#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
30/09/2011 07:05
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Σαμαράς, οι «φρουροί της Πομπηίας» και το τρένο της Ιστορίας



Ζούμε το τέλος της Πομπηίας.

Ζούμε το τέλος ενός καθεστώτος, όπως αυτό της Ρουμανίας, όπου ο λαός πήρε την εξουσία στα χέρια του, αποκαθηλώνοντας με τον πιο βίαιο τρόπο τον Τσαουσέσκου και το διεφθαρμένο σύστημα εξουσίας που τον περιέβαλε.

Ζούμε το τέλος ενός συστήματος εξουσίας που στηρίχθηκε από διαπλεκόμενους επιχειρηματίες των media, που ανεβοκατέβαζαν σαν υπαλλήλους τους πολιτικούς ανάλογα με τη χρησιμότητά τους.

Ζούμε το τέλος του συστήματος εξουσίας που τάισε αφειδώς μέσω εταιριών δημοσίων σχέσεων και μέσω κρατικών, τραπεζικών ή επιχειρηματικών γραφείων Τύπου κατευθυνόμενους δημοσιογράφους.  Που άλλαζαν «πολιτικό δέρμα» μέσα σε μια νύχτα και που έδιναν «αναφορά» για τα ρεπορτάζ τους,  πριν αυτά δημοσιευτούν, σε ξένες πρεσβείες!!!!

Ζούμε το τέλος των εκβιαστών. Των εφοριακών, των πολεοδόμων, των αρχαιολόγων, των γιατρών,  των πάσης φύσεως λαμόγιων που εξέθρεψε το σύστημα του ΠΑΣΟΚ.

Ζούμε το τέλος της κομματικής Δικαιοσύνης. Που τρέμει μπροστά στον δυνάστη υπουργό, που δεν τολμά να χαρακτηρίσει ως αντισυνταγματικό κάθε κεφαλικό φόρο που βαφτίζεται τέλος και μάλιστα αλληλεγγύης. Που δεν τολμά να ανοίξει τον φάκελο cds, που δεν τολμά να βάλει φυλακή τον Μάκη Ψωμιάδη, που δεν τολμά να αγγίξει τους άλλοτε κραταιούς υπηρέτες του διεφθαρμένου συστήματος.

Ζούμε το τέλος των βολεμένων. Αυτών που πάντα είχαν «δόντι». Αυτών που πάντα είχαν  άδεια δακτυλίου, παρότι δεν κυκλοφορούσαν στο κέντρο, που πάντα «τρούπωναν» σε θεσούλες στο Δημόσιο, που πάντα έβρισκαν λουξ στο Νοσοκομείο, που έμπαιναν χωρίς κόπο στα μεταπτυχιακά που ήθελαν, που είχαν τις σίγουρες πληροφορίες στο Χ.Α.Α., που αντί για τον Έβρο υπηρετούσαν στο σπίτι τους.

Όλοι αυτοί είναι το χθες. Τελείωσαν. Όλοι αυτοί είναι η Πομπηία που πεθαίνει.  Όλοι αυτοί είναι που ανέδειξαν πολιτικούς τύπου Τσοχατζόπουλου και Βουλγαράκη.

Αν για κάτι γουστάρω τον Σαμαρά είναι γιατί τα έβαλε με αυτό ακριβώς το σύστημα. Και έγινε αρχηγός της αστικής παράταξης στην Ελλάδα, κόντρα στις επιθυμίες του Mega και της Καθημερινής, που κραύγαζαν  υπέρ της κόρης του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη. Οι νοικοκυραίοι ξενύχτησαν στις κάλπες για να τον κάνουν αρχηγό τους. Για να είναι σίγουροι ότι δεν θα προδώσει όπως τότε την Μακεδονία. Ότι δεν θα ξεπουλήσει τον εθνικό μας πλούτο στους ξένους. Ότι θα βγει μπροστά τραβώντας από το χέρι τη σοκαρισμένη κοινωνία. Ότι θα σηκώσει την Ελλάδα λίγο ψηλότερα, όπως έκανε με το Μουσείο της Ακρόπολης. Ότι θα πει ΟΧΙ όταν και όπου  πρέπει.

Στα περισσότερα δεν τους απογοήτευσε. Μόνος του, κόντρα στο ρεύμα, κόντρα ακόμα και στους δικούς του που λογοδοτούν ακόμα στο σύστημα της Πομπηίας που σβήνει, όρθωσε τη φωνή του και είπε ΟΧΙ στο Μνημόνιο. Και τον κυνήγησαν με ακραίο τρόπο όλοι οι ντόπιοι και οι ξένοι  «φρουροί της Πομπηίας».

Και ο Αντώνης άντεξε. Και προχώρησε με την αγάπη του λαού,  ζητώντας του εμπιστοσύνη. Και λέγοντάς του ότι λίγο πριν το ξημέρωμα πάντα υπάρχει το πιο πυκνό σκοτάδι.

Ο κόσμος ξέρει καλά ότι ο Αντώνης είναι πατριώτης.  Ξέρει επίσης ότι είναι μόνος του. Περιστοιχισμένος από «φρουρούς της Πομπηίας» μέσα στο κόμμα της ΝΔ. Που τον προσκυνούν ήδη ως  νέο τους ηγεμόνα και για να διατηρήσουν τα κεκτημένα τους, του προτείνουν ισορροπίες με την Τρόικα και τους δανειστές, ισορροπίες με τα διεφθαρμένα media, ισορροπίες με τους φεουδάρχες και τους τιμαριούχους του κόμματός του.

Ακούει τον Σαμαρά ο λαός και παίρνει θάρρος. Ακούει και τους "φρουρούς της Πομπηίας" και απελπίζεται. "Όλοι ίδιοι είναι", λέει και αρχίζει και να το πιστεύει.

Τους ακούω κι εγώ στα ραδιόφωνα και τις τηλεοράσεις, τους διαβάζω στις εφημερίδες και τις ανακοινώσεις του κόμματος. Και μπερδεύομαι με τα πολλά και ξύλινα λόγια και δεν έχω ακόμα καταλάβει:

Είναι ή όχι παράνομα και αντισυνταγματικά το χαράτσι στα ακίνητα, το σταλινικό πλαφόν στην κατανάλωση, οι απολύσεις στο Δημόσιο και οι περικοπές συντάξεις, τις οποίες έχουν προπληρώσει οι ίδιοι οι εργαζόμενοι;

Είναι ή όχι άδικη και αδιανόητη η εξίσωση του πετρελαίου θέρμανσης και κίνησης;

Τι πρέπει να κάνουμε ακόμα για να σταματήσουμε τον εθνικό εξευτελισμό και την εκχώρηση της εθνικής κυριαρχίας, πέρα από δακρύβρεχτες για την εθνική μας αξιοπρέπεια ανακοινώσεις;

Και μην σπεύσετε να μου πείτε ότι μίλησε ο τάδε ή ο δείνα Τομεάρχης  για όλα αυτά. Ποιος τους ακούει; Σίγουρα (και ευτυχώς) όχι ο αρχηγός τους. Και σίγουρα όχι η κοινωνία.

Οι βολεμένοι ζεστοθεσούληδες της Ν.Δ. δεν έχουν πάρει χαμπάρι για το τι πρεσβεύει για τον λαό ο Σαμαράς.

Δεν μπορούν λοιπόν να αντιληφθούν, δεν είναι σε θέση να το κάνουν (για να μην τους αδικούμε) ότι αυτή τη στιγμή διαπράττεται έγκλημα κατά των συνανθρώπων μας, ότι καταλύεται το Σύνταγμα, ότι γράφεται η πιο σκοτεινή περίοδος της σύγχρονης Ιστορίας.

Και ότι γι αυτούς τους λόγους και πολλούς άλλους, θα έπρεπε να είναι ήδη με τους Αγανακτισμένους στις πλατείες. Να ετοιμάζουν μαζί με τον λαό τα ειδικά δικαστήρια των βιαστών της πατρίδας μας.

Αντώνη, οι δικοί σου «φρουροί της Πομπηίας» αποφεύγουν τον λαό σαν ο διάολος το λιβάνι. Γι αυτό δεν ξέρουν τι λέμε όλοι στα σπίτια μας και στα καφενεία. Δεν έχουν ιδέα από την κοινωνία που βράζει.

Γι αυτό εμπιστοσύνη έχουμε μόνο σε σένα. Και από σένα περιμένουμε να  τραβήξεις μπροστά!

Τον πατριωτισμό τον έχεις. Τις γνώσεις επίσης.  Τον λαό τον λατρεύεις.

Πρέπει όμως να γκρεμίσεις την Πομπηία και να την ξαναφτιάξεις από την σκόνη της. Δεν χρειάζεσαι φρουρούς του στέμματος. "Αποκεφάλισε" τους. Δύναμή σου και συνεργάτης σου θα είμαστε εμείς, ο λαός.

Αντώνη, η ώρα είναι τώρα! Τώρα περνάει το τρένο της Ιστορίας.

Γ. Μπραουδάκης

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΛΕΥΘΕΡΗΣ avatar
    ΛΕΥΘΕΡΗΣ 30/09/2011 08:05:10

    Εμείς είμαστε σίγουροι για τον Αρχηγό της παράταξής μας , μένει τώρα να το μάθουν και οι άλλοι. Να μάθουν ότι ο αρχηγός μας είναι διαφορετικός, που την πατρίδα και τον λαό της την θέλει όρθια, περήφανη και όχι αλυσοδεμένη και υποταγμένη στους διεθνείς τοκογλύφους. Εύχομαι αυτή η χώρα να βρει επιτέλους το θάρρος να κοιτάξει με ειλικρίνεια τις αδυναμίες της, τη δύναμη να τις αντιμετωπίσει, την αποφασιστικότητα που χρειάζεται. Δηλαδή με άλλα λόγια η ελληνική κοινωνία πρέπει να το καταλάβει και να σταματήσει να ζει μέσα στο ψέμα και την αλαζονεία, η σημερινή κατάντια των κυβερνώντων δεν έχει προηγούμενο. Χαίρομαι γιατί ο Αντώνης Σαμαράς είναι η μεγάλη πολιτική και πατριωτική εφεδρεία πού έχουμε.

  2. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 30/09/2011 08:08:37

    ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΚΙ ΕΜΑΣ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΕ ΠΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΣΑΜΟΥΡΑΙ ΘΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ;ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΩΝ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΚΑΙ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ,ΑΣ ΤΟ ΑΦΗΣΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΕΙ.ΚΑΙ 100 ΦΟΡΕΣ ΠΙΟ ΗΠΙΑ ΧΑΡΑΤΣΙΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙ.ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΘΑ ΚΑΕΙ!!ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΘΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΞΑΝΑ ΑΠΟΒΑΣΗ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ!!ΦΤΑΝΕΙ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΑ Η ΚΑΚΙΑ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΞΥΠΝΑ ΤΟ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟΠΑΣΟΚΙΚΟ ΕΝΣΤΙΚΤΟ...

    • Prometheus avatar
      Prometheus @ ΓΙΑΝΝΗΣ 30/09/2011 13:44:50

      χαχαχαχα ! Σαμουράι !!

      • Φίλος avatar
        Φίλος @ Prometheus 30/09/2011 14:16:53

        Αν ήθελε πραγματικά να βρεί άξιους συνεργάτες, υπάρχουν κάμποσοι άξιοι... Ronin...

  3. ελιζα βοζεμπεργκ avatar
    ελιζα βοζεμπεργκ 30/09/2011 08:14:38

    Μακάρι να γινόταν ο,τι προτείνετε. Ο Σαμαράς είναι σίγουρα και πατριώτης και γενναίος πολιτικός ηγετης. Ομως ο δρόμος που του υποδεικνύετε είναι και ανηφορικός και δυσδιάβατος. Πως να σταθεί ένας μόνος ηγέτης απέναντι ΣΕ ΟΛΕΣ τις εκφάνσεις του συστήματος? Δείτε λίγο ποιοί βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της Νέας Δημοκρατίας εντός και εκτός Κοινοβουλίου και θα αντιληφθείτε αμέσως τι εννοώ....

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ ελιζα βοζεμπεργκ 30/09/2011 08:16:56

      Ο Αβραμόπουλος!

      • ΕΛΛΑΣ avatar
        ΕΛΛΑΣ @ Strange Attractor 30/09/2011 08:25:49

        ΝΑ ΜΑΣ ΔΕΙΞΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΤΟΥΣ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΑΥΡΙΟ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΟΥΝ.ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΓΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΘΕΣΕΙΣ ΣΕ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ ΣΕ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΚΛΠ.ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΖΩΗΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΔΕΙΞΟΥΝ.ΔΙΟΙΚΗΘΗΚΑΝΕ ΠΟΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΙΟΙΚΗΣΟΥΝ?
        ΆΡΧΕΣΘΑΙ ΜΑΘΩΝ,ΑΡΧΕΙΝ ΕΠΙΣΤΗΣΕΙ

      • StarPowerNone avatar
        StarPowerNone @ Strange Attractor 30/09/2011 10:18:36

        Το θεωρώ ατυχές, μόνο επειδή είναι άκαιρο.

      • Απορία avatar
        Απορία @ Strange Attractor 30/09/2011 11:30:11

        h--p://www.youtube.com/watch?v=EVj-cPfJYFk

    • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
      Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ ελιζα βοζεμπεργκ 30/09/2011 11:30:58

      ""
      ελιζα βοζεμπεργκ είπε:
      "Πως να σταθεί ένας μόνος ηγέτης απέναντι ΣΕ ΟΛΕΣ τις εκφάνσεις του συστήματος? Δείτε λίγο ποιοί βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της Νέας Δημοκρατίας..."

      Strange Attractor είπε:
      Ο Αβραμόπουλος!


      κ. Βόζενμπεργκ, μὲ γοητεύει ἡ ἐπιμονή σας: κάθε φορὰ προσπαθεῖτε νὰ ἐμφανιστεῖτε ὡς ἀντισυστημική, "χαμένη τῆς μεταπολίτευσης" καὶ ἀμέτοχη στὴν ἐκδοχὴ τῆς ΝΔ ὡς γαλάζιου ΠΑΣΟΚ, καὶ κάθε φορὰ σᾶς τὴν πέφτει ἀπὸ κάτω τὸ "ὅλον Antinews" (στὴν παρούσα ἀνάρτηση δὲν ἔχει συμβεῖ ἀκόμα) θυμίζοντάς σας ποιά στὴν πραγματικότητα εἶστε- ἀλλὰ ἐσεῖς, ἐκεῖ! Βράχος!

      • Απορία avatar
        Απορία @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 30/09/2011 13:00:52

        Όταν η αντίδραση δεν έχει αποτέλεσμα ακολουθεί η αγνόηση. Μια από τις βασικές εγκεφαλικές λειτουργίες δηλαδή...

      • ελιζα βοζεμπεργκ avatar
        ελιζα βοζεμπεργκ @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 01/10/2011 06:18:16

        Ποιά είμαι κατά τη γνώμη σας και ποιά κρύβω οτι είμαι? Μηπως συνεργασθήκαμε και δεν το θυμάμαι 'η μήπως υπήρξα διορισμένη και βολεμένη και επίσης δεν το θυμάμαι? Σας είναι πολύ δύσκολο να μιλήσετε με ευθύτητα αντί να υπαινίσσεσθε κάτι που κανείς δεν αντιλαμβάνεται? Οσο για το οτι μου την "πέφτει" ΟΛΟ το Αντιnews, μάλλον εχετε υπερτιμήσει τον εαυτό σας!

        • ευτυχια avatar
          ευτυχια @ ελιζα βοζεμπεργκ 02/10/2011 02:51:01

          Δυστυχώς δεν βρίσκω κάτι καλύτερο από εκείνο το κοινότυπο:χωρίς να σπάσεις αυγά, δεν κάνεις ομελέτα..Ομως ο Σαμαράς απέδειξε , ακολουθώντας την δική του μοναχική πορεία είτε τώρα απέναντι στο σύνολο σχεδόν της παγκόσμιας οικονομικής ελίτ που με υστερία του έδειχνε τον λάθος δρόμο, είτε στο παρελθόν του , ότι δεν συμβιβάζεται.Κι εξάλλου :όποιος αμφιβάλλει για τον εαυτό του είναι σαν να κατατάσεται στις γραμμές του εχθρού του (αλ.δουμάς) :)

        • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
          Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ ελιζα βοζεμπεργκ 02/10/2011 20:10:26

          κ. Βόζεμπεργκ μοῦ ζητᾶτε νὰ μιλήσω μὲ εὐθύτητα.

          Ἡ αἴσθησή μου εἶναι ὅτι τὸ νέο ποὺ χρειάζεται ἡ ΝΔ- νέο σὲ ἀντιλήψεις, ἰδέες, νοοτροπίες, πρακτικές, δημόσιο λόγο καὶ παρουσία- δὲν βρίσκει στὸ πρόσωπό σας τὴν ἐνσάρκωσή του. Νομίζω πὼς κάτι τέτοιο ἀποτελεῖ σχεδὸν κοινὸ τόπο στοὺς σχολιαστὲς τοῦ Antinews, ὁπότε ὄχι, δὲν ἀναφερόμουν στὸν ἑαυτό μου.

          Ἄλλοι μπορεῖ νὰ σᾶς καταλόγιζαν τὶς φορολογικὲς δηλώσεις φτώχειας ποὺ θρυλεῖται πὼς ἔχετε ὑποβάλλει στὸ παρελθὸν καίτοι πετυχημένη δικηγόρος στὸ κέντρο τῶν Ἀθηνῶν, δὲν ἐπικαλοῦμαι κάτι τέτοιο ἂν καί, στὴν περίπτωση ποὺ ἀληθεύει, θὰ ἦταν ἐνδεικτικό: ἐμένα μὲ ἐνδιαφέρει περισσότερο ἡ ἀπουσία ριζοτόμων προτάσεων γιὰ τὴν Παιδεία ὅταν τυγχάνατε ἁρμοδία (βέβαια, ἂν μὲ τὸ "ριζοτόμος" ἐννοεῖτε κάτι ἄλλο, προφανῶς διαφωνεῖτε), ἐπὶ παραδείγματι. Κατὰ τὴν γνώμη μου τὸ ἔργο ποὺ παρήχθη ἦταν διακοσμητικοῦ χαρακτήρα. Λοιπόν, τὰ ἐνδεχόμενα εἶναι δύο: (α) εἴτε αὐτὸ τὸ δεῖγμα πολιτικῆς ποὺ βλέπω δὲν ἀντιπροσωπεύει γιὰ χ-ψ λόγους τὸν ἐπερχόμενο "ὑπαρκτὸ σαμαρισμό", ὁπότε ὅλα ὀκ, (β) εἴτε τὸν ἀντιπροσωπεύει χαρακτηριστικὰ καὶ ὀφείλω στὸν ἑαυτό μου νὰ ἀποχωρήσω διότι εἶναι μιὰ ἀπ'τὰ ἴδια. Τὰ στοιχεῖα μὲ ὁδηγοῦν στὸ (α)...

          Γιὰ τὰ παραπάνω, πιστεύω ὅτι στὸ Antinews προσπαθεῖτε νὰ ὑποδυθεῖτε κάτι ποὺ δὲν εἶστε: αὐτὸ τὸ ξέρετε ἐσεῖς, τὸ ξέρουμε κι ἐμεῖς, μολαταῦτα συζητᾶμε σὰν νὰ μὴ συμβαίνει τίποτα, καὶ ὅλο αὐτὸ δημιουργεῖ μιὰ κάποια θυμηδία. Ὁ ἀγώνας ἐπιβίωσης σὲ μιὰν ἐνδεχόμενη ἑπόμενη μέρα εἶναι θεμιτός, μὰ δὲν τρῶμε καὶ κουτόχορτο.

          Ἔχει περιορισμένο νόημα νὰ διαπληκτιστεῖ ἕνας ψευδώνυμος μὲ μιὰ διαδικτυακῶς ἐπώνυμη, πόσῳ μᾶλλον γιὰ ἕνα θέμα σὰν κι αὐτό, μὰ μοῦ ζητήσατε εὐθύτητα καὶ ἔπραξα ἀναλόγως.

          • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
            Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 02/10/2011 20:14:28

            Τὸ ζουμὶ εἶναι τὸ ἑξῆς: πρέπει νὰ ἀντιπροσωπεύετε κάτι ἄλλο ἀπ' αὐτὸ στὸ ὁποῖο ἔχω ἐλπίσει ἐγὼ (ὁ ἑκάστοτε "ἐγὼ" ἀρκετῶν σχολιαστῶν τοῦ Antinews, φαντάζομαι) στὴν ΝΔ τοῦ ΑΣ. Εἰδάλλως, εἶμαι (ὁ ἑκάστοτε "ἐγὼ") σὲ λάθος πολιτικὸ χῶρο...

          • Theo avatar
            Theo @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 02/10/2011 20:28:05

            τελικα πολυ καβαλησες το καλαμι, ανακτα!!

          • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
            Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 02/10/2011 23:06:16

            Ἀπὸ ποῦ προκύπτει αὐτό, "Τheo"; Ἢ ἔτσι τὸ λέμε, πάνω στὴν τρέλλα μας

          • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
            Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 02/10/2011 23:09:08

            Δηλαδὴ ὅταν ρίχνουμε μοῦτζες ἢ αὐγὰ εἴμαστε σωστοί, ὅταν κάνουμε κριτικὴ εἴμαστε ψώνια; Γιὰ νὰ καταλάβω δηλαδή...

    • Περιπτερας avatar
      Περιπτερας @ ελιζα βοζεμπεργκ 30/09/2011 12:19:46

      Αγαπητή Ελίζα, πραγματικά δεν σας κατανοώ... δηλαδή κάνετε αντιπολίτευση στον Σαμαρά? Αφού λοιπόν αμφιβάλετε για τα άτομα (συναδέλφους σας) που είναι γύρω από το Σαμαρά γιατί δεν θέτετε εαυτό εκτός ΝΔ? Τι μας λέτε τώρα? Ότι και ο Σαμαράς, δεν κάνει σωστές επιλογές συνεργατών και θα καταλήξει όπως ο Καραμανλής? Ότι πάλι τα ίδια θα βιώσουμε? Πραγματικά αδύνατο να σας καταλάβω... ίσως φταίει η ταπεινή μου καταγωγή...

    • Χαζούλης avatar
      Χαζούλης @ ελιζα βοζεμπεργκ 30/09/2011 14:31:45

      ο δρόμος που του υποδεικνύετε είναι και ανηφορικός και δυσδιάβατος

      Έχετε δίκιο... Ίσως καλύτερα να ακολουθήσουμε τον κατηφορικό δρόμο τότε ... Ποιος έχει τώρα όρεξη για ανηφόρες...

    • Anastasis avatar
      Anastasis @ ελιζα βοζεμπεργκ 02/10/2011 10:51:38

      Άς προκηρυχθούν πρώτα εκλογές και μετά θα δείτε και θα δούνε... βέβαια από τον Σαμαρά, ένα προεκλογικό αγώνα με στόχο την αυτοδυναμία, που θα μείνει στην ιστορία.
      Οι δυσάρεστες εκπλήξεις και οι κατραπακιές θα ερχονται η μία πίσω από την άλλη....

  4. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ avatar
    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ 30/09/2011 08:17:00

    Δεν είμαστε σίγουροι μόνο εμείς που τον στηρίζουμε εδώ και χρόνια.Τώρα πλέον είναι σίγουροι και οι αντίπαλοί του.Αρχηγέ,αν η πατρίδα χρειαστεί δήμιο, προθυμοποιούμαι αμισθί και χωρίς κουκούλα (κουκούλες φόραγαν οι "δείχτουλες" συνεργάτες των Ναζί κατακτητών).

  5. ΕΛΛΑΣ avatar
    ΕΛΛΑΣ 30/09/2011 08:20:52

    Ο ΑΡΗΣ.......ΟΧΙ Ο ΒΕΛΟΥΧΙΩΤΗΣ ΒΕΒΑΙΑ.

  6. Ρωμανός Πορφυρογέννητος avatar
    Ρωμανός Πορφυρογέννητος 30/09/2011 08:21:11

    Εξαιρετικό κείμενο, με καίριες επισημάνσεις...
    Εκφράζει όλους εμάς που ξενυχτήσαμε για να κάνουμε τον Αντώνη αρχηγό μας!
    Αυτό που χρειάζεται είναι σοβαρή προετοιμασία από μέρους του αρχηγού...Δεν είναι εύκολο να τα βάλεις με αυτό το πολυδαίδαλο σάπιο σύστημα και με τις "μεταστάσεις" του εντός της ΝΔ...
    Χρειάζεται ο Αντώνης πλήθος αποφασισμένων -αφοσιωμένων σε αυτόν- για να κάνει πράξη αυτό που προσδοκούμε από εκείνον για το καλό της Πατρίδας μας...

  7. ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΝΩΣΣΟΥ avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΝΩΣΣΟΥ 30/09/2011 08:34:42

    Συνυπογράφω ανενδοίαστα το κείμενο .
    Η λύση του δράματος και η κάθαρση θα επιτευχθεί όταν παραμεριστούν οι οσμιστές της εξουσίας .

    • ΕΛΛΑΣ avatar
      ΕΛΛΑΣ @ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΝΩΣΣΟΥ 30/09/2011 08:45:45

      οι οσμιστές της εξουσίας .+++++++1000000

  8. anaconda avatar
    anaconda 30/09/2011 09:00:44

    Ο Σαμαράς, να πάρει την Ελλάδα και τους Έλληνες μαζί του και δεν έχει ανάγκη απο κανέναν για να κυβερνήσει.

    Να καθορίσει σαφή εθνική στρατηγική και να ξυπνήσει τον πατριωτισμό των Ελλήνων.

    Παραδειγματική τιμωρία σε όσους των προδόσουν.

    Αυτός είναι, αυτό νιώθει, αυτό πρέπει να κάνει!

    • Φίλος avatar
      Φίλος @ anaconda 30/09/2011 10:01:16

      «Να καθορίσει σαφή εθνική στρατηγική και να ξυπνήσει τον πατριωτισμό των Ελλήνων.»

      Υπό ποιές ακριβώς συνθήκες, είναι δυνατόν να καθοριστεί εθνική στρατηγική;
      Υπό αυτές; ---> h**p://www.epikaira.gr/epikairo.php?id=23515&category_id=0

      • anaconda avatar
        anaconda @ Φίλος 30/09/2011 13:24:07

        Εθνική στρατηγική σημαίνει :
        1. Την "ένωση" της Ελλάδας από την Θράκη στην Πελοπόνησο και το Αιγαίο με τα Ιόνια. Μπορεί να γίνει σχετικά εύκολα με την αξιοποίηση των κοινοτικών κονδυλίων, που είναι ήδη στα αζήτητα.
        2. Ο σαφής αυτός στόχος θα καθορίσει αυτομάτος την εξωτερική και εσωτερική πολιτική της Χώρας, με σαφές σχέδιο οικονομικής ανάπτυξης και καταμερισμό στις διάφορες περιφέρειες.

        Το σύνθημα είναι ένα : Πάμε να ενώσουμε την Ελλάδα και τους Έλληνες!

        • Φίλος avatar
          Φίλος @ anaconda 30/09/2011 14:20:27

          Ξέρω τι σημαίνει εθνική στρατηγική. Άλλο όμως επεσήμανα: υπό ποιές συνθήκες; υπό αυτές όπως (για παράδειγμα και εντελώς μα εντελώς ενδεικτικά) δείχνονται στο παραπάνω άρθρο;

  9. ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
    ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 30/09/2011 09:10:09

    Κύριε Μπραουδάκη, πολύ καλό το άρθρο σας , αλλά κανένας αρχηγός δεν μπορεί να επιβιώσει -πρακτικά-χωρίς συμβούλους και "φρουρούς". Μέχρις στιγμής κι απ΄ότι γνωρίζουμε ο Σαμαράς έχει κάνει επιτυχείς επιλογές στο θέμα αυτό. Το ζήτημα είναι να κάνει αποφασιστικές επιλογές και σ΄αυτά που περιγράφει η κα Βόζεμπεργκ, δλδ. σ΄αυτούς που βγαίνουν μπροστά στα ΜΜΕ και στο Κοινοβούλιο.

  10. KA avatar
    KA 30/09/2011 09:31:13

    Σήμερα το πρωί, συζητούσα με τον Γιώργο, εκλεκτό φίλο, αναγνώστη του antinews και τακτικό αναγνώστη και σχολιαστή των αναρτήσεων του antinews.

    Μου επισήμανε κάτι, που νομίζω αποτελεί και την επιτομή της πολιτικής ανάλυσης στο τι πρέπει να γίνει από τη ΝΔ. Η κατάσταση έχει φτάσει πλεόν στο απροχώρητο. Ο γελοίος αυτός θίασος που υποκρίνεται πως κυβερνά εκτελώντας γονυπετή, έξωθεν εντολές, μας οδηγεί στην καταστροφή. Η καταρράκωση του ηθικού και της αξιοπρέπειας του κοινωνικού σώματος, έχει συντελεστεί εσκεμμένα και μεθοδικά. Η ΝΔ και προσωπικά ο αρχηγός της, έχει υποχρέωση απέναντι στην ιστορία αυτού του λαού, να βγεί και να μιλήσει στον κόσμο, εκθέτοντας την κατάσταση με την απλή γλώσσα της αλήθειας. Με προσοχή μεν, για να μην δώσει τροφή στη διεστραμμένη χούντα της τηλεόρασης και των ΜΜΕ, αλλά με σεβασμό στην αλήθεια.

    Ο κόσμος είναι έτοιμος να τον ακούσει. Συναντάς απλούς ανθρώπους, με τους οποίους είχες μία απλή "καλημέρα" και τους ακούς να μουρμουρίζουν τις λέξεις "προδοσία" και "ξεπούλημα", με σφιγμένα τα δόντια. Όλοι αυτοί γνωρίζουν την αξία της λέξης "αξιοπρέπεια", την οποία έχει ξεχάσει π.χ. ο μέχρι λυπήσεως εξευτελισμένος Υπουργός Οικονομικών.

    Η αλήθεια λυτρώνει. Ο κόσμος είναι έτοιμος. Αν ο Σαμαράς δεν ακούσει το κάλεσμα των καιρών, ο κάδος της πολιτικής ανακύκλωσης ίσως να τον περιμένει. Η μόνη μας ελπίδα είναι πως θα ακούσει τη φωνή της ιστορικής του καταγωγης και θα μας συνεγείρει. Να σταθούμε στα πόδια μας, πεινασμένοι ίσως, αλλα με την αξιοπρέπεια που ταιριάζει σε 4000 χρόνια ελληνικής ιστορίας, Αυτής της Ιστορίας που επιτάσσει ένα ειδικό δικαστήριο για αυτούς που μας έφεραν εδώ. Ιδίως αυτόν τον ανεκδιήγητο πρωθυπουργό, που ενάμιση χρόνο πριν περιδιάβαινε την Ευρώπη μιλώντας για το διεφθαρμένο κράτος στο οποίο πρωθυπουργεύει, και προχτές ζητούσε από τους Γερμανούς ακροατές του σεβασμό στην Ελλάδα ....

    • Φίλος avatar
      Φίλος @ KA 30/09/2011 10:44:16

      «Η μόνη μας ελπίδα είναι πως θα ακούσει τη φωνή της ιστορικής του καταγωγης...»

      Αν η μόνη μας ελπίδα, εξαρτάται απ' την φωνή της... "ιστορικής του καταγωγής"... τα πιάσαμε τα λεφτά μας...

  11. HK avatar
    HK 30/09/2011 09:33:38

    Μία προσεκτική ρήξη με το παρελθόν, θα βοηθήσει πολύ τον Αντώνη. Η Αστική Δεξία έχει στελέχη πρώτης γραμμής, που όμως είναι εκτός των προβεβλημένων.

    Ο Εγγονός της Πηνελόπης Δέλτα και της Αννας Παπαδοπούλου το ξέρει πολύ καλά αυτό.

    ΗΚ

  12. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 30/09/2011 09:41:15

    Το ότι δέχεται πιέσεις από το "Ελληνικό κεφάλαιο" δεν υπάρχει καμία αμφιβολία. Το ότι το "ελληνικό κεφάλαιο" είναι πάνω από 50% κρατικοδίαιτο, επίσης. Το ότι ο "Λαός" είναι κάτι απροσδιόριστο και εν μέρει καθοδηγούμενο, επίσης. Το ότι μερικά επωνυμα στελέχη της ΝΔ προκαλούν θυμηδία ή αποστροφή... έεε ας το κρίνουν άλλοι (μια βόλτα σε καφενεία;)

    Εκτιμώ ότι το δυνατό στοιχείο στον Σαμαρά είναι ο τρόπος εκλογής του, άσχετο με το εάν μου αρέσει αυτό ή συμφωνώ με το άλλο. Και επειδή τα πράγματα είναι κάτι χειρότερο από χάλια, η μόνη, μοναδική και απόλυτη επιλογή είναι 1) αλήθεια, όσο κυνική ή δύσκολη και εάν είναι, 2) προ-επιλογές ατόμων με γνωμονα την αλήθεια (άσε πιά την ικανότητα), 3) διαμόρφωση θέσεων που απηχούν το δημόσιο αίσθημα, χωρίς θέατρο, χαϊδέματα, ή ...τσαμπουκά -- κοινώς "πλατφόρμα" 4) εκλογές. Τις "ρήξεις" θα τις έκανα προεκλογικά. Εάν δεν εκλεγεί επειδή τα ΜΜΕ ή ο κόσμος δεν τις εγκρίνουν, έστω. Η εκλογή, για μένα, δεν είναι αυτοσκοπός. Η εκλογή με σκοπό να πετύχεις κάτι, είναι -- χωρις να σε βρίζουν στον αιώνα τον άπαντα. Εκλογή με κορϊδία, εεε... την έχουμε εμπεδώσει.

    Μερικά πράγματα είναι κοινή λογική, μερικά πράγματα εμπεριέχουν βαθειές αντιφάσεις. Δεν θα τα απαριθμήσω, γιατί εγώ ούτε ξέρω, ουτε κάνω πολιτική. Ούτε ξέρω εάν γίνεται, πλέον, σε καθεστώς ανοχής. Το ότι η σιωπή ερμηνεύεται ποικιλοτρόπως, ανθρωπινο δεν είναι;

    Για μένα, στην φάση που είμαστε η περαιτέρω κοροϊδία ψηφοφόρων είναι απαράδεκτη. Η εκλογή χωρίς κοινωνική συναίνεση που βασίζεται σε ειλικρίνεια είναι ατελέσφορη. Μα για αυτό εξ άλλου έχουμε κάποιον που μας δουλεύει -- αλλά βλεπετε; Αυτοκτονούν. Μόνο αυτό, τα λέει όλα.

  13. Ignoramus avatar
    Ignoramus 30/09/2011 09:41:15

    εγω ακουσα τον σαμαρα α λεει για φανελες που πρεπει να λερωσουν κτλ και επισης ειπε πως η κοινωνια βριθει απο ικανα στελεχη που δεν ειναι πολιτικαντιδες. αρα προβλεπω να παρει κεφαλια βαρονων και κληρονομων και να κανει ρηξη με το κατεστημενο της δεξιας. το ελπιζω διοτι αλοιως χαθηκε και αυτος και η ελλαδα.

    • φωνη avatar
      φωνη @ Ignoramus 30/09/2011 09:48:30

      φανέλες---->φόρμες ΕΡΓΑΣΙΑΣ

    • StarPowerNone avatar
      StarPowerNone @ Ignoramus 30/09/2011 10:58:28

      Και πότε λείγει αυτό το cds?

      • ευτυχια avatar
        ευτυχια @ StarPowerNone 02/10/2011 02:53:53

        με την πτώχευσή μας...

  14. αριστερος avatar
    αριστερος 30/09/2011 09:52:26

    ωραια ολα αυτα και πολυ συγκηνιτικα ,αλλα ειναι ολοφανερο οτι ο ανθρωπος φοβαται να κυβερνησει.
    Αλλιως επρεπε να εχει γκρεμιστει το συμπαν εδω και ποσο καιρο και να ειχαμε παει σε εκλογες.
    Τα περι ηρεμιας και σοβαροτητας καλα ειναι και τα πιστευω ,εχουν αρχισει ομως να ειναι σαν τα παραμυθια της γιαγιας ,απαραιτητα για να κοιμηθει ο ατακτος μπομπιρας της οικογενειας.
    Φοβαμαι οτι εχει διδαχτει πολλα απο τους Παπανδρεου και το σημαντικοτερο που εμαθε ειναι ,αστους να ριμαχτουν ,ριμαξουν τον κοσμο,να παρουν μετρα ,να τους πεθανουν στα αληθεια και μετα να αναλαβεις με δεμενα χερια .
    Καλη δικαιολογια δε λεω ,αλλα εδω πεθαινει κοσμος...

  15. juliet avatar
    juliet 30/09/2011 10:00:20

    Καλημέρα,
    το άρθρο εξαίρετο !!!!!!!!μπράβο κ.Μπραουδάκη.
    Η αλήθεια είναι ότι ο Σαμαράς είναι άτυχος αυτή τη δεδομένη στιγμή, φορτωμένος ''αμαρτίες'' και εγωκεντρικά ανθρωπάκια που ενω θα έπρεπε να γίνονται αόρατα προσπαθούν να επιδεικνύουν το εγώ του και να μας θυμίζουν ότι μας έκλεψαν την εμπιστοσύνη.
    Οταν δεν παραδέχονται ότι ήτανε μέρος της καταστροφής ,δεν έχει σημασία το ποσοστό ,αλλά συνένεσαν όταν ανέλαβαν και ενω θα έπρεπε να δώσουνε στη δημισιότητα οικονομικά θέματα και το σπουδαιότερο θέματα εθνικά.
    Θα μου πείτε ποιός ο Ντόρα;ο Σουφλίας ; ο ''σοφός Νέστωρας''.
    Ολοι πολεμήσαμε το σάπιο σύστημα ,το σύστημα που μας πλήρωσε ,που μας ταπείνωσε .Θεωρώ ταπείνωση να παραδίδεις τη χώρα σου σε δοσίλογους .
    Ανικανότητα θα ήτανε αν την παράδιδες σε καλύτερους αλλά σε προδότες είναι αισχύνη .
    Και να μην έχεις την συναίσθηση ότι έχεις μέρος στην ευθύνη αυτής της προδοσίας.
    Τα πράγματα μερικές φορές είναι απλά ,γίνονται ακατόρθωτα απο εμπόδια που σου βάζουνε αυτοί που είναι ασήμαντοι για να γίνουν σημαντικοί.
    Ο Κων.Καραμανλής είχε πει:
    ''Αυτός που κυβερνά δεν πρέπει να είναι ειδικός.Πρέπει να ΄χει μυαλό,ν΄ακούει τους ειδικούς και να καταλαβαίνει ποιο είναι το σωστό απο αυτό του λένε οι ειδικοί''.
    Γιαδικιάρογλου
    Νομίζεις ότι θα ήθελε ο κάθε σοβαρός άνθρωπος να πιστέψει ότι χρειάζεται ''γερμανίδα '' παιδαγωγό το νηπιαγωγείο;η λες τα φίμωτρα να είναι πιο οικονομικά.Καλημέρα!!!

    • juliet avatar
      juliet @ juliet 30/09/2011 10:01:56

      το σύστημα που μας πλήγωσε

  16. ΝΙΚΟΣ ΚΑΡΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΣ ΚΑΡΑΣ 30/09/2011 10:08:16

    συμφωνω απολυτα με μονη μια διαφορα. να τους στειλει στο διαολο γιατι ετσι και αλλοιως θα τους στειλει ο λαος.

  17. StarPowerNone avatar
    StarPowerNone 30/09/2011 10:13:55

    Κυρία Βόζεμπεργκ:
    «Όμως ο δρόμος που του υποδεικνύετε είναι και ανηφορικός και δυσδιάβατος (sic).» Τι λέτε; Το σκεφθήκατε καλά αυτό, πριν το γράψετε;
    Τον δρόμο αυτό τον ανηφορικό και τον δύσβατο τον ‘τραβούν’ καθημερινά εκατομμύρια Ελληνίδες και Έλληνες. Αυτές και αυτοί μας κρατούν ακόμη όρθιους. Το έχετε αντιληφθεί αυτό, κυρία Βόζεμπεργκ;
    Κύριε Μπραουδάκη,
    «Αντώνη (sic!)… Γι αυτό εμπιστοσύνη έχουμε μόνο σε σένα. Και από σένα περιμένουμε να τραβήξεις μπροστά!”
    Ξεχάσατε μια πολύ σημαντική διάσταση, κύριε Μπραουδάκη. Τη διάσταση του χρόνου. Μέχρι πότε θα περιμένουμε;
    Αυτή η απαλλαγή ευθυνών από τους πλέον υπεύθυνους, όπως επί Κώστα Καραμανλή, όταν «έφταιγε το περιβάλλον του», δήθεν, και «δεν είχε πάγκο», δήθεν, και τώρα βγήκε ότι φταίνε οι «υποκλοπές», δήθεν, κλπ., κλπ., δηλώνουν ότι είμαστε, ως πολίτες, ευνουχισμένοι από μια νοοτροπία που πολλοί την ονομάζουν ραγιαδισμό. Αρνούμαστε να αποδώσουμε ευθύνες στους πλέον υπεύθυνους, γιατί αρνούμαστε να αναλάβουμε τις δικές μας προσωπικές ευθύνες για τις επιλογές μας.
    Η αυτοκριτική πρέπει να ξεκινήσει από την πηγή. Και όταν αυτό γίνει, όταν δηλαδή γίνουμε συνειδητοί ΠΟΛΙΤΕΣ, τότε μόνο θα αναλάβουμε δράση. Έως τότε θα διαβαίνουμε δρόμους δύσβατους και ανηφορικούς μόνοι μας και οι «φρουροί της Πομπηίας» θα απολαμβάνουν και θα μας κοροϊδεύουν.

    • Αληκτώ avatar
      Αληκτώ @ StarPowerNone 30/09/2011 10:33:59

      Πολύ σωστός!

    • juliet avatar
      juliet @ StarPowerNone 30/09/2011 12:43:29

      StarPowerMan
      εννοούσε ότι η ανηφόρα είναι δύσκολη γι΄αυτούς που φοράνε τακούνια,ευτυχώς που ο Σαμαράς είναι ψηλός και του είναι άχρηστα!!!
      Καλημέρα......

      • StarPowerNone avatar
        StarPowerNone @ juliet 30/09/2011 12:58:50

        Αχ, βρε juliet...
        Άφησε τα τακούνια στην θέση τους…
        Τα υπόλοιπα τα πιo σοβαρά, ας παροτρύνουμε την κα Βόζεμπεργκ να συνειδητοποιήσει. Και όλους τους υπόλοιπους βουλευτές, επίδοξους πολιτευτές και άλλους 'αξιωματούχους' της ΝΔ, που πρέπει να καταλάβουν που βρισκόμαστε και να πάρουν θέση, να ενεργήσουν επί τέλους. Φτάνει πια η αποχαύνωση. Πρέπει, βέβαια, και ο κ. Σαμαράς να τους ξυπνήσει, να τους ταρακουνήσει με το ένα ή τον άλλο τρόπο…
        Καλημέρα και σε σένα!

  18. a824 avatar
    a824 30/09/2011 10:26:08

    Θα ηθελα να εκφρασω μξα αλλη αποψη γιατι σαν ανεργος που ειμαι δεν κανω τιποτα αλλο παρα ωα σκεφτομαι.Ο Σαμαρας θα πρεπε να εχει ξεσηκωσει τον κοσμο σε συλλαλητηρια και πορειες σε τακτα διαστηματα ωστε οι κολλητοι μας οι ευρωπαιοι να δουν οτι δεν αστειευεται.Να δουν μαζικα τον κοσμο και να καταλαβουν οτι φτανει πια και να ξανασκευτουν την πιεση που μας προκαλουν.Μαζευονται 3000 ανθρωποι αγανακτισμενοι και κατι τρεχει στα γυφτικα.Ας δουνε 1000000 κοσμου στην πλατεια μετα απο το καλεσμα του Σαμαρα και θα δειτε μετα αν θα συνεχεισουν τις μαγκιες γιατι δεν πιστευω οτι ειναι τοσο μ.......ς βρησκουν και τα κανουν.

  19. tak avatar
    tak 30/09/2011 10:27:31

    ΔΕ ΘΑ ΜΙΛΗΣΕΙ Ο ΦΑΗΛΟΣ;

  20. koinos_nous avatar
    koinos_nous 30/09/2011 11:06:10

    Μπορεις να επιβαλεις δασμους στις εισαγωγες?
    Μπορεις να ασκησεις δημοσιονομικη πολιτικη χωρις να εχεις τον ελεγχο του νομισματος και χωρις να εχεις τον ελεγχο της κεντρικης σου τραπεζας?
    Οσο δεν τα εχεις αυτα θα αγοραζεις πατατες απ την Τουρκια την Αιγυπτο αρνι απ τη Βουλγαρια λεμονια απ την Αργεντινη που θα ειναι πιο φθηνα , η θα φτασεις το βιωτικο επιπεδο του λαου στα Βουλγαρικα επιπεδα για να εχεις αποτελεσματα.
    Ο αλλος δρομος ειναι εξοδος απο το ευρω και επιστροφη στη δραχμη αλλα δεν ακουσα κανενα πολιτικο κομμα να το προτεινει.
    "Αναπτυξη" , "επανεκκινηση" της οικονομιας κλπ ...
    Το ΑΕΠ της χωρας συρικνωνεται λογω υφεσης η "παραγωγη" επισης.
    Πως θα ερθει αναπτυξη χωρις παραγωγη και το κυριωτερο εξαγωγες ?
    Ποσο καιρο θελεις για να αναπτυξεις τους διαφορους τομεις που θεωρητικα εχουμε συγκρητικα πλεονεκτηματα ως χωρα?
    Και σε ποσα χρονια θα επανεκκινησουμε μεσα στο ευρω ???
    :) :)

    • Pikis avatar
      Pikis @ koinos_nous 30/09/2011 12:20:01

      Κοινέ έχεις δίκιο. Κανένας δεν λέει τι είναι σωστό και τι λάθος. Όλοι κοιτάνε τον εαυτούλη τους. Ας είναι καλά ο Χριστοφοράκος και ο Μάκαρος που απέδειξαν περίτρανα τι χώρα είμαστε...

  21. mad dog avatar
    mad dog 30/09/2011 11:18:52

    Θα τρελλαθούμε τελείως - πολύ καλός ο σαμαράς αλλά όχι και ότι έκανε και το Μουσείο της Ακρόπολης ???!!! Ρε παιδιά αφήστε το επώνυμο λιβανιστήρι και κάντε κάτι να σωθεί ο τόπος. ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ.

    • Γ.Μπραουδάκης avatar
      Γ.Μπραουδάκης @ mad dog 30/09/2011 11:28:35

      Στο Μουσείο της Ακρόπολης ο Σαμαράς μείωσε το κόστος των εγκαινίων στο 1/3. Από 6 εκατομμύρια σε λιγότερα από 2. Τη διαφορά την επέστρεψε στο Ελληνικό Δημόσιο.
      Μέσα σε 3 μήνες κατάφερε να προσελκύσει 1.500.000 επισκέπτες.
      Έγινε θετικό πρωτοσέλλιδο η Ελλάδα σε κάθε γωνιά του πλανήτη.
      Μεταδόθηκαν τα εγκαίνια του Μουσείου σε απευθείας σύνδεση σε 134 χώρες του κόσμου. Μεταδόθηκαν ζωντανά (μεταξύ άλλων από το CNN και το Euronews).
      Όλα αυτά τα έκανε τζάμπα!
      Ανέδειξε σε ολόκληρο τον πλανήτη την Άλλη Ελλάδα. Όχι αυτήν που περιγράφω στο άρθρο μου.
      Τόνωσε την αυτοπεποίθηση του Έλληνα σε κάθε γωνιά του πλανήτη, ότι όλοι μαζί ενωμένοι ΜΠΟΡΟΥΜΕ!
      Με τον συμβολισμό της επανατοποθέτησης του μαρμάρου που μας επέστρεψαν ότι τα μάρμαρα είναι ενιαίο μνημείο της Ανθρωπότητας και ότι πρέπει να επιστρέψουν στο σπίτι τους (στην Ελλάδα) από τους κλέφτες τους Βρεττανούς.
      Αν δεν υπήρχε Σαμαράς το Μουσείο δεν θα είχε ακόμα λειτουργήσει!

      Μπορεί εσένα όλα αυτά να σου φαίνονται αυτονόητα, μπορεί και να είναι. Αλλά για μένα αυτή είναι η άλλη Ελλάδα. Η αναγεννημένη Ελλάδα. Που έστω και έτσι ο Σαμαράς μου την έδωσε!

      • Ariadne avatar
        Ariadne @ Γ.Μπραουδάκης 30/09/2011 12:58:31

        Μπράβο Κε Μπραουδάκη! Πές τα!

    • Γ. ΜΠΡΑΟΥΔΑΚΗΣ avatar
      Γ. ΜΠΡΑΟΥΔΑΚΗΣ @ mad dog 30/09/2011 12:17:39

      Να τι έκανε ο Σαμαράς με το Μουσείο της Ακρόπολης: Έκανε την Ελλάδα θετικό πρωτοσέλιδο σε κάθε γωνιά του πλανήτη. Μέσα σε 3 μήνες έφερε 1.500.000 επισκέπτες στην Ελλάδα, κατάφερε να ενώσει τους Έλληνες σε έναν εθνικό στόχο (τον οποίο τον πέτυχε κιόλας), μείωσε το κόστος των εγκαινίων στο 1/3 του αρχικού ποσού και απέδωσε τα υπόλοιπα χρήματα στο Ελληνικό Δημόσιο. Κατάφερε, χωρίς κόστος, 134 χώρες σε ολόκληρο τον πλανήτη να μεταδώσουν ΖΩΝΤΑΝΑ την τελετή έναρξης (συμπεριλαμβανομένων των CNN και EURONEWS), με την συμβολική επανένωση των Μαρμάρων ανέδειξε σε ολόκληρο τον κόσμο τό ζήτημα της κλοπής των "Ελγινείων" από τους Βρεττανούς. Ακτινοβόλησε σε ολόκληρο τον πλανήτη ότι υπάρχει και άλλη (σύγχρονη) Ελλάδα, αυτή της ποιότητας, δημιουργικότητας, του πολιτισμού, του σεβασμού της Ιστορίας μας. Γκρέμισε την Πομπηία των φυλάκων και υπαλλήλων στα Μουσεία που κοιμούνται στο πόστο τους, που υποδέχονται λέτσοι και αξύριστοι στα τους ξένους τουρίστες, που δεν φορούν στολές, που δεν μιλούν ξένες γλώσσες. Γκρέμισε την Πομπηία των Μουσείων που ποτέ δεν είναι καθαρά, που δεν έχουν πωλητήρια με γνήσια αντίγραφα, που τις μισές μέρες του χόνου είναι κλειστά λόγω απεργίας ή έλλιψης προσωπικού. Έκανε την Αθήνα και το Μουσείο της μαγνήτη για μεγάλες ξένες προσωπικότητες. Ανέδειξε τον εθελοντισμό (με το θεσμό των εθελοντών αρχαιολόγων - ξεναγών) πετώντας έξω τους συνδικαλιστές ξεναγούς της ταρίφας των 50 ευρώ. Καθιέρωσε 14ωρο ωράριο λειτουργίας του Μουσείου, αγνοώντας τους βολεμένους συνδικαλιστές. Αν θελήσεις μπορώ να σου απαριθμήσω κι άλλα. Άλλωστε σήμερα δεν ξέρω αν όλα αυτά υπάρχουν ακόμα. Ένα όμως έχω να σου πω. Αυτή είναι για τα δικά μου γούστα η καινούργια πόλη που ξαναγεννήθηκε από τη στάχτη της Πομπηίας. Και την έχω μπροστά μου, χειροπιαστή. Και μου κάνει!

      • Ελλην (σχεδόν πτωχός) avatar
        Ελλην (σχεδόν πτωχός) @ Γ. ΜΠΡΑΟΥΔΑΚΗΣ 30/09/2011 15:07:11

        Κύριε Γ. ΜΠΡΑΟΥΔΑΚΗ,

        Από όλα τα σχόλια αυτό για το Μουσείο αξιολογήσατε ως το πιο ουσιώδες;
        Συγχαρητήρια στον κ. Σαμαρά και σε σας για όσα έγιναν στο Μουσείο.

        Σήμερα όμως όλη η Ελλάδα κοντεύει να καταντήσει μουσείο. Νομίζω πως αυτό σας απασχολεί στο άρθρο σας και μ’ αυτό καταγίνονται οι περισσότεροι σχολιαστές.
        Σας ευχαριστώ για το άρθρο σας, παρακαλώ να επανέλθετε στον κυρίως στόχο.

        • Εύμηλος avatar
          Εύμηλος @ Ελλην (σχεδόν πτωχός) 30/09/2011 16:31:07

          Συγχαρητήρια κ. Μπραουδάκη για το άρθρο σας και το θάρρος σας να τα πείτε επώνυμα.
          Αναφέρατε πολύ σωστά κι επηξηγήσατε στη συνέχεια το παράδειγμα του Μουσείου της Ακρόπολης. Πράγματι ο οργανισμός κι η επιτυχής λειτουργία σήμερα αυτού του Μουσείου είναι έργο Αντώνη Σαμαρά. Ανταποκρίνεται στα διεθνή δεδομένα. Θα έπρεπε να ισχύσει για όλα τα Μουσεία και τους Αρχαιολογικούς χώρους στη χώρα με τις αντίστοιχες προσαρμογές. Διότι συνδυάζει τον πολιτισμό με την οικονομία, την ανάπτυξη. Αναδεικνύει την αξία και το ρόλο του πολιτισμικού προϊόντος γαι την ανάπτυξη του τόπου. Το συγκριτικό μας πλεονέκτημα.
          Ψιλά γράμματα για κρατικοδίαιτους, κομματαρχίσκους και καρεκλοκένταυρους που είτε δε μπορούν να το κατανοήσουν είτε δε θέλουν κι αρέσκονται μόνιμα στη μίζερη έκφραση δυσπιστίας μέσω γενικών κι αορίστων κενόλογων καφενολογιών.
          Μακάρι να λειτουργούσε κι ο Ιερός Βράχος της Ακρόπλης με αντίστοιχο οργανισμό. Θα γλιτώναμε κατ' ελάχιστον τους τουρίστες από το γαύγισμα των αδέσποτων...

  22. daughter of mercy avatar
    daughter of mercy 30/09/2011 11:30:20

    Εξαιρετικό το άθρο!
    Το "ζούμε" μόνο είναι σχετικό.

  23. koinos_nous avatar
    koinos_nous 30/09/2011 11:37:05

    Στη Βορειο Ελλαδα οσοι ειναι κοντα στη Βουλγαρια "πεταγονται" για ψωνια εκει.
    Στα νησια που ειναι κοντα στην Τουρκια το ιδιο.
    Σε αλλο σαιτ διαβασα οτι γερμανικες αλυσιδες ανοιγουν καταστηματα στην Βουλγαρια κοντα στα συνορα με μας προσβλεποντας στους πελατες εξ Ελλαδος.
    Κατα τα αλλα θα μεγαλουργησουμε μενοντας στο ευρω θα εχουμε "αναπτυξη" μεσω "επανεκκινησης" της οικονομιας.... :) :).
    Κολοκυθια στο πατερο.
    Χ...σε ψηλα και αγναντευε.

  24. Γιαννης3 avatar
    Γιαννης3 30/09/2011 11:41:34

    Εχουμε προβλημα με την κορη του Μητσοτακη(ορθως και εχουμε) αλλα δεν βλεπω να εχουμε προβλημα με τον γιο του ΨΥΧΑΡΗ.........

  25. Raziel avatar
    Raziel 30/09/2011 11:52:05

    Το άρθρο είναι εξαιρετικό παραβλέπει όμως το γεγονός ότι ο πολιτικός χρόνος δεν είναι ο ίδιος πιά, και εξηγούμαι: ο κόσμος της ΝΔ έφυγε απο αυτή λόγω των όσων έκανε ή δεν έκανε ο κ. Καραμανλής επέστρεψαν όμως για να ψηφίσουν τον κ. Σαμαρά ώς αρχηγό ο οποίος όμως με την αδράνεια του (δεν ενδιαφέρουν οι όποιες δικαιολογίες γιατι συμβαίνει αυτό) οδηγεί αυτούς τους ανθρώπους πάλι στην έξοδο απο τη ΝΔ και στην αναζήτηση άλλων λύσεων. Ο κάδος της πολιτικής ανακύκλωσης κ. Σαμαρά είναι πολύ κοντά και μάλιστα μπορεί να σας συμπεριλάβει πριν απο την όποια πολιτική αναμέτρηση, αν δεν αφουγκραστείτε τον Έλληνα πολίτη και όχι τους συμβούλους σας και μόνο.

  26. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 30/09/2011 11:57:55

    Είναι νομίζω αφελές να πιστεύουμε ότι ένα κόμμα μπορεί να κυβερνήσει μόνο με έναν αρχηγό, όσες αρετές και ικανότητες και αν έχει αυτός, και όσο χαρισματικός κι αν είναι. Πρέπει να διαθέτει, αφ' ενός μία παγιωμένη επιτελική ομάδα με ικανότητες, και, αφ' ετέρου, μία μαγιά στελεχών στις τοπικές κοινωνίες και στον παραγωγικό και διοικητικό ιστό.

    Υποπτεύομαι ότι κάποιοι επιχειρούν να αντιγράψουν ένα μοντέλο αρχηγικού κόμματος το οποίο παραπέμπει τελικά σε κάτι που μοιάζει με το ανδρεϊκό αρχηγικό πασοκ. Ο “χαρισματικός” Ανδρέας δεν ήταν τότε μόνος απέναντι στους πάντες. Εκμεταλλεύθηκε την υποδομή και την κατάσταση που είχε δημιουργήσει η αριστερά με εκατοντάδες οργανώσεις και δεκάδες χιλιάδες στελεχών, τους έπεισε να τον στηρίξουν ενεργητικά ή παθητικά, και τελικά τους καπέλωσε με μία νέα νομενκλατούρα την οποία μέχρι τότε δεν ήξερε ούτε ο θυρωρός της πολυκατοικίας που διέμεναν. Τότε οι άσχετοι εκείνοι είχαν χρονική άνεση να εκπαιδεύονται στις πλάτες των εκστασιασμένων από την επαγγελία της αλλάγής και τα δανεικά. Όμως τότε το πασοκ είχε δυνατότητα άντλησης αξιωματούχων από μία τεράστια δεξαμενή, είχε στην διάθεση του ένα τεράστιο δυναμικό προς εκμετάλλευση. Επίσης η κατάσταση της οικονομίας και ο ενθουσιασμός από την μεγάλη απάτη της “αλλαγής” του έδιναν τεράστια άνεση κινήσεων και χρονικά περιθώρια. Οποιαδήποτε στραβοτιμονιά δεν θα είχε μοιραία αποτελέσματα.

    Εκτός από το επαναλάβω το ότι απόπειρα αντιγραφής στην ιστορία ισοδυναμεί με φάρσα, θέλω να ρωτήσω αν υπάρχει κανείς που πιστεύει στα σοβαρά ότι αντίστοιχο σενάριο μπορεί να επαναληφθεί σήμερα και να έχει οποιαδήποτε πιθανότητα επιτυχίας.

    Σήμερα απαιτείται αυτό το νέο που επαγγέλλεται ο Σαμαράς να εμφανισθεί προσωποποιημένο σε συγκεκριμένα στελέχη, έστω και ευάριθμα. Τα οποία να πείθουν ότι είναι αυθεντικοί εκφραστές της νέας αντίληψης, και όχι επαγγελματίες πολιτικοί που παίζουν έναν νέο ρόλο. Επίσης, επειδή οι χειρισμοί θα είναι δύσκολοι και χωρίς χρονικά περιθώρια, πρέπει να υπάρχει και μία ομάδα τεχνοκρατών για να στηρίξει τις βασικές πολιτικές και οικονομικές επιλογές. Εγώ δεν αυτά δεν τα βλέπω. Ο Γιανναράς, ανεξάρτητα αν κάποιος διαφωνεί με την απορριπτική του θέση, το επεσήμανε σωστά. Ο ισορροπισμός σαν εσωκομματική αντίληψη συνεπάγεται απλώς διαχείριση της εξουσίας σε περίπτωση εκλογικής επικράτησης, δηλαδή μία από τα ίδια. Και απλώς διαχείριση της εξουσίας σε μία τέτοια συγκυρία θα σημάνει πλήρη οικονομική και κοινωνική διάλυση, και πολύ σύντομα χάος, ή πλήρη υποτέλεια στους “βλάκες των Βρυξελλών”, δηλ. στους “πανέξυπνους” της Γερμανίας και στους κουτοπόνηρους της Γαλλίας.

    • kaτσεβρεστος avatar
      kaτσεβρεστος @ Professor Moriarty 30/09/2011 15:33:41

      απολυτως σωστος,συνφονω 100% , και προσθετο....
      εαν μετα την επομενη δωση δεν κοινηθουν συντονισμενα να ριξουν την κυβερνιση ισως και με την βοηθεια των αλλων κομματων.....
      τι θα περιμενουν..;
      ..τις εκλογες του 2013 ;
      οι επιτυχιμενες και σωστα οργανομενες επιχειρισης ανα την ηφηλιο
      εχουν σχεδιο διαδοχης
      εγω προσωπικα τον γουσταρω πολυ τον σαμαρα....αλλα η προσοπολατρια μου την "δινη στο κρανιο"

  27. karenin avatar
    karenin 30/09/2011 12:15:31

    Κρίμα που ποτέ δεν έγινε ακτινογραφία στο εκλογικό σώμα που ανέδειξε
    τον Σαμαρά στην εξουσία της ΝΔ. Τι ακριβώς εξέφραζαν αυτοι οι 800χιλ. που τον ψήφισαν, και τι ακριβώς ήθελαν και περίμεναν απο αυτόν; Θέλανε απλώς
    καινούργιο αρχηγό της ΝΔ, και σωζανε το κόμμα απο το μητσοτακαίικο, η ηγέτη που που θα έφτιαχνε λαικό κίνημα με βάση της αρχές της αστικής τάξης, με πρώτο στρατό τους ίδιους που τον ψήφισαν;

  28. Ariadne avatar
    Ariadne 30/09/2011 13:10:04

    Πολύ καλό άρθρο!
    .."Γι' αυτό, εμπιστοσύνη έχουμε μόνο σ' εσένα."(εννοείτε τον Σαμαρά).
    Παρ' όλο που δέν θά 'πρεπε, Ναί! Μόνο στον Σαμαρά κατ' αρχήν, έως ότου πάρει την εξουσία και βάλει τα πράγματα στη θέση τους. Ξέρει αυτός! ΄Εχει έτοιμα τα πλάνα του.Να βγεί όμως να μας πεί καμιά κουβέντα!(Εδώ συμφωνώ με όλους που το αναφέρουν).
    Και μήν ξεχάσει! Να φέρουν πίσω τα κλεμένα όσοι τα πήραν και να τιμωρηθούν.
    Επ' ευκαιρία, στα κέντρα υγείας και τα εξωτερικά ιατρεία, κυκλοφορούν πολοί "κοψοχέρηδες". Ας πρόσεχαν!

  29. amt avatar
    amt 30/09/2011 13:16:51

    "...Όταν όμως η Ελλάδα μετατρέπεται σε αποικία των ληστών και των μαφιών του χρήματος και ο ελληνικός λαός, σε καθημερινή βάση και με αχαλίνωτη κτηνωδία καταστρέφεται και ρίχνεται στον καιάδα για τη σωτηρία των ποικίλων ληστών, δημίων και μαφιών του χρήματος, τότε δεν ξεπλένεται ΚΑΝΕΙΣ με τη ΣΙΩΠΗ και την πολιτική αδράνεια…

    Η ΣΙΩΠΗ μπροστά σε τέτοια ιστορικά εγκλήματα είναι ΣΥΝΕΝΟΧΗ… "

    Λοιπόν ας κάνει κάτι ΤΩΡΑ !!!!!!
    Διαφεορετικά θα θεωρηθεί ΣΥΝΕΝΟΧΟΣ !!!

  30. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 30/09/2011 13:23:35

    Μπράβο κύριε Μπραουδάκη! Εξαιρετικό το άρθρο σας και τα σχόλιά σας επίσης! Αυτή είναι και η ουσία: να γκρεμίσει' την Πομπηία 'και ν'αποκεφαλίσει τους 'φρουρούς 'της. Προστάτες και υποστηρικτές του, έχει όλους εμάς! Εμάς που τον πιστεύουμε , τον εμπιστευόμαστε , τον εκτιμούμε γιατί μας έκανε να τον ξεχωρίσουμε με τη πορεία του και τη στάση του. Οσο στηρίζεται σε μας , να μη φοβάται τίποτα και να προχωρήσει! Ολοι αυτοί τρέμουν τον αποφασισμένο . Ξέρουν ότι είναι σκόνη ,που στο πρώτο φύσημα θα διαλυθεί. Α.Σαμαρά, να ξέρεις αυτό : τον ανήφορο τον ανέβηκες τότε μόνος , τώρα έχεις και όλους εμάς μαζί σου.........!

  31. Superfrog avatar
    Superfrog 30/09/2011 14:12:18

    Η Ελλάδα πλέον συμπεριφέρεται σαν χρήστης ηρωίνης. Ψάχνοντας να πάρει τη δόση της κάνει τα πάντα. Κλέβει και σκοτώνει τα παιδία της, ξεπουλάει τα πάντα, εκδίδετε στον πρώτο τυχόντα, καταστρέφετε κάθε μέρα. Το μόνο που θέλει είναι η δόση της. Είναι εθισμένη στο τρόπο ζωής που έκανε μέχρι σήμερα. Όμως κάθε δόση τη φέρνει πιο κοντά στο θάνατο.
    Αυτό πρέπει να κοπεί μαχαίρι. Ναι στην αρχή είναι δύσκολα, θα πρέπει να απομονωθεί από τον κόσμο. Θα χτυπιέται σα δαιμονισμένη για τη δόση της. Η διαδικασία αποτοξίνωσης είναι επίπονη. Αλλά σιγά σιγά, θα καθαρίζει ο οργανισμός της και το μυαλό της από το δηλητήριο. Θα αρχίσει να βλέπει πιο καθαρά. Θα τα ξαναβρεί με τον εαυτό της. Θα ισορροπήσει. Θα ξανακερδίσει το σεβασμό από τους γύρω της.
    Ποιος θα αναλάβει να σηκώσει το φορτίο; Εμείς τα παιδιά της. Πρέπει να διώξουμε τα παράσιτα. Δεν γίνεται πλέον να βασιζόμαστε σε εμπόρους ναρκωτικών, νταβατζίδες, μεσάζοντες και λοιπά κοράκια. Ακόμα κι αν είναι αδέλφια μας. Γιατί η Ελλάδα δεν τους ανήκει. Ακόμα κι αν έχουν ελληνική ιθαγένεια. Ακόμα κι αν είναι χριστιανοί Ορθόδοξοι. Δεν έχει καμία σημασία. Η Ελλάδα ανήκει σε αυτούς που την αγαπάνε. Ότι κι αν είναι αυτοί. Όπου κι αν βρίσκονται. Ότι κι αν πιστεύουν. Από όπου κι αν προέρχονται.
    Κύριοι το τέλος είναι κοντά. Ας μην τους αφήσουμε να το ορίσουν άλλοι. Οι Έλληνες δεν αυτοκτονούν. Ακόμα κι αν ο θάνατος είναι σίγουρος, φροντίζουν να πάρουν όσους περισσότερους μπορούν μαζί τους. Έτσι οι επόμενοι θα το σκεφτούν διπλά πριν τα ξαναβάλουν με τα παιδιά μας. Ακόμα κι ο Σωκράτης αυτοκτόνησε επειδή του το επέβαλαν οι Νόμοι και η Πολιτεία. Τι να πρωτοθυμηθώ; Τους 300; Την Έξοδο του Μεσολογγίου; Το έπος του 40;
    Σήμερα μας επιτίθενται ύπουλα. Με ανέντιμα μέσα. Χειρότερα κι από πυρηνικά. Εμείς πρέπει να απαντήσουμε με τον ίδιο τρόπο. Δε θέλετε να μας βοηθήσετε; Στα @@ μας επιτέλους. Δε πληρώνω μια, βγαίνω από την Ένωσή σας. Δε με νοιάζει. Έτσι κι αλλιώς νεκρό με θεωρείτε. Ας δούμε όμως τώρα ποιος θα πονέσει περισσότερο. Θα πεθάνω όπως θέλω εγώ κι όχι όπως θέλετε εσείς.
    Εμείς πρέπει να ξαναβρούμε τον εαυτό μας. Τις αρχές μας. Περηφάνια, Αρετή, Κάλος, Μέτρο, Θάρρος, Φιλότιμο, Αγάπη για τον Άνθρωπο και τη Ζωή. Τα πλούτη ήταν το μέσο για την ανάπτυξη του πολιτισμού μας. Όχι ο αυτοσκοπός μας.

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ Superfrog 30/09/2011 14:15:48

      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Χαζούλης avatar
      Χαζούλης @ Superfrog 30/09/2011 14:48:07

      Έτσι είναι. Αυτή η επίπονη διαδικασία "αποτοξίνωσης" από τα παράσιτα θα μας οδηγήσει στο μέλλον που ονειρευόμαστε.

      Ο πόνος θα είναι δυσβάσταχτος για τους βολεμένους. Αυτοί θα κλατάρουν. Οι συνέπειες θα είναι αμείλικτες. Ας πρόσεχαν....

    • kaτσεβρεστος avatar
      kaτσεβρεστος @ Superfrog 30/09/2011 15:48:25

      superfrog
      το αρθο που εγραψες......εργαψε
      ατομα σαν εσενα με κανουν αισιοδοξο για το μελλον και περιφονο που ειμαι ελληνας-
      "και ας ζω στου διολου την μανα -που λεη ο λογος."
      (αυστραλια)

      • Superfrog avatar
        Superfrog @ kaτσεβρεστος 30/09/2011 16:21:34

        Ευχαριστώ, με τιμάτε ιδιαίτερα. Αν και θεωρώ ότι είμαι ανάξιος τέτοιας τιμής.

  32. periklis avatar
    periklis 30/09/2011 14:42:31

    Μπραβο κυριε ΜΠΡΑΟΥΔΑΚΗ !! Γραψατε Το καλυτερο αρθρο του Μηνα. Ειστε 2ος Φαηλος !!

  33. Ελλην (σχεδόν πτωχός) avatar
    Ελλην (σχεδόν πτωχός) 30/09/2011 15:26:51

    Ο κ. Σαμαράς έχει πείσει πολλούς από μας για την ορθότητα των επιλογών του. Επειδή τις θεωρούμε σωστές και όχι επειδή είμαστε ‘κολλημένοι’ προσωπικά μαζί του.
    Γιατί όμως δεν μπορεί να πείσει και τους βουλευτές του και τον κομματικό μηχανισμό, ώστε να ενεργοποιηθούν και να τον στηρίξουν;
    Ίσως επειδή αν η ψηφοφορία την 29η Νοεμβρίου 2009 γινόταν με άλλο τρόπο, δηλαδή, αποκλειστικά από εκείνους δεν θα τον επέλεγαν;
    Η εντιμότητα και η επαγγελματική δεοντολογία θα έπρεπε να τους υπαγορεύουν την εξής επιλογή: είτε να στρατευθούν ενεργά πίσω από τον Πρόεδρο και την πλειοψηφία που τον εξέλεξε, είτε να παραιτηθούν. Αν δεν το κάνουν, χρέος των ψηφοφόρων είναι σε πρώτη ευκαιρία να τους παραιτήσει.

  34. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 30/09/2011 15:32:52

    Αυτές οι μπούρδες του συστήματος ΠΑΣΟΚ - ΜΜΕ - Εργολάβων-Προμηθευτών του Δημοσίου τύπου Μπόμπολα, Κόκαλη κλπ και ψευτοΕφοπλιστών τύπου Αλαφούζου ότι δήθεν δεν έχει ικανά πρόσωπα ο Αντώνης Σαμαράς για να κυβερνήσει, το μόνο που υποδηλώνουν είναι ότι το σύστημα αυτό ψάχνει να βρει δικαιολογίες να μειώσει την αυξανόμενη απήχηση που έχει στον κόσμο, μήπως και διασωθεί για λίγο ακόμα το ίδιο το σύστημα. Οι δε εφημερίδα του Αλαφούζου που προωθεί σενάρια συγκυβέρνησης ή κυβέρνησης "εξοκοινοβουλευτικών" και "τεχνοκρατών" το κάνει ξεκάθαρα για να προωθήσει τα φιλαράκια της (π.χ. Μάνος, Ντόρα, Ξαφά και λοιπές πατριωτικές δυνάμεις) σε θέσεις αυτής της κυβέρνησης-σούπας που σχεδιάζουν.

    Μην πατάμε την μπανανόφλουδα! Αν - υποθετικά μιλώντας - ο Σαμαράς εμφάνιζε εδώ και τώρα και με τη μέγιστη δυνατή δημοσιότητα μια ας πούμε ντρημ τημ με τους "τέλειους" τεχνοκράτες, νομπελίστες, διεθνούς κύρους προσωπικότητες κ.λπ. και πάλι θα έβρισκαν να πουν κάτι απαξιωτικό, όπως το ολ τάϊμ κλάσικ ότι είναι "συντηρητικός" στο πρόγραμμά του (ενώ αυτοί είναι προοδευτικοί από DNA γι' αυτό υπέγραψαν μνημόνιο και πούλησαν προσωρινά το θέμα κυπριακής ΑΟΖ), ότι αυτά που προτείνει είναι ανεδαφικά, ότι επαναδιαπραγμάτευση είναι αδύνατη και το κάνει για να χαϊδέψει τα αυτιά των πολιτών, ότι δεν προτείνει συγκεκριμένες περικοπές στης σπατάλης του δημοσίου (ψέμα και αυτό αλλά άντε πες το αντίθετο) ότι, ότι, ότι ....

    Μην ακούτε, απλά και ξεκάθαρα. Μέχρι τις ερχόμενες πρόωρες εκλογές, ο Σαμαράς θα έχει συσπειρώσει πολύ περισσότερο κόσμο από τον στενό πυρήνα της ΝΔ. Ταυτόχρονα, ο λαός δεν θα ψηφίσει τα όποια εναπομείναντα γαλάζια λαμόγια, και όσον αφορά στους φλούφληδες, τους ντιντίδες και τα σκυλάκια της διαπλοκής αυτά τα καλά παιδάκια θα εξαφανιστούν μέσω της αρνητικής ψήφου. Το νέο κοινοβούλιο από πλευράς τουλάχιστον ΝΔτών βουλευτών θα είναι κατά 80% αποτελούμενο από άγνωστα πρόσωπα. Εδώ θα είμαστε να δούμε την επιβεβαίωση της πρόβλεψης αυτής. Τα ποσοστά των κομμάτων στις εκλογές θα είναι ΝΔ 42-45% με αυτοδυναμία, ΠΑΣΟκ 15-25%, ΚΚΕ 6-7%, ΣΥΝ 4-5%, ΛΑΟΣ 3-4% (ίσως και κάτω από 3%), ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ ΠΡΑΣΙΝΟΙ 2-3%, ΔΗΜΑΡ 1,5-2,5%, ΔΗΣΥ 1,5-2,0%, ΑΡΜΑ 1,0-1,5%

    • Εύμηλος avatar
      Εύμηλος @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 30/09/2011 16:54:01

      Έγραψες!!!

  35. ΜΠ avatar
    ΜΠ 30/09/2011 16:11:15

    Κύριε Μπραουδάκη γράψατε τις σκέψεις μας και εκφράσατε αυτό που νιώθουμε. Το έχω ξαναπεί από αυτό το βήμα: ο Α.Σ πρέπει να απαλλαγεί από τα βαρίδια του παρελθόντος. Μην το φοβηθεί. Ο λαός θα το χειροκροτήσει ως κίνηση ματ. Τα αλυχτίσματά τους την βορά που θα φεύγουν και μετά, όταν θα πετάνε λάσπη και μένος επειδή ξεβολεύτηκαν, δεν θα τα ακούει κανείς. Θα σκεπάζονται οι φωνές τους από τις επευφημίες όλου του λαού που θα αγαλιάσει η ψυχή του. Νέα στελέχη, αύθαρτα και χωρίς διαπλοκές. Αυτά μας κατέστρεψαν. Πρέπει να στελεχωθεί το κόμμα με τη λογική της πολυεθνικής που πάει να χτυπήσει τις αγορές και λειτουργεί με Strategic Business Plan. Δουλειά, δουλειά, δουλειά. Τίποτα άλλο.
    Δυστυχώς ακόμη και τώρα η λογική της αποικιοκρατίας λειτουργεί και απομειώνει κάθε προσπάθεια του κόμματος. Και να ξέρετε κάτι ακόμα και απευθύνομαι στον Πρόεδρο: υπάρχουν πολλοί από εμάς που ζητούμε αφιλοκερδώς να δουλέψουμε χωρίς κανένα αντάλλαγμα, εθελοντικά. Χτυπάμε όμως την πόρτα σας και αυτή είναι κλειστή. Και τα μεγαλοστελέχη σας το γνωρίζουν αυτό και δεν προωθούν αυτούς που ζητάμε να βοηθήσουμε σε όλους τους τομείς με μόνη αμοιβή μας την ικανοποίηση της προσφοράς υπηρεσιών στη δυσκολότερη στιγμή της χώρας μας.

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ ΜΠ 30/09/2011 16:44:30

      ΜΠ, συμφωνώ μαζί σου!!!!!! Μπορούμε και θέλουμε να βοηθήσουμε εθελοντικά και αφιλοκερδώς !!!!!!!

  36. ΑΠΕΡΓΗΣ ΚΩΣΤΑΣ avatar
    ΑΠΕΡΓΗΣ ΚΩΣΤΑΣ 30/09/2011 16:34:29

    O έκτος άθλος του Ηρακλή ήταν να εξολοθρεύσει τις αρπακτικές όρνιθες, τις οποίες ο θεός του πολέμου Άρης είχε φέρει στην λίμνη της Στυμφαλίας, στην ορεινή Αρκαδία.
    Αυτά τα ανθρωποφάγα πουλιά είχαν χάλκινα νύχια, φτερά και ράμφη και εκσφενδόνιζαν τα φτερά τους σαν τόξα.
    Η Αθηνά βοήθησε τον Ηρακλή, προμηθεύοντας τον με χάλκινα κρόταλα, τα οποία έκαναν μεγάλο θόρυβο. Χτυπώντας τα, τα τρόμαξε βγάζοντας τα από τις φωλιές τους και χρησιμοποιώντας το τόξο του, σκότωσε πολλά από αυτά.
    Το μεγαλύτερο μέρος όμως από τα πουλιά διέφυγε , στην Μαύρη Θάλασσα, όπου και τα βρήκαν οι Αργοναύτες και τα έδιωξαν μακριά, μετά από σκληρή μάχη
    Η ερμηνεία του μύθου τώρα.Η κοιλάδα είχε μόνο μια διέξοδο προς τη θάλασσα,μια καταβόθρα που έφευγαν τα νερά. Οι κατολισθήσεις είχαν φράξει τη μοναδική αυτή πύλη από όπου έφευγαν τα νερά και ο χώρος κρατούσε νερά που σχημάτιζαν έλος με άσχημες συνέπειες. Τα ψοφίμια που σάπιζαν μέσα στα νερά της μάζευαν κοπάδια από σαρκοβόρα πτηνά που είχαν γίνει πληγή αθεράπευτη για τον τόπο. Αυτά τα σαρκοβόρα πτηνά είναι οι Στυμφαλίδες όρνιθες,που καταστρέφανε και μόλυναν τους καρπούς της γης με τα φτερά τους που τα είχαν σαν βέλη και τρέφονταν με ανθρώπινες σάρκες .Πράγματι έτσι είναι, μιας και τρέφονταν από τους κόπους των ανθρώπων,αφού τους κατστρέφανε τη σοδειά τους.
    Τηρουμένων των αναλογιών οι Στυμφαλίδες της σημερινής Ελλάδας, συστήματος , είναι οι διεφθαρμένοι και διαπλεκόμενοι , που ενεδρεύουν στο πεδίο ενός σάπιου πολιτικού συστήματος και στα δύο μεγάλα πολιτικά κόμματα, έχοντας μετατρέψει την Ελληνική Δημοκρατία, σε ιδιωτική. Η ελληνική δημοκρατία πλησιάζει τα 35 της χρόνια μετά την μεταπολίτευση του 1974.
    37 χρόνια , μετά την βελούδινη πολιτική μεταβολή του 1974, μεγα δημοκρατικό εποικοδόμημα του Κωνσταντίνου Καραμανλή , η Τρίτη Ελληνική Δημοκρατία , μοιάζει με την Στυμφαλία λίμνη του μύθου.Η σαπίλα του πολιτικού μας βίου,που οφείλεται στην σταδιακή σύντηξη της δημόσιας και της ιδιωτικής εξουσίας, καθώς ο ιδιωτικός τομέας χρησιμοποιεί το κράτος ως ένα μέσο πλουτισμού. Άμεση συνέπεια αυτού είναι και το φαινόμενο της διαφθοράς, με τα "οικονομικά σκάνδαλα" που κατά καιρούς έρχονται στο φως της δημοσιότητας, με πρόσφατο παράδειγμα αυτό της Siemens. Έτσι η πολιτική μετατρέπεται σε ιδιωτική υπόθεση των μεγάλων πολιτικών δυναστειών και των ισχυρών οικονομικών συμφερόντων πίσω και γύρω από αυτές, κάτι που δεν αποτελεί παθολογικό σύμπτωμα, αλλά οργανική ιδιότητα του ελληνικού πολιτικού συστήματος Με το Σύνταγμα του 1974, καθιερώσαμε , τα πολιτικά κόμματα, ως κορυφαίο θεσμό. Ηταν μια ριζική πολιτική επιλογή, μετά όσα είχε υποστεί η Πατρίδα, από το Στέμμα, την Ξενοκρατία , τους διχασμούς , την Αποστασία. Κι όμως , τα κομματα δεν άντεξαν.Από πυλώνες Δημοκρατίας κατάντησαν κερκόπορτες κλεπτοκρατίας. Ανιδρωτεί και από καθέδρας τα λαμόγια Του κομματικού παρασιτισμού, εκμεταλλεύτηκαν τα μπετά ,τα πετρέλαια , την ενέργεια και την κοινωνία της πληροφορίας, τις στρατιωτικές προμήθειες ,για χτίσουν ροζ βίλλες, περιουσίες στην Ελβετία, κότερα, καταθέσεις, ληστεύοντας ασύδοτα , ένα λαό ,που για να είμαστε ειλικρινείς δεν ηταν ο χιλιοπροδωμένος Σολωμικός λαός αλλά μια αποχαυνωμένη αγέλη, χωρίς και χωρίς συλλογική εκφραση.ΠραγματιΤο μεγάλο έλλειμμα της Δημοκρατίας μας είναι ανυπαρξία ενός δημοκρατικού πολιτικού κόμματος, σε ό,τι αφορά την εσωτερική δομή και λειτουργία του, με αποτέλεσμα την κυριαρχία των οικογενειακών δεσμών στη δόμηση της εξουσίας, που αποτελεί και ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά της φεουδαρχικής κοινωνίας.
    Όλα αυτά αποτελούν γνωρίσματα μιας μεσαιωνικής φεουδαρχίας κι όχι της αστικής δημοκρατίας.
    Τηρουμένων των αναλογιών ο Αντώνης Σαμαράς αναλαμβάνει το έργο του μυθικού Ηρακλή. Να καθαρίσει την λίμνη από τα ψοφίμια και να διώξει τις Στυμφαλίδες από την όμορφη Αρκαδική κοιλάδα. Δεν ξέρω αν είναι ανθεκτικός , όπως ο ΗΡΑΚΛΗΣ, είναι όμως, πατριώτης, άνθρωπος αρχών, ασυμβίβαστος και με βαθιά Ελληνική Παιδεια.Είναι καταδικασμένος να πετύχει.Όχι πως είναι εύκολο. Άλλωστε εκτός απ΄τις Συμφαλίδες ο Ηρακλής έπρεπε να νικήσει και την Λερναία Υδρα.Ο σοφός λαός μας – σαν την μυθική Αθηνά τον όπλισε με τα χάλκινα κρόταλα.»Διώξε εδώ και τώρα τους απολογητές της Πομπηιας, τους διεφθαρμένους, τους διαπλεκόμενους, να καθαρίσει η κοιλάδα, να απολαύσει ο λαός την σοδειά του» Το χρωστά αυτό ο Αντώνης στον Ελληνικό Λαό. Στην μνήμη των τεθνεώτων ιδρυτών της Τρίτης Ελληνικής Δημοκρατίας Ευάγγελου Αβέρωφ και Κωνσταντίνου Καραμανλή αλλά κυρίως στο όνομα της νέας γενιάς, που την αφήσαμε χωρίς ελπίδα. Κιαν οι Στυμφαλίδες επιμείνουν, τότε υπάρχουν και οι Αργοναύτες δηλ.ο απανταχού Ελληνισμός.

    • juliet avatar
      juliet @ ΑΠΕΡΓΗΣ ΚΩΣΤΑΣ 30/09/2011 20:32:09

      Καταπληκτικό!!!!!!!!!Οταν γράφει η αγάπη στην Πατρίδα και η ελπίδα για ένα νέο ξεκίνημα το μελάνι είναι το αίμα της καρδιάς .

  37. ΜΠ avatar
    ΜΠ 30/09/2011 17:15:30

    Πρόταση στον Πρόεδρο:

    Πρόεδρε, αν θέλεις πραγματικούς πατριώτες κοντά σου, οργάνωσε στα κεντρικά του κόμματος στη Συγγρού ειδική γραμματεία που θα συλλέγει βιογραφικά υποψηφίων στελεχών -εθελοντών. Κάλεσε ανοιχτά όλο το λαό και ζήτησε βοήθεια. Βάφτισε το project: "Οι Έλληνες μπορούν", και άρχισε να αξιολογείς βιογραφικά και να παίρνεις συνεντεύξεις. Όμως προσοχή: τη διαδικασία αυτή δεν θα την αναθέσεις σε κομματικά στελέχη σου αλλά σε τεχνοκράτες, που θα κατατάξουν τα βιογραφικά ανά τομέα ενδιαφέροντος. Θα εκπλαγείς από το αποτέλεσμα. Κύριος στόχος σου θα είναι η αποτελεσματική και ουσιαστική δημιουργία μίας ομάδας που θα γνωρίζει από την αρχή ότι είναι εθελοντική και δεν θα "μπερδευτεί" με τα στενά κομματικά οφέλη και διαπλεκόμενα που κρύβονται καλά ανάμεσα στα σημερινά σου στελέχη. Ακόμα και αν αντιμετωπίσεις αντιδράσεις, με υπονομευτικά σχόλια για το εγχείρημα τύπου: "μας έφερε το Δούρειο Ίππο", μην τρωθείς. Στο χέρι σου είναι να φέρεις τα πάνω κάτω στο πολιτικό κατεστημένο.

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ ΜΠ 30/09/2011 17:37:11

      Μπράβο ΜΠ. Πέρα από τις διαπιστώσεις και προτάσεις! Σωστή η ιδέα των βιογραφικών και συνεντεύξεων ,βεβαίως όχι από κομματικά στελέχη γιατί δεν θα δει προκοπή. Οχι όμως μόνο από τεχνοκράτες ,γιατί έχουν την τάση να βλέπουν τα πράγματα τετράγωνα και να τους διαφεύγει η σφαιρική ματιά της προσωπικότητας του υποψηφίου. Πολλοί υποψήφιοι μπορεί να μη διαθέτουν 'γερά' βιογραφικά ,αλλά να έχουν δυναμισμό , ευφυία και ταλέντο. Κατά τη γνώμη μου, πολύ γερά όπλα .

    • Agrofylakas avatar
      Agrofylakas @ ΜΠ 01/10/2011 19:38:36

      Αγαπητέ ΜΠ, τα βιογραφικά έχουν ζητηθεί και κατατεθεί προ πολλού. Προφανώς, 'βιογραφικά υπάρχουν'!

      • juliet avatar
        juliet @ Agrofylakas 01/10/2011 21:44:19

        Η φωτογραφία καλή; καλό μήνα!!!!!!!!!!!!!!!

  38. ΜΠ avatar
    ΜΠ 30/09/2011 18:14:23

    @Diamond Angel:
    Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου στο θέμα των βιογραφικών. Θα ήταν ευχάριστη έκπληξη να υιοθετηθεί από τον Πρόεδρο μία τέτοια κίνηση.
    Η έννοια του εθελοντισμού στα πολιτικά κόμματα έχει ταυτιστεί με τις προεκλογικές εκδηλώσεις των υποψηφίων βουλευτών ανά περιφέρεια, την αφισοκόλληση και την τοποθέτηση των ψηφοδελτίων στους φακέλους και την αποστολή τους πόρτα πόρτα, με απώτερο σκοπό την ρουσφετολογική αντιπαροχή που πάντα ζητούσε ο "εθελοντής" από τον υποψήφιο βουλευτή. Και έτσι καταφέραμε να στρεβλώσουμε μία ακόμη έννοια, τον εθελοντισμό, και να τη μετατρέψουμε από άδολη και Αγνή έννοια σε μιερή ρουσφετολογική πλάνη.
    Η πρόταση αυτή έχει πολλές θετικές πλευρές και μακάρι να αξιοποιηθεί. Μπορεί να λειτουργήσει παράλληλα με τις λοιπές κομματικές δομές και λειτουργίες και να συντελέσει στην αναδιαμόρφωση της πολιτικής πραγματικότητας στην οποία θα συμμετέχουμε όλοι ενεργά και όχι μόνον απο τον Η/Υ (βλέπε δημόσιες διαβουλεύσεις).

    • juliet avatar
      juliet @ ΜΠ 30/09/2011 20:24:53

      Diamond Angel and MΠ
      καλησπέρα,
      δεν χρειάζονται πολλοί ,στρατιώτες χρειάζονται που να ξέρουν να ακούνε ,να σκέφτονται .
      Πολλές φορές ξέρετε τι σκέφτομαι ,ανταλλάσουμε απόψεις -ιδέες και μέχρι εκεί.
      Θα ήθελα να σας γράψω πολλά ,αλλά οι σκέψεις σας είναι καθαρές,ξεκάθαρες. Αυτές τις δύσκολες στιγμές που έρχονται τα πάνω -κάτω το να υπάρχουν άνθρωποι που σκέφτονται τα δικά τους όφελη είναι λυπηρό,αλλά ανθρώπινο έτσι τους πάθανε .
      Το θέμα δεν είναι να λέμε τι δεν μας αρεσει και να είμαστε οι πρώτοι που θα το υοθετήσουμε αν πρόκειται για ίδιο όφελος.Το θέμα είναι να δώσεις ψυχή ,να απλώσεις το χέρι και να δώσεις βοήθεια και σεβασμό στο συνάνθρωπο .
      Υπάρχουν άνθρωποι που μπορεί να το κάνουν ,αλλά ειλικρινά πιστεύετε ότι θα τους αφήσουν.
      Χέλια, χρειάζονται που να ξέρουν να κολυμπούν και να ξεγλυστρούν όχι αράχνες να φτιάχνουν ιστούς .Και όχι ψηλά τακούνια δυσκολεύουν τις κινήσεις και δεν βοηθούν τις ανηφόρες.

      • Diamond Angel avatar
        Diamond Angel @ juliet 30/09/2011 21:43:34

        Καλησπέρα Juliet. Οτι κάνεις, το κάνεις γιατί έτσι λέει η ψυχή σου. Και η ψυχή δεν αλλάζει......Μαθαίνεις με το καιρό ν'αποφεύγεις τις κακοτοπιές , σκληραίνεις, κλείνεσαι, αλλά η ψυχή πάντα θα κάνει το δικό της.....Οχι , δεν πιστεύω ότι θα τους αφήσουν, εμπόδια , κακία και μικρότητα υπάρχει , αλλά αυτοί το δρόμο τους και μεις το δικό μας......Οσο αντέχεις......Κολύμπι ξέρουμε , ειδικά εμείς που ζούμε κοντά στη θάλασσα και τα τακούνια τα έχουμε για συγκεκριμένες βραδυνές εμφανίσεις........!! Ετσι δεν είναι;;;!!!!

  39. ΜΠ avatar
    ΜΠ 30/09/2011 22:25:33

    @Diamond Angel: :)

  40. χόμπιτ avatar
    χόμπιτ 01/10/2011 00:56:05

    1) αν ο αρθρογράφος κάνει αντιστοιχία (όπως καταλαβαίνω) ανάμεσα στην Ελλάδα και την Πομπηία (που ολοκληρωτικά καταστράφηκε), κάνει σίγουρα λάθος.........η Πομπηία καταστράφηκε από ένα φυσικό γεγονός, από τις αδυσώπητες και κατακλυσμιαίες δυνάμεις της Φύσης.....η Ελλάδα όμως είναι στο χείλος του γκρεμού, κινδυνεύει να πτωχεύσει, όχι λόγω μιας φυσικής καταστροφής αλλά λόγω διαδοχικών, συνεχόμενων ανθρώπινων λαθών και επιλογών στην διακυβέρνηση και διαχείριση της χώρας...........2) ο αρθρογράφος γράφει "Ζούμε το τέλος ενός καθεστώτος, όπως αυτό της Ρουμανίας", αλλά μάλλον αποτυπώνει προσωπικές προσδοκίες. ή ευχές....."έφοδο στα χειμερινά ανάκτορα" δεν (προ)βλέπω να έχουμε (αν και εδώ πρέπει να τονίσουμε - για αποκατάσταση της ιστορικής αλήθειας- ότι οι μπολσεβίκοι ΔΕΝ κατέλαβαν ποτέ με έφοδο τα χειμερινά ανάκτορα του Τσάρου).......ούτε (προ)βλέπω (και σίγουρα απεύχομαι) εκτελέσεις όπως στην Ρουμανία......ασφαλώς όμως και είναι μια πολύ δύσκολη περίοδος, ασφαλώς και η Ελλάδα διανύει μια τεράστια οικονομική κρίση, ασφαλώς και η Ελλάδα είναι στην δίνη οικονομικής ύφεσης, ασφαλώς και ο κόσμος δικαίως διαμαρτύρεται για τα σκληρά οικονομικά μέτρα που τον φέρνουν στα όρια εξαθλίωσης......αλλά και ΤΙΠΟΤΑ ως τώρα ΔΕΝ υποδηλώνει συνταγματική εκτροπή ή επανάσταση ή μαζική εξέγερση του λαού......όλες σχεδόν οι διαδηλώσεις είναι ειρηνικές....ως και η μεγαλύτερη (ως τώρα) αντίδραση του κόσμου, το κίνημα των "Αγανακτισμένων" κινήθηκε κατά το πλείστον (και για 1-2 μήνες μάλιστα επί καθημερινής βάσης) σε λογικά επίπεδα με ειρηνικές διαθέσεις (υπήρξαν βέβαια και αρκετές εξαιρέσεις)...αντίθετα, μόνο κάποιες συντεχνίες, όπως οι ταξιτζήδες προχώρησαν σε πράξεις, που οδήγησαν σε κλιμάκωση και διαδοχικές εντάσεις(π.χ αποκλεισμός λιμανιών,δρόμων κτλ) και σε ηρωικές δηλώσεις "θα χύσουμε το αίμα μας"κτλ........σε γενικές γραμμές λοιπόν ο ελληνικός λαός αντιμετωπίζει με ψυχραιμία και υπερηφάνεια την οικονομική κρίση που τον ταλανίζει.........3) ο αρθρογράφος σε κάποιο σημείο γράφει "Όλοι αυτοί είναι το χθες....".....αν όμως κοιτάξουμε έναν καθρέπτη (και παραδεχτούμε την αλήθεια) θα συνειδητοποιήσουμε ότι η φράση "όλοι αυτοί που είναι το χθες" δεν αναφέρεται σε αγνώστους και ξένους πολίτες μιας άλλης κοινωνίας, δεν αναφέρεται σε ανθρώπους που διαμένουν μακριά μας, π.χ στην Βόρεια Ευρώπη....... στην πραγματικότητα η φράση "όλοι αυτοί που είναι το χθες" αναφέρεται στον γείτονά μας, στους φίλους μας, στους γνωστούς μας, στον συνάδελφό μας στην δουλειά, σε εμάς....αναφέρεται δηλαδή γενικά σε έλληνες πολίτες που απαρτίζουν την κοινωνία, που ζουν μέσα σε αυτήν.........αντιγράφω από ένα κείμενο του Δημήτρη Kαπράνου που δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα "Καθημερινή" το 2006 και που αναφέρεται στους Έλληνες(και το οποίο θεωρώ αρκετά αντιπροσωπευτικό)... "... Μπορούμε, ακόμη, αναλόγως των προσωπικών μας προτιμήσεων, να «ξεκατινιάσουμε» όποιον χαϊδεύαμε μέχρι πρό τινος ή, για κάποιο αξίωμα ή για χρήμα, να «γλείψουμε εκεί που φτύναμε». Ολα τα μπορούμε εμείς, οι σύγχρονοι Ελληνες. Μπορούμε να καταδικάζουμε τον κάθε ξένο «δικτάτορα» (αν έτσι τον θεωρούμε), αλλά να λέμε «μπράβο» στον οποιονδήποτε δικό μας πολιτικό αποκεφαλίζει όποιον τολμήσει να συμφωνήσει με τον αντίπαλο. Λες και η άποψη, η γνώμη, η αδέσμευτη έκφραση, δεν αποτελεί στοιχείο της δημοκρατίας η οποία γεννήθηκε (αν δεν το αμφισβητούμε και αυτό) στον τόπο τον οποίο εμείς καθημερινά απαξιώνουμε. Ολα είναι δυνατά για μας, όλα τα μπορούμε, όλα τα αντέχουμε, προκειμένου «να μη μας χαλάσουν τη ζαχαρένια». Γιατί η μνήμη μας είναι μικρή και δεν τη χρειαζόμαστε πια.
    Ακόμη και η γλώσσα μας, που τη διδάσκονται μέχρι και στη Κορέα, μας είναι βάρος. Ακόμη και η παραδοσιακή ελληνική ναυτοσύνη, που μας κρατάει στη -μοναδική για μας- κορυφή, μας έγινε βραχνάς και βάρος και δεν τη θέλουμε, τη διώχνουμε και τη στέλνουμε να ναυπηγείται στην Απω και την Εγγύς Ανατολή, επιβραβεύοντας με αξιώματα τους ολετήρες των ελληνικών ναυπηγείων. Ολα τα αλέθει ο «καλός μύλος» της Ελλάδος. Μόνο που η ιστορία δεν συγχωρεί. Οσο και αν νομίζουμε πως τίποτε δεν αξίζει εμπρός στην ευδαιμονία, Σύβαρις και Κλαζομεναί είναι κοντά. Και σήμερα, ασχημονούμε ως Κλαζομένιοι και διάγουμε ως Συβαρίτες"........

  41. ΜΠ avatar
    ΜΠ 01/10/2011 20:34:59

    @Agrofylaka:

    Μακάρι να υπάρχουν και να αξιοποιηθούν σωστά γιατί αν απλά υπάρχουν δεν κάνουμε τίποτα. Και από ότι φαίνεται απλά υπάρχουν. Η εξωστρέφεια δεν είναι το φόρτε του κόμματος και δεν είμαστε σε θέση να το γνωρίζουμε αν δεν μας το επικοινωνήσει. Ας γίνει μία ενημέρωση για τις κινήσεις και τις δράσεις διότι η εικόνα προς τα έξω δείχνει μία άτονη κατάσταση χωρίς οργάνωση και παλμό. Μόνον κριτικές από τον κ. Μιχελάκη ως απλοί παρατηρητές εκ του μακρώθεν. Αν λοιπόν "βιογραφικά υπάρχουν", να αξιοποιηθούν. Καλό θα είναι βέβαια να γνωρίζουμε και τον τρόπο συλλογής τους και αξιολόγησής τους.

  42. ΜΠ avatar
    ΜΠ 01/10/2011 21:55:30

    Καλό μήνα Juliet :)

  43. g.m avatar
    g.m 01/10/2011 22:21:29

    Καλό άρθρο!
    Είναι αλήθεια ότι ζούμε την αρχή του τέλους και συμφωνώ στα περισσότερα με τον αρθρογράφο!Βέβαια, πρέπει να κρατάμε και μικρό καλάθι!
    Εμένα η άποψη μου είναι ότι πρόσωπα και κόμματα που μας έβαλαν στον φαύλο κύκλο δεν μπορούν να μας βγάλουν από αυτόν!
    Πρέπει όλη να κάνουμε την αυτοκριτική μας, γιατί οι περισσότεροι λίγο-πολύ έχουμε μερίδιο ευθύνης!
    Είμαι στέλεχος της ΝΔ από το 1998 και περισσότερο θυμό έχω με την ΝΔ, παρά με το ΠΑΣΟΚ. Το ΠΑΣΟΚ το ξέραμε! Εμείς, όμως, τι κάναμε και τι κάνουμε; Δυστυχώς, γίναμε το γαλάζιο ΠΑΣΟΚ!Αυτή είναι η πραγματικότητα όσο και αν μας πειράζει!
    Όσο για τον Σαμαρά (για τον οποίον έτρεξα προεκλογικά εθελοντικά 2 μήνες) πρέπει να αποδεχτούμε ότι και αυτός ανδρόθηκε μέσα στο ίδιο σύστημα εξουσίας! Εύχομαι, βέβαια, να με διαψεύσει (που δεν το πιστεύω) και να αποδειχτεί ανώτερος των περιστάσεων και των προσδοκιών μου!
    Βέβαια, πρέπει να γίνει πιο πραγματιστής και να πει τα πραγματα με το όνομα τους!
    Και κάτι ακόμη: Πως μπορώ να εμπιστευτώ να ψηφίσω την παράταξη που έχει για πρωτοκλασσάτους τον Αβραμό, τον Αρούλη, τον Μανώλη, τον Μαρκόπουλο και άλλα τέτοια ικανά στελέχη;
    Ειλικρινά φίλοι μου είμαι πολύ μπερδεμένος και δεν ξέρω αν πρέπει να ψηφίσω ΝΔ!Αλλά δεν υπάρχει και εναλλακτική! Αυτό που ζητάω από όσους μετέχεται στον διάλογο (έστω και εδώ μέσα) είναι να με πείσετε για ποιο λόγο πρέπει, εκτός από την ψήφο μου, να αγωνιστώ για την ΝΔ στις επόμενες εκλογές!
    Και ας μην γελιόμαστε η κοινωνία μας έχει γυρίσει την πλάτη!Το καταλαβαίνεις σε καθημερινή βάση, το βλέπεις από τις δημοσκοπήσεις! Το αντιλαβάνεσαι ότι πλέον ο κόσμος μας θεωρεί όλους γραφικούς!

  44. DEMETRIUS avatar
    DEMETRIUS 06/10/2011 18:31:49

    Η ΨΗΦΟΣ ΣΤΑ ΕΘΝΟΚΕΝΤΡΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΤΟΥ ΛΑ.Ο.Σ ΚΑΙ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ. ΚΑΤΩ ΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟΥ ΝΔ ΚΑΙ ΠΑΣΟΚ

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.