Ο Σαμαράς θα καταφέρει να γυρίσει το κλίμα;
15/09/2014 06:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Σαμαράς θα καταφέρει να γυρίσει το κλίμα;

Ο πρωθυπουργός ποντάρει σε τρία βασικά σημεία προκειμένου να αποφύγει η χώρα τις πρόωρες εκλογές, ακόμη και μέσα στο 2014.

Είναι δική μας αίσθηση ή μήπως όλων ότι μπαίνουμε σε μια παρατεταμένη προεκλογική περίοδο; Μήπως δηλαδή η χώρα είναι έτοιμη να χύσει την καρδάρα με το γάλα που μάζευε τόσα χρόνια εξαιτίας λαθών της κυβέρνησης αλλά κυρίως μιας προκλητικής αδιαφορίας των δανειστών για την πολιτική, οικονομική και κοινωνική κατάσταση της Ελλάδας;

Ο πρωθυπουργός ποντάρει σε τρία βασικά σημεία προκειμένου να αποφύγει η χώρα τις πρόωρες εκλογές, ακόμη και μέσα στο 2014. Το πρώτο είναι η αξιολόγηση της προόδου της ελληνικής οικονομίας. Τα πρώτα δείγματα είναι θετικά και αντικατοπτρίζονται και στην αναβάθμιση από την S&P ενώ θα ακολουθήσουν κι άλλες. Μένει αυτή η πρόοδος να αποτυπωθεί και στα χαρτιά των τροικανών που θα έρθουν στην Αθήνα στο τέλος του μήνα και θα πρέπει να ολοκληρώσουν την αξιολόγηση μέχρι το τέλος Οκτωβρίου. Το στοίχημα του κ. Σαμαρά και της κυβέρνησης είναι να τελειώσει η αξιολόγηση το συντομότερο δυνατόν και με τις λιγότερες δυνατές απώλειες. Δηλαδή να μην υπάρξουν νέα μέτρα και νέο σοκ για τους πολίτες.

Ο δεύτερος σταθμός είναι το προσχέδιο του προϋπολογισμού που πρέπει να είναι έτοιμο στις αρχές Νοεμβρίου. Εκεί θα ξέρουμε όλοι αν η κυβέρνηση θα προχωρήσει σε γενναίες ή λιγότερο γενναίες φοροελαφρύνσεις. Θα αποτυπωθεί η κατάσταση της οικονομίας το 2015 και οι προβλέψεις για μεγάλο πλεόνασμα και ανάπτυξη έπειτα από χρόνια ύφεσης. Οι προβλέψεις του προσχεδίου ασφαλώς και μπαίνουν στο παζάρι με την τρόικα και να δούμε που θα κάτσει η μπίλια.

Ο τρίτος σταθμός και η μεγαλύτερη ίσως πρόκληση είναι η συζήτηση για το χρέος. Να θυμίσουμε ότι την περασμένη άνοιξη περιμέναμε η συζήτηση να ξεκινήσει μετά τις εκλογές αλλά τελικά τότε μας είχαν πει ότι οποιαδήποτε κουβέντα για το ελληνικό χρέος θα ξεκινήσει τον Σεπτέμβριο. Τώρα ούτε αυτό το χρονοδιάγραμμα τηρείται και ασφαλώς είναι κάτι πολύ αρνητικό για την Ελλάδα. Πριν μερικές ημέρες το ΔΝΤ μας ενημέρωνε ότι στις 15 Νοεμβρίου θα γινόταν στην Ουάσιγκτον η σύναξη των δανειστών για να δουν τι θα κάνουν με το ελληνικό χρέος. Η είδηση αναπτέρωσε τις ελπίδες της Αθήνας ότι κάτι θα γίνει μέχρι που μάθαμε ότι οι Ευρωπαίοι απέκλεισαν το ενδεχόμενο μιας τέτοιας συνάντησης. Έτσι, η κυβέρνηση δεν έχει να περιμένει κάτι για το χρέος παρά μόνο μια υπόσχεση ότι θα το δούνε μετά την αξιολόγηση της τρόικας. Χωρίς κάποιο ορόσημο, λοιπόν, η κυβέρνηση οδηγείται σε μια περίοδο αβεβαιότητας όπου το ξαφνικό δεν αποκλείεται ποτέ.

Άλλωστε είναι πολλά τα ζητήματα που έχουν ανοίξει και έχουν χαλάσει το κλίμα ενώ δεν πρέπει να περνά απαρατήρητο ότι πληροφορίες αναφέρουν πως ο ΣΥΡΙΖΑ ετοιμάζει ψηφοδέλτια σε όλη τη χώρα, ακόμη κι αν δεν θα ήθελε αυτή τη στιγμή κατά βάθος να διαχειριστεί τις τύχες της χώρας.

Όμως, αν η συζήτηση για το χρέος δεν ανοίξει ή στραβώσει το κλίμα τότε δεν αποκλείεται να υπάρξουν ραγδαίες πολιτικές εξελίξεις. Άλλωστε, πώς να πάει η συγκυβέρνηση τον Φεβρουάριο για να διεκδικήσει την εκλογή Προέδρου από την παρούσα Βουλή όταν δεν θα έχει κάποιο χειροπιαστό αποτέλεσμα κι όταν η πολιτική ατμόσφαιρα έτσι κι αλλιώς θα μυρίζει μπαρούτι;

- Η κοινοβουλευτική ομάδα της ΝΔ βράζει κι αυτό το ξέρουν όλοι. Ακόμη και η σύγκλιση της Κ.Ο. από τον κ. Σαμαρά είναι δύσκολο να κατευνάσει τα πνεύματα. Η αναταραχή που προκάλεσε ο ΕΝΦΙΑ και μια σειρά άλλων θεμάτων έχουν προκαλέσει πολύ σοβαρά προβλήματα στο γαλάζιο στρατόπεδο. Το είδαμε την προηγούμενη εβδομάδα με τα όσα έγιναν στη Βουλή. Και μπορεί να μάθαμε ότι η κ. Άννα Καραμανλή είναι βουλευτής λόγω των «γαλλικών» της κατά Χαρδούβελη, όμως, είναι η απόδειξη για το τι συμβαίνει στην Κ.Ο. Άλλωστε η αντικατάσταση βουλευτών για να ψηφίσουν την τροπολογία είναι ενδεικτική της κατάστασης. Γενικώς οι βουλευτές της ΝΔ θυμίζουν τον τελευταίο καιρό άτακτο στρατό που ο καθένας κάνει ότι θέλει.

- Ο παράγων «ΠΑΣΟΚ» ασφαλώς είναι κρίσιμος για την κυβέρνηση. Το σκηνικό διάλυσης και το φάντασμα της διάσπασης επανήλθαν στην Χ. Τρικούπη και το ιδρυτικό συνέδριο της Δημοκρατικής Παράταξης – Ελιά δεν αποκλείεται να αποτελέσει τη θρυαλλίδα σοβαρών εξελίξεων στο ΠΑΣΟΚ. Ποιος μας λέει ότι ένα διαλυμένο ΠΑΣΟΚ δεν θα οδηγήσει σε κατάρρευση της κυβέρνησης και σε πρόωρες εκλογές;

- Αστάθμητος παράγοντας οι επόμενες κρίσιμες ψηφοφορίες στη Βουλή. Οι βουλευτές που είναι έτσι κι αλλιώς στα κάγκελα θα πρέπει να στηρίξουν π.χ. την έκτακτη εισφορά αλληλεγγύης η οποία παρατείνεται για δύο ακόμη χρόνια. Μάλιστα οι πληροφορίες αναφέρουν ότι το σενάριο για μείωση 50% σε δόσεις μέσα στο 2015 δεν πέρασε από την τρόικα και επιλέγεται η μείωση μόνο 30% από την 1η Ιανουαρίου. Τι θα γίνει άραγε στη Βουλή; Τι θα γίνει αν η τρόικα επιμείνει στην απελευθέρωση των απολύσεων; Τι θα γίνει αν ζητήσουν αλλαγές στο καθεστώς των απεργιών ή άνοιγμα του ασφαλιστικού; Θα τολμήσει άραγε κανείς να φέρει αλλαγές στο καθεστώς των πλειστηριασμών πρώτης κατοικίας; Θα τολμήσει κανείς να ζητήσει ψήφο σε ενδεχόμενες ρυθμίσεις στα κόκκινα δάνεια των επιχειρήσεων αλλά όχι σε αυτά των πολιτών που πνίγονται στα χέρια; Πώς λοιπόν θα συγκρατηθούν οι βουλευτές που μεταφέρουν κλίμα οργής της κοινωνίας;

Όλο αυτό το εκρηκτικό μίγμα δεν αποκλείεται να οδηγήσει σε εξελίξεις ακόμη και πριν τις εκλογές. Κι όσο η κυβέρνηση κάνει λάθη και δίνει πόντους στους ανύπαρκτους αλλά ταυτόχρονα «φρέσκους» Συριζαίους που υπόσχονται τα πάντα, τόσο το κλίμα θα είναι βαρύ. Το ζήτημα είναι αν συμφέρει την Ελλάδα μια παρατεταμένη περίοδος αβεβαιότητας. Αν όλο αυτό το κλίμα κάνει καλό ή αν θα οδηγήσει σε χειρότερες καταστάσεις τη χώρα.

Όμως, από την άλλη όλοι πρέπει να αναλάβουν τις ευθύνες τους. Η κυβέρνηση να αποφασίσει επιτέλους ότι πρέπει να αλλάξει πολιτική, έστω και με μονομερείς ενέργειες και να εγκαταλείψει νέους… ΕΝΦΙΑλτες. Δεν αντέχει η Ελλάδα άλλα σκληρά μέτρα και κυρίως δεν αντέχει άλλες διαψεύσεις των προσδοκιών της. Πρέπει να δώσει χειροπιαστές αποδείξεις ότι η χώρα βγήκε από την κρίση κι αυτό πρέπει να το κάνει με ουσιαστικές παρεμβάσεις που θα δείχνουν ότι επιτέλους υπάρχει κοινωνική δικαιοσύνη.

Και από την άλλη, η τρόικα πρέπει να αντιληφθεί ότι η κατάσταση είναι οριακή, εκτός αν πράγματι θέλει να έχει απέναντί της έναν ψευτοακτιβιστή που υπόσχεται διαγραφές χρέους και αυξήσεις σε όλους.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Tottengham avatar
    Tottengham 15/09/2014 08:30:54

    Πολλή δύσκολη υπόθεση, ενδεχομένως και αξεπέραστη είναι ο ΕΝΦΙΑ. Επί της ουσίας, αυτός καθαυτός ο φόρος είναι άδικος και αντισυνταγματικός, αφού αφορά το εμπράγματο δικαίωμα επί της ακίνητης περιουσίας, με την αρχή της αναλογικότητας να έχει πάει περίπατο. Η βάση αυτής της φορολόγησης είναι οι "πλαστές" αντικειμενικές αξίες που ισχύουν. Οι τελευταίες "διορθώσεις" βεβαιώνουν φόρο μεγαλύτερο των προηγούμενων μη "διορθωμένων" διατάξεων. Σε ότι αφορά το επικοινωνιακό κομμάτι του ΕΝΦΙΑ, εκεί έχουμε τον ορισμό της ιλαροτραγωδίας. 1) Για να ψηφιστεί η τροποποίησή του, χρειάστηκαν εννέα αντικαταστάσεις βουλευτών στο θερινό τμήμα. 2) Βουλευτής διατυπώνει τις καλύτερες "ευχές" της στον Χαρδούβελη. 2) Ο Χαρδούβελης ακούει ΕΝΦΙΑ και τινάζει το πέτο του. 3) Ο πάντα αμετροεπής κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος τον καλεί να παραιτηθεί, γιατί δεν υπερασπίζεται επαρκώς τον Νόμο του προκατόχου του. 4) Ο Χαρδούβελης … νομίζει ότι ψιχαλίζει. 5) Όλοι μαζί οι πολίτες-θύματα του ΕΝΦΙΑ, βρίζουν την Κυβέρνηση.

  2. JIM BIM avatar
    JIM BIM 15/09/2014 08:35:18

    Το κλίμα δεν θα αναστραφεί μόνο απο την βελτίωση του ΕΝΦΙΑ ή τα οικονομικά. Χρειάζεται μια υπέρβαση της κατάστασης. Π.χ. Να προτείνουμε την Ντορα για Πρόεδρο, και θα ενώσει την παράταξη και αγώνα θα κάνει για να εκλεγεί. Θα ειναι η πρώτη γυναίκα Πρόεδρος και αναγνωρίσιμη ειναι στο εξωτερικό ....

    • ΑΧΙΛΛΕΥΣ avatar
      ΑΧΙΛΛΕΥΣ @ JIM BIM 15/09/2014 09:19:03

      Αν είναι για γυναίκα πρόεδρο απο τη συγκυβέρνηση, φίλε JIM BIM εγώ προτείνω Ευα Καιλή δαγκωτό. Σύμφωνα με τις σχετικές έρευνες, είναι η ομορφώτερη πολιτικός στον κόσμο και δεδομένου οτι ο ρόλος του/της Προέδρου είναι καθαρά διακοσμητικός, κάτι σαν την Marianne της Γαλλίας δηλαδή, η Ευα είναι ιδανική για τη θέση και θα έκανε πάταγο Παγκοσμίως...

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ ΑΧΙΛΛΕΥΣ 15/09/2014 19:13:40

        'Ελα ρε Αχιλλέα ! Σιγά μην είναι ο θηλυκός Μάρλον Μπράντο στα νιάτα του. Θα πήγαινα στοίχημα ότι έχεις καλύτερο γούστο. Οι πραγματικές όμορφες δεν θέλουν να έχουν καμμιά σχέση με λαιφστυλίστικες νευρώσεις... Μια "όμορφη" απο πλαστικό, γεμάτος ο τόπος...

    • factorx avatar
      factorx @ JIM BIM 15/09/2014 09:27:56

      Τι έγινε μεγάλε δεν σου έκανε το Μαξίμου κανένα ρουσφέτι;

      • JIM BEAM avatar
        JIM BEAM @ factorx 15/09/2014 11:29:36

        Δεν κανω εκβιασμούς σε φίλους. Τη γνώμη μου λέω καθαρά χωρίς εμπαθεια και μικροσυμφέροντα. Πιστεύω ότι η Ντόρα θα εκανε αγωνα για την εκλογη της. Θα εφερνε κοντα στην κυβερνηση δυναμεις που ειναι αντιθετες ...

    • Seagull avatar
      Seagull @ JIM BIM 15/09/2014 09:39:44

      Πως σου ήρθε τώρα αυτό, θα πρέπει να είσαι από τις ελαχιστότατες περιπτώσεις που σκέφτηκαν κάτι τέτοιο....

      • Tottengham avatar
        Tottengham @ Seagull 15/09/2014 09:45:36

        Είναι από τους ελαχιστότατους που γνωρίζουν το σχέδιο: "Οχι για Επίτροπος, ναι για ΠτΔ".

      • JIM BEAM avatar
        JIM BEAM @ Seagull 15/09/2014 11:40:11

        ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΕΞΥΠΝΟΣ .... κούκλος και μετριόφρων πάνω από όλα ....

    • GregA avatar
      GregA @ JIM BIM 15/09/2014 09:53:57

      Μάλλον καζούρα μας κάνεις. Η Ντόρα για πρόεδρος! Καλό δε λέω, αλλά θα μπορούσαμε να προχωρήσουμε και σε πιό επαναστατικές λύσεις, όπως την Αγάτσα που ενώνει τους κυβερνητικούς εταίρου αφού τη βουλευτική της θητεία με το ΠΑΣΟΚ, διαδέχθηκε η υποψηφιότητά της με τη Ν.Δ. είναι και κορη παλιού μεγαλοστελέχους του ΠΑΣΟΚ.

  3. ΑΧΙΛΛΕΥΣ avatar
    ΑΧΙΛΛΕΥΣ 15/09/2014 08:37:49

    Παιδιά, μην το κουράζετε. Ολα αυτά που αναφέρετε στο άρθρο σας θα έιναι χρήσιμα αλλά καθαρά επικουρικά, στο αν ο Σαμαράς θα συνεχίσει το "έργο" της τρόικας ως το 2016 ή αν θα πάμε σύντομα σε εκλογές. Αυτή τη φορά το δίλλημα είναι ΞΕΚΑΘΑΡΟ: Εχει με θεμιτά και κυρίως με αθέμιτα μέσα τους 180? Αν δεν τους έχει, είμαστε σίγουρα σε κανονική προεκλογική περίοδο 3-4 μηνών. Αλλοιώς είμαστε σε παρατεταμένη προεκλογική περίοδο ίσως ενός έτους, αν τα καταφέρει. Πάντως η διαπίστωσή σας είναι σωστή: "Είναι δική μας αίσθηση ή μήπως όλων ότι μπαίνουμε σε μια παρατεταμένη προεκλογική περίοδο;" Η απάντηση είναι οτι είναι αίσθηση όλων μας.

    • Tottengham avatar
      Tottengham @ ΑΧΙΛΛΕΥΣ 15/09/2014 08:51:33

      Πώς να βρεθούν οι 180; Εδώ, οι τρεις-τέσσερις σουπερντούπερΓΑΠικοί βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, το 155 είναι πανέτοιμοι να το κάνουν 151-152.

  4. Νατάλης avatar
    Νατάλης 15/09/2014 09:28:15

    Για να γυρίσει το κλίμα ο πρωθυπουργός πρέπει πρώτα να αλλάξει όσους υπουργούς δεν παράγουν έργο και όσους από τους συμβούλους του τον οδηγούν σε λάθος δρόμο. Και τους μεν και τους δε, είναι εύκολο να τους εντοπίσει. Δεν είναι δυνατόν να έχει συμβούλους ή υπουργούς που από τη μια νομοθετούν τον ΕΜΦΙΑ κια από την άλλη θεωρούν φορολογικό τεκμήριο την κατοικία. Δύο φορές πληρώνουμε φόρο για το ίδιο ακίνητο! Δεν είναι δυνατόν ένας μισθωτός και ένας ελεύθερος επαγγελματίας να φορολογούνται διαφορετικά! Ο μισθωτός πληρώνει λιγότερους φόρους από τον ελ. επαγγελματία. Το ό,τι δεν μπορούν, ή μάλλον δε θέλουν να πιάσουν τη φοροδιαφυγή, αυτό αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα του κ. Σαμαρά. Αν θέλει ο πρωθυπουργός, ας βρει συμβούλους που έχουν δουλέψει στη ζωή τους και δε διστάζουν να πουν την αλήθεια, όσο κι αν αυτή είναι δυσάρεστη. Κόλακες και οσφυοκάμπτες δε χρειάζεται ούτε ο κ. Σαμαράς ούτε η χώρα.

    • ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ avatar
      ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ @ Νατάλης 15/09/2014 09:52:17

      1. Άλλο τεκμήριο και άλλο φόρος. Το σπίτι δεν τεκμήριο αλλά το μέγεθος του. Είναι φυσιολογικό να μένεις σε σπίτι 300τμ και να μην δηλώνεις εισόδημα; 2. Μισθωτός με εισόδημα 16000 ευρώ και Ελ. Επ. με ίδιο εισόδημα τι πληρώνουν; Α. Προ Μνημονίου Μισθωτός 720 ευρώ στην χειρότερη (χωρίς ελαφρύνσεις για σπίτι, παιδιά κλπ) Ελ.Επ. Τίποτα αφού δεν έκοβαν απόδειξη ή και να έκοβαν εμφάνιζαν αντίστοιχα έξοδα Β. Μετά Μισθωτός: κοντά στα 1300 ευρώ στην καλύτερη Ελ.Επ. μόνο 500 ευρώ την εισφορά αφού συνεχίζουν να μην κόβουν απόδειξη

      • ACP avatar
        ACP @ ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ 15/09/2014 13:40:30

        Θέλετε να πούμε μήπως και τί πληρώνει ο καθένας σε περίπτωση που ο Ελ. Επαγγ. δηλώνει το εισόδημα? (που στη δική μου αγορά το βρίσκω κάπως δύσκολο κάποιος πχ προγραμματιστής να βρεί τόσους πελάτες για να βγεί 13000 εισόδημα και με τους πελάτες να είναι πάντα εταιρίες, να μη ζητάνε παραστατικά - έστω κι ένας να ζητήσει.. αλλάζει το έργο): για 13000 λοιπόν εισόδημα ο προγραμματιστής της ιστορίας πληρώνει 3380 ευρώ (+ το μισό σχεδόν σε προκαταβολή της επόμενης χρήσης), 650 τελος επιτ. κλπ. Χώρια δε που έστω και 1 παραστατικό αν πρέπει να κοπεί, συνεπάγεται υποχρέωση πληρωμής ΟΑΕΕ που από μόνο του είναι μια πληγή που δε μπορεί να την καταλάβει ο μισθωτός του ΙΚΑ. Προφανώς υπάρχουν πάντα φοροδιαφεύγοντες, αλλά κάτω από την ταμπέλα του Ελ. Επαγγ. δε βρίσκονται γιατροί, δικηγόροι, υδραυλικοί ή τελος πάντως άνθρωποι που συναλλάσονται κυρίως με ιδιώτες (οπότε και είναι κάπως ευκολότερο να πάρεις μαύρα) αλλά και άνθρωποι που συναλλάσονται με εταιρίες και εκεί δεν είναι τόσο απλό να χτίσεις εισοδήματα χωρίς κανένα παραστατικό. Η προσέγγισή σας λοιπόν είναι χονδροειδής και ψευδής στις περισσότερες των περιπτώσεων.

      • christof avatar
        christof @ ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ 27/10/2014 15:32:57

        Μισθωτος εαν αρρωστησει ο μισθος τρεχει. Ελ. επ. εαν αρρωστησει και κλεισει το επαγγελμα για 30 μερες πεθανε.

  5. Seagull avatar
    Seagull 15/09/2014 10:02:09

    Εδώ που έχουν φτάσει τα πράγματα και που φως δεν φαίνεται στην άκρη του τούνελ η μόνη λύση που θα μας έβγαζε από τα αδιέξοδα θα ήταν μία κυβέρνηση εθνικής ενότητας συμπεριλαμβανομένου και του σύριζα. Αν αυτή θα προκύψει από εκλογές ή μπορεί να γίνει και τώρα δεν το ξέρω και δεν με νοιάζει ας τα βρούνε, πάντως μόνο εάν ενωμένοι όλοι οι αρχηγοί πάνε μαζί στα όργανα της ΕΕ και ζητήσουν διευθέτηση του χρέους μπορούμε να ελπίζουμε σε καλύτερες μέρες. Τώρα αν θα είναι επιμήκυνση και μείωση επιτοκίων, αν θα είναι και κούρεμα μέρους αυτού ή οτιδήποτε άλλο ας κάτσουν να τα βρουν, λύσεις υπάρχουν, αρκεί όλες οι πλευρές να αφήσουν στην άκρη τις διαφορές και να βρουν ότι τους ενώνει για να βγει η χώρα από το τέλμα. Οσο το χρέος παραμένει υψηλό και δεν υπάρχει ρύθμιση ενώ όλοι ξέρουν ότι η Ελλάδα δεν μπορεί με τις παρούσες συνθήκες να το αποπληρώσει, ανάπτυξη δεν πρόκειται να έρθει ούτε στον αιώνα τον άπαντα. Ολα τα άλλα ότι δήθεν η ΝΔ κατέχει το μυστικό εξόδου της χώρας από την κρίση ή ο σύριζα θα έρθει και θα τους πάρει όλους φαλάγγι είναι ιστοριούλες για τα δελτία ειδήσεων και για αυτούς που δηλώνουν δημοσιογράφοι στα μεγκάλα κανάλια.

  6. danas avatar
    danas 15/09/2014 10:58:02

    τώρα δεν μας σώζει πιά τίποτα. το μόνο που μένει είναι να δούμε σε ποιανού τα χέρια θα μείνει ο μουτζούρης. Εγώ λέω οτι ο σαμαράς θα προλάβει να τον αφήσει στον τσίπρα κι εκεί θα κλείσει αυτός ο κύκλος. Το τί θα γίνει μετά την χρεωκοπία είναι άλλη κουβέντα.

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ danas 15/09/2014 11:20:27

      Ε αυτη η αλλη κουβεντα ειναι που μας καιει, γιατι υποψιαζομαστε τι θα γινει μετα....

  7. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 15/09/2014 11:27:02

    Εντελώς αντίθετα είναι τα πράγματα.Τώρα σχεδόν έχουμε σωθεί μετά από την υπερπροσπάθεια που κατέβαλε ο Σαμαράς.Αλλά θα αδικήσει αυτή την προσπάθεια εάν τα χαλάσει την τελευταία στιγμή και ακούγοντας τις εισηγήσεις του δειλού αποτυχημένου Καραμανλή δεν εξαντλήσει όλες τις πιθανότητες για εκλογή προέδρου.Θα δώσει έτσι την ευκαιρία στον Τσίπρα να διαστρεβλώσει την πραγματικότητα και να ισχυρίζεται ότι εφυγε επίτηδες όπως ισχυρίζεται ο ΓΑΠ για τον Καραμανλή. Έχει τεράστια σημασία για το μέλλον τι θα γίνει : πρέπει να φθάσουμε έως την τριτη ψηφοφορία και να αναλάβει ολόκληρη την ευθύνη για τις εκλογές ο Τσίπρας χωρίς καμμιά αμφιβολία ή αμφισβήτηση.

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ ψυχραιμια 15/09/2014 21:38:42

      Συμφωνώ απολύτως.

  8. christof avatar
    christof 15/09/2014 13:24:42

    Ολοι εργαζονται για το Τσιπρα.Η χωρα και οι Ελληνες δεν μπορει να ζουν με νομισμα της Γερμανιας . Η εσωτερικη υποτιμηση που εγινε με περικοπες μισθων και υποβαθμιση της ακινητης περιουσιας δεν επαρκει για να σωθει η χωρα. Η Χρεωκοπια θα γινει συντεταγμενα απο την Ε.Ε με κατασχεση των καταθεσεων και επιστροφη στη δραχμη. Παλια ο γερο Παπατζης ελεγε μεταξυ της ανισοτητας του πλουτου και της ισοτητας της φτωχειας δεν υπαρχει επιλογη.Σημερα η επιλογη μας ειναι μονο η ισοτητα της φτωχειας, με τις δραχμουλες με τρυπα ομως, σαν δεκαρες

  9. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 15/09/2014 14:42:21

    Πολύς κόσμος αρχίζει πια να καταλαβαίνει ότι το κρίσιμο πρόβλημα (που αποφασίζει και για το παρόν) δεν είναι το βραχυπρόθεσμο, αυτό που προκλήθηκε απο την κρίση και τα μνημόνια. Γι αυτό και ο Κανένας ειναι παντοδύναμος στις δημοσκοπησεις. Το πρόβλημα φάινεται στη μακρά διάρκεια, στις δεκαετίες, όχι μεταξύ 2008 - 2014. Η Ελλάδα δομήθηκε ΠΟΛΙΤΙΚΑ-ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ και συστηματικά ως αποτυχημένο κράτος και αποτυχημένη κοινωνία επί δεκαετίες. Στην άνοδο και στην κάθοδο ήταν πάντα σκληρά άνιση κοινωνικά, με αναποτελεσματικό κράτος και με προβληματικό ιδιωτικό τομέα. Το μεγάλο πρόγλημα ήταν και είναι η κοινωνική ανισότητα. Πριν το 2008 οι δανεικές "παροχές" σε επιλεγμένους έκρυβαν κάτω παό το χαλί τερατώδη κοινωνική αδικία. Άν δεί κανείς δείκτες και αριθμούς κοινωνικής συνοχής για πριν και μετά το 2008 (π.χ. συντελεστή Gini), θα βρίξει βλέποντας τι εκπληκτική συνέχεια υπάρχει μετά και πριν τα μνημόνια. Ούτε 100 τροικες ή 50 χρόνια συνεχούς διακυβέρνησης από τον Σαμαρά ή από τον Τσίπρα (το ίδιο κάνει), δεν το διορθώνουν αυτό. Μόνον οι ΠΟΛΙΤΕΣ. Άν καταλάβουν το πρόβλημα και αποφασίσουν ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ότι η παράγκα πρέπει να κατεδαφιστεί. Ότι το κοινό εθνικό πρόβλημα αδικίας και ανεπάρκειας δεν λύνεται ατομικά ούτε ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ. Μόνον συλλογικα, δημοκρατικά. Με άλλο πρόγραμμα, άλλη πολιτική, άλλο πολιτικό σκηνικό. Με δημοκρατική πολιτική συντριβή των παρακμιακών νεοελληνικών ελίτ, οικονομικών και πνευματικών. Σε αλληλεγγύη με τους εργαζόμενους πολίτες της λοιπής Ευρώπης, που το ίδιο ακριβώς πρόβλημα έχουν - στη μεγάλη τους πλειοψηφία, σε μικρό ή μεγάλο βαθμό: Επιδρομή ακρίδων και σάπιες εθνικές ελίτ. Μελέτη για κοινωνική ανισότητα στην Ευρώπη, συγκρίσεις των χωρών, συγκρίσεις του 2008 και το 2014:Ελλάδα, αποτυχημένο μοντέλο κράτους και κοινωνίας (στην κρίση και πριν την κρίση)
    ΕΕ: Μεγαλώνει η κοινωνική ανισότητα

    • ΑΧΙΛΛΕΥΣ avatar
      ΑΧΙΛΛΕΥΣ @ Uncle Stgm 15/09/2014 15:35:38

      Αυτή είναι η ουσία του προβλήματος θείο. Ούτε οι χαραμοφάηδες υπάλληλοι του Δημοσίου (πού έτσι τους θέλει η ελίτ) ούτε οι "μη παραγωγικοί κλεφτοκοτάδες Ελληνες" που τους πληρώνει ψίχουλα απο αυτά που τους κλέβει η Ελίτ πάλι. Το αναποτελεσματικό κράτος και ο προβληματικός ιδιωτικός τομέας είναι δημιούρημα της Ελίτ (μεγαλοαστοί-νταβατζήδες) που έτσι επωφελείται τα μέγιστα και αυξάνει υπέρ της την κοινωνική ανισότητα . Η μείωση αυτής της κοινωνικής ανισότητας δεν θα έλθει βεβαίως απο την Ελίτ και τους υπηρέτες της πολιτικούς, διότι όσο πιό αναποτελισματικό είναι το κράτος και προβληματικός ο ιδιωτικός τομέας τόσο πιό πολλά κέρδη έχει η Ελληνική ελίτ ακόμα και σε σχέση με τη Γερμανική π.χ. όπως δικαίως διαπιστώνει ο Γερμανικός τύπος . Οι δικοί μας νταβατζήδες είναι πλουσιώτεροι απο τους Γερμανούς επειδή ακριβώς η Ελλάδα ήταν και παραμένει η φτωχότερη της Ε.Ζ.!!! "Μόνον οι ΠΟΛΙΤΕΣ. Άν καταλάβουν το πρόβλημα και αποφασίσουν ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ότι η παράγκα πρέπει να κατεδαφιστεί." Σ΄αυτό συμφωνούμε εδώ και χρόνια. Εχεις όμως κάποια ιδέα πως θα γίνει αυτό στην πράξη/ Διότι εκεί είναι το κουμπί που πατάει η Ελίτ και μας αδρανοποιεί...

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ ΑΧΙΛΛΕΥΣ 15/09/2014 15:43:11

        Συμφωνώ, βεβαίως. Απόλυτα, αγαπητέ Αχιλλέα.

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ ΑΧΙΛΛΕΥΣ 15/09/2014 15:52:19

        Για το πώς θα γίνει; Κανείς δεν ξέρει. Ξέρουμε μόνον, ποιοί (μόνον αυτοί) μπορούν να το κάνουν: Οι πολίτες, οι συνήθεις πολίτες, οι "μικροί", οι συνηθισμένοι, οι άνθρωποι δίπλα μας. Η πλειοψηφία. Άν τελικά θα το κάνουν, πως και πότε, αυτό δεν το ξέουμε. Θα επαναλάβω ένα σχόλιο παλιό, που είχα γράψει με αφορμή την αρθρογραφία του κ. Γιανναρά: Ο Hans Magnus Enzensberger, εξαιρετικός επικριτής της νεότερης γενιάς επαγγελματιών πολιτικών, αντιπαρέβαλλε τον κενό, ομοιόμορφο και στερεότυπο κόσμο αυτών των πολιτικών, με την απρόβλεπτη δημιουργικότητα της κοινωνίας των πολιτών: "Η κοινωνία", έγραφε, "δεν είναι ο τόπος του καλού καγαθού, αλλά ούτε και κοπάδι προβάτων. Μερικές φορές μας εμφανίζεται ως δύσμορφο ή άμορφο τέρας που κινείται ηλίθια στα τυφλά, άλλοτε όμως μας καταπλήσσει με την ευφυία, την ετοιμότητα και τις απρόβλεπτα σωτήριες λύσεις που επιλέγει για τα προβλήματά της". http://www.antinews.gr/Antitheseis/E-aphorete-plexe-tes-katestemenes-dianoeses/
        Σ' αυτή την εγγενή δυνατότητα της κοινωνίας, να είναι άλλοτε υπνωμένη και παραπλανημένη, και άλλοτε απροσδόκητα σωστή και εφευρετική", σ' αυτό κυρίως ελπίζουμε.

        • ΑΧΙΛΛΕΥΣ avatar
          ΑΧΙΛΛΕΥΣ @ Uncle Stgm 15/09/2014 17:15:02

          Πάνω σ΄αυτό που λες θείε, μια νεαρή Ισπανίδα φοιτήτρια που της έθεσα το ερώτημα, μου απάντησε χωρίς τον παραμικρό δισταγμό : "Μα εσείς στην Ελλάδα προφανώς έχετε την μοναδική καταπληκτική αντίδραση της κοινωνίας των απλών πολιτών που πέτυχε κάτι αδιανόητο σε άλλη χώρα: Συσπειρώθηκε γύρω απο τον νεαρό Αλέξη Τσίπρα και μέσα σε λίγους μήνες πήγε το κόμμα του απο το 3% σχεδόν στο 30%!!! Λες νάχει δίκιο θείε, και η λύση Τσίπρα να είναι "η απρόβλεπτα σωτήρια λύση που επιλέγει η κοινωνία για τα προβλήματά της", όπως γράφει και ο Hans Magnus Enzensberger? Οψώμεθα...Αν δεν είναι αυτός, θα είναι κάποιος άλλος που θα εκφράσει και θα συσπειρώσει τους πολίτες, τούς συνήθεις πολίτες, τους "μικρούς", συνηθισμένους, ανθρώπους δίπλα μας. Την πλειοψηφία. Γι αυτό λέω είμεθα υποχρεωμένοι να τον δοκιμάσουμε και είτε να πετύχουμε, είτε να πάμε στον επόμενο. Να παραμείνουμε με τους εγκληματίες της Ελίτ να μας κυβερνούν, ουκ ανδρός σφού, που έλεγαν οι παπούδες μας.

          • Uncle Stgm avatar
            Uncle Stgm @ ΑΧΙΛΛΕΥΣ 15/09/2014 18:33:29

            Τα σκέφτομαι όλα, τα σταθμίζω. Φαίνεται ότι πρέπει να περάσουμε από αυτή τη λύση, μοιάζει πια η καλύτερη εφικτή. Οι σημερινοί, "δεν μπορούν". Δεν...Game over. Το θεματάκι είναι, ότι δεν υπάρχει επόμενος. Δεν... Αυτά που φαντασιώνονται μερικοί δεξιοι φουνταμενταλίστες για βραχυβιο "διάλειμμα Τσίπρα", και μετά θα επιστρέψει ο Κιγκινάτος, είναι όνειρα θερινής νυκτός (όταν δεν είναι ολοκληρωτικές παπαριές). Δεν υπάρχει επόμενος. Αυτό κάνει το ρίσκο και την ευθύνη τεράστια.

          • ΑΧΙΛΛΕΥΣ avatar
            ΑΧΙΛΛΕΥΣ @ Uncle Stgm 15/09/2014 19:00:07

            Mα αγαπητέ θείο, το νόημα του αποφθέγματος του Hans Magnus Enzensberger είναι ακριβώς οτι δεν είναι δυνατόν να ξέρουμε ποιός θά 'ναι ο επόμενος, και δεν έχει και νόημα. Όπως λες : " αντιπαρέβαλλε τον κενό, ομοιόμορφο και στερεότυπο κόσμο αυτών των πολιτικών, με την απρόβλεπτη δημιουργικότητα της κοινωνίας των πολιτών." . Μήπως ξέραμε πριν απ΄την κρίση οτι θα είναι ο Τσίπρας που θα εκτοξευτεί? Θα μπορούσε να ήταν ο Κουτσούμπας ή ο Θεοδωράκης ή ο Καζάκης κ.ο.κ. Χωρίς ρίσκο στην κατάσταση που είμαστε, δεν υπάρχει καμμία περίπτωση να βγούμε απ' το πηγάδι.

          • ΑΛΥΤΗ ΕΞΙΣΩΣΗ avatar
            ΑΛΥΤΗ ΕΞΙΣΩΣΗ @ ΑΧΙΛΛΕΥΣ 15/09/2014 19:40:42

            Αφιερωμένο στον Αχιλλέα, στο Θείο (που επί τέλους μίλησε χωρίς αμφίσημους ...χρησμούς) και σε όλους όσους επιλέγουνε το ρίσκο, μη ανεχόμενοι να συνθηκολογήσουν με την ατιμωτική ήττα... : Το ναυάγιο – Μανώλης Αναγνωστάκης Θα μείνω κι εγώ μαζί σας μες στη βάρκα, Ύστερα απ’ το φριχτό ναυάγιο και το χαμό Το πλοίο βουλιάζει τώρα μακριά(Πού πήγαν οι άλλες βάρκες; ποιοί γλιτώσαν;) Εμείς θα βρούμε κάποτε μια ξέρα Ένα νησί ερημικό όπως στα βιβλία Εκεί θα χτίσουμε τα σπίτια μας Γύρω γύρω απ’ τη μεγάλη πλατεία Και στη μέση μια εκκλησιά Θα κρεμάσουμε μέσα τη φωτογραφία Του καπετάνιου μας που χάθηκε —ψηλά ψηλά— Λίγο πιο χαμηλά του δεύτερου, πιο χαμηλά του τρίτου Θ’ αλλάξουμε τις γυναίκες μας και θα κάνουμε πολλά παιδιά Κι ύστερα θα καλαφατίσουμε ένα μεγάλο καράβι Καινούριο, ολοκαίνουριο και θα το ρίξουμε στη θάλασσα. Θα ’χουμε γεράσει μα θα μας γνωρίσουνε. Μόνο τα παιδιά μας δε θα μοιάζουνε μ’ εμάς.

          • ΑΧΙΛΛΕΥΣ avatar
            ΑΧΙΛΛΕΥΣ @ ΑΛΥΤΗ ΕΞΙΣΩΣΗ 15/09/2014 21:07:35

            Eυχαριστώ πολύ αγαπητή Αλ. Εξ.

          • Crevettes à la provençale avatar
            Crevettes à la provençale @ ΑΧΙΛΛΕΥΣ 15/09/2014 21:16:04

            Το copyright, το 'χει άλλος.

  10. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 15/09/2014 16:40:42

    Μάλλον ήρθε η ώρα να καταλάβουμε εν τοις πράγμασι ότι χρεοκοπήσαμε ως χώρα. Μέχρι τώρα η συμπεριφορά μας, πολίτες ,πολιτικοί και κρατικός μηχανισμός, είναι σαν να μην συνέβη τίποτε στην χώρα. Αυτά που περιγράφονται ως κινήσεις και γυρίσματα του κλίματος, δεν πρόκειται να αλλάξουν την κατάσταση. Ας βάλουν ΑΑΑ στην χώρα όλοι οι φίτσιδες και πούρηδες, κανείς δεν θα το λάβει υπ΄οψη του, από αυτούς που ψηφίζουν στο τρελάδικο μας φυσικά. Ούτε τον προυπολογισμό περιμένει κανείς να ακούσει για να αλλάξει ή να μην άποψη..Ο προϋπολογισμός είναι ευχολόγιο, σαν τις πορδές του τσίριζα για την σκληρή διαπραγμάτευση. Οσο για το χρέος , το μόνο που θα καταλάβη και θα λάβει υπόψη ο πολίτης του τρελαδιστάν είναι το δικό του χρέος και πως θα μπορέσει να μην το πληρώσει και να επιζήσει. 84-72 ή 84-100. Δεν είναι άγώνας μπάσκετ, είναι το δίλημμα των εκλογών και οι δόσεις για τα χρέη των πολιτών. Αυτά είναι διλήμματα υπαρκτά, κατανοητά και μετρήσημα από τον καθένα τόσο στην παλάμη όσο και στην τσέπη. Υψηλή πολιτική και οικονομία, δείκτες, ποσοστά ΑΕΠ και χρέους είναι για να έχουμε να γράφουμε. Λεφτά υπάρχουν? Αυτό ξέρει ο συμπαθής και σοφός λαός. Κύπρος ερχόμαστε... Δεν λέω, θα χαρούμε επανάσταση για ένα βράδυ. Παραπάνω δεν σηκώνει και μετά θα χαρούμε λαική κοινητοποίηση , αγανακτισμένοι κλπ κλπ...Η Ελλάς θα ζεί με ότι μαζεύει από φόρους, είπε ο γενναίος μπαλάφας, όσο χρόνο και αν χρειαστεί ,μέχρι να καταλάβουν οι φαιδροί εξαποδώ με ποιους γενναίους έχουν να κάνουν. Δεν έχει καταλάβει ακόμη που βρίσκεται ο ίδιος και η χώρα που διεκδικεί να διοικήσει και ούτε εμείς ως λαός που θα τους δώσουμε τα κλειδιά με ποιους έχουμε μπλέξει. Θα το κάνουμε όμως...Δεν μπορούμε να το αποφύγουμε..Οπως το εμβόλιο της ιλαράς,αν δεν την περάσεις μικρός, πρέπει να γίνει οπωσδήποτε. Αν δεν περάσουμε την ιλαρά τώρα που είμαστε στα νήπια και να μην κινδυνεύουμε πιά ,ποτε θα κάνουμε το εμβόλιο, όταν γίνουμε κανονική κοινωνία της δύσης? Εμείς πρέπει να περάσουμε την ιλαρά του μπαλαφοσκουρλέτη και αυτοί να περάσουν στην ενηλικίωση... Ιλαροτραγωδία.

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ ορεσείβιος 15/09/2014 18:27:01

      "μέχρι να καταλάβουν οι φαιδροί εξαποδώ με ποιους γενναίους έχουν να κάνουν". Ορεσίβειε, αποκαλύπτομαι. Η πιο ακριβής και εύστοχη πολιτική εκτίμηση της πραγματικής κατάστασης, σε μισή πρόταση. Το 60 % δεν έχει, μπορεί να υπήρξαν κάποτε γενναίοι (αφού δεν συσσώρευσαν), αλλά τώρα είναι απλά ηττημένοι. Το 40 % είναι πράγματι οι "γενναίοι": Του Μπρανκαλεόνε. Ρεμπέτ ασκέρι, τσάτσοι - μίτσοι - κώτσι. Εδώ οι Μπρανκα-μπράνκα απείλησαν την Λαγκάρντ και πήρε νίντζα σωματοφύλακες. Θα δούμε τι γενναιότητα θα δείξουν ο μπαρμπα Μηλιός και ο κυρ Δραγασάκης όταν πάν να μαζέψουν φόρους και βγούν τα στιλέτα, τα ούζι και οι σκόνες... Καλή τύχη παλληκάρια και να προσέχετε !

      • ΑΧΙΛΛΕΥΣ avatar
        ΑΧΙΛΛΕΥΣ @ Uncle Stgm 15/09/2014 19:14:39

        M' άλλα λόγια φίλε θείο εμείς, το 60%, εγώ λέω το 70%-80%, δεν έχουμε πλέον τίποτε να χάσουμε. Οι Μπράνκα-μπράνκα τάχουν όλα, και τα δικά τους και τα δικά μας. Αρα ξέρουμε πού είναι το φαί όταν θα μας έχει βγεί το μάτι απο την πείνα. Αν αυτοί επιμείνουν να τάχουν όλα κι εμείς να πεθάνουμε απ΄την πείνα για χάρη τους, τότε θα δούμε ποιός είναι πιό γενναίος...Αυτό με τα στιλέτα, τα ούζι και τις σκόνες τό 'χαν ξανακάνει με τον Λαμπράκη, τον Πέτρουλα και τους άλλους πραγματικά γενναίους...Λες να το ξανακάνουν με τον Μηλιό και τον Δραγασάκη? Θα τους αφήσουμε και θα λέμε απο μακρυά καλή τύχη στα παλληκάρια? Με τη Λαγκάρντ θα τολμήσουν ή απλά ρίχνουν πορδές, ελπίζοντας έτσι να βάψουν αυγά?

        • ορεσείβιος avatar
          ορεσείβιος @ ΑΧΙΛΛΕΥΣ 15/09/2014 19:39:09

          Α εσείς πήρατε στα σοβαρά την επανάσταση... Δυστυχώς παλληκάρια οι μόνοι που θα ευνοηθούν από το καινούργιο ρεμπέτ ασκέρ που τάχα θα θελήσει να κυβερνήσει και να βάψει αυγά με πορδές είναι οι φοροφυγάδες μας. Δεν χρειάζεται να φωνάξουν και να απειλήσουν τον μπαλάφα και τον δραχμαζάνη...Μόνοι τους θα τους παρακαλάνε οι γενναίοι του..νοτιά, να φέρουν τους παράδες από την εσπερία, τα κλεμμένα ,με ένα γελοίο φόρο νομιμοποίησης. Μιλάμε για το απόλυτο πλυντήριο.. βάλτε, δώστε ότι έχετε ευχαρίστηση και σώστε. Ετσι μόνο μπορεί να μαζέψει 3-4 δις ο μπαρμπα μηλιός ,άμεσα , ζεστά και μετρητά ,για να παίξει κυβέρνηση κανά δίμηνο. Αν δοκιμάσει να περιμένει εισπράξεις από...ρυθμίσεις ,φοροδιαφυγή κλπ θα περιμένει πολλά χρόνια ακόμη. Μετά θα έχουμε τα ντράβαλα του κηπουρού και θα ψάχνουμε πετσάλνικους για πρωθυπουργούς. Το ότι αρχίζουν να κρύβονται και να παίρνουν τα βουνά για να σωθούνε οι φοροφυγάδες μας λόγω μπαλάφα ,είναι ακριβώς το ιλαρόν.. Το τραγικό είναι ότι αρχίζουν μερικοί να το παίρνουν στα σοβαρά και φοβάμαι ότι μεταξύ αυτών είναι και ο μπαλάφας,που είναι το πιο επικίνδυνο. Γιατί άλλο να λές καμιά μπαρουφολογία ,όχι για να περνάει η ώρα αλλά για τσιμπήσεις ψήφους , χωρίς φυσικά να το πιστεύεις και άλλο να αρχίσεις να το πιστεύεις κιόλας. Κάτι τέτοια έλεγε και ο Γιωργάκης, αυτά του έδιναν να διαβάζει, για πράσινη ανάπτυξη, φωτοβολταικά και λοιπά που θα έφερναν την σωτηρία και τα πίστευε κιόλας, ακόμη τα πιστεύει αυτός βέβαια, αλλά είναι άλλο καπέλο πιά. Κρατάτε με ορμάω...αναφωνεί ο μπαρμπα μηλιός ως άλλος ζήκος...Τρέμουν οι λίσταρχοι... Και έζησαν αυτοί καλά και εμείς χειρότερα...Εξ αλλου την κενή μποτίλια, όπως τα κενά ταμεία, ο ζήκος την κράτησε ,ομού μετά του αφεντικού του. Δεν μπορούσε να γίνει και αλλιώς.

          • ΑΧΙΛΛΕΥΣ avatar
            ΑΧΙΛΛΕΥΣ @ ορεσείβιος 15/09/2014 20:17:10

            .Πάντως αγαπητέ ορεσείβιε, θα απαλλαγούμε σίγουρα, απ' τον Βενιζέλο, το Λοβέρδο, τον Χαρδούβελη, το Στουρνάρα, την Φώφη, τον Παπουτσή την Τίνα, τον Χρυσοχοίδη, τον Μανιάτη, τον Αδωνι τον Βορίδη τον Μπαλτάκο και τους Γιακουμάτο, Βούλτεψη, Ντινόπουλο, Ταμήλο, Μπούρα και λοιπούς "άξιους αξιωματούχους" της συγκυβέρνησης. Δεν ξέρω αν αυτοί είναι προτιμώτεροι απο τον Μηλιό και τον Δραγασάκη, αλλά εμένα δεν θα μου λείψουν ούτε θα λυπηθώ, γιατί αρκετά έχουν φάει χωρίς να τα δουλέψουν...Οσο για τους φοροφυγάδες μας που τώρα ευνοούνται και συγκαλύπτονται απο τη συγκυβέρνηση που βάφει συνεχώς αυγά με πορδές και δεν δίνουν ούτε ένα γελοίο φόρο νομιμοποίησης, ενώ έχουν όλα τα πλυντήρια των offshore στη διάθεσή τους και τα κάνουν αβέρτα όλα κατάλευκα, ούτως ή άλλως πάλι αυτοί θα κυβερνάνε όσο υπάρχει Αμερική και Καπιταλισμός. (Ο Τσίπρας δήλωσε υπεύθυνα με δήλωση του Ν.105 οτι δεν θα γκρεμίσει τον Καπιταλισμό όσο ζει). Δεν φαντάζομαι να περιμένεις ότι αν ξαναβγεί ο Σμαράς με το Βενιζέλο θα τους βάλουν χέρι και θα σταματήσουν το ξέπλυμα και το μαύρο χρήμα και θα περαδώσουν μόνοι τους τα κλειδιά απ' τις offshore...

          • ορεσείβιος avatar
            ορεσείβιος @ ΑΧΙΛΛΕΥΣ 16/09/2014 06:19:07

            Μην ξανοίγεσαι τόσο...Βάστα καμιά πισινή γιατί οι πολιτικοί μας είναι σαν τα ανακυκλώσιμα υλικά. Ποτέ δεν χάνονται. Μην βρεθείς στην δυσάρεστη θέση να υπερασπίζεσαι τον μπαρμπα μηλιό μετά της Φώφης στον αγώνα κατά των εχθρών του λαού. Όχι τίποτε άλλο αλλά τα βαριά πασοκικά προιόντα είναι και τα πιο αντοχής και ανακυκλώνονται εύκολα και χρήσιμα. Επι της ουσίας. Αν θεωρείς και εσύ ότι λεφτά υπάρχουν, 11,5 δις τα μέτρησε ο Σταθάκης, δέκα τα είχε βγάλει ο αλαφροίσκιωτος Γιωργάκης, και πενήντα ο βους Καραμανλής ο ακάματος, τότε πάω πάσο. Εξι δις είναι από..φοροδιαφυγή, δηλαδή από αυτά που μετράμε ως έσοδα, χρωστούντατα και εισπρατόμενα την ημέρα του γελαδοκουρέματος. Πόσο μάλλον που ο μπαρμπα μηλιός θα φροντίσει να κάνει ακόμη πιο βολική την μη πληρωμή για να διευκολυνθεί ο πένης λαός φυσικά ,αλλά και οι μάγκες. Τα άλλα εκ της εσπερίας ,για έσπα,χέσπα,χου που σου, μου του σου κλπ είναι παραπάνω από ιλαρά.Σαν την πράσινη ανάπτυξη του Γιωργάκη και της τίνας. Στην δουλειά θα στρωθούμε? Δεν τους απασχολεί ακόμη αυτό, ας μοιράσουμε πρώτα το ταμείο εμείς και βλέπουμε, αυτό βλέπω εγώ ,αλλά πρέπει να τους πεί κάποιος ότι είναι άδειο, δεν υπάρχει σάλιο. Ξέρεις πως τον περιμένουν ανυπόμονα οι μάγκες, και πως βλέπουν τους μπαλάφες με τις μπαλαφουριές που αμολάνε.. Σαν τον γάτο που βλέπει τα ποντικάκια να παίζουν έξω από την φωλίτσα τους και να λογαριάζουν ποιος θα κρεμάσει τα κουδούνια. Ασε που κάτι αλάνια ,κάτι αλεπές με φουντωτή ουρά είναι ήδη μέσα στο κοτέτσι και ζυγίζουν τα κοτόπουλα που κουρνιάζουν στα ράφια...Με το υπομειδίαμα για το αναμενόμενο φαγοπότι. Ας είμαστε καλά να το δούμε και αυτό.

          • ΑΧΙΛΛΕΥΣ avatar
            ΑΧΙΛΛΕΥΣ @ ορεσείβιος 16/09/2014 11:12:05

            .Οχι απλώς βαστάω πισινή, αλλά αν με διάβασες, είπα ψηφίζω Τσίπρα για μια μέρα και μετά πάω αντιπολίτευση. Αρα αποκλείεται "να υπερασπίζομαι κάποτε τον μπαρμπα μηλιό μετά της Φώφης στον αγώνα κατά των εχθρών του λαού". Εσύ θεωρείς οτι υπάρχουν 11,5 δίς? Δεν νομίζω ,ούτε πιστεύω οτι είμαι εξυπνότερός σου για να ξέρω που θα βρεθούν. Αυτά τα δίς είναι σαν τις προεκλογικές 700.000 θέσεις εργασίας του Σαμαρά. Ή σαν την επαναδιαπραγμάτευση, τη μία και μόνη εξεταστική, τη λίστα Λαγκάρντ και εν γένει σαν ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ ΜΑΣ ΨΕΥΔΕΙΣ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ υποσχέσεις που οι Ελληνες πολιτικοί θεωρούν επαγγελματική τους υποχρέωση να δίνουν κάθε εκλογές, διότι πιστεύουν, όπως πιστεύουν οτι όταν πάνε σε πολλούς γάμους και κηδείες οτι πες,πες κάτι θα μείνει στο τέλος. Συμπέρασμα? Να μείνουμε με τους μεγαλοαστούς του Μπαλτάκου και του Σαμαρά, επειδή τα δικά τους ψέμματα "μυρίζουν λιγώτερο" ή μήπως μας στοιχίζουν λιγώτερο? Δεν νομίζω να υπάρχει Ελληνας που να διαφωνεί οτι πριν αποφασίσουμε να κάνουμε οτιδήποτε, πρέπει να απαλλαγούμε πρώτα απο τους επι 40 χρόνια πλιατσικολόγους της εξουσίας της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ και μετά βλέπουμε, με κάπως καθαρώτερο το πεδίο. Αλλωστε εμείς μια ζωή στρωμένοι στη δουλειά με 16ωρο ήμασταν. Αυτοί που δεν είχαν ποτέ καν επάγγελμα μας σταμάτησαν παρά τις διαμαρτυρίες μας. Αυτοί, κάποτε θα πρέπει να στρωθούν στη δουλειά. Εμείς στρωμένοι είμαστε ανέκαθεν και την κάναμε με αξιοθαύμαστο και απο τους ξένους μεράκι και περιμένουμε πως και πως να την ξανακάνουμε, όποτε μας το επιτρέψουν οι "Μεγάλοι" που έχουν και το πεπόνι και το μαχαίρι και τούς "οίκους" που καθορίζουν την αξία της δουλειάς μας κατα βούλησιν χωρίς κανέναν έλεγχο.

          • Uncle Stgm avatar
            Uncle Stgm @ ορεσείβιος 16/09/2014 16:16:12

            Φοβάμαι το βλέμμα σου Ορεσίβιε που βλέπει τι μπορει να έρχεται. Αλεπές με χοντρή ουρά και αρουραίοι σαν κατσίκια. "Λαγκαρδιανοί λιστόβιοι" είναι έτοιμοι για το επόμενο φονικό: Μετά απο Καραμανλή παστίτσιο ω γκρατέν, Παπαντρέα στιφάδο με Πατρινιές σταφίδες και Σαμαρά τυλιγμένο στην καλαματιανή λαδόκολλα με δεντρολιβανο, τι ετοιμάζουν οι σεφ στα υπόγεια; Αλέξιον τον Τρομερόν στο φούρνο με πατάτες αλα Ηπειρώτα;

          • ορεσείβιος avatar
            ορεσείβιος @ Uncle Stgm 16/09/2014 18:53:11

            Αν δεν υπήρχε η εξαιρετικά επικίνδυνη κατάσταση γύρω μας, με τις γεωγραφίες να ισχύουν για μια βδομάδα μόνο, θα είχε μεγάλη πλάκα να τους βάζαμε στο γκουβέρνο όλους αυτούς τους νεόκοπους ,νηστικούς για εξουσία και αμετροπρεπείς πριν καν αναλάβουν, για να γελάσει το χειλάκι μας λίγο. Όμως ο Λύκος στην αναμπουμπούλα χαίρεται, και λύκοι υπάρχουν πολλοί, μέσα και έξω από το μαντρί, άσε που πέφτει και ομίχλη . Κάτι πανταλάκηδες, κάτι τζιμάνια στο σίτυ και στη λουκέρνη ξερογλύφονται και μετρούν ήδη προμήθειες που θα μπουν στις τσέπες τους..Το πλυντήριο των πλυντηρίων θα γίνει και δεν χρειάζεται πολύ μυαλό για να το αντιληφθούμε. Όταν μας λείπουν 99 ευρώ για να συμπληρώσουμε κατοστάρικο, τι λογαριασμούς και προυπολογσιμούς να κάνεις? Αν έχουν αποφασίσει να μας συνετίσουν δια της κανονικής χρεοκοπίας των τραπεζών, όχι απαραίτητα όλων, απλά και μόνο να κλείσουν τα ΑΤΜ και τα γκισε καμιά βδομάδα μόνο, για να δούμε τι εστί βερύκοκο, τότε θα φάμε Αλέξη στη σούβλα αντί για πασχαλινό αρνί.

  11. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 15/09/2014 17:00:05

    Ποιο κλίμα; Ούτε το κονικλοτροφείο για ημέτερους της ΝΕΡΙΤ δεν μπορούν να διαχειριστούν, αναρχομπάχαλοι πολυτελείας. Καλά να πάθουν. Αντί για κουνέλια βάλανε μέσα ως τρόφιμους ποντίκια. Δεν ξέρω ο Σαμαράς τι κάνει, πιστεύω ότι ως άτομο είναι έντιμος. Αλλά το επιτελείο ενδιαφέρεται μόνον για να έχει άπλετη "ρευστότητα" ο στενός κοινωνικός κύκλος του. Ανταποδοτική προφανώς. Έτσι δημιουργεί "υπέρμετρες αντιζηλίες". Απωλεσε τον έλεγχο του πληρώματος ο "καπετάνιος" και το ξέριει. Τα καλοπιωμένα απο τους τσάτσους σε γέφυρα και μηχανές, τα βαρέλια με το ρούμι, αυτά θα κυττάει τώρα;

  12. dimitrios avatar
    dimitrios 18/09/2014 21:58:48

    πιστευω οτι θα τα καταφερει αλλωστε ειναι και η μονη ελπιδα μας.Εχει μια αξιοζηλευτη αντοχη μεσα στη δινη της χειροτερης μεταπολιτευτικης κρισης και εμπνεει σιγουρια με τις σταθερες του επιλογες.Σιγουρα ομως επειδη υπαρχουν και ανθρωποι που εχουν πληγει παρα πολυ θα πρεπει οσο επιτρεπουν τα οικονομικα να κανει και κοινωνικη πολιτικη.Κοινωνικη πολιτικη ομως δεν γινεται με τους συμβουλους που προτειναν πχ να δωθουν καποια εκατομυρια ευρω απο το πρωτογενες πλεονασμα στους πιτσιρικαδες στρατιωτικους χωρις νοημα ενω θα επρεπε να κατανεμηθουν σε ολους αν και με αυτο ακομα διαφωνω.Οταν λες κοβω οριζοντια χρηματα λογω κρισης απο ολους θα πρεπει να δωσεις μονο οταν μπορεις ξανα σε ολους,διαφορετικα στρεφεις τις κοινωνικες ομαδες απεναντι την μια στην αλλη.Λιτοτητα ναι αλλα για ολους δηλ οι δικαστικοι πεινουσαν περισσοτερο απο αλλους και προηγηθηκαν στην αποκατασταση!!!!ΝΤΡΟΠΗ οταν κοβεις λογω κρισης την βοηθεια ετερου προσωπου σε συνταξιουχο γηρατος ΟΓΑ με αννοια που δεν μπορει να αυτοεξυπηρετηθει και χρειαζεται μονιμα βοηθεια αλλου ανθρωπου και που λαμβανει συνταξη 330 ευρω και 450 ευρω ο συζυγος ενω μονο η γυναικα που την φροντιζει κοστιζει 600 ευρω.Πως θα ζησουν αυτοι οι ανθρωποι κυριοι συμβουλοι φωστηρες του πρωθυπουργου.!!!!Συμβουλη κυριε πρωθηπουργε να ειστε ο εαυτος σας και ο εαυτος σας ειστε οταν εχετε επαφη με τον λαο.Μην σας αποκοβουν ορισμενοι αυλικοι απο τα κοινωνικα προβληματα για ιδιον οφελος.Και το τελευταιο Καραμανλης Σημιτης και Παπανδρεου θα επρεπε να εχουν εξαφανιστει απο το πολιτικο προσκηνιο διοτι υπηρξαν ολετηρες για την πατριδα διοτι ενω ηξεραν που πηγαιναμε κανεις για τους δικους του λογους δεν φροντισε. Καλη δυναμη και καλη τυχη κ. πρωθυπουργε με ολη μου την ψυχη.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.