#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
04/01/2011 08:04
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Σαμαράς και το «Σύνδρομο Φ.Α.Δ.»

Δείξε μου τους φίλους σου…





Ο κ. Γιάννης Πολίτης φαίνεται γλυκύτατος κύριος.

Τόσο συμπαθής που θα τον ήθελες γαμπρό σου.

Παρουσιάζει χρόνια στην ΝΕΤ την πολιτική εκπομπή «Προσκήνιο», όπου η ένταση της πολιτικής ανάλυσης συναγωνίζεται το εγκεφαλογράφημα ημιθανούς.

Για παράδειγμα, την 26η Απριλίου 2010 είχε καλέσει στην τηλεόραση τον εξέχοντα πράσινο υπουργό κ. Ραγκούση.

Απέναντι του δεν είχε ούτε αντιπολιτευόμενο πολιτικό, ούτε δημοσιογράφο αντιπολιτευόμενης εφημερίδας.

Είχε μια συντάκτρια των «ΝΕΩΝ», όπου εργάζεται και ο ίδιος, έναν αρθρογράφο από το «Έθνος» και έναν δημοσιογράφο της «Ελευθεροτυπίας».

Τον εξουθένωσε δηλαδή στην αντιπολίτευση.

Αρθρογραφεί στα «ΝΕΑ» αλλά περί τίνος θα σας γελάσω. Όσο λειτουργούν σαν πρακτορείο τύπου του ΠΑΣΟΚ δεν πιάνω «ΤΑ ΝΕΑ» στα χέρια μου (χάνοντας και τον αγαπητό κ. Βρανά) - δεν τα πιάνω ούτε όταν με το φύλλο έχουν τυλίξει σπαρταριστό λιθρίνι.

Το περασμένο καλοκαίρι “ακούστηκε” για εκπρόσωπος τύπου τού υπό ίδρυση –τότε- κόμματος της Ντόρας, φήμη που διαψεύσθηκε άμεσα.

Εκείνο που δεν διαψεύδεται είναι η διαχρονικά καλή του σχέση με την Ντόρα, ταιριάζουν και στη γλυκύτητα του χαμόγελου τους.

Είχε διοριστεί από την Ντόρα Μπακογιάννη διευθυντής στον ραδιοσταθμό «ΑΘΗΝΑ 9,84» του Δήμου Αθηναίων. Οι επιδόσεις του σταθμού υπό την διεύθυνσή του, τουλάχιστον από πλευράς ακροαματικότητας, δεν θα χαρακτηρίζονταν αξιοζήλευτες.

Αξιοζήλευτη δεν είναι ούτε η ακροαματικότητα του ΒΗΜΑ FM, όπου ο κ. Πολίτης συνέχισε την ραδιοφωνική του καριέρα : βρίσκεται στην προτελευταία θέση με 1,5% ξεπερνώντας τον Σταθμό της Εκκλησίας κατά 0,1 %.

Από το μικρόφωνο λοιπόν του δημοφιλούς ΒΗΜΑ FM, όπως μετέφερε ο φίλος μας, ο γλυκύς κ. Πολίτης συμβούλευσε επιτακτικά τον Αντώνη Σαμαρά:

«Κάποιος πρέπει να πει στον κ. Σαμαρά που είναι 30 χρόνια πολιτικός ότι δεν του απαγορεύει κανείς να κάνει παρέα με τα παιδιά από το Δίκτυο 21, αλλά με τους φίλους σου πας στις ταβέρνες μαζί ή και σινεμά. Δεν κυβερνάς μαζί. Το κόμμα το κυβερνάς με τους ικανότερους και όχι με την παρέα σου».

Σύμφωνα λοιπόν με τον κ. Πολίτη, αντί των κομματικών λειτουργιών που επιτελούν σήμερα, θα έπρεπε:

Ο Χρύσανθος να «ξεκοκαλίζει» στο «Αθηνόραμα» τι παίζουν οι κινηματογράφοι.

Ο Καραχάλιος να δοκιμάζει στο σέϊκερ νέα κοκταίηλς.

Κι ο Φαήλος να περνάει απ’ τα Βλάχικα να δει αν σούβλισαν σπληνάντερο.

Ικανότατος αναμφίβολα ο κ. Πολίτης.

Μέσα σε τρεις γραμμές σφάζει με το βαμβάκι την Αξιωματική Αντιπολίτευση.

Παρουσιάζει τον αρχηγό «χαϊβάνι» μπλεγμένο με (σχεδόν κακόφημες) παρέες που χρειάζεται «ορμήνιες».

Το Δίκτυο 21 γίνεται «τα παιδιά», με ύφος σα να λέμε pizza boys.

Περαιτέρω, «τα παιδιά», αφού ήδη υποβιβάστηκαν από πολιτική κίνηση αρχών σε (παλιο)παρέα αντιδιαστέλλονται με «τους ικανότερους», με τους οποίους ο αρχηγός οφείλει «να κυβερνά το κόμμα» - δηλαδή τώρα δεν κυβερνά με τους ικανότερους.

Αν είχα μνήμη χρυσόψαρου, ή πολιτικά ήμουν Αμερικάνος, μπορεί να μ’ έπειθε.

Αλήθεια, τι χαριτωμένα συστημικά μανάρια είναι τα μηντιακά πουλαίν, η «αλλήθωρη νεολαία» που «μάς διοικεί» χρόνια…

Ή, αφού θυμηθήκαμε «Αχαρνείς», να πούμε «η τσογλανοπαρέα που κάνει κριτική»;

Γιατί δεν αναφερόμαστε ειδικά στον κ. Πολίτη αλλά, με αφορμή τις ιταμές κατά τη άποψή μας «παραινέσεις», στην «εκσυγχρονιστική» ειδησεογραφική συνομοταξία που αναδείχθηκε χρονικά στην ύστερη πασοκοκρατία, στην 11ετή καθεστωτική απολυταρχία. Όταν εγκαθιδρύθηκε και η δικτατορία των ιδιωτικών ραδιοτηλεοπτικών μέσων.

Όταν η διακυβέρνηση γλίστρησε απαλά από τους μάγους της νταρντάνας στους νταβατζήδες που στήριζαν τον πολιτικό νάνο.

Όταν το αυγό του φιδιού που εκκολάφθηκε το 1981-89 έγινε το τέρας που έπνιξε τη χώρα.

Όταν η κλεπτοκρατία που είχε κορωνίδα την Ολυμπιακή αρπαχτή ταβάνωσε κοντά 200 δις € χρέος το 2004, για να φέρει το μνημόνιο 6 χρόνια αργότερα.

Αλλά για όλα τα παραπάνω καμμία «ομιλούσα κεφαλή» δεν έβγαλε άχνα.

«Τι παίζει» λοιπόν σήμερα;

Διακατέχονται από το «Σύνδρομο ΦΑΔ».

Φόβος.

Αγωνία.

Δυσανεξία.

Α) Φοβούνται «Σαμαρισμό», ως πολιτική συνέχεια «Ανδρεϊσμού» και «Καραμανλισμού». 
Ένα διακριτό ιδεολογικοπολιτικό ρεύμα μέσα στη ΝΔ, με αναφορές σε «ξεχασμένα» εθνικά και κοινωνικά θέματα, που πιθανόν σταδιακά θα εκτοπίσει την συστημικά συνεννοήσιμη μερίδα πολιτικών που κυριαρχεί σήμερα.

Φοβούνται ότι το ρεύμα αυτό ίσως αποκτήσει την ιδεολογικοπολιτική ηγεμονία στην κοινωνία, δεδομένου ότι στις συνθήκες κρίσης μπορεί εν δυνάμει να συγκεράσει ζητούμενα από ψηφοφόρους πέραν της ΝΔ χώρων και να πετάξει τον κυριαρχούντα «εκσυγχρονισμό» στα σκουπίδια.

Φοβούνται ότι με όχημα το ρεύμα αυτό, με εφαλτήριο την εκλογή από τη βάση και ισχύ από μια –αργά ή γρήγορα- εκλογική επικράτηση ο Σαμαράς θα αποκτήσει αυτονομία από κομματικούς κοτζαμπάσηδες και εν κατακλείδι θα κυβερνήσει με μια ομάδα ανεπηρέαστη από τα μέχρι σήμερα ισχυρά κέντρα οικονομικής εξουσίας.

Β) Αγωνιούν λοιπόν υπαρξιακά.

Γιατί δεν θα μπορούν να αποτελέσουν μέρος της νέας εικόνας. Έχουν ανεπανόρθωτα εκτεθεί και, μάλλον, δύσκολα θα υπάρξει νέος Ρουσσόπουλος.

Γ) Ίσως όμως το πιο επώδυνο γι’ αυτούς είναι η δυσανεξία για τους νέους παίκτες και τους νέους πόλους που πλέον επηρεάζουν ορατά το πολιτικό παιγνίδι.

«Ποιος είναι» ο Λαζαρίδης, που με την λογογραφία του έδωσε νέα πνοή στον πολιτικό λόγο της αντιπολίτευσης;

«Ποιος είναι» ο Κρανιδιώτης, ακροδεξιός κατά την «Αυγή» ενώ κατά τον λαθροκαμπύλη, λόγιο του λαθροκαμινισμού και εκ των εμπνευστών του λαθρονόμου, εθνο-αριστερός που όφειλε να έχει χαθεί στα βουνά του Κουρδιστάν;

«Ποιος είναι» ο FactorX, «ποιοι είναι» οι «προφήτες», που παρεμβαίνουν στο πολιτικό σκηνικό;

«Από πού» ήρθαν (ή ξαναήρθαν) όλοι αυτοί οι τύποι, ο περιφρονητικά “διαδικτυακός βραχίονας” ;

Καλά δουλεύουμε «το μαγαζί» –και τον κόσμο- μια 20ετία, σκέφτονται.

Μόνο που λόγω της αλαζονείας από την μακρόχρονη νομή του δημοσίου λόγου, που νόμισαν έγινε κυριότητα από χρησικτησία, οι opinion makers των οπισθίων απώλεσαν επαφή με την πραγματικότητα.

Στο παράδειγμά μας, ο κ. Πολίτης περιέπεσε σε τραγικά πολιτικά σφάλματα και κατέληξε σε αποτέλεσμα αντίθετο από την στόχευση του.

Πρώτον, συνέστησε στον κ. Σαμαρά να πηγαίνει σε ταβέρνα με φίλους, ξεχνώντας τον καταλληλότερο : τον κ. Μάκη Γιακουμάτο, ο οποίος (στην κα Στάη αν θυμάμαι καλά) είχε αυτο-παρουσιασθεί ως «θρύλος στις ταβέρνες του Χαλανδρίου».

Δεύτερον και κυριώτερον, θέλησε να «νουθετήσει» τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης, «εκθέτοντάς» τον ως «επιρρεπή» σε αδόκιμες επιρροές φίλων.

Μόνο που δεν αντελήφθη ότι για μια διαρκώς αυξανόμενη μερίδα πολιτών οι συγκεκριμένοι φίλοι, και η πιθανολογούμενη επιρροή τους, συνιστά πλεονέκτημα και όχι μειονέκτημα, ή γεγονός προς απόκρυψη.

Επειδή ξέχασε την παροιμία «Δείξε μου τους φίλους σου να σού πω ποιος είσαι».

Καθένας έχει τους φίλους που τον αντιπροσωπεύουν.

Και ο Γιώργος Παπανδρέου έχει σταθερό φίλο και σύμβουλό του τον κ. Βαλλιανάτο, κάτοχο τεχνογνωσίας dark rooms, λομπίστα των Σκοπίων και υβριστή των πιλότων μας.

Προφήτης

ΣΧΟΛΙΑ

  1. kiki avatar
    kiki 04/01/2011 08:34:15

    Ετσι μπραβο, ετσι, πες τα επιτελους.

    • trans avatar
      trans @ kiki 04/01/2011 11:38:24

      Συμφωνώ

    • Roulis avatar
      Roulis @ kiki 04/01/2011 17:54:17

      Kαι μην ξεχνατε,και με νεκρο το συγκατοικο του στο σπιτι τους ο Βαλλιανατος,αγνωστο για ποιο λογο...

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ Roulis 04/01/2011 21:15:06

        Ωπ, αυτό το 'χα ξεχάσει, για θύμισε περισσότερα

    • διηνεκης avatar
      διηνεκης @ kiki 04/01/2011 21:27:53

      Προφητης εισαι!οταν ξυπνησουν Θα ειναι πλεον αργα,ενας ανεμος αλλαγης φυσαει αδερφια

  2. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 04/01/2011 08:37:45

    Χα! Διάβαζα το κείμενο και έλεγα "κάποιον μου θυμίζει", αλλά κάπου εκεί στους μάγους της νταρντάνας και λίγο μετά λέω "Προφήτης".

    Καλή χρονιά Προφήτη και πάντα καλά να είσαι. Εξαιρετικός, όπως πάντα.

    Όταν λένε για "ικανότερους" μάλλον εννοούν τους εαυτούς τους και το σινάφι τους.

    Αυτούς που μας έφεραν στο σημερινό χάλι!

    Αν κάποτε η Ελλάδα προόδευε ήταν όταν οι απόψεις που σήμερα πιστώνονται στο Φαήλο, στο Χρύσανθο, στο "Δίκτυο 21" και σε όλους εμάς ήταν κυρίαρχες.

    Παρακμάζει τώρα που οι απόψεις αυτές έχουν εξοβελιστεί από το δημόσιο λόγο.

    Θα ξαναακμάσει όταν ξαναγίνουν κυρίαρχες.

    Και θα ξαναγίνουν. Να είναι σίγουροι.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Επώνυμος 04/01/2011 10:32:39

      Εγώ κατάλαβα ότι το άρθρο είναι του Προφήτη πολύ νωρίτερα, από την ατάκα "δεν τα πιάνω (σ.σ. τα "Νέα") ούτε όταν με το φύλλο έχουν τυλίξει σπαρταριστό λιθρίνι".

      Θα θυμάσαι, Επώνυμε, τη σχετική ατάκα προς τον Παπαχελά "η εφημερίδα σου (σ.σ. η "Καθημερινή"), είσαι και μέτοχος, θα πηγαίνει απ’ ευθείας στην ψαραγορά, όχι στα περίπτερα", που περιεχόταν σε μνημειώδες κείμενο του Προφήτη προ μηνών.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Αυριανιστής 04/01/2011 10:41:56

        Ώπα, καλά λες!

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ Αυριανιστής 04/01/2011 10:48:10

        Έμπειρε και μνήμονα Αυριανιστή, θα θυμάσαι ότι η βέλτιστη χρησιμότητα ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ειδησεογραφικών φύλλων είναι η τύλιξη ιχθύων.
        Εκεί την πάτησαν στην διαδικτυακή εποχή - αυτό δεν είναι εφικτό με τις οθόνες
        χαχαχα.
        Αν και ορισμένα μπλογκς θα έπρεπε, πάνω αριστερά ας πούμε, να έχουν σήμα μια τσιπούρα.

        • Προφήτης avatar
          Προφήτης @ Προφήτης 04/01/2011 10:52:44

          Αυριανιστή, και Καλή Χρονιά !

        • ΛίγκαΤουΒορρά avatar
          ΛίγκαΤουΒορρά @ Προφήτης 04/01/2011 13:57:23

          Σωστότατο κι αυτό για τα μπλογκ... Τα κάνανε σαν τα μούτρα τους ορισμένοι... Δεν μπορώ να καταλάβω!

          Το μπλογκ θεωρητικά πάντα, είναι ν΄ακούμε τις απόψεις του συγγραφέα και να σχολιάζουμε... Όχι απλά να παίρνουν αυτούσια άρθρα από εφημερίδες και να τα μεταφέρουν στο μπλογκ τους... Ούτε καν τη δυνατότητα σχολιασμού μερικά δεν δίνουν. Εν πάση περιπτώσει, ωραία και καλά να παίρνεις άρθρα εφημερίδων αλλά να σχολιάζει επ΄αυτών!...

          Επί τη ευκαιρία... Κάποια άλλα πάλι, δεν μπορώ να καταλάβω πως την έχουνε δει!... Όνοματα δε λέμε, ... Θαρρείς πως έχουν το αλάθητο του Πάπα και κατηγορούν ότι δεν τους αρέσει! Μιλάμε για την απόλυτη ξεφτίλα, όργανα ορισμένων κατάντησαν!

          Εκνευρίστηκα πάλι και ξέφυγα απ΄το θέμα....

          • ΛίγκαΤουΒορρά avatar
            ΛίγκαΤουΒορρά @ ΛίγκαΤουΒορρά 04/01/2011 13:59:56

            Ανοίξτε ένα θεματάκι για τη σημερινή γενική κατάσταση που επικρατεί στο ελληνικό ιστολόγιο σχετικά με τα μπλογκ...

            Να συζητήσουμε, να πούμε τις απόψεις μας...

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Επώνυμος 04/01/2011 10:43:54

      Καλή Χρονιά Επώνυμε!
      Έγινα προβλέψιμος, χαχαχαχα, πρέπει να ανανεώσω τον πολιτικό μου λόγο.
      Σοβαρά τώρα, κι εγώ μερικές φορές "ταυτοποιώ" κείμενά σου πριν ολοκληρώσω την ανάγνωση.
      Ευχαριστώ και για τα καλά λόγια, έπαινοι στον εδώ σκληρό στίβο κριτικής ειναι εύσημα.
      Και δεν έβαλε ο #$%^&* Φάκτορας το καλύτερο, που ήταν στο τέλος :
      "Θα ανησυχούσαμε αν ο Σαμαράς ήταν φίλος με την αδελφή της κας Νταλάρα και εξαδέλφη του κου Ραγκούση"
      (h**p://www.adiakritos.gr/?p=21943 & h**p://www.elliniki-grothia.com/?p=5956)

  3. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 04/01/2011 08:49:42

    Των Φρονίμων τα παιδιά.

    Φρόνιμα και ταπεινά πάω με κείνον που νικά. Αν θέλεις να χαρείς τη λευτεριά νωρίς, γίνε προδότης, γίνε. Θα ‘ναι μαζί σου οι νόμοι και η πλερωμένη γνώμη. Πέτα την ανθρωπιά σου. Κι απ’ τον αφέντη πιάσου. Κι άμα σε φτύσει αυτός, να κάθεσαι σκυφτός. Και θα ‘χεις τα πρωτεία στη σάπια πολιτεία...

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Γιάννης Φαίλτωρ 04/01/2011 09:05:00

      Το παραπάνω τετράστιχο του Βάρναλη είναι αφιερωμένο στους κομψευάμενους Πολίτηδες που διακονούν, με το αζημίωτο πάντα, το σάπιο αυτό σύστημα. Οι κύριοι αυτοί βρίσκονται σε διάφορα pay roll για να παίζουν το ρόλο (play the role) του έγκριτου, του μετριοπαθούς, του συνετού, του λογικού, του μετρημένου. Το διαδύκτιο αποκαλύπτει καθημερινά τη γύμνια τους, την πνευματική τους πενία και την μετριότητά τους. Ιλλουστρασιόν ψευτοδημοσιαγράφοι, νεροκουβαλητές της ελίτ που μας έχει κάτσει στο σβέρκο και εκποιεί τη χώρα. Η ιστορία δεν θα τους αφιερώσει ούτε τη σκόνη που πιάνουν τα παλιά βιβλία.

      Καλή χρονιά Προφήτη.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Γιάννης Φαίλτωρ 04/01/2011 10:35:09

        Εξαρτάται όμως, Γιάννη, από το ποιοι γράφουν την Ιστορία.

        Γιατί, τα τελευταία χρόνια έχουν δυστυχώς αφεθεί ανενόχλητοι να τη γράφουν οι Λιακορεπούσηδες.

        • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
          Γιάννης Φαίλτωρ @ Αυριανιστής 04/01/2011 10:53:40

          Γι αυτό είμαστε εμείς εδώ και παντού. Για να τους απογυμνώνουμε όπως μπορούμε. Έτσι κι αλλιώς οι θεωρίες του Γκέλνερ για το κράτος-έθνος, αναθεωρούνται συστηματικά στο εξωτερικό από τους ίδιους τους μαθητές του. Ετούτοι εδώ απλώς μηρυκάζουν πληκτικά, αυτά που έμαθαν στα φοιτητικά τους χρόνια στην Εσπερία και νομίζουν ότι κατέχουν την εξ αποκαλύψεως αλήθεια.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Γιάννης Φαίλτωρ 04/01/2011 10:51:52

      Καλή Χρονιά Γιάννη!
      Νόμισαν ότι τούς έχουν λοβοτομήσει όλους!
      Ότι όλοι είναι για παίκτες realities.

  4. Θησειώτης avatar
    Θησειώτης 04/01/2011 08:59:14

    Εξαιρετικό. Μακάρι τέτοια άρθρα να βρίσκουν τον δρόμο τους και προς έντυπες εκδόσεις , προκειμένου να ξεστραβώνονται και όσοι δε ν ασχολούνται με διαδίκτυο.

  5. ΛίγκαΤουΒορρά avatar
    ΛίγκαΤουΒορρά 04/01/2011 09:10:19

    Ωραίος ο «ΦΑΔ» και εύστοχος αλλά όπως αποδείχτηκε τα βλέπουν και ωρύονται ακόμη περισσότερο. Θαρρείς πως έχουν βάλει τα δυνατά τους να γλυτώσουν από μια ερχόμενη κατάσταση και αυτό μ΄εκνευρίζει άσχημα.

    Όσο επιμένουν, τόσο εμείς οι απλοί θα πεισμώνουμε και θα παραμένουμε προσηλωμένοι. Όπως είπε και ο άνθρωπος της «ελευθεροτυπίας» εγώ επί παραδείγματι είμαι ένας από αυτούς που είχαν αποστασιοποιηθεί απ΄τη ΝΔ εδώ και καιρό. Αυτή η κατάσταση με φέρνει πίσω, με συσπειρώνει.

    Ασ΄τους να χτυπιούνται. Καλά κάνετε και μας τα τονίζετε.

  6. βαγόνι avatar
    βαγόνι 04/01/2011 09:20:49

    Αναφέρεστε δικαίως σε πολυθεσίτη δημοσιογράφο του
    συστήματος και μάλιστα μετρίας εμβέλειας και αποδόσεως.
    Πλείστοι όσοι ανάλογοι....Μήν τους χρεώνετε, κατ'ανάγκην,
    στην κυβέρνηση....άλλους,ντόπιους κατα κανόνα,κύκλους
    εξυπηρετούν.
    Είναι προιόντα της τελευταίας εικοσαετίας. Απόρροια των
    αναίμακτων καθεστωτικών αλλαγών μετά το '89-'90,που
    στη χώρα μας εκφράστηκαν σαρωτικά και πολύ-πολύ πρόχειρα
    στο χώρο των media !
    Η εμφάνιση της ιδιωτικής ραδιοτηλεόρασης ισοδυναμούσε με
    επιχείρηση "εθνικού λικβιταρισμού" είτε τό ήξεραν είτε όχι.
    Πιστεύω ότι δεν έχει καμμία σχέση με το '81-'89-κάθε άλλο
    μάλιστα-,ότι είναι μιά αυτόνομη περίοδος με δικούς της "κανόνες"
    και κατανομές ρόλων....κατανοώ,όμως,γιατί συμπεριλαμβάνετε
    την περίοδο του '80 ως αρχή κακών παντοίων....στην πολιτική
    πρακτική μάθαμε να τσουβαλιάζουμε!

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ βαγόνι 04/01/2011 10:59:52

      @βαγόνι, δεν τους χρεώνουμε απαραίτητα στην κυβέρνηση, είναι κατά βάση "του συστήματος". Και το παρόν "σύστημα" είναι δημιούργημα της τελευταίας 20ετίας, η οποία όμως πάτησε στο 1981-89.
      Συμφωνούμε.

      Η ιδιωτική-εμπορική τηλεόραση υπήρξε η "γέφυρα" για να "εκσυγχρονιστεί" η ελληνική κοινωνία, να γίνει πολίτευμα "Δυτικού τύπου" με πολιτικό έλεγχο και αποβλάκωση της μάζας από την τηλεόραση, ήτοι από τα οικονομικά συμφέροντα που την ελέγχουν.

  7. Tassos avatar
    Tassos 04/01/2011 09:28:02

    Λοιπόν εμένα η κατάσταση με θυμίζει την "Ομίχλη" του Στέφεν Κίνγκ. Το σάπιο σύστημα εξουσίας βλέπει κάτι σαν αντάρα να έρχεται. Το φοβούνται , δεν το ξέρουν. Κάτι αντισυστημικό έρχεται καταπάνω τους από τα δεξιά, με μπροστάρηδες ανθρώπους που τους περιφρονούσαν, που δεν χαριεντίζονταν μαζί τους στα Κολωνάκια και στις Εκάλες. Και δεν έρχεται να χαϊδολογήσει, να συναγελαστεί με το σάπιο πολιτικό-δημοσιογραφικό-οικονομικό κατεστημένο: Ερχεται να το γκρεμίσει. Οπως και στην "Ομίχλη" οι "αμαρτωλοί" δηλ. οι κάτοικοι που κρύβαν τις αμαρτίες τους στο τέλος θα πληρώσουν...

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Tassos 04/01/2011 11:26:15

      Εξαιρετικός παραλληλισμός, ταιριάζει το φογκ-ομίχλη, το γράφω ελληνικά για να μην μπλοκάρει το σχόλιο στο ανέβασμα

  8. Michal V. avatar
    Michal V. 04/01/2011 09:32:08

    Φάκτορα, τι ακούω, θεέ μου, που λέει κι ο Λαζόπουλος; Το επιτελείο συμβούλων του Jeffrey αποτελείται από ξένους νεοταξίτες διαθνιστές και ντόπιους ομοφυλόφιλους; Ο Θεός να βάλλει το χέρι του, ή μάλλον ο Δίας να ρίξει, όσο γίνεται γρηγορότερα τους κεραυνούς του, για να γλιτώσαουμε από τη λαίλαπα, που μας κάθισε στο σβέρκο.-

  9. sovokai avatar
    sovokai 04/01/2011 09:56:35

    Μετα το Θεό Φαήλο νατον και ο προφήτης

  10. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 04/01/2011 09:57:48

    Μπράβο Προφήτη!
    Εκανες MRI της καθεστωτικής δημοσιογραφίας με το άρθρό σου.
    Και ο στίχος από το άσμα του Νιόνιου εξαιρετικός και άκρως περιγραφικός και επίκαιρος επίσης.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Κώστας Ροδινός 04/01/2011 11:53:31

      Καλή Χρονιά Κώστα !

  11. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 04/01/2011 10:01:13

    Οταν πήγαινε ο ΓΑΠ να κάνει μαθήματα πολιτικής οικονομίας στο Λονδίνο, στο γραφείο του διαπρεπούς έλληνα ευπατρίδη οικονομολόγου καθηγητή Μ.Ζ., εκ Κρήτης, ο Βαλλιανάτος τον συνόδευε και τον περίμενε στον προθάλαμο του γραφείου του καθηγητή. Οι άνθρωποι ήταν κολλητοί και ίσως είναι ακόμα, απλά ο ΓΑΠ αποφεύγει τις δημόσιες εμφανίσεις μαζί του.

  12. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 04/01/2011 10:02:54

    ΦΑΗΛΟ ΚΑΛΗΜΕΡΑ.
    ΟΤΑΝ Ο "ΓΝΩΣΤΟΣ" κ.ΠΟΛΙΤΗΣ ,"ΚΑΤΑΔΕΧΕΤΑΙ" ΝΑ ΣΕ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΘΕΙ,
    ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΣΥΜΒΕΙ. ΠΡΩΤΟΝ ΕΧΕΙΣ ΤΑΡΑΞΕΙ ΘΟΛΑ ΝΕΡΑ
    ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΔΡΟΜΟ. ΝΑΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

  13. evro avatar
    evro 04/01/2011 10:06:54

    το βιντεο δηλωσεων Παγκαλου στην Οξφορδη
    h**p://dl.dropbox.com/u/7029185/MOV03538.MP4
    e-periptero-e-periptero(.) blogspot(.)com

  14. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 04/01/2011 10:08:00

    Καλή Χρονιά, αγαπητέ Προφήτη και εξαιρετικό το άρθρο σου! Ήταν βέβαιο, ότι τα ντοροκούνελα των Μέσων Μαζικής Εξαπάτησης των μονοπωλίων θα έσκαγαν μύτη, για να υπερασπιστούν την "ένοπλη σύγκρουση" της κυράς τους και τον εν γένει γνωστότατο ενδοτισμό της.
    Έχουν πάθει ντελίριο, που έχασαν το μονοπώλιο της ενημέρωσης από το καλπάζον άτι διαδίκτυο και ειδικά από το παρόν ιστολόγιο του Φάκτορα. Βλέπει όλως τυχαίως το antinews έχει μαζέψει μια μεγάλη παρέα από πολύ κακά παιδιά, που κοινό τους σημείο είναι η ανεπτυγμένη τους Εθνική Συνείδηση και τα οποία αντιστέκονται σθεναρά, στα ξεπουλήματα της μνημονιακής κυβέρνησης και των εξαπτέρυγών της.
    Συναντιούνται πια οι Έλληνες σε όσα τους ενώνουν, ξεπερνώντας τα χρωματιστά κουτάκια που τους χώριζαν μεταξύ τους. Αυτή είναι η αληθινή Υπέρβαση!
    Ο Φαήλος απλά, όπως λέει ο ίδιος, πέταξε μια πέτρα που έσπασε την τζαμαρία του καθωσπρεπισμού μας και όσοι είχαν την μύγα μυγιάστηκαν και άρχισαν τα κοτίσια ξεφωνητά. Θα τους περάσει, γιατί η αφύπνιση της Πατριωτικής συνείδησης ξεκίνησε στην ουσία από πέρυσι όταν επέλεξαν τον Αντώνη και αποστράτευσαν την ατυχήσασα. Αλλά με τον εντολοδόχο ΓΑΠ και τη συμμορία του, καθημερινά γίνεται όλο και πιο ορμητικό το ποτάμι, που στο τέλος θα τους πνίξει, αν δεν προκάνουν να φύγουν. Αυτό προσπαθούν να προλάβουν τα γνωστότατα παπαγαλάκια. Μόνο που είναι πια προφανές, ότι οι φωνές τους αυτές εντάσσονται στο κύκνειο άσμα τους!

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Αφροδίτη 04/01/2011 11:04:33

      Καλή Χρονιά Αφροδίτη !
      Τρομάζουν οι πόλοι αντίστασης.
      Το μεγάλο τους όπλο την τελευταία 20ετία της αποχαύνωσης ήταν ότι η ομονοούσα πλειοψηφία δεν μπορούσε να συντονιστεί, έστω και σε απλή συνεννόηση και ανταλλαγή απόψεων.

  15. Enzo avatar
    Enzo 04/01/2011 10:18:07

    αντε να γινει και η μετακομιση να τελειωνουμε, μπας και παρει μπροστα η παραταξη.η κυβερνηση της πλακας πεφτει για πλακα. απορω τι περιμενουμε?
    και μην ακουσω παλι για υπευθυνη πολιτικη, ειδαμε και τους αλλους που ητανε υπευθυνοι , μας κατσανε στον σβερκο, διελυσαν την χωρα και τους πολιτες της.

  16. apis avatar
    apis 04/01/2011 10:50:57

    Εξαιρετικό το άρθρο.

  17. tiramola avatar
    tiramola 04/01/2011 11:04:51

    Προφήτη καλή χρονιά.
    Περιμένω ονομαστικό κατάλογο Νδκρατών ντιντίδων.
    Για να δείξεις και πόσο άντρακλας είσαι.

  18. Aggelos avatar
    Aggelos 04/01/2011 11:12:32

    στα καναλια λενε οτι ο Σαμαρας με τη νεα δομη της ΝΔ θα κανει στροφη προς το κεντρο κλπ..

    καρβελια ονειρευονται?
    ή εχει αληθεια?

  19. Προφήτης avatar
    Προφήτης 04/01/2011 11:13:24

    Διευκρίνηση προς όλους, αν και πιστεύω είναι κατανοητό :
    το "ποιοι είναι" οι "προφήτες" φυσικά δεν περιγράφει εμένα αλλά τους εκατοντάδες ενεργούς σχολιαστές του αντινιουζ που παράγουν έναν μοναδικού πλούτου και εύρους πολιτικό διάλογο.

    Για να γίνει αντιληπτή η απέχθεια των καθεστωτικών μέσων πρέπει να παρακολουθήσεις π.χ. την αρθρογραφία στα έντυπα του ΔΟΛ.
    Σταθερά μιλάνε για "φαρμακερά βέλη στο Διαδίκτυο" και αφήνουν την εντύπωση ότι ο διαδικτυακός σχολιασμός είναι κάτι σαν χαμερπές κουτσομπολιό, όταν στα ίδια έντυπα απουσιάζει ΠΛΗΡΩΣ η δυνατότητα κριτικής για τον αναγνώστη.
    Ακόμα περιμένω να δημοσιευθεί ένα επικριτικό για το ΠΑΣΟΚ σχόλιό μου στα ηλεκτρονικά ΝΕΑ.

  20. ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ 04/01/2011 11:13:40

    Εξαιρετικότατο το άρθρο. Δεν μας είπε όμως ο Πολίτης ποιοι είναι οι ικανοί; Μισές δουλειές έκανε. Ας πούμε αντί του Δ21 να μιλάει και να "συγκυβερνάει" με το παρατηρητήριο του Ελσίνκι. Να σταματήσει να συνομιλεί με τον Κρανιδιώτη και να συζητάει με τον Ανδρουλάκη, τον Δημητρά, και να συναποφασίζει με τον Σόρος. Ε ρε γλέντια....

  21. ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ avatar
    ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ 04/01/2011 11:24:21

    ΜΗΠΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΜΠΛΟΚΑΡΙΣΤΕΙ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΕΝΩ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ?
    ΛΕΩ ΜΗΠΩΣ?

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ 04/01/2011 11:45:01

      Όλα παίζουν

    • trans avatar
      trans @ ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ 04/01/2011 12:01:50

      Θα έρθει και αυτό,αλλά το διαδίκτυο για την ώρα δίνει τη δυνατότητα να ξεμπλοκάρουν πολλοί απο την παραπληροφόρηση, ώστε να κατέβουμε με αποτελεσματικότητα στούς ΔΡΟΜΟΥΣ,και οχι με τη καθοδήγηση ηλιθίων, όπως παλιά

  22. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 04/01/2011 11:25:30

    Τα ΝΕΑ δεν εγιναν τωρα πρακτορειο τυπου του ΠΑΣΟΚ αλλα ηταν ανεκαθεν.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ ψυχραιμια 04/01/2011 11:34:05

      Το "όσο λειτουργούν" εννοεί το "ανέκαθεν"

  23. Μάρκος avatar
    Μάρκος 04/01/2011 11:31:56

    Νομίζω Προφήτα ότι από την ίδια ασθένεια πάσχεις κι εσύ. Είναι δυνατόν να κάνεις ειδική ανάρτηση για έναν "σταθμό" αυτής της απήχησης; Να ασχολούμαστε δηλαδή με 1,5% ακροαματικότητα; Κάτι τέτοια έχουν κάνει τους διάφορους "Πολίτιδες" από "νούμερα", νούμερο 1 στην πιάτσα.

    • Δημήτρης avatar
      Δημήτρης @ Μάρκος 04/01/2011 14:41:50

      ο προφήτης δεν απαντάει στον πολίτη αλλά στην ιδεολογία του πολίτη, που έχει πολύ περισσότερο από 1,5% ακροαματικότητα

  24. Προφήτης avatar
    Προφήτης 04/01/2011 11:32:32

    Καλή Χρονιά τιραμόλα.

    Ποιος το 1983 βγήκε "τραβεστί στη Συγγρού" από τους "συντρόφους" του στο Εκτελεστικό Γραφείο του ΠΑΣΟΚ;
    Ανδρέας Χριστοδουλίδης.
    Πάνε ρώτησέ τον για ντιντήδες.

    Αλλά μπορείς να ρωτήσεις και τον σύμβουλό σας κ. Βαλλιανάτο.
    Ως πρόεδρός τους τούς γνωρίζει όλους.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Προφήτης 04/01/2011 12:11:00

      Οι "σύντροφοί" του μάλιστα στο Ε.Γ. ("σύντροφοι" ηθικής Μένιου, Άκη κ.λπ), είχαν αφήσει να διαρρεύσει στις τότε σκληρές δεξιές εφημερίδες (π.χ. η Απογευματινή του Πασσαλάρη και η Βραδυνή του Ρίζου) ακόμα και το... ψευδώνυμο (!) που εφέρετο να χρησιμοποιεί στη Συγγρού ο Χριστοδουλίδης, προκειμένου να τον εξευτελίσουν ακόμα περισσότερο...

  25. Ραβινος avatar
    Ραβινος 04/01/2011 11:33:13

    Ολοι για εναν {τον Σαμαρα } και ενας για ολους {τον λαο}.Πολλαπλασιαστε τα
    κατα τον {ΔΟΛιο} “φαρμακερά βέλη στο Διαδίκτυο”.Ευγε!

  26. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 04/01/2011 11:38:55

    Τα ΝΕΑ και το ΒΗΜΑ ειναι καθαρα οργουελικες εφημεριδες.Επι δεκαετιες γραφονταν απο προσφυγες για προσφυγες και διαπαιδαγωγουσαν το κοινο τους με αντιτουρκισμο και φρικτες περιγραφες απο τη μικρασιατικη καταστροφη.
    Καθε εβδομαδα γραφονταν μεχρι το 1999 τουλαχιστον 15 αντιτουρκικες αναλυσεις και αρθρα εκει.
    Με προσχημα τους σεισμους οταν αλλαξε η γραμμη ολοι υποχρεωθηκαν να σταματησουν τα αρθρα αυτα και να αρχισουν τα αρθρα φιλιας.Οσοι αρνηθηκαν οπως ο Νεοκλης Σαρρης προεδρος της ΕΔΗΚ κοπηκαν ενω οσοι δεχθηκαν παρεμειναν και ασχολουνταν με αλλα πχ. Μαριος Πλωριτης που εγραφε καθε Κυριακη αντιτουρκικα αρθρα στο ΒΗΜΑ και σταματησε ως δια μαγειας.
    Οι Καψηδες ειναι γιοι του Γιαννη Καψη που απειλουσε με Ειδικο Δικαστηριο οποιον τολμησει να υπογραψει συμφωνια με την οποια παραιτειται απο τα 12 μιλια αλλα τωρα εχουν ακριβως την αντιθετη γραμμη και δεν τρεχει τιποτα.
    Αυτα που εγραφε η Ρεπουση και τα υπερασπιζουν τα ΝΕΑ πριν 15 χρονια θα καταγγελλονταν ως τουρκικη προπαγανδα.

  27. Ioustinianos avatar
    Ioustinianos 04/01/2011 11:41:42

    Πολύ σωστό αυτό.

  28. Προφήτης avatar
    Προφήτης 04/01/2011 11:41:43

    Αγαπητέ Μάρκο ο κ. Πολίτης είναι από τα δομικά στοιχεία του συστήματος εξουσίας.
    - Αρθρογράφος στον ιστορικότερο δημοσιογραφικό οργανισμό.
    - Παρουσιαστής πολιτικής εκπομπής στην τηλεόραση.
    - Αναλυτής ραδιοφωνικού σταθμού.

    Ανήκει σε αυτούς που (θέλουν να) διαμορφώνουν την Κοινή Γνώμη.

    Το αν το καταφέρνει, το αν η απήχησή του είναι πενιχρή, είναι άλλη συζήτηση.

    Αλλά δεν μπορείς να υπερβείς το συγκεκριμένο σύστημα εξουσίας εάν δεν υπερκεράσεις τα συστατικά του.

    • trans avatar
      trans @ Προφήτης 04/01/2011 12:04:17

      Ορθότατη άποψη

    • Μάρκος avatar
      Μάρκος @ Προφήτης 04/01/2011 12:13:56

      Νομίζω ότι δομικό στοιχείο του συστήματος εξουσίας τον έχουμε κάνει εμείς. Πόσοι τον ακούν στο ραδιόφωνο και πόσοι τον βλέπουν δηλαδή; Αλλά όταν υπουργοί και βουλευτές της ΝΔ οσφυοκάμπτες γαρ, προτιμούν να δίνουν συνεντεύξεις στα διάφορα συγκροτήματα όπου παρεπιδημούν οι διάφοροι "Πολίτιδες", αυτά είναι τα αποτελέσματα.

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ Μάρκος 04/01/2011 12:55:38

        Μάρκο, ανεξάρτητα από το πόσοι ακούν ή βλέπουν ή διαβάζουν, καλό είναι να επιδιώκουμε να γίνεται αντιληπτή από το ευρύ κοινό η στάση των δημοσιογράφων που συνδιαμορφώνουν την κοινή γνώμη. Και δεν πιστεύω ότι είναι λάθος οι συνεντεύξεις σε έντυπα μαζικής κυκλοφορίας - αντιθέτως, πώς αλλιώς θα μάθει ο κόσμος το τι πρεσβεύει ο καθένας?

    • ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
      ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ @ Προφήτης 04/01/2011 16:15:28

      "- Παρουσιαστής πολιτικής εκπομπής στην τηλεόραση."
      Και μάλιστα στο κυβερνητικό κανάλι.Αυτό που το βάζεις;

  29. LEWNIDAS avatar
    LEWNIDAS 04/01/2011 11:41:55

    το καλητερο που εχω διαβασει για το antinews ειναι οτι εμεις οι σχολιαστες ειμαστε στελεχοι της Ν.Δ. και αντε να ειναι 5? αντε να ειναι 10? μα εδω σχολιαζουμε τακτικα πανω απο 100 ατομα! ολοι της Ν.Δ.?

    • factorx avatar
      factorx @ LEWNIDAS 04/01/2011 12:15:40

      765 είναι οι σταθεροί σχολιαστες και αμετρητα τα σχόλια καθημερινα

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ factorx 04/01/2011 13:00:04

        χαχαχα... αν είχε 765 στελέχη-σχολιαστές του αντινιουζ η ΝΔ θα είχε λύσει το πρόβλημά του ο Αντώνης...

        • occultist avatar
          occultist @ δρόμος 04/01/2011 13:40:44

          ++1000

      • effie B. avatar
        effie B. @ factorx 04/01/2011 16:21:19

        Φακτορα,
        764 σοβαρα Σαμαρικοι, και ας μην το ξερουν, και ενας ο Τιραμολα εκτος!!!!!!!!!!

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ effie B. 04/01/2011 16:23:59

          Ένας εναντίον 756; Ούτε ο Καραϊσκάκης νάταν. Μήπως είναι πολλοί οι "Τιραμόλες";

  30. tiramola avatar
    tiramola 04/01/2011 11:43:11

    Σε καταλαβαίνω που κάνεις το κορόιοδο, χωρίς ψήφους ντιντίδων εξουσία δεν βλέπεις.
    Μάλλον θα σου ταίριαζε ο Αχμαντινετζάν για ηγέτης.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ tiramola 04/01/2011 12:00:08

      Εγώ δεν σε καταλαβαίνω που "πνίγεις" την μέγιστη ηθική εξαχρείωση του Χριστοδουλίδη.

      Αλλά σε καταλαβαίνω που κάνεις γαργάρα το Βαλλιανάτο, σάς μαζεύει ψήφους και είναι "σάρκα εκ της σαρκός σας".

    • Δημήτρης avatar
      Δημήτρης @ tiramola 04/01/2011 14:49:51

      τι έγινε βρε τιραμόλα; εγκατέλειψες το προσωπείο της ευγένειας;

  31. Προφήτης avatar
    Προφήτης 04/01/2011 11:44:41

    Ιωάννη, ο Δήμητράς "έψεξε" την Ακαδημία Αθηνών επειδή βράβευσε τη Χαρά Νικοπούλου

    • Misha avatar
      Misha @ Προφήτης 04/01/2011 15:17:38

      Όλα τα Παρατηρητήρια Ελσίνκι έκλεισαν μετά από αποκαλύψεις για τεράστιες καταχρήσεις. Το μόνο που έχει μείνει «ανοιχτό» είναι το μαγαζάκι του Δημητρά, αγνωστου νομικής υποστάσεως, συνεργαζόμενο με Ρεπουσηδες, Δραγωνες κλπ

  32. Asterix avatar
    Asterix 04/01/2011 11:44:55

    Έχει δίκιο ο Προφήτης, αλλά επιτρέψτε μου να διαπιστώσω ότι μπαίνουμε σε περίοδο εσωστρέφειας και πάλι.

    Ο κ. Πολίτης, ότι και να πούμε, δεν παύει να είναι μια μέτρια δημοσιογραφική παρουσία, με μια ατζέντα που του την γράφουν άλλοι. Η αναφορά του στις πολιτικές... παρέες του Αντώνη Σαμαρά είναι 100% σκηνοθετημένη, με σωστό timing και στοχεύει στο να βάλει στο παιχνίδι τους "δυσαρεστημένους" των διαδρόμων της παράταξης. Να προκαλέσει ενδοοικογενειακές γκρίνιες. Δεν ενδιαφέρεται ούτε για το Δίκτυο 21, ούτε για κανέναν. Αυτή η αναφορά είναι απλή σύμπτωση. Το μοντέλο όμως, είναι η παλιά ανήθικη Πασοκική πρακτική, που την θυμάμαι από τη δεκαετία του '80 με το Υφυπουργείο Νέας Γενιάς του Λαλιώτη.

    Οι εποχές είναι πονηρές. Θέλει προσοχή.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Asterix 04/01/2011 13:04:57

      παλιά πρακτική? γιατί παλιά? για ποιό λόγο θα απεμπολούσε το ΠΑΣΟΚ τις δοκιμασμένες συνταγές Λαλιώτη? μια χαρά φρέσκο πράμα!

  33. Kriton avatar
    Kriton 04/01/2011 11:50:20

    Τι να κάνουν και αυτοί. Φωνάζουν όπως οι αμαξάδες(εδώ Πολίτης) όταν έβλεπαν να έρχονται τα αυτοκίνητα.Απεγνωσμένα. Τα αυτοκίνητα ήλθαν αυτοί εξαφανίστηκαν. Ξέρουν ότι έχασαν το παιχνίδι. Τι να κάνουν όμως; Να σταματήσουν; Δεν μπορούν. Είναι ο νόμος της αδράνειας. Κάθε σώμα τείνει να κρατήσει την κινητική του κατά σταση και αντιδρά ανάποδα όταν του την χαλούν.΄Ετσι και αυτοί θα το παλαίψουν.Τα αναχώματαν με το διαδίκυο έσπασαν, οι ιδέες κυκλοφορούν ελευθερα ,θα πνίξουν κάποιους κοιμισμένους και βολεμένους και θα ποτίσουν κάποιους καταφρονημένους. Συνεχίζουμε..

  34. Kriton avatar
    Kriton 04/01/2011 11:53:17

    Τι να κάνουν και αυτοίq
    Φωνάζουν όπως οι αμαξάδες(εδώ Πολίτης) όταν έβλεπαν να έρχονται τα αυτοκίνητα.! Απεγνωσμένα. Τα αυτοκίνητα ήλθαν αυτοί εξαφανίστηκαν. Ξέρουν ότι έχασαν το παιχνίδι. Τι να κάνουν όμως; Να σταματήσουν; Δεν μπορούν. Είναι ο νόμος της αδράνειας. Κάθε σώμα τείνει να κρατήσει την κινητική του κατά σταση και αντιδρά ανάποδα όταν του την χαλούν.΄Ετσι και αυτοί θα το παλαίψουν.Τα αναχώματαν με το διαδίκυο έσπασαν, οι ιδέες κυκλοφορούν ελευθερα ,θα πνίξουν κάποιους κοιμισμένους και βολεμένους και θα ποτίσουν κάποιους καταφρονημένους. Συνεχίζουμε..

  35. ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ avatar
    ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ 04/01/2011 12:08:15

    Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΟΜΟΙΟΙ ΤΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΡΕΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ
    ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΝΕΟΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΟΥΤΕ ΜΙΣΗ
    ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΑΛΑΣΕΙ Ο ΛΑΟΣ
    ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΝΑ ΤΟ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ

  36. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 04/01/2011 12:16:40

    Καλή Χρονιά Προφήτη.
    Η αντίδραση του χολερικού συστήματος είναι η πιο αλάνθαστη πυξίδα.

    Αν σε επαινεί ο εχθρός σου να αρχίσεις να ανησυχείς.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ αλλενάκι 04/01/2011 13:39:01

      Καλή Χρονιά αλλενάκι!

      Όντως. Γιαυτό αν αρχίσει να με επαινεί ο τιραμόλα στείλτε μου γιατρό. Δεν θα 'μαι καλά.

  37. Greg avatar
    Greg 04/01/2011 12:17:03

    Ο Πολίτης; Σήμερα, μπήκε στη μάχη το βαρύ πυροβολικό...

  38. dentista avatar
    dentista 04/01/2011 12:17:20

    Μπραβο!!!Ο πολιτικος,ου μην αλλα και κοινωνικος σχολιασμος σου ,''μαχαιρα αμφιστομος''!!!!!!Με εκφραζει απολυτα!Καλη χρονια ,και η πενα σου παντα βουτηγμενη στην αληθεια,με οξυδερκεια και τολμη.

  39. epanastatis avatar
    epanastatis 04/01/2011 12:20:47

    Ο κ.ΠΟΛΙΤΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΑΡΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΝΤΟΡΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΣ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ .
    ΕΧΕΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ ΣΤΗΝ ΠΑΛΑΙΑ ΒΟΥΛΗ .
    ΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΩΝ ΕΞΑΠΤΕΡΥΓΩΝ.

  40. perifanos deksios avatar
    perifanos deksios 04/01/2011 12:30:23

    αυτά είναι τα λάθη του Καραμανλή..αντί να πετάξει με τις κλωτσιές όλα τα κοπρόσκυλα απο την ΕΡΤ τους κράτησε..με τις υγείες μας..

    • Εnzo avatar
      Εnzo @ perifanos deksios 04/01/2011 13:27:33

      α φιλαρακι εχεις δικιο και το εχω πει χιλιες φορες. η ΝΔ ηταν τοσο ανικανη οταν ηταν στην εξουσια που δεν μπορεσε να αλλαξει ουτε τον προηγουμενο εκφωνητη ειδησεων της ΕΡΤ.

  41. Μικρός Οδυσσέας avatar
    Μικρός Οδυσσέας 04/01/2011 12:31:55

    Και που να αρχίσει να ανεβαίνει δημοσκοπικά η ΝΔ, να δείτε τι θα λένε και τι θα γράφουν...

  42. η Dimi avatar
    η Dimi 04/01/2011 12:39:32

    «Πλεονάκις επολέμησάν με εκ νεότητός μου και γαρ ουκ ηδυνήθησάν μοι»
    ~ΨΑΛΜΟΣ ΡΚΗ' . 128

    ΗΡΘΑΝ
    ντυμένοι «Φίλοι»
    αμέτρητες φορές οι εχθροί μου
    το παμπάλαιο χώμα πατώντας.
    Και το χώμα δεν έδεσε ποτέ με τη φτέρνα τους.

    EΦΕΡΑΝ
    τον Σοφό, τον Οικιστή και τον Γεωμέτρη,
    Βίβλους γραμμάτων και αριθμών,
    την πάσα Υποταγή και Δύναμη,
    το παμπάλαιο Φως εξουσιάζοντας.

    ΚΑΙ ΤΟ ΦΩΣ ΔΕΝ ΕΔΕΣΕ ΠΟΤΕ ΜΕ ΤΗ ΣΚΕΠΗ ΤΟΥΣ
    Ούτε μέλισσα καν δεν γελάστηκε το χρυσό ν' αρχινίσει παιχνίδι
    Ούτε ζέφυρος καν, τις λευκές να φουσκώσει ποδιές.

    ΕΣΤΗΣΑΝ ΚΑΙ ΘΕΜΕΛΙΩΣΑΝ
    στις κορφές, στις κοιλάδες, στα πόρτα
    πύργους κραταιούς κι επαύλεις
    ξύλα και άλλα πλεούμενα,
    τους Νόμους, τους θεσπίζοντας τα καλά και συμφέροντα,
    στο παμπάλαιο μέτρο εφαρμόζοντας.

    ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΔΕΝ ΕΔΕΣΕ ΠΟΤΕ ΜΕ ΤΗ ΣΚΕΨΗ ΤΟΥΣ
    Ούτε καν ένα χνάρι Θεού στην ψυχή τους σημάδι δεν άφησε
    ούτε καν ένα βλέμμα ξωθιάς τη μιλιά τους δεν είπε να πάρει.

    ΕΦΤΑΣΑΝ
    ντυμένοι «Φίλοι»
    αμέτρητες φορές οι εχθροί μου,
    τα παμπάλαια δώρα προσφέροντας.

    Και τα δώρα τους άλλα δεν ήτανε
    παρά μόνο σίδερο και φωτιά.
    Στ' ανοιχτά που καρτέρεγαν δάχτυλα
    μόνον όπλα και σίδερο και φωτιά.
    Μόνον όπλα και σίδερο και φωτιά.

    ΗΡΘΑΝ
    με τα χρυσά σειρήτια
    τα πετεινά του Βορρά και της Ανατολής τα θηρία!
    Και τη σάρκα μου στα δυό μοιράζοντας
    και στερνά στο συκώτι μου επάνω ερίζοντας
    έφυγαν.

    «Γι ' αυτούς» είπαν, «ο καπνός της θυσίας,
    και για μας της φήμης ο καπνός,
    αμήν.»

    Και την ηχώ σταλμένη απο τα περασμένα
    όλοι ακούσαμε και γνωρίσαμε.
    Την ηχώ ακούσαμε γνωρίσαμε ξανά
    με στεγνή φωνή τραγουδήσαμε:

    Για μας, το ματωμένο σίδερο
    και τριπλά εργασμένη προδοσία.
    Για μας, η αυγή στο χάλκωμα
    και τα δόντια τα σφιγμένα ως την ώρα την ύστερη
    ο δόλος και τ' αόρατο γάγγαμο.

    Για μας, το σύρσιμο της γης
    ο κρυφός όρκος μες στα σκοτεινά
    των ματιών η απονιά
    κι η ποτέ καμιά, καμιά ποτέ Ανταπόδοση.

    ΑΔΕΛΦΟΙ, ΜΑΣ ΕΓΕΛΑΣΑΝ!
    «Γι' αυτούς» είπαν, «ο καπνός της θυσίας,
    και για μας της φήμης ο καπνός,
    αμήν.»

    Αλλά συ μες στο χέρι μας το λύχνο του Αστρου
    με τον λόγο σου άναψες, του αθώου στόμα
    Θύρα της Παράδεισος!
    Την ισχύ του καπνού στο μέλλον βλέπουμε
    της πνοής σου παίγνιο
    και το κράτος και τη βασιλεία του!

    ~Ελύτης (The Great Greek): «ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ» (1959)
    ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ ΔΕΥΤΕΡΟ ΟΙ ΗΜΙΟΝΗΓΟΙ (ζ’ και η’)

    • Misha avatar
      Misha @ η Dimi 04/01/2011 14:49:44

      +++++

  43. dentista avatar
    dentista 04/01/2011 12:41:59

    Πριν απο χρονια,σε προεκλογικη περιοδο εθνικων εκλογων,επισκεφτηκε τη Λευκαδα ως κεντρικος ομιλητης της ΝΔ ο Κ.Μητσοτακης .Την ιδια μερα πεθανε ενας απο τους γονεις του κ. Γ. Πολιτη και η κηδεια ηταν μεσημερι στο Μεγανησι, την ιδια ωρα με την προγραμματισμενη συγκεντρωση της ΝΔ.Ενω 700 ατομα ηταν ηδη συγκεντρωμενα, οκ. Μητσοτακης απαιτησε να ετεροχρονιστει η ομιλια του,για να παει με ελικοπτερο στην κηδεια!!!Ο δε κ. Πρ.Παυλοπουλος οταν ερχοταν εδω,καμαρωνε να λεει οτι ηταν προσωπικος του φιλος!Η διαπλοκη δεν εχει χρωμα,η μαλλον εχει το χρωμα των σκ...ν.............

  44. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 04/01/2011 12:54:27

    Καλη Χρονια Προφητη.
    Oι ντιντιδες των ΜΜΕ δεν αντεχουν κριτικη και ανταγωνισμο. Ειναι το κατεστημενο! αχχαα δεν οργανωνουν ενα πανελ με μερικους απο εμας να χτυπησουν 90ρια τα μηχανακια.. αλλα ο καθε Πολιτης λειτουργει - νομιζει, νομελετειακα.
    Οι κοπριτες των ΜΜΕ και τωων γραφειων τυπου περιμενουν νεα κομματα για να εχουν δουλειες. Να βαζουν περισσοτερουσ στο ιδιο καζανι για την ιντριγκα.
    Μασαει η ΑΝΤΙκατσικα ταραμα?? ΝΑΙ και φτυνει και τα κουκουτσια του εγκεφαλου τους.
    Θελουν ΜΜΕ χωρις διαλογο. Ετσι γουσταρω ετσι τα λεω ορνια. Ολοι θελουν να λειτουργουν χωρις διαλογο. Για αντιλογο δεν το συζητω!! χαχαα ο καθε Φαηλος τους χαλαει τη σουπα. Το ΑΝΤΙΝΕΑ τους μπηκε στο αυτι σαν κουνουπι μεσα στο καταχειμωνο! Δεν την παλευουν... εδω ειμαστε να μας ρωτησουν οτι θελουν οι τσαμπα μαγκες.

    ΠΠ

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 04/01/2011 13:43:46

      Γεια σου ΠΠ. Καλή Χρονιά!

  45. Mikros Exerevnitis avatar
    Mikros Exerevnitis 04/01/2011 13:25:00

    ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΓΙΑ ΝΤΙΝΤΗΔΕΣ ΣΤΗΝ ....ΒΟΥΛΗ

    _Λέει πολιτικός στον αρχηγό του κόμματος :


    _Στην Βουλή το έχουν καταλάβει, με κοροιδεύουν με λένε ...γκέι.


    _ Και'συ τι κάνεις;


    _ Τους ....χτυπάω με το τσαντάκι του μέικ-απ!_
    farmaki

  46. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 04/01/2011 13:46:34

    Προφήτη χρόνια πολλά και καλή χρονιά
    Εξαιρετικό άρθρο. Όπως πάντα.

    Πολύ ενδιαφέρουσα και η περιγραφή σου για το ρόλο των ΜΜΕ στην παραπληροφόρηση και χειραγώγηση των πολιτών καθώς και στη διαφήμιση της κυβέρνησης και μάλιστα χωρίς κανένα αντίλογο. Το παρακάτω μέρος του άρθρου σου είναι απόλυτα αποκαλυπτικό:

    «Για παράδειγμα, την 26η Απριλίου 2010 είχε καλέσει στην τηλεόραση τον εξέχοντα πράσινο υπουργό κ. Ραγκούση. Απέναντι του δεν είχε ούτε αντιπολιτευόμενο πολιτικό, ούτε δημοσιογράφο αντιπολιτευόμενης εφημερίδας. Είχε μια συντάκτρια των ΝΕΩΝ, όπου εργάζεται και ο ίδιος, έναν αρθρογράφο από το Έθνος και έναν δημοσιογράφο της Ελευθεροτυπίας. Τον εξουθένωσε δηλαδή στην αντιπολίτευση».

    Παρόμοια γεγονότα αποτελούν την καθημερινότητα των ΜΜΕ.

    Αυτό όμως που μου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση και μάλιστα πολύ κακή, είναι η παθητική στάση της ΝΔ στην καταγγελία αυτής της συμπεριφοράς. Ο λόγος των εκπροσώπων της είναι ξύλινος, πλαδαρός, άχρωμος, φοβισμένος και αποκρουστικά ευπρεπής. Όλοι οι πολιτικοί της ΝΔ που παρίστανται (όταν παρίστανται) στα διάφορα τηλεοπτικά πάνελ, συμπεριφέρονται σαν φοβισμένα παιδιά που έχουν κάνει την αταξία τους και φοβούνται μη τους μαλώσουν οι διάφοροι Καμπουράκηδες και Πολίτιδες. Στερούνται μαχητικότητας και δύναμης.

    Διαβάζω τα άρθρα και τα σχόλια πολλών σε αυτό το μπλογκ και μου κάνει μεγάλη εντύπωση ο λόγος τους η επιχειρηματολογία τους και η γνώση τους. Ορισμένοι σπάζουν κόκαλα. Και η σύγκριση με τους επίσημους της ΝΔ, προκαλεί θλίψη.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Αρματιστής 04/01/2011 15:44:29

      Καλή Χρονιά Αρματιστή !

  47. Γιώργος avatar
    Γιώργος 04/01/2011 14:04:55

    O τρόπος και το ύφος των δημοσιοκάφρων με τον οποίο απευθύνονται στον Α. Σαμαρά, («Κάποιος πρέπει να πει στον κ. Σαμαρά ...., ) δείχνει ότι η έκφραση "χούντα των ΜΜΕ" μόνο σχήμα λόγου δεν είναι. Θυμίζει την επίθεση, σε προσωπικό επίπεδο, που γινόταν στον Καραμανλή.
    Ο Σαμαράς λογοδοτεί μόνο στους ψηφοφόρους του κι όχι στον κάθε πασοκοδιαίτο Πολίτη, αλλά με τέτοια ΜΜΕ είναι αδύνατον η Ν.Δ. ακόμα κι αν καταλάβει την εξουσία να κυβερνήσει ουσιαστικά.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Γιώργος 04/01/2011 14:18:16

      Eιναι και πολυ δυνατον αν τους φερθει αναλογα και αυτο περιλαμβανει τα εξης :
      1) Ανοιχτη καταγγελια του ΔΟΛ οτι ειναι οργανο του ΠΑΣΟΚ και αντιπαλο συγκροτημα προς τη ΝΔ.Το ξερουν ολοι και στη ΝΔ παριστανουν οτι δεν καταλαβαινουν.Δημιουργουνται ετσι υποψιες οτι στη ΝΔ εχουν αποδεχθει το ρολο δευτερου κομματος.
      2) Απαντηση στο συγκεκριμενο δημοσιογραφο να ενδιαφερθει για το δικο του κομμα και οχι για το δικο μας.
      3) Δηλωση οτι η ΝΔ δεν θα ψηφισει καμμια χαριστικη ρυθμιση ή φοροαπαλλαγη για τις εφημεριδες ή τα ΜΜΕ.
      Δεν μας ενδιαφερει αν κλεισει ο ΔΟΛ,τοσο το καλυτερο,μονο το ΠΑΣΟΚ θα επρεπε να ενδιαφερει.
      Tα περι αντισυστημικου Σαμαρα κρινονται εδω.

      • Γιώργος avatar
        Γιώργος @ ψυχραιμια 04/01/2011 14:29:43

        Για το 3. συμφωνώ, είναι το μόνο που θα μπορούσε να κάνει.
        Το 1. και το 2. δεν νομίζω ότι είναι εφικτά, γιατί ακόμα κι αν η ΝΔ καταγγείλει τον ΔΟΛ, τα ΜΜΕ (συνολικώς κι όχι μόνο ο ΔΟΛ) θα εμφανίσουν την καταγγελία ως "επίθεση της ΝΔ στην ελευθερία της έκφρασης και της ελεύθερης δημοσιογραφίας" κτλ. Τα ΜΜΕ έχουν το καρπούζι έχουν και το μαχαίρι.
        Η ΝΔ είναι ανήμπορη να αντιδράσει, γιατί δεν υπάρχει ούτε ένα τμήμα της "αστικής τάξης", μεγαλοεργολαβοι, μεγαλοεκδότες κτλ που θα ήταν διατεθειμένο να την στηρίξει σε μία ολική ρήξη με τη σαπίλα. Όλοι στηρίζουν αναφανδόν ΠΑΣΟΚ.

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ Γιώργος 04/01/2011 14:32:56

          Δεν ειναι επιθεση στην ελευθερια της εκφρασης.Δεν θα πει να κλεισει ο ΔΟΛ.Απλως θα τον χαρακτηρισει συμφωνα με τη θεση του.Μπορει να αρχισει να αναφερεται σε αυτον με τη φραση "φιλοκυβερνητικο συγκροτημα" ή "σοσιαλιστικος τυπος" (αυτο θα εχει και πλακα) για να υπενθυμιζουν σε ολους τι ειναι.

          • Misha avatar
            Misha @ ψυχραιμια 04/01/2011 15:20:34

            Νεοφιλελεύθεροι εκσυγχρονιστές είναι και οι Ντοράκηδες έχουν προνομιακή παρουσία σε αυτούς.

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ ψυχραιμια 04/01/2011 15:00:39

        Ο ΔΟΛ καθόριζε τους εσωτερικούς συσχετισμούς των αστικών πολιτικών δυνάμεων και ανεβοκατέβαζε πρόσωπα, τηρώντας πάντα ιδίου χρώματος πολιτικό, φιλελευθερο/κεντρο/αποστατο/πασοκικό, προσανατολισμό.
        Η καλύτερη απάντηση είναι η επιβολή των θέσεών σου στην κοινωνία. Αυτό κάνει αυτόματα τον ΔΟΛ περιθωριακό.
        1. Δεν καταγγέλλεις π.χ. έναν μαύρο επειδή είναι μαύρος : αυτή είναι η φύση του. Τον καταγγέλλεις για πράξεις.
        2. Μάλλον ναι, αν και του δίνεις μεγάλη σημασία απαντώντας του επίσημα ως κόμμα.
        3. Ορισμένα πράγματα γίνονται και δεν λέγονται κλπ κλπ

        Σωστό το ότι δοκιμάζονται τα περί αντισυστημικού, αλλά δεν θυμάμαι να δήλωσε κάτι τέτοιο. Το ερώτημα είναι διαφορετικός δρόμος στο σύστημα. Πολλά κρίνονται και από διεθνείς εξελίξεις.

  48. Aris. A avatar
    Aris. A 04/01/2011 14:05:27

    Εχετε ακούσει ποτέ άσχημες γυναίκες και γεροντοκόρες να σχολιάζουν κουκλάρες.

    Δεν πιστεύεις στα αυτιά σου και την Σκλεναρίκοβα στραβοκάνα την βγάζουν.

    Ετσι και ο ΔΟΛ τώρα που δεν περνάει η μπογιά του όλα του φταίνε.

    Κάτι τέτοιους άκουγε ο Καραμανλής και πρόκοψε.

    Μέχρι μπεκρή και γκομενιάρη τον βγάζουνε.

    Γεια σου Ρουσόπουλε με τα παπαγαλάκια σου που είχες χτίσει ασπίδα προστασίας γύρω από τον Καραμανλή.

    Κατά τα λοιπά το μεγάλο πρόβλημα της ΝΔ που καλείται να λύσει είναι πως θα συναντηθεί με τους σκεπτόμενους ανθρώπους που είναι αποστασιοποιημένη από την πολιτική πως θα τους πείσει να κατέβουν στις επόμενες εκλογές.

    Εκει είναι όλο το ζουμί.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Aris. A 04/01/2011 14:30:48

      Ο μονος τροπος ειναι να λεει τα πραγματα με το ονομα τους.
      Σε δημοσκοπηση σημερα το 90% τασσεται υπερ του φραχτη στον Εβρο και η ΝΔ λεει μπουρδες.
      Η καταγγελια της κυβερνησης ως αναποτελεσματικης πρεπει να περιλαμβανει την απαιτηση για μεγαλυτερο φραχτη και πιο δυναμικη σταση κατα της λαθρομεταναστευσης.Ειναι απαραδεκτο ενα θεμα που ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ θεωρειται θεμα της δεξιας να το οικειοποιουνται εδω οι πασοκοι επειδη φοβουνται τους γελοιους αντιρατσιστες στη ΝΔ.
      Μηπως ο "διαλογος " με την αριστερα περιλαμβανει και παρομοιες σιωπηλες παραχωρησεις;

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ ψυχραιμια 04/01/2011 15:02:58

        "Ο μονος τροπος ειναι να λεει τα πραγματα με το ονομα τους"
        Σωστό

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Aris. A 04/01/2011 14:51:26

      Είναι ευκαιρία η ΝΔ να θέσει ξανά το θέμα νόμου περί ιθαγένειας. Μεγαλύτερη σημασία από το πόσοι μπαίνουν μέσα στη χώρα έχει πόσοι παίρνουν την ελληνική ιθαγένεια και αποκτούν δικαιώματα συνιδιοκτησίας στη χώρα.

  49. AWACS avatar
    AWACS 04/01/2011 14:17:32

    "Παρουσιάζει χρόνια στην ΝΕΤ την πολιτική εκπομπή «Προσκήνιο», όπου η ένταση της πολιτικής ανάλυσης συναγωνίζεται το εγκεφαλογράφημα ημιθανούς."

    Καλά βρε Προφήτη με πέθανες στα γέλια, κόντεψα να πέσω από την καρέκλα όταν το διάβασα, πιο πετυχημένος παραλληλισμός για το ύφος της εκπομπής του δεν θα μπορούσε να υπάρξει.

    Το Αntinews είναι κυριολεκτικά όαση ενημέρωσης και πολιτικής ανάλυσης...

  50. φωτεινη avatar
    φωτεινη 04/01/2011 14:24:37

    ο σαμαρας ανελαβε ενα κομμα,που ο κοσμος ντρεποτανε να πει οτι ψηφιζει ν.δ..τωρα σιγα σιγα αρχιζουνε να ψιθυριζουν το ονομα σαμαρας ως καθαρτηριο δυναμη και δεν θα αργησουν πιστευω να προφερουν και το ονομα νεα δημοκρατια με δυνατη φωνη.αυτο ενοχλει,αυτο φοβιζει.η ταυτιση νεας δημοκρατιας με σαμαρα και η καθαρση του σαπιου που επερχεται απ οπου κι αν προερχεται αυτο.δεστε το σαμαρα σαν μια καινουργια κολυμπηθρα του συλωαμ.

  51. Brain avatar
    Brain 04/01/2011 14:33:06

    Να πεί κάποιος στον καθ όλα αξιοπρεπή, κο Πολίτη ότι, σε βαθος χρόνου έχει αποδειχθεί πως η Ιστορία γραφτηκε και γράφεται από παρέες, στις μεγάλες φωτεινές σελίδες της ανθρωπότητας!!!
    Του συνιστώ δε να κάνει λίγη υπομονή για να δει τις σελίδες αυτές να γράφονται.

  52. enianos avatar
    enianos 04/01/2011 15:10:49

    Για το απόλυτο τίποτα … Πολύ( μελάνι)!

  53. danaos avatar
    danaos 04/01/2011 15:12:16

    Καλή Χρονιά Προφήτη! Κοίτα, όσες φορές τον έβλεπα στην τηλεόραση μου έφερνε μια θλίψη αυτός ο άνθρωπος και αμέσως άλλαζα κανάλι.Τον θεωρούσα πολύ καημένο και φουκαρά! Ο Σόμπολος στο πολιτικό! Τελείως ατσαλάκωτος γενικώς, θα έχει όλα του τα συρτάρια σχολαστικά τακτοποιημένα.Πώς λοιπόν αυτός ο άνθρωπος να παράξει σκέψη; "η ένταση της πολιτικής ανάλυσης συναγωνίζεται το εγκεφαλογράφημα ημιθανούς." Μόνο κακίες μπορεί να βγάλει στους απέναντι των αφεντικών του,ο καημένος!!

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ danaos 04/01/2011 15:32:18

      Καλή Χρονιά danaos !
      Χμμμ, είναι να "φοβάσαι" τους "καημένους".
      Οι πιο κακόμοιροι ζητιάνοι είναι οι πιο πλούσιοι.

      • danaos avatar
        danaos @ Προφήτης 04/01/2011 18:59:59

        Συμφωνώ, αλλά να,έτσι νιώθω όταν τον βλέπω! Και δε θα τον ήθελα και για γαμπρό!

  54. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 04/01/2011 15:16:54

    Έξοχα αφυπνιστικό και κατά κάποιο τρόπο ξεσηκωτικό άρθρο. Ο Παλιός είναι αλλιώς.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Strange Attractor 04/01/2011 15:34:14

      Ποιος παλιός;;;
      Νέος κι ωραίος! χαχαχα
      Καλή Χρονιά Strange

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Προφήτης 04/01/2011 15:37:35

        Είσαι απ αυτούς που βρήκα εδώ, εξ ου και το παλιός.
        Χρόνια Πολλά!

  55. Συναγωνιστης
    Συναγωνιστης ''ΦΛΟΓΑΣ'' 04/01/2011 15:31:57

    "εθνο-αριστερός που όφειλε να εχει χαθεί στα βουνά του κουρδισταν" ? ? ? μάλιστα...... και εσεις αγαπητο δωσιλογο-λαθρο-γκρουπουσκουλο ισως επρεπε να εχετε παρασυρθει με τον ανεμο στα ιμια... η να ειχατε πνιγει σε μια θαλλασα ιερης φωτιας απο την οργη του προφητη στην θρησκευτικοκοινωνιολογικα ιμπεριαλιστικη προσφατη καταληψη-προσευχη της πλατειας κοτζια..

    ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΘΝΟ-ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ
    τουλαχιστον δεν ειμαστε ευνουχοι στο χαρεμι...

  56. skeptiki avatar
    skeptiki 04/01/2011 15:38:55

    Καλή χρονιά κι από μένα. Ωραία πένα Προφήτη, την παρακολουθώ και την εκτιμώ πολύ καιρό, αλλά θα συμφωνήσω με τον eniano παραπάνω. Καταναλώνουμε πολύ ενέργεια για ευτελή πράγματα και τους δίνουμε κι αξία ενώ την πόρτα μας κτυπάει σιγά σιγά η ιστορία και το βάρος σημαντικών εξελίξεων.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ skeptiki 04/01/2011 17:15:43

      Συμφωνώ ...διαφωνώντας. Ή διαφωνώ συμφωνώντας.
      Η ενασχόληση με τον Πολίτη είναι χάσιμο χρόνου.
      Με αυτά που εκπροσωπεί όμως ο Πολίτης όχι.
      Να το θέσω με παράδειγμα : αν είχε επικρατήσει η "λογική Πολίτη" (και κάθε Πολίτη) αρχηγός της ΝΔ θα ήταν η Ντόρα.
      Και τότε η Ιστορία θα μάς είχε γκρεμίσει το σπίτι.
      Ούτε να ελπίζουμε δεν θα μπορούσαμε.
      Εσύ και ένας φίλος παραπάνω μού δώσατε αφορμή για προβληματισμό σχετικά με την πολιτική παρέμβαση, και αν προκύψει κείμενο θα συζητήσουμε εκεί.

      Καλή Χρονιά skeptiki

  57. victoria avatar
    victoria 04/01/2011 15:45:13

    Καλή χρονιά Προφήτη!

    Χαίρομαι να πω ότι κι εγώ σε κατάλαβα κάπου μέσα στην ανάγνωση.
    Καλά για Πολίτη τι να λέμε, τα είπες πολύ πετυχημένα... έλεος πια με το ηθικο-πνευματικό ανάστημα μύγας που διαθέτει και πεδίο προβολής (συνήθως χρηματοδοτούμενο από εμάς!)

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ victoria 04/01/2011 17:17:29

      Καλή Χρονιά victoria!

  58. Brain avatar
    Brain 04/01/2011 15:55:24

    Α και λόγω του ότι έλειψα αρκετά, ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ σε όλους τους φίλους, εδώ.

  59. effie B. avatar
    effie B. 04/01/2011 16:24:55

    Η πιο ωραια γειτονια στην Ελλαδα, η δικη μας...
    Το Antinews!!!!
    Χρονια πολλα και καλα σε ολους,
    effie B.

  60. ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
    ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 04/01/2011 16:42:10

    Το δημοσιογραφικό κατεστημένο παρουσιάζει τα ίδια συμπτώματα με αυτά της ελληνικής κοινωνιάς.Πνευματικό και ιδεολογικό χάος .
    Τόσα χρόνια αφιερώθηκαν στην παρασιτική προπαγάνδα προσφέροντας κάθε φορά στον κόσμο ότι τους διέταζε το σύστημα.Τώρα κι αυτοί βλέποντας το σάπιο δημιούργημα τους να καταρρέει μαζί με τις πράσινες μπαρούφες 30 χρόνων,πυροβολούν προς πάσα κατεύθυνση όπως και τα αφεντικά τους άλλωστε:κοπρίτες,αντιπαραγωγικοί,φοροφυγάδες,γιατροί του Κολωνακίου, κτλ.
    Έφτασε η ώρα που ο κόσμος δε σηκώνει άλλο δούλεμα,όχι γιατί ξύπνησε ,πάντα ήταν ξύπνιος,απλά ήρθε η ώρα που δεν υπάρχει λόγως να κάνει το χαζό.Κανένας πλέον δε μπορεί να ελπίζει σε τίποτα.Όυτε διορισμούς,ούτε επιδοτήσεις,ούτε ζιβάγκο,ούτε κακοί δεξιοί.Πέρασε ο οδοστρωτήρας ΓΑΠ και τα ισοπέδωσε όλα.
    Τρεχάτε ποδαράκια μου τώρα.........

  61. lianos avatar
    lianos 04/01/2011 17:19:08

    Καλή χρονιά σε όλους σας.
    τι κρίμα τέτοια άρθρα να μπορούμε να τα διαβάζουμε μόνο όσοι έχουμε την πολυτέλεια της πρόσβασης στο διαδίκτυο ....

  62. kon avatar
    kon 04/01/2011 17:25:13

    Δεν καταλαβαίνω που είναι το πρόβλημά σας. Στον Πολίτη και στον Βαλλιανάτο;. Καλώς κακώς κάνουν τη δουλειά τους ή πιο σωστά κάνουν μια δουλειά. Κάποιος πρέπει να κάνει και αυτή τη ''δουλεία''. Δεν ξέρω αν είναι υπάλληλοι ή οτιδήποτε άλλο. Σίγουρα κάτι είναι. Αλλά δεν είναι αυτοί/αυτή η ουσία των πραγμάτων.
    Όσο αναφορά το ''σύστημα''. Παίρνει τις προφυλάξεις και τις εγγυήσεις του. Η υπόθεση ότι φοβάται τους ''δεξιούς'' ή τα ''δίκτυα'' και τα blog ανήκει στη σφαίρα της φαντασίας.
    Δεν κουνήσατε ''φύλλο''. Χάσατε το πλεονέκτημα του αιφνιδιασμού προ πολλού. Τα φύλλα τα κούνησε το ΔΝΤ ηθελημένα ή όχι. Ανεβείτε την ανηφόρα τώρα!. Μένει να δούμε αν την ανεβείτε με 4χ4, με κάρα ή με τα πόδια. Να δούμε ποίος θα λαχανιάσει, ποιός θα πέσει στις λάσπες και ποίος θα τερματίσει. Εμείς πάντως περιμένουμε χωμένοι στις λάσπες μέχρι τον λαιμό με χειρότερα σύνδρομα.
    Μερικά ονόματα γραμμένα σε μορφή λίστας. Άλλοι με μάσκες, με nickname και άλλοι όχι. Χαρακτηρισμένοι ή αχαρακτήριστοι. Άλλος με μια παραπομπή και άλλος με τριάντα στο google και στα ΝΕΑ. Δεν λένε απολύτως τίποτα σε κανένα. Δεν τους γνωρίζω τους ανθρώπους.
    Τώρα για τους ''βραχίονες'', διαδικτυακούς ή μη, άλλοι τους χρησιμοποιούν για να πετάνε μολότοφ, άλλοι για να τραβάνε κουπί, άλλοι για να κρατάνε πένες, άλλοι για να δίνουν μπουκέτα, άλλοι για να κρατάνε τα ''όργανά'' τους και άλλοι ποντίκια. Τα συμπεράσματα δικά σας. Ακόμα δεν έχετε μετρήσει τους ''βραχίονες'' σας και ασχολείστε με τους βραχίονες των ''άλλων''.
    Το σύστημα δεν πέφτει (τουλάχιστον για την ώρα). Και έναν έπεφτε, τα συντρίμμια του θα έπεφταν και απάνω σας. Μόνο η σκόνη που θα σηκωθεί είναι αρκετή για σας.
    Εδώ θα είμαστε και ο καθένας θα μετρηθεί και θα ζυγιστεί. Αν όντως εκπροσωπείτε κάτι που μπορεί να σώσει κάτι, στρωθείτε στη δουλειά. Τα εσωκομματικά σας και ποιοι είναι οι εχθροί σας, είναι δικό σας πρόβλημα. Εμείς πάμε και αλλού.

  63. Επαγρυπνών avatar
    Επαγρυπνών 04/01/2011 18:17:27

    Παιδια ετοιμαστειτε για χειροτερες επιθεσεις.Αυτα ειναι μονο η αρχη!

    Το θεμα ειναι οτι πρεπει εκτος απο το διαδικτυο να υπαρχει φωνη και στην τηλεοραση και στο ραδιοφωνο (οχι φυσικα σαν το καναλι29 της τριετιας 90-93) ωστε να ενημερωνεται και ο κοσμος που δεν εχει προσβαση στο διαδικτυο.

    Στην τηλεοραση η κυβερνηση παιζει μονη της!Και δυστυχως το μεγαλυτερο κομματι του πληθυσμου εξακολουθει να εχει την τηλεοραση ως μοναδικη πηγη πληροφορησης.

  64. spiros avatar
    spiros 04/01/2011 19:18:43

    Προφήτη Καλή χρονιά και καλές γραφές.
    Εξαιρετικό άρθρο. Εύστοχη η στοχοποίηση . Μάλλον απαιτείται και συνέχεια.

  65. ARISTOMENIS VIGILANT avatar
    ARISTOMENIS VIGILANT 04/01/2011 19:22:07

    Πιστεύω ότι ο φουνταριστός Πανταλάκης αποτελεί τη ρεζέρβα του ΠΑΣΟΚ στα οικονομικά. Για να διασωθούν πολιτικά για το κούρεμα, την έξοδο από το ΕΥΡΩ και όλες τις συνειδητά καταστροφικές επιλογές τους, θα ενεργοποιήσουν στο παραπέντε τραπεζική κρίση μέσω της ΑΤΕ, φορτώνοντάς την φυσικά στηΝΔ (Μηλιάκος μπλαμπλα μπλα μπλα). Τα Funds των φίλων θα οικονομήσουν αρπάζοντας μετοχούλες ΕΤΕ κλπ στα €2 και μετά θα συναντηθούν στην Ελβετία για το μέτρημα...
    Επιμένω ότι θα δημιουργηθεί σούπερ άλλοθι για να καλύψει την κατάρρευση.

  66. ΙΔΟΜΕΝΕΑΣ avatar
    ΙΔΟΜΕΝΕΑΣ 04/01/2011 20:44:41

    Οι νεοταξίτες διαφθορείς συνειδήσεων ("συμμορία των ψηφισάντων το δοσιλογικό μνημόνιο) μαζί με εκφυλισμένους "αριστερούς",υβρίζουν όποιους κι όποιες σιχαίνονται τους διεστραμμένους ψυχανώμαλους που θεωρούν τη συντριπτική πλειοψηφία του λαού μας "υπανάπτυκτους-κομπλεξικούς" επειδή αποστρεφόμαστε την προκλητικότατη προβολή βίτσιων ομοφυλόφυλων(πχ ...γάμους μεταξύ των) από τις εξουσιαστικές ελίτ. Έχουν και το θράσος να αποκαλούν(όπως και τον πατριωτισμό κλπ) "φασισμό" τη ριζωμένη βαθιά στη λαϊκή συνείδηση αποστροφή στην ομοφυλοφιλική διαστροφή."Αγνοούν" τάχα πως κορυφαίοι αρχιφασίστες ήταν κραγμένοι πούστηδες(ο Ερνστ Ρεμ,ιδρυτής των χιτλερικών ταγμάτων εφόδου δολοφονήθηκε τη "νύχτα των κρυστάλλων" στο ...κρεβάτι αγκαλιά με φαντάρο του,γνωστό το ίδιο κουσούρι του εκ των ηγετών της χούντας Οδυσσέα Αγγελή,ο μέγας υμνητής του Μουσολίνι ποιητής Ντ Ανούντσιο και αμέτρητοι άλλοι ναζί, φασίστες,ακροδεξιοί, προπαντός,αμέτρητα συστηματικά,προκλητικά προβαλλόμενα τωρινά τηλεοπτικά "πρότυπα" ήταν και είναι φανεροί ..."καταπιεσμένοι"πούστηδες. Όταν,αιώνες τώρα ο λαός μας λέει "πούστικη" κάθε σάπια στάση ζωής,το κάνει επειδή ...κάποιοι φασίστες (σαν τον ...Ρεμ?)του έκαναν ...πλύση εγκεφάλου ή επειδή η πείρα αιώνων δίδαξε βιωματικά πόσο "πούστικα" ΄ξηγιούνταν πάντα οι "τοιούτοι"???...

  67. Έρεβος avatar
    Έρεβος 05/01/2011 03:14:37

    Χάρρυ Κλυνν: «Η συμμορία Παπανδρέου χειρότερη από τους Τούρκους!»

    ..."Για τον κ. Σαμαρά ποια είναι η γνώμη σας;

    Ο Αντώνης Σαμαράς, είτε το θέλουμε, είτε όχι, είναι η μόνη ελπίδα, αλλά τα πράγματα δεν είναι παρήγορα. Έχει δυνατότητες και έχει και ένα στοιχείο που λείπει από τους άλλους πολιτικούς που είναι ο πατριωτισμός , όχι με την έννοια των εθνικουλτουριάρηδων, αλλά όπως τον εννοώ εγώ. Είναι γνωστό ότι δεν έχω καμία σχέση με τη ΝΔ. Είμαι ένας ανένταχτος αριστερός που ποτέ δεν είχα σχέση με τα δεξιά μορφώματα και ιδιαίτερα με αυτή τη φοβική δεξιά. Η ΝΔ προέρχεται από μια συντριβή η οποία δεν ξέρω αν της άξιζε 100%. Γεγονός, πάντως, είναι ότι η κυβέρνηση Καραμανλή ήταν μια από τις πλέον αποτυχημένες. Μπορεί ο Κώστας Καραμανλής να ήταν ένας άνθρωπος καλών προθέσεων, αλλά δυστυχώς οι καλές προθέσεις δεν αρκούν. Δημιούργησε γύρω του ένα περιβάλλον μηδαμινής αξίας με τους Αλογοσκούφηδες και τους λοιπούς και ήταν φυσικό να έχει αυτή τη φθορά. "

    Πώς βλέπετε τα φετινά Χριστούγεννα;

    Είναι τα πιο σημαδιακά για μια εποχή πάρα πολύ δύσκολη που θα έρχεται και την οποία δεν υποπτεύεται καν ο ελληνικός λαός. Με τον καινούργιο χρόνο μπαίνουμε σε μια περίοδο εξευτελιστικής σκλαβιάς. Ο Γιώργος Παπανδρέου και η συμμορία του, εθελοντικά, μας μετέτρεψαν σε δούλους.
    Το που θα οδηγήσει αυτή η κατάσταση δεν μπορώ να...
    προβλέψω, μπορώ όμως να πω με βεβαιότητα πως ο ελληνικός λαός, μπορεί να αργεί, αλλά δεν δέχεται τέτοιου είδους σκλαβιές. Προβλέπω ότι πολύ σύντομα θα έχουμε κοινωνικές εκρήξεις που δεν φανταζόμαστε. Ο Έλληνας μηχανεύεται τρόπους για να επιβιώσει και θα επιβιώσει, παρά το ότι ζούμε τη χειρότερη δουλία της ιστορίας μας. Τα 400 χρόνια της Οθωμανικής σκλαβιάς θα είναι ένα ωραίο διάλειμμα διακοπών σε σχέση με αυτά που θα τραβήξει ο ελληνικός λαός, εάν δεν εξεγερθεί. Μόνο με την εξέγερση μπορεί να σωθεί ο λαός.

  68. SPYROMILLIOS avatar
    SPYROMILLIOS 05/01/2011 03:39:03

    Καλή χρονιά με υγεία ευτυχία και εθνική απελευθέρωση.Απελευθέρωση των εθνικών ιδεών μας,τέλος στην αριστερίστικη προπαγάνδα.
    Ρε επιτέλους υπάρχει ένας άνθρωπος που θα κυβερνήσει τη χώρα και έχει δίπλα του ανδρες που αγαπούν το έθνος και μας βάζουν χέρι?Ρε ούστ!!!!!!!

  69. Orestios avatar
    Orestios 05/01/2011 04:21:56

    Μπράβο Προφήτη!!!!
    Πράγματι φοβούνται γιατί διαπιστώνουν πως η κοινωνία αλλάζει και απομακρύνεται από κοντά τους.
    Μάλιστα εξαιτίας του φόβου τους βρίσκονται στην ζώνη του παραληρήματος καθώς δεν γνωρίζουν κανέναν από εμάς, που όμως όχι μόνο είμαστε υπαρκτοί αλλά δουλεύουμε υπέρ της Πατρίδας (μισητή λέξη και έννοια για όλους αυτούς).

    Το ωραίο είναι πως έχει πλάκα να βλέπεις όλους αυτούς που κάποτε προσποιούνταν τους πολύ ήρεμους και λογικούς να βρίσκονται σε ψυχωσική επαγρύπνηση ψάχνοντας εχθρούς.

  70. Συναγωνιστης
    Συναγωνιστης ''ΦΛΟΓΑΣ'' 05/01/2011 14:18:15

    καλη χρονια προφητη..... ασυναρτητα απο το αν "πιστευεις" η οχι και καλα φωτα.... μηδενικη ανοχη στο εμετικο "Καλες γιορτες" τι γιορτες ορε πολυεθνικα ανθρωπομορφα? haloween εχουμε?

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Συναγωνιστης ''ΦΛΟΓΑΣ'' 05/01/2011 16:12:31

      Καλή Χρονιά Συναγωνιστή ... Και Καλά Φώτα

  71. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 05/01/2011 20:14:49

    Τὰ γνωστὰ εἶναι γνωστά: οἱ ἐκπομπὲς τῶν Πολίτη, Πρετεντέρη κλπ στὴν ἑλληνικὴ τηλεόραση ἐπιτελοῦν τὴν ἴδια λειτουργία μὲ τὸ Comedy Central στὴν Ἀμερική, τὰ βλέπεις μετὰ τὴ δουλειὰ γιὰ νὰ γελάσεις λιγάκι- τίποτ' ἄλλο.


    ""«Κάποιος πρέπει να πει στον κ. Σαμαρά που είναι 30 χρόνια πολιτικός ότι δεν του απαγορεύει κανείς να κάνει παρέα με τα παιδιά από το Δίκτυο 21, αλλά με τους φίλους σου πας στις ταβέρνες μαζί ή και σινεμά. Δεν κυβερνάς μαζί. Το κόμμα το κυβερνάς με τους ικανότερους και όχι με την παρέα σου»."

    Τὸ ὄντως γέλιο ὅμως, προκύπτει ὄταν ὁ κάθε κ. Πολίτης κληθεῖ νὰ ὑποδείξει τοὺς "ἱκανότερους"....

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.