#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
28/10/2013 13:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Σαμαράς και η ΝΔ κυβερνούν, όχι ο ... Βενιζέλος



Καθαρές κουβέντες. Αν δεν ήταν το «Αντί» να βγάλει το «σκάνδαλο Κοσκωτά» και τα άλλα του ΠΑΣΟΚ ο Μητσοτάκης δεν θα γινόταν ενδεχομένως ποτέ πρωθυπουργός και η ΝΔ δε θα ξανάβλεπε την εξουσία αν δεν συμμαχούσε με την τότε Αριστερά (1989). «Μπαφιασμένοι» τόσα χρόνια εκτός εξουσίας (από το 1981) οι τότε Νεοδημοκράτες δεν είδαν κανένα κακό στην συγκυβέρνηση με το ΚΚΕ και την υπόλοιπη αριστερά. Αλλά έπεσαν ευτυχισμένοι στον λουφέ της εξουσίας μέχρι που το ΠΑΣΟΚ αναδιοργανώθηκε και τους ξανάστειλε στην μιζέρια της αντιπολίτευσης.

Τα γράφω αυτά με αφορμή τον διάλογο που έγινε στην ανάρτηση για τον Τζιτζικώστα για να επισημάνω:

1. Όποιος έχει το θράσος να κατηγορεί το Antinews ότι ... "στηρίζει το ΠΑΣΟΚ" ας στείλει πρώτα στα δικαστήρια τον ιδρυτή και αρχηγό του μαζί με τους διαπλεκόμενους στυλοβάτες του (λέγε με Σωκράτη) και ας έλθει μετά να μιλήσουμε.

2. Το γεγονός ότι το ΠΑΣΟΚ κατέρρευσε από το Μνημόνιο δεν συνεπαγόταν και ότι θα εξαφανιζόταν από τον πολιτικό χάρτη. Και το 1989 κατέρρευσε από τα σκάνδαλα , αλλά χάρη κυρίως στα λάθη της ΝΔ και του Μητσοτάκη επανήλθε πανηγυρικά στην εξουσία το 1993.  Σήμερα αντιθέτως και χάρη στην τακτική Σαμαρά ακόμα και με την συμμετοχή του στην εξουσία βλέπουμε το ΠΑΣΟΚ να εξαϋλώνεται πολιτικά. Και όμως ενώ η συγκυβέρνηση με το ισχυρό τότε ΚΚΕ δεν προκάλεσε καμία ουσιαστική αντίδραση στη ΝΔ, ορισμένοι σημερινοί Νεοδημοκράτες ή “δήθεν” έχουν πέσει να φάνε τον Σαμαρά επειδή τόλμησε να συγκυβερνήσει με τον ασθμαίνοντα και παραπαίοντα Βενιζέλο. Με ποιόν άραγε ήθελαν να κυβερνήσει; Ποιός μένει πριν από το χάος; Ο ΣΥΡΙΖΑ; Ή μήπως αυτό που ενοχλεί και ενοχλούσε είναι “ο Σαμαράς πρωθυπουργός”;

Ήταν και παραμένει αδιαπραγμάτευτη θέση μας ότι το ΠΑΣΟΚ και η λεηλασία του δημόσιου πλούτου από αυτό οδήγησαν κυρίως την χώρα στην χρεοκοπία. Η θέση αυτή διαποτίζει το site από αρχής μέχρι τέλους με δεκάδες αναρτήσεις. Το antinews ήταν άλλωστε το μοναδικό, αν δεν κάνω λάθος, από το ΜΜΕ που τοποθετήθηκε από την πρώτη στιγμή κατά της συγκυβέρνησης με το ΠΑΣΟΚ με την ανάρτηση “Κυβέρνηση νεκρανάστασης του ΠΑΣΟΚ”. Πρόσφατα εξάλλου και με αφορμή το θέμα των υποβρυχίων είχαμε γράψει ότι “η ΝΔ δεν είναι «Κολυμβήθρα του Σιλωάμ» για το ΠΑΣΟΚ”

Δεν έχουμε λοιπόν να απολογηθούμε για τίποτα σε κανέναν. Ιδίως για την στάση μας απέναντι στην συγκυβέρνηση. Ας έκαναν τα χρυσαύγουλα και οι αριστεροί φίλοι που μας επικρίνουν την κριτική που κάνουμε εμείς στον Σαμαρά και την κυβέρνησή του και θα ήταν όλα καλύτερα στον τόπο αυτό.

Όμως... υπάρχει και το “όμως”. Και δεν μπορώ να κρύψω από τους αναγνώστες μας ότι εκείνος ο τίτλος “Κυβέρνηση νεκρανάστασης του ΠΑΣΟΚ” με ...στοιχειώνει πολλά βράδια. Γιατί η τακτική Σαμαρά με κάνει να αναρωτιέμαι συνεχώς αν βοηθά στην αναγέννηση ή τον ενταφιασμό του ΠΑΣΟΚ. Και γιατί πολιτική είναι η τέχνη του εφικτού. Και το εφικτό στην περίπτωσή μας είναι μόνο η συγκυβέρνηση με το ΠΑΣΟΚ.

Τελευταία έξοδος: Αντώνης Σαμαράς

Από την αρχή ο Αντ. Σαμαράς είπε όχι στο μνημόνιο και προσπάθησε με όλες του τις δυνάμεις να μην αφήσει τον ΓΑΠ να καταστρέψει τη χώρα

Όταν η κατάσταση έφτασε στο απροχώρητο αναγκάστηκε να ρίξει τον ΓΑΠ να βάλει το κεφάλι του στην λαιμητόμο και να επωμιστεί τις αμαρτίες του και τα λάθη του για να σωθεί η χώρα. Λίγο μυαλό να έχεις το καταλαβαίνεις. Αν πήγαινε το 2011 για εκλογές μπορεί να τις κέρδιζε με 50% αλλά θα κυβερνούσε μια χρεοκοπημένη χώρα. Κάλλιστα, εξάλλου, θα μπορούσε να επιλέξει την τακτική του ώριμου φρούτου – όπως ο Τσίπρας- και να αφήσει τον ΓΑΠ να καταστρέψει τη χώρα και να αναλάβει μετά κάνοντας βόλτα στις εκλογές. Όπως όμως είπε ο Βασίλης Βασιλικός,«αλίμονο στο νικητή μιας ηττημένης χώρας».

Στις εκλογές που ακολούθησαν την κυβέρνηση Παπαδήμου, οι λαϊκιστές πολιτικοί και οι διαπλεκόμενοι υποστηρικτές τους κέρδισαν και εκμεταλλευόμενοι την δυσαρέσκεια του κόσμου, στέρησαν πραξικοπηματικά την  αυτοδυναμία από τον Σαμαρά (Καμμένος).

Λίγο αργότερα σε ένα δεύτερο πραξικόπημα (ΔΗΜΑΡ – Διαπλοκή) με στόχο την αποδυνάμωση για μια ακόμη φορά του Σαμαρά, δεν του άφησαν άλλη λύση παρά να συγκυβερνήσει με το ΠΑΣΟΚ. Κι εδώ ο Σαμαράς θα μπορούσε να πάει για εκλογές, καθώς ήταν ο πρώτος πρωθυπουργός που τόλμησε να σπάσει το άντρο της μεταπολίτευσης (ΕΡΤ) και ήταν πολύ μπροστά σε δημοτικότητα. Όμως επέλεξε για μια ακόμη φορά να προτάξει το συμφέρον της χώρας παρά το δικό του. Φανταστείτε να πηγαίναμε σε εκλογές τη στιγμή που σταθεροποιείτο η χώρα. Ό,τι χειρότερο.

Και τι θα προέκυπτε από τις εκλογές αν ο Σαμαράς επέλεγε αυτές, αντί του Βενιζέλου; Από την στιγμή που λαός δεν δίνει αυτοδυναμίες με ποιόν θα κυβερνούσε; Με τον Καμμένο, ή με το Αλέξη; Στο ίδιο δίλημμα της συγκυβέρνησης με το ΠΑΣΟΚ δεν θα ξαναβρισκόταν;

Μήπως λοιπόν το δήθεν δημοκρατικό αίτημα για εκλογές είναι στην ουσία βαθιά ανατρεπτικό για τον Σαμαρά και την κυβέρνησή του; Επειδή κάποιοι δεν χώνεψαν ούτε θα χωνέψουν ποτέ ότι και κέρδισε το Μητσοτακέικο και έγινε και Πρωθυπουργός. Γράψαμε πρόσφατα για τις διακινούμενες και στο χώρο της δεξιάς και στο χώρο της αριστεράς ιδέες για τον σχηματισμό κυβέρνησης μεγάλου συνασπισμού με αρχηγό στα παρασκήνια τον Μητσοτάκη.

Ποιος κυβερνά, ο Σαμαράς ή ο Βενιζέλος;

Λένε ότι το ΠΑΣΟΚ ...κυβερνά. Συμβαίνει όμως αυτό και στην πραγματικότητα;

Ποιος είναι πρωθυπουργός; ο Σαμαράς ή ο Βενιζέλος;

Στο υπουργείο Εξωτερικών ποιου την εξωτερική πολιτική ακολουθεί ο Βενιζέλος;

Στο υπουργείο Άμυνας ποιος κάνει κουμάντο, ο Αβραμόπουλος ή η Φώφη;

Στο υπουργείο Δ. Μεταρρύθμισης ο Μητσοτάκης ή η Χριστοφιλοπούλου;

Στο Εσωτερικών ο Γιάννης Μιχελάκης, ή ο Λεωνίδας Γρηγοράκος;

Στο Παιδείας και Θρησκευμάτων, ο Αρβανιτόπουλος, ή ο Συμεών Κεδίκογλου;

Τα ίδια μπορεί να γράψει κανείς και για όλα τα άλλα υπουργεία με εξαίρεση τα λίγα που ελέγχονται από το ΠΑΣΟΚ. Για όσους  δεν το έχουν καταλάβει, λοιπόν, η ΝΔ κυβερνάει και όχι το ΠΑΣΟΚ!!! Και όσοι εκ των πολιτικών υποστηρίζουν το αντίθετο, πολεμάνε το ίδιο τους το κόμμα για τα προσωπικά τους συμφεροντάκια.

Γιατί προέχει η σωτηρία της χώρας και όχι τα κομματικά συμφέροντα. Ας έδινε ο λαός την απαραίτητη δύναμη στο Σαμαρά ώστε να μην είναι αναγκασμένος να συγκυβερνήσει με το ΠΑΣΟΚ.

Αναλογιστείτε και το εξής. Παρά τις αντιξοότητες τα επιτεύγματα του Σαμαρά είναι μεγάλα: Εργάζεται 24 ώρες το 24ωρο, σταθεροποίησε τη χωρά διεθνώς, προσπαθεί να φτιάξει ένα σύγχρονο και συγκροτημένο κράτος, έχει θέσει τις βάσεις για να ενισχυθεί ο γεωπολιτικός ρόλος της Ελλάδας , τσάκισε τον φασισμό, έβαλε μεγαλόσχημους στη φυλακή και ας λένε ορισμένοι ότι αρκέστηκε στον Τσοχατζόπουλο. Ο Ρέστης, ο Λαυρεντιάδης τι είναι; Ο Γιάννος και ο Τσουκάτος που έρχεται η σειρά τους τι είναι; Τόσα λαμόγια που πιάστηκαν επειδή χρωστούσαν στο δημόσιο εκατομμύρια τι είναι; Και έρχονται και άλλοι. Και όλα αυτά μόνος του. Με εσωτερικούς κομματικούς πολέμους και με την διαπλοκή να του τραβάει συνεχώς το χαλί κάτω από τα πόδια.

Σε κάθε περίπτωση, ό,τι και να γίνει στο μέλλον, ο Σαμαράς έχει ήδη γράψει ιστορία. Γιατί θα πούνε ότι αυτός ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ!!!

Οι άλλοι θα μείνουν με τις ίντριγκες τους και τον λαϊκισμό τους.

Αν πέσει ο Σαμαράς θα επέλθει χάος. Ο Τσίπρας δεν πρόκειται να κάνει κυβέρνηση, θα φαγωθούν όλοι μεταξύ τους και θα φτάσουμε σε εμφύλιο.

Η επιλογή δική σας!!!

Βασίλης Ζήσης

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ avatar
    ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ 28/10/2013 13:37:52

    "Αν πέσει ο Σαμαράς θα επέλθει χάος. Ο Τσίπρας δεν πρόκειται να κάνει κυβέρνηση, θα φαγωθούν όλοι μεταξύ τους και θα φτάσουμε σε εμφύλιο."...
    Μαλιστα απο το Καραμανλης ή τανκς στο Σαμαρας ή χαος...
    Τα εκβιαστικα διλημματα επανω στο τραπεζι παλι....
    Δεν με απασχολει ο Τσιπρας ο Καμμενος η ΧΑ το ΚΚΕ ....λυπαμαι απιστευτα γιατι το ελλειμμα ηγετων ενθεν και ενθεν...

    • Μεγαλες στιγμες avatar
      Μεγαλες στιγμες @ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ 28/10/2013 14:54:46

      Δεν σχολιαζεις ομως το ''αυτος προσπαθησε''..και θα συμπληρωσω εγω αυτος εκτεθηκε,ρισκαρε,πολεμηθηκε την ωρα που οι περισσοτεροι εκαναν ταχυρυθμα Κινεζικα

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Μεγαλες στιγμες 28/10/2013 19:47:22

        Μα αν το σχολιάσει δε θα μπορεί να πει κάτι κακό. Και πρέπει να ρίξει κάτι αρνητικό για το θέμα Σαμαράς στη συζήτηση βλέπεις.

  2. Προβληματισμένος avatar
    Προβληματισμένος 28/10/2013 13:40:10

    Ωραία όλα αυτά αλλά κατά την γνώμη μου ανήκουν στην σφαίρα του "τι θα θέλαμε"
    και όχι το τι ισχύει.
    Στο στρατό μας είχαν μάθει το εξής.
    "Καλύτερα να έχεις έναν Ταγματάρχη στην κατάλληλη θέση παρά ένα Στρατηγό", και δυστυχώς στην περίπτωσή μας το Πασοκ έχει όλους τους Ταγματάρχες.
    Τώρα για το ποιός κυβερνά άσε καλύτερα.
    Εδώ το να πας τουαλέτα θέλει την έγκριση της Τροικα και εμείς νομίζουμε ότι κυβερνά ο Σαμαράς ή ο Βενιζέλος.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Προβληματισμένος 28/10/2013 19:48:15

      Άρα να επικεντρωθούμε πρώτα στο πότε διώχνουμε την τρόικα και μετά στο θέμα της συγκυβέρνησης με το ΠΑΣΟΚ. Αυτό λεέι και ο Σαμαράς διαρκώς άλλωστε.

  3. ~Mara~ avatar
    ~Mara~ 28/10/2013 13:41:08

    ".....Αν πήγαινε το 2011 για εκλογές μπορεί να τις κέρδιζε με 50% αλλά θα κυβερνούσε μια χρεοκοπημένη χώρα...."

    Να με συγχωρείτε κ. Ζήση αλλά αυτή είναι ερμηνεία δικαιολογία για την στάση Σαμαρά το ΄11.
    Άν τότε δεν υπέκυπτε στις ομολογουμένως αφόρητες πιέσεις, θα ήταν ένας πρωθυπουργός υπεραυτοδύναμος και με την πλειοψηφία του λαού φανατικά μαζί του.
    ΚΑΜΜΙΑ μα... ΚΑΜΜΙΑ δύναμη αυτό δεν θα μπορούσε να το αγνοήσει.
    Θέλοντας και μη.... θα κάθονταν στο τραπέζι να βρεθεί λύση.
    Κανένας δεν ήταν προετοιμασμένος να τεντώσει το σχοινί... και να φθάσει τα πράγματα στα άκρα...
    Ο Σαμαράς είτε μας αρέσει, είτε δεν μας αρέσει δεν τόλμησε να οδηγήσει τις εξελίξεις. Εκ τότε τις ακολουθεί ακροβατώντας.....

    Υ.Γ.
    ...Και φυσικά δεν θα είχαμε τώρα τον Σύριζα του 4% στο 24%....
    Δεν θα είχαμε τον Καμμένο, ούτε βέβαια την ΧΑ του 0,5% στο 15%....

    • factorx avatar
      factorx @ ~Mara~ 28/10/2013 13:43:22

      Μήπως θυμάσθε τι έγινε στην Κύπρο;

      • ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ avatar
        ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ @ factorx 28/10/2013 14:34:56

        Το θυμομαστε αγαπητε factorx... Εχτες ο Μεσογαιας και Λαυρεωτικης Νικολαος εστειλε ενα πολυ ωραιο μυνημα το οποιο συνοψιζεται στο εξης:" Η μπομπότα με αξιοπρέπεια αξίζει περισσότερο από το σουβλάκι με υποτέλεια."

        Συμφωνω με τη Μara πανω οτι αν δεν υπεκυπτε στις αφορητες πιεσεις, θα ηταν ενας πρωθυπουργος υπεραυτοδύναμος και με την πλειοψηφια του λαού φανατικά μαζί του.Νομιζω οτι καποιοι απο τους στενους συνεργατες του υποστηριζαν την αποψη αυτη.(βλ.κ.Φαηλο Κρανιδιωτη). Δυστυχως ο χρονος φαινεται οτι τους επιβεβαιωνει. Ομως εστω και τωρα ας πει επιτελους ενα ΟΧΙ.

        • factorx avatar
          factorx @ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ 28/10/2013 16:48:43

          Μακάρι να ηταν μόνο μπομποτα με αξιοπρέπεια. Αλλά λυπάμαι που και ο Μεσογαίας υπέκυψε στον λαικισμό και λέει παχειές κουβέντες. Χάος, εξέγερση και καταστροφη μόνο συν επάγεται η χρεωκοπία.

          • Γιάννης Κιαπέκος avatar
            Γιάννης Κιαπέκος @ factorx 28/10/2013 19:25:26

            Με κίνδυνο να μη ξαναδημοσιεύσεις άρθρο μου, έχω να σου πω ότι αυτό που κάνεις , η κινδυνολογία, είναι τρις χειρότερο από τον υποτιθέμενο λαϊκισμό του Μητροπολίτη.
            Όσο για τα περί της Κύπρου :
            1) Το όχι το είπε η Βουλή και όχι ο Αναστασιάδης ο οποίος με τη στάση του το υπονόμευσε (το όχι)
            2) Ακόμη και αυτό το όχι έφερε καλλίτερο μνημόνιο όπως υποστηρίζουν οι γνωρίζοντες σοβαροί πολιτικοί και οικονομολόγοι και όχι ο ανεκδιήγητος Α. Γεωργιάδης.
            και 3) Η Κύπρος θα ανακάμψει γρηγορότερα από τη Ελλάδα , να μου το θυμηθείς.

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ 28/10/2013 19:52:17

          "Δυστυχως ο χρονος φαινεται οτι τους επιβεβαιωνει. "

          Με ποια απτό γεγονός τους επιβεβαιώνει; Ίσα-ίσα που η εκτίμηση του Σαμαρά στις ομιλίες του στο Ζάππειο ήταν για μηδενισμό του ελλέιμματος σε ένα χρόνο, όταν αυτό ήταν στο 5%. Και το ανέλαβε στο 7+ και τώρα είναι στο 3,5%. Τότε τον έλεγαν Χάρι Πότερ και τώρα που δικαιώθηκε το ξέχασαν και λένε ότι το έκανε με τις θυσίες του λαού. Σα δε ντρέπονται οι αισχροί λαϊκιστές. Και επί Μητσοτάκη, επί Σημίτη, επί Καραμανλή, επί ΓΑΠ θυσίες κάναμε αλλά όλα χειροτέρευαν. Το ότι πιάνουν τόπο 1η φορά οι θυσίες μας το κάνουν στην άκρη. Δε συμφέρει η αλήθεια του σωστού σχεδιασμού για φυγή από τα μνημόνια που έχει εφαρμόσει ο Σαμαράς και κάνουν τον κόσμο άνω κάτω να ρίξουν την κυβέρνηση. Τα λαμόγια...

      • Tonia G. avatar
        Tonia G. @ factorx 29/10/2013 10:47:32

        Αγαπητέ Factorx, δεν τρέφω καμία πολιτική εκτίμηση στον κ. Τσίπρα και το κόμμα του. Ωστόσο αδικείς την Κύπρο κι αυτό διότι η Κύπρος (κατεχόμενη και μόλις το 1/15 του Ελλ. πληθυσμού) κατάφερε και άλλαξε την απόφαση του Eurogroup με ένα τρομερό και ομόφωνο ψήφισμα εντός κοινοβουλίου. Η τελική απόφαση αν και προφάνως άσχημη ήταν κατά χιλιόμετρα καλύτερη από την αρχική. Το ότι ο πολιτικός κόσμος και τα γνωστά ΜΜΕ της Ελλαδικής ελίτ το έθαψαν είναι ένα άλλο θέμα με προφανή εξήγηση. Μετά από τρία χρόνια μηνμονιακών υποκλίσεων ποιοι ήταν αυτοί οι Κυπραίοι που άλλαξαν "μια απόφαση Eurogroup"!!!

    • Maximus Decimus avatar
      Maximus Decimus @ ~Mara~ 28/10/2013 14:02:02

      Παραγνωρίζετε το ρόλο της ντοπιας διαπλοκής. Θα ανέτρεπαν τον Σαμαρά με έναν από τους πρόθυμους για να σχηματισθεί η κυβέρνηση Παπαδήμου

      • ~Mara~ avatar
        ~Mara~ @ Maximus Decimus 28/10/2013 14:12:53

        Άς τον ανέτρεπαν....
        Τότε να δείς πώς θα ξεσηκωνόταν ο κόσμος.
        Γιατί τότε όλοι τον έβλεπαν ώς την μόνη ελπίδα.

        • factorx avatar
          factorx @ ~Mara~ 28/10/2013 16:49:57

          Ο κόσμος θα ξεσηκωνόταν όπως ξεσηκώνονται για τον Τσίπρα, κάθε μήνα

        • ΘΕΟΔΩΡΟΣ Π. avatar
          ΘΕΟΔΩΡΟΣ Π. @ ~Mara~ 28/10/2013 21:49:13

          Προσυπογράφω πλήρως τα επιχειρήματά σου. Επιπροσθέτως θέλω να τονίσω ότι αποτελεί παρά φύση ερμηνεία της δημοκρατίας να επικαλούμμαστε ότι τυχόν προσφυγή στην κάλπη και πιθανολογώντας αρνητική εξέλιξη εκλογικών αποτελεσμάτων αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα στη διακυβέρνηση της χώρας. Ή κρίση του λαού αποτελεί το μοναδικό εχέγγυο σε μια δημοκρατία, αλίμονο δε εάν η προσφυγή στις κάλπες γίνεται μόνον εαν πιθανολογείται εκλογικό αποτέλεσμα αρεστό εκ των προτέρων στους σχεδιασμούς εκάστης πολιτικής παράταξης.

      • mara M. avatar
        mara M. @ Maximus Decimus 28/10/2013 14:21:54

        Οταν έχεις το 50% του Ελληνικού λαού δεν σε ανατρέπει κανένας.

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ mara M. 28/10/2013 19:53:41

          Αν πεινάσει για 3 μήνες το 50% ξέρεις που θα πάει. Στο 5%. Και στην Κύπρο πανηγύριζαν για 2 μέρες και μετά τα αποθέματα τροφίμων στα καταστήματα τελείωναν και αναγκάστηκαν σε άτακτη υποχώρηση.

          • mara M. avatar
            mara M. @ Γεώργιος Τ. 28/10/2013 22:13:24

            Σωστα το είπες για 3 μήνες. Οχι για τρία τέρμενα.

  4. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 28/10/2013 13:43:56

    Έτσι ακριβώς τα αντιλαμβάνομαι κι εγώ ο ερασιτέχνης παρατηρητής-σχολιαστής.
    Συμφωνώ και επαυξάνω 100%.
    Μπράβο Βασίλη.

    • Μεγαλες στιγμες avatar
      Μεγαλες στιγμες @ Strange Attractor 28/10/2013 14:59:26

      Δεν ισχυει ομως για εδω πανω,εσυ ξερεις το εγραψες εξαιρετικα στο αρθρο για τον Περιφερειαρχη.Ο fx ειναι 500 χλμ μακρια
      Για τη Θεσ/νικη και το αν κυβερναει το Πασοκ θα ελεγα...και ομως γυριζει!!

  5. Σάκης Μητροπουλος avatar
    Σάκης Μητροπουλος 28/10/2013 13:44:29

    ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ.
    ΑΠΛΩΣ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΒΑΣΙΛΗ ΖΗΣΗ

  6. Ρηνα avatar
    Ρηνα 28/10/2013 14:04:40

    Γιατι γινονται μυστικες δημοσκοπησεις;

    • CHRIS avatar
      CHRIS @ Ρηνα 28/10/2013 15:05:06

      Γιατί οι μυστικές δημοσκοπήσεις έχουν διαφορετικά αποτελέσματα από αυτές που δημοσιεύονται δημόσια; Ποιος "πειράζει" τα στοιχεία;

    • Αρκτική avatar
      Αρκτική @ Ρηνα 28/10/2013 15:11:14

      Γιατί οι ...φανερές είναι κατασκευασμένα ψεύδη. Γι αυτό.

  7. Apostolos avatar
    Apostolos 28/10/2013 14:16:54

    Σοβαρη προσεγγιση και τεκμηριωμενο αρθρο. Συμφωνω μαζι σας.
    Απλα η γνωμη μου είναι πως το χαος θα ερθει ανεξαρτητα απο τη βουληση της πολιτικης του τοπου, ανεξαρτητα ακομα κι απο την αποφαση του λαου μιας και στη χρονικη συγκυρια που βρισκομαστε ειναι ουσιαστικα αδυνατο να σχηματιστει μια κυβερνηση με σαφη προσανατολισμο...
    Ενας πολιτικος κοσμος μπερδεμενος σε μια κοινωνια αλλου ντ' αλλου...

  8. giorgos avatar
    giorgos 28/10/2013 14:41:39

    Κανονικα πρεπει να σχολιαστει ο Κ.Ζησης αλλα δεν μπορω να μην ρωτησω τον ΦΑΚΤΟΡΑ που αντι να σχολιασει πετξε ενα.Θυμασαι τι εγινε στην Κυπρο.αυτο θελω να σχολιασω .Λοιπον Φακτορα στην Κυπρο εγινε ΠΡΟΔΟΣΙΑ απο το εκει πολιτικο συστημα απλα τα πραγματα.Ο Αττιλας ηταν πραξικοπιμα αυτο ηταν ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ giorgos 28/10/2013 20:01:39

      Ποια προδοσία; Αυτή είχε γίνει από το Χριστόφια που άφησε τους τραπεζίτες να βουιάξουν το σύστημα της Κύπρου. Η μετέπειτα διαχείριση με το αρχικό όχι και το μετέπειτα ναι επειδή οι ίδιοι οι Κύπριοι είδαν με μια εβδομάδα οικονομικού αποκλεισμού ότι σε λίγο θα έπεφτε πείνα λόγω έλλειψης τροφίμων, ήταν απλά λογική.

  9. DI.KO avatar
    DI.KO 28/10/2013 14:42:25

    Σωστή η ανάρτηση και ενημερωτική. Εκλογές μόνο στο τέλος της κανονικής περιόδου. Διαφορετικά θα δημιουργηθεί μεγάλη ανωμαλία αν όχι το χάος. Εθελοτυφλούν όσοι νομίζουν ότι με τις εκλογές θα λυθούν τα προβλήματα της χώρας. Όσον αφορά στις αυτοδυναμίες, ξεχάστε τις. Πρέπει επιτέλους να μάθουμε να συνεργαζόμαστε με βάση ουσιαστικά προγράμματα και συμφωνίες. Πρέπει να ξεφύγουμε από το σύνδρομο του προσωποπαγούς κόμματος με έναν ηγέτη που δεν είναι σε θέση να συνεργαστεί με κανέναν άλλον. Αυτός δεν είναι ηγέτης.
    Πολύ ακαλά κάνει κατά την γνώμη μου ο ΑΣ που εξακολουθεί να συνεργάζεται με το ΠΑΣΟΚ για να μπορέσει να βγει η χώρα από το τέλμα. Μερικοί βαρώνοι τόσο από τη ΝΔ όσο και το ΠΑΣΟΚ δεν θέλουν και δεν στηρίζουν ουσιαστικά αυτή τη κυβέρνηση λόγω παλαιοκομματικών συμφερόντων και πρακτικών.
    Εδώ θα πρέπει να δοθεί μεγάλη προσοχή για να μη τορπιλιστεί ότι έχει κατορθωθεί μέχρι σήμερα με την υπομονή, ανοχή και τις θυσίες των Ελλήνων.

  10. Νίκος Καπλάνης avatar
    Νίκος Καπλάνης 28/10/2013 14:42:53

    Η Πολιτική δεν είναι μια ευθεία διαδρομή,αλλά αποτελείται απο πολλές τεθλασμένες "αποστάσεις"!Ο δε Βενιζέλος κατα την ορολογία της Ιστορικής Επιστήμης, μια (δυστυχώς) αναγκαιότητα!Εναπόκειται στο Έθνος των Ελλήνων,να σκεφτούν λογικά,δίχως οργή & αγανάκτηση,να "σηκωθούν"
    απο τους καναπέδες και να προσέλθουν στις κάλπες μαζικά (όταν γίνουν Εθνικές Εκλογές),αναλαμβάνοντας Δράση αλλά και Ευθύνη έναντι της Δημοκρατίας και της Ιστορίας μας,επιλέγοντας Κυβερνήτη που προτάσσει
    το Εθνικό συμφέρον πάνω απο μικροκομματικά πονήματα και στιγμιαία χειροκροτήματα,ενώ παράλληλα θα πρέπει να "τιμωρήσει" τους Λαικιστές.τους Λαοπλάνους,τους Ακραίους(πρόσωπα και κόμματα)που βυσοδομούν πάνω στην ημιθανή Πατρίδα.
    Ξεχνούν φαίνεται οτι Η ΕΛΛΑΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  11. Φωτεινή avatar
    Φωτεινή 28/10/2013 14:48:31

    ῾Ελλάδα χωρίς διαπλοκή μπορεῖ νά ὑπάρξη; Εἶμαι ρομαντική στό νά ἐλπίζω ὅτι ΑΣ-Διαπλοκή θά εἶναι 1-0;;

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Φωτεινή 28/10/2013 19:55:18

      Πρέπει να τον πιστέψει ο λαός. Αλλιώς μόνος του είναι απλά ένας άνθρωπος. Με τη δύναμη του Έθνους που μας ζήτησε θα ήταν Ηγέτης. Και δυστυχώς δε του τη δώσαμε και εξαρτάται από τις διαθέσεις βουλευτών του πασόκ και του Πολύδωρα...

      • Μαχητής avatar
        Μαχητής @ Γεώργιος Τ. 28/10/2013 21:45:12

        Έτσι ακριβώς. Το πιο αστείο είναι ότι όσοι δεν τον στήριξαν στις εκλογές είναι οι πρώτοι που ωρύονται για την συγκυβέρνηση με το Πασόκ. Δηλαδή όλοι αυτοί που κατέστησαν αυτήν την συγκυβέρνηση αναγκαστική έχουν πρόβλημα με αυτό. Εκτός κι αν ήθελαν να πηγαίναμε συνεχώς σε εκλογές... Τί να πει κανείς?

  12. Factorx avatar
    Factorx 28/10/2013 14:49:43

    Αναφερομαι στα προσφατα οικονομικα γεγονότα οχι τον ... αττιλα

  13. Αρκτική avatar
    Αρκτική 28/10/2013 15:07:04

    ''Ή μήπως αυτό που ενοχλεί και ενοχλούσε είναι “ο Σαμαράς Πρωθυπουργός”;''
    Αγαπητέ Φάκτορα, αυτό που ΕΝΟΧΛΕΙ εμένα (και πολλούς άλλους), είναι που ο κ. Αντώνης Σαμαράς αν κι έχει εκλεγεί εδώ κι ενάμιση χρόνο, ουσιαστικά, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΗ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ.
    Στο δε ερώτημα ''Ποιος κυβερνά, ο Σαμαράς ή ο Βενιζέλος;'', δυστυχώς η σωστή απάντηση είναι : τα Τροϊκανομνημόνια, η Μέρκελ, οι Τραπεζίτες, η ανέγγιχτη απ΄τη δικαιοσύνη, διαπλεκόμενη ντόπια και ξένη ελίτ, κυβερνούν. Τίποτε δεν άλλαξε, κανείς δεν πλήρωσε για τα εγκλήματα, οι ανατροπές, η υπέρβαση, η σύγκρουση, απουσιάζουν κι η άμμος στην κλεψύδρα δυστυχώς, τελειώνει....

  14. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 28/10/2013 15:07:11

    Ο λαός θα έτρωγε πρώτον αυτόν που η βόμβα τις χρεωκοπειας θα εσκαγε στα χέρια του,για ποιων λαό μιλάμε 40 χρόνια λαμογιας ο καθένας για τον εαυτό του

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Διηνεκης 28/10/2013 19:57:15

      Έλα ντε! Με την τελείως λάθος νοοτροπία και παιδεία που οδήγησε 12% σε ΧΑ και Καμμένο περιμένουν κάποιοι λαό με ηρωϊκό φρόνημα και αντοχή στην πείνα. Που δεν νηστεύουν ούτε Τετάρτη και Παρασκευή το κρέας και θα έμεναν νηστικοί για μέρες χωρίς να βρίσουν όποιον τους έστειλε στη χρεοκοπία.

  15. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ avatar
    ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 28/10/2013 16:02:42

    Τη χώρα δεν την κυβερνά ούτε ο Σαμαράς, ούτε ο Βενιζέλος, ούτε η κυβέρνηση και η Βουλή. Οι Έλληνες πολιτικοί, δυστυχώς, έχουν μετατραπεί σε απλούς διεκπεραιωτές των εντολών των διεθνών τοκογλύφων και της εγχώριας ολιγαρχίας !!!

  16. δρόμος avatar
    δρόμος 28/10/2013 16:25:26

    " η κυβέρνηση δίνει μεγάλη και δύσκολη μάχη και στο πλευρό της καλούμαστε να σταθούμε όλοι, αφήνοντας κατά μέρος «τα μικρά και τα ασήμαντα»": νομίζω ότι η σημερινή τοποθέτηση Αβραμόπουλου τα λέει όλα, χωρίς πολλά λόγια και περιττές αναλύσεις.

    • frankly avatar
      frankly @ δρόμος 28/10/2013 17:08:55

      Μικρά και ασήμαντα τα χαμένα δις ευρώ του ελληνικού λαού στα ΝΣκαραμαγκά?

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ frankly 28/10/2013 19:20:03

        τα χαμένα δις του ελληνικού λαού είναι μέρος της δύσκολης μάχης - μικρές και ασήμαντες είναι οι κομματικές κοκκορομαχίες και οι εγωισμοί, που δεν μας αφήνουν να κοιτάξουμε όλοι μαζί το πραγματικό μας συμφέρον.

  17. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 28/10/2013 16:55:40

    Συμφωνώ με το άρθρο.Η δυσφορια και οι καταγγελιες για διακυβερνηση ΠΑΣΟΚ οφειλονται στην υπαρξη του μνημονιου.Ησαν αναμενομενες γιατι δεν εξηγηθηκε ποτε καλα απο το Σαμαρα στον κοσμο οτι απαξ και μπηκαμε στο μνημονιο δεν βγαινουμε με άλλο τροπο περα απο την ολοκληρωση του προγραμματος ή την αποχωρηση απο την ΕΖ.
    Ειχα επισης απο τοτε γραψει οτι η σημαντικοτερη αντιδραση κατα του Σαμαρά δεν θα προελθει από άλλους από τους "υπερσαμαρικούς" που φανταζονταν πραγματα που δεν μπορουν να γινουν.

  18. καπτεν avatar
    καπτεν 28/10/2013 17:47:45

    Ο κος Σαμαρας θα μεινει στην ιστορια σαν σωτηρας της Ελλαδος και σαν ο καλυτερος αρχηγος της Δεξιας απο το 1979-Σεπτ13 (διοτι ο εθναρχης από την ημερα του Ζαπειου-ΕΟΚ αφησε την Ελλαδα στη τυχη της, εξου κι ο Σαμαρας καλυτερος του τουριστα εθναρχη 1979-95). Αλλά ο Σαμαρας διεπραξε Το Λαθος: ουτε οι βενιζελικοι δεν εδιωκαν τους επιστρατους, ουτε οι εθνικοφρονες τους κουμουνιστες, ουτε ο εθναρχης τους χουντικους, οπως ο Σαμαρας κατεδίωξε με blitzgrieg και «με ορους συλλογικης ευθυνης» την ΧΑ (υπο τους αλλαλλαγμους των μηντιολησταρχών). Υπουλα χωρις ουτε μια προειδοποιηση να "συμμαζευτουν" (οι χρυσαυγιτες)! Αποτελεσμα; η Δεξια είναι σε εμφυλιο με καθηλωμενη τη ΝΔ, η φασιστοαριστερα ανεπνευσε από τα χρυσαυγιτικα πυρα και προχωρα για το 30+%. Το πασοκ δεν ειναι προβλημα πλεον: το σβησιμο στο 5% του πασοκ και του ΚΚΕ δειχνουν την «ευγνωμοσυνη»/ καταρα των Ελληνων για τα δωρα που τους προσφεραν οταν πηραν εξουσια. Το προβλημα ειναι η ασυλια και η ασυμμετρη μεταχειριση του φασιστοαριστερου συριζα και το αναιτιο χασμα ακροδεξιών- κεντροδεξιων από το οποιο η ΝΔ ορφανεψε από δεξιους. Ο εχθρος που χρηζει ανορθοδοξου πολέμου είναι η αριστερα, όχι η ακροδεξια.

  19. Δήμητρα avatar
    Δήμητρα 28/10/2013 17:56:15

    ".......Σε κάθε περίπτωση, ό,τι και να γίνει στο μέλλον, ο Σαμαράς έχει ήδη γράψει ιστορία. Γιατί θα πούνε ότι αυτός ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ!!!
    Οι άλλοι θα μείνουν με τις ίντριγκες τους και τον λαϊκισμό τους.
    Αν πέσει ο Σαμαράς θα επέλθει χάος. Ο Τσίπρας δεν πρόκειται να κάνει κυβέρνηση, θα φαγωθούν όλοι μεταξύ τους και θα φτάσουμε σε εμφύλιο.
    Η επιλογή δική σας!!! ".
    Αυτές οι γραμμές σας απεικονίζουν τις ιστορικές στιγμές που ζούμε ως Χώρα και Έθνος . Ελπίζουμε ότι θα επικρατήσει η Σύνεση και η Ενότητα και όλες οι Δημοκρατικές Δυνάμεις θα επιδιώξουν να παραμείνουν συστρατευμένες και επικεντρωμένες στον Ένα και Μοναδικό στόχο: το Εθνικό Συμφέρον! Καιρός να το αποδείξουν όλοι οι υπέυθυνοι, άμεσα και έμμεσα (είτε κυβέρνησαν, είτε ασκούσαν πολιτική πεζοδρομίου...).Όσοι δεν μπορούν, ας κάνουν στην άκρη...εξάλλου μόνο .... χαμένοι δεν είναι ..... ακόμα και στην κρίση .

  20. η Dimi avatar
    η Dimi 28/10/2013 18:06:11

    Για εμάς που ασκήσαμε το υπέρτατο Δικαίωμά μας ως Ελληνίδες κι Έλληνες Πολίτες, στις διπλές εκλογές του 2012, είναι τουλάχιστον ασεβείς εκείνοι οι οποίοι αν και (κατά δήλωσή τους) αισθάνονται «δικαιωμένοι», λέει, που Δεν ψήφισαν, ταυτόχρονα έλειωσαν τα πληκτρολόγιά τους στα σχόλια περί παντός, τη περίοδο εκείνη. Και είναι αυτοί οι ίδιοι, οι μη-ψηφίσαντες, οι πλέον αυστηροί κριτές του Έλληνα Πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά, σήμερα. Από τον οποίο απαιτούν ανατροπές, συγκρούσεις, θαύματα με μαγικά ραβδιά, κοπή γόρδιων δεσμών και διάφορα άλλα ηχηρά. Λες, και το Πρώτο Κόμμα, το 30% της Εκλογικής Αποχής, προήλθε από παρθενογένεση. Λες, και οι κ. κ. Κουβέλης, Βενιζέλος και οι λοιποί, δεν είναι απότοκο της οκνηρίας, του ωχαδερφισμού (σπεύδουν οι λαθραίοι «να ψηφίσουν!» για τους «δικαιωμένους» θέσφατους αντί γι αυτούς), της οργής, της αυτοχειρίας (όπως αυτή του θυμωμένου αγά και τιμωρού), της απαξίας των ηρώων που έδωσαν το αίμα τους για να μπορούν σήμερα ορισμένοι άκριτα, άνετα κι ανερυθρίαστα να κρίνουν τα πάντα και τους πάντες εκτός του εαυτού τους, βεβαίως. Οι αντιδράσεις/σεντόνια-κατεβατά είναι συνήθη και αναμενόμενα. Όμως! Αλήθειες πικρές, αναμφισβήτητες και διαχρονικές, παραμένουν αυτές τις οποίες ο Αλβέρτος Αϊνστάϊν και ο Αβραάμ Λίνκολν, 16ος Πρόεδρος των ΗΠΑ, έχουν αντίστοιχα, πει:

    - «Είναι τρέλλα να κάνεις το ίδιο πράγμα ξανά και ξανά και να περιμένεις ένα διαφορετικό αποτέλεσμα.»

    - «Η ψήφος σου είναι πιό δυνατή από τη σφαίρα. Με τη σφαίρα μπορεί να σκοτώσεις τον εχθρό σου. Με τη ψήφο σου, μπορεί να σκοτώσεις το μέλλον των παιδιών σου.»

  21. AlexM avatar
    AlexM 28/10/2013 18:09:33

    Ο Αντώνης ενδιαφέρεται για το κόκκινο χαλί
    Ο Ευάγγελος ενδιαφέρεται να γλυτώσει τη φυλακή
    Ο Τσίπρας ενδιαφέρεται για τους μετανάστες
    Η Χ.Α., οι ΑΝΕΛ, η ΔΗΜΑΡ, και το ΚΚΕ θα πάνε φυλακή
    Οι Ελληνες θα χάσουν τη Πατρίδα τους

    Η Μέρκελ όμως κυβερνάει...!!!

    • ΠρινΤοΤέλος avatar
      ΠρινΤοΤέλος @ AlexM 28/10/2013 18:43:58

      Ο Αντώνης θέλει να γράψει Ιστορία. (Δίστασε....)
      Ο Βάγγος θέλει δόξες και Πρωθυπουργία (Ατύχησε)
      Ο Τσίπρας υπόσχεται τη διαφορετικότητα (ο Θεός μαζί μας)
      Η Χ.Α., οι ΑΝΕΛ, η ΔΗΜΑΡ, θέλουν να παίξουν ρόλο (Χ.Α-Δημάρ ...δεν, ΑΝΕΛ ίσως...). Το ΚΚΕ μέχρι να λαδώσει γρανάζια και να εμπεδώσει σε ποιόν αιώνα βρισκόμαστε... (Καληνύχτα)
      Οι Έλληνες αν είναι ακόμη ΕΛΛΗΝΕΣ, θα σώσουν την πατρίδα τους.
      Η Μέρκελ για την ώρα, καταστρώνει με την ησυχία της σχέδια πλήρους υποταγής μας... (Αν την αφήσουμε)

  22. ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΟΥΛΙΩΤΗΣ avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΟΥΛΙΩΤΗΣ 28/10/2013 18:17:07

    "τσάκισε τον φασισμό". Καλός κι εμπνευσμένος ο υπερασπιστικός λόγος, πλην όμως ο φασισμός είναι εδώ!!! Ο οικονομικός φασισμός του ευρωπαϊκού διευθυντηρίου, των "οικων" αξιολόγησης, των κεντρικών τραπεζών, των ΜΜΕ της διαπλοκής. Αυτός είναι ο πραγματικός φασισμός. Τα λοιπά είναι παραμύθια για ανόητους. Εάν ο κ.. Πρωθυπουργός έχει την καρδιά και το σθένος να ενώσει τους έλληνες και ως εθνικός ηγέτης να σταθεί οφείλει να παραδειγματιστεί από τον Ιωάννη Μεταξά, εκτός και αν τον έχει προφυλακίσει στην συνείδησή του ως δ/ντη εγκληματικής συμμορίας. Να εκστομίσει το νέο ΟΧΙ και να ενεργοποιήσει το ομοθυμαδόν των ελλήνων,του λαού. Η ισχύς του πηγάζει μόνον από την αγάπη του λαού. Εάν την στερηθεί, από πού θα λαμβάνει ισχύ; Από τον αμετροεπή αντιπρόεδρο;Τα περί λοιμών, σεισμών και καταποντισμών αποτελούν εσχατολογικές αναφορές και δεν μας αγγίζουν, γιατί η Πίστη μας στην ελευθερία κραταιά. Το τοπίο καθαρίζει: Συνειδητά η πολιτική και λοιπή ντόπια ελίτ της συμφοράς επέλεξε ως δικαιολογία το μνημόνιο της υποδούλωσης, ούτως ώστε να μην εισπράξει το πολιτικό κόστος από τις τομές τις οποίες έπρεπε να πράξει στην χώρα. Πλην όμως οι γύπες μας έδεσαν, μας φορούν περιτύλιγμα για να μας προσφέρουν ως δώρο πού; Εκείνοι γνωρίζουν, εγώ απλώς υποψιάζομαι. Εσείς αγαπητέ Β.Ζ. μπορεί να γνωρίζετε περισσότερα, και ο κ. Πρωθυπουργός, αλλά φοβάστε το άγνωστο... μετά το μεγάλο ΟΧΙ. Η ιστορία θα δείξει. Ερωτώ εκ νέου: Ποιά τα όρια του εφικτού και ποιός τα ορίζει;Σίγουρα δεν είναι τα όρια του φόβου, ούτε ο φόβος τα ορίζει. Αυτή δεν είναι πολιτική, είναι διαχείριση της δουλείας. Άλλωστε εάν επιμηκυνθεί η αποπληρωμή του χρέους, ποιός από εμάς θα ζεί μετά από 50 χρόνια;Οπότε άστο για αργότερα αδελφέ. Πλην όμως οι απόγονοι είναι ήδη εδώ ως και το χρέος μας βαρί έναντι αυτών. Τα δεσμά πρέπει να κοπούν τώρα! !!! Αλλιώς, ο Θεός βοηθός...

  23. Αρίμνα avatar
    Αρίμνα 28/10/2013 18:21:39

    Αυτοδυναμίες τέλος και στη ζωή τίποτε δεν χαρίζεται. Τα ηρωϊκά σημαιάκια του αποπροσανατολισμού και των ανέξοδων λιβανισμάτων, σε πλήρη και μόνιμη υποστολή. Όλοι κρίνονται εκ του αποτελέσματος και οι Πρωθυπουργοί κρίνονται από όλους τους πολίτες των οποίων τις ζωές επηρεάζουν με τις αποφάσεις τους. Είτε τους πίστεψαν, είτε όχι. Είτε τους ψήφισαν, είτε όχι. Δε σας χρωστάμε κύριοι, ΤΙΠΟΤΕ. Την άκρη θα τη βρούμε οπωσδήποτε, ακόμη και χωρίς ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ. Μας χρειάζεστε για να ''υπάρχετε'', ενώ εμείς όχι.

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ Αρίμνα 28/10/2013 18:46:29

      Αυτό το θεώρημα "αυτοδυναμίες τέλος", δεν έχει αποδειχθεί.
      Αιωρείται στην ατμόσφαιρα και προωθείται, γιατί βολεύει πολλούς, μέσα και έξω.
      Ο πολίτες όμως, δεν αγοράζουν πιά, φύκια για μεταξωτές κορδέλλες.

      • Αρίμνα avatar
        Αρίμνα @ roadrunner 28/10/2013 21:11:06

        Σας βολεύει δεν σας βολεύει, οι πολίτες που η γούνα τους έχει καεί ανεπανόρθωτα πια, λένε ''αυτοδυναμίες τέλος'', ''λευκές επιταγές'' τετραετίας τέλος, εμπιστοσύνη τέλος. Κανονίστε την πορεία σας, σύμφωνα με τη νέα πραγματικότητα. Τα θύματα πεινάνε πια, και τυράκι για τη φάκα δεν υπάρχει.....
        Λεφτά, ούτε υπήρχαν, ούτε υπάρχουν.

  24. MantisKalhas avatar
    MantisKalhas 28/10/2013 19:02:32

    Ένα είναι βέβαιο: θα στηρίζω Ν.Δ και την ηγεσία της όσο ζω γιατί ΕΙΝΑΙ η παράταξη των εθνικών συμφερόντων.

    • ntarn avatar
      ntarn @ MantisKalhas 28/10/2013 19:34:37

      Eντάξει

  25. Κώστας ΜΠ avatar
    Κώστας ΜΠ 28/10/2013 19:23:33

    Eξαιρετικο.
    Αυτο που κυριως ενοχλει στην κατηγορια " ο Σαμαρας κυβερναει με το Πασοκ" ειναι η αφορητη Υποκρισια.
    Στις εκλογες του Μαιου ψηφισαμε Σαμαρας το 18%. Και τον Ιουνιο το 29%.
    Οι υπολοιποι καναν αλλες επιλογες. Πηγαν στον Καμμενο, στην ΧΑ και στον Τσιπρα. Με γεια τους με χαρα τους.
    Ερωτηση: αν θες να αντιπολιτευθει καποιος την Κυβερνηση εχει εκατο μετωπα να το κανει. Αλλα μονο λυπη προκαλει η Υποκρισια και το θρασος. Δηλαδη:
    - Αν ψηφισες ΑΝΕΛ με ποιο δικαιωμα κατηγορεις την συγκυβερνηση με το ΠΑΣΟΚ; Μηπως ταχα προσφερθηκε ο Καμμενος για συγκυβερνηση; Οχι , αποκαλει με θρασος προδοτη τον ΑΣ και δηλωνει ετοιμος να συγκυβερνησει με τον Τσιπρα για να βρεξουν λεφτα απο τον ουρανο.
    - Αν ψηφισες ΧΑ ...( καλα εδω το αφηνω , ειναι αρμοδιοτητα της Κλινικης Συνουρη)
    - Αν ψηφισες Συριζα οποτε δεν σε ενοχλει ο πολιτικος αδερφος του Ακη Κοτσακας, η συμβουλος του Ακη Δουρου, ο εσμος των πρασινων συνδικαλιστων, οι πρωην βουλευτες του ΓΑΠ που προσχωρησαν στο νεοΠασοκ , δεν παει πολυ να μεμφεσαι τον Σαμαρα γιατι του στερησες την αυτοδυναμια και τον οδηγησες στην αναγκη του Βενιζελου;

    • Κ.Π. avatar
      Κ.Π. @ Κώστας ΜΠ 28/10/2013 22:49:57

      Εγώ που ψήφιζα ανέκαθεν Ν.Δ. ;

      • Κώστας ΜΠ avatar
        Κώστας ΜΠ @ Κ.Π. 28/10/2013 23:05:43

        Nα μας πειτε με ποιον κατα τη γνωμη σας επρεπε να συνγυβερνησει.
        Απαραιτητη προυποθεση το κομμα που θα προτεινετε να ειχε αποδεχθει συγκυβερνηση με τη ΝΔ, το κομμα δηλαδη που ψηφισατε. Για πειτε μας υπαρχει καποιο εκ των ΣΥΡΙΖΑ, ΚΚΕ, ΑΝΕΛ, ΧΑ που θα δεχοταν και το λησμονουμε;
        Η μηπως να γινονταν το καλοκαιρι του 12 τριτη εκλογικη αναμετρηση;

        • Κ.Π. avatar
          Κ.Π. @ Κώστας ΜΠ 29/10/2013 01:36:37

          Δεν κατακρίνω τη συγκυβέρνηση (σε ουδέτερη καθαρά κριτική) , αλλά συγκεκριμένα τη μορφή αυτής της Ν.Δ. - ΠΑ.ΣΟ.Κ. και το περιεχόμενό της (π.χ. Παπουτσής και όχι μόνο - και μην πείτε ότι το παράδειγμα αυτό είναι μικροπολιτική. Είναι άκρως συμβολικό - ).

          • Νηλέας avatar
            Νηλέας @ Κ.Π. 29/10/2013 16:08:05

            Γιά πιό θέμα κατηγορείς τον Παπουτσή?
            Και εσύ γιά το Σαμινα?

  26. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 28/10/2013 19:28:40

    Αν πεσει ο Σαμαρας θα επελθει χαος. Ο Τσιπρας δεν προκειται να κανει κυβερνηση, θα φαγωθουν ολοι μεταξυ τους και θα φτασουμε σε εμφυλιο.....ΤΟ ΘΕΙΟ ΣΑΜ ΤΟΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟ ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΑΤΕ???

  27. ΦΒΚ avatar
    ΦΒΚ 28/10/2013 19:47:20

    "Ο Γιάννος και ο Τσουκάτος που έρχεται η σειρά τους τι είναι;"

    Έρχεται; Να το δω πρώτα...

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ ΦΒΚ 28/10/2013 20:04:05

      Και που θα το δεις θα πεις τα ίδια με αυτό που είπες για την υπόθεση Τσοχατζόπουλου.

  28. victoria (true) avatar
    victoria (true) 28/10/2013 20:04:02

    Η τελευταία παράγραφος τα λέει όλα. Όμως αξίζει στο Σαμαρά να κυβερνήσει μαχητικά, τόσο ως τελευταία εναλλακτική ενός σοβαρού ηγέτη, αλλά και με δική του πρόταση στην οποία να πιστεύει αυθεντικά ο ελληνικός λαός.

  29. factorx avatar
    factorx 28/10/2013 20:20:49

    Σοβαρά; ¨Οταν περιγράφεις την πραγματικότητα κάνεις κινδυνολογία; Για να σε πάρω στα σοβαρά περιμένω να μου εξηγήσεις οτι δεν θα επέλθει το χάος με τον ΣΥΡΙΖΑ. Και μην φοβάσαι. ¨Οπως διαπίστωσες δεν σε κόβω

    • Γιάννης Κιαπέκος avatar
      Γιάννης Κιαπέκος @ factorx 28/10/2013 20:52:10

      Οταν περιγράφεις την πραγματικότητα
      αν δεν με προδίδουν τα Ελληνικά μου αυτό προϋποθέτει ότι κάτι έχει συμβεί - αυτό που περιγράφεις εσύ είναι πρόβλεψη και όχι η περιγραφή της πραγματικότητας.
      περιμένω να μου εξηγήσεις οτι δεν θα επέλθει το χάος με τον ΣΥΡΙΖΑ
      θα σου to εξηγήσω έμμεσα : "διότι αυτό πιστεύει ένα μεγάλο ποσοστό (δε θα αναφέρω αριθμό γιατί θα σε απογοητεύσω) του λαού".
      Επίσης πολλοί από τους επικριτές του ΣΥ.ΡΙΖ.Α τον κατηγορούν ότι αυτά που λέει είναι φούμαρα και ότι θα ακολουθήσει την ίδια πολιτική.
      Πάντως αγαπητέ θα πρέπει να παραδεχθείς ότι η ακολουθούμενη πολιτική απλώς μας οδηγεί σε αργό θάνατο οπότε, εγώ τουλάχιστον, είμαι διατεθειμένος να ρισκάρω το "χάος" που περιγράφεις με την ελπίδα ότι θα αλλάξει αυτή η πολιτική.

  30. Αγροφύλακας avatar
    Αγροφύλακας 28/10/2013 20:28:13

    Αγαπητέ κ. Ζήση,
    Καταρχήν αναγνωρίζω το έργο σας και την συνεισφορά σας για ένα ανοιχτό πολιτικό διάλογο.
    Μην ξεχνάτε όμως ότι και εσείς είστε απλά ένας δημοσιογράφος. Δεν απαίτησε κανένας από εσάς να είστε υπεράνθρωπος ούτε παντογνώστης ούτε αλάθητος. Ούτε πρέπει να θεωρείτε τον εαυτό σας υπεύθυνο για την πολιτική Σαμαρά.
    Διαφορετικά δείχνετε ότι πατρονάρετε την Ελληνική πολιτική κατάσταση όπως συστηματικά κάνουν οι μεγαλοκαναλάρχες τους οποίους συχνά κατακεραυνώνετε (και σε κάποιο βαθμό ανταγωνίζεστε στο πεδίο της κοινής γνώμης).

    • factorx avatar
      factorx @ Αγροφύλακας 28/10/2013 20:33:39

      Αγαπητέ κ.Αγροφύλακα
      Μου θυμίζεται την Αυριανή που το 1989 είχε δημοσιευσει πρωτοσέλιδη ψυχανάλυσή μου, όπου με έβγαζε μανιακό, για να ακυρώσει τα ρεπορτάζ μου για το ΠΑΣΟΚ.
      Ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις αλλα αν χρειασθώ ψυχανάλυση θα σας ρωτήσω πρώτον
      Έλεος δηλαδή

      • Αγροφύλακας avatar
        Αγροφύλακας @ factorx 28/10/2013 21:26:03

        Και εμένα μου θυμίσατε το: "Γεια σου Γιάννη, κουκιά σπέρνω".
        Επί του θέματος όμως, προφανώς, όπως εγώ διαφώνησα σε κάθε απόπειρα πατροναρίσματος της πολιτικής Σαμαρά από έναν δημοσιογράφο, έτσι και εσείς πολύ σωστά αντιδράσατε "στο ατόπημα μου να αποπειραθώ να σας πατρονάρω σαν συντονιστή αυτού εδω του χώρου" .

        • factorx avatar
          factorx @ Αγροφύλακας 28/10/2013 21:45:23

          Καλά μιλάτε σοβαρα; Δεν μπορώ να γράψω την γνώμη μου για τον Σαμαρά και τη πολιτική του επειδή αυτό ειναι για εσας ...."πατρονάρισμα"!!!!! Ελεος

  31. factorx avatar
    factorx 28/10/2013 21:05:00

    “διότι αυτό πιστεύει ένα μεγάλο ποσοστό (δε θα αναφέρω αριθμό γιατί θα σε απογοητεύσω) του λαού”. Ντρέπεσαι να αναφέρεις τον αριθμό ή λέμε κάτι για να περνάει η ώρα; Κι αν είναι έτσι αυτοί που συμφωνούν μαζι σου πρέπει να είναι πολύ μυστική οργάνωση επειεδή ούτε στις εκκλήσεις του Αλέξηγαι Τσίπρα ανταποκρινόνται και τη ΝΔ αφήνου ναβ γαίνει πρώτη στα γκάλοπ

  32. kapar13 avatar
    kapar13 28/10/2013 21:20:04

    Αγαπητέ Βασίλη Ζήση,
    Διάβαζα παλιά με ενδιαφέρον το ΑΝΤΙ (όταν ήμουν μικρότερος ως λαθραναγνώστης -το αγόραζε η θεία μου- και αργότερα κανονικά).
    Το antinews το παρακολουθώ σχεδόν καθημερινά. Δεν είμαι Σαμαρικός (ΝΔ ψήφισα όταν ήταν "καταλληλότερος" ο Σημίτης, και Σαμαρά επί ΠΟΛΑΝ λόγω μακεδονικού, έκτοτε ψηφίζω ΚΚΕ ή ΣΥΡΙΖΑ). Στο site όμως γράφουν και σχολιάζουν σημαντικές, κατά τη γνώμη μου, πένες οι οποίες θα μπορούσαν να αρθρογραφούν εύκολα σε εφημερίδες ή πολιτικά περιοδικά. Φυσικά υπάρχουν και κάποιοι απολογητές των γερμανοτσολιάδων που φροντίζουν για την ρύθμιση της πίεσης των υποτασικών, αλλά τι να κάνουμε, έτσι είναι αυτά...
    Κατά την ταπεινή μου άποψη, και πάλι, το site άρχισε να χάνει τη δυναμική του μετά την επιμονή του να συνεχίζει να στηρίζει τον Σαμαρά μετά την κωλοτούμπα του από αντί σε υπερμνημονιακό. Επιλογή σας και καπέλο σας και σε όποιον αρέσετε και σεβαστό.
    Από τη σημερινή σου ανάρτηση, όμως, εγώ καταλαβαίνω ότι στις περιβόητες "μυστικές" δημοσκοπήσεις πρέπει να έχει χαθεί κάθε μπάλα τόσο με τον Τσίπρα όσο και με τα χρυσαύγουλα. Δεν μαζεύεται πια, έτσι;
    Τι περίμενες ότι θα γινόταν όμως; Πόσο να αντέξει ο κόσμος την ατιμωρησία και την κοροϊδία; Και αυτά που γράφεις περί "πραξικοπημάτων" που στέρησαν από τον Σαμαρά την αυτοδυναμία και την άνετη πλειοψηφία είναι σοβαρά; Σε λίγο θα μας πεις να τον αναγορεύσουμε και δια βίου (δικό του ή δικό σου;) ελέω Θεού Βασιλέα για να λύσουμε το πρόβλημά μας... Δημοκρατία (που λέει ο λόγος) έχουμε αγαπητέ. Η σημερινή σου ανάρτηση θα μπορούσε να έχει τίτλο "τσαντίστηκε ο αγάς κι έκοψε τα αρχ@#α του"!
    Αυτό το άλλο με τον Τσουκάτο, πάλι, τι το ήθελες; Θα τον βάλει μέσα ο Σαμαράς; Πώς; Αφού με όλο το Σημιταριό κυβερνάει παρέα και για αυτό πάει κατά διαόλου και έχει δρόμο ακόμα.
    Όσο για την "ιστορία" που ήδη έγραψε, η ιστορία θα τον αναφέρει στην ίδια παράγραφο με τον συγκάτοικό του τον Γιωργάκη. Οι μνημονιακοί πρωθυπουργοί της Ελλάδος (κατά το κατοχικοί) ήταν οι: Γ.Α.Παπανδρέου, Λ.Παπαδήμος, Α.Σαμαράς.
    Χαιρετίσματα στους δικούς μας και ψυχή βαθεία...

    • factorx avatar
      factorx @ kapar13 28/10/2013 21:32:24

      Αμφιβάλλω αν υπήρξες αναγνώστης του "Αντί" επειδή όσους είχε ήταν και έντιμοι με τον εαυτό τους και την πραγματικότητα και ευγενείς. Στην αναλυση την δική μου απαντάς με φαντασιώσεις (ανακαλύπτεις τα μυστικά γκάλοπ αφού τα πραγματικά σας ρίχνουν στ΄αυτιά), βρίζεις αρθρογράφους σαν "γερμανοτσολιάδες" και γενικά προσπαθείς να επιβεβαιώσεις οτι είσαι ένας ακόμα συριζαίος.Αν όμως ήσουν ελάχιστα έντιμος θα αναρωτιόσουν πόσο συνεπής σοβαρός και ρεαλιστής είναι ο ηγέτης σας που καλεί κάθε μηνα σε εξέγερση αλλά δεν τον ακούει κανένας;

      • kapar13 avatar
        kapar13 @ factorx 28/10/2013 21:40:23

        Ε, τι να σου πω τότε, έλα σπίτι μου να σου δείξω καμιά δεκαριά τεύχη που έχω κρατήσει.

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ kapar13 28/10/2013 21:50:04

      Μιά πού τό ἀναφέρατε,πῶς γίνετε νά ψηφίσατε Σαμαρᾶ-ΠΟΛΑΝ λόγω ''μακεδονικοῦ'' καί σήμερα νά ψηφίζετε ΣΥΡΙΖΑ ἀγνοῶντας τίς θέσεις κάποιων στελεχῶν του γιά τό μακεδονικό,πού ἡ ἠγεσία του δέν τίς καταδικάζει;

      • kapar13 avatar
        kapar13 @ Κυθήριος 28/10/2013 22:27:03

        Δεν τις αγνοώ.
        Δυστυχώς, όμως, δεν έχω βρει κανένα κόμμα που να εκφράζει τις απόψεις μου συνολικά, οπότε κάνω κι εγώ συμβιβασμούς και ψηφίζω ή ΚΚΕ ή ΣΥΡΙΖΑ.
        Σε διάφορα, δε, ιντερνετικά quiz που υποτίθεται σου λένε τι κόμμα να ψηφίσεις απαντώντας σε καμιά τριανταριά ερωτήσεις επί διαφόρων θεμάτων βγαίνω άλλα αντ' άλλων.

      • Κωστας avatar
        Κωστας @ Κυθήριος 28/10/2013 23:44:16

        Υπαρχει σημερα μακεδονικο ? Αγαπητε κυθηριε ειστε πολυ ρομαντικος.Ολη η γη μακεδονες τους λεει πλεον τα αλλα ειναι για εσωτερικη καταναλωση.

  33. Κωστας avatar
    Κωστας 28/10/2013 21:55:27

    Tο οτι δεν υπαρχει καμμια σοβαρη αντιπολιτευση και ο τσιπρας δεν υπαρχει σαν ηγετης δεν σημαινει οτι δεν μπορουμε να ασκουμε κριτικη στα πολλα λαθη της κυβερνησης.Στην ζωη ειναι προτιμοτερο να εχεις διπλα σου ανθρωπους που σου επισημαινουν τα λαθη σου παρα αυτους που σου λενε συνεχεια μπραβο.Εκτος αν τα εχει κανει ολα σωστα η κυβερνηση και εχει κρατησει ολες τις προεκλογικες υποσχεσεις της.

  34. Κώστας τουρίστας. avatar
    Κώστας τουρίστας. 29/10/2013 00:14:06

    Καλά όλα αυτά που γράφετε εδώ! Εμένα μπορεί κανείς να μου πεί πότε θα γυρίσουν στην Ελλάδα και στα Κρατικά ταμεία τα "κλεμμένα" ώστε να σταματήσει η Κυβέρνηση να μου κόβει την σύνταξη και να μου αυξάνει τους φόρους που πρέπει να πληρώνω;; Και δέν με νοιάζει άν οι περικοπές είναι οριζόντιες, κάθετες, πλάγιες, λοξές κ.λ.π. Με νοιάζει οτι είναι περικοπές!!

  35. kai kala avatar
    kai kala 29/10/2013 00:54:56

    να το λέμε αυτό να το ακούμε περισσότερο εμείς παρά οι πασόκοι

  36. tak avatar
    tak 29/10/2013 09:09:25

    Δίκιο έχεις...
    Απόλυτο.
    Αλλά αγαπητέ Γεώργιε Τ., όσοι εθελοτυφλούν, δεν βλέπουν.
    Δεν κρίνουν τον Αντώνη Σαμαρά με τα σωστά μέτρα.
    Ούτε με τις καταστάσεις που εξελίσσονται...
    Στέκονται στα λόγια των Ζαπείων...
    Αλλά αυτά θα είχαν νόημα, αν είχε κάνει δική του μονοκομματική κυβέρνηση.
    Τώρα τον έχουν εγκλωβίσει -ο λαός δε λέω- με ποσοστά 20-30% στα γκάλοπ...
    Από την άλλη περίπου το 70% δε θέλει ούτε εκλογές ούτε να αλλάξει η κυβέρνηση...
    Να σε κάψω Αντώνη μου, να σε αλείψω λάδι!
    Αλλά δεν πάει έτσι...
    Ο κ. Σαμαράς οποιαδήποτε στιγμή θέλει, μπορεί να κάνει έντιμη έξοδο.
    Μόνο που η χώρα αυθωρεί και παραχρήμα, θα βρεθεί στην "έξοδο του Μεσολογγίου".
    Και ότι απομείνει από αυτή, θα "χορέψει" το χορό του Ζαλόγγου.
    Όσο για τον επίσκοπο κ. Νικόλαο Χατζηνικολάου, ας αναρωτηθεί ο ίδιος αν αυτά που είπε, ταιριάζουν σε ηγέτη με το δικό του μορφωτικό και πνευματικό ανάστημα! ΄
    Πόσο δε μάλλον και επί του πρακτέου τη χρησιμότητά τους.

  37. yiannos avatar
    yiannos 29/10/2013 12:08:59

    οι επερχόμενες εκλογές θα καταδείξουν το μέγεθος της λαϊκής δυσαρέσκειας για τα πεπραγμένα του Σαμαρά και της κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ-ΝΔ.

  38. Νηλέας avatar
    Νηλέας 29/10/2013 13:39:47

    Και εγώ περιμένω την ευλογημένη εκείνη μέρα .Θα σκίσω τα μνημόνια ,θα καταργήσω το ε-α-πεχθές.Θα ξαναπάρω τη σύνταξη μου, θα απαλλαγώ από τα χαράτσια ,και θα αποκτήσω την εθνική μου περηφάνεια και ανεξαρτησία .Και άμα με ζορίσουν τραβάω και από το σεντούκι μου τη δραχμούλα ή και τη μνα.

    • Apostolis avatar
      Apostolis @ Νηλέας 29/10/2013 16:31:20

      προετοιμασου σιγα σιγα, καλου-κακου, γιατι ο κοσμος πια δεν τρωει κουτοχορτο...

    • Ήταν ένα μικρό καράβι avatar
      Ήταν ένα μικρό καράβι @ Νηλέας 29/10/2013 17:04:40

      Έτσι. Στη ζωή πρέπει να είναι κανείς και προσγειωμένος και ολιγαρκής, για να μην απογοητεύεται.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.