#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
08/11/2010 06:03
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Σαμαράς έχει ιστορικό χρέος τη δημιουργία μιας αξιόπιστης εναλλακτικής λύσης



Η ΝΔ έκανε την ολική επαναφορά. Εκμηδένισε διαφορά άνω του 10%. Πραγματικός άθλος σε ένα μόλις χρόνο.

Το επιχείρημα ότι πήρε λιγότερες ψήφους από πέρυσι είναι αστείο. Πέρυσι είχαμε εθνικές, όχι περιφερειακές εκλογές. Βεβαίως ο δρόμος είναι ακόμη μακρύς, δύσβατος και με καθημερινές «παγίδες».

Το ΠΑΣΟΚ υπέστη μια πανωλεθρία. Έχασε το πλεονέκτημα, έχασε τη σιγουριά, έχασε την πλειοψηφία.

Εντυπωσιακό είναι το 14% του ΚΚΕ στην Αττική. Για όσους τους ξενίζει το ποσοστό του «μονολιθικού» ΚΚΕ, να τους θυμίσω ότι οι εργαζόμενοι από την ώρα που ακούστηκε η λέξη ΔΝΤ στη χώρα, βλέπουν το ΠΑΜΕ στους δρόμους. Η συνέπεια καμιά φορά ανταμείβεται. Στις επόμενες εθνικές ο Περισσός βάζει πλώρη για ψηλά.

Η αποχή είναι ένα τεράστιο ζήτημα, αλλά με το υψηλό ποσοστό ετεροδημοτών, που δεν είχαν τη δυνατότητα να ψηφίσουν στον τόπο διαμονής τους εξηγείται μερικώς. Πολλοί αποφάσισαν λόγω εξόδων να πάνε μόνο τη δεύτερη Κυριακή. Μια Κυριακή που δεν θα έχει άλλους εκβιασμούς, που συγκράτησαν καλόπιστους, νουνεχείς και λογικούς συμπολίτες μας μακριά από την καταδίκη της κυβέρνησης.

Το στοίχημα για τη ΝΔ είναι να δώσει τη μάχη των επαναληπτικών, στις οποίες θα κριθούν 10 Περιφέρειες. Με νηφαλιότητα, με στόχο, με όραμα.

Και πρέπει να ακούσει και αυτή τα μηνύματα της. Να κάνει την αυτοκριτική της, να δει και να αξιολογήσει τα (λίγα) λάθη που έκανε , να κοιτάξει μπροστά.

Να αποφασίσει με ποιους θα πάει και ποιους θα αφήσει μετεξεταστέους.

Αν είχαν γίνει 20 διαγραφές παραπάνω ενδεχομένως τα αποτελέσματα να ήταν καλύτερα.

Η νέα Νέα Δ ημοκρατία του Σαμαρά δεν είναι κυβέρνηση σε αναμονή. Είναι η μόνη αξιόπιστη λύση για τη χώρα.

Ο Σαμαράς δεν είναι πρωθυπουργός σε αναμονή. Είναι ο επόμενος πρωθυπουργός. Και από τις 15/11 οφείλει, να παρεμβαίνει δυναμικά για το καλό των πολιτών της χώρας και όχι των αριθμών της οικονομίας, να φτιάξει το κυβερνητικό πρόγραμμα της ΝΔ, να δημιουργήσει την ηγετική ομάδα αλλά κυρίως να βρει τα εκατοντάδες στελέχη που χρειάζεται για να κυβερνήσει με αρτιότητα τη χώρα.

Ο χρόνος του ΠΑΣΟΚ τελειώνει, οι ανοχές και οι αντοχές του κόσμου προς την Κυβέρνηση επίσης. Η ΝΔ έχει ιστορικό χρέος τη δημιουργία μιας αξιόπιστης εναλλακτικής λύσης.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 08/11/2010 07:01:09

    Αυτό ήταν το ζητούμενο από την 30η Νοεμβρίου 2009. Τώρα πολύ περισσότερο. Ο Αντώνης Σαμαράς πρέπει να δημιουργήσει τη νέα Νέα Δημοκρατία για να φέρει κοντά του και εκτός των τοιχών Ελληνες Πολίτες. Κατάφερε σε ένα χρόνο ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ το ακατόρθωτο. Από σήμερα χρειάζεται ανασκούμπωμα από πολλούς άλλους οι οιποίοι θα αποδείξουν αν αξίζουν την τιμή της ψήφου μας.

    • John avatar
      John @ Νίκος Θ. 08/11/2010 07:56:39

      Αυτο το "αλλά κυρίως να βρει τα εκατοντάδες στελέχη που χρειάζεται " είναι όλλα τα λεφτά! Γιατί με Μιχαλολιάκους Γκιουλέκες και Γιακουμάτους δεν υπάρχει μέλλον.

  2. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 08/11/2010 07:06:55

    8.00 το πρωί, η διαφορά μεταξύ ΠΑΣΟΚ - ΝΔ μόνο 0,36%...

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Ανώνυμος 08/11/2010 10:08:29

      Μετράμε μόνον ΑΠΟΛΥΤΕΣ ΨΗΦΟΥΣ και έτσι βγάζουμε αποτελέσματα. Το μόνο που δεν πρόλαβα να κάνω είναι να μετρήσω σε απόλυτες ψήφους τα άκυρα-λευκά. Τα έβγαλα επί των ψηφισάντων.

      Λοιπόν, ώρα περίπου 11, επί ψηφισάντων 5.798.036, άκυρα λευκά που αφαιρούνται 527.041 (9,09%), έλαβαν στις περιφέρειες, ΠΑΣΟΚ 1.830.806 ψήφους, ποσοστό 34,73%, ΝΔ 1.741.287 ψήφους, ποσοστό 33,04%. Βέβαια, συνυπολογίζονται και κάποιες ψήφοι ΛΑΟΣ σε ΝΔ και ΠΑΣΟΚ, όπου υπήρχε σύμπραξη.

      Πάντως η διαφορά είναι ελάχιστη! 1,7%

      Και σκεφθείτε την πανωλεθρία της ΝΔ στην Κρήτη, την επίδραση της αποχώρησης της Ντόρας (δεν θα είναι 1-2% πανελλαδικά;) και το πολύ χαμηλό ποσοστό στην Αττική, λόγω της μη αναγνωρισιμότητας Κικίλια!

      Αν είχε πιάσει τα ποσοστά του 2009 στην Αττική, η ΝΔ θα ήταν με 1-2% πρώτο κόμμα πανελλαδικά!

      Ήδη είναι δηλαδή, αλλά λόγω του χαμηλού ποσοστού Κικίλια, αυτό δεν καταγραφήκε!

      Δεν πειράζει, όμως, ο Βασίλης θα κερδίσει το δεύτερο γύρο και θα πανηγυρίσουμε διπλά!

      • Άργος avatar
        Άργος @ Επώνυμος 08/11/2010 16:42:46

        "...επί ψηφισάντων 5.798.036,..."

        Εάν αντιλαμβάνομαι ορθά το σκεπτικό σου, εξαίρετε Επώνυμε, το ζητούμενο είναι η θετική ή η αρνητική διαφορά της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ. Εάν δεν κάνω λάθος, αναρωτιέμαι πόσο ορθά αντιλαμβάνομαι συνεπώς ότι αυτό το κριτήριο χρησιμοποιείται προκειμένου να διαπιστωθεί η σχετική ισχύς του κάθε κόμματος απέναντι στο άλλο.

        Δεν είμαι βέβαιος μήπως θα ήταν χρήσιμο για την χώρα μας να εκτιμηθεί η πραγματική απήχηση που έχει το κάθε κόμμα στον λαό με βάση τις ψήφους που έλαβε, δηλαδή πόσο μέρος του λαού εκφράζει το κάθε κόμμα.

        Μπορεί ο φόβος μου για το μέλλον μας να με εμποδίζει από τον βλέπω καλά, γι' αυτό θα χαρώ κάθε διόρθωση :-)

  3. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 08/11/2010 07:10:51

    Μετρήστε τα μόνοι σας, από την ιστοσελίδα του Υπουργείου, μην πιστεύετε τίποτ' άλλο!

  4. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 08/11/2010 07:49:14

    O Αντωνης πρεπει να ειναι συνεπης, τπτ αλλο.

    ΠΠ

  5. tagr avatar
    tagr 08/11/2010 07:52:32

    Μη συνεχίζετε άλλο... έχω πέσει κάτω από τα γέλια!!!

    ....σε απόλυτους αριθμούς το ΠΑΣΟΚ έχασε περίπου 1.000.000 ψηφοφόρους και η Ν.Δ. 600.000 σε σχέση με τις περσινές βουλευτικές εκλογές. ....

    Υ.Γ. Φυσικά το απόσπασμα είναι από άλλο Blog ....''ενημερωτικό''!

    • Ευθύμης avatar
      Ευθύμης @ tagr 08/11/2010 10:07:16

      ...μόνο που οι περιφεριακες - δημοτικές είναι προαιρετικές, κάτι που οι βουλευτικές ΔΕΝ είναι.

      • headbangers balls avatar
        headbangers balls @ Ευθύμης 08/11/2010 10:13:59

        ?

      • Άργος avatar
        Άργος @ Ευθύμης 08/11/2010 16:47:03

        Ίσως αυταπατάσαι, Ευθύμη, εάν πραγματικά βλέπεις τις εκλογές αυτές ως περιφερειακές, και δεν το χρησιμοποιείς ως πρόσχημα. __Οι ίδιοι οι αρχηγοί των κομμάτων__ τους έδωσαν την σημασία εθνικών.

  6. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 08/11/2010 07:58:06

    1. Η σύζυγος του κου αντιπρόεδρα δεν βρήκε ούτε τη ψήφο της.
    18% πήρε στα Καλύβια παρά τα έργα που έταζε δεξιά και αριστερά, και ο Φιλίππου 40%.
    Όταν βρίζεις με ιταμό τρόπο τις Ένοπλες Δυνάμεις, που ουσιαστικά είναι ο μόνος θεσμός τον οποίο ο λαός μας εμπιστεύεται σε πολύ υψηλό ποσοστό, να είσαι έτοιμος να εισπράξεις αυτό που σου αξίζει.!

    2. Η περίφημη τουρκική μειονότητα στη Θράκη μέτρησε μόνο κάτι 2.000 ψήφους, η κα Μουσταφάογλου που με τόση θέρμη προωθούσαν δεν βρήκε και αυτή παρά μόνο τη ψήφο της.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ αλλενάκι 08/11/2010 08:11:19

      λάθος 54% Φιλίππου, 31% Χριστοφάκη.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ αλλενάκι 08/11/2010 09:08:40

      Ο Πέτρος Φιλίππου αν και προέρχεται από τον χώρο του Συνασπισμού, συγκέντρωσε πολλές ψήφους διαφορετικής πολιτικής προέλευσης, επειδή είναι μετριοπαθής στα πολιτικά και επειδή είναι ασφαλώς ένας πολύ επιτυχημένος δήμαρχος. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ήταν πολύ καλύτερη επιλογή από την "δήθεν" κυρία Χριστοφάκη με το νεοπλουτίστικο ίματζ.

      Έτσι, η επονομαζόμενη "Γιάννα του φτωχού" θα παρεμείνει στην αντιπολίτευση... Το αυτό ευχόμαστε και διά τον σύζυγό της.

    • Άργος avatar
      Άργος @ αλλενάκι 08/11/2010 16:53:52

      Στο 2, σημάδι αποτυχίας του κόμματος του Κοινοβουλίου που προωθούσε το έργο αυτό, αλλενάκι μας - φαντάζομαι γνωρίζεις ότι το κυβερνητικό κόμμα είχε στελέχη της Μουσουλμανικής Κίνησης στα βορειοΕλλαδίτικα ψηφοδέλτιά του, βεβαίως!

      Στο 1, σημασία έχει ότι μπήκε στα πράγματα ως αντιπολίτευση η ίδια, μεταφέροντας την επιρροή της κυβέρνησης πιο άμεσα μέσα στον (νέο) Δήμο. Κρίνοντας από την προεκλογική της εκστρατεία, θα ανέβει η θερμοκρασία με τρόπο ανάλογο του γνωστού - προσπαθω να είμαι αβρός.

  7. Perseas avatar
    Perseas 08/11/2010 08:34:00

    Έχεις άδικο.
    Ο 'περίπατος' Τατούλη ξεφούσκωσε και μόλις κατάφερε να επιπλεύσει και ... έπεται συνέχεια.
    Προφανώς απένατι σε ΠΑΣΟΚ, ΛΑΟΣ, Ντόρα και 'βαρωνίσκους' της Αργολίδας και Κορινθίας, αλλά και σε προσωπικούς του στην Αρκαδία, ο Δράκος πήγε άριστα και ... έπεται συνέχεια.
    Η νίκη Δράκου στην δεύτερη Κυριακή, είναι δεδομένη.

  8. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 08/11/2010 08:43:54

    Σε εκλογικά τμήματα του Πειραιά και της δυτικής Αθήνας, μάλλον και σε εκλογικά τμήματα του Κέντρου, εθεάθησαν Πακιστανοί και διάφοροι άλλοι Αφροασιάτες να ψηφίζουν. Εννοείται, χωρίς να είναι γραμμένοι στους εκλογικούς καταλόγους. Ψήφιζαν με ένα κουρελόχαρτο του Υπ. Εσωτερικών, που προφανώς τους το είχαν βγάλει είτε τα κυκλώματα του ΠΑΣΟΚ ή οι διάφορες συμμορίες-ΜΚΟ των Αλ Σάλεχ, Κούρκουλα και δεν συμμαζεύεται. Αλλωστε, οι συγκεκριμένοι αμφιβάλλω αν είναι εγγράμματοι στη μητρική τους γλώσσα, δεν συζητάω για τα ελληνικά (αμπρέλλα, καλό αμπρέλλα...).
    Να δεσμευτεί ο Σαμαράς ότι ο λαθρονόμος του ΓΑΠ που επιτρέπει μέχρι και σε πάρανομα "νομιμοποιημένους" λαθρομετανάστες να ψηφίζουν ΘΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ.
    Αν δεν δεσμευτεί για κάτι τέτοιο η ΝΔ χωρίς περιστροφές και αν συνεχιστεί η κατάσταση με την αφροασιατική εισβολή, προβλέπω η Χρυσή Αυγή να βγάζει στις επόμενες εκλογές 2 δημοτικούς συμβούλους στην Αθήνα και από 1 στον Πειραιά και το Αιγάλεω, μπορεί και Νίκαια ακόμα, και μην το γελάτε καθόλου...

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ ΒΙΣ 08/11/2010 08:53:52

      Έχει δεσμευτεί, δεν θυμάμαι τώρα ακριβώς ομιλία, άλλωστε πρέπει να το έχει πει επανηλλειμένως.

  9. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 08/11/2010 08:45:31

    Yπαρχει ακομη πολυς δρομος.Θετικη ψηφο δεν εχει παρει ακομη η ΝΔ.
    Απλως η αποχη επληξε περισσοτερο το ΠΑΣΟΚ και ηταν φυσιολογικο γιατι πολλοι πασοκοι εχουν κεραυνοβοληθει με αυτα που γινονται.
    Ομως για να μετατραπει σε ψηφο για τη ΝΔ θελει πολυ χρονο.

    • geothe avatar
      geothe @ ψυχραιμια 08/11/2010 09:03:17

      Ακριβώς αυτό. Έγινε ένα βήμα, να αναλυθεί σωστά, σε βάθος, να αναλυθεί επίσης σε βάθος και στα ποιοτικά της χαρακτηριστικά η αποχή και ο Πρόεδρος να πάρει πρωτοβουλίες. Το σύστημα ΠΑΣΟΚ σε ένα χρόνο άρχισε να καταρρέει. Πρέπει η ΝΔ να ξανακερδίσει την εμπιστοσύνη του κόσμου όχι ως τελευταία ελπίδα του συστήματος (βλέπε περίοδος Καραμανλή) αλλά ως η αξιόπιστη και σοβαρή λύση στη βλακεία και στη μπλόφα.

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ geothe 08/11/2010 10:43:12

        Ακριβώς, να μην θριαμβολογούμε. Το αποτέλεσμα είναι σχετικά καλό για τη ΝΔ και ό,τι έγινε οφείλεται στο ήθος και την πολιτική εμφάνιση του Σαμαρά. Αλλά η ΝΔ ως κόμμα είναι αυτή τη στιγμή εξαντλημένο. Χρειάζονται δραματικές αλλαγές. Επιτέλους, δεν είναι δυνατόν να μας εκπροσωπούν ως ψηφοφόρους της ΝΔ ο Γιακουμάτος και ο Αρούλης στα κανάλια...Ρετάλια και δήθεν...
        Διαφορετικά, η αρνητική ψήφος δεν αρκεί. Η αρνητική ψήφος εξαντλείται την επαύριο των εκλογών. Χρειάζεται θετική ψήφος.

  10. Σταύρος avatar
    Σταύρος 08/11/2010 08:46:13

    Φάκτορα ξέρω ότι θα μου το κόψεις αλλά τουλάχιστον θα το έχεις διαβάσει.
    Λες για το ΚΚΕ: "...Η συνέπεια καμιά φορά ανταμείβεται...."
    Πόσες φορές φάνηκε αντίστοιχα συνεπής η ΝΔ?
    ΚΑΜΙΑ!
    Αντίσταση από τον καναπέ με βίντεο και πουρέ!
    Με διαφορά 9.800 τόσων ψήφων το ΠΑΣΟΚ έκανε την ποσοστιαία διαφορά του 10.8%.
    Ακόμα κι εδώ δεν κατάφερε η ΝΔ να τους πατήσει κάτω!
    Στην Πελοπόννησο ο Δράκος δεν τα κατάφερε με την πρώτη γιατί όλη την ζημιά την έκανε η χοντροβαρέλα ή Έλσα.
    Αυτή που έπρεπε ήδη να είχε φάει κλωτσια και να είχε προσγειωθεί στον φάρο των Κυθήρων!
    Καθιστή στον φάρο!!!
    Με επόμενο, αυτό το πετσάφι της κοινωνίας τον Μανώλη.
    Αυτόν τον "ρίχνω-δεν ρίχνω την Κυβέρνηση" και "θα σας πω από Δευτέρα"!
    Σας πείραξε που ψήφιζαν οι Πακιστανοί του Πάκη, ε?
    Να σας πειράζει, που αυτό το υποκείμενο ο Πάκης περιφέρεται στα κανάλια και σας δυσφημίζει!
    Άντε γεια και να προσέχετε την Χ.Α.!
    Χα! Χα!Χα!

  11. Γιώργος avatar
    Γιώργος 08/11/2010 09:05:32

    Tώρα που εκλογές ολοκληρώθηκαν με καθαρή νίκη της ΝΔ θα ήθελα να εκφράσω κάποιες διαφωνίες μου με την προεκλογικη επικοινωνιακή τακτική της Ν.Δ.
    Το σύνθημα όχι στο Μνημόνιο είναι ασαφές και ενδεχομένως θα μπορούσε να θεωρηθεί παραπλανητικό, αφού η Ν.Δ. είναι υποχρεωμένη να τηρήσει τις δεσμεύσεις που προκύπτουν από αυτό όπως η ίδια έχει δηλώσει.
    Είναι, από ένα σημείο και έπειτα προβληματικό, καθώς ταυτίζει την αντίθεση της Ν.Δ. με την κυβερνητική πολιτική, με την αντίθεση της Αριστεράς που όμως εκφράζει τελείως διαφορετικές πολιτικές από αυές της Ν.Δ.
    Για να δώσω ένα παράδειγμα, η Αριστερά λέγοντας όχι στο Μνημόνιο εννοεί πως πρεπει να ακυρωθούν οι μειώσεις μισθών στους δημοσίους υπαλλήλους, ενώ(θεωρητικά τουλάχιστον) η Ν.Δ. θα έπρεπε να είναι υπέρ.
    Τέλος, η αντιπαράθεση Μνημόνιο-Αντιμνημόνιο δημιουργεί ένα διχαστικό κλίμα που δεν νομίζω ότι βοηθά την όλη κατάσταση.
    Θεωρώ λοιπόν πως η Ν.Δ. θα έπρεπε να διαφοροποιηθεί από την Αριστερά, να προτάξει άλλα πιο σωστά συνθήματα, όπως "προέχει η άναπτυξη'', ''οι θυσίες θα πιάσουν τόπο", όπως λέει στις ομιλίες του ο Σαμαράς.

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ Γιώργος 08/11/2010 09:15:38

      Η πτώση των ποσοστών του ΠΑΣΟΚ δεν είναι νίκη της ΝΔ γιατί οι ψήφοι δεν κατέληξαν σε αυτήν.
      Στην Αριστερά, στα λευκά και στην αποχή πήγαν.
      Επίσης το ΠΑΣΟΚ δυστυχώς έστω και οριακά διατηρεί το προβάδισμα, παρά τις δραματικές μειώσεις μισθών.συντάξεων και τις μαζικές απολύσεις και λουκέτα.
      Η ΝΔ δεν καρπώθηκε ούτε 1% από όλους όσους αντιτίθονται στην πολιτική του ΠΑΣΟΚ.
      Αυτό το θεωρείς καθαρή νίκη ;

      • Γιώργος avatar
        Γιώργος @ Κάποιος 08/11/2010 10:05:45

        H μείωση του ποσοστού της ήττας του 10% σε 1%, το θεωρώ νίκη. Από κει και πέρα γράφω τους ενδοιασμούς μου για το τι πήγε στραβά και το αποτέλεσμα δεν ήταν καλύτερο.

      • Γιώργος avatar
        Γιώργος @ Κάποιος 08/11/2010 10:26:31

        Ο λόγος που ο κόσμος στράφηκε στην Αριστερά ή στην αποχή, είναι ότι η λογική της Ν.Δ. "όχι στο μνημόνιο'', θύμιζε περισσότερο αριστερό σύνθημα, παρά μία ένδειξη μιας ολοκληρωμένης εναλλακτικής πρότασης.Έτσι οι πολίτες προτίμησαν το real thing την αριστερά ή να μην εκφραστούν καθόλου απέχωντας.

        Η αριστερά ως παράταξη διαμαρτυρίας μπορεί να λέει ότι θέλει, γιατί ποτέ δεν θα κληθεί να κυβερνήσει, όμως δεν ισχύει το ίδιο για την Ν.Δ.

        • ΒΙΣ avatar
          ΒΙΣ @ Γιώργος 08/11/2010 10:48:40

          Επρεπε ταυτόχρονα η ΝΔ να εστιάσει και στο μεταναστευτικό, παράλληλα με το αντιμνημονιακό. Θα έπαιρνε πολλές ψήφους που πήγαν στο ΛΑΟΣ, άσε που μπορει να έπαιρνε και μερικές αριστερές και πασοκικές πατριωτικές ψήφους.

  12. Νίκος avatar
    Νίκος 08/11/2010 09:09:49

    Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες, αλλα ο Σαμαράς πρέπει τώρα να επικεντρώσει τα μυνήματά του στους απέχοντες. Η αποχή ήταν υψηλή.

    Είναι ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΝ για τον Σαμαρά να εφαρμόσει, ας πούμε, την πιο κάτω στρατηγική:
    1) Να κάνει δημοψήφισμα ΣΗΜΕΡΑ κι΄όλας μεταξύ ικανού δείγματος (2000-5000) των απεχόντων για να ανιχνεύσει τους λόγους αποχής.
    2) Να προσαρμόσει τα μυνήματά του έτσι ώστε να εξουδετερώσει τις αμφιβολίες των απεχόντων.
    3) Να προσεταιριστεί 1-2 ΜΜΕ. Αυτό είναι ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΝ. Επίσης, η "απαγόρευση" εμφάνισης τύπων σαν τον Παυλόπουλο και άλλους που τους βγάζουν στο ΜΕΓΑγκαιμπελοδίαυλο να εμφανίζονται σαν "κλαμμένες" παρθένες μόνο και μόνο για να απαξιώσουν τον ίδιο (τον Σαμαρά) πρέπει να σταματήσει.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Νίκος 08/11/2010 10:13:13

      Τα ΜΜΕ ΔΕΝ μπορεί ΚΑΙ να τα "προσεταιριστεί" ΚΑΙ να μείνει καθαρός. Είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ! Το έχεις ξαναγράψει και όσα σου είχε πει τότε ο Αυριανιστής ήταν πολύ σωστά. Πάρα πολύ σωστά. Είναι φανερό ότι δεν ξέρεις πόσο αδίστακτοι και άπληστοι είναι οι ιδιοκτήτες των ΜΜΕ και πόσο τα θέλουν ΟΛΑ δικά τους.

      Αν ο Αντώνης συμβιβαστεί μαζί τους θα χάσει εμάς. Και εμείς του είμαστε ΠΙΟ ΠΟΛΥΤΙΜΟΙ, γιατί εμείς είμαστε η δυναμική μειοψηφία που θα κινήσει όλη την κοινωνία προς τα εμπρός.

      Τα ΜΜΕ πρέπει όχι να τα προσεταιριστεί, αλλά να τα πολεμήσει. Ανελέητα. Αν τα πολεμήσει, θα τα νικήσει. Πιο εύκολα από όσο φαίνεται.

  13. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 08/11/2010 09:13:13

    H ΝΔ πρέπει να αρχίσει να βλέπει τα πράγματα μέσα από μια λογική που θα βάζει στην άκρη το «παρασιτικό» πολιτικό προσωπικό, σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να υπάρξει μέλλον για την παράταξη και τη χώρα με όλους αυτούς που έχουν μάθει να εξυπηρετούν μόνο τα συγκυριακά συμφέροντά τους.

  14. IKON avatar
    IKON 08/11/2010 09:14:03

    Ο Σαμαράς έχει χρέος να μας οδηγήσει μακριά από το μνημόνιο, πριν ακολουθήσουν κοινωνικές αναταραχές. Προτείνω το http://www.sofokleous10.gr/portal2/toprotothema/toprotothema/2010-11-08-00-37-06-2010110830003/ για καλύτερη ενημέρωση σε σχέση με το τι συμβαίνει στον πλανήτη.

  15. Billy avatar
    Billy 08/11/2010 09:19:49

    Αν ο Σαμαρας δεν ειχε κανει την κωλοτουμπα,μετα την επιστροφη του απο την Ευρωπη,στα περι του μνημονιου οπου σαφως δεχτηκε πιεσεις απο τους ευρωπαιους "δεξιους",τοτε το μηνυμα θα ηταν πολυ ισχυροτερο.Πιστευω οτι αυτο απωθησε αρκετους,καθως πιστεψαν οτι ειναι μια απο τα ιδια και ισως εχουν και δικιο.

  16. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 08/11/2010 09:22:24

    Απο σημερα αρχιζουν τα οργανα στο εσωτερικο του ΠΑΣΟΚ..
    Θα γινει πανικος. Ο ΓΑΠ δεν εχει καταλαβει τι τον περιμενει απο τα συντροφια.

    Η Θοδωρα εφαγε πολλα γκολ. Ο Αντωνης την ισοπεδωσε και απεδειξε οτι και μετα την αποχωρηση της βγηκε δυνατος!! Η Κρητη εχει θεμα με την Αγια Οικογενεια. Σιγα σιγα θα καταλαβουν κ αυτοι οτι Πανελλαδικα ειναι εξωφυλαρουχας.

    ΠΠ

  17. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 08/11/2010 09:38:38

    Γράψτε κάτι ρε παιδιά (ανάρτηση!). Το ΣΚΑΙ και τα μπομποκάναλα επιμένουν ότι η διαφορά ΠΑΣΟΚ - ΝΔ είναι περίπου 2%. Κάντε μόνοι σας τον λογαριασμό, από την ιστοσελίδα του Υπουργείου (ekloges.ypes.gr/dn2010/public/index.html#{"page":"main"}), ούτε 0,5% δεν είναι η διαφορά...

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Ανώνυμος 08/11/2010 10:19:43

      Πρέπει να προσθέσεις τις ψήφους, δεν γίνεται μετρώντας ποσοστά. Πριν από λίγη ώρα ήταν 1,69%, δες το σχόλιό μου παραπάνω.

      • geothe avatar
        geothe @ Επώνυμος 08/11/2010 12:04:48

        Ακριβώς. 1,69%. Αλλά ανάλυση με ακρίβεια δεν μπορεί να γίνει γιατί θα πρέπει να γίνει με πολιτική ματιά. Αλλά συγχωρείστε με βρε συνbloggers (τι γράφω το κουλό πάλι!!) δηλαδή θέλετε να μου πείτε πως η μείωση της διαφοράς σε πραγματικούς αριθμούς στο 2% σας χαλάει ή σας φαίνεται μικρή σε έναν χρόνο, στην κατάσταση που βρέθηκε η ΝΔ, με τη χρήση των ΜΜΕ και του δημοσίου από το ΠΑΣΟΚ και την ατολμία σε μερικές περιπτώσεις του κόμματος (π.χ. κανένα χρίσμα της ΝΔ στην Καλαμαριά, αποτέλεσμα 49% για τον εκλεκτό του ΠΑΣΟΚ);

  18. mastihas avatar
    mastihas 08/11/2010 10:05:26

    μεχρι πριν ενα χρονο ηταν απο τα πιο σωστα ενημερωτικα μπλογκ. μετα πηρατε σαφη θεση υπερ του Σαμαρα. δεν ειναι δουλεια σας να πεισετε κοσμο να ψηφισει Αντωνη Σαμαρα. δεν εχω κατι εναντιον του προσωπου του. θελω πιο αντικειμενικη ενημερωση απο σας, οσο γινεται, οπως κανατε και πριν αρκετο καιρο αλλα το χασατε καπου στην πορεια κυριοι

    • Φαινότυπος avatar
      Φαινότυπος @ mastihas 08/11/2010 18:34:39

      Τώρα, σώθηκες!

  19. sirof avatar
    sirof 08/11/2010 10:06:51

    Δεν θεωρώ ότι η μείωση του ποσοστού Ν.Δ. - Πασόκ είναι σαμαρικό επίτευγμα. Βάση των μέτρων που έλαβε ο Παπανδρέου τον τελευταίο χρόνο, το Πασόκ θα έπρεπε να είχε πατώσει (βλέπε σοσιαλιστές Ουγγαρίας).

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ sirof 08/11/2010 10:18:11

      Το σαμαρικό επίτευγμα είναι η διατήρηση των ποσοστών της ΝΔ, παρά τον ΑΝΕΛΕΗΤΟ πόλεμο από ΜΜΕ, νταβατζήδες, ξένο παράγοντα, ΔΝΤ κλπ., αποχώρηση Ντόρας (βλέπε την κατάρρευση των ποσοστών ΝΔ στην Κρήτη), το απίστευτο εσωκομματικό σκηνικό, την κατάρρευση της ψυχολογία του Νεοδημοκράτη, που νιώθει στην πλειονότητά του προδομένος από τον Καραμανλή.

      Δηλαδή, το ότι κράτησε τα ποσοστά είναι η επιτυχία του Σαμαρά, διότι αυτή τη στιγμή η ΝΔ είναι, πολιτικά, ένα ΑΛΛΟ ΚΟΜΜΑ, σε σχέση με αυτό που έχασε πέρυσι.

      Πολιτικά (ακόμη όχι οργανωτικά) έχουμε πραγματική "επανίδρυση της ΝΔ". Και αν γίνει και οργανωτικά, ούτε που θα πιστεύουμε αυτό που θα έρθει, που λέει κι ο Φαήλος. Και αυτό, η πραγματική επανίδρυση της ΝΔ, θα είναι η βάση για την επανίδρυση του κράτους, που δεν έκανε ο Καραμανλής...

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Επώνυμος 08/11/2010 10:46:33

        Η ΝΔ πρέπει να τελειώνει με την καραμανλο-λατρεία. Ο Καραμανλής ο νεότερος αποδείχθηκε ανεπαρκής, ο γέρο-Καραμανλής, με ό,τι θετικό και ό,τι αρνητικό είχε, ανήκει στην κρίση της ιστορίας. Το κεφάλαιο "Καραμανλής" για την Κεντροδεξιά έχει κλείσει και οσονούπω θα κλείσει και το κεφάλαιο "Παπανδρέου" για την Κεντροαριστερά.

  20. headbangers balls avatar
    headbangers balls 08/11/2010 10:15:29

    σε 1 χρονο θα ειναι μπροστά η ΝΔ....ΝΔ: 27%, ΠΑΣΟΚ:25%

  21. δαιμονάκι avatar
    δαιμονάκι 08/11/2010 10:19:21

    ασφαλώς και ο κύριος Σαμαράς ως αξιωματική αντιπολίτευση πρέπει να δημιουργήσει μια αξιόπιστη εναλλακτική πρόταση......δεν είναι δυνατόν να διεκδικήσει την ψήφο των πολιτών,να εκλεγεί ακόμα και πρωθυπουργός και να μην υπάρχει ήδη ολοκληρωμένο πρόγραμμα που να μπει σε εφαρμογή από την πρώτη μέρα.....ας μην επαναλάβει το πρώτο λάθος της κυβέρνησης Παπανδρέου που τους πρώτους μήνες αδράνησε-καθυστέρησε για αρκετά πράγματα.....

    • Άργος avatar
      Άργος @ δαιμονάκι 08/11/2010 16:58:05

      Έχει δοθεί, δαιμονάκι : "Διαφορετικό μίγμα πολιτικής" στην διαχείριση του Μνημονίου.

      Εγώ αντιλαβού, καλέ μου :-) , το ίδιο ελπίζω και δι' υμ'ας. :-)

  22. headbangers balls avatar
    headbangers balls 08/11/2010 10:19:32

    το εχετε πάρει χαμπάρι οτι 2 εκ. ψηφοφόροι την κάναν απο τα μεγάλα κόμματα ανεπιστρεπτί. η ΝΔ [για την οποια βλέπω οτι καιγεστε] χάνει σε κάθε εκλογική αναμέτρηση απο καμια 500.000 ψήφους. και ακολουθεί συνέχεια με τον νικήτα να γλύφει ματωμένα κονσερβοκούτια για καμια ψηφο

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ headbangers balls 08/11/2010 10:22:41

      Όχι ανεπιστρεπτί. Όταν αποκτήσει αξιοπιστία η πρόταση της ΝΔ, όλοι όσοι σήμερα απέχουν θα ψηφίσουν ΝΔ. Σήμερα δεν την πιστεύουν και δεν την ψηφίζουν. Όταν την πιστέψουν, θα την ψηφίσουν.

  23. Ηλίας avatar
    Ηλίας 08/11/2010 10:32:27

    Το αποτέλεσμα είναι το ιδανικό. Καλύτερο δε θα μπορούσε να έρθει.
    1. Ισχυροποιεί απόλυτα τον Σαμαρά στο εσωτερικό του κόμματος και δικαιώνει τις επιλογές του.
    2. Αποδυναμώνει το πασοκ σε τέτοιο βαθμό που η επόμενη εκλογική αναμέτρηση [σε συνδυασμό με την πολιτική που πρόκειται να ακολουθήσει] θα το βρει στα πρόθυρα της διάλυσης.
    3. Ψυχολογικά έχει μεγάλο βάρος η εξισορρόπηση σε απόλυτα νούμερα [διαφορά μεταξύ των δύο κομάτων].
    4. Δίνει ελευθερία κινήσεων και πρωτοβουλιών στον Σαμαρά να αναδείξει ΝΕΑ ΠΡΟΣΩΠΑ στην κεντρική σκηνή του κόματος και να εντείνει την αντιμνημονιακή ρητορική.

    • Billy avatar
      Billy @ Ηλίας 08/11/2010 10:47:32

      Ξυπνατε,με ναι μεν αλλα δε γινεται δουλεια και αθωωση Καραμανλη...

  24. Νίκος avatar
    Νίκος 08/11/2010 10:43:45

    "Τα ΜΜΕ πρέπει όχι να τα προσεταιριστεί, αλλά να τα πολεμήσει. Ανελέητα. Αν τα πολεμήσει, θα τα νικήσει".

    Επώνυμε, δεν διαφωνώ επι της αρχής. Εγώ λέω απλά ορι δίχως "φιλικά" ΜΜΕ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΣ. Ο μέσοςΈλληνας ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΤΑ ΑΝΤΙΝΕΑ ούτε, γενικά, ιστολόγια.
    Αν, ό,τι γράφεις, ισχύει τότε θα πρέπει να τα φτιάξει. Το ζήτημα είναι σοβαρό. Και, εν πάσει περιπτώσει, αποδέχομαι τον ισχυρισμό σου για το πόσο αδίστακτοι έιναι οι "νταβατζήδες" των ΜΜΕ αν και δεν το ξέρω απο πρώτο χέρι.

    • ΒΡΑΧΟΣ avatar
      ΒΡΑΧΟΣ @ Νίκος 08/11/2010 11:05:51

      Όσο πιο μακριά από ανοικτούς χώρους εναπόθεσης απορριμάτων παχέως εντέρου, τόσο καλύτερα...
      Ούτε για αστείο..Τώρα που κατάλαβαν πως το ΓΑΠ, τελειώνει, θα παρακαλάνε...
      Μην απορήσετε, αν σιγά-σιγά ,έχουμε κυβισθήσεις...

  25. δαιμονάκι avatar
    δαιμονάκι 08/11/2010 10:45:54

    @ Επώνυμος...έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτό που γράφεις "Όταν αποκτήσει αξιοπιστία η πρόταση της ΝΔ".......

    • ΒΡΑΧΟΣ avatar
      ΒΡΑΧΟΣ @ δαιμονάκι 08/11/2010 11:12:33

      Και όταν ο Σαμαράς πάψει να παλεύει σχεδόν μόνος, αν εξαιρέσουμε τον πυρήνα των συνεργατών του, γιατί ο κομματικός μηχανισμός, μάλλον είναι για τα μαύρα πανηγύρια...ακόμα...

      • spiros avatar
        spiros @ ΒΡΑΧΟΣ 08/11/2010 11:32:06

        Δέν υπάρχει κομματική πειθαρχία και συλλογικό συμφέρον. Κυριαρχεί το προσωπικό και πολύ περισσότερο το εσωκομματικό. Η 21 Νοεμβρίου είναι κοντά και δεν επέτρεψαν τον αγώνα με την σημαία της ΝΔ

  26. joao avatar
    joao 08/11/2010 10:58:14

    Να θυμίσουμε ότι και αποχή 40% δεν λέει απολύτως τίποτα! Τόση ήταν +/- και το 2006.Ειναι πολυ ευκολο να μεταφραστει οπως βολευει τα κομματα εξουσιας.
    Στη συγκεκριμενη περιπτωση "αποχη =σταση υπερ του μνημονιου και τις πολιτικης του ΓΑΠ.
    Αυτα για τους απεχοντες. Μηπως πρεπει να το ξανασκεφτουν την επομενη κυριακη και να μην γινονται αντικειμενο εκμεταλευσεις?

    • Φαινότυπος avatar
      Φαινότυπος @ joao 08/11/2010 18:37:15

      Και αν οι απέχοντες είναι υπέρ του μνημονίου αλλά ντρέπονται να το δείξουν;

  27. firiki2010.wordpress.com avatar
    firiki2010.wordpress.com 08/11/2010 11:06:30

    "Ουφ!" (ανακούφισης) και "Ωχ!" ... (???)" στο http://firiki2010.wordpress.com/

  28. Kώστας Θ. avatar
    Kώστας Θ. 08/11/2010 11:10:24

    Είμαι ευχαριστημένος από την επίδοση στην επαρχία αλλά ανησυχώ με την κατάσταση στην Αττική και γενικότερα στις μεγάλες πόλεις. Το 20% του Κικίλια, όπως και να το κάνουμε, δεν είναι ικανοποιητικό παρόλα τα ελαφρυντικά (νέο πρόσωπο κλπ.). Και τα ποσοστά του Κακλαμάνη και Γκιουλέκα τα περίμενα λίγο καλύτερα. Έχουμε πολλή δουλειά.

  29. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 08/11/2010 11:12:29

    ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΘΕΛΕΙ Ο ΛΑΟΣ ,ΑΡΣΗ ΤΙΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΗΣ ΚΑΙ ΑΡΣΗ ΤΙΣ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΑΣΥΛΙΑΣ!!!!!.ΕΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ,ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ.ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ.ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ Ο ΛΑΟΣ ΘΑ ΠΥΣΤΗ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΕΜΠΥΣΤΕΥΤΗ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ.

  30. δαιμονάκι avatar
    δαιμονάκι 08/11/2010 11:19:57

    κάποιοι θα ισχυριστούν σήμερα ότι δικαιώθηκε η επιλογή Σαμαρά ως προς την επιλογή υποψήφιου περιφερειάρχη Αττικής.

    Η αλήθεια είναι :

    1) Το ΠΑΣΟΚ στον 1 χρόνο περίπου που μεσολάβησε από τις
    πρόσφατες βουλευτικές εκλογές, πήρε σκληρά και επώδυνα μέτρα που έπληξαν κυρίως τα φτωχότερα στρώματα.

    Σε συνδυασμό μάλιστα με την ακρίβεια, την ανεργία και την οικονομική κρίση, η κατάσταση δείχνει πάρα πολύ δύσκολη(για να μην πω ανεξέλεγκτη).

    Σε ένα τέτοιο οικονομικό (μάλλον ζοφερό) περιβάλλον, ποιος καρπώνεται την δυσαρέσκεια-οργή-απογοήτευση του κόσμου στην μεγαλύτερη περιφέρεια της χώρας?

    Ο Δημαράς, η αποχή και το ΚΚΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!

    2) Αντίθετα, η NΔ που στις πρόσφατες βουλευτικές εκλογές υπέστη δεινή εκλογική ήττα σε όλη την χώρα και που πήρε (τότε) 27% στην περιφέρεια Αττικής, σε αυτές τις εκλογές παίρνει μόνο περίπου 20,5%!!!!!!!
    Αντί δηλαδή να αυξάνει την δύναμή της, αυτή μειώνεται σημαντικά(πτώση 6,5 μονάδων από βουλευτικές 2009).

    3) Στον δυτικό τομέα Αθηνών, τον επίσημο υποψήφιο της ΝΔ ξεπέρασε και ο κύριος Δημαράς και το ΚΚΕ (μάλιστα με διαφορά πάνω από 2 μονάδες)!!!!!!!!
    4) Στον Πειραιά η διαφορά μεταξύ επίσημου υποψηφίου ΝΔ και ΚΚΕ είναι περίπου μισή μονάδα!!!!!!!!!

    5) Για όλα τα παραπάνω ασφαλώς και δεν είμαι ευχαριστημένος, επειδή κατάφερε ο κύριος Κικίλιας απλώς να μπει στον δεύτερο γύρο.
    Για τον ίδιο προσωπικά ασφαλώς και είναι επίτευγμα, αλλά την ΝΔ πρέπει να την προβληματίσει σοβαρά αυτό το 20,5%.

    Επειδή μειώθηκαν σημαντικά τα ποσοστά της.
    Επειδή υπάρχει μεγάλη αποχή.
    Επειδή πολλοί πολίτες επέλεξαν-προτίμησαν να δείξουν την δυσαρέσκειά τους μέσα από τον κύριο Δημαρά και μέσα από το ΚΚΕ και όχι μέσα από την ΝΔ.
    Προφανώς η ΝΔ δεν πείθει ακόμα την μεγάλη πλειοψηφία των πολιτών.
    Στο χέρι της είναι να το καταφέρει.
    Εκεί τελικά θα κριθεί ο κύριος Σαμαράς.
    Αν θα μπορέσει να πείσει τους πολίτες.
    6) Προσωπικά πιστεύω ότι τις εντυπώσεις (και επαναλαμβάνω τις εντυπώσεις) θα κερδίσει την άλλη Κυριακή το ΠΑΣΟΚ αν :

    - κερδίσει την περιφέρεια Αττικής (με την πολύ πιθανή εκλογή του κυρίου Σγουρού).
    - κερδίσει την περιφέρεια Πελοποννήσου ο κύριος Τατούλης

    Και αν συμβούν αυτά τα 2 παραπάνω γεγονότα, θα έχουν καίρια την πολιτική ευθύνη η ηγεσία της ΝΔ και προσωπικά ο κύριος Σαμαράς

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ δαιμονάκι 08/11/2010 11:25:28

      Την καλημέρα μου στον κ. Ισίδωρο, όταν τον δεις στο τέλος του μήνα...

      • γιωργος avatar
        γιωργος @ Επώνυμος 08/11/2010 12:51:55

        Εγω συμφωνω σε αρκετα σημεια με το σχολιο της δαιμονακι.Το μονο κομμα που μπορει να ισχυριστει οτι κερδισε εχθες ειναιτο ΚΚΕ.
        Μαυρα σημεια για τον Σαμαρα απο τη χθεσινη αναμετρηση ειναι η Αττικη(ο Κικιλιας πηρε ακομα χαμηλοτερο ποσοστο απο το προηγουμενο του 2009) και η Κρητη(τριτος ο υποψηφιος της νδ).
        Η Πελοπονησσος για μενα ειναι ζητημα τιμης για τη νδ.Αν χασει εκει σε συνδυασμο με ενδεχομενη νικη Σγουρου το κομμα και ο ιδιος ο Σαμαρας θα υποστουν γερο στραπατσο.Θελει πολυ τρεξιμο αυτην την εβδομαδα και οχι εφησυχασμος.Πολλες περιφερειες παιζονται στον ποντο και εχει τη δυνατοτητα η νδ να τις παρει.
        Υ.γ:Νομιζω οτι η διγλωσσια του Σαμαρα σε σχεση με το μνημονιο και το γεγονος οτι φανηκε να φοβαται το ενδεχομενο προωρων βουλευτικων εκλογων φρεναραν την ανοδο των ποσσοτων του κομματος.

    • Κώστας avatar
      Κώστας @ δαιμονάκι 08/11/2010 15:02:45

      Πολύ σοβαρή ανάλυση...
      Το να κάνει κανείς υπολογισμούς βάσει ποσοστών και όχι απόλυτων αριθμών ψήφων είναι το πιο ασφαλές μονοπάτι για να οδηγηθεί στην παραδοξολογία.
      Παράδειγμα: -"το ΠΑΣΟΚ το 2004 ηττήθηκε καθαρά, ενώ το 2009 σάρωσε". Τρίχες... Τον ίδιο απόλυτο αριθμό ψήψων πήρε το ΠΑΣΟΚ το 2004 και το 2009. Τον ίδιο. Αυτή είναι η αδιαμφισβήτητη αλήθεια. Απλά το 2009 οι ΝΔκράτες επείδη έχουν τσίπα απείχαν. Και έστειλαν μήνυμα που άλλαξε την πορεία της Κεντροδεξιάς μια για πάντα.
      Η Πελοπόννησος κατεγράφη ήδη ως νίκη της ΝΔ. Η διαφορά σε ψήφους είναι ελάχιστη. Και έχουμε τη ΝΔ μόνη της απέναντι στο ΠΑΣΟΚ, το ΛΑΟΣ, την προσωπική επιρροή (ρουσφέτια) του επί σειρά ετών Υπουργού (ά ρε Καραμανλή, αμέτρητα τα εγκλήματά σου) Τατούλη και την πεμπτοφαλαγγίτικη δράση της φίλης της Φίλης Χριστοφοράκου, της Κας Έλσας.
      Απλά στο δεύρεο γύρο θα κερδηθούν οι εντυπώσεις. Η ουσία όμως και τα απόλυτα νούμερα ψήφων καταγράφηκαν στον α΄γύρο. Στον β γύρο θα μετρηθούν τα αντανακλαστικά του ΚΚΕ(αν δηλαδή θέλει να δει τον φαιδρό πρώην ΕΚΚΕτζη Τατούλη Περιφερειάρχη) και το φιλότιμο των Μωραιτών εν γένει.

  31. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 08/11/2010 11:35:58

    Θα το διατυπώσω λίγο ακραία και τραβηγμένα, προκειμένου να γίνω σαφής:
    Η σημερινή πολιτική γραμμή της ΝΔ λειτουργεί ως προπαγανδιστής του ΚΚΕ.
    Συνήθως αποκαλώ "χρήσιμους ηλίθιους" τους στόκους "υπεραριστερούς" που δουλεύουν άθελά τους για τους ...υπερδεξιούς. Όπως όλα τα πολιτικά πράγματα, ακόμη και αυτό είναι αντιστρέψιμο.

  32. Kώστας Θ. avatar
    Kώστας Θ. 08/11/2010 11:36:33

    Ποιός θα του απονείμει τις ευθύνες του Σαμαρά, τα ντοράκια; Αφού θα είναι σε άλλο κόμμα.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Kώστας Θ. 08/11/2010 11:51:05

      Πιθανότατα κανείς, αλλά το θέμα δεν είναι αυτό. Το θέμα είναι η διαμόρφωση της γραμμής των 2 μεγάλων κομμάτων, ενόψει της κατάστασης εκτάκτου ανάγκης που περνά η χώρα. Η απάντηση του πολιτικού συστήματος στη χρεωκοπία της μετεμφυλιακής Ελλάδας.
      Άν η απάντηση είναι αυτή που έρχεται από "αριστερούς", "δεξιούς" και "κεντρώους" φουνταμενταλιστές, και είναι σε τελευταία ανάλυση, "το μόνο που μ' ενδιαφέρει είναι η πολιτική πελατεία μου και ο στενός κομματικός πυρήνας μου, πέραν αυτού γαία πυρί μιχθήτω", έ ,τέτοιες πολιτικές δυνάμεις κακό κάνουν στον τόπο, κανένα καλό. Το τι βεντέτα έχουν η Ντόρα με το Σαμαρά δεν αφορά τους πολίτες, αλλά μόνον τα "κομματόσκυλα". Όμως το ότι η ΝΔ συμπαρατάσσεται τακτικά με το ΚΚΕ, αυτό αφορά τους πολίτες. Και πολύ μάλιστα.

  33. δαιμονάκι avatar
    δαιμονάκι 08/11/2010 11:39:47

    @ Επώνυμος.....1) μπορείς να με αντικρούσεις με συγκεκριμέμα επιχειρήματα.....και πρέπει να το κάνεις, αν έχεις τουλάχιστον την στοιχειώδη πολιτική ευθυξία......μεγάλο παιδί είσαι εξάλλου.......

    2) η τακτική αποφυγής σοβαρής απάντησης με την δικαιολογία και καλά "βαριέμαι να σε διαβάζω", εσένα μάλλον εκθέτει και όχι εμένα .....

    3) η έντεχνη αλλά συνάμα πονηρή προσπάθεια συκοφάντησης ενός σχολιαστή, με το δήθεν αθώο " Την καλημέρα μου στον κ. Ισίδωρο, όταν τον δεις στο τέλος του μήνα", εσένα πάλι μάλλον εκθέτει.

    4) Αν αρέσκεσαι να επιδίδεσαι σε τακτικές πολιτικού στρουθοκαμηλισμού για να αποφεύγεις την πραγματικότητα, τι να σου πω......δικαίωμά σου.......

    5) ασφαλώς και δεν εννοώ ότι η ΝΔ έχασε συνολικά στην χώρα......ούτε όμως και το ΠΑΣΟΚ κατέρρευσε......

    6) το δίλημμα του κυρίου πρωθυπουργού μάλλον συσπείρωσε αρκετά τους ψηφοφόρους του ΠΑΣΟΚ.

  34. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 08/11/2010 11:45:25

    ΑΚΡΙΒΩΣ καὶ ΜΠΡΑΒΟ. Ἀναγκαία ἡ προεκλογικὴ πιλάλα, ἀλλὰ ἡ ΝΔ πρέπει σιγὰ σιγὰ νὰ συγκεντρώνει τὶς δυνάμεις της στὸ πῶς θὰ κυβερνήσει τὴν χώρα ΑΦ' ΟΤΟΥ κερδίσει σὲ ἐθνικὲς ἐκλογές. (Εἰδάλλως πᾶμε γιὰ Κερένσκυ.) "Ο Σαμαράς έχει ιστορικό χρέος τη δημιουργία μιας αξιόπιστης εναλλακτικής λύσης"- ἐναλλακτικῆς λύσης ὄχι μόνον στὸ ΠΑΣΟΚ, ἀλλὰ σὲ ὅλο τὸ σύστημα τῆς μεταπολίτευσης. Αὐτὸ σημαίνει Νέα Μεταπολίτευση. Δὲν εἶναι σύνθημα, εἶναι πρόταγμα καὶ διακινδύνευση.

  35. δαιμονάκι avatar
    δαιμονάκι 08/11/2010 11:53:51

    και επί προσωπικού, μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει γιατί οι υπεύθυνοι του κόμματος που έχουν αρμοδιότητα τις δημοτικές εκλογές :

    1) δεν έδωσαν επίσημο χρίσμα στην περιοχή μου στην Νέα Σμύρνη, με αποτέλεσμα οι 2 κεντροδεξιοί υποψήφιοι να "αλληλοεξοντωθούν" και να πάρουν περίπου 14,20% και 7,5% αντίστοιχα, την στιγμή που ο σημερινός δήμαρχος με την στήριξη του ΠΑΣΟΚ πήρε περίπου 43,5% και είναι πολύ πιθανό να χτυπήσει πάλι 60αρι ο συνδυασμός του στον δεύτερο γύρο?

    - επιτρέπουν στην Νέα Σμύρνη την τριχοτόμηση και απαξίωση της ΝΔ στις δημοτικές εκλογές?

    Στην Νέα Σμύρνη ψήφισαν περίπου λιγότεροι 7700 πολίτες.
    Πολλοί από αυτούς είναι νεοδημοκράτες που δυσανασχετούν με τις παλινωδίες του κόμματος στην Νέα Σμύρνη (και τις τοπικιστικές διασπάσεις) και αντιδρούν σε αυτές απέχοντας από τις εκλογές.
    Κάποτε δεν πρέπει να μπει ένα τέλος σε αυτήν την κατάσταση, όπου μάλιστα τοπικά στελέχη αλληλοαναιρούνται με ανακοινώσεις στον τοπικό Τύπο και η ΝΔ εμφανίζεται γενικά ως "ξεχαρβαλωμένο βιολί"?

  36. eregoz avatar
    eregoz 08/11/2010 11:54:52

    Νομίζω ότι το ανάγνωσμα των εκλογών σε απόλυτα νούμερα είναι κάτι απλό.Εκείνο που ελπίζω να γίνει στην Ν.Δ. (καθότι αυτήν ψηφίζω και αυτή θεωρώ την ελπίδα του τόπου τούτη την στιγμή) είναι μία πιο βαθιά ανάλυση του αποτελέσματος το οποίο εμένα με απογοητεύει.Αντί για ολική κατακραυγή της συμμορίας που κυβερνά εχουμε απλά μείωση της διαφοράς...και αύξηση της αποχής(οχι..οι πακιστανοί πήγαν όλοι να τιμήσουν το δικαίωμα που τούς δίνει το κράτος..τα ελληνόπουλα μάλλον αναλώθηκαν σε καφέ μετά αποφθεγμάτων του στυλ"να πα να γ...","όλοι ίδιοι είναι" κλπ).Πρόεδρε έχεις ακόμα καιρό ..πάρε σκούπα και καθάρισε το κόμμα από τα ψώνια των Νομαρχιακών τα βαρίδια στην νεολαία..από τους φεουδάρχες βουλευτές και όλους εκείνους που γυρίζουν τα άντερα κάθε νεοδημοκράτη και κάθε νοήμονα πολίτη .

  37. Chaid avatar
    Chaid 08/11/2010 23:06:12

    Ολική επαναφορά μόνο στην κομματική ισχύ ή μήπως και στις συμπεριφορές της παλιάς ΝΔ; Η αναγεννημένη ΝΔ είναι ένα νέο βλαστάρι ή ένα ''άλλιεν'';
    Η Ελπίδα; Οι προσδοκίες; Οι επιλογές; Το μήνυμα και οι αποδέκτες του; Πόσες ερωτήσεις περιμένουν απαντήσεις!

  38. nina avatar
    nina 09/11/2010 08:18:45

    η μόνη περίπτωση να ανακάμψει η ΝΔ είναι να κατεβάσει ο Σαμαράς τον κόσμο στο δρόμο.όσο δεν το κάνει δεν θα γυρίσει κανένας απ τους απέχοντες νεοδημοκράτες και δεν θάρθουν οι αναποφάσιστοι. Με πράξεις και όχι με λόγια θα πείσει τον κόσμο από λόγια χορτάσαμε όλοι.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.