#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
31/07/2011 20:46
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Ερντογάν και ο εν Αθήναις χατζηαβατισμός

[caption id="attachment_115880" align="alignnone" width="600" caption="τουρκική περιπολία στο Κουρδιστάν"][/caption]

Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη

Μια τριτοκοσμική μπόχα πλανάται πάνω από τη χώρα. Η βλακεία, η υποτέλεια και η παρακμή της οικονομικής κρίσης κάνουν έργο και από τηλοψίας. Οι καναλάρχες μας στουμπώνουν τα μυαλά με τούρκικα σήριαλ, ακόμη και γυρισμένα στην κατεχόμενη Κύπρο. Οι Τούρκοι κοπρίζουν πάνω στους τόπους του μαρτυρίου των ηρώων μας και μας πουλάνε τα τηλεοπτικά σκατά τους για κατανάλωση, με ατζέντηδες τους, αυτούς που νέμονται την δημόσια περιουσία των συχνοτήτων. Όπου γυρίσεις τον δέκτη σε κάποιες ώρες, η τραχιά γλώσσα των πλιατσικολόγων φονιάδων του Ερτογρούλ σου γραντζουνάει τ’ αυτιά και το φιλότιμο. Νταλκάδες, εγκλήματα και συνωμοσίες, γυρισμένα κοψοχρονιά. Αν κλείσεις τον ήχο, βλέπεις στις φάτσες όλο το εξισλαμισμένο ανά τους αιώνες μωσαϊκό των λαών της Μικράς Ασίας και των Βαλκανίων. Πρόσωπα Ελλήνων, Αρμενίων, Ασσυρίων, Λυδών, Φρυγών, Τσερκέζων, Κούρδων, Αλβανών, Σέρβων, Βουλγάρων, Ρουμάνων κλπ.

Οι πληθυσμοί που κατοικούν την Τουρκία, είναι ζωντανή απόδειξη ότι η φυλετική θεωρία δεν ισχύει, διότι οι Τούρκοι δεν είναι παρά ο κακός μας εαυτός. Ίδιο αίμα με μας, άλλο πολιτιστικό εποικοδόμημα. Σουνέτι, ληστεία, γενοκτονία. Αυτή είναι με τρεις λέξεις η Ιστορία της Τουρκίας.

Στην ίδια την Τουρκία το τουρανικό αίμα είναι πιο σπάνιο κι από το τετράφυλλο τριφύλι. Γιατί το μυστικό, αδέρφια, είναι πως δεν υπάρχει τουρκικό έθνος. Οι αληθινοί κεντροασιάτες Τούρκοι ήταν λίγες δεκάδες χιλιάδες. Είπαμε, διαβάστε Σπύρο Βρυώνη κι όχι τα Μίκυ Μάους της καθεστωτικής αριστεράντζας, για να δείτε την αληθινή Τουρκία. Οι πραγματικοί Τούρκοι ήταν ένας οργανωμένος και φιλοπόλεμος καταλύτης, μια δυναμική ελάχιστη μειοψηφία μέσα σε μια παρηκμασμένη συντριπτική πλειοψηφία, που από την παρακμή οδηγήθηκε στην στρατιωτική ήττα, στην υποτέλεια, τον εξισλαμισμό και την γλωσσική και συνειδησιακή γενοκτονία ή στην αληθινή γενοκτονία, δια στόματος μαχαίρας. Όσοι αντιστάθηκαν ή απλώς αρνήθηκαν την αφομοίωση και το σουνέτι, είτε εσφάγησαν, είτε έζησαν ανυπότακτοι κι απομονωμένοι, πληρώνοντας βαρύ φόρο αίματος. Τα συνεκτικά στοιχεία του τουρκισμού είναι το Ισλάμ κι η Συνενοχή, το αίμα από το Ολοκαύτωμα των Χριστιανών της Μικράς Ασίας.  Από αυτό το σκελετό στην ντουλάπα τους πηγάζει η υπερευθιξία των Τούρκων και η φλυαρία τους για το πόσο μεγάλοι, ομοιογενείς κλπ είναι.

Παντού σημαίες, μόνο στα σώβρακα δεν βάζουν. Παντού συνθήματα για τον τουρκισμό, την «ευτυχία του  να είσαι Τούρκος». Μπας και το πιστέψουν οι ίδιοι.

Όμως οι Τούρκοι την αλήθεια την ξέρουν. Την βλέπουν όταν κοιτούν τον καθρέφτη, μόλις σκάψουν λίγο την γη, στα μνημεία που βρίθουν παντού, από τις μητροπόλεις, ως τις ερημιές της Ανατολίας. Ξένα γι’ αυτούς. Τα έφτιαξαν οι πρόγονοι τους, πριν εξισλαμισθούν, όταν ήταν Χριστιανοί, πιο παλιά ειδωλολάτρες,  δωδεκαθεϊστές ή γεζιντί, ήτοι ζωροαστρικοί πυρολάτρες. Ειδωλολατρικοί ή χριστιανικοί ναοί, βουλευτήρια, θέατρα, στάδια, ανάκτορα, υδραγωγεία και δρόμοι, στα οποία οι αληθινοί Τούρκοι δεν είχαν βάλει ούτε μια πέτρα. Τα αντίκρυσαν με δέος για πρώτη φορά πριν από αιώνες όταν ήρθαν καβάλα στ’ άλογα τους από τη στέπα, για να τα λαφυραγωγήσουν ή όταν υπηρετούσαν ως μισθοφόροι την Αγία Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία και τον Βασιλέα.

Αργότερα ο τούρκος Αδόλφος, ο Κεμάλ, στήριξε τα θεμέλια του αυταρχικού κι ολοκληρωτικού κράτους του πάνω στο Ολοκαύτωμα των Χριστιανών της Μικράς Ασίας. Ο Χίτλερ ηττήθηκε, ο Κεμάλ όχι. Όχι, ακόμη.

[caption id="attachment_115883" align="alignnone" width="600" caption="Διαδήλωση στο τουρκικό κουρδιστάν"][/caption]

Στην Ιωνία, στον Πόντο, στην Αρμενία, στην Κωνσταντινούπολη, στην Ανατολική Θράκη, σε όλη την Μικρά Ασία, οργανωμένα και με τις πιο πρωτόγονες μεθόδους, ο Κεμάλ, με την ενεργή συμμετοχή τεράστιου τμήματος των μουσουλμάνων κατοίκων, πέρασε απ’ το λεπίδι και την φωτιά τους Χριστιανούς, ώστε να ομογενοποιήσει δια της βίας το κράτος του, τουλάχιστον θρησκευτικά. Ήταν μια Γενοκτονία με παλλαϊκή συμμετοχή. Οι «Τούρκοι», με τα εισαγωγικά που κανονικά τους αρμόζουν, ήταν συνένοχοι σε όλη την κοινωνική κλίμακα. Ένα τέτοιας έκτασης έγκλημα κατά της ανθρωπότητας χρειαζόταν πολλά χέρια και δυστυχώς τα βρήκε. Το να σφάξεις εκατομμύρια, είναι βρώμικη και δύσκολη δουλειά. Θες κόσμο, όχι αστεία. Το δέλεαρ ήταν οι περιουσίες και τα ανυπεράσπιστα γυναικόπαιδα. Ζωή, τιμή και περιουσία έγιναν λάφυρα για τους γενοκτόνους.

Στην Ελλάδα, η παρακμιακή αριστερά και η ενοχική «δεξιά» του Κολωνακίου, ανίκανες πολιτικά, ανεπαρκείς μορφωτικά και ξεβράκωτες ηθικά, δημιούργησαν μια φαντασιακή Τουρκία. Κάτι σαν ένα μεγάλο Βέλγιο που έχει κάνει περιτομή. Ακόμη κι όταν ήταν στην εξουσία ο «κοσμικός» κεμαλισμός, με τους πολιτικούς απλούς τοποτηρητές του Γενικού Επιτελείου, οι ιέρειες της διακομματικής πολιτικής ορθότητας προσπαθούσαν να βρουν καλές προθέσεις σε αυτό το πρωτοναζιστικό μόρφωμα.

Προέβαλαν θεωρίες συμψηφισμού του τύπου «φταίμε κι εμείς», εξομοιώνουν το θύμα με τον θύτη και αποδομούν την αληθινή Ιστορία, ώστε να ΄ρθούμε ίσα βάρκα, ίσα νερά, οι αγωνιστές της Ελευθερίας με τους δυνάστες, οι απειλούμενοι κι οι επεκτατιστές.

Όπως όμως είπε κάποτε κι ο Μιχάλης Χαραλαμπίδης «άλλο Κολοκοτρώνης κι άλλο Ομέρ Βρυώνης».

Όταν όμως ήρθε στην εξουσία ο Ερντογάν και οι ισλαμοφασίστες του, εκεί πλέον η φαντασιακή παράκρουση χτύπησε κόκκινο. Έτοιμη ήταν η μεταπολιτευτική παράγκα  να κάνουμε τα τανκς τρακτέρ και τα κανόνια αλέτρια. Στον ύπνο τους.

Ευτυχώς όμως που υπάρχουν και οι ίδιοι οι Τούρκοι και δίνοντας μια ξανάστροφη στα μούτρα των ημετέρων ενδοτικών, μας θύμισαν την αλήθεια.

Καταλάβατε τι έκανε πρόσφατα ο Ερντογάν στην Κύπρο; Ξεβράκωσε τον Χατζηαβάτη και τους οπαδούς του ντάλα μεσημέρι. Μπροστά στις κάμερες επέχαιρε για την οικονομική μας κρίση και την τρομακτική έκρηξη στην ναυτική βάση «Ευάγγελος Φλωράκης», λοιδόρησε την Ελλάδα για τα προβλήματα της και χλεύασε την Κύπρο που αναγκάστηκε ν’ αγοράσει ρεύμα από τα κατεχόμενα. Ειρωνεύτηκε χαιρέκακα κι απείλησε τον Ελληνισμό, θεωρώντας απροκάλυπτα τα προβλήματα μας ευκαιρία για τον τουρκικό ισλαμοφασισμό. Μίλησε ως αυτό που είναι, ως αρχηγός αρπακτικής συμμορίας.

Φανταστείτε όταν έγιναν οι φοβεροί σεισμοί στην Τουρκία, να έβγαινε ο Έλληνας Πρωθυπουργός κι αντί για συμπαράσταση προς την γείτονα, αντί για την ανθρωπιστική βοήθεια που στείλαμε, να επέχαιρε για τις συμφορές που τους βρήκαν και να απειλούσε!

Ασχέτως τυχόν αμέλειας κι ευθυνών της κυπριακής κυβέρνησης, είναι περισσότερο από πιθανό οι υπηρεσίες του επίδοξου «σουλτάνου» να έβαλαν το χεράκι τους για την φοβερή καταστροφή σε ανθρώπους και περιουσίες.

Αυτή η πρωτοφανής για τον ευρωπαϊκό πολιτικό πολιτισμό συμπεριφορά άρπαγα και τραμπούκου, καταλύει κάθε ψευδαίσθηση του εν Αθήναις χατζηαβατισμού.

Το καθήκον μας λοιπόν παραμένει ακέραιο. Κι όσο μεγαλύτερα τα εσωτερικά προβλήματα, τόσο μεγαλύτερη πρέπει να είναι η επαγρύπνηση.

Η οικονομία δεν υπάρχει χωρίς Πατρίδα.

Άλλωστε, μην ξεχνάτε, ο Ερντογάν ξέρει πολύ καλά ότι, μ’ όλη την αυθάδεια του και την βουλιμία του απέναντι στον Ελληνισμό, υπάρχουν μέρη στην ίδια τη χώρα του, όπου η εξουσία του είναι μόνο κατ’ όνομα. Οι μαχητές του κουρδικού έθνους δεν εντυπωσιάστηκαν από τις χάντρες και τα καθρεφτάκια του και ήδη θεμελιώνουν την Αυτονομία του λαού τους. Υπάρχουν δρόμοι στην Τουρκία τους οποίους ο Ερντογάν δεν μπορεί πια να διαβεί ούτε μέρα και πολλοί στην Ουάσιγκντον και το Τελ Αβίβ δεν στενοχωριούνται καθόλου γι’ αυτό.…

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Dora avatar
    Dora 31/07/2011 21:24:16

    Συγχαρητηρια κ. Κρανιδιωτη!
    Ετσι,πεστε τα ανδρικια και σταρατα! Και μην ξεχνατε να προσθεσετε και το επαγγελμα του πρωθυπουργου της Τουρκιας,που παιζει:Χασαπης ητανε καποτε.Ενας χωριατης που εσφαζε ζωα.Κι αντε,τον χωριατη τον βγαζεις απ' το χωριο,το χωριο πως θα βγαλεις απ' τον χωριατη!

    Κι εχεις τις δικες μας "ευρωπαικες"αδερφαρες,να σου λενε"μα καλε,εμεις εχουμε ευρωπαικη εξωτερικη πολιτικη"! Μια μουντζα σ'αυτους και στην "ευρωπαικη" πολιτικη τους!Γραικυλοι!
    Ταιζουν τον καρχαρια με την ελπιδα οτι θα τους φαει τελευταιους!
    Αυτη η τελευταια ειναι κι η μονη ασπιρατσιονε τους!

    • anonymous avatar
      anonymous @ Dora 31/07/2011 22:39:10

      Κι όμως αυτός ο χασάπης αποδείχθηκε ηγέτης για τη χώρα του. Οι δικοί μας με τις διπλωματάρες απεδείχθησαν φελλοί.

  2. eftexnos avatar
    eftexnos 31/07/2011 21:55:19

    Συγχαρητήρια. Εκπληκτική ανάλυση.
    Εάν ο κος Σαμαράς, βασιστεί σε ανθρώπους πατριώτες και πραγματιστές όπως εσείς, μπορούμε να ελπίζουμε σε κάτι καλύτερο.
    Το ζητούμενο είναι τι πρέπει να κάνουμε εμείς οι απλοί Έλληνες πολίτες, για να αντιμετωπιστεί η αρπακτικότητα, η απληστία και η βαρβαρότητα του Ερντογάν και του συναφιού του.

  3. DefenceNews avatar
    DefenceNews 31/07/2011 22:10:09

    Ταξιδεύοντας στη Λυκία οδό πηγαίνοντας για τον τάφο του Αγίου Νικολάου σταμάτησα στην Αντίφελλο (Κας στα τουρκικά) και διαπίστωσα αυτά που γράφει ο Φαήλος. Σημαίες παντού. Τεράστιες σημαίες. Όπου υπάρχουν πολλές σημαίες εύκολα καταλαβαίνει κανείς ότι γίνεται προσπάθεια σχηματισμού εθνικής συνείδησης. Αυτό που προσπαθεί να κάνει ο Ερντογάν, το σχηματισμό δηλαδή εθνικής συνείδησης, είναι αυτό που με πείσμα και μένος βάλθηκε να καταστρέψει στην Ελλάδα η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ. Έβγαλε από παντού τις σημαίες κατάργησε τη λέξη "Εθνικής" από τα Υπουργεία Άμυνας και Παιδείας. Για ποιά Ελλάδα λοιπόν προσπαθούν να μας πείσουν ότι αγωνίζονται; Νάσαι καλά ρε κομάντο Φαήλο να τα γράφεις και ίσως μερικοί ξυπνήσουν.

  4. Αντάμ Παπαντάμ avatar
    Αντάμ Παπαντάμ 31/07/2011 22:14:33

    Ευτυχώς Φαήλο που μας αφυπνίζεις

  5. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 31/07/2011 22:26:39

    Εύχομαι να με εκπροσωπείς, κάποτε.

  6. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 31/07/2011 22:29:17

    Α ρε Φαήλο, ξεσκεπάζεις τόσο εύστοχα αυτό που αποκαλείς "μεταπολιτευτική παράγκα", που θα μας πιάσει κατάθλιψη στο τέλος. Πώς ένα μάτσο ξεπουλημένοι και ανίκανοι μπόρεσαν να κάνουν κουμάντο τους υπόλοιπους; Ο ιστορικός του μέλλοντος θα έχει πολλές απορίες...

    • anonymous avatar
      anonymous @ Επώνυμος 31/07/2011 22:45:49

      Ήταν πεινασμένοι, αριστεροί, χωρίς εθνική συνείδηση και δυστυχώς ήταν η πλειοψηφία.
      Μάλιστα μυαλό δε βάζουν. Οι πιτσιρικάδες έχουν περισσότερο μυαλό και πολύ καλύτερο πολιτικό αισθητήριο.

  7. anonymous avatar
    anonymous 31/07/2011 22:36:35

    Ιθύνων νους της γενοκτονίας των χριστιανικών πληθυσμών στην πρώην οθωμανική αυτοκρατορία ήταν ο Γερμανός-Πρώσσος Otto Liman von Sanders.

    Επίσης ιστορικά δεν ξέρω περίπτωση που να εκδιώχθηκαν οι γηγενείς από τον τόπο τους. Αν κάποιος ξέρει ας με διαφωτίσει. Ίσως μετά το Β' παγκόσμιο οι Γερμανοί. Νομίζω όμως ότι και σε αυτό είμαστε παγκόσμια πρωτοτυπία.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ anonymous 01/08/2011 22:27:10

      Έτσι είναι. Μανούλες από τότε οι Γερμανοί στο Vernichtung (εξολόθρευση, εκμηδένιση). Η κεντρική ιδέα ήταν πολύ απλή, εκτοπισμός και σφαγή των εχθρικών ή έστω υπόπτων για την νομιμοφροσύνη τους πληθυσμών, ώστε να μην υπάρχουν κατά τον πόλεμο πιθανές εστίες αντίδρασης στο εσωτερικό μέτωπο και φυσικά, για τους "Τούρκους", επίτευξη ομοιογένειας με το μαχαίρι, το ντουφέκι και τη φωτιά. Ο Ταλαάτ, ο Μπεχαεντήν Σακίρ, ο Ενβέρ πασάς, ήταν σπάνιας διαστροφή εγκληματικές προσωπικότητες. Ο Τοπάλ (=κουτσός) Οσμάν, το πρωτοπαλήκαρο του Κεμάλ στον Πόντο έκαιγε ανθρώπους ζωντανούς στους λέβητες των πλοίων. Η δε μέθοδος μαζεύω τον κόσμο, γυναικόπαιδα συνήθως, στην εκκλησία ή το σχολείο, καρφώνω τα πορτοπαράθυρα και τους καίω ζωντανούς ήταν πολύ δημοφιλής κατά την εδραίωση της "νέας Τουρκίας".

      • ήγγικεν avatar
        ήγγικεν @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 02/08/2011 16:19:52

        Λειτούργησαν οι θείοι νόμοι για αυτούς τους γερμανούς. Ο στρατηγός αυτός είδε με τα μάτια του τον βιασμό της γυναίκας του και κορης του, από τους τσετες που εκπαιδευε, ενώ ο Κάιζερ που ενέκρινε την σφαγή μας, περιφερόταν μισοτρελλος ξυλοκόπος στην Ολλανδία.

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ήγγικεν 02/08/2011 18:43:16

          Αυτό για τον Φον Σάντερς δεν το ήξερα! Είσαι σίγουρος;

          • ήγγικεν avatar
            ήγγικεν @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 04/08/2011 00:07:50

            Γιάννη Καψή- Χαμένες πατρίδες, Λιβάνης 1989, σελ. 85

  8. Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
    Δημήτριος Κοκκαλάκης 31/07/2011 22:58:21

    Συγχαρητήρια! Σε παραδέχομαι!

  9. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 31/07/2011 23:02:03

    Μπράβο..χίλια μπράβο!

  10. αριστερος avatar
    αριστερος 31/07/2011 23:08:15

    τι να σου πω ,σπουδαιο αρθρο ,σκεψη και αναλυση ,μοναδικη.

  11. Γιώργος avatar
    Γιώργος 31/07/2011 23:10:04

    Αυτά που λες για τα σήριαλ είναι τα πιο σημαντικά! Σε παρακαλώ σε θερμοπαρακαλώ ξεκίνα μια προσπάθεια εναντίων αυτών των σήριαλ με αυτή τη βάρβαρη γλώσσα. Πάνε να μας στο φυτέψουν στο κεφάλι.... ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ!

    • Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ avatar
      Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ @ Γιώργος 31/07/2011 23:59:57

      Δυστυχώς Γιώργο ακόμη και κρατικά ιδρύματα προβάλουν Τούρκους καλλιτέχνες, το χρήμα του Έλληνα φορλογουμένου επενδύεται στην προβολή των Τούρκων...

  12. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 31/07/2011 23:19:09

    Τεράστιο λάθος, εγκληματικό λάθος, να θεωρείς ότι η μεταπολιτευτική παράγκα στην Ελλάδα είναι πλειοψηφία, είναι αριστεροί, και, όλοι αυτοί (ως τάχα "πλειοψηφία") δεν έχουν εθνική συνείδηση.

    Το μεγαλύτερο πρόβλημα στην Ελλάδα είναι η αμορφωσιά.

    • anonymous avatar
      anonymous @ Επώνυμος 01/08/2011 00:20:12

      Καθόλου αμορφωσιά. Αν μιλήσεις με αυτούς θα διαπιστώσεις ότι ό,τι έκαναν το έκαναν συνειδητά. Πλέον η μεταπολίτευση έχει μια ιστορία 40 ετών και μπορούμε να την κρίνουμε και να τους κρίνουμε με ιστορικούς όρους. Αξιολογώντας τις πράξεις τις συμπεριφορές και το αποτέλεσμα.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Επώνυμος 01/08/2011 09:13:18

      Nαι,δεν εχουν οι ηγεσιες τουλαχιστον.Οχι απλως δεν εχουν εθνικη συνειδηση αλλα ειναι παντα ετοιμοι να εκμεταλλευθουν την υπαρχουσα εθνικη συνειδηση των αφελων για να πετυχουν αλλους σκοπους.
      Στην πρωτη μεταπολιτευση ολα τα αριστερα κομματα και πανω απ ολα το ΠΑΣΟΚ εμφανιζονταν πολυ πιο επιθετικα στα ελληνοτουρκικα και στο κυπριακο απο τη ΝΔ και ετσι επεκρατησαν (βυθισατε το Χορα).
      Η 17Ν σκοτωνε δεξιους ως "προδοτες".
      Ολα αυτα εξαφανισθηκαν στη δευτερη φαση της μεταπολιτευσης και αρχισε ο "αντιεθνικισμος" χωρις να εξηγηθει απο κανενα τι αλλαξε.
      Εκεινο που αλλαξε ηταν η πτωση του ανατολικου μπλοκ.
      Οσο αυτο υπηρχε χρησιμοποιουσαν την υπαρξη του και υπερακοντιζαν σε πατριωτισμο και αντιτουρκισμο για να αδυνατισουν τη σχεση Ελλαδος με τη Δυση ωστε αυτοι να επικρατησουν εσωτερικως.Τα ιδια ειχαν κανει και στην κατοχη.
      Οταν δεν τους ηταν χρησιμος ο πατριωτισμος τον παραμερισαν.
      Για το ΠΑΣΟΚ και την αριστερα ο πατριωτισμος ειναι απλως ενα εργαλειο για την εσωτερικη επικρατηση.Οταν τους συμφερει το χρησιμοποιουν και οταν οχι αντιτασσονται.

  13. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 31/07/2011 23:48:54

    Η νέα 'ιστορία' είναι η κατασκευή σεναρίων για το παρελθόν που εξυπηρετούν γεωπολιτικές και πολιτισμικές σκοπιμότητες και στην καλύτερη περίπτωση χρησιμοποιούν τις ιστορικές πηγές εντελώς αποσπασματικά, παραλείποντας τις αμέτρητες μαρτυρίες που τα διαψεύδουν. Πρόκειται για μια ακόμη προσφορά στην ανθρωπότητα του ιστορικού υλισμού, τον οποίο πασχίζουν να μας εντυπώσουν οι καθηγητές πανεπιστημίου και οι δημοσιογράφοι, που δεν έχουν καμιά διάθεση για κοινωνικές και πολιτικές αλλαγές δυσάρεστες για τα συμφέροντά τους. Το ανυπέρβλητο εμπόδιο που συναντάνε όλες οι 'προοδευτικές' προσπάθειές τους είναι ότι δεν μπορούν να αλλάξουν ό,τι έχει ήδη συμβεί. Πασχίζουν όμως, και το έχουν καταφέρει σε μεγάλο βαθμό χάρη στο προδοτικό πολιτικό μας σύστημα, να θάψουν το παρελθόν στη λήθη.
    Συγχαρητήρια που αναφέρατε τον Σπύρο Βρυώνη, έναν από τους τελευταίους ιστορικούς επιστήμονες της Ελλάδας.

  14. phoivos avatar
    phoivos 01/08/2011 00:01:56

    1. Λέων Διάκονος, Ιστορία. 2. M. Canard, Byzance et les Arabes. 3. Πρίσκος, Κρητικά, στην συλλογή Jus Graeco-Romanum. 4. Γρηγορίου Παπαδοπετράκη, Ιστορία των Σφακίων, Αθήνα 1971

  15. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 01/08/2011 00:16:30

    Κι ο Κολοκοτρώνης είχε δουλέψει ως χασάπης. Το επάγγελμα και η λαϊκή καταγωγή δεν είναι μειονεκτήματα. Αντιθέτως. Οι αληθινοί χωριάτες είναι φιλόξενοι, δουλευταράδες, πατριώτες κι έχουν ταυτότητα και συνείδηση. Να φοβάσαι κάτι κομπλεξικούς αρχοντόβλαχους που με λίγα χρόνια στα Β.Π., το Κολωνάκι ή την Γλυφάδα παριστάνουν τους απευθείας απογόνους του Περικλέους.
    Ο Ερντογάν είναι ικανότατος και γι΄αυτό επικίνδυνος για το λαό μας.

    • Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ avatar
      Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 01/08/2011 09:49:52

      Μπράβο Φαήλε τα είπες όλα, έδωσες τον ορισμό του κοινωνικού προβλήματος στην Ελλάδα, αυτό το ατέλειωτο αίσθημα μειονεξίας που έχουν πολύ Έλληνες. Εξυπνακισμός, πνευματική οκνηρία και το χειρότερο από όλα, εμμονή για την λεγόμενη "μεγάλη ζωή". Μέχρι και δωσίλογοι μπορούν να γίνουν για να την αποκτήσουν.

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 01/08/2011 10:14:43

      ΟΛΑ ΣΩΣΤΑ ΑΛΛΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΛΕΣ....παριστάνουν τους απευθείας απογόνους του Περικλέους. -----ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΟΥ ΠΕΡΙΚΛΕΟΥΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΣΑΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΑΡΑΞΕΝΟ. ΟΠΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ. Ο ΑΒΡΑΑΜ ΚΑΙ Ο ΑΥΝΑΝ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΟΥΣ ΑΠΟΓΟΝΟΥΣ.

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΓΙΑΝΝΗΣ 01/08/2011 11:20:43

        Δεν αμφιβάλλω για την ελληνική καταγωγή τους, λέω ότι υποδύονται τους Αθηναίους "αριστοκρατες". Σουσουδες.

    • Dora avatar
      Dora @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 01/08/2011 16:27:17

      Κυριε Κρανιδιωτη,

      Δεν ηταν το επαγγελμα των χασαπηδων που ηθελα να θιξω,οσο την νοοτροποια των χασαπηδων,με την μεταφορικη εννοια.Θα ελεγα μαλιστα οτι εδω προσπαθησα να κομπλημενταρω τον Ερντογκαν,που σαν χασαπης ειναι νετος σκετος και ξερει τι κανει και που βαραει.
      Εν αντιθεσει των δικων μας που αναφερω ως ευρωπαιες αδερφαρες.

      Ουτε η εννοια χωριατης εχει την σημασια των κατοικων του χωριου στα γραφομενα μου,αλλα την νοοτροποια του χοντροκομμενου.Υπαρχουν αριστοκρατες χωρικοι(οχι χωριατες) και χωριατες πρωτευουσιανοι μεγαλοσχημοι.
      Εξ'αλλου χωρικη ειμαι κι εγω αφου σε χωριο γεννηθηκα και μεγαλωσα.

  16. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 01/08/2011 00:19:24

    Ο Ερντογάν θέλει να ενώσει το μωσαϊκό της Τουρκίας κάτω από το Ισλάμ, καταλύοντας το κεμαλικό οικοδόμημα κι οδηγώντας την χώρα σ' ένα "σύγχρονο" χαλιφάτο. Η ατζέντα του είναι νεοοθωμανική. Ευτυχώς, ως τώρα, με τους Κούρδους απέτυχε παταγωδώς, τακίμιασε με τους πολύ επικίνδυνους γα την παγκόσμια ασφάλεια Ιρανούς και τα σκάτωσε με το Ισραήλ.

    • danaos avatar
      danaos @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 01/08/2011 02:13:00

      Εδώ είναι το ζουμί Φαήλε: "Η ατζέντα του είναι νεοοθωμανική." Ο Τούρκος ΥΠΕΞ υπερτονίζει ότι το ενδιαφέρον της χώρας του απλώνεται σε όλες τις περιοχές όπου υπάρχουν μουσουλμανικές μειονότητες ή έντονη παρουσία οθωμανικής κληρονομιάς.Μεγαλοφυές και πρακτικό σχέδιο, που λείπει παντελώς απο τους δικούς μας φωστήρες που εδώ και δεκαετίες οδηγούν την ελληνική διπλωματία ως ατμομηχανή με βαγόνια που έχουν εκτροχιαστεί...

      • Dora avatar
        Dora @ danaos 01/08/2011 16:37:00

        Δαναε,εμ γι'αυτο ενισχυει οσο μπορει την μουσουλμανικη μειονοτητα σπρωχνοντας ορδες λαθροεισβολεων,ο εξ'ανατολων γειτονας,για να μπορει να επεμβαινει οποτε γουσταρει στα εσωτερικα μας με το προσχημα οτι καταπιεζονται οι μουσουλμανοι της Ελλαδας! Περιμενετε,θα δουμε πολλα!!!

        Ας ειναι καλα οι χρησιμοι ηλιθιοι δικοι μας που, με το αζημιωτο φυσικα,(η Σ.Αραβια διαβαζω στο redskywarning.com,ξοδευει ΤΑ ποσα για να ενισχυσει την ισλαμοφιλια παντου) γινονται δεξι χερι για την πραγματοποιηση του ονειρου του πασα Ερντογαν!

  17. ΠΕΤΡΟΣ Μ. avatar
    ΠΕΤΡΟΣ Μ. 01/08/2011 00:21:30

    Φαηλο, πετυχες κέντρο.

    Και μια αναφερθηκες στον σπουδαίο διανοούμενο - πατριώτη Μιχάλη Χαραλαμπίδη παραθέτω ένα επίκαιρο άρθρο του:

    Στην Καλόλυμνο αυτό είναι το Ελληνικό όνομα του Ίμραλι δεν είναι μόνο φυλακισμένος εδώ και δώδεκα χρόνια ο νόμιμος εκπρόσωπος ενός αυτόχθονος ιστορικού λαού ο Αμπτουλάχ Οτσαλάν. Είναι φυλακισμένη η Δημοκρατία και η Ανθρώπινη Αξιοπρέπεια. Όπως ήταν φυλακισμένες στο νησί Ρόμπεν της Ρατσιστικής Νότιας Αφρικής με τον Νέλσον Μαντέλα.

    Είναι ο Οτσαλάν και το Κουρδικό κίνημα που τροφοδότησε διαδικασίες εκδημοκρατισμού και εξανθρωπισμού στην Μικρά Ασία.

    Η απάντηση σ’ αυτό το αίτημα ήταν μια νέα γενοκτονία αυτής των Κούρδων.

    Γι’ αυτό το νέο έγκλημα οι Τουρκικές Στρατιωτικές, Πολιτικές ηγεσίες είναι ένοχες και πρέπει να παραπεμφθούν στο Διεθνές Ποινικό Διακαστήριο της Χάγης. Χρόνια πρίν η τότε Πρόεδρος του Δικαστηρίου Κάρλα Ντέλ Πόντε δήλωσε ότι ήρθε η σειρά τους. Αυτό αργότερα αποσιωπήθηκε για λόγους συμφερόντων. Είχαμε την κλασική πολιτική συντήρησης και ανοχής του Τουρκικού σφαγείου που είχε ως πρώτη ηθική και πολιτική κατήγορο την Ρόζα Λούξεμπουργκ.

    Στην Ελλάδα το όνομα Κούρδοι, Κουρδία και Οτσαλάν είναι απαγορευμένο μετά το έγκλημα του 1999. Οι Κούρδοι αγωνιστές αντιμετωπίζουν σήμερα πολλά εμπόδια και ταπεινώσεις από την ανώμαλη συνεργασία Άγκυρας – Αθήνας (μη Αθήνας για να μην προσβάλω το όνομα της Αθήνας).

    Η λεγόμενη αριστερά επίσημη και ανεπίσημη αγνοεί επίσης τόσο την Καλόλυμνο του 1915 –1922 όσο και το Ίμραλι του 1999 – 2011.

    Το 1915 – 1922 εξοντώθηκαν όλοι οι Έλληνες κατοικοί της, λίγοι επέζησαν.

    Αναπτύσσεται Διεθνώς μια εκστρατεία αληλλεγγύης για την απελευθέρωση του Αμπτουλάχ Οτσαλάν. Πρωταγωνιστούν σ’ αυτήν ο Νόαμ Τσόμσκι, ο Νοτιοαφρικανός Επίσκοπος Έντμουντ Τούτου. Ότι καλύτερο έχει ο σύγχρονος Ανθρωπισμός και Διεθνισμός. Την δεκαετία του 80’ αρχές του 90’ είμασταν μόνο τέσσερες – πέντε άνθρωποι στην Ευρώπη. Τώρα είμαστε πολλοί.

    Υπάρχουν δύο συμβολικές ημερομηνίες. Η μία είναι η 9η Αυγούστου, ημέρα των Αυτόχθονων Λαών Παγκοσμίως. Οι Κούρδοι είναι αυτόχθονες. Οι Τούρκοι δεν είναι. Μιλώ στο τελευταίο μου βιβλίο για αυτό. Η άλλη είναι η 15η Αυγούστου. Είναι η ημέρα του Αύγουστου του 1984 κατά την οποία λίγοι νέοι άνθρωποι επετέθηκαν στα Τουρκικά SS αρχίζοντας ένα κίνημα που αλλάζει την Πολιτική, την Οικονομική Γεωγραφία και Θεσμική Αρχιτεκτονική της Μικράς Ασίας.

    Είτε την 9η Αυγούστου, είτε την 15η Αυγούστου μπορούμε άνθρωποι που θεωρούν την φυλακή του Ίμραλι ντροπή της Οικουμένης να πολιορκήσουμε με ιστιοφόρα αυτό το νησί στο κέντρο του Μαρμαρά που μεταβλήθηκε σε τόπο θανάτου. Η ιστορία της περιοχής μας είναι πλούσια σε σύμβολα που αποτελούν ταυτόχρονα συμβολισμούς για όλη την Οικουμένη. Η εκστρατεία μπορεί να ονομασθεί «Αργοναύτες για την Απελευθέρωση του ΠρομηΘέα Δεσμώτη».

    Να συναντηθούν στην Προποντίδα Ιστιοφόρα που θα έρθουν από τον Εύξεινο, Βουλγαρία – Ρωσία – Ουκρανία μέσω του Βοσπόρου και αυτά που θα έρθουν από το Αιγαίο μέσω του Ελλησπόντου. Μπορούν να συμμετάσχουν και Κούρδοι, Άραβες, Λαζοί, Πόντιοι, Τούρκοι από την Κωνσταντινούπολη.

    Νομίζω όμως ότι είναι όχι μόνον ώριμοι οι καιροί, αλλά είναι πλέον επίκαιρη, αναγκαία η αλληλεγγύη σε πρωτοβουλίες αυτού του τύπου εκπροσώπων όλων των Εκκλησιών και Θρησκειών που έχουν έδρα την Κωνσταντινούπολη. Ορθοδόξων – Καθολικών – Εβραίων – Σουνιτών – Σιιτών - Αλεβήδων. Είναι μια περίοδος ιδιαίτερα κρίσιμη και απαιτητική για το Τουρκικό Ισλάμ ώστε όχι μόνο να απαλλαγεί από τις ενοχές και τα εγκλήματα του παρελθόντος αλλά να πάψει να τα επαναλαμβάνει χειραγωγούμενο πολιτικά.

    Αυτός είναι ένας ορίζοντας ειρηνικής συμβίωσης και αλληλοσεβασμού ανάμεσα στους ανθρώπους ανεξαρτήτως Θρησκείας και Εθνικότητας.

    Στην Καλόλυμνο, το Ίμραλι κρίνονται στην πράξη αυτές οι αξίες.

    Με τον Οτσαλάν Δεσμώτη στο Ίμραλι δεν μπορεί να υπάρξει λύση της χρόνιας Τουρκικής παθολογίας, του Τουρκικού προβλήματος.

    Δυστυχώς δεν υπάρχει Θεσμική Ελληνική ηγετική ομάδα να το καταστήσει αυτό κατανοητό στις Βρυξέλες και την Οικουμένη. Είναι όμως ελπιδοφόρο, ευχάριστο για να βγούμε από το μολυσμένο νέφος της υποκρισίας, του ψέματος, της ανοχής, του ευτελισμού που νέοι σκηνοθέτες ενδιαφέρονται να ανεβάσουν τον Προμηθέα Δεσμώτη του Αισχύλου προσαρμοσμένο στον Οτσαλάν Δεσμώτη. Ήρθε ο χρόνος να επιστρέψει το θέατρο στην Μικρά Ασία. Στα κατεστραμμένα, άδεια και θαμμένα στην γη θέατρα της.

    Ιστολόγιο Μιχάλη Χαραλαμπίδη polis-agora.blogspot.com

  18. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 01/08/2011 00:22:03

    Δεν ήταν ποτέ πλειοψηφία στην κοινωνία. Επέδραμαν στα ΜΜΕ, στην τέχνη και στην εκπαίδευση μετά το 1974, ελέω ενοχικής "δεξιάς". Το μοντέλο είναι γκραμσικό. Όποιος κυριαρχήσει στην τέχνη, τα ΜΜΕ και την Παιδεία, μπορεί να ποδηγετήσει την κοινωνία. Ήδη καταρρέουν, διότι το μπουρδέλο που ζούμε, αυτοί το φτιάξανε.

    • anonymous avatar
      anonymous @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 01/08/2011 12:27:28

      Είτε έτσι είτε αλλιώς κυριάρχησαν και παραμένουν κυρίαρχοι. Αν θα παραδώσουν την εξουσία ομαλά η όχι είναι ένα θέμα. Εγώ πιστεύω ότι δε θα παραδώσουν ομαλά.
      Η Βενιζελική παράταξη παρέδωσε την εξουσία για 15 χρόνια, από το ήμισυ του εμφυλίου μέχρι το 1962-63 κι αυτό διότι ηττήθηκε και κατέστρεψε τη χώρα. (Θεωρώ τον εμφύλιο καταστροφικό) Έκτοτε με διάφορα προσχήματα έκαιγε την Ελλάδα για να ανέλθει στην εξουσία. (Εκλογές βίας και νοθείας, 114 κλπ) Το 1974 (όχι το 1981) ανήλθε στην εξουσία και δε θα την παραδώσει παρ εκτός αν υπάρξουν παρόμοιες συνθήκες ανωμαλίας κάτι που απεύχομαι διότι ή εθνική ή οικονομική καταστροφή θα είναι.

    • Dora avatar
      Dora @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 01/08/2011 16:40:16

      Κ.Κρανιδιωτη,εκει ακριβως ειναι το κουμπι της σημερινης καταστασης! Πολυ σωστος και παλι!!!!

    • S.R. avatar
      S.R. @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 02/08/2011 00:30:59

      Μπραβο ακομα μια φορα κ. Κρανιδιωτη... Και το αρθρο και η επισημανση περι επιδρομης σε ΜΜΕ ,τεχνη,παδεια....Και επειδη ο λογος για ΜΜΕ για δες (αν δεν τον ξερεις ηδη) εναν ακραιφνη Ελληνα Κυπριο... Ισως η εφημεριδα του η ΕΝΩΣΙΣ (!) και το σαιτ του : www.yialousa.org να αξιζουν καποια αναφορα μας που και που, αν οχι για κατι αλλο ,τουλαχιστον για να ενισχυσουμε την Ελληνικη συνειδηση στην Κυπρο..
      Βασσος Φτωχοπουλος το ονομα του, χιουμορισας, δηκτικος, αλλα ΕΛΛΗΝΑΣ ...

  19. μεταρρυθμιστής avatar
    μεταρρυθμιστής 01/08/2011 00:38:48

    Αριστουργηματική ανάλυση του εκτρωματικού μορφώματος της Τζουμχουριετίας, Φαήλε. Σωστότατο αυτό που γράφεις οτι ο Ερντογάν ως ικανότατος είναι λίαν επικίνδυνος. Είναι όμως επικίνδυνος πλέον για την Τουρκία πρωτίστως...Έχει μεθύσει από το γλυκό νέκταρ της παντοδυναμίας και αυτοθαυμάζεται μέσα από το τελευταίο ανεπανάληπτο - ακόμα και για Τούρκο- κρεσέντο αλαζονείας του. Είναι ικανότατος μεν, χωριάταρος δε κι απαίδευτος. Τα μυαλά του πήραν αέρα. Κατόρθωσε να εξοργίσει τους παραδοσιακούς φίλους και συμμάχους της χώρας του, τις ΗΠΑ και το Ισραήλ. Με τη Ρωσία έχει οικοδομήσει σχέση λυκοφιλίας , η οποία στο πρώτο πρόσκομμα που θα βρει στο διάβα της θα καταρρεύσει ασκαρδαμυκτί. Ακόμα και στην Κίνα πούλησε τσαμπουκά ο ψωνισμένος, κατα τις περυσινές ταραχές των Ουιγούρων. Οι στρατηγοί έχουν δεχθεί τρομερές προσβολές. Κι ο Τούρκος στρατηγός δεν είναι καρπαζοεισπράκτωρ σαν τον σύγχρονο Έλληνα , ούτε παραιτείται ξαφνικά για να γίνει ...βουλευτής Επικρατείας! Έχει ανοίξει πολλά μέτωπα και δεν ξέρει από που θα τη έρθει. Η Ύβρις έχει ήδη συντελεσθεί, η Τίσις είναι καθ'οδόν και σέρνει ξωπίσω της τη Νέμεση.

  20. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 01/08/2011 00:39:57

    Ο φίλος μου ο Μιχάλης κι από τους πρώτους δασκάλους μου στην αληθινή πολιτική είναι από τους ελάχιστους αληθινούς Έλληνες διανοούμενους. Ένα καθαρό μυαλό με πρωτογενή πολιτική σκέψη, βασισμένη σε γνώση, προσωπική ακεραιότητα και με μια σπαρτιατική ολιγάρκεια.
    Η όποια ηγεσία θα έπρεπε ανθρώπους σαν το Μιχάλη, τον Βρυώνη, τον Φωτιάδη, τον σαρρή, να τους μελετάει και κάθε τόσο να συζητάει μαζί τους. Μόνο κέρδος θα έχει σε γνώση, ιδέες κι ίσως κολλήσουν μερικοί, που τους χρειάζεται, και τον βάκιλλο της περίεργης αρρώστιας που λέγεται εντιμότητα.

    • Απορία avatar
      Απορία @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 01/08/2011 02:37:52

      Το πραγματικό πρόβλημα είναι που δεν βρίσκεται ένας άντρας ελληναράς λεφτάς, είτε εφοπλιστής, είτε βιομήχανος, είτε επιχειρηματίας που να βάλει το χέρι στην τσέπη και να χρηματοδοτήσει κάποιο-κάποια ιδρύματα, αντίστοιχα των γνωστών γιουσουφάκικων ΜΚΟ, στα οποία όλοι οι παραπάνω που αναφέρεις και άλλοι αξιοι έλληνες ερευνητές και επιστήμονες να χαράσουν στρατηγικές και γραμμές συμφέρουσες για την πατρίδα.

      Ένα εθνικό think-tank από το οποίο θα βγαίνουν συνεχώς reports και αναλύσεις πάνω στις γραμμές που θα πρέπει να κινηθεί το κράτος μας. Ο λαός χρειάζεται ενημέρωση. Αρκετά αφέθηκε η ενημέρωση του στο ΕΛΙΑΜΕΠ, το ΣΚΑΙ και το CDRSEE.

      • anonymous avatar
        anonymous @ Απορία 01/08/2011 20:54:25

        Οποιοσδήποτε τολμήσει να χρηματοδοτήσει είναι τελειωμένος. Το έχουν πει πολλές φορές. Αν σας δώσουμε λεφτά δε θα σταυρώνουμε δουλειά διότι η διεθνής πολιτική και το κρατούν εγχώριο αλλά και το διεθνές σύστημα ζητάει "άλλα" πράγματα.
        Η μόνη λύση είναι να χρηματοδοτηθούν ανώνυμα με αδήλωτα λεφτά και μάλιστα με λεφτά που δεν έχουν περάσει ποτέ από τράπεζα διότι και οι κινήσεις των λογαριασμών παρακολουθούνται. Αν όμως γίνει αυτό αυτούς που τα πήραν θα τους πάνε μέσα για ξέπλυμα χρήματος και θα λήξει το θέμα.

        ΥΓ. Γιατί νομίζεις ότι περνάνε τους νόμους για φορολόγηση των τόκων και για το ξέπλυμα χρήματος; Επειδή έχουν μεγάλα έσοδα ή επειδή φοβούνται για την τρομοκρατία; Τους περνάνε επειδή θέλουν να ελέγχουν την κίνηση των κεφαλαίων.
        (Στην Ελλάδα οι καταθέσεις είναι 200 δις. Με 2% τόκο και πολύ λέω έχουμε 4 δις τόκο το χρόνο τόκους. Με 10% φόρο έχουμε 400 εκ το χρόνο φόρους για το κράτος. Δηλ. λιγότερο από το 1% των εσόδων του προϋπολογισμού. Τα περί τρομοκρατίας τα αφήνω ασχολίαστα).

  21. Pluto avatar
    Pluto 01/08/2011 00:58:32

    Συμφωνώ (εδώ καί 40 χρόνια) μ` αυτά που λέει ο Φαήλος αλλά έχω ένα μεινέκτημα που για πολλούς συμπατριώτες μου με καθιστά υπόπτων φρονημάτων καί αποσυνάγωγο : είμαι συνειδητά αριστερός.
    Το 1977 στον Ελληνικό Στρατό (77 Δ΄ ΕΣΣΟ-ΑΣΜ 100/337/76) δημιουργήθηκε από το Β΄Γραφείο μέγα θέμα γιατί ανκάλυψαν οτι μου είχαν χρεώσει οπλοπολυβόλο (ΒR-1) ενώ ημουν χαρακτηρισμένος Β. Ζήτησαν να το παραδώσω καί να πάρω Μ-1, τους έβρισα, επενέβη η Μεραρχία,με χαρακτήρισαν Γ καί με ξαρμάτωσαν ολότελα, μετά από 20 μήνες θητεία μέχρι τους 30."Λοχαγός" μου ήταν ένας που τόσο είχε διακριθεί στο πραξικόπημα κατά του Μακαρίου καί στην εισβολή, ώστε έιχε φάει στέρηση βαθμού, είχε μείνει υπολοχαγός.Ηταν δε τότε η μονάδα στα Ρύζια στον Εβρο σε σκηνάκια, φάτσα-κάρτα με τους απέναντι. Αλλά το μέλημα των αξιωματικών μας ήταν ο "εσωτερικός εχθρός", τα καψόνια καί διαρκώς ΕΗΔ! Γιατί όλη η μονάδα ήταν αριστεροί (καί όλοι πρόθυμοι να πολεμήσουν). Μόνο οι υπαξιωματικοί καί οι βαρεοπλίτες ήταν υγιών φρονημάτων αλλά σε ποσοστό 50% ποινικοί, μας είχαν πνίξει στη μαστούρα...
    Τα ίδια μυαλά κουβαλάνε πολλοί κι εδώ μέσα,δικαίωμά τους. Αλλά με τέτοια αντίληψη,ότι δηλ.πατριώτες είναι μόνο οι κατά σύμβασιν εθνικόφρονες καί ότι όλοι οι αριστεροί είναι σαλονάτοι ευρωλιγούρηδες,οπαδοί της παγκόσμιας διακυβέρνησης (περίπου όπως ο ΓΑΠ) δεν αποτρέπονται οι κίνδυνοι που πλέον έχουν ζώσει από παντού την χώρα... Η αυτοδυναμία της ΝΔ δεν αποτελεί λυση ούτε φάρμακο ,ακόμη κι αν ήταν εφικτή. Καί σ` αυτό είναι που διαφωνώ με τον Φαήλο...Γιατί αυτοδύναμη από το 2004 μέχρι το 2009 υπηρέτησε η ΝΔ πιστά την πολιτκή των Σημίτη -ΓΑΠ περί ευρωτουρκικής προσέγγισης καί ανήγαγε τον εφησυχασμό σε δόγμα εξωτερικής πολιτικής.Τί άλλαξε πέρα από τον Σαμαρά;; Μόνη προσθήκη ο Χρύσανθος καί όλα τα λουλούδια, πλην Ντόρας, πρώτο τραπέζι πίστα....
    Ενδοτικοί καί ξενόδουλοι υπάρχουν παντού,κυρίως όμως στην εθνικόφρονα Παράταξη.Την Μεραρχία την πήρε από την Κύπρο η χόυντα καί ο Βασιλιάς, ο Ιωαννίδης έκ.... μέντες όταν ήταν να υπερασπισθεί την Κύπρο, όπως καί οι Γαλατσάνος,Αραπάκης ,Μπονάνος. Κανείς δεν τους πείραξε μετά ούτε ο Εθνάρχης ούτε καί κανένας άλλος .Κατά τα λοιπά απειλούσε την ασφάλεια του στρατεύματος το δικό μου το ΒR-1....

    • anonymous avatar
      anonymous @ Pluto 01/08/2011 12:20:42

      Εθνικόφρονας δεν είναι αυτός που θέλει να πάει να πολεμήσει. Εθνικόφρονας είναι αυτός που αγαπάει τη χώρα του, κι εσείς οι αριστεροί δεν την αγαπάτε. Αντίθετα τη διαλύσατε. Τη διαλύσατε εσωτερικά κι αν γίνει κανένα ταρατατζούμ τώρα δε μας σώζει τίποτε ακόμη κι αν πολεμήσετε με 2 οπλοπολυβόλα ο καθένας. Δικό σας δημιούργημα είναι το σημερινό έκτρωμα.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Pluto 01/08/2011 12:31:53

      Ποτέ δεν ισχυρίσθηκα ότι εσυ 'η οποιοσδηποτε αριστερος είναι ύποπτων φρονημάτων. Αναφέρομαι στην "ανανεωτικη" κι αριστεριστικη "προοδευτικαντζα" που επέδραμε στα ΜΜΕ, στην Παιδεια και τον πολιτισμό κι αποδομουν παν τι εθνικό και εξωραιζουν τον ισλαμοφασισμο.
      Εχω δε γράψει πως ο Ιωαννιδης, οι Αρχηγοί των Όπλων κι ορισμένοι άλλοι έπρεπε να ειχαν τυφεκισθει.

  22. Χρήστος Π avatar
    Χρήστος Π 01/08/2011 01:44:09

    Μου άρεσε πολύ η ανάλυση του Φαήλου Κρανιδιώτη.
    Στην δεκαετία του ογδόντα έπεσε στα χέρια μου το Ποντίκι.Σε ένα άρθρο έγραφε ότι , ο τότε Yπ.Εξωτερικών Κ.Παπούλιας , μιλώντας με κάποιον αξιωματούχο της Σοβιετικής Ενωσης συζήτησε για την ............... μειονοτητα των Ποντίων !!! (ειρωνικά).
    Αν και φοιτητης τοτε στο πολυτεχνείο,με οικογένεια που είχε σχέση με τους Εθνικούς αγώνες , δεν γνώριζα ότι είχε απομείνει ελληνική μειονότητα σε αυτήν την περιοχή.Υπάρχει άγνοια του κόσμου για πολλά και κυρίως η μνήμη μας είναι πολύ περιορισμένη . Πιστεύω όμως στη δύναμη της αφύπνησης , στην δύναμη του Εθνους αλλά και στην δημιουργικότητα μας.
    Οταν οι Γερμανοί κατέλαβαν και έκαψαν την Κάνδανο ,αφού εκτέλεσαν όσους βρήκαν , έγραψαν σε δύο επιγραφές :"Δια την κτηνώδη δολοφονίαν Γερμανών αλεξιπτωτιστών, αλπινιστών και του Μηχανικού, από άνδρας γυναίκας και παιδιά και παπάδες μαζί και διότι ετόλμησαν να αντισταθούν κατά του Μεγάλου Ράιχ, κατεστράφη την 3-6-1941 η Κάνδανος εκ θεμελίων, δια να μη επανοικοδομηθεί πλέον ποτέ"
    Τώρα πίνεις το καφεδάκι σου στην πλατεία του χωριού ,που σφύζει από ζωή, και η γριούλα -καφετζού σε ρωτά πόσο κοστίζει ο καφές στο Κολωνάκι!!!

  23. Aφροδίτη avatar
    Aφροδίτη 01/08/2011 01:46:40

    Αγαπητέ Φαήλε η ανάλυσή σου για τους γείτονες εξαιρετική, ως κατ’ εξοχήν αφυπνιστική. Η Πατρίδα μας καλείται να αντιμετωπίσει ένα κράτος οργανωμένο από τους στρατιωτικούς του, με ανέκαθεν μία εξωτερική πολιτική- αυτήν του βρικόλακα- και με μόνιμες επεκτατικές ορέξεις εις βάρος των γειτονικών λαών.
    Τώρα μας προέκυψε κι ένας ηγέτης του, ευφυής και φιλόδοξος, που κατάφερε να αρπάξει το δημιούργημά τους και ο οποίος πορεύεται προκαλώντας μας, συνεχώς. Βρίσκει όμως και τα κάνει!
    Χρόνια τώρα, κύρια πολιτική του Υπουργείου Παιδείας ( πρώην Εθνικής) είναι να απαλείψει τις αιχμηρές στιγμές της Ιστορίας και να ταΐσει τα ελληνόπουλα με το κουτόχορτο του «τουριστικού» ρεπούσιου συνωστισμού! Ποιος τολμάει να μιλήσει για γενοκτονία του Μικρασιατικού Ελληνισμού και να μην τον πουν εθνικιστή;
    Εδώ ευτυχήσαμε να έχουμε υπουργό εξωτερικών, η οποία δήλωσε πως το 21’ ήταν η συνέχεια μιας απλής ένοπλης σύγκρουσης!
    Ο επικίνδυνος λοιπόν Ερντογάν, όσο θα έχει απέναντί του τον ενδοτισμό, θα δείχνει δόντια. Ας προσέξουμε, πριν μας δαγκώσει!

  24. Ηρακλής ο έχων ποντιακή καταγωγή avatar
    Ηρακλής ο έχων ποντιακή καταγωγή 01/08/2011 01:48:46

    Φαήλο δεν έχω παρά να σε συγχαρώ για το πόνημά σου, οι 'Ελληνες είναι ευκολόπιστοι και καλοπροαίρετοι έως βλακείας θα έλεγα, συνέχισε να γράφεις έτσι και να στηλιτεύεις τα κακώς κείμενα μήπως και συνέλθουν από τον λήθαργο που έχουν πέσει. Οι νεοθωμανιστές είναι απείρως ποιό επικίνδυνοι από τους κεμαλικούς, το δόγμα Νταβούτογλου έχει ως σκοπό την επανασύσταση της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας στο απόγειο της δύναμής της, πράγματι τα μυαλά τους έχουν πάρει για τα καλά αέρα, θέλουν να γίνουν η ισχυρή περιφερειακή δύναμη της Νοτιοανατολικής Ευρώπης και Μέσης Ανατολής, εμάς φαινομενικά δεν μας υπολογίζουν αφού με την απειλή και μόνο μιάς επαπειλούμενης σύραξης τους παραχωρούμε εύκολα ότι μας ζητήσουν, ( άλλωστε και ο σημερινός προθυπουργός Γ.Α.Π. το έχει δηλώσει ότι γιά λίγα μέτρα γής δεν θα κάνουμε και πόλεμο ) ας βρεί το θάρρος ο επόμενος Πρωθυπουργός που θα είναι όπως φαίνεται ο Αντώνης Σαμαράς να τραβήξει το σχοινί ώς το τέλος, τώρα που για πολλούς γεωστρατηγικούς - γεωπολιτικούς λόγους έχουμε με το μέρος μας το Ισραήλ και την αφανή έστω συμπαράσταση των ΗΠΑ, ας ανακυρύξουμε ευθύς αμέσως την ΑΟΖ και να δούμε τι θα κάνουν τα τουρκάκια, το ποιό πιθανόν θα είναι να κάνουν μιά καλή γαργάρα γιατί αν ήταν απολύτως σίγουροι για το αποτέλεσμα δεν θα περίμεναν ως τώρα, το πιθανόν θα είναι ότι θα έχουν να αντιμετωπίσουν τις καλύτερες πολεμικές αεροπορίες του κόσμου, την Ελληνική και του Ισραήλ που αποδικνύεται παντού και πάντα, μήπως ήρθε η ώρα να γκρεμίσουμε τον γίγαντα με τα γυάλινα πόδια;

  25. Agrofylakas avatar
    Agrofylakas 01/08/2011 04:47:12

    Επειδή συχνά μιλάμε για την ενδοτικότητα, την ηττοπάθεια και την έλλειψη αποφασιστικότητας των πολιτικών της μεταπολίτευσης όταν γίνεται αναφορά στα διάφορα θερμά επεισόδια με την Τουρκία, θα ήθελα να αναφερθώ σε κάτι άλλο σχετικό που με βασανίζει από χρόνια. Εντάξει, ας υποθέσουμε ότι με την Τουρκία δεν θέλουμε να τα βάλουμε γιατί ‘ο Γιάννης φοβάται το θεριό και το θεριό τον Γιάννη’, δηλαδή το ρίσκο είναι μεγάλο, και το αποτέλεσμα αβέβαιο. Όταν όμως η Αλβανία τελούσε υπό διάλυση, και ενώ ήμασταν ακόμη (στα χαρτιά) σε εμπόλεμο κατάσταση μαζί τους, και εφόσον είχαμε μια σημαντική ελληνική παρουσία στην Νότια Αλβανία (Βόρειο Ήπειρο, για εμάς) γιατί δεν μπήκαμε μέσα να διεκδικήσουμε τα μέρη που είχαμε ήδη απελευθερώσει το 1940 με πολύ αίμα Ελλήνων?
    Ίσως γνωρίζετε την ιστορία με δύο παλικαράδες που έψαχναν για πολύ καιρό στο δάσος να βρουν το λιοντάρι που είχε τρομοκρατήσει την περιοχή τους για να το σκοτώσουν. Όταν όμως ένας γέρος τους πείρε από το χέρι και τους έδειξε το λιοντάρι που κοιμόταν κάτω από ένα έλατο, το έβαλαν στα πόδια!
    Υπάρχει λοιπόν ελπίδα για εμάς τώρα που είμαστε ξεβράκωτοι, όταν δεν ήμασταν ικανοί να κουνήσουμε το δαχτυλάκι μας όταν είχαμε το επάνω χέρι.
    Σε ένα άλλο θέμα, σωστά μίλησε κάποιος πριν και για την ανάγκη ενός Ελληνικού Think Tank. Ευτυχώς που υπάρχει και το ANTINEWS. Διαφορετικά, θα περιμέναμε χαΐρι από τον Καμπουράκη και τον Δελατόλα!.... Γιατί, οι τρομοκράτες στέλνουν τις προκυρηξεις τους σχεδόν πάντοτε στην εφημερίδα του Δελατόλα? Γιατί το MEGA μας τον παρουσιάζει σαν σοβαρό πολιτικό αναλυτή? Υπάρχει Θεός?.....Υπάρχει ελπίδα για εμάς όταν δεν έχουμε διαδηλώσει (ειρηνικά) ούτε μια φορά έξω από τα κανάλια (ξέρετε, τα κανάλια πάνω στον κάμπο της Άρτας εννοώ!.....).

  26. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 01/08/2011 07:51:43

    Καλό μήνα Φαήλε!

    Τι είναι αυτή η βόμβα: "είναι περισσότερο από πιθανό οι υπηρεσίες του επίδοξου «σουλτάνου» να έβαλαν το χεράκι τους για την φοβερή καταστροφή σε ανθρώπους και περιουσίες"

    Δεν θα το έλεγες ΕΣΥ έτσι αυτό...

    Κυκλοφορεί στο διαδίκτυο και μία φωτογραφία Τουρκου που έχει συλληφθεί στο Σύνταγμα και ο οποίος προέβαινε σε καταστροφές μαρμάρων (εκτός από τους συνήθεις άλλους σκοπιανούς, αλβανοκοσοβάρους, πακιστανούς κλπ. που επικουρούν τους παρακρατικούς ανθέλληνες από το Δεκέμβριο του 2008 και που φυσικά ουδόλως νοιάστηκαν για τον Αλέξη).

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ αλλενάκι 01/08/2011 16:28:33

      Αυτό που ακούς να νιαουρίζει στα κεραμίδια είναι όντως γάτα...

  27. ηλιας avatar
    ηλιας 01/08/2011 10:44:55

    Οντως ,η αναλυση βριθει ακραιφνους πατριωτισμου...
    Δυστυχως στην Ελληνικη παρανοια ,ο ακραιφνης πατριωτισμος ταυτιζεται με την γελοιοτητα της χουντας και την απωλεια της μισης Κυπρου...
    Και θα εξηγησω παρακατω το γιατι.
    Παντως να τονισω οτι ο Ερντογκαν εχει σπρωχθει απο τους Ευρωπαιους κυριως αλλα και Αμερικανους να ολοκληρωσει τις πολιτικες μεταρρυθμισεις στην τουρκια ουτως ωστε να γινει εφικτο η εισοδος της τελευταιας στην Ε.Ε.
    Αυτα λοιπον που βλεπουμε να διαδραματιζονται στην τουρκια(οσον αφορα τον στρατο) αποτελουν ενα τμημα των μεταρρυθμισεων αυτων...
    Περαν τουτου δε, δεν γνωριζω ακριβως ποια ειναι η εξωτερικη πολιτικη της Ευρωπης οσον αφορα την Μ.Ανατολη ,περαν του οτι υποστηριζει το Παλαιστινιακο κατα καποιο τροπο...
    Ετσι λοιπον βλεπουμε τον Ερντογκαν να ακολουθει μια πορεια φιλορωσικη ,οπως και φιλοϊρανικη...αψηφωντας σαυτην του την πορεια το Ισραηλ,κατι που δεν αντιτιθεται καταφανως στην Ευρωπαικη "εξωτερικη" πολιτικη...
    Επιπλεον δε, οι ακραιφνεις πατριωτισμοι την στιγμη που απο το ΄81 (αλλα και πριν το ΄74 ) στην Ελλαδα στερουνται ουσιαστικου περιεχομενου αλλα τουναντιον παραπεμπουν σε εμφυλιους και αν και καθολα ερεθιζοντες την ευαρεσκεια πολλων απο εμας , κινδυνευουν να ειδωθουν κατω απο ενα πρισμα "εξυπηρετησης ξενων συμφεροντων" και συγκεκριμενα των Ισραηλινων στην τρεχουσα φαση και κατανταει μια προπαγανδα που αποσκοπει στα ιδια δεδομενα...
    Αυτα ...αναλυοντας τα τρεχοντα παντα και εμφανη γεγονοτα...
    Ετσι ο λογος σας αν και πατριωτικος , καθισταται υποπτος και προπαγανδιστικος διοτι ως ακραιφνης πατριωτισμος δεν νοειται ο ακραιφνης τσαμπουκας αλλα η ακραιφνης συστηματικη και χρονικα αδιαταραχτη προσηλωση στην αξιοποιηση των "πολλαπλασιαστων ισχυος" που ειναι η υψηλη εκπαιδευση, η αξιοποιηση του ανθρωπινου δυναμικου στο επακρο,η αξιοκρατεια ,η εγχωρια αναπτυξη της τεχνολογιας και αρα η αναπτυξη εξαυτου του γεγονοτος υψηλου εθνικου φρονηματος ,η επιδιωξη τους λαθους ως μεσον εκπαιδευσης και τελος αναμεσα ισως και σε αλλα που μου διαφευγουν, η κοινωνικη αδελφοσυνη και ανοχη...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ηλιας 01/08/2011 16:49:29

      Στο "Μεταπολίτευση και αίμα"΄αναφέρομαι στην προδοσία του 1974 και στο ότι Ιωαννίδης, Μπονάνος κλπ, θα έπρεπε να είχαν ακούσει το παράγγελμα του πυρός στα 6 μέτρα.
      Επανειλημμένως δε έχω αναφερθεί στους "πολλαπλασιαστές ισχύος, στην συμμαχία με το Ισραήλ, στην Εθνική και Λαϊκή ενότητα, βασισμένες στην Κοινωνική Δικαιοσύνη και την Αξιοκρατία. Επανειλημμένα έχω αναφερθεί στις Ένοπλες Δυνάμεις, στο αξιόμαχο τους, στην ανάγκη ανάπτυξης εγχώριας στρατριωτικής τεχνολογίας (εδώ το Ισραήλ δίνει μεγάλες δυνατότητες συνεργασίας). Όλα αυτά έχουν προϋπόθεση τον Πατριωτισμό, ο οποίος δεν έχει διαβαθμίσεις και ποικιλίες. Είναι ένας. ¨η είσαι ή δεν είσαι. Δεν μπορείς να είσαι λίγο πατριώτης, όπως δεν μπορείς να είσαι ολίγον έγγυος. ΌΛα αυτά τα ξέρεις αλλά κουτοπόνηρα ποιείσαι την νήσσαν και προσπαθείς να συνδέσει την άποψη κι ανάλυση μου με την γελοιότητα της Χούντας και την προδοσία της Κύπρου, τα οποία στηλίτευσα μόλι πριν λίγες ημέρες από εδώ (ακόμη το κείμενο μου είναι αναρτημένο στις "Αντιθέσεις" του Antinews πρώτο πρώτο.
      Άρα, Ηλία ή όπως σε λένε, αυτό δείχνει ότι έχεις έλλειψη ακεραιότητας.

      • ηλιας avatar
        ηλιας @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 01/08/2011 17:29:11

        Οχι...απλως οι φωνες πατριωτισμου στην τρεχουσα περιοδο με τους
        γερμανους επικεφαλης και διαλυμενη την Ελληνικη κοινωνια απο τις "φιλανθρωπιες" του φιλελευθερισμου (βλεπε αθροα υποδοχη καθε λογης μεταναστων και καλωσορισματος αυτων στο ονομα του φθηνου εργατικου δυναμικου) δινουν την εντυπωση αναρθρων κραυγων ...στερουμενες ουσιας...και δεν αναφερομαι προσωπικα σε εσας...
        Νομιζετε οτι οι Ισραηλινοι θα μπορουσαν να μας βοηθησουν οντως στην αμυντικη βιομηχανια ή μηπως το αντιστροφο θαταν πιο σωστο;
        Και γιατι ειδικα το Ισραηλ ,οταν οι Γαλλοι π.χ. στο παρελθον ,ενω ποτε δεν μας αρνηθηκαν οιαδηποτε βοηθεια προς την κατευθυνση αυτη, εμεις απλα σταματησαμε να αναπτυσσομαστε αμνυντικα;
        Για πεστε μου στην πενταετια Καραμανλη του νεωτερου τι ακριβως εγινε στον τομεα αυτον;
        H δυσπιστια μου απεναντι στο πολιτικο συστημα εγκειται στο οτι μας αρεσει να χτυπιομαστε με τους αλλους ...τους "προδοτες" ,οπως καναμε μια ζωη ,για να καταντησουμε την συγχρονη Ελλαδα ενα συγχρονο σκουπιδοτοπο...

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ηλιας 01/08/2011 22:51:27

          Το Ισραήλ είναι στην πρωτοπορία της υψηλής τεχνολογίας. Ηλεκτρονικά, βιοτεχνολογία, φτιάχνει άρματα μάχης, αεροπλάνα, επανδρωμένα και μη, ότι μπορείς να φανταστείς. Υπάρχει πεδίο δόξης λαμπρόν. Στα λίγα χρόνια της εξουσίας του ο Κώστας Καραμανλής προσπάθησε κι εφάρμοσε μερικές μεγάλες πολιτικές, για τις οποίες πολεμήθηκε ανηλεώς από τον ξένο παράγοντα και την εγχώρια διαπλοκή, με την ΔΕΝ είχε κάνει καμμία συμφωνία. Προσπάθησε με τον νόμο για τον βασικό μέτοχο να τους βάλει χέρι αλλά, πιστεύω, υπονομεύθηκε εκ των ένδον. Ένας πολλαπλασιαστής ισχύος ήταν οι συμφωνίες με την Ρωσία για την ενέργεια και τον αγωγό. Ήθελε να αγκυρώσουν στην Ελλάδα τα ρωσικά συμφέροντα με ότι αυτό θα σήμαινε γεωστρατηγικά αλλά και με τα πλεονεκτήματα που θα μας έδινε. Θα τολμούσε ποτέ η Τουρκία να χτυπήσει στη Θράκη, πλήττοντας στην ουσία ρωσικό αγωγό (Μπουργκάς - Αλεξανδρούπολη); Επίσης στο Βουκουρέστι έδειξε ανάστημα και θάρρος. Επιμένω ότι στην Ιστρία το πρόσημο του θα είναι θετικό. Άλλωστε γι' αυτό τον ψήφισα κι ενυπόγραφα από το διαδίκτυο τον στήριξα με τις ελάχιστες δυνάμεις μου, όταν άλλοι/ες απεργάζονταν με βουλιμία την ήττα κι υπηρετούσαν την προσωπική τους ατζέντα.

  28. panos avatar
    panos 01/08/2011 12:33:53

    Ολοι οι γειτονες μας (Τουρκοι, FYROM, Αλβανοι, ως δια μαγειας ειναι κακοι, ενω εμεις ειμαστε παντα οι καλοι.
    Οι Τουρκοι ομως ειναι αυτοι που βγηκαν απο τη χρεοκοπια, εβαλαν φυλακη προεδρους ποδοσφαιρικων ομαδων, εδωσαν προσωπικο email σε καθε Τουρκο πολιτη για να εξυπηρετειται αμεσα απο το κρατος, στα ιδιωτικα τους πανεπιστημια ντρεπεσαι να περπατησεις, μειωσαν το κοστος προσωπικου και ολοι οι επενδυτες τρεχουν να ανοιξουν εργοστασια εκει και πολλα ακομη που στην Ελλαδα ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ καποια στιγμη.
    Εμεις, που δε θελουμε την Τουρκια στην ΕΕ, αποκλειουμε 12εκ. πιθανους τουριστες στη Β.Ελλαδα και οποιαδηποτε αναπτυξη εμποριου με μια χωρα που στο κατω κατω δεν εχουμε να φοβηθουμε τιποτα ως οικονομια, αφου και οι επιχειρησεις μας και το μυαλο μας (λογω γλωσσας), αποτελουν πλεονεκτημα.
    Θα ηταν προς τιμη μας να εχουμε σταση νικητη και ηγετη και οχι δουλοπρεπειας και κατωτεροτητας. Δεν αρμοζει αυτο σε ατομα με αρχαιοελληνικη παιδεια.

    • alakran avatar
      alakran @ panos 01/08/2011 13:11:58

      Για την πρώτη παράγραφο του σχολίου σου έχω να παρατηρήσω ότι οι γείτονές μσς δεν είναι "ως δια μαγείας" κακοί,αλλά οι διεκδικήσεις τους εις βάρος της πατρίδας μας είναι ΥΠΑΡΚΤΕΣ και είναι αφελές να τις υποτιμούμε.
      Για τη δεύτερη παράγραφο, φτάνει να αναλογιστούμε όλοι μας ποιός αντιδρά με νύχια και δόντια για να ΜΗ γίνουν όλα αυτά που γράφεις ΚΑΙ στην Ελλάδα.
      Για την τρίτη,με εξαίρεση του ότι καλώς δεν θέλουμε την Τουρκία στην Ε.Ε όπως και κανένας άλλος (πλην Η.Π.Α),έχεις απόλυτα δίκιο και μπράβο σου.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ panos 01/08/2011 16:54:36

      Το μεταξύ μας ισοζύγιο γέρνει μονόπαντα. Αγοράζουμε τουρκικά προϊντα ενώ διαλύεται η δική μας παραγωγική βάση.
      Ο τουρκικός επεκτατισμός είναι υπαρκτός. Ο Κώστας Ηλιάκης, ο Νίκος Σιαλμάς, ο Έκτορας Γιαλοψός, ο Βλαχάκος κλπ, σου λένε κάτι;
      Υπάρχουν κι άλλα πιο σημαντικά από τα φρ΄λαγκα.
      Η Τουρκία είναι ασύμβατη πολιτικά, πολιτιστικά, θρησκευτικά, ηθικά με την Ευρώπη. Δεν θα μπει ποτέ. Δεν έχει θέση.
      Το ότι είχαμε ηλίθιες κι ανίκανες ηγεσίες δημιουργεί ανάγκη να τις αλλάξουμε΄, όχι να υποταχθούμε σε ξένες ικανές ηγεσίες.

  29. Ευγενιος avatar
    Ευγενιος 01/08/2011 13:39:06

    ωραιο αρθρο, αλλα για να ελαφρυνω λιγο το κλιμα, αν οπου Τουρκια βαλεις ολυμπιακος και ποδοσφαιρο,εχεις ακριβως αυτο που περιπαθως υποστηριζεις.

  30. panos avatar
    panos 01/08/2011 14:35:10

    Μετα απο ενα συντομο σκαναρισμα του site, αν και δεξιων φρονηματων, κατεληξα στο συμπερασμα οτι κατευθυνει τους αναγνωστες του ειτε δικαια ειτε αδικα, με μοναδικο σκοπο, να αποδειξει οτι ολα οσα γινονται σε αυτη τη χωρα, γινονται με λαθος τροπο.
    Θα πρεπει ολοι να αναρωτηθουμε, αν πιστευουμε αυτα που βλεπουμε ή αν βλεπουμε αυτα που πιστευουμε.
    Ελπιζω να σκεφτει ο καθενας απο εμας, χωρις να βαζει το προσωπικο ή οπαδικο του συμφερον, τι θα ηταν καλυτερο να κανει ο ιδιος για τη χωρα του και εαν πρεπει να στηριζει καποιες αποφασεις, ακομα και εαν ειναι εναντια στα συμφεροντα του.

  31. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 01/08/2011 15:18:40

    Πραγματικὰ μπράβο γιὰ τὸ ἄρθρο.

    Μόνο μιὰ κουβέντα, ἕνα σχόλιο ποὺ δὲν εἶναι γιὰ τὸν Φαῆλο, ἀλλὰ γενικώτερα γι' αὐτὲς τὶς συζητήσεις: τὸ κουρδικὸ εἶναι ὄντως μιὰ βραδυ(;)φλεγὴς βόμβα γιὰ τὸν Ἐρντογάν, καμιὰ ἀμφιβολία γι' αὐτό. Μολαταῦτα, ἂς μὴν ξεχνᾶμε ὅτι οἱ Ἐρντογὰν-Νταβούτογλου παίζουν ἀπίστευτη μπάλα ἐκεῖ ἀπέναντι, ἔχουν σχέδιο καὶ ἤδη ἔχουν καταφέρει ἀσύλληπτα πράγματα, παρὰ τὰ στραβοπατήματά τους. Αὐτὸ ποὺ ἔχουμε νὰ κάνουμε εἶναι νὰ ἀναλύουμε τὰ πραγματικὰ δεδομένα καὶ νὰ δημιουργοῦμε τὸ ἀντι-σχέδιο, ὄχι νὰ ἀναπαυόμαστε σὲ ραχατώδη μακαριότητα λέγοντας "οὔτως ἢ ἄλλως, ἀργὰ ἢ γρήγορα θὰ πατήσουν τὴν μπανανόφλουδα τοῦ κουρδικοῦ (ἢ γενικώτερα τῆς ἐθνικῆς τους ταυτότητας/μὴ-ὁμοείδειας) καὶ θὰ ἀποτύχουν". Γιατί μπορεῖ καὶ νὰ πετύχουν, ὅσο ἐμεῖς φαντασιωνόμαστε ἔγκαυλοι μὰ ἄπραγοι τὸν αὐτοδιαμελισμὸ τῆς Τουρκίας...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 01/08/2011 16:56:36

      Στο κουρδικό έχουν κάνει μια τρύπα στο νερό.
      Φυσικά και δεν πρέπει να επαναπαυόμαστε.
      Φιλικά

  32. Πεταλάς Σάββας avatar
    Πεταλάς Σάββας 01/08/2011 16:26:49

    Την περίοδο που στην γειτονική Τουρκία μεγαλουργεί μία προσωπικότητα που προσομοίάζει με τους μεγάλους ηγέτες της παγκόσμιας ιστορίας, εμείς έχουμε την ατυχία και την συνευθύνη να έχουμε για πρωθυπουργό τον γιο της Μαργαρίτας και του Μπαμπά του που ήρθε στην Ελλάδα με αποστολή να την ανακόψει από τον αριστερό "κατήφορό" και να την χώσει βαθιά στα δεσμά της Μαμάς Αμερικής την στιγμή που ενοχοποιούσε στο συλλογικό συνειδητό και ασυνείδητο των αριστεριστών την κακιά δεξιά.........
    Ο δικός μας ο ΓΑΠ, ο Jefry κατά τη μαμά του, είναι ο σύγχρονος Τσολάκογλου ντυμένος αμερικανοτσολιάς, με πράσινο τούρκικο φέσι και γερμανική μπότα των SS.....
    Εάν οι γεωπολιτικές και γεωστρατηγικές ισορροποιες και ροπές στην περιοχή αυτή την περίοδο δεν ήταν τόσο ευνοικές θα μας είχε ήδη ξεπουλήσει .... Ευτυχώς και ο Τάσος Παπαδόπουλος είπε ΟΧΙ και η Κύπρος μπήκε στην Ευρώπη με ΑΟΖ έστω στο Νότιο Τμήμα της με αποτέλεσμα πλέον το Ισραήλ να έχει ταυτόσιμα έως ένα βαθμό συμφέροντα απέναντι σε μία περιφερειακή και ηγεμονική τουρκία....
    Ο δικός μας ο βλαξ ανήκε στο τμήμα εκείνο του εβραιομαερικανικού loby που προτιμαί μία φίλα προσκείμενη Τουρκία έστω και με ιδαιτερότητες αντίθετα με το Ισραηλιτικό lobby που πλέον θεωρεί την Τουρκία γεωστρατηγικό αντίπαλο...
    Ο Γιωργάκης νομίζει ότι μπορεί να δελεάσουν την Τουρκική Ισλαμική και οικονομική ελίτ σε μία πιο δυτικόστροφη πολιτική με νύφη την Ελλάδα και προίκα το Αιγαίο.....
    Ευτυχώς και οι Ισραηλινοί δηλαδή.....
    Τέλος δεν θέλω να είμαι μάτης κακών αλλά όταν υπάρχει μία εθνικά επιζήμια κυβέρνηση οπερέτα -εθελόδουλη χούντα του ξένου παράγοντα η αποχώρηση της συνοδέυεται από εθνική τραγωδία.... Ελπίζω να ξεπουστιστεί γρήγορα ο ΓΑΠ και ο Σαμαράς να πιέσει για την αποχώρηση του πρωτού δημιουργηθεί ένα νέου τύπου κυπριακό στο Αιγαίο η την Θράκη ... με στρατιωτικούς ή οικονομικούς όρους.....

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Πεταλάς Σάββας 01/08/2011 17:00:02

      Ο Γιώργος δεν ανήκει σε κανένα λόμπυ. Είναι "πράκτορας" των πεποιθήσεων του. Δεν σκέφτεται ελληνικά, δεν καταλαβαίνει την Ελλάδα, τους Έλληνες, την Ιστορία τους.
      Δεν υπάρχουν "τμήματα" του Ισρήλ ή του εβραϊκού λόμπυ που στα σοβαρά να διαφοροποιούνται απέναντι στην Τουρκία. ΟΛΟΙ, την κατατάσσουν ως εχθρό του Ισραήλ. Είναι μια νέα εποχή, μια μεγάλη ευκαιρία για μας, στην βάση των ψυχρών κοινών συμφερόντων. Το "υποδεικνύει" ο χάρτης...

  33. ηλιας avatar
    ηλιας 01/08/2011 17:38:26

    Επιμενω οτι πρεπει παντα να στηριζομαστε στα δικα μας ποδια και μονο στα δικα μας ποδια...
    Καλα τα σχεδια του Ισραηλ και των Ρωσων και των Κινεζων ,αλλα μονο εμεις μπορουμε να στηριξουμε τον εαυτο μας...
    Οι συμμαχιες με το Ισραηλ ειναι προσωρινη υποθεση ,μεχρι να αλλαξει το πολιτευμα της τουρκιας ενδεχομενως σε πιο κοσμικο...
    Μετα τα ιδια παλι...
    Οχι δεν ειναι αντιπαλος μας η τουρκια,αλλα ο εαυτος μας...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ηλιας 01/08/2011 22:39:28

      Οι συμμαχίες είναι από τους κυριότερους πολλαπλασιαστές ισχύος.
      Η ρήξη του Ισραήλ με την Τουρκία είναι βαθιά και μακράς διάρκειας. Η Τουρκία προσπαθεί να επιστρέψει ηγεμονικά στις παλιές επαρχίες της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας κι αυτό δεν θα το δεχτεί ποτέ το Ισραήλ. Όταν πήγε ο Ερντογάν στη Γάζα οι Παλαιστίνιοι τον υποδέχθηκαν με τούρκικες σημαίες και πανώ που έγραφαν "Καλώς ήρθες, νέε Πορθητή"! Προσβολή για τον ελληνικό λαό, που πλήρωσε πολλές φορές τίμημα για την στήριξη του στον αγώνα τους. Καλή τους τύχη λοιπόν με τις νέες φιλίες τους. Εμάς τα συμφέροντα μας είναι αλλού.

      • ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ avatar
        ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 03/08/2011 13:41:55

        Οι Παλαιστίνιοι εχουν πει κουβέντα υπέρ της απελευθέρωσης της Κύπρου? Ξέρω ότι το Ισραήλ παλαιότερα είχε ταχθεί εναντίον μας στο Κυπριακό. Ποια ήταν η στάση των Παλαιστίνιων δεν θυμάμαι.

  34. Δημήτριος Π. avatar
    Δημήτριος Π. 01/08/2011 21:21:05

    Όχι φίλε Ηλία, να μου επιτρέψεις να διαφωνήσω. Η τουρκία είναι ο προαιώνιος και φυσικός εχθρός της Ελλάδος. Με την τουρκία είμαστε σε διαρκή αντιπαλότητα από το 1071 -τουλάχιστον- και μετά . Ο εαυτός μας σίγουρα μπορεί να θεωρηθεί -και αυτός- ως αντίπαλός μας από την στιγμή που επιτρέπουμε στην παραδοσιακή μας εσωστρέφεια να αποτελέσει το καύσιμο που γυρίζει την μηχανή της διχόνοιας. Επειδή όμως τον εαυτό μας τον ελέγχουμε -θεωρητικά πάντα- εμείς, άρα μπορούμε να τον βελτιώσουμε, ενώ την τουρκία όχι, να μου επιτρέψεις να διαφωνήσω με όσο πιό κόσμιο τρόπο γίνεται. Ναι φταίει το στραβό μας το μυαλό και πολύ μάλιστα, αλλά αν αντί με την τουρκία συνορεύαμε π.χ. με το Λίχτενστάϊν, τι νομίζεις: Πάλι τα ίδια προβλήματα θα είχαμε. Δυστυχώς ένα από τα άσχημα της χώρας που ζούμε είναι το "κισμέτ" να έχει "περίεργους" γείτονες. Όλα όμως διορθώνονται, αρκεί να θέλει κανείς.

    --
    Δημήτρης Π.
    Chicago, IL - USA.

  35. Δημήτριος Π. avatar
    Δημήτριος Π. 01/08/2011 22:50:50

    Σχετικά με κάτι που έγραψε ο panos πιό πάνω, θεωρώ το επιχείρημα σε λάθος βάση. Κατ' αρχάς αν ισχυρίζεσαι ότι οι "γείτονές μας" ΔΕΝ είναι κακοί, τότε η κουβέντα τελειώνει εδώ. Ο καθένας μας φυσικά και έχει δικαίωμα στην ελεύθερη έκφραση της γνώμης του, δεν νομίζω όμως ότι κανείς από μας θα συζητούσε με κάποιον που ισχυρίζεται ότι ο ήλιος βγαίνει από την δύση και δύει στην ανατολή. Κάποια πράγματα δεν ερμηνεύονται απλά ... έτσι είναι. Επίσης κανείς -σοβαρός τουλάχιστον- ΔΕΝ ισχυρίζεται ότι εμείς είμαστε πάντα οι καλοί. Και η Ελλάδα έχει κάνει τα λάθη της. Στην περίπτωση όμως της τουρκίας τα εγκλήματα των απέναντι είναι -διαχρονικά- τόσα πολλά και τόσο ειδεχθή που κάθε ανάλυση περιττεύει κάθε προσπάθεια συμψηφισμού αυτοαναιρείται. Τέλος άλλο πράγμα η επιτυχημένη εσω/εξωτερική πολιτική μιάς χώρας σε σχέση βέβαια πάντα με τα δικά της συμφέροντα και άλλο το κατά πόσο "καλή" ή "κακή" είναι σε σχέση με τους γείτονές της. Οι ΗΠΑ για παράδειγμα, μιά χώρα όπου "το ισχύον κοινωνικό σύστημα λειτουργεί" και που θεωρείται παράδειγμα σύγχρονης αντιπροσωπευτικής Δημοκρατίας κατηγορείται από κάποιους ως η χώρα που έχει διαπράξει τα μεγαλύτερα εγκλήματα της ανθρωπότητας. Βέβαια αυτό είναι μεγάλη κουβέντα με ιδιαίτερο ιδεολογικό βάρος. Πάντως, κλείνοντας, αυτό που θέλω να καταθέσω είναι ότι καλό είναι να συγκρίνουμε αρκεί να μην βγάζουμε συμπεράσματα συγκρίνοντας ανόμοια πράγματα. Και -επίσης- μερικές φορές αφού πρώτα ακούσουμε τι έχει να πει κάποιος και το καταλάβουμε να συνυπολογίσουμε ποιός είναι αυτός που το είπε.

    --
    Δημήτρης Π.
    Chicago, IL - USA.

  36. ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ avatar
    ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ 02/08/2011 00:29:39

    Ετσι είναι τα πράγματα, καλή και η φιλία αλλά όχι με αυτούς που επιχαίρουν επειδή έσφαξαν τους προγόνους μας. Ως προς τους σύγχρονους Έλληνες είμαστε για λύπηση όταν καθόμαστε και βλέπουμε τούρκικα σίριαλ. Λες και μας λοβοτόμησαν με την υπόγεια προπαγάνδα.

  37. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 02/08/2011 01:45:45

    Ο Βάσσος είναι φίλος μου πολλά χρόνια. Πατριώτης, πολυτάλαντος και το χιούμορ του σκοτώνει. Όποτε πάω Κύπρο θα πάω οπωσδήποτε στο μαγαζί του, στο "Αιγαίο" για φαγητό, το οποίο το ξεχωρίζεις αμέσως μέσα στο στενό από την μεγάλη Ελληνική Σημαία που κυματίζει. "Εστιατόριον "Αιγαίο", Ελληνική Δημοκρατία, Νομός Κύπρου, Λευκωσία".

    • S.R. avatar
      S.R. @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 02/08/2011 13:12:07

      Χαιρομαι που τον γνωριζεις, και που η γνωμη σου ειναι ιδια με την δικη μου...Αναζητω τροπους να τον κανω ευρυτερα γνωστο στο εθνικιστικο διαδικτυο....

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ S.R. 02/08/2011 18:51:48

        Δεν ξέρω τί εννοείς ως "εθνικιστικό δίκτυο". Ο πολυσχιδής Βάσσος πρέπει να γίνει γνωστός σε όλους τους ανθρώπους που αγαπάνε την Πατρίδα και το Έθνος στο σύνολο του, από την Χειμάρρα ως το ακρωτήρι του Αγίου Ανδρέα και την αγαπημένη του Γιαλούσα. Το ξαναλέω, το χιούμορ του θερίζει σαν πολυβόλο.

  38. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 02/08/2011 04:43:34

    Πράγματι, ο σημερινοί τούρκοι φυλετικά δεν έχουν μεγάλη σχέση με τους σχετικά λίγους Τουρκομογγόλους που κατέλαβαν την Μ. Ασία. Αλλά εμείς οι Έλληνες δεν έχουμε ακριβώς το ίδιο αίμα με αυτούς (τουλάχιστόν με πολλούς από αυτούς) διότι οι τούρκοι δεν εξισλάμισαν μόνο έλληνες αλλά και πολλούς πληθυσμούς της Μ. Ασίας που δεν είχαν ελληνικό αίμα. Επιβίωναν στα βάθυ της ανατολίας επι Βυζαντίου πληθυσμοί πανάρχαιοι που τελικά έγιναν ένα με τους τούρκους.
    Οι σημερινοί τούρκοι είναι το προιόν της μείξεως μογγόλων, ελλήνων, αρμενίων, λαών της ανατολίας αλλά και σλαβικών πληθυσμών που βρέθηκαν στην τουρκίας με την ανταλαγή των πληθυσμών.
    Δεν ξέρω αν έχεις πάει στην τουρκία λίγο πιο μέσα Φαήλε ή στα κατεχόμενα.
    Αν το έχεις κάνει θα έχεις σίγουρα δει φάτσες κακομούτσουνες, στραβοχυμένες, ανατολίτικες, υπερβολικά μαυριδερές που δεν έχουν καμία σχέση με την Ευρώπη ή την Ελλάδα ακόμη κι αν η μογγόλικη συμμετοχή στο αίμα τους είναι μόλις 5%
    Με συγχωρείς που πιάστηκα από ένα τέτοιο θέμα που δεν έχει σχέση με το κεντρικό νόημα του άρθρου. Κι εγώ πίστευα ότι μοιάζουν οι τούρκοι περισσότερο με εμάς αλλά αυτό απλά δεν είναι αλήθεια. Μπορεί μερικοί ηθοποιοι (όχι όλοι) στα τούρκικα σίριαλς να μοιάζουν με έλληνες αλλά εκεί προβάλεται μια πιο εξευγενισμένη εικόνα της Τουρκίας.

  39. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 02/08/2011 04:44:56

    "Αμέτε βρε βρωμότουρκοι κι εσείς παλιοζαγάρια
    που βλέπετε τα τούρκικα με δάκρυα στα μάτια"

    Είπε ο Κολοκοτρώνης για τα τούρκικα σίριαλς

  40. Πεταλάς Σάββας avatar
    Πεταλάς Σάββας 02/08/2011 09:16:43

    Ο Γιώργος είτε είναι ασυνείδητος είτε ενυνείδητος τη δουλειά του σε βάρος του Ελληνισμού την κάνει..... Πρώτη ενέργεια σε μία χώρα που σπαράσεται από χρέη, διαφθορά... η απαλοιφή του όρου Εθνικής από τα Υπουργεία Εθνικής Άμυνας και Παιδείας.... Οι καταγγελείες Ρολάνδη του τέως ΥΠ.ΕΞ της Κύπρου ότι η Αίγυπτος θα είχε χαράξει ΑΟΖ με την Κύπρο που θα αναγνώριζε την δυνατότητα του Καστελορίζου να διαθ'ετει ΑΟΖ εάν ο κ Jefry δεν είχε παρέμβει για να πιέσει τα αδέλφια μας στην Κύπρο να την μετακινήσουν με τέτοιο τρόπο πουνα βοηθά την Τουρκία αποδυκνύει ότι κάτι και κάποιους υπηρετεί κ Φαήλο. Τι θα είχε γίνει αν είχε εφαρμοστεί τώρα το άθλιο σχέδιο Α(υ)ναν... Σε πόσο ποιο δινή θέση θα ήταν ο Ελληνισμός αν δεν υπήρχε κυρίαρχο Κυπριακό κράτος να κάνει deals με το Ισραήλ.... Ο άνθρωπος είναι μεγάλος καρπαζοεισ-Πρακτορας με ατζέντα συγκεκριμένων lobby που αν και φίλα προσκέιμενα δεν στηρίζουν απόλυτα το Ισραηλινό κράτος.... Τώρα και για να κλείνουμε, οι υψηλού ρίσκου ενέργειες του Καραμανλή για γεοπολιτικό αναπροσδιορισμό της Ελλάδας σε ποιο ισορροποιμένη θέση επέβαλαν στον ΓΑΠ να κελίσει μια και καλή την δυνατότητα προσέγγισης της Ελλάδας σε Κίνα και Ρωσία.... Δυστυχώς τα κατάφερε... Οι επόμενοι πρωθυπουργοί όσο και αν προσπαθούν θα πρέπει να διαπραγματευονται με δυσμενείς εθνικά όρους το χρέος και τα θέματα εξωτερικής πολιτικής με την Αμερική.... Τέλος θα έχουμε και τους Γερμανούς συμπληρωματικούς δυνάστες να προσπαθούν να κάνουν δικός τους παιχνίδι πάντα εις βάρος μας... για να εξυπηρετούν τα εθνικά τους συμφέροντα.... Σε μία παγκόσμια γεοπολιτική σύγκρουση ο ΓΑΠ επέλεξε να στοχοποιήσει την χώρα μας.....

  41. Αννίτα avatar
    Αννίτα 02/08/2011 12:09:06

    Το βέβαιο είναι πως ανέκαθεν οι τουρκόσποροι, σπόροι διαφόρων φυλών ήθελαν να εξαπλωθούν στον κόσμο κ να τον κυριεύσουν.Το μεγάλο τους απωθημένο είμαστε κ θα είμαστε εμείς, οι Ελληνες. Το 1821 σύλησαν κάθε ιερό κ όσιό μας.
    Αν ανατρέξουμε στην αρχαιότερη ιστορία μας οι Πέρσες γύρω στο 479 π.χ. φτάνοντας κοντά στους Δελφούς δεν θέλησαν να συλήσουν τον ναό;
    Τι να περιμένουμε λοιπόν άλλο από αυτούς από το να επιδιώξουν παντοιοτρόπως να εξαγοράσουν ολόκληρη την Ελλάδα να μολύνουν κάθε ιερό χώμα της.
    Πρόσφατα δεν έγινε μια έκθεση με αγάλματα του αρχαίου μας πολιτισμού αν δεν απατώμαι στην Κων-λη κ πήραν μέρος κ οι τούρκοι;Nα δείξουν αλήθεια τι;
    Οπως αναφέρει κ ο Φαήλος αυτοί την λαμπρότητα των αρχαίων ιερών ναών κ θεάτρων την τέλεια αρχιτεκτονική τους την είδαν όταν πάτησαν τα [ξερά τους] πόδια στην Ελλάδα.
    Οσο για κάποιους μπουρτζόβλαχους [Ελληνες] που θέλουν να λέγονται Ελληνες με ένα δήθεν επίπεδο επειδή έχουν λίγα φράγκα παραπάνω από κάποιους άλλους θα κριθούν όχι από την ιστορία αλλά όταν έρθει η ώρα τους. Θα πέσει ο πέλεκυς στην κεφάλα τους άσχημα. Γιατί πολύ απλά το Κολωνάκι δεν έφτιαξε ούτε θα φτιάξει την ιστορία της Ελλάδας.
    Η ιστορία γράφεται από άξιους.!!

  42. Δημήτριος Μ. avatar
    Δημήτριος Μ. 04/08/2011 19:56:14

    Πολύ ενδιαφέρον το άρθρο σας κύριε Κρανιδιώτη και επιβεβαιώνω τα όσα αναφέρετε καθώς τελευταία ερευνώ το θέμα "Τουρκία και ο ρόλος της στην παράνομη ισλαμο-μετανάστευση στις όχθες του Έβρου" και είμαι σε θέση να γνωρίζω ότι η Τουρκία δεν είναι αυτό που φαίνεται.Κατ' αρχήν δεν είναι δημοκρατική χώρα. Ο στρατός στην περιφέρεια διαλύει δια της βίας την παραμικρή συγκέντρωση, ακόμη και ένα γαμήλιο γλέντι στο οποίο έτυχε να μαι παρών.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.