ anetos 25/05/2010 11:17:14

        anetos.... η υπογραφή σου τα λέει όλα....
        Χαλαρά... μην κουράζεσαι....
        Προς το παρόν έχεις πάρει γερή δόση αναισθητικού απο τον Τσολάκογλου. Είναι δυνατόν να καταλάβεις τα αγγούρια???
        Ωστόσο η επήρεια του αναισθητικού σε λίγο περνάει.....
        Τότε έλα μιά βόλτα από εδώ, να σου πώ ποιά Μara είμαι....

  19. mara avatar
    mara 25/05/2010 09:16:27

    Αυτή είναι η πραγματικότητα. Oπως την περιγράφεις.
    Δεν υπάρχουν πλέον περιθώρια για υποτονική στάση.
    Είναι μονόδρομος για τον Σαμαρά, η σφοδρή μετωπική σύγκρουση σε όλα τα επίπεδα. Κατά την γνώμη μου θα πρέπει να συνδυαστεί με την παρέμβαση Καραμανλή.
    Οι αποκαλύψεις του τέως Πρωθυπουργού είναι παραπάνω από βέβαιο ότι, θα προκαλέσουν. Σε συνδυασμό δε, με αιφνιδιαστική επίθεση Σαμαρά, θα είναι πραγματικός σεισμός πολλών ρίχτερ που θα ταρακουνήσει για τα καλά την κοινωνία αλλά κυρίως το σύστημα.
    (Τον Καραμανλή τον ξέρουν και τον φοβούνται. Τον Σαμαρά επίσης το ίδιο, με την μόνη διαφορά ότι ο κόσμος δεν τον ξέρει, δεν το έχει δεί ακόμα όπως πραγματικά είναι, γι΄αυτό προσπαθούνε πάση θυσία να τον "μαντρώσουνε").
    Ήρθε επιτέλους η ώρα, το δίδυμο Σαμαράς-Καραμανλής να τους τσακίσει???
    Μακάρι!!! Είναι η τελευταία μας ελπίδα!!!

  20. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 25/05/2010 09:16:55

    Για το δικομματικό πάρτυ νομοθετικών παρεμβάσεων που παρουσίασε ο Ermippos.blogspot έχει κανείς να απαντήσει τίποτα ή θα συνεχίσουμε να τρωγόμαστε μεταξύ μας για έναν ΓΑΠ κι έναν Σαμαρά κύριε Κώστα μας?

    Πηγαίνετε μια βόλτα από εκεί και δείτε την φοβερή δουλειά που έχει κάνει ο άνθρωπος και μετά ας μιλήσουμε για Πασόκ και ΝΔ.

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ greekpoliticalreview 25/05/2010 09:49:38

      Τρέχει κανείς στο νευρολογικό τμήμα του νοσοκομείου επειγόντως, βλέποντας πώς οι Νεοδημοκράτες υπουργοί υπερέβαλλαν σε γαλαντομία τους Πασόκους συναδέλφους και τούμπαλιν. Νά τα τα λεφτά!

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ greekpoliticalreview 26/05/2010 07:03:21

      Tο πάρτυ στις προμήθειες υγείας είναι πασίγνωστο.

      Ομως αξίζει να σημειώσουμε ότι το αναφερόμενο στο ERMIPPOS,

      ΦΕΚ 518/19-4-2005 κοστολόγησης ιατρικών υλικών ΜΕΙΩΣΕ τις τιμές από

      τις μέχρι τότε ισχύουσες κατά 25%.

      Πάλι ψηλά αλλά έκανε μιά δειλή αρχή,που δεν είχε συνέχεια.

      Επιπροσθέτως τώρα η τιμολόγηση βάσει του ανωτέρω ΦΕΚ έχει απορριφθεί

      μετά από καταδίκη μας στην Ε.Ε με βάση τη λογική,ότι σε μια ελεύθερη

      οικονομία οι τιμές διαμορφώνονται με ανοικτές διαγωνιστικές

      διαδικασίες και δεν τιμολογούνται από το Κράτος.

  21. Νίκος avatar
    Νίκος 25/05/2010 09:23:49

    Κε Ροδινε, οπως παντα, η αναλυση σας ειναι εναργης και ακρως κατατοπιστικη.
    Εειδη ομως στην πολιτικη, στη διπλωματια και στις διεθνεις σχεσεις η ηθικη και η συνοδευουσα ηθικολογια ("Ζήτησαν από κανέναν συγγνώμη; Ομολόγησαν ότι έκαναν λάθος; Πάντα μικροί και μικρόψυχοι!") ειναι, κατα την αποψη μου, ανευ ουσιας και αντικτυπου, ειμαι της γνωμης οτι εμφαση θα επρεπε να δινεται στο διδυμο δεδομενων/γεγονοτων που συναρθροιζουν την πραγματικοτητα των ΠΡΑΞΕΩΝ του Κου Παπανδρεου και της κυβερνησης του.

  22. Orestios avatar
    Orestios 25/05/2010 09:37:20

    Συμφωνώ. Ο πολιτικός προϊστάμενος έχει τεράστια ευθύνη. Οφείλουμε να καταδείξουμε την ολιγωρία(?) του.
    Οφείλουμε να εντοπίσουμε την εξαπάτηση δείχνοντάς την με το δάκτυλο.

  23. Orestios avatar
    Orestios 25/05/2010 09:37:38

    Βρόγχος

    • ΒΡΑΧΟΣ avatar
      ΒΡΑΧΟΣ @ Orestios 25/05/2010 10:20:50

      Στον λαιμό μας, όμως...

    • Orestios avatar
      Orestios @ Orestios 25/05/2010 10:32:06

      Μην είσαι τόσο σίγουρος

    • ΒΡΑΧΟΣ avatar
      ΒΡΑΧΟΣ @ Orestios 25/05/2010 10:42:10

      Αποπειράται ο "μικρός"...

    • Orestios avatar
      Orestios @ Orestios 25/05/2010 10:44:38

      ????

    • ΒΡΑΧΟΣ avatar
      ΒΡΑΧΟΣ @ Orestios 25/05/2010 11:16:13

      Εννοώ αποπειράται να μας τον περάσει στον λαιμό, τα αγλάϊσμα του σογιού του, το ΓΑΠ, ντε...
      Δεν θα του κάτσουμε. Άστον να προσπαθεί...

    • Orestios avatar
      Orestios @ Orestios 25/05/2010 11:41:20

      Πολλοί προσπάθησαν στο παρελθόν.

  24. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 25/05/2010 09:40:27

    Nίκο,
    ποτέ μην υποτιμάς τη δύναμη της ηθικής, ακόμα και στην πολιτική!
    Η πτώση του Καραμανλή άρχισε όταν απώλεσε το ηθικό πλεονέκτημα που είχε έναντι των αντιπάλων του.

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ Κώστας Ροδινός 25/05/2010 17:47:40

      Γι'αυτό μιλάμε όσοι...αιρετικοί.
      Γι'αυτή τη ρημάδα την Αστική Ηθική είμασταν κάποτε υπερήφανοι.
      Αυτή ήταν το "γκεσέμι"που μας σκότωσαν και πρέπει ν'αποδείξουμε πως αναζητούμε τους δολοφόνους του.

  25. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 25/05/2010 09:41:58

    Ορέστη,
    Ε,όχι και ....ολιγωρία για ένα τέτοιο θέμα...

  26. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 25/05/2010 09:42:38

    Άχ αυτός ο Ομέρ Πριόνης! Τα στοιχεία του Ermippos.blogspot φοβερά και τεκμηριωμένα, έσκασε εν τω μεταξύ και το "beggars banquet" στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης! Με τις υγείες μας.

    • greekpoliticalreview avatar
      greekpoliticalreview @ Sic transit gloria mundi 25/05/2010 09:57:15

      Πάρτυ δικομματικό με τις ευλογίες (δλδ την μη αντίδραση) και των υπολοίπων "κοινοβουλευτικών δημοκρατικών" δυνάμεων που τρέχουν για το καλό του λαού !!

      Δεν είμαι νομικός αλλά αναρωτιέμαι ο κακομοίρης τεχνοκράτης με μια μηνυσούλα από κάποιον ρηγμένο ανταγωνιστή δεν είναι όλοι τους για Κορυδαλό ?

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ Sic transit gloria mundi 25/05/2010 10:05:56

      Πράσινοι, μπλέ και λοιπές δυνάμεις πίστευαν κάποτε (φοβάμαι εξακολουθούν μερικοί), ότι δεν υπάρχει πρόβλημα, θα καλυφθούν ΚΑΠΟΤΕ τα σπαταλημένα, αφού έχουμε ανάπτυξη και το ...ΑΕΠ ανεβαίνει! ¨Ηλθε η πραγματικότητα και τους (μας) προσγείωσε.

  27. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 25/05/2010 09:51:30

    Ματα-ξανα παρακαλώ σας όλους και ειδικά εσένα Κώστα ,

    να πάτε να διαβάσετε τα 4 ποστς του Ermippos.blogsopt για τις νομοθετικές παρεμβάσεις Πασοκ-ΝΔ στο τομέα των υπερκοστολογήσεων ιατρικών προμηθειών.

    Αυτά τα τρωκτικά πως καταπολεμούνται κύριε Ροδινέ ? Περιμένω απάντηση.

    Μέρος 1ο
    h**p://ermippos.blogspot.com/2010/05/blog-post_17.html
    Μέρος 2ο
    h**p://ermippos.blogspot.com/2010/05/2.html
    Μέρος 3ο
    h**p://ermippos.blogspot.com/2010/05/3.html
    Μέρος 4ο
    h**p://ermippos.blogspot.com/2010/05/blog-post_24.html

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ greekpoliticalreview 25/05/2010 10:36:57

      Αγαπητέ φίλε,
      Τυχαίνει να το γνωρίζω το θέμα από παλιά.
      Οσο και αν ακούγεται παράξενο, η λύση είναι πάρα μα πάρα πολύ απλή.
      Βούληση υπάρχει;
      Η απάντησή μου είναι πώς όχι!
      Χρειάζεσαι ένα νομικό, ένα λογιστή και ένα κοστολόγο με guts και ΧΩΡΙΣ ΕΞΑΡΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ.
      Nα δεις τι θα βγάλει ο έλεγχος!
      Αμφιβάλλω, αν θα τ' αντέξουν!
      Αυτά που λέγονται και γράφονται είναι πταίσματα!
      Για τα σοβαρά δεν μιλάει κανείς.
      Και προφανώς το πάρτυ είναι διαπαραταξιακό.

      • greekpoliticalreview avatar
        greekpoliticalreview @ Κώστας Ροδινός 25/05/2010 10:48:42

        Για μισό βρε Κώστα , εδώ μιλάμε για ΌΛΗ τη ΝΔ και ΌΛΟ το Πασόκ εν γνώση στο θέμα αυτό.

        Όχι απλά ένας υφυπουργάκος που έβγαλε την τάδε απόφαση στα κρυφά.

        ΌΛΟΙ οι υπουργοί και οι υφυπουργοί Ανάπτυξης,Υγείας,Οικονομικών εν γνώση !!!

        Τι βούληση και κουραφέξαλα ?
        Τι λύσεις και βλακείες ?

        Εδώ σου λέει ο Ερμίππος πως ΌΛΟΙ (από πρωθυπουργούς μέχρι υπουργούς) προσπαθούσαν με νύχια και με δόντια να περάσουν αποφάσεις κατά του κοινού συμφέροντος

        κι εσύ μας λες να στηρίξουμε τους ίδιους απατεώνες...

        Μόνο αν γίνει 100% ανανέωση ή καινούργιο κόμμα θα έχει κάποιος το δικαίωμα να μου ζητήσει στήριξη (εκτός της Ντόρας βέβαια λολ) ,

        και όσοι από εσάς συνεχίζετε να στηρίζετε τέτοια απολιφάδια ζημιώνετε εμάς τους υπολοίπους συμπολίτες σας.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 25/05/2010 11:05:53

        Kύτταξε,
        απεχθάνομαι τις γενικεύσεις!
        Δεν είναι όλοι το ίδιο.
        Από το συγκεκριμένο υπουργείο πέρασαν συγκεκριμένοι άνθρωποι.
        Τα συμφέροντα είναι γνωστά.
        Οπως και το παιχνίδι.
        Μάλιστα μερικές φορές τα πράγματα γίνονται εντελώς απροκάλυπτα (επειδή στην Ελλάδα κυριαρχεί η αίσθηση της ατιμωρησίας).
        Επιμένω, επειδή γνωρίζω το χώρο ότι όλα μπορούν να έρθουν στο φώς.
        Τέλος, επειδή δ' μου αρέσουν ούτε οι αφορισμοί, εγώ δεν κάλεσα κανέναν να στηρίξει απατεώνες. Ομως, επειδή υπάρχουν μερικοί απατεώνες στην πολιτική, όπως και σε όλους τους χώρους, δε θα ισοπεδώσουμε το πολιτικό μας σύστημα.

      • greekpoliticalreview avatar
        greekpoliticalreview @ Κώστας Ροδινός 25/05/2010 11:17:53

        Α μάλιστα ,

        δλδ οι υπουργοί Οικονομικών,Ανάπτυξης,Υγείας οι οποίοι τοποθετούνταν από τον εκάστοτε πρωθυπουργό και άλλαζαν ανά περιόδους με άλλα πρώτης γραμμής πρόσωπα έγιναν "ένα υπουργείο" !!

        Και φυσικά όποιος υποστηρίζει πως αφού τα τρια μεγαλύτερα υπουργεία ήταν μέσα στην απάτη και αφού από εκεί πέρασαν τουλάχιστον 2 διαφορετικοί υπουργοί και τουλάχιστον 2 υφυπουργοί κάθε κυβέρνησης γενικεύουμε και ισοπεδώνουμε !!

        Σεβαστέ μου κύριε Ροδινέ , βλέπεις τι κάνει η οπαδοποίηση της πολιτικής ?

        Μόλις μου μίλησες σαν τον Χατζηνικολάου που δεν ξέρει τι να πει επί συγκεκριμένων και πετάει μια κορώνα περί γενίκευσης για να καθαρίσει.

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ Κώστας Ροδινός 25/05/2010 15:30:27

        Αυτό που προσπαθεί να πει ο Κώστας είναι ότι δεν μπορείς να ποινικοποιείς ελφρά την καρδία το σύνολο του πολιτικού προσωπικού που εμπλέκεται υπηρεσιακά. Ειδικά για τον Κακλαμάνη γνωρίζω από άτομο πέρας πάσης υποψίας, ακαδημαικός με guts από 'δω ίσα με το Μαιάμι, άριστος γνώστης των logistics, ότι πήγε να κάνει δουλειά, άλλα έφυγε άρον άρον για το Δημαρχείο τελικά.

        Και για να είμαστε και λίγο καχύποπτοι, κι ας μας αποκαλούν κομματικοποιημένους, ο εν λόγω μπλόγκερ τα παρουσιάζει και λίγο όπως τον συμφέρει, ξαρμυρίζουμε λίγο εδώ, ρίχνουμε λίγο παραπάνω πιπέρι εκεί...

      • l
        l' ami du peuple @ Κώστας Ροδινός 26/05/2010 07:56:18

        και λιγα λεει ο ερμιππος κυριοι, η πραγματικοτητα ειναι ακομη χειροτερη.
        τα περι γενικευσεων ειναι κουραφεξαλα, ουδεις αθωος του αιματος περασε απο αυτες τις θεσεις.

        το θεμα ειναι παρα πολυ απλο, εαν επιθυμει κανεις να το ψαξει και ειναι ακριβως το ιδιο που οδηγησε τον κραξι να πεθαινει στην αλγερια, τον ντεμικελις στη ψειρου και 5-6 αλλους στο δρομο του ζαχο αλλα χωρις τη δικη του τυχη.

  28. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 25/05/2010 09:57:28

    Τα πράγματα είναι απλά και έχουν προηγηθεί αναφορές. Η τακτική του Μαπαντρέα και της ξένης ακρίδας είναι η διαπίστωση, ότι η καλύτερη άμυνα είναι η επίθεση, πιστεύοντας ότι έχουν να κάνουν μόνο με κρετίνους όσο αφορά τους Έλληνες.
    Πρακτική τους το "Φωνάζει ο κλέφτης".
    Από παλαιότερα έχω γράψει, ότι θα επιχειρήσουν να ποινικοποιήσουν τον Κώστα Καραμανλή, κατ' εντολή των ανθελληνικών κυκλωμάτων, επειδή αυτός επέφερε σημαντικά κτυπήματα εις βάρος της νέας τάξης.
    Η απάντηση είναι βασικά μία:
    Καταγγελία και διεξαγωγή δίκης των Παπανδρέου, Πάγκαλου και Παπακωνσταντίνου επί εσχάτει προδοσία.
    Εάν ο λαός είναι ραγιάς, ας συνοδοπορήσει με τους δυνάστες του.
    Εάν έχει αξιοπρέπεια ας αγωνιστεί.
    Επειδή το υπάρχον σύστημα δικαιοσύνης είναι δοτό και δεν λειτουργεί, εκατομμύρια λαού, εφόσον το αποφασίσουν, δικαιούνται να στήσουν λαϊκό δικαστήριο για την διεξαγωγή δίκης έμπροσθεν της Βουλής στην πλατεία Συντάγματος για την προσαγωγή και εκδίκαση των ως άνω τριών προσώπων.
    Δια τα οργανωτικά τηλεφωνήσετε:
    ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΚΛΑΔΑΣ
    0049-30-94885724

    • Μποτίλια στο πέλαγος avatar
      Μποτίλια στο πέλαγος @ Μποτίλια στο πέλαγος 25/05/2010 16:37:00

      Ευχαριστώ από καρδιάς τους φίλους και τους συναγωνιστές για τα τηλεφωνήματά τους.
      Ζητώ συγγνώμη από αυτούς που μεταξύ 13.00 και 15.00 η ώρα δεν μπόρεσαν να βγάλουν γραμμή, διότι το τηλέφωνο ήταν συνεχώς κατειλημμένο.
      Όσους αναγκάστηκαν να αφήσουν μηνύματα στον τηλεφωνικό απαντητή μεταξύ 15.00 και 18.00, λόγω επαγγελματικής απουσίας μου, ευχαριστώ εξ ίσου. Η φίλη που δεν άφησε τηλεφωνικό αριθμό για να δηλωθώ εγώ, μπορεί να προσπαθήσει ξανά, ότι ώρα επιθυμεί.

  29. Aggelos avatar
    Aggelos 25/05/2010 09:59:15

    "Καραμανλής αύξησε το χρέος κατά 100 δις ευρώ! "
    ως πσοστο του Αεπ μετριεται το χρεος..διεθνωε..μην το ξεχναμε..

    ας βγαλει η ΝΔ τα βρωμικα του Γαπ εδω και 25 χρονια ως μεγαλουπουργος..τοσες βρωμοσυμβασεις υπεγραψε..

  30. Ιάσων Κιανός avatar
    Ιάσων Κιανός 25/05/2010 10:07:35

    Κύριε Ροδινέ,

    δεν σας φαίνεται ότι είναι τουλάχιστον παράξενο, αν όχι τίποτε άλλο, το να θέτει ομάδα 10 βουλευτών του ΠΑΣΟΚ στη Βουλή το θέμα με το παιχνίδι των κερδοσκόπων και τους συνεργάτες τους και μέσα στην Τράπεζα της Ελλάδας αλλά και πάνω από τον Προβόπουλο (Παπακωνσταντίνου, Γιωργάκης) δηλαδή το σημείο 4 του άρθρου σας, αντί να το έχει θέσει πρώτη και έντονα κάνοντάς το σημαία της πολιτικής της η ΝΔ;

    Γιατί αυτή η σιωπή της ΝΔ στο σκάνδαλο αυτό (εθνική προδοσία το χαρακτηρίζουν όλοι) στο οποίο βασίστηκε όλο το παιχνίδι των κερδοσκόπων εις βάρος της χώρας μας, και για το οποίο φέρει την πλήρη ευθύνη το ΠΑΣΟΚ, αφού αυτό άρχισε από την επόμενη μέρα της ανάληψης της εξουσίας από τον Γιωργάκη;

    Γιατί το αποσιώπησε ή έστω το κράτησε τόσο χαμηλά η ΝΔ;

    Πως είναι δυνατόν η Βάσω Παπανδρέου να το αναδικνύει και η ΝΔ να κάνει πως δεν το βλέπει;

    Σας φαίνονται φυσιολογικά όλα αυτά;;;;

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Ιάσων Κιανός 25/05/2010 10:15:42

      Aγαπητέ Ιάσονα,
      Κατ' αρχήν η κα. Παπανδρέου με την ομάδα της "σηκώνει" το θέμα για ευνόητους εσωκομματικούς λόγους. Μπορεί και από υστεροβουλία. Θα δείξει.
      Για την αδράνεια και τη μακαριότητα της Ν.Δ. στο θέμα αυτό, σηκώνω ψηλά τα χέρια.
      Μάλλον είναι αντικείμενος άλλης επιστήμης απ' αυτές που έχω σπουδάσει εγώ.
      Δεν τον κατάλαβαν; Το υποτίμησαν; Ξεχάστηκαν; Αδιαφόρησαν επειδή ο Προβόπουλος ήταν άνθρωπος του Σιουφλιά και διορίστηκε από τη Ν.Δ.;
      Ειλικρινά δεν ξέρω.
      Εκείνο που φωνάζω εδώ και καιρό, αυτό οτι αυτό είναι τεράστιο θέμα και χρειάζονται πειστικές αποδείξεις.
      Η Τράπεζα της Ελλάδος έχει τα στοιχεία.Θέλω να πιστεύω ότι τα καταθέσει.

      • greekpoliticalreview avatar
        greekpoliticalreview @ Κώστας Ροδινός 25/05/2010 10:36:17

        Δηλαδή αν καταλαβαίνω σωστά την μη δυναμική αντίδραση της ΝΔ την δικαιολογείς με :

        1) Δεν κατάλαβαν ακόμα τι παίζει.
        2) Υποτίμησαν (κατάλαβαν μεν αλλά όχι το όλον...λολ)
        3) Ξεχάστηκαν (χειρότερο του δεν κατάλαβαν...έστω και εν μέρη)
        4) Αδιαφόρησαν για να καλύψουν επιλογές συναδέλφου (Σουφλιάς?) εν αποστρατία.

        Αυτό είναι το νέο ήθος που μας προτέπετε να στηρίξουμε?

        Και άντε πες πως τα δέχομαι αυτά ως δικαιολογίες και συνεχίζω να στηρίζω Σαμαρά.

        Για τα νομοθετικά έργα του Πασόκ και εν συνέχεια της ΝΔ στις νοσοκομειακές προμήθειες πάλι δεν κατάλαβαν ? πάλι ξεχάστηκαν ? πάλι υποτίμησαν ?

        Έλεος !! Είμαστε πολίτες όχι οπαδοί κομμάτων.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 25/05/2010 11:15:46

        Δεν τη δικαιολογώ!
        Αν κατάλαβες, το ύφος μου!

      • greekpoliticalreview avatar
        greekpoliticalreview @ Κώστας Ροδινός 25/05/2010 11:20:46

        Και βέβαια δικαιολογείς , από τη στιγμή που ακόμα και μετά την αποδεδειγμένη ανεπάρκεια που έχουμε κοινώς εντοπίσει συνεχίζεις να στηρίζεις.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Κώστας Ροδινός 25/05/2010 11:40:26

        Για το Τ + 10 : Η χλιαρη αντιδραση οφειλεται κατα τη γνωμη μου σε αγνοια των δεδομενων και σε φοβο μηπως κανουν γκαφα.
        Το ζητημα ειναι και τεχνικο (ΕΚΤ και Τραπεζα Ελλαδος παιζουν και υπαρχει δισταγμος).
        Για τα νοσοκομειακα : Δεν υπαρχει δικαιολογια παρα μονον οι πιεσεις των εισαγωγεων.Οι πιεσεις δεν ειναι αναγκη να ειναι δωροδοκιες αλλα και πολιτικες -αν δεν μου δωσεις καλη τιμη δε βγαινω,κλεινω παραρτηματα της εταιριας και εχεις ανεργους.
        Χρειαζεται μεγαλο πολιτικο θαρρος για να πεις οτι θα δεχθω την αυξηση της ανεργιας και την επιθεση μεσω εφημεριδων των συμφεροντων για να διαφυλαξω το δημοσιο χρημα.Ειναι το ασθενες σημειο του συστηματος,παντα τεινει προς την αυξηση των εξοδων.
        Τωρα γιατι μετα απο ολα αυτα και αλλα παρομοια παραμενω στη ΝΔ;γιατι δεν εχω κατι αλλο να κανω.Ο "σοσιαλισμος" ειναι εξοδα εις το επακρον.Aπο τη ΝΔ ελπιζω να αλλαξει,απο τους αλλους δεν ελπιζω τιποτα.Φυσικα αλλοι πολλοι δεν το συμμεριζονται αυτο.

      • greekpoliticalreview avatar
        greekpoliticalreview @ Κώστας Ροδινός 25/05/2010 11:53:10

        Είναι μια κάποια απάντηση αγαπητέ ψυχραιμία ,

        προσωπικά συμφωνώ 100% όσων αφορά τις..μη ελπίδες σου για το Πασόκ αλλά διαφωνώ 100% όσων αφορά τις ελπίδες σου για τη ΝΔ.

        Αν προσέξεις τα ίδια πρόσωπα το τρέχουν το μαγαζί , ταμπέλα έχει αλλάξει απλά και όλα δείχνουν ότι η ανακαίνιση αν δεν είναι ριζική θα συνεχίσουν να το τρέχουν τα ίδια πρόσωπα.

        Πρέπει να καταλάβετε όμως κάτι πολύ σημαντικό :

        Όσοι δεν είμαστε σαν κι εσάς που ελπίζετε σε θαύματα ζούμε τον εφιάλτη στο δρόμο με τις λεύκες.Κάθε μέρα κι από ένα εγκεφαλικό.

        Πως να μην εκνευριστείς λοιπόν βλέποντας την μισή Ελλάδα να υπερασπίζεται τους μεγαλοαπατεώνες του Πασόκ και την άλλη μισή να υπερασπίζεται τους μικροαπατεώνες της ΝΔ λες και μιλάμε για το ντέρμπυ της Κυριακής?

    • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
      ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ @ Ιάσων Κιανός 25/05/2010 10:29:26

      Θαρρώ, πως κάτι είπε γι'αυτό ο κ. Σταικούρας.Αλλά δεν θυμάμαι να διάβασα κάτι περισσότερο.

      • Orestios avatar
        Orestios @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 25/05/2010 10:38:58

        Το "κάτι είπε", κάπως, κάποτε, δεν σημαίνει τίποτα.
        Καμιά επερώτηση στην Βουλή ίσως? Επιπλέον αυτής της Βάσως.

      • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
        ΣΟΝ ΠΕΝ @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 25/05/2010 18:56:00

        Για το Τ+10 έγινε μια επίκαιρη ερώτηση από Σταικούρα χωρίς καμιά πλην ένοχη σιωπή από τα ΜΜΕ.
        Μετά το ηχηρό πρωτοσέλιδο του Ελεύθερου Τύπου ουδέν.
        Πριν όμως από δέκα ημέρες σε συνέντευξή του στη "Free Sanday"o καθηγητής και πρώην πρόεδρος του ΙΣΤΑΜΕ Ν.Κοτζιάς μίλησε για σκάνδαλο ολκής που κάποιοι πλούτισαν εκφράζοντας την ελπίδα να μην είναι πολιτικοί.
        Τότε ενεργποιήθηκε η ομάδα των 10 του ΠΑΣΟΚ αντιλαμβανόμενοι ότι το θέμα ξέφυγε αφού βρέθηκε στα χέρια της εσωκομματικής αντιπολίτευσης μιας και η καθαυτό αντιπολίτευση καθεύδει.
        Θα βγει λοιπόν ένα πόρισμα σούπα και θα λέει το ΠΑΣΟΚ ότι το διερεύνησε.
        Ισως σταθεί αφορμή να διώξουν και τον Προβό ως υπεύθυνο για να ησυχάσουν τα στεκέχη τους που βάλλουν εναντίον του.

        Υ.Γ Αλήθεια για την υπόθεση των διορισμών ΤΖΑΚΡΗ αρκεί η έρευνα από κυβερνητική επιτροπή?
        Ο Εισαγγελέας τί κάνει?

  31. pikras avatar
    pikras 25/05/2010 10:26:57

    Να αξιοποιηθεί το διαδίκτυο!
    Άμεσα να δώσει συνέντευξη ο Σαμαράς στο antinews!
    Τα “κλασσικά” ΜΜΕ… έχουν φάει τα ψωμιά τους!

    • Orestios avatar
      Orestios @ pikras 25/05/2010 10:36:37

      Δεν είναι άσχημη ιδέα

  32. grou avatar
    grou 25/05/2010 11:09:16

    Συγχαρητήρια στον κ. Ροδινό για την λεπρομερή ανάλυση της υφιστάμενης κατάστασης (απέλπιδας), καθώς και στον Σπάρτακο για την αποκρυστάλωση της πραγματικότητας μέσω της ποίησης...
    Αλλοίμονο, πως μπορέσατε κύριοι της κυβέρνησης να υφαρπάξετε την ψήφο των Ελλήνων (ευτυχώς δεν παρασυρθήκαμε...) καθώς και το δικαίωμα στο όνειρο;

    Αιδώς Αργείοι...

  33. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 25/05/2010 13:13:44

    Ο αδυναμος κρικος ειναι οτι ειναι ΠΑΣΟΚ inside.

    Το κειμενο ειναι εκπληκτικο θα το κρατησω και με την αδεια σας θα το στειλω παντου.

    ΠΠ

  34. Moriarty avatar
    Moriarty 25/05/2010 13:22:20

    Κύριε Ροδινέ, φαίνεται ότι δεν έχετε αντιληφθεί την κατάσταση στην οποία βρίσκεται η Ελλάς. Ας κάνουμε την υπόθεση εργασίας ότι η ΝΔ θέλει και μπορεί να αναλάβει μια εμπρηστική αντιπολίτευση, φορτίζοντας το πολιτικό κλίμα και συνεπικουρώντας στις δυναμικές κινητοποιήσεις του ΠΑΜΕ. Άραγε το κλίμα αυτό θα ενθαρρύνει τους δανειστές της Ελλάδος, τους οποίους εκλιπαρούμε να μας δώσουν χρήματα και πιστώσεις για να μην χρεωκοπήσουμε; Κι αν υποθέσουμε ότι η δυναμική αντιπολίτευση έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα και ότι η κυβέρνηση του ΓΑΠ με την άνετη κοινοβουλευτική πλειοψηφία καταρρέει - πράγμα απίθανο αλλά όχι εξωπραγματικό στις ανώμαλες ημέρες που ζούμε. Είναι η ΝΔ έτοιμη να κυβερνήσει; Με ποιά στελέχη και με ποιό πρόγραμμα; Μήπως με τα στελέχη που αντί να επανιδρύσουν το κράτος και τη διοίκηση, συνέχισαν τις πρακτικές της ρεμούλας και του κομματισμού, για τις οποίες μαθαίνουμε και από δημοσιεύματα στο υποκείμενο ιστολόγιο; Ή μήπως με τους υπουργικούς φωστήρες που, ως άλλοι πρωταγωνιστές ποιήματος του Καβάφη, εξηφανίσθησαν την επομένη των εκλογών και τηρούν αιδήμονα σιγή;

    Επιτέλους, ας μην παριστάνουμε τους ανήξερους. Όποιος ανατρέξει στην ιστορία της συγχρόνου Ελλάδος (και οι πολιτικοί, πολιτευόμενοι, δημοσιογράφοι, δημοσιογραφούντες και πολιτικολογούντες έχουν ευθύνη μιας αναδρομής), θα δει το ίδιο (χαμηλό) επίπεδο κομματικών αντιπαραθέσεων και κατά την πτώχευση επί Τρικούπη, τις ίδιες αβελτηρίες, την ίδια παρασιώπηση της πραγματικότητας και αποφυγής ευθυνών, το ίδιο επίπεδο ανευθυνότητας - κυβερνητικής και αντιπολιτευτικής, όπως και τις συνέπειες της. Κι αν ανατρέξουμε σε πιο πρόσφατους χρόνους, στην έκθεση Βαρβαρέσσου για την κατάσταστη της Ελληνικής οικονομίας μεταπολεμικά π.χ., θα διαπιστώσουμε τα ίδια προβλήματα με σήμερα, τους ίδιους κινδύνους, όσο και τις ίδιες (γνωστές) λύσεις τις οποίες θα έπρεπε να εφαρμόσουν αλλά δεν έλαβαν ούτε η κυβέρνηση Καραμανλή, ούτε οι προκάτοχοί της.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Moriarty 25/05/2010 13:40:09

      Δηλαδή, αν κατάλαβα καλά τη λογική σας, και παρακαλώ διορθώστε με άν κάνω λάθος, για το ...καλό των δανειστών μας, πρέπει να σκύψουμε το κεφάλι και να υπομένουμε τον κ. Παπανδρέου να ολοκληρώσει το ...θεάρεστο έργο του!

      Αγαπητέ μου, το είπα και σ' ένα άλλο φίλο,εγώ δεν πρόκειται να ενδώσω στον πειρασμό της ισοπεδωτικής άρνησης. Οτι δηλαδή είναι όλοι είναι ίδιοι και δεν υπάρχουν ικανοί και τα σχετικά. Αυτή η λογική είναι συντηρητική και βολεύει τους εκάστοτε κρατούντες. Είναι ανασταλτικός παράγοντας στην εξέλιξη της κοινωνίας.
      Ο ρόλος ενός κόμματος αντιπολίτευσης είναι να ψέγει την κυβέρνηση και να προτείνει λύσεις.
      Προσωπικά πιστεύω οτι με την ανεπάρκεια και την ανικανότητα της σημερινής κυβέρνησης, κάθε άλλη θα τα κατάφερνε καλύτερα.
      Αρνούμαι να δεχτώ οτι ένα μεγάλο κόμμα όπως η Ν.Δ. αδυνατεί να βρεί μερικές εκατοντάδες ανθρώπους να διαχειριστούν αποτελεσματικά τα πράγματα της χώρας.
      Και επειδή απέτυχαν μερικοί, αυτό δε σημαίνει ότι θα αποτυγχάνουν όλοι.Και επαναλαμβάνω δεν είναι όλοι ίδιοι.

      • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
        ΣΟΝ ΠΕΝ @ Κώστας Ροδινός 25/05/2010 17:57:47

        Οι μερικές εκατοντάδες είναι το μέγα πρόβλημα
        Τους έχουμε?

      • moriarty avatar
        moriarty @ Κώστας Ροδινός 25/05/2010 19:54:03

        Πράγματι, ο ρόλος της αντιπολιτεύσεως είναι αυτός που λέτε, σε καιρούς ομαλότητος όμως.. Όταν η χώρα μας βρίσκεται στο χείλος της αβύσσου (όπως είπε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας), ο ρόλος της αντιπολιτεύσεως διαφοροποιείται και πρέπει να συμβάλλει στην ενδυνάμωση της εθνικής ομοψυχίας και στην καταλαγή των κομματικών παθών, και σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει να ρέπει στις κατευθύνσεις που προτείνατε. Κι αυτό δεν αφορά το "καλό των δανειστών μας" (που, ούτως ή άλλως, έχουν εξαφανισθεί) αλλά στο αν οι εταίροι μας και το ΔΝΤ θα συνεχίσουν να μας δανείζουν ώστε να μην χρεωκοπήσουμε με συνέπειες που φαίνεται ότι δεν έχουμε αντιληφθεί.

        Αναφορικά με το στελεχιακό δυναμικό της ΝΔ: δεν είναι ζήτημα "μερικών εκατοντάδων ανθρώπων".. Αν ήταν τόσο απλό το θέμα, θα το είχε λύσει με επιτυχία ο απελθών πρωθυπουργός, ο οποίος διεπίστωσε στις αρχές της θητείας του ότι το τιμόνι που κρατούσε στα χέρια του δεν επικοινωνούσε ούτε με τις ρόδες ούτε με τη μηχανή και ότι κατά κανόνα οι έντιμοι, ικανοί και επιτυχημένοι επαγγελματίες αποφεύγουν τις δημόσιες θέσεις όπως ο διάολος το λιβάνι, για προφανείς λόγους.

        Αν υπήρχε, έστω, αυτό το στελεχιακό δυναμικό, θα είχαμε δει και ακούσει από τη ΝΔ ρηξικέλευθες και ολοκληρωμένες προτάσεις για θεσμικές και άλλες τομές που θα επέφεραν τις αναγκαίες ριζοσπαστικές αλλαγές στο πολιτικό σύστημα, στη δημόσια διοίκηση, στη δικαιοσύνη και στην οικονομία. Αν η ΝΔ ήταν έτοιμη να προβάλλει ένα σχέδιο Εθνικής Ανασυγκροτήσεως, θα ήταν δύσκολο για τα ακκιζόμενα σαπρόφυτα των διαπλεκομένων ΜΜΕ να αντιπαραβάλλουν σε αυτό τις μικροπολιτικές ανοησίες τους.

        Προς το παρόν, όμως, βλέπουμε τον κο Σαμαρά μόνο με το στενό επιτελείο του να προσπαθεί να αρθρώσει και να επικοινωνήσει πολιτικό λόγο υψηλού επιπέδου και να στείλει κάποια μηνύματα που χάνονται μέσα στη βοή των κορυβαντιώντων ΜΜΕ. Είναι φυσικά πολύ νωρίς για να απαιτήσουμε διαφορετικό λόγο από τη ΝΔ - εξάλλου ο κος Σαμαράς οφείλει να λειτουργήσει στο δεδομένο πλαίσιο της συγκεκριμένης ΚΟ και μιας σκουριασμένης κομματικής νομενκλατούρας. Δυστυχώς όμως, ο χρόνος λειτουργεί εις βάρος του, και εις βάρος της χώρας.

      • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
        ΣΟΝ ΠΕΝ @ Κώστας Ροδινός 25/05/2010 21:46:51

        .....και να μας εμπιστευθεί?

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 26/05/2010 09:44:29

        Moriarty,
        Δεν νομίζω ότι διαφωνούμε επί της ουσίας.
        Να προσθέσω και κάτι που το έχω πεί παλαιότερα.
        Οσο και αν ακουστεί παράτερο αυτή τη στιγμή, δεν πιστεύω ότι η χώρα μας βρίσκεται στο "χείλος της αβύσσου".
        Το δημοσιονομικό πρόβλημα είναι οξύ, αλλά διαχειρίσιμό από μια σοβαρή κυβέρνηση που έχει αίσθηση εθνικής αποστολής.
        Καλλιεργούν σκοπίμως αυτήν την,άνευ προηγουμένου,καταστροφολογία για να κρύψουν την ανεπάρκειά τους και οχυρώνονται πίσω από το ΔΝΤ το οποίο δεν ενδιαφέρεται για τη χώρα,αλλά για τους πιστωτές της.
        Τέλος, είμαι απ' αυτούς που φωνάζουν ότι ο Σαμαράς πρέπει να κινηθεί γρήγορα, αλλά καμιά φορά αναρωτιέμαι οτι χρειαζόταν κάποιο χρόνο για να συμμαζέψει το κόμμα καινα δημιουργήσει ένα σοβαρό επιτελείο.

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ Moriarty 25/05/2010 21:45:45

      Κώστα Ροδινέ

      Πότε θα τους δούμε ν'αρχίσει και ο κόσμος να τους μαθαίνει και να μας

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ ΣΟΝ ΠΕΝ 26/05/2010 09:34:41

        ΣΟΝ ΠΕΝ
        Εχεις απόλυτο δίκιο, αλλά αυτή είναι μια διαδικασία που θέλει κάποιο χρόνο.
        Μη ξεχνάς ότι η Ν.Δ. σε επίπεδο στελεχών (άποψη μου είναι) χρειάζεται αλλαγές εκ βάθρων!
        Να ξεκινήσει από την αρχή με νέους, ικανούς και άφθαρτους.

      • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
        ΣΟΝ ΠΕΝ @ ΣΟΝ ΠΕΝ 27/05/2010 08:57:12

        Iσως και εκ...βόθρων.

  35. kiki avatar
    kiki 25/05/2010 13:38:19

    Πέρσι μέσα στο καλοκαίρι χρησιμοποιούσαν υπότιτλους στις ειδήσεις ΦΟΒΟΙ ΓΙΑ ΕΞΑΠΛΩΣΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΓΡΙΠΗΣ και ο κόσμος πανικοβλημένος φοβόταν πως ήρθε το τέλος του .φέτος οι τίτλοι φέρουν τον ίδιο πανικό με μια διαφορά ΦΟΒΟΙ ΓΙΑ ΕΞΑΠΛΩΣΗ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ . Ας σταματήσει επιτέλους αυτή η διασπορά του φόβου στους ανθρώπους για την εξυπηρέτηση των οικονομικών συμφερόντων τους .τους μάθαμε ποια toy

  36. ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ avatar
    ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ 25/05/2010 13:42:21

    Ο κ. Σαμαράς πρέπει να υποστηρίξει τον Καραμανλή γιατί το "σύστημά" του τον εξέλεξε. Η ξεφτίλα του καιροσκοπισμού. Είναι λογικό να θέλει την ισοπαλία για να κρατηθεί όλο το "σύστημα". Αλήθεια αγνοεί ή θέλει να αγνοεί ότι τους πήραμε χαμπάρι.. Είναι τυχαίο που όλοι χάθηκαν από τις πλατείες.... Μην αυτολιβανίζεστε. Γράψτε και καμιά άλλη άποψη.... Και ο Φαήλος να κάνει λίγο κράτει.....

  37. Νίκος Μιαο
    Νίκος Μιαο'υλης 25/05/2010 13:53:15

    Dedalos says
    Κατόπιν εορτής θυμηθήκαμε την αλήθεια του χρέους.
    Η Κυβέρνηση Καραμανλή θα έπρεπε να την είχε ως
    λάβαρο ,αλλά σιωπή γιατί;
    Οι κυβερνώντες αρέσκονται στις εξεταστηκές επιτροπές .
    Μπορούν να κάνουν όσες θέλουν αλλά να μήν μας
    χρεώνουν επιπλέον του μισθού τους 300 ευρώ ημερησίως
    έλεος πια .

    REPKAY

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Νίκος Μιαο'υλης 25/05/2010 13:57:12

      Τα στοιχεία που παραθέτω είναι από τη συζήτηση για τον Προϋπολογισμό που έγινε στη Βουλή τον περασμένο Δεκέμβριο.
      Τα παρουσίασε ο Μανώλης Κεφαλογιάννης.
      Προκάλεσε μάλιστα τον κ. Παπακωνσταντίνου αν τα διαψεύσει, θα παραιτηθεί!

  38. unfair avatar
    unfair 25/05/2010 14:39:37

    Η πολιτική δεν είναι ένα παιχνίδι που κρατά όσο ένας γύρος στα καρουσελ του λούνα παρκ. Δεν είμαι υπέρ θεωριών συνωμωσίας αλλά δεν μπορώ να μην κοιτάω λίγο περισσότερο από τα όρια της Ελλαδίτσας μας.
    Ο όρος γεωπολιτική είναι πλέον ο κατάλληλος για το τι συμβαίνει γύρω μας. Βέβαια, οι περισσότεροι αρχίζουν να το καταλαβαίνουν τώρα, μιας κ οι πληροφορίες που μας βομβαρδίζουν είναι πολλαπλάσιες [χώρια αυτές που ανακαλύπτουμαι μόνοι μας], κ η επεξεργασία των πληροφοριών δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί με "βιαστικές" κινήσεις, αλλά με προτάσεις-λύσεις που να έχουν βάθος χρόνου!!!
    *Μ' ένα [ίσως] αφελές παράδειγμα θα 'λεγα πως η πολιτική είναι ένα σκάκι κ η γεωπολιτική ένα τρισδιάστατο σκάκι*
    Το να επιτεθεί ο κ. Σαμαράς στον κ. Παπανδρέου απλά για να κυβερνήσει αύριο, είναι μια λογική του παρελθόντος. Γιατί από το πρόσφατο παρελθόν είδαμε πως ούτε ο κ. Καραμανλής δεν κατάφερε έχοντας την εξουσία να καταφέρει ένα σωρό προσδοκίες του λαού [αν κ "έπαιξε geopolitics"].
    Όπως έχουν αναφέρει αρκετοί σ' αυτό το αξιόλογο χώρο [antinews] χρειάζεται συμμετοχή των πολλών, κ ο μόνος χώρος είναι το διαδίκτυο!

    ΥΓ. Η εκκλησία ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ;

  39. ο νοών...νοείτω avatar
    ο νοών...νοείτω 25/05/2010 15:16:00

    Να γιατί δεν θα αλλάξει τίποτα σε αυτήν την χώρα.
    Ένα πολύ καλό κείμενο, από έναν απλό σχολιαστή, καταμαρτυρεί αλήθειες που η πολιτική στο σύνολό της, ηθελημένα αγνοεί.

    Γεγονός πρώτο:
    Το κείμενο εστιάζει τις δεδομένες εγκληματικές ευθύνες της παρούσας κυβέρνησης, όσον αφορά την διαχείριση κυρίως της τραγικής κατάστασης της οικονομίας που παρέλαβε, και μάλλον ηθελημένα την οδήγησε σε αυτό το σημείο.

    Γεγονός δεύτερο:
    Το κείμενο διανθίζεται και με ακόμα κάποια στοιχεία που αποδεικνύουν όχι μόνον την ανικανότητα της παρούσας κυβέρνησης σε άλλα θέματα, αλλά και την αμετροεπή δημαγωγία της προεκλογικά και μετεκλογικά.

    Γεγονός τρίτο:
    Όπως συμβαίνει τελευταία σε πολλά κείμενα, αντάξια του παρόντος, επικαλείται και λίγο το συναίσθημα των αναγνωστών προς επιπλέον στήριξη του λόγου, απευθυνόμενος στο θυμικό των.

    Γεγονός τέταρτον:
    Επωδός του όλου κειμένου, παραμένει για άλλη μία φορά, η επίκλησης προς τον μόνο διαφαινόμενον «αγνό», ακόμη, πολιτικό της παρούσης κατάστασης, ο οποίος αν και χτυπιέται ύπουλα, η αλήθεια, παραμένει ψύχραιμος, δηλαδή παραμένει άλλος ένας πολιτικός.
    Και επειδή σε αυτό το σημείο, οι ενστάσεις των αναγνωστών ίσως να είναι αρκετές, διευκρινίζω αλλά και ερωτώ τους πιθανούς διαμαρτυρόμενους.
    Έχει ειπωθεί για τον κ Σαμαρά, ότι ακολουθεί τακτική διαχείρισης, ενδυνάμωσης και απόκτησης στέρεας βάσης, ότι θα πετάξει τα βαρίδια μέχρι το συνέδριο, ότι δεν χρωστάει σε κανέναν, και ότι όλοι από εδώ και πέρα θα αξιολογηθούν.
    Άριστα μέχρις εδώ.
    Εν τω μεταξύ, έχει ήδη περάσει το νομοσχέδιο για την υπηκοότητα των αλλοδαπών, έχει ήδη περάσει το νομοσχέδιο της τρόϊκας, οι συνταξιούχοι ψάχνουν ακόμα να δουν πως θα τη βγάζουν από εδώ και πέρα, οι εργαζόμενοι σχεδιάζουν από τώρα το τι θα κάνουν τα ευρώ (;) όταν και εάν συνταξιοδοτηθούν, και έχουν ήδη φύγει από την ζωή τρεις συμπολίτες μας και ένα αγέννητο μωρό.
    Διερωτώμαι λοιπόν, τι άλλο θα μας βρει μέχρις ο κ. Σαμαράς ενδυναμώσει και αποφασίσει να κάνει πράξη όλα αυτά τα πολύ όμορφα και σοφά λόγια που μας λέει εδώ και έξι μήνες;
    Διότι εάν είναι να περιμένουμε να τον προλαβαίνουν κάθε φορά οι εξελίξεις, τότε αγαπητές και αγαπητοί δεν θα υπάρχει παράδειγμα ή και παρομοίωσις για να έχουμε να σχολιάζουμε, όσον αφορά τα μελλούμενα σε σχέση με το παρελθόν.

    Γεγονός πέμπτον:
    Ελάχιστοι σχολιαστές, μετρημένοι στα δάκτυλα του ενός χεριού, επιμένουν να βλέπουν το δάσος και όχι το δέντρο, απαξιώνοντας συλλήβδην τους εκτεθειμένους πολιτικούς, αλλά και αυτούς που αν και δεν εκτέθηκαν έχουν αποσυρθεί στην αναμονή της συνταξιοδότησης ή της πολιτικής επιφοίτησης.
    Μετά το λεφτά υπάρχουν, ακούμε και το καλοί πολιτικοί υπάρχουν.
    Και στις δύο περιπτώσεις αναζητούνται.

    Ένας και μοναδικός σχολιαστής, μία μποτίλια στο πέλαγος της φουρτούνας των υπολοίπων, έχει δείξει, αλλά και επαναδεικνύει μετά από 17 ημέρες, μία πρόταση άμεσης ενέργειας, που χρειάζεται όμως κότσια από απλούς πολίτες, αλλά και συνέργεια από εμβριθείς και λαλίστατους κατά τα άλλα νομικούς, προς διερεύνηση κατ’ αρχάς και στήριξη στην συνέχεια της οιασδήποτε πράξης.

    Αναζητείται η πράξις και η δράσις λοιπόν, διότι από λόγια χορτάσαμε 36 χρόνια τώρα από τους πολιτικούς, και τα τελευταία δύο με τρία και από ευσυνείδητους πολίτες που κατακλύζουν με τον σπουδαίο, τις περισσότερες φορές, γραπτό τους λόγο το διαδίκτυο.
    Μέχρι τότε, ο κάθε ένας έχει το δικαίωμα της περιχαράκωσης γύρω από το κόμμα και τον αρχηγό που ελπίζει ότι θα φέρει την άνοιξη, παρακαλώντας όμως μέσα του, μην τον έβρει ο βαρύς χειμώνας πρωτύτερα και μόνιμα.

    • greekpoliticalreview avatar
      greekpoliticalreview @ ο νοών...νοείτω 25/05/2010 16:13:46

      +1000 από μένα αγαπητέ ν..ν

    • Μποτίλια στο πέλαγος avatar
      Μποτίλια στο πέλαγος @ ο νοών...νοείτω 25/05/2010 16:45:19

      Ευχαριστώ θερμά για την στήριξη. Οι ευαισθησίες των αγνών και θαρραλέων ανθρώπων θα εμπνέουν πάντοτε κάθε είδους προσπάθειες για ουσιαστική αλλαγή.

    • ο νοών...νοείτω avatar
      ο νοών...νοείτω @ ο νοών...νοείτω 25/05/2010 17:50:30

      Να είστε πάντα καλά και οι δύο.
      Εύχομαι, η αλληλεπίδραση της έμπνευσης, και ιδιαίτερα όταν προέρχεται από πολίτες με καθαρή καρδιά και ψυχή έμπλεη με το αείζωον πύρ, να φέρει, αν και έχω συνειδητοποιήσει πλήρως την απαιτούμενη καθυστέρηση, την πολυπόθητη ουσιαστική αλλαγή που ενώ οι περισσότεροι την προσμένουν, λίγοι ακόμη την οραματίζονται.
      Είθε!

    • NAYTHS avatar
      NAYTHS @ ο νοών...νοείτω 26/05/2010 12:53:54

      +10000 κι απο εμένα @νοών...νοείτω.
      Και με εσένα greekpoliticalreview, σχετικά με το ποδοσφαιρικό θέαμα που αντιμετωπίζουμε κάθε μέρα με τις κοκκορομαχίες, ενώ τα σπίτια μας καίγονται, και οι δουλειές μας κλείνουν...

  40. I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ avatar
    I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ 25/05/2010 15:34:40

    Το μέχρι τώρα διαμορφωμένο πολιτικό σκηνικό περιλαμβάνει δύο βασικούς πόλους (αφήνοντας προς το παρόν κατά μέρος την αριστερά): από τη μια μεριά το σύστημα ΓΑΠ (χωρίς όμως όλο το ΠΑΣΟΚ μαζί του) με τη στήριξη Ντόρας - Καρατζαφέρη και διαπλεκόμενων ΜΜΕ και από την άλλη μεριά το δίδυμο Σαμαρά - Καραμανλή. Που θα γείρει η πλάστιγγα; Οριστικά συμπεράσματα θα μπορέσουν να βγουν τους επόμενους μήνες, με πρώτο ορόσημο το συνέδριο της ΝΔ.

    Για να μπορέσει ο Σαμαράς να είναι πειστικός προς την κοινωνία με τις όποιες κινήσεις του, είτε με τις χαμηλού προφίλ που κάνει τώρα, είτε με τολμηρότερες και σκληρότερες, όπως προτείνεται στην ανάρτηση, θα πρέπει πρώτα να καθαρίσει το κόμμα του. Αυτό είναι προϋπόθεση για να μπορέσει να απευθυνθεί ευρύτερα στην κοινωνία, να κάνει την επίθεσή του αποτελεσματικά και να πείσει μέχρι και τους απολιτίκ ακόμα (που όμως νοιώθουν τις συνέπειες των μέτρων) περί των προθέσεών του. Πρέπει να αρχίσουν νωρίς οι εκκαθαρίσεις των "λαδιάρηδων" και των άλλων βαριδιών από τη ΝΔ, έτσι ώστε με καθαρό πρόσωπο να μπορέσει σταδιακά μέχρι το φθινόπωρο (εκτός συγκλονιστικού απροόπτου) να ανεβάσει τους τόνους, να προκαλέσει σφοδρές πολιτικές μάχες, να κάνει ρεσάλτο και να φθάσει μέχρι και την κάθετη ρήξη.

    Κάτω από τέτοιες συνθήκες θα αποκτήσει περισσότερη πολιτική βαρύτητα και η αριστερά (η οποία για την ώρα παίζει ενεργότερο ρόλο στο κοινωνικό πεδίο). Ελάχιστος κοινός παρονομαστής το ΟΧΙ στα μέτρα του ΔΝΤ. Εννοείται ότι μέχρι τότε θα πρέπει να έχει μιλήσει και ο Καραμανλής και θα πρέπει να έχει καταδειχθεί ότι το ΔΝΤ όχι μόνο δεν ήταν αναπόφευκτο, αλλά και ότι επί τούτου και βάσει σχεδίου οδηγηθήκαμε εκεί. Ένα τέτοιο πολιτικό σκηνικό ρήξης, σε συνδυασμό με την κοινωνική δυναμική που αναπτύσσεται, καθώς και τη λαϊκή αγανάκτηση που θα απογειωθεί μετά και τα επόμενα μέτρα, μπορεί να οδηγήσει σε ανατροπές και σαρωτικές πολιτικές εξελίξεις. Και εκεί, όταν τα πράγματα αποκτήσουν μια άγρια ομορφιά, θα κριθούν όλα (και όλοι).

  41. Δ Παπάς avatar
    Δ Παπάς 25/05/2010 17:31:08

    Συγγνώμη, τί συζητάμε εδώ;
    Υφίσταται αντίπαλο δέος για τον Παπανδρέου; Μα και βέβαια όχι! Όποιος πει το αντίθετο, απλά δεν έχει απολύτως καμία σχέση με το Κράτος! Και εξηγούμαι:
    Ανεξαρτήτως του αν ο Σαμαράς είναι, σαν άτομο, καλύτερος ή χειρότερος από τον Παπανδρέου, είναι πιστεύω προφανές και κοινώς αποδεκτό ότι το ΠΑΣΟΚ προετοιμαζόταν επί τόσα χρόνια για να αναλάβει την εξουσία και αποδείχθηκε ότι στην ουσία δεν είχε το σχέδιο που υποσχόταν: ΤΩΡΑ αρχίζει να βρίσκει κάποιο βηματισμό - καλό ή κακό θα δείξει. ΑΛΛΑ η ΝΔ δεν είναι ικανή στην παρούσα φάση να παρουσιάσει ούτε καν αξιοπρεπή αντιπολιτευτικό λόγο, πόσο μάλλον εναλλακτικό σχέδιο!
    Ας αφήσουμε τη θεωρητική συζήτηση και ΟΟΟΟΤΑΝ υπάρξει ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ σχέδιο από τη ΝΔ, τότε θα μπορέσουμε να τα συγκρίνουμε.
    Όσο αφορά το επίπεδο της εφαρμογής του κάθε σχεδίου, ΟΟΟΟΤΑΝ ο Σαμαράς αποδείξει ότι είναι καλύτερος από τον Καραμανλή σχετικά με τα άτομα γύρω του και τους υποψήφιους βουλευτές, τότε θα μπορέσει να πείσει για την ικανότητα εφαρμογής του όποιου σχεδίου του. Οι επιτροπές κρίσης των ικανοτήτων δεν μου λένε τίποτα, ή μάλλον προτιμώ να μη μου λένε τίποτα από το να μου λένε "πιο σοβαροφανής νομιμοποίηση των αρεστών και διατήρηση των μικροκομματικών ισορροπιών". Ας ελπίσουμε ότι θα μας εκπλήξει ευχάριστα. Σε επίπεδο ανθρώπινου δυναμικού, ο σκληρός πυρήνας στελεχών γύρω από τον Παπανδρέου δεν έχει εμφανίσει, έως σήμερα τουλάχιστον, σημάδια διαφθοράς ή εξυπηρέτησης προσωπικών στρατηγικών εις βάρος του δημοσίου συμφέροντος.
    Όσο για τη θεωρητική συζήτηση περί Αβέρωφ, τη σέβομαι πλήρως αλλά νομίζω ότι δεν έχει και πολύ να κάνει με το αν "Ο αδύναμος κρίκος της Κυβέρνησης είναι ο Γ. Παπανδρέου."...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Δ Παπάς 25/05/2010 18:07:44

      Εσείς πως το ορίζετε το "αντίπαλο δέος;"

      • Δ Παπάς avatar
        Δ Παπάς @ Κώστας Ροδινός 26/05/2010 05:01:50

        Μια εναλλακτική πρόταση σε επίπεδο κυβέρνησης με ένα στοιχειώδες έστω πρόγραμμα.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 26/05/2010 09:31:51

        Αγαπητέ κ. Παπά,
        Δεν μπορώ να επαναλαμβάνω τα ίδια και τα ίδια.
        Δε θυμάμαι και εγώ πόσα άρθρα έχω γράψει για το θέμα αυτό.
        Εννοείται ότι δε θα μπορούσα να συμφωνήσω μαζί σας περισσότερο ότι μια εναλλακτική πρόταση εξουσίας με ένα αξιόπιστο πρόγραμμα είναι προϋπόθεση για να κάνει σοβαρή αντιπολίτευση.
        Αλλά με τα θέματα αυτά έχω ασχοληθεί σε άλλα μου άρθρα.

      • Δ Παπάς avatar
        Δ Παπάς @ Κώστας Ροδινός 26/05/2010 12:55:06

        Αγαπητέ κ. Ροδινέ,

        Αν και συμφωνώ πλήρως μαζί σας στη διαπίστωση "Ευθύνη του Σαμαρά, είναι να διαμορφώσει το μέλλον της.", το σχόλιό μου βασίζεται στις θέσεις σας "Ο Σαμαράς να επιζητήσει την κατά μέτωπον αντιπαράθεση", "1. Κατά μέτωπον αντιπαράθεση." και "2. Debate", οι οποίες, λόγω της έλλειψης συγκεκριμένης εναλλακτικής πρότασης εξουσίας με αξιόπιστο πρόγραμμα, δεν προσφέρουν ούτε στη χώρα (δημιουργούν ανούσια ένταση, η οποία ενδυναμώνει πάντοτε την κυβέρνηση ανεξαρτήτως της ποιότητας των θέσεών της) ούτε στη ΝΔ (βραχυπρόθεσμα δίνει τη λανθασμένη εντύπωση επάρκειας και μεσοπρόθεσμα υποθάλπτει την επένδυση στη δημιουργία της εναλλακτικής πρότασης εις όφελος της βραχυπρόθεσμης επικοινωνιακής διαχείρισης).

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 26/05/2010 13:11:08

        Ετσι, όπως το θέτετε έχετε δίκιο, αλλά για αυτά τα θέματα έγραψα παλιότερα.
        Προφανώς και μια αντιπολιτευτική τακτική χωρίς πρόγραμμα δεν έχει νόημα.

  42. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 25/05/2010 18:03:43

    Υπάρχουν πολλοί περισσότεροι...

  43. ΑΙΧΜΗΡΟΣ avatar
    ΑΙΧΜΗΡΟΣ 25/05/2010 18:17:25

    ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΣΤΟ ΑΛΤΕΡ ΤΟ ΡΟΛΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΛΑΒΕΙ Ο ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ,Ο ΤΡΑΓΚΑΣ, Η ΜΑΚΡΗ...
    ΑΡΧΙΛΑΜΟΓΙΑ......

    • man8os avatar
      man8os @ ΑΙΧΜΗΡΟΣ 26/05/2010 13:17:33

      Ο Τραγκας στηριξε Σαμαρα στις εσωκομματικες. Πως ειναι δυνατο να τον υπονομευει?

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ man8os 26/05/2010 13:22:40

        Man80s
        Οταν ξεκίνησε ο Καραμανλής, ξέρεις πόσο τον στήριξε ο Τράγκας;
        Ξέρεις πόση κρατική διαφήμιση πήρε από το 2004 μέχρι το 2009;
        Και ξέρεις τι έλεγε, όταν άρχισε η πτώση του Καραμανλή;

        Για σήμερα δε σε ρωτάω, γιατί παρακολουθείς...

      • man8os avatar
        man8os @ man8os 26/05/2010 13:27:46

        Αγνοω, δεν τον παρακολουθουσα. Τον παρακολουθω απο τον Σεπτεμβριο.

      • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
        ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ @ man8os 26/05/2010 14:08:24

        man8os,Τό ίδιο είχε κάνει και το 89-90,με τον Μητσοτάκη.Υμνους και διθυράμβους.Τότε ακόμα,δεν είχαμε την... τύχη να βλέπουμε το tres intellectuel προσωπάκι του στο γυαλί.Αυτήν την απόλαυση,μας την φύλαγε η μοίρα γι αργότερα.Τόν ακούγαμε όμως στο χωρίς αναισθητικό,από το ραδιόφωνο.Κατά την πάγεια τακτική του,κάποια στιγμή την έκανε γυριστή κι έβριζε τον Δρακουμέλ ασυστόλως.Το γιατί,δεν το γνωρίζω.Μπορώ όμως να εικάσω,όπως κι ο καθένας,διαλέγετε και παίρνετε: α)άνθρωπος είναι,άλλαξε γνώμη β)δεν πέτυχαν οι...'συνεννοήσεις' γ)αστάθμητοι βιοχημοί παράγοντες (ζάχαρο;;;)δ)'γρασσάρισμα' από άλλο αφεντικό;;; ε)μη επίτευξη ταύτισης μ'έναν επιτυχημένο πατέρα; Ειρήσθω εν παρόδω,ότι τότε ακόμη ,δεν εξέδιδε την... Ψώρα.Συνειδητά την αναφέρω Ψώρα,γιατί ο κόσμος την αποφεύγει. Τέλος πάντων!Τειρεσίας δεν ευτύχησα να γίνω,ούτε Χουντίνι.
        Ε τι να κάνουμε φιλαράκο;;;Πρέπει τώρα να χτυπάει και τον Αντώνη.Ξέρεις τι είναι να δίνεις κάθε μέρα εξετάσεις στ'αφεντικά;;;Ξέρεις τι είναι να είσαι γλαστρόνι στο παραθυράκι ενός Τζιτζιφιόγκου;;; Που από αγνό επαρχιωτόπουλο και μοναχά με το βουλευτιλίκι ενός άξιου μπαμπά,κατόρθωσε να είναι ο Εθνικός Διαστρεβλωτής;Που από μικροαστικό προάστειο,βρέθηκε αίφνης σε καρακυριλέ ΒΠ,με καρακίτς μπετονένιο έκτρωμα;;;(αλήθεια, Πολεοδομία και οικεία ΔΟΥ,καθεύδουν;;;;) Φίλε μου man8os,όσο και ν'άχεις ματώσει τις φτέρνες σου στο δύσβατο Μεταξουργείο,μερικά πράγματα δεν τα δέχεσαι.Πρώτα βγάινει η ψυχή και μετά το χούι.
        Ετσι την πάτησε κι ο ΚΚ,ο Β΄.Δεν άκουγε τις σοφές εισηγήσεις του εξέχοντος Ακαδημαικού κ.Δάγκα.Που το ξέρω;;;Μα ο ίδιος τα λέει,απ'το ραδιοφωνάκι του αφεντικού του .ΤΟ.....DEAL !!!( 'Μάλλιασε η γλώσσα μου να τα λέω του χοντρού κατ'ιδίαν ').Αμ,πώώώώώς;;;;;
        Τον δε καημό,να μην έχεις να πληρώσεις τους υπαλλήλλους σου που τον πάς;;;;
        ΥΓ:(μονότονο)Γράφετε και κρατάτε στο αρχείο σας,VIDEO και DVD,με όλα αυτά τα σούργελα.Θα σας χρειασθούν σύντομα.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ man8os 26/05/2010 14:14:48

        Σπάρτακε,
        Μια καλή ιδέα είναι, στον ελεύθερο χρόνο σου, να διδάσκεις τους νεώτερους για την πρόσφατη ιστορία!
        Ακρως διασκεδαστικό, δεν βρίσκεις!
        Και εποικοδομητικό βεβαίως-βεβαίως!

      • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
        ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ @ man8os 26/05/2010 14:25:19

        Κώστα Ροδινέ,δυστυχώς ούτε ο ελεύθερος χρόνος μου, μού ανήκει.Είμαι σαν τους πιλότους.Ανά πάσαν στιγμήν,μέρα,νύχτα,με καύσωνα,με χιόνι,με πυρετό και ρίγη,Χριστούγεννα,Πάσχα,τα παρατάω όλα και τρέχω.Γιατί στα περισσότερα πράγματα στη δουλειά μου,το ΧΘΕΣ,είναι ήδη αργά.Ασε που οι νέοι,μπορούν να διδαχθούν από άτομα πιό διοαθέσιμα και κυρίως.... ψυχραιμότερα εμού.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ man8os 26/05/2010 14:27:50

        Ρήση του Lee Iacocca από ένα σεμινάριο management:
        Ιf you dont have enough time, then you have to create it!

      • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
        ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ @ man8os 26/05/2010 14:42:43

        Οπως πολύ καλά θ'αντελήφθης,είμαι έτη φωτός μακρυά από managment και οικονομικά.Στα οποία εσύ διαπρέπεις και γι αυτό, σαν ντεντέκτιβ,σε παρακολουθώ.Γι αυτό κι ενώ δουλεύω σαράντα χρόνια σαν τον σκύλο,ενώ μου λένε ότι πέτυχα κι ότι τα πάω καλά,το....ταμείον είναι πάντα,μείον.Βλέπεις,έχω την κάκιστη και (μαλ...νη) συνήθεια,να μην κρύβω ούτε πέντε cents από την εφορία.Προχθές μόλις,πλήρωσα ποσό,που αναλογεί γιά ετήσιους μισθούς(3) δημ.υπαλλήλλων,με τα δώρα και τα επιδόματα.Τι παίρνω από το κράτος;;;Θα σούλεγα,αλλά σέβομαι κι εσένα κι όλους όσους μας διαβάζουν.Μόλις όμως ξαπλώσω,ευτυχώς αποκοιμιέμαι.Χωρίς σκέψεις κι ενοχές.Λίγο τόχεις αυτό Κωνσταντίνε;

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ man8os 26/05/2010 14:46:45

        Σπάρτακε,
        Το ταμείο που σε ενδιαφέρει, απ' οτι καταλαβαίνω, θα είναι πάντοτε γεμάτο!

      • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
        ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ @ man8os 26/05/2010 14:56:20

        I'm Sorry ???? Επειδή και η νοημοσύνη μου είναι πλέον μείον, ποιό ακριβώς,είναι το ταμείο που μ'ενδιαφέρει;;Βοήθησέ με λίγο,...camarade.

      • nancy avatar
        nancy @ man8os 26/05/2010 15:18:19

        Το ταμείο του λειτουργήματος εννοεί προφανώς κ. Σπάρτακε, και είναι τεράστιο. Και δεν εξαργυρώθηκε απ ότι καταλαβαίνουμε με μπετόν, αλλα με 17 σκυλάκια.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ man8os 26/05/2010 15:21:44

        Σπάρτακε,
        Το ταμείο της καρδιάς, έλεγε η γιαγιά μου!
        Αυτό να είναι γεμάτο και δε θα φτωχύνεις ποτέ!

      • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
        ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ @ man8os 26/05/2010 15:32:15

        Κι επειδή με τούτα και με κείνα,άρχισα να ερυθριώ (οέο;;;) και κοντεύουν να με πάρουν τα δάκρυα,τρέχω γρήγορα να δώσω τα φάρμακα στον Φωτάκο μου(Gardenal),μην αρχίσει να κοπανιέται αφρισμένος ο δύστυχος,χτυμημένος πάλι από μιά grand mal,κρίση επιληψίας.

    • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
      ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ @ ΑΙΧΜΗΡΟΣ 26/05/2010 15:24:26

      nancy,χαίρομαι πάντα να σε διαβάζω.Αν αυτό εννοεί,χαίρομαι.Κι άν σπάνια και πού , μ'επισκέπτονται οι Ερινύες,είναι όταν αναλογίζομαι,πως σίγουρα υπάρχουν πράγματα που θ'άπρεπε να κάνω,αλλά εγώ δεν έκανα.

      • nancy avatar
        nancy @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 26/05/2010 15:28:15

        Επίσης και γώ Σπάρτακε. Σας ευχαριστούμε απο καρδιάς.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 26/05/2010 15:34:33

        Σπάρτακε,
        "..υπάρχουν πράγματα που θα έπρεπε να κάνω, αλλά εγώ δεν έκανα"
        Διάβασε το βιβλίου του τελευταίου μεγάλου Ελληνα φιλοσόφου, Κωνσταντίνου Τσάτσου "Η ζωή σε Απόσταση".
        Εχει ακριβώς την ίδια φράση μέσα!
        Θα το βρείς στην Εστία.
        Είναι ένα σχετικά μικρό βιβλίο και γραμμένο για να διαβάζεται εύκολα.
        Μια και έχεις και ποιητική φλέβα, διάβασε και τα "Ποιήματα" του ιδίου.
        Ε Κ Π Λ Η Κ Τ Ι Κ Α

      • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
        ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 26/05/2010 15:44:38

        Το βιβλίο, μου το χάρισε η χήρα του Ιωάννα,στο σπίτι του Κωνσταντίνου Τρυπάνη στην Κηφισιά. Με τον Κωνσταντίνο και την Αλίκη Τρυπάνη,μέναμε σε... αντικρυστές πόρτες, στον ίδιο όροφο.Στο ίδιο σπίτι ,είχα την σπάνια τύχη,να δειπνήσω κι ένα βράδυ με τον ΚΚ,Α΄τον Μεγαλοπρεπή.Μάιος του 1987.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 26/05/2010 15:49:37

        Θεωρώ επομένως δεδομένο ότι έχεις διαβάσει και το βιβλίο της Ιωάννας Τσάτσου.

      • Moύσα avatar
        Moύσα @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 26/05/2010 15:49:52

        Τελικά εχουμε να κάνουμε μ΄ενα νεο δόκτωρ Ζιβάγκο κ.Σπάρτακε?!.
        Δεδομένου οτι και τ΄ονομα του πρόερχεται απο την ζωη στα ρώσικα...νομίζω σας ταιρίαζει γάντι
        Σας παρακολουθώ και σας απολαμβάνω εστω και αν δεν εχω εκφρασει ακομα τον θαυμασμό μου για τις ποιητικές σας δημιουργίες και τον ιδιαίτερο λόγο σας.
        (το ειχουν κανει ηδη πολλοί οπότε ειπα να περιμένω οταν δεν θα εχει τοσο κίνηση)
        Οι Μούσες πάντα δίπλα σας.

      • Moύσα avatar
        Moύσα @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 26/05/2010 15:50:54

        ...να είναι

      • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
        ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 26/05/2010 16:04:30

        Μούσα σ'ευχαριστώ,αλλά μόλις προστέθηκες κι εσύ (άθελά σου),στην ομάδα του Κ.Ροδινού και της nancy,που με κάνουν να θέλω να κρυφτώ.Περισσότερο όμως σ'ευχαριστώ γιά την ευχή σου,σχετικά με τις Μούσες.Η αλήθεια είναι,πως η Ερατώ,είναι πάντα,δίπλα μου.
        Κώστα και nancy,μην ανησυχείτε.Τ'όδωσα,εν τω μεταξύ, το φαρμακάκι στο αδεσποτουάρ μου.

  44. ανέστης avatar
    ανέστης 25/05/2010 19:49:06

    Εκπληκτικό κείμενο όπως άλλωστε και τα περισσοτερά σου . Θα ήθελα βέβαια να αναφερόσουν και στα εθνικά θέματα όπου ο ρόλος του ΓΑΠ δεν είναι απλά ύποπτος αλλά καταστροφικός . Πίστεψε με υπάρχουν αρκετοί Έλληνες που αγωνιούν για το μέλλον του τόπου όχι μόνο σε επίπεδο οικονομικό-καθημερινότητας αλλά και σε επίπεδο εθνικό ΚΥΠΡΟΣ-ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ-ΑΙΓΑΙΟ-ΘΡΑΚΗ
    Η πρόταση σου για συνεχή πρόσκληση σε αντιπαράθεση θεώρω οτί θα φθείρει τον ήδη παραπαίοντα ΓΑΠ μιά ώρα αρχίτερα

  45. popolaros avatar
    popolaros 25/05/2010 20:08:41

    Συμφωνώ με το κ. Ροδινό, ότι ο Σαμαράς πρέπει να τους παίξει σκληρή μπάλα.
    Σύντομα!!
    Βαρέθηκα να ακούω για τις φοιτητικές σχέσεις του, με τον Jeffrey και τις συγγενικές με τον Γερουλάνο Δέλτα.
    Ενώ την ίδια στιγμή, εμφανίζεται με μηδενικές σχέσεις στο ίδιο το κόμμα που είναι πρόεδρος.
    Δυστυχώς μέχρι τώρα δείχνει να ακολουθεί τις εξελίξεις και να ασχολείται 90% με τα του κόμματος και 10% με τα της χώρας.
    Αυτό πρέπει να αλλάξει.
    Σύντομα.

  46. omen avatar
    omen 25/05/2010 22:57:17

    Δεν υπάρχει άλλη υπομονή!!!

    Αυτά πρέπει να ειπωθούν επίσημα. Από Ηγέτη!

  47. xenitemenos21 avatar
    xenitemenos21 26/05/2010 03:10:51

    Εγω ο αφελης και "γραφικος" ρωταω, Θα βρεθει καποιος Ελληνας να κανει προκηρυξη το αρθρο του κυριου Κωστα Ροδινου για να μπορεσουν να το διαβασουν και οι Ελληνες που δεν εχουν προσβαση στο Ιnternet?

  48. xenitemenos21 avatar
    xenitemenos21 26/05/2010 03:15:55

    Εγω ο αφελης και "γραφικος" ρωταω, θα βρεθει ενας Ελληνας να κανει προκηρυξη το αρθρο του κυριου Κωστα Ροδινου για να το διαβασουν και οι Ελληνες που δεν εχουν προσβαση στο Internet?

  49. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 26/05/2010 15:28:48

    Καταλαβαίνω γιά ποιό ταμεῖο γράφει ὁ Ροδινός,Σπάρτακε,καθ΄ ὥς τυγχάνει νά εἶναι καί τό δικό μου ταμεῖο(αὐτό πού μέ ἐνδιαφέρει) full up.
    Γιά τό ἄλλο δέν συζητῶ,μονίμως εἶναι μέσα τό ΔΝΤ.

    • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
      ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ @ Kὀριννα 26/05/2010 17:43:08

      Κόρρινα,σ'ευχαριστώ.Μου το εξήγησε.Ευχές γιά τα καλύτερα,γιά τον καιρό που έρχεται.

  50. NIKOLAOS TETRADAKOS avatar
    NIKOLAOS TETRADAKOS 26/05/2010 22:27:17

    KYRIE RODINE AKRVS APOKALYPTIKO KAI STOIXEIVUETHMENH H ANALYSH SAS.TO UEMA EINAI EAN O KENTRODEXIOS KOSMOS EINAI SE UESH NA DEXUEI AKOMA MIA PRODOTIKH STASH THS OIKOGENEIAS MHTSOTAKH,KATA THN ANALYSH SAS,ME TO ANAXVMA THS MPAKOGIANNH THS EISROHS CHFVN APO TO PASOK STON PEISTIKO SAMARS.AN TO DEXUEISHMAINEI OTI TIPOTE DEN MAS DIDAXE H ISTORIA AFENOS ALLA KAI AGNVSTO POY UA ODHGHUOYN ETSI TA PRAGMATA.GIAYTO UESEIS OPVS TIS DIKES SAS PREPEI NA GINONTAI EYREVS GNVSTES.OXI MONO TA KATEYUYNOMENA, 'KROTALLIZONTA'', KATASKEYASMENA, AS POYME DHMOSIOGRAFIKA, DHUEN EUNIKA ''IDEOGRAFHMATA''

  51. lampros avatar
    lampros 27/05/2010 00:18:32

    Τζέφρυ, πάρτο απόφαση δεν κάνεις για εδώ,
    θα ήσουν καλός κλητήρας σε κάποια ΜKO,
    (...)
    πάρε την μητέρα σου και φύγε όπως πρώτα,
    και γύρισε στο σπίτι σου εκεί στη Μινεσότα.

    http://misha.pblogs.gr/2010/05/629673.html

    • Orestios avatar
      Orestios @ lampros 27/05/2010 00:27:09

      Όχι φίλε μου. Δεν θα φύγει κανείς από αυτή τη χώρα.
      Όλοι εδώ θα μείνουν. Όλοι θα ματώσουμε μαζί.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.