#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
22/12/2012 07:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν τραβάει...

Μαύρα μαντάτα έρχονται στον Αλέξη Τσίπρα εκεί στις όχθες του ποταμού Ορενόκο που βρίσκεται. Οι δημοσκοπήσεις που γίνονται δείχνουν ότι τους έχει χαλάσει η σούπα της καταστροφής της Ελλάδας και δεν μπορούν να καρπωθούν τη λαϊκή δυσαρέσκεια. Στην Κουμουνδούρου υπάρχει έντονος προβληματισμός καθώς η εκταμίευση της δόσης, τα χρήματα που μπαίνουν στην αγορά, οι αποπληρωμές οφειλών και γενικά το κλίμα που δείχνει να βελτιώνεται, έστω και ισχνά, δεν βολεύει τους Συριζαίους. Εδώ και εβδομάδες ακούμε τον Τσίπρα να προβλέπει ότι το Μάρτιο θα έχουμε πολιτικές εξελίξεις, εννοώντας εκλογές, κι ότι ο ΣΥΡΙΖΑ είναι έτοιμος να αναλάβει τη διακυβέρνηση της χώρας. Φαίνεται, όμως, ότι οι προβλέψεις του μοιάζουν με αυτές των… Μάγια για την καταστροφή του κόσμου. Άλλωστε, τόσο καιρό την οικονομική καταστροφή της Ελλάδας προέβλεπαν (ή μήπως εύχονταν;), αλλά τώρα δεν τους βγαίνει το σενάριο.   Η τελευταία δημοσκόπηση της Alco δείχνει ότι η λαϊκή αγανάκτηση δεν μετατρέπεται σε ψήφους προς τον ΣΥΡΙΖΑ και η δυναμική του έχει «ξεφουσκώσει» εκεί γύρω στο 22%.

Συγκεκριμένα, στο γκάλοπ ο ΣΥΡΙΖΑ παίρνει 22,3% και η ΝΔ ακολουθεί με 20,7%, μια ΝΔ που να θυμίσουμε για όσους το ξεχνούν έχει πάρει πολύ σκληρά μέτρα, έχει υπογράψει τα κακά μνημόνια, έχει φέρει μεσοπρόθεσμα, έχει επικοινωνιακά προβλήματα κι έλλειμμα συντονισμού και γενικά είναι κόμμα που κυβερνά, επομένως δέχεται όλο το ανάθεμα του κόσμου.

Μηνύματα σοβαρού εσωκομματικού μετώπου προκύπτουν κι από τη δημοσκόπηση της Rass για τον ΣΥΡΙΖΑ. Στο ερώτημα «αν είναι έτοιμος να κυβερνήσει», το 73,8% των πολιτών απαντά «όχι» ενώ την ίδια άποψη έχει το 41,7% των ψηφοφόρων του! Παρότι η συσπείρωση του κόμματος είναι υψηλή, οι διπλές απαντήσεις δείχνουν ότι ένα ικανό ποσοστό ψηφοφόρων του ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι ταυτισμένο ή δεν έχει πειστεί πολιτικά με τις θέσεις του Αλέξη Τσίπρα. Η διάσταση των απόψεων εκφράζεται και στο ερώτημα αν ο ΣΥΡΙΖΑ θα είχε επιτύχει καλύτερο, χειρότερο ή ίδιο αποτέλεσμα στις διαπραγματεύσεις με την Τρόικα: το 53,2% των ψηφοφόρων του απαντά «καλύτερο», το 33,8% «χειρότερο» και «ίδιο» λέει το 6,9%.



Προσέξτε και το εξής: Πέντε μήνες μετά τις εκλογές και με το πολιτικό σκηνικό να παραμένει… κινούμενη άμμος από τις διεργασίες στο χώρο της Κεντροαριστεράς και τις ζυμώσεις στη λαϊκή Δεξιά, η κυβέρνηση εξακολουθεί να έχει την «πρωτιά» στην εμπιστοσύνη των πολιτών έναντι του ΣΥΡΙΖΑ. Με άλλα λόγια, ο πολύ σκληρός χειμώνας που καλούνται να περάσουν οι Έλληνες μπαίνει στη ζυγαριά με την ελπίδα για ανάπτυξη, για αποφυγή περαιτέρω διάλυσης της κοινωνίας. Η δόση που εκταμιεύτηκε, έστω και με χίλια προβλήματα, λειτουργεί ως καταπραϋντικό αλλά και ως ευκαιρία της κυβέρνησης να προχωρήσει στις μεγάλες αλλαγές που θα φέρουν ανάπτυξη.



Από την άλλη, φαίνεται ότι ο κόσμος επιδεικνύει απίστευτη ωριμότητα. Δεν εντυπωσιάζεται με τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα του κ. Τσίπρα, τρέμει στην προοπτική να αναλάβουν την εξουσία ορισμένοι άσχετοι, χωρίς όραμα μαζί με κάποιους ακραίους. Φοβούνται ότι το συνονθύλευμα αριστερών με ευρωπαϊκή κουλτούρα, παλαιοσοβιετικών, αναρχικών, και «ορφανών» του ΠΑΣΟΚ δε μπορεί να δώσει ελπίδες για κάτι καλύτερο, και για το λόγο αυτό δε δίνουν στον ΣΥΡΙΖΑ ψήφο εμπιστοσύνης. Από την άλλη, πρέπει να παρατηρήσουμε δύο – τρία πράγματα. Πρώτον, πώς ούτε η κυβέρνηση πρέπει να εφησυχάζει. Στην πολιτική δεν ισχύει ότι άμα ο αντίπαλος είναι χάλια, τότε εμείς είμαστε καλά. Πίστωση χρόνου δίνουν οι πολίτες στην κυβέρνηση. Αυτό κανείς δεν πρέπει αν το λησμονεί. Το δεύτερο είναι ότι ΠΑΣΟΚ με 5,3% και ΔΗΜ.ΑΡ. με 4,1% ασφαλώς δεν πρέπει να είναι ευχαριστημένοι, κάτι που μπορεί να δημιουργήσει εσωτερικά προβλήματα στα δύο κόμματα, κι αυτό δεν είναι καλό για την τρικομματική κυβέρνηση. Επίσης, όπως αναμενόταν ξεφουσκώνει το κόμμα του Καμμένου που λαμβάνει 4,5% και συνεχίζει… προς τα κάτω. Τέλος, δεν πρέπει να παραβλέπουμε τη δυναμική της Χρυσής Αυγής με 10,2% και διαρροές από όλα τα κόμματα, και από τη ΝΔ. Είναι ωστόσο κατανοητό να στρέφεται ο κόσμος που αδικείται σε ένα κόμμα που θέλει να δείχνει αντισυστημικό αλλά που τελικά θα ξεφουσκώσει όσο βελτιώνεται η κατάσταση στην κοινωνία.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. terios5 avatar
    terios5 22/12/2012 08:13:48

    Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν τραβάει…
    Πράγματι δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας. Μόλις η οικονομία επανακάμψει και αρχίσουν οι προσλήψεις, όλοι οι άνεργοι θα ξεχάσουν το Σύριζα και το όνειρο της Δραχμής. Αρκεί να μην καθυστερήσει...

    • ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ avatar
      ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ @ terios5 22/12/2012 10:07:32

      Αγαπητέ,
      Σε πόσο χρόνο θα πρέπει να βρουν δουλειά 2.000.000 άνεργοι (δεν είναι υπερβολικό το νούμερο γιατί είναι και οι απλήρωτοι) για να είσαι εσύ (που έχεις καλές προθέσεις) ικανοποιημένος αλλά και όλοι οι υπόλοιποι που δεν έχουν και τόσο καλές προθέσεις ώστε να πουν "Μπράβο" στην κυβέρνηση και τις επιλογές της; Σε έναν μήνα, σε ένα τρίμηνο, σε ένα εξάμηνο, σε ένα έτος;
      Αν πεις ότι χρειάζεται τουλάχιστον ένα έτος για να βρουν δουλειά ΟΙ ΜΙΣΟΙ ΑΝΕΡΓΟΙ θα σου πω ότι είσαι ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΣ και ότι παρόλη την αισιοδοξία σου, αυτό σημαίνει ότι για ένα έτος ακόμη (μέχρι δηλαδή να βρουν δουλειά 1.000.000 άνεργοι) θα πρέπει να επιβιώσουν όλοι αυτοί για έναν ακόμη χρόνο και ύστερα θα απομένουν ακόμη 1.000.000 που θα κάνουν τι; Θα ζήσουν πώς;
      Η προσωπική μου άποψη είναι πως η ανεργία θα φτάσει στο 30% στα τέλη του 2013 και μετά θα έρθει η κοινωνική καταστροφή. Γιατί; Γιατί μια τέτοια ανεργία δεν μειώνεται από τον ιδιωτικό τομέα αλλά μόνο με κρατικές παρεμβάσεις (έτσι λέει η Ιστορία) αλλά εσείς εδώ στο ANTINEWS δεν μπορείτε να ακούτε για "κράτος επιχειρηματία".

      • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
        ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ 22/12/2012 10:34:06

        ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΛΕΓΕ Ο ΤΣΑΟΥΣΕΣΚΟΥ ΠΡΙΝ 40 ΧΡΟΝΙΑ.

        • ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ avatar
          ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 22/12/2012 12:11:35

          Και έτσι επιβεβαιώνεις την τελευταία μου πρόταση. Μόνο που δεν το είπε απλά αλλά το εφάρμοσε και ο Ρούσβελτ. Καλές γιορτές!!

          • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
            ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ 22/12/2012 13:47:46

            ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ .
            Ο ΡΟΥΣΒΕΛΤ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΜΙΑ ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΗ ΚΑΤΑ 50% ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΟΠΩΣ Η
            ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΓΕΜΑΤΗ ΠΡΟΝΟΜΙΟΥΧΕΣ ΣΥΝΤΕΧΝΙΕΣ ΚΑΙ ΕΛΛΕΙΜΑΤΑ.

          • Tsaros avatar
            Tsaros @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 22/12/2012 17:36:29

            Πιο κρατικοδίαιτη οικονομία από την Αμερικανική δεν υπάρχει.

            Δεν λέμε μόνο για τα τωρινά: 1 τρις μπειλάουτ για τις τράπεζες, αντίστοιχα στην αυτοκινητοβιομηχανία, και χοντρά πακέτα στην γεωργία τους.

            Κυρίως είναι το γενικό: χωρίς τον αμερικανικό κράτος (δηλαδή το στρατό τους) να πιέζει για «συμμάχους» και αγορές και να εξασφαλίζει φθηνές πρώτες ύλες, τσαμπέ πετρέλαιο και πωλήσεις όπλων σε τρίτες χώρες, η αμερικανική οικονομία θα ήταν κάτω από το μηδέν.

            Αν οι ΗΠΑ είχαν ευρωπαϊκές τιμές στη βενζίνη (δηλαδή αν δεν εκβίαζαν ή εισέββαλαν στις χώρες παραγωγής για να την τιμολογήσουν όπως τους συμφέρει τους ίδιους), θα φουντάρανε από τους ουρανοξύστες οι επιχειρηματίες τους...

      • sunra avatar
        sunra @ ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ 22/12/2012 12:53:17

        Αγαπητέ ΓΕΩΜΕΤΡΗ,
        Εχεις την απόλυτη εκτίμησή μου γιατί οι παρεμβάσεις σου είναι πάντα καίριες και εμπεριστατωμένες. Βεβαίως και συμφωνούμε απόλυτα. Το αρχικό μου σχόλιο ελπίζω να αντελήφθης οτι ήταν Σωκρατικό και απ' ότι βλέπω η μαιευτική του λειτούργησε...

      • dim avatar
        dim @ ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ 22/12/2012 15:02:47

        Με κλειστές τις αγορές και με κοινό νόμισμα, που θα βρεί το κράτος χρήματα για να κάνει τις παρεμβάσεις που λες?

        Προφανώς εννοείς επιστροφή στη δραχμή... Και εκεί πάντως χρήμα από αγορές δε πρόκειται να δείς για τα επόμενα 20 χρόναι τουλάχιστον... Άρα μιλάς για τύπωμα χρήματος νύχτα-μέρα επί 24ώρου βάσεων... και άρα για πληθωρισμό Ζιμπάμπουε...

        Ο δρόμος που ακολουθούμε είναι ο μόνος δρόμος, και για πρώτη φορά υπάρχουν σημάδια ότι οδεύουμε προς την έξοδο από τη κρίση. Το 1,5 εκατ. άνεργοι πρέπει πρώτα από όλα να μην αυξηθεί, εδώ συμφωνούμε όλοι, και θα πρέπει ο δείκτης ανεργίας να φτάσει στο ψηλότερό του σημείο μέχρι το Μάιο του 2013, μετά να σταθεροποιηθεί και μήνα - μήνα από το τέλος του 2013 να πέφτει... Μην εύχεστε άλλες λύσεις, θα έχουμε τραγικά αποτελέσματα καταλάβετέ το... Στο 1,5 εκατ. ανέργους που σίγουρα είναι τραγικό, υπάρχουν τα στηρίγματα της οικογένειας, αφού η σχέση εργαζομένων προς ανέργους είναι ακόμα θετική...

        Μη βιαστεί κανείς να με κατηγορήσει για κυνισμό, πραγματικά είναι τραγικό να φτάνουμε στο σημείο να λέμε ότι πάλι καλά που έχει δουλειά έστω και ενας από την οικογένεια, ή που υπάρχει ο παππούς και πέρνει τη κουτσουρεμένη έστω σύνταξη, αλλά εδώ που έχουμε φτάσει, στο χείλος του γκρεμού, να δεν κρατηθεί όρθια η πατρίδα μας, θα μιλούσαμε τώρα για 60% ανεργία, για 70% πτώση βιοτικού επιπέδου, συνθήκες εξαθλίωσης αφρικανικής χώρας, εμφυλίων συρράξεων, διεθνούς απομόνωσης και εθνικών καταστροφών... Η ανεργία πρέπει να μειωθεί άμεσα και αυτός ο δείκτης θα είναι και από τους πιο βασικούς δείκτες που θα κρίνουν τη πορεία της τρικομματικής… Για αυτό το σύνθημα είναι επενδύσεις, επενδύσεις, επενδύσεις, ανάπτυξη, ανάπτυξη, ανάπτυξη, και ο μόνος που μπορεί να το κάνει αυτό και να δώσει θέσεις εργασίας είναι ο ιδιωτικός τομέας…

        • Egon avatar
          Egon @ dim 22/12/2012 18:03:39

          Δεν βαρέθηκες να παπαγαλίζεις τον μπουμπούκο;

        • ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ avatar
          ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ @ dim 22/12/2012 19:38:35

          Καθόλου δεν εννοώ επιστροφή στη δραχμή ή ψήφο στον ΣΥΡΙΖΑ. Επιμένω στην ανεργία που θα καταστρέψει τη χώρα γιατί με την πολιτική που εφαρμόζεται ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΝΑ ΤΗ ΜΕΙΩΣΟΥΜΕ!! Τίποτε άλλο!! Εύχομαι ΝΑ ΕΧΩ ΑΔΙΚΟ!! Καλές γιορτές σε όλους και να σκεφτόμαστε πάντα όσους δεν έχουν έστω και ένα ευρώ εισόδημα ενώ πριν λίγο ήταν νοικοκύρηδες.
          Αυτοί τελικά θα δικαιώσουν ή όχι τις πολιτικές που εφαρμόζονται.

        • alhimistis avatar
          alhimistis @ dim 22/12/2012 23:48:27

          Dim πες αλήθεια, ο Άδωνης είσαι ?

          • BLACKQUEEN avatar
            BLACKQUEEN @ alhimistis 23/12/2012 17:19:59

            :-) :-)

      • MCA avatar
        MCA @ ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ 22/12/2012 22:55:53

        Εάν δεν κάνουν κάτι δραστικό οι Γερμανοί για την χώρα μας μετά τις εκλογές τους,βλέπω την Άνοιξη του 2014 και αφού βγάλουμε τον χειρότερο χειμώνα των τελευταίων πενήντα ετών,να επικρατεί το απόλυτο χάος και τότε ακόμα και ο ΣΥΡΙΖΑ θα θεωρείται συντηρητικό κόμμα για τις περιστάσεις.

        • sunra avatar
          sunra @ MCA 23/12/2012 10:21:23

          Αν οι Γερμανοι φτάσουν στις εκλογές τους τον Οκτώβριο χωρίς αντίσταση, και επανεκλεξουν την Μέρκελ, δεν θα έχουν λόγους να λάβουν δραστικά μέτρα για τη χώρα μας...

          • MCA avatar
            MCA @ sunra 23/12/2012 13:18:06

            Εκτιμάς δηλαδή ότι η Μέρκελ επιθυμεί να μας πετάξει έξω από το Ευρώ,αλλά απλώς το καθυστερεί μέχρι τις εκλογές,ώστε να αποφύγει τυχόν πρόσκαιρες αναταράξεις στην οικονομία της Γερμανίας που μπορεί να την οδηγήσουν στην ήττα;

          • sunra1 avatar
            sunra1 @ MCA 23/12/2012 21:22:13

            Απεναντίας εκτιμώ οτι η Μέρκελ και όλη η νεοφιλελεύθερη νομενκλατούρα των Ευρωπαίων ηγετών, θα μας κρατήσει με κάθε τρόπο μέσα στο Ευρώ, όλα τα PIIGS, και κάθε χρόνο θα μας ζητάει νέα μέτρα. Θα μας παίρνει το Πραγματικό χρήμα και θα μας δίνει "εικονικό" με καθυστέρηση, μέχρι να σκάσει το επόμενο ομόλογό μας, την επόμενη δόση. Αυτό θα συνεχιστεί μεχρι και άν ξεσπάσει επανάσταση στο Νότο. Ή μέχρι να θεωρήσουν οι Υπερ-τραπεζίτες οτι αποκαταστάθηκε η ισορροπία στην χαώδη αναλογία πραγματικού/ εικονικού χρήματος. Σε 5,10,20 χρόνια, ή και ποτέ αν ΕΘΙΣΤΟΥΜΕ σ' αυτόν τον τρόπο ζωής. Αλλωστε όταν οι επόμενοι δεν θα έχουν ποτέ γνωρίσει μισθό 2000 και θα βλέπουν όλους τους γύρω τους να τα φέρνουν βόλτα με 400 ευρώ, θα το συνηθίσουν. Οι ισοβίτες τελικά συνηθίζουν το κελλί τους, μην σου κάνει εντύπωση...

          • MCA avatar
            MCA @ sunra1 23/12/2012 23:46:45

            Αυτό το σύνδρομο της δόσης, χωρίς αντίκρισμα στην κοινωνία,εκτιμώ ότι δεν μπορεί να συνεχιστεί επ άπειρον.Εάν δεν μειωθεί η ανεργία και δεν έχουμε κάθετη πτώση των τιμών στα είδη πρώτης ανάγκης ή αξιοπρεπής μισθούς στους χαμηλόμισθους υπαλλήλους κυρίως του ιδιωτικού τομέα,τότε την Άνοιξη του 2014 θα έχουμε ανατροπές.Δεν μπορείς να εθιστείς σε ένα τρόπο ζωής εάν τα λεφτά δεν σου φτάνουν για φαγητό,ρούχα,στέγαση,υγεία.Επίσης στα PIGS ανήκουν και η Ιταλία με την Ισπανία.Οι δύο μαζί έχουν το ΑΕΠ της Γερμανίας.Τα οικονομικά της Γαλλίας παν από το κακό στο χειρότερο.Όλοι αυτοί δεν θα κάθονται να τις τρώνε από τη Γερμανία.Βλέπουμε τι γίνεται με Μπερλουσκόνι.Ακόμα και η Γερμανία έχει επισφαλές μέλλον λόγω του παγκόσμιου ανταγωνισμού. Οπότε ΕΛΠΙΖΩ ότι η χρονιά του 2013 θα είναι χρονιά ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ για την Ευρωζώνη.

          • sunra avatar
            sunra @ MCA 24/12/2012 09:50:50

            Τώρα συμφωνούμε απόλυτα αγαπητέ ΜCA. Το ίδιο ελπίζω και εγώ με τη διαφορά οτι πιστεύω πως πλέον είναι απαραίτητο κάποιος Τσίπρας πχ. να τους αναγκάσει να δράσουν προς αυτή την κατεύθυνση, για να μην τους χαλάσει όλη τη σούπα. Χωρίς αντίδραση, δράση δεν υπάρχει...

    • ΔΗΜΗΤΡΗΣ-ΙΛΙΟΝ avatar
      ΔΗΜΗΤΡΗΣ-ΙΛΙΟΝ @ terios5 23/12/2012 02:35:02

      Στο εξωτερικο ζεις;

  2. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 22/12/2012 10:01:50

    Δεν ....τραβάει ε;;; Ας του αφιερώσουμε λοιπόν ένα ΣΟΦΟ ποίημα, που όμως ''χωράει'' και όλους τους άλλους ...συμπρωταγωνιστές του, στην τραγωδία μας :

    Κωνσταντίνος Καβάφης «Ἀς Φρόντιζαν»

    Κατήντησα σχεδόν ἀνέστιος καί πένης.
    Αὐτή ἡ μοιραία πόλις, ἡ Αντιόχεια
    όλα τά χρήματα μου τά ‘φαγε:
    αυτή ἡ μοιραία μέ τόν δαπανηρό της βίο.

    Ἀλλά εἶμαι νέος καί μέ ὑγείαν ἀρίστην.
    Κάτοχος τῆς ἑλληνικής θαυμάσιος
    (ξέρω και παραξέρω Ἀριστοτέλη, Πλάτωνα∙
    τί ρήτορας, τί ποιητάς, τί ὅ,τι κι ἄν πεῖς).
    Ἀπό στρατιωτικά ἔχω μιάν ἰδέα,
    κ’ ἔχω φιλίες μέ ἀρχηγούς τῶν μισθοφόρων.
    Εἶμαι μπασμένος καμπόσο καί στά διοικητικά.
    Στην Ἀλεξάνδρεια ἔμεινα ἕξι μήνες, πέρσι∙
    κάπως γνωρίζω (κ’ εἶναι τοῦτο χρήσιμον) τά ἐκεῖ:
    τοῦ Κακεργέτη βλέψεις καί παληανθρωπιές, καί τά λοιπά.

    Ὅθεν φρονῶ πώς εἶμαι στά γεμάτα
    ἐνδεδειγμένος γιά νά ὑπηρετήσω αὐτήν τήν χώρα,
    τήν προσφιλῆ πατρίδα μου Συρία.

    Σ’ ὅ,τι δουλειά μέ βάλουν θά πασχίσω
    νά εἶμαι στήν χώρα ὠφέλιμος. Αὐτή εἶν’ ἡ πρόθεσίς μου.
    Ἄν πάλι μ’ ἐμποδίσουνε μέ τά συστήματά τους –
    τούς ξέρουμε τούς προκομένους: νά τά λέμε τώρα;
    ἄν μ’ ἐμποδίσουνε, τί φταίω ἐγώ.

    Θ’ ἀπευθυνθῶ πρός τόν Ζαβίνα πρῶτα,
    κι ἄν ὁ μωρός αὐτός δέν μ’ ἐκτιμήσει,
    θά πάγω στόν ἀντίπαλό του, τον Γρυπό.
    Κι ἄν ὁ ἠλίθιος κι αὐτός δέν μέ προσλάβει,
    πηγαίνω παρευθύς στόν ‘Υρκανό.

    Θά μέ θελήσει πάντως ἕνας ἀπ’ τους τρεῖς.

    Κ’ εἶν’ ἡ συνείδησίς μου ἥσυχη
    γιά τό ἀψήφιστο τῆς ἐκλογῆς.
    Βλάπτουν κ’ οἱ τρεῖς τους τήν Συρία τό ἴδιο.

    Ἀλλά, κατεστραμμένος ἄνθρωπος, τί φταίω ἐγώ.
    Ζητῶ ὁ ταλαίπωρος να μπαλωθῶ.
    Ἀς φρόντιζαν οἱ κραταιοί θεοί
    να δημιουργούσαν ἕναν τέταρτο καλό.
    Μετά χαρᾶς θά πήγαινα μ’ αὐτόν.

    • kokoras avatar
      kokoras @ BLACKQUEEN 23/12/2012 10:47:52

      +100000000%

  3. Hans avatar
    Hans 22/12/2012 10:03:25

    Ωστόσο, αυτό δεν αναιρεί το ότι ακόμα μας κυβερνούν παλαιοκομμάτικοί, όπως ο Αβραμόπουλος και ο Χατζηδάκης. Ούτε ότι διορίζονται εδώ κι εκεί παροπλισμένοι πολιτευτές και κομματάρχες. Αντε σε λίγο να αναστηθεί ο Σπηλιωτόπουλος κι ο Λιάπης. Και να έρθει η ώρα του Γεωργιάδη επιτέλους. Ώζει το σύστημα. Σαπίζει. Μαζί με αυτούς που το ψηφίζουν.

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ Hans 22/12/2012 10:32:18

      ..Και λίγα λέτε :-)

      • sunra avatar
        sunra @ BLACKQUEEN 22/12/2012 11:25:03

        Kαι η μόνη του ελπίδα είναι να μην τραβάει ο Σύριζα...Οπως τα λέτε αγαπητοί βασίλισσα και Hans.
        Aλήθεια όταν ο Αρχηγός επικοινωνεί με το θεό, προσεύχεται γι αυτό, ή έστω για ένα ατύχημα του Τσίπρα?

        • BLACKQUEEN avatar
          BLACKQUEEN @ sunra 22/12/2012 11:45:54

          Μπα....δεν χρειάζονται ειδικές προσευχές....
          Ο κ. Τσίπρας αγαπητέ-ή sunra, δυστυχώς για όλους μας (μιας και η μη δημιουργική αντιπολίτευση με τις μη σαφείς και ρεαλιστικές εναλλακτικές της αντιπροτάσεις λειτουργεί εναντίον μας),απλά δηλώνει πανέτοιμος να καβαλήσει το ...κύμα της απελπισίας, που θα τον οδηγήσει απ΄ευθείας και άκοπα, στο Μέγαρο Μαξ !!!! Το τραγικό όμως ερώτημα που εκκρεμεί, είναι ΑΝ ΑΡΚΕΙ και αν αρμόζει στην τραγικότητα των περιστάσεων, τόσο αναίτια ...αισιοδοξία και τόσο επιπόλαιος εφυσηχασμός !!!!!

          • sunra avatar
            sunra @ BLACKQUEEN 22/12/2012 12:36:44

            Αρχη ανδρα δείκνυσι ,αγαπητή Βασίλισσα .
            Αν δεν δοκιμασθεί δεν θα ξέρουμε. Στη Δημοκρατία όλοι πρέπει να δοκιμάζονται αν ο λαός τους ψηφίσει...
            Μη σαφείς και ρεαλιστικές είναι σίγουρα και οι προτάσεις Σαμαρά αφού βασίζονται όλες στο ΕΑΝ.
            Εάν τηρηθεί κατα γράμμα το μνημόνιο. Εάν εισπραχθούν στο ακέραιο οι νέοι φόροι. Εάν βρούμε υδρογονάνθρακες.Εαν το χρέος γίνει βιώσιμο. Εαν δεν καταρρεύσει καθ' οδόν πχ. το ΠΑΣΟΚ ή ΔΗΜΑΡ . Εάν δεν χάσει τις εκλογές στην Ιταλία ο Μόντι.ΕΑΝ γενικώς. Οι επιστήμονες και το ΔΝΤ λένε οτι μάλλον είναι εξαιρετικά δύσκολα έως απίθανα να τα καταφέρουμε επιμένοντας στην λιτότητα και εν πάσει περιπτώσει δεν υπάρχει Ιστορικό προηγούμενο που να βγήκε κάποιος απο την κρίση με λιτότητα.. Αρα πορευόμαστε με μια ασαφή και μη ρεαλιστική κυβερνητική γραμμή. Τουλάχιστο ο Τσίπρας έχει ξεκάθαρη θέση κατά των Τραπεζιτών που δημιούργησαν την κρίση και ποδηγετούν τους συντηρητικούς Ευρωπαίους πολιτικούς όπως διαπιστώνουν όλοι οι μεγάλοι παλαιοί Ευρωπαίοι πολιτικοί που δεν είναι θύματα της οικονομικής σχολής του Σικάγο.
            Πχ.«Δεν είναι δουλειά του ηγέτη να ευχαριστεί τις αγορές, αλλά να τους αφαιρέσει δύναμη τους και να την ξαναδώσει στο κράτος», δήλωσε ο Χέλμουτ Σμιτ. Σύμφωνα με τον πρώην Καγκελάριο, οι αρχηγοί των χωρών της Ευρώπης απέτυχαν ως προς τη διαχείριση της κρίσης. Σήμερα οι τραπεζίτες κυριαρχούν και πάλι στο παγκόσμιο χρηματοπιστωτικό σύστημα.

            «Είναι γελοίο να κυβερνάται ο κόσμος με βάση τις διαθέσεις των αγορών, από 35χρονους νεαρούς οι οποίοι αυτοθεωρούνται μάνατζερ τραπεζών», δήλωσε ο πρώην καγκελάριος της Γερμανίας.
            Δεν μπορεί να τηρείς κατά γράμμα τις επιταγές του επικυρίαρχου ελπίζοντας οτι κάποια στιγμή θα σου δείξει επιείκια, γιατι απλούστατα δεν έχει ξανασυμβεί. Τίποτε δεν σου χαρίζει ο εχθρός αν δεν αντισταθείς.
            Κι αν εξαφανιστείς, απλά θα πεί οτι ήσουν μια παράπλευρη απώλεια και θα αναζητήσει άλλο θύμα. Ο Τσίπρας έχει ξεκάθαρη θέση πως πρίν πληρώσουμε ενα χρέος οφείλουμε να ελέγξουμε αν δημιουργήθηκε νόμιμα. Και εμείς έχουμε αποχρώσες ενδείξεις ή και αποδείξεις (Περίπτωση Ακη) ότι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΝΟΜΙΜΟ.
            Εχει επίσης ξεκάθαρη θέση οτι η πλήρης εφαρμογή των μέτρων που ψηφίστηκαν θα δημιουργήσει στον Ελληνικό λαό ανήκεστη βλάβη με αποτέλεσμα να μην έχει κανένα νόημα η "επιτυχία" της εγχειρήσεως. Συμφωνεί σ' αυτό και το ΔΝΤ. Χωρίς διαγραφή του χρέους πρίν πεθάνει ο Ελληνικός λαός η "επιτυχία" του προγράμματος θα είναι μόνο στους αριθμούς. Επίσης έχει ξεκάθαρη θέση οτι το πρόβλημα είναι Ευρωπαικό και όχι Ελληνικό. Σε καμμία περίπτωση όσο άθλια κι αν ήταν τα εσωτερικό μας, ακόμα κι αν ήμασταν Βουλγαρία ή Αλβανία δεν προκάλεσε η Ελλάδα την κρίση.
            Γι αυτό κι ελπίζει οτι η αλλαγή στην Ελλάδα αν συνδυαστεί με αλλαγή και σε Ισπανία, Ιταλία, Ιρλανδία και Γαλλία, μπορεί τελικά να οδηγήσει στην νίκη κατά του τέρατος των υπερτραπεζιτών-μπάνκστερς. Η εκλογή του Τσίπρα θα ανάγκαζε τους Γερμανούς να δώσουν την λύση που μπορούν αλλα δεν την δίνουν όσο δεν βλέπουν ανατροπές. Αλλη ελπίδα δεν υπάρχει. Υποκύπτοντας, θα πρέπει να διώξουμε ΟΛΑ τα παιδιά μας σε μια διπλανή χώρα όπου για την ίδια εργασία αντί για 500 ευρώ θα παίρνουν 3000. Αν δεν το κάνουμε, θα το κάνουν μόνα τους ...
            Υ.Γ. αλφα1

          • BLACKQUEEN avatar
            BLACKQUEEN @ sunra 22/12/2012 13:01:11

            :-) Επί της ουσίας των σκέψεών σας δεν διαφωνώ, αλλά συμφωνήστε κι εσείς, οτι για να σου δώσει την ευκαιρία ο προδομένος και ξανα προδομένος και χιλιοπουλημένος Ελληνικός λαός, ΟΦΕΙΛΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΦΕΡΕΙΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΡΕΟΚΟΠΗΜΕΝΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΡΓΑ ΣΟΥ. Όχι απλά να συγκρίνεσαι με τους.... προηγούμενους και να ''υπερέχεις'' μόνο επειδή δεν έχουμε ακόμη αποδείξεις για την ...ανικανότητά σου. Όταν λέμε λοιπόν ΔΕΝ ΠΕΙΘΕΙΣ, δεν υπάρχει -όσον με αφορά τουλάχιστον- κακοπιστία στη σκέψη, αλλά μόνο διαπίστωση, οτι οι προτάσεις οφείλουν να είναι σαφείς, ρεαλιστικές και εφαρμόσιμες. Ο λόγος και τα έργα, απαιτείται να σε διαχωρίζουν από τους παρελθόντες και αποτυχημένους στη συνείδηση του κόσμου. Αν είσαι ''μία από τα ίδια'' (ψεύτης, λαοπλάνος, μπουρδολόγος, υποσχόμενος απατηλούς παραδείσους), δε σε χρειαζόμαστε. ΄Η γίνε αυτό που οι περιστάσεις απαιτούν, ή φύγε απ΄τη σκηνή και άσε το πεδίο ελεύθερο. Κι αυτό ισχύει και για τον κ. Α.Σαμαρά και για τον κ. Α.Τσίπρα. Τα ψέματα και τα ''ας το δοκιμάσουμε κι αυτό'' , ΤΕΛΕΙΩΣΑΝΕ. Πολεμάς, κερδίζεις, ή χάνεις. Κανείς δεν έχει περιθώριο πια να σου ....χαρίσει το σκήπτρο, ούτε και πρέπει.

          • BLACKQUEEN avatar
            BLACKQUEEN @ sunra 22/12/2012 13:59:48

            :-) Aγαπητέ sunra, στο γενικό πνεύμα των γραφομένων σας συμφωνώ, αλλά κι εσείς θα πρέπει να συμφωνήσετε πως το '' Μη σαφείς και ρεαλιστικές είναι σίγουρα και οι προτάσεις Σαμαρά αφού βασίζονται όλες στο ΕΑΝ'', δεν αποτελεί σοβαρό επιχείρημα για να προτιμήσει κανείς τον κ. Τσίπρα.... Δηλαδή, δεν μπορεί να διεκδικείς την εξουσία παρουσιάζοντας ως πλεονέκτημά σου το ότι δεν σε…δοκιμάσαμε ακόμη, άρα δεν έχουμε σαφείς αποδείξεις για την ….ανικανότητά σου !!!! Δεν δοκιμάζουμε τα πάντα στη ζωή, παρά μονάχα εκείνα που καταφέρνουν να μας …δελεάζουν με κάποιον επιτυχή τρόπο. Αυτά που καταφέρνουν να μας πείσουν ότι αξίζει να έχουν ευκαιρία, ή αυτά που καταφέρνουν να μας ….παραπλανήσουν. Αυτό λοιπόν διαπιστώνουμε σήμερα. Ένας προδομένος, ξαναπροδομένος και πολλαπλά παραπλανημένος Ελληνικός λαός, δεν προσφέρεται πλέον με τη γνωστή ευκολία των παρελθόντων ετών και δεν καταπίνει αμάσητα τα οράματα των απατηλών και άκοπων παραδείσων. Χρειάζεται τόλμη, ειλικρίνεια, σαφήνεια, ρεαλισμός και επαναστατικές προτάσεις. Διάθεση για συγκρούσεις, ρήξεις και ανατροπές. Κι αυτό ισχύει και για τον κ. Α.Σαμαρά και για τον κ. Α.Τσίπρα. Δεν δίδεται εν λευκώ επιταγή εμπιστοσύνης πια, ούτε προσφέρεται το σκήπτρο της εξουσίας από….περιέργεια. Το ας δούμε δηλαδή αν βγαίνεις στις φωτογραφίες του Eurogroup ωραίος κι εσύ…, δεν παίζει !!!! Πολέμησε, πρότεινε πρόγραμμα ανασυγκρότησης και ανόρθωσης της χώρας, κέρδισε τις ψυχές των ανθρώπων, ή απάλλαξέ μας από την επιζήμια παρουσία σου στη σκηνή. Περιθώριο για πειράματα κι ανόητα παιχνίδια, ματώνοντας το νιώσαμε καλά, πως ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ. Ας το καταλάβουνε και οι μνηστήρες της εξουσίας λοιπόν.

          • sunra avatar
            sunra @ BLACKQUEEN 22/12/2012 14:31:41

            Πολύ αγαπητή Βασίλισσα , εσύ πιστεύεις ακόμα και μετά απο το απίστευτο πογκρόμ κατα της μεσαίας τάξης που έχει ψηφίσει ο Σαμαράς αποσπώντας και αυτός τα ιδια ή και περισσότερα εύσημα απο τον εχθρό όπως ο ΓΑΠ, θα κάνει κάποιου είδους μυστήρια ΥΠΕΡΒΑΣΗ, που μας αποκρύπτει επιμελώς, και θα αποτρέψει την βέβαιη καταστροφή στην οποία μας οδηγεί το μνημόνιο μή εφαρμόζοντας τελικά τα μέτρα? (αφού πρώτα εισπράξει την δόση?)
            Και αν το κάνει αυτό η αντίδραση των Επικυριάρχων δεν θα είναι τοσο σκλήρή μαζί του όσο θα είναι με τον Τσίπρα?
            Εγώ δεν προτείνω τον Τσίπρα ως δοκιμασμένο άξιον ηγέτη αλλα δια της εις άτοπον απαγωγής αφού όλοι οι δοκιμασθέντες απέτυχαν, και ο Σαμαράς όπως ομολογείς και εσύ αφού δεν πολέμησε, δεν πρότεινε πρόγραμμα ανασυγκρότησης και ανόρθωσης της χώρας, δεν κέρδισε τις ψυχές των ανθρώπων, και δεν εμφανίζεται δίπλα στον Τσίπρα και κάποιος τρίτος που να καταφέρει να μας …δελεάσει με κάποιον επιτυχή τρόπο...

          • BLACKQUEEN avatar
            BLACKQUEEN @ sunra 22/12/2012 15:30:37

            Aγαπητέ sunra, παρά τα κατά τη γνώμη μου λάθη (τα προερχόμενα κυρίως εκ της ατολμίας του Δεκεμβρίου του 2011) και τις σαφείς διαφωνίες μου στις επιλογές του κ. Α.Σαμαρά, παρά τη διάθεσή μου να τον δω να συγκρούεται και να πολεμά αντί να συνδιαλέγεται και να εκτελεί το ΜερκελοΤροϊκανικό σχέδιο ώστε να κερδίσει τη....χαμένη εμπιστοσύνη των τοκογλύφων, διακρίνω οτι ΑΝ το θελήσει, έχει τα περιθώρια ακόμη, ν΄ αλλάξει ρότα.
            Μέχρι χθες, κυνηγούσε τη...δόση. Αποτελούσε προτεραιότητα. Έτσι έκρινε....:-( Όσο για το οτι ''δεν πρότεινε πρόγραμμα ανασυγκρότησης και ανόρθωσης της χώρας΄και δεν κέρδισε τις ψυχές των ανθρώπων'' , από εδώ και πέρα θα κριθεί και ότι είναι να κάνει (αν το κάνει), πρέπει να γίνει γρήγορα. Δε βιάζομαι να τον απορρίψω, γιατί διαισθάνομαι οτι δεν είπε ακόμα την τελευταία του λέξη. Έστω και στις...καθυστερήσεις, υπάρχει ακόμα λίγος χρόνος..... Ας τον παρακολουθήσουμε... :-)

          • DebbyTant avatar
            DebbyTant @ BLACKQUEEN 23/12/2012 01:25:23

            Δεν. βιάζομαι να τον απορρίψω, γιατί διαισθάνομαι οτι δεν είπε ακόμα την τελευταία του λέξη. Έστω και στις…καθυστερήσεις, υπάρχει ακόμα λίγος χρόνος….- ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΟΥ ΛΕΞΗ .

          • BLACKQUEEN avatar
            BLACKQUEEN @ DebbyTant 23/12/2012 17:28:07

            :-) Μπα.... Μην το λέτε. Πολλές φορές η τελευταία κίνηση ανατρέπει το σκηνικό εκ θεμελίων....
            Φυσικά και πιστεύω στα θαύματα !!!
            Εκ πεποιθήσεως.

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Hans 22/12/2012 10:38:42

      ΟΙ ΣΥΡΙΖΟ-ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΕΣ ΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΛΙΓΟ ΥΠΟΜΟΝΗ ΓΙΑΤΙ
      ΣΕ ΕΝΑ-ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΠΙΕΙ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥΣ.
      ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΟ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΜΟΝΩΘΕΙ ΣΤΙΣ ΕΜΜΟΝΕΣ ΤΟΥΣ
      ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΟΥΝ ΤΕΛΕΙΩΣ
      ΤΗΝ ΧΩΡΑ.

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ Hans 22/12/2012 11:36:26

      Για πείτε μας εσείς για κάποιους.... "νεοκομματικούς" ! Πείτε μας λιγάκι για το καινούργιο "σύστημα" που δεν βρωμάει! Αν θέλετε μπορείτε να μας μιλήσετς και για τους ψηφοφόρους π[ου δεν "σαπίζουν".

      • Hans avatar
        Hans @ firiki2010 22/12/2012 20:17:26

        Α, δεν ξέρω. Δεν είμαι του κόμματος για να ξέρω τί στελεχιακό δυναμικό έχει. Αυτό που βλέπω πάντως, είναι ότι χρειάζεται ανανέωση, αφου τα βασικά στελέχη είναι αυτά που αποτύγχαναν ως τώρα.

        Με αυτά και μ'αυτά, ο ΣΥΡΙΖΑ θα βρεθεί στην εξουσία αναγκαστικά.

        Α, το είπε και ο Λούλης χθες.

  4. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 22/12/2012 10:30:47

    Ο ΣΥΡΙΖΑ ΧΘΕΣ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΓΚΑΦΑ ΤΟΥ
    ΧΡΟΝΟΥ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ.
    ΤΑΥΤΙΣΤΗΚΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΥΣ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑΚΟΥΣ
    ΤΗΣ ΒΙΛΛΑΣ ΑΜΑΛΙΑΣ . ΟΧΙ ΟΤΙ ΠΟΛΛΟΙ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΑΜΕ ΑΛΛΑ
    ΤΩΡΑ ΕΓΙΝΕ ΕΠΙΣΗΜΟ , ΓΙΑΤΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΗΤΑΝΕ "ΕΤΣΙ ΚΙ'ΑΛΛΟΙΩΣ".
    ΑΝ ΤΗΝ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΟΥΝ ΣΩΣΤΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ,
    ΟΙ ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ,ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΣΤΗΝ
    ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΑΝ "ΠΥΡΟΤΕΧΝΗΜΑ ΛΑΙΚΙΣΜΟΥ".

    • sunra avatar
      sunra @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 22/12/2012 11:54:13

      Μην το φωνάζεις δυνατά φίλε ΠΕΙΡΑΙΩΤΗ γιατί μπορεί αύριο να δείς κανένα ΘΕΜΑ ή καμμιά Καθημερινή να ταυτίζει την ΟΝΝΕΔ ή την ΝΔ και τη Δεξιά με τους κουκουλοφόρους όπως παλιά, και να αρχίσουν τα περι παρακράτους της δεξιάς που καλύπτεται απο τους πραιτωριανούς του Πολύδωρα κλπ. κλπ. Συμβαίνουν αυτά στην πολιτική και δεν πρέπει να μας παρασύρουν. Σ' όποιον χώρο κι αν ανήκουν οι κουκουλοφόροι, είναι μια τόσο θλιβερλή μειοψηφία, που δεν πρόκειται να επηρεάσουν ούτε έναν ακόμα και χαζό πολίτη για το που θα ρίξει την ψήφο του, τώρα που η πολιτική είναι άμμεσα συνδεδεμένη με την επίβίωση τη δική του και των παιδιών του. Δεν είναι πολιτικό το πρόβλημα των κουκουλοφόρων. Είναι θέμα καθαρά ποινικού δικαίου και πρόβλημα της αστυνομίας που της είναι γνωστοί οι δήθεν 'άγνωστοι' κουκουλοφόροι.
      Αφού τους ξέρουν, αν τολμήσουν να βάλουν σε κίνδυνιο την κυβέρνηση, απλά θα πάνε και θα τους συλλάβουν υποβάλλοντας μήνυση για αντίσταση κατά της αρχής και φθορά ξένης ιδιοκτησίας.
      Εκτός αν η κυβέρνηση δεν ελέγχει την αστυνομία...

      • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
        ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ sunra 22/12/2012 13:54:52

        ΝΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ, ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ ΚΟΜΜΑ ΕΠΙΣΗΜΩΣ
        ΔΕΝ ΥΙΟΘΕΤΗΣΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ ΤΩΝ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΟΛΟΤΩΦ, ΑΥΤΟ ΕΓΙΝΕ
        ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΚΑ .
        ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΟΤΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ
        ΜΙΑ ΑΚΡΑ ΔΕΞΙΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΜΑ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΕΧΕΙ
        ΥΙΟΘΕΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΒΙΑ .
        ΑΡΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ.

        • sunra avatar
          sunra @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 22/12/2012 14:40:33

          Ψάξτο καλύτερα αν θες να είσαι απόλυτα αντικειμενικός. ΕΠΙΣΗΜΩΣ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΠΟΤΕ
          ΔΕΝ ΥΙΟΘΕΤΗΣΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ ΤΩΝ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΟΛΟΤΩΦ.
          Αν μπορείς δείξε μου ενα ΕΠΙΣΗΜΟ κείμενό του .
          Οχι φλου δηλώσεις "Συριζαίων" στα κανάλια. Με ένα δεκάρικο σοπυ βρίσκω κι εγώ δεκάδες τέτοιους "Συριζαίους"...
          Το ΠΑΣΟΚ θέλοντας να δείξει οτι για την καταστροφή που έφερε στον Ελληνικό λαό δεν φταίει αυτό, συκοφαντούσε σκοπίμως τον Σύριζα λέγοντας στον Ελληνικό λαό οτι ΜΟΝΟ οι ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ ρίχνουν τα γιαούρτια στους Πασόκους, ο λαός παραμένει τάχα ΠΑΣΟΚ...Ο Σαμαράς ποτέ δεν το έκανε αυτό μέχρι που έχασε τις εκλογές του Μαρτίου και πήγε στο 19%. Την επόμενη μέρα τάριξε κι αυτός στον ΣΥΡΙΖΑ

          • Μεγάλες στιγμές avatar
            Μεγάλες στιγμές @ sunra 22/12/2012 15:06:20

            Kαι εγώ σου βρίσκω δεκα δικαστηρια που συνιστώσες σας εχουν παει μαρτυρες υπεράσπισης.
            Αλήθεια ποιο χαρτινο επιχείρημα δεν μπορούσες να βρεις;

  5. καπα κλοκ avatar
    καπα κλοκ 22/12/2012 10:35:33

    Σε λιγο που θα αποκαλυφθουν κι αλλες βιλες θα απολαυσουμε πτωση χωρις αλεξιπτωτο. Τα ωραιοτερα ομως θα τα δουμε σε λιγο, ετοιμαστειτε για ωραιες εκπληξεις;!

  6. ~Mara~ avatar
    ~Mara~ 22/12/2012 10:36:20

    Tσίπρας και Καμμένος. Ο χονδρός και ο λιγνός.
    Οι στρατολογημένοι εκτελεστές με "συμβόλαιο" πλήρους κατεδάφισης της Ελλάδας.
    Είχαν κίνητρο..., είχαν τα μέσα..., ήταν πρόθυμοι... και τους δώσανε.... την ευκαιρία.
    Όμως... απέτυχαν πανυγηρικά.
    Έτσι και αλλιώς, ήταν πολύ λίγοι... για μιά τέτοια αποστολή.
    Στις μαύρες σελίδες της ιστορίας θα γραφτούνε, για να θυμούνται τον βρώμικο ρόλο τους οι επόμενες γενιές.
    Α... ξέχασα και τον Καρατζαφέρη, τον βοθρατζή... του συστήματος.
    Άλλος σύγχρονος Τζουμπές.... και αυτός.

  7. treis laloun avatar
    treis laloun 22/12/2012 11:02:24

    δηλαδή αν οι δημοσκοπήσεις του έδιναν 22 έως 30% θα τράβαγε;

  8. LamprosM avatar
    LamprosM 22/12/2012 11:04:54

    ως γνησιος γαυρος θυμηθηκα την ατακα του Αγγελου Αναστασιαδη οταν ηταν στον βαζελο... "δεν μπορουν τα παλικαρια..."
    Ο λαος δεν ειναι χαζος. Περιμεντε λιγο να αρχισει να φαινεται ο κωλος της μαιμους τωρα που ανεβαινει πιο ψηλα. Περιμεντε λιγο ακομα να βγαλεουν 1-2 ανακοινωσεις τιποτε λαθρολαγνες συνιστωσες (τι βλακεια και αυτο πάλι...??) ή τιποτε αναρχοφασιστες ή τιποτε σκοπιανοφιλοι και θα δειτε τι σημαιναι να ακουμπας τις ευαισθητες χορδες του Ελληνα

    • sunra avatar
      sunra @ LamprosM 22/12/2012 11:56:06

      Περιμέντε λίγο νάρθουν τα νέα εκκαθαριστικά και μετά κάντε γκάλλοπ...

      • καπα κλοκ avatar
        καπα κλοκ @ sunra 22/12/2012 12:25:50

        Τι θα γινει δηλαδη; αν φερουμε τον Τσιπρανδρεου θα σωθουμε;

        • Χάρης avatar
          Χάρης @ καπα κλοκ 23/12/2012 19:12:22

          Oποιος επενδυει μονον στην κοινωνικη δυσαρεσκεια για να ανελθει στην εξουσια,χωρις να εχει συγκροτημενο και δομημενο προγραμμα(και ο ΣΥΡΙΖΑ ΔΕΝ εχει καν αυτο),αργα η γρηγορα το "τρωει το κεφαλι του". ΝΟΜΟΣ.

      • GreekInLux avatar
        GreekInLux @ sunra 22/12/2012 13:27:43

        Από την απάντηση σας, αγαπητέ συνσχολιαστή, μπορεί κάποιος εύκολα να κατανοήσει και το που βασίζετε η στρατηγική του "κόμματος" που προφανώς στηρίζετε. Ο δρόμος προς την εξουσία δεν βασίζεται ούτε στις σαφείς και στέρεες ιδεολογικές βάσεις, ούτε στα επιχειρήματα, ούτε καν στις καθαρές πολιτικές προτάσεις παρά μόνο στην κεφαλαιοποίηση της δυσαρέσκειας. Γι αυτό και πιστεύετε ότι οι εθνομηδενιστικές λαθρολάγνες απόψεις των συριζαίικων συνιστωσών ισοσκελίζονται με ένα δυσάρεστο εκκαθαριστικό σε καιρό οικονομικής κρίσης. Τα σχόλια περιττεύουν...

      • Μικρασιάτης avatar
        Μικρασιάτης @ sunra 22/12/2012 14:45:24

        Ενω αν ηταν ο Αλ Τσιπρα στην εξουσια, θα μας γυριζαν χρηματα με τα εκκαθαριστικα. Κοψτε ρε παιδια το παραμυθι, ουτε τους Λαθρο δεν πειθετε πια...

        • dim avatar
          dim @ Μικρασιάτης 22/12/2012 15:10:25

          Μόνο τα χρήματα απο τα εκκαθαριστικά θα γύριζαν? Θα γύριζαν μισθούς και συντάξεις με ένα νόμο στο 2009, θα έστελναν με ένα νόμο το μνημόνιο στα σκουπίδια, και παράλληλα όμως θα έβρισκαν με μαγικό τρόπο 50 δις για να εξασφαλιστούν οι καταθέσεις των πολιτών, 15 δις για να δημιουργήσουμε μόνοι μας ένα "δικό μας ΕΣΠΑ", 15 δις για να πληρώσουνε τρύπες του προϋπολογισμού και να επιστρέψουν στους πολίτες ληξιπρόθεσμες οφειλές του κράτους, και καμιά 20αριά δις, για να έπαναφέρουν μισθούς -συντάξεις - προσλήψεις, επανακρατικοποιήσεις Ολυμπιακής, λιμανιών, ΟΤΕ κλπ κλπ κλπ

          Μα πόσο χαζός είναι ο Ελληνικός λαός... Σε αυτούς τους σωτήρες του έθνους (ωχ συγνώμη αν ακούσει ο Μηλιός και η παρέα του τη λέξη Έθνος θα βγάλει σπυριά...) και τους δίνει μόνο 23% ????

          • sunra avatar
            sunra @ dim 23/12/2012 10:47:09

            Μην βιάζεσαι. Δεν έγιναν ακόμα οι εκλογές για να ξέρειςτο ποσοστό...

      • Μεγάλες στιγμές avatar
        Μεγάλες στιγμές @ sunra 22/12/2012 15:08:48

        Αυτό ακριβώς εννοούμε όταν λέμε οτι ποντάρετε στην καταστροφή της κοινωνίας και στην οργή του κόσμου.
        Τόσο φτωχοί πολιτικά και μόνοι θα μείνετε σουνρα!

  9. MIKE avatar
    MIKE 22/12/2012 12:02:02

    τσιριζαααααααααααααααααα ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε

  10. Ελπιδοφορος avatar
    Ελπιδοφορος 22/12/2012 12:31:31

    Εάν γίνει ένα γκάλοπ για το πόσοι από τους ψηφοφόρους των κομμάτων που ψηφίζουν δημαρ , συριζα και ΚΚΕ συμφωνούν (εάν φυσικά τις γνωρίζουν) με τις διεθνιστικές και αθεϊστικές απόψεις που ασπάζεται η ηγεσία αυτών των κομμάτων θα δούμε τραγελαφικά αποτελέσματα.
    Το κακό είναι ότι ακόμα και 90% κατά αυτών των θέσεων τους να είναι τα αποτελέσματα από τα γκάλοπ αυτοί δεν αλλάζουν θέση σε αυτά γιατί θα πρέπει να αποκηρύξουν την κομμουνιστική ιδεολογία και αυτό δεν πρόκειται να το κάνουν ποτέ γιατί αυτήν πιστεύουν , ας μην κοροϊδευόμαστε άλλο.

    Το θέμα είναι τι κάνει η κεντροδεξιά για να τα αναδείξει αυτά ως πιο σημαντικά ΑΚΟΜΑ και από τα οικονομικά που αργά η γρήγορα (εύχομαι) θα πάρουν τον δρόμο τους.

  11. fe avatar
    fe 22/12/2012 13:11:58

    Ας ειαμστε συγκρατημενοι.Ειναι οι ιδιες εταιρειες που στις εκλογες του μαιου εδιναν πασοκ+νδ 45-50% και δημαρ 12-18%.

  12. Κβάντα avatar
    Κβάντα 22/12/2012 13:40:23

    Αν (και όχι όταν) κάποιος δεν "τραβάει" δεν ασχολείσαι μαζί του. Τον αφήνεις στον "πόνο" του!

  13. alex23 avatar
    alex23 22/12/2012 14:06:05

    ο συριζα δεν τραβαει γιατι απλως δεν εχει πολιτικο καυσιμο να καψει

    οι ποιοτικες ερευνες λενε οτι οπως και η χα η αλλη οψη του ακραιου πολιτικου νομισματος, το 55-60 % των πολιτων που το επιλεγουν δεν θεωρουν τους εαυτους τους οπαδους του κομματος, αρα ειναι οπαδοι που κατι περιμενουν απο τους χωρους απο τους οποιους προηλθαν αρχικα ή κατι αληθινα νεο

    ρεαλιστικη προταση δεν εχει, αλλα και αν εχει καποια στο πισω μερος του μυαλου του, θα επρεπε για να την εκφρασει να εγκαταλειψει και δημοσια την 'αντιμνημονιακη ρητορια' και να μετακινηθει πιο καθαρα προς το κεντρο για να κεφαλοποιησει αυτο το 60% και να αναζητησει και ψηφοφορους απο αλλους χωρους παντα με τον φοβο οτι θα υποστει εσωτερικη διασπαση, πραγμα που ισως το κανει αναλωσιμο το πολιτικο του προσωπικο αν τα πραγματα δεν πανε καλα στις επομενες εκλογες

  14. retardare avatar
    retardare 22/12/2012 14:14:13

    Ο Σύριζα τραβάει. Και παρατραβάει μάλιστα. Ειδικά αν αναλογιστεί κανείς τα νέα πρόσωπα που έδειξαν ήδη πολλά και υπόσχονται ακόμα περισσότερα. Ο Κώστας ο Ήσυχος είναι ένα από αυτά. Και κυρίως ο Βασίλης ο Πριμικήρης. Δυνατά πιστόλια.

    • GreekInLux avatar
      GreekInLux @ retardare 22/12/2012 16:59:11

      στον κρόταφο;

      • TARAMAS avatar
        TARAMAS @ GreekInLux 22/12/2012 23:14:44

        Της χώρας...

    • Χάρης avatar
      Χάρης @ retardare 23/12/2012 19:14:29

      Την κυρα Χριστινα ξεχασες...

  15. τηλέμαχος αναγνώστου avatar
    τηλέμαχος αναγνώστου 22/12/2012 14:36:32

    Αυτό που έχει περισσότερο ενδιαφέρον είναι ΟΛΑ τα σχόλια στο σάϊτ του Ευαγγελάτου που είχε παραγγείλει τη δημοσκόπηση της ALCO. Για τον Γεράκη (που είχε ζήσει ένα δράμα στην Πολωνία) το Έθνος και τον Μπόμπολα ας μη μιλήσουμε καλύτερα ...

  16. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 22/12/2012 17:12:54

    Κανείς δεν "τραβάει".
    Άν μιλάμε για "τραβηχτικά", ελκυστικά κόμματα. Να είμαστε ειλικρινείς, χρονιάρες μέρες.
    Όλο το πολιτικό σύστημα, εδώ και δεκαετίες, είναι αποτυχημένο. Αυτό τώρα έγινε φανερό, αλλά δυστυχώς έχουμε και αποτυχημένη κοινωνία. Ποιός θα γεννήσει νέα κόμμματα, νέο πολιτικό προσωπικό;
    Για ένα διάστημα θα συμβιώσουμε με θνήσκοντα πολιτικά συντρίμμια και με βραχύβια πολιτικά κωμικοτραγικά τέρατα της μίζερης εποχής. Για "κόμματα ζόμπι" και "τρελά κόμματα" στην Ελλάδα μίλησε ο Αμερικανός πολιτειολόγος Τζο Τρίπι. Η γνωστή φράση του Αντόνιο Γκράμσι για την περίοδο που το παλιό πεθαίνει, ενώ το καινούργιο δυσκολεύεται στη γέννα...

    • DebbyTant avatar
      DebbyTant @ Ο Θείος 23/12/2012 01:31:51

      Χο Χο οπως το λες μπαρμπουλη

      δυσκολευεται

  17. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 22/12/2012 17:16:45

    Είναι απορίας άξιο πως ετούτος ο λαός που το πρώτο του έργο δεν ήταν καμία εξ αποκαλύψεως αλήθεια αλλά ένα ποίημα "Μῆνιν ἄειδε θεὰ Πηληϊάδεω Ἀχιλῆος...", να ψάχνει επί ματαίω πολιτικούς μεσσίες που τάχα θα τον σώσουν (ήτοι να του λιγδώσουν το άντερο)
    Πως τα σκατώσαμε έτσι;

    • Ιαπετός avatar
      Ιαπετός @ Γιάννης Φαίλτωρ 22/12/2012 18:25:14

      Τούς λιγδιασμένους πολλοί εμίσησαν. Τήν λίγδα ουδείς.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Ιαπετός 23/12/2012 15:14:24

        Θ αργήσει να λιώσει η λίγδα του 20 - 30 % συμπολιτών. Δυστυχώς.
        Και πρίν λιώσει, τίποτε καλό μην περιμένουμε.

    • BLACKQUEEN IN STORM avatar
      BLACKQUEEN IN STORM @ Γιάννης Φαίλτωρ 22/12/2012 20:20:21

      Oύτε Μεσσίες, ούτε λίγδες, ούτε λίγδηδες. Δεν γίνονται όλα για Ευρώ και για εξυπηρέτηση ιδιοτελών και φτηνιάρικων σκοπών. Τίποτε και κανείς δε θα σωθεί αν δεν ανέβει ο πήχυς τών προσδοκιών και των απαιτήσεών μας. Προσωπικών και συνολικών-Εθνικών.

    • Β.Κ.Σ. avatar
      Β.Κ.Σ. @ Γιάννης Φαίλτωρ 22/12/2012 23:13:20

      Γιάννη Φαϊλτωρ, εξαιρετικός...
      Με μία πρόταση, τα είπες όλα....
      Θαρρώ πως η απάντηση στην πίκρα, στην οργή, είναι οι σκέψεις ενός διαδικτυακού φίλου μου -είμαι σίγουρη πως δεν θα τον ενοχλήσει να τα μεταφέρω εδώ, το έχω ξανακάνει κι άλλη φορά*:

      <>
      *h--p://www.antinews.gr/2011/05/04/99293/#comment-699297

    • Β.Κ.Σ. avatar
      Β.Κ.Σ. @ Γιάννης Φαίλτωρ 22/12/2012 23:24:51

      του Χρουσαίου:
      Στους δύο αιώνες "ελεύθερης" ζωής του Ελληνικού κράτους συνέβησαν, κατά την ταπεινή μου άποψη, τα εξής :

      - Οι Έλληνες πατριώτες, ελευθέρωσαν μία μικρή αρχικώς γεωγραφική έκταση από τους Τούρκους.

      - Η κοτζαμπάσικη ελίτ, βρέθηκε ξαφνικά με μία ελεύθερη γεωγραφική έκταση στα χέρια της και χωρίς επικυριάρχους πάνω από το κεφάλι της.

      - Αυτή την ελεύθερη έτκαση, δεν ήξερε τι να την κάνη. Δεν την είδε ως μία απελευθερωμένη πατρίδα αλλά ως ένα έδαφος πρός πλήρη λεηλασία, μιάς και οι επικυριάρχοι εξέλιπαν.

      - Λεηλατώντας όσο μπορούσε και, γιά να μην έχει εσωτερικές επαναστάσεις, προσδέθηκε σε ξένες δυνάμεις.

      - Ομοίως, γιά να ληστεύει ανενόχλητη γιά πάντα, φρίντισε να μην δημιουργήση ποτέ σοβαρή δημόσια διοίκηση

      - Το γεγονός ότι, δεν είδε αυτό το έδαφος ως απελευθερωμένη πατρίδα, προκύπτει ευθέως από τον τρόπο που "επένδυσε" τα πλούτη της. Αρνήθηκε να δημιουργήση παραγωγική βάση, γιατί αυτό θα την οδηγούσε να προβή και σε πράξεις προστασίας του εδάφους που κατείχε. Θα είχε δημιουργηθή με έναν λόγο, πραγματική αστική τάξη.

      - Στο σήμερα, η ίδια κοτζαμπάσικη ελίτ, μιάς και δυσκολευόταν να συνεχίση το εσωτερικό πλιάτσικο, εφηύρε άλλη μανιέρα. Δανείστηκε όσο μπόρεσε, μετέτρεψε όλον τον δημόσιο δανεισμό σε προσωπική περιουσία και στο τέλος τον φόρτωσε όλον στους ώμους των Ελλήνων.

      - Σκέφτηκε ότι, και αυτή τη φορά, όπως και τότε επί Οθωμανών, οι νέοι επικυριάρχοι θα τους χρησιμοποιούσαν ως νέους κοτζαμπάσηδες κατά το ανάλογο της Τουρκοκρατίας και όλα θα συνέχιζαν με τον γνωστό τρόπο.

      - Πλην όμως, φεύ, οι νέοι επικυρίαρχοι, βασισμένοι στα θεσμικά όργανα στα οποία συμμετέχει το Ελληνικό κράτος, δεν έχουν σκοπό να μοιρασθούν τον Ελληνικό πλούτο με την εγχώρια κοτζαμπάσική ελίτ. Αντιθέτως, έχουν σκοπό να τους στείλουν στο πτωχοκομείο.

      - Όταν το καντανόησε αυτό ο εγχώριος κοτζαμπασισμός, πανικόβλητος, υποχρέωσε τον τότε πρωθυπουργεύοντα, να δηλώση ότι θα προκηρύξη δημοψήφισμα.

      - Φεύ και πάλι, οι νέοι επικυρίαρχοι δεν μάσησαν. Έσυραν στο προσκήνιο την εφεδρεία τους και συνεχίζουν το σχέδιό τους. Όπως έλεγε και ο Νίτσε "Μπορείς να κάνης τα άστρα να στρέφονται γύρω σου; Μπορείς να είσαι ένας τροχός που κυλά μόνος του; Αν ναι, προχώρα, αν όχι, παραμέρισε ή σκύψε να περάσουν από πάνω σου, αυτοί που θεωρούν ως ιδικό σου καλό το καλό το ιδικόν των." .

      Η Ιστορία, μετά από όλα αυτά, ίσως γράψη επιγραμματικά : "Ποτέ πρίν στη ανθρώπινη Ιστορία, μία άρχουσα τάξη, δεν πρόδωσε το έδαφος και τον πληθυσμό της, με τον τρόπο που το έκανε η Ελλαδική".

      Αν θα θέλαμε να διατυπώσουμε έναν πραγματικό ουσιώδη λόγο, γιά τον οποίον, όλο αυτό το κοτζαμπάσικο παραμάζωμα θα έπρεπε να εκτελεσθή, τότε, αυτός ο λόγος είναι ένας και μόνο ένας : Η αλλοίωση και παραμόρφωση της Ιστορικής λειτουργίας.

      Αυτό το τυχάρπαστο συνονθύλευμα του εγχώριου κοτζαμπασισμού, λειτούργήσε με τέτοιον τρόπο, ώστε, αλλοίωσε τον τρόπο με τον οποίο η Ιστορία λειτουργεί. Ούτε μία από τις πράξεις και τις ενέργειές του, δεν είχε το παραμικρό Ιστορικό υπόστρωμα, την παραμικρή ιστορική υποκίνηση, την παραμικρή ιστορική λογική.

      Φρονώ ότι, όλα τα Έθνη της γής, οφείλουν πρός την Ιστορία να επιδιώξουν τον πλήρη αφανισμό αυτού του εσμού που κατόρθωσε να διοική, εκτός Ιστορίας, επί δύο αιώνες, το ενδοξότερο τμήμα της ανθρωπότητας.

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Β.Κ.Σ. 23/12/2012 14:07:07

        Άνευ σχολίου...
        !!!!!!!!!!!!!!!!!

      • BLACKQUEEN avatar
        BLACKQUEEN @ Β.Κ.Σ. 23/12/2012 17:32:35

        Τέλειο και οδυνηρό. + 1000000000000

      • sunra1 avatar
        sunra1 @ Β.Κ.Σ. 23/12/2012 21:46:20

        Το άρθρο συνόψισε ο Μάρξ σε μία φράση που κανείς δεν μπόρεσε να καταρρίψει έκτοτε: TO KEΦΑΛΑΙΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΤΡΙΔΑ.
        Το Ελληνικό κεφάλαιο όπως σωστά διαπιστώνει ο αγαπητός Β.Κ.Σ. ενστερνίσθηκε αυτή την αρχή επι τουρκοκρατίας και ποτέ δεν την εγκατέλειψε έκτοτε.
        Το διεθνές κεφάλαιο την κάνει πράξη σήμερα με την Παγκοσμιοποίηση και δεν πρόκειται ποτέ να επιστρέψει στις παλιές πατρίδες. Λαμπρό πρόσφατο παράδειγμα: Ζεράρ Ντεπαρντιέ. Οι κεφαλαιούχοι πάντα εφήρμοζαν την αρχή "Το μεγάλο ψάρι τρώει το μικρό" όχι μόνο προς τις κατώτερες τάξεις αλλα και αναμεταξύ τους με στόχο πάντα την μεγαλύτερη μερίδα.
        Το δικό μας πρόβλημα δεν είναι αν οι Επικυρίαρχοί μας θα είναι Ελληνικής ή Γερμανικής μακρυνής καταγωγής, αλλα το πως θα τους ανατρέψουμε. Διότι δεν υπάρχουν καλοί και κακοί επικυρίαρχοι. Ολοι κλέβουν τη ζωή μας κι όταν φτάσουμε στο αμήν θα πούμε καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή, κι όποιον πάρει ο χάρος...Τόχουμε ξανακάνει. Η Ιστορία επαναλαμβάνεται...

  18. aris. aold avatar
    aris. aold 22/12/2012 19:33:06

    Το μεγαλύτερο λάθος είναι ότι μάζεψε όλους τους αποτυχημένους ρέμπελους γυφτοπασόκους στο κόμμα.

    Τώρα που κόσμος έχει αντιληφθεί το μέγεθος του εγκλήματος αυτής της συμμορίας που λέγεται Πασόκ στην καταστροφή της χώρας πιστεύει ο Τσίπρας ότι μπορεί o κόσμος που υποφέρει να επιτρέψει στους λοχαγούς του κρατικού πλιάτσικου που έχουν μαζευτεί στον Σύριζα να το ξανακάνουν υπό νέο κόμμα;;

  19. panos avatar
    panos 22/12/2012 19:42:01

    Επειδη ερχονται γιορτες καλο ειναι να ειμαστε διπλα στα θυματα αυτης της κρισης που δεν φταινε σε τιποτα, γιατι ειναι οι αμαχοι ενος πολεμου και μιας βιαιης μεταβασης της κοινωνιας και οικονομιας απο τα ΑΝΔΡΕΙΚΑ ηθη στα ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ........Ο ΣΥΡΙΖΑ και οι ΑΝΕΛ ειναι οτι πιο επικυνδυνο για την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ. Ο Συριζα ειναι ενα πολιτικο κατασκευασμα που απο τη σαχλαμαρα της αναρχοαριστερας πηγαινει στους τριτοκοσμικους ηγετες μετα μπορει να παει στη σοσιαλδημοκρατια και μετα τα καλοπαιδα μπορει να πανε στο φιλελευθερο σοσιαλισμο. Ειναι σιγουρο οτι μετα την οποια ανακαμψη της χωρας ο ΣΥΡΙΖΑ θα παει εκει που του αξιζει και απο εκει που ηρθε.

  20. NONOS avatar
    NONOS 22/12/2012 19:59:53

    Δεν τραβαει και πολυ χαιρομαι..πλην ομως κι οι δικοι μας που τραβανε καπου το παρατραβανε .....και σε λιγο φοβούμαι οτι θα κοπει ο ομφαλιος λόρος με την κοινωνία και θα πεσουν αποτομα απ τη διελκυστιδα κι αυτο ειναι χειρότερο απ' το να μη "τραβαει" ο ΣΥΡΙΖΑ......ο τόπος δεν εχει ανάγκη απο ψυχρές δημοσκοπήσεις που εν πολλοίς αρχισαν να κουράζουν ο Λάος θελει και απαιτει λύσεις ρεαλιστικές που το παρόν πεθαμενο πολιτικο συστημα αδυνατει να του δόσει,ολα τα υπόλοιπα ειναι επεα πτερόεντα.......ποιος ξενος θαρθει να επενδυσει σ'ενα πανακριβο Εβρώ (ετσι το κατηντησαν οι φίλοι μας)-δεν ειμαι υπερμαχος της δραχμής,αλλα απλα σκεπτόμενος γιατι να μην παει στη φτηνη τουρκικη λύρα στο φτηνό βουλγαρικο λέβα και να προτιμησει την γραφειοκρατούμενη Ελλάδα που για να βγαλεις ταυτοτητα σου βγαζουν την ψυχή..........

    • Φοιτητης avatar
      Φοιτητης @ NONOS 22/12/2012 20:32:17

      +1

  21. sunra avatar
    sunra 22/12/2012 20:10:20

    @Aγαπητή Βασίλισσα , πως θα μπορούσα να διαφωνήσω σ' αυτό, αφού τον
    ψήφισα ? Ούτως ή άλλως είμαστε υποχρεωμένοι να τον περιμένουμε ως τις επόμενες εκλογές, όποτε γίνουν. Συμφωνούμε επίσης οτι ότι είναι να κάνει (αν το κάνει), πρέπει να γίνει γρήγορα. Εγώ προσθέτω οτι αυτό το γρήγορα έχει όριο τις επόμενες εκλογές, αλλά πριν την κάλπη και όχι μετά. Αυτή τη φορά μια υπόσχεση επαναδιαπραγμάτευθσης δεν θα μας πείσει . Οφείλει να έχει ολοκληρωθεί η διαπραγμάτευση ΠΡΙΝ τις εκλογές. Μετά την απομάκρυνση απο την κάλπη το λάθος πλέον δεν αναγνωρίζεται και πληρώνεται πανάκριβα...
    Η διαφορά μας είναι οτι εγώ αν ο Σαμαράς δεν κάνει αυτό που περιμένουμε ως Ελληνες δεν μου μένει άλλη επιλογή απο τον Τσίπρα, ακόμα κι αν δεν είναι απόλυτα έτοιμος. Μήπως οι άλλοι ήταν?

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ sunra 22/12/2012 23:28:14

      ...Εγώ αν και ήθελα (διαπράττοντας Υπέρβαση), ο κ. Α.Σαμαράς με απέτρεψε από το να τον ψηφίσω, λόγω της ξαφνικής στροφής του που συνοψίζεται σ΄εκείνο το ''ουδείς αναμάρτητος''..... Έμεινα μακριά, να τον προτιμώ ...αμαρτωλό κι αμετανόητο. :-)
      Ωστόσο, είναι ο νόμιμα εκλεγμένος Πρωθυπουργός της χώρας, σαν άτομο συγκεντρώνει πολλά και σπάνια θετικά χαρακτηριστικά και από εδώ και πέρα κρίνεται αυστηρά. Η απελπιστική κατάσταση που επικρατεί στην κοινωνία πιέζει.
      Επί 6 μήνες πιστεύω οτι αδικήθηκε εκ των πραγμάτων. Χάθηκε σε άχαρα λογιστικά παζάρια μ΄εκβιαστές και τοκογλύφους. Από εδώ και πέρα, ας επιλέξει. Ηγέτης, ή ικανότερος των προηγουμένων (αχρήστων) διαχειριστής;
      Δεν ξέρω αν τελικά θα τολμήσει να πράξει όσα οι δυνατότητές του επιτρέπουν, αλλά ΤΟΥ και ΜΑΣ το εύχομαι.

    • sunra avatar
      sunra @ sunra 24/12/2012 18:56:14

      Tον ψήφισα στις εσωκομματικές για να διώξει τη Ντόρα . Αλλά αφού την ξανάφερε δεν τον ξαναψήφισα.

  22. NikosBeCool avatar
    NikosBeCool 22/12/2012 20:55:06

    Δηλαδή δεν θα γίνουμε…Λατινική Αμερική;

  23. FALCON avatar
    FALCON 22/12/2012 21:25:28

    O ΣΥΡΙΖΑ δεν τραβάει γιατί τραβάει ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ . Ο Ελληνικό; λαός έχει εμπιστοσύνη στον πρωθυπουργό για το μέλλον του. Πρόεδρε συνέχισε και να είσαι ο εαυτό σου όπως ήσουν πάντα.

  24. Samurai avatar
    Samurai 22/12/2012 21:49:27

    Εγώ τη μίσησα τη μισώ και θα τη μισώ όσο ζω.
    Γνωρίζω κι άλλους που τη μισούν.
    Έτσι δημιουργείται και μια αλληλοεκτίμηση ξέρεις..

  25. Samurai avatar
    Samurai 22/12/2012 21:58:08

    Το διακύβευμα είναι ο τρόπος που συνδέουμε τις προσδοκίες μας και τις απαιτήσεις μας.
    Με τρόπο κι όχι κόπο όπως πιστεύουν ή θέλουν οι περισσότεροι,κάνουμε μια τρύπα στο νερό.
    Με την ''επανάσταση του ΕΡΓΟΥ''όπως λέει πολύ σωστά
    ο φίλος Φαίλτωρ,μπορούμε να κάνουμε θαύματα.

  26. ΝΠ avatar
    ΝΠ 22/12/2012 22:27:10

    Κανείς δεν τραβάει.Τεκμήριο η -προς το παρόν- μη κινητοποίηση των ψηφοφόρων ένθεν και ένθεν.Επιπρόσθετα η μη μαχητική υπεράσπιση των επιλογών.

  27. Α avatar
    Α 22/12/2012 23:12:05

    Για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους, ελλείψει αντίπαλου δέους απέναντι στην ΝΔ του Αντώνη Σαμαρά, μετά την παταγωδη αποτυχία του ΠΑΣΟΚ του ΓΑΠ, ΦΤΙΆΧΤΗΚΕ ΑΥΤΌ ΤΟ ΚΌΜΜΑ ΣΥΝΟΘΎΛΕΥΜΑ των ασχέτων συνιστωσών , των αστέγων του πάλαι ποτέ ΠΑΣΟΚ, των παλιομοδίτικων συνδικαλισταράδων και λοιπών άλλων φρούτων.
    Ποιοί έδωσαν ψήφο εμπιστοσύνης σ΄αυτό το κόμμα που αποδείχτηκε τόσο μα τόσο απροετοίμαστο για τέτοιο ρόλο; Η απάντηση είναι απλή, πρώτα απ΄όλα το λόμπι της δραχμής μαζί με το εγχώριο διαπλεκόμενο κατεστημένο, που ένοιωσε να απειλείται από τα νέα δεδομένα.
    Ξεχνάει όμως το εγχώριο σύστημα ότι πάει , πέθανε το παλιό συστηματάκι του δικομματισμού, από το οποίο μια χαρά εξυπηρετούσε τα συμφέροντά του. Δεν μπορούν να ξανα αναστήσουν το πολιτικό ζόμπι του παρελθόντος, του ελεγχόμενου πολιτικού συστήματος.
    Αυτά τελειώσανε.
    Μέχρις εδώ.
    Γι΄αυτό και ο ΣΥΡΙΖΑ θα φθίνει συνεχώς, γιατί δεν μπορεί να είναι το κακέκτυπο του απαξιωμένου ΠΑΣΟΚ και να αξιώνει να ανεβαίνει στις προτιμήσεις του κόσμου.
    Δεν έχει λόγο, δεν έχει πρόγραμμα που να πατάει στον ρεαλισμό, καλλιεργεί φόβο και ανασφάλεια σε όλους τους Έλληνες που έχουν σώας τας φρένας.

    • MIKE avatar
      MIKE @ Α 23/12/2012 00:36:08

      +100

    • MIKE avatar
      MIKE @ Α 23/12/2012 00:36:09

      +100

  28. dim avatar
    dim 23/12/2012 00:16:00

    Μόνο εγώ και ο Άδωνις τα λέμε αυτά δηλαδή? Για ψάξτο λίγο καλύτερα... Αυτά τα λένε και τα πιστεύει η κρίσιμη σχετική πλειοψηφία του κόσμου, για αυτό και ο Σύριζα είναι κολλημένος στο 23%... Αν δε τα πίστευε αυτά που λέω ο κόσμος, και παρασυρόταν από τον λαϊκισμό, τα όμορφα λόγια και τις εύκολες υποσχέσεις, με τόσα επώδυνα μέτρα που ψηφίστηκαν πρόσφατα, ο Σύριζα θα έπρεπε να είναι στο 40%... Αλλά ο κόσμος δείχνει φοβερή ωριμότητα... (και όταν λέμε ο κόσμος εννοούμε πάντα τη κρίσιμη εκείνη μάζα που διαμορφώνει τη πλειοψηφία προς τη μια ή την άλλη μεριά, γιατί έτσι κι αλλιώς και σε ιδανικές συνθήκες, η πλειοψηφία παίρνει το πολύ 45%)

  29. DI.KO avatar
    DI.KO 23/12/2012 01:10:19

    ΑΣΧΕΤΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ

    Αγαπητέ Φάκτορα,

    Αυτό είναι ένα προσωπικό μήνυμα για σένα και την ομάδα του ANTINEWS.
    Εύχομαι σε όλους σας Καλές Γιορτές και ένα ευτυχισμένο και δημιουργικό 2013.
    Συνεχίστε την εμπεριστατωμένη και αντικειμενική ενημέρωση. Συνεχίστε την κριτική αξιολόγηση των γεγονότων. Συνεχίστε να κάνετε την διαφορά στην ενημέρωση.
    Κάτω από τις σημερινές αντίξοες συνθήκες στις οποίες βρίσκεται η Ελλάδα το ANTINEWS προσφέρει την πλατφόρμα για έναν εποικοδομητικό διάλογο πέρα από μικροκομματικές αγκυλώσεις και πρακτικές του παρελθόντος, σε αντίθεση με αυτό που συμβαίνει σε πολλά άλλα μπλογκς και ΜΜΕ. Και αυτό οφείλεται κατά πρώτο και κύριο λόγο σε σας που διαχειρίζεστε αντικειμενικά την πληροφορία και την γνώση.
    Χρόνια Πολλά

    • factorx avatar
      factorx @ DI.KO 23/12/2012 09:48:07

      Ευχαριστούμε θερμώς

  30. Γιάννης avatar
    Γιάννης 23/12/2012 09:51:57

    Θα έλεγα ότι το άρθρο αυτό είναι πρώιμο, το αν τραβά ή όχι το ΣΥΡΙΖΑ θα φανεί από το νέο έτος και συγκεκριμένα την άνοιξη όταν θα αρχίσει η εφαρμογή των περικοπών σε μισθούς και συντάξεις ενώ το νέο φορολογικό θα είναι πλέον νόμος τους κράτους. Την ίδια περίοδο θα έχει φανεί αν η οικονομική πολιτική του Αντώνη Σαμαρά αποδίδει ή αν θα χρειασθούν πρόσθετα μέτρα και φυσικά πολύ σημαντική παράμετρος (με νέα μέτρα ή όχι είναι..) θα είναι σε ποία κατάσταση θα βρίσκετε συνολικά η Ελληνική κοινωνία.

    Αν οι δημοσκοπήσεις λοιπόν εκείνης της περιόδου δείχνουν μικρή διαφορά μεταξύ των δυο τότε ναι και εγώ θα δεχθώ ότι το "ΣΥΡΙΖΑ δεν τραβά" ως τότε όμως επιτρέψτε μου να παραμένω πολύ επιφυλακτικός.

    * Θεωρούμε όλοι δεδομένο ότι οι δημοσκοπήσεις είναι αντικειμενικές (αυτό είναι η υπόθεση εργασίας όλων των παραπάνω διότι διαφορετικά δεν υπάρχει λόγος συζήτησης).

  31. dem avatar
    dem 23/12/2012 20:24:51

    To χειρότερο σενάριο είναι η αδυναμία της αντιπολίτευσης (ΣΥΡΙΖΑ) να κυβερνήσει να μετατραπεί σε ανικανότητα ή επανάπαυση της (συγ)κυβέρνησης να το κάνει....

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.