#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
29/09/2013 02:22
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Σαμαράς τόλμησε. Εσείς κύριε Τσίπρα έχετε τα κότσια να καθαρίσετε τα... κατακάθια που κρύβετε;



Διαβάστε τη δήλωση του ΣΥΡΙΖΑ, της βασικής παράταξης που εκπροσωπεί την Αριστερά: «Είχαμε εδώ και καιρό υπογραμμίσει την ανάγκη να βρεθούν ενώπιον του νόμου όσοι εμπλέκονται σε εγκληματικές δράσεις. Χωρίς άλλες καθυστερήσεις, με ψυχραιμία και με σεβασμό στο υπάρχον νομικό πλαίσιο η δικαιοσύνη πρέπει να αφεθεί απερίσπαστη στο έργο της ώστε να αποδοθούν οι ευθύνες τόσο για την δολοφονία του Π. Φύσσα όσο και για μια σειρά άλλες εγκληματικές δράσεις».

Η ίδια μιζέρια, η ίδια ξύλινη γλώσσα, το ίδιο μοτίβο στις δηλώσεις. Ούτε ένα μπράβο για την ελληνική δικαιοσύνη. Ούτε ένα μπράβο για την αστυνομία και την ΕΥΠ που βρήκε τα στοιχεία που έπρεπε να βρει.

Ούτε μια καλή κουβέντα για την κυβέρνηση. Καλά, αυτό δεν το περίμενε κανείς, σιγά μη δώσει ο ΣΥΡΙΖΑ πόντους στον… εχθρό.

Μάλιστα σε νέα ανακοίνωσή του το Πολιτικό Γραφείο του κόμματος κατηγορεί την κυβέρνηση για την καθυστέρηση που επέδειξε κι ότι έπραξε αργά τα αυτονόητα.

Λέει λοιπόν: «Από την πρώτη στιγμή είχαμε επισημάνει ότι η ΧΑ δεν είναι απλά ένα φασιστικό πολιτικό κόμμα αλλά εγκληματική συμμορία. Έχουν τεράστιες ευθύνες, όλοι όσοι τώρα κάνουν πως ξαφνιάζονται και υποκριτικά, κάτω από την πίεση της κοινής γνώμης αλλά και της διεθνούς κοινής γνώμης, αναγκάζονται να πράξουν τα αυτονόητα, Είναι οι ίδιοι που μέχρι χθες έδειχναν ανοχή και συνενοχή. Είναι οι ίδιοι που έκαναν τα στραβά μάτια για τη διαπλοκή των εγκληματιών με θύλακες μέσα στον κρατικό μηχανισμό. Είναι οι ίδιοι που ανερυθρίαστα έκαναν σκέψεις ακόμα και για μετεκλογική συνεργασία μαζί τους. Είναι οι ίδιοι που σε κάθε ευκαιρία χρησιμοποιούσαν τη ΧΑ για να επιτεθούν στον ΣΥΡΙΖΑ, επικαλούμενοι την άθλια και ανιστόρητη θεωρία των δύο άκρων. Σήμερα αποδεικνύεται ότι η δημοκρατία και το ισχύον νομικό μας πλαίσιο μας παρέχουν κάθε δυνατότητα, ώστε οι εγκληματίες να τεθούν με αποφασιστικότητα ενώπιον του Νόμου. Επιτέλους ο κ. Σαμαράς και η κυβέρνησή του πράττουν το αυτονόητο. Έστω και αργά.

Έστω και μετά από πέντε δολοφονίες και εκατοντάδες εγκληματικές επιθέσεις. Μετά τις τελευταίες εξελίξεις, όμως, αντικειμενικά γυρίζουμε σελίδα. Τόσο η πολιτική επιλογή της ανοχής στους νεοναζί όσο και η αθλιότητα των δύο άκρων καταρρέει με πάταγο. Οι προφανείς ευθύνες της κυβέρνησης δεν παραγράφονται. Εντούτοις αυτό που προέχει τώρα είναι το μαχαίρι να φθάσει στο κόκαλο  και να αποξηλωθούν οι παρακρατικοί και ναζιστικοί θύλακες στον κρατικό μηχανισμό. Ο ΣΥΡΙΖΑ βρίσκονταν και θα βρίσκεται πάντα στη πρώτη γραμμή του αγώνα ενάντια στον φασισμό, στη πρώτη γραμμή του αγώνα για την υπεράσπιση της δημοκρατίας".

Ο ΣΥΡΙΖΑ λοιπόν λέει μια μεγάλη αλήθεια. Ότι θα βρίσκεται στην πρώτη γραμμή του αγώνα κατά του φασισμού.

Ωραία, κύριοι της Κουμουνδούρου, αν έχετε τα κότσια τολμήστε έστω και με καθυστέρηση δεκαετιών. Απομονώστε και απομακρύνετε από την αγκαλιά σας τους μπαχαλάκηδες. Σταματήστε να βγάζετε ανακοινώσεις που χαρακτηρίζουν τις μολότοφ και τα στειλιάρια «είδη οικιακής χρήσης». Έτσι δεν είναι κύριε Σκουρλέτη;

Η Δεξιά, με όλα τα κακά που είχε και έχει, τολμά να απομακρύνει τα κατακάθια που βρίσκονται εκ δεξιών της. Τολμά να βάλει το μαχαίρι στο κόκαλο και τολμά να πατήσει κάτω τα φασιστικά σκουλήκια.

Η Αριστερά έχει τα κότσια να κάνει το ίδιο για τα «κόκκινα» φασιστικά κατακάθια; Τολμά να πάει κόντρα στους μπαχαλάκηδες, τους αναρχοαυτόνομους και τους κάθε λογής εγκληματίες που μπαίνουν στις ειρηνικές πορείες και τα διαλύουν όλα; Τολμά να μπει μπροστά στην έρευνα που γίνεται εδώ και 2,5 χρόνια για τη δολοφονία των 3 υπαλλήλων της Μαρφίν και του αγέννητου μωρού της άτυχης κοπέλας;

Έχει τα κότσια ο κ. Τσίπρας να ηγηθεί ενός αγώνα που θα απαλλάσσει την Ελλάδα και τη Δημοκρατία από τον κάθε είδους φασισμό; Από τον κάθε είδους εξτρεμισμό;

Εδώ δε μιλάμε για θεωρία των άκρων ή για συμψηφισμό των εγκληματιών της Χρυσής Αυγής με κάποιους άλλους. Εδώ λέμε ότι ο φασισμός είναι ένας, το έγκλημα είναι ένα, οι νεκροί δεν έχουν χρώμα και ιδεολογία.

Τολμήστε κύριε Τσίπρα αντί να βγάζετε μεμψίμοιρες ανακοινώσεις και να επιτίθεστε στην κυβέρνηση. Τολμήστε να βγάλετε τους σκελετούς από τις ντουλάπες σας. Τουλάχιστον ο Σαμαράς τόλμησε. Εσείς γιατί κρύβεστε;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αλεξανδρινος avatar
    Αλεξανδρινος 29/09/2013 02:53:35

    Χωρίς ΧΑ και "ναζισμό" δεν υπάρχει λόγος ύπαρξης των εξωκοινοβουλευτικών αριστερών κομμάτων και συνιστωσών. Μαζί με την ΧΑ ο Σαμαράς έσβησε και τον ΣΥΡΙΖΑ-ΠΑΜΕ-ΚΚΕ κλπ κλπ.
    Διαφορετικά, βλέπω τον Αλέξη να υπερασπίζεται την βία του Μιχαλολιάκου!

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ Αλεξανδρινος 29/09/2013 08:41:56

      Δηλαδή οι διάφορες παλαβές "Αριστερές" υπήρχαν λόγω ΧΑ; Μην τρελλαθούμε !

      • Αλεξανδρινος avatar
        Αλεξανδρινος @ firiki2010 29/09/2013 21:00:48

        Σύντομα θα δείς ότι οι "παλαβές" αριστερές δεν έχουν λόγο ύπαρξης οπότε ή θα συσπειρωθούν σε μια παλαβή ή θα διαλυθούν

    • Γεώργιος avatar
      Γεώργιος @ Αλεξανδρινος 29/09/2013 17:28:46

      Αλεξανδρινέ, κράτα λίγο τα άλογα: Τα κόμματα που ανέφερες, Σύριζα και ΚΚΕ, είναι νόμιμα κοινοβουλευτικά κόμματα και δεν αποτελούν εγκληματική οργάνωση. Οι διαδηλώσεις και οι δημόσιες συναθροίσεις σε ανοικτούς χώρους είναι συνταγματικά καττοχυρωμένες ,αρκεί να είναι ειρηνικές(και πάντα είναι).
      Όσο για το ΚΚΕ δεν υπάρχει ελέω χρυσής αυγής. Λίγη γνώση ιστορίας θα σου έλεγε πως το κόμμα αυτό υπάρχει από το 1918 στη χώρα και είναι το παλαιότερο.

      • Χαλκιδέος avatar
        Χαλκιδέος @ Γεώργιος 29/09/2013 20:40:15

        Και η Χρυσή Αυγή νόμιμα εκλέχθηκε φίλε μου από τον Ελληνικό Λαό και μπήκε στην Βουλή. Ασχέτως αν τα κεφάλια της -και όχι μόνο- αποδείχθησαν μαφιόζοι και καθάρματα...

      • ιανος avatar
        ιανος @ Γεώργιος 30/09/2013 09:40:03

        Το κόμμα αυτό που λες υπάρχει, γιατί ο Καραμανλής το νομιμοποίησε το 1974 , αν και στο καταστατικό του έχει ως βασική αρχή την κατάλυση του αστικού κοινοβουλευτισμού.
        Πέτυχε με τον τρόπο αυτό να το περιορίσει σε ποσοστά του 5-8%.
        Η επιρροή του όσο ήταν παράνομο, ήταν μεγαλύτερη.
        Ελπίζω να μην επαναληφθεί το ίδιο λάθος με τη ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ και την εκτοξεύσουν σε ποσοστά δυσθεώρητα

    • sas avatar
      sas @ Αλεξανδρινος 30/09/2013 19:37:38

      Η Αριστερά δεν είναι δημιούργημα της Χρυσής Αυγής, αλλά της αδικίας του καπιταλισμού.

  2. billi smart avatar
    billi smart 29/09/2013 03:21:16

    οσοι θα φυγουν απο χρυση αυγη...θα πανε στο μεγαλυτερο ποσοστο στους ΑΝΕΛ.....για τους δεξιους μιλαμε,.....υπαρχουν και μπαχαλακηδες δεξιοι ψηφοφοι....αν δεν το εχετε ανακαλυψει ακομη....

  3. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 29/09/2013 03:49:21

    O Σημιτης παντως καθαρισε τη 17Ν.Ακουσε κανενα μπραβο γιαυτο;
    Δεν θυμαμαι.

    • GO avatar
      GO @ ψυχραιμια 29/09/2013 10:56:16

      Δεν θυμάσαι καλά. Και βέβαια άκουσε "μπράβο" και μάλιστα πολλά. Εδώ, ο τότε άσημος Χρυσοχοΐδης έγινε μεγάλος και τρανός Υπουργάρας και απέκτησε ύφος χιλίων καρδιναλίων, εκμεταλλευόμενος στο έπακρο το τυχαίο γεγονός, της από λάθος έκρηξης μιας βόμβας.

  4. billi smart avatar
    billi smart 29/09/2013 04:06:48

    indeed............

  5. Aggelos avatar
    Aggelos 29/09/2013 07:15:17

    οχι,τοσα χρονια η ακροαριστερα εσπαγε και εκαιγε χωρις χα ή με ελαχιστα ποσοστα


    ο σαμαρας πρεπει να καθαρισει και τους αναρχικους ...με την ιδια σκληροτητα

    και η αριστερα δεν θα μπορει να κανει τιποτα
    οπως και για το κκε που κοπαναει κεφαλια με τα κοκκινα λοσταρια..
    κάθε ακτιβισμος της βιας να καταστελεται αμεσα..


    αν δεν υπαρξει αντικειμενικοτητα και ισορροπια τωρα ο κοσμος ο δεξιος θα νευριασει κιαλλο και η αριστερα θα βρει το χωρο να καβαλησει

  6. Αναξιμανδρος avatar
    Αναξιμανδρος 29/09/2013 08:13:04

    Σιγά μην το κάνει ...θα πει δεν προκύπτουν στοιχεία από τη δικαιοσύνη ....και θα συνεχίσουν όπως έμαθαν...

  7. Νεστορίδης avatar
    Νεστορίδης 29/09/2013 08:26:34

    Μην είστε αφελής ο ΣΥΡΙΖΑ και το ΚΚΕ δεν πρόκειται να καταδικάσουν τους αναρχοφασίστες κουκουλοφόρους αλήτες γιατί ΔΕΝ έχει ηθική (πως όλοι οι κομμουνιστές) και δεν είναι δημοκράτες.
    Η κυβέρνηση πρέπει να συλλάβει τώρα πιά και τις ακροαριστερές συμμορίες για την εγκληματική τους δράση, ήλθε η ώρα τέρμα τα ψέματα. Το κράτος πρέπει να χρησιμοποιήσει την τεχνολογία και ασκώντας την νόμιμη βία να εξαρθρώσει όλες τις φωλιές τρομοκρατών (Indymedia, κηρύγματα μίσους στα ΑΕΙ)
    Θα πρέπει να ψηφιστεί ένας νόμος για την προστασία της Δημοκρατίας και να δοθούν περισσότερες αρμοδιότητες στην μονάδα προστασίας του πολιτεύματος της ΕΛΑΣ που πρέπει να αναβαθμιστεί σε υπηρεσία.
    Όμως δεν αρκούν τα κατασταλτικά μέτρα χρειάζεται να αποκτήσουν όλα τα στελέχη της ΝΔ πατριωτικό λόγο και η κυβέρνηση να ακολουθήσει λίγο πιό φιλολαϊκή πολιτική. Πρώτα από όλα όμως πρέπει να ξεκαθαρίσει το δημόσιο απο τους φασίστες (μαύρους και κόκκινους) επίορκους καθηγητές στα σχολεία και ΑΕΙ που κάνουν πλύση εγκεφάλου στα παιδιά μας.

  8. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΑΡΡΗΣ avatar
    ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΑΡΡΗΣ 29/09/2013 08:37:28

    Εχει έρθει ο καιρός για συλληψεις και σε ΕΡΤ-ΕΞΑΡΧΕΙΑ-ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ,κλπ δημοκρατικές δυνάμεις που σκίζουν το καλτσόν τους για ανθρωποειδή δικαιώματα...

  9. Γιαννης Ζ. avatar
    Γιαννης Ζ. 29/09/2013 08:45:11

    ...και αν ακομη δεν τολμησει ο Κος (;) Τσιπρας μπορει και πρεπει να τολμησει ο Κος (!!) Δενδιας και η Κυβερνηση. Οπως ειπε "η Χ.Α. επιχειρησε να δοκιμασει τις αντοχες της δημοκρατιας μας" ...Συμφωνουμε !! Ηδη ομως δοκιμαζονται εδω και καιρο οι αντοχες της δημοκρατιας και απο την αλλη πλευρα. Αναμενουμε λοιπον το ξεκαθαρισμα ΚΑΙ των αλητων αυτων...εκτος και εντος Βουλης...!!

  10. Σιγά μη φοβηθώ avatar
    Σιγά μη φοβηθώ 29/09/2013 08:48:30

    Όλα όσα έγιναν -και πολύ καλώς έγιναν έστω και αργά- προς αντιμετώπιση της Χ.Α, ας θυμόμαστε κάθε στιγμή οτι έγιναν μετά από μία ψυχρή, αισχρή δολοφονία, όπου συνελήφθη ο κατ΄εντολήν δολοφόνος επ΄αυτοφόρω και άνοιξαν στόματα μαρτύρων, ενώ παράλληλα ενισχύθηκαν οι ασφυκτικές πιέσεις από Ισραηλινής πλευράς και οι Ευρωπαϊκοτροϊκανομνημονιοφίλοι μας έφτασαν να μας απειλούν ευθέως με πιθανή αφαίρεση της Ευρωπαϊκής Προεδρίας. Συνεπώς περιθώριο για οπισθοχώρηση, ανοχή και παράβλεψη της χυδαίας πρόκλησης του φασισμού απέναντι στη συντεταγμένη Πολιτεία, δεν υπήρχε πλέον κανένα.
    '' Η Δεξιά, με όλα τα κακά που είχε και έχει, τολμά να απομακρύνει τα κατακάθια που βρίσκονται εκ δεξιών της.'' Ο κ. Α.Σαμαράς δεν είναι σήμερα απλά ο αρχηγός της Ν.Δ, ή της ''δεξιάς''. Είναι πρώτα και πάνω από όλα ο Πρωθυπουργός της χώρας κι έχει την υποχρέωση να δρα αυστηρά, αποφασιστικά και αμερόληπτα, αποχρωματισμένος από κάθε κομματική ιδιοτέλεια ή σκοπιμότητα. Συνεπώς, δεν τίθεται ζήτημα σύγκρισης και συσχέτισης της συμπεριφοράς του, με κανενός απολύτως άλλου. Όλοι κρίνονται από τις επιλογές τους και το ''παιχνίδι'' δεν είναι ...διελκινστύδα.
    Ακροδεξιοί, φασίστες, μπαχαλάκηδες, αναρχικοί, ακροαριστεροί εξτρεμιστές, θα υπάρχουνε πάντα. Δεν πρόκειται να ...εξαφανιστούν, όση αστυνόμευση και όση προπαγάνδα και αν υπάρξει εναντίον τους. Σημασία έχει να εκκαθαριστούν τα σώματα ασφαλείας, να επιβληθεί αυστηρή τιμωρία και απομάκρυνση των επίορκων που συνεργάστηκαν ή συγκάλυπταν τους φασίστες στην εγκληματική τους δραστηριότητα και να φροντίσουν οι υπεύθυνοι τα αντανακλαστικά της πολιτείας να είναι από εδώ και πέρα ευαισθητοποιημένα, σε κάθε πιθανή επόμενη πρόκληση, από όπου και αν αυτή προέρχεται. Εννοείται οτι η Δικαιοσύνη πρέπει να λειτουργήσει υποδειγματικά, ώστε να εξασφαλιστεί το κύρος και ο σεβασμός των αποφάσεών της.
    Υ.Γ : Περιμένουμε να δούμε με την ίδια αποφασιστικότητα, τόλμη και γενναιότητα, να μας υπερασπιστεί ο κ. Αντώνης Σαμαράς και απέναντι στους εκβιαστές τοκογλύφους εταίρους, που εφόρμησαν ήδη εκ νέου εναντίον μας, κραδαίνοντας νέα Μνημόνια και εξτρά πακέτα μέτρων. Οτι μπορεί το ξέρουμε, μένει να πάρει απόφαση οτι φτάσαμε ΚΑΙ ΕΔΩ, στο μη περαιτέρω και να δράσει αναλόγως.

    • occultist avatar
      occultist @ Σιγά μη φοβηθώ 29/09/2013 11:31:43

      ""......ενώ παράλληλα ενισχύθηκαν οι ασφυκτικές πιέσεις από Ισραηλινής πλευράς και οι Ευρωπαϊκοτροϊκανομνημονιοφίλοι μας έφτασαν να μας απειλούν ευθέως με πιθανή αφαίρεση της Ευρωπαϊκής Προεδρίας. Συνεπώς περιθώριο για οπισθοχώρηση, ανοχή και παράβλεψη της χυδαίας πρόκλησης του φασισμού απέναντι στη συντεταγμένη Πολιτεία, δεν υπήρχε πλέον κανένα."""
      Αυτό είναι το ζουμί της υπόθεσης. Ενδώσαμε στις πάλι στις απαιτήσεις νέων φίλων και παλαιών συμμάχων. Ολα τα άλλα είναι διακοσμητικά στοιχεία για να έχουμε να λέμε και να γράφουμε.

      • Αντίθεσις avatar
        Αντίθεσις @ occultist 29/09/2013 16:49:12

        Η εκτίμησή σας είναι εύλογη. Οι ευρωπαίοι δεν θα ήθελαν σε καμμία περίπτωση να δουν στο ευροκοινοβούλιο τα ευτράπελα του δικού μας κοινοβουλίου, και προφανώς το τόνισαν αρκούντως εμφατικά στους εδώ συνομιλητές των, ώστε να μην επιτρέπεται η οποιαδήποτε αντίρρηση ή αναβολή.

        Για να αποκλεισθεί όμως το φοβούμενο θα πρέπει: να προκύψουν σύντομα καταδικαστικές αποφάσεις (με απόλυτο χρονικό όριο τις επόμενες ευρωεκλογές) και να προβλέπεται για τις συγκεκριμένες πράξεις (και να επιβληθεί από το δικαστήριο) αφαίρεση πολιιτκών δικαιωμάτων.

        Αλλιώς, ίσως παραστούμε μάρτυρες της εγκατάστασης σύγχρονου συστήματος τηλεδιασκέψεων με αυτόματη μετάφραση (ασφαλούς και με κρυπτογράφηση μεταδιδόμενου περιεχομένου) σε ελληνικό σωφρονιστικό κατάστημα για παρακαλούθηση των συνεδριάσεων του σώματος ή επιτροπών από υποδίκους/καταδίκους, καθώς και πιθανόν της διαδοχικής χορήγησης ειδικών αδειών μικρής διάρκειας για αυθημερόν μετάβαση σε Βρυξέλλες/Στρασβούργο και συμμετοχή στις ψηφοφορίες, αν κάτι τέτοιο προβλέπεται.

        Πάντως η πρόσφατη πρόβλεψή μου ότι οι χειριστές κοριών θα δούλευαν τριπλοβάρδια επιβεβαιώθηκε. Το αν και κατά πόσον έχουν γίνει νομότυπα οι παρακολουθήσεις και αν το υλικό των θα εισαχθεί ως πειστήριο στο δικαστήριο θα το μάθουμε την ώρα των δικών.

    • Στάθης Σαραφόπουλος avatar
      Στάθης Σαραφόπουλος @ Σιγά μη φοβηθώ 30/09/2013 09:52:58

      Αυτοί είναι οι ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ του ΣΥΡΙΖΑ

      • Στάθης Σαραφόπουλος avatar
        Στάθης Σαραφόπουλος @ Στάθης Σαραφόπουλος 30/09/2013 09:54:09

        Array

      • Σιγά μη φοβηθώ avatar
        Σιγά μη φοβηθώ @ Στάθης Σαραφόπουλος 30/09/2013 12:20:34

        Άλλος ένας βαρετός, γυμνός από επιχειρήματα, ....κουφιοχαρούμενος ''ετικετολάγνος'' ! Δεν πουλάτε πια κύριε, κουράσατε....

  11. Δρόλαπας avatar
    Δρόλαπας 29/09/2013 08:53:34

    H πολωτική συμπεριφορά σε ένα τόσο ρευστό κοινωνικό περιβάλλον δυναμιτίζει το Δημοκρατικό κλίμα.Βάλλει δε κατά τους Δημοκρατικού πολιτικού συστήματος καθώς προσπαθεί να αποτρέψει την επικράτηση της πολιτικής κουλτούρας συνεργασιών. Η Λογική της πόλωσης, η ανάσυρση παρωχημένων διαχωριστικών γραμμών, η επίκληση ψευτοδιλλημμάτων δείχνει πανικό και φόβο μπροστά στην αδυναμία να αποσπάσεις την κοινωνική συναίνεση με την πειθώ.Ο ΣΥΡΙΖΑ πολιτικά έχει επενδύσει στην λογική αυτή και αυτό δεν πρέπει να εκπλήσσει κανέναν γιατί φέρει ορατά τα σημάδια παιδικών αριστερών ασθενειών ως επίσης και των φαινομένων του λαϊκισμού και του αυριανισμού, δομικά στοιχεία του παλαιού ΠΑΣΟΚ το οποίο και πολιτικά έχει μετακομίσει εντασσόμενο ως συνιστώσα στο εσωτερικό του.

    Η Ακροαριστερά απέκτησε νομιμότητα για τον αριστερό χώρο ως μια προσπάθεια εξισορρόπησης της δράσης της Ακροδεξιάς.Παράλληλα προσέφερε και τη αναγκαία χροιά της επαναστατικότητας απέναντι στο κατεστημένο ως αυτό ορίζεται την κάθε φορά .Η Ακροαριστερά αποδίδει την πραγματική δικαιοσύνη όταν το κράτος επιβραβεύει την άνομη συμπεριφορά με ταξικά κριτήρια. Η Ακροαριστερά δύναται να χρησιμοποιεί βία γιατί αυτό είναι το μόνο όπλο που διαθέτει απέναντι στην βία του κράτους και του συστήματος. Το κράτος ορίζεται ως ταξικός εχθρός και ως μέσο καταπίεσης της Κοινωνίας, κατά συνέπεια η κοινωνική ισχύς που του προσφέρει η κοινωνική συνοχή αποτελεί στόχευση του.

    Το Έθνος με ότι φέρει μαζί του δεν συμφωνεί με την τοποθέτηση της απέναντι στο γίγνεσθαι κατά συνέπεια απορρίπτεται.Ο Δημοκρατικός Πατριωτισμός ως πρότυπο συμπεριφοράς του Δημοκρατικού Πολίτη μεταφράζεται σε υπακοή στο σύστημα και σε δουλική συμπεριφορά.Ο Λαός είναι άβουλος, με πολύ χαμηλά επαναστατικά αντανακλαστικά κατά συνέπεια αυτός ο χώρος -ως πεφωτισμένη επαναστατική ελίτ-θα τον εκπαιδεύσει επαναστατικά και θα τον επαναφέρει στην θέση που του πρέπει.Αυτο το "πρέπει" δυστυχώς περιλαμβάνει και πολιτικές δολοφονίες.

    Στην Ελλάδα η δράση της κατά των χουντικών καταλοίπων -τα οποία και επιβίωσαν πολιτικά και κοινωνικά εξαιτίας της διαδικασίας αντικατάστασης της Χούντας και όχι αποκατάστασης της Δημοκρατίας- της προσέφερε μια θετική εικόνα στα μάτια της Κοινωνίας.Με την διάπραξη πολιτικών δολοφονιών εμφανίστηκαν ως οι τιμωροί αποδίδοντας λαϊκή δικαιοσύνη απέναντι στην ταξική δικαιοσύνη του συστήματος..

    Το Νεοφασιστικό Κίνημα στην Ελλάδα αποτέλεσε προϊόν βαθιάς ιστορικής διεργασίας.Αποτέλεσε μηχανισμό της Δεξιάς προκειμένου να ελέγχει και να εκτρέπει την λαϊκή εντολή.Αποτέλεσε δε και βραχίονα άσκησης πολιτικών Ξένων Γεωπολιτικών και Γεωστρατηγικών Συμφερόντων.Οι Διαχωριστικές γραμμές Σκληροπυρηνικής Δεξιάς-Ακροδεξιάς-Νεοφασιστικών μορφωμάτων υπήρξαν αδιόρατες.Αυτο το εκμεταλλεύτηκε η Αριστερά και προκαλώντας τεχνητές κρίσεις οδήγησε το Νεοναζιστικό Μόρφωμα της Χ.Α. στο να κυριαρχήσει στο δεξιό χώρο προκειμένου να επιτύχει την ηγεμονία του ως "προοδευτικός χώρος ".Παράλληλα κάλυψε πολιτικά την δράση της Ακροαριστεράς με σκοπό -εκτός των ανωτέρω- να αποδομήσει και κάθε φωνή μετριοπάθειας στον κεντροαριστερό χώρο η οποία θα διαμόρφωνε συνθήκες συγκλίσεων πολιτικά αντίρροπων δυνάμεων. Το πνεύμα του Ιστορικού Συμβιβασμού της Ιταλικής Αριστεράς ρίχθηκε στον κάλαθο των αχρήστων ως ρεφορμιστική συμπεριφορά.Η Δημοκρατική Νομιμότητα, πολιτική παρακαταθήκη της ΕΔΑ δεν αποτελεί επαναστατική συμπεριφορά..

    Πολλοί θα θυμούνται την δολοφονία Αλντο Μόρο απο τις Ερυθρές Ταξιαρχίες.Λιγότεροι θα θυμούνται πως την εποχή εκείνη στην Ιταλία τα δύο εξόχως αντίπαλα κόμματα, το Χριστιανοδημοκρατικό και το Κομμουνιστικό, αναζητούσαν κοινό έδαφος για κυβερνητική συνεργασία, παρ' όλο που οι Χριστιανοδημοκράτες είχαν άνετη πλειοψηφία και βρίσκονταν στην εξουσία συνεχώς από το τέλος του πολέμου, το 1945. Το δε Κομμουνιστικό Κόμμα είχε απεμπλακεί από τον ιδεολογικό και πολιτικό εναγκαλισμό της Μόσχας και αναζητούσε «νέες κατευθύνσεις». Η Απαγωγή του έγινε ενώ κατευθυνόταν στη Βουλή όπου η κοινοβουλευτική ομάδα θα ψήφιζε την πρόταση του πρωθυπουργού Αντρεότι για σχηματισμό κυβέρνησης «εθνικής αλληλεγγύης» με τους Κομμουνιστές.Σε μια Ιταλία όπου είχε αποκαλυφθεί η Γκλάντιο, ένας εφιαλτικός μηχανισμός, που δημιουργήθηκε το 1947, στο πλαίσιο του ΝΑΤΟ, δρούσε σε όλες σχεδόν τις χώρες - μέλη της συμμαχίας με σκοπό την αποτροπή ενδεχόμενης ανόδου της Αριστεράς στην κυβερνητική εξουσία. Η υπόθεση «Gladio», γνωστή και ως «Κόκκινη Προβιά» στην Ελλάδα, ήταν η πιο ισχυρή απόδειξη για τις στενές σχέσεις των μυστικών υπηρεσιών, κυρίως των αμερικανικών, με την τρομοκρατία.Οπως έχει αποδειχθεί το επιχειρησιακό επιτελείο των Ερυθρών Ταξιαρχών αποτελούνταν από πράκτορες. .Οι Ερυθρές Ταξιαρχίες ήταν ιταλική ένοπλη ακροαριστερή οργάνωση,

    Οποια ομοιότητα με την Ελλάδα είναι συμπτωματική και όποιος θέλει το Πιστεύει. Αν όμως θέλουμε να λέμε πως είμαστε Δημοκράτες και παλεύουμε τον φασισμό σε όλα τα επίπεδα όποιας ιδεολογικής απόχρωσης και όποιου χρώματος, πρέπει καθαρά να πούμε το Αυτονόητο, Ακροαριστερά και Ακροδεξιά στην Ελλάδα έχουν τον ίδιο αφεντικό και αυτό δεν είναι εντός Ελλαδος.

    Οσοι δε υπηρετούν, εξυπηρετούν, συντάσσονται ,συμπαρατάσσονται, και πολιτικά τους καλύπτουν άθελα τους ίσως να υπηρετούν στο βωμό μικροκομματικών σκοπιμοτήτων, κοντόθωρων λογικών, ξένους σχεδιασμούς.

    • JayGatsby avatar
      JayGatsby @ Δρόλαπας 29/09/2013 19:20:15

      άψογος.

  12. firiki2010 avatar
    firiki2010 29/09/2013 09:24:31

    Δεν υπάρχει καμμία απολύτως αναλογία μεταξύ αυτού που συνέβη χθες και αυτού που νομίζετε (;) ελπίζετε(;) να κάνει η Αριστερά στον χώρο της. Χθες δεν έκανε ο Σαμαράς κάποιου είδους "κάθαρση" στον "δικό του" χώρο. Δεν είναι δικός του χώρος η ΧΑ ούτε έχει τέτοιες αρμοδιότητες. Χθες η Δικαιοσύνη με βάση στοιχεία που συγκέντρωσε άσκησε διώξεις σε βάρος συγκεκριμένων προσώπων για συγκεκριμένες πράξεις στα πλαίσια της υφιστάμενης νομοθεσίας. Και πολύ καλά έκανε. Αυτό που περιμένουμε από αυτήν είναι να δρα έτσι και στην συνέχεια. Με άλλα λόγια αν υπάρχει ανάγκη ξεκαθαρίσματος στην Αριστερά από στοιχεία που παρανομούν δεν είναι αρμοδιότητα της Αριστεράς αλλά της Πολιτείας, της Δικαιοσύνης.
    Αποτελεί πάντως μεγάλη αφέλεια να προτρέπει κάποιος την Αριστερά (την επικίνδυνα παλαβή και παλαβά επικίνδυνη) να "απαλλαγεί" από τα παράνομα βίαια στοιχεία της Η βία είναι στο DNA της Αριστεράς (κατά τον ίδιο τρόπο που είναι στο DNA ενός ναζιστικού κόμματος) , είναι βασικό στοιχείο του πυρήνα της ιδεολογίας της και αν απαλλασσόταν από την λατρεία της σε αυτήν δεν θα ήταν ...Αριστερά .
    Μαυροι , κόκκινοι ή εμπριμέ φασίστες θα υπάρχουν πάντα. Μπορούν να πιστεύουν ότι θέλουν ,να σταυροπροσκυνάνε το εικόνισμα του Στάλιν , του Χίτλερ, του Μάο ή όποιου άλλου. Οταν παρανομούν και προσπαθούν να επιβάλουν με την βία και το τσαμπουκαλίκι τους αυτό που πιστεύουν "δίκιο", πρέπει απέναντι τους να βρίσκουν την Πολιτεία.

    • ΑναρχοNοικοκυραίος avatar
      ΑναρχοNοικοκυραίος @ firiki2010 29/09/2013 10:07:16

      ''Η βία είναι στο DNA της Αριστεράς (κατά τον ίδιο τρόπο που είναι στο DNA ενός ναζιστικού κόμματος)'' Κακό να μιλάει κανείς με ύφος ....προφέσορα για όσα δεν γνωρίζει! Προσπαθώντας να τα εξηγήσει με εμπάθεια, γίνεται λίγο ...αστείος. Δεν τιμωρείται ποτέ η ιδεολογία, αλλά μονάχα η εγκληματική δράση. Όταν αυτή βεβαίως στοιχειοθετείται με αδιάσειστα, ακλόνητα στοιχεία. Ποτέ (στις ευνομούμενες Πολιτείες) η δίωξη δεν ασκείται στηριζόμενη σε βολικές εικασίες, σε αστήρικτες κατηγορίες, κινούμενη από τυφλό εκδικητικό μένος. 17 Ν, Πυρήνες, Βελβεντό, χωρίς πολλά πολλά, αντιμετωπίστηκαν σύμφωνα με τους Νόμους του κράτους. Πρώτα το έγκλημα, μετά η τιμωρία. Έτσι μονάχα πάει. Εδώ μέσα κάποιοι βιάζονται υπέρμετρα και απαιτούν οι νόμοι να ....τρέξουν με χίλια, φτάνοντας .... πριν από τα ...γεγονότα. Βρίσκονται οι άνθρωποι σε μόνιμη σύγκρουση με τη λογική, προκειμένου να ισορροπήσουν.....

      • firiki2010 avatar
        firiki2010 @ ΑναρχοNοικοκυραίος 29/09/2013 12:44:57

        Που ακριβώς κατάλαβες ότι λέω πως πρέπει να τιμωρείται η ιδεολογία;;;;; Ισα -ίσα που επισημαίνω την επέμβαση της Δικαιοσύνης για συγκεκριμένα πρόσωπα και συγκεκριμένες πράξεις. Μιλάω για ξεκαθάρισμα στο χώρο της Αριστεράς "από στοιχεία που παρανομούν". Γράφω ότι "μπορούν να πιστεύουν ότι θέλουν" και πρέπει να τιμωρούνται από την Πολιτεία όταν "προσπαθούν με τη βία και το τσαμπουκαλίκι τους να επιβάλουν αυτό που πιστεύουν δίκιο" . Που την είδες λοιπόν την εμπάθεια;;; Που ακριβώς διαφωνείς;;;
        Το ότι η βία είναι στο DNA της Αριστεράς που δεν έχει απαλλαγεί από τις κομμουνιστικές καταβολές της (και δεν της το ζητάω- καθένας έχει τα πιστεύω του) είναι μια πραγματικότητα αναμφισβήτητη.
        Οταν απαντάμε σ΄ ενα σχόλιο νομίζω πως καλό είναι να το διαβάζουμε , να το καταλαβαίνουμε και να σχολιάζουμε αυτά που γράφει. Οχι αυτά που μας φάνηκε ότι γράφει ή αυτά που θέλουμε να υποβάλουμε στους τρίτους ότι γράφει. Βεβαίως στα πλαίσια της Δημοκρατίας μας -που ευτυχώς έχουμε- μπορούμε να γράφουμε ότι λάχει- όπως εσύ.

  13. ΠΙΘΗΚΑΣ avatar
    ΠΙΘΗΚΑΣ 29/09/2013 09:53:01

    Με βάση την κοινή λογική, εκτός από τη Χρυσή Αυγή , πρέπει άμεσα εκτός νόμου να τεθούν τα κόμματα της ΑΝΤΑΡΣΥΑ και του ΚΚΕ για αρχή...
    Πιστεύω ότι αυτό θα ωθήσει το ΣΥΡΙΖΑ σε διαγραφές των ακραίων στελεχών του, ώστε να μην έχει την ίδια μοίρα με τη Χρυσή Αυγή.
    Πάντως πολύ θα ήθελα να δω τον Τσίπρα στο ίδιο κελί με τον Κασιδιάρη.
    Αυτό θα ήταν η λαμπρότερη ημέρα για τη Δημοκρατία και το Αστικό Κράτος.

    • Πέτρος avatar
      Πέτρος @ ΠΙΘΗΚΑΣ 29/09/2013 10:39:41

      Καλημέρα Πίθηκα. Κάθε μέρα και πιό γραφικός! Μα πώς τα καταφέρνεις; Θα είναι σίγουρα κληρονομικό το χάρισμα. Χαχαχαχαχα. Συγχαρητήρια πάντως :-)
      (Μη σταματάς, είσαι πραγματικά μια όαση μέσα στη γκρίζα καθημερινότητα!)

    • Απορών avatar
      Απορών @ ΠΙΘΗΚΑΣ 29/09/2013 15:14:10

      Σας λείπει η κοινή λογική...

  14. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 29/09/2013 09:56:08

    Ο ΤΣΙΠΡΑΣ, ο Βιτσας, ο Μηλιος, και οι αλλοι αναμορφωτες......της Ελληνικης κοινωνιας να πληρωσουν πρωτα ολες ΤΙΣ ΖΗΜΙΕΣ που εχουν κανει στον ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΚΟΣΜΟ του κεντρου της Αθηνας και περιξ...του κεντρου. Η ΑΝΟΜΙΑ δεν εχει χρωμα και ο ΛΑΟΣ εχει πλεον.....ξυπνησει και ξερει το ρολο που παιζει ο καθενας. Ο κοσμος πλεον περιμενει....χειροπεδες και στις εγκληματικες οργανωσεις των πολιτικων.....που εφτασαν την χωρα στη σημερινη καταντια. Ολοι αυτοι ειναι γνωστοι σε ολους μας και εχουν....ονοματεπωνυμο και δεν ειναι μονο πολιτικοι, αλλα απο ολες τις ΕΞΟΥΣΙΕΣ......

  15. Κώστας ΜΠ avatar
    Κώστας ΜΠ 29/09/2013 10:01:00

    Στο πρώτο χέρι που θα απλώσει ο Πέτρος Κώνσταντίνου θα μπαγλαρωθεί αμέσως. Δεν χρειάζεται κανένας Τσίπρας να καθαρίσει. Δεν μπορεί κιόλας και δεν θέλει. Ο Σαμαράς αρκεί. Ας τολμήσει ο Πετράν να σπάσει μία βιτρίνα και τα λέμε.

  16. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 29/09/2013 10:02:12

    Φάκτορα, δεν ξέρω αν το αντιληφθηκες, αλλά ο τίτλος υπονοεί πως η ΧΑ ανήκει στον Χώρο(;) όπου ανήκει και ο κ. Σαμαράς.

    • GO avatar
      GO @ Νίκος Αργεάδης 29/09/2013 11:21:34

      Έχετε δίκιο.

  17. Aggelos avatar
    Aggelos 29/09/2013 10:35:47

    μία ψυχρή, αισχρή δολοφονία

    ψυχρη?ο φιλος του Φύσσα ειπε οτι εγινε πανω στην πάλη ενω ο φύσσας εδερνε τον χρυσαυγιτη..

    ουσιαστικα ενα ατυχημα ηταν..αν δεν ειχε γινει,,απλα μία ακομη συμπλοκη μεταξυ ακροδεξιων και αναρχικων θα ηταν,,και δεν θα ειχε αναφερθει στα μμε.

    • karasumi avatar
      karasumi @ Aggelos 29/09/2013 10:50:08

      Τα θες και τα γράφεις;

      • firiki2010 avatar
        firiki2010 @ karasumi 29/09/2013 13:55:15

        Το τι έγινε ας αφήσουμε να το βρεί η δικαιοσύνη. Στην τηλεόραση άκουσα την μητέρα του θύματος να λέει "τα έβαλε με τρεις και δεν του έκαναν ούτε γρατζουνιά" Κι όταν πας με σχέδιο να κάνεις μια δολοφονία το πρώτο πράγμα που εξασφαλίζεις είναι η δυνατότητα να την κοπανήσεις. Αλλά όπως είπα ας τα βρει αυτά η δικαιοσύνη.

        • Πέτρος avatar
          Πέτρος @ firiki2010 30/09/2013 12:24:27

          Είχε διαβεβαιώσεις προφανώς οτι λόγω ...ανοχής, θα διέφευγε. Αλλά, έσπασε ο διάβολος τα κέρατά του και ....

  18. Τί να λέμε; avatar
    Τί να λέμε; 29/09/2013 10:36:19

    ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΣΥΝΤΟΜΑ ΣΥΛΛΗΨΕΙΣ ΣΤΟΝ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΧΩΡΟ...ΤΟ ΕΝΑ ΑΚΡΟ ΜΠΗΚΕ ΜΕΣΑ...ΝΑ ΜΠΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ...ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ ΤΗΣ MARFIN ΤΟ ΑΠΑΙΤΟΥΝ...ΕΙΔΑΛΛΩΣ ΘΑ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΠΩΣ ΟΙ ΠΑΡΑΚΡΑΤΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ (ΟΧΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ...) ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ...ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ: ΟΙ ΠΑΡΑΚΡΑΤΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ (ΟΧΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ...) ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ...ΓΚΕ-ΓΚΕ;

    ΥΓ. Η ΕΞΟΡΥΞΗ ΥΔΡΟΓΟΝΑΝΘΡΑΚΩΝ ΑΠΑΙΤΕΙ ΣΤΑΘΕΡΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ...ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ-ΔΕΞΙΑΣ...ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΧΤΥΠΗΘΗΚΕ Η ΑΚΡΑ ΔΕΞΙΑ. ΝΑ ΧΤΥΠΗΘΕΙ ΚΑΙ Η ΑΚΡΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ...

    • Απορών avatar
      Απορών @ Τί να λέμε; 29/09/2013 15:14:55

      Σοβαρευτείτε...

      • Τί να λέμε; avatar
        Τί να λέμε; @ Απορών 29/09/2013 20:33:51

        Και αυτοί που κυβέρνησαν τη χώρα και τη φαλήρισαν, σοβαροί ήταν....

        • Απορών avatar
          Απορών @ Τί να λέμε; 30/09/2013 00:34:37

          Όσο για τους πολιτικούς μας, είχαμε τους πολιτικούς που μας άξιζαν. Εμείς βγάλαμε το ΠΑΣΟΚ, εμείς βάλαμε ΧΑ στη βουλή.

          • st avatar
            st @ Απορών 30/09/2013 18:04:39

            ΑΠΟΡΩΝ ΜΗΝ ΓΕΝΙΚΟΛΟΓΕΙΣ ,ΕΓΩ ΟΥΤΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΒΓΑΛΑ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ !!!

  19. ΑΡΙΣΤΟΔΗΜΟΣ avatar
    ΑΡΙΣΤΟΔΗΜΟΣ 29/09/2013 10:52:55

    Εσείς τι νομίζετε ότι επρόκειτο να συμβεί όταν συναντήθηκε ένας χρυσαυγιτης μ έναν ανταρσία που ήταν και ολυμπιακός ο ένας κ Παναθηναϊκός ο άλλος;

  20. Factorx avatar
    Factorx 29/09/2013 11:05:02

    Αφήστε τα κουνούπια στην ησυχλία τους. Μην τα διϋλίζετε...

    • GO avatar
      GO @ Factorx 29/09/2013 11:22:27

      Φάκτορα, έχει δίκιο, στο έχω γράψει κι εγώ.

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ Factorx 29/09/2013 12:21:42

      Άλλαξες τον τίτλο και αυτό τα λέει όλα.

      • Tasos avatar
        Tasos @ Νίκος Αργεάδης 29/09/2013 16:31:54

        Ο τίτλος και τώρα έχει πρόβλημα γιατί ουσιαστικά εξισώνει μια πράξη της "ανεξάρτητης" αρχής ως προς τη ΝΔ (αστυνομία - δικαιοσύνη) με μια άλλη πράξη που θα γίνει πώς? εσωκομματικά στο Σύριζα?
        Κι αν το πιάσουμε κι αλλιώς η ΧΑ είναι άλλος χώρος, κι όχι η ΝΔ καθεαυτή (που δεν είναι και τόσο καθαρή ακόμα btw). Ομοίως θα έπρεπε ο Τσίπρας ξερω γω να παραγγείλει κάποιο βαλιτσάκι από την ΕΥΠ για να κάνει τα δικά του?
        Κι αν δε χρειάζεται βαλιτσάκι εδώ, ε τότε η ίδια η αστυνομία ας κάνει την ίδια δουλειά. Ποιός την εμποδίζει? ο Τσίπρας? έχει η αστυνομία θύλακες της ακροαριστεράς που εμποδίζουν (όπως είχε η ΧΑ)?

        • Αντίθεσις avatar
          Αντίθεσις @ Tasos 29/09/2013 17:14:57

          Καλά τώρα εσείς πιστεύετε ότι ήταν πράξη αυθόρμητη από ανεξάρτητη αρχή; Έτσι ξαφινκά αποφάσισε από μόνη της η δικαιοσύνη να δράσει; Πιστεύετε επίσης ότι η κυβέρνηση πιστεύει και σέβεται τον διαχωρισμό των εξουσιών; Μάλλον, απλώς τώρα έλαβε το μήνυμα με τις σαφείς οδηγίες απ' έξω...

          • GO avatar
            GO @ Αντίθεσις 29/09/2013 17:22:26

            Περί των ενεργειών (καθ' όλα συννόμων) Δένδια, έχετε ακούσει κάτι;

  21. Hans avatar
    Hans 29/09/2013 11:05:22

    Υπάρχουν ακόμη άνθρωποι που πιστεύυουν ότι η βόμβα εξεράρη τυχαία; Ναι. Και ο Ξηρός μίλησε αυτοβούλως.

    • GO avatar
      GO @ Hans 29/09/2013 12:35:15

      Είπαμε, η 17Ν ήταν συνωμοτική οργάνωση, όχι όλο το γίγνεσθαι.

  22. Πέτρος avatar
    Πέτρος 29/09/2013 11:06:32

    Στανταράκι 2 !

  23. daresome avatar
    daresome 29/09/2013 11:15:08

    Δηλαδή θέλετε να μας πείτε ότι όσα (καλώς) έγιναν αυτές τις μέρες ήταν αποτέλεσμα της βούλησης της Δεξιάς να καθαρίσει τα "φασιστικά κατακάθια" που βρίσκονται "εκ δεξιών" της ? Δεν ήταν απαίτηση και πρωτοβουλία των θεσμών, των αρχών και της κυβέρνησης αυτού του τόπου ? Και θέλετε να μας πείτε επίσης ότι η φασιστική βία "εξ αριστερών" και τα "κόκκινα φασιστικά κατακάθια" είναι υπόθεση της Αριστεράς ? Δεν είναι και αυτή η βία υπόθεση των θεσμών, των αρχών και της κυβέρνησης αυτού του τόπου ? ??

    • nikos avatar
      nikos @ daresome 29/09/2013 11:55:23

      Σωστότατος..

  24. Γεώργιος avatar
    Γεώργιος 29/09/2013 11:20:19

    Ανήκω στην αριστερά και οφείλω να πω ένα συγχαρητήρια στον κ. Σαμαρά, στους εισαγγελικούς ,αστυνομικούς και άλλα όργανα της ελληνικής πολιτείας που έφεραν σε πέρας ένα μεγάλο έργο, αυτό της απαλλαγής της κοινωνίας από την εγκληματική οργάνωση.

    • airman avatar
      airman @ Γεώργιος 29/09/2013 16:38:24

      Η αρχή έγινε. Δεν αρκεί η εξάρθρωση μόνο μιας εγκληματικής οργάνωσης. Έπεται συνέχεια.

  25. GO avatar
    GO 29/09/2013 11:20:31

    Έχω την εντύπωση, ότι η θεώρηση αυτή δεν είναι η ενδεδειγμένη.
    Η συγκεκριμένη δράση του Σαμαρά, του Δένδια, του Αθανασίου, των Αρχών Ασφαλείας και της Δικαιοσύνης, είναι η δράση της συντεταγμένης πολιτείας και του κράτους δικαίου. Τα ίδια θεσμικά όργανα είναι τα αρμόδια να αντιμετωπίσουν παρόμοιες εγκληματικές ενέργειες οποιασδήποτε προέλευσης.
    Και σε κάθε περίπτωση, ο Σαμαράς δεν έβγαλε κανένα σκελετό από την δική του ντουλάπα (εννοώ παραταξιακά). Οι σκελετοί της εγκληματικής οργάνωσης ήταν κρυμμένοι στην εθνική ντουλάπα και από εκεί πετιούνται, κακήν-κακώς, από τον Πρωθυπουργό της χώρας και τις λοιπές θεσμικές αρχές. Αν προκύψει και άλλη ντουλάπα, με άλλους σκελετούς και πάλι οι ίδιοι, αυτοί παράγοντες, είναι οι αρμόδιοι για τις σχετικές δράσεις. Ο Τσίπρας, ως Αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης οφείλει την ρητορική συμπαράστασή του, χωρίς υποσημειώσεις και αστερίσκους.

  26. Γιώργος avatar
    Γιώργος 29/09/2013 11:53:36

    Εγώ είχα την εντύπωση ότι όταν γίνεται κάτι παράνομο και βίαιο, είναι δουλειά της αστυνομίας να συλλάβει αυτούς που έκαναν την παρανομία, και όχι δουλειά ενός πολιτικού κόμματος να "καθαρίσει τον χώρο του". Δηλαδή αν κάποιος ακροαριστερός κάνει μια αξιόποινη πράξη, είναι δουλειά του Τσίπρα να τον συνετίσει ή δουλειά της αστυνομίας να τον βρει και να τον συλλάβει;

    • airman avatar
      airman @ Γιώργος 29/09/2013 16:31:57

      Η δουλειά της αστυνομίας είναι να συλλαμβάνει τους παρανομούντες, της δικαιοσύνης να τους δικάζει, όλων δε των υπολοίπων να αφήνουν τα όργανα της Πολιτείας να επιτελούν απερίσπαστα την αποστολή τους.

  27. Ζηνόδωρος avatar
    Ζηνόδωρος 29/09/2013 11:59:32

    Αυτά τα κατακάθια, ο Σαμαράς οφείλει να τα καθαρίσει.
    Ο Τσίπρας δεν είναι κυβέρνηση.
    Γιατί δεν το τολμάει; Γιατί ποτέ κανείς δεν το τόλμησε;

  28. Κώστας ΜΠ avatar
    Κώστας ΜΠ 29/09/2013 12:07:43

    To μέλος της επιτροπής σοφών του Σύριζα , ο συνταγματολόγος Κώστας Χρυσόγονος εκφράζει αμφιβολίες για τη συνταγματική νομιμότητα των συλλήψεων!!!
    Κάποιο σχόλιο από τον κ. Τσίπρα; Έστω ένα tweet από τον Παπαδημούλη;

  29. Ρηνα avatar
    Ρηνα 29/09/2013 12:52:32

    Kαι καποιοι μεγαλοδικηγοροι ποινικολογοι αμφιβαλλουν αν εχουν δεθει σωστα τα αδικηματα....Τι να πω, αν το δικαστικο σωμα εχει κανει τετοια πατατα, το ρεζιλι μας θα ειναι διεθνες με την εκταση που πηρε το θεμα, η δε ΧΑ θα σκαρφαλωσει ψηλοτερα απο ποτε. Ας ελπισουμε οτι βασιστηκαν σε σωστους επαγγελματιες και λειτουργους.

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ Ρηνα 29/09/2013 16:01:02

      Μία τόσο σοβαρή υπόθεση την οποία δούλευαν έμπειροι επαγγελματίες πολύ καιρό - ακριβώς για να έχουν όλα τα στοιχεία σφιχτά δεμένα με τους νόμους - δεν νομίζω ότι υπάρχει περίπτωση για λάθος το οποίο θα είχε τεράστιες συνέπειες . Και αυτό , τόσο οι της Δικαιοσύνης , όσο και η κυβέρνηση , το γνωρίζουν πολύ καλά . Οι μεγαλοδικηγόροι που εμφανίζονται να υποστηρίζουν διάφορα , αφ' ενός θέλουν τη δημοσιότητα , αφ'ετέρου δηλώνουν παρουσία σε μια υπόθεση από την οποία μπορεί ( και θέλουν ) να έχουν πελατεία . Οπως λέει και ο '' rally monkey '' : .... '' οι πράξεις μιλούν δυνατότερα ..... ''.

    • Απορών avatar
      Απορών @ Ρηνα 29/09/2013 16:23:52

      Σχεδόν σε όλες τις "μεγάλες" υποθέσεις οι ίδιοι και οι ίδιοι βγαίνουν στα κανάλια και λένε ότι είναι διάτρητο το κατηγορητήριο. Οι κατηγορούμενοι έχοντας απογοητευθεί από τους δικούς τους δικηγόρους ακούγοντάς τους σκέπτονται "τί έχω να χάσω" και πολλοί τσιμπάνε όπως οι καρκινοπαθείς με το νερό του καματερού. Δεν καταλαβαίνετε γιατί το κάνουν αυτό;

    • Γεώργιος avatar
      Γεώργιος @ Ρηνα 29/09/2013 17:32:50

      Μη φοβάσαι ,Ρήνα. Δεν είναι δυνατόν επιστήμονες επί σειρά ετών εισαγγελείς, καθαροί και έντιμοι, να ξεγελαστούν από μερικούς δικηγόρους β' κλάσης.

  30. Factorx avatar
    Factorx 29/09/2013 13:11:42

    Δεν είναι στα υπέρ στου αν αναγκάζομαι να βαζω επεξηγηματικούς τίτλους

  31. Πάνος avatar
    Πάνος 29/09/2013 13:13:23

    Καθώς οι ναζιστές εγκληματίες της Χ.Α. οδηγούνται στον εισαγγελέα μου έρχονται στο νου αυτά που έγραψε παλαιότερα ο Φαήλος Κρανιδιώτης «Η Χρυσή Αυγή, στη χειρότερη περίπτωση, κάνει αντιποίηση αρχής, ενίοτε πέφτει και καμιά ψιλή, ήτοι έργω εξύβριση και σωματικές βλάβες. Οι εκατόμβες των μαχαιρωμένων αλλοδαπών υπάρχουν στην ευφάνταστη και βλακώδη προπαγάνδα της «προοδευτικιάς» δημοσιογραφίας και στις παρεμβάσεις της Κλάραμπελ και λοιπών φωταδιστών κοινοβουλευτικών του ΣΥΡΙΖΑ / ΕΚΜ / «Βίλα Αμαλία». Τιμωρητέα η προσπάθεια της Χρυσής Αυγής να χωθεί στα κενά του κράτους, αλλά είναι ανόμοιο μέγεθος με την πλημμύρα της λαθροεισβολής και την εξ αυτής εγκληματικότητα»... scripta manent verba volant

  32. christof avatar
    christof 29/09/2013 13:14:16

    Ο Σαμαρας θα παρει ποντους μονο αν δειξει την ιδια αποφασιστηκοτητα στους μπαχαλακηδες και στα εξαπτερυγα το Συριζα. Η δημοκρατια και η εφαρμογη του νομου σε ολους και σ'.ολα τα επιπεδα

  33. rally monkey avatar
    rally monkey 29/09/2013 13:15:40

    Ρηνα, οπως είπε και ο άλλος.. 'μην διαβάζεις πολύ Κούγια'
    οι πραξεις μεχρις στιγμής μιλάνε δυνατοτερα απο οποιαδήποτε αναλύσεις
    αλλα πρεπει να συνεχισουν έτσι
    ο Δενδιας εχει παρει πόντους - και νομιζω ενα βαθμό εμπιστοσύνης
    τον κέρδισε

  34. Φωτεινή avatar
    Φωτεινή 29/09/2013 14:34:30

    ῾Η ΚΥΠ ἐνήργησε ἀποτελεσματκά γιά τή ΧΑ. Γιά τόν ΑΝΤΑΡΣΥΑ ἔχει λευκή ἀπεργία;;

    • Πέτρος avatar
      Πέτρος @ Φωτεινή 29/09/2013 16:58:01

      Μόλις συλληφθεί δολοφόνος επί το έργον και ομολογήσει κρατώντας το όργανο του εγκλήματος ακόμη κι αν προέρχεται απ΄ τον .....Ανταρσύα, όσο και να τον ....προστατεύουν οι θύλακες, μη φοβάστε, θα τιμωρηθεί πλέον παραδειγματικά και αυτός!

    • Γεώργιος avatar
      Γεώργιος @ Φωτεινή 29/09/2013 17:38:03

      Δολοφονεί μετανάστες η Ανταρσύα; ή Έλληνες;

  35. ορεσέιβιος avatar
    ορεσέιβιος 29/09/2013 14:46:12

    Με την σειρά του ο καθένας...Αμφιβάλει κανείς ότι μετά το μάζεμα των όρκ θα έρθει η σειρά να μαζευτούν και μερικά καλόπαιδα τους αναρχοσυριζαανταρσία και λοιποί με τα σκουρλέτεια όργανα μαγειρικής και νυκοκοιροσύνης ?.
    Ετσι ώστε να εμπεδοθεί για τα καλά το "νόμος και τάξη"...
    Το παραμύθι ετελείωσεν...
    Οποιος ακόμη επιμένει σε λάθος δράκους θα μείνει στο τέλος μόνος του.
    Η αστεία επανάσταση των... πεντηκοντα που μαζεύτηκαν φοβισμένα στην Γαδα να σώσουν τον αρχηγό είναι καταλυτική.
    Τα χρυσόαυγα τέλος, τα χαμηλά στελέχη όταν καταλάβουν ότι την σκαπουλάρουν θα γίνουν οι χειρότεροι διώκτες της...χρυσης αυγής για να σώσουν το τομάρι τους .
    Πάντα έτσι γίνεται.
    Αν υπήρχε σοβαρό κοινωνικό κίνημα θα υπήρχαν τουλάχιστον δέκα χιλιάδες στους δρόμους ,όχι με το ζόρι τεσσαράκοντα νοματαίαι μετρωντας και τους περαστικούς.
    Περαστικά πάντως σε όσους αιφνιδιάστηκαν δυσάρεστα απο τις εξελίξεις.Ειδικά κάτι τσιριζαίοι είναι απαρηγόρητοι..Δεν μπορούν ούτε τα προσχήματα να κρατήσουν...
    Και τώρα, τι θα κάνουμε χωρίς βαρβάρους?
    Ηταν κάποια λύση.

    • ΩΡΙΩΝ avatar
      ΩΡΙΩΝ @ ορεσέιβιος 01/10/2013 19:36:11

      Oρεσείβιε μ' αρέσει αυτή η μονόπλευρη "αντικειμενικότητά" σου...
      Προφανώς δεν διανοείσαι τον ΣΥΡΙΖΑ κυβέρνηση να αρχίσει κι αυτός με τη σειρά του να μαζεύει και μερικά καλόπαιδα, τους εθνικοφροπαρακρατικοδεξιονεοδημοκράτες και λοιπούς με τα ρηγοφερεαίικα Λαζαρίδεια οψιμοδεξιά όργανα μαγειρικής και νυκοκοιροσύνης ? Οπως τον παλιό καλό καιρό οταν έρχονται οι μεν φεύγουν οι δε...Πλατεία Κλαυθμώνος πάλι...
      Ας είναι καλά το ΠΑΣΟΚ και ο Μπένυ που μας κρατάνε ακόμα στην κυβέρνηση...

  36. makis avatar
    makis 29/09/2013 16:07:45

    Ο Κασιδιάρης φτύνει την κάμερα [Video]

  37. airman avatar
    airman 29/09/2013 18:14:30

    Κάθε εγκληματική δράση διώκεται. Αποστολή και καθήκον των αρμόδιων οργάνων και αρχών της Πολιτείας είναι οι δράστες να συλλαμβάνονται και να λογοδοτούν στη δικαιοσύνη. Τίποτα περοσσότερο και τίποτα λιγότερο από το αυτονόητο.

  38. JayGatsby avatar
    JayGatsby 29/09/2013 19:10:36

    Και αυτά τα "κατακάθια" ο Σαμαράς οφείλει να καθαρίσει ως πρωθυπουργός αυτής της χώρας, όχι ο καταληψίας πρόεδρος του 15μελούς.

    Μην μετακυλείτε ευθύνες.

  39. Φωτεινή avatar
    Φωτεινή 29/09/2013 20:09:30

    Γεώργιος,

    ῎Εγκλημα εἶναι νά πετᾶς μολότοφ, νά καῖς καί νά σπᾶς βιτρῖνες, να κάνης κατάληψη πανεπιστημίων, νά ὑποθάλπτης λάθρο σέ πανεπιστημικούς χώρους, καί τόσα ἄλλα ἐγκλήματα πού ἐπιμελῶς κρύβοντε ἀπό τά "μμε". Σέ καμμία χῶρα τοῦ κόσμου (καί ἔχω ζήσει σέ πολλές) δέν ὑπάρχουν παρόμοια γίγνεσθαι, διεκδικοῦμε πατέντα!

    • ΓιαταΠανηγύρια avatar
      ΓιαταΠανηγύρια @ Φωτεινή 30/09/2013 17:11:32

      Αστειεύεστε συγκρίνοντας τα πταίσματα και τις μικροπαραβατικότητες με τις ανθρωποκτονίες!
      Και τα εγκλήματα ακόμη, έχουνε ...διαβαθμίσεις.

  40. Τί να λέμε; avatar
    Τί να λέμε; 29/09/2013 20:41:43

    Α! και να μη ξεχάσουμε τις δεκάδες ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ κτιρίων από διάφορους αναρχο"αυτόνομους"...ποιοί τους προστατεύουν και γιατί δεν εισβάλλει η Αστυνομία σε αυτές για να τις εκκαθαρίσει;...π.χ. Rosa Nera στα Χανιά...πάνω από 5 χρόνια κατάληψη πανεπιστημιακού χώρου.
    ΠΟΙΟΙ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ;
    ΠΟΙΟΙ ΩΦΕΛΟΥΝΤΑΙ (εντός και εκτός χώρας;)
    Θυμίζω: από τα Χανιά ξεκίνησαν οι μετανάστες που κατέληξαν στο κτίριο της Υπατίας...εν μέσω Αραβικής Άνοιξης....που θα μπορούσε να εξελιχθεί σε....
    τέλος πάντων...αυτά, για να είμαστε καχύποπτοι...ελπίζω να έλυσα και τις απορίες κάποιου σοβαροφανούς απορούντος εδώ μέσα...

    • ΩΡΙΩΝ avatar
      ΩΡΙΩΝ @ Τί να λέμε; 01/10/2013 19:51:17

      Εχουν πλάτες οι ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ και μέσα στη Δεξιά φαίνεται...

  41. Αλεξανδρινος avatar
    Αλεξανδρινος 29/09/2013 20:59:49

    Γεώργιε για την ΧΑ δεν έχει αποδειχθεί τπτ ακόμα. Άσε να γίνει η δίκη και βλέπουμε, άν φτάσουμε δλδ μέχρι εκεί. Ξέρω τι σου λέω!

  42. xristos avatar
    xristos 29/09/2013 23:18:00

    ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΟΝΕΙΡΕΥΟΝΤΑΙ ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ ΟΡΘΩΣ ΔΙΩΚΟΝΤΑΙ ΠΟΙΝΙΚΑ ΑΔΙΚΗΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΝΟΜΟΣ ΝΑ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΕΓΓΛΗΜΑ ΣΚΕΨΗΣ ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΑ ΘΕΩΡΩ ΑΔΙΑΝΟΗΤΗ ΤΗΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΣΕ ΕΛΛΗΝΕΣ/ΘΑ ΔΙΩΚΕΤΑΙ ΑΡΑΓΕ ΚΑΙ Η ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΗΠΕΙΡΩΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΗ ΕΣΤΙΑ Η Η ΑΡΩΓΗ ΦΟΡΕΩΝ ΣΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥΣ?ΑΝΤΩΝΗ ΠΡΟΧΩΡΑ ΑΛΛΑ ΜΗ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗ ΧΑΡΗ ΤΩΝ ΔΙΑΣΤΡΟΦΙΚΩΝ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ

  43. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 30/09/2013 00:04:46

    Φαινεται εχει γινει καποια παρεξηγηση.Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν ειναι ακομη κυβερνηση.
    Κυβερνηση ειναι η ΝΔ και αρμοδιος υπουργος ο Δενδιας.Αυτος ειναι που πρεπει να συλλαβει τους κουκουλοφορους.
    Την επομενη φορα που καποιος αριστερος θα πεταξει πετρα η μολοτωφ πρεπει να μπει στη φυλακη.Αλλιως μην περιμενετε να γυρισουν οι ψηφοι της ΧΑ στη ΝΔ.
    Το εαν τελειωσε η ενοχικη δεξια αποδεικνυεται με πραξεις και οχι λογια.
    Αφου τελειωσε περιμενουμε αριστερους ταραξιες στη φυλακη.Και στο επερχομενο αντιρατσιστικο νομο να ποινικοποιηθει οχι μονο το φυλετικο,εθνικο ή θρησκευτικο αλλά και το ταξικο μισος.Ενταξει;
    Αλλιως αυτα περι δημοκρατιας που κυνηγα μονο το ενα ακρο μας ταχουν πει κι αλλοι.

    • Karenin avatar
      Karenin @ ψυχραιμια 30/09/2013 00:29:14

      Τι λες δια νόμου να επιβληθεί η ταξική αγάπη, και δια ροπάλου να τιμωρούνται οι συμμετεχοντες σε κοινωνικούς αγώνες;

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ Karenin 30/09/2013 03:40:55

        Κοινωνικοί αγώνες είναι οι μολότωφ;

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Karenin 30/09/2013 10:31:08

        Γιατι οχι;Αφου ο νομοθετης πιστευει οτι δια νομου εγω μπορω να αγαπησω τον Αφγανο που εχει προβατα στο διπλα διαμερισμα της πολυκατοικιας ολα γινονται.

  44. Hawk avatar
    Hawk 30/09/2013 10:52:31

    Ζητάτε να βγάλει ο Τσίπρας τους σκελετούς από τις ντουλάπες, επειδή ο Σαμαράς τόλμησε, επιβεβαιώνετε δηλαδή ότι η ΧΑ ήταν (είναι?) αδελφό κόμμα της ΝΔ και γι αυτό το λόγο ο Σαμαράς ασχολήθηκε προσωπικά! Μάλιστα.

  45. ALEX STEFANOPOULOS avatar
    ALEX STEFANOPOULOS 30/09/2013 10:57:18

    συμφωνώ και προσυπογράφω με το σκεπτικό του κειμένου (και αρκετών άλλων της ιδίας ιδεολογικής αντίληψης για αυτό και τα αναδημοσιεύουμε) αλλά χρειάζεται και περαιτέρω εθνική αφύπνιση. έρχονται πολλά και άσχημα!

  46. popaia avatar
    popaia 30/09/2013 19:15:38

    @ Ψυχραιμία
    Εκ πρώτης όψεως έχεις δίκιο αλλά στην ουσία ποιό ταξικό μίσος; Επειδή το γράφουνε στους τοίχους για ξεκάρφωμα; Πότε στράφηκαν οι επιθέσεις αυτών των "σκληροπυρηνικών" κατά των αφεντικών και της εξουσίας όπως λένε; Η δράση τους επικεντρώνεται σταθερά κατά του φτωχόκοσμου και των φτωχογειτονιών, αποκαλυπτική περίπτωση η επίθεση στη λαϊκή της Καλλιδρομίου, 10-5-011, τρεις μανάβηδες καμμένοι στο νοσοκομείο, ένας στην εντατική.
    Ή επειδή καίνε τα νεοκλασικά (πολιτιστική κληρονομιά του λαού) επειδή τάχα στεγάζουν τράπεζες;
    Ταξικό μίσος εννοούν το μίσος στους "μικροαστούς" δηλαδή στο λαουτζίκο. Το παραδέχονται σε προκύρηξή τους μετά την καταστροφή των 9 βαγονιών του ΟΣΕ (λαϊκή περιουσία) όπου δηλώνουν ξεκάθαρα πως σε αντίθεση με τη 17Ν ο δικός τους εχθρός δεν είναι η ΛΜΤ (λούμπεν μεγαλοαστική τάξη) αλλά οι "μικροαστοί".
    Μπράβοι του "ταξικού εχθρού" είναι.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ popaia 30/09/2013 21:43:06

      Δεν με ενδιαφερει η ακριβεια των λογων τους αλλά η μεθοδος στρατολογιας και η προπαγανδα τους που πρεπει να ποινικοποιηθει.
      Οι υπαλληλοι της Μαρφιν ησαν μισθωτοι αλλά καηκαν απο ανθρωπους που ακουσαν εκκλησεις ταξικου μισους.Μπορει να εκαψαν υπαλληλους και οχι το Βγενοπουλο αλλά ο λογος της επιθεσης ηταν το ταξικο μισος.
      Το indymedia και ολες οι "συλλογικοτητες" της ακρας αριστερας ειναι γεματες απο παρομοιο λογο.

      • popaia avatar
        popaia @ ψυχραιμια 01/10/2013 00:36:17

        Όχι, ο λόγος της επίθεσης δεν ήταν το ταξικό μίσος. Μεγάλη παρεξήγηση. Σε εντεταλμένη υπηρεσία βρίσκονταν. Για να σαμποταριστεί η κρισιμότερη λαϊκή διαδήλωση, για να μην ακουστεί μέσα στο θρήνο η λαϊκή άρνηση στο μνημόνιο, για να τρομοκρατηθεί ο κόσμος όπως και τρομοκρατήθηκε.
        Αυτή ήταν η αιτία.
        Φυσικά κανένα μίσος δεν δικαιολογείται κι ούτε εννούσα βέβαια ότι έπρεπε να καίγαν τον Βγενόπουλο αντί των υπαλλήλων...., αυτά είναι αδιανόητα. Απλά επισημαίνω την απάτη. Γιατί εκτός από κάφροι είναι και λωποδύτες.

        • For The Festivals avatar
          For The Festivals @ popaia 01/10/2013 12:00:16

          '' Σε εντεταλμένη υπηρεσία βρίσκονταν.'' Σε εντεταλμένη υπηρεσία βρίσκονται από το 1974 που κατακαίνε την Αθήνα. Πρακτοράκια συμφερόντων, τρυπωμένα ΠΑΝΤΟΥ! Σκοπίμως δεν συλλαμβάνονται ώστε να μπορούν τ΄αφεντικά τους να ενοχοποιούν τον ...εχθρό και να συνεχίζουν ανεμπόδιστοι το έργο τους. Φως φανάρι πλέον!

  47. Αιρετικός avatar
    Αιρετικός 01/10/2013 14:00:45

    Είναι προφανές ότι ο ΣΥΡΙΖΑ πιάστηκε απροετοίμαστος και πελαγοδρομεί...Δυστυχώς, όμως την ευθύνη του "ξηλώματος" των γνωστών-άγνωστων μπαχαλάκηδων έχει η κυβέρνηση...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.