11/09/2009 09:10
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Γιώργος Παπανδρέου κλείνει το μάτι στην Ουάσιγκτον



Στην ομιλία του στην Αλεξανδρούπολη ο κ. Παπανδρέου ανέφερε ότι «η ΝΔ διαφημίζει τον περίφημο αγωγό Μπουργκάς - Αλεξανδρούπολη για τον οποίο παλέψαμε και εμείς, αλλά η διακρατική συμφωνία κατοχυρώνει τα συμφέροντα μόνο της μιας πλευράς. Εμείς θα διασφαλίσουμε τους περιβαλλοντικούς όρους σε ξηρά και θάλασσα».

Με άλλα λόγια ο κ. Παπανδρέου αποδέχθηκε αυτό το οποίο έλεγαν οι διάφοροι εκπρόσωποι των ΗΠΑ (πιέζοντας αφόρητα την κυβέρνηση Καραμανλή) όλα αυτά τα χρόνια. Ότι δηλαδή η διακρατική συμφωνία εξυπηρετεί τα συμφέροντα μόνο της ρωσικής πλευράς. Το χειρότερο, άφησε σαφώς να εννοηθεί ότι  θα επαναδιαπραγματευτεί την συμφωνία.

 Όταν ο αρχηγός του ΠΑΣΟΚ δηλώνει ότι «η διακρατική συμφωνία κατοχυρώνει τα συμφέροντα μόνο της μιας πλευράς» τι διαφορετικό λέει από τον βοηθό υπουργό Eξωτερικών των HΠA και αρμόδιο για θέματα Ενέργειας, Μάθιου Μπράιζα που στο συνέδριο του Economist στην Αθήνα επέκρινε την κυβέρνηση Καραμανλή ότι ακολουθεί μια επικίνδυνη πολιτική μονοπωλιακής εξάρτησης στο θέμα των αγωγών;  «Aποτελεί στρατηγικό λάθος το 80% του φυσικού αερίου της χώρας σας να προέρχεται από την Gazprom … η πρακτική αυτή πλησιάζει σε αυτό που λέμε μονοπώλιο» είχε πει τότε και συμπλήρωσε: «Αναρωτιέμαι ποια πολιτική ηγεσία δεν βλέπει ότι μια τέτοια εξάρτηση είναι επικίνδυνη».

Προφανώς στο πρόσωπο του αρχηγού του ΠΑΣΟΚ βρέθηκε η ηγεσία που θεωρεί «επικίνδυνη εξάρτηση» το στρατηγικό άνοιγμα στην Ρωσία.

 Η ΝΔ αντέδρασε έντονα και κάλεσε τον αρχηγό του ΠΑΣΟΚ να ανασκευάσει την δήλωσή του, «αλλιώς δημιουργούνται σοβαρά ερωτηματικά».

 Μέχρι αργά χθες το βράδυ είχε απαντήσει μόνο ο πολιτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ για θέματα Ανάπτυξης, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, ο οποίος έκανε λόγο για «ενορχηστρωμένη και ταυτόχρονα κωμική προσπάθεια διαστρέβλωσης» και πρόσθεσε: «Το ΠΑΣΟΚ είχε και έχει θέσεις ξεκάθαρες …θα επιταχύνει τις διαδικασίες κατασκευής του αγωγού με γνώμονα και προτεραιότητα το σεβασμό προς το περιβάλλον και σε συμφωνία με τις τοπικές κοινωνίες». 

 Ωστόσο, παρά την δήλωση του κ. Χρυσοχοίδη οι εντυπώσεις μένουν.

Όπως εξάλλου εκτιμά το www.olympia.gr ο κ. Παπανδρέου αναμένεται να επαναδιαπραγματευτεί το θέμα του αγωγού καθότι συνδέεται άμεσα με το θέμα της Θράκης. Σύμφωνα με το ίδιο, η λήξη της στρατηγικής συμμαχίας με τη Ρωσία είναι επιτακτική απαίτηση των συμμάχων που ο κ. Παπανδρέου  δείχνει να συμμερίζεται, ακόμα και αν αυτή η απόφαση στερήσει οικονομικούς πόρους από τη χώρα. Η γεωστρατηγική θέση της Θράκης όμως είναι πολύτιμη για την προώθηση των Ρωσικών συμφερόντων γεγονός που οι σύμμαχοι θέλουν να αποτρέψουν με μια σίγουρη και μόνιμη λύση.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Προφήτης avatar
    Προφήτης 11/09/2009 10:01:11

    Μια παλιά αφίσσα του ΠΑΣΟΚ έγραφε :
    "Το ΠΑΣΟΚ ιδρύθηκε για να υπηρετεί το Λαό και την Πατρίδα"

    Το πτηνοκέφαλο αμερικανόπουλο δεν έχει ενδοιασμούς.
    To 'χει πει : να δώσουμε λίγα στρέμματα (στη Θράκη), να κοιμόμαστε ήσυχοι.

    Ο δε έτερος μισέλληνας αρχηγός, ο Σημίτης, είχε πει άλλο : "η Θράκη έμεινε υπανάπτυκτη γιατί είναι αμφισβητούμενη"!!!!!!!!
    Αποδεχόμενος τις πάγιες επιδιώξεις των Τούρκων.

    Τώρα που η Θράκη, αν υλοποιηθεί ο αγωγός -για τον οποίο συμμερίζομαι περιβαλλοντικές ενστάσεις, αλλά λύνονται- αποκτά κρίσιμη γεωστρατηγική σημασία για την Ελλάδα, οι εθνοπροδότες έρχονται να απαλείψουν το πλεονέκτημα.
    Για να "διολισθήσει" σε "φινλανδοποίηση" σε όφελος της Τουρκίας.

    Όσοι από το "πατριωτικό" ΠΑΣΟΚ κρατάνε ελάχιστη τσίπα πρέπει να τον θάψουν.

    YIORGOS DELENDA EST

    ΘΑΨΤΕ ΤΟΝ ΓΑΠ

    • ambrosiac avatar
      ambrosiac @ Προφήτης 11/09/2009 10:28:29

      Και μια παλια γελοιογραφια του Ιωαννου εγραφε

      ΑΓΠ: "-- Δεν ειμαι παρα υπηρετης του λαου"
      Λαουτζικος: "-- Δεν ειμαι παρα το αφεντικο του"

      Κραταει χρονια αυτη η κολωνια.

    • Χι avatar
      Χι @ Προφήτης 11/09/2009 10:37:28

      Το ίδιο ισχύει, Προφήτη. Δεν διευκρινίζει ποιον Λαό και ποια Πατρίδα.

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ Χι 11/09/2009 10:48:32

        Η αφίσσα ήταν δίπτυχη :
        αριστερά ο λαός με ελληνικές σημαίες
        δεξιά ο Ανδρέας με ανοιχτά χέρια, "να σκεπάζει" το λαό

    • Οδυσσέας avatar
      Οδυσσέας @ Προφήτης 11/09/2009 15:03:42

      Διόρθωση: YORGOS DELENDUS EST.
      Επί της ουσίας να ξέρεις ότι αυτό θα γίνει.
      Το πατριωτικό ΠΑΣΟΚ, όσο απέμεινε, θα καταψηφίσει τον YORGOS.
      Κανείς άλλος θα βάλει ένα χεράκι;
      Δεν είναι μεγάλη η διαφορά 5% με 25% αναποφάσιστους...

  2. El Gekko avatar
    El Gekko 11/09/2009 10:04:38

    Από την εποχή Σημίτη οι θέσεις και οι κινήσεις του ΠΑΣΟΚ και του Γιωργάκη κινούνται στα όρια της Εθνικής Μειοδοσίας, βέβαια ως δια μαγείας σταματούν την τελευταία στιγμή πριν ξεπεράσουν το όριο.

    Ο μεγαλύτερος κίνδυνος από την νέα διακυβέρνηση ΠΑΣΟΚ είναι τα Εθνικά Θέματα, στα υπόλοιπα ότι και να συμβεί χειρότερα δεν γίνεται.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ El Gekko 11/09/2009 10:43:22

      El Gekko Στο συμπέρασμά σου συμφωνώ αλλά όλα είναι αλληλένδετα.

      Αν ένα κόμμα μειοδοτεί εθνικά, τότε λύνει τι; Να περνάει καλά ο λαός με δανεικά, μια νιρβανα που μπορεί να χαθεί σε δευτερόλεπτα χωρίς εθνική ανεξαρτησία;

      Κι έπειτα, πού σταμάτησαν "πριν ξεπεράσουν το όριο";
      Στα Ίμια με την υποστολή σημαίας από ελληνικό έδαφος;
      Στη Μαδρίτη με την αναγνώριση κυριαρχικών δικαιωμάτων της Τουρκίας στο Αιγαίο;
      Στην πρόσφατη ένταξη του κόμματος Ταλατ στη Σοσιαλιστική Διεθνη, ενώ το ΠΑΣΟΚ έδινε χρόνια μάχη για να την αποτρέψει;

      Αν εννοεις ότι δεν χάσαμε (ακόμα) εθνικό έδαφος, οι "γκρίζες ζώνες" που δημιούργησε η πολιτική ΠΑΣΟΚ στο Αιγαίο είναι προάγγελος. Και δεν θέλω να θυμάμαι τη Θράκη.

      • El Gekko avatar
        El Gekko @ Προφήτης 11/09/2009 11:08:52

        Δεν έχεις άδικο !!!

    • anetos avatar
      anetos @ El Gekko 14/09/2009 08:19:15

      με την Ντορα εινα εξασφαλησμενα ομως ......

  3. Βανζέτι avatar
    Βανζέτι 11/09/2009 10:23:27

    Αυτή η πολιτική επιλογή της κυβέρνησης έδωσε δυστυχώς το σήμα σε όλους τους πολίτες ότι την επιτυχία μπορούν να την κατακτήσουν μόνο μέσα από την διαφθορά.

    Και έτσι βάφτισαν την παρανομία μαγκιά. Κατέστησαν την «λαμογιά», προνόμιο.

    Θεοποίησαν το «κονέ» ως κλειδί της επιτυχίας στη ζωή.

    Ήταν μια κυβέρνηση εξαρχής προσανατολισμένη στο πώς θα παραμείνει στην εξουσία, αδιαφορώντας για το οικονομικό και κοινωνικό κόστος μιας τέτοιας επιλογής».


    Αυτά και όμως τα υποστήρίζει ο ΓΑΠ.........

  4. Γκαλέτι avatar
    Γκαλέτι 11/09/2009 10:44:42

    Πρέπει να μας εξηγήσει αναλυτικά τί εννοεί ΟΧΙ ΜΙΣΟΛΟΓΑ.
    Και να μάθουμε επιτέλους όλη την κατάσταση γύρω απο το θέμα, είναι εφικτή η κατασκευή των αγωγών, πότε είναι προγραμματισμένο να ξεκινήσει?
    Κανέναν δέν συμφέρει να παραμένει η κατάσταση μετέωρη χρόνια ολόκληρα ίσως και δεκαετίες πάνω στις υπογραφές.

  5. ΑΔΥΝΑΜΟΣ ΚΑΚΟΣ avatar
    ΑΔΥΝΑΜΟΣ ΚΑΚΟΣ 11/09/2009 10:59:34

    Η ΓΕΝΙΑ ΜΑΣ ΚΑΠΟΤΕ(ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ)ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΛΟΓΗΘΕΙ ΓΙΑΤΙ ΑΝΕΧΘΗΚΕ ΤΙΣ ΜΕΙΟΔΟΤΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΣΤΑ ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΓΑΠ ΚΑΙ ΣΗΜΙΤΗ.ΠΙΟ ΕΝΟΧΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΡΟΠΑΙΗ ΟΜΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΙΩΠΗ ΜΑΣ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΔΙΑΓΡΑΦΕΤΑΙ Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΚΙΝΔΥΝΟΣ.ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΔΙΟΡΘΩΝΟΝΤΑΙ,ΕΚΕΙΝΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΟΡΘΩΝΟΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ.ΕΙΝΑΙ ΑΔΗΡΙΤΗ ΑΝΑΓΚΗ ΦΑΚΤΟΡΑ,ΠΡΟΦΗΤΗ,ΜΠΟΤΙΛΙΑ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΙ ΦΙΛΟΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΦΩΤΙΑ ΟΙ ΧΑΡΙΣΜΑΤΙΚΕΣ ΠΕΝΕΣ ΣΑΣ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΓΙΝΕΙ ΚΑΝΑ ΘΑΥΜΑ.

  6. Olympia avatar
    Olympia 11/09/2009 11:13:04

    Όλο το σχέδιο δράσης του ΠΑΣΟΚ. Ειλικρινές και εφαρμόσιμο.

    http://olympia.gr/2009/09/06/pasok-elections-2009/

    • χαλκιδικιωτης avatar
      χαλκιδικιωτης @ Olympia 11/09/2009 15:07:20

      ολα αυτα που υποστηριζεις στο "αρθρο" σου τεκμηριωνονται με καποιο τροπο ;

      αν οχι τοτε ειναι απολα εικασιες ! και θεωριες "συνομοσιας" ..... γιατι ο καθενας μπορει να βγει να γραψει οτι νομιζει .... αλλα αν δεν τα τεκμηριωσει ομως ....

  7. Olympia avatar
    Olympia 11/09/2009 11:14:38

    Ο νέος πρωθυπουργός της Βουλγαρίας Μπόικο Μπορίσοφ θέτει και πάλι εμπόδια στην υλοποίηση του έργου, που θεωρείται σημαντικό για την Ελλάδα, τη Ρωσία αλλά και τη Βουλγαρία. Ο βούλγαρος πρωθυπουργός αμφισβητεί ευθέως την οικονομική βιωσιμότητα του αγωγού, κάτι που γίνεται για πρώτη φορά στα 17 χρόνια προϊστορίας που έχει το ζήτημα αυτό.

    Ο Αυριανός πρωθυπουργός της Ελλάδας, Γιώργος Παπανδρέου δήλωσε στην Αλεξανδρούπολη «η διακρατική συμφωνία κατοχυρώνει τα συμφέροντα μόνο της μιας πλευράς»

    Η Βουλγαρία του κοζλοντούι έθεσε και ένα ρηξικέλευθο για τα δεδομένα της επιχείρημα: “ένα από τα πλέον καθοριστικά σημεία είναι το πόσο επικίνδυνο μπορεί να αποδειχθεί το έργο για το περιβάλλον” διά στόματος του υπουργού Οικονομίας Τρ. Τράικοφ (σχ. βήματος:δήλωση που μάλλον αιφνιδίασε το ελληνικό υπουργείο Εξωτερικών, αφού οι Βούλγαροι ουδέποτε ως σήμερα ασχολήθηκαν με θέματα περιβαλλοντικά!)

    Που έσπευσε επίσης να τονίσει ο Μ. Χρυσοχοΐδης: “με γνώμονα και προτεραιότητα το σεβασμό προς το περιβάλλον και σε συμφωνία με τις τοπικές κοινωνίες”.

    Για το περιβαλλοντικό του έργου έχουμε αναφερθεί αναλυτικά ΕΔΩ. Είναι πάντως θλιβερό πράγματα που λέγονται από λαθρόβιους κομματικούς σχηματισμούς να υιοθετούνται από τον αυριανό πρωθυπουργό και τους στενούς του συνεργάτες. Δηλαδή τα τάνκερ του Αλαφούζου είναι πιό οικολογικά από έναν καινούριο αγωγό.

    Για το οικονομικό όφελος του έργου, απλά θα παραθέσουμε την ανάλυση του Βήματος:

    Ο αγωγός Μπουργκάς- Αλεξανδρούπολη θεωρείται έργο χαμηλού κόστους και οικονομικά βιώσιμο ακόμη και σε χαμηλότερες, σε σχέση προς τις τρέχουσες, τιμές πετρελαίου, αλλά απομένει να αποδειχθεί αν οι αντιρρήσεις του βούλγαρου πρωθυπουργού είναι μόνον οικονομικές ή υπάρχει και παρασκήνιο διπλωματικού ενδιαφέροντος.


    Το άρθρο γράφτηκε πριν ο Γιώργος Παπανδρέου κάνει τις περιβόητες δηλώσεις για τον αγωγό. Υποθέτουμε λοιπόν πως θα ισχύουν τα αντίστοιχα και για τις δηλώσεις του ΓΑΠ, εκτός αν άλλαξε κάτι στις παγκόσμιες οικονομοτεχνικές μελέτες την τρέχουσα εβδομάδα.

    Είναι ηλίου φαεινότερο ότι τόσο η Βουλγαρική κυβέρνηση όσο και η Ελληνική αντιπολίτευση ταυτίζονται άρρηκτα με τις Αμερικάνικες θέσεις όπως εκφράστηκαν από τον Μάθιου Μπράιζα.

    Το λυπηρό είναι ότι ενώ για τη Βουλγαρία είναι αυτονόητη η προσπάθεια εξαπάτησης των πολιτών λόγω του “νέου μαγικού κόσμου της Δύσης” που ανοίγεται μπροστά στην νέα κυβέρνηση, για την Ελλάδα αυτή η τακτική προσβάλλει βάναυσα την εως τώρα ειλικρινή στάση που έχει δείξει ο ΓΑΠ.

    Ο Παπανδρέου έχει δηλώσει επανειλημμένα τις προθέσεις του για επιστροφή της Ελλάδας στη Νατοϊκή αγκαλιά, οπότε η χρησιμοποίηση υποκριτικής επιχειρηματολογίας στα πρότυπα του Rocky 4 δεν είναι και τόσο επιτιμητική για το νοητικό επίπεδο του Ελληνικού λαού. Ούτε καν για του Βουλγαρικού

  8. Γκαλέτι avatar
    Γκαλέτι 11/09/2009 11:14:52

    Eλπίζω να βρεθεί κάποιος δημοσιογράφος στην ΔΕΘ μεθαύριο να του θέσει το θέμα.

    • sinn avatar
      sinn @ Γκαλέτι 11/09/2009 11:22:34

      ...και όνειρα γλυκά!

      Υπάρχουν δημοσιογράφοι που θα εξετάσουν τον ΓΑΠ στα άβατα;

      • tiramola avatar
        tiramola @ sinn 11/09/2009 11:28:24

        Αν υπάρχουν λέει...
        Από υπάλληλους νταβατζήδων άλλο τίποτα...
        Θα δεχτεί πολύ πίεση μετά τις τελευταίες εξελίξεις με τον Σημίτη.

      • sinn avatar
        sinn @ sinn 11/09/2009 11:36:34

        H πίεση θα είναι αφόρητη.

      • hypo avatar
        hypo @ sinn 11/09/2009 11:37:10

        Μπα, που να βρεθούν τέτοιοι δημοσιογράφοι. Όλοι οι νταβατζήδες είναι ενταγμένοι στο σύστημα ΓΑΠ. Αρκεί μια ματιά στα πρωτοσέλιδα για να σας πείσει. Tiramola ο δικός σου είναι διαπλεκόμενος μέχρι το μεδούλι.

      • Σπατζιώτης avatar
        Σπατζιώτης @ sinn 11/09/2009 11:45:44

        Βάστα, Γιώργο!

  9. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 11/09/2009 11:17:40

    Είμαστε ο λαός του ''ανάμεσα'': ανάμεσα στη Σκύλλα ή τη Χάρυβδη, ανάμεσα στο τούρκικο φέσι και την παπική τιάρα, ανάμεσα στην Κική και την Κοκό, ανάμεσα στο πλήθος και την αστυνομία...

    • tiramola avatar
      tiramola @ Σπατζιώτης 11/09/2009 11:43:35

      Ηello Σπατζ!
      Βασικά είσαι ανάμεσα στην πραγματική πολιτική και την εφαρμογή της στην πράξη και την επικοινωνιακή πολιτική και το θέατρο.
      Διαλέγεις και παίρνεις...

      • Σπατζιώτης avatar
        Σπατζιώτης @ tiramola 11/09/2009 11:51:55

        Γειά σου, φίλε Τιραμόλα, με τα ωραία σου! Λέω να πάρω την κουρτίνα! Λες να 'χει ''Ζονγκ'';

  10. tiramola avatar
    tiramola 11/09/2009 11:51:01

    @hypo
    Στο είπαν στο τηλέφωνο?

    • hypo avatar
      hypo @ tiramola 11/09/2009 11:53:16

      Τι να μου πούνε ρε μεγάλε. Δε το βλέπεις; Όλο το νταβατζιλίκι των ΜΜΕ πίσω από τον ΓΑΠ είναι. Δες τα πρωτοσέλιδα. Οι μετοχές ΔΟΛ και λοιπών ανεβαίνουν. Δε το βλέπεις; Το αμερικανάκι έρχεται.

      • tiramola avatar
        tiramola @ hypo 11/09/2009 12:07:31

        Αλήθεια πιστεύεις ότι αν ο Καραμανλής δεν αποδεικνυόταν ότι είναι λίγος έως ανύπαρκτος θα είχε αξία κανένα από τα πρωτοσέλιδα ότι και να έγραφαν?
        Και ο Παπανδρέου θα κριθεί και μάλιστα πολύ πιο σύντομα από ότι ο Καραμανλής.
        Καθαρές εξηγήσεις!
        Αν δεν χρωστάς σε κανένα και αν έχεις το κούτελο καθαρό από τη στιγμή που είσαι ο απόλυτος άρχων τον κάθε Λαμπράκη τον πιάνεις από το λαιμό!
        Μην παραμυθιαζόσαστε....

      • hypo avatar
        hypo @ hypo 11/09/2009 12:10:49

        Μα καλά, τι μας λες τώρα; Ότι τα ΜΜΕ είναι ακριβοδίκαια. Άσε μας τώρα. Τα δελτία ειδήσεων είναι μια συζήτηση μεταξύ βλαμμένων δημοσιογράφων με γραμμή ανάλογα με το συμφέρον του ιδιοκτήτη του σταθμού. Το συμφέρον των σταθμών προφανώς είναι με το ΓΑΠ. Ποιος παραμυθιάζεται τώρα ρε tiramola; Άνοιξε τα μάτια σου και βγάλε τις παρωπίδες.

    • hypo avatar
      hypo @ tiramola 11/09/2009 11:56:24

      Κοιτώντας τον χάρτη των ΜΜΕ διαπιστώνουμε ότι η Ελλάδα είναι η μοναδική χώρα του Δυτικού κόσμου, όπου το κόμμα που κυβερνά δεν έχει ένα, έστω ένα, τηλεοπτικό σταθμό ή μία, έστω μία, μεγάλη εφημερίδα που να επικοινωνεί θετικά το μήνυμά του. Στην Ελλάδα ζούμε σε έναν ιδιότυπο μπερλουσκονισμό. Και δεν χρειάζεται, φαντάζομαι, να υπενθυμίσω ότι ο Τύπος είναι η 4η εξουσία, ούτε να επιχειρηματολογήσω επί μακρόν για να δείξω ότι αυτή η μονομέρεια των Μέσων είναι αιτία και απόδειξη της παθογένειας της Δημοκρατίας μας.

      Διαπιστώνουμε επίσης ότι ΟΛΑ τα ιδιωτικά ΜΜΕ και οι επιχειρηματικοί όμιλοι που δι’ αυτών εκπροσωπούνται –Μ. Κυριακού, ΔΟΛ, Μπόμπολας-ΑΚΤΩΡ, Κουρής, Αλαφούζος, Κοντομηνάς- όλοι στηρίζουν δυνατά τον Γιώργο Παπανδρέου και το Πασόκ.

    • ataktos avatar
      ataktos @ tiramola 11/09/2009 12:23:18

      Αγαπητέ πρέπει να σε εξομολογηθώ ότι αυτό «το παιχνίδι» με τα δυο κούτσουρα που μας κυβερνούν 60 χρόνια με έχει αποθέσει από τον «διάλογο» και λυπάμαι ότι υπάρχουν ακόμη άνθρωποι που ικανοποιούνται με στημένα παιχνίδια τον δυο .

  11. tiramola avatar
    tiramola 11/09/2009 11:58:21

    @ Σπατζιώτης
    Γιατί ρε παίδαρε είσαι τόσο απαισιόδοξος?
    Έφτασε η ώρα να δεις τη ζωή με άλλο μάτι.
    Στο κάτω κάτω μήπως περιμένουμε να μας ταίσει κανένας?

    • Σπατζιώτης avatar
      Σπατζιώτης @ tiramola 11/09/2009 12:08:46

      Δεν είμαι καθόλου απαισιόδοξος. Πιστεύω στους στίχους του Κωστή Παλαμά:''...και μην έχοντας άλλο σκαλί / να κατρακυλήσεις πιο βαθιά στου κακού τη σκάλα / για το ανέβασμα ξανά που σε καλεί / θα αιστανθείς να σου φυτρώνουν, ω χαρά, / τα φτερά, τα φτερά τα πρωτινά σου, τα μεγάλα...''
      Αν και κάποιος, παλιότερα, έλεγε ότι στον πάτο πάντα υπάρχει ένας συμπατριώτης μας να σκάβει για να πάει ακόμα πιο βαθιά...

      • sinn avatar
        sinn @ Σπατζιώτης 11/09/2009 12:21:01

        Παλαμάς!

        Τον σκότωσε και αυτόν ο Κουφοντίνας (διάβασε τον αγωνιστικό τύπο της εποχής που υμνούσε τον λόγο του) -και η αυλική διανόηση της Μάνιας. Διάβασε σοσιαλιστή Χυτήρη. Επιτέλους Αισιοδοξία: Aς υποθέσουμε πως δεν έχουμε φτάσει στο μαύρο αδιέξοδο, στην άβυσσο του νου κτλ

  12. Γκαλέτι avatar
    Γκαλέτι 11/09/2009 12:08:57

    Εννοείται οτι εδώ και έναν χρόνο το λιγότερο οι περισσότεροι νταβατζήδες είναι γύρω απο τον ΓΑΠ, περιμένουν το νέο τους μερίδιο αφού εκτός εκπλήξεως θα είναι σύντομα πρωθυπουργός.

    • hypo avatar
      hypo @ Γκαλέτι 11/09/2009 12:14:26

      Εδώ καταγγέλει τις τράπεζες από τη μία και από την άλλη βάζει τους τραπεζίτες να καταρτίσουν το οικονομικό πρόγραμμα του Πα.Σο.Κ. Αν είναι αυτός που θα φορολογήσει τις τράπεζες εμένα να μου τρυπήσεις τη μύτη. Βαλτός αμερικανόφιλος είναι. Ακόμα και τον αγωγό από τη Βουλγαρία υπονομεύει. Λαικιστής σε βαθμό αηδίας και καπιταλιστής σε βαθμό εξωφρενικό. Ακόμα και η ιστορία με τον εννιαίο συντελεστή φορολογίας είναι άκρως δεξιό μέτρο.

      • tiramola avatar
        tiramola @ hypo 11/09/2009 12:26:47

        Hypo συγνώμη παίδαρε δεν είχα καταλάβει ότι είσαι της προοδευτικής αριστεράς....

      • hypo avatar
        hypo @ hypo 11/09/2009 12:31:51

        Ενώ εσύ που είσαι αριστερός υποστηρίζεις δεξιές πολιτικές. Μπράβο σου μεγάλε.

    • tiramola avatar
      tiramola @ Γκαλέτι 11/09/2009 12:25:13

      Ενώ μέχρι τώρα ήταν στη λιγούρα...

    • syas avatar
      syas @ Γκαλέτι 12/09/2009 13:50:39

      Μην ειρωνεύεσαι φίλε μου πυροπαθή.

      Είναι μαζί του επειδή θεωρούν οτι θα κερδίσει τις εκλογές. Αυτοί βλέπουν οτι οι αμερικάνοι τον σπρώχνουν τον γαπ, θα ήταν χαζοί αν δεν τον υποστήριζαν.

      απλό δεν είναι???

  13. Στέργιος avatar
    Στέργιος 11/09/2009 12:28:47

    Δεν θα ψηφίσω τον παπανδρέου γιατί:
    1) Είναι Αμερικανός πολίτης, δηλαδή πολίτης χώρας με αποδεδειγμένη και διαχρονική εχθρική στάση απέναντι στην Ελλάδα.
    2) Κρέμεται από το φουστάνι τής Μάργκαρετ, η οποία ανέκαθεν σιχαινόταν την Ελλάδα (απόδειξη ότι "40 χρόνια φούρναρης" στην Ελλάδα, και τα ελληνικά της είναι χειρότερα από τουρίστριας που ήρθε για ένα Σαββατοκύριακο και έμαθε να κουτσο-λέει πέντε φράσεις), και άρα, επηρεασμένος από αυτήν σχετικά με το αμερικανικό κόμπλεξ ανωτερότητας.
    3) Πρώτη φορά του πάτησε ελληνικό έδαφος στα 16, για να στο Κολλέγιο Αθηνών (φυτώριο της διεφθαρμένης αθηναϊκής ελίτ) για να ξαναφύγει στα 18 και να επιστρέψει οριστικά στα 30 του. Πόσο καταλαβαίνει και συναισθάνεται τον Έλληνα αυτός ο άνθρωπος;
    4) Τέλος, δεν μιλάει ελληνικά, αλλά μεταφράζει από τα αγγλικά. Ένας άνθρωπος που δεν σκέφτεται και δεν εκφράζεται στα ελληνικά δεν μπορεί να γίνει πρωθυπουργός μας. Δεν μας φτάνει ο Σημίτης με τα κορακίστικά του;

    • hypo avatar
      hypo @ Στέργιος 11/09/2009 12:33:17

      Πες τα ρε Στέργιε. Μαζί σου και εγώ.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Στέργιος 11/09/2009 12:53:04

      Αν κρεμόταν μόνο από το φουστάνι της Φρειδερίτας...Κρέμεται από το State Department.

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Στέργιος 11/09/2009 13:09:52

      Συγνώμη, αλλά νομίζω ότι χάνουν την μπάλα ορισμένοι.
      Δεν έχω γράψει τίποτα θετικό για τον ΓΑΠ, με εξαίρεση την καρατόμηση Σημίτη.
      Αλλά να είμαστε και λίγο σοβαροί, δεν κρίνουμε τις προσωπικές μας προτιμήσεις, μιλάμε για κάποιον που επιζητά την ψήφο για να κυβερνήσει.
      Πρόγραμμα και θέσεις επιζητώ για να κρίνω, δεν θα πάω να πιω μπύρες μαζί του.
      Τι σημασία έχει για τη διακυβέρνησή του τα 4 παραπάνω σημεία; Δεν θα ψηφίσω την μητέρα του ή τις γλωσσικές του επιτυχίες, δεν αναζητώ φιλόλογο, Πρωθυπουργό θα επιλέξουμε, εκτός αν κάποιοι θέλουν να τους χαϊδεύουν τα αυτιά.
      Αν είναι να κρίνω με κριτήρια καταγωγής ...."το χάσαμε το κορμί πατριώτες"


      ΥΓ

      ...ούτε ο άνθρωπος που οργάνωσε την Ελβετία και δολοφονήθηκε από τους νταβατζήδες της εποχής, δεν είχε πατήσει την Ελλάδα, δεν μίλαγε την ομιλούσα ...μαλλιαρή, εκφραζόταν στα Γαλλικά και Ρωσικά, δεν ήταν καλός Κυβερνήτης;
      ...και μην αρχίσουν οι οπαδοί να λένε ότι συγκρίνω ...
      Δεν με ενδιαφέρει ο ΚΚ ο Β ή ο ΓΑΠ.
      Θέλω:
      -πρόγραμμα
      -ανθρώπους που θα το υλοποιήσουν
      -χρονική διάρκεια εφαρμογής των μέτρων

      Κανένας δεν μου έχει καταθέσει τίποτα, ο ένας όμως ξεσκαρτάρει και ο άλλος διαπραγματεύεται τις θέσεις με τους παππούδες.
      Το έχω ξανά γράψει : δεξιός είμαι όχι μαλάκας....

      • Lavazza avatar
        Lavazza @ Ο Ιθαγενής 11/09/2009 14:45:14

        Μπράβο βρε Ιθαγενή!!!! Σε συγχαιρω για την καθάρια σκέψη σου. Μπράβο

      • Ο Ιθαγενής avatar
        Ο Ιθαγενής @ Ο Ιθαγενής 11/09/2009 15:01:53

        Όπως αναφέρει και ο Προφήτης στα 30 σημεία παρακάτω με τα οποία συμφωνώ απόλυτα, φίλε Lavazza, και που μπορώ να προσθέσω και άλλα (για Πάγκαλο, Βάσω Παπανδρέου, Βενιζέλο και λοιπούς, όχι σαν προσωπικότητες αλλά σαν εκφραστές πολιτικών και στρατηγικών).
        Εκεί γίνεται η δόκιμη κριτική και όχι αν μιλάει καλά Ελληνικά (και ο Δημοσθένης ψευδός γεννήθηκε), αν είναι κουτσός, στραβός ή τι έκανε η μαμά του.
        Δεν ψηφίζω ΠΑΣΟΚ, όχι για την μητέρα του ΓΑΠ ή γιατί ζούσε στο εξωτερικό.
        Δεν ψηφίζω γιατί δεν μου έχει καταθέσει προτάσεις, λύσεις και πρόσωπα.
        Δεν είμαι Πάγκαλος να επιλέγω τον εντιμότερο κλέφτη και όσο και να φωνάζουν ορισμένοι ο ΓΑΠ έχει ασκήσει εξουσία και στο Παιδείας και στο Εξωτερικών.
        Αν κάποιοι από οπαδικό πνεύμα διαλέγουν ΚΚ ο Β΄ ή ΓΑΠ, δικαίωμά τους.
        Αν θέλω να επιλέξω με βάση τον βαθμό κατανόησης και ανάλυσης των προτάσεων τους δικαίωμά μου.
        Προς το παρόν δεν έχει προτείνει κανένας τίποτα ολοκληρωμένο, με τον ΓΑΠ όμως να πετάει τον Σημίτη και τον ΚΚ τον Β΄ να τρέχει στο Πικέρμι.
        Κινήσεις εντυπώσεων και όχι ουσίας, αλλά κινήσεις....

  14. Γκαλέτι avatar
    Γκαλέτι 11/09/2009 12:50:15

    hypo καλά τα λές αλλά και εμείς όπως βλέπεις τερματίσαμε τελικά δεύτεροι γιατί όχι μόνο ο Καραμανλής δέν τήρησε τις υποσχέσεις του αλλά στάθηκε πολύ κατώτερος των περιστάσεων. Ελπίζω σε περίπτωση ήττας της Νέας Δημοκρατίας στις εκλογές ταχύτατη αντικατάσταση του.

  15. Tηλέμαχος avatar
    Tηλέμαχος 11/09/2009 12:55:54

    Το ζήτημα των αγωγών δεν είναι αμελητέο, ούτε λεπτομέρια. Είναι ο ΚΥΡΙΩΣ λόγος που οι Αμερικανοί υποβάθμισαν την Ελλάδα στα σχέδιά τους με αποτέλεσμα για πρώτη φορά στην ιστορία να επισκεφθεί Αμερικανός πρόεδρος την Τουρκία και να μην περάσει από την Ελλάδα, όπως έκανε φέτος ο Ομπάμα.

  16. Προφήτης avatar
    Προφήτης 11/09/2009 12:58:08

    Βίος και πολιτεία ΓΑΠ
    και πόσο επικίνδυνος είναι για την «εθνική» υγεία, σε δυο δόσεις:

    ΔΟΣΗ 1η.

    1) Ο Γ Παπανδρέου δεν είναι το «καλό παιδί», είναι συνειδητός σε όλες τις πράξεις του και κακώς μετά 27 χρόνια βουλευτικής θητείας, χρεώνουν σε «κακούς συμβούλους» του περιβάλλοντος του, τις επιλογές του. Γνωρίζει καλά την διπλωματική αβρότητα και τους κανόνες των δημοσίων σχέσεων, που τους τηρεί σε βαθμό, που παρεξηγείται ως υπερβολικά «ευγενής».

    2) Έχει ελλιπέστατη έως μηδενική κλασσική Ελληνική παιδεία και παντελή άγνοια της Ελληνικής Γραμματείας. Παιδί μετανάστη στην Αμερική, στον Καναδά, στην Σουηδία, με ιδιαίτερη εξάρτηση από την μητέρα του, με κοσμοπολίτικη ζωή, δεν γνώρισε την Ορθόδοξη διαπαιδαγώγηση (γνωστές γκάφες), δεν διδάχθηκε την Ελληνική ιστορία και πήρε το βουλευτικό αξίωμα νεότατος το 1981 ελέω Ανδρέα.

    3) Εγκατέλειψε συστηματικά και καθ’ ολοκληρία την πολιτική παρακαταθήκη του Α Παπανδρέου επί εποχής Σημίτη και κατόπιν, αποσιώπησε την πολιτική του γραμμή, εξαφάνισε μεθοδικά τα κείμενα και τα βιβλία που αποκαλύπτουν την διάσταση απόψεων και την σύγκρουση προσανατολισμού, που έχει με τον αποπεμφθέντα (ιδεολογικά) από τον ίδιο Α Παπανδρέου!

    4) Καθήλωσε και εκμεταλλεύτηκε συναισθηματικά τους παλιούς Ανδρεϊκούς, που αναπολούσαν στο όνομα την αναβίωση της πολιτικής του γραμμής, τους εκπαραθύρωσε όμως σταδιακά, ως πιστούς στον Ανδρέα και τους εξαφάνισε από τα πολιτικά όργανα (κομματική ιεραρχία- βουλή) μέχρι ενός.

    5) Η αρχή έγινε με την επιλογή των εκσυγχρονιστών στο συνέδριο διαδοχής του Ανδρέα, όπου προτίμησε τους «ορκισμένους εχθρούς του» για την ηγεσία του κινήματος, όταν μάλιστα ανέλαβε αρχηγός του ΠΑΣΟΚ
    (συμφωνία του 1996 με τον Σημίτη) μάζεψε συνειδητά τους υβριστές του ΠΑΣΟΚ και του Ανδρέα στο ψηφοδέλτιο επικρατείας: Δαμανάκη- «κλέφτες του ΠΑΣΟΚ»,Ανδρουλάκης «γύφτοι του ΠΑΣΟΚ», Μάνος – Ανδριανόπουλος «ΝΑΤΟΙΚΟΙ απολογητές».

    6) Θέλει ένα δικό του μεταλλαγμένο προσωποπαγές κόμμα και εκεί οδηγεί τις εξελίξεις. Ένα ιδιαίτερα μωροφιλόδοξο κοινωνικό στρώμα κομματικών γραφειοκρατών αποϊδεολογικοποιημένο και έτοιμο για όλα, τον ακολουθεί τυφλά, δίχως πολιτικές θέσεις, σε αυτή την κατεύθυνση για λόγους υπαρξιακούς.

    7) Δέχτηκε αδιαμαρτύρητα την ίδρυση του Νατοϊκού στρατηγείου στην Λάρισα δίχως όρια!!! ευθύνης ολόκληρο το Αιγαίο (παραβίαση δόγματος Α. Π).
    Έτσι ξεκίνησε το ενδοτικό εγχείρημα διχοτόμησης του αρχιπελάγους, μιας και ιδρύθηκε τουρκικό στρατηγείο στην Σμύρνη.

    8) Προώθησε την μονομερή από μέρους της χώρας μας Ελληνοτουρκική «φιλία», παρότι η Τουρκία σε κανένα θέμα δεν έχει κάνει την παραμικρή κίνηση καλής θέλησης.(Η μονομερής φιλία είναι δειλία και υποδηλώνει δουλικότητα). Προωθεί (Αμερικανική εντολή ) την ένταξη της Τουρκίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση ως πλήρες μέλος, με κίνδυνο μεταξύ άλλων δεινών την δημογραφική κατάληψη της Ελλάδας.(Ακόμη και την ύστερη αλλαγή γραμμής από τον Κ Σημίτη καταδίκασε!!). Δέχεται την πλήρη ένταξη της Τουρκίας, δίχως προϋποθέσεις την άρση της απειλής του τουρκικού casus belli, για τα 12 μίλια στο Αιγαίο και κυρίως την απομάκρυνση των στρατευμάτων κατοχής της Κύπρου.

    9) Προώθησε και επιμένει στην επαναφορά το διαλυτικού-καταστροφικού σχεδίου ΑΝΑΝ, ενάντια στις διαθέσεις του Ελληνοκυπριακού λαού και πολέμησε αποτελεσματικά, τον εθνικά αντιστεκόμενο ηγέτη, Τάσσο Παπαδόπουλο και τον συμπαραταγμένο μαζί του Βάσσο Λυσσαρίδη.

    10) Υπέγραψε με την Τουρκία την συμφωνία νόθευσης της ιστορικής αλήθειας στα βιβλία της ιστορίας της ΣΤ Δημοτικού και Γ Λυκείου, για τον συνωστισμό στην Σμύρνη και την «προσάρτηση το 1912 ( όχι απελευθέρωση) της Μακεδονίας στην Ελλάδα». Υπερασπίζεται μάλιστα μετά την απόσυρση του το περιλάλητο αντεθνικό βιβλίο! (Δηλώσεις κ Ραγκούση εκ μέρους του! Διόρισε μάλιστα τους υπέρμαχους της παραχάραξης της ιστορίας Θάλεια Δραγώνα και Γιώργο Παπαδημητρίου ως βουλευτές!!! επικρατείας του ΠΑΣΟΚ).

    11)Αποδέχθηκε την ύπαρξη ζωτικών συμφερόντων!! της Τουρκίας στο Αιγαίο ( συμφωνία της Μαδρίτης-διαμαρτυρία 10 βουλευτών του ΠΑΣΟΚ μεταξύ των οποίων και του Κ Παπούλια).Έτσι άνοιξε το δρόμο για τις «γκρίζες ζώνες».

    12) Έκλεισε συμφωνία με τον ΤΖΕΜ (μυστική διπλωματία) «να υπογραφεί συνυποσχετικό για το διεθνές δικαστήριο της Χάγης για την οριοθέτηση της υφαλοκρηπίδας, με αποστρατιωτικοποίηση των νησιών και επαναχάραξη των συνόρων στο Αιγαίο», όπερ συνεπάγεται παραχώρηση- συρρίκνωση εθνικού χώρου.

    13) Αποδέχτηκε συμμορφούμενος στις πιέσεις, να μην τοποθετηθούν οι αντιαεροπορικοί πύραυλοι S 300 στην Κύπρο, αλλά στη Κρήτη.(Γιατί η εμβέλεια τους έφτανε στο Ισραήλ και αυτό ανησυχούσε για την ασφάλεια του).

    14)Αποδέχεται τον αυτοπροσδιορισμό των μουσουλμάνων της Θράκης ως Τούρκων (Καραχασάν-υποψήφιοι βουλευτές ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΣΥΡΙΖΑ)καταργώντας την συμφωνία της Λωζάνης. Δεν πρόκειται περί ενός ακόμη λάθους, ξέρει τι κάνει!!

    15) Αποδέχτηκε στην Σοσιαλιστική Διεθνή το κόμμα του Τουρκοκύπριου ηγέτη του ψευδοκράτους, Ταλαάτ που ξεπουλά στους Άγγλους τις περιουσίες των Ελληνοκυπρίων, όπως στην μεσίτρια-δικηγόρο γυναίκα του Μπλαίρ που κατέθεσε στο Ευρωπαϊκό δικαστήριο υπέρ της εισβολής των Τούρκων: «Δεν εισέβαλαν στην Κύπρο, αλλά επενέβησαν για την προστασία των ομοεθνών τους»!!

    • tiramola avatar
      tiramola @ Προφήτης 11/09/2009 13:00:59

      Πολύ γρήγορα γράφεις στο πληκτρολόγιο...Μπράβο...
      Αν δούλευε και ο Καραμανλής όπως εσύ θα είχε καλύτερη τύχη...

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ tiramola 11/09/2009 13:05:30

        Διάβαζε να μαθαίνεις

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Προφήτης 11/09/2009 13:14:46

      Δεν διαφωνώ σε τίποτα από τα παραπάνω και για αυτό δεν ψηφίζω ΠΑΣΟΚ.
      Το πρόβλημα είναι ότι αφενός η επιλογή θα είναι με βάση τι μου προτείνουν για το αύριο και τη διαχείριση του σήμερα, αφετέρου αν κρίνουμε το πρόσφατο παρελθόν μάλλον ο ΓΑΠ βγαίνει κερδισμένος σε σχέση με τον "...5,5 χρόνια έκανα να καταλάβω"

      ΥΓ

      ...προσωπικά

      -πάω για μπύρες
      -ή Φιλελεύθερη Συμμαχία
      -ή Δημοκρατικούς

      ψάχνω τις διακηρύξεις τους και τα πρόσωπα....

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ Ο Ιθαγενής 11/09/2009 13:19:27

        Ρίξε στον Παπαθεμελή. Στηρίζει εθνικά θέματα και δεν είναι λαμόγιο.

      • Tηλέμαχος avatar
        Tηλέμαχος @ Ο Ιθαγενής 11/09/2009 15:11:09

        Συμφωνώ και επαυξάνω με τον Προφήτη περί Παπαθεμελή.

      • anetos avatar
        anetos @ Ο Ιθαγενής 14/09/2009 08:53:35

        συμφωνω με τον Προφητη για τον Παπαθεμελη .

  17. Προφήτης avatar
    Προφήτης 11/09/2009 13:04:42

    Βίος και πολιτεία ΓΑΠ

    ΔΟΣΗ 2η:

    16) Αποδέχτηκε την αυθαίρετη εισβολή των Αμερικανών στην Σερβία και πολέμησε τις αποστολές αλληλεγγύης υπέρ των Σερβοβοσνίων, (ούτε πατάτες από την παραγωγή της Αχαΐας δεν άφησε να πάνε)!
    Επέτρεψε την διέλευση ΝΑΤΟΙΚΩΝ στρατευμάτων από την Θεσσαλονίκη για την περικύκλωση του Σερβικού στρατού στο Κόσσοβο. Διατηρεί μάλιστα οικογενειακές σχέσεις με την Ολμπράϊτ, την οραματίστρια της μεγάλης Αλβανίας.

    17) Δεν βοήθησε την ίδρυση αυτοδύναμου Ευρωστρατού, αλλά ενίσχυσε την ΝΑΤΟΙΚΗ επικυριαρχία στη Ευρώπη με την συμμετοχή της Τουρκίας που παρότι δύναμη κατοχής συμμετέχει σε ειρηνευτικές αποστολές!

    18) Αποδέχεται στην πράξη την αναγνώριση του Κοσσόβου ως ανεξάρτητου κράτους, ενώ ρητορικά κρατά προς το παρόν αποστάσεις, κίνηση που ελλοχεύει κινδύνους για το ψευδοκράτος στα κατεχόμενα της Κύπρου. Χώρια που κάθε μειονότητα αντί για δικαιώματα θα ζητά αυτονόμηση-αποσκίρτηση (Θράκη).

    19) Δεν έκανε τίποτε για να προωθήσει την υπόθεση της αλλαγής του ονόματος των Σκοπίων, αλλά αποδέχθηκε την υποχώρηση της κ Μπακογιάννη υπέρ της σύνθετης ονομασίας με τον όρο Μακεδονία! Συμφώνησε μάλιστα να ψηφίσει στην βουλή την ένταξή τους στο ΝΑΤΟ ως Μακεδονία με γεωγραφικό πρόθεμα.

    20) Πρότεινε (ενάντια στην νεολαία ) την αποποινικοποίηση της χρήσης ελαφριών ναρκωτικών και την παραγωγή τους στα μπαλκόνια των σπιτιών. Θέση του γνωστού χρηματιστή Σόρος για την «ανοικτή κοινωνία», όπου η χρήση ελαφριών ναρκωτικών «θα απαλύνει τον πόνο των φτωχών λαών και θα ξεχνούν την δυστυχία τους»!

    21) Προτείνει την θέσπιση γάμου ομοφυλοφίλων (σύμφωνο συμβίωσης), περιπλέκοντας το αστικό δίκαιο(συνταξιοδοτικά δικαιώματα-εικονικοί γάμοι για την απολαβή συντάξεων, υιοθεσία παιδιών κλπ)

    22) Προτείνει την αποποινικοποίηση του προσηλυτισμού (σχετική πρόταση του για την τροποποίηση του συντάγματος). Αίτημα των αιρέσεων που προωθούν οι ΗΠΑ, μεταξύ των οποίων χρηματοδοτούμενες ομάδες πρακτόρων πχ σαηεντολόγοι(έρευνα εισαγγελέα Αγγελή 1996 με πόρισμα 100 σελίδων).
    Η χαρά των Ιεχωβάδων δεν λέγεται…

    23) Προτείνει με περισσή αλαζονεία την εκλογή των βουλευτών με λίστα διορισμού τους από τους αρχηγούς των κομμάτων! Προωθεί το αμερικανικό σύστημα , ώστε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας να αποκτήσει υπερεξουσίες εκλεγόμενος απευθείας από τον λαό.

    24) Ζητά την αναγνώριση-προστασία των μη κυβερνητικών οργανώσεων στο σύνταγμα, εν γνώσει του ότι πολλές από αυτές είναι όργανα της παγκόσμιας κυριαρχίας, αφού τις στελεχώνουν στενοί του συνεργάτες με πλούσια δράση ακόμη και στην Γιουγκοσλαβία. (Επιτροπή ανθρωπίνων δικαιωμάτων ΠΑΣΟΚ με παρατηρητήριο Ελσίνκι, στην ίδρυση του οποίου πρωτοστάτησε!! κλπ).

    25) Κηρύττει ως επιθυμητό τον πολυπολιτισμό που προετοιμάζει διαμελιστικές μειονοτικές εξελίξεις. Αυτή η εύηχη παγίδα είναι προάγγελος μεγάλων δεινών…
    Αν μάλιστα ψηφίζουν στην Ελλάδα οι μετανάστες γειτονικών κρατών, σύντομα θα έχουμε μειονοτικά κόμματα..

    26) Ασπάζεται τον νεοφιλελευθερισμό ως παγκόσμια επιταγή, γι’ αυτό θεωρεί την παγκοσμιοποίηση δεδομένο προς υποταγή.(Ιδιωτικοποιήσεις παντού -ιδιωτικά ΑΕΙ).

    27) Θέλει η Ευρώπη να γίνει Κοινοπολιτεία Αυτόνομων Περιφερειών διαμελίζοντας τις υπάρχουσες κρατικές οντότητες!! Στα πλαίσια αυτά Μακεδονία- Θράκη –Κρήτη είναι οι πρώτοι στόχοι.. Ο αντίποδας σε αυτή την απειλή είναι η Ομοσπονδία ισότιμων Κρατών.

    28) Δεν έχει καταγγείλει ποτέ τον Σιωνισμό ως βασικό υπαίτιο για την αποσταθεροποίηση και τον εγκληματικό ρατσισμό στη περιοχή (πόλεμοι στην μέση Ανατολή και σε όλο διευρυνόμενους ομόκεντρους κύκλους ). Είναι άλλο θέμα βέβαια το αυτονόητο δικαίωμα του Ισραηλινού λαού στην ύπαρξη και ειρηνική συνύπαρξη με τους άλλους λαούς.

    29) Επειδή μια άδικη ηγεσία δεν μπορεί να εγγυηθεί μια δίκαιη κοινωνία, το πολιτικό μάρκετινγκ που χρησιμοποιεί είναι ψευδεπίγραφο.( Έδιωξε το 2004 για να παραστήσει τον ισχυρό δέκα εν ενεργεία βουλευτές με την υπόθεση Πάχτα). Επέμεινε το 2007 στην αδικία για τους περισσότερους και εισέπραξε την οργή τους, χάνοντας ταυτόχρονα και την εκλογική τους επιρροή.

    30) Υπάγεται στο διευθυντήριο της λέσχης BILDERBERG, κάνοντας παρέες
    στο «άντρο συνωμοσιών ενάντια στους λαούς» κατά Α Παπανδρέου.
    (Σημ. για το 30 : μπα όχι, η Διαμαντοπούλου πηγαίνει κάθε χρόνο)

    • theo1611 avatar
      theo1611 @ Προφήτης 11/09/2009 14:29:41

      Αν έχει κάνει όλες αυτές τις 30 επιλογές και γενικά ξέρει τι θέλει και τι κάνει, τότε φαντάζει σαν έτοιμος από καιρό να γίνει πρωθυπουργός (θα δίνει λύσεις δηλαδή, έστω αν συμφωνούμε ή διαφωνούμε με αυτές).

      ...?

  18. Orestios avatar
    Orestios 11/09/2009 13:21:20

    Διαφωνώ καθέτως! Το GAP είναι πάνω απ'όλα ΈΛΛΗΝΑΣ.

  19. kostas avatar
    kostas 11/09/2009 13:39:51

    Προφήτη, υποθέτω η ιδανική χώρα για εσένα είναι το Ιράν ή η επί Μιλόσεβιτς Σερβία; Εκεί εφαρμόζεται με μεγάλη επιτυχία η ιδεολογία σου (θα την έλεγα ιδεολογία της εθνικής ανωριμότητας).

    Άσε εμάς να θέλουμε να μοιάσουμε στις "έκφυλες" δυτικές χώρες, που είναι αρκετά ακομπλεξάριστες ώστε να αυτοκριτικάρονται και μην φορούν συνέχεια παρωπίδες.

    Δεν ψηφίζω ΓΑΠ, αλλά αυτά για τα οποία τον κατηγορείς είναι σοβινιστικά και γελοία.

    • Σπύρος avatar
      Σπύρος @ kostas 11/09/2009 15:05:36

      Ποτε ΄αυτοκριτικαριστηκαν ΄οι Δυτικές Χώρες??
      Πριν τις σφαγές πού προκάλεσαν ή μετά??
      Γιατί και εγώ άμα καθαρίσω δέκα ατομα στον δρόμο και μού εξασφαλίσουν ατιμωρησία,θά κάνω μιά Αυτοκριτική Μούρλια..........

  20. Κασσάνδρα avatar
    Κασσάνδρα 11/09/2009 13:47:34

    Αυτό αγαπητέ φάκτορα λέγεται και «ανοίξαμε... και σας περιμένουμε»

  21. aris lalidis avatar
    aris lalidis 11/09/2009 14:05:45

    Kαλο Χειμωνα σε ολους !
    Ωσαννα Γιωργο Τσαντ..
    Τουλαχιστον θα φερεις το γελιο στη ζωη μας.

  22. leonidas avatar
    leonidas 11/09/2009 14:13:59

    Καλά θα κάνουμε να θυμόμαστε τα βασικά.
    Έχοντας καθαρό μυαλό καταλαβαίνουμε καλύτερα τί συμβαίνει γύρω μας.
    ΠΡΩΤΟ:
    Το ότι ο Γιωργάκης είναι αμερικανός το ξέρουμε. Η μητέρα του είναι αμερικανίδα, γεννήθηκε στην αμερική, μεγάλωσε στην αμερική και σπούδασε στην αμερική.
    ΔΕΥΤΕΡΟ:
    Το ότι ο Γιωργάκης είναι άνθρωπος των αμερικανών το ξέρουμε. Την εποχή που ήταν Υπουργός εξωτερικών οι περισσότεροι σύμβουλοί του ήταν αμερικανοί και μάλιστα κάποιοι δεν ήξεραν καν Ελληνικά. Επίσης οι θέσεις του υπέρ του προδοτικού σχεδίου ανάν, η υποχωρητικότητά του με τα σκόπια, και η αρνητική του προδιάθεση τόσο για τους ρώσικους αγωγούς όσο και για τη συμφωνία με τους κινέζους για τα λιμάνια δείχνουν ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι είναι ο κλασσικός πολιτικός μαριονέτα που ανταλάσσει την αμερικανική πολιτική υποστήριξη με τις εθνικές υποχωρήσεις.
    Ο ΦΡΟΫΝΤ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΤΑ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΤΑ ΨΑΧΝΕΙΣ ΠΟΛΥ.
    Έλεγε:
    "Συχνά, το ξίφος είναι απλά ένα ξίφος".

    • sinn avatar
      sinn @ leonidas 11/09/2009 21:22:40

      To εχώ ακούσει διαφορετικά:

      "Καμιά φορά, το να καπνίζεις πίπα σημαίνει απλώς το να καπνίζεις πίπα" ή "Συχνά, η πίπα είναι απλά μία πίπα."

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ leonidas 11/09/2009 21:24:48

      A rose is a rose is arose...

  23. Νίκος avatar
    Νίκος 11/09/2009 14:27:16

    Βεβαια, θα μπορουσε να ερμηνευτει και αλλοιως η κινηση "κλεισιματος του ματιου" του ΓΑΠ προς τους παγκοσμιους νταβατζηδες, οτι δλδ την εκανε για να ελαφρωσει τακτικα την στρατηγικη μεγγαινη απο τους Αγγλοαμερικανοτουρκους επι της Ελλαδας. Το ιστορικο του ομως δεν δικαιολογει τετοια αισιοδοξια.

  24. Tηλέμαχος avatar
    Tηλέμαχος 11/09/2009 14:31:15

    Διόρισε μεγαλοσύμβουλό του στο Υπ.Εξ τον "ελληνο"Αμερικάνο Άλεξ Ρόντο την εποχή που μέχρι και ο Πάγκαλος έλεγε ότι "πρώτη γλώσσα στο ελληνικό Υπ.Εξ. έχουν γίνει τα αμερικάνικα. Και έχρισε τον Ρόντο οργανωτή της πορτοκαλί επανάστασης του Βελιγραδίου η οποία ανέτρεψε τον Μιλόσεβιτς.

    Σε σχέση με το (22) να συμπληρώσω ότι η Μαργαρίτα είναι επιφανέστατο στέλεχος των Μαρτύρων του Ιεχωβά στον Καναδά και δεν είναι τυχαίο.

    Για το (9) να συμπληρώσω ότι παρά την διπλωματική του ευγένεια, προέβη στην ΑΠΡΕΠΕΣΤΑΤΗ πολιτικά κίνηση (ανεξαρτήτως διαφορετικών απόψεων) να κάνει δημόσιο κάλεσμα δύο ώρες πριν το ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΟ διάγγελμα του Τάσσου Παπαδόπουλου τη Μεγάλη Τετάρτη του 2004. Και είπε τι; "καλώ τον Παπαδόπουλο να συμφωνήσει με το Σχέδιο Αννάν".

    Να αποσαφηνίσουμε λίγο το (10). Ναι, μέρος των ελληνοτουρκικών συμφωνιών ήταν και μία που μιλούσε για κοινή επιτροπή που θα αναθεωρήσει τα σχολικά βιβλία ιστορίας! Και όταν αυτό ετέθη στον δημόσιο διάλογο ως "παρέμβαση της πολιτικής στην παιδεία" έκαναν όλοι την πάπια.

  25. ΝΑΠ avatar
    ΝΑΠ 11/09/2009 14:34:42

    Λοιπον, ιδου ενα πιθανο σεναριο αμα, και αν εκλεχθει ο εκλεκτος των ΗΠΑ, που χθες βραδυ στην Κοζανη (παω στοιχημα οτι αν του πειτε να δειξει στο χαρτη που ειναι η Κοζανη, δεν θα ξερει) ειπε οτι...κρατηθειτε...τον φοβουνται τα μεγαλα συμφεροντα, ή κατι τετοιο.

    1) Ήττα Καραμανλή στις εκλογές

    2) Νίκη ΠΑΣΟΚ είτε αυτοδύναμα είτε σε συνεργασία με άλλο κόμμα (βλ. Οικολόγοι, Συρ. ΛΑΟΣ)

    3) Ανατροπή του Καραμανλή και ανάδειξη Ντόρας στην ηγεσία της ΝΔ

    4) Μη επανεκλογή Παπούλια στην Προεδρεία και ανάδειξη Σουφλιά ή μάλλον Σημίτη

    5) Αποκεφαλισμός των ηγεσιών Ενόπλων Δυνάμεων και σωμάτων ασφαλείας και πληροφοριών που δεν συμφωνούν με τα "μελλούμενα"

    Το τελευταίο θα το επιδιώξουν το Μάρτιο του 2010 και για αυτό ο Καραμανλής έκανε τις αλλαγές που πολλοί τις χαρακτήρισαν βιαστικές το καλοκαίρι.

    6) Από τον Απρίλιο και μετά αναμένεται να κατατεθεί το σχέδιο Ανάν 2. Θέλουν οι επικυρίαρχοι ένα απόλυτο ΝΑΙ!

    Παπαδόπουλος της Κύπρου δεν υπάρχει πλέον...το ίδιο και ο Χριστόδουλος στην Αθήνα αλλά και ο Πέτρος Αλεξανδρείας (Κύπριος φίλος των άλλων δύο-πέθανε με το Σινούκ)

    7) Το θέμα το ονόματος θα επανεκκινηθεί μάλλον μετά τον Ιανουάριο του 2010 και θέλουν και εκεί "κλείσιμο"

    8) Η ένταξη άνευ προυποθέσεων της Τουρκίας όταν ξεπεράσουν την Κύπρο, είναι στα σκαριά.

    9) Παράλληλα με τα παραπάνω επιθυμούν το πάγωμα όλων των διμερών συμφωνιών που έχει υπογράψει η χώρα με Γαλλία-Ρωσία-Κίνα.

    Επειδή αυτές ήταν συμφωνίες διακρατικές και υπογεγραμμένες από τη Βουλή, χρειάζονται διακομματική συμφωνία για να μη φανεί ότι υπεύθυνο για τέτοια ατιμία είναι ένα κόμμα ή μόνο η κυβέρνηση.

    Για αυτό λοιπόν όποια φωνή αντίστασης υπάρχει προσπαθούν να την εξοβελίσουν από ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ κόμμα

    10) Αφού ολοκληρωθούν τα παραπάνω που οι σχεδιαστές του τα υπολογίσουν μέχρι του χρόνου τέτοια εποχή, θα αρχίσει το δεύτερο "κύμα" που περιλαμβάνει εθνολογική αλλοίωση της χώρας μέσω της παροχής ΙΘΑΓΕΝΕΙΩΝ και όχι υπηκοοτήτων, σε απροσδιόριστο αριθμό μεταναστών.

    11) Μετά από αυτό δεν είναι πλέον χρήσιμος ούτε ο Παπανδρέου ούτε η Μπακογιάννη.

    Επιτέλους, οι νταβατζήδες και οι προστάτες τους από το εξωτερικό μπορούν να φτιάξουν τον περιβόητο "Τρίτο πόλο", χωρίς την ενοχλητική παρουσία των Ελλήνων.

    Και εάν κάποιος κουνηθεί, θα αρχίσουν οι προβοκάτσιες στη Θράκη και με την περιρρέουσα ατμόσφαιρα υπέρ της Τουρκίας, απλά έχουμε γίνει επαρχία...όχι της ΕΕ αλλά της Τουρκίας.

    Στους Έλληνες πολιτικούς λένε ότι θα αναβαθμιστεί η χώρα (και οι ίδιοι φυσικά), ως χώρα πρότυπο στα Βαλκάνια και λοιπές μπούρδες.

    Αυτά τα ολίγα. Να τα έχετε υπ’ όψη απλώς, γιατί αυτός είναι ο βασικός σχεδιασμός.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ ΝΑΠ 11/09/2009 15:46:18

      Αυτοί οι κερατάδες ξέρουμε τι επιδιώκουν.
      Εμείς τι κάνουμε.
      Το 2004 απείχαν μια κλωστή από το να το πετύχουν.

      Μίλησε ο Τάσσος, βγήκε ο Καρ., υπήρχε ο Χριστοδ., δεν τούς βγήκε.
      Φτάσαμε στο 2009.

      Αν το ματαιώσουμε και τώρα, δεν ξέρεις πως θα είναι η διεθνής συγκυρία σε λίγα χρόνια.
      Γι' αυτό και μόνο λέω για Καρ.

      Έμαθα κάτι. Μεγάλος. Κόντρα στην κουλτούρα της "υποτέλειας" που έχει επικρατήσει στον δημόσιο λόγο, με ευθύνη κυρίως της Αριστεράς.
      Κανένας δεν μπορεί να σού κάνει τίποτα αν δεν τον αφήσεις.

      YIORGOS DELENDA EST

  26. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 11/09/2009 15:13:05

    ¨ΒΗΜΑ¨ 29 / ΙΟΥΝΙΟΥ / 2007

    ¨…ΠΡΟΣΟΣΧΗ ( !) … Το παιχνίδι είναι μεγάλο και η χώρα μας είναι μικρή . Η βιασύνη του Πούτιν και οι αντιδράσεις των Αμερικανών δείχνουν ότι η Ελλάδα έχει εμπλακεί σε μια σκληρή αναμέτρηση. Αυτονόητο είναι ότι χρειάζονται προσεκτικές αποφάσεις και ευέλικτες κινήσεις. Η Ελλάδα πρέπει να βγει κερδισμένη ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ ΣΤΟΧΟΣ ΕΚΔΙΚΗΤΙΚΗΣ Μ Α Ν Ι Α Σ - ΔΙΟΤΙ Ο Λ Ο Ι ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ Π Λ Ε Ο Ν ΠΩΣ ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ …¨





    His Master’s Voice…


    "AMERIKANO-TSOLIAS SAYS " :

    ¨...Διαφημίζουν τον περίφημο αγωγό Μπουργκάς - Αλεξανδρούπολης, για τον οποίο βεβαίως παλέψαμε και εμείς, αλλά η διακρατική συμφωνία κατοχυρώνει τα συμφέροντα μόνο της μιας πλευράς. Εμείς θα διασφαλίσουμε τους περιβαλλοντικούς όρους και σε ξηρά και σε θάλασσα. Και κάθε μας συμφωνία θα γίνεται μετά από διαβούλευση, από διάλογο, από συζήτηση με την τοπική κοινωνία. Και φυσικά, η Ελλάδα θα διασφαλίσει τα συμφέροντά της τόσο στην κατασκευή, όσο και στη λειτουργία αυτού του αγωγού..." ( GEORGE ANDREAS PAPANDREOU- GAP- )

    ΣΗΚΩ ΜΟΝΡΟΕ - ΣΗΚΩ ΚΙΣΣΙΝΓΚΕΡ - ΣΗΚΩ ΡΗΓΚΑΝ - ΣΗΚΩ ΜΠΟΥΣ - ΣΗΚΩ ΣΟΡΟΣ ...

    ΣΗΚΩ ΤΣΟΛΑΚΟΓΛΟΥ - ΣΗΚΩ ΛΟΓΟΘΕΤΟΠΟΥΛΟΕ - ΣΗΚΩ ΡΑΛΛΗ - ΣΗΚΩ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ¨ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ¨ ΚΑΙ ΤΗΣ ...¨ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ...¨

    ΜΕ ¨JA-JA¨ ΚΑΙ ¨JES-JES ¨ Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΑΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ...

    ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΟΛΑ ΓΙΩΡΓΑΚΗ – TΕΛΕΙΩΣΕ Ο ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ !








    Πώς να κρυφτείς απ' τα παιδιά...

    -------------------------------------


    ο κ. Μπράιζα είναι βοηθός υφυπουργού Εξωτερικών για τις ευρωπαϊκές και τις ευρασιατικές υποθέσεις, με αρμοδιότητα τα ενεργειακά και τα ελληνοτουρκικά,
    .
    Ο Μ. Μπράιζα μάλιστα είχε παρέμβει άκομψα, κατά του Μπουργκάς- Αλεξανδρούπολης, στην επίσκεψή του στην Αθήνα, λίγες ημέρες πριν από την άφιξη του Ρώσου προέδρου για την υπογραφή της συμφωνίας. «Ο αγωγός του Μπουργκάς θα είναι το πρώτο εγχείρημα μεγάλου αγωγού πετρελαίου ρωσικής ιδιοκτησίας σε ευρωπαϊκό έδαφος. Αλλά οι αγωγοί έχουν αναπόφευκτα γεωπολιτικές επιπτώσεις. Έχουμε δει επανειλημμένως πως η Ρωσία χρησιμοποιεί την ενέργεια ως πολιτικό εργαλείο. Η διαφοροποίηση των πηγών ενέργειας και των δρόμων μεταφοράς της είναι σημαντική για να προσφέρει τη μέγιστη ευελιξία στις χώρες της Ε.Ε. να διαμορφώσουν αναλόγως τις σχέσεις τους όχι μόνο με τη Ρωσία, αλλά και με άλλους προμηθευτές πετρελαίου και φυσικού αερίου» εκτιμά η Ζ. Μπάραν, η οποία προχωρά ένα βήμα παραπέρα και κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για τους περιβαλλοντικούς κινδύνους, αλλά και για πιθανές δυσκολίες που μπορεί να δημιουργήσει ο αγωγός με τους Τούρκους στο Αιγαίο! Αντίθετα, πιστεύει πως ο ελληνοτουρκικός αγωγός φυσικού αερίου, τον οποίο θα εγκαινιάσουν αύριο στον Έβρο οι Καραμανλής και Ερντογάν, «αποτελεί ένα μεγάλο βήμα, ώστε να συνδεθούν οι δύο χώρες με σταθερό τρόπο. Κατόπιν, η Ελλάδα και η Τουρκία μπορούν να συνεργαστούν σε περιοχές κοινού ενδιαφέροντος, όπως η Μέση Ανατολή και ο Καύκασος».

    Υπενθυμίζεται ένα μόλις 24ωρο πριν από την επίσημη υπογραφή της συμφωνίας στην Αθήνα, το γνωστό για τις (φιλοτουρκικές) απόψεις του αμερικανικό περιοδικό National Review είχε εξαπολύει επίθεση κατά της ελληνικής στάσης και μάλιστα προβάλει μια υποτιθέμενη απειλή από την πλευρά της Τουρκίας! Το άρθρο είχε τίτλο "Strategic Vision or Strategic Mess?" και έφερε την υπογραφή της Ζέινο Μπάραν...

    http://article.nationalreview.com/?q=OTg1MjA2ZjBmN2UwYjhhNDBjNTM0N2YyMjhkNzVjZjg


    http://strategy-geopolitics.blogspot.com/2007/11/blog-post_17.html




    ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ …


    Βίντεο :

    http://www.youtube.com/watch?v=fHpLUeS_Jrs&feature=related


    Ανδρέας Παπανδρέου : Σ΄ένα πράγμα συμφωνούμε με την κυβέρνηση , ότι η απόφαση ένταξης μας στην Κοινή Αγορά ( ΕΟΚ-Ε.Ε. ) είναι μία από τις κρισιμότερες αποφάσεις για το Έθνος μας

    Κωνσταντίνος Καραμανλής : ¨και βέβαια ανήκομεν εις την Δύσιν ¨ , όλοι κάπου ανήκουν …εμείς , θες από παράδοση , ΘΕΣ ΑΠΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ , ανήκουμε στη Δύσι

    Ανδρέας Παπανδρέου : Προτιμούμε να ανήκομεν εις στους Έλληνες …

  27. ataktos avatar
    ataktos 11/09/2009 15:24:13

    Αφού ένας από του δυο καραγκιόζηδες πρόκειται να θριάμβευση… τι με ενδιαφέρει ποιος από τους δυο …υπάρχουν σε αυτόν τον ντουνιά τόσα ωραία πράγματα να ασχολούμαι ...

    • donaE avatar
      donaE @ ataktos 11/09/2009 15:38:39

      Στην ουσια δεν υπαρχει διλλημα πραγματικο οσο αφορα τους εξουσιαστες.Υπαρχει ομως διαφορα στους ψηφοφορους πως μαθανε να σκεφτονται για την εξουσια.
      Ευτυχως ακομα υπαρχει, και αυτη ειναι η τελευταια μας ελπιδα.

  28. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 11/09/2009 15:32:05

    Το κουσούρι είναι κληρονομικό.
    Όχι μόνο ο Γιώργος, αλλά ανέκαθεν, όλόκληρη η οικογένεια Παπανδρέου υπηρετούσε πιστά τα συμφέροντα, πρώτα των Άγγλων και μετά των Αμερικάνων.
    Αυτή η οικογένεια, δεν δίστασε ποτέ, να σείρει τη χώρα στις χειρότερες περιπέτειες της συγχρονης ιστορίας της, προκειμένου να υπηρετήσει πιστά τους εντολοδόχους της.
    Επι τη ευκαιρία,νομίζω ότι κάποτε πρέπει να γίνει πανελλαδική ψηφοφορία για το μεγαλύτερο κάθαρμα πολιτικό αυτής της χώρας.

  29. Κασσάνδρα avatar
    Κασσάνδρα 11/09/2009 15:38:16

    Αμερική, αμερική καλά μου μου το παν μερικοί πως είσαι χώρα «μαγική»!

  30. osaperas avatar
    osaperas 11/09/2009 15:44:54

    Μέχρι πολύ πρόσφατα ο Γιώργος Παπανδρέου ήταν στο "μακρίά και αγαπημένοι". Ακόμα θυμάμαι την ώρα και τη στιγμή που τον αμφισβήτησε ο ο Βενιζέλος μετά την ήττα στις εκλογές και έτρεχε να πείσει τους πασοκτζήες να τον ψηφίσουν για να μείνει πρόεδρος στο κόμμα.Όλα αυτά είναι "χθεσινά".

    Και ξαφνικά διαβάζουμε στο Τύπο ότι όλα τα γκάλοπ δίνουν 5% στο ΠΑΣΟΚ και ο Παπανδρέου θα μας κυβερνήσει. Αυτός θα αποφασίζει, μετά από ένα μήνα, για αυτή την χώρα.

    Καλά πως μεταμορφώθηκε έτσι ο Παπανδρέου. Πως από κει που γύρναγε στις διαλυμένες τοπικές για να τον ψηφίσουν κόντρα στο Βενιζέλο είναι σήμερα στο άλογο ΄καβάλα και ετοιμάζεται να διαφεντέψει τον τόπο;

    Μήπως ήπιε το μαγικό φίλτρο αλά Αστερίξ?

    Ή μήπως κάποιοι που τους είχαν πιστέψει πάρα πολλοί (όχι κατ ανάγκη δεξιοί) τίναξαν στο άψε σβήσε τη μπάνκα στον αέρα με τις αλητείες τους τις κλεψιες τους και την ανικανότητα τους και φέρνουν τσουληθριστά το ΠΑΣΟΚ πάλι στην εξουσία;

    • theo1611 avatar
      theo1611 @ osaperas 11/09/2009 17:25:43

      Ο Βενιζέλος σίγουρα τίναξε την μπάνκα στον αέρα, καθώς πίστεψε στις εκλογικές ικανότητες του ΚΚ (αλλά όχι στην αποτελεσματικότητά του και την αυθεντία του, για να εξηγούμαστε). Ούτε αλητείες, ούτε κλεψιές, απλά μειωμένη αντίληψη και πολιτική διαίσθηση (για τα κριτήρια εκλογικής επιβίωσης).

      Ο ΓΑΠ πάλι επένδυσε στο μια του κλεφτη (της ψήφου), δυό του κλέφτη (της ψήφου), τρεις και η κακή του μέρα.

      Ο ΓΑΠ θέλει να γίνει πρωθυπουργός για να σώσει τον τόπο (όπως και ο ΚΚ), ε΄νώ ο Βενιζέλος ήθελε να σώσει τον τόπο και έβλεπε ότι μόνο με αυτόν πρωθυπουργό θα μπορούσε να γίνει αυτό.

      Τσουλήθρα 5,5 χρόνια δεν έχει ξανακουστέι.

      • osaperas avatar
        osaperas @ theo1611 11/09/2009 17:52:30

        Καταλαβες λάθος. Δεν εννοω το Βενιζέλο

  31. Greco avatar
    Greco 11/09/2009 16:37:42

    κατι μου λεει με αυτα που διαβαζω οτι ο γαπ θα βγει πρωθυπουργος και οι ελληνες θα χορτασουν για τα καλα...

  32. Le canard avatar
    Le canard 11/09/2009 16:39:07

    "Ο Γιώργος Παπανδρέου κλείνει το μάτι στην Ουάσιγκτον", ενώ η Ντόρα όχι. Βρε για δες που τώρα η Ντόρα, επειδή αποδείχθηκε ότι αδυνατεί να υλοποιήσει τις αμερικάνικες πολιτικές στην περιοχή μας και η Ουάσιγκτων δεν πολυεπενδύει σε αυτήν, θα μας βγεί και αντιαμερικανή.

  33. effee avatar
    effee 11/09/2009 18:28:56

    Ωραία πράγματα.
    Μετά τον εκσυγχρονιστή Σημίτη πρέπει να φύγει και ο αμερικανόδουλος Γιωργάκης ώστε να επιστρέψει το παλιό καλό πατριωτικό ΠΑΣΟΚ.

    Θέλουμε ΠΑΣΟΚ με Χαραλαμπίδη, Παπαθεμελή, Χρυσανθακόπουλο, Κωνσταντινίδη και τα άλλα τα παιδιά. Νέος αρχηγός του ΠΑΣΟΚ θα είναι ο Βουνάτσος.

  34. Σπύρος avatar
    Σπύρος 11/09/2009 19:21:01

    Η Αληθεια ειναι πώς η έννοια τού Εθνικού Συμφέροντος έχει αποκλειστεί απο τούς ΄Σωφρονες΄επί Ποινή φυλκακίσεως στην Μακρόνησο.Καλά η Πατρίδα στο επόμενο Λεξικό τής Ελληνικής Γλώσσας θά διαγραφεί πλήρως.
    Ειναι και Εποχές Γρίπης δεν λέω............Υπάρχουν και πολλές Αλλεργίες.....
    Να αναλάβει ο Σωμερίτης Πρωθυπουργός.Μαζί μέ τον Βοσκόπουλο-Ποπώφ.

    Καλά λένε πώς ο Λογιστής πάνω απ΄ολα μισούσε το Κομμα που τον ανέδειξε.

  35. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 11/09/2009 19:26:31

    Εκτος απο το ρωσικο ιμπεριαλισμο ο ΓΑΠ θα αντιμετωπισει και τον κινεζικο.
    Ανακοινωσε οτι θα επαναδιαπραγματευθει και τη συμβαση του λιμανιου του Πειραια με τους Κινεζους "εις βαθος".

  36. ανώνυμος avatar
    ανώνυμος 11/09/2009 19:34:11

    Όταν βλέπω ορισμένους εδώ και καιρό να στάζουν χολή και δηλητήριο για την ενδεχόμενη άνοδο του ΓΑΠ στην εξουσία και δεδομένου οτι γνωρίζω ποιοί είναι και τι πρεσβεύουν ως σχολιαστές εδώ και πολύ καιρό γύρω από διάφορα θέματα, τόσο περισσότερο πείθομαι οτι η παρουσία του ΓΑΠ στην πρωθυπουργία ίσως τελικά βελτιώσει την ζωή μου. Αν δεν τους ενοχλούσε, τότε θα έπρεπε να αρχίσω να ανησυχώ.

    • Κασσάνδρα avatar
      Κασσάνδρα @ ανώνυμος 11/09/2009 19:45:55

      Να το κοιτάξεις... είναι τα πρώτα συμπτώματα.

  37. Σπύρος avatar
    Σπύρος 11/09/2009 19:41:14

    Μπήκε ο Τόμπρας στό Blog.......................................

  38. dem avatar
    dem 11/09/2009 19:44:58

    Ο Παπανδρεου δεν λεει τιποτα διαφορετικο απο τον βοηθό υπουργό Eξωτερικών των HΠA γιατι δεν διαφερει και σε τιποτα απο αυτον.

    Στην γλωσσα, στην σκεψη(?), στην ψυχοσυνθεση του
    ο Παπανδρεου ειναι περισσοτερο Αμερικανος παρα Ελληνας.

  39. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 11/09/2009 19:49:25

    Το δικαίωμα των δούλων να επιλέγουν αφεντικά, δεν σημαίνει ότι παύουν να είναι δούλοι....
    στις εκλογές, ο μέσος πολίτης δυστυχώς, απλώς επιλέγει αφεντικά τα οποία θα διαχειριστούν τους φόρους που αυτός καταβάλλει. Δάτς όλ!
    Όσον αφορά στις επιλογές που έχουμε, όπως τραγουδάει και ο Roger Waters, we`ve got Porsche, Ferrari and Rolls Royce...yeah we`ve got a choice!
    Πιάσε τον έναν και βάρα τον άλλον. Υπάρχει πλήρης σύγκλιση μεταξύ των 2 κομμάτων εξουσίας, ίσως και κρυφές συνεννοήσεις κάτω από τα τραπέζι, υπό την υψηλή επίβλεψη των ΗΠΑ. Όποιος δεν το βλέπει, τι να πω;

  40. Διοτίμα avatar
    Διοτίμα 11/09/2009 20:17:43

    "Μαζί. Ένα μεγάλο ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου, διότι μαζί ξεκινήσαμε πριν από μερικά χρόνια, εδώ {σ.σ. στην Κοζάνη], με τα λευκά χιόνα. Τώρα, θα φέρουμε την άσπρη μέρα, την άσπρη μέρα στην Ελλάδα"... Πράσινα χιόνια έχετε 'δεί;

    • Κασσάνδρα avatar
      Κασσάνδρα @ Διοτίμα 11/09/2009 20:19:33

      Πράσινα άλογα; πιάνει;

    • Διοτίμα avatar
      Διοτίμα @ Διοτίμα 11/09/2009 20:56:25

      Για πρωθυπουργό, φυσικά! Που λέει πως πέφτε ...άσπρο χιόνι, αλλά ταυτόχρονα λέει ένα "όχι" στον αγωγό, "ναί" στο σχέδιο ανάν και πάει λέγοντας...

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Διοτίμα 11/09/2009 21:08:42

      Άκουσα σήμερα για πρώτη φορά τον πολιτικό γίγαντα Ανατολάκη και έφριξα. Ρήτορας με βαθιά πολιτική και αναλυτική σκέψη! Πως λέμε Μαρκούζε; Καμία σχέση. Μπροστά του η Βάνα Μπάρμπα φαντάζει τέρας μορφώσεως! Για αυτό και μόνο που είδα και άκουσα, θα το ρίξω το κουκί μου στο πιο ακροαριστερό κόμμα του οποίου θα βρω ψηφοδέλτιο.
      Καρατζαφέρη, είπαμε αλλά.....

    • Κασσάνδρα avatar
      Κασσάνδρα @ Διοτίμα 11/09/2009 21:14:07

      «στο πιο ακροαριστερό κόμμα» τα πιάσαμε τώρα τα λεφτά μας!

    • Orestios avatar
      Orestios @ Διοτίμα 11/09/2009 22:10:44

      Αστέρι το GAP. Αφού σου λέει στις εκθέσεις έπαιρνε 20. Άκου εκεί λευκό χιόνι. Πλεονασμός βλακείας.

  41. aris lalidis avatar
    aris lalidis 11/09/2009 20:29:33

    Η αγαπουλα,ο Βαλλιανατος,θα βαλει ενα χερακι να (ξανα)σηκωσουμε τον ηλιο πανω απο τη Ελλαδα;
    Για να κανουμε τις προμηθειες μας, σε αντιηλιακο.

  42. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 11/09/2009 20:39:41

    Γεια σας φίλοι, μετά πολύ καιρό.

    Μετά από κάποιες αρχικές αμφιταλαντεύσεις, αποφάσισα κι εγώ να στηρίξω Κωστάκη. Συνειδητά και στρατηγικά.

    1) Δεν κατάφερε και πολλά πράγματα σε επίπεδο διακυβέρνησης, αλλά το πρόβλημα είναι να κρατηθούν στοιχειώδεις αντιστάσεις σε ορισμένα πράγματα. Αυτό είναι πάρα πολύ σοβαρή μορφή διακυβέρνησης. Κι αυτό ο Κωστάκης το κατάφερε, έστω και διαρρέοντας τη διαφωνία του στον τύπο. Μεγάλη υπόθεση να εμφανίζεται ο πρωθυπουργός αντίθετος με τα νεοταξικά σχέδια. Διαμορφώνει κλίμα.

    2) Οι Νεοδημοκράτες πλακώθηκαν στο φαϊ όλα αυτά τα χρόνια. Υπήρξε τεράστια μετακίνηση πλούτου προς λίγους ανθρώπους. Αν θα ήθελα να μην βγει η ΝΔ για κάποιο λόγο είναι αυτός. Όμως για μένα τελικά είναι πιο σημαντικό να ανεχτώ να τρώνε για λίγο καιρό ακόμη μερικοί άνθρωποι, από το να μην υπάρχει σε λίγο τίποτε για να φάει κανείς, να διαλυθούμε εντελώς ως κόμμα και ως κοινωνία. Συμμερίζομαι τις γνώμες του Προφήτη και των άλλων φίλων επ' αυτού.

    3) Το ΠΑΣΟΚ την πάτησε από κεκτημένη ταχύτητα. Τελικά η δύναμη των συμβόλων είναι τεράστια. Στήριξε το γιο του Ανδρέα ψάχνοντας τον νέο Ανδρέα, αλλά τελικά βρήκε τον αντι-Ανδρέα. Ας σκεφτεί κανείς πόση σχέση έχει το ΠΑΣΟΚ του ΓΑΠ με το ΠΑΣΟΚ της 3ης Σεπτέμβρη. Είναι το κόμμα που κατεξοχήν σήμερα θα "χτυπούσε" ο Ανδρέας αν ξαναέφτιαχνε την 3η Σεπτέμβρη. Το κόμμα του ξεπουλήματος και της υποταγής.

    4) Έχω τεράστιο πρόβλημα με ορισμένες κινήσεις Κωστάκη. Όπως ας πούμε με την επιλογή Μαριέττας στο ευρωψηφοδέλτιο. Όμως δεν πρέπει να μας διαφεύγει ότι στη νεοταξικότητα το ΠΑΣΟΚ είναι the real thing, ενώ ο Κωστάκης ακολουθεί μερικές φορές ή πολλές φορές, σαν κλαμένος χάνος. Όμως είναι προτιμότερος από το real thing.

    5) Πρέπει να χτυπηθεί και να απομονωθεί ο Καρατζαφέρης. Ο τύπος αυτός είναι η μεγαλύτερη απόδειξη ότι στην Ελλάδα είσαι ό,τι δηλώσεις. Σε φίλους μου καρατζαφερικούς ρωτάω συχνά το εξής: Ο Κίσινγκερ ζήτησε από τον Ιωαννίδη να βάλει τον Καραμανλή αντί για τον Κανελλόπουλο, διότι θα ήταν πιο "λογικός" στο Κυπριακό. Τι σημαίνει αυτό; Ότι ο Καραμανλής έγινε πρωθυπουργός από τη χούντα γιατί θα συμφωνούσε στο ξεπούλημα της Κύπρου. Αν, τώρα, ήταν ο Καρατζαφέρης στη θέση του Καραμανλή το 1974, τι πιστεύετε; Ότι αν ήταν να γίνει πρωθυπουργός ΔΕΝ θα ξεπουλούσε την Κύπρο; Επειδη έχει πατριωτικές θέσεις δεν σημαίνει ότι τις εννοεί κιόλας. Μην ψαρώνετε.

    6) Η επόμενη μέρα, η 5η Οκτωβρίου, θα είναι μια άλλη μέρα. Η Ελλάδα χρειάζεται, στραγητικά, δύο πράγματα. Τα κόμματα του δικομματισμού ισχυρά, για να μπορεί να κυβερνηθεί η χώρα, και τον ΓΑΠ σπίτι του. Για να συμβεί το τελευταίο, πρέπει να βγει πρώτο κόμμα η ΝΔ. Δεν είναι πολύ πιθανό αυτό, με δεδομένη την αβάντα Γιωργάκη απο τα ΜΜΕ και την τραγική κυβερνητική επίδοση της ΝΔ, αλλά αυτό χρειαζόμαστε.

    7) Κάποιος μίλησε να μην γίνουμε Ιράν και τα συναφή. Μα επιτέλους, το να υπερασπίζεσαι τα συμφέροντα της χώρας σου σε κάνει Ιράν;

    8) Οι καναλάρχες και η διαπλοκή κανένα πρόβλημα δεν έχουν με τον ΓΑΠ. Ας μην ξεχνούμε ότι αυτοί ζήτησαν από τον Σημίτη να του δώσει του δαχτυλίδη. Δεν θα ξεχάσω μια πολύ ωραία γελοιογραφία του Στάθη, τέλος του 2003, με το Σημίτη να κοιτάζει μέσα από το παραθύριο μεσαιωνικού πύργου και να λέει στον ακόλουθό του "Ω Θεέ μου, κάτι μάγισσες εκεί ετοιμάζουν το Γιωργάκη για πρωθυπουργό". Και του απαντάει ο ακόλουθος "και να σκεφτείτε κύριε, ότι είναι οι ίδιες μάγισσες που έκαναν εσάς πρωθυπουργό". Το πρόβλημα της διπλοκής είναι ότι ο ΓΑΠ δεν τραβούσε για να φάει Κωστάκη. Αν τον φάει, θα ξαναγίνει φίλος τους. Στήριξαν Βενιζέλο για να φάει Κωστάκη. Αλλά δεν τους νοιάζει ποιος θα φάει Κωστάκη.

    9) Η Ελλάδα χρειάζεται ένα ΠΑΣΟΚ χωρίς νεοταξικότητα. Ο μόνος τρόπος για να γίνει αυτό, είναι να φύγει ο ΓΑΠ. Όσοι αγαπάτε το ΠΑΣΟΚ, καταψηφίστε το ΓΑΠ. Μας το χρωστάτε, εμάς τους υπόλοιπους, διότι εσείς μα τον φέρατε και τον τρώμε τώρα στη μάπα.

    10) Ο Κωστάκης μπορεί να δίνει λεκτικά διαπιστευτήρια, τελευταίως, στη διαπλοκή, όμως αν εξαιρέσουμε το Μπόμπολα, που ελέω Σουφλιά έχει ένα σωρό έργα, όλοι οι άλλοι διπλεκόμενοι είναι στα όρια της χρεωκοπίας. Είναι τεράστια επιτυχία Κωστάκη αυτό και πρέπει να του το πιστώσουμε. Αν μείνει άλλα ένα δύο χρόνια, θα τους χρεωκοποήσει όλους (πλην Μπόμπολα, που μόνος όμως είναι πιο αδύναμος).

    Είναι δέκα καλοί λόγοι για να ψηφίσω Κωστάκη. Είναι στρατηγική επιλογή. Πολύ θα ήθελα ένα ΠΑΣΟΚ που θα μπορούσα έμμεσα να το αποδεχθώ κυβερνητικά ως επιλογή, ψηφίζοντας κάτι άλλο, αλλά ένα τέτοιο ΠΑΣΟΚ δεν θα υπάρξει, αν δεν φύγει ο ΓΑΠ. Αυτή τη στιγμή δεν διαλέγουμε κόμμα, αλλά το αν θα κυβερνηθούμε από έναν πράκτορα. Επιτέλους, φίλοι ΠΑΣΟΚοι: έκανε η παραταξή σας τόσους αγώνες να διώξει τους βασιλιάδες που ήταν οι εγκάθετοι των ξένων, και σήμερα θα μας φέρετε εσείς τον καινούργιο εγκάθετο; Όσοι αγαπάτε αυτή τη χώρα, όσοι αγαπάτε το ΠΑΣΟΚ, κάντε την καρδιά σας πέτρα και ψηφίστε Κωστάκη. Ναι, Κωστάκη. Ευθέως και απερίφραστα. Δεν διαλέγουμε κυβέρνηση, διαλέγουμε μέλλον. Δεν έχω κανέναν ενδοιασμό να πω ότι πιστεύω ότι το ΠΑΣΟΚ σήμερα θα έκαμνε καλύτερη κυβέρνηση από αυτούς τους γελοίους νεοδημοκράτες, αλλά το στοίχημα είναι διαφορετικό. Έχουμε μια καλή ευκαιρία να απαλλαγούμε από τη νεοταξικότητα και αυτή είναι η καταψήφιση του ΓΑΠ. Ας ψηφίσουμε με αυτό το κριτήριο, ας ψηφίσουμε με κριτήριο του τι θα διάλεγε ο Ανδρέας.

    Επώνυμος

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Επώνυμος 11/09/2009 20:43:48

      Στο "2" εννοούσα "να μην διαλυθούμε ως χώρα και ως κοινωνία

      • ανώνυμος avatar
        ανώνυμος @ Επώνυμος 11/09/2009 21:13:21

        Ειδες όμως η κεκτημένη ταχύτητα πολλές φορές προδίδει.

      • χαλκιδικιωτης avatar
        χαλκιδικιωτης @ Επώνυμος 11/09/2009 21:20:39

        ακριβως αυτο.... λανθανουσα γλωσσα λεει την αλληθεια ομως οπως λεει κι ο λαος

      • Διοτίμα avatar
        Διοτίμα @ Επώνυμος 11/09/2009 21:29:08

        Λανθάνουσα γλώσσα λέγει την αλήθεια! Πόσες άραγε αλήθειες να έχει ξεστομίσει ο Γιωργάκης και δεν τις πήραμε χαμπάρι;

    • Aνώνυμος avatar
      Aνώνυμος @ Επώνυμος 12/09/2009 03:27:17

      Επώνυμε δέν τα πάω καλά με τα μεγάλα κατεβατά.

  43. Lavazza avatar
    Lavazza 11/09/2009 21:52:40

    Αυτούσιο το σχετικό απόσπασμα από την ομιλία:

    "Διαφημίζουν τον περίφημο αγωγό Μπουργκάς - Αλεξανδρούπολης, για τον οποίο βεβαίως παλέψαμε και εμείς, αλλά η διακρατική συμφωνία κατοχυρώνει τα συμφέροντα μόνο της μιας πλευράς. Εμείς θα διασφαλίσουμε τους περιβαλλοντικούς όρους και σε ξηρά και σε θάλασσα. Και κάθε μας συμφωνία θα γίνεται μετά από διαβούλευση, από διάλογο, από συζήτηση με την τοπική κοινωνία.
    Και φυσικά, η Ελλάδα θα διασφαλίσει τα συμφέροντά της τόσο στην κατασκευή, όσο και στη λειτουργία αυτού του αγωγού".

    Ποιος διαφωνεί με αυτά; Ποιος διαφωνεί ότι η Ελλάδα πρέπει να διασφαλίζει τα συμφέροντα της; Που ακυρώνει την κατασκευή ή την λειτουργία του αγωγού? Αναμασαμε την παπάρα της Πατριώτισας Ντορας που ως γνωστόν κόπτεται για τα Ρωσικά συμφέροντα για να μην μιλήσουμε για τα Ελληνικα?

    • darky avatar
      darky @ Lavazza 11/09/2009 22:59:04

      Ως Κυβέρνηση δλδ το ΠΑΣΟΚ θα επαναδιαπραγματευτεί την Διακρατική Συμφωνία που κυρώθηκε στη Βουλή τον Απρίλιο του 2007 και με τις ψήφους του ΠΑΣΟΚ! Τότε το 2007 γιατί δεν ζήτησε τροποποιήσεις στην κύρωση της Διακρατικής Συμφωνίας που και το ΠΑΣΟΚ προυπέγραψε; Τότε του έκανε ήταν επωφελής και δεν του κάνει σήμερα κατοχυρώενει μόνο την Ρωσία; Γιατί το ανακάλυψε σήμερα και όχι τότε; Το ερώτημα είναι γιατί δεν του κάνει σήμερα;

      "Και κάθε μας συμφωνία θα γίνεται μετά από διαβούλευση, από διάλογο, από συζήτηση με την τοπική κοινωνία" αυτό σκέφτεσαι ότι σημαίνει επίσπευση των διαδικασιών μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα. Στον ΑΜΒΟ βλέπεις τα τήρησαν. Στην Βουλγαρία μέχρι και τοπικό δημοψήφισμα έκαναν για τον Μπουργκάς Αλεξανδρούπολη. Δεν έκαναν το ίδιο και για τον αμερικανικών συμερόντων αγωγό.

      Σχετικά με τα περιβαλλοντικά ζητήματα...Γνωρίζεις ότι ακόμα δεν έχει κυρωθεί η περιβαλλοντική και κατασκευαστική πλευρά της σύμβασης με τεράστειες κυβερνητικές παλινωδίες και καθυστερήσεις;. Στο Πρότζεκτ απ την άλλη θα πέσουν και κεφάλαια της Ευρωπαικής Ένωσης. Θα υπάρξει χρηματοδότηση από πόρους της Ε.Ε όπου τα περιβαλλοντικά ζητήματα πρέπει να πληρούν συγκεκριμένα στάνταρντσ. Φαντάζεσαι η Ε.Ε να αφήσει να γίνει έργο χωρίς συγκεκριμένες προδιαγραφές; Άφήστε που υπάρχει και το ΣτΕ. Θα ρίσκαρε μια υπερδύναμη καθυστερήσεις και εμπλοκές που μόνο μεγάλο κόστος θα της προξενούσε σε ένα έργο τέτοιας σημασίας;

      Τα πράγματα είναι ξεκάθαρα. Ο Μπουργκάς Αλεξανδρούπολη είναι ευθέως ανταγωνιστικός του πετρελαιαγωγού αμερικανικών συμφερόντων ΑΜΒΟ. Καμμία σχέση με τον ΝΑΜΠΟΥΚΟ που θα μεταφέρει φυσικό αέριο.

      Είναι επίσης γνωστός σε όσους έχουν στοιχειώδη ενασχόληση ότι ανάμεσα στους δύο αγωγούς γίνεται αγώνας δρόμου. Αν ο ένας απ τους δύο προχωρήσει και ο άλλος ακόμα έχει καθυστερήσεις εκ των πραγμάτων ο δεύτερος αγωγός που έχει μείνει πίσω λόγω των όποιων καθυστερήσεων θα ακυρωθεί.

      Είναι προφανές ότι ο Γιώργος Παπανδρέου βάζοντας στον λόγο του "περιβαλλοντικά ζητήματα" ενώ γνωρίζει ότι τα κονδύλια για την κατασκευή του προέρχονται απ την Ε.Ε που θα εγγυάται τις προδιαγραφές αλλά και επιπλέον ζητήματα επανδιαπραγμάτευσης της Διακρατικής Συμφωνίας του 2007 την οποία και το ίδιο το ΠΑΣΟΚ κύρωσε αλλά και μιλώντας για συζητήσεις διαβουλεύσεις με την τοπική κοινωνία το αποτέλεσμα ο στόχος είναι προφανής. Νέες καθυστερήσεις οι οποίες ουσιαστικά θα χουν ως αποτέλεσμα την ακύρωση του προγράμματος και εδραίωση ως μοναδικού πετρελαιαγωγού στην περιοχή εκείνου που θα πηγαίνει παράλληλα με τα βόρεια σύνορά μας ενισχύοντας γεωστρατηγικά πέραν της Βουλγαρίας Σκόπια και Αλβανία.

      Έτσι ο Παπανδρέου δεν βγαίνει να πεί ευθέως σαν αντράκι που είναι με τα χέρια σηκωμένα στον ελληνικό λαό "όχι στον αγωγό", δεν τον παίρνει αλλά δια της πλαγίας οδού μέσω της επαναδιαπραγμάτευσης θα προκαλέσει νέες καθυστερήσεις οι οποίες ουσιαστικά βάζουν την ταφόπλακα στο Σχέδιο.

      Τεράστιο μερίδιο ευθύνης αναξιοπιστίας και ακατάσχετης φαφλατολογίας φέρει και η Κυβέρνηση Καραμανλή η οποία είχε σε εκκρεμότητα τόσα χρόνια την Σύμβαση και δεν την έφερε προς επικύρωση στο Κοινοβούλιο...τα υπολοιπα τα σχόλια της Ντόρας και του Χατζηδάκη είναι πέρα για πέρα υποκριτικά. Μες στην τρελή χαρά είναι κι αυτοί.


      Ακολουθεί δημοσίευμα της εφημερίδας ΑΥΓΗΣ του ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ ο οποίος και ψήφισε κατά της κύρωσης της διακρατικής συμφωνίας το 2007.

      Διαπιστευτήρια Παπανδρέου στην Ουάσινγκτον

      Ημερομηνία δημοσίευσης: 11/09/2009
      Έκπληξη προκάλεσε η αποστροφή του λόγου του Γ. Παπανδρέου προχθές στην Αλεξανδρούπολη, σύμφωνα με την οποία η ελληνορωσική συμφωνία για τον αγωγό Μπουργκάς - Αλεξανδρούπολη κατοχυρώνει τα συμφέροντα μόνο της Ρωσίας. Ο Γ. Παπανδρέου προετοίμασε μάλιστα το έδαφος για αναθεώρηση της συμφωνίας, επικαλούμενος “διαβούλευση με την τοπική κοινωνία”, με στόχο “η Ελλάδα να διασφαλίσει τα συμφέροντά της τόσο στην κατασκευή όσο και στη λειτουργία αυτού του αγωγού”.

      Αναμενόμενες ήταν οι κυβερνητικές αντιδράσεις, καθώς το ενεργειακό άνοιγμα προς τη Ρωσία θεωρείται ως “επίτευγμα” της κυβέρνησης Καραμανλή. Η Ντ. Μπακογιάννη έκανε λόγο για “ανεύθυνες υπερβολές της προεκλογικής εκστρατείας του ΠΑΣΟΚ”, ενώ ο Κ. Χατζηδάκης κάλεσε το ΠΑΣΟΚ “να ανασκευάσει τη δήλωση του αρχηγού του γι' αυτό το θέμα. Αλλιώς δημιουργούνται σοβαρά ερωτηματικά”.

      Η μεταστροφή του Γ. Παπανδρέου, μόλις λίγες εβδομάδες πριν την προβλεπόμενη νίκη του ΠΑΣΟΚ, είναι εύλογο να σχολιάζεται, καθώς το ΠΑΣΟΚ είχε υπερψηφίσει τη σύμβαση για τον αγωγό Μπουργκάς - Αλεξανδρούπολη στη Βουλή. Ανεξάρτητα από τις επιφυλάξεις ή και τις αντιρρήσεις που μπορεί να έχει κανείς για τη συμφωνία αυτή (και έχουν διατυπωθεί σοβαρές οικολογικές και οικονομικές ενστάσεις), ασφαλώς δεν διαφεύγει του Γ. Παπανδρέου ότι ο αγωγός, που μοιάζει με το γεφύρι της Άρτας, αποτελεί εργαλείο της περιβόητης ενεργειακής διπλωματίας στην περιοχή και της διαμόρφωσης των ελληνο-ρωσικών σχέσεων.

      Όλοι θυμόμαστε ότι η αμερικανική πλευρά δεν θέλει τον συγκεκριμένο αγωγό πετρελαίου, που είναι διακλάδωση του ρωσικού αγωγού προς την Ευρώπη και συνοδεύεται από τον αγωγό φυσικού αερίου. Είναι μάλιστα ακόμη πιο περίεργο ότι η δήλωση του Γ. Παπανδρέου γίνεται σε περίοδο κατά την οποία η Τουρκία προχωρεί σε συμφωνίες για τους ενεργειακούς αγωγούς με την Ρωσία, όπως φάνηκε με την πρόσφατη επίσκεψη Πούτιν στην Άγκυρα.

      Να υποθέσουμε ότι ο Γ. Παπανδρέου, ο οποίος επαίρεται για τη θητεία του στο υπουργείο Εξωτερικών, αγνοεί την γεωπολιτική των αγωγών της ενέργειας; Το πιθανότερο είναι ότι ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, στην τελική ευθεία προς την πρωθυπουργία, κλείνει το μάτι προς την Ουάσινγκτον, όπως εύστοχα παρατηρεί ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Π. Λαφαζάνης, ο οποίος επιπλέον σημειώνει ότι η κίνηση αυτή του Γ. Παπανδρέου “γίνεται σε μια περίοδο που η Ν.Δ. υποκύπτει όλο και περισσότερο στις αμερικανικές πιέσεις”.

      Συναγωνισμός συμμόρφωσης προς τις αμερικανικές υποδείξεις; Καταλαβαίνουμε το δράμα της Ντ. Μπακογιάννη. Μπορεί να υπάρχει και ένας δεύτερος λόγος, αυτός που αφορά αντίπαλα επιχειρηματικά συμφέροντα. Αλλά ούτε και αυτό περνά από το μυαλό μας, γιατί θέλουμε να πιστεύουμε αυτό που λέει ο Γ. Παπανδρέου, ότι “δεν χρωστάει τίποτα σε κανέναν”.
      http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=489332
      Ν.Φ.

  44. Σπύρος avatar
    Σπύρος 11/09/2009 22:47:42

    O Tσετίν Μάντατζη ξανά Υποψήφιος στην Θράκη??

  45. Σπύρος avatar
    Σπύρος 12/09/2009 09:46:48

    Τα λάθη μέ τούς Πομάκους ξεκίνησαν απο τον Ράλλη,και εξακολουθούν νά πέφτουν σάν τό Χαλάζι μέχρις και σήμερα απο την Πολιτεία.
    Ο Μάντατζι είναι απο αυτούς πού έβγαζαν Πυρινους Λογους περί τού Ομόφυλου και Ομαιμου και ζητούσαν απο τούς Μουσουλμάνους τής Θράκης νά σχετίζονται ως Τούρκοι μονον μέ Τούρκους.
    Πρόκειται γιά Φασίστα Σωβινιστή,πού παραδόξως ΄κοσμεί΄ Σοσιαλιστικό Ψηφοδέλτιο(λεμε τώρα).

  46. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 12/09/2009 10:19:49

    Η συμφωνία για τον αγωγό είχε περάσει από τη βουλή και με τις ψήφους του πασόκ. Γιατί αυτή η υπαναχώρηση στις θέσεις;
    Όσοι δεν ψηφίζουν νδ δεν θα είναι ευτυχείς την επόμενη μέρα των εκλογών με αυτό που επέρχεται.

  47. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 12/09/2009 10:28:30

    @αλλενακι
    Αυτο ειναι το λιγοτερο.Εχω ξαναγραψει οτι οι εκλογες συτες ειναι τελος εποχης,ισως μεγαλυτερο και απο το 1981.Ειναι οι τελευταιες εκλογες της μονοεθνικης Ελλαδος.Ενα εκατομμυριο και πλεον μεταναστες θα παρουν ιθαγενεια και δικαιωμα ψηφου και θα αλλαξουν για παντα το εκλογικο σωμα.

    • ο νοών...νοείτω avatar
      ο νοών...νοείτω @ ψυχραιμια 12/09/2009 10:35:42

      Θα του κάνουν αυτές τις καυτές ερωτήσεις στην ΔΕΘ άραγε, ή θα τον "προστατέψουν" δίνοντας βήμα μόνο στην καθυσήχαση του μόνιμου βραχνά του Έλληνα (το οικονομικό);

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ ο νοών...νοείτω 12/09/2009 10:40:31

        @νοών...νοείτω: και ποιος νομίζει οτι θα "καθησυχάσουμε" οικονομικά με την έλευση του πασόκ;

      • ο νοών...νοείτω avatar
        ο νοών...νοείτω @ ο νοών...νοείτω 12/09/2009 10:46:34

        Αφελεις, αλλενάκι, πάντα υπήρχαν σε αυτόν τον τόπο.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ ψυχραιμια 12/09/2009 10:42:34

      Η μονοεθνική Ελλάδα δεν υπάρχει @Ψυχραιμία. Άνοιξε να δεις τις εφημερίδες στα εγγελτήρια γάμων και θα καταλάβεις. Δεν αντιλαμβάνονται όλοι το ίδιο την έννοια έθνος ...

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ αλλενάκι 12/09/2009 10:48:10

        Δεν ψηφιζουν ομως.Αναφερομαι στην πολιτικη σημασια του γεγονοτος και οχι την εθνικη οτι κι αν σημαινει αυτο.
        Βρισκομαστε μπροστα σε μια αλλαγη παρομοια με τα οσα εγιναν με τους προσφυγες της Μικρας Ασιας που ψηφιζαν ολοι μια παραταξη και αλλαξαν τις ισορροπιες.
        Κατα την αποψη μου η ΝΔ εχει τελειωσει γιατι δεν εχει ψηφοφορους στους μεταναστες (για να μη μιλαμε για το ΛΑΟΣ).
        Το πιθανοτερο ειναι να αποσχισθει καποιο κομματι απο το ΠΑΣΟΚ -ισως οι βενιζελικοι και να ενωθει με τους μητσοτακικους στο μελλον.Παντως με τους μεταναστες να ψηφιζουν απο το 40% περιπου η ΝΔ θα πεσει στο 30%.

      • ataktos avatar
        ataktos @ αλλενάκι 12/09/2009 10:50:13

        Και η συζητήσει άνοιξε ευχαριστώ

      • ο νοών...νοείτω avatar
        ο νοών...νοείτω @ αλλενάκι 12/09/2009 10:56:06

        35 χρόνια ζούμε με την προσδοκία της διάψευσης όλων αυτών που πρέβλεπαν κάθε φορά τα χειρότερα.
        Αλλά αυτό ποτέ δεν μας εμπόδισε να τα δρομολογήσουμε.

        Το πρόβλημα δεν είναι εάν θα πέσει στο 30% η ΝΔ λόγω της μη επιρροής της στους μετανάστες, αλλά η μαζοχιστική τάση της κοινωνίας να επαληθεύει τους χειρότερους εφιάλτες της.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ αλλενάκι 12/09/2009 11:00:30

        Δεν είναι καθόλου το ίδιο, πως θα μπορούσε η Ελλάδα να μη δεχτεί τους πρόσφυγες τις Μικρας Ασίας, ένα κομμάτι δικό της;

  48. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 12/09/2009 11:12:53

    @αλλενακι
    Φυσικα και δεν θα μπορουσε να μην τους δεχθει.Δεν ειπα αυτο.Ασφαλως και επρεπε να τους δεχθει.
    Το πολιτικο αποτελεσμα ομως ηταν οτι ενω στην Παλαια Ελλαδα ησαν 80% βασιλοφρονες με την εισροη των προσφυγων υπηρξε ισοδυναμια των δυο παραταξεων και ελαφρα υπεροχη των βενιζελικων.Δεν εξεταζω το γιατι και το διοτι,εξεταζω το αποτελεσμα.
    Με το δικαιωμα ψηφου στους μεταναστες η υπεροχη της κεντροαριστερας θα γινει συντριπτικη και αν βαλεις και τον ελεγχο του τυπου,του κρατους και το γεγονος οτι τωρα προτιμαται απο τους συμμαχους μπορεις να βγαλεις τα συμπερσματα σου για το μελλον.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ ψυχραιμια 12/09/2009 11:30:34

      Δεν είναι το θέμα εκεί (στην υπεροχή της κεντροαριστεράς, μια χαρά θα μπορούσε να ήταν η κεντροαριστερά), το θέμα ειναι αν ένα μέρος της κοινωνίας δρα ή νοιώθει σαν ξένο σώμα και αυτό δεν αντιμετωπίζεται ούτε με την απόδοση ιθαγένειας.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ αλλενάκι 12/09/2009 11:34:52

        Ασφαλως.Αλλα αφου προβληματα με τα πολυπολιτισμικα εχουν χωρες σαν τη Γαλλια ή την Αγγλια δεν θα εχουμε εμεις;

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ αλλενάκι 12/09/2009 11:35:57

        Εμείς έχουμε ήδη.

  49. Γκαλέτι avatar
    Γκαλέτι 12/09/2009 15:43:46

    Είδατε τα κατορθώματα μας ας έρθει τώρα να δώσει ψήφο σε όλους τους ξένους απο τις χώρες του τρίτου κόσμου, όλα αυτά γιατί η Νέα Δημοκρατία ολοκλήρωσε την διάλυση της οικονομίας φέρνοντας τον κόσμο σε απόγνωση.
    Άν τα πήγαινε ο Καραμανλής έστω και μέτρια με την οικονομία 60% στην πλάκα θα έπαιρνε η Νέα Δημοκρατία τώρα ύστερα απ'όλα αυτά που ακούγονται για το ΠΑΣΟΚ και τον αρχηγό του. Ήθελε να τα δώσει όλα στα golden-boys γευτείτε τώρα ακόμα και ψήφο στους Πακιστανούς.

  50. Πέτρος avatar
    Πέτρος 17/09/2009 12:50:35

    Τον αγωγό τον έκανε ο Σημιτης, πάει να ακυρωθεί από την αδράνεια του Καραμανλή και να περνάει από την Τουρκία. Πού ξέρετε εσείς ότι ο Παπανδρέου δεν κάνει καλύτερη διαπραγμάτευση για τον αγωγό, αφού θα σκαλώσει στο Συμβούλιο της Επικρατείας και παράλληλα παίζει και με τις ΗΠΑ;

    • Le canard avatar
      Le canard @ Πέτρος 17/09/2009 13:04:12

      Πέτρο μην λές ανακρίβειες. Επί Σημίτη τουλάχιστον τα ενεργειακά με τη Μόσχα καθυστέρησαν (ουσιαστικά μπλοκαρίστηκαν -και με τη Βασούλα ως υπουργό Ανάπτυξης) δραματικά. Μόνον τα εξοπλιστικά έτρεξαν με τον Ακη. Κι αυτό διότι τότε έγιναν υπερογκες δαπάνες για εξοπλιστικά, ταΐστηκαν με το μερίδιο του λέοντος αμερικάνοι και άλλοι Δυτικοί, και έτσι δεν είχαν αντίρρηση να πάρουμε και μερικά αντιαερορικά από τη Μόσχα.

  51. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 21/09/2009 11:00:42

    Υπάρχει πιά και προχωρά το DESERTEC. Does anybody know;
    Ή μας πειράζει που είναι μέσα και η SIEMENS;

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ Sic transit gloria mundi 21/09/2009 11:30:55

      Επειδή οι γραμμές μεταφοράς της ενέργειας, ούτως ή άλλως από την Ελλάδα (και Ιταλία) θα περάσουν (και θα τρέχουμε πάλι τελευταίοι να έχουμε κάποιο λόγο), είπα και ελάλησα και αμαρτίαν ουκ έχω.
      Και για όσους είναι περίεργοι:
      http://www.desertec.org/

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Sic transit gloria mundi 21/09/2009 11:38:49

        Για το Desertec και εδώ http://allenaki.wordpress.com/2009/07/14/desertec/

        με ενδιαφέρουσες παρατηρήσεις.

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ Sic transit gloria mundi 21/09/2009 12:48:38

        αλλενάκι ευχαριστώ για το link, είναι πολύ ενδιαφέρον

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.