#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
13/05/2011 07:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Σαμαράς μπροστά στο ιστορικό του χρέος

Πρωθυπουργική εμφάνιση Σαμαρά




του Κώστα Ροδινού

Το πιο εύκολο χθες για τον κ. Σαμαρά θα ήταν  να επιτεθεί λάβρος κατά της Κυβέρνησης, να τους πεί ένα «εγώ σας τα έλεγα, αλλά δεν ακούγατε», να παραθέσει μερικά στοιχεία που να δείχνουν ότι ο κ. Παπανδρέου κυριολεκτικά διέλυσε τη χώρα, ύστερα να εξαγγείλει  μέτρα που θα ικανοποιούσαν το κοινό αίσθημα  και να κατέληγε ζητώντας εκλογές! Έτσι, θα έκανε ο ….κ. Παπανδρέου!

Ρεαλιστικό σχέδιο και ελπίδα

Όλοι ξέρουν ότι το μνημόνιο απέτυχε , ότι ο κ. Παπανδρέου δεν μπορεί και  η  κατάσταση είναι απελπιστική, όπως  έγραψε χθές  ο  Economist.  Η Ελλάδα χρειάζεται επειγόντως μια άλλη πρόταση.

Χθές, ο  κ. Σαμαράς δεν μίλησε ως επικεφαλής της αντιπολίτευσης, αλλά ως εν δυνάμει πρωθυπουργός που  παρουσίαζε τις προγραμματικές δηλώσεις της κυβέρνησης του.  Δεν ήταν στις προθέσεις του να φανατίσει το κομματικό του ακροατήριο, αλλά να συσπειρώσει τον ελληνικό λαό πίσω από ένα σχέδιο δράσης. Απευθύνθηκε στους  θεσμικούς  παράγοντες, τις  παραγωγικές τάξεις, τις κοινωνικές και συνδικαλιστικές δυνάμεις  της χώρας,  την Ευρωπαϊκή Ένωση,  τις  αγορές και τον  ξένο τύπο.  Όλοι αυτοί που τον περίμεναν με το δάχτυλο στη ..σκανδάλη γιατί εδώ και ένα χρόνο τους χαλάει τη συνταγή! Και για όλους είχε ένα ξεκάθαρο μήνυμα!

Και τους αιφνιδίασε όλους!  Άλλους  ευχάριστα και άλλους …δυσάρεστα! Ακόμα και ο κ. Δασκαλόπουλος,  εκ των φανατικοτέρων υποστηρικτών του κ. Παπανδρέου και του μνημονίου, χαιρέτησε τις προτάσεις Σαμαρά!

Χθες, όλοι  άκουσαν  ότι στην Ελλάδα, εκτός από το  μνημόνιο,  υπάρχει και μια άλλη,  αξιόπιστη εναλλακτική πρόταση! Υπάρχει και ηγέτης, υπάρχει και  ελπίδα.  Γιατί μέχρι τώρα, με τις μνημονιακές παρωπίδες τους,  δεν έβλεπαν άλλον δρόμο παρά μόνο το αδιέξοδο στο οποίο μας οδήγησαν.

Μπορεί σε επιμέρους θέσεις να υπάρχουν ενστάσεις, απορίες, ενδεχομένως και άλλες προσεγγίσεις, ή κάποια πράγματα να μην αναλύθηκαν στις λεπτομέρειές τους (δεν ήταν και δυνατόν άλλωστε). Όμως, η ουσία είναι ότι ο κ. Σαμαράς  παρουσίασε μια συγκροτημένη πρόταση εξόδου της χώρας από την παρούσα κρίση. Με συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα, κατευθυντήριους άξονες, κοστολογημένα μέτρα και υλοποιήσιμες ιδέες. Ακόμα και το MEGA  αναγκάστηκε να παραδεχτεί ότι το πρόγραμμα ήταν κοστολογημένο και ότι είναι η πρώτη φορά που κόμμα της αντιπολίτευσης παρουσιάζει μια τόσο ολοκληρωμένη πρόταση!!!

Κεντρικός στόχος  η επανεκκίνηση της οικονομίας μας. Γιατί, όσα μνημόνια και να υπογραφούν, όσα σχέδια και να εκπονηθούν, αν δεν πάρει μπροστά η ελληνική  οικονομία,  δεν έχουμε μέλλον.  Όμως, επανεκκίνηση σημαίνει ότι ξεκινάμε απ΄ την αρχή. Κλείνουμε τα βιβλία και τις εκκρεμότητες του χθες και τις πληγές που δημιούργησε. Η επανεκκίνηση σημαίνει ότι έχουμε σχέδιο δράσης και δρόμο μπροστά μας για να διανύσουμε. Σημαίνει ότι πιστεύουμε στις  προοπτικές,  τις  δυνάμεις και το  μέλλον της Ελλάδος.

Με τη χθεσινή του εμφάνιση ο  κ.  Σαμαράς έδειξε ότι επενδύει στην αλήθεια, στο ρεαλισμό, αλλά και στ’ όνειρο και στο φιλότιμο του έλληνα! Ο στίχος του Ελύτη, άγγιξε ψυχές!  Δεν  υποσχέθηκε μαγικές λύσεις, ούτε  είπε ότι ο δρόμος θα είναι εύκολος. Πότε άλλοτε  αρχηγός αντιπολίτευσης μίλησε   με τόση υπευθυνότητα;

Το πιο μεγάλο προσόν ενός ηγέτη είναι να παραμένει ψύχραιμος την ώρα της κρίσης και  να βλέπει καθαρά το μέλλον με γνώμονα το καλό της πατρίδας. Να εμπνέει εμπιστοσύνη επειδή πιστεύει ότι θα τα καταφέρει ακόμα και όταν ο κόσμος καταρρέει γύρω του.

Όχι στα εκβιαστικά τερτίπια

Παράλληλα,  ο κ Σαμαράς ακύρωσε και την πολιτική ατζέντα που προωθούσε η κυβέρνηση.  Πρώτον, έβαλε ένα τέλος στα σενάρια συναίνεσης που αφθονούσαν τις τελευταίες μέρες.  «Σε τι να συναινέσω; Σε αυτό που διαφωνώ; Που καταστρέφει τη χώρα μου; Να συναινέσω σε αυτό που μας προκάλεσε την μεγαλύτερη ύφεση από τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο. Να συναινέσω στο λάθος; Στο νεφελώδες; Είναι λάθος και επιπολαιότητες. Εγώ δεν έχω υποχρέωση προσχώρησης στο λάθος, αυτοί έχουν υποχρέωση να διορθώσουν το λάθος τους.»

Αυτό σημαίνει το νέο μνημόνιο (αν προλάβει) ο κ. Παπανδρέου θα το υπογράψει μόνος του!  Ο εκβιασμός κατέρρευσε. Συνένοχους δεν θα βρει

Δεύτερον,  στο θέμα των πρόωρων εκλογών, που επίσης διακινείται, εν είδη εκβιασμού, πάλι από την κυβερνητική πλευρά, ο Πρόεδρος της Ν.Δ. απάντησε ξεκάθαρα: «οι πρόωρες εκλογές είναι καλοδεχούμενες», είπε.

Ξέρω, κάποιοι θα ήθελαν να ζητήσει  εκλογές.  Όμως, αν ζητούσε χτες πρόωρες εκλογές ποιος θα ασχολιόταν με το σχέδιο  που κατέθεσε και  το οποίο αποτελεί  προτεραιότητα αυτή τη στιγμή; Το θέμα των εκλογών θα μονοπωλούσε την επικαιρότητα. Έχω γράψει παλαιότερα, ότι τις πρόωρες εκλογές αν δεν τις επιβάλλει η κοινωνία θα τις επιλέξει ο κ. Παπανδρέου για να δραπετεύσει! Το ζήτημα για τον κ. Σαμαρά, είναι αν θα προσφέρει στον κ. Παπανδρέου το πρόσχημα  που αναζητεί για του φορτώσει την ευθύνη!

Τρίτον, όσον αφορά στο μνημόνιο. Ξέρω ότι κάποιοι θα ήθελαν να ακούσουν τον κ. Σαμαρά να λέει  ότι θα το καταγγείλει!  Και εγώ ομοίως! Όμως, όταν χρεώνεις στο μνημόνιο τα σημερινά αδιέξοδα, όταν  ζητάς την επαναδιαπραγμάτευσή του  και κυρίως όταν απορρίπτεις το νέο  μνημόνιο, αυτό δεν ισοδυναμεί με καταγγελία του υπάρχοντος; Το πρώτο βήμα για την αποδέσμευση της  χώρας από το μνημόνιο είναι η παραδοχή ότι το μνημόνιο χρήζει επαναδιαπραγμάτευσης.

Ορθώς, κατά τη γνώμη μου ο κ. Σαμαράς έθεσε ως πρώτη προτεραιότητα την επαναδιαπραγμάτευση του μνημονίου. Αν την αρνηθούν, θα έχει στη συνέχεια λόγους να το καταγγείλει και η ευθύνη θα είναι δική τους, αφού όλοι πια αναγνωρίζουν ότι το μνημόνιο, ως έχει,  μας οδηγεί στην καταστροφή.

Ο  κ. Σαμαράς βρέθηκε αντιμέτωπος με έναν τριπλό εκβιασμό: ο κ. Ρεν  υπέδειξε στη Ν.Δ. να στηρίξει τα μέτρα, η  τρόϊκα, θρασύτατα, μέσα στην Βουλή ζήτησε το ίδιο, ενώ η κυβέρνηση διακινεί το σενάριο  «μνημόνιο ή πτώχευση». Ξέφυγε επιδέξια και μετέθεσε σ’ αυτούς τους δίλημμα! Αν έλεγε όχι θα τον κατηγορούσαν για ανεύθυνο και αδιάλλακτο, αν έλεγε ναι θα πρόδιδε τη συνείδησή του.

Τι τους είπε; ούτε νέο μνημόνιο χρειάζεται, ούτε το υπάρχον μνημόνιο είναι μονόδρομος, ούτε η χρεοκοπία και η πτώχευση της χώρας αποτελούν τραγική διέξοδο. Στο τέχνασμα  που σχεδίαζαν  «μνημόνιο ή πτώχευση» ο κ. Σαμαράς τους έβαλλε ένα νέο δίλημμα «μνημόνιο και ύφεση  ή επανεκκίνηση της οικονομίας και ανάπτυξη». Ο ίδιος διάλεξε. Απομένει να δούμε τι θα διαλέξει η κυβέρνηση.

Ηγετική εμφάνιση και όραμα

Τέλος, θα μου επιτρέψετε να αναφερθώ στον επίλογο του. Ήταν απλώς, ανθρώπινος,  συγκλονιστικός!  Μίλησε στην ψυχή του Έλληνα. Ως υπεύθυνος ηγέτης που έχει πλήρη συναίσθηση της ευθύνης του. Που έχει αντιληφθεί το βάρος και τις δυσκολίες του εγχειρήματος που ζητά να αναλάβει. Που, παρ’  όλα αυτά  είναι πεπεισμένος ότι μπορεί να τα καταφέρει. Δεν ζήτησε λευκή επιταγή. Ζήτησε εμπιστοσύνη.

«Με ενδιαφέρει να δώσω ρεαλιστική προοπτική σε ένα λαό που στέκεται στα πόδια του. Ελπίδα σε ένα λαό που νιώθει προδομένος. Αυτοπεποίθηση σε ένα λαό που προσπαθούν να του επιβληθούν με το φόβο. Κι ένα Συμβόλαιο Αξιοπρέπειας σε ένα λαό που τον ξεγέλασαν, τον πίκραναν και τον προσέβαλαν. Που όμως, δεν γονατίζει και δεν το βάζει κάτω… Εμείς στοιχηματίζουμε ακριβώς σ’ αυτό: ότι ο ελληνικός λαός δεν το βάζει κάτω. Και το στοίχημα θα το κερδίσουμε. Να θυμάστε, μπορούμε καλύτερα. Να ξέρετε, αξίζουμε καλύτερα. Να είστε σίγουροι – και να μου έχετε εμπιστοσύνη! Είμαστε Έλληνες! Είμαστε ο σπόρος που δεν πεθαίνει! Μπορούμε! Και θα τα καταφέρουμε

Αυτό είναι το μήνυμα. Μες την απόγνωση γεννιέται η ελπίδα…

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Orestios avatar
    Orestios 13/05/2011 07:41:27

    Μαζί με τον Σαμαρά και όλοι οι Έλληνες είναι μπροστά στο ιστορικό τους χρέος

  2. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 13/05/2011 08:01:40

    Παρά το γεγονός ότι τα προβλήματα επιμένουν η κυβέρνηση προσπαθεί να μας πείσει ότι τα μέτρα που προτείνουν θα εξυπηρετήσουν σε βάθος χρόνου την κοινωνία.
    Στην προσπάθεια αυτή έχουν αρχίσει να καθυβρίζουν και να πιέζουν όσους καταγγέλλουν το μνημόνιο αν και τα επιχειρήματα που προστάσουν είναι τα ίδια που χρησιμοποιούσαν πριν ένα χρόνο και ως επί το πλείστον ταυτίζονται με όσα υποστηρίζει η οικονομική κατεύθυνση που προτείνει το ΔΝΤ.
    Ως συνέπεια η κυβέρνηση έχει φτάσει να έχει χάσει την πολιτική της ταυτότητα η οποία αντικαταστάθηκε από ένα πολιτικό συνονθύλευμα χωρίς ουσιαστικό περιεχόμενο που υπονομεύει την εσωτερική συνοχή και ασφάλεια.
    Για αυτό το λόγο και προκειμένου να υλοποιηθεί το μνημόνιο η προσπάθεια των υποστηρικτών ( του μνημονίου) επικεντρώνεται στην επιβολή και παγίωση μιας πλαστής πολιτικής σταθερότητας με καταστολή και προπαγάνδα ως απάντηση, καθώς αντίρροπες δυνάμεις συγκρούονται, τόσο στις δομές του πολιτικού συστήματος όσο και έξω από αυτό, εξέλιξη η οποία οδηγεί σε γενικότερη αστάθεια και σε de facto καταστροφή το πολιτικοκοινωνικό και οικονομικό περιβάλλον.
    Στο σκηνικό αυτό ήρθε να προστεθεί και η ανασφάλεια σε ότι αφορά τη διατήρηση της ίδιας της ζωής, καθώς στο νέο περιβάλλον όλοι αναζητούν τρόπους επιβίωσης στην παρανομία με ότι αυτό συνεπάγεται από την στιγμή που η κατακερματισμένη κοινωνία εκλαμβάνει την κάθε μορφή βίας ως άμυνα. Συνεπώς το πρόβλημα δεν είναι το προβληματικό της απόδοσης του υφιστάμενου Μνημονίου.
    Εδώ που έχουν φτάσει τα πράγματα η Ελλάδα θα μπορούσε να ξανα- ξεκινήσει εάν για 3 χρόνια δεν πλήρωνε δάνεια, δλδη με εγγυητή την ΕΕ να γίνει πάγωμα των δανειακών μας υποχρεώσεων και ταυτόχρονα να προχωρήσουν με ταχύτητα όλες οι αναγκαίες μεταρρυθμίσεις, όχι αυτές που προτείνει το μνημόνιο ή αυτές που προκύπτουν υπό την πίεση των συνθηκών, αλλά αυτές που έχει ανάγκη ο τόπος.

  3. periklis avatar
    periklis 13/05/2011 08:46:08

    ΣΠουδαια ομιλια !
    Αγγιζει το θυμικο αλλα και τη ΛΟΓΙΚΗ του Ελληνα
    Ιδανικη ομιλια για τον ΜΕΣΟ ψηφοφορο .

  4. Y. avatar
    Y. 13/05/2011 08:58:09

    Οι τροϊκανοί θα συναντηθούν σήμερα με τον Σαμαρά και το οικονομικό επιτελείο (για τη συλογιστική των προτάσεων, και τις ποσοτικές τεκμηριώσεις υποθέτω)
    Θα πάρει και αυτωνών τα βρακιά
    (…πιστεύω η συνάντηση να γίνει στη Συγγρού, ή τουλάχιστον σε γραφείο της ΝΔ, στη Βουλή)

  5. Γιωργος Ασημένιος avatar
    Γιωργος Ασημένιος 13/05/2011 09:18:02

    Δυστυχώς ο Σαμαράς απέφυγε τη ρήξη. Το πρόγραμμα που ανακοίνωσε είναι απλώς διαχείριση του μνημονίου

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Γιωργος Ασημένιος 13/05/2011 11:40:00

      Γιώργο,
      ο Σαμαράς πρότεινει επαναδιαπραγμάτευση του μνημονίου και επαναδιαπραγμάτευση σημαίνει ρήξη.
      Και δεν το είπε χθές για πρώτη φορά, το φωνάζει εδώ και ένα χρόνο

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Γιωργος Ασημένιος 13/05/2011 11:57:36

      ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΥΦΩΝΑ ΛΕΣ? ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΑΛΛΑ ΑΚΟΥΣΑ.

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 14/05/2011 01:32:17

        Εξυπνάδες

  6. ΓΑΝΤΙ avatar
    ΓΑΝΤΙ 13/05/2011 09:23:57

    ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΟΜΙΛΙΑ!!! ΤΟ ΚΟΜΒΙΚΟ ΣΗΜΕΙΟ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΑΝΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ΑΡΚΕΙ ΤΗ ΔΕΔΟΜΕΝΗ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΕΠΙΔΕΙΞΟΥΜΕ ΤΑ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ .....ΚΟΤΣΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΟΥΜΕ

  7. Μεσογεια avatar
    Μεσογεια 13/05/2011 09:26:22

    Μπορω να πω ενα μεγαλο μπραβο στον ΣΑΜΑΡΑ, σαν ξεκινημα ο ανθρωπος μιλησε αντρικια και σταρατα και οχι μπουρδες. Ξερει τι του γινετε. Ειναι ενας μελοντικος ηγετης με λιγα λογια και πολυ δουλεια. Δεν αποκλειω να γινη ενας δευτερος Εθναρχης. Πρεπει ολα τα μεσα ενημερωσης να αρχισουν να τον υποστηριζουν και να τον προβαλλουν γιατι ειναι σοβαρος,μετρημενος και οχι μπουρδας. Ειναι ΕΛΛΗΝΑΣ.

  8. kostis avatar
    kostis 13/05/2011 09:26:50

    η ιστορία θα τον κατατάξει δίπλα από τον Καποδίστρια, τον Τρικούπη, τον Βενιζέλο και τον Μεταξά.

    • Pikis avatar
      Pikis @ kostis 13/05/2011 09:29:30

      Τον Μεταξά τι τον ήθελες;

      • kostis avatar
        kostis @ Pikis 13/05/2011 09:41:02

        γιατί; ποιο το πρόβλημα με τον Μεταξά;

      • Κώστας Σταματάκης avatar
        Κώστας Σταματάκης @ Pikis 13/05/2011 10:14:10

        Και ο Μεταξάς ήταν μεγάλος ηγέτης συμφωνώ. Διαβάστε κείμενα του και ειδικά τις επιστολές που αντάλλαξε με τον Βενιζέλο για τον Διχασμό και θα καταλάβετε πόσο μεγάλος ηγέτης ήταν. Μπορεί να μην αρέσει στους αριστερούς αλλά αυτή είναι η αλήθεια.

        Είμαι σίγουρος και ο Σαμαράς είναι από αυτή τη πάστα ανθρώπων, που θα συμπεριληφθεί σε αυτούς που ονομάζουμε μεγάλους ηγέτες του Ελληνισμού

        • Κάποιος avatar
          Κάποιος @ Κώστας Σταματάκης 13/05/2011 12:02:08

          Το σημαντικό δε είναι ότι ο λαός τίμησε τον Μεταξά με την ψήφο του έτσι ώστε να γράψει ο ίδιος στα απομνημονεύματα του:
          "Εκλογαί. Από χθες είχα την διαίσθησιν της αποτυχίας. Ερημιά σπιτιού. Κέντρον, χαλαρότης, μόνον οι πιστοί Κεφαλλήνες. Καμία εκδήλωσις έξω. Σήμερον επίσης, παρ' όλας τας ελπίδας οικείων και φίλων. Νύκτα εξεδηλώθη πλήρως η αποτυχία. Παντού. Εξαιρέσεις Ηλείας και Μεσσηνίας και εκεί μόνον κάτι. Εις Κεφαλληνίαν η επιτυχία όχι πλήρης. Εις Αθήνας η αποτυχία οικτρά. Συμπέρασμα, ο αντιβενιζελισμός δεν με θέλει, με απέβαλεν εκ του μέσου του. Καλλίτερα..."

          Ετσι κατέλαβε την εξουσία με τις ευλογίες του Παλατιού καταργώντας τον κοινοβουλευτισμό για να εγκαταστήσει ένα πιο δημοκρατικό και φιλελεύθερο καθεστώς:
          «Αι αυθαίρετοι συλλήψεις είναι συνήθη φαινόμενα. Πάμπολλοι είναι οι υποβληθέντες εις μεσαιωνικά μαρτύρια»

          Ευτυχώς που υπάρχουν μερικοί που κάνουν "αντικειμενική" διαχείριση της ιστορίας και μας θυμίζουν πόσο μεγάλος ηγέτης ήταν ο δικτάτορας.

          • rotten tomatoes avatar
            rotten tomatoes @ Κάποιος 13/05/2011 13:40:52

            Από την βικιπαίδεια το αντέγραψες αυτό. Νάτο:

            h*tp://el.wikipedia.org/wiki/%CE%99%CF%89%CE%AC%CE%BD%CE%BD%CE%B7%CF%82_%CE%9C%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%BE%CE%AC%CF%82

            Με αντιγραφές δεν περνάς εδώ. Άντε για διάβασμα. Το πολύ Internet προκαλεί διαταραχές προσωπικότητας.

          • Κάποιος avatar
            Κάποιος @ rotten tomatoes 13/05/2011 13:49:54

            Υπάρχουν δεκάδες σύνδεσμοι με αποσπάσματα από την βιογραφία και το ημερολόγιο του Μεταξά.
            Απαγορεύεται να τα χρησιμοποιήσω ή πρέπει να καταθέσω το πρωτότυπο ;

            Aν θέλεις πάντως να διαβάσεις ένα ωραίο αρθράκι για τον "ηγέτη" Μεταξά και την δικτατορία του μπες εδώ:
            h**p://archive.enet.gr/online/online_print?id=96587088

          • rotten tomatoes avatar
            rotten tomatoes @ Κάποιος 13/05/2011 14:02:51

            Το καταλάβαμε ότι έμαθες ιστορία από τα κόμικς. Άσε τον Ιωάννη Μεταξά και πιάσε κανένα μπουκάλι κονιάκ Μεταξά. Θα σε βοηθήσει πρισσότερο.

          • Orestios avatar
            Orestios @ Κάποιος 13/05/2011 14:34:12

            Πολύ σωστός ρότεν.
            Κοπιπαστάδες κάνει ο Κάποιος και έχει εκκεντρικές απόψεις.

          • Κάποιος avatar
            Κάποιος @ Κάποιος 13/05/2011 18:31:03

            @rotten tomatoes

            Εμαθες και από ιστορία ;
            Ρωτάω γιατί εκτός από το να "στολίζεις" τους συνομιλητές σου δεν σε έχω δει να γράφεις κάποια άποψη της προκοπής.

            @Ορέστιος
            Εσύ ακόμα να απαντήσεις για το άλλο θέμα με τις δολοφονίες που και καλά επικροτούσα 2 χρόνια πριν.Την λασπούλα ξέρεις μια χαρά να την πετάς.
            Συνέχισε έτσι...

          • rotten tomatoes avatar
            rotten tomatoes @ Κάποιος 13/05/2011 22:25:09

            Πάψε να κλαψουρίζεις καημένε. Άσε την ιστορία και δες την αμαρτία σου. Λάθος σου μεγάλο να με νομίζεις "συνομιλητή" σου,

        • Pikis avatar
          Pikis @ Κώστας Σταματάκης 13/05/2011 13:40:29

          Την εποχή εκείνη φασισμός υπήρχε στη Γερμανία, στην Ιταλία και στην Ελλάδα (Μεταξάς). Επίσης είχε οργανώσει νεολαία κατά αντίστοιχο τρόπο με τους μελανοχίτωνες του Χίτλερ. Το γεγονός ότι είπε το περιβόητο "όχι" δεν του κόστισε τίποτα αφού στις μάχες έστειλε φαντάρους και αξιωματικούς...
          Μην βάζετε τον Σαμαρά στην ίδια κατηγορία. Τον αδικείτε.

          • Orestios avatar
            Orestios @ Pikis 13/05/2011 14:36:11

            Ο Φασισμός στην Ελλάδα, πέρασε και δεν ακούμπησε στην εποχή Μεταξά.
            Αν ήταν πραγματικός φασίστας, όπως αρέσκονται να πιστεύουν οι πραγματικοί φασίστες (αριστεροί), δεν θα έκανε πόλεμο με την Ιταλία και την Γερμανία.

          • Κάποιος avatar
            Κάποιος @ Orestios 13/05/2011 18:31:59

            Καραφασίστας ήταν!

          • Χαλκιδέος avatar
            Χαλκιδέος @ Κάποιος 24/05/2011 13:21:06

            Πάντως πιο δημοκρατικός από το εκείνο το κόκκινο καραφασισταριό και εθνοπροδότη τον Ζαχαριάδη που μερικοί ασπάζονται ακόμα.

            Μην αλλάζετε όμως θέμα. Εδώ μιλάμε για τον Σαμαρά... (όχι τον Τρύφωνα, τον άλλο, τον άντρα)

  9. kostis avatar
    kostis 13/05/2011 09:27:50

    ίσα ίσα που 'πε τα πράγματα με το όνομά τους επ' ακριβώς!!!

    • Loretta avatar
      Loretta @ kostis 13/05/2011 10:12:36

      οκ ειναι γνωμη σου αλλα για πες μας λοιπον ΑΝ ο Σαμαρας ειναι λιγος ποιος ειναι ο πολυς και πολλα βαρυς που προτεινεις? οχι τιποτα αλλο ...αλλα διαλογο κανουμε.

    • moutro avatar
      moutro @ kostis 13/05/2011 10:34:30

      εχεις δίκιο, έπρεπε να βροντοφωνάξει ¨ζήτω η πατρίδα, ζήτω το έθνος, 3 βιβλία 40 ευρώ"...

  10. Pikis avatar
    Pikis 13/05/2011 09:28:17

    1. Δεν νομίζω να τον αφήσουν να διαπραγματευτεί τους όρους του μνημονίου.
    2. Δεν μου άρεσε η κατάργηση του πόθεν έσχες στην αγορά ακινήτου. Δηλαδή δίνει ευκαιρία στο μαύρο χρήμα;;;
    3. Γιατί να νομιμοποιήσει τα αυθαίρετα; Πάλι οι νόμιμοι θα είναι οι μ@λ@κες της υπόθεσης;
    4. Πάλι ανάπτυξη θα είναι η οικοδομή και το τσιμέντο;

    Δυστυχώς δεν με έπεισε το πλάνο του Σαμαρά. Ο ίδιος δείχνει ότι είναι διαφορετικός από τον ΓΑΠ αλλά δεν νομίζω ότι η πρόταση του έχει μέλλον.

    • siakkas avatar
      siakkas @ Pikis 13/05/2011 09:58:00

      1. O Σαμαράς υπερασπίστηκε αξίες (Ελλάδα-Έλληνες ) κι όχι "νομίσματα."
      2. Ρευστότητα στην αγορά δίνει με επιδότηση επιτοκίου, αν υπάρχει τώρα μαύρο χρήμα δε θα έφτανε η ζήτηση ακινήτων στο ναδίρ.
      3. Δεν έχω αυθαίρετο, με ενοχλεί να μη πληρώνουν φόρο αυτοί που έχουν
      4 .137 επαγγέλματα ζουν απο την οικοδομή, ρωτάς πως περνούν αυτοί οι άνθρωποι που η ανεργία τους έφτασε στο ζενίθ!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Pikis 13/05/2011 10:24:11

      η διαπράγματευση του μνημονίου τίθεται απ' όλους.
      Το περιεχόμενο της διαπραγμάτευσης είναι το ζητούμενο.
      Οσον αφορά στα αυθαίρετα, κάποια στιγμή πρέπει να τελειώνει αυτό το άγος.
      Εδώ και δεκαετίες συντηρούμε μια αθλιότητα επειδη κανένας δεν λέει τα πράγματα με το όνομά τους.

  11. socrates avatar
    socrates 13/05/2011 09:51:14

    Ο Σαμαράς έχει ένα άφθαρτο, αποφασισμένο και έντιμο πρόσωπο.
    Όμως, το κοινό που τον παρακολουθούσε στο Ζάππειο δεν μου ενέπνεε ούτε εμπιστοσύνη ούτε καπατσωσύνη.
    Τη μέση ηλικία μόνο αν πρόσεχες καταλάβαινες πολλά.
    Οι διμοιρίες, τύπου ΠΟΛΑΝ, διοικούνται σαν διμοιρίες.
    Όμως τα συντάγματα, τύπου Νέα Δημοκρατία, πρέπει να διοικούνται όπως τα συντάγματα.
    Οι προπάθειες λίγων φιλότιμων δεν θα φέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα.
    Οι εκκαθάριση των ...μετριοτήτων έχει ήδη αργήσει, κ. Σαμαρά.
    Αν έλθουν σύντομα οι εκλογές (που θα έλθουν) δεν θα έχεις με ποιούς να κυβερνήσεις.

  12. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 13/05/2011 10:08:28

    Ο Σαμαράς είναι ένας γενναίος, ικανός και πατριώτης πολιτικός, εξαιρετικά υπεύθυνος άνθρωπος. Τον εκτιμώ απεριόριστα και εύχομαι να γίνει σύντομα πρωθυπουργός.
    Πρέπει όμως να έχει υπ' όψη του, όπως και όλοι εμείς που τον υποστηρίζουμε χωρίς να είμαστε τυφλοί οπαδοί, ότι θα αντιμετωπίσει λυσσαλέα αντίδραση από:
    1. Παλαιές κατεστημένες συνήθειες ανομίας, εμπεδωμένες στην ελληνική κοινωνία εν μέρει από τη μεταπολίτευση, εν μέρει από αιώνες.
    2. Το ΠΑΣΟΚ, που θα συσυπειρωθεί όλο εναντίον του, και εννοώ τις θεσμικές του εκπροσωπήσεις, τα συνδικάτα, τα ΜΜΕ, που τα ελέγχει, σε αγαστή συνεργασία με την ροζ Αριστερά, το παλιό ΚΚΕ Εσ (τη μήτρα του κακού της Μεταπολίτευσης). Δεν εννοώ τον απλό πολίτη που ψηφίζει ΠΑΣΟΚ λόγω οικογενειακών καταβολών, συνήθειας κλπ. Αυτοί οι άνθρωποι είναι εξίσου πατριώτες με τους δεξιούς ή και τους παλιούς παραδοσιακούς αριστερούς.
    3. Την άκρα Αριστερά, που διακατέχεται από μηδενισμό και θα αντιδράσει λυσσαλέα στην όποια μεταρρύθμιση θα αποσκοπεί στον εκσυγχρονισμό της χώρας. Στόχος της άκρας Αριστεράς (ΚΚΕ, ΣΥΡΙΖΑ και λοιποί) είναι μόνο η πρόκληση του χάους. Τίποτα άλλο.

    Αυτά να τα έχει υπ' όψη του ο Σαμαράς και όσοι από εδώ πιστεύουν αφελώς σε αριστερο-δεξιές συμμαχίες κατά του Μνημονίου. Αυτά είναι φαντασιακά κατασκευάσματα.

    • Εύμηλος avatar
      Εύμηλος @ ΒΙΣ 13/05/2011 14:34:36

      Προσυπογράφω ΒΙΣ!

    • ΓΙΑΝΝΗΣ ΗΛΕΙΑ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ ΗΛΕΙΑ @ ΒΙΣ 13/05/2011 15:15:45

      Είναι πράγματι έτσι ΒΙΣ. Δε μπορεί να γίνει αποπασοκοποίηση με κυβέρνηση Σαμαρά. Θα συσπειρωθούν όλοι για να διώξουν την ανάλγητη κυβέρνηση της "δεξιάς".

  13. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 13/05/2011 10:21:30

    Θα ήθελα να δώ ποιά πράγματα κατά τη γνώμη σας έπρεπε να πει με το όνομά τους και απέφυγε να το κάνει.

    • player45gr avatar
      player45gr @ Κώστας Ροδινός 13/05/2011 10:46:16

      Κε ΡΟΔΙΝΕ
      ΚΑΛΗ Η ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΑΣ ΑΛΛΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΔΕΝ
      ΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΗ ΕΛΠΙΔΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ
      ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΛΙΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥΣ.
      ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ (ΧΕΙΡΟΠΙΑΣΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΟΡΙΣΤΟΛΟΓΙΕΣ)
      ΟΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ........
      ΘΑ ΗΘΕΛΑ Ν ΑΚΟΥΣΩ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΣΕΣ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΣΚΟΠΕΥΕΙ ΝΑ ΤΟ ΛΥΣΕΙ.............
      ΘΑ ΗΘΕΛΑ Ν ΑΚΟΥΣΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΚΑΙ ΤΙ ΣΚΟΠΕΥΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ..........
      ΘΑ ΗΘΕΛΑ Ν ΑΚΟΥΣΩ ΑΝ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΕΙΔΙΚΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ
      ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ...........
      ΘΑ ΗΘΕΛΑ Ν ΑΚΟΥΣΩ ΠΟΣΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΣΚΟΠΕΥΕΙ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ.......
      ΘΑ ΗΘΕΛΑ Ν ΑΚΟΥΣΩ ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ
      ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΩΣΤΕ ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΓΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΕΙΣΑΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΡΦΙΤΣΕΣ....
      ΘΑ ΗΘΕΛΑ Ν ΑΚΟΥΣΩ ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΟΥ ....ΟΤΙ ΦΑΛΙΡΙΣΑΜΕ
      ΚΑΙ ΟΤΙ ΟΛΑ ΘΕΛΟΥΝ ΦΤΙΑΞΙΜΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ.......
      ΘΑ ΗΘΕΛΑ Ν ΑΚΟΥΣΩ ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.......
      ΘΑ ΗΘΕΛΑ Ν ΑΚΟΥΣΩ ΟΤΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΜΕΡΕΣ ......
      ΘΑ ΗΘΕΛΑ Ν ΑΚΟΥΣΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ....ΑΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΞΕΡΩ.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ player45gr 13/05/2011 10:53:15

        Aυτά θέλω να τα ακούσω και εγώ, αλλά δεν λέγονται όλα σε μια μέρα!

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 13/05/2011 11:29:33

          στην πολιτική,όπως, γνωρίζει έχει σημασία του πότε λές και τι.
          Οσον αφορά τώρα σ' αυτό το χιλιοειπωμένο ποιούς έχει δίπλα του,με ποιούς θα μας κυβερνήσει και τα λοιπά, νομίζω οτι είναι εκ του πονηρού.
          Τι να κάνει δηλαδή, ν΄αρχίσει να αραδιάζει ονόματα;
          Δεν το θεωρώ σωστό.

    • Kostas D avatar
      Kostas D @ Κώστας Ροδινός 13/05/2011 14:50:58

      Κωστα Ροδινε,
      Διαφωνω καθετα μονο στην αρχη οπου ειπες πως ο παπανδρεου θα ζητουσε εκλογες....
      1) Εχεις δει που εφτασε η κατασταση, κι εσυ μαλιστα σε παλαιοτερο αρθρο σου, ειχες πει πως ο Σαμαρας καλο ειναι να ερθει ΕΓΚΑΙΡΩΣ γιατι μετα ισως το προγραμμα του να μην εφαρμοζεται οσο επιδεινωνεται η κατασταση... ( σε αρθρο σου περιπου γυρω στο Νοεμβριο....)

      2) Ο παπανδρεου ζητουσε εκλογες ενω ΔΕΝ υπηρχε λογος(πχ επειδη εβρεχε η χιονιζε)..... ο Σαμαρας ΕΧΕΙ ΛΟΓΟ ΚΙ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να ζητησει εκλογες......η χωρα ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ.....(το 2005-6-7-8-9, ΔΕΝ κινδυνευε...)

  14. GDM avatar
    GDM 13/05/2011 10:30:31

    Το μεγαλύτερο κέρδος της εμφάνισης – ομιλίας του Αντώνη είναι κυρίως η ψυχολογική επίδραση του περιεχομένου της!!!
    Ο κάθε καλοπροαίρετος πολίτης πρέπει να διαπίστωσε καθαρά ότι υπάρχει πλέον ένας ηγέτης που έχει: α) συγκεκριμένo σχέδιο, που το πιστεύει πρώτα ο ίδιος και έχει τη βούληση να το εφαρμόσει, β) αξιποπρέπεια και υπερηφάνεια για να διαπραγματευτεί κάθε λανθασμένο όρο του μνηνμονίου, γ) αληθινή αγάπη για την πατρίδα μας, που τον κάνει να συγκινείται όταν μιλά γι’ αυτήν. Αποτέλεσμα αυτών είναι η δημιουργία ενός αισιόδοξου μηνύματος σε ένα κόσμο που δυστυχώς μαστίζεται από παρατεταμένη εθνική κατάθλιψη. Παρά την δίκαιη απαξίωση του πολιτικού συστήματος και των ηγετών μας, ο πρόεδρος κατέδειξε ότι υπάρχει ακόμη φώς και ελπίδα… ότι αξίζει να τον εμπιστευτούμε, γιατί έχει συναίσθηση της αποστολής και του χρέους του, γιατί τελικά είναι κάτι απο εμάς και κυρίως σκέφτεται όπως όλοι εμείς!!! Ουδείς μπορεί να αμφισβητήσει τη βαθιά γνώση του, την ειλικρίνεια και τον πατριωτισμό του. Εξάλλου αυτό το πρώτυπο ηγέτη δεν έχει ανάγκη σήμερα ο τόπος ? Έναν τέτοιο ηγέτη αξίζει ο τόπος, ένας τέτοιος πατριώτης μπορεί πάλι να εμπνεύσει πίστη και αισιοδοξία!!! Ο Σαμαράς, με την ομιλία του ένωσε τους Έλληνες και ανάταξε τις ψυχές μας...

    Το μεγάλο πλέον στοίχημα είναι το πολιτικό προσωπικό που θα κληθεί να υπηρετήσει το σημερινό καθαρό και πατριωτικό μήνυμα του προέδρου. Και αυτό είναι αποκλειστική ευθύνη του ιδίου, ο οποίος δεν πρέπει να ξανακοιτάξει στον πάγκο του, γιατί δεν έχει παίκτες να μπορούν να εφαρμόσουν "το σύστημά του"..... Πρέπει λοιπόν σήμερα να βρεί καινούργιους "παίκτες" , που να ανταποκρίνονται στις προδιαγραφές του και στις απαιτήσεις της κοινωνίας!!!

  15. Tonia G avatar
    Tonia G 13/05/2011 10:37:43

    Ο Σαμαράς στο Ζάππειο χθες ήταν απλός και περιεκτικός. Ήταν μεστός αλλά ήπιος. Ίσως γι αυτό να παρεξηγείται από κάποιους φίλους που θα ήθελαν μια διαφορετική ρητορική. Κάτι δηλαδη που να προσομοιάζει στους μεγάλους "γητευτές των μπαλκονιών" του παρελθόντος της 30 ετίας, οι οποίοι ξεσήκωναν αλώνια και σαλόνια, έπειθαν και πεθαμένους αλλά όταν έπαιρναν την εξουσία δεν έκανα τίποτα και δεν πείραζαν κανέναν από αυτούς που κατήγγειλαν. Δηλαδή όσοι "γάβγιζαν" δεν "δάγκωναν"!
    Τώρα όμως έχει έρθει η ώρα για ένα Ηγέτη. Για έναν αρχηγό μεγέθους Καποδίστρια ή Βενιζέλου... που η χώρα αναμένει δεκαετίες τώρα. Που θα θέσει Όραμα και στόχους!
    Θα είναι ο Αντώνης Σαμαράς ο άνθρωπος που θα κερδίσει την εμπιστοσύνη του Διεθνούς Παράγοντα, χωρίς όμως να πουλήσει το λαό που εκπροσωπεί; Γιατί αυτό το σημείο καθορίζει τη διαφορά των διαχειριστών της εξουσίας από τους Μεγάλους Ηγέτες ενός Έθνους. Για να πετύχει ένας Ηγέτης πρέπει να ανήκει στους Εκτός Ελλάδας, αλλά να "πονάει" και να δουλεύει για τους Εντός Ελλάδας.
    Οι προηγούμενοι Πρωθυπουργοί της 30τίας απέτυχαν ακριβώς σε αυτό. Είτε άνηκαν ολοκληρωτικά στους εκτός (όλοι εκτός από δυο ΚΚ)... είτε οι εκτός απέσυραν την εμπιστοσύνη τους και τα υπόλοιπα τα ξέρετε...
    Σήμερα ο Αντώνης Σαμαράς μετά το Ζάππειο έχει μόνο ένα θέμα.... τις τρεις πρώτες σειρές καθισμάτων της ομιλίας του... Αν δεν τις ξεφορτωθεί θα μειώσει τις πιθανότητες του για καθολική επικράτηση στο σκηνικό που πλέον διαμορφώνεται με φρενήρη ρυθμό. Ο δυσαρεστημένος ΝΔκράτης του '09 μετά το Ζάππειο θέλει..., αλλά βλέπει καμιά 30 αριά φάτσες και δυσπιστεί... το θέμα απλοποιήθηκε αρκετά και η ανοδική πορεία θα διευκολύνει τον Πρόεδρο να ξεφορτωθεί αυτούς που του στερούν τον τίτλο του Αρχηγού-Ηγέτη.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Tonia G 14/05/2011 01:40:00

      Μακάρι να αποδειχθεί ηγέτης μεγέθους Καποδίστρια ή Βενιζέλου ή Κωνσταντίνου Καραμανλή. Αποβάλλετε κύριοι τις ιδεοληψίες.

  16. miden_agan avatar
    miden_agan 13/05/2011 10:57:34

    Συμμετέχοντας και εγώ στο διάλογο περί του ΖΑΠΠΕΙΟΥ ΙΙ θα ήθελα να σχολιάσω τα ακόλουθα:

    1. Η παρουσία και η ουσία της πρότασης ήταν ό,τι καλύτερο έχει να επιδείξει Αξ. Αντιπολίτευση, όσο τουλάχιστον εγώ θυμάμαι την Ελληνική πολιτική (1984+).

    2. Με αυτό και μόνο, σε άλλες εποχές, θα μπορούσε ένα κόμα να καταλάβει την εξουσία "δια εφόδου".

    3. Όμως δεν είναι άλλες εποχές, είναι οι ειδικές συνθήκες του Μνημονίου.

    Αυτό που έλειπε κατά τη γνώμη μου είναι:

    1. Δεν μου ήταν σαφές σε ποιούς άξονες θα διαπραγματευτεί το (υφιστάμενο) μνημόνιο. Μόνο ως προς τους φορολογικούς συντελεστές και το ΠΔΕ ή και ως προς τη ρίζα του, δηλ. όχι άλλα υψηλότοκα δάνεια σε αυτούς που και τα παλαιά δεν μπορούν να τα εξυπηρετήσουν. Ενδεικτικό και εύστοχο είναι το σχόλιο του κ. Βαρουφάκη πυ επισυνάπτω στο τέλος.

    2. Στις όποιες "περικοπές¨δεν περιλαμβάνεται καθόλου ο πολιτικός κόσμος.

    3. Από τις αντιδράσεις του κόσμου, έχω αντιληφθεί ότι, το ίδιο ίσως και περισσότερο σημαντικό είναι η "πολιτική" πλεόν διάσταση. Δηλαδή η αλλαγή του πολιτεύματος. Καλώς ή κακώς, ο κόσμος πλέον δεν περιμένει σωτηρία στην οικονομία. Σχεδόν δεν πιστεύει ότι μπορεί να ξεφύγει από τη φτώχεια. Περιμένει όμως κάτι για το πως θα μεταρυθμιστεί το πολιτικό σύστημα.

    "Το Ζάππειο 2 ήταν η μεγάλη ευκαιρία του Αντώνη Σαμαρά να διαφοροποιηθεί από την λογική του Μνημονίου. Να πει ξεκάθαρα πως στον Καιρό της Αβεβαιότητας μόνο δύο πράγματα γνωρίζουμε: Ότι τα ακριβά δάνεια στον πτωχευμένο δεν αποτρέπουν την πτώχευση και ότι η λιτότητα σε περίοδο ύφεσης αυξάνει το σύνολο χρεών και ζημιών. Να προσδιορίσει τα διαπραγματευτικά όπλα που θα χρησιμοποιήσει, καθώς και τους στόχους του. Να το πω απλά: Για να μην μας συνθλίψουν κι άλλο τα νέα δάνεια, το επιτόκιο δεν μπορεί να είναι πάνω από το 3% με 3,5%. Αυτός θα έπρεπε να είναι ο στόχος του μιας αναδιαπραγμάτευσης. Ένας στόχος άπιαστος. Κι αυτό γιατί εάν μας το κατεβάσουν τόσο, θα απαιτήσει να εισέλθει στο EFSF και η Ισπανία (που σήμερα πληρώνει επιτόκιο 5,3% δανειζόμενη στις αγορές). Έτσι όμως θα καταρρεύσει το EFSF καθώς δεν έχει την δυνατότητα να σηκώσει στους ώμους του την χώρα αυτή. Άρα, μια τέτοια διαπραγμάτευση είναι αδύνατη.

    Αν ο κ. Σαμαράς ήθελε να επανεκκινήσει την ΝΔ, και αργότερα την χώρα, ένα πράγμα έπρεπε να πει πριν από όλα τα άλλα: Ότι η κυβέρνησή του θα αρνηθεί νέα δάνεια εφόσον η Ευρώπη δεν επανασχεδιάσει την συνολική της δημοσιονομική πολιτική στο πλαίσιο έκδοσης ευρωομολόγου (το οποίο απλώς ανέφερε χωρίς να το διασυνδέσει με την διαπραγματευτική του στρατηγική). Αν το είχε κάνει, το Ζάππειο 2 θα έμενε στην ιστορία. Δεν το έκανε και, για αυτό, το Ζάππειο 2, στερούμενο μιας ριζοσπαστικής κεντρικής ιδέας, θα ξεχαστεί ως ακόμα ένας κατάλογος μετέωρων προεκλογικών εξαγγελιών."

  17. adidrust avatar
    adidrust 13/05/2011 11:09:00

    κάπου ανάμεσα στα Σεραφίμ και τα Χερουβίμ τον βλέπω. Αλληλούια.

  18. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 13/05/2011 11:17:47

    Ο ηγέτης της Ελλάδος έδωσε μήνυμα ελπίδας και αξιοπρέπειας χθές στο Ζάππειο. Ο Αντώνης Σαμαράς φώτισε το σκοτεινό τοπίο μας, ζωντάνεψε τα αντανακλαστικά του μέσου Ελληνα. Αυτό από μόνο του είναι μοναδικό κατόρθωμα.
    Στην Νέα Δημοκρατία χρειάζεται κοπιαστική δουλειά από τον κάθε ένα και, πάνω απ'όλους, χρειάζεται ανασκούμπωμα από τους περισσότερους βουλευτές οι οποίοι μέχρι σήμερα δεν προσέφεραν καμμιά βοήθεια στον εκλεγέντα από τη βάση Νέο Αρχηγό.
    Αντώνη Σαμαρά, μας κάνεις πολύ περήφανους.

  19. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 13/05/2011 11:20:25

    Η πολιτική που ασκεί το Πασόκ εδώ και ενάμισι χρόνο έχει οδηγήσει τη χώρα σε αδιέξοδο σε όλους τους τομείς : οικονομία, εθνικά θέματα, κοινωνικά θέματα, κ.ο.κ.
    Κανείς δεν βαυκαλίζεται με ψευδαισθήσεις ότι από μόνη της η άνοδος του Σαμαρά στη θέση του κυβερνήτη της χώρας θα λύσει αυτομάτως τα προβλήματα.
    Χρειάζεται πρωτίστως επανεκίνηση της οικονομίας με μείωση φορολογικών συντελεστών, μείωση ΦΠΑ, μείωση στο φόρο των καυσίμων, κ.ο.κ.
    Χρειάζεται ηγέτης που θα θέσει τους Ευρωπαίους ομολόγους του προ των δικών τους ευθυνών : μία ένωση χωρίς αλληλεγγύη και ιδίως όταν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν κάποια μέλη προέρχονται κυρίως από την ανισότητα στη κερδοφορία των εμπορικών συναλλαγών και την υπερκοστολόγηση υπηρεσιών και αγαθών προς όφελος εταιρειών και χωρών του Βορρά, είναι ένωση χωρίς μέλλον. Έχουν χρέος , αλλά και συμφέρον να δώσουν στην Ελλάδα περίοδο χάριτος μέχρι να αναθερμανθεί η οικονομία, να δημιουργηθεί πλεόνασμα για την αποπλήρωση των δανείων.
    Χωρίς αλλαγή πορείας προς εντελώς αντίθετη κατεύθυνση από αυτή που ακολουθούμε σήμερα και χωρίς αλλαγή στάσης από την ΕΕ δεν υπάρχει περίπτωση να μην πραγματοποιηθεί η οριστική χρεωκοπία αφού θα έχουμε εκχωρήσει όλον τον εθνικό μας πλούτο.

  20. Βολιώτης avatar
    Βολιώτης 13/05/2011 11:33:34

    Κύριε Ροδινέ, καλημέρα.
    Συμφωνώ με όσα αναφέρετε στην ανάρτησή σας.
    Αισθάνθηκα και γω, χτες, ανακούφιση και μια μικρή αισιοδοξία για το μέλλον, με όσα άκουσα από τον κ. Σαμαρά.
    Μία και μόνη ένσταση ή, αν θέλετε, επισήμανση, για περαιτέρω διευκρινίσεις, από τους αρμόδιους της Ν.Δ.
    Με ποιον μηχανισμό και ποιους ανθρώπους θα κάνει αυτές τις τομές και τις ρήξεις και τις συγκρούσεις;
    Δεν εννοώ σε επίπεδο στελεχών (που και αυτό είναι ένα μεγάλο ζητούμενο... Είδα πολλές γνωστές φυσιογνωμίες, χτες, στο Ζάππειο. Και δεν εννοώ, μόνο, τους πρωτοκλασσάτους πολιτικούς μας...). Μιλάω για τον κρατικό μηχανισμό, για τους ελεγκτικούς μηχανισμούς για τις υπηρεσίες που θα εκπονήσουν και θα υλοποιήσουν τα όσα ευαγγελίζεται η Ν.Δ.
    Υπηρετώ στη Δημόσια Διοίκηση 30 χρόνια. Την έχω γνωρίσει από μέσα, καλά, σε βάθος.
    Είδα από πρώτο χέρι και στην περίοδο 2004-2009 πώς λειτούργησε η κρατική μηχανή (τουλάχιστον στους τομείς που μπορώ να έχω προσωπική εικόνα και άποψη).
    Μην έχετε, όσοι δεν γνωρίζετε αυτό το κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας, καμμία ψευδαίσθηση ότι θα μπορέσει η Ν.Δ., όσο καλές προθέσεις και ευφυή σχέδια να έχει η ηγεσία της, να εφαρμόσει ΤΙ-ΠΟ-ΤΕ απολύτως!
    Όχι μόνο γιατί οι κάθε λογής εργατοπατέρες, σάρκα εκ της σαρκός του ΠΑΣΟΚ, θα αντισταθούν. Όσο γιατί όλος ο μηχανισμός είναι φθαρμένος και διεφθαρμένος, ανεξαρτήτως κομματικών πεποιθήσεων (και οι φωτεινές εξαιρέσεις, απλά και μόνο, πάντοτε επιβεβαιώνουν τον κανόνα...).
    Θυμάστε την ανάρτηση του Strange Attractor, πριν λίγο καιρό, εδώ, στο φιλόξενο antinews; Θυμάστε τις αναφορές στην επέλαση της Πασοκικής κοσμοθεωρίας, τις προηγούμενες δεκαετίες και την αλλοτρίωση της ελληνικής κοινωνίας, σε όλους τους τομείς; Αυτό, ακριβώς, εμφανίζεται σήμερα και στο Δημόσιο.
    Όχι, μόνο εκεί, θα μου πείτε. Σωστά. Όμως, εγώ σήμερα, στη Δημόσια Διοίκηση θέλω να εστιάσω. Που πρέπει να εξυπηρετήσει και να διευκολύνει τον πολίτη, να διαπαιδαγωγήσει και να μορφώσει τα παιδιά μας, να εισπράξει τα νόμιμα και μόνο, να ελέγξει τους παραβάτες και μόνο, να προστατεύσει τους αδύναμους και μόνο, να αποδώσει δικαιοσύνη και μόνο! Που θέλουμε όλοι, να εφαρμόσει το ρεαλιστικό, κατά κοινή ομολογία (πλην του κυβερνητικού εκπροσώπου, βεβαίως, αλλά αυτός είναι μια κατηγορία μόνος του!...) πρόγραμμα, που παρουσίασε ο Πρόεδρος της Ν.Δ.
    Φοβούμαι πως αυτή η Δημόσια Διοίκηση, απλά, ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ!
    Φοβούμαι πως η Δημόσια Διοίκηση, στη σημερινή της μορφή, είναι το ΜΕΓΑΛΟ ΑΓΚΑΘΙ!
    Κι όσο πιο γρήγορα το αντιληφθούν οι ιθύνοντες της Ν.Δ., τόσο πιο εύστοχα(θέλω να ελπίζω...) θα το αντιμετωπίσουν με επιτυχία.
    Δεν έχω, δυστυχώς, να προτείνω κάποια, μαγική λύση. Ίσως, επειδή είμαι μέρος του προβλήματος κι εγώ!...
    Περιμένω, απλά, με αγωνία, να ακούσω τις προτάσεις εκείνων που είναι πιο ειδικοί ή πιο ικανοί ή πιο έξυπνοι ή πιο αρμόδιοι, για ν' ανασάνω λίγο, για να αισθανθώ πως υπάρχει μέλλον σ' αυτό τον τόπο και για τα τρία παιδιά που μεγαλώνω...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Βολιώτης 13/05/2011 12:15:09

      Βολιώτη,
      οι επισημάνσεις του για τη δημόσια διοίκηση είναι ουσιαστικές.
      Δυστυχώς η επανίδρυση του κράτους που είχε υποσχεθεί ο Καραμανλής δεν προχώρησε.

    • victoria (true) avatar
      victoria (true) @ Βολιώτης 13/05/2011 13:34:33

      Είνια θέμα.

      *Απαγόρευση κομματικού συνδικαλισμού στο δημόσιο*
      Άλλωστε οι δημόσιοι υπάλληλοι πληρώνονται από όλους τους Έλληνες και εργάζονται για όλους τους Έλληνες.

      • Pikis avatar
        Pikis @ victoria (true) 13/05/2011 13:50:45

        Έχει απόλυτο δίκιο ο Βολιώτης. Κι εγώ είμαι Δ.Υ. και ντρέπομαι να το πω. Όση καλή διάθεση και να έχεις αντιμετωπίζεις τους κάφρους που στρογγυλοκάθισαν σε καρέκλες που είναι ΠΟΛΥ μεγαλύτερες από τους πισινούς τους. Νέα παιδιά με σπουδές και όρεξη ανέχονται απόφοιτους Γυμνασίου που με ρουσφέτι "τρούπωσαν" στο δημόσιο και τώρα έχουν διευθυντικές θέσεις. Αν γίνει μια έρευνα στο ποιοί κατέχουν ανώτρες θέσεις στο δημόσιο θα πάθετε πλάκα. Άτομα ακαλλιέργητα με ανύπαρκτο γνωστικό αντικείμενο, χωρίς γνώση βασικών αγγλικών (και Ελληνικών) είναι προιστάμενοι και διευθυντές με μόνο σκοπό να κάνουν και τους άλλους σαν τα μούτρα τους.

        • Δάσκαλος avatar
          Δάσκαλος @ Pikis 13/05/2011 15:35:11

          Στη δημόσια διοίκηση υπάρχουν υγιείς δυνάμεις.Αυτές πρέπει
          ν' αναζητήσει ο Α.Σ για την επανίδρυση του κράτους. Δεν είναι
          όλοι οι Δ.Υ ίδιοι. Σε κάθε Δημόσια Υπηρεσία υπάρχουν ικανά κι
          ευσυνείδητα άτομα που βγάζουν όλη τη δουλειά. Πρέπει κάποιος να τους ανακαλύψει και να τους αξιοποιήσει.

        • thanasis avatar
          thanasis @ Pikis 13/05/2011 17:22:33

          ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΦΟΒΑΣΑΙ
          ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΕΥΣΥΝΕΙΔΗΤΟΣ, ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ
          ΝΑ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ
          ΣΑΝ ΑΣΠΑΛΑΚΕΣ ΑΝΑΡΡΙΧΗΘΗΚΑΝ
          ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ, ΠΑΡΑ ΚΟΙΤΟΥΝ
          ΤΟ ΡΟΛΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΧΩΡΙΣ
          ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ

  21. Michael+ avatar
    Michael+ 13/05/2011 11:36:57

    Ο Σαμαράς ήταν σωστός σε όσα είπε. Σχετικά με την φορολογία συμφωνόυν σχεδόν όλοι και είναι και λεγόμενο αρκετών οικονομολόγων διεθνώς για την Ελλάδα.

    Επιπλέον σχετικά με το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, ορθώς διαχώρισε την θέση του από την κυβέρνηση. Το βασικό όπλο των κυβερνήσεων κόντρα σε μια οικονομία σε ύφεση είναι το ΠΔΕ. Η απορροφητικότητα του 3ου ΚΠΣ είναι πάρα πολύ χαμηλή ακριβώς για αυτό το πράγμα. Ακόμη και η απορροφητικότητα που παρουσίασαν ήταν πλασματική και αν κάποιος έχει απορίες μπορώ να του το διευκρινίσω.

    Τώρα σχετικά με τα αυθαίρετα και το μαύρο χρήμα, τί είναι ευκολότερο και οφελημότερο για την χώρα; να τα κυνηγήσει ή να τα εκμεταλλευτεί; Επιτρέψτε μου να πιστεύω ότι να τα κυνηγήσει μόνο κόστος θα έχει και δεν θα γίνει και αποτελεσματικά. Ενώ αν γίνει όπως προτείνει ο Σαμαράς τότε θα έρθει χρήμα στην χώρα το οποίο και θα κυκλοφορήσει και θα τονώσει τις τράπεζες και την ρευστότητα τους και θα φορολογηθεί ίσως και πολλαπλά.

    Πρέπει επιτέλους οι Έλληνες να γίνουμε λίγο πραγματιστές. Οι άλλες χώρες αυτά τα μέτρα, και άλλα πολλά που πιστεύω θα ανακοινώσει σε βάθος χρόνου η Νέα Δημοκρατία, τα εφαρμόζουν χρόνια τώρα και ανθούν. Η Ελλάδα πρέπει να φέρει χρήμα με κάποιον τρόπο πρέπει να δώσει κίνητρα. Έχει δίκιο ο Σαμαράς και έχει τη δυνατότητα και να διαπραγματευτεί καλύτερα. Εγώ νομίζω ότι ήταν πολύ σωστός και πολύ καλός.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Michael+ 13/05/2011 11:47:03

      Michael,
      έκανα μια πρόχειρη έρευνα για να δώ πως αντμετώπισε το σύστημα το Ζάππειο Ι.
      Εχει σημασία πως τον αντιδρούν απο χθές για το Ζάππειο II.
      Κατά τη γνώμη μου πρέπει να βλέπουμε τη μεγάλη εικόνα. Και η μεγάλη εικόνα λέει οτι χθές ο Σαμαράς κατέθεσε μια διαφορετική πρόταση από τη φιλοσοφία της τρόϊκας.
      Και η συζήτησή της μόνο καλό κάνει.
      Ακόμα και αν ανακαλύπτουμε κενά και αδυναμίες.

      • Κάποιος avatar
        Κάποιος @ Κώστας Ροδινός 13/05/2011 12:31:30

        Από την στιγμή που δεν αμφισβητεί το παράνομο συμβόλαιο της δανειακής σύμβασης που εκχωρεί κυριαρχικά μας δικαιώματα και υποθηκεύει εθνική περιουσία και από την στιγμή που δεν αμφισβητεί το απεχθές εξωτερικό χρέος, των μιζών, των υπερτιμολογήσεων και των κομματικών λεηλασιών, ελπίζοντας να παζαρέψει με την τρόικα καλύτερους όρους δεν είναι εναντίον της φιλοσοφίας της αλλά στα νερά της.
        Πόσο μάλλον όταν δεν είπε ούτε κουβέντα για την πολιτική της ΕΕ, και την στάση των ξένων χρηματοπιστωτικών οίκων που είναι σε μεγάλο βαθμό υπεύθυνοι για την διόγκωση του χρέους μας και την έλλειψη ρευστότητας.
        Το μόνο που νοιάζει τους δανειστές μας που πλέον είναι και διαχειριστές μας είναι να πάρουν πίσω εντόκως τα δισεκατομμύρια που δάνεισαν, όχι στον ελληνικό λαό, αλλά στις τράπεζες, μέχρι τελευταίο το τελευταίο ευρώ.
        Αν είχα αυθαίρετο, αδήλωτα ακίνητα, καταθέσεις στο εξωτερικό και ήμουν έλληνας βιόμηχανος ίσως να έλπιζα σε κάτι καλύτερο αλλά δυστυχώς ούτε καν χαμηλοσυνταξιούχος δεν είμαι.

  22. ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. 13/05/2011 11:47:23

    Φαίνεται από τις δημοσκοπήσεις πως η ΝΔ υστερεί τραγικά στο λεκανοπέδιο Αττικής. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα των τελευταίων βουλευτικών εκλογών στο νομό Αττικής ψηφίζει το 28,5% του συνόλου των ψηφοφόρων. Μιλάμε για τις περιφέρειες: Α'-Β' Αθηνών, Α'-Β' Πειραιά και Υπ. Αττικής. Η ΝΔ δεν έχει την πολυτέλεια να χαρίζει στο ΠΑΣΟΚ και την αριστερά το λεκανοπέδιο Αττικής με τα αμέτρητα προβλήματα φτώχειας, ανεργίας, εγκληματικότητας, υποβάθμισης ποιότητας ζωής,κλπ.

    • ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. @ ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. 13/05/2011 11:50:21

      Μιλάμε για το 28,5% του συνόλου των ψηφοφόρων όλης της Ελληνικής επικράτειας.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. 13/05/2011 11:51:53

      Πολύ σωστές επισημάνσεις.

  23. Κώστας avatar
    Κώστας 13/05/2011 11:52:09

    Θα είμαστε όλοι εδώ. Πασόκοι και άλλοι.
    Τα μετρα που αναφέρθηκαν μιλούν για επανεκίννηση με ταυτόχρονη ψυχολογική ανάκαμψη. Είναι σημαντικό να ανακάμψουμε ψυχολογικά. Οποιαδήποτε κυβέρνηση, οικουμενική προσωπικοτήτων, κτλ. τα ίδια θα προτείνει. Μην βιαζόμαστε να κρίνουμε σαν τον Πεταλωτή. Για τον φίλο που ρωτά με ποιόν θα τα κάνει ολα αυτά, του λέω.... με εκείνον, εμένα, τον γείτονά μου, τον φίλο σου, με όλους ...... δεν κατάλαβα ξεγράψαμε τελείως τον Έλληνα?

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Κώστας 13/05/2011 11:58:18

      Μπράβο Κώστα!
      Ετσι!

  24. ΠΑΝΑΙΤΙΟΣ avatar
    ΠΑΝΑΙΤΙΟΣ 13/05/2011 11:54:15

    του Κώστα Ροδινού
    Δεν ήταν στις προθέσεις του να φανατίσει το κομματικό του ακροατήριο, αλλά να συσπειρώσει τον ελληνικό λαό πίσω από ένα σχέδιο δράσης.



    Αν δεν καταφέρει το αυτονόητο ,να συσπειρώσει την κομματική του βάση προκοπή δεν θα υπάρξει .
    Όσο για τον Ελληνικό λαό διαχρονικά βυθισμένος στις αγκυλώσεις του πάντα αριστερίζει , δεν διαισθάνομαι κάτι να έχει αλλάξει σε αυτό ,οπότε καλό θα είναι να μην τους υπολογίζει.
    Δεν ξέρω μόνο πως θα εξελιχθούν οι συνθήκες με την αποχή ,ειδικά των νέων και την αποστροφή των υπολοίπων για το πολιτικό σύστημα .
    Αν λοιπόν δεν καταφέρει τουλάχιστον να επαναφέρει στο "μαντρί" την κομματική του βάση και με δεδομένο το τεράστιο πρόβλημα της λαθρομετανάστευσης που δραστικές "λύσεις" τις επωμίζονται δυστυχώς μόνο κόμματα σαν του Κωλοτούμπα και της Χ.Α ,όλα είναι πάρα πολύ ρευστά.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΠΑΝΑΙΤΙΟΣ 13/05/2011 12:09:04

      Δεν θα διαφωνίσω καθόλου μαζί σου. Τουναντίον.
      Ομως, έχει πολλές άλλες αφορμές για το κομματικό ακροατήριο.
      Χθες δεν ήταν κατάλληλος ούτε ο τόπος, ούτε ο χρόνος.

  25. ΓΑΛΑΝΟΛΕΥΚΟΣ avatar
    ΓΑΛΑΝΟΛΕΥΚΟΣ 13/05/2011 11:55:32

    Ο Αντώνης Σαμαράς επιβεβαίωσε αυτό που κάποιοι από εμάς το γνωρίζουμε πολλά χρόνια. Ότι είναι πραγματικός ηγέτης και θα αγωνιστεί για μία ανταγωνιστική Ελλάδα! Ήταν μία πραγματική ομιλία με ουσιαστικό λόγο και καθόλου αερολογίες. Αυτοί που σχολιάζουν αρνητικά την ομιλία και τις προθέσεις του Σαμαρά είναι βέβαιο ότι έχουν εμπάθεια ή απλά το μαύρο δάκρυ από το βράδυ της 29ης Νοέμβρη δεν έχει στερέψει ακόμα! Ο Αντώνης Σαμαράς πέτυχε χθες αυτό που κατέστρεψε ο "κουρασμένος" να επιστρέψει δηλαδή ένα μεγάλο μέρος των νεοδημοκρατών που δεν ψήφισαν στις τελευταίες εκλογές! Επίσης έβγαλε οριστικά τη Θεία εκτός βουλής και σε μεγάλο ποσοστό μείωσε δραματικά τα ποσοστά του ΛΑ(γ)ΟΣ.

  26. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 13/05/2011 11:55:44

    Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΚΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΠΑΙΡΝΕΙ
    ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ (ΑΠΟΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ,ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ κλπ).

  27. stefanos avatar
    stefanos 13/05/2011 12:00:38

    Πράγματι η ομιλία του ήταν πολλή καλή αλλά και πολλή "προσεκτική". Προσπαθεί ταυτογχρονα να πατήσει σε δύο βάρκες, την βάρκα του πατριωτισμού που θέλω να πιστεύω οτι τον αγγίζει και αυτή της ευρωπαϊκης ιδέας, των αγορών και του καπιταλισμού που είναι η αιτία που φτάσαμε σήμερα εδώ. Είναι ωραίο να προσπαθείς να τα συνδυάσεις ,το προσπάθησε και οΚώστας ο Καραμανλής, αλλά το αποτέλεσμα είναι δραματικό και καταστροφικό για την πατρίδα, έστω και αθελά σου. Ο στόχος τους είναι η Παγκόσμια Διακυβέρνηση με τα κράτη μαριονέτες και 50 πολυεθνικές και τραπεζες να διοικούν όλο τον κόσμο και θα αφήσουν τον οποιοδήποτε Κώστα ή Αντώνη να τους χαλάσει τη μαγιά ιδιαίτερα σε ένα τέτοιας αξίας γεωπολιτικό κομμάτι όπως ηΕλλάδα? Αντώνη η Ελλάδα χρειάζεται πατριώτες και φαίνεται ότι είσαι ένας από αυτούς, χρειαζεται όμως και ξεκάθαρες λύσεις . Δυστυχώς κατα τη γνώμη μου , ελεύθερη και ανεξάρτητη Ελλάδα μέσα στην ΕΕ δεν πρόκειται να ξαναδούμε και άρα η λύση είναι μονόδρομος. Αναγνωρίζω ότι στην μηντιακη ολιγαρχία που ζούμε ΣΗΜΕΡΑ είναι αδύνατο να παρουσιάσεις τέτοια πρόταση όπως και ότι ο ΓΑΠ και οι συν αυτω πρέπει να πάνε κατηγορούμενοι για εσχάτη προδοσία. Να ξέρεις όμως και να είσαι έτοιμος για αυτές τις προτάσεις πολύ σύντομα. Το λάθος του Καραμανλή ήταν προσπαθησε να τηρήσει τις πατριωτικές αρχές του σε ένα διεθνές περιβάλλον που μισεί τον πατριωτισμό. Τα ίδια και χειρότερα θα πάθει ο Αντωνης αν κινηθεί στο ίδιο πλαίσιο. Για αυτό ας προσπαθήσει να δημιουργήσει μια μεγάλη πλειοψηφία με αφετηρία τον πατριωτισμό και όχι την οικονομία. Αυτή θα είναι η δύναμη που θα ξαναμεγαλώσει την Ελλάδα.Ενα τέτοιο αρχηγό ονειρευόμαστε .Ευχομαι Αντώνη να είσαι Εσύ!!!

    "Ενας από αυτούς που θέλουν να πιστεύουν οτι ανήκουν στο σπόρο που δεν πεθαίνει"

  28. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 13/05/2011 12:01:30

    Κωστα καλημερα,
    εχεις απολυτο δικιο σε ΟΛΑ. Η αναλυση σου δινει την εκταση της Ευθυνης του Αντωνη.
    Το φρονημα ειναι παραγοντας Εθνικης Ισχυος!
    «Δεν ξεγίνονται οι ψυχές, δηλαδή το φρόνημα, η πίστη, οι ιδέες»

    ΠΠ

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 13/05/2011 12:12:08

      ΠΠ
      στην οικονομία το πρώτο πράγμα είναι η ψυχολογία.
      Απ' εκεί αρχίζουν όλα.
      Πρέπει να εμπεδωθεί η αντίληψη οτι μπορούμε να τα καταφέρουμε

  29. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 13/05/2011 12:05:21

    ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΗΓΕΤΕΣ ΔΕΝ ΚΡΑΤΑΝΕ ΙΣΟΡΡΟΠΙΕΣ. ΚΡΕΜΑΝΕ ΤΗΝ
    ΚΟΥΔΟΥΝΑ ΣΤΟ ΛΑΙΜΟ ΚΑΙ ΤΡΑΒΑΝΕ ΜΠΡΟΣΤΑ. ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ
    ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ .ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΑΝΕΞΟΔΗ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ
    ΦΟΡΕΣ ΑΔΙΕΞΟΔΗ ΚΡΙΤΙΚΗ.

  30. Ιωαννης avatar
    Ιωαννης 13/05/2011 12:08:34

    Για ποια οικονομια μιλαει που απο τα χρεη που εχει το κομμα του σε λιγο θα του κοψουνε τηλεφωνο και ρευμα..Ας βαλει πρωτα ταξη στο κομμα του και μετα στο κρατος... Μπουχτησαμε απο δεξια, πασοκους, χοντρους, χαζους, δεκανικια και πενυματικα αναπηρους τοσα χρονια... Οταν τελειωσουν και τα αποθεματα των καταθεσεων που εχει ο Ελληνας τοτε θα γινει ο χαμος ...μεχρι τοτε ας λενε για οικονομιες και σωτηριες...

  31. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 13/05/2011 12:11:51

    Κύριε Ροδινέ

    Διάβασα την ομιλία του Αντώνη Σαμαρά και μπορώ να πω ότι στα περισσότερα συμφωνώ. Πιστεύω ότι το πρόγραμμά του για την «επανεκκίνηση της οικονομίας» είναι άκρως ρεαλιστικό απλό και δυνατό και ότι αν θα μπορούσε να εφαρμοστεί, θα είχε σοβαρές πιθανότητες να βγάλει τη χώρα από τη κρίση.

    Επιτρέψτε μου όμως να προβάλω τις ενστάσεις μου τους προβληματισμούς μου και τις αντιρρήσεις μου σε ορισμένα σημεία:

    1) Διαφωνώ κάθετα με τη κατάργηση του πόθεν έσχες προκειμένου να δηλωθεί το αδήλωτο εισόδημα και τα αδήλωτα ακίνητα και μάλιστα χωρίς φορολογική ποινή. Το κράτος δικαίου έχει υποχρέωση και μπορεί να ψάξει και να βρει πως και με ποιο τρόπο αποκτήθηκε αυτή η αδήλωτη περιουσία και οι αδήλωτες καταθέσεις (εσωτερικού και εξωτερικού), διότι όλα αυτά αποτελούν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο προϊόντα εγκλήματος. Από όποια πλευρά και αν θέλει κάποιος να το δει. (πχ. Ο διευθυντής της τάδε κλινικής του ΕΣΥ που αποκτά μαύρο εισόδημα εκβιάζοντας τους ασθενείς του, εγκληματεί). Και το οικονομικό έγκλημα όταν συγχωρείται, γεννά νέο. Η προσωρινή έστω κατάργηση του πόθεν έσχες, θα αποτελέσει τη θρυαλλίδα για τη δημιουργία νέων αδήλωτων εισοδημάτων, μέχρι κάποια στιγμή να συγχωρηθούν και να νομιμοποιηθούν.

    2) Ομοίως διαφωνώ και με την νομιμοποίηση όλων των αυθαιρέτων και μάλιστα έναντι «συμβολικού τιμήματος».
    Βεβαίως κάποια στιγμή όλη αυτή η παρανομία θα πρέπει με κάποιο τρόπο να τακτοποιηθεί – «νομιμοποιηθεί». Δεν μπορεί να διαιωνίζεται επ’ άπειρον. Όχι όμως χωρίς το ανάλογο κατά περίπτωση κόστος και όχι καθ’ υπέρβαση του συντάγματος. Αυτοί που έκτισαν αυθαίρετα, που καταπάτησαν δημόσια γη, που έκτισαν σε δασική έκταση και στον αιγιαλό, θα πρέπει να πληρώσουν ακριβά για την αυθαιρεσία τους. Θα πρέπει να πληρώσουν τους νόμιμους φόρους, τα μη καταβληθέντα πρόστιμα, το τίμημα για την έκδοση των οικοδομικών αδειών, να παραχωρήσουν γη στη κοινή χρήση και για ένα μακρό διάστημα να πληρώνουν ένα αυξημένο τίμημα στο φόρο ακίνητης περιουσίας. Διαφορετικά θα πρέπει να τηρηθεί ο νόμος και να είναι αδύνατη η μεταβίβαση της αυθαίρετης κατασκευής και ο κάτοχος αν δεν πληρώνει τα πρόστιμα ανέγερσης και διατήρησης, να μη λαμβάνει φορολογική ενημερότητα. Αν νομιμοποιηθεί η αυθαιρεσία «αβρόχοις ποσί», θα συνεχιστεί εις τους αιώνες, μέχρι κάποιος άλλος Τρίτσης ή Σαμαράς να προβεί σε κάποια άλλη ανώδυνη νομιμοποίηση. Εκτός και αν ξεχάσαμε το «αν το δηλώσεις, θα το σώσεις»….. Η ανώδυνη νομιμοποίηση της παρανομίας, είναι το προσάναμμα για νέες και τις δασικές πυρκαγιές.

    3) Ειδικά για τα αυθαίρετα και με βάση τους πίνακες:
    Αν κάποιος έχει κτίσει χωρίς άδεια μια βίλα 300 τ.μ. σε μια προνομιούχα περιοχή (ενδεχομένως και σε δασική έκταση αφού έκοψε τα δένδρα, ή στον αιγιαλό), θα μπορούσε να την νομιμοποιήσει με 25 χιλιάρικα (αν το καταλαβαίνω καλά), δηλαδή με τα φακελάκια ενός μήνα για ένα χειρουργό διευθυντή του ΕΣΥ, ή για ένα γιατρό λαπαροσκοπικής χειρουργικής που παίρνει αμοιβή για μια επέμβαση 600 από τον ασθενή και 1000 από το ταμείο του ασθενή (έχω πρόσφατο παράδειγμα) και κάνει δυο τρεις την ημέρα. Έτσι για να ξέρουμε τι λέμε.

    4) Ενώ το σχέδιο είναι ρεαλιστικό και ελπιδοφόρο, ο Σαμαράς δεν κατήγγειλε ευθέως τη κυβέρνηση και δεν απαίτησε τη διεξαγωγή εκλογών; Αυτό πιστεύω δημιουργεί ένα πρόβλημα στην ευρύτερη υποστήριξη του σχεδίου και θα αποτελέσει σημείο σοβαρής κριτικής.

    5) Ο Σαμαράς όφειλε να καταγγείλει τη κυβέρνηση και προσωπικά τον Α. Παπανδρέου για την κατάσταση στην οποία οδήγησε την οικονομία και για τα συνεχή ψέματα που είπε στον Ελληνικό λαό για να αρπάξει τη ψήφο του και για να μας φέρει τη τρόικα. Ομοίως πιστεύω ότι θα έπρεπε να καταγγείλει τον ΓΑΠ για την ταπείνωση την οποία υφίσταται η χώρα και οι πολίτες από την εδώ παρουσία της τρόικας, καθώς και για τον τρόπο άσκησης της εξουσίας από την κυβέρνηση του. Ας μη ξεχνάμε ότι οι περισσότεροι σε αυτό το μπλογκ μιλούν περί κατοχής της χώρας.

    6) Ο Α. Σαμαράς είπε ότι θα επαναδιαπραγματευθεί το μνημόνιο;
    Τελικά τι πιστεύει η ΝΔ για το μνημόνιο; Γιατί το καταψήφισε; Μόνο γιατί είναι κακό, η και διότι παραβιάζει ευθέως το σύνταγμα, όπως οι περισσότεροι εδώ υποστηρίζουμε; Και αν είναι αντισυνταγματικό το επαναδιαπραγματεύεσαι ή το καταγγέλλεις και το πετάς στο κάλαθο των αχρήστων; Και με τα επαίσχυντα άρθρα της δανειακής σύμβασης; Τι θα κάνει; Δυστυχώς για αυτά ο Α. Σαμαράς δεν μας είπε απολύτως τίποτε….

    7) Ο Α. Σαμαράς μίλησε για ένα νέο σύνταγμα, όχι αναθεώρηση του ισχύοντος.
    Πολύ σωστά. Το νέο σύνταγμα όμως απαιτεί συντακτική βουλή και το ισχύον δεν προβλέπει τέτοιες διαδικασίες. Για να γίνει κάτι τέτοιο όμως, απαιτεί καθολική συναίνεση όλου του πολιτικού κόσμου, κάτι το οποίο είναι μάλλον αδύνατο. Ανεξάρτητα όμως από τα διαδικαστικά που είναι και πολύ ουσιαστικά, δεν μας είπε απολύτως τίποτε για το νέο σύνταγμα. Ας πούμε κάποια κεντρική κατεύθυνση, κάποια γενική ιδέα. Το έχω ξαναγράψει όμως. Νέο σύνταγμα κάνεις, μόνο όταν επιδιώκεις να αλλάξεις συθέμελα τη μορφή του πολιτεύματος και τη λειτουργία του κράτους. Όλα τα άλλα τα κάνεις με μια αναθεώρηση.

    Από τις παραπάνω παρατηρήσεις, οι 1 και 2, πιστεύω ότι θα αποτελέσουν και τα σημεία που θα δεχθούν τη σοβαρότερη πολεμική κριτική.

    Το σχέδιο όπως είπα είναι απλό και ρεαλιστικό. Την απήχηση όμως που θα έχει στους πολίτες, μένει να τη δούμε. Ας μη ξεχνάμε ότι ένα πολύ μεγάλο μέρος του λαού καταστρέφεται και εξαθλιώνεται (η καταγεγραμμένη ανεργία είναι 15,9%) και οι προτεραιότητές του είναι η επιβίωση και η σωτηρία της οικογένειάς του και της περιουσίας του και όχι να διαβάζει σχέδια. Και ο Σαμαράς αυτό το λαό χρειάζεται αν θέλει να κυβερνήσει.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Αρματιστής 13/05/2011 12:43:55

      Aρματιστή,
      είσαι χείμμαρος, δεν προλαβαίνω να απαντήσω σε όλα.
      α)αυθαίρεται: πρέπει να δοθεί ένα τέλος, διαφορετικά κοροϊδεύομαστε.
      β)νομιμοποίηση αδήλωτου χρήματος. Ούτε μ΄ένα μ΄ αρέσει, αλλά είναι καλύτερα να βρίσκεται εκτός Ελλάδος;
      γ)για το νέο σύνταγμα. Μαθαίνω οτι γίνεται σοβαρή δουλειά. Αναμένουμε και θα κρίνουμε.

  32. Αντάμ Παπαντάμ avatar
    Αντάμ Παπαντάμ 13/05/2011 12:17:17

    κ.Ροδινέ ,από χθές αναπτερώθηκαν οι ελπίδες μου ,παρόλο που περίμενα και τον καταγγελτικό λόγο του Σαμαρά ,ίσως να είναι καλύτερα έτσι ,ο καιρός θα δείξη .
    Επίσης κατάλαβα και ένα άλλο βασικό ότι ο Σαμαράς είναι και νοιώθει Έλληνας ένώ κάποιοι άλλοι προσποιούνται.
    Άν αναλάβει κυβερνήτης, δεν ξέρω αν τον αφήσουν να σώσει την χρεοκοπημένη Ελλάδα ,μου δείνει ελπίδα τουλάχιστον ότι θα παλέψουμε και δεν θα παραδοθούμε αμαχητί ,όπως γίνετε σήμερα .

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Αντάμ Παπαντάμ 13/05/2011 12:44:59

      Αντάμ,
      δε θα κουραστώ να το επαναλαμβάνω: πρώτος στόχος είναι να επιστρέψει η ελπίδα οτι μπορούμε να τα καταφέρουμε.

  33. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 13/05/2011 12:28:48

    Δεν απειλησε, δεν τρομοκρατησε, εδωσε εικονα μαχητη που επιβιωνει..
    " θα βραχουμε μεχρι το λαιμο αλλα θα περασουμε απεναντι ! "
    Αυτη ειναι η εικονα του Ελληνα μεσα στην Ιστορια που θελουν να λησμονησουμε!
    Φιλοι που κριτικαρετε... η "ανεβασμενη ψυχολογια" Λαου και αγορας
    ΔΕΝ ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΠΟΙΕΙΤΑΙ !!! δεν μετραται !
    Για οσους με "γνωριζουν" θα περιμεναν "ναι μεν αλλα κ εκεινο και το αλλο"
    ΟΧΙ !!.. Εδωσε την εικονα Ελληνα Αρχηγου και μας ανεβασε το Φρονημα.

    Οταν παρει την Ελλαδα στα Χερια του θα επανελθουμε με τα "ναι μεν αλλα και ταδε"... τα εχουν γραψει ολοι οι συντροφοι εδω μεσα, μαζι μ εμενα! Κανεις μας δεν εχει δικη του ατζεντα!! Μιλαμε απο καρδιας και προσφερουμε ο καθενας τη ΓΝΩΣΗ του στο συνολο... και μην ξεχνα κανεις οτι εχουμε Πολεμο και οχι σχολικη εκδρομη με το ΓΑΠ.....

    ΠΠ

  34. gclouney avatar
    gclouney 13/05/2011 12:49:43

    Ο Σαμαράς εχτές έδειξε να «ξυπνάει»! επί της ουσίας τόσο καιρό δεν είχαμε αντιπολίτευση. Δεν υπήρχε η άλλη πρόταση. Είναι όμως μόνο η αρχή. Θέλει πολύ προσπάθεια και συνεχόμενη για να μας αποδείξει ότι μπορεί να μας βγάλει από τα αδιέξοδα. Εμείς εδώ είμαστε και περιμένουμε…….

  35. XRHSTOS L avatar
    XRHSTOS L 13/05/2011 13:04:27

    ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΕΠΑΝΥΔΡΗΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
    ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΑΛΗΞΗ

  36. ganasta avatar
    ganasta 13/05/2011 13:07:31

    Κώστα,
    αν θυμάσαι πέρυσι τον Ιούλιο στο Ζάπειο Ι , είχαμε πει , ότι απαιτείται εκλαΐκευση της πρότασης του Προέδρου. Οι πάλαι ποτέ Ρηγιλλάριοι όμως ζούσαν τότε στην κοσμάρα τους και δεν έκαναν τίποτα. Ευτυχώς φέτος ο Πρόεδρος πήρε όλο το παιχνίδι πάνω του και παρουσίασε μια πρόταση εκλαϊκευμένη, απόλυτα κατανοητή απ’ όλους. Χωρίς… κυκλικά και διαρθρωτικά ελλείμματα,
    Ναι ήταν πολύ καλός ο Αντώνης.
    Και θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου ότι «Χθές, ο κ. Σαμαράς δεν μίλησε ως επικεφαλής της αντιπολίτευσης, αλλά ως εν δυνάμει πρωθυπουργός που παρουσίαζε τις προγραμματικές δηλώσεις της κυβέρνησης του. Δεν ήταν στις προθέσεις του να φανατίσει το κομματικό του ακροατήριο, αλλά να συσπειρώσει τον ελληνικό λαό πίσω από ένα σχέδιο δράσης»…

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ganasta 13/05/2011 13:16:17

      αν θυμάμαι λέει...

  37. katalytikos avatar
    katalytikos 13/05/2011 13:11:15

    και τα τομεακά προγράμματα (υγεία, παιδεία, περιβάλλον κλπ), θα πρέπει να έχουν την ίδια βαρύτητα και δεν πρέπει να καθυστερήσουν.

  38. antanistimi avatar
    antanistimi 13/05/2011 13:45:47

    Και οπως ειναι φυσικο δεν μπορει να ''κουνησει τη φτερη''γιατι τοτε''κακο της κεφαλης του και της δικης μας''.
    Δεν φωναζεις τιποτα,δεν βγαζεις ντελαλη,ολοι γνωριζουμε τι και πως... αλλος λιγοτερο,αλλος πιο πολυ.
    Συμβουλους εχει,στελεχη εχει.....ξερουν και ξερουμε που ποναμε.
    Το πρωτο στοιχημα που πρεπει να κερδηθει κ.Ροδινε ειναι η επαναφορα της χαμενης πλεον εμπιστοσυνης μεταξυ ολων των Ελληνων.Εμπιστοσυνη στους νομους,στους θεσμους,στο κρατος,εμπιστοσυνη στο να κοιταζομαστε στα ματια,τα οποια προυποθετουν την περιθωριοποιηση,ολων οσων εχουν κρυμμενους σκελετους στη ντουλαπα τους.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ antanistimi 13/05/2011 14:13:02

      "ο πρωτο στοιχημα που πρεπει να κερδηθει ειναι η επαναφορα της χαμενης πλεον εμπιστοσυνης μεταξυ ολων των Ελληνων.Εμπιστοσυνη στους νομους,στους θεσμους,στο κρατος,εμπιστοσυνη στο να κοιταζομαστε στα ματια,τα οποια προυποθετουν την περιθωριοποιηση,ολων οσων εχουν κρυμμενους σκελετους στη ντουλαπα τους."

      Το προσυπογράφω αυτό.

  39. victoria (true) avatar
    victoria (true) 13/05/2011 13:53:26

    Να προσθέσω επιμέρους παρατηρήσεις όπως τα κατάλαβα..?
    μου κάνουν κάποιο ιδιαίτερο 'κλικ'...

    1. Σαμαράς μίλησε για τα οικονομικά μεν, αλλά με συμπλήρωση "όσα θα πω, είναι και για να ανακτήσουμε και πάλι την ασφάλεια και τον έλεγχο στη χώρα μας". Απάντηση σε ΓΑΠ για απώλεια εθνικής κυριαρχίας.

    2. Aπευθύνθηκε στο διεθνές ακροατήριο (Economist, EE) με μήνυμα πως 'προσέξτε με, είχα δίκιο και ήρθατε στα λόγια μου...'

    3. Εθνικά θέματα. Ανησύχησα (επιπλέον) όταν είπε πως "εκεί που μας έφτασε το ΠΑΣΟΚ, εύκολες λύσεις δεν υπάρχουν πια". Είναι σοβαρό.

    4. Ρόλος αντιπολίτευσης. "Δεν συζητάμε το δικαίωμα της αντιπολίτευσης να έχει και να εκφράζει γνώμη. Αν το συζητάμε, έχουμε κρίση δημοκρατίας." Το ακούω σαν καταγγελία. Έμμεση αλλά σαφής προειδοποίηση. Μην το τραβάτε με τις σοφιστείες και τις νουθεσίες σας... Θα φτάσουμε στα ακροτελεύτια άρθρα του Συντάγματος και δεν θα φταίω εγώ.

    5. "Να μου έχετε εμπιστοσύνη". Τουτέστιν, γιατί εγώ δεν βγαίνω κάθε μέρα στα μμε και με άλλα σας πλακώνουν τους εγκεφάλους. Απευθύνομαι στο θυμικό σας, η λογική και η απόδειξη φτάνει μέχρι ένα σημείο. Από 'κει και πέρα είναι θέμα προθέσεων και ΤΙ υπηρετεί ο καθένας. Αυτό μπορείτε μόνο να το (συν)αισθανθείτε. Λοιπόν Έλληνες;

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ victoria (true) 13/05/2011 14:11:41

      Victoria,
      true και εύστοχη ....αποκωδικοποίηση μηνυμάτων!

  40. saltcity avatar
    saltcity 13/05/2011 14:13:39

    Όταν κάνεις copy-paste να δίνεις και το λινκ :
    http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.8emata&id=6813
    Επίσης να αντιγράφεις όλο το κείμενο και όχι μέρος του...

  41. KillTheKing avatar
    KillTheKing 13/05/2011 14:19:32

    δεν ξερω. δυσκολευομαι να πειστω. δεν τιθεται σιγουρα θεμα συγκρισης με τον
    ΓΑΠ, αλλα πλεον τα πραγματα τα βλεπω υπο το πρισμα του ΣΟΚ και ΔΕΟΣ. στην ουσια εχουμε μερικη επαναφορα στην προ ΓΑΠ εποχη. αφου δηλ. μας εχουν τσακισει επι σχεδον 2 χρονια, επαναφερουν πισω καποιες "ανακουφισεις" οι οποιες παρουσιαζονται ως κοινωνικη πολιτικη. και εχοντας φαει τοσο ξυλο ολο αυτο το καιρο ζητωκραυγαζεις, αλλα στην ουσια δεν εχεις κερδισει τιποτα.
    απο την αλλη βρισκω σωστη την πολιτικη του οσον αφορα την επανεκινηση της οικονομιας την οποια τεχνηεντως εχουν καταρρακωσει αυτη τη στιγμη οι αδιστακτοι του πασοκ για να ξεπουλησουν οσο-οσο, με ενοχλει ομως που δεν το στηλιτευει ο ΣΑΜ ως συνειδητη επιλογη, αλλα ως...λαθος.
    για το κατα ποσο θεωρει το μνημονιο αντισυνταγματικο, απο τη στιγμη που το καταψηφιζει το εκλαμβανω οτι το θεωρει. γιατι ομως δεν το ονομαζει ως τετοιο. δεν με ενοχλει οτι δεν ισχυριζεται οτι θα βγουμε απο αυτο, γιατι μιλωντας για επαναδιαπραγματευση, μιλαει για αλλαγη στους ορους. και οι οροι ειναι προφανως που το κανουν αντισυνταγματικο.
    ακομα και αν υποθεσω οτι ειναι απολυτα ειλικρινης, αποφευγει να χρησιμοποιησει σκληρους χαρακτηρισμους οπως "προδοτικη κυβερνηση", "αντισυνταγματικη δανειακη συμβαση" και εν παση περιπτωση κραταει καποιες αποστασεις. οι αποστασεις αυτες λειτουργουν αρνητικα οσον αφορα την καμψη της καχυποψιας του κοσμου.
    υπαρχουν και πολλα αλλα σημεια που δεν με ικανοποιησαν οπως μεταναστευτικο, νομο περι ευθυνης υπουργων κ.α, αλλα καταλαβαινω οτι κατα βαση ηταν παρουσιαση οικονομικου προγραμματος για εξοδο της χωρας απο την κριση.
    δεν ξερω, ειλικρινα
    TheKing

  42. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 13/05/2011 14:26:19

    Το α΄τρίμηνο του 2011 η ύφεση βρέθηκε στο -4,8% και είναι αρκετά μεγαλύτερη από το 4,35% του 2010.
    Η καταγεγραμμένη ανεργία έχει ξεπεράσει το 15,5% και η πραγματική βρίσκεται σίγουρα πάνω από το 25%.
    Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των αρμόδιων φορέων το δημόσιο χρέος, το 2012, θα φτάσει το 166%
    Ο πρωθυπουργός, Γιώργος Α. Παπανδρέου δηλώνει ότι το ελληνικό χρέος είναι διαχειρίσιμο χωρίς αναδιάρθρωση και έχει αποφασίσει να παραμείνουμε στην ίδια κατάσταση για να υπερασπιστούμε το ευρώ, πως τώρα είναι διαχειρίσιμο θα φτάσει στο 166% μάλλον μόνο αυτός ξέρει.
    Η Ελλάδα έγινε η χώρα του -κλέψε να έχεις- κανένας δεν θα σε τιμωρήσει.
    Υ.Γ.
    ( αύριο σκέφτομαι να πάρω 4-5 λαθρο και να πάω να φράξω, όσο είναι καιρός μια παραθαλάσσια έκταση 10 – 20 στρέμματα , αν δεν το κάνω θα είμαι κοροΐδο!, προτείνω δε να το κάνουμε όλοι πριν τα πουλήσουν στους ξένους!..)

  43. trelos avatar
    trelos 13/05/2011 14:26:48

    Όλα εντάξει με το Σαμαρά και το Ζάππειο ΙΙ. Η γαλάζια πρόταση είναι εδώ, η γαλάζια παράταξη βρίσκει νοηματοδότηση, η γαλάζια γενιά δεν κρύβεται και αρθρώνει κείμενα, στόχους, δόγματα, αλήθειες.

    Εξαγγελίες, ρεαλισμός, κοστολόγηση, επανεκκίνηση, μια χαρά, γερός να είναι αν ο λαός τον φέρει τιμονιέρη στης χώρας τις διαδρομές. Νέος, ευθυτενής, ευγενικότροπος, ρητορικός, καλοπροαίρετος. Άριστα. Τον είδε κι η μάνα μου «καλό παιδί ο Αντώνης, δύναμη να του δίνει ο Θεός». Τα ίδια μου είχε πει και για τον Γιωργάκη πριν της κουτσουρέψει τη σύνταξη.

    Μία και μόνη ένσταση έχω

    Είδαμε κει στο περιστύλιο με τη ροζέτα-ανθόκηπο, καμία πεντακοσαριά κεφάλια. Καλοντυμένοι άπαντες με πουκάμισα σε rex γιακά, διπλόκομπες γραβάτες φουλ, ταγέρ ανοιξιάτικα με τρουά καρ μανίκι, οι δημοσκοπήσεις τους τρέχουν χαρούμενα προς τη νίκη. Βουλευτές, πρώην υπουργοί, δημοσιολόγοι, παρατρεχάμενοι σωφέρ και γραμματείς ένα σωρό, καμία εκατοστή ήταν αυτοί.

    Όλοι οι άλλοι ποιοί ήταν ?

    Πού βγάζουν μεροκάματο; Τι δουλειά είχαν εκεί ; Γιατί χειροκροτούσαν τόσο παθιασμένα αφού τίποτε δεν καταλάβαιναν, όπως όλοι μας ; Το ψωμί και το γάλα πώς τα πήγαν στο μεσημεριανό τραπέζι μετά το Ζάππειο ; Το συνάφι αυτό ποιος το μάντρωσε εκεί και γιατί ; Να βάλω άραγε με το μυαλό μου κάθε καρέκλα και μισθός ή να πιστέψω πως ήταν απλά ιδεολογικοί εθελοντές ; Ήταν ξαδέλφια του Γκρούεζα ή μήπως αυθόρμητοι δημοκράτες ; Αισθάνθηκαν τον εθνικό κίνδυνο και άδολα παρουσιάστηκαν τρεχάτοι στο μέτωπο ή βουρ στον πατσά όπως πρώτα ; Μελέτησαν την εξαγγελία κι είχαν άποψη ή γλύφουν τον βεζύρη τώρα που η πλάστιγγα γέρνει ελαφρώς ; Ξεροστάλιαζαν για μία χειραψία, για ένα close up ενσταντανέ, υπερθεμάτιζαν στα ακαταλαβίστικα λες και μόλις προσγειώθηκαν στο πλευρό ενός μεσσία. Χθες δεν υπήρχε.

    Σε ποιούς απευθύνθηκε τελικά ; Πού ήταν οι άνεργοι κι οι πτωχευμένοι ; Πού στέκονταν οι αγανακτισμένοι κι οι πληγέντες ; Την κοινωνική αναταραχή ποιο μαγικό αμορτισέρ την απορρόφησε ; Ούτε ένας φοβισμένος, καμία αγωνία στο μάτι κανενός, μια στάλα απελπισίας δεν έσταξε στα μάρμαρα ; Ένας δεν βρέθηκε να διαφωνήσει, να αντιπροτείνει, να κλάψει, να αυτομαστιγωθεί, να ντραπεί από ενοχές ; Θα μου πείτε δεν ήταν συνέδριο, εκεί γίνονται αυτά. Εμένα μου λες ;

    Ούτε στις σοβιετίες δεν θυμάμαι τέτοιες ομοθυμίες στη λεγόμενη ηγετική ομάδα. Τακτοποιημένοι σαν σαρδέλες στην ψαροκασέλα, έδειχναν έτοιμοι ν’ αρπάξουν παραμάσχαλα την ύλη της εξουσίας. Μακάρι να κάνω λάθος, αλλά κάτι με τρώει πως τα κομματικά ζόμπι δεν πεθαίνουν ποτέ, είναι κοντά μας, και πάντα σωτήρια μας αγκαλιάζουν με τις σαλιάρικες δαγκάνες τους. Αν η επανεκκίνηση έχει τέτοια κουστωδία, βάλε τώρα τι γίνεται μόλις βγει στην ευθεία το όχημα. Ιδέα δεν έχω αν μίλησε σωστά ο χριστιανός, κι αν μας βγάλει οψέποτε απ’ το λάκο. Δεν κάνω πολιτική, δεν με αφορά εδώ μπροστά σας, δεν την ξέρω την παρέα τους, κανέναν τους δεν ψέγω, αδιαφορώ αν είναι ιερολοχίτες ή νομενκλατούρα, πλέμπα ή πραιτωριανοί. Αναρωτιέμαι φωναχτά, έτσι άραγε θα είναι πάλι η νέα πατρίδα ;

    Φυλάξου Αντώνη. Φύλαξέ μας αδερφέ. Βγες στην αγορά, τρέχα στα αμφιθέατρα, μίλα στα τρομαγμένα ΚΑΠΗ, πέστα άφοβα στα επιμελητήρια, κάνε νέους φίλους βρε Αντώνη, στην ανάγκη κι απ’ το facebook. Εκείνοι, πιο αληθινοί θα είναι, θα σε αγαπούν πραγματικότερα.

    • Tonia G avatar
      Tonia G @ trelos 13/05/2011 15:03:33

      Τρελέ,
      έχεις δίκιο σε πολλά που λες. Όντως οι πρώτες 3-4 σειρές θέλουν άμεσο άλλαγμα. Αν αλλάξει αυτό, θα αλλάξουν κατευθείαν και οι από κάτω... Αν αλλάεξι τις 3-4 σειρές, θα "αλλάξει" αυτόματα και το χρώμα των μαλλιών, αλλά και ο μέσος όρος ηλικίας και από 60+, θα πέσει κατακόρυφα.
      Αλλά πρόσεξε, από κάπου έπρεπε να ξεκινήσει... Η ομιλία αυτή αναφερόταν σε ολόκληρη τη κοινωνία, ούτε μόνο στα ΚΑΠΗ, ούτε μόνο σε επιχειρήσεις, ούτε μόνο σε εξαγωγείς...
      Επίσης μη ξεχνάς πως και οι ομάδες απ΄όσο ξέρω θα θέλανε να ξεκινήσουνε το πρωτάθλημα με μια νίκη εντός έδρας...

    • KillTheKing avatar
      KillTheKing @ trelos 13/05/2011 15:04:39

      +++
      τα σκευη μου

  44. Orestios avatar
    Orestios 13/05/2011 14:32:24

    Δεν φοβήθηκε?
    Κάνεις λάθος player.
    Δεν φοβήθηκε να τα βάλει με το σάπιο σύστηγμα ΠΑΣΟΚ των ΔΕΚΟ.
    Δεν φοβήθηκε να πεί πως είναι Έλληνας
    Δεν φοβήθηκε να πεί όχι, στους νεραϊδοχτυπημένους του GAΡ

    Μάλλον δεν έχεις υπομονή και βιάζεσαι.
    Ξέρεις τί λένε γι' αυτόν που βιάζεται.

  45. Apollonios avatar
    Apollonios 13/05/2011 14:32:29

    Πολύ καλό το άρθρο Κώστα Ροδινέ, όπως και οι προτάσεις Σαμαρά σωστές και ρεαλιστικές (υπό την προϋπόθεση ότι θα υπάρξει και κάποιου είδους ρύθμιση, "αναδιάρθρωση" του συνολικού χρέους, γιατί αλλιώς δεν μας σώζει τίποτα).
    Το μεγάλο "αγκάθι" για εμένα -κι απ'ότι φαίνεται από τις δημοσκοπήσεις και για τους περισσότερους Έλληνες- είναι όλοι αυτοί οι μεγαλόσχημοι της ΝΔ που θα κληθούν να εκτελέσουν αύριο το όποιο κυβερνητικό πρόγραμμα της ΝΔ. Βλέποντας το ακροατήριο στο Ζάπειο ΙΙ, σύγκρυο μ'έπιασε, σαν να άκουγα τα μαχαιροπήρουνα να ξανα-ακονίζονται...

    • Tonia G avatar
      Tonia G @ Apollonios 13/05/2011 15:05:32

      ++++

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Apollonios 13/05/2011 15:08:56

      Eπειδή πέρασα απ' το Ζάππειο, όλο πάνω σε ...ανεπιθύμητους έπεφτα!

  46. Απορία avatar
    Απορία 13/05/2011 14:34:19

    Αυτό που είπε ο Σαμαράς για όποιον έχει δυο δράμια μυαλό είναι:
    Οικονομικό reset (επανεκκίνηση)
    Οικονομικό reset = Χρεωκοπία

    Εν ολίγοις χρεωκοπήστε και σηκωθείτε να φύγετε να έρθουμε εμείς να εφαρμόσουμε το πρόγραμμα που παραθέτω.

    Σταράτα πράγματα σε αντίθεση με τον ΓΑΠ που πάει σήμερα στους ευρωπαίους και τους εκβιάζει να στηρίξουν την Ελλάδα λέγοντας τους ότι δήθεν θα κινδυνέψει το Ευρώ αν χρεωκοπήσουμε.

    Τώρα πάνε οι εκβιασμοί Γιωργάκη, αυτό έπρεπε να το κάνεις τον Μάιο του 2010, τώρα είναι αργά και κάνεις και ζημιά. Δήλωσε χρεωκοπία και προκύρηξε εκλογές αυτό είναι μόνο που μπορεί να σώσει στοιχειωδώς κάτι από την υστεροφημία των Παπανδρεού.

  47. pikras57 avatar
    pikras57 13/05/2011 14:37:22

    Στον κοινωνικό τομέα, εκτός από τους χαμηλοσυνταξιούχους εκτιμώ ότι θα έπρεπε να λεχθεί κάτι για τους άνεργους , τους νέους, τις γυναίκες, τους ανήμπορους.
    Μια πλήρης πρόταση στρατηγικής για τη ΝΔ

    Η πρόταση θα μπορούσε να διατυπωθεί ως εξής:

    Μνημόνιο για την Ανάπτυξη και την Απασχόληση

    Θα ενσωματώνει
    δεσμευτικά μέτρα για την Αγορά και την Απασχόληση άμεσης απόδοσης με χρονοδιάγραμμα που θα πυροδοτήσουν τον μηχανισμό της ανάπτυξης. (πχ. Μέτρα για τον ετεροχρονισμό της εθνικής συμμετοχής στο ΕΣΠΑ, υλοποίηση άμεσων μέτρων ρευστότητας, επανασχεδιασμός του ΕΣΠΑ* με την ενσωμάτωση και πρόταξη νέων δράσεων/μέτρων άμμεσης υλοποίησης και γρήγορων αποτελεσμάτων για τις επιχειρήσεις, κατάργηση των «παθητικών» δράσεων για την απασχόληση (σεμινάρια …για άσχετους), ενίσχυση δράσεων για την τόνωση της οικοδομικής δραστηριότητος, θεσμικά και άλλα μέτρα για την διοχέτευση της ρευστότητας από τις τράπεζες στην Αγορά σε συνεργασία με την ΕΚΤ, αξιοποίηση δημόσιας περιουσίας, άμεσες αποκρατικοποιήσεις κλπ).

    Δεσμευτικά μέτρα/δράσεις (ποσοτικοποιημένες) για δημιουργία συγκεκριμένου αριθμού νέων θέσεων απασχόλησης (να ο δεσμευτικός στόχος!), δράσεις που βοηθήσουν στην αύξηση της απασχόλησης, στην μείωση της ανεργίας και θα αποτελέσουν ένα δίχτυ προστασίας για τις ευαίσθητες κοινωνικά ομάδες .

    Ο Μηχανισμός αυτός θα μπορούσε να αποτελέσει ένα μηχανισμό πιλότο και για τις άλλες χώρες της ΕΕ που χρειάζονται στήριξη.


    * η οικονομική κρίση επιβάλλει τον ανασχεδιασμό των στόχων και των δράσεων του ΕΣΠΑ με γρήγορες διαδικασίες. Ο αναπτυξιακός μας σχεδιασμός για το επόμενο διάστημα θα πρέπει να ενσωματώσει τις επιπτώσεις των Μνημονίων)

  48. ΝΣΚ avatar
    ΝΣΚ 13/05/2011 14:41:58

    Μα είναι δυνατόν η ανάκαμψη της οικονομίας μας να βασιστεί στο "ξέπλυμα";
    Τότε,οι νομοταγείς φορολογούμενοι γιατί να πληρώνουν φόρους;
    Και γιατί να φορολογούνται οι εργολάβοι κι οι δικηγόροι κι οι συμβ/φοι που θα κάνουν τις δουλειές αυτών που δεν θα δηλώνουν πόθεν έσχες;
    Πλήρης κατάργηση της ισονομίας;Δύο μέτρα και δυο σταθμά ή το απόγειο της υποκρισίας από τη (Σαμαρική) ΝΔ;

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ ΝΣΚ 13/05/2011 15:01:02

      Ρώτησε την αρχηγό του κόμματος που στηρίζεις τι σημαίνει ξέπλυμα.

      Εχουν διδακτορικό σε κάτι τέτοια από την κατοχή.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΝΣΚ 13/05/2011 15:11:15

      Ποιός είπε τέτοι πράγμα;
      Το είπα και πιο πάνω.
      Τότε να τα αφήσουμε αυτά τα χρήματα να τα λυμαίνονται οι τράπεζες του εξωτερικού και εμείς να συνεχίσουμε να δανειζόμαστε με τοκογλυφικά επιτόκια.

      • o βουνίσιος avatar
        o βουνίσιος @ Κώστας Ροδινός 14/05/2011 00:11:04

        Είναι γνωστό από την κλασική μηχανική πως αν προσδιοριστούν με την απαραίτητη ακρίβεια τα μεγέθη που ορίζουν την κίνηση ενός σώματος σε μια δεδομένη στιγμή μπορεί να προβλεφθεί με ακρίβεια η μελλοντική συμπεριφορά του και να αναπαρασταθεί η παρελθοντική.
        Η αρχή αυτή λίγο πολύ ισχύει στην πολιτική, στην οικονομία, αλλά και γενικότερα στο πεδίο της καθημερινής ζωής.
        Εάν, για παράδειγμα, μια κοινωνία θέλει να πάει μπροστά και να επιτύχει τους στόχους της
        [ συλλογικούς και ατομικούς] χρειάζεται να ξεφύγει από την αδράνεια και να θέσει σε ενέργεια, είτε αυθόρμητα, είτε καθοδηγούμενη, είτε κατ΄ αντίδρασιν το σύνολο των δυνάμεων της.
        Ιδιαίτερα, στη σημερινή εποχή της οικονομικής και κοινωνικής κρίσης, κρίσιμης σημασίας παράγοντας είναι η επένδυση στο ανθρώπινο κεφάλαιο, το οποίο αποτελεί θεμέλιο για την απελευθέρωση μια νέας παραγωγικότητας.
        Επομένως, όταν γίνεται λόγος για οικονομική, κοινωνική και πολιτική επανεκκίνηση χρειάζεται να λαμβάνονται υπόψη όλες οι πτυχές του προβλήματος.
        Ακριβέστερα, μπορούμε να μιλάμε για οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη όταν, στο οικονομικό, κοινωνικό, μορφωτικό και πολιτικό πλαίσιο
        Α. δεν ισχύει στην πράξη η αρχή της ισότητας.
        β. ο τρόπος λειτουργίας του κράτους σε μόνιμη βάση ευνοεί την παραγωγή ανισοτήτων, την διαφθορά, την ανομία, την πολιτική σκοπιμότητα, γενικώς στρουθοκαμηλίζει..
        γ. όταν το παρεχόμενο από το κράτος επίπεδο εκπαίδευσης με την σύμπτυξη τμημάτων και τη συνακόλουθη μείωση του εκπαιδευτικού προσωπικού, το πάγωμα των διορισμών 1/5 είναι σήμερα, των αμοιβών κ.α. υποβαθμίζεται σημαντικά.
        δ. όταν τα αποτελέσματα που παράγουν οι πολιτικές που ακολουθούνται οδηγούν σε πληθυσμιακή αποψίλωση την ύπαιθρο και σε δεινή οικονομική εξάντληση τον πληθυσμό των αστικών κέντρων.
        ε. όταν η παραγωγή, το εμπόριο, οι τέχνες, τα γράμματα, ο αθλητισμός κ.α. με αφορμή την κρίση παρακμάζουν και αναγκαστικά παρασύρουν προς τα κάτω τη γενική έννοια της κουλτούρας και τον πολιτισμό. Εδώ δεν θα αποτελούσε υπερβολή να πούμε ότι καθώς βαίνουν οι εξελίξεις στην οικονομία οι πολίτες της χώρας ίσως αναγκαστούν στο κοντινό μέλλον, εκ των πραγμάτων, να βλέπουν με αίσθημα κατωτερότητας τους άλλους του πολιτισμού.
        στ. όταν δεν λαμβάνονται υπόψη όλες οι συνιστώσες του προβλήματος, όπως για παράδειγμα το γεγονός ότι για την οικονομική και κοινωνική αναβάθμιση της χώρας, σε μια ευρωπαϊκή κοινωνία όπου τα κράτη- μέλη συνδέονται άρρηκτα με τις αρχές του κράτους δικαίου, της εταιρικότητας, κ.α προαπαιτούμενο είναι η οικονομική και κοινωνική σύγκλιση με σημείο αναφοράς τον γενικό μέσο όρο.
        Συνεπώς και λαμβάνοντας υπόψη τα ουσιώδη χαρακτηριστικά του προσανατολισμού της ακολουθουμένης πολιτικής οδηγούμαστε στο συμπέρασμα να πούμε ότι στο όνομα της διάσωσης της χώρας και των πολιτών η οικονομική ελιτ διεξάγει τον μεγαλύτερο της νεότερης ιστορίας πόλεμο οικονομικού επεκτατισμού με δούρειο ίππο το μνημόνιο. Δείγμα αυτής της κατάστασης είναι και η στάση αναμονής που κρατούν οι τράπεζες.
        Για να μπορέσουμε όμως να αντιληφθούμε τις παραπάνω σκέψεις είναι απαραίτητο να κάνουμε ορισμένες συγκρίσεις.
        Για παράδειγμα,
        τι πρόοδο έχει επιτύχει ή τι ζημιά έχει ο απλός πολίτης (αναλογικά πάντα) τον τελευταίο καιρό σε σύγκριση με την οικονομική ελίτ.
        Ποιες είναι οι προοπτικές, τα αναµενόµενα του απλού πολίτη για τα επόμενα χρόνια και ποιες είναι οι προοπτικές των οικονομικά ισχυρών στην εποχή του Fast Track
        Mε αυτά και με άλλα καταλήγουμε να πούμε ότι η κοινωνία δεν βρίσκεται σε «µεταβατικό στάδιο» με τριετή ορίζοντα σε ό,τι αφορά τη δημοσιονομική κατάσταση και το δημόσιο έλλειμμα., κατά πάσα βεβαιότητα βρισκόμαστε σε ελεύθερη πτώση χωρίς αλεξίπτωτο

    • Βασίλης Χ. avatar
      Βασίλης Χ. @ ΝΣΚ 13/05/2011 16:19:42

      Δεν σε είδα να ξεσηκώνεσαι αντίστοιχα, τώρα που το ΠΑΣΟΚ πάει να στηρίξει την ανάπτυξη της οικονομίας στα... "φρουτάκια"! Είναι άλλης ηθικής τάξης ζήτημα; Ή μήπως είναι "καλώς καμωμένο" γιατί το κάνει ο Τρισμέγιστος Τουρίστας;

  49. Εύμηλος avatar
    Εύμηλος 13/05/2011 14:51:49

    Κύριε Ροδινέ,
    η προσέγγισή σας με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο. Διάβασα την ομιλία του κ. Σαμαρά αρχικά. Αργά χτες το βράδυ αναζήτησα και είδα το σχετικό βίντεο της ομιλίας στο Ζάππειο. Τότε και κατάλαβα καλύτερα και πίστεψα περισσότερο στην πρόταση. Ο ΗΓΕΤΗΣ είναι εδώ. Ο Αντώνης Σαμαράς με το ΖΑΠΠΕΙΟ ΙΙ έδειξε ότι ξέρει και μπορεί να δρα ως Έλληνας που μπορεί να τοποθετήσει την Ελλάδα επάξια και στο διεθνές περιβάλλον.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Εύμηλος 13/05/2011 16:36:53

      χαίρομαι που συμφωνούμε φίλε μου.

  50. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ avatar
    ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ 13/05/2011 15:32:44

    "Στο τέχνασμα που σχεδίαζαν «μνημόνιο ή πτώχευση» ο κ. Σαμαράς τους έβαλλε ένα νέο δίλημμα «μνημόνιο και ύφεση ή επανεκκίνηση της οικονομίας και ανάπτυξη»."

    Κώστα, αυτό είναι όλο το ζουμί. Αν θέλει να κάνει κάτι όταν κυβερνήσει, θα θέλει καθαρή εντολή. Θα θέλει δηλαδή να είναι στη θέση που βρέθηκε ο Καραμανλής το 2004, αλλά χωρίς βαρίδια, εκβιασμούς, και τα ρέστα. Τα βαρίδια τα ξεφορτώνεται λίγο - λίγο καθαρίζοντας το κρεμμύδι και τα υπόλοιπα θα τα αφήσει στούς ψηφοφόρους του για να χαρούν κι αυτοί λίγο (και φυσικά για να μη διανοηθεί κανείς μετά μαζικές αποχωρήσεις "κόντρα στη λαϊκή θέληση" κλπ κλπ).

    Για την εκλογική αναμέτρηση το έμαθε καλά το μάθημά του από τις περιφερειακές εκλογές. Έπεσε εκεί ο κατ' εξοχήν πολιτικός εκβιασμός και έσωσε ο ΓΑΠ την παρτίδα. Και επειδή ο ΓΑΠ είναι τής σχολής "σύστημα που κερδίζει δεν αλλάζει" και το επαναλαμβάνει έκτοτε, το ίδιο πάει να κάνει και τώρα με το "υπερόπλο" «μνημόνιο ή πτώχευση» (και με την πλήρη στήριξη τών τροϊκανών). Αυτός ακριβώς ήταν ο στόχος τού Ζάππειου ΙΙ. Τούς έχωσε το δικό του δίλημμα, που πλέον το ασπάζεται η μεγάλη πλειοψηφία τού κόσμου, και ξαφνικά είδαν το "υπερόπλο" τους να διαλύεται μέσα στα χέρια τους. Αυτό ήταν το colpo grosso τού Ζάππειου ΙΙ.

    Και κάτι ακόμα. Η προφανής στόχευση ήταν και είναι βέβαια το 40-50% τών απογοητευμένων και απεχόντων από τις εκλογές και γι αυτό έστειλε το μήνυμα ελπίδας με το "σπόρο" στο τέλος. Όμως, λάβε και κάτι άλλο υπόψη. Από τη στιγμή που στις εκλογές το βασικό δίλημμα θα είναι αυτό που έθεσε ο Σαμαράς (προτείνοντας δηλαδή κάτι ρεαλιστικό και όχι λαγούς με πετραχήλια), η επί πλέον στόχευση είναι να πάρει μαζί του και ένα μέρος χαλαρών αριστερών ψηφοφόρων στη λογική ενός μίνι "Καραμανλής ή τανκς". Και υπάρχουν αρκετοί που θα προτιμήσουν ένα αποδεκτά επώδυνο πλην όμως ρεαλιστικό πρόγραμμα βαθμιαίας απεμπλοκής από το μνημόνιο, σε αντιδιαστολή με την επ' αόριστο παράτασή του που ξεζουμίζει συνέχεια τον κόσμο και είναι και ατελέσφορο.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ 13/05/2011 15:56:26

      σωστός.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ 13/05/2011 16:41:36

      Πιγκουϊνε,
      βρήκα λίγο χρόνο.
      Ξέρεις οτι οι εκλογές κερδίζονται ή χάνονται από ένα καλό σύνθημα ή ένα εξ ίσου καλύτεο δίλημμα.
      Κατ' εμέ ο Σαμαράς χθές ακύρωσε το δίλημμα που μεθοδεύει η Κυβέρνηση εδώ και καιρό για μια πρόωρη προσφυγή στις κάλπες.
      Απλώς μέχρι τώρα δεν έχουν πετύχει τις συγκυρίες.
      Γιατί σ' αυτό θα ποντάρει ο Παπανδρέου, "μνημόνιο ή πτώχευση" και από κοντά να υπανίσσονται και το σενάριο της δραχμής.
      Βάζοντας ο Σαμαράς το δίλημμα της ανάπτυξης τους αναγκάζει να αναθεωρήσουν τή στρατηγική τους και δεν έχουν και πολλές επιλογές..

  51. lianos avatar
    lianos 13/05/2011 15:41:09

    Μπορεί να μην συμφωνήσετε, όμως η ομιλία του κ. ΣΑΜΑΡΑ δεν ήταν απλά καλή, όπως διάβασα πιο πάνω.
    Ήταν ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟΣ ο ίδιος!!!!
    Τελικά το ¨ψηλά το κεφάλι¨ ήταν μόνο η αρχή....

  52. Βασίλης Χ. avatar
    Βασίλης Χ. 13/05/2011 16:12:42

    Clopy (sic) /paste από άρθρο του Χρ. Γιανναρά:

    http://yannaras.gr/2011/05/%CE%B7-%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%AF%CE%B1-%CF%87%CF%89%CF%81%CE%AF%CF%82-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B1%CE%BE%CE%B9%CE%BF%CF%83%CF%8D%CE%BD%CE%B7/

    Εκτός κι αν είστε εσείς ο Γιανναράς, οπότε προς τι η χρήση του ανάποδου κάρου για ψευδώνυμο;

  53. Βασίλης Χ. avatar
    Βασίλης Χ. 13/05/2011 17:17:49

    Η κριτική που βλέπω να ασκείται στο Σαμαρά και το "Ζάππειο 2" μου θυμίζει εκείνη τη διαφήμιση του Seat Ιbiza:

    "Ναι, αλλά οι υαλοκαθαριστήρες πετάνε πολύ νερό!!!"
    "Ναι, αλλά η ζώνη μού τσαλακώνει το πουκάμισο!!!"

    Το ένα σας ξυνίζει, το άλλο σας βρωμάει. Πάρ'τε το χαμπάρι: Το δίλημμα δεν είναι μεταξύ του Σαμαρά και του "ιδεατού ηγέτη" (που, σημειωτέον, η εικόνα που έχει στη γκλάβα του ο Έλληνας για το τι συνιστά έναν "ιδεατό ηγέτη" έχει μεγάλες διαφορές από άτομο σε άτομο. Δέκα τυχαίους να ρωτήσεις στο δρόμο, δέκα διαφορετικές γνώμες θα πάρεις). Το δίλημμα είναι μεταξύ Σαμαρά και Γιωργάκη. Αν νομίζετε ότι αντικειμενικά ο Γιωργάκης είναι ικανότερος/ευφυέστερος/πιο άξιος για ηγέτης αυτής της χώρας, τότε τι να πω, respect. De gustibus non est disputandum, που λέγανε και οι φίλοι μας οι Ρωμαίοι. Αν όμως κάνετε πάσο το Σαμαρά περίμενοντας πότε θα εμφανιστεί ο τέλειος ηγέτης, τότε λυπάμαι σύντεκνοι, αλλά θα μείνουμε με το Γιωργάκη και μέχρι να εμφανιστεί "ο τέλειος" δε θα έχει μείνει και χώρα για να την κυβερνήσει.

    Το δε τσιτάτο που με τρελαίνει είναι εκείνο το "να φύγουν όλοι οι τωρινοί, να 'ρθούν άλλοι άξιοι/έντιμοι/ηθικοί/εργατικοί κλπ. κλπ. να κυβερνήσουν". Συνήθως προερχόμενο από ανθρώπους που, αν τους τσιγκλήσεις λίγο, καταλαβαίνεις ότι θεωρούν εαυτούς το επιστέγασμα της αξιοσύνης/εντιμότητας/ηθικής/εργατικότητας κλπ. κλπ. Κλασσικό παράδειγμα "προπονητή του καναπέ" δηλαδή. Ε λοιπόν, λυπάμαι που θα σας απογοητεύσω, φίλοι μου. Κανείς αρκετά άξιος/έντιμος/ηθικός/εργατικός κλπ. κλπ. δεν πρόκειται να εμφανιστεί για να κυβερνήσει, απλούστατα γιατί κανείς δεν μπορεί να ικανοποιήσει το δικό σας απόλυτο κριτήριο αξιοσύνης/εντιμότητας/ηθικής/εργατικότητας κλπ. κλπ. Και για να'χουμε καλό ρώτημα: Εσείς οι πασοκόπληκτοι που βγάλατε το Γιωργάκη με την ψήφο σας, κι εσείς οι υπόλοιποι που παρείχατε εντέχνως συγκατάθεση στο Γιωργάκη με την αποχή σας, το κάνατε γιατί τον θεωρούσατε τον αξιότερο/εντιμότερο/ηθικότερο/εργατικότερο κλπ. κλπ.; Ε, ασταδιάλα, σας είχα παρεξηγήσει! Κι εγώ που νόμιζα ότι όλα έγιναν για το +1,5% στους μισθούς... Τελικά τα κίνητρά σας ήταν πολύ ανώτερα :-Ρ

    Κρίμα. Η χώρα μας θα καταστραφεί γιατί οι πολίτες της έμαθαν να διυλίζουν το κουνούπι και να καταπίνουν τη γκαμήλα... αρκεί η γκαμήλα να είναι πράσινη!!!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Βασίλης Χ. 13/05/2011 17:22:08

      Βασίλη,
      Το παράδειγμα με τη διαφήμιση είναι όλα τα λεφτά!!!

  54. Βασίλης Χ. avatar
    Βασίλης Χ. 13/05/2011 17:43:01

    Τhx! Ταίριαξε αβίαστα ;-).

  55. ΜΝΒ avatar
    ΜΝΒ 13/05/2011 18:43:54

    Ενα σχολιο στον ''Βολιώτης'' που αναρτηθηκε στις 11:33 σημερα:
    Τα λετε πολυ σωστα. Αλλα με δεδομενο οτι ειστε μελος της δημοσιας διοικησης 30 χρονια νομιζω οτι θα ηταν πολυ χρησιμο να καταθετατε τις ιδεες και προτασεις σας στο κομμα. Εσεις και οσοι περισσοτεροι συναδελφοι σας ειναι προθυμοι.
    Οχι στον βουλευτη της περιφερειας σας αλλα στα κομματικα οργανα!
    Η νεα Ν.Δ. και ιδιως τα νεα στελεχη θα σας ακουσουν και θα βοηθησετε ολους τα μεγιστα στην συνθεση συγκεκριμενων προαγματοποιησημων θεσεων.
    Οχι θεωριων αλλα εργων.

  56. ierofantis avatar
    ierofantis 13/05/2011 19:24:14

    Γειά σου Κώστα.

    Υπερθεματίζω στα λεγόμενά σου, διότι καταλήγεις σε συμπεράσματα τεκμηριωμένα, ξεκάθαρα και προπάντων, σε αντιστοιχία με την κοινή λογική.

    Παρατηρώ όμως ότι πολλοί φίλοι/ες, διακατέχονται από δυσπιστία προς το πρόσωπο και τα λόγια του πολιτικού ανδρός Σαμαρά.

    Κατ' εμέ είναι εύλογο. Θα τολμούσα να πώ απολύτως υγειές.

    Δεν γίνεται, είναι ανθρωπίνως αδύνατο, ένας πολιτικός που, κατά γενική ομολογία, είναι ουσία αποκλεισμένος από τα ΜΜΕξαπάτησης, να καταφέρει σε μιάμιση ώρα να πείσει δέκα εκατομμύρια μυαλά.

    Από εδώ μέσα έχω κατά καιρούς γράψει και εγώ πολλά. Τόσα, που αν τα έφερνα πάλι μπροστά, ίσως να κατέληγα και εγώ στο συμπέρασμα ότι τελικά η χθεσινή παρουσίαση ήταν από άνευρη έως απαράδεκτη...

    Είμαι βέβαιος ότι όλοι οι καλοί φίλοι που δυσπιστούν, αντιλαμβάνονται στο κάτω κάτω της γραφής ότι δεν ψάχνουμε αυτή τη στιγμή τον Μεγαλέξανδρο.

    Διότι απλώς δεν θα τον βρούμε στο πρόσωπο του Σαμαρά. Όπως δεν θα τον βρούμε στο πρόσωπο κανενός πολιτικού.

    Δεν θα σας υποδείξω φίλοι μου τι να ψάξετε.

    Θα σας πω τι ψάχνω εγώ, που εννοείται, μπορεί να είμαι 100% λάθος.

    Ψάχνω έναν πολιτικό που ο λόγος του είναι κατανοητός.

    Ψάχνω έναν πολιτικό που η σκέψη του να είναι δομημένη και ρέουσα.

    Ψάχνω έναν πολιτικό που να μην έχει τριφτεί στο βόρβορο της τελευταίας 20ετίας όπως οι λοιποί.

    Ψάχνω έναν πολιτικό που δεν έχει συνδιαλαγεί. Ειρείσθω εν παρόδω, ο επικοινωνιακός αποκλεισμός του και οι λοιδορίες εναντίον ενός τέτοιου πολιτικού αποτελεί προσωπικά για μένα ένδειξη καταλληλότητας.

    Ψάχνω έναν πολιτικό με γνώση στο αντικείμενό του.

    Ψάχνω έναν πολιτικό με πρωτοβουλίες, ικανότητα αντίληψης και ανάληψης ευθύνης. Η χρήση πρώτου ενικού είναι στοιχείο καταλληλότητας στον λόγο αυτού του πολιτικού. Σημαίνει ότι τραβά μπροστά. Όποιος θέλει ή μπορεί, ακολουθεί.

    Ψάχνω έναν πολιτικό με σπάλα. Με σπονδυλική στήλη. Να μιλάει και να τον νιώθει ο απέναντι. Να διαδίδει τα νοήματά του λόγου του χωρίς περιστροφές έστω και αν δυσαρεστεί το ευρύ εθνικό ή διεθνές ακροατήριό του.

    Ψάχνω ένα πολιτικό που ... ψάχνεται. Δοκιμάζει σχήματα, πολιτικές, ανθρώπους, ιδέες, ανατρέπει κατεστημένα, έστω και με όχι τόσο γρήγορους ρυθμούς όσο θα ήθελα.

    Ψάχνω τέλος ένα πολιτικό με ευαισθησίες. Με εθνικό λόγο. Με οράματα. Με ψυχή. Με κουράγιο. Με θάρρος.

    Τα έχω βρεί όλα αυτά στον Σαμαρά;

    Όχι.

    Όχι όλα.

    Αλλά το ερώτημα που καλώ τον ευατό μου να απαντήσω δεν είναι αν θα βρώ τελικά τον λευκό ιππότη που θα σώσει το λαό από τους δυνάστες και τις κακουχίες.

    Το ερώτημα που θέτω στον ευατό μου είναι το ποιος, κοιτώντας τον πολιτικό χάρτη από ακροαριστερά έως ακροδεξιά, σήμερα, διαθέτει, μέρος, μεγάλο ή μικρό, των χαρακτηριστικών και των ιδιοτήτων που, για τον δικό μου αξιακό κώδικα καταλληλότητας, αξίζει να του δώσω μια ευκαιρία να δοκιμάσει.

    Υπάρχει βεβαια και η επιλογή να αλλάξω τον πολιτικό χάρτη και να τον αντικαταστήσω με κάποιον άλλο. Καλή ιδέα. Θέλει όμως χρόνο, ζυμώσεις και προσοχή, οι πονηρές εποχές που ζούμε και οι αναταραχή που προηγείται ενός τέτοιου εγχειρήματος, δεν εξασφαλίζουν πάντοτε ότι το νέο που τάχα ευαγγελιζόμαστε ότι θα έρθει, θα είναι καλύτερο, πιο άμεμπτο, πιο καθαρό, πιο ανεξάρτητο, πιο αποτελεσματικό. Συν ο παράγοντας χρόνος. Ο χρόνος τρέχει πολύ γρήγορα. Σκεφτείτε το αυτό.

    Τα βάζω λοιπόν κάτω και καταλήγω στο συμπέρασμα ότι έχει δρόμο να διανύσει ο Σαμαράς.

    Μετά όμως τον πυροβολισμό του αφέτη, τρέχει στην κούρσα της πολιτικής μου αξιολόγησης στην πρώτη στροφή πρώτος, σε σχεση με τους ανταγωνιστές του στην σημερινή πολιτική κονίστρα.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ierofantis 14/05/2011 00:49:46

      Ιεροφάντη,
      έστω και δια της εις άτοπον απαγωγής καταλήγουμε στο ίδιο συμπέρασμα!

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ Κώστας Ροδινός 14/05/2011 01:30:53

        Καλά, άσε εμάς τους δύο...

        Τόσες φορές που συμφωνούμε σε διαπιστώσεις και συμπεράσματα κινδυνεύουμε να παρεξηγηθούμε ότι συνεννοούμαστε.

        Το ζήτημα είναι όμως, ότι όπως και να το δει και κάποιος που δεν έχει πειστεί ακόμα για την ποιότητα του ανδρός, είναι εμφανές, ότι όποια λογική κατασκευή και να χρησιμοποιήσει, καταλήγει πάλι στα δικά σου και - δια της ατόπου- δικά μου συμπεράσματα...

        Τυχαίο;

        Δε νομίζω...

  57. Armageddon avatar
    Armageddon 13/05/2011 19:37:11

    ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΩΡΑΙΑ ΗΤΑΝ Η ΟΜΗΛΙΑ . ΑΚΟΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ
    ΚΑΘΑΡΗΣΗΣ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΣΑΒΟΥΡΑ..........

  58. ΗΛΙΑΣ avatar
    ΗΛΙΑΣ 13/05/2011 20:18:45

    ο τρομος της αριστερας και της προοδευτικοτητας μολις ακουνε για εθνικα θεματα τρελαινονται αστους να λενε ειναι η μειοψηφια....

  59. Ανδρέας avatar
    Ανδρέας 13/05/2011 23:49:21

    Δυο γεγονότα και μια παρατήρηση.

    Πρώτον, το ότι η κυβέρνηση δεν έχει πολιτική πρόταση για έξοδο από την κρίση, για το μέγεθος της οποίας η ίδια η μνημονιακή της πολιτική ευθύνεται, είναι ένα γεγονός. Η ανάγκη να υπογραφεί ένα δεύτερο μνημόνιο, για να βγει το πρώτο, τα λέει όλα. Ο λογαριασμός δεν βγαίνει, γιατί η κυβερνητική πολιτική ήτανε λάθος εξ αρχής. Μειώνεις το έλλειμμα και το χρέος, κόβοντας συντάξεις γερόντων; Όχι βέβαια.

    Δεύτερον. Η εμφάνιση του Σαμαρά στο Ζάππειο ήταν πράγματι αρχηγική. Δεν ξέρω κατά πόσον η ΝΔ με την πολιτική και επικοινωνιακή της τακτική θα καταφέρει να κεφαλαιοποιήσει τη δυναμική των προτάσεών της και την αίγλη της πρωθυπουργικής εμφάνισης του Σαμαρά, αλλά πάντως εμένα με ικακονοποίησε βαθύτατα η παρουσία του αρχηγού της παράταξης.

    Η παρατήρηση. Η άρνηση του κ. Σαμαρά να συναινέσει στον λάθος δρόμο, που έχει πάρει η κυβέρνηση, είναι κατανοητή. Αλλά δεν έβλαψε κανένα ο διάλογος, που δεν προϋποθέτει και δεν καταλήγει αναπόφευκτα στη συναίνεση. Oφείλει ο κ. Σαμαράς να προσέλθει στον διάλογο. Να καταθέσει προτάσεις, να επισημάνει λάθη, να στηρίξει, αν χρειαστεί, κάποιες σωστές κυβερνητικές πρωτοβουλίες. Δεν καταλαβαίνω γιατί υπάρχει στείρα άρνηση. Κανέναν δεν ωφελεί. Ούτε τη ΝΔ, ούτε την Ελλάδα. Αντιθέτως, ο διάλογος και την εικόνα της ΝΔ θα ενισχύσει, ως υπεύθυνου κόμματος που νοιάζεται για την πορεία του τόπου, και ίσως και την ίδια την οικονομία να βοηθήσει. Επομένως, όχι στη συναίνεση στο λάθος, αλλά διάλογος. Έστω και με διαφωνίες και επιφυλάξεις. Διάλογος.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Ανδρέας 14/05/2011 00:45:45

      Aνδρέα,
      Ο Σαμαράς κατέθεσε μια ολοκληρωμένη πρόταση εξόδου από τη χώρα.
      Ο διάλογος είναι ευθύνη της κυβέρνησης,
      Ομως η Κυβέρνηση Παπανδρέου εδώ και 18 μήνες όταν δεν ακολουθεί οδηγίες .....αποφασίζει και διατάζει.
      Η ίδια τορπίλισε το διάλογο.
      Και ο διάλογος έχει αξία όταν γίνεται επί της ουσίας και δεν προσχηματικός.

      • Ανδρέας avatar
        Ανδρέας @ Κώστας Ροδινός 14/05/2011 10:54:56

        Κώστα,

        Συμφωνώ με ό,τι λες. Επίσης συμφωνώ και με τα σχόλια που ακολουθούν για τη Μπακογιάννη. Αν κρατούσε αυτή τα ηνία αυτή, θα υπήρχε πλήρης και απροκάλυπτη συμπαιγνία με τους κυβερνητικούς και τους τροϊκανούς. Όπως επίσης συμφωνώ ότι και ο διάλογος που ζητάει η κυβέρνηση είναι προσχηματικός. Αλλά για φαντάσου ζωντανά την εικόνα: να έρχεται ο Παπανδρέου στον Σαμαρά να του ζητάει να μιλήσουν και αυτός να αρνείται. Πες μου τώρα εσύ; Έχει δίκαιο ο Σαμαράς να αρνείται; Ναι. Αλλά χάνει και τις εντυπώσεις με την άρνησή του αυτή; Κατ' εμέ, ναι. Γιατί αυτό το παιχνίδι του διαλόγου είναι μια καραμέλα για την κυβέρνηση καθημερινή. Επαναλαμβάνεται η δήθεν έκκληση καθημερινά. Μπορεί να μην την εννοούν. Αλλά δεν θα ήταν καλύτερο ο Σαμαράς να αποκαλύψει το κυβερνητικό ψέμα. Να ξεκαθαρίσει από την αρχή και σε όλους τους τόνους ότι προσέρχεται στο τραπέζι του διαλόγου χωρίς αυτό να προϋποθέτει ή να καταλήγει οπωσδήποτε σε συναίνεση. Και κάποια στιγμή, διαπιστώνοντας την κυβερνητική αδυναμία διαλόγου, να φύγει καταγγέλωντας την κυβέρνηση για προειλημμένες αποφάσεις.

        Αυτό που γίνεται μου θυμίζει λιγάκι - τηρουμένων των αναλογιών, βεβαίως - τη στρατηγική που ακολουθούσε ο μακαρίτης Τάσσος Παπαδόπουλος, Πρόεδρος της Κύπρου, στις διαπραγματεύσεις. Όταν ο Τ/Κ ηγέτης τον καλούσε σε διάλογο, αυτός έλεγε ότι ήταν προσχηματικός - θα έδιδε την ευκαιρία στον Ταλάτ να κερδίσει τις εντυπώσεις ως ο επιθυμών λύση στο Κυπριακό. Ο Παπαδόπουλος είχε δίκαιο. Απόλυτο. Η άρνησή του όμως όχι μόνο δεν κατάφερε να αποτρέψει τον χαρακτηρισμό του Ταλάτ ως τον επιθυμούντα τη λύση, αλλά στιγμάτισε τον Παπαδόπουλο ως απορριπτικό. Πράγμα άδικο.

        Εν κατακλείδι: ο διάλογος δεν είναι συμπαιγνία. Ας κάνει το πρώτο βήμα ο Σαμαράς. Η στρατηγική της άρνησης δεν έχει ωφελήσει τη ΝΔ μέχρι τώρα, τουλάχιστον δημοσκοπικά. Ένα αρχηγικό κόμμα πέφτει στο 20%. Είναι σοβαρό θέμα. Η μετριοπαθής στρατηγική νομίζω ότι είναι η καλύτερη.

  60. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 14/05/2011 02:07:59

    Παιδιά, φανταστείτε να ήταν στη θέση του Σαμαρά η Ντόρα Μπακογιάννη! Θα ήταν πραγματικά πολύ ανεπαρκής

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 14/05/2011 08:43:54

      ούτε που θέλω να το σκέφτομαι!
      Η τροϊκα θα φαινόταν ....μετριοπαθής!
      Για σκέψου τη Μιράντα Ξαφά για υπουργό Οικονομίας;

  61. Μήτσος avatar
    Μήτσος 18/05/2011 17:59:51

    Μακάρι να δώσει τη λύση ο Αντώνης.

    Δυστυχώς όμως κουβέντα για την αντισυνταγματικότητα του μνημονίου και της δανειακής σύμβασης... Γιατί άραγε;

  62. Αννίτα avatar
    Αννίτα 19/05/2011 11:20:09

    κ. Ροδινέ, θα σας πω οτι το ίδιο που έγραψα και στο θέμα " Απάντηση Σαμαρά στις έξωθεν παρεμβάσεις" Στην ιστορία της πατρίδας μας κανένας πολιτικός δεν είχε το σθένος να πει ΟΧΙ στους υποτιθέμενους φίλους μας. Το μόνο "ΟΧΙ" που έγραψε ιστορία ήταν του ΜΕΤΑΞΑ το 1940.΄Εκτοτε όλοι όσοι ήλθαν στην πολιτική σκηνή της ελλάδας εσίγησαν. Σήμερα ο κ. Σαμαράς εκπροσωπεί ΕΠΑΞΙΑ όχι μόνο την ιστορία της χώρας μας, αλλά και τους πολίτες της που τον στηρίζουν κ αυτούς που θα τον στηρίξουν. Η απάντηση που έδωσε στις Βρυξέλλες ηταν η περίτρανη ΑΠΟΔΕΙΞΗ αυτών που αναφέρω. Ο δεύτερος πολιτικός που στάθηκε στο ύψος των πολιτικών περιστάσεων και αντέδρασε πατριωτικά.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.