#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
14/08/2011 20:55
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Σαμαράς μπροστά στον Ρουβίκωνα

[caption id="attachment_117856" align="alignnone" width="600" caption="Salvador Dali:The Persistence of Memory"][/caption]

Δε ζυγιάζω, δε μετρώ, δε βολεύουμαι! Ακολουθώ το βαθύ μου χτυποκάρδι ...


Ν. Καζαντζάκης

Απευθύνομαι στον Αντώνη Σαμαρά.

Είμαι «ο άνώνυμος blogger» που σου έχω ξαναγράψει. Και αισθάνομαι σήμερα την ανάγκη να το κάνω ξανά (και να μου συγχωρείς τον ενικό, αλλά αυτά δεν λέγονται σε άλλο πρόσωπο)

Είμαι αυτός που πάλεψε για να εκλεγείς και αυτός που, μετά την εκλογή σου, κάλεσες σε διαρκή διάλογο.

Αυτός που περιμένει ακόμα να ενεργοποιήσεις τις κινηματικές διαδικασίες που υποσχέθηκες και προφανώς ξεχάστηκαν κατά την μετακόμιση στα νέα γραφεία της Συγγρού.

Στήριξα εσένα και μόνο, πιστεύοντας ότι αποτελείς την τελευταία ελπίδα για την πατρίδα, κόντρα σε προσωπικές πολιτικές πεποιθήσεις για το κόμμα της ΝΔ.

Αλλιώς δεν επρόκειτο να ταυτιστώ με τον κ. Κυριάκο Μητσοτάκη, για παράδειγμα.

Και φυσικά δεν καίγομαι να ξαναδώ τον κ. Χατζηδάκη υπουργό Ανάπτυξης, ή τον κ. Σπηλιωτόπουλο υπουργό Παιδείας, πάλι για παράδειγμα.

Δεν μου είναι άγνωστα τα βαρίδια του παρελθόντος και οι οργανωτικές αδυναμίες.

Ούτε είμαι ο τυπικά ανυπόμονος ψηφοφόρος, που θέλει σε ένα χρόνο και κάτι ψιλά να ανατραπεί το Σύμπαν.

Μήπως όμως, παρά τα αντικειμενικά «βαρίδια», πηγαίνεις λίγο αργά ;

Μιλώ για το τέλος του δικομματισμού.

Μιλώ για  την κατεδάφιση του ενός από τα δυο κόμματα εξουσίας που το έλεγαν ΠΑΣΟΚ.

Μιλώ για τη «Νέα Μεταπολίτευση» που την διακηρύσσεις και είναι εδώ, με εσένα προφήτη.

Μιλώ όμως και για εκείνους που επέλεξες να είναι δίπλα σου, αλλά κάνουν ότι μπορούν για να την ματαιώσουν. Όχι μόνο επειδή έχουν άλλες ιδέες και διαφορετικές απόψεις. Αλλά  κυρίως επειδή, κλεισμένοι στην κοσμάρα τους και αυτοϊκανοποιούμενοι με τις δημοσκοπικές διαφορές, δεν αντιλαμβάνονται ότι εχθρός σου και εχθρός μας δεν είναι το παρηκμασμένο κόμμα του ΠΑΣΟΚ, αλλά το ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΣΟΚ που θα γκρεμίσει συνθέμελα τον τόπο πριν σηκώσει ψηλά τα χέρια.

Ξέρω ότι ήσουν αναγκασμένος να κρατήσεις ισορροπίες. Ξέρω ότι είχες να κάνεις με μια κοινοβουλευτική ομάδα και ένα πολιτικό προσωπικό πλήρως απαξιωμένα. Ξέρω ότι παρέλαβες ένα κόμμα σε κατάσταση διάλυσης, χωρίς φράγκο στα ταμεία. Και έκανες ο, τι μπορούσες.

Όσα κανείς άλλος στην θέση σου δεν θα μπορούσε.

Όμως, τώρα που αποκαλύπτεται το στημένο παιχνίδι με το Μνημόνιο κλείνουν οι λογαριασμοί και ΔΙΚΑΙΩΝΕΣΑΙ, όσοι εκείνη τη νύκτα σε πίεζαν να πεις το ΝΑΙ στο Μνημόνιο ΔΕΝ έχουν θέση πλέον δίπλα σου.

Στις  αρχές Οκτωβρίου του 2009, με τη Ντόρα πανθομολογούμενο «φαβορί» για την αρχηγία της ΝΔ, από αυτές τις σελίδες είχε κατατεθεί  η πρόταση «οι μηχανισμοί αντιπαλεύονται με κινήματα από τη βάση». Και έγινε, σε πείσμα όλων.

Στη σημερινή συγκυρία κατατίθεται η πρόταση : Η υποδούλωση της χώρας στο ΔΝΤ από το ΠΑΣΟΚ αντιπαλεύεται μόνο με ένα πλατύ κοινωνικό μέτωπο εξουσίας. Με μια πλατιά και πανίσχυρη κοινωνική πλειοψηφία ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ της πατρίδας.

Μόνο ένα ευρύ κοινωνικό μέτωπο, στη βάση του εθνικού προσδιορισμού, της διατήρησης της εθνικής ταυτότητας και κεκτημένων, με μια οικονομικοκοινωνική πολιτική που θα επιδιώκει να αγκαλιάσει ψηφοφόρους όλων των κομμάτων, και με την δημιουργία μιας –ακραίας - πολιτικής και ιδεολογικής πόλωσης και ρήξης με το παρελθόν μπορεί να οδηγήσει την ανακατάληψη της εξουσίας από τις ξένες δυνάμεις και τους φίλους της και την ανάκαμψη της Πατρίδας.

Μιλώ για την πολιτική συγκρότηση της  πλειοψηφικής τάσης, που διατρέχει οριζόντια την ελληνική κοινωνία και προσβλέπει ΜΟΝΟ σ΄ εσένα. Και περιμένει. Ενάντια σε όλους εκείνους που προσπαθούν να αδειάσουν την κλεψύδρα που γέμισες εκείνη την ημέρα της 29ης Νοεμβρίου 2010.

Υπάρχει ένα εγγενές πρόβλημα.

Μπορεί το σημερινό "στελεχιακό απαράτ", το σημερινό πολιτικό και κοινοβουλευτικό στελεχιακό δυναμικό της ΝΔ να συγκροτήσει και να ηγηθεί αυτού του κοινωνικού μετώπου;

Μπορεί, με άλλα λόγια, η  αστική και βολεμένη Δεξιά να αναμειχθεί με «μέτωπα» και "πεζοδρόμια";

Γνωρίζω, ότι δεν προσιδιάζει ο χαρακτήρας του συντηρητικού αστού στην «μετωπική» προπαγάνδα και δράση. Και ξέρω ότι αυτό σου ψιθυρίζουν καθημερινά στ’ αυτί για να σε κρατάνε μακριά από τον λαό. Οι ίδιοι που σου έλεγαν να μην κατέβεις στην πλατεία, επειδή ¨εμείς είμαστε κόμμα εξουσίας και δεν κάνουμε τέτοια".

Δεν προτείνω η Δεξιά να γίνει Αριστερά.

Αλλά όταν λες «δεν χαρίζουμε την κοινωνική δικαιοσύνη και την κοινωνική ευαισθησία στην Αριστερά» οφείλεις να αποδεικνύεις καθημερινά ότι μπορείς να πάρεις τη θέση της στην υπεράσπιση των ευρέων τάξεων των κοινωνικά ασθενέστερων. Ή απλά να ξαναβρείς το χορταριασμένο μονοπάτι προς την “Λαϊκή Δεξιά”.

Αδύνατον;

Πόσοι, εκτός από μια μικρή ομάδα "αμετανόητων", πίστευαν τον Σεπτέμβριο του 2009 ότι τον Δεκέμβριο θα ήσουν αρχηγός της ΝΔ;

Δείξε όποια αλήθεια περικλείεις στον κόσμο. Αυτό είναι το μόνο επαναστατικό που μπορείς να κάνεις.

Και να θυμάσαι ότι στο πόκερ που παίζεται οι άσσοι σου είναι οι 500.000. Και «τα ρέστα σου» η προοπτική να γίνουν 3.500.000 και ένα εκλογικό ποσοστό που δεν πήρε ποτέ κανένας στα χρόνια της προηγούμενης μεταπολίτευσης.

Ανώνυμος blogger

ΣΧΟΛΙΑ

  1. sofia theoharopoulou avatar
    sofia theoharopoulou 14/08/2011 21:16:42

    Μ Π Ρ Α Β Ο ΣΟΥ!!!!

    • James Winona avatar
      James Winona @ sofia theoharopoulou 16/08/2011 03:34:14

      XAMENA LOGIA. AKOUME DIALEKSEIS KATHE MERA, ALLA DEN VLEPOUME
      APOTELESMATA.-

  2. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 14/08/2011 21:17:16

    Εκπληκτικές παραινέσεις!
    Περιμένουμε από τον Πρόεδρο το ''alea jacta est''..

  3. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 14/08/2011 21:27:49

    Αγνωστε blogger,συγχαρητήρια!! Μου άγγιξες βαθιά στη ψυχή με το άρθρο σου...Οτι σε πονάει , πονάει και μένα......Μακάρι μόνο, να σε διαβάσει ο Α.Σαμαράς και ν' αφήσει την ψυχή του ν' ακουμπήσει επάνω σου....Τότε θα νοιώσει ότι τα εμπόδια που τον αναγκάζουν να πηγαίνει αργά , είναι τόσο ασήμαντα.....Σημαντική είναι η πορεία του, το όραμά του, ο αγώνας του, η επανάστασή του. Ασπίδα του και δύναμή του , εσύ , εγώ , τόσοι και τόσοι που περιμένουν την αλήθεια του καθαρή και λαμπερή κόντρα και πάνω από τη φτήνεια , τη μιζέρια την ευτέλεια του παρόντος....

  4. maxitis avatar
    maxitis 14/08/2011 21:49:58

    Συγχαρητήρια!!!!!!
    ''Ή απλά να ξαναβρείς το χορταριασμένο μονοπάτι προς την “Λαϊκή Δεξιά”''.
    Όλο το νόημα.

  5. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 14/08/2011 21:58:29

    To ερωτημα ειναι ποια οικονομικη πολιτικη μπορει να ακολουθηθει και οχι ποιοι θα φυγουν απο τη ΝΔ.Ουτε ειναι θεμα αν θα κατεβει στην πλατεια ή οχι.
    Το μονο θεμα ειναι τι θα κανει αν απορριφθει η θεση του για αλλο μιγμα πολιτικης απο την ΕΕ.

    • factorx avatar
      factorx @ ψυχραιμια 14/08/2011 22:02:43

      "Ψυχραιμία" είσαι εκτός θέματος. Και κατά πολύ περίεργο τρόπο - αλλά πάλι ίσως όχι και τόσο - οι απόψεις σου συμπίπτουν με εκείνες των βαριδιών που κρατάνε τη ΝΔ κολλημένη στο παρελθόν

    • Ίωνας avatar
      Ίωνας @ ψυχραιμια 15/08/2011 16:54:48

      Ψυχραιμία, από όλο το άρθρο, μόνο Οικονομία είδες? Από οικονομολάγνους είμαστε μέχρι τον λαιμό. Από Κώνστα και Παπαδημητρίου εμπνέεσαι? Κρίμα! Λυπάμαι! Αλήθεια, στην επόμενη στάση κατεβαίνεις?

  6. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 14/08/2011 22:00:16

    Ανώνυμε .......συγγνώμη!!!!!

  7. dimitris avatar
    dimitris 14/08/2011 22:20:46

    Bravo ki apo mena anonime blogger. Elpizo ki ego na to diavasi o Samaras ki isos na sigkinithi ki olas pios kseri; ola pithana ine.Toulahiston mpori na ipopsiati ke n analogisti orismena pramata ke na gini ligaki drastikoteros ke na kani dinamiki antipolitefsi,dioti nomizo oti epanapavete stis dafnes tou;perimenontas na pari ti sira tou. mono pou eno fenete i theorite dedomeni den kseris pote ti epifilassi to mellon.Giati ine poli pithanon i neodimokrates meta apo tosi apogoitefsi ki aïdia enanti ton politikon na min proselthoun stis kalpes kata sirroin os anamenete ke, tote antilamvaneste ti mpori na ksana(simvi!!! Epomenos ke Samara prosohi!!!.

  8. Υψηλάντης avatar
    Υψηλάντης 14/08/2011 22:41:51

    Άγνωστε blogger πιστεύω πως ο Πρόεδρος γνωρίζει αυτά που του έγραψες και σύντομα θα δούμε τον αληθινό Σαμαρά.Από Σεπτέμβρη σε κάθε γωνιά της Ελλάδας ο Αντώνης πρέπει να μιλήσει και να αγγίξει κάθε Έλληνα.Να μεταφέρει το ελπιδοφόρο μήνυμα.Να κάνει το ποτάμι να παρασύρει τα δεινά της Μεταπολίτευσης.

    • Nikolas S. avatar
      Nikolas S. @ Υψηλάντης 14/08/2011 23:54:51

      Αγαπητέ Υψηλάντη. Διαβάζω πολύ καιρό το μπλογκ αλλά είναι η πρώτη φορά που γράφω. Κι εγώ περιμένω και περιμένω και περιμένω να δω επιτέλους τον αληθινό Σαμαρά... Ήρθα από το Εξωτερικό, τον ψήφισα, παρακίνησα κι άλλους... Αυτόν όμως που βλέπω ενα χρόνο τώρα είναι ο Παυλόπουλος και φυσικά οι "συν αυτώ" να ζουν και να βασιλεύουν μέσα στο κόμμα... Μίλαγε για ρήξη, μίλαγε για ανατροπή, μίλαγε οτι θα καθαρίσει το κόμμα, μίλαγε για λαϊκή πατριωτική δεξιά... Πάλεψα κι εγώ (όσο γίνεται από το εξωτερικό) να τον βγάλουμε αρχηγό. Συνέθεσε τη σκιώδες κυβέρνησή του. ΠΕΣΑΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ (εγώ τουλάχιστον)!!! Η παρέα του Καραμανλή και της Ντόρας, υπουργοί του Σαμαρά... Άνθρωποι που μέχρι πριν 5-6 μήνες ο κόσμος δεν ήθελε να τους δει ούτε ζωγραφιστούς (γιατί τους τελευταίους 5-6 μήνες πλέον τους δέρνει στο δρόμο), άνθρωποι τα ονόματα των οποίων έχουν γίνει συνώνυμα της ρεμούλας και της παρακμής, ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ!!! "Έπρεπε να κρατήσει ισορροπίες μέσα στο κόμμα" έλεγαν οι περισσότεροι... "Θα το καθαρίσει σιγά-σιγά" έλεγαν άλλοι... Ε λοιπόν, εγώ ήρθα αεροπορικώς αυθημερόν από την άλλη άκρη της Μεσογείου στην Ελλάδα σε δυό προεκλογικές του ομιλίες (και μία για να τον ψηφίσω τρεις) και σε ΚΑΜΙΑ ΟΜΙΛΙΑ ΔΕΝ ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ ΙΣΟΡΡΟΠΙΕΣ. Σε καμία δεν μίλησε για "σιγά-σιγά"... Φώναζε, ωρυόταν με βραχνιασμένη φωνή και κόκκινα μάτια από την αϋπνία, για ΡΗΞΗ και ΑΝΑΤΡΟΠΗ... Που είναι η ρήξη και η ανατροπή;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; "Έπρεπε να κρατήσει ισορροπίες αλλά άμα βγει πρωθυπουργός θα το καθαρίσει το κόμμα" λένε πολλοί εδώ μέσα. Μα δεν πρόκειται να βγει καν πρωθυπουργός με αυτό το επιτελείο, για να το καθαρίσει μετά! Εγώ προσωπικά εαν πάει σε εκλογές με αυτούς τους "υπουργούς" ΔΕΝ έρχομαι να ψηφίσω (και όλη η οικογένεια). Εδώ δεν "καθάρισε" τους Χατζηδάκηδες όταν βγήκε πανίσχυρος μετά τις εσωκομματικές εκλογές και θα τους "καθαρίσει" μετά τις εθνικές εκλογές που θα έχουν πάρει από καμια τριανταριά χιλιάδες σταυρούς ο καθένας (από τους βολεμένους ψηφοφόρους τους);;;;;;;;;;; Ο Καλογιάννης, το δεξί χέρι του Σουφλιά (ο οποίος εκβίασε το Σαμαρά και το κόμμα στις δημοτικές εκλογές, υπάρχουν στοιχεία), έγινε υπουργός ΠΕΧΩΔΕ του Σαμαρά!!! Σας λέω υπεύθυνα οτι παμψηφεί στα Γιάννενα θα είναι ο Καλογιάννης... Όλα μονοκούκια δαγκωτά... Γιατί να πιστέψει ο κόσμος (αυτόν που θέλουμε να σηκωθεί από τους καναπέδες να μας ψηφίσει) οτι τώρα είναι ο Καλογιάννης δερβέναγας ΠΕΧΩΔΕ αλλά μετά τις εκλογές (και με τόσα μονοκούκια μάλιστα) δεν θα είναι αυτός υπουργός ΠΕΧΩΔΕ. Θα είναι π.χ. ο Κικίλιας... Τα παραπάνω ισχύουν για το 80% των "τομεαρχών" του Σαμαρά! Βγαίνουν και κάνουν δηλώσεις ως τομεάρχες και ο κόσμος βλέπει στα πρόσωπά τους τους υπουργούς μιας ενδεχόμενης κυβέρνησης Σαμαρά. Και πέστε και βγαίνει ο Σαμαράς πρωθυπουργός με 154 Βουλευτές, μεταξύ των οποίων τουλάχιστον 15 καραμπινάτοι μανδαρίνοι (στυλ Χατζηδάκη, Αβραμόπουλου, Μητσοτάκη, Στυλιανίδη, Νάκου, Γιακουμάτου, Καλογιάννη κ.λ.) που θα έχουν από καμια 20αριά χιλιάδες μονοκούκια δαγκωτά ο καθένας... ΠΩΣ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ ΜΕΤΑ;;;;;;;; Εδώ οι παραπάνω, έχουν ο καθένας το δικό του μηχανισμό μέσα στο κόμμα και ΕΚΒΙΑΖΑΝΕ με τον έναν ή τον άλλον τρόπο το κόμμα στις δημοτικές εκλογές για τοποθετήσεις ημετέρων κτλ. Δεν θα εκβιάζουνε μετά που το κόμμα θα είναι κυβέρνηση;;; Όταν ο Χατζηδάκης και ο Σπηλιωτόπουλος βγαίνουν και κάνουν δηλώσεις ως τομεάρχες της Νέας Δημοκρατίας, ο κόσμος βλέπει στα πρόσωπά τους, τους υπουργούς της Νέας Δημοκρατίας με πρωθυπουργό το Σαμαρά... Τέρμα και τελείωσε. Είτε μας αρέσει είτε δεν μας αρέσει. Δηλώνω υπεύθυνα οτι εγώ ο Νικόλαος Παπαγεωργίου μόνιμος κάτοικος Ισπανίας με καταγωγή από τη Θεσπρωτία ΔΕΝ προκειται να έρθω να ψηφίσω Ν.Δ εαν πάμε σε εκλογές με αυτούς τους τομεάρχες! Δεν συμμετέχω σε προδιαγεγραμμένες ήττες (και νίκη με ένα ποσοστό 33% με αυτό το προδοτικό ΠΑΣΟΚ σαν ήττα είναι). Κλείνοντας, ζητώ συγγνώμη που τα έγραψα μπερδεμένα αλλά έτσι ήταν ο συνειρμός. Χρόνια πολλά σε όλους!

      • sertis avatar
        sertis @ Nikolas S. 15/08/2011 00:17:27

        ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ.....Η ΝΔ ΟΜΩΣ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΑΝΑΝΕΩΣΗ.ΚΑΙ ΝΕΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΕΧΟΥΝ ΒΓΕΙ.ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΛΙΟΥΣ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΕΙΣ....ΕΝ ΤΕΛΕΙ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΕΙΝΑΙ......ΤΟ ΘΕΜΑ, ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΛΥΣΕΙΣ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ, ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ.....ΤΩΡΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Ο ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ ΔΕΝ ΑΣΚΗΣΕ ΠΟΤΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΚΤΡΩΜΑΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ.....ΚΑΙ ΞΕΡΕΙΣ Η ΑΠΟΧΗ ΠΛΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΝΟΧΗ...ΓΙΑΤΙ ΑΥΡΙΟ ΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΣΟΥ Η ΤΟ ΕΓΓΟΝΙ ΣΥ, ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΑΥΤΗ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΘΑ ΣΟΥ ΛΕΕΙ....ΤΟ ΧΑΣΙΣΙ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΟ, Η ΚΥΠΡΟΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΟΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ, ΟΙ ΗΡΩΕΣ ΤΟΥ 21 ΗΤΑΝ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΙ.....Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΣΟΥ......

      • James Winona avatar
        James Winona @ Nikolas S. 16/08/2011 03:37:56

        OSA GRAVEIS EINAI KATHARES ALHTHEIES, ALLA MILAS SE KOUFOUS.

  9. φιλος avatar
    φιλος 14/08/2011 22:52:57

    Ωραια τα ειπες συνφορουμιτη...τα ιδια ειχαμε πιστεψει και οταν ο Κ.Καραμανλης ηταν αρχηγος την Ν.Δ. και γι αυτο τον ειχαμε ψηφισει οχι μια αλλα τρεις φορες και εγω και οι ομοιδεατες μας.Τα ζητηματα ειναι τα εξης: 1. Θα εχει το θαρρος και τι θρασος στην τελικη να εφαρμοσει τον λογο του? 2. Θα διωξει τα λαμογια απο διπλα του?(οπως δεν εκανε ο Κ.Κ.) 3. και αν το κανει αυτο θα εχει το σθενος να συνεχισει? 4. θα υπαρχει αξιοκρατια?(οπως δεν εκανε ο Κ.Κ.) 5. Θα μπορεσει να δειξει στον κοσμο αυτα που κανει-πρατει??(οπως δεν εκανε ο Κ.Κ.) η θα μεινουν στην αφανεια?αυτα ειχαμε πιστεψει και στον επιτιμο αλλα δεν......

  10. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 14/08/2011 23:11:40

    Εξαιρετικό το αρχικό κείμενο.Δεν έχω να προσθέσω τίποτα περισσότερο.

  11. sertis avatar
    sertis 14/08/2011 23:23:53

    ΣΕ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΘΑ ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΣΩ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΤΟΥ ΩΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ
    ΣΤΗ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΑΣΟΚ.ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΑΦΗΣΕ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ...ΒΕΗΔΕΣ, ΡΑΚΙΝΤΖΗΔΕΣ ΚΑΤΙ ΚΑΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΑ ΣΩΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ..... ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΙΟ ΤΡΑΝΤΑΧΤΑ.ΓΕΜΙΣΕ ΤΟΤΕ Η ΝΔ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΣΟΚΟΥΣ ΣΕ ΚΑΙΡΙΑ ΠΟΣΤΑ.....ΚΑΙ ΚΑΤΕΡΡΕΥΣΕ....ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΕ ΑΥΤΟ....
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΝΔ....Η ΝΔ ΑΠΕΔΕΙΞΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΘΡΩΠΟΦΑΓΕΣ ΙΔΕΕΣ ΤΟΥ.....ΟΤΑΝ ΓΕΜΙΣΕ ΑΠΟ ΤΟ 07 ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΜΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΚΑΤΕΡΡΕΥΣΕ....
    ΠΛΕΟΝ Η ΝΔ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΒΑΡΙΔΙΑ.....ΠΡΟΕΔΡΕ ΕΠΕΙΔΗ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΧΑΡΙΣΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΣΤΑΝΟ....ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΕΦΕΡΕ Σ Υ Ν Ε Ι Δ Η Τ Α ΤΗ ΔΥΣΤΥΧΙΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΑ.ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΒΡΑΔΙ ΒΡΙΖΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.....ΒΙΩΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΠΑΡΑΚΜΗ....ΣΤΟ ΔΙΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟ ΜΥΑΛΟ ΚΑΠΟΙΩΝ ΦΤΑΣΑΝ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΛΕΝΕ ΝΑ ΦΥΤΕΥΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΧΑΣΙΣΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΗΡΩΕΣ ΤΟΥ 21 ΗΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΞΕΣΤΟΙ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΙ....ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΤΑΝΤΙΑ.ΕΙΣΑΙ Η ΕΛΠΙΔΑ ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΛΜΑ ΠΟΥ ΒΙΩΝΟΥΜΕ.
    ΔΕΧΤΗΚΕΣ ΙΣΩΣ ΤΟΝ ΠΙΟ ΑΝΗΛΕΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΙΟ ΑΝΗΘΙΚΟ ΠΟΛΕΜΟ ΕΔΩ ΚΑΙ 1,5 ΧΡΟΝΟ.....ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΑΝ ΤΙΣ ΘΕΣΙΣ ΣΟΥ....Η ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΣΟΥ ΠΑΝΤΑ, ΟΜΩΣ, ΤΟΥΣ ΚΑΘΙΣΤΑ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ ΑΣΤΕΙΟΥΣ.

  12. ΓΙΑΝΝΑ avatar
    ΓΙΑΝΝΑ 14/08/2011 23:26:21

    Ανώνυμε blogger
    έχω την αίσθηση ότι κάποια στιγμή μπόρεσες και τρύπωσες στο μυαλό των περισσοτέρων μας και διάβασες τις σκέψεις μας και τις αγωνίες μας.
    Νιώθω όμως πως έφτασε ο καιρός να αποκτήσει η Ελλάδα τον ΗΓΕΤΗ που τόσο έχει ανάγκη και πιστεύω πως ο ΣΑΜΑΡΑΣ δε θα μας διαψεύσει.
    Ή τα βαρίδια θα πεταχτούν από το χώρο αυτό ή οι ελπίδες μας θα πεταχτούν στα σκουπίδια για ακόμα μια φορά.

  13. χρυσηίς avatar
    χρυσηίς 14/08/2011 23:47:47

    Ωραίο κείμενο ...

    Αν και είναι η κατάλληλη χρονική στιγμή για το περίφημο τέλος της μεταπολίτευσης , που προυποθέτει την διάλυση των δυο κομμάτων εξουσίας , δεν διακρίνω καμιά πρόθεση να συμβεί αυτό "ειρηνικά".
    Και μόνο η επιλογή του να διεκδικήσει την προεδρία ενός τελειωμένου κόμματος αντί να ιδρύσει άλλο, στο οποίο εγκλωβισμένοι του μεσαίου χώρου θα προσχωρούσαν , δεν αφήνει πολλά περιθώρια για αισιοδοξία.
    Δεν φτιάχνεται έτσι ένα σύγχρονο κεντροδεξιό κόμμα ,ας ρίξουμε μια ματιά στους Ευρωπαίους.
    Κρίμα , αυτό θα προκαλούσε και τις ανάλογες διεργασίες στο Πασοκ και πιθανότατα σε τμήμα της αριστεράς.

  14. SXOLIASTHS avatar
    SXOLIASTHS 15/08/2011 01:33:42

    Όσα είπες είναι και για μένα σωστά, πλήν ΕΝΟΣ. Ποιές ισοροποίες να κρατήσει; και γιατί; Αν τώρα με τέτοια κυβερνηση χρειάζοντα και "ισοροπίες" τότε θα πρέπει να ψαξουμε μάλλον για τίποτα "ανισόροπους" για κυβερνήσουν πραγματικά την Ελλάδα. Αρκετά με τις ισοροπίες πια....χορτάσαμε απο το "χάπι" των ισοροπιών που πίσω τους κρύβονται μόνο η ανικανότητα και τα συμφέροντα. Δυστυχώς όμως απ όσο γνωρίζω,(και γνωρίζω πολύ καλά) οι "αναζητήσεις" ατόμων για να στελεχώσουν τα ψηφοδέλτια γίνονται πάλι με τον ίδιο "άρρωστο" τρόπο. Μην περιμένετε "ξαστεριά" Θ αργήσει...

  15. Eλληνας Πολιτης σε Απογνωση avatar
    Eλληνας Πολιτης σε Απογνωση 15/08/2011 02:28:26

    Είναι άξιος συγχαρητηρίων ο Ανώνυμος Βlogger . Γράφει με παρρησία και
    θάρρος τα αυτονόητα ! Είναι επίσης άξια συγχαρητηρίων η ιστοσελίδα
    σας antinews.gr η οποία δεν μας έχει συνηθίσει σε τέτοιου είδους ανοικτές
    αντιπαραθέσεις ...

    Διότι περί τούτου πρόκειται factorx !

    O σημερινός πρόεδρος της Ν.Δ. διστάζει και αποφεύγει να συγκρουσθεί με
    κατεστημένες νοοτροπίες που ήδη έχουν ξεπερασθεί από τις εξελίξεις .
    Δεν μπορείς να κτίσεις μοντέρνα κτήρια χρησιμοποιώντας παλαιά υλικά
    κατεδάφισης !

    Αν ο Σαμαράς δεν έχει το "τσαγανό" που απαιτούν οι περιστάσεις είναι καλύτερο να αποσυρθεί από την αρχηγία της ΝΔ και να επιτρέψει στην λαϊκή βάση της μεγάλης συντηρητικής παράταξης να επιλέξει νέα δυναμική ηγεσία που θα καταγγείλει τα μνημόνια της ντροπής και την επικείμενη λεηλασία του
    εθνικού μας πλούτου από τους διεθνείς τοκογλύφους. Τα δήθεν νέα μείγματα
    πολιτικής και αναδιαπραγμάτευσης είναι κουβέντες γιά αφελείς και άπραγους
    και δεν προσφέρουν τίποτε γιά την έξοδο της Χώρας μας από την πολύπλευρη
    κρίση που αγγίζει και αμφισβητεί την ικανότητα του πολιτικού μας συστήματος
    να την διαχειρισθεί χωρίς άλλες απώλειες εθνικών πόρων ..!

    • factorx avatar
      factorx @ Eλληνας Πολιτης σε Απογνωση 15/08/2011 09:45:27

      Ευχαριστούμε για τα καλά λόγια, αλλά δεν πρέπει να μας διαβάζεις τακτικά για να λες ότι "δεν σας έχουμε συνηθίσει σε τέτοιες αντιπαραθέσεις". Η ανάρτηση συμπυκνώνει την κριτική μας τοποθέτηση απέναντι στον Σαμαρά εξ αρχής και παρόμοιες απόψεις έχουν διατυπωθεί επανειλημμένως εδώ μέσα. Το θέμα είναι όμως πως κάνεις την κριτική. Εσυ, για παράδειγμα, είσαι τοποθετημένος αρνητικά απέναντι στον Σαμαρά και λες έυκολα μεγάλα λόγια, όπως λένε και διάφοροι άλλοι στο διαδίκτυο που επειδή τους δόθηκε η δυνατότητα να εκφράζουν ανωνύμως τις απόψεις τους , νομίζουν ότι μπορούν να γράφουν ο,τι τους κατεβει στο κεφάλι. Διερωτάσαι αν "έχει τα κότσια ο Σαμαράς". Αν δεν τα είχε θα πήγαινε ανοικτά κόντρα στην Μέρκελ και την ηγεσία της κεντροδεξιάς στην Ευρώπη και την διαπλοκή στην Ελλάδα;

  16. ΣΑΓΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΣΑΓΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ 15/08/2011 04:08:01

    +1.000.000

  17. ΣΩΤΗΡΗΣ avatar
    ΣΩΤΗΡΗΣ 15/08/2011 05:30:08

    ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΠΡΑΒΟ ΕΛΠΙΖΩ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΙΣ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΑΣ

  18. spiros avatar
    spiros 15/08/2011 05:34:21

    Ανώνυμε bloger.
    Πολύ καλό .Επικροτώ και επαυξάνω. Όχι μόνο πρέπει να πυκνώσουν αυτές οι φωνές αλλά να είναι και δυνατές μπας και ξυπνήσοουν από τον λήθαργο τον βαθύ εκεί στη Συγγρού. Ακετοί -αρκετοί -πάμπολλοι είναι αυτοί που με τα μυαλιά που φέρουν όχι μόνο να βγαίνουν μπροστά δεν επιτρέπεται αλλά να βρίσκονται ένα μέτρο κάτω από την γη. Όταν είχαν την ευκαιρία να ξεβρωμίσουν τον τόπο δεν το έκαναν. Είναι οι υπεύθυνοι της κατάντιας της ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ. Όχι της χώρας τους αφού δεν την σέβονται κατ΄ ελάχιστο αλλά της ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ. Τα λόγια αυτά οφείλονται σε απόλυτη γνώση παρασκηνιακών πραγμάτων. Πρέπει μόνοι τους να απομακρυνθούν και αν δεν αισθάνονται την δυσαρμονία που εκπέμπουν με τον λαό κάποιος πρέπει να τους μιλήσει για το REXONA. Όσο πλησιάζει ο καιρός των εκλογών επιβάλλεται η στρατηγική απομόνωσης όλων αυτών των μονάδων . Πολύ καλύτερα νέους - καινούριους φρεσκοβγαλμένους και όχι παλαιές καραβάνες γιατί έχει φθαρεί ο πάτος από την πολυχρησία όπως παλαιά τα ξεγάνωτα τετζερέδια. Το δικό σου άρθρο σε συνδυασμό με το αντίστοιχο του Ιεροφάντη είναι τα βαρίδια της ΝΔ που δεν καθιστούν ελκυστική νεαρά γκόμενα αλλά αποκρουστική κακιά γριά.

    • juliet avatar
      juliet @ spiros 15/08/2011 06:53:56

      Χρόνια Πολλά,
      Ανώνυμε Blogger,τα είπες όλα.
      Την ημέρα των εκλογών για την ανάδειξη του Προέδρου,ξέρεις τι είναι να μαθαίνεις απο πηγή άσχετη και που ούτε θα μπορούσε να φανταστεί κανείς ,ότι αυτός που το έπαιζε ότι πάλευε για τον Σαμαρά και φαινότανε δικός του είχε δώσει εντολή να μην πάνε να ψηφίσουνε.Για κακή του τύχη ,τίποτε δεν μένει κρυφό,και μετά απο σχετικό ''μάλωμα''τρέχανε να ψηφίσουνε και βασικά γιατί βρήκε στη φόρα.
      Το θέμα είναι να μπορεί να έχει πρόσβαση και ο λαός.Οι άλλοι γίνανε θεριό μέσα απο διαδικασίες που εδώ δεν γνωρίζουνε ή που δεν θέλουνε να εφαρμόσουνε.
      Το επίθετο που κλείνεται εδώ είναι ο δικός μου ,του δικού μου..... κλπ,μόνο που η παράταξη είναι ένας οργανισμός που αναζωγονείται απο ιδέες,ψυχές ανθρώπινες γενναιόδωρες και όχι μικρόψυχες και στενόμυαλες ,μίζερες.
      Ρώτησα έναν που ήτανε στο Πασοκ απο την ίδρυσή του(και ήτανε και λόγος που αν και γνωριζόμαστε απο παιδιά να έχουμε αραιώσει σχέσεις)γιατί έφυγες; Εφυγε επι Σημίτη ,γιατί συχάθηκα που είπε .Και τώρα το πιο ωραίο,όταν έβριζα την κυβέρνηση ΚΑΚ ,και γιατί δεν έκλεισε μέσα μερικά καλόπαιδα που μπορούσε μου είπε το ''Θεΐκό''.Την τελευταία τετραετία ο Σημίτης είχε μπάσει και πολλούς απ΄αυτούς στο κόλπο ,όποτε όταν έγιναν κυβέρνηση τι τιμωρίες και πράσινα άλογα,και εγώ η ηλίθια που πάντα πίστευα στη κάθαρση είπα:Δίκιο είχε ο συχωρεμένος ο Μπουλντόζας ,φώναζε το χρηματιστήριο και αυτοί σφυράζανε αδιάφορα .....έφταιγε το'' εγκεφαλικό''.
      Ναι, θα πάμε να ψηφίσουμε και δεν είναι όλοι ίδιοι.Η πολιτική μετάλλαξη ''του όλοι ίδιοι'' που πρεσβεύει το Πασοκ και που βολεύει και τους άλλους τελείωσε.
      Θα κρίνουμε μόνοι μας χωρίς την καθοδήγηση κανενός και αν είναι άχρηστος δεν τον ξαναψηφίζουμε ,και αν δεν αγωνίζεται για την βελτίωση της ποιότητας ζωής του τόπου μας τον στέλνουμε σπίτι του.
      Ολοι αυτοί θεριεύουν απο την ανεκτικότητά μας και την δουλοπρέπειά μας.
      Αν αρχίσει η Πατρίδα και παράγει ,αν αρχίσει και έχει πρωτογενές πλεόνασμα δεν χρειάζονται να κάνουν ουρές για διορισμούς ,όρεξη για δουλειά να έχουμε.
      Η αυτοδυναμία πληρωμών δεν άρεσε γιατί δεν ελέγχεις τους ανθρώπους ενώ τώρα τους λες αν......αν.......εγώ το κράτος δεν σας πληρώνω,άρα σκύφτετε το κεφάλι δούλοι!
      Πρόεδρε ,δεν χρειάζεσαι ούτε ρουφιάνους ,ούτε γλύφτες χρειάζεσαι ΕΛΛΗΝΕΣ.

      • x.o-v.y avatar
        x.o-v.y @ juliet 15/08/2011 21:43:52

        Εντυπωσιακή για μια ακόμη φορά! Δυσκολευόμαι να καταλάβω τι σπουδές έχεις κάνει.
        Ξέρεις πολύ καλά αυτό που λέγεται Γραπτός Λόγος και αναπτύσσεις σε μεγάλο βάθος τις ιδέες σου.
        Εύχομαι και Προσεύχομαι να στείλει ο Θεός πίστη να αναδειχθούν οι άριστοι!!!

        • juliet avatar
          juliet @ x.o-v.y 16/08/2011 07:58:30

          Eυχαριστώ,για τα καλά σου λόγια.Εκτός απο σπουδές , έμαθα να παρατηρώ τους ανθρώπους και τις αδυναμίες τους.Εμαθα να βοηθάω και μετα να φεύγω αθόρυβα.Εμαθα να είμαι ο απο μηχανής θεός ,χωρίς υστεροβουλία .Οταν οι άνθρωποι έχουνε φαγητό ,δουλειά ,τα παιδιά τους γελάνε γιατί είναι ευτυχισμένα τότε κανένας δεν τους ελέγχει.
          Αν το παιδί του γείτονα ευημερεί δεν κυνδυνεύει το δικό του,αυτό το έμαθα απο τον πατέρα μου .Τα πολιτικά συστήματα με πνίγουνε γιατί δεν μπορώ να πω στη διαδικασία θα βοηθήσω γιατί έχω συμφέρο.Αν ήθελα ...θα μπορούσα να έχω και......αλλά σοσιαλιστικά αληταριά δεν προσκυνάω .
          Αν δεις τις ανακοινώσεις για τις προσλήψεις στους Δήμους θα καταλάβεις τι ακριβώς εννοώ .Μεροκάματο 25 ευρώ ,όταν έχεις ανάγκη να πάρεις τα στοιχειώδη για να ζήσεις ,αυτόν που σου τα δίνει εκείνη τη στιγμή τα θεωρείς δώρο Θεού.
          Αρα σ΄ επερχόμενες εκλογές και αν δεν έχει τελειώσει ο χρόνος,ξέρεις τι θα κάνουνε;θα τους πούνε ξαναψηφίστε μας για παράταση χρόνου διαμονής.Και εδώ τι λες ;πόσο προετοιμασμένος είσαι;Το θέμα είναι να σε εμπιστεύονται οι άνθρωποι και να μην τους πουλάς ,όσο σάπιος και να είναι κάποιος μπροστά στο πόνο της δικής σου ψυχής υπάρχει περίπτωση να τον κερδίσεις. Οταν θα του τελείωσει το απόθεμα της σαπίλας του, ίσως, θυμηθεί το χέρι που του απλώθηκε και εσύ έχεις κερδίσει πολύ περισσότερα απο τα ευρώ τα κλεμμένα ,απο τα πέτρινα σπίτια ,απο τη δυστυχία που έχουνε σπείρει για να περάσουνε καλά.
          Δεν είναι δυνατόν ,ο Σαμαράς και οι 10-15 άνθρωποι που υπάρχουνε δίπλα του να γίνουνε θεοί και να παρευρίσκονται παντού .Αντε να πεις μια γνώμη διαφορετική(αν την καταλάβουνε ) νομίζεις ότι θα την δεχτούνε;εννοώ οι παρατρεχάμενοι,άρα δουλεύεις αθόρυβα και σε κίνδυνο ενημερώνεις .Ξέρεις μ΄εμπιστεύονται πολύ εύκολα οι άνθρωποι,θα γελάσεις αν σου πω και τα ζώα.
          Υπάρχουνε άνθρωποι που κάνουνε αυτό που τους λέει η καρδιά τους και πονάνε για την Ελλάδα.
          Εχω μια θεωρία:Οταν ακουμπάς σ΄εκείνο
          για το οποίο πεθαίνεις
          λυτρώνεσαι.
          Ο κόσμος είναι ,
          όποια και η καρδιά μας.
          Οταν εμείς γίνουμε πιο φωτεινοί
          κι΄αυτά τ΄αστέρια
          κατεβαίνουν.
          Ο μετρημένος εγωΐσμός
          είναι αρετή.
          Να ξέρεις ότι πάντα κάνω αυτό που πρέπει ,είμαι πειθαρχημένος στρατιώτης(ίσως το αίμα το Ελληνικο-Μαλτέζικο -Ιταλικό έγιναν καλό κράμα!).Καλή σου μέρα και πραγματικά με τίμησες με τα λόγιά σου.
          Και για την ιστορία ,οικονομικά ξεκίνησα στο marketing βρέθηκα-λέγανε- ήμουνα τέλεια ,δεν το εκμεταλεύτηκα ποτέ .
          Οι άριστοι αναδεικνύονται εφ΄'οσο δεν υπάρχει το'' όλοι ίδιοι ήμαστε''.Δεν μπορεί ,αυτό είναι τερτίπι ,για την ισοπέδωση όλων.
          Αυτή η φορά στο χέρι μας είναι να έχουνε λιγότερους άχρηστους .

          • x.o-v.y avatar
            x.o-v.y @ juliet 16/08/2011 11:01:11

            Καλημέρα Juliet,

            πάντα μου άρεζαν οι Πολυπολιτισμικοί, και γιαυτό το λόγο κυρίως βρέθηκα σε νεαρή ηλικία στις Η.Π.Α. Άλλωστε και ο Απόστολος Θωμάς ψηλάφισε για να μπορέσει να μεταδώσει
            το μήνυμα της Αναστάσεως σε όλα τα Έθνη.
            Γράφω χωρίς πολύ ανάπτυξη των Εννοιών, αλλά Θείας Φωτίσεως μπορούμε να επικοινωνήσουμε αρίστως και όχι γενικώς και αορίστως.
            Γρηγορείτε! Εύχεσθαι και Προσεύχεσθαι!

  19. PANAYIOTIS avatar
    PANAYIOTIS 15/08/2011 05:57:40

    EYGE, H APOLYTH EKFRASH TOU APLOU ELLHNA PSHFOFOROU OPOU KAI AN ANOIKEI AYTH TH DHSKOLH PERIODO!

  20. Pluto avatar
    Pluto 15/08/2011 06:20:50

    O Σαμαράς, αν θέλει να σώσει πρωτίστως την ψυχή του καί συνάμα την χώρα, δεν έχει παρά να διαβεί τον Ρουβίκωνα.
    Εχει την υποστήριξη του κόσμου.Οι εντός παράταξης αδυσώπητοι εχθροί του καί οι εκτος αυτής θανάσιμοι αντίπαλοί του συγκεντρώνουν την λαϊκή κατακραυγή καί οργή. Πληρούνται οι αναγκαίες καί ικανές συνθήκες.....
    Οπως καί ο ήρωας στο "Παραμύθι χωρίς όνομα " της γιαγιάς Πηνελόπης Δέλτα, δεν έχει παρά να τολμήσει.Πριν είναι αργά....

  21. nickname@taleftaiparhoun.gap avatar
    nickname@taleftaiparhoun.gap 15/08/2011 06:21:15

    Σαμαρά , μπορείς ;Αν μπορείς και το νοιώθεις προχώρα , εμείς για αυτόν τον λόγο σε στηρίξαμε. Πέρνα τον Ρουβίκωνα και προχώρα πρός την ..Ρώμη . Πρόσεξε όμως δεν φτάνεις Εσύ μόνος χρειάζεσαι και αποφασισμένους συνεργάτες , πρέπει από τώρα να τους έχεις βρεί και να τους έχεις εξηγηθεί ότι το υπουργείο που θα πάρουν δεν είναι περιουσία τους!! δεν θα λένε όχι εγώ δεν δίνω ή δεν παίρνω αυτό !! Όλοι καινούργιοι και αποφασισμένοι ,όχι φαντάσματα και..φάτσες του παρελθόντος ,όχι καρεκλοκένταυρους και ..Μυκονιάτες . μόνο έτσι θα φτάσεις γρήγορα στην ..Ρώμη σου και όλα σχεδόν τους πρώτους δύο μήνες!! Είσαι η μόνη ελπίδα του Έθνους πρίν το τέλος.

  22. Orestios avatar
    Orestios 15/08/2011 06:59:43

    Ο ανώνυμος μπλόγκερ, μέσα από την αυτοεξομολόγηση του μπροστά στον καθρέφτη, θυμίζει σε 800 χιλιάδες οτι τον Νοέμβρη του 2009 κινηθήκαμε έχοντας κάποιες αξίες. Αυτές τις αξίες χρειάζεται όχι μόνο να τις θυμόμαστε οι ίδιοι αλλά και να τις θυμίζουμε σε όσους τις ξεχνούν.

    • Ίωνας avatar
      Ίωνας @ Orestios 15/08/2011 17:02:03

      +1000

  23. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 15/08/2011 07:13:57

    Εγώ θα ήθελα να υπενθυμίσω το ακόλουθο άρθρο, που αναρτήθηκε εδώ την 9 Ιουλίου 2010 με τίτλο:

    "Μόνο με τον λαό μπορεί να προχωρήσει ο Σαμαράς"
    Από Factorx | Παρ. 09 Ιουλ 2010, 08:26

    Το παραπάνω άρθρο έκλεινε με τα ακόλουθα λόγια:

    " Ό Σαμαράς , λοιπόν, πρέπει τώρα να προχωρήσει στο επόμενο βήμα από το προχθεσινό. Να εκλαϊκεύσει το οικονομικό σχέδιο που εξήγγειλε. Εξαγγέλλοντας παράλληλα έναν άλλο κοινωνικό μετασχηματισμό που να ανταποκρίνεται στις ιδέες του Πατριωτισμού και του Κοινωνικού Φιλελευθερισμού και κυρίως στο πάνδημο αίτημα για κοινωνική δικαιοσύνη.

    Ένα νέο κοινωνικό όραμα που θα γίνει αντιληπτό από όλους τους πολίτες.
    Η οικονομετρία και οι καλές παρουσιάσεις είναι απαραίτητες για τους γνωρίζοντες. Ο λαός όμως θέλει όραμα, χρειάζεται όνειρο…

    Κι αυτό μπορεί να το κάνει ο Σαμαράς μόνο πηγαίνοντας πάλι στο λαό, όπως τότε που αγωνιζόταν για την ηγεσία της Κεντροδεξιάς παράταξης. Και αν θέλετε να συντάξει μαζί με τον λαό ένα νέο Kοινωνικό Συμβόλαιο, επειδή το Διαδίκτυο προσφέρει πλέον αυτή την δυνατότητα. Η συμμετοχή των μαζών στην κοινωνική αλλαγή γίνεται πλέον και ηλεκτρονικά.

    Πορεία προς το Λαό.

    Αυτό δεν πρέπει να το ξεχνά στιγμή ούτε ο Σαμαράς, ούτε όσοι δίπλα του προσπαθούν για ένα καλύτερο αύριο.
    Όσοι δεν το καταλαβαίνουν θα γίνουν μέρος του προβλήματος (αν δεν είναι ήδη) και θα ξεπεραστούν.
    Τόσο απλά….
    FaxtorX "

    Τα παραπάνω τα πίστευα και εγώ και πολλές φορές, εδώ, σε αυτό το χώρο, είχα γράψει ότι επιβάλλεται ο Σαμαράς να κατέβει στο λαό, χωρίς ενδιάμεσους και μεσάζοντες, να ακούσει το σφυγμό του και το πόνο του και να σαλπίσει εγερτήριο σάλπισμα. Να συσπειρώσει το λαό και να κηρύξει πόλεμο εναντίον του μνημονίου. Εναντίον όλων αυτών που απεργάζονται την υποδούλωση και τη καταστροφή της χώρας.

    Μετά από ένα χρόνο από τότε που γράφηκε το ως άνω αναφερόμενο άρθρο, πιστεύω ότι ο Σαμαράς δεν τόλμησε. Έκανε αρκετά, αλλά όχι το μεγάλο άλμα. Κατά τη γνώμη μου συνεχίζει να στέκεται στην απέναντι όχθη του Ρουβίκωνα.

    Βεβαίως ποτέ δεν είναι αργά. Και ο Σεπτέμβριος έρχεται....

  24. Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ avatar
    Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ 15/08/2011 08:01:29

    Nαι πολύ μεγάλη ανανέωση με την Κεφαλογιάννη στην α΄ Αθηνών με το Μεγκα να την προβάλει του σκοτωμού, τον υιό του Σιούφα σπουδαία ανανέωση. Ένα σας λέω το 60% των υποψηφίων θα είναι η χαρά του βύσματος. Τι είχες Γιάννη τι είχα πάντα. Α κι αν δεν τελειώσει η ΝουΔουλα με τον εθνάρχη και τις γνωστές ανοησίες ότι είμαστε το ευρωπαϊκό κόμμα θα βρεθεί χωρίς να το καταλάβει στο περιθώριο. Απολύτως .

    • factorx avatar
      factorx @ Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ 15/08/2011 21:57:37

      Δεν είναι ο γιός του Σιούφα. Ο ξάδελφός του είναι αλλά έχουν πολύ μεγάλη έχθρα μεταξύ τους

      • Κώστας Σταματάκης avatar
        Κώστας Σταματάκης @ factorx 16/08/2011 16:24:59

        Και είναι πολυ καλός και επιτυχημένος δικηγόρος στον Πειραιά

    • Γιαδικιάρογλου avatar
      Γιαδικιάρογλου @ Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ 17/08/2011 07:33:52

      Δεν μπορεί να τους ξεπετάξει όλους. Κι εμένα η συγκεκριμένη τομεάρχης μου είναι πλήρως αντιπαθητική, με μια οίηση που χτυπάει στο ταβάνι, αλλά......Είναι αυτό το αλλά . Πώς θα πετύχει μια επανάσταση χωρίς μεθοδικό και εγκαιρο "ξεσκαρτάρισμα". Ολα τα πράγματα στον καιρό τους.
      Ο Αντώνης δεν είναι ο θεός της ΝΔ. Ειναι ο αρχηγός της
      και δεν μπορεί με ένα μαγικό ραβδί να εξαφανίσει τους πάντες και τα πάντα που μας ενόχλησαν στο παρελθόν και να επιβάλει μια νέα, ωραία και αγνή ΝΔ.

      Για μένα το θέμα είναι να έχει τον κοινό νου και το μέτρο, όπως έλεγε ο αείμνηστος Καραμανλής, για να κυβερνήσει.
      Επιπλέον, να ακούει τον παλμό του απλού πολίτη και να μην θεωρεί ότι η πατρίδα αποτελείται μόνον από αυτούς τους οποίους , εκών άκων, συναναστρέφεται.

      Τώρα το γεγονός ότι το Πασοκ έχει ερείσματα στον κόσμο,
      ακόμα και τώρα, αυτό οφείλεται στο χρήμα με το οποίο τάϊσε τον κόσμο του , από καταβολής του κόμματος. Αυτή είναι η αλήθεια.
      Λοιπόν ο Σαμαράς με τα δύο ΟΧΙ που είπε, απέδειξε ότι
      και κοινό νου έχει και μέτρο και εξυπνάδα, για να κυβερνήσει. Αλλά και αρχές. Αυτά εμένα μου φτάνουν.
      Αλλά βέβαια μην περιμένετε να γίνει Παπανδρέου......

  25. Κώστας avatar
    Κώστας 15/08/2011 08:41:09

    Αν προσέθετες το ''τελευταία ευκαιρεία'' θα ήταν τέλειο. Πάντως μπράβο.

  26. ΚΟΤΡΩΝΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ avatar
    ΚΟΤΡΩΝΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ 15/08/2011 10:07:02

    Καλημερα και χρονια πολλα σε ολους. Το μονο που εχω να πω ειναι οτι οσοι απο την πρωτη στιγμη στηριξαμε τον Αντωνη που ξερουμε απο παλια ειμαστε μακρια απο το αποκομα που λεγεται Νεα Δημοκρατια. Δεν εχουμε αναγκη να ψαξουμε να βολευτουμε καπου. Τα στοιχεια μας υπαρχουν στο κομμα απο τις προεδρικες του 2009.Μεχρι τωρα ουτε ενα τηλεφωνο ουτε ενα γραμμα ουτε ενα mail. Kαι το προσωπικο mail του προεδρου εξαφανιστηκε και αυτο ως δια μαγειας. Πληρη αποκοπη απο τον απλο λαο για να επικρατησουν παλι τα γνωστα λαμογια που ραβουν κουστουμια για τις θεσεις του δημοσιου. Την κρισιμη ωρα ομως τα γνωστα τρωκτικα θα ροκανισουν τον Αντωνη και τοτε θα καταλαβει οτι οι επαναστασεις γινονται με αφοσιωμενους και εμπιστους αλλα θα ειναι αργα.Οπως και να εχει εμεις ειμαστε εδω οταν και αν μας θελησουν αλλα δεν προκειται να γλειψουμε και να παρακαλεσουμε γιατι δεν εχουμε καμια αναγκη ,αντιθετα και οσο εγωιστικο και αν ακουγεται μας εχει αναγκη αν θελει να αντιπαρατεθει με τα λαμογια.

  27. geothe avatar
    geothe 15/08/2011 10:59:22

    Εξαιρετικό κείμενο. Μήπως ο άγνωστος bloger είμαστε όλοι εμείς που έχουμε ακουμπήσει τις ελπίδες μας για την ανάσταση της πατρίδας στον Αντώνη Σαμαρά;

  28. danaos avatar
    danaos 15/08/2011 11:15:06

    Χρόνια Πολλά Ανώνυμε!Συνυπογράφω!

  29. φωνη avatar
    φωνη 15/08/2011 11:33:27

    O Σαμαράς πρέπει να τους έχει σιχαθεί περισσότερο και από εμάς.
    Μπορεί να κάνει υπομονή , μέχρι να πάρει την εξουσία, αλλά τότε όταν αυτό συμβεί δε θα αργήσει η εξεταστική για την οικονομία.

    Έχει σημασία να μην το θεωρήσουν τόσο επικύνδινο που να μην τον αφήσουν να κυβερνήσει, επίσης έχει σημασία να κυβερνήσει με αυτοδυναμία και τότε θα ξεκινήσει η κάθαρση και η νεοπολίτευση.

    Μπορεί να μας βγάζει το λάδι σε όσους ξέρουμε πόσο οξύς και αιχμηρός πολιτικός είναι και περιμένουμε πιο έντονες παρεμβάσεις, αλλά και αυτός σίγουρα βράζει μέσα του και πιστεύω ακολουθεί στρατηγική υπομονής, ώστε να μην τα διαλύσει όλα από τον θυμό. Σίγουρα βράζει μέσα του, δε θα είχε συγκινηθεί με τον στίχο του Ελύτη : "Είμαστε Έλληνες, είμαστε ο σπόρος που δεν πεθαίνει " αν δεν έβραζε μέσα του όπως και μεις.

    Ακολουθεί στρατηγική υπομονής πιστεύω, για να μη φανεί από νωρίς εξαιρετικά επικύνδινος για να κυβερνήσει. Πιστεύω θέλει να κυβερνήσει, να κυβερνήσει αυτοδύναμος και τότε θα ξεσκίσει κόσμο.

    Θυμάμαι στην Οδύσσεια που ο Τηλέμαχος ποτισμένος από την οργή και το θυμό ήθελε να διώξει τους μνηστήρες με τη βια και να εκτονώσει το θυμό του, και ο Οδυσσέας του είπε μην αφήνεις το θυμό να σε τυφλώνει και του έδειξε πως τους διώχνεις με υπομονή και σχέδιο τους μνηστήρες, και τότε τους διώχνεις όλους μια και για πάντα.

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ φωνη 15/08/2011 17:34:59

      Φωνή, συμφωνώ με ότι γράφεις. Αναρωτιέμαι όμως, μέχρι πότε μπορείς να περιμένεις ;Η αγωνία τόσο του Ανώνυμου ,όσο και όλων μας εδώ ,αυτή είναι. Τα σκουλήκια όσο τ'αφήνεις σε κατατρώνε, ενώ αν τα πατήσεις και καθαρίζεις την κόπρο του Αυγείου και το μήνυμα στέλνεις ότι δεν ΄μασάς ΄ για να έχουν και το φόβο σου . Οι ψευτόμαγκες σαλονάτοι βολεμένοι άχρηστοι, το χρόνο εκμεταλλεύονται για να δημιουργούν προηγούμενο.

      • φωνη avatar
        φωνη @ Diamond Angel 15/08/2011 22:48:22

        Δεν αντέχει πολύ και ο κόσμος και η κοινωνία και η χώρα είναι τραγική η κατάσταση. Γιαυτό ο Σαμαράς πρέπει να δώσει μάχη με το χρόνο, όσο γίνεται πιο γρήγορα να βγει με αυτοδυναμία.

        Αλλά εμείς για να αντέξουμε περισσότερο πρέπει να στηρίζουμε ο ένας τον άλλον. Πρέπει να κάνουμε μόνοι μας αυτό που δεν κάνει η κυβέρνηση.

        Δεν καταλαβαίνω ποιο είναι το νόημα του να πληρώνουμε το κράτος με οποιονδήποτε τρόπο φόρους λογαριασμούς κ.λ.π. για να τα πάρουν αυτοί και να τα καταστρέψουν. Το κράτος είναι καταστροφέας χρημάτων, είναι σα να τα πετάς όταν τους τα δίνεις.

        Καλύτερα να δώσω τα χρήματα στους μικρομεσαίους εμπόρους να αγοράσω αγαθά που χρειάζομαι, παρά να τα δώσω για να πληρώσω το ρεύμα. Από ιδιώτη σε ιδιώτη τα χρήματα καλύτερα να τα ανακυκλώνουμε μεταξύ μας, μέχρι να παραχθεί καινούργιο χρήμα παρά να τα δίνουμε στο κράτος να τα καταστρέφει.

        • Diamond Angel avatar
          Diamond Angel @ φωνη 16/08/2011 00:23:44

          Ναι.......Είναι πολύ δύσκολα .....Και ακόμα χειρότερα, αν είσαι αξιοπρεπής. Στερείσαι για να έχεις το κεφάλι ψηλά.....Να στηρίζουμε ο ένας τον άλλο, το έχουμε ανάγκη.

          • juliet avatar
            juliet @ Diamond Angel 16/08/2011 15:20:14

            Μπορούμε όσο δεν μπορείς να φανταστείς.Εχουμε δυνάμεις που τόσα χρόνια μας τις νάρκωσαν και τώρα φοβούνται μη ξυπνήσει το θερίο που λέγεται ρωμαίΐκο πείσμα .Η ευδαιμονία μας είναι η ανάπτυξη της παραγωγικής τάξης και η αγοραστική μας συνείδηση,αλλά για πείτε μου τι ελληνικό βρίσκετε;και αν το βρείς είναι ακριβότερο απο το εισαγώμενο.Η αύξηση του ΦΠΑ τα κάνει ακριβώτερα,μας θέλουνε αργόσχολους,μας θέλουν να μη ζούμε ,να μην αναπνέουμε,να είμαστε ανύπαρκτοι μπροστά τους.
            Επίκαιρα τα λόγια του Κοραή:
            ''Η δαψιλεστέρα πηγή των κακών είναι η αργία.Διότι αυτή γεννάει εις την ψυχήν του αργού την ολεθρίαν επιθυμίαν να ζη απο των εργαζομένων τους κόπους.Και απο την επιθυμία ταύτην γεννώνται οι κολάκες ,οι συκοφάντες ,οι ωτακουσταί,οι καταδόται,οι κλέπται ,οι λησταί,οι φονείς, οι πωληται της ιδίας των εκευθερίας ,οι προδόται της πατρίδος και οι τύραννοι''.

  30. βουλα ελευθεριαδου avatar
    βουλα ελευθεριαδου 15/08/2011 11:54:08

    Η ΠΕΜΠΤΟΥΣΙΑ ΤΗς ΠΟΛΙΤΙΚΗς ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ
    ΑΡΧΗΓΕ ΠΡΟΧΩΡΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙς ΘΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΟΣΟ ΔΕ ΦΑΝΤΑΖΕΣΑΙ

  31. tampakiotis avatar
    tampakiotis 15/08/2011 12:10:16

    οταν δεν εχεις καποιος κατι καλλυτερο να πει,τοτε πρεπει να σιωπα.και εγω σιωπω,διοτι αυτα που εγραψες με καλυπτουν απολυτα.τι αλλο θα μπορουσα να γραψω......θα ηταν περιτα.μονο μια λεξη ,θα μου επιτρεψεις...ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ.....τιποτα αλλο....
    ΥΓ. 2 φορες κατα το παρελθον ,ειχα γραψεικαι γω κατ ΄αυτο τον τροπο.και ειχα γραψει και αλλα ονοματα,περα των 2 που ανεφερες,.....παναγιωτοπουλο,παυλοπουλο,κουτσικου,ρουσοπουλο....κ.α. ολως τυχαιως τα ποστ μου δεν ανεβηκαν εκεινη την εποχη.......να γαιτι το ..συγχαρητηρια.......ΘΑΡΣΕΙΝ ΧΡΕΙ ,αγαπητε ανωνυμε.......και συ το εχεις......

  32. annita avatar
    annita 15/08/2011 14:00:31

    Θα συμφωνήσω με τον ανώνυμο μπλόκερ, αλλοίμονο αν ο Σαμαράς κρατήσει στο κόμμα του τα βαρίδια. Υπάρχουν στελέχη, μέλη αλλά κ ο απλός λαός που τα βαρίδια τον υποτιμούν, που του φωνάζει να τους διώξει.
    Αλλοίμονο αν στις μικρές η μεγάλες αποφάσεις του ακούει τους ψιθύρους των βαριδίων οι οποίοι με πρόφαση το καλό της Ελλάδας, προβάλλουν τα δικά τους θέλω και το δικό τους ίματζ.
    ΘΆΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΝΩΡΊΖΕΙ ΚΑΛΆ Ο κ.ΣΑΜΑΡΆΣ πως υπάρχουν πολιτικοί πατριώτες στο κόμμα της ΝΔ αλλά κ στελέχη που πιστεύουν στο όραμά του κ δεν θα τον προδώσουν ποτέ.! Αλλοίμονο αν παραμείνουν τα βαρίδια στο κόμμα!! Η απογοήτευση του κόσμου θα είναι ακόμα μεγαλύτερη, θα αισθανθεί για μια ακόμα φορά προδωμένος.
    Και εν πάσει περιπτώσει τα βαρίδια όπως κ η Ντόρα ουδέποτε έδωσαν την πρέπουσα σημασία στον λαό. Θεωρούσαν πάντα πως ο λαός είναι ένας όχλος που έπρεπε αναγκαστικά να τους ακολουθεί.
    ΜΗΠΩΣ έχουν μεγάλη ιδέα για τον εαυτό τους; ΓΙΑΤΙ τέτοιοιυ είδους σκεπτικισμοί οδήγησαν την Ελλάδα στον χαμό.
    Επιπλέον καλείτε η Ελλάδα πάντα εξ αιτίας αυτών να υποφέρει αλλά και να σώσει τον υπόλοιπο κόσμο.!Ε! λοιπόν οχι να μην σώσει κανέναν η Ελλάδα, να δώσει τις μάχες της για να σωθεί η ΙΔΙΑ κ να θριαμβεύσει, τέτοιοιους συμμάχους που μας πρόσφεραν τα βαρίδια [γιατί αυτοί άφησαν πρόσφορο έδαφος στους εχθρούς που μας αφανίζουν] δεν τους θέλουμε!!!
    Εχει πολλά να σκεφτεί λοιπόν ο άρχηγός!!






































    .








































































    ,

  33. όχι στους μπούληδες avatar
    όχι στους μπούληδες 15/08/2011 14:04:10

    @ανώνυμος μπλόγκερ
    μπράβο φίλε, κι εγώ αυτά σκέφτομαι

  34. Γιάννης Παπαζαχαρίας avatar
    Γιάννης Παπαζαχαρίας 15/08/2011 14:16:20

    Αν και πολύ αναλυτικός, έγραψες ένα εξαιρετικό κείμενο!
    Καλή Παναγιά σε όλους! Χρόνια Πολλά!

  35. panos avatar
    panos 15/08/2011 15:24:33

    Δεν υπάρχει λαϊκή δεξια… Ξυπνάτε γιατί χανόμαστε! Πάλι ΝΔ θα ψηφίσετε? ?

    • φωνη avatar
      φωνη @ panos 15/08/2011 16:11:06

      ΝΑΙ

    • Ίωνας avatar
      Ίωνας @ panos 15/08/2011 17:05:16

      ΝΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ panos 15/08/2011 17:12:10

      Εννοείταιαιαιαιαιαιαιαι!!!!!!!!!!!!!!!!

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ panos 15/08/2011 17:21:10

      Γιατί υπάρχει κάτι άλλο;;;;

      • nestor avatar
        nestor @ ΕΥΑ 15/08/2011 20:48:50

        Να με συμπαθάτε αλλα εγω θα ψηφίσω Σαμαρά.

    • Ανοιξιάτικος avatar
      Ανοιξιάτικος @ panos 16/08/2011 17:15:56

      ναι ρε Πανούλη, έχεις θέμα;

  36. mikro avatar
    mikro 15/08/2011 16:20:43

    Αγαπητέ αυτά που μας λες τώρα στα 'λεγα γράφοντας τα στα άρθρα σου από κάτω. Αλλά ενώ στην αρχή τα ανακοίνωνες μετά τα ακύρωνες σβήνοντας τα.
    Ο Σαμαράς στηρίχτηκε κατά καιρούς από όλους μας, αλλά σύντομα ξεφούσκωσε μετ΄την εκλογή του στην αρχηγία.
    Ο Σαμαράς αν δεν κατεβάσει τον κόσμο κάτω στο πεζοδρόμιο και με την τακτική του ώριμου φρούτου θα βλέπει την εξουσία από την ανάποδη. Έχει ή όχι καιρό μπροστά του να διασώσει το προφίλ του;
    Ας προσέξει, το άρθρο σου με βρίσκει απόλυτα συμφωνο σε όλα.
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ Σ' ΟΛΟΥΣ. ΚΑΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ.

  37. Eλληνας Πολιτης σε Απογνωση avatar
    Eλληνας Πολιτης σε Απογνωση 15/08/2011 16:30:46

    Αγαπητέ φίλε factorx,

    Σε ευχαριστώ που σχολίασες εποικοδομητικά το προηγούμενο σχόλιό μου.
    Συμφωνώ με κάποιες παρατηρήσεις και υποδείξεις σου. Με κάποιες άλλες
    διαφωνώ. Αυτή όμως τελικά δεν είναι και η ουσία της Πολιτικής ; Κάπου να
    συμφωνούμε , κάπου να διαφωνούμε (πάντοτε με ευπρέπεια) ; Από την διεργασία αυτή παράγεται νέα σκέψη , δηλαδή νέες ιδέες , δηλαδή νέα Πολιτική , την οποία τόσο πολλή ανάγκη έχει ο τόπος μας.

    Με φιλικούς χαιρετισμούς.

  38. aris. A avatar
    aris. A 15/08/2011 16:32:46

    Ανώνυμε blogger

    Προσπαθώ να αποτοξινωθώ από τις συνήθειες του χειμώνα αν και ακόμα δεν έχω πάει διακοπές αλλά παρά το κλίμα χαλάρωσης η αρθρογραφία του antinews παραμένει ζωηρή και δυνατή.

    Προσωπικά πιστεύω ότι όλα αυτά τα βαρίδια που γράφεις και πολλά άλλα ο κόσμος ήδη τα έχει ξεπεράσει.

    Τους ακούς πουθενά;;

    Το μόνο που απομένει είναι ο Σαμαράς να κατεβάσει αξιόλογα άτομα στα ψηφοδέλτια ώστε να πατώσουν στις επόμενες εκλογές.

    Για τον Σαμαρά το μεγάλο πρόβλημα είναι να φέρει τα "σωστά" άτομα στην ΝΔ όχι μόνο σε επίπεδο υποψηφίων αλλά και ψηφοφόρων.

    Για το ελληνικό πολιτικό σύστημα ισχύει η παροιμία "ο κόσμος το έχει τούμπανο και εμείς κρυφό καμάρι".

    Δηλαδή όλη η κοινωνία έχει καταλάβει το πρόβλημα της χώρας και κανένα κόμμα δεν τολμάει να το θίξει.

    Κατά την γνώμη μου το πρόβλημα της χώρας είναι ότι είκοσι οικονομικοί παράγοντες ελέγχουν απόλυτα την χώρα και την ξεζουμίζουν κανονικά.

    Οσο παραμένουν ασύδοτοι δεν υπάρχει καμία πιθανότητα οικονομικής κοινωνικής και πολιτικής ωρίμανσης και ανάπτυξης.

    Οσο κρατάνε την πολιτική εξουσία από τα καρύδια τόσο θα έχουμε τέτοιους χαβαλέ τύπους σαν τον Παπανδρέου πρωθυπουργούς.

    Ρε ανώνυμε έτσι και βλέπαμε στην γειτονιά μου τύπο με την πρωθυπουργική περιβολή να κάνει ποδήλατο όχι πρωθυπουργό δεν θα τον κάναμε αλλά μόνο το σχολικό φατούρο θα του άξιζε.

    Για να επανέλθω στο θέμα δεν μπορεί ο Σαμαράς και η ΝΔ να προσδοκά να αποκτήσει σοβαρό κυβερνητικό ρόλο εάν δεν τοποθετείται ανοικτά στα μεγάλα θέματα διαφάνειας που εμφανίζονται.

    Για παράδειγμα δεν μπορεί το Αλτερ να χρωστά 500.000.0000 ευρώ στις τράπεζες όπως και οι περισσότερες εκδοτικές επιχειρήσεις και κανείς να μην μιλάει για αυτό το προκλητικό σκάνδαλο.

    Φαντάσου έναν μικρομεσαίο επιχειρηματία που ανήκει στο δεν ξέρω δεν απαντώ τον γκάλοπ που πάει να προεξοφλήσει επιταγές στην τράπεζα δεν παίρνει φράγκο καταστρέφεται οικονομικά και από την άλλη βλέπει προβληματικές εταιρείες να παίρνουν εκατομμύρια με την ανοχή των πολιτικών κομμάτων.

    Σε αυτόν τον άνθρωπο τι έχει να πει ο Σαμαράς.

    Ανέβηκα στην Θεσσαλονίκη και που έχει δημιουργηθεί η απορία γιατί να πληρώσω 22 ευρώ διόδια για να γίνουν δρόμοι και να βλέπω εγκαταλλειμένα εργοτάξια.

    Εχω την απορία Ανώνυμε είναι εντός των όρων των συμβάσεων οι κοινοπραξίες;;

    Εχεις ακούσει την άποψη της ΝΔ για αυτό το αίσχος γιατί εγώ δεν έχω διαβάσει κάτι σχετικό.

    Υπεύθυνος τομεάρχης αν δεν κάνω λάθος είναι ο Καλογιάννης ο οποίος ήταν στην ομάδα που έδωσε τα έργα έχει κάτι να μας πει τι διάολο γίνεται τηρούνται οι συμβάσεις;;

    Για τη περίπτωση Λαυρεντιάδη Proton Bank ποια είναι η θέση Σαμαρά.

    Για την περίπτωση Ψωμιάδη όπου ένας αληταράς διαφεύγει δεν πρέπει να πιέσει την δικαιοσύνη να μην κοιμάται ως συνήθως.

    Είναι ευχαριστημένος από το ελληνικό δικαστικό σύστημα όπου εδώ και δεκαετίες κανείς δεν τιμωρείται.

    Θα κάνει αλλαγές στο θέμα απονομής της δικαιοσύνης όπου ουδείς πάει φυλακή ότι και να κάνει.

    Οταν ο Μειμαράκης αποκαλεί νονό τον Καρατζαφέρη δεν πρέπει να τον καλέσει δημόσια να εξηγήσει τι εννοεί.

    Κοίταξε συνοδοιπόρε ο κόσμος δεν καταλαβαίνει από υψηλή πολιτική power point και οικονομικούς δείκτες.

    Η κοινωνία γνωρίζει οτι το έλλειμα είναι αποτέλεσμα συγκεκριμένων πολιτικών λεηλασίας του δημόσιου χρήματος.

    Εχει ο Σαμαράς και η ΝΔ πρόταση για το πως αυτό θα σταματήσει η λεηλασία και πως κανένα καλόπαιδο θα πάει φυλακή.

    Ας ξεκινήσει από εκεί να χτίσει την κοινωνική συμμαχία που θέλει.

    Η Ελλάδα ισονομία και ισοπολιτεία χρειάζεται πρώτα και μετά μέτρα Ζάππεια και λοιπά.

    Η κοινωνική συμμαχία θα χτιστεί με καθαρές κουβέντες.

  39. Aφροδίτη avatar
    Aφροδίτη 15/08/2011 16:55:10

    Τί σχόλιο να κάνω, αγαπητέ ανώνυμε blogger;
    Ταυτίστηκε η σκέψη σου με τη σκέψη όλων αυτών, που στηθήκαμε στις ατέλειωτες ουρές εκείνης της αίθριας χειμωνιάτικης Κυριακής στα τέλη του Νοεμβρίου του 2009.
    Την αγωνία που εύλογα γεννιέται στον καθένα μας, την απέδωσες έξοχα!
    Το προσυπογράφω λοιπόν ανεπιφύλακτα και συνεχίζω να ελπίζω! Δεν έχω πού αλλού, να ακουμπήσω τις προσδοκίες μου και μεταξύ μας, δεν περιμένω να με διαψεύσει.

  40. Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
    Δημήτριος Κοκκαλάκης 15/08/2011 17:07:58

    Συγχαρητήρια!!!

  41. Ίωνας avatar
    Ίωνας 15/08/2011 17:17:28

    Ανώνυμε blogger, συγχαρητήρια! Προσυπογράφω το άρθρο σου! Όσον αφορά τους συνσχολιαστές, θα κάνω μια παρατήρηση. Χωριζόμαστε σε 2 κατηγορίες. Στην κατηγορία όσων από την αρχή στηρίξαμε τον Αντώνη Σαμαρά και με την εμπιστοσύνη που τον περιβάλλουμε, πέρα από τις όποιες βιασύνες κι ανυπομονησίες μας, περιμένουμε να σώσει την Πατρίδα μας από την Πασοκική λαίλαπα και στην κατηγορία των υποκριτών, που κατηγορούν τον Πρόεδρο της ΝΔ για ατολμία, έλλειψη αποφασιστικότητας κι αδρανοποίηση. Αυτή, η δεύτερη κατηγορία των Φαρισαίων, μέμφονται τον Αντώνη Σαμαρά για αναντιστοιχία λόγων και έργων, ενώ αν πραγματοποιούσε όσα του ...εισηγούνται, θα έβγαιναν την επόμενη στιγμή να τον κατηγορήσουν ότι συρρικνώνει το κόμμα και ότι επιδιώκει να σχηματίσει μια ΝΔ προεδροκρατούμενη και απόλυτα ελεγχόμενη από τον ίδιο. Έλεος πια!!!!!! Σας πήραμε χαμπάρι από καιρό! Άδικα κουράζεστε! Δεν θα βαρεθώ να το φωνάζω: ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ! Το απέδειξε με πολλούς τρόπους ότι την αξίζει.

    • Agrofylakas avatar
      Agrofylakas @ Ίωνας 16/08/2011 03:38:34

      Συμφωνώ απόλυτα. ’Όσα ξέρει ο νοικοκύρης δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος’. Αλωστε ο Σαμαράς το είπε καθαρά: ‘να μου έχετε εμπιστοσύνη’, και μέχρι τώρα δεν μας απογοήτευσε ποτέ. Πολλά από αυτά που ζητούν ορισμένοι από τους συνομιλητές μας εδώ δεν μπορούν να γίνουν με το παρόν καταστατικό της ΝΔ. Τι ζητάνε? Έκτακτο συνέδριο και γενική αναθεώρηση του καταστατικού του κόμματος η ζητάνε από τον Σαμαρά να ενεργήσει σαν μονάρχης ελέω θεού. Καθαρά πράγματα, είμαστε έτοιμοι για εκλογή των υποψηφίων βουλευτών από την βάση? και άλλα τέτοια παρόμοια? Διαφορετικά, ας πάμε για τις παραλίες. Τα πολλά λόγια είναι φτώχια!

    • spiros avatar
      spiros @ Ίωνας 16/08/2011 07:02:46

      Ίωνα απόλυτα σωστός.
      Την ΝΔ την κρατούν μακρυά από την εξουσία το εσωτερικό μέτωπο του δήθεν μεσαίου χώρου.Μιλάνε για να μιλάνε και να επιφέρουν σύγχηση επιτείνωντας την "φιλοσοφία" όλοι ίδιοι είναι. Τουλάχιστον αυτή η πτέρυγα επιβάλλεται να σταματήσει να μιλάει τουλάχιστον στρογγυλεμένα. Άς αποφασίσουν οτι από την πολιτική τα στρογγυλά καθίστανται ανούσια. Ακριβώς επειδή όλοι αυτοί έχουν βελτιωμένη πρόσβαση στα ΜΜΕ προκαλούν το μέγιστο κακό. Τολμώ να χαρακτηρίσω την όποια πρόθεση διαλόγου ως κάκιστη υπηρεσία στο ΕΘΝΟΣ αφού δεν αντιλαμβάνονται ότι συντηρούν καθεστώτα.

  42. Θανάσης avatar
    Θανάσης 15/08/2011 17:41:32

    Ρε παιδιά γράψτε κανένα άρθρο για αυτό το περιβόητο "δημοψήφισμα" που ετοιμάζει η Πασοκάρα τώρα το Σεπτέμβρη. Τι γίνεται; Τα ΜΜΕ όπως πάντα σφυράνε αδιάφορα μέχρι να γίνει ο κατάλληλος συντονισμός από το Μαξίμου...

  43. giannis avatar
    giannis 15/08/2011 18:08:37

    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΝ ΑΝΩΝΥΜΟ...ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΤΑΥΤΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ; ΑΝΤΩΝΗ ΕΙΣΑΙ Η ΕΛΠΙΔΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΜΕΡΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΝΟΜΙΖΩ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΤΑΠΕΙΝΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ ΕΙΝΑΙ ΕΣΤΩ ΜΕΡΙΚΩΣ, ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ ΑΓΚΑΛΙΑΣΕΙΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΕΙΣ ΣΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΤΗΣ ΛΑΪΚΗΣ ΔΕΞΙΑΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΝΑ ΤΗΝ
    ΔΙΚΑΙΩΣΕΙΣ

  44. Enzo avatar
    Enzo 15/08/2011 18:27:21

    Ο Καρχιμακης εκεινον τον Πλακιωτακη της ΝΔ πως και τον πηρε μαζι του στο πανηγυρι που πηγε?
    Ειμαστε και φιλοι με τους υβριστες της ΝΔ?
    Μα τι σκατα κανουν εκει στην ΝΔ?

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ Enzo 15/08/2011 20:52:13

      Τον πήρε για να μοιραστούν τα κατακέφαλα αλλά ατύχησε!
      Δύο πέσανε κι εκείνα τα έφαγε μόνος του ο Καρχιμάκης!
      Τι σου είναι ρε παιδί μου αυτοί οι ΠΑΣΟΚοι.
      Όλοι στην φάγνα!
      Και το ξύλο ακόμα, μόνοι τους θα το φάνε!!!

  45. αναγνωστης avatar
    αναγνωστης 15/08/2011 19:26:29

    Harry Klynn

    Με τους Αντώναρους, τους Χατζηδάκηδες, τους Προκόπηδες, τις Μαριέτες, τους Μητσοτάκηδες… τους… τους… του… Αντώνη, δε βάφονται αυγά.

    https://twitter.com/#!/harryklynn/status/103088538043686912

  46. leftayparxoyn avatar
    leftayparxoyn 15/08/2011 19:45:45

    Εως τώρα τους έδινα την ψήφο μου γιατί ήλπιζα οτι είναι διαφορετικοί από τους προηγούμενους......
    ΄Ηλπιζα οτι κάτι θα άλλαζε......
    Τώρα λευκή επιταγή δεν δίνω σε ΚΑΝΕΝΑ.
    Πρώτα θα μου αποδείξουν οτι αξίζουν, οτι θα συγκρουστούν με την οικογενειοκρατία, τα συμφέροντα και το κατεστημένο, οτι θα διαλσύουν τα παραμάγαζα, οτι είναι πατριώτες και πάνω από όλα ΕΛΛΗΝΕΣ και όχι Ελληνόφωνες μαριονέτες ......
    Τότε μόνο θα κερδίσουν την ψήφο μου.

  47. Apatsi avatar
    Apatsi 15/08/2011 20:36:31

    Διάβασα το άρθρο και όλα τα σχόλια με προσοχή. Νομίζω το σχόλιο του ΙΩΝΑ τα λέει όλα.
    Από τα μέχρι στιγμής δεδομένα της πολιτικής πορείας του Α.Σ. σαν Αρχηγός μας, κρατώ -εγω τουλάχιστον -τα εξής.
    1. Είναι ο μοναδικός που αντιστέκεται με λόγια και έργα σ' αυτή τη λαίλαπα, στο εσωτερικό και στο εξωτερικό.
    2. Στηρίζεται αποκλειστικά σε μιά μικρή ομάδα 3-4 ανθρώπων σ' αυτή τη άκαμπτη πολιτική γραμμή, ενώ το στρατόπεδο της ΝΔ είναι χωρισμένο σε δύο παρατάξεις. Τους Καραμανλικούς που στηρίζουν τον Αντώνη αλλά δεν έχουν πρόσβαση στα ΜΜΕ, και που άφησε προίκα πίσω του το καταραμένο μητσοτακικό-σουφλικό σύστημα, είτε σαν εφεδρείες για να χτυπούν σε καίριες στιγμές, είτε γιατί διέβλεπαν τον πάτο του βαρελιού με το νέο κόμμα της κόρης Μητσοτάκη, χωρίς να αφαιρέσω και τον παράγοντα της προσωπικής και πολιτικής δειλίας.
    3. Αν εξαιρέσει κανείς τον τομέα οικονομικών όπου φαίνεται ότι ήδη έχει αναπτύξει μιά θέση συγκεκριμένη και τεκμηριωμένη, με την εμφάνιση νέων ανθρώπων, στους άλλους έχει δώσει άδεια άνευ αποδοχών, μέχρι να ξεκαθαρίσει το τοπίο με τη νέα κοινοβουλευτική ομάδα που θα προκύψει και που όλοι εμείς τουλάχιστον οι αναγνώστες των bloggs, πρέπει να στηρίξουμε. Δεν περιμένω πχ από τους θειούς μου στο χωριό, που υπογράφουν με σταυρό
    και με μόνη επιλογή το TVcontrol, να τρέξουν να μάθουν για τις μικροπολιτικές ανοησίες των βουλευτών μας και να αναδείξουν νέους. Άλλωστε αυτή είναι και η δύναμη του συστήματος.
    Αυτό που πρέπει να τονίσω είναι ότι όλοι μας αυτό που πρέπει να δούμε είναι κατά πόσο ο ΑΣ είναι έτοιμος να ξανακάνει την Ελλάδα χώρα με ΘΕΣΜΟΥΣ. Το σύστημα ΠΑΣΟΚ μόνο η ενίσχυση και η τήρηση των Συνταγματικών Θεσμών μας μπορεί να το διώξει, να το εκμηδενήσει. Τον δρόμο μας τον έδειξε ο Ι. Μεταξάς. Είναι γνωστό ότι η Δεξιά δεν μπορεί να λειτουργήσει ούτε με μέτωπα, ούτε με συνομωσιολογικές πρακτικές. Τέτοιοι είμαστε. Υπακούμε σε Θεσμούς. Πχ ένα κλασσικό μαγαζάκι, τα γραφεία των βουλευτών ανεξαρτήτως κόμματος, να λειτουργούν σαν Στρατολογικά Γραφεία, και φυσικά να υπάρχουν όλοι αυτοί που κάνουν τη θητεία τους απέναντι από το σπίτι τους και άλλοι να σκορπίζουν στις εσχατιές της Ελλάδος. Σημαντικό πρόβλημα για πολλά Ελληνόπουλα. Πιστεύω ότι με την ενίσχυση των θεσμών, πχ αρμοδιότητες Αρχιστρατήγου από τον καιρό της ειρήνης (όπως σε όλες τις ισχυρές χώρες) στον εκάστοτε Α/ΓΕΕΘΑ, θα έδιωχνε πολλές από τις αγκυλώσεις του συστήματος που το έχουν σφιχταγκαλιάσει όλα τα κομματικά γραφεία, και βλέπουμε όλα αυτά τα "ωραία" με πρωταγωνιστές ακόμη και πρώην ΥΕΘΑ. Και το γράφω αυτά διότι ο ΑΣ ήδη έχει δώσει δύο σαφέστατα δείγματα για τα σχέδιά του.
    1. Επαναφέρει το σύστημα εισαγωγής στις στρατιωτικές σχολές σαν ξεχωριστό σύστημα, εκτός πανελληνίων, δηλαδή αυτός που δίνει εξετάσεις να είναι απόλυτα σίγουρος για το είδος της ζωής που επιλέγει.
    2. Είναι ο μόνος πολιτικός που πήγε ΄μάλιστα δύο φορές στο ΓΕΕΘΑ ζητώντας να μάθει από πρώτο χέρι, τί κάνουν τέλος πάντων αυτοί οι άνθρωποι εκεί και προπάντων πόση είναι η ικανότητα των ΕΔ να αντεπεξέλθουν σε επιβουλές γειτόνων.
    Τέλος να προσθέσω ότι κάθε κίνηση πρόωρη, θα έδινε τροφή σε κωλόπαιδα που περιμένουν να τον κατηγορήσουν για σατραπισμό, τουλάχιστον. Ας εκλέξει με τη δική μας βοήθεια τους κατάλληλους που χρειάζεται για μιά σφιχτή ομάδα με εθνικούς προσανατολισμούς και ας υπάρχουν παραδίπλα μας και όλοι αυτοί οι ψηφοθήρες, χρήσιμοι για το κυνήγι του σταυρού πόρτα πόρτα.

  48. μαρικα avatar
    μαρικα 15/08/2011 20:50:13

    Εμεις ολοι εχουμε γατζωθει κυριολεκτικα πανω στον Κυριο Σαμαρα οπως ο Γιωργακης στην εξουσια και ο Μητσοτακης στη ζωη(αστεια κανω)Ειμαι 1000%
    συγουρη οτι ο αρχηγος ξερει τι θα κανει οταν ερθει η ωρα.

  49. CPSV avatar
    CPSV 15/08/2011 23:02:20

    O Αντρέας Παπαντρέου είχε την τύχη να του δοθεί απο τον Ελληνικό Λαό εν λευκώ εντολή να αλλάξει την χώρα. Ο Κώστας Καραμανλής είχε και αυτός την τύχη να πάρει την ίδια εντολή. Και οι δυο απέτυχαν. Υπερχρέωσαν την πατρίδα και διάρισαν υπουργούς κάτι απίστευτους τύπους π.χ. Γιώργος Κατσιφάρας, Αρης Σπηλιωτόπουλος κ.λ.π. Αντώνη θα σου δοθεί και σε σενα η εν λευκώ εντολή να αλλαξεις την χώρα. Μην κάνεις ότι και οι άλλοι δύο. Αν το κάνεις ο επόμενος κυβερνήτης της πατρίδας θα είναι τύπου Ούγκο Τσάβες.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ CPSV 16/08/2011 08:49:04

      Όταν λέτε ότι ο Καραμανλής υπερχρέωσε τη χώρα...?

      • CPSV avatar
        CPSV @ TopGunZ 16/08/2011 22:56:45

        Είναι σαφές. Η "επανίδρυση" του κράτους αύξησε και το χρέος και το έλλειμα. Μην κρυβόμαστε θαυμαστής του Αντρέα ήταν.

        • TopGunZ avatar
          TopGunZ @ CPSV 16/08/2011 23:11:27

          Το χρέος αυξήθηκε ελάχιστα ΛΟΓΩ της διακυβέρνησης Καραμανλή, το 90% χοντρικά του ελλείματος που δημιουργήθηκε ΕΠΙ Καραμανλή ήταν σκασίματα από δάνεια του Σημίτη, προαποφασισμένες και υπογεγραμμένες δαπάνες και μεταχρονολογημένα χρέη (υπάρχουν διάσπαρτα στο δίκτυο τα στοιχεία, αν δεν μπορέσετε να τα βρείτε, ευχαρίστως να ψάξω για λινκ). Το δε έλλειμμα δεν πιστεύω να πιστέψατε τις φανφάρες του ΠΑΣΟΚ ότι ήταν πραγματικά στο 12+%? Κατάργηση εισπρακτικών μέτρων, προεξόφληση νοσοκομειακών δαπανών, ψευτοεπίδομα αλληλεγγύης κλπ ήταν λίγα από τα τερτίπια που χρησιμοποιήθηκαν από το ΠΑΣΟΚ για να φανεί υπερφουσκωμένο. Αλλά και πάλι, πολλοί ξεχνάνε το ότι ο Καραμανλής πολεμούσε ένα αδυσώπητο ΠΑΣΟΚικό κράτος εν κράτει και μια παγκόσμια οικονομική κρίση, ενώ το ότι το έλλειμμα ήταν διαχειρίσιμο, φαινόταν και από τα σπρεντς! Οπότε αυτό το "υπερχρέωσε" είναι λίγο ιστορίες για αρκούδες του ΠΑΣΟΚικού μηχανισμού παραπληροφόρησης. Ότι στοιχείο θέλετε, ξαναλέω, είναι αναρτημένο σε πολλά σημείο στο δίκτυο, αλλά και πάλι μπορώ να βοηθήσω.

          • CPSV avatar
            CPSV @ TopGunZ 17/08/2011 21:06:26

            θα ήθελα να κλείσω το θέμα του Κώστα Καραμανλή εδώ. Δεν έχει νόημα να μιλάμε εμείς για αυτόν την στιγμή που ο ίδιος δεν θέλει ή δεν μπορεί να μιλήσει. Το ζητούμενο είναι να σωθεί η πατρίδα. Πιστεύω ότι ο Αντώνης Σαμαράς είναι ευπατρίδης και έχει κληρονομήσει κάποια απο τα γονίδια της προγιαγιάς του. Ας πει την γυμνή αλήθεια στο λαό με απόλυτη ειλικρίνεια και τότε αφού πάρει την λαϊκή εντολή που πιστεύω ότι θα πάρει να διαβεί πραγματικά τον Ρουβίκωνα. Μόνο στην περίπτωση αυτή δεν θα βαδίσει μόνος. Θα είμαστε όλοι μαζί του, δίπλα του πραγματικά χωρίς δεύτερες σκέψεις.

  50. TopGunZ avatar
    TopGunZ 15/08/2011 23:11:02

    Ωραία όλα αυτά, αλλά εμένα άλλη είναι η έγνοια μου: Ο Ελληνικός λαός είναι έτοιμος να διαβεί τον Ρουβίκωνα? Γιατί εκεί έγκειται το θέμα. Όταν ο ένας έχει εμμονή με την Κεφαλογιάννη (για τους λάθους λόγους), ο άλλος με τον Παυλόπουλο και ο τρίτος με τα πλακάτ και τα μεγάφωνα, ενώ έχει πάρει φωτιά ο πισινός τους και έρχεται με φόρα ο Γιωργάκης να τους κάνει κολονοσκόπηση μέχρι τον αγκώνα, βλέπετε εσείς όρεξη για σώσιμο? Εγώ για μαζική περίπτωση συνδρόμου της Στοκχόλμης το βλέπω και απλά διαλέγει ο καθένας το φετίχ του (βλέπε όνομα υπάρχοντος βουλευτή που δεν του κάθεται καλά) για να δικαιολογήσει την διαστροφή του.

  51. αν .βορινος avatar
    αν .βορινος 15/08/2011 23:48:10

    Καλα ο προεδρος διαβαινει τον ρουβικωνα. Εχει πιστους χιλιαρχους ? αναμωσιμους και ετοιμους να ματωσουν εκατονταρχους? ατελειωτους λεγεωναριους ? Δεν παει περιπατο στη Ρωμη αλλα να συναντησει συγκλιτικους και τον Πομπηιο . Αραγε ειναι ο ιδιος Ιουλιος Καισαρ? Και ποιος ειναι ο Βρουτος? Προσωπικα θεωρω εαυτον Δεκαρχο . Αναμενω εντολας. Καλο χειμωνα αδερφια και αποπασοκοποιηση το συντομοτερο.

    • anastos avatar
      anastos @ αν .βορινος 16/08/2011 11:04:06

      ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΔΙΝΟΥΝ ΚΥΡΟΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
      ΚΑΙ ΟΧΙ

      Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΥΡΟΣ ΣΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ.........

      ΥΠΕΡΒΑΣΗ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΤΕ,,,,,,,,,,,,,,,,,,

  52. anastos avatar
    anastos 16/08/2011 11:08:59

    TA ΠΡΟΣΩΠΑ ΔΙΝΟΥΝ ΚΥΡΟΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

    ΚΑΙ ΟΧΙ

    Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΥΡΟΣ ΣΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ

  53. Krax avatar
    Krax 16/08/2011 12:55:36

    Mπροστά στον Ρουβίκωνα βρέθηκε ο Ιούλιος Καίσαρας όταν έριχνε τον κύβο.
    Στα σημερινά αστικά κόμματα δεν υπάρχουν Καίσαρες ούτε κύβοι για ρίξιμο.
    Οποιος αγαπάει το κόμμα και τον πρόεδρο του,βάζει στην άκρη τις διαλογικές συζητήσεις και πιάνει δουλειά,όταν μάλιστα υποστηρίζει ότι ο νέος πρόεδρος παρέλαβε ένα διαλυμένο κόμμα, σε μια όντως κρίσιμη για τον τόπο συγκυρία.
    Δεν βοηθούν το σημερινό πρόεδρο της ΝΔ οι υποδείξεις του καναπέ με πολιτειακές πεπονόφλουδες, ιδιαιτερα αυτήν την εποχή.

  54. Abadistas avatar
    Abadistas 16/08/2011 13:06:51

    Πολύ καλά τα λέει ο Ανώνυμος Μπλόγκερ. Το θέμα είναι ότι οπουδήποτε και με οποιονδήποτε της δικής μας παράταξης έχω μιλήσει ως τώρα, όλοι λένε τα ίδια που λέει και ο Ανώνυμος Μπλόγκερ.
    Άρα, το ειλικρινές ερώτημα που τίθεται είναι, ποιες αντιδράσεις του κόσμου φτάνουν στο αυτί του Αντώνη Σαμαρά. Διότι όποιον και να ρωτήσει, αυτά θα του πουν. Ότι, αγαπητέ Αντώνη, μας ξέχασες. Ότι, αγαπητέ Αντώνη, εμείς σου λέμε "είμαστε εδώ" και εσύ μας γυρνάς την πλάτη για να κάνεις παρέα με τα βαρίδια που στην ουσία φέρανε τον Παπανδρέου. Διότι αυτοί φέρανε τον Παπανδρέου όταν εξανάγκασαν σε παραίτηση τον Καραμανλή. Όχι ο λαός.
    Προσωπικά σου έχω χτυπήσει την πόρτα τουλάχιστον τέσσερις φορές και δεν βγήκε ούτε ο μπάτλερ να δει ποιος είμαι. Όχι για να ζητήσω. Ποτέ δεν ζήτησα κάτι. Αν ήμουν τέτοιος άνθρωπος, θα ήμουν πασόκος. Σου χτύπησα για να δώσω.

  55. Abadistas avatar
    Abadistas 16/08/2011 13:11:58

    Παρακαλώ, εξηγήστε τί εννοείτε με το "υποδείξεις του καναπέ". Δεν γίνατε κατανοητός.

  56. Krax avatar
    Krax 16/08/2011 17:07:25

    "όλοι λένε τα ίδια που λέει και ο Ανώνυμος Μπλόγκερ"
    Που τα λένε ?
    Καθισμένοι αναπαυτικά στον καναπέ με το laptop οι ωραιοόλογοι ιδεολόγοι-πολιτικολόγοι.
    Το κόμμα ετοιμάζεται για αιφνίδιες εκλογές.
    Η ΝΔ αυτή τη στιγμή χρειάζεται έμπρακτη συμπαράσταση.Στην επαρχία,στα χωρια δεν κουνιέται φύλλο.
    Τα γραφεία κλειστά,οι καρέκλες πιασμένες μονο για μελλοντική χρήση όταν και εάν προκύψει.
    Πιάστε δουλειά όσοι νοιάζεστε για την παράταξη,παρατήστε τα πολιτεύματα,τα γλυκανάλατα και βοηθήστε έμπρακτα το κόμμα.

    Τώρα έγινα κατανοητός???

  57. Abadistas avatar
    Abadistas 16/08/2011 17:18:36

    Κατανοητός έγινες όχι από αυτά που γράφεις, αλλά από το ύφος σου. Από το οποίο προκύπτει ότι (α) δεν σου αρέσει η κριτική και (β) προτείνεις το πασοκικό μοντέλο "σκάσε και κολυμπα, αυτό είναι το κόμμα και άμα σ' αρέσει".
    Άρα δεν έχουμε τίποτα να συζητήσουμε.

  58. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 16/08/2011 18:06:33

    Ολοι εμείς εδώ , την ανησυχία μας και την αγωνία μας προσπαθούμε να αποτυπώσουμε γιατί ασφυκτιούμε από την πραγματικότητα γύρω μας.Κάποιοι από εμας , για λόγους που δεν είναι της παρούσης,είμαστε παροπλισμένοι. Το πληκτρολόγιο για εμάς, είναι μια διέξοδος γιατί μας δίνει τη δυνατότητα της παρέμβασης που θα θέλαμε να έχουμε.....Κάποιοι άλλοι από εμάς περισσότερο ενεργοί και με προσβάσεις , διαβάζοντας τα σχόλιά μας , καταφέρνουν να τα αξιοποιούν και να πηγαίνουμε ένα βήμα παραπέρα .Οποιος θέλει να προσφέρει, το κάνει από οπουδήποτε, ακόμα και από έναν μεταχειρισμένο υπολογιστή καθισμένος σε μια φτηνή καρέκλα.

  59. ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ avatar
    ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ 16/08/2011 19:20:16

    ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΠΕ ΤΟΝ ΣΠΟΡΟ ΤΩΝ ΕΛΗΝΩΝ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΝΕΙ ΑΝΙΚΗΤΟ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΝΑ ΤΑΘΕΙ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΚΕΦΑΛΙΣΕΙ ΚΑΘΕΤΙ ΣΑΠΙΟ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟ ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΒΑΦΤΙΣΕΙ ΟΙ ΚΟΥΛΤΟΥΡΙΑΡΗΔΕΣ ΝΕΟΠΑΣΟΚΟΙ

  60. Νικόλας avatar
    Νικόλας 17/08/2011 07:23:35

    800.000 ψήφους πήρε ο πρόεδρος διότι ο κόσμος της Δεξιάς έφτασε στο αμήν με τον Προκόπη, την Ντόρα, τον Άρη, τον Βαγγέλη, τον Θοδωρή και όλους όσους διαχειρίστηκαν την εξουσία για δικό τους και όχι για το κοινό όφελος! Έγινε μεγάλη προσπάθεια για να οργανωθεί εξ αρχής το κόμμα μετά την ήττα με 10 μονάδες. Ο κόσμος έκανε υπομονή και στήριξε όλο αυτό τον καιρό την προσπάθεια του νέου Προέδρου. Όμως αν εμφανιστούνε όλοι αυτοί που ευθύνονται για την ταπεινωτική ήττα ξανά και καμαρωτοί στα ψηφοδέλτια της ΝΔ στις προσεχείς εκλογές τότε ο κόσμος σίγουρα θα μαυρίσει και έπειτα θα απομακρυνθεί από το κόμμα! Καλημέρα σας.

    • Abadistas avatar
      Abadistas @ Νικόλας 17/08/2011 11:21:43

      Δυστυχώς έχεις δίκιο. Θέλουμε μια παράταξη απαλλαγμένη από τους μηχανισμούς που της προκάλεσαν διαρροή ενός εκατομμυρίου ψηφοφόρων. Διαφορετικά, τη μέρα των εκλογών θα την βγάλουμε σπίτι μας. Και την άλλη μέρα θα έχουμε τους ΓΑΠ, Βενιζέλο και Μόσιαλο να πανηγυρίζουν στα κανάλια.

  61. tak avatar
    tak 19/08/2011 08:05:29

    Άκου τα φίλε... Υπάρχουν σοβαρότερα πράγματα από τις έωλες κουμπαριές στα Γιάννινα!

  62. ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
    ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 19/08/2011 15:26:49

    Μπράβο ανώνυμε blogger με έκανες μαζί με κάποιους σχολιαστές σου να δακρύσω από συγκίνηση. Τον τελευταίο καιρό συγκινούμε πολύ ευκολα παρακολουθώντας την κατάντια της πατρίδας μας. Συμφωνώ πλήρως μαζί σου. Νομίζω ότι εκφράζεις το σύνολο της ελληνικής κοινωνίας.Δεν ήμουν ψηφοφόρος της ΝΔ αλλά ευχαριστήθηκα και πανηγύρησα την εκλογή του Αντώνη Σαμαρά στην αρχηγία της ΝΔ την 29 Νοε. 2009.Από τότε παρακολουθώ τα λεγόμενά του και τις πράξεις του περιμένοντας να ακούσω αυτά που περιμένεις να ακούσεις και εσύ και προσβλέποντας εκεί που προσβλέπεις και εσύ. Δυστυχώς δεν έχω ακούσει ακόμη από τον Σαμαρά αυτά που περίμενα να ακούσω για την πατρίδα μου και για τον ελληνικό λαό που εντελώς ξαφνικά είδε τους ξένους να αποφασίζουν, σε συνεργασία με την δοσίλογη ελληνόφωνη κυβέρνηση, να τον καταστρέψουν. Ταξίδεψα πρόσφατα από την πατρίδα μου την Θράκη στην Αθήνα και χρειάστηκα 300 Ε για καύσιμα και 50ε για διόδια. Δεν άκουσα τίποτα για το ότι απαιτείται περίπου μια μηνιαία σύνταξη για να επισκεφθούμε την Αθήνα. Σε λίγο χρόνο μαλιστα προστίθενται και τα διόδια της Εγνατίας
    οδού. Δεν άκουσα αν ο ελληνικός λαός θα συνεχίσει να προσβάλεται βάναυσα βλέποντας συνεχώς τις γελοίες φάτσες αυτών της τρόικα που είτε μένουν μόνιμα είτε επισκέπτονται την Ελλάδα κάθε δίμηνο για να επιβάλουν νέα μέτρα για την δήθεν διάσωση της Ελλάδας. δεν άκουσα τίποτα για το τι θα γίνει με όσους ευθύνονται για την σημερινή κατάντια της πατρίδας μας. Σαμαρά κάνω έκληση προσβλέποντας σε σένα την σωτηρία της ΕΛΛΑΔΑΣ να αφουγκρασθείς την πλατεία και όσους ευρίσκονται εκεί με την Ελληνική σημαία. η θέση σου είναι μαζί τους. Μην ακους όλες αυτές τις αποκρουστικές στον λαό φάτσες που υπάρχουν ακόμη στο κόμμα σου και συνδέονται με την προηγούμενη κυβέρνηση του Κώστα του Καραμανλή. Αυτοί οι άνθρωποι δεν διαφέρουν σε τίποτα από το ΠΑΣΟΚ. Αυτοί κατέστρεψαν τον Καραμανλή. Η πατρίδα μας δεν έχει άλλα περιθώρια. Εύχομαι να μας πείσεις ότι είσαι έτοιμος να κάνεις αυτά που προσδοκά ο ελληνικός λαός από σένα.
    Κύριεβ ΓΑΠ ο ελληνικός λαός δεν οραματίζεται παγκόσμια διακυβέρνηση αλλά Ελληνα α.......το πρωθυπουργό . ¨οση γυμναστική και να κάνεις δεν τα έχεις.

  63. Δημήτριος Γκίκας avatar
    Δημήτριος Γκίκας 19/08/2011 17:34:40

    Προσωπικά, ήμουν ένας απ' αυτούς που κατέβηκαν να ψηφίσουν στις εκλογές για τον Πρόεδρο της Ν.Δ. Με τον τρίχρονο γιο μου αγκαλιά, δίχως να ζητήσω να μου παραχωρηθεί η προτεραιότητα, περίμενα υπομονετικά να ψηφίσω... Ο λόγος; Διότι πίστευα και πιστεύω σε άμεσες διαδικασίες εκλογής. Μόνο που αυτές στάματησαν εκεί... Έκτοτε, καμία κίνηση δεν έγινε, ώστε να μπορούμε να ψηφίζουμε για θέματα που μας απασχολούν. Η Κεντρική Επιτροπή συνεδρίασε πρόσφατα ανοιχτά, οι πολίτες όμως δεν είχαν λόγο... Γνώμη και άποψη για κάποια θέματα δεν υπάρχει... Γραμματείες καταργήθηκαν εν μια νυχτί, ενώ αρκετοί από τους επικεφαλείς αυτών εξακολουθούν να εμφανίζουν μοναρχίζουσες και αυταρχικές συμπεριφορές... Το πρόβλημα δεν είναι μόνο τα βαρίδια... Είναι η αξιοκρατία που χρειάζεται η ίδια η δομή του κόμματος και που, όσο οι ικανοί δεν τη διαισθάνονται, τόσο θα αισθάνονται ξεκομμένοι. Ο Ρουβίκωνας, λοιπόν είναι εδώ... Μόνο που πλέον δε χρειαζόμαστε άλλους Καίσαρες. Διότι εκείνοι - η ιστορία το αποδεικνύει πολλάκις - πέφτουν συχνά σε πειρασμό να γίνουν δικτάτορες. Εύχομαι τα λόγια να γίνουν πράξη και ο ενθουσιασμός που συνεπήρε όλους μας, έργο...

  64. "Η ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ" avatar
    "Η ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ" 19/08/2011 20:42:55

    Αγαπητέ "ανώνυμε blogger" προσυπογράφω ανεπιφύλακτα την επιστολή σου που πιστεύω πως εκφράζει και την εκλογική βάση της Ν.Δ. στο σύνολό της , άσχετα αν στις 29 Νοεμβρίου ψήφισαν ή όχι τον Αντώνη Σαμαρά. Ευχή όλων είναι επιστολές με παρόμοιο περιεχόμενο να φθάνουν στα χέρια του Προέδρου και αυτό είναι ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ και ΚΑΘΗΚΟΝ των άμεσα συνεργατών του .

  65. tak avatar
    tak 20/08/2011 11:08:40

    Αν περιμένουμε μια τέτοια ... ηρωική πράξη από τους συνεργάτες του, δηλαδή να ενημερώσουν τον πρόεδρο, σωθήκαμε! Εκτός και αν το κάνει ο Φαήλος!

  66. Georgios Vlachopoulos, Μόναχο avatar
    Georgios Vlachopoulos, Μόναχο 28/08/2011 21:47:54

    Ο σχολιασμός του Ανωνυμου ξεπηδάει απο την καρδια και τον νού των ελεύθερα και σκεπτομένων πολιτων, που ανήκουν και θέλουν να ανήκουν στον οποιοδήποτε πολιτικό σχηματισμό του Αντωνη Σαμαρα.

    Συγκεντρώνω τον προβληματισμό στην ουσία του εξαίρετου άρθρου που ειναι ο μονόδρομος για την ΝΔ του Αντωνη Σαμαρα: Την καταστροφή του Συστηματος ΠΑΣΟΚ, ακόμα και μεσα στη ΝΔ.

    ΄Οσο ο Αντωνης δεν τολμά , τα βαρίδια βαραίνουν περισσότερο κατατρωγοντας την αξιοπιστία που τόσο έχει αναγκη η ΝΔ .

    Ο Αντωνης Σαμαρας οφείλει να δράσει αμέσως. Διαφορετικά θα χαθεί η τελευταία ίσως ευκαιρία για αναδόμηση της πολιτικής σκέψης και την απομάκρυνση της απο το πλαίσιο των πελατειακών σχέσεων. Και τότε η διστακτικότητα θα γίνει θανατηφόρο μπούμεραγκ που θα προσφέρει ένα ακόμα άλλοθι στο έγκλημα που συντελείται απο το ΠΑΣΟΚ σε βαρος του λαού.

    Αντώνη, άκου τα σημεία των καιρών και τόλμα. Διαφορετικά αποσύρσου και πάρε μαζί σου την τελευταία ελπίδα για την οποία τόσο πολύ μεχρι τωρα αγωνίστηκες.....

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.