#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
24/10/2011 22:17
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Βενιζέλος δείχνει εκλογές



Την ανάγκη να ψηφιστεί με ευρεία πλειοψηφία από τη Βουλή η ευρωπαϊκή συμφωνία για την βιωσιμότητα του ελληνικού δημοσίου χρέους, υπογράμμισε σε δηλώσεις του από τις Βρυξέλλες ο υπουργός Οικονομικών, Ευ. Βενιζέλος.

«Είναι προφανές ότι η κυβέρνηση θεωρεί ότι τέτοιου είδους ζητήματα πρέπει να αντιμετωπίζονται με αυξημένο αίσθημα ευθύνης και ως εκ τούτου να ψηφίζονται ει δυνατόν στη Βουλή με ευρεία πλειοψηφία, όχι επειδή αυτό είναι νομικά αναγκαίο, αλλά γιατί αυτό είναι εθνικά επιβεβλημένο και πολιτικά υπεύθυνο», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Βενιζέλος ερωτηθείς σχετικά.

Έτσι ο Βενιζέλος επιβεβαίωσε τον … Καρατζαφέρη που ήταν ιδιαίτερα αποκαλυπτικός  και μαρτυριάρης στο δελτίο ειδήσεων του MEGA.  Καθώς αποκάλυψε το περιεχόμενο της συνομιλίας που είχε σήμερα με τον Αντιπρόεδρο της Κυβέρνησης και Υπουργό Οικονομικών, καθηγητής κ. Βενιζέλο. Σύμφωνα με τα λεγόμενα του κ. Καρατζαφέρη, ο κ. Βενιζέλος του εκμυστηρεύτηκε ότι η Κυβέρνηση προτίθεται να  ζητήσει την αυξημένη πλειοψηφία των 180 ψήφων για την κύρωση της συμφωνίας για το «κούρεμα» του ελληνικού χρέους.

Να διευκρινίσουμε ότι κατά  το Άρθρο 28 παράγραφος 2 του Συντάγματος,  η αυξημένη πλειοψηφία των 180 απαιτείται για την ψήφιση μιας συμφωνίας μόνον  όταν η Βουλή  εκχωρεί  «σε  όργανα διεθνών οργανισμών αρμοδιότητες που προβλέπονται από το Σύνταγμα»

 Κατά συνέπεια: Αν η κυβέρνηση ζητήσει την ψήφιση της συμφωνίας με 180 ψήφους είναι σαν  να ομολογεί ότι εκχωρεί αρμοδιότητες, που προβλέπονται από το Σύνταγμα υπέρ της Ελληνικής Κυβέρνησης, σε ξένους οργανισμούς.

Αυτό σε απλά ελληνικά σημαίνει ΕΚΧΩΡΗΣΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ.

Έκανε όμως δύο "λάθη" (πάλι) ο κ. Βενιζέλος στην προηγούμενη δήλωσή του.

Πρώτον, είπε "να ψηφίζονται ει δυνατόν στη Βουλή με ευρεία πλειοψηφία", ομολογώντας έτσι ότι δεν μπορεί η κυβέρνηση να συγκεντρώσει τις απαραίτητες ψήφους - έστειλε δηλαδή μήνυμα "μαζέψτε ψήφους".

Δεύτερον, παραδέχθηκε ότι η ευρεία πλειοψηφία δεν είναι "νομικά αναγκαία", αλλά αποτελεί πολιτική απόφαση.

Παραδέχθηκε δηλαδή ότι η Κυβέρνηση φοβάται πως  δεν θα  περάσει αυτή τη συμφωνία από τη Βουλή, καθώς γνωρίζει την ήδη διακηρυγμένη θέση του Αντώνη Σαμαρά, ότι δεν πρόκειται να ψηφίσει αυτή τη συμφωνία, ούτε πρόκειται να δεχθεί τον εκβιασμό των 180 ψήφων  – άρα μ’ αυτόν τον τρόπο θέλει να εξωθήσει τη χώρα σ’ εκλογές! Kαι να φορτώσει την ευθύνη στον Αντώνη Σαμαρά!

Όσον, αφορά στον κ. Καρατζαφέρη, που φωνασκεί εσχάτως εναντίον της Κυβέρνησης. Ότι και να λέει, ό,τι και κάνει, ουδείς  ξεχνάει  ότι είπε «Ναι» στο Μνημόνιο. Και το υπερασπίστηκε με πάθος! Προσπάθησε δε να μας πείσει ότι το Μνημόνιο θα μας έσωζε! Και χαρακτήριζε τον Αντώνη Σαμαρά «ανεύθυνο» που καταψήφισε το Μνημόνιο!

Η αλήθεια είναι ότι  το Μνημόνιο, η Κυβέρνηση και η Τρόϊκα, ευθύνονται  σε μέγιστο βαθμό για τη σημερινή κατάσταση.

Άρα, ο κ. Καρατζαφέρης είναι συνυπεύθυνος για ό,τι συμβαίνει σήμερα. Δεν είναι  άμοιρος  ευθυνών. Επομένως, ας μην προκαλεί κι άλλο τον ελληνικό λαό   παριστάνοντας  τον κήνσορα!

Όπως γράψαμε ήδη, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας θα δεχθεί αύριο στις 11.30 τον Πρωθυπουργό κ. Γιώργο Παπανδρέου.

ΚΡ

(διαβάστε και τι γράφαμε το πρωϊ: Ο Κύβος ερρίφθη)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Dark Angel avatar
    Dark Angel 24/10/2011 22:29:56

    Στα απλά Ελληνικά, αυτό που περιγράφετε κ.Ροδινέ, λέγεται προδοσία.

    • popolaros avatar
      popolaros @ Dark Angel 24/10/2011 23:19:39

      !!!

      • Dark Angel avatar
        Dark Angel @ popolaros 24/10/2011 23:43:16

        "ΕΚΧΩΡΗΣΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ".
        Για αυτό λέω, αν τυχόν παρεξηγήθηκα.

    • Tabachaniotika avatar
      Tabachaniotika @ Dark Angel 25/10/2011 09:11:00

      όταν γίνεται όμως από ..Δημοκράτες είναι εθνική επιτυχία!!
      αυτά και άλλα πολλά μας έφεραν σε αυτό το χάλι..ότι και να έκαναν οι "δημοκράτες" ήταν εθνική επιτυχία ενώ ότι έκανε η ..επάρατος ήταν εθνική μειοδοσία, τέτοια ήθελε ο λαός να ακούει και την ...πάτησε !!

  2. EΛΛΗΝΑΣ avatar
    EΛΛΗΝΑΣ 24/10/2011 22:32:10

    Άμα τα είπε αυτά ο Καρατζαφέρης ανατρίχιασα !!! Είναι ο καλύτερος καιροσκόπος άπό καταβολής ελληνικού κράτους ... τιτανομέγιστος !!! Η κάλπη του ελληνικού λαού θα τον βγάλει κι αυτόν σύντομα σε εφεδρεία ....

  3. Aris. A avatar
    Aris. A 24/10/2011 22:37:52

    Ο Καρατζαφέρης το έβγαλε για να το κάψει επειδή γνωρίζει:

    Θα πιεστεί να ψηφίσει ναι από τα κέντρα που θέλουν το ναι και τον υποστηρίζουν.

    Κώστα μην είσαι σίγουρος ότι Πασόκ συν Μπακογιάννη συν Λαος συν ορφανά του μνημονίου εντός ΝΔ συν και Κουβέλης ίσως παιρνούν τους 180.

    Φοβάται ο Καρατζαφέρης μην τον βάλουν για δεύτερη φορά να ψηφίσει ναι αν δουν κάποιοι ότι βγαίνουν τα κουκιά.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Aris. A 24/10/2011 23:01:05

      Aρη,
      είναι η μόνη ευκαιρία του ΠΑΣΟΚ να οδηγήσει τη χώρα σ' εκλογές προσπαθώντας να φορτώσει στη ΝΔ την ευθύνη.
      Οι ίδιοι δεν αντέχουν να ψηφίσουν μόνοι και τα εξαπτέρυγα φοβούνται την κοινωνική αγανάκτηση

      • Aris. A avatar
        Aris. A @ Κώστας Ροδινός 24/10/2011 23:33:18

        Θα τους επιτρέψουν να φύγουν Κώστα αυτοί που τους κρατάνε πριν ολοκληρώσουν την δουλειά.

        Μου έκανε εντύπωση τότε που έκανε για λίγο πίσω ο Παπανδρέου αμέσως του έβγαλε άπλυτα ο Στρος Καν σε συνεντευξή του κατά την γνώμη μου θέλοντας να του στείλει μήνυμα ότι θα κάνουν τέτοιες αποκαλύψεις που θα τον ισοπεδώσουν αν κάνει πίσω.

        Τώρα τα πράγματα είναι στην ποιο δύσκολη φάση για τους ξένους.

        Θα του επιτρέψουν να κάνει πίσω και να πάει σε εκλογές;;

        Εκλογές σημαίνει νέα κυβέρνηση που σε κάθε περίπτωση θα θέλει να διεκδικήσει κάτι περισσότερο από ότι έχει αποφασίσει Μερκελ Σαρκοζυ άρα τα πράγματα θα πάνε πολύ πίσω για τους ξένους με κίνδυνο ακόμα και να ακυρωθούν αποφάσεις.

        Δεν θα πάνε σε εκλογές.

        Ακόμα και στο εσωτερικό τα έχουν βρει με ένα μέρος των εκδοτικών και επιχειρηματικών συμφερόντων.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Aris. A 24/10/2011 23:11:54

      Ξέχασες την Έλσα, Άρη...

      Κατά τη γνώμη μου, η ψήφος της ομάδας Καρατζαφέρη θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη (έστω και... σκληρά παζαρεμένη), όπως και των σαλονάτων ψευτοαριστερών του Κουβέλη. Και μην ξεχνάμε τις τελευταίες επαφές των... δύο Οικονόμου.

      Οπότε, έστω και με το ζόρι, συμφωνώ κι εγώ μαζί σου ότι όλοι οι μνημονιολάγνοι μαζί ίσως να περάσουν τους 180.

    • dikigoros 7 avatar
      dikigoros 7 @ Aris. A 24/10/2011 23:19:16

      Ξεκινήστε να μετράτε: ΠΑΣΟΚ 153+Λούκα [είπε ότι θα ψηφίζει τα πάντα], ΛΑ[γ]ΟΣ 15+ Κιλτίδης, ΝΤΟΡΑ 4, Φίλη ΝΤΟΡΑΣ 1 [Έλσα ], Μπαρμπα-Φώτης Κουβέλης 4. Το όλον 179. Λείπει ένας, τί πιστεύετε δεν θα βρεθεί? Πολλοί οι υποψήφιοι, ας μην αναφέρουμε ονόματα, γιατί σαν την Λερναία Ύδρα, 1 κεφάλι κόβεις, 2 πετάγονται.
      Υ.Γ. Πρόεδρε, τον νου σου. Από τις τάξεις της ΝΔ θα προκύψει ο ¨υπεύθυνος¨ με την 180η ψήφο.

      • vardarskian avatar
        vardarskian @ dikigoros 7 25/10/2011 13:06:48

        σα να θυμάμαι κάποιον που είπε ότι θα ψήφιζε ΝΑΙ αν εξαρτιώταν η υπερψήφιση από αυτόν... να δεις πώς τον λέγαν...πώς τον λέγαν...

  4. alakran avatar
    alakran 24/10/2011 22:41:27

    Στη φωτογραφία, ο Βενιζέλος βλέπει τις εκλογές που έρχονται...

    • factorx avatar
      factorx @ alakran 24/10/2011 22:44:48

      Δεν είναι χαρακτηριστική; χα χα χαααα

      • alakran avatar
        alakran @ factorx 24/10/2011 22:46:28

        !!!

        • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
          Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ alakran 24/10/2011 22:56:56

          Θα διαφωνήσω!
          Ο κύριος Βενιζέλος βλέπει την εξουσία που φεύγει!
          Τις εκλογές που έρχονται δεν μπορεί να τις δει,διότι θα έχει προφανώς τα χέρια του μπροστά από τα μάτια του!

          • ΝΙΚΟΣ avatar
            ΝΙΚΟΣ @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 25/10/2011 09:53:50

            +10000000000 ΧΑΧΑΧΑΧΑΧ

      • popolaros avatar
        popolaros @ factorx 24/10/2011 23:26:54

        Ο Μπενίτο βγήκε πέμπτος σε τηλεφωνική δημοσκόπηση στη Θεσσαλονίκη.
        Αχ βρε Μπέννι....Είδες το Deputy Prime Minister και δεν είδες τη φάκα.
        Σου την έφερε ο τζέφρις ξανά.

      • ΝΙΚΗ avatar
        ΝΙΚΗ @ factorx 25/10/2011 00:13:35

        Ποιό είναι αυτό το κακό παιδί που τις βγάζει και στις στέλνει;; αν και μου περνάει από το μυαλό ότι μπορει να τις βγάζεις κι εσύ ο ίδιος αυτές τις πετυχημένες!! :)

    • Y. avatar
      Y. @ alakran 24/10/2011 23:18:01

      Παρακολουθεί στο ταμπλό τη διακύμανση του κουρέματος

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ alakran 24/10/2011 23:50:11

      Βλέπει τον Σαμαρά Πρωθυπουργό...

  5. Kargia avatar
    Kargia 24/10/2011 22:57:46

    Μα καλά κανείς δεν πίστεψε την Βάσω α και τον Μίκυ Μάους όταν έλεγαν ότι είναι η τελευταία φορά που ψηφίζουν κατά της συνείδησης τους? Πως θα μαζευτούν 180 κουκιά? Πόσες φορές μπορεί να ψηφίσει η Μπακό?

  6. mhtsos karditsa avatar
    mhtsos karditsa 24/10/2011 23:00:10

    θα ειναι μια ωραια ευκαιρια αν παει σε ψηφοφορια των 180 για τον σαμαρα να καθαρισει το κομμα του απο τα φιλελευθερα ντορακια τα οποια δοξα τω θεω υπαρχουν αρκετα. μακαρι να το κανει αυτο η κυβερνηση θα ειναι θειο δωρο για τον σαμαρα.

  7. undercover gpr avatar
    undercover gpr 24/10/2011 23:05:50

    Ε και τι φωνάζεις ΚΡ?Εκεί που τους ήθελες τους έχεις.Ψηφίζεις όχι , παίρνεις εκλογές και ..κολυμπάμε στην ανάπτυξη.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ undercover gpr 24/10/2011 23:10:10

      Εσείς καταλάβατε ο,τι φωνάζω;

      • StarPowerNone avatar
        StarPowerNone @ Κώστας Ροδινός 25/10/2011 00:03:55

        Δεν φωνάζετε κύριε Ροδινέ.
        Γράφετε δυνατά.

      • Lampros avatar
        Lampros @ Κώστας Ροδινός 25/10/2011 09:04:43

        παρακαλώ να πληκτρολογείτε ηρεμα. μπορεί να ξυπνήσει κανενας πασοκος

  8. geopan avatar
    geopan 24/10/2011 23:06:18

    είναι φανερό ότι ο καρατζαφέρης βγήκε στο μέγκα για να λειτουργήσει σαν λαγός και να "κόψουν" αντιδράσεις!είναι ξεκάθαρος ο ρόλος του πλέον ως αβανταδόρου του γαπ!ο βενιζέλος ρίχνει άδεια για να πιάσει γεμάτα.σιγά μην πάνε σε εκλογές και τους προκύψει κάποιος που δεν θα θέλει αυτές τις συμφωνίες!άρα δύο τινά ισχύουν:ή αυτό που μόλις έγραψα ή ο Σαμαράς έχει συμφωνήσει σε "κάτι" εκεί στις Βρυξέλλες.αν και θέλω να φύγει ο απατεώνας και όλο το πράσινο σκυλολόι θέλω να πιστεύω ότι ο Σαμαράς κρατάει εθνική γραμμή, οπότε δεν θα κάνουν τα λαμόγια εκλογές..

  9. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 24/10/2011 23:08:58

    Είμαστε στο σημείο ΜΗΔΕΝ,με άλλα λόγια στο χείλος της ΑΒΥΣΣΟΥ.Είμαστε ΜΙΑ ΑΝΑΣΑ από τη τελική ΔΙΑΛΥΣΗ ως κράτος και ως πολίτες.Εκλογές,η ΜΟΝΗ λύση ΑΜΕΣΑ και ΤΑΧΥΤΑΤΑ.Το λόγο,ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ,να έχει η ελληνική κοινωνία για να δώσει ένα ΣΚΛΗΡΟ και ΑΞΕΧΑΣΤΟ μάθημα στο πασοκισμό,που ΕΞΑΙΤΙΑΣ του φτάσαμε ΩΣ ΕΔΩ!!!

  10. factorx avatar
    factorx 24/10/2011 23:09:41

    Έκανε όμως δύο "λάθη" (πάλι) ο κ. Βενιζέλος στην δήλωσή του.
    Πρώτον, είπε "να ψηφίζονται ει δυνατόν στη Βουλή με ευρεία πλειοψηφία", ομολογώντας έτσι ότι δεν μπορεί η κυβέρνηση να συγκεντρώσει τις απαραίτητες ψήφους - έστειλε δηλαδή μήνυμα "μαζέψτε ψήφους".

    Δεύτερον, παραδέχθηκε ότι η ευρεία πλειοψηφία δεν είναι "νομικά αναγκαία", αλλά αποτελεί πολιτική απόφαση.

  11. pik avatar
    pik 24/10/2011 23:09:55

    να δούμε αν αυτά που έχεις με έντονα γράμματα, η ουσία δηλ, θα αναφερθούν από τη νδ

  12. φωνη avatar
    φωνη 24/10/2011 23:10:35

    Συγγνώμη θα φέρουν προς ψήφιση την εκχώρηση της εθνικής κυριαρχίας και θα ζητήσουν από τη βουλή να το ψηφίσει; Δηλ οι ΠΑΣΟΚοι θα ψηφίσουν εκχώρηση εθνικής κυριαρχίας; Είναι τόσο σίγουρος ο Βενιζέλος ότι έχει το 153 και του λείπει το 180; Μη δεν το ψηφίσουν ούτε 153 ....Γιατί δεν μπορούν οι ΠΑΣΟΚοι να κρυφτούν πίσω από τη ΝΔ. Όποιος ψηφίσει εκχώρηση εθνικής κυριαρχίας θα έχει άσχημο τέλος.

  13. factorx avatar
    factorx 24/10/2011 23:11:35

    Το έχει δηλώσει ήδη στην Βουλή ο Σαμαράς πως δεν δέχεται παρόμοιο εκβιασμό

    • anideos avatar
      anideos @ factorx 25/10/2011 10:02:19

      ''Κατά συνέπεια: Αν η κυβέρνηση ζητήσει την ψήφιση της συμφωνίας με 180 ψήφους είναι σαν να ομολογεί ότι εκχωρεί αρμοδιότητες, που προβλέπονται από το Σύνταγμα υπέρ της Ελληνικής Κυβέρνησης, σε ξένους οργανισμούς.''
      Αν ειναι κατι που κανει τους Γερμανους και τους αλλους Ευρωπαιους να ειναι διστακτηκοι ειναι αυτο ακριβως.
      Εδω στη Γερμανια εχει φουντωσει η κουβεντα για την εκχωριση αρμοδιοτητων και την παραχωρηση εθνικης κυριαρχιας.
      Κανεις υπουργος βεβαια δεν το λεει ανοιχτα αλλα αναμεσα απ' τα μισολογα δεινουν να κατανοηθει πως ακριβως εκει στοχευουν.
      Το κακο ειναι πως ολοι οι απ' εξω μαλωνουν σιγουρα για το ποιος θα ειναι ο επιτροπος στην Ελλαδα και πως θα μοιραστει η πιτα.
      Σχεδιο για αναπτηξη της οικονομιας της χωρας δεν εχει βγει προς τα εξω, ισως γιατι δεν υπαρχει, αν ειχαν καταλθξει καπου θα το λεγαν ξεκαθαρα και οχι απ' την πισω πορτα.

  14. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 24/10/2011 23:11:37

    προφανώς και είναι πολιτική απόφαση!
    Το Σύνταγμα είναι σαφέστατο!
    Αν ζητήσουν 180, σημαίνει οτι έχουμε εκχώρηση εθνικής κυριαρχίας!

  15. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 24/10/2011 23:18:03

    Η θέση Σαμαρά είναι ΞΕΚΑΘΑΡΗ.ΔΕΝ ψηφίζει με ΤΙΠΟΤΑ,ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ φέρει το ετοιμόρροπο πασοκικό καθεστώς στη Βουλή.Από κει και πέρα,κατά τη προσωπική μου γνώμη,ο πασοκισμός βολιδοσκοπεί αντιδράσεις για το θέμα ψήφισης στη Βουλή και το νούμερο των 180.Αποφάσεις,ακόμα,δεν έχουν λάβει.Από Τετάρτη-Πέμπτη και μετά,πάντως,οι εξελίξεις θα τρέξουν.....

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ Komis Montechristo 25/10/2011 00:33:14

      Κόμη, έχεις δίκιο. Μετράνε αντιδράσεις και αριθμούς. Με τη στήριξη των καναλαρχών,οι δικοί του θα ψηφίσουν , μαθημένοι άλλωστε, αλλά και τα εξαπτέρυγα. Τα ανταλλάγματα , όπως και η μωρία ,είναι πειστικότερα από τα ' περί εκχώρησης εθνικής κυριαρχίας'. Σύνολο:179. Ο πρόθυμος ,από τη ΝΔ. Ευκαιρία να ξεσκεπαστούν και να' λυθούν'και τα χέρια του Α.Σ.........

      • Komis Montechristo avatar
        Komis Montechristo @ Diamond Angel 25/10/2011 00:47:43

        Diamond Angel,αυτές οι μέρες είναι παμπόνηρες....Ας έχουμε όλοι το νου μας και πάνω απ'όλα ψυχική ενότητα....

  16. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 24/10/2011 23:19:10

    πάει ...ορισμένοι έχασαν και τον πάτο και το βαρέλι και αναζητούν την έδρα...

    ΥΓ


    Φάκτορα το Ταμείο Στήριξης εκτός από τις καταθέσεις εγγυάται και για τα κεφάλαια τα πολιτικά;
    Διαφορετικά διάφοροι Αντιπρόεδροι και Πρόεδροι για τα κοντάρια θα μιλούν και τα άλματα επί κοντό αλλά εκτός Βουλής

  17. ΝΤΑΝΤΟΝ¨κ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ¨κ 24/10/2011 23:21:59

    Να μην φοβάται καθόλου ο Αντώνης Σαμαράς , ότι το ΠΑΣΟΚ ¨πάει να του φορτώσει την ευθύνη των εκλογών ...¨ .

    Το διαβάζω πολύ τελευταία από διάφορους φίλους και ακούγεται σαν να λένε πως ¨πως δεν πρέπει να πέσουμε σε αυτή την λούμπα ¨ .

    Η ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΣΤΗΝ ΛΑΪΚΗ ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ - ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ -ΕΚ ΤΩΝ ¨ΟΥΚ ΑΝΕΥ ¨- ΣΕ ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΔΟ ΠΟΥ ΕΛΗΦΘΗΣΑΝ ΚΑΙ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΜΕΤΡΑ - ΠΟΥ ΚΑΘΟΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΓΙΑ ΠΟΛΛΕΣ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ - ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΛΑΪΚΗ ΕΝΤΟΛΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ - ΔΙΟΤΙ ΜΕ ΑΛΛΟ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΖΗΟΥ ΕΚΛΟΓΤΗΣΕ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΤΟΥ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ - ΣΥΝΕΠΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ - ΠΡΑΞΙΚΟΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ

    Το μόνο που πρέπει να ¨φοβάται¨ ο Αντώνης Σαμαράς και η Ν.Δ. είναι το γεγονός ότι ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ Η ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ - ΠΟΥ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΤΗΚΑΝ - ΔΙΚΑΙΩΣ ΤΗΝ ΑΝΤΙΛΑΪΚΗ ΚΑΙ ΑΝΤΕΘΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ .

    Ναι το ΠΑΣΟΚ ακολουθεί μάλλον την εντολή και την επιθυμία των ξένων κέντρων - πολιτικών και οικονομικών - που ζητούν εδώ καιρό ένα ευρύτερο μέτωπο πολιτικής διαχείρισης και υλοποίησης των συμφερόντων τους στην Ελλάδα.

    Η ¨συγκυβέρνηση θα ήταν επιθυμητή. Στο βαθμό που αυτό δεν γίνεται για εσωτερικούς πολιτικούς λόγους , φαίνεται πως προκρίνουν την ανάθεση της Εξουσίας σε μια πολιτική δύναμη που ¨θεωρητικά ¨ εκτιμούν πως είναι επίσης μέρος του πολιτικού συστήματος που τους εξυπηρετούσε μέχρι πριν λόγια , τουλάχιστον σε ότι αφορά τις ¨οικονομικές τους προτεραιότητες....

    Συνεπώς , ίσως να εκτιμούν πως ακόμα και μια ¨μονοκομματική κυβέρνηση της Ν.Δ. ¨ , θα αποτελούσε μια ¨ανεπίσημη συγκυβέρνηση - ένα ανεπίσημο πολιτικό μέτωπο αστικών δυνάμεων ¨ , γεγονός που θα προκύψει όταν επίσημα ΚΑΙ η Ν.Δ. θα αναλάβει πολιτικές ευθύνες που διαχειρίστηκε μέχρι σήμερα ο Γ. Παπανδρέου.

    Και είναι η μεγάλη ώρα της αλήθειας , διότι ο κ. Παπανδρέου με τις δεσμεύσεις και τις συμβάσεις που ανέλαβε και υπέγραψε , επαναλαμβάνω με Αντισυνταγματικό τρόπο - γεγονός που σημαίνει πως ¨θεωρητικά¨ κανέναν δεν θα έπρεπε να δεσμεύουν , του άφησε ελάχιστα περιθώρια να διαπραγματευτεί ¨κάτι καινούργιο ¨. Και το ερώτημα για όλες τις ¨αντιπολιτευτικές δυνάμεις ¨ είναι ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΑΦΗΣΑΝ ΝΑ ΔΕΣΜΕΥΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΡΕΨΕΙ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ-ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΝΑΤΡΕΨΑΝ ΜΕ ΔΙΑΡΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΗ ΑΝΥΠΑΚΟΗ - ΑΠΟ ΠΕΡΣΙ ΤΟΝ ΜΑΪΟ - ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΜΙΑ ΞΕΚΑΘΑΡΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ ΠΡΟΣ ΤΑ ΞΕΝΑ ΚΕΝΤΡΑ ΠΩΣ

    ¨ΟΤΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ - ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ - ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΝΟΜΟΣ ΣΧΕΤΙΚΟΣ ΘΑ ΑΝΑΙΡΕΘΕΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΙΑΔΟΧΗΣ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ... -

    ΘΑ ΠΡΟΧΩΡΟΥΣΑΝ ΟΙ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΞΕΝΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΜΕ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΔΗΛΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΕΔΟΝ ΕΤΕΡΟ ΗΜΙΣΥ ΤΟΥ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ;

    Πλησιάζει η μεγάλη ώρα της αλήθειας και της πολιτικής για τον κ. Αντώνη Σαμαρά . Πόση ¨επαναδιαπραγμάτευση ¨ , πόση ¨συνέχεια του κράτους ¨ , ερωτήματα όπου κρίνονται σε πολύ σοβαρές στιγμές για τους λαούς οι πολιτικοί ηγέτες του και διακρίνονται - ξεχωρίζουν από τους πολιτικούς υπηρέτες ενός διεφθαρμένου ντόπιου και ξένου πολιτικοοικονομικού συστήματος. Κρίνον

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ ΝΤΑΝΤΟΝ¨κ 24/10/2011 23:59:05

      Eξαιρετικές παρατηρήσεις.

  18. tasos avatar
    tasos 24/10/2011 23:24:54

    Αναλαμβάνει ο Σαμαράς την διακυβέρνηση της χώρας , την επόμενη (αν όχι την ίδια ημέρα) προσβάλει το μνημόνιο , την τρόικα , το μεσοπρόθεσμο .

    Ζητάει τον λόγο από τις ελεγκτικές υπηρεσίες που βάλανε την Ελλάδα στην ΟΝΕ επί Σημίτη , χωρίς να πληρεί τις προϋποθέσεις (γεγονός που μας έχει φέρει στην σημερινή κατάσταση) , επίσης ζητάει τον λόγο (μηνύει) από όσους κατά καιρούς κλείνανε τα μάτια στην αλόγιστη χρήση των κοινοτικών κονδυλίων , επιτρέποντας στον κάθε υπουργάκο , να κάνει πλιάτσικο χρήματα που προορίζονταν για υποδομές που δεν έγιναν ποτέ , ζημιώνοντας το Ελληνικό κράτος , άρα τον Ελληνικό λαό , του οποίου έχει την μοναδική μέριμνα , έννοια και ευθύνη να διαφυλάττει τα συμφέροντα του (ο Σαμαράς) .

    Βγάζει αντισυνταγματικούς και καταργεί , όλους τους επαχθείς και άδικους φόρους - εφευρέσεις που εμπνεύστηκε το τροϊκοπασοκ .

    Επιτίθεται ωμά και κατηγορηματικά προς τους ηγέτες!! των χωρών μελών της ΕΟΚ που ανέχθηκαν και επέβαλαν εν ήδη δικτατόρων και με τις ανοχές της Ελληνικής κυβέρνησης τα δυσβάσταχτα μέτρα , το κλίμα τρομοκρατίας , τις συνθήκες καταπίεσης , καταργώντας κάθε έννοια αλληλεγγύης , συνεργασίας και σύμπνοιας , αρχές που αποτελούν θεμελιώδης αρχή για κάθε ένωση .

    Πιο μπροστά έχει φροντίσει να κτίσει σχέση συνεργασίας και υποστήριξης με χώρες που μπορούν και θέλουν να βοηθήσουν και συνεργαστούν με πιο δίκαιους , ρεαλιστικούς και εμπορικούς όρους (Ρωσία , Κίνα ).

    Εννοείτε ότι πραγματοποιεί στάση πληρωμών προς ΔΝΤ , ΕΚΤ , Γερμανούς , Γάλλους , Πορτογάλους (όταν χάνεις στο καζίνο , δεν απαιτείς τα λεφτά σου πίσω) .

    Τέλος γίνεται πρωτοπόρος (όπως αξίζει στην Ελλάδα) , της οριστικής και αμετάκλητης διάλυσης της ΕΟΚ (κατ ευφημισμών) , κουνώντας της το μαντίλι , η οποία από ρομαντική ιδέα φωτισμένων ηγετών , κατάντησε παραμάγαζο των τραπεζιτών .

    Και ο Θεός μαζί μας....

    • Akraios avatar
      Akraios @ tasos 25/10/2011 00:11:19

      και μετά ξυπνήσατε :Ρ

  19. adidrust avatar
    adidrust 24/10/2011 23:29:17

    θα έχει απ'όλα το τσίρκο αυτές τις 2-3 ημέρες...παρελάσεις, δράμα, καραμούζες, αλεξίπτωτα, μπαλόνια, χαρές, καπέλα, πράγματα και θάματα...
    ο Ρόβλιας άρχισε πριν λίγο το "freak show", λέγοντας το πόσο καλός και πόσο αγαπάει την πατρίδα μας ο Γερμανός commander-to be!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ..καλά του απάντησε κάποιος από το πάνελ του Alter... "οι Γερμανοί είναι φίλοι μας..."

  20. peter13 avatar
    peter13 24/10/2011 23:31:45

    Συγνώμη αλλα ο ΓΑΠ τι δουλεία έχει να βρίσκεται αύριο στον Παπούλια και οχι στις Βρυξέλλες;;;;;
    Super διαπραγματευση!!!!!!!!

  21. ΝΤΑΝΤΟΝ¨κ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ¨κ 24/10/2011 23:35:53

    Να μην φοβάται καθόλου ο Αντώνης Σαμαράς , ότι το ΠΑΣΟΚ ¨πάει να του φορτώσει την ευθύνη των εκλογών ...¨ .

    Το διαβάζω πολύ τελευταία από διάφορους φίλους και ακούγεται σαν να λένε πως ¨πως δεν πρέπει να πέσουμε σε αυτή την λούμπα ¨ .

    Η ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΣΤΗΝ ΛΑΪΚΗ ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ - ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ -ΕΚ ΤΩΝ ¨ΟΥΚ ΑΝΕΥ ¨- ΣΕ ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΔΟ ΠΟΥ ΕΛΗΦΘΗΣΑΝ ΚΑΙ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΜΕΤΡΑ - ΠΟΥ ΚΑΘΟΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΓΙΑ ΠΟΛΛΕΣ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ - ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΛΑΪΚΗ ΕΝΤΟΛΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ - ΔΙΟΤΙ ΜΕ ΑΛΛΟ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΖΗΟΥ ΕΚΛΟΓΤΗΣΕ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΤΟΥ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ - ΣΥΝΕΠΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ - ΠΡΑΞΙΚΟΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ

    Το μόνο που πρέπει να ¨φοβάται¨ ο Αντώνης Σαμαράς και η Ν.Δ. είναι το γεγονός ότι ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ Η ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ - ΠΟΥ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΤΗΚΑΝ - ΔΙΚΑΙΩΣ ΤΗΝ ΑΝΤΙΛΑΪΚΗ ΚΑΙ ΑΝΤΕΘΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ .

    Ναι το ΠΑΣΟΚ ακολουθεί μάλλον την εντολή και την επιθυμία των ξένων κέντρων - πολιτικών και οικονομικών - που ζητούν εδώ καιρό ένα ευρύτερο μέτωπο πολιτικής διαχείρισης και υλοποίησης των συμφερόντων τους στην Ελλάδα.

    Η ¨συγκυβέρνηση θα ήταν επιθυμητή. Στο βαθμό που αυτό δεν γίνεται για εσωτερικούς πολιτικούς λόγους , φαίνεται πως προκρίνουν την ανάθεση της Εξουσίας σε μια πολιτική δύναμη που ¨θεωρητικά ¨ εκτιμούν πως είναι επίσης μέρος του πολιτικού συστήματος που τους εξυπηρετούσε μέχρι πριν λόγια , τουλάχιστον σε ότι αφορά τις ¨οικονομικές τους προτεραιότητες....

    Συνεπώς , ίσως να εκτιμούν πως ακόμα και μια ¨μονοκομματική κυβέρνηση της Ν.Δ. ¨ , θα αποτελούσε μια ¨ανεπίσημη συγκυβέρνηση - ένα ανεπίσημο πολιτικό μέτωπο αστικών δυνάμεων ¨ , γεγονός που θα προκύψει όταν επίσημα ΚΑΙ η Ν.Δ. θα αναλάβει πολιτικές ευθύνες που διαχειρίστηκε μέχρι σήμερα ο Γ. Παπανδρέου.

    Και είναι η μεγάλη ώρα της αλήθειας , διότι ο κ. Παπανδρέου με τις δεσμεύσεις και τις συμβάσεις που ανέλαβε και υπέγραψε , επαναλαμβάνω με Αντισυνταγματικό τρόπο - γεγονός που σημαίνει πως ¨θεωρητικά¨ κανέναν δεν θα έπρεπε να δεσμεύουν , του άφησε ελάχιστα περιθώρια να διαπραγματευτεί ¨κάτι καινούργιο ¨. Και το ερώτημα για όλες τις ¨αντιπολιτευτικές δυνάμεις ¨ είναι ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΑΦΗΣΑΝ ΝΑ ΔΕΣΜΕΥΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΡΕΨΕΙ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ-ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΝΑΤΡΕΨΑΝ ΜΕ ΔΙΑΡΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΗ ΑΝΥΠΑΚΟΗ - ΑΠΟ ΠΕΡΣΙ ΤΟΝ ΜΑΪΟ - ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΜΙΑ ΞΕΚΑΘΑΡΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ ΠΡΟΣ ΤΑ ΞΕΝΑ ΚΕΝΤΡΑ ΠΩΣ

    ¨ΟΤΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ - ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ - ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΝΟΜΟΣ ΣΧΕΤΙΚΟΣ ΘΑ ΑΝΑΙΡΕΘΕΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΙΑΔΟΧΗΣ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ... -

    ΘΑ ΠΡΟΧΩΡΟΥΣΑΝ ΟΙ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΞΕΝΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΜΕ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΔΗΛΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΕΔΟΝ ΕΤΕΡΟ ΗΜΙΣΥ ΤΟΥ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ;

    Πλησιάζει η μεγάλη ώρα της αλήθειας και της πολιτικής για τον κ. Αντώνη Σαμαρά . Πόση ¨επαναδιαπραγμάτευση ¨ , πόση ¨συνέχεια του κράτους ¨ , ερωτήματα όπου κρίνονται σε πολύ σοβαρές στιγμές για τους λαούς οι πολιτικοί ηγέτες του και διακρίνονται - ξεχωρίζουν από τους πολιτικούς υπηρέτες ενός διεφθαρμένου ντόπιου και ξένου πολιτικοοικονομικού συστήματος. Κρίνονται ιδιαίτερα σε εποχές που δεν διακυβεύεται μόνο η οικονομική ευημερία των πολιτών , αλλά η τύχη , η επιβίωση και η αυτοδιάθεση ενός ολόκληρου έθνους , αλλά και εδαφική ανεξαρτησία , η ανεξαρτησία της χώρας.

    Ας ¨φορτώνει¨ το ΠΑΣΟΚ τον λαό με εκλογές ( και συνεπώς με την ευθύνη των μελλοντικών εξελίξεων , εάν δεν γίνουν προσπάθειες εκλογικής νοθείας και άλλες συγκεκαλυμμένες επιχειρήσεις ψυχολογικοί πολέμου με πολλών ειδών προβοκάτσιες μέχρι εκείνη την στιγμή , για όλα είναι ικανοί μαζί με τους προστάτες τους ) . Η απάντηση είναι: Λαός ενωμένος - ποτέ ηττημένος .

    Προκαταβολικά : Ζήτω η 28η Οκτωβρίου , Χρόνια πολλά στον Ελληνικό Λαό.

    1940 - 2011 : Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ - ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ -ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ - ΤΟΥΣ ΕΜΠΟΡΟΥΣ ΤΩΝ ΕΘΝΩΝ

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ ΝΤΑΝΤΟΝ¨κ 24/10/2011 23:53:47

      Αγαπητέ ΝΤΑΝΤΟΝ, όταν υπάρχουν 20% επί του Ελληνικού πληθυσμού υποστηρικτές του ΠΑΣΟΚ και της πολιτικής του, οι με κεφαλαία γράμματα ερωτήσεις σου, είναι εκ των ουκ άνευ.
      Καταλαβαίνεις τον τόνο μου!
      Ευκαιρία ζητούσαν να βγάλουν οι ΠΑΣΟΚοι την "Μάρθα Βούρτση" από μέσα τους για την κακιά Δεξιά, που ακόμα και την ύστατη στιγμή "ξεπουλά και χρεοκοπεί την Χώρα".
      Εκλογές λοιπόν και πολύ κοντός ψαλμός αλληλούια!!!

  22. μετάφραση avatar
    μετάφραση 24/10/2011 23:52:20

    Άρα μ' αυτό τον τρόπο θέλει να εξωθήσει τη χώρα σε εκλογες!Και να φορτώσει την ευθύνη στον Α. Σαμαρά!
    Ωρέ Antineοι και λοιπά παλικάρια, εσείς δεν ζητάτε εκλογές και απαλλαγή;
    Γιατί θυμίζετε σκηνές ελληνικών ταινιών που ορμούν να δείρουν και λένε στο διπλανό ' κράτα με '!!!
    Εκτός αν εννοείται ότι μετά τις εκλογές κάτι κακό θα ακολουθήσει και ενώ φωνάζετε ,προσεύχεστε για κάτι άλλο το οποίο υποδεικνύετε με τη νοηματική!!

  23. axilleas avatar
    axilleas 25/10/2011 00:01:50

    ΕΚΛΟΓΕΣ ΑΜΕΣΑ ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΤΟ ΤΟΠΙΟ!!!
    ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΝΤΟΛΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΟΠΟΙΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ!!!

  24. Mike avatar
    Mike 25/10/2011 00:03:34

    Εμενα προσωπικα μου ερχετε να παω στην ομονοια κορναροντας με την εξελιξη αυτη....μονο και μονο που δεν θα βλεπω γαπ κ μπενι...τελικα η κριση θα κανει ενα μεγαλο καλο:θα διαλυθει το πασοκ

  25. parsifal avatar
    parsifal 25/10/2011 00:12:40

    Εχετε σκεφθεί οτι σε ενδεχόμενες εκλογές ο κόσμος θα ψηφίσει "σιγουράτζα" ητοι οτι του πούν δανειστές - τοποτηρητές - πανικόβλητα κανάλια που θα αρχίσουν την κινδυνολογία για το "αγνωστο αύριο" εάν δεν κάτσει η συμφωνία κλπ ?
    Φαντάζεσθε οτι σκοτίζονται πολλοί για την εθνική κυριαρχία ? Μάλλον προτιμούν την με κάθε μέσον και με κάθε τίμημα κανονική ροή των πληρωμών συντάξεων - μισθών και γενικώς οτιδήποτε δεν φέρει αναταραχή και ΠΡΟΠΑΝΤΟΣ ρίσκο !

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ parsifal 25/10/2011 00:24:13

      parsifal

      Ετσι φαίνεται αλλά δεν είναι τα πράγματα έτσι.

      Στις επόμενες εκλογές όλες οι δημοσκοπήσεις θα είναι άχρηστες.

      Ο κόσμος θα αποφασίσει τη Κυριακή το πρωί τι θα ψηφίσει.

      Εαν βρεθεί κόμμα που θα δώσει κάτι διαφορετικό θα περάσει το 45%.

      Το Πασόκ θα πάει 28 με 30.

      Τα πάντα εξαρτώνται από την αντιπολίτευση αν θα πείσει τον κόσμο ότι υπάρχει άλλος δρόμος και ότι έχει τους ανθρώπους να τραβήξει το κάρο.

      • parsifal avatar
        parsifal @ Aris. A 25/10/2011 00:50:58

        Εγώ δεν μίλησα για δημοσκόπηση. Εκτίμηση κάνω ακούγοντας και παρατηρώντας γύρω μου και μου φαίνεται απολύτως απίθανο "κόμμα να δώσει κάτι διαφορετικό" που να συγκλονίσει τον κόσμο.
        Εχεις ακούσει κάτι ρηξικέλευθο ? Κάτι που να συνιστά τομή, αλλαγή πορείας ? Εγώ οχι !

        • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
          Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ parsifal 25/10/2011 02:05:21

          Δηλαδή οι ομιλίες του Σαμαρά στο «Ζάππειο 1,και 2»,και στη ΔΕΘ δεν ήταν αρκετές για να σε πείσουν ότι κάτι κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση;
          Δεν ήταν αρκετά πειστικός ο πρόεδρος,δεν είχε ουσία ο λόγος του,μας φλόμωσε στις υποσχέσεις και στα ψέματα,προσέβαλε τη νοημοσύνη μας με τα λεγόμενά του,χρησιμοποίησε τις γνωστές κορόνες εντυπωσιασμού για να μας καλοπιάσει,με σκοπό να μας αποπροσανατολίσει,για καθαρά ψη
          -φοθηρικους λόγους;
          Εγώ θα πω αυτό που λέει και ο Φάκτορας αραιά και που:Υπομονή.
          Ε,και όσοι δε συμφωνούν ας μη τον ωηφήσουν!

          Στη δημοκρατία δεν υπάρχουν αδιέξοδα,όλο τα ίδια θα λέμε πια......

          Με εκτίμηση πάντα.

          • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
            Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 25/10/2011 02:07:34

            Μου ξέφυγε ένα ψ,και πήρε τη θέση του το ω!

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Aris. A 25/10/2011 01:49:12

        Κι όμως, Άρη, νομίζω ότι ο parsifal εννοεί κάτι άλλο, που δεν πρέπει να υποτιμούμε.

        Το ανέφερα και σε άλλο μου σχόλιο, θα το επαναλάβω και εδώ: σήμερα το απόγευμα άκουσα μια εκπομπή στον Φλας. Ο δημοσιογράφος -όχι πρώτο όνομα αλλά σταθερός απολογητής του μνημονίου, μολονότι τα αφεντικά του τον έστειλαν περίπου 4 μήνες στην "αγρανάπαυση" της ανεργίας για να μάθει να μη διεκδικεί και πολλά-, σχεδόν θριαμβολογούσε που λάμβανε “εκατοντάδες” μηνύματα από ακροατές, οι οποίοι δήλωναν αναφανδόν “να έρθουν οι ξένοι χίλιες φορές, να βάλουν τάξη”.

        Κόντεψα να ξεράσω μέσα στο αυτοκίνητο ακούγοντας το περιεχόμενο αυτών των μηνυμάτων. Όλοι αυτοί οι γραικύλοι, όλοι αυτοί οι εθελόδουλοι, όλοι αυτοί οι εθελόδουλοι, όλοι αυτοί οι προσκυνημένοι τι νομίζεις ότι θα βάλουν σε πρώτη προτεραιότητα; Την εθνική κυριαρχία ή την παραμονή πάση θυσία στο νομισματικό μόρφωμα του εισαγόμενου υπερκαταναλωτισμού;

        • tpe avatar
          tpe @ Αυριανιστής 25/10/2011 08:01:07

          Τη θεσούλα στο δημόσιο, το εργάκι από το δημόσιο, τη μιζούλα για το εργάκι, το μπαξίσι στην εφορία... Για όλο αυτό που λέγεται κοινωνία, (δημιούργημα του μπατσόκ κατά 95% και της ΝΔ κατά 5%), σκοτίζεται μόνο γιαυτά... Είδες εσύ καμία αντίδραση για τις συνεχείς υποχωρήσεις στα Εθνικά θέματα; Είδες να τη λέει κανένας στον γαπ για την ακύρωση του Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολης;

          • parsifal avatar
            parsifal @ tpe 25/10/2011 11:03:22

            Αυτά ακριβώς εννοώ !

          • Professor Moriarty avatar
            Professor Moriarty @ tpe 25/10/2011 11:23:54

            Επειδή έχω κουραστεί κι εγώ να τα γράφω, λέω να ξεκουραστώ παραθέτοντας κάτι αρχαίο:

            "Λὰξ ἐπίβα δήμῳ κενεόφρονι, τύπτε δὲ κέντρῳ
            ὀξέι καὶ ζεύγλην δύσλοφον ἀμφιτίθει·
            οὐ γὰρ ἔθ' εὑρήσεις δῆμον φιλοδέσποτον ὧδε
            ἀνθρώπων, ὁπόσους ἠέλιος καθορᾶι.


            Ζεὺς ἄνδρ' ἐξολέσειεν Ὀλύμπιος, ὃς τὸν ἑταῖρον
            μαλθακὰ κωτίλλων ἐξαπατᾶν ἐθέλει·
            ’Ἡδέα μὲν καὶ πρόσθεν, ἀτὰρ πολὺ λώια δὴ νῦν.’
            τοὔνεκα τοῖς δειλοῖσ' οὐδεμί' ἐστὶ χάρις.


            Πολλάκις ἡ πόλις ἥδε δι' ἡγεμόνων κακότητα
            ὥσπερ κεκλιμένη ναῦς παρὰ γῆν ἔδραμεν.


            Τῶν δὲ φίλων εἰ μέν τις ὁρᾶι μέ τι δειλὸν ἔχοντα,
            αὐχέν' ἀποστρέψας οὐδ' ἐσορᾶν ἐθέλει·
            ἢν δέ τί μοί ποθεν ἐσθλόν, ἃ παυράκι γίνεται ἀνδρί,
            πολλοὺς ἀσπασμοὺς καὶ φιλότητας ἔχω."

            Θέογνις, Ελεγείαι.

  26. NIK THE GR avatar
    NIK THE GR 25/10/2011 01:51:20

    Καρατζαφυρερ ,κλασσικη περιπτωση λαγου, αλλα πρεπει κανεις να του πει,οτι αυτην τηνφορα ο διαδρομος δεν εχει εξοδο,απο δω κι απο κει εχει συρματοπλεγμα.Ο Ροβλιας επιβεβαιωσε στον ΧηΝικολαου για τους 180 και την συνταγματικοτητα της προτασης,οι ανθρωποι εχουν χασει τον μπουσουλα και συνεχως επαναλαμβανονται.
    Μην ψαχνετε αδερφιστικο τροπο να την κανετε,ειπαμε ΟΧΙ στην συγκυβερνηση ,κοφτε τον σβερκο σας,συνενοχες μην ψαχνετε.

  27. κώστας avatar
    κώστας 25/10/2011 03:12:48

    Να επισημάνω μία παράμετρο μιας και δεν ξεχνάμε ότι παίζουμε σε πανευρωπαϊκό -καταρχήν- επίπεδο. Η επίθεση στην Ιταλία μάς φέρνει στο μυαλό τον Μπερλουσκόνι αλλά υπάρχει και το Βατικανό. Στη δε Γαλλία επίκειται (έχει ήδη ειδοποιηθεί ή απειληθεί με) υποβάθμιση. Με δεδομένο ότι τα μνημόνια σε Ιρλανδία και Πορτογαλία αποδεικνύονται εξίσου καταστροφικά, παρά την προπαγάνδα που ακούμε και διαβάζουμε, συμπεραίνεται ότι δεν παίζουμε μόνοι μας ούτε όλοι είναι εναντίον μας. Αυτό που εμείς οφείλουμε να κάνουμε είναι να παραμείνουμε ως χώρα - παίκτης αυτόφωτος. Το ζητούμενο επομένως είναι να γίνει χώρα ετούτο εδώ το καραγκιόζ μπερντέ άμεσα. Θέλουμε όλη τη βοήθεια των ευρωπαίων φίλων μας σε τεχνογνωσία αλλά όποιος απλώσει τα ξερά του σε δημόσια περιουσία να γνωρίζει ότι θα του το ξεριζώσουμε απ' τον ώμο. Όπως κάνουμε άλλωστε σε όλους τους ντόπιους καρχαρίες, τους κάθε λογής μεταπράτες, τους κάθε λογής καταπατητές δασικών εκτάσεων, αιγιαλού κ.ο.κ. Άμα δεν πούμε ο καθένας μας "φτάνει ως εδώ" ούτε ο Σαμαράς ούτε ο Θεός ο ίδιος δεν πρόκειται να κάνει τίποτε.

    • tpe avatar
      tpe @ κώστας 25/10/2011 08:02:25

      Η εικόνα που έχω για Ιρλανδία - Πορτογαλία είναι διαφορετική. Μπορείς να στηρίξεις αυτό που λες;

      • κώστας avatar
        κώστας @ tpe 25/10/2011 13:03:37

        Δες την εξέλιξη των spreads.

      • Iokasti@gr avatar
        Iokasti@gr @ tpe 25/10/2011 14:16:26

        @tpe
        αν η εικονα της Ιρλανδίας – Πορτογαλίας ηταν καλη και γρηγορα επανερχοταν στις αγορες, τοτε τι φοβουνται στις Βρυξελλες; Το 2% του ΑΕΠ της ευρωζωνης προκαλει τοσο προβλημα; Κοντα 3 τρις χρειαζεται το EFSF! Σιγουρα δεν ειναι για μας!
        Απλα η προπαγανδα της ΕΕ και του ΔΝΤ καλα κρατει!

    • Y. avatar
      Y. @ κώστας 25/10/2011 09:49:39

      Άριστος, ως θέση αρχών!
      Να προσθέσω, πρωταγωνιστικές πρωτοβουλίες και ενέργειες από τη Κυβέρνηση της ΝΔ για κοινές πολιτικές με τους νότιους συνεταίρους μας στην ΕΕ (Ε, Γ, Ι, Π, Μ), που δέχονται και οι ίδιοι το ήδη και μελλοντικά, συνολικό καπέλωμα από το Γερμανικό μπλοκ

      • Y. avatar
        Y. @ Y. 25/10/2011 10:28:32

        ..και γιατί όχι προοπτικά, Γιούρογκρουπ Νότου

  28. tpe avatar
    tpe 25/10/2011 07:56:48

    +1000
    Εδώ δεν μπορούν να πουν όχι στους... καναλάρχες (τρομάρα τους).

  29. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 25/10/2011 09:02:26

    H αποφαση ανετα μπορει να παρει και πανω απο 200 μετα τις εκλογες.
    Θα την ψηφισει η νεα κυβερνηση.παντως με την προκηρυξη των εκλογων οι τζαμπα μαγκιες τελειωνουν για ολους.Ετοιμασθειτε για μεγαλες τουμπες.

  30. NONOS avatar
    NONOS 25/10/2011 09:18:06

    Μεχρι τωρα εκβιαζε τους βουλευτες του τωρα εκβιαζει εμμεσα και τη ΝΔ αλλα μηπως και με τον εκβιασμό της εκλογης Παπούλια δεν εσυρε σε εκλογές και τον Καραμανλη΄.Προκειται για σπείρα αδιστακτων μπραβων της πολιτικής μπραβων της πολιτικης νυχτας νταβατζηδων των ψυχων των Ελλήνων που οσο πιο γρηγορα ξεκουμπιστούν τοσο καλυτερο για το Λαό.Αν ειναι να πεθανουμε τοτε ας πεθανουμε ορθιοι και περηφανοι ,η ΕΛΛΑΔΑ ομως ποτε δε πεθαινει οσες Μερκελίνες και ΔΝΤ να της κατσουν στο σβερκο.Εκλογες εδω και τώρα .

    • anideos avatar
      anideos @ NONOS 25/10/2011 09:37:57

      Τους βουλευτες του ΘΑΣΟΚ μπορει να τους εκβιαζει λεγοντας τους πως αν γινουν εκλογες , απ' τους 150τοσους ουτε οι 25 δεν θα ξαναδουν βουλη.
      Τους βουλευτες της ΝΔ δεν μπορει να τους εκβιασει τοσο ευκολα, οι πιο πολλοι απ' αυτους δεν εχουν να χασουν τιποτα αν ακολουθησουν τη γραμμη Σαμαρα.
      Παντος εχεις απολυτο δικιο μια ζωη εκβιαστες ηταν.
      Και το ψεμμα εχει γινει πλεον σημαια τους.

  31. Μπαϊλντισμένος avatar
    Μπαϊλντισμένος 25/10/2011 09:33:39

    Καλημέρα σε όλους,

    μην έχει κανείς αμφιβολία ότι το ΠΑΣΟΚ θα χρησιμοποιήσει όλο το οπλοστάσιο που διαθέτει σε μια ύστατη προσπάθεια να ανατρέψει το κλίμα. Τα παίζει όλα για όλα. Να περιμένετε τις επόμενες ημέρες ομοβροντία από απόψεις “ειδικών”, “αναλυτών”, “παρατρεχάμενων”, “επενδυτών”, “αγιογδυτών” και γενικώς ανθρώπων του σιναφιού που θα προσπαθούν να περάσουν τη νέα συμφωνία ως το “μόνο ορθό δρόμο”, όπως έκαναν και με το μνημόνιο, το μεσοπρόθεσμο και όλα τα σχετικά τερατουργήματα.
    Είναι βέβαιο πως θα φοβίσουν και θα εκβιάσουν το λαό με χρεωκοπίες, τανκς, αργεντινές, λιβύες και δε συμμαζεύεται.
    Μέσα σ' ένα τέτοιο κλίμα θα πρέπει να αιτιολογήσει και η ΝΔ την όποια απόφασή της. Φανταστείτε μόνο, να πάει στη βουλή η νέα “δανειακή σύμβαση” (στην ουσία θα αποτελεί πρωτόκολλο παράδοσης, αλλά ας το λέμε “σύμβαση” να είμαστε και politically correct – τρομάρα μας) και να την ψηφίσουν όλοι πλην ΝΔ, ΣΥΝ, ΚΚΕ! Βάλτε και σα γαρνιτούρα και 4-5 πρόθυμους της ΝΔ που θα “είναι υποχρεωμένοι να πάρουν τη δύσκολη απόφαση προκειμένου να σωθεί η χώρα” (όπως είπε κι η Ψιψινέλ για το Μνημόνιο) και θα πάνε με τους υπόλοιπους για να δέσει το 180.
    Άιντε πάλι απ' την αρχή. Θα πρέπει η ΝΔ ν' απευθυνθεί σ' ένα λαό εξαθλιωμένο, τρομαγμένο, μπερδεμένο και ζαβλακωμένο να εξηγήσει πως όλοι οι άλλοι έχουν άδικο κι είναι η μόνη πολιτική δύναμη που βλέπει το σωστό!
    Μην έχετε καμιά αμφιβολία πως εκεί το πάνε το πράμα. Αν δει κάποιος την εικόνα που είχαν φτιάξει το Μάιο του 2010 σχετικά με το μνημόνιο μπορεί να καταλάβει πολλά. Σε δημοσκόπηση της Marc στις 13.05.2010 το 51.2% θεωρούσε το Μνημόνιο επιβεβλημένη λύση, το 58.8% έλεγε ότι σύντομα θα ξεπεραστεί η κρίση, το 56.2% θεωρούσε αναγκαία τα μέτρα και το 61.2% θεωρούσε λάθος τη στάση της ΝΔ να το καταψηφίσει! Αποτέλεσμα; 9.5% μπροστά το ΠΑΣΟΚ!!!!
    Θα μου πεις, ναι, αλλά η ΝΔ μετά από καιρό δικαιώθηκε. Τι να το κάνω; Άμα πάνε και το γυρίσουν τώρα, θα πάνε πιτς-φυτίλι σ' εκλογές (η μόνη περίπτωση που μπορεί να γίνουν εκλογές νωρίτερα απ' την άνοιξη), θα κλέψουν την ψήφο του κόσμου και θα συνεχίσουν το θεάρεστο έργο τους.
    Τώρα είναι η ώρα για τη ΝΔ να βγει και να πει καθαρά και ξάστερα τι σημαίνει η νέα συμφωνία. Τώρα πρέπει να πείσει τον κόσμο, πριν ξαμολυθούν τα παπαγαλάκια και τα εξαπτέρυγα να πουλήσουν για άλλη μια φορά τρόμο και ανασφάλεια. Τώρα πρέπει να καταθέσει ρεαλιστική, μετρήσιμη και εφαρμόσιμη πρόταση για έξοδο απ' την κρίση. Τώρα πρέπει να πάρει το παιχνίδι πάνω της. Ο Μπένυ δεν έλεγε για ντου; Ντου από παντού λοιπόν κι όποιον πάρει ο χάρος. Οι ευγένειες και το fair play τελειώσανε. Τώρα ξεκινάει ο τελικός. Όπως λένε κι οι Αμερικάνοι “winner takes all”. ΤΩΡΑ!

  32. Y. avatar
    Y. 25/10/2011 09:53:31

    Πρόεδρε, τώρα παίζουμε το δικό μας σκληρό ροκ

  33. T-Rex avatar
    T-Rex 25/10/2011 09:59:49

    Καλημέρα και από εμένα.

    Θα ήθελα να επεκτείνω λίγο τη σκέψη του Μπαϊλντισμένου, παραπάνω: «Τώρα είναι η ώρα για τη ΝΔ να βγει και να πει καθαρά και ξάστερα τι σημαίνει η νέα συμφωνία». Και το ερώτημα είναι πως? Με απλές ανακοινώσεις του εκπροσώπου τύπου της ΝΔ, κάθε φορά που προκύπτει κάποιο θέμα? Με αναλύσεις και απόψεις στο διαδίκτυο που μπορούν να το παρακολουθήσουν 100 – 200 άτομα το πολύ? Δεν υπάρχουν δυστηχώς τα θεωρητικά εκείνα εργαλεία που θα βοηθούσαν στην εξάπλωση των ιδεών του Σαμαρά στην ελληνική κοινωνία, σε εκείνο το κομμάτι που δεν ξέρει να χρησιμοποιεί το internet και λαμβάνει πληροφόρηση μόνο από τα κανάλια. Θα ήθελα να δω τυπωμένο – και το έχω ξαναγράψει – ένα σαφές χρονικό του πως η χώρα οδηγήθηκε στο ΔΝΤ, θα προτιμούσα να έχω τυπωμένα τα βασικά άρθρα πολιτικής του Φαήλου και του Ροδινού, κ.ο.κ. Χρειαζόμαστε ικανό προπαγανδιστικό υλικό που να μπορεί να εξηγεί σε όλο το κόσμο με απλά λόγια: γιατί ΔΕΝ είναι όλοι ίδιοι...

  34. Γιαγκούλας avatar
    Γιαγκούλας 25/10/2011 11:24:26

    Είναι σφόδρα πιθανόν να βρουν τους 180, ακόμη και αν η ΝΔ καταψηφίσει. Τα αθροίσματα (ΠΑΣΟΚ = [153 + 1] + ΛΑΟΣ [16] + ΔΗΣΥ 5 [= 4 +1] + ΔΗΜΑΡ [4], όντως μας κάνουν 179. Δεν θα βρούν και 4-5 από ΝΔ, για να είναι σίγουροι, εφόσον τα "ανταλλάγματα" ή οι "πιέσεις" έχουν αποτέλεσμα;
    Είναι σίγουρο ότι ο Α.Σ. δεν θα κάνει τη μεγάλη "κωλοτούμπα"; Τί ειπώθηκε στη σύνοδο του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος; Γιατί τέτοια σιγή;

    • factorx avatar
      factorx @ Γιαγκούλας 25/10/2011 11:48:26

      Γιαγκούλα, δεν είναι κουραστικό να θέτεις συνεχώς ηλίθια ερωτήματα που τα λέει την προηγουμένη ο Καρατζαφέρης στο Μέγκα;; Είπε χθες ο Μιχελάκης (αν θυμάσαι είναι εκπρόσωπος του Σαμαρά) ΟΧΙ στους 180

  35. Joao avatar
    Joao 25/10/2011 11:56:09

    Νομιμοποίηση ψάχνουν και νομίζω οι πιέσεις για 180 έρχονται από έξω.. Όλοι γνωρίζουμε ότι το μνημόνιο 1 όπου αναφερόταν στη παράδοση εθνικής κυριαρχίας αμετάκλητα και άνευ όρων ήταν αντισυνταγματικό και ο κυριότερος λόγος ήταν ότι δεν ψηφίσθηκε με 180..Οποτε για να διασφαλιστούν συνταγματικά και να δέσουν τα χέρια στους επόμενους χρειάζονται τα 2/3 της βουλής…σε αλλά σχόλια μπορούμε να καταλάβουμε αν το πετύχουν η όχι αλλά και τι τρόπους θα χρησιμοποιήσουν για να το πετυχουν..Για να παω και λιγο παρακατω την σκεψη μου αν δεν βρουν τους 180 η επομενη κινηση είναι δημοψήφισμα..

  36. Μπαϊλντισμένος avatar
    Μπαϊλντισμένος 25/10/2011 12:21:55

    Όταν έγραφα το παραπάνω post δεν είχα διαβάσει τις "περισπούδαστες αναλύσεις" των κουκουλοφόρων της πένας. Έριξα μια ματιά και διαπίστωσα πως όσα γράφω παραπάνω έχουν ήδη αρχίσει να υλοποιούνται:

    Και μόνο η συμμετοχή στην Ευρωπαϊκή Ενωση σημαίνει εκχώρηση ορισμένων κυριαρχικών δικαιωμάτων μας. Οταν μάλιστα συμβαίνει να είμαστε στη σημερινή δημοσιονομική κατάντια και να βασιζόμαστε στα δανεικά των εταίρων μας για να μη χρεοκοπήσουμε, τότε οι δεσμεύσεις μας απέναντί τους είναι αναγκαστικά μεγαλύτερες. Κι αν, τέλος, συμβαίνει να μην είμαστε και συνεπείς στους όρους του δανεισμού μας, τότε μοιραία το αποτέλεσμα θα είναι ακόμη περισσότερες δεσμεύσεις.
    Δεν μας αρέσει αυτή η πραγματικότητα; Δικαίωμά μας είναι. Τους γυρίζουμε την πλάτη, ρίχνουμε τη χρεοκοπία μας, ξαναφέρνουμε τη δραχμή και πορευόμαστε "εθνικά υπερήφανοι" ως Αλβανία του 2011.
    Ε. Μπαρτζινόπουλος 25.10.2011 - Εθνος

    Ο ρέφερης σφύριξε έναρξη...

  37. Γιώργος msn avatar
    Γιώργος msn 25/10/2011 13:16:07

    Σε καμιά περίπτωση δεν θα εξευρεθούν 180 ψήφοι.
    Αφενός γιατί δεν είναι σίγουρες οι 153 της Κ.Ο του πασοκ, αφετέρου η ΝΔ δεν θα ψηφίσει, επίσης μάλλον η δημ. αριστερά δύσκολα θα υπερψηφίσει και υπό τη διαπόμπευση της ψήφισης του πρώτου μνημονίου ίσως δεν ψηφίσει ούτε ο Καρατζαφέρης.
    Μάξιμουμ 160 ψήφοι να συγκεντρωθούν με τυχόν παράπλευρες απώλειες...

  38. Παντελής Σπύρου avatar
    Παντελής Σπύρου 25/10/2011 14:45:35

    ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΟΤΙ Ο ΔΗΜΑΡΑΣ ΘΑ ΨΗΦΙΣΕΙ?
    ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΦΕΝΕΤΑΙ ΠΙΟ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ ΑΠΟ ΚΑΤΙ ΤΥΠΟΥΣ ΤΟΥ ΛΑΟΣ.
    ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΛΕΤΕ ΠΟΥΛΗΤΑΡΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ, ΜΗΝ ΓΡΑΦΕΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ....

  39. Isovitis avatar
    Isovitis 25/10/2011 14:58:48

    Δεν τις δείχνει ο Βενιζέλος. Ο κόσμος τις έδειχνε κι αυτοί απλά τώρα το κατάλαβαν..

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.