#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
03/11/2011 10:03
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Παπανδρέου είναι παρελθόν !!!



Στα τρία μέτρα στήνουν το Γ. Παπανδρέου οι βουλευτές του και πλέον είναι θέμα ωρών ο πρωθυπουργός να πάψει να είναι πρωθυπουργός. Η κίνηση Βενιζέλου να «ακυρώσει» το δημοψήφισμα που είχε ανακοινώσει ο κ. Παπανδρέου, άνοιξε τον ασκό του Αιόλου στο ΠΑΣΟΚ και πλέον εντός της ημέρας αναμένονται να υπάρξουν κινήσεις ανεξαρτητοποίησης βουλευτών που θα εξαναγκάσουν τον πρωθυπουργό σε παραίτηση.

Το δεδομένο είναι ότι ο Γιώργος Παπανδρέου είναι πλέον τέως πρωθυπουργός. Το επόμενο θέμα όμως είναι ότι το «κόμμα» ΠΑΣΟΚ ψάχνει εναλλακτική λύση διακυβέρνησης μέσα από το ΠΑΣΟΚ, αλλά χωρίς τον Γιώργο!

Δηλαδή πάλι αποκλείουν τον λαό από την λύση του πολιτικού προβλήματος. Κατά την δημοκρατική αντίληψη του ΠΑΣΟΚ η διακυβέρνηση της χώρας είναι αποκλειστικό ζήτημα δικό τους και ο λαός δεν έχει λόγο. Η εξουσία τους ανήκει…

Μέχρι στιγμής

-Τα 2/3 των βουλευτών του ΠΑΣΟΚ έχουν υπογράψει μέχρι τώρα το αίτημα για σύγκληση της κοινοβουλευτικής ομάδας θέτοντας και θέμα ηγεσίας. Η ΚΟ συγκαλείται ενός της ημέρας

- Ο Αλευράς ζητά «να διατηρηθεί η κοινοβουλευτική πλειοψηφία και να δώσει επειγόντως τη λύση που αρμόζει»

- Η Εύα Καϊλή δεν παραιτείται και δεν δίνει ψήφο εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση Παπανδρέου.

Τι ίδιο και η Παναρίδη, άρα η κυβέρνηση Παπανδρέου δεν έχει ψήφο εμπιστοσύνης.

Η  Έλενα Παναρίτη δήλωσε ότι «δεν πρόκειται να συναινέσει σε δημοψήφισμα που θα φέρει την Ελλάδα εκτός Ευρώπης» και «δεν δίνω ψήφο εμπιστοσύνης στην καταστροφή της χώρας μου».

-Βενιζέλος, Γεννηματά, Χρυσοχοϊδης, Λοβέρδος προστίθενται σ’ αυτούς που λένε όχι στο δημοψήφισμα

Υπό την προεδρία του Πρωθυπουργού, Γιώργου Παπανδρέου, θα συνεδριάσει σήμερα, στις 12.00, το Υπουργικό Συμβούλιο.

Ο Παπανδρέου αναμένεται να παραιτηθεί.

Τη σύγκληση της κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΠΑΣΟΚ προκείμενου να ξεκαθαρίσουν κυρίως την «κατάσταση» που δημιούργησε ο Γ. Παπανδρέου ανοίγοντας τον ασκό του Αιόλου με την πρότασή του για δημοψήφισμα, ζητούν αρκετοί βουλευτές του ΠΑΣΟΚ υποχρεώνοντας τον Μιχάλη Καχριμάκη να μαζεύει ήδη υπογραφές.

Από το πρωί είναι στο εντευκτήριο της Βουλής και συγκεντρώνει τις υπογραφές, αν και κάποιοι εκτιμούν πως μια κοινοβουλευτική ομάδα αυτή την ώρα μπορεί να οδηγήσει ακόμα και σε διάσπαση το ΠΑΣΟΚ. «θα βγουν μαχαίρια», «θα σφαγούμε» έλεγαν κάποιοι από τους βουλευτές ενώ οι ψυχραιμότεροι δήλωναν πως ήρθε η ώρα να αναλάβουμε τις πολιτικές μας ευθύνες και να δώσουμε καθαρές λύσεις.

Ο Ανδρέας Λοβέρδος φέρεται να είναι εκείνος που πρώτος έθεσε θέμα σύγκλισης της κοινοβουλευτικής ομάδας ενώ ο Νάσος Αλευράς εξέδωσε γραπτή δήλωση στην οποία αναφέρει πως υπάρχουν ευθύνες για την χθεσινή απόφαση στις Κάννες που οδήγησε σε πρωτοφανή εξευτελισμό τη Χώρα. «Η κοινοβουλευτικοί ομάδα οφείλει να δώσει επειγόντως λύση διακυβέρνησης που θα εξασφαλίσει τη σωτηρία της χώρας. Δεν υπάρχει άλλος χρόνος, δεν υπάρχει χρόνος για μερικές ακόα αυταπάτες»…

Η μόνη ρεαλιστική πρόταση είναι να συγκροτηθεί άμεσα με πρωτοβουλία του Προέδρου της Δημοκρατίας κυβέρνηση εθνικής σωτηρίας, με στόχο τη διασφάλιση της συμφωνίας της 27ης Οκτωβρίου και μετά να προκηρυχθούν άμεσα εκλογές, επανέλαβε η Βάσω Παπανδρέου και κάλεσε όλους να αρθούν στο ύψος των περιστάσεων.

Θα κάνω ό,τι μπορώ για να μην φτάσουμε στο δημοψήφισμα», δήλωσε η αναπληρώτρια υπουργός Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων Φώφη Γεννηματά, μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό Mega.

Να αποσύρει την πρότασή του για δημοψήφισμα, τουλάχιστον αυτή τη χρονική περίοδο, κάλεσε τον Πρωθυπουργό ο Μίμης Ανδρουλάκης, απευθύνοντας ταυτόχρονα ύστατη έκκληση εθνικής συνεννόησης προς τις πολιτικές δυνάμεις της χώρας

«Όχι» και από τον Π. Οικονόμου στο δημοψήφισμα

Τα κορυφαία στελέχη του ΠΑΣΟΚ αποφάσισαν να βάλουν στην άκρη τον κ. Παπανδρέου και τα εκβιαστικά διλήμματά του τα οποία έγιναν και επικίνδυνα από κάποια στιγμή και μετά. Η ανακοίνωση Μέρκελ και Σαρκοζί για δημοψήφισμα με ένα ερώτημα που κανείς δε μπορούσε να σκεφτεί, δηλαδή την έξοδο ή όχι από το ευρώ, αποτέλεσε τη θρυαλλίδα των εξελίξεων.

Το πλέον πιθανό τώρα είναι να χάσει η κυβέρνηση Παπανδρέου τη δεδηλωμένη, να συγκληθεί Κ.Ο. και να εκλεγεί νέος πρωθυπουργός ο οποίος θα πάει σε ψήφο εμπιστοσύνης, την Παρασκευή το βράδυ.

Όμως, δεν τελειώνουν όλα εκεί. Φαίνεται περισσότερο σίγουρο από ποτέ ότι δημοψήφισμα με τέτοιο δίλημμα που τέθηκε δε θα γίνει στις 4 Δεκέμβρη, ούτε άλλη φορά. Εν πιθανό σενάριο είναι να υπάρξει μια μεταβατική κυβέρνηση η οποία θα φέρει τη δανειακή σύμβαση στη Βουλή ώστε να περάσει και να μην κινδυνεύσει η Ελλάδα. Θα εξασφαλιστεί η απρόσκοπτη χρηματοδότηση της χώρας με την 6η δόση και θα πάμε σε εκλογές διότι καμιά κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ δεν μπορεί να σταθεί και δεν έχει τη νομιμοποίηση να το κάνει.

Οι υπόλοιπες εξελίξεις εδώ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Quid avatar
    Quid 03/11/2011 10:04:47

    Εντωμεταξύ, ακόμη και αυτή την ύστατη στιγμή, το μόνο που τους νοιάζει είναι να εκβιάσουν τη συναίνεση της ΝΔ!

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ Quid 03/11/2011 10:14:56

      Γεγονός! Κι όσο κι αν το σκέφτηκα , κι όσο κι αν ρώτησα και στο διαδίκτυο και δια "ζώσης" απάντηση δεν πήρα. Τι θα προσέφερε η συναίνεση ΝΔ στην λειτουργία της κυβέρνησης Παπνδρέου που η μισή υπονόμευε την υπόλοιπη; Με ποιο τρόπο η ΝΔ δυσκόλεψε το έργο της κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ;;

      • ktisias avatar
        ktisias @ firiki2010 03/11/2011 10:50:59

        Το προφανές μάλλον, νομιμοποίηση!

      • anonymous avatar
        anonymous @ firiki2010 03/11/2011 13:43:25

        Οι Γαλλογερμανοί ξέρουν πολύ καλά ότι χωρίς 180 βουλευτές είναι άκυρες όλες οι συμβάσεις.
        Μη νομίζετε ότι μόνο εμείς διαβάζουμε τα blogs. Τα διαβάζουν κι αυτοί. Έχουν δυο υπαλλήλους, που διαβάζουν, μεταφράζουν και στέλνουν έκθεση κάθε μέρα για τα τεκταινόμενα στα ΜΜΕ και τα blogs της χώρας. Μια μετάφραση του ελληνικού συντάγματος έχουν σίγουρα. Μερικούς δικούς τους καλούς συνταγματολόγους έχουν επίσης. Ξέρουν λοιπόν τα πάντα. Εκβιάζουν το 180 διότι ξέρουν ότι χωρίς αυτό είναι στον αέρα. Θα μου πείτε γιατί δίνουν λεφτά. Διότι αν δε δώσουν θα καταστραφεί το σύμπαν.
        Διάλυση του Ευρώ σημαίνει 50% ανεργία στη Γερμανία διότι χωρίς Ευρώ εξαγωγές τέλος. Χωρίς εξαγωγές παραγωγή τέλος χωρίς παραγωγή θέσεις εργασίας τέλος.

    • ainte ainte avatar
      ainte ainte @ Quid 03/11/2011 13:26:35

      Το απαιτούν οι γαλλογερμανοί

  2. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 03/11/2011 10:10:17

    Μόλις ανεξαρτητοποιήθηκε και η ΚαΫλή! Πέφτει ο φαύλος!

  3. σιδεράκιας avatar
    σιδεράκιας 03/11/2011 10:11:05

    Ολοι μαζί στον κουβά. Τι θα πει μεταβατική κυβέρνηση; Εκλογές άμεσα! Για να μας φορτώσουν οι ΠΑΣΟΚοι βάρη για 2 ζωές και μετά να εμποδίζουν την επόμενη κυβέρνηση;

  4. ΝΑΥΤΗΣ avatar
    ΝΑΥΤΗΣ 03/11/2011 10:12:12

    ΤΩΡΑ είναι η ώρα να βγει μπροστά η ΝΔ και να μιλήσει ξεκάθαρα, να πει όλη την αλήθεια στον λαό, είναι η μόνη έλπίδα να σταματήσει ο κατήφορος.
    ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ΤΩΡΑ !
    Το απαιτεί η ιστορική στιγμή, το απαιτεί ο προδομένος μας λαός...

    • stanley@gr avatar
      stanley@gr @ ΝΑΥΤΗΣ 03/11/2011 10:16:02

      Να εχουμε λιγη ψυχραιμια και εμπιστοσυνη στον Προεδρο.

      • ΝΑΥΤΗΣ avatar
        ΝΑΥΤΗΣ @ stanley@gr 03/11/2011 17:20:56

        Αγαπητέ Stanley ψυχραιμία έχω, άλλωστε δεν μπορώ να κάνω διαφορετικά, όμως λευκή επιταγή δεν δίνω, γιατί όποιος καεί στα λάχανα (2004, 2007), φυσάει και το γιαούρτι...
        Και καθαρές κουβέντες δεν ακούω... (Ωρα 17,20).

  5. ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ avatar
    ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ 03/11/2011 10:13:33

    ''Εν πιθανό σενάριο είναι να υπάρξει μια μεταβατική κυβέρνηση η οποία θα φέρει τη δανειακή σύμβαση στη Βουλή ώστε να περάσει και να μην κινδυνεύσει η Ελλάδα''

    Ποιά σύμβαση θα έρθει στην βουλή;
    Αυτή που παραχωρεί εθνική κυριαρχία στους δανειστές μας;

    • markos avatar
      markos @ ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ 03/11/2011 12:19:26

      ΑΚΡΙΒΩΣ

  6. xzetta avatar
    xzetta 03/11/2011 10:16:46

    δεν είναι πρακτικά δυνατό να γίνουν εκλογές τώρα.
    την ημερομηνία των εκλογών την καθορίζουν πλέον άλλοι - όποιος δεν το καταλαβαίνει είναι εκτός πραγματικότητας.

  7. Kώστας Θ. avatar
    Kώστας Θ. 03/11/2011 10:17:04

    Δε θέλω να υποστηρίξω τον Βενιζέλο ούτε κανέναν απ’αυτούς αλλά γιατί αποφεύγουμε το αυτονόητο; Όπως όλοι μας, ξέρει και αυτός ότι το δημοψήφισμα ήταν απαράδεκτη κίνηση. Και καλά έκανε και βγήκε να το πει.

    • stanley@gr avatar
      stanley@gr @ Kώστας Θ. 03/11/2011 10:39:07

      το ηξερε ομως εκ των προτερων.
      Λιαν επικινδυνος!!

  8. Y. avatar
    Y. 03/11/2011 10:24:15

    Από σχόλιο μου στις 1/11/2011 http://www.antinews.gr/2011/11/01/130932/
    “Απομονώνεται ο Παπατζής, και στο κόμμα του
    Η επόμενη μέρα στην αρχηγία του Θατσόκ-Μπατσόκ είναι πλέον, επόμενες στιγμές. Το απόγευμα αποκαθηλώνεται, αύριο αρχίζουν διαδικασίες για σύσταση ματαβατικής κυβένησης για να διαχειριστεί τη συμφωνία της 26ης, και να ξεκινήσει τις Συνταγμνατικές διαδικασίες για τη προκήρυξη εκλογών
    Τέλος καλό, όλα καλά!!!”

    … και το σχόλιο/απάντηση του (Α)θανάση τότε
    “Χα χα χα χα!
    Νάσαι καλά ρε φίλε!
    Κωμικός είσαι?”

    Η απάντησή μου τώρα
    ...ούτε καν μελλοντολόγος αγαπητέ (Α)θανάση
    Απλά αρκετά παλιός (μάλλον είσαι σχετικά νέος), και λόγω κυταρικής δομής πολιτικοποιημένος (ουχί, και ποτέ καρεκλοκομματικός), ώστε να μπορώ να “διαβάζω” τις πολιτικές εξελίξεις

    • (A)θανάσης avatar
      (A)θανάσης @ Y. 03/11/2011 13:23:49

      Κατ'αρχάς μπράβο σου, ειλικρινά, για την ακρίβεια της πρόβλεψής σου...

      Όμως, η ένστασή μου ήταν στην τελευταία σου φράση, "Τέλος καλό, όλα καλά"...

  9. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 03/11/2011 10:26:46

    Ακούγονται φήμες ότι και η ακρονεοφιλελεύθερη Panaritis (sic, κατά δήλωσή της) δεν θα δώσει ψήφο εμπιστοσύνης!

  10. irida avatar
    irida 03/11/2011 10:27:52

    Αι σιχτίρ...
    Αργήσανε κιόλας!!

  11. DIM avatar
    DIM 03/11/2011 10:40:03

    ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΝ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ.ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ ΑΥΤΟ ΤΑ (ΚΑΚΑ ΣΠΥΡΙΑ) ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΞΕΡΙΖΩΝΕΙΣ.ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΣΕ ΕΝΟΧΛΟΥΝ.ΓΙΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ.ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Ο ΜΑΝΩΛΙΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΒΡΑΚΙ ΤΟΥ ΑΛΛΙΩΣ.

  12. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 03/11/2011 10:46:16

    Ας πάει σπίτι του να παίζει με τα i-pad ,τα i-pod και τα i-phone.

    Απ εμας απλά i-sihtir!

  13. Μαρια avatar
    Μαρια 03/11/2011 10:46:23

    Μενω στην Αμερικη. Δεν καταλαβαινω. Δεν τους πειραξαν στο ΠΑΣΟΚ οταν κοβανε δουλειες και συνταξεις και οταν ξεπουλαγαν την Ελλαδα, αλλα ενα δημοψήφισμα τους κανει να φυγουν απο το κομμα;

    • mind trap avatar
      mind trap @ Μαρια 03/11/2011 11:17:55

      Είναι λογικό να μην καταλαβαίνεις.
      Ανέκαθεν η πολιτική βούληση προστατεύονταν από τα σώματα ασφαλείας. Το ότι ψήφιζαν αντιλαϊκά μέτρα δεν τους ένοιαζε γιατί είχαν ακόμα τα ΜΑΤ να τους προστατεύουν.
      Μετά το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος και ιδίως σε ένα ΟΧΙ, τότε η πολιτική κατάσταση θα γίνει ρευστή και ίσως χάσουν το προνόμιο της προστασίας. Εκεί αρχίζουν τα δύσκολα για τους Μνημονιακούς.
      Πάντως είναι γελασμένοι όσοι πιστεύουν ότι ο ΓΑΠ θα παραιτηθεί έτσι απλά. Θα πάρει και το κόμμα μαζί του.
      Από τη άλλη μία κίνηση για να τον στείλουν με συνοπτικές διαδικασίες, πάλι δημιουργεί πρόβλημα στο ΠΑΣΟΚ.
      Δηλαδή ο Βενιζέλος και οι λοιποί βουλευτές δεν ψηφίζανε υπέρ των επιλογών του ΓΑΠ?
      Ας υποθέσουμε οτι ο ΓΑΠ φεύγει. Ποιός από το ΠΑΣΟΚ έχει τα μούτρα να διεκδικήσει την ψήφο σαν αθώα περιστερά? Αυτοί που βάλανε τη πατρίδα μας σε τέτοιες περιπέτειες? Ο ΓΑΠ ήταν ο καταστροφέας και οι υπόλοιποι ακολουθούσαν απαίδευτα.
      Γιατί τώρα μετά από 2 χρόνια κατανοούν ότι ο ΓΑΠ δεν έκανε για πρωθυπουργός ή πρόεδρος του κόμματός τους?
      Και τι φταίμε εμείς οι υπόλοιποι για το σαθρό κόμμα τους?
      Γιατί δεν τον έλεγξε κανένας από τους δικούς του στην αρχή όταν έλεγε βλακείες?
      Δεν είναι μόνο θέμα ΓΑΠ. Είναι θέμα όλου του ΠΑΣΟΚ.

      Μία εποικοδομητική συζήτηση θα ήταν πως θα γίνει να γίνουν τα κόμματα πραγματικά δημοκρατικά και όχι ουρές των προσωπικών φιλοδοξιών του κάθε ανίκανου.

  14. Ariadne avatar
    Ariadne 03/11/2011 10:46:29

    Κύριοι και κυρίες, όσοι και όσες είσαστε στην Αθήνα, να έχετε το νού σας στα ελικόπτερα. Προσοχή μήν διαφύγει ! Να τον κρατήσουμε εδώ για ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ! Επι τέλους! Να τελειώνουμε.

  15. JOHN avatar
    JOHN 03/11/2011 10:50:15

    Τι θεμα ειναι ν αλλαξει και η πολιτικη.Δεν εχει νοημα να επικυρωθει μια συμφωνια αποικιακου χαρακτηρα απο αλλο προσωπο εκτος ΓΑΠ! Γιατι χαρατσια,περικοπες,απολυσεις.....πνιγουν καθημερινα τους πολιτες και διογκωνουν την ηδη εκρηκτικη κατασταση στη κονωνια που ανα πασα στιγμη μπορει να προσλαβει ανεξελεγκτες διαστασεις,καθε μετρο καθε χαρατσι ριχνουν λαδι που στη φωτια που ηδη εχει φουντωσει για τα καλα.Οποιος διαχειριστει τη κατασταση πρεπει ν αλλαξει και το φαρμακο και τη δοσολογια που μας χωρηγουν,αυτο δεν ειναι πια ζητουμενο αλλα απαιτηση του λαου και πρεπει να γινει με οποιοδηποτε τιμημα.

  16. coyote avatar
    coyote 03/11/2011 10:51:14

    ..Σας το ειπα πριν 3 μερες-θα τον ριξουν οι δικοι του.

  17. andreas avatar
    andreas 03/11/2011 10:54:21

    Χωρις να θελω να προσβαλω κανενα απο ολους εσας που γραφεται εδω στο ΑΝΤΙΝΕWS και υψωνεται κορωνες εχεται σκεφτει αν αυριο θα εχεται να δωσετε γαλα στα παιδια σας η θα εχετε χρηματα να τα ζεστανεται η θα χεται χρηματα να τα πατε σε εναν γιατρο αν χρειαστει?Προσωπικα δεν εχω παιδια εγω κι η γυναικα μου ειμαι κι οπως κι αν ερθουν τα πραγματα θα την κουτσοβολεψω δεν χρωσταω σε κανενα κερατα οποτε δεν μου καιγεται καρφι οτι κι αν γινει, αλλα ολοι εσεις που κοβεται φορες εισαστε αποφασισμενοι να βλεπετε το παιδι σας να λοιμοκτονει?Αν ναι τοτε καλα κανετε και κοβετε φορες για επανοδο της χωρας στην δραχμη.Τωρα οσο για τον φιλο μου τον προεδρο της ΝΔ πολυ φοβαμαι οτι τον προσπερασαν οι εξελιξεις και ειναι πλεον αναγκασμενος να ψηφησει την δανιακη συμβαση και με τα δυο χερια.Καλημερα σας και δεν εχω σκοπο να προσβαλω κανενας σας απλα πρεπει να σκεφτομαστε τι και τι αντοιχτυπο θα εχουν οι οποιες θεσεις μας στην περαιτερω ζωη μας.

    • parsifal avatar
      parsifal @ andreas 03/11/2011 11:22:18

      Μολονότι ανορθόγραφος εμίλησες σωστά !

    • jk avatar
      jk @ andreas 03/11/2011 12:12:37

      Ήδη πεινάμε...Και δεν έχουμε να χάσουμε τίποτα αν σηκώσουμε κεφάλι!

    • ΔΗΜΗΤΡΗΣ avatar
      ΔΗΜΗΤΡΗΣ @ andreas 03/11/2011 12:37:44

      ...ΕΑΝ ΣΚΕΦΤΟΤΑΝ ΕΤΣΙ ΤΑ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ ΤΟΥ ΄21,
      ΤΑ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ ΤΟΥ '40,
      ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ ΠΟΥ ΕΧΑΣΑΝ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥΣ (ΗΜΙΑ...ΗΛΙΑΚΗΣ, ΣΑΛΜΑΣ, ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΛΛΟΙ ΣΥΧΓΡΟΝΟΙ.....ΑΚΟΜΑ-ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΥΕΛΠΙΔΕΣ ΣΤΗΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ ΠΡΟΣΦΑΤΑ....)
      ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΓΑΛΑΤΑΚΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΟΠΛΗΡΩΜΕΝΟ......
      ΟΜΕΛΕΤΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΠΑΣΕΙΣ ΑΥΓΑ (ΣΤΟ ΗΠΙΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΚΟΥΛΤΟΥΡΙΑΡΙΚΟ...)
      ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΙΑΣ ΩΡΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΖΩΗ ΠΑΡΑ ΣΑΡΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΚΛΑΒΙΑ ΚΑΙ ΦΥΛΑΚΗ....(ΣΤΟ ΠΙΟ ΑΓΡΙΟ)
      ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ,
      ΚΑΤΣΕ ΜΕ ΤΟ ΤΗΛΕΚΟΝΤΡΟΛ, ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΙΣ Ν.Δ (ΘΕΛΟΥΜΕ 180 ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ)
      ...ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΜΟΥ....

    • Ίωνας avatar
      Ίωνας @ andreas 03/11/2011 12:52:40

      Δακρύσαμε από το ...ενδιαφέρον σου... Νάσαι καλά...

    • Περιπτερας avatar
      Περιπτερας @ andreas 03/11/2011 13:05:26

      Ρε Ανδρέα δηλαδή προ ευρώ ζούσαμε σε σπηλιές και τρώγαμε βελανίδια (δεν είναι δική μου η ατάκα αλλά συμφωνώ απόλυτα)? Δεν είναι πολύ πίσω, μόνο μια δεκαετία... μάλλον έχεις πολλά να χάσεις και φοβάσαι ... γρήγορα γρήγορα στην τράπεζα....

  18. popolaros avatar
    popolaros 03/11/2011 10:56:24

    ΤΕΛΟΣ...Πέφτει ο ολίγιστος τυχοδιώκτης.
    Κτυπήστε τις καμπάνες !!

    Αντώνη πρόσεχε μην σε παγιδεύσουν την έσχατη στιγμή σε τίποτα εθνικοσωτήριες(πασοκοσωτήριες) συναινέσεις για τη σωτηρία της χώρας(πασοκ).
    Εκλογές τώρα να αποφασίσει ο Λαός.

  19. Ανωνημος Ελληνας avatar
    Ανωνημος Ελληνας 03/11/2011 10:58:15

    Δημοκρατια η ευρω?

  20. Balafara Hunter avatar
    Balafara Hunter 03/11/2011 11:00:42

    Ελπίζω να μην πληγωθεί και ακυρώσει τη συμμετοχή του στον Μαραθώνιο της Αθήνας στις 13 Νοεμβρίου.

    • Kώστας Θ. avatar
      Kώστας Θ. @ Balafara Hunter 03/11/2011 11:06:38

      Mαραθώνιο θα κάνει ή κατοστάρι..;

  21. A.M. avatar
    A.M. 03/11/2011 11:01:32

    Ο ΓΑΠ είναι τελειωμένος εδώ και καιρό.
    Το θέμα μας είναι το τι θα γίνει μετά.

    Γιατί αν φύγει ο ΓΑΠ και μας μείνει πεσκέσι το πασοκ σε μια κυβέρνηση συνεργασίας με ντόρα, κουβέλη, καρατζαφέρη .. την κάναμε από κούπες!

    Και εμένα ΔΕΝ μου φαίνεται και πολύ καλό σημάδι το ότι ο ΔΟΛ άρχισε να παίρνει σαφή θέση ΚΑΤΆ του GAP. Τουναντίον με προβληματίζει ιδιαίτερα.
    Μήπως έχουν ΉΔΗ μια εναλλακτική επιλογή έτοιμη η οποία αφενός θα εξυπηρετεί τα συμφέροντα της ντόπιας κλεπτοκρατίας και αφετέρου θα αφήνει ΈΞΩ απ την κυβέρνηση τον Σαμαρά και την ΝΔ;;;

    Ή μήπως πιστεύουμε ότι η ΝΔ αν γίνουν εκλογές την Κυριακή θα βγεί αυτοδύναμη κυβέρνηση;;;
    Μακάρι αλλά δυστυχώς ΔΕΝ το βλέπω.
    Και αν η ΝΔ βγεί πρώτο κόμμα χωρίς αυτοδυναμία θάθελα να δώ με ποιόν θα μπορούσε να συνεργαστεί για να σχηματίσει κυβέρνηση.

    Οι εξελίξεις προβλέπονται λίαν επιεικώς «περίεργες» για το άμεσο μέλλον.

  22. tak avatar
    tak 03/11/2011 11:07:41

    Το θέμα πλέον δεν είναι για "πλάκα". Με σοβαρότητα για το αύριο και με το χέρι στην καρδιά, ας πάρουμε όλοι τις αποφάσεις μας...

  23. tzager avatar
    tzager 03/11/2011 11:08:58

    Αρχίζω και πιστεύω ότι συνειδητά ο ΓΑΠ μεθόδευσε το αδιέξοδο σε Ευρωπαικό επίπεδο για να εκβιάσει σε συνθήκες απόλυτα κρίσιμες για το Έθνος τον σχηματισμό κυβέρνησης Εθνικής Σωτηρίας χωρίς αυτόν πρωθυπουργό!!!!

    Εκεί πάνε τα πράγματα και όλοι θα κληθούν να αναλάβουν τις ευθύνες τους...

    Κυβέρνηση Παπανδρέου πλέον δεν υφίσταται και ζούμε σε μιά εντελώς διαφορετική μέρα για τις τύχες της χώρας!!!!

    Ο Θεός να τους φωτίσει ΟΛΟΥΣ!!!!

  24. man8os avatar
    man8os 03/11/2011 11:16:17

    Αυτος δεν ξερει οτι εχει φυγει...

  25. mhtsos karditsa avatar
    mhtsos karditsa 03/11/2011 11:18:23

    το πασοκ ειναι επταψυχο. προσεξτε μεχρι το βραδυ μπορει να εχουμε αλλο αρχηγο στο πασοκ και αλλον πρωθυπουργο. και ολοι οι ανεξαρτητοι να επιστρεψουν. μην χαιρεστε ακομη . μακαρι να πεσει σημερα και να παμε σε εκλογες . πρεπει να μαθουμε και τη θεση της νεας δημοκρατιας για τα νεα δεδομενα.

    • papado avatar
      papado @ mhtsos karditsa 03/11/2011 12:14:01

      Σωστός...Κατά εκεί βαδίζει το πράγμα....

  26. Προμηθέας avatar
    Προμηθέας 03/11/2011 11:18:39

    ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ

  27. GM avatar
    GM 03/11/2011 11:31:00

    Δυστυχώς υπάρχουν ακόμα σκληροπυρηνικοί Πασόκοι για τους οποίους το σύμπαν είναι μόνο το κόμμα τους και η ΝΔ απέναντί τους σα τους αναγκαίους βάρβαρους του Καβάφη. Χαμένοι στην αυτιστική φαντασίωσή τους, προτιμούν να γκρεμιστεί η χώρα παρά να απαλλαγούν από έναν νευρωσικό, ανίκανο, ξεροκέφαλο και μικρονοϊκό γόνο.
    Έτοιμοι να υπερασπιστούν με ιλλιγγιώδους ρηχότητας επιχειρήματα (πάντα λαϊκίστικου χαρακτήρα) και τις πιο επικίνδυνες και αυτοκτονικές επιλογές του ηγέτη.
    Απ' την άλλη μεριά, αυτή τη στιγμή χρειάζεται συνδιαχείρηση των εθνικών προβλημάτων από το μεγαλύτερο δυνατό φάσμα των πολιτικών δυνάμεων στη χώρα. Είναι μεγάλη πολυτέλεια να κάνεις μόνο αντιπολίτευση στα σίγουρα, χωρίς να αναλαμβάνεις ευθύνες, χωρίς να έχεις επίγνωση αλλά και άμεση ευθύνη για τις επιπτώσεις των λόγων σου. Η κυβέρνηση εθνικής ενότητας ή όπως αλλιώς θέλουν να την πούνε είναι επιτακτική ανάγκη.

  28. factorx avatar
    factorx 03/11/2011 11:35:28

    Πριν από δύο χρόνια ανταποκρίθηκα στην πρόσκληση να προσφέρω τις δυνάμεις μου ως Βουλευτής Επικρατείας του ΠΑΣΟΚ στην προσπάθεια αναγέννησης της χώρας μου.

    Δεν είμαι διατεθειμένη να ανεχθώ και να συνταχθώ με κανένα τρόπο σε οποιασδήποτε μορφής αμφισβήτησης της ευρωπαϊκής πορείας της χώρας μου. Δεν πρόκειται να συναινέσω στην διενέργεια δημοψηφίσματος. Δεν θα δώσω ψήφο εμπιστοσύνης στην πορεία καταστροφής της χώρας μου.

    Έλενα Παναρίτη
    Βουλευτής Επικρατείας ΠΑΣΟΚ

  29. εξυπνάκιας avatar
    εξυπνάκιας 03/11/2011 11:36:40

    timbers

  30. drider avatar
    drider 03/11/2011 11:40:16

    Ελπίζω η ΝΔ και όσες υγιείς δυνάμεις έχουν απομείνει σε αυτό τον τόπο να καταδικάσουν αυτό που μπορώ να περιγράψω μόνο ως πραξικόπημα (χωρίς τανκς).

    Αν νομίζετε ότι είμαι υπερβολικός ή στηρίζω ΓΑΠ (δεν το έκανα ποτέ - εκτός από το θέμα του δημοψηφίσματος), απλώς περιμένετε μερικές ημέρες να δείτε τις εξελίξεις και το πολιτικό σκηνικό που θα έχει διαμορφωθεί.

    • factorx avatar
      factorx @ drider 03/11/2011 11:42:59

      χα χα χααααααα

      • drider avatar
        drider @ factorx 03/11/2011 11:55:30

        Φάκτορα δεν νομίζω ότι είναι αστείο. Έτσι όπως ήρθαν τα πράγματα, προτιμώ χίλιες φορές κυβέρνηση της ΝΔ (που ποτέ μου δεν υποστήριξα) παρά το έκτρωμα για κυβέρνηση που προετοιμάζουν τώρα.

        • factorx avatar
          factorx @ drider 03/11/2011 12:03:17

          Τι δεν είναι αστείο; Οι κωλοτούμπες;

          • drider avatar
            drider @ factorx 03/11/2011 12:18:32

            Όχι, οι εξελίξεις δεν είναι καθόλου αστείες.

  31. Dark Blue avatar
    Dark Blue 03/11/2011 11:44:34

    Σύμπτωση ;..ο Τρικούπης πέθανε εξόριστος στις Κάννες, αυτός γύρισε πεθαμένος από τις Κάννες.

  32. Ίωνας avatar
    Ίωνας 03/11/2011 11:45:40

    Οι ΠΑΣΟΚοι να αφήσουν κατά μέρος τις κουτοπονηριές τους. Εδώ και τώρα ΕΚΛΟΓΕΣ. Η Νέα Δανειακή Σύμβαση, που μεταβάλλει την Ελλάδα σε προτεκτοράτο και εξαθλιώνει τους Έλληνες πολίτες, αφορά την επόμενη κυβέρνηση. Ότι υπηρεσίες προσέφεραν οι καθεστωτικοί στους ξένους και εγχώριους πάτρωνές τους, ήταν μέχρι εδώ. Τον λόγο έχει τώρα ο Λαός, κι αν δεν του τον δώσουν, θα τον πάρει μόνος του...

  33. Y. avatar
    Y. 03/11/2011 11:46:55

    Τώρα θα βγαίνουν όλοι οι “ομοφώνως” συμφωνήσαντες για το δημοψήφισμα υπουργοί, και θα λένε ότι ήταν αντίθετοι. Το ίδιο και τα καθεστωτικά βουλευτικά γιουσουφάκια

  34. Exantas avatar
    Exantas 03/11/2011 11:48:12

    Αντί σχολίου ........ http://theexantas.blogspot.com/2011/11/blog-post_3874.html

    Με θαλασσινούς χαιρετισμούς,
    Exantas

    • STEFANOS GRAGAS avatar
      STEFANOS GRAGAS @ Exantas 03/11/2011 11:59:26

      αν και σε εκτιμω για τα ρεπορταζ σου, μας λες λοιπον ποια λυση προτεινεις ???

      • Exantas avatar
        Exantas @ STEFANOS GRAGAS 03/11/2011 14:15:43

        Αγαπητέ,
        Λύσεις υπάρχουν (λεφτά δεν υπήρχαν) αλλά δεν ανήκω στην "κάστα" εκείνων που οι προτάσεις τους θα έπιαναν τόπο & θα μπορούσαν να υλοποιηθούν. Δυστυχώς ανήκω, μερικώς, στην γενιά του Πολυτεχνείου αλλά δεν το αντάλλαξα με προνόμια & οφίτσια!
        Επιγραμματικά, ως απλός πολίτης, καταθέτω άποψη για την οποία πολλοί συνέλληνες πιστεύω ότι θα υπερψήφιζαν & θα πείθονταν καθώς πραγματικές "περικοπές" θα άρχιζαν πρωτίστως από το γκοβέρνο, την άρχουσα τάξη & των αυλικών τους. Δηλαδή:
        Λήψη άμεσων μέτρων που θα μειώνουν τον αριθμό όλων των κηφήνων του Κ(οι)υνοβουλίου & των προνόμιων τους.
        Οι πολιτικοί αδυνατούν να κατανοήσουν (ή δεν μπορούν να το πράξουν) ότι επείγουσα ανάγκη είναι να μειωθεί το κόστος και να γίνει το κράτος αποτελεσματικό. Την ώρα που άλλες χώρες προχωρούν σε ριζική μείωση του δημοσίου τομέα τους, στην χώρα μας, συνδικαλιστές, κομματάρχες & ψηφοθήρες πολιτικοί ακόμα συζητούν για το αν πρέπει να γίνουν απολύσεις δημοσίων υπαλλήλων ή όχι, & πόσοι οργανισμοί πρέπει να καταργηθούν!
        Ενώ στην ουσία δεν κυβερνούν, καθώς άλλοι ανέλαβαν την διακυβέρνηση της χώρας, παραμένουν περισσότεροι υπουργοί, υφυπουργοί & Γ.Γ από όσους διαθέτει η λαϊκή Δημοκρατία της Κίνας! Συνεπώς ….
        Να προσαρμοστεί το μέγεθος του κράτους στην οικονομική του ικανότητα, αρχίζοντας από τους β(ο)υλευτές & τους υπουργούς του. Άμεσα!
        Υποχρεούνται να τα βάλουν με την "σάρκα εκ της σαρκός τους" & να μην αυτομαστιγώνονται εις βάρος ενός ολόκληρου λαού & του μέλλοντος των παιδιών του, επιδεικνύοντες για ακόμη μια φορά ανικανότητα, αδυναμία, απερισκεψία, οικονομικό & πολιτικό αμοραλισμό εις βάρος του "κυρίαρχου" λαού, στον οποίον ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΠΟΥΝ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ!
        Να φορολογήσουν αντικειμενικά τις επιχειρήσεις, να εισπράξουν φόρους εκατομμυρίων ευρώ από τους οφειλέτες του δημόσιου ή να τους φυλακίσουν & όχι να δίνουν την λίστα μόνο στους βουλευτές, προφανώς για να δούν ότι οι περισσότεροι αποτελούν "αιμοδότες" του κόμματος & της προβολής τους.
        Να σταματήσουν τη χρηματοδότηση ιδρυμάτων πρωθυπουργών, ΠΑΕ και ΚΑΕ, εφημερίδων και ιδιωτικών καναλιών με κρατική διαφήμιση.
        Να επιβάλλουν στους πλούσιους & επώνυμους, που φυλάσσονται από αστυνομικούς να καλύπτουν & τη μισθοδοσία τους.
        Να πείσουν τους επιχειρηματίες να συμβάλλουν & αυτοί επώνυμα αν όχι με 20% τουλάχιστον με 10% έκτακτη εισφορά ως καλοί πατριώτες (όπως οι αντίστοιχοι Πορτογάλλοι & Ιταλοί) που δεν είμαστε εμείς οι δημόσιοι υπάλληλοι.
        Να επιβάλλουν φόρο 20% στα έσοδα από τα διόδια χωρίς να αυξηθεί η τιμή τους γιατί οι εργολάβοι είναι & οι περισσότερο πατριώτες από όλους.
        Ανατρέξτε σε εκείνο που είχε εξαγγείλει ο Ι. Καποδίστριας & τέλος θυμηθείτε ότι ó Ελληνικός λαός εξεγείρεται & επαναστατεί όχι τόσο όταν υποφέρει, όσο όταν έχει το αίσθημα ότι εμπαίζεται & αδικείται!!
        Παραμένω υπέρ της διατήρησης της Ευρωπαϊκής πορείας της χώρας & την παραμονή στην ζώνη του ευρώ χωρίς απώλεια της Εθνικής κυριαρχίας (Ίσως δύσκολο πλέον) & να διευκρινίσω ότι θεωρητικά το αρεστό σε εμένα πολίτευμα είναι η Αριστοκρατία με την έννοια των Αρίστων στον βίο και όχι στην καταγωγή.
        Με θαλασσινούς χαιρετισμούς

  35. drider avatar
    drider 03/11/2011 11:52:02

    Φίλε Κάποιε που εκτιμώ τις απόψεις σου και τις αναλύσεις σου, πρέπει να επισημάνω το εξής:

    Δυστυχώς αυτό δεν αποτελεί νίκη του λαού εναντίον μιας νεοφιλελεύθερης κυβέρνησης. Το βαθύ κράτος στην Ελλάδα έχει βγει ξεκάθαρα στο προσκήνιο και επιβάλλει "λύσεις" και "διάδοχες" καταστάσεις που είναι κομμένες και ραμμένες στα μέτρα του.

    Μιλάμε ξεκάθαρα πλέον για πραξικόπημα εναντίον του λαού που αντιδράει και συνεχίζει να αγωνίζεται. Κυβέρνηση "εθνικής σωτηρίας" η οποία πλέον θα απογορεύει ακόμα και την έκφραση αντίθετων απόψεων.

    • Kάποιος avatar
      Kάποιος @ drider 03/11/2011 12:14:06

      Μην προτρέχεις.
      Στο πολιτικό σκηνικό η κατάστασηπλέον είναι χαώδης και καμιά λύση δεν θα περπατήσει αν δεν έχει την μαζική αποδοχή από τους πολίτες.
      Ο κάθε πολιτικός ή το κάθε κόμμα μπορεί να επιδιώκουν τους δικούς τους πολιτικούς στόχους και επιδιώξεις αλλά το τι θα γίνει τελικά είναι ακόμα εντελώς ανοιχτό.

  36. STEFANOS GRAGAS avatar
    STEFANOS GRAGAS 03/11/2011 11:54:11

    δηλαδη τι μας λες...κυβερνηση δηθεν σωτηριας που θα ψηφισει την δανειακη συμβαση??ποια συμβαση ??αυτη που μας επιβαλλει τη μακροχρονη σκλαβια ??πλακα κανουμε τωρα ???ο λαος θελει εθνικη κυριαρχια και οχι εκβιασμους..οταν ζηταμε εκλογες σημαινει οτι ζηταμε αλλη πολιτικη....σημαινει ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ, ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΔΑΝΕΙΣΜΟΥΣ, ΟΧΙ ΣΤΗ ΔΙΑΠΛΟΚΗ, ΟΧΙ ΣΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ, ΟΧΙ ΣΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ, ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ, ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ, ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΕΠΙΤΗΡΗΤΕΣ, ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΑΣΥΛΙΑ,...αν τωρα ολοι σας θελετε απλα να γινετε βασιλεις στη θεση στου βασιλια, λυπαμαι αλλα ο λαος αλλα θελει...ΘΕΛΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ...και θα διαψευσει πολλους...οσο για την κυρια Παναριτη καλο θα ειναι καποιοι να ψαξουν το παρελθον της που ισως αρκετοι δεν γνωριζουν οτι ηταν στελεχος του ΔΝΤ...αραγε μπορει σημερα να ταξιδεψει στο Περου????απλα ρωταω...

  37. katalytikos avatar
    katalytikos 03/11/2011 11:54:34

    Θα ζήσουμε να τους θυμόμαστε?
    Ούτε ο μεγαλύτερος σκηνοθέτης δεν θα μπορούσε να σκηνοθετήσει τέτοια ταινία! Τρία σε ένα! Κωμωδία - Δράμα -Θρίλερ. Σπάει ταμεία, τράπεζες, funds κλπ, σε παγκόσμια κλίμακα.
    Πριν το FINAL οι κωλοτούμπες Πολιτικών , Δημοσιογράφων κλπ δεν έχουν τελειωμό!!!!!!!!!!!!!!!!111

  38. Κρης avatar
    Κρης 03/11/2011 11:55:45

    ''''Έβγαλε βρώμα η ιστορία ότι ξοφλήσαμε
    είμαστε λέει το παρατράγουδο στα ωραία άσματα
    και επιτέλους σκασμός οι ρήτορες πολύ μιλήσαμε
    στο εξής θα παίζουμε σ' αυτό το θίασο μόνο ως φαντάσματα'''
    h**p://www.youtube.com/watch?v=QFU2xaArYnk&feature=related#t=62s
    h**p://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Lyrics&act=details&song_id=127

  39. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 03/11/2011 11:59:50

    Η Έλενα Παναρίτη δήλωσε ότι «δεν πρόκειται να συναινέσει σε δημοψήφισμα που θα φέρει την Ελλάδα εκτός Ευρώπης» και «δεν δίνω ψήφο εμπιστοσύνης στην καταστροφή της χώρας μου».

    Χα- Χα , η κυρία Έλενα ¨Φουτζιμόρι ¨ ( πρώην σύμβουλος του απατεώνα και χασάπη του Περού για την προώθηση του ¨Realestate ¨ , δηλαδή του ξεπουλήματος της δημόσιας περιουσίας , σύμφωνα με τα ¨μαθήματα της ¨ στην Παγκόσμια Τράπεζα και στο Δ.Ν.Τ. ) που την έφερε ο George της ¨ Σοσιαλιστικής...¨ , μαζί με τους άλλους ¨κομάντος ¨ της ¨Ομογένειας ¨ για να ¨σώσουν¨ την Ελλάδα σαν πρώην ¨βασανισμένοι μετανάστες στα ξένα...¨ , ¨εγκαταλείπει ¨ , εάν όλο το παιχνίδι δεν είναι ¨από πολύ ψηλά - υπηρεσιακά¨ στημένο , έχει ¨αγωνίες για την Πατρίδα - εκτός 4ου Ράιχ ¨ !

    ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ - ΕΜΠΡΟΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΝΕΑ ΜΑΣ ΠΑΤΡΙΔΑ - ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ - Η ΕΥΡΩΠΗ ΗΤΑΝ ΕΛΛΗΝΙΔΑ - ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ¨ΔΙΑ¨ ΚΑΙ ΓΕΡΜΑΝΟ ΝΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΚΛΕΨΕΙ !

    Στης ¨Ευρώπης ¨ την ποδιά σφάζονται παλληκάρια !

    Βάλτε τον εθνικό μας ύμνο , τον ΥΜΝΟ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΧΑΡΑΣ ... , ήταν και η τελευταία επιθυμία του μακαρίτη Λ. Κύρκου ,

    Κάτω τα δημοψηφίσματα που ¨διχάζουν ¨ , όχι απλά κάτω το δημοψήφισμα του Γ. Παπανδρέου , ΑΛΛΑ ΓΕΝΙΚΑ ΚΑΤΩ ΤΑ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΑ ΜΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ¨ ΜΑΣ ¨ !

    Κανείς δεν μπορεί να ζητήσει δημοψήφισμα για το εάν υπάρχει Θεός , συνεπώς δεν μπορεί να το ζητήσει και για τα ¨ άγια τοις κυσί ¨ , την ¨Αγία Ευρωπαϊκή Ένωση - Γερμανικού - Deutsche Bank - Έθνους ¨

  40. PANAGIOTIS PLATANITIS avatar
    PANAGIOTIS PLATANITIS 03/11/2011 12:05:28

    Δρυός πεσούσης πας ανήρ ξυλεύεται.
    Με αυτή την έννοια σήμερα σαν τα ποντίκια βουλευτές του ΠΑΣΟΚ εγκαταλείπουν τον Παπανδρέου παριστάνοντας τους ήρωες, αφού προηγουμένως μας έχουν φέρει στην καταστροφή. Στο ίδιο μήκος κύματος και η συμμαχία των προθύμων μαϊντανών κουβελοντόρα, καρατζαφέρης αμφότερη αγκαλιά με τα καθεστωτικά ΜΜΕ ζητούν κυβέρνηση εθνικής ενότητας καλώντας τον Αντώνη Σαμαρά προς αυτή την κατεύθυνση. Κάποιο μεγάλο λάκκο έχει η φάβα????????
    Είμαι σίγουρος ο Αντώνης Σαμαράς θα επιλέξει τη σωστή Εθνική επιταγή. Εκλογές αμέσως???????

  41. andreas avatar
    andreas 03/11/2011 12:06:51

    Βγηκαν κιολας τα εξαπτεριγα της Μπακογιαννη που εχουν μεινει μεσα στο κομμα και υποστηριζουν τις θεσεις της.Ευκαιρια εχει τωρα ο προεδρος μεσα απο τις λιστες να τους στειλει σπιτι τους.Οσο για την Μπακογιαννη τελειωμενη κι αυτη και προσπαθει να περασει θεση.Αντε στο καλο και συ καλη μου.

  42. Y. avatar
    Y. 03/11/2011 12:08:39

    Φάκτορα μου μύρισε μαζική Καρατζακουλουτουμπίαση στο αντινιούς
    Η εκτίμησή σου? Πληρώνονται ή είναι διαστροφικοί?

  43. Γιώργος msn avatar
    Γιώργος msn 03/11/2011 12:08:44

    Εν τω μεταξύ αντί να θέσει το δίλλημα στους πολίτες "μνημόνιο 2 ή όχι", ο μπαγάσας το έφερε εκεί που που έλεγαν πολλοί...
    "ευρώ ή όχι";;;
    Αγανάκτησαν και οι πασόκοι ακόμα με το παιχνιδάκι αυτό.
    Το πιο έντιμο θα ήταν να εκλέξουν νέο αρχηγό της κ.ο και να πάνε στον ΠτΔ για εκλογές.
    Πρωθυπουργούς εκλέγουν οι πολίτες συνήθως... και όχι τα κόμματα.

  44. STEFANOS GRAGAS avatar
    STEFANOS GRAGAS 03/11/2011 12:08:51

    ρε παιδια τι γινεται εδω...θα παραιτηθουν λεει οι υπουργοι και θα αναλαβει ο Βενιζελος που θα προτεινει πρωθυπουργο τον Σαμαρα..παιζει το συστημα τα ρεστα του...ΜΙΑ ΛΥΣΗ ΜΟΝΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΚΛΟΓΕΣ..αντι λοιπον να καθομαστε στα πληκτρολογια ολοι στους δρομους τωρα...Ο ΛΑΟΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗ ΤΥΧΗ ΤΟΥ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ...

  45. ΔΗΜΗΤΡΗΣ avatar
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ 03/11/2011 12:10:30

    .....ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΓΑΠ ΕΞΕΤΕΛΕΣΘΕΙ....
    -Η.Π.Α ....Ο.Κ
    -ΤΩΡΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΩΣ ΘΑ ΔΡΑΠΕΤΕΥΣΕΙ....
    -ΤΩΡΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΩΣ ΘΑ ΒΓΟΥΝΕ ΤΑ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΟ ΑΓΩΝΑ....
    -ΠΡΟΣΟΧΗ-ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΕΘΝΙΚΑ ΜΑΣ ΘΕΜΑΤΑ, ΜΕ ΑΚΕΦΑΛΟ ΣΤΡΑΤΕΥΜΑ..
    -ΟΙ ΟΧΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ ΟΤΑΝ ΠΑΓΙΔΕΥΟΝΤΑΙ,
    -ΑΛΛΑ Ο ΓΑΪΔΑΡΟΣ ΚΛ....ΝΕΙ ΟΤΑΝ ΨΩΦΑΕΙ...ΟΥΣΤ!!!!!!!

  46. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 03/11/2011 12:12:20

    Η μπλόφα του ΓΑΠ γύρισε πάλι εναντίον του. Το έκανε πολλές φορές, ήταν η πολλοστή επανάληψη της ίδιας μπλόφας, πρώτα με το ΔΝΤ και την Μέρκελ, μετά με το οπλισμένο περίστροφο, μετά με την τρόικα που έφυγε και γύρισε δριμύτερη, κοκ. Υπάρχει όμως ο εκβιασμός στον ελληνικό λαό, προς όλους μας. Υπάρχει και μία κοινωνία κονιορτοποιημένη, αποχαυνωμένη και εθισμένη σε πράσινα παραμύθια.

    Πριν κάνουμε διάφορα σενάρια για το αν αυτό που έγινε ήταν προσυνεννοημένο, ή απλώς βλακεία, ας αναλογιστούμε ότι η χώρα έχει καταεξευτελιστεί και έχασε κάθε αξιοπιστία. Και το χειρότερο, οι πρώτοι που βρίσκονται απέναντί της είναι οι χώρες του νότου με τις οποίες θα έπρεπε να βρισκόμαστε στο ίδιο στρατόπεδο. Από το χάος που εξαπέλυσε η εξαγγελία δημοψηφίσματος, ωφελείται μόνο η Γερμανία, η οποία κάνει παιχνίδι σε μία πολυδιασπασμένη ευρωζώνη και στριμώχνει περισσότερο τους Γάλλους και τους Ιταλούς.

    Ας μη βιαζόμαστε να προφητεύουμε το τι θα γίνει, διότι αυτοί στο πασοκ έχουν ταλέντο σε συγγραφή σεναρίων πολιτικού θρίλερ και ανακάτωμα της τράπουλας. Τον έχω ικανό να πει "είπα-ξείπα". Αν δεν πάμε σε νέα κυβέρνηση πασοκ, ίσως με άλλον πρωθυπουργό, θα παίξει ασφαλώς το σενάριο της οικουμενικής. Διότι θα υπάρξει το θέμα εκταμίευσης της 6ης δόσης. Διότι εκλογές χωρίς αυτό είναι αμφίβολο αν μπορούν να γίνουν. Το πιο εφιαλτικό σενάριο είναι ότι η χώρα μπορεί να πάει σε στάση πληρωμών χωρίς κυβέρνηση και με μηδενική αξιοπιστία.

    Πάλι θυμήθηκα τον Ιονέσκο που έλεγε ότι λίγα πράγματα χωρίζουν το γελοίο από το τραγικό.

  47. raindog avatar
    raindog 03/11/2011 12:15:35

    Ο Παπανδρέου είναι παρελθόν, ο παπανδρεισμός όχι... πρέπει να τελειώνουμε ΤΩΡΑ με αυτό.

  48. STEFANOS GRAGAS avatar
    STEFANOS GRAGAS 03/11/2011 12:19:03

    Δημοσιογραφος Αγγελος Στάγκος
    "ασχετως αν λειτουργει η δημοκρατια στην Ευρωπη, ασχετως αν το εθεσαν με σαφως μειωτικο τροπο, ολα τα αστικα κομματα πρεπει να δεχθουν τη δανειακη συμβαση, αμεσως"...ωραια λογικη...και ωραια λεξη το "ασχετως"..αψογοι ολοι...ε βεβαια ολοι σεβονται δηθεν τη δημοκρατια αλλα δεν θελουν εκλογες...γιατι αραγε ??/Ε ΛΟΙΠΟΝ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Ο ΚΑΚΟΣ ΧΑΜΟΣ...ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ...οχι λυσεις πισω απο κλειστες πορτες για τη δηθεν σωτηρια μας.....

  49. ΔΗΜΗΤΡΗΣ avatar
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ 03/11/2011 12:24:36

    ....ΕΔΩ ΘΑ ΦΑΝΕΙ ΕΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ ΤΗΣ Ν.Δ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ 'Η ΟΧΙ.....
    ΕΑΝ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΙ ΓΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ , ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΛΟΤΟΥΜΠΑ...., ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΣΥΓΧΩΡΟΧΑΡΤΙ ΣΕ ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΟΙ ΦΑΥΛΟΙ...,ΘΑ ΕΚΤΑΜΙΕΥΣΗ ΤΗΝ 6Η ΔΟΣΗ, ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ ΟΛΑ ΟΣΑ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ (ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΜΙΣΘΟΝ,ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ,ΕΚΧΩΡΗΣΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ, ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ 4Ο ΡΑΪΧ......
    ΟΧΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΟΧΙ....
    Ο ΜΟΝΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ 180 ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ Ν.Δ...
    ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΟΛΙΓΙΣΤΟΙ ΕΥΡΩΠΑΪΟΙ ΚΑΙ ΝΤΟΠΙΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ

  50. STEFANOS GRAGAS avatar
    STEFANOS GRAGAS 03/11/2011 12:24:57

    μπραβο κυριε χατζη...ταδε.....ωστε στειλατε επιστολη για κυβερνηση εθνικης σωτηριας...μπραβο σας γιατι σιγα σιγα μας οδηγειτε στην αντιθετη κατευθυνση..υπαρχει κοσμος που σας προειδοποιει...αν απενοχοποιησετε τα οσα εγιναν μεχρι σημερα...τοτε δεν θα πιστευτε στα ματια σας τι θα παθετε απο σημερινους φιλους και αυριανους αχθρους πλεον....να δουμε λοιπον τι θεση θα παρετε σημερα και μετα η μαζι σας, η απεναντι και σε σας και στους μεχρι σημερα υπευθυνους...

  51. Ραβινος avatar
    Ραβινος 03/11/2011 12:29:25

    ''«Όχι» και από τον Π. Οικονόμου στο δημοψήφισμα''Αυτον τον τζαμπα μαγκα τον ακουσα στον Αντ1 να λεει ''Παμε για δημοψηφισμα με ερωτημα την αποδοχη η οχι της δανειακης συμβασης '' Τι λεει τωρα ?Σαν ζαλισμενα κοτοπουλα εξω απο το κοτετσι ΠΑΣΟΚ ειναι .Δεν ξερουν τι λενε την μια φορα και την αλλη.Ειναι ΟΛΟΙ υπευθυνοι!Το ξαναγραφω για πολλοστη φορα .Το ΓΟΥΔΙ ειναι εδω !

  52. Επικούρειος avatar
    Επικούρειος 03/11/2011 12:40:57

    Οι κυβερνήσεις πέφτουνε, μα ο Κοστάντσο στέκει!

  53. machupichu avatar
    machupichu 03/11/2011 13:02:55

    ΑΡΘΡΟ 14.5 ΔΑΝΕΙΑΚΗΣ ΣΥΜΒΑΣΕΩΣ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ 1

    «ο Δανειολήπτης αμετάκλητα και άνευ όρων παραιτείται από κάθε ασυλία που έχει ή πρόκειται να αποκτήσει, όσον αφορά τον ίδιο ή τα περιουσιακά του στοιχεία από νομικές διαδικασίες σε σχέση με την παρούσα Σύμβαση, περιλαμβανομένων, χωρίς περιορισμούς, της ασυλίας όσον αφορά την άσκηση αγωγής, δικαστική απόφαση ή άλλη διαταγή, κατάσχεση, αναστολή εκτέλεσης δικαστικής απόφασης ή προσωρινή διαταγή και όσον αφορά την εκτέλεση και επιβολή κατά των περιουσιακών στοιχείων του στο βαθμό που δεν το απαγορεύει αναγκαστικός νόμος»

  54. anonymos avatar
    anonymos 03/11/2011 13:03:11

    Να είμαστε λιγο σοβαροί και να μην ενθουσιαζόμαστε εύκολα
    Οταν η Παναρίτη (στέλεχος του ΔΝΤ και υπόλογη για συνεργασία με την χούντα Φουτζιμόρι στο Περού) αλλα και διορισμένη βουλευτής στο Ελληνικό κοινοβούλιο από τον ίδιο τον Γιωργάκη λέει ότι δεν θα ψηφίσει κάτι δεν μου δένει
    Οταν στρατεύονται σε κοινό μέτωπο Λοβέρδος και Βενιζέλος που έβαλαν όλα αυτά τα χαράτσια πάλι κατι δεν μου δένει
    Εμένα με ενδιαφέρει να μην πληρώσω τα χαράτσια όχι πως θα λέγεται ο Πρωθυπουργός. Αλλαγή πολιτικής θέλω όχι προσώπων. Γιαυτό η μόνη λύση είναι εκλογές.

  55. of8almos avatar
    of8almos 03/11/2011 13:09:40

    Α ρε Χρησοχοιδη, προχθές έλεγες στην τηλεόραση υπερ για το δημοψηφισμα και γάβγιζες κιόλας και σήμερα είσαι εναντίον, Παντελόνια ρε δεν έχετε.

  56. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 03/11/2011 13:25:55

    Αλλα δύο ονόματα, ο George Tenet , και η Jennifer Aniston!!!!!!!

    Πλάκα-πλάκα βέβαια ,ο Τένετ ήταν πιό δραστήριος πατριώτης στα Ελληνοτουρκικά και στο Σκοπιανό απο πολούς Ελληνες πολιτικούς!

    Λέμε καμιά μακακία να περάσει ώρα μέχρι να δούμε τι θα γίνει σήμερα...

  57. Lynx avatar
    Lynx 03/11/2011 13:40:19

    Προσπαθούν να παραιτήσουν τον Παπανδρέου, χωρίς να παραιτηθεί η Κυβέρνηση!

    Έτσι, θα ψηφίζει η ΚΟ του ΠΑΣΟΚ για νέο αρχηγό και πρωθυπουργό, και ευελπιστούν ότι θα επιστρέψουν και όσοι έχουν φύγει κατά καιρούς!
    Με αυτό τον τρόπο πιστεύουν ότι θα κυβερνήσουν ως το 2013, με καμιά 155-160 βουλευτές..

    Τρομάρα μας, ο κοιλιο-τούμπας Βενιζέλος ετοιμάζεται για Πρωθυπουργός!

  58. Ηφαιστίωνας avatar
    Ηφαιστίωνας 03/11/2011 13:43:11

    Λοιπόν: Είμαι κάπου στην περιοχή της Ελευσίνας. Το "Εμπράϊερ 132 Λέγκασυ" σηκώθηκε πριν από μία ώρα "βαρυφορτωμένο" (αγωνίστηκε για να σηκωθεί) με άγνωστη κατέυθυνση.... Πού πάει και τι μεταφέρει έτσι βαρύ; Ψάξτε το εκει στο Antinews........

    • Περιπτερας avatar
      Περιπτερας @ Ηφαιστίωνας 03/11/2011 13:50:47

      Στον ουρανό της Βορειοανατολικής Αττικής από εχθές το πρωί πετούν Μιράζ και Απάτσι...περίεργο!

      • Pikis avatar
        Pikis @ Περιπτερας 03/11/2011 14:01:23

        Αυτά πετούν λόγω εορτής της Π.Α.

        Y.Γ. Ο Decodex έβγαλε τη λαμπάδα;;;

        • Περιπτερας avatar
          Περιπτερας @ Pikis 03/11/2011 14:17:58

          O Decodex έφυγε, πάει σπίτι να βάλει τα καλά του. Πανηγυρίζει για την εξασφάλιση της επικύρωσης της δανειακής σύμβασης.

  59. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 03/11/2011 13:46:40

    ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΩΡΑ!!!ΜΟΝΟΝ εκλογές και ΑΜΕΣΑ!!!ΤΑΧΥΤΑΤΑ!!!Αυτή είναι η ΜΟΝΗ λύση!!!Τα υπόλοιπα,που εκπορεύονται από παπαγαλάκια του Μαξίμου και ακούμε στη τηλεόραση,είναι ΕΚ ΤΟΥ ΠΟΝΗΡΟΥ και εξαιρετικά ΥΠΟΠΤΑ!!!Η στάση της ΝΔ θα κρίνει ΠΟΛΛΑ.Να φύγει η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗ πασοκική παράταξη ΤΩΡΑ!!!Δεν έχει σημασία αν λέγεται Βενιζέλος ή οποιοσδήποτε άλλος....Αν προκριθεί ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ άλλη λύση,πλην εκλογών ΤΩΡΑ,αφενός είναι ΕΚΤΟΣ παραγματικότητας αφετέρου δίνεται το φιλί της ζωής στο νεκρό παπανδρεϊσμό-πασοκισμό....ΔΙΑΛΥΟΝΤΑΙ....Η Νέα Δημοκρατία ΠΡΕΠΕΙ να τους δώσει το ΤΕΛΕΙΩΤΙΚΟ χτύπημα.....

  60. Pikis avatar
    Pikis 03/11/2011 13:59:05

    Μην πανηγυρίζετε το τέλος του ΠΑΣΟΚ όπως έκαναν κάποιοι όταν διαλύθηκε η Σοβιετική Ένωση. Η Αμερική έμεινε η μόνη υπερδύναμη και είδαμε όλοι τι ακολούθησε.
    Το να κάνει παιχνίδι μόνη της η ΝΔ είναι ίσως πιο επικίνδυνο από αυτά που έκανε ο ΓΑΠ με τους κατσαπλιάδες του. Η αλαζονεία και η αίσθηση της μοναδικής εξουσίας είναι ότι χειρότερο για τη χώρα μας. Ελπίζω ο Σαμαράς να κρατήσει τα λουριά (όχι σαν τον Κωστάκη).

  61. Joao avatar
    Joao 03/11/2011 14:01:47

    υπερ μεταβατικης κυβερνησης και μετα εκλογες ωστε να επικυρωθει η συμφωνια τις 26 οκτωμβριου...Γιατι να επικυρωθει αυτο το εκτρωμα????

  62. mind trap avatar
    mind trap 03/11/2011 14:05:01

    Όλοι ζητάνε εκλογές λες και θα λυθούν όλα τα θέματα.
    Δεν είναι η φάτσα του ΓΑΠ που μας την δίνει στα νεύρα. Δεν είναι ότι κάνει κανό και πέφτει από τα ποδήλατα. Είναι η πολιτική που ακολούθησε.
    Θα μπορούσε να έχει ακολουθήσει άλλη πολιτική και να ήταν αγαπητός...λέμε τώρα!
    Έτσι λοιπόν η οποιαδήποτε άλλη λύση δε θα έχει σχέση με το ΠΡΟΣΩΠΟ, αλλά με τις προθέσεις και τις λύσεις που θα δώσει αυτό το πρόσωπο.
    Γιατί έχω την εντύπωση ότι πολλοί δεν έχουν κατανοήσει ότι σε λίγο καιρό, αυτοί που τώρα φωνάζουν εκλογές, θα διαπιστώσουν ότι οι βουλευτικές εκλογές δε θα έχουν απολύτως κανένα νόημα!!!
    Και πως να έχουν άλλωστε αφού θα είμαστε υπό επιτροπεία - κηδεμονία.
    Πες τε μου εσείς πιο θα είναι το νόημα ύπαρξης βουλευτών από τη στιγμή που δε θα αποφασίζουν για καίρια ζητήματα, αλλά μόνο θα νομοθετούν ότι ζητάει η Τρόικα.
    Για επαναδιαπραγμάτευση η Τρόικα δε συζητάει τίποτα!
    Για πες τε μου και μένα ορέ παλικάρια!!!

  63. ΚΩΣΤΑΣ ΑΠΕΡΓΗΣ avatar
    ΚΩΣΤΑΣ ΑΠΕΡΓΗΣ 03/11/2011 14:07:59

    Ο Πρόεδρος , που θίχτηκε από τις λαικές αντιδράσεις την περασμένη Παρασκευή , τι κάθεται και παρακολουθεί αμέτοχος , την διαπόμπευση του πολιτικού βίου και της Πατρίδας μας ανά την Υφήλιο; Δεν έχει αίσθηση της Ιστορίας.Δεν έχει αίσθηση της πραγματικότητας ; Δεν είπε κανείς , ότι οι γενναίες αποφάσεις , δεν υπάρχουν μόνο στα αρχαία σταυροδρόμια, άλλά οι πολιτικοί , που διατείνονται ότι είναι έτοιμοι να θυσιαστούν για την χώρα δεν το κάνουν μόνο στα 15 αλλά και στα 80.Και οι παπαγάλοι των μίντια , που βράχνιασαν με την ρητορεία για το κύρος του θεσμού , γιατί τον αφήνουν στο απυρόβλητο; Μέσα σε αυτήν φουρτουνιασμένη εποχή, κανένας δεν είναι υπεράνω κριτικής , και οι κριτές μας δεν θα είναι μονάχα οι αγανακτισμένοι αλλά κυρίως " οι αγεννητοι και οι νεκροί"

  64. Avanti avatar
    Avanti 03/11/2011 14:13:18

    Το ψάξαμε μήπως έχει δώσει εντολή ο γαπ να κατεβούν τίποτα τανκς? Τον έχω ικανό να το κάνει ..... και αυτές οι αλλαγές της τελευταίας στιγμής στην ηγεσία των ενόπλων δυνάμεων βρε παιδάκι μου... τέλος πάντων ας έχουμε τον νού μας, τον έχω ικανό για όλα, να φύγει έτσι, πολύ δύσκολο μου φαίνεται, να δούμε μέχρι το βράδυ τι άλλη βόμβα θα πετάξει.

  65. ataktos avatar
    ataktos 03/11/2011 14:14:02

    γιωργακη ..καταλαβαιτο ...ο λαός δεν εκβιάζεται !!!

  66. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 03/11/2011 14:37:16

    Κάπως αργά δεν κατάλαβαν ότι ο Παπανδρεου διασύρει την χώρα και τον Λαό της εδω και πολλά, πολλά χρονια;

  67. juliet avatar
    juliet 03/11/2011 15:06:23

    Βριλήσσια Λεωφ.Πεντέλης πριν απο λίγο αστυνομία-στρατός και τα καταστήματα Γερμανός-Wind-Vodafone κλειστά. Ετοιμάζουν πραξικόπημα; η αλλαγή των αρχηγών τι εσήμαινε;

  68. Ευθύμιος Περίσσιος - Χαλάνδρας avatar
    Ευθύμιος Περίσσιος - Χαλάνδρας 03/11/2011 15:07:13

    Ως τώρα έπεφτε ο Παπανδρέου, τώρα πέφτει κι ο Σαμαράς! Καραμανλικοί & Κυριάκος τον πέφτουν. Χίλιες φορές δημοψήφισμά, παρά (ολοκληρωτική) υπερψήφιση δανειακής σύμβασης. Η παραφυάδα Φλωρίδη –Καρύδη, ενέπνευσε την σύνταξη της επιστολής βουλευτών Ν.Δ. –ΠαΣο.Κ.;?

  69. Νικηφoρος Φωκας avatar
    Νικηφoρος Φωκας 03/11/2011 15:19:35

    Αντωνη ΚΑΜΜΙΑ υποχωρηση στους μειοδοτες - ΜΟΝΟ ΕΚΛΟΓΕΣ - ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ , ουτε συμβιβασμοι - ουτε υποχωρησεις - ουτε μεταβατικες κυβερνησεις ουτε ΚΑΝ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ με τον σπιθαμιαιο ηγετη της πρασινης λαιλαπας... ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΥΣΚΟΛΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΑΝΔΡΕΣ ... ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ 'ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ' ΣΩΣΤΑ ΤΗΝ ΛΑΙΚΗ ΒΟΥΛΗΣΗ μην κανεις το μεγαλο λαθος να γινεις μαξιλαρακι ΤΩΝ ΜΕΙΟΔΟΤΩΝ !

  70. ΤΟ ΝΗΣΙ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ avatar
    ΤΟ ΝΗΣΙ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ 03/11/2011 15:26:52

    Ο παπανδρέου έστειλε τα χαράτσια της δ.ε.η. στον απλό Ελληνικό Λαό βυθίζοντας τις απλές Ελληνικές οικογένειες στην θλίψη, την οργή και την απόγνωση.

  71. Θύμιος avatar
    Θύμιος 03/11/2011 16:24:29

    Άμα έχουμε, για μακρά περίοδο χρόνου, ένα μη ανανεωνόμενο τακτικά πολιτικό προσωπικό, και μάλιστα στο επίπεδο της ηγεσίας, έχουμε ανθρώπους με σκελετούς στα ντουλάπια. Σκελετούς που τους εξωθούν σε κυκλοθυμικές συμπεριφορές. Για καθαρά τυχαίους λόγους, μόνον ο “Συνασπισμός” έχει σήμερα ανανεωμένη ηγεσία. Το παραλήρημα είναι αναμενόμενο με τις τόσες φράξιες, στα τόσα στα κόμματα, με τους ανοικτούς λογαριασμούς απ’ το παρελθόν.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.