#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
06/12/2010 12:08
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Δούρειος Ίππος της Συναίνεσης

Συναίνεση με τον κ. Παπανδρέου ισοδυναμεί με πολιτική αυτοκτονία



Του Κώστα Ροδινού



Η συναίνεση είναι σαν το ταγκό. Θέλει δύο.

Συναίνεση από τη μια πλευρά είναι αδιανόητη. Δεν έχει κανένα απολύτως νόημα. Επειδή προφανώς τα πράγματα ζορίζουν για την κυβέρνηση, όλο και περισσότερο ακούγονται φωνές για δήθεν συνεννόηση με τα  άλλα κόμματα.

Ας μη γελιόμαστε. Τον κ. Παπανδρέου δεν τον ενδιαφέρει η συναίνεση με την κα. Μπακογιάννη ή με τους κυρίους Καρατζαφέρη  και Κουβέλη.

Ολη η συζήτηση γίνεται για τη Ν.Δ. και τον κ. Σαμαρά.

Αυτόν θέλουν να παγιδεύσουν.

Να του φορτώσουν ευθύνες που δεν του ανήκουν.

Να τον καταστήσουν συμμέτοχο και συνένοχο σε μια πολιτική που χαράσσουν άλλοι. Και με την οποία προδήλως διαφωνεί.

Δυστυχώς στο δίλημμα αυτό έχουν «τσιμπήσει» και μερικοί της από εδώ πλευράς.

Είτε γιατί ονειρεύονται καρέκλες και αξιώματα.

Είτε γιατί έτσι φιλοδοξούν  να οικοδομήσουν το προφίλ τους.

Είτε επειδή θέλουν να διαφοροποιηθούν από την επίσημη κομματική θέση και να υποσκάψουν τον Πρόεδρο της Ν.Δ. από λόγους ιδιοτέλειας.

Όμως, για να υπάρξει συναίνεση απαιτείται και ένα ελάχιστο επίπεδο προγραμματικής σύγκλησης. Δηλαδή συμφωνία επί της πολιτικής.

Για να το καταλάβω: Σε ποια ακριβώς πολιτική καλείται να συμφωνήσει ο κ. Σαμαράς;

Προφανώς στην πολιτική του Μνημονίου. Γιατί δεν υπάρχει άλλη πολιτική. Ο κ. Παπανδρέου και η κυβέρνησή του από τον περασμένο Μάϊο και μετά ακολουθούν οδηγίες τις οποίες ανά τακτά χρονικά διαστήματα έρχεται και επιθεωρεί η τρόϊκα.

Αυτή την πολιτική ο κ. Σαμαράς την καταψήφισε και την καταγγέλλει έκτοτε συστηματικά.

Αν τώρα, που η κριτική του δικαιώνεται, αλλάξει στρατηγική θα είναι σαν να αυτοαναιρείται σε ένα θέμα που το είχε αναγάγει και κεντρική πολιτική του επιλογή.

Πολιτικά και επικοινωνιακά θα καταρρεύσει.

Θα μπορούσε ενδεχομένως να συναινέσει, αν η κυβέρνηση αλλάξει γραμμή. Λέει μια άλλη άποψη.

Κατ’ αρχήν για να γίνει αυτό η Κυβέρνηση θα πρέπει να θέσει ως στόχο την απεμπλοκή της από το Μνημόνιο.  Ούτε ποτέ εκδήλωσε τέτοια πρόθεση και ούτε σκέφτεται να το κάνει γιατί αυτό θα ισοδυναμούσε με ομολογία πολιτικής αποτυχίας.

Αρα, ας μην τρέφουν κάποιοι φρούδες ελπίδες ότι μπορεί ο κ. Παπανδρέου να αλλάξει γνώμη και πολιτική. Θα επιμείνει σ΄ αυτήν. Απλώς αναζητά συνενόχους για να επιμεριστεί το βάρος και το πολιτικό κόστος.

Μια άλλη άποψη λέει ότι αν η Ν.Δ. συνεχίζει να αντιτάσσεται στο Μνημόνιο θα αποξενωθεί και θα απομονωθεί από τις άλλες ευρωπαϊκές κυβερνήσεις.

Τα ίδια έλεγαν και για τον Τάσσο Παπαδόπουλο, όταν αρνιόταν να δεχτεί το σχέδιο Ανάν. Ότι η Κύπρος θα απομονωθεί και θα καταστραφεί.

Είναι οι γνωστοί ντελάληδες της ενδοτικότητας και της ήττας που δεν τολμούν να αντισταθούν  και να διαφωνήσουν για να μην τους κακοχαρακτηρίσουν.

Κατά τη γνώμη μου η συναίνεση όχι  μόνον είναι αδύνατη, αλλά αυτή τη δεδομένη χρονική συγκυρία,  δεν έχει τίποτα ουσιαστικό να προσφέρει στη χώρα.  Ο κ. Παπανδρέου και αν ακόμα δεν είχε κάποιον να διαφωνεί με το Μνημόνιο θα έπρεπε να τον …επινοήσει! Δεν χρειάζεται να  έχει τελειώσει κανένας τη σχολή διπλωματίας του Χάρβαρντ για να γνωρίζει ότι όταν σε μια πολιτική διαφωνεί ο άλλος πόλος εξουσία, αυτό διευκολύνει την κυβέρνηση στις διαπραγματεύσεις της.   Μια σοβαρή Κυβέρνηση θα αξιοποιούσε την γραμμή του κ. Σαμαρά για να εξασφαλίσει καλύτερους όρους για τη χώρα. Το επαναλαμβάνω: μια σοβαρή κυβέρνηση.

Συμπέρασμα:  Συναίνεση με τον κ. Παπανδρέου ισοδυναμεί με πολιτική αυτοκτονία. Σημαίνει αποδοχή της πολιτικής του Μνημονίου. Σημαίνει συμφωνία στη διάλυση του κοινωνικού ιστού της χώρας. Σημαίνει υποθήκευση του μέλλοντος των γενεών που έρχονται. Ακούσατε τι είπε ο εξ Ιταλίας  σύμβουλος του κ. Παπανδρέου; Οι σημερινοί 15ρηδες όταν γίνουν…30 θα είναι περήφανοι για την Ελλάδα! Σ’ αυτήν την πολιτική θέλουν συναίνεση; Για να είμαστε υπερήφανοι σε …15 χρόνια;

Αν ο κ. Παπανδρέου αισθάνεται ότι δεν μπορεί να κυβερνήσει,  όπως είπε και ίδιος, στις δημοκρατίες δεν υπάρχουν αδιέξοδα. Η  επόμενη δόση του δανείου έχει συμφωνηθεί, η τέταρτη αργεί, προλαβαίνει να οδηγήσει τη χώρα σε εκλογές για να αποφασίσει ο λαός! Αλλωστε,  δεν λένε ό,τι προηγείται το ΠΑΣΟΚ; Ευκαιρία να κερδίσουν μια νέα και καθαρή τετραετία, να πάρουν νωπή εντολή και να οδηγήσουν το κ. Σαμαρά σε μια επώδυνη ήττα.

Γιατί δεν το κάνουν; Αυτό θα ήταν το έντιμο και το ειλικρινές.

Δεν το κάνουν επειδή τρέμουν την οργή του κόσμου και φοβούνται για αυτά  που έρχονται. Και αναζητούν σωσίβιο στη συναίνεση.

Ο κ. Σαμαράς θα τους το προσφέρει;



Υ.Γ. Διατυπώνονται και άλλες ενστάσεις  εναντίον της συναίνεσης. Ότι το ΠΑΣΟΚ ουδέποτε συναίνεσε στο έργο των κυβερνήσεων της Ν.Δ.  Και ότι δεν μπορείς να συναινέσεις με έναν αντίπαλο που όπου σταθεί και όπου βρεθεί συκοφαντεί την παράταξή σου. Σωστά και τα δύο.

Αυτός είναι ένας επί πλέον λόγος που ο κ. Παπανδρέου ανακάλυψε τη συναίνεση.

Θέλει να δημιουργήσει ρήγματα στην ενότητα της Ν.Δ.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ηλίας avatar
    Ηλίας 06/12/2010 12:15:27

    Το πρώτο βήμα για την συναίνεση θα είναι όταν αύριο Ο Αντώνης θα χειροκροτήσει την ομιλία του στρος καν στη βουλή. Αμφιβάλει κανείς;

    • bromoskylo avatar
      bromoskylo @ Ηλίας 06/12/2010 13:21:30

      Στην ουσία θα χειροκροτεί (και καλά θα κάνει) τον ελληνικό λαό που στις 14 Νοεμβρίου είτε απυεθείας με την ψήφο του, είτε με την αποχή ή τα άκυρα ή τα λευκά ψήφισε Σγουρό, Τατούλη και τις λοιπές δυνάμεις του μνημονίου

    • Αδιάλλακτος Πολιτικάριος avatar
      Αδιάλλακτος Πολιτικάριος @ Ηλίας 06/12/2010 13:47:26

      ++++++++++++++++++++++++++++

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Ηλίας 06/12/2010 14:58:01

      Ηλία,
      εσύ είσαι σίγουρος οτι θα χειροκροτήσει;
      Γιατί εγώ είμαι βέβαιος οτι δε θα το κάνει;

    • anonyme avatar
      anonyme @ Ηλίας 06/12/2010 21:45:06

      O κύριος Σαμαράς και η ΝΔ οφείλουν να αποχωρήσουν αύριο από τη
      Βουλή.Ας συνεννοηθούν μαζί με κκε και σύριζα και ας αφήσουν
      το γιωργάκη το λαός και την ντορούλα μόνους τους.
      Φανταστείτε αυτήν την εικόνα και πόσο θα απαξιώσει το πασόκ και τα
      εξαπτέρυγά τους στα μάτια των Ελλήνων και πόσο μεγάλη έμφαση θα δώσει στην αντιμνημονιακή της γραμμή.
      Αν αυτή η κίνηση σας φαίνεται πολύ ακραία τότε τι να πω, χαίρε Στρος Καν , χαίρε ΔΝΤ..ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ!!

      • anonyme avatar
        anonyme @ anonyme 06/12/2010 22:15:10

        Και κάτι ακόμα' Αν αύριο σύριζα και κκε απουσιάζουν από τη βουλή , πώς θα φανεί η ΝΔ στα μάτια όλων μας αν παραμείνει εκεί και τον ακούει να προπαγανδίζει το μνημόνιο της υποδούλωσης;
        Πιστεύει κανείς ότι δεν θα ταυτιστεί , έστω και άθελά της ,με το γιωργάκη και τα εξαπτέρυγα;
        Ολέθριο σφάλμα θα είναι αυτό στην αντιμνημονιακή της πολιτική και οι κόποι όλων αυτών των μηνών θα πάνε στράφι.
        Ένα μόνο μικρό παράθυρο αφήνω φίλοι.Να μιλήσει στη βουλή με σκληρότατη γλώσσα και να ξεμπροστιάσει το μνημόνιο , το πασόκ και το δντ μπροστά στα μούτρα τους με τρόπο συγκεκριμένο και σαφή που να μην επιδέχεται αμφισβήτησης.Βέβαια αυτό προυποθέτει η νδ να αφήσει την φλώρικη αντιπολίτευση και την πολιτική ορθότητα και να υιοθετήσει γραμμή Φαήλου, Καμμένου κτλ..(μακάρι αλλά δεν το βλέπω, μέχρι τώρα δεν το έχω δει)

      • bromoskylo avatar
        bromoskylo @ anonyme 06/12/2010 22:21:43

        Αγαπητέ η αντιμνημονιακή γραμμή καταψηφίστηκε από τον Ελληνικό λαό στις 14/11.
        Ο Σαμαράς αύριο, έχει δικαίωμα να κάνει ότι γουστάρει...η αριστερά όταν έπρεπε δεν τον ακολούθησε. Γιατί να την ακολουθήσει αυτός;

        • anonyme avatar
          anonyme @ bromoskylo 06/12/2010 23:07:33

          Δεν συμφωνώ , τι πάει να πει έχει δικαίωμα να
          κάνει ό,τι γουστάρει.Αν μείνει μέσα ενώ θα έχουν αποχωρήσει οι άλλοι δύο, τότε αυτό επικοινωνιακά είναι τεράστιο λάθος .Θα είναι σαν να ταυτίζεται
          μ'αυτούς που υποδουλώνουν την χώρα .Είναι πολύ κρίσιμο αυτό που θα συμβεί αύριο, δεν μπορεί να μείνει μέσα και να αναλωθεί σε χαλαρή αντιπολίτευση στο πλαίσιο της πολιτικής ορθότητας.
          Όπως είπα αν δεν το κάνει αυτό , τότε είναι μονόδρομος να μείνει μέσα και να τους ξεφτιλίσει , να αποδομήσει το μνημόνιο και να δηλώσει ότι δεν οδηγεί πουθενά .

          • bromoskylo avatar
            bromoskylo @ anonyme 06/12/2010 23:26:09

            Χέστηκε η φοράδα στ' αλώνια αν αποχωρήσουν ή όχι από τη βουλή....τα πράγματα είναι απλά. Αν δεν εκλεγόταν κανένας περιφερειάρχης του ΠΑΣΟΚ, σιγά μην τολμπυσε να πατήσει το πόδι του στην Ελλάδα ο Στρος Καν!
            Τα άλλα τα .... "επικοινωνιακά" είναι για τα κανάλια στην τηλεόραση...

  2. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 06/12/2010 12:15:52

    Κάποιος να πει στον "σοφό" κ. Σκιόπα, ότι με τις πολιτικές του μνημονίου σε 15 χρόνια η ελληνική κοινωνία θα έχει βουλγαροποιηθεί πλήρως όσον αφορά στο (σημερινό) βιοτικό επίπεδο της γειτονικής χώρας. Γι' αυτό το κατάντημα πιστεύει ότι θα είναι "περήφανοι" τότε οι Έλληνες;

    • skeptiki avatar
      skeptiki @ Αυριανιστής 06/12/2010 12:23:06

      Ο Σκόπια τη δουλειά του κάνει, οι Έλληνες τι κάνουν? κάθονται και κοιτάνε να περάσουν τα 15 χρόνια να πουν στον Σκόπια ότι είχε άδικο?

      • man8os avatar
        man8os @ skeptiki 06/12/2010 13:55:44

        Αν ολα πανε καλα προσθεσε ο Σκιοπα.

    • Greekx avatar
      Greekx @ Αυριανιστής 06/12/2010 15:50:17

      Αμφιβάλει κανείς ότι όπως πάμε, θα περάσουν τα 15 χρόνια κι εμείς θα συζητάμε ακόμη τι θα γίνει τα επόμενα 15;;;;

  3. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 06/12/2010 12:15:52

    Το Πασόκ έχει καθαρή πλειοψηφία. Οι Πασόκοι ισχυρίζονται ότι η λαϊκή εντολή τους επιβεβαιώθηκε με τις Δημοτικές. Αποφάσισαν να παραδώσουν την χώρα με περίεργες συνθήκες, και πολύμηνο θέατρο.

    Δεν χρειάζεται συναίνεση. Αν παραιτηθεί η Κυβέρνηση, δεν ξέρω τι ορίζει το Σύνταγμα, τότε να συζητηθεί συναίνεση. Κατά προτίμηση με εκλογές για το θέμα, και ΟΧΙ τεχνητά, φαύλα, ΔΟΛια διλήμματα.

    • Orestios avatar
      Orestios @ archaeopteryx 06/12/2010 14:03:59

      Έτσι είναι Αρχαίε. Από την στιγμή που έχουν την πλειψηφεία και έλαβαν ψήφο εμπιστοσύνης γιατί να χρειάζονται συναίνεση? οεο?

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ archaeopteryx 06/12/2010 14:58:28

      Αρχαίε,
      Συμφωνώ.

  4. anonymous avatar
    anonymous 06/12/2010 12:29:39

    Καμιά συναίνεση με κόμματα που κάψανε την Αθήνα το Δεκέμβρη του 2008, το Μάη του 2009 με το κοράνι και που έριξαν εκλεγμένη κυβέρνηση με βρώμικο τρόπο.

  5. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 06/12/2010 12:31:42

    Αν η ΝΔ δεν θέλει να εκμετρήσει το πολιτικό ζήν δεν πρέπει να ενδώσει σε οποιαδήποτε πολιτική συναίνεσης. Και επειδή στην πολιτική έχουν σημασία και οι συμβολισμοί, πρέπει να βρεθεί ένας τρόπος να καταστεί σαφής η αντίθεση της ΝΔ στην έλευση των αντιβασιλέων της τρόικας, κόμητος Άρμανσμπεργκ και φον Μάουρερ και στην προσπάθεια επιβολής συναίνεσης εκ των άνω ερήμην του λαού. Αυτό απαιτούν όλοι οι απλοί άνθρωποι οι οποίοι βιώνουν καθημερινά στο πετσί τους την υφεσιακή και εθελόδουλη Μηνομιακή πολιτική και επιθυμούν να ζουν σε μια χώρα ανεξάρτητη.
    Ο μεγάλος πολιτικός δεν πρέπει να μόνο να διαθέτει τη σωστή πολιτική και αλλά πρέπει να την διαχέει στους πολίτες.
    Αν ενδώσει ο Σαμαράς τώρα σε οποιαδήποτε μορφή "συμφωνίας" τότε θα είναι για πάντα ένας ηγέτης υπό ομηρία και θα ακυρώσει στην πράξη το ΟΧΙ στο Μνημόνιο.
    Προσωπικά πιστεύω ότι δεν θα το κάνει.

    Όσο για την κυβέρνηση ας βρει συνενόχους αλλού.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Γιάννης Φαίλτωρ 06/12/2010 15:00:23

      Γιάννη,

      Η σταθερή αντίθεση της Ν.Δ. στο Μνημόνιο είναι η μόνη ελπίδα οτι μπορεί να απαλλαγούμε απ' αυτό.
      Αν αρχίσει να το συζητάει, τότε άστα να πάνε...

  6. anonymous avatar
    anonymous 06/12/2010 12:34:48

    Η ΝΔ δεν πρέπει να παραστεί. Να πάει ο Καν να μιλήσει σε μισοάδεια αίθουσα.

    • ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
      ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ @ anonymous 06/12/2010 15:44:52

      Όχι σε μισοάδεια .
      Σε ΠΡΑΣΙΝΗ αίθουσα.

  7. σιδεράκιας avatar
    σιδεράκιας 06/12/2010 12:40:59

    Οπως το κατάλαβα εγώ, αυτό που θα ζητήσει ο ΓΑΠ από το Σαμαρά είναι να συνεχίσει η ΝΔ να υπερψηφίζει τους νόμους εκεί που συμφωνεί, άρα υπάρχει συναίνεση σε αυτά, κι όπου διαφωνεί να κάθεται στ'αυγά της και κυρίως να μη δημιουργεί προβλήματα με κινητοποιήσεις, πράγμα που και πάλι δεν κάνει η ΝΔ.
    Ουσιαστικά η αντιπολίτευση της ΝΔ μέχρι στιγμής είναι αποκλειστικά λεκτική. Δεν έχω τις γνώσεις να κρίνω το ρεαλισμό του προγράμματος της ΝΔ για μηδενισμό του ελλείμματος πέρα από το ότι είναι ελπιδοφόρο. Γεγονός είναι ότι έχει γίνει αντικείμενο λοιδωρίας από στελέχη του ΠΑΣΟΚ και μόνος του παλέυει ο Μυταράκης να αποδείξει του λόγου το αληθές.
    Το έχουν γράψει κατ'επανάληψη σχολιαστές κι αρθρογράφοι, η δύναμη του Σαμαρά είναι ο κόσμος που του έδωσε την αρχηγία. Οφείλει κι οφείλουν να γνωρίζουν ότι η δυναμική κάθε κίνησης χάνεται με το πέρασμα του χρόνου. Οσο η κατάσταση δυσκολεύει ο καθένας αρχίζει κι ασχολείται αποκλειστικά με την επιβίωση, η ενέργεια χάνεται, η ιδέα δίνει τη θέση της στην "πείνα".

    Οπως έχω αναφέρει δεν είμαι δεξιός, τη ψήφο μου όμως την έδωσα στον Κικίλια και στις επόμενες εκλογές θα τη δώσω στο Σαμαρά. Αυτό όμως είναι σήμερα, αν αύριο δω το Σαμαρά να χειροκροτεί το Στρος-Καν ή να μην αποφασίζει να κινητοποιήσει τις μάζες η ψήφος μου θα πάει εκεί που λέει η ιδεολογία μου κι όχι εκεί που επιτάσσει αυτή τη στιγμή η λογική.

    Αντώνη! άσε τις ολιγωρίες, άσε τις ευγένειες!
    Τον εχθρό τον αντιμετωπίζεις με τα όπλα του, τον χτυπάς εκεί που πονά.
    Τι θα πει αποχώρησαν από το προεδρείο της ΓΣΕΕ; Αφήμουμε το πεδίο ελεύθερο; Τι φοβούμαστε; μην κατηγορηθούμε για συναίνεση; Τότε στους δρόμους, εκεί να παρθούν οι αποφάσεις!

    Ιδού η Ρόδος......

    • Ραβινος avatar
      Ραβινος @ σιδεράκιας 06/12/2010 16:16:56

      Προσυπογραφω !

  8. romanov avatar
    romanov 06/12/2010 12:49:54

    Καμία συναίνεση με την κυβέρνηση των σκοπιμοτήτων. Ο Σαμαράς μπορεί να μας βγάλει από το μνημόνιο με το εξαιρετικό πρόγραμμα που ανακοίνωσε τον Ιούλιο. Το ΔΝΤ όμως ξέρει καλά τη δουλειά του και βρίσκει συμμαχους παντού. Μία αναφορά στις προθέσεις του στο: http://www.casss.gr/PressCenter/Articles/2241.aspx

  9. nick avatar
    nick 06/12/2010 12:50:47

    Εξαιρετική ανάρτηση κ. Ροδινέ.
    Καμία συναίνεση σε αυτούς που δε συναινούν ποτέ σε οτιδήποτε (ούτε στο τι μέρα είναι σήμερα).
    Καμία συναίνεση. Τα χειροκροτήματα στον επικεφαλής του ΔΝΤ κατά την ομιλία του στη Βουλή να προέρχονται μόνο από ΠΑΣΟΚ και συμμαχία των προθύμων. Σκληρή, εθνική στάση. Στάση υπέρ πατρίδος, και όχι υπέρ δανειστών.

  10. Maximilien avatar
    Maximilien 06/12/2010 12:52:02

    Ποια θα είναι η στάση της ΝΔ στο θέμα της επιμήκυνσης ή της αναδιάρθρωσης;

  11. george_T avatar
    george_T 06/12/2010 13:08:24

    Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω τι σημαίνει συναίνεση? Τι ζητάει ο ΓΑΠ? Συναίνεση για πιο λόγο και κυρίως πως εννοεί τη συναίνεση? Υπάρχει συγκεκριμένο σχέδιο για το οποίο ζητάει συναίνεση? Όσο και αν προσπάθησα να βρω συγκεκριμένες προτάσεις δεν βρήκα. Τι σημαίνει για παράδειγμα εξορθολογισμός των ΔΕΚΟ. Τι κρύβεται πίσω από την επικεφαλίδα. Γιατί ο ΓΑΠ ξεκινάει μια τέτοια συζήτηση χωρίς να εμφανίζει το ακριβές αντικείμενο της πρότασης? Μήπως γιατί θέλει μια a priori συναίνεση επί γενικών στόχων χωρίς να υπάρχει συγκεκριμένη πρόταση?

    Εγώ προσωπικά δεν βλέπω κάτι τέτοιο. Το μόνο που ζητάει είναι λεκτική επιδοκιμασία σε μια δήθεν συναίνεση για μια δήθεν πολιτική που δεν υπάρχει. Ο Σαμαράς και η ΝΔ είναι υποχρεωμένοι να βγουν ξεκάθαρα και να πουν ότι εμείς συναίνεση χωρίς περιεχόμενο, μόνο για επικοινωνιακούς λόγους δεν δίνουμε. Ας βγει η Κυβέρνηση ξεκάθαρα στον Ελληνικό Λαό να πει τις τελικές προτάσεις και μετά να δούμε. Αυτή νομίζω ότι πρέπει να είναι η ξεκάθαρη στάση της ΝΔ.


  12. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 06/12/2010 13:11:59

    Συναίνεση σε τι; Σε μια στρατηγική που με σχεδόν μαθηματική ακρίβεια οδηγεί τη Χώρα στην καταστροφή; Το Μνημόνιο είναι καταδικασμένο να αποτύχει γιατί δεν αντιμετωπίζει τα αίτια του ελλείμματος της ελληνικής οικονομίας. Δεν έχουμε υψηλό έλλειμμα και χρέος επειδή ήταν ανελαστική η αγορά εργασίας ή επειδή είχαμε υψηλούς μισθούς και υψηλές συντάξεις ή χαμηλούς έμμεσους φόρους. Ούτε το πρόβλημα ανταγωνιστικότητας των ελληνικών προϊόντων στην ΕΕ οφείλεται στο κατά μονάδα προϊόντος κόστος εργασίας. Ούτε θα ωφεληθεί η εθνική οικονομία όταν ακόμη και οι μη παραγωγικοί υπάλληλοι του δημόσιου τομέα μείνουν άνεργοι. Πρόκειται για κλασική περίπτωση εφαρμογής προκατασκευασμένων αφηρημένων αρχών και σχεδίων (μειώνω δημόσιες δαπάνες και αυξάνω άμεσα έσοδα άρα μειώνω έλλειμμα άρα όλα θα πάνε καλύτερα) σε μια πραγματικότητα που, ως συνήθως, είναι πολύ σύνθετη για να μπορεί να αντιμετωπισθεί μονοδιάστατα. Με αποτέλεσμα να την πληρώνει η ...πραγματικότητα, δηλαδή εμείς. Ο Σαμαράς δεν πρέπει να αλλάξει θέση αλλά να συνεχίσει να εξηγεί γιατί το Μνημόνιο μας καταστρέφει, να προτείνει τρόπους εξόδου από την κρίση και να βρει στελέχη που θα μπορούν να σχεδιάσουν και να εφαρμόσουν τις σχετικές πολιτικές αν το κόμμα του αναλάβει κάποτε τη διακυβέρνηση της Χώρας. Όμως νομίζω ότι αυτό δε γίνεται χωρίς σύγκρουση με τα μεγαλολαμόγια και τις συντεχνίες που κατατρώνε τον εθνικό πλούτο εδώ και πολλά χρόνια. Ούτε χωρίς επίκληση της εθνικής ευαισθησίας όσων Ελλήνων έχουν μείνει σε αυτόν τον τόπο ώστε να βάλουν το συλλογικό συμφέρον τους πάνω από το ατομικό. Επίσης θα πρέπει να ασχοληθεί και με τα εθνικά θέματα, τα οποία, άλλωστε, συνδέονται άρρηκτα με τα οικονομικά. Γιατί, μην ξεχνιόμαστε, όσο κι αν κάποιοι επιλέγουν να ζουν σε άλλο πλανήτη και να πιστεύουν ότι τα έθνη είναι ιδεολογήματα, αυτά επιμένουν να υπάρχουν και ο οικονομικός ανταγωνισμός γίνεται και σε επίπεδο εθνικών κρατών. Ακόμη κι αν εμείς, εκδηλώνοντας τάσεις αυτοχειρίας, επιλέγουμε να μην είμαστε πια Έλληνες αλλά μια μάζα απομονωμένων μεταξύ τους ατόμων χωρίς ταυτότητα (και πώς να συνενωθείς με τους άλλους αν δε μοιράζεσαι πολιτισμό; τα κοινά συμφέροντα προσφέρονται μόνο για προσωρινές και επισφαλείς συμμαχίες), οι υπόλοιποι λαοί δεν έχουν καμιά ανάλογη πρόθεση. Και οι εθνικές απώλειες, πέρα των οικονομικών συνεπειών τους, χρειάζονται πολύ περισσότερο χρόνο για να ανατραπούν από ό,τι οι οικονομικά ζημιογόνες καταστάσεις. Αν ποτέ ανατραπούν. Και μια σακατεμένη γεωπολιτικά χώρα είναι αδύνατο να ορθοποδήσει οικονομικά. Όπως και ένας λαός που έχει πάει αμνησία.

  13. rizospastikos avatar
    rizospastikos 06/12/2010 13:40:06

    "Απούσα απο τις ομιλίες στο ελληνικό κοινοβούλιο του γενικού διευθυντή του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου Ντομινικ Στρος Καν και του ευρωπαίου επιτρόπου κ. Ολι Ρεν θα είναι η κοινοβουλευτική ομάδα του ΚΚΕ"

    Η Κ.Ο. της ΝΔ θα ειναι παρουσα??
    Τι πιο ωραιο ο Στρος Καν να μιλαει στους βουλευτες του ΠΑΣΟΚ του ΛΑ.Ο.Σ. και της Δη.Συ-ς??
    Ποτε θα ξαναδοθει τετοια ευκαιρια στον Αντωνη Σαμαρα ωστε να αποδειξει συνεπεια λογων και πραξεων, και να αποδειξει ΠΟΣΟΙ και ΓΙΑΤΙ τον ψηφισαν το Νοεμβρη του 2009??

    Εκτος κι αν ολα αυτα αντιβαινουν στην "αστικη ηθικη" του η "Ελλαδα θα τιμησει την υπογραφη της".Αν βεβαια το τελευταιο ισχυει θα θυμισω μια φραση που ειπωθηκε κανα δυο χιλιαδες χρονια πριν:
    "Ουαι ημην γραμματεις και φαρισαιοι υποκριται"

    Επισης "ήδη το ΠΑΜΕ έχει καλέσει σε Παλλαϊκό συλλαλητήριο στο Συνταγμα την Τρίτη 7 Δεκεμβρίου στις 17:00, κατά της επίσκεψης του επικεφαλής του ΔΝΤ στη χώρα μας"

    Η ΔΑΚΕ τι θα κανει??Υπαρχει??Συμφωνει με το Μνημονιο??
    Αν ναι θα ειναι αυριο στο Συνταγμα??

    Γιαυτο
    "Αύριο το απόγευμα πρέπει να είμαστε όλοι εκεί. Στο Σύνταγμα, έξω από το Κοινοβούλιο, για να δείξουμε ότι ως Έλληνες δημοκράτες και φιλελεύθεροι απαιτούμε σεβασμό. Αύριο, την ώρα που ο Στρος Καν θα επισκέπτεται τη Βουλή των Ελλήνων, να είμαστε όλοι...
    εκεί, ώστε να καταλάβει ότι την Ελλάδα δεν την εκπροσωπούν μόνο οι κυβερνήσεις, αλλά ο λαός της. Για να αντιληφθεί ότι οι Έλληνες είναι υπερήφανοι και αξιοπρεπείς. Για να γίνει σαφές σε όλους όσοι «σορτάρουν» την τιμή και την αξιοπρέπεια της χώρας και του λαού της, πως η Ελλάδα δεν είναι «μπανανία» ούτε συλλεκτικής αξίας αντικείμενο για να πουληθεί στον τελευταίο μειοδότη. Για να αποδείξουμε-κυρίως στους εαυτούς μας- ότι δεν είμαστε η μοναδική χώρα με χρέη, αλλά ένας λαός που στις δύσκολες ώρες γνωρίζει το χρέος του προς την πατρίδα."

    Ολα τα αλλα ειναι για να γεμιζουμε διαδυκτυακες σελιδες...

  14. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 06/12/2010 13:51:42

    Eκεινο που ξαναγραψα ειναι οτι δεν ειναι δυνατον η ΝΔ να μη ψηφισει νομους που περιλαμβανονται στο δικο της προεκλογικο προγραμμα.
    Μια ζωη η ΝΔ ζητουσε ιδιωτικοποιησεις.Αν το ΠΑΣΟΚ φερει νομους για ιδωτικοποιησεις δεν μπορει να πει οχι.Θα καταψηφισει ομως το προυπολογισμο λογω διαφωνιας με την εισοδηματικη πολιτικη.
    Το καθε θεμα εξειδικευεται και φυσικα ειναι ζητημα επικοινωνιακου χειρισμου για να μην υπαρξει συγχυση.

    • Orestios avatar
      Orestios @ ψυχραιμια 06/12/2010 14:47:43

      Με κάτι τέτοιες δικαιολογίες επιχειρούν να παρασύρουν τον Σαμαρά στην άτυπη έγκριση του μνημονίου.
      Σαλαμοποιώντας το.
      Το κόλπο είναι παλιό.
      Το μνημόνιο και οι πολιτικές που εκπορεύονται από αυτό είναι ενιαίο και κάθε συμφωνία με ένα μερος του αποτελεί ουσιαστικά καθολική αποδοχή.

      Τα σάπια αλλού ψυχραιμία. Στο Ντοροκόμμα

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ψυχραιμια 06/12/2010 14:55:53

      Ψυχραιμία,

      Θυμάσαι τι έλεγε το ΠΑΣΟΚ για τις ιδιωτικοποιήσεις που έκανε η Ν.Δ.;

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ψυχραιμια 06/12/2010 15:06:29

      Καταρχάς, για ποιες ιδιωτικοποιήσεις μιλάμε; Των τελευταίων δημόσιων τραπεζών; Της ΑΤΕ στην οποία είναι υποθηκευμένη όλη η ελληνική γη; Των εταιριών ύδρευσης Αθηνών-Θεσσαλονίκης; Της ΔΕΗ; Των λιγνιτωρυχείων που είναι η μόνη ενέργεια που παράγουμε μόνοι μας και με δική μας τεχνγνωσία; Του υπόλοιπου ΟΤΕ μετά την προδοσία των Καραμανλή-Αλογοσκούφη να τον ξεπουλήσουν (με την εύγλωττη σιωπή Παπανδρέου...);

      Για αυτές τις ιδιωτικοποιήσεις μιλάμε; Διότι άλλες δεν έμειναν!

      Σοβαρά μιλάς Ψυχραιμία;

      • Orestios avatar
        Orestios @ Επώνυμος 06/12/2010 15:17:31

        +1000

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Επώνυμος 06/12/2010 18:01:15

        Η ΝΔ εχει ηδη ψηφισει το νομο για τον ΟΣΕ και τα φορτηγα -που εσυ δεν ηθελες.
        Ισως ο ορος ιδιωτικοποιησεις δεν ειναι σωστος.Πες το μεταρρυθμισεις των ΔΕΚΟ.
        Ειναι δυνατον να εχει αντιρρηση η ΝΔ στον περιορισμο των προνομιων της ΔΕΗ;
        Αν τεθει θεμα ιδιωτικων πανεπιστημιων που ειναι στο προγραμμα της 25 χρονια τι θα κανει;Θα πει οχι στο μνημονιο;Ποιο μνημονιο;
        Αν αποφασισει ιδωτικα λεωφορεια τι θα πει;Οτι καποτε ξεβρακωνατε εσεις τους λεωφορειουχους και τωρα θα τους ξεβρακωσουμε εμεις;

        @ Ροδινος

        Ειναι γνωστη η ανακολουθια του ΠΑΣΟΚ που φερεται σαν Τσε Γκεβαρα στην αντιπολιτευση και Θατσερ στη κυβερνηση.Το θεμα ειναι αν η ΝΔ ειναι σοβαρο κομμα.

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ ψυχραιμια 06/12/2010 18:06:10

          Ψυχραιμία.
          Το ζήτημα είναι αν μπορείς να αντιμετωπίζεις σοβαρά τους ανακόλουθους.
          Κατά τη γνώμη μου δεν μπορείς.
          Θυμάσαι πέρυσι, ο κ. Σαμαράς είχε συναντηθεί με τον κ. Παπανδρέου και υποτίθεται ότι είχαν εγκαινιάσει ένα κλίμα συνεννόησης.
          Ποιά ήταν η αντίδραση του κ. Παπανδρέου;
          'Εξεταστικές και το μνημόνιο.

          • ψυχραιμια avatar
            ψυχραιμια @ Κώστας Ροδινός 06/12/2010 18:10:02

            Εγω δεν ισχυριζομαι οτι δεν πρεπει να ειναι ψυλλιασμενος.Σκεψου και εσυ ομως τι θα γινει αν ο Παπανδρεου παρει ενα μετρο απο αυτα που περιεχονται στο βιβλιαρακι με το προγραμμα της ΝΔ και πει σε ολα τα καναλια οτι δεν ψηφιζουν το προγραμμα τους.
            Γιαυτο ειναι οι πολιτικοι για να ξερουν να ελισσονται.Δεν θα τα κανουμε ολα εμεις απο εδω.

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 06/12/2010 18:12:59

            Αυτό θα το κάνουν.
            Η πολιτική όμως δεν αντιμετωπίζεται αποσπασματικά.
            Ενα μέτρο απ' εδώ, άλλο απ' εκεί.
            Πρέπει να καταλάβουμε οτι αυτοί οι άνθρωποι δεν έχουν πρόγραμμα.
            Εντολές εκτελούν, υποδείξεις ακολουθούν.

        • η Dimi avatar
          η Dimi @ ψυχραιμια 07/12/2010 08:24:30

          Γιά Κώστα Ροδινό

          Ralph Waldo Emerson, once said:

          The Rules of Success:
          As to Methods, there may be a million and then some. But Principles, are few. The person who grasps Principles can successfully select his own Methods. But the person who tries Methods, ignoring Principles, is sure to have trouble.

          A sage advice, indeed.

          The Principles defiant, the unscrupulous, Mr. Dominique Strauss-Kahn, who ignores the abyss, to watch his step with the alarmed, furious and by his IMF-bilious debts, disgusted Greek Citizens.

  15. sauraki avatar
    sauraki 06/12/2010 14:44:49

    Για αύριο την έχουν στημένη στη ΝΔ και τον Πρόεδρο τα παπαγαλάκια. Χρειάζεται πολύ μεγάλη προσοχή. Ήδη από σήμερα άρχισαν τα χτυπήματα κάτω από τη ζώνη με δημοσιεύματα που αναφέρουν πως θα μαλακώσει την αντιπολιτευτική του τακτική ο Σαμαράς.

  16. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 06/12/2010 14:48:19

    Συναίνεση, ξε-συναίνεση, δεν βλέπω εγώ να δημιουργεί με την πολιτική της η ΝΔ κανένα σοβαρό πρόβλημα στο ΠαΣοΚ.

    Βλέπει κανείς άλλος;

    Θραξ Αναρμόδιος

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Θραξ Αναρμόδιος 06/12/2010 15:11:10

      Κι όμως, δημιουργεί. Και μόνον που κρατάει ζωντανό στη θεσμική πολιτική τον πόλο του Όχι, δημιουργεί τεράστιο πρόβλημα, διότι αργά ή γρήγορα όλοι θα πάνε με τη ΝΔ. Μια που έχει αντιπρόταση και δεν είναι στείρα αντιμνημονιακή όπως η αριστερά.

      Μην ξεχνούμε ότι η ΝΔ έχει απέναντί της ένα κόμμα με χαρακτηριστικά φασιστικής επιρροής στην κοινωνία (το ΠΑΣΟΚ), που πρέπει να προηγηθεί η αποδόμησή του και μετά να μπορέσει να κάνει η ΝΔ την τελική πολιτική επίθεση.

      Αν δεν δημιουργούσε πρόβλημα στο ΠΑΣΟΚ δεν θα έσπευδαν να βγάζουν το Σαμαρά με το παραμικρό ως "συμφωνούντα" με το Μνημόνιο. Αυτή η στάση τους κάτι δείχνει...

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Επώνυμος 06/12/2010 15:14:04

        Αν δεν συναινέσει ο Σαμαράς στο Μνημόνιο, η χώρα θα οδηγηθεί σε εκλογές.
        Ο κ. Παπανδρέου δεν μπορεί να σηκώσει μόνος του το βάρος των όσων έρχονται.
        Για αυτό πιέζουν τον Σαμαρά.

  17. Kostas avatar
    Kostas 06/12/2010 14:58:28

    Έχετε καταλάβει ότι έχουμε ουσιαστικά πτωχεύσει ως χώρα?
    Έχετε καταλάβει ότι είμαστε στον αναπνευστήρα και αναπνέουμε ακόμη γιατί μας δάνεισαν 110 δισ. (αν δεν πάρουμε μία δόση απλά πτωχεύουμε και τυπικά)?
    Έχετε καταλάβει ότι όλα τα κεντροδεξιά κόμματα της Ευρώπης ψήφισαν στα κοινοβούλια τους για να μας δοθεί το δάνειο των 110 δισ.?
    Έχετε καταλάβει ότι αυτή την στιγμή η χώρα προσπαθεί να πετύχει την επιμήκυνση του δανείου ώστε να μην πτωχεύσει (και τυπικά) το 2013-15?
    Έχετε καταλάβει ότι για να γίνει αυτό πρέπει ξαναψηφίσουν τα κεντροδεξιά κόμματα στα κοινοβούλια των χωρών τους?

    Υπό αυτές τις συνθήκες νομίζετε ότι τους φαίνεται λογικό (τα κεντροδεξιά κόμματα με τα οποία συνεργάζεται η ΝΔ στην ΕΕ) το κεντροδεξιό κόμμα της Ελλάδας να λέει όχι στο μνημόνιο και να μη διατυπώνει ένα μίνιμουμ συναίνεσης σε βασικές μεταρρυθμίσεις που ούτως ή άλλως έπρεπε να γίνουν (με ή χωρίς μνημόνιο)?

    Και δεν αναφέρομε απλά στην στήριξη ορισμένων νομοσχεδίων επί της αρχής στην βουλή, αλλά και με ξεκάθαρο δημόσιο μεταρρυθμιστικό λόγο προωθώντας την ατζέντα των αλλαγών που υπάρχουν στο πρόγραμμα της ΝΔ διαχρονικά (και που αν τις είχε κάνει ο Καραμανλής τόσο καιρό δεν θα είμασταν τώρα σε αυτή την θέση ως χώρα). Και μη μου πει κανένας ότι οι αλλαγές αυτές δεν βρίσκονται στο μνημόνιο.

    Και μαζί με αυτά ο Σαμάράς ας απαιτήσει και από την κυβέρνηση να υιοθετήσει κάποιες από τις αναπτυξιακές του προτάσεις.

    Συναίνεση μπορεί να υπάρξει. Μόνο που χρειάζεται σοβαρότητα και από τις δύο πλευρές άμεσα - τώρα που δεν υπάρχουν άλλα περιθώρια για μικροκομματικές ανόητες πολιτικές. Ο ΓΑΠ φαίνεται να το έχει καταλάβει επιτέλους (γιατί μας είχε πρήξει με τις ανόητες και άσκοπες εξεταστικές). Ας ελπίσουμε ότι θα το κατάλάβει και ο Αντώνης.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Kostas 06/12/2010 15:02:32

      Εσείς έχετε καταλάβει οτι το Μνημόνιο οδηγεί την οικονομία μας σε καταστροφή και τη χώρα σε υπουδούλωση;

      • Kostas avatar
        Kostas @ Κώστας Ροδινός 06/12/2010 15:06:07

        Οπότε είναι καλύτερα να πτωχεύσουμε μία ώρα αρχύτερα και να ψάχνουμε από αύριο στα σκουπίδια για να ταίσουμε τα παιδιά μας.

        Ξέρεις σε μία παρτίδα σκάκι πολλές φορές χρείαζεται να κερδίσεις χρόνο. Το πρόβλημα είναι πανευρωπαϊκό και αναγκαστικά θα δοθεί (στο άμεσο μέλλον ευρωπαϊκή λύση). Το θέμα είναι να μην πτωχεύσουμε μέχρι τότε, ώστε να μπορέσουμε να σωθούμε και εμείς από την λύση που θα δοθεί. Και το μνημόνιο μας προσφέρει ακριβώς αυτήν την ευκαιρία.

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ Kostas 06/12/2010 15:08:24

          Κώστα,

          Τα έχουμε επαναλάβει πολλές φορές αυτά.
          Το Μνημόνιο δεν είναι ευκαιρία.
          Είναι κατάρα.

          • Stelaras avatar
            Stelaras @ Κώστας Ροδινός 06/12/2010 16:13:44

            ΚΑΤΑΡΑ!! Τι επιχείρημα!

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 06/12/2010 17:43:35

            Stelara,
            προφανώς και το "κατάρα" δεν είναι επιχείρημα για όσουν θέλουν να καταλάβουν.

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ Kostas 06/12/2010 17:49:52

          Βλέπω είσαι εκλεκτός "φαν" της ανδριανοπούλειας κινδυνολογίας, ε;

        • Επώνυμος avatar
          Επώνυμος @ Kostas 06/12/2010 17:53:42

          Η εξίσωση "Μνημόνιο ή χρεωκοπία" είναι απολύτως αποπροσανατολιστικό ψευτοδίλημμα. ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι δεν ισχύει, απλώς σας έχουν βάλει όλους στο τρυπάκι να νομίζετε ότι δεν υπάρχει άλλη λύση.

          Κουνήστε ρε παιδιά το σκουριασμένο σας μυαλό και σκεφτείτε μόνοι σας. Μην τρώτε μόνον αυτό που σας σερβίρει η κατεστημένη ενημέρωση.

          Η πραγματική εξίσωση είναι "Μνημόνιο ίσον χρεωκοπία".

          Μόνον αν βγούμε από το Μνημόνιο θα αποφύγουμε τη χρεωκοπία.

    • Μisha avatar
      Μisha @ Kostas 06/12/2010 15:03:14

      Εχετε καταλάβει πως ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΔΡΑΧΜΗ από τα 110 δις δεν έρχεται στη χωρα;
      Πόσο θα σας πάρει για να αντιληφθείτε πως το μόνο που συμβαίνει είναι υποθήκευση της ελληνικής γης, ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΚΑ;
      Και ζητάτε από τον Σαμαρά να αυτοακυρωθεί, να γίνει Ντόρα Β΄ για να μπορείτε να τον εξευτελίσετε πλήρως στα κανάλια της διαπλοκής...

      βρε ΟΥΣΤ!

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Μisha 06/12/2010 15:04:09

        Misha,

        Ελπίζω να μην απευθύνεσαι σε μένα;

        • Μisha avatar
          Μisha @ Κώστας Ροδινός 06/12/2010 15:08:10

          Όχι , στο μνημονιακό ντοράκι απευθυνόμουν Κώστα.

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Μisha 06/12/2010 15:08:51

            Είπα και εγώ...

      • Kostas avatar
        Kostas @ Μisha 06/12/2010 15:09:39

        Δεν με ενδιαφέρει ούτε το image ούτε το πολιτικό μέλλον του ΓΑΠ ούτε του Σαμαρά. Το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να σωθεί η πατρίδα από την οικονομική καταστροφή. Και αυτοί που θέλουν να είναι μεγάλοι ηγέτες μόνο με αυτό το κριτήριο πρέπει να αποφασίζουν και όχι το πως θα φανούν στους διαπλεκόμενους και στους λοιπούς που κατέστρεψαν οικονομικά την χώρα.

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ Kostas 06/12/2010 15:11:43

          Κώστα,

          Συμφωνώ με το τελευταίο.
          Και οι μεγάλοι ηγέτες πρέπει να λένε και "οχι", οταν το "ναί" υπονομεύει το μέλλον της χώρας.

          • Kostas avatar
            Kostas @ Κώστας Ροδινός 06/12/2010 15:13:29

            Ροδινέ,
            Εκτιμούμε διαφορέτικα την κατάσταση. Δεν είναι κακό να διαφωνούμε. Απλά βλέπουμε διαφορετικά τα πράγματα.

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 06/12/2010 15:17:08

            Προφανώς και η διαφωνία δεν είναι κακό. Το αντίθετο μάλιστα.
            Ομως, την ιστορία με το Μνημόνιο, ασχέτως αν συμφωνούμε ή οχι ή χώρα θα την πληρώσει πολύ ακριβά.
            Και όσο περισσότερο παραμένουμε, τόσο ακριβότερα θα πληρώνουμε.

        • Kostas avatar
          Kostas @ Kostas 06/12/2010 15:11:55

          Τελικά Misha έχεις πολύ πλάκα. Όποιος διαφωνεί είναι ντοράκι. Έχεις τελικά πολύ γέλιο. Με αυτά τα μυαλά θα πας πολύ μπροστά. Τόσο μπροστά που δεν θα σε βλέπουμε.

          • Μisha avatar
            Μisha @ Kostas 06/12/2010 16:12:48

            Κώστα

            Όποιος θεωρεί το Μνημόνιο «σωτηρία της χωρας», είναι ή βλαμμένος ή βολεμένος.

            Τρίτη εκδοχή δεν υπάρχει

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Kostas 06/12/2010 16:15:32

            η μη ενημερωμένος.

          • Μisha avatar
            Μisha @ Kostas 06/12/2010 16:20:01

            Κώστα,

            Το «μη ενημερωμένος» ισχύει γι αυτούς που δεν έχουν προσβαση στο διαδίκτυο. Όσοι μπαίνουν εδώ, γνωρίζουν πολύ καλά.
            Όσο καλά γνωριζε κι ο Κωλοτούμπας κι η Μητσοτάκη.

          • man8os avatar
            man8os @ Kostas 06/12/2010 16:24:26

            Μισα,
            Παρα πολυς κοσμος ειναι εξαπατημενος.
            Ο Kostas καλλιστα μπορει να διαβασε για το αντινιους στο ΒΗΜΑ και να ηρθε να μας επισκεφθει να δει τι λεμε. Δεν πρεπει να χαρακτηριζεις ετσι ευκολα.

      • Stelaras avatar
        Stelaras @ Μisha 06/12/2010 16:17:31

        Τι περιμενες Misha; επιδότηση; Στα χρέη πανε τα λεφτά. Τώρα το κατάλαβες; μήπως εισαι και συ οπαδός του "δεν πληρώνω" αλλα δανείστε με;

  18. GRAEKUS avatar
    GRAEKUS 06/12/2010 15:04:10

    Το κρίσιμο και καίριο (σημειολογικά) ερώτημα αφορά στη στάση του
    κ. Α. Σαμαρά και της Ν.Δ. κατά την επίσκεψη και ομιλία του Dominique στη Βουλή. Άραγε τι στάση θα κρατήσει:
    - θα παραστεί χωρίς να χειροκροτήσει,
    - θα παραστεί και θα χειροκροτήσει,
    - θα αποχωρήσει με την έναρξη της διαδικασίας, ή
    - θα αρνηθεί ακόμα και να παραστεί ;
    Αν ο κ. Σαμαράς με τη στάση του αφήσει έστω την υποψία ότι προσχηματικά αντιτίθεται στο μνημόνιο των ΠΑΣΟΚ/IMF/ΕΕ/ΕΚΤ, τότε θα εκμηδενιστεί η πολιτική αξιοπιστία του ίδιου και της Ν.Δ.
    Από την άλλη μεριά ο κ. Σαμαράς έχει την κορυφαία ευκαιρία με τη στάση του να γίνει ο αδιαφιλονίκητος ηγέτης και θεσμικός εκφραστής της προσπάθειας ενάντια στην υποτέλεια του Ενυπόθηκου Δανείου.
    Κομβική στιγμή ... απομένει να δούμε αν θα είναι και ιστορική στιγμή.

  19. ΑΝΤΩΝΗΣ avatar
    ΑΝΤΩΝΗΣ 06/12/2010 15:15:03

    ''Να αποχωρήσει με την έναρξη της διαδικασίας''
    ''ο κ. Σαμαράς έχει την κορυφαία ευκαιρία με τη στάση του να γίνει ο αδιαφιλονίκητος ηγέτης και θεσμικός εκφραστής της προσπάθειας ενάντια στην υποτέλεια του Ενυπόθηκου Δανείου.'' ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΕΛΛΟΝ....

  20. σιδεράκιας avatar
    σιδεράκιας 06/12/2010 15:28:53

    ρίξτε μιά ματιά στα στοιχεία της eurostat και θα δούμε τι ποσό από το δάνειο έρχεται στην Ελλάδα, μάλλον τα χαρτιά για την πληρωμή των τόκων είναι μόνο.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ σιδεράκιας 06/12/2010 15:32:53

      σιδεράκια,

      Το ΔΝΤ, ως εκ της αποστολής του, πρωτίστως ενδιαφέρεται για τα συμφέροντα των πιστωτών μας.
      Αρα αυτοί εξυπηρετούνται κατά προτεραιότητα.
      Ολη αυτή η ιστορία οτι χωρίς το Μνημόνιο δεν θα υπήρχαν λεφτά για συντάξεις είναι ένα προπαγανδιστικό παραμύθι.

      • σιδεράκιας avatar
        σιδεράκιας @ Κώστας Ροδινός 06/12/2010 15:36:52

        Το έχω αντιληφθεί κ. Ροδινέ, γι'αυτό έψαχνα νωρίτερα τα στοιχεία στη eurostat, έδωσα και τα λινκ σε άλλο σχόλιο, αλλά μερικοί επιμένουν να μη θέλουν να τα διαβάσουν.
        Τυχαίο;!

  21. ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
    ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 06/12/2010 15:55:11

    Ο Σαμαράς έχει χρέος απέναντι σ'αυτούς που τον ψήφισαν και καθημερινά δέχονται τις ύβρεις των πράσινων αρχιερέων της διαπλοκής ,να καταδικάσει την πολιτική της κυβέρνησης και την παρουσία των κατοχικών δυνάμεων του ΔΝΤ στη βουλή.Μόνο τότε θα διατηρήσει το δικαίωμα του να βγαίνει στην αγορά και να περιφέρεται περήφανος ανάμεσα στον κόσμο.
    Σε διαφορετική περίπτωση θα μηδενιστεί όλη η προσπάθεια ανόρθωσης της δεξιάς παράταξης .
    Μιλάμε για ένα πραγματικό πολιτικό crash test.

  22. Γ.Τ. avatar
    Γ.Τ. 06/12/2010 16:49:03

    Καμια συναινεση στην κυβερνηση του ΠΑΣΟΚ και φυσικα η ΝΔ δεν πρεπει να παραστει στην ομιλια του Καν! Η Ελλαδα ειναι υπο κατοχη και τα ΜΜΕ εχουν αποθρασυνθει με το να υποστηριζουν την φασιστικη αυτη κυβερνηση.Ελευθερια θελουμε αδερφια απο τους κατακτητες και τους εγχωριους προδοτες

  23. Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
    Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 06/12/2010 16:53:55

    Μένει να δούμε λοιπόν τί θα πράξει ο Σαμαράς αύριο.... Όλοι ελέγχονται.

    Ο λόγος που επιχειρείται η επιβολή συναίνεσης (επειδή κάποιοι αναρωτήθηκαν) είναι ο φόβος για αυτά που έρχονται: Εάν το βιοτικό επίπεδο πέσει και άλλο το 2011, η ανεργία αυξηθεί και η λαϊκή αγανάκτηση βαρέσει κόκκινο, πρέπει να αναζητήσουν συμμέτοχους στην είσπραξη αυτής της οργής καθώς τα πράγματα μπορεί να είναι ανεξέλεγκτα.

  24. ΜΑΝΙΑ avatar
    ΜΑΝΙΑ 06/12/2010 17:02:16

    ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ=ΣΥΝΕΝΟΧΗ

    ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΕΤΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΘΑ ΕΙΧΕ ΑΝΕΒΕΙ ΣΤΑ ΚΕΡΑΜΙΔΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΦΩΝΑΖΕ ΝΕΝΙΚΗΚΑΜΕΝ.
    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ;
    ΑΠΛΑ ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΕΙΧΑΝ ΑΠΑΛΟ-ΑΓΓΙΞΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΛΑΙΛΑΠΑ ΜΕΤΡΩΝ, ΑΠΟΛΥΣΕΩΝ, ΠΕΡΙΚΟΠΩΝ, ΚΛΠ.
    ΤΩΡΑ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΘΑ ΣΥΓΚΡΟΥΣΤΟΥΝ ΜΕ ΤΟ "ΒΑΘΥ ΠΑΣΟΚ".
    ΑΝ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΔΕΝ ΣΥΝΑΙΝΕΣΕΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΟΥ ΝΑ ΤΑ ΦΟΡΤΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΔΙΚΩΝ ΤΟΥΣ ΜΙΑ ΚΑΙ ΑΝΕΚΑΘΕΝ ΟΙ ΝΔ/ΚΡΑΤΕΣ ΔΕΝ ΚΑΤΕΒΑΙΝΑΝ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ.
    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΟΙΝΟΣ ΤΟΠΟΣ ΓΙΑ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ.
    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ "ΚΟΡΟΪΔΟ" ΓΙΑ ΣΥΝΕΝΟΧΗ.
    ΑΝ Η ΝΔ ΠΑΡΑΣΤΕΙ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΣΟΥΝ ΕΝΘΕΡΜΩΣ ΤΟΥΣ "ΚΑΤΟΧΙΚΟΥΣ";
    ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ... ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΑΠΕΧΟΥΝ!

  25. Πειραχτήρι avatar
    Πειραχτήρι 06/12/2010 17:22:37

    Σύμφωνα με "αξιόπιστες δημοσιογραφικές πληροφορίες" η Τρόικα πρότεινε αντί να μας δώσει την τέταρτη δόση του δανείου, να μας δώσει το γνωστό τρίτο το μακρύτερο, το οποίο προστιθέμενο στις προηγούμενες δόσεις θα επιμηκύνει την διάρκεια αποπληρωμής του χρέους. Από την κυβέρνηση εξάλλου σκέπτονται να καλέσουν τον γνωστό κουρέα της Σεβίλης για ένα haircut (κούρεμα)του χρέους για να το καλωπίσουμε να γίνει ελκυστικό και να μπορέσουμε να το αποπληρώσουμε. Προς το παρόν έχουμε την έξαλλη αντίδραση της σιδηράς κυρίας, καγγελαρίου της Γερμανίας, η οποία μόλις τα έμαθε άρχισε να φωνάζει... Γιαβόλ, φορμπίντεν, Ράους.... και διέταξε για κάθε Γερμανό που μένει άνεργος, σαν αντίποινα, να μένουν άνεργοι εκατό Ελληνες.

  26. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 06/12/2010 17:47:39

    Εντωμεταξύ το Έθνος έχει σήμερα "ρεπορτάζ" ότι ο Σαμαράς λέει μετά τις δημοτικές εκλογές έχει αλλάξει στάση απένανστι στο Μνημόνιο και ότι "πίσω από αυτή την αλλαγή της στάσης του βρίσκεται ο αντιπρόεδρος της ΝΔ, Σταύρος Δήμας".

    Προσωπικά δεν βλέπω καμία αλλαγή στάσης του Σαμαρά μετά τις εκλογές. Τους έστειλε για ραδίκια με τη συνέντευξη στην Καθημερινή, αλλά δεν λένε να το βάλουν κάτω.

    Αν πάντως ακόμη και εμείς που είματε πεπεισμένοι για τις προθέσεις του Αντώνη αναγκαζόμαστε να αναρωτηθούμε κατά πόσο είναι αλήθεια τέτοια ρεπορτάζ, φανταστείτε πόσο θα επηρεάζεται ο λιγότερο ενημερωμένος και πεπεισμένος κόσμος...

    Νομίζω ότι πρέπει να καταγγελθεί, επιτέλους, η αχρεία στάση των ΜΜΕ από τη ΝΔ. Δεν πάει άλλο...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Επώνυμος 06/12/2010 17:57:09

      Επώνυμε,

      εδώ και μέρες τα γνωστά κέντρα διακινούν τέτοια σενάρια για να ασκήουν πιέσεις

    • aris. A avatar
      aris. A @ Επώνυμος 06/12/2010 18:05:18

      Δεν πιστεύω στον Δήμα το Εθνος να ανακάλυψε τον νέο Σουφλιά.

      Παναγία μου.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ aris. A 06/12/2010 18:08:57

        Ο Δήμας μέχρι τώρα ήταν απογοήτευση.
        Ούτε μια σοβαρή παρέμβαση.

        • aris. A avatar
          aris. A @ Κώστας Ροδινός 06/12/2010 18:45:44

          Εμένα ο Δήμας από εποχής γερο Καραμανλή μου έδινε την εντύπωση της μεγάλης σιγουράντζας και μιας ελιτίστικης προσέγγισης της πολιτικής.

          Δεν είναι για δύσκολη και συγκρουσιακή δουλειά.

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ aris. A 06/12/2010 18:47:14

            Είναι, όπως ακριβώς τα λές.

        • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
          Γιάννης Φαίλτωρ @ Κώστας Ροδινός 06/12/2010 18:51:46

          Ο Δήμας δεν έριξε το Μητσοτάκη μαζί με τον Έβερτ και τον Κανελλόπουλο?
          Ο Δήμας δεν έδωσε "εξετάσεις" στο Ευρωπαϊκό διευθυντήριο όσο ήταν επίτροπος?
          Ο Δήμας δεν λιβανιζόταν από το ΔΟΛ ως σοβαρός, συνεπής, κλπ?
          Ή μήπως κάνω λάθος?
          Τον θεωρώ τον πλέον επικίνδυνο εκ της ηγετικής ομάδας. Η εκκωφαντική σιωπή του δείχνει ότι παίζει ένα περίεργο παιχνίδι αναμονής.

          • Επώνυμος avatar
            Επώνυμος @ Γιάννης Φαίλτωρ 06/12/2010 18:57:54

            Γιάννη, δεν ξέρω αν είναι αυτός ο "πλέον επικίνδυνος" της λεγόμενης "ηγετικής ομάδας", πάντως είναι γεγονός ότι η σιωπή του είναι αφύσικη για πολιτικό...

            Αν πάντως αρχίσουμε να κάνουμε διαγωνισμό για τον "πλέον επικίνδυνο" της ηγετικής ομάδας, υποθέτω ότι δεν τέλειώνουμε ούτε μέχρι το ξημέρωμα σε σχόλια και απαντήσεις...

          • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
            Γιάννης Φαίλτωρ @ Γιάννης Φαίλτωρ 06/12/2010 19:08:56

            Επώνυμε, έχω την εντύπωση ότι ο Δήμας αποτελεί εναλλακτική μεσοπρόθεσμη εφεδρία του συστήματος για την ηγεσία της ΝΔ η οποία εντάσσεται στο κλίμα των "προθύμων". Πρέπει όμως να φθαρεί με κάθε τρόπο ο Σαμαράς. Βέβαια, κάτι τέτοιο δεν είναι δυνατό να συμβεί αυτή τη στιγμή και είμαι πεπεισμένος ότι ο Αντώνης είναι πολύ σκληρός παίχτης ενώ γνωρίζει πολύ καλύτερα από εμάς τι συμβαίνει μέσα στο κόμμα. Άλλωστε τη στάση των τριών τότε την πλήρωσε πολύ ακριβά.
            Μπορεί και να κάνω και λάθος, αλλά όπως λένε και στο χωριό μου: "Τα σιγανά ποτάμια να φοβάσαι"

          • Επώνυμος avatar
            Επώνυμος @ Γιάννης Φαίλτωρ 06/12/2010 19:14:41

            Χμμμ, πολύ σωστά σκέφτεσαι. Αν πάλι κάνεις λάθος, τόσο το καλύτερο. Αν όμως δεν κάνεις, τότε θέλει πολλή προσοχή.

            Ο Αντώνης είναι μια καταπλητική περιπτωση ανθρώπου που πέρασε μέσα από το ναρκοπέδιο και εκεί που όλοι τον είχαν για πεθαμένο, τώρα ξαφνικά τον ξαναβρίσκουν μπροστά τους.

            Και όχι μόνον μπροστά τους, αλλά τώρα πια και με πλήρη γνώση του ναρκοπέδιου...

            Λέτε ρε παιδιά να έχει δίκιο τελικά ο Φαήλος και "ούτε να φανταζόμαστε αυτό που θα έρθει";...

    • ΜΑΝΙΑ avatar
      ΜΑΝΙΑ @ Επώνυμος 06/12/2010 18:14:13

      ΟΣΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ Ή ΚΑΠΟΙΑ "ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ" ΚΙΝΗΣΗ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΥΤΑ ΘΑ ΛΕΓΟΝΤΑΙ.
      ΙΣΩΣ, ΛΕΩ ΙΣΩΣ, ΜΙΑ ΑΠΟΥΣΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΑΥΡΙΟ ΚΑΤΙ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ.
      ΑΚΟΜΑ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΡΑΣΤΟΥΝ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΠΩΣ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΝ ΣΕ ΟΛΑ ΟΣΑ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ.

  27. Προφήτης avatar
    Προφήτης 06/12/2010 17:52:11

    Κάθε κατάσταση, και η χειρότερη, ακόμα και το ΔΝΤ όταν τελικά σού επιβάλλεται, θέλει χειρισμό.
    Η Τουρκία τους είχε ρημάξει στα παζάρια.
    Εδώ ο αμερικανικός δούρειος όνος τα έδωσε όλα αμέσως.

    Το "απέχω" του ΚΚΕ θυμίζει την εν μέρει ορθή αλλά ατελέσφορη αντίδραση στην ΕΕ, με τα "Όχι στην ΕΟΚ των μονοπωλίων" χωρίς πολιτική μετριασμού των αρνητικών επιπτώσεων.

    Η ΝΔ, αν τη δεχθούμε ως φορέα σταθερής πολιτικής κατά του μνημονίου, θα είναι καλύτερο αν μπορέσει να ξεγυμνώσει, μέσα στη Βουλή, επίσημα ως αντιπολίτευση, το δωσιλογισμό των ΓΑΠ-ΠΑΠ-ΠΑΣΟΚ.

    Με περιεχόμενο εθνικής ανεξαρτησίας και μήνυμα
    - αντίθεση στην υπαγωγή στο ΔΝΤ
    - αντίθεση, εφόσον έγινε, στους συγκεκριμένους όρους υπαγωγής, τη “λευκή επιταγή”-μνημόνιο
    - επαναδιαπραγμάτευση των όρων - όχι του χρόνου αποπληρωμής
    - "σφυροκόπημα" του επισήμου εκπροσώπου του ΔΝΤ για την αντι-αναπτυξιακή πολιτική που επιβάλει.

    Όμως, μην ξεχνάμε μια πραγματικότητα : το ΔΝΤ δίνει επαχθείς εντολές-οδηγίες, με δυνατότητες επιλογής. Δίνει κατευθύνσεις.

    Αυτοί που τις μετατρέπουν σε αφόρητες πολιτικές είναι οι ντόπιοι πολιτικοί και επιχειρηματίες, που βλέπουν χρυσή ευκαιρία να συμπιέσουν στο ελάχιστο δυνατό το κόστος του ανθρωπίνου παράγοντα στην εργασία, να εκμηδενίσουν τις όποιες παροχές πέραν ενός μισθού ημιεπιβίωσης, να κατεδαφίσουν το κοινωνικο δικτυο προστασίας των πιο αδυνάτων, να τελειώνουν με την εθνική άμυνα που διατηρεί ανεξάρτητη την Ελλάδα.

    Ακόμα κι ο Θατσερισμός δεν επενέβη σε μείζονα ζητήματα κοινωνικού κράτους.
    Είναι ο ΓΑΠ που εδώ τα γκρεμίζει όλα!
    Μην μισείτε τον Στρος-Καν.
    Μισείστε αυτόν που πρέπει!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Προφήτης 06/12/2010 17:56:08

      Προφήτη,

      Δούρειος όνος;

      έγραψες!

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Κώστας Ροδινός 06/12/2010 18:55:18

        Όντως, κι εγώ απορροφήθηκα με τα άλλα και ξέχασα να το επισημάνω!

        Το έβαλα το λινκ παρακάτω Κώστα, αλλά είναι ακόμη σε moderation.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Προφήτης 06/12/2010 17:56:30

      Σωστός! Όμως η επίδειξη αποστροφής στον Στρος-Καν είναι κάτι που μπορεί να συγκινήσει και Πασόκους που δεν έχουν πειστεί ακόμη για το ποιόν του ΓΑΠ. Και που θα είναι πολύ χρήσιμο να δουν από τη μια τον σφουγγοκωλάριό τους να κάνει τεμενάδες στον εκπρόσωπο του διεθνούς τραπεζικού καρτέλ και από την άλλη το Σαμαρά να του ρίχνει χλαπάτσα.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Επώνυμος 06/12/2010 18:06:57

        ΔΕν εχεις καταλαβει οτι το προβλημα δεν ειναι ο Στρος Καν.
        Λεγεται οτι ο Σαμαρας θα συναντηθει μαζι του και θα του υποβαλλει τις προτασεις του.
        Τι θα γινει ομως αν ο Στρος Καν πει "εγω συμφωνω με αυτα που λετε αλλα δινω το 1/3 των χρηματων".Για να περασουν πρεπει να συμφωνησει και η ΕΕ που δινουν τα 2/3 δηλαδη η ευρωπαικη δεξια.Εκει πειτε τα.
        Οποιος εχει παρακολουθησει τη διελκυστινδα ξερει οτι οι σκληροι ειναι της ΕΕ και οχι του ΔΝΤ.Και οχι για κανενα αλλο λογο αλλα γιατι το ΔΝΤ και οι Αμερικανοι θελουν να βοηθησουν τον ανθρωπο τους ΓΑΠ ενω η Μερκελ και λοιποι να τον τιμωρησουν στον πολεμο που εχει ανοιξει.
        Αρα τι γινεται;

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ ψυχραιμια 06/12/2010 18:14:23

          εγώ είμαι πεπεισμένος ότι το ΔΝΤ είναι βιτρίνα για να μην βρίζουμε την Βundesbank...

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ archaeopteryx 06/12/2010 18:16:15

            Διόλου απίθανο..

          • ψυχραιμια avatar
            ψυχραιμια @ archaeopteryx 06/12/2010 18:19:01

            Εσυ εισαι αντιγερμανος και ειναι γνωστο -χα χα.
            Το θεμα ομως ειναι οτι ο ΓΑΠ μας ενεπλεξε σε νομισματικο πολεμο ως μοχλος της Αμερικης ή εστω για να μη δυσαρεστηθεις ως μοχλος της Αμερικης του Ομπαμα.

          • archaeopteryx avatar
            archaeopteryx @ archaeopteryx 06/12/2010 18:34:46

            το πιστέυεις αυτό;

            πιο πιστευτό είναι ότι ο ΓΑΠ μεθόδευσε την εγγραφή υποθηκών και την τακτοποίση εκκρεμοτήτων στα χαρτοφυλάκια των ομολόγων.

          • archaeopteryx avatar
            archaeopteryx @ archaeopteryx 06/12/2010 18:39:00

            και τι είναι αυτά που λες... αντιγερμανός... δεν είδες τι έπαθαν αυτοί το 40-45... Αντι αιολικός είμαι. Αν πουλούσαν GE, θα ήμουν αντι GE. Το cap and trade το πέθαναν εκεί. Ο νόμος για τα feed in tariffs και η αγορά ρύπων, όπως έιναι σήμερα, είναι made in Germany

        • Προφήτης avatar
          Προφήτης @ ψυχραιμια 06/12/2010 18:19:39

          Η θέση του Σαμ. είναι να τονίσει πειστικά ότι
          1) απαιτείται αναπτυξιακή πολτική
          2) η Ελλάδα "Δεν πωλείται"
          3) η αριθμητική του χρέους "δεν βγαίνει"με την τρέχουσα προσέγγιση (450 δις € το 2014 δεν ξεπληρώνονται).

          Στην Ευρωδεξιά μπορεί να πει ότι αν μάς φθάσετε να πούμε "default" παίρνετε την ευθύνη για την κατάρρευση €/Ευρωζώνης. Δυστυχώς είναι πάλι chicken game και φοβερά δυσκολότερο μετά την προδοσία ΓΑΠ.

        • Επώνυμος avatar
          Επώνυμος @ ψυχραιμια 06/12/2010 18:25:20

          Την Ελλάδα θα την δανείσουν οι αγορές, στην αρχή με ακριβά επιτόκια και στη συνέχεια με πολύ πιο λογικά. Δεν έχει ανάγκη κανέναν Στρος-Καν. Το πώς θα συμβεί αυτό το έχουμε εξηγήσει πολλές φορές.

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Επώνυμος 06/12/2010 18:26:52

            Επώνυμε,
            μήπως είναι εύκολο να ξαναβάλεις το σχετικο link;

          • Επώνυμος avatar
            Επώνυμος @ Επώνυμος 06/12/2010 18:30:59

            http://www.antinews.gr/?p=72647

            Και δες επίσης και εδώ, που περιέχει στην ουσία σκέψεις υποβάθρου:

            http://www.antinews.gr/?p=66816

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ Επώνυμος 06/12/2010 18:08:33

        Αυτό λέω : χλαπάτσα κατά πρόσωπο.
        1. Είσαι ανεπιθύμητος.
        2. Δεν είναι όλοι οι Έλληνες ΓΑΠ.
        Τώρα, αν θα συγκινηθεί ο μπάφμαν αμφιβάλλω.
        Δεν κατάλαβα τι εννοείς με την "αποστροφή". Προτείνεις να μην παραστεί;

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ Προφήτης 06/12/2010 18:17:40

          είναι εξωθεσμικό να γίνει στην Βουλή. Η Βουλή είναι Βουλή. Ο Σ-Κ αφορά την Κυβέρνηση με την άνετη και προσφατα ανανεωμένη λαϊκή εντολή. Για κοζερί έχει άλλα μέρη.

        • Επώνυμος avatar
          Επώνυμος @ Προφήτης 06/12/2010 18:28:42

          Ακριβώς αυτό. Να μην παραστεί. Να του στείλει μια ωραία επιστολή με τις θέσεις του ξεκινώντας για πρόλογο λέγοντας ότι του φαίνεται πολύ παράξενο που για πρώτη φορά επισκέπεται ο Διευθυντής του ΔΝΤ τη Βουλή μιας χώρας που χρηματοδοτεί το ΔΝΤ και ότι οι συνειρμοί που κάνει ο ελληνικός λαός για αυτή την επίσκεψη είναι πολύ δυσάρεστοι.

          Τι θα του κάνουν; Το μόνο που μπορούν να του κάνουν είναι να τον δολοφονήσουν.

          Ε, τότε πια, θα αναδείξει η επανάσταση άλλους ηγέτες.

          Αν δεν πέσουν μερικοί ήρωες, μερικοί Λεωνίδες, δεν πρόκειται να πάμε μπροστά.

          Για να έρθουν Σαλαμίνες πρέπει να προηγηθούν Θερμοπύλες...

  28. Μικρός Οδυσσέας avatar
    Μικρός Οδυσσέας 06/12/2010 18:17:58

    Κώστα, έχουν δει τον Σαμαρά να φοράει φτερά?
    Μήπως τον περνάνε για Ινδιάνο?

  29. aris. A avatar
    aris. A 06/12/2010 18:28:02

    Ο Σαμαράς πρέπει να ζητήσει δημόσια από την βουλή από τον Παπανδρέου να :

    α) Να σταματήσει κάθε διάλογος με την Τουρκία για θέματα συνεκμετάλλευσης υδρογονανθράκων.

    β) Να ζητήσει επιβεβαίωση της εθνικής γραμμής ότι η μόνη διαφορά με την Τουρκία είναι η οριοθέτηση της υφαλοκρηπίδας με παραπομπή στην Χάγη συνεχίζοντας την πολιτική Α Παπανδρέου, Κ Καραμανλή.

    γ) Να ζητήσει να δεσμευθεί ο Παπανδρέου ότι οι πόροι του ελληνικού υπεδάφους δεν υποθηκεύονται και θα εκμεταλλευθούν από την Ελληνική Δημοκρατία προς όφελος των πολιτών.
    Δεν νοείται ιδιωτικοποίηση λιγνιτορυχείων, υδροηλεκτρικών σταθμών που συνεπάγεται πούλημα ελληνικής γης.

    δ) Επειδή ο στόχος όσων θέλουν τους Ελληνες να δουλεύουμε με 600 ευρώ είναι να μας διώξουνε από τον τόπο μας και να προσλάβουν στην θέση μας τα σμήνη λαθρομεταναστών να ζητήσει από τον Παπανδρέου μέσα από εθνική συναίνεση να δοθούν ταξιδιωτικά έγγραφα στους λαθρομετανάστες με στόχο να κατακλύσουν και τις υπόλοιπες ευρωπαικές πρωτεύουσες ώστε να νοιώσουν και οι Ευρωπαίοι το πρόβλημα.

    ε) Να ζητήσει από τον Παπανδρέου να καλέσουν δημόσια για τις ιδιωτικοποιήσεις που σχεδιάζονται την συμμετοχή Κινέζικων, Ρώσσικων και γιατί όχι και Ιρανικών κεφαλαίων.

    ζ) Να ξεκαθαρίσει και να αναφερθεί δημόσια μετά την συνάντηση με το ΔΝτ ότι δεν μπορούμε να δανειζόμαστε με τα τοκογλυφικά επιτόκια που μας δανείζουν και να απαιτήσει καλύτερους όρους δανεισμού.

    ε) Μόνη συμφωνία από πλευράς ΝΔ είναι αυτή που δίνεται σε θέματα εξυγίανσης δημόσιων οργανισμών.
    Να ζητήσει διαφάνεια και ενημέρωση της ΝΔ για θέματα μετατάξεων και νέων προσλήψεων.

    Η μπάλα πρέπει να πάει στο γήπεδο που έχει πλεονέκτημα η ΝΔ και όχι εκεί που θέλουν κάποιοι να την στριμώξουν.

    ΥΓ. Αυριο είναι υποχρέωση όλων μας να κατακλύσουμε το Σύνταγμα.
    Θεωρώ ότι θα είναι συμμετέχουν πάρα πολλοί από τους ευννοημένους αυτής της κοινωνίας που έχουν αρχίσει να αντιλαμβάνονται το αισχρό παιχνίδι που παίζεται.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ aris. A 06/12/2010 18:31:04

      Αρη,

      και συ πιστεύεις οτι έχει πρόβλημα ο κ. Παπανδρέου να πεί το ναί και μετά να κάνει ότι έχει στο μυαλό του;

      • aris. A avatar
        aris. A @ Κώστας Ροδινός 06/12/2010 18:42:09

        Τον Παπανδρέου τον στηρίζουν όσο πιστεύουν ότι είναι διαθέσιμος να ξεπουλήσει όσα ντρέπονται και δεν θέλουν οι υπόλοιποι Ελληνες πολιτικοί.

        Είναι αδίστακτος και κυρίως δεν ντρέπεται να λέει ψέματα με το τσουβάλι.
        Ο ποιό σκληρός νεοφιλελεύθερος να μιλάει για σοσιαλισμό και δικαιοσύνη.

        Αν διαπιστωθεί ότι δεν μπορεί να ολοκληρώσει την β φάση του έργου του που είναι το ξεπούλημα των πάντων θα έχει ακυρωθεί αυτόματα ο ρόλος του στα μάτια των ξένων και εγχώριων προστατών του.

        Ο Παπανδρέου χωρίς την προστασία των ΜΜΕ αποδομείται σε μερικούς μήνες από μόνος του.

        Η προπαγάναδα περί μνημονίου ή καταστροφής έχει περάσει στον κόσμο σε καμία περίπτωση όμως δεν πρόκειται να δεχθεί ο κόσμος την απώλεια εθνικής κυριαρχίας αν αρχίσει να τους ξεφωνήζει η αντιπολίτευση.

        Ο Σαμαράς πρέπει να τραβήξει το τραπεζομάντηλο πάνω στο οποίο κάποιοι έχουν στρώσει το γεύμα τους και να τους αποκαλύψει στην κοινή γνώμη με ονοματεπώνυμο.

  30. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 06/12/2010 18:51:42

    ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟ ΚΙΑ ΕΜΠΕΡΙΣΤΑΤΩΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ. ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΑΜΑΡΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΝΔ ΑΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ. ΑΝ ΣΥΝΑΙΝΕΣΕΙ. ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΔΗΛΟΜΟΤΙ ΨΑΧΝΟΥΝ ΣΩΣΙΒΙΟ. ΣΥΝΕΝΟΧΟ. ΘΕΛΟΥΝ ΑΠΛΩΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΟΥΝ ΤΟ ΣΑΜΑΡΑ. ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ Α Υ Τ Ο Κ Τ Ο Ν Ι Α ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΕΔΡΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ.
    ΑΥΤΟΑΝΑΙΡΕΙΤΑΙ ΑΥΤΟΑΚΥΡΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΚΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ.

  31. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 06/12/2010 22:14:42

    Πέραν της πλειοψηφίας που διαθέτει η κυβέρνηση του μνημονίου, έχει στο πλευρό της και τα γνωστά και μη εξαιρετέα εξαπτέρυγά της. Άρα δεν τίθεται θέμα πλειοψηφίας και εξ αυτού δεν υπάρχει και ανάγκη να ζητηθεί η συναίνεση της Ν.Δ.
    Κι όμως το πρόβλημά τους είναι αυτό ακριβώς, δηλαδή, το πως θα καταφέρουν να εμπλέξουν τον Αντώνη σε αυτόν το φόνο, καθιστώντας τον συνένοχο με το χρυσωμένο χάπι της δήθεν ανάγκης για εθνική συνεννόηση.
    Θα κινδυνολογήσουν και αυτοί και οι παπαγάλοι τους στα ΜΜΕ χωρίς καμιά συστολή και θα του σούρουν όλα εκείνα που έσουρναν και στον αείμνηστο Τάσσο Παπαδόπουλο, όταν στύλωσε τα πόδια αρνούμενος το κατάπτυστο σχέδιο Ανάν. Ας θυμηθούμε για λίγο τον επίτιμο, να προαναγγέλλει τη διεθνή απομόνωση της Κύπρου και την επερχόμενη καταστροφή της!
    Προσωπικά λοιπόν, περιμένω από τον Αντώνη που ξέρω, να στυλώσει το δικό του ανάστημα και να μην συναινέσει στο δικό τους σχέδιο και αυτό θαρρώ πως περιμένει με αγωνία και η συντριπτική πλειονότητα του ελληνικού λαού!

  32. Οννεδ Παντανασσας avatar
    Οννεδ Παντανασσας 07/12/2010 00:18:00

    μηπως θα επρεπε να του ετοιμαζαμε εμεισ υποδοχη του σοσιαληστή ξεστρος καν έξω από την βουλή ??αλλά τι λέω έχουμε ακόμα λίπος το χωράφι στο χωριό και κάποια μετρητά στην τράπεζα...που να τρέχουμε

  33. blue nile avatar
    blue nile 07/12/2010 02:41:49

    Eίναι κάτι καλλιτέχνες που μόλις κυκλοφορήσουν ένα δίσκο και τον ακούσεις ξέρεις ότι το πολύ σε πέντε-έξη μήνες θα τον βρεις με τέσσερα ευρώ σε καλάθι προσφοράς...
    Αν ο Σαμαράς δείξει οποιαδήποτε διάθεση συναίνεσης πολύ σύντομα θα καταλήξει σε ράφι με τα αζήτητα.
    Μόνο που δεν θα το κάνει.

  34. The Don avatar
    The Don 07/12/2010 05:59:43

    Ο Σαμαράς πρέπει να πει στον Παπανδρέου, από το βήμα της βουλής, αυτό που όλοι σκεφτόμαστε... Ότι, από όταν ανέλαβε, οι πράξεις του αγγίζουν, αν δεν ξεπερνούν, τα όρια της εθνικής προδοσίας... Οι ηγέτες, όταν ο λαός φοβάται να δράσει τον παρακινούν, τον ξεσηκώνουν, τον οδηγούν στη μάχη, πείθοντας τον ότι είναι σπουδαιότερη μία μεγάλη μάχη με αβέβαιο αποτέλεσμα, παρά πολλά χρόνια ήσυχης και υποταγμένης ζωής..

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.