#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
13/05/2012 15:19
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Τσίπρας αρνείται κυβέρνηση όλων για την αλλαγή του Μνημονίου!



Στην  άρνηση του Αλέξη Τσίπρα να δώσει ψήφο ανοχής σε κυβέρνηση για την επαναδιαπραγμάτευση του Μνημονίου προσκρούουν μέχρι στιγμής οι συζητήσεις υπό τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας για τον σχηματισμό κυβέρνησης σωτηρίας, άρσης του αδιεξόδου και αποφυγής επαναληπτικών εκλογών.

Μετά το πέρας του πρώτου γύρου των συνομιλιών, ο Αντώνης Σαμαράς δήλωσε ότι ο ίδιος πρότεινε να δώσει η ΝΔ ακόμα και ψήφο ανοχής σε μια κυβέρνηση Σωτηρίας με την συμμετοχή και του ΣΥΡΙΖΑ με στόχο την παραμονή της χώρας στο ευρώ και την αλλαγή της πολιτικής του Μνημονίου - (ΣΣ μιλάει πλέον και για αλλαγή του Μνημονίου και όχι μόνο για επαναδιαπραγμάτευση). Η προσπάθεια όμως του αρχηγού της ΝΔ για την άρση του αδιεξόδου σύμφωνα με την επιθυμία του ελληνικού λαού, όπως εκφράστηκε στο εκλογικό αποτέλεσμα προσέκρουσε στην άρνηση του κ. Τσίπρα να αναλάβει τις ευθύνες του.

Έντονοι διάλογοι

Ο διάλογος που έγινε είναι χαρακτηριστικός και της έντασης που επικράτησε και της αυτοαναίρεσης του κ. Τσίπρα.

Αντώνης Σαμαράς: δεν δέχεσαι να δώσεις ψήφο ανοχής, όταν εμείς τη δινουμε ακόμα και σε κυβέρνηση με την συμμετοχή σου;

 Αλέξης Τσίπρας  (αναφερόμενος στον σχηματισμό κυβέρνησης μειοψηφίας)  : το Σύνταγμα είναι αμφίσημο (!!!)

Βενιζέλος: Το άρθρο 84 του Συνταγμάτος δίνει τη δυνατότητα σχηματισμού κυβέρνηση μειοψηφίας (ακολουθεί ανάλυση του άρθρου)

Αντώνης Σαμαράς (απευθυνόμενος στον Τσίπρα): Εγώ καταλαβαίνω από την σημειολογία όσων λες ότι επί της ουσίας δεν θέλεις να δώσεις ψήφο ανοχής σε μια κυβέρνηση που θα επαναδιαπραγματευτεί το μνημόνιο. Προηγουμένως έλεγες ότι επιδιώκεις το ανέφικτο για μια κυβέρνηση με το ΚΚΕ. Το ανέφικτο για μια κυβέρνηση επαναδιαπραγμάτευσης του Μνημονίου γιατί δεν το θέλεις τώρα που γίνεται;

Σε δηλώσεις του εξάλλου στους δημοσιογράφους ο κ. Σαμαράς επέρριψε ευθύνες στον Αλέξη Τσίπρα για το διαφαινόμενο αδιέξοδο. Συγκεκριμένα, ο Πρόεδρος της ΝΔ δήλωσε:«Κατέβαλα κάθε προσπάθεια για εξεύρεση λύσης. Δεν μπορώ να καταλάβω πού το πάει ο ΣΥΡΙΖΑ. Αρνείται να συμμετάσχει και να δώσει ψήφο ανοχής».

Η δήλωση Σαμαρά

«Εξήγησα στον κ. Τσίπρα ότι οι όροι που έθεσε δεν οδηγούν σε επαναδιαπραγμάτευση της πολιτικής του Μνημονίου, αλλά σε μονομερή καταγγελία της και άμεση πτώχευση της χώρας.

Του επανέλαβα ότι είμαι διατεθειμένος να στηρίξω μια κυβέρνηση Σωτηρίας με τη συμμετοχή όλων,  με στόχο την παραμονή της χώρας στο ευρώ και την αλλαγή της πολιτικής του Μνημονίου.

Του είπα ότι είμαι διατεθειμένος να δώσω ανοχή ακόμα και σε μια κυβέρνηση μειοψηφίας, χωρίς τη δική μας συμμετοχή, με απαρέγκλιτο όρο την παραμονή μας στο ευρώ.

Του επεσήμανα, ότι με την επιστολή που έστειλα στους δανειστές μας έθεσα για πρώτη φορά επίσημα αυτό που ως τότε δεν είχε τολμήσει να θέσει κανείς: Την ανάγκη αλλαγών - τροποποιήσεων - στην οικονομική πολιτική, ώστε να υπάρξει ανάκαμψη και να σταματήσει η ανεργία.

Αυτό που ως πρόσφατα πολλοί μας έλεγαν ότι «δεν γίνεται»…

Και οι εταίροι μας, με την αποδοχή της επιστολής μου εκείνης, το αποδέχθηκαν! Είναι λοιπόν, ένα «κεκτημένο» για την Ελλάδα, όχι κάτι που θα ’πρεπε να πάρουμε πίσω.

Ο Ελληνικός λαός ψήφισε δύο πράγματα: παραμονή στο ευρώ και αλλαγή πολιτικής.

Αυτή τη στιγμή, σε αυτά τα δύο αιτήματα καταφέραμε να έχουμε τη συμπαράταξη και πολλών άλλων ευρωπαϊκών κρατών.

Εκεί, λοιπόν, πρέπει να επιμείνει η Ελλάδα.

Ο κ. Τσίπρας με την καταγγελία της σύμβασης ζητά κάτι εντελώς διαφορετικό, που απομονώνει την Ελλάδα από παντού.

Δεν μου ζητά ο κ. Τσίπρας να αποσύρω την υπογραφή μου!

Μου ζητά να δεχθώ την έξοδο της Ελλάδας από το ευρώ και τη χρεοκοπία της χώρας. Κι αυτό δεν πρόκειται να το κάνω.

Αλλά η προσπάθεια της Νέας Δημοκρατίας δεν είναι μόνο να αποφύγουμε τα χειρότερα. Είναι να οδηγήσουμε τη χώρα μέσα από απαραίτητες μεταρρυθμίσεις και αλλαγές, σε πορεία Ανάπτυξης.

Γιατί αυτή είναι η μόνη επιλογή που μπορεί να μας βγάλει από το Μνημόνιο!

Και είμαστε η μόνη παράταξη που έχει Σχέδιο για την επιλογή αυτή».

Πλήρης σύγχυση Τσίπρα 

Σε δηλώσεις του ο κ. Τσίπρας είπε μεταξύ άλλων τα εξής:

"Τα τρία κόμματα  που έχουν συμφωνήσει σε προγραμματικό πλαίσιο κυβέρνησης διετούς διάρκειας, με στόχο την εφαρμογή του προγράμματος του μνημονίου, έχουν 168 βουλευτές στη νέα βουλή.

Έχουν την πλειοψηφία, ας προχωρήσουν.

Η απαίτησή τους να συμμετάσχει σώνει και καλά  και ο ΣΥΡΙΖΑ στη δική τους προγραμματική συμφωνία,  είναι παράλογη και πρωτοφανής.

Δεν μας ζητάνε όμως να συμβάλλουμε ώστε να υπάρξει κοινοβουλευτική πλειοψηφία.

Αυτήν την έχουν εξασφαλίσει.

Μας ζητάνε να αγνοήσουμε όσα λέγαμε προεκλογικά, να αγνοήσουμε τη λαϊκή ετυμηγορία και να δώσουμε ψευδή αίσθηση κοινωνικής συναίνεσης και νομιμοποίησης στο λάθος.

Νομιμοποίηση δηλαδή στη συνέχεια της διάλυσης της οικονομίας και της κοινωνίας.

Τους επεσήμανα για άλλη μια φορά:

Εμείς δεν λέμε άλλα προεκλογικά και άλλα μετεκλογικά.

Εμείς δεσμευόμαστε απέναντι στον ελληνικό λαό και στην εντολή που μας έδωσε πάνω σε συγκεκριμένο πρόγραμμα.

Τους εξήγησα ότι το πρόβλημα της χώρας ήταν και παραμένει η δυσαρμονία της ασκούμενης πολιτικής με τη λαϊκή βούληση.

Όσο λοιπόν επιμένουν στο μνημόνιο, όσο επιμένουν σε μια πολιτική που έχει απορρίψει ο λαός μας, δεν πρόκειται να διασφαλίσουν την κοινωνική σταθερότητα.

Μετά τη σημερινή συνάντηση είναι πια σαφές:

Από τον ΣΥΡΙΖΑ δεν ζητούν συμφωνία, ούτε καν ανοχή, ζητούν συνενοχή στο έγκλημα.

Στο όνομα της δημοκρατίας και της λαϊκής κυριαρχίας, στο όνομα της πατριωτικής μας ευθύνης, δεν μπορούμε να παρέχουμε αυτή τη συνενοχή.

Καλούμε όχι μόνο τους αριστερούς και τις αριστερές, καλούμε όλες τις ελληνίδες και όλους τους έλληνες να καταδικάσουν μια για πάντα στη συνείδησή τους, τις δυνάμεις του χθες.

Και να συνειδητοποιήσουν ότι μια μόνο ελπίδα έχει απομείνει ζωντανή στον τόπο μας , η ελπίδα της ενότητας του λαού μας απέναντι στους εκβιασμούς,  ώστε να αποτραπεί η συνέχιση της βαρβαρότητας.

Ελληνίδες και Έλληνες, εμείς ένα πράγμα μπορούμε να  σας διαβεβαιώσουμε:

Δεν θα σας προδώσουμε.

Θα κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας, από όποια θέση και αν τελικά  βρεθούμε, ώστε σε αυτόν τον τόπο να παραμείνει ζωντανή η ελπίδα..."

Δηλαδή ο Σαμαράς του λέει έλα να επαναδιαπραγματευθούμε μαζί το Μνημόνιο και να το αλλάξουμε όπως ζήτησε ο λαός, αλλά ο κ. Τσίπρας περί άλλων τυρβάζει. Είναι προφανές ότι αρνείται να αναλάβει τις ευθύνες του και το μόνο που επιδιώκει είναι να παραμείνει ανεύθυνη αντιπολίτευση και να τα κάνει μπάχαλο όλα "εν ονόματι του λαού"

Δηλώσεις Βενιζέλου

Μιλώντας στο Κάραβελ, αμέσως μετά το τέλος της σύσκεψης στο Προεδρικό Μέγαρο υπό τον Κ.Παπούλια, ο κ. Βενιζέλος μίλησε για δεινή και ιστορική ήττα του ΠΑΣΟΚ στις 6 Μαΐου, υπογραμμίζοντας πως η ήττα δεν ήταν μόνο το εκλογικό αποτέλεσμα αλλά η αποκοπή το ΠΑΣΟΚ από ένα μεγάλο μέρος της κοινωνικής του βάσης, η οποία είχε γίνει εδώ και καιρό.

Όπως είπε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, οι αποφάσεις για τη διάσωση-επιβίωση της χώρας ελήφθησαν ερήμην ή σε αντίθεση με την κοινωνική βάση και γι αυτό «εκείνη στράφηκε εναντίον μας» και στο ίδιο πλαίσιο μίλησε για δραματική απόφαση που θυσίασε τον πολυσυλλεκτικό χαρακτήρα του Κινήματος, προκειμένου να σωθεί το έθνος να σταθούν στα πόδια τους οι επόμενες γενεές

Ακόμη, όμως, και τώρα που κάποιοι παίζουν μικροπολιτικά παιχνίδια με το βλέμμα στραμμένο στις κάλπες, η δική μας αγωνία είναι εθνική αγωνία για τους μισθούς, τις συντάξεις και τις καταθέσεις των πολιτών, σημείωσε ο κ. Βενιζέλος και -φωτογραφίζοντας το ΣΥΡΙΖΑ- κατηγόρησε για διγλωσσία όσους δηλώνουν ότι θα καταγγείλουν τη σύμβαση, θα παγώσουν τα μέτρα, θα μειώσουν την ανεργία και θα αυξήσουν την απασχόληση. Μιλούν, είπε, δύο γλώσσες, μία επίσημη που μιλάει για επαναδιαπραγμάτευση και μία που μιλάει για έξοδο από ευρώ, αναγκαστικό δάνειο από τους πολίτες κτλ.

Αναφερόμενος εξάλλου στους υποψηφίους του ΠΑΣΟΚ χαιρέτισε το θάρρος και την αντοχή τους, τονίζοντας ότι πλέον αποτελούν ένα δίκτυο στελεχών σε όλη τη χώρα, το οποίο, όπως είπε, θα αξιοποιηθεί με τον καλύτερο τρόπο όχι μόνο στο πολιτικό στίβο αλλά και στη μάχη για τη αναγέννηση της παράταξης. Το κακό εκλογικό αποτέλεσμα είναι πρόκληση για δουλειά για εντατική προσπάθεια να ξαναφτιάξουμε το Κίνημα και τη σχέση μας με την κοινωνία, διεμήνυσε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ.

Περισσότερες πληροφορίες εδώ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 13/05/2012 15:32:27

    Ημουνα νιος και γυριζα ,
    μοναχος μου και τσιριζα
    ΣΥΡΙΖΑ , ΣΥΡΙΖΑ
    και τα τετοια μου ξυριζα

    • stevchrly avatar
      stevchrly @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 13/05/2012 16:44:01

      λόγια μεγάλων ανδρών

    • Factorx avatar
      Factorx @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 13/05/2012 23:01:47

      Γιατί συνεχίζεις να ψαρεύεις στα θολά νερά; Όταν το έλεγε ο Σαμαράς δεν προσδοκούσε στο 19%. Απο την στιγμή λοιπόν που ο λαός αποφάσισε αλλιώς, δηλωσε οτι σέβεται την θέλησή του και ενεργεί αναλόγως

      • dim avatar
        dim @ Factorx 14/05/2012 02:40:50

        Σωστός

        Έτσι πρέπει να απαντάνε όλοι στα πάνελ, όταν ακούγονται αυτές οι μπούρδες.

        Θα ακούγονται πολλά στη νέα προεκλογική περίοδο που ξεκινάει από αυριο ουσιαστικά, και πρέπει όλοι να είναι έτοιμοι να δίνουν εύστοχες απαντήσεις σε κάθε θέμα.

    • madprof avatar
      madprof @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 14/05/2012 04:49:35

      Και τα ρίχνουν στον συριζα, αυτοί που λήστεψαν τα δημόσια ταμεία της χώρας, την ευτέλησαν διεθνώς και οδήγησαν τους πολίτες σε υπαρξιακό αδιέξοδο!
      Αιδώς Αχρείοι !!!

  2. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 13/05/2012 15:36:06

    Ας πάμε, λοιπόν, σε εκλογές! Γιατί, όπως ήρθαν τα πράγματα και δεδομένης της ευπιστίας του λαού μας σε παραμύθια τύπου "λεφτά υπάρχουν" (εν προκειμένω: "δάνεια θα υπάρξουν") αν σχηματίσουν "οι άλλοι" κυβέρνηση, ο Τσίπρας σε ένα χρόνο θα πάρει παμψηφία. Και τότε, ποιός θα μας σώσει από τους ιδεοληπτικούς αιθεροβάμονες, που κουβαλάει...

  3. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 13/05/2012 15:36:39

    Πώς θα δώσει η ΝΔ "ψήφο ανοχής σε μια κυβέρνηση Σωτηρίας με την συμμετοχή και του ΣΥΡΙΖΑ"; Βγαίνουν οι αριθμοί, ακόμη και άν αγνοηθεί η Συνταγματική ερμηνεία Τσάτσου - Κωνσταντόπουλου για 151;
    ΣΥΡΙΖΑ + ΠΑΣΟΚ + ΔΗΜΑΡ = 52 + 41 + 19 = 112
    Δέχονται να δώσουν θετική ψήφο στήριξης οι ΑΝΕΛ; Πόθεν προκύπτει;

    • Factorx avatar
      Factorx @ Ο Θείος 13/05/2012 15:38:14

      Ο Βενιζέλος ανέλυσε ότι είναι δυνατή κυβέρνηση των 120 σύμφωνα με το άρθρο 84 του Συντάγματος

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Factorx 13/05/2012 15:43:59

        Ποιοί 120; Δεν φτάνουν χωρίς θετικές ψήφους από ΝΔ (ή έστω ΑΝΕΛ).

      • stevchrly avatar
        stevchrly @ Factorx 13/05/2012 16:47:37

        λέμε για τον ίδιο που έφτιαξε τον νόμο περί ευθύνης υπουργών ή αυτόν που πήγε να βγάλει λάδι τον Λαυρεντιάδη διότι αν είναι ο ίδιος μπορεί να κάνει το μαύρο άσπρο ξέρει αυτός

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Ο Θείος 13/05/2012 15:42:09

      Το άρθρο 84 του Συνταγματος είναι για κυβέρνηση μειοψηφίας.

      • Factorx avatar
        Factorx @ Ο Θείος 13/05/2012 15:48:25

        ....με ψήφο ανοχής του Τσίπρα αυτό λέει ο Σαμαράς

      • drider avatar
        drider @ Ο Θείος 13/05/2012 15:48:31

        Προφανώς η κυβέρνηση σωτηρίας = κυβέρνηση μειοψηφίας. Αν το ερμηνεύσουμε καθαρά σημειολογικά και σε αντιδιαστολή με το τι θα έπρεπε να συμβαίνει σε μια δημοκρατία...

  4. Β.Κ.Σ. avatar
    Β.Κ.Σ. 13/05/2012 15:38:40

    Μ´ ενοχλεί αφόρητα, με προσβάλλει βαθύτατα η επιθετικότητα όλων ακόμα και της αριστεράς! προς τον Σαμαρά για την επιμονή του στη διενέργεια εκλογών.
    Με θυμώνει που τα στελέχη της ΝΔ δεν τονίζουν στον λαό πως χάρη στην επιμονή του αρχηγού της του δόθηκε η ευκαιρεία να βάλει αυτός, ως ο μόνος και φύσει αρμόδιος να βάλει τέλος στη μεταπολιτευτική κομματοκρατία.
    Θέλω ο Σαμαράς να κάνει κυβέρνηση ως πρωθυπουργός με προγραμματική συμφωνία με το πασοκ και την δημάρ .
    Στην προγραμματική συμφωνία θέλω να συμπεριλαμβάνεται η αλλαγή του εκλογικού νόμου: απλή αναλογική, όριο 2% εισαγωγής στη Βουλή, υποχρεωτικές
    Εκλογές μαζί με τις βουλευτικές.
    Ο Σαμαράς είναι αρχηγός του πρώτου κόμματος
    Και κάνοντας κυβέρνηση συνεργασίας τώρα θα είναι πρωθυπουργός για πολλά χρόνια! Γιατί είναι ικανός μέσα σε δυό χρόνια να ανορθώσει την πατρίδα μας._

    • stevchrly avatar
      stevchrly @ Β.Κ.Σ. 13/05/2012 16:36:17

      τα φαινόμενα απατούν

    • Β.Κ.Σ. avatar
      Β.Κ.Σ. @ Β.Κ.Σ. 13/05/2012 16:49:11

      Μαζί με τις ευρωεκλογές κάθε 5 χρόνια

      • Β.Κ.Σ. avatar
        Β.Κ.Σ. @ Β.Κ.Σ. 13/05/2012 20:47:28

        Τώρα έχουν εντολή συνεργασίας από τον λαό. Τον Νοέμβρη ο Σαμαράς υλοποίησε την συνεργασία, αλλά στη δημοκρατία οι συνεργασίες πρέπε να επικυρώνονται από τον λαό. Στις 6 Μαίου επικυρώσαμε την επιλογή του Σαμαρά για κυβερνητική συνεργασία και θέλουμε να υλοποιηθεί με πρωθυπουργό τον αρχηγό του πρώτου κόμματος!

        • noldor avatar
          noldor @ Β.Κ.Σ. 14/05/2012 12:41:50

          Είδες; Όταν τα λέγαμε ότι υπάρχει συμφωνία για κυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ
          είμασταν οι κακοί που δεν ξέραμε τι λέγαμε. Ο Σαμαράς με τις
          επιλογές του και την διάλυση της ΝΔ οδήγησε στην ατιμωρησία
          του φίλου του και στην συνεργασία με τον Βενιζέλο.

          • Factorx avatar
            Factorx @ noldor 14/05/2012 12:54:08

            Τι έγινε, συμφωνεί η άκρα αριστερά με την άκρα δεξιά;

    • jonh2 avatar
      jonh2 @ Β.Κ.Σ. 13/05/2012 17:27:43

      Και πριν τις εκλογές, κυβέρνηση πασόκ νδ δεν είχαμε? Υπό τον κ.Παπαδήμο. Σωστά?

    • ΝΙΚΟΣ Π avatar
      ΝΙΚΟΣ Π @ Β.Κ.Σ. 13/05/2012 18:13:28

      Γιατι 2% ποιος ο λογος ;ας μην παιζουμε με θεματα εθνικα μας αρκουν οι φιλοτουρκοι βουλευτες δεν θελουμε και κομματα

      • Β.Κ.Σ. avatar
        Β.Κ.Σ. @ ΝΙΚΟΣ Π 13/05/2012 20:37:31

        Δεν το φοβάμαι το μουσουλμανικό κόμμα. Η φούσκα της τουρκίας οσονούπω σκάει...

        • ΝΙΚΟΣ Π avatar
          ΝΙΚΟΣ Π @ Β.Κ.Σ. 13/05/2012 21:35:28

          μακαρι

    • madprof avatar
      madprof @ Β.Κ.Σ. 13/05/2012 21:23:04

      Είναι καλό να έχεις όνειρα κι ας είναι απατηλά!

  5. τυφεκιοφόρος avatar
    τυφεκιοφόρος 13/05/2012 15:40:24

    αφού η κυβέρνηση που θα προκύψει θα "επαναδιαπραγματευτεί" το μνημόνιο με αποτέλεσμα να αποδεσμευτούμε από αυτό σε δύο χρόνια που θα ξαναγίνουν εκλογές εξυπηρετώντας το κοινό όφελος, και ο κόσμος θα το εκτιμήσει αυτό ανταμοίβοντας τα κόμματα που θα συμμετέχουν, για ποιο λόγο φοβούνται ο κουβέλης και οι άλλοι το ενδεχόμενο πολιτικό κόστος τους και τί τον χρειάζονται τον τσίπρα;

    • τυφεκιοφόρος avatar
      τυφεκιοφόρος @ τυφεκιοφόρος 13/05/2012 15:49:17

      αν ο σύριζα είναι ο λαός, τότε νδ-πασόκ είναι δύο φορές ο λαός.

    • kapar13 avatar
      kapar13 @ τυφεκιοφόρος 13/05/2012 17:00:46

      Τυφεκιοφέρε πέτυχες διάνα!
      Για να δούμε, θα απαντήσει κανένας;

      • Γραικός avatar
        Γραικός @ kapar13 14/05/2012 01:23:34

        Θα "κάψουν την Αθήνα". Δε θα αφήσουν τίποτα να λειτουργήσει. Θα οργανώσουν παντού απεργίες και αποκλεισμούς, κα η κυβέρνηση θα πέσει σε 6 μήνες.

        Δεν θα έχει προλάβει να κάνει τίποτα και ο Τσιπούρας θα έχει φορτώσει και στη Δημάρ τη μνημονιακή ταμπέλα.

    • john2 avatar
      john2 @ τυφεκιοφόρος 13/05/2012 17:33:01

      Έλα ντε. Καλά τα λες. Κατά τη γνώμη μου δεν έπρεπε καν να γίνουν εκλογές. Έπρεπε να συνεχιστεί η κυβέρνηση του κ.Παπαδήμου με τη στήριξη πασόκ νδ. Ο κ. Σαμαράς θα μπορούσε άνετα να “επαναδιαπραγματευτεί” όπως σωστά θέτεις, από θέση ισχύος και να θριαμβεύσει εν τέλει η λογική του. Οπότε ύστερα από τα δυο χρόνια θα έβγαινε με 50%. Ενώ τώρα...

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ τυφεκιοφόρος 13/05/2012 17:34:05

      Ἂν σοῦ βάλουν στά χέρια ἓνα ἀναμμένο κάρβουνο,δέν θά θές νά τό πιάσεις ὂχι γιατί θά ἀρχίσει νά καίει ἀπό ἐκεῖνη τή στιγμή,ἂλλά γιατί θά καίει ἀπό πρίν...Τό πολιτικό κόστος ἒγκειται ὂχι στό ἀπό δῶ καί πέρα,ἀλλά καί ἀπό τό μέχρι τῶρα...

  6. petros avatar
    petros 13/05/2012 15:41:13

    Το έσοδα του κράτους έπεσαν στο μισό το μήνα Απρίλιο. Μέχρι τον Ιούνιο θα έχουν βουλιάξει και θα χρειάζονται και άλλα μέτρα. Αυτή είναι η αλήθεια.

    O ΣΥΡΙΖΑ, στο βωμό μιας διαφαινόμενης ( αλλά όχι σίγουρης ) πρωτιάς, θυσίασε την ευκαιρία να παίξει κυβερνητικό ρόλο και να ανατρέψει το μνημόνιο με στροφή στην ανάπτυξη και στην άμεση ανακούφιση των ασθενέστερων στρωμάτων.

    Τώρα αυτή την ευκαιρία έχει η ΝΔ, η οποία μπορεί να ζητήσει τη στήριξη Ανεξάρτητων Ελλήνων και Δημ. Αριστεράς, που δέχονται το ευρώ και ζητούν ΑΜΕΣΗ αναδιαπραγμάτευση του μνημονίου, χωρίς κατάρρευση της οικονομίας με νέες εκλογές σε 1,5 μήνα ! Ας αλλάξουν 10 τομείς της οικονομίας που συμφωνούν και, αφού σταθεροποιήσουν την οικονομία και την ανάπτυξη,και τη ΑΜΕΣΗ προστασία των ασθενέστερων κοινωνικών στρωμάτων, και τις αλλαγές στο μνημόνιο και στις δανειακές συμβάσεις, ας κάνουν μετά εκλογές. Δεν υπάρχουν χώροι για εγωισμούς και προσωπικά κίνητρα και προσωπικές αντιπαραθέσεις. Σε 1,5 μήνα, τίποτα μπορεί να μην είναι όρθιο.

    108+33+19= 160 ( και + 41 αν δεχτεί και ο χαρατσοΒενιζέλος ψήφο ανοχής )

    • dim avatar
      dim @ petros 13/05/2012 16:40:13

      Ο Καμμένος δηλώνει ότι όυτε νεκρός δε θα συνεργαστει με Σαμαρα ή Βενιζέλο....

      Να τον χαίρονται αυτοί που τον ψήφισαν, το μέγα λαϊκιστή και μπλοφαδόρο... που δέχεται να παίξει το μέλλον των παιδιών μας κορώνα - γράμματα...

      Φυσικά και πρέπει να αποκαλυφθεί τώρα και ο ρόλος των ΑΝΕΛ. Είναι η ίδια λογική με το Τσίπρα. Αλλά έχουν κολλήσει με το Τσίπρα και δεν του τι λένε του Καμμένου...ας του πουν κι αυτουνού: "Αλλαγή του μνημονίου δε θές τόσο καιρό? Έλα μαζί, διαπραγματεύσου, και αν το πετύχεις, όλοι μαζί σου μετά....θα πάμε και ξανά σε εκλογές και θα πάρεις 50% γιατί θα έχεις δικαιωθεί πανηγυρικά....

      Αλλά ούτε ο Τσίπρας ούτε ο Καμμένος δε θέλουν να πάνε να διαπραγματευτούν, γιατί ξέρουν ότι οι Ευρωπαίοι δε μπλοφάρουν, και ότι θα τους πετάξουν 100 υπογραφές στη μούρη τους που θα τους λένε, κύριοι ή δέχεστε αυτά (άντε και μερικές τροποποιήσεις ανάπτυξης και επιμήκυνσης) ή στο καλό και να μας γράφετε....

      Αυτοί όμως θέλουν να υφαρπάξουν τη ψήφο του λαού, τάζοντας πράγματα ανέφικτα, και μετα να βγουν και να φάνε τα μούτρα τους, και να λένε μετά το κλασικό "ετσι που τα έκαναν οι άλλοι δεν έχουμε τώρα περιθώρια, και θα το παλέψουμε σιγα σιγα κλπ. κλπ. αλλά βέβαια θα έχουν πάρει με κοροϊδία για άλλη μια φορά τη ψήφο του κόσμου...

      • Αξύριστος Μαρξιστής avatar
        Αξύριστος Μαρξιστής @ dim 13/05/2012 18:52:13

        "Ο Καμμένος δηλώνει ότι όυτε νεκρός δε θα συνεργαστει με Σαμαρα ή Βενιζέλο"

        Ο Καμμένος νομίζω συμφωνεί με εξωκοινοβουλευτικό μη τεχνοκράτη (τραπεζίτη) πρωθυπουργό. Έχει αφήσει ανοιχτό παράθυρο για συνεργασία

  7. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 13/05/2012 15:50:16

    Αυτό 90 % δεν θα το δεχτεί ούτε η ΔΗΜΑΡ.
    Θέλουν τουλάχιστον θετική ψήφο ΣΥΡΙΖΑ.

  8. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 13/05/2012 15:53:37

    Ο αγγλομαθής (χα χα ) Τσίπρας, μας οδηγεί στη καταστροφή.
    Απλά πράγματα.
    Άρνηση για την άρνηση, και στείρα αντιπολίτευση ακόμη και στον εαυτό του!!! αυτή την κρίσιμη ώρα.
    Πότε θα σοβαρευτεί;

    • anonymous avatar
      anonymous @ Strange Attractor 13/05/2012 16:15:45

      Θέλει νέες εκλογές για να γίνει πρώτο κόμμα.

      • m.s avatar
        m.s @ anonymous 13/05/2012 20:04:28

        @ anonymous
        όχι θέλει νέες εκλογές για να πάει στη γωνίτσα του και να γαβγίζει ανενόχλητος.
        γιαυτό έχει ξαμολήσει όλους τους ''οικονομολόγους'' του, για να συμπιέσει τα ποσοστά του.
        Σε λίγο θα βγάλει τα μεγάλα όπλα... εξωτερική πολιτική και άμυνα. Μια κανονιά έριξε η Δούρου στη Zaman για το Αιγαίο.
        Περιμένετε θα ακούσετε και άλλες μέχρι τις εκλογές ... αν φτάσουμε...

        • dim avatar
          dim @ m.s 14/05/2012 00:26:05

          Υπο Κ.Σ. συμφωνώ, ο Σύριζα θα γύριζε στα γνωστά ποσοστά του, πέριξ του 5%. Όμως σε συνθήκες εξαθλίωσης της κοινωνίας, τα λόγια των λαϊκιστών και των δημαγωγών ηχούν όμορφα στα αυτιά ενός ταλαιπωρημένου λαού. Δυστυχώς, ο λαϊκισμός δε νικιέται εύκολα

    • stevchrly avatar
      stevchrly @ Strange Attractor 13/05/2012 16:49:40

      ευτυχώς που έχουμε ελευθερία να πιστεύει ο κάθε ένας ότι θέλει

    • Ιωαννης Τ avatar
      Ιωαννης Τ @ Strange Attractor 13/05/2012 18:01:32

      ενω ο ΓΑΠ που ηταν native speaker σε εσωσε!!!

  9. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 13/05/2012 15:53:38

    Η εξήγηση για την στάση του Τσίπρα είναι απλή: ΦΟΒΑΤΑΙ να επωμισθεί τις ευθύνες του. Παραμένει ο ΣΥΡΙΖΑ κόμμα διαμαρτυρίας και λαϊκισμού.

    • stevchrly avatar
      stevchrly @ Νίκος Αργεάδης 13/05/2012 16:50:48

      αυτό κατάλαβες οκ

  10. yianna avatar
    yianna 13/05/2012 15:59:19

    Πως θα υπάρχει ελάχιστη συμφωνία με τον ΣΥΡΙΖΑ ? Δηλαδή η ΝΔ θα δώσει ψήφο ανοχής ενώ γνωρίζει ότι στο πρόγραμμα του υπάρχει η επανακρατικοποίηση Ολυμπιακής και ΟΤΕ, κρατικοποίηση Τραπεζών, και στρατηγικές που δεν υπάρχουν πια στην δική μας παράταξη?
    Εμείς φαγωθήκαμε για εκλογές, το ΠΑΣΟΚ έλεγε όχι, τώρα τι θέλουμε?
    Εάν ήθελα να ψηφίσω ΣΥΡΙΖΑ ψήφιζα απευθείας, όχι μέσω ΝΔ.
    Πολιτικάντηκες τακτικές που δεν αρμόζουν σε σοβαρά κόμματα.
    Επιτέλους ζητείται σοβαρότης !!!!

    • stevchrly avatar
      stevchrly @ yianna 13/05/2012 16:52:10

      η σοβαρότητα είναι είδος πολυτελείας στη πολιτική

  11. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 13/05/2012 15:59:22

    Το κάδρο:
    Βλέπω ότι ο Σαμαράς πιέζει κυρίως τον ΣΥΡΙΖΑ (για συμμετοχή έστω δια της ανοχής).
    Ο Βενιζέλος μάλλον πιέζει την ΔΗΜΑΡ για συμμετοχή θετική (και "αγνοεί" ελαφρώς τον ΣΥΡΙΖΑ - όπως ακριβώς και μερικοί σχολιαστές εδώ).

    • drider avatar
      drider @ Ο Θείος 13/05/2012 16:04:29

      Και η εικόνα στο κάδρο είναι πάμε σε νέες εκλογές. Οι οποίες μπορούν πλέον να καθηστερήσουν μόνο μετά από παραίτηση Παπούλια...

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Ο Θείος 13/05/2012 16:09:09

      Η μεταφορά όλης της πιεσης στη ΔΗΜΑΡ μπορεί να έχει αντίθετο αποτέλεσμα:
      Να τραβηχτούν αυτοι εντελώς έξω με το σκεπτικό "ΝΔ + ΣΥΡΙΖΑ + ΠΑΣΟΚ είναι υπεραρκετοί για κυβέρνηση ειδικής αποστολής -και ήδη ο ΣΥΡΙΖΑ έχει συγκλίνει". Η ανακοίνωσή τους είναι πολύ σκληρή...
      Άτσαλος χειρισμός, κυρίως Βενιζέλου - Τσίπρα.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Ο Θείος 13/05/2012 16:23:42

      ΔΗΜΑΡ: «Ο κ. Τσίπρας ξεπέρασε κάθε όριο πολιτικής αθλιότητας δηλώνοντας ότι έχουμε συμφωνήσει σε κυβέρνηση υποστήριξης του μνημονίου. Πρόκειται για πολιτική ανηθικότητα»
      Θα τραβηχτούν έξω. Πάμε για εκλογές.

  12. anonymous avatar
    anonymous 13/05/2012 16:02:59

    Να πάμε σε εκλογές.
    1) Αν ο Συριζα είναι πρώτο κόμμα παίρνει τις 50 έδρες και κάνει κυβέρνηση συνεργασίας με ΠΑΣΟΚ και Κουβέλη.
    2) Αν το αποτέλεσμα μείνει ως έχει κάνουμε κυβέρνηση με ΠΑΣΟΚ και Κουβέλη.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ anonymous 13/05/2012 16:50:39

      Άν πάρει το bonus, ίσως χρειασθεί μόνον τον Κουβέλη.

      • stevchrly avatar
        stevchrly @ Ο Θείος 13/05/2012 16:55:04

        το μόνο σίγουρο είναι ότι ο Κουβέλης πάει με όποιον νάνε αρκεί να κυβερνήσει,τζάμπα είναι σαν πως πληρώνει κανείς τους τίποτα!!

      • anonymous avatar
        anonymous @ Ο Θείος 13/05/2012 16:56:10

        Δε βγαίνουν τα κουκιά. Θα πάρει περί τις 120 έδρες. Με άλλες 20 του Κουβέλη πάνε στις 140. Τέλος πάντων αφού ο κόσμος ψήφισε αλλαγή πολιτικής πρέπει να αναλάβει να την πραγματώσει αυτός που την επαγγέλλεται.

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ anonymous 13/05/2012 20:39:31

      Δέν μπορεῖ νά πάρει τό μπόνους τῶν 50 ἐδρῶν λένε οἱ συνταγματολόγοι,γιατί δέν εἶναι ἓνα κόμμα,εἶναι συνασπισμός κομμάτων.

  13. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 13/05/2012 16:03:14

    ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ: Ο Σαμαράς ήταν αυτός που είχε πει προεκλογικά ότι θα ζητούσε επαναληπτικές εκλογές στην περίπτωση που δεν σχημάτιζε αυτοδύναμη κυβέρνηση. Όπως και ο Σαμαράς είχε το δικαίωμα να ζητήσει επαναλαπτικές εκλογές έτσι και ο Τσίπρας έχει το δικαίωμα να οδηγήσει τα πράγματα σε επαναληπτικές εκλογές. Στο κάτω κάτω της γραφής ο λαός είναι αυτός που πρέπει να αποφασίσει για το ίδιο του το μέλλον.

    • bird avatar
      bird @ Χρήστος Δημάρης 13/05/2012 17:15:33

      Να δούμε τον πολιτικό στόχο του καθενός.
      Του Σαμαρά ήταν η σταθερότητα όταν μιλούσε για επαναληπτικές εκλογές.
      Με τη λογική οτι θα ήταν κοντά στο όριο της αυτοδυναμίας και για να πετύχει μια σταθερή κυβέρνηση, θα πήγαινε σε επαναληπτικές εκλογές.
      Ο πολιτικός στόχος του Τσίπρα είναι να βγει πρώτο κόμμα. Ακόμα και οι οπαδοί του αναφέρουν ως πολιτικό στόχο των νέων εκλογών την πρωτιά του ΣΥΡΙΖΑ. Ούτε το σχηματισμό κυβέρνησης, ούτε τη σταθερότητα, ούτε την παραμονή στο ευρώ. Άντε και βγήκε πρώτο κόμμα. Με ποιους θα συνεργαστεί; Οι επιλογές είναι δεδομένες ΔΗΜ.ΑΡ., ΠΑΣΟΚ, ΝΔ θα του θέσουν και πάλι όρο την παραμονή στο ευρώ (αυτήν την εντολή θα έχουν πάρει από τους ψηφοφόρους τους) πράγμα το οποίο αρνείται σήμερα. Το ΚΚΕ δεν του δίνει στήριξη. Έμειναν μόνο οι ΑΝΕΛ. Το επιχείρημα του εξαναγκασμού της αριστεράς για στήριξη στο ΣΥΡΙΖΑ έχει καταρρεύσει. Το ΚΚΕ αρνείται 100% και η ΔΗΜ.ΑΡ. βάζει όρο την παραμονή στο ευρώ (που ο μισός ΣΥΡΙΖΑ δεν το δέχεται). Και η προτασή του για κυβέρνηση της αριστεράς έχει καταρρεύσει. Θα αναγκαστεί να συνεργαστεί με κόμματα εκτός της αριστεράς. Ποια θα είναι αυτά;

      • Β.Κ.Σ. avatar
        Β.Κ.Σ. @ bird 13/05/2012 21:07:30

        Τον μόνον που θα ωφελήσει η προκήρυξη εκλογών είναι ο Σαμαράς, λόγω της συσπέιρωσης που θα προκαλέσει στην κεντροδεξηά ο κίνδυνος ανάδειξης ενός αριστερού κόμματος πρώτου και πριμοδότησής του με 50 έδρες.
        Και είναι ο μόνος που δεν τις επιδιώκει....

  14. Angie avatar
    Angie 13/05/2012 16:06:20

    Δεν πρόκειται να σοβαρευτεί ποτέ το καλομαθημένο αγοράκι! Ελπίζω αυτοί που τον ψήφισαν,βλέποντας την απαράδεκτη συμπεριφορά του,να βάλουν μυαλό!

    • stevchrly avatar
      stevchrly @ Angie 13/05/2012 16:56:41

      μα εκεί είναι το θέμα ότι αυτή που δεν τον ψήφισαν θέλουν να κυβερνήσει

  15. σιδεράκιας avatar
    σιδεράκιας 13/05/2012 16:11:07

    Και γιατί να δεχτεί ο ΣΥΡΙΖΑ να συμμετάσχει; Επειδή το θέλουν ΝΔ, ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ; Το βλέπετε λογικό; Τον χρειάζονται; Κι αν ναι γιατί; Απλά όλοι προσπαθούν να βάλουν όλους στο κάδρο της επόμενης εκλογικής αναμέτρησης. Αν όντως Σαμαράς, Βενιζέλος και Κουβέλης κόπτονται τόσο για τη σωτηρία της χώρας ας κάνουν κυβέρνηση κι όταν έρθει η ώρα ο λαός θα τους κρίνει με βάση τα πεπραγμένα.
    Εγώ βλέπω ότι όλοι από τη μεριά τους παίζουν παιχνίδια στην πλάτη μας. Κανείς δεν έχει διακιολογία για αυτό που παρακολουθούμε, ούτε κι ο Σαμαράς!
    Για να είμαστε σωστοί, όποιος πάει για τα πολλά χάνει και τα λίγα, να μην ξεχνάμε τη σοφία του λαού.
    Και να μη μας περνάν και για μακάκες! Κανείς δε θέλει εκλογές διότι φοβούνται ακόμη χειρότερα ποσοστά και τότε αντίο και ΠΑΣΟΚ και ΝΔ.
    Λοιπόν, ας φτιάξουν την κυβέρνηση κι ας αφήσουν τα μ.....σμένα μικροκομματικά τους παιχνίδια. Κανείς δε χρειάζεται τον Τσίπρα αν είναι αποφασισμένοι να κυβερνήσουν. Εδώ θα φανούν οι πατριώτες! Ας αναλάβουν την ευθύνη και δε θα χάσουν! Αν όχι, κακό του κεφαλιού τους!

    • Factorx avatar
      Factorx @ σιδεράκιας 13/05/2012 16:34:57

      Ο τσίπρας δεν κόπτεται για την σωτηρία της χώρας; Αφου δίνει εξετάσεις διακυβέρνησης κι αυτός στους δανειστές και δεν μιλάει πλέον για καταργηση του μνημονίου, αλλά επανεξέταση - πιο δεξιά δηλαδή κι απο τον Σαμαρά

      • stevchrly avatar
        stevchrly @ Factorx 13/05/2012 16:58:05

        Η Τρέμη το είπε αυτό περί αναδιαπραγμάτευσης

    • σιδεράκιας avatar
      σιδεράκιας @ σιδεράκιας 13/05/2012 17:43:57

      Μάλλον αγαπητέ μου δεν έχεις ακούσει τι έχει πει ο Σαμαράς για τους κουκουλοφόρους. Τους οποίους και δε θα μπορούσε να αγγίξει με το ΣΥΡΙΖΑ στην κυβέρνηση. Ας μην το ζαλίζουμε. Εδώ η Ρόδος εδώ και το πήδημα. Ο Τσίπρας έδειξε ότι "ζαλίστηκε", αν θα το πληρώσει είναι άλλη ιστορία.
      Περιμένω κυβέρνηση.....

  16. partyman avatar
    partyman 13/05/2012 16:16:57

    καλησπέρα σας,

    εγώ αναρωτιέμαι (για ακόμη μια φορά)
    τι θα αλλάξει/προσθέσει η συμμετοχή του Σύριζα στην κυβέρνηση?

    λοιπόν, θυμάστε τι λέγανε στον ΑΣ μέχρι και πριν τον Νοε '11 που ήταν αντίθετος κάθετα στο μνημόνιο Ι ?
    "ο καταστροφέας της ελλάδος και λαικιστής"
    μετά τον Νοέμβριο, την συγκυβέρνηση και την ψήφιση του μνημονίου ΙΙ ?
    "κολοτούμπας και αυτός"

    Τώρα τι λένε για τον Τσίπρα...?
    "θα γίνεις ο καταστροφέας, θα βγάλεις την χώρα απο το ευρώ κλπ"
    μετά τι θα λένε, αν συμμετάσχει στην οικουμενική κυβέρνηση?
    "και άλλος κολοτούμπας"

    σας φαίνεται τόσο ηλίθιος ο Τσίπρας?

    • Factorx avatar
      Factorx @ partyman 13/05/2012 16:32:48

      Αρα το ζητούμενο δεν είναι η σωτηρία της χώρας, είναι οι κομματικοί τακτικισμοί για να ανέβουν τα ποσοστά του καθενός. και μετά βρίζουν τον Σαμαρά τον μόνο που θυσίασε το πολιτικό του συμφερον

      • rally monkey avatar
        rally monkey @ Factorx 13/05/2012 16:38:05

        παντως εξακολουθουν να υπαρχουν υπονοιες οτι αν τελικα *δεν* θυσιαζε (οντως) το πολιτικο του συμφερον θα ειμαστε σε καλυτερη μοιρα ..

        • Factorx avatar
          Factorx @ rally monkey 13/05/2012 16:56:12

          Μπορείς να το αποδείξεις ή το παίζεις Τσίπρας;

      • stevchrly avatar
        stevchrly @ Factorx 13/05/2012 17:01:22

        εγώ προτείνω βυθίσατε τη χώρα και ζητάτε τα ρέστα

      • partyman avatar
        partyman @ Factorx 13/05/2012 17:01:59

        για τον Τσίπρα ήταν(και είναι) ολοφάνερο ότι ενδιαφέρεται για την πολιτική ανέλιξη του..

        με μια διαφορά.. δείχνει ότι τα καταφέρνει καλά, ο τρελός λαικισμός του πετυχαίνει και μαζεύει λαό..

        οι θέσεις του στην ουσία αντιευρωπαικές και φανταστείτε τώρα την αμηχανία των ευρωπαίων, που πριν μια εβδομάδα ήταν σίγουροι για μια "εύκολη" εκλογική λύση με μια ακόμα συγκυβέρνηση νδ-πασόκ (κακά τα ψέμματα και πέρα από συναισθηματισμούς και πολιτικές προτιμήσεις και συμπάθειες, εκεί πήγενε το πράγμα αλλά δεν βγήκε στο τσακ)..
        ----------------------
        πάμε τώρα σε εμάς..

        ΜΟΝΟ σε εμένα μου δείχνει λίγο αλλοπρόσαλη η μετεκλογική τακτική της νδ?

        όπως πήγαν τα πράγματα, δεν διακρίνεται ΚΑΙ σε εμάς κομματικό τακτικισμό απλά για να επανακτηθούν κάποιοι χαμένοι ψήφοι?

        η πατρίδα μας θα σωθεί με μια τέτοια οικουμενική κυβέρνηση-αχταρμά? Τι πολιτική θα ακολουθήσει η κυβέρνηση αυτή με Βενιζέλο μέσα (μην ξεχνάμε ποιός είναι και τι έχει ψηφίσει). Θυμάστε τις θέσεις μας στο Ζάππειο Ι,ΙΙ,ΙΙΙ, είναι δυνατόν να εφαρμοστούν αυτές με το Πασόκ μαζί?
        αυτό θέλει ο κόσμος?

        • Factorx avatar
          Factorx @ partyman 13/05/2012 17:15:38

          Δηλαδή τώρα που ο Σαμαράς κάνει αυτό που εσυ και άλλοι ζητούσαν τόσον καιρό απο τον Σαμαρά, την αλλαγή δηλαδή του Μνημονίου, τον κατηγορείς; Μπάινεις εδω για συζήτηση και διάλογο ή για προβολή έμμονων θέσεων;

          • partyman avatar
            partyman @ Factorx 13/05/2012 17:22:38

            καλά, εγώ ζητούσα απο τον Νοέμβριο να κάνει εκλογές ο Σαμαράς και το μνημόνιο θα είχε αλλάξει όλο τώρα αλλά τέλος πάντων..

            με τα αν όμως, όπως λες και εσύ, δεν γίνεται τίποτα

            λοιπόν, Φάκτορα, στο λέω ξεκάθαρα, ΘΕΛΩ από τον Σαμαρά να αλλάξει το μνημόνιο... ΜΠΟΡΕΙ? αφού μπορεί ας προχωρήσει και να γράψει εκεί που πρέπει να γράψει τον Τσίπρα και εγώ θα το χαρώ διπλά!

          • Factorx avatar
            Factorx @ partyman 13/05/2012 17:28:45

            Τι πρότεινε σήμερα; Κυβέρνηση για την αλλαγή του Μνημονίου. Σε κουβέντα να βρισκόμαστε θες; Το ίδιο έλεγε κι απο την αρχή, απλώς ακολουθούσε διατυπώσεις για να το περάσει στην ΕΕ. Οταν όμως ο Τσίπρας άλλαξε την μονομερή καταγγελία του Μνημονίου με το "επενεξέταση" κανείς δεν το είπε κωλοτούμπα. Αυτό και μόνο δείχνει την προκατάληψη κατά του Σαμαρά

          • ο Μήτσος avatar
            ο Μήτσος @ Factorx 13/05/2012 22:28:59

            Προφάσεις εν αμαρτίαις είναι η αλλαγή του μνημονίου που ο ίδιος ψήφισε. Πάει: όχι μνημόνιο 1, ναι μνημόνιο 2 και τώρα όχι μνημόνιο 1 και 2. Εκλογές δεν υποσχέθηκε ότι θα ζήταγε μέχρι να αποκτήσει αυτοδυναμία;

        • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
          ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ partyman 13/05/2012 19:27:28

          Είναι φανερό ότι δεν αξιολογείς στις σωστές του διαστάσεις το γεγονός ότι ο ΣΥΡΙΖΑ βγήκε 2ο κόμμα με μικρή διαφορά από το πρώτο και τρίτο κόμμα ενώ απέχουν και τα τρια από ποσοστό αυτοδυναμίας. Αυτό κάνει απαραίτητη την ανάμειξη του ΣΥΡΙΖΑ σε μια κυβέρνηση συνεργασίας γιατί αλλιώς δεν υπάρχει κοινωνική νομιμοποίηση αρκετή για να κρατήσει αυτή η κυβέρνηση. Σκέψου μόνο διαδηλώσεις με κουκουλοφόρους να πετροβολούν τη βουλή και τη νέα "προδοτική" κυβέρνηση μαζί με τον έτερο "υπερπατριώτη" Καμμένο

          • partyman avatar
            partyman @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 13/05/2012 21:03:26

            να σου πω τι αξιολογώ εγώ Μανώλη? ότι σε καμμία περίπτωση δεν στέκει ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ κυβέρνηση με νδ & πασόκ μέσα μαζί! και ξέρεις γιατί?

            ..γιατί το πασοκ στο μυαλό του λαού είναι συνδεδεμένο (ΔΙΚΑΙΩΣ) με το 1 εκ ανέργους και τις -δεν ξέρω πόσες- δεκάδες αυτοκτονίες...

            ..ενώ η νδ είναι συνδεδεμένη (ΑΔΙΚΩΣ εν μέρη) με τους υπόλοιπους .3 εκ ανέργους..

            τώρα αν οι συμμορίτες συμβουλάτορες της Συγγρού, που έχουν σύρει επανειλλημένα τον Αντώνη Σαμαρά σε υποχωρήσεις, δεν το βλέπουν αυτό, συγγνώμη αλλά εγώ δεν το δέχομαι..

            ξέρεις τι ακούγεται απο την Τρίτη το βράδυ και μετά?

            ότι η Νδ δεν θέλει να ξαναπάει σε εκλογές γιατί θα χάσει το bonus των 50 εδρών και πολλοί εκ των εθνοσωτήρων επαγγελματίων βουλευτών μας, θα χάσουν την θεσούλα τους.. μήπως το έχεις ακούσει και εσύ αυτό?

      • kapar13 avatar
        kapar13 @ Factorx 13/05/2012 17:07:43

        Το ίδιο ακριβώς ισχυρίζεται κι ο Γιωργάκης, ότι θυσίασε την πρωθυπουργία του για τη σωτηρία της χώρας.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ partyman 13/05/2012 16:47:52

      Όταν προηγούνται οι κομματικοί τακτικισμοί, καταρίβεσαι σε τρίπλες, και μιλάς σε ψηλούς τόνους για καταστροφείς, κολοτούμπες κτλ - για να ακούν οι ψηφοφόροι.
      Όταν προηγείται η διαχείριση της κρίσης, μιλάς πολύ λιγότερο και ήπια και κυρίως πράττεις. Χτίζεις γέφυρες όπου μπορείς, ξεκαθαρίζεις ασάφειες.
      Ο ΣΥΡΙΖΑ, έχει να διαχειρισθεί εκτός των άλλων (με τρόπο αναγκαστικά σπασμωδικό) και το προγραμματικό χάος του. Ο λάθος τρόπος που τον πιέζουν - αντί να βοηθούν εποικοδομητικά στην εκκαθάριση αυτού του χάους, φανερώνει ολική άγνοια κινδύνου στα επιτελεία ΝΔ - ΠΑΣΟΚ.
      Μια "πατάτα" Βενιζελου, στην οποία "τσίμπησε" μικροκομματικά και ο Τσίπρας, βγάζει τώρα εκτός και την ΔΗΜΑΡ. Καλά κρασιά.

  17. rally monkey avatar
    rally monkey 13/05/2012 16:30:59

    '' Δεν μας ζητάνε όμως να συμβάλλουμε ώστε να υπάρξει κοινοβουλευτική πλειοψηφία. Αυτήν την έχουν εξασφαλίσει.''
    - εδω εχει δικαιο,
    απλα προσπαθουν με το ζορι να τον σταματησουν να κανει τον τζαμπα μαγκα,
    αντε κουμπαρος ο Φωτης..

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ rally monkey 13/05/2012 16:41:56

      Αν θεσει σαν ορο την παραπομπη ΓΑΠ & Παπακωνσταντινου.. η ωρα η καλη

  18. Aφροδίτη avatar
    Aφροδίτη 13/05/2012 16:32:06

    Περαστικά μας! Εν τέλει το διακύβευμα των κρισιμότερων εκλογών των τελευταίων 50 χρόνων, ήταν να αναδειχθεί από την αριστερά ένας νέος, ωραίος και πολλά υποσχόμενος, με τα χαρακτηριστικά που είχε πει κάποτε πολύ επιτυχημένα ο Χαρίλαος Φλωράκης, για κάποιους «αριστερούς», που έχουν «αριστερά στόματα και δεξιές κοιλιές»!

    Ο Αλέξης ξεδίπλωσε, μέσα στις ελάχιστες μέρες της βαριάς μέθης του, όλο του το ταλέντο και αναδείχθηκε πλέον ως ο άνθρωπος που:

    1. Έστειλε στη λήθη της πολιτικής ιστορίας τον ευεργέτη του Αλέκο Αλαβάνο ( ποιος θα τον ήξερε αν εκείνος δεν τον επέλεγε ως πρόταση ανανέωσης, για το Δήμο της Αθήνας)

    2. Κατάφερε και απομάκρυνε από τα πόδια του τον ανέκαθεν μετριοπαθή Φώτη Κουβέλη και

    3. Ως ο απόλυτος κάτοχος του 17%, που ήταν όνειρο κάποτε του ΚΚΕ για να ασκεί ισχυρή αντιπολίτευση, δουλεύει έναν ολόκληρο λαό.

    Πολλά τα «χαρίσματα» που έχει ο πρώην καταληψίας σχολικών μονάδων και καιρός είναι να τον επαναφέρει στην τάξη η ψήφος του κόσμου. Ειδάλλως πολύ σύντομα θα μετράμε τις πληγές μας!

    • stevchrly avatar
      stevchrly @ Aφροδίτη 13/05/2012 17:03:10

      η επιστήμη σηκώνει τα πόδια ψηλά

      • GreekInLux avatar
        GreekInLux @ stevchrly 13/05/2012 17:30:16

        μπουρδολογείς ασυστόλως

  19. loretta avatar
    loretta 13/05/2012 16:33:38

    Επεσαν οι μασκες Αλεξη!! και ρωτω ευθεως τι ατζεντα εχει ο Τσιπρας? Γιατι θελει αυτος και οι ομοιδεατες του να μας πανε στην δραχμη?

    • stevchrly avatar
      stevchrly @ loretta 13/05/2012 17:04:54

      μα γιατί έχουν βγάλει τα λεφτά τους όλοι οι Συριζέοι στο εξωτερικό και μόλις γυρίσουμε στο ρούβλι θα γίνουν εκατομμυριούχοι

      • anonymous avatar
        anonymous @ stevchrly 13/05/2012 17:51:29

        Αυτό είναι το μόνο εύκολο να μπλοκάρεις. Για τα λεφτά που έχουν φύγει επιτρέπεις την επανεισαγωγή μόνο αν καταβάλουν τη διαφορά της υποτίμησης.

    • Mara avatar
      Mara @ loretta 13/05/2012 17:57:49

      Γιατί Λορέττα μου, σε συνδυασμό με τις ανατριχιαστικές και ανθελληνικές θέσεις τους για τα εθνικά μας θέματα, θέλουν το μπάχαλο για να αρχίσει ο ακρωτηριασμός της πατρίδας μας.΄
      Τόσο απλά....

  20. stevchrly avatar
    stevchrly 13/05/2012 16:34:16

    ρε παιδιά μην κόπτεστε θα γίνουν εκλογές ξανά και θα έρθει ο πολιτικός Χειμώνας ξανά στη φυσική του θέση
    κάτι ξέρει ο Αρχηγός

  21. Dimitris avatar
    Dimitris 13/05/2012 16:55:25

    Εκλογές για να καταλάβει και ο τελευταίος δύσπιστος τα παραμυθάκια του Τσίπρα. Η τώρα θα διαλύσουμε ως χώρα το τέρας του λαικισμού και της ανευθυνότητας ή ποτέ. Επιτέλους κάθε κατεργάρης στον πάγκο του...
    Οι καιροί ου μενετοί....

  22. dim avatar
    dim 13/05/2012 16:59:17

    Να τονίζετε κατι εδώ όσο μπορείτε όλοι για να μην υπαρχουν παρεξηγήσεις:

    Η όποια συζήτηση κι αν γίνει στην Ευρώπη για κάποια στροφή, αυτή θα είναι απλά από μια νεοφιλελεύθερη θέση (μέρκελ) προς τη θέση του κοινωνικού φιλελευθερισμού (κάτι αναμεσα σε σοσιαλδημοκάτες και κεντροδεξιούς) και όχι σε απίστευτες προτάσεις της ριζοσπαστικής αριστεράς, για άκρατο κρατισμό, δημεύσεις καταθέσεων μέσω υποχρεωτικών δανείων κλπ. κλπ

    Αυτά για να μη χάσουμε και το δάσος στο τέλος, λέμε ναι στην επαναδιαπραγμάτευση αλλά άμα ακούσουν οι Ευρωπαϊοι τις θέσεις του Σύριζα, θα τους πετάξουν έξω με τις κλωτσιές, και καλά θα κάνουν εδώ που τα λέμε....τέτοιες προτάσεις θα μας κάνουν αφρική, τριτοκοσμική χώρα και βαλε....

  23. Bob Velis avatar
    Bob Velis 13/05/2012 16:59:35

    Ο κ. Σαμαράς έλεγε προεκλογικά ότι αν δεν πάρει αυτοδυναμία θα πάει σε νέες εκλογές. Λοιπόν θα εκπληρωθεί η προεκλογική επιθυμία του ...
    Το εκλογικό σύστημα του δίνει προίκα 50 εδρών γιατί πήρε την πρώτη θέση. Ποτέ δεν θεώρησε ότι αυτό είναι άδικο. Για να δούμε ποιός θα πάρει την 1η θέση στις επαναληπτικές εκλογές ...
    Συνηθίζεσαι τέτοιες καταστάσεις τις χαρακτηρίζουμε "ΜΠΟΥΜΕΡΑΝΓΚ".
    Η ΜΕΣΑΙΑ ΤΑΞΗ θα αποφασίσει για το συμφέρον της, για να σώσει τα ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ από την επερχόμενη ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ αν επικρατήσει το 4ο ΡΑΙΧ της κας ΜΕΡΚΕΛ.

    • GreekInLux avatar
      GreekInLux @ Bob Velis 13/05/2012 17:48:44

      Ενώ αν επικρατήσουν νεοκομμουνιστικές πολιτικές (αριστερίστικες πολιτικές επικαλυμμένες με μια ελαφριά δόση ευρωπαϊσμού "για τα μάτια") θα γλιτώσουμε την καταστροφή και θα ζήσουμε όλοι μαζί αδελφωμένοι σε μια χώρα εκφραστή του σοσιαλιστικού παράδεισου όπου όλα θα είναι κρατικά και 'μεις θα χαιρόμαστε που ο "πατερούλης" Αλέξης έδιωξε την κακιά Μέρκελ, μας έδωσε πίσω την χαμένη μας αξιοπρέπεια και πριμοδότησε την αριστερή μας αφοσίωση στο σοσιαλιστικό ιδεώδες με μια θέση στον εύρυθμο και υγιή δημόσιο τομέα. Μήπως ν' αφήναμε επίσης μουστάκια και μακριά μαλλιά, να φοράγαμε και πάλι το ένδοξο ζιβάγκο και να βαφτιζόμασταν ροζοφρουροί αποκαλώντας ο ένας τον άλλον "σύντροφο"; Όμορφες νοσταλγικές ημέρες 80! Όσο για το τι έλεγε το ο Σαμαράς περί προσφυγής και πάλι στις κάλπες αν δεν υπάρξει αυτοδυναμία, απάντησε παραπάνω ο Φάκτορας μια χαρά...ο λαός μίλησε και υπέδειξε κυβερνήσεις συνεργασίας έτσι δεν είναι; οφείλουμε να τον σεβαστούμε. Και φτάνει πια με το παραμύθι του μπόνους. Ξέρετε πολύ καλά ότι αν ήταν ο ΣΥΡΙΖΑ πρώτο κόμμα μια χαρά θα του καλόπεφταν οι επιπλέον 50 και δεν θα έσκουζε καθόλου. Άλλωστε γι αυτό και η τόση καούρα για εκλογές τώρα.

      • dim avatar
        dim @ GreekInLux 14/05/2012 03:50:34

        Ας τους πει κάποιος στους Συριζαίους, που μιλάνε συνέχεια για τον εκλογικό νόμο, ότι αν είχαμε απλή αναλογική όπως θέλουν, σήμερα θα έβγαζαν 50 βουλευτές, αντι για 52 που τους έδωσε τώρα ο "κάλπικος εκλογικός νόμος". Αλλα δεν είναι τσακάλια οι δικοι μας, όταν ακούγονται αυτές οι μπούρδες στα πάνελ, να απαντανε αμέσως για το ανακόλουθο της συλλογιστικής τους.

        ΟΚ και η ΝΔ θα είχε 57 αντι για 108, αλλά το κεντρικό θέμα της εβδομάδας των διερευνητικών δεν ήταν αν θα κάνει κυβέρνηση τώρα η ΝΔ, αλλά αν θα έκαναν κυβέρνηση οι αριστεροί, και έλεγαν ότι δε βγαίνουν τα κουκιά, λόγω του εκλογικού νόμου και του μπόνους των 50 εδρών. Και οι αριστεροί, που όλοι μπήκαν στη βουλή, θα είχαν λιγότερες έδρες με απλή αναλογική. Οι μόνοι εν δυνάμει σύμμαχοι τους που μείνανε εκτός βουλής θα ήταν οι Οικολόγοι με 9 βουλευτες, η Κατσέλη με 2 βουλευτές, ο Καζάκης με 1 βουλευτη, και ο Λεβέντης με 1 βουλευτή!

        Όλες οι άλλες έδρες με απλή αναλογική θα πήγαιναν σε κεντροδεξιά κόμματα: ΛΑΟΣ 9 βουλευτες, ΔΗΣΥ 8, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΞΑΝΑ 7, ΔΡΑΣΗ 5

        Ας τελειώνουμε λοιπόν και με αυτό το παραμύθι.

        (τώρα για οποιον απορεί γιατι συμβαίνει αυτό, είναι απλά μαθηματικά, γιατί τα κόμματα δεν μπήκαν ήταν 19%, και άρα επι 3 = 57 έδρες, ενώ το μπόνους είναι 50 έδρες, άρα κατα 7 έδρες βγήκαν κερδισμένα και τα υπόλοιπα κόμματα που μπήκαν στη βουλή)

  24. αγθ avatar
    αγθ 13/05/2012 17:11:18

    Άλλον δράκο βρήκαμε τώρα! Μέχρι τώρα ήταν ο ανεκδιήγητος γαπ που επειδή τα έκανε μαντάρα, "υποχρεωθήκαμε" να στηρίξουμε και να υπογράψουμε, για "να σωθεί η χώρα". Τώρα, είναι ο ...Αλέξης, που δεν μας ...ακούει!!!!! Πάλι αμήχανοι, σιωπώντες και ΠΑΛΙ ΣΥΡΟΜΕΝΟΙ πίσω από άλλους! ΛΌΓΟ ΔΙΚΌ ΜΑΣ ΈΧΟΥΜΕ;;;; ΈΧΟΥΜΕ ΚΆΤΙ ΝΑ ΠΟΎΜΕ ΕΠΙΤΈΛΟΥΣ; ΜΆΛΛΟΝ ΌΧΙ... Ούτε έχουμε, ούτε θέλουμε. Και οι δράκοι, τελείωσαν.
    Υγ. Θα ξαναρωτήσω: αφού μπορούσαν, νδ,πασοκ,δημαρ να κάνουν κυβέρνηση, γιατί κόλλησαν στον αλέξη, που κανείς τους δεν τον θέλει; μόνο από πρεμούρα για σεβασμό της "λαϊκής ετυμηγορίας"; μιλάμε για μεγάααααλη υπευθυνότητα...

  25. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 13/05/2012 17:14:32

    Τώρα υπάρχει άραγε η αμυδρή πιθανότητα κάποιας "εποικοδομητικής κολοτούμπας" του κ. Καμμένου, εξαιτίας του ένστικτου κομματικής αυτοσυντήρησης;
    Η αφεντιά μου το αποκλείει, αλλά κάποιοι εδώ ίσως τον ξέρουν καλύτερα...

  26. Αυτόνομος avatar
    Αυτόνομος 13/05/2012 17:16:59

    Το ΒΗΜΑ γράφει οτι ο Καμμένος θα προτείνει Αβραμόπουλο για πρωθυπουργό. Τον πιο μνημονιακό δηλαδή;

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Αυτόνομος 13/05/2012 17:24:07

      Δεν ξέρω άν πρόκειται περί πλάκας, αλλά άν όχι , Καβαφικώ τω τρόπω, αυτή θα είναι μια κάποια λύσις, χε χε !!!

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Ο Θείος 13/05/2012 17:36:46

        Σαν πολιτικό "black box" μου φαίνεται.
        Γιατί έμεινε εντελώς εκτός στη φάση των διερευνητικών εντολών;
        Είναι "ολικός αρνητής", "αντισυστημικός";
        Θέλει να επιταχύνει πιθανότητες για έλευση της δραχμής;
        Θέλει απλώς ελευθερία, μη δέσμευση για τις επόμενες κινήσεις του;
        Δεν έχει κατασταλάξει τι θέλει;

  27. αναγνωστης avatar
    αναγνωστης 13/05/2012 17:18:33

    Ο Καμμένος, που προτιμούσε να πεθάνει παρά να μπει σε συγκυβέρνηση με ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, ετοιμάζεται να προτείνει τον Αβραμόπουλο;
    http://www.kourdistoportocali.com/articles/11371.htm

    • bird avatar
      bird @ αναγνωστης 13/05/2012 17:27:45

      Τελικά, αν ισχύει, μήπως προτιμούσε να πεθάνει παρά να δει το Σαμαρά Πρωθυπουργό;

  28. Αξύριστος Μαρξιστής avatar
    Αξύριστος Μαρξιστής 13/05/2012 17:29:05

    Εγώ ξεκινάω την τοποθετησή μου από άλλη βάση. Τι είναι αυτό που κάνει ένα κόμμα του 16% να μιλάει από θέση ισχύος;
    Οι 12 συνιστώσες του ΣΥΡΙΖΑ στηρίζονται στην εθνομηδενιστική θεωρία και στο lifestyle του καταναλωτισμού-διεθνισμού. Ολόκληρο το σύστημα παιδείας,δημόσιας τάξης,οικονομίας κλπ αν δεχτεί κυβέρνηση εθνικής ενότητας καταστρέφει συθέμελα τις εξωθεσμικές ,μοντερνιστικές και εθνομηδενικές απόψεις που είχε επιβάλλει τόσα χρόνια η ιδεολογική δικτατορία της αριστεράς.
    Η Ελλάδα ,όπως φαίνεται και από την είσοδο της ΧΑ στη βουλή,από την εθνικιστική άποψη ή από την έννοια της διατήρησης του Έθνους αμύνεται,και στο μνημόνιο και στη λαθρομετανάστευση και στις εξωτερικές επιβουλές.
    Αν γίνει κυβέρνηση εθνικής ενότητας θα σταματήσει η κυριαρχία του ΣΥΡΙΖΑ στις ΜΚΟ,στα ΜΜΕ,στο πεζοδρόμιο.Οι πολίτες θα ζητήσουν περισσότερο δημοκρατία,περισσότερη ελευθερία από τις ρατσιστικά νομοθετήματα εθνομηδενιμού.Το μνημόνιο δεν ενδιαφέρει τον Τσίπρα.

  29. Διογένης avatar
    Διογένης 13/05/2012 17:40:18

    Έχει η κατρακύλα τέλος; Ο Μόσιαλος, ναι, ο Μόσιαλος, στο πλευρό του Σαμαρά.

    Αντώνη, θα έχεις την τύχη του ΓΑΠ αν συνεχίσεις έτσι. Αν συνεχίσεις τον αδιέξοδο δρόμο της δήθεν "υπευθυνότητας" που υπονομεύει τα πραγματικά συμφέροντα της χώρας και τα ταυτίζει με ένα άκρως προβληματικό νόμισμα όπως το ευρώ.

    • GEORGE_SPOROS avatar
      GEORGE_SPOROS @ Διογένης 13/05/2012 18:42:30

      Γιατί εκτός του ΚΚΕ, επισήμως ποιο κόμμα έχει διαχωρίσει τα συμφέροντα της χώρας από την παραμονή της στο ευρώ;

    • akenaton avatar
      akenaton @ Διογένης 13/05/2012 18:46:28

      Που το είδατε αυτό; Θα τρελαθούμε;;

    • Factorx avatar
      Factorx @ Διογένης 13/05/2012 18:51:09

      Πρέπει να ντρέπεσαι με αυτά που λες. Διάβασε καλύτερα την σχετική ανάρτηση. Φταίε ο Σαμαράς που τα λέει αυτά ο Μόσιαλος;

      • Διογένης avatar
        Διογένης @ Factorx 13/05/2012 19:08:01

        Όταν σε επαινούν οι (πρώην;) εχθροί σου, κάτι δεν κάνεις καλά.

        Τέλος πάντων, από ένα σημείο και πέρα είναι δικό του πρόβλημα ο Σαμαράς, με ποιους θα πάει. Μόνον πονάμε λίγο την κατάσταση ακόμη, όσοι σταθήκαμε στην ουρά για τον ψηφίσουμε τον Νοέμβριο του 2009.

        • Factorx avatar
          Factorx @ Διογένης 13/05/2012 21:38:28

          Αυτό το παραμυθάκι του Νοεμβρίου θυμίζει κάτι διακορευθείσες παρθένες. Όλοι στηθήκαμε αλλά δεν κάνουμε έτσι. Αν δηλαδή βγει αύριο ο ΓΑΠ και θελήσει να προβοκάρει τον Σαμαρά και του πει "μπράβο, τι ωραια γραβάτα που φοράς", εσυ θα ψηφίζεις Χρυσή Αυγή; Γιατί κάπως έτσι έγινε

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Διογένης 13/05/2012 20:07:39

      Έλεος.
      ΠΑΣΟΚοι και ΝΔκράτες είναι, όχι οι Καπουλέτοι και οι Μοντέγοι.
      Μην δούμε και αυτοκτονίες τώρα, από "ανεκπλήρωτους έρωτες".

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Διογένης 13/05/2012 20:08:52

      Τόσο αυτοκαταστροφικό μίσος πιά...

  30. loretta avatar
    loretta 13/05/2012 18:16:06

    Μara μου εμεις εσυ εγω και καποιοι αλλοι το ξερουμε αυτοι που εριξαν ψηφο ψοφο για την χωρα...ΑΣ ΤΟ ΜΑΘΟΥΝ!!

    • Mara avatar
      Mara @ loretta 13/05/2012 21:23:53

      Ποιός να μάθει... μωρέ Λορέττα, ποιός...???
      Aντιλαμβάνεται κανείς ότι το θέμα είναι στην κυριολεξία ΕΘΝΙΚΟ??????
      Το σχέδιο είναι αριστοτεχνικό....
      Ξεκινήσανε με το άδειασμα.... της τσέπης μας μέσω όλων αυτών των δυσβάσταχτων μέτρων για να κάνουν τον κόσμο να αναστενάζει, να μην έχει μυαλό για τίποτα άλλο.... και στο "βάθος" ακρωτηριασμός της χώρας.
      Εδάφη και τον πλούτο μας θέλουνε με τους Έλληνες δουλάκια... και τίποτα άλλο....

  31. Panos avatar
    Panos 13/05/2012 18:19:53

    Εσενα ακομα δεν σου ειπαν οτι υπαρχει μονοτονικο συστημα στην Ελληνικη γλωσσα ?????
    Εκτος και αν εισαι ο Αδωνις !!!!!!!!!!!!!
    Αχχχχχ γελασαμε και σημερα

    • Β.Κ.Σ. avatar
      Β.Κ.Σ. @ Panos 13/05/2012 19:55:49

      Αυτό είναι το ήθος που μας έφερε στη τωρινή κατάντια! Να λοιδωρείται κιόλας ο Τρικούπης απο τον Γουλιμή!

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Panos 13/05/2012 20:34:47

      Ἐσένα δέν σοῦ εἶπαν ὃτι ὑπάρχει καί σεβασμός στήν προσωπικότητα τοῦ ἂλλου,ὃπως κι ἂν,καί ὃ,τι κι ἂν γράφει κάποιος;!!! Ἒτσι συμπεριφέρεσαι καί στόν μικρόκοσμό σου;!!!
      Ἀλλά γι' αὐτό φτάσαμὲ ἐδῶ πού φτάσαμε ὣς κράτος καί ὣς κοινωνία,γιατί δέν ὑπάρχει ἀκριβῶς αὐτός ὁ σεβασμός......καί βέβαια καί τό κατάλληλο μορφωτικό ἐπίπεδο...
      Καί νά σοῦ πῶ καί κάτι γιά νά γελάσεις ἀκόμη περισσότερο;: Δέν εἶμαι ὁ Ἂδωνις,ὁ Καιάδας εἶμαι,τῆς Χρυσῆς Αὐγῆς,γι' αὐτό...φυλάξου!

    • ΕΜΕΙΣ ΜΟΝΟΙ avatar
      ΕΜΕΙΣ ΜΟΝΟΙ @ Panos 13/05/2012 22:13:30

      Εσένα το πολυτονικό σε πείραξε; Από την κατάργηση του ξεκίνησαν όλα.

    • dikefalosaitos avatar
      dikefalosaitos @ Panos 13/05/2012 22:15:19

      @ Panos
      Εσένα δεν βρέθηκε κανένας να σε ενημερώσει, ότι χρησιμοποιούμε και οξείες;
      Και ότι στην Ελληνική γλώσσα το ερωτηματικό είναι αυτό ;

    • Δαναός avatar
      Δαναός @ Panos 13/05/2012 23:26:54

      Γεια σου ρε Πρύτανη της ελληνικής γλώσσας! Εμείς να δεις πώς γελάμε!!!

  32. GreekInLux avatar
    GreekInLux 13/05/2012 18:21:07

    και γι αυτό πρέπει ν' απολογηθεί ο Σαμαράς; Πρέπει να του ζητήσουμε ευθύνες γιατί έκανε θετικό σχόλιο γι αυτόν ο Μόσιαλος;

  33. Nasos avatar
    Nasos 13/05/2012 18:26:45

    Γιατι αφου μπορούν ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΔΗΜΑΡ να έχουν πλειοψηφία χρειάζονται το ΣΥΡΙΖΑ; Πολυ απλα διότι ο λαός του έδωσε 16% για να συμμετέχει στις εξελίξεις και όχι να παρακολουθεί κάνοντας εύκολη αντιπολίτευση και ανέξοδη κριτική.
    Διαφορετικά δεν υπήρχε λόγος να γίνουν εκλογές, ας μεναμε με την κυβέρνηση Παπαδημου.
    Ας σκεφτούν οι Έλληνες, πόσο ανεύθυνα θα χρησιμοποιήσει την ψήφο τους ο Τσιπρας στις επόμενες εκλογές... Ας χρησιμοποιήσουμε επιτέλους λίγο το μυαλουδακι μας!

  34. Τσιπριακό avatar
    Τσιπριακό 13/05/2012 18:58:33

    Κυκλοφορεί στο διαδίκτυο: "Πρέπει να λύσουμε το...ΤΣΙΠΡιακό"
    Χαμός σε facebook και twitter.

  35. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 13/05/2012 19:35:39

    Του Μπίθουλα έγινε στη Γερμανία, εκλογές Β. Ρηνανίας - Βεστφαλίας, το μεγαλύτερο Ομόσπονδο κράτος, 2,5 Ελλάδες:
    SPD 38 %
    CDU 28 %
    Grüne 12 %
    FDP 8,5 %
    Πειρατές 6,5 %
    Linke 3 %
    Σοσιαλδημοκράτες και Πράσινοι σχηματίζουν κυβέρνηση με μεγάλη πλειοψηφία. Οι τοπικοί Φιλελεύθεροι μάλλον αλλάζουν στρατόπεδο συμμάχων και προσφέρονται για τρικομματική κυβέρνηση με SPD και Grüne (αλλά δεν χρειάζονται μαθηματικά).
    Το χειρότερο αποτέλεσμα για CDU στην ιστορια του.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Ο Θείος 13/05/2012 19:45:03

      Διόρθωση: SPD 38,5 %, CDU 25,8 %

  36. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 13/05/2012 19:38:22

    h**p://www.spiegel.de/politik/deutschland/wahlergebnisse-landtagswahl-nordrhein-westfalen-2012-a-829466.html

  37. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 13/05/2012 19:39:34

    Έτσι άρχισε η πτώση του καγκελλάριου Σρέντερ το 2005. Με εκλογές Β. Ρηνανίας – Βεστφαλίας.

  38. EVANGELOS avatar
    EVANGELOS 13/05/2012 19:46:18

    δεν τσιμπάει ο κόσμος από την υστερία του συτηματος πασοκ (μέγκα , δολ , σκαι κλπ) ... προσπαθούν καθημερινά να εκθέσουν τον Συν αλλά φευ !!! ...

    κανείς λογικός άνθρωπος δεν μπορεί να πειστεί ότι ο Τσίπρας πρέπει να ΕΠΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚH ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ του Σαμαρά το Νοέμβρη !!!

    έχουμε κουραστεί από την επίκληση της δήθεν σωτηρίας της χώρας

    ο Γιωργάκης προσέφυγε στο ΔΝΤ για τη σωτηρία της χώρας
    το Πασόκ εφήρμοσε το 1ο μνημόνιο για τη σωτηρία της χώρας
    μετά ο Σαμαράς συγκυβνέρνησε με το πασοκ για τη σωτηρία της χώρας
    μετά η συγκυβέρνηση ψήφισε και εφαρμόζει το 2ο μνημόνιο για τη σωτηρία της χώρας

    ε αφήστε το Συν να ΜΗ ΣΥΝΑΙΝΕΙ στην ίδια άποψη που 2,5 χρόνια τώρα λέμε εμείς ότι καταστρέφει τη χώρα ... και ας κυβερνήσουν οι άλλοι καταστρεφοντάς την ... για τη σωτηρία της χώρας ... βεβαίως βεβαίως !!!

    υ.γ. ποιά λογική λέει ότι με 50 βουλευτές και μόλις 16% πρέπει σώνει και καλά να κυβερνήσεις ΔΕΣΜΙΟΣ των άλλων ... που εδώ που τα λέμε σε καθυβρίζουν 3 μήνες τώρα ... απαξιώνοντας τις θέσεις σου ??? ... αν το σύστημα ψάχνει για νέο Τσιριμώκο προκειμένουν να βρει "αριστερή" νομιμοποίηση αυτός δε θα είναι ο προέδρος του Συν ... ευτυχώς ... έρχονται μάλλον μέρες του 65 πάλι ... και ο Παπούλιας ως σύγχρονος Γλυξμπουργκ θα ορκίζει και τον κυπουρό του προκειμένουν να ΜΗΝ δουν αριστερή κυβέρνηση !!!

    • Απλή σκέψη avatar
      Απλή σκέψη @ EVANGELOS 13/05/2012 21:04:42

      Σήμερα καταφέρνεις και ... κοκορεύεσαι ότι δήθεν εσύ (ο Τσίπρας), θα σώσεις το λαό από τα μνημόνια, γιατί ο Σαμαράς έβαλε πλάτη, γιατί σου έδωσε την δυνατότητα να κάνεις τον επαναστάτη του γλυκού νερού, αφού ανέτρεψε την άτακτη χρεοκοπία.
      Και τι έρχεσαι και λες τώρα; Να καταγγείλουμε το μνημόνιο, αλλά το κούρεμα και το δάνειο σου αρέσουν, να επανεξετάσουμε το μνημόνιο; Τι ισχύει τελικά, τι λέτε, τι θέλετε;
      Γιατί όσο για την ¨επενεξέταση¨ του μνημονίου, πολύ νωρίτερα από σας και πρώτος απ΄όλους ο Σαμαράς με την επιστολή του στους Ευρωπαίους, επιφυλάχθηκε για το μνημόνιο και ζήτησε ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ, όρος που υπερέχει της ¨επανεξέτασης¨.
      Για την περίπτωση της μονομερούς ¨καταγγελίας¨ του μνημονίου, δεν υπάρχουν λόγια, υπάρχει μόνο μια βεβαιότητα ότι πάμε στην άτακτη χρεοκοπία, όπως και ο ίδιος ο σύντροφός σας Αλαβάνος σας είπε σήμερα.

      • EVANGELOS avatar
        EVANGELOS @ Απλή σκέψη 13/05/2012 21:12:45

        ο Αλαβάνος ευτυχώς πήρε τους φοβικούς ακραίους του και έφυγε μια και καλή από το Συν ...

        υ.γ. αν έγινα και "σύντροφος" επειδή μετά από 20 χρόνια ψήφισα αριστερά , στις επόμενες εκλογές τι θα γίνω κομισάριος ??? ...

        υ.γ.2 πλζ δημοσιεύστε το προηγούμενο ποστ μου απάντηση στον "Μπροστα και Δεξια" να μην θεωρηθεί ότι τον αγνοώ και δεν απαντώ ... θενκς

        • Απλή σκέψη avatar
          Απλή σκέψη @ EVANGELOS 13/05/2012 22:55:44

          Απαντήστε και πείτε την αλήθεια στο λαό.
          Ή είστε εραστές της δραχμής (θεμιτό κατ΄εμέ και ξεκάθαρο)
          ή πρέπει ν΄αποδεχτείτε την εξυπηρέτηση όλων εκείνων των πολιτικών που σας λένε τα υπόλοιπα κόμματα ώστε να παραμείνουμε στο ευρώ και να διορθώσουμε το μνημόνιο.
          Πρέπει να τοποθετηθείτε με σαφήνεια και να μη θολώνετε τον λόγο σας.

          • dim avatar
            dim @ Απλή σκέψη 13/05/2012 23:17:32

            Μα εκεί ποντάρουν, στη θολούρα, για να ψαρεύουν ψήφους στα θολά νερά. Όλες οι συνιστώσες του σύριζα θέλουν δραχμή, και το ίδιο θέλει και το κυριαρχό ρεύμα του Συν, το Αριστερό Ρεύμα με πρωτεργάτη το Λαφαζάνη. Ρε μας δουλεύουν, απλά βλέπουν στις μετρήσεις ότι η υποστήριξη της δραχμής δε τραβάει, και άρχισαν να θολώνουν τα νερά, να λαϊκίζουν ασύστολα για να ανεβάσουν τα ποσοστά τους

          • Απλή σκέψη avatar
            Απλή σκέψη @ dim 13/05/2012 23:40:42

            Άντε και ανεβάζουν τα ποσοστά τους. Τι θα τα κάνουν; Θα κυβερνήσουν; Μα αυτοί ήδη έχουν κόψει κάθε δίαυλο συνεργασίας.
            Ή μήπως πιστεύουν ότι θα κερδίσουν εκλογές με αυτοδυναμία;

          • dim avatar
            dim @ Απλή σκέψη 13/05/2012 23:54:02

            Ένα πού κομβικό σημείο είναι να γίνει ξεκάθαρο σε κάθε συζήτηση ότι αν σταματήσει η χρηματοδότηση από την Ε.Ε., δε θα μπορούν τον άλλο μήνα να πληρωθούν μισθοί και συντάξεις. Αυτό είναι πολύ κομβικό στο να αναδειχθεί. Άκουγα πριν στην ΝΕΤ, να ρωτάει ο Βαρβιτιώτης τον Λαφαζάνη, που θα βρει τα 8 δις του πρωτογενους ελλείμματος για να πληρώσει μισθούς και συντάξεις. Και ο άσχετος Λαφαζάνης, άρχισε τη κλασική επίθεση, τη κλασική καραμέλα: Κανένα ευρώ από αυτά που μας δίνει η Ε.Ε. δεν παεί για τη κάλυχη μισθών. Μέγα ψέμα. Η συμφωνία ναι, λεει ότι πρωτα θα εξυπηρετούνται οι τόκοι, και μετά τα υπόλοιπα λεφτά της Ε.Ε θα καλύπτουν και τα ελλείμματα μέχρι το τέλος του 2013 που θα πρέπει να παράγουμε πια πρωτογενή πλεονάσματα. Άρα μέχρι το τέλος του 2013, αν θέλουμε να πληρώνουμε μισθούς και συντάξεις δε πρέπει να καταγγείλουμε το μνημόνιο.

            Η δεύτερη επίθεση Λαφαζάνη είχε να κάνει με το πού τα είδε ο Βαρβιτσιώτης ότι είναι 8 δις το ελλειμμα, τον έλεγε άσχετο, επικίνδυνο και ότι δεν έχει διαβάσει το προϋπολογισμό τους 2012, που λέει για πολύ πιο μικρό πρωτογενές ελλειμμα. Εκει βέβαια ο Βαρβιτσιώτης αν ήταν πιο διαβασμένος θα του έλεγε ότι ναι, το έλλειμμα στο πορϋπολογισμό μιλάει όντως για 2,2 δις, αλλά με τη λογική ότι θα εφαρμοστούν όλα τα μέτρα μειώσεως μιθσών, συντάξεων, εξόδου από το δημόσιο 15.000 κλπ κλπ. Και ότι άν όπως λέει ο Σύριζα, καταργήσουν τις μειώσεις, και άρα τις επαναφέρουν στα προηγούμενα επίπεδα, το έλλειμμα όντως έχει υπολογισθεί ότι θα παέι στα 8 δις. Και να κάνουν και επιπλέον προσλήψεις 100.000 στο δημόσιο που λένε, το έλλειμμα θα πάει στα 10 δις.

            Πρέπει, σε αυτό να επιμείνουν όλοι, να είναι πιο διαβασμένοι, γιατί είναι πολύ κομβικό. Αν πιστέψει ο απλός κόσμος ότι δεν κινδυνεύει να μην του καταβληθούν μισθοί και συντάξεις, τότε θα πιστέψει τα ωραία λόγια, και θα παρασυρθεί στη λογικής «πάμε γερά με τσαμπουκά, και δε τρέχει και τίποτα, γιατί και να μας σταματήσουν τη χρηματοδότηση, πάλι τα λεφτά φθάνουν για να πάρουμε μισθούς και συντάξεις αυξημένες....»

            Αν όμως καταλάβει ότι το θέμα είναι πολύ σοβαρό, και τέλος Ιουνίου δε θα καταβληθούν πια ολόκληρες συντάξεις και μισθοί, τότε θα καταλάβει ποιοι είναι αυτοί που μιλάνε υπεύθυνα, και ποιοι είναι αυτοί που το παίζουν μάγκες, και είναι έτοιμοι να τζογάρουν.

            Και άντ, ως γνήσιοι κωλοτούμπες, και δεν κάνουν τις αυξήσεις που έχουν υποσχεθεί. 2,2 δις έλλειμμα στο β’ εξάμηνο της χώρας σημαίνει ότι για να πάρουν όλοι κάποια σύνταξη και μισθό, κάθε μήνα ο μισθωτος και ο συνταξιούχος θα πρέπει να παίρνει κατα μέσο όρο 216 ευρώ λιγότερα, από αυτά που θα του έχουν ήδη κόψει τώρα τον Μαϊο με το νέο μνημόνιο. Ας τα μελετήσουν αυτά τα επιτελεία, και ας βγαίνουν με ακρίβεια να απαντάνε στους λαϊκισμούς και τα ψεύδη του κάθε Λαφαζάνη

  39. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 13/05/2012 19:51:45

    Η Ευρώπη αλλάζει παντού, οι πολιτικοί υπεύθυνοι για την άθλια διαχείριση της κρίσης τιμωρούνται ένας ένας παντού από τους πολίτες.
    Κανείς δεν θα γλυτώσει.

    • dim avatar
      dim @ Ο Θείος 13/05/2012 22:25:38

      Πόσο δύσκολο είναι να καταλάβουν όλοι ότι αν αλλάξει η Ευρώπη, θα μετακινηθεί από το νεοφιλελευθερισμό της Μέρκελ, προς τον κοινωνικό φιλελευθερισμό? Αυτές οι καλοδεχούμενες και πιθανές αλλαγές, πρέπει να τις χαιρετίζουν η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ, και όχι πάλι να σπεκουλαρουν οι του Σύριζα πάνω σε αυτές τις αλλαγές....

      Ο Σαμαράς πρωτος από όλους προειδοποίησε τη Μερκελ ότι η πολιτική της αυτή θα οδηγήσει σε αδιέξοδο, και πως ο σωστός δρόμος είναι αυτός του κοινωνικού φιλελευθερισμού, και όχι ο νεοφιλελευθερισμός της Μέρκελ...

      Όπότε οι αριστεροί τι χαίρονται ήθελα να ξερα? Τι σχέση έχουν οι απόψεις τους, αυτές του άκρατου κρατισμού, των δημεύσεων, των υπέρογκων ελλειμμάτων, με αυτά που λένε οι σοσιαλδημοκράτες της Ευρώπης. Έχουν καταλάβει πόσο απέχουν και στην Ευρώπη οι απόψεις των Social Democrats, από τις απόψεις των κομμάτων τύπου Σύριζα (Radical Left)??

      Αν πάει ένα κόμμα τύπου Σύριζα στην Ευρώπη, όχι της Μέρκελ και του Σαρκοζί, αλλα των σοσιαλδημοκρατών έστω, και τους πει για κρατικοποίηση των πάντων, για δημεύσεις, υποχρεωτικά δάνεια κλπ, θα τους πετάξουν έξω με τις κλωτσιές. Ας τους πει επιτέλους κάποιος στα κανάλια από τους εκπροσώπους της ΝΔ ότι η στροφή στην Ευρώπη, απλά έρχεται στα λόγια Σαμαρά, είναι στροφή για ανάπτυξη και χαλάρωση λιγο των σφιχτών χρονοδιαγραμμάτων, και δεν είναι στροφή για εφαρμογή των πολιτικών της ριζοσπαστικής αριστεράς. Ο Μελανσόν τέταρτος και καταϊδρωμένος με 11% βγήκε στις Γαλλικές εκλογές, και οι αριστεροι σήμερα στη Βεστφαλία πήραν 5,6%. Αντε πια, με αυτή τη παραπληροφόρηση και τη σπέκουλα των Συριζαίων

      • victoria (true) avatar
        victoria (true) @ dim 14/05/2012 00:19:03

        ++

  40. Μπροστα και Δεξια avatar
    Μπροστα και Δεξια 13/05/2012 19:54:47

    Καποια προταση εχεις ωστε να υπαρξει κατι καλυτερο ?
    Διοτι , οκ σεβαστη φυσικα η γνωμη σου , αλλα τι προτεινεις ?

  41. Inlove avatar
    Inlove 13/05/2012 19:57:18

    Μηπως να κανει κυβερνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ να τελειωνουμε?

  42. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 13/05/2012 19:58:47

    Το πρόβλημα του σχηματισμού κυβέρνησης, όλοι οι πολιτικοί αρχηγοί μας το διαχειρίζονται με πολλύ άγχος και νευρικότητα. Νεύρα τσατάλια.
    Δεν γίνεται δουλειά έτσι.
    Πρόεδρε, προτείνω διαλογισμό και γιόγκα στον προθάλαμο.
    Ακόμη καλύτερα να σερβιρισθεί τσάι βαλεριάνας και άλλα βότανα ηρεμιστικά. Υπάρχουν εξαιρετικά εγχειρίδια στη χώρα μας για αποτελεσματική βοτανοθεραπεία (π.χ. "200 Βότανα και οι θεραπευτικές τους ιδιότητες", Εκδόσεις Μαλλιάρη).
    Σε καμμιά περιπτωση Λεξοτανίλ και άλλα τέτοια χημικά σκαδά.

    • nikos17 avatar
      nikos17 @ Ο Θείος 13/05/2012 20:07:14

      ας οργανωσουν εναν αγωνα 5χ5 για να χαλαρώσουν, να διαφωνήσουν, να ρίξουν και καμια κλωτσιά κι αφου ξεσπασουν ας ξαναμαζευτούν να τα πούνε. Τελικά αρχίζουμε και τους παίρνουμε στην πλάκα αλλά δυστυχώς δεν μπορούμε να γελάσουμε.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ nikos17 13/05/2012 20:10:22

        Ο κλαυσίγελως προσφέρεται για την περίπτωση.

  43. Χρηστος avatar
    Χρηστος 13/05/2012 20:25:13

    Για πολυ απλα ο συριζα δεν ειναι μνημονιακο κομμα, τοσο απλο!

    • Απλή σκέψη avatar
      Απλή σκέψη @ Χρηστος 13/05/2012 21:32:10

      Ναι έχεις δίκιο. Δεν είναι μνημονιακό κόμμα , είναι κόμμα αλάμ - τουρλούμ.

  44. Β.K.Σ. avatar
    Β.K.Σ. 13/05/2012 20:34:02

    Τώρα έχουν εντολή συνεργασίας από τον λαό. Τον Νοέμβρη ο Σαμαράς υλοποίησε την συνεργασία, αλλά στη δημοκρατία οι συνεργασίες πρέπε να επικυρώνονται από τον λαό. Στις 6 Μαίου επικυρώσαμε την επιλογή του Σαμαρά για κυβερνητική συνεργασία και θέλουμε να υλοποιηθεί με πρωθυπουργό τον αρχηγό του πρώτου κόμματος!
    (για τον John)

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ Β.K.Σ. 13/05/2012 22:05:27

      οτι θελουμε λεμε? δεν φωναζε προεκλογικως πως *δεν* θα συνεργαστει με το ΠΑΣΟΚ ? (ασχετα αν μονον οι κουτοι πιστεψαν κατι τετοιο)

  45. Απλή σκέψη avatar
    Απλή σκέψη 13/05/2012 20:40:30

    Το άτομο χαζοχαίρεται για την εκλογική του επιτυχία.
    Είναι σαν το παιδάκι που του χαρίσανε ένα παιχνίδι αλλά δεν ξέρει πως να το παίξει.
    Το παιδάκι όμως επειδή θέλει να παίξει, ζητάει από τους μεγαλύτερους να διαβάσουν τις οδηγίες χρήσεως , ώστε να καταφέρει να παίξει.
    Επειγόντως κάποιος να διαβάσει στον Τσίπρα, τις ¨οδηγίες χρήσεως¨ της ψήφου που έλαβε.
    Σήμερα στήνει πανηγύρια, με τους .. συντρόφους να το χαρούνε όλοι μαζί, την ώρα που η Ελλάδα ψυχορραγεί.
    Είναι εκτός τόπου και χρόνου, δεν έχουν επίγνωση της κατάστασης.
    Πρόκειται στην καλύτερη περίπτωση για ηλιθιότητα μεγίστου βαθμού και στην χειρότερη λιποταξία από τις ευθύνες που σου ανέθεσε η ψήφος του λαού.
    Ότι από τα δύο και να ισχύει, οι άνθρωποι είναι ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΙ για οποιαδήποτε κυβερνητική ευθύνη και κακώς επιμένει όποιος επιμένει να τους ανατεθεί οτιδήποτε που αφορά υπόθεση αυτής της χώρας.

    • Μπροστα και Δεξια avatar
      Μπροστα και Δεξια @ Απλή σκέψη 13/05/2012 21:06:38

      Καλα οσα λες , ομως με βαση την τελευταια δημοσκοπηση , πραγματικα ο κοσμος δεν ξερει ουτε ο ιδιος τι θελει...Πανω απο 70% λεει ναι στο Ευρω και ΕΕ , πανω απο 40% δηλωνει ανυσηχια απο το αποτελεσμα της καλπης , πολυ μεγαλο ποσοστο θελει συνεργασια ,ομως -ακουσον ακουσον- παραταυτα ο ΣΥΡΙΖΑ ενισχυεται....
      Ε τι ακριβως θελουμε τελος παντων ?

      • Απλή σκέψη avatar
        Απλή σκέψη @ Μπροστα και Δεξια 13/05/2012 21:30:11

        O ΣΥΡΙΖΑ ενισχύεται, γιατί ο λαός είναι επιρρεπής στον λαϊκισμό. Έτσι έμαθε όλα τα χρόνια, ν΄ακούει ό,τι του χαϊδεύει τ΄αυτιά χωρίς να κάνει τον κόπο να μπεί στη διαδικασία να βγάλει συμπεράσματα για το αν αυτά που ακούει και του αρέσουν είναι εφικτά , αν είναι αντιφατικά κλπ.
        Κοινώς ο κόσμος τρώει χόρτο αμάσητο.

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ Απλή σκέψη 13/05/2012 21:46:56

          Δεν καταλαβαίνετε αγαπητοί...
          Φεύγουν από κείνους που έκαναν μεγάλα λάθη και έκαναν στους πολίτες ζημιά.
          Πάνε σ' εκείνους, που δεν έκαναν ΑΚΟΜΗ λάθη και δεν τους έκαναν ζημιά (γιατί δεν πήραν ακόμη το τιμόνι).
          Παράλογο δεν είναι, αλλά ούτε και ασφαλές...
          Άν υπήρχε καλύτερη επιλογή; Θα σας γελάσω, δεν είμαι βέβαιος...

          • Απλή σκέψη avatar
            Απλή σκέψη @ Ο Θείος 13/05/2012 22:44:31

            Κοίταξε δεν θα βρούμε εξωγήϊνους γαι να τους δώσουμε την εντολή να μας κυβερνήσουν...

          • Mπροστα και Δεξια avatar
            Mπροστα και Δεξια @ Απλή σκέψη 14/05/2012 14:41:19

            Μα ενταξει , υπαρχει τεραστιος λαικισμος δεν αντιλεγω , αλλα βαση των δημοσκοπησεων τουλαχιστον ο μεσος πολιτης σε ορισμενα ζητηματα δεν τσιμπαει , πχ στην ισχυρη θεληση για παραμονη στην ΕΕ και Ευρω , στον φοβο και ανυσηχια για τα τωρινα δεδομενα , και απο μια τελευταια δημοσκοπηση πανω απο το 30% (το μεγαλυτερο ποσοστο) αναγνωριζει τις ευθυνες του κ. Τσιπρα ξεκαθαρα οσο αναφορα τον μη σχηματισμο κυβερνησης.
            Και ερωτω : αφου οι δημοσκοπησεις λενε αυτα , πως παλι επιμενουν καποιοι να τον εμπιστευονται ?
            Οταν βγαινει μεχρι και ο κ. Αλαβανος και λεει ξεκαρα οτι η καταγγελια σημαινει εξοδος (ασχετα εαν διαφωνει η συμφωνει)
            και να πει ο ΣΥΡΙΖΑ την πραγματικοτητα με ευθυνη , αυτα ολα ΔΕΝ τα ακουει/βλεπει ο κοσμος ?
            Ειπαμε , ο μεσος Ελληνας ειναι τραυματισμενος , σε δυσκολη κατασταση , πολλοι ειναι ανεργοι και υποφερουνε , ο δικομματισμος τιμωρηθηκε και ΟΡΘΑ τιμωρηθηκε , ομως ας σκεφτουμε ορισμενα πραγματα υπο ψυχραιμαι και συνεση.
            Πως θελουμε την Ελλαδα σε μερικους μηνες ?
            Κατεστραμενη εντελως ?Πληρη μετατροπη της σε χωρα του -κυριολεκτικα- τριτου κοσμου ?
            Διοτι πτωχευση σημαινει οτι ολες οι δομες του κρατους παγωνουνε ,απο την υγεια εως την ασφαλεια , απο τους μισθους εως συνταξεις , και γενικα ΚΑΤΑΡΕΕΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ με φυσικο αποτελεσμα και την αμεση και αποτομη καταρευση του κοινωνικου ιστου.
            Μιλαμε κατα καποιον τροπο για πραγματικο ΤΕΛΟΣ.
            Ακομα και σε νεες εκλογες που κατα πασα πιθανοτητα παμε , ειναι σαν να ειμαστε ηδη με το ενα ποδι στον αερα πριν πεσουμε απο τον γκρεμο...
            Ποτε επιτελους μερικοι σχηματισμοι θα βαλουνε πανω απο τα νουμερα το συμφερον της ΠΑΤΡΙΔΑΣ ?

  46. Νεοδημοκρατης avatar
    Νεοδημοκρατης 13/05/2012 22:06:37

    Ο Αρχηγος πρεπει με καθε τροπο ,να ΠΕΙΣΕΙ για την κρισιμοτητα της καταστασης.Πρεπει ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ να χτυπησει την γροθια στο τραπεζι.Πρεπει να αφυπνισει,να συνεγειρει.Παιζει ρολο ο τονος της φωνης,η εκφραση του προσωπου η ΕΝΤΑΣΗ ΤΟΥ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ .Κινδυνευει ,καταστρεφεται η ΕΛΛΑΔΑ.Χρειαζεται αποφασιστικοτητα,μαζι με οργη για το σαρωμα του ανευθυνου.

  47. Βασίλης Περαντζάκης avatar
    Βασίλης Περαντζάκης 13/05/2012 22:10:32

    Δεν τον χρειάζονται τον ΣΥΡΙΖΑ για να κάνουν κυβέρνηση. Τον θέλουν μόνο και μόνο για να μην κερδίσει από την μη συμμετοχή του. Είναι δυνατόν ρε να λέμε ότι θα βοηθήσει ο ΣΥΡΙΖΑ στην "επαναδιαπραγμάτευση"; Ποια; Αυτή που λίγες μέρες πριν αρνούμαστε ότι μπορεί να γίνει;

    Ποιος κοροϊδεύει ποιον;

    • αποκατάσταση avatar
      αποκατάσταση @ Βασίλης Περαντζάκης 15/05/2012 01:27:18

      Και ο ΣΥΡΙΖΑ δε θέλει γιατί καλύτερα είναι γι' αυτόν να πάει σε εκλογές. Ποιος ξέρει, θα βγει και πρώτος, γιατί να μην θέλει να κυβερνήσει με μεγαλύτερη άνεση.

  48. Factorx avatar
    Factorx 13/05/2012 22:24:48

    Ποιός αρνείτο; Ο σαμαράς την έβαλε στο τραπέζι και έγινε ¨κεκτημένο"

  49. λαλακης avatar
    λαλακης 13/05/2012 22:37:08

    Πρεπει ο Σαμαρας να δημιουργησει συντομα ενα μεγαλο κεντρωο φιλελευθερο
    σχηματισμο και να παμε σε εκλογες.
    Πιστευω πως θα βγει και νικητης λογω ανωτερωτητας των ιδεων της κοινης
    λογικης.
    Αρκει το νεο κομμα να ειναι σοβαρο.

    Κατοπιν η νεα κεντρωα κυβερνηση να προχωρησει αμεσα σε :
    -Κηρυξη της χωρας σε κατασταση εκτακτου αναγκης
    - Kαταργηση αχρηστων δημοσιων υπηρεσιων
    - Καταργηση διπλοσυνταξιουχων
    - Παγωμα προσληψεων στο δημοσιο για 8 χρονια εκτος απο σωματα ασφαλειας κ Στρατο. Οι θεσεις νοσηλευτων θα καλυφθουν απο απολυθεντες
    ΔΥ μετα απο σεμιναρια μεχρι αυτοι να βγουν στη συνταξη.
    - Δραστικη μειωση του δημοσιου τομεα με αναγκαστηκες απολυσεις 300.000
    ΔΥ ΑΜΕΣΑ. Ταυτοχρονα γενικη καταργηση μονιμοτητας στο δημοσιο.
    - Οργανωση της προνοιας για χορηγηση συσσιτιων μεσω κουπονιων και
    αιτηση για βοηθεια σε Ερυθρο Σταυρο και ΟΗΕ.
    - Καταργηση των ασφαλιστικων ταμειων και των ασφαλιστικων εισφορων
    και χορηση προνοιακων συνταξεων ΜΟΝΟ πανω απο τα 67 οπως προτεινει
    ο Μανος.

    Με αυτα τα απλα πραγματα το ελειμμα θα παει κοντα στο 3% και θα βγουμε στις αγορες.

    -

    • nikos17 avatar
      nikos17 @ λαλακης 14/05/2012 00:44:17

      κουπόνια εβγαζε ο Τσαουσέσκου. Έχετε δεμενο τον γαϊδαρό σας κύριε?

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ nikos17 15/05/2012 01:37:49

        Γιατί απαντάς σε... λαλακίες φίλε μου; Λες και δεν τον ξέρεις...

  50. Απλή σκέψη avatar
    Απλή σκέψη 13/05/2012 23:24:12

    Πρέπει επι τέλους να σχηματισθεί κυβέρνηση από τους πιο συνετούς ανθρώπους που διαθέτει το υπάρχον πολιτικό σύστημα.
    Αν ξαναπάμε τώρα σε εκλογές, όπως θέλει ο ΣΥΡΙΖΑ, το κλίμα θα πολωθεί τόσο πολύ, με στρατόπεδα αριστεράς - δεξιάς, ή δήθεν μνημονιακών - δήθεν αντιμνημονιακών που θα οδηγήσουν σε νέο εμφύλιο.
    Όλες οι πολιτικές δυνάμεις πρέπει να συνετιστούν και να τοποθετηθούν υπεύθυνα.
    Μην οδηγείτε τον λαό σε νέο διχασμό και σε εθνικές τραγωδίες.

    • Απλή σκέψη avatar
      Απλή σκέψη @ Απλή σκέψη 13/05/2012 23:35:59

      Tην ώρα που η Ελλάδα πρέπει να είναι ενωμένη, με ενιαία φωνή απέναντι σε όλους όσους θέλουν να την αποδυναμώσουν , εμείς εσωτερικά τι κάνουμε;
      Αυτοδιαλυόμαστε, χωρίς σεβασμό στον ίδιο μας τον εαυτό;
      Και αν δεν σεβόμαστε εμείς τον εαυτό μας και τη χώρα μας, ποιός περιμένουμε από τους έξω να μας σεβαστεί;

  51. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΡΟΥΜΟΓΛΟΥ avatar
    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΡΟΥΜΟΓΛΟΥ 14/05/2012 00:19:17

    ΣΑΜΑΡΑΣ: "Ο Ελληνικός λαός ψήφισε δύο πράγματα: παραμονή στο ευρώ και αλλαγή πολιτικής."

    Μπορεῖ νὰ μοῦ ὲξηγήσει κανένας, πῶς ὁ ἀξιόλογος κ. Σαμαρᾶς συμπεραίνει ὅτι τὸ ἐκλογικὸ σῶμα φήφισε ὑπὲρ τοῦ ΕΥΡΩ;
    Πῶς ὀνομάζεται στὴν ψυχολογία ὅταν προβάλλω τὴν ἐπιθυμία μου στὸν ἄλλον;

    • cobalt avatar
      cobalt @ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΡΟΥΜΟΓΛΟΥ 14/05/2012 01:26:24

      Προβολή;

    • Απλή σκέψη avatar
      Απλή σκέψη @ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΡΟΥΜΟΓΛΟΥ 14/05/2012 01:30:21

      κανένα κόμμα ούτε ακόμα και το ΚΚΕ, δεν λέει επισήμως ότι πρέπει να βγούμε από το ευρώ. Άρα και ο ψηφοφόρος που τα ψήφισε, εξέφρασε την άποψη ότι δεν θέλει να βγει από το ευρώ.

      • dim avatar
        dim @ Απλή σκέψη 14/05/2012 02:48:55

        Μάλλον πλάκα κάνετε. Ο κόσμος κατα 80% θέλει το ευρώ, κατα 10% θέλει δραχμή, και κατα 10%δε ξέρει τι θέλει. Αυτο προκύπτει από όλες τις δημοσκοπήσεις που έχουν γίνει. Και μη μου πείτε ότι οι δημοσκοπήσεις δε λένε την αλήθεια, γιατι μια χαρά την είπαν την αλήθεια για το καταποντισμό και των 2 μεγάλων κομμάτων. Όχι όποτε μας συμφέρει να λέμε ότι οι δημοσκοπήσεις είναι αξιόπιστες και όποτε δε μας συμφέρει να τις βγάζουμε αναξιόπιστες.

        Και άντε να πέφτουν έξω και ένα 10%, και άντε και όλοι οι αναποφάσιστει να πουν τελικά δραχμή. Το 70% - 30% σας φαίνεται μικρή διαφορά?

  52. βασιλης avatar
    βασιλης 14/05/2012 00:54:49

    Ο Βενιζέλος δήλωσε ότι το ΠΑΣΟΚ σάπισε. Οι σαπισμένοι κατά δική τους παραδοχή θα μετέχουν στην οικουμενική κυβέρνηση και εάν δεν μας σώσουν, που δεν θα μας σώσουν, θα καταφέρουν κάτι άλλο : να σαπίσουν και τους υπόλοιπους Ήμαρτον τι άλλο θα ακούσουμε επιτέλους.

  53. Απλή σκέψη avatar
    Απλή σκέψη 14/05/2012 01:26:42

    Την παράταξη την διέλυσαν άλλοι , όσοι δεν χώνεψαν ότι ο Σαμαράς βγήκε μέσα από τον λαό.
    Αλλά εδώ το μείζον είναι οτι διαλύεται η χώρα σου. Πάντως κάποια σχέση θα έχουν αυτοί που βάζουν το χεράκι τους παντού, να διαλύονται παρατάξεις, χώρες κλπ. Γιατί το πολύ απλό που μπορούμε να διαπιστώσουμε, είναι ότι τα συμφέροντα είναι συνδυασμένα.

  54. Χωρις Μασκα avatar
    Χωρις Μασκα 14/05/2012 01:34:16

    Geopan,δεν μας τα λες καλά .Προφανώς είσαι οπαδός αυτών που έχουν
    μετατρέψει το μίσος και τα κόμπλεξ τους απέναντι στον Σαμαρά, σε
    εργολαβία ριξίματος λάσπης .Να τους χαίρεσαι!Για Καμενικός μου
    μποιάζεις.

  55. Απλή σκέψη avatar
    Απλή σκέψη 14/05/2012 01:35:00

    Επίσης, μη λυπάσαι τόσο πολύ εκ των υστέρων. Ας ψήφιζες Σαμαρά και να μην τον υποχρέωνες τώρα ... να τακιμιάζει με όλους τους απίθανους.

  56. Νικηφορος Φωκας avatar
    Νικηφορος Φωκας 14/05/2012 01:40:19

    Αντωνη αρκετα λαθη και ΜΕΓΑΛΑ εκανες. ηρθε η ωρα να κανεις μια κινηση λεβεντικη για ΜΑΤ...

    Κανε κυβερνηση 1 ημερας ΜΕ ΕΣΕΝΑ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ , την μοναδικη σου ημερα αυτη ΑΝΑΚΥΡΗΞΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΟΖ, ΚΑΤΑΡΓΗΣΕ ΤΟΝ ΓΕΛΟΙΟ ΝΟΜΟ ΠΕΡΙ ΠΑΡΑΓΡΑΦΗΣ ΥΠΟΥΡΓΙΚΩΝ ΕΥΘΥΝΩΝ, ΟΡΙΣΕ ΚΟΙΝΗΣ ΑΠΟΔΟΧΗΣ ΥΠΕΡΗΣΙΑΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΒΕΤΟ ΣΤΟ ΝΑΤΟ ΓΙΑ ΤΑ ΓΥΦΤΟΣΚΟΠΙΑ, ΚΑΤΗΡΓΗΣΕ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΧΑΡΑΤΣΙ και μετα διελυσε την Βουλη και πηγαινε για εκλογες με συνθημα ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ (αποδεικνυοντας οτι ξερεις να ακους τον λαο) και αφησε τον καραγκιοζ-πρωθυπουργο τσιπρα να αφριζει απο λυσσα....

    ΚΑΝΤΟ ΡΕ ΑΝΤΩΝΗ - ΞΥΠΝΑ ΜΩΡΕ - ΑΙΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ? ΒΓΑΛΕ ΡΕ ΤΟ ΣΠΑΘΙ ΚΑΙ ΚΟΨΕ ΤΟΝ ΓΟΡΔΙΟ ΔΕΣΜΟ ΑΛΛΟΙΩΣ ΧΑΣΟΥ ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΑ ΓΚΕΜΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟΝ, Ο ΧΡΟΝΟΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ Η ΤΩΡΑ Η ΠΟΤΕ !

    • dim avatar
      dim @ Νικηφορος Φωκας 14/05/2012 02:54:31

      Ωραία τα έλεγες μέχρι το σημείο της Καταγγελίας.

      Ο κόσμος δε θέλει καταγγελία, ή μάλλον για να το πω καλύτερα, θέλει καταγγγελία έπειδή τον έχουν παραμυθιάσει οι μπλοφαδόροι ΤσιπροΚαμμένοι, ότι μπορεί να έχει και καταγγελία, και ευρώ. Αν γίνει σαφές στον Ελληνικό Λαό ότι αυτά τα δυο δεν πάνε πακετό, ότι δεν γίνεται να έχει και τη πίτα ολόκληρη (ευρώ) και το σκύλο χορτάτο (καταγγελία - αυξήσεις κλπ), τότε να είσαι σίγουρος ότι θα επιλέξει την ασφάλεια του ευρώ, δεχόμενος να κάνει για 1-2 χρόνια ακόμα υπομονή μεχρι να πάρουν μπροστά τα μέτρα ανάπτυξης και μεταρρυθμίσεων.

      • Evro-skeptikos avatar
        Evro-skeptikos @ dim 14/05/2012 04:03:13

        Μέχρι να ξεπουληθεί τελείως η πατρίδα και να βγούμε αναγκαστικά σε εθνικό νόμισμα με την οικονομία διαλυμένη... Αυτό θα συμβεί με την εσωτερική υποτίμηση των εισοδημάτων και τις συνεχόμενες απολύσεις, ενώ ταυτόχρονα όσοι έχουν τη δυνατότητα θα βγάζουν τα ευρώ τους στο εξωτερικό για να αρπάξουν αργότερα τις ευκαιρίες... Αυτή είναι η πραγματικότητα των μνιμονιων που υποστηρίζετε αλλα που οι πολίτες απέρριψαν στις κάλπες.

      • Νικηφορος Φωκας avatar
        Νικηφορος Φωκας @ dim 14/05/2012 11:47:22

        Καταγγελια εννοω την επαναδιαπραγματευση σχεδον απο το μηδεν ΟΧΙ την ακυρωση γενικα και αοριστα που σημαινει εξοδο απο ευρωζωνη και ευρω και ελευση απομονωτισμου και δραχμης... Καταγγελεις ΩΣ ΜΗ ΕΦΑΡΜΟΣΙΜΟ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΜΝΗΜΟΝΙΟ και επαναδιαπραγματευεσαι τους ορους ΜΕ ΕΛΑΦΡΥΤΕΡΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΕΠΙ ΠΛΕΟΝ ΔΑΝΕΙΑ ΓΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ + ΜΙΑ ΠΕΝΤΑΕΤΙΑ ΜΠΑΛΟΝΙ (μη πληρωμης καμμιας δοσεως - παγωμα χρεους) ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ αλλοιως κοροιδευουμε και τους αλλους και τους εαυτους μας και πλησιαζει η μερα που ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΑ ...

  57. dim avatar
    dim 14/05/2012 03:00:47

    Να χαρώ εγω πατριώτες. Πατριώτης φίλες μου δεν είναι αυτός που δέχεται να παίξει το μέλλον των παιδιών του κορώνα - γράμματα, σε μια παρτίδα πόκερ, παίζοντας τα ρέστα του πιστεύοντας ότι οι Ευρωπαϊοι μπλοφάρουν, και δε θα μας πετάξουν έξω αν δε τηρήσουμε τη συμφωνία. Τα ρέστα σου, πιστεύοντας ότι ο άλλος μπλοφάρει, να τα παίζεις με τους φίλους σου, όταν παίζεις ποκίτσα ή texas holdem, ο πατριωτης και υπεύθυνος ηγέτης δε παίζει τη πατρίδα του κορώνα - γράμματα. Αντε, να τελειώνουμε επιτέλους και με αυτό το παραμύθι.... περι πατριωτισμού....

  58. Joao avatar
    Joao 14/05/2012 11:14:03

    Βλέπω το ΝΔ - ΠΑΣΟΚ πλεον το εμπεδωσαμε παρολο που ο Σαμαρας ελεγε οτι δεν θα συνεργαστει με το Πασοκ..και η πλειοψηφια των σχολιαστων στα αντινεα το ειχε σημαια..πλεον αν γινουνε εκλογες αυτοματα αθροιζουμε και τους 2 μαζι..

  59. T.V avatar
    T.V 14/05/2012 15:45:14

    Το ευρω ειναι μηχανη παραγωγης χρεους για χωρες οπως η Ελλαδα. Αργα ή γρήγορα θα αναγκαστουμε να γυρισουμε σε Εθνικο νομισμα, οσο πιο πολυ καθυστερουμε τοσο χειροτερα για εμας.

  60. Bob Velis avatar
    Bob Velis 15/05/2012 11:12:03

    Κίνδυνος μέγας υπάρχει, όχι για την ΧΩΡΑ αλλά για τους ΠΟΛΙΤΕΣ της :
    * Ξεκίνησε να ζητείται από τη ΔΕΗ το 20 ΧΑΡΑΤΣΙ,
    * Ξεκίνησαν οι φορολογικές δηλώσεις με μείωση του αφορολογήτου στα 5000 Ευρώ και με τεκμήρια που θα κάνουν να ζητούνται σημαντικοί φόροι και από τους ΑΝΕΡΓΟΥΣ,
    * Από σήμερα 15/05 εφαρμόζονται σε πολλές επιχειρήσεις τα μέτρα τα σχετικά με την μετενέργεια, που θα φέρουν μεγάλες μειώσεις μισθών,
    * Ερχονται σε λίγο νέες μειώσεις συντάξεων και νέοι φόροι.
    Επομένως η αχαρακτήριστη συμπεριφορά της συμμαχίας ΝΔ+ΠΑΣΟΚ συνοδευόμενη από την ύποπτη συμπεριφορά της ΔΗ.ΜΑΡ οδηγούν σε ταχύρυθμη καταστροφή την ΠΟΛΙΤΩΝ και είναι επείγον ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ να δώσει το ΤΑΧΥΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟΝ, μέσω ΝΕΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ, πιό καθαρή εντολή για το σχηματισμό αντιμνημονιακής κυβέρνησης, που θα σταματήσει την μέχρι τώρα εφαρμοζόμενη προβλεπόμενη από το ΜΝΗΜΟΝΙΟ σταδιακή ΒΟΥΛΓΑΡΟΠΟΙΗΣΗ της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.
    Λυπάμαι που πολλοί συμπολίτες του blog ANTINEWS δεν μπορούν ή δεν θέλουν να καταλάβουν αυτή την ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ. Θα παρακαλούσα μάλιστα να αλλάξουν μοτίβο εκείνοι που περιορίζονται στο να δικαιολογούν τις κατ΄εξακολούθηση ΚΟΛΟΤΟΥΜΠΕΣ και ΑΝΤΙΦΑΣΕΙΣ του λόγου του κ. ΣΑΜΑΡΑ ...
    Σημειωτέον από μέρος του ΞΕΝΟΥ ΤΥΠΟΥ είχε προβλεφθεί ότι ο ΣΥΡΙΖΑ θα ξεπερνούσε το ΠΑΣΟΚ και εγώ προσωπικά πριν την ημέρα των εκλογών είχα προειδοποιήσει με e-mail συγγενείς και φίλους για αυτό το αποτέλεσμα ...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.