#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
30/12/2010 14:45
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Σαμαράς και οι ιδέες του δεν ποδηγετούνται





“Είδον τον ασεβή υπερυψούμενον και επαιρόμενον ως τας κέδρους του Λιβάνου και παρήλθαν και ιδού ουκ ην και εζήτησα αυτόν και ουχ ευρέθη ο τόπος αυτού” (Ψαλμ. λστ’, 35-36)*

Πολλοί φίλοι διαμαρτυρηθήκαν τηλεφωνικά – και άλλοι το έγραψαν κι εδώ- ότι σε μια στιγμή που η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ καταρρέει εμείς ανοίξαμε με το περίφημο πλέον άρθρο του Φαήλου “ένα θέμα που διχάζει τη ΝΔ” και “αποπροσανατολίζει”. Στο ίδιο μοτίβο κινήθηκαν σε κανάλια και ραδιόφωνα και βουλευτές της ΝΔ που από την μια δεν τολμούν να κυκλοφορήσουν μόνοι τους στην κοινωνία και από την άλλη νομίζουν ότι μπορούν να πιέσουν και να εκβιάσουν τον Σαμαρά είτε για μια θέση στον επερχόμενο “γαλάζιο ανασχηματισμό”, είτε για την πολιτική γραμμή που ακολουθεί.

Aς δούμε λοιπόν  το θέμα που δημιουργήθηκε στις πραγματικές διαστάσεις του. Ο Φαήλος είναι ένας από εμάς. Και ο ίδιος και οι απόψεις του έγιναν γνωστές στο ευρύτερο κοινό μέσα απο το Antinews. Όπως συνέβη δηλαδή και με τον Ροδινό, τον Αρχαιοπτέρυγα, τον Strange Attractor, τον Προφήτη, τον Επώνυμο, το Αλλενάκι, τον Τιραμόλα, τον Μίσα και τόσους άλλους συντελεστές, συνεργάτες και σχολιαστές της ιστοσελίδας μας. Και όπως έλεγε κορυφαίο στέλεχος της ΝΔ – να μην λέμε ονόματα – οι απόψεις όλων αυτών όπως και του Antinews είναι πολλές φορές πολύ σκληρότερες από εκείνες του Φαήλου. Τι τους έπιασε λοιπόν με τον Φαήλο; Όλοι έχουν καταλάβει πλέον ότι είναι η φιλία του Φαήλου με τον Αντώνη που πήγαν να εκμεταλλευτούν.

Και ότι αυτοί που αντιδρούν είναι εκείνοι που οδήγησαν τη ΝΔ στον όλεθρο του -12% από το ΠΑΣΟΚ και πολέμησαν στην συνέχεια όσο μπορούσαν την υποψηφιότητα Σαμαρά για την ηγεσία στη ΝΔ.

Το περιέγραψε πολύ σωστά αναγνώστης μας “ΣΟΝ ΠΕΝ: Πρόκειται για “επιχείρηση ποδηγέτησης του Σαμαρά”. Αφού δεν μπόρεσαν να του πάρουν το κόμμα, θα προσπαθήσουν να τον εμποδίσουν να μην αλλάξει τίποτα. Τώρα τον προειδοποιούν για το τί έχει να ακούσει αν πορευτεί με τις ιδέες που εκφράζει ο Φαήλος. Το έργο έχει ξαναπαιχτεί στο παρελθόν με μεγάλη επιτυχία. Επιχείρηση λασπολόγησης των αγωνιστών της παράταξης και διαίρεσης των στελεχών της σε “φανατικούς σκληρούς” και “σώφρονες φωτισμένους”. Βέβαια αυτή η διαίρεση στην ουσία ισοδυναμούσε σε έντιμους, πατριώτες και διαπλεκόμενους ωραιολόγους.

Και σύμπλήρωσε ο “Επώνυμος”: Όλοι αυτοί πρέπει να αντιληφθούν ότι οι συνθήκες έχουν αλλάξει και θα συνεχίζουν να αλλάζουν περισσότερο δραματικά. Με υποχωρήσεις στο ντόπιο κατεστημένο καμία αλλαγή δεν πρόκειται να έρθει. Ο λαός πλέον δεν ξανατσιμπάει. Όσο πιο διστακτικοί είμαστε στις ανατροπές,τόσο πιο δύσκολα θα μας εμπιστεύεται ο λαός. Δεν είναι δυνατόν ο Φαήλος που έχει πυρπολήσει το διαδίκτυο, συμμετέχοντας στο πιο σημαντικό και ουσιαστικό διάλογο που διεξάγεται σήμερα σην Κεντροδεξιά, να δέχεται επιθέσεις από εξωχώριους μηδενογράφους, βασικά λίμπερο της διαπλοκής και του συστήματος. Και μόνο η συντονισμένη ομοβροντία εναντίον του πρέπει να μας αφυπνήσει. Οι ντιντήδες του συστήματος, αλληλέγγυοι στους ντιντήδες της Νέας Δημοκρατίας.

Γύρισε  λοιπόν μπούμεραγκ εναντίον τους κι αυτή η επίθεση, επειδή όλοι αυτοί κάνουν ένα τεράστιο λάθος: οι απόψεις που εκφράζουμε εδώ δεν προέρχονται από τους κομματικούς σωλήνες, αλλά από τα σπλάχνα της κοινωνίας. Δεν είναι το antinews και δεν είναι κανένας Φαήλος που τις γεννά. Όλη κοινωνία βράζει εναντίον των σφουγγοκωλάριων της εγχώριας ολιγαρχίας και του ξένου παράγοντα που κάνουν κουμάντο στα κόμματα εξουσίας. Και όπως αποδείχθηκε περίτρανα τις τελευταίες ημέρες, οι απόψεις αυτές αρχίζουν πλέον και περνούν σε όλη την κοινωνία, επιβάλλονται σιγά – σιγά με την δυναμική τους.

Γίνεται επίσης αντιληπτό και κάτι άλλο από την τριήμερη επίθεση στις απόψεις του Φαήλου. Ότι τρέμουν τον Σαμαρά.  Τρέμουν την στιγμή που θα τα αλλάξει όλα. Τρέμουν την στιγμή που θα γίνει  ισχυρός και αυτοδύναμος πρωθυπουργός, με εξουσία στα χέρια του ικανή να ανατρέψει καταστάσεις και πράγματα. Γι αυτό και προσπαθούν απεγνωσμένα κάθε μέρα να τον απαξιώσουν, να τον κάνουν να πατήσει τις μπανανόφλουδες που του πετούν (π.χ. συναίνεση) για να αυτοκτονήσει πολιτικά μόνος του. Να είναι βέβαιοι ότι δεν θα τους κάνει το χατίρι! Να είναι επίσης βέβαιοι ότι αργά ή γρήγορα ο Σαμαράς θα απαλλαγεί από όλους εκείνους που δοκιμάστηκαν αλλά απέτυχαν , από όλους εκείνους που πλήγωσαν τον κόσμο της Νέας Δημοκρατίας. Τελεία.

Το κρίσιμο όμως ερώτημα είναι τι θα κάνει ο Σαμαράς στις επικείμενες αλλαγές Εμείς θα πούμε καθαρά την γνώμη μας. Σε συνθήκες ολομέτωπης επίθεσης στην πατρίδα και τον λαό της, με την απειλή μιας νέα εκλογική αναμέτρησης να επικρέμαται, ο Σαμαράς οφείλει να συσπειρώσει στο μέγιστο δυνατό και το κόμμα και την παράταξη. Δεν πρέπει να λείψει κανείς από την  μάχη εναντίον του Μνημονίου και του ΔΝΤ. Πρέπει να αξιοποιήσει λοιπόν όλο το πολιτικό προσωπικό που έχει στην διάθεσή του, αλλά πάνω σε βάση αρχών. Όσοι θέλουν να αγωνιστούν μαζί του με βάση το πρόγραμμά του και τις αρχές του και μπορούν να προσφέρουν, δικαιούνται μια θέση ευθύνης. Και θα κριθούν όλοι με βάση την προσφορά τους. Παράλληλα ο Σαμαράς οφείλει να ανοίξει τις πόρτες στους 800.000. Για να ξεκινήσει έτσι μια μεγάλη αναδιοργάνωση παράλληλα με το άνοιγμα της ΝΔ στις μάζες.

FactorX


*Απόδοση Ψαλμού: Είδα τον ασεβή να ακμάζει, να υπερυψώνεται πανίσχυρος και να απλώνει την επιρροή του σαν τους κέδρους του Λιβάνου. Και όταν ξαναπέρασα απ’ εκεί και τον ζήτησα, δεν βρήκα ούτε αυτόν, ούτε και τον τόπο που ήταν στηριγμένος κι υψωμένος

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ηλίας avatar
    Ηλίας 30/12/2010 14:57:24

    Οι αντιδράσεις προήρθαν από το εσωτερικό του σάπιου και άρρωστου κόματος που λέγεται νδ. Όχι από την κυβέρνηση ή από τα μέσα [που φυσικά και ασχολήθηκαν γιατί βρήκαν την αφορμή που ήθελαν για να κάνουν ξανά πόλεμο στους συνεργάτες του Σαμαρά και τον ίδιο].
    Έγραψα σε άλλη ανάρτηση ότι αντί ο Σαμαράς να προσπαθεί να λύσει τον γόρδιο δεσμό πρέπει να τον κόψει με μαχαίρι. Οι ισορροπίες είναι χαρακτηριστικό των μετρίων ηγετών. Των διαχειριστών. Οι ηγέτες δείχνουν κότσια και @@ όταν υποψιάζονται - και μόνο- υπονόμευση. Αν αφήσει και φάνε τον Κρανιδιώτη τώρα, ούτε που θα καταλάβει από πού θα του έρθει και του ίδιου στην πιο ανύποπτη στιγμή. Και θα του ρθει από κάποιον ντιντή, αυτό είναι σίγουρο!

    • ioannisk avatar
      ioannisk @ Ηλίας 30/12/2010 17:53:26

      ο γορδιος δεσμος δεν λύνεται ηλία.
      Ο Σαμαράς εγκλωβίστηκε!!!!! Τα τζακια δεν πέφτουν, γκρεμίζονται.
      Η Δεξιά εχει γελιοποιηθει απο ολο το μεταπολιτευτικό συρφετό των κουλων που την ειδαν εθνικοφρονες και απο τα λογις λογις κεντομόλα βληματα. Καλα η αριστερά δεν το συζητάω. Πολύ σπουδια υποστηριξη εχει προσφερει στην ΝΔ. Α ρε καραμανλή εκει πάνω τους πολιτικους ελιγμους σου και τα ονειρα σου για σταθερη ευρωπαικη ελλάδα πληρωνουμε. Εδω ηλια είναι Μεσόγειος και δη βορειο-ανατολική.
      Η δεξιά δεν βγαίνει στο προσηνιο ως εγγυητής της κοινωνικης ειρήνης και ως δυναμικος ανατοπεας αυτης της χουντας. Και μιλαω για την δικια μας δεξια της δεξια των παλιων τροπών και του νοικοκυρεματης οικονομίας οχι τα νεοφιλελευθερα βαμπιρια που εχουν διαλυσει τα παντα στις ΗΠΑ και στην Αγγλία. Αληθεια τι περιμένουμε για καταλαβουμε οτι αυτο το κρατος μισει τους ελληνες και δη τους δη δεξιούς. Μεχρι χτές χτυπησαν εναν βουλευτη της ΝΔ οχι και τοσο δεξιό. Οταν θα σκοτωσουν στελεχος της ΝΔ κανενα νεολαιο η μεροκαματιαρη ιδεολογο τοτε τι θα κανουμε; θα το βουλωσουμε και παλι υποθέτω!!!

  2. Νίκος avatar
    Νίκος 30/12/2010 15:06:48

    Για πετύχει ο Αντώνης πρέπει να αλλάξουν και μερικά πράγματα:

    1) Να χωριστεί η εκτελεστική απο την νομοθετική εξουσία. Π.χ. να μην γίνονται οι βουλευτές υπουργοί και οι υπουργοί να προτείνουν μόνο νόμους, αλλά να τους επεξεργάζεται και ψηφίζει η βουλη και να υφίσταται προεδρικό βέτο (αλλάγή του ρόλου του σε ουσιαστικο θεσμικό, καθ' ότι τώρα απλά καταναλώνει τα λεφτά μας δίχως αντίκρυσμα).
    2) Να ψηφίζονται οι δικαστές με εκλογές απο το Λαό και λίγοι να διορίζονται απο την εκάστοτε κυβερνηση.
    3) Να θεσμοθετηθούν οι εκλογες των κομματικών αρχηγών απο το Λαό.
    4) Να υπάρχει όριο στις θέσεις και αλλαγές προσώπων κρισίμων για την συνέχεια του κρατους (άραγε, υπάρχουν Γ. Γραματείς σε όλες τις υπηρεσίες του κρατους ή ακόμα κοιτουν τα βιογραφικά;)

    Και πολλά άλλα που, φυσικά, είναι συζητήσιμα.

    • loretta avatar
      loretta @ Νίκος 30/12/2010 16:14:08

      Σωστος..!!!

      η αλλαγη ομως αυτη θα πρεπει να γινει με σκοπο την αποκέντρωση της και απεξαρτηση απο την κεντρικη κυβερνηση/εξουσια που διοικει τη χωρα......κατεπεκταση ο καλλικρατης πρεπει αν λειτουργησει και σαν αποκεντρωση της ουσιαστικης εξουσιας οριζοντια και καθετα στις περιφερειες αν θελουμε να πουμε οτι εχει δυναμη και αξια η ψηφος του καθε πολιτη και συμμετοχη του στα κοινα...δηλ εκλογες εισαγγελεων ανα νομο απο τον λαο....ο δημαρχος να επιλεγει τον αρχηγο αστυνομιας....πυροσβεστικης κτλ κτλ...και θα λογοδοτει στον εκαστοτε περιφερειαρχη....κοινως η περιφερεια θα ειναι παντελως ανεξαρτητη απο την κυβερνηση....να τολμησω να πω και ο καθε περιφερειαρχης να οριζει και το φορολογικο καθεστως στον νομο /νομους και κατεπεκταση να δημιουργει τα αναλογα αναπτυξιακα κινητρα...

      ΑΝ ΘΕΛΕΙ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ....ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΜΑΣΤΕ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ.

  3. Αντάμ Παπαντάμ avatar
    Αντάμ Παπαντάμ 30/12/2010 15:06:52

    Τρέμουν τον ΦΑΗΛΟ γιατί η γραφή του σπάει κόκκαλα ,αφυπνίζει συνειδήσεις,δίνει ελπίδα ,ξεσκεπάζει την σημερινή πολιτική παρακμή και πάνω από όλα τον φοβούνται γιατί ξέρει να εμψυχώνει όλους εμάς που το τελευταίο διάστημα έχουμε υποταχθεί στην μνημονιακή μοίρα μας .
    Εμπρός ΦΑΗΛΟ δώσε εσύ το σύνθημα και να είσαι σίγουρος θα συντίψουμε στη στιγμή τις εφιαλτικές παρουσίες τους .

  4. effie B. avatar
    effie B. 30/12/2010 15:06:56

    Φακτορα,
    το ξερεις οπως το ξερουμε ολοι εδω μεσα:
    "...Ότι τρέμουν τον Σαμαρά. Τρέμουν την στιγμή που θα τα αλλάξει όλα. Τρέμουν την στιγμή που θα γίνει ισχυρός και αυτοδύναμος πρωθυπουργός, με εξουσία στα χέρια του ικανή να ανατρέψει καταστάσεις και πράγματα."
    Αφησε τους να δειχνουν τα δοντια τους γιατι μονο γι'αυτο ειναι ικανοι. Να γρυλιζουν απο φοβο.
    Παντως, Φακτορα, καλυτερη διαφημηση απο αλυχτωντες θορυβωδεις κυνιδες δεν θα μπορουσες να φανταστεις!!!!

  5. Φορμίων avatar
    Φορμίων 30/12/2010 15:07:28

    Ο Σαμαράς κινείται πολύ αργά, τα γεγονότα θα τον ξεπεράσουν τόσο γρήγορα που δεν θα τον θυμάται κανείς μετά από λίγο.
    Τι περιμένει για να πετάξει τα βαρίδια;, έχει αρχίσει να βουλιάζει μαζί τους.

  6. A.M. avatar
    A.M. 30/12/2010 15:08:08

    «Πρέπει να αξιοποιήσει λοιπόν όλο το πολιτικό προσωπικό που έχει στην διάθεσή του, αλλά πάνω σε βάση αρχών»

    «..σε βάση αρχών»

    Αυτός είναι κατά την δική μου άποψη ο σωστός τρόπος.
    Χαράζεις τις γραμμές, θέτεις τα όρια, προσδιορίζεις τον σκοπό με ακρίβεια.
    Από εκεί και πέρα όποιος θέλει ακολουθεί όποιος δεν θέλει φεύγει.
    Και δεν διώχνεις κανέναν εσύ, μένει μόνος του ή φεύγει μόνος του.
    Και η ευθύνη της απόφασης του εάν θα ακολουθήσει ή όχι ανήκει σε αυτόν που παίρνει την απόφαση και όχι στον ηγέτη, εν προκειμένω στον Σαμαρά.

    Όσο για τις επιθέσεις κατά Σαμαρά νομίζω πως ακόμα δεν έχουμε δεί τίποτε.
    Αυτά είναι ... ραβασάκια «φιλικά» του κατεστημένου που στέλνονται σχεδόν με χαμόγελο.
    Επαγρύπνηση και ετοιμότητα χρειάζεται για τα όλοένα και πιο δυνατά χτυπήματα που θα ακολουθήσουν.
    Γιατί θα ακολουθήσουν σίγουρα.

    Επί του ψαλμικού χωρίου..
    όταν ξαναπεράσουμε από «εκεί» πρέπει να ΜΗΝ βρούμε πολλούς «ασεβείς» και όχι μόνον έναν... γιατί τώρα έχει γεμίσει ο τόπος από δαύτους.

  7. Γιάννης avatar
    Γιάννης 30/12/2010 15:10:05

    Επιτέλους να κάνουμε επίθεση στους μηδενιστές, στους απολιτίκ, στους χωρις αρχές και πιστεύω, στους ανευ ιδεολογίας, στους Γκεμπελίσκους.
    Αυτοί οδήγησαν την χώρα στο ξεπεσμό της πολιτικής και κοινωνικής ζωής και έχουν το θράσος να μας κατηγορούν. ΟΧΙ με αντιπροτάσεις, αλλά με λασπολογία και ετικέτες.(όπως στην προκειμένη περίπτωση). ΓΙΑΤΙ έτσι κερδίζουν την εξουσία.
    Αυτό που πρέπει να κατακτήσουμε είναι όχι η εξουσία, αλλά το λαό με τις αξίες και τις αρχές μας.

  8. φωτεινη avatar
    φωτεινη 30/12/2010 15:20:26

    και εγω νομιζω οτι το διλλημα δεν ειναι το μεσα η εξω απο τη ν.δ.αλλα το μεσα η εξω απ την κοινωνια.η κοινωνια εκφραζεται πλεον με αυτους τους ορους και κατα τη γνωμη μου ο φαηλος κρανιδιωτης ,με το εξαιρετικο ταλεντο του, την εκφραζει ,παντοτε εξεφρασαν οι μεγαλοι καλλιτεχνες το πνευμα των καιρων τους με μοναδικη σαφηνεια και διορατικοτητα.δεν καθοδηγουν το ανυπαρκτο μα οδηγουν ,δινουν εκφραση σε αυτο που ψαχνει να εκφραστει,στο ηδη υφισταμενο.στο μεσαιωνα που ορισμενοι επικαλουνται,ας προταξουμε την αναγεννηση που ηδη κυοφορειται.

  9. goldenx avatar
    goldenx 30/12/2010 15:24:24

    «Εάν ταις γλώσσαις των ανθρώπων λαλώ και των αγγέλων, αγάπην δε μη έχω, γέγονα χαλκός ηχών ή κύμβαλον αλαλάζον. .......Η αγάπη μακροθυμεί, χρηστεύεται, η αγάπη ου ζηλοί, η αγάπη ου περπερεύεται, ου φυσιούται, ουκ ασχημονεί...»
    (Απόσπασμα από την προς Κορινθίους Αποστόλου Παύλου Α’ Επιστολή ιγ΄)
    Ο ΥΜΝΟΣ ΣΤΗΝ ΑΓΑΠΗ! ΣΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ!

    ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΤΣΙ ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΦΑΗΛΟ :
    ΜΕ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ.
    ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΜΜΑ.
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ.
    ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕ….

    ΜΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΓΩ.!

  10. goldenx avatar
    goldenx 30/12/2010 15:25:44

    «Εάν ταις γλώσσαις των ανθρώπων λαλώ και των αγγέλων, αγάπην δε μη έχω, γέγονα χαλκός ηχών ή κύμβαλον αλαλάζον. …….Η αγάπη μακροθυμεί, χρηστεύεται, η αγάπη ου ζηλοί, η αγάπη ου περπερεύεται, ου φυσιούται, ουκ ασχημονεί…»
    (Απόσπασμα από την προς Κορινθίους Αποστόλου Παύλου Α’ Επιστολή ιγ΄)
    Ο ΥΜΝΟΣ ΣΤΗΝ ΑΓΑΠΗ! ΣΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ!

    ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΤΣΙ ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΦΑΗΛΟ :
    ΜΕ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ.
    ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΜΜΑ.
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ.
    ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕ….

    ΜΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΓΩ.!

  11. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 30/12/2010 15:27:40

    Φάκτορα συμφωνώ σε όσα λες για τις προσπάθειες του διεφθαρμένου πολιτικού συστήματος να εκμεταλλευθεί το άρθρο του Φαήλου Κρανιδιώτη για να δημιουργήσει (όπως προσπαθεί εδώ και πολύ καιρό) την εντύπωση ότι η ΝΔ είναι έτοιμη να διαλυθεί επειδή δεν ακολουθεί μια πιο 'συναινετική, συνετή, ήπια, κ.λ.π.' πολιτική. Ήλπιζαν ότι αυτό (η διάλυση) θα συμβεί όταν έδιωξε την Ντόρα και εξακολουθούν να ελπίζουν ότι θα γίνει στο άμεσο μέλλον. Τους διαφεύγει ένας βασικός παράγοντας: ο λαός δεν έχει ακόμη αποβλακωθεί στο βαθμό που θα ήθελαν και προσπαθούν καθημερινά να πετύχουν. Όσους άχρηστους και υπονομευτές κι αν διώξει ο Σαμαράς από τη ΝΔ, ο λαός θα κρίνει τα κίνητρά του και θα κρατήσει το κόμμα ενωμένο, κι ας χτυπιούνται τα γιουσουφάκια στα ΜΜΕ. Αν ο Σαμαράς πείσει πως η ΝΔ αναμορφώνεται και μπορεί να βοηθήσει την Ελλάδα, είναι βέβαιο πως οι Έλληνες θα τον υποστηρίξουν. Για όσους ελεύθερους πολίτες έχουν απομείνει, μια πολιτική ενάντια στην οικονομική υποδούλωση και την πολιτισμική εξαφάνιση της Χώρας είναι η μόνη ανεκτή επιλογή.

  12. Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
    Δημήτριος Κοκκαλάκης 30/12/2010 15:33:02

    Το άρθρο του Φ. Κρανιδιώτη λέει τα πράγματα με το όνομά τους. Κανέναν δεν πρέπει να φοβίζει η αλήθεια. Τα παράπονα περί "εσωστρέφειας" είναι προφάσεις (σε μερικές περιπτώσεις, εν αμαρτίαις). Ο πολιτικός διάλογος γιά την ανανέωση μιάς πολιτικής παράταξης - η οποία οφείλει μάλιστα ως Κυβέρνηση να ανανεώσει την πολιτική ζωή της Χώρας - και γιά τον αναπροσανατολισμό του στελεχιακού δυναμικού της σε πολιτικές συντεταγμένες, απαλλαγμένες από το λάϊφ στάϋλ , δεν μπορεί να διεξάγεται με διαλείμματα ευκολίας του συστήματος και του χρεωκοπημένου πολιτικού καθωσπρεπισμού. Η αναζήτηση της ανανέωσης προσώπων και ιδεών στα κόμματα είναι το οξυγόνο που τους επιτρέπει να κινούνται ως ζωντανοί κοινωνικοί οργανισμοί, οι οποίοι να μιλούν στην αγωνιώσα ψυχή της ελληνικής κοινωνίας. Η Νέα Δημοκρατία θα εκλεγεί κυβέρνηση της Χώρας ακριβώς διότι θα μπορέσει ταυτόχρονα να διεξάγει άφοβα και ελεύθερο εσωτερικό διάλογο και να απευθύνει το πρόγραμμά της με επιτυχία στον λαό. Ετσι αποδεικνύει, οτι δεν είναι συνεταιρία τιτλούχων κατοχυρωμένων βιλαετιών, ούτε ομάδα νομής της εξουσίας, όπως το πασοκ. Το μεγαλύτερο πρόβλημα δεν θα ήταν η εσωτερική συζήτηση - έστω και με σκληρές εκφράσεις γιά όσους δεν αντιλαμβάνονται - αλλά ο στρουθοκαμηλισμός, οτι με την αιώνια αναζήτηση ισσοροπιών μπορεί ποτέ να υπάρξει κίνηση προς τα εμπρός.
    Δημήτρης Κοκκαλάκης.
    Λαμία.

  13. miden_agan avatar
    miden_agan 30/12/2010 16:13:44

    Στη συζήτηση για τον ΦΚ θα ήθελα να βάλω μια άλλη παράμετρο. Πέραν από την αξία ή μη των όσων λέει και πράττει και πέρα από την άποψη που έχει ο καθένας για αυτόν, τουλάχιστον με την έλευση του Σαμαρά αρχίσαμε να βλέπουμε και να ακούμε "νέα" πρόσωπα. Ακόμη και ο ΓΑΠ έχει φέρει στο προσκήνιο αρκετά "νέα" πρόσωπα σε πλήρη αντίθεση με τον Καραμανλή που κατά τη διάρκεια, τόσο της πρωθυπουργίας του όσο και της προεδρίας του στη ΝΔ δεν είδαμε / μάθαμε ΚΑΝΕΝΑΝ.

    Είναι σαφές βέβαια ότι η επιτυχία του Σαμαρά, πέραν από τη δημιουργία μιας νέας ΝΔ, τόσο σε επίπεδο δομών όσο και σε επίπεδο πρόσωπων, θα πρέπει να βασιστεί σε μία πολιτική η οποία θα πείθει τον "νοικοκύρη" ο οποίος αυτή τη στιγμή κινείται μεταξύ "φόβου" και "ελπίδας". Ενώ λοιπόν όλοι (ή τέλος πάντων η συντριπτική πλειοψηφία) αποκηρύσσουν το μνημόνιο, ταυτόχρονα φοβούνται για το πού θα καταλήξει η χώρα χωρίς αυτό ενώ παράλληλα ελπίζουν σε μια κάποια διέξοδο. Αυτός θεωρώ ότι είναι και ο λόγος της τεράστιας αποχής στις Δ. εκλογές και αυτός θα είναι ο λόγος αντίστοιχα για την αποχή στις επερχόμενες Εθνικές εκλογές οι οποίες θα δώσουν, έστω και οριακά, εκ νέου την πλειοψηφία στον ΓΑΠ. Δεν υποτιμώ το ρόλο των υπόδουλων ΜΜΕ αλλά ας μην τους δίνουμε μεγαλύτερη αξία από όση έχουν.

    Επομένως ο Σαμαράς έχει να αντιμετωπίσει μια άνευ προηγουμένου πρόκληση, απέναντι σε ένα ΠΑΣΟΚ που "παίζει" και Δεξιά και Αριστερά και να πείσει έναν κόσμο που καταλαβαίνει αλλά φοβάται και όλα αυτα μέσα από τον παραμορφωτικό φακό των ΜΜΕ.

  14. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 30/12/2010 16:29:39

    Οι κοινωνικοοικονομικες συνθηκες σημερα (πτωση βιοτικού επιπεδου,ανεργία, εργασιακός μεσαίωνας, βίαιη καταργηση του κοινωνικού κράτους) ο ενδοτισμός και η υποτέλεια της κυβέρνησης αλλά και των εξαπτερύγων της (τμήματος της κεντροδεξιάς) η οριστικη διάρηξη των δεσμών του ΠΑΣΟΚ με τα λαικά στρώματα που εκπροσωπούσε ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΙΔΑΝΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΤΗΣ ΛΑΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗΣ ΔΕΞΙΑΣ. ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟ ΣΤΙΓΜΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ. ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΚΦΡΑΣΕΙ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΛΑΙΚΑ ΣΤΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΕΣΑΙΑ ΤΑΞΗ ΔΗΛ. ΤΟ 80% ΤΟΥ ΕΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ. ΑΣΦΑΛΩΣ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΕΝΣΤΕΡΝΙΖΟΝΤΑΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΜΕ ΛΟΓΟ, ΤΙΜΗ ΜΠΕΣΑ ΑΞΙΟΣΥΝΗ ΕΠΑΡΚΕΙΑ. ΟΙ ΝΤΙΝΤΙΔΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΧΩΡΙΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟ ΠΠΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΟΠΙΘΟΦΥΛΑΚΗ. ΦΑΗΛΟ, ΧΡΥΣΑΝΘΕ ΜΑΖΙ ΣΑΣ. ΓΕΡΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΑ! ΙΔΕΟΛΟΓΟΥΣ ΣΑΝ ΕΣΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ.

  15. firiki2010.wordpress.com avatar
    firiki2010.wordpress.com 30/12/2010 17:09:41

    Το άρθρο του Φαήλου αυτό καθ΄ εαυτό δεν έχει τίποτα επιλήψιμο. "Γιατί και κλίκες υπάρχουν (διακομματικώς) και άνθρωποι που ανεβαίνουν έρποντας (διακομματικώς) και λαμόγια και άχρηστοι και ανίκανοι (διακομματικώς πάντα). Προς τι λοιπόν ο σπαραγμός?" (Απόσπασμα από το σημερινό "Μαθαίνει κανείς τίποτα?" στο firiki2010) Το πρόβλημα είναι ότι ο Φαήλος επειδή είναι ή εμφανίζεται να είναι συνεργάτης του Σαμαρά όταν εκφράζει επωνύμως τις απόψεις του πρέπει να έχει στο πίσω μέρος του μυαλού του και ποιες μπορεί να είναι οι συνέπειες των γραφομένων του όχι για τον ίδιο αλλά για τον Σαμαρά. Ο Φαήλος δεν είναι ούτε "Προφήτης", ούτε "Strange", ούτε "Αλλενάκι" οι οποίοι εκπροσωπούν μόνο τον εαυτό τους.
    Σχετικά με την ποδηγέτηση Σαμαρά: Πολλοί προσπαθούν να επηρεάσουν τον Σαμαρά . Ακόμα και οι αρθρογράφοι και οι σχολιαστές στο blog με τις απόψεις τους την κριτική τους και τις προτάσεις τους μεταξύ άλλων προσπαθούμε εμμέσως ΚΑΙ αυτό. Και είναι απολύτως θεμιτό. Οπως θεμιτό είναι αυτές τις απόψεις ο Σαμαράς (στο μέτρο που τις μαθαίνει) να τις συμμερίζεται, να τις λαμβάνει υπ΄ όψη του, να τις επεξεργάζεται ή όχι.
    Χάρηκα ιδιαιτέρως για την φράση της ανάρτησης " Όσοι θέλουν να αγωνιστούν μαζί του με βάση το πρόγραμμά του και τις αρχές του..." γιατί αυτό το "με βάση το πρόγραμμα του και τις αρχές του" αρκετοί σχολιαστές του blog φαίνεται να το ξεχνούν και φαντασιώνονται ή απαιτούν ο Σαμαράς να δράσει με βάση τις ΔΙΚΕΣ ΤΟΥΣ αρχές και πρόγραμμα.
    Είναι κρίμα που όλη αυτή η κατάσταση δίνει λαβή σε κάποιους δικαίως ή αδίκως να την εμφανίσουν σαν "σκυλοκαυγά" εν όψει του οργανωτικού ανασχηματισμού της ΝΔ.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ firiki2010.wordpress.com 30/12/2010 17:56:23

      Τι πρόβλημα θα υπάρχει εάν εμφανιστούν αυτές οι απόψεις ως απόψεις του Σαμαρά; Το πρόβλημα, για μένα, θα είναι αν αυτές οι απόψεις του Φαήλου (που είναι αποψεις όλων μας εδώ μέσα, δεν ξέρω αν τις ασπάζεσαι κι εσύ ή όχι) ΔΕΝ είναι απόψεις ΚΑΙ του Σαμαρά. Αν δεν είναι απόψεις του Σαμαρά, τι να τον κάνουμε το Σαμαρά; Θα είναι κι αυτός ένας σαν όλους τους άλλους.

      Κατά τα άλλα, εξακολουθώ να μην μπορώ να αντιληφθώ, για ποιο λόγο εξακολουθείς να επιμένεις ότι απόψεις εντελώς μειοψηφικές σήμερα στην κοινωνία, όπως οι δικές σου είναι "πιο" νεοδημοκρατικές από τις δικές μας. Έχεις μείνει πάρα πολύ πίσω. Στη δεκαετία του 1970 θα έλεγα, τότε που η ΝΔ εκπροσωπούσε μια "ήπια νομιμοφροσύνη" (και, θα έλεγα, άκρως φλώρικη και αντιτουριστική, γι' αυτό και έχασε τότε όλη τη νεολαία) έναντι της "αριστερής επαναστατικότητας" της εποχής εκείνης.

      Σε καιρούς Μνημονίου χρειάζονται άλλα πράγματα και πάντως όχι εκείνη η νοοτροπία που εσύ και ελάχιστοι άλλοι εκπροσωπείτε.

      • firiki2010.wordpress.com avatar
        firiki2010.wordpress.com @ Επώνυμος 30/12/2010 18:34:46

        ΟΚ Επώνυμε !
        Τώρα συζητάς (γιατί σε προηγούμενο σχόλιο σου σε μένα σε άλλη ανάρτηση δεν συζητούσες)
        Πάμε λοιπόν!
        1Το συγκεκριμένο άρθρο του Φαήλου (αν και με πολλά άλλα άρθρα του διαφωνώ όπως διαφωνώ και με την οξύτητα του και το συνήθως επικολυρικό του ύφος) μπορώ άνετα να το προσυπογράψω. Η διαφορά είναι ότι εγώ είμαι ο ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ-firiki2010 και o Φαήλος είναι συνεργάτης του Σαμαρά.
        2 Τις απόψεις του ο Σαμαράς δικαιούται και μπορεί να τις λέει μόνος του , οποτε αυτός νομίζει ότι πρεπει να τις πεί και όπως νομίζει ότι πρέπει να τις πει. Οταν γίνεται κάτι άλλο ακολουθούν δηλώσεις του τύπου "είναι απλό μέλος της ΝΔ" κλπ
        3 Οταν γράφω δεν με ενδιαφέρει αν οι απόψεις μου είναι μειοψηφικές ή " αντιτουριστικές" όπως γράφεις (αυτό το "αντιτουριστικές" σαν κοπλιμέντο μου μοιάζει). Με ενδιαφέρει να έχουν μια λογική και μια συνέπεια.
        4 Δεν υπάρχουν απόψεις "πιο νεοδημοκρατικές" και "λιγότερο νεοδημοκρατικές" Υπάρχουν απόψεις που είναι εντός των υπαρκτών πλαισιων των αρχών και των στρατηγικών επιλογών της ΝΔ και απόψεις που βρίσκονται εκτός αυτών των υπαρκτών πλαισίων. Κάποιοι στο blog προσπαθούν να πείσουν ότι τα πλαίσια είναι άλλα απο αυτά που πράγματι είναι και απο αυτά που ο ίδιος ο Σαμαράς λέει ότι είναι.

        Και κάτι τελευταίο. Το antinews είναι ένα εξαιρετικά πετυχημένο και ζωντανό blog. Δεν είναι αναγκαστικά όμως ούτε καθρέφτης της κοινωνίας ούτε καθρέφτης μερικών εκατομμυρίων πολιτών που ψήφισαν, ψηφίζουν ή θα ψηφίσουν τη ΝΔ

        • Επώνυμος avatar
          Επώνυμος @ firiki2010.wordpress.com 30/12/2010 19:39:37

          Και στο άλλο συζητούσα, άλλο ότι σου χώνομαι, πάντως κι αυτό εγώ το θεωρώ συζήτηση.

          Δεν είναι συνεργάτης του Σαμαρά, είναι φίλος του Σαμαρά. Πολύ διαφορετικό. Ούτε σύμβουλός του είναι, ούτε κομματική θέση έχει. Αλλά και συνεργάτης του Σαμαρά να είναι, τι πρόβλημα υπάρχει;

          Σε ένα κόμμα όπου για λόγους ισορροπιών ανεχόμαστε π.χ. τον Αβραμόπουλο για αντιπρόεδρο (μιλάω για τον εαυτό μου και μόνον, μην παρεξηγηθεί η θέση μου από το πρώτο πληθυντικό που χρησιμοποιώ για να δείξω ότι περιλαμβάνω και όσους άλλους ασπάζονται αυτή τη γνώμη), εννοείς ότι θα πρέπει να στρογγυλέψει ο Φαήλος το λόγο του για να μην έρθει "σε δύσκολη θέση" ο Σαμαράς; Μα καλά που υπάρχει και ο Φαήλος και λέει κάτι διαφορετικό, κάτι που να μας εκφράζει, από το "θα τιμήσουμε την υπογραφή μας" και τις λοιπές ασκήσεις ισορροπίας που ακούμε όλη την ώρα από το Σαμαρά...

          Με τη δεύτερή σου πρόταση στο "4" αναιρείς αυτό που λες στην πρώτη και στο "3". Ότι δηλαδή ακριβώς πας να βγάλεις όλα αυτά που λέμε εμείς (και ο Φαήλος μαζί) ως "μη νεοδημοκρατικά, ως "εκτός πλαισίου". Βασικά, αυτό από μόνο του αποδεικνύει και την τεράστια ένδειά σου επιχειρημάτων ουσίας, την ένδεια επιχειρημάτων του φλουφλισμού απέναντι στο δικό μας λόγο.

          Και το "μειοψηφικές" έχει την έννοια ότι, βασικά, χεστήκαμε για το τι λέει η επίσημη ΝΔ. Το θέμα είναι η επίσημη ΝΔ να καταλάβει τι λέει η κοινωνία. Εδώ ο κόσμος χάλασε μέσα στο 2010 και η ΝΔ βγήκε δεύτερο κόμμα στις αυτοδιοικητικές εκλογές, καταλαβαίνουμε τι σημαίνει αυτό;;;!!! Ενώ το "αντιτουριστικές" σημαίνει ότι πέραν από τους φλούφληδες, ποτέ δεν θα μπορέσει η ΝΔ να πάρει μαζί της ευρεία λαϊκά στρώματα, ποτέ δεν θα μπορέσει να γίνει ελκυστική στο λαό, όσο κρατάει τέτοια επαμφοτερίζουσα στάση, πέρα βέβαια από όσους έχουν εκπαιδευτεί στο φλουφλισμό ως πολιτική άποψη.

          Ο κόσμος θέλει να ΣΥΝΑΡΠΑΣΤΕΙ από κάποιο όραμα και αυτό το όραμα ακόμη ΔΕΝ το έχει δώσει η ΝΔ... Ο Σαμαράς μπορεί να το δώσει και αφού μπορεί ΠΡΕΠΕΙ και να το δώσει.

          • firiki2010.wordpress.com avatar
            firiki2010.wordpress.com @ Επώνυμος 30/12/2010 21:26:06

            Η φράση σου "...βασικά, χεστήκαμε για το τι λέει η επίσημη ΝΔ..." μάλλον με επιβεβαιώνει.

          • Επώνυμος avatar
            Επώνυμος @ firiki2010.wordpress.com 30/12/2010 23:08:54

            Επιβεβαιώνει τι πράγμα ρε Φιρίκι; Τι πράγμα; Ότι η ΝΔ έχει ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΑΠΗΧΗΣΗ στον κόσμο; Ότι δεν μπορεί ΝΑ ΠΕΙΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ; Και ότι, παρόλα αυτά, κάποιοι που επιμένετε να το παίζετε "πιο Νεοδημοκράτες", επιμένετε να μην καταλαβαίνετε τίποτα και να κινείστε "εντός των πλαισίων στρατηγικής του κόμματος";

            Και τη "στρατηγική του κόμματος" ποιος την καθορίζει; Οι ντιντίδες;

            Πόσο σε αφορά η αρθρογραφία του Φαήλου δεν φαντάζεσαι.

          • firiki2010.wordpress.com avatar
            firiki2010.wordpress.com @ Επώνυμος 30/12/2010 23:41:34

            Tην στρατηγική του κόμματος την καθορίζει η ηγεσία του. "Ντιντής" κι ο Σαμαράς?
            Εχεις αδερφέ μου κάτι κολλήματα που δεν μπορείς να καταλάβεις ωρες-ωρες ποιοι είναι οι "φίλοι" και ποιοι οι "εχθροί"

          • Επώνυμος avatar
            Επώνυμος @ Επώνυμος 31/12/2010 06:50:41

            Αν η ηγεσία του κόμματος καθορίσει στρατηγική ερήμην της κοινωνίας, τότε δεν μπορούμε παρά να περιμένουμε να έρχεται δεύτερο σε καιρούς της λαίλαπας του Μνημονίου. Και να παίρνει 20,2% στην τελευταία δημοσκόπηση που δημοσιεύεται στο σημερινό Βήμα. Όσο στημένες και να τις θεωρούμε (και είναι) οι δημοσκοπήσεις, δεν μπορούν να απέχουν από την πραγματικότητα πάνω από ένα ορισμένο όριο.

            Και όσο ο Σαμαράς κρατάει ισορροποίες με τον ντιντισμό, τότε δεν μπορεί παρά να παραμένει η ΝΔ δημοσκοπικά κολλημένη στο 20 κόμμα κάτι τοις εκατό.

            Αυτό είναι που δεν εννοείς να καταλάβεις εσύ. Καθορισμός στρατηγικής από την ηγεσία ερήμην των αναγκών της κοινωνίας θα οδηγήσουν σε κόμμα ερήμην της κοινωνίας.

            Και θα ψάχνει μετά ο Σαμαράς τους 800.000 και θα αναρωτιέται τι απέγιναν.

            Το ελεύθερο πνεύμα χαρακτηρίζεται από το ότι περνάει κριτικά τα ερεθίσματά του και δεν καταπίνει αμάσητη τη "στρατηγική" που του σερβίρουν, αλλά προσπαθεί να τη συνδιαμορφώσει μέσα από τη δική του παρέμβαση, όσο ταπεινή και αν είναι.

            Όταν το καταλάβεις αυτό, τότε θα καταλάβεις και τα περί φλουφλισμού.

      • Kostas D avatar
        Kostas D @ Επώνυμος 30/12/2010 23:33:15

        Πες τα να αγιασει το στομα σου Επωνυμε..!!

        • Kostas D avatar
          Kostas D @ Kostas D 30/12/2010 23:39:28

          Ο ΚΟΣΜΟΣ ΘΕΛΕΙ ΑΙΧΜΗΡΟ ΛΟΓΟ..!!
          ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΠΟΥΧΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΦΛΩΡΟΝΤΙΝΤΗΔΕΣ που το μονο που τους ενδιεφερε ηταν να τους αποκαλουν "κ Υπουργε"..
          κι αυτο ηταν..... τη στιγμη που εχουμε μαλιστα την προδοτικη κυβερνηση παπανδρεου να καταστρεφει τη χωρα, ΘΕΛΟΥΜΕ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΜΑΧΗΤΕΣ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΚΟΣΜΟ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ!!!!!

          Τι πια περιμενουμε????
          ΔΕΝ ΥΔΡΩΝΕΙ ΚΑΝΕΝΟΣ ΤΟ ΑΥΤΙ ΟΤΑΝ ΑΚΟΥΕΙ για ....."business" στο Αιγαιο?????
          Δηλαδη να περιμενουμε λιγο ακομα?????
          Ανθρωποι μενουν ανεργοι, ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΡΕΥΜΑ, τρωνε σε συσσιτια

          ΓΙΑ ΟΝΟΜΑ ΘΕΟΥ ΠΙΑ!!!!!!!!

          ΝΑ ΑΝΑΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΩΡΑ!!!!

          Το να καθομαστε εδω μεσα, και να συζηταμε ΕΙΝΑΙ ΧΑΣΙΜΟ ΧΡΟΝΟΥ στην παρουσα φαση!!

  16. epanastatis avatar
    epanastatis 30/12/2010 17:17:55

    Μπράβο στο antinews.
    Όσο για τον Σαμαρά !!! Να τολμήσει και η κοινωνία είναι μαζί του .
    Ο κύβος ερίφθη !!! Οι αλλαγές με νέους πολιτικά ανθρώπους άφθαρτους , με όρεξη για αγώνα και μεταλαμπάδευση νέων ιδεών με όραμα και ελπίδα , πρέπει να γίνουν άμεσα , για να υπάρξει σύντομα αποτέλεσμα .
    Εάν καθυστερήσει μία ακόμη ημέρα , ο ΓΑΠ θα πουλήσει και την Ακρόπολη

  17. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 30/12/2010 17:21:20

    Φάκτορα, για να είμαστε δίκαιοι, νομίζω ότι όλο το κείμενο μέσα στα εισαγωγικά είναι του Σον Πεν. Δική μου "ιδέα" ήταν μόνον ο Ψαλμός. Που πάντως ταιριάζει γάντι, έτσι δεν είναι;

    Το ψαλμικό αυτό απόσπασμα το είχα πρωτοδιαβάσει τον καιρό της παντοκρατορίας Σημίτη και για να πω την αλήθεια με έπιασε μια δυσπιστία εκείνη τη στιγμή. Είπα μέσα μου "μπα, αποκλείεται, αυτοί εδώ οι τύποι θα κάνουν κουμάντο για πάντα". Κι όμως, λίγα, ελάχιστα χρόνια μετά είχε λήξει η βασιλεία τους και κάποιους τους κυνηγούσαν κιόλας. Τότε πείστηκα ότι έχει βάση και από τότε όσο περνάει ο καιρός βλέπω ότι έχει όλο και μεγαλύτερη βάση.

    Να δώσει ο καλός Θεός να έχει πάντοτε βάση, όπως και να μην γίνουμε ποτέ εμείς οι ασεβείς που θα επαρθούμε "έως τας κέδρους του Λιβάνου" για να καταρρεύσουμε στην πορεία...

  18. anna avatar
    anna 30/12/2010 17:22:51

    Ο κ. Κρανιδιώτης, αρθρογραφεί εδώ και πολύ καιρό στα blogs και κυρίως στο antinews. Μερικές φορές πολύ πιό επικριτικός απ'ότι στο περιώνυμο άρθρο. Γιατί τώρα όλος αυτός ο θόρυβος? Γιατί τώρα γίνεται πρωτοσέλλιδο? (και δεν νομίζω ότι πρόκειται για επίθεση)

  19. spiros avatar
    spiros 30/12/2010 17:31:43

    Φάκτορα μήπως ήσουν επιεικής στα όσα είπες ; Δεν έπερεπε να ξετυλίξεις τα όσα γράφονται και απηχούν απόψεις των πιστών πιστών και οραματιστών;

  20. τσώφλι πασατέμπου avatar
    τσώφλι πασατέμπου 30/12/2010 17:39:10

    Φίλε Factor

    Ο Αντώνης ενοχλήθηκε, ή όχι ; Και μή μου πείς οτι "αναγκάστηκε" να ενοχληθεί !

    Κατα τ'άλλα... το θέμα δέν "κονταίνει", γιατί έτσι κι αλλοιώς ο σκοπός του ήταν να κάνει φασαρία. Αναρωτιέμαι όμως άν ήταν απλώς κρότου - λάμψης ή στόχευε και μερικά ψαχνά.

    • effie B. avatar
      effie B. @ τσώφλι πασατέμπου 30/12/2010 18:45:20

      Τσωφλι,
      εσυ τι πιστευεις, ενοχληθηκε η οχι?
      Αν πραγματικα τον ξερεις, ξερεις και την απαντηση.....

  21. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 30/12/2010 17:43:50

    Ολοι κρινομαστε απο τα λεγομενα μας.
    Οι πολιτικοι ΚΑΙ απο τις πραξεις τους αλλα και απο τους συνεργατες τους. Αμεσου και εμεσου περιβαλλοντος.
    Δηλαδη το ΓΑΠ με τους Εβραιους και τη ροδα τσαντα ΠΑγκαλο-σακουλα δεν χρηζει κριτικης?? Ουτε οι ιδιοι τολμουν να την πουν στο παιντι. Εχει βαρυ ονομα.
    Να παρει το ονομα του τη μαμα του και να γυρισει στο Μινεσοτα να βαφτιστει εκει στην εξορια, ΑΦΟΥ περασει στρατοδικειο για ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ.

    Γεμισαμε πρασινους τσολιαδες και γαλαζιους φουλαρατους.

    Εγραψα και πιο πανω, το ΓΑΠ διαλεξε να ειναι ΕΝΟΧΟΣ στο εσωτερικο και ΑΔΥΝΑΜΟΣ στο εξωτερικο για να κανει τη δουλεια του.

    Φαηλο, εαν κανουν πανελ και σε καλεσουν σφυρα μου.. να ερθω !

    ΠΠ

  22. Orestios avatar
    Orestios 30/12/2010 18:21:57

    Φάκτορα, το σημαντικό είναι πως ο λόγος όλων ακούγεται.
    Το αν ενοχλεί δεν είναι δικό μας θέμα αλλά όσων ενοχλούνται.
    Ας πρόσεχαν.
    Και να γνωρίζεις πως με τον καιρό όλο και περισσότεροι είναι έτοιμοι να ακολουθήσουν τον Σαμαρά.
    Ο λόγος μας από εδώ, οι συζητήσεις μας με μια ποικιλία ανθρώπων (που τα ΜΜΕ ούτε που φαντάζονται τί γίνεται) και η σπορά των Νέων Ιδεών από όλους μας είναι το ποτάμι που θα ανατρέψει το βρώμικο καθεστώς.
    Όλα θα αλλάξουν και καλό είναι να το βάλουν καλά μέσα στο μυαλουδάκι τους όσοι τόσα χρόνια προσπαθούν να εμποδίσουν το τέλος της μεταπολίτευτικής εξαπάτησης

  23. δρόμος avatar
    δρόμος 30/12/2010 18:44:07

    @FactorX

    Θέλω να μείνω λίγο στο : "Παράλληλα ο Σαμαράς οφείλει να ανοίξει τις πόρτες στους 800.000. Για να ξεκινήσει έτσι μια μεγάλη αναδιοργάνωση παράλληλα με την άνοιγμα της ΝΔ στις μάζες."

    Σοφές κουβέντες. Στον ένα και κάτι χρόνο που μεσολάβησε από την εκλογή του, εκτιμώ ότι ο Α.Σ. έχει σε μεγάλο βαθμό τιθασεύσει το άναρχο μόρφωμα που παρουσίαζε το συνοθύλευμα στελεχών με προσωποπαγείς απόψεις, έστω και επιφανειακά (καθότι πιστεύω ότι αρκετοί δεν έχουν επαρκώς κατανοήσει περί τίνος πρόκειται, ή δεν θέλουν να το κατανοήσουν, και απλώς υποκρίνονται).

    Το πρόβλημα είναι στη βάση. Όλοι αυτοί οι μήνες εντατικής απασχόλησης των στελεχών με το συνέδριο και τις αλλεπάλληλες εκλογικές διαδικασίες δεν έχουν επιτρέψει να ακουστεί η ΣΙΩΠΗ της βάσης. Και πώς θα γινόταν αυτό, άλλωστε? Όταν οι τοπικές οργανώσεις υπολειτουργούν, όταν η εκλογική κινητοποίηση θεωρείται το Α και το Ω του λειτουργικού τους στόχου? Και όταν, ακόμη χειρότερα, ακόμη και η εκλογική μάχη διεξάγεται σε επίπεδο προσώπων, και όχι ιδεών? Πόσα ΕΝΕΡΓΑ μέλη έχει η κάθε τοπική? Κάθε πότε συναντώνται, και με τι ατζέντα? Πώς μεταφέρεται η ιδεολογική γραμμή του κόμματος στη βάση, και η πληροφορία από την βάση=κοινωνία στο κόμμα? Άγνωστες έννοιες, ξεχασμένες ίσως, δεν ζούσα παλιότερα για να ξέρω...

    Εκείνο που ξέρω, σίγουρα, είναι ότι το νούμερο-μασκώτ των 800.000 ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. Είναι στο σπίτι, επιμόνως ΣΙΩΠΗΛΟ, αναμένοντας ίσως την πρόσκληση συμμετοχής στην ουσιαστική δουλειά, και όχι μόνο στις αρχαιρεσίες. Τολμώ να πω ότι θεωρώ υγιεινή την αντίδραση. Οι περισσότεροι δεν ενδιαφέρονται να συμμεριστούν τις εκλογικές τους προτιμήσεις σε ανύποπτο χρόνο. Σίγουρα όμως θα ήθελαν κάποιος πιό αρμόδιος να τους κατατοπίσει, να εκλαϊκεύσει τις κατευθύνσεις, να απαντήσει σε απορίες, να βοηθηθεί στην προσωπική τους διαμόρφωση γνώμης. Ιδιαίτερα σε μια εποχή όπου τα ΜΜΕ απλώς αποπροσανατολίζουν αντί να βοηθούν στην κατανόηση των δεδομένων.

    Ποιός θα επωμισθεί αυτόν το ρόλο, και με τι προσόντα?
    Με ποιές διαδικασίες προετοιμάζονται τα στελέχη για να τον αναλάβουν?
    Ποιός παρακολουθεί τις διαδικασίες στη βάση, δηλ. το είδος της σχέσης που (δεν)αναπτύσσεται ανάμεσα στις οργανώσεις και τον κόσμο τους?

    Σημ. επειδή έχω υποβάλει κάποιες από αυτές τις ερωτήσεις αρμοδίως, και οι απαντήσεις που έλαβα ήταν μάλλον αποκαρδιωτικές, θα ήθελα να σηκωθεί το θέμα περισσότερο εδώ, με την ελπίδα να εισακουσθεί ο προβληματισμός, που συμμερίζονται αρκετοί - απ' ό,τι έχω διαπιστώσει. Ευχαριστώ.

    • firiki2010.wordpress.com avatar
      firiki2010.wordpress.com @ δρόμος 30/12/2010 21:54:50

      Η κατάσταση στη βάση είναι όπως την περιγράφεις. Το ότι η οργάνωση της βρίσκεται κοντά στο μηδέν είναι ακόμα σημαντικότερο τη στιγμή που η ΝΔ δρα σε απολύτως δυσμενές επικοινωνιακό περιβάλλον. Αυτή τη στιγμή επαφή της σιωπηλής βάσης με αυτό που θα λέγαμε "κεντροδεξιές απόψεις" υπάρχει μέσω των blogs κι ό,τι κάνει ο καθένας μας σε προσωπικό επίπεδο, κάτι που ούτε επαρκές είναι και σε μερικές περιπτώσεις μπορεί να αποδειχθεί και επικίνδυνο.

  24. ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
    ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 30/12/2010 19:00:22

    Πολλοί αναρωτιούνται σε συζητήσεις αν η ΝΔ έχει πάγκο για να κάνει αλλάγες και να φέρει νέα πρόσωπα.Κατα τη γνώμη μου πάγκος υπάρχει και μάλιστα μεγάλος.Ο λόγως για τον οποίο αυτό εντέχνως αποκρύπτεται ταυτίζεται και με τη στάση του κ Κρανιδιώτη.Άχρηστοι άνθρωποι ,υποχθόνιοι και γλύφτες έχουν κατακλύσει το πολιτικό μας σύστημα καθώς μπορούσαν να τάζουν και να εξαγοράζουν συνειδήσεις.Έλα όμως που έφτασε η ώρα να παράγουν και πολιτική σκέψη και δυστυχώς φανερώνονται ανίκανοι .Γι'αυτό άλλωστε και ψηφίζουν σαν ζώα ότι τους λένε οι κοινοβουλευτικοί εκπρόσωποι ,ή παρακαλούν για 5λεπτά δημοσιότητας στα πουλημένα κανάλια ενώ οι πολίτες δεν θέλουν ούτε να τους δουν μπροστά τους.
    Όμως θέλω να εκφράσω και την εξής άποψη.Ο Σαμαράς κάποτε είπε στον Παπανδρέου τη φράση :"Ξεκολλήστε".
    Την ίδια φράση ξεστομίζει και καθημερινά ο κάθε πολίτης που αρχίζει να αναγνωρίζει την αξία του Σαμαρά και ψάχνει ελπίδα για την οικογένεια του και την πατρίδα.
    ΞΕΚΟΛΛΑ λοιπόν Αντώνη .
    Τα πράγματα αρχίζουν και παίρνουν άσχημη εξέλιξη για τη χώρα και η ΝΔ το έχει ρίξει στην υψηλή κουλτούρα .Τη νοοτροπία του Σαμαρά "λίγα λόγια και πολύ δουλειά"πρέπει να τη μιμηθούν όλοι ανεξεραίτως.

  25. δημητρης καρδιτσα avatar
    δημητρης καρδιτσα 30/12/2010 19:19:29

    ο σαμαρας πρεπει να ψαξει απο ολο τον κομματικο μηχανισμο της ν.δ. δυο νεους και αφθαρτους σωματοφυλακες. θυμηθειτε τι εκανε ο παπανδρεου οταν εγινε προεδρος του πασοκ. βρηκε παπακωνσταντινου και ραγγουση , και τους εβαλε στην πρωτη γραμμη.με αυτους του δυο στην ουσια κερδισε τις εκλογες.
    εκανε στην ακρη τα παλια και φθαρμενα στελεχη. το ιδιο πρεπει να κανει και ο σαμαρας. νεα και αφθαρτα στελεχη.

    • Ρομπέν το Γκαρσόν avatar
      Ρομπέν το Γκαρσόν @ δημητρης καρδιτσα 30/12/2010 19:40:16

      Σε πρώτη φάση να αναλάβει ο Αγροφύλακας κάποιο πόστο. πχ την αγροφυλακή.

      • Agrofylakas avatar
        Agrofylakas @ Ρομπέν το Γκαρσόν 30/12/2010 22:17:32

        Να απαντήσω τώρα, η να μην απαντήσω?
        Όποιος έχει κάτι να προσφέρει ας εμφανιστεί μπροστά και ας προσφερθεί.
        Το να πετάμε μια φωτοβολίδα, η λάσπη, και να φεύγουμε δεν είναι προσφορά.
        Εγώ είμαι ήδη στέλεχος της ΝΔ και δεν έχω ανάγκη από αναγνωρίσεις και αναβαθμίσεις. Από την άλλη άκρη του κόσμου όπου ζω και εργάζομαι δεν μπορώ να θεωρούμαι επικίνδυνος να γίνω Βουλευτής και Υπουργός. Λάθος κατάλαβες. Εκεί που μπορώ να προσφέρω (σε ομάδες εργασίας, και όχι αρχηγηλίκια) είναι γνωστό από προηγουμένη ανάρτηση μου. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κάθε μέρα μιλάμε για την ανάγκη να μπουν καινούργιοι άνθρωποι στη πολιτική, και μέχρι σήμερα δεν βρέθηκε ούτε ένας που να τον θεωρούμε άξιο εκτός από τον εαυτό μας. Μου θυμίζει το ανέκδοτο του Χριστόδουλου, που όταν ο Θεός θέλησε να δωρίσει ένα άλογο σε έναν Έλληνα σακάτη αυτός δεν το δέχθηκε γιατί δεν μπορούσε να το καβαληκεύσει και απεναντίας ζήτησε από τον Θεό να κάνει το άλογο του γείτονα του να ψοφήσει για να μην το βλέπει και ζηλεύει! Ο τίτλος μου ως Αγροφύλακας δεν έχει σχέση μόνο με την περιφρούρηση των αγρών της Ελλάδος από κάθε επιβουλή, αλλά και των πνευματικών, ιδεολογικών, και αξιακών χωραφιών του Έθνους μας. Και εδώ έξω έπεσες. Κρίμα!

  26. Akyros avatar
    Akyros 30/12/2010 19:20:38

    Ολοι αυτοί οι ...θιγμένοι ΝD (νεοΝΤιΝΤίδες) που αναγνώρισαν στο κείμενο του Φαήλου τον εαυτό τους, να θυμηθούν καλά ότι πλέον οι συνθήκες "ανάγκασαν" τις πορείες ιδεών και ανθρώπων.
    Οι πρώτες με τα εμβλήματά τους και τις σημαίες τους, να τίθενται στην κεφαλή και οι δεύτεροι, οι άνθρωποι, ν΄ακολουθούν, να σχηματίζουν την Πομπή τους!

    'Οπως λέει ο Buffet, "η οικονομική κρίση ξανάφερε τον γάμο από έρωτα" για αυτό, ας θυμηθούν οι Ως Ανω ΝεοND-NDιδες ότι ΕΠΙΣΗΣ διευκόλυνε και την ελευθερία στην επιλογή σημαίας, αφού εξέλειψαν οριστικά συμπορεύσεις ανάγκης, συμφέροντος, ταμπέλας, εξουσίας!
    Κανένα κομματικό σύμβολο, κανένα ιδελογικό ρεύμα, δεν είναι πια ασφαλές ...μαντρί, αν δεν εμπνεύσει, δεν ορίσει πεδία αναφοράς, δεν βάλει τον άνθρωπο σε σχέση συνειδητής ένταξης στο ...κοπάδι και ή τον ...τσοπάνο!

    Επιτέλους η ιδεολογία-ερωτας, θα ορίσουν την σχέση με το κάθε κόμμα και οι τύποι που για 35 χρόνια παίδεψαν τις ψυχές μας ,απομακροι, ξένοι, αλλοιώτικοι, τεμπέληδες κληρονομοι, καλαμοκαβαλάρηδες και συνειδητοί ή ασυνείδητοι θεομπαίχτες, καιρός είναι να το αντιληφθούν!
    Μπραβο Φαήλο!

  27. givrgos avatar
    givrgos 30/12/2010 19:23:51

    Μια σωστη φωνη..επιτελους...
    του Φαηλου..και ..να που ξεσηκωθηκαν οι χαμαιλεοντες του κομματος..
    ποιος τους εδωσε το δικαιωμα να θεωρουν την παραταξη δικο τους τσιφλικι....ας δοκιμαστουν πρωτα σε δουλειες στο ελευθερο ανταγτωνιισμο να δουν ποως βγαινει το ψωμι και μετα να δοκιμασουν να αναριχιθουν στο κομμα..οχι ομως με προσον το ονομα..τον μπαμπα..
    ελπίζω ο προεδρος να ειναι ξερει τι να επιλεξει..δεν 8α εχει πολλες ευκαιρίες..

  28. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 30/12/2010 19:46:33

    Ξαναδιαβάζοντας αυτό που έλεγα στον Φιρίκι για τη δεκαετία του 1970, Φάκτορα, έφαγα ένα τρομερό φλας: Βασικά, αν τότε ο γέρος Καραμανλής είχε θέσει ως εθνικό στόχο (ως "δεξιάς" υφής εθνικό στόχο) τη ανάκτηση της κατακτημένης Κύπρου μας με και με στρατιωτικά ακόμη μέσα, τότε ποτέ δεν θα είχε κυριαρχήσει η αριστερά στην ελληνική κοινωνία. Ο φλουφλισμός εκείνος, που ήταν αναγκαστική σχεδόν πολιτική απόρροια της εθνικής προδοσίας του 1974 για την ελλαδική δεξιά, ήταν που έφερε την αριστερά στην πολιτική και ιδεολογική εξουσία. Πολύ απλά, ό,τι άλλο και να πρότεινε η δεξιά, δεν είχε μέσα του όραμα ικανό να συγκινήσει το λαό. Οπότε, ο λαός πήγε αλλού, εκεί που κάτι τον συγκινούσε, έστω και αν αυτό το κάτι ήταν ψεύτικο.

    Η δεξιά πνίγηκε στο Πέντε Μίλι της Κερύνειας και μόνον αν πιάσει την άκρη του νήματος της προδοσίας και ξηλώσει από εκεί το πουλόβερ του φλουφλισμού, μόνον τότε θα μπορέσει να ξανακερδίσει πολιτικά τις καρδιές των ανθρώπων... Και όταν αυτό το κάτι δεν το κάνει με εθνικιστικές κραυγές που είναι πια εκτός εποχής, αλλά με ένα ρεαλιστικό πολιτικό πρόγραμμα που θα μας ξανακάνει ΠΕΡΗΦΑΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ και πολίτες αυτού εδώ του κράτους.

    Μοιάζει σχεδόν ακατόρθωτο, αλλά είναι πιο εύκολο από όσο φαίνεται...

  29. theo1611 avatar
    theo1611 30/12/2010 20:02:26

    Παρακολουθώ εδώ και καιρό χωρίς να παρεμβαίνω.

    Σε μια περίοδο βαθειάς κρίσης οι σχηματοποιήσεις του παρελθόντος έχουν ήδη πάψει, κατά τη γνώμη μου, να υφίστανται!!!

    Το βάρος που πέφτει στις πλάτες του ηγέτη και σε κάθε περίπτωση αυτών που θα τραβήξουνε το κάρο, είναι να συνεγείρει τους αποσχηματοποιηθένετες.

    Είναι πολλαπλάσιοι από 800.000 και μπορεί να μην συμπεριλαμβάνονται όλοι και οι 800.000 σ' αυτούς.

    Καλή Πρωτοχρονιά, υγεία και δύναμη σε όλους

  30. tiramola avatar
    tiramola 30/12/2010 20:37:04

    Δεν νομίζω ότι γίνεται προσπάθεια ποδηγέτησης των ιδεών Σαμαρά αφού ουσιαστικά οι ιδέες του δεν είναι τίποτε περισσότερο από συστημικά αυτονόητα σε ότι έχει σχέση με την οικονομία και φυσικά όλα τα υπόλοιπα περί αξιοκρατίας, διαφάνειας κλπ, για τα οποία έτσι και αλλιώς όλοι κόπτονται.
    Ούτε κανένας από τα ΜΜΕ κατηγόρησε τον Κρανιδιώτη για να πλήξει τον Σαμαρά με αφορμή ένα αιχμηρό άρθρο του δεύτερου.
    Τουλάχιστον στο ρεπορτάζ του MEGA και στο αφιέρωμα των ΝΕΩΝ που διάβασα από το link που βάλατε δεν βλέπω καμιά επίθεση σε κανέναν.
    Ο Κρανιδιώτης και μαγκιά του, επικαλείται τον Σαμαρά.
    Η εξέλιξη θα δείξει.
    Η απόφαση την ώρα που ο ηγέτης διαλογίζεται μπαίνει στην ζυγαριά, ειδικά όταν διεκδικείς την εξουσία όπου όπως έχω ξαναγράψει εκτός από αυτούς που θέλεις να μαζέψεις πρέπει να προσέξεις μην σου φύγουν οι ήδη δικοί σου.
    40% της κοινωνίας σε ψηφίζει, όλοι παίζουν, και άντρακλες και ντιντίδες και φυσικά δεν έχεις αρχηγό τον Αχμαντινετζαν.

  31. victoria avatar
    victoria 30/12/2010 20:52:25

    Αφού ο Τιραμόλα θεωρεί πως κανείς από τα ΜΜΕ δεν κατηγορεί το Φαήλο για να πλήξει Σαμαρά, είναι σαφές πως αυτό ακριβώς συμβαίνει. Δεν έχει πέντε λεπτά που η Τρέμη έλεγε πάλι «ο Φαήλος»...
    Ο Σον Πεν και ο Φάκτορας έχουν απόλυτο δίκιο. Και εξαιρετικός ο ψαλμός Επώνυμε και τόσο μα τόσο αλήθεια...

    Τέλος, φυσικά και δεν πλήττεται ο Σαμαράς από το Φαήλο ή ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ αυτός γράψει ή πει. Από όοοολους τους ...κινδύνους για το Σαμαρά, αυτός να μην τους απασχολεί (τους όψιμα ενδιαφερόμενους).

    • tiramola avatar
      tiramola @ victoria 30/12/2010 21:01:17

      Ποιός έγραψε το άρθρο, εγώ?
      Ποιός κατηγόρησε τον Κρανιδιώτη και πως επλήγη ο Σαμαράς?
      Ο Κρανιδιώτης γιατί έγραψε το άρθρο, για να το διαβάσουν μόνο οι αναγνώστες του αντινιούζ?
      Έλα τώρα που ετοιμάζεστε να καταλάβετε τα ανάκτορα...

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ tiramola 30/12/2010 21:16:19

        Τελικά είσαι μέσα στα κόλπα πολύ περισσότερο από όσο δείχνεις. Δεν πρέπει να παίρνεις μηνύματα στο blackberry από την Ιπποκράτους, πρέπει μάλλον να είσαι από αυτούς που τα γράφουν.

        Μου αρέσει που το έπαιζες και κοψοχέρης ένα φεγγάρι. Εκείνη η προσποίησή σου θα σε κυνηγάει μια ζωή, ξέρεις, και θα υπονομεύει την αξιοπιστία σου...

        • Agrofylakas avatar
          Agrofylakas @ Επώνυμος 30/12/2010 22:22:33

          Επώνυμε,

          Μην σε κοροιδεύει, δεν τον λένε Τιραμόλα, ΠΕΙΡΑΜ(ε)ΟΛΑ
          τον λένε. Αν δεν με πιστεύεις ρώτα τον Πάγκαλο!

  32. Rotarmist avatar
    Rotarmist 30/12/2010 21:01:41

    @
    Factor
    Πολλα ......θα, πεφτουνε φιλε!
    Εμεις θελουμε Ενεστωτα και οχι μελλοντα.

  33. Αρκουδιάρης avatar
    Αρκουδιάρης 31/12/2010 03:00:58

    πόσοι είναι οι τιραμόλες τελικά; αποκλείεται να είναι μόνος του.

    • Tassos avatar
      Tassos @ Αρκουδιάρης 31/12/2010 09:16:28

      ΕΓΡΑΨΕΣ!!!

  34. tiramise avatar
    tiramise 31/12/2010 07:40:45

    Ο φίλος του προέδρου Σαμαρά, ο περιώνυμος και περιβόητος Φαήλος, έχει κοσμήσει τη δημοσιότητα με όλη την αμετροέπεια και ανατριχίλα του δικτύου 21. Ο νεοφασισμός με όνομα και επίθετο στην Ελλάδα.

  35. TASOS avatar
    TASOS 01/01/2011 18:43:42

    ΑΝ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΔΕΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΝΑ ΣΥΓΚΡΟΥΣΤΕΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΝΑ ΑΠΟΤΙΝΑΞΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ ΚΑΘΕ ΙΧΝΟΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΠΑΝΑΙΔΕΟΛΟΓΟΠΟΙΗΘΕΙ ΑΠΟ ΚΟΡΦΗΣ ΜΕΧΡΙΣ ΟΝΥΧΩΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΜΙΑ ΕΛΠΙΔΑ ΚΑΙ ΣΥΝΑΚΟΛΟΥΘΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΛΠΙΔΑ ΟΥΤΕ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΕΝΤΡΟΔΕΞΙΑ ΕΝ ΓΕΝΕΙ. ΤΟΝ ΝΟΕΜΒΡΗ ΤΟΥ 2009 ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ ΟΤΙ Η ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΗΤΤΑ ΔΙΝΟΝΤΑΝ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΝΕΑ ΗΓΕΣΙΑ ΣΑΜΑΡΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΝΕΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΛΛΑΖΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΦΕΡΝΕ ΞΑΝΑ ΤΗΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΤΕΡΕΝ ΑΥΤΟ ΜΕΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ. ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΕΝΤΡΟΔΕΞΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΗΝ ΛΑΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΕΙ ΜΟΧΛΟΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ, ΠΛΕΙΨΗΦΙΚΟ ΡΕΥΜΑ ΜΕ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΕΙΔΑΛΩΣ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΟΥ ΥΠΟ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΣΚΗΝΙΚΟΥ ΘΛΙΒΕΡΟΣ ΘΕΑΤΗΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΟΑΡΙΣΤΕΡΑΣ .

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.