#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
28/07/2010 17:56
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Γ. Παπανδρέου επιστράτευσε τους απεργούς



Μετά το ναυάγιο των διαπραγματεύσεων, η κυβέρνηση προχώρησε το απόγευμα της Τετάρτης στην πολιτική επιστράτευση των ιδιοκτητών φορτηγών και βυτιοφόρων, επικαλούμενη «σοβαρή διαταραχή στην κοινωνική και οικονομική ζωή της χώρας». Η σχετική ανακοίνωση αναφέρει:

«Με απόφαση του πρωθυπουργού, Γιώργου Α. Παπανδρέου, μετά από σχετική εισήγηση του υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Ρέππα, και αφού ελήφθη υπόψη η επιτακτική ανάγκη αποτροπής των δυσμενών συνεπειών της παρατεινόμενης απεργίας των ιδιοκτητών και οδηγών φορτηγών αυτοκινήτων Δημοσίας Χρήσης και βυτιοφόρων μεταφοράς υγρών καυσίμων, που έχει προκαλέσει σοβαρή διαταραχή στην κοινωνική και οικονομική ζωή της χώρας, ενέχει σοβαρούς κινδύνους για τη δημόσια υγεία από την έλλειψη επαρκούς εφοδιασμού των πολιτών σε καύσιμα, τρόφιμα και φάρμακα, απειλεί τη διακοπή της ομαλής λειτουργίας των μονάδων παροχής υπηρεσιών υγείας και πρόνοιας και απειλεί επίσης κατ΄ επέκταση τη δημόσια τάξη, κηρύσσονται οι ανά τη χώρα ιδιοκτήτες και οδηγοί φορτηγών Δημοσίας Χρήσης και των βυτιοφόρων μεταφοράς υγρών καυσίμων σε κατάσταση πολιτικής κινητοποίησης.

»Με την παραπάνω απόφαση εξουσιοδοτούνται οι υπουργοί Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και Οικονομικών και, κατά το μέρος της αρμοδιότητάς τους, οι οικείοι νομάρχες να προβούν σε επίταξη των υπηρεσιών και επίταξη της χρήσης των φορτηγών Δημοσίας Χρήσης και των βυτιοφόρων μεταφοράς υγρών καυσίμων καθώς και να λάβουν κάθε άλλο αναγκαίο μέτρο για τη διασφάλιση των δημοσίων αγαθών που κινδυνεύουν από την κατά τα άνω διατάραξη της ομαλής λειτουργίας της κοινωνικής και οικονομικής ζωής της χώρας».

Ανένδοτοι οι απεργοί

«Δεν θα συνταχθούμε με αυτή την απόφαση...είμαστε αποφασισμένοι», δήλωσε ο πρόεδρος του Σωματείου των Βυτιοφορέων, Άγγελος Φάλαρης, μιλώντας στο ρ/σ «Σκάι», μετά την έκδοση της απόφαση επιστράτευσης.

Δεν τα «βρήκαν» στη συνάντηση

Νωρίτερα, και κατά τη διάρκεια της συνάντησης που είχαν οι ιδιοκτήτες φορτηγών με το γενικό γραμματέα του υπουργείου Μεταφορών Χάρη Τσιόκα, οι ιδιοκτήτες απέρριψαν την πρόταση της κυβέρνησης για λύση της απεργίας και στη συνέχεια να διεξαχθεί διάλογος, καθώς και την πρόταση να τους χορηγηθεί μια επιπλέον δωρεάν άδεια.

Είχαν ζητήσει επίσης να μην κατατεθεί το νομοσχέδιο μέχρι το τέλος Αυγούστου, γεγονός που απέκλεισε η κυβέρνηση, επικαλούμενη και σχετική δέσμευση με τοΜηχανισμό Στήριξης.

Επιπλέον, οι απεργοί επιθυμούσαν αποζημίωση του ύψους της αδείας που κατέχουν, σε βάθος χρόνου και διασφάλιση των συνταξιοδοτικών τους δικαιωμάτων.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Orestios avatar
    Orestios 28/07/2010 17:57:41

    Ότι πρέπει για το δελτίο των 8
    Η προπαγάνδα θα οργιάσει.

  2. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 28/07/2010 18:01:19

    Η σύγχρονη περιπέτεια της χώρας συνεχίζεται με την «κρίση της βενζίνης» , μιας κρίσης που προκαλεί αναστάτωση, ταραχή, διαταράσσει την εύρυθμη λειτουργία του κοινωνικού συνόλου και αναδεικνύει τη σημασία που έχει αποκτήσει η ενέργεια για την καθημερινότητα μας.
    Από την άλλη πλευρά προσφέρει σε κάποιους νέες ευκαιρίες, και δίνει την ευκαιρία στην κυβέρνηση να «αποδράσει» με επικοινωνιακά τεχνάσματα του τύπου «το συμφέρον του κοινωνικού συνόλου επιτάσσει επιστράτευση των ιδιοκτητών»
    Επιπλέον, δείχνει τον τρόπο που ασκείται εδώ και αρκετά χρόνια η πολιτική. Οι κοινωνικές σχέσεις είναι βασισμένες στο συσχετισμό δυνάμεων και όχι στην εργασία με άμεσο αποτέλεσμα η όποια μεταβολή τους να έχει επιπτώσεις στην ισορροπία και τις πολιτικές εξελίξεις..
    Βεβαίως μέσα από αυτή την κατάσταση το σύστημα γίνεται όλο και περισσότερο ασταθές ενισχύοντας έτσι την πιθανότητα η συγκρουσιακή πορεία να μεταβάλει σημαντικά τις ισχύουσες κοινωνικές δομές και σχέσεις εξουσίας, δεδομένου ότι η δύναμη του ισχυρού [στην προκειμένη περίπτωση ο «πόλος στην πόλη» είναι η τρόικα] αυξάνεται δυσανάλογα στη σύγκρουση με τα συμφέροντα κοινωνικών ομάδων. Προχθές ήταν οι μισθωτοί, χθες οι συνταξιούχοι, σήμερα οι φορτηγατζήδες αύριο οι εκπαιδευτικοί κ.α. Οι μακροπρόθεσμες συνέπειες των αλλαγών που θα επιφέρει η ενσωμάτωση του νέου τρόπου λειτουργίας το πιο πιθανό είναι να είναι μη αναστρέψιμες , το ζήτημα εδώ είναι ότι κανένας δεν θα μπορεί να πει ότι η κοινωνία ηττήθηκε κατά κράτος…
    Σε αυτό το νέο τοπίο το πιο επείγον πρόβλημα της κοινωνίας είναι να μπορέσει να ξεπεράσει το πρώτο σοκ έτσι ώστε να δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις για κοινωνική ανασύνταξη.

  3. O Θείος avatar
    O Θείος 28/07/2010 18:03:41

    Οι ΚΚΕ-κτσήδες τελευταία με εκπλήττουν. Με τους προλεφτάριους ή με τους προλετάριους;

  4. Misha avatar
    Misha 28/07/2010 18:11:23

    Χoύντα και επισήμως πλέον.
    35000 επαγγελματίες, με τις οικογένειες τους 100000 άνθρωποι, μπορούν να ανάψουν τη σπίθα...Είθε...

    • anetos avatar
      anetos @ Misha 29/07/2010 07:04:08

      "..τη σπιθα"? ...για επανασταση ?

    • κεεπερ avatar
      κεεπερ @ Misha 29/07/2010 09:35:04

      Εισαι μήπως ενας απο αυτούς ή έχεις κλειστό επάγγελμα?
      Να ανοίξουν ολα τα κλειστά, εδώ και τώρα! Απατεώνες... Εχει κανείς σας καμία ιδέα πόσα βγάζει ενα φαρμακείο? Κατοχυρωμένο 35% κέρδος έχουν τα γομάρια... Θα σας κόψει τον κ ο Γιωργάκης... Επιτέλους!

  5. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 28/07/2010 18:24:45

    Επίταξη απεργών δύο ημερών λοιπόν.
    Στρέφοντας την κοινωνία εναντίον τμημάτων της κοινωνίας.
    Αύριο θα είναι η σειρά κάποιου άλλου, αφού σύμφωνα με την αδέσμευτη μεγάλη ενημέρωση, η τρόικα μονογράφει τα νομοσχέδια... η χώρα πλέον υπό μονογραφή...
    Μερικοί προτάσσοντας λοιπόν τις κομματικές τους προτιμήσεις μας θεωρούν όλους ηλίθιους:

    -ναι λοιπόν πρέπει να ισχύσουν οι νόμοι, να ανοίξουν τα κλειστά επαγγέλματα, όπως ισχύει σε κάθε άλλη χώρα.
    -ναι οι άνθρωποι αυτοί (πολλοί από αυτούς) έχουν πληρώσει άδειες που το κράτος τις κάνει κουρελόχαρτο
    -Ναι όμως το κράτος δημιούργησε και εφάρμοσε αυτό το καθεστώς για 40 χρόνια. Δημιούργησαν ένα πελατειακό σύστημα, ένα Σύνταγμα και νόμους αλα καρτ, μια κοινωνία που λεηλατήθηκε και απαξιώθηκε από κολλητούς εκπροσώπων και εκπροσώπους του πολιτικού μας συστήματος, αλλά φταίει πάντα ο άλλος.
    -ΝΑΙ το κράτος κάνει επιστράτευση των απεργών

    Τα άλλα είναι κομματικές μπούρδες.
    Περιμένω λοιπόν το κράτος να μας πει για τα υπόλοιπα προνομιούχα επαγγέλματα
    Περιμένω να μας πει για για τους δημοσιογράφους πχ που το κοινωνικό σύνολο πληρώνει το αγγελιόσημο και τις συντάξεις τους.
    Περιμένω να μας πει για τα διόδια των καναλαρχών
    Περιμένω να μας πει για δικηγόρους, φαρμακεία, συμβολαιογράφους, πολιτικούς μηχανικούς και αρχιτέκτονες κλπ αλλά ξέχασα από αυτές τις ομάδες είναι οι βουλευτές μας
    Περιμένω να μας πει για τους 220 εφοριακούς που δεν υποβάλλουν ούτε φορολογικές δηλώσεις
    κλπ
    Περίμενα όμως πάνω από όλα να δω την καταδίκη της επιστράτευσης απεργών με δύο ημέρες απεργίας...και για να συνεχίσω λοιπόν βγαίνει ο κύριος Καψής να μας πει ότι και η τρόικα είχε μονογράψει το νομοσχέδιο και να παίρνει τηλέφωνο τον ΓΓ κατά δήλωσή του....και ο ΓΓ να υπακούει στο κέλευσμα ...

    Περιμένω να μας πει κάποιος ποιος κυβερνά λοιπόν...
    Η κυβέρνηση;
    Η τρόικα;
    Οι φούφουτοι;

    Γιατί κάποιος πρέπει να πληρώσει τον λογαριασμό...των ψευτών και κλεφτών

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Ο Ιθαγενής 28/07/2010 18:42:34

      "Δικηγόρους, πολιτικούς μηχανικούς, συμβολαιογράφους, φαρμακεία".

      Μα μήπως στρέφεσαι τώρα κι εσύ εναντίον άλλων κοινωνικών ομάδων; Μην ξεχνάς ότι η πρώτη κοινωνική ομάδα εναντίον της οποίας στράφηκαν ήταν η δική σου (Δ.Υ.).

      Τώρα όμως με τους φορτηγατζήδες είναι πιο προφανές από κάθε άλλη κίνηση αυτής της κυβέρνησης.

      Η κυβέρνηση αυτή εκτελεί συμβόλαιο θανάτους της ελληνικής κοινωνίας.

      Ο Παπανδρέου είναι ανδρείκελο της συμμορίας των πολυεθνικών.

      Όλοι πήραμε γεύση του πώς δρα αυτή η συμμορία πέρυσι, με τον φοβερό και τρομερό ιό της γρίπης που έπρεπε να αγοράσουμε διπλά εμβόλια για όλο τον πληθυσμό.

      Μακρύ τους χέρι, η χειραγώγηση των ΜΜΕ, όπλο τους ο έλεγχος των κυβερνήσεων.

      Η ίδια συμμορία δρα επί εκατό αυτή τη στιγμή εις βάρος της χώρας.

      Οι φορτηγατζήδες είναι αυτή τη στιγμή ένα ανάχωμα άμυνας της ελληνικής κοινωνίας. Αν σπάσουν αυτοί, κάθε επόμενο ανάχωμα θα είναι λιγότερο ισχυρό από το προηγούμενο.

      Όταν στράφηκαν κατά των Δ.Υ., Ιθαγενή, δεν είχα καταλάβει (εγώ τουλάχιστον) ακόμη πλήρως τι παίζεται.

      Τώρα όμως νομίζω ότι έχουμε μπροστά μας όλο το αριστοτεχνικό σχέδιο (που δεν το συνέλαβε βεβαίως ο ΓΑΠ, αυτός είναι απλό ανδρείκελο) να εξελίσσεται και να εκτελείται μπροστά μας.

      Οι φορτηγατζήδες πρέπει να νικήσουν. Αν νικήσουν αυτοί, θα νικήσουμε όλοι.

      Πρέπει να τους στηρίξουμε!

      • Misha avatar
        Misha @ Επώνυμος 28/07/2010 19:16:33

        Ετσι Επώνυμε.Ετσι ακριβώς.
        Τα τηλέφωνα των καναλιών πρέπει να πάρουν φωτιά γιατί η διαστρέβλωση της πραγματικότητας από την κατοχική προπαγάνδα δεν έχει όρια.Και η υποστήριξη στους φορτηγατζήδες να γίνει με όλα τα μεσα.Αυτοί μας σαλαμοποιούν και μάς ξεπουλάνε κομμάτι κομμάτι.

      • Ο Ιθαγενής avatar
        Ο Ιθαγενής @ Επώνυμος 28/07/2010 19:22:33

        Οι νόμοι είναι νόμοι, η κυβέρνηση λοιπόν ανεξάρτητα από το χρώμα δεν πρέπει να κάνει ότι γουστάρει.
        Είμαστε στην ΕΟΚ και θα έπρεπε εδώ και 15 χρόνια να μην υπάρχουν κλειστά επαγγέλματα.
        Είμαι ΔΥ και θα έπρεπε οι εφοριακοί που δεν έκαναν δήλωση να είχαν απολυθεί
        Θα έπρεπε σε όλους τους φοροδιαφυγάδες να είχαν γίνει κατασχέσεις και θα έπρεπε να είχαν επιβληθεί ποινές.
        Ολοι οι ΔΥ θα έπρεπε να είχαν καθηκοντολόγιο, μισθολόγιο με αντικειμενικό προσδιορισμό και σύνδεση έργου με μισθό και οι επίορκοι ή τεμπέληδες σπίτι τους.
        Θα έπρεπε ο θεοποιημένος ιδιωτικός τομέας να πληρώνει το φόρο που αναλογεί.
        κλπ
        Τα αυτονόητα δεν είναι στρέψιμο κοινωνικών ομάδων εναντίον παρία...
        Αν η κάθε κυβέρνηση (που θα έπρεπε να είχε γίνει) άνοιγε τα κλειστά επαγγέλματα, να δώσει άδειες στα παράνομα ΜΜΕ, να κλείσει Τσουκάτους μέσα, κλπ και όχι να κάνει κοινωνικές διακρίσεις.
        Τι πάει να πει πχ ΤΣΜΕΔΕ; Αλλά ο φορτηγατζής είναι κακός σήμερα επειδή ο καθένας θέλει τις διακοπές και το ΙΧ του
        Τι πάει να πει πχ ΔΥ; Επίορκος τεμπέλης σπίτι του και όχι 16 μισθούς στους συγγενείς μας.
        Σε ένα κράτος πελατειακό έρχετε ο ηλίθιος ευκαιριακός κυβερνήτης να εφαρμόσει ότι του έκατσε.
        Χωρίς συνέχεια χωρίς σχέδιο κλπ..
        Οτι του φανεί του ΛωλοΣτεφανή...

        ΥΓ

        Άδικο έχουν οι φορτηγατζήδες με μόνο ελαφρυντικό ότι οι ίδιοι Ρέππες 40 χρόνια έκαναν τα άλλα και σήμερα ξύπνησαν αλλιώς
        Εχουν όμως απόλυτο δίκαιο ότι το κόστος μεταφορών είναι και τα διόδια των ΜΜΕ και οι μπούρδες του μέλους του ΔΣ του ΟΤΕ που δεν καταλάβαινε τι γινόταν.
        Το δίκαιο και οι νόμοι δεν μπορούν να έχουν εφαρμογή αλα καρτ.
        Πρώτα αρχίζεις από την σύζυγο του καίσαρα λοιπόν και μετά μεταρρυθμίζεις τις πουτάνες.
        Απλή κοινή λογική.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 28/07/2010 19:29:47

        Δεν συμφωνώ και καθόλου μάλιστα. Η εφαρμογή των νόμων είναι τελείως διαφορετικό πράγμα. Δεν του είπε κανείς να μην εφαρμόσει τους νόμους.

        Όμως το, υποτίθεται, "κλειστό" επάγγελμα, μήπως τελικά εξυπηρετεί την ύπαρξη πολλών μικρομεσαίων επιχειρήσεων και την ύπαρξη υγιούς ανταγωνισμού μεταξύ τους;

        Τις προάλλες έφερα το ακόλουθο παράδειγμα: Πάρε ένα εντελώς "ελεύθερο" επάγγελμα. Π.χ. τα σούπερ μάρκετ. Πόσο ελεύθερα λειτουργεί ο ανταγωνισμός; Πέντε αλυσίδες εξουσιάζουν όλη την αγορά, έχουν απόλυτη ελευθερία καθορισμού των τιμών και αν θέλουν να σε αποκλείσουν από τα ράφια τους, είσαι "τελειωμένος". Και πάρε και τους φορτηγατζήδες. Δεν σου κάνει ο ένας, πας στον άλλον. Ατομικές επιχειρήσεις του ενός φορτηγού ή μικρές εταιρίες οπυ δεν έχουν κυριαρχία στην αγορά.

        Πιστεύουμε ότι είναι λίγα τα φορτηγά και καταχρώνται τη θέση τους; Να δοθούν τότε άλλες 50, 100, 200, 500, 1000 άδειες, όσες χρειάζονται για να ισορροπήσει το πράγμα, έναντι αντιτίμου-παραβόλου προς το κράτος στις τιμές αγοράς για μια άδεια.

        Είναι τελείως διαφορετικό αυτό και τελείως διαφορετικό το να καταστρέφεις συνειδητά μια επαγγελματική τάξη για να κυριαρχήσουν οι πολυεθνικές. Αυτό ακριβώς συμβαίνει.

      • man8os avatar
        man8os @ Επώνυμος 28/07/2010 19:33:54

        Συμφωνω κι εγω. Στηριζουμε τους φορτηγατζηδες απεναντι στην Κατοχικη κυβερνηση, και ζηταμε εκλογες τον Νοεμβριο.

      • anonymous avatar
        anonymous @ Επώνυμος 28/07/2010 19:36:50

        Είμαστε στην ΕΟΚ και θα έπρεπε εδώ και 15 χρόνια να μην υπάρχουν κλειστά επαγγέλματα.

        Ρε ιθαγενή ψυχικό σου πια. Υπάρχουν κλειστά επαγγέλματα στην Ελλάδα;
        Σε όλη την Ευρώπη οι αμοιβές δικηγόρων και συμβολαιογράφων καθορίζονται από το νόμο. Όποιος περνάει τις εξετάσεις γίνεται δικηγόρος η συμβολαιογράφος. Γιατί δεν πάνε να ανοίξουν αυτά τα επαγγέλματα στη Γερμανία ή στη Γαλλία;
        Οι φαρμακοποιοί επίσης το ίδιο. αν έχεις τα φράγκα ανοίγεις φαρμακείο. Δεν είδα σε όλη την Ευρώπη να πουλάνε φάρμακα σε σουπερ μάρκετ.

        Οι φορτηγατζήδες έχουν δίκιο. Τις άδειες τις έχουν πληρώσει περί τις 150.000 και σε πολλές περιπτώσεις δεν τις έχουν αποσβέσει. Να βγει το κράτος να τους πληρώσει τα 150.000 να μαζέψει όλες τις άδειες και μετά να ξανακάνει μοιρασιά με τους νέους όρους. Δηλ. 1.500 Ευρώ ο τόνος δηλ. 60.000 Ευρώ η άδεια κι όχι 150.000. Με βάση αυτά τα δεδομένα ας μοιράσει όσες άδειες θέλει.

      • man8os avatar
        man8os @ Επώνυμος 28/07/2010 19:49:33

        Η οικονομικη αποτυχια θα ριξει την κυβερνηση.
        Δεν ημαστε ναζιστικη Γεμρνια. Δεν μπορουμε να κανουμε πολεμο και να λεηλατησουμε τους γειτωνες κρυβοντας τα προβληματα κατω απο το σεντονι. Αργα η γρηγορα, και μαλλον μεχρι τον χειμωνα η οικονομια θα καταρρευσει. Αυτη η κυβερνηση θα πεσει. Αν δεν αποσυρθει ομαλα, και δεν παρει την κατασταση η ΝΔ του Σαμαρα, φοβαμαι για τα χειροτερα...

      • ataktos avatar
        ataktos @ Επώνυμος 29/07/2010 02:31:46

        και το σύνθημα μας είναι ένα
        "η ισχύς εν την ενώση..." ..
        και
        αυτοί ας μένουν στο
        ..."Διέρειν και βασίλευε..."
        τόσα χρόνια το έχουν σαν δεδομένα μιας και το έμαθαν σαν καλοί παπαγάλοι ... !

  6. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 28/07/2010 18:30:29

    Πρέπει να θυμόμαστε ωστόσο ότι αυτή η εσωτερική συναίνεση ήταν αποτέλεσμα εκλογών. Το αστείο εδώ είναι ότι η κυβέρνηση υποστηρίζει οι κοινωνικές ομάδες θέλουν να καταλύσουν το κράτος…

  7. antiaristera avatar
    antiaristera 28/07/2010 18:32:26

    Με τα ταξί και τα φαρμακεία να δείτε ι θα γίνει..

    Ο Καραμανλής ήταν μάγκας τελικά...

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ antiaristera 28/07/2010 19:24:32

      ναι φοβητσιάρης μέχρι τέλους.
      Είμαστε μαζί του το 2004 και 2007 γιατί θα τα άνοιγε αλλά έγινε πολύ ΠΑΣΟΚ τελικά.

      • Γιώργος avatar
        Γιώργος @ Ο Ιθαγενής 29/07/2010 08:16:09

        H ΝΔ είναι (ή υποτίθεται ότι είναι ) υπέρ των μικρομεσαίων στρωμάτων. Πρέπει να σταθεί δίπλα τους. Αντίθετα, το ΠΑΣΟΚ έχει βαλθεί να εξαθλιώσει την μικρομεσαία τάξη χωρίς έλεος.

  8. H pena tis orghs avatar
    H pena tis orghs 28/07/2010 18:32:59

    Η σημερινή μέρα είναι αφιερωμένη στους αριστερούς και σοσιαλιστές αυτής εδώ της χώρας. Τουλάχιστον αν έχετε τσίπα και αξιοπρέπεια ίσως δεν θα πρέπει να ξαναπείτε για χούντες και εποχές που η χώρα ήταν στο γύψο... Το ΠΑΣΟΚ είναι εδώ ενωμένο δυνατό!

    • sotos avatar
      sotos @ H pena tis orghs 28/07/2010 18:55:32

      Στην πολιτικη επιστρατευση λυση ειναι η πολιτικη ανυπακοη !

  9. dimitris avatar
    dimitris 28/07/2010 18:35:09

    εαν ηδη ειχαν μπει φυλακη οι πολιτικοι που διελυσαν το κρατος....
    εαν ο Γιωργακης εδειχνε την ιδια αποφασιστικοτητα και σκληροτητα για το συναφι του...

    τοτε ειμαι σιγουρος οτι ολα θα κυλουσαν πιο ομαλα...

  10. geosid avatar
    geosid 28/07/2010 18:41:13

    ΤΕΛΙΚΑ ΟΙ ΜΑΣΚΕΣ ΕΠΕΣΑΝ.
    ΠΛΕΟΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ Ο ΠΙΟ ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ!!!!!!!
    ΤΟ ΠΙΟ ΛΥΠΗΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΟΛΛΟΙ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΡΚΕΤΟΙ ΔΕΞΙΟΙ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ ΣΥΝΤΑΧΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΨΗΦΙΣΑΝ ΤΟΝ ΠΙΟ ΑΝΙΚΑΝΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ.
    ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΝΤΑΙ.ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥΣ.ΤΕΛΟΣ

  11. denkserotipota avatar
    denkserotipota 28/07/2010 18:48:17

    Πόσα χρόνια πίσω από σήμερα;

    • l@goudakos avatar
      l@goudakos @ denkserotipota 28/07/2010 19:01:56

      20 χρόνια για την πρώτη φορά, επί ΠΑΣΟΚ
      6 χρόνια για την δεύτερη, επί Νέας Δημοκρατίας
      διαλέγεις και παίρνεις ανάλογα με τις κομματικές σου προτιμίσεις,
      το αποτέλεσμα πάντως κατά την ταπεινή μου άποψη, είναι το ίδιο....

      • denkserotipota avatar
        denkserotipota @ l@goudakos 28/07/2010 19:06:50

        Μπα δεν έχω προτιμήσεις.
        Απλώς σκέφτομαι ότι για να παίρνεις ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ, τέτοιες αποφάσεις, έχεις σχέδιο.
        Και επίσης βλέπω ότι η "αργεντινή" έρχεται όλο και πιο κοντά. Πιθανόν πολύ πιο γρήγορα από όσο περιμέναμε.

      • l@goudakos avatar
        l@goudakos @ l@goudakos 28/07/2010 19:38:07

        Σίγουρα, τίποτα δεν γίνεται τυχαία, απλά με θλίβει το γεγονός ότι το καταλάβαμε όταν ήδη είχαμε ανοίξει την πόρτα.

  12. Λεωνίδας avatar
    Λεωνίδας 28/07/2010 18:53:53

    Είναι απίστευτο τελικά. Γίνεται επίταξη με δύο μέρες απεργία. Αυτή η κυβέρνηση δεν έχει το Θεό της. Το κόμμα αυτό δεν είχε ποτέ τον Θεό του...

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Λεωνίδας 28/07/2010 19:25:23

      Πάντα είχε παλαιά τον ...Κολοκοτρώνη σήμερα το €.

      • Λεωνίδας avatar
        Λεωνίδας @ Ο Ιθαγενής 28/07/2010 20:25:12

        Λάθος "Ιθαγενή", είχαν τον Βελουχιώτη παρέα με τον Χότζα, τον Νάσερ και τον Καντάφι...περάσανε στον Σρέντερ και τώρα είναι με τον Ομπάμα. Παρόλη την τρικυμία εν κρανίω κάνουν επιτάξεις και αυθαιρετούν μια ζωή. Οι "ιδέες" περνάν οι πρακτικές μένουν.

  13. antiaristera avatar
    antiaristera 28/07/2010 18:56:31

    Όσο υπάρχει το ΜΕΓΚΑ, το ΠΑΣΟΚ θα είναι ενωμένο δυνατό,χαχαχα

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ antiaristera 28/07/2010 19:25:53

      Οντως

      ΖΗΤΩ Η ΥΕΝΕΔ ΤΟΥ 2010

    • Λεωνίδας avatar
      Λεωνίδας @ antiaristera 28/07/2010 20:27:38

      Ένα από τα πράγματα που μου έδωσε χαρά η εκλογή της Ν.Δ. ΤΟ 2004 (καλά τότε είχα χαρά για πολλούς λόγους) και το 2007 (ιδίως τότε) ήταν να βλέπω τις φάτσες τους...σαν κλαμμένα...

  14. σιδεράκιας avatar
    σιδεράκιας 28/07/2010 18:56:39

    κι εγώ κύριοι που γεννήθηκα την περίοδο της χούντας;! δε δικαιούμαι κι εγώ να απολάυσω μία πρασινο-χουντική απόφαση;! δε δικαιούμαι διά να διασκεδάσω;!
    Η μεγάλη πλάκα είναι πως μας μιλούν συνεχώς για απελευθέρωση επαγγελμάτων! Από την εμπειρία μου στη Γερμανία θα πω για τους γερμανομαθείς...Quote! ελληνιστί σημαίνει ότι για συγκεκριμένα επαγγέλματα απαιτείται συγκεκριμένος ελάχιστος αριθμός εν δυνάμει πελατών. Εϊναι πλήρης μιά περιοχή....ο ουρανός να πέσει δεν παίρνεις άδεια εξάσκησης του επαγγέλματός σου στη συγκεκριμένη περιοχή! Αυτό πως μεταφράζεται;! Προστασία του επαγγελματία; Πρόσκληση σε εναρμόνιση τιμών;
    Ας αφήσουν οι εγχώριοι και ξενόφερτοι χαρτογιακάδες τα καλαμπούρια! Ο σκοπός τους είναι ένας! Να επιτραπεί η είσοδος μεγάλων εταιρειών, με το μέλλον το δικό μας προδιαγεγραμμένο!

    Φαίνεται ότι ο ΓΑΠ θύμωσε όταν σπάγαμε πλάκα που τσακίστηκε όταν προσπαθούσε εν κινήση να διορθώσει την αλυσίδα του ποδηλάτου κι είπε να δείξει σε μερικούς πως είναι να είσαι σε γύψο!
    Ζήτω η πρασινο-χούντα!
    Viva la victoria sempre!
    ΔΝΤ uber alles!

  15. eo avatar
    eo 28/07/2010 18:56:49

    να δειτε ομως που στο τελος θα μαζεψει ψηφους απο τον κοσμακη με αυτα και με αυτα. ηταν η απεργια που θα επρεπε να εχει επιλεξει ο ΚΚ το 2004 με την πρωτη. η αυτη η τον ταξιτζηδων.

    • denkserotipota avatar
      denkserotipota @ eo 28/07/2010 18:59:14

      Ποιες είναι πολλές ; Οι κατάρες ή οι ψήφοι;;;

  16. panagiotis avatar
    panagiotis 28/07/2010 19:01:51

    ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΕΙΠΕ Ο ΠΕΤΑΛΩΤΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΣ ΤΡΟΙΚΑΣ. ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ. ΑΥΡΙΟ ΤΑ ΣΠΟΥΔΑΙΑ.......

    • panos33 avatar
      panos33 @ panagiotis 28/07/2010 19:12:54

      η χουντα παπαδοπουλου-πατακου τι διαφορα ειχε?την γιαρο την μακρονησο?αντε να δουμε και τωρα τα ιδια....ειναι για κλαματα η κατασταση απο σεπτεμβρη θα χρτυπανε τις πορτες το βραδυ και θα μαζευουν τους αντιφρονουντες....

      • anonymous avatar
        anonymous @ panos33 28/07/2010 19:25:40

        Τότε υπήρχε η Γυάρος και η Μακρόνησος αλλά ήταν πιο καθαρά τα πράγματα. Καταλάβαινες ότι ήσουν φυλακή και αντιδρούσες. Σήμερα σε καταστρέφουν χωρίς να το πάρεις χαμπάρι.

      • man8os avatar
        man8os @ panos33 28/07/2010 19:37:43

        Θα ανοιξουν τα ξερονησια για τους ανυποτακτους.
        Να το δειτε.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ panos33 28/07/2010 19:40:54

        Τότε ήξερες ποιος είναι ο εχθρός, σήμερα δεν ξέρεις. Παρουσιάζουν τον κόσμο για δήθεν αγανακτισμένο (δεν είναι όμως όλοι αγανακτισμένοι) για να φτιάξουν επικοινωνιακό κλίμα.

        Έχουμε έμμεσο φασιστικό καθεστώς και είναι πολύ χειρότερο από το άμεσο.

        Αν αύριο π.χ. πουν ότι "η σωτηρία της πατρίδας απαιτεί να μην γίνουν εκλογές", τι θα κάνουμε; Διότι μέχρι εκεί έχουν φτάσει.

        Πλήρης αποκοίμιση των αντανακλαστικών της ελληνικής κοινωνίας. Πλήρης. Ζούμε σε κανονική χούντα. Πολύ άνετα μπορούν να πουν ότι "λόγω έκτακτων συνθηκών δεν θα κάνουμε εκλογές αυτή τη φορά" και η ΕΕ και το ΔΝΤ να τους χειροκροτούν.

  17. Fotis avatar
    Fotis 28/07/2010 19:04:17

    ΌΛοι εσείς οι αγαπητοί φίλοι που μιλάτε για χούντες και για γύψους, έχετε υπόψη σας καθόλου το Σύνταγμα?

    • stroumfaki avatar
      stroumfaki @ Fotis 28/07/2010 22:27:06

      Κάποιοι που κυβερνάνε πάντως δεν το έχουν, γιατί το καταπατούν συνεχώς....

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Fotis 28/07/2010 22:35:08

      Ποιο Σύνταγμα; Το μνημόνιο είναι η μόνη αλήθεια και οι μονογραφές των φούφουτων...

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Ο Ιθαγενής 28/07/2010 22:38:52

        Τους φούφουτους όμως, εμείς τους αφήνουμε να σουλατσάρουν και να φωτογραφίζονται ανενόχλητοι στους κεντρικούς δρόμους της Αθήνας.

  18. antiaristera avatar
    antiaristera 28/07/2010 19:10:58

    Ζήτω η εθνοσωτήριος κυβέρνηση της 28ης Ιουλίου 2010

  19. ΒΟΥΛΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΟΥ avatar
    ΒΟΥΛΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΟΥ 28/07/2010 19:12:51

    Το Mega εχει ξεπερασει καθε οριο αηδιας, δεν βλεπετε πλεον
    το παιχνιακι απλο και κατανοητο
    προσπαθουμε να στρεψουμε την μια κοινωνικη ομαδα εναντιον της αλλης
    δημ υπαλληλοι εναντιων ελ.επαγγελματιων
    σαπιο συστημα υγειας -κακοι γιατροι
    μειωμενη παραγωγη -τεμπελιδες αγροτες
    καπου πρεπει να σταματησει η κατρακυλα
    συμφωνω, συμπαρασταση στους απεργους, η υποθεση αφορα ολους μας, σημερα αυτοι, αυριο εμεις
    οσο για τους δημοσιογραφους του ΔΝΤ καλα θα κανουν να φυλαγονται απο την οργη του κοσμου
    για το δε Πασοκ ευγε σε λιγο δε θα το θελουν ουτε και οι πετρες

  20. Κώστας avatar
    Κώστας 28/07/2010 19:19:22

    Eμετικός ο Μ.Καψής στο ΜEGA. Αυτό δεν είναι καν στρατευμένη,υπαλληλική δημοσιογραφία.Αυτό είναι συμπεριφορά τηλεοπτικού μπράβου-λακέ της κυβερνήσης, σε πορεία πλήρους απώλειας της προσωπικής του αξιοπρέπειας. Την ιστορία του πατέρα του δεν τη σέβεται; Την ιστορία του παππού του(διαπρεπούς δημοσιογράφου του μικρασιατικού ελληνισμού)δεν την υπολογίζει και μετατρέπεται άκριτα σε τηλεοπτικό φουσκωτό του Ρέππα και του Πεταλώτη;
    Με τέτοια στελέχωση των τηλεοπτικών παραθύρων, με τέτοιου βαθμού υπαλληλοποίηση των τηλεσχολιαστών, που έχουν μετατράπει όλοι σε κυβερνητικούς γκαουλάιτερ, η ΝΔ πρέπει να προχωρήσει σε ριζοσπαστική κίνηση: καταγγέλια με ονοματεπώνυμο όλων των κυβερνητικών παραγιών: Χασαπόπουλος-Λιάρος-Καψής-Χατζηνικολάου-Πρετεντέρης-Τρέμη κλπ προπαγανδιστές του ΓΑΠ και των εξαπτέρυγών του έχουν αφηνιάσει. Να τους καταγγείλει η ΝΔ ανοιχτά, εγκαταλείποντας την "πολιτική ορθότητα" και τα λευκά γάντια. Στη μαφιόζικη μεθόδευση πλύσης εγκεφάλου της κοινωνίας η ΝΔ πρέπει να απαντήσει επιθετικά πλέον.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Κώστας 28/07/2010 20:54:29

      H ιστορια του πατερα του δε διαφερει απο τον ιδιο.Λαικιστης του νερου του Καματερου ηταν.
      Η ψευδοδημοκρατικη παραταξη ιδια ηταν παντα.Απλως ειχε λεφτα.

  21. lewnidas avatar
    lewnidas 28/07/2010 19:19:48

    ο ανθρωπος ειναι εκτος τοπου και χρονου! και τι θα κανει δηλαδη θα βαλει τους μπατσους να τους υποχρεωσουν να κανουν δρομολογια. θα χυθει αιμα αυριο.

  22. panos33 avatar
    panos33 28/07/2010 19:22:21

    ΜΟΛΙΣ ΕΙΠΑΝ ΣΤΟΝ ΣΚΑΙ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΟΤΙ ΠΑΡΑΔΙΔΟΥΝ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΔΕΧΩΝΤΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΗ!!!!ΟΙ ΦΥΛΑΚΗΣΗΣ ΑΝΤΙΦΡΟΝΟΥΝΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟ ΤΩΝ ΠΥΛΩΝ.

  23. Χρηστος Κωνστας avatar
    Χρηστος Κωνστας 28/07/2010 19:27:37

    θα οδηγησουν ο καψης ο κωνστας και ο μιχαλος ειπανε απο ενα φορτηγο με καροτα και παπαγια, για να ανεφοδιασουν τα super-markets.

  24. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 28/07/2010 19:36:53

    Έχει μεγάλη πλάκα που διαμαρτύρονται και οι αγρότες ότι δεν έχουν καύσιμα για να μαζέψουν τα ροδάκινα!
    Όταν κλείνουν τους δρόμους κάθε τόσο,ταλαιπωρώντας τους πάντες, δεν τρέχει τίποτα; Ε ρε πλάκες.

  25. lewnidas avatar
    lewnidas 28/07/2010 19:39:00

    τους δημοσιους τους εφαγε ευκολα! για να δουμε τους οδηγους?

  26. Misha avatar
    Misha 28/07/2010 19:40:46

    Για οσους φίλους συνεχίζουν να τρέφουν αυταπάτες:

    «Είναι πράγματι, ιδιαιτέρως, δύσκολο να προσπαθούμε διαρκώς να αποδεικνύουμε το αυτονόητο. Παρ ‘ όλα αυτά, όμως, τους καλούμε να αναστείλουν τις κινητοποιήσεις τους, ώστε να...
    επιστρέψει η αγορά και οι πολίτες σε κανονικούς ρυθμούς.
    Η χώρα μας, δε μπορεί κάθε τρεις και λίγο, να βρίσκεται υπό την ομηρία των οργανωμένων συντεχνιών.
    Οι λιγοστοί εναπομείναντες εκπρόσωποι ενός αδιέξοδου οικονομικού μοντέλου, οφείλουν να κατανοήσουν ότι οι εποχές, είτε το θέλουν είτε όχι έχουν αλλάξει.
    Εμείς, ως νέοι άνθρωποι ζητούμε την άμεση θέσπιση ενός πλαισίου για το ουσιαστικό άνοιγμα των κλειστών επαγγελμάτων σύμφωνα και με την υπάρχουσα κοινοτική οδηγία. Με τον τρόπο αυτό θα δοθεί η δυνατότητα σε όλους τους νέους να βγουν στο προσκήνιο και να δοκιμάσουν τις δυνάμεις τους, απαλλάσσοντας τη χώρα από συντεχνιακές λογικές και δίνοντας νέα ώθηση για την ανάπτυξη της οικονομίας. »


    Τάδε έφη όχι η Χαριλάου Τρικούπη αλλά το Γραφείο Τύπου της ΟΝΝΕΔ.
    Σε παλιές συγκεντρώσεις κάποιοι φωναζαν στους Οννεδίτες το σύνθημα «Οννεδίτες, κότες κολωνακιώτες».

    Κι αυτοί δεν έπαψαν ποτέ να επιβεβαιώνουν αυτή την αλήθεια.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Misha 28/07/2010 19:47:18

      !!!

    • Orestios avatar
      Orestios @ Misha 28/07/2010 20:04:44

      Κάτι τέτοια χαϊβάνια θα προτιμούσα για να μου βγάζουν τη δουλειά ανέξοδα. Η ΟΝΝΕΔ έχει πολλούς χρήσιμους ηλίθιους.

      • Γιάννης Χριστόπουλος avatar
        Γιάννης Χριστόπουλος @ Orestios 28/07/2010 20:33:29

        Τόσο αβανταδόρικη ανακοίνωση υπέρ του Πασόκ είχα πολλά χρόνια ν' ακούσω από την...ΟΝΝΕΔ. Ποιός την συνέγραψε; Η Ντόρα Μπακογιάννη; ΞΕΦΤΙΛΕΣ

  27. eo avatar
    eo 28/07/2010 19:40:57

    καταλαβαινω οτι ειμαστε αντιπασοκ, απο την αλλη ομως ειμαστε ναι η οχι υτπερ της ελευθερης οικονομιας; την φαινομενικη παρανοια του ΠΑΣΟΚ τη καταλαβαινω, οι τυποι κυνηγανε μονο την εξουσια, εμεις ομως γιατι να ειμαστε υπερ με τους φορτηγατζηδες, τους λιμενεργατες και καθε τυχαρπαστους;
    αν ηταν εξυπνοι οι φορτηγατζηδες θα ειχαν φροντισει να υπαρχει ομαλος εφοδιασμος εστω απο τα ιδιωτικης χρησης ώστε να μπορουν να κλιμακωσουν στην συνεχεια.
    επισης στο πασοκ εινια αριστοτεχνες αυτο τους το παραδεχομαι.αντε να πεις στον ελληνα οτι δεν θα παει διακοπες γιατι δεν εχει βενζινη, δουλεια ευχαριστως δεν θα πηγαινε.

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ eo 28/07/2010 19:48:01

      Θα συμφωνούσα αν άνοιγε τα κλειστά επαγγέλματα, ΟΛΑ όχι με διακρίσεις για κολλητούς και φίλους.
      Μια κυβέρνηση κοιτάει τους ΠΟΛΙΤΕΣ απλά στην Ελλάδα είχε έχει και θα έχει πάντα ΠΕΛΑΤΕΣ και για αυτό έχουμε ότι μας αξίζει και οι ηλίθιοι που μας κυβερνούν το ξέρουν.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ eo 28/07/2010 19:54:22

      Δεν είναι θέμα "αντιπασόκ". Εδώ μιλάμε για την συνειδητή καταστροφή μιας επαγγελματικής τάξης. Πώς να μην είσαι υπέρ τους, όταν βλέπεις ότι, τελικά, πρόκειται για τη συνειδητή καταστροφή ΚΑΘΕ επαγγελματικής τάξης; Γιατί, με όλους κάτι έχουμε οι υπόλοιποι. Οι Δ.Υ. είναι πάρα πολλοί και κάθονται, οι εφοριακοί τα πιάνουν, οι γιατροί είναι έτσι, οι δικηγόροι είναι αλλιώς, οι φορτηγατζήδες είναι "κλειστό επάγγελμα", οι ταξιτζήδες το ίδιο, ο άνεργος δεν αξίζει μία και τι να κάνουμε που αυτά άφησε η κυβέρνηση Καραμανλή, όλα εδώ αποσκοπούν στο να στραφούν όλοι εναντίον όλων.

      Η σοβαρή συζήτηση για αυτά τα πράγματα θα είχε νόημα, εάν δεν είχαμε να κάνουμε με προαποφασισμένο συμβόλαιο θανάτου της κοινωνίας μας. Δεν έχεις δηλαδή εδώ ανθρώπους διατεθειμένους να ακούσουν και την άλλη άποψη, να πειστούν από κάτι που θα βρουν λογικό, να σεβαστούν ιδιαιτερότητες, χωρίς να υπαναχωρήσουν από την αποφασιστικότητα που θα πρέπει να δείχνει μια κυβέρνηση. Έχεις μια κυβέρνηση που θέλει να ανοίξει το δρόμο, εδώ, για τις πολυεθνικές των μεταφορών, στους οικονομολόγους, για την πλήρη κυριαρχία των πολυεθνικών (που ήδη κυριαρχούν ελέω Μητσοτάκη) στους δικηγόρους, για τα μεγάλα πολυεθνικά γραφεία, στους συμβολαιογράφους να τους εξουθενώσουν οικονομικά, παντού να καταστρέψουν τον τρόπο με τον οποίο ο Έλληνας έχει μάθει να ζει αξιοπρεπώς.

      Σίγουρα υπάρχουν στρεβλώσεις. Αλλά υπάρχουν τρόποι να διορθωθούν, αρκεί να υπάρχει καλή θέληση.

      Μεταξύ του υποβιβασμού των φορτηγατζήδων σε εξαθλιωμένους υπαλλήλους των 1000 ευρώ, του να μην έχουν τη δυνατότητα αύριο να σπουδάσουν τα παιδιά τους, να πάρουν ένα ρούχο στη γυναίκα τους, να βάλουν κάτι στην μπάντα για τα γεράματά τους, προτιμώ να υποφέρω λιγάκι εγώ ως κοινωνία, επειδή τώρα προηγείται να σώσουμε το βιος αυτών των ανθρώπων.

      Τους παίρνουν το βιος, το καταλαβαίνουμε;;;

  28. Loukas avatar
    Loukas 28/07/2010 19:45:00

    Γιατί πρέπει να επιταχθούν οι απεργοί;

    Ο Στρατός και η Αστυνομία δεν έχουν δικά τους βυτία που θα μπορούσαν να τροφοδοτούν τα πρατήρια;;;

    Οι περισσότεροι νταλικιέρηδες και βυτιοιδιοκτήτες, πήραν τις άδειες πριν πολλά χρόνια με 5.000.000-6.000.000 ΔΡΧ. ή γύρω στις 35.000 Ευρώ (όταν πρωτοβγήκε το Ευρώ).

    ΑΠΟΟΛΥΤΩΣ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με τις 200.000-300.000 Ευρώ που κλαίγονται σήμερα οτι χάνουν με το νέο νομοσχέδιο!

    Είναι πάρα πολλοί (μα πάρα πολλοί) ΛΙΓΟΙ αυτοί που αγόρασαν άδεια τα τελευταία 2-3 χρόνια που ήταν οι τιμές στον ουρανό.

    Οι υπόλοιποι ανέβαζαν τεχνητά τις τιμές ώστε να πάρουν 300.000 "εφάπαξ" βγαίνοντας στη σύνταξη...

    Βρε ΟΥΣΤ. ΟΥΣΤ

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Loukas 28/07/2010 20:04:47

      Σε όλη τη χώρα υπάρχουν 33.000 άδειες Δ.Χ. ΜΟΝΟΝ πέρυσι μεταβιβάστηκαν 3.000 από αυτές!

      Φτάνει πια το παραμύθι του "τις κληρονόμησαν".

      Πρόκειται για πολύ δύσκολο επάγγελμα, που όποιος δεν το ζήσει δεν ξέρει πόσο ζόρικο είναι. Να περνάς 5-6 ημέρες το μήνα με την οικογένειά σου και τις υπόλοιπες στους δρόμους, σε κινδύνους από κακοποιούς, τροχαία, ένα σωρό.

      Και τα ποσά που λες στον καιρό τους είχαν άλλη αξία.

      Δεν είναι το θέμα του τι πλήρωσαν. Εδώ πρόκειται για πολιτική επιλογή του να κυριαρχήσουν οι πολυεθνικές. Θέλουμε πέντε πολυεθνικές να ελέγχουν την αγορά ή θέλουμε τη μικρομεσαία επιχείρηση και τον υγιή ανταγωνισμό;

      Το "κλειστό επάγγελμα" προστατεύει τη μικρομεσαία επιχείρηση. Εγώ θέλω τη μικρομεσαία επιχείρηση.

      Και αν υπάρχουν στρεβλώσεις, αυτές διορθώνονται με καλή θέληση.

    • anonymous avatar
      anonymous @ Loukas 28/07/2010 22:05:28

      Αν σου πω ΟΥΣΤ ΟΥΣΤ εσένα θα είμαι κακός;

      Όπως ο ίδιος παραδέχεσαι έδωσαν πριν πολλά χρόνια 6.000.0000 δρχ. Από τότε μέχρι τώρα αυτά τα λεφτά δεν είχαν τόκους;
      Ίσα ίσα το κεφάλαιό τους παίρνουν από την πώληση της άδειας.

      Αν τα πράγματα είναι τόσο απλά όσο τα λες γιατί δε βγαίνει το κράτος να τους πληρώσει τις άδειες και να τους δώσει άλλες από μηδενική βάση;

    • stroumfaki avatar
      stroumfaki @ Loukas 28/07/2010 22:35:00

      Το ίδιο και ορισμένοι παππούδες κατείχαν περιουσίες απο τη τουρκοκρατία κτλ. και τώρα τις πουλάν σε τιμές 1.000.000 ευρώ και άλλα. Απο που δηλαδή τα βρήκαν αυτοί.

      Έτσι δηλαδή θέλετε να το πάμε.... ΌΛΑ ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΚΟΥΒΑ ΚΑΙ ΣΑΛΑΤΑ.

      ΟΧΙ μόνο τα δικα μας δικά σας αλλά και τα δικά σας δικά μας.

      Αναδιανομή περιουσίας ολονών μας. Απο που και ως που κάποιοι απο εσάς πρέπει να κατέχετε περιουσίες. Απο που τις κληρονομήσατε, και απο που τις αγοράσατε. Αυτός που τις κατείχε, απο που δηλαδή τις απόκτησε και έχει δικαίωμα πάνω σε αυτές.

      Βλέπετε λοιπόν πόσο επικίνδυνες μπορούν να γίνουν οι σκέψεις μας.

      Γι' αυτό δεν είναι τόσο εύκολο και υγιές για τη κοινωνία μας να τα βάζουμε με τους συμπολίτες μας, ξεφύγετε απο αυτή την παγίδα που μας βάζουν οι πολιτικοί. Αν θέλουν στην Ευρώπη αναδιανομή του πλούτου απο τους μικρομεσαίους προς τους πλούσιους τότε αυτό δεν πρέπει να το επιτρέψουμε αλλά αντίθετα θα πρέπει να ζητήσουμε το πλούτο τους. 10 ζητάνε απο εμάς, 1000 εμείς απο αυτούς. Αλλά με φωνή, όχι με ψιθύρους.

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Loukas 28/07/2010 22:48:13

      ..και τις άδειες ποιος τις μοίραζε; Το πελατειακό κράτος δεν τις έδινε;
      Αγαπητέ οι σημερινοί πολιτικοί, ανεξαρτήτου πολιτικού χώρου, που δείχνουν συναίνεση και θέληση για αλλαγές,είναι όσοι μέχρι χθες οικοδόμησαν το πελατειακό κράτος και διαμόρφωσαν την υπάρχουσα κατάσταση.
      Αλλά εμείς πρέπει να δείξουμε ανωτερότητα και να υποκύψουμε για να δούμε;
      Μου αρέσει η διάχυση ευθυνών, η καλλιέργεια της αίσθησης ότι όλοι φταίμε επειδή ακολουθήσαμε τους κανόνες και νόμους που αυτοί νομοθέτησαν και εφάρμοσαν. Φταίω για την φοροδιαφυγή γιατί ο ιδιώτης είχε το τηλέφωνο του πολιτικού προϊστάμενου, για την ηλεκτροδότηση του αυθαιρέτου γιατί είναι δικός μας, για την ανέλιξη και τις αμοιβές των δικών μας για τις προαγωγές των δικών μας αλλά προς θεού δεν φταίει ο διατάχτης αλλά όλοι μας.Φταίω που όποτε μίλαγα είχα απέναντι συνδικαλιστές και τη συνωμοσία της συνενοχής, με απόλυση, εκβιασμό, μετάθεση.Φταίω και για τα ακίνητα πολιτικών που δεν δικαιολογούνται και πρέπει να πληρώσουν όλοι πλην των ταγών της χώρας.
      Στη ζωή όμως υπάρχει καταλογισμός και επιμερισμός ευθυνών, όποιος θέλει καρτερικότητα και άφεση ας πάει στην εκκλησία θα είναι καλύτερα για αμφοτέρους.
      Ουστ λοιπόν στους εθελοτυφλούντες χωρίς προσωπικές αναφορές.

  29. ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΣ avatar
    ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΣ 28/07/2010 19:51:14

    ΕΜΒΑΤΗΡΙΑ ΑΥΡΙΟ ΤΟ ΠΡΩΙ.ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥ ΝΟΜΟΥ ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΑΘΡΩΝ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ.ΚΑΙ ΠΛΗΡΗΣ ΑΠΟΘΕΩΣΗ ΜΑΝΩΛΗ ΚΑΨΗ,ΜΕ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΑΠΕΙΛΟΥΣΕ ΤΟ ΟΦΡΤΗΑΤΖΗ ΘΑ ΠΑΡΩ ΤΩΡΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΗ ΡΕΠΠΑ (ΣΑΝ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΤΟΥ) ΝΑ ΣΕ ΔΙΑΨΕΥΣΕΙ ΕΛΕΓΕ ΣΤΟΝ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟ ΑΝΑΚΡΙΝΟΜΕΝΟ.ΑΛΛΑ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ ΕΙΣΤΕ ΟΣΟΙ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΟ ΜΕΓΚΑ.ΕΙΣΤΕ ΜΑΖΟΧΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΕΤΕ.ΓΙΑ ΡΙΞΤΕ ΤΟΥ ΤΗΝ ΤΗΛΕΘΕΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ.ΞΥΠΝΕΙΣΤΕ!!!!!

  30. Orestios avatar
    Orestios 28/07/2010 19:56:50

    «σοβαρή διαταραχή στην κοινωνική και οικονομική ζωή της χώρας»

    Η αιτία της σοβαρής διαταραχής είναι το μνημόνιο και όχι οι αντιδράσεις σε αυτό. Λανθασμένα ο "πιο σοσιαλιστής" GAP αναζητά ευθύνες στις "δικαιολογημένες", όπως έλεγε, αντιδράσεις.
    Όμως η συνολική επίθεση εναντίον των Ελλήνων γίνεται με το σύνδρομο του ενόχου.

  31. Κώστας avatar
    Κώστας 28/07/2010 20:03:04

    Aπό κοντά, σε ρόλο καθώς πρέπει εξαπτέρυγου και ο Φώτης Κουβέλης με το απόκομμα της "Δημοκρατικής Αριστεράς". Σε...βαρυσήμαντη ανακοίνωση τους λένε τα εξής συγκλονιστικά κάνοντας την απαραίτητη αβάντα σε κυβέρνηση και Μίχαλο:"Η συνέχιση της απεργίας των ιδιοκτητών φορτηγών δημιουργεί σοβαρά προβλήματα στην εξέλιξη της κοινωνικής και οικονομικής ζωής.". Αντε, στο δρόμο που χάραξε η ΑΕΚΑ του Μπίστη, κ.Κουβέλη. Αντε και Υφυπουργός.
    Αλήθεια ο κήρυκας του κοινωνικού αυτοματισμού Μίχαλος, ναι αυτός που παρευρισκόταν πάντα στις εκδηλώσεις του φαιδρού κομματιδίου της Φιλελεύθερης Συμμαχίας όπου πάντα έδινε το παρόν και το σκοπιανό Ουράνιο Τόξο, είναι μέλος της Κεντρικής Επιτροπής της ΝΔ; Αυτός ο τάχα μου κοινωνικός εταίρος, δυσφημιστής κάθε απεργιακής κοινητοποίησης θα ζητήσει την ψήφο των Νεοδημοκρατών; Το κοινοβούλιο έχει αρκετα υποβαθμιστεί. Δεν χρειάζεται και Μίχαλους. Ας αρκεστεί στο ρόλο της τηλεοπτικής πεθεράς-δυσφημιστή κάθε απεργίας.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Κώστας 28/07/2010 21:33:43

      Για το ότι ο Κουβέλης θα γινόταν ουρίτσα του Μίχαλου, δεν είχα την παραμικρή αμφιβολία. Το '89 άλλωστε ήταν ουρίτσα του Μητσοτάκη. Καλά τους είχε πει τότε η Αυριανή "σαλονάτους ψευτοαριστερούς της Κύρκαινας"...

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Αυριανιστής 28/07/2010 21:36:51

        Ναι, είναι ενδιαφέρον να δεις ποιοι ήταν τότε υπουργοί...

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Αυριανιστής 28/07/2010 21:59:17

        @ Επώνυμος
        Ναι, πολύ ενδιαφέρον. Κουβέλης, σήμερα ουρίτσα του Μίχαλου, τότε υπουργός δικαιοσύνης των Μητσοτάκη-Τζαννετάκη. Κωνσταντόπουλος, σήμερα υπάλληλος του Βαρδινογιάννη, τότε υπουργός εσωτερικών των Μητσοτάκη-Τζαννετάκη. Και ο Κυρκος, σήμερα οικοδεσπότης και ομοτράπεζος του προεδρείου του ΣΕΒ, τότε δήλωνε "ο Κωστής Μητσοτάκης είναι πάντα πολύ ειλικρινής άνθρωπος" έξω από τη Γλυφάδα, μετά το περίφημο δείπνο με τα ντολμαδάκια της Μαρικας...

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Κώστας 28/07/2010 21:36:14

      Για τον δε Μίχαλο, ισχύει η ρήση "το αίμα, νερό δεν γίνεται". Ο μπαμπάκας του ήταν "υπουργός" της χούντας, οπότε τι προσλαμβάνουσες παραστάσεις ήθελες να έχει;

  32. panos33 avatar
    panos33 28/07/2010 20:15:00

    εκτος ολων των πολυ σοβαρων σχολιων νωμιζω παραλειψαμαι κατι,την σημειολογικη πλευρα της ΕΠΙΤΑΞΗΣ-ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΗΣ.δηλ τι λενε στην κυβερνηση?εντος 2 ημερων φυλακιζουμε η απειλουμε με νομικη ποινη και σοβαρες κυρωσεις οποιον κλαδο εχει αντιθετη γνωμη και διαφωνει μαζι μας,τον σεπτεβρη δεν θα γινει το ιδιο για οποιον αλλο διαφωνει?με τα μπλογκ και την ανωνυμια μετα απο λιγες ημερες ακριβως τα ιδια δεν εχουν προθεση να κανουν?ποινες για οποιον διαφωνει...αυτο ειναι το παπλωμα κατ εμε που θα επρεπε να μας απασχολει την δεδομενη στιγμη και οχι η λυση του προβληματος,διοτι πιος τους ειπε να ανοιξουν αυγουστο μηνα το θεμα,για να μην εχουν ολα τα μετωπα ανοιχτα και δεν προλαβαινουν τις φυλακησεις?μηπως,λεω εγω τωρα.........

    • Orestios avatar
      Orestios @ panos33 28/07/2010 20:23:04

      Στην Γερμανία του Χίτλερ οι διώξεις άρχισαν αμέσως μετά τον θάνατο του Προέδρου.

      • man8os avatar
        man8os @ Orestios 28/07/2010 20:26:55

        Και εδω εχει ανια...

  33. ataktos avatar
    ataktos 28/07/2010 20:20:59

    Ιθαγενή η γηγενή - σε βλέπω ...σε λίγο καιρό ..με την απελευθερώσει τον επαγγελμάτων .. Πρωθυπουργό σε αυτήν την χώρα..τρέμε ΓΑΠ σου προέκυψε .. πολιτικός αντίπαλος από τα σπλάχνα του αντινεβς..χιχχι

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ ataktos 28/07/2010 20:27:51

      χαχαχα σιγά μην ασχοληθώ με τους υπαλλήλους των φούφουτων.
      Μην με υποβιβάζεις σε αντίπαλο του GAP

  34. Orestios avatar
    Orestios 28/07/2010 20:28:06

    Άντε, και στην κατάργηση όλων των σωματείων και συλλόγων. Για να μην πω και των επιμελητηρίων.
    Θα αντικατασταθούν από άλλα. Σοσιαλιστικά. Όπως αυτά της ΓΣΣΕ και της ΑΔΕΔΥ.

    • Loukas avatar
      Loukas @ Orestios 28/07/2010 20:36:12

      Ορεστη,

      μην μου πεις οτι είδες βελτίωση από τότε που ο Ανδρέας Παπανδρέου έκανε τον συνδικαλισμό "επάγγελμα"...;;;

      • Orestios avatar
        Orestios @ Loukas 28/07/2010 21:11:49

        Μπερδεύεις θεσμούς με πρόσωπα εξομοιώνοντάς τα. Δεν διαφέρεις όμως σε ισοπεδοτική διάθεση από τα λαμόγια.
        Οι σύλλογοι και τα επιμελητήρια είναι σημαντικά στην οικονομία. Στον σοσιαλισμό δεν είναι γιατί υπάρχει το μέγα Κράτος.

    • panos33 avatar
      panos33 @ Orestios 28/07/2010 20:37:22

      Εκει παει το πραγμα ολοταχως,συντομα τα ΜΟΝΑ συνδικαλιστηκα οργανα που θα ΕΠΙΤΡΕΠΩΝΤΑΙ θα ειναι η ΓΣΣΕ-ΑΔΕΔΥ και ΜΟΝΟ αφου υπογραψουν υπακοη και υποτελεια στον ΓΑΠ και στον πρασινο φασισμο της ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ.

    • Loukas avatar
      Loukas @ Orestios 28/07/2010 21:15:43

      Oresti,

      το "Λαμογιο" στο επιστρέφω και μάλιστα συστημικό και συστηματικό...

  35. nbechr avatar
    nbechr 28/07/2010 20:36:33

    Επιτρέψτε μου μια παρατήρηση :

    Ολοι στο MEGA παρακαλούσαν μια δήλωση τού Ρέππα και τελικά εμφανίστηκε στο SKY με μακρά δήλωση.

    Χωρίς λόγια .

  36. rally monkey avatar
    rally monkey 28/07/2010 20:47:04

    την κυβ/νση ΓΑΠ δεν την εριξαν οταν εξοφθαλμα υπονομευε και διεσυρε διεθνως την Ελλαδα

    τωρα πρεπει να πεσει επειδη πειραζει τα 'κλειστα' επαγγελματα,
    ..ενταξει δεν υπαρχει σοβαροτητα, χαθηκε η μπαλα
    αλλα ας ειναι αφορμη το φορτηγο - και ας αποκτησουμε αξιοπιστη Ελληνικη κυβ/νση να ανοιξει επιτελους τα κλειστα

    στο μεταξυ προσοχη τι κανουμε σημαια στον αγωνα
    κατα λαθος θα τον κανουμε παλι μαγκα..

  37. Νιόνιος-διονύσης avatar
    Νιόνιος-διονύσης 28/07/2010 20:49:29

    Μαλιστα.............απο τι βλεπω ολοι συμφωνουμε οτι καθε κοινωνικη ομαδα με καλη οργανωση και συντεχνια μπορει ελευθερα να ΚΑΤΑΔΗΝΑΣΤΕΥΕΙ να ΕΚΒΕΙΑΖΕΙ τους υπολοιπους μικρους και κοινωνικα αδυναμους πολιτες(ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ λεγεται),να αποβαινει σε βαρους της ΕΛΛΑΔΑΣ(οχι κυβερνησης-βλεπε ξενους τουριστες)και ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ καποιοι τους τριξανε ΛΙΓΟ το δοντια(ΑΔΙΑΦΩΡΩ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ τα ιδια θα ελεγα αν ηταν η ΝΔ)αρχισαμε τα περι χουντας-μακρονησου και και.τελικα μας φτυνουν? και νομιζουμε οτι ψιχαλιζει?

    • Misha avatar
      Misha @ Νιόνιος-διονύσης 28/07/2010 20:54:43

      Όταν σου χτυπήσουν την πόρτα στα μάυρα μεσάνυχτα είναι που θα έχει έρθει ο γαλατάς του ΔΝΤ ...να σε πάρει να πάτε... άτα.
      Όλες οι χούντες με πρόφαση το κοινωνικό σύνολο επέβαλαν το στρατιιωτικό νόμο.Απο τον Πινοσέτ μέχρι τούτη τη χουντα ΔΝΤ-ΓΑΠ.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Misha 28/07/2010 21:15:31

        Οι στρεβλώσεις που αναφέρεις υπήρχαν από παλιά στην Ελλάδα. Αυτό όμως που είναι ΣΗΜΕΡΑ χούντα είναι, όχι η απόφαση για επιστράτευση των απεργών (αυτό καλό θα ήταν να είχε χρησιμοποιηθεί σε άλλες συνθήκες, τα περασμένα χρόνια, όταν υπήρχαν αιτήματα πράγματι συντεχνιακού χαρακτήρα), αλλά η απόφαση για συνειδητή εξαθλίωση και διάλυση μιας επαγγελματικης τάξης με το έτσι θέλω και σε καθετώς πλήρους παραπληροφόρησης από τα ΜΜΕ.

        Αυτό που συμβαίνει δεν το χωρά ούτε η πιο νοσηρή φαντασία. Εγώ τουλάχιστον ποτέ δεν θα μπορούσα να το φανταστώ.

      • Misha avatar
        Misha @ Misha 28/07/2010 21:19:24

        Toυς αργεντίνους Λουκας, τους ρωτάω γιατί μιλώ μαζί τους ειδικά το τελευταίο διαστημα.Κι επειδή ατοί ξέρουν και από τη χούντα του Πινοσέτ και από τη χούντα του ΔΝΤ που θαυμάζεις, μού λένε σαν άλλες Κασσάνδρες, τα μελλούμενα.

        Ο εχθρός μου δεν είναι ο συμπολίτης μου , είναι ο πολιτικάντης που ξεπουλα τη χωρα μου στα παζάρια των οικονομικών δολοφόνων και έχει ονοματεπώνυμο :Τζέφρυ Μινέικο.

        Με τους συμπολίτες μου θα ξαναβρούμε τις ισορροπίες μας μεταξύ μας, διχως επιβήτορες και γκαουλάιτερ αφού πρωτα διώξουμε τις κατοχικές δυνάμεις.

      • Paranoia avatar
        Paranoia @ Misha 29/07/2010 00:32:35

        "επειδή εσύ όντας εκπαιδευτικός με 2.000 Ευρώ το μήνα, 3 ώρες δουλειά την ημέρα, 6 μήνες διακοπές το χρόνο και τουλάχιστον 50.000 ΜΑΥΡΑ ετησίως από τα ιδιαίτερα, διαμαρτύρεσαι επειδή σου κόνουν τον 14ο μισθό"

        ΛΟΥΚΑ γράφεις μα_ακίες. Έτσι απλά.

    • anonymous avatar
      anonymous @ Νιόνιος-διονύσης 28/07/2010 22:16:57

      Εγώ φίλε μου δε θα ήμουν με τους φορτηγατζήδες αν το κράτος έλεγε, φέρτε τις άδειες εδώ τις αγοράζω και μετά σας δίνω νέες με τους νέους όρους.

      Λοιπόν για να τελειώνουμε με το θέμα. Η άδεια εφόσον την έχει πληρώσει είναι περιουσιακό στοιχείο. Δε μπορεί να την απαξιώνει έτσι ξαφνικά αλλάζοντας τους όρους παραχώρησης χωρίς αποζημίωση. Αυτό είναι προσβολή του δικαιώματος της ιδιοκτησίας και αν προσφύγουν δικαστικά θα δικαιωθούν από το δικαστήριο ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

      • rally monkey avatar
        rally monkey @ anonymous 29/07/2010 00:20:49

        ουτοπια. αυτο θα ισχυε σε ενα παραμυθενιο κοσμο που τιμες και αξιες των περιουσιακων στοιχειων δεν μεταβαλλονται.

  38. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 28/07/2010 20:53:00

    Απορώ με μερικούς που κατηγορούν το ΜΕΓΑ ,γιατί το παρακολουθούν; εγώ το έβγαλα τελείως απο την τηλεορασή μου ,ας κάνουν και αυτοί το ίδιο

    • Orestios avatar
      Orestios @ ΓΙΩΡΓΟΣ 28/07/2010 21:13:59

      +1000

    • stroumfaki avatar
      stroumfaki @ ΓΙΩΡΓΟΣ 28/07/2010 22:38:48

      Το ίδιο....! Ο μόνος τρόπος.

  39. Loukas avatar
    Loukas 28/07/2010 21:08:26

    Misha...

    Όλο για τις "κακές" Χούντες μας λες...

    Για πες μας και για τη "ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ" που έχεις στην Ελλάδα και μάλιστα την επικαλείσαι κάθε τρεις και λίγο όταν όντας τετραθεσίτης στο Δημόσιο κλείνεις τους δρόμους όταν σε παίρνουν χαμπάρι και σου κόβουν τη μία από τις τέσσερις θέσεις...

    Για πες μας για τη "ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ" που επικαλείσαι όταν μου σπας εμένα το αυτοκίνητο που το έβαλα δόσεις να πάω στη δουλειά μου να ταίσω την ποκογένειά μου, επειδή εσύ όντας εκπαιδευτικός με 2.000 Ευρώ το μήνα, 3 ώρες δουλειά την ημέρα, 6 μήνες διακοπές το χρόνο και τουλάχιστον 50.000 ΜΑΥΡΑ ετησίως από τα ιδιαίτερα, διαμαρτύρεσαι επειδή σου κόνουν τον 14ο μισθό...

    Το να αποκαλείς "ΧΟΥΝΤΑ" αυτο το πλήρες ΧΑΟΣ και την πλήρες ΑΝΑΡΧΙΑ που επικρατεί στον τόπο, προσβάλλει τη νοημοσύνη όλων...

    Για πήγαινε ρώτα τους Χιλιανούς και τους Αργεντινούς τί θα πει ΧΟΥΝΤΑ και μετά αποκάλεσε Χούντα το πλήρες αριστερό (βεβαίως) ΑΝΑΡΧΟΧΑΟΣ που υπάρχει εδώ...

  40. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 28/07/2010 21:11:31

    Τεράστιο λάθος που παραδίδουν έτσι τα οχήματα. Πρέπει ομαδικώς να "χάσουν" τα κλειδιά και επίσης ομαδικώς να "ασθενήσουν". Μπορούν επίσης να προκαλέσουν "βλάβες" στα ίδια τα οχήματά τους ώστε να μην παίρνουν μπρος. Ουδείς μπορεί να τους κάνει το παραμικρό γι' αυτά.

    Η κατοχική κυβέρνηση του Τζέφρυ Τσαντ-Τσολάκογλου και η Kommandatur του ΔΝΤ χτυπιούνται μόνο με καθολική νομότυπη αντίσταση!

    • Misha avatar
      Misha @ Αυριανιστής 28/07/2010 21:20:09

      Ποιος παραδίδει; Που το άκουσες;

      • man8os avatar
        man8os @ Misha 28/07/2010 21:22:53

        Σωστος, αυριανιστη.

      • vardarskian avatar
        vardarskian @ Misha 28/07/2010 21:23:50

        χαχα...σωστός πασοκτσής!

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Αυριανιστής 28/07/2010 21:21:32

      Πολύ σωστά. Βέβαια, ίσως να το σκεφτούν και να το εφαρμόσουν στην πορεία – μια που ρίχνεις και την ιδέα. Ανακοινώνουν τώρα “συμμόρφωση” και όταν παραδώσουν τα οχήματα δεν θα κυκλοφορεί – κατά σύμπτωση – κανένα. Γκαντεμιά, ε;

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ Αυριανιστής 29/07/2010 00:29:26

      αντιπολιτευση με τετοιες ιδεες και θα τον εχουμε και αλλη τετραετια εγγυημενα...

  41. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 28/07/2010 21:16:55

    Αν το ΠΑΣΟΚ επαναφερει και τη Βασιλεια στην Ελλαδα θα το ψηφιζω για μια ζωη.Αρε Καρατζαφερη απο το Σαμαρα το περιμενες απο τον Γαπ θα την βρεις.Δεν θα σου αφησει ψηφοφορο με τις κινησεις που κανει.

  42. peter pan avatar
    peter pan 28/07/2010 21:19:28

    Σήμερα το ΠΑΣΟΚ κατήργησε τη γιορτή του Πολυτεχνείου και δικαιώνει τις πρακτικές της δικτατορίας. Άς μην ξαναμιλήσουν για Δεξιά και χούντα,αφού εφαρμόζουν παντού τις ίδιες και χειρότερες πρακτικές με τους χουντικούς. Ε, ρε και να τα έκανε αυτά η ΝΔ και ο Καραμανλής... Θα βλέπατε τι θα έλεγε ο Καψής και οι άλλοι σφουγγοκωλάριοι των διαπλεκομένων...Πραγματικά μας κάνουν να νοιώθουμε αηδία για το χάλι τους.
    Αν υπάρχουν ιδεολόγοι ψηφοφόροι και μέλη του ΠΑΣΟΚ, σήμερα κιόλας πρέπει να καταθέσουν τη κομματική τους ταυτότητα. Αλλάξτε τον ήλιο και βάλτε τον φοίνικα και το πουλί...ας φτιάξει καποιος το νέο σήμα του Γ.Π ( και ίδια αρχικά με τα μπισκότα- καμιά μετεμψύχωση θάναι )

  43. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 28/07/2010 21:20:11

    Πολύ σωστά. Βέβαια, ίσως να το σκεφτούν και να το εφαρμόσουν στην πορεία - μια που ρίχνεις και την ιδέα. Ανακοινώνουν τώρα "συμμόρφωση" και όταν παραδώσουν τα οχήματα δεν θα κυκλοφορεί - κατά σύμπτωση - κανένα. Γκαντεμιά, ε;

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Επώνυμος 28/07/2010 21:28:54

      Ελπίζω κι εγώ να το έχουν σκεφτεί, αλλά για καλό και για κακό πρέπει κάποιος να τους το πει! E-mail ή τηλέφωνο, έχουν στην ομοσπονδία τους;

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Αυριανιστής 28/07/2010 21:38:09

        Ας ελπίσουμε να διαβάζουν κάποιοι από αυτούς antinews.

        Αλλά τώρα, ότι και να λέμε, δε νομίζω ότι δεν θα το σκεφτούν και οι ίδιοι! Είναι πολύ ελληναράδικη σκέψη για να μην το σκεφτούν κι αυτοί.

      • Misha avatar
        Misha @ Αυριανιστής 28/07/2010 21:44:36

        ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ
        ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΣΤΩΝ
        ΦΟΡΤΗΓΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ Δ.Χ. – Ν.Δ. 531/70
        ΕΤΟΣ ΙΔΡΥΣΕΩΣ 1982
        ΕΔΡΑ: ΠΕΙΡΑΙΑΣ

        Οδός: Γούναρη 21-23
        4ος όροφος Γραφ.15-16
        FAX – ΤΗΛ : 4226869

  44. Ηλίας avatar
    Ηλίας 28/07/2010 21:35:30

    Καμαρώστε νεολαία που έχουμε βρε!
    http://www.onned.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=590:2010-07-27&catid=20&Itemid=64

    Για κλωτσιές και μπουνιές....
    Δεν υπάρχει νεα δημοκρατια λεμεεεεε.Ακούς Αντώνη;;;;;

    • panos33 avatar
      panos33 @ Ηλίας 28/07/2010 21:46:03

      λυπαμε φιλε ηλια που θα στο πω αλλα ιδιαιτερα αυτη την περιοδο ειμαστε μονοι ως ανθρωποι,κακως κακιστα περιμενεις απο ""ηγετες""(δεν υπαρχουν πια) να βγουν και να βοηθησουν,για αυτο φαγανε τον καραμανλη και γιατι κακως κακιστα οσοι βρισκονται κοντα στο αορατο ιερατειο και εχουν παρει καρεκλες απ αυτο δεν ειναι μαζι μας. ειμαστε ανθρωποι εναντια στο νεο κοσμο που χτιζεται γυρω μας, πρεπει να αρχισουμε να το καταλαβαινουμε....

      • Γιάννης Χριστόπουλος avatar
        Γιάννης Χριστόπουλος @ panos33 28/07/2010 22:27:42

        Είναι καθαρά μια άθλια ανακοίνωση στήριξης στον ΓΑΠ και την εντολοδόχο κυβέρνησή του. Από ποιον πήρε την κατευθυνσούλα ο Παπαμιμίκος να βγάλει ανακοίνωση; Από τους πάτρωνες του στο παρασκήνιο της πολιτικής ζωής; Και ποιοί είναι αυτοί άραγε; ή την έβγαλε μόνος του; (να μην υποτιμάται παρακαλώ η πολιτική ηλιθιότητα κανενός, ποτέ δεν ξέρεις...) Ιδού το μεγάλο ερώτημα.

  45. Orestios avatar
    Orestios 28/07/2010 21:37:34

    Η Καλιφόρνια σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης λόγω χρεών. χο! χο!
    Άρχισαν τα όργανα.

    • stroumfaki avatar
      stroumfaki @ Orestios 28/07/2010 22:40:02

      Αρνολντ

  46. krisos avatar
    krisos 28/07/2010 21:39:35

    Διαβάζω καθημερινα το antinews ...χωρις να υποτιμω κανεναν απο οσους γραφουν Επωνυμε παρακαμπτω τα αρθρα και ολα τα υπολοιπα σχολια ...για να διαβασω τα δικα σου ...γραφεις πολυ καλα και εκφραζεις μεγαλη μεριδα αγανακτισμενων Ελληνων ...ζουμε σε μια νεα τυπου Χουντα ...ποσο επικερα παραμενουν το ''Ψωμι,παιδεια,Ελευθερια '' αραγε ακομα και στις μερες μας;
    ..Καθημερινα δεκαδες ατομα χανουν την δουλεια τους,Παιδεια υποτυπωδης ...που οδευει σε ιδιωτικα χερια ..ελευθερια χμμμμ? ...ποσο ελευθεροι ειναι τελικα οι κατοχοι Φορτηγων να απεργησουν και να εκφρασουν την δυσαρεσκια τους για τα επερχομενα μετρα;

  47. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 28/07/2010 21:43:30

    Γιωργο βγαλε τον Δημητρακη τον Ιωαννιδη απο τον Κορυδαλλο,ειναι εξω και ο Πατακος, παρε και Καραζτ....και φτιαξε την ντριμ τιμ ολων των εποχων.Ετσι δυνατα!!!

  48. ataktos avatar
    ataktos 28/07/2010 21:52:45

    αφού βρέθηκε οργανωμένοι ομάδα επαγγελματιών ..και ξεφτίλισε τους αλητάμπουρες του ΓΑΠ .. είμαι μαζί τους.... SOLIDARNOSC !!!

  49. ΒΟΥΛΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΟΥ avatar
    ΒΟΥΛΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΟΥ 28/07/2010 22:09:10

    ΜΗ ΜΙΛΑς
    ΜΗ ΓΕΛΑς
    ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ Η ΕΛΛΑς ΣΤΟ ΚΟΡΜΙ ΒΟΜΒΙΣΤΕς ΚΟΥΒΑΛΑς
    ΧΑΧΑΧΑ

  50. dog eat dog avatar
    dog eat dog 28/07/2010 22:22:01

    δεν πρεπει να ανοιξουν τα επαγελματα γιατι ειναι μεγαλο μουσι οτι θα πεσουν οι τιμες
    1.για τους μεταφορεις το θεμα ειναι οτι τους κοροιδευουν.η εταιρεια μετα απο 3 χρονια η 5 οπως τους λενε δεν θα εχει κεφαλαιο γιατι η αδεια θα εχει μηδενιστει και θα πρεπει μετα να βαλουν οι ιδιοι κεφαλαιο 60.000 ευρω οπως λεει ο νομος.....και χανουν το ψωμι τους και πληρωνουν απο πανω!!!
    2.η χερσαια μεταφορα ειναι η φθηνοτερη στην ευρζωνη και μαλιστα απο τον τελευταιο εχει αποσταση ....40%!!!φθηνοτερη ιναι μονο στις πρωην ανατολικες
    3.το ολο θεμα ειναι τα βυτια που ειναι μονο 1500.η υπεραξια της αδειας ειναι 400.000 ευρω.σημερα δουλευει το 75%απο αυτα
    οι 4 εταιρειες θελουν να τα βγαλουν απο την μεση,γιατι τα πρατηρια στελνουν αυτους να παιρνουν καυσιμα γιατι ειναι φτηνοτεροι και ετσι οι βενζιναδες δεν υποκυπτουν στον εκβιασμο της καθε εταιρειας
    εναβυτιο για αλεξανδρουπολη εχει κοστος μονο απο καυσιμο και διοδια 1400 ευρω!!!
    αν ανοιξει το επαγγελμα η μεση τιμη ανα τοννο θα παει στο +40%κατι που ο κροκιδης το ξερει και εχει χεστει πανω του...οι τιμες δε θα διαμορφωνονται ελευθερα απο 4 εταιρειες!!!χεχεχεχε ε ρε γλεντια τα εμπορικα τι εχουν να πληρωσουν
    αυτα για αρχη εχω και αλλα να πω
    α παρτε κ ενα σκανδαλακι....στην εταιρεια υδρεευσης θεσ/κης εχει διοριστει δ,συμβουλος ο πρωην αντιπροσωπος της γαλλικης εταιρειας που ενδιαφερεται για το νερο.....κανει ερευνα αγορας απο πρωτο χερι

  51. tiramola avatar
    tiramola 28/07/2010 23:29:18

    Ο Σαμαράς έκανε κάπποια δήλωση?

  52. deldio avatar
    deldio 28/07/2010 23:30:10

    Φίλοι, καλά όλα αυτά που λέτε αλλά τους προηγούμενους μήνες απεργίες και διαδηλώσεις στην Αθήνα έκαναν μόλις 80.000-100.000 άνθρωποι σε σύνολο 4.000.000. Μιλάμε δηλαδή για ποσοστό της πλάκας 2-2,5%. Πού ήταν όλοι αυτοί που αναθεματίζουν τώρα την κυβέρνηση; Γιατί, εάν δεν κάνω λάθος, από τα blogs και τη διαδικτυακή επικοινωνία, ούτε φοβήθηκε ούτε κλονίστηκε ούτε έπεσε καμία κυβέρνηση.Μάλλον λοιπόν χρειάζεται κάτι παραπάνω και πιο οργανωμένο.

  53. deldio avatar
    deldio 28/07/2010 23:31:57

    Ξέχασα, άντε με το καλό και στρατιωτικό νόμο!

  54. Κηφισιώτης avatar
    Κηφισιώτης 28/07/2010 23:39:15

    Την ευθύνη ανέλαβε η Σέχτα Πρασινοφρουρών

  55. ββββββ avatar
    ββββββ 28/07/2010 23:40:37

    Τώρα πία είναι πραγματική χούντα και με τον νόμο. Πέσανε οι μάσκες

  56. firfirikos avatar
    firfirikos 29/07/2010 01:45:39

    Ρε παιδιά ο Παπαμιμίκος που είναι; Αυτός και η λαμογιοπαρέα του μου έλειψαν πολυ. Τολμάνε να κανουν και ανακοινώσεις από τα γραφεία της ΟΝΝΕΔ... Ρε Αντώνη διαλυσε την την καριόλα να τελειώνουμε.

    Άντε παιδιά να τα μαζευουμε σιγά - σιγά... ας τους γηροκομήσουν οι Πακιστανοί.

  57. neotera avatar
    neotera 29/07/2010 06:13:08

    Η κουρελοΝΕΤ έμπλεξε τα βυτία ιδιωτικής με τα δημόσιας χρήσης στον Ασπρόπυργο, κοτσάροντας πλανέφτρα φωτογραφία στην πρωϊνή της "ενημέρωση" προκειμένου να ισχυριστεί ότι επιστρέφουν οι απεργοί στα αμάξια τους, τέρμα η απεργία και να προκαλέσει σύγχιση !

  58. Σαος avatar
    Σαος 29/07/2010 06:39:16

    Πωπω, φαντάζεστε κάτι ημι-γκέυ πολιτικούς να τρώνε ξύλο από νταλικέρηδες;;;;

  59. tiramola avatar
    tiramola 29/07/2010 07:03:09

    Τελικά δεν έχω καταλάβει αγαπητοί φιλελεύθεροι νεοδημοκράτες...
    Είστε υπέρ των κλειστών, ανοικτών, ολίγο κλειστών με ολίγη δόση ανοικτών επαγγέλματων ή να ανοιγοκλείνουν κατά βούληση?

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ tiramola 29/07/2010 07:17:38

      Εγώ πάντως τιραμόλα, αν και δεν είμαι "φιλελεύθερος νεοδημοκράτης", είμαι (α) υπέρ της συνέχειας του κράτους και του μη εμπαιγμού επαγγελματιών που η κυβέρνηση Τσολάκογλου τους απαξιώνει ετσιθελικά την περιουσία, (β) υπέρ της μη καταφυγής σε χουντικά μέτρα (επιστράτευση) μετά από μόλις δύο ημερών απεργία μιας επαγγελματικής ομάδας και, τέλος, (γ) υπέρ της εθνικής αξιοπρέπειας και όχι της υποταγής κυβερνήσεων στις προσταγές υπερεθνικών κέντρων και παράκεντρων.

      ΑΠΟ ΧΘΕΣ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΦΟΡΤΗΓΑΤΖΗΔΕΣ!

      • tiramola avatar
        tiramola @ Αυριανιστής 29/07/2010 07:43:03

        Αν συνέχεια του κράτους σημαίνει για σένα συνέχιση των προνομίων των συντεχνιών, αν πιστεύεις ότι είναι χουντικό μέτρο η επιστράτευση την ώρα που η κοινωνία είναι στο έλεος μιάς επαγγελματικής ομάδας και αν επιλέγεις μεταξύ ΔΝΤ και χρεωκοπίας το δεύτερο τότε σίγουρα είσαι εξαιρετική περίπτωση.
        Καλό αγώνα λοιπόν στα οδοφράγματα του λαικισμού, των αφορισμών και της έλλειψης επιχειρημάτων...

      • Misha avatar
        Misha @ Αυριανιστής 29/07/2010 07:47:17

        Τιραμόλα, η πιο επικίνδυνη συντεχνία είναι αυτή των πολιτικάντηδων.Και ναι, μεταξύ ΔΝΤ και «χρεωκοπίας» δλδ μη αναγνωρισης τους χρέους και στάσης πληρωμών προς τους υπερεθνικους νταβάδες είμαστε πολλοί , εκατονταδες χιλιαδες που θέλουμε τη στάση πληρωμών και την πατρωτική ανασύνταξη.

        Σε λίγο θα καταλάβεις κι εσύ το γιατί, στο πετσί σου...

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Αυριανιστής 29/07/2010 07:57:37

        Τιραμόλα, έχουμε αναλύσει πολλές φορές εδώ μέσα ότι το "ΔΝΤ ή χρεωκοπία" είναι ένα ψευτοδίλημμα που σου σερβίρουν τα γιουσουφάκια της τρόικας κι εσύ προθύμως το ενστερνίζεσαι. Από εκεί και πέρα λοιπόν, δεν μου κάνει εντύπωση που δέχεσαι στωικά την οικονομική και κοιωνική εξαθλίωση των Ελλήνων, αλλά και τη φαλκίδευση του πολιτεύματος αυτής της χώρας την οποία βιάζουν κατ' εξακολούθηση ξένες δυνάμεις, με σένα απλό θεατή να λέει "ένα ΔΝΤ μας χρειαζόταν"...

      • tiramola avatar
        tiramola @ Αυριανιστής 29/07/2010 08:06:28

        Αγαπητέ Misha εκείνο που δεν μπορείς να αντιληφθείς όπως και όσοι έχουν μείνει στην εποχή του Στάλιν είναι ότι πλέον υπάρχει ένα σημαντικό κομμάτι της Ελληνικής κοινωνίας που ζητά εδώ και τώρα την αξιοκρατία, την ισονομία και την κοινωνική δικαιοσύνη και το τέλος των πελατειακών σχέσεων που εξέθρεψε ο δικομματισμός όπως επίσης και την καταδίκη όσων βάζουν πλάτη σε συνδικαλιστικούς εκβιασμούς σε βάρος του κοινωνικού συνόλου.
        Αυτοί είναι οι πραγματικοί πατριώτες και όχι οι φωνακλάδες λαικιστές που σκοπό τους είναι κανένα ψηφαλάκι για να διατηρήσουν το μεταπολιτευτικό καθεστώς της αθλιότητας και την δική τους ανεύθυνη κομματική παρουσία.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Αυριανιστής 29/07/2010 08:09:54

        @ tiramola

        Διαβάζοντας το τελευταίο σου μήνυμα είναι σα να διαβάζω πρόσφατη ανακοίνωση της Δημοκρατικής "Αριστεράς" του Κουβέλη. Μήπως από την Ιπποκράτους σε όρισαν "προξενητή" για να δείχνεις πόση σύμπτωση απόψεων έχετε και να έρθουν μια ώρα αρχύτερα στις αγκάλες του ΠΑΣΟΚ;

      • Misha avatar
        Misha @ Αυριανιστής 29/07/2010 08:15:30

        Tιραμόλα , η εκνευριστική επανάληψη των προεκλογικών ψευδοσυνθημάτων του ΓΑΠ για «αξιοκρατία, την ισονομία και την κοινωνική δικαιοσύνη και το τέλος των πελατειακών σχέσεων που εξέθρεψε ο δικομματισμός» είναι ένδειξη του αδιέξοδου που μάς έχει οδηγήσει ο ευρωλιγουρισμός.

        Συχωρα με αλλά αυτά τα τσιτάτα βαρέθηκα να τ ακουω.Τα ίδια έλεγε ο Μητσοτάκης, ο Σημίτης, ο ΚΑΚ , ο ΓΑΠ για να φτάσουμε να είμαστε υπό κατοχή.


        Αν θέλεις χούντα για να «στρώσουμε», θα είμαι απέναντι σου , συμβάλλοντας στο γονιμοποιό μπάχαλο.

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ tiramola 29/07/2010 07:22:50

      Δεν είμαι Νεοδημοκράτης, αλλά ΚΥΡΙΩΣ δεν είμαι πασοκτσής κωλοτούμπας.

      Εσύ ως πιστός ψηφοφόρος τού ΠΑΣΟΚ, το 1980 ήθελες να διώξεις το ΝΑΤΟ και την ΕΟΚ εθνικοποιώντας μέχρι και το βρακί τής γιαγιάς μου, ενώ από το 2000 και μετά το παίζεις τουρκομπαρόκ Γουόρεν Μπάφετ και βαλκανοριεντάλ Τζορτζ Σόρος υποστηρίζοντας την "ανάγκη" το κράτος να ξεπουλήσει στο μεγάλο κεφάλαιο ακόμη και νησιά και δάση.

      Οι Νεοδημοκράτες, όταν απογοητεύτηκαν από τη ΝΔ, τη γκρέμισαν από την εξουσία. Εσύ, και το υπόλοιπο 40% των πράσινων χαχόλων, ακολουθείς άβουλα και άκριτα και σαν Χατζηαβάτης λές "ναι σε όλα" σε ό,τι κατεβάσει η κούτρα τού εκάστοτε προέδρου σας.

      Δεν καταλαβαίνεις ότι το ΠΑΣΟΚ είναι στο μεδούλλι του φασιστικό κόμμα; Το μόνο που το ενδιαφέρει είναι η αγκίστρωση στην εξουσία και η άλωση τού κράτους, από όπου κι αν φυσάει ο άνεμος.

      Δεν ντρέπεσαι να αυτοαποκαλείσαι σοσιαλιστής και κεντροαριστερός και να βάζεις πλάτες στην οικονομική πολιτική τού Πινοτσέτ και των Chicago Boys που αυτή τη στιγμή εφαρμόζεται στην πατρίδα μας;

      Είπα "πατρίδα μας"... παρατήρησα ότι από τότε που ο Τζέφρι άρχισε να μιλάει κι αυτός για "patreeda" η λέξη έπαψε να είναι ταμπού για τους πασοκτσήδες που μέχρι τότε μιλούσατε μόνο για τον "τόπο". Έλα μονή στον τόπο σου, δηλαδή. Αν ο Τζέφρι βγάλει κανέναν εμπνευσμένο λόγο για τη "threeskeea", σας βλέπω όλους τους πασοκτσήδες να ανεβαίνετε στη Μεγαλόχαρη τής Τήνου με τα γόνατα!

      ΛΙΓΗ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΡΕΕΕΕΕ!

      • tiramola avatar
        tiramola @ Στέργιος 29/07/2010 09:28:52

        Στέργιε άποψη για το συγκεκριμένο θέμα έχεις?
        Αν ναι, να την καταθέσεις.
        Απολογητής της ιστορικής διαδρομής του ΠΑΣΟΚ δεν είμαι αλλά καλό θα είναι να ρίξεις ένα μάτι για το τι έπραξε και πόσες κωλοτούμπες έχει κάνει συνολικά όλα αυτά τα χρόνια το σύνολο της ευρωπαικής σοσιαλδημοκρατίας.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Στέργιος 29/07/2010 09:31:29

        Βρε τιραμόλα, δηλαδή οι "κωλοτούμπες της ευρωπαϊκής σοσιαλδημοκρατίας" που λες, εξαγνίζουν τη σημερινή ακολουθούμενη πολιτική της κυβέρνησης; (Να μην αναφέρω και τα ψέματα που είπε ως αντιπολίτευση προκειμένου να υφαρπάσει την ψήφο του ελληνικού λαού.)

      • Misha avatar
        Misha @ Στέργιος 29/07/2010 09:40:17

        Τιραμόλα, δλδ το ότι ο Μπερναρ Κουσνέρ μπροστάρης του Μάη του 68 έγινε γκαουλάιτερ των ΗΠΑ στο Κόσοβο και ότι ο πρασινος Φισερ βομβάρδιζε τη Γιουγκοσλαβία δίνει άλλοθι στους δικούς μας πασόκους , ωστε το 2008 να είναι στους δρόμους εναντια στο νόμο Πετραλια με υψωμένες τις γροθιές και το 2010 να φέρνουν το ΔΝΤ;

        Όταν δε μπορείς να είσαι συνεπής με τις αρχες σου παραιτείσαι και πας σπίτι σου.Δε γινεσαι εξουσιολάγνος χαμαιλέοντας που μπορεί με άνεση να βαφτεί από κατάμαυρος μεχρι κατακόκκινος.

        ΕΛΕΟΟΟΣ!!!

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ Στέργιος 29/07/2010 09:56:12

        Νομίζω ότι ήρθε η ώρα να αλλάξεις νικ, τιραμόλα. Η λαστιχοσύνη του συμπαθούς ήρωα κόμικς δεν αρκεί πλέον για να συμβολίσει την ελαστικότητα των "πολιτικών" σου απόψεων.

        Τι λες για "Mr Fantastic"? Ξέρεις, εκείνος ο σούπερ λαστιχάνθρωπος από τους "τέσσερεις φανταστικούς"?

      • tiramola avatar
        tiramola @ Στέργιος 29/07/2010 10:05:59

        Misha όπως καταλαβαίνεις στα αυτονόητα που περιέγραψες δεν μπορώ να διαφωνήσω.
        Ο λόγος που ανέφερα και τους υπόλοιπους δεν ήταν για να δικαιολογήσω απλά για να τονίσω ότι οι κωλοτούμπες των πολιτικών δεν είναι μόνο ελληνικό φαινόμενο.
        Μισέλ Ροκάρ πχ...σοσιαλδημοκράτης το έτος 1991
        «Ο καπιταλισμός είναι μια καταπληκτική υπόθεση. Και αυτό σας το λέει ένας σοσιαλδημοκράτης. Η αγορά είναι μια ευφυής ανακάλυψη της ανθρωπότητας, γιατί είναι η βάση της ελευθερίας μας»
        Σήμερα ο ίδιος προτείνει..
        Την εκ νέου υιοθέτηση του αμερικανικού νόμου του 1933, που απαγορεύει στις τράπεζες να επενδύουν με χρήματα από τα αποθεματικά τους. Τη φορολογία στα υπερκέρδη. Την απαγόρευση όλων των τραπεζικών παραγώγων που δεν συνδέονται με την πραγματική οικονομία. Την εξάρθρωση όλων των φορολογικών παραδείσων και, τέλος, θεωρεί απαραίτητο να ξαναδοθεί στους μισθωτούς η αγοραστική τους δύναμη, για να ευνοηθεί η ανάπτυξη.

      • Misha avatar
        Misha @ Στέργιος 29/07/2010 10:22:56

        Tιραμόλα,
        τα καθάρματα της νεοφιλελεύθερης ακροδεξιάς τα ξέρουμε πανευρωπαϊκά, από τη Θάτσερ μέχρι τον Ανδριανόπουλο και τους Μπάμπηδες.
        Αλλά τα ακροδεξιά καθάρματα με τη σοσιαλιστική προβιά δε μπορούσαμε καν να τα φανταστούμε.
        Το ότι ο ΓΑΠ θα είναι στην Σοσιαλιστική Διεθνή μαζί με τον Στρος Καν του ΔΝΤ και τον Λίμπερμαν , τον χουντικό ΥΠΕΞ των σιωνιστών, μόνο μυθιστόρημα επιστημονικής φαντασίας μπορούσε να το είχε προβλέψει.
        Ο δεξιος ουγγρος πρωθυπουργος διαολοστειλε το ΔΝΤ και φορολόγησε άγρια τις τράπεζε ΤΩΡΑ, την ιδια στιγμή που οι ΓΑΠ τους έχει χαρισει 120 δις , εφερε το ΔΝΤ και τσακίζει τους χαμηλόμισθους.
        Δε μπορεί, είναι αδύνατον ένας ανθρωπος που υποστηρίζει την επαγγελθείσα «κοινωνική δικαιοσύνη» και με δημοκρατικές καταβολές να τα βλεπει αυτά και να μην εξεγείρεται!
        Αλλά γεμίσαμε μεταλλαγμένους αριστερους τυπου Ανδρουλάκη , Δαμανάκη και Μπίστη, ρομποκοπ στην υπηρεσία των τραπεζιτων.

    • Pankalos avatar
      Pankalos @ tiramola 29/07/2010 08:10:10

      Μια απλή απορία: Αν ξεκινούσε ο ΚΚ την απελευθέρωση των φορτηγατζήδων (που θα έπρεπε να το είχε κάνει ΚΑΙ αυτό) και τους επιστράτευε μετά από 2 μέρες απεργίας θα φωνάζατε το ίδιο;
      Με συγχωρείτε πολύ, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί σε μια χώρα χωρίς τρένα θα πρέπει να υπάρχει πλαφόν στον αριθμό των φορτηγών που κυκλοφορούν εδώ και δεκαετίες, με αποτέλεσμα να πληρώνω χρυσά τα αγωγιάτικα.
      Ναι, κάποιοι που έχουνε βολευτεί με τις 2-3 σάπιες νταλίκες τους (και το δύσμοιρο οδηγό που τον έχουνε να δουλεύει 18ωρα σερί) θα πεινάσουνε. Οι υπόλοιποι όμως σίγουρα θα προσαρμοστούν και θα βελτιώσουν τις υπηρεσίες που μου δίνουν.
      Και κάτι άλλο: Τώρα που θα γίνει το ίδιο με τους ταξιτζήδες, θα τους υπερασπιστείτε και αυτούς με το ίδιο σφρίγος; Και αμα γίνει το ίδιο με τους μηχανικούς που θα μας πουλήσουν νταβατζιλίκι με τους ημιυπαίθριους της κυρα Τίνας θα λέτε τα ίδια;

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Pankalos 29/07/2010 09:18:25

        Και το διάολο τον ίδιο θα υπερασπιστώ, αρκεί οι διεκδικήσεις του να αντιστρατεύονται την Kommandatur του ΔΝΤ και τις εντολές της!

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Pankalos 29/07/2010 09:27:49

        Μη αναπαράγουμε τα φάλτσα του ΜΕGΑ και ΒΗΜΑΤΟΣ. Στους μηχανικούς δεν υπάρχει κλειστός αριθμός, καμμία σχέση με "κλειστό" επάγγελμα. Όποιος έχει πτυχίο Πανεπιστημιακό, δουλεύει. Υπάρχει μόνον η πρόσθετη υποχρέωση να είναι κανείς μέλος του ΤΕΕ και υποχρεωτικής ασφάλισης. Το ΤΕΕ όμως δεν γράφει πολίτες άλλων χωρών της ΕΕ. Απελευθέρωση στους μηχανικούς θα είναι μόνον η κατάργηση αυτών των 2 υποχρεώσεων (ενδεχομένως και της ελάχιστης αμοιβής σε πείπτωση έκδοσης οικοδομικής άδειας).
        Με τους τανξιτζήδες είναι άλλο, όντως θα γίνει κόντρα. Κράτος εν κράτει, ανήκουν στο "σκληρό πυρήνα του μεταπολιτευτικού καθεστώτος".

      • Pankalos avatar
        Pankalos @ Pankalos 29/07/2010 09:35:47

        Μηχανικός του ΤΕΕ είμαι, πληροφορικής... Και το ΤΕΕ είναι κομμένο και ραμμένο στα μέτρα μπετατζήδων και εργολάβων. Για το δικό μου κλάδο niente, nichts, nada. Τι κρίμα να μη μπορώ κι εγώ να κλειδώνω τα datacenter όπως οι άλλοι τα βυτιοφόρα και να μην έχει κανένας σας κινητά και email, ε;

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Pankalos 29/07/2010 09:39:14

        @ Pankalos
        "το ΤΕΕ είναι κομμένο και ραμμένο στα μέτρα μπετατζήδων και εργολάβων". Συμφωνώ απολύτως. Τσάτσοι των εργολάβων είναι, δυστυχώς τους εκλέγουμε. Πενήντα συνδυασμοί σε κάθε εκλογή, όλοι θέλουν να είναι πρόεδροι και αρχιτσάτσοι του Μπόμπ του Μάστορα και άλλων τοιούτων (οποία τιμή).
        ΑΜ είμαι, συμφωνώ απολύτως.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Pankalos 29/07/2010 09:49:03

        Πενήντα συνδυασμοί, παίρνει 20 % ο μεγαλύτερος. Μετά τα μαγειρεύουν μεταξύ τους, ο πρόεδρος του Μπράουν, ο γραμματέας του Φίσερ, ο αντιπρόεδρος του Κράφτ.
        Και το τσατσιλίκι καλά κρατεί.
        Ο Μπράουν, ο Φίσερ κι ο Κράφτ έχουν το ΤΕΕ.
        Ο Πέτρος, ο Γιόχαν κι ο Φράντς, έχουμε το αγγούρι πίσω μας. Και τον κεφαλικό φόρο του ΤΣΜΕΔΕ.

      • Paranoia avatar
        Paranoia @ Pankalos 29/07/2010 09:49:47

        "Με συγχωρείτε πολύ, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί σε μια χώρα χωρίς τρένα θα πρέπει να υπάρχει πλαφόν στον αριθμό των φορτηγών που κυκλοφορούν εδώ και δεκαετίες, με αποτέλεσμα να πληρώνω χρυσά τα αγωγιάτικα."

        Για να μπορεί να πουλάει το άθλιο κράτος 300 χιλιάρικα την κάθε άδεια και να εξαρτάται ο κάθε επαγγελματίας από τα κόμματα.

        Κάθε επαγγελματική τάξη στην Ελλάδα σίγουρα έχει τις αμαρτίες της αλλά στις δύσκολες τούτες στιγμές ο λαός πρεπει να είναι με το λαό και όχι με τους τραπεζίτες και τις πολυεθνικές που θέλουν όλο το κόσμο κολλήγους των 600 ευρώ.

      • zackii avatar
        zackii @ Pankalos 29/07/2010 10:05:22

        Όταν θα έρθουν οι Βούλγαροι φορτηγατζήδες θα δεις τη διαφορά

  60. neotera avatar
    neotera 29/07/2010 07:30:21

    ΦΙΑΣΚΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΗ ! Ακόμη δεν ξεκίνησαν τα φύλλα πορείας, λένε τα κανάλια. Τούρμπο στη φούρκα οι νταλικέρηδες πολιορκούν το υπουργείο. Η κυβέρνηση του κομματικού κράτους με τη χρονίως σκοπούμενη κακοδιοίκηση αδυνατεί να υλοποιήσει ευθέως αντιλαϊκά μέτρα.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ neotera 29/07/2010 07:50:52

      Εγώ τηλεφώνησα ήδη στην ομοσπονδία τους, τους συγχάρηκα για τον αγώνα τους και τους είπα να εφαρμόσουν κάθε μέσο ("ασθένειες", "βλάβες", "απώλεια κλειδιών") για να τινάξουν την επιστράτευση στον αέρα. Ας το κάνουμε κι άλλοι αυτό, έχουν ανάγκη την ηθική μας συμπαράσταση.

  61. 30ς δρομος για τον κορυδαλλο avatar
    30ς δρομος για τον κορυδαλλο 29/07/2010 07:38:56

    επιτελους χουντα

  62. sovokai avatar
    sovokai 29/07/2010 08:10:24

    Tι θα κανουμε με τη σέχτα των φορτηγατζήδων;

    • http://neotera.wordpress.com avatar
      http://neotera.wordpress.com @ sovokai 29/07/2010 08:41:42

      Να τους ρίξουμε τη σέχτα των ΔΟΛιων που προσφέρεται να κορέσουν την όρεξή τους για να πάνε για δουλειά, ))

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ sovokai 29/07/2010 08:54:46

      Ο σύντροφος Ανατροπέας (υπαρκτό πρόσωπο!), ο καθοδηγητής Αχόρταγος, ο γραμματέας της ΚΟΒΑ Κοτσαδορόπουλος και το μέλος του παράνομου μηχανισμού Οκτάνιος.
      Δυστυχώς, απ' ότι άκουσα χθές το βράδυ, η ΝΔ παραμένει ακόμα αστικό κόμμα.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Ο Θείος 29/07/2010 08:57:44

        Ούτε καν η Νεολαία της, νάτη, από κάτω.
        Πάει, έσβησε ο φλόγα της προλεταριακής επανάστασης.

  63. koutoxorti avatar
    koutoxorti 29/07/2010 08:40:19

    Σ’ αυτή την πραγματικά δύσκολη συγκυρία για τη χώρα μας, τη στιγμή που απαιτείται υπευθυνότητα και συνεργασία όλων με σκοπό την οικονομική ανάκαμψη, η αντικοινωνική συμπεριφορά συγκεκριμένων συντεχνιών φαίνεται να εξανεμίζει και τις όποιες τελευταίες ελπίδες.

    Οι εκπρόσωποι των ιδιοκτητών φορτηγών δημόσιας χρήσης επέλεξαν να διεκδικήσουν τα αιτήματα τους, κάνοντας απεργία και, κατά συνέπεια, δημιουργώντας, μεσούσης της τουριστικής περιόδου, σημαντικά προβλήματα τόσο στις μεταφορές των εμπορευμάτων όσο και στη διακίνηση των τουριστών λόγω της έλλειψης καυσίμων.

    Είναι πράγματι, ιδιαιτέρως, δύσκολο να προσπαθούμε διαρκώς να αποδεικνύουμε το αυτονόητο.

    Παρ ‘ όλα αυτά, όμως, τους καλούμε να αναστείλουν τις κινητοποιήσεις τους, ώστε να επιστρέψει η αγορά και οι πολίτες σε κανονικούς ρυθμούς.
    Η χώρα μας, δε μπορεί κάθε τρεις και λίγο, να βρίσκεται υπό την ομηρία των οργανωμένων συντεχνιών.
    Οι λιγοστοί εναπομείναντες εκπρόσωποι ενός αδιέξοδου οικονομικού μοντέλου, οφείλουν να κατανοήσουν ότι οι εποχές, είτε το θέλουν είτε όχι έχουν αλλάξει.

    Εμείς, ως νέοι άνθρωποι ζητούμε την άμεση θέσπιση ενός πλαισίου για το ουσιαστικό άνοιγμα των κλειστών επαγγελμάτων σύμφωνα και με την υπάρχουσα κοινοτική οδηγία. Με τον τρόπο αυτό θα δοθεί η δυνατότητα σε όλους τους νέους να βγουν στο προσκήνιο και να δοκιμάσουν τις δυνάμεις τους, απαλλάσσοντας τη χώρα από συντεχνιακές λογικές και δίνοντας νέα ώθηση για την ανάπτυξη της οικονομίας.


    Από το Γραφείο Τύπου της ΟΝΝΕΔ

    • http://neotera.wordpress.com avatar
      http://neotera.wordpress.com @ koutoxorti 29/07/2010 09:14:31

      Με τέτοια νεολαία είναι αλήθεια ότι η συγκυρία θα γίνεται ολοένα και δυσκολότερη. Απολίτικα και χαζοαντιδραστικούλια, το ζήτημα της συγκυρίας είναι πολιτικό. Δηλαδή είναι η μεθόδευση της διακυβέρνησης ΔΝΤ που έφτασε στη ρεζιλομούφα επιστράτευση, όχι η απελευθέρωση κλειστών επαγγελμάτων αυτή καθ' εαυτή που μπορεί να γίνει χωρίς να προκληθούν αντιδράσεις (από άξιους κυβερνήτες).

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ http://neotera.wordpress.com 29/07/2010 09:18:10

        Μα τί λέμε τώρα; Όχι θα γίνει, ΓΙΝΕΤΑΙ η απελευθέρωση κλειστών επαγγελμάτων, εδώ και δεκαετίες, σε slow motion!
        Αυτό δεν μας φθάνει;

      • tiramola avatar
        tiramola @ http://neotera.wordpress.com 29/07/2010 09:19:18

        Α, μαλιστα...
        Είναι θέμα τρόπου δηλαδή.
        Καταλάβαμε, καταλάβαμε...

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ http://neotera.wordpress.com 29/07/2010 09:19:33

        Θείο, εσύ θα την ήθελες σε fast forward δηλαδή;

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ http://neotera.wordpress.com 29/07/2010 09:35:07

        @ Αυριανιστής
        Όχι απλώς fast forward. Υπερηχητική ταχύτητα, θα ήθελα!
        Και χθές, προχθές. Άς κουνούσαν τον κώκο τους εγκαίρως ο Ραφηνάτος, ο Σήμι-Τί ή ο μακαρίτης πατήρ του νύν Καίσαρος. Αλλά δεν τον κούνησαν, και έλαχε εις τούτον τον Καίσαρα να διαβεί τον Ρουβίκωνα.

  64. pamekala avatar
    pamekala 29/07/2010 08:49:30

    το "χοιροτερο" ειναι ολα τα λεφτα!

  65. ataktos avatar
    ataktos 29/07/2010 09:03:17

    δλδ. την μονοπωλιακή σχέσει στην παραγωγή-διύλιση πετρελαίου από της Χρυσές οικογενείας ..δεν είναι υποχρέωση του ΓΑΠ ..να σπάσει ...και είναι τον βυτιοφορέων ..αυτός ούτε τον πατέρα του δεν ακολούθησε ο πολυβλκαξ η.. μαλ@@

  66. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 29/07/2010 09:11:27

    Ο σύντροφος Ανατροπέας είναι παλαιόθεν εισοδιστής, αλλά αυτή τη φορά το παράκανε!

  67. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 29/07/2010 09:25:32

    Τιραμόλα, δεν είναι μόνο θέμα τρόπου. (Που είναι και τέτοιο ούτως ή άλλως, αφού η βίαιη απαξίωση ενός περιουσιακού στοιχείου είναι άκρως φασιστική ενέργεια.)

    Είναι και θέμα συγκυριών. Στην παρούσα συγκυρία, όταν έχουμε μέσα στο σπίτι μας, στη χώρα μας, τις κατοχικές δυνάμεις του ΔΝΤ, για μένα μπαίνει σε δεύτερη μοίρα η προστασία από τις συντεχνίες (χωρίς εισσαγωγικά η λέξη "προστασία"). Πρώτο και κύριο μέλημά μας είναι να διώξουμε κλωτσηδόν τις κατοχικές δυνάμεις και τους ντόπιους συνεργάτες τους, και να ανακτήσουμε την εθνική μας ανεξαρτησία που οι δεύτεροι παρέδωσαν. Γι' αυτό είπα λοιπόν "είμαστε όλοι φορτηγατζήδες", όπως αύριο θα πρέπει όλοι να "είμαστε ταξιτζήδες", "μηχανικοί"... (βάλε ό,τι άλλο θέλεις τέλος πάντων).

  68. Misha avatar
    Misha 29/07/2010 09:29:56

    Neotera
    Παίζει το εξής: πολλά από τα παιδιά της νέας γενιάς έχουν εκπαιδευτεί στο εξωτερικό στην οικονομία της «ελεύθερης αγοράς» και στη «διοίκηση επιχειρησεων» στα νεοφιλελεύθερα πρότυπα.Εχει γινει το μυαλό τους πουρές ...

  69. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 29/07/2010 09:35:54

    Μα, δεν το κατααλαβαίνεις; Στην Αμερική δεν επιτρέπονται τέτοια πράγματα. Τι θα πει δηλαδή "απεργίες φορτηγατζήδων"; Αυτά είναι μόνο για τους... μάο-μάο τους οποίους νομίζει ότι κυβερνάει και ότι ήρθε να τους βάλει σε τάξη.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Αυριανιστής 29/07/2010 09:37:48

      (Συγγνώμη, το παραπάνω είναι απάντηση σε σχόλιο του Strange Attractor, το οποίο μυστηριωδώς εξαφανίστηκε!)

      • Factorx avatar
        Factorx @ Αυριανιστής 29/07/2010 10:27:12

        Εξαφανιστηκε γιατι υπάρχει κάποιος βλάκας που χρησιμοποιεί το nick του Strange

      • Kinezos avatar
        Kinezos @ Αυριανιστής 29/07/2010 10:29:39

        Και εγω εντόπισα τη λαθροχειρία αλλά δεν ανεβαίνει το σχόλιο που έκανα. Κάποιος αναλφάβητος χρησιμοποιεί το νικ του στρειτζ εδώ και 2, 3 μέρες και κάνει μπαμ από μακριά.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Αυριανιστής 29/07/2010 13:20:14

        Φίλε αυριανιστή, και υπόλοιποι σχολιαστές, κάποιος ή κάποιοι ανεγκέφαλοι μπαίνουν και σχολιάζουν ασυνάρτητα εδώ και λίγες ημέρες, χρησιμοποιώντας όμως το νικ μου.
        Τους πείραξαν μάλλον κάποιες πρόσφατες θέσεις που πήρα απέναντι σε μια συγκεκριμένη συντεχνία, και αντιδρούν υπονομευτικά σαν 10χρονα
        Προσοχή λοιπόν, και μη με παρεξηγείτε όταν βλέπετε ηλίθια ή απρεπή σχόλια. Δεν θα είναι δικά μου.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Αυριανιστής 29/07/2010 13:27:25

        Φίλε αυριανιστή

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Αυριανιστής 29/07/2010 09:41:51

      Στην Αμερική οι φορτηγατζήδες είναι ΤΟ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ, όχι αστεία.
      Και ξέρεις τι θα πεί Συνδικάτο στα Αμερικάνικα!

  70. Λεωνίδας avatar
    Λεωνίδας 29/07/2010 09:55:25

    Δεν μπορώ να κατανοήσω την εμμονή ορισμένων στο "άνοιγμα των κλειστών επαγγελμάτων". ΟΙ ΦΟΡΤΗΓΑΤΖΗΔΕΣ ΔΕΝ ΑΝΤΙΤΙΘΕΝΤΑΙ ΣΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ. ΑΞΙΩΝΟΥΝ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ.

    Συγγνώμη για τα κεφαλαία. Αλλά απηύδησα.

    Βλέπω και τον ΣΚΑΪ και η προπαγάνδα, η προσπάθεια να αποπροσανατολίσουν τους ίδιους τους απεργούς έχει φτάσει στο μη περαιτέρω. Μέχρι που ειπώθηκε ότι η Κυβέρνηση δεν έχει προχωρήσει στις επιτάξεις επειδή θέλει να δώσει μία τελευταία ευκαιρία στους απεργούς!! Ειπώθηκε ότι φορτηγά στην κεντρική λαχαναγορά δουλεύουν και προσπαθούσαν να εκμαιεύσουν στανικά από τον πρόεδρο της κεντρικής λαχαναγοράς ότι ήταν μεγάλος αριθμός, ενώ ουσιαστικά ήσαν ελάχιστα φορτηγά διεθνών μεταφορών που είχαν ξεκινήσει προτού κηρυχθεί απεργία.

    Οι φορτηγατζήδες τα βάζουν με την πιο οργανωμένη συμπαιγνία ΜΜΕ και Κυβέρνησης. Και με μία κοινωνία απέναντί τους αφιονισμένη που πέρασε από την προάσπιση του πάσης φύσεως δικαιώματος να επικροτεί ακόμη και τις επιτάξεις μετά από δύο μέρες απεργίας!

    Η αυθαιρεσία, ο τραμπουκισμός, η θρασύτητα της Κυβέρνησης δεν έχει όρια. Είναι γνωστοί από παλαιά αλλά πάντοτε σε εκπλήσσουν αυτοί οι άνθρωποι...

  71. petros avatar
    petros 29/07/2010 10:00:18

    Πρωί πρωί το χουντοκάναλο ΜΕΓΚΑ ( ΥΕΝΕΔ )έβγαλε τον Γκαίμπελς μαζί με το εξαπτέρυγο των διαπλεκομένων, την Θεοδώρα. ΧΟΥΝΤΑ απλά και ξάστερα.Ο κάθε δημοκρατικός πολίτης όπου κι αν ανήκει ιδεολογικά πρέπει να αντισταθεί.

    Πολιτική επιστράτευση δεν ξέρω εάν έκανε η χούντα του Παπαδόπουλου,γιατί ήμουν νήπιο.Αλλά τελικά οι μόνοι που δεν απεργούν είναι οι τραπεζίτες και οι μεγαλοεπιχειρηματίες...

    Το κλάμα και το αίμα των ανέργων, των πολυτέκνων, των συνταξιούχων, των εργαζομένων ΘΑ ΠΝΙΞΕΙ ΟΣΟΥΣ ΥΠΕΓΡΑΨΑΝ ΤΟ ΜΝΗΝΟΝΙΟ ΚΑΙ ΕΦΕΡΑΝ ΤΟ ΔΝΤ. Και όσοι στηρίζουν αυτή την παραπαίουσα συγκυβέρνηση ΠΑΣΟΚ- Θεοδώρας-ΛΑΟΣ- Κουβέλη- διαπλεκομενων, έχουν μεγάλη ευθύνη.Στείλτε επιστολές, στείλτε τις παραιτήσεις σας , αποχωρήστε από τα κόμματα και τα αποκόμματα της παρακμής και της υποτέλειας.

    Τα αυθαίρετα στο Ηράκλειο δεν τα γκρέμισαν σήμερα,αλλά αναβλήθηκε το γκρέμισμα για αργότερα. Γιατί ; Δύο μέτρα και δύο σταθμά ; Επειδή είναι"πράσινος" νομός ; Η παρανομία είναι μόνο στους εργαζόμενους που χάνουν μισθούς, συντάξεις, εργασία ; Ντροπή...Ξεφτιλα... Σιγά τα χρήματα που βγάζει το κράτος από τον τουρισμό... Στις τσέπες των επιτηδείων πηγαίνουν στα μεγάλα νησιά, που γδέρνουν τους ΈΛληνες και ξένους τουρίστες.Μαύρο χρήμα...

  72. The Saint avatar
    The Saint 29/07/2010 21:27:33

    Να ρωτήσω κάτι? Καλά και άγια΄όλα όσα έχουν γραφεί μέχρι τώρα...
    Επι της ουσίας γίνεται κάτι? Ολοι εμείς οι "κοινοί θνητοί" που φωνάζουμε γιά όλα όσα μυρια κακά μας τριγυρνούν τους τελευταίους μήνες, εκπροσωπούμαστε απο κάτι? Απο ένα συνδικάτο, βρε αδελφέ?
    Γιατί δεν μιλάει κανείς? Πιστευετε πραγματικά ότι αν συνεχιστεί αυτό το άθλιο σιγονταρισμα, αυτή η στημένη σε βάρος μας απάτη (και) απο την -συσσωμη- αντιπολιτευση, θα έχουμε κανένα αποτέλεσμα?

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.