#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
30/01/2012 13:12
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Τόμσεν να πάρει το Μνημόνιο και να φύγει!



Το Σάββατο έγραφε το Antinews: «Διώξτε τον αποτυχημένο Τόμπσεν τώρα»

«Διάβασα και άκουσα για αυτές τις ιταμές δηλώσεις των εκπροσώπων της τρόϊκα. Να ξεκαθαρίσουμε ορισμένα πράγματα:

Πρώτον, ο κ. Τόμσεν και η παρέα του απέτυχαν παταγωδώς στην Ελλάδα. Το πρόγραμμά τους ήταν για τα μπάζα. Αν δούλευαν σε μια ιδιωτική επιχείρηση, θα είχαν ήδη απολυθεί ως ακατάλληλοι και αποτυχημένοι. Και θα δυσκολεύονταν πολύ να ξαναβρούν δουλειά.

Τώρα προσπαθούν να αιτιολογήσουν την αποτυχία τους φορτώνοντας τις ευθύνες στην Ελλάδα. Ό,τι τάχα δεν κάναμε όσα μας έλεγαν! Παραγνωρίζουν φυσικά ότι η συνταγή τους ήταν λάθος. Πράγμα που παραδέχονται πλέον σε όλες τις πλευρές. Βοά ο διεθνής Τύπος για το “λάθος φάρμακο”. Κι εμείς καθόμαστε και τους ακούμε;

Άλλωστε και στην Πορτογαλία το πρόγραμμά τους εκτροχιάζεται. Οπότε, επαναλαμβανόμενο λάθος;

Δεύτερον, κακώς  η ελληνική κυβέρνηση διαπραγματεύεται με διορισμένους υπαλλήλους.  Λυπούμαι περισσότερο για την αξιοπρέπεια της χώρας που τους ανεχόμαστε να μας προσβάλλουν.

Τρίτον, ο κ. Τόμσεν και η παρέα του θέλουν να μας επιβάλλουν μισθούς Βουλγαρίας. Θα παρακαλούσα λοιπόν, την ελληνική κυβέρνηση, που είναι επιφορτισμένη με τα έξοδα φιλοξενίας τους, να τους μεταφέρει από το Χίλτον και τη Μ. Βρετανία, όπου συνήθως διαμένουν, σε κάποιο ….οικονομικό ξενοδοχείο της οδού Αχαρνών.

Τόσα μπορεί να πληρώνει η χρεοκοπημένη Ελλάδα. Αν θέλουν πολυτέλειες, να βάλουν από τη τσέπη τους!

Τέλος, όσο η ελληνική κυβέρνηση διαπραγματεύεται με τους αποτυχημένους, νομιμοποιεί την αποτυχία τους. Τους προσφέρει άλλοθι, να εγείρουν απίθανες αξιώσεις.

Διώξτε τον αποτυχημένο Τόμσεν, τώρα…

ΥΓ. Και να πως και κάτι άλλο απευθυνόμενος ιδίως στους πολιτικούς αρχηγούς: Μην “μασάτε”, αν ήθελαν να μας χρεοκοπήσουν θα το είχαν κάνει ήδη. Δεν θα έδιναν συνεχώς λεφτά. Έτσι;

Την Κυριακή διαβάσαμε στο «Έθνος» την ανταπόκριση του, συνήθως καλά ενημερωμένου, Μιχάλη Ιγνατίου από την Ουάσιγκτον, όπου μεταξύ άλλων  μας ενημερώνει ότι ο επικεφαλής της Τρόϊκα παίζει πλέον ένα προσωπικό παιχνίδι σε βάρος της χώρας μας (http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22770&subid=2&pubid=63608881)

Τι μας αποκαλύπτει ο κ. Ιγνατίου:

Πρώτον: ο κ. Τόμσεν  « κατηγορείται από πολλά μέλη του ΔΝΤ, καθώς επίσης και από τον νυν προϊστάμενό του, Ρεζά Μογκαντάμ, ότι έχει ευθύνη για τον κακό σχεδιασμό του ελληνικού Μνημονίου και για τη μη έγκαιρη αντίδρασή του στη διαφαινόμενη αποτυχία του ελληνικού προγράμματος σταθερότητας....Από τον Οκτώβριο όλο και περισσότερο ακούγονται φράσεις όπως «λάθος συνταγή», «λάθος φάρμακο», «λάθος πρόγραμμα»..» (ΣΣ, ποιός τα έλεγε αυτά;)

Δεύτερον, στελέχη του ΔΝΤ   κατηγόρησαν την ομάδα του ΔΝΤ  ότι  επέβαλαν  ένα πρόγραμμα  το οποίο ήταν δυσβάστακτο για τον ελληνικό λαό, οδήγησε σε αύξηση του χρέους και σε μία πρωτοφανή, για τα ευρωπαϊκά χρονικά, ύφεση.»

Τρίτον, ο κ. Μογκαντάμ, νυν προϊστάμενος του κ. Τόμσεν, «είχε από την αρχή επισημάνει ότι χωρίς την εφαρμογή ενός PSI η Ελλάδα δεν είχε κανέναν τρόπο να αμυνθεί στις αγορές και να επανέλθει σε μία καλή οικονομική κατάσταση.» Ο κ. Μογκαντάμ είχε πείσει μάλιστα και τον Ντομινίκ Στρος Καν, ότι το «κούρεμα» «ήταν η καλύτερη λύση για την Ελλάδα». Όμως, ο Τόμσεν τότε τορπίλισε την ιδέα.

Τέταρτον, ο σημερινός του προϊστάμενος  του κ. Τόμσεν  τον έχει, από τον περασμένο Οκτώβριο, υπό στενή παρακολούθηση. Οι πηγές υποστηρίζουν ότι «γι’ αυτό ο κ. Τόμσεν προσπαθεί να αποδείξει σήμερα, που μετατράπηκε σε όψιμο υπερασπιστή του PSI, ότι χρειάζεται ακόμα μεγαλύτερο «κούρεμα» του ελληνικού χρέους».

Πέμπτον, πηγές του ΔΝΤ ισχυρίζονται ότι «η στάση του Τόμσεν αποσκοπεί στο να οδηγηθούν σε αδιέξοδο οι διαπραγματεύσεις και να απεμπλακεί το Ταμείο από την Ελλάδα, ώστε να σώσει ο ίδιος την καριέρα του και να μην του καταλογιστούν ευθύνες για την αποτυχία του ελληνικού προγράμματος».

Έκτον, ο πανικός του τον οδήγησε πρόσφατα  σε μία τελείως απαράδεκτη στάση έναντι Ελλήνων αξιωματούχων.

Έβδομον, σε ανύποπτο χρόνο, στο Ταμείο εκφράστηκαν φόβοι ότι η ελληνική πλευρά θα ζητούσε επίσημα την απομάκρυνσή του, μία ενέργεια που θα έφερνε σε δύσκολη θέση τα ανώτατα κλιμάκια του ΔΝΤ.

Όγδοον, οι πηγές τονίζουν πως «έχει καταστεί πλέον σαφές σε πολλούς παρατηρητές ότι η επιθετική αυτή στάση του κ. Τόμσεν εξηγείται μόνο από τον πανικό που τον διακατέχει για να διασωθεί ο ίδιος και η καριέρα του στο ΔΝΤ».

Μετά από όλα αυτά, μήπως πρέπει να ζητήσουμε επισήμως την απομάκρυνσή του κ.Τόμσεν;

Δεύτερον, μήπως πρέπει να στείλουμε και το μνημόνιο εκεί που πρέπει;

ΚΡ

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Κυαίστωρ avatar
    Κυαίστωρ 30/01/2012 13:15:49

    Θα το "πάρει" στο χέρι ή θα του το τυλίξουμε για πακέτο;
    Άντε να μας αδειάζει τη γωνία γιατί πολύ τον ανεχθήκαμε. Και αυτόν, και όσους τον έφεραν. Όταν τελειώσουμε τους λογαριασμούς με του λόγου του να παίρνουν και οι υπόλοιποι σειρά.

  2. anagnostopoulos panagiotis avatar
    anagnostopoulos panagiotis 30/01/2012 13:17:17

    ΕΡυτυχώς είπαμε για πρώτη φορά «όχι» στις νοτιοαμερικάνικες, απόλυτα αποτυχημένες μεθόδους του ΔΝΤ – μέσω των οποίων σχεδιάζει να οδηγήσει τους Έλληνες, λεηλατημένους και εξαθλιωμένους, στη χρεοκοπία (όπως συνέβη με την Αργεντινή, με την Ασία , με τη Βραζιλία κλπ.). Ιδιαίτερα η άρνηση των Ελλήνων επιχειρηματιών να αποδεχθούν την καταβαράθρωση των κατωτάτων αμοιβών, καθώς επίσης την κατάργηση των δύο μισθών (13ου και 14ου), αποτελεί αναμφίβολα ένα εξαιρετικά αισιόδοξο γεγονός – πόσο μάλλον αφού όλες οι αξίες (ακίνητα, ΑΕΠ κλπ.), διαμορφώνονται μεσοπρόθεσμα ανάλογα με τα μέσα εισοδήματα μίας χώρας. (πηγή http://www.casss.gr/PressCenter/Articles/2521.aspx ).

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ anagnostopoulos panagiotis 30/01/2012 13:34:11

      Μη βιάζεσαι, και ακόμα δεν "είπαΜΕ" τίποτα. Μόνο ο Σαμαράς είπΕ. Προσωπικά έχω ζωήρότατες επιφυλάξεις για το αν ο ΠαπαδήμΙος ακολουθήσει την απόφαση της και δεν τραβήξει τον δικό του, σωβρακοκατεβαστικό δρόμο στις απαιτήσεις των ευρωναζί;

    • tsechos avatar
      tsechos @ anagnostopoulos panagiotis 30/01/2012 22:37:11

      Γιατί αποτυχημένες ρε φίλε οι πολιτικές του ΔΝΤ; Είναι πάρα πολύ επιτυχημένες για τα αφεντικά τους που είναι το παγκόσμιο κεφάλαιο.Αυτός είναι και ο λόγος ύπαρξης του. Το πρόβλημα του άρθρου όμως είναι ο κος Τόμσεν. Ο κοσ. Τόμσεν είναι εκπρόσωπος της ΕΕ. Είστε λοιπόν υπέρ της εξόδου της χώρας απο την ΕΕ;

  3. Βούρδουλας avatar
    Βούρδουλας 30/01/2012 13:18:06

    Ετσι ακριβώς, πολύ σωστή η ανάρτηση, αναφέρονται και άλλα πολλά για τον τύπο αυτό στο δημοσίευμα, παίζει το τομάρι του στις πλάτες μας. Το θέμα αυτό πρέπει να αναδειχθεί σε κορυφαίο.

  4. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 30/01/2012 13:23:59

    Κύριε Ροδινέ,ἀπό τό στόμα σας καί στοῦ Παπαδήμα τ' αὐτί! Μοῦ ἂρεσε πολύ τό σχόλιό σας,καί ἰδιαιτέρως, μέχρι νά μᾶς ἀφήσουν χρόνους τά τροϊκάνια,νά τούς βάζουμε νά μένουν στήν ὀδό Φυλῆς σέ κάνα χρωματιστό ξενοδοχειάκι,γιά φῶς στήν είσοδο προτείνω νά 'χει κάνα κόκκινο φωτάκι..,στή ρεσεψιόν κάνα τσατσάκι...

  5. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 30/01/2012 13:25:07

    ΜΟΝΟΝ ο Τόμσεν να πάρει δρόμο;Σε ό,τι γίνεται ΔΕΝ υπάρχει ΚΑΜΙΑ λαϊκή-εκλογική νομιμοποίηση και η ελληνική κοινωνία δεν έχει εξουσιοδοτήσει τον Παπαδήμο να κάνει διαπραγματεύσεις.Απ'όσο γνωρίζω,υπάρχει μια διαδικασία που λέγεται ΕΚΛΟΓΕΣ!!

    • Komis Montechristo avatar
      Komis Montechristo @ Komis Montechristo 30/01/2012 13:47:11

      Και κάτι ακόμη.Λέγεται πως όταν επιστρέψει ο Παπαδήμος,θα ξανασυσκεφθεί τη Τετάρτη με τους πολιτικούς αρχηγούς.Να συζητηθεί τι;Πόσο μαύρο μας θα γίνει το χάλι;Επιτέλους ένα ΟΧΙ βρε αδερφέ...ΒΡΟΝΤΕΡΟ και ΧΩΡΙΣ περιστροφές!!Έχουμε ξεφτιλιστεί πια...Συζητάμε τι;Υπάρχουν και όρια...Και κάτι άλλο.Το έχω ξαναγράψει:Μπήκαμε στο ΔΝΤ με πλαστά στοιχεία.Η υπόθεση της ΕΛΣΤΑΤ μυρίζει ΠΟΛΥ άσχημα από τη κορυφή ως τα νύχια.ΠΩΣ λαμβάνονται αποφάσεις,από το 2010,που πετσοκόβουν τα πάντα;ΠΩΣ;Με βάση τ'αλλοιωμένα στοιχεία του πασοκισμού;Έλεος...Δεν είμαστε τόσο ανόητοι.....

  6. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 30/01/2012 13:28:11

    Και να φύγει ο Τόμσεν, τι θα αλλάξει; Γιατί να στεκόμαστε μόνο στα πρόσωπα; Αν δε κάνω λάθος, η αρχική σύνθεση των τροϊκανών ήταν επίσης διαφορετική και στην πορεία άλλαξε ο εκπρόσωπος της Ε"Ε". Άλλαξε κάτι στην πολιτική της νεοφιλελεύθερης θηριωδίας που επιβάλλουν;

  7. ΜΠ avatar
    ΜΠ 30/01/2012 13:29:28

    Επιτέλους να τσακιστούν να φύγουν οι αποτυχημένοι χαρτογιακάδες.
    Θέλουμε Εκλογές και θέλουμε Ανάπτυξη. Τη ζημιά που μας έχουν προκαλέσει, δύσκολα θα την αποκαταστήσουμε, όμως μπορούμε, και θα το κάνουμε.
    Αρκετά με δαύτους και τις συναντήσεις τους μαζί μας, όπου μόνο να προσβάλουν είναι ικανοί. Απορώ, δεν βρέθηκε ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ πολιτικός μας, στις προσβολές που άκουσε σε συνάντηση μαζί τους, να τους ρίξει ένα χαστούκι, ένα ποτήρι νερό να ξυπνήσουν και στην τελική να τους πετάξει έξω από το γραφείο του;

  8. τι συμβαινει? avatar
    τι συμβαινει? 30/01/2012 13:33:45

    Τι γινεται συντροφοι?
    Γιατι οι νεοφιλελευθεροι δημοσιογραφοι της διαπλοκης,ξαφνικα σηκωσαν την σημαια του εθνικοαπελευθερωτικου αγωνα εναντια στους τροικανους-γερμανους? καλα εμεις εδω ΑΛΛΑ..γιατι και αυτοι?
    Καποιος σημερα βγηκε στην αντισταση και μιλαει και αυτος για .."μπαγκλαντες" κτλ.
    Αποφασισαν να μας οδηγησουν στην δραχμη,ηρωικα.."αντιστεκομενους"..? η απλα φοβουνται το γιαουρτι και γραφουν οτι θελουμε να διαβαζουμε?
    ξερει κανεις?

    • ΜΠ avatar
      ΜΠ @ τι συμβαινει? 30/01/2012 13:55:26

      Τα παγαλάκια στην εκπομπή της Τσαπανίδου σήμερα το πρωϊ για πρώτη φορά ανέφεραν τα πλεονεκτήματα του Ελληνικού Δικαίου έναντι του Αγγλικού, στα ομόλογα, εν όψει του ομολόγου που λήγει το Μάρτιο !!!
      Δεν πίστευα στα αυτιά μου, τέτοια κολοτούμπα !!!!!!!!
      Λες να ξύπνησαν από τα ληγμένα που έπαιρναν και ήταν σε νιρβάνα ;;;;;;;

    • drider avatar
      drider @ τι συμβαινει? 30/01/2012 14:00:03

      Αν σκουρύνουν τα πράγματα για αυτούς, μάλλον το πρώτο:

      1. Σκέψου να έμπαινε τοποτηρητής και να έλεγε ότι κόβονται τα έργα "δωράκια" στους γνωστούς εργολάβους.
      2. Συνοπολόγισε το γεγονός ότι πιθανότατα οι ελληνικές τράπεζες έχουν αγοράσει τα μισά κυκλοφορούντα ασφάλιστρα CDS για το ελληνικό χρέος [1].

      Η λίστα των παρενεργειών θα μπορούσε να μεγαλώσει, συμπασύροντας και τα πολιτικά κόμματα και εν γένει το διαπλεκόμενο σύστημα εξουσίας.

      ΑΛΛΑ η λύση δεν είναι να μπει τοποτηρητής. Είναι ο λαός να αναλάβει τις ευθύνες του και να πιέσει για να ξεκαθαρίσει το βρώμικο τοπίο

      [1] BBC (0:40)
      h**p://www.youtube.com/watch?v=4HW8J59rQNQ

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ drider 30/01/2012 14:07:36

        Σαν πολύ... αδέκαστους τους έχεις τους (πάσης φύσεως) ευρωτοποτηρητές. Προφανώς όλα στις χώρες τους είναι... άσπιλα και αμόλυντα.

        • drider avatar
          drider @ Αυριανιστής 30/01/2012 14:47:21

          Φυσικά και δεν είναι. Πάντως ότι φοβήθηκαν μια τέτοια εξέλιξη κάτι λέει από μόνο του.

          Πώς σου φαίνεται όμως το γεγονός ότι οι Ελληνικές τράπεζες έχουν ποντάρει στην χρεοκοπία;

          Πώς σου φαίνεται ότι οι κύριοι που διοικούσαν αυτές τις τράπεζες θα συνεχίσουν να το κάνουν - αμόλυντοι από τις ευθύνες που αντικειμενικά έχουν για την κατρακύλα όλου του ελληνικού λαού;

          Μήπως εκτός από τον εξωτερικό εχθρό θα πρέπει να κοιτάξουμε και τον εσωτερικό;

  9. karenin avatar
    karenin 30/01/2012 13:42:48

    Eίναι καθαρή ψευδαίσθηση, ότι αν διώξουμε τον Τομπσεν, οι επόμενοι θα μας πάνε πιο μαλακά, και πιο σοφά. Η πολιτική τους είναι προδιαγραμμένη και καλά συντονισμένη. Η θεωρία του καλού και του κακού μπάτσου γνωστή.
    Το θέμα είναι ότι ιστορικά καμια χώρα δεν κατάφερε ποτέ, εξυπηρετώντας μεγάλα χρέη και ελείματα, να ξεφύγει απο την ύφεση χωρίς υποτίμηση εθνικού νομίσματος. Απο την στιγμή που δεν έχουμε αυτή την δυνατότητα θα υποστούμε την συνταγή Μερκελ και ΔΝΤ, άγρια εσωτερική υποτίμηση.
    Ας μην μας απασχολούν λοιπόν οι μικρές παράμετροι, και οι λεπτομέρειες της συμφωνίας, αλλά αυτή καθαυτή, αν είναι η πιο συμφέρουσα, και η ενεδειγμένη λύση για την χώρα.

  10. Απορία avatar
    Απορία 30/01/2012 13:52:49

    Ο κύριος Τόμπσεν δεν είχε καταλάβει με τι πολιτικούς απατεώνες είχε μπλέξει. Τον δούλεψαν.

    Έχασε περίπου ένα χρόνο νομίζοντας ότι προχωράνε τα πράγματα, ενώ ο Ραγκούσης τον δούλευε με τους Καλλικράτηδες και άλλες τρίχες κατσαρές, οι μισθοί με διάφορες λογιστικές αλχημείες έμεναν στα ίδια επίπεδα, το φαγοπότι συνεχιζόταν περίπου όπως προ ελεύσεως ΔΝΤ.

    Το απότέλεσμα ήταν επί ένα χρόνο οι μακροοικονομικοί δείκτες να είναι στα ίδια και χειρότερα επίπεδα από ό,τι ήταν πριν την έλευση του ΔΝΤ.

    Οι αγορές στην πορεία κατάλαβαν πλεον καθαρά τι παίζεται στο Ελλαδιστάν και μας τελείωσαν.
    Σε αυτό σίγουρα θα έπαιξαν ρόλο και εσωτερικές πληροφορίες από υπαλλήλους του ΔΝΤ που σιγά-σιγά και αυτοί θα άρχισαν να καταλαβαίνουν με τι πολιτική σαπίλα έμπλεξαν.

    Έτσι φτάσαμε στην τελειωμένη Ελλάδα του σήμερα.
    Well done PASOK!...

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Απορία 30/01/2012 14:03:16

      Εντάξει, μην τρελαθούμε και τελείως, που θα βγάλουμε σε λίγο και τους ναζί ως... αθώους του αίματος!

      • Απορία avatar
        Απορία @ Αυριανιστής 30/01/2012 14:21:41

        Εντάξει, δεν έχουμε όλοι το inside info του Ιγνατίου, αλλά μη μου πεις ότι η δεύτερη παράγραφος που έγραψα δεν ήταν γεγονός;

  11. LAL avatar
    LAL 30/01/2012 14:19:18

    Ερώτηση: ακούω για τα τρία ΟΧΙ (βασικός μισθός, 13ο2 & 14ος και επιτροπεία). Δεν ακούω τίποτα (ούτε από τον Σαμαρά) περί της απαίτησης άμεσων απολύσεων σε υγεία και άμυνα. Δηλαδή να μην έχουμε γιατρούς γιατί ζούμε πολύ και πρέπει να πεθάνουν μερικοί συνταξιούχοι για να περιοριστούν οι δημόσιες δαπάνες, και ούτε στρατό χρειαζόμαστε, αφού είμαστε προτεκτοράτο της Ευρώπης (κατά τα άλλα οι κρουαζιέρες των Τούρκων στο Αιγαίο καλά κρατούν).

    Τί έχει πει (ή έχει να πει) ο Σαμαράς και η ΝΔ για αυτό;

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ LAL 30/01/2012 22:20:01

      Έχει πει από το ζάππειο#2 πως δε δέχεται απολύσεις παρά μόνο εφεδρεία (τελείως διαφορετική από το έκτρωμα που πήγε να εφαρμόσει το μπατσόκ) και παύση των προσλήψεων εντός της κρίσης. Το έχει ξαναπεί από τότε πάλι και έχει αναφερθεί και προσφάτως. Κάτι άλλο;

  12. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 30/01/2012 14:20:15

    Για μισθούς Βουλγαρίας έκαναν λόγο ήδη από τις αρχές του 2010 οι άνθρωποι των Βρυξελλών σε στελέχη του Υπουργείου Οικονομικών σε συναντήσεις τους στις Βρυξέλλες.
    Ο Παπακωνσταντίνου τα ήξερε ΟΛΑ από τότε και δεν έχει απολογηθεί ποτέ του και εξακολουθεί να είναι υπουργός, αντί να είναι υπόδικος.

    • Silence t. avatar
      Silence t. @ ΒΙΣ 30/01/2012 15:29:56

      Με δεδομένο ότι μία Ένωση δημιουργείτε με γνώμονα το ισχύς εν τη ενώσει , προκειμένου τα μέλη που την απαρτίζουν να αποκτήσουν καλύτερους όρους , συνθήκες και προϋποθέσεις , ανεξαρτήτως του πεδίου δράσης .

      Είναι εντυπωσιακό ότι στην δικιά μας περίπτωση η Ευρωπαϊκή Ένωση Α.Ε. , της οποίας είμαστε ‘’μέτοχοι’’, έχει βαλθεί να μειώσει τους μισθούς μας στα τάρταρα (μισθούς Βουλγαρίας όπως λες) , να υποβιβάσει το επίπεδο ζωής σε τριτοκοσμικά επίπεδα , να αφανίσει κάθε κοινωνική μέριμνα και να κερδοσκοπήσει εις βάρος μας , παραδίδοντας μας βορά στα νύχια αποτυχημένων έξωθεσμικών υπαλλήλων .

      Ενώ επίσης εντυπωσιακή είναι η σπουδή και η έννοια της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την διασφάλιση και ανάπτυξη των Κινεζικών !!!!!! προϊόντων , τα οποία μετά την Νομισματική Ένωση εκτοξεύτηκαν στην στρατόσφαιρα , βυθίζοντας στην ανυπαρξία , την βιοτεχνία και βιομηχανία όλων των χωρών του Νότου (κυρίως) .

      Να σημειωθεί τέλος ότι αυτή η ίδια Ένωση , αφού πρώτα άφησε τις κυβερνήσεις της χώρας να ‘’αλωνίζουν’’, κατασπαταλώντας τα χρήματα που δινότανε για έργα υποδομών και ανάπτυξης , με ελλιπείς ως ανύπαρκτους ελέγχους ζημιώνοντας τον λαό , έρχεται τώρα και αντί απολογίας και συγνώμης , ζητάει και τα ρέστα , προσβάλλοντας , απειλώντας και τιμωρώντας τα ίδια θύματα , δηλαδή τον λαό της χώρας .

      Μωρέ μπράβο σύμμαχοι ……

  13. ΟΔΥΣΣΕΑΣ avatar
    ΟΔΥΣΣΕΑΣ 30/01/2012 14:20:27

    .......Ύποπτοι και πονηροί καιροί και δεν έχουμε στη διάθεσή μας ολόκληρη την αλήθεια ώστε να οδηγηθούμε σε ασφαλή συμπεράσματα και να μη χανόμαστε ασκόπως περιπλανώμενοι στους δαιδάλους των εικασιών, των επιθυμιών, των ευχών και των αναθεμάτων. Προσπαθούμε ψηφίδα - ψηφίδα να συνθέσουμε το παζλ του μέλλοντός μας με...σχεδόν δεμένα τα μάτια.....
    Ας πάμε λοιπόν με οδηγό την Ιστορική μας διαδρομή, ακολουθώντας τα ίχνη των προγενέστερων, επιδεικνύοντας την πίστη και την αγωνιστικότητα που ανέκαθεν διαθέταμε ως έθνος και τελευταία όλο ξεχνάμε....
    Πιστεύω πως η πλειοψηφία του Ελληνικού λαού (ασχέτως κομματικών επιλογών), - παρά τον εκφυλισμό και τη διάβρωση που έχει υποστεί -, προτιμά να ζήσει με λιγότερα υλικά αγαθά, παρά να σέρνεται γλύφοντας λασπωμένες μπότες αισχρών τοκογλύφων και διεθνών νταβατζήδων, ξεπουλώντας τις ερχόμενες γενιές ως φθηνούς δούλους στα σκλαβοπάζαρα των άπληστων φασιστοειδών ανά την υφήλιο....
    Το ΟΧΙ που χρωστάμε στην Ιστορία, δεν χρειάζεται παραπάνω σκέψη επί τέλους!!!!! Πολύ το κουράσαμε.
    Ένας ΕΛΛΗΝΑΣ ΗΓΕΤΗΣ, να μας ενώσει και να μας οδηγήσει στην έξοδο του λαβίρυνθου. Μονάχα αυτό χρειάζεται. Τα άλλα θα τα καταφέρουμε όπως ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ.

  14. Silence t. avatar
    Silence t. 30/01/2012 14:37:56

    Είμαι ΕΛΛΗΝΑΣ , είμαι ΕΛΛΗΝΑΣ και είμαι περήφανος για αυτό , περήφανος με κάθε κύτταρο της ψυχής και του κορμιού μου .
    Περήφανος για την καταγωγή μου και τους προγόνους μου , για τα μνημεία και τον πολιτισμό , τις τέχνες , τα γράμματα , την κουλτούρα , την θρησκεία , τους πολέμους , την σκλαβιά , για τη φτώχια και την πείνα , για το κλίμα , τα νησιά , τα βουνά , τα χώματα , περήφανος που είμαι ΕΛΛΗΝΑΣ που δυναστεύεται , παρά Γερμανός που δυναστεύει , που είμαι ΕΛΛΗΝΑΣ που λοιδορείται , παρά Άγγλος που προσβάλει , περήφανος για εσένα , περήφανος για εμένα .
    Περήφανος για την σημαία.
    Περήφανος για το φώς .
    Περήφανος όταν στα ταξίδια μου στο εξωτερικό απαντάω I am from GREECE και σκιρτίζει η καρδιά μου και πιστέψτε με ότι εκείνη την στιγμή δεν θα προτιμούσα να πω ότι I am from καμία άλλη χώρα .
    Γιατί η ΕΛΛΑΔΑ δεν είναι χώρα , η ΕΛΛΑΔΑ είναι πατρίδα .
    Γιατί ξέρω ότι αυτό που ζούμε σήμερα θα είναι μια μικρή παρένθεση στην ένδοξη ιστορία , μια μόνο σελίδα σε ένα τιμημένο βιβλίο γραμμένο με χρυσά και ματωμένα γράμματα , ένα ανέκδοτο της Ιστορίας προκειμένου να βγούμε καλύτεροι , ανανεωμένοι και λυτρωμένοι .
    Εξαγνισμένοι έπειτα από μία επίσης μικρή παρένθεση ειρωνείας κατά την οποία θέλαμε και εμείς να βουτήξουμε στην ματαιοδοξία , να ρουφήξουμε το εφήμερο , το υλικό , το ρηχό , να ξαποστάσουμε από τον συνεχή αγώνα για την επιβίωση και το ουσιαστικό , αγώνα με τον οποίο είναι συνδεδεμένη όλη η πορεία και η μοίρα του ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ .
    Γιατί είμαστε φτιαγμένοι για να αντέχουμε , να επιβιώνουμε , να αγωνιζόμαστε και να νικάμε .
    Γιατί είμαστε φτιαγμένοι για να βοηθάμε , να μοιραζόμαστε , να συμπονάμε και να γλεντάμε .
    Γιατί τα παιδιά μας αν είχαν την επιλογή να διαλέξουν γονείς για να εμπιστευτούν την μοίρα τους , πάλι ΕΛΛΗΝΕΣ θα διάλεγαν .
    Γιατί όχι 300 , αλλά ούτε 300.000 φαιδροί πολιτικοί , δεν μπορούν να αμαυρώσουν την εικόνα και την λάμψη της , όχι για πολύ καιρό τουλάχιστον .
    Είμαι ευγνώμων που γεννήθηκα σε αυτή την μικρή κουκίδα στον χάρτη , που όμως τόσα πολλά προκαθόρισε και πρόσφερε στον κόσμο .
    Και ανυπομονώ για την στιγμή που θα σε δω δίπλα μου εκεί έξω , πρώτα για τον αγώνα και την μάχη και μετά για την χαρά και το γλέντι .
    ΓΙΑΤΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΞΑΝΑΠΑΡΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΧΕΡΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΟΥΜΕ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΗΣ ΑΞΙΖΕΙ ….
    ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ

    • Παύλος avatar
      Παύλος @ Silence t. 30/01/2012 14:55:38

      Η ...".Σιωπή" μίλησε εκκωφαντικά !!!!!!! Προσυπογράφω !!!!!!!!!

    • ΜΠ avatar
      ΜΠ @ Silence t. 30/01/2012 15:23:37

      ΜΠΡΑΒΟ !!! +100000000000000000000000000

    • ΜΠ avatar
      ΜΠ @ Silence t. 30/01/2012 15:35:09

      Φάκτορα,
      το παραπάνω κείμενο σε παρακαλώ - νομίζω πολλοί θα συμφωνήσουν μαζί μου - να το αναρτήσεις ξεχωριστά. Είναι το πλεόν δυνατό σχόλιο - ποίημα και του αξίζει ξεχωριστή θέση. Απλά συγκλονηστικό: "...ΓΙΑΤΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΞΑΝΑΠΑΡΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΧΕΡΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΟΥΜΕ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΗΣ ΑΞΙΖΕΙ ….
      ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ".

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ ΜΠ 30/01/2012 15:49:06

        συμφωνώ και επαυξάνω με τον ΜΠ

      • Silence t. avatar
        Silence t. @ ΜΠ 30/01/2012 16:54:19

        Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
        Και μόνο έναν να άγγιξε το κείμενο , μου αρκεί .

        • Silence t. avatar
          Silence t. @ Silence t. 30/01/2012 17:38:27

          Το ευχαριστώ πήγαινε και στο ΜΠ και στον ΚΡ και στον Παύλο .

    • Δαναός avatar
      Δαναός @ Silence t. 30/01/2012 16:38:03

      ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ

      Αυτό που με πονάει βαθιά μες στην ψυχή
      Με βασανίζει χρόνια απ’τα μικρά μου χρόνια
      Πατρίδα μου Ελλάδα Εσύ και μόνο Εσύ
      Που σε χτυπούνε πάντα ύπουλα κι υποχθόνια.

      Αιμόφυρτη καλή μου πονάς πολύ πονάς
      Σε μάτωσαν σου σχίσαν το κορμί σου
      Πεθαίνεις μα γεννιέσαι σηκώνεσαι πετάς
      Και προσπαθείς να επουλώσεις την πληγή σου.

      Είσαι τ’ άγιο φως μου είσαι συ η λαχτάρα μου
      Το όμορφο λουλούδι το γλυκό τραγούδι
      Είσαι η μουσική μου πάνω στην κιθάρα μου
      Κι ας με φαρμακώνεις κι ας με πονάς κι ας με σκοτώνεις!

      Καμάρωνα παιδάκι σαν άκουγα για εσέ
      Ήσουν η πιο όμορφη μορφή μας στην ψυχή μου
      Πονάω κάθε μέρα σαν βλέπω βερεσέ
      Ξένοι και ντόπιοι να πουλάνε τη ζωή μου

      Απάνω σου κρεμιέται το γένος των Ρωμιών
      Που προσπαθεί να κρατηθεί απ’ τα κουρέλια
      Και τότε από θαύμα ηρώων και θεών
      Ξαναγεννιούνται οι ελπίδες και τα γέλια.

      Αγάπη μου και φως μου πατρίδα μου γλυκιά
      Υπάρχουν κάποιοι που σε βάζουν σ’ αταξία
      Τους έδωσες το φως σου σε είπανε κακιά
      Μα ξέρουν όλοι τη μεγάλη σου αξία.

      Σε βρίζαν σε σταυρώναν σε ρίχναν στο φτερό
      Έτσι και τώρα σε σταυρώνουν κάθε ώρα
      Και σε ποτίζουν ξίδι αντί λίγο νερό
      Μα θα περάσει και ετούτη εδώ η μπόρα!

      • ΕΥΑ avatar
        ΕΥΑ @ Δαναός 30/01/2012 22:34:08

        ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ...

      • ΜΠ avatar
        ΜΠ @ Δαναός 30/01/2012 23:25:42

        Κατάθεση Ψυχής!

    • Θέμις avatar
      Θέμις @ Silence t. 30/01/2012 18:17:01

      Εξαιρετικό!!! Να 'σαι καλά.
      "Και ανυπομονώ για την στιγμή που θα σε δω δίπλα μου εκεί έξω , πρώτα για τον αγώνα και την μάχη και μετά για την χαρά και το γλέντι ".
      Το εννοείς προφανώς μεταφορικά, αλλά σύντομα ίσως έρθει η ώρα που θα πρέπει να ορίσουμε το πού και πότε.

      • Silence t. avatar
        Silence t. @ Θέμις 30/01/2012 21:39:57

        Θέμις , θα αντιδράσουμε .
        Οι πολιτικοί μας άφησαν , οι συνδικαλιστές μας παράτησαν , οι αντιφρονούντες μας τελείωσαν , αλλά θα αντιδράσουμε .
        Μέσα από εδώ .
        Θα βρούμε τον τρόπο ....

        • Αγρότης avatar
          Αγρότης @ Silence t. 30/01/2012 22:11:28

          Silence t. , Δαναέ μπράβο σας. Χρειάζονται αυτά τα λόγια για να συνεχίζουμε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ Αγρότης 30/01/2012 22:25:55

            Αγρότη γι απόψε αυτό:www.youtube.com/watch?v=roDyqGu80Os

        • Diamond Angel avatar
          Diamond Angel @ Silence t. 30/01/2012 22:11:32

          Silence t. , τώρα διάβασα το σχόλιό σου. Ποίημα, γεμάτο αλήθεια και ευαισθησία! Αξίζεις να είσαι ΕΛΛΗΝΑΣ ! Συμφωνώ με την ιδέα της ΜΠ . Τέτοια σχόλια τα έχουμε ανάγκη όλοι μας και αξίζουν ξεχωριστή ανάρτηση.!

  15. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 30/01/2012 14:42:42

    Tα περί μεσαίωνα, καλό είναι να τα αφήσει στην άκρη ο Καρτερός και να κοιτάξει τα γκουλάγκ και τα ψυχιατρεία που έφτιαξαν οι ομοϊδεάτες του εν μέσω του 20ού αιώνα και οι εδώ ομοϊδεάτες του τα χειροκροτούσαν και ακόμα κλαίνε που έχασαν δύο ευκαιρίες να μας "αναμορφώσουν" αναλόγως (1944 και 1946-49)...
    Μόνο διδάγματα οι ακροαριστεροί δεν δικαιούνται να δίνουν και μόνο κηρύγματα περί ελευθερίας οι οπαδοί του ολοκληρωτισμού δεν δικαιούνται να κάνουν.
    Μπουχτίσαμε με τα ματωμένα παραμύθια σας, κόστισαν πολύ στην ανθρωπότητα!

    • drider avatar
      drider @ ΒΙΣ 30/01/2012 15:14:28

      Προφανώς δεν σε ενδιαφέρει όταν όλοι μας (Αριστεροί-Δεξιοί-Κεντρώοι) λέμε ότι η Ελλάδα έχει καταντήσει πειραματόζωο.

      Αυτό που σε νοιάζει είναι μόνο το... περιτύλιγμα.

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ drider 30/01/2012 22:00:08

        Δεν είναι το περιτύλιγμα αγαπητέ, η ουσία είναι. Πηγαίνω πίσω στις αιτίες των πραγμάτων, γι' αυτό και αντιδρώ με τις ακροαριστερές κορώνες. Επειδή είναι κάλπικες και ένοχες. Μεγάλη μετάνοια χρειάζεται στην άκρα Αριστερά, αλλά τότε θα πρέπει να απαρνηθεί τον εαυτό της.

  16. Χαλκιδέος avatar
    Χαλκιδέος 30/01/2012 14:43:16

    Εγώ λέω να φορέσουμε μια αρβύλα στρατιωτική 50 νούμερο και να σκάσουμε μια κλωτσιά στα μαλακά μόρια του κου Τόμσεν (τρομάρα του τον λέμε και κύριο!) που να ακουστεί ως τα κεντρικά του ΔΝΤ! Άιντε γιατί μας ζαλίσανε τον έρωτα με τα πειράματά τους. Μετά τους φταίει η Ελλάδα...

  17. Παύλος avatar
    Παύλος 30/01/2012 14:48:03

    Κ. SAL,
    Επειδή μου δίνεις την εντύπωση ότι άλλα θέλεις να πείς, κινούμενος από αντι- Σαμαρική διάθεση και τίποτα άλλο, πάρε την απάντηση από ένα γιατρό :
    Η καλύτερη "υγεία" και περίθαλψη δεν εξαρτάται από το πόσους κηπουρούς πρέπει να κρατήσουμε ή να διώξουμε στα κέντρα υγείας , για παράδειγμα . Εξαρτάται από άλλα πράγματα , που αν θέλεις πραγματικά να μάθεις , ρώτα με .
    Δεν βρήκες τίποτε άλλο να του κάνεις ( εσωτερική ; ) αντιπολίτευση;;;;;
    Πρέπει όμως να με πείσεις ότι δεν είσαι SALεμένος από αντι- Σαμαρικό μένος, χάριν ....................... !

  18. elton avatar
    elton 30/01/2012 15:11:37

    Silence t., με έκανες και δάκρυσα χαμογελώντας. Σ' ευχαριστώ, με τη σιγουριά ότι υπάρχουν, παρά την κυνική πραγματικότητά μας, ακόμη πολλοί Έλληνες με ένα τέτοιο μεγαλείο ψυχής για κληρονομιά , αφελές ή όχι, με έπαρση ή με αυτοπεποίθηση, δεν έχει σημασία ...

    • Silence t. avatar
      Silence t. @ elton 30/01/2012 21:50:58

      Το γεγονός ότι υπάρχουν άνθρωποι που με το συγκεκριμένο κείμενο μπορούν και δακρύζουν , επιβεβαιώνει την αλήθεια όσων γράφονται μέσα σε αυτό .
      Γιατί μπορώ να σου εγγυηθώ ότι ένα κείμενο με αυτό το περιεχόμενο , σε οποιαδήποτε άλλη χώρα του κόσμου θα άφηνε παγερά αδιάφορους τους πάντες .
      Και αυτή είναι η τεράστια διαφορά μας .

      • Αγρότης avatar
        Αγρότης @ Silence t. 30/01/2012 22:14:05

        Συμφωνώ , αυτή ακριβώς είναι η διαφορά μας και όχι αυτά που μας προσάπτουν ακριβώς γιατί δεν μπορούν να μας φτάσουν.

        • Silence t. avatar
          Silence t. @ Αγρότης 30/01/2012 22:38:50

          Αγρότη , με έκπληξη διαπιστώνω ότι αυτά που γράψαμε και εγώ και ο Δαναός αγγίξανε πολλούς .
          Τελικά ανάμεσα στα μαθηματικά της κρίσης , μάλλον χρειάζεται να βάλουμε και λίγη φιλοσοφία .

          • Αγρότης avatar
            Αγρότης @ Silence t. 30/01/2012 23:07:05

            Έτσι είναι , τα οικονομικά μαθηματικά δεν είναι για όλους μας. Όλοι όμως χρειαζόμαστε λόγια που μας ανυψώνουν ως λαό , ως έθνος γιατί είχαμε γίνει πολύ .....πεζοί τελευταία.

  19. factorx avatar
    factorx 30/01/2012 15:25:49

    ΕΣΕΕ: ΚΑΤΗΓΟΡΕΙ ΤΗΝ ΤΡΟΙΚΑ ΓΙΑ «ΕΚΔΙΚΗΤΙΚΗ ΕΜΜΟΝΗ»

    Για περιφρόνηση της ελληνικής κυβέρνησης, των κόμματων και των εκπροσώπων εργοδοτών και εργαζομένων κατηγορεί την τρόικα η Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου (ΕΣΕΕ). Σύμφωνα με δηλώσεις του προέδρου της ΕΣΕΕ, κ. Β. Κορκίδη, με αφορμή τις απαιτήσεις της τρόικας και τις νέες συναντήσεις με τον υπουργό Εργασίας, κ. Γ. Κουτρουμάνη, οι δανειστές αδιαφορούν για τη θέση και την κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει η ελληνική κοινωνία.

    «Οι εντολές της τρόικας για άλλη μία φορά αγνοούν και περιφρονούν την κυβέρνηση, τα κόμματα και τους εκπροσώπους εργοδοτών και εργαζομένων, αδιαφορούν για τη θέση και την κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει η ελληνική κοινωνία και παρακάμπτουν κάθε κοινοτική νομοθεσία», δήλωσε ο κ. Κορκίδης.

    Όπως τόνισε, η σκληρή γραμμή της τρόικας σε σχέση με τα εργασιακά είτε μπορεί να αποδοθεί σε «εκδικητική εμμονή» είτε σε κάποια «αλλότρια σκοπιμότητα».

    • drider avatar
      drider @ factorx 30/01/2012 15:50:08

      Ο κ. Κορκίδης ας τα βρει με τους ξενοδόχους που ζητούσαν τα ίδια πράγματα με την Τρόικα.

  20. franc avatar
    franc 30/01/2012 16:07:08

    Δεν καταλαβαίνω γιατί ασχολείστε με τους κλητήρες των τοκογλύφων. Αυτοί εντολές εκτελούν . Δηλαδή άν πλακώσεις στο ξύλο το δικαστικό κλητήρα που γι να βγάλει το μεροκάματο του, εστω και το παντεσπάνι του, έρχεται και με θρασύτητα σου κατάσχει τηλεόραση, ψυγειο κλπ, κραδαίνοντας τη δικαστική απόφαση στο χέρι, τι έγινε? Θα σώσεις την περιουσία σου? Ακόμα κι αν τον σκοτώσεις θα σου στείλουν άλλον. Θα μου πείς υπάρχουν και κλητήρες ευγενείς. Ελάχιστοι είναι. οι περισσότεροι που κάνουν αυτή τη δουλειά είναι σαδιστές και το απολαμβάνουν έστω κι αν με δυσκολία το κρύβουν. Αμα περάσουν δίπλα σας βέβαια ρίχτε τους κανα γιαούρτι ή ό,τι άλλο έχετε πρόχειρο. δεν είναι καλύτεροι απ' τους δικούς μας πλιατσικολόγους. Ιδια φάρα είναι...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ franc 30/01/2012 16:12:33

      Δεν είναι το ίδιο Franc.
      Οι εισηγήσεις της Τρόϊκα αποτελούν τις βάσεις επι των οποίων λαμβάνονται πολιτικές αποφάσεις.
      Κακώς βέβαια, κάκιστα, αλλά έτσι γίνεται.

      • franc avatar
        franc @ Κώστας Ροδινός 30/01/2012 18:27:40

        Φίλε Κώστα,
        Μπορεί να έχεις δίκιο. Εγώ πιστεύω οτι γίνεται το αντίθετο. Οτι δηλαδή οι εισηγήσεις της Bundesbank αποτελούν τις βάσεις επι των οποίων λαμβάνονται πολιτικές αποφάσεις και η Τρόικα απλώς τις μεταφέρει στούς πολιτικούς-μαριονέττες δικούς μας και ξένους. Αλλωστε δεν βλέπω να κάνει η Τρόικα τίποτε άλλο απ το να λεέι κόψτε για να έρθουν τα λεφτα όποια σας απέμειναν στα ταμεία μας. Μάλιστα δεν μπαίνει καν στον κόπο να το ψάξει. Ερχεται πχ με το 16% έλλειμμα που ξέρουμε ποιός τους το "έδωσε" απ την ΕΛΣΤΑΤ και σου λέει κόψτε τόσα απ' τις συντάξεις ή απο οπουδήποτε αλλού θέλετε εσείς και στείλτε τα. Πρέπει να έχεις δίπλωμα LSE και να παίρνεισ μισθό 15000 Ε για να λες τέτοιες μπαρούφες?

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ franc 30/01/2012 21:43:31

          Franc,
          αν παρακολούθησες τα βραδυνά δελτία ειδήσεων και την εικόνα που μεταδίδουν από τις Βρυξέλλες, θα είδες τι κάνει ο Τόμσεν και η παρέα του.

  21. ΚΠ avatar
    ΚΠ 30/01/2012 16:26:14

    Όλα καλά, με την βραχυχρόνια διαχείριση της χρεοκοπίας είναι το ζήτημα τι κάνουμε. Εκτός του κ. Α. Σαμαρά και ολίγων ακόμη στελεχών της ΝΔ, οι λοιποί εκ του εν Ελλάδι πολιτικού προσωπικού, ακόμη και αν υποθέταμε ότι νοιαζόντουσαν για την Ελλάδα περισσότερο από ότι για την επανεκλογή τους, δεν θα μπορούσαν να συνδράμουν στην οργάνωση της μετάβασης από την ευρωζητιανιά στην επανεκκίνηση, απλώς λόγω ανικανότητας. Αυτό μόνο φοβάμαι, την έλλειψη τεχνογνωσίας και @ρχιδιών για την περίοδο μετάβασης από την παρούσα κατάσταση στην επόμενη. Πιστεύω κατόπιν συζητήσεων με πολύ κόσμο, ότι εκεί οφείλεται το όποιο "μούδιασμα" εμπρός στο αναπόφευκτο της χρεοκοπίας. Εκτός κι αν κρυφά έχει μαζευτεί συνάλλαγμα, έχουν αποθηκευτεί καύσιμα και πρώτες ύλες και έχουν κλειστεί συμφωνίες με νέους στρατηγικούς συμμάχους. Ο Α.Σ. πάντως προς αυτήν την κατεύθυνση δείχνει να κινείται. Αν μάλιστα ξεφορτώνοταν και τους υπόλοιπους γνωστούς φαύλους, πιστεύω ότι θα έπαιρνε μαζικά ψήφους και από την Αριστερά. _Κ.Π.

  22. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 30/01/2012 17:37:42

    Κώστα, είναι περιπου αυτονόητο ότι ο Τομσεν, ο κάθε Τόμσεν, δεν ενδιαφέρεται για την οικονομική "υγεία" της Ελλάδας και ότι το "πρόγραμμα" του ΔΝΤ έχει αλλους σκοπούς που εφάπτονται της επιβίωσής μας.

    Το ζήτημα για μένα είναι μεγαλύτερο, και είναι το εξής:

    Θα συνεχίζουμε ως κράτος και ως χώρα (με αυτοσεβασμό εννοείται) να στηρίζουμε την επιβίωσή μας στον εξωτερικό δανεισμό ή θα αλλάξουμε πρότυπο; Αυτό θα κλειθεί να διαχειστεί ο Α. Σαμαράς "αύριο".

  23. firiki2010 avatar
    firiki2010 30/01/2012 17:49:33

    Κώστα, διαβάζοντας την ανάρτηση και πριν την "επεξεργασθώ" και πριν διαβάσω και τα σχόλια επικροτώ με ενθουσιασμό την ιδέα σου περί μετακόμισης του κ Τόμσεν σε ξενοδοχείο της Αχαρνών. Ή έχουμε λιτότητα ή δεν έχουμε!!!

    • theo1611 avatar
      theo1611 @ firiki2010 30/01/2012 19:10:34

      Θα πρότεινα αντί να μπαίνουν με αυτοκίνητο στη στοά του Υπουργείου, να μεταβαίνουν με τα πόδια από κεί που τους αφήνει το μέσο μαζικής μεταφοράς που επιλέγουν.

      ΥΓ: 1. Το ίδιο βέβαια και οι υπουργάρες μας. 2.Οι τροχονόμοι να τους στέλνουν τις κλήσεις 3. Με ιδιωτικό μέσο, να φτάνουν ακόμη και στον όροφο που πηγαίνουν, μαζί με τις κλήσεις ή/και τις αυτεπάγγελτες διώξεις

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ firiki2010 30/01/2012 22:06:06

      Για να πάρει και πρέφα από εφαρμογή του Δουβλίνου ΙΙ...Μούλτι κούλτι στην πράξη και όποιος αντέξει.
      Τον βλέπω τον Δανό να κλειδώνεται στο δωμάτιό του με τη δύση του ηλίου. Απαγόρευση κυκλοφορίας κανονικά.

  24. theo1611 avatar
    theo1611 30/01/2012 17:50:29

    @KΡ

    Η υψηλή πολιτική μας έφαγε.

    Εξηγούμαι:

    1. Ο Τόμσεν ζητάει αυτά που ζητάει, λεφτά για τους εντολοδόχους του, κατά προτεραιότητα ή όχι (η συζήτηση περί επιτροπείας).
    2. Οι υποτακτικοί του δεν μπορούν να τα μαζέψουν από ΕΤΑΚ και ΦΑΠ (χθεσινή δήλωση Π. Οικονόμου) και παρά τις συνταγματικές αναστολές του defacto Δημοσιονομικού Επιτρόπου (Ε. Βενιζέλος), αποφασίζεται νέο τέλος ακίνητης περιουσίας (ηλεκτροδοτούμενων ακινήτων).
    3. Κάποιοι μάγκες το μαζεύουν και το βάζουν στους λογαριασμ0ύς τους στην Ελβετία, ενώ δεν γνωρίζουμε τι το έχει κάνει η δημόσια επιχείρηση (το έστειλε στα τα ταμεία του κράτους?)
    4. Ο Τόμσεν τα έχει μαζέψει και είναι ιδιαίτερα κακός για να μην προδοθεί?

  25. flou avatar
    flou 30/01/2012 18:04:20

    ami du peuple, μου φαίνεται, μπορεί να κάνω και λάθος, ότι είσαι μπερδεμένος με το λαβύρινθο της αριστεράς. Μια αναφέρεις τον Μπογιόπουλο, την άλλη τον Καρτερό ξεκαθάρισε επιτέλους! Δεν είναι δα και οι φωστήρες! Από λόγια της αριστεράς χορτάσαμε!

    • Leonidas avatar
      Leonidas @ flou 30/01/2012 21:47:41

      Τα επιχειρήματα περί λανθασμένης πολιτικής , που αναφέρει ο ami du peuple, από το άρθρο του Καρτερού, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ επιχειρήματα της αριστεράς και μόνον - παρόμοια επιχειρήματα και αναλύσεις έχουν γίνει από έγκριτους οικονομολόγους, Ελληνες και ξένους, π.χ. ο Joseph Stiglitz
      (ένα παράδειγμα άρθρου με επιχειρήματα ενάντια στην πολιτική λιτότητας):
      http://www.currentconcerns.ch/index.php?id=1266
      Αλλά και έχουν γραφτεί σε εφημερίδες και περιοδικά όπως ο Economist, Financial Times κ.α.
      Μήπως είναι και αυτοί αριστεροί, και δεν το είχαμε καταλάβει??

      Το μεγάλο λάθος ορισμένων είναι ότι, αν ένας αριστερός πεί μιά αλήθεια, να την χλευάζουν , απλά και μόνο επειδή την είπε αριστερός!
      Μήπως, λόγω αυτού του παραλογισμού, και του φανατισμού παράλληλα, αυτή η χώρα ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΕΙ ΠΟΤΕ ΜΠΡΟΣΤΑ??

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Leonidas 30/01/2012 22:03:24

        Αν φτάσει το θέμα στη λαθρομετανάστευση, που για μένα επιβαρύνει σημαντικά την ελληνική κοινωνία και οικονομία, τι θα μας πει η Αριστερά; Ότι είμαστε φασίστες και φοβικοί;
        Για πολλούς εδώ μέσα η λαθρομετανάστευση υπονομεύει το μέλλον και την ευημερία μας ως χώρα. Εχει κάτι πάνω σε αυτό να προτείνει η Αριστερά, εκτός από τις συνήθεις ιδεοληψίες της;
        Γι' αυτό - και για πολλούς άλλους λόγους - μας βλέπεις πολλούς εδώ να αντιδρούμε σε άρθρα που εκπορεύονται από βήματα όπως της "Αυγής" και του "Ριζοσπάστη".

  26. nickname@taleftaiparhoun.gap avatar
    nickname@taleftaiparhoun.gap 30/01/2012 18:12:10

    Να φύγει ο Τόμσεν , να φύγουν και οι ντόπιοι συνεργάτες του! Να φύγει ο ΓΑΠ , να φύγει ο Παπακωνσταντίνου , να φύγει ο Μπένι να φύγει και ο Πάγκακος , να φύγει η μετανοιωμένη περιστερά ο Χρυσοχοίδης , να φύγει και ο...μακελάρης Lowerdi. Να φύγουν μια και καλή για να γλυτώσουν από την οργή του λαού που έσειραν στην πείνα στην ανέχεια και στην δυστυχία ,για να μην στεναχωρήσουν τον κο ΤΟΜΣΕΝ. ΟΥΣΤ!!!

  27. the mechanic avatar
    the mechanic 30/01/2012 18:14:18

    Το καλό που σου θέλω ιστρούκτορα (Τόμσεν), μάζεψε τα και άμε στον δ........!

  28. franc avatar
    franc 30/01/2012 19:12:03

    Αγαπητέ Silence,
    Για να μην ξεχνιόμαστε, ταυτιζόμαστε απόλυτα και είμαστε πολλοί και τις προσβολές τους οι π------ες Κουτόφραγκοι θα πρέπει να τις πληρώσουν ακριβώτερα απ τό χρέος των siemens-Krupps και Σία, που μας φόρτωσαν απο κοινού με τα ντόπια λαμόγια. Κάτι παρόμοιο έγραφα και εγώ σε παλιότερη ανάρτησή μου:
    Δεν χρειάζεται να παινέψουμε εμείς την Ελλάδα. Φιλελληνικό πνεύμα υπήρχε, υπάρχει και θα υπάρχει. Φιλογερμανικό ή φιλο-άλλο, ελάχιστο έως ανύπαρκτο. Δεν χρειάζεται να επαναλάβω τα λόγια του Γκοντάρ και του Σμιτ , για το πόσα μας χρωστάει όχι μόνο η Γερμανία αλλά και η Ευρώπη ολόκληρη, γιατί θα μπορούσα να αναφέρω εκατοντάδες τέτοιους φιλέλληνες που αγαπούν όχι μόνο τους προγόνους μας αλλά κυρίως εμάς τους σημερινούς νόμιμους κληρονόμους και απογόνους τους που η Ζακλίν ντε Ρομιγί μας αποκαλούσε τους καλύτερους ανθρώπους της γής. Βεβαίως αυτοί δεν απηχούν το μέσο κοινό της Ευρώπης αλλά ευτυχώς το περισσότερο μορφωμένο, δηλαδή όχι το στομάχι, αλλά το μυαλό της Ευρώπης . Το μέσο κοινό ακόμα και στις πιό προηγμένες χώρες έχει την τάση να γενικεύει και χάριν ευκολίας να βάζει τα πάντα στο ίδιο σακκί. Ετσι εμείς, ο μέσος Ελλην-που σημειωτέον δεν υπάρχει-πιστεύει οτι οι Αγγλοι είναι π----ηδες γενικώς. Οι Γάλλοι, ο μέσος Γάλλος, πιστεύει οτι οι Ιταλοί είναι "ελαφριοί", φανφαρόνοι, κλέφτες και ψεύτες κ.ο.κ . Και μη μου πεί κανείς ότι δεν πρέπει να κολλάμε στην αρχαία μας κληρονομιά αλλα΄να αρχίσουμε σκάβοντας για να βγάλουμε το ψωμί μας γιατι αυτό ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΣΤΟΝ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟ.
    Η πλέμπα αρχίζει σκάβοντας. Οι ηγέτες του Καπιταλισμού είναι στη συντριπτική τους πλειοψηφία πλούσιοι κληρονόμοι και μάλιστα Υλικών αξιών. Ελάχιστοι είναι κληρονόμοι όπως εμείς, Πνευματικών αξιών ανεκτιμήτου αξίας. Με μισόν αρχαίο Ναό ξοφλάμε όλο το χρέος μας αν γίνουμε γουρούνια σαν αυτούς που στέλνουν στα άγια χώματά μας τις Τρόικες. Δεν θα τους κάνουμε όμως ποτέ αυτή τη χάρη. Ο Σαμαράς ως τέως υπουργός Πολιτισμου ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ώφειλε να τους υποχρεώνει να βγάζουν τα παπούτσια τους μόλις κατεβαίνουν απ’ το αεροπλάνο και πατάνε Ελληνική γη. Αλλά ξέρω, η πολιτική είναι η τέχνη του εφικτού. Όμως αυτά πρέπει να τους τα χρεώνουμε γιατί θα γυρίσει ο τροχός…
    Η ιστορική εξέλιξη του Εθνους μας 'οπως και των άλλων εθνών δεν είναι ποτέ ευθύγραμμη. Υπάρχουν αιώνες ακμής και παρακμής . Τυχαίνει ο αιώνας μας να είναι για εμάς περίοδος παρακμής σε σχέση με προηγούμενους αιώνες της ιστορίας μας. Ομως θα πρέπει ταυτόχρονα να βλέπουμε και την θέση μας σε σχέση με τους άλλους λαούς και ιδιαίτερα τους γειτονικούς . Πχ. οι Αιγύπτιοι με ιστορία αρχαιότερη από τη δική μας σήμερα δεν υπάρχουν πλήν απο μερικές εκατοντάδες στην περιοχή της άνω Αιγύπτου. Τα αρχαία Αιγυπτιακά (Εθνος=Γλώσσα) δεν υπάρχουν. Οι σημερινοί "Αιγύπτιοι" είναι Άραβες και δεν το κρύβουν. Ολοι οι Βαλκάνιοι, Β. Αφρικανοί και Μεσανατολίτες γείτονές μας (περίπου 350 εκατομμύρια ΑΝΘΡΩΠΟΙ με αρχαία ιστορία όλοι τους, μας ζηλεύουν γι αυτό που είμαστε σήμερα σε όλους τούς τομείς και ακόμα περισσότερο όταν μαθαίνουν ότι είχαμε εμφύλιο και δικτατορία μέχρι πρόσφατα. Οπως είπε ο Αμερικανός αντιπρόσωπος του Ασοσιέτεντ Πρέςς όταν συνταξιοδοτήθηκε η Αθηνα είναι η πρώτη πρωτεύουσα στα Βαλκάνια και τη μ.Ανατολή και η τελευταία στην Ευρώπη...
    Η Ελλάδα είναι αναγκασμένη όσο εξακολουθεί να είναι προτεκτοράτο με ξένες πάντα εξουσίες (Κακά τα ψέμματα ο τελευταίος άρτι παραιτηθείς Πρωθυπουργός μας ήταν Αμερικανός ελληνικής καταγωγής)να επιβιώνει αντάρτικα...
    Ομως ας πούμε και τα καλά της :
    1.ΕΙΝΑΙ Η ΚΟΙΤΙΔΑ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΝ ΓΕΝΕΙ ΤΟΥ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΓΗΣ.
    2ΕΧΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΥΤΙΜΟΤΕΡΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΥΣ ΘΗΣΑΥΡΟΥΣ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ.
    3.ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΜΥΘΗΤΟΥΣ ΘΗΣΑΥΡΟΥΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ(ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ)
    4. Η ΕΛΛΑΔΑ (αναλογικα με τον πληθυσμο της) ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ,Η ΠΡΩΤΗ ΧΩΡΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΣΤΗΝ ΠΟΙΗΣΗ. (Καζαντζάκης,Ελύτης,Σεφέρης,Καβάφης,Ρίτσος, Καββαδίας κλπ.)
    5.ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΡΩΤΗ ΧΩΡΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΣΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ. (Μίκης Θεοδωράκης,Μάνος Χατζηδάκης,Βαγγέλης Παπαθανασίου,Δημήτρης Μητρόπουλος, Νίκος Σκαλκώτας, Λεωνίδας Καβάκος,Μαρία Κάλλας, Αγνή Μπάλτσα, κλπ.)
    6. ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΝΑΥΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΝΑΥΜΑΧΙΑΣ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ ΕΩς ΣΗΜΕΡΑ.
    7.ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ 3 ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ. (ΜΕ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΝΗΣΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ)
    8.ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ ΠΡΩΤΕΣ ΣΕ ΠΡΟΟΔΟ ΠΑΡΟΙΚΙΕΣ ΣΤΙΣ ΗΠΑ ΚΑΙ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ.
    9.ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΕΞΑΓΩΓΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ, ΜΕΣΗ ΑΝΑΤΟΛΗ ΚΑΙ Β. ΑΦΡΙΚΗ.
    10.ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΣΤΙΣ ΙΧΘΥΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΕΣ.
    11.ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΤΑΧΥΤΕΡΟ ΡΥΘΜΟ ΑΝΠΤΥΞΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΣΤΑ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΙΚΑ.
    12.ΕΧΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 300 ΜΕΡΕΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΗΛΙΟΦΑΝΕΙΑ.
    13. ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΟΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΟΛΥΜΠΑΣ ΑΠΟ 6 ΕΩΣ ΚΑΙ 12 ΜΗΝΕΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΕΠΙ ΩΡΕΣ...
    Μπορείτε να συνεχίσετε τη λίστα...
    Οι ξένοι έρχονται για την αγάπη σ' εμάς ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΟΥΜΕ Σ' ΑΥΤΟΥΣ. Σ' αυτό το θέμα μπορούμε να είμαστε περήφανοι και ανάμεσα στους πρώτους στον κόσμο. Μόνο εμείς δείξαμε τόση αγάπη στους Γιουγκοσλάβους όταν οι άλλοι τους βομβάρδιζαν. Οσον αφορά την πρωτοπορία δεν τα πάμε και άσχημα . Δείτε τα ελληνικά ονόματα στο CERN to MIT to HARVARD την silicon valley και σε όλα τά επιστημονικά κέντρα αιχμής του κόσμου. Βέβαια ως Ελληνες δεν θα μείνουμε σ' αυτά όσο ανάξιες κι αν ήταν ως εδώ οι πολιτικές μας ηγεσίες .Ομως έχω την πεποίθηση ότι βρισκόμαστε στο ιστορικό σταυροδρόμι που και αυτό το ζήτημα αρχίζει να διορθώνεται …

    • Silence t. avatar
      Silence t. @ franc 30/01/2012 22:00:45

      franc , χαίρομαι που για μια ακόμη φορά συμφωνούμε , καθώς και με το ότι σου έδωσα την ευκαιρία να μας θυμίσεις μερικούς από τους υπέροχους θησαυρούς που έχουμε δίπλα μας .

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ franc 30/01/2012 23:22:08

      Κατά την ταπεινή μου άποψη, σχόλιο για κορνίζα!

      • franc avatar
        franc @ TopGunZ 31/01/2012 13:41:47

        TopGunZ,
        Σ' ευχαριστώ. Εχεις κάνει πρισσότερα σχόλια για κορνίζα απο 'μένα. Σε διαβάζω κάθε φορά που προλαβαίνω και πολλα τα κρατάω για αργότερα... Είμαστε η πλειοψηφία και θα νικησουμε τελικά.

  29. STATHIS avatar
    STATHIS 30/01/2012 19:31:58

    Eγώ πάλι , γιατί νομίζω ότι το πρόσωπο δεν παίζει ρόλο σ'αυτή την ιστορία αλλά μόνο η γραμμή που έχει εξ "άνωθεν". Άντε κι έφυγε ο αντικαταστάτης ΛΕΤΕ Ν' ΑΛΛΑΞΕΙ τις ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ του IMF ??? ΧΛΩΜΟ (ως με κύρωση του ύπατος) το βλέπω .!

    *ex mea sententia (πάντα).

    • factorx avatar
      factorx @ STATHIS 30/01/2012 19:33:59

      Δεν είναι έτσι απλό. Τυχόν αντικατάσταση του Τόμπσεν θα σημάνει πολλά και θα είναι η αρχή μιας αλυσίδας

  30. STATHIS avatar
    STATHIS 30/01/2012 19:39:19

    Ποιάς αλυσίδας , αυτής που μας δένει ?? Ακόμη κι αν αντικατασταθούν ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ(IMF , ECB, EU) η επιτροπεία ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ και οι "λάθος" (για 'μάς) συνταγές θα συνεχίζουν μέχρι την ολοκλήρωση του (δικού τους) ΣΤΟΧΟΥ!!

  31. Ιεροφάντης avatar
    Ιεροφάντης 30/01/2012 21:29:01

    Κώστα μου, καλησπέρα.

    Πριν τον στείλεις σπίτι, καλό θα είναι να έχεις προλειάνει το έδαφος.

    Έτσι, την επόμενη φορά που θα έρθει για κουβεντούλα

    1. Από τον τελευταίο κλητήρα μέχρι τον Πρωθυπουργό, κανείς δεν του απευθύνεται στα αγγλικά, παρά μόνο στα Ελληνικά. Στη συνάντηση μιλάμε ελληνικά. Αν δεν καταλαβαίνει, να ζητήσει από τη Λαγκάρντ να του στείλει μεταφραστή ή να του δώσουμε εμείς, με χρέωση του ΔΝΤ.

    2. Τον έχεις λίγο στην αναμονή πριν τον δεις, διότι στο κάτω κάτω της γραφής, διορισμένος υπάλληλος είναι και δεν έχεις και καμιά κάψα να βλέπεις την αφεντομουτσουνάρα του μέρα παρά μέρα.

    3. Πριν ξεκινήσει να μιλάει, του ζητάς τις μελέτες, τα επιχειρησιακά σχέδια και τις υπολογισμένες παραμέτρους των όσων ζητάει. Δηλαδή ζητάς ντοκουμέντα που να μπορούν να στηρίξουν τους ισχυρισμούς του.

    4. Του δίνεις συγκεκριμένο χρόνο να ολοκληρώσει την επίσκεψη και δεν μετατρέπεις την επαφή μαζί του σε αρμένικη βίζιτα.

    5. Πριν ξεκινήσει να μιλάει για τα δικά του, του ξεκαθαρίζεις εκ των προτέρων για ποια πράγματα δεν προτίθεσαι καν να κουβεντιάσεις μαζί του.

    6. Τον ρωτάς αν έχει κάποια απορία.

    7. Αν δυσανασχετεί, σηκώνεσαι επι τόπου και αποχωρείς, κάνοντας σχετική ενημέρωση στα κεντρικά του ΔΝΤ για την ανεπάρκεια του υπαλλήλου τους και την αδυναμία του να συμβάλλει στη διαπραγμάτευση.

    8. Αν πει καμία μαλακία, του ανακοινώνεις ότι έχει δύο ώρες να πάρει το πρώτο αεροπλάνο και να εγκαταλείψει τη χώρα χωρίς δικαίωμα επιστροφής, ανακοινώνοντάς του ότι θα αναφέρεις στους προϊσταμένους του ότι ζητάς την αντικατάστασή του, λόγω ανεπάρκειας.

    Και έτσι θα είμαστε μια χαρά με όλα τα παιδιά της Τρόϊκα....!

    Βέβαια, υποθέτω ότι κάπως θα πρέπει να σοβαρευτούμε και εμείς σαν κράτος, ώστε να έχει νόημα αυτή η προσέγγιση.

    Μέχρι τότε, θα τον λουζόμαστε αυτόν και τους λοιπούς κοκκινολέμηδες, μαζί με τις προσβολές και τις απαιτήσεις τους, προς μια χώρα χωρίς προσανατολισμό και χωρίς στοιβαρή ηγεσία.

    Όχι για πολύ όμως. Όχι για πολύ...!

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ Ιεροφάντης 30/01/2012 21:43:47

      Ιεροφάντη, τρομερός!! Να το δω αυτό και δεν θέλω τίποτ' άλλο! Αν είσαι σοβαρός και θέλεις να κάνεις και σοβαρή δουλειά, αυτά κάνεις!!

      • Ιεροφάντης avatar
        Ιεροφάντης @ Diamond Angel 30/01/2012 21:51:07

        Μην ανησυχείς, Αδαμάντινε Άγγελε.

        Θα έρθει η ώρα που θα το δούμε και αυτό...!

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Ιεροφάντης 30/01/2012 22:39:44

      Αυτή είναι η συμπεριφορά που πρέπει σε ξιπασμένους υπαλληλάκους που έρχονται στη χώρα με τη μεγαλύτερη ιστορία στον πλανήτη με ύφος να το παίξουν καμπόσοι! Εγκρίνω και επαυξάνω!

    • ΜΠ avatar
      ΜΠ @ Ιεροφάντης 30/01/2012 23:39:24

      Ιεροφάντη έγραψες! Να το στείλουμε στα Υπουργεία μόνον, ως επείγον με email, μήπως και γιατρευτούν οι δικοί μας από τους πόνους της μέσης, διότι από το σκύψε σκύψε όλοι τους έχουν γίνει ορθές γωνίες, και ξοδεύονται στις φυσιοθεραπείες (εκτός από τα ψυχοφάρμακα που παίρνουν για να τους αντέχουν) !!! :)

    • franc avatar
      franc @ Ιεροφάντης 31/01/2012 14:24:02

      Iεροφάντη μιλάς σαν καλός Ελληνας που είσαι.
      Και είναι καλό να κλείνουμε τα μάτια και να ονειρευόμαστε αυτές τις ωραίες εικόνες που θα έρθουν όπως λες πολύ ωραία στο τέλος:" Βέβαια, υποθέτω ότι κάπως θα πρέπει να σοβαρευτούμε και εμείς σαν κράτος, ώστε να έχει νόημα αυτή η προσέγγιση." Οταν όμως σοβαρευτούμε σαν κράτος φοβάμαι οτι δεν θα μας χαρίσει αυτή την ικανοποίηση ο κ. Τόμσεν και η παρέα του διότι απλούστατα δεν θα τολμήσουν να ξαναέρθουν παρά μόνο για διακοπές έστω και μεταμφιεσμένοι. (υπάρχει Ευρωπαίος που να μην τόχει όνειρο να έλθη στην Ελλάδα? Eγώ δεν ξέρω κανέναν αν και γνωρίζω πολλούς και μάλιστα απο μέσα.)

  32. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 30/01/2012 21:41:22

    Χαίρε Ιεροφάντη,
    .....αντιγράφω και ....υποκλέπτω τις οδηγίες χρήσεως για το εγχειρίδιο διαπραγματεύσεων!

    • Ιεροφάντης avatar
      Ιεροφάντης @ Κώστας Ροδινός 30/01/2012 21:59:27

      Έχει και άλλα, αλλά αυτά θα στα πω από κοντά.

      Μου χρωστάς μια συνάντηση για μπύρα...!

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Ιεροφάντης 30/01/2012 22:37:57

        όλο λόγια είστε!
        Μου φαίνεται θα κατεβάσω το Δαναό να μας....οργανώσει!

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ Κώστας Ροδινός 30/01/2012 22:40:26

          Καλάάάά.... αυτός θα σας διαλύσει. Θα σας κάνει από 2 χωριά χωριάτες.
          Είναι εγκάθετος.
          Μάλλον της ΜΙ5 τον κόβω!

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ Strange Attractor 30/01/2012 22:44:30

            Εσύ μη λες πολλά τζόβενο! Α και βρήκα πρακτικό για τους πόνους σου!

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ Δαναός 30/01/2012 22:45:56

            Την Ντολόρες;

  33. Αγρότης avatar
    Αγρότης 30/01/2012 22:32:55

    Άριστο Δαναέ !

  34. Silence t. avatar
    Silence t. 30/01/2012 22:34:42

    Diamond Angel αυτό που έχουμε ανάγκη είναι να ξαναθυμηθούμε και να πιστέψουμε .
    Έχεις ανάγκη εμένα για να σε τραβήξω έξω και έχω ανάγκη εσένα για να με τραβήξεις έξω .

  35. Δαναός avatar
    Δαναός 30/01/2012 22:52:32

    Όχι.Τον Δον Μιγκουέλ Χοσέ ντε Λα Πιάστον και Κούνατονόρες!!!

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Δαναός 30/01/2012 22:54:01

      Αυτόν λέω κι εγώ. Οι στενοί φίλοι του τον φωνάζουν Ντολόρες.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Δαναός 30/01/2012 22:57:01

      Δαναέ,
      δεν γράφεις καλύτερα κανένα ποίημα και άσε τα μαθήματα....
      ισπανικών κατά μέρος;

  36. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 30/01/2012 23:12:57

    Ἂκουσα καί μοῦ ἂρεσε πολύ,ἡ ἐπιστολή-ἀπάντηση τοῦ Γ.Δημαρᾶ στούς Γερμανούς.

  37. ΜΠΛΟΥΜ avatar
    ΜΠΛΟΥΜ 30/01/2012 23:44:34

    ναι, να διωξουμε και τον τομσεν και το μνημονιο.....
    ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΤΟΥς ΔΙΩΞΕΙ??
    πολύ πολύ πολύ χλωμό το βλέπω......

  38. Χαρίλαος avatar
    Χαρίλαος 31/01/2012 09:12:02

    Δεν υπάρχει θέμα τόμψεν ή τρόϊκας φίλοι μου...
    Υπάρχει θέμα προδοσίας, η οποία άρχισε να εξυφαίνεται στο δεύτερο ήμισυ της δεκαετίας του 70, και άρχισε να παίρνει σάρκα και οστά το δεύτερο ήμισυ της δεκαετίας του 90, και σίγουρα προτύτερα αλλά δεν το βλέπαμε...
    Χωρίς την συμμετοχή στην προδοσία των γνωστών και αγνώστων Ελλήνων, δεν θα είχαμε φτάσει στο σημερινό σημείο της σχεδόν απόλυτης ξεφτίλας...
    Και προσωπικά θεωρώ υπεύθυνους όλους όσους συμμετείχαν και εξακολουθούν και συμμετέχουν στην προδοσία, πάντα για Έλληνες μιλάω!
    Και όταν απαλλαγούμε από αυτούς, τότε αυτόματα θα απαλλαγούμε και από όλους τους άλλους... Ίσως πολλοί μου πουν ότι αυτά περίπου λέει το κκε ή η αριστερά. Όχι φίλοι μου, αυτά τα λέει η συντριπτική πλειοψηφία του Ελληνικού λαού που δεν είναι ούτε κκε ούτε αριστερά... και αν δεν ακούγεται είναι διότι το σύστημα της προδοσίας πνίγει την φωνή του...

  39. MATRIX avatar
    MATRIX 31/01/2012 18:52:27

    He can go to Hell along with his MEMORANDUM!!!!!!!!!!!!

  40. Μάκης Π. avatar
    Μάκης Π. 06/02/2012 21:54:23

    Έτσι απλά είναι τα πράγματα ρε παιδιά ;
    Να το πάρει και να φύγει ;
    Ας πούμε ότι το παίρνει ο άνθρωπος. Γεννάται το ερώτημα που θα το βάλει ;
    Θα ταξιδεύει έχοντας ένα μνημόνιο στα χέρια ;
    Όχι. Πρέπει να γνωρίζει που θα το βάλει ο άνθρωπος.
    Άρα , το λέω καλύτερα : Να πάρει το μνημόνιο, να το βάλει εκεί που γνωρίζει και να φύγει.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.