#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
01/06/2012 14:51
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Αλέξης ... Τσιπραντρέου παρουσίασε το πρόγραμμά του



Τον ΣΥΡΙΖΑ, αν θέλουμε να τον κρίνουμε, θα πρέπει να τον θεωρήσουμε αστικό κόμμα με τα όλα του και να ξεχάσουμε τα συνθήματα που λένε ότι έρχονται οι κομμουνιστές και θα μας πάρουν τα σπίτια.

Κι αν θέλουμε να κρίνουμε τον Αλέξη Τσίπρα θα πρέπει να το κάνουμε στη βάση των όσων λέει κι όχι σε όσα πιθανόν θα κάνει. Τελικά δεν είναι ούτε Τσε Γκεβάρα, ούτε Ούγκο Τσάβες. Αυτούς τους έχει ξεπεράσει και πλέον βαδίζει ακάθεκτος στο δρόμο προς την κατάληψη των... χειμερινών ανακτόρων.

Δεν το λέμε αστεία, αλλά η φόρα που έχει πάρει ο κ. Τσίπρας δε χαλιναγωγείται και σήμερα απέδειξε ότι όσα του προσάπτουν περί πλήρους ταύτισης με το ΠΑΣΟΚ μετά το 1974, έχουν βάση. Στην παρουσίαση του οικονομικού του προγράμματος, ως καθαρό αστικό κόμμα (ή έτσι θέλει να λέει) κατάθεσε το όραμά του για την Ελλάδα. Ενα όραμα τόσο πνιγμένο στα «θα» που ο Ανδρέας Παπανδρέου βρήκε το δάσκαλό του.

Έχουμε πλέον ξεκάθαρα και με τη βούλα τον Αλέξη Τσιπραντρέου.

Ο νέος... ηγέτης υποσχέθηκε όλα όσα θέλει να ακούσει ο ελληνικός λαός, όμως, σχεδόν τα πάντα είναι αδύνατο να επιτευχθούν εξαιτίας της κατάστασης που βρίσκεται η χώρα αλλά και των διεθνών συσχετισμών.

Αυξήσεις σε μισθούς και συντάξεις, επαναφορά στο 2009 και στο λεφτά υπάρχουν, καταγγελία του Μνημονίου και σχέδιο ανασυγκρότησης της οικονομίας, κατάργηση φόρων και χαρατσιών, νέο φορολογικό σύστημα, κυνηγητό των πλουσίων, πάγωμα πληρωμής των τόκων των δανείων, μείωση του ΦΠΑ σε είδη πρώτης ανάγκης, δήμευση της περιουσίας που δεν δηλώνεται, στήριξη των χαμηλών και μεσαίων εισοδημάτων. Το μενού είχε απ' όλα και για γαρνιτούρα επιτέθηκε στα υπόλοιπα κόμματα, τα διεφθαρμένα και παλαιά όπως είπε.

Πράγματι, ό,τι θέλουν να ακούσουν τα αυτιά όλων, χωρίς όμως ποσοτικοποίηση των μέτρων αυτών. Ομως, αυτό που μας έκανε την πιο μεγάλη εντύπωση είναι ότι τα πάντα θα γίνουν σε βάθος χρόνου ενώ τα άμεσα μέτρα που κοστίζουν δεν δικαιολογούνται από την οικονομική κατάσταση.

Λέει για παράδειγμα ότι θα πατάξει τη φοροδιαφυγή αλλά... σε βάθος χρόνου. Μα αν είναι έτσι γιατί να ψηφίσουμε Τσίπρα;

Λέει ότι το φορολογικό καθεστώς θα αλλάξει αλλά την επόμενη τετραετία. Γιατί να ψηφίσουμε ΣΥΡΙΖΑ, λοιπόν, αφού και οι άλλοι μας το τάζουν αυτό;

Μιλά για αλλαγή του παραγωγικού μοντέλου στη χώρα αλλά αυτό θα γίνει σε πολλά χρόνια από τώρα. Τότε γιατί να δώσουμε την ψήφο μας στον κ. Τσίπρα;

Λέει ότι θα καταγγείλει τη δανειακή σύμβαση και θα επαναδιαπραγματευτεί με τους εταίρους για νέο σχέδιο ανόρθωσης της οικονομίας. Δε λέει όμως πώς θα πληρώσει τους μισθούς και τις συντάξεις, τα φάρμακα, την παιδεία. Που θα βρει λεφτά μέσα στο καλοκαίρι να λειτουργήσει το κράτος μέχρι να... καρποφορήσουν οι συνομιλίες του κ. Τσίπρα που παρεμπιπτόντως δε μας είπε με ποιον θα διαπραγματευτεί αφού όλοι έχουν γίνει εχθροί του;

Δεν δέχεται το Μνημόνιο, λέει και θα το καταργήσει. Κι εμείς μαζί του, όμως, όταν κοπεί η ροή του χρήματος πώς θα πληρώσει όσους τον ακούνε με ανοικτό το στόμα; Ειδικά τώρα που η διάλυση της ευρωζώνης είναι πιο πιθανή από ποτέ, κι όχι εξαιτίας της Ελλάδας;

Θα βρει τον πλούτο και θα τον φορολογήσει, υπόσχεται. Ωραίο τσιτάτο για να το λέμε στις πλατείες και να χειροκροτούμε, ποιος άλλωστε δεν το θέλει; Πώς θα το κάνει, όμως ειδικά τώρα που τα λεφτά βγήκαν έξω και μην τα είδατε;

Για να πάμε και στα άλλα κρίσιμα θέματα; Δεν καταλάβαμε πώς θα λύσει το μεταναστευτικό. Θα πάει λέει να διαπραγματευτεί με τους ξένους και θα δώσει έγγραφα σε όσους θέλουν να φύγουν για την Ευρώπη. Μα τι θα κάνει με τους 300 λαθρομετανάστες που μπαίνουν κάθε μέρα από τα σύνορα; Τι θα κάνει με το κέντρο της Αθήνας; Θα περιμένει πότε θα του απαντήσουν οι ξένοι; Κι αν μας βγάλουν από τη Συνθήκη Σέγκεν τι σκέφτεται να κάνει;

Επίσης, είπε ότι θα ζητήσει μορατόριουμ εξοπλισμών από την Τουρκία και μόλις το κάνει αυτό η Αγκυρα θα κάνει τεμενάδες. Θα βγουν οι Τούρκοι στους δρόμους και θα πανηγυρίζουν για την πρόταση Τσίπρα. Αστεία πράγματα δηλαδή.

Τέλος, θα επιδιώξει ΜΑΖΙ με τους γείτονες να ανακηρυχθούν οι ΑΟΖ. Αν καταλάβαμε καλά θα περιμένει του Τούρκους πότε θα συναινέσουν για τις ΑΟΖ; Ή μήπως σκέπτεται να μοιράσει το Αιγαίο και να το εκμεταλλευτούμε από κοινού;

Πολλά θα μπορούσε να πει κανείς για την ομιλία Τσίπρα. Το βασικότερο είναι ότι κοροϊδεύει τον ελληνικό λαό με ψεύτικες υποσχέσεις και ελπίδες. Είναι ένας Ανδρέας Παπανδρέου του 2012, πασπαλισμένος με ολίγη Τσεγκεβάρια επαναστατικότητα.

Τα βασικά σημεία του οικονομικού του προγράμματος είναι:

Επαναδιαπραγμάτευση της δανειακής σύμβασης και αναδιαπραγμάτευση του χρέους με/ή μορατόριουμ στην πληρωμή τόκων
Κατάργηση των υπουργικών αποφάσεων που προέβλεπαν 22% μείωση του κατώτερου μισθού, 32% του μισθού για νέους κάτω των 22 ετών
Επαναφορά του βασικού μισθού στα 751 ευρώ
Επαναφορά του επιδόματος ανεργίας στα 461,50 ευρώ και επέκτασή του στα δύο χρόνια.
Κατάργηση όλων των χαρατσιών που επιβλήθηκαν
Φορολόγηση του πλούτου και των υψηλών εισοδημάτων για την αύξηση των εσόδων από άμεσους φόρους κατά 4% του ΑΕΠ σε ορίζοντα τετραετίας.
Αμεση κατάρτιση περιουσιολογίου, όπου θα καταγράφεται η πολιτική όλων των πολιτών με αυστηρές ποινές για όσους αποκρύπτουν την περιουσία τους.
Αλλαγή των φορολογικών συντελεστών και προσαρμογή στα επίπεδα της ΕΕ
Επανεξέταση όλων των ειδικών φορολογικών καθεστώτων
Σταδιακή μείωση του ΦΠΑ, ιδιαίτερα σε είδη λαϊκής κατανάλωσης.
Εκσυγχρονισμό και στελέχωση των ΔΟΥ με εξειδικευμένο προσωπικό.
Επιδίωξη εθνικής προγραμματικής συμφωνίας με τον κλάδο της Ναυτιλίας και τον εφοπλιστικό κόσμο για αύξηση των εσόδων και κατάργηση των φοροαπαλλαγών.

Αριστερός Ψάλτης

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Σχετικά Ασχετος avatar
    Σχετικά Ασχετος 01/06/2012 14:59:16

    Επειδή δεν το άκουσα,τελικά θα τον φέρει πίσω τον στρατό από τη Μικρά Ασία;;;;;;;;

    • m.s avatar
      m.s @ Σχετικά Ασχετος 01/06/2012 17:13:02

      πραγματικά τότε ο Γούναρης είχε ''καταγγείλει''τον πόλεμο και τελικά βρεθήκαμε μόνοι μας λίγα χιλιόμετρα μακριά από την Άγκυρα.
      τα επακόλουθα γνωστά ...
      ρε τι ντουγάνια είμαστε...

  2. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 01/06/2012 14:59:36

    Ολίγη γκεβαρική επαναστατικότητα!!! Ο Αλέξης;
    Κάτι τέτοιους, ο Τσε δεν τους έστηνε καν στον τοίχο, όπως έκανε με τους διάφορους αντιπάλους του, στρατοκράτες, κλέφτες, προδότες, και δήμιους, που έπεφταν στα χέρια του.
    Αυτούς τους είχε για να γελάνε τα βράδυα οι αντάρτες του, μετά τις μάχες στη ζούγκλα.
    Αλέξης: Πως λέμε Τσε; Καμία σχέση!

    • tak avatar
      tak @ Strange Attractor 01/06/2012 19:44:56

      Ο Αλέξης, ο Αλέξης!
      Πρέπει Strange να διαλέξεις,
      με τη Σάρα και τη Μάρα
      και λοιπούς του Τσε Γκεβάρα!
      Όπως θα λεγε κι ο factor
      και θα γέλαγε ο Attractor
      πάμε για συνεργασία
      [τη δευτέρα παρουσία].

    • Aris Mathiopoulos avatar
      Aris Mathiopoulos @ Strange Attractor 01/06/2012 21:12:00

      Αυτός δεν έχει Τσίπρα πάνω του!Ο Θεός βοηθός γιατί οι Έλληνες ψήφισαν τον λεφτά υπάρχουν μόλις τους είπαν ότι πρέπει να πάρουμε μέτρα. Τον Τσιπρανδρέου που υπόσχεται τον ουρανό με τ'άστρα δεν θα ψηφίσουν?

  3. Θόδωρος avatar
    Θόδωρος 01/06/2012 15:03:13

    ΠΕΡΗΦΑΝΑ ΝΙΑΤΑ, ΗΤΙΜΗΜΕΝΑ ΓΕΙΡΑΤΕΙΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ!

    ΑΛΛΑΓΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ!

  4. Spiros avatar
    Spiros 01/06/2012 15:07:59

    Φοβερά τα επιχειρήματά σας...Τα μισά από αυτά που είπε να έκαναν οι άλλοι που μας κατέστρεψαν τόσα χρόνια και θα είμασταν πολύ καλύτερα σήμερα!!Το έχω ξαναγράψει...Απορώ τι περιμένετε από αυτούς που μας έφεραν έως εδώ?Επαναδιαπραγμάτευση?Μπορούν να επαναδιαπραγματευτούν αυτοί που έχουν πει ναι σε όλα?Ο κόσμος αλλάζει...Κοιτάξτε γύρω σας τι συμβαίνει και κυρίως τι συμβαίνει στους νέους ανθρώπους...

    • Κώστας ΜΠ avatar
      Κώστας ΜΠ @ Spiros 01/06/2012 16:19:30

      Kόψτε τα ψέμματα.
      Ναι σε όλα έχουν πει οι όψιμοι σύμμαχοι του ΣΥΡΙΖΑ όπως η αυτοκράτειρα του Μνημονίου Ι Λούκα Κατσέλη, που αναίσχυντα την μαζέψατε στο κόμμα.
      Ο Σαμαράς δεν έχει πει ναι σε όλα. Τους το έγραψε πως θα κάνει τροποποιήσεις και όταν μίλαγε από το 2010 για επαναδιαπραγμάτευση οι συριζαίοι είσασταν απασχολημενοι με το κίνημα " δεν πληρώνω διόδια" και λοιπές δημοκοπίες.
      Μην προκαλείτε λοιπόν.
      Πιο καραμπινάτη μνημονιακη από την Κατσέλη, την Υπουργό Εθνικής Οικονομίας του Μνημονίου και των οριζόντιων περικοπών που επέβαλε τον 3/2010( προ υπογραφής Μνημονίου) δεν υπάρχει.
      Αχταρμάς διφθαρμένων πασόκων( μέχρι και τσοχατζοπουλικούς τύπου Κοτσακά μαζέψατε) , μνημονιακών τύπου Κατσέλη , λαικιστών και άσχετων είστε.
      Μην αναφερθούμε στους απάτριδες τύπου Νάσου Θεοδωρίδη, Γιαννόπουλου κλπ γιατί δεν θα τελειώσουμε ούτε αύριο. Χαρείτε το μια φορά γιατί η μήτρα της παρακμής, η ψευδώνυμη Ανανεωτική Αριστερά, που 30 χρόνια τώρα μπόλιασε με την παρωχημένη ιδεοληψία της κάθε θέμα του δημοσίου βίου θα μάθει πως η δίκην φωτοβολίδας επιτυχία της είναι το τελευταίο θλιβερό επεισόδιο της Μεταπολίτευσης.

      • Spiros avatar
        Spiros @ Κώστας ΜΠ 01/06/2012 17:29:46

        1)Δεν είδες πόσες θέσεις έδωσε στη Λούκα?Πόσο μαγείρεμα έπεσε?Ενώ αυτοί που ήρθαν στη ΝΔ ούτε μαγείρεμα ούτε τάξιμο ούτε τίποτα...2)Ενώ το να πληρώνεις διόδια στην Πατρών-Αθηνών για έναν δρόμο που θα κατασκευαστεί είναι ωραίο έτσι?Αντί να σε πληρώνουν που παίζεις τη ζωή σου κορώνα-γράμματα κάθε φορά που ταξιδεύεις..3)Η Κατσέλη ήταν η μόνη που συγκρούστηκε με την Τρόϊκα και γιαυτό αποπέμφθηκε αν θυμάσαι..4)Για τους διεφθαρμένους ΠΑΣΟΚΟΥΣ ζήτησε αποδείξεις εχθες στο enikos.gr και θα τους αποπέμψει..5)Το τελευταίο θλιβερό επεισόδιο της μεταπολίτευσης είναι τα ποσοστά που δείχνουν να παίρνουν τα 2 πρώην μεγάλα κόμματα...

        • Kώστας ΜΠ avatar
          Kώστας ΜΠ @ Spiros 01/06/2012 18:22:00

          Για τους διεφθαρμένους πασόκους ζήτησε αποδείξεις;! Αλά Σημίτη ε; "Όποιος έχει στοιχεία να πάει στον εισαγγελέα" και στο μεταξύ ο φίλος του συριζαίου Κοτσακά έκανε πάρτι...
          Μπράβο, μπράβο υπερασπιστείτε την Κατσέλη, να σας καταλάβει ο κόσμος. Οι πρώτες οριζόντιες περικοπές ΕΠΙΒΛΗΘΗΚΑΝ ΤΟΝ ΜΑΡΤΙΟ ΤΟΥ 2010 ΠΡΙΝ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ Ι, από την συνοδοιπόρο σας Κατσέλη. Υπερασπίστε την, δείξετε το αληθινό σας πρόσωπο.
          Στην Λούκα δεν έδωσε,αλλά τον αρχιαποτυχημένο καταστροφέα της Οικονομίας Αρσένη ήξερε να τον βγάλει από τη ναφθαλίνη.
          Δεν είπα πως είναι ωραίο να πληρώνεις διόδια. Μην αρχίζετε την διαστροφή. Είπα πως όταν ο Σαμαράς έπαιζε ξύλο στο ΕΛΚ( αν το αμφισβητείς να σου βάλω τα άρθρα από Εl Pais και Guardian) ο Αλέξης σπεκουλάριζε δημοκοπώντας.
          Καλά είπανε. Δεν είστε καν το χθες. Είστε το προχθές. Είστε κατηγορούμενοι και όχι κατήγοροι.
          Οι χθεσινοί χαιδευτές αυτιών βανδάλων και πυρπολυτών( όπως σας ξεμπρόστιασε η Αλέκα το 2008) , νομίζατε πως θα σας αφήσουμε να αποτελείωσετε όσα το πρώτο κόμμα του Κοτσακά δεν πρόλαβε. Γελιέστε.


          υγ: πάω να διαβάσω Νάσο Θοδωρίδη τώρα, γιατί κάθε εμετικό κείμενο όπως αυτού του απίθανου συριζαίου ( καλά που τον βρήκατε;ντροπή και λίγο!) είναι απόλαυση και απόδειξη του πόσο βαθειά παρακμιακό συνοθύλευμα είναι ο ΣΥΡΙΖΑ
          -http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=592633
          -http://pontosandaristera.wordpress.com/2011/03/14/nastheo/


          ΥΓ2: για το ΝΑΙ στο αμερικανόκινητο Σχέδιο Ανάν καμιά συγνώμη έχουμε; Αλλά εκεί μιλιά έ; Σου λέει λωτοφάγοι είναι τα κορόιδα, ας τους πουλήσω αντιμνημόνιο, να γίνει υπουργός η Κατσέλη των οριζόντιων περικοπών και βλέπουμε...

          • tas avatar
            tas @ Kώστας ΜΠ 01/06/2012 20:23:04

            Αν δεν κάνω λάθος το πρώτο μνημόνιο δεν αγγιζε τον ιδιωτικό τομέα, αλλά τον δημόσιο και το ασφαλιστικό. Αυτά δεν έλεγε και υποστηρίζει (όχι η ΝΔ αλλά) ο πατριωτικός κόσμος της? Τώρα αν έγιναν οριζόντιες και άδικες περικοπές αυτό είναι άλλο θέμα. Τον ιδιωτικό τομέα υπερασπιστηκε η Κατσέλη με τις αντιδράσεις της. Τώρα αν έχετε και διαφορετική αντίληψη περί ιδιωτικού τομέα εσεις οι θιασώτες της φιλελευθερης οικονομίας τότε τι να πω.

          • Κώστας ΜΠ avatar
            Κώστας ΜΠ @ tas 01/06/2012 22:14:01

            Μα τι λέτε;
            Η οργίωδης ύφεση, οι κλεισμένες επιχειρήσεις και η εκτίναξη της ανεργίας είναι αποτέλεσμα της υφεσιακής συνταγής του Μνημονίου Ι που στήριξε με νύχια και δόντια η φίλη του Τσίπρα Κατσέλη, αφού πρώτα ως άσχετη και πανικόβλητη είχε επιβάλλει ( προ μνημονίου) οριζόντιο τσεκούρωμα σε μισθούς και εκτίναξη των φόρων.
            Οι υφεσιακές πτυχές του Μνημονίου ΙΙ υπάρχουν , αλλά σήμερα που μιλάμε -πλην της πλήρους αποδιοργάνωσης της αγοράς εργασίας- δεν έχουν ακόμη εμφανισθεί, λόγω χρόνου. Η ύφεση του 2011 και του 2012 , η καταβαράθρωση της ιδιωτικής οικονομίας λόγω της ύφεσης είναι αποτέλεσμα του Μνημονίου Ι και γι'αυτό ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΛΟΓΗΘΕΙ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ ΤΟΥ ΠΟΥ ΜΑΖΕΨΑΤΕ ΤΗΝ ΟΛΕΤΗΡΑ ΚΑΤΣΕΛΗ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΩΣΑΤΕ ΣΥΤΧΩΡΟΧΑΡΤΙ. Επαναλαμβάνω είστε κατηγορούμενοι και όχι κατήγοροι.
            Απολογηθείτε. Γιατί μαζέψατε την ολετήρα Κατσέλη, γιατί την υιοθετείτε πολιτικά; Για λίγες ψήφους ε; Ε κατά συνέπεια χρεώνεστε και την πολιτική της.
            Όπως και του άλλου καταστροφέα , του ανεκδιήγητου Μάκη Αρσένη , τον οποίο με θράσσος προτείνε για πρωθυπουργό ο δημοκόπος.

          • μαρια avatar
            μαρια @ Κώστας ΜΠ 02/06/2012 03:54:40

            καθήστε ρε παιδιά όταν μας λένε τα ίδια για την Μπακογιάννη, που είναι και στο επικρατείας, τα αρνούμαστε ή προσπαθούμε τουλάχιστον (όχι αυτό το σάιτ, που τα χει πει σταράτα)! λογικά θα πρεπε να δίνουμε κ μεις τέτοιο περιθώριο αν θέλουμε να δικαιολογήσουμε τα δικά μας!

        • GreekInLux avatar
          GreekInLux @ Spiros 01/06/2012 18:32:15

          Ηρεμίστε πάντως γιατί με την φόρα που έχετε πάρει και την αλαζονεία που εκπέμπετε, στελέχη και οπαδοί δείχνετε πόσο διψασμένοι είστε όχι για διακυβέρνηση αλλά για τιμωρία όλων. Πολιτικών και οπαδών των άλλων κομμάτων. Ο 37αρης αρχηγός σας, αντίθετα με το τι θα περίμενε κανείς από έναν άνθρωπο της ηλικίας του, διαθέτει στόφα παλαιοκομματικού με ξύλινο λόγο γεμάτο ύβρεις που μυρίζει δεκαετία 80. Προφανώς για να προσελκύσει τους άνω των 60 που εσείς οι οπαδοί χρεώνετε στα φθαρμένα πρώην μεγάλα κόμματα. Τόσα χρόνια ευαγγελιζόσασταν κυβερνήσεις συνεργασίας, η σημερινή σας στάση όμως δείχνει τη δίψα σας για απόλυτη κυριαρχία. Η ΝΔ & το ΠΑΣΟΚ μπορεί να μην ξαναδούν ποτέ τα ποσοστά του παρελθόντος. Εσείς όμως καταφανώς τα ορέγεστε και γουστάρετε τρελά να γίνετε ένα νυν μεγάλο κόμμα. Μόνο για ένα πράγμα φοβάμαι...εάν αντιδράτε έτσι τώρα μετά το πρόσφατο 16.7...στο 25 τι θα κάνετε;

          • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
            ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ GreekInLux 01/06/2012 19:58:50

            GreekInLux προσυπογράφω

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Spiros 01/06/2012 16:29:51

      -Αλλαγή των φορολογικών συντελεστών και προσαρμογή στα επίπεδα της ΕΕ

      Ξέρεις πόσο είναι η φορολογία φυσικών και νομικών προσώπων στην ΕΕ;

      -Επαναδιαπραγμάτευση της δανειακής σύμβασης και αναδιαπραγμάτευση του χρέους με/ή μορατόριουμ στην πληρωμή τόκων

      Η ...κατάργηση.

      -Αμεση κατάρτιση περιουσιολογίου
      -Φοροδιαφυγή

      ...ότι ακούω τα τελευταία ....35 χρόνια.


      Εκθεση ιδεών ...
      Αν μου βρεις:

      Εσύ
      Ο κ Μιχελάκης
      Οποιοσδήποτε

      ουσιαστική διαφορά στα 10+8 σημεία και στα παραπάνω εγώ μαζί σου....

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Ο Ιθαγενής 01/06/2012 16:40:33

        Συντελεστές φορολογίας προσώπων (κλίμακες), ΦΠΑ και Εταιρικής φορολογίας στις χώρες ΕΕ:
        h**p://www.businesslink.gov.uk/bdotg/action/detail?itemId=1083399946&type=RESOURCES

        Συντελεστές Εταιρικής φορολογίας στις χώρες ΕΕ:
        h**p://www.iiea.com/blogosphere/effective-eu-corporate-tax-rates

        • Ο Ιθαγενής avatar
          Ο Ιθαγενής @ Ο Θείος 01/06/2012 19:21:43

          Ακριβώς ...βάλε τον Μ. Ο και μετά ας μας μιλάνε οι οικονομικοί φωστήρες ...και να θυμόμαστε ότι εδώ η πλειοψηφία των φόρων είναι ....μισθωτοί και συνταξιούχοι...οι άλλοι είναι ...αλλού

        • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
          ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Ο Θείος 01/06/2012 20:06:53

          Δεν μου λες Θείε,

          Στις ίδιες τις πηγές σου η Κύπρος έχει 10%, η Βουλγαρία 10%, η Ρουμανία 16%, η Πολωνία 19%. Η Ελλάδα έχει 25%.

          Πες μου έναν λόγο γιατί να μην πάνε οι επενδύσεις στις άλλες χώρες και να μείνουν στην Ελλάδα; Μήπως επειδή έχουμε ωραίο (πράσινο παλαιότερα και νυν κόκκινο) ήλιο;

          Αν το 25% γίνει 40% όπως προτείνει ο ΣΥΡΙΖΑ μέσω των στελεχών του (π.χ. Μηλιός κ.α., ασχέτως αν τώρα στο άνευ κοστολόγησης σημερινό τιπροπρόγραμμα λένε φλού για προσαρμογή κοντά στο μέσο όρο της Ευρώπης και αυγά καθαρισμένα) θα μείνουν εδώ και αυτές οι επιχειρήσεις που δεν έχουν ήδη φύγει;

        • anonymous avatar
          anonymous @ Ο Θείος 01/06/2012 20:33:54

          Να μην κάνετε συζητήσεις για τα φορολογικά αν δεν ξέρετε το γενικότερο πλαίσιο. Σημαντικό δεν είναι ο φορολογικός συντελεστής αλλά και οι δαπάνες που εκπίπτουν και αν φορολογείται το οικογενειακό εισόδημα. Στην Ελλάδα δεν εκπίπτει τίποτε, ούτε καν οι ασφ. εισφορές σε ταμεία για σύνταξη. Οι φόροι που εισπράττει το κράτος ως ποσοστό επί του ΑΕΠ είναι σε επίπεδο Γερμανίας. Κάθε περαιτέρω συζήτηση παρέλκει νομίζω.

  5. Iωάννης33 avatar
    Iωάννης33 01/06/2012 15:09:18

    Αλέξης Τσίπρας--Ανδρέας Παπανδρέου
    Τα αγαθά copys κτώνται

    • ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ avatar
      ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ @ Iωάννης33 01/06/2012 15:31:28

      !!!!!!!!!

  6. Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
    Δημήτριος Κοκκαλάκης 01/06/2012 15:12:32

    Η πρόταση γιά την ΑΟΖ είναι η πιό επικίνδυνη απ΄ όσες έχουν μέχρι σήμερα ακουστεί. Ενα κυριαρχικό δικαίωμα, η ανακήρυξη ΑΟΖ, γίνεται αντικείμενο διαπραγματεύσεων. Περίφημα! Η δεύτερη ύπουλη πρόταση είναι το...... μορατόριουμ αγοράς όπλων κ.λ.π. από Ελλάδα και Τουρκία: η πρόταση συμφέρει αβλεπί την Τουρκία, η οποία μπορεί να στηριχτεί στην υπάρχουσα κατασκευαστική πολεμική βιομηχανία της και την τωρινή υπεροπλία της.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Δημήτριος Κοκκαλάκης 01/06/2012 16:06:38

      Εύστοχη παρατήρηση

    • Δαναός avatar
      Δαναός @ Δημήτριος Κοκκαλάκης 01/06/2012 16:24:53

      Μπράβο Δημήτρη!!!!

      • tak avatar
        tak @ Δαναός 01/06/2012 19:57:52

        Μπα; Έσκασε μύτη ο Δαναός;

  7. NTUA avatar
    NTUA 01/06/2012 15:15:33

    Λυπάμαι, αλλά θα σας ...λυπήσω. Καμμία επίδραση δεν έχει ο κ. Τσίπρας στην διαμόρφωση του προεκλογικού κλίματος (κατά συνέπεια και των δημοσκοπήσεων). Ούτε ο κ. Σαμαράς. Η κατάσταση (μάς) έχει ξεφύγει!

    • anonymous avatar
      anonymous @ NTUA 01/06/2012 19:54:16

      Σε αυτό έχεις δίκιο. Ο κόσμος θέλει να διώξει τους παλιούς μια κι έξω. Ακόμη και το διάολο θα ψήφιζε.

  8. GreekInLux avatar
    GreekInLux 01/06/2012 15:17:38

    -Επιδίωξη εθνικής προγραμματικής συμφωνίας με τον κλάδο της Ναυτιλίας και τον εφοπλιστικό κόσμο για αύξηση των εσόδων και κατάργηση των φοροαπαλλαγών.

    Δηλαδή τους λέει κατάμουτρα ελάτε να μιλήσουμε για να σας φορολογήσω περισσότερο; Ούτε το Ρομίλντα και το Νταλιάνα δεν θα μέινουν υπό ελληνική σημαία!

    -Εκσυγχρονισμός και στελέχωση των ΔΟΥ με εξειδικευμένο προσωπικό.

    Κοινός ετοιμαστείτε για την επέλαση των ροζοφρουρών. Μόνο που αντί για την αυριανή θα βλέπουμε τώρα την αυγή πάνω στα γραφεία των υπαλλήλων στις ΔΥΟ και τις δημόσιες υπηρεσίες γενικότερα...

  9. theo1611 avatar
    theo1611 01/06/2012 15:17:42

    Αγαπητέ ΑΨ,

    Αντιπαράθεση με τον ΣΥΡΙΖΑ στη διαδικασία, είναι κατά τη γνώμη μου χαμένη από χέρι. Είναι μάστορες στη διαδικασία που τρώει την ουσία!!!

    Επί της ουσίας είπε κάποια χοντρά (π.χ. τελείωσαν οι σύμβουλοι των υπουργών, τα golden boys των τραπεζών και των οργανισμών, εθνικοποίηση τραπεζών, τέλος εξαγωγής καταθέσεων όπως στις ΗΠΑ, μέσοι όροι φορολογίας νομικών και φυσικών προσώπων όπως της ΕΕ, κλπ).
    Σ' αυτά τα προηγούμενα πονάει το αποδοκιμασμένο πελατειακό πολιτικό σύστημα των παλαιών κομμάτων εξουσίας, που έχει επιλέξει να τα κάνει γαργάρα και είναι ενδεχόμενο εκεί να κριθεί και το αποτέλεσμα.

  10. 0030salvador avatar
    0030salvador 01/06/2012 15:25:36

    cheap(φθηνός)ra(ήλιος αιγυπτιακά).φτηνός ήλιος πολύ φτηνός!

  11. Γλαυξ avatar
    Γλαυξ 01/06/2012 15:26:40

    Κάθισα και άκουσα όλη την ομιλία του Τσίπρα και έχω να κάνω τα εξής σχόλια:
    - Η φωνή του και ο τόνος του απέπνεε - και μετέδιδε μάλλον στους περισσότερο
    εύπιστους - αισιοδοξία και αγωνιστικότητα.
    - Ο λόγος του, σε αρκετά καλά Ελληνικά, ήταν καθαρός και αποφασιστικός.
    Το κυριότερο;
    - Ήταν άκρως πατερναλιστικός (θα αναλάβουμε να σας λύσουμε όλα τα
    προβλήματα) αυτό δηλ. που επιζητεί να ακούσει ο Έλληνας-παιδί ....
    Τι να πώ εγεννήθη ημίν ο νέος ηγέτης !!!
    Το να προσπερνά κανείς με κορώνες και αστειότητες ένα νέο και φιλόδοξο άτομο - που ασκεί και γοητεία στις μάζες - είναι τουλάχιστον απλοϊκό.
    Είδομεν

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Γλαυξ 01/06/2012 15:58:06

      Όλα αυτά που λες είναι ανάλογα της προσδοκίας για βόλεμα, ήσσων προσπάθεια, και επανάληψη γενικώς του κακού μας εαυτού ως κοινωνία. Δεν εγεννήθη νέος ηγέτης. Νέος δημαγωγός ίσως.

    • monson avatar
      monson @ Γλαυξ 01/06/2012 17:22:57

      Εγω γιατι οταν τον ακουγα ενιωθα οτι σαν να ακουγα τον Ανδρεα παπανδρεου? απο τον τονο της φωνης μεχρι τον τονισμο των λεξεων...μεχρι την κινησιολογια του...μεχρι της υποτιθεμενης επαναστατικοτητας του ...που για τον συγχωρεμενο ...η μονη επανασταση που εκανε ηταν τα παμπερς αντι για πανες εγιναν χιλιαρικα???

  12. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 01/06/2012 15:28:25

    Για να μην αρχίσω διακινδυνεύοντας να χαρακτηρισθώ κακοπροαίρετος, οι πιό λογικές και καλύτερες προγραμματικές προτάσεις του ΣΥΡΙΖΑ είναι:
    1. Το περιουσιολόγιο (αργήσαμε πολύ)
    2. Η διαμόρφωση των φορολογικών συντελεστών κατά κλίμακα εισοδήματος, σύμφωνα με τον μέσο όρο της Ευρωζώνης.
    3. Το Ταμείο Εθνικού Πλούτου - Κοινωνικής Ασφάλισης, στο οποίο θα μεταφέρονται τα Δημόσια δικαιώματα επί του φυσικού και του ορυκτού πλούτου της χώρας (π.χ. πιθανών κοιτασμάτων υδρογονανθράκων, εφόσον αποδειχθούν οικονομικά εκμεταλλεύσιμα), καθώς επίσης (το κυριότερο) όλη η εμπορεύσιμη κινητή ή ακίνητη περιουσία του κράτους. Είναι πρωτοποιακό μέτρο που εφαρμόζει η Νορβηγία (και άν δεν απατώμαι η Δανία).
    Τα λοιπά μέτρα θέλουν πολλή συζήτηση: Από κάποια σκόπιμα και ενδιαφέροντα έως πολλά ...απολύτως tragic. Π.χ. δεν γνωρίζουν ότι ο ΟΤΕ είναι ήδη κρατική επιχείρηση;
    Θ' αναφερθώ σ' αυτά τα άλλα προσεχώς...

    • GreekInLux avatar
      GreekInLux @ Ο Θείος 01/06/2012 15:49:16

      όντως το σημείο που αναφέρετε ως 3ο ακούγεται ενδιαφέρον. Χωρίς όμως μονομερή ανακήρυξη της ΑΟΖ για πια δικαιώματα περί ορυκτού πλούτου τη χώρας μιλάμε; έχουμε την ψευδαίσθηση ότι θα απέδιδαν ποτέ συνομιλίες και διαπραγματεύσεις με τους Τούρκους; ...και αν ποτέ καταλήγαμε σε συμφωνία, αυτή δεν θα ήταν σίγουρα εις βάρος μας όπως συμβαίνει πάντα; εκτός κι αν περιμένουμε ότι ο τσαμπουκάς του Τσίπρα θα κάνει και τους γείτονες να τρέμουν.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ GreekInLux 01/06/2012 15:59:49

        Tο 3 θα μπορούσε να είναι πολύ πιο σαφές και περιεκτικό από πιθανούς ή δυνητικούς υδρογονάνθρακες κτλ.
        Π.χ. στα Δημόσια δικαιώματα επί του φυσικού πλούτου, θα μπορούσαν να περιλαμβάνονται ΡΗΤΑ το ανανεώσιμο δυναμικό ενέργειας, αιολική, ηλιακή, υδροδυναμική. Ως γνωστόν, αυτά δεν είναι πιθανά ή δυνητικά, αλλά βέβαια και εκμεταλλεύσιμα.
        Τους υδρογονάνθρακες, όλοι τους έχουμε κάνει ολίγον φετίχ. Να τους έχουμε στο νού μας, αλλά υπάρχουν και άλλες πορτοκαλιές που κάνουν ωραία πορτοκάλια.

        • GreekInLux avatar
          GreekInLux @ Ο Θείος 01/06/2012 16:29:10

          για το λόγο αυτό ανέφερα τα περί ορυκτού πλούτου μόνο και όχι φυσικού :)

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Ο Θείος 01/06/2012 16:01:36

      Θείε, πολύ τσιπρίτιδα σε έχει πιάσει τελευταία. Είναι μωρέ αυτός τύπος για να τον εμπιστευτεί κανείς; Που πάει στο εξωτερικό και τα χαλάει τις συμμαχίες της χώρας; Που χαϊδεύει τα αυτιά σε έναν λαό που κατήντησε σε παρακμή ακριβώς γιατί του χάϊδευαν τα αυτιά επί ΠΑΣΟΚ και ολίγον επί ΝΔ; Είπε εκεί μια πρόταση που σου φάνηκε καλή και ξεπέρασες την "προσαρμογή των φορολογικών συντελεστών" δηλαδή την αύξησή τους; Που ξεπέρασες την διαπραγμάτευση του θέματος της ΑΟΖ με τους Τούρκους; Που ξεπέρασες τις επανακρατικοποιήσεις για να φτιάξουμε τις νέες ζημιογόνες ΔΕΚΟ του 21ου αιώνα; Τί να σου πω ...

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 01/06/2012 16:06:39

        Είπα, επιφυλάσσομαι.
        Άρχισα με τις γλύκες...

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 01/06/2012 16:10:06

        Προσαρμογή των φορολογικών συντελεστών στο μέσο όρο της Ευρωζώνης είπε. Λογικό.
        Για "επανακρατικοποιήσεις' ήδη έγραψα. Νταλά μπαλά. Θα επανακρατικοποιήσει τον ...κρατικό (άλλου κράτους) ΟΤΕ;
        Για τα ΑΟΖ, υδρογονάνθρακες, ενεργειακά κτλ, έχω ήδη σχόλιο - σοβαρή παρατήρηση, κατά την ταπεινή μου γνώμη με πολύ πιό ρεαλιστικό πνεύμα. Και πολύ περισσότερη ποσοτική αξία σε δημόσιο πλούτο.

        • m.s avatar
          m.s @ Ο Θείος 01/06/2012 17:29:14

          ναι ναι πολύ λογικό ο μέσος όρος της ευρωζώνης
          φαντάζομαι δεν πειράζει που μερικοί πολύ χαμηλότεροι των μέσων όρων είναι στη γειτονιά...
          η πρόταση της ΝΔ είναι πιο ρεαλιστική.

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ m.s 01/06/2012 18:44:13

            Η γειτονιά είναι "Βαλκάνια". Μερικοί συνέλληνες ως γνωστόν φαντασιωνόμαστε ότι "δεν είμαστε" (!).
            Δεν τους καταδεχόμαστε σε άλλα πράγματα. Αλλά μόνον για τη φορολογία τους θεωρούμε "υπόδειγμα" - επειδή συμφέρει σε κάποιους χλιδιάρηδες και μπαταχτσήδες "ομοεθνείς" εργοδότες.
            Είμαστε και αλαζόνες και υποκριτές και καραγκιόζηδες.

          • m.s avatar
            m.s @ Ο Θείος 01/06/2012 19:46:54

            αυτό είναι αλήθεια και ο πατριωτισμός πρέπει να αποκτήσει ουσία.
            όμως στη βόρεια Ελλάδα η κατάσταση είναι λιγάκι πιο σύνθετη. Πέρα από αυτούς που πολύ εύστοχα περιγράφετε , υπάρχουν και αυτοί που δεν προτιμούν την ελληνική αγορά λόγω των χαμηλών τους εισοδημάτων.(πάνε στους γείτονες για βενζίνη , ψώνια, για τα δόντια τους .. ) γιατί το ευρώ εκεί μετράει πολύ ....προς το παρόν.
            όσο και να μου γυρίζουν τα άντερα πρέπει να δοθούν κίνητρα σε αυτούς να ανοίξουν δουλειές στην Ελλάδα ( γιατί υπάρχουν Έλληνες που θέλουν να δουλέψουν) και ένα από αυτά είναι μια χαμηλή φορολόγηση .
            με όλο το σεβασμό για την αξιοσύνη σας.

          • tas avatar
            tas @ m.s 01/06/2012 20:43:56

            Αν δεν είχε η βενζίνη 1,8 ευρώ, αν το ΦΠΑ ήταν μικρότερο και αν ο υπερβολικός μισθός των 400 ευρώ και την αντίστοιχης σύνταξης ήταν στα επίπεδα του 2009 ή και μεγαλύτεροι (και μιλώ μόνο για τους κατώτερους για να μη παραξηγηθώ), πόσο θα περιοριζόταν αυτός ο "τουρισμός" και μήπως θα εξακολουθούσαν να λειτουργούσαν μαγαζιά επιχειρήσεις, βενζινάδικα κοντά στα σύνορα που δυστυχώς κλείσανε? Ή μήπως νομίζουμε ότι μειώνοντας τη φορολογία στο 10% θα επανέλθουν απο την Βουλγαρία οι καθαρά παραγωγικές επιχειρήσεις? Γιατί στη Βουλγαρία και στη Κύπρο η συντριπτική πλειοψηφία των επιχειρήσεων που μετανάστευσαν είναι παροχής υπηρεσιών (πόσο προσωπικό απασχολούν αυτές εις την αλλοδαπή? μήπως είναι μόνο μεταφορά έδρας για φορολογικούς λόγους ενώ δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα και έχουν προσωπικό στην Ελλάδα?). Φαύλος κύκλος. Αν δεν υπάρξει ενιαία φορολόγηση στην ΕΕ και δημιουργούνε συνεχώς ειδικές οικονομικές ζώνες και παραδείσους μέσα στην ΕΕ τότε δεν ξέρω γιατί θα πρέπει να παραμείνουμε σε αυτήν την ΕΕ

          • m.s avatar
            m.s @ tas 01/06/2012 22:31:56

            ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης, Σωκράτης Ξυνίδης, στη Βουλή και σε επερώτηση του βουλευτή του ΛΑΟΣ Πολατίδη για τη φυγή ελληνικών εταιρειών στη Βουλγαρία, έδωσε τα εξής στοιχεία :
            για το 2010 ‘οι εγγεγραμμένες στο Εμπορικό Μητρώο της Βουλγαρίας εταιρίες με ελληνική συμμετοχή από 5% έως 100% αριθμούν περί τις 4.100 και στο α εξάμηνο του 2011 άλλες 800 εταιρίες ελληνικών συμφερόντων καταχωρίστηκαν στο Εμπορικό Μητρώο της Βουλγαρίας και μέχρι το τέλος του έτους αναμένονταν η σύσταση άλλων τόσων εταιριών από Έλληνες.
            Από τις εταιρίες αμιγώς ελληνικών συμφερόντων το 38% (800 περίπου) βρίσκονται κοντά στα σύνορα.
            ο αριθμός των επιχειρήσεων ελληνικών συμφερόντων που υπέβαλαν φορολογική δήλωση το 2010 ήταν 2.072, δηλαδή τρεις φορές μεγαλύτερος σε σύγκριση με το 2006 .
            Επίσης αναφέρθηκε πως πολλές εταιρίες ιδρύθηκαν με σκοπό την αγορά ακινήτου ή αυτοκινήτου και δεν εγκατέστησαν εκεί την παραγωγική τους δραστηριότητα.
            Στην έκθεση αποτυπώνονται και «εκτιμήσεις από βουλγαρικής πλευράς ότι οι κυριότεροι λόγοι της αυξημένης προτίμησης της Βουλγαρίας ως επενδυτικού προορισμού, εκ μέρους ελληνικών αλλά και ρουμανικών επιχειρήσεων, είναι η χαμηλή φορολογία, το φτηνότερο εργατικό κόστος, τα χαμηλότερα ενοίκια, οι μεταφορικές υπηρεσίες και το σταθερό μακροοικονομικό περιβάλλον της.

    • Jimakos avatar
      Jimakos @ Ο Θείος 01/06/2012 16:08:38

      Κάνετε λάθος αν νομίζετε οτι η Νορβηγία μοιράζει σε συντάξεις και παροχές αυτά που βγάζει απο την εκμετάλευση του ορυκτου της πλούτου. Μόνο ένα πολύ μικρό μέρος, τα υπόλοιπα τα κρατάει και κάνει επενδύσεις και σε άλλους τομείς, ακόμα κι εκτος Νορβηγίας και φυσικά παραμένει υψηλή η φορολογία. Δώσε ταμείο στους κρατικοδίαιτους πολιτικάντηδες της Ελλαδας και στο αδείαζουν σε μισή τετραετία!

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Jimakos 01/06/2012 16:49:02

        Η Νορβηγία αντί της εδώ αμαρτωλής τριμερους χρηματοδότησης, χρηματοδοτεί το ενιαίο της ταμείο βασικής σύνταξης (πέρα από τις εργοδοτικές εισφορές και τις εισφορές εργαζομένων), από ένα Δημόσιο πετρελαιικό της Fund. Το θεωρούν κοινωνικό πόρο.
        h**p://en.wikipedia.org/wiki/The_Government_Pension_Fund_of_Norway
        Φυσικά, μέρος των κερδών το επενδύουν. Και έχουν από τους ψηλότερους συντελεστές φορολογίας προσώπων για τα μεγάλα εισοδήματα.
        Λέξεις όπως "παροχές" είναι δυστυχώς Ελληνική πατέντα, δεν υπάρχουν στις Σκανδιναβικές γλώσσες.

      • Γλαυξ avatar
        Γλαυξ @ Jimakos 01/06/2012 17:20:06

        Ακριβώς! ξοδεύει μόνο το 4% των εσόδων από τον ορυκτό πλούτο. Το 96% λέει ανήκει στις επόμενες γιενιές. Φαντάζεστε τις αντιδράσεις των Ελλήνων εάν μια συνετή κυβέρνηση μας έλεγε ότι θα αποταμεεύουμε για τις επόμενες γενιές ;

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ Γλαυξ 01/06/2012 17:29:11

          Το 96% των εσόδων ανήκει στις επόμενες γενιές, γι αυτό το επενδύει με διάφορους τρόπους (από ομόλογα και μετοχές μέχρι futures εμπορευμάτων). Είναι το μεγαλύτερο επενδυτικό fund στην Ευρώπη.
          Με αυτή την επένδυση, σκοπεύει να συν-χρηματοδοτεί το βασικό συνταξιοδοτικό σύστημα για τις επόμενες γενιές, ακόμη και μετά την εξάντληση των κοιτασμάτων της Βόρειας Θάλασσας.
          Να προσέξουμε ότι επενδύει με διασπορά. Δεν τα καταθέτει χαμηλότοκα στις Νορβηγικές τράπεζες, ούτε βάζει όλα τα απίδια στο ίδιο σακί (όπως εδώ με τα κουρεμένα ομόλογα).

  13. Μύγα μες στο Γάλα avatar
    Μύγα μες στο Γάλα 01/06/2012 15:33:50

    Περα απο το εφικτό ή ανεφικτο καποιων που προτεινει ...στις προτάσεις του είναι και μια με αρκετό ενδιαφέρον ....η κατάληψη δημοσίων συχνοτήτων (διαπλοκή) είναι έσοδο για το ελληνικό δημόσιο ..καθώς και η μη δήλωση περιουσίας (με σκοπό την φοροδιαφυγή) οδηγεί στην δημευση περιουσίας
    Υπάρχει κάποια αντιδραση στην ομύγηρη για αυτά ...και το κυριώτερο υπάρχει κάτι το ανάλογο στο προγραμμα της ΝΔ ;

    • GreekInLux avatar
      GreekInLux @ Μύγα μες στο Γάλα 01/06/2012 15:55:11

      αγαπητή μύγα...το ζήτημα των συχνοτήτων, είμαι 100% σίγουρος ότι ετέθη, για να μπορεί, κατά τα πρότυπα ΠΑΣΟΚ, ο κος Τσίπρας και το κόμμα του να χειραγωγεί, μελλοντικά τα ΜΜΕ. Μην έχετε γι αυτό καμία αμφιβολία. Μετά τις εκλογές και εάν αυτές αναδείξουν το ΣΥΡΙΖΑ πρώτο κόμμα, θα δείτε την αγιογραφία να πηγαίνει σύννεφο. Ειδικά αν γίνει και καμία αφαίρεση άδειας από κανένα μέσο ευρείας "αποδοχής"...

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Μύγα μες στο Γάλα 01/06/2012 16:04:55

      Υπάρχει. Ο Σαμαράς έχει δηλώσει ήδη από τη ΔΕΘ το 2009 ότι "αυτά που ήξερε η διαπλοκή να τα ξεχάσει". Αυτό τα περικλείει όλα. Το ότι τα καθεστωτικά ΜΜΕ δεν τον πάνε με προεξάρχοντα τελευταία το συγκρότημα του Αλαφούζου που αβαντάρει τον Τσίπρα δεν σου λέει κάτι; Τίποτα μα τίποτα δεν σου λέει; Αλλά αυτά παθαίνει κανείς στη χώρα της αριστερόστροφης λοβοτομής.

      • Χωρις Μασκα avatar
        Χωρις Μασκα @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 02/06/2012 01:09:32

        Στό οποίο συγκρότημα Αλαφούζου μεγαλομέτοχος είναι
        και ο κος Μαρινάκης κουμπάρος της "κόρης".Είναι βέβαιο
        ότι σ'αυτή τη φάση αφού απέτυχε να εκλεγεί η "κόρη",την
        οποία και φορτωθήκαμε εμείς και θα εκλεγεί στα σίγουρα,
        {ο Θεός να βοηθήσει να μην βγεί και τίποτε περίεργο την
        τελευταία στιγμή που θα το φορτωθούμε κι αυτό},είναι το
        συγκρότημα άνετο πιά να παίζει τα δικά του παιχνιδάκια
        αβαντάροντας τον ΣΥΡΙΖΑ.
        Και κάτι άσχετο που δεν έχει σχέση με την διαπλοκή μα με
        την "θυγατέρα".Στά Χανιά κατεβαίνει με τον Μάνο κ.λ.π.
        ο εκλεκτός της "θυγατέρας" υποψήφιος δήμαρχος Χανίων
        Γ.Αρχοντάκης. Τον οποίο υποστήριζε εις βάρος του ξαδέλφου της επίσης υποψηφίου Κ.Βιρβιδάκη που υποστήριζε η Ν.Δ.Τυχαίο;Στο επικρατείας του Μάνου είναι επικεφαλής η Α . Λυμπεράκη πρώτη εξαδέλφη επίσης της"θυγατρός".Τυχαίο; Την κα Α.Λ. την προβάλλει ο SKY σε καθημερινή βάση.Και επαναλαμβάνω τυχαίο;Έτσι για να δούμε τι μας προσθέτει σε ψήφους η ολική επαναφορά
        της "θυγατέρας".Μοιράζει τους ψήφους όπου βρεί.
        Βοήθεια μας.
        Όσο και να σας κάνει εντύπωση έτσι κι έρθει πρώτος ο
        ΣΥΡΙΖΑ {με την βοήθεια και του συγκροτήματος SKY και
        Καθημερινής} η"κόρη" θα αρχίσει την επάυριο να βαράει τα τύμπανα.

  14. Factorx avatar
    Factorx 01/06/2012 15:35:46

    Ο Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, Γιάννης Μιχελάκης, σχετικά με τις εξαγγελίες που έκανε ο Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ κ. Αλ. Τσίπρας και οι συνιστώσες του, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

    «Ακούσαμε, σήμερα, από το ΣΥΡΙΖΑ πώς θα οδηγήσει τη χώρα έξω από την Ευρώπη και το ευρώ.
    Πώς θα μας οδηγήσει σε εθνικές περιπέτειες.
    Πώς θα καταρρεύσουν ή θα φύγουν από τη χώρα και οι τελευταίες επιχειρήσεις.
    Πώς θα χαθεί κάθε ελπίδα των ανέργων για δουλειά.
    Πώς θα φορολογηθούν ακόμη πιο βαριά η μεσαία τάξη, οι μικρομεσαίοι επιχειρηματίες και οι ελεύθεροι επαγγελματίες.
    Πώς θα αποδυναμωθεί ακόμη πιο πολύ η Ελληνική Ναυτιλία.
    Πώς θα πάρει ακόμη πιο εφιαλτικές διαστάσεις η εγκληματικότητα και η λαθρομετανάστευση.
    Πώς θα γιγαντωθεί το σπάταλο κράτος.
    Ένα συνονθύλευμα εξαγγελιών που δεν τόλμησαν να κοστολογήσουν.
    Μια πολιτική απάτη που ξεπερνά, πολλές φορές, το “λεφτά υπάρχουν” του κ. Παπανδρέου και της κας Κατσέλη.
    Σήμερα, φαίνεται ακόμα πιο καθαρά, ότι μόνη ελπίδα εξόδου της χώρας από την κρίση είναι το σχέδιο των 10+8 μέτρων, που κατέθεσε, χθες, ο Αντώνης Σαμαράς, για την Ανάταξη της Οικονομίας και την ανακούφιση της Κοινωνίας, μέσα στο Ευρώ!».

    • Φιλιππος avatar
      Φιλιππος @ Factorx 01/06/2012 16:30:03

      Ο κ.Σαμαρας που θα μας οδηγησει;εκει που οδηγει ο ομογαλακτος του Ραχο΄ι΄την Ισπανια;μα ειμαστε ηδη (ΔΝΤ).Ειπε ο κ.Σαμαρας και ο κ. Μιχελακης αν δεν δεχθουν οι ομοιοι του στη Ευρωπη τη διαπραγματευση του θα εφαρμοσει ως εχουν τα μετρα των 11 δις;If not;if not;

      • GreekInLux avatar
        GreekInLux @ Φιλιππος 01/06/2012 16:58:41

        ενώ ο "δικός σας" με το "θα επιμείνουμε" που είπε χτες στο enikos μας έχει κάνει να κοιμόμαστε ήσυχοι.

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Φιλιππος 01/06/2012 20:10:38

        Λαϊκίζεις

        • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
          ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 01/06/2012 20:10:56

          Λαϊκίζεις Φίλιππε

  15. Βασιλης avatar
    Βασιλης 01/06/2012 16:11:57

    Τωρα που το σκεφτομαι εχω μια ερωτηση. Μεγαλοι Ελληνες επαναστατες. Προτιματε τον αλλο αλλα αγνωστο δρομο ή το συνηθισμενο που τρωμε 2 χρονια τωρα με βλεψη για ενα σιγουρα καταμαυρο μελλον; Καλυτερα μιας ωρας ελευθερη ζωη παρα 40 χρονια σκλαβιας και φυλακης. Τι θα εκαναν οι προγονοι μας; Σιγουρα θα ψηφιζαν αντιμνημονιακα!

  16. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 01/06/2012 16:14:05

    Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι αστικό κόμμα είναι καθαρά κόμμα ...καστών (συνδικαλιστών)

    Ας πάρουμε πχ το πρόγραμμα για την εκπαίδευση (1. άλλο η παιδεία 2.όχι μόνο του ΣΥΡΙΖΑ αλλά των 300):

    -αξιολόγηση εκπαιδευτικών που θα διδάσκουν αποκλειστικά (...βγάζουμε σπυράκια λόγω συνδικαλισμού)
    -αξιολόγηση ΑΕΙ/ΤΕΙ (....βγάζουμε σπυράκια λόγω συνδικαλισμού φοιτητών εργαζομένων καθηγητών)
    -ελεύθερη πρόσβαση σε ΑΕΙ / ΤΕΙ

    Θα γλιτώναμε το 1/3 της παραοικονομίας με τα μαύρα να έπεφταν άμεσα στην κατανάλωση.
    -Θα είχαμε σπουδές.

    -Θα είχαμε απόφοιτους αφού με την αξιολόγηση θα έφευγαν
    1.καθηγητές ΤΕΚΝΑ καθηγητών (όπου θέλει ο καθένας τον τόνο) 2.φοιτητοπατέρες
    3.θα είχαμε απόφοιτους με γνώση
    -Θα σταματούσε η αιμορραγία των φροντιστηρίων
    -Θα σταματούσε η ...εσωτερική μετανάστευση (κάθε ραχούλα και ΑΕΙ με οικονομική ανάπτυξη σε καφετέριες, σπίτια και σουβλατζίδικα)

    Τώρα το οικονομικό του πρόγραμμα που παρουσίασε είναι ανάλογο του Ζαππείου 5 νομίζω...έκθεση επιθυμιών σε παράταξη ιδεών...πχ ο ένας θα κατεβάσει το φόρο σε Νομικά πρόσωπα ο άλλος θα "...Αλλαγή των φορολογικών συντελεστών και προσαρμογή στα επίπεδα της ΕΕ" για πες πόσο είναι η φορολογία στην ΕΕ των φυσικών προσώπων;

    ...από τηγανίτα τίποτα...

    • Ioustinianos avatar
      Ioustinianos @ Ο Ιθαγενής 01/06/2012 18:40:38

      Όλα αυτά που γράφεις για την παιδεία, ποιος τα δημιούργησε;

  17. ioannis tsanas avatar
    ioannis tsanas 01/06/2012 16:20:32

    Λιγα ακουσα , Πολλα καταλαβα , ο νεαρος δεν γνωριζει να αρθρωση λεξη , οπως ειδατε τα διαβαζει ολα μα ολα δεν ξευευγει οτι τελεια , του τα εχουν γραμμενα απο το κατευθυντηριο και τα απαγγελει , Πως και με Ποιον θα παει να διαπραγματευη , θα πει περιμενετε να παρω τις συνιστωσες να σας απαντησω ΑΣΤΕΙΑ ΠΡΑΓΡΑΜΑΤΑ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΚΟΥΤΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΟΥΝ , αν ακουσα καλα ειπε ΘΑ ΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ τις Τραπεζες ας τον ενημερωση καποιος σημερα το απογευμα ποσα χρηματα εφυγαν σημερα προς αγνωστη κατευθυνση , Δυστυχως ο Νεαρος κοιμαται και ονειρευεται και την Αυγη ( δεν ) παντρευεται ( κατα δηλωση του ), εχει ποτε περασει ΟΧΙ Ζησει στα πρωην ανατολικα κρατη αλλα και στα τωρινα ακομη ΛατινοΑμερικης να δει πως ζει ο κοσμος , οχι πουκαμισακι ΛΑΚΟΣΤ κτλ. εκ του ασφαλους ελευθερια Λογου και Κινησεων στην ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ που το Κομμα μας η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΘΕΜΕΛΙΩΣΕ ΜΕ ΠΟΛΥ ΓΕΡΑ ΘΕΜΕΛΙΑ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΤΣΟΓΛΑΝΗ ( ΣΥΓΝΩΜΗ κ. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΑ ) να ΚΑΕΙ - ΚΛΕΙΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ - ΔΡΟΜΟΥΣ - ΓΡΑΦΕΙΑ - ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ - ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ - ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΟΙ ΕΚ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΒΡΙΖΕΙ , ΕΝ ΟΛΙΓΟΙΣ Η ΠΟΛΥ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΒΛΑΠΤΗ

  18. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 01/06/2012 16:33:50

    Ξανά ρωτώ:

    ξέρει κανένας πόσο είναι οι ...συντελεστές σε
    Νομικά Πρόσωπα
    Φυσικά Πρόσωπα στην ΕΕ;

    γιατί αν ο Ελληνας μισθωτός πληρώσει τον Μ.Ο του συντελεστή στα 751 € θα... γελάσουμε πολύ.

    ΥΓ

    Η διαφορά ΕΕ-Ελλάδας;

    Μόνο οι μισθωτοί πληρώνουν για αυτό ο Μ.Ο στη συμμετοχή μισθωτών & συνταξιούχων είναι υψηλός στη χώρα καθώς οι υπόλοιποι δεν ...πληρώνουν.

    Αλλά 15% κλίμακα δεν ...παίζει στην ΕΕ σε μισθούς.

  19. Mixalis avatar
    Mixalis 01/06/2012 17:08:39

    Το ξαναβαζω γιατι εδω ταιριαζει πιο πολυ σαν απαντηση.....

    >Δεν θα μπορούσα να έλθω στις γραμμές σας,γιατί ενώ από τη μια μεριά σας βλέπω υπερασπιστές των ανθρωπίνων δικαιωμάτων των μουσουλμάνων της Θράκης, δεν σας έχω δει ποτέ να αναλαμβάνετε κάποια δράση υπέρ των ίδιων ανθρωπίνων δικαιωμάτων των Χριστιανών στην Τουρκία.

    .
    >Δεν θα μπορούσα να έλθω στις γραμμές σας, γιατί ενώ από τη μια μεριά πέντε συνιστώσες του ΣΥΡΙΖΑ -Οικολογική Παρέμβαση, Κόκκινο, Νεολαία Συνασπισμού, ΣΥΡΙΖΑ Παράρτημα Υμηττού,Διεθνιστική Εργατική Αριστερά- ονομάζουν τα Σκόπια ως ‘Ματσεντόνια’και τους Σκοπιανούς’ματσεντόσκι’ και στηρίζουν τις απόψεις του ναζιστή Γκρουέφσκι, από την άλλη κατηγορούν τους συμπατριώτες τους στην Ελλάδα που διεκδικούν το αυτονόητο δικαίωμά τους, ως.εθνικιστές!
    .

    >Δεν θα μπορούσα ποτέ να έλθω στις γραμμές σας, γιατί ενώ από τη μια μεριά στηρίζετε τους Τσάμηδες -τους αποδεδειγμένους συνεργάτες του Χίτλερ στην κατοχή- και τους αναγνωρίζετε το δικαίωμα να διεκδικήσουν τις κατασχεμένες από την Ελλάδα περιουσίες τους, από την άλλη, δεν σας έχω δει ποτέ να διαμαρτύρεστε για την καταπάτηση των δικαιωμάτων των Ελλήνων κατοίκων της Βορείου Ηπείρου!

    .
    >Δεν θα μπορούσα ποτέ να έλθω στις γραμμές σας, γιατί ενώ στηρίζετε τα δικαιώματα των Τουρκοκυπρίων, στηρίξατε παράλληλα και το αμερικάνικο σχέδιο Ανάν που αφαιρούσε τα δικαιώματα των Ελληνοκυπρίων και διέλυε την Κυπριακή Δημοκρατία!
    .

    >Δεν θα μπορούσα ποτέ να έλθω στις γραμμές σας, γιατί ενώ ονομάζετε την Κωνσταντινούπολη .Ιστανμπούλ, λέτε επίσης και το Μοναστήρι .Μπίτολα, αλλά δεν λέτε και το Βερολίνο .Μπερλίν!

    .
    >Δεν θα μπορούσα ποτέ να έλθω στις γραμμές σας, γιατί ενώ από τη μια ζητάτε επίμονα να μπει φραγμός και κάποιοςέλεγχος στη διακίνηση του παγκόσμιου κεφαλαίου, από την άλλη θέλετε ελεύθερη διακίνηση λαθρομεταναστών στην Ελλάδα!
    .

    >Δεν θα μπορούσα ποτέ να έλθω στις γραμμές σας, γιατί ενώ από τη μια μεριά είστε υπέρ της κατάργησης του πεδίου βολής στους Λόφους της Φλώρινας για οικολογικούς λόγους, από την άλλη μεριά δεν διαμαρτυρηθήκατε ποτέ για το εργοστάσιο λιγνίτη της ΔΕΗ που μολύνει χειρότερα το ίδιο περιβάλλον, δεν διαμαρτυρηθήκατε ποτέ για το ασβεστάδικο και για το ορυχείο στην ίδια περιοχή.όπως και δεν διαμαρτυρηθήκατε ποτέ για την άθλια ρυπογόνο μονάδα παραγωγής ηλεκτρισμού των Σκοπιανών δίπλα στο Μοναστήρι, που όταν φυσά βόρειος άνεμος πνίγεται όλος ο νομός στο καυσαέρια!

     

    >Δεν θα μπορούσα ποτέ να έλθω στις γραμμές σας, γιατί ο πρόεδρός σας από τη μια μεριά είναι λάβρος κατά των ‘βυσμάτων’ στο στρατό και από την άλλη υπηρετεί τη θητεία του βάζοντας βύσμα στο κέντρο της Αθήνας στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας!!!

    >Δεν θα μπορούσα ποτέ να έλθω στις γραμμές σας, γιατί ενώ βλέπω ένα νέο παιδί για αρχηγό με υποτίθεται νέες και καθαρές ιδέες, από την άλλη όμως τον βλέπω μέτοχο σε κατασκευαστική εταιρεία που στο καταστατικό της έχει στην πρώτη γραμμή τα .δημόσια έργα!
    .
    Για αυτά και για άλλα πολλά
    .

  20. ΚΕΡΒΕΡΟΣ avatar
    ΚΕΡΒΕΡΟΣ 01/06/2012 17:09:16

    Μόνο εγώ βλέπω την πιθανότητα αυτοδυναμίας ή υπάρχει και κανένας άλλος;

    Έτσι και επιμείνει περισσότερο στις θεσμικές αλλαγές που χρειάζεται ο τόπος, κάτι που δεν έκανε ΚΑΘΟΛΟΥ ο Σαμαράς, τότε θα έχει κάνει την κίνηση κλειδί για να αλώσει και το κέντρο, μετά την κεντροαριστερά.
    Μην περνάτε για χαζό τον κόσμο. Κάποιες φορές αξιολογεί περισσότερο τις προθέσεις παρά τα λόγια. Επίσης, αναζητά απεγνωσμένα κάποιο όραμα και ελπίδα κι όχι απλά διαχείριση.
    Γνωρίζουν όλοι πολύ καλά ότι, απ' αυτά που λέει, πολύ λίγα θα καταφέρει στον οικονομικό τομέα. Την σαπίλα όμως δείχνει ότι μπορεί να την καθαρίσει. Κι αυτό παίζει καθοριστικό ρόλο στα μυαλά των απογοητευμένων κεντρώων αναποφάσιστων.

    • dim avatar
      dim @ ΚΕΡΒΕΡΟΣ 02/06/2012 00:50:29

      Πλάκα μας κανεις? Μα αυτοί που θα τον ψηφίσουν θα είναι όλοι αυτοί οι βολεμένοι που θα θέλουν να μην αλλάξει τίποτα. Και για να σου το πω πιο ολοκληρωμένα. Οι κατηγορίες πολιτών που θα ψηφίσουν Τσίπρα είναι: οι βολεμένοι, τα λαμόγια, οι κερδοσκόποι, οι μπαχαλάκηδες, και οι αριστεροί ιδεολόγοι. Για τους τελευταίους δεν μπορώ να πω τίποτα, για όλους τους άλλους όμως, είναι πως είναι διαχρονικά η ντροπή της κοινωνίας. Ήρθε η ώρα να μετρηθούμε λοιπόν. Είναι αυτοί πιο πολλοί, ή είμαστε πιο πολλοί οι πατριώτες, φιλελεύθεροι, οικογενειάρχες, έντιμοι, φιλότιμοι και παραγωγικοί Έλληνες??? Η απάντηση στις 17 Ιούνη....

  21. Διαφωνών avatar
    Διαφωνών 01/06/2012 17:34:57

    Το οικονομικό περιεχόμενο του προγράμματος Τσίπρα μπορεί ο καθένας να το εκτιμήσει μόνος του. Κατά τη γνώμη μου, πρόκειται για ένα κατ' ουσίαν μη δεσμευτικό κείμενο, ανοιχτό σε ποικίλες μεταφράσεις, ούτως ώστε ο κάθε πιθανός ψηφοφόρος του ΣΥΡΙΖΑ να δει μέσα από αυτό εκπληρωμέες τις προσδοκίες και αυταπάτες του.
    Το πολιτικό αντίκρυσμα όμως είναι άλλο και μεταφράζεται τούτη την ώρα στο έξης: Ότι ο ΣΥΡΙΖΑ δεν επιδιώκει καμιά κυβερνητική συνεργασία, αλλά ότι πρόκειται να αξιοποιήσει το διάστημα των επομένων εβδομάδων (πριν τις 17 Ιουνίου) και μηνών (αν έρθει πρώτος στις εκλογές και σχηματιστεί μια κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΔΗΜΑΡ) για να φέρει στη βουλή μια σειρά "φιλολαικών" νόμων, να κερδίσει από αυτό την εύνοια και άλλων ψηφοφόρων, να προκαλέσει στη συνέχεια την πτώση της κυβέρνησης αυτής, και να πάει για την αυτοδυναμία μετά (μέσα έως τέλη Αυγούστου). Άρα και να ξεδιπλώσει το πραγματικό του πρόγραμμα μόνο τότε, που θα μπορεί να το επιβάλει κοινοβουλευτικά.

  22. Pandykar avatar
    Pandykar 01/06/2012 17:44:00

    Oχι φίλε Κερβερε, κι' άλλοι την βλέπουν... Προσωπικά περιμένω την επομένη του ντημπέϊτ, να βγει και να πει: "Εδώ και τώρα απαλλαγή! Δώστε μου την αυτοδυναμία να σας δώσω την αξιοπρέπεια". Και θα απέχει πολύ λίγο απ' αυτήν! Η ελπίδα θα ήταν από πλευράς ΠΑΣΟΚ, που όμως δείχνει μακρυά νυχτωμένο. Οσο μάλιστα βλέπουν ότι συνεχίζουν να κάθονται στον πάτο, που να βρουν το κουράγιο να συσπειρωθούν.

    • ΚΕΡΒΕΡΟΣ avatar
      ΚΕΡΒΕΡΟΣ @ Pandykar 01/06/2012 19:49:01

      Το ΠΑΣΟΚ είναι πλέον κλινικά νεκρό. Ο Τσίπρας ξέρει που στοχεύει. Στις πλατιές λαϊκές μάζες, που πάντοτε η ρητορική του Ανδρέα, τις συνέπαιρνε. Ιδίως στις μεγάλες ηλικίες θα έχουμε μεγάλες αλλαγές...

      Όσο για την οικονομική του πολιτική, που όλοι κόπτονται, σε όλες τις οικονομικές κρίσεις το κράτος ανέλαβε να βγάλει τα κάστανα από τη φωτιά. Ο ιδιωτικός τομέας σε τέτοιες στιγμές απλά περιμένει τη σειρά του.

      • GreekInLux avatar
        GreekInLux @ ΚΕΡΒΕΡΟΣ 01/06/2012 23:29:31

        Οι μεγάλες ηλικίες έζησαν κι ένα 81, όπως ο πατέρας μου στα 61 σήμερα. Και αυτός και όλοι οι φίλοι του αλλά και πολλοί άλλοι, που πρώτα ψήφισαν ΠΑΣΟΚ και μετά λέγανε ότι θα κόψουν το χέρι τους απ' τη (συ)ρίζα, έχουν τρομοκρατηθεί με το ενδεχόμενο του Τσίπρα, ακριβώς για αυτή τη ρητορική του Ανδρέα. Βαστάτε μικρό καλάθι.

  23. Inno avatar
    Inno 01/06/2012 17:48:52

    φυσικά! το 81 πχ ψήφισαν Ανδρέα. Όλοι Δημόσιο, πακέτα της ΕΕ για σπίτια και αμάξια, έξω οι βάσεις που μένουν κλπ.
    ε, έφτασε η ώρα και η νέα γενιά να συνεχίσει το άξιο έργο των προγόνων της.

  24. και του χρόνου avatar
    και του χρόνου 01/06/2012 18:05:53

    ++++

  25. tak avatar
    tak 01/06/2012 18:07:18

    Για την ταμπακιέρα τίποτα; Όπως σας γράφει ο Κώστα ΜΠ "Ο Σαμαράς δεν έχει πει ναι σε όλα. Τους το έγραψε πως θα κάνει τροποποιήσεις και όταν μίλαγε από το 2010 για επαναδιαπραγμάτευση οι συριζαίοι είσασταν απασχολημενοι με το κίνημα ” δεν πληρώνω διόδια” και λοιπές δημοκοπίες."
    Να λοιπόν η ... ταμπακιέρα...

    • Spiros avatar
      Spiros @ tak 01/06/2012 18:39:40

      Οι συριζαίοι δεν ξέρω που ήταν αν θέλεις μπορώ να σου πω που ήμουν εγώ...Είμαι και ήμουν μακρυά από τα κόμματα...Το καλό του τόπου θέλω και το καλό όλων μας..Και το καλό του τόπου δεν έρχεται αν δεν μονιάσουμε εμείς και δεν συμφωνήσουμε σε πέντε βασικά πράγματα...

      • tak avatar
        tak @ Spiros 01/06/2012 19:56:59

        Όχι, δεν σε εγκαλεί κανένας για το πού ήσουν, είσαι και πού θα πας... Δημοκρατικό σου δικαίωμα... Συμφωνώ απόλυτα για όλα τα άλλα! Απλά τονίζω πάλι -και όχι για σένα- το ότι ο Σαμαράς τα έχει πει και πως ο ίδιος είναι ο αδικημένος από την εξέλιξη της κατάστασης. Του άξιζε πολύ καλλίτερη τύχη...
        Φυσικά αυτό είναι η άποψή μου, για την τύχη... Όμως έχει πει ότι έπρεπε να ξέρει ο λαός για να αποφασίσει...

  26. Evro-skeptikos avatar
    Evro-skeptikos 01/06/2012 18:08:31

    Αμφισβητείτε μήπως ότι αν επιτέλους το κράτος χτυπήσει τους φοροδιαφεύγοντες μεγαλοεισοδηματίες (που χαϊδεύουν 30 χρονια η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ) τα φορολογικά έσοδα μπορούν να αυξηθούν κατά 4% του ΑΕΠ? Αμφισβητείτε επίσης ότι υπάρχει διαφυγή του ΦΠΑ που αν παταχθεί μπορεί να επιτρέψει μείωση των συντελεστών;; Έχει δώσει δείγμα γραφής η ΝΔ όσο κυβέρνησε ότι είναι σε θέσει να αντιμετωπίσει τη φοροδιαφυγή;; Ο "μεγάλος" Κωστάκης Καραμανλής άνοιξε μαύρη τρυπα στα έσοδα το 2008-09... Όσο για την ακύρωση της μείωσης των κατωτατων μισθών και της κατάργησης τον συλλογικών συμβάσεων που υποστηρίζει ο Τσίπρας, ας μην σας διαφεύγει ότι αυτό αφορά τον ιδιωτικό τομέα, η ανάκαμψη του οποιου είναι το ζητούμενο! ΔΕΝ αφορά τον προϋπολογισμό του κράτους! Αν τώρα εσείς επιμένετε να πληρώνετε 6% του ΑΕΠ ετησίως για τόκους και να συνθλίβετε τις δαπάνες για επενδύσεις, παιδεία, και κοινωνική προστασία, τότε δεν έχετε παρα να ψηφίσετε τα δυο κόμματα του μνημονίου και να αποτανθείτε στη συνεχεια στη Merkel για ελευμοσυνη μπας και μας στείλει μερικά ευρώ για να εξαγοράσει καμια ΔΕΚΟ σε τιμή ευκαιρίας! Ξυπνήστε και αφήστε τα εφυολογιματα περί Τσιπραντρέου!!!

    • anonymous avatar
      anonymous @ Evro-skeptikos 01/06/2012 20:07:10

      εγώ το αμφισβητώ διότι τα φορολογικά έσοδα της Ελλάδας ως ποσοστό επί του ΑΕΠ είναι στο επίπεδο της Γερμανίας και χωρίς τις κοινωνικές παροχές της Γερμανίας.

      Όσο για το περιουσιολόγιο, τα έρημα τα ακίνητα τα έχουμε δηλώσει 3-4 φορές με ασύλληπτους εκβιασμούς κάθε φορά. Να πάνε στο διάβολο.

      Λίγη σοβαρότητα δε βλάπτει.
      Τυχεροί όσοι καταφέρουν να εγκαταλείψουν τη χώρα.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Evro-skeptikos 01/06/2012 20:15:28

      Αυτά που λες είναι ανεφάρμοστα. Αν φορολογήσεις τα πολύ μεγάλα πλούσια επιχειρηματικά συμφέροντα, εκείνα απλώς θα πα΄ρουν τα λεφτά τους και θα την κάνουν για το άγνωστο. Δεν υπάρχει τρόπος να βγάλεις ως κράτος έσοδα από τους πλουσίους ει μη μόνο αν τους προσφέρεις τη δυνατότητα να κερδίσουν από επενδύσεις και εσύ να πάρεις ΦΠΑ και φόρους εισοδήματος των επενδύσεων αυτών.

      Ο κομμουνισμός υπάρχει μόνο στην Βόρεια Κορέα. Ούτε καν στην Κούβα τώρα πια. Ξυπνάτε μωρέεεε. Ο τσίπρας απλώς λαϊκίζει. Δες το ξεκάθαρα. Μην ψηφίσεις Σαμαρά αν δεν θέλεις αλλά όχι και Τσίπρα ...

    • victoria (true) avatar
      victoria (true) @ Evro-skeptikos 01/06/2012 20:45:17

      Η ΝΔ ναι δεν τόλμησε στο παρελθόν πολλά με τη φοροδιαφυγή, αλλά ο Σαμαράς δεν έχει κυβερνήσει.
      Και είναι κρίμα, γιατί αν και η φοροδιαφυγή δεν έχει χρώμα, αχνοπρασινοροζίζει...

      Το «μεγάλο κεφάλαιο» αγαπητέ έχει μετακομίσει εδώ και πολλά χρόνια στην αριστερά, βλέπουμε και γύρω μας.

      Πηγαίνετε λοιπόν να κάνετε μαγκιές όχι στη Μέρκελ, σε 16 λαούς που μας δανείζουν (ακόμα) για να διατηρούμε όπως όπως έστω και τους μειωμένους μισθούς και συντάξεις μας. Ρισκάρετέ το, όπως λέτε.

      Επίσης, άλλο φοροδιαφυγή και άλλο συριζο-διαφυγή που είναι αυτό που θα συμβεί αν ...«κυβερνήσετε».

      • sabas avatar
        sabas @ victoria (true) 01/06/2012 21:56:41

        Αγαπητή Βικτώρια,
        Είναι όπως τα λές, και αυτά πληρώνουμε τώρα. Αν τα 8 χρόνια που κυβερνήσαμε είχαμε βάλει χέρι στο
        «μεγάλο κεφάλαιο» που έχει μετακομίσει εδώ και πολλά χρόνια στην αριστερά και στην φοροδιαφυγή που αχνοπρασινοροζίζει, τώρα δεν θα είχαμε διαλυθεί...
        Τι να κάνουμε, δεν θα κερδίζει μόνο και πάντα η δική μας ομάδα...

  27. Inno avatar
    Inno 01/06/2012 18:13:21

    ναι, την σαπίλα θα την εξαφανίσει. σαν αυτή που τον σπρώχνει σε όλα τα μμε και όλα τα μπλογκς "αφιλοκερδώς", ενώ τους την λέει για να είναι ΙΝ, όπως έκανε και το γαπ?
    μαζί με τον Τράγκα και τον Κουρή που τον σπρώχνουν με λύσσα?
    μαζί με τους συναγωνιστές του Άκη?
    μαζί με το παλιό κκε?
    μαζί με το παλιό και καλό (σαν το κρασί) πασοκ?
    μαζί με τους Φωτόπουλους και τους συνδηκάλες που τον στηρίζουν για να μείνουν ακλόνητοι?
    μαζί με τους κηφήνες που κρατάνε την κουτάλα με τα 2 χέρια?

    έτσι καθαρίζει η σαπίλα?

  28. τάσος avatar
    τάσος 01/06/2012 18:14:36

    ο σοσιαλισμός είναι η απόλυτη έκφραση της μιζέριας μας και δεν προκειται να χαθεί ποτέ. πάει πακέτο με τον έλληνα από τότε που τον ανακάλυψε. είναι σαν το κάπνισμα.

  29. panos avatar
    panos 01/06/2012 18:16:26

    Μηπως πρεπει να αναρωτηθουμε ποιος η ποιοι ειναι πισω απο το τσιπρανδρεου. Ο αειμνηστος καταστροφεας της Ελλαδας ΑΝΔΡ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ειχε προστατες και χρηματοδοτες τους εξ Αμερικης εβραιους σιωνιστες της περιφημης οικογενειας Ροτσφιλντ και των γνωστων τραπεζων ωστε να φτασουμε εδω που φτασαμε δυστυχως.

  30. romeo avatar
    romeo 01/06/2012 18:17:41

    Μανώλη, αυτός ο ταλαίπωρος άνθρωπος, ο Αντώνης Σαμαράς, τα έχει πει όλα! Και μάλιστα πολύ καλά, πολύ δυνατά, πολλές φορές και με απόλυτη σαφήνεια! Έλα όμως που όποιος δε θέλει να ακούσει δεν ακούει... Προτιμούν τον αριστερό τσαμπουκά του Τσίπρα, αρνούμενοι να δεχθούν την πραγματικότητα... Δυστυχώς η συντηρητική παράταξη θα στείλει τη χώρα κατά διαβόλου, επιλέγοντας Τσίπρα, Καμμένο και λοιπές δεξιόστροφες συνιστώσες...

  31. Διαφωνών avatar
    Διαφωνών 01/06/2012 18:22:16

    Φάκτορα, διάβασε παρακαλώ το σχόλιο που έγραψα πιο πάνω και αν μπορείς κάνε ένα δικό σου σχόλιο επ΄αυτού. Ευχαριστώ

  32. η Dimi avatar
    η Dimi 01/06/2012 18:24:17

    «Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία.» ~Ισοκράτης (436-338 π.Χ.)

  33. Κατερίνα avatar
    Κατερίνα 01/06/2012 18:36:59

    Σιγά μην ελπίζουν οι ψηφοφόροι του σύριζα στη σωτηρία μέσω του προγράμματος του.
    Ψηφο διαμαρτυρίας ρίχνουν , η μάλλον αποδοκιμασίας σε αυτούς που διαχειρίστικαν τη χώρα μετά τη χούντα.
    Το 1/5 των ψηφοφόρων είναι. Υπό συνθήκες κατάρευσης χώρας και ανθρώπων και λίγο είναι...
    Το πρόβλημα είναι γιατί η ΝΔ δεν μπορεί να πείσει.
    1. Αμνήστευσε το ΠΑΣΟΚ αφού δεν το απέκλεισε από πιθανη κυβερνητική συμμαχία μετά τις εκλογές του Μαίου.

    2. Διαχειρίζεται λογιστικά και όχι πολιτικά την κρίση. Ουτε σαφή Στόχευση ούτε ελπίδα δίνει.
    3. Μάζεψε πολύ ΛΑΟΣ για τα δικά μου μέτρα. Ξέρω ότι αυτό δεν ενοχλεί τους παντός καιρού ψηφοφόρους της. Εμένα όμως και υποθέτω και άλλους, που έχουμε ψηφίσει επιλεκτικά ΝΔ με ενοχλεί. Η εικόνα του κ. Βορίδη που "ρυθμίζει αλλά παλαιοκομματικά τα των ταξιτζίδων" δε με πείθει για ένα αστικό κόμμα που μπορεί να κάνει την ανατροπή. (δεν εννοώ, οτι οι ταξιτζήδες είχαν άδικο, εννοώ τον τρόπο... ο βουλευτής που βολεύει.... καταστάσεις)

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Κατερίνα 01/06/2012 20:18:16

      Αδικείς τον Βορίδη. Εν πάση περιπτώσει βγήκε και πρώτος βουλευτής στην περιφέρεια Αττικής. Τέλος πάντων εσύ μέχρι πρότινος ήσουν με τους Ανεξ.Ελ. που είναι πιο ακραίοι και από τον ΛΑΟΣ, τι μας πουλάς τώρα αγανάκτηση για την "ακραία" τάχα μου στροφή της ΝΔ; Άσ' το βρε Κατερίνα ...

      • κατερίνα avatar
        κατερίνα @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 01/06/2012 23:46:59

        εμείς παλιά το λέγαμε προβοκάτορες ....
        τώρα πως το λετε?

      • Κατερίνα avatar
        Κατερίνα @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 02/06/2012 00:07:04

        ότι πεις Μανώλη.
        καμια δουλειά δεν είναι ντροπή....
        αρκεί να βγαίνει το παντεσπάνι.

  34. vassilis avatar
    vassilis 01/06/2012 18:38:37

    Για φορολογιση εκκλησιαστικης περιουσιας δεν ειπε τιποτα,Συμπεραινω οτι και ο συριζα βρισκεται κατω απο την σκεπη της μιας και μοναδικης εξουσιας της χωρας μας!Αναγκαι και οι θεοι πειθονται.Δεν πηγε αδικα η επισκεψη στο φαναρι και την αρχιεπισκοπη αθηνων!

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ vassilis 01/06/2012 20:20:07

      Ο Θεός να σας δώσει φώτιση. Ποιά μοναδική εξουσία της Εκκλησίας στην Ελλάδα; Για την Ελλάδα μιλάμε; Της ιδεολογικής αριστερόστροφης πλύσης εγκεφάλου;

      • Ιωάννης33 avatar
        Ιωάννης33 @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 01/06/2012 20:23:22

        Δίκιο έχει ο Βασίλης.Είτε αριστερός είτε δεξιός,αν τα βάλεις με παπά σε έφαγε το μαύρο σκοτάδι.Ασε που έχουν και κάτι περίεργα τροπάρια και μπορείς να ξυπνήσεις...κάπως!

  35. Evro-skeptikos avatar
    Evro-skeptikos 01/06/2012 18:50:35

    Αμφισβητείτε μήπως ότι αν επιτέλους το κράτος χτυπήσει τους φοροδιαφεύγοντες μεγαλοεισοδηματίες (που χαϊδεύουν 30 χρονια η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ) τα φορολογικά έσοδα μπορούν να αυξηθούν κατά 4% του ΑΕΠ; Αμφισβητείτε επίσης ότι υπάρχει διαφυγή του ΦΠΑ που αν παταχθεί μπορεί να επιτρέψει μείωση των συντελεστών;; Έχει δώσει δείγμα γραφής η ΝΔ όσο κυβέρνησε ότι είναι σε θέσει να αντιμετωπίσει τη φοροδιαφυγή;; Ο "μεγάλος" Κωστάκης Καραμανλής άνοιξε μαύρη τρυπα στα έσοδα το 2008-09... Όσο για την ακύρωση της μείωσης των κατωτατων μισθών και της κατάργησης τον συλλογικών συμβάσεων που υποστηρίζει ο Τσίπρας, ας μην σας διαφεύγει ότι αυτό αφορά τον ιδιωτικό τομέα, η ανάκαμψη του οποιου είναι το ζητούμενο! ΔΕΝ αφορά τον προϋπολογισμό του κράτους! Αν τώρα εσείς επιμένετε να πληρώνετε 6% του ΑΕΠ ετησίως για τόκους και να συνθλίβετε τις δαπάνες για επενδύσεις, παιδεία, και κοινωνική προστασία, τότε δεν έχετε παρα να ψηφίσετε τα δυο κόμματα του μνημονίου και να αποτανθείτε στη συνεχεια στη Merkel για ελευμοσυνη μπας και μας στείλει μερικά ευρώ για να εξαγοράσει καμια ΔΕΚΟ σε τιμή ευκαιρίας! Ξυπνήστε και αφήστε τα εφυολογιματα περί Τσιπραντρέου!!!

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ Evro-skeptikos 02/06/2012 01:32:57

      evro-skeptikos,

      ᾿Ντάξει, τό ἐμπεδώσαμε, γιατί εἰς διπλοῦν; :lol:

  36. WY avatar
    WY 01/06/2012 19:05:18

    Ό Τσίπρας........ τοίς πασόκοις ρήμασι πειθόμενος!!!!!!!

  37. WY avatar
    WY 01/06/2012 19:11:22

    Διά νά τό διορθώσω.

    Ό Τσίπρας ........τοίς πασόκων ρήμασι πειθόμενος!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  38. Nik avatar
    Nik 01/06/2012 19:14:45

    Περιουσιολόγιο σημαίνει τι ακριβώς; Αν αφορά την ακίνητη περιουσία πως διαφέρει από το Ε9 που συμπληρώσαμε άπειρες φορές;

    Αν αφορά την κινητή περιουσία ποιος και πως την εκτιμά για να της δώσει αντικειμενική αξία σε χρήμα; Μόνο μετοχές και αξιόγραφα μπορούν να εκτιμηθούν με ακρίβεια.

    Αυτά τα ηχηρά και κενά περιεχομένου εντυπωσιάζουν τον μέσο πολίτη; Αν ναι, τότε δεν πάμε καλά.

  39. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 01/06/2012 19:16:38

    ...εγώ.
    Ούτε οι φοιτητοπατέρες
    Ούτε οι καθηγητές
    Ούτε οι συντεχνίες
    Ούτε η ΟΛΜΕ
    Ούτε η ΔΟΕ

    όλα το κακό ...κράτος

    ΥΓ

    10+8 vs ΣΥΡΙΖΑ ...αν βρει κάποιος ουσιαστικές διαφορές στη φορολόγηση πχ εγώ ψηφίζω ....Τζούλια

  40. theo1611 avatar
    theo1611 01/06/2012 19:33:05

    Στις 6 Μαϊου για πρώτη φορά στην εκλογική ζωή μου ψήφισα κάτι που θεωρείται "κεντροδεξιά" και βέβαια δεν μπήκα στη Βουλή.

    Για τις 17 Ιουνίου για πρώτη φορά στη ζωή μου προβληματίζομαι να ψηφίσω ΝΔ (μεγαλώνουμε- άνω των 53-, συντηρητικοποιούμαστε, έχουμε προσωπικά συμφέροντα (?), ανατρέχουμε στην ιστορία, έχουμε επίγνωση και πτυχών της άλλης πλευράς που δεν τις φαντάζεστε, κλπ, κλπ).

    Έλεος όμως, γιατί δεν τόχουμε χάσει και τελείως!!! Η ΝΔ συνεχίζει να απαντά στο ΠΑΣΟΚ και όχι στον ΣΥΡΙΖΑ!!! Και μάλιστα αγνοώντας ότι ήταν ένα 4% μέχρι τις 6 Μαϊου, ότι μπορεί και να βγεί πρώτο κόμμα ή ισχυρή αξιωματική αντιπολίτευση στις 17 Ιουνίου (ας όψεται ο εκλογικός νόμος) και ότι μπορεί κατά πάσα βεβαιότητα να αναγκαστεί να συνεργαστεί μαζί του μετεκλογικά για το9 σχηματισμό

  41. yianna avatar
    yianna 01/06/2012 20:02:05

    Δεν έχω διαβάσει όλο το πρόγραμμα ή τις εξαγγελίες του.
    Η ερώτηση που μένει αναπάντητη είναι, τις κρατικοποιήσεις πως θα τις χρηματοδοτήσει? Είναι χαρακτηριστικό των αριστερών κομμάτων η υψηλή φορολόγηση. Όμως πλέον ζούμε σε μια παγκοσμιοποιημένη οικονομία, μια ελεύθερη οικονομία, η κίνηση των κεφαλαίων είναι ελεύθερη. Δηλαδή τι θα κάνει εάν οι καταθέτες στις Τράπεζες, πολλοί εξ αυτών Συριζαίοι, στείλουν και τα υπόλοιπα χρήματα έξω πως θα τα χρηματοδοτήσει όλα αυτά? Θα δεσμεύσει τις όποιες καταθέσεις μείνουν? Οι Τράπεζες από που θα δανεισθούν εάν καταγγείλει το Μνημόνιο? Δηλαδή αυτές οι Δημόσιες Επιχειρήσεις πως θα γίνουν κερδοφόρες ή γιατί δεν έγιναν κερδοφόρες τόσα χρόνια? να μας εξηγήσει τι έφταιγε το Πασόκ? οι διοικήσεις? οι υπάλληλοι? η έλλειψη στρατηγικού σχεδιασμού? και πότε θα τα φτιάξει αυτά?
    Για την αύξηση της παραγωγικότητας ποιό είναι το πρόγραμμα?
    Κρίμα για την Αριστερά, εάν αυτή είναι η εναλλακτική της πρόταση για την έξοδο από την κρίση, ίσως ο Αλέξης είναι μικρός στην ηλικία, εμείς οι μεγαλύτεροι θυμόμαστε ότι είναι το πρόγραμμα που μας οδήγησε στην κρίση.
    Περίμενα περισσότερη φαντασία, καινοτόμες ιδέες, ανάλογες με το μέγεθος και τα τρέχοντα προβλήματα της Ελλάδας.
    Έχει καμιά σύγκριση όμως η Νορβηγία με την Ελλάδα? Δηλαδή παλαβώσαμε τελείως σε αυτόν τον τόπο? Έχουμε συναίσθηση των μεγεθών και των συσχετισμών?
    Δηλαδή τι λέει στους πονεμένους και άνεργους που τον ψηφίζουν? Ότι σε 300 χρόνια θα τρώνε με χρυσά κουτάλια?

  42. Mema avatar
    Mema 01/06/2012 20:03:20

    Η ακυρωση εγινε πολιτικη καταγγελια για να γινει επαναδιαπραγματευση και να ματαξαναγινει ακυρωση.
    Πιασ'το αυγο και κουρευ'το.

    • yianna avatar
      yianna @ Mema 01/06/2012 20:21:47

      Σήμερα δόθηκε η επίσημη απάντηση του "μικρού" για την καταγγελία ή μη καταγγελία της σύμβασης. Επέλεξε καταγγελία. Όποιοι δουλεύουν σε Τράπεζες ειδικά στο Credit γνωρίζουν τι σημαίνει καταγγελία σύμβασης δανείου ακόμα και με το Ελληνικό Δίκαιο.
      Απλά και λαϊκά δεν αναγνωρίζουμε τη σύμβαση δανείου. Το Μνημόνιο περιλαμβάνει τα μέτρα προϋποθέσεις κάτω από τις οποίες υπέγραψαν οι ξένοι "σύμμαχοί μας" και εμείς τη σύμβαση. Άρα χρήματα για τις συντάξεις φθάνουν, μα ποιές συντάξεις? μάλλον των € 600 εκεί που θα φθάσουν όλες. Χρηματοδότηση τέλος από έξω, ούτε από Κινέζους, ούτε από Ρώσους, ούτε από την τύφλα μας τη μαύρη.
      Πείνα και των γονέων, χειρότερη από την τωρινή. Άς το πάρουμε απόφαση. Αυτή είναι η πραγματικότητα.

      • μαρια avatar
        μαρια @ yianna 01/06/2012 21:12:08

        βρε παιδιά, δεν μ αρέσει να δικαιολογώ τον Τσίπρα, αλλά προσέξτε τι λέτε με την καταγγελία επιτέλους! ο όρος καταγγελία νομικά δεν αποκλείει κάποια διαπραγμάτευση. Δεν μπορώ να ξέρω ποιες είναι οι προθέσεις του Τσίπρα ή τι θα κάνει στην πραγματικότητα αν τέλος πάντων βγει στις εκλογές, αλλά, ανεξάρτητα από αυτό, Ο ΟΡΟΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ! είπα και σε άλλη ανάρτηση ένα απλό, όχι ακριβώς ανάλογο παράδειγμα, αλλά ελπίζω κατανοητό για το τι σημαίνει η καταγγελία. Π.χ. ένας εργαζόμενος δεν είναι ικανοποιημένος με τον μισθό που παίρνει και καταγγέλλει τη σύμβαση εργασίας του. Δηλ. εσείς λέτε ότι αποκλείεται να ξαναδουλέψει ποτέ για τον ίδιο εργοδότη, αφού κατήγγειλε την σύμβαση! Όμως, αν ο εργοδότης θέλει να τον κρατήσει, θα τον φωνάξει να διαπραγματευτούνε τον υψηλότερο μισθό και αν συμφωνήσει ο εργαζόμενος, θα γίνει νέα σύμβαση! Άλλο παράδειγμα, αντίστροφο. Ένας ιδιοκτήτης καταγγέλλει την σύμβαση μίσθωσης του ακινήτου του, επειδή του έχει καθυστερήσει ενοίκια ο ενοικιαστής. Αν π.χ. ο ενοικιαστής του δώσει τα χρωστούμενα και τέλος πάντων κάνουν κ άλλες διαπραγματεύσεις, ο ιδιοκτήτης μπορεί να συνεχίσει να νοικιάζει το ακίνητο στον ίδιο ενοικιαστή.

        • Βούρδουλας avatar
          Βούρδουλας @ μαρια 01/06/2012 22:05:50

          Μαρία, δεκτά τα παραδείγματα. Δεν υπάρχει όμως απάντηση στο τι θα γίνει αν ο εργοδότης πχ δεν θέλει να κραήσει τον υπάλληλο. Ακούμε μόνο κάτι σε στιλ 'ο εργοδότης θέλει δεν θέλει δεν μπορεί να κάνει διαφορετικά και θα με κρατήσει'. Η δική μου άποψη είναι πως το να σου πει ο εργοδότης 'άντε στο καλό αγόρι μου' δεν είναι και τόσο λίγες.

          • μαρια avatar
            μαρια @ Βούρδουλας 02/06/2012 04:17:27

            επιτέλους κάποιος που κατάλαβε έστω λίγο (ή κ παραπανω ελπίζω) απτα παραδείγματα! συμφωνώ σ αυτό που λες, γιαυτο κ είπα ότι τα παραδείγματα δεν είναι ακριβώς ανάλογα με την περίπτωση, απλώς τα έθεσα για να δουνε κάποιοι οτι η καταγγελία δεν ειναι κάτι τόσο τρομερό! ποιος είναι ο άλλος δρόμος όμως?

          • Βούρδουλας avatar
            Βούρδουλας @ μαρια 02/06/2012 14:43:45

            Σαν μονόδρομο το θεωρείς δηλαδή. Η δική μου άποψη είναι πως μια αρκετά ισχυρή κυβέρνηση συνεργασίας, έχοντας μαζί της τη συντριπτική πλειοψηφία του κόσμου (αυτό πριν τις εκλογές δεν υπήρχε σαν ατού αλλά τώρα είναι πασιφανές πως υπάρχει) να παλέψει για να αλλάξει ό,τι μπορεί. Και επίσης, να εφαρμόσει και κάποιες από τις μεταρρυθμίσεις που κατά τη γνώμη μου καλώς αναφέρονταν (ελλειμματικοί οργανισμοί πχ)

          • μαρια avatar
            μαρια @ Βούρδουλας 02/06/2012 16:21:19

            αυτό που λες θα ήταν το ιδανικότερο, αλλά σε μια άλλη χώρα με άλλους πολιτικούς με άλλους πολίτες! μακάρι να γίνει έστω κ τώρα, αλλά δεν νομίζω...

  43. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 01/06/2012 20:10:03

    Εἶναι ἠλίου φαεινότερον,ὃτι τό οἰκονομικό αὐτό πρόγραμμα,κατηρτίσθη ὑπό τήν πίεση τῆς πιθανότητας νά κληθεῖ ὁ ΣΥΡΙΖΑ νά κυβερνήσει...
    Δέν ὑ πάρχει νηφαλιότητα καί ρεαλιστικότητα οὓτε σέ μία προγραμματική ἐξαγγελία!Ὁρισμένες δέ,εἶναι καί ἐπικίνδυνες,ὃπως ἡ ἀπό κοινοῦ ἀνακήρυξη ΑΟΖ μέ τήν Τουρκία...,ἂλλες ἀπλά ἀνεφάρμοστες,ὃπως ἡ ἂμεση κατάρτιση περιουσιολογίου(ἀλήθεια,θά περιλαμβάνονται καί οἱ καταθέσεις μέσα;),ἢ ἡ προσαρμογή τῶν φορολογικῶν συντελεστῶν στά ἐπίπεδα τῆς Ε.Ε.,(μήπως εἶπε καί γιά τούς μισθούς,ὃτι θά φτάσουν στά ἐπίπεδα τῆς Ε.Ε.;).
    Λέει,τέλος,γιά τήν ἂνοδο τοῦ κατώτατου μισθοῦ στά 751 εὐρῶ,δέν ἀναφέρει ὃμως τίποτα γιά ἐπιδόματα...

    • m.s avatar
      m.s @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 01/06/2012 21:05:31

      γι αυτήν την από κοινού ανακήρυξη ΑΟΖ μέ τήν Τουρκία, θα ήθελα να ήμουν από καμιά μεριά να ακούω τους διαλόγους .
      - E : ξέρετε εμείς θα θέλαμε και το Καστελόριζο στην ΑΟΖ
      - T : ναι , όμως εμείς δε θέλουμε.
      - E : τότε μας αναγκάζεται να γίνουμε σκληροί.
      - T : τι μου λέτε!!!!
      - E : θα επικαλεστούμε το διεθνές δίκαιο.
      -Τ : ξέρεις τι κάνουμε κάτι αιώνες με αυτό το δίκαιο...
      -Ε : τι;;
      -Τ : σαΐτες

      • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
        ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ m.s 01/06/2012 22:09:17

        Φαντάσου δέ,ἀπό τήν δική μας πλευρά τίς διαπραγματεύσεις νά τίς ἒκανε ὁ Γιωργάν Παπανδρέογλου ὁ Μεγαλοπρεπής!!!

        • m.s avatar
          m.s @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 01/06/2012 22:42:16

          θα δίναμε μάχη για τη Σαλαμίνα...

  44. άγρυπνη avatar
    άγρυπνη 01/06/2012 21:04:50

    Αν κρίνω από τον ζήλο των κεκαθαρμένων πρασινοφρουρών,μια ανανεωμένη παράταξη με εμπειρία στο είδος ανατέλλει.Ποιός αντέχει έναν ακόμη γύρο μιάς επαναλαμβανόμενης ιστορίας και μάλιστα σε μια πιό άγρια και επικίνδυνη εποχή.

  45. EVANGELOS avatar
    EVANGELOS 01/06/2012 21:10:18

    προσωπικά συμφωνώ σε όλα τα όσα εξήγγειλε ο Τσίπρας ...

    επίσης συμφωνώ και στα 18 μέτρα που ανακοίνωσε χθες ο Σαμαράς ...

    πραγματικά δεν καταλαβαίνω την τόση ΑΝΤΙΠΑΛΟΤΗΤΑ ... τα 2 κόμματα λενε το ίδιο πράγμα (ΜΗ εφαρμογή του μνημονίου) αλλά με ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ δοσολογία ...

    όσοι "αντέχουν" ακόμα στρέφονται προς το Σαμαρά ... όσοι είναι ήδη στο "όριο" προσχωρούν στον Τσίπρα ...

    τόσο απλό είναι

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ EVANGELOS 01/06/2012 23:18:53

      Ἂν ἐξαιρέσεις τούς λαθρομετανάστες,τήν ἀνακήρυξη ΑΟΖ,τό ξεπούλημα τῆς Μακεδονίας μας καί τῆς Θράκης μας στούς Σκοπιανούς καί τούς Τούρκους ἀντίστοιχα,κατά τά ἂλλα...,τόσο ἀπλό εἶναι...

      • EVANGELOS avatar
        EVANGELOS @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 02/06/2012 02:55:47

        το να επιμένεις ακόμα ότι τα παραπάνω αστεία και γραφικά (που αποτελούσαν θέσεις τμήματος τουΣύριζα τις εποχές του 3%) θα αποτελέσουν την πολιτική που θέλει να εφαρμόσει σήμερα ...

        είναι σα να σου λέω ότι επειδή ο Βορίδης ήταν στη νεολαια της Επέν και κυκλοφορούσε με τσεκούρια , η ΝΔ είναι χουντικό κόμμα και αν εκλεχθεί θα κυρήξει πραξικόπημα !!! τόσο αστείο ...

        κατά τα άλλα με το να κρύβεις το κεφάλι στην άμμο "βαφτίζοντας" το Σύριζα κάτι που δεν είναι ...όπως έχεις δει ΟΥΤΕ κανένας άλλος πειθεται αλλά ούτε και ενισχύεται η δική σου θέση ...

        δε μου πέφτει λόγος όμως δικαιωμά σου ... συνέχισε !!!

        υ.γ. μου κάνει έκπληξη που μεγάλο ποσοστό εξακολουθεί να σκέπτεται μετατρέποντας το ευκταίο σε πραγματικό ... και μετά να απορεί γιατί η πραγματικότητα είναι τόσο διαφορετική !!!

        έχετε άραγε αναρωτηθεί ... ΑΝ ίσχυαν όλα αυτά τα "δαιμονικά" και καταστρεπτικά , ΑΝ όντως ήταν ο νέος Στάλιν ο Τσίπρας και ότι ΑΝ όντως ήταν τόσο ΦΑΝΕΡΟ ότι θα καταστρέψει τη χώρα

        ΓΙΑΤΙ το ποσοστό του ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ??? χαζέψανε οι ψηφοφόροι της ΝΔ και των άλλων κομμάτων και εσείς είστε ΤΟΣΟ έξυπνοι ??? ... μεταμορφώθηκαν οι ψηφοφόροι του Σαμαρά σε εθνοπροδότες εν μια νυκτί ???

        ελπίζω σύντομα να συνειδητοποιήσουν όλοι ότι με εμφυλιοπολεμικές κραυγές και προσπάθεια συνολικής απαξίας του 1/5 τουλάχιστον των ψηφοφόρων το μόνο που επιτυγχάνεται είναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΠΟΛΩΣΗ ΚΑΙ ΑΝΩΦΕΛΟΣ ΔΙΧΑΣΜΟΣ

        εντελώς φιλικά !!!

        • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
          ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ EVANGELOS 02/06/2012 07:04:41

          Θά μέ ἒπειθες,ἑάν ἦταν ἀλήθεια ὃτι αὐτά τά ''ἀστεία καί γραφικά'' ἀποτελοῦσαν ἰδεολογικά ἀποκυήματα καί ἐνδοτικοδιεθνιστικά φληναφήματα,μόνο τοῦ 3% τοῦ ΣΥΡΙΖΑ...
          Υ.Γ. Ἀλήθεια,ὃλων τῶν συνιστωσῶν μαζί...;

          • EVANGELOS avatar
            EVANGELOS @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 02/06/2012 20:04:43

            το πρόβλημα δεν είναι αν πειθεσαι εσύ φίλε , το ερώτημα είναι πως εξηγείς το ότι εχουνε (με) πεισθεί όλοι οι υπόλοιποι ??? όπως έγραψα και παραπάνω

            "...έχετε άραγε αναρωτηθεί … ΑΝ ίσχυαν όλα αυτά τα “δαιμονικά” και καταστρεπτικά , ΑΝ όντως ήταν ο νέος Στάλιν ο Τσίπρας και ότι ΑΝ όντως ήταν τόσο ΦΑΝΕΡΟ ότι θα καταστρέψει τη χώρα

            ΓΙΑΤΙ το ποσοστό του ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ??? χαζέψανε οι ψηφοφόροι της ΝΔ και των άλλων κομμάτων και εσείς είστε ΤΟΣΟ έξυπνοι ??? … μεταμορφώθηκαν οι ψηφοφόροι του Σαμαρά σε εθνοπροδότες εν μια νυκτί ??? "

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ EVANGELOS 02/06/2012 00:52:55

      Μάλλον εννοείς όσοι αντέχουν ακόμα γλυκοκοιτάνε στον Τσίπρα. Γιατί όσοι έχουμε ξεπεράσει το όριο και έχουμε δει την από δω πλευρά μειδιούμε με την αφέλεια σας όσων νομίζετε ότι δεν μπορεί να τα κάνει χειρότερα ο Τσιπρανδρέου...

  46. Γιάννης Καλαματιανός avatar
    Γιάννης Καλαματιανός 01/06/2012 21:14:00

    Ο ΣΥΡΙΖΑ έρχεται με τη φόρα του ΠΑΣΟΚ του 1981.
    Υποσχέσεις σε όλους, μεγάλα λόγια χωρίς τεκμηρίωση, εξαγγελίες χωρίς κοστολόγηση, αέρας κοπανιστός που φουσκώνει τα πανιά του.
    Απευθύνεται σε όσους δεν είναι ενημερωμένοι, δεν αναζητούν την αλήθεια πίσω από τα μεγάλα ψέμματα.
    Δηλαδή, ας μη γελιόμαστε, στην πλειοψηφία των εκλογέων.
    Το πρόγραμμά του προσφέρει την ευκαιρία στη Ν.Δ. να τον κολλήσει στον τοίχο με λίγες, έξυπνες, στοχευμένες παρεμβάσεις (έλλειψη κοστολόγησης εξαγγελιών, λαθρομετανάστευση, αφοπλισμός αστυνομίας στις διαδηλώσεις, συνεννόηση με την Τουρκία για την ανακήρυξη ΑΟΖ κ.λπ.).
    Μένουν 15 ημέρες μέχρι τις εκλογές. Ή θα σπάσει η φούσκα ή θα μεγαλώσει κι άλλο, οπότε και οι μετεκλογικές εξελίξεις θα είναι απρόβλεπτες.
    Μπορεί αυτή τη φορά η Ν.Δ. να σταματήσει το ΠΑΣΟΚ Νο 2 ;
    Η απάντηση θα δοθεί εντός των επομένων λίγων ημερών.

  47. Πηνελόπη avatar
    Πηνελόπη 01/06/2012 22:10:53

    Μετά από ενδελεχή μελέτη, πρέπει να το παραδεχτούμε: Μεγαλειώδες το πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ!
    Εφόσον εφαρμοστεί, λύνει το πρόβλημα κάθε Έλληνα. Ο οποίος δεν θα χρειάζεται πλέον… να δουλεύει. Μπορεί άνετα να απολυθεί από τη δουλειά του λαμβάνοντας πλήρη αποζημίωση και επί δύο χρόνια να ξεκουράζεται απολαμβάνοντας τα κόπια της εργασίας του σε συνδυασμό με το ενισχυμένο επίδομα ανεργίας.
    Επιπροσθέτως, ως άνεργος θα του σβηστούν χρέη και δάνεια, ενώ θα μπορεί φυσικά να απολαμβάνει και των άλλων κοινωνικών παροχών που θα παράσχει η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ στους ανέργους.
    Μετά τα δύο χρόνια, θα μπορεί να προσληφθεί στο Δημόσιο με επιπλέον μόρια, λόγω της ανεργίας, αλλά και με πολλές επιλογές στην διάθεσή του, αφού - ας μην το ξεχνάμε - στο δημόσιο θα επιστρέψουν και οι επιχειρήσεις που ιδιωτικοποιήθηκαν, όπως ο ΟΤΕ, η Ολυμπιακή, κλπ.
    Ποιός Έλληνας δεν θα ήθελε να εφαρμοστεί το πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ, λοιπόν;
    Αν μάλιστα συμπληρωθεί και με μερικά ακόμα μέτρα, όπως η ποινικοποίηση της εργασίας άνω των 5 ωρών καθημερινώς, κοινωνικός τουρισμός για όλους τρεις φορές κάθε χρόνο (εκτός από το καλοκαίρι, κάθε Χριστούγεννα και Πάσχα), ελεύθερη είσοδος όλων στα Πανεπιστήμια (σε συνδυασμό με επίδομα πτυχίου 50% επί του βασικού μισθού), κλπ, τότε είναι βέβαιο πως ο Αλέξης Τσίπρας θα είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωθυπουργός της Ελλάδας στις 18 Ιουνίου, αφού θα έχει δώσει σε κάθε Ελληνίδα και σε κάθε Έλληνα το δικαίωμα να ζήσει το δικό του, απόλυτο «Greek Dream».

    Τρέμε Αμέρικα!
    Η νέα υπερδύναμη, τώρα γεννιέται…

    • Βούρδουλας avatar
      Βούρδουλας @ Πηνελόπη 01/06/2012 22:26:34

      Ωραίο το πλάνο εργασίας όντως. Πάντως για αρχή πηγαίνει το επίδομα ανεργίας στα 460 ευρώ οπότε δεν μπορούμε να το θεωρήσουμε ενισχυμένο. Η υπόλοιπη ιδέα πάντως μοιάζει εφικτή.

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ Βούρδουλας 01/06/2012 23:24:37

        Όντως, μάλλον τυπογραφικό λάθος ήταν, γρόσια ήθελαν να γράψουν όχι ευρώ...

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Πηνελόπη 01/06/2012 23:23:59

      Διαφωνώ σε ένα σημείο αγαπητή, τα Χριστούγεννα και το Πάσχα θα καταργηθούν ως αναχρονιστικές αντιπροοδευτικές ιμπεριαλιστικές αντιδιαμεταϋποαμφοτέτοιες και τα συναφή εκφάνσεις του σάπιου κατεστημένου της παπαδοεξουσίας και των αλυσίδων με τις οποίες δένει η θρησκεία τους λαούς και δυο αυγά Τουρκίας. Αντιθέτως θα θεσπισθούν καινούριες αργίες-εορτές όπως το Φεστιβάλ Μαρξ και η Εβδομάδα αδελφοποίησης με τη Β. Κορέα. Εκτός αν υιοθετήσουμε καμιά γιορτή του Ισλάμ για να ευχαριστήσουμε τα αδέρφια μας τους Αφροασιάτες που μας προτίμησαν για αφοδευτήριο, τίποτα δημόσια αυτομαστιγώματα, ημέρα εορτασμού του εθίμου της κλειτεριδεκτομής και τα σχετικά.

      • WY avatar
        WY @ TopGunZ 02/06/2012 09:44:55

        Προβλέπω νά επιβάλλει τήν κελεμπία στούς ευζώνους τής Π,Φρουράς καί τήν μπούργκα στίς...... κυρίες στό Κολωνάκι!!!
        Φαντάσου τόν Πάγκωλο(!!) μέ κελεμπία καί τήν χουχού Παπαρήγα μέ μπούργκα!!
        Όσον αφορά τήν Σακοράφα,θά ενδυθή καί τήν κελεμπία αλλά καί τήν μπούργκα,,ως ##αμφίπλευρη##!!!!!

  48. Το παιδί της πλατείας avatar
    Το παιδί της πλατείας 01/06/2012 23:07:56

    http://www.youtube.com/watch?v=xwdmiMDOiOc
    Το τραγούδι γράφτηκε πριν μερικά χρόνια το 2007 αλλά δυστυχώς πέρα απο την πλάκα τα πράγματα έρχονται και αγριεύουν αλλά τι να κάνουμε εμείς φταίμε που ο Αλέξης έγινε αυτό που έγινε.
    Πιστεύω έστω και οριακά η ΝΔ θα νικήσει τις εκλογές στις 17/06/12 αν και η επιστροφή της Ντόρας δεν με βρίσκει σύμφωνω αλλά τέλος πάντων η Ελλάδα δεν πρέπει να επιστρέψει στην δραχμή και στην παρακμή.
    Ο ΣΥ.ΡΙΖΑ παίζει το παιχνίδι του ΓΑΠ του 09 με το λεφτά υπάρχουν και αυτό ειναι ΓΕΓΟΝΟΣ!!!

  49. varsx1 avatar
    varsx1 02/06/2012 00:54:11

    Αν ο Τσιπρας αρχισει να μοιραζει διαβατηρια στους λαθρομεταναστες ποσοι θα περνανε καθημερινα απο τον Εβρο?

  50. roadrunner avatar
    roadrunner 02/06/2012 01:23:28

    Για πρώτη φορά, το 2009 ο ελληνικός λαός εξαπατήθηκε από «τα λεφτά υπάρχουν» του ΓΑΠ, αλλά τουλάχιστον τότε δεν υπήρχαν ενδείξεις ανωριμότητας και ανευθυνότητας εκ μέρους του ΠΑΣΟΚ, προεκλογικά . Για αυτό είναι ως ένα βαθμό (μικρό) δικαιολογημένος.

    Για δεύτερη φορά, την 6η Μαίου, όσοι ψήφισαν ΣΥΡΙΖΑ εξαπατήθηκαν και στήριξαν το κόμμα αυτό για να συμμετέχει σε ένα σχήμα διακυβέρνησης με συνεργασία με άλλα κόμματα. Ο ΣΥΡΙΖΑ αγνόησε την εντολή του λαού, και οδήγησε με ευθύνη του σε επαναληπτικές και ακυβερνησία. Η ανευθυνότητα και η ανωριμότητα του Τσίπρα όμως, αναδείχθηκε σε όλο το μεγαλείο της, όταν σήμερα ανακοίνωσε δημόσια, πρόγραμμα διακυβέρνησης ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ σχεδόν ένα μήνα μετά τις πρώτες εκλογές !!!

    «Μετεξεταστέος» ο Αλέξης, δεν πρόλαβε να μελετήσει και να τελειώσει την εργασία του (κυβερνητικό πρόγραμμα) για την πρώτη εξεταστική (εκλογές 6η Μαίου). Ξαναδιάβασε λοιπόν το μάθημά του σαν μετεξεταστέος, επωφελούμενος από την «κατάληψη-ακυβερνησία» για να ξαναδώσει εξετάσεις στις επαναληπτικές εκλογές.
    Αν αυτήν την ανωριμότητα-ανευθυνότητα, του «μικρού μαθητευόμενου καμικάζι (μια και όπως λέει κρατά και «πυρηνικά»), βρεθούν σημαντικά ποσοστά του εκλογικού σώματος να επιβραβεύσουν, την 17η Μαίου, δεν θα υπάρχει σίγουρα, πια, η δικαιολογία της εξαπάτησης.
    Ούτε καν να πούμε μπορούμε «Το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού».. γιατί θα πρόκειται για την τρίτη , κατά σειρά, επανάληψη του ίδιου λάθους.

  51. blue nile avatar
    blue nile 02/06/2012 03:10:50

    Mην το παιδεύεται πολύ ...ο ΣΥΡΙΖΑ πάει για νίκη. Τα μεγάλα αστικά κέντρα του ανήκουν ολοκληρωτικά και στην επαρχία θα πάει καλύτερα...το μυστικό για να κερδίσεις εκλογές είναι να τάζεις...και ο Τσίπρας τάζει.
    Λέει ένας τυχαίος πολίτης: και τα μισά να κάνει από αυτά που υπόσχεται και το 1/3 εγώ ευνοημένος θα'μαι.
    Με το μνημόνιο να'χει σκοτώσει την κοινωνία οποιαδήποτε φρασεολογία κατά του μνημονίου όσο και ανεδαφική να'ναι κερδίζει τη συμπάθεια...
    Με μια ΝΔ επικοινωνιακά απούσα και με το Σαμαρά καταχωρημένο μνημονιακό άδικα στην λαική συνείδηση, ο ΣΥΡΙΖΑ θα'χε κάνει περίπατο αν τα στελέχη του ήταν πιο μετρημένα και αν αντί για τα κομπογιανίτικα οικονομικά που ψελλίζουν υιοθετούσαν κάποιες ιδέες για έξοδο από την Κρίση του Κοτζιά ή τις προτάσεις του Βαρουφάκη. Ιδέες που είναι σαφώς πιο ευπαρουσίαστες στον δημόσιο διάλογο από τον συριζαικό αχταρμά.
    Στη Θεσσαλονίκη πάλι καλά που η εξόφθαλμη ανικανότητα του Μπουτάρη έχει προβληματίσει τους θιασώτες των εναλλακτικών λύσεων γιατί με την αστεία γαλάζια κομματοσαπίλα να σουλατσάρει ανέμελη στα κεντρικά καφέ (λες ότι δεν έρχονται εκλογές αλλά κομματικό συνέδριο) και τον ανεύθυνο της προεκλογικής εκστρατείας Ψωμιάδη η ΝΔ θα πήγαινε για ιστορικά χαμηλά...

  52. constantinos avatar
    constantinos 02/06/2012 07:38:04

    Oσο και αν διαφωνω με τον Τσιπρα δεν μπορω να μην παραδεχθω οτι ειναι χουβαρδαs. Kαι θα μου χαρισει το δανειο και τον μισθο δεν θα μου μειωσει.

  53. bodys avatar
    bodys 02/06/2012 15:06:22

    Να ξέρετε τι εστί βερύκοκο

    h**p://syrizasos.blogspot.gr/

  54. rally monkey avatar
    rally monkey 02/06/2012 22:48:15

    συμφωνω με την εκτιμηση - ο κοσμος αφενος δεν περιμενει πλεον πολλα (οποτε και με το 1/3 οπως λες 'καλα ειμαστε') αφετερου ειναι σιγουρος πως η πεπατημενη δεν οδηγει πουθενα ...
    σε οποιαδημοτε επαναδιαπραγματευση για να υπαρχουν στοιχειωδεις προσδοκιες να βγει κατι θετικο πρεπει να ξεκιναει απο σκληρες αρχικες θεσεις, ειδικα στη θεση που βρισκομαστε ... (στυλακι..φευγουν οι βασεις Εξω απο το Νατο.. στο τελος σε ολα μεσα.. αλλα τσιμπας και κατι.. αλλιως τιποτα)

    'το Μνημονιο οδηγει στην ΔΡΧ' ακομα και αυτη τη σκληρη διαπιστωση του προφανους την αφησαμε για τον Τσιπρα
    τωρα ειναι τετ-α-τετ με τον τερματοφυλακα
    οχι επειδη ειναι μπαλαδορος και ντριμπλαρε ολη την ομαδα
    λιγο τα αλλεπαληλα λαθη, λιγο ο'τι η ομαδα ειναι καφενειο..
    μετα θα συζηταμε για το αν ηξερε μπαλα..
    αν ειχε υπευθυνες θεσεις κλπ...
    και δεν θα εχει καμμια σημασια..

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.