#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
27/02/2012 17:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Πέτρος Κωστόπουλος και η κηδεία του Lifestyle



Η συνταγή των αρχιερέων της προπαγάνδας και των εργολάβων του «εκσυγχρονισμού» ήταν πετυχημένη: Ιλουστρασιόν πρότυπα ανοργασμικού περιεχομένου, ήχοι βλαχομπαρόκ, προγραμματισμένα ξεσαλέ, μελετημένα βίτσια και πλαστικές, καλά προφυλαγμένες από αισθήματα, απολαύσεις. Το άλλο φύλλο, σε συσκευασία δώρου, να περιμένει πάντα τη σωστή χρήση, αρκεί οι αναγνώστες να ακολουθούσαν κατά γράμμα τις οδηγίες.  Έρωτες δίχως χθες και χωρίς αύριο. Η ηδονή σαν τεχνική life style, χωρίς life, ούτε και style – «στυλάκι» μόνο. Όσο πιο ιμιτασιόν, τόσο πιο αυθεντικό.  Ο σνομπισμός του φτωχομπινέ που πιστεύει ότι έχει πιάσει τη ζωή από τα κέρατα. Το παραμύθι του κομπλεξικού που αισθάνεται μεγαλοαστός, επειδή φοράει κουστούμι Αρμάνι. Μια κοινωνία ευνουχιζόταν παίρνοντας μάτι στα εξώφυλλα και τις τηλεοπτικές οθόνες.

Αν μας καλούσαν -  πράγμα που δεν θα γίνει ποτέ - σε μια εκπομπή με θέμα την "κηδεία του Lifestyle"  θα διαλέγαμε τις προηγούμενες λέξεις, από μια παλαιότερη ανάρτηση του antinews, για να εκφωνήσουμε τον επικήδειο μιας νοοτροπίας και ενός κόσμου τον θάνατο του οποίου παρουσιάζει καθημερινά από τα ΜΜΕ ο αρχιερέας του κ. Πέτρος Κωστόπουλος.

Ο κ. Κωστόπουλος, με την εμπνευσμένη είναι αλήθεια υποστήριξη των νεόπλουτων του ΠΑΣΟΚ - και όπως διατείνονται πολλοί την υπόγεια στήριξη από το πρώην θείος βρέφος του πασοκισμού κ. Κώστα Λαλιώτη - ύμνησε στην Ελλάδα πμ (προ μνημονίου) ανοικτά όλες τις βλαχομπαρόκ αξίες του νεοπλουτισμού και υποδόρια τους εγχώριους «σοσιαλιστές».Κάποτε υπήρξε το «τέλειο πρότυπο του νεοέλληνα άντρα», αλλά τώρα μοιάζει να είναι το τέλειο θύμα μιας συγκυρίας που ψάχνει ενόχους. Και μέχρι ενός σημείου δικαίως γιατί αν υπήρξε κάποιος που ήταν για χρόνια opinion leader, αυτός ήταν ο κ. Κωστόπουλος.

Άλλωστε φρόντιζε πάντα να κομπάζει για όλα. Για το επιχειρηματικό του «δαιμόνιο», τη ζωή του, το σπίτι, το αυτοκίνητο, τις διακοπές του και πάνω από όλα για τις υψηλές πολιτικές φιλίες του. Μέσα στο άγχος να τις στηρίξει με αρτιότητα , ύμνησε τα (δανεικά) λεφτά που μας περίμεναν όλους σε μια Τράπεζα. Αποθέωσε τον «θεόσταλτο» εκσυγχρονισμό, που δήθεν μας έβγαλε από τη μιζέρια.

Του χρεώνουν ότι «επέβαλε» το lifestyle. Βρήκε όμως και πρόσφορο έδαφος. Διότι και  ο Βεργής προσπαθεί να επιβάλει την επιστροφή στη φύση τόσο χρόνια, αλλά εις μάτην. Απλά ύμνησε τις κοινωνικές συμπεριφορές της χλιδής και του άκρατου υλισμού. Δεν ήταν ο δημιουργός του καταναλωτισμού, αλλά ο αφηγητής του.

Υπήρξε ένθερμος  θιασώτης της διάχυτης πεποίθησης ότι η δουλειά είναι για τους μαλάκες, για τους «έξυπνους» είναι οι διασυνδέσεις, οι «ιδέες» και η «πονηριά».

Αντέγραψε με επιτυχία ξένες συνταγές στον περιοδικό Τύπο, τη στιγμή που νέες κοινωνικές ομάδες (κυρίως μέσω της κομματικής εύνοιας) εμφανίζονταν δυναμικά και επιθυμούσαν άλλα κοινωνικά πρότυπα. Και ο κ. Κωστόπουλος τους τα πρόσφερε απλόχερα. Και τώρα πέφτει με πάταγο όπως και η νεοελληνική καρικατούρα του life style.



Έστω κι αν υπήρξε σκληρός εργοδότης και δύστροπος συνεργάτης, το γεγονός ότι του πέφτουν αγρίως τώρα, φανερώνει την ανάγκη για εξιλαστήρια θύματα και ενδεχομένως τα αισθήματα κατωτερότητας που είχε δημιουργήσει σε διάφορους. Τα βάζεις με κάποιον όταν είναι ισχυρός, το να τον πατάς όταν έχει ήδη πέσει νοκ άουτ δεν είναι και τόσο «αντρικό». Και ως συνήθως σε αυτές τις περιπτώσεις, οι πρώην ευνοούμενοι ορμούν πρώτοι. Μαζί με τους εχθρούς. Και είχε αποκτήσει μπόλικους, κυρίως ανώνυμους

Έχτισε κι ο ίδιος τον προσωπικό του μύθο, λαμβάνοντας μια φρενήρη δημοσιότητα. Η δικαιολογία των υψηλών μισθών, είναι συνηθισμένη πια. Σε όλους τους φαλιρισμένους  επιχειρηματίες, έφταιξαν οι μισθοί των εργαζομένων τους. Έστω κι αν η ΙΜΑΚΟ «ήταν ιπποφορβείο ταλέντων», όπως ο ίδιος διατείνεται, το γεγονός ότι έφευγαν μόλις έβρισκαν μια καλύτερη πρόταση, σημαίνει πολλά για το αφεντικό. Και προς τιμήν του παραδέχεται ότι γέννησε  και «τέρατα». «Αγράμματους με την κοινωνική έννοια της λέξης που βασανίζουν ακόμα με το «ήθος» τους τη δημοσιογραφία». Όσοι τον αποθέωναν σπεύδουν τώρα να τον δαιμονοποιήσουν, να του χρεώσουν ίσως και παραπάνω από αυτά που του αναμφίβολα του αναλογούν. Για τη στατιστική όμως είναι απλά μία ακόμη επιχείρηση που κλείνει όχι λόγω μόνο της κρίσης, αλλά κυρίως εξαιτίας των καταστροφικών επιλογών των επιχειρηματιών.

Δείχνει να είναι κι ο ίδιος θύμα των αξιών που υπηρέτησε. Οι αστικές αξίες, με την πρωταρχική τους έννοια, της σφιχτής οικονομικής νοοτροπίας, της επανεπένδυσης  και όχι της χλιδάτης διαβίωσης, επανέρχονται στο προσκήνιο και μάλιστα βίαια.

Σε προσωπικό επίπεδο μια οικονομική κατάρρευση είναι μεγάλη συμφορά.

Όμως,  ο θάνατος μιας επιχείρησης θα είναι πάντοτε πιο ανεκτός από το θάνατο ενός παιδιού…

Μ.Ο.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 27/02/2012 17:12:44

    Όπως η Ρούλα Κορομηλά κατέστρεψε 1-2 γενιές Ελληνίδων, που μεγάλωαν με όνειρο να γίνουν γλάστρες, μαϊντανοί, και στη καλύτερη περίπτωση ντιζέζ, έτσι και ο νεόπλουτος "μπαστουνόβλαχος" κατέστρεψε τα αγοράκια, που μεγάλωσαν με όνειρο την αρπαχτή χωρίς κόπο.
    Στρας, πούπουλα, σελέμπριτι, πούρα, Τσίβας, τσιφτετελοποπ, αγραμματοσύνη, και δέκα καντάρια καρακατσουλίστική ψευτομαγκιά χαρακτήρισαν το ψευδεπίγραφο νεοελληνικό όνειρο, κακέκτυπο του αντίστοιχου Δυτικού.
    Ζωή σε λόγου μας.
    ΥΓ- Η καταστροφή της κοινωνίας μας δεν ήταν μόνο το Πασόκ και γενικά η κομματοκρατία. Η πραγματική και σαφώς πιο ύπουλη καταστροφή, που στόχευσε την νέα γενιά εκεί που πονάει, έχει ονοματεπώνυμο... Ρούλα, Πέτρος, και το υπόλοιπο κακό συναπάντημα.

    • Σίχαμα avatar
      Σίχαμα @ Strange Attractor 27/02/2012 17:28:52

      +1000

    • τάσος avatar
      τάσος @ Strange Attractor 27/02/2012 17:35:56

      όποιος νομίζει ό,τι τώρα θα αλλάξουν τα μυαλά του κόσμου, ή πως ο κωστόπουλος έκανε έτσι τα μυαλά του κόσμου, ή πως όσοι έλληνες δεν είχανε στον ήλιο μοίρα και δουλεύαν όλη μέρα σα χαμάληδες για να τη δουν το βράδυ μποέμ, ή περιμέναν από το λότο και το τζόκερ και το στοίχημα να ζήσουν τη μεγάλη ζωή, τώρα θα συνέλθουν, είναι ηλίθιος. δεν έκανε έτσι το πασόκ την ελλάδα, η ελλάδα έκανε έτσι το πασόκ. χωνέψτε το σαΐνια.

      • Πεπόνης avatar
        Πεπόνης @ τάσος 28/02/2012 05:36:46

        Επιτρέψτε μου, αστυνόμε Σαΐνη, να διαφωνήσω κάθετα, οριζόντια και διαγώνια. Υπάρχει, και υπήρξε, πάντα μια άλλη Ελλάδα. Όσοι, όπως εσείς, υποβαθμίζουν την δυσκολία και τους κινδύνους να αναπτυχθείς μέσα σε άκρως εχθρικό για την σοβαρότητα και την πραγματικότητα τατιανόκωστοπουλότάμταsakisρούλα-περιβάλον, αγνοούν την ύπαρξη, τις δυνατότητες και την επιρροή ένος Γκέμπελς.

      • κωστας Α avatar
        κωστας Α @ τάσος 28/02/2012 13:30:19

        Τασο , δεν ξερω αν απο ΕΝΟΧΕΣ το λες αυτο αλλα η αληθεια οσο πικρη και αν ειναι πρεπει να λεγεται. ΤΟ ΠΑΣΟΚ εξ αρχης εβαλε ,εσκεμμενα η οχι ,το τραινο που λεγεται ΕΛΛΑΔΑ, στις ραγες της καταστροφης .Για να δημιουργηθουν οι προυποθεσεις μεταβασης σε μια παγκοσμιοποιημενη κοινωνια επρεπε η χωρα να μπει σ αυτη την τροχια .ΔΕΝ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΕΠΙ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΟΖ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΡΕΥΝΕΣ ΓΙΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ ; Με το καλημερα στην εξουσια τριπλασιασε τους μισθους .Το κρατος με δανεικα ,γι αυτο και χρεοκοπησε ,και οι επιχειρησεις,εξ αναγκης, με αυξηση των τιμων των προιοντων . Ολη η ΜΑΓΚΙΑ της συγχρονης μεταπολιτευτικης ΕΛΛΑΔΑΣ ειναι τεκνον ΠΑΣΟΚ .Ενα απο τα οργανα προπαγανδας ηταν ο ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ. ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ολων των επομενων γεννεων .Το σκουρο γυαλι ,οι ζωγραφισμενοι κωλοι ,το POYL-MOYR ,το νησι των ανεμων μ ολα τα θολωμενα μυαλα ,τα πανακριβα σπιτια και σκαφη με δανεικα ,η υπερθεωση του σεξ για το σεξ και οχι ως απαυγασμα μιας συναισθηματικης σχεσης εφερε τους νεοελληνες σε μια συγκεχυμενη σχεση με την πραγματικοτητα ,με τις αξιες και τις αρχες αυτης της χωρας .Δεν χρειαζεται να εργαζεσαι .Ολη η φαια ουσια πρεπει να ξοδευεται για να μπεις στο συστημα .Ενα συστημα που αποζημιωνε πλουσιοπαροχα τους κολλητους και τις κολλητες .Αυτο ηταν το ιδανικο της περιοδου αυτης .Με τετοια ιδανικα και με θολωμενα μυαλα απο χορτο μονο στην καταστροφη μπορεις να πας .Ολη αυτη η μεγαλη παρεα ηταν ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΕΥΡΩΠΑΙΚΟΤΡΑΦΕΙΣΑ .ΕΠΕΣΑΝ ΣΑΝ ΑΚΡΙΔΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΦΗΣΑΝ ΤΙΠΟΤΑ ΟΡΘΙΟ .ΚΑΤΗΡΓΗΣΑΝ ΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΒΑΛΑΝ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ .ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ . ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΤΟΥΣ ΣΒΥΝΕΙ ΚΑΙ Η ΕΛΛΑΣ .ΔΥΣΤΥΧΩΣ .................

    • δημήτρης avatar
      δημήτρης @ Strange Attractor 27/02/2012 18:59:18

      Σοβαρά ρε φίλε???
      Αν η προσωπικότητά σου είναι τόσο μηδαμινή και ανύπαρκτη,ώστε να μπορεί να την επηρεάσει η Κορομηλά και το περιοδικό ΟΚ του Κωστόπουλου,τότε είσαι άξιος της μοίρας σου!!!!

      Μονίμως να ψάχνουμε αλλού ενόχους,για την δικιά μας τη βλακεία και τις ευθύνες λέξη!!!!!
      ΜΑΓΚΑΣ ο Κωστόπουλος για αυτά που πέτυχε.....μεγάλος μάγκας!!!!
      Τί υποκρισία είναι αυτή???
      Τί ήθελες,να βγάλει περιοδικά με αφιερώματα στον Κάφκα και τον Νικηφόρο Βρεττάκο????
      Υποκρισία και φαρισαισμός στο έπακρο!!!!!

      Ο Κωστόπουλος έκανε το Χρηματιστήριο,το Κτηματολόγιο κλπ
      Ο Κωστόπουλος έβαλε στην Βουλή τον Πεταλωτή και τον Κουλούρη....
      έλεος πια....

      • Πεπόνης avatar
        Πεπόνης @ δημήτρης 28/02/2012 08:27:00

        "Μονίμως να ψάχνουμε αλλού ενόχους,για την δικιά μας τη βλακεία και τις ευθύνες λέξη!!!!!"

        Αυτό το λένε συνήθως όσοι δεν αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους. Ποιά είναι όμως η λύση που προτείνεις, όταν κάποιος αναλαμβάνει όλη την ευθύνη της ζωής του, παλεύει με όσα μέσα διαθέτει, και του χαλάνε τα σχέδια όπως ο κ. Κωστόπουλος. Πως; Χμ... Μήπως δημιουργώντας πρότυπα, και καταργώντας άλλα;

    • nestrom avatar
      nestrom @ Strange Attractor 27/02/2012 19:58:24

      Kαι τι δεν θα έδινες να ήσουν ο Κωστόπουλος. Θα είχες και την Τζένη από κοντά.

      • Flat avatar
        Flat @ nestrom 28/02/2012 13:36:53

        Τέτοιες λιγουρεύεσαι ρε πεινάλα;

        • nestrom avatar
          nestrom @ Flat 28/02/2012 17:03:38

          Εμένα μου αρέσει πολύ. Εσένα σε χαλάει ε?

          • greek doctor avatar
            greek doctor @ nestrom 28/02/2012 18:08:13

            Από κοντά μοιάζει λίγο με ψάρι (στο πρόσωπο), άρα συμφωνώ με Flat.

  2. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 27/02/2012 17:14:23

    Ξέχασα να συγχαρώ τον Μικρό Οδυσσέα για το άρθρο.
    Εύγε σου Μικρέ!

    • madprof avatar
      madprof @ Strange Attractor 27/02/2012 17:39:30

      Το άρθρο του Μ.Ο. καταδεικνύει ποίοι, πως και γιατί μας κατάντησαν προτεκτοράτο ή 1η αποικία της ΕΕ (σημερινό πρωτοσέλιδο ιταλικής εφημερίδας).
      Πόσα δάνεια μύρια επιπλέον δημόσιο χρέος μας χρέωσε και ο πουράτος βλαχογκιοτζέμαγκας;

  3. takis400 avatar
    takis400 27/02/2012 17:14:55

    η τελευταια προταση πρεπει να γινει ταμπελα φωτιζομενη μαλιστα στο συνταγμα και να μεινει μονιμα εκει,να το θυμιζει για παντα σε ολους

  4. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 27/02/2012 17:19:36

    Έξοχη ανάρτηση. Καί αυτή από ένα μικρό. Έστω Οδυσσέα.

  5. Ιωάννης33 avatar
    Ιωάννης33 27/02/2012 17:21:18

    Δεν προκαλεί χαρά κανένα λουκέτο σε επιχείρηση,όσο στριμμένο και να ηταν το αφεντικό.Υπάρχουν οικογένειες εργαζομένων απο πίσω.Μόνο το όνομα του ΠΚ θα του αποφέρει ικανό εισόδημα ως καλεσμένος,guest star και κριτής ταλέντων.Οι υπάλληλοι του θα ανέβουν "γολγοθά".
    Πάντως τι να περιμένεις απο ένα σύστημα προβολής,που γράφει στο επάγγελμα...Πανελίστας

    • greek doctor avatar
      greek doctor @ Ιωάννης33 28/02/2012 12:52:47

      Οι υπάλληλοι δεν έφεραν ευθύνη για τα ανοσιουργήματα του αφεντικού;
      Ποιοί υλοποιούσαν τις φαεινές ιδέες του;
      Τελικά, μερικές δουλειές αποτελούν ντροπή.

  6. nasos avatar
    nasos 27/02/2012 17:32:54

    στα τέλη '80 ο κόσμος είχε πια βαρεθεί την αριστερά με το ταγάρι,τον Παπανδρεϊσμό με την αισθητική σκυλάδικου,τη Δεξιά του Κατηχητικού ,τα μεγάλα οράματα και τις ηχηρές διακηρύξεις και ήθελε έναν άλλο τρόπο ζωής,ο Κωστόπουλος σαν ικανός επιχειρηματίας είδε το κενό και το κάλυψε
    το να κατηγορείται σήμερα για όλα τα δεινά του κόσμου είναι τουλάχιστον γελοίο
    σαφώς και συνδιαμόρφωσε την εποχή του αλλά δεν δημιούργησε τις αιτίες της σημερινής καταστροφής
    αυτό υπήρξε ''έργο'' της κομματοκρατίας και της διαπλοκής
    όπως σωστά επισήμανε και ίδιος,τα χοντρά παιχνίδια παίζονταν με τα πρωτοσέλιδα που κρεμιούνταν στο περίπτερο(εκεί πήγαιναν και τα χοντρά πακέτα της κρατικής διαφήμισης,όρα Χώρα του Τράγκα) και όχι με το Νιτρο και το Down Town,παρά την τεράστια αναγνωσιμότητά τους

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ nasos 27/02/2012 17:55:32

      Πολύ σωστή προσέγγιση.

    • madprof avatar
      madprof @ nasos 27/02/2012 17:57:23

      Τώρα μας πουλάνε το ρεμπέτικο με "συγγραφείς", "ηθοποιούς" και "ποιητές".
      Quel decadence mon dieu!
      Τα Τατιανολαμογιοτσοντοκάναλα ψεκάζουν την πλέμπα με το αζημίωτο!

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ madprof 27/02/2012 18:06:42

        Εδώ πάει να γίνει μπεστ σέλερ το νέο "πόνημα" (ψυχολογικό) δοκίμιο του Γρηγόρη Αρναούτογλου, που κατά ομολογία του δεν τελείωσε καν γυμνάσιο!
        Τι να λέμε...
        Αν δεν υπήρχε ο βλαχογκιοτζέμαγκας Κωστόπουλος, θα έπρεπε να τον εφεύρουμε τέτοιοι που είμαστε.

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ nasos 28/02/2012 00:21:20

      ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ.
      ΓΙΑ ΤΑ LIMIT-UP ΚΑΙ ΤΑ LIMIT-DOWN ΤΗΣ IMAKO ,THN
      ΑΛΗΣΤΟΥ ΜΝΗΜΗΣ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚΙΚΟΥ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟΥ,
      ΠΟΥ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΦΕΛΕΙΣ ΘΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ?

  7. ab-normal avatar
    ab-normal 27/02/2012 17:36:06

    Η ελληνική κοινωνία τον εξέθρεψε η ελληνική κοινωνία τον κατασπαράζει σήμερα …συμφωνώ σε όλα με την επισήμανση ότι το μερίδιο ευθυνών που αναλογεί στον καθένα μας -για το φαινόμενο Κωστοπουλος-είναι τεράστιο .Αύριο θα εκθρέψουμε έναν άλλο αντίστοιχο Κωστοπουλο και το ότι πρεσβεύει..

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ ab-normal 27/02/2012 17:49:13

      Ένα από τα στοιχεία της φυλής μας που ανέκαθεν θαύμαζα είναι αυτό ακριβώς: Ότι από την αρχαιότητα ακόμη, όποιον τον ανεβάζουμε στα ουράνια, εμείς οι ίδιοι τον κατεβάζουμε, μόλις πιάσει τα όρια της ύβρης.
      Ας πρόσεχε ο βλάχος.
      Αν και δεν τον λυπάμαι. Σίγουρα θα έχει κάνει την κονόμα του. Τους υπαλλήλους του λυπάμαι, και όλους τους νέους που κατέστρεψε όλα αυτά τα χρόνια, καθιστώντας τους χρήσιμους ηλίθιους του συστήματος.

  8. ζούκωφ avatar
    ζούκωφ 27/02/2012 17:44:41

    Πριν "την πέσουν όλοι" στην χτυπημένη από την κρίση μποντυμπιλντεράδικη κορμοστασιά, (το 2009) οι "βαψομαλλιάδες" έγραφαν:

    "...Πιπεράτα σεξουαλικά θέματα, ΙΝ και OUT, χυδαιολογίες, εξυπνακισμοί – το παιδί από τον Βόλο βάλθηκε να δείξει στον κόσμο της Αθήνας (τον οποίον κατά βάση φθονούσε) τρόπο ζωής. Έτσι, σταδιακά, το περιοδικό αυτό απετέλεσε το όχημα του μεγαλύτερου εκχυδαϊσμού που γνώρισε η χώρα τις τελευταίες δεκαετίες. Εξέφρασε όλη την γλυκιά αποχαύνωση και οπισθοδρόμηση των κοινωνικών ομάδων που έφεραν το ΠΑΣΟΚ στην εξουσία (και το αντίστροφο)...Μπουζούκια, γαρύφαλλα, λεκτικός τραμπουκισμός, καθώς πρέπει σκυλούδες, γυμνάστριες, ποδόσφαιρο, φιγουρατζίδικα αυτοκίνητα, κώλοι και βυζιά. Από τα «ψαγμένα»θέματα και την αισθητική αναζήτηση κατέληξε στο worship του κώλου της Γωγούς Μαστροκώστα και των βυζιών της Βάνας Μπάρμπα… Ο βαθύτερος στόχος είχε επιτευχθεί. Το βλαχαδερό από το Βόλο, με τον λόγο που μοιάζει με λόξιγκα και με τη βαριά, εκνευριστική θεσσαλική προφορά (που τα «ο» τα μετατρέπει σε «ου» τρώγοντας ταυτοχρόνως τα φωνήεντα και την οποία, χρόνια τώρα, δεν κατόρθωσε να αποβάλει - μια προφορά που μόνο γραφικότητα και θυμηδία αποπνέει), πέτυχε. Τα είχε καταφέρει (α λα ελληνικά…). Από τις άσπρες συνθετικές κάλτσες με τα φτηνά σκαρπίνια πέρασε στα Rossetti, από τα μηχανόβια Perfecto στα Cavalli, από τα "μάλμπουρο" που τα στερέωνε στο διπλωμένο μανίκι του (φτηνού) μακό, στα πούρα, από τα clubs στα μπουζουξίδικα…"

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ ζούκωφ 27/02/2012 17:52:13

      Οι "βαψομαλλιάδες" ήταν εξαιρετικοί στις περιγραφές τους. Μου λείπουν.

  9. Λιγότερος Άμλετ avatar
    Λιγότερος Άμλετ 27/02/2012 17:49:46

    Αντιγράφω από τους "Βαψομαλλιάδες" 2009 (που τα λέν "αντρικα", πριν από το στραπάτσο):

    "...Πιπεράτα σεξουαλικά θέματα, ΙΝ και OUT, χυδαιολογίες, εξυπνακισμοί – το παιδί από τον Βόλο βάλθηκε να δείξει στον κόσμο της Αθήνας (τον οποίον κατά βάση φθονούσε) τρόπο ζωής. Έτσι, σταδιακά, το περιοδικό αυτό απετέλεσε το όχημα του μεγαλύτερου εκχυδαϊσμού που γνώρισε η χώρα τις τελευταίες δεκαετίες. Εξέφρασε όλη την γλυκιά αποχαύνωση και οπισθοδρόμηση των κοινωνικών ομάδων που έφεραν το ΠΑΣΟΚ στην εξουσία (και το αντίστροφο)...Εκείνο που μετρά είναι ότι, δελεάζοντας, με την «κωλάδικη» λάμψη των Μέσων της πλάκας που κατέχει, κάποιους οικονομικά ισχυρούς, κατάφερε ένα μέρος της επιχειρηματικής ελίτ της χώρας (και αυτό λέει πολλά τόσο για τη χώρα όσο και για τις «ελίτ» της) να του εξασφαλίσει κεφάλαια και χρηματοδοτήσεις για να περνάει ο ίδιος ζωή και κότα... Ο βαθύτερος στόχος είχε επιτευχθεί. Το βλαχαδερό από το Βόλο, με τον λόγο που μοιάζει με λόξιγκα και με τη βαριά, εκνευριστική θεσσαλική προφορά (που τα «ο» τα μετατρέπει σε «ου» τρώγοντας ταυτοχρόνως τα φωνήεντα και την οποία, χρόνια τώρα, δεν κατόρθωσε να αποβάλει - μια προφορά που μόνο γραφικότητα και θυμηδία αποπνέει), πέτυχε. Τα είχε καταφέρει (α λα ελληνικά…)."

  10. Aris. A avatar
    Aris. A 27/02/2012 17:51:52

    Εμένα για φαλιρισμένος και κατεστραμμένος οικονομικά δεν μου κάνει.

    Περισσότερο μου κάνει καβατζαρισμένος με εκατομμύρια ευρώ σε ξένες τράπεζες όπου δίνει την τελευταία παράσταση του μυξοκλαίγοντας και έτοιμος να σκάσει στα γέλια σε βάρος των κοροίδων που περίμεναν να αγοράσουν ευτυχία από τα περιοδικά του.

    Στην ψαραγορά τυλίγουν άραγε ακόμα με εφημερίδα τα ψάρια;;

    Αν ναι τότε προς τιμήν του μεγάλου βοθρατζή ας τυλίγουν από αύριο τα σαφρίδια με τα γραφομενά του.

    Αλήθεια δεν χρωστάει στο δημόσιο και σε ασφαλιστικούς οργανισμούς το μπουμπούκι;;

    • Y. avatar
      Y. @ Aris. A 27/02/2012 19:58:42

      Για ποιούς νομίζεις έγινε το Άρθρο 99. Σ’ αυτο΄ν μπήκε, όπως και πολλά άλλα λαμόγια του Πασοκιστάν

  11. Jimakos avatar
    Jimakos 27/02/2012 17:53:04

    Ολοι αυτοί, της ελαφροαριστερής ιδεολογίας, είχαν σαν target group την νεολαία, την οποία προσέγγισαν με την ίδια συνταγή, απεριόριστη κολακεία και lifestyle οράματα.

    • marios avatar
      marios @ Jimakos 27/02/2012 17:55:45

      Και στο τέλος την κατέστρεψαν.

  12. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 27/02/2012 17:55:33

    Πάρα πολύ καλό άρθρο. Αποτυπώνει την υποτίμιση της νοημοσύνης που δέχονταν οι θεατές και αγοραστές των προιόντων του συγκεκριμένου κυρίου.

  13. Orestios avatar
    Orestios 27/02/2012 17:59:39

    Λυπάμαι που θα σε απογοητεύσω Μικρέ Οδυσσέα, αλλά ο Κωστόπουλος ακόμη καταφέρνει και διαμορφώνει συνειδήσεις μέσα από τις τηλεοπτικές του εμφανίσεις. Ίσως τώρα έχει περισσότερη ισχύ από τα φουνταρισμένα περιοδικά του.
    Μην βιάζεσαι να τον λυπηθείς.

  14. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 27/02/2012 18:22:14

    Ο ΚΠ είναι τέκνο μιας κοινωνίας που αρνείται τον ορθολογισμό στη δόμησή της και την λειτουργία της.
    Λατρεύει την αρπακτή και την κουτοπονηριά.
    Αγαπάει χυδαίες εκφράσεις όπως το "showbiz", το "baseline" κτλ.
    Ηδονίζεται να κυβερνάται από "ηγέτες", όπως ο Α. Παπατζής.
    Βρίσκει τη αποτελεσματική λειτουργία των θεσμών μη ερεθιστική κι ανούσια.

    Θυμάμαι εκείνη τη φωτογραφία από συνέδριο του πασοκ. Όρθιοι με ορθάνοικτα τα τεράστια μάτια τους οι σύνεδροι χειροκροτούσαν την επανεκλογή του "ηγέτη" με φωτοστέφανο τα μαλλιά της Μιμής. Δίπλα του, όρθια.
    Μαλλιά χρυσαφένια, ηδονικά, μοιραία στη λάγνα ματιά ενός ξεπεσμένου θιάσου.
    Ο ΠΚ είναι η αισθητική του κενού, του θανάτου ντυμένου στην άυλη χλιδή της χυδαιότητας.

  15. Dee Jay Stelios avatar
    Dee Jay Stelios 27/02/2012 18:25:59

    Ο καθρέφτης της πασοκάρας.Χυδαιότητα,ξερολισμός,κακογουστιά,αρθρα περισπούδαστα για το πως να μεγαλώσουμε το πουλί μας,ποιανής γκόμενας τα στήθια είναι μεγαλύτερα και βαρύτερα και άλλες τέτοιες αρλούμπες.Τώρα με την κατάρρευση των πάντων το κολλητάρι του Λαλιώτη,ο καράβλαχος γνώστης των πάντων,ο κριτής του dancing on ice, κλαψουρίζει ότι περνάει κλινική κατάθλιψη και μας ζητάει να τον λυπηθούμε.Κάποιοι τέτοιοι τύποι δεν είναι για καμία λύπηση,οι υπαλληλοι του είναι για υποστήριξη.Ας πάει στη Μύκονο με τις πουράκλες του να κλαφτεί.Παρέες θα βρεί σίγουρα,είχε φτιάξει καλή παρέα με Θέμους.Περρήδες,τα σούργελα της athens voice που το παίζουν προοδευτικοί και διάφορους τέτοιους αριστεροδεξιούς.Η ιλουστρασιόν ζωή δυστυχώς για μερικούς σαν κι αυτόν και ευτυχώς για μας τους υπόλοιπους ετελείωσε.Στο καλό Πετράκη και μη μας ξαναγράψεις......

    • juliet avatar
      juliet @ Dee Jay Stelios 27/02/2012 20:20:33

      Dee Jay Stelio,
      Καλή Σαρακοστή....μήπως ξέχασες κάτι ,χιχιχι ...νομίζω η παρέα ήτανε Λαλιώτης-Ευθυμίου -Πετράρας...

      • Dee Jay Stelios avatar
        Dee Jay Stelios @ juliet 27/02/2012 21:44:13

        Τις καλύτερες ευχές μου,το άτιμο το αλτσχαιμερ λόγω ηλικίας (πρέπει να είμαι λίγο μικρότερος απο το Δαναό ) μάλλον θα φταίει.Τέτοια παρέα όντως ήταν αξέχαστη......

    • Δαναός avatar
      Δαναός @ Dee Jay Stelios 27/02/2012 20:39:22

      Α πα πα Stelio τι είναι αυτά που λες!Θα σε τιμωρήσω! Θα γράψεις χίλιες φορές: "Δε θα ξαναπώ κακή κουβέντα για τον Πετράκη".

      • ΕΥΑ avatar
        ΕΥΑ @ Δαναός 27/02/2012 20:56:26

        Βρε, βρε, βρε! γύρισες κιόλας από τις γυμναστικές επιδείξεις;

        • juliet avatar
          juliet @ ΕΥΑ 27/02/2012 21:19:58

          Γυμναστικές επιδείξεις; αρχίσαμε προπόνηση ; στα 68; αυτή την ηλικία έδωσαν οι κολλητοί ....(18+50=68)

      • Dee Jay Stelios avatar
        Dee Jay Stelios @ Δαναός 27/02/2012 21:39:29

        Αδερφέ μου χίλιες φορές πολλές δεν είναι?Εχω και ταξίδι αύριο,να χρωστάω για την άλλη βδομάδα?Οπως και να έχει χρόνια πολλά και καλή σαρακοστή

        • Δαναός avatar
          Δαναός @ Dee Jay Stelios 27/02/2012 22:50:13

          Αντε βρε με κατάφερες.100 καλά είναι; Καλή Σαρακοστή και σε σένα.

  16. greek doctor avatar
    greek doctor 27/02/2012 18:28:05

    Συμφωνώ σε όλα Μικρέ Οδυσσέα,αλλά έχω να κάνω ένα σχόλιο.
    Σχετικά με '' το άλλο φύλο σε συσκευασία δώρου", μήπως παρατήρησες ότι οι φωτογραφίες του αγαπητού Factor x, έχουν ακριβώς τον ίδιο προσανατολισμό και εκφράζουν την ίδια φιλοσοφία;

    • factorx avatar
      factorx @ greek doctor 27/02/2012 18:58:45

      Εδώ έπεσες εντελώς έξω

    • Y. avatar
      Y. @ greek doctor 27/02/2012 20:09:01

      Εκφράζουν το κάλλος που αναφέρεται στη γυναικία ύπαρξη και πραγματικότητα, με τα μάτια του άνδρα

    • m.s avatar
      m.s @ greek doctor 27/02/2012 22:36:41

      Εγώ βλέπω μια γυναίκα τυλιγμένη στα επίμαχα με ταινία που δεν επιτρέπει την είσοδο .
      Κάτι που συνηθίζεται πχ στον τόπο του εγκλήματος ή στις κατεδαφίσεις.
      Τι από τα δύο δεν έκαναν τα περιοδικά του εν λόγω στη γυναικεία φύση;

      • greek doctor avatar
        greek doctor @ m.s 28/02/2012 11:46:20

        Τα περιοδικά του εν λόγω , δεν μπορούν να επηρεάσουν ούτε τη γυναικεία , ούτε την αντρική φύση. Αυτό που μπορούν να κάνουν είναι να εξιτάρουν διάφορους πεινασμένους (και μετά άντε να αποδείξουμε οι υπόλοιποι, ότι δεν είμαστε ελέφαντες).
        Όσον αφορά στην φωτογραφία του άρθρου και σε απάντηση του σχολίου σου, ιδού η ερώτηση: οι κατεδαφίσεις και οι τόποι του εγκλήματος, θεωρείς ότι καλώς συμβολίζονται με γυμνά, γυναικεία σώματα;
        και ποιά η γνώμη (σχετικά με αυτό) των γυναικών αναγνωστριών του άρθρου;

  17. Silence t. avatar
    Silence t. 27/02/2012 18:37:13

    Δρυός πεσούσης πας ανήρ ξυλεύεται .

  18. EVANGELOS avatar
    EVANGELOS 27/02/2012 18:39:07

    +1 εκ ... και για την κριτική και για την κριτική στους όψιμους κριτές ... πολύ σωστός Μ.Ο.

  19. Y. avatar
    Y. 27/02/2012 18:49:39

    Σκουπίδια όπως λενε οι αμερικάνοι, δυστυχώς. Ή γκάρμπιτς, όπως λέμε εμείς

    • Y. avatar
      Y. @ Y. 27/02/2012 19:45:14

      Ξέχασα κι εγώ να συγχαρώ τον Μικρό Οδυσσέα για το άρθρο.
      Εύγε σου Μικρέ!

  20. greek doctor avatar
    greek doctor 27/02/2012 19:03:58

    Δηλαδή, θέλεις να πεις ότι οι φωτογραφίες των γυναικών που αναρτάς στο site, δεν παραπέμπουν σε συσκευασίες προ'ι'όντων προς χρήση;

    • EVANGELOS avatar
      EVANGELOS @ greek doctor 27/02/2012 19:07:11

      ε όχι ... όσο και να διαφωνώ με τον φάκτορχ στα πολιτικά , το να τον βγάλουμε και λαιφσταιλίστα είναι χοντρό !!! ... είπαμε διαφωνία αλλά όχι και έτσι ... οι φώτο που συνοδεύουν τις αναρτήσεις είναι αν μη τι άλλο "to the point " που θα έγραφε και ο προσφάτως φαλιρισμένος αν ήξερε αγγλικά ;)

  21. Geros avatar
    Geros 27/02/2012 19:06:35

    Δεν διάβασα το βιβλίο του κυρίου Αρναούτογλου και ούτε και έχω πρόθεση να το διαβάσω , αλλα από την άλλη το επιχείρημα ότι δεν τελειωσε γυμνάσιο δεν μου αρέσει. Δόξα να έχει ο Θεός δεν υπάρχει όρος να έχει τελειώσει κανείς πανεπιστήμιο ή έστω Λύκειο για να μπορεί να εκδώσει βιβλίο , αν υπήρχε ξέρεις πόσα αριστουργήματα θα είχαμε χάσει?

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Geros 27/02/2012 19:11:58

      Απ ότι ακούω, δεν πρόκειται για λογοτεχνία, οπότε και έχεις δίκιο, αλλά για "δοκίμιο".
      Αν πάλι κάνω λάθος, συγχώρα με.

  22. 0030salvador avatar
    0030salvador 27/02/2012 19:09:15

    Οσο πιο μεγάλος και άδειος είναι ένας ντενεκές που πέφτει απο ψηλά τόσο πιο μεγάλο θόρυβο θα κάνει.
    το προσωπικο δράμα του Κωστόπουλου ουδόλως διαφέρει απο το δράμα του κάθε "ανώνυμου" επιχειρηματία που σε καμιά περίπτωση δεν βίωσε την χλιδή που έζησε και περιέγραψε ο εν λόγω κύριος στις μυκόνους και στις νεες υόρκες.

    • nestrom avatar
      nestrom @ 0030salvador 27/02/2012 20:01:35

      Διαφέρει. Η εταιρεία του χρεοκόπησε. Η προσωπική του περιουσία δεν κινδυνεύει.

  23. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 27/02/2012 19:10:23

    Πανέξυπνε Δημήτρη, το ίνδαλμά σου είναι αυτό που έφτιαξε τους ανεγκέφαλους υπήκοους που ανέχτηκαν το χρηματιστήριο, που ψήφισαν τον Κουλούρη κλπ.
    Ξύπνα.

    • δημήτρης avatar
      δημήτρης @ Strange Attractor 27/02/2012 19:38:09

      Δηλαδή το επίπεδο του Έλληνα ήταν υψηλό και το διέφθειρε ο Κωστόπουλος?????

      τί άλλο θα ακούσουμε!!!!

      Για ποιον Έλληνα μιλάμε??

      Τον εχθρό του βιβλίου?
      Τον εχθρό του θεάτρου και της τέχνης?
      Τον τηλεθεατή του ΣΤΑΡ???
      Τον ψηφοφόρο του ΓΑΠ και της Νατάσας Ράγιου?????

      Τον "αδειάζω το τασάκι μου με 100 γόπες στο πεζοδρόμιο"????

      Πολλή αξία δίνετε στον Κωστόπουλο και τα περιοδικά του και του αποδίδετε έναν ρόλο που ούτε ο ίδιος ήθελε να παίξει....

      • Β.Κ.Σ. avatar
        Β.Κ.Σ. @ δημήτρης 27/02/2012 22:33:35

        Πόσο χρονών είσαι Δημήτρη;
        Μιας και είμαι 45 σε πληροφορώ πώς είμαι από αυτούς που αγόρασαν το πρώτο τεύχος του Κλικ και το πέρναν για πολλά χρόνια για να βλέπει από πρώτο χέρι πώς δουλεύει η πρεσβεία με τη γενήα μου. Α, ξέχασα να σου πω ήμουν ταυτοχρόνως και κνίτισα εκείνα τα χρόνια. Μήπως να περάσεις κι εσύ για κανά δυο χρόνια απο την ΚΝΕ μπας και οξίνεις λίγο το πολιτικό σου κριτήριο;

        (αν και ο σύντροφος ο Αλέκος έξησε παληές πικρές αλήθειες σήμερα, αλλά εσύ δεν χρειάζεται να μπεις τόσο βαθειά. Άμα καταφέρεις να καταλάβεις τί θέλουν να καταφέρνουν οι Κωστόπουλοι θα έχεις κάνει τον άθλο της ζωής σου...)

      • radiomedic avatar
        radiomedic @ δημήτρης 27/02/2012 23:02:49

        Η απάντηση σε αυτά που λες δίνεται στο άρθρο:
        "Δεν ήταν ο δημιουργός του καταναλωτισμού, αλλά ο αφηγητής του."

        • M.Ο. avatar
          M.Ο. @ radiomedic 28/02/2012 10:55:44

          !!!

  24. greek doctor avatar
    greek doctor 27/02/2012 19:23:22

    Η Κορομηλά και ο Κωστόπουλος κατάφεραν να χειραγωγήσουν τη μάζα μόνο.
    Κανένα οξυδερκές και συγκροτημένο άτομο δεν θα μπορούσε να επηρεαστεί από τα λεγόμενά τους.

  25. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 27/02/2012 19:27:45

    Τα σκουλίκια επιβιώνουν και ακέφαλα.

  26. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 27/02/2012 19:29:35

    Τότε, δεν είχα δουλειά και δεν είχα χρήματα να αγοράζω τα περιοδικά...πάει η Μύκονος...
    Τώρα, έχω δουλειά, δεν έχω χρήματα...πάει πάλι η Μύκονος..
    Άι στο καλό πια...

    • juliet avatar
      juliet @ ΕΥΑ 27/02/2012 20:54:12

      Α στη ,βρε Εύα ,την Μύκονο δεν σε πάει......

      • ΕΥΑ avatar
        ΕΥΑ @ juliet 27/02/2012 21:04:47

        Έχεις δίκιο juliet...θα το κάνω...θα παραιτηθώ απ' το όνειρο!...

  27. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 27/02/2012 19:35:59

    +1000 για τα ''περισπούδαστα άρθρα''...και τη θεματολογία!

    • Dee Jay Stelios avatar
      Dee Jay Stelios @ ΕΥΑ 27/02/2012 21:37:16

      Χρόνια πολλά καθηγητή μυστήριε,respect και από μένα για το γούστο σου

  28. m.s avatar
    m.s 27/02/2012 20:08:31

    Το πράγμα δε μαζεύεται.
    έχετε δει μεσημεριανές εκπομπές; πρωινές; απογευματινές; βραδινές ; νεανικά δελτία ειδήσεων!!!!;;;; μπλόγκς ; ραδιόφωνο;; Πόσες ώρες βλέπει ένας πιτσιρικάς ΤV; πόσες ώρες είναι στο διαδίκτυο;; τι ιστοσελίδες επισκέπτεται; σε ποια άρθρα κάνει κλίκ; ρωτήστε τους πότε ήταν η τελευταία φορά που διάβασαν λογοτεχνία;
    πάρτε απαντήσεις και κλάψτε μετά γιατί θα καταλάβετε ότι
    ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΤΙ .
    το αχόρταγο μάτι . και δεν ήταν ένας που το τάιζε!!!

  29. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 27/02/2012 20:12:53

    Σκέπτομαι πως τον άνθρωπο από τον Βόλο τον βοήθησαν και τον παρότρυναν να πορχωρήσει στο "Lifestyle" εγχείρημα κάποιο υποτίθεται ¨διανοούμενοι του ΠΑΣΟΚ¨ στις αρχές του 90 , όταν κυκλοφόρησε το πρώτο του περιοδικό θυμάμαι μ΄ένα "Quiz" 40 ερωτήσεων για να διαπιστώσεις ¨το πόσο μαλάκας είσαι " .

    Είχε μια γκάμα δέκα κατηγοριών για να ενταχθείς ανάλογα με τις απαντήσεις σου. Δεν ξέρω σε ποια κατηγορία είχε ενταχθεί τότε ο ίδιος . υπήρχε και το ¨φτωχομαλάκας" .

    Και τον υποστήριξαν τότε οι διανοούμενοι¨ του ΠΑΣΟΚ , διότι όπως έλεγαν ήθελαν να ξεπεράσουν τον ¨λαϊκισμό του ΠΑΣΟΚ¨ που την συμβόλιζε η ¨Αυριανή¨ και η βραδινή ¨στείρα πολιτικολογία¨ στο ¨Κανάλι 29¨ με την εκπομπή του Μ. Κουρή από την οποία ήθελαν να αποδεσμευτούν.

    Αυτοί όμως οι πρώιμοι ¨εκσυγχρονιστές¨ πριν την εμφάνιση των ¨εκσυγχρονιστών¨ του Κ. Σημίτη ( τον οποίο και ψήφισαν τελικά το 96΄στην κόντρα για την αρχηγεία με τον Α. Τσοχατζόπουλο ) λέγοντας πως θέλουν να κτυπήσουν ¨τον λαϊκισμό και τον Αυριανισμό¨-γενικά- ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΚΤΥΠΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΝΑΣΧΟΛΙΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ¨ΑΞΕΣΤΟ ΛΑΟ" .

    Δεν ήθελαν το ¨πάθος για την πολιτική¨( που το κουβαλά σε εκφυλισμένη μορφή και ο λαϊκισμός ) , δεν ήθελαν να κάθετε ο λαός στην τηλεόραση και να βλέπει πολιτικές συζητήσεις . Έπρεπε ο λαός να ασχοληθεί με ¨ανάλαφρα¨ , ¨χαρούμενα¨ και πιο ¨ανθρωποκεντρικά¨ θέματα ( μέχρι που φτάσουμε στην Ανίτα Πάνια ) . Ήθελαν γενικά να στείλουν τον κόσμο στα σπίτια για να ασχοληθεί με τον ¨εαυτό του¨.

    Διαφορετικά πως θα έκαναν ανενόχλητοι τα όργια που έκαναν με τα Χρηματιστήριο , την Ολυμπιάδα , την παράδοση Οτσαλάν και άλλα πολλά μέχρι σήμερα ; Με ένα λαό που δεν είναι “cool” και υπομονετικός με 4-5 πιστωτικές κάρτες στο χέρι και μια φυλλάδα του κάθε Π. Κωστόπουλου στην κωλότσεπι ( ; ), κάνοντας Πάσχα στον Βόρειο Πόλο και Χριστούγεννα στην Αφρική ;

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ ΝΤΑΝΤΟΝ 27/02/2012 21:56:07

      Αν το δεις όμως το πράγμα σφαιρικότερα και σε πιο μεγάλο βάθος, θα διαπιστώσεις ότι το λάιφ στάιλ ήταν απόρροια του μηδενισμού του ΠΑΣΟΚ. Δεν είναι τυχαίο ότι και ο Κωστόπουλος και ο Μαλέλεης προέρχονται από το ΠΑΣΟΚ. Το ΠΑΣΟΚ είναι a priori μηδενιστικό και ο λαϊφσταϊλισμός είναι μία εκδοχή του μηδενισμού αυτού.

  30. ΧΡΙΣΤΟΣ avatar
    ΧΡΙΣΤΟΣ 27/02/2012 20:24:19

    Εδώ κάποιοι προσπαθούν να μας πείσουν ότι ο Κωστόπουλος ή το life style ή ο Γαβαλάς ευθύνονται για το μνημόνιο και για τη κακοδαιμονία μας. Σε μια χώρα που δεν παράγει τίποτα, ζει με μια απαρχαιωμένη γεωργία επιδοτούμενη, έχει για σημαία τον τουρισμό από τον οποίο κάνει μόνο αρπακτές κρατικοδίαιτους επιχειρηματίες και ένα δημόσιο χωρίς μέση αρχή και τέλος, αν πιστέψουμε ότι την έβλαψε το κάθε "μπούτι" που έδειχνε το Nitro, αυτό πραγματικά δείχνει σε τι επιφάνεια σκέψεων και απόψεων ζούσαμε και δυστυχώς συνεχίζουμε να ζούμε...Τελικά προτιμώ τον Κωστόπουλο, τα πούρα και τα παγοπέδιλα από τα εκβιαστικά δημόσια παραληρήματα υπέρ του μνημονίου των δημοσιογράφων του megaεργολαβικού καναλιού!

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ ΧΡΙΣΤΟΣ 27/02/2012 21:00:33

      Ο Κωστόπουλος δεν φταίει για το μνημόνιο.
      Φταίει για την διαμόρφωση μιας ολόκληρης γενιάς, που συμπεριφέρθηκε έτσι ώστε να φτάσουμε στο μνημόνιο.
      Που διαφωνείς;

  31. dikefalosaitos avatar
    dikefalosaitos 27/02/2012 20:44:32

    Πες μου τον Κωστόπουλό σου, να σου πω ποιός είσαι.

    Υ.Γ. Το άρθρο δεν είπε ότι το lifestyle του Κωστόπουλου, είχε ως πρότυπο τον "ΔιαστημόΒλαχο", με την καλή έννοια ;)

  32. Vicky avatar
    Vicky 27/02/2012 20:46:04

    Διακρίνω ότι είσαστε αρκετά μικρές ηλικίες και δε τα ξέρετε καλά ή δε τα θυμάστε. Ο ΠΚ δεν ήταν τίποτα άλλο παρά άλλη μια επενδυτική κίνηση του Κωστάκη του Λαλιώτη (καλή του ώρα) στο χώρο των ειδικών εκδόσεων και της διαφήμησης (μη ξεχνάμε και τη Mass). Και τα πήγαιναν καλά. Μέχρις ότου ο Κωστάκης αποφάσισε να φύγει από αυτά και ο ΠΚ την είδε αρχιμάνατζερ. Αυτό ήτανε. Αριστεριλίκια, Παρζιάνικοι Μάηδες, Εκσυγχρονισμοί κ.λ.π. ήταν για τα κορόιδα που αποτελούσαν και το μεγάλο αγοραστικό κοινό τους. Απλά πράγματα και ωραίο θέμα για διατριβή......

  33. juliet avatar
    juliet 27/02/2012 20:51:27

    Τύπος Κυριακής σελ.34
    ΕΙΠΑΝ ,ΕΓΡΑΨΑΝ ,ΔΗΛΩΣΑΝ
    ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΓΓΕΛΑΚΑΣ
    ''Δεν λέω,μπορεί και να είναι ηρωΐκό να βλέπεις τον καπετάνιο να βουλιάζει με το πλοίο του,μέσα στα τοξικά απόβλητα που ο ίδιος δημιούργησε όλα αυτά τα χρόνια,φωνασκώντας''δεν μετανιώνω'',αλλά πείτε μου αν υπάρχει ένας σκεπτόμενος και ευαίσθητος Ελληνας που να μη γνωρίζει,έστω και εκ των υστέρων ,ότι το εν λόγω απόφθεγμα υπήρξε ένα από τα βασικά συνθήματα με τα οποία η πασοκική πανούκλα έπεσε πάνω στην παραζαλισμένη μεταπολιτευτική ελληνική κοινωνία τότε στα μέσα της δεκαετίας του ΄80 για να αποπλανήσει και να ΄μυήσει σχεδόν τους πάντες ,δεξιούς ,αριστερούς ,στις ιερές αξίες του σταρχιδισμού ,του κωλαρπαξισμού,του τομαρισμού,της απενοχοποίησης του κυνηγιού του κέρδους και της εφήμερης δόξας και να μας βάλει όλους να τρέχουμε κακόγουστοι χωρίς μνήμη λαχανιασμένοι και χαζοχαρούμενοι προς τον όλεθρο.Κρίμα που εξήντα χρόνια ζωής δεν άφησαν ούτε ένα τοσοδά ίχνος γνώσης μέσα στην ύπαρξη του κ.Κωστόπουλου''.
    ΛΕΝΑ ΠΛΑΤΩΝΟΣ
    ''Ανθρωποι αργοπεθαίνουν καθημερινά στη χώρα που τα ηνία πήρε η γενιά του ''ΚΛΙΚ''μετά απ΄αυτήν του Πολυτεχνείου.Ανθρωποι ψάχνουν στα σκουπίδια για να φάνε,εκεί φτάσαμε ,αφού προηγουμένως ανατράφηκαν με σκουπίδια πολιτικά ,αέρα κοπανιστό ,δηλητριώδη και βλαβερό.Οι τελευταίες γενιές των κοριτσιών των ταμείων ξεκληρίστηκαν μαζί με τα ταμεία του κράτους που διαχειρίστηκαν πολιτικοί φαύλοι και επικίνδυνοι.Και τώρα ο κ.Πέτρος Κωστόπουλος εξομολογείται δημόσια τον καταποντισμό του.Να κλάψουμε ή να γελάσουμε;''.

    • Δαναός avatar
      Δαναός @ juliet 27/02/2012 22:18:52

      juliet Αγγελάκας και Πλάτωνος με τη σειρά:
      www.youtube.com/watch?v=bS-l3DTIGAI
      www.youtube.com/watch?v=IH5X7Asd_CI

      • Ανδρομέδα avatar
        Ανδρομέδα @ Δαναός 27/02/2012 23:02:30

        Δεν μπορώ να μη σου πω για το δεύτερο.
        'Αψογο!!!!!

      • nostos avatar
        nostos @ Δαναός 27/02/2012 23:28:57

        Δαναε αν και ταιριαζει , δε νομιζω οτι ουτε καν του αξιζει μια '' ηρωικη'' εξοδος με soundtrack.
        Σιωπη και αδιαφορια .

        • Δαναός avatar
          Δαναός @ nostos 27/02/2012 23:52:52

          Μα για τη juliet τα άσματα! Όχι για τα μιάσματα!

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ Δαναός 27/02/2012 23:58:42

            Αφιερωμένο στον δάσκαλο:
            h__p://www.youtube.com/watch?v=roqFNETt2qA&list=FL5EqokqyHYAsG2vk75wFsMA&index=11&feature=plpp_video

      • juliet avatar
        juliet @ Δαναός 28/02/2012 08:40:14

        Δαναό,
        καλημέρα ,το πρώτο....ύμνος ,το δεύτερο....ψυχή.Για να υμνίσεις χρειάζεται ψυχή.Α....φίλε μου,είσαι γάτος πάντως(με την καλή έννοια).Ευχαριστώ.

        • juliet avatar
          juliet @ juliet 28/02/2012 10:47:13

          να υμνήσεις......

  34. Μαντουβάλα avatar
    Μαντουβάλα 27/02/2012 21:05:33

    γειά σου Vicky πολύ σωστά τα λες

  35. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 27/02/2012 21:32:16

    Να δεις τον Δαναό πως τις καταβροχθίζει τις αστακομακαρονάδες στην Μύκονο, συνοδεία Μποζολέ, να σου φύγει ο τάκος!

    • juliet avatar
      juliet @ Strange Attractor 27/02/2012 21:37:43

      To Μποζολέ ,βέβαια πριν από την εκστρατεία υπερ των Ελληνικών προΐόντων...οι αστακοί ελληνικοί; τα μακαρόνια stella.

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ Strange Attractor 27/02/2012 21:48:23

      Αληθεύει ότι μετά πίνει σόδα στο Pierros και Κορπή στο super paradise;

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ ΕΥΑ 27/02/2012 23:38:18

        Και λούζεται με γάλα προβατίνας από την Τοσκάνη.

        • Δαναός avatar
          Δαναός @ Strange Attractor 27/02/2012 23:50:48

          Ζηλεύεις πάτερ μου;

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ Δαναός 27/02/2012 23:59:28

            Την προβατίνα;

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ Δαναός 28/02/2012 00:02:07

            Έστω!Λίγη σου πέφτει;
            Τι θέλεις στην ηλικία σου του γάλακτος;

          • Φελίζα avatar
            Φελίζα @ Δαναός 28/02/2012 00:06:22

            Την καλησπέρα μου! Σαρακοστή παιδιά .....ντροπή

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ Δαναός 28/02/2012 00:07:15

            Ευλόγησον!

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ Δαναός 28/02/2012 00:07:58

            Γιατί; Τι πονηρόν είπαμε;

          • Φελίζα avatar
            Φελίζα @ Δαναός 28/02/2012 00:14:33

            Πονηρόν?
            Το γάλα της γαιδούρας είναι της μοδός. Φτιάχνει ...επιδερμίδα

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ Δαναός 28/02/2012 00:18:25

            Του συνιστώ τροφές για την ηλικία του! Μακριά από χοληστερίνες και άλατα!

          • Φελίζα avatar
            Φελίζα @ Δαναός 28/02/2012 00:21:15

            Μπα... για μαθητής σου μου κάνει

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ Δαναός 28/02/2012 00:24:45

            Χα την πάτησες! Για ρώτα να μαθαίνεις;

          • Φελίζα avatar
            Φελίζα @ Δαναός 28/02/2012 00:29:46

            Ποιόν να ρωτήσω τώρα που χάσαμε την ενημέρωση του κ.Πέτρου? Τι μαθαίνω , χάσαμε και τον Παπουτσή?

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ Δαναός 28/02/2012 00:32:07

            Τον Αγρότη που χάθηκε...Αυτός ήξερε.

          • Φελίζα avatar
            Φελίζα @ Δαναός 28/02/2012 00:44:18

            Έλα ! Δεν νομίζω ....αλλά όταν τον πετύχω θα ρωτήσω.
            Καληνύχτα !!

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ Δαναός 28/02/2012 00:50:51

            Χα! Καληνύχτα!

  36. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 27/02/2012 21:35:19

    Αποκλειστικές πληροφορίες αναφέρουν ότι σήμερα ο Δαναός απέκτησε ίσαμε και 5 κιλά καινούριους μύες....θαυματουργή η καινούρια φόρμα...το έμαθαν και οι σοφοί-γέροντες από το Τσοτύλι και παρήγγειλαν κι αυτοί...

    • juliet avatar
      juliet @ ΕΥΑ 27/02/2012 22:02:36

      Mύες με το κιλό;;;βρε ,μπας και κάνεις λάθος ...έφαγε πολύ και πήρε 5 κιλά;

  37. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 27/02/2012 21:49:49

    Η κριτική για το "πολιτισμικό πρότυπο" που προπαγάνδιζε το ΚΛΙΚ και όλα τα...κλικοειδή γυαλιστερά έντυπα είναι, κατά τη γνώμη μου, κολοβή αν δεν τεθεί σε ένα πλαίσιο κατεδάφισης κάθε παραδοσιακής αξίας του Νεοέλληνα και ειδικά αυτών που εδράζονται στην Ορθόδοξη χριστιανική πίστη. Πάρτε ένα τεύχος του Κλίκ της δεκαετίας του '90 και θα δείτε όλο τον αντιχριστιανικό μηδενισμό συμπυκνωμένο σε μία λαϊφστυλίστικη και γαργαλιστική χυδαιότητα και με μόνο επιχείρημα τον εξυπνακισμό. Αν κοιτούσε κανείς προς τα τέλη της δεκαετίας του '90 τα τραπέζια σε ένα πλοίο με προορισμό τις Κυκλάδες μία καλοκαιρινή ημέρα, δεν θα έβλεπε παρά το ΚΛΙΚ και τα ανάλογα περιοδικά των...οπισθίων. Ήταν η εποχή της ισχυρής Ελλάδας, του φτηνού αλβανού εργάτη και του άθεου καλβινιστή Σημίτη.
    Ετσι διαπαιδαγωγήθηκε μία ολοκληρη γενιά Ελλήνων, οι σημερινοί 30ρηδες, με γονείς που μεγάλωσαν στη Μεταπολίτευση, με ψευτοπροοδευτικές νοοτροπίες.
    Όσοι Νεοέλληνες διατηρούσαμε ή είχαμε ανακαλύψει μόνοι μας κάτι από την απύθμενη πνευματική δεξαμενή του Ορθόδοξου χριστιανισμού, είχαμε πολλές φορές μέσα μας ή σε συζητήσεις αποδοκιμάσει αυτή τη χυδαιότητα, αυτή τη δικτατορία της κακογουστιάς, της νεοπλουτίστικης χυδαιότητας, του πλέον χυδαίου και χειροπιαστού μηδενισμού. Επειδή όμως ήμασταν και είμαστε ακόμα αντικείμενα λοιδωρίας, χωρίς καμία πρόσβαση στα κυρίαρχα ΜΜΕ (ο Νίκος Ξυδάκης και ο Χρήστος Γιανναράς είναι ελάχιστες εξαιρέσεις), κανείς δεν μας λογάριαζε. Είμαστε οι συντηρητικοί, οι περιθωριακοί, οι χριστιανούληδες, οι θεούσοι, οι θρησκόληπτοι. Και μέχρι σήμερα έτσι είναι. Όπως όποιος έκανε κριτική στον μεταπολιτευτικό αριστερό ξύλινο λόγο ήταν ο φασίστας και ο αντιδραστικός.
    Η πτώση του Κωστόπουλου είναι απόλυτα θετικό γεγονός, ως πτώση ενός επηρμένου ειδώλου, ενός ηθικού νεοπλάσματος. Μόνη της, όμως, δεν αρκεί, το μαχαίρι πρέπει να μπει βαθιά μέσα στις σάρκες της ελληνικής κοινωνίας για να υπάρξει ανάνηψη. Και δεν λέω νυστέρι, γιατί πλέον δεν είναι νυστέρι, αλλά μαχαίρι, που θα κόβει μαζί άρρωστους και υγιείς ιστούς, δυστυχώς.
    Στον Πέτρο Κωστόπουλο εύχομαι μόνο βαθιά και έμπρακτη μετάνοια για όλο το κακό που έκανε, τίποτα άλλο. Η τελευταία του "διακήρυξη" δείχνει ότι δεν έχει καταλάβει απολύτως τίποτα. Τόσο το χειρότερο για αυτόν.

    • Δαναός avatar
      Δαναός @ ΒΙΣ 27/02/2012 23:02:36

      ΒΙΣ, σε λίγες γραμμές το απόσταγμα! Καλή Σαρακοστή!

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΒΙΣ 28/02/2012 02:09:49

      ΒΙΣ, είσαι εξαιρετικός!

      Θεωρώ, ωστόσο, χαμένη στο βρόντο την ευχή που δίνεις στον "πατριάρχη" του κοινωνικού εκφασισμού. Γιατί πιστεύω ότι, απλώς, δεν πρόκειται ποτέ να μετανιώσει. Όταν κατακαθίσει ο κουρνιαχτός, και αφού πρώτα θα έχουν αποδώσει στο πόπολο οι εργώδεις προσπάθειές του (που βλέπουμε σε πλήρη εξέλιξη τις τελευταίες μέρες) να αποκατασταθεί η υστεροφημία του, θα την κάνει με ελαφρά για κάποια chic χώρα του εξωτερικού, εκεί όπου έχει ήδη βγάλει τη χοντρή καβάντζα, και θα τρωγοπίνει εις υγείαν των κορόιδων μετά της συμβίας του, προετοιμάζοντας και τους "κλώνους" του να έρθουν κάποτε να ξαναπουλήσουν το "προϊόν" του πατέρα τους. Ίσως και ως βολευτές, που θα εκπροσωπούν το "νέο", το "ευρωπαϊκό", το μοντέλο του "νέου ευπατρίδη μετανάστη" που επιστρέφει στην πατρογονική γη για να τη "μπολιάσει με τα νάματα του ευρωπαϊσμού".

      Και οι τότε χαχόλοι, παιδιά κι εκείνα των σημερινών, θα ράνουν με βάγια τους νέους τους "σωτήρες"...

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ ΒΙΣ 28/02/2012 11:42:44

      Από τη σκοπιά του συντηρητικού ως προς τις αξίες και του "αριστερού εναντίον της προοόδου" (Christopher Lasch, Max Horkheimer, Ζήσιμος Λορεντζάτος - για ν' αναφέρω μερικούς μόνον "φάρους στο σκοτάδι"), γενικά συμφωνώ και επαυξάνω. Το αντιχριστιανικό, η γαργαλιστική χυδαιότητα, κυρίως όμως η έπαρση και η αλαζονεία, είναι ο πυρήνας αυτού του ηθικού νεοπλάσματος, του lifestyle a la Greca.
      Αλλά δεν διαφέρει πολύ από τα αδελφά νεοπλάσματα που εξογκώθηκαν ένθεν και εκείθεν του Ατλατικού, μετά τις βασιλείες Θάτσερ και Ρέηγκαν.
      Το lifestyle a la Greca είναι και αυτό σαν κέρμα: Γράμμα και σώμα του του είναι ο Κωστόπουλος και οι άλλοι "Μυκονιάτες", κορώνα και πνεύμα του ο big real estate boss Εφραίμ. ο CEO του Αρσένιος και οι "προσκυνητές" του χρυσού τους, Πράσινοι, Βένετοι και πολύχρωμοι.
      Ακριβώς όπως πέρα από τον Ατλαντικό, τα party animals της Wall Street είναι σφιχτά αγκαλιασμένα με τους "ευσεβείς" ιεροκήρυκες Ευαγγελιστές του Νότου και με τους Μορμόνους και τον χρυσό τους.
      Ως γνωστόν, για να τρυπήσεις ένα κέρμα πρέπει να τρυπήσεις και τις δύο πλευρές του, γράμματα και κορώνα: Είτε βρίσκεσαι στα κοκα-μπάρ της Μυκόνου και τις 400σάρες μεζονέτες της Εκάλης, είτε στα λόφτ του Μανχάτταν και τα σαλέ του Σώλτ Λέηκ Σίτυ.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ ΒΙΣ 28/02/2012 12:56:43

      Χριστιανικό "λάιφστάιλ" - άν το "στύλ" θεωρηθεί ουσία, δηλ. τρόπος ζωής - είναι του Αγίου Φραγκίσκου της Ασσίζης, του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη ή του Αλβανίας Αναστασίου.
      Άν αναζητούμε στύλ - ύφος, δηλαδή αντι-μηδενισμό, αντι-χυδαιότητα και ευφυία του Λόγου χωρίς εξυπνακισμό, το πρότυπο είναι ο ίδιος ο Ιησούς, ο απόλυτος μαίτρ του ειρωνικού Λόγου όλων των εποχών: "Συ είπας", "μάχαιραν έδωσες, μάχαιραν θα λάβεις", "πρίν αλέκτορα τρίς φωνήσαι...", "άρον τον κράββατόν σου και περιπάτει" (δηλαδή "μάζεψέ τα μάγκα μου και στρίβε"), "διυλίζετε τον κώνωπα και καταπίνετε την κάμηλον", "ευκολώτερον εστί κάμηλον διά τρυπήματος ραφίδος διελθείν ή πλούσιον εις την βασιλείαν τού Θεού εισελθείν", και τόσα άλλα, όπως μας τα παρέδωσαν τα Ευαγγέλια. Αυτά, μαζί με την Πράξη, τα θαύματα (την απόδειξη ότι το θαύμα είναι εφικτό), την εκδίωξη των εμπόρων από το Ναό με το μαστίγιο και τις κλωτσιές στους πάγκους, την είσοδο στην πόλη μετα βαίων και κλάδων "επί πώλου όνου"...
      Το αντίθετο του αντιχριστιανικού μηδενισμού και της γαργαλιστικής χυδαιότητας του όψιμου καπιταλισμού (εποχής “εξειδικευμένων χωρίς πνεύμα και εγωιστών-ηδονιστών χωρίς καρδιά”) δεν είναι ο υποκριτικός ευσεβισμός του (μικρο-μεσο)-αστού.
      Είναι η ζωογόνος άρνηση να προσκυνάς είδωλα και Μαμωνάδες, το να υπερασπίζεσαι αξίες και να θάβεις βαθειά τις απ-αξίες με την ειρωνεία του Λόγου και με το θετικό παράδειγμα.

      • Β.Κ.Σ. avatar
        Β.Κ.Σ. @ Ο Θείος 28/02/2012 19:37:35

        Θείε, απροσμέτρητα συγκινητικός...
        Δεν έχω λόγια...

        • Προφήτης avatar
          Προφήτης @ Β.Κ.Σ. 29/02/2012 00:24:17

          Θείε, ευτυχώς συνεχίζεις να γράφεις...
          Ευχαριστώ.
          Με κάνεις πιο "πλούσιο".
          [Ακόμα κι όταν διαβάζεις το μυαλό μου. χαχαχα]

  38. ΛΟΥΔΙΑΣ avatar
    ΛΟΥΔΙΑΣ 27/02/2012 21:58:29

    Τέλειο. Εύγε!!!

  39. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 27/02/2012 22:05:10

    Μ.Ο
    Εξαιρετική ανάλυση.

  40. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 27/02/2012 22:10:02

    ΒΙΣ

    Εύγε.
    Βάζεις πάντα την πινελιά που λείπει.

  41. Σίχαμα avatar
    Σίχαμα 27/02/2012 22:13:54

    τρίχες. υπάρχουν και άθεοι που σιχαίνονται την γλίτσα που εκφράζει ο Κωστόπουλος.

    • k. avatar
      k. @ Σίχαμα 28/02/2012 01:59:09

      μπορεί. για τους λάθος λόγους.

    • Δημήτρης avatar
      Δημήτρης @ Σίχαμα 28/02/2012 13:09:22

      Σωστός. Δεν υπάρχουν μόνο δύο κατηγορίες. Δεν είναι υποχρεωτικό να είσαι οπαδός του Κωστόπουλου και όσων πρεσβεύει αλλά ούτε και να είσαι θρησκόληπτος. Υπάρχουν και άλλοι άνθρωποι. Μην μας κατηγοριοποιείτε στο δίπολο: "προοδευτικοί - συντηρητικοί".

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Σίχαμα 28/02/2012 13:27:58

      Γενικώς οι διπολικοί μανιχαïσμοί παραπλανούν. Οι πολιτικοί μανιχαïσμοί παραπλανούν απόλυτα.
      Υπάρχουν πάρα πολλοί θρησκευόμενοι που δεν είναι καθόλου θρησκόληπτοι. Ενώ οι πιό πολλοί άθεοι ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ στον αθεισμό (είναι ζήτημα πίστης και όχι γνώσης, - το ερώτημα του Χέγκελ από το 1800).
      Ορισμένοι αριστεροί δεν πιστεύουμε στην "πρόοδο", την θεωρούμε μάλλον καταστροφή της φύσης και της ψυχής.
      Πάρα πολλοί "πολιτικά συντηρητικοί" (κατ' όνομα) δεν είναι καθόλου συντηρητικοί ως προς τις αξίες, αλλά πιστεύουν στο χρήμα, στην χλιδή, στην ανισότητα και στην αχαλίνωτη "πρόοδο". Ούτε θέλουν ν' ακούσουν για συντήρηση και σωτηρία της φύσης και της ψυχής του ανθρώπου.

  42. Κρίτων avatar
    Κρίτων 27/02/2012 22:47:40

    Εμένα δεν με πείραζε το lifestyle.Το ότι τι γινόταν με δανεικά με πείραζε!

    • Σικελιανος avatar
      Σικελιανος @ Κρίτων 28/02/2012 10:56:39

      Μα αγαπητε μου τα δανεικα εγιναν ακριβως λογω της υιοθετησης του λαιφσταιλ... δανεικα για ακριβα αυτοκινητα, για λουλουδαδικα της παραλιας, για εξωτικες διακοπες , για πανακριβες φιρμες και γενικοτερα για την εκπληρωση ολων αυτων των κενων και κουφιων και ματαιοδοξων επιδιωξεων που καλλιεργησε η μεταπολιτευση και κυριως το ΠΑΣΟΚ και οι λαικιστικες νεωτεριστικες προσεγγισεις του για το τι ειναι επιτυχια και κοινωνικο οραμα... οι Ελληνες πληρωναν τα πανακριβα και χαμηλης παραλληλα αισθητικης και πνευματικοτητας ονειρα που τους σερβιραν οι κωστοπουλοι αλλα και και η ιδιωτικη τηλεοραση που επαιξε καθοριστικο ρολο στην συστηματικη αλλοιωση της ταυτοτητας και της νοοτροπιας του νεοελληνα.. υπηρχε λαιφσταιλ και σε προηγουμενες δεκαετιες οπως την δεκαετια του 60 ομως αφορουσε μονο κουφιους ανθρωπους της βλαχομπαροκ νεοαστικης (ο Θεος να την κανει) τοτε ταξης χωρις επιδραση στην καρδια και το πνευμα του τοτε μεσου Ελληνα.. η διαφορα με την ελευση του ΠΑΣΟΚ αλλα και ολου αυτου του καταιγισμου της ποπ αισθητικης και της αντιδραστικα ματαιοδοξης κουλτουρας του φαινεσθαι αλλοιωσε πλεον την ευρεια βαση του Ελληνισμου... αρα με ενα σμπαρο δυο τρυγονια.. και δανεισμος-πτωχευση με πληρη εξαφανιση καθε πνευματικοτητας και δημιουργια υποδουλων μαζων μιας εμετικης καταναλωσης πανακριβης ματαιοδοξς φθηνιας..

  43. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 27/02/2012 22:53:16

    Οχι μονο συμφωνω με τον Μ.Ο. αλλα υπερθεματιζω μαλιστα λεγωντας οτι ο Κωστοπουλος δεν ηταν τιποτα αλλο απο το μακρυ χερι του Χενρι Κισσινγκερ ο οποιος ειχε πει οτι τους Ελληνες λογω ειδικου κυτταρου θα τους κυριευσουμε αλλοιωνοντας τον τροπο σκεψης τους και εξαφανιζωντας τις παραδοσεις τους...

    ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ !

  44. alakran avatar
    alakran 27/02/2012 23:24:48

    ¨η ζωή είναι μικρή για να΄ναι θλιβερή μωρό μου¨.
    Έτσι μας έλεγε μια λάγνα φωνή,για να διαφημίσει το περιοδικό του Κωστόπουλου.
    Οι Τρύπες απάντησαν ¨η ζωή είναι μεγάλη,μην την κάνεις καρναβάλι¨.
    http://www.youtube.com/watch?v=eXuxMWbYEro

  45. νεφέλη avatar
    νεφέλη 28/02/2012 00:07:56

    Λυπάμαι όσους...

    ... τον θαυμάζανε επαγγελματικά από την εποχή του ΚΛΙΚ!

    ... είχαν τις φυλλάδες του για οδηγό τρόπου ζωής!

    ... ικετεύανε να προσκληθούν στα show-off parties του!

    ... τον είχαν για πολιτικoοικονομικό καθοδηγητή!

    ... ανέχονται αυτόν και τους φίλους του στα ΜΜΕ!

    ... πείθονται από το πρόσφατο «απολογητικό»του σημείωμα....!

    Αυτόν γιατί να τον λυπηθώ....
    ...όλο και σε κάποιο φορολογικό παράδεισο θα βρει,
    να πάει με τους φίλους του,
    να πνίξουν τον καημό τους!

    υγ Αλήθεια,... τώρα που του κατασχέσαν το σπίτι στη Φιλοθέη, που μένει;
    Εχει εγκαταλείψει την κατασχεμένη κατοικία;

    υγ2 Εκείνος μετά από γεύμα των εξ, στο εστιάτορίό του στο Ψυχικό,
    μετα συζύγων, συνοδεία Λαλιώτη, δεν είχαν ανακοινώσει την υποψηφιότητα Σημίτη μετά βαίων και κλάδων.....για το κόμμα, την πρωθυπουργία, κλπκλπκλπ

  46. sapiens avatar
    sapiens 28/02/2012 00:14:01

    Βλέπω ότι για το φαινόμενο Κωστόπουλου, έχουν όλοι άποψη. Ας είναι! Μας τέλειωσε κι αυτός με τα δανεικά για BMW και Αρμάνι.

  47. Nik avatar
    Nik 28/02/2012 00:39:08

    Οτι αποκόμισε το Κωστοπουλέικο μαγκιά του. Η αρνητική τους δράση είναι αλλού: αφαίρεσαν το δικαίωμα λόγου από την μερίδα της κοινωνίας που παράγει και δημιουργεί, με αφορισμούς τύπου "σπασίκλας", "λεπτομερειάκιας" και το απίστευτο "εργασιομανής". Ας πάνε τώρα να γυρευτούν αλλού παρέα με τους υποστηρικτές τους. Οι σπασίκλες βρήκαν δουλειά έξω και κονομάνε χοντρά.

    Φακ γιου μπέιμπι, που θα λέγανε και στο Κλίεκ.

  48. Γιάννης Στ. avatar
    Γιάννης Στ. 28/02/2012 01:11:29

    Σε κάθε κοινωνία υπάρχουν κάποιοι που καθοδηγούν τις μάζες στην κατανάλωση, στη διασκέδαση στην υποταγή και στη δουλεία. Υπάρχει και προσωπική ευθύνη αυτού που καθοδηγείται, υπάρχει συλλογική ευθύνη πολιτείας-παιδείας αλλά υπάρχει και ευθύνη αυτού που παραπλανεί με ιδιοτελή σκοπό. Και βέβαια οι δήθεν δεν είναι μόνο νέοπλουτα λαμόγια της σοσιαλδημοκρατίας αλλά και πολλοί άλλοι. Η ειρωνία της υπόθεσης είναι ότι ο ίδιος έπεσε θύμα της δικής του επιπολαιότητας και αμετροέπειας. Πολλοί από αυτούς που τον μιμήθηκαν δεν είχαν την αλαζονεία να πιστέψουν ότι ήταν κάτι σπουδαίο.

    Βλέπετε η αυτογνωσία είναι χρήσιμη ακόμα και για τους φελλούς.

  49. Bob ο μάστορας avatar
    Bob ο μάστορας 28/02/2012 04:59:53

    Lifestyle και Κωστόπουλος, το μηδενικό και το νούμερο...
    Κάθε φούσκα έχει και τον αμπιγιέρ της.

    Μόνο που η κηδεία οφείλεται στην έλλειψη ρευστού που τροφοδοτούσε τη φούσκα που εμπορευόταν και όχι στην άνοδο των αξιών. «Τα νέα που μας έφερε ήταν όλα μια ψευτιά, μ' ακούγονταν ευχάριστα στ' αυτιά μας».
    Μπορεί να μην υπάρχει χώρος για «πορδές σε τεύχη», αλλά ο Έλληνας ίσως παραμένει πρόθυμος να παραμυθιαστεί εκ νέου με χάντρες και καθρεφτάκια.

    Για όποιον νοιώθει πνευματικές φαγούρες από την απουσία των περιοδικών του, προτείνω τα Απομνημονεύματα του Στρατηγού Μακρυγιάννη που είναι και πιο ενδιαφέροντα: http://users.uoa.gr/~nektar/history/tributes/makriyannis/index.htm

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Bob ο μάστορας 28/02/2012 11:13:11

      H κηδεία οφείλεται στο στέρεμα του αέριου ρευστού που τροφοδοτούσε τη φούσκα, χα , χα.
      Παγκοσμίως και όχι μόνον ενδοελλαδικώς.
      Οι εις τα οικονομικά εντρυφούντες, μπορούν να συμβουλευθούν και ότι προκύπτει από τα μακρά (40ετή) κύματα Schumpeter - Κοντράτιεφ.
      Life is too short to be a matter of style.

  50. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 28/02/2012 07:50:47

    Η Ελλάδα της εύκολα χειραγωγήσιμης και (σκοπίμως) απαίδευτης, ακατέργαστης ''μάζας''. Δυστυχώς, η πλειοψηφία που καθορίζει την πορεία του πλοίου τελικά......

    Το αγαπημένο κλισεδάκι του κ. Κωστόπουλου ήτανε το :
    '' Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΘΛΙΒΕΡΗ ''.

    Και του απάντά ο κ. Γ. Αγγελάκας :
    ΤΡΥΠΕΣ - ΧΑΡΤΙΝΟ ΤΣΙΡΚΟ
    http://www.youtube.com/watch?v=lc7KkkQVRp0

    «Διαβάζοντας την επιστολή-απάντηση-απολογία του κ. Πέτρου Κωστόπουλου για το κλείσιμο της ΙΜΑΚΟ έκανα μερικές σκέψεις ψύχραιμες χωρίς ίχνος χαιρεκακίας, μερικές στιγμές μάλιστα ένοιωσα μια βαθειά θλίψη για τις στενοχώριες, τις έννοιες και τα δυσβάσταχτα βάσανα που περνά κάποιος άνθρωπος που υπήρξε μέχρι πρότινος ο γκουρού της ανεμελιάς και της ελαφράδας για ένα μεγάλο κομμάτι της νεοελληνικής μας κοινωνίας.

    Ωστόσο η έκπληξη ή η αποκορύφωση αν θέλετε της κατάθλιψης που τραγικά διαπερνά όλο το κείμενο έρχεται την τελευταία στιγμή στο τελευταίο του υστερόγραφο: «ΥΓ.: Πάτησα σχεδόν τα 60 αλλά επιμένω: Η ζωή είναι μικρή για να είναι θλιβερή. Θα τα ξαναπούμε…»

    Δεν λέω, μπορεί και να' ναι ηρωικό να βλέπεις τον καπετάνιο να βουλιάζει με το πλοίο του, μέσα στα τοξικά απόβλητα που ο ίδιος δημιουργούσε όλα αυτά τα χρόνια, φωνασκώντας δεν μετανιώνω, αλλά πείτε μου αν υπάρχει ένας στοιχειωδώς σκεπτόμενος και ευαίσθητος Έλληνας που να μη γνωρίζει έστω και εκ τω υστέρων ότι το εν λόγω απόφθεγμα υπήρξε ένα απο τα βασικά συνθήματα με τα οποία η πασοκική πανούκλα έπεσε πάνω στη παραζαλισμένη μεταπολιτευτική ελληνική κοινωνία τότε στα μέσα της δεκαετίας 80 για να αποπλανήσει και να μυήσει σχεδόν τους πάντες δεξιούς αριστερούς στις ιερές αξίες του σταρχιδισμού, του κωλαρπαξισμού, του τομαρισμού, της απενοχοποίησης του κυνηγιού του κέρδους και της εφήμερης δόξας και να μας βάλει όλους να τρέχουμε κακόγουστοι χωρίς μνήμη λαχανιασμένοι και χαζοχαρούμενοι προς τον όλεθρο.

    Κρίμα που 60 χρόνια ζωής δεν άφησαν ούτε ένα τόσο δα ίχνος γνώση στην ύπαρξη του κυρίου Κωστόπουλου.

    Του αφιερώνω ένα τετράστιχο που σε κάποιους θα θυμίσει κάτι:

    Η ζωή είναι μεγάλη
    κι αν την κάνεις καρναβάλι
    Θα'ρθει η ώρα να χτυπήσεις
    το ξερό σου (τ'αδειανό σου;) το κεφάλι»
    Γ.Α

  51. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 28/02/2012 11:03:59

    Lifestyle?
    Life is too short to be a matter of style.

    "Ό,τι αρχίζει ωραίο τελειώνει με πόνο
    Οι πικραμένες καρδιές το ξέρουνε μόνο
    ....Είναι κακό να χτίζεις στην άμμο παλάτια"
    (Στίχοι Ελένη Νταϊνά, Μουσική Σπύρος Σκορδίλης, Πρώτη εκτέλεση Μπάμπης Τσετίνης & Λίτσα Διαμάντη

    Ή, sic transit gloria mundi, που έλεγαν και οι Λατίνοι ημών (συμ)πρόγονοι.

  52. ΤИΤΟΡΜΟC ЭTOЛOС avatar
    ΤИΤΟΡΜΟC ЭTOЛOС 28/02/2012 11:23:07

    Ίσως, ο μόνος τρόπος για να βγούμε από το χρέος είναι να ξαναμπούμε στις ζωές μας, από τις οποίες βγήκαμε (ελέω ΚΑΙ λάηφ στάηλ και Κωστόπουλου....) για να μπούμε στο χρέος.

  53. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 28/02/2012 12:13:11

    Στην περίοδο της Αναγέννησης (και στην Κλασική Αρχαιότητα), τα γυμνά γυναικεία σώματα συμβόλιζαν την Άνοιξη, την γονιμότητα της γής, την ανανέωση της ζωής, τον έρωτα ως γιορτή της ψυχής και του σώματος, την ενσάρκωση του πνεύματος και την πνευματοποίηση της ύλης.
    Αυτά συμβαίνουν σε εποχές ακμής.
    Σήμερα, στην παρακμιακή εποχή του οψιμου καπιταλισμού, "εξειδικευμένων χωρίς πνεύμα και εγωιστών-ηδονιστών χωρίς καρδιά" (Μάξ Βέμπερ), τα γυμνά γυναικεία σώματα συμβολίζουν το φθινόπωρο του "Τελευταίου Ανθρώπου" (Μαίρη Σέλλευ και πάλι Μάξ Βέμπερ), την απονέκρωση και άμβλωση της ζωής, την κατανάλωση της φύσης και της ανθρώπινης ψυχής, τον "έρωτα" ως γιορτή του χρήματος - σκουπιδιού και της μάταιης φήμης.
    Το ίδιο σημαίνον (γυναικείο σώμα) για πολύ διαφορετικά, αντίθετα σημαινόμενα.
    Το σύντομο όνομα για το πρώτο σημαινόμενο, της ακμής, είναι "ζωή". Για το δεύτερο, της παρακμής, "θάνατος".

    • greek doctor avatar
      greek doctor @ Ο Θείος 28/02/2012 12:22:57

      Δηλ., υποστηρίζεις ότι ο αγαπητός factor x, είναι μία ρομαντική ψυχή;

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ greek doctor 28/02/2012 12:26:45

        Χα χα, ρομαντική ψυχή που να εμπιστεύεται και να πιστεύει στην πολιτική ! Σ' αυτή την πολιτική, που βλέπουμε !
        Στην εποχή μας, που τέτοιο πράγμα;

        • greek doctor avatar
          greek doctor @ Ο Θείος 28/02/2012 12:41:16

          Διχασμένο σε βρίσκω.
          Αποφάσισε επιτέλους!
          Είναι ο factor x ρομαντικός που χρησιμοποιεί τις φωτογραφίες με ποιητικό τρόπο; ή άλλος ένας κλασικός Έλληνας άντρας που θεωρεί το γυναικείο φύλο αναλώσιμο, και έτσι το αντιμετωπίζει και στο ίδιο του το site;

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ greek doctor 28/02/2012 12:59:53

            Ο Θεός και η ψυχή του το ξέρουν!

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ greek doctor 28/02/2012 13:01:20

            ...εξομολογητής ή ψυχαναλυτής δεν είμαι, πάντως.

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ greek doctor 28/02/2012 13:03:50

            Υπάρχει μια πιθανότητα ως doctor να είστε αρμοδιότερος στα της ανάλυσης.
            Ζήτημα ειδικότητας, βεβαίως.

  54. εξυπνάκιας avatar
    εξυπνάκιας 28/02/2012 12:55:38

    δείτε eurovision και πατε κανα ρέμο νεοδημοκράτες και μην ασχολήστε με τον τιτάνα της διανόησης Κωστόπουλο

  55. SABONIS avatar
    SABONIS 28/02/2012 13:58:05

    Οχι μόνο τιτάνας, διστεράστιος, και αυτός, και το ομορφόπαιδο ο Θέμος ο dvdιάρης (στα πόσα να την καίει την φρατζόλα άραγε). Με την ανοχή των εγχώριων τραπεζιτών διαμόρφωναν και διαμορφώνουν την κοινή γνώμη. Όσο για τον Πετράν άμα δεν έχει πλέον δουλειά μπορεί να αρχίσει να οργανώνει συναυλίες με τον Μηλιώκα που έχουν και την ίδια προφορά, το βλαχομπαρόκ άλλωστε ήταν πάντα της μόδας.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ SABONIS 28/02/2012 16:10:20

      Άχ, που πήγαν οι δόξες οι αλλοτινές του ομορφόπαιδου, τότε που ο Τρισμέγιστος καρφώθηκε πέφτοντας στην μαρκίζα.
      Τι παράξενος ο κόσμος! Σε εποχή με πολύ "φαί" ακόμη, εκείνος στουκάρησε με ταρατατζούμ για ένα dvd !
      Ενώ τώρα, με τόση κρίση τρία χρόνια, την κηδεύψανε σεμνά και ταπεινά την χλίδα και το "ιπποφορβείο ταλέντων». Χωρίς θέμα και τζερτζελέ.
      Πλήξαμε.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ SABONIS 28/02/2012 16:57:44

      Μπέρδεψα τα του "Θ" από πλήξη:
      Το θέμα περιττεύει, ωστόσο με Θέμο μέσα, αλλά χωρίς θέαμα, τζερτζελέ dvd και "στούκας", και μόνο με την κατάθλιψη του Πέτρακα (ο ψυχαναλυτής μάς έλειπε), όλα γίναν ανιαρά, μαζικά και προπαντός Αμερικανικά. Μπλιάχ !
      Μπορούσε, μ' ένα "ζήτω η γκλαμουρο-βλαχιά", να εξόρκιζε ακόμη και την πιό βαρειά κατάθλιψη!

  56. pikis@hotmail.com avatar
    pikis@hotmail.com 28/02/2012 17:08:49

    Εγώ πάντως δεν θυμάμαι να ήταν υποχρεωτική η μελέτη του ΚΛΙΚ και του NITRO...

    Πριν τον ΠΚ κυκλοφορούσαν τα φωτορομάντζα με καταπληκτικές ιστορίες από την ελληνική καθημερινότητα!

    Το ότι ο Έλληνας δεν ανοίγει ούτε για πλάκα ένα βιβλίο και όλη μέρα ακούει σκυλάδικα δεν οφείλεται στον ΠΚ αλλά στην ελληνική λεβεντομαλακία.
    Απλά, ο ΠΚ είδε τι βλαχομπαρόκ λαός είμαστε και κονόμησε. Και πριν τον ΠΚ τους εργατικούς τους θεωρούσαν μαλάκες (βλ. ελληνικές ταινίες του παλιού "καλού" κινηματογράφου). Και πριν τον ΠΚ υπήρχαν λαμόγια.

    Ο Κωστόπουλος σας φταίει κύριοι/ες ή τα ρεμάλια που ψηφίζατε;
    Απαιτήσατε ποτέ καλύτερη παιδεία;
    Απαιτήσατε καλύτερη υγεία;

    Πάντα φταίνε "οι άλλοι" και ποτέ εμείς.

    Όποιος δεν ήθελε Κωστόπουλο απλά δεν αγόραζε τα περιοδικά του.

    Όποιος είχε λιγάκι νιονιό καταλάβαινε τι παιζόταν με τη γκλαμουριά και απλά αγνοούσε τον Πετράκη και τους ομοίους του.

    Προς τι λοιπόν όλο αυτό το χαιρέκακο παραλήρημα;

    Όσο για το τρισκατάρατο ΠΑΣΟΚ, ας θυμηθούμε και κάποιους γκλαμουροκαράβλαχους της δεξιάς. Ποιοί άραγε έστειλαν τον ήρωα ΘΕΟΧΑΡΗ στα βουλευτικά έδρανα; Τη διανοούμενη ΚΟΥΝΤΟΥΡΑ;

    Πότε θα καταλάβουμε επιτέλους ότι για όλα βάλαμε κι εμείς το χεράκι μας;

    Τα ίδια καρκινώματα είναι το ΠΑΣΟΚ, η ΝΔ και οι λοιποί γραφικοί (αριστερά, super δεξιά κλπ). Μόνο οι μουτσούνες αλλάζουν...

    • ΧΡΙΣΤΟΣ avatar
      ΧΡΙΣΤΟΣ @ pikis@hotmail.com 28/02/2012 20:44:26

      Συμφωνούμε απόλυτα. Εδώ η "δεξιά του κυρίου" ανακάλυψε ότι την πορεία προς τη νεορθοδοξία την έκοψε το "Κλικ" και ο παλιόβλαχος Κωστόπουλος. Ξεχνάνε ότι κάποιοι τη δεκαετία του 1980 διόριζαν όλους τους αποφοίτους της τρίτης δημοτικού στο Δημόσιο και κάποιοι άλλοι το 2007 μοίραζαν τριχίλιαρα και έπαιρναν stage για μονιμοποίηση για 3 χρόνια!! Λιγότερη υποκρισία έχει ανάγκη η χώρα...

      • vagkalf avatar
        vagkalf @ ΧΡΙΣΤΟΣ 28/02/2012 23:23:12

        πες τα ρε χρησταρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  57. franc avatar
    franc 28/02/2012 17:57:28

    Ουδεν κακόν αμιγές καλου. Εστι Δίκης οφθαλμός ος πανθ' ορά.
    Η Ελλάδα που αντιστέκεται. Η Ελλάδα που επιμένει. Κι όποιος δεν καταλαβαίνει δεν ξέρει που πατά και που πηγαίνει...
    Τα καλά της κρίσης... Τί να κάνουμε έρχονται κι αυτά μαζί με τα κακά. Κάποτε θα επέστρεφε η αυτογνωσία. Κανείς δεν παραμένει ηλίθιος μέχρι θανάτου πλήν ατυχήματος...Kάπως έτσι έρχεται η ανατροπή. Οψώμεθα...

  58. Ηeracles avatar
    Ηeracles 29/02/2012 10:25:45

    ο κωστόπουλος έφερε στην ελλάδα τον τύπο εκείνο της περιοδικής έκδοσης που υπήρχε ήδη στο εξωτερικό μια δεκαετία πριν το περίφημο Κλικ το οποιο ήταν απλά μια καλή απομίμηση... προφανώς στα μέσα της δεκαετίας του '80 η εποχή των περιοδικών τύπου ''ρομάντζο'' και ''τραστ του γέλιου'' είχε τελειώσει

    απο εκεί και πέρα η διαφορά είναι ότι οι ξένοι δεν κάναν φιλοσοφία ζωής τα μηνύματα του ''λαιφ στάιλ'' τύπου. Προφανώς λοιπόν υπήρχε κάποιο ''έδαφος'' ήδη, ένα μεγάλο μερος του πληθυσμού με πολλά απωθημένα και συμπλέγματα... τα υπόλοιπα ήρθαν ως φυσική εξέλιξη...

  59. Μπαμπης avatar
    Μπαμπης 29/02/2012 16:55:42

    Εισαι ωραιος φιλε.Τη μηχανη που κανει πελτε το μυαλο των ανθρωπων καμια εξουσια δεν εμίσησε.Και οταν τελειωνει η μέρα καιρος είναι να μαθουμε να μετραμε τη δικια μας ευθύνη.Η αμφισβήτηση που οπως λει ενας σοφος ειναι η λεξη που εξηγει το αρχαιο ελληνικο θαυμα ξεκιναει απο τον ιδιο μας τον εαυτό.Οσο δε το θυμομαστε θα ειμαστε οι κολιγοι των εγχωριων κοτζαμπασιδων και βλαχοι στις πνευματικες παρυφες της ευρωπης.Ουτε Ελληνες ουτε Ευρωπαιοι.Μονο πελατες και γι αυτό πρωτα να κοιταξουμε ο καθενας στον καθρεφτη τον εαυτο του.Οσοιεχουν παιδια να κοιταξουνλιγο πως μεγαλωσαν και τι αξιες παρεδωσαν στα παιδια τους.Δε χωνευω καθολου τον Κωστοπουλο,συνεβαλε στη γαυροποιηση της κοινωνιας ητοι ο πρωτος μετραει αναξαρτητως μεσων αλλα ποσοι απο εμας δεν επεσαν στη σουπα του γενικευμενου κομφορμισμου οπου ολα ειναι ωραια και ολα ειναι για καταναλωση?

  60. αποκατάσταση avatar
    αποκατάσταση 02/03/2012 17:24:27

    Το κλείσιμο εκδοτικών οίκων είναι φαινόμενο παγκόσμιο λόγω της ανέλιξης του internet. Τίποτα το ιδιαίτερο εδώ. Ωστόσο lifestyle και γενικευμένη φτώχεια δε συμβαδίζουν. Ο Νεοπλουτισμός ήταν και είναι το αποκορύφωμα μια κοινωνίας που καταναλώνει περισσότερο από ότι παράγει. Τα φώτα έσβησαν, το lifestyle δεν έχει πια θέση και προφανώς ούτε και ο κ. Κωστόπουλος.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.