#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
23/06/2013 07:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Βενιζέλος και η BSA…



Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη

Μου αρέσουν όσοι ξαφνικά ανακαλύπτουν ότι στην συγκυβέρνηση μετέχει κι ο Βενιζέλος, με τα ρέστα από ΠΑΣΟΚ που του απέμειναν. Πνίγονται από ιερά δεξιά αγανάκτηση. Να πω πως δεν φαινόταν, δεν τον βλέπανε ένα χρόνο τώρα; Πολλά μπορείς να πεις για τον άνθρωπο που αντιμετώπισε με σθένος το κυπελλάκι καφέ του Ρέλου αλλά όχι κι ότι περνά απαρατήρητος.

Αυτοί που ωρύονται βέβαια, κατά κανόνα δεν ψήφισαν ΝΔ. Ψήφισαν τον πρόεδρο Πάνο, τον επίδοξο κι ανεπιθύμητο στις συνιστώσες «αρραβωνιάρη» του Τσίπρα, εξ ου και οι γαργάρες στο λαθρομεταναστευτικό, κυνηγούν ουρές αερίων από ύποπτα τζετ ή, οι πιο τσαντισμένοι, έριξαν Χρυσή Αυγή και τα μυαλά στα κάγκελα.

Τώρα ζητάνε τα ρέστα.

Φαίνεται πως τον Βενιζέλο τον κατάπιναν μόνο με σως Κουβέλη. Τώρα που ‘φυγε ο Φώτης, τους πειράζει σκέτος ο Βενιζέλος στην πίτα.

Λοιπόν, να εξηγούμαι. Το ‘πα πολλές φορές, το ‘γραψα, το ξαναγράφω: Ο Βενιζέλος θα είναι ο τελευταίος πρόεδρος του κοινοβουλευτικού ΠΑΣΟΚ. Θα το οδηγήσει στο νεκροταφείο των πολιτικών ελεφάντων, εκεί όπου κείνται το Κόμμα Προοδευτικών Εθνικοφρόνων, το Αγροτικό Κόμμα, η παλαιά Ένωση Κέντρου και άλλα κουφάρια της πολιτικής μας Ιστορίας. Αυτό είναι μη αναστρέψιμο, όση διαχείριση μεριδίου εξουσίας κι αν κάνει.

Ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ σίγουρα δείχνει στάση ευθύνης για δυο λόγους.

Αφενός, επειδή μόνο για χαζός δεν μπορεί να κατηγορηθεί, καταλάβαινε πως, αν συνέχιζε τις  τζιριτζάτζουλες για τα μάτια του καλαφαγιαννέϊκου συνδικαλισμού και τρέχαμε για εκλογές λόγω ΕΡΤ, δεν θα ήταν κι ότι καλύτερο για την χώρα. Θα χρεωνόταν ένα πιθανό γενικό φούντο λόγω αστάθειας και θα μπορούσε πλέον να περπατά άνετα μόνο στη Σαχαλίνη ή την Ουλάν Μπατόρ.

Αφετέρου, επειδή, παρά το φουσκωμένο με τρόμπα νταλίκας εγώ του, παίρνει και λίγο μυρωδιά τι τρέχει, γνώριζε και κάτι άλλο. Αν για την χώρα οι εκλογές θα ήταν επικίνδυνες, για τον ίδιο και το ΠΑΣΟΚ θα ήταν το «δεύτε λάβετε τελευταίον ασπασμόν». Να ζήσουμε να το θυμόμαστε.

Ο μύθος λέει, μάλιστα, πως κατά την σύσκεψη, όταν κάποια στιγμή τον είχανε παραζαλίσει, ο Αντώνης Σαμαράς, τους είπε «κύριοι, άμα θέλετε, κάντε εσείς κυβέρνηση να λύσετε με τους δικούς σας τρόπους τα προβλήματα και να σας δώσουμε εμείς ψήφο ανοχής». Ο μύθος, λέει, πως ο Φώτης μέτραγε τις γωνίες στο ταβάνι. Τις βρήκε σωστές, τέσσερις και το σημείωσε στο προοδευτικό μπλοκάκι του. Ο δε Βαγγέλης, σιωπηλός, πράγμα πιο σπάνιο κι από μονόκερο, ίδρωσε σαν άλογο σε νταμάρι στην ανηφόρα, φορτωμένο γαρμπίλι οδοποιίας. Έτσι λοιπόν, ο Φώτης πήρε μεν τη ΔΗΜΑΡ και πήγαν για τσάγαλα, λέγοντας όμως, πως θα συνεχίσει να στηρίζει την προσπάθεια παραμονής της χώρας στην «ευρωπαϊκή σφαίρα». Αυτό οι παλαιάς κοπής μάγκες το λέγανε «το ‘κανε αβαβά». Ο Βαγγέλης κι όλα τα ρέστα από ΠΑΣΟΚ, στήριξε Σαμαρά μέχρι παρεξηγήσεως και από συνήθεια παρήγγειλε για υπουργεία το μισό μενού του κυβερνητικού οργανογράμματος, όπως λέγεται κακοηθέστατα. Το πιθανότερο βέβαια, είναι πως θα πάρει ότι πρέπει, για να λειτουργήσει αυτή η δυσάρεστη, σαν μουρουνέλαιο, αλλά αναγκαία, για όσους ξέρουν πρόσθεση, συνεργασία.

Στο τέλος του δρόμου όμως, ακόμη κι αν τον κάνει Αντιβασιλέα του Σιαμ, στις εκλογές, όπου ο κιμάς κόπτεται, από το Λαό,  παρουσία του πελάτου, δεν θα την βγάλει καθαρή. Γιατί; Διότι το brand «ΠΑΣΟΚ» πέθανε. Καπούτ καμαράντ. Φινίτο λα μούζικα. Αντίο Γλαρέντζα. Νομίζω με εννοήσατε.

Θυμάστε τις BSA; Καλές μηχανές στην εποχή τους, όταν όλες οι μάρκες χάνανε λάδια, είχαν αναιμικά φρένα και επιδόσεις τράτας. Είχε κι εκείνο τον ωραίο ήχο που δίνανε τα ωστήρια και τώρα τον διατηρεί μόνο η Harley Davidson. Ε, κάποια στιγμή οι άλλες δεν χάνανε λάδια, γίνανε πιο αξιόπιστες, πιο γρήγορες. Έτσι η BSA «πέθανε». Πήγε να βρει την Brough Superior, την Ariel, την Matchless. Διάφοροι προσπάθησαν να την αναβιώσουν. Μάταια. Όλα κι όλοι ακολουθούν τον κύκλο της ζωής: γέννηση, ακμή, παρακμή και θάνατος.

Οπότε, μην χαραμίζεται την ιερή οργή σας. Και γι’ αυτό θα το ξαναπώ. Η ψήφος, είναι σαν τη σφαίρα, άπαξ και τράβηξες την σκανδάλη, πάει, έφυγε, γεια χαραντάν. Αφού απαιτείτε από το Σαμαρά πράγματα που προϋποθέτουν αυτοδυναμία, τότε να του τη δώσετε!

Είπαμε, δεν είναι Θεός. Μόνο ο Θρύλος είναι. Δεν είναι Πάπας, δεν έχει αλάθητο. Όμως είναι ο μόνος που κάτι κάνει. Δεν κάθεται να κοιτάει τα προβλήματα σαν την αγελάδα τα τρένα.

Στην λαθρομετανάστευση «σφράγισε» τη χώρα, 95% μείωση των εισόδων. 30.000 απελάσεις και καταγεγραμμένες εθελούσιες αναχωρήσεις κι απροσδιόριστος, πολύ μεγαλύτερος αριθμός, παράνομων που ξεκουμπίζονται μόνοι τους, γιατί δεν μπορούν να ζουν πια παρασιτικά, λόγω του κυνηγητού από την Αστυνομία. Η «σκούπα» του Σαμαρά τελικά είναι διαρκής κι όχι για τις κάμερες, δυο μέρες. Φαίνεται και στο κέντρο και στις γειτονιές. Αραιώνουν οι μουσαφιραίοι. Ο δε Δένδιας, ανακοίνωσε την άρνηση μας να κυρώσουμε το Δουβλίνο ΙΙΙ, ανοίγοντας και δρόμο για την αμφισβήτηση και καταγγελία του Δουβλίνο Ι

Στην οικονομία, με όλα τα λάθη, τις αδικίες, την βλακεία κι ανικανότητα ορισμένων, μαζεύεται το πράγμα. Έχω διαφωνίες, ενστάσεις, σε μερικά ζητήματα. Πχ στην συμπεριφορά απέναντι στις Ένοπλες Δυνάμεις, ευχαρίστως θα άνοιγα μερικά κεφάλια. Όμως κάτι γίνεται. Συμμαζεύεται το πράγμα.

Χωρίς αυτοδυναμία ο Σαμαράς έδωσε μάχες, που είχαν και ιδεολογική σημασία, όπως στο θέμα του διορισμού των ιμάμηδων, στον «αντιρατσιστικό», τώρα στην ΕΡΤ.

Απλά, επιμένω και θα επιμένω, στον νέο φορέα να βρουν συνέχεια τα καλά πράγματα: η ΕΤ3, τα Μουσικά Σύνολα, το Τρίτο Πρόγραμμα.

Στις επόμενες λοιπόν, πριν τραβήξετε την σκανδάλη και φύγει η ψήφος σας, σκεφτείτε πιο ψύχραιμα.

Υπάρχει άλλος; Δείτε γύρω σας. Ποιος; Κόψτε φάτσες, πράξεις, παραλείψεις και βγάλτε συμπέρασμα.

Τώρα, η συγκυβέρνηση, είναι μια ανάγκη που επιβάλλουν οι αριθμοί. Γιατί η χώρα δεν μπορεί να μπει στον αυτόματο.

Την άλλη φορά όμως, απαλλάξτε τον Αντώνη Σαμαρά από την ανάγκη συγκυβέρνησης και τήρησης ισορροπιών με όποιους τους πιάνουν τα «ψυχολογικά» τους ή εκβιάζουν, περιδεείς αλλά εκβιάζουν, για λίγη εξουσία, που όμως δεν θα τους σώσει από το τελικό στάδιο του κύκλου της ζωής. Η χώρα είναι το σπίτι μας, δεν υπάρχει άλλη Πατρίδα για μας και τα παιδιά μας. Και θέλει ηγέτη, όχι επιτροπή διαπραγμάτευσης ανασφαλειών. Την άλλη φορά λοιπόν να τον απελευθερώσετε, για να απαιτήσουμε, μαζί κι εγώ, τα πάντα όλα!

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. nikos nikidis avatar
    nikos nikidis 23/06/2013 08:01:03

    αν ειναι οπως τα λες, γιατι να μην του δωσει απλα ενα υφυπουργειο, που θα του ητανε και πολυ; ουτως η αλλως, λιγο πριν τον πολιτικο θανατο ειναι και θα δεχοταν οτιδηποτε ειναι περισσοτερο απο αυτο που κανονικα θα επρεπε να παρει. στην πολιτικη, δεν υπαρχει και η εσχατη μεγαλοψυχια, ετσι δεν ειναι; οταν βρω, σε παταω, για να μην μου δημιουργησεις μεγαλα προβληματα αυριο και απο την αλλη να φανω και ο πρωτος μαγκας. κατι δεν μου κολλαει καλα....

    • Σωκρατης avatar
      Σωκρατης @ nikos nikidis 13/07/2013 23:06:40

      Νικο στη πολιτικη ειναι ποιο συνθετα τα πραγματα και εχει σχεση με το τι κρινεται καθε φορα.Στη περιπτωση αυτη ειναι να παραμεινει η Χωρα ορθια.Τα μεγεθη εχουν μεγαλυτερη αξια .Θυμισου οτι ιστορικα ΠΑΣΟΚ και Ν.Δ .δεν ειχαν πεσει κατω απο 35 τοις εκατο.Πιστευω οτι εχει λαθος ο φαηλος και αστοχος οταν προσπαθει να συγκρινει την εξελιξη των μηχανων με την εξελιξη των κομματων και των ανθρωπων..Δεν μπορεις να κανεις ορθολογικη προβλεψη.Τωρα αυτα τα μακαβρια νεκροταφειο θανατος μονο θλιψη φερνουν ενω ο μαιευτηρας ειναι αισιοδοξος που γεννηθηκαν παιδια.

      • Σωκρατης avatar
        Σωκρατης @ Σωκρατης 14/07/2013 01:13:49

        Οι ηγετες που παρηγαγαν στη πραξη εργο στα πολυ μεγαλα ζητηματα της Χωρας : ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ : Ο Βενιζελος που υπεγραψε τη συνθηκη των Σεβρων και μετα τη Μικρασιατικη καταστροφη τη συνθηκη της Λωζανης.Ο Πλαστηρας με το 1000000 προσφυγγες που μετεφερε στην Ελλαδα συνεβαλλαν στην αναπτυξη της Χωρας.Αφου με τη συμβολλη των προσφυγων δημιουργηθηκαν βιοτεχνιες που εξηγαγαν προιοντα στα βαλκανια και Ευρωπη.Ο Παπαναστασιου που ως Πρωθυπουργος απεδωσε κτηματα σε ακτημονες.Ο Ανδρεας Παπανδρεου που με την ανγνωριση της Εθνικης Αντιστασης συμφιλιωσε τον Ελληνικο Λαο και επαψαν να υπαρχουν δεξια και αριστερα καφενεια οριστικα. Απο τη ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ο Καραμανλης που συνεβαλλε στην εισοδο της Χωρας στην Ευρωπαικη Ενωση.Παρατηρηση σημερα οταν ξεκινησε η ολοι αλλοι κρυφτηκαν πισω απο το ΠΑΣΟΚ.

  2. Ραβινος avatar
    Ραβινος 23/06/2013 08:24:09

    Να μην τα ξαναλεμε καθε φορα που ο Φαηλος πιανει πενα γραφει !Ο Σαμαρας εξελισσεται σε ηγετη ολκης με οσα του ετυχαν και με οσα πραττει.Δεν ειναι λιγο πραγμα να σε αναγνωριζουν στο εξωτερικο ως ισοτιμο συνομιλητη και στο εσωτερικο να παρατεινεται η εμπιστοσυνη μιας συμπαγους μαζας πολιτων {αυτων που δημοσκοπικα αφαιρει απο τους συριζαυγητες το προπαγανδιστικο πλεονεκτημα της πρωτιας }.Δεν εχω αμφιβολια οτι ο Σαμαρας στον χρονο που περασε εγινε σοφωτερος και πρακτικα χρησιμοτερος στην Ελλαδα .Θελω να επισημανω οτι το ΠΑΣΟΚ δεν παυει να ειναι ΠΑΣΟΚ και στο ψυχοραγημα του επικινδυνο οσο δεν παιρνει.Κοιτωντας καποιος τα προσωπα που προτεινονται για αναθεση υπουργικων θωκων απο το ΠΑΣΟΚ παθαινει κολουμπρα και ανακατωνονται τα σωθικα του.Κατα την αποψη μου στο υπο εκκολαψη κυβερνητικο προγραμμα θα πρεπει να μπει μια παραγραφος που να λεει οτι ''Σε καθε περιπτωση οταν διαπιστωνεται απο κυβερνητικο στελεχος συμπεριφορα μη συναδουσα με τις αρχες της διαφανειας ,αξιοπρεπειας και δικαιης ληψης αποφασεων τοτε το στελεχος αυτο ειτε θα παραιτειται ειτε θα απολυεται αμεσα με απλη αποφαση εντολη απο τον Πρωθυπουργο ''.Οι καλοι λογαρισμοι κανουν τους καλους φιλους αλλα με το ΠΑΣΟΚ& τον Μπενυ ποτε δεν ξερει κανεις !

    • Γιώργος Γκ. avatar
      Γιώργος Γκ. @ Ραβινος 23/06/2013 21:56:14

      Πολύ σωστά έτσι είναι όπως τα γράφεις.Γι'αυτό αηδιάζει κανείς όταν διαβάζει ότι θα τον κάνει Αντιπρόεδρο και πιθανόν και ΥΠΕΞ. Καν'τον Αντιπρόεδρο και Διοικητικής Μεταρρύθμισης για να δει πόσα Απίδια χωράει ο σάκος.

      • Ενεός avatar
        Ενεός @ Γιώργος Γκ. 24/06/2013 09:24:39

        Σιγά μη δεχόταν ο Βάγγος, να πατήσει τη φάκα. Αυτός τώρα έχει πολύ μεγάλα σχέδια. Βρήκε την ευκαιρία, θα την αρπάξει από τα μαλλιά. Για πόσο θα χορέψει όμως, θα το δούμε.

      • ΑΝΤΩΝΗΣ-ΠΙΕΡΙΑ avatar
        ΑΝΤΩΝΗΣ-ΠΙΕΡΙΑ @ Γιώργος Γκ. 24/06/2013 18:32:03

        +100000

      • Σωκρατης avatar
        Σωκρατης @ Γιώργος Γκ. 14/07/2013 13:33:17

        Σε στεναχωρει ποιο πολυ αυτος που τον προκρινει για αντιπροεδρο η αυτος που γινεται; Αυτο μου θυμιζει τη συζητηση στα καφενεια για την.φοροδιαφυγη η οποια βεβαια δεν εχει χρωμα οτι: Δεν φταιω εγω που ειμαι κλεφτης φταιει αυτος που δεν με πιανει.Ενω η ευθυνη υπαρχει στα δυο μερη.

  3. Μάρκος avatar
    Μάρκος 23/06/2013 09:04:03

    Βενιζέλος -ΠΑΣΟΚ 4%

    Μεγαλύτερα ποσοστά έχουν ΣΥΡΙΖΑ, ΧΑ, ΚΚΕ, ΑνΕλ.
    Εάν δώσει ο Σαμαράς την αντιπροεδρεία στον αρχιερέα της διαπλοκής, λυπάμαι, αλλά την επόμενη φορά θα ψηφίσω ΣΥΡΙΖΑ καθώς δεν θέλω να τον ξαναδώ μπροστά μου, ούτε τον Βενιζέλο, ούτε το MEGA ούτε τους λοιπούς αυλικούς τους. Πως γίνεται το κόμμα του 4% να κυριαρχεί στα ΜΜΕ και την πολιτική ζωή της χώρας; Ο λαός τα βλέπει όλα αυτά. Ο Σαμαράς δίνει βήμα λόγου και πολιτικής σε ένα μισητό άτομο.

    • Εva avatar
      Εva @ Μάρκος 23/06/2013 14:03:18

      Έχει ξαναγίνει ποσοστό 4% να κυριαεχεί στα ΜΜΕ.
      Δύσκολο να μαντέψει κανείς τι ψηφίζατε μέχρι τωρα.

      • Tsaros avatar
        Tsaros @ Εva 24/06/2013 23:23:20

        Έχει ξαναγίνει ποσοστό 4% να κυριαεχεί στα ΜΜΕ.

        Ναι; Γιατί εγώ ΠΑΣΟΚ θυμάμαι να τρώμε στη μάμα μια ζωή στα ΜΜΕ, όπως και σήμερα.

        Επειδή κάποιοι που στήριζαν το ΠΑΣΟΚ δήλωναν ΣΥΡΙΖΑ, δεν σημαίνει ότι στήριζαν ...τα συμφέροντα του ΣΥΡΙΖΑ επί Σημίτη ή επί Καραμανλή. Ποιά συμφέροντα άλλωστε, κράταγε καμμιά κουτάλα ο ΣΥΡΙΖΑ; Από τις μοιρασιές του ΠΑΣΟΚ και των ευρωπαϊκών τρώγανε και οι χρήσιμοι συριζαίοι.

        Για πες μας όμως, έχει ξαναγίνει κόμμα του 12% ή του 4% να έχει πάνω από ντουζίνα υπουργούς;

    • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
      Συριζαλβανία του Χότζα @ Μάρκος 23/06/2013 14:10:36

      Στις εκλογές πήρε 12% το ΠΑΣΟΚ, οι κοινοβουλευτικοί συσχετισμοί είναι αποτέλεσμα εκλογών κι όχι δημοσκοπήσεων! Μας λες ότι δε θες Βενιζέλο και ΠΑΣΟΚ, αλλά για μην τους ξαναδείς θα ψηφίσεις Τσίπρα... Για να καταλάβουμε δηλαδή για να φύγει το ΠΑΣΟΚ κι ο Βενιζέλος θα ψηφίσεις τον χυδαίο πασοκισμό/κρατισμό στην πιο αποπνικτική του μορφή (συριζα) και μάλιστα το θεωρείς και πράξη αντίστασης; Θα μπορούσε να ονομαστεί και ''πολιτική ομοιοπαθητική'' αυτό που μας προτείνεις...

      • Tsaros avatar
        Tsaros @ Συριζαλβανία του Χότζα 24/06/2013 23:25:13

        Για να καταλάβουμε δηλαδή για να φύγει το ΠΑΣΟΚ κι ο Βενιζέλος θα ψηφίσεις τον χυδαίο πασοκισμό/κρατισμό στην πιο αποπνικτική του μορφή (συριζα) και μάλιστα το θεωρείς και πράξη αντίστασης; Θα μπορούσε να ονομαστεί και ”πολιτική ομοιοπαθητική” αυτό που μας προτείνεις…

        Ο Βενιζέλος είναι χυδαίος για το Μνημόνιο, τους φόρους, τα ψέμματα, το χαράτσι, το ξεπούλημα της χώρας, κλπ κλπ. Όχι για τον ...κρατισμό του ή τις ...παροχές του.

        Ο Σύριζα πως έγινε «κρατισμός στην πιο αποπνικτική του μορφή»;

        Τον είδες να κυβερνάει; Γιατί εγώ ξέρω τον Βενιζέλο να κυβερνάει 20 χρόνια τώρα, ως κυβέρνηση και ως αντιπολίτευση.

        • Σωκρατης avatar
          Σωκρατης @ Tsaros 24/07/2013 23:27:29

          TSAROS...Ναι αλλα για κυβερνησει ο συριζα ο Alexis δεν εχει διατυπωσει καταθεσει καποια προταση συγκεκριμενη αναλυμενη ωστε να βγουμε απο την κριση.Φαι

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Μάρκος 23/06/2013 14:37:49

      Oποιος αντιπαθει περισσοτερο το ΠΑΣΟΚ απο την αριστερα δεν εχει σχεση με τη ΝΔ ουτε με την ιδεολογια της..

      • Tsaros avatar
        Tsaros @ ψυχραιμια 24/06/2013 23:26:08

        Ναι; Γιατί εγώ ξέρω ότι η ΝΔ με την αριστερά έκανε κυβέρνηση, τότε που ήταν και ΝΔ και Δεξιά, και μάλιστα ΕΝΑΝΤΙΑ στο ΠΑΣΟΚ.

        Καθίστε τώρα να σας κυβερνάει ο Βενιζέλος.

    • Σωκρατης avatar
      Σωκρατης @ Μάρκος 25/07/2013 21:54:12

      Μαρκο...Με ποια αποφαση δικαστηριου αποκαλεις αρχιερεα της διαπλοκης τον Βενιζελο;Τετοια αποφαση δεν υπαρχει μηπως υπαρχει σκευωρια απο Κουμουνδουρου;

  4. dinos avatar
    dinos 23/06/2013 09:09:36

    Φαηλο επειδη τα μεγαλα προβληματα ειναι μπροστα και η ελπιδα δεν τρωγεται ειδικα οταν αποδεικνυεται φρουδες οπως τον σεπτεμβριο απογειωνομαστε που τωρα παει εναν χρονο μετα εχεις σκεφτει το ενδεχομενο ενα κομμα του 4 % που θα εχει 7/8 υπουργεια να θελησει να παρει μαζι του στον θανατο και τον πρωην εχ8ρο του και νυν συνεταιρο του απαιτωντας με την απειλη της αποχωρησης πραγματα που οι δεξιοι δεν τα δεχομαστε με τιποτα ? ο ετοιμοθανατος δεν εχει τιποτα να χασει

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ dinos 23/06/2013 11:44:45

      Σουρεάλ η υπόθεση σου. Ο Βενιζέλος θέλει να πετύχει η κυβέρνηση και μέσα από την συμμετοχή του σε αυτή να αποκομίσει πολιτικά και εκλογικά οφέλη, αποτρέποντας την δημοσκοπική κατηφορική πορεία του ΠΑΣΟΚ.
      Αυτό που λέω,, πέραν της πλάκας, είναι απλό: ότι κι αν κάνει, το brand ΠΑΣΟΚ πέθανε, δεν το σώζει...
      Άλλες διεργασίες θα προκύψουν....

      • dinos avatar
        dinos @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 23/06/2013 12:22:42

        Eγω παντως δεν ειμαι τοσο σιγουρος οτι ειδικα ο Βενιζελος θελει να πετυχει....εγω για μνησικακο τον κοβω και δεν εχει ακουσει και λιγα εδω που τα λεμε....μακαρι να κανω λαθος

      • σκόλυμος avatar
        σκόλυμος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 23/06/2013 13:21:57

        Κύρι Κρανιδιώτη,
        Εγώ σας έχω ακόμα πιο σουρεάλ υπόθεση: Το ΠΑΣΟΚ "γειαχαραντάν", που λέτε κι εσείς, αλλά ο Βενιζέλος στην Νέα Δημοκρατία - πάντα για το καλό της χώρας, φυσικά!

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ σκόλυμος 23/06/2013 13:40:12

          Λες; Στην Β' Πειραιά!

          • Οιωνοσκόπος avatar
            Οιωνοσκόπος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 23/06/2013 17:30:14

            Ποιά Β΄Πειραιά; Στο Επικρατείας για τη σωτηρία της πατρίδας και για τη σωτηρία κυρίως τη δική του. Κια δεν είναι σουρεάλ το σενάριο. Είναι ...Αμοράλ.

          • σκόλυμος avatar
            σκόλυμος @ Οιωνοσκόπος 25/06/2013 22:53:42

            Συμφωνώ,
            Δυστυχώς δεν θα δούμε τον κ. Βενιζέλο κάθιδρο να τρέχει στον στίβο της Β' Πειραιά, αλλά να κάθεται αυτάρεσκος με το ημίψηλο Επικρατείας και να απολαμβάνει τους "πληβείους" να ιδρώνουν την φανέλλα...

      • Π. Ευθυμιάδης avatar
        Π. Ευθυμιάδης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 23/06/2013 15:23:44

        Ο ΠΑΣΟΚΟΣ αν πετύχει αυτή η Κυβέρνηση γιατί στις επόμενες εκλογές να ψηφίσει ΠΑΣΟΚ και όχι Σαμαρά;
        Εμφανίστηκε σήμερα ο Σκανδαλίδης και έθετε όρους....έλα @@@@@ στον τόπο σου. Φαήλο υπάρχει μια φωτογραφία που χορεύει o Σκανδαλίδης "ζεμπεκιά" με τον Τσοχατζόπουλο και τον "κουρασμένο" βάλτην σε παρακαλώ αντί για την BSA...

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Π. Ευθυμιάδης 24/06/2013 00:57:16

          Επί των καλλιτεχνικών έχει αποκλειστική αρμοδιότητα ο Φάκτορας.
          Εγώ πάντως, όταν είδα την φωτογραφία που ξετρύπωσε, πέθανα στα γέλια! Ο χαμένος αδερφός του Μπένι πάνω σε παλιά BSA, μάλλον Gold Star!

  5. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 23/06/2013 09:28:43

    Συμφωνώ κατά 99% με όσα γράφει ο Φαήλος, μόνο που όταν λέμε για κυβέρνηση δεν εννοούμε μόνο υπουργεία, υπάρχει ολόκληρο σύστημα εξουσίας σε όλο τον κρατικό μηχανισμό που από πάντα πασοκοκρατείται με ότι αυτό συνεπάγεται, εκεί έχει χαθεί σίγουρα το παιχνίδι.

    • ΑΝΤΩΝΗΣ-ΠΙΕΡΙΑ avatar
      ΑΝΤΩΝΗΣ-ΠΙΕΡΙΑ @ ΓΙΩΡΓΟΣ 24/06/2013 18:46:51

      Δυστυχώς σχεδόν κάθε διευθυντική θέση ευθύνης όλης της χώρας βρίσκεται ένας Πασόκος. Χαρούμενος με τη νέα αιρ-ζατς σοσιαλίστ κυβέρνηση. Αντώνη τα μάτια σου δεκατέσσερα...

  6. Νικος avatar
    Νικος 23/06/2013 09:30:54

    +1000
    Ετσι απλά.....

  7. ΜΑΡΑ avatar
    ΜΑΡΑ 23/06/2013 09:35:16

    Μετα τα οσα αντισυνταγματικα και φαιδρα εκανε ο Σαμαρας με την ΕΡΤ (οι εισηγητες πρεπει να ειναι μεγαλα μυαλα) το τοπιο εχει ως εξης:
    Η κυβερνηση έχει δεν εχει 30% συνολικα συμφωνα με τις δημοσκοπησεις και ενα κομμα του 5% θα εχει 10-15 υπουργους,λαμπρα.
    Αμα τη εμφανισει των Πασοκων ως υπουργων στις οθονες των ιδιωτικων καναλιων βεβαια (που λειτουργουν αψογα) αφου η κακη ΕΡΤ δεν υπαρχει τρεχατε να μαζεψετε τις διαρροες προς τη Χρυση αυγη.
    Επισης το ΠΑΣΟΚ θελει το υπουργειο Εργασιας για να τρεξει το προγραμμα με την προσληψη συμβασιουχων ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ φυσικα οπως παντα. ΧΑ,ΧΑ,ΧΑ.
    Ραντεβου το ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ που θα ερθουν και τα νεα μετρα.

    • MantisKalhas avatar
      MantisKalhas @ ΜΑΡΑ 23/06/2013 10:27:19

      Λύσσαξες να μας πείσεις μαζί με την υπόλοιπη σάρα ότι η ΕΡΤ ήταν λάθος. Χώνεψέ το ότι ο Σαμαράς κέρδισε από την ΕΡΤ και μαζί του κέρδισε ο ελληνικός λαός. Η ξυνίλα σας είναι διάχυτη.

      • ΛΜ avatar
        ΛΜ @ MantisKalhas 24/06/2013 07:35:05

        Και για να εμπεδώσεις τι έγινε στην ΕΡΤ :
        '' Θα συνεννοούμαστε εγκαίρως, δεν θα την πατήσουμε ξανά'' Συνέντευξη Αντώνη Σαμαρά στο Βήμα, 23 Ιουνίου 2013. Γκέγκε ;

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΛΜ 24/06/2013 12:51:11

          Μόνο αυτό διάβασες από τη συνέντευξη για την ΕΡΤ; Για ξαναρίξε μια ματιά και πάρτο αλλιώς...

          • ΛΜ avatar
            ΛΜ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 25/06/2013 18:44:18

            Αυτό ήταν το κεντρικό μήνυμα, που δηλώνει οτι τελικά χάσαμε ΟΛΟΙ και κέρδισε ο Βενιζέλος. Δυστυχώς, έτσι είναι αγαπητέ.

    • dim avatar
      dim @ ΜΑΡΑ 23/06/2013 12:36:36

      Δηλαδή εσύ τα υπουργεία τα μοιράζεις με βάση τα δημοσκοπικά ευρήματα, και όχι με βάση την επιλογή και απόφαση του ελληνικού λαού στις τελευταίες εκλογές? 12% ΠΑΣΟΚ, 30% ΝΔ... Αν υποθέσουμε επομένως ότι θα υπάρχουν συνολικά 42 υπουργοί και υφυπουργοί, οι 30 θα προέρχονται από τη ΝΔ και οι 12 από το ΠΑΣΟΚ...

      • apergospastis avatar
        apergospastis @ dim 23/06/2013 14:37:59

        12 στα 42 είναι 29% όχι 12%, μην ξεχάσουμε και αυτά που ξέραμε.

        • karasumi avatar
          karasumi @ apergospastis 23/06/2013 17:29:42

          Εννοούσε τα ποσοστά εθνικών εκλογών.

        • olumpos avatar
          olumpos @ apergospastis 23/06/2013 17:39:39

          Ναι, και τα 30 υπουργεία στα 42 είναι 71% όχι 30%. Μάλλον πρέπει να ξεχάσετε αυτά που ξέρατε και να ξαναρχίσετε από την πρώτη μικρή.

          • karasumi avatar
            karasumi @ olumpos 24/06/2013 11:33:54

            Ο άνθρωπος μια χαρά τα είπε, εσείς δεν καταλάβατε. Στις εθνικές εκλογές ποσοστά ΕΠΙ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ 30% και 12%, αναλογικά μεταφράζονται σε υπουργεία 30 και 12 επί συνόλου 42.

    • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
      Συριζαλβανία του Χότζα @ ΜΑΡΑ 23/06/2013 15:00:19

      1) Αντισυνταγματικά;;; Το ΣτΕ έκρινε σε πρώτο βαθμό συνταγματικότατη την απόλυση των 2.600 και το κλείσιμο της ΕΡΤ
      2) Φαιδρά;;; Το 72,7% σε πρόσφατη δημοσκόπηση τάσσεται υπέρ του ανοίγματος της ΕΡΤ έπειτα από μείωση του προσωπικού της και πλήρη οικονομικό εξορθολογισμό.
      3) Η πολιτική νομιμοποίηση δε δίνεται από το 30% αλλά από το 65% που δε θέλει εκλογές. Άλλωστε και ο εναλλακτικός κυβερνητικός συνασπισμός (σύριζα-ανέλ) έχει κάτω από 28%, δηλαδή κάτω από τα ποσοστά των 2 κομμάτων της κυβέρνησης.
      4) Διαρροές προς ΧΑ. Όσοι ψηφίζουν δολοφόνους νεοναζί μη σώσουν και ξαναψηφίσουν ποτέ ΝΔ, δε μας καίγεται καρφί.
      5) Τα νέα μέτρα προκύπτουν: α) Από το χρηματοδοτικό κενό: Αυτό θα επιλυθεί με το OSI και τη μεταφορά των 50 δις. της ανακεφαλαιοποίησης των τραπεζών στον ESM β) Από τρύπες στον ΕΟΠΥΥ και στα ασφαλίστικά ταμεία. Στο πρώτο πεντάμηνο παρά τις παραπάνω τρύπες το πρωτογενές έλλειμμα είναι πολύ χαμηλότερο από το προβλεπόμενο στον προϋπολογισμό, και υπολογίζεται ότι στο 2ο εξάμηνο του 2013 τα έσοδα θα ανέβουν (λόγω και καλής του τουριστικής περιόδου) και οι δαπάνες θα μειωθούν με τον ίδιο ρυθμό όπως μειόνονται έως σήμερα, άρα το πρωτογενές αποτέλεσμα του προϋπολογισμού θα είναι καλύτερο από το προβλεπόμενο. Αλλά ας υποθέσουμε ότι δε σε πείθουν τα παραπάνω και υπάρξει αναγκαιότητα νέων μέτρων, σε ρωτώ υπάρχει κανας τρόπος να μην παρθούν; Στην Ιταλία που δεν έχει μνημόνιο και δανείζεται από τις αγορές, έχουν μια τρύπα στον προϋπολογισμό κοντά στα 6 δις και κοντεύει να πέσει η κυβέρνηση, στην Ελλάδα ποιά θα ήταν η πρότασή σου για να κλείσει μια τρύπα στον προϋπολογισμό αν υπάρχει;

      • ΛΜ avatar
        ΛΜ @ Συριζαλβανία του Χότζα 23/06/2013 15:48:43

        Μπλα, μπλα, μπλα, μπλα,μπλα. Πές τα μας στα απλά Αλβανικά να τα καταλάβουμε βρε πάνσοφε.
        Όλα καλά. 'Ολα καλά. Κι έλεγα τι τρέχει τόση ώρα απ΄τα μπατζάκια σου! Η ευτυχία ήτανε.

        • Πέτρος avatar
          Πέτρος @ ΛΜ 23/06/2013 18:06:40

          Πέστα ΛΜ. Μας έχει πρήξει το Αλβανάκι, οι ''φίλοι'' και οι ορντινάντζες του με την ακατάσχετη μπουρδολογία.

          • karasumi avatar
            karasumi @ Πέτρος 23/06/2013 18:20:02

            Troll-άνθρωπε με τα χίλια πρόσωπα, πάνε να τρολλάρεις παραπέρα...

          • ΛΜ avatar
            ΛΜ @ karasumi 25/06/2013 18:45:07

            Άσε μας βρε Καρακατσούλι.

      • karasumi avatar
        karasumi @ Συριζαλβανία του Χότζα 23/06/2013 17:34:35

        Σωστός Συριζαλβανία του Χότζα!

      • ΜΑΡΑ avatar
        ΜΑΡΑ @ Συριζαλβανία του Χότζα 23/06/2013 21:37:36

        Διαπιστωνω οτι μπορει να εισαι και εσυ συμβουλος του Αντωνη.Γιατι να δεχτω το 75% που δηθεν συμφωνουν με το κλεισιμο της ΕΡΤ συμφωνα με δημοσκοπηση και οχι τα 4,5 εκατομμυρια που παρακολουθουν το προγραμμα της μεσω ιντερνετ (μεταξυ αυτων και εγω ) συμφωνα με το Press Project.
        Οσον αφορα τα οικονομικα για νεα μετρα γραφουν διεθνη μεγαλα Μεσα. Καντε τους μηνυση.
        Success story και ξερο ψωμι.
        Αλλωστε το success story ζει καθε μερα ο πολιτης στις ουρες της ΔΕΗ που συνωστιζεται για να ρυθμισει το ρευμα και το χαρατσι.
        Προτασεις δεν κανω γιατι δεν ειμαι οικονομολογος. Εχει ο Αντωνης τους καλυτεροτερους. Εμεις ζουμε τα αποτελεσματα.
        Τις οποιες αστοχιες θα τις διορθωσουν οι επισης καλυτεροτεροι του ΠΑΣΟΚ που δεν κυβερνησαν ποτε.

  8. KΩΣΤΑΣ avatar
    KΩΣΤΑΣ 23/06/2013 09:45:55

    Aγαπητοί φίλοι ο φανατισμός σας ξεχειλίζει.Εάν ο Βενιζέλος και όσοι είναι πλέον στο ΠΑΣΟΚ είναι φαύλοι τότε προς τι η συνεργασία;Για να σωθεί η πατρίδα δεν κάνεις συνεργασία με φαύλους, λαμόγια κ.λ.π.με τίποτε.Τον Βενιζέλο τον βρίζουν όλοι κυρίως για το χαράτσι ακινήτων μέσω της ΔΕΗ ,που όμως έσωσε τα έσοδα
    και ο Σαμαράς που έλεγε οτι θα το βγάλει το διατήρησε μετ επαίνων και από ότι φαίνεται θα εξακολουθήσει να υπάρχει ακόμη μέσω της ΔΕΗ.Ο Σαμαράς πράγματι πάει πολύ καλά ,ας θυμηθούμε όμως τι έλεγε για μνημόνια επί 2 χρόνια πριν μα γίνει πρωθυπουργός και τι έταζε στα Ζάππεια. Οσο αφορά αυτοδυναμίες αυτές τελείωσαν(μαζί με τα ρουσφέτια και τους διορισμούς στο δημόσιο) απο εδώ και πέρα θα υπάρχουν μόνο συνεργασίες και συναινέσεις

  9. tsilis avatar
    tsilis 23/06/2013 09:48:59

    η Ελλάδα είναι μια χώρα που γίνονται εκλογές και πάντα κυβερναει το πασοκ των βενιζελοβερδων. Θα δω κάτι άλλο στη ζωή μου εκτος απο κυβερνηση πασοκ???Μόνο στην Ελλάδα, αυτοί που μας κατέστρεψαν, οι ίδιοι θα μας..."σώσουν". Μπράβο Σαμαρά

  10. Πυθία avatar
    Πυθία 23/06/2013 10:09:51

    Για εκατομμυριοστή φορά :
    ''Το κατά λάθος λάθος μπορεί να σε οδηγήσει και σε άλλα επόμενα, ποτέ όμως δεν σ΄επαναφέρει στο σωστό ''. - Οδυσσέας Ελύτης
    Ας είμαστε ρεαλιστές. Με αφορμή τη λάθος κίνηση στη σκακιέρα (ΕΡΤ), οι αποτυχημένοι, οι τιμωρημένοι από τον Ελληνικό λαό, οι άμεσα υπαίτιοι και αυτουργοί της καταστροφής που βιώνουμε, γίνονται πρωταγωνιστές ξανά, ''ηγέτες'', ''ρυθμιστές'', ''παράγοντες'', εγγυητές της ....σταθερότητας, ένδοξοι...Αντιβασιλείς !! :-)
    Αθωωμένοι, δικαιωμένοι και νεκραναστημένοι. Για όλους εμάς (οτιδήποτε και αν ψηφίσαμε, μιας και δεν ευθυνόμαστε για την αποτυχία των υπευθύνων να μας πείσουν), εμάς που ακόμη περιμένουμε την ...μία και μόνη εξεταστική που θα καταλόγιζε τις ευθύνες για τον συρμό μας στα μνημόνια, η παρούσα εξέλιξη είναι άκρως απογοητευτική.
    Από το Σεπτέμβρη κι ύστερα όλα δείχνουν πως η κατάσταση θα είναι πολύ δύσκολα διαχειρίσιμη. Από το Σεπτέμβρη κι ύστερα, ο δρόμος θα είναι ελεύθερος για καθαρότερες λύσεις. Το Πασοκολαμογιστάν στο ....θρόνο πάντως, όσο κι αν προσπαθείτε να χρυσώσετε το χάπι, για μένα είναι απλά, μιά ήττα.....

    • MantisKalhas avatar
      MantisKalhas @ Πυθία 23/06/2013 10:36:44

      Όσα ψευδώνυμα και να αλλάξεις το ύφος της ξυνισμένης γεροντοκόρης δεν μπορείς να το αποβάλλεις. Δεν μπορείς όμως και να εννοήσεις ότι πρώτιστα φταίει το ύφος που σε κατάντησε γεροντοκόρη.

      • Πυθία avatar
        Πυθία @ MantisKalhas 23/06/2013 12:01:17

        :-) Μα επίτέλους ατάλαντο ''Μέντιουμ Θοδώρα'' που αυτοαποκαλείστε και Μάντης Κάλχας για ξεκάρφωμα, τι ζόρι ακριβώς τραβάτε; Τι είναι αυτό που σας αναγκάζει να γίνεστε τόσο εμπαθής και κακοήθης αποτυχημένε φλιντζανοαναγνώστη της συμφοράς; Δεν σας αρέσουν αυτά που γράφω; Έχετε κάποιου άλλου είδους απωθημένα και συμπλέγματα; Τι κρίμα που δε γίνεται να σας βοηθήσω!!!!
        Ο Δίας μαζί σας.... :-) Μέχρι και επιμήκυνση μπορείτε να του ζητήσετε. Εσείς ξέρετε.

      • DebbyTant avatar
        DebbyTant @ MantisKalhas 23/06/2013 13:56:44

        Δεν την ξερεις δεν σου αρεσουν τα γραφομενα κ την λες γεροντοκορη.
        Σιγουρα δεν ειναι. Αλλα κι αν ηταν θαταν απο μειωμενα προσοντα της (οχι! αυτο φαινεται)? απο υψηλες απαιτησεις ως προς τον συντροφο? η απο λειψανδρια (που πηγαν οι ΑΝΤΡΕΣ?
        Μαντη πες μας μια πετυχημενη προβλεψη σου

        • ΛΜ avatar
          ΛΜ @ DebbyTant 24/06/2013 07:31:34

          Τι κουράζεσαι; Ο Μάντης Μπάφλας επιτίθεται γενικώς στις διαφωνούσες. Παραπάνω στη Μάρα, εδώ στην Πυθία και γενικά ''τη λέει'' στις γυναίκες γιατί όταν ήταν μικρός, έπεσε από την κούνια. Μετά όταν μεγάλωσε, αυτές οι ''ξινές'', τον απέρριπταν! Ζημιά

  11. MantisKalhas avatar
    MantisKalhas 23/06/2013 10:17:53

    Ωραία πένα! Συμφωνώ και με το σκοπό και με τον τρόπο σου. Δυστυχώς όμως οι εν λόγω δύσκολα πείθονται. Μόνο ο Σαμαράς με ενέργειες όπως της ΕΡΤ τους αναγκάζει να κάνουν γαργάρες θυμούμενοι...πού πυροβόλησαν. Εμείς πάντως συνεχίζουμε το χρέος μας. Συγχαρητήρια.

    • Πέτρος avatar
      Πέτρος @ MantisKalhas 23/06/2013 12:14:42

      Σταμάτα πια φανατικέ παρλαπίπα που θες να μας πεις οτι με ''ενέργειες όπως της ΕΡΤ '' δικαιώνεται ο Αντώνης Σαμαράς. Μην τον ''κονταίνεις'' για να έρθει στα μέτρα σου. Εσύ βεβαίως, δεν πρόκειται να αντιληφθείς ούτε σε 500 χρόνια. Εκείνος ευτυχώς, κατάλαβε.

  12. Δρόλαπας avatar
    Δρόλαπας 23/06/2013 10:21:03

    ΠΡΟΣ ΑΠΟΣΒΟΛΩΜΕΝΟΥΣ
    Οι ασκήσεις ανόρθωσης της ψυχολογίας -ως και οι ασκήσεις σωματικής βελτίωσης- δεν κάνουν κακό όταν αυτοί που το πράττουν αντιλαμβάνονται την κρισιμότητα των στιγμών.Ο συντάξας το κείμενο πολύ έντεχνα παρέθεσε τα πολύ σοβαρά επιτεύγματα της μέχρι πρότινος τρικομματικής κυβέρνησης.Φυσικά θα πρόκειται για συνωνυμία με το ίδιο πρόσωπο του ο οποίος καλούσε σε εκλογές και σε ισχυρή εκλογική εντολή στην Ν.Δ. Τι άλλαξε μέσα σε λίγες μέρες άγνωστο δεν θα ήθελα να ασπαστώ την παροιμία "με λένε Ρίζο και όπως θέλω τα γυρίζω".

    Αποκωδικοποιώντας το ανωτέρω κείμενο και ουχί άρθρο -φυσικά στην Εφημερίδα Δημοκρατία υπάρχουν άρθρα απο τον Κο. Λίτσα, απο τον Κο. Τάρκα- έχουμε και λέμε

    1) Οσοι κρίνουν την παρουσία του Κου Βενιζέλου στην Ελληνική πολιτική σκηνή κια πόσο δε στα σχήματα συνεργασίας δεν είναι Ν.Δ. άρα ούτε Έλληνες σοβαροί Πολίτες , ούτε και Πατριώτες.
    2) Το ΠΑΣΟΚ διαλύεται αυτό κι αν αποτελεί ιστορική ανακάλυψη το ζητούμενο είναι να μην παρασύρει και την Ν.Δ. ή της επιβάλλει μια τέτοια μετάλλαξη που πολλοί θα τρίβουν τα μάτια τους
    3) Ο Κος Βενιζέλος είναι υπεύθυνος πολιτικός απλά γιατί στηρίζει την Ν.Δ. στο σχήμα συνεργασίας στην συγκυβέρνηση
    4) Η Περιγραφή των όσων έλαβαν χώρα στην τριήμερη διαβούλευση έντεχνα τοποθετείται σε λογική βάση που βολεύει το σκεπτικό του συντάξαντα το κείμενο , όλως τυχαίως είναι και η μόνη βάση την οποία και μπορεί να συλλάβει.
    5) Αυτοδυναμία της Ν.Δ. μέσω της στήριξης του σχήματος συνεργασίας ΠΑΣΟΚ-Ν.Δ.Αυτό καλό θα είναι να καταλάβουν άπαντες πως είναι πολύ μακρινό ενδεχόμενο ειδικά αν δεν υπάρξουν απτά οικονομικά αποτελέσματα που θα βελτιώσουν την ζωή και θα ανακουφίσουν τα χαμηλού εισοδήματος κοινωνικά στρώματα και τις αδύναμες κοινωνικές κατηγορίες ανθρώπων.Επίσης κανείς δεν μπορεί να είναι σίγουρος για το ποια η μετεξέλιξη του σχήματος συνεργασίας σε μια εποχή που οι ιδεολογικές διαφορές έχουν υπερκερασθεί κατά πολύ και που οι διαχωριστικές γραμμές είανι ανύπαρκτες.
    6) Απο την αμφισβήτηση του Δουβλίνοι Ι,ΙΙ και απο την άρηση κύρωσης μέχρι την εξάλειψη του φαινομένου της λαθρομετανάστευσης, η απόσταση είναι Γής με Σελήνη.Πολλοί επιθυμούν να γίνουν αστροναύτες θεωρώντας πως η οπτική ματιά απο ψηλά ωραιοποιεί τα πράγματα δεν είναι σίγουρο -ειδικά καθώς περνούν τα χρόνια- και φθίνουν οι βιολογικές λειτουργίες του ανθρώπινου σώματος.Η Ελλάδα με κλειστά τα σύνορα λόγω Σένγκεν με τις ειδικές προσαρμογές της έχει μέινει με την καυτή πατάτα στα χέρια της
    7) Οι διαφωνίες και οι εντάσεις του συντάξαντα το κείμενο αναφορικά με την οικονομική δυσπραγία είναι οι αμοιβές των Στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων εν ενεργεία ή μή.Δεν χρειάζεται παραπέρα ανάλυση , όποιος το πράξει θα χάσει και το μυαλό που έχει για το ανωτέρω πρόσωπο δεν υπάρχει ανεργία, δεν υπάρχει υποαπασχόληση, δεν υπάρχουν συντάξεις πείνας ΟΓΑ,ΙΚΑ αυτοί δεν μόχθησαν στην ζωή δεν πρέπει να απολαύσουν τίποτα, κηφήνες ήταν. Είπαμε ευαισθησίες αλά κάρτ.Εύχομαι αυτο το επιχείρημα να το αναπτύξει σε λαικές γειτονιές .

    Δεν χρειάζεται να συνοψίσω τα συμπεράσματα του.Είθισται να γίνεται όταν υπάρχει σοβαρό κείμενο πρός ανάλυση και εξέτασιν.Ως απέδειξα το κείμενο είναι έωλο γιατί απλά είναι σαθρό το υπόβαθρο με το οποίο το στηρίζει ο συντάξας.Εχω πει και άλλες φορές η στρατευμένη σκέψη όταν συναντά τον Κοινό Νού κατατροπώνεται και αυτό μας το παρέδωσαν οι πρόγονοι μας και το επισημαίνει πολύ σωστά ο Κος Βασίλειος Μαρκεζίνης.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Δρόλαπας 24/06/2013 00:26:05

      Αναφέρεσαι στην αρχή προφανώς σε αυτό το άρθρο, το προηγούμενο μου: http://www.antinews.gr/2013/06/17/219045/. Σε αυτό εξηγώ το αυτονόητο. Πως αν οι Βαγγέλας και Φώτης συνέχιζαν να μην δέχονται την συμβιβαστική πρόταση και προσπαθούσαν να ταπεινώσουν τον Σαμαρά, χαϊδεύοντας το καλφαγιαννέϊκο, τότε, ναι, θα έπρεπε να πάμε σε εκλογές.
      Τί δεν καταλαβαίνεις; Ή μήπως είσαι από αυτούς που πιστεύουν πως έπρεπε ο Πρωθυπουργός να δεχτεί τον εξευτελισμό της επανόδου στο status quo ante στην ΕΡΤ;
      Πολύ φαιά ουσία σπατάλησες για μη σοβαρό κείμενο προς εξέτασιν κλπ.
      Μάλλον σε πλήγωσα προ ημερών με το "Ποιός θα φορέσει το νυφικό, ο Μήτσος ή ο Μπάμπης;". Χτύπησα ευαίσθητη χορδή σου ή σε εκνεύρισαν τα 478 σχόλια;
      Έχεις σοβαρά προβλήματα αντίληψης, πέραν της κομπλεξάρας που υπερχειλίζει στο "σεντόνι" που έγραψες.

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 24/06/2013 00:27:10

        Έλα. Για σένα:
        http://www.antinews.gr/2013/06/09/218304/

      • γελωτοποιος avatar
        γελωτοποιος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 24/06/2013 14:27:02

        478 σχολια απο 30 ατομα...πληροφοριακα η ποιοτητα ενος αρθρου δε μετριεται με τον αριθμο των σχολιαστων ή των likes..

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ γελωτοποιος 24/06/2013 14:59:07

          Υπάρχουν τα στοιχεία επισκεψιμότητας του μπλογκ. Ο Φάκτορας ξέρει....

          • γελωτοποιος avatar
            γελωτοποιος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 25/06/2013 00:40:47

            οκ εχεις χιλιαδες φανατικους αναγνωστες..εισαι σουπερσταρ!!!

          • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
            Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ γελωτοποιος 27/06/2013 23:14:57

            Get a life

  13. panas avatar
    panas 23/06/2013 10:22:03

    Οι μονοκομματικές κυβερνήσεις έφεραν τη χώρα ως εδώ. Κάποια στιγμή έπρεπε να αποκτήσουμε πολιτισμό συνεργασιών. Σίγουρα ο ΑΣ και η ΝΔ θέλουν αυτοδυναμία στο μέλλον, αλλά μακάρι να μη γίνει αφού είναι κατ' εμέ βέβαιο πως θα επιστρέψουν στον κακό τους εαυτό με τους επιπλέον διορισμούς, όπως στο Μετρό επί ΚΚ, και την ρουσφετοκρατία γενικότερα. Εκτός και αν υπάρξει μια ριζική ανανέωση με πρόσωπα διαφορετικού αξιακού κώδικα, κάτι που δεν βλέπω να ισχύει τωρα...

    Βλέπω αυτή την εξέλιξη επειδή δεν φοράω τα παραμορφωτικά γυαλιά του κομματισμού ή επειδή δεν με ενδιαφέρει να χρησιμοποιήσω την ΝΔ -αν και μπορώ- για συμφεροντολογικούς λόγους. Ακόμη βλέπω πολλούς πελάτες ψηφοφόρους της ΝΔ να συνωστίζονται (και εδώ η λέξη ταιριάζει...) έξω από τα βουλευτικά γραφεία και να απαιτούν θέσεις διορισμού στον ιδιωτικό τομέα τώρα ή άλλα ρουσφέτια. Απειλούν μάλιστα οι αχρείοι πως αν δεν ικανοποιηθούν τα αιτήματά τους θα στραφούν προς την ΧΑ. Οι δε βουλευτές διατηρούν με μεγάλη προσοχή το πελατολόγιο τους στο Excel, κάνοντας συνέχεια Back up...
    Αν η κυβέρνηση είναι μονοκομματική όλοι αυτοί θα ξεκινήσουν πάλι τη φαυλότητα, την διαφθορά και το πάρτυ που μας οδήγησε στο σημείο που βρισκόμαστε τώρα.

    Η χώρα έχασε έναν παράγοντα ισορροπίας με την αποχώρηση της ΔΗΜΑΡ από την κυβέρνηση. Μπορεί να ήθελαν να "πλασαριστούν" καλύτερα για το ενδεχόμενο αυτοδυναμίας του ΣΥΡΙΖΑ στις επόμενες εκλογές, όπως έκανε η FDP παλαιότερα στη Γερμανία. Αυτόν το ρόλο ήθελαν να παίξουν και η ΠΟΛΑΝ, το ΚΕΠ, ο Μάνος, η Δημιουργία Ξανά με αντίστοιχα φιλελεύθερα ή εθνικο(!!!)φιλελεύθερα σχήματα, αλλά δεν τους βγήκε.
    Έλαχε αυτός ο ρόλος σε αριστερό σχήμα στη χώρα μας...

    • dim avatar
      dim @ panas 23/06/2013 12:51:13

      Τα "κουκιά" για τον Σύριζα δεν βγαίνουν... Με τη στροφή προς τα δεξιά που έχει πάρει ο κόσμος, ενώ διαχρονικά τα κόμματα από το κέντρο και δεξιά έπαιρναν αθροιστικά από 43% έως 48%, τώρα πάνε ολοταχώς για 52% minimum. Άρα μένει ένα 48% για τα κόμματα από το κέντρο και αριστερά... Αν βγάλεις 5% ΚΚΕ, 10% κεντρο-αριστερές δυνάμεις (τύπου ΠΑΣΟΚ, ΛΟΒΕΡΔΟ, ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ, βάλε και ΡΗΜΑΔ μέσα...), 3% ακροαριστερές δυνάμες τύπου ΑΛΑΒΑΝΟΥ, ΑΝΑΤΡΣΙΑ κλπ, μένει ένα 30% ταβάνι για τον ΣΥΡΙΖΑ...

      Όχι ότι από τη "δεξιά" πλευρά είναι καλύτερα τα πράγματα γιατί μπορεί η ΝΔ να έχει υψηλότερο ταβάνι (52% - 15% (ΧΑ – ΑΝΕΛ) = 35%), αλλά αυτό δεν της φτάνει για την αυτοδυναμία, και δεν υπάρχουν και "διαθέσιμοι" εταίροι για πορεία εντός ευρώ... Οπότε δύο λύσεις βλέπω: ή ανασυγκροτείται και ο χώρος του κεντρου και της κεντροαριστεράς (δημοκρατική παράταξη - σοσιαλδημοκρατία) ώστε να παίξει το ρόλο του συμπληρώματος σε μια κυβέρνηση συνεργασίας (με 35% Σαμαρά και 10% πχ συμπλήρωμα από αυτούς) ή ο λαός θα δώσει στο Σαμαρά ισχυρή αυτοδυναμία (άνω του 40%)...

      Αλλά όλα αυτά για να γίνουν πρέπει να επιβεβαιωθεί το "success story"... που σε απτά πράγματα σημαίνει ότι εντός του 2014 θα έχουμε: τέλος της ύφεσης και ανάκαμψη, μείωση της ανεργίας, κούρεμα του χρέους, όχι νέα μέτρα αλλά αντίθετα πρωτογενή πλεονάσματα... Και για να γίνουν αυτά πρέπει α) να κάνουμε μεταρρυθμίσεις, και β) να βοηθήσουν και οι Ευρωπαϊοι πρώτον, καλύπτοντας χρηματοδοτικό κενό ώστε να μη ζητηθούν νέα μέτρα, δεύτερον κουρεύοντας χρέος και τρίτον δίνοντας πακέτα για ανάπτυξιακές δράσεις πχ στο πρωτογενή τομέα και στις μικρομεσσαίες επιχειρήσεις....

  14. Last_Chance avatar
    Last_Chance 23/06/2013 10:22:21

    Αγαπητέ Φαήλο συνηθίζεις και εσύ να κάνεις γαργάρα κάποια πράγματα όπως και πολλοί άλλοι μέσα στην ΝΔ.
    Κάνεις γνήσιος Νέο Δημοκράτης δεν ήθελε συγκυβέρνηση με ανθρώπους σαν τον Κουβελη πόσο μάλλον με τον αρχηγό της διαπλοκής στην Ελλάδα Β. Βενιζέλο…

    Εως τώρα τουλάχιστον ελπίζαμε στον Αντώνη Σαμαρά και βλέποντας ότι ο ίδιος εχει πάρει την ευθύνη της διακυβέρνησης και με την στήριξη του Κώστα Καραμανλή (Του ποιο εντίμου πολίτικου κατ εμέ που πέρασε ποτέ από την πρωθυπουργία της Ελλάδος)αναμέναμε σύντομα να δούμε κατι καλό για τον Δύσμοιρο ελληνικό λαό…

    Είχαμε εμπιστοσύνη στον Αντώνη Σαμαρά με σάλτσα από Κουβελη η με σάλτσα Στουρνάρα(ειδικά αυτόν δεν τον εξέλεξε και κανένας)
    Και πάνω που το καλό ερχόταν (ΔΕΠΑ κτλ)ξαφνικά όλα αναποδογύρισαν…
    Γιατί άραγε?
    Το τι ψήφισε ο καθένας δεν μπορείς να το ξέρεις απλά το εικάζεις και ρίχνεις την πιστολιά στον αέρα και όποιος τσιμπήσει….

    Φαήλο η νευρικότητα σου φαίνεται στα εγγραφόμενα σου και όσο και εάν προσπαθείς να το δικαιολογήσεις και εσύ ακόμη δεν μπορείς να το καταπιείς.. Ειδικά αυτό που αναφέρεις για τις φάτσες, είναι τουλάχιστον ατυχές για να μην και τίποτε άλλο. Άλλωστε πιο αντιπαθητική φάτσα από αυτή του Βενιζέλου ειλικρινά δεν υπάρχει.

    Ας είμαστε ειλικρινείς επιτέλους για το καλό της χώρας και της παράταξης
    Πολλοί ΝεοΔημοκράτες θα φύγουν τις πρώτες κιόλας μέρες διακυβέρνησης της χώρας βλέποντας υπουργούς στο τιμόνι της χώρας όπως η Χριστοφιλοπουλου και ο Κουκουλόπουλος.

    Πολλά μπορούμε να καταπιούμε και μέχρι τώρα τα καταπίναμε αλλά κάποια στιγμή μπουχτίζεις και ξερνάς….

    • dinos avatar
      dinos @ Last_Chance 23/06/2013 10:28:49

      Tον χρυσοχοιδη ξεχασες....αν προλαβε και διαβασε το μνημονιο βεβαια

      • Δημήτριος avatar
        Δημήτριος @ dinos 23/06/2013 10:54:16

        Χίλιες φορές το Χρυσοχοίδη ,που έριξε πίσω από τα κάγκελα τα σοσιαλιστικά αγόρια της 17 Ν ,παρά το Φωτόπουλο και τον Σταματόπουλο φίλε.

        • dinos avatar
          dinos @ Δημήτριος 23/06/2013 12:47:17

          Eσυ θα εχεις παντα εναν καλο λογο για τους πασοκους....

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Last_Chance 23/06/2013 11:48:30

      Ο λαιμός μου είναι μια χαρά, οπότε δεν χρειάζομαι γαργάρες.
      Πρόσθεση κι αφαίρεση φαντάζομαι γνωρίζεις. Οπότε να μας πεις, πέρα από την απέχθεια σε πρόσωπα (μαζί σου) πως και με ποιους θα αποκτούσε σταθερή κυβέρνηση η χώρα.
      Η διακυβέρνηση δεν είναι για να κάνουμε τα γούστα μας, ούτε μπορούμε να κάνουμε συνέχεια εκλογές μέχρι να βγει αυτοδύναμη κυβέρνηση.

      • Λευκό Κοτσίφι avatar
        Λευκό Κοτσίφι @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 23/06/2013 11:53:46

        Σταθερή; Μέχρι ν΄αρχίσουν τ΄αγρια μελτέμια.

  15. Hans avatar
    Hans 23/06/2013 10:26:57

    "Aντιμετώπισε με σθένος το κυπελλάκι καφέ του Ρέλου" (;). Αν θυμάμαι καλά, αυτό ήταν το κερασάκι στην τούρτα της απώλειας της προεδρίας, λόγω υπερχειλίζουσας αλαζονείας.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Hans 23/06/2013 13:39:17

      Να βάζω ταμπελάκι για την ειρωνεία;

  16. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 23/06/2013 10:44:02

    Αγαπητε Φαηλο ολοι στηριξαμε και στηριζουμε τον Σαμαρα και θα ηταν ευχης εργο να ειχε την αυτοδυναμια για να παραξει εργο. Σε ενα χρονο βηματα εγιναν με κυριοτερο την αξιοπιστια της χωρας, αλλα πηγαμε ΠΙΣΩ και σε τομεις που ηταν ανεπιτρεπτοι για την συγκυρια. Πρεπει να γινει αμμεσα μια ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΗ βιαια θα ελεγα προς την ΑΝΑΠΤΥΞΗ χωρις ομως δεσμευσεις σε ΥΜΕΤΕΡΟΥΣ(γνωστοι οι κυριοι) και το κυριοτερο χωρις ΥΠΟΤΕΛΕΙΕΣ σε συμφεροντα. Εδω και τωρα να τσακιστουν και να φυγουν ολοι οι αχρηστοι του κομματος και της κυβερνησης που μετα απο ενα χρονο απετυχαν να υλοποιησουν οποιοδηποτε εργο λογω.........διαπλοκης και συμφεροντων(ΟΠΑΠ-ΔΕΠΑ). Φαηλο αν δεν δεν γινει τωρα υπερβαση στις κομματικες γραμμες και στο πελατειακο κρατος, και δεν παραμεριστουν στη ακρη οι γνωστοι ΝΤΑΒΑΝΤΖΗΔΕΣ που λυμαινονται τη χωρα και εχουν τους πολιτικους και τα κομματα υπαλληλακια τους, σε λιγο διστημα θα λεμε τα ιδια και τα ιδια. Η διεθνης συγκυρια ειναι ευνοικη και αν την ΧΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ τοτε ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ ΣΤΗ ΕΞΟΥΣΙΑ..............

  17. Δημήτριος avatar
    Δημήτριος 23/06/2013 10:52:38

    To ΠΑΣΟΚ που έχει τεράστια ευθύνη για την πορεία της χώρας στα όρια της χρεοκοπίας,το χρέος,τον κρατισμό,τη νοοτροπία του βολέματος και της αρπαχτής,τον κομματισμό και όλα τα κακά της μοίρας μας,πολλά από τα οποία ακολούθησε ή δεν άλλαξε και η Ν.Δ.,αυτό το ΠΑΣΟΚ που πολεμήσαμε 30 και πλέον χρόνια είναι τώρα στον ΣΥΡΙΖΑ. Γιατί ΠΑΣΟΚ δεν είναι το όνομα ,το σύμβολο ή κάποια στελέχη,το ΠΑΣΟΚ που είχαμε απέναντί μας ήταν νοοτροπία και πολιτική έκφραση.Αυτά πλέον τα εκφράζει με πάθος ο ΣΥΡΙΖΑ. Κρατισμός,φανατικός κομματισμός,συκοφάντηση της επιχειρηματικότητος,υποστήριξη των συντεχνιών,αλλαζονικό υφάκι,τεμπελιά,βόλεμα,καταλήψεις,αδιαφάνεια,θάψιμο κάθε μεταρρύθμισης και αλλαγής.Αυτά ήταν το ΠΑΣΟΚ επί 40 χρόνια,αυτά είναι ο ΣΥΡΙΖΑ σήμερα.Και γι΄αυτό όλοι οι βολεμένοι του συστήματος ΠΑΣΟΚ,αυτούς που ονομάζουμε Φωτόπουλοι, είναι εκέι.Και εμείς απέναντι ,όπως πάντα.Αν κάποιοι είναι πλέον δίπλα τους,σαν καμμένοι εγκέφαλοι και ονειρύονται συγκυβέρνηση μαζί τους ,αυτοί είναι οι Πασόκοι,σε νοοτροπία και συνήθεια της από δω πλευράς.Βέβαια υπάρχουν και οι ψεκασμένοι...αλλά και οι οργισνένοι της Χ.Α. Αυτοί που δεν καταλαβαίνουν ότι αντίδοτο στο σύστημαδε μπορεί να είναι η ...αμφεταμίνη και η εφεδρίνη.Που έχουν τον ηγέτη θεό(σαν τον Αντρέα),το σύμβολο ιερό(σαν τον πράσινο ήλιο),την ανατροπή των πάντων(σαν τον σοσιαλισμό του 81),τη νέα τάξη που θα φέρουν(σαν το λαό στη εξουσία)...βρε ομοιότητες...αυτά τα λαϊκίστικα δεν πολεμούσαμε πάντα;

    • dinos avatar
      dinos @ Δημήτριος 23/06/2013 12:26:42

      Παλι το ιδια...το καλο πασοκ στην κυβερνηση το κακο στον συριζα....κρατα και μια πισινη.....περιμενε να δεις την συμφωνια πρωτα

  18. μ.ν. avatar
    μ.ν. 23/06/2013 10:56:27

    Ο Σαμαράς για να συνεχίσει να κυβερνά, πιστεύοντας ότι μπορεί να σώσει (;) τη χώρα, επιλέγει να συγκυβερνήσει μ ένα ΠΑΣΟΚ που:
    1. o πανίσχυρος πρώην αντιπρόεδρος του δικάζεται για μίζες δεκάδων εκ. ευρώ από εξοπλιστικά προγράμματα, τον οποίο αντιπρόεδρο το 2006 είχε αθωώσει με πόρισμά του ο Βενιζέλος
    2. ο πανίσχυρος πρώην τσάρος της οικονομίας του, παίρνει κι αυτός το δρόμο για το εδώλιο γιατί έκανε γαργάρα μία λίστα φοροφυγάδων
    3. από τα ταμεία του ''χάθηκαν'' τα τελευταία τρία χρόνια 100 εκ. ευρώ , αλλά τώρα τελευταία χάθηκε και το πόρισμα γι αυτήν τη μαύρη τρύπα
    4. μας έβαλε στο μνημόνιο, κάτι για το οποίο ο Σαμαράς είχε υποσχεθεί εξεταστική, αλλά μπα....
    Με αυτό το κόμμα (που μπροστά του κάθε μαφιόζικη οργάνωση φαντάζει σα μία παρέα από....''γατάκια'') για συνέταιρο , θέλει ο Σαμαράς να βγάλει τετραετία. Πόσες πιθανότητες του δίνεται;

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ μ.ν. 23/06/2013 11:49:21

      Πολλές.
      Και στις επόμενες να συμμαζευτούμε και να μην χρειαζόμαστε κανένα.

      • billi smart avatar
        billi smart @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 23/06/2013 12:25:55

        πρεπει να γινει διεμβολισμος(..."ανοιγμα"...) των ομορων χωρων....ο σαμαρας θελει παρασκηνιακα αλανια....και επιβαλλεται μια κινηση αντιμνημονιακης σημασιας με το στοιχειο του αιφνιδιασμου...

        • ΛΜ avatar
          ΛΜ @ billi smart 23/06/2013 12:41:03

          Με εντυπώσεις και πολιτικά τερτίπια, δεν τσιμπάει κανείς τώρα πια. Αυτά είναι παλαιοκομματικές μέθοδοι. Ειλικρίνεια και εντιμότητα. 'Οχι άλλες στρακαστρούκες εντυπωσιασμού.

          • billi smart avatar
            billi smart @ ΛΜ 23/06/2013 12:54:38

            συμφωνω...οι προσεγγισεις δεν πρεπει να γινουν με παλαιοκομματικους ορους...αλλα πρεπει να γινουν...και επιμενω...πρεπει αιφνιδιαστικα ο σαμαρας..και οχι οι συμβουλοι του...να τριξει ολιγον τα δοντια στους δανειστες....

          • ΛΜ avatar
            ΛΜ @ billi smart 23/06/2013 13:30:56

            Κι αν δε μπορεί να τους τα τρίξει γιατί μας έχουν ...κομποδέσει; Αυτό είναι το πρόβλημα. Αν είναι αντικειμενικά αδύνατο, δεν ωφελούν οι παλικαρισμοί. Όταν ξεκινάς κάτι, πρέπει να το φτάνεις ως το τέλος. Αλλιώς, άστο.

    • Σωκρατης avatar
      Σωκρατης @ μ.ν. 28/07/2013 01:01:19

      Μ..Ν.. 800000 επαγγελματιες που ανηκουν σε ολα τα κομματα δηλωναν ιστορικα 4000.Αν δηλωναν με βαση το εισοδημα τους θα πληρωναν 60 δις.Υπαρχει αναλογικη ευθυνη σ ολους μας.

  19. Σ.Κ.Μ. avatar
    Σ.Κ.Μ. 23/06/2013 11:00:34

    "Αποθανέτω η ψυχή μου μετά των αλλοφύλων"
    Σαμψών, Κριτής της Παλαιάς Διαθήκης

    Μαζί με το ΠΑΣΟΚ καίγονται και τα χλωρά.

  20. Zugzwang avatar
    Zugzwang 23/06/2013 11:05:02

    Αστα κυριε Κρανιδιωτη...Δεν βγαινουν δυστυχως. Δεν ειναι πια κυβερνηση Σαμαρα. Με Βενιζελο αντιπροεδρο (+ενα γερο υπουργειο) γινεται κυβερνηση Σαμαρα-Βενιζελου. Θα μας σωσει λοιπον ενας απο τους βασικους καταστροφεις της χωρας; Που κουβαλαει απανω του και το σκελετο της λιστας Λαγκαρντ; Η μηπως θα μας σωσει ο Χρυσοχοιδης; Δεν τραβαει κυριε Κρανιδιωτη...
    Οσο για τον Δενδια, ας συλλαβει πρωτα τον Μαριον Κολα που αλωνιζει Μωρια και Ρουμελη και τα ξαναλεμε. Ας δωσει επιτελους ο Δενδιας βαρυ οπλισμο στην Αμεσο Δραση και στις αλλες μοναδες της πρωτης γραμμης...

    • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
      Συριζαλβανία του Χότζα @ Zugzwang 23/06/2013 15:51:17

      Ποιά είναι η αντιπρότασή σου για να μην υπάρξει συγκυβέρνηση με Βενιζέλο; Οι πολλαπλές εκλογικές αναμετρήσεις για να σχηματιστεί μια αδύναμη κυβέρνηση κάπου, κάπως, κάποτε ή μήπως καμιά συγκυβέρνηση που θα έχει τη δεδηλωμένη στην παρούσα Βουλή με τους δολοφόνους νεοναζί και τους ''Ασυνάρτητους Έλληνες'';

      • Zugzwang avatar
        Zugzwang @ Συριζαλβανία του Χότζα 23/06/2013 18:57:04

        Χότζα
        Εκλογες! Εκλογες που τις απαγορευει η Τροικα, αρα ειναι καλες για την χωρα. Εκλογες, που τις ηθελε και ο Κρανιδιωτης πριν την τελευταια εξελιξη. Κυβερνηση με Βενιζελο της λιστας Λαγκαρντ (απο τα λαμογια της οποιας δεν εχει εισπαραχθει ακομα ουτε πενταρα) δεν γινεται. Και σαφως ο Βενιζελος ειναι χειροτερος απο τους Καμμενο, Μιχαλολιακο, Ζωη, Νικολοπουλο ακομα κι'απο τον Καρατζαφερη.

        Παλιοτερα δεν χρησιμποιουσες τσιτατα. Τι συμβαινει; Χανεις την ψυχραιμια σου; Σκανε και τα δυο μη κουρεμενα γιγαντοομολογα ε;

      • Νοσφεράτου avatar
        Νοσφεράτου @ Συριζαλβανία του Χότζα 23/06/2013 19:03:28

        Από πότε οι εκλογές είναι απειλή για τη Δημοκρατία; Αν ο ελληνικός λαός (ή όσοι ψηφίζουν εν τέλει) ΔΕΝ θέλουν σώνει και καλά Σαμαρά, πρέπει να κυβερνά αυτός μαζί με τον Μπενιζέλο το βουλιμικό και τα υπόλοιπα εξαπτέρυγα;

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Zugzwang 24/06/2013 00:52:18

      Ο Κόλα θα βρει γρήγορα αυτό που του αξίζει. 7,62 θα 'ναι, 5,56 ή 9 mm , θα σε γελάσω.
      Τα άλλα όμως που γράφεις;
      Ξέρεις πρόσθεση κι αφαίρεση. Δεν έχουμε αυτοδυναμία, δεν την έδωσε ο λαός κι η χώρα είναι ακόμη σε κρίση και με κινδύνους. Χρειάζεται σταθερότητα.
      Μην σχολιάζεις σαν να ζεις αλλού, σαν να μην υπολογίζεις την πραγματικότητα και την κοινοβουλευτική δύναμη εκάστου κόμματος.
      Κι εγώ θα ήθελα αυτοδυναμία, που ΔΕΝ έχουμε ή ένα ευρύ εθνικό μέτωπο. Με ποιους; Με τον "γεια σου" Πάνο, που γλυκοκοιτάζει τον Τσίπρα; Με την ΧΑ μπορεί να υπάρξει σήμερα προγραμματική συμφωνία ή μήπως με τον ...ΣΥΡΙΖΑ/ΕΚΜ/Βίλα Αμαλία - ΕΡΤ;
      Ας συζητάμε επί ρεαλιστικής βάσης.

      • Zugzwang avatar
        Zugzwang @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 24/06/2013 13:05:11

        Αγαπητε κυριε Κρανιδιωτη
        Ας εξουδετερωθει πρωτα (χωρις αλλα θυματα) ο Κολα, η συμμορια του και η επιμελητεια του και μετα θριαμβολογουμε μαζι.
        Εξ αλλου και ο Κολα παιδι των κουκιων ειναι... Επειδη δεν μας εβγαιναν παλι τα κουκια, ειχαμε δωσει στον Ρουπακιωτη το υπουργειο Δικαιοσυνης και εκανε τα οσα εκανε. Μια απο τιs συνεπειες της πεφωτισμενης "διοικησης" του Ρουπακιωτη ειναι και η υποθεση της στρατιωτικου τυπου αποδρασης των Τρικαλων που την πληρωνουμε με αιμα.
        Ο ρεαλισμος και η θεωρια των κουκιων μας εφεραν σ'αυτα τα χαλια. Τι θα κανεις τωρα κυριε Κρανιδιωτη; Δηλαδη θα υπερασπιζεσαι εφεξης τον αντιπροεδρο Βενιζελο της λιστας Λαγκαρντ (και οχι μονο)και τους υπουργους-παλιους βρυκολακες του ΠΑΣΟΚ που μας κατεστρεψαν; Και τον Αντρεα; Και τον Σημιτη; Θα ερθει και ο Παγκαλος μαζι μας; Για χαρη των κουκιων και της σταθεροτητας;

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Zugzwang 24/06/2013 15:08:03

          Πριν με ποιους συγκυβερνούσε η ΝΔ ένα χρόνο; Με Ουζμπέκους τροτσκιστέςς;

          • Zugzwang avatar
            Zugzwang @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 24/06/2013 18:17:42

            Δεν φαινεται να υπηρχαν Ουζμπεκοι τροτσκιστες στην κυβερνηση...Σιγουρα ομως δεν υπηρχαν και 15 υπουργοι του ΠΑΣΟΚ (εχουν μονο 28 βουλευτες!). Με τον Βενιζελο (τον Βενιζελο!!!) αντιπροεδρο που θα μοιραζει την πολιτικη τραπουλα και θα ρυθμιζει και τις εξελιξεις για την λιστα Λαγκαρντ...
            Θα υποστηριζεis τωρα την νεα κυβερνηση μαζι με την Αφροδιτη Αλ Σαλεχ;

          • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
            Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Zugzwang 27/06/2013 23:12:29

            Θα στηρίζω μόνο την Σαλέχ κι ας μην έχει υπουργείο. Και τα μυαλά στα κάγκελα!

  21. κουκουλοφόρος με ζαρτιέρες avatar
    κουκουλοφόρος με ζαρτιέρες 23/06/2013 11:14:30

    Καταρχή ο Σαμαράς δεν πρέπει να απολογείται σε κανέναν.Οι εκλογές θα ήταν καταστροφικές το καλοκαίρι,το αναγνωρίζουν όλοι.Τι πρέπει να γίνει με τον ανασχηματιμό; Τα δυο υπουργεία που "κόλησαν" από τη Δημ.Αριστερά, το το δικαιοσύνης και διοικητικής μεταρύθμισης να περάσουν σε στελέχη της ΝΔ.

    Αυστηροί νόμοι για λαθρομετανάστες,διακινητές λαθρομεταναστών,ΜΚΟ και εγγληματίες αλλοδαπούς πρέπει να ΄ρθουν στο προσκήνιο από το πρώτο υπουργείο. Δεν το συζητάμε για τον αντιρατσιστικό νόμο που θέλει να περάσει ο Βενιζέλος του 3%

    Αποκρατικοποιήσεις που δεν μπορούν να περιμένουν ,στο δεύτερο υπουργείο

    Στην εξωτερική πολιτική είναι φανερό ότι δεν μπορούμε νε ξεκολήσουμε από τον
    αμερικάνικο παράγοντα (ΔΕΠΑ,ΔΕΣΦΑ)

  22. ΒγάλτΕΡΤ τα πέρα μόνοι σας avatar
    ΒγάλτΕΡΤ τα πέρα μόνοι σας 23/06/2013 11:21:50

    Χωρίς τον Ανδρέα το Λοβέρδο και το Θόδωρο Πάγκαλο, δεν υπάρχει ελπίδα για τον τόπο. Καιρός να δούμε μπροστά. Ας ξεχάσουμε πια το παρελθόν. Και ο ΓΑΠ με την ανήσυχη και πολυταξιδιάρα διάθεση, τώρα που η ομοψυχία πλέον μας είναι απαραίτητη, καιρός ν΄αξιοποιηθεί ως μέγας στοχαστής, περιπλανώμενος και διαλαλώντας υπέρ της σωτηρίας της χώρας. Γιατί κανένας τους δεν περισσεύει. 'Ολοι στα χαρακώματα.

    • ΛΜ avatar
      ΛΜ @ ΒγάλτΕΡΤ τα πέρα μόνοι σας 23/06/2013 12:42:30

      Έεεεεετσιιιιιιι!!

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ ΒγάλτΕΡΤ τα πέρα μόνοι σας 23/06/2013 13:11:27

      ΒγάλτΕΡΤ τα πέρα μόνοι σας,

      Μᾶς ἐργάζεσαι ἤ μᾶς δουλεύεις; :lol:

      • ΒγάλτΕΡΤ τα πέρα μόνοι σας avatar
        ΒγάλτΕΡΤ τα πέρα μόνοι σας @ Φωτεινή 23/06/2013 15:56:32

        Γιατί Φωτεινή; Δεν είναι ευκαιρία να επέλθει Νεοδημοκρατικοπασοκική συμφιλίωση από τα ψηλά στα χαμηλά ώστε να δούμε άσπρη μέρα; Δε γίνεται να σπαταλώνται τόσες δημιουργικές δυνάμεις, να μένουν τόσοι φωστήρες αναξιοποίητοι (και άνεργοι) ενώ η κουτάλα πιάνεται και από δύο χέρια!
        Μπορεί 30 χρόνια οι πράσινοί μας σύντροφοι ν΄απέτυχαν σε όλα, να λήστεψαν, να οργίασαν και να κατέστρεψαν ότι μπορούσαν, αλλά τώρα που διακυβεύεται πλέον η ...σωτηρία της χώρας τι; Θα λείψουνε από τον αγώνα; 'Οχι, αυτοί είναι ανιδιοτελείς πατριώτες και ξέρουν να θυσιάζονται για το κοινό καλό. Τι δεν καταλαβαίνεις εσύ λοιπόν;

        • Φωτεινή avatar
          Φωτεινή @ ΒγάλτΕΡΤ τα πέρα μόνοι σας 23/06/2013 19:11:49

          "Τι δεν καταλαβαίνεις εσύ λοιπόν;"

          ᾿Εξακολουθεῖ νά ἰσχύη ἡ ἐρώτηση μου. :D

  23. JKAL avatar
    JKAL 23/06/2013 11:38:02

    Σύμφωνα με την ορμήνια σου, βλέπω γύρω μου. Φέρνω βόλτα 360 μοίρες και διακρίνω ευκρινέστατα ένα πολιτικό προσωπικό πολύ κατώτερο των περιστάσεων.
    Η συγκυρία απαιτεί κάτι πολύ καλύτερο και δυστυχώς δεν το έχουμε.

  24. periopos avatar
    periopos 23/06/2013 11:42:15

    Συγκινητική η συνεχής προσπάθεια στήριξης του φίλου.
    Αυτό όμως το "παραμύθι", ότι οι πολίτες φταίνε που δεν του έδωσαν αυτοδυναμία, πρέπει να σταματήσει διότι δείχνει εξάντληση επιχειρημάτων.
    Και εάν τα επιχειρήματα εξαντλούνται, τότε άσχημα μαντάτα έρχονται.
    Εκτός του είναι εντελώς απαξιωτικό να ρίχνεις τις ευθύνες στις επιλογές των άλλων, εύσχημα αποκρύπτεις τα λάθη διαχείρισης του Σαμαρά.
    Άλλωστε και ο ίδιος ο Σαμαράς είπε: "ουδείς αναμάρτητος".

    Από τον Οκτώβριο του '11, καταπίνουμε τις λάθος επιλογές και αποφάσεις με φιλολογικά κείμενα.
    Εάν εσείς θεωρείτε ότι ένας Πρωθυπουργός πρέπει να ασχολείται με δύο τρία θέματα, έχοντας σχετική επιτυχία μόνο σε ένα, της λαθρομετανάστευσης, τότε δεν πάμε καθόλου καλά.

    Το ρητό "η Δημοκρατία δεν έχει αδιέξοδα", το έχει μετατρέψει σε "στα αδιέξοδα δεν χωράει Δημοκρατία".

    • σκόλυμος avatar
      σκόλυμος @ periopos 23/06/2013 13:31:13

      "Συγκινητική η συνεχής προσπάθεια στήριξης του φίλου"
      Πράγματι, κάθε φορά που διαβάζω τον κ. Κρανιδιώτη, ανεξάρτητα από το θέμα, μου έρχεται το ίδιο πράγμα στο μυαλο: το αναγνωστικό Αρχαίων του Ζούκη και το πρώτο κείμενο: "Πιστεύω τω φίλω, τον πιστόν φίλον εν κινδύνοις γινώσκεις". Αυτό πρέπει να το μηνημονεύει κάθε βράδυ ο κ. Σαμαράς.

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ σκόλυμος 24/06/2013 00:46:21

        Μόνο ως έπαινο εκλαμβάνω το σχόλιο. Ναι, έτσι είναι. Στηρίζω τον φίλο μου στα δύσκολα και δη στο υστέρημα του χρόνου μου από την καθημερινή μάχη της επιβίωσης. Εκεί ξεχωρίζουν όλοι και όλα. Κι όταν πολεμάμε, δεν γκρινιάζουμε...

        • GO avatar
          GO @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 24/06/2013 01:05:21

          Λάθος, γιατί φίλτατες η αλήθεια και η χώρα και φίλτατος ο λαός.

  25. Κικος avatar
    Κικος 23/06/2013 11:49:29

    Σε όλη αυτή την επιχειρηματολογία περί σταθερότητας και ανάγκης, αξίζει κάποιος να προσθέσει τα αποτελέσματα από τα γκάλοπ που έγιναν. Σύμφωνα με αυτά, η ΝΔ, συγκεντρώνει ένα ποσοστό μικρότερο από 25% και ο Βενιζέλος 4%. Η κυβέρνηση πρακτικά, όσο και αν πει κάποιος πως τα γκάλοπ δεν αντικατοπτρίζουν την πλήρη αλήθεια, έχει βαριά βαριά ένα 30% που αποτελεί την «κοινωνική και πολιτική της νομιμοποίηση». Αν συνυπολογίσει κάποιος την κοινοβουλευτική αστάθεια που δημιουργούν δύο Μητσοτάκηδες, ένας Βενιζέλος και μερικοί δυσαρεστημένοι από τις καραμπόλες του ανασχηματισμού, τότε πρόκειται για μια από τις πιο ασταθείς κυβερνήσεις, ψευδούς αντιπροσώπευσης, που είχε ποτέ η Ελλάδα. Ίσως τελικώς, ο Σαμαράς δεν πέσει από το Ζάλογγο. Ίσως τον ρίξει ο Βενιζέλος από τα σκαλοπάτια του Μαξίμου.

  26. ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ avatar
    ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ 23/06/2013 11:53:08

    Συμφωνώ με όσους πιο πάνω λένε ότι οι μονοκομματικές κυβερνήσεις (καλώς) τελείωσαν. Υπήρξαν σημαντική αιτία για την κακή πορεία της χώρας και την πελατειακή σχέση πολιτών-πολιτικών. Εγείρονται όμας κάποια ζητήματα στην παρούσα κατάσταση.
    Δύο μικρά κόμματα (ΛΑΟΣ, ΔΗΜΑΡ) τα οποία συνεργάστηκαν σε κυβερνήσεις των δύο μεγάλων (κάποτε) κομμάτων, έσπασαν τα μούτρα τους. Θα βρεθεί τρίτος να πάθει το ίδιο;
    Μια και δεν φαίνεται η πιθανότητα αυτοδυναμίας (τι ευγενικά και γλυκά το λέω ε;) της ΝΔ ή του ΠΑΣΟΚ, φαίνεται ότι θα είναι ΑΝΑΓΚΑΣΜΕΝΑ τα δύο αυτά κόμματα ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΙΑΜΑΙΑ εάν έχουν σκοπό να κυβερνούν (και η εξουσία είναι ΤΟΣΟ ΓΛΥΚΙΑ!!) ακόμα και σε αυτές τις ΤΡΟΜΕΡΑ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ. Τώρα το πόσο φυσιολογικό είναι να θες να κυβερνάς όταν έχεις να καθαρίσεις σκ@#ά, είναι ένα άλλο θέμα.
    Σκοπός του λαού δια της ανάδειξης ηγετών είναι η επιβίωση και η πρόοδός του. Αυτό και τίποτε άλλο! Περιμένω ακόμη τις διαφορετικές πολιτικές (διαφορετικές από όσα ΔΙΑΤΑΖΟΥΝ τα μνημόνια).

  27. JKAL avatar
    JKAL 23/06/2013 11:57:56

    Μέχρι το επόμενο αυτογκόλ.

  28. ιάκωβος avatar
    ιάκωβος 23/06/2013 12:04:39

    Τα ωστήρια τα έχουν διατηρήσει και οι Moto Guzzi
    Κατα τα λοιπά καταστροφικές οι εκλογές, καταστροφικό και το σπιραλ θανάτου που ζούμε τώρα. Πρέπει με κινησεις αποφασιστικές σαν της ΕΡΤ να αποσυμπιέσει την χύτρα πριν σκάσει...

    • ΛΜ avatar
      ΛΜ @ ιάκωβος 23/06/2013 12:45:29

      '' Πρέπει με κινησεις αποφασιστικές σαν της ΕΡΤ να αποσυμπιέσει την χύτρα πριν σκάσει…''
      Ακόμη να ...εμπεδώσουμε οτι με αυτό τον τρόπο που συστήνετε η χύτρα μας θα σκάσει ΑΜΕΣΟΤΑΤΑ;

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ιάκωβος 23/06/2013 13:37:14

      Δεν ακούγεται όμως έτσι η Moto Guzzi. Βέβαια η καινούργια California είναι κούκλα! Παραμένω όμως πιστός στην αμερικανική σχολή.

  29. galis avatar
    galis 23/06/2013 12:06:18

    Καλά κάνεις Φαήλο και προσπαθείς να είσαι αισιόδοξος, όμως φοβάμαι ότι το ΠΑΣΟΚ θα μας τραβήξει μαζί του στην άβυσσο. Αυτό θα είναι το τελευταίο κόλπο του Τούρκογλου.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ galis 24/06/2013 00:42:35

      Ο Βενιζέλος θα προσπαθήσει να συσπειρώσει ξανά κόσμο με την διαχείριση του μεριδίου εξουσίας που έχει, με τα παλιά "καλά" πελατειακά κόλπα του ΠΑΣΟΚ και την ενδεχόμενη επιτυχία της κυβέρνησης.
      Όμως δεν θα του βγει. Δεν είναι αναστρέψιμη η κατάσταση...

  30. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 23/06/2013 12:08:21

    Συμφωνῶ μαζί σου Φαήλο,δέν μπορῶ νά περιμένω πολλά ἀπό μιά τέτοια κυβέρνηση πού ἔχει μέσα ἕναν πιό ἰσχυρό ἀπό πρίν Βενιζέλο,ἀλλά οὔτε μπορῶ νά μεμφθῶ τό Σαμαρᾶ πού συνεργάζεται μέ τό πασόκ.Ἔτσι ἦρθαν τά πράγματα,ἐρμαφρόδιτη κυβέρνηση νά μἆς κυβερνήσει...
    Στίς ἐπόμενες ἐκλογές ἄς τοῦ δώσουμε μεγαλύτερη δύναμη,νά κυβερνήσει μέ πιό γερές βάσεις...
    Νά προσέξει μόνο νά μήν κάνει πίσω μέ τόν ἀντιρατσιστικό,γιατί τότε ὅ,τι κέρδισε μέ τή στάση του στό θέμα τῆς ΕΡΤ,θά τό χάσει ἄν δεχτεῖ νά περάσει ὥς ἔχει αὐτός ὁ νόμος.
    Καί μιά εὐχή,μακάρι νά ἀλλάξει μορφή σέ κάποια σημεία τό καινούργιο φορολογικό πού θά ψηφιστεῖ,πρέπει νά πείσει ὁ Σαμαρᾶς τήν τρόϊκα ὅτι εἶναι ἄδικο αὐτό πού θά περάσουν..

    • περιμπανού avatar
      περιμπανού @ Κυθήριος 23/06/2013 16:20:27

      ...."πιό ισχυρό" λόγω κατάληψης περισσότερων υπουργικών θώκων.
      Σε ψήφους όμως, σε΄λαική εκπροσώπηση ;;; ...
      Αρα ισχυροποιείται λόγω ΑΣ, άρα του χρωστάει μέγιστη χάρη!

      Ως προς το νέο φορολογικό, καιρός είναι εμπράκτως η θεία κι η τρεις που μας ταλαιπωρούνε, να δείξουν έμπρακτα την στήριξή τους ... και να προβούν σε σημαντικές υποχωρήσεις!
      Αλλιώς από λόγια ...κτίζω ανώγια και κατώγια!!!

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ περιμπανού 23/06/2013 20:15:57

        Συμφωνῶ ἀπολύτως!

    • Zugzwang avatar
      Zugzwang @ Κυθήριος 23/06/2013 21:54:22

      O νομος Ραγκουση θα παγωσει. Οι Καμινης και Μπουταρης πολιτογραφουν συνεχεια και δημιουργouν στρατo νεων ψηφοφορων τους.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Κυθήριος 24/06/2013 00:40:44

      Δεν θα κάνει πίσω στον "αντιρατσιστικό".-

      • Zugzwang avatar
        Zugzwang @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 24/06/2013 13:17:41

        Ο νομος Ραγκουση ποτε θ'αλλαξει; Θα συνεχισουν να πολιτογραφουνται λαθρομεταναστeς;
        Τι θα γινει με τις στρατιωτικες σχολες; Θα συνεχισουν να εισαγονται μη Ελληνες το γενος;
        Ο συnκυβερνητης Βενιζελος θα επιτρεψει ν'αλλαξουν αυτα;

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Zugzwang 24/06/2013 19:02:30

          Δεν έχει εισαχθεί κανείς μη Έλλην το γένος. Δεν κάνανε ουρά πακιστανοί να μπουν σε στρατιωτικές σχολές.
          Όμως θυμίζω πως η ΝΔ έφερε πρόταση Νόμου για την επαναφορά του γένους αλλά εκτός από την ΔΗΜΑΡ και το ΠΑΣΟΚ, που αρνήθηκαν να την στηρίξουν, ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ και οι ΑΝΕΛ, με δήλωση του Νότη Μαριά, οπότε η πρόταση Νόμου αποσύρθηκε.
          Γι' αυτό λέω: προσέχετε τι ψηφίζετε.

  31. KΩΣΤΑΣ avatar
    KΩΣΤΑΣ 23/06/2013 12:19:56

    Συμφωνώ και εγώ πλήρως με αυτά που γράφει ο -ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ- παραπάνω. Είναι μια πάρα πολλή καλή ανάλυση με μετριοπάθεια και σοβαρότητα μακριά απο φανατισμούς.

  32. MantisKalhas avatar
    MantisKalhas 23/06/2013 12:33:31

    Έχουν λαλήσει 30 κοκκόρια και ακόμα δεν το κατάλαβες. Η αμαρτωλή ΕΡΤ πέθανε. Θα γίνει αυτό που σου ανακοίνωσε ο Κεδίκογλου αρχικά. Τα καγκεμπίστικα αβανταρίσματα στην ξυνισμένη ομάδα του αντί δεν τιμούν το όνομά σου. Κάντο καλύτερα Πετρώφ.

    • Πέτρος avatar
      Πέτρος @ MantisKalhas 23/06/2013 18:10:04

      Κάλχα γράφε σαν βουρλισμένη Κατίνα καλύτερα. Σου πάει περισσότερο. Ο Μπράβο Σίμο, την άγουσα συντόμως. Και τα μανιφέστα του, θα τα δούμε εν καιρώ.
      Βόσκα τώρα φανατικέ σαχλαμαράκο.

  33. ΛΜ avatar
    ΛΜ 23/06/2013 12:36:10

    Άστε τον τον έρμο Μάντη ...Μπάφλα. Πάντοτε ήταν γραφικός. Εννιά φορές στις δέκα, δεν ξέρει τι του γίνεται. Mασάει πολύ κουτόχορτο και ύστερα ξερνάει ανοησία.
    Δεν υπάρχει ελπίδα σωτηρίας.

    • ΠληβειοΠατρίκιος avatar
      ΠληβειοΠατρίκιος @ ΛΜ 23/06/2013 13:03:14

      ''Μάντης …Μπάφλας''!! Τελείωσε. Κατακυρώνεται το new brand name.

      • γελωτοποιος avatar
        γελωτοποιος @ ΠληβειοΠατρίκιος 23/06/2013 13:21:26

        η βασιλισσα με τα χιλια προσωπα...

        • ΠληβειοΠατρίκιος avatar
          ΠληβειοΠατρίκιος @ γελωτοποιος 23/06/2013 13:24:10

          Κι εσύ τι είσαι; Ο απολυμένος γελωτοποιός της που εκβιάζει την ...αποζημίωση; Να πας σε δικαιόρο.

          • ΠληβειοΠατρίκιος avatar
            ΠληβειοΠατρίκιος @ ΠληβειοΠατρίκιος 23/06/2013 13:25:33

            Από Τρίτη όμως πια, αύριο έχουνε αργία.

          • γελωτοποιος avatar
            γελωτοποιος @ ΠληβειοΠατρίκιος 23/06/2013 13:34:24

            δεν υπηρετω ουτε θεους ουτε βασιλισσες..αλλα μην σκιαζεστε αγαπητη βασιλισσα..δεν σας ειρωνευτηκα, εκφραση θαυμασμου ηταν..μην ειστε τοσο μικροψυχη..

          • ΠληβειοΠατρίκιος avatar
            ΠληβειοΠατρίκιος @ ΠληβειοΠατρίκιος 23/06/2013 14:09:49

            ...Βασίλισσα είσαι και φαίνεσαι αμαρτωλέ και άνεργε γελωτοποιέ. Όσο κι αν προσπαθείς, το μαγαζί έκλεισε. Να στείλεις το βιογραφικό σου στο καινούργιο. Τέλος.

          • γελωτοποιος avatar
            γελωτοποιος @ ΠληβειοΠατρίκιος 24/06/2013 13:59:18

            αμαρτωλος σιγουρα...ποιο μαγαζι? για πες για πες..που να στειλω τωρα το βιογραφικο? καμια ιδεα?

    • GO avatar
      GO @ ΛΜ 23/06/2013 13:04:02

      Το ένα στα δέκα του το δίνεις από ευγένεια;
      Μπράβο, είσαι γαλαντόμος!

      • ΛΜ avatar
        ΛΜ @ GO 23/06/2013 15:42:33

        Πάντα είμαι μεγαλόψυχος με τους νεραϊδοκρουσμένους. Είναι αλήθεια.

    • MantisKalhas avatar
      MantisKalhas @ ΛΜ 23/06/2013 17:48:25

      Λίγο Μ.....κα, θα σας παρακαλέσω να μην ζορίζεστε που θα φάτε Σαμαρά για μια δεκαετία. Συνηθίστε το γιατί για το υπόλοιπο του βίου σας η αριστερά θα παίζει το ρόλο του απατημένου συζύγου. Το ΠΑΣΟΚ που κάποτε οργιάζατε σας άφησε μπουκάλα. Την καταλαβαίνω την καψούρα σας αλλά έτσι είναι η ζωή. Στο κάτω κάτω υπάρχει και το ΚΚΕ, η πατρόνα σας.

      • ΛΜ avatar
        ΛΜ @ MantisKalhas 23/06/2013 18:18:35

        Εγώ τον Σαμαρά τον θέλω για 20 χρόνια. Τα 10 δε μου φτάνουν. Πάρε εσύ τον χοντρό κι απάλλαξέ με κι ύστερα θα κάνω συμφωνία με τον Αλέκο στο ΚΚΕ να συγκυβερνήσουμε. Θα γυρίσει κι ο Φώτης πίσω και θα΄μαστε κομπλέ. Άντε γρουσούζη Μπάφλα.

      • roadrunner avatar
        roadrunner @ MantisKalhas 23/06/2013 18:19:15

        Ζητώ συγνώμη για την παρέμβαση φίλε Πέτρο:
        υπάρχουν στ' αλήθεια, φεγγαροκρουσμένες νυφίτσες ;
        Από επιστημονικό ενδιαφέρον ρωτώ...

      • ΛΜ avatar
        ΛΜ @ MantisKalhas 24/06/2013 07:37:20

        Κακομοίρη. Εγκεφαλικό θα πάθεις σε 3-4 μήνες.

  34. χαρης avatar
    χαρης 23/06/2013 12:58:08

    Αν υπάρξουν νέα μέτρα 4δις για την τρύπα στον εοπυ έχετε γειά καημένε κόσμε αν όμως δεν παρθούν νέα μέτρα και δώσει καλά νέα η οικονομία με μείωση της ανεργίας και περισσότερη ρευστότητα στην αγορά πιστεύω πως η κυβέρνηση θα αντέξει και ο Σαμαράς θα κερδίζει συνέχεια πόντους και θα είναι κοντά στην αυτοδυναμία.Κομβικό σημείο είναι ο φετινός χειμώνας καθώς αν ζητηθούν νέα μέτρα και ο κόσμος παγώσει για δεύτερη συνεχή χρόνια δεν θα υπάρχουν άλλες αντοχές πλέον γι'αυτό πρεπει να ξεκαθαρίσουμε από τώρα στους ευρωπαίους οτι αν ζητηθούν νέα μέτρα και δεν συμφωνήσουν στην μείωση του φόρου στο πετρέλαιο θα είναι οι κύριοι υπεύθυνοι γι'αυτό που θα ακολουθήσει

  35. Ρηνα avatar
    Ρηνα 23/06/2013 13:44:55

    Προτιμω τοσο καιρο το antinews γιατι παρολο το χαμο που γινεται διατηρει παντα μια αισθηση αισιοδοξιας, γυριζει τη σελιδα και λεει παμε παρακατω, τι μπορουμε να κανουμε σ αυτη τη φαση; Και ο αγαπητος Φαηλος υπερθεματιζει προς αυτη τη κατευθυνση. Ειναι βεβαιο πως μια αυτοδυναμη κυβερνηση θα ειχε μεγαλυτερο περιθωριο ελιγμων και αποφασιστικοτητα αλλα ουτε και αυτη θα δρουσε αυτονομα με την Τροϊκα πανω απο το κεφαλι της-για οσους το ξεχνουν. Η επιφαση μιας διακυβερνησης που αποτρεπει τα καταστρεπτικα αποτελεσματα μιας πτωχευσης και διαχειριζεται κατα καποιον τροπο τη κριση ειναι το ζητουμενο για ΤΩΡΑ. Γυρω μας η γειτονια φλεγεται. Με προεξαρχουσα τη Συρια που θα δυναμιτισει πολλα στη περιοχη, με τις Αραβικες χωρες σε αναβρασμο μετα τις Ανοιξεις τους, με τη Βουλγαρια, την Αλβανια και τα Σκοπια σε αναδιαταξη, το Ιραν με εμφανεις στοχους, το Ισραηλ με το δαχτυλο στη σκανδαλη, τη Ρωσια σε σταση αναμονης μετα εντονου προετοιμασιας, τη Γερμανια να ετοιμαζεται μαζευοντας το χρυσο της και την Αμερικη να ακονιζει την νεα γεωπολιτικη στρατηγικη της εμεις; που πας καραβακι με τετοιον καιρο....
    Το ζητουμενο λοιπον ειναι ηρεμια και σταθεροτητα κι οσο σπρωξουμε πισω. Πολιτειακες ανωμαλιες μεσα σε τετοιο σκηνικο γυρω μας που μυριζει μπαρουτι ειναι τουλαχιστον αυτοκτονια. Καπου εχουμε χασει το δασος. Μονο αν αναλογιστουμε τι μπορει να επιφερει μια ανωμαλη κατασταση στη χωρα και πως μπορουν να μας χρησιμοποιησουνε αρκει. Ο καθενας -επειδη μας λειπει και το συλλογικο πνευμα-ας το φανταστει στο στενο του περιβαλλον. Οι νεοι μας επιστρατευμενοι, τα εσωτερικα μας παραδομενα Κυριος οιδε σε ποιες φλεγομενες καταστασεις, πιθανες επιθεσεις μεσα στην αναμπουμπουλα και ναχουμε επι πλεον και ακυβερνησια.....
    Επι πλεον αγνοουμε και τι πληροφορηση εχουν οι ιθυνοντες απο τις μυστικες υπηρεσιες. Γι αυτο λεω γενικα ας ξεχασουμε το εθνικο σπορ, τη φαγωμαρα κι ας συσπειρωθουμε λιγο γυρω απο τον Σαμαρα γιατι αν φυγει κι αυτος παμε για μεγαλες περιπετειες. Ο ιδιος, σαν γνησιος Ελληνας που ειναι ας κοιταξει λιγο να αλαφρωσει το λαο ωστε τη κρισιμη ωρα οι διανοιες να μην ειναι σκοτισμενες απο τη δυσκολη καθημερινοτητα και να μπορουν να σταθμισουν σοφα.....

    • Μara(old) avatar
      Μara(old) @ Ρηνα 23/06/2013 19:55:20

      Εύγε!!!

  36. ΕΠΙΛΟΧΙΑΣ avatar
    ΕΠΙΛΟΧΙΑΣ 23/06/2013 13:45:11

    Δεν είναι τα πάντα αυτοσκοπός κ. Φαηλο μας.
    Αν εσύ γουστάρεις την μπόχα του Μπεννυ και της παρέας του
    σαν κυβέρνηση(Αντιπρόεδρος ο 5%!!!) πλέον και όχι σαν κοινοβουλευτική στήριξη και νομίζεις ότι είναι άρωμα ποιότητας δικαίωμα σου.
    Αν εσύ οραματίζεσαι σαν μεταρρυθμιστές τους Χριστοφιλοπουλου- Κουτρουμανη-Γκεγκερογλου-Γενημματα και όλο το σκυλολόι του σκατοεκσυχρονιστη Σημίτη να προβάρει κυβερνητικό κουστούμι και να μας κουνάει το δάχτυλο, τι δεν κάναμε καλά, καντους εικόνισμα και βαλε και τάματα.
    Χεστηκαμε για το τι θα γίνει το ΠΑΣΟΚ μετά αν θα υπάρχει και άλλες ευγενείς προφητείες.
    Τώρα που θα κάτσει στις πλάτες της ΝΔ και θα κυβερνά -το κυβερνόν ΠΑΣΟΚ-και θα διορίζει με την σέσουλα και θα εκβιάζει και θα κάνει σωστά το μονό που γνωρίζει από Ανδρέα εποχή : ΤΙΣ ΜΙΖΕΣ
    Αυτό θα κάνει και θα έχει και της αβάντες της ΝΔ.
    Και μη μου πεις ότι θα τους παρακολουθούν και θα τους προσέχουν
    γιατί το δούλεμα έχει και όρια.
    Οι άνθρωποι έχουν διδακτορικό σ’αυτά. Δεν παίζονται.
    Και μην τα βάζεις με τον Λαό που δεν έδωσε αυτοδυναμία στην ΝΔ.
    Ξεχάστε πλέον τις αυτοδυναμίες . Είδαμε και τον Καραμανλή με την αυτοδυναμία που είχε οπως και ο ΓΑΠ.
    Ο Λαός απέδειξε πως δεν εκβιάζεται για να δώσει αυτοδύναμη κυβέρνηση.
    Κυβέρνηση συνεργασίας απαίτησε τον Ιούνιο του 12.
    Κυβέρνηση πραγματικής συνεργασίας χωρίς αιφνιδιασμούς -που απ’ ότι φαίνεται δεν απέδωσαν- χωρίς αυτοκρατορικές συμπεριφορές και εκβιασμούς.
    Δυστυχώς η κυβέρνηση συνεργασίας κατέληξε σε συγκυβέρνηση Χοντρού – ΣΑΜΑΡΑ.
    Και αυτό να ξέρεις ότι ο Λαός δεν θα το συγχωρέσει στην ΝΔ.
    Φαηλο.
    Μπήκαμε στην εποχή της πολιτικής φαυλότητας και γελοιότητας.
    Κάτι σαν τα ΙΟΥΛΙΑΝΑ του 65 με τις βαλίτσες.
    Η ΝΔ να παρακαλά τον Μαρκόπουλο& Σια και ο Βενιζέλος τον Λοβερδο&Σια και όλοι μαζί ποιος θα πρωτοπάρει τον Ψαριανό τον Χρυσοχοιδη και τ’ άλλα πρόθυμα παιδιά.
    Η καλύτερη επιθεώρηση του καλοκαιριού.
    Κρατήσου μακριά λεβέντη μου.

    ΥΓ: Για να έχουμε κάλο ρώτημα η Νέα Δημόσια Τηλεόραση -όπως θα την βαφτίσουν- θα έχει τελικά 2000 προσωπικό;
    Γιατί αν είναι έτσι τι πετύχαμε. Την αλλαγή του ονόματος και καλά.
    Και ποιος θα την αναμορφώσει;
    Κάτι ακούγεται για κάποιον Μοσιαλο αν έχεις υπ’ όψιν σου.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΕΠΙΛΟΧΙΑΣ 24/06/2013 00:38:56

      Όπως λες, σωστά, ο λαός υπέδειξε κυβέρνηση συνεργασίας το 2012 με την ετυμηγορία του. Λες, όχι με το ΠΑΣΟΚ. Οκ, μαζί σου, αδερφέ.
      Πες μου τότε με ποιους και με ποιο πρόγραμμα σύγκλισης. Είμαι όλος αυτιά...

      • Zugzwang avatar
        Zugzwang @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 24/06/2013 13:20:28

        Η Αφροδιτη Αλ Σαλεχ ποιο υπουργειο θα παρει; Το υπουργειο Οικογενειας;

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Zugzwang 27/06/2013 23:11:03

          Λαθρολαγνείας.

  37. NONOS avatar
    NONOS 23/06/2013 13:46:57

    Φαηλω εσυ καλα τα γρεφεις και συμφωνω εν πολλοίς μαζί σου με ορισμενους αστερίσκους πλην ομως ο απλός ψηφοφόρος πλεον δυσπιστει αλλα περίμενε και αλλα βλεπει και νιωθει στην τσεπη του....... ο Σαμαράς μπορει μεν να αποτελει την δυναμη ευθύνης τουτη την ωρα αλλα με πολλούς συμβιβασμούς που πληγωνουν το δεξιο εθνικοφρωνα ψηφοφορο. Φοβαμαι οτι το ποταμι πολυ δυσκολα θα γυρίσει πίσω...θα παθουμε οτι εγινε το '58 που ψήφισαν οι χωροφύλακες και οι δασκαλοι μονοκουκι ΕΔΑ και βγηκε πρωτο κόμμα..ο λαουτζίκος δε ξεχνα και δε συγχωρει τα οργια του πρασινου παρακρατους οι δεξιοι ειμαστε εκδικητικοι ακόμη και του ιδίου μας του χωρου....διοτι μπορει ο βλαξ ναβγηκε με το λεφτα υπάρχουν αυτοι ομως εφαρμόζουν το "λεφτα εχετε φερτε τα".........

    • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
      Συριζαλβανία του Χότζα @ NONOS 23/06/2013 14:27:19

      Στις εκλογές του 1958, η ΕΡΕ πήρε 41% και η ΕΔΑ 24,5%, δε βγήκε πρώτο κόμμα η ΕΔΑ όπως γράφεις.

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Συριζαλβανία του Χότζα 24/06/2013 00:36:46

        Σωστή η διόρθωση.

  38. ΙΑΒΕΡΗΣ avatar
    ΙΑΒΕΡΗΣ 23/06/2013 14:19:13

    Η υπόθεση της ΕΡΤ τελικώς σκάει στους ώμους του Αντώνη όσο και αν κάποιοι θέλουν να βλέπουν επικοινωνιακό πόντο. Δυστυχώς ήταν τόσο η απόφαση λάθος όσο και κυρίως η μεθοδος υλοποίησης της. Η αποχώρηση Κουβελη πέρα απο πράξη σωφροσυνης δείχνει και μια συνεπή στάση στις αρχές του, που είναι βέβαιο ότι δήμοσκοπικά θα επιβραβευθεί γύρω στο 8% τουλάχιστον σε ορίζοντα εξαμήνου. Οι εκλογές όχι μονο δεν θα έπρεπε να αποφεύγονται αλλά τουναντιον να επιδιωκονται με κάθε αφορμή η ευκαιρία. Και αν γίνεται και επαναληπτικές τον Οκτώβριο λόγω έλλειψης αυτοδυναμίας τον Ιούλιο. Μονο έτσι θα ανασταλεί de facto ο Γεμανικος σχεδιασμος. Αλήθεια δεν σας κάνει εντύπωση ότι οποιοδήποτε οικονομικό μετρό λαμβάνεται είτε φορολογικής φύσεως είτε πχ μείωσεως αποδοχών είτε κατάργησεως άλλων παροχών δεν έχει ημερομηνία ληξεως? θα ήταν λογικό να λένε πχ αυξάνεται η τάδε φορολογία απο σήμερα και μέχρι 31/12/2015 μηνιαίως κας την οποία επανέρχεται στο αρχικό. Σε κανένα μετρό δεν υπάρχει ημνια ληξεως, κανείς δεν το σχολιάζει λες και θα είναι στο διηνεκες.

    • Οιωνοσκόπος avatar
      Οιωνοσκόπος @ ΙΑΒΕΡΗΣ 23/06/2013 17:41:27

      Μου αρέσει που θέλετε και σαφείς ημερομηνίες λήξεως εσείς! Δελιτε το λίγο πιό ...χαλαρά. Σα να ρουφάτε νωχελικά το κοκτέϊλ σας αραχτός στην ξαπλώστρα, δίπλα στην καθαρή πισίνα και κάτω από την κίτρινη ομπρέλα. Χα-λα-ρά. Εννοείται οτι μόλις, ΜΌΛΙΣ όμως, έρθει η ανάπτυξη, επιτευχθεί η ανάκαμψη, μειωθεί η ανεργία, ανοίξουν τα καινούργια εργοστάσια, οι νέες επιχειρήσεις, αυξηθεί η κατανάλωση, σημειωθεί πλεόνασμα, μηδενιστεί το έλλειμμα, όλοι αυτοί οι μισητοί και περιττοί πια φόροι, θα λήξουν. Μη μου βιάζεστε όμως και προ παντός, μην μου αγχώνεστε.
      Καλή καρδιά, κι όλα θα γίνουν στην ώρα τους.

    • dinos avatar
      dinos @ ΙΑΒΕΡΗΣ 23/06/2013 17:59:48

      Δυστυχως θα ειναι για μια δεκαετια τουλαχιστον....μην ελπιζεις σε αυξησεις μονο μειωσεις θα υπαρχουν....και πως να βαλουν ημερομηνια ληξης ? εβαλαν και στο χαρατσι και θα παει αλλα 2 χρονια τουλαχιστον

      • Οιωνοσκόπος avatar
        Οιωνοσκόπος @ dinos 23/06/2013 18:30:53

        Ε, δεν είσαι εντάξει τώρα κι εσύ! Άσε με να τον νανουρίσω γλυκά τον άνθρωπο. Τι πετιέσαι και μου τον ταράζεις;

  39. Συριζαλβανία του Χότζα avatar
    Συριζαλβανία του Χότζα 23/06/2013 15:13:20

    Δεν υπάρχει ΠΑΣΟΚ του ΔΝΤ, υπάρχει Ελλάδα του ΔΝΤ που είναι αποτέλεσμα της κατάρρευσης της ελληνικής σοβιετίας το 2010. Που κολλάει η ''εθνική συμφιλίωση'' του ΚΚ με το αν τα κόμματα της Δεξιάς θεωρούν πιο κοντινό πολιτικό τους χώρο τα αστικά κόμματα του Κέντρου από τα κόμματα της Αριστεράς; Αυτό έγραψε ο/η σχολιαστής ''ψυχραιμία'' και έχει απόλυτο δίκιο!

    • ΒγάλτΕΡΤ τα πέρα μόνοι σας avatar
      ΒγάλτΕΡΤ τα πέρα μόνοι σας @ Συριζαλβανία του Χότζα 23/06/2013 17:25:05

      Για σένα μπορεί να υπάρχει και η χαμένη Ατλαντίδα, μπορεί να ζεί και ο τελευταίος πουά φτερωτός Ελέφαντας, κάπου στην εξωτική Κυπαρισσία.
      Για το ακροδεξιό και νεοφιλελεύθερο κομμάτι της δεξιάς και τα λαμόγια της ΝΔ, σίγουρα πιό ''συγγενικό'' είναι το κλεφτροΠασόκ. Για τους καθαρούς κεντροδεξιούς και τη λαϊκή δεξιά όμως, η αριστερά είναι πιό σεβαστή και απόλυτα αποδεκτή. Το δε Πασόκ της ρεμούλας και του ΔΝΤ, είναι σαφώς μισητό.

      • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
        Συριζαλβανία του Χότζα @ ΒγάλτΕΡΤ τα πέρα μόνοι σας 23/06/2013 18:00:00

        Για σένα πάλι μπορεί ο ήλιος να βγαίνει από τη Δύση, για σένα μπορεί το μνημόνιο να είναι σχέδιο για να μας εξαθλιώσουν και όχι αναγκαστική συνέπεια επειδή κανείς στον κόσμο δεν ήθελε να δανείζει μια χώρα που έιχε 24 δις πρωτογενές έλλειμμα και 15,5% έλλειμμα του ι.τ.σ., για σένα μπορεί οι Αμερικάνοι να μην πάτησαν ποτέ στη Σελήνη κ.ά. Τα κόμματα της Κεντροδεξιάς σε όλο τον κόσμο όταν δε μπορούν να σχηματίσουν αυτοδύναμη Κυβέρνηση συνεργάζονται με τα κόμματα της σοσιαλδημοκρατίας, όχι με τα κόμματα της αριστεράς. Άλλωστε οι πολιτικές συγγένειες πάντα είναι προγραμματικές, και στην Ελλάδα την απολίτικη ανοησία του αντιμνημονίου την ενστερνίζονται ακροδεξιοί (ΧΑ), λαϊκοδεξιοί (Ασυνάρτητοι Έλληνες), παλαβοί αριστεροί (συριζα με όλο το κρατικοδίαιτο παλιό πασοκαριό που ψηφίζει πια σύριζα). Μετά την κατάρρευση της ελληνικής σοβιετίας το 2010 από την έλλειψη πηγών δανεισμού του κράτους, εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες άνεργοι του ιδιωτικού τομέα αναγκάστηκαν να φύγουν μετανάστες. Οι χώρες που πήγαν δεν ήταν ούτε η Βενεζουέλα του Τσίπρα, ούτε η Β. Κορέα και η Κούβα (η οποία πια ιδιωτικοποιεί τα πάντα και έχει κάνει εκατοντάδες απολύσεις ΔΥ για να μην ξεχνιόμαστε) της Παπαρήγα και του Κουτσούμπα, αλλά νεοφιλελεύθερες χώρες όπως η Αυστραλία, η Βρετανία, η Γερμανία, οι ΗΠΑ κ.ά. Η ίδια η ζωή λοιπόν απαντά στα ερωτήματά σου και ο κάθε σοβαρός (κι όχι ψεκασμένος) Δεξιός ξέρει καλύτερα από εσένα (που δεν έχεις και καμία σχέση με τη Δεξιά άλλωστε) ποιά κατεύθυνση θέλει για τη χώρα του και ποιά όχι!

        • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
          Συριζαλβανία του Χότζα @ Συριζαλβανία του Χότζα 23/06/2013 20:00:55

          Εγώ φταίω που κάθομαι και σου απαντάω! Γράψε ότι ανοησία θες, καρφάκι δε μου καίγεται!

    • Zugzwang avatar
      Zugzwang @ Συριζαλβανία του Χότζα 23/06/2013 18:32:47

      Χοτζα μας δουλευεις;
      Απο την μια κατακρινεις την ελληνικη Σοβιετια και απο την αλλη αποκαλεις αστικο (αρα και συγγενες) το κομμα του "Κεντρου" που την δημιουργησε.
      Εσεις οι Νεοφιλελευθεροι εχετε δε απολυτη ταυτιση στα κοινωνικα θεματα (και συχνα και στα εθνικα) με ΠΑΣΟΚ, ΔΗΜΑΡ, ΣΥΡΙΖΑ κλπ. Ολοι μαζι θυσιαζετε στο βωμο του Ποπερ.

  40. Οιωνοσκόπος avatar
    Οιωνοσκόπος 23/06/2013 17:42:12

    καλύτερο ήταν πριν τη διόρθωση

  41. karasumi avatar
    karasumi 23/06/2013 17:44:18

    Οι καιροί αλλάζουν, κι όσοι δεν αλλάζουν μαζί τους είναι καταδικασμένοι να μπουν στο ... χρονοντούλαπο :) Από κει μόνο ωραία λόγια, καφεδάκι στο καφενείο με τους άλλους παπούδες, ή τσαγάκι με τις υπόλοιπες γεροντοκόρες και κριτική για τα πανηγύρια.

    • ΛΜ avatar
      ΛΜ @ karasumi 23/06/2013 18:27:36

      Ευρά θα υπάρχουν όμως βρε καρακατσουλιό μου για τσαϊ και καφέ, ή θα τα έχει μασήσει όλα η τρόϊκα; Για πες εσύ που όλα τα ξέρεις. Τώρα με κύκλωσε η αγωνία.

      • karasumi avatar
        karasumi @ ΛΜ 24/06/2013 11:28:47

        Γιατί με λες κατακατσουλιό; εσύ τι είσαι;

        • ΛΜ avatar
          ΛΜ @ karasumi 25/06/2013 18:52:15

          Να μωρέ. Με ...μπερδεύει λίγο το στυλ και λίγο το ...καρακασούμι.

        • MAYRO XABIARI avatar
          MAYRO XABIARI @ karasumi 28/06/2013 19:55:50

          Βασίλισσα με φερετζέ...

  42. Νοσφεράτου avatar
    Νοσφεράτου 23/06/2013 18:13:49

    Φαήλο αφού ο Βενιζέλος θα οδηγήσει το ΠΑΣΟΚ στο κοινοβουλευτικό του τέλος γιατί ο Σαμαράς του δίνει μια (μικρή δυνατότητα) να ανακάμψει;

  43. Συριζαλβανία του Χότζα avatar
    Συριζαλβανία του Χότζα 23/06/2013 19:48:35

    Οι εκλογές γίνονται για να βγάλουν κυβέρνηση, αν η ΝΔ δεν έχει αυτοδυναμία, με ποιόν κατά τη γνώμη σου πρέπει να συγκυβερνήσει;

    • Zugzwang avatar
      Zugzwang @ Συριζαλβανία του Χότζα 23/06/2013 21:41:36

      Χοτζα
      Επαναλαμβανω. Αν η ΝΔ αναπτυξει δεξια πολιτικη και σταθερο δεξιο λογο θα επανακτησει την παλια της αυτοδυναμια. Ολοι οι δεξιοι θα επιστρεψουν στην αγκαλια της και δεν θα εχει αναγκη κανενα. Αλλα γι'αυτο χρειαζονται σκληροτερα μετρα εναντιον της λαθρομεταναστευσης, καταργηση του νομου Ραγκουση, παταξη της διαπλοκης και της μεγαλης φοροδιαφυγης.

  44. Συριζαλβανία του Χότζα avatar
    Συριζαλβανία του Χότζα 23/06/2013 19:55:18

    Οι εκλογές δεν απειλή αλλά γίνονται όπως προβλέπει το Σύνταγμα όχι όποτε θέλεις εσύ κι εγώ. Το Σύνταγμα λοιπόν είναι σαφές, εκλογές γίνονται κάθε 4 χρόνια και όταν δε μπορεί σχηματιστεί κυβέρνηση που να έχει τη δεδηλωμένη στη Βουλή. Υπάρχει κάτι τέτοιο σήμερα;

  45. Κυαίστωρ avatar
    Κυαίστωρ 23/06/2013 19:56:41

    Και πότε θα πάψουν οι εκβιασμοί; Μετά τις γερμανικές εκλογές;
    Σίγουρα οι "εταίροι" ασκούν πιέσεις αλλά αυτό είναι απροκάλυπτη παρέμβαση στα εσωτερικά της χώρας...
    Θα έπρεπε να ντρεπόμαστε νομιζω, αλλά σαν χρεοκοπημενοι δεν εχουμε τετοιες πολυτελειες..

  46. Συριζαλβανία του Χότζα avatar
    Συριζαλβανία του Χότζα 23/06/2013 20:06:29

    @zugzwang
    ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ δε θες, ΣΥΡΙΖΑ δε θες (ούτε εγώ), ΚΚΕ να φανταστώ δε θες (επίσης ούτε εγώ), αν η ΝΔ δεν έχει αυτοδυναμία με ποιόν να συγκυβερνήσει με τη χιτλερική ΧΑ όπως θες εσύ;

  47. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 23/06/2013 20:45:16

    Γιά ἄλλη μιά φορά Ρήνα,μπράβο σου!

  48. Zugzwang avatar
    Zugzwang 23/06/2013 21:36:19

    Χοτζα
    Αν η ΝΔ αναπτυξει δεξια πολιτικη και σταθερο δεξιο λογο θα επανακτησει την παλια της αυτοδυναμια. Ολοι οι δεξιοι θα επιστρεψουν στην αγκαλια της και δεν θα εχει αναγκη κανενα. Αλλα γι'αυτο χρειαζονται σκληροτερα μετρα εναντιον της λαθρομεταναστευσης, καταργηση του νομου Ραγκουση, παταξη της διαπλοκης και της μεγαλης φοροδιαφυγης.

  49. ΜΑΡΑ avatar
    ΜΑΡΑ 23/06/2013 21:57:15

    Για υφυπουργος ΕΡΤ οπως διαβαζω προοριζεται ο Χειμωνας (Θανασης νομιζω) η ο Παντελης Καψης. Χι,χι χι .
    Ο δευτερος αποτελει το τελειο success story.

    • Χαιρετώ! avatar
      Χαιρετώ! @ ΜΑΡΑ 24/06/2013 00:02:05

      Ο Καψής ήταν Εκπρόσωπος Τύπου του Παπαδήμου, νομίζω. Έχει... μόρια προϋπηρεσίας, δηλαδή.

      ΥΓ. Κάτι τύποι, Θεέ μου! Με αυτούς θα παταχθεί η διαπλοκή, ώστε να βγούμε από το τούνελ; Ούτε καν τα προσχήματα δεν κρατάνε...

    • ΒγάλτΕΡΤ τα πέρα μόνοι σας avatar
      ΒγάλτΕΡΤ τα πέρα μόνοι σας @ ΜΑΡΑ 24/06/2013 09:58:43

      Γιατί, δεν έχει ωραίο μουστάκι ο Καψής; Κάνει. Κάνει.

    • ΒγάλτΕΡΤα πέρα μόνοι σας avatar
      ΒγάλτΕΡΤα πέρα μόνοι σας @ ΜΑΡΑ 24/06/2013 10:02:38

      Γιατί, δεν έχει ωραίο μουστάκι ο Καψής; Από τον Μπραβίσιμο καλύτερος. Κάνει. Κάνει.

  50. Χρήστος avatar
    Χρήστος 23/06/2013 21:59:14

    Αψογος Φαήλος.

  51. Συριζαλβανία του Χότζα avatar
    Συριζαλβανία του Χότζα 23/06/2013 22:16:34

    - Και εγώ το παρακολούθησα στο press project και πάρα πολύς κόσμος που ήταν υπέρ του κλεισίματος της ΕΡΤ. Η δημοσκόπηση είναι καταγραφή άποψης πάνω σε μια συγκεκριμένη ερώτηση, και άρα είναι κάτι άλλο από τα views σε μια σελίδα που ήθελαν να παρακολουθήσουν όλοι. Ελπίζω να καταλαβαίνεις τη διαφορά;
    - Η πρόσφατη έκθεση του ΔΝΤ μιλά για τη μη αναγκαιότητα λήψης νέων μέτρων. Τα νέα μέτρα αφορούν το δημοσιονομικό κενό (που δεν υπάρχει, ανέλυσα πάνω) κι όχι το χρηματοδοτικό κενό που είναι κάτι διαφορετικό και σχετίζεται με τη βιωσιμότητα του χρεόυς.
    - Το success story αφορά τη διόρθωση των 2 βασικότερων αιτιών που μας έστειλαν στο μνημόνιο (ελλείμματα προϋπολογισμού και ισοζυγίου τρεχουσών συναλλαγών), την επιτυχή ολοκλήρωση της ανακεφαλαιοποίησης των τραπεζών, την αύξηση 14% των εξαγωγών τον Απρίλιο και την επιτυχημένη για φέτος τουριστική χρονιά.
    - 'Οποιος σου υποσχεθεί ότι θα σου βγάλει το χαράτσι ή ότι έχει εύκολες λύσεις, δεν είναι πολιτικός, τσαρλατάνος είναι. Η Ελλάδα μόνο με ριζοσπαστικές μεταρρυθμίσεις στο κράτος και την οικονομία που θα φέρουν ιδιωτικές επενδύσεις θα ξεμπλοκάρει, και δυστυχώς τα κυβερνητικά κομματα κάνουν με προχειρότητα ελάχιστες και τα κόμματα της αντιπολίτευσης δε θέλουν καμία.

  52. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 23/06/2013 22:32:55

    Γιά τό στρατό αὐτό λοιπόν τί λές,θά κάνει πίσω ὁ Σαμαρᾶς;
    Γιατί ἄν κάνει πίσω,θά κάνει ἤρωα τόν Κουβέλη...
    Ἐπιμένω,γιατί κάπου διάβασα ὅτι μέσα στίς προϋποθέσεις γιά νά συνεχίσει ὁ Βενιζέλος νά στηρίζει τήν κυβέρνηση,εἶναι καί ἡ ψήφιση τοῦ ἀντιρατσιστικοῦ.

    • Zugzwang avatar
      Zugzwang @ Κυθήριος 23/06/2013 23:46:36

      Ελπιζω πως οχι. Δεν θα εμενε tote σχεδον κανεις στη ΝΔ!

  53. Πέτρος avatar
    Πέτρος 23/06/2013 22:43:27

    Γιατί, δεν υπάρχουν; Χορεύουν γύρω μας.

    • ΒγάλτΕΡΤ τα πέρα μόνοι σας avatar
      ΒγάλτΕΡΤ τα πέρα μόνοι σας @ Πέτρος 23/06/2013 22:52:21

      Κι εγώ τις βλέπω.

  54. Last_Chance avatar
    Last_Chance 23/06/2013 22:49:55

    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης είπε:
    23/06/2013 στις 11:48 am

    Ο λαιμός μου είναι μια χαρά, οπότε δεν χρειάζομαι γαργάρες.
    Πρόσθεση κι αφαίρεση φαντάζομαι γνωρίζεις. Οπότε να μας πεις, πέρα από την απέχθεια σε πρόσωπα (μαζί σου) πως και με ποιους θα αποκτούσε σταθερή κυβέρνηση η χώρα.
    Η διακυβέρνηση δεν είναι για να κάνουμε τα γούστα μας, ούτε μπορούμε να κάνουμε συνέχεια εκλογές μέχρι να βγει αυτοδύναμη κυβέρνηση.



    Αγαπητέ Φαήλο η απάντηση στο ερώτημα σου είναι πάρα πολύ απλή…

    Εάν δεν μπορείς να κάνεις κυβέρνηση μόνος σου τότε κοιτάζεις στον καθρέπτη και κάνεις την αυτοκριτική σου….

    Και δεν κατάλαβα, την σταθερή κυβέρνηση την κάνεις για να εκτελείς εντολές άλλων ή έχεις όραμα να αλλάξεις ο ίδιος την Ελλάδα.
    Είναι δηλαδή αυτοσκοπός να γαντζωθούμε στην εξουσία πάση θυσία?

    Δηλαδή εάν έπρεπε να συγκυβερνήσει με τον Παπακωνσταντίνου και τον Τσοχατζόπουλο θα το έκανε γιατί δεν θα είχε άλλη επιλογή ώστε να αποκτήσει η χώρα σταθερή κυβέρνηση?(Και απορώ τι διαφορά έχει ο Βενιζέλος με τους δυο προαναφερόμενους)

    Πες μου ένας Νέο Δημοκράτης γνήσιος δεξιός ψηφοφόρος όταν ακούει τον Χασαποπουλο στο ΜEGA να ανακοινώνει τα λαμογια του ΠΑΣΟΚ για υπουργικές θέσεις πως αισθάνεται…
    Να σου πω εγώ? Μια αηδία και μισή…

    Φαηλο τα πολλά λόγια είναι περιττά
    Εάν δεν θέλουμε να δούμε τον Συριζα στην εξουσία με ανθρώπους που δεν βαφτίζουν καν τα παιδιά τους, ο Αντώνης Σαμαράς πρέπει να προκηρύξει άμεσα εκλογές…

    Βασίλης 38
    Θεσσαλονίκη

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Last_Chance 24/06/2013 00:30:46

      Αγαπητέ Βασίλη,
      Φαντάζομαι θυμάσαι πως η χώρα είναι σε κρίση.
      Αυτός είναι ο λόγος που χρειάζεται σταθερότητα κι όχι για να "γαντζωθεί" ο Σαμαράς στην εξουσία.
      Αυτό που λες είναι πως θα έπρεπε να κάνουμε εκλογές μέχρι να πάρουμε αυτοδυναμία. Ο κόσμος θα μας έπαιρνε με τις πέτρες και θα υπήρχαν μπόλικες, αφού θα είχε γίνει η Ελλάδα ερείπια...

  55. Χαιρετώ! avatar
    Χαιρετώ! 23/06/2013 23:53:49

    @Oποιος αντιπαθει περισσοτερο το ΠΑΣΟΚ απο την αριστερα δεν εχει σχεση με τη ΝΔ ουτε με την ιδεολογια της..

    Πού να στα λέω! Υπάρχουν κάποιοι στη ΝΔ που αντιπαθούν περισσότερο από το ΠΑΣΟΚ τη... Ντόρα!

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Χαιρετώ! 24/06/2013 12:53:34

      Αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα! Κάτι ξέρεις, κάτι ξέρεις....

      • Σωκρατης avatar
        Σωκρατης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 26/07/2013 11:42:10

        Φαηλο...Μπορεις να διευκρινησεις επι του συγκεκριμενου εισαι Ευρωπαιστης η ανηκεις στους Ευρωσκεπτικιστες ; Η ΕΛΛΑΔΑ ανηκει στους Ευρωπαικους και Παγκοσμιους θεσμους.

  56. SSKIN avatar
    SSKIN 24/06/2013 00:00:25

    Αυτοδυναμία δέν θά υπάρξει όποτε και νά γίνουν εκλογές.

    Γιατί όλοι οι ψηφοφόροι είναι ΄καταδικασμένοι΄ σέ οικονομικά μέτρα.
    Καί από τον ΔΙΚΑΣΤΗ δέν λαμβάνεται υπ΄όψιν ως ελαφρυντικό ή
    επιβαρυντικό ο πρώην έντιμος ή όχι βίος (φορολογικός-ασφαλιστικός)..

  57. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 24/06/2013 00:33:30

    Αγαπητέ βρυκόλακα,
    Διότι η χώρα και η κρίση που περνούν απαιτούν σταθερότητα, διότι τα κουκιά είναι μετρημένα και ελλείψει αυτοδυναμίας ο λαός επέβαλε να κάνουμε κυβέρνηση συνεργασίας.
    Κι εγώ ήθελα να είχαμε 180 βουλευτές και να οικοδομούσαμε εθνικό λαϊκό κράτος. Ε λοιπόν, Δ Ε Ν Ε Χ Ο Υ Μ Ε !

  58. Χαιρετώ! avatar
    Χαιρετώ! 24/06/2013 01:00:18

    Αληθεύει ότι, το... Θείον Βρέφος εκ Δολιανών αναλαμβάνει υφυπουργός της νέας δημόσιας τηλεόρασης;

    Αυτό θα είναι χαρακίρι... κλέφτικο!

    • Παύλος Ε. avatar
      Παύλος Ε. @ Χαιρετώ! 24/06/2013 08:28:12

      Σιγά μην αναστηθεί και η Ζαν Νταρκ. Μην ακούς όλα τα σενάρια που κυκλοφορούν.

      • Ρηνα avatar
        Ρηνα @ Παύλος Ε. 24/06/2013 10:57:14

        Aυτος και καποιοι ακομα αγωνιουν και κανουν προσπαθειες να τους ξεχασουμε οχι να αναλαβουν και ποστα...

  59. Petronius avatar
    Petronius 24/06/2013 02:25:01

    Είδαμε τι έκανε την αυτοδυναμία ο κ. ραφηνάτος, ενώ ήξερε πάρα πολύ καλά σε τι χάλια βρισκόταν η 'αυτοδύναμη' χώρα μας. Το ζήτημα δεν είναι η αυτοδυναμία. Το ζήτημα είναι να έχεις το θάρρος να πεις στους αλλαλάζοντες οπαδούς του κόμματός του (όποιο κι αν είναι το κόμμα αυτό) ότι ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕ. Δυστυχώς, ΟΛΟΙ οι σημερινοί αρχηγοί προτιμούν να λένε, ο καθένας στη γλώσσα που αρέσει στο ακροατήριό του, ότι το παραμύθι διεκόπη για λίγο, αλλά θα ξαναρχίσει από στιγμή σε στιγμή. Όσο τα ακροατήρια παλιμπαιδίζουν, το ψέμα αυτό διατηρεί τους αρχηγούς στις θέσεις τους. Αλλά χώρα με παλιμπαιδίζοντα πληθυσμό δύσκολα αποφεύγει τον αφανισμό.

  60. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 24/06/2013 09:55:26

    Μα τον στηρίζω γιατί ακριβώς πιστεύω πως αυτό είναι το κίνητρο του.

  61. KΩΣΤΑΣ avatar
    KΩΣΤΑΣ 24/06/2013 10:40:22

    O φίλος- PETRONIUS-γράφει πολύ σωστά.Ο Καραμανλής του- επανιδρύουμε το κράτος- άφησε τους κομματάρχες να διορίζουν( μπορεί και να μην το ήξερε) γιατί η παράταξη ήταν 11 χρόνια εκτός εξουσίας όπως λέγανε,και μη ξεχνάμε και τον Αλογοσκούφη -ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΗΣΑΝ ΟΙ ΚΡΑΤΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΛΑΙΚΙΣΤΕΣ ΣΤΗΝ ΝΔ-.
    Δεν έκανε όλα τα κακά το ΠΑΣΟΚ μπορεί να τα ξεκίνησε αλλά η ΝΔ του 2004-2009 ακολούθησε τον ιδιο δρόμο. Μετα την χρεοκοπία και την κρίση όλα θα αλλάξουν μη κρίνουμε με κριτήρια του πρίν του 2009.Κανένα κόμμα δεν θα πάρει πλέον πάνω απο 30% αφου σταματάνε τα ρουσφέτια και οι διορισμοί. Αρα οι συνεργασίες και οι συναινέσεις θα είναι ΑΝΑΓΚΑΙΕς ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕς για να υπάρχει κυβέρνηση και όχι χάος και καταστροφή.

  62. cp avatar
    cp 24/06/2013 14:07:47

    Ο Βενιζέλος πήρε το μάθημα του ,το 2007 .Για να μακροημερεύσει πρέπει να είναι ο δεύτερος . Δεύτερος επί ΓΑΠ ,δεύτερος τώρα ! Και στους δύο συμφοιτητές !
    Οτι έκανε στον πρώτο θα κάνει και στον δεύτερο . Διατηρεί τους πελάτες του και το σύστημα του ΠΑΣΟΚ . Και κάποτε μπορεί να γίνει και πρόεδρος ......
    Ξέρετε ,όταν θέλουμε να συνεργαστούμε με κάποιον ψάχνουμε το παρελθόν του.
    Αλλιώς κινδυνεύουμε τουλάχιστον με ταλαιπωρία !!!

  63. sender avatar
    sender 24/06/2013 16:01:15

    Α'ότι καταλαβαίνω,μια συγκυβέρνηση αυτού του επιπέδου,το μόνο που μπορεί να επιτύχει,είναι η εφαρμογή των οικονομικών μέτρων του μνημονίου.Δεδομένης της επιστροφής των γκροτέσκ προσώπων στην εξουσία,αν θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς,πρέπει να ξεχάσουμε την πολλά υποσχόμενη εξυγίανση του δημοσίου,και την διαφάνεια στην ανάθεση έργων.Ποιος τολμά τώρα πια να με πείσει ότι τα πράγματα θα εξελιχθούν αλλιώς;Αλλά και ποιος νοιάζεται;

  64. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΑΚΩΝ avatar
    ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΑΚΩΝ 24/06/2013 16:21:10

    Επειδή εδώ στη Λακωνία έχουν σφίξει οι ζέστες, με ταλαιπωρεί εσχάτως μια έμμονη ιδέα: ας δώσει τα μισά υπουργεία ο Σαμαράς στους πασόκους κι ας σηκώσει το τηλέφωνο για το Εθνικής Αμύνης ή το Δημοσίας Τάξεως ή κάτι σχετικό (σημαντικό), για το (φίλο του και φίλο μας), τον Φαήλο. Γιατί πρέπει στο Αμύνης πχ νάναι υπουργός "δεξιός" αστράτευτος βαψομαλιάς ας πούμε;
    Έχει τα νεφρά ο πρωθυπουργός να τον παραδεχτούμε ότι δεν μασάει;!

    • Σωκρατης avatar
      Σωκρατης @ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΑΚΩΝ 12/07/2013 15:09:47

      Aγαπητε Γιωργο Λακωνα σχετικα με την επιθυμια σου δεν θελω να σε απογοητευσω αλλα πιστευω οτι το αιτημα σου δεν θα πραγματοποιηθει.Γιατι ο Φαηλος ενω στις απαντησεις του επι των σχολιων παρουσιαζεται σοβαρος ,σεμνος στο κειμενο στην αρχη διακρινω μια σταση του με λογο που αγγιζει τα ορια του διχασμου εναντιον του κοματος που επελεξε να συνεργαστει.Και αυτο δεν εξυπηρ εξυπητει κανενα αφου χρειαζεται σταθεροτητα στη χωρα και πρωτιστος. Ο λογος πρεπει συναδει με τον πολιτισμο που διδαξαν οι Ελληνες και αναγνωρισαν Λαοι Παγκοσμια.Ο πολιτισμος σημερα πρεπει να αντλει στοιχεια μεσα απο την ζωντανη μας πολιτιστικη μας πααραδοση που σωζωνται οι ιστορικες μνημες.Αυτο ομως σε καμια περιπτωση δεν σημαινει οτι πρεπει να επιστρεψουμε στη φουστανελλα αλλα να αντλουμε στοιχεια ταυτοχρονα απο την Ευρωπαικη και Διεθνη εμπειρια.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.