#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
04/09/2012 15:44
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Σαμαράς είναι μόνος



Εγκλωβισμένη στο λαβύρινθο του μνημονίου βρίσκεται η κυβέρνηση που αδυνατεί να βρει το μίτο να ξεφύγει. Ο σύγχρονος Μινώταυρος, δηλαδή, η τρόικα είναι έτοιμη να καταπιεί νέες κατηγορίες εργαζομένων. Το αίμα που θα χυθεί θα είναι ποταμός και στο Μέγαρο Μαξίμου παρακολουθούν αποσβολωμένοι και ανήμποροι να αντιδράσουν. Αδυνατούν, μέχρι στιγμής, να βρουν μηχανισμούς άμυνας, επιβεβαιώνοντας πως υπάρχει κεντρικό θέμα διαχείρισης κρίσεων και γίνονται έρμαια των καθεστωτικών ΜΜΕ.

Απουσιάζει ένα δυνατό πολιτικό κέντρο καθοδήγησης που θα επικουρεί τον Πρωθυπουργό και θα τον διευκολύνει στις κινήσεις του. Αντί για ενιαίο κέντρο παρατηρούνται αυτόνομοι θύλακες εξουσίας και στην κυβέρνηση και σε πρόσωπα που παριστάνουν το "πρωθυπουργικό περιβάλλον". Τα οποία αντί να επιδρούν θετικά στην κυβερνητική προσπάθεια, επιτείνουν τη σύγχυση. Ο στόχος μπορεί να είναι κοινός, αλλά δεν υπάρχει κοινός όρκος πίστης σε αυτό που πρεσβεύει ο Αντώνης Σαμαράς.

Η προσωπική ανέλιξη και η διεύρυνση του κύκλου επιρροής των συγκεκριμένων αυτόνομων θυλάκων, δυσχεραίνουν την προσπάθεια του Πρωθυπουργού. Αντί να υπάρχει ένα ενιαίο μήνυμα, μια κοινή κυβερνητική "αφήγηση" για το που είμαστε, τι κάνουμε και που πάμε, υπάρχει, αντιθέτως, πληθώρα προσωπικών παιχνιδιών και διαρροών που υπονομεύουν επί της ουσίας το έργο του πρωθυπουργού.

Μέχρι στιγμής η εικόνα είναι τραγική ως προς τον κεντρικό επικοινωνιακό σχεδιασμό. .Δεν υπάρχει οργανωμένη προσπάθεια να περάσει το μήνυμα της κυβέρνησης στους πολίτες. Τα όσα διαρρέονται είναι χαμηλής ποιότητας και θυμίζει προπαγάνδα άλλων δεκαετιών.

Δεν αρκούν οι θετικές αναφορές κάποιων αρθρογράφων για τον Σαμαρά, τα λιβανίσματα των άλλοτε εχθρών του και τα ενθαρρυντικά σχόλια επώνυμων σχολιαστών, που εν πολλοίς είναι ακυρωμένοι στην κοινωνία.

Ο Σαμαράς είναι κυριολεκτικά μόνος. Αντί να δημιουργηθεί μηχανισμός κρούσης στα ΜΜΕ με επιλεγμένα πρόσωπα εμπιστοσύνης που θα είχαν ως κοινό όραμα να σωθεί η πατρίδα και όχι την προσωπική ανέλιξή τους, επιλέγουν να πριμοδοτούν εκείνους που στην πρώτη ευκαιρία θα πουλήσουν και τους ίδιους.

Και ο νοών νοείτο. Η πιάτσα είναι μικρή και όλοι γνωρίζονται. Δεν είναι η ώρα για καταλογισμό ευθυνών. Η χώρα κινδυνεύει να τιναχθεί στον αέρα και είναι ώρα δράσης. Τα ονόματα και περιστατικά θα ειπωθούν σύντομα, αναλόγως της πορείας της εθνικής προσπάθειας. Ας εύχονται ορισμένοι να πάνε όλα καλά, γιατί θα ανοίξουν στόματα και τότε κυριολεκτικά ο Σαμαράς θα καθαρίσει.

Ας τραβήξουν και κανένα αυτί σε υπουργούς, αναπληρωτές και υφυπουργούς, κυρίως σε όσους ευεργετήθηκαν, που είχαν και το θράσος πρόσφατα να πουν ανοικτά, στην έκπληκτη ομήγυρη, ότι δεν είναι "σαμαρικοί", λες και το να είναι κανείς "σαμαρικός", είναι λέπρα.

Αυτά για την ώρα και θα επανέλθουμε εάν χρειαστεί

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Βούλα Ελευθεριάδου avatar
    Βούλα Ελευθεριάδου 04/09/2012 15:59:51

    Mε καλύψατε όσο δε γίνεται, ακόμα και όταν παρακαλούν να βοηθήσουν οι ικανοί και έμπιστοι, πολλές φορές τρώνε πόρτα...
    αν δε γίνουν ομάδες κρούσης η κατάσταση θα χειροτερεύει
    υπάρχουν κατάλληλοι και κοιτάνε στα μάτια

  2. mateo avatar
    mateo 04/09/2012 16:07:41

    Το τραγικό λάθος που διέπραξε ο Κώστας Καραμανλής, να μην μιλήσει ξεκάθαρα στον λαό για όλα... αυτά που γνώριζε ότι έγιναν επί κυβερνήσεως του και αυτά που γνώριζε ότι θα συμβούν με τον ερχομό του ελεεινου Παπανδρέου, το ίδιο τραγικό λάθος κάνει και ο Σαμαράς.
    Το τραγικότερο όμως είναι πως εμείς πάλι θα την πληρώσουμε...
    Τι είδους τακτική είναι αυτή, εδώ που έχουμε φθάσει, δεν καταλαβαίνω.

    • Κλεόστρατος avatar
      Κλεόστρατος @ mateo 04/09/2012 16:35:08

      Συμφωνώ απόλυτα ο Σαμαράς έχει να μας πει κάποια πράγματα. Ο κόσμος είναι έτοιμος να τον βάλει στο ίδιο τσουβάλι με τον ΓΑΠ, όσοι δεν το έχουν κάνει ακόμα δηλαδή.
      Όχι τίποτα άλλο ποιος ακούσει τον Τράγκα που κοκορεύεται ότι μας τα'λεγε

  3. victoria (true) avatar
    victoria (true) 04/09/2012 16:12:54

    Δεν είναι μόνος.
    Αλλά εμείς οι σαμαρικοί πάντα outsiders ήμασταν!

  4. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 04/09/2012 16:17:15

    Ουδείς αναμάρτητος!

  5. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 04/09/2012 16:23:39

    Μόνος; Το Δεκέμβρη του 09 δεν ήταν.

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ Γιάννης Φαίλτωρ 04/09/2012 21:11:47

      Ο καθένας κάνει τις επιλογές του διαλέγει τους συμμάχους του.

      Ο Σαμαράς έκλεισε την πόρτα στον κόσμο ειδικά με τις επιλογές του για τα ψηφοδέλτια.

  6. Χμμμμ avatar
    Χμμμμ 04/09/2012 16:25:25

    + 1.000.000

  7. Αλέξανδρος avatar
    Αλέξανδρος 04/09/2012 16:25:54

    Σαμαρά ήρθε η ώρα σου.
    Κόψε κεφάλια .
    Γι'αυτό σε έβαλε ο λαός στη θέση που βρίσκεσαι .
    Βγάλε το τσεκούρι και στείλε εξορία όσους δε πληρούν τις προϋποθέσεις για τη σωτηρία της χώρας .
    Απέδειξε ό,τι εκτός απ'τα μέτρα , θα φέρεις τη νέμεση .
    Και ο λαός θα σε στηρίξει όσο μόνος και αν είσαι !

    • Sabmarine avatar
      Sabmarine @ Αλέξανδρος 04/09/2012 17:18:47

      ΑΠΟ ΠΟΥ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΑΒΕΡΝΙΑΡΗ ΤΟΝ ΤΡΑΓΑΚΗ ΚΑΙ ΠΟΥ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙΣ

  8. nestrom avatar
    nestrom 04/09/2012 16:32:42

    Δεν τον λυπάμαι. Περισσότερο λυπάμαι αυτούς που απογοητεύει.
    Δεν έχει κάνει τίποτα που να πείθει ότι είναι διαφορετικός.
    Μόνο η φυσιογνωμία του είναι ευγενική, αλλά φτάνει αυτό?
    Θα πείραζε να "παραιτήσει" Τραγάκη και Πολύδωρα? Δώστε μου μια καλή δικαιολογία για να μη το κάνει.

    Πρέπει να επιτεθεί στην διαπλοκή (αν δεν αποτελεί μέρος αυτής). Ποιον φοβάται? Τι θα πάθει? Αν συνεχίσει έτσι χωρίς τομές, δεν θα τολμά σε λίγο καιρό να κυκλοφορήσει και αυτός. Ας γίνει λιγότερο δημοκρατικός. Ένας αρκεί, δεν χρειάζεται παρέα, (δείτε τον Πούτιν).

    • Αλέξανδρος avatar
      Αλέξανδρος @ nestrom 04/09/2012 17:04:38

      Σωστός φίλε μου σε όλα !!!

    • Sabmarine avatar
      Sabmarine @ nestrom 04/09/2012 17:19:54

      ΤΙ ΕΙΠΕΣ ΤΩΡΑ ΠΟΥΤΙΝ

    • mateo avatar
      mateo @ nestrom 04/09/2012 19:33:08

      Μόνο που ο Πούτιν τα "κεφάλια" που έπρεπε να πάρει... τα πήρε κυριολεκτικά... Για αυτό και έφτιαξε χώρα. Εδώ που φθάσαμε μόνο η μέθοδος Πούτιν μπορεί να μας σώσει.
      Ένας Έλληνας Πούτιν ρε παιδιαααααα...... Υπάρχει;;;;;;

    • Ανδρεας45 avatar
      Ανδρεας45 @ nestrom 05/09/2012 08:08:56

      Τι νομιζειςε ρτε φιλε,δεν εχει παρεα ο Πουτιν?

  9. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 04/09/2012 16:41:33

    Η κάθε κορυφή είναι εξ ορισμού και μοναχική. Υπάρχει όμως και η βάση.
    Στον απλό καθημερινό κόσμο που ζω, εργάζομαι, και κυκλοφορώ, ο Σαμαράς δεν είναι μόνος. Έχει πολλούς φίλους, άσχετους με την πολιτική σκηνή. Κάποιες κινήσεις που έκανε (έστω απλά συμβολικές) αναγνωρίζονται από τους αντικειμενικούς ακομμάτιστους πολίτες. Εξ ου και οι πρόσφατες δημοσκοπήσεις.
    Από κει και πέρα, γνωρίζω άτομα χρόνια προσηλωμένα, και ίσως και εγγεγραμμένα στη ΝΔ , που όχι μόνο δεν τον ψήφισαν, ή του έκαναν πόλεμο προεκλογικά, αλλά μετά την νίκη του εμφανίζονται βασιλικότεροι του βασιλέως, ετοιμάζοντας γιουρούσια. Είναι αυτοί που με την πρώτη ευκαιρία θα τον σταυρώσουν.
    Όπως επίσης γνωρίζω αρκετούς, κάθε άλλο παρά νεοδημοκράτες, που πίσω απ το παραβάν το έριξαν στον Σαμαρά, αναγνωρίζοντας αυτό που λέγαμε εδώ μέσα κάποτε, ότι δηλαδή είναι το μόνο ανάχωμα στο τσουνάμι.
    Ας κρίνει ο ίδιος.

    • tak avatar
      tak @ Strange Attractor 04/09/2012 19:22:11

      Καλέ μου φίλε Strange, αν είσαι αθώος και εύπιστος, μέχρι και ο Γιάννης Μιχελάκης ... αντί του ύδατος, όξος!
      Φυσικά εγώ δεν πρόκειται να ισχυρισθώ ποτέ πως οι πρωθυπουργοί είναι αθώοι και εύπιστοι... Αλλά πριν γίνουν πρωθυπουργοί; Την έψαξαν την ιστορία καλά; Ένα παράδειγμα λέω μόνο, με κλάμα και με πόνο γιατί αν μη τι άλλο, ξέρεις πως τον αγαπάω το μεγάλο...

      • tak avatar
        tak @ tak 04/09/2012 19:24:13

        Δαναέ μου, εσύ πρέπει να βρεις ένα κνούτο και να κατέβεις Μαξίμου μεριά... Και όταν σε φωνάξει, πού σε πονεί και πού σε σφάζει! Αλώνισέ τους κανονικά!

    • Δικερως avatar
      Δικερως @ Strange Attractor 04/09/2012 22:34:17

      Καλα κανει και ειναι μονος.
      Ετσι πρεπει,κι ετσι θελει.
      Εαν "στηριζοταν"απ'την μια μερια στους καλοθελητες παλαιοκομματικους ή απ'την αλλη,στους νεοκοπους "Σαμαρικους",θα γινοταν ενα μπαχαλο.
      Ενας Ηγετης δεν χρειαζεται τις "συμβουλες"κανενος.Ακουει και δρα μονος του.
      Τα δεκανικια τα χρειαζεται μονον ο αναπηρος και τον Αντωνη Σαμαρα δεν τον κοβω για αναπηρο.Απεναντιας,ξερει τι θελει,και απο τον εαυτο του,και απο τους αλλους.
      Στηριξη χρειαζεται ΜΟΝΟΝ απο εμας.Τον Λαο,το Εθνος,πεστε το οπως θελετε.
      Γι'αυτο ας σταματησουν οι κλαψες και οι περισπουδαστοι ετεροκαθορισμοι.
      Αυτη ειναι η τελευταια ευκαιρια της γενιας μας...

  10. Δαναός avatar
    Δαναός 04/09/2012 16:49:38

    Τα γνωρίζει όλα. Πρώτα πρώτα όμως πρέπει να βάλει σε μια σειρά τα θηρία. Μετά θα ακολουθήσουν και οι αλογόμυγες.

    • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
      Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ Δαναός 04/09/2012 16:54:07

      Δαναὲ δὲς τὸ σχόλιό μου (παρεμπιπτόντως, θὰ σοῦ ταχσυδρομήσω αὐτὸ ποὺ θὲς ΑΥΡΙΟ, ἄρα Παρασκευὴ-Σάββατο ἔχε τὸ νοῦ σου στὸ ταχυδρομεῖο)

    • ΤΡΟΦΩΝΙΟΣ avatar
      ΤΡΟΦΩΝΙΟΣ @ Δαναός 04/09/2012 19:50:46

      Δαναέ , σύμφωνα και με τις δικές μου πληροφορίες τα "είπες ΟΛΑ" , μ' αυτή σου την τοποθέτηση .

      • Δαναός avatar
        Δαναός @ ΤΡΟΦΩΝΙΟΣ 04/09/2012 20:05:04

        Μα έτσι είναι ΤΡΟΦΩΝΙΕ!

    • Δήλιος avatar
      Δήλιος @ Δαναός 04/09/2012 21:09:39

      Δηλαδή κινείται βάσει σχεδίου?

  11. Εθνικιστης avatar
    Εθνικιστης 04/09/2012 16:52:41

    "(...) στο Μέγαρο Μαξίμου παρακολουθούν αποσβολωμένοι και ανήμποροι να αντιδράσουν. "

    Δηλαδη επισημα ανγνωριζεται οτι η τροϊκα ειναι ενα ειδος κατακτητη που μας επιβαλλεται και η εκτελεστικη εξουσια της χωρας "ειναι ανημπορη να αντιδρασει";

  12. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 04/09/2012 16:53:05

    Ὑπάρχει μιὰ θεμελιώδης ἀλήθεια-κλειδὶ γιὰ τὴν κατανόηση τῶν πολιτικῶν πραγμάτων στὴν Ἑλλάδα: ἡ Δεξιὰ λειτουργεῖ, παραδοσιακά, ὡς ἀτομικὰ φέουδα. Ὄχι κάθε βουλευτὴς καὶ ἕνα μικρο-φέουδο: κάθε ΑΤΟΜΟ καὶ ἕνα μικρο-φέουδο, κάθε ἀνθυποστέλεχος καὶ ἕνα στρατηγικὸ positioning ἐναντίον ὅλων τῶν ἄλλων- καὶ ἐξ ὁρισμοῦ ἐναντίον τοῦ Προέδρου. (Δυστυχῶς γιὰ μᾶς, ἡ Ἀριστερὰ -ΔΕΝ- τὸ ἔχει αὐτό: τὰ στελέχη της συνασπίζονται ὁμοῦ κάτω ἀπὸ ἕναν κοινὸ σκοπό, ΕΣΤΩ κι ἂν αὐτὸς εἶναι ἡ λαφυραγώγηση τοῦ κράτους).

    Ἡ ΠΡΩΤΗ μέριμνα τοῦ Πρωθυπουργοῦ Σαμαρᾶ θὰ ἔπρεπε νὰ εἶναι νὰ στήσει μηχανισμὸ κυβέρνησης (ἀπὸ πλευρᾶς ΝΔ ἔστω) βασισμένον σὲ ΑΛΛΕΣ λογικές. Ἡ ἀνθρώπινη ποιότητα ἢ ἡ ἔλλειψή της εἶναι προφανὴς γιὰ ὅσους «κόβει τὸ μάτι τους», καὶ ἕνα τέτοιο ἐγχείρημα θὰ ἦταν ἀπολύτως ρεαλιστικό. Δυστυχῶς, αὐτὸ ΔΕΝ ἔγινε.

    Ἀντιθέτως, σὲ κάποιες περιπτώσεις τὸ «νέο αἷμα» ποὺ μεταγγίστηκε ἀποδεικνύεται ἐξ ἴσου σαπρὸ μὲ τὸ παλιό. Ἀναδείχθηκαν ἄνθρωποι ποὺ κοιτοῦν ΜΟΝΟΝ τὴν πάρτη τους, καὶ ἔχουν ἤδη τὰ μάτια τους καρφωμένα στὴν «ἑπόμενη μέρα», μὲ ΜΗΔΕΝΙΚΟ ἐνδιαφέρον γιὰ τὴν σημερινή. Ἡ κατάληψη τῆς ὅποιας θέσης ἦταν ὁ στόχος, καὶ ὄχι ἡ μέγιστη καὶ βέλτιστη παραγωγικότητα καὶ γονιμότητα ἀπὸ τὸ νέο μετερίζι-θέση. Καθὼς καὶ ὁ σχεδιασμὸς τῆς ἑπόμενης, αὐστηρὰ ἀτομικῆς, ἡμέρας.

    Μακάρι νὰ καταλάβει ὁ Πρωθυπουργὸς ὅτι ἡ ἀλλαγὴ πλεύσης σὲ αὐτὸν τὸν τομέα εἶναι ὅρος ΕΚ ΤΩΝ ΩΝ ΟΥΚ ΑΝΕΥ γιὰ ὁποιαδήποτε στοιχειώδη ἔστω ἐπιτυχία τοῦ κυβερνητικοῦ ἐγχειρήματος, ἀλλὰ καὶ τῆς προσωπικῆς του πολιτικῆς προοπτικῆς.

    {Ἄ, καὶ παρεμπιπτόντως (γιὰ νὰ τὰ λέμε ὅλα): ὅσοι Ἄριστοι γνωρίζω, ἔχουν φάει πόρτα ἢ δὲν ἔχουν ἀνα-ζητηθεῖ, καίτοι γνωστοί.}

  13. avanti avatar
    avanti 04/09/2012 16:57:00

    Ας τολμήσουν να πειράξουν περαιτέρω τον ιδιωτικό τομέα με τα non papers της τρόϊκα και τότε τα λέμε. Οχι πολιτικά κέντρα δεν την σώζουν την κυβέρνηση αλλά ούτε ο Θεός ο ίδιος. Νισάφι πιά.

  14. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 04/09/2012 16:58:27

    Δεν είναι μόνο επικοινωνιακό το θέμα , είναι και ουσίας.

    Αν δεν τολμήσει να βάλει πραγματικά χέρι στο Δημόσιο , με απόλυση όσων Δ.Υ χρειάζονται για να βγούν τα νούμερα (όπως κάνει κάθε πτωχευμένη εταιρία με τους υπαλήλους της ,χωρίς "εφεδρείες" και παραμύθια) , σύντομα θα βρεθεί πραγματικά μόνος του- και ,ο Θεός να με βγάλει ψεύτη- , θα κρατήσει ακόμα λιγότερο απο τον ΓΑΠ.

    Δεν λύνεται το δημοσιονομικό προβλημα με το να κόψεις τα ψίχουλα που δίνεις στους ένστολους-σε μιά στιγμή που η πατρίδα και ο λαός τους χρειάζεται απεγνωσμένα ,αν είναι δυνατόν- αλλα με το να απολύσεις (ή να κόψεις συνάξεις και εφάπαξ) με διαδικασίες Ιδιωτικού Τομέα, τα παράσιτα που χώθηκαν κατα χιλιάδες με μέσο στο Δημόσιο απο την πράσσινη δεκαετία του '80 κυρίως , ασχετα απο την ηλικία τους και απο παραμύθια για "κοινωνικό θέμα".

    (αυτοί μήπως νοιάστηκαν για το "κοινωνικό πρόβλημα" που είχαν τα παιδιά που έμεναν άνεργα επειδή δεν είχαν χαρτάκι απο την Κλαδική;).

    Δεν μπορείς να επιβιώσεις (και όχι μόνο πολιτικά, αν αγριέψουν τα πράγματα...) έχοντας ταυτόχρονα εναντίον σου τον κόσμο ΚΑΙ του Δημοσίου Τομέα (αυτό αναπόφευκτο) ΚΑΙ του Ιδιωτικού. Ο Α.Σ πρέπει να διαλέξει , και γρήγορα , Ιησούν ή Βαραβά...

    Μόνο αν εξασφαλίσει, με πράξεις, την στήριξη του πλήθους των "μη προνομιούχων" του Ιδιωτικού τομέα , μπορεί να κερδίσει τη μάχη κατα του καρκίνου του κρατισμού.

    Αντι γι'αυτό , αποφασίζονται μειώσεις στις συντάξεις του Ιδιωτικού τομέα (επειδή τις εισφορές των ασφαλισμένων στο ΙΚΑ τις έκλεψε το κράτος για να πληρώνει τους Δ.Υ!) και κάποιοι τολμάνε να μιλάνε για νέες μειώσεις μισθών , μείωση αποζημιώσεων...και για κατάργηση πενθημέρου και οκταώρου!

    Γιατί ,για να διατηρήσουν οι...μονιμοποιημένοι μετακλητοί των βουλευτών τα αραλίκια τους;

  15. Μιχάλης avatar
    Μιχάλης 04/09/2012 17:00:18

    Μόνος είσαι και μένεις όταν δεν έχεις το θάρρος και την αντριοσύνη να βγεις ανοιχτά και να πεις στο λαό ξεκάθαρα ... "Σας υποσχέθηκα και εσείς μου δώσατε την εντολή να πείσω τους Ευρωπαίους για μια άλλη πολιτική. Διαπίστωσα δυστυχώς εκ των υστέρων ότι αυτό δεν γινόταν υπό τις τότε συνθήκες (δεν χρειάζονται διακαιολογίες) και ότι έπρεπε ως προϋπόθεση για οποιαδήποτε συζήτηση αλλαγών να εφαρμόσουμε πρώτα πιστά το μνημόνιο. Λυπάμαι, συγνώμη, mea culpa, αλλά έχετέ μου εμπιστοσύνη. Υπόσχομαι μέχρι .... (προθεσμία) να έχω πετύχει .... (συγκεκριμένα) και να αποκαταστήσω τις αδικίες άλλως θα θέσω τον εαυτό μου και τη κυβέρνησή μου εκ νέου στη κρίση σας".

  16. Wolf avatar
    Wolf 04/09/2012 17:01:33

    Μο-νια-σμέ-νοι!!!
    Η ιστορία έχει δείξει –αιώνες τώρα- ότι τίποτα δε γίνεται τυχαία. Ότι τίποτα δε γίνεται εάν δεν είναι δουλεμένο.
    Σήμερα έχουμε μια νέα κυβέρνηση που προέκυψε από δίδυμες εκλογές και έναν νέο Πρωθυπουργό που με πείσμα έχει δείξει ότι εννοεί ότι λέει.
    Αλλά είναι η ώρα που πρέπει να πούμε αλήθειες, αλήθειες γιατί δεν μπορεί να γίνει διαφορετικά, γιατί δε μας πέρνει άλλο να κρυβόμαστε πίσω απ το δάχτυλό μας.
    Και η μεγαλύτερη αλήθεια είναι ότι ο Σαμαράς κέρδισε τις εκλογές και έγινε Πρωθυπουργός της χώρας, μόνος μαζί με μερικούς τρελούς φίλους του -και όχι τα στελέχη της ΝΔ και τους κομματικούς μηχανισμούς- σε όλη την Ελλάδα, που πεισματικά πιστεύουν σ αυτόν και δεν επηρεάζονται από κανέναν και από τίποτα. Όλοι αυτοί μαζί είχαν ένα κοινό όραμα. Είχαν ένα κοινό στόχο.
    Να γινει ο Σαμαράς Πρωθυπουργός (στόχος), για να σηκώσει την Ελλάδα όρθια (όραμα).
    Να την στήσει πάλι στα πόδια της περήφανη.
    Ο πρώτος στόχος επετεύχθη. Τώρα μπροστά είναι το πιο μεγάλο όνειρο, η Ελλάδα παρήφανα όρθια.
    Αλλά τα μεγάλα όνειρα και οι μεγάλοι στόχοι, θέλουν ορκισμένους, θέλουν ταγμένους και μονιασμένους ανθρώπους, που θα βλέπουν μόνο το στόχο μπροστά τους και τίποτα άλλο. Και στην προκειμένη περίπτωση ο στόχος είναι να υποστηριχθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ο Πρωθυπουργός, ώστε να κάνει πράξη το όνειρο όλων των Ελλήνων. Μια δυνατή Ελλάδα.
    Τα στελέχη πρέπει να καταλάβουν ότι εδώ που είμαστε δεν υπάρχουν, ομάδες, ομαδούλες, προσωπικά, βιλαέτια και έπαρση. Εδώ είμαστε. Θα μπορούσα να πω για πολλούς πολλά, αλλά δε με νοιάζει να πω τίποτα για κανέναν. Με νοιάζει μόνο να λειτουργήσουν όλοι μαζί, μια γροθιά, με έναν κοινό σκοπό.
    Να στηρίξουν τον Πρωθυπουργό στο δυσκολότερο αγώνα της πατρίδας.
    Δεν υπάρχουν περιθώρια για όλα τα προηγούμενα. Αν πάει καλά ο Σαμαράς, θα πάει καλά και ο τόπος, άρα και οι πολίτες του. Οι όλοι μαζί θα σωθούμε, οι όλοι μαζί χαθούμε και απλά η ιστορία θα μας έχει ξεπεράσει. Όλα τα άλλα είναι απλώς κουραφέξαλα!

    • Κώστας Χ. avatar
      Κώστας Χ. @ Wolf 04/09/2012 18:33:46

      Καλά τι όνειρο έβλεπες;
      Το ότι πρώτοι βουλευτές, με τεράστια διαφορά σταυρών, σε όλες τις μεγάλες περιφέρειες έβγαιναν οι δεινόσαυροι της ΝΔ, σε έπεισε ότι ο Σαμαράς κέρδισε μόνος του; Μήπως τελικά οι μόνοι που μείνανε πιστοί στη ΝΔ ήταν τα κομματικά ακροατήρια (άντε και οι συνταξιούχοι); Αν πιστεύετε τέτοια πράγματα, τότε όντως ο Σαμαράς θα μείνει μόνος με μερικούς τρελούς φίλους του.
      Αν δε, όντως ο Σαμαράς είναι μόνος του (πλέον), είναι γιατι ο κόσμος δεν έχει άλλες αντοχές. Το αν θα αντέξει (και μακάρι να το κάνει), είναι κάτι που μένει να δούμε.

    • ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ avatar
      ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ @ Wolf 04/09/2012 19:22:32

      + 1000 Wolf, όσοι αγαπάμε την Ελλάδα και τον Αρχηγό μας , θα είμαστε μαζί του μέχρι τέλους. Εξάλλου ο Σαμαράς άντεξε σε πολύ χειρότερες 'μοναξιές' και επανήλθε δυνατότερος γιατί ο απλός λαός, τον εμπιστεύεται. Λαός και Αρχηγός σύμμαχοι για το καλό του τόπου. Οι Έλληνες ενωμένοι θα ξεπεράσουν τις δυσκολίες και ο Αρχηγός μας θα καταφέρει να βγάλει την χώρα από την λάσπη. Ο Ελληνικός λαός δεν πρέπει να είναι διχασμένος ή να κοιτάει ο καθένας την πάρτη του. Τώρα πρέπει να δωθεί χρόνος στον Σαμαρά να βάλει τα πράγματα σε μία τάξη και ο κόσμος να βάλει πάνω από όλα την Πατρίδα και την εθνική προσπάθεια που κάνει η χώρα.

  17. Γεώργιος avatar
    Γεώργιος 04/09/2012 17:02:28

    Δεν χρειάζεται να έχει πολύ θάρρος ένας πολιτικός ηγέτης ο οποίος προσπαθεί να εναρμονιστεί απόλυτα με τις επιταγές των τροικανών και να σφαγιάσει τα δικαιώματα του λαού, όχι όλου , αλλά μόνο των μισθωτών και συνταξιούχων. Οι πλούσιοι γίνονται πλουσιότεροι. Και ο χορός της κοροιδίας καλά κρατεί!

  18. Μιχάλης avatar
    Μιχάλης 04/09/2012 17:11:29

    Δεν θέλω να αρχίσω συζήτηση αλλά το θεωρώ σημαντικό. Αγαπητέ Στέλιο, όλοι αυτοί που έβγαλαν τα δισ ευρώ στο εξωτερικό στις Ελβετίες και τους εξωτικούς παραδείσους των off shore είναι δημόσιοι υπάλληλοι? Όλοι αυτοί που δεν κόβουν ακόμα και σήμερα αποδείξεις είναι δημόσιοι υπάλληλοι; Καταλαβαίνω την οπτική γωνία σου αλλά πάψε να είσαι θύμα προπαγάνδας διχασμού του λαού. "Η ισχύς εν τη ενώσει" λένε ...

    • Κώστας Χ. avatar
      Κώστας Χ. @ Μιχάλης 04/09/2012 18:39:32

      Είναι και δημόσιοι υπάλληλοι (και πίστεψέ με ξέρω αρκετούς). Το πρόβλημα που θέτει ο Στέλιος δεν αφορά το ποιοί είναι, αλλά το ότι η δήθεν "αλληλεγγύη" που δείχνουμε προς τα λαμόγια και τους επίορκους, είναι αυτή που επιδείνωσε και επιδεινώνει την κατάστασή μας (ενώ τα λαμόγια περνάν καλά).
      Θα πρέπει να αποφασίσουμε. Είμαστε με "όλους" ή με αυτούς που θεωρούμε ότι θα πάνε τον τόπο μπροστά. Για την ιστορία θυμίζω ότι οι μεταπολιτευτικές κυβερνήσεις ήταν συνήθως με "όλους" (με τα γνωστά σημερινά αποτελέσματα). Κάποτε δεν πρέπει να αλλάξει αυτό;

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ Μιχάλης 05/09/2012 10:12:55

      Μιχάλη , τα (κρατικοδίαιτα) λαμόγια στα οποία αναφέρεσαι , δεν θα είχαν κάνει τις περιουσίες τους αν δεν υπήρχε η ολοκληρωτική διαφθορά και ανικανότητα στο Δημόσιο.

      Και, όχι, δεν δέχομαι "να ενωθώ" με τους Δ.Υ , που για δεκαετίες ήταν η προνομιούχα "πραιτωριανή φρουρά" του Συστήματος!

  19. EVANGELOS avatar
    EVANGELOS 04/09/2012 17:28:38

    συμφωνώ ... οι ηλιοκαμένοι παρουσιαστές των 8 , μάλλον κακό κάνουν υπερασπιζόμενοι (?) την πολιτική της κυβέρνησης Σαμαρα ... το ίδιο κακό που έκαναν και στο πασόκ του Γιωργάκη ή του Παπαδήμου

  20. nikos avatar
    nikos 04/09/2012 17:31:05

    Το χανει το παιχνιδι γιατι δεν θελει να συγκρουστει με τον πυρηνα του κομματος του που ειναι οι εχοντες- οι βαρια εχοντες μαλιστα.
    Δεν ειναι θεμα επικοινωνιας αλλα ζητημα ουσιας. Μετρα τετοιου ειδους χωρις κοινωνικη δικαιοσυνη , δειχνουν οτι το μονο σχεδιο ειναι να σωσουμε την καστα μας. Αυτο ομως δεν λεγεται "σχεδιο" , οσο και να το λιβανιζεις με στατιστικες για το ποσο μπαγασακοι ειναι καποιοι Ελληνες.

    Μπορεις να βαλεις χερι στα χοντρα τα λεφτα?
    Μπορεις να τιμωρησεις οσους για τεραστια ποσα ασελγουν εις βαρος της χωρας?

    Αφου τα κανεις αυτα και εχεις τον κοσμο μαζι και βγεις και απο το μνημονιο , τοτε κοψε και την διπλη συνταξη του παπου.
    Η φαια ουσια ομως σπαταλιεται μονο για τις αγαμες θυγατερες - αν θα χασουν το επιδομα.

    Ελα ομως που το μνημονιο που υπεγραψες και θεωρεις αμαρτια την αρχικη σου αποψη, το εχουν υπαγορεψει οι βαρια κατεχοντες.

    Μονος δεν θα εισαι αν δειξεις οτι θελεις πραγματι και το εννοεις. Προς το παρον μαλλον φαινεται οτι δεν θελεις. Γι αυτο και ο κοσμος ειναι "μαζεμενος"... - ακομη.

  21. regeneration avatar
    regeneration 04/09/2012 17:37:42

    Απόλυτα σωστός.

  22. blue nile avatar
    blue nile 04/09/2012 17:52:36

    Με το περιεχόμενο του άρθρου δεν μπορώ να διαφωνήσω.
    Έτσι είναι όπως τα περιγράφει.
    Αλλά...
    Είτε κάποιος πάει τον Σαμαρά είτε δεν τον πάει για να μπορέσει να συμμετάσχει σε μια κοινή προσπάθεια πρέπει να πιστεύει έστω και λίγο ότι το επιτελικό σχέδιο εξόδου από την Κρίση μπορεί να λειτουργήσει.
    Η χώρα όντως κινδυνεύει να τιναχτεί στον αέρα όμως ποιος μπορεί να εγγυηθεί ότι με τα νέα μέτρα δεν πάμε προς την ώρα μηδέν ακόμα γρηγορότερα;
    Όμως το μνημόνιο ΙΙ δεν μπορεί να εφαρμοστεί και αυτό νομίζω το ξέρουν όλοι ακόμα και να μην το παραδέχονται.
    Αν το ΠΑΣΟΚ μετά την ψήφιση του μνημονίου Ι άντεξε δεν άντεξε 12 μήνες η συγκυβέρνηση που πάει να εφαρμόσει ακόμα μια αγριότητα σε βάρος όσων ήδη υποφέρουν πόσο μπορεί να αντέξει;
    Οπότε εν μέρει μπορώ να δικαιολογήσω όσους αδρανοποιούνται επειδή διαβλέπουν το αδιέξοδο.
    Βέβαια είναι και κάποιοι άλλοι που δεν κάνουν ότι πρέπει μόνο και μόνο για να μην γίνουν δυσάρεστοι ελπίζοντας ότι με αυτό τον τρόπο θα διασωθούν από το επερχόμενο ναυάγιο.
    Κούνια που τους κούνιαγε...

    Μια ομάδα έχει ψυχολογία όταν ελπίζει ότι μπορεί να κερδίσει.
    Όταν πάει να φάει πέντε γκολ στο πρώτο ημίχρονο πως να μην παρατηρούνται φαινόμενα άρνησης, απογοήτευσης και να επιχειρείται η προσωπική διάσωση κάποιων;

    Και που να δείτε τι έχει να γίνει μόλις κατέβουν οι μάζες στους δρόμους.
    Η 15η Σεπτεμβρίου πλησιάζει, εκεί όπου κάποιοι θα διαπιστώσουν το εκρηχτικό μίγμα θυμού απόγνωσης και απελπισίας τι μπαμ μπορεί να προκαλέσει...

  23. regeneration avatar
    regeneration 04/09/2012 17:54:12

    Πήρε φωτιά το σπίτι μας και μιλάμε για αστοχίες του επικοινωνιακού επιτελείου;
    Καλά μιλάμε σοβαρά; Δεν περνάνε αυτά με τίποτα πλέον. Να πληρώσουν οι χρόνιοι κλέφτες επιτέλους. Δε μπορώ να φανταστώ οτι θα σωθεί η δουλειά από το πετσόκομμα στις συντάξεις του ΟΓΑ και από τον Αστυνομικό των 500 Ευρώ.
    Φτάνει πια, δεν υπάρχουν αντοχές.
    Τα λαμόγια να πληρώσουν. Είναι πολλά τους ξέρουμε.
    Τι έγινε με τα λεφτά στην Ελβετία;
    Τι θα γίνει με τους μικρομεσαίους μεγαλοφοροφυγάδες;
    Κακή αρχή έγινε με αυτές τις μειώσεις. Πού είναι τα ισοδύναμα. Τώρα τα θέλουμε, ... όχι σε 6 μήνες ή 6 χρόνια.
    Δεν υπάρχει αντοχή.
    Δε μπορεί κανένας να επιχειρηματολογεί οτι "αρκεί που έχεις δουλειά".
    Πάει αυτό. Νέες Δουλειές (Ν.Δ.) και πτώση τιμών στο ράφι του μπακάλικου. Δεν αντέχεται άλλο αυτό...
    Α! και τι να την κάνω την κοινωνική δικαιοσύνη που θα έρθει όταν φτάσω να παίρνω 450 ευρώ; Απλά να λέω οτι είμαι (ακόμα) Έλληνας Πατριώτης; Πλάκα κάνουμε;
    Πείτε στο Σαμαρά να ξυπνήσει χθες, όχι σήμερα, ΧΘΕΣ.
    Τόσες θυσίες τόσα χρόνια, πρέπει να έχουν αντίκρυσμα εις το πολλαπλάσιο τώρα άμεσα.

  24. Ειλωτας avatar
    Ειλωτας 04/09/2012 18:08:43

    Ο κ Σαμαρας και θελει και θα παλεψη τη διαφθορα

  25. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 04/09/2012 18:17:43

    Οποιος δε μπορεί να ακολουθήσει το σχέδιο που αποφάσισε ο πρωθυπουργός να κατεβεί απο το τραίνο και να περιμένει το επόμενο της δραχμής.
    Το μαγαζί δεν βγαίνει με τα έσοδα που έχει, πρέπει να μειωθούν τά έξοδα, αυτό κάνει ο καθένας πολίτης στο σπίτι και αυτό είναι έτοιμος να δεί απο την κυβέρνηση.
    Οταν ο λόρδος βύρων ο φιλέσπαλχνος πατήρ μαζεύει το σόι του στο πρυτανείο της βουλής ως νέοι χρυσοκάνθαροι, και δεν φεύγει κλωτσηδόν,τουλάχιστον απο το κόμμα, αυτά είναι κακά δείγματα στην κοινωνία.
    Το κακό είναι ότι θα πρέπει να βρεί κάποιους συμμάχους μέσα απο το διεφθαρμένο διοικητικό σύστημα ο πρωθυπουργός για να πιάσει φοροδιαφυγή, λεφτά στις ελβετίες κλπ.
    Ο ακης δεν φτάνει....Ο πανταλάκης την έχει κάνει καθαρή και τσιμουδιά δεν ακούγεται...Πόσες μέρες χρειάζονται οι του ΣΔΟΕ για να ξεψαχνίσουν τις δηλώσεις τους και να μην βρούν ούτε ένα ορθογραφικο λάθος, ούτε μια μικρή τόσο δα παρατυπία, μια ημερομηνία ,ένα έμβασμα εκπρόθεσμο?
    Ο χρόνος κυλά αντίστροφα ......
    Ο λαός χρειάζεται αποδιοπομπαίους τράγους, όχι κατσικάκια, και θυσίες μόσχου σιτευτού όχι στρουθίου για να πιστέψει στον νέο ηγέτη.
    Κύκλοι και τετράγωνα πρωθυπουργικά με ολίγην πρωθυπουργική οργή είναι ο φαιδρός προάγγελος της εφεδρείας αν δεν το έχουν καταλάβει...

    Ο Ρόμελ, πετούσε με το αεροπλάνο του στην πρωτη γραμμή, όποιος αξιωματικός δεν ακολουθούσε τις εντολές του, έστελνε μήνυμα με τον ασύρματο, Ρομελ, αν δεν ξεκινήσετε σε δυό λεπτά πρωσγειώνομαι...τίποτε άλλο.και δεν χρειάστηκε να προσγειωθεί ποτέ..Το μήνυμα είχε δοθεί απο τα πριν.

    Ακόμη και ο γραφικος νικολόπουλος κατάφερε να εμφανιστεί ότι έφυγε...Κρίμα...
    Αυτό το καραγκιοζλίκι με τα τηλέφωνα του ΕΟΠΥ δεν είναι θέμα για να φύγει άμεσα με πρωθυπουργική εντολή ο διοικητής αν όχι ο υπουργός? Κάποιος απο τους δυό τέλος πάντων και να διορθωθεί πάραυτα το γελοίο του πράγματος ,μαζί με την συγγνώμη του πρωθυπουργού?

    Αυτά περιμένει ο κόσμος για να αναθαρέψει...Στην Μέρκελ ξέρει ότι δεν μπορεί να κάνει πολλά, αλλά ούτε και στους καραγκιόζηδες της γραγειοκρατίας μας που χαμογελούν κιόλας με τους οργισμένους πρωθυπουργούς και τις διαροές των κύκλων...Εχουν δεί αυτοί κύκλους και όργές....Οπως ήρθαν έφυγαν.

  26. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 04/09/2012 18:28:32

    Ο Σαμαράς δεν είναι μόνος. Αλλά, και ειναι μεγάλο το αλλά αυτό, πρέπει να αρχίσει να δρα αδογμάτιστα για το μέλλον της Έλλάδας. Το έχω πεί και στο παρελθόν, δίχως εθνική νομισματική πολιτική ΔΕΝ EΧΟΥΜΕ ΜΕΛΛΟΝ ως ανεξάρτητο κράτος. Το πρόβλημά μας δεν έιναι απλά οικονομικό αλλά οικονομικογεωπολιτικό.
    Στο χώρο που έιμαστε, δεν μπορούμε να πατάμε σε δυο βάρκες (ΝΑΤΟ και Ευρώ, προσοχή! δεν είπα ΕΕ) ταυτόχρονα.
    Δεν μπορεἰ επ'απειρον να στηριζόμαστε σε μαζικό δανεισμό.
    Δεν μπορρεί να εφαρμόζουμε οικονομικές πολιτικές και ταχα μου ευρωπαϊκές και να χαντακώνουμε τα εθνικά συμφέροντα επειδή το απαιτουν οι Βρυξέλλες. Στα παλιά μας τα (εθνικά) παπούτσια τι λέν οι Βρυξέλλες ή ο πάσα ένας. Το συμφέρον της Ελλάδας πάνω απ'ὀλα. Τίποτα ΔΕΝ ΜΕΤΡΆ ΟΣΟ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΗΕς ΕΛΛΑΔΑΣ.
    Αν το συμφέρον απαιτεί να βγούμε από το ευρώ, ΘΑ ΒΓΟΥΜΕ, δεν μ'ενδιαφέρει τι θα πουν οι ευρωπέοι.
    Αν το συμφέρον μας απαιτεί να συμμαχία με τη Ρωσία, να το κανουμε.
    Αν το συμφέρον μας απαιτεί να συσφίξουμε τις σχέσεις μας με την Αμερική, θα το κάνουμε.
    Αλλά για να γίνουν όλα αυτά, πρέπει να καθαριστεί ο κρατικός μηχανισμός από τους ξένους πρακτορες, με τα Ελληνικά ονόματα. ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ!!

  27. Λακμος avatar
    Λακμος 04/09/2012 18:38:52

    Και που να δειτε τη μοναξια που θα γνωρισει οταν ανακοινωθουν επισημα τα νεα μετρα...Οταν οι συνταξιουχοι και αλλοι τον αποχαιρετησουν: Ave Samaras, morituri te salutant...

  28. Τακις avatar
    Τακις 04/09/2012 18:40:36

    Aνηκω στην κατηγορια εκεινων που πιστευουν οτι μονο με εξοδο απο την ΕΕ επιστροφη στη δραχμη, δασμολογικα τειχη που προστατευουν την ντοπια παραγωγη ελευθερη οικονομια και ιδιωτικη πρωτοβουλια θα σωθει η Ελλαδα.Ο σαμαρας μας λεει αναπτυξη.Αναπτυξη σημαινει παραγωγη. Τα προιοντα ομως της παραγωγης πρεπει να ειναι ανταγωνιστικα πραγμα που με νομισμα το πανακριβο Ευρω ειναι αδυνατο. Ο Σαμαρας μας ειπε οτι θα λυσαξει να φερει επενδυσεις. Ουτε Ευρω δεν θα φερει εκτος αν βρει τρελλους να φερουν στην Ελλαδα τα λεφτα τους πληρωνοντας μισθους 500 Ευρω αντι να πανε στη Βουλγαρια στη Ρουμανια και στην Τουρκια με μισθους 200 Ευρω.Αυτα για να μη κοροιδευομαστε.Παμε παρακατω. Δεν ξερω αν ο ιδιος η οι επιτελεις του εχουν προσεξει την πολιτικη που ακολουθει ο Συριζα μετα τις εκλογες. Η πολιτικη αυτη συνισταται στο να χαιδευει τα αυτια της Μερκελ.Καθε μερα δηλωνουν πιστη στην ΕΕ και στο Ευρω.Ακομη δεν διστασαν κοντρα στην συντριπτικη πλειοψειφια του Ελληνικου λαου να παρουν το μερος των λαθρομεταναστων γιατι ξερουν οτι αυτο θελει η Μερκελ για ναφτιαξει το Γερμανικο πολυεθνικο προτεκτορατο της. Τον Λαφαζανη που δηλωνε εξω απο το Ευρω εξω απο την ΕΕ τον εβαλαν κι εκανε την δηλωση του γαργαρα,κι οσο για τις Γερμανικες αποζημιωσεις που μας ειχε πρηξει ο Γλεζος αμα ξανακουσεται τιποτα ελατε να μου το πειτε και μενα.Οι ανθρωποι κανουν οτι μπορουν για να την πεισουν οτι αυτοι ειναι οι καλλιτεροι εκπροσωποι των συμφεροντων της. Ο Σαμαρας αν ψηφισει τα μετρα θα εχει τεραστιο πολιτικο κοστος. Κι αυτος και η ΝΔ. Κι αν νομιζει οτι μετα την ψηφιση των μετρων τα πραγματα θα ηρεμησουν κανει τεραστιο λαθος.Θα τον ταραξουν στια απεργιες στις διαδηλωσεις.θα δημιουργησουν χαος διαρκειας.Και τοτε ο χοντρος κατοπιν εντολης της μερκελ θα τον ριξει και θα κυβερνηση μαζι με ολη αυτη την αριστερη αλητεια που προκειμενου να γινει κυβερνηση δεν θα δισταση να ξεπουλησει την Ελλαδα ολοκληρη

  29. Kώστας ΜΠ avatar
    Kώστας ΜΠ 04/09/2012 18:41:14

    O Σαμαράς έχει δώσει δείγματα. Αποκομμένος δεν είναι και αντανακλαστικά έχει δείξει:
    -εστιατόριο Μαξίμου
    -περικοπές υπουργών και επιτροπών. Ο ίδιος παίρνει μισθό βουλευτή μόνο
    - ΜΚΟ-μαχαίρι
    - Ξένιος Ζευς
    Και υπάρχουν και άλλες παρεμβάσεις του που δεν έχουν δει το φως της δημοσιότητας. Το πακέτο μέτρων δεν χρειάζεται νομίζω καμία επικοινωνικακή διαχείριση. Γιατί απλά είναι τόσο σκληρό, τόσο πολύ ματώνει ιδίως τους συνταξιούχους που καμιά λεκτική φιοριτούρα και κανένα οργανωμένο επικοινωνιακό επιτελείο δεν μπορεί να το περάσει πιο μαλακά. Αρκεί να το διαχειρισθεί ο ίδιος ο Σαμαράς με την υπόσχεσή του πως θα είναι το τελευταίο και αρκεί να ξεκινήσει η αντεπίθεση της επαναδιαπραγμάτευσης το φθινόπωρο.
    Το ότι η ΝΔ είναι σαπάκι το ξέραμε. Αλλά για μερικά θέματα μόνο τους συμπολίτες μας να κοιτάμε και αυτούς να μεμφόμαστε. Ζουν ανάμεσά μας. Σταύρωσαν Ιωάννη Τραγάκη, Πιπιλή, Αρούκο Σπηλιωτόπουλο, Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη κλπ. Ο Σαμαράς μάς το είχε πει. Την ανανέωση θα την ολοκληρώσετε εσείς( αφού οι βουλευτές είναι εξ ορισμού πάντα εκ νέου υποψήφιοι) . Και μεις το ρίξαμε σε Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη , Έλενα Ράπτη και Τραγάκη( ενδεικτικά τα ονόματα)...

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ Kώστας ΜΠ 04/09/2012 20:57:00

      Ξένιος Ζευς?? Ποιόν κοροιδεύουν?

      Μολις γύρισα απο τη Χίο. Το νησί έχει πρακτικά καταληφθεί απο κοπάδια μουσουλμάνων λαθρομεταναστών! Περιφέρονται ανεξέλεγκτοι, αφοδεύουν όπου βρούν , ενοχλούν τίς γυναίκες (είδα ο ίδιος ένα τσούρμο λαθρομεταναστών να αυνανίζεται ομάδικά μπρόστα σε διερχόμενα κορίτσια , μέρα μεσημέρι στην κεντρική πλάζ της πόλης!). Και όλα αυτά μπροστά στα αδιάφορα μάτια της Αστυνομίας!

      Και όλα αυτά σε μιά ιδιαίτερα ευαίσθητη εθνικά περιοχή, όπου κάποτε δεν υπήρχε θέμα μουσουλμανικής μειονότητας.

      Ποιον δουλεύει ο κος Δενδιας?

      • stamoschios avatar
        stamoschios @ ΣΤΕΛΙΟΣ 04/09/2012 23:50:12

        Φίλτατε σε άλλο νησί πήγατε προφανώς.

        • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
          ΣΤΕΛΙΟΣ @ stamoschios 05/09/2012 10:06:54

          Πατριώτη δεν πήγα απλά , είμαι Χιώτης. Θα μπορούσα να σου περιγράψω πιό συγκεκριμένα, αλλα δε θέλω να εκθέσω άλλο το νησί μας.

  30. xp avatar
    xp 04/09/2012 19:02:39

    Συμφωνώ με τον Τακη ,μην επαναλαμβάνω!Και επαναδιαπραγμάτευση να κάνει ο Σαμαράς ,θα πρέπει να έχει πλάνο Β ,έτοιμο ,στο συρτάρι.Αλλιώς θα αναλωθεί ,ότι καλό και να κάνει σε άλλους τομείς!!!.Το κύριο πρόβλημα είναι τα οικονομικά.Το λύνεις ή όχι

  31. Γυάλινη σφαίρα avatar
    Γυάλινη σφαίρα 04/09/2012 19:09:08

    από τη στιγμή που δέχτηκε ως βασικό εκπρόσωπο της πολιτικής του τον κ. Στουρνάρα το παιχνίδι ήταν χαμένο.... κι επιπλέον αυτή η επίθεση φιλίας από κάποια ΜΜΕ (ξέρετε ποια...) είναι πραγματικά πολύ ανησυχητική για τον ίδιο... κι όπως θα είδατε χθες ο μέγας αρχιτέκτονας της πασοκικής στρατηγικής είναι εδώ... ήδη κάποιοι ψίθυροι αρχίζουν να διαχέονται για αλλαγή κυβερνήτη στο πλοίο της σωτηρίας....

  32. Γεωργιος Παπαδοπουλος avatar
    Γεωργιος Παπαδοπουλος 04/09/2012 19:39:22

    Αν ο ηγετης αισθανεται μονος σιγουρα αυτος το επελεξε! Ο Σαμαρας εχει δειξει οτι ξερει τωρα μενει να δειξει οτι μπορει!Σε οτι αφορα τις επιλογες ,αυτος εχει το μαχαιρι αυτος και το καρπουζι!!!

  33. camus avatar
    camus 04/09/2012 20:20:49

    Έχει βέβαια το μαχαίρι το θέμα είναι προς τα πού τα κραδαίνει!Όσο για το καρπούζι ούτε τα σπόρια δεν είναι διατεθειμένος να δώσει.Περαστικά σε όσους για πολλοστή φορά εξαπατήθηκαν.

  34. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 04/09/2012 20:28:03

    Οι επιλογές δυστυχώς έχουν και συνέπειες. Όσο και να το δικαιολογήσουμε, όσο και να το εξορθολογήσουμε, όσο και να προσπαθήσουμε να το συνηθίσουμε, η πραγματικότητα είναι ότι επέλεξε σύμπλευση με τον παλαιοκομματισμό αντί για ρήξη και ανανέωση. Γεγονός άλλωστε που πιστοποιεί αδήριτα τόσο η κατάρτιση των ψηφοδελτίων όσο και η φαιδρή χορεία των υπουργοποιηθέντων. Για κάποιο περίεργο και σίγουρα αναποτελεσματικό (στην πράξη, 29% γαρ) λόγο πρόκρινε την σύμπραξη με ανθρώπους ποιοτικά καταφανώς υποδεείς, οι οποίοι όμως επέλεξαν – με απαρέγκλιτη συνέπεια σε αυτό που είναι και πρεσβεύουν οι ίδιοι– να πλαισιωθούν από φθηνή, μουχλιασμένη και αυτιστική καμαρίλα. Η μοναξιά (που εμφαίνει μάλλον απομόνωση) εν πολλοίς δεν είναι τίποτα άλλο από τον καρπό μιας σειράς από συνειδητές επιλογές.
    Όσο για εμάς, τα ΄παμε από καιρό. Ελλείψει υπαρκτού πρωταγωνιστή, παραμένουμε αμήχανα ερείσματα ενός πολιτικού ανδρός που όλοι λένε ότι θα μας οδηγήσει στο μέλλον και όλοι βιώνουμε ένα κάτι σαν παρελθόν. Κοινώς, ελπίζουμε αναμένοντας το θαύμα.

    ΥΓ. Για να κατανοήσουμε, να χωνέψουμε πλήρως, την αντιφατικότητα των επιλογών του Σαμαρά - αντιφατικότητα που αγγίζει τα όρια της αυτεναντίωσης - ας σκεφτούμε κάποιους από τους παλαιοκομματικούς εκλεκτούς του να συνεργάζονται με ανθρώπους που απεχθάνονται τον παλαιοκομματισμό και τους φορείς του και παλεύουν με ό,τι έχουν και δεν έχουν είτε για να τον εξοβελίσουν στο πυρ το εξώτερον είτε για να τον καθίσουν στο σκαμνί.

  35. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 04/09/2012 20:47:49

    Ραδιοφωνική εκπομπή, γιά όσους καταλαβαίνουν τήν γερμανική γλώσσα.
    Πολύ ενδιαφέρουσα.

    http://aristo.excusado.net/comments.php?y=12&m=09&entry=entry120904-003614

  36. mixalis avatar
    mixalis 04/09/2012 20:53:53

    ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΧΑΜΗΛΟΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟ ΧΑΡΑΤΣΙ ΤΟ ΑΙΣΧΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΔΕΗ ΑΥΤΑ ΤΑ ΥΠΟΣΧΕΘΙΚΕ 1000 ΦΟΡΕΣ!ΚΡΙΜΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΛΟ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΑΛΛΑ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ.....

  37. Απλή σκέψη avatar
    Απλή σκέψη 04/09/2012 21:21:56

    Ο Σαμαράς πράγματι είναι μόνος γιατί είναι κορυφαίος και γιατί κανείς δεν μπορεί να τον φτάσει ούτε στο μυαλό, ούτε στην καρδιά, ούτε στο θάρρος, ούτε στην εργατικότητα, ούτε στην επιμονή.
    Άνθρωπος με μεγάλα ψυχικά αποθέματα που δεν το βάζει κάτω.
    Ποτέ δεν βασίστηκε στα ¨κούφια¨μεγαλοστελέχη, βασίζεται όμως στον απλό ανώνυμο πολίτη. Εκεί είναι η δύναμή του, αυτήν αξιοποιεί και γι΄αυτόν τον κόσμο δουλεύει μέρα νύχτα.
    Όντως είναι μόνος, γιατί στους δύσβατους δρόμους δεν βρίσκεις εύκολα πρόθυμους. Παρόλα αυτά και μόνος θα κάνει τ΄αδύνατα δυνατά, θα αξιοποιήσει ότι καλό υπάρχει στο στελεχιακό δυναμικό και πιστεύω ότι θα πετύχει αυτό που όλοι θέλουμε, την ανόρθωση της Ελλάδας.

  38. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 04/09/2012 21:42:41

    Μέ θλίβει πού τό λέω,ἀλλά ὁ κ. Σαμαρᾶς εἶναι μόνος.
    Ἒἶναι μόνος,ὄχι γιατί δέχεται νά περάσουν αὐτά τά ἀνάλγητα μέτρα,εἶναι μόνος γιατί προεκλογικά ὑποσχέθηκε κάποια συγκεκριμμένα πράγματα,φαινομενικά εὔκολο νά ὑλοποιηθοῦν καί τελικά ἀποδείχθηκαν λόγια τοῦ ἀέρα...
    Δέν μπορῶ νά παραβλέψω,ὅσο καί νά ἀναγνωρίζω τήν ἀγωνία τοῦ Πρωθυπουργοῦ γιά τήν ἐπιβίωση τῆς χῶρας καί τήν μέγγενη τῶν δανειστῶν τήν ὁποία σφίγγουν ὅλο καί περισσότερο,τίς ὑποσχέσεις γιά ἀποκατάσταση τῶν πολυτεκνικῶν ἐπιδομάτων καί τήν προφύλαξη τῶν μισθῶν τῶν χαμηλοσυνταξιούχων,ἤ τήν κατάργηση τοῦ χαρατσιοῦ τῆς ΔΕΗ καί τήν ἐνσωμάτωσή του στήν φορολογία εἰσοδήματος.Καί δέν μπορῶ νά δεχτῶ ὅτι δέν περνοῦν ὥς ἰσοδύναμα,γιατί ὁ κ.Σαμαρᾶς τά πρότεινε ὥς τά μόνα ρεαλιστικά μέτρα πού μποροῦσε νά πάρει ὅταν θά γινόταν Πρωθυπουργός.
    Ὑποσχέθηκε κάποια πράγματα ὅντας ἤδη μερικούς μῆνες στήν κυβέρνηση ὥς συγκυβερνῶν,ἄρα ''ἀπό μέσα'',ἄρα ἤξερε...
    Θά δεχόμουν λοιπόν πιό εὔκολα τό ''θά κάνω ὅ,τι μπορῶ γιά νά μήν καταστραφεῖ ἡ χῶρα'' ἔτσι ἀπλά,χωρίς ὑποσχέσεις,τῶρα λέει ὅτι αὐτά θά εἶναι τά τελευταία μέτρα,τί νά κάνει ὁ κόσμος,νά τόν πιστέψει;Ἀφοῦ ἀργότερα πάλι θά αὐτοδιαψευστεῖ....
    Φοβᾶμαι ὅτι πρῶτα εἴμασταν μόνοι μαζί του,τῶρα μᾶλλον θά μείνουμε μόνοι μας καί μόνος του...,ποτέ ὅμως ἐναντίον του!

  39. TopGunZ avatar
    TopGunZ 04/09/2012 21:53:47

    Μια καταστροφή που κυοφορούνταν για 30 χρόνια και η γέννα της κρατάει εδώ και 2-3 χρόνια δεν ακυρώνεται σε δύο μήνες. Τέλος. Όποιος βιάζεται να χαιρετήσει το Σαμαρά, ας δέσει καλύτερα μια πέτρα στο λαιμό του, το ίδιο πράγμα είναι. Εδώ είναι το σημείο μηδέν κύριοι. Σας αρέσει δε σας αρέσει, το ταξίδι μας ξεκίνησε εδώ και καιρό και τα εισιτήρια τα αγοράσαμε μόνοι μας. Ή το παλεύεις ή φουντάρεις στα παγωμένα νερά. Βέβαια, ίσως εγώ να έχω και το πλεονέκτημα ότι είμαι ήδη στο τέρμα και μπορώ να δω μόνο προς την επιφάνεια, οπότε σας δικαιολογώ. Τελικά, όντως η μεγαλύτερη ελευθερία είναι να μην έχεις τίποτα να χάσεις. Και μεγαλύτερη αρετή η υπομονή...

  40. ΚΕΝΤΡΟ avatar
    ΚΕΝΤΡΟ 04/09/2012 21:55:35

    Κυριοι καταλαβαινω και αντιλαμβανομαι την απογοητευση σας
    αλλα ο Σαμαρας θα τηρησει πρωτα απ' ολα το Μνημονιο.
    Αλλωστε εχει δεσμευτει για αυτο γραπτως μαζι με το Βενιζελο.
    Πρωτα λοιπον ΜΝΗΜΟΝΙΟ

  41. Νίκος avatar
    Νίκος 04/09/2012 21:56:53

    Δύο φαινομενικά διαφορετικά θέματα που όμως οι γραμμές των πορειών τους εφάπτονται πλέον μετά από μακροχρόνια παράλληλη πορεία, ταυτίζονται ίσως είναι ο καταλληλότερος όρος, Ν.Δ και Ελλάδα. Για την Ελλάδα τα έχουμε γράψει δεκάδες φορές και θα τα ξαναγράψουμε. Σε ότι αφορά τη Ν.Δ, ας βρει το κουράγιο κάποια στιγμή ο Σαμαράς να ξηλώσει τις κατάπτυστες και διεφθαρμένες Ν.Ο.Δ.Ε. Δεν υπάρχει τίποτε χειρότερο σήμερα για το κόμμα, από αυτές τις παλαιοκομματικές οργανώσεις και τα πρόσωπα που εκκολάπτονται μέσα από αυτές, ως δήθεν κομματικά στελέχη. Ας τελειώνουμε με αυτούς καταρχήν, αν θέλουμε σοβαροί και άξιοι άνθρωποι να ασχοληθούν με το κόμμα και την πολιτική γενικότερα. Όσο τυχάρπαστα ρεμάλια, θα εκπροσωπούν το κόμμα στην κοινωνία, μην περιμένετε, νοικοκύρηδες , άξιοι και ηθικοί, να εμπλακούν ενεργά στην πολιτική ζωή και όσο δεν εμπλέκονται τέτοιοι τύποι στην πολιτική, μην περιμένετε -χαϊρι-που έλεγε και ο παππούς μου.

  42. xbab avatar
    xbab 04/09/2012 22:00:42

    Δεν ήταν, δεν είναι, αλλά θα μείνει ολομόναχος....

  43. ΜΑΝΙΑ avatar
    ΜΑΝΙΑ 04/09/2012 22:22:54

    "Απουσιάζει ένα δυνατό πολιτικό κέντρο καθοδήγησης που θα επικουρεί τον Πρωθυπουργό και θα τον διευκολύνει στις κινήσεις του"
    ΛΕΓΕΤΑΙ ΟΤΙ Ο ΩΝΑΣΗΣ ΣΥΝΗΘΙΖΕ ΝΑ ΛΕΕΙ ΠΩΣ... "ΕΓΩ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙΠΟΤΑ, ΕΧΩ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΒΡΙΣΚΩ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΘΕΣΗ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ"... ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ Η ΛΙΣΤΑ ΤΩΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΩΝ ΜΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ... ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΘΑ ΣΤΑΘΕΙ ΠΙΟ ΙΚΑΝΟΣ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΚΑΙ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΧΘΕΙ ΣΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ, ΑΞΙΟ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟ, ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ!!!

  44. Κώστας Τ avatar
    Κώστας Τ 04/09/2012 22:35:44

    Έτσι εξηγείται Φάκτορα η διαφαινόμενη αποστασιοποίηση του Αντώνη από την οδυνηρή πραγματικότητα! Σήμερα τρέχοντας να πληρώσω λογαριασμούς (ακόμη μπορώ για λόγους αξιοπρέπειας) είδα με θλίψη μία γριούλα Ελληνίδα με δάκρυα στα μάτια να ζητιανεύει,σταμάτησα και τα μάτια μου γέμισαν δάκρυα βλέποντας την καταρακωμένη υπερηφάνεια της!
    Είμαι απόστρατος Αξκός η μόνη ποινή που έριξα ήταν τρία χρόνια φυλάκιση σε έναν κλέφτη συνάδελφο!!!Δέχθηκα τόνους λάσπης για αντισυναδελφική συμπεριφορά μέχρι που αηδιασμένος παραιτήθηκα!!!
    Σίγουρα φταίμε όλοι που κάναμε στραβά μάτια στην διαφθορά και ίσως αμοιβόμαστε για τα έργα μας!
    Δεν στενοχωριέμαι που ο ένας μου γιός είναι 3.500 χλμ μακρυά και ο δεύτερος θα ακολουθήσει σε λίγες ημέρες,άριστοι μηχανικοί που σπούδασαν για να εργασθούν για το καλό της Πατρίδας μας,αλλά δυστυχώς την πνευματική τους αξία εκμεταλεύονται ξένοι εργοδότες!!!
    Το σημερινό δεν μπορώ να το ξεπεράσω,ποιά είναι η Πατρίδα των κυβερνώντων οι τράπεζες και οι φοροφυγάδες; Άντε στην ευχή του θεού μη σας στείλω εκεί που έμαθα ζώντας και βρίζοντας στα Στρατόπεδα!!!!!!! Αντώνη Σαμαρά οι Έλληνες πεθαίνουν σήμερα και οι παρέες "προσπαθούν να σώσουν τον τόπο"!!!
    Δεν υπάρχει λύση με το έγκλημα της περιοριστικής πολιτικής,δεν γεννηθήκατε από γονείς οι κυβερνώντες;;;;;;;;

  45. NONOS avatar
    NONOS 04/09/2012 23:07:51

    Δηλαδη τι περιμεναν μερικοι οτι ολα θα ηταν ρόδινα και εν μια νυκτί ως μαγος θα μας ελυνε τα προβλήματα.Δυστυχώς η χωρα δε σωζεται με τίποτα και το εχει καταλαβει ο Αντωνης αλλα δυσκολευεται να το επικοινωνησει αλλωστε το οτι εβαλε εξωκοινοβουλευτικους σε υπουργεία "κλειδιά" και αφησε στο απυρόβλητο τα πρωτα ονόματα κατι σημαίνει...ολοι μα ολοι το γνωρίζουν (αυτοι που πρέπει οχι ο λαουτζίκος) οτι κατα τον Οκτωβριο θα μας δειξουν την πόρτα της εξόδου οι αναδελφοι ευρωπαίοι γι αυτο και ο Τσιπράκος το παει λαου-λάου και μακάρι να διαψευστώ αλλα ολη αυτη η δηθεν αλλαγη στασης της Μερκελ μου θυμίζει τους ασφαλίτες που μια σε γλυκαίνουν και μια σε πικρένουν μεχρι να πεις το ναί,και ευτυχώς η δυστυχώς και ο Αντωνης το εχει πει,μα θα πει καποιος και τι να εκανε ετσι σκατα που ταφτιαξε ο ΓΑΠ..Ε ΛΟΙΠΟΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΒΓΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙ ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΤΟ ΛΑΟ οτι μαγγες τα πραγματα εχουν ετσι κι'ετσι και για να επιβιώσει το ΕΘΝΟΣ χρειαζονται θυσίες ειδάλλως ΧΑΟΣ σταχτη και μπούρμπερη αλλα κι αυτός με διαροούλες με υπονοούμενα με επισκέψεις με καμερες προσπαθει αλλα εις ματην ο ΛΑΟΣ πλέον δεν πείθεται γιατι τον θεωρει μια απο τα ιδια κι αυτο ειναι το χειρότερο,,,αλλα ποτε δεν ειναι αργά ας παρει δεκα ανθρωπους σωστούς κοντα του(πχ ΦΡΑΓΓΟΣ ) και θα δει πως αλλαζει το κλίμα.

  46. ΘΟΔΩΡΟΣ Κ avatar
    ΘΟΔΩΡΟΣ Κ 04/09/2012 23:13:27

    Για να μη ξοδεύουμε και πολύ φαιά ουσία και επειδή η ζωή είναι μικρή, διαβάστε ένα σύντομο που αλίευσα στο Internet:
    Κάνει ο Σόιμπλε ενημέρωση στους διαπιστευμένους δημοσιογράφους του Υπουργείου του και λέει :'' Την ώρα που θα δούμε ότι μας συμφέρει, θα πετάξουμε την Ελλάδα από το ευρώ. Λέξεις 15'' και τον ρωτάνε ΄΄Αυτό το Λέξεις 15, γιατί το λέτε;΄΄ . Απαντάει΄΄ Η Μέρκελ μας είπε όταν μιλάμε για την Ελλάδα, να μετράμε τα λόγια μας΄΄!!!

  47. Στυλιανός Τρουμπετάκης avatar
    Στυλιανός Τρουμπετάκης 04/09/2012 23:23:56

    Δεν θα ήταν μόνος εάν άκουγε εμάς τους μικρούς και όχι τους επαγγελματίες αυλοκόλακες. Είμαι ένας από τους λίγους που ακολουθούν τον Αντώνη Σαμαρά από τα πρώτα βήματα της ΠΟΛ.ΑΝ..
    Όταν είχε επισκεφθεί την Σύρο σαν αρχηγός κόμματος, του έδωσα έναν δικό μου ζωγραφικό πίνακα και του επισήμανα ότι δεν πρέπει να χάσει τηγν επαφή του με την βάση.
    Δυστυχώς δεν το έπραξε και δεν το πράτει. Αυτοί που ανδρώθηκαν και πλούτισαν στο όνομα της Ν.Δ. τώρα τον καρφώνουν ο ένας μετά τον άλλον.
    Δεν πρόκειτε να του συγχωρέσουν ότι τα έβαλε με το τζάκι του ακατανόμαστου.
    Πρέπει να κατέβει ο ίδιος σε κάθε πόλη και να ακούσει τις προτάσεις της βάσης.

  48. panos avatar
    panos 04/09/2012 23:50:18

    Δυστηχως δεν τολμησε ο Αντωνης να κανει το αυτονοητο για να σωθει η χωρα. Επρεπε απο τη αρχη να τολμησει να διωξει 20ο.000 Δ.Υ. που και αχρηστοι ειναι σε διαφορες υπηρεσιες και απο το παραθυρο μπηκαν εις βαρος καποιων αξιων νεων. Επρεπε τις προαλες να καρατομησει κατι τραγακηδες κ.λ.π. που μονο κακο κανουν στη κυβερνηση. Ξερετε το οφελος απο το κλεισιμο αχρηστων δημ.οργανισμων και τις απολυσεις χορτατων βολεμενων απο τη δεκαετια του 80 φτανει τα 8δις το χρονο, και τωρα ο Αντωνης μου δειχνει οτι ειναι η συνεχεια του ΓΑΠ (μακαρι να πεσω εξω...........) και φοβαμε οτι στο τελος αν συνεχισει ετσι θα μεινει πολυ μονος.

  49. stamoschios avatar
    stamoschios 04/09/2012 23:54:22

    Ο Σαμαράς αποτελεί την εσχάτη ελπίδα του έθνους. Οι χειρότεροι εχθροί του βρίσκονται εντός κόμματος. Και δεν εννοώ φυσικά τους μητσοτακικούς. Στην παρούσα περίσταση ίσως θα έπρεπε να τους υπουργοποιήσει αν και προσωπικά δεν τους συμπαθώ. Αντώνη να ξέρεις οι πραγματικοί πατριώτες είναι παρά το πλευρό σου.

  50. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 05/09/2012 00:18:15

    Μόνος του έχει μείνει εδώ και πολύ καιρό ο Έλληνας που πιστεύει τα λόγια των πολιτικών , μόνος του έχει μείνει εδώ και πολύ καιρό ο άνεργος πτυχιούχος που τον συντηρεί η κομμένη σύνταξη της μάνας του, μόνη της είναι εδώ και πολύ καιρό η μάνα που μετράει και ξαναμετράει τα λίγα ευρώ που δεν φθάνουν για να φάνε τα παιδιά της, μόνος του νιώθει εδώ και πολύ καιρό ο καθένας και καθεμία από εμάς που νιώθουν να μας έχουν εξαπατήσει επανειλημμένως με κούφια λόγια ενώ όλοι απλά εκτελούν εντολές ...

    αλλά εν τέλει μόνος μένει ο κάθε άνθρωπος την ώρα του θανάτου του πριν συναντήσει και λογοδοτήσει στον Δημιουργό ... και εκείνη την ώρα καταρρέουν τα ψεύτικα μεγαλεία και οι τιμές, τα πλούτη και η ματαιότητα ...

  51. Φρόνηση avatar
    Φρόνηση 05/09/2012 00:32:24

    Αυτός είσαι. Ἐτσι είναι.

  52. Ίωνας avatar
    Ίωνας 05/09/2012 00:37:39

    Δυστυχώς η καλή ημέρα φαίνεται από το πρωϊ.Φυσικά και ο Α.Σ. δεν είναι μάγος για να λύσει τα προβλήματα αλλά σίγουρα με την τακτική που ακολουθεί η συγκυβέρνηση τα προβλήματα διογκώνονται.Και όταν αναφερόμαστε σε προβλήματα εννοούμε, την φτώχεια, την ανεργία, την ανυπαρξία κοινωνικού κράτους στους τομείς της υγείας, της παιδείας και σε λίγο και των υποδομών λόγω αδυναμίας συντηρήσεων από τις περικοπές.Σε τι από όλα αυτά προσπάθησε η συγκυβέρνηση να αλλάξει κάτι προς το καλύτερο;Η απάντηση είναι σε τίποτα και φυσικά σε αυτό δεν είναι υπεύθυνος ο Α.Σ. Ο Α.Σ. θα πρέπει άμεσα να βγει στον λαό και να αναλύσει όλες τις εκδοχές, να τον προετοιμάσει και έτσι θα σταματήσει να είναι μόνος του.Θα πρέπει να σταματήσει η ανθρωποφαγία που συντηρείται από τα Μ.Μ.Ε. η οποία στην πραγματικότητα δεν οδηγεί πουθενά, αντίθετα διευκολύνει καταστάσεις με αποτέλεσμα να λαμβάνονται μέτρα για μια κοινωνική ομάδα και να χαίρεται η άλλη και εναλλάξ.Αλλαγή πορείας και άμεση εφαρμογή αυτών που είχε εξαγγείλει στο Ζάππειο.Αν αυτά οδηγήσουν σε χρεοκοπία ή έξοδο από την ευρωζώνη τότε προετοιμασία του λαού και για αυτά τα ενδεχόμενα έτσι κι αλλιώς χαμένοι είμαστε.'Εχουμε κουραστεί να ακούμε κάθε βράδυ ότι προχωράνε οι μεταρρυθμίσεις που αντιστοιχούν στην εξαθλίωσή μας.

  53. gio avatar
    gio 05/09/2012 01:02:38

    Σχεδον 3 χρονια πολεμαμε για την παραμονη μας στο Ευρω, διαπιστωνω πως και οι πολιτικοι στεγνωσαν απο ιδεες και ο λαος απο λεφτα.
    Dear all δυστυχως δεν βγαινει...μονη λυση η δραχμη

  54. λαλακης avatar
    λαλακης 05/09/2012 01:10:49

    Το προβλημα ειναι οτι ο Α Σαμαρας δεν τολμα να αγγιξει οσο πρεπει ειδικα
    μισθολογια , μονιμοτητα στο δημοσιο , δεν προχωρα σε απολυση μεσω εφεδρειας
    300.000 ΔΥ κλπ
    Κανει αλλαγες πχ πωληση ΑΤΕ ομως ακομα δεν μπηκε στον πυρηνα
    να δωσει τις μεγαλες μαχες . Ειναι κ αιχμαλωτος του Βουβουζελου κ της ΡΗΜΑΔ
    οι οποιοι νοιαζονται μονο για τους ΔΥ .
    Απορω τι περιμενει ο Α Σαμαρας.
    Αν συνεχιστει κι αλλο αυτη η πορεια πιστευω μεχρι το Πασχα θα εχουν γινει εκλογες θα βγει ο Συριζα θα κυρηχθει χρεοκοπια κ θα παμε δραχμη.
    Και τελικα μαλλον θα ειναι κ η καλυτερη λυση εδω που φτασαμε αφου
    δε θιγονται οι κρατικοδιαιτοι κ οι συντεχνιες.
    Δυστηχως ο Σαμαρας μοιαζει πολυ με ενα βελτιωμενο Γαπ..
    θα εχει κυρηχθει

  55. roadrunner avatar
    roadrunner 05/09/2012 01:19:00

    Θέλω να πω μια καλή κουβέντα. Όχι επειδή δεν μπορώ φυσικά, να βρώ ασυνέπειες ανάμεσα στις προεκολογικές υποσχέσεις και το επερχόμενο αιματοκύλισμα όπως διαρρέεται. Ούτε γιατί δεν μπορώ να "στολίσω" τους ατομικιστές δεινόσαυρους που περιτριγυρίζουν τον ΑΣ , πιστεύοντας το άρθρο.
    Αλλά θα πω μια καλή κουβέντα,γιατί αυτό που "ακούω" από απλούς συμπολίτες μου, συναδέλφους, γείτονες, συνταξιούχους είναι μια αλλαγή στη νοοτροπία και τη σκέψη τους. Θαρρώ πως ο απλός κόσμος (σαμαρικοί, καραμανλικοί και πολλοί άλλοι) έχει σχεδόν πειστεί για τις καλές προθέσεις του Σαμαρά. Τον νιώθει σαν "δικό του άνθρωπο", υπάρχει μια, υπό διαμόρφωση σχέση εμπιστοσύνης λαού-πρωθυπουργού. Γιατί άκουσε από τον Σαμαρά αρκετές αλήθειες (οκ ίσως όχι όλες). Γιατί ο κόσμος είδε εκ μέρους του Προέδρου κάποιες τελειωμένες κινήσεις "με το καλημέρα σας" στη σωστή κατεύθυνση. Δεν έχω ακούσει από κανέναν από τους απλούς αυτούς ανθρώπους (εκτός από διατεταγμένα κομματόσκυλα του σύριζα), μια κακή κουβέντα για τον ίδιο τον Σαμαρά και για όσα έχει ως τώρα ενεργήσει. Ποτέ ως τώρα.
    Επίσης, ακόμη και ο πολύ απλός κόσμος, που διαβάζει ελάχιστα, αλλά "νιώθει τα πράγματα", έχει πια προβληματιστεί και έχει κατανοήσει την κρεπάλη των κρατούντων που ρήμαξε τη χώρα μας. Ακούω γερόντια νεοδημοκράτες, καθόλου σας διαβεβαιώ σαμαρικούς, να σχολιάζουν θετικά ("πάει καλά ο Σαμαράς, καλά τα χειρίζεται, μην ακούς τις γκρίνιες...").
    Αυτό δεν πρέπει να χαθεί. Αυτή η, υπό διαμόρφωση σχέση εμπιστοσύνης λαού-Πρόεδρου, πρέπει να δυναμώσει. Αυτή η σχέση έχει σημασία, και όχι η σχέση Προέδρου-περίγυρου. Πως θα γίνει αυτό ; Ασχέτως, ποιοί από τον περίγυρό του κάνουν προσωπικά παιχνίδια και ζημιά:
    1) Να εξαντλήσει όλα, ΟΛΑ, μα όλα, τα περιθώρια κοινωνικής δικαιοσύνης που να είναι και να "φαίνεται". Και να εξηγήσει ταυτόχρονα στο λαό, γιατί κάποια πράγματα είναι ανέφικτα επί του παρόντος. Έντιμα και αληθινά. Αυτό χρειάζονται όλοι, όχι άλλα ψέματα, όχι άλλο λαϊκισμό. Πια, τις συνέπειες του λαϊκισμού τις νιώσαν ως το μεδούλι .
    2) Το βασικότερο. Η Νέμεσις. Το άρθρο του Φαήλου "Το Μνημόνιο χρειάζεται το δικό του Γουδή" βάζει σε μια σωστή σειρά τα πράγματα, στην καταλληλότερη στιγμή. ΤΩΡΑ ο κόσμος πρέπει να δει την τιμωρία όσων πήραν την Ελλάδα στο λαιμό τους επί τριάντα χρόνια.
    Αν ο ΑΣ επιτύχει όση κοινωνική δικαιοσύνη είναι εφικτή, και αν ξεκινήσει και την Νέμεση, τότε τον κόσμο θα τον κερδίσει οριστικά, και καμία λαϊκίστικη σειρήνα δεν θα τον ξεγελάσει (είτε εσωκομματική είτε αντιπολιτευόμενη) για όσο διάστημα χρειαστεί για να οδηγήσει τη χώρα έξω από το τούνελ.

    • Αγροφύλακας avatar
      Αγροφύλακας @ roadrunner 05/09/2012 05:45:51

      Έτσι λέγαμε και για τον Καραμανλή. Ήταν το δυνατό χαρτί της παράταξης, μέχρι που τον αποδήμησαν τα ΜΜΕ (με τα δήθεν σκάνδαλα) και το όλο οικοδόμημα κατέρρευσε σαν χαρτοκουτι. Το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού. Καλή η ομόνοια και η πίστη στον αρχηγό αλλά όχι η θεοποίηση του και όλα τα κεράσια σε ένα καλάθι.

      • roadrunner avatar
        roadrunner @ Αγροφύλακας 05/09/2012 14:18:55

        Αγροφύλακα, μην τα μπερδεύουμε. Τον Καραμανλή τον αγαπήσαμε (ειδικά οι Μακεδόνες), πιστέψαμε στις καλές του προθέσεις και ήταν το καλό χαρτί της παράταξης, κυρίως στην καρδιά των ψηφοφόρων της ΝΔ. Αλλά δεν προχώρησε ποτέ, στις τομές που χρειαζόταν η Ελλάδα , ίσως γιατί δεν ήταν η σωστή συγκυρία ή λόγω ισχνής κοινοβουλευτικής πλειοψηφίας, ίσως η κοινωνία δεν ήταν καθόλου έτοιμη, ίσως για άλλους λόγους, αυτό θα το κρίνουμε εν καιρώ. Κανένα σκάνδαλο δεν θα τον είχε ρήξει αν είχε προχωρήσει σε εκκαθαρίσεις και συγκρούσεις εκείνη την εποχή.

        Η διαφορά σήμερα, είναι ότι ο κόσμος άκουσε από τον Σαμαρά αρκετές αλήθειες και το κυριότερο, είδε εκ μέρους του ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ “με το καλημέρα σας” στη σωστή κατεύθυνση (κατάργηση βουλευτικών προνομίων, ΜΚΟ, η φιέστα της ΔΕΘ, Ξένιος Ζευς, πάταξη φοροδιαφυγής πχ περίπτωση Ύδρας - να μην γράφω άλλα τα ξέρουμε)... πράξεις που σήμαιναν σύγκρουση με παραδοσιακά συμφέροντα και προνόμια για να εξυπηρετηθεί το κοινό καλό.
        Αυτά η κοινωνία τα αφουγκράζεται και περιμένει κι άλλα, εγώ έτσι βλέπω και το λέω. Που το παράξενο ;
        Μπήκε λοιπόν μια σωστή βάση για το δίμηνο που πέρασε. Και στο προηγούμενο σχόλιό μου έγραψα ότι χρειάζεται ακόμη περισσότερη προσπάθεια για να εδραιωθεί μια σχέση εμπιστοσύνης με το λαό. Δυο πράγματα : 1) όσο πιο δίκαια κοινωνικά, τα νέα μέτρα (με όλη την αλήθεια για την ανάγκη αυτά να παρθούν) 2) ΝΕΜΕΣΙΣ .

        • harloum avatar
          harloum @ roadrunner 05/09/2012 17:11:51

          Όχι κάνετε μεγάλο λάθος. Ο Καραμανλής ήταν πολύ μικρός να κυβερνήσει τον τόπο ή σωστότερα ανώριμος. Επί 5 χρόνια διακυβέρνησης του τόπου φόρτωσε μόνο από τα ελλείμματα του προυπολογισμού με 180 δισ εκατ ευρώ το δημόσιο χρέος (36 δις ευρώ/έτος). Ο κώστας Καραμανλής είχε στο είναι του αρετές ηγέτη αλλά αυτές φάνηκαν μόνον στα Εθνικά θέματα, από κει και πέρα καταστροφή. Όσον αφορά τα περί Σαμαρά και τα περί μεταρρυθμίσεων είναι για γέλωτες αγαπητέ φίλε. Ας σοβαρευτούμε .

  56. Darki avatar
    Darki 05/09/2012 06:33:09

    Tα διαβασα ολα τα μηνυματα.Ηπια ολο το γαλα μου.Οι μισοι γλειφουνε,κι οι υπολοιποι σιχτιριζουνε.Ετσι κι αλλιως,η ζωη ειναι μια διαρκης πορεια προς το θανατο,με τον κινδυνο να μεινεις απο μιζα στο δρομο.Απο μιζα,που μενουν κατι μεροκαματιαρηδες ρουκουνες και πηδανε απ τις ταρατσες η κρεμιουνται απ τις συκιες.Αν δεν κυριαρχησει ο φοβος,ο αρχεγονος ,πρωτολειος Φοβος σ οποιον επιβουλευεται τα παναρχαια δικαια (οοοοοχι μηνιατικα και συνταξεις,οδοιπορικα και εκτος εδρας) τη Δημοκρατια,την ισονομια και την Λογικη,(α ρε Τραγακη επιστημονα) οχι ο Αντωνης,αλλα διακοσοι Αντωνηδες δε φτανουνε.Ο καιρος γαρ ,εγγυς.

    • Darki avatar
      Darki @ Darki 05/09/2012 06:41:35

      Nα το αναλυσω.Στη μετα Γιελτσιν Ρωσια και με το που ανελαβε ο Πουτιν,αρχισαμε να βλεπουμε κατι περιεργους σε χαντακια,κατι λεφταδες στη φυλακη,μια πιτα ξαναμοιρασμενη απ το μηδεν.Εδω βλεπω να προσπαθεια να βολευτουν ΟΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΙ.Ουδεμια εξεταστικη ,οι ιδιοι εθνικοι προμηθευτες,τα ιδια λαμογια στα υπουργεια,ο ιδιος δημοσιουπαλληλικος κωδικας.Τεινω να πω οτι ο Σαμαρας δεν ειναι μονος.Εχει σαραντα χρονια λαμογια μαζι του.

  57. jimmys31 avatar
    jimmys31 05/09/2012 09:23:35

    Το τελικοχτυπημαγια τον Σαμαρα ηταν οι περικοπες των ενστολων ....... που υποσχοταν οτι δεν θα τους πειραξει και τωρα τους πινει το αιμα ........ Οντος εχει το προσωπο που σε παρασύρει να τον ακολουθησεις αλλα μεχρι εκει .......... που ειναι ολα τα προεκλογικα που υποσχεθηκε ??????? απο κουκουλες μεχρι χαρατσια και περικοπες ??? πως καταντησε την Ελληνικη οικογενεια ????? μισθωτος με 1400 ευρο τον μηνα αναστεναζει για να τα βγαλει περα ....... αν εχει και παιδια τοτε ΠΕΘΑΙΝΕΙ ....... τι νομιζει ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ οτι ολος ο κοσμος που τον υποστιριξε ειναι μονο απο αρχοντικες οικογενειες ??? οχι ειναι απο λαικα στρωματα ..... στρωματα που δυστιχος καταστρεφει και γωνατιζει καθημερινα ..............................

  58. harloum avatar
    harloum 05/09/2012 13:24:50

    Οι επιλογές πληρώνονται και αυτές είναι καταστροφικές. Σε λίγο δυστυχώς θα αρχίσει ο κατήφορος και θα μείνει πάλι με τους πρώην καλούς και πιστούς φίλους του, που είναι στο περιθώριο,πλην όμως θα είναι αργά

  59. franc avatar
    franc 05/09/2012 15:03:05

    Οπως στο σκάκι. Οταν η παρτίδα χαθεί. ο βασιλιάς μένει μόνος του. Ισχύει και αντιστρόφως...

  60. johnny avatar
    johnny 05/09/2012 15:03:19

    Αν ηταν πιστος στις προεκλογικες δεσμευσεις του,τοτε να ειστε σιγουροι οτι δεν θα ηταν ''μονος'' του.Ακομα κι αυτη τη υποσχεση του πως θα γινει μια και μονη εξεταστικη για υην εισοδο της χωρας στα μνημονια την εξωρκιζει μονο και μονο για να παραμεινει γατζωμενος στην εξουσια.Φτανει πια με την ηρωωποιηση των εκαστοτε πρωθυπουργο πως βαδιζει μονος του.Στο κατω-κατω της γραφης ουτε τον εξαναγκασε καποιος να αναλαβει την εξουσια και ολοι οσοι δεν τον διευκολυνουν στις ''εθνικες''κηνισεις του αυτος τους επελεξε.

  61. Φιλιππος avatar
    Φιλιππος 05/09/2012 15:05:57

    Αν παρεμενε πιστος στις δεσμευσεις του τοτε θα ειχε ολο το λαο στο πλαι του,αλλα προτιμησε την στηριξη των δανειστων-τοκογλυφων.

  62. Αξύριστος Μαρξιστής avatar
    Αξύριστος Μαρξιστής 05/09/2012 21:04:53

    Εγώ βλέπω τη Ρωσία ολόκληρη να περιμένει, έστω μια κίνηση.

  63. anastosd avatar
    anastosd 06/09/2012 00:03:55

    RESTART..........................START UP NATION........................

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.