#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
22/09/2010 05:14
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Σαμαράς στον Αμαζόνιο



του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη

Ήταν τόσο καλός που ακόμη κι ο Πεταλωτής εκνευρίστηκε και με αυτή τη φωνή του, που δεν ξέρω αν το ‘χετε προσέξει, έχει ένα κράτημα, που πάει πολύ με τους γιακάδες ρεξ που φοράει, έγινε λίγο πιο βουλγκέρ, που θα ‘λεγε κι ο Ριχάρδος, απ’ όσο του πάει.

Όταν δε άκουσα και την χολερική δήλωση του θυρωρού της πράσινης πολυκατοικίας (Νίκο Δένδια υποκλίνομαι στην ευστοχία σου), της Κομανέτσι της καθεστωτικής δοκού, ήμουν σίγουρος ότι ο Αντώνης στην ΔΕΘ χτύπησε στο νεύρο το γόνατο της Μαύρης Κομπανίας του Μνημονίου αλλά όχι με σφυράκι, με βαριοπούλα.

Αμέσως μετά τη συνέντευξη και μέχρι χθες έπεσε μούγκα, με εξαίρεση έναν δημοσιογράφο – εστιάτορα, τάχα μου «ερευνητή» και κάτι γόνους και γριές του συγκροτήματος.

Το σύστημα έκατσε κάτω ζαλισμένο διότι συνειδητοποίησαν όλη την εμφανή διαφορά. Ο Αντώνης ήταν εύστοχος, καταλυτικός, θετικός. Ηγέτης. Με πήρε φίλος, δύσπιστος, γκρινιάρης και μίζερος, γεμάτος ενθουσιασμό και μου είπε «ρε συ, τελικά ο δικός σου το ‘χει, δίκιο είχες». Ο Γιώργος κάνοντας χθες δηλώσεις από τη Νέα Υόρκη έμοιαζε με τον τρακαρισμένο ξάδερφο από το Μπρούκλυν. Και το είδανε όλοι. Θα το είδε κι η μάμμυ.

Πρέπει να τσαντιστήκανε πολύ, κυνηγήσανε λίγο την ουρά τους κι ύστερα εξαπέλυσαν διατεταγμένα όλη την χολή τους.

Αν προσέξετε, επιμελώς αποφεύγουν να πουν ΤΙ ΕΙΠΕ ο Σαμαράς. Περισσεύουν οι ειρωνείες, οι εξυπνάδες, η εμπάθεια αλλά για την ταμπακέρα κάνουν τουμπεκί ψιλοκομμένο και κάργα «προοδευτικό». Ρουφήξανε το καθεστωτικό αυγό τους και ψελλίζουν κακίες, σαν τις κυράτσες καθισμένες στις ξώπορτες.

Όμως όλοι αυτοί, οι γριές νυφίτσες, οι «αριστεροί» του φουά γκρα, παπαδάκια κι αυτοί των εξαπτέρυγων του Μνημονίου, δεν έχουν πάρει χαμπάρι ότι η απονομιμοποίηση τους γίνεται πλέον κάθε μέρα και μεγαλύτερη. Ότι στηρίξανε πήγε άπατο. Παίξανε Βαγγέλη και την κορούλα και να τα αποτελέσματα. Μουλάρι ο Αστραχάν τους, ελέφας, που ‘λεγε κι ο μέγας Βέγγος.

Όποιον βρίζουν, τον ακούει ο Λαός πιο προσεκτικά. Όποιος προμοτάρουν, καθίσταται ύποπτος.

Οι φυλλάδες τους φθίνουν. Σε λίγο θα δίνουν ελιές θρούμπες και κανά κομμάτι κεφαλογραβιέρα, για να τις αγοράζει κανείς. Οι εκπομπές τους αρχίζουν και πιάνουν αράχνες, γιατί αυτοί σφυρίζουν κλέφτικα αλλά ο Λαός ξέρει πολύ καλά ότι όλες αυτές οι λέρες της παραπληροφόρησης, τα ασπόνδυλα της καμαρίλας, που υποδύονται τους έγκριτους «δημοσιογράφους» είναι μέρος του προβλήματος, το πιο βρώμικο. Παχιές μύγες στρογγυλοκαθισμένες στην κοπριά της διαπλοκής. Με μισθούς χιλιάδων ευρώ, χλιδάτη ζωή, παρακεντέδες των «νταβαντζήδων», κουβαλάνε τα σκουπίδια της Μαύρης Κομπανίας του Μνημονίου και κουνάνε το δάχτυλο στο Λαό που δεν τρώει παντεσπάνι.

Έχω ένα φίλο στο Χαλάνδρι. Παλιός μαοϊκός, που ‘γινε πατριώτης, οπαδός της μικτής οικονομίας. Νωρίς ένα βράδυ το ‘99, δεν είχε ακόμη νυχτώσει, όπως περπατούσαμε δίπλα στη ρεματιά για να πάμε σε μια ταβέρνα έμεινα ενεός. Παπαγάλοι, χαμός από τις φωνές και τα φτεροκοπήματα τους. Του λέω, «τι έγινε ρε, βρεθήκαμε στον Αμαζόνιο;». «Α, μου λέει, άκου τι έγινε. Με το σεισμό σπάσανε οι τζαμαρίες κι ανοίξανε τα κλουβιά σε ένα pet shop και την κοπανήσανε οι παπαγάλοι, μαζευτήκανε και φτιάξανε φωλιές στη ρεματιά. Κι άσε, έχουν εξαφανίσει τα άλλα πουλιά». Έτσι λοιπόν, περπατούσαμε στη ρεματιά του Χαλανδρίου έχοντας τους ήχους του Αμαζονίου. Αργότερα οι παπαγάλοι χαθήκανε, ή τους μαζέψανε αλλά ήταν πολύ σουρεαλιστικό.

Έτσι κι ο Αντώνης. Κάθε που θα βγαίνει δυνατά και θα τους κατεβάζει τις μάσκες, θα βγάζει στο σκληρό φως του ήλιου την υποκρισία και την ανικανότητα των σκιντζήδων του ψηλού παιδιού από τη Μινεσότα, θα παίρνει μια γερή δόση από Αμαζόνιο. Αναπλέοντας κόντρα στο βρώμικο πολιτικό ρεύμα θα ακούει τα ποικιλόχρωμα παπαγαλάκια να κρώζουν και θα τα βλέπει να χτυπιούνται γύρω του.

Ως γνωστόν όμως, οι παπαγάλοι μόνο φασαρία κάνουν.

Αδέρφια, θα το κάνω λιανά. Το Μνημόνιο μου θυμίζει το Σχέδιο Ανάν. Οι ίδιοι λεχρίτες που κινδυνολογούσαν τότε, οι ίδιες πολιτικοδημοσιογραφικές κατίνες που συκοφαντούσαν τον Τάσσο Παπαδόπουλο, τώρα συγκροτούν την Πέμπτη Φάλαγγα της Μαύρης Κομπανίας του Μνημονίου.

Όλοι εκείνοι οι καλολαδωμένοι αρουραίοι των ποικιλώνυμων Πρεσβειών και συμφερόντων εκβίαζαν Λαό και ηγεσία ότι, αν δεν ψηφιστεί το Σχέδιο θα χαθούμε, θ’ απομονωθούμε, θα καταστραφούμε, την βάψαμε εν γένει. Παντελονιάσανε τα φράγκα των άδολων οργανώσεων αλλά το έργο δεν παρεδόθη. Ο Λαός στοιχήθηκε πίσω από τον Ηγέτη του και με ποσοστό που πλησίασε επικίνδυνα το 80% τους έμπηξε την ψήφο του στο μάτι και είπε ένα ξεγυρισμένο ΟΧΙ. Και ούτε χαθήκαμε, ούτε απομονωθήκαμε. Όλη η μαύρη προπαγάνδα απεδείχθη πορδές στον άνεμο.

Για κανένα χρόνο λουφάξανε παραζαλισμένοι. Είχαν θυμώσει και τ’ αφεντικά, που ξεπαραδιαστήκανε και δεν είδαν χαΐρι από τους ανεπρόκοπους. Ύστερα ξετσούμισαν πάλι σιγά – σιγά και στην Ελλάδα και στην Κύπρο. Ποιος την έχασε την τσίπα για να τη βρουν;

Οι ίδιοι είναι και τώρα. Οι ίδιοι που θα τους βρείτε πάντα στοιχημένους πίσω απ’ όλες τις βρωμοδουλειές. Όταν τα αεροπλάνα φεύγανε από το Αβιάνο Μεγάλη Παρασκευή για να ρίξουν βόμβες σε γυναικόπαιδα στη Σερβία και βλέπαμε τα’ αμερικανάκια να γράφουν επάνω στις βόμβες ειρωνικά «Happy Easter», αυτά τα καλόπαιδα περιδιάβαιναν τα κανάλια υπέρ των βομβαρδισμών. Όταν οι ναρκέμποροι και νταβαντζήδες του Θάτσι χρειάζονταν στήριξη, τα ίδια καλόπαιδα αρθρογραφούσαν υπέρ των κοσσοβάρων συμμοριτών. Οι ίδιοι που πάντοτε δικαιολογούν τον Αττίλα στην Κύπρο, αναγνωρίζουν δίκαια της Τουρκίας στο Αιγαίο και υποστηρίζουν το «δικαίωμα αυτοπροσδιορισμού» των «Τούρκων» της Δυτικής Θράκης ή τα δικαιώματα των Τσάμηδων απογόνων των συνεργατών των γερμανοϊταλών φασιστών. Οι ίδιοι που επιτίθενται σήμερα στον Αντώνη Σαμαρά είναι οι πλέον ένθερμοι υποστηρικτές του Γκρούεφσκι και του VMRO, των επιγόνων του Ιβάν Μιχαήλοφ, φίλου του Χίμλερ και του Άντε Πάβελιτς, ιδρυτή της αιμοσταγούς Ουστάσα, των κροατών ναζί, που ακόμη και τα SS, που υπηρέτησαν πιστά οι Σκοπιανοί με τρία εθελοντικά τάγματα, τους θεωρούσαν …βάρβαρους!

Διαβάστε ποιοι επιτίθενται στον Αντώνη Σαμαρά από χθες κι ανατρέξτε στο διαδίκτυο για τον βίο και την πολιτεία τους. Πάντοτε υπέρ των πάντων πλην των Ελλήνων. Όποια βρώμικη ξένη φούντα υπάρχει, την κρέμασαν στο ψωριασμένο σπαθάκι τους για τα σαράντα αργύρια. Φραγκάτοι «αριστεροί», υπηρέτες των Δυνατών. Πριν υπέρ του Σχεδίου Ανάν, τώρα υπέρ του Μνημονίου και κατά του Αντώνη και της καινούργιας Νέας Δημοκρατίας.

Προσπαθούν να του κόψουν το δρόμο. Μάταια. Απλώς τα κρωξίματα τους αποτελούν εγγύηση ότι πορεύεται στη σωστή κατεύθυνση. Φαντάζεστε να τον επαινούσαν;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. kiki avatar
    kiki 22/09/2010 05:41:19

    @ Φαηλο,
    Ονοματα,τους ξερετε ξεμπροστιαστε τους.
    ΟΝΟΜΑΤΑ.

    • EPICOUROS avatar
      EPICOUROS @ kiki 22/09/2010 06:20:39

      Ε ΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΟΝΟΜΑΤΑ, ΤΟΥΣ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΙΑ, ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ , ΑΠΟ ΤΟ 73 ΚΑΙ ΜΕΤΑ

  2. danaos avatar
    danaos 22/09/2010 06:02:01

    Καλημέρα Φαήλε!Έτσι ακριβώς!Τα σέβη μου!

  3. ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ avatar
    ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ 22/09/2010 06:04:44

    Εχεις απολυτο δικιο. Εδω και τρεις ημερες γραφονται διαφορα ευτραπελα και κωμικα σχολια θα ελεγα, προσπαθωντας να μας πειουν περι του αντιθετου.
    Και με την ευκαιρια κατι που παρατηρησα σημερα: Γιατι στον σημερινο τυπο ιδιως αυτον που προσκειται στην Δημορατικη παραταξη(!!!)η ειδηση για την κλητευση Κ.Κ περναει στα ψιλα,σε καποια γωνια; Μονο ο Ε.Τ το εχει οκταστηλο.
    Κανουν οικονομια στο μελανι λογω της κρισης η κατι αλλο συμβαινει;

  4. Johnny Stergiopoulos avatar
    Johnny Stergiopoulos 22/09/2010 06:06:25

    Φαήλε, καλημέρα. Για μία ακόμη φορά πολύ εύστοχο το άρθρο σου !!

  5. http://chomatery.blogspot.com avatar
    http://chomatery.blogspot.com 22/09/2010 06:13:48

    όποιος θέλει να μάθει ονόματα ας δεί τα δελτία του MEGAλου καναλιού και της Κεραίας ANT1. Ο μόνος που το παίζει πιό ουδέτερος είναι ο Χ'νικολάου, ο οπο'ιος χθες βράδυ στρίμωξε λίγο τον Σκυλακάκη... ενώ τα υπόλοιπα κανάλια μιλούσαν για ελευθερία της έκφρασης ενός βουλευτή...

  6. http://chomatery.blogspot.com avatar
    http://chomatery.blogspot.com 22/09/2010 06:15:04

    όποιος θέλει να μάθει ονόματα ας δεί τα δελτία του MEGAλου καναλιού και της Κεραίας ANT1. Ο μόνος που το παίζει πιό ουδέτερος είναι ο Χ’νικολάου, ο οπο’ιος χθες βράδυ στρίμωξε λίγο τον Σκυλακάκη… ενώ τα υπόλοιπα κανάλια μιλούσαν για ελευθερία της έκφρασης ενός βουλευτή….

    • Y. avatar
      Y. @ http://chomatery.blogspot.com 22/09/2010 06:25:28

      Ε, εντάξει. Το Σκυλακάκη, που παίζει Β` Εθνική. Ας μιλούσε με τη κόρη του μπαμπά, και θα σου λεγα. Κυριούλα ο Χ#Ννικολάκης

  7. Y. avatar
    Y. 22/09/2010 06:20:52

    Άριστο το άρθρο σου. Η μόνη μου ένσταση στο “των άδολων οργανώσεων ”.
    Ε, όχι και τόσο άδολες οι οργανώσεις. Ουσιαστικός πυλώνας των όποιων και οποτεδήποτε σχεδιασμών της ευρύτερης ομάδας, κεντρικός πυρήνας στο φάντινγκ και στο μοίρασμα από κει και πέρα. Χωρίς φράγκα, νέμα παιχνίδι.
    Όλους αυτούς πρέπει να τους πάνε μέσα με τις διατάξεις περί οργανωμένου εγκλήματος

  8. kiki avatar
    kiki 22/09/2010 06:31:36

    @ Φαηλο,
    Αν δεν βγαλετε,τα ονοματα,δεν θελετε,να δωσετε τα ονοματα,στο ΣΔΟΕ,για ελεγχο του Ποθεν Εσχες,αυτοι ολοι εχουν διαχειριστει χρηματα του δημοσιου,γιατι εκτος απο τις σκοτεινες χρηματοδοτησεις,των διαφορων Σορων,ιδρυματων γερμανικων και αμερικανικων,αλλοι ειχαν δουλειες του Δημοσιου,αλλοι δουλευαν σε αυτο,εστω και σε κρατικα καναλια,τα λεφτα απο ΜΚΟ,ποιοι ειναι ,ποιοι τα πηραν
    Λοιπον δεν λενε να καρφωνουμε τους φοροφυγαδες,και τους φοροκλεφτες,για να δουμε ,ποσα ειχαν πριν ασχοληθουν με το αθλημα,της προδοσιας,ποσα μετα,και τι εχουν αποκτησει ακινητη περιουσια,και καταθεσεις.
    αυτες οι καταθεσεις με σκανε,πως ολοι αυτοι κανουν τοσες οικονομιες,και εγω δεν μπορω,τοσο σπαταλη ειμαι.

  9. Y. avatar
    Y. 22/09/2010 06:50:52

    @ εμβριθείς νομικούς, περί των διατάξεων περί οργανωμένου εγκλήματος.
    Σύνταξη των απαραίτητων δικόγραφων με όλα τα στοιχεία, που καταδεικνύουν ότι η υφαρπαγή της εξουσίας από το πασόκ στις 4/10/09, ήταν αποτέλεσμα σύμπραξης ομάδας για τη τέλεση οργανωμένου εγκλήματος (υφαρπαγή εξουσίας).
    Η πρώτη δίκη, από το πρώτο Λαϊκό Δικαστήριο. Οι Αυτοδιοικητικές εκλογές. Μαυρίστε τους!
    Έπονται οι υπόλοιπες

  10. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 22/09/2010 06:57:56

    Φαήλε

    Πώς τα λες έτσι?

    Λίγο τακτ,λίγο σαβουάρ βιβρ...είναι ευαίσθητα τα παιδιά.

  11. Enzo avatar
    Enzo 22/09/2010 07:10:12

    οι σκεπτομενοι ελληνες τους εχουν παρει χαμπαρι, για τους υπολοιπους δεν γνωριζω.

    • tsilivithras avatar
      tsilivithras @ Enzo 22/09/2010 08:00:26

      Ρε συ Enzo τους Έλληνες χαζούς τους ανεβάζεις, ηλίθιους τους κατεβάζεις...

      Τώρα τους είδες σκεπτόμενους;;;

      • Enzo avatar
        Enzo @ tsilivithras 22/09/2010 10:45:28

        υπαρχουν και αυτοι αλλα λιγοι.
        οι περισσοτεροι ειναι για πολλες κλωτσιες.

  12. Tassos avatar
    Tassos 22/09/2010 07:15:09

    Εχουν φάει ντιρέκτ στο δοξαπατρί. Ζαλισμένοι περιφέρονται με τα σάλια τους να χύνονται από το στόμα τους και σε λίγο θα φαν και το άπερκατ που θα τους σωριάσει με σπασμένα τα δόντια.

  13. (A)θανάσης avatar
    (A)θανάσης 22/09/2010 07:16:57

    Συμφωνώ. Τα αργύρια γιατί σαράντα όμως?

  14. Enzo avatar
    Enzo 22/09/2010 07:19:40

    αλλες δυο-τρεις κινησεις να κανει ο σαμαρας οπως στην ΔΕΘ θα πεσει η κυβερνηση την αλλη μερα.

  15. Πλούταρχος Λευκαδίτης avatar
    Πλούταρχος Λευκαδίτης 22/09/2010 07:28:24

    Ορισμένες πιο "λεπτομερείς περιγραφές", έτσι προς βοήθεια:

    1. Ο πρωταγωνιστής-εστιάτορας (ο τίτλος ταβερνιάρης αποτελεί κατοχυρωμένη πατέντα του Πρωθυπουργού μας Γιάννη Σα-Ραγκούση...) , όψιμος φίλος της αντισφαίρισης σε γνωστό κλαμπ των όχι και πολύ βορείων προαστίων,
    2. Ο παλιος μυστακιοφόρος Κνίτης, μετέπειτα Σημιτικός και ες αεί ρίψασπις, ομοτράπεζος του γνωστού "θείου" των τηλεπικοινωνιών...
    3. Ο "κοντορεβυθούλης" (λόγω του ύψους του...) όψιμος μυθιστοριογράφος και γενικών καθηκόντων της Μιχαλακοπούλου που απαιτεί τη συγνώμη...
    4. Ο έτερος Σημιτοφύλακας της εφημερίδας της μεθυσμένης εκδότριας, με επώνυμο που παραπέμπει σε γνωστό προϊόν καπνού
    5. Ο γιος και αδελφός γνωστών δημοσιογράφων που μεταπήδησε σε μια νύχτα από τη "δημοσιογραφία του κ..ου,... συγνώμη της παραλίας" ήθελα να πω, εξελισσόμενος σε δημόσιο κατήγορω όποιου διαφωνεί με την επίσημη γραμμή του Κόμματος...
    Αυτά προς το παρόν...!

  16. Μακεδών avatar
    Μακεδών 22/09/2010 07:28:56

    ΑΚΟΥΣΤΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΠΑΜΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ κ. ΑΝΤΩΝΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ

    http://www.gataros1.info/2010/09/blog-post_6095.html

  17. netakias.wordpress.com avatar
    netakias.wordpress.com 22/09/2010 07:35:51

    Μιας κι είπες για Βομβαρδισμούς.

    Ο Πέτρος Ευθυμίου πρόεδρος του ΟΑΣΕ στον Real FM στις 21/9/2010, στην εκπομπή της Πυργιώτη - Μακρύ, είπε ότι "οι Ελληνες πρέπει να ευχόμαστε να πετύχουμε τους στόχους (του μνημονίου)"!

    Και με έπιασε μια ΑΝΑΤΡΙΙΙΧΙΙΙΛΑΑΑΑΑ!

    Ξερω τις αριστερές ευαισθησίες του κ.Ευθυμίου για αυτό δεν κατάλαβα αν αυτή η φράση ήταν ευχή ή .... ΑΠΕΙΛΗ !

    Γιατί ο ΟΑΣΕ έχει παρελθον με την "Ασφάλεια και την Συνεργασία". Σκότωνε παιδάκια στο Βελιγράδι (παραπλεύρως βεβαίως, βεβαίως) για να σώσει την χώρα τους από ένα Μιλόσεβιτς! Ελπίζω να μην χρειαστεί να μας "σώσει" ο "ευαίσθητος" Πέτρος...

    Για να μην ξεχνιώμαστε!

  18. apis22 avatar
    apis22 22/09/2010 07:40:19

    Καταπληκτικό άρθρο που λέει πολλές αλήθειες.

    Εύγε κ. Κρανιδιώτη.

  19. Νίκος avatar
    Νίκος 22/09/2010 07:51:45

    Εμένα μούρχεται στο νου ο Ριχάρδος (Ξ)Σωμερίτης ο υπ' εμού επονομαζόμενος και ξενόκαρδος το οποίο γελοιοποίησε ο μακαρίτης ο Κονδύλης το 1998. Ακόμα αρθρογραφεί στο (ΞΕΝΟ) ΒΗΜΑ ο κύριος αυτός που βουλγκέρ μας ανέβαζε βουλγκέρ μας κατέβαζε τω καιρώ εκείνως;

    • aengus avatar
      aengus @ Νίκος 22/09/2010 09:05:02

      Πάντα χρήσιμη η αναφορά στους βομβαρδισμούς. Και δεν θα ξεχάσω κάποιους, που μου έχουν μείνει χαραγμένοι στη μνήμη ;opvw Ο Ριχάρδος ο Λεμονόκαρδος βεβαίως, ο Μάνος ο Ταύρος, ο Τάκης της Χαφιεδοτυπίας, , ο Σταύρος ο Θ. εκ του κλικ-κλακ ορμώμενος, ο Γρηγόρης ο «Σόρος», ο αλα καρτ Αλέξανδρος ο Β., ένας μεγάλος αριθμός ανθρώπων του ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΠΑΓΩΜΕΝΗΣ ΣΑΜΠΑΝΙΕΡΑΣ («Πάγωσ΄ η σαμπανιέρα», που λέει και το τραγούδι, αργότερα στήριξαν το Σχέδιο Ανάν και το ιστορικό πόνημα της ΣΤ΄Δημοτικού), οι ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ, και πολλοί άλλοι, Χαγάνοι ορνεοκέφαλοι, Νεκρόσιτοι και Ερεβομανείς και Κοπροκράτες, υπό την καθοδήγηση του ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΩΝ, του ΚΙΝΕΖΟΥ και άλλων δημοκρατικών δυνάμεων…. Σε αντιδιαστολή, δεν μπορώ να ξεχάσω και την υπερήφανη στάση των πατριωτών του κκε…
      Καλή και χρήσιμη η αναφορά: δεν πρέπει να ξεχνάμε. (Ζητώ συγγνώμη που στέλνω και ξαναστέλνω το σχόλιο, καθώς, για τεχνικούς λόγους φαντάζομαι, χάνεται στο ….κενο!)

  20. DeltaLamda avatar
    DeltaLamda 22/09/2010 07:52:52

    @ Φαήλο,

    τα πράγματα ειναι ετσι ακριβως οπως τα λες. Μήπως ομως πρέπει καποια στιγμή να κάνουμε και ορισμένες στοχευμένες ενέργειες πέραν απο διαπιστώσεις μόνο?

    Ως νομικός σκεφτηκες ποτε αν η Ν.Δ. θα μπορούσε να καταθέσει καμια μηνυσούλα και αγωγές : α) κατά των υπευθύνων του Ο.Δ.Δ.Χ. (Πέτρο Χριστοδούλου τον λενε?) για πράξεις ή παραλήψεις τους κατα την εκτέλεση των καθηκόντων τους να μην σηκώσουν απο την αγορά τα 43 δισεκ. που τους προσφέρθηκαν αρχές του ετους με τα οποία θα είχαμε επιλύσει τις δανειακές ανάγκες όλου του 2010 και αρκεστήκαμε στα 5 δισεκ., πράγμα που μας εστειλε μετά στην αγκαλιά του ΔΝΤ?
    β) κατα των υπευθύνων που υπέγραψαν την απόφαση σχετικά με την επέκταση του χρονικού περιθωρίου απο Τ-3 σε Τ-10 με την οποία έγινε Η υποτιμητική κερδοσκοπία κατα της Ελλάδος? (ακόμα ο Παπακωνσταντίνου δεν έχει απαντήσει στην 2η επερώτηση της Βασούλας για το θεμα εδω και 2,5 μήνες, πράγμα που θα επρεπε να ειχε κανει σε 15 ημέρες).

    Και στίς δύο αυτές περιπτώσεις εγκαλούνται ιδιώτες και οχι πολιτικά πρόσωπα για να κρυφτούν πίσω απο την ασυλία. Με κάποιες τέτοιες κινήσεις θα δεις πώς λαλανε οι "μικροί εκτελεστές" και ποιοι πολιτικοί "πριστάμενοι" θα τρέχουν να εξαφανιστούν νυχτα!

    Σου θυμίζω επίσης οτι στην δεύτερη περίπτωση είχε διατάξει προκαταρκτικη έρευνα η Εισαγγελέας Ραίκου, τη πρόοδο της οποίας δεν μάθαμε ποτε!

    Οσο για την αντικειμενικότητα του Χατζηνικολάου συμβαδίζει με τίς πολιτικές κωλοτούμπες του Καρατζαφέρη. Οταν τους κράζουν στα παραθυρα οι απεργοί απο τον δρόμο, οταν βλέπουν οτι ο Σαμαρας ειναι η ημερα με την νυχτα σε σχεση με τον ΓΑΠ και οταν βλέπουν που πάνε τα πράγματα οχι μονο θα γίνουν "αντικειμενικοι" αλλά και βασιλικότεροι του Σαμαρα! Καιρός να φάει κανα κράξιμο on camera και η Τρέμη, ο Καψης (αν κι αυτός εχει μισοβάλει την ουρά στα σκέλια του μετα το κραξιμο on camera απο τον αντιπρόεδρο των βυτιοφορέων), ο γελοίος Καμπουράκης και η Μακρή, για να αναφέρω μερικούς...

  21. Νίκος avatar
    Νίκος 22/09/2010 07:53:33

    "...τον οποίο,. ντε" και όχι "το οποίο" που ακούγεται σαν όπιο αν και, μεταξύ μας, ιδεολογικό όπιο ταϊζει τους αναγνώστες του.

  22. Λεωνίδας avatar
    Λεωνίδας 22/09/2010 07:55:11

    Πράγματι ήταν εξαιρετική η παρουσία του Σαμαρά στη Δ.Ε.Θ., μολονότι για όποιον διαβάζει τους λόγους του δεν αποτέλεσε έκπληξη. Απλώς στην περίπτωση αυτή τα κανάλια ήσαν υποχρεωμένα να δείξουν την ομιλία του ολόκληρη. Κάτι που δεν κάνουν τον υπόλοιπο καιρό επιλέγοντας να δείχνουν αποσπάσματα ομιλιών του δευτερεύουσας και τριτεύουσας σημασίας.

    Ο ρόλος των καναλιών είναι δεδομένος. Είναι όμως παρηγοριά στον άρρωστο.

    Τι να τα κάνει κάποιος, που γεννήθηκε και μεγάλωσε στην μεταπολίτευση, όταν βλέπει τη Χώρα του να φθίνει, το ΠΑΣΟΚ να κυβερνάει ανεμπόδιστα, την κεντροδεξιά να κυβερνά 9 χρόνια, ενώ τις δύο φορές που κυβέρνησε να καταρρέει. Κι αφού κατέρρευσε, την κάθε φορά, το ΠΑΣΟΚ να προσπαθεί, και να τα καταφέρνει, να αξιοποιεί τις περιόδους που κυβέρνησε η Ν.Δ. ως άλλοθι για να κάνει τέρατα.

    Θέλω να πώ: δεν με ενδιαφέρει αν το ΠΑΣΟΚ έχει μαζί του καναλάρχες και την εγχώρια παρασιτική οικονομική ελίτ ούτε αν έχει τη στήριξη των συνδικαλιστών. Δεν είναι δικαιολογίες, πια, αυτές στο μυαλό μου. Αυτό που μ' ενδιαφέρει είναι η αντεπίθεση της παράταξης. Επιθυμώ μια πολιτική ηγεσία (κι εδώ δεν εννοώ μόνο τον Σαμαρά, εννοώ την όλη ηγεσία) να αποδυθεί, ρίχνοντας το έναυσμα του αγώνα στην όλη παράταξη, σε ολομέτωπο αγώνα επί τη βάσει των κριτηρίων της παράταξης.

    Τα κολλεγιόπαιδα της Νέας Δημοκρατίας έχουν, εδώ και χρόνια πολλά, ιστορική ευθύνη κι αποστολή, αν δεν αρθούν στο ύψος της μόνον φυγόκεντρες δυνάμεις θα αναπτύσσονται.

  23. Γκάου avatar
    Γκάου 22/09/2010 07:59:10

    Τηλ. MEGA 210- 690 3000
    Τηλ. ALTER 210- 570 7000

    Κράξτε τους καθημερινά και ανελέητα!!

    • Arrostos avatar
      Arrostos @ Γκάου 22/09/2010 10:41:24

      Η ελληνοφρένεια τι τηλέφωνο έχει;
      (....)

    • aengus avatar
      aengus @ Γκάου 22/09/2010 11:59:10

      Δεν του σηκώνουν ή είναι …… πάντα απασχολημένο!

  24. Νίκος avatar
    Νίκος 22/09/2010 07:59:11

    factorx: εμεις χαζοι είμαστε και δεν βαζουμε ονόματα;

    • Πλούταρχος Λευκαδίτης avatar
      Πλούταρχος Λευκαδίτης @ Νίκος 22/09/2010 08:25:39

      Λοιπόν, από τις απαντήσεις σου (3) οι δύο είναι σωστές... Όχι δεν εννοούσα τον Πρετεντέρη, διάβασέ το πάλι και θα το βρεις...
      Για το 1, η απάντηση δίδεται στις τρεις πρώτες λέξεις, είναι ηλίου φαεινότερο... Το 3 είναι λίγο πιο δύσκολο, ψάξε όμως στις κκαθημερινές στήλες της γνωστής εφημερίδας της Μιχαλακοπούλου και θα τον βρεις αμέσως. για να σε βοηθήσω λίγο ακόμα, έκανε πολιτικό σχόλιο σε γνωστό για τα ρεπορτάζ παραλίας κανάλι...

      • Γιαννης 3 avatar
        Γιαννης 3 @ Πλούταρχος Λευκαδίτης 22/09/2010 08:57:28

        Παπαχρ......?

  25. Νίκος avatar
    Νίκος 22/09/2010 08:01:09

    "...τω καιρώ εκείνως!!!!"

    Μπα, έχω 6 δάκτυλα και δεν το ξέρω; Μήπως έχει τελικά δίκιο ο Κα Διαμαντοπούλου για τα Αγγλικά;

  26. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 22/09/2010 08:10:38

    Ας το αναρτήσουμε έξω από την ΕΣΗΕΑ.

    "Μνημονίου προμαχούντες αργυρώνητοι δημοσιογράφοι
    Χρυσοφόρου Ελλάδος εστόρεσαν αξιοπρέπειαν"

  27. fitsulas avatar
    fitsulas 22/09/2010 08:16:41

    600.000 δολλάρια το μηνιάτικο του Ταλαμπανί από την Τουρκία.
    Ο "προοδευτισμός" κοστίζει εφέντη μ'. Ολμούζ μπρε...

  28. kiki avatar
    kiki 22/09/2010 08:21:03

    @ Φαιλτωρ,
    Συμφωνω, και αν θελετε την κολαω εγω,
    Αλλα δεν ειναι μονο αυτοι,ειναι και αλλοι και τους ξερει ο Φαηλος,και οι αλλοι χρηματιζονται περισσοτερο,δεν ειναι και πολυ ορατοι αρα,πιο επικινδυνοι.
    Εχω και αλλους που αγωνιζονται στην ΕΣΗΕΑ,για να διαγραφουν,η να μην μπουν.

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ kiki 22/09/2010 08:31:14

      @kiki

      Συμφωνώ, δεν πρέπει να είμασε ισοπεδωτικοί με τους δημοσιαγράφους αλλά τα αστέρια δίνουν τον τόνο και ελέγχουν και το συνδικαλιστικό τους όργανο.
      Οι χειρότεροι "προμαχούντες" κατοικοεδρεύουν στα πανεπιστήμια και στους μεγάλους εκδοτικούς οίκους όπου παράγουν την ιδεολογική νομιμοποίηση των επιλογών της κυβερνητικής εξουσίας.

      Έχω την υποψία ότι είσαι από τη Μάνη. Αληθεύει?

      • ΕΛΛΗΝ avatar
        ΕΛΛΗΝ @ Γιάννης Φαίλτωρ 23/09/2010 23:06:00

        Τώρα το κάλυψες το θέμα πλήρως +1000

  29. man8os avatar
    man8os 22/09/2010 08:24:11

    Συγχαρητηρια εξαιρετικο αρθρο

  30. moriarty avatar
    moriarty 22/09/2010 08:31:16

    Γλαφυρό και τσεκουράτο το άρθρο, όπως πάντα. Έχω όμως μια ένσταση και δύο σχόλια:

    Πρώτα τα σχόλια: Η προσωπικότητα του μακαρίτη του Τάσσου Παπαδόπουλου λοιδωρήθηκε με απίστευτη λύσσα και κακοήθεια και με εντυπωσιακή επιμονή (και ενορχήστρωση θα έλεγα). Οι βιτριολικές επιθέσεις που δεχόταν από παραπολιτικά σχόλια, επιστολές σε εφημερίδες, σχόλια σε τηλεοπτικές εκπομπές (ακόμα και του κωλοτούμπα Λαζόπουλου) κλπ δεν έχουν προηγούμενο. Τυχαίο; Δεν νομίζω! Εκ του όνυχος λένε, αναγνωρίζεις τον λέοντα (καμιά φορά, θα προσέθετα εγώ, και εκ των περιττωμάτων του).. Τον Σαμαρά προς το παρόν προσπαθούν να τον αγνοήσουν και να τον κρατήσουν έξω από το κάδρο. Σύντομα θα έρθει η ώρα της διαβολής από τους επαγγελματίες του είδους..

    Δεύτερο σχόλιο: Η υπόθεση με τον Σκυλακάκη παρουσιάζεται ως εξής στην κοινή γνώμη: ο Σκυλακάκης διεγράφη γιατί είπε το αυτονόητο. Ότι δηλαδή το ελληνικό έλλειμμα δεν μπορεί να μηδενιστεί σε ένα χρόνο. Πιστεύουν άραγε πολλοί ότι το έλλειμμα μπορεί να πέσει στο μηδέν, με διαλυμένο κράτος, διαλυμένους εισπρακτικούς μηχανισμούς και τη διεθνή οικονομία στο κόκκινο; Συγγνώμη, αλλά εγώ προσωπικά ενθουσιάστηκα από την παρουσία Σαμαρά στη ΔΕΘ (και τον υποστηρίζω από τον καιρό της ΠΟΛ.ΑΝ.) - ωστόσο δεν έχω πειστεί ότι το έλλειμμα μπορεί να πέσει στο μηδέν τόσο γρήγορα. Υπό ιδανικές συνθήκες και επί χάρτου ίσως. Στην πράξη πώς θα γίνει; Χωρίς απολύσεις; Χωρίς αγοραστές κρατικής περιουσίας; Χωρίς προοπτική εντυπωσιακής ανάπτυξης σε συνδυασμό με χαλύβδινη δημοσιονομική πειθαρχία;

    Και η ένσταση: μην σπεύδουμε να «χαρίσουμε» όσους καλόπιστα διαφωνούν με τις πολιτικές του Σαμαρά στην (υπαρκτή) πέμπτη φάλαγγα. Ούτε είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα ούτε συμφέρει εθνικά και πολιτικά.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ moriarty 22/09/2010 08:52:42

      Εγώ πάλι, γιατί ΔΕΝ πιστεύω με τίποτα ότι η διαφωνία του Συρανό ντε Σκυλακάκ, ειδικά στη συγκεκριμένη χρονική συγκυρία (μόλις δύο μέρες μετά τη συνέντευξη Σαμαρά που προκάλεσε αίσθηση), ήταν "καλόπιστη";

      • moriarty avatar
        moriarty @ Αυριανιστής 22/09/2010 09:03:07

        Δεν ισχυρίστηκα κάτι τέτοιο.. Είπα αφ' ενός πώς παρουσιάζεται η ιστορία στην κοινή γνώμη και αφ' ετέτου (το αυτονόητο) ότι είναι λάθος να θεωρούμε κάθε διαφωνία κακόπιστη.

    • Λεωνίδας avatar
      Λεωνίδας @ moriarty 22/09/2010 09:42:35

      "Moriarty" δεν νομίζω ότι ο Σαμαράς μίλησε για "μηδενισμό του ελλείμματος". Πιστεύω ότι είναι μία άποψη που του προσάπτουν για να σχηματοποιήσουν την άποψή του ώστε να αναιρείται εύκολα και να μειώσουν την ισχύ του λόγου του. Επιλέγω ένα απόσπασμα από τον λόγο του στη ΔΕΘ που νομίζω ανταποκρίνεται σε ένα από τα ζητήματα που θέτεις:

      "Πολύ σύντομα, στις 7 Ιουλίου, υποβάλαμε ένα πλήρες εναλλακτικό σχέδιο διεξόδου από την κρίση. Όπως όφειλε να κάνει μια σοβαρή Αξιωματική Αντιπολίτευση.

      Πρόκειται για διαφορετική πρόταση, κοστολογημένη, υπολογισμένη σε ποσά, μετρημένη σε χρονική διάρκεια επίτευξης των ενδιάμεσων στόχων, με συγκεκριμένα μέτρα για κάθε κατηγορία, με αναλυτικά στοιχεία και διαγράμματα.

      -- Μια πρόταση που δεν αθετεί τις υποχρεώσεις που έχει αναλάβει η Ελλάδα. Και γι’ αυτό είναι πρόταση υπεύθυνη.

      -- Που χαράζει ριζικά διαφορετικό δρόμο, ξεπερνά τις αδυναμίες του Μνημονίου και επιτρέπει να λύσουμε το πρόβλημα του ελλείμματος και να σταθούμε στα πόδια μας. Γι’ αυτό είναι και πρόταση ριζοσπαστική…

      -- Που επιτρέπει να απαλλαγούμε από την ανάγκη στήριξης, να βγούμε στις αγορές το ταχύτερο δυνατό. Και να ξεπεράσουμε τις ασφυκτικές δεσμεύσεις. Γι’ αυτό είναι και πρόταση λυτρωτική…"

      Η λύση του προβλήματος του μνημονίου δεν σημαίνει ότι θα μηδενιστεί το έλλειμμα.

      • Moriarty avatar
        Moriarty @ Λεωνίδας 22/09/2010 09:56:54

        Κι εγώ δεν θυμάμαι να άκουσα για «μηδενισμό ελλείμματος» το 2011. Κι εδώ ακριβώς είναι το... κόλπο. Να δημιουργηθούν λανθασμένες εντυπώσεις και η εικόνα ότι ο Σαμαράς είναι λαϊκιστής και ανεύθυνος.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ moriarty 22/09/2010 10:03:04

      To πρόβλημα δεν είναι άν το έλλειμμα μπορεί να πέσει στο μηδέν!
      Προφανώς αυτό είναι αδύνατο, και δεν ισχυρίζεται κάτι τέτοιο ούτε ο Σαμαράς, ούτε κάν ο μάγος Μέρλιν.
      ΤΟ πρόβλημα είναι άν μπορεί να περιοριστεί (δηλαδή να ΞΕΦΟΥΣΚΩΣΕΙ) το έλλειμμα, χωρίς να "ξεφουσκώσει" κάπως η φούσκα. Που υπερδιογκώθηκε στην περίοδο 2000 - 2009.
      Η φούσκα είναι ακριβώς το σύμπλοκο των δαπανών που αρχίζει από την υπερκατανάλωση των μεγαλο-μεσαίων στρωμάτων, περνά από το όργιο υπερτιμολογήσεων και σπατάλης στον περιφερειακό δημόσιο τομέα (Δήμοι, νοσοκομεία) και καταλήγει στις υπερδιογκωμένες (και μη παραγωγικές) δημόσιες επενδύσεις (π.χ. μόνιμη "επιδότηση" των χωματουργών και μπετατζήδων).
      Η μία συνταγή λέει "ξεφουσκώστε λίγο τη φούσκα, η πίεση μας καταστρέφει", η άλλη "ρίξτε χρήμα - ακριβό χρήμα σήμερα - στην αγορά". Με τη σφραγίδα της σημερινής ΕΚΤ η πρώτη, με τη σφραγίδα της σημερινής FED η δεύτερη.
      Τόσο απλό είναι το δίλημμα.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Ο Θείος 22/09/2010 10:06:31

        Με μία "μικρή" διαφορά, Θείο.

        Ότι η πρώτη συνταγή, της "σημερινής ΕΚΤ", όπως εφαρμόζεται με τις ευλογίες της τρόικας δεν εννοεί ακριβώς τον περιορισμό της υπερκατανάλωσης των μεγάλων στρωμάτων. Από τους μισθωτούς και τους συνταξιούχους έχουν βαλθεί να την ξεκινήσουν. Μάλλον όμως ο "αξιοπρεπής" κύριος Φώτης, εκεί εις τα Κολωνάκια όπου συχνάζει, μόνο μεγάλα στρώματα βλέπει...

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Ο Θείος 22/09/2010 10:09:59

        Έπιασες κάτι από τη σκέψη μου αυτή τη φορά: Δες τι γράφω από κάτω. "Περαίωση" το μεγάλο πλυντήριο! Αλλά να λέμε και του στραβού το δίκιο: Ο κυρ Φώτης δεν γουστάρει πλυντήριο.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Ο Θείος 22/09/2010 10:17:25

        Δεν θέλουν να "πειράξουν" το δικαστικό μηχανισμό. Για να αντιμετωπίσεις τους φοροφυγάδες με δημεύσεις (αντί να τους χαιδεύεις με "περαιώσεις"), χρειάζεσαι άλλο δικαστικό φορολογικό μηχανισμό. Ο Φραγκλίνος Ρούσβελτ το 1933 είχε ιδρύσει "συνοπτικά φορολογικά δικαστήρια", με φοροτεχνικούς και οικονομικούς εκτιμητές στη σύνθεσή τους. Εξέταζαν τις υποθέσεις εντός μιάς εβδομάδας.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Ο Θείος 22/09/2010 10:20:46

        Για το μέλλον ίσως συλλάβουν φορολογητέα ύλη (π.χ. με τη SAP που γράφεις), αλλά η παραγραφή του παρελθόντος είναι κακό σήμα. Πολύ κακό. Επιβραβεύει τους πράσινους, γαλάζιους, κόκκινους, παρδαλούς ή άχρωμους κλέφτες.

      • Kostas K avatar
        Kostas K @ Ο Θείος 23/09/2010 04:54:27

        Όλα καλά Φαήλο, ο Σαμαράς είναι ο πρώτος αρχηγός που μίλησε με νόημα στην ΔΕΘ.
        Χωρίς ξύλινο λόγο και κυρίως μιλούσε με ΕΙΡΜΟ, απαντώντας σε αυτά που του ρωτούσαν και όχι με ότι τον είχαν προγραμματίσει.

        Εγω όμως είχα την αίσθηση πως με αυτά που βλέπω γύρω μου θα έπρεπε να
        ΚΡΑΥΓΑΖΕΙ, να τσιρίζει, να φωνάζει.

        Απέναντί του έχει πληρωμένους δολοφόνους (Hitmen) όχι ηλίθιους απλώς.

        Η στρατηγική των σχετικά ήπιων τόνων, μπορεί να αποδώσει σε μια χώρα που βαδίζει σε ολική καταστροφή;

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ moriarty 22/09/2010 10:07:14

      Πολύ κακή εξέλιξη η "περαίωση". Οι κυβερνώντες άνοιξαν πάλι το "πλυντήριο". Υπέκυψαν στη λογική της "αγοράς", θα διατηρήσουν άθαφτα τα ζόμπι.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ moriarty 22/09/2010 22:03:18

      Ο Σκυλακάκης έχει "μητρώο". Δεν ήταν "καλόπιστη" διαφωνία. Την επομένη της δυναμικής κι επιτυχούς παρουσίας του Αρχηγού στην ΔΕΘ, όλως τυχαίως, βγήκε να κάνει πάσα στον Πεταλωτή; Εθνικά και πολιτικά συμφέρουσα η κλωτσιά. Στο καλό και να μην μας γράφει.

  31. kiki avatar
    kiki 22/09/2010 08:50:19

    @ Φαιλτωρ,
    Επιμικτη μανιατισα,δηλαδη μπασταρδη μανιατισα.Το αλλο μισο Κων/πολιτισα,δηλαδη δυο ξεροκεφαλοι παρηγαγαν αυτο.
    Μενω ομως εδω και οκτω χρονια στην Μανη.Συνταξιουχα εξ αγχιστειας,γιατι εμενα δεν μου κολαγαν τα ενσημα.

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ kiki 22/09/2010 08:51:07

      Κοντά στην Τσίμοβα ή αλλού?

    • Μisha avatar
      Μisha @ kiki 22/09/2010 15:28:47

      Κική

      Μεγάλες οικογένειες της Πόλης έφυγαν μετά την Αλωση και κατέβηκαν στη Μάνη (πχ Τρουπάκης, Πατριαρχέας, Παλαιολόγοι -Μουρτζινοι,Κομνηνοί της Τραπεζούντας κλπ)

      Δυστυχώς και η Μάνη υπέκυψε στο νεοταξίτικο εκσυγχρονισμό της τηλοψίας.Πλέον δεν ακούγονται παρά σπάνια η ντοπιολαλιά και τα ομηρικής δομής μοιρολόγια.

      • petros avatar
        petros @ Μisha 22/09/2010 20:23:27

        καρδαμυλη !εκει κατεφυγαν οι περισσοτεροι απ αυτους που αναφερεις.

      • petros avatar
        petros @ Μisha 22/09/2010 20:25:59

        καρδαμυλη μεσσηνιας. εκει κατεφυγαν οι περισσοτεροι απ οσους αναφερεις.

  32. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 22/09/2010 08:59:34

    Ο Πορτοσάλτε στον ΣΚΑΙ, την επομένη της συνέντευξης τύπου Σαμαρά, είχε βγάλει όλη τη χολή του, αλλά και από την άλλη έβλεπες ότι ήταν κομπιασμένος. Τελικά, ο άνθρωπος αυτός είναι και μεγαλομανής και αγενής.
    Σήμερα έφτασε να πει σε απάντηση σε σχόλιο ακροατή (που διαφωνούσε μαζί του, τέτοιο έγκλημα!) ότι του χρειάζεται ντιβάνι ψυχιάτρου.
    Παρομοίασε μάλιστα την Ελλάδα με τζαμπατζή της γειτονιάς που ζει με τζάμπα δανεικά από τους γείτονες!

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΒΙΣ 22/09/2010 09:04:15

      Ντοπάρεται με καταναλωτισμό τα Σάββατα, όταν σουλατσάρει αυτοκρατορικά κρατώντας τις σακούλες με τα ψώνια του στους διαδρόμους του Golden Hall...

      • Μετανάστης στη χώρα μου avatar
        Μετανάστης στη χώρα μου @ Αυριανιστής 22/09/2010 09:17:56

        κι από άρθρωση, ορθοφωνία, τόνο φωνής και ευφράδεια: κάνει τον Χ"νικολάου να ακούγεται σαν Μάνος Κατράκης...

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Αυριανιστής 22/09/2010 09:38:35

        Ωστε εκεί ψωνίζει ο φίλτατος; Και μετά κατηγορεί όλους όσους διαμαρτυρόμαστε για τους λάθρους και μένουμε σε πιο ταπεινές περιοχές ως ελληναράδες και ρατσιστές.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Αυριανιστής 22/09/2010 09:44:21

        @ ΒΙΣ

        Εγώ πάντως τον είδα εκεί πριν από δύο Σάββατα (είχα πάει για να αλλάξω κάτι που μου έφεραν δώρο). Βάδιζε στους διαδρόμους με αυτοκρατορικό βήμα. Γνωστοί και φίλοι μού έχουν πει ότι τον έχουν δει και πολλά άλλα Σάββατα εκεί.

        Εμ, έτσι είναι, τι νόμιζες; Η μνημονιολαγνεία θέλει καλοπέραση...

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΒΙΣ 22/09/2010 09:12:53

      Και απορώ ειλικρινά, ΒΙΣ, από ποιον περιμένεις να επιδείξει ήθος προς τους ακροατές του. Από κάποιον ο οποίος έχτισε τις δημοσιογραφικές του "βάσεις" ως επί σειρά ετών συντάκτης του αστυνομικού ρεπορτάζ στον "Ελεύθερο Τύπο", την περίοδο που η εν λόγω εφημερίδα είχε αποκληθεί και "πατσαβούρα";

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Αυριανιστής 22/09/2010 09:50:51

        Δηλ. ο Πορτοσάλτε έγραφε κάτι ανάλογο με τον γνωστό δήθεν τίτλο της "Απογευματινής"(του '80) "Την έπνιξε με το ροζ σουτιέν. Δράκος πνίγει γυμνόστηθη καλλονή".

  33. tiramola avatar
    tiramola 22/09/2010 09:19:05

    Το πρόβλημα της χώρας δεν είναι ούτε τα ΜΜΕ ούτε ο Παπανδρέου.Δυστηχώς ο κύριος Κρανιδιώτης επιμένει ότι για να λυθούν τα προβλήματα αρκεί η παρουσία ενός προσώπου.
    Μάλλον δεν βλέπει γύρω του ή μάλλον είναι απλά ψωνισμένος με τον Σαμαρά.
    Το βαθύτερο και σημαντικότερο πρόβλημα είναι ότι είμαστε ένα σύνολο εξατομικευμένων στοιχείων που επιζητούμε το ατομικό μας συμφέρον σε βάρος μιάς κοινής πατριωτικής προσπάθειας.
    Οι χθεσινές εικόνες όπου το εθνικό μας σύμβολο και ο εθνικός ύμνος χρησιμοποιήθηκαν κατά κόρο σαν υπερασπιστική γραμμή μιάς συντεχνίας είναι ενδεικτικό όχι μόνο μιάς πατριωτικής υποκρισίας αλλά επιβεβαίωση όσων έγραψα ανωτέρω.
    Όταν λοιπόν ακόμα και οπαδοί του ενός από τα δύο μεγάλα κόμματα εύχονται να μπουν μέσα στη βουλή οι φορτηγατζήδες και να τα κάνουν λαμπόγιαλο προκειμένου να διευκολύνουν την άνοδο στην εξουσία του εκλεκτού τους αντιλαμβάνεστε πόσο λάθος δρόμο έχουμε πάρει...

    • Y. avatar
      Y. @ tiramola 22/09/2010 09:50:42

      Αλλα τις? Ο επί του ποιοτικού ελέγχου τιραμόλας, σε πατριωτική έξαρση.
      Τι άλλα θα δουν τα μάτια μας!

    • (A)θανάσης avatar
      (A)θανάσης @ tiramola 22/09/2010 09:54:01

      Επίσης, το "ένα και μόνο πρόσωπο" είναι που κρίνει τέτοια πράγματα. Πχ Τάσσος Παπαδόπουλος και σχέδιο Ανάν. Αν οι κύπριοι είχαν την κατάρα να έχουν ένα γιωργακοειδές αντί του Παραδόπουλου τότε, κλάφτα...

      Εμείς είχαμε την τραγική μοίρα να έχουμε τον άβερελ ντάλτον ακριβώς την στιγμή που δεν έπρεπε.

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ (A)θανάσης 22/09/2010 09:54:54

        Παπαδόπουλου, κακό σαρδάμ...

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ tiramola 22/09/2010 09:54:31

      Συγγνώμη Τιραμόλα, αλλά ειδικά όταν υποστηρίζετε έναν ακραίο διεθνιστή και άπατρι, όπως ο ΓΑΠ, έναν άνθρωπο που θέλει μία Ελλάδα ανοιχτή σε κάθε είδους Αφροασιάτη τυχοδιώκτη ή εγκληματία, δεν δικαιούστε να μιλάτε για "πατριωτικό καθήκον" και "πατριωτισμο".
      Να αποκηρύξετε πρώτα από όλα τον άπατρι αρχηγό σας και μετά είμαστε μαζί, εγώ προσωπικά δεν φοράω καμία κομματική παρωπίδα.

    • (A)θανάσης avatar
      (A)θανάσης @ tiramola 22/09/2010 09:56:57

      "Κοινής"???
      "Προσπάθειας"???
      "Πατριωτικής"???

      Οι λέξεις πια χάνουν εντελώς το νόημά τους με σένα tiramola...

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ (A)θανάσης 22/09/2010 10:00:18

        Όταν ο τιραμόλα προτείνει ως λύση, σε καθέναν από εμάς, "να πάμε στην επαρχία να δουλέψουμε τη γη", λες και δεν απαιτείται κανένας πόρος για να ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΜΕ γη και να την καλλιεργήσουμε, είναι δύσκολο μετά να χάνουν το νόημά τους ακόμα και οι λέξεις που ανέφερες;

      • Y. avatar
        Y. @ (A)θανάσης 22/09/2010 10:06:32

        Έχει σαν κέϊς στάντυ, τη Καμπότζη των Χμερ

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ (A)θανάσης 22/09/2010 10:34:46

        @ Υ.

        Μάλλον το διαβόητο... στρατόπεδο "αναμόρφωσης" των Ερυθρών Χμερ έχει ως case study. Και εκεί στέλνονταν να δουλεύουν εξοντωτικά στους ορυζώνες, χωρίς να έχουν δική τους γη. Μην το πάω και λίγο πιο πίσω χρονικά, και πω ότι έχει ως case study τους κολλήγους στα τσιφλίκια της Θεσσαλίας.

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ (A)θανάσης 22/09/2010 20:00:20

        κουλάρετε καλέ...αφού έχει δηλώσει καλλιεργητής ο άνθρωπος

        (κατά το χριστιανικό "καλλιεργητής ψυχών"-με το αζημίωτο)

    • lampros avatar
      lampros @ tiramola 22/09/2010 10:12:21

      """Το πρόβλημα της χώρας δεν είναι ούτε τα ΜΜΕ ούτε ο Παπανδρέου."""

      Πολύ σωστά: το προβλημά μας είναι οι Χατζηαβάτηδες (Τιραμόλες, Σεραφίνο και άλλα τροπικά πτηνά).

    • Greg avatar
      Greg @ tiramola 22/09/2010 10:12:37

      Ποιο το θεσμικό πλαίσιο των Μεταφορών σε Αυστρία, Δανία, ολλανδία, σκανδιναβία, κα -προηγμένες χώρες της Ευρώπης, με παρόμοιο πληθυσμό, στις οποίες υποτίθεται θέλουμε να πλησιάσουμε δια του Εκσυγχρονισμού; Η υποστήριξη της διατήρησης ενός καθεστώτος Μεταφορών, που δημιουργήθηκε πολλές δεκαετίες πριν και εξυπηρετούσε τις ανάγκες μακρινών εποχών του παρελθόντος, είναι παράλογη.

      • lampros avatar
        lampros @ Greg 22/09/2010 17:21:15

        """Η υποστήριξη της διατήρησης ενός καθεστώτος Μεταφορών, που δημιουργήθηκε πολλές δεκαετίες πριν και εξυπηρετούσε τις ανάγκες μακρινών εποχών του παρελθόντος, είναι παράλογη."""

        Γιατί, αλλάξανε οι ανάγκες μας; Ίσα ίσα ―τότε είχαμε και μια άλφα βιομηχανία και εξαγωγές, τώρα οι μεταφορές μεταφέρουν μόνο εισαγώμενα.

        Δεύτερο, το νέο πλαίσιο α λα Δανία κλπ δηλαδή θα το εισάγει ο ΓΑΠ, που πέτυχε σε όλα τα άλλα;

        Ένα καρτέλ ιδιωτικών θα γίνει, θα ρίξουν και 5,000 μετανάστες να οδηγάνε τα φορτηγά για χαμηλά μεροκάματα, και άλλος ένας τομέας απρόσιτος πλέον για τον Έλληνα ―αυτό θα σημαίνει «ανοικτό»....

        Πάνγκλειστο.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ tiramola 22/09/2010 21:55:35

      Τιραμόλα,
      Επειδή χαζός σίγουρα δεν είσαι, ξέρεις πολύ καλά ότι δεν λέω πως "αρκεί η παρουσία ενός προσώπου" και βλέπω πολύ καλά.
      Απλώς, όπως λέει ο Λαό, το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι, οπότε αναγκαίο να ξεφορτωθούμε τους σκιντζήδες νεοφιλελεύθερους σοσιαλιστές και τα εξαπτέρυγα τους, που τρώνε τις σάρκες της Πατρίδας.
      "Ψωνισμένος" δεν είμαι με κανέναν. Πιστεύω στον Αντώνη. Άκουσες τι είπε στη ΔΕΘ; Αν αγαπάς, που πιστεύω ότι δεν μπορεί, σίγουρα αγαπάς τον τόπο μας και τους ανθρώπους του, δεν σου κέντρισε το ενδιαφέρον, δεν ένοιωσες τουλάχιστον ότι κάτι έχει μέσα του, μια μικρή φλόγα;
      Μην λαϊκίζεις έτσι και μην απαξιώνεις κατηγορίες σκληρά εργαζόμενων Ελλήνων. Δεν εύχομαι κανένας να μπουκάρει πουθενά.
      Έχω φορτηγατζή στην οικογένειασ, ξάδερφο, όπως ήτασν κι ο πατέρας του. Είναι σκληρή κι επικίνδυνη δουλειά. Ματώσανε για ν'΄αποκτήσουν το αυτοκίνητο τους και την άδεια, ένα σκασμό λεφτά. Οι ναύλοι είναι ήδη σκοτωμένοι, ο ανταγωνισμός σκληρός, οι εταιρείες τους "πατάνε", οπότε μην κάνεις τον έξυπνο.
      Ναι, υπερασπίζονται την περιουσία τους, έχουν οικογένειες και αληθινά ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ, όχι μαλακίες.
      Οπότε τουλάχιστον να τους σέβεσαι και να τους ακούς. Κι επειδή δουλεύουν σκληρά, φυγόστρατοι κοπρίτες δεν είναι και είναι κατεξοχήν λαϊκό στρώμα δικαιούνται κατεξοχήν να τραγουδάνε τον Εθνικό Ύμνο κι ότι άλλο τους γουστάρει όταν αδικούνται.

  34. kiki avatar
    kiki 22/09/2010 09:25:44

    @ Φαιλτωρ,
    αλλου.Οχι μακρια.

  35. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 22/09/2010 09:32:18

    Δηλαδή, τον "λάθος δρόμο που έχουμε πάρει", μας τον δείχνουν μόνο οι αγωνιζόμενοι φορτηγατζήδες; Δεν μας τον δείχνει, με χέρια και με πόδια, η αμνήστευση φορολογικών εγκλημάτων που ετοιμάζει ο αρχηγός σου και η παρέα των σκιτζήδων που εκτρέφει;

    • tiramola avatar
      tiramola @ Αυριανιστής 22/09/2010 09:39:04

      Εκείνο που δεν μπορείς να αντιληφθείς(!) και μου κάνει εντύπωση είναι ότι ακόμα και αν ο Παπανδρέου πέσει αύριο και αναλάβει ο Σαμαράς θα αντιμετωπίσει ακριβώς τα ίδια προβλήματα.
      Θεωρώ λοιπόν ανούσιο να αντιπαρατεθώ μαζί σου απλά και μόνο επειδή εσύ πιστεύεις ότι θα τα διαχειριστεί καλύτερα.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Αυριανιστής 22/09/2010 09:48:28

      Ωραία λοιπόν, να συζητήσω επί συγκεκριμένου. Εσύ δεν αισθάνεσαι κορόιδο με περικεφαλαία -μη γράψω τίποτα βαρύτερο- όπως κι εγώ και όλοι μας, που πληρώνεις κανονικά τους φόρους σου ενώ θα μπορούσες κάλλιστα να μην υποβάλεις ούτε δήλωση την τελευταία δεκαετία και να τη βγάλεις τώρα καθαρή με ένα... πουρμπουάρ 400 ευρώ; Δεν αισθάνεσαι κορόιδο που πλήρωνες, για να έρθουν τώρα οι σκιτζήδες και να "κλωτσάνε" φορολογικές εκκρεμότητες 32 δις για να μαζέψουν μόλις ένα δις (κι αυτό αμφίβολο);

    • (A)θανάσης avatar
      (A)θανάσης @ Αυριανιστής 22/09/2010 09:51:46

      ΜΑ ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΛΕΜΕ! Το θέμα είναι ΠΩΣ τα αντιμετωπίζει κανείς!

    • tiramola avatar
      tiramola @ Αυριανιστής 22/09/2010 10:08:43

      Ένα βασικό πρόβλημα της χώρας είναι η έλλειψη εσόδων λόγω φοροδιαφυγής.
      Εσύ δηλαδή τι μας λες (Α)θανάση?
      Ότι αν στην θέση του Καπελέρη ήταν άλλος άνθρωπος που θα είχε επιλέξει ο Σαμαράς θα είχαμε άυξηση των εσόδων?
      Δεν ξέρω αν είσαι εκ φύσεως αερολόγος αλλά αν εσύ είδες μιά πραγματικά διαφορετική πρόταση από τον Σαμαρά μάλλον σου αρέσουν τα παραμύθια.
      Για την εφαρμογή της στην πράξη δεν κάνω καν λόγο...


      Φίλε μου μιά καλή ιδέα θα ήταν να μετέχουν στις παρελάσεις και οι φοροφυγάδες.Αν εσύ που έχεις κατακλέψει το κράτος τόσα χρόνια κρεμάς στο μπαλκόνι σου την ελληνική σημαία και νομίζεις πως καθάρισες είσαι γελασμένος.
      Το ποιός είναι πατριώτης το δείχνουν οι πράξεις του και όχι τα σύμβολα...

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Αυριανιστής 22/09/2010 10:13:22

      Αν θέλει να καταπολεμήσει τη φοροδιαφυγή, ας δώσει 2 δις στη SAP (τυχαία αναφέρω τη συγκεκριμένη εταιρεία, ως σημείο αναφοράς σε τέτοια προγράμματα), να τους φτιάξει ένα μηχανογραφικό πρόγραμμα που να μην περνάει ούτε φορολογικό... κουνούπι. Σε 3 μήνες θα τα είχε κάνει απόσβεση. Αλλά η σωστή οργάνωση δεν φέρνει ψηφαλάκια, ενώ οι φοροφυγάδες φέρνουν και παραφέρνουν!

    • Pankalos avatar
      Pankalos @ Αυριανιστής 22/09/2010 10:21:38

      Είστε παλαβοί; Να μηχανογραφήσουν το Δημόσιο; Εδώ ο προηγούμενος διοικητής του ΟΑΕΕ (ναι, ναι, ο γαλάζιος) έλεγε ότι δε χρειάζεται το μηχανογραφικό, τα βγάζει πέρα με 700 (!!!) υπαλλήλους... Τιραμόλα, αμα θέλετε να βοηθήσετε σας παρακαλούμε όλοι θερμά, βάλτε προϊσταμένους στις εφορίες μπας και μαζέψετε τίποτα και αρχίστε τη μηχανογράφηση. Ξηλώστε την ΗΔΙΚΑ και άλλες παρεμφερείς εξωγήινες οντότητες και φτιάξτε τα από την αρχή μπας και σώσουμε...
      Μάλλον, τώρα που το ξανασκέφτομαι, αστο καλύτερα. Είμαι σίγουρος ότι ξέρουν ακριβώς τι πρέπει να κάνουν για να μαζέψουν τα λεφτά, και γι'αυτό δεν κάνουν τίποτα.

    • Thabishop avatar
      Thabishop @ Αυριανιστής 22/09/2010 10:27:15

      μηχανογραφημένο δημόσιο...αχαχα
      αχαχα
      αχαα
      χαχαχαχαχα

      να σαι καλά φίλε μου, μου έφτιαξες την μέρα με το αστείο σου

    • tiramola avatar
      tiramola @ Αυριανιστής 22/09/2010 10:36:43

      @Pankalos
      Γιατί οι ήδη υπάρχοντες διευθυντές δεν είναι εκεί να κάνουν τη δουλειά τους όπως τα καθήκοντά τους καθορίζουν?
      Για να καταλάβεις περί τίνος πρόκειται σου μεταφέρω τι είπε ο Γεωργακόπουλος στους εφοριακούς της περιοχής μου και μετά τους ξήλωσε.
      "Ειστε μιά μικρή τοπική κοινωνία.Τον γιατρό που κυκλοφορεί με σουβ αξίας 100 χιλιάδων ευρώ και διαθέτει δυό σπίτια-επαύλεις τον γνωρίζεις.Πως δέχεσαι μιά δήλωση με εισόδημα 15 χιλάδες ευρώ τον χρόνο?Μίλησες με τον διευθυντή σου για το αν πρέπει να του γίνει έλεγχος πόθεν έσχες ή έκτακτος έλεγχος στο ιατρείο του?"
      Το πράγμα μιλάει μόνο του.
      Εάν θέλουν κάποιοι να ψάχνουν για μεσσίες είναι ένα άλλο...
      Μήπως και ο συγκεκριμένος γιατρός δεν είναι πατριώτης?
      Κρεμάς μιά σημαία στο μπαλκόνι 25/3 και 28/10 και καθάρισες...

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Αυριανιστής 22/09/2010 10:36:48

      Μηχανογραφημένο δημόσιο + φορτηγατζήδες με αυτόματο σύστημα φορολογίας online: Πομπός στο φορτηγό που καταγράφει και κοινοποιεί αυτόματα τα διανυόμενα χιλιόμετρα και πληρώνουν φόρο με μορφή διοδίων.
      Το έχουν εδώ και χρόνια Αυστρία, Γερμανία, Ελβετία, Τσεχία, Σλοβενία (νομίζω και το Βέλγιο).
      Δεν είναι δύσκολο, η "πολιτική βούληση" είναι δύσκολη!

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Αυριανιστής 22/09/2010 10:47:28

      Θείο, πάλι υπάρχει μία διαφορά. Εντάξει, ας αφήσουμε στην άκρη τις (δεδομένες) Αυστρία, Γερμανία, Ελβετία.

      Η Τσεχία και η Σλοβενία λοιπόν, δεν είχαν... "Τριακοντούτεις Σπονδές" στη νοοτροπία του λαού τους. Είχαν σιδηρά πειθαρχία (ξέρεις τι σήμαινε Χούζακ και Τίτο;) και όχι την ΠΑΣΟΚική ατιμωρησία που έχει γενικευθεί στη νοοτροπία της ελληνικής κοινωνίας από το '81 και εξής.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Αυριανιστής 22/09/2010 11:05:59

      Αυριανιστή, Τσεχία και η Σλοβενία είχαν κάποτε και Αψβούργους Αυτοκράτορες, όχι Σουλτάνους με Ευνούχους. Οϋτε βέβαια Τσοβόλα-δωσταόλα, Γιάννο Μασέλα, Αλογομούρη Ομολογιάκια και Κώστα Μπαïρακτάρη.
      Δύσκολο είναι ν' αλλάξεις το κλούβιο κεφάλι, δεν λέω, το βάρος της ιστορίας μετράει, αλλά νισάφι.
      Ο Τίτο ήταν σχετικά χαλαρός αλλά και οργανωτικός. Κυκλοφορούσε χρήμα στην παλιά Γιουγκοσλαβία. Και φιλελεύθερος, αρκεί να μήν ήσουν φιλοσοβιετικός, γιατί έτσι σ' έτρωγε η μαρμάγκα ή το κάτεργο Goli Otok. Τριγύριζαν όλη την Ευρώπη οι πιτσιρικάδες τους με ωτοστόπ και interail. Αψβούργος ο στρατηγός. Περνούσαν καλά στο Βελιγράδι, κι απο κεί και απάνω.
      Οι νότιοι πάλι, είχαν τα σουλτανικά κατάλοιπα, όπως εμείς. Una faca, una raca ή μάλλον исто лице, исти трке. Βλέπεις τα κολοκοτρωνέïκα χάλια του Γκρούεφσκι, με το γιγαντιαίο κίτς του Αλέκου και του Βοïδοκέφαλου. Βρε κάτι μου θυμίζει ο καραγκιόζης...

    • (A)θανάσης avatar
      (A)θανάσης @ Αυριανιστής 22/09/2010 11:07:01

      Tiramola, βλέπω ότι είναι μάταιη κάθε απόπειρα κουβέντας μαζί σου, παριστάνεις μονίμως τον χαζό (εσύ απλά νομίζεις ότι εμείς είμαστε οι χαζοί)...

      ΡΕ, ο Καπελέρης είναι ΠΟΛΙΤΙΚΗ???
      Νομοθεσία καλείται να εφαρμόσει ο άνθρωπος!!!

      ΆΛΛΟ η ΠΟΛΙΤΙΚΗ, ΑΛΛΟ η ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ, και ΑΛΛΟ η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΗς ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ!

      Δυστυχώς, τα ωραία πράσινα χρόνια τέλειωσαν! Τώρα ο βλακας λαός δεν θα κάθεται να του πασπατεύετε τα @@ και να τον αρμέγετε στα μουγκά, θα γυρνάει και θα σας μιλάει... Κοινώς το sex θα είναι συμμετοχικό, όχι πια σκέτος βιασμός. Και είθε να φάτε πλέον και την περιπόθητη κλωτσά στο στόμα, να σας ξεριζωθούν μια και έξω οι κυνόδοντες τύπου Παγκαλου, Άκη-Μάκη-Σακη και το λοιπό κακό συναπάντημα.

      Καλή αντάμωση στα (δικά σας) γουναράδικα, αριστερομπαίχτες της καρπαζας...

    • Pankalos avatar
      Pankalos @ Αυριανιστής 22/09/2010 11:12:02

      Βρε Τιραμόλα, κι ο καημένος ο Σαμαράς τι είπε; Ακριβώς αυτό, μηχανογράφηση, δεν είπε ότι θα μοιράσει ψάρια και καρβέλια στο ποιμνίο του... Και καλά έκανε ο Γεωργακόπουλος και τους ξήλωσε. Που είναι οι αντικαταστάτες τους; Γιατι δεν...

      Μισό λεπτό. Τόση ώρα διαπιστώνω ότι μιλάμε για τα αυτονόητα, δηλαδή να κάτσει ο εφοριακός να κάνει τη δουλειά του, να τον ελέγχει ο διευθυντής του, τον οποίο να ελέγχει ο ΓΓ κ.ο.κ., να τεθεί σε λειτουργία ένα μηχανογραφικό της προκοπής, δηλαδή ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ. Ναι, δεν τα έκανε ο ΚΚ και το υπόλοιπο συνάφι που παρίστανε ότι κυβερνούσε για 5 χρόνια. Το έχουμε παραδεχτεί όλοι. Το branch της παγκόσμιας διακυβέρνησης που κάθεται στις καρέκλες γιατί δεν έχει πράξει ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ εδώ και τουλάχιστον 6 μήνες; Και μη μου πείτε οτι δεν μπορούν ή δεν τους αφήνουν, το ίδιο ελεγε και ο ΚΚ τον καιρό εκείνο.
      Ο Σαμαράς προσπαθεί να πείσει ότι θα μπορέσει να τα κάνει αυτά. Προσωπικά δεν με έχει πείσει 100%, αλλά μερικά από τα πρόσωπα που έχει γύρω του και ο τρόπος που σκέφτεται και δρα είναι θετικά μέχρι στιγμής. Κανείς δεν τον βλέπει σαν μεσσία και όσοι το διατυμπανούν είναι κι αυτοί παπαγαλάκια Αμαζονίου (υπάρχουν και μπλε παπαγαλάκια, γιου νοου).
      Τώρα πια όλοι θα κριθούν από τις πράξεις τους. Και η "κυβέρνηση" μέχρι τώρα έχει αποδείξει με τα έργα της το ποιόν της, στη γλώσσα που μιλάει μάλιστα το λένε con artist.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Αυριανιστής 22/09/2010 11:18:13

      tiramola, αυτό το καραγκιοζιλίκι με την "περαίωση", έχει παρατραβήξει. Πρασινο-μπλέ είναι, όπως όλα τα κακά της μοίρας μας. Ο "γιατρός σου από το Κολωνάκι" γελάει, ο φορτηγατζής με τους αόρατους οδηγούς επίσης, ο Σούλης Ο υδραυλικός επίσης. Αλλά πιό πολύ γελάει ο "εισαγωγαί - εξαγωγαί - νυκτεριναί εργασίαι πάσης φύσεως, γαβ-γάβ Α.Ε."
      Εντάξει θα χαρούν, μπορεί και να ψηφίσουν ΠΑΣΟΚ, όπως είχαν ψηφίσει το 2007 ΝΔ. Έ καί;

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Αυριανιστής 22/09/2010 11:23:23

      tiramola, αυτά τα ωραία οι δικοί σας, τα ίδια χάλια απέναντι ("λεφτά θα βρεθούνε, αλλά σε λάθος μέρος ψάχνετε"), μή πώ και για τους μικρότερους κόκκινους ή παρδαλούς, πώς μας δουλεύουν.
      Την ψιλοκομμένη μοτραδέλλα στην κάλπη δεν τη γλυτώνετε. Όλοι. Τουλάχιστον να λαδώσει και το διπλανό "χαρτί" κανενός "γιατρού", "υδραυλικού", "φορτηγατζή, και προπάντων "γαβ-γάβ Α.Ε."

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Αυριανιστής 22/09/2010 11:27:26

      Μορταδέλλα, συγγνώμη. Με υψηλά λιπαρά, Τιραμόλα.

  36. τάρας μπούλμπα avatar
    τάρας μπούλμπα 22/09/2010 09:32:29

    "σε βάρος μιάς κοινής πατριωτικής προσπάθειας."

    κοψε τα ναρκωτικα

  37. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 22/09/2010 09:35:00

    Φαντάζομαι ότι και η Dame Mαρία Δαμανάκη, που από τα ταγάρια μετέβη με μαεστρία στις Prada, θα το τιμά ιδιαιτέρως, ε;

  38. Μisha avatar
    Μisha 22/09/2010 09:36:25

    Φαήλο, στην Κύπρο έγινε μιά από τις μεγαλύτερες ΑΛΛΑ και ελάχιστες ανατροπές προς όφελος του τόπου.
    Ας μη ξεχνάμε πως στην Κύπρο τα ΜΜΕ ήταν σχεδόν διχασμένα όσον αφορά το σχέδιο Ανάν.Εδώ οι παπαγάλοι κρώζουν ολημερίς από όλες τις μπάντες.
    Μέχρι και ο πατριδοκάπηλος Κωλοτούμπας (με το «Κομανέντσι της καθεστωτικής δοκού» κατουρήθηκα στο γέλιο,νασαι καλά) επιχειρηματολογεί υπέρ της αναγκαιότητας του Μνημονίου.
    Συνεπώς, ο μηχανισμός της προπαγάνδας είναι καλά ταϊσμένος, καλά δασκαλεμένος και κυρίως «εμπλουτισμένος» με την τεράστια πείρα του ΔΝΤ σε παρόμοιες αποικιοκρατικές επιχειρήσεις και την αντιμετώπιση των λαϊκών αντιδράσεων.
    Η μάχη φαίνεται χαμένη με συμβατικές μεθόδους.
    Υπάρχει ανάγκη μιας νέας ΕΟΚΑ , μιας νέας εθνικής αντίστασης κι αυτό απαιτεί ανορθόδοξους τρόπους «μάχης»

    • Theo avatar
      Theo @ Μisha 22/09/2010 10:42:03

      ΕΓΩ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΚΑΤΙ ΑΝΑΛΟΓΟ ΜΕ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΣΤΟ ΓΟΥΔΙ (1909). ΕΑΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΛΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΗΤΑΝ ΜΕΛΟΣ ΚΑΙ Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥ ΠΑΓΚΑΛΟΥ.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Μisha 22/09/2010 21:42:08

      Στην Κύπρο τα ΜΜΕ ήσαν διχασμένα αλλά ο Ελληνισμός της Κϋπρου ήταν μπετόν αρμέ.
      Ας επιχειρηματολογούν όσο θέλουν, η πραγματικότητα εκδικείται και αποδομεί την γελοία και πρόστυχη προπαγάνδα τους.
      Σε λίγο θα ωρύονται ότι μόνο όποιος υποτάσσεται στο Μνημόνιο είναι "προοδευτικός", "αληθινός πατριώτης" κλπ.
      Την μάχη θα την κερδίσει η συντριβή της πολιτικής τους, η δικαίωση μέχρι κεραίας του Αντώνη Σαμαρά. Τότε η μόνη επιλογή θα είναι η πολιτική του.
      Θυμηθείτε το, θα δείτε τα "παπαγαλάκια" να κάνουν κωλοτούμπες πιο μεγάλες από της Κομανέτσι, θα στραβοκοιτάνε προς τον Σαμαρά, γιατί θα φοβούνται να βγουν στο δρόμο.
      Θα προσκυνήσουν.-

  39. nick avatar
    nick 22/09/2010 09:47:20

    Εύγε Φαήλο...
    Και συμπληρώνω:
    Είναι οι ίδιοι που υποστηρίζουν τον τουλάχιστον ύποπτο ρόλο αρκετών ΜΚΟ, οι ίδιοι που χαρακτηρίζουν "ακραίους" τους κατοίκους του Αγ. Παντελεήμονα, οι ίδιοι που προβάλλουν οτιδήποτε αντεθνικό, οι ίδιοι που έβριζαν τον Χριστόδουλο γιατί λέει έκανε παρεμβάσεις πολιτικές ενώ την ίδια στιγμή αποκαλούν τον Μακάριο της Κύπρου "Εθνάρχη", οι ίδιοι που δε θέλουνε να διδάσκει η Χαρά Νικοπούλου στα ελληνόπουλα της Θράκης, οι ίδιοι που πιστεύουν ότι η Δραγώνα επιτελεί σπουδαίο έργο στο Υπ. Παιδείας - για το οποίο γουστάρουν τρελά ότι αφαιρέθηκε από τον τίτλο του η λέξη "Εθνικής".
    Τόσα χρόνια οι ίδιοι. Τους ξέρουμε πλέον καλά. Πριν τους ακούσουμε να μιλάνε ξέρουμε τι θα πουν.
    Αυτοί "οι ίδιοι" έχουν θορυβηθεί από την παρουσία Σαμαρά ΔΕΘ και με διάφορους τρόπους θέλουν να την μειώσουν. Αυτοί "οι ίδιοι" θέλουν να εμποδίσουν το Σαμαρά να κυβερνήσει τον τόπο. Αυτοί "οι ίδιοι" θα αποτύχουν…

  40. ΒΡΑΧΟΣ avatar
    ΒΡΑΧΟΣ 22/09/2010 09:58:39

    Γεια σου Φαήλο.
    Όταν με το καλό, γίνει πρωθυπουργός ο κ.Σαμαράς,να μπει δίπλα του και ένας άνθρωπος, που να κάνει ότι έκανε εκείνος ο δούλος, στον Πέρση βασιλιά.Θυμάσαι...
    Να μην τον αφήσει, τον κ.Σαμαρά, να ξεχάσει.
    Και κάτι ακόμα: Αυτές τις ανοησίες περί "σεμνών και ταπεινών" να τις ξεχάσει επίσης.Δεν θα έχει πια "ήπιες προσαρμογές"...
    Καλημέρες.

  41. Pankalos avatar
    Pankalos 22/09/2010 10:13:46

    Δικιο έχεις. Κι εγώ ξέρω εναν καλό ψυχίατρο, εξαιρετικό παιδί. Αμα θές, μπορώ να σου τον συστήσω.

    • Pankalos avatar
      Pankalos @ Pankalos 22/09/2010 10:23:47

      Μα γιατί κάνετε moderation σε τέτοια χαριτωμένα σχόλια και με αφήνετε με άσχετες απαντήσεις;;; Διαγράψτε με please μην παρεξηγηθώ. Ευχαριστώ.

  42. Enzo avatar
    Enzo 22/09/2010 10:17:20

    και εσυ τι προτεινεις?

  43. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 22/09/2010 10:18:39

    Για κοίτα τελικά που οι εστιάτορες θα γίνουν οι σύγχρονοι... ηγέτες, οι... "ατμομηχανές" της ελληνικής πολιτικής και κοινωνίας! Μήπως θα μας πεις τα ίδια και για το νυν υπερυπουργό (και κάτοχο του "δαχτυλιδιού"), πρώην χαμπουργκεροπώλη της Πάρου;

    • tiramola avatar
      tiramola @ Αυριανιστής 22/09/2010 12:18:56

      Τώρα έχεις πρόβλήμα και με αυτούς που πουλάνε χάμπουργερ?
      Διάλεξε ένα επάγγελμα που να σε εκφράζει επιτέλους.
      Μην μας ταλαιπωρείς άλλο...

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ tiramola 22/09/2010 12:23:12

        Αγρότης, τιραμόλα μου. Νέος αγρότης, όπως συνιστάς κι εσύ. Μόνο που δεν έχω λεφτά να αγοράσω γη και εξοπλισμό. Θα μου δώσει τίποτις η κυβέρνησή σου ή θέλει να γίνω άκληρος κολλήγος και "το χώμα ας βαφτεί κόκκινο";

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ tiramola 22/09/2010 12:26:35

        Αμ δεν πουλάει χάμπουργκερ, tiramola...

        Το τομάρι μας πουλάει, και σε εξευτελιστική τιμή μάλιστα.

  44. aphrodirtechild avatar
    aphrodirtechild 22/09/2010 10:21:53

    Προτιμώ ένα χαμπουργκεροπώλη παρά ένα ανεπάγγελτο φαφλατά σαν το Καραμανλή, Ντόρα, ΓΑΠ, Παπουτσή και πολλούς άλλους

  45. aphrodirtechild avatar
    aphrodirtechild 22/09/2010 10:27:56

    πάντως οχι τη Ντόρα. Κάποιος πχ σαν το Βάρδα ναι, γενικά κάποιον που να έχει δουλέψει σε δουλειά (οχι ακαδημαικούς και "συμβούλους") και να είναι πετυχημένος όχι αποτυχημένος (βλέπε Κυριάκο Μητσοτάκη)

  46. Enzo avatar
    Enzo 22/09/2010 10:28:03

    ασε το παιδι να εκφραστει φακτορα.
    δεν εχουμε τιποτα να φοβηθουμε

  47. Theo avatar
    Theo 22/09/2010 10:38:21

    ΕΥΣΤΟΧΟ ΑΡΘΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΑΓΡΑΦΟΥΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ. ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ 60 ΔΗΜΟΣΙΑΓΡΑΦΙΚΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ ΛΙΣΤΕΣ ΜΕ ΤΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΚΑΛΥΜΕΝΑ ΜΕ ΜΠΛΑΝΚΟ ΦΥΣΙΚΑ. ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ Κ.ΣΑΜΑΡΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ. ΣΙΓΟΥΡΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ. ΔΩΣΕ ΜΑΣ ΦΩΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΣΕ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ. ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΓΙΑ 30 ΧΡΟΝΙΑ.

    • Bloody_Ofelia avatar
      Bloody_Ofelia @ Theo 22/09/2010 15:27:33

      Κακώς απευθύνεστε στον Πρόεδρο. Απευθυνθείτε στον Πανούλη. Αυτός τους ξέρει ( και τους θωπεύει) το δίχως άλλο !

  48. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 22/09/2010 10:56:19

    @ aphroditeschild

    Κάποιον "πετυχημένο" σαν το Μάνο δηλαδή; Που πήρε την "Αλλατίνη" και την έκανε προβληματική; Ή κάποιον σαν τον (πάλαι ποτέ υπαρχηγό του στους "Ταύρους") Συρανό ντε Σκυλακάκ, που το μόνο γνωστό "επάγγελμά" του είναι σφουγγοκωλάριος της Ντόρας;

  49. δεξιός avatar
    δεξιός 22/09/2010 11:00:21

    μην το κοψετε.ανοιξτε διαλογο,ενδιαφέρον θα εχει

  50. δαιμονάκι avatar
    δαιμονάκι 22/09/2010 11:11:49

    @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης....πιστεύω ότι κάνετε λάθος σε 2 σημεία :

    α) όταν κάνετε λόγο για "καινούρια Νέα Δημοκρατία"......εγώ σήμερα όλα τα ίδια πρόσωπα βλέπω να προβάλλονται(δεν αναφέρομαι στον κύριο Σαμαρά)....Παναγιωτόπουλος,Μαρκόπουλος,Παυλόπουλος,Πιπιλή,Ντινόπουλος κτλ.
    Αυτοί δεν συμμετείχαν ενεργά στην "παλιά" -κατά την άποψή σας -ΝΔ?
    Οι περισσότεροι εξ αυτών μάλιστα δεν έχουν διατελέσει υπουργοί,υφυπουργοί με την "παλιά" ΝΔ ?
    Το γεγονός ότι έγινε πρόεδρος ο κύριος Σαμαράς δεν σημαίνει ότι μεταμορφώθηκε αυτόματα και η ΝΔ....εξάλλου ούτε μέχρι τώρα έχουν πειστεί οι πολίτες ότι έχει αλλάξει κάτι στην ΝΔ - ασφαλώς και δεν αναφέρομαι στο κομματικό ακροατήριο της ΝΔ-.
    Μπορείτε να μου γράψετε επιγραμματικά τι άλλαξε στο πρόγραμμά της?

    β) όταν θεωρείτε - και δεν είστε ο μόνος εδώ μέσα - τον κύριο Σαμαρά πολιτικό "Μεσσία" που θα έρθει και θα μας σώσει....και αυτό σας το γράφω, όχι γιατί αμφισβητώ τις ικανότητές του, αλλά γιατί "ένας Κούκος δεν φέρνει την άνοιξη"......γιατί και πρωθυπουργός να γίνει,πρέπει να επιλέξει συνεργάτες, υπουργούς στους οποίους και θα πρέπει να στηριχτεί. Και αυτοί μπορεί να τον χαντακώσουν.
    Κλασικό παράδειγμα ο κύριος Καραμανλής.

    • (A)θανάσης avatar
      (A)θανάσης @ δαιμονάκι 22/09/2010 11:52:38

      Οι -όπουλοι δεν αξίζει να λέγονται κύριοι δηλαδή? Τι είσαι, του Αντιπελοποννησιακού μετώπου?

      Άσε δε για την Πιπιλή! Γιατί δηλαδή? Κυρία η γυναίκα... Δεν της τό'χεις ρε φατφατ?

    • ΠΕΤΡΟΣ avatar
      ΠΕΤΡΟΣ @ δαιμονάκι 22/09/2010 20:48:22

      Δηλαδή δαίμονα. Αν το πάμε ανάποδα στο ΠΑΣΟΚ του Γαπ τι άλλαξε; ο Πάγκαλος; Η οι τσουκατομαντέληδες που το λιγότερο θα έπρεπε ήδη να βρίσκονται πίσω απο τα κάγκελα. Α!!! ξέχασα και τον Άκη.
      Υ.Γ. Αυτός ο Λαλιώτης που βρίσκεται; Ζεί; Υπάρχει;

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ δαιμονάκι 22/09/2010 21:36:42

      Να τους ντουφεκίζαμε όλους;
      Υπάρχουν πολύ καλά, καλά, μέτρια και κακά στελέχη, όπως σε όλα τα κόμματα.
      Όλι δοκιμάζονται κι όποιος δεν θα μπορεί ν' ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των καιρών, θα λάβει ότι του αξίζει.
      Δεν τον θεωρώ Μεσσία. Τον θεωρώ αυτό που άκουσες στη Θεσσαλονίκη. Ηγέτη με στέρεες απόψεις, παιδεία, θετικό τρόπο σκέψης, σχέδιο κι αποφασιστικότητα και, κυρίως, για τα δικά μου γούστα, ελληνοπρεπή.
      Υπάρχουν αρκετοί άξιοι γύρω του και θα βρει κι άλλους για να κυβερνήσει.
      Ο Αντώνης δεν μοιάζει με κανέναν που ξέρετε. Θα το δεις...

  51. aphrodirtechild avatar
    aphrodirtechild 22/09/2010 11:32:17

    @αυριανιστή

    είπα πετυχημένο όχι αποτυχημένο σαν το Μάνο και αυτό βέβαια δεν είναι εγγύηση ότι θα τα καταφέρει (δες Φώλια πετυχημένος επιχειρηματίας αποτυχημένος υπουργός) αλλά ένας ανεπάγγελτος φαφλατάς είναι σίγουρο ότι θα αποτύχει

  52. KΠ avatar
    22/09/2010 11:42:59

    Για του λόγου το αληθές, κ. Κρανιδιώτη, ο γνωστός σοφιστής, δημοσιογράφος του καναπέ, έπαιρνε ΜΟΝΟ από την φυλλάδα που έγραφε και που πλέον εκδίδει γνωστός Ψυχανεμιάρης Τριάντα Πέντε Χιλιάδες τον μήνα και τώρα τσαμπουκά του 'πανε Εφτά κι αν του αρέσει! Φυσικά δεν νομίζω να την κοπανήσει αφού έχει λαμβάνειν και από δήθεν ενημερωτικές εκπομπές (βλέπονται κι ως υπνωτικό) και από αλλού. Για να μην μιλήσουμε για τα πόσα παίρνει ο Χατζηλαλάκης, ο χοντρός κλόουν, η λαρισαία πρώην κνίτισα με τα ακριβά γούστα κι η λοιπή κόζα νόστρα.

    Είναι πολλά τα λεφτά, Φαήλο!_Κ.Π.

  53. tiramola avatar
    tiramola 22/09/2010 12:00:06

    Θείε κατέβηκα κάτω για να μην ψαχνόμαστε.
    Έκανα μια γενική τοποθέτηση στο αρχικό μου σχόλιο όπως αντιλαμβάνομαι εγώ τα πράγματα.Αν θέλεις να μιλήσουμε για το καραγκιοζιλίκι που λέγεται "περαίωση" δεν θα διαφωνήσω για τον χαρακτηρισμό.
    Η χώρα της "περαίωσης" δεν είμαστε τόσα χρόνια?
    Απλώς καίγονται για έσοδα προκειμένου να συνεχιστεί η χρηματοδότηση από τον μηχανισμό.
    Όταν ο Πολ Ποτ ανατίναξε την τράπεζα είχε διαμηνυμήσει στον πλυθησμό ότι όποιος έσκυβε να πάρει ένα χαρτονόμισμα θα εκτελείται επι τόπου.
    Και αυτή η λύση παίζει στο ταραγμένο μου μυαλό.
    Εκείνο όμως που δεν αντέχω είναι να βλέπω τον Μυταράκη του LSE να κάνει λόγο για κυβέρνηση του μνημονίου με τους οπαδούς "πατριώτες" διώκτες των μεταναστών να τον εμφανίζουν σαν την εναλλακτική πρόταση...
    Και εκεί που θα έπρεπε να φωνάζουμε "εμπρός λαέ μην σκύβεις το κεφάλι" έχουμε βρεθεί να φωνάζουμε "γερά Νότη με τσαμπουκά".
    Γαμώ τα μπερδέματα μιλάμε..

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ tiramola 22/09/2010 12:03:04

      Δεν έχει μπερδέματα, Τιραμόλα. Ο Καστανίδης τζιτζίκια πεταλώνει; Απλό είναι. Συνταγή Ρούσβελτ. Δικαστικός μηχανισμός χρειάζεται.

    • tiramola avatar
      tiramola @ tiramola 22/09/2010 12:09:05

      Χαχα , εκεί θα γίνει λόγος περί παρέμβασης στην ανεξάρτητη δικαιοσύνη.
      Τελικά τι συμβαίνει Θείε μου?
      Η κατάληξη είναι πάντα η ανεύρεση αδιάφθορων?

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ tiramola 22/09/2010 13:35:02

        Ανεξάρτητη και "αυτοχρηματοδοτούμενη" ανώτατη δικαιοσύνη:
        Μόνοι τους ορίζουν το ύψος του μισθού τους. Μάλλον παγκόσμια αποκλειστικότητα.
        Γιάννης κερνάει Γιάννης πίνει. Θυμάσαι τις γονικές παροχές του κου Καδρονά;

    • tiramola avatar
      tiramola @ tiramola 22/09/2010 12:14:51

      Και να ρωτήσω και κάτι, μιά απορία...
      Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχουν δικαστές, εφοριακοί, κρατικοί λειτουργοί?
      Θέλουμε άλλους?
      Κάνουν λευκη απεργία επειδή δεν πληρώνονται μήπως?

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ tiramola 22/09/2010 12:24:39

        Τι, πάλι βρέχει tiramola?
        Μην ανοίξεις ομπρέλα...

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ tiramola 22/09/2010 12:30:47

        Εμ, έτσι είναι, τιραμόλα. Ο νεοφιλελεύθερος Παπακωνσταντίνου, απορώ πώς δεν το ξέρει. Είτε θα σταματήσει να εξαθλιώνει τους δημόσιους υπαλλήλους, είτε θα πρέπει να σκάσει 2 δις στη SAP για κανα σοβαρό πρόγραμμα να πιάσει τη φοροδιαφυγή.

        Αλλά επειδή προφανώς δεν μπορεί να σπάσει αβγά, ρίχνει μια επιβράβευση στους φοροφυγάδες για να βγάλει ψίχουλα και "καθάρισε"...

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ tiramola 22/09/2010 12:34:03

        Μάλλον κάτι άλλο κάνει η ποντικομαμή...
        Θα βγει σε 2-3 μήνες να ανακράξει (συνεπικουρούμενος από ορδές τιραμόλων ανά την ηλεκτρονικήν επικράτειαν) ότι και τα μισά να πάρουν οι ΔΥ χαράμι θα παν... Και να εξασφαλίσει έτσι ακόμα ένα φιξάκι για τη γριά Λένγκω, που τώρα στα γεράματα το σκυλολόϊ του κερατά την έκανε και πρεζού...

  54. Νίκος avatar
    Νίκος 22/09/2010 12:12:25

    ΠαραγοντεςΧ, τι τους φοβάστε;

  55. Ευθύμης avatar
    Ευθύμης 22/09/2010 12:13:28

    Οκ οκ, αλλά το νομοσχέδιο εκτός απο τον Πάνο τον Καμμένο, το ψήφισε τελικά η νουδού ε;

  56. tiramola avatar
    tiramola 22/09/2010 12:43:27

    Μόλις πληροφορήθηκα ότι το ΛΑΟΣ ζήτησε την κλήση Σημίτη στην εξεταστική για την ζημενς.
    Είδες τα εξαπτέρυγα?

  57. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 22/09/2010 12:53:31

    ΦΑΗΛΟ γειά σου ,δικαιώθηκες πλήρως για τα ένθερμα άρθρα σου που έπλεκες το εγκώμιο του ΣΑΜΑΡΑ.
    Ζητώ ταπεινά συγνώμη που πολλές φορές αμφισβήτησα τα ένθερμα λόγια σου ,εσύ ΦΑΗΛΟ ήξερες την αλήθεια ,εγώ ήμουν δύσπιστος .
    πράγματι ο ΣΑΜΑΡΑΣ στην ΔΕΘ έδειξε την ηγετική του φυσιογνωμία ,εδώ στην ΠΑΤΡΑ που διαμένω τι βουβαμάρα έχει πέσει δεν φαντάζεσαι.
    για σκέψου στην ΔΕΘ στην θέση του ΣΑΜΑΡΑ να είχαμε την Θεοδώρα την μεγάλη.

  58. antiochos avatar
    antiochos 22/09/2010 14:06:38

    Δεν υπαρχει αλλη λυση αγαπητε Φαηλο,αλλα συμπαθα με.
    Εγω παρακολουθησα ζωντανα την προσπαθεια αυτοίασης του συστηματος.

  59. Hellas-Orthodoxy avatar
    Hellas-Orthodoxy 22/09/2010 14:57:01

    Πολυ καλο το αρθρο και η φωτοσυνθεση,αν και λειπουν...τα εξαπτερυγα!

  60. kiki avatar
    kiki 22/09/2010 16:02:40

    @Misha,
    Δεν ξερω,αλλα εγω με δυσκολια καταλαβαινω τους μανιατες οταν μιλουν,ολα τα ρηματα ειναι ασυναιρετα,ακομα μιλουν τα δικα τους και οι νεοι,αρκετα.
    Οι Νικλιανοι και οι Κλαδιανοι,βεντετα που κρατησε,500 χρονια.Οι Κλαδιανοι ,ξεκιναει η φυτρα τους απο την εποχη της καταληψης του Μυστρα.Οι Νικλιανοι,της οικογενειας των Φραγκων Ντε Νικλ,απογονος των οποιων ειναι ο Μιχαλολιακος.Οι δικοι μου Σλαβοι,Μελλιγκοι,που τους βαλαν οι Βυζντινοι βοσκοι,να πεισουν τους γηγενεις να ασπαστουν τον Χριστιανισμο,τον δωδεκατο αιωνα,τελευταιοι.Το σοι του αντρα μου Βενετσανοι,που ηρθαν να βοηθησουν την επανασταση.Ειχαμε απ αυτους συνεργατες των Τουρκων,για να μην ξεχνιομαστε.
    Τους ελληνοποιουμε και να ο Εφιαλτης.
    @ Φαιλτωρ,με το Τσιμοβα τι μου θυμησες.
    Οταν ειχαμε προπερσι,πιο περυσι,κατα τους μανιατες,τις πυρκαγιες,ηρθαν πυροσβεστες απο το Κιατο,και το Αγρινιο,με χαρτες στα χερια και ψαχνανε που θα πανε,ας πουμε Αρεοπολη η απαντηση ηταν να εκει ειναι η Τσιμοβα,ολα τα λενε με τα σλαβικα ονοματα τους,η Πανιτσα,η Τσιπρα.
    Κοκκαλο οι πυροσβεστες,και ετσι καθομασταν και καναμε την μεταφραση.
    Καλη ειναι η Μανη αλλα τους εχει πιασει ενας φοβος γιαυτο που ερχεται,και μια μοιρολατρια,που με θλιβει,μια ζωη φτωχοι και ξεχασμενοι,κανενας δεν τους εδωσε σημασια ποτε.

  61. Antony avatar
    Antony 22/09/2010 16:08:50

    Κύριε Φαήλο υποκλίνομαι. Συγκλονιστικό άρθρο. Πράγματι η παρουσία του Ηγέτη Σαμαρά στη ΔΕΘ τάραξε και σκόρπισε αμηχανία σε ολο το Πασοκικό κατεστημένο από πεταλωτήδες μέχρι Μegaλα συγροτήματα συμπεριλαμβανομένων και των παπαγάλων. Επί τη ευκαιρία να θέσω έναν προβληματισμό. Όταν ήταν στην κυβέρνηση η ΝΔ, φωτιές από το ένα άκρο έως το άλλο της χώρας.Οι λεγόμενοι αναρχικοί κάθε λίγο και λιγάκι έκαιγαν,έσπαγαν και διέλυαν τα πάντα. Εφέτος το καλοκαίρι ελάχιστες οι φωτιές και οι αναρχικοί εξαφανισμένοι.Και σκέφτομαι: Μήπως.........

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Antony 22/09/2010 20:17:04

      ακόμη το σκέπτεσαι? στα στέκια τους στα Εξάρχεια φέτος διαπράττουν ... αγαθοεργίας. Κάνε μια βόλτα να πεισθείς.

  62. ΚΟΟΚΥΘΟΦΑΓΟΣ avatar
    ΚΟΟΚΥΘΟΦΑΓΟΣ 22/09/2010 19:34:34

    ΚΑΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ. Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΜΕΙΟΔΟΤΕΣ ΚΑΛΟΠΛΗΡΩΜΕΝΟΥΣ ΟΧΙ ΣΕ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΛΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΒΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΣΥΝΟΡΑ ΜΑΣ.

    ΓΚΟΤΖΙΛΑΣ

  63. Δον Κιχώτης avatar
    Δον Κιχώτης 22/09/2010 20:16:47

    Τελικά ,εκεί που το ΠΑΣΟΚ το έφερε στην εξουσία η τάξη των φτωχών,των μικρών και των μεσαίων,κατέληξε να υποστηρίζεται -κυρίως σε επίπεδο διανοούμενων,δημοσιοκάφρων,έχοντες μεγάλου βεληνεκούς ακροατήριο- από πλούσιους έως πάμπλουτους !!!
    Μπράβο και πάλι Φαήλο!!!Δροσιά στο άνυδρο τοπίο τα συγκλονιστικά,γλαφυρά και to the point άρθρα σου.Μη μασάς τα λόγια σου.Συνέχισε έτσι!!!

  64. nai avatar
    nai 22/09/2010 20:22:33

    Σοφοτερος ολων ημων..θα εξελθει ο τηρα αμολα...με τον φανατισμο που διαβαζει τουτο δω το ευαγγελιο των φανατικα αληθολατρων...εμεις ζησαμε ζουμε κοντα στον ηγετη...ξερουμε...τηρα αμολα πιστεψε με θα τον ακολουθησεις πιστα ...ποτε δεν ειναι αργα...ΦΙΛΕ ΦΑΗΛΟ ΟΤΙ ΠΙΟ ΒΡΩΜΙΚΟ ΣΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΕΧΕΙ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ...ΚΑΙ ΟΤΙ ΠΙΟ ΤΙΜΗΜΕΝΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΕΧΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΟΙ "ΠΡΑΣΙΝΟΙ ΜΠΕΡΕΔΕΣ"...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ nai 22/09/2010 21:30:11

      Ψηλά - ψηλά!

      • ήγγικεν avatar
        ήγγικεν @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 23/09/2010 00:04:44

        Και για να μην κουράζεστε μεθαύριο (αμήν Παναγία μου) στις νομοπαρασκευαστικές, δείτε έτοιμο υλικό από την εκδικήτρα αλλά και καλαμπουρτζού - να δικαστείς με νόμο του παπού σου!! - Ιστορία:
        Ο πρώτος νόμος για τη δίωξη των δοσιλόγων θεσπίστηκε από την κυβέρνηση του Γ. Παπανδρέου, πριν τα Δεκεμβριανά, αλλά αντικαταστάθηκε με τον πολύ αυστηρότερο νόμο της κυβέρνησης Πλαστήρα, στις 23 Ιανουαρίου 1945. Ο νόμος αυτός καθόριζε ότι η ευθύνη των κατοχικών κυβερνήσεων υφίστατο και χωρίς να αποδειχθεί ο δόλος για την προδοσία της πατρίδας. Προβλέφτηκαν ειδικά δικαστήρια, στα οποία την πλειοψηφία είχαν τακτικοί δικαστές.
        Από τις αρχές του 1945 άρχισε η αθρόα παραπομπή των κατηγορουμένων:
        • Όσοι ήταν μέλη των κατοχικών κυβερνήσεων
        • Όσοι κατείχαν δημόσια θέση και έγιναν συνειδητά όργανα του εχθρού
        • Όσοι συμμετείχαν συνειδητά στη μετάδοση της προπαγάνδας του εχθρού
        • Όσοι ενήργησαν πιεστικά κατά του λαού
        • Οι καταδότες Ελλήνων ή ξένων υπηκόων και όσοι άσκησαν πράξεις βίας εναντίον Ελλήνων οι οποίοι δρούσαν κατά του εχθρού
        • Οι πληροφοριοδότες του εχθρού ή όσοι παρεμπόδισαν ελληνικές ή συμμαχικές προσπάθειες κατά του εχθρού
        • Όσοι υπήρξαν αρχηγοί ή οδηγοί κίνησης η οποία έτεινε στην προσβολή της ακεραιότητας της χώρας
        • Οι οικονομικοί συνεργάτες του εχθρού, οι οποίοι προκάλεσαν ζημιά στον ελληνικό λαό ή σε Έλληνες πολίτες και βοήθησαν ουσιαστικά την πολεμική προσπάθεια του εχθρού.
        Εκτός από τις συνήθεις ποινές, θεσπίστηκε και το ιδιώνυμο αδίκημα της εθνικής αναξιότητας, που επέσυρε ποινή φυλάκισης από 6 μήνες έως 5 χρόνια, καθώς και ισόβια στέρηση πολιτικών δικαιωμάτων. Αυτό αφορούσε τους συνεργάτες του εχθρού, οι οποίοι δεν ενέπιπταν σε κάποια από τις περιπτώσεις που προέβλεπε ο νόμος.

        Ειδικά αυτό το ιδιώνυμο της Εθνικής αναξιότητας, πως σας φαίνεται;

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 23/09/2010 19:39:05

        Πως μου φαίνεται; Μπερκέτι! Ότι πρέπει! Ad hoc για την περίπτωση,

  65. kiki avatar
    kiki 23/09/2010 05:50:34

    @ ηγγικεν,

    Ξερεις ποσοι δοσιλογοι και συνεργατες των Γερμανων,ζουν μια χαρα,ξερεις ποσοι απο αυτους εχουν κανει περιουσιες δειχνοντας με το δακτυλο και φορωντας κουκουλα.
    Αυτος ο νομος Πλαστηρα,λειτουργησε για ελαχιστους.Ζουν αναμεσα μας,βολεμενοι αν και γεροι,τι παθανε ? Ειναι και τιμητες των παντων και εθνικοφρωνες.
    Και τους τωρινους,τι θα παθουνε ? Γενικως ειμαστε λαος με κοντη μνημη, αυτοι θα περναν καλα και εμεις χειροτερα.

  66. Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ avatar
    Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ 23/09/2010 07:52:10

    Εύγε Φαήλε κέντρο, πάλι χτύπησες κέντρο. Ας ξυπνήσουν οι Έλληνες να αντιληφθούν ότι από την εποχή Σημίτη τα αντεθνικά συμφέροντα έχουν πλέον τον κυρίαρχο εκδοτικό-δημοσιογραφικό ρόλο. Το ΓΑΠ θέλει την παγκόσμια διακυβέρνηση ο Αντώνης υπερασπίζεται το εθνικό κράτος όποιος έχει μυαλό καταλαβαίνει.

  67. GIANNIS AGRINIO avatar
    GIANNIS AGRINIO 23/09/2010 16:50:17

    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!

  68. ΔενΠαειΑλλο! avatar
    ΔενΠαειΑλλο! 03/10/2010 09:03:53

    Α ρε Φαήλο, Αξεπέραστος είσαι!
    Μπράβο άλλη μια φορά αν και λίγο καθυστερημένα, γιατι μόλις σήμερα "είδα" το άρθρο σου!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.