#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
29/05/2011 10:56
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Πάγκαλος δεν πάει πλατεία




Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη

Ο Πάγκαλος, αδέρφια, δεν κάνει κέφι τις οργανωμένες μειοψηφίες. Το δήλωσε, μετά από δυο τρεις σφυριχτές ανάσες, πάνω στην πέψη. Ξέρετε, μια τσανάκα χωριάτικη, φετούλα μαζί με τον ντενεκέ και το καπάκι του και ψωμί για παπάρες. Προφανώς εξαιρείται η οργανωμένη μπαρόκ μειοψηφία που λέγεται νέο ΠΑΣΟΚ και καμώνεται πως κυβερνάει, ενώ ο αντιπρόεδρας καμώνεται πως την συντονίζει. Φανταστείτε, είναι και …συντονισμένα όσα κάνουν!

Τις οργανωμένες πλειοψηφίες τις γουστάρει άραγε; Σαν αυτή που θα τον στείλει σπίτι του;

Στηλίτευσε τους αγανακτισμένους, ως κινούμενους από συναίσθημα ή μια στιγμή οργής και φοβάται μην πέσει χούντα και θανατικό, διότι πολιτικό κίνημα σχηματίζει μόνο «μια ιδέα για την οποία αξίζει κάποιος να κάνει θυσίες».

Ο Πάγκαλος άλλωστε είναι γνωστός για τις θυσίες του. Είναι συνώνυμα. Τον βλέπεις και λες «κοίτα ρε παιδί μου, ο άνθρωπος έχει χαραγμένες τις θυσίες στο πρόσωπο του».

Έχει αυτό το κάτι στο βλέμμα, ειδικά όταν μιλάει για τους στρατιωτικούς, τους «αντιπαραγωγικούς» ντε, τους «κοπρίτες» δημοσίους υπαλλήλους, το ΚΚΕ, τους αγανακτισμένους, τους παλιοσυριζαίους της Κερατέας κλπ. Μα όλοι συριζαίοι είναι εκεί; Κοίτα ρεύμα ο Αλέξης στην αρβανιτιά!

Όταν μιλάει για όλους αυτούς, ήτοι αθροιστικά για το σύνολο της κοινωνίας, ο υπουργός των Ιμίων, των S 300, του Οτσαλάνειου άγους και των πρόσφατων άθλων του, έχει στο βλέμμα την ευαισθησία που έχει το μάτι της ρέγγας στη λαδόκολα, πλην την πλύνεις απ’ το αλάτι, για να ακριβολογούμε.

Και ποια είναι η ιδέα για την οποία έκανε ο Πάγκαλος θυσίες και τι θυσίες; Ελάτε, παίδες, ζοριστείτε λίγο. Βρείτε μου πρώτα την ιδέα.  Κάποια ιδέα, ό,τι να ‘ναι. Και μετά θα μου βρείτε και τις θυσίες. Όποιος την βρει την ιδέα για την οποία θυσιάστηκε και θυσιάζεται ο Πάγκαλος κερδίζει εφτά κιλά ανακυκλωμένα σκουπίδια και βόλτα με μονοπύθμενο. Α, κι ένα cd του Μπάμπη του αναλυτή. Άμα το παίξεις ανάποδα, ακούς τον Παπακωνσταντίνου, τον υπουργό με τη σάκα, όχι τον Βασίλη, να τραγουδάει το «ζούλα σε μια βάρκα μπήκα» και την κόρη του μπαμπά της να μιλάει στο συνέδριο των βαφτιστηριών της και των σύντεκνων για ταφόπλακες. Φτύστε τον κόρφο σας.

Γιατί μουγκαθήκατε; Δεν πάει το μυαλό σας, ε; Ωρέ ζαγάρια, τον «σοσιαλισμό» εννοεί. Greek socialism. Πρώτα ζιβάγκο, πενιές, μαγκιά πέντε κρίκοι ένα τάληρο, διορισμοί, ΜΟΠ, πακέτα Ντελόρ, πακέτα γενικώς. Μετά σατέν γραβάτες, χρηματιστήριο, Ολυμπιακοί, μπάκα πιο μεγάλη από το χρέος και πουλάμε γενικώς πνεύμα θυσίας και αυτοθυσίας. Πως το ‘πε κι ο πρόεδρος του ΣΕΒ; «Θα πεινάσουμε». Μαζί; Εμείς κι αυτός; Ναι, ε;

Το να σου ζητάει, αδέρφια, θυσίες ο Πάγκαλος είναι πρόσκληση σε ανταρσία.

Όταν μετά από καμιά τριανταριά χρόνια πατήσει τα εκατό και παλεύοντας με καμιά συκωταριά αποχωρήσει για την Βαλχάλα του σοσιαλισμού, θα ‘χει τόσα να πει με τον Κάρολο, τον Φρειδερίκο, τον Βλαντιμίρ Ίλιτς, τον Μένιο και την Αλεξάνδρα Κολοντάϊ. Θα μιλήσουν για τις θυσίες τους.

Εγώ πάντως, που, όπως κι ο σχωρεμένος Ετσεβίτ, πολύ τον υπολήπτομαι τον αντιπρόεδρα, ανησύχησα. Λέω, έχει γούστο αυτοί οι αγανακτισμένοι της Πλατείας Συντάγματος να μας ρίξουν στα δίχτυα του Αιγυπτιακού Στρατού ή καμιάς οργανωμένης μειοψηφίας, όπως η Ένωση Εθνικοφρόνων Αρβυλοποιών και να εκδιωχθεί ο Πάγκαλος και η Ιδέα του! Δηλαδή να ανακοπεί η πορεία της χώρας προς τον αληθινό σοσιαλισμό, τα χρυσά κουτάλια της απόλυτης ισότητας.

Ρίγος ένοιωσα. Πήγα λοιπόν μια βόλτα, να δω από κοντά από πού θα ξεκινήσει το κακό.

Λοιπόν είδα απλούς ανθρώπους, παντός είδους. Φαμελιάρηδες και πιτσιρικάδες, φρικιά εν αναμονή, σαστισμένους μπαχαλάκηδες που αμήχανοι βλέπουν ένα κλίμα που δεν τους «σηκώνει» αλλά και ανθρώπους, πάρα πολλούς, η πλειοψηφία, που είναι ολοφάνερο πως πρώτη φορά βγαίνουν στο δρόμο και μάλιστα για να ρίξουν το παράσημο της ανοιχτής παλάμης στην κυβέρνηση και τους βοηθητικούς της. Είδα λοιπόν πολίτες, κυριολεκτικά κάθε είδους, αγανακτισμένους αλλά απόλυτα πολιτισμένους. Ακηδεμόνευτους. Σίγουρα θα προσπαθήσουν  να χωθούν διάφοροι. Τροτσκιστές, αντεξουσιαστές, ορθόδοξοι κομμουνιστές, μπουμπούκοι, πολιτικοί ζογκλέρ, κάθε καρυδιάς καρύδι, θα ζαχαρώνουν την ιδέα να «ηγηθούν» του πλήθους. Χλωμό το βλέπω.

Οι άνθρωποι αυτοί δεν χρειάζονται κάποια «πρωτοπορία» γιατί είναι οι ίδιοι, όλοι, η πρωτοπορία. Με συνθήματα πατριωτικά και μία μόνο Σημαία. Την Σημαία. Δεν υπάρχουν οι πάνω, οι λίγοι, κι οι κάτω, οι πολλοί. Είναι Λαός. Είναι ο Λαός.

Πάντως σε όλους αυτούς τους απλούς ανθρώπους, στεναχωριέμαι που το λέω και τ’ ακούει ο θεματοφύλακας του σοσιαλισμού και συντονιστής της Τίνας, αλλά βλέπω όντως μια Ιδέα: να ξεφορτωθούν την οργανωμένη μειοψηφία που κατασυκοφάντησε την χώρα,  καθυβρίζει, εκβιάζει κι απειλεί συνεχώς το λαό. Και, ρε συ Πάγκαλε, νομίζω πως είναι διατεθειμένοι να κάνουν και θυσίες! Κοίτα να δεις…

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ηρακλης avatar
    ηρακλης 29/05/2011 11:10:05

    Αγαπξ=ητέ Φαηλο στο αψογο αρθρο σου να βάλω μουσική υποκρουση το τραγουδι του Νοτη Σφακιανάκη "Ηγετες Προδότες" ...Καλημέρα

  2. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 29/05/2011 11:18:48

    Καλημερα Φαηλε,

    ο Παγκαλος, οπως γραφω στο ποστ μου, εχει κανει την εξης δηλωση σχετικα με τον Ελληνικο Χρυσο που εκλεψαν οι ΝΑΖΙ απο Ελλαδα...

    "I don’t say they have to give back the money necessarily but they have at least to say “thanks”.’…….!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Δεν απαιτει αποζημιωση, αλλα ζητα να μας πουν ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !!!! που δεν απαιτουμε !!! το πιανεις???... αυτοι διαπραγματευονται για εμας !

    Να το γνωριζουν ΟΛΟΙ !!! οσοι τον συναντουν και του μιλουν..

    Καλη Λευτερια

    ΠΠ

  3. Giorgos avatar
    Giorgos 29/05/2011 11:28:28

    Ο Παγκαλος, αν ειναι "τουλαχιστον" φιλελληνας πρεπει να παει στην πλατεια.

    Το ιδιο πρεπει να κανουν και οι βουλευτες των κομματων που ειναι εναντια στο μνημονιο.

  4. inkas avatar
    inkas 29/05/2011 11:28:31

    θα τους συγχωρήσει βρε ο άνθρωπος, δεν είναι τόσο κακός.
    Αρκεί να φωνάξουν όλοι μαζί,με στραμμένο το προσωπό τους προς στις σουίτες της Μεγ.Βρετάνιας : ''άβε καίσαρ,οι μελλοθάνατοι σε χαιρετούν''. Έχει μεγάλη καρδιά ο αντιπρόεδρας

  5. sauraki avatar
    sauraki 29/05/2011 11:28:53

    κ. Πάγκαλε με τις πολιτικές που ακολουθεί η Κυβέρνηση της οποίας είστε Αντιπρόεδρος, τόσο το βιοτικό επίπεδο των Ελλήνων όσο και τα ποσοστά του Κινήματος του οποίου είστε μέλος θα φτάσουν σε επίπεδα δεκαετίας '70. Για το τελευταίο βοηθούν ιδιαίτερα και οι δηλώσεις που κατά καιρούς κάνετε.

    • sauraki avatar
      sauraki @ sauraki 29/05/2011 12:13:54

      Επίσης εκτιμώ πως οι δηλώσεις του κ. Πάγκαλου έχουν στρατηγικό χαρακτήρα. Κύριο σκοπό έχουν να απαξιώσουν όλο το σημερινό πολιτικό σκηνικό. Στο Μαξίμου γνωρίζουν πως ο κόσμος απαξιώνει ολόκληρο το σημερινό πολιτικό σύστημα και όχι μόνο το ΠΑΣΟΚ. Έτσι με τις δηλώσεις του ο Αντιπρόεδρος ενισχύει την απέχθεια του κόσμου όχι μόνο ως προς το ΠΑΣΟΚ αλλά και ως προς τη Νέα Δημοκρατία. Οι δηλώσεις αυτές γίνονται ταυτόχρονα με την προσπάθεια που κάνει η Κυβέρνηση να φανεί πως ο Σαμαράς συναινεί και άρα "όλοι ίδιοι είναι". Θέλει μεγάλη προσοχή από την πλευρά της Συγγρού.

  6. manos avatar
    manos 29/05/2011 11:30:13

    Αμα μοιράζανε τζάμπα σουβλάκια θα πήγαινε.

    • Orestios avatar
      Orestios @ manos 29/05/2011 12:10:07

      +100000

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ manos 29/05/2011 23:53:26

      Είπε πως προτιμάει την χωριάτικη κλπ. Καμμιά φορά "τρώει" και λίγο κούρδο...

  7. Giorgos avatar
    Giorgos 29/05/2011 11:31:43

    Συμπληρωνω: Το ιδιο θα πρεπει να κανουν και οι αρχηγοι των κομματων που ειναι εναντια στο μνημονιο.

  8. Y. avatar
    Y. 29/05/2011 11:33:16

    Πες τα Φαήλο!!
    (...δε καταδέχονται σατέν γραβάτες. Ολομέταξες και επώνυμες, όπως κι ο παππούς τους)

  9. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 29/05/2011 11:37:33

    Θα επαναλάβω οτι ολοι πρέπει να διαμαρτιρηθούμαι στους χώρους του ΣΚΑΙ-ΜΕΓΚΑ-ΔΟΛ- ΠΗΓΑΣΟΣ εκει είναι η πραγματική αιτία,εκεί βρήσκονται τα αφεντικά των ΠΑΣΤΟΚΩΝ εκει βρήσκονται οι πραγματικοί ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΚΑΙ ΔΟΣΙΛΟΓΟΙ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ.

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ ΣΠΥΡΟΣ 29/05/2011 12:17:04

      Άψογος!

    • gf-dmp avatar
      gf-dmp @ ΣΠΥΡΟΣ 29/05/2011 15:47:03

      +1000

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΣΠΥΡΟΣ 29/05/2011 23:27:44

      Εγώ συμφωνώ. Εκεί να δεις! Θα τους πιάσει πολιτική διάρροια.

  10. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 29/05/2011 12:17:01

    Καλύτερα που δεν πάει πλατεία, θα την γέμιζε με το πνεύμα του και δεν θα χωρούσαμε εμείς.

    Σε κάθε λέξη του κυρίου Πάγκαλου θα έπρεπε να του επαναλαμβάνουν όλοι όσα ο ίδιος έχει πει για τον Πρωθυπουργό .......της Κυβέρνησης στην οποία είναι Αντιπρόεδρος.

  11. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 29/05/2011 12:26:08

    Έχουμε νέο παιχνίδι του καθεστώτος. 2-3 στελέχια της κυβερνήσεως θα λένε καμμιά απαξιωτική κουβέντα για τους συγκεντρωμένους στο Σύνταγμα, τη στιγμή που τα Χουντο-ΜΜΕ που μαζί με τα ΜΑΤ πυροβολούσανε επικοινωνιακά την όποια διαμαρτυρία, ξαφνικά αγαπάνε τους αντιδρώντες.

    Καινούργιο σκηνικό στήνει ο αόρατος σκηνοθέτης, νέες σκηνές για να μας αποπροσανατολίσουν. Μη χάφτετε τις γαλυφιές του ΣΚΑΪ, ΜΕΓΚΑ κτλ. που ξαφνικά αγαπήσαν τον κόσμο (ως τώρα βρίζαν ή αποσιωπούσαν όλες τις αντιδράσεις, εδώ κι ένα χρόνο). Κι όσο για την κυβέρνηση, σκοπιμότητα έχουν τέτοιες δηλώσεις σαν του Πάγκαλου.

    Το νέο σκηνικό θα μπορούσε να εξυπηρετήσει επικοινωνιακά ένα ανασχηματισμό ή άλλη πολιτική εξέλιξη. Εξ' ού και η προετοιμασία ψυχολιγικά από τα κουρελοΜΜΕ που ξαφνικά μας αγάπησαν και χτυπούν τον ΠΑΠΑΚ.

    Ένα απλό σενάριο:Σύντομα, ο ανανήψας ΓΑΠ θα καταλάβει τα λάθη του και θα κατέβει στο Σύνταγμα κι ο ίδιος, να διαμαρτύρεται κατά του ΔΝΤ.
    Αν αυτό του ζητήσει η Σαλώμη των αφεντικών του θα το κάνει! Με πλήρη κάλυψη ΜΜΕ και χωρίς ΜΑΤ. Και φυσικά θα ξανανακατέψει την τράπουλα... ίσως βάλει τον Γκουαρντιόλα για ΥπΟικ.

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ ΝΙΚΟΛΑΣ 30/05/2011 02:45:17

      ΕΓΡΑΨΕΣ !

  12. moriarty avatar
    moriarty 29/05/2011 12:28:50

    Κύριε Κρανιδιώτη, να μου επιτρέψεις μια μικρή διόρθωση: ο λαός που κάνει συλλαλητήρια στις πλατείες, δεν φασκελώνει μόνο την κυβέρνηση του ΓΑΠ, αλλά σύνολο το πολιτικό σύστημα, με έμφαση στα δυό κόμματα που κυβέρνησαν από το 74 και μετά, και φυσικά και την αποτυχημένη κυβέρνηση Καραμανλή.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ moriarty 29/05/2011 23:29:47

      Ένα μεγάλο μέρος κάνει αυτό που λες, αλλά πιστεύω ότι μπορούν να ξεχωρίζουν αυτούς που ήταν απέναντι στην μεταπολιτευτική παράγκα, που έχουν πει ΟΧΙ και δεν μετείχαν στο "πάρτυ".

  13. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 29/05/2011 13:11:14

    Και πάει λοιπόν που λέτε ο Μαχμούτης και στέλνει ραβασάκι στον καπετάνιο Κώστα Δραγάση που του λέει τα εξής:

    «Μάθε ότι έχουν τελειώσει οι πολεμικές προετοιμασίες. Ήρθε πια η ώρα να κάνουμε πράξη αυτό που θέλουμε εδώ και πολύ καιρό. Την έκβασή του την αφήνουμε στο Θεό. Τι λες; Θέλεις να εγκαταλείψεις την Πόλη και να φύγεις, όπου θέλεις, μαζί με τους άρχοντές σου και τα υπάρχοντά τους, αφήνοντας αζήμιο το λαό και από μένα και από σένα; Ή θέλεις να αντισταθείς και να χάσεις τη ζωή σου και τα υπάρχοντά σου και συ και οι μετά σου, κι ο λαός αφού αιχμαλωτιστεί από τους Τούρκους, να διασκορπιστεί σ’ όλη τη γη;»


    Κι ο Δραγάσης, αντί να σηκωθεί να φύγει, να πάει ας πούμε στη Κένυα, και αφού ανασήκωσε κι ένα φλάμπουρο με το δικέφαλο αητόπου πήγε να το πάρει ο αέρας, του στέλνει γραφή με την εξής απάντηση:

    «Αν θέλεις να ζήσεις μαζί μας ειρηνικά, όπως και οι πρόγονοί σου, ας έχεις την ευλογία του Θεού. Γιατί εκείνοι θεωρούσαν τους γονείς μου ως πατέρες τους και τους τιμούσαν ανάλογα, κι αυτή την πόλη τη θεωρούσαν ως πατρίδα τους. Σε καιρό ανάγκης όλοι τους έτρεχαν μέσα να σωθούν και κανένας αντίπαλός της δεν έζησε πολλά χρόνια. Κράτα τα κάστρα και τη γη που μας άρπαξες άδικα, όρισε και ετήσιους φόρους ανάλογα με τη δύναμή μας κα φύγε ειρηνικά. Σκέφτηκες ότι ενώ νομίζεις πως θα κερδίσεις μπορεί να βρεθείς χαμένος;»

    Και καταλήγοντας η γραφή του μήνυσε:

    Τὸ δὲ τὴν πόλιν σοι δοῦναι, οὔτ’ ἐμόν ἐστιν οὔτ’ ἄλλου τῶν κατοικούντων ἐν ταύτῃ· κοινῇ γὰρ γνώμῃ πάντες αὐτοπροαιρέτως ἀποθανοῦμεν καὶ οὐ φεισόμεθα τῆς ζωῆς ἡμῶν!..

    Με Παγκάλους θα ασχολούμεθα τώρα?

  14. Ρήγας Φερραίος avatar
    Ρήγας Φερραίος 29/05/2011 13:14:32

    ΚΩΝ. ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΣ 1453

    “Το δε την πόλιν σοι δούναι, ούτ’ εμόν έστιν ούτ’ άλλου των κατοικούντων εν ταύτη. Κοινή γαρ γνώμη πάντες αυτοπροαιρέτως αποθανούμεν και ου φεισόμεθα της ζωής ημών”.

    η διαφορετικα

    ΘΕΛΕΙ ΑΡΕΤΗ ΚΑΙ ΤΟΛΜΗ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

    Τα διαθετουμε;;;;;

  15. Ανδρέας avatar
    Ανδρέας 29/05/2011 13:34:18

    Όταν ακούς από το στόμα του αντιπροέδρου της κυβέρνησης να λεέι με μαγκιά
    ''μαζί τα φαγάμε'', πώς περιμένεις από τον μέσο Έλληνα να έχει εμπιστοσύνη στο πολιτικό σύστημα;

  16. βασιλης avatar
    βασιλης 29/05/2011 13:45:09

    η πραγματικη επανασταση εχει αρχισει και βεβαια δεν ειναι στις πλατειες
    ειναι στα γκισε των τραπεζων και στα ατμ οπου ο πανικοβλητος πλεον λαος βγαζει τα ωραια του λεφτουδακια προτου γινουν αερας κοπανιστος
    αυτο πανικοβαλλει το συστημα και οχι βεβαια συγκεντρωσουλες και υπαιθρια παρτυ

  17. Θοδωρής Λακεδαιμόνιος avatar
    Θοδωρής Λακεδαιμόνιος 29/05/2011 14:08:15

    Η ΑΜΕΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΗΣ ΠΛΑΤΕΙΑΣ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ
    ΟΤΑΝ ΕΙΠΑ ΠΩΣ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ,ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ,ΤΙ ΖΗΤΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙ ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΝ ΟΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ (ΤΟΥ ΣΑΠΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟΥ), ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ "ΑΜΕΣΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ" ΤΟ ΛΟΙΔΩΡΗΣΑΝ.ΧΘΕΣ ΟΙ ΛΑΪΚΕΣ "ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ" ΠΟΡΡΩ ΑΠΕΙΧΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ.ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΟΜΙΛΗΤΩΝ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΑΝ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ "ΠΑΤΡΙΔΑ-ΕΘΝΟΣ" ,ΠΝΙΓΗΚΑΝ ΑΠΟ ΓΙΟΥΧΑΪΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ "ΕΙΣΑΙ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΗΣ".ΟΙ ΟΚΛΑΔΟΝ ΚΑΘΗΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗ ΧΑΡΑ ΤΟΥ ΧΑΣΙΣΙΟΥ, ΣΥΝΑΙΝΟΥΣΑΝ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟ INDYMEDIA ΚΑΙ ΨΗΦΙΖΑΝ ΔΙΑ ΒΟΗΣ ΝΑ ΦΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ "ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΥΣ"ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΝ ΣΤΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ.
    ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΩ ΕΥΘΕΩΣ:"ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΕΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΛΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΛΙΜΑΤΟΣ ΦΟΒΟΥ"

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Θοδωρής Λακεδαιμόνιος 29/05/2011 23:36:57

      Πήγα και σήμερα. Στην αρχή της ιστορίας αυτής, που απ' ότι μαθαίνω την ξεκίνησαν τρεις 17χρονοι (!!), οι γνωστοί επαγγελματίες αντεξουσιαστές τα έχασαν. Στο δε Indymedia έχουν λυσσάξει με τις ελληνικές σημαίες (μέγα το της μαλακίας κράτος). Στις συνελεύσεις τώρα εμφανίζονται διάφοροι/ες που προσπαθούν να περάσουν τις ψευτοδιεθνιστικές τρίχες τους αλλά δεν βλέπω ν' αλλάζει τίποτα στην διάθεση, την συμπεριφορά και τα σύμβολα που φέρει ο κόσμος. Είναι πολύ μαζικό για να μπορούν να το ελέγξουν οι γνωστοί μισέλληνες ηλίθιοι. Δεν πρόκειται για συνέλευση φρικιών στο Αμφιθέατρο Γκίνη αλλά για δεκάδες χιλιάδες Έλληνες. Οπότε τί και ποιός να ελέγξει. Σήμερα δε δεξιά του Μνημείου έχει αναρτηθεί μια τεράστια Ελληνική Σημαία, παλαιού τύπου, αυτή μόνο με το Σταυρό. Φαντάζομαι ότι θα βγάζουν σπυράκια μερικοί - μερικοί αλλά γι' αυτό υπάρχει η clerasil ή πως διάλο την λένε.
      Οπότε Θοδωρή, μην μασλας. Άμα θες, πάρε την Σημαία σου και πήγαινε.

  18. Striker avatar
    Striker 29/05/2011 14:20:06

    Αργά ή γρήγορα, κάποια μέρα ο κύριος Πάγκαλος και η προδοτική του κομπανία δεν θα βρίσκονται στις καρέκλες τους, όπως δεν βρίσκονταν και την περίοδο 2004-9. Και τότε αν στην κυβέρνηση βρίσκονται πατριώτες -πρώτα ο Θεός - ελπίζω οτι θα επιλέξουν το δρόμο της τιμωρίας που θα είναι παράδειγμα για τις επόμενες γενιές και όχι τον εύκολο δρόμο της λήθης που θα μας φέρει στο μέλλον νέα τέτοια φυντάνια με την πρώτη ευκαιρία.

  19. proteas avatar
    proteas 29/05/2011 14:55:52

    ΟΤΑΝ ΤΡΩΕΙ,...ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ...

  20. λαικη δεξια avatar
    λαικη δεξια 29/05/2011 15:38:14

    φαηλε καλησπερα.
    το νερο μπηκε στο αυλακι και οταν η αγανακτηση δωσει τη θεση της στην οργη,τοτε θα ειναι πολυ αργα για πολλους λατρεις του μονοδρομου του μνημονιου.
    προθυμους,υποστηρικτες και πολλους αλλους.
    διαβασα καπου γιατι οι ελληνες ακομη δεν πηραν τις τυχες στα χερια τους και συμφωνω.
    γιατι δεν υπαρχει χωρα στον κοσμο,που περασε μεσα απο βαλκανικους,παγκοσμιους,εμφυλιους,δικτακτορια σε ουτε 100 χρονια,εζησε,αλλα εχυσε και πολυ αιμα ελληνικο.
    φυσικα και ειναι θεμα ''μηδεν χρονου'' να ξαναχυσουμε αιμα.
    παρα αυτα,αν μπορεις μετεφερε σε οποιον εισαι κοντα,οτι η λυση ειναι να κυρηχθει παρανομο το χρεος και ο αντωνης σαμαρας να βγει και να δηλωσει οτι δεν θα τηρησει την παρανομη υπογραφη που μπηκε με δολιο τροπο,χωρις καμια νομιμοτητα,ουτε καν αποδοχης απο τους ψηφοφορους του πασοκ,γιατι αλλα τους ειπε ο γαπ και αλλα εκανε.
    ας κανει ενα δημοψηφισμα εσωτερικα,στο κομμα του με οσους τον εξελεξαν προεδρο του πασοκ και θα το διαπιστωσει.
    φαηλε συνεχισε τον αγωνα και μετεφερε τον παλμο της κοινωνιας με τον δικο σου τροπο.

  21. Β.Μ. avatar
    Β.Μ. 29/05/2011 16:22:17

    Εμείς πάντως πάμε πλατεία, είμαστε μπροστά στη Βουλή και όχι πίσω με το wannabe σκυλολόι, κρατάμε τη γαλανόλευκη, σχολιάζουμε την ηθική της μάνας του ΓΑΠ, την ανηθικότητα του Πάγκαλου και με τούτα και με εκείνα προειδοποιούμε τους μάγκες ότι υπάρχουν και κόκκινες γραμμές!(Ένα από τα συνθήματα που ακούγεται πολύ αναφέρεται σε μια περιοχή της Αθήνας, να δεις πώς τη λένε...πώς τη λένε..α, ναι! Γουδή τη λένε! Τυχαίο?)

    Υ.Γ. Πώς φαίνεται όταν έχεις κέφια: "και την κόρη του μπαμπά της να μιλάει στο συνέδριο των βαφτιστηριών της και των σύντεκνων για ταφόπλακες. Φτύστε τον κόρφο σας". Ε Ξ Α Ι Ρ Ε Τ Ι Κ Ο!

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Β.Μ. 29/05/2011 23:38:37

      Πάντα έχω κέφια. Κι άμα "πέφτω" λίγο, βλέπω Ντόρα και φτιάχνομαι!

  22. Εύμηλος avatar
    Εύμηλος 29/05/2011 16:27:02

    Τέτοια γράφεις Φαήλο και καλώς,

    και θα ζητήσει ο Αντιπρόεδρος με τους γαλλικούς τρόπους να ψηφιστεί εσπευσμένα το savoir de comportement!
    χαχαχαχαχαχαχα

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Εύμηλος 29/05/2011 23:39:24

      Sprechen Sie Deutsch, bitte oder englisch.

  23. GEODETIS avatar
    GEODETIS 29/05/2011 16:32:56

    κύριε Φάηλε καλησπέρα ... θα σε παρακαλούσα να διαβεβαιώσεις τον ευτραφή υπερφίαλο κύριο στον οποίο αναφέρεσαι στο σημερινό σου άρθρο, να μην φοβάται (ο ίδιος και τα αδέλφια μου οι Έλληνες) απο τους αρβυλοφόρους ... δεν υπάρχει ούτε 1/1.000.000 να ξανακάνουμε τα ίδια λάθη του παρελθόντος ... δεν υπάρχει η παραμικρή πιθανότητα οι αρβυλοφόροι να επανέλθουν με προοπτική να κυβερνήσουν (πολιτικά) ... το μάθημα το πήραμε πρίν χρόνια και τα λάθη μας τα πληρώνουμε ακόμη. Στη διόγκωση αυτού του φαινόμενου βέβαια, την σημερινή αλλά και συνεχιζόμενη απέχθεια των Ελλήνων στους αρβυλοφόρους, έχουν βάλει πολύ ενεργά το χεράκι τους οι σημερινοί πολιτικές προσωπικότητες. Μιάς και τα λάθη των περασμένων (συναδέλφων) τα διόγκωσαν και γενίκευσαν με επιμονή (για τα ανάλογα μικροκομματικά οφέλη) διότι ήταν και εύκολο και ανώδυνο να το πράξουν στα αντίστοιχα κομματικά ακροατήρια.
    Έτσι και σήμερα αυτό το πολιτικό σκουπίδι που αναφέρεις στο άρθρο σου κύριε Φάηλε, προσπαθεί να εκμεταλλευτεί (απο θέση που πιστεύει ότι είναι πυρίμαχη) ένα φόβητρο που εχθές όλοι οι πολιτικοί παράγοντες (και μη) διαχειρίστηκαν για σπέκουλα και κοινωνικό πειθαναγκασμό βάσει του στημένου κοινωνικού φόβητρου ... ή αλλιώς ο απάνθρωπου αρβυλοφόρου ... εμάς μπορεί τα πόδια μας να ζέχνουν ποδαρίλα (καταραμένα άρβυλα) αλλά οι ψυχές μας δεν είναι βρόμικες, το λέω με ολική επίγνωση (μην μου πείς για τις εξαιρέσεις τις γνωρίζω, τις ζω) . Βέβαια όπως ανέφερα και παραπάνω οι προηγούμενοι έσφαλαν και έσφαλαν σφόδρα, ιδικά στο θέμα της μεγαλονήσου (όταν θα ανοίξουν τα αρχεία θα ξέρουμε ποιός και τι, όχι ότι οι πραξικοπηματίες έχουν άλλοθι) και όχι μόνο βέβαια.
    Δεν μπορεί ο αρβυλοφόρος να κυβερνήσει ¨πολιτικά¨ , με λίγα λόγια στην λειτουργία αυτού του ανθρώπου δεν πιστεύω ότι η κοινωνία περιμένει να βρεί έναν ¨λαοπλάνο¨ ή ¨ρήτορα¨ (όχι ότι δεν υπάρχουν) αντιθέτως λόγω των ιδιαιτεροτήτων του λειτουργήματος, δεν ευδοκιμούν.
    Ποιο πιθανό είναι να δει έναν ίσως σκληρό άνθρωπο (όχι απάνθρωπο,διότι φέρει μαζί του ανθρώπινες ζωές ... διαφορετικά είναι επικινδύνως) που όλα τα βλέπει τετράγωνα ή στην καλύτερη σε σχήμα οβάλ... δηλαδή ενός ανθρώπου επίμονου και προσηλωμένου σε ΑΝ.ΣΚ. (Αντικειμενικό Σκοπό) ...
    Όπως σου αναφέρω ο αρβυλοφόρος είναι μια μονάδα της κοινωνίας που έχει πολλές και ποικίλες γνώσεις, δεν είναι δεινά φιλολογικά καταρτισμένος όπως ΕΣΥ ... βέβαια δεν τον λές και βλάκα ... έχει επίγνωση του τι συμβαίνει διότι απο τα πρώιμα στάδια έχει να κάνει με την διοίκηση και καθοδήγηση των συνανθρώπων του, έχει ήδη απο τα πρώτα στάδια της καριέρας του να αποφασίσει (έστω και σαν έφεδρος αξ/κός , υπαξ/κος) ποικίλων αποφάσεων... είναι πατέρας – μάνα – εισαγγελέας (διότι θα κάνει έρευνα και ανάκριση, στο όποιο παράπτωμα) και δικαστής (όταν επιβάλει ποινή) ... είναι ψυχαναλυτής (καταλαβαίνεις) ...
    Θα μου πείς γιατί μου τα λές όλα αυτά ;;; μα για τον απλό λόγο του ότι η ειδικότητά μου έχει αμαυρωθεί εδώ και πολλά χρόνια ... οπότε πές στους Έλληνες ότι ο στρατός γνωρίζει τα καθήκοντά που του παρέχει το σύνταγμα και τα ακολουθεί με ευλάβεια ... και αν ο ευτραφής (ή και υπέρβαρος) κύριος έχει φαντασία ή ενδόμυχους φόβους, να μην πιάνει το σώμα της Ελληνικής άμυνας στο ξεχειλωμένο στόμα του για να φοβίσει τους Έλληνες ... διότι εγώ και οι συμπολεμιστές μου (όπως και τα αδέλφια μας έφεδροι Έλληνες) δεν ήμαστε εξώγαμα παράγωγο μιας περίεργης και ύποπτης συνουσίας ... αλλά γεννηθήκαμε απο τα σπλάχνα της ίδιας της Ελληνικής κοινωνίας και ιστορίας ... καλή λευτεριά ...

    υσ. ξέρω τι φοβάται αυτός ο ευτραφής κύριος, ότι όταν οι Έλληνες θα τον βγάλουν απο το ¨ναό της δημοκρατίας¨ δεν θα ξέρουν τι να τον κάνουν διότι τα δέντρα γύρο απο το κ(υ)νοβούλειο είναι μικρά για να τον βαστάξουν, και έτσι θα ταλαιπωρηθεί ... απλά βρείτε τον πρώτο αρβυλοφόρο και θα σας βρει λύση και για αυτό .... απο τα πρώτα που μαθαίνει ο Έλληνας αρβυλοφόρος είναι η απλή μηχανική... μοχλός υπομόχλιο ....

    υσ1. τηρουμένων των αναλογιών να με συμπαθάτε διότι τα ήπια και τα τσίπουρα Κυριακάτικα (και δεν είχα ρέγκα), να κλάψω και την πτώση της Βασιλεύουσας ....

    • occultist avatar
      occultist @ GEODETIS 29/05/2011 21:24:36

      Το πήρες στραβά φίλε GEODETIS. Οντως υπήρχε τέτοιο επαγγελματικό σωματείο.

      • GEODETIS avatar
        GEODETIS @ occultist 29/05/2011 22:11:46

        Μυστικιστή ... να ανοίξουν οι φάκελοι και να δούμε αν υπήρχε σωματείο... μπορεί και να εκπλαγούν οι Έλληνες ακόμη και με τις ουσιαστικές ευθύνες του Ιωαννίδη .... αν αναφέρεσαι σε αυτό το σωματείο άσε την σακούλα ανοιχτεί δεν ξέρεις τι θα βγάλεις ¨λαγό¨ ή ¨δράκο¨;;;;

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ occultist 29/05/2011 23:45:57

        Όντως υπήρχε Σύλλογος Εθνικοφρόνων Αρβυλοποιών. Πλάκα κάνω. Geodetis φίλε μου ήπιες όντως πολύ! Δεν αναφέρομαι στον Ελληνικό Στρατό, του οποίου άλλωστε, αν με διαβάζεις, είμαι κι εγώ κομμάτι.

  24. Xrhstos Theocharis avatar
    Xrhstos Theocharis 29/05/2011 17:10:21

    Αγαπητέ μου Φαήλο,

    Σήμερα το πρωί, αποφασισμένος να πάω Σύνταγμα με όλη την οικογένεια, άνοιξα το Facebook και βρήκα ένα (ομαδικό) μήνυμα, από -κατά τα άλλα- μια πολύ καλή φίλη, πολιτεύτρια της ΝΔ στις τελευταίες εκλογές.
    Στο μήνυμα αυτό η κυρία "πολιτεύτρια" μας καλούσε ευθαρσώς "να κατεβούμε στην πλατεία και να συμμετέχουμε μπλα μπλα (ξύλινη γλώσσα από δω και περα)..."και το χειρότερο; τελείωνε το μήνυμα με το μεγαλειώδες "Σας περιμένω όλους εκεί καλοί μου φίλοι..."
    Φαντάζομαι πως αρκετοί σαν την κυρία παραφυλάνε εκεί στις γωνίες για να μας "μαντρώσουν", οπότε, μέχρι να καθαρίσει ο κόπρος, μάλλον θα μείνω σπίτι, γιατί αν την δω εκεί, δεν θα είμαι καθόλου ευγενικός!

  25. Ένας avatar
    Ένας 29/05/2011 17:55:46

    Το πρόβλημα όμως Φαήλο είναι πως αυτός ο κόσμος έχει πειστεί πως "όλοι ίδιοι είναι" και άντε να τους ξε-πείσεις!

    • Ένας avatar
      Ένας @ Ένας 29/05/2011 17:57:14

      Επίσης στο πρώτο ψήφισμα (ή ό,τι άλλο είναι) που βγάλανε κάποιοι καταφέρανε να περάσουν το μήνυμα για το "πόσο καημένοι είναι οι λαθρομετανάστες και για το πόσο πρέπει να τους υιοθετήσουμε".

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Ένας 29/05/2011 23:47:58

        Αυτοί που βγάζουν τα ψηφίσματα έίναι ελάχιστοι μπροστά σ' αυτούς που συμμετέχουν στις διαμαρτυρίες. Μπορούν να βγάλουν και ψήφισμα για τις λιβελούλες, κανείς στην Πλατεία δεν θα πάρει χαμπάρι.

  26. dosilhthos avatar
    dosilhthos 29/05/2011 18:26:28

    αδελφια μπορει καποιος να μου γραψει το σαιτ να βρω για τους αγανακτισμενους πολιτες? ευχαριστω

  27. Σωτήρης avatar
    Σωτήρης 29/05/2011 18:57:15

    Προς κ. Κρανιδιώτη, άσχετο με το παρόν θέμα.. Υπάρχει ηλεκτρονική μορφή τής εφημερίδας "Δημοκρατία" ώστε να έχουμε πρόσβαση στα άρθρα και τα σχόλια ; (Ζώ μακρυά από την Ελλάδα)

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Σωτήρης 29/05/2011 23:48:44

      Σε λίγες βδομάδες θα είναι έτοιμο, απ' ότι ξέρω.

  28. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 29/05/2011 19:05:30

    "Πάντως σε όλους αυτούς τους απλούς ανθρώπους, στεναχωριέμαι που το λέω και τ’ ακούει ο θεματοφύλακας του σοσιαλισμού και συντονιστής της Τίνας, αλλά βλέπω όντως μια Ιδέα: να ξεφορτωθούν την οργανωμένη μειοψηφία που κατασυκοφάντησε την χώρα, καθυβρίζει, εκβιάζει κι απειλεί συνεχώς το λαό. Και, ρε συ Πάγκαλε, νομίζω πως είναι διατεθειμένοι να κάνουν και θυσίες! Κοίτα να δεις…"

    Ἐξαίρετο!

  29. δημητρης μαυρομματαιος avatar
    δημητρης μαυρομματαιος 29/05/2011 20:51:48

    Μπραβο φαηλο αλλα μεγαλη προσοχη στο τυρακι της συναινεσης!!!

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ δημητρης μαυρομματαιος 29/05/2011 23:51:17

      Μην ανησυχείς καθόλου. Γιατί υποτιμάς τόσο τον Αρχηγό μου; Είπα, αν συναινέσει στις καταστροφικές επιλογές τους, θα βάλω σκουλαρίκι και θα κάνω στο μπράτσο μου τατουάζ την μελαγχολική κυρία που τώρα κάνει και συνέδριο - μνημόσυνο των πολιτικών φιλοδοξιών της. Να ζήσουμε να την θυμόμαστε, ξάδερφε!

  30. Άργος avatar
    Άργος 30/05/2011 00:29:18

    Κύριε Κρανιδιώτη,

    δεν υπάρχει ευγενέστερος λαός από τους Κούρδους σου. Πιο ευγενείς και από Παγκάλους, λέμε!

    «Βρισκόμουν ακόμη στην Ιταλία, όταν έλαβα από την Αθήνα, από τον Υπουργό της Κοινωνικής Προνοίας, τηλεγράφημα αν δέχουμαι ν’ αναλάβω τη Γενική Διεύθυνση του Υπουργείου με ειδική εντολή να πάω στον Καύκασο όπου κιντύνευαν πάνω από εκατό χιλιάδες Έλληνες και να προσπαθήσω να βρω τρόπο να μετακομιστούν στην Ελλάδα σώοι ..

    Έφυγα απο την Ιταλία, πέρασα από την Αθήνα, πήρα μαζί μου μια δεκαριά διαλεχτούς συνεργάτες, τους περισσότερους Κρητικούς, κι έφυγα για τον Καύκασο, να δω από κοντά πώς θα μπορέσουν να σωθούν οι χιλιάδες αυτές ψυχές. Από το νότο οι Κούρδοι ΠΕΤΑΛΩΝΑΝ όσους ΕΛΛΗΝΕΣ έπιαναν, κι από το βορρά οι μπολσεβίκοι κατέβαιναν με φωτιά και με τσεκούρι. και στη μέση οι Έλληνες του Μπατούμ, του Σοχούμ, της Τιφλίδας, του Καρς, κι όλο στένευε γύρα από το λαιμό τους η θελιά, και περίμεναν, γυμνοί, πεινασμένοι, άρρωστοι, το θάνατο ..

    Περάσαμε τη Γεωργία, μπήκαμε στην Αρμενία, απόξω από το Καρς, τις μέρες εκείνες, είχαν πάλι πιάσει οι ΚΟΥΡΔΟΙ τρεις ΕΛΛΗΝΕΣ και τους είχαν ΠΕΤΑΛΩΣΕΙ σα μουλάρια…»,

    Καζαντζάκης, «Αναφορά στον Γκρέκο», κεφ. ΚΖ΄.

    «Αληθές = εθνικόν», είπε ο εθνικός -κι άρα, αληθινός!- ποιητής, κυρ- sir- signior- σιόρ- Διονύσιος Σολομός. Κι αν οι Μπολσεβίκοι εξαφανίστηκαν και τους κρίνει, πλέον, ο …«υλισμός της Ιστορίας», οι Κούρδοι, εκτός από φυλλάδια στα φανάρια κι ομάδες συμπαράστασης στον Αγώνα του Κουρδικού λαού, οφείλουν, -το ελάχιστον!- μια «συγνώμη», -ε;

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Άργος 30/05/2011 01:01:43

      Ο ίδιος ο Οτσαλάν έχει αναφερθεί σε κείμενα του στο πως οι Κούρδοι χρησιμοποιήθηκαν εναντίον των Ελλήνων.
      Για μένα όμως η θέση μου είναι απλή στο ζήτημα: ο εχθρός του εχθρού μου είναι φίλος μου.
      Εάν δεν υπήρχε η ανοιχτή πληγή του κουρδικού ζητήματος, η Τουρκία θα ΄΄ηταν "μονομπλόκ", απερίσπαστη, πολύ πιο επιθετική και θα κινδυνεύαμε να μας καταπιεί.

      • Άργος avatar
        Άργος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 30/05/2011 01:27:54

        Καλά κρασιά!!!

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Άργος 30/05/2011 14:01:20

          Να μην πίνεις πολύ, ειδικά ξεροσφύρι κι όταν συζητάμε ιστορικά και πολιτικά ζητήματα.
          Η σφαγή των Χριστιανών της Μικράς Ασίας (Ελλήνων, Αρμενίων, Ασσυροχαλδαίων κλπ) έγινε με την συνδρομή και ίσως και πρωτοβουλίες των Γερμανών συμμάχων των Τούρκων (λέγε με Λίμαν φον Σάντερς), με παλιές καλές μαζικές σφαγές αλλά και αυτό που χαρακτηρίζει ό Πλ. Ενεπεκίδης "ένα Άουσβιτς εν ροή", ήτοι με πορείες θανάτου.
          Σε όλη αυτή τη διαδικασία γενοκτονίας και λεηλασίας οι Οθωμανοί και μετά ο Αδόλφος του τουρκισμού, ο Κεμάλ, αναζήτησαν συμμαχίες με τους Κούρδους φυλάρχους. Τους υποσχέθηκε αυτονομία αν συνέδραμαν το κίνημα του, όπως και έπραξαν. Το αποτέλεσμα ήταν, αφού με την βοήθεια τους μας νίκησε, όπως τέλος πάντων μας νίκησε, με σύμμαχο επίσης την βλακεία και την εκ του αποτελέσματος προδοσία των παλατιανών της Μείζονος Αντιπολιτεύσεως που κατέληξαν στο Γουδί, το 1923 αντάμειψε τους Κούρδους με την σφαγή του Ντιγιαρμπακίρ. Συνέλαβε δε και κρέμασε την ηγεσία τους (Σεΐχ Σαΐτ κλπ).
          Αργότερα ο Κεμάλ, την δεκαετία του 1930, βομβάρδισε κιόλας τα χωριά τους με την συμμετοχή μάλιστα της πρώτης τουρκάλας αεροπόρου, της θετής κόρης του.
          Οι Κούρδοι ήταν πάντα το πιο καθυστερημένο κομμάτι της πανσπερμίας των λαών που απαρτίζουν το τουρκικό κράτος. Οργανωμένοι σε φυλές - πατριές, με επικεφαλής φυλάρχους τσιφλικάδες που ήταν οι διαμεσολαβητές με την κεντρική εξουσία. Το ΡΚΚ κι ο Οτσαλάν χτύπησαν πρώτοι το φυλετικό σύστημα, ως κύριο μέσο της τουρκικής αποικιοκρατίας στο Κουρδιστάν, ως βασικό εργαλείο της εξάρτησης από το κεμα΄λικό κράτος. Πρώτοι δε αυτοί έβγαλαν τις γυναίκες από το περιθώριο, εντάσσοντας τες ισότιμα στις πολιτικές οργανώσεις αλλά και στον ΑRGK, τον Λαϊκό Στρατό για την Απελευθέρωση του Κουρδιστάν, ως αντάρτισσες. Η δε ηγεσία του ΡΚΚ στο παρελθόν έχει κάνει αυτοκριτική εκ μέρους του κουρδικού λαού για τον τρόπο που αυτός χρησιμοποιήθηκε εναντίον μας.
          Όλα αυτά όμως θα μπορούσαν να μου ήταν αδιάφορα, γιατί αυτό που ενδιαφέρει είναι ό,τι:
          1. Οι Κούρδοι αποτελούν σχεδόν το ένα τέταρτο του συνολικού πληθυσμού της Τουρκίας με τεράστιες μάζες στις μητροπόλεις. Μόνο η Πόλη, έχει περισσότερους Κούρδους απ' όσος είναι ο πληθυσμός όλης της Αθήνας. Ήδη εφαρμόζουν ένα άτυπο εμπάργκο. Αγοράζουν μόνο από δικά τους μαγαζιά.
          2. Το ΡΚΚ ξεκίνησε την ένπολη δράση του το 1984. Στην ακμή του ενόπλου κινήματος, στα μέσα της δεκαετίας του 1990, υπήρχαν στρα βουνά περί τους 8.000 σκληροτράχηλους αντάρτες. Αυτοί απασχολούσαν 300.000 τουρκικό στρατό και στρατοχωροφυλακή. Η Στρατιά της Σμύρμνης τότε (δεν ξέρω τώρα) ήταν διαλυμένη διότι οι μονάδες που την απαρτίζουν βρίσκονταν στα βουνά της Ανατολίας. Τα νησιά μας, η Ελλάδα, είχε την ησυχία της. Η καταπ΄πινηση των τουρκικών ενόπλων δυνάμεων ήταν τέτοια που το 1997 έφτασαν οι εφημερίδες κι οι αναλύτές να μιλούν για φαινόμενα βιετναμοποίησης του πολέμου. Οι λιποταξίες και οι ανυποταξίες ήταν τόσες πολλές που οδήγησαν τότε σε 2 αλλεπάλληλες παρατάσει της στρατριωτικής θητείας, για να μην πέσει η υπηρεσιακή οροφή κάτω από τα αποδεκτά όρια. Το δε κόστος στην οικονομία ήταν τέτοιο, που ο ανταρτοπόλεμος κι η πολιτική δράση των Κούρδων ήταν από τους βασικούς λόγους που η Τουρκία οδηγήθηκε στα όρια της χρεωκοπίας. Τότε βέβαια, το 1999, ήρθε ο Σημιταράς ο Κουρδοφάγος κι ο κυρ Θόδωρας ο ντε λα μαγκέν ντε Ναϊρομπί και δώσανε στον Ετσεβίτ, τον σκύλο του 1974, μια μεγάλη ανάσα με την παράδοση του Οτσαλάν.
          3. Ευτυχώς ο ένοπλος αγώνας δεν έσβησε, ούτε το πολιτικό κίνημα των Κούρδων. Η ισλαμοφασιστική Τουρκία του Ερντογάν απέτυχε παταγωδώς - ευτυχώς για μας - στον προσεταιρισμό των Κούρδων κι η πορεία της Τουρκίας, μεσοπρόθεσμα πιστεύω με σιγουριά πως θα είναι η διάσπαση, με την απόασχιση του τουρκοκρατούμενου ΚΟυρδιστάν και την ένωση του με την αυτόνομη κουρδική περιοχή του Ιράκ.

          Γι' αυτούς λοιπόν τους στοιχειώδεις λόγους γεωστρατηγικής και εθνικού μας συμφέροντος, ασχέτως της κατά τα ως άνω στάσης τους μέχρι το 1922, οι Κούρδοι αποτελούν για μας σημαντικότατο παράγοντα ανάσχεσης της τουρκικής επιθετικότητας.
          Αυτά και τώρα μπορείς να πιεις από τα κρασιά σου. Άντε γεια μας.

  31. Άργος avatar
    Άργος 30/05/2011 00:32:05

    Σωστός, φίλε μου!

  32. Άργος avatar
    Άργος 30/05/2011 00:37:20

    Η κυρία δεν έχει ονοματεπώνυμο;

  33. Β.Μ. avatar
    Β.Μ. 30/05/2011 01:15:01

    Φτιάχνεσαι με Ντόρα???Γρήγορα για εξορκισμό!!!Και μέχρι να φτάσεις πες 3 φορές το Πάτερ ημών και άλλες 2 το Βασιλεύ Ουράνιε Παράκλητε.

  34. omen avatar
    omen 30/05/2011 01:39:51

    Θοδωρή συμφωνώ μαζί σου. Ημουν και εγώ εκεί, εμβρόντητος να ακούω ένα κάρο αντιεξουσιαστικές μλκίες που είχα να τις ακούσω από τις γενικές συνελεύσεις του πανεπιστημίου..
    Τα νοσηρά φαινόμενα στις μάζες δυστυχως δεν αργούν να εμφανιστούν. Κ κρίμα στα μικρά παιδιά που παγιδεύονται σε πολιτικές-πολιτειακές αναλύσεις της π..τσας..

    Συμφωνώ με τον Φαήλο ωστόσο. Τους πιάνει νευρικότητα μπροστά στην θέα της Σημαίας, και την αποφεύγουν. Κρύβονται. Αν πρόσεξες πήγαν για την συνέλευση σε σημείο που δεν βλέπουν κάν Ελληνικές σημαίες. Ξέρεις κάτω από τα σκαλιά, μακριά (πάντα!) από το μέτωπο. Καρκίνοι στα μετόπισθεν. Ξέρεις η σημαία έχει και τον Σταυρό πάνω. Να τα συμπαθάς τα δαιμονισμένα και να κρατάς πάντα μια σημαία για εξορκισμό.. χαχα

  35. Ψηφοκράτης avatar
    Ψηφοκράτης 30/05/2011 05:21:36

    Nicht zusammen gegessen mr Pagalos!
    Nicht zusammen...

  36. giatros avatar
    giatros 30/05/2011 11:42:20

    Αγαπητέ Φαήλο,
    Ο αντιπρόεδρας είπε,για τους Αγανακτισμένους,οτι επαναστάσεις με like & unlike στο facebook δέν γίνονται.Θα του θύμιζα οτι η ανατροπή στην Αιγυπτο με αυτόν τον τρόπο έγινε οπως επίσης θα του έλεγα οτι σίγουρα δεν γίνονται με καπνιστούς σολωμούς στην Μεγάλη Βρετάνια ....
    Αυτός πότε έκανε επανάσταση?
    Αν τον ρωτήσεις θα σου πεί πάλι τίποτα για Παρίσια στην Δικτατορία κλπ κλπ δηλαδή σε κατι καλοπληρωμένα πανεπιστήμια που πάλι το κράτος τα πλήρωνε
    (ο μπαμπάς του δηλαδή που υποθέτω κάτι Δημόσιος θα ηταν κιαυτός)
    Ο τύπος εδώ και τρείς γενειές ζεί απο το Κράτος.Τρώει,πίνει,ντύνεται,σπουδάζει,ταξιδεύει σε όλο τον πλανήτη,χρόοονια τώρα τσάμπα ρε παιδιά!!!
    Πες ρε Αντιπρόεδρα πώς γίνονται οι Επαναστάσεις
    να την κουμπώσουμε και μείς σαν και σένα!!

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ giatros 30/05/2011 14:05:51

      Ο αντιπρόεδρας είναι γιος αξιωματικού της Πολεμικής Αεροπορίας.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.