#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
26/12/2010 13:02
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Σαμαράς αντιμέτωπος με την εσωκομματική μετριοκρατία της ΝΔ



Δίνει και παίρνει στο Διαδίκτυο και τις εφημερίδες η φημολογία για τις επιλογές  που θα κάνει ο Σαμαράς στην επικείμενη οργανωτική αναδιάρθρωση. Φυσικά δεν διαβάσαμε πουθενά καμιά μεγάλη, ή συγκλονιστική αλλαγή. Μόνο κουτσομπολιά και φήμες διαβάζουμε, που όλως τυχαίως αναφέρονται στα ίδια και τα ίδια πρόσωπα, που αισθάνονται προφανώς την ανάγκη να τονίσουν μέσω των ΜΜΕ στον Σαμαρά την παρουσία τους δίπλα του.

Δεν θα πούμε, φυσικά, ότι, συνήθως, εκείνοι που προβάλλουν τα διαπλεκόμενα ΜΜΕ είναι και οι αδύναμοι κρίκοι της υπόθεσης. Θα μπορούσαμε, εξάλλου, όπως αντιλαμβάνεστε, να γράψουμε κι εμείς πολλά επ΄ αυτού. Αλλά δεν θα το κάνουμε. Όχι μόνο επειδή δεν μας απασχολούν τα πρόσωπα και οι αγωνίες τους, αλλά κυρίως επειδή το πρόβλημα δεν είναι «προσωπικό», είναι «πολιτικό», για να παραφράσουμε μια παλιά ρήση.

Παρόλα αυτά, η αίσθησή μας είναι ότι οι οργανωτικές αλλαγές που θα κάνει ο Σαμαράς θα έχουν καθοριστική σημασία για την μετέπειτα πορεία και εξέλιξη της ΝΔ για έναν κυρίως λόγο: Θα δείξουν στον κόσμο πως θέλει να κυβερνήσει. Επειδή θα είναι οι τελευταίες μεγάλες οργανωτικές αλλαγές πριν από τις εκλογές, που αργά, ή γρήγορα, έρχονται.

Ένα είναι επίσης βέβαιο: Έναν και πλέον χρόνο από την εκλογή του στην ηγεσία της ΝΔ και ύστερα από σειρά σκληρών μαχών ο Αντώνης Σαμαράς έχει πλέον στην διάθεσή του όλα τα στοιχεία για να επιλέξει εκείνους που θα υπηρετήσουν καλύτερα τους πολιτικούς του στόχους.

Θα κριθούν λοιπόν πολλά και από το εύρος και από το βάθος των επικείμενων αλλαγών.

Όπως είχαμε επισημάνει και πρόσφατα (Η μεγάλη ευκαιρία του Σαμαρά) στις ιστορικές στιγμές που ζούμε ο Αντώνης Σαμαράς έχει μια μοναδική ευκαιρία να απευθυνθεί σε μια τεράστια δεξαμενή ανθρώπων που βρίσκονται εκτός της παραδοσιακής εκλογικής πελατείας της ΝΔ. Σε ανθρώπους που χωρίς να είναι αριστεροί, δεξιοί, αναρχικοί, ή οτιδήποτε άλλο, ψάχνουν τον τρόπο να αντιδράσουν και να εκδηλώσουν οργανωμένα το θυμό τους.

Για να το κάνει όμως αυτό ο Σαμαράς πρέπει να πάψει να ασχολείται με εσωκομματικές ισορροπίες που δεν απασχολούν κανέναν εκτός των ενδιαφερομένων και να ασχοληθεί με την καταπολέμηση της στελεχιακής μετριοκρατίας (για να εισάγουμε έναν ακόμα νεολογισμό στην πολιτική ορολογία των ημερών).

Επειδή αυτό αποτελεί κατά την γνώμη μας το σημαντικότερο δομικό πρόβλημα της ΝΔ. Όχι μόνον κάνουν κουμάντο οι χειρότεροι αλλά και οι καινούργιοι είτε εκμαυλίζονται είτε, αν δεν εκμαυλιστούν, τείνουν να εξοβελιστούν.Το είδαμε αυτό να συμβαίνει στις εκλογές για την τοπική αυτοδιοίκηση

Πρέπει επίσης να σπάσουν τα φέουδα των μονίμων βουλευτών και πολιτευτών που στραγγαλίζουν τις τοπικές και νομαρχιακές οργανώσεις με ανθρώπους τους, αναπαράγοντας τον πελατειακό χαρακτήρα του ελλαδικού συστήματος εξουσίας.

Και τέλος να ανοίξουν οι πόρτες για να ενεργοποιηθούν οι 800.000! Ικανότατοι άνθρωποι, με εντιμότητα και ήθος, δεν περιμένουν παρά ένα νεύμα για να σπεύσουν να προσφέρουν.

Ζούμε σε μια εποχή που οι λέξεις “κομματικά γραφεία” και “κομματικά στελέχη” προκαλούν αποτροπιασμό στον κόσμο. Και όλοι – πλην των καρεκλοκένταυρων - αντιλαμβάνονται ότι έχουν ξεπεραστεί οι παραδοσιακές μορφές οργάνωσης και πάλης. Όλοι γνωρίζουμε επίσης ότι ο Σαμαράς εκλέχτηκε αρχηγός της ΝΔ από αυτο - οργανωμένες μειοψηφίες που έγιναν πλειοψηφία επειδή συντονίστηκαν μεταξύ τους από το Διαδίκτυο. Η κυρίαρχη τάση είναι λοιπόν τα social media κι εκεί πρέπει να ρίξει το βάρος της η ΝΔ.

Έτσι μόνο θα βάλει στο παιχνίδι τους 800.000 και τότε όσοι επιμένουν ακόμα να απεργάζονται πολιτικές λύσεις στα σκοτεινά παρασκήνια της διαπλοκής δεν θα έχουν πλέον καμία σημασία.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. oxi ki etsi avatar
    oxi ki etsi 26/12/2010 13:43:25

    <>...

    Τί σας κάνει να νομίζετε οτι προκαλούν αποτροπιασμό???

    Οι ουρές (σε στυλ Εθνικής Οδού στη γέφυρα της Μεταμόρφωσης) που σχηματίζονται από έξω από τα κοματικά γραφεία?????

    Σας προσκαλώ να περάσετε έξω από τα πολιτικά γραφεία π.χ. του Τασσούλα στα Γιάννενα όταν δέχεται το κοινό. Και από τα γραφεία μηχανικού.
    Όχι οτι φταίει σε τίποτα βέβαια ο άνθρωπος ή οτι τους προσκαλεί αυτός αλλά ειλικρινά περάστε να δείτε τι γίνεται...

    Αυτούς που στέκονται εκεί στην ουρά (και όχι μόνο εκεί αλλά σε όλα τα κομματικά γραφεία) τους θέλουμε ή δεν τους θέλουμε στο Κόμμα???

    Αν τους θέλουμε τότε συνεχίζεται η κομματοσκυλοκρατεία...

    Αν δεν τους θέλουμε δεν γινόμαστε Κυβέρνηση...

    Τί να κάνει κι ο έρμος ο Πρόεδρος...???

    Αυτή είναι η νοοτροπία μας...

  2. Aris. A avatar
    Aris. A 26/12/2010 13:51:15

    Τα νούμερα μιλούν από μόνα τους.

    Σε τριάντα χρόνια μετά το 1981 η ΝΔ κυβέρνησε τυπικά 8,5 χρόνια και ουσιαστικά 6,5 χρόνια περίπου 20% .

    Η ανικανότητα των στελεχών της να παράξουν και να εφαρμόσουν πολιτική είναι μοναδική.

    Εκτός από αλληλοκαρφώματα, αλληλουπονομεύσεις, χαριεντίσματα με τον γνωστό "κεντροαριστερό τύπο" οι άνθρωποι δεν ήξεραν τίποτα περισσότερο να κάνουν.

    Επειδή είμαι ψηφοφόρος της Β Αθηνών που ο πληθυσμός της πλήττεται καίρια από τα οικονομικά μέτρα της κυβέρνησης ψάχνω να βρω δηλώσεις των βουλευτών της εκλογικής μου περιφέρειας για την οικονομία και δεν βρίσκω τίποτα.

    Δηλαδή οι βουλευτές που εκπροσωπούν τις πλέον λαικές περιοχές της χώρας και θα περιμέναμε από αυτούς να αναλάβουν την προάσπιση των συμφερόντων μας είναι εξαφανισμένοι.

    Βέβαια αν ψάξετε για δηλώσεις που ανακυκλώνουν την εσωστρέφεια και υποβοηθούν το Πασόκ θα βρείτε δεκάδες.

    Ζητάμε νέους ανθρώπους να μπουν στην πολιτική αλήθεια πως !!

    Η πολιτική όπως ασκείται σήμερα είναι ένα πολύ ακριβό σπορ.

    Για να ασχοληθείς μαζί της σε σοβαρό επίπεδο πρέπει να έχεις λελυμένα όλα τα οικονομικά σου προβλήματα και να έχεις προς διάθεση μερικές δεκάδες χιλιάδες ευρώ για προεκλογικό αγώνα.

    Αλήθεια ποιοί στην ηλικία των 40 με 50 μπορεί να διαθέτουν τόσα χρήματα ;;

    Αρα από την αρχή η πολιτική προορίζεται για πολιτικές και επιχειρηματικές φαμίλιες που έχουν χρόνο και χρήμα όταν οι άλλοι βολοδέρνουν να επιβιώσουν.

    Για αυτό κατά βάση το πρόβλημα της χώρας είναι πολιτικό και όχι στενά κομματικό με την έννοια ότι όλοι οι μέτριοι και ανεπάγγελτοι που όμως έχουν τους απαραίτητους οικονομικούς πόρους ασχολούνται με την πολιτική.

    Ετσι όταν έρχεται η ώρα να στελεχωθεί ο δημόσιος τομέας γεμίζει από αποτυχόντες βουλευτές, νομάρχες, δημοτικούς συμβούλους, συνδικαλιστές, επειδή ουδείς παραγωγικός και επιτυχημένος παρατάει την δουλειά του για να ασχοληθεί με τους δαιδαλώδεις υγρούς γεμάτους μούχλα διαδρόμους της πολιτικής.

    Είναι από τις λίγες φορές που θα συμφωνήσω με τον Πάγκαλο ότι το σημερινό εκλογικό σύστημα της χώρας δεν μπορεί να την τροφοδοτήσει με άξιο και ικανό πολιτικό προσωπικό που θα την βγάλει από την δύσκολη θέση.

    Γέμισε η βουλή από γιατρούς και δικηγόρους επειδή προσεγγίζουν ποιό εύκολα και παλαιοκομματικά οι συγκεκριμένες ειδικότητες το εκλογικό σώμα.

    Μαζί με την συνταγματική αναθεώρηση που προτείνει ο Σαμαράς και ο κόσμος δεν πολυκαταλαβαίνει πως θα βοηθήσει καλό είναι να μιλήσει ποιό συγκεκριμένα για το πως θα βοηθηθούν νέα πολιτικά πρόσωπα να βγουν στην επιφάνεια.

    Το Πασόκ κυβέρνησε περισσότερο γιατί στηρίχθηκε σε σχέση με την ΝΔ σε ικανότερο πολιτικό προσωπικό που στα πρώτα χρόνια της δημιουργίας του προέκυψε μέσα από την καθημερινή πολιτική μάχη και όχι από τα μεγαλοσαλόνια των γνωστών νεοδημοκρατικών σογιών.

    Επιτέλους ας μπει ένα φρέσκο πρόσωπο στην βιτρίνα της καθημερινής επαφής της ΝΔ με τον πολύ κόσμο.

    • Apollonios avatar
      Apollonios @ Aris. A 26/12/2010 21:03:24

      Έχεις απόλυτο δίκιο... Όσο για τους βουλευτές μας, φοβάμαι ότι οι περισσότεροι δεν έχουν ακόμη καταλάβει τι έχει συμβεί στη χώρα, οι άνθρωποι είναι άσχετοι πολιτικάντηδες μαυρογυαλούριου τύπου στην συντριπτική πλειοψηφία τους... Ειδικά οι βουλευτες της επαρχίας που έχουν πρόσβαση στα κατά τόπους ραδιοτηλεοπτικά ΜΜΕ θα μπορούσαν ν α καλύψουν και το κενό ενημέρωσης και να αντιμετωπίσουν την μαύρη προπαγάνδα της Κυβέρνησης και των ΜΜΕ των Αθηνών. Αλλά να βγούν και να πούνε τι??? Επερωτήσεις επί παντός (ασήμαντου) επιστητού προβάλλουν οι ταλαίπωροι, μέχρι εκεί φθάνει η αντίληψή τους....

      • Λεφτά υπάρχουν avatar
        Λεφτά υπάρχουν @ Apollonios 26/12/2010 22:26:17

        Έχεις απόλυτο δίκιο…

        Δές και αυτό το βίντεο.

        http://www.youtube.com/watch?v=sBJ-LsK2jeY&feature=player_embedded#!

  3. Κάσσανδρος ο Κυανός avatar
    Κάσσανδρος ο Κυανός 26/12/2010 13:54:39

    Ο Αντώνης Σαμαράς εξήγγειλε την επέτειο της νίκης του στις 29 Νοεμβρίου ένα νέο κοινωνικό συμβόλαιο. Μια ευρεία και πλατιά συμμαχία με τις κοινωνικές τάξεις για την ανασύνταξη της ελληνικής οικονομίας και την οικονομική ανάπτυξη της χώρας. Το ερώτημα είναι με τι είδους κόμμα θα γίνει αυτό.

    Πόσοι βουλευτές και μεγαλοστελέχη έτρεξαν στις δημοτικές εκλογές; Πόσοι στήριξαν την υποψηφιότητα Κικίλια, ειδικά αυτήν που ήταν καθαρά στο πνεύμα της ανανέωσης; Πόσοι στις μικρές οργανώσεις δεν απομάκρυναν στην ουσία νέα στελέχη με διάθεση προσφοράς;

    Αλλάζοντας θέση στα χαρτιά μιας τράπουλας η τράπουλα παραμένει η ίδια. Και δυστυχώς στην περίπτωση της Ν.Δ σημαδεμένη. Γιατί υπάρχουν πολλοί που δεν βλέπουν με καλό μάτι την ενδεχόμενη επιτυχία Σαμαρά και τον περιμένουν στη γωνία, όπως στη γωνία τον περίμεναν και μετά από μια αποτυχία στις δημοτικές η οποία όμως δεν ήρθε.

    Όσο για το που θα βρεθούν τα νέα στελέχη, μην ανησυχείτε. Θα βρεθούν όπως βρέθηκαν και οι 800.000 πριν από έναν χρόνο. Η παράταξη έχει πολλά εν δυνάμει στελέχη που το κόμμα οφείλει να τα αξιοποιήσει και όχι να τα αποτρέπει χάριν των παλαιών φύλλων της παλαιάς τράπουλας.

    Η 29η Νοεμβρίου είναι η πυξίδα.

  4. Mikros Exerevnitis avatar
    Mikros Exerevnitis 26/12/2010 13:57:18

    Κάποιοι με συμπεριφορές «Σαμαροφρουρού» καλό είναι να πάρουν πόδι άμεσα από την κεντρική διοίκηση του κόμματος. Προκαλούν ζημιά απομακρύνοντας με την παρουσία τους και μόνο τους πάντες από τον Σαμαρά όπως το έκαναν και επί Πολιτικής Άνοιξης. Προς όφελος μάλλον του εαυτού τους.

  5. ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ avatar
    ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ 26/12/2010 14:15:49

    Ζούμε σε μια εποχή που οι λέξεις “κομματικά γραφεία” και “κομματικά στελέχη” προκαλούν αποτροπιασμό στον κόσμο. Όπως επίσης, η είδηση ότι στα νέα γραφεία της Ν.Δ στη Συγγρού, το ενοίκιο που θα πληρώνει στο επί 2 χρόνια ξενοίκιαστο κτίριο του Βωβού είναι 1 εκ. ετησίως

  6. φωτεινη avatar
    φωτεινη 26/12/2010 14:18:22

    η υπουργοποιηση του σαμαρα απο τον καραμανλη και η ανοδος του στην ηγεσια του κομματος δια μεσου της κομματικης βασης δειχνουν πολυ καθαρα πια πρεπει να ειναι η πορεια του σαμαρα.αυτη που ηταν παντα.ο σαμαρας δεν ειναι αγνωστος.η πορεια του ειναι γνωστη,και αυτο του ζηταται αυτη τη στιγμη,να την συνεχισει ,να συνεχισει να ειναι αυτος που ηταν.το ιδιο και το επιτελειο του.γνωστο και αυτο και αποδεκτο.αυτο δειχνουν οι 800000 ψηφοι.

    • oxi ki etsi avatar
      oxi ki etsi @ φωτεινη 26/12/2010 14:40:35

      Φωτεινή,

      καταρχήν μην υποτιμάς τον αντίπαλο.

      Ο Σαμαράς δεν πήρε 800.000 ψήφους αλλά τους μισούς. Τους άλλους μισούς τους πήρε η Ντόρα κι ο Πανίκας. Που σημαίνει οτι το Κόμμα δεν αποτελείται μόνο από "σαμαρικούς" όπως διαπίστωσες και στις πρόσφατες δημοτικές εκλογές...
      Πέραν από αυτό, ο κόσμος ψήφισε Αντώνη Σαμαρά και ΔΕΝ ψήφισε την παρέα της ΠΟΛ.ΑΝ (η οποία είναι στο βιογραφικό του Προέδρου με οτι αυτό συνεπάγεται)!!!

      Οι πέριξ τον Πρόεδρο, θεματοφύλακες της ΠΟΛ.ΑΝ, κάνουν μεγάλη ζημιά στο Κόμμα όπως γράφει και ο Εξερευνητής πιο πάνω!!!

      Μαζί με αυτούς, έχουμε και "καραμανλικούς" ως προίκα και για αυτο δεν δένει εύκολα το γλυκό...

      Για να δούμε τι σόι αναδιάρθρωση θα κάνει ο Πρόεδρος...

      • Factorx avatar
        Factorx @ oxi ki etsi 26/12/2010 14:50:31

        Σαν "καρατζαφερικός και οχι", ή "Ντόρα κι έτσι" μου φαίνεσαι. Η ΠΟΛΑΝ φταίει για την συντριβη της ΝΔ; Ευτυχώς που ψήφιζε κι αυτή. Και επειδη δεν το κατάλαβες (καλοπροαίρετα το λεω) όσοι κρτικοδιαπλεκόμενοι κτυπάνε τους "σαμαρικούς" το κάνουν για να λειάνουν την πολιτική Σαμαρά , να την στρογγυλέψουν και να την φέρουν στα μέτρα τους. και φυσικά δεν θα τους περάσει.

        • oxi ki etsi avatar
          oxi ki etsi @ Factorx 26/12/2010 15:12:03

          Φάκτορα,

          είμαι παραδοσιακός δεξιός (σήμερα με αποκαλούν "ακροδεξιό") κι αυτό φαίνεται άλλωστε από τα σχόλιά μου αλλά δεν είμαι ούτε με τον Καρατζαφέρη ούτε με το ΛΑ.Ο.Σ...

          Στο ξαναλέω απολύτως καλοπροέραιτα επειδή βλέπω δίνεις Αγώνα εδώ και προσπαθείς για το καλύτερο:

          οι θεματοφύλακες της ΠΟΛ.ΑΝ κάνουν ζημιά στο Κόμμα και δεν προσφέρουν απολύτως καμία υπηρεσία στον Πρόεδρο!
          Προσπαθούν να παραμερίσουν παλαιά κομματικά στελέχη (χωρίς αυτό να σημαίνει οτι το "παλιά στελέχη" σημαίνει απαραίτητα κομματική καμαρίλα) με επιρροή στον κόσμο ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ ΚΟΣΜΟ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΒΓΑΛΕΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, μόνο και μόνο για να αναλάβουν και να "ελέγξουν" αυτοί τους μηχανισμούς!!!
          Πίστεψέ με όπως στο λέω!
          Όχι για να εξαλείψουν τους μηχανισμούς αλλά για να τους "ελέγξουν"...

          Και στην τελικη ρε Φάκτορα, ποιό είναι το ζητούμενο???

          Να ελέγξει ο Σαμαράς τους μηχανισμούς ή να γίνουμε Κυβέρνηση???

          Εγώ λέω να γίνουμε Κυβέρνηση!

          Για να γίνει αυτό πρέπει να σηκώσουμε επιπλεόν ενάμιση εκατομμύριο κόσμο από τον καναπέ.

          Και επίτρεψέ μου να αμφιβάλλω οτι μπορούν να το κάνουν οι θεματοφύλακες της ΠΟΛ.ΑΝ.

          Όσο τρέχαν και για τον Κικίλια...

          • oxi ki etsi avatar
            oxi ki etsi @ oxi ki etsi 26/12/2010 15:13:22

            Έχω ξαναγράψει πολλάκις.

            Ο Πρόεδρος είναι δυστυχώς μόνος...

          • Factorx avatar
            Factorx @ oxi ki etsi 26/12/2010 15:19:46

            δεν με ενολεί καθόλου που είσαι πολύ δεξιά- αρκεί να μην πέσεις στον γκρεμό. Για την ΠΟΛΑΝ είσαι πολύ άδικος όμως. Ειδικά στην περίπτωση του Κικίλια. Στην οποία απουσίαζαν επιδεικτικά τα κομματικά στελέχη

          • Wolf avatar
            Wolf @ oxi ki etsi 26/12/2010 20:52:41

            Φίλε, το πρόβλημα δεν ηταν οι "θεματοφύλακες της ΠΟΛ.ΑΝ.", στην περίπτωση Κικίλια, αλλά οι παραδοσιακοί -όπως λές- νεοδημοκράτες και κυριως οι βουλευτες της Αττικής, που ηταν παντελώς απόντες!!!
            Ωπα, ταρακουνηθηκες, ε!
            Αυτη ειναι η αλήθεια φίλε μου, δυστυχώς.
            Αυτοι οι παραδοσιακοί τύποι, που έδιναν κατω απ το τραπέζι Σγουρό ή Δημαρά, που κατα τα αλλα αγαπάνε την παραταξη και νοιαζονται για αυτή. Κοίτα χόρτασαμε απο δαύτους.
            Τελεία και παύλα.-

          • Apollonios avatar
            Apollonios @ Wolf 26/12/2010 21:07:44

            Το ότι η επιλογή του Κικίλια ήταν ατυχέστατη και ο άνθρωπος εμφανώς ανεπαρκής για τη θεση, να έπαιξε κάποιο ρόλο? Οι νεοδημοκράτες (και όχι μόνο) περίμεναν μία σοβαρότερη πρόταση και απογοητεύθηκαν σε βαθμό να μη πανε να ψηφίσουν, ειδικά στον β' γύρο.

          • Wolf avatar
            Wolf @ Apollonios 27/12/2010 17:46:58

            Να σου θυμίσω ότι με τον Κικίλια, πήγε στο δεύτερο γύρο και πήρε η ΝΔ ένα 48%, που είχε να πάρει τέτοιο ποσοστό από τις εκλογές του Σοφούλη!!! Άστο μεγάλε ψάξτο αλλού.

          • Apollonios avatar
            Apollonios @ Apollonios 27/12/2010 20:18:24

            αγαπητέ wolf, έτσι είναι αν έτσι νομίζετε..! Πειράζει που όμως εγώ πιστε'υω ότι επιτυχία είναι να κερδίζεις? Ειδικά μετά από ότι έχει διαπράξει το ΠΑΣΟΚ εδώ κι ένα χρόνο?

          • vardarskian avatar
            vardarskian @ Apollonios 28/12/2010 12:06:56

            κι εγώ πιστεύω ότι το 48% ήταν ΕΞΟΛΟΚΛΗΡΟΥ του Σαμαρά. Έλεος βρε παιδιά με τον Κικίλια... πέρασαν οι εκλογές που κάναμε τα στραβά μάτια...

      • Aris. A avatar
        Aris. A @ oxi ki etsi 26/12/2010 15:47:37

        oxi ki etsi

        Επειδή βαρεθήκαμε την καραμέλα περί παρέας της Πολιτικής Ανοιξης που κυβερνάει την Ρηγίλλης μπορείς να μας πει με ονόματα όμως για να είμαστε συγκεκριμένοι τα φοβερά και τρομερά στελέχη που είχε η ΝΔ και άφησε στο περιθώριο o Σαμαράς για να επιβάλει την παρέα του.

        Είναι δυνατόν μετριότατοι βουλευτές σαν τον Γιακουμάτο με σχεδόν μηδενική προσφορά στην παραγωγή πολιτικής ως υπουργοί να τους ενοχλούν τα πάντα ενώ το μόνο που έχουν να επιδείξουν είναι η πώληση Νεοδημοκρατικοφροσύνης για δικό τους όφελος.

        Μπορείτε να μας πείτε ποιά είναι τα βαριά μυαλά που πρέπει να ακούει ο Σαμαράς και έχει περιθωριοποιήσει.

        Μήπως είναι αυτοί που του έλεγαν να πει ναι στο μνημόνιο για να είναι τελειωμένη πολιτικά σήμερα η ΝΔ.

        Επιτίθενται εναντίον του Λαζαρίδη.

        Επειδή έχω διαβάσει άρθρα του και έχω ακούσει τοποθετήσεις του πολύ πριν μάθουμε ότι είναι σύμβουλος του Σαμαρά μπορείς να μας πει έναν από τα παλιά στελέχη της ΝΔ που να μπορεί να παράξει ιδεολογία και κομματικές θέσεις σε αυτό το επίπεδο.

        Αμάν ποιά με τους πρωτοκλασσάτους της ΝΔ που ανακήρυξε το ΜΕΓΚΑ και τα ΝΕΑ.

        Δεν σου κάνει εντύπωση ότι ούτε ο Καραμανλής δεν εμπιστεύονταν κανέναν από όσους μυξοκλαίνε στα ΜΜΕ για μια θεσούλα.

        Είδαμε και η Ντόρα τι κέρδισε με αυτούς που εμπιστεύθηκε.

        Νέα πρόσωπα έχουμε ανάγκη και όχι τις γεροντοκόρες της Ρηγίλλης.

        Βρήκατε το γνωστό τροπάρι ΠΟΛΑ και λοιπά που έλεγε η Ντόρα.

        Εγώ βλέπω την ΝΔ με Σαμαρά να κρατάει δυνάμεις ενώ οι άλλοι που θα δημιουργούσαν την μεγάλη κεντροδεξιά γλείφουν τον Κουβέλη για να μιλήσουν 20 λεπτά στην βουλή.

      • SERT avatar
        SERT @ oxi ki etsi 26/12/2010 19:46:39

        ΠΑΛΗΚΑΡΑΚΙ ΜΟΥ
        ΤΗΝ ΚΑΡΑΜΕΛΑ ΠΟΛΑΝ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΑΦΗΣΕΙΣ ΠΛΕΟΝ.....ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΛΕΣ ΣΤΗ ΝΔ ΜΕΙΝΑΙ ΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΠΗΓΑΝ ΣΤΗ ΔΥΣΗ
        ΟΛΟΙ,ΛΟΙΠΟΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΗΓΑΝ ΔΥΣΗ ΑΛΛΑ ΨΗΦΙΣΑΝ ΤΗΝ ΥΠΟΝΟΜΕΥΤΡΙΑ, ΠΛΕΟΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΤΙ ΛΑΘΟΣ ΘΑ ΕΚΑΝΑΝ.....ΚΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΠΛΕΟΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΗΝ ΞΑΝΑΔΟΥΝ ΣΤΗ ΝΔ

        ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΕΝΙΩΣΑ ΝΤΡΟΠΗ ΠΟΥ ΤΟ 93 ΦΩΝΑΖΑ ΕΝΑ ΣΥΝΘΗΜΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ.
        ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΣΥ.
        -ΟΤΑΝ Ο ΑΠΟΣΤΑΤΗΣ ΔΡΑΚΟΥΛΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΔΡΑΚΟΥΛΟΚΟΡΗ ΤΟΥ ΕΔΙΩΞΑΝ ΤΟ ΣΑΜΑΡΑ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ ΤΟ ΣΑΜΑΡΑ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΖΑΝ ΝΔ ΒΡΙΖΑΝ ΤΟ ΔΡΑΚΟΥΛΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΔΙΩΞΕ......ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΙΛΟ-ΕΒΡΑΙΑ ΚΑΙ ΕΞΑΠΤΕΡΥΓΟ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΔΡΑΚΟΥΛΟΚΟΡΗ ΟΛΟΙ ΛΕΝΕ ΠΟΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΕΙ....
        ΕΠΙΣΗΣ ΑΠΟ ΤΙΣ 300000 ΨΗΦΟΥΣ ΠΟΥ ΠΗΡΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΥΠΟΠΡΟΙΟΝ ΤΗΣ ΔΥΣΗ,ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΤΟΥ 75 ΜΕ ΑΠΗΧΗΣΗ 2% ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΒΓΑΛΕ 100000......ΠΟΥ ΤΙΣ ΒΡΗΚΑ;ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ ΦΛΩΡΙΝΑΣ, ΕΒΡΑΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ, ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ ΘΡΑΚΗΣ(ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΖΗΤΑΓΑΝ ΤΟ 2 ΕΥΡΩ ΠΙΣΩ), ΑΡΧΟΝΤΑΚΗΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥ ΟΙ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ.......
        ΑΡΑ ΜΗ ΧΑΙΡΕΣΑΙ.....ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ.....ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΚΑΝΑ ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗ, ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟ, ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟ, ΚΑΜΜΕΝΟ,ΤΖΗΜΑ, ΣΑΛΜΑ ΚΑΙ ΑΜΕΤΡΗΤΟΥΣ, ΜΟΛΥΒΙΑΤΗ, ΜΕΙΜΑΡΑΚΗ, ΑΧΙΛΛΕΑ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΙΚΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΝΑ ΗΤΑΝ ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΠΟΛΑΝ.....

  7. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 26/12/2010 14:34:59

    Η κομματική καματίλα είναι ότι πιο σιχαμερό. Για αυτό και οι νοήμονες άνθρωποι πλέον ιδιωτεύουν. Ας ελπίσουμε πως ο Σαμαράς το έχει αντιληφθεί και μπορέσει επιτέλους να βάλει τέλος σε αυτή τη σαπίλα που δυναστεύει τη χώρα.
    Όσο για το ΠΑΣΟΚ, αυτό χρόνια τώρα στηρίζεται στα κομματικά του ποντίκια.

    • danaos avatar
      danaos @ Strange Attractor 26/12/2010 14:50:08

      Yes,Sir! Έλαβες τη διασκευούλα;

  8. tiramola avatar
    tiramola 26/12/2010 14:36:39

    Kομματικά γραφεία και κομματικά στελέχη προκαλούν αποτροπιασμό στον κόσμο?
    Δεν ξέρω ποιά θα είναι η εικόνα της χώρας τα επόμενα 2-3 χρόνια, αλλά σε αυτή τη φάση η οικονομική κρίση έχει ενδυναμώσει την πελατειακή σχέση.
    Και επειδή είναι πολύς κόσμος που την ψάχνει έτσι, καλό θα είναι όταν γίνεται λόγος για σωτήρες να βαστούν κάποιοι μικρό καλάθι αφού κανένας δεν μπορεί να πετύχει στην προσπάθειά του αν δεν έχει μαζί του την κοινωνία.
    Μιά κοινωνική πλειοψηφία δηλαδή που να πιστεύει στην αξιοκρατία και γερά με τσαμπουκά θα κάνει το μέλλον της χώρας υπόθεσή της.

    • Factorx avatar
      Factorx @ tiramola 26/12/2010 14:46:28

      Tiramola, χρόνια πολλά. Πάντα πίστευα σ΄εσένα

  9. Asterix avatar
    Asterix 26/12/2010 14:44:08

    Πολύ σωστό άρθρο. Θα μπορούσα να το είχα γράψει ο ίδιος, αν είχα την ικανότητα της αυτοσυγκράτησης. Την αυτοσυγκράτησή μου την έχω απολέσει εδώ και μήνες. Ο Σαμαράς - προφανώς - είναι εγκλωβισμένος μέσα σε κομματικούς διαδρόμους και αρχίζει να χάνει τον προσανατολισμό του. Στο τέλος θα χάσει και την πόρτα προς το λαό.

    Αγαπητέ πρόεδρε, Αντώνη Σαμαρά,
    Ο λαός είναι κάτω από το μπαλκόνι, μέσα στη βροχή και σε περιμένει. Στη συζήτηση για τον προϋπολογισμό ήσουν αφάνταστα συγκεκριμένος. Πρώτη μου φορά άκουσα πολιτικό να σκιαγραφεί τόσο σωστά και κατανοητά το πρόβλημα της χώρας μου. Σε παρακαλώ, βάλε στην άκρη όσους δεν εμπιστεύεσαι. Μην φοβάσαι τους βαλτούς που λένε ότι αυτό ισοδυναμεί με νέα "διάσπαση". Οι αποχωρήσεις των πονηρών δεν θεωρούνται "διάσπαση". ΞΕΚΑΘΡΙΣΜΑ είναι, και δεν πρόκειται να πονέσει κανέναν άλλο, παρά μόνο τους αποχωρούντες.
    Ασε τους να πάνε στον αγύριστο και ασχολήσου με εμάς. Που είμαστε πολύν καιρό κάτω από το μπαλκόνι, μέσα στη βροχή, και σε περιμένουμε να βγεις να ζητήσεις την υποστήριξή μας. Όχι την ψήφο μας. Την υποστήριξή μας.

  10. oxi ki etsi avatar
    oxi ki etsi 26/12/2010 15:24:55

    Εσύ τα ξέρεις καλύτερα "από μέσα"...

    Εγώ σου λέω και τι εντύπωση έχει πολύς κόσμος εκεί έξω...

    Κόσμος που τον χρειαζόμαστε για να γίνουμε Κυβέρνηση...

  11. NTINOS avatar
    NTINOS 26/12/2010 15:27:07

    Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑ ΜΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗ.
    ΔΥΝΑΜΙΚΕΣ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΕΙΣ.ΚΑΙ ΝΕΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΟΥΝ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΟΛΙΤΕΥΟΝΤΑΙ ΓΙΑΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ...ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΟΥΣ.
    ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Η ΜΑΛΛΟΝ Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ.
    ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΣΑΝ ΤΟ ΣΑΠΙΟ ΜΗΛΟ ΚΑΙ Η ΝΔ ΘΑ ΕΚΛΕΞΕΙ 200 ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ.
    ΕΙΠΑΜΕ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΗΣ ΝΔ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ Η ΜΑΛΛΟΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΑΛΛΗ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΗ ΗΤΤΑ ΤΗΣ ΝΔ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ Η ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΩΣ ΚΟΜΜΑ ΞΕΠΕΡΑΣΜΕΝΟ ΜΕ ΣΤΕΛΕΧΗ ΠΑΛΑΙΟΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΟΜΜΑΤΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΗΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΣ.

    • Apollonios avatar
      Apollonios @ NTINOS 26/12/2010 21:09:58

      +1000

  12. ΚΕΡΤ avatar
    ΚΕΡΤ 26/12/2010 15:32:05

    Συμφονώ απολυτα με τον aris.A.

  13. φωτεινη avatar
    φωτεινη 26/12/2010 15:55:56

    οι στιγμες κρισεις αναδεικνυουν το essenziale.[συγγνωμη για το ιταλικο,δεν μουρχεται η ελληνικη λεξη].ξεκαθαρα προσωπα,ξεκαθαρες κουβεντες.οι βυζαντινισμοι,και οικομματικοι λαβυρινθοι κουραζουν τον ηδη κουρασμενο και αηδιασμενο κοσμο.και συμφωνω με τον factorx,παλι καλα που υπηρχε η ΠΟΛΑΝ.παλι καλα που υπηρχε ο σαμαρας.και το λεει πολυς κοσμος αυτο.και θα το πει ακομα περισσοτερος.

  14. ierofantis avatar
    ierofantis 26/12/2010 16:38:54

    Αν μου επιτρέπετε και εμένα ένα σχόλιο, θα έλεγα ότι το μυστικό δεν είναι ούτε οι εκκαθαρίσεις, ούτε οι ομαδοποιήσεις, ούτε η κατάργηση των κομματικών γραφείων, που πάντα θα υπάρχουν, εφόσον έχουμε να κάνουμε με κόμματα.
    Το μυστικό για μένα βρίσκεται στην παραγωγή πολιτικής και λύσεων στα προβλήματα του κόσμου, με καθαρή ιδεολογία, χωρίς φιοριτούρες και με ξεκάθαρο λόγο. Το μυστικό είναι η ιδεολογική επικράτηση έναντι μιας σούπας-ιδεολογίας, του κρατικοδίαιτου σταλινικού εργατοπατερικού σοσιαλισμού, της της τρομοκράτησης του πληθυσμού με το ευφιολόγημα της κακιάς δεξιάς και της νοοτροπίας της ήσσονος προσπάθειας όπου οι άλλοι, το κράτος, η πολιτεία ή ο θεός, πρέπει να μας λύσουν το πρόβλημα, εκτός επό εμάς τους ίδιους, που το υφιστάμεθα, δηλαδή η μετουσίωση σε πράξη του "συν Αθηνά και χείρα κίνει".
    Αν ο Σαμαράς επενδύσει στην επικράτηση της ιδεολογίας της ανταμοιβής των αρίστων, της προσπάθειας και όχι του ωχαδερφισμού, της αξιοκρατίας και της εθνικής πολιτικής όχι με κραυγές αλλά με μεστό, συγκροτημένο και ξεκάθαρο λόγο, οι ομαδάρχες, οι κομματικοί, η καμαρίλα και όλα τα άλλα που αναφέρετε αγαπητοί συνομιλητές θα έχουν δύο επιλογές. Ή να υποταχθούν ή να αναχωρήσουν απο μόνοι τους γιατί δεν θα τους σηκώνει το κλίμα...

    • firiki2010.wordpress.com avatar
      firiki2010.wordpress.com @ ierofantis 26/12/2010 21:43:34

      Αψογος!

  15. Factorx avatar
    Factorx 26/12/2010 16:46:50

    Επειδη όλοι γκρινιάζουμε, αλλά δεν προτείνουμε και κάτι, κάνω της εξής πρόταση για να μην μιλάμε αόριστα: Ας προτείνει ο καθένας εδώ μέσα ποιούς νομίζει ότι πρέπει να αναδειχθούν στον εσωκομματικό ανασχηματισμό που ετοιμάζει ο Σαμαράς. Ποιους θεωρείτε εσεις αξιόλογους. Τι θα κάνατε στην θέση του Σαμαρά;

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Factorx 26/12/2010 17:18:36

      Ωραία ερώτηση αλλά δεν θα στην απαντήσω με ονοματολογία, γιατί μπορεί να αδικήσω κάποιους που δεν ξέρω. Αντί αυτής, θα ήμουν ευτυχής προσωπικά αν η στελέχωση γινόταν από (ενδεικτικά)
      (α) Έλληνες στην ψυχή
      (β) Που έχουν διακριθεί στον κοινωνικό βίο και στην επαγγελματική τους καριέρα,
      (γ) που έχουν υψηλό κώδικα ηθικής και τιμής
      (δ) που γνωρίζουν το αντικείμενο της ευθύνης τους
      (ε) που μιλούν καθαρά και στοχευμένα, χωρίς βερμπαλισμούς
      (στ) που αποπνέουν εμπιστοσύνη
      (ζ) που έχουν διάθεση συνεργασίας με τους συναδέλφους τους και δεν πριονίζουν ο ένας την καρέκλα του άλλου
      (η) που πιστεύουν στην ιδεολογία του κόμματος και την υπηρετούν χωρίς δεύτερη κουβέντα
      (θ) που είναι κοντά στο λαό και τον υπηρετούν ή τον νουθετούν κατά περίπτωση, χωρίς να του κάνουν τα πιο τρελά χατήρια ή να του τάζουν τα πιο παλαβά πράγματα
      (ι) που να έχουν εμπειρίες από χώρες του εξωτερικού χωρίς να έχει αλλοτριωθεί ο χαρακτήρας τους
      (ια) που να είναι αδέσμευτοι από πάτρωνες, μεγαλοκαναλάρχες, διαμορφωτές κοινής γνώμης ή άλλους τσαρλατάνους και συμβούλους.

      Αν υπάρχουν τέτοιοι στην ΝΔ, που μάλλον υπάρχουν, και επειδή είσαι σε θέση να γνωρίζεις καλύτερα, μπορείς να τους εντοπίσεις και να τους εισηγηθείς στην ηγεσία; Και η ηγεσία μπορεί να τους αναδείξει και να τους εμπιστευτεί;

    • ΜΑΝΙΑ avatar
      ΜΑΝΙΑ @ Factorx 26/12/2010 18:36:47

      ΦΑΚΤΟΡΑ, ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!
      ΟΣΟΙ ΑΠΛΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ... ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΞΕΡΟΥΜΕ!
      ΕΧΟΝΤΑΣ ΔΕΙ 5 ΝΕΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΧΡΟΝΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΑΚΡΗ.
      ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΑΝ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ ΑΠΟΚΤΟΥΣΑΝ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ "ΣΚΟΝΤΑΦΤΑΝ" ΣΤΟΥΣ "ΜΕΓΑΛΟΥΣ"!

    • Δημήτρης avatar
      Δημήτρης @ Factorx 27/12/2010 02:31:47

      Aνθρώπους που εδώ και χρόνια αντιστέκονται με ιστορικά και λογικά επιχειρήματα στη διάλυση του εθνικού κράτους. Ανθρώπους που έχουν παράγει συγγραφικό έργο στον τομέα αυτό, αγαπούν την Ελλάδα και το έχουν δείξει με το να πηγαίνουν κόντρα στο κυρίαρχο ρεύμα, παρόλο που θα μπορούσαν να έχουν ξεπουληθεί όπως πολλοί συνάδελφοί τους και να έχουν μετατραπεί σε πολύ αποτελεσματικούς, και πλούσιους, προπαγανδιστές της νέας τάξης πραγμάτων. Που ενημερώνουν όσους ψάχνουν την αλήθεια και καταπολεμάνε την ιδεολογική επικράτηση του ΠΑΣΟΚ στα ΜΜΕ και, κυρίως, στα πανεπιστήμια. Ανθρώπους που δεν είναι 'δεξιοί' αλλά γνωρίζουν σε βάθος τις ανάγκες και τις ανησυχίες του Έλληνα. Που χάρηκαν με την εκλογή του Σαμαρά στη ΝΔ και μπορούν να τον βοηθήσουν να πολεμήσει τον εθνομηδενισμό, που σαρώνει στην εκπαίδευση και καταστρέφει την κοινωνική αλληλεγγύη και συνοχή, και, μαζί τους, κάθε προϋπόθεση για να φέρει καρπούς οποιαδήποτε καλοπροαίρετη οικονομική πολιτική. Και που μπορούν να του κάνουν σοβαρές προτάσεις σε μια ενδεχόμενη συνταγματική αναθεώρηση.
      Μιλάω για ιστορικούς, πολιτικούς φιλοσόφους και συνταγματολόγους που είναι γνωστοί σε όποιον ασχολείται με τα σχετικά ζητήματα και δεν έχει πάθει πλύση εγκεφάλου από τα κέντρα της παγκοσμιοποίησης. Που έχουν απορρίψει με πειστικά επιχειρήματα το Μνημόνιο και τον ενδοτισμό στα εθνικά μας θέματα. Που έχουν αποκαλύψει το ρόλο του ΠΑΣΟΚ στη διάλυση της Χώρας.
      Γιατί το πρόβλημα της Ελλάδας δεν ξεκίνησε από την οικονομία της. Αν ο Σαμαράς εστιάσει μόνο εκεί δε θα νικήσει ποτέ την ιδεολογική ηγεμονία του ΠΑΣΟΚ.

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ Factorx 27/12/2010 12:46:29

      Kυριάκος Μητσοτάκης:
      Ο οξυδερκής, ο ποιητής, o νέος Δούρειος Ιππος της FAMILIA,
      στη καρδιά της νέας Νέας Δημοκρατίας.

      ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ ΑΣΥΛΟ:
      «Mιλώ ως πολίτης και όχι ως πολιτικός. Νομίζω ότι ήρθε η ώρα, γιά άλλη μιά φορά, να βάλουμε στο τραπέζι του δημόσιου διαλόγου το ζήτημα του Πανεπιστημιακού Ασύλου έτσι ώστε τα φαινόμενα αυτά που πραγματικά υποβαθμίζουν το Δημόσιο Πανεπιστήμιο να εκλείψουν».

      ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΤΑΣΤΡΑΤΗΓΗΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 24 ΚΑΙ ΒΑΤΟΠΕΔΙ:
      «Εάν είχαμε τη δυνατότητα να είχαμε ένα μαγικό ραβδί γιά να μπορούμε ν’αλλάξουμε ΕΝΑ πράγμα σ’αυτή τη χώρα, αυτό αφορά την Πολιτική της Χρήσεως της Γης».

      ΓΙΑ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ, ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΑΚΟ, SIEMENS:
      «Eνα ποίημα γιά μένα, το οποίο αποτελεί μιά ηθική πυξίδα. Μιά ηθική πυξίδα συμπεριφοράς, στη προσωπική μου ζωή αλλά και στη πολιτική μου διαδρομή».

      ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΛΟΓΟΔΟΣΙΑΣ:
      «Το ζητούμενο του πολιτικού διαλόγου, σ’αυτή τη χώρα, θα πρέπει να τοποθετείται αποκλειστικά και μόνο στα πλαίσια της Πολιτικής Ευθύνης».

      ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΥΠΟΥΡΓΩΝ:
      «Aπέφυγα ν’απαντήσω στο θέμα περί Πολιτικών Ευθυνών, Δεν θεωρώ σε καμία περίπτωση, ότι ένας Υπουργός μπορεί να έχει την Ευθύνη».

      ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ:
      «Εγώ, ως απλός Βουλευτής, δεν είμαι σε θέση να συμμετάσχω χρήσιμα σ’αυτή τη συζήτηση».
      ♠♠
      Αρης Σπηλιωτόπουλος:
      Αγόραζε μεζονέτες αλλά οι καταθέσεις του αυξάνονταν!

      Το ακίνητο των 210 τ.μ. που αγόρασε το 2006 ο βουλευτής της Ν.Δ. κ. Αριστόβουλος (Αρης) Σπηλιωτόπουλος σε μία από τις ακριβότερες περιοχές στην Αθήνα δηλώθηκε από τον ίδιο, μαζί με την εφορία και τα συμβολαιογραφικά έξοδα, στα 426.000 ευρώ. Δηλαδή, 2.028 ευρώ /τ.μ.

      Ομως, με δεδομένο ότι το 2006 ήταν από τις «χρυσές» χρονιές του real estate σε ολόκληρη την Ελλάδα, πολλοί κτηματομεσίτες αναφέρουν στο «ΘΕΜΑ» ότι τα διαμερίσματα στο Κολωνάκι, και ειδικά στον τελευταίο όροφο, εκείνη την εποχή πωλούνταν σε πραγματικές τιμές μεταξύ 5.000-7.100 ευρώ και όχι 2.028 ευρώ / τ.μ., δηλαδή όσο κόστιζε ένα καινούριο διαμέρισμα στο Περιστέρι ή στο Αιγάλεω.

      Αρα, σύμφωνα με τους ίδιους ειδικούς της αγοράς, το διαμέρισμα αυτό πρέπει να κόστισε -με τις πλέον μετριοπαθείς εκτιμήσεις-, χωρίς την ανακαίνιση που στη συνέχεια έκανε ο πρώην υπουργός, μεταξύ 1.050.000 1.500.000 ευρώ.

      Ομως, όπως προκύπτει από τα «πόθεν έσχες» που έχει καταθέσει στη Βουλή ο ίδιος, την εποχή της αγοράς του ακινήτου, αλλά και στα επόμενα χρόνια, δεν φαίνεται να «πειράζει» ούτε ένα ευρώ από τις καταθέσεις που είχε στις τράπεζες, έτσι όπως έχουν δηλωθεί το 2006, το 2007 και το 2008. Αντίθετα, αυξάνονται σημαντικά.

      Για την ακρίβεια, τα «πόθεν έσχες» του πρώην υπουργού αναφέρουν τα εξής: Το 2006 κατέχει, μεταξύ άλλων: ένα ακίνητο στην Πάτρα συνολικής έκτασης 137 τ.μ. και καταθέσεις σε τρεις τράπεζες ύψους 201.000 ευρώ.

      Ακόμη, έχει δηλώσει Αμοιβαία Κεφάλαια αξίας 342.000 ευρώ. Σύνολο, 543.000 ευρώ. Το 2007 η περιουσιακή κατάστασή του μεταβάλλεται καθώς αγοράζει το ακίνητο των 210 τ.μ. στο Κολωνάκι, το οποίο διαθέτει και γκαράζ. Το συνολικό τίμημα ανέρχεται στα 426.000 ευρώ.

      Ταυτόχρονα όμως μεταβιβάζει το ακίνητο που κατέχει στην Πάτρα αντί 170.000 ευρώ. Οι καταθέσεις του (έχει ρευστοποιήσει τα Αμοιβαία Κεφάλαια) ανέρχονται στα 820.000 ευρώ, εκ των οποίων τα 200.000 προέρχονται από δάνειο του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου που δεν έχει καταναλωθεί.

      Αρα, εάν αφαιρέσουμε τις 200.000 ευρώ (του δανείου από το Τ.Τ.), συνάγεται το συμπέρασμα ότι οι συνολικές καταθέσεις του ανέρχονται στο ποσό των 620.000 ευρώ, δηλαδή αύξηση μέσα σε έναν χρόνο 77.000 ευρώ παρά την αγορά του νέου ακινήτου. Το 2008 η ακίνητη περιουσία του δεν μεταβάλλεται, ενώ οι καταθέσεις του εμφανίζουν οριακή αύξηση και ανέρχονται στις 626.000 ευρώ. Το περίεργο είναι ότι το δάνειο των 200.000 από το Τ.Τ. παραμένει ανεκμετάλλευτο.
      ~Πρώτο Θέμα, Κυριακή 09.05.2010

      Ξόδεψε 72.000 ευρώ γιά γραβάτες... ο Αρης Σπηλιωτόπουλος

      Ο σπουδαίος πολιτικός άνδρας, Άρης ψώνισε από τον “Παγώνη” στο Κολωνάκι, γραβάτες, μαντήλια και φουλάρια αξίας 72.000 ευρώ! Με τα λεφτά τα δικά μας, των φορολογουμένων. Όταν όμως το κονδύλι πήγε στην… υπηρεσία ελέγχου κρατικών Δαπανών, δεν ενεκρίθη. Το στείλαν πίσω στο υπουργείο Παιδείας.Ο Παγώνης κυνηγάει τώρα τον Αρούλη να πληρώσει από την τσέπη του. Και που να τον βρει! Τελευταία και για το λόγο αυτόν, αποφεύγει και τα καφέ του Κολωνακίου…
      ~Τhermopilai.org, Tρίτη 11.05.2010 – 14:14
      ♠♠

    • ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
      ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ @ Factorx 27/12/2010 15:49:41

      Χρόνια Πολλά σε όλους.
      Προς factorx:
      Το κόμμα έχει μια βάση δεδομένων σχετικά με τα μέλη του ,η οποία μάλιστα ανανεώθηκε σε στοιχεία πρόσφατα με τις εσωκομματικές εκλογές .
      Θεσπίζουμε κάποια κριτήρια επιλογής προσωπικού όπως επάγγελμα,ηλικία,επιπεδο μόρφωσης και ύστερα από προσωπική επαφή με τα μέλη(π.χ. τηλεφωνικά,email,κτλ) την διάθεση εμπλοκής με το κόμμα , και ξεκινάμε την αναζήτηση στελεχών.
      Τα παραπάνω προϋποθέτουν την ενεργοποίηση των τοπικών οργανώσεων του κόμματος σε ολόκληρη την Ελλάδα,οι οποίες στην παρούσα φάση είναι εκνευριστικά απαθείς.Ακόμη και στις αυτοδιοικητικές εκλογές η κινητοποίηση τους χαρακτηρίστηκε κάτω του μετρίου.
      Ο Σαμαράς πρέπει να τρίξει τα δόντια στους τοπικούς κομματάρχες βάζοντας μπροστά νέα μυαλά και να πάψει τις αναζητήσεις στο διαπλεκόμενο Λεκανοπέδιο.Κομματικά ρετάλια το μόνο που κάνουν είναι να απωθουν τον κόσμο.
      ΔΟΥΛΕΙΑ λοιπόν χρειάζεται και τα αποτελέσματα θα έρθουν με την ώρα τους.

  16. ΛΟΥΚΑΣ avatar
    ΛΟΥΚΑΣ 26/12/2010 16:52:26

    …και ξεκίνα το ξεμπάζωμα απ΄ το δερβέναγα των γραφείων, τον πρώην ΕΛΔΕάρχη
    http://digital.tanea.gr/Default.aspx?d=20070505&pn=1
    http://lamianews.blogspot.com/2008/02/blog-post_7682.html
    http://lamianews.blogspot.com/2008/02/blog-post_574.html

  17. Λεφτά υπάρχουν avatar
    Λεφτά υπάρχουν 26/12/2010 17:01:28

    Ο τίτλος του άρθρου είναι ακριβής.

    Τον ιδιο τίτλο θα μπορούσαμε να αποδώσουμε σε αντιστοιχο άρθρο για το ΠΑΣΟΚ, αν και...μακρά η σχέση Σαμαρά-ΓΑΠ.
    Τουλάχιστον ο Σαμαράς ακόμα δεν κυβερνά, εχει χρόνο να προπονηθεί.
    Ο ΓΑΠ διανύει τα τελευταία χιλιόμετρα του μοναχικού του Μαραθωνοδρόμου, ας πρόσεχε, ας διάβαζε, ας διάλεγε καλύτερους συνεργάτες.
    Τώρα είναι αργά.
    Το κακό έγινε.

    Ο Σαμαράς εχει πολύ λίγες ελπίδες να πετύχει σαν πρωθυπουργός όσο και να παλέψει.

    1. Πρέπει να μάθει, την ακριβή κατάσταση της οικονομίας αλλά και να γνωρίζει απο τώρα τι ακριβώς μας περιμένει σε ενα σε δυο σε τρία χρόνια. Δεν είναι ακατόρθωτο, ανθρώπους χρειάζεται και αντικειμενική θεώρηση των πραγμάτων.
    Δεν πιστεύουμε τιποτα απο οσα οι υπουργοί και ξένοι τραπεζίτες υποσχονται, η κατάσταση θα χειροτερέψει δραματικά. Αυτό που ζούμε τώρα δεν είναι τίποτα, τα δανεικά 110 δίς δεν εξασφαλίζουν κανένα ουτε τις τράπεζες. Απλώς,"επιχειρηματίες", βουλευτές και υπουργοί αποθηκεύουν χρήμα, για το μέλλον.

    2. Ο Σαμαράς, αν δεν θέλει να μην πάθει οτι και ο προκάτοχός του Καραμανλής, πρέπει να "εκπαιδευτεί" ο ίδιος αλλά και να εκπαιδεύσει τους γύρω του για την μελλοντική διακυβέρνηση μιας χρεωκοπημένης χώρας. Οσοι στριμώχνονται και ξερογλύφονται για θέσεις και οφίτσια, πρέπει να φάνε πόρτα απο τώρα.
    Καμιά φορά, αυτός ο τραπεζίτης που πρόσφατα ήρθε απο το Λονδίνο και ανέλαβε την θέση του υπευθύνου στον οικονομικό σχεδιασμό της ΝΔ, δεν θυμάμαι το ονομά του,

    πολύ με προβληματίζει!

    Αυτός καλά θα κανει να βρεί τον Αλογοσκούφη και να αρχίσει να συζητά μαζί του.

    3. Ενα μελλοντικό υπουργικό σχήμα δεν είναι απαραιτητο να διαθέτει "όνομα", αλλά,
    πρέπει να μπορεί να διαχειρίζεται καλά τις πληροφορίες, πρέπει να μαθαίνει πρώτος και να λαμβανει πρωτοβουλιες. Πρέπει να γνωρίζει οικονομικά και ιστορία. Πρέπει να εχει ταξειδέψει, να εχει ζήσει στο εξωτερικό, να γνωρίζει συνθήκες και καταστάσεις.
    Η Διαβίωση ευρωβουλευτή στις Βριξέλες και στο Λονδίνο δεν μου λέει τίποτα.

    4. Κανένας υπεύθυνος στο κόμμα της ΝΔ δεν πρέπει να λέει ψέματα, ούτε να χαμογελά χωρίς λόγο.
    Γνωρίζετε άλλωστε, το κοινόν της ΝΔ, οι ψηφοφόροι σας, αρέσκονται να ακούνε ωραίες υποσχέσεις, και μεγάλα λόγια.
    Και τα πιστεύουν.
    Είναι άνθρωποι της εκκλησίας, μικροεπιχειρηματίες, μικρονοικοκυραίοι, δημόσιοι υπάλληλοι.

    5. Οπως σωστά προανέφεραν αλλοι σχολιαστές, για να κερδίσει τις εκλογές η ΝΔ, χρειάζονται βουλευτές και,

    εδώ είναι το μεγάλο πρόβλημα.

    Ο απλός λαός που στέλνει τους βουλευτές στη βουλή, ζητά απλά πράγματα.

    Αυξήσεις σε μισθούς και συντάξεις, διορισμούς και ρουσφέτια.

    Ο απλός λαός δεν σπαταλά τον πολύτιμο χρόνο του σε αναλύσεις και θεωρίες.

    Ο απλός λαός είναι απαίδευτος και απείθαρχος διοτι ετσι φρόντισαν οι αμόρφωτοι δάσκαλοι και καθηγητές, γιατί ετσι βόλευε τις κυβερνήσεις.
    Διστυχώς για τη ΝΔ, καί οι εκπαιδευτικοί ψηφίζουν, συνδικαλίζονται, αν και είναι μόνιμοι υπάλληλοι του κράτους.

    Συμπέρασματα.
    Η ποιότητα των βουλευτών και των κυβερνητών είναι ευθέως αναλογη αυτής των ψηφοφόρων.
    Εγώ αν ημουν στη θέση του Σαμαρά, θα αφηνα την κυβέρνηση, ΠΑΣΟΚ και παρατρεχάμενοι, να υποστεί ολοκληρη την καταιγίδα που έρχεται.

    Ετσι ισως και ο "σοφός" λαός μας γίνει σοφώτερος, ισως παρθούν και τιποτα σωστές αποφάσεις για το μέλλον της Ε.Ε.

    Οπως και να το κανουμε,

    ο ΓΑΠ και οι υπουργοί του, ηταν ιδανική επιλογή για τα κερδοσκοπικά παιγνίδια που υφιστάμεθα.
    Καλύτερο δεν θα έυρησκαν.
    Γι' αυτό και σε καθε περίπτωση τον Βραβεύουν.


    Υγεία να έχουμε.

  18. Kennan avatar
    Kennan 26/12/2010 17:03:59

    Το πρώτο που πρέπει να κάνει ο Σαμαράς είναι να φροντίσει την εικόνα της ΝΔ προς τα έξω. Ήρθε η ώρα αυτοί που καταλαβαίνουν το όραμά του και μπορούν να το περάσουν στην κοινωνία να αρχισουν να βγαίνουν στα κανάλια. Για παράδειγμα:
    Φαήλος Κρανιδώτης
    Χρυσανθος Λαζαριδης
    Βασιλικη Τζότζολα
    Νότης Μηταράκης
    Και άλλα νέα πρόσωπα πρέπει να βγαίνουν καθημερινά στα κανάλια. Μαζί με τους παλιούς.
    ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΑΛΙΟΥ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ

  19. Φίλος avatar
    Φίλος 26/12/2010 17:07:58

    Κατά την γνώμη μου οι οργανωτικές αλλαγές πρέπει να ξεκινήσουν απο τον Τομέα Οργανωτικού. Ποια ήταν η πρωταρχική αποστολή του; Να ανανεώσει τις κομματικές γραμμές, να φέρει μέσα νέο αίμα. Απέτυχε οικτρά. Αναλωθηκε στην τηρηση εσωκομματικών ισορροπιων και την διατήρηση προσωπικών φέουδων. Δεν εχω προσωπική πρόταση επειδή δεν γνωριζω καλά την κομματική γεωγραφία. Όμως σαν καλός οικονομολόγος ο Σαμαράς οφείλει να γνωριζει την αξία των manager. Manager ανθρωπίνων πόρων χρειάζεται. Ψυχρούς επαγγελματίες που θα διαχειρισθούν το ανθρώπινο υλικό

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Φίλος 27/12/2010 12:34:53

      συμφωνώ απολύτως μαζί σου

  20. Burke avatar
    Burke 26/12/2010 17:09:39

    Μία πιθανή λύση θα ήταν η σύνθεση στελεχών. Τι εννοώ. Χρησιμοποιείς τα παλιά ικανά στελέχη, σε συνδυασμό με τα νέα. Με τα παλιά στελέχη κρατάς την παράδοση (πείρα-γνώση) και με τα νέα σηματοδοτείς την αλλαγή και δίνεις την ελπίδα. Δηλαδή το μότο «ξεκινάμε από το σημείο μηδέν» που χρησιμοποιείται κατά κόρον από τις μεταπολιτευτικές κυβερνήσεις είναι λάθος. Σύνθεση!!! Ο πυρήνας σου όμως θα πρέπει να είναι 100% δικός σου.

    Πρακτικά. Στον τάδε Τομέα ο επιοκεφαλής παλιός και ο αναπληρωτής νέος - και το αντίστροφο.

  21. Δρομολογητής avatar
    Δρομολογητής 26/12/2010 17:21:58

    Σε κάθε διοίκηση (στρατιωτική μονάδα, εταιρεία, πολιτική παράταξη) επιβάλλεται η ύπαρξη του Επιτελάρχη. Δηλαδή η ύπαρξη ενός συντονιστή, της απολύτου εμπιστοσύνης του εκάστοτε διοικητού – αρχηγού – προέδρου, ο οποίος μέσα από αυτή την εμπιστοσύνη αντλεί δύναμη να πει στον αρχηγό την γνώμη του και ας είναι αντίθετη με το σύνολο.
    Ο άνθρωπος αυτός, ο μόνος εξ απορρήτων του προέδρου έχει καθήκον να συντονίζει το επιτελείο, πάντα σύμφωνα με τις οδηγίες του αρχηγού, και να αναθέτει αποστολές σε όλους όσους απαρτίζουν το επιτελείο του προέδρου. Ο πρόεδρος δίδει μόνο τις γενικές κατευθύνσεις. Δεν καταπιάνεται με λεπτομέρειες διότι τότε δεν θα είχε ανάγκη το παραπάνω επιτελείο.
    Ας αναλογιστούμε όλοι. Υπάρχει επιτελάρχης στη Νέα Δημοκρατία; Ναι θα πούνε οι περισσότεροι. Είναι ο τάδε… Ωραία. Συντονίζει το επιτελείο αναθέτοντας αποστολές, ή είναι γαντζωμένος στον πρόεδρο περιμένοντας αυτός ο ίδιος να πάρει αποστολή από τον πρόεδρο; Προτείνει στρατηγικές εκμεταλλευόμενος τον κύκλο πληροφοριών;
    Τι είπα τώρα; Κύκλο πληροφοριών; Όποιος από το επιτελείο του προέδρου γνωρίζει τι είναι αυτό και μας εξηγήσει ποιους κανόνες ακολουθεί, κερδίζει μια …δωρεάν συνδρομή στο Antinews.
    Δεν θα κρίνω εγώ αλλά ο κάθε σκεπτόμενος αγωνιστής της παράταξης. Θα κρίνετε εσείς που τρέχετε και δίνετε το είναι σας για την ανάδειξη της ουσιώδους διαφοράς της Νέας Δημοκρατίας από την μάστιγα του ΠΑΣΟΚ.
    Αυτό που εγώ μπορώ να κάνω είναι να ανησυχώ όταν ικανότατα στελέχη παραμένουν έξω από κομματικά όργανα, μόνο και μόνο γιατί έχουν την ατυχία να διαθέτουν ευφυΐα παλμό και αφοσίωση, στοιχεία που αμέσως τους καθιστούν επικίνδυνους για το κάθε πολιτικό κατεστημένο.

    • Wolf avatar
      Wolf @ Δρομολογητής 27/12/2010 17:49:20

      Chef of Staff. Μ' αρέσεις, Δρομολογητή!

  22. Χρ.Δ avatar
    Χρ.Δ 26/12/2010 17:43:21

    Συμφωνω με τις θεσεις του' ierofantis' για την 'παραγωγη προτασεων,λυσεων και εν γενει πολιτικης' που θα βοηθησουν τον Σαμαρα να επαναπροσεγγισει τα ευρυτερα στρωματα της κοινωνιας.
    Η κοινωνια αυτη τη στιγμη ειναι εξοργισμενη με το Perfomance -συγνωμη για το αγγλικο αλλα καμμια ελληνικη λεξη δεν μου ταιριαζει-της ΝΔ ως κυβερνηση..
    Η μεγαλη πλειοψηφια των στελεχων της ΝΔ ειναι απαξιωμενα στα ματια των απλων νεοδημοκρατων..
    Παραγωγη στελεχων- με την κλασσικη μεθοδο- μεσω των κομματικων δομων ειναι εκ των προτερω καταδικασμενη σε αποτυχια αφου υπαρχει πληρης αντιθεση της κοινωνιας με την Κομματικοποιηση της Πολιτικης
    Προτεινω να αξιοποιηθει το Ινστιτουτο Δημοκρατιας Κων.Καραμανλης ως ο φυσικωτερος φορεας" παραγωγης και πολιτικης και στελεχων" που με διαφανεις,αξιοκρατικες και υψηλου επιπεδου διαγωνιστικες διαδικασιες θα δωσει στην Κοινωνια και στην Πολιτικη ιδεες και στελεχη εφαμιλλα του ονοματος του Ιδρυτη του κομματος.

    • Factorx avatar
      Factorx @ Χρ.Δ 26/12/2010 17:49:01

      Πως;

      • Χρ.Δ avatar
        Χρ.Δ @ Factorx 26/12/2010 18:33:12

        Εχουν προ πολλου-απο το 2003-κατατεθει προτασεις μου που εκεινη την εποχη που "τα πανια του Ινστιτουτου ΔΚΚ ηταν γεματα απο ουριο ανεμο"θα μπορουσαν να παιξουν καταλυτικο ρολο στα πολιτικα πραγματα της χωρας,αλλα η" εξουσια"δυστυχως ειχε αλλα σχεδια.

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Χρ.Δ 26/12/2010 17:49:24

      Το Performance της πρόσφατης κυβερνητικής θητείας της ΝΔ ήταν κατά τη γνώμη απογοητευτικό, διότι ο Καραμανλής αντί το 2004 με ένα ξερό 46 % που πήρε στις εκλογές και καθαρή εντολή να ξεβρωμίσει ο τόπος από τα τρωκτικά του Σημιτισμού (αναφέρομαι στο Σημίτη και όχι στους Σημίτες) επέλεξε την ήπια προσαρμογή και άλλες Λούλιες κουταμάρες. Αποτέλεσμα. Η ΝΔ στην κυβέρνηση, το ΠΑΣΟΚ στην εξουσία...

      • oxi ki etsi avatar
        oxi ki etsi @ ierofantis 26/12/2010 18:10:02

        Ιεροφάντη,

        εγώ αυτό που φοβάμαι είναι οτι ο κόσμος δεν αναφέρεται απαξιωτικά σε στελέχη της Ν.Δ αλλά στο σύνολο της Ν.Δ σαν Κόμμα...

        Μετά την θητεία Καραμανλή, Ρουσόπουλων, Βουλγαράκηδων κ.λ. φοβούμαι οτι έχει γίνει ζημιά στη Ν.Δ στο σύνολο σαν Κόμμα πέραν από την προσωπική ζημιά των προαναφερόμενων (με το "αζημίωτο" βέβαια για δαύτους)...

        Δηλαδή οτι επικρατει μια απαξιωτική αντίληψη για το κόμμα ανεξαρτήτως πλέον προσώπων και καταστάσεων...

        Αυτό με φοβίζει εμένα...

        Πάω να πιάσω κουβέντα με γνωστούς για το τάδε καινούριο πρόσωπο για να επιχειρηματολογήσω για τις αλλαγές στο Κόμμα και μου κόβουν τον αέρα στο ξεκίνημα κιόλας με εκφράσεις "όποιος να μπει θα είναι σαν τους άλλους" κτλ. κτλ.

        Άνθρωποι 40 χρόνια Νεοδημοκράτες...

        • ierofantis avatar
          ierofantis @ oxi ki etsi 26/12/2010 18:16:35

          Ναι, όντως, αυτό που αναφέρεις είναι μια πραγματικότητα, την βιώνω και εγώ. Βλέπεις οι προσδοκίες ήταν υψηλές και πολλοί απογοητεύτηκαν.
          Βάβαια, ας είμαστε αισιόδοξοι. Με πραγματική πολιτική και σε περιβάλλον που αλλάζει συνεχώς, ο πολιτικός χρόνος μεταβάλλεται εν ριπή οφθαλμού. Οι συνθήκες που θα αντιμετωπίσουμε το ερχόμενο διάστημα στη χώρα θα είναι χρησή ευκαιρία για τον Σαμαρά να δέσει την ομάδα, να παράξει πολιτική και σε μάς εναπόκειται στο μέτρο που μπορεί καθένας, να αποτελέσουμε τον αγωγό επικοινωνίας αυτής της πολιτικής στα απογοητευμένα στρώματα της κοινωνίας που δεν αποτελούνται μόνο από πικραμένους νεοδημοκράτες αλλά και πρώην ή νυν ψηφοφόρους άλλων κομμάτων. Προσωπικά επιδιώκω στις συζητήσεις μου να ανοίξω κουβέντα για τα πρόσφατα πεπραγμένα της ΝΔ. Με βοηθά ο λόγος του Σαμαρά να καταδείξω τα λάθη, υποδεικνύω τα βήματα προόδου, ζητώ την κατανόησή τους και όταν πέφτω σε ντουβάτρια που δεν ακούν τίποτα, τους προτρέπω με μια εμφανή δόση ειρωνίας, να επιλέξουν ΓΑΠ και ΔΝΤ διότι η ζωή τους θα καλυτερέψει... Πρέπει να δεις τα μούτρα τους....!

      • Apollonios avatar
        Apollonios @ ierofantis 26/12/2010 21:16:32

        και όσο ο Καραμανλής τηρεί (ένοχη) σιγήν ιχθύος, η Ν.Δ. θα βλάπτεται ανεπανόρθωτα... Οφείλει -αν μη τι άλλο- να υπερασπιστεί την κυβερνητική θητεία του και την αξιοπρέπεια ολόκληρου του κόμματος και των ανθρώπων που πίστεψαν σε αυτόν.

        • firiki2010.wordpress.com avatar
          firiki2010.wordpress.com @ Apollonios 26/12/2010 21:59:12

          Αν μιλήσει και πει κάτι διαφορετικό απ΄ ότι λέει ο Σαμαράς -που δεν λέει και πολλά- θα βγούνε αμέσως να πουνε ότι "διαφοροποιείται", "τραβάει το χαλί" κλπ.
          Αν πει ό,τι και ο Σαμαράς τι έννοια θα είχε?
          Τα κόμματα έχουν συνέχεια. Οι εκάστοτε ηγεσίες στηρίζουν το παρελθόν των κομμάτων, στον βαθμό που δεν θέλουν να το απορρίψουν και εφ΄ όσον έχουν στοιχειώδες ένστικτο αυτοσυντήρησης.

          • Apollonios avatar
            Apollonios @ firiki2010.wordpress.com 27/12/2010 01:48:45

            Πήγαινε να τα πεις αυτά λοιπόν σε όλους εκείνους τους νεοδημοκράτες που απέχουν λόγω του ότι αισθάνονται μαλάκες. Που καλούνται να υπερασπισθούν την επιλογή τους (τον Καραμανλή) στα "καφενεία" (η όποια άλλα fora) όταν ο ίδιος δείχνει ότι μας έχει όλους γραμμένους. Η νομίζεις ότι επειδή η Ν.Δ. παριστάνει ότι "αναγεννήθηκε" ξαφνικά με την αλλαγή ηγεσίας και ξεχνά ότι κυβερνούσε επί 5 χρόνια, αυτή η βλακώδης στάση πείθει κανέναν απο τους αγανακτισμένους πρώην ψηφοφόρους της?? Το ότι βρίζουν εξ'ίσου τους νεοδημοκράτες πολιτικούς και τους δέρνουν μάλιστα δωθείσης της ευκαιριας, δεν λέει κάτι?? Μετενσαρκώθηκε η ΝΔ ολόκληρη και δεν το πήραμε χαμπάρι?

  23. GAETANO avatar
    GAETANO 26/12/2010 17:53:49

    Δεν γινεται καμμια αλλαγη , ουτε απο τον Σαμαρα . Με αυτους τους βουλευτες που εχει με αυτους θα πορευτει .
    Το συστημα ειναι βουλευτικο με επιλογη βουλευτων μεσω σταυροδοσιας . Εξ'ου και ο καθενας απο αυτους οταν διαφωνει δεν εχει την παλληκαρια να παραιτηθει , διοτι υπο την σημαια του κομματος εξελεγη , αλλα λεει θα συσκεφθει με τους ψηφοφορυυς του . Οι οποιοι βεβαια του λενε να μην παραιτηθει .
    Να θυμισω οτι Σαμαρας το 1992 διαφωνησε αλλα παραιτηθηκε . Σημερα ομως δεν υπαρχουν βουλευτες με αξιοπρεπεια . Αν παραιτηθουν θα μεινουν ανεργοι . Ο Δημαρας δηλωσε οτι 1/1/2011 παραιτειται . Για να δουμε τι θα πουν οι ψηφοφοροι του . Μαλλον θα του πουν οτι χωρις αυτον εαλλω η πατρις .
    Το οτι αν οι διαφωνουντες κατεβουν μονοι τους στις εκλογες δεν θα βρουν ουτε την ψηφο τους το κρυβουν επιμελως .

  24. Kennan avatar
    Kennan 26/12/2010 18:01:23

    Η έλλειψη δομών σωστής «διαχείρισης ανθρωπίνων πόρων» φαίνεται από την τύχη που είχε η πρωτοβουλία της ΝΔ, πριν από μερικούς μήνες, να ζητήσει να στείλει ο κόσμος βιογραφικά για να βρει καινούργια στελέχη. Τι απέγινε άραγε εκείνη η διαδικασία; Μάλλον την «κατάπιε» αμάσητη το κυρίαρχο μετριοκρατικό σύστημα...

  25. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 26/12/2010 18:12:52

    O Σταικουρας ειναι καλος οσες φορες τον ειδα,το ιδιο και ο Μηταρακης.Αρα για το φλεγον θεμα της οικονομιας αυτοι οι δυο φθανουν.
    Δημοσια ταξη : ο Δενδιας ενω ηταν σχετικα απο τους υποφερτους υπουργους δεν κινειται ως αντιπολιτευση.Υπαρχουν τοσες ευκαιριες.Δεν μπορω ομως να πω να φυγει ακομη.
    Ο Αβραμοπουλος ειναι αχρωμος ως συνηθως.Ισως ομως να μη μπορει να τον βγαλει.
    Αλλοι δεν ακουγονται καθολου π.χ. για την αμυνα ή τα δημοσια εργα.Μπορει βεβαια και να μην τους παιζουν τα καναλια.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ ψυχραιμια 26/12/2010 18:18:29

      Απο τα προαναφερομενα βεβαια φαινεται οτι εκει που το πραγμα εκαιγε -στην οικονομια - ετρεξε και βρηκε νεα προσωπα που εχουν καλες ιδεες.Στα αλλα θεματα μια απο τα ιδια.Απο την αλλη δεν μπορει να βαλει τομεαρχες μη βουλευτες.

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ ψυχραιμια 26/12/2010 18:24:23

        Θα σου δώσω ένα παράδειγμα. Στον τομέα εθνικής άμυνας θα πρέπει να επιλεγεί ένας πολιτικός που γνωρίζει τον χώρο, που γνωρίζει το κύκλωμα των οπλάδων και μου έχει διεθνείς διασυνδέσεις στα διεθνή φόρα. Από κάτω μπορεί να έχει τεχνοκράτες (ειδικούς επί των εξοπλισμών, οικονομολόγους, στρατολόγους, απόστρατους αξιωματικούς, διπλωμάτες, ομογενείς κλπ) που τεχνοκρατικά θα παράγουν τις κατευθύνσεις της πολιτικής. Οι τεχνοκράτες θα μιλούν τεχνοκρατικά στον πολιτικό και ο πολιτικός θα αναλαμβάνει να μεταφέρει σε γνώσσα πολιτική τα συμπεράσματα των τεχνοκρατών. Ιδανικό μεν για την δική μου αντίληψη, ζητούμενο ακόμα δε.

  26. GAETANO avatar
    GAETANO 26/12/2010 18:16:32

    "Των οικιων ημων εμπιπραμενων ημεις αδομεν " περι διαφορων ονοματων .

  27. aroupotos avatar
    aroupotos 26/12/2010 18:21:15

    Άκου φίλε, οι έννοιες κόμμα και κομματοκρατία είναι παντελώς αναξιόπιστες σήμερα και προκαλόυν αποτροπιασμό και ενδεχομένως και ξεσπάσματα λεκτικής βίας.
    Τα όσα λες απορώ που τα είδες!
    Μάλλον συχνάζεις σε κομματικά γραφεία και για αυτό τα λές αυτά.
    Οι εποχές όμως των κομματόσκυλων περάσανε. Και ο κόσμος της Ν.Δ καταδίκασε τα κομματόσκυλα με την εκλογή αρχηγού μαζί με την αρχηγίδα τους.

    • aroupotos avatar
      aroupotos @ aroupotos 26/12/2010 18:22:27

      Το σχόλιο πάει στον oxi ki etsi.

  28. pg avatar
    pg 26/12/2010 18:25:26

    ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ¨ΑΘΛΗΜΑ¨, ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ¨ΣΤΕΚΟΝΤΑΙ¨ ΣΤΑ ΤΟΠΙΚΑ ΜΜΕ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ¨ΕΦΕΔΡΕΙΑ¨. ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΨΑΞΕ, ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΕ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠ΄ ΑΥΤΟΥΣ, ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ, ΠΗΡΑΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ, ¨ΤΙΜΩΡΗΘΗΚΑΝ¨... ΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΣΑΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΡΩΣΤΑΕΙ ΑΥΤΟΣ, ΕΝΩ ΑΥΤΟΙ ΧΡΩΣΤΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΟΛΛΑ, ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ... ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΟΒΑΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΘΑ ΒΡΕΙ 5-10 ΣΤΕΛΕΧΗ ΑΝΑ ΝΟΜΟ, ΠΟΥ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ¨ΑΘΡΟΙΣΜΑ¨ ΘΥΑ ΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΗ ΥΠΕΡΑΞΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ. ΟΤΑΝ ¨ΣΤΡΙΦΟΓΥΡΙΖΕΙΣ¨ ΣΥΝΕΧΩΣ ΓΥΡΩ ΑΠ΄ ΤΟΝ ΑΞΟΝΑ ΣΟΥ, ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ΘΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΕΙΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ...

    • Αγανάκτησα avatar
      Αγανάκτησα @ pg 26/12/2010 18:33:44

      Σωστός!
      Που όμως να αφήσουν τα παιδιά της Κηφησιάς και οι Ντιντήδες του Κολονακίου. Και κάποιοι άλλοι από τον Βορρά που το παίζουν σύμβουλοι και συνεργάτες.
      Όποιος αξίζει και υπάρχει πιθανότητα να βρεθεί κοντά στον πρόεδρο θα πέσουν να τον φάνε γιατί έχουν λέει "ειδική σχέση", μη χέσω!
      Πρέπει να φύγουν κλωτσηδόν πάρα πολλοί δυστυχώς.
      Γιατί το μόνο για το οποίο είναι ικανοί πολλοί συνεργάτες είναι να ρουφιανεύουν και να συνομωτούν. Οι καιροί όμως δεν θέλουν συνομώτες, θέλουν αγνούς και τίμιους αγωνιστές γιατί η χώρα έχει προβλήματα που απαιτούν λύσεις και όχι παρασυναγωγές και άλλες τνές ΜΑΛΑΚΙΕΣ των κομματικών γραφείων

    • Brain avatar
      Brain @ pg 27/12/2010 17:53:21

      Και γιατί δε λες και για εκείνους τους φωστήρες της επικοινωνίας που πήραν ένα σκασμό λογαριασμούς από τη ΝΔ και κατάφεραν να πετύχουν "επιφανείς" ΗΤΤΕΣ, παντού!!!

  29. oxi ki etsi avatar
    oxi ki etsi 26/12/2010 19:11:17

    Ερώτηση...

    Πού είναι το πρόβλημα να τοποθετηθεί στον τομέα Άμυνας ένας αξιοπρεπέστατος Στρατηγός εν αποστρατεία που ξέρει τα θέματα "από μέσα"???


    Γιατί θα πρέπει Στρατηγοί εν αποστρατεία να κάθονται και να προσπαθούν να κάνουν λιανά σε κάποιον Δικηγόρο ή Οικονομολόγο ή Ιατρό (κατά πάσα πιθανότητα γόνο πλούσιας Οικογένειας που τον έστεικε στο Χαβαρντ ή Γεηλ) το τι πρέπει να γίνει στο υπουργείο εθνικής Άμυνας???

    Άλλωστε σήμερα οι Στρατηγοί έχουν κι από 4-5 πτυχεία ΑΕΙ, έχουν διασυνδέσεις σε ΝΑΤΟ κτλ....

    Ή μήπως είναι "αλλού" το κώλλυμα...???

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ oxi ki etsi 26/12/2010 20:22:26

      Κοίτα, αν ήταν στο χέρι μου, θα επέβαλλα δια νόμου, Υπουργός Άμυνας να είναι ο εκάστοτε Αρχηγός ΓΕΕΘΑ, ανεξαρτήτως κυβέρνησης και πολιτικής τοποθέτησης. Αυτό βέβαια απαιτεί μεταβολή νομοθεσίας ως προς τα καθήκοντα και τις αρμοδιότητες και αλλαγή νοοτροπίας.
      Μέχρι τότε, ας ελπίσουμε ότι και ο δικηγόρος ή ο γιατρός πολιτικός, με το κατάλληλο υποστηρικτικό σύστημα από πίσω του, μπορεί να τα καταφέρει καλύτερα από ένα σύστημα που τώρα απλά δεν λειτουργεί...

    • Kostas D avatar
      Kostas D @ oxi ki etsi 26/12/2010 21:19:06

      Ο Γραψας ειναι μια πολυ καλη επιλογη για υπουργος Αμυνας!!

      • vardarskian avatar
        vardarskian @ Kostas D 27/12/2010 13:23:36

        Γράψας Άμυνας και Φαήλος Αντιπρόεδρος. Αφού μας έλαχε η μοίρα να πέσουμε, ας πέσουμε ένδοξα!!!

  30. xbab avatar
    xbab 26/12/2010 19:59:19

    Τελευταία ευκαιρία:
    1) Για την ανάδειξη νέων στελεχών(προσώπων) ΤΩΡΑ
    2) Για τη λήψη μέτρων και πρωτοβουλιών, προκειμένου να σταματήσει η εσωστρέφεια μεταξύ στελεχών του κόμματος, είτε αυτά βρίσκονται εντός ή εκτός
    3) Για τη λήψη μέτρων και πρωτοβουλιών, προκειμένου να σταματήσει η εσωστρέφεια μεταξύ των φίλων της κεντροδεξιάς-φιλελεύθερης παράταξης(δεν φτάνει μόνο να λες ότι ανήκεις στην παράταξη, πρέπει και να το αποδεικνύεις και να μην κάνεις πάντοτε αρνητική κριτική ή να ψηφίζεις εξαπτέρυγα ή ...άλλο κόμμα)
    4) Για τη δημοσιοποίηση έτοιμου και ΑΞΙΌΠΙΣΤΟΥ προγράμματος διακυβέρνησης που θα δίδει ελπίδα και διέξοδο στο λαό από τα προβλήματά του (ΤΩΡΑ)
    5) Για τη δημιουργία κλίματος υπεροχής του κόμματος της ΝΔ, αποκλειομένης της κυβερνητικής συνεργασίας με άλλες πολιτικές δυνάμεις.
    .-

  31. Αγροφύλακας avatar
    Αγροφύλακας 26/12/2010 20:14:34

    Αγαπητοί φίλοι,

    Τέτοια θέματα πρέπει να θίγονται και τέτοιες συζητήσεις πρέπει να γίνονται σε αυτόν τον χώρο πιο συχνά. Το ερώτημα που έθεσε ο Φακτoρας είναι ένα από τα βασικά θέματα που πρέπει να απασχολούν τον Πρόεδρο και όλους μας. Επίσης σημαντικό είναι να γίνονται προτάσεις για συγκριμένες πολιτικές δράσεις όταν με το καλό η ΝΔ γίνει ξανά κυβέρνηση. Θα πρέπει να παραδεχθούμε ότι το ΠΑΣΟΚ είχε κάνει σημαντική προπαρασκευαστική δουλειά (άσχετα αν συμφωνάμε η όχι με τις επιλογές τους και την πολιτική τους κουλτούρα) πριν αναλάβει την εξουσία μετά τις τελευταίες εκλογές. Εδώ χρειάζονται άμεσες πρωτοβουλίες από την ηγεσία της ΝΔ. Και λέω να αρχίσουν οι πρωτοβουλίες από το κέντρο γιατί ο λαός λέει: «Όσα ξέρει ο νοικοκύρης δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος». Αν ο Πρόεδρος και οι στενοί του συνεργάτες δεν γνωρίζουν ακόμη αρκετά ικανά μέλη για να επανδρώσουν τις διάφορες ομάδες εργασίες που πρέπει να αρχίσουν παραυτα να δουλεύουν τότε ματαιοπονούμε. Για ένα χρόνο αλωνίζουν την Ελλάδα, οργανώνουν και συμμετέχουν σε προ-συνεδριακές συγκεντρώσεις, Συνέδριο, Προεκλογικές εκστρατείες, συνεδριάσεις των κομματικών οργάνων κτλ. Έχουν τα ονόματα όλων των μελών, έχουν ζητήσει και έχουν λάβει (ίσως) χιλιάδες βιογραφικά, τι να πούμε εμείς, να αρχίσουμε να προτείνουμε τους εαυτούς μας, η τους ‘κουμπάρους μας’? Παρόλα αυτά, θα συνιστούσα όμως να επιδείξουμε υπομονή και εμπιστοσύνη στον Πρόεδρο ο οποίος άλλωστε έχει κάθε λόγο να θέλει να πάρει τις πιο σωστές και χρήσιμες αποφάσεις όταν και όπως αυτός κρίνει, σταθμίζοντας όλους τους παράγοντες. Ο θεός να τον φωτίζει και να του δίνει δύναμη για το καλό όλων μας, προσωπικά, δεν θα ήθελα να είμαι στην θέση του!

  32. john M avatar
    john M 26/12/2010 21:00:43

    Μπορουσαν να σταματησουν τις ακριδες του πασοκ το 1991 με το 48% που εδωσε ο λαος στο Μητσοτακη και να στειλουν εστω συμβολικα μερικους μεσα για παραδειγματισμο αλλα δεν το καναν Το πασοκ τους ανοιξε τα ματια ποσο ευκολα ειναι να βγαζης λεφτα με δανειο και μιζα μισο για (παροχες-διορισμους) και μισο στην τσεπη σας .Η τους (κρατουσαν) απο καπου
    Ξαναμπορουσαν το 2004 με τον Καραμανλη που παλι ο λαος εβαλε τις τελευταιες του ελπιδες για συμαζεμα και τιμωρια στα αρπακτικα και τον ξαναπροδωσαν και γινανε και αυτοι ακριδες μπλε σαν τις πρωτες .
    Και αποβλακωσατε ενα λαο που τρεχει αλλοφρων απο τον ενα στον αλλον να σωθη αλλα ματαιως γιατι βυθιζετε πιο πολυ στο χρεος και στη λαμογια
    Νομισανε οτι η τιμωρια τους θα ειναι μονο το πολιτικο κοστος
    το πολυ μιας οκταετιας οπως και στο πασοκ.Και τα λαφυρα δικα τους
    Το τελος αυτου το κομματος που διελυσε την εντιμο δεξια ,περιλαμβανομενων των παλιαιων εθνικοφρονων και βασιλοφρονων ,και απογοητευσε ολους οσους το ψηφισαν χωρις να ανηκουν στο χωρο ως τελευταια ελπιδα για να ξεφυγουν απο την μεγγενη του πασοκ και που μεταλαχτηκε σε (κεντροδεξια) των offshore , των καιροσκοπων και των λαμογιων δυστυχως εχει φταση.

    Ολα τα αλλα ειναι wishfull thinking η ενσυνειδητη προσπαθεια για να μας
    δουλεβουν επι μακρον οι συγκατοικοι..Πραγμα αδυνατον
    Κατι νεο και καθαρο αργα η γρηγορα θα ανατηλει.
    Θα περιμενουμε

  33. Wolf avatar
    Wolf 26/12/2010 21:34:31

    Μπορώ πολύ εύκολα να πω 5-6 ονόματα που θα επρεπε να βρίσκονται στο πλαϊ του Προέδρου της ΝΔ.
    Δε θα το κάνω για να μην τους κάψω. Είναι οι χρυσες εφεδρείες!!!

    Εκείνο στο οποίο θα επιμείνω όμως είναι το εξής: οποιους κι αν επιλεξει να εχει δίπλα του -ειδικά αυτοί που θα είναι δίπλα- να τους έχει ο ίδιος απόλυτη εμπιστοσύνη.
    Θεωρώ αδιανόητο ενας ηγετης, να πλαισιωνεται απο ανθρωπους που δεν τους εχει τυφλη εμπιστοσύνη.
    Και το λεω αυτο γιατι ειναι ο μονος τροπος για να αιθανεται τις πλατες του καλυμενες και ο ίδιος να μπορεί απερίσπατα να ασχοληθεί με τα μεγάλα και να τρεξει μπροστά. Αν αφαιρέσεις 1-2 συνεργατες του, αυτη την εποχη, οι υπόλοιποι δεν μπορούν να τον ακολουθήσουν, είναι εμφανές αυτό απο χιλιόμετρα μακριά. Και ο Σαμαράς έχει ανάγκη να τρέξει, να παραξει πολιτική, να δώσει λύσεις στην κοινωνία και καποιοι του βαζουν εμπόδια.
    Για αυτό θέλω πρώτα έμπιστους διπλα του.
    Να ξερει, ο ανθρωπος ότι δεν κινδυνευουν τα νωτα του.
    Δε με απασχολεί, λοιπόν, αν θα έχουν 45 πτυχία και μιλάνε 23 γλώσσες, με νοιάζει να τους έχει εμπιστοσύνη -και μη βρεθεί κανενας φίλος να μου ανταπαντήσει οτι προτείνω να πλαισιωθεί με αγράμματους ή καμιά άλλη τετοια κορώνα-!
    Τώρα δεν μπορώ να μην πω και για καποιους που διατείνονται στους κυκλους τους οτι εκεινοι ειναι οι εγγυητες της παραταξης που ενωνουν το παλιο κόμμα με το νεο. Που πας ρε Καραμήτρο δηλαδή!!!
    Επίσης δεν μπορω να μην αναφερθω σε καποιους που κανουν διαροες δεξια και αριστερα, τους ευσεβεις τους πόθους! Οι οποίοι, παρεπιπτώντος, ευσεβείς θα παραμείνουν.

    Εν κατακλειδι, ναι χρειάζονται αλλαγες. Εγω εβαλα το ενα κριτήριο που θεωρω οτι πρεπει να υπαρξει, απαραίτητα, οταν θα γινουν οι επιλογες αυτες.
    Την εμπιστοσύνη.
    Τέλος να πω και κατι συμπληρωματικό: δε θα ηταν καθόλου κακό -απεναντίας θα έλεγα-, αν αυτες οι επιλογες συνοδευονταν και απο κατι αλλο. Τα πρόσωπα που θα πλαισιωσουν τον Πρόεδρο να μην έχουν προσωπικές πολιτικές φιλοδοξίες!!!
    Και οποιος το 'πιασε, το ΄πιασε!!!

  34. Aris avatar
    Aris 26/12/2010 22:03:39

    Επειδή στο άρθρο γίνεται λόγος για τους 800.000 νεοδημοκράτες που θα πρέπει να ενεργοποιηθούν σημειώνω τα εξής:
    α) Πήγαν και ψήφισαν 800.000 πριν δρομολογηθεί η πορεία της χώρας προς το ΔΝΤ, προτού κατηγορηθεί η κυβέρνηση της ΝΔ για την χρεοκοπία της Ελλάδας, προτού κατηγορηθεί ο Καραμανλής ότι το έβαλε στα πόδια και άφησε την "βόμβα" να σκάσει στα χέρια του ΓΑΠ, προτού αποκαλυφθεί ότι ο Παπαθανασίου σημείωνε σε λερωμένη χαρτοπετσέτα τα μέτρα που πρέπει να λάβει η Ελλάδα για να "εντυπωσιάσει" την Λαγκάρντ. Πλέον από τους 800.000 δεν ξέρω πόσοι δηλώνουν ανοιχτά ότι είναι ΝΔ και πόσοι θα ψήφιζαν σήμερα σε μια ανάλογη εκλογική διαδικασία.
    β) Όποιος είναι έντιμος άνθρωπος, το βράδυ πέφτει και κοιμάται με καθαρή συνείδηση, αποκλείεται να θελήσει ποτέ να αναμειχθεί με τον σκληρό πυρήνα κάποιου κόμματος ή κινήματος. Ο όρος "κομματόσκυλο" δεν βγήκε τυχαία και δεν ξέρω πόσοι θέλουν να τον υιοθετήσουν για τον εαυτό τους.
    γ) Όπου λαλούν πολλά κοκόρια αργεί να ξημερώσει... Εννοείται ότι ο πρόεδρος του κόμματος πρέπει να έχει συνεργάτες, όμως μόνο αυτός θα πρέπει να "κοκορίζει"! Δυστυχώς από τον Κωνσταντίνο Καραμανλή φτάσαμε σε ηγέτες της ΝΔ που επιλέγουν άλλους να "κοκορίζουν" για λογαριασμό τους, χάνοντας στο τέλος τα αυγά και τα πασχάλια...
    δ) Ο Αντ. Σαμαράς εάν περιμένει μέσα από τον κομματικό μηχανισμό να κερδίσει την εμπιστοσύνη των Ελλήνων, στο τέλος θα χάσει ακόμα και ο ίδιος την εμπιστοσύνη προς τον εαυτό του. Οι κομματικοί μηχανισμοί όπως τους γνωρίσαμε δεν έχουν πλέον καμία θέση στην σύγχρονη κοινωνία που ζούμε και σε αυτή που διαμορφώνεται. Πρόκειται για σάπιους μηχανισμούς που απλά συντηρούν τεμπελόσκυλα και πληρωμένους στρατούς που θεωρούν ότι αυτοί είναι το κόμμα και κανείς άλλος! Ταϊσμένοι και σκασμένοι σαν γαλόπουλα, φτάνουν στο σημείο να μηχανορραφούν πιστεύοντας ότι επηρεάζουν τις κομματικές εξελίξεις, ενώ στην ουσία ικανοποιούν το αρρωστημένο "εγώ" τους.

    *Αφήστε λοιπόν τους 800.000 στην ησυχία τους. Οι περισσότεροι παραμένουν πικραμένοι και προδομένοι σε βαθμό που δεν φαντάζεστε και που πολλοί ακόμα δεν έχουν κατανοήσει.

  35. Epikouros avatar
    Epikouros 26/12/2010 22:17:17

    Φίλοι μου, το πρόβλημα του Σαμαρά μοιάζει με Γολγοθά και δεν ξέρω αν υπάρχει λύση που θα μπορούσε να του δώσει κυβέρνηση σύντομα.

    Κατ'αρχήν, ο κόσμος (και πρωτίστος εγώ) είναι τρομερά θυμωμένος με σχεδόν όλα τα στελέχη της προηγούμενης κυβέρνησης. Αλήθεια, υπάρχουν πολλοί που χαίρονται όταν βλέπουν τον Προκ. Παυλόπουλο στην τηλεόραση; Τον άνθρωπο
    που άφησε να καεί η Αθήνα για μία εβδομάδα; Τι φοβόταν; Μην χάσει ψηφοφόρους; Η "δεξιά" κυβέρνηση άφησε την Αθήνα να καεί από τους κουκουλοφόρους και η "σοσιαλιστική" τους κυνήγησε, όσο αυτή ήθελε. Δεν έχει
    ξαναγίνει σε καμία άλλη χώρα του κόσμου αυτό.
    Επίσης, όταν αφήνεις να γίνεται τέτοιο φαγωπότι σε ΟΣΕ, ΕΡΤ, ΕΘΕΛ κ.λ.π., είσαι ΑΝΙΚΑΝΟΣ. Και να ήταν ψηφοφόροι σου, θα είχες μία ηλίθια δικαιολογία, αλλά εφόσον σε αυτούς τους οργανισμούς έχεις ποσοστά κάτω του 20%, τότε είσαι και ΑΝΙΚΑΝΟΣ και ΗΛΙΘΙΟΣ.
    Μετά τις εσωκομματικές εκλογές και για μήνες βλέπαμε στην τηλεόραση μόνο τον Μαρκόπουλο και λίγο από Χαρακόπουλο. Μόνο αυτοί υπάρχουν;
    Ένα μεγάλο πρόβλημα της πολιτικής (και της Ελλάδας νομίζω) είναι ότι χάσαμε το αυτονόητο. Οι βουλευτές είναι οι αντιπρόσωποι του λαού!
    Εσείς θεωρείται ότι αυτοί είναι "κάποιοι από εμάς"; Έχουν δουλέψει ποτέ για να διοικήσουν ένα υπουργείο; Για να τους δω προϊστάμενους σε μεγάλη εταιρία, με 10 γυναίκες π.χ. υφισταμένους να δω πόσο μάγκες είναι!!
    Αυτό είναι ένα μεγάλο πρόβλημα π.χ. με τον Σταϊκούρα ή τον Βαρβιτσιώτη.
    Συμφωνώ με τους παραπάνω σχολιαστές ότι πρέπει να έχεις πολλά λεφτά για να γίνεις βουλευτής; Εμείς μας εκφράζουν; Για μένα πρέπει να δημιουργήσει νέα στελέχη ο Σαμαράς, από την κοινωνία, διαφορετικά δεν έχει τύχη.
    Τα νέα στελέχη με νέα νοοτροπία θα δώσουν νέα πνοή π.χ Μηταράκης, Τζοτζόλα.
    Τέλος, τα κομματικά γραφεία μοιρίζουν μούχλα από χιλιόμετρα. Δεν βλέπεις νέο άνθρωπο εκτός από αυτούς που έχουν συμφέροντα και είναι βολεμένοι.
    Όπως έχει περάσει από την κομματική οργάνωση, καταλαβαίνει τι λέω.
    Όλοι οι άλλοι (όπως εμείς αυτήν την στιγμή) μοιραζόμαστε ιδέες, προβληματισμούς ή συναισθήματα μέσω διαδικτύου.
    Σε αυτό πρέπει να επενδύσει η ΝΔ, όπως και κάθε κόμμα. Ειδικά, όμως η ΝΔ γιατί έχει τρομερό πρόβλημα, στο να λαμβάνει μηνύματα. Όλο "το λάβαμε το μήνυμα" μας έλεγαν και ανάθεμα αν είχαν πάρει χαμπάρι τι γινόταν.
    Αν όμως, ο Σαμαράς αφιέρωνε 15 λεπτά και διάβαζε το παραπάνω πολύ καλό κείμενο του factorx (συγχαρητήρια) και όλα μας τα σχόλια, θα λάμβανε τέτοια μηνύματα που δεν θα του "μεταβίβαζαν"΄ούτε οι μισοί βουλευτές.

    Υ.Γ. προς factorx,
    "φοβάμαι" ότι πολλοί εδώ μέσα είναι μεγαλοστελέχη έως και βουλευτές κάτι που δεν "γουστάρω" ιδιαίτερα. Με τα κείμενά σου, νομίζω ότι εσύ δεν είσαι
    γιατί αυτούς δεν τους έχω για τόσο ικανούς. Keep going...

  36. Προφήτης avatar
    Προφήτης 26/12/2010 22:40:42

    Εύχομαι στους έντιμους, ακέραιους και ειλικρινείς ανθρώπους όπου Γης, στους μαχητές της ζωής.

    Σε όσους, με όποιον τρόπο κι απ' όποιο πόστο, αγωνίζονται για να μείνει η Ελλάδα ελεύθερη και ανεξάρτητη.

    Σε διαδικτυακούς φίλες και φίλους εδώ.

    Πάνω απ' όλα στους ήρωες της καθημερινότητας, σ' αυτούς που λειτουργούν με ήθος και αφοσίωση την κοινωνία κρατώντας την ακόμα ενωμένη.

    Χρόνια Πολλά και Καλά, Αντοχή, Δύναμη και Αλληλεγγύη στους δύσκολους καιρούς, επιτυχίες σε όποιο πεδίο έχει επιλέξει καθεμιά/καθένας και καθαρό μυαλό - το μέγιστο όπλο.
    Και ό,τι ποθεί η καρδιά τους, η καρδιά δεν σφάλλει - η "λογική" μπορεί.

    Εύχομαι καλή φώτιση σε τίμιους παραπλανημένους.

    Αλλά δεν έχω ευχές για όλους.

    Δεν είμαι απ' τη Βοστώνη αλλά από την κακοτράχαλη απόληξη της Βαλκανικής, η γλίτσα της "πολιτικής ορθότητος" δεν ακουμπάει:
    "Κακό Ψόφο" λοιπόν σε πολιτικούς και οικονομικούς λεχρίτες, σε πουλημένους απάτριδες.
    Στη δυναστική συμμορία που ενέσκηψε Καλή Αντάμωση με τον Χόλμπρουκ και τον Σκιοπα.

  37. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 26/12/2010 23:31:08

    Θα προτείνω κάτι μακιαβελλικό:
    Μήπως θα έπρεπε να αρχίσουν στα διάφορα ιστολόγια που στηρίζουν επιτέλους μία αλλαγή στον κεντροδεξιό χώρο να δημοσιεύονται τα πεπραγμένα, πολιτικά και παραπολιτικά, των "φωστήρων" της ΝΔ που φιλοδοξούν και πάλι να γίνουν "μπροστάρηδες" του αγώνα για την εξουσία; (θα ήταν αστείο ανέκδοτο, αν δεν είναι η τραγική πραγματικότητα).
    Για σκεφτείτε να αρχίσουν να δημοσιεύονται τα πεπραγμένα του Άρη, του Πάκη, του Ευριπίδη και διαφόρων άλλων κολοσσών της νεοκαραμανλικής περιόδου...
    Όταν λέω "τα πεπραγμένα", με την καλή έννοια (χεχε). Πάντα...

  38. λοξίας avatar
    λοξίας 26/12/2010 23:57:07

    Αυτό που κάνετε εσείς παιδιά εδώ μέσα ας το κάνουν και επίσημα στο κόμμα της ΝΔ. Ας ξεκινήσουν τον πραγματικό διάλογο με τους πολίτες. Να θέσουν θέματα και να προκαλέσουν συζητήσεις και σχόλια. Προτάσεις και διαφωνίες. Μπορεί ο πρόεδρος της ΝΔ να ορίσει μια ομάδα η οποία θα παρακολουθεί, θα θέτει τα θέματα και θα μαζεύει απόψεις. είναι σίγουρο πως αυτό ως πρώτο βήμα θα δώσει την ευκαιρία σε αξιόλογους ανθρώπους να τοποθετηθούν. Παράλληλα μπορεί να ζητήσει από τους βουλευτές να τοποθετούνται και αυτοί μέσα στις συζητήσεις. Μπορεί κάποιος να διαφωνήσει και να υποστηρίξει πως η ΝΔ είναι κόμμα εξουσίας και όχι φορουμ διαλόγου.
    Οι εξελίξεις και οι κοινωνικές μεταβολές ξεπερνούν κατά πολύ τους παραδοσιακούς κομματικούς μηχανισμούς. Αν θέλεις να πολεμήσεις το καινούργιο δεν μπορείς να το πράξεις με όπλα του παρελθόντος.
    Πάρτε για παράδειγμα το τι συνέβη με τις εκλογές για την ανάδειξη νέων ΝΟΔΕ σε ολόκληρη την Ελλάδα. Πρώτον, προσήλθαν αρκετά λιγότερα μέλη να ψηφίσουν σε σχέση με την δαδικασία ανάδειξης του προέδρου(γιατί άραγε σκέφτηκαν;) και δεύτερον, καμία σε ολόκληρη την Ελλάδα αν και πλήρως αναβαπτισμένη δεν έχει παράγει ακόμα τίποτε(γιατί άραγε σκέφτηκαν;)
    Και επιτέλους ας σχεδιάσουν μια συγκεκριμένη στρατηγική. Ποιοί είμαστε, τι θέλουμε, πως θα το πετύχουμε. Αν δεν ξεκαθαριστεί αυτό δεν πρόκειται να αναδειχθούν νέα πρόσωπα με διάρκεια.

  39. Petros avatar
    Petros 27/12/2010 00:10:18

    ''ο Αντώνης Σαμαράς έχει μια μοναδική ευκαιρία να απευθυνθεί σε μια τεράστια δεξαμενή ανθρώπων που βρίσκονται εκτός της παραδοσιακής εκλογικής πελατείας της ΝΔ. ''
    Φάκτορα έτσι ακριβώς είναι.

    Και ο ιστορικός του μέλλοντος περιμένει να γράψει στο κεφάλαιο Αντώνης Σαμαράς:
    Μεταβάτικος διαχειριστής ή σπουδαίος εθνικός ηγέτης;

  40. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 27/12/2010 00:19:06

    ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΤΟΥ ΚΟΤΡΩΤΣΗ ΗΤΑΝ ΑΛΗΘΕΣ ΑΛΛΑ ΑΣΤΟΧΟ. ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΟΥΝ ΕΠΙΣΗΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ Ν.Δ ΠΟΣΑ ΠΛΗΡΩΝΑΝ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΛΗΞΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ. ΤΩΡΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΜΑΣ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΣΤΕΛΕΧΗ ΕΚΤΟΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕ ΜΕ ΤΟΝ ΜΗΤΑΡΑΚΗ. ΑΛΛΩΣΤΕ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΜΥΡΙΖΟΥΝ ΜΟΥΧΛΑ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΑΝ ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΝΕΟ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΤΟ ΒΛΕΠΟΥΝ ΩΣ ΕΣΩΚΟΜΜΑΤΙΚΟ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΦΑΕΙ ΤΗ ΘΕΣΟΥΛΑ. ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΤΩΡΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΥΝ ΤΟΜΕΑΡΧΕΣ ΤΗΣ Ν.Δ ΔΕΝ ΑΠΕΔΩΣΑΝ ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΑ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΕ ΜΙΑ ΤΟΣΟ ΚΑΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΑΝ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ. ΑΛΛΩΣΤΕ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΤΟΥ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΚΑΙ ΕΙΔΑΜΕ ΤΑ ΧΑΊ΄ΡΙΑΤΟΥΣ.ΓΙ ΑΥΤΟ ΝΕΟΙ ΚΑΙ ΑΦΘΑΡΤΟΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΗ ΜΑΧΗ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΕΛΠΙΔΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΟΧΙ ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ.

  41. ΕΛΛΗΝ ΚΥΠΡΙΟΣ avatar
    ΕΛΛΗΝ ΚΥΠΡΙΟΣ 27/12/2010 00:19:59

    Ρε παιδιά, το απλό πρώτα, το πλέον απλό: Αμφίπλευρη διεύρυνση με αλίευση και αξιοποίηση νέων ανθρώπων και στελεχών, που όμως διέπονται από τεχνοκρατικό πνεύμα. Και δεξιά και κέντρο. Υπάρχουν άτομα με φοβερή ειδίκευση στο επιστημονικό τους πεδίο, που έχουν αποχωρήσει από το ΛΑ.Ο.Σ., αλλά και στο ΠΑΣΟΚ υπάρχουν νέα άτομα που ιδεολογικά ανήκουν στο παλιό πατριωτικό κεντρώο χώρο. Όλοι τους ξέρουμε, η ΝΔ ακόμη δεν τους βλέπει;

  42. Perastikh avatar
    Perastikh 27/12/2010 03:22:17

    O samaras htan pantote erwteumenos me thn ellada. Tha prohorouse omws se gamo twra pou ptwxeuei? Kyria hrewkopisasa?

  43. Ακροβολιστής avatar
    Ακροβολιστής 27/12/2010 09:52:54

    Το έχω ξαναγράψει και παλιότερα. Ο Καραχάλιος μάζεψε 2,500 βιογραφικά και τα έβαλε στο συρτάρι.

    Χρειάζονται άνθρωποι έξω από το σύστημα, έξω από τη γυάλα, που να έχουν σφυρηλατηθεί στην αγορά για να μπορούν να αντιλαμβάνονται στις πραγματικές διαστάσεις τους και σε πραγματικό χρόνο τα προβλήματα της οικονομίας στον τομέα της επαγγελματικής τους ειδίκευσης έκαστος και να έχουν λύσεις που να αποδίδουν.

    Αλλιώς πάλι τα παιδιά του κομματικού σωλήνα, άνεργα και απαίδευτα, με μηδέν ένσημα, άχρηστα δηλαδή θα κάνουν μία τρύπα στο νερό.

    • Νίκος avatar
      Νίκος @ Ακροβολιστής 27/12/2010 11:48:32

      Συμφωνώ και επαυξάνω. (αν και ο κ. Καραχάλιος δεν ήταν και το καλύτερο πουλέν, αλλά στην ξηρασία...).
      Για του λόγου το αληθές, έχω προσωπική εμπειρία απο φίλο ο οποίος ήρθε με δουλειές και σπουδές στο εξωτερικό (στα καλύτερα πανεπιστημία των ΗΠΑ, και προερχόμενος απο μικροαστή οικογένεια η οποία δεν τον έβαλε αυτή εκεί...ο νοών νοείτω) και οι βουλευτοπατέρες του είπαν ότι δεν είχε τα προσόντα να βοηθήσει...
      δυστυχώς η ΝΔ ήταν επόμενο να χάσει με αυτήν την διαφορά γιατί οι 5 μεγάλες οικογένειες έκαναν (και κάνουν δυστυχώς ακόμη) κουμάντο στο κόμμα λες και είναι η πίσω αυλή του σπιτιού τους. το χειρότερο δε είναι ότι και οι νεοσοί στο κόμμα νομίζουν ότι είναι οι αντ' αυτών και έχουν πλέον την ίδια φιλάρεσκη αντιμετώπιση των πραγμάτων. . .

  44. καθρέφτης avatar
    καθρέφτης 27/12/2010 12:18:41

    Ισχύει σε όλα τα κόμματα. Όσοι δεν έχουν ένσημα στην κομματική επετηρίδα είναι αχρείαστοι. Προτιμώνται, κατά κανόνα, οι "άχρηστοι".

  45. δημητρης καρδιτσα avatar
    δημητρης καρδιτσα 27/12/2010 12:40:43

    ΝΟΜΙΖΩ ΜΕΡΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΕ ΤΑ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΑΚΟΜΗ.
    800.000 ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΣΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΔΕ ΠΗΓΑΝ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΞΕΡΕΤΑΙ ΓΙΑΤΙ? ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΘΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΟΠΥ ΠΛΗΓΩΘΗΚΑΝ ΓΙΑΤΙ Η ΛΕΞΗ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΣΤΟ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΗ ΑΠΟ ΙΔΡΥΣΕΩΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ, ΕΙΔΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ. ΟΤΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΤΟΥ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΛΟΓΟ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΩΡΑ, ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΞΑΝ ΗΤΑΝ ΝΑ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥΣ. ΚΑΙ ΕΓΡΑΨΑΝ ΤΟΝ ΑΠΛΟ ΨΗΦΟΦΟΡΟ ΣΤΑ ΠΑΛΙΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ. ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΛΗΓΩΣΕ ΤΟΥΣ ΝΔΤΕΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΗ ΘΥΜΟΜΕΝΟΙ ΓΙΑΤΙ ΒΛΕΠΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΜΕΡΙΚΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΛΟΓΟ ΣΤΗ ΝΕΑ Ν.Δ. ΚΑΘΑΡΙΣΜΑ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΡΘΕΙ Η ΩΡΑ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΤΗΣ Ν.Δ. ΣΤΙΣ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟΥΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ ΝΑ ΤΟ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟΠΙΚΑ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΑ ΟΙ 800.000 ΠΟΥΝ ΠΗΡΑΝ ΜΕΡΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΑΡΧΗΓΟΥ. ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΤΟΠΙΚΕΣ.

    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΡΔΙΤΣΑ.

  46. Kennan avatar
    Kennan 27/12/2010 13:01:23

    Διάβαζε χθες στο Πρωτο Θέμα ότι "απέτυχε τελικά η προσπαθεια της Μαριαννας Πυργιωτη για το Ιδρυμα Κωνσταντίνος Καραμανλής" !!!

    Δηλαδη υπηρξε τέτοια προσπαθεια επι Σαμαρά στη ΝΔ !!!!!!!!!

    Το πουλαίν του Ρουσόπουλου και του Χατζηνικολαου και όποιου άλλου ήθελε - Α ! και του Φλέσσα - σε κεντρικό ρόλο στο ιδεολογικό όργανο της ΝΔ.

  47. ΒΠ avatar
    ΒΠ 27/12/2010 13:01:44

    Aν δούμε να "αξιοποιούνται" οι Παυλόπουλος, Σπηλιωτόπουλος (εκτός των άλλων, "διαπρεπής" υπουργός Εθνικής Παιδείας) , ο ...αξέχαστος υπουργός Εθνικής Άμυνας Μεϊμαράκης (νυν προέδρος του ινστιτούτου ΚΚ !) και ο Κυριάκος Μητσοτάκης, τότε θα γνωρίζουμε ότι αρμενίζουμε προς τα βράχια.

  48. Enzo avatar
    Enzo 27/12/2010 13:30:23

    φευγωντας απο την Ρηγιλλης ο κυριος Σαμαρας και πηγαινοντας στα καινουρια γραφεια στην Συγγρου να αφησει πισω ολη την ΣΑΒΟΥΡΑ!
    να αλλαξει και ονομα και σημα στο κομμα και να καταγγειλει το παλιο και σαπιο κατεστημενο. Να η ευκαιρια!
    μωρε λυσεις οσες θες, θεληση να υπαρχει.

  49. Enzo avatar
    Enzo 27/12/2010 14:18:33

    εγω τον γαπ δεν τον υποτιμω καθολου μα καθολου. τους Ελληνες ομως ναι.και αμα δεις τι γραφουν εδω μεσα για τον Σαμαρα θα καταλαβεις οτι δεν του εχει δωσει κανεις ελευθερας και λευκη επιταγη.
    χειροτερη κριτικη εχει εδω παρα και απο εσας τους πρασινοφρουρους!

  50. factorx avatar
    factorx 27/12/2010 14:18:39

    Διαβάστε κι αυτό:
    Ο Πολιτικός Σχεδιασμός της ΝΔ αγνοεί επιδεικτικά τα μπλογκς !!!
    http://www.antinews.gr/?p=77748

    • Enzo avatar
      Enzo @ factorx 27/12/2010 14:29:41

      χρονια πολλα φακτορα να εισαι καλα να μας ενημερωνεις.

  51. apostolis - kastoria avatar
    apostolis - kastoria 27/12/2010 14:28:19

    Στην περιγραφή της κατάστασης , τα πήγες περίφημα κατά την γνώμη μου με το άρθρο σου . Στο τι δέον γενέσθαι επίσης . Στο ΠΩΣ θα επιτευχθούν οι δομικές αλλαγές που απαιτούνται για να εισέλθουν τα 800000 άτομα στην ενεργό δράση , στις κομματικές οργανώσεις (νυν σχεδόν ακατοίκητες σφηκοφωλιές) , είναι το ζητούμενο . Όταν και να θέλει κάποιος να εισέλθει και να εκφράσει την άποψή του , είναι πέραν του βεβαίου ότι κατά πάσα πιθανότητα "θα φάει το κεφάλι του" και τόνους λάσπης από τους δήθεν "αγωνιστές - αφισσοκολητές" του κόμματος , προκειμένου αυτοί να μην διακινδυνεύσουν με την απώλεια των "ουφιτσίων τους" . Θεωρούν ως καταξίωση τις θέσεις του"Προέδρου ή γραμματέως ή μέλους" της όποιας τοπικής του κόμματος και οι ίντριγκες πάνε σύννεφο προκειμένου να τις αποκτήσουν και περισσότερο να μην τις χάσουν . Έτσι αποτρέπουν όμως ικανά και ηθικά στελέχη να ασχοληθούν με τα κομματικά κοινά . Η μόνιμη επωδός τους είναι "και που είσασταν εσείς τα προηγούμενα χρόνια , που εμείς αγωνιζόμασταν για την ΝΔ?" . Είδαμε με τους αγώνες τους , που έφεραν την ΝΔ . ΠΑΤΟΣ ΔΙΣΘΕΩΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΠΥΘΜΕΝΟΣ (Αν δεν προσεχθεί η κατάσταση υπάρχουν ακόμη περιθώρια για βαθύτερα σημεία)!!!! Ανάκαμψη με υλικά κατεδαφίσεως δεν μπορεί να γίνει . Κι αν ακόμη κάποια στιγμή συμβεί θα είναι προσωρινή . Ριζική αναδιάρθρωση του κόμματος σε όλους τους τομείς απαιτείται κατά την ταπεινή μου άποψη .Κομματικές οργανώσεις , πολιτευτές του κόμματος , βουλευτές , στελέχη γενικότερα , θα πρέπει να περάσουν από την αρχή και εκ του μηδενός από αυστηρές αξιολογήσεις . Δεν είναι δυνατόν να περιμένουμε αλλιώς ανάκαμψη του κόμματος και μελλοντική υγιή διακυβέρνηση της χώρας από την ΝΔ . Να είστε σίγουροι ότι η συντριπτική πλειοψηφία του ελληνικού λαού , τέτοιες δομικές και ανατρεπτικές αλλαγές περιμένει για να συσπειρωθεί σε μια νέα ηθική και ικανή ΝΔ. Όχι στα παλιά τζάκια , όχι σε οικογενειοκρατίες , όχι σε "ύποπτα ηθικά" στελέχη , όχι στους ψεύτες , όχι στους κλέφτες , όχι στους ανίκανους . ΕΠΙΤΕΛΟΥ Σ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ ΚΡΙΤΙΡΑ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΚΑΙ ΤΟΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΟΙ ΠΛΕΟΝ ΑΞΙΟΙ - ΟΙ ΑΡΙΣΤΟΙ .

    • Apollonios avatar
      Apollonios @ apostolis - kastoria 27/12/2010 16:25:57

      Έχεις απόλυτο δίκιο συντοπίτη, φοβάμαι όμως ότι το πολιτικό σύστημα γενικότερα δεν έχει την πρόθεση να αυτο-εξυγειανθεί. Θα περιμένουν να περάσει η οργή του κόσμου με το πέρασμα του χρόνου και να συνεχίσουν το "θεάρεστο" ιδιοτελές έργο τους όπως και πριν. ("Θα φωνάξει, θα ιδρώσει, θα κρυώσει, θα αρρωστήσει, θα πεθάνει" έλεγε ο Καραγκιόζης. Αυτό μάλλον πιστεύουν κι αυτοί για τον απλό πολίτη).
      Είναι δυνατόν να ανεχόμαστε Νο 2 στη Ν.Δ τον Αβραμόπουλο??? Έλεος!
      Και περιμένουμε μετά να αλλάξει κάτι ουσιαστικό στο κόμμα αυτό?

  52. victoria avatar
    victoria 27/12/2010 15:29:12

    Αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι η μετριοκρατία βολεύει μερικές φορές.

    Όχι τον ίδιο το Σαμαρά, αλλά έχω την αίσθηση ώρες-ώρες ότι πέφτει στη λούμπα, «όποιον βρω μπροστά μου». Με εξαίρεση ορισμένους στάνταρντ συνεργάτες του, αυτό μεταφράζεται στους όποιους έχουν κάνει το σωστό mingling στη Ρηγίλλης και τα πέριξ. Πρέπει να το ψάξει λίγο παραπάνω. Δεν πάνε όλοι να στριμωχτούν εκεί, ιδιαίτερα όσοι δεν βλέπουν το λόγο, τα έχουμε ξαναπεί.
    Μην απορείτε με τη μετριοκρατία αν αναζητάτε τη λύση στο ίδιο περιβάλλον, ή με τα ίδια παλιά γυαλιά/κριτήρια. Δεν θα τους δείτε αυτούς που αξίζουν. Άλλοι προτιμούν να γράφουν εδώ για παράδειγμα...

  53. apostolis kastoria avatar
    apostolis kastoria 27/12/2010 19:43:12

    Πολύ το ευχαριστιέμαι που υπάρχουν κι άλλοι με κριτικό και ελεύθερο πνεύμα στον τόπο μου (που παρεπειπτώντως αγαπώ ιδιαίτερα και τον τόπο μου και τους κατοίκους του). Μην μου φέρνεις όμως σαν παράδειγμα τρανταχτό τον Αβραμόπουλο , όταν μέσα σ΄αυτό το κόμμα , ακόμη και σήμερα προβάλλονται κιόλας ¨στελέχη¨του βεληνεκούς Γιακουμάτου , Βαρβιτσιώτη του νεώτερου (που όταν αποτυγχάνει σαν υποψήφιος δήμαρχος ξαναπέρνει πίσω την ζεστή καρέκλα του βουλευτή) , Κυριάκου , Γιαννόπουλου και πόσων άλλων φωστήρων της πολιτικής !!! Αφού όπως γράφεις είμαστε και συντοπίτες , αναλογίσου λίγο ποιοί γίνονταν και γίνονται βουλευτές , δήμαρχοι , μέλη και πρόεδροι τοπικών επιτροπών και πες μου με ειλικρίνια αν είσαι υπερήφανος ή έστω και υποφερτά ικανοποιημένος με την αντιπροσώπευση αυτού του κόμματος σ΄αυτόν τον τόπο . Πες μου ειλικρινά αν πιστεύεις ότι όλοι αυτοί οι "υπέροχοι" αντανακλούν το επίπεδο του καστοριανού λαού και μπορούν να θεωρηθούν οι"καλύτεροι" για να τον αντιπροσωπεύουν . Δυστυχώς στηρίζονται στον ωχαδερφισμό μας και επιβιώνουν πολιτικά .Ο καλύτερος χαρακτηρισμός τέως και νυν θα ήταν το "ανεπαρκής" ΔΥΣΤΥΧΩΣ !!. (Κάπως έτσι νομίζω συμβαίνει και στις άλλες περιοχές της πατρίδας μας και στα δύο μεγάλα κόμματα γιαυτό και φτάσαμε εκεί που φτάσαμε).

    • Apollonios avatar
      Apollonios @ apostolis kastoria 27/12/2010 20:29:20

      Συμφωνώ κι επαυξάνω... Τον Αβραμόπουλο τον ανέφερα ως τρανταχτό παράδειγμα επειδή τον χρίσαμε και Αντιπρόεδρο, τρομάρα μας! Μπροστά του ο Γιακουμάτος και οι λοιποί που αναφέρεις, είναι απλά τσιρόνια.
      Ο Αβραμό είναι αυτός που άφησε τις δαπάνες της υγείας να ξεπεράσουν κάθε όριο, με πολλά ερωτηματικά σε θέματα προμηθειών κλπ κλπ κλπ, ευκόλως εννοούμενα... Υπόδειγμα καταστροφέα της οικονομίας μας είναι ο άνθρωπος, κι εμείς τον κάναμε ...Αντιπρόεδρο! Και πάλι αναφωνώ: έλεος!
      Σε ότι αφορά την Καστοριά μας, νομίζω ότι στις πρόσφατες δημοτικές εκλογές πιάσαμε πλέον "πάτο" από την ανακοίνωση ήδη των (τραγικών) υποψηφιοτήτων...

  54. Κώστας- Ν. Δράμας avatar
    Κώστας- Ν. Δράμας 28/12/2010 12:18:03

    Αρχικα και μετα λυπης διαπιστωνει κανεις οτι η ΝΔ παραμενει ενα αθηνοκεντρικο κομμα. Δεν προκειται για την φημολογουμενη κοντρα βορρα-νοτου αλλα για τη διαπιστωση οτι η επαφη με την κεντρικη διοικηση εξαντλειται σε περιοδους εκλογων. Ο Α. Σαμαρας ελαβε την εντολη να χτισει το κομμα απο την αρχη. Στις 29 Νοεμβρίου 2009 αφυπνίστηκε και πάλι το φιλότιμο του νεοδημοκράτη. Μετά από τη συντριπτική ήττα, την παραίτηση Καραμανλή και τα σενάρια διάσπασης οι απλοί και ανιδιοτελείς οπαδοί μας άδραξαν την ευκαιρία και έστειλαν πολλαπλά μηνύματα.
    Κατέστησαν τη ΝΔ το πλέον συμμετοχικό κόμμα στη Χώρα. Κατέδειξαν το ρόλο των κορυφαίων στελεχών ως δέκτες και όχι μόνο ως πομπούς μηνυμάτων. Ανέδειξαν το ρόλο που μπορεί και πρέπει να έχει η βάση του Κόμματος. Αναζωογόνησαν την οργάνωση και σφράγισαν την ενότητα της βάσης.
    Φυσικά, η εκλογική διαδικασία και η μαζικότητα της ΔΕΝ είναι πανάκεια. Τα δύσκολα τώρα αρχίζουν καθώς απαιτούνται ξεκάθαρες και σαφείς θέσεις ικανές πρωτίστως να δώσουν λύσεις στα προβλήματα των πολιτών και δευτερευόντως να επαναφέρουν τη ΝΔ στην εξουσία. Πρέπει να γίνουμε καλύτεροι όχι από κομματική σκοπιμότητα αλλά από κοινωνική και πολιτική ευαισθησία.
    Η νομη της εσωκομματικης εξουσιας δεν αφορα την κοινωνια. Η απογοητευση του νεοδημοκρατη εγινε πικρα και αυτο το συναισθημα δυσκολα το παρακαμπτεις. Αναρωτιεμαι για το ρολο των κατα τοπους οργανων? Θελουμε ανανεωση συμβολικη ή ουσιαστικη? Θελουμε συμμετοχη ή αμετοχη σιωπη?
    Αν δεν αποδειξουμε οτι το κομμα ειναι ενας ζωντανος οργανισμος σε ολη την Ελλαδα τοτε το στοιχημα ειναι χαμενο. Αναφερεται ο συγγραφεας του αρθρου σε "γραφεια" και οτι συναπαγεται αυτο. Δεν ανακαλυπτουμε την πυριτιδα. Το ζητουμενο ειναι τι κανουμε γι αυτο.
    Ο Νομος μας χαρακτηριζοταν καποτε ως καστρο. Σημερα δεν ειναι(και το λεω πραγματικα μετα λυπης) αλλα δεν φταιει ο κοσμος που δεν ψηφιζει. Χασαμε στις ευρωεκλογες και μας εφταιγε το "τριημερο του Αγιου Πνευματος". Χασαμε στις Εθνικες εκλογες του 09, χασαμε στην περιοχη μου στις προσφατες εκλογες και πιστευουμε οτι ο κοσμος εχει ξεθυμανει. Δεν ειναι ετσι. Σε περιοδους πληρους απαξιωσης και οργης δεν υπαρχουν θεωριες "ωριμου φρουτου". Θελει ΠΟΛΛΗ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ.

    ΥΓ: ευχομαι τα μηνυματα των νεοδημοκρατων να φτανουν εκει που πρεπει.

  55. Γιαννης Κεφαλογιαννης avatar
    Γιαννης Κεφαλογιαννης 28/12/2010 12:22:53

    Η Νέα Δημοκρατία θέλει ανθρώπους με ψυχή να βγουν μπροστά. Καθαροί άνθρωποι, νέα πρόσωπα που θα εμπνεύσουν το κόσμο αλλά και που από το αρχικό τους βλέμμα στη τηλεόραση, τώρα που ακόμη είναι "νεοσσοί", να φαίνεται ότι δε θα χαλάσουν γρήγορα ή ακόμα καλύτερα δε θα χαλάσουν καθόλου.
    Υπάρχει μεγάλη οργή στο κόσμο παιδιά.
    Ή που θα ξεσπάσει και δε θα μείνει τίποτα όρθιο ή που θα απορροφηθεί.
    Το πολιτικά υπεύθυνο για μένα είναι ο Σαμαράς να απορροφήσει την οργή προβάλλοντας μια εναλλακτική, να δώσει ελπίδα. Και όχι απλά να περιμένομε το καιρό να έρθει. Οι εξελίξεις θέλουν επίθεση.
    Καλές γιορτές σε όλους

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.