#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
16/03/2012 14:20
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Σαμαράς και οι επαναστάτες του γλυκού νερού

(Ένας ψηφοφόρος της Β΄ Αθηνών εξομολογείται)



Πολλοί κατηγορούν τον Αντώνη Σαμαρά και την ΝΔ για αδυναμία αντίληψης της κοινωνικής πραγματικότητας και των προβλημάτων της χώρας. Πολλοί ειλικρινά αγανακτισμένοι ρωτούν με οργή: “μα που είναι η ΝΔ γιατί δεν κάνει τίποτα”; Μήπως δεν θέλει να κυβερνήσει; Κάποιοι άλλοι προχωρούν το παραμύθι σε βαθμό που νομίζεις πως πληκτρολογούν από τα κεντρικά του ΠΑΣΟΚ. Αυτές οι “πολιτικές διάνοιες” λένε πως ο Σαμαράς έχει συμφωνήσει για διακυβέρνηση με τον Βενιζέλο.

Αυτή τους άποψη – λάσπη εδράζεται στο ότι ο Σαμαράς συγκυβέρνησε ήδη με το ΠΑΣΟΚ υπό τον Παπαδήμο. Προς επίρρωσιν δε τους επιχειρήματος φέρνουν και το γεγονός ότι τρία χρόνια τώρα "ο Σαμαράς δεν προσπάθησε να ρίξει το ΠΑΣΟΚ".

Και εδώ πράγματι η λάσπη τους γίνεται ιός στις τάξεις των οπαδών της ΝΔ. Για αυτό πρέπει να εξηγήσουμε γιατί ο Σαμαράς ακολούθησε αυτήν την τακτική και γιατί αυτή του η τακτική δείχνει πως διαθέτει πολιτικό ήθος και αίσθηση της μεγάλης ευθύνης που θα αναλάβει.

Ο Σαμαράς, λοιπόν, θα μπορούσε να αποσύρει την ΝΔ από την βουλή και να κηρύξει πραγματικό ανένδοτο . Διαδηλώσεις , πορείες, συγκρούσεις με τους αναρχοαριστερούς, τραυματισμοί πολιτών, πολιτική κρίση που θα βάθαινε την ύφεση και θα οδηγούσε την χώρα με μαθηματική ακρίβεια σε μια νέα εμφύλια διαμάχη και σε ένα απίστευτο αιματοκύλισμα.

Στα πιο σκοτεινά μας όνειρα όλο οι οπαδοί τις ΝΔ θέλουμε να πατσίσουμε με τους πρασινοφρουρούς και τους αριστερούς. Ζητάμε δικαιοσύνη για τις κοινωνικές διώξεις της πρώτης οχταετίας του ΠΑΣΟΚ , την καταλήστευση των δημοσίων ταμείων από τους πρασινοφρουρούς και τους αριστερούς με τις βίλες και τα αναρίθμητα ακίνητα, για την νοθεία των εκλογών του 2000, τότε που τα κεντρικά της ΝΔ μας έστειλαν φιρμάνι με τα απλά λόγια : "έγινε νοθεία θα είμαστε κυβέρνηση σε 4 χρόνια , προς το παρόν τα κεφάλια μέσα” κι εμείς υπακούσαμε. Η μήπως δεν ήμασταν ικανοί να επιβάλουμε την τάξη με την πλειοψηφία της ΔΑΠ στα πανεπιστήμια το 2006; Τότε το φιρμάνι είχε ως εξής: “προσοχή ψάχνουν για νέο Τεμπονέρα”.

Τελικά από αλλού το περιμένανε από τα κεντρικά της ΝΔ από αλλού τους ήρθε. Γιατί απλά στο μεταξύ η Αριστερά είχε αρχίσει την κατήχηση περί αντικρατικής πάλης σε 16χρονα ελληνόπουλα η παιδιά μεταναστών. Ευτυχώς για την Ελλάδα εμείς οι “δεξιοί” δεν είμαστε εγκληματίες ούτε μπαχαλάκηδες. Οι σκοτεινές μας σκέψεις χάνονται αμέσως όταν σκεφτόμαστε το κακό που μπορεί να προξενήσουμε στην πατρίδα. Όλοι μας ξέρουμε πως οι οικογενειακές προτροπές για την τάξη την ασφάλεια και την προκοπή δεν ήταν εξάψεις συντηρητισμού αλλά εμπειρικές αλήθειες.

Όσοι λοιπόν είναι “δεξιοί” δεν είναι δυνατόν να μην καταλαβαίνουν την τακτική Σαμαρά.

Ο Αντώνης Σαμαράς έκρινε σωστά και δεν κατέβασε το κόσμο στους δρόμους, επειδή:

1) θα έστελνε το μήνυμα στην Ευρώπη πως επιχειρεί ανοιχτά να καταλάβει την εξουσία άρα η όροι της δανειακής θα ήταν σε κίνδυνο. Δηλαδή τα λεφτά τους θα ήταν σε κίνδυνο.

2) Το ΠΑΣΟΚ θα αποκτούσε το πάνω χέρι και πλέον θα κατηγορούσε με αποδείξεις στην Ευρώπη την ΝΔ για προσπάθεια αλλαγής καθεστώτος. Τα κανάλια των μιντιακών νταβατζήδων και τα πρόθυμα δημοσιογραφικά παπαγαλάκια του συστήματος θα κατακεραύνωναν την ΝΔ καθημερινά. Πως θα μιλούσε άραγε ο Σαμαράς για ανάγκη σεβασμού της δημοκρατικής νομιμότητας όταν θα ήταν αυτός που θα την είχε αμφισβητήσει πρώτος;

3) Μια Ελλάδα έξω από την Ευρώπη και με δραχμή είναι μια χώρα χωρίς γεωπολιτική δυναμική και χωρίς προοπτικές οικονομικής ανάπτυξης. Η δραχμή κύριοι είναι το λάθος που δεν πρέπει να κάνουμε. Κυρίως διότι αυτός που την πρότεινε πρώτος ήταν ο Τζορτζ Σορος και εν συνεχεία ο πολύς κύριος Ρουμπινί. Συνεπώς προδότης αυτή την στιγμή δεν είναι αυτός που θέλει το ευρώ αλλά αυτός που θέλει την υποτιμημένη δραχμή. Όσοι υποστηρίζουν την δραχμή είναι απλά υποκριτές και πολιτικοί κερδοσκόποι.

Και για την ιστορία, δεν υπάρχει άνθρωπος που να έχει ασκήσει τόση κριτική στον Σαμαρά όσο εγώ. Όπως και στο Καραμανλή παλαιότερα. Φίλοι και γνωστοί όταν με άκουγαν να τα χώνω στον Καραμανλή και τον Σαμαρά είχαν ξαφνιαστεί. Εσύ μου έλεγαν εσύ δεν ήσουν βαμμένος Καραμανλικός;  Εσύ μου έλεγαν για τον Σαμαρά που Έλληνα Ντε Γκολ μας τον ανέβαζες Ευάγγελο Αβέρωφ μας το κατέβαζες; Η απάντηση είναι απλή: όταν κάποιον τον ψηφίζω και τον στηρίζω δημοσίως είναι φυσικό όταν νιώθω πως με πουλάει να του επιτίθεμαι για να τα ακούει, γιατί τα θέλει ο οργανισμός του.

Άκουσα όμως τον Σαμαρά στην Πολιτική Επιτροπή και το μόνο που θα ήθελα μόλις τελείωσε ήταν να ήμουν μέσα στην αίθουσα να τον πλησιάσω και να του πω: μην μας πουλήσεις θα σε στηρίξουμε αλλά σε παρακαλώ μην κάνεις πίσω σε αυτά που λες.

Εγώ λοιπόν το στηρίζω το Σαμαρά γι αυτά που είπε. Ο Σαμαράς με 10 ακόμα εμφανίσεις τέτοιες και με το ντιμπέιτ όπου θα λιώσει τον Βενιζέλο αν γίνει, θα φτάσει το 40% σε λιγότερο από ένα μήνα.

Και όσο θα φτάνουμε προς τις κάλπες όλοι θα σκέφτονται "Σαμαράς ή χάος". Όσο για τον  Καμμένο που τον ψήφισα το 2009 στην Β΄Αθηνών (δυο σταυρούς έδωσα έναν στον Καμμένο και τον άλλο στον Πολύδωρα τον οποίο θα ξαναψηφίσω γιατί άπλα είναι ο πιο μορφωμένος άνθρωπος μέσα στην Βουλή) έχω να πω ότι τώρα χτυπά την ΝΔ.

ioannisk

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Mara avatar
    Mara 16/03/2012 14:36:34

    Έτσι είναι όπως τα περιγράφεις και χειρότερα...
    Επειδή το έγκλημα ήταν προμελετημένο με την κυβέρνηση Παπανρέου, οι "αρχιτέκτονες" του σχεδίου, γνώριζαν πολύ καλά και την κατάληξη όσον αφορά το Πασόκ. Γνώριζαν ότι θα διαλυθεί και η κοινωνία στην πλειοψηφία της θα το αποδοκιμάσει. Το θέμα είναι ότι μαζί με το Πασόκ έπρεπε πάσει θυσία να διαλύσουν και την Ν.Δ., κάτι που δεν κατάφεραν μέχρι στιγμής.
    Τα εναλλακτικά λοιπόν σχέδια, ΄τύπου Καμμένου (και όχι μόνο...) έχουν βγεί από το συρτάρι εδώ και πολύ καιρό.
    Το παν είναι η προκήρυξη εκλογών. Μετά αλλάζουν όλα.
    Έχει και ο Σαμαράς τους άσσους του...
    Ίδωμεν!

  2. oneoff avatar
    oneoff 16/03/2012 14:45:47

    ΟΚ, διορθώθηκε.

  3. oneoff avatar
    oneoff 16/03/2012 14:53:22

    Πάντως ο Ντε Γκολ ήταν πολύ ψηλότερος και είχε και μουστάκι. Επίσης, στη διάρκεια της Γερμανικής κατοχής της Γαλλίας την είχε κοπανήσει και έδρευε στο Λονδίνο από όπου καθοδηγούσε την ουσιαστικά ανύπαρκτη αλλά πολυπροβεβλημένη Γαλλική Αντίσταση. Ο Αρχηγός από την άλλη, είναι πολύ πιο ευπαρουσίαστος και γοητευτικός και κατά τη διάρκεια του Β' Παγκοσμίου Πολέμου ήταν αγέννητος. Άρα και να ήθελε, ήταν αδύνατον να κάνει αντίσταση στους Γερμανούς. Τότε.

  4. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 16/03/2012 14:53:34

    Πολύ σωστός ο αρθρογράφος

  5. Master avatar
    Master 16/03/2012 14:55:49

    Καλά τα λες αλλά εάν δεν υπάρξει τώρα πριν τις εκλογές δέσμευση του Σαμαρά για αποκατάσταση των διωχθέντων από το ΠΑΣΟΚ, τιμωρία για όσα προκάλεσαν στη χώρα οι πράσινοι εγκληματίες, ακόμη και τακτοποίηση των κουρεμένων ομολογιούχων ψήφο η ΝΔ δεν πρόκειται να δει.

    • airman avatar
      airman @ Master 16/03/2012 19:01:01

      Η περιστάσεις για τη χώρα και το λαό είναι κρίσιμες. Οι αδικηθέντες από το κομματικό κατεστημένο του ΠΑΣΟΚ έχουν κάθε δίκιο να προβάλλουν τον παραγκωνισμό ή τον υποσκελισμό τους από ανεπαρκείς ''σημαιοφόρους'', αποτελούν τη ζωντανή απόδειξη των πρακτικών της ''πράσινης λαίλαπας''. Αυτό που προέχει όμως είναι να εγκαθιδρυθεί κράτος δικαίου, να επιβληθεί αξιοκρατία, να θωρακιστούν θεσμοί και λειτουργίες, να θεσπιστούν κανόνες ώστε να επικρατήσει σταδιακά αλλά εγγυημένα σε όλο το φάσμα της δημόσιας διοίκησης ο σεβασμός στον ανώτερο και η αναγνώριση στον ικανότερο.
      Με τον τρόπο αυτό θα αποκατασταθούν κατ' αρχήν ηθικά οι διωχθέντες, θα ανακτήσουν ότι απώλεσαν στο βαθμό που αυτό είναι εφικτό (χωρίς να μπορεί να χαρακτηρισθεί ως ρεβανσισμός, αφού θα επέλθει ως απόρροια της τάξης που θα επέλθει) και τέλος θα οδηγήσουν στη λογοδοσία όσους έβλαψαν με τις μεθόδους και τις πρακτικές τους το δημόσιο συμφέρον.
      Πρέπει να εμπεδώσουμε όλοι μας ότι πρώτιστα πρέπει να θεμελιωθεί μια νέα Ελλάδα, για τους νέους ανθρώπους, για τα παιδιά και τις επόμενες γενιές. Οφείλουμε να αναλογιστούμε τις ευθύνες μας με το βλέμμα στο μέλλον, βασισμένοι στη μνήμη, την κρίση και το όραμα, και όχι με σημειά αναφοράς μόνο στο θλιβερό παρελθόν.
      Η νέα πορεία στην οποία πρέπει να βάλουμε την Πατρίδα μας έχει αφετηρία σ' εμάς αλλά στο τέρμα της είναι τα παιδιά, τα εγγόνια, οι αγέννητοι Έλληνες. Δεν δικαιούμαστε να αγνοήσουμε αυτούς που αποτελούν το μέλλον του τόπου. Για να έχουμε θέση στη μνήμη τους επιβάλλεται να ανατρέξουμε στη δική μας μνήμη και σε όσα μας άφησαν ως παρακαταθήκη οι δικοί μας πρόγονοι. Δεν είμαστε αντάξιοί τους, ας μην καταστούμε όμως ανάξιοι έστω του ονόματος που μας κληροδότησαν.

  6. ΗΛΙΑΣ avatar
    ΗΛΙΑΣ 16/03/2012 15:02:05

    Συμφωνώ απόλυτα όπως τα λες είναι.

  7. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 16/03/2012 15:08:28

    ΙωάννηΚ, μιλάς απλά και ειλικρινά. Το μεγάλο κακό στην παράταξη , στον Α.Σ. , αλλά και στη βάση , κάνουν και θα συνεχίσουν να κάνουν, τα κατεχόμενα από το ΠΑΣΟΚ , ΜΜΕ. Το ισχυρό όπλο για να χτυπηθεί η προπαγάνδα τους , είναι ο ίδιος ο Α.Σ. Γυρίζοντας όλη τη χώρα , μιλώντας με τον κόσμο. Αυτόν περίμενει ο κόσμος ν'ακούσει , να ρωτήσει , να μιλήσει . Οταν πάρει το παιχνίδι επάνω του, όλα θ'αλλάξουν. Αυτός το μπορεί όπως και σε debate, είναι σαφής η υπεροχή του απέναντι στον άλλον. Εμείς θα είμαστε μαζί του για να τον στηρίξουμε να κάνει ότι είπε στην Π.Ε.

    • λεω avatar
      λεω @ Diamond Angel 16/03/2012 15:19:48

      Diamond Angel ....ο ΔΟΛ θα έχει ενα υπαρκτό μεν αλλά δημιουργικό δίλημα.... να υποστηρίξει τον Βαγγέλη που έτσι κι αλιώς είναι καμένο χαρτί για το ΠΑΣΟΚ ή να υποστηρίξει τον γιό του Ψυχάρη που κατεβαινει με την Νέα Δημοκρατία?
      Οπότε μην είσαι απαισιόδοξος για τη θέση που θα πάρουν προεκλογικά τα ΜΜΕ έχουν έναν μαγικό τρόπο να περνούν τις γραμμές τους με παντός καιρού Συνθήκες !!!

  8. Ραβινος avatar
    Ραβινος 16/03/2012 15:11:51

    Θαυμασιο αρθρο !Μπραβο σου !Τελικα υπαρχουν πολλα κρυφα ταλεντα στο γλαφυρο γραψιμο στο antinews γι'αυτο και πρωτευει στην αναγνωσιμοτητα !Ας ειναι λοιπον !Το συμπερασμα που βγανει αβιαστα οσο περναει ο χρονος προς τις εκλογες ειναι οτι ΟΛΟΙ εχουν συνασπιστει εναντιον του Σαμαρα με εναν και μονο στοχο να του κοψουν τον δρομο προς την Πρωθυπουργια και την προσπαθεια αναταξης αυτης της δολιας χωρας !Ξερουν οτι μ'αυτον στην εξουσια τελειωσαν τα ψεματα της πολιτικης θολοκουλτουρας της αριστερας και μπαινουν τα πραγματα στον δικαιο δρομο της αντικειμενικης πληροφορησης και της αντιμετωπισης των προβληματων της καθημερινοτητας !Τι να πρωτοθυμηθει κανεις για τις θεσεις του !Για τα Εθνικα θεματα ?Την ΑΟΖ?Την Οικονομια ?Την παιδεια ?Την αγροτια και τους κτηνοτροφους ?Την υγεια ?Τοσα και τοσα που ειναι αφημενα και ατακτως ερριγμενα στο σωρο του ωχαδελφισμου και της κρατικης ωφελομολαμογιας της Πασοκικης λαιλαπας!Ενα πραγμα μου κανει εντυπωση σε ολον αυτον τον αρμαγεδωνα της παραπληροφορησης για την υφαρπαγη της ψηφου των Ελληνων και Ελληνιδων !Αυτη η ερημη πνευματικη ηγεσια του τοπου που βρισκεται ?Η ακαδημια επιστημων ,τα διαφορα φορα διαλογισμου ,οι συνδεσμο πανεπιστημιακων κλπ κλπ που επι ΓΑΠ οργιασαν οι αχρειοι στην εμπεπδωση της πνευματικης ανοιας και της ρεμουλας των επιδοτουμενων ευρωπαικων προγραμματων των ιδρυματων που ετρεφοντο !Ειθε ο Σαμαρας να διατηρησει το απαραμιλλο θαρρος του και το κουραγιο του στην πορεια για τις εκλογες !Εμεις θα ειμαστε διπλα του οπου βρεθουμε και οπου σταθουμε !Καλη νικη !

  9. ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΣ avatar
    ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΣ 16/03/2012 15:12:55

    Κατεδαφίζω τα επιχειρήματά σου ένα προς ένα!!!
    1)Στο πρώτο επιχείρημα σου μας δείχνεις ότι το δημοκρατικό δικαίωμα του λαού να διαδηλώνει και να διεκδικεί αυτό που πιστεύει,έρχεται δεύτερο,καθώς υπερτερεί το δίκαιο των τοκογλύφων και τα κέρδη τους.Άρα ανάμεσα στον ελληνικό λαό και στους τοκογλύφους,δείχνεις ότι επιλέγεις τους δεύτερους.
    2)Στο δεύτερο επιχείρημά σου διαστρεβλώνεις την έννοια και την λειτουργία της ίδιας της δημοκρατίας,αφού όπως μας λες αυτή κρίνεται από τα καθεστωτικά ΜΜΕ.Στις χώρες που σέβονται την δημοκρατία,όπως στην Ισλανδία,ουδείς τόλμησε να αμφισβητήσει το δικαίωμα του λαού και της αντιπολίτευσης στην διαμαρτυρία.
    3)Αν πραγματικά ενδιαφερόσουν για ανεξαρτησία της Ελλάδας,θα γνώριζες,ότι ένα από τα βασικότερα εργαλεία άσκησης οικονομικής πολιτικής είναι το εθνικό νόμισμα και η κρατικοποίηση ορισμένων βασικών τραπεζών για την υλοποίηση της πολιτικής που θέλεις.Αν εσύ πιστεύεις ότι με την ΕΚΤ να σου κόβει ευρώ και να σου υπαγορεύει την οικονομική πολιτική που θα ακολουθήσεις( δες Κ.Α.Π)και με την δυνατότητά της να σου κλείσει την στρόφιγγα και να σε οδηγήσει σε ασφυξία,αν πιστεύεις λοιπόν ότι έτσι είσαι και γεωπολιτική δύναμη,ε τότε με συγχωρείς,αλλά η ανάλυσή σου,έχει πάρει διαζύγιο από την λογική.

    • Λ.Υ. avatar
      Λ.Υ. @ ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΣ 16/03/2012 15:55:33

      ΣΩΣΤΟΣ!

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΣ 16/03/2012 17:32:18

      Αδερφέ ξεχνάς κάτι. Το χρέος ο Έλληνας το φορτώθηκε από άλλα αποβράσματα και όχι από πράξεις του ΑΣ. Άρα μπορεί ηθικά να σου επιστρέψει όλα τα επιχειρήματα. Πρέπει όμως να πάρει την εξουσία για να κάνει ότι μπορεί υπέρ του λαού. Όχι να κρίνεται για πράξεις άλλων. Αδικία ή εμπάθεια; Διάλεξε...

      Όσον αφορά τα επιχειρήματα:
      1 & 2) Ποτέ δεν ήταν εναντίον των αγανακτισμένων ο ΑΣ. Βρες έστω και μια δήλωση. Αντίθετα μίλησε για παρακράτος στο Σύνταγμα τον Οκτώβρη. Τους τοκογλύφους δε, μέχρι να βρεις εναλλακτική τους έχεις ανάγκη. Και με ποιον μίλησε προσφάτως ο ΑΣ; Τον Πούτιν μήπως; Εναλλακτική είπαμε;

      3) Για να επιστρέψεις σε εθνικό νόμισμα (το θέλω πολύ) χρειάζεται οργάνωση και σχέδιο για ομαλή μετάβαση και αποτροπή κερδοσκοπίας. Αυτό μπορεί να το κάνει μόνο ένας Ελληνόψυχος κυβερνήτης. Σου μοιάζει ο Παπαδήμος για τέτοιος; Επειδή αυτός θα αναλάμβανε το θέμα αν έσκαγε η βόμβα της χρεοκοπίας στην ψηφοφορία της Βουλής για τη δανειακή...

      • ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΣ avatar
        ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΣ @ Γεώργιος Τ. 16/03/2012 18:02:33

        ΓΕΩΡΓΙΟΣ.Τ

        Καλησπέρα συμπατριώτη.Να ξεκαθαρίσω πως ούτε σαμαρικός είμαι,ούτε ψηφοφόρος της ΝΔ,την οποία έχω ψηφίσει μόνο μια φορά το 2009,καθώς έβλεπα να καλπάζει η πράσινη λαίλαπα!Παρόλα αυτά ο διάλογος μεταξύ ανθρώπων διαφορετικών πεποιθήσεων έχει μεγάλη αξία.Θα συμφωνήσω μαζί σου στο σκέλος 3.Εκείνο που με ενδιαφέρει αγαπητέ μου είναι να ενημερώνουμε τον κόσμο,πως όταν μιλάμε για εθνικό νόμισμα δεν εννούμε ένα νόμισμα-κουρελόχαρτο,μια χιλιο-υποτιμημένη δραχμή.Πρέπει να σπάσουμε την προπαγάνδα τους,πρέπει να εξηγούμε στον κόσμο ότι το εθνικό νόμισμα πάει πακέτο με πατριωτική ηγεσία που θα προβεί και στις κατάλληλες κινήσεις(να μην υπάρχει κερδοσκοπία,να απαγορευτούν αγορές ακίνητης περιουσίας με χρήματα από το εξωτερικό κτλ).Και πρέπει να κατανοήσουμε όλοι ότι χωρίς μονομερή διαγραφή του παρανόμου και ειδεχθούς χρέους,απλά θα πεθαίνουμε κάθε μέρα,μέχρι το βιολογικό μας τέλος.Δυστυχώς το πακέτο ευρώ-ευρωζώνη με το πακέτο ανεξάρτητη Ελλάδα,είναι αντίθετα,σε αυτό βλέπω ότι συμφωνούμε.Στο ότι ο ΑΣ και η ΝΔ ,είναι ο ηγέτης και ο πολιτικός φορέας που θα το πραγματοποιήσει,συγγνώμη κιόλας,αλλά ηχεί στα αυτιά μου σαν ανέκδοτο.Χωρίς να θέλω να σε προσβάλλω.

        • ΑΝΤΩΝΗΣ avatar
          ΑΝΤΩΝΗΣ @ ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΣ 16/03/2012 19:42:33

          Συμφωνώ με τον Απολλώνιο 100%.

  10. Patraso avatar
    Patraso 16/03/2012 15:21:41

    εύγε Ιωαννη Κ.
    να τον ξαναψηφίσεις τον Πολύδωρα τον πιο μορφωμένο άνθρωπο μέσα στην Βουλή.
    Θα συμβάλεις τα μέγιστα στην ανανέωση, στην επόμενη μέρα, στη πορεία για την Νεα Μεταπολίτευση!
    Οδηγός μας ο στρατηγός ανεμος!! (...το χάσαμε το κορμί, παληκάρια!!!)

    • Παύλος avatar
      Παύλος @ Patraso 16/03/2012 20:38:20

      Patraso, χίλια συγκνώμη, αλλά αν ούτε τώρα που δικαιώθηκε πανηγυρικά ο Πολύδωρας, (μετά τις ομολογίες του Τολυρκου ντε) μιλάς περιφρονητικά για αυτόν που δεν μπορείς ούτε τα κορδόνια των παπουτσιών του να σκύψεις και να δέσεις,
      μάλλον πρόκειται για εμπάθεια , ή για : "όσα δεν φτάνει η αλεπύ, τα κάνει κρεμαστάρια" . ( Μάλλον ισχύει το δετερο) Καλά κάνεις και δεν τολμάς να αταινίσεις προς τον Πολύδωρα, γιατί αν το επιχειρήσεις , θα σου πέσει το καπέλλο!!!!!!

      • Patraso avatar
        Patraso @ Παύλος 17/03/2012 00:43:51

        αυτή η χώρα δεν σώζεται με τίποτα Κλυνν!!!!
        (για σένα τον Παύλο τον κάτα-μορφωμένο και παρα0μορφωμένο!)

  11. firiki2010 avatar
    firiki2010 16/03/2012 16:25:05

    Το αν θα συγκυβερνήσει ο Σαμαράς με τον Βενιζέλο δεν είναι θέμα αποκλειστικά πολιτικής βούλησης του ενός ή του άλλου. Εξαρτάται κυρίως από τα αποτελέσματα της κάλπης.
    Εχω ενστάσεις για την άποψη σου ότι ο Σαμαράς θα μπορούσε να κατεβάσει τον κόσμο στους δρόμους ή ότι η ΔΑΠ θα μπορούσε να "καθαρίσει" το 2006. Δεν είναι στο πολιυτικό μας DNA τέτοιες συμπεριφορές.
    Την απολύτως δικαιολογημένη μεταστροφή Σαμαρά (προσωπικά δεν την θεωρώ καν μεταστροφή γιατί οι συνθήκες του Νοεμβρίου 2011 ήταν εντελώς διαφορετικές) ο κόσμος δυσκολεύεται να την χωνέψει λόγω της εκπαίδευσης του - με ευθύνη και της ΝΔ αλλά και των ΜΜΕ που διαστρέβλωναν τις θέσεις της - σε ένα κακοχωνεμένο "αντιμνημονισμό". Ετσι σήμερα πολλοί - άλλοι καλοπροαίρετα και άλλοι όχι- επικεντρώνονται στο "ο Σαμαράς ήταν αντιμνημονιακός κι έγινε αντιμνημονιακός" κι όχι στο ότι :
    ο Σαμαράς εγκαίρως επεσήμανε τις αδυναμίες της "συνταγής" και τις ανεπάρκειες του μάγειρα,
    η ΝΔ υπερψήφισε τόσα νομοσχέδια της κυβέρνησης όσα δεν υπερψήφισαν όλες οι μεταπολιτευτικές αξιωματικές αντιπολιτεύσεις
    ο Σαμαράς αρνήθηκε να υποσχεθεί "λαγούς με πετραχήλια" λέγοντας αντιθέτως "θυσίες κάναμε και θα κάνουμε"
    ο αντιμνημονισμός της ΝΔ καμμία σχέση δεν είχε με αυτόν των "Αριστερών"
    όταν χρειάστηκε ο τόπος -όχι το ΠΑΣΟΚ- η ΝΔ "έβαλε πλάτη" γιατί μπήκε σε κίνδυνο η δικιά της μεγάλη στρατηγική επιλογή: ο ευρωπαίκός προσανατολισμός της χώρας.
    Καθώς θα πλησιάζουν οι εκλογές κι εφ΄ οσον αναδειχθούν τα πραγματικά διλήμματα τους θαωρώ ότι οι εκλογικές προοπτικές της ΝΔ θα βελτιωθούν ίσως κι εντυπωσιακά.

  12. Άννα avatar
    Άννα 16/03/2012 16:26:03

    Κάτι άλλο έχετε?Δεν έχετε?Με αυτά τα άρθρα θα πειστεί ο κόσμος να ψηφίσει το έτερο κόμμα της συγκυβέρνησης?Ή μήπως δε συγκυβαρνάει η ν.δ. με το πασοκ?Εννοείται μήπως ότι δεν θα συγκυβερνήση μέτα τις εκλογές?Έχεται δίκιο ότι δε θα συγκυβερνήση με το πασόκ.Θα είναι μαζί κι ο Κουβέλης αντί για το λάος.

    • ΗΛΙΑΣ avatar
      ΗΛΙΑΣ @ Άννα 16/03/2012 16:48:22

      Άννα προς Τσίπρα σε βλέπω

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Άννα 16/03/2012 17:34:52

      Αν είναι πρώτο κόμμα η ΝΔ, ο ΑΣ δεν πρόκειται να συνεργαστεί με Πασόκ, Κουβέλη. ΤΕΛΟΣ! Πρόσεξε για τον ΑΣ μιλάω... Τα άλλα παιδιά της ΝΔ μπορεί να την κάνουν. Άρα να προσέξουν όλοι ποιους βουλευτές θα στείλουν στον πόλεμο. Οι ντιντήδες προσέχουν το μανικιούρ τους...

      • firiki2010 avatar
        firiki2010 @ Γεώργιος Τ. 16/03/2012 18:12:30

        Ερώτημα: Με ποιον θα συνεργασθεί αν δεν υπάρξει αυτοδυναμία;;;

  13. ΝΙΚΟΣ Τ. avatar
    ΝΙΚΟΣ Τ. 16/03/2012 16:47:55

    Συμφωνώ.

  14. dd avatar
    dd 16/03/2012 17:02:04

    Συμφωνώ απόλυτα

  15. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 16/03/2012 17:23:43

    Έχει ξεκινήσει η αντίσταση χωρίς όπλα προς το παρόν και με πενιχρά αποτελέσματα αλλά με όπλο την πρωθυπουργίας θα μπορεί να ρίξει και κάποιες κανονιές που φτάνουν μέχρι Βερολίνο...

    • oneoff avatar
      oneoff @ Γεώργιος Τ. 16/03/2012 18:20:21

      Εξαρτάται. Πρωθυπουργός ήταν και ο Πεταίν, μιας και αναφερθήκαμε στο Ντε Γκωλ.

  16. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 16/03/2012 17:24:32

    Το σημαντικό , κατά τη γνώμη μου, είναι η επαφή του Α.Σ. με τον κόσμο. Πρέπει να γίνει όσο το δυνατόν περισσότερο και πιστεύω ότι θα το κάνει. Αυτό θα κάνει τη διαφορά. Τα μέσα είναι γνωστό ποιές προτιμήσεις έχουν , χρόνια τώρα , ασχέτως συγγενικών δεσμών.

  17. Άννα avatar
    Άννα 16/03/2012 17:48:51

    Ηλία είμαι με το ΚΚΕ ( Κοινωνική Κλιμακτήριος Ελλήνων).Βέβαια αν και εφόσον μου δίνεις το δικαίωμα να έχω την ελευθερία της επιλογής .

    • ΗΛΙΑΣ avatar
      ΗΛΙΑΣ @ Άννα 16/03/2012 18:27:08

      είσαι ελεύθερη απλά μην ψηφίσεις τους νέους "ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ" βλέπε ΚΚΕ, ΣΥΡΙΖΑ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΡΑΣΤΕΣ........ γιατί μετά δεν θα κλαις μόνο εσύ με την πτώχευση που θα μας φέρουν αλλά και όλος ο κόσμος. Ξέχασε τα εύκολα μονοπάτια.....

      • ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΣ avatar
        ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΣ @ ΗΛΙΑΣ 16/03/2012 18:42:56

        ΗΛΙΑΣ
        Η πτώχευση που προσπαθείς να μας τρομάξεις,κουνώντας την σαν μπαμπούλα,έχει έρθει.1.100.000 άνεργοι,πάνω από 3.000.000 πολίτες κάτω από τα όρια της φτώχειας,250.000 συσσίτια την ημέρα σε άπορους,είναι ορισμένοι αριθμοί που υποδηλώνουν την πτώχευση και ακόμα είμαστε στην αρχή του μνημονίου που ''θα μας σώσει από την πτώχευση''.Επίσης κάτι σημαντικό...όταν λέμε πτώχευση-παύση πληρωμών,εννοούμε ότι σταματάμε να πληρώνουμε τους δανειστές.Επέλεξε,πτώχευση για τον λαό ή πτὠχευση για τους τοκογλύφους;;

        • oneoff avatar
          oneoff @ ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΣ 16/03/2012 18:58:26

          Αυτά τα λέει η Παπαρήγα. Δε πιστεύω να είσαι κουμμουνιστής.

          • ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΣ avatar
            ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΣ @ oneoff 16/03/2012 19:27:32

            oneoff

            Δεν ξέρω αν το σχόλιό σου ήταν χιουμοριστικό,σε κάθε περίπτωση όμως,επισυνάπτω έναν σύνδεσμο για να δείτε,όλοι όσοι επικαλείστε την ''χρεωκοπία'' ότι ήδη πιάσαμε τους δείκτες της Αργεντινής,όταν εκείνη χρεωκοπούσε...

            http://politikotsunami.blogspot.com/p/blog-page_30.html

        • ΗΛΙΑΣ avatar
          ΗΛΙΑΣ @ ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΣ 16/03/2012 22:04:51

          Επιλέγω Ευρώπη και ευρώ. Όχι δραχμή , απομόνωση και πλήρης εξαθλίωση.Με τους τουρκαλάδες να καραδοκούν για την πτώση μας για να μας κατασπαράξουν.

        • Tassos avatar
          Tassos @ ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΣ 17/03/2012 00:38:24

          Αυτό που περιγράφεις είναι φτωχοποίηση γύρω στο 20-30% Σε εςύχομαι να μην πτωχεύσουμε γιατί ο Αρμαγεδών θα είναι τόπος αναψυχής μπροστά στην χρεωκοπία.

  18. περήφανος δεξιός avatar
    περήφανος δεξιός 16/03/2012 18:47:21

    Εξαιρετικό άρθρο!!Με καλύπτει 100%..

  19. Λουκάς avatar
    Λουκάς 16/03/2012 18:57:59

    " Πρώτα οι μισθοί και μετά οι τόκοι"
    Ι. Μεταξάς

    • ioannisk avatar
      ioannisk @ Λουκάς 16/03/2012 19:49:17

      για αυτο ξεπληρωσαμε τα τοκοχρεολυσια εκεινου του δανειου που αρνηθηκε ο μεταξας επι χουντας!!!

      • ΠΗΛΕΑΣ avatar
        ΠΗΛΕΑΣ @ ioannisk 16/03/2012 22:06:47

        Αλλά, ώ του θαύματος, επί χούντας είδαμε τους μόνους δύο πλεονασματικούς ισολογισμούς και το χάρισμα των αγροτικών χρεών. Και το Ντάτσουν στην αυλή. Και, αφού και άν τα ξεπληρώσαμε κι'αυτά, μπράβο μας, δεν μείναμε μπαταχτσήδες ούτε εξ' ανάγκης.
        Και ο Μεταξάς δεν ξαναγεννήθηκε. Δυστυχώς. Ο μόνος, ίσως, απόλυτα Ελληνοκεντρικός πρωθυπουργός της Νεώτερης Ιστορίας.
        'Εχεις πρόβλημα με κάτι απ' αυτά;

        • Tassos avatar
          Tassos @ ΠΗΛΕΑΣ 17/03/2012 00:39:48

          Επειδή την πρόλαβα την χούντα ο κόσμος πεινούσε. Πραγματική πείνα, να μην έχεις να φας το βράδυ.

          • ΠΗΛΕΑΣ avatar
            ΠΗΛΕΑΣ @ Tassos 17/03/2012 01:33:31

            Εξαρτάται, τι εννοείς. Πεινούσε περισσότερο απ' ότι πριν τη χούντα; Ο κόσμος, γενικώς, ή ο μικρόκοσμός σου; Πάντα υπάρχουν και αποκλίσεις. Και σίγουρα, κάπως κακομάθαμε με τα μετέπειτα δανεικά, που τώρα πρέπει, όμως, να πληρώσουμε, και κάνουμε εύκολους αφορισμούς. Για τα '60 πρόκειται.
            Γιατί και εγώ την πρόλαβα και, αν επιμένεις ότι αυτή ήταν η γενική κατάσταση, είσαι ψεύτης για γέλια. Βγες σε ένα καφενείο, της επαρχίας κυρίως, και ξαναπές' το.

          • Tassos avatar
            Tassos @ ΠΗΛΕΑΣ 17/03/2012 17:20:38

            Για την Καρδίτσα μιλάω. Δεν είχαν τα παιδιά των αγροτών να φάνε το βράδυ. Σώθηκε η αγροτιά από την είσοδο στην ΕΟΚ.

        • ioannisk avatar
          ioannisk @ ΠΗΛΕΑΣ 17/03/2012 19:33:16

          τοπ 10 αγαπημένων μου πολιτικών προσώπων
          Ιωάννης Καποδίστριας.
          Ίων Δραγούμης.
          Δημήτρης Γούναρης.
          Βασιλεύς Κωνσταντινος ο Στρατηλάτης.
          Ιωαννης Μεταξάς
          Αλεξανδρος Παπάγος
          Κωνσταντινος Καραμανλής (Ε.Ρ.Ε. και ΝΔ)
          Ευαγγελος Αβερωφ.
          Κωστας Καραμανλής.
          και φυσικά ο επόμενος πρωθυπουργός της Ελλάδος Αντώνης Σαμαράς.
          Τώρα μην μου πείτε περί Κύπρου και τα λοιπά για τον Καραμανλή γιατί η άξια χούντα είχε αφήσει έναν ελληνικό στρατό ανίκανο να υποστηρίξει την ίδια την χώρα. Ούτε ρουχισμό ούτε όπλα ούτε πυρομαχικά λόγω του εμπάργκο.
          Και επίσης την ελληνική μεραρχία του Παπανδρέου δεν την έδιωξε ο Καραμανλής αλλά ο Παπαδόπουλος μετά την κήρυξη πολέμου από την Τουρκική Εθνοσυνέλευση 1968. Το μόνο που μπορείτε να πείτε θετικό για την χούντα μερικοί μερικοί και θα συμφωνήσω είναι ότι τα πανεπιστήμια επί χούντας ήταν μέσα στα 200 πρώτα του κόσμου
          ενώ σήμερα άντε να βρίσκεις ένα στην χιλιάδα και φυσικά ότι δεν σε έσφαζαν σαν σκυλί μέσα στο ίδιο σου το σπίτι.

  20. Μάκης Π. avatar
    Μάκης Π. 16/03/2012 19:02:35

    Ο Καμμένος δεν πρόδωσε κανέναν, ούτε πάλευε για πάρτη του εδώ και 2,5 χρόνια αφού, πολύ απλά δεν το είχε σχεδιάσει να φύγει από τη ΝΔ.
    Αναγκάστηκε όμως,όταν η ΝΔ "το γύρισε" ....
    "Ντιντήδες" δεν υπάρχουν στο κόμμα Καμμένου , ούτε θα υπάρξουν !
    Δεν είχε καν σχεδιάσει να φτιάξει κόμμα ο Καμμένος. Εμείς τον αναγκάσαμε !
    Τις μάχες του εδώ και 2,5 χρόνια τις γνωρίζουν μόνον όσοι τον άκουγαν και τον έβλεπαν στη Βουλή.
    Όσοι όμως έβλεπαν ειδήσεις στο κανάλι που είχαν συνηθίσει και όσοι έπαιρναν την από 20ετίας εφημερίδα τους, προφανώς δε γνωρίζουν τίποτε για τον αγώνα Καμμένου.
    Το πολιτικό προσωπικό κάποιων παλαιών και νέων κομμάτων είναι οι ίδιοι ναισεόλοι και ναισεόλες που μας ΤΥΡΑΝΝΗΣΑΝ επί 2,5 χρόνια. Κάποιοι μάλιστα τώρα στα στερνά έδωσαν και ψήφο εμπιστοσύνης, τρομάρα τους, στον George.....που δεν είχε άλλο να μου λέει 2 χρόνια, από το πόσο πολύ χρειάζομαι μια ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ....
    Συνεπώς, κάποια νέα κόμματα δεν είναι η κοκκινοσκουφίτσα με τα γλυκά στο χέρι αλλά, ο κακός ο λύκος με μοδάτα ρούχα.....
    Για τα παλιά κόμματα της συγκυβέρνησης....ο σώζων εαυτόν σωθήτω....
    Κάποια άλλα νέα κόμματα φαίνονται πιο καθαρά και ορισμένα τα συμπαθώ.
    Προσοχή όμως! Ένας νταλικέρης στο επάγγελμα αλλά μέγας πατριώτης δεν είναι σε θέση να σου κάνει "εγχείρηση ανοικτής καρδιάς"......
    Θα τον εμπιστευθείς ; Πότε θα τον εμπιστευθείς ; Πριν ή μετά τη συνάντηση με τον Άγιο Πέτρο ;
    Ο Ελληνικός λαός τα τελευταία 2,5 χρόνια είδε στο πρόσωπο κάποιων πολιτικών τον τύρρανο, τον βάρβαρο, τον αδίστακτο,τον απολίτιστο, τον απάνθρωπο, τον άρπαγα, τον ανελέητο, το φαφλατά, τον ψεύτη......
    Απέδειξαν ότι, μας βλέπουν σαν αριθμούς , σαν ποσοστά, όχι σαν ανθρώπους. Μας το είπαν με 1002 τρόπους , ακόμη δεν το κατάλαβαν κάποιοι ;
    Μας κλέβουν τη ζωή , το σπίτι, το μέλλον ...... τα πάντα !
    Σήμερα τα κόμματα συγκυβέρνησης δηλώνουν ότι, πάσχουμε από ανίατη ασθένεια, μας λένε ότι ΠΕΘΑΙΝΟΥΜΕ. Κι αν πεθάνουμε, μας έχουν πείσει ότι, είμαστε για ΚΟΛΑΣΗ......όχι για λύπηση.
    Ο Καμμένος καταλογίζει ανικανότητα σε πολλούς και ΔΟΛΟ σε ορισμένους ενώ, δηλώνει επίσημα ότι, ΘΑ ΖΗΣΟΥΜΕ !
    Έχει τις γνώσεις και την εμπειρία και προχωρά σταθερά χωρίς παλινωδίες και κολοτούμπες.
    ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΚΑΙ ΕΠΤΑΣΦΡΑΓΙΣΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ......
    Παρά το γεγονός αυτό, κάποιοι επιμένουν να ρωτάνε για το χρέος, εντός - εκτός του Ευρώ και τα λοιπά γνωστά ευρω-διλήμματα.
    Πήξαμε στις ευρω-απορίες ......ενώ παράλληλα, αντί για χαρτί υγείας χρησιμοποιούμε εφημερίδες.......κι αντί να βρίσκουμε τα αγαθά στα Market, τα ψάχνουμε στα σκουπίδια.....
    Τι ψάχνουμε επιτέλους να βρούμε αγαπητοί φίλοι ;
    ΘΑ ΖΗΣΟΥΜΕ, είπε ο Καμμένος και το στοιχειοθέτησε χωρίς power point και άλλες μεγαλο-σαχλαμάρες και φαμφάρες.
    Ανησυχούν κάποιοι μήπως χρειασθούμε και φυσιοθεραπεία, γιατί θα είμαστε "πιασμένοι", αφού αναστηθούμε και σηκωθούμε από το φέρετρο που μας έχουν χώσει......
    Αφείστε το μωρέ, Πείτε ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ μέρες που είναι.....
    Κάποιοι άλλοι ρωτάνε αν θα έχει και ΣΠΑ δώρο στον Καμμένο γιατί στους άλλους έχει προβλεφθεί !!!!!!!!
    Θα ζήσουμε επειδή, ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ.
    Θα ζήσουμε επειδή, αν ήμασταν για τα θυμαράκια, ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕ το εγχείρημα ο Καμμένος.
    Μήπως νομίζετε ότι, θα πει κι αυτός ένα "συγγνώμη" αργότερα και θα καθαρίσει , όπως κάτι άλλοι ; Δεν το νομίζω.
    Διότι είναι της μόδας ξέρετε.....
    Θα φορεθεί πολύ φέτος το συνολάκι "συγγνώμη" και μ' αυτό θα ανοίξουν οι ανοιξιάτικες collection .....αλλά, μου φαίνονται πολύ προκλητικά και διάφανα αυτά τα "ενδύματα".....
    Θα μπορούσαν βέβαια να τα φορέσουν κάποιες "κορμάρες" και να κάνουν βόλτα στις παραλίες, να ανοίξει λίγο το μάτι μας, όχι όμως κάποιες...κακοφτιαγμένες σερνικές και θήλυκες μέγαιρες για να με πείσουν να ..... φάω όλο το δηλητηριασμένο φαγητό μου.
    Το βασικότερο που μας ενδιαφέρει, το είπε ο Καμμένος.
    ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΥΣΗ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗΣ και πέρα για πέρα Ελληνική !
    Αν κάποιοι θέλουν περισσότερες λεπτομέρειες, μπορούν να παραμείνουν στο ακουστικό τους. Όλα στην ώρα τους....
    Κι αν κάποιοι πάλι πιστεύουν ότι, τους αξίζει να πεθάνουν, τότε .....ας φάνε όλο το φαγητό τους.
    Μάκης Π.

    • Κάτων avatar
      Κάτων @ Μάκης Π. 16/03/2012 19:21:34

      Αυτά που γράφεις - και λες οτι λέει και ο Καμμένος - τα λέει και οποιοδήποτε σχολιογράφος του διαδικτύου. Κάτι να προτείνεις να βγούμε από την κρίση έχει; Γιατί να εμπιστευτούμε τον Καμμένο; Τι σπουδές έχει κάνει; Που δούλεψε; Τι πτυχία έχει; Πόσες γλώσσες μιλάει; Ποιο είναι το πρόγραμμά του; Πως θα κυβερνήσει;Απάντησε σε αυτά και μετά μιλάμε

      • tak avatar
        tak @ Κάτων 16/03/2012 19:30:01

        Δεν αξίζει ούτε να τον αναφέρεις. Σπουδές και γλώσσες μπορεί να έχει, έχει όμως και φιλοδοξίες που ξεπερνάνε τον Όλυμπο, χωρίς ανάλογο ... ύψος! Δεν ... γνώθι αυτόν!

        • Δαναός avatar
          Δαναός @ tak 16/03/2012 19:35:50

          Το αρνητικό μ' άρεσε! Δεν … γνώθι αυτόν!

        • airman avatar
          airman @ tak 16/03/2012 19:39:19

          Πέρα από φιλόδοξος (δικαίωμά του), αγαπάει και το χρώμα του χρήματος. Επικίνδυνο ''χόμπι'' για πολιτικό. Πιο επικίνδυνο και από τους λεονταρισμούς στους οποίους επιδίδεται ανέξοδα.

          • tak avatar
            tak @ airman 16/03/2012 20:14:28

            ... και εκ του ασφαλούς!

      • dikefalosaitos avatar
        dikefalosaitos @ Κάτων 16/03/2012 21:53:01

        Τι λές φίλε Κάτων, ο Καμμένος τα ξέρει όλα. Ήδη βρήκε λύση “Δεν θα πλήρώσουμε το επαχθές χρέος πλην των 130 δις ευρώ πού αναγνωρίζουμε”, και όταν ερωτήθηκε τα 130 δις πως θα τα πλήρώσει απάντησε:
        “Θα κάνω έρευνες στη Νότια Κρήτη για πετρέλαιο και αέριο θα… τιτλοποιήσω τα μελλοντικά κέρδη, θά πάρω μία επιταγή των 130 δις ευρώ απο την Gazprom θα τήν παρα δώσω στούς δανειστές και έτσι θα εξοφλήσουμε”…!!!
        Σωστός ο παίκτης. Αυτά τα έχει για πρωινό.
        Υ.Γ. Επαναδραστηριοποίηση Λαλιώτη έμαθα, αληθεύει φάκτορα;

        • tasos1 avatar
          tasos1 @ dikefalosaitos 17/03/2012 11:06:47

          Φίλε τι είχε πει ο Παπανδρέου; Ο Αντρέας καλέ (ο νεότερος έλεγε μπανταλομάρες)... "Αιθεροβάμων"! Και καλά αυτός είναι ... καμένος από όνομα... Κάτι άλλοι; Αυτοί που πάνε ξοπίσω; Δεν είναι καμένοι από ... χέρι; Πάντως θα συνιστούσα μαζί με την επιταγή της Gazprom, να δώσει στους οφειλέτες μας και πέντε ... αυγά Τουρκίας! Για το παντεσπάνι τους...

    • victoria (true) avatar
      victoria (true) @ Μάκης Π. 16/03/2012 19:52:41

      "Θα ζήσουμε επειδή, ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ.
      Θα ζήσουμε επειδή, αν ήμασταν για τα θυμαράκια, ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕ το εγχείρημα ο Καμμένος."

      Διαβάζεις τι γράφεις;

  21. alakran avatar
    alakran 16/03/2012 19:27:48

    Nα δεσμευτούν προεκλογικά οι υποψήφιοι βουλευτές τής Ν.Δ ότι, ταυτόχρονα με την ορκομωσία τους, θα παραιτηθούν της βουλευτικής τους ασυλίας.Θα είναι ένα καλό σημάδι.Στο εξωτερικό γίνεται άλλωστε συχνά.

  22. πρωην νεοδημοκρατης avatar
    πρωην νεοδημοκρατης 16/03/2012 19:40:55

    Και βεβαια εχουμε πολεμο.Οταν το μοντελο αναπτυξης που πρεσβευει το Πασοκ και δυστυχως πλεον και η ΝΔ μιλαει για μισθους ανταγωνισιμους με αυτους της Βαλτικης,της ανατολικης Ευρωπης και της Βουλγαριας(μνημονιο 2)αρα μισθους 200-300 ευρω χωρις κανενα σχεδον εργασιακο δικαιωμα αυτο τι ειναι?

  23. Δεξιοτέχνης avatar
    Δεξιοτέχνης 16/03/2012 20:23:00

    Απο δικαιολογίες φίλτατε, ο καθένας μπορεί να βρεί όσες θέλει προκειμένου να δικαιολογήσει τ'αδικαιολόγητα, πόσο δε μάλλον, ενας πολιτικός της κλάσης του Σαμαρά.

    Βεβαίως, δεν πρόκειται να έρθω σε αντιπαράθεση μαζί σου, όχι γιατί δέ θέλω, αλλά γιατί δέν θα λύσει κανένα πρόβλημα σε κανέναν απο εμάς, καθότι εκ προοιμίου στείρα.

    Διάβασε λοιπόν παρακάτω ενα απόσπασμα της τελευταίας έκθεσης της Κομισιόν κι αν ξέρεις, πες μου την ΑΝΤΙΠΡΌΤΑΣΗ Σαμαρά.

    ΝΈΑ ΜΈΤΡΑ ΠΡΟΒΛΈΠΕΙ Η ΈΚΘΕΣΗ ΤΗΣ ΚΟΜΙΣΙΌΝ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ.

    ΠΡΟΣΘΕΤΑ ΜΕΤΡΑ 11,8δις. € για τη διετία 2013-2014 πρέπει να λάβει τον Ιούνιο η κυβέρνηση που θα προκύψει από τις εκλογές προκειμένου να ΣΥΝΕΧΊΣΕΙ ΑΠΡΌΣΚΟΠΤΑ
    Η ΧΡΗΜΑΤΟΔΌΤΗΣΗ της χώρας από τους δανειστές.

    ΜΕΤΡΑ 2013-2014

    Μείωση μισθολογικής Δαπάνης Δημοσίου : 3,2δισ€
    • Μείωση ειδικών μισθολογίων
    • Αναθεώρηση συστήματος προαγωγών
    • Μείωση δημοσίων υπαλλήλων κατά 150.000 ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
    • 1 πρόσληψη για κάθε 5 αποχωρήσεις

    Εξορθολογισμός κοινωνικών δαπανών : 8,6δισ€
    • Αναπροσαρμογή συντάξεων ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
    • Μείωση φαρμακευτικής δαπάνης ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
    • Αναθεώρηση κοινωνικών επιδομάτων ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

    ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ

    • Κατάργηση φοροαπαλλαγών
    • Κατάργηση ειδικών φορολογικών καθεστώτων
    • Ενιαίος ΦΠΑ
    • Ενιαίος φόρος ακινήτων
    • Ενιαία φορολόγηση εσόδων από κεφάλαιο
    • Μείωση κλιμακίων φορολόγησης
    • Κατάργηση ΚΒΣ

    ΕΞΕΛΙΞΗ ΡΥΘΜΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    • 2012: -4,8% ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
    • 2013: 0 ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
    • 2014 : +2,5% ΄΄;;;;;;;;;;;;;

    ΕΞΕΛΙΞΗ ΑΝΕΡΓΙΑΣ

    • 2012 : 17,9%
    • 2013 : 17,7%
    • 2014 : 16,7%

    Αυτά που διάβασες παραπάνω δεν είναι φλού παραφιλολογίες αλλά πραγματικές απαιτήσεις της
    τρόικας, ΔΝΤ και του γερμανογαλλικού άξονα από τούς ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ ΤΟΥ ΓΛΥΚΟΥ ΝΕΡΟΥ.

    Ο κ. ΣΑΜΑΡΑΣ ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑ ΤΙ ΑΝΤΙΠΡΟΤΕΙΝΕ. ΕΣΥ;

    • tasos1 avatar
      tasos1 @ Δεξιοτέχνης 16/03/2012 20:26:13

      Να αλλάξεις ΩΡΛ!

  24. Γιαννης avatar
    Γιαννης 16/03/2012 20:38:48

    Μεγαλύτερος παρά ποτέ είναι ο κίνδυνος χρεοκοπίας της Ελλάδας το 2012, σύμφωνα με τον μεγαλοεπενδυτή Τζορτζ Σόρος, ο οποίος υποστηρίζει μάλιστα ότι υπέρ της δραχμής τάσσεται και μια πανίσχυρη ομάδα Ελλήνων.
    «Ένα από τα προβλήματα είναι ότι στην Ελλάδα υπάρχει μια πανίσχυρη ομάδα, η οποία τάσσεται υπέρ της εξόδου της Ελλάδας από την ευρωζώνη», δήλωσε ο Σόρος από το Νταβός της Ελβετίας. «Πολλοί ιδιοκτήτες εφημερίδων και επιχειρήσεων», συμπλήρωσε, «έχουν πολύ μεγάλο συμφέρον να πληρώνουν τους φόρους σε δραχμή και όχι σε ευρώ».

    Ο δισεκατομμυριούχος επενδυτής διευκρίνισε πάντως ότι σε περίπτωση που η χώρα χρεοκοπήσει αυτό δεν σημαίνει ότι θα πρέπει απαραίτητα να αποχωρήσει από τη ζώνη του ευρώ. «Η Ελλάδα πιθανόν να δημιουργήσει ένα πρόβλημα αν πράγματι χρεοκοπήσει, αλλά η ίδια η χρεοκοπία δεν σημαίνει απαραίτητα και έξοδο από το ευρώ», είπε.

    Εκτίμησε, ωστόσο, ότι η ανάγκη της χώρας να παρουσιάσει πρωτογενές πλεόνασμα ίσως την αναγκάσει να αποχωρήσει από την ευρωζώνη.




  25. Παύλος avatar
    Παύλος 16/03/2012 20:44:35

    Συμφωνώ απολύτως με τις θέσεις σου, αγαπητέ Ioannis επιτέλους, ας ακουστούν και μερικές ακομπλεξάριστες φωνές !
    Συγχαριτήρια !

    • Patraso avatar
      Patraso @ Παύλος 17/03/2012 00:45:41

      παραμορφωμένε την ορθογραφία!!!!!

      • Παύλος avatar
        Παύλος @ Patraso 17/03/2012 11:43:08

        Patraso, δέχομαι την παρατήρησή σου για την ορθογραφία,γιατί βεβαίως διαθέτω ελάχιστο χρόνο και γράφω με πολύ βιασύνη και επιπολαιότητα αν θέλεις. Είναι αλήθεια ότι σου έδωσα δικαίωμα, όμως, εγώ δεν μίλησα για'μένα, αλλά για αυτόν ,που εσύ αφρόνως ποιών εχλεύασες.
        Τόσο πολύ σου κακοφάνηκε;;; Επί της ουσίας τόποτα;;;

  26. Ioustinianos avatar
    Ioustinianos 16/03/2012 20:53:08

    Ο ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΣ τα είπε όλα.
    Η Ελλάδα χρεοκόπησε.
    Οι μισθοί των υπαλλήλων της πολύ σύντομα, από τον Ιούνιο θα μειωθούν ακόμη περισσότερο, για να φτάσουν τα επιθυμητά της Κυβέρνησης επίπεδα των 400 - 500 ευρώ το μήνα.
    Ήδη εμείς που είμαστε στην αγορά (ελεύθεροι επαγγελματίες - έμποροι - ιδιωτικοί υπάλληλοι) έχουμε διαλυθεί.
    Δεν έχουμε καμιά αισιοδοξία για τον επόμενο χειμώνα, ιδίως όλοι όσοι είμαστε στη Βόρεια Ελλάδα.
    Το μόνο που ευχόμαστε είναι ο επόμενος χειμώνας να είναι πραγματικά ζεστός, γι' αυτό συνέλληνες αν θέλετε να μας βοηθήσετε ΕΝΙΣΧΥΣΤΕ το φαινόμενο του θερμοκηπίου, μπας και ανέβει 10 βαθμούς η θερμοκρασία και τη βγάλουμε του χρόνου.....

  27. TopGunZ avatar
    TopGunZ 16/03/2012 21:04:28

    Α πολύ ωραία, έκτακτα. Όποτε βλέπω το σύστημα να προσλαμβάνει τρολάκια σε οικογενειακές συσκευασίες και να τα ξερνάει στο antinews σημαίνει ότι πάνε καλά τα πράγματα, μάλλον το κόβω προς το οι πραγματικές δημοσκοπήσεις να στέλνουν το νεόκοπο αεριτζή παρέα με τα άλλα πολιτικά "αδερφάκια" του, οπότε το σύστημα "ξύπνησε" πάλι τις εφεδρείες. Έκτακτα, έκτακτα, τρολάρετε όσο θέλετε ψευτοπατριώτες. Φίλε Ιωάννη δεν πρόλαβα να σου πω τα συγχαρήκια στο σχόλιο, στα λέω στο άρθρο. Βάρα!

    • Tassos avatar
      Tassos @ TopGunZ 17/03/2012 00:44:34

      Πρέπει να πέφτει μπαγιόκο χοντρό. Δεν ξέρεις που να πρωτοαπαντήσεις. Μιλάμε ότι το Αντί παίζει να είναι και το κορυφαίο γεωπολιτικό σάιτ αλλά οι συριζοκουκουεδοχουντικοκαμμένοι φεύγουν κλωτσομπουνιδισμένοι σε ιδεολογικοπολιτικό επίπεδο.

  28. η Dimi avatar
    η Dimi 16/03/2012 22:09:57

    ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΝΤΑΣ ΤΑ ΗΓΕΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

    Για τη σωστή λειτουργία ενός επιτυχημένου Πολιτικού Κόμματος ή, μίας επιτυχημένης Επιχείρησης απαραίτητος είναι ο Ηγέτης ή, ο Διευθυντής ο οποίος εμπνέει, καθοδηγεί και, εφόσον αυτό κριθεί απαραίτητο, αξιώνει πειθαρχία από τα Στελέχη, τους Συνεργάτες, τους Υπαλλήλους του.

    Ο Ηγέτης, και γεννιέται και γίνεται. Ομως ακόμη και αυτός που “γεννήθηκε” Ηγέτης, στο ξεκίνημά του δεν διαθέτει όλες τις ικανότητες. Ο ισχυρός Ηγέτης, χρειάζεται να έχει:

    ΟΡΑΜΑ
    Ο Ηγέτης, έχει σαφή και ξεκάθαρη αίσθηση για το ΠΟΥ θέλει να πάει και το ΠΩΣ σκοπεύει να φθάσει εκεί. Εχει τη ΜΕΓΑΛΗ ΕΙΚΟΝΑ και δημιουργεί τον ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ για την επίτευξη των Στόχων του.

    O Hγέτης, αναπτύσσει το Οραμά του με τη διά βίου μάθηση. Εκπαιδεύεται, διευρύνει τις γνώσεις του και συνεχώς βελτιώνεται. Συναντάται συχνά με κορυφαίους Πολιτικούς Ηγέτες ή/και Επιχειρηματίες και ανταλλάσσει δημιουργικές και νέες ιδέες και εμπειρίες με αυτούς. Μελετά τις Βιογραφίες Μεγάλων Ηγετών καθώς και τα νέα και κλασσικά Βιβλία Στελεχών Επιχειρήσεων. Διατυπώνει Δήλωση Αποστολής (Μission Statement) του Πολιτικού Κόμματος ή, της Εταιρείας του.

    ΙΚΑΝΟΤΗΤA ΛΗΨΕΩΣ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ
    Ο Ηγέτης, σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης, μπορεί να πάρει δύσκολες ακόμα και μη-δημοφιλείς αποφάσεις. Εχει εμπιστοσύνη στον εαυτό του και στις ικανότητές του και η εμπιστοσύνη αυτή, εμπνέει τους ανθρώπους που τον ακολουθούν. Μαθαίνει και συνεχώς βελτιώνει, τις ικανότητές του Λήψεως Αποφάσεων. Εάν μία απόφασή του είναι λανθασμένη, μαθαίνει από αυτή και συνεχίζει. Γνωρίζει πολύ καλά ότι, η αναποφασιστικότητα καθυστερεί και αναλώνει τους Πόρους και τις Ευκαιρίες.

    ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΡΙΣΕΩΝ
    Ο Ηγέτης, έχει το θάρρος και το κουράγιο να ενεργήσει ακόμα και στις περιπτώσεις εκείνες όπου τα αποτελέσματα γι’ αυτόν, δεν είναι εξασφαλισμένα. Είναι πρόθυμος να διακινδυνεύσει την αποτυχία επειδή πιστεύει ότι ο τολμών νικά. (Those Who Dare Win).

    Ο Ηγέτης, μπορεί να αναλαμβάνει και να διαχειρίζεται κρίσεις. Αναλύει τις Επιλογές που έχει, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά τους. Κατηγοριοποιεί την κάθε Επιλογή και στη συνέχεια την αντιστοιχίζει με Παράγοντα Αξιολόγησης Κινδύνου από 1 έως 5. Καθορίζει ότι το κάθε αποτέλεσμα είναι πιθανό να συμβεί. Και είναι αυτή η ρεαλιστική προσέγγιση που τον βοηθά να αποφασίζει ο ίδιος για το εύρος του κινδύνου στον οποίο είναι διατεθειμένος να εκτεθεί.

    Ας μη περιμένουμε συνεχώς τελειότητα. Κανείς δεν κερδίζει όλη την ώρα. Ο Ηγέτης, βελτιώνεται συνεχώς, μαθαίνοντας από τα λάθη του.

    ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΙΝΗΤΡΩΝ
    Οποιοσδήποτε μπορεί να παρακινήσει κάποιον από φόβο: π.χ. "Αν δεν το κάνεις αυτό ή εκείνο, θα απολυθείς." Ο φόβος, είναι ένας εκβιαστικός τρόπος για ν’ αλλάξει βραχυπρόθεσμα η ανθρώπινη συμπεριφορά. Ομως, γιά να υπάρξει μακροπρόθεσμα θετική αλλαγή συμπεριφοράς, χρειάζεται η πηγή έμπνευσης και ενημέρωσης των ανθρώπων.

    Ο Ηγέτης, επικοινωνεί το Οραμα και τα Ιδανικά του στους άλλους. Πείθει για την Αξία των Ιδεών του. Εμπνέει τους ανθρώπους που τον ακολουθούν, να συνεργασθούν προς την κατεύθυνση των Κοινών Μετρήσιμων Στόχων ώστε να φέρουν τα αποτελέσματα τα οποία οι ίδιοι ποτέ δεν πίστευαν ότι θα μπορούσαν να επιτύχουν.

    Ο Ηγέτης, μαθαίνει για τα κίνητρα που ευαισθητοποιούν και αγγίζουν τους ανθρώπους. Μελετά τις διαφορετικές ανάγκες κινήτρων και αναγνωρίζει ότι οι ίδιες ανταμοιβές δεν ισχύουν το ίδιο για όλους. Ακούει προσεκτικά τα μέλη των Ομάδων Συνεργασίας και μαθαίνει και σημειώνει ό,τι ακριβώς τα παρακινεί.

    Ο Ηγέτης, δίνει κίνητρα στους εργαζόμενους, με τη διασφάλιση κατανόησης ότι η εργασία τους συμβάλλει στην επίτευξη ενός μεγαλύτερου Κοινού Στόχου όπου, ΟΛΟΙ είναι Συνυπεύθυνοι για το Θετικό Τελικό Αποτέλεσμα. Εδώ, η αποτυχία δεν είναι επιλογή. Εδώ, η ευθυνοφοβία είναι ανύπαρκτη.

    Ο Ηγέτης, δημιουργεί Παραγωγικές Ομάδες Συνεργασίας οι οποίες αντλούν τα καλύτερα από το Ελληνικό Τεράστιο Ανθρώπινο Δυναμικό. Ο Ηγέτης, είναι ο αποτελεσματικός Προπονητής αυτών των Ομάδων Συνεργασίας, για την επίτευξη συναίνεσης και επίλυσης τυχόν διαφορών.

    Ο Ηγέτης, βελτιώνει τις ικανότητές του στο πλαίσιο της Ομάδας. Αποφεύγει
    τις προκατειλημμένες απαντήσεις σε κάθε ερώτηση. Στις συζητήσεις, επικεντρώνεται στη κατανόηση των διαφορετικών απόψεων και όχι στη προσπάθεια επιβολής των δικών του θέσεων. Και αυτή ακριβώς η προθυμία να συμπεριλαμβάνονται και να συμμετέχουν ΟΛΟΙ, είναι ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ στο πλαίσιο της Ομάδας.

    ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ
    Ο Ηγέτης, αναγνωρίζει τις δυνάμεις και τις αδυναμίες του. Είναι πρόθυμος να κάνει αλλαγές όταν αυτό κρίνεται απαραίτητο. Είναι αυστηρός κριτής του εαυτού του και ασκεί τεχνικές αξιολόγησης για να βελτιώσει τη συμπεριφορά του και τις επιπτώσεις της στους άλλους. Σέβεται τη γνώμη των άλλων ακόμα και τις επικρίσεις τους ώστε να γίνεται ακόμα καλύτερος.

    Ο Ηγέτης, κρατάει ημερολόγιο των Κρίσιμων Περιστατικών. Ανατρέχει στο παρελθόν για να θυμηθεί τι δεν έκανε και τι έκανε σωστά και τι θα μπορούσε να είχε κάνει καλύτερα.

    ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑ
    Ο Ηγέτης, χρειάζεται να είναι αξιόπιστος, Πριν τον ακολουθήσουν οι άλλοι. Ο Dr Warren Bennis, του Πανεπιστημίου της Βόρειας California, χαρακτηριστικά αναφέρει: “Για την εδραίωση της εμπιστοσύνης, τα Ποιοτικά Χαρακτηριστικά που καθορίζουν την αυθεντικότητα ενός Ηγέτη ο οποίος αισθάνεται άνετα με τον εαυτό του, είναι η αρμοδιότητα, η σταθερότητα, η φροντίδα, η ειλικρίνεια, η ακεραιότητα.”

    Ο Ηγέτης, αξιολογεί την ακεραιότητά του. Επιδιώκει τη κριτική με την ενεργό συμμετοχή στελεχών, συναδέλφων, ακόμη και εργαζομένων έτσι ώστε συλλογικά ν’ αποφασίζουν εάν οι Αξίες και το Αίσθημα Ευθύνης του Ηγέτη, συμπίπτουν με τις Αξίες και το Αίσθημα Ευθύνης των Ομάδων Συνεργασίας.

    ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
    Η επικοινωνία είναι πιο εύκολη όταν οι άνθρωποι αισθάνονται άνετα μεταξύ τους. Ο Ηγέτης, επικοινωνεί αποτελεσματικά τις ιδέες του και τις προσαρμόσει ανάλογα με τις ανάγκες των ανθρώπων των οποίων ηγείται. Βελτιώνει τις ικανότητες επικοινωνίας του. Μαθαίνει ν’ ακούει ενεργά και προσεκτικά. Διαβάζει μεταξύ των γραμμών κατά τη διάρκεια των συνομιλιών, ειδικά όταν επικοινωνεί με υφισταμένους του οι οποίοι, ίσως διστάζουν να εκφράσουν τη γνώμη τους ευθέως. Με διάφορους τρόπους, επαναλαμβάνει σημαντικά σημεία της συζήτησης, είτε για να κρατήσει ζωντανό το ενδιαφέρον των συνομιλητών, είτε για να βεβαιωθεί ότι η σημασία της συζήτησης είναι σαφής σε όλους.

    ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ
    Ανεξαρτήτως των καλών και θετικών στοιχείων, οι περισσότεροι άνθρωποι αποφασίζουν με βάση το συναίσθημα. Συνεπώς, αν το μήνυμα του Ηγέτη είναι ενθουσιώδες και δημιουργήσει την αίσθηση του επείγοντος, ο Ηγέτης, έχει ήδη κερδίσει τον μισό πόλεμο.

    ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ
    Ο Ηγέτης, είναι άριστος επικοινωνιολόγος που καταλαβαίνει το ΠΩΣ θα επηρεάσει και θα εμπνεύσει τους ανθρώπους. Είναι σε θέση να δημιουργήσει πρότυπα και να αναγνωρίσει τις επιδόσεις των ανθρώπων αποτελεσματικά.

    Ο Ηγέτης-Μέντορας, κάνει ό,τι είναι δυνατόν για την ενδυνάμωση, βοήθεια, προώθηση, συμβολή στην επιτυχία και αξιοποίηση και στήριξη του Ανθρωπίνου Δυναμικού, προς όφελος των Ομάδων Συνεργασίας και της συνέχειας του ζωντανού και καταξιωμένου Οργανισμού του οποίου ηγείται.

    η Dimi

    • Αριστειδης ο δικαιος avatar
      Αριστειδης ο δικαιος @ η Dimi 16/03/2012 22:31:45

      ο Σαμαρας το διβασε αυτο? αν οχι καποιος να του το πει,κυριε Κρανιδιωτη αναλαβετε ως φιλος του να τον ενημερωσετε...μπραβο ΝΤΙΜΙ

  29. FALCON avatar
    FALCON 16/03/2012 22:13:27

    O λαός που ψήφισε ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ το 2009 πίστεψε σ' αυτόν και συνεχίζει να πιστεύει . Αν είχε κάνει λάθος ,η Ντόρα θα είχε μεγαλύτερα ποσοστά και με τάσεις ανόδου, Σήμερα μετά από δύο χρόνια βλέπουμε ότι ο λαός έκρινε σωστά για την επιλογή ως ΑΡΧΗΓΟΥ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ. Ολοι μαζί με μπροστάρη τον Αρχηγό μας για να βγάλουμε την Ελλάδα μας απο το τέλμα και να δώσουμε μια νέα ελπίδα στο έθνος και τους Έλληνες.

  30. Αριστειδης ο δικαιος avatar
    Αριστειδης ο δικαιος 16/03/2012 22:26:42

    συγχαρητηρια πολυ καλο και σοβαρο σχολιο πανω στις κινησεις Σαμαρα και ΝΔ.
    ΟΜΩς ΠΡΕΠΕΙ Ο σΑΜΑΡΑς ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΕΝΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ, ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΥΓΗς ΤΗς ΠΑΤΡΙΔΑς ΠΡΟς ΤΑ ΕΜΠΡΟς, ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΑΛΥΠΗΤΑ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΙ ΥΤΟ ΠΑΣΙΚ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΗΘΙΚΟΙ ΑΥΤΟΥΡΓΟΙ ΤΗς ΧΡΕΟΚΟΠΙΑς ΜΑς,ΝΑΙ ΦΤΑΙΕΙ ΚΑΙ Ξ ΔΕΞΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΤΗΡΙΞΕ ΤΗΝ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣΤΡΟΦΗ.Η ΜΑΤΟΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΗΤΑΝ Η ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΗς ΑΡΙΣΤΕΡΑς ΤΗς ΗΤΤΑς ΡΗς ΣΤΟΝ ΕΜΦΥΛΙΟ,ΕΙΧΕ ΕΠΙΒΑΛΕΙ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑς.

    ειναι επειγον ο σαμαρας να εκλεταλευθει για το καλο της πατριδας την χρυση ευκαιρια να κυριαρχησει η δεξια ιδεολογια στον τοπο αυτο και ετσι με στοχους και οραμα να παρει εμπρος η μηχανη των ελληνων, αλλιως το καινουργιο θα ερθει να δωσει λυση ,

    Η ΝΔ πρεπει να αλλαξει στα παντα και τα παντα αλιως σε λιγους μηνες θα εχει την πορεια του πασοκ ,και δεν μπορει η πατριδα να μην ισχυρη και σοφη δεξια.

  31. k.papadopoulos avatar
    k.papadopoulos 16/03/2012 22:58:36

    Διάβασα το άρθρο ‘ο Σαμαράς...του γλυκού νερού’, ενοχλήθηκα κι απογοητεύτηκα. Απογοητεύτηκα διότι εάν είναι γραμμένο από έναν απλό ψηφοφόρο μετά λύπης διαπιστώνω πως η προσωποληψία διακατέχει ακόμη τον απλό ψηφοφόρο της βάσης παρά τις συμβαίνουσες κοσμογονικές αλλαγές σε όλες τις πτυχές της ελληνικής καθημερινότητας. Η προσωποληψία χαρακτηρίζει μέλη της μάζας που δεν έχουν ίδιες ιδέες και απλά αυτοπροβάλλονται με την εκδήλωση λατρείας στο πρόσωπο κάποιου που τυγχάνει προβολής μέσα σ’ένα κοινωνικό σύνολο. Το πρόβλημα λοιπόν του συγγραφέως δεν είναι το της Ελλάδος, ως θα ανέμενε ο αναγνώστης, αλλά αυτό του κατηγορητηρίου επί του προσώπου του κ. Σαμαρά. Θίγεται μάλιστα σε τοιούτο σημείο ώστε να δίδει απαντήσεις αντί του αντικειμένου λατρείας του δια ν’απολογηθεί εξ’ονόματός του! Σ’ αυτό το σημείο υπεισέρχεται η αμφιβολία μου του κατά πόσο ο εκπρόσωπος της βάσης είναι μέρος αυτής κι όχι κάποιος κομματικός παράγων που επιχειρεί να προσφέρει ‘δικαιολογίες’ δια συγκεκριμένους χειρισμούς του αρχηγού του. Εύλογη δε η απορία του ποίας ιδιότητος χρήζει.
    Αντιπαρέρχομαι του διλήμματός μου ως έχοντος δευτερεύουσαν σημασίαν δια να εκφράσω τον λόγο της όχλησής μου άμα.
    Γράφοντας ‘ο ΑΣ θα μπορούσε...πόλεμο, συγκρούσεις, εμφύλιο,’ επιδίδεται σε μια αναίσχυντη κινδυνολογία που αποτελεί τη βάση της γνωστής συνταγής της φασιστικής προπαγάνδας (μόνο θεομηνίες δεν μεταχειρίζεται), για να προκαταβάλει τον αναγνώστη να δεχθεί τη θεϊκή κατακλείδα ‘Σαμαράς ή χάος’ Μήπως όλοι οι έχοντες και κατέχοντες εξουσίαν σήμερα το ίδιο επιχείρημα δε χρησιμοποιούν δια να καθυπνώσουν τον πολίτη; Αν είναι σωστά ή λάθος τα εγχειρήματα του κ. Σαμαρά δεν κρίνονται με βάση την επική κινδυνολογία αλλά από την επιτυχία εφαρμογής τους. Με άλλα λόγια κανείς έχων ή κατέχων δεν απέτρεψε υποβόσκων εμφύλιο πόλεμο αλλά όλοι τους βάλλουν την δημοκρατία με τοιαύτες δηλώσεις.
    Εν συνεχεία με βαρύγδουπες αλλά κούφιες δηλώσεις του τύπου ‘θέλουμε να πατσίσουμε’ εισαγάγει διχόνοια και διαιωνίζει μίσος. Αν αυτό είναι το συλλογικό ασυνείδητο του ‘δεξιού’ που προβάλει ο κύριος καλά θα κάνει να το αποβάλει συντόμως. Διότι δυστυχώς επιβεβαιώνει πως βρίσκεται στη χώρα του ‘εγώ΄κι όχι του ‘εμείς’ όπως θα έπρεπε. Το ‘εμείς’ μεταφράζεται ως Έλληνες, μια χώρα/κράτος, μια γροθιά αν θέλετε εναντίον της επιβουλής της πατρίδας, της ελληνικότητάς μας, των ιδιαιτεροτήτων μας σαν εθνος/φυλή/σύνολο. Έχει δίκαιο ο κ. Κρανιδιώτης όταν διαπιστώνει επιτυχώς πως θα υπάρχουν ψηφοφόροι αγριεμένοι που θα ζητούν εκδίκηση μα θα πρέπει ακούσουν στις καρδιές τους μόνο τις άξιες ιδέες. Αυτό το άρθρο που δημοσιεύτηκε λίγο πριν το εν λόγω πολεμούμενο, δεν έκανε τον κόπο να το διαβάσει κανείς; Κι όχι για να ασπασθεί τον προβαλλόμενο ηγέτη (που αν και δεν κατονομάζεται όμως σκιαγραφείται) αλλά για ν’αποβάλλει τη μισαλλοδοξία.
    Εν συνεχεία ακολουθεί χορός μαργαριτών... ‘υπακούσαμε’ (σαν τι;), ‘ευτυχώς εμείς οι δεξιοί’ (οι υπόλοιποι συν-Έλληνες καταδικαστέοι;) ... Κι ερωτώ πως είναι δυνατόν ν’αποτελεί κακό για την πατρίδα η ακύρωση νοθείας του εκλογικού αποτελέσματος; Η έρημη η Δημοκρατία μετατίθεται μετά μια 4ετία για χάριν τινός; Ποιός έχει τέτοιο δικαίωμα, αν έχει στοιχεία περί νοθείας, να σιωπήσει; Και κατά το διάστημα της 4ετίας απλά να κάνει αντιπολίτευση και να παίζει θέατρο με τους νοθευτές; Δεν γνωρίζατε κύριοι το ποιόν του κ. Παπανδρέου και της συν αυτώ κουστωδίας; Είναι σοβαραί τοιαύται δηλώσεις; Αν μη τι άλλο είναι εγκληματικαί, διότι σας μεταβάλουν σε συνεργούς στο έγκλημα κατά της Ελλάδας.
    Κατόπιν στα 3 επιχειρήματα του συρραφέα (καθ’ ότι επιχειρείται συρραφή υπαρχουσών πολιτικών δηλώσεων εντυπωσιασμού) επικρατεί σύγχυση μεταξύ νοθείας εκλογών και δανειακής. Ενώ δε κατηγορείται (εν γένει στη ΝΔ) ο κ. Παπανδρέου και το ΠΑΣΟΚ για τις ενέργειές του (ΔΝΤ, Δανειακή) υπάρχει αίνεσις αποδοχής της δανειακής καθαυτής. Η αισχρή δικαιολογία περί Ευρωπαίων εταίρων και του κύρους της χώρας απεμπολούν τη Δημοκρατία καθαυτή. Εφ’ όσον έχει θιγεί η νομιμότης είναι δυνατόν να υπάρξει αμφισβήτηση των προσπαθειών αποκαταστάσεώς της από οποιονδήποτε; Πόσον μάλλον από εξωτερικούς παράγοντες και κράτη; Είναι απλά γελοίο.
    Η δε κορύφωση της ιδιωτείας έρχεται με την υπεκφυγή αναζήτησης διαιτησίας από την Ευρώπη. Δηλαδή, ούτε εκλογές, ούτε τα παντελόνια μας δεν θεωρούμεθα από τον συρραφέα ικανοί να δέσουμε, αλλά χρήζουμε έξωθεν βοηθείας δια να τακτοποιήσουμε τα του οίκου μας. Εύγε και πάλιν Εύγε!
    Τα περί γεωπολιτικής δύναμης και δραχμο-κινδυνολογίαςς είναι παραλήρημα που υποτιμά την νοημοσύνη του μέσου αναγνώστη. Μήπως διανοηθήκατε ποτέ πως οι δηλώσεις Σορός-Ρουμπινί έγιναν για να δημιουργηθεί αντίδρασις και μόνον; Γιατί η αλήθεια (κατ’αυτήν την περίοδο) στο στόμα του προδότη να’ναι προδοσία; Τώρα πλέον είναι αργά βέβαια και οι ‘φίλοι μας’ έχουν ξεφορτώσει...
    Ατυχεστάτη δε η σύγκρισις με Ντε Γκώλ, διότι αυτός τουλάχιστον πέτυχε να μην χρησιμοποιούν επισήμως πλέον στο Ηνωμένο Βασίλειο τον όρο Μ.Βρετανία ως όνομα δηλωτικό του κράτους λόγω της υπάρξεως της Γαλλικής Βρετάνης. Ασχέτως που εμείς στην Ελλάδα συνεχίζουμε να τους αναγράφουμε ούτως. Οι δε Αβέρωφ ήταν εθνικοί ευεργέται, ενώ τη σήμερον οι πολιτικοί ‘ευεργετούν’ τον λαό αλλοτρόπως...
    Τέλος υπάρχει αναφορά σε δύο πολιτευτές εκ των οποίων ο πρώτος ανήκει στον περιληπτικό χαρακτηρισμό των νεοφανέντων αντιμνημονιακών πολιτικών συσπειρώσεων στον τίτλο του άρθρου. Αυτό που αποφεύγει τεχνηέντως ο αρθρογράφος είναι να πει γιατί ο Έλληνας ψηφοφόρος αναζητεί νέα πρόσωπα/κόμματα που δεν έχουν υποστεί φθορά ή διαφθορά. Διότι ακριβώς η ελπίδα κι αναζήτηση του αδιάφθορου πολιτικού πεθαίνει τελευταία.
    φιλικά
    ΚΑΠ

  32. NONOS avatar
    NONOS 16/03/2012 23:14:24

    Καλα να νομίζετε ορισμενοι οτι με αρθρα αυτού του τυπου θα ντοπαριστούμε οι παλαιοί ΝΔμοκράτες-του Εθναρχη- πλανασθε πλανην οικτραν,αυτα ειναι για τιποτα χαχόλους που ψηφίζουν για να πουν οτι ψηφισαν και τίποτα παραπάνω.Τα λάθη κυριοι πληρωνονται ,οι της Λαικης Δεξιάς δε συγχωρούμε,το μελλον της χωρας δε παιζεται για μια καρεκλα,μια καλη κουβεντα για τον Καραμανλη ο περισπόυδαστος Μιχελάκης απαξιεί εδω και τρία χρόνια να πει,οσο δε για τον Καμενο εμεις οι του Βορείου Αιγαίου δε ξεχναμε τη στηριξη στον ΚΚΕ της Ικαρίας και την απωλεια της περιφερειας εξ αιτίας του,οι σκληροί Καραμανλικοί περιμενουμε εστω και την τελευταία στιγμη καποια μεταστροφη του Σαμαρικού αρματος αλλιώς ....αντε και καλα κρασά..........

    • factorx avatar
      factorx @ NONOS 16/03/2012 23:20:19

      Δηλαδή εσείς οι "παλαιοί ΝΔμοκράτες-του Εθναρχη' είστε ξεχωριστό πράγμα από την υπόλοιπη ΝΔ; Δικό σας βιλαέτι έχετε; Αν είναι έτσι καταλαβαίνω, για μια ακόμα φορά, γιατί κυριαρχούσε το ΠΑΣΟΚ τόσα χρόνια. Κατά τα άλλα δεν θέλουμε με τίποτα να σας ντοπάρουμε, διότι είστε και κάποιας ηλικίας από ότι βλέπω και κυκλοφορούν και καρδιακά - μακρυά απο εμάς κι εσας. Απόψεις αναγνωστών μας δημοσιεύουμε αγαπητές, μπας και καταλάβουν κιι αυτοί κι εμείς τι γίνεται σ΄ αυτήν την έρμη χώρα. Και στην διάθεσή σου να δημοσιεύσουμε και τις δικές σου

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ NONOS 16/03/2012 23:22:54

      Αν είσαι Καραμανλικός, άκου και ακολούθα τον Καραμανλή. Εκτός αν τον θεωρείς ηλίθιο που υποστηρίζει με νύχια και δόντια το Σαμαρά, οπότε φάσκεις και αντιφάσκεις.

      • Κατερινα avatar
        Κατερινα @ TopGunZ 17/03/2012 00:49:06

        "Εκτός αν τον θεωρείς ηλίθιο που υποστηρίζει με νύχια και δόντια το Σαμαρά..."

        μέχρι να έρθει η ώρα Καραμανλη, που την βλεπω να πλησιάζει με ιλιγγιώδη ταχύτητα!!!

        • tasos1 avatar
          tasos1 @ Κατερινα 17/03/2012 11:26:33

          Πώς λένε; Το μυαλό σου και μια λίρα; Δεν κατάλαβα τι θες να πεις με αυτό... Απειλή είναι; Ρώτησες τον Καραμανλή αν θέλει να έρθει πάλι;

  33. stefano avatar
    stefano 16/03/2012 23:16:39

    Αγαπητέ FALCON,εάν η ντόρα είχε γίνει αρχηγός το 2009.Σαφώς θα είχε καλύτερα ποσοστά,θα το είχε καταπιεί το ΠΑΣΟΚ.Και εξηγούμε,θα έκανε αυτό που έκαναν οι κεντροδεξιοί ηγέτες σε ΙΣΠΑΝΙΑ ΚΑΙ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ.....ΕΒΑΛΑΝ ΠΛΑΤΗ ΔΗΛΑΔΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ.Η αντιμετώπιση μίας ενωμένης διαπραγματευτικά χώρας....δίνει άλλο αέρα.Στίς εκλογές θα σάρωνε,ότι έγινε και στίς παραπάνω χώρες....!Ολα τα παραπανω εάν αρχηγός ήταν η ντόρα.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ stefano 16/03/2012 23:21:29

      Και ο Σαμαράς έβαλε πλάτη, άλλο αν ο ΓΑΠ ήθελε να δώσει κ.... στους κερδοσκόπους. Η Ντόρα παίζει και να είχε κάνει "συγχώνευση" της ΝΔ με το ΠΑΣΟΚ με τον Καμμένο τομεάρχη φληναφημάτων.

  34. TopGunZ avatar
    TopGunZ 16/03/2012 23:16:54

    Έχει και μαζούτ, μπορείτε να επισκεφτείτε τους Αν.έλληνες να το διαπιστώσετε, το καίνε αβέρτα.

    • Tassos avatar
      Tassos @ TopGunZ 17/03/2012 00:45:09

      Εγραψες! :-)

  35. η Dimi avatar
    η Dimi 16/03/2012 23:53:19

    @ Αριστειδης ο δικαιος Σάς Ευχαριστώ πολύ.

  36. bird avatar
    bird 17/03/2012 00:05:04

    Πάντως ο Καμμένος διαφοροποιήθηκε επίσημα μετά από 2 χρόνια στη φάση της συγκρότησης της κυβέρνησης Παπαδήμου. 2 χρόνια που η θέση της ΝΔ ήταν "λάθος η συνταγή του μνημονίου, αλλά αποδεχόμαστε τις υπογραφές της χώρας" βρισκόταν στη ΝΔ. Και φαντάζομαι θα είχε ψηφίσει και αυτός κομμάτια του πρώτου μνημονίου, γιατί μην ξεχνάμε οτι η ΝΔ "ψήφιζε αυτά στα οποία συμφωνούσε".

  37. yianna avatar
    yianna 17/03/2012 09:09:23

    Βλέπουμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος. Και το εθνικό νόμισμα δεν είναι απορριπτέο. 'Ομως στην παρούσα φάση είναι απαγορευτικό. Να φτιάξουν οι διοικητικές δομές, να αποκτήσει ο ΄Ελληνας πατριωτική συνείδηση, φορολογική συνείδηση, το Κράτος είμαστε εμείς, δεν είναι κάτι το αόριστο.
    Ποιοί πολιτικοί, έτσι όπως είναι διαμορφωμένο το σκηνικό, μπορούν να οδηγήσουν τη Χώρα σε αυτή την κατεύθυνση? Και δεν μιλώ για τον ΑΣ, που μάλλον παλεύει μόνος του, αλλά όλο το κόμμα. Θέλουμε αρκετά χρόνια ακόμα, να γίνουμε ευνομούμενο κράτος. 'Οταν γίνουμε, εδώ να είμαστε να επαναξιολογήσουμε την κατάσταση.

  38. Μοναχικός Λύκος avatar
    Μοναχικός Λύκος 17/03/2012 15:00:03

    "Όσοι υποστηρίζουν την δραχμή είναι απλά υποκριτές και πολιτικοί κερδοσκόποι."
    Καλά σε ποιον γαλαξία ζει ο αρθρογράφος;
    Καταρχάς οι περισσότεροι αγνοείτε την προέλευση του χρήματος. Δηλαδή από ποιους τυπώνετε και με τι όρους. Είναι πολύ απλοική η ακόλουθη πρόταση αλλά συνοψίζει την ουσία του χρήματος. Το χρήμα παράγεται από το χρέος. Ατράνταχτη απόδειξη ότι όλα τα κράτη χρωστάνε. 1η ερώτηση: σε ποιον χρωστάνε;
    Θα ξεδιαλύνω περισσότερο το τοπίο αναφέροντας ότι το χρήμα (είτε είναι εθνικό είτε ενιαίο νόμισμα οικονομικής ένωσης) τυπώνεται από οίκους που ονομάζονται και αυτοί τράπεζες (μάλλον για να περνάνε απαρατήρητοι). Παράδειγμα η Ομοσπονδιακή Τράπεζα των ΗΠΑ (US Federal Reserve). Το χειρότερο στην υπόθεση, δεν ανήκουν στο κράτος δεν ελέγχονται από το κράτος. Προσωπικά είμαι αντίθετος και στην έννοια κράτους αλλά αυτό δεν είναι θέμα για συζήτηση. 2η ερώτηση: ποιος ελέγχει τους συγκεκριμένους οίκους;
    Και σαν να μην έφτανε αυτό οι οίκοι αυτοί τυπώνουν το χρήμα με τόκο! 3η ερώτηση: αφού είναι οι μόνοι που τυπώνουν το υπάρχον χρήμα, που θα βρεθούν τα λεφτά για τους τόκους;
    Φυσικά όλη η φασαρία γίνεται για να μην τυπωθεί από τους λαούς ένα ελεύθερο εθνικό νόμισμα που δεν θα ελέγχεται από το χρηματοπιστωτικό οικοδόμημα. Μην τρώμε κουτόχορτο, αυτό είναι οι περίφημες αγορές... Δημοπρασία τοκισμένου χρήματος με αντάλλαγμα κρατικά 20/30ετή ομόλογα που αν δεν αποπληρωθούν οδηγούν σε κυρώσεις και κατασχέσεις δημόσιας περιουσίας. 4η ερώτηση: αφού το διεθνές δίκαιο απαγορεύει την καταδυνάστευση κρατών, γιατί επιτρέπεται (ή γίνεται ανεκτός τελοσπάντων) ο δανεισμός χρήματος με τόκο από αυτά (θέτοντας την χρεοκοπία αναπόφευκτη);
    Και φτάνω στο εύλογο συμπέρασμα. Αυτός που τυπώνει το χρήμα κρατάει στα χέρια του τον πλανήτη Γη και όλα τα κατά τα φαινόμενα ελεύθερα κράτη του. Γιατί λοιπόν δεν αναρωτιόμαστε με απλή λογική και όχι μέσα σε χαζούς ιδεολογικούς φραγμούς, τι σημαίνει να τυπώνεις ελεύθερο νόμισμα. Δεν έχω πρόβλημα να το τυπώνει και μια ενιαία Ευρώπη, αρκεί να είναι ελεύθερο και όχι τοκισμένο. Η τοκογλυφία είναι το αμάρτημα της εποχής μας, αυτή που οδήγησε δεκάδες χώρες μόνο την τελευταία 20ετία στα πρόθυρα της εξαθλίωσης και της καταστροφής. Αποτελούσε μάλιστα από ανέκαθεν την αισχρότερη τακτική ανταλλαγής. Το χρήμα δεν μπορεί να γεννάει άλλο χρήμα.
    Και κλείνω με το εξής. Πρέπει να μάθουμε να ζούμε με αυτά που παράγουμε. Αν δεν επαρκούν τότε να αυξήσουμε την παραγωγή. Να επαναπροσδιορίσουμε τις ανάγκες μας και να απαλλαχθούμε απόλυτα από το τέρας που λέγεται δανεισμός. Αυτό με κάνει να τάσσομαι ενάντια στο μνημόνιο γιατί εξυπηρετεί το αντίθετο. Μας υποδουλώνει και μας αναγκάζει να συνεχίσουμε να δανειζόμαστε χρήματα που δεν χρειαζόμαστε (για να αποπληρωθούν παλιά δάνεια με αισχρό επιτόκιο).
    Απεχθές χρέος και μονομερής διαγραφή του, αν θέλουμε να είμαστε ελεύθεροι. Δεν αντιλέγω ότι στην αρχή τα πράγματα θα είναι δύσκολα... Αλλά ήδη δεν είναι; Με 50% ανεργία στους νέους, χιλιάδες νεόπτωχους, 7ετή ύφεση (συνεχής μείωση του ΑΕΠ), κλιμακούμενες αντιμνημονιακές αντιδράσεις, λουκέτα στο 1/3 των επιχειρήσεων τα τελευταία 3 χρόνια...
    Αποκύημα των φαντασιόπληκτων η ανάπτυξη ή για να το θέσω πιο συγκεκριμένα η ευημερία των πολιτών εντός μνημονίου. Η λύση για μένα είναι επαναπροσδιορισμός των κοινωνικών δομών και δομές αυτο-οργάνωσης (μια τέτοια δομή είναι το ελεύθερο εθνικό νόμισμα). Τα υπάρχοντα κόμματα εντός και εκτός Βουλής μας δημαγωγούν προς διαφορετικό είδος παγίδας. Η ερώτηση δεν είναι ένα γενικό και αόριστο ευρώ ή δραχμή. Η ερώτηση είναι ελεύθερο ή κατοχικό νόμισμα. Ελεύθερο και ας το πούμε μετά λιρέτα, δηνάριο ή τάλαντο.

  39. rotten tomatoes avatar
    rotten tomatoes 17/03/2012 16:46:11

    Έριξες ΓιαννάκηΚ αλατόνερο στην μπανιέρα σου και νομίζεις ότι κολυμπάς στον ωκενό και στα βαθειά. Αν ήταν έτσι όπως την νομίζεις η δεξιά, θα είχαμε εδώ από το 1945 σοβιετική τζαμαχιρία και συ θα έγραφες ύμνους όχι στον Σαμαρά, αλλά στον Λένιν, Ζαχαριάδη και στον ΚιμΓιογκΙλ.

    • ioannisk avatar
      ioannisk @ rotten tomatoes 18/03/2012 05:43:46

      Rotten tomatoes ειίμαστε στο ετος 2012 την χωρα ελλαδα στην περιοδο της τρίτης ελληνικης δημοκρατίας.
      σε ένα συστημα ελεγχομενο απο την αριστερα και το πασοκ και εσυ θελεις να αρχισουμε να βιαζουμε παρθένες , να ανοιγουμε κεφάλια και να σπαμε τζαμαριες αυτο ειναι η δεξιά για εσενα.
      Και με πας στον συμμοριτοπόλεμο οπως ολοι οι κολλημενοι δεξιοί.
      Λοιπον ακου τότε ο εχθρος ηταν έτοιμος να καταλάβει το κράτος
      σημερα το ελεγχει το κράτος.
      Με απλα ελληνικα γιατι ορισμενοι ειστε κολλημενοι
      Ενα καστρο στο οποίο εισαι μεσα και ελεχεις τα ποστα ειναι ευκολο να το υπερασπιστεις απεναντι σε αυτους που ειναι απο έξω.
      Οταν ομως εσυ εισαι μεσα στο καστρο και εκεινοι ελεγχουν τα φυλακια τις εισόδους τις εξοδους την προπαγανδα και εσυ εισαι απο κατω
      απλα την γ.....σες.Πως να το πω αλλιως ρε μεγαλε
      Αν είναι να ριξεις την γκόμενα και την μασχάλη θα την ξυρίσεις και διαιτα θα αρχίσεις αν είσαι χόντρος στα χρόνια του δντ και γυμναστική θα ρίξεις και συζήτηση θα αντέξεις και φαγητό θα μάθεις να μαγειρεύεις και αγγαλιστες θα αναγκαστεις να κάνεις και ότι αλλο χρειαστει. Αλλιως Παλαμη μοναδικη μου αγαπη με εννοησες
      Το περιβάλον δράσης την περιοδο της κομμουνιστικής ανταρσιας δεν ηταν ίδιο . Τότε ο δυτικος κοσμος προσλαμβανε στο μεγαλυτερο μερος του την κομουνισιτκη ανταρσια ως τετοια. Τώρα αν αρχισουμε τα ντουο και ξυλο τα δυτικα μεσα μαζικης ενημερωσης θα μας ξεσκίσουν πρωι βραδυ γιατι μελη του συντηρητικου κινηματος επιτιθενται σε κινηματα της δημοκρατικης αριστερας και σε φιλελευθερες ομαδες πολιτών,
      Για να καταλαβεις τι λεω και πως σκεφτομαι Διαβασε αν τα βρεις και αν εχεις τα λεφτα να τα αγορασεις τα ακολουθα:
      Σουν Τζου , Η τεχνη του Πολεμου.
      Τζειν Σαρπ , Από την δικτατορία στην δημοκρατία

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.