Ο Αιγιαλός δεν είναι παίξε-γέλασε
14/07/2014 10:02
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Αιγιαλός δεν είναι παίξε-γέλασε

Η κυβέρνηση πρέπει να προσέξει πάρα πολύ με το νομοσχέδιο για τον αιγιαλό. Ο αιγιαλός δεν είναι ούτε ΟΤΕ, ούτε «μικρή ΔΕΗ», ούτε «Ελληνικό»...

Γενικά, είμαι ένας πολύ ήρεμος άνθρωπος. Πολύ λίγα πράγματα είναι ικανά να με «βγάλουν από τα ρούχα μου» σύμφωνα με την λαϊκή έκφραση. Ένα από αυτά τα πράγματα ήταν ανέκαθεν, από τότε που θυμάμαι τον ενσυνείδητο εαυτό μου, εκείνα τα «γομάρια», είτε ήταν πολίτες (συνήθως πλούσιοι ή πολιτικά ισχυροί) είτε ήταν «επιχειρηματίες» (συνήθως προστατευόμενα πελατάκια ή λαδικά ολκής), που έκλειναν με «βίλες» ή «μαγαζιά» την ελεύθερη πρόσβαση στους υπόλοιπους «πληβείους πολίτες» προς τις παραλίες που είναι ιδιοκτησία όλων μας.

Γνωρίζω και άλλους πολλούς φίλους και γνωστούς μου, που γίνονται «Tούρκοι» όταν βλέπουν τις μπάρες, τις σήτες και κάθε άλλης μορφής περίφραξη που υψώνουν τούτοι οι ερίφηδες, σε κάθε δρομάκι, σε κάθε δίοδο, σε κάθε μονοπάτι που οδηγεί προς την παραλία μπροστά στην ιδιοκτησία τους, μετατρέποντας έτσι ακόμη και αυτήν την ίδια σε οιονεί ιδιωτική.

Η κυβέρνηση πρέπει να προσέξει πάρα πολύ με το νομοσχέδιο για τον αιγιαλό. Ο αιγιαλός δεν είναι ούτε ΟΤΕ, ούτε «μικρή ΔΕΗ», ούτε «Ελληνικό». Ο αιγιαλός – παραλία, είναι ένα ζήτημα που με εμάς τους Έλληνες έχει σχεδόν «ιερή» σχέση, καθώς είναι άρρηκτα συνυφασμένος με το ατέλειωτο ελληνικό καλοκαίρι, με παλιές ή πρόσφατες αναμνήσεις αξέχαστων ευτυχισμένων ημερών πλάι στο κύμα, κάτω από μια ομπρέλα, πάνω σε μια ψάθα, με ένα βιβλίο, με ένα τάβλι, με το ταπεράκι με τα κεφτεδάκια και τα γεμιστά, με το τυρί και το καρπούζι, με την οικογένεια, τους φίλους ή το «πρόσωπο». Κάθε απόπειρα εκμετάλλευσης, «ανάπτυξης», ιδιωτικοποίησης, πρέπει να λάβει υπόψη της ξεκάθαρα πως κάθε παραλία, κάθε κομμάτι ελληνικού αιγιαλού, ανεξάρτητα από ποιου την ιδιοκτησία βρίσκεται μπροστά, θα πρέπει να διαθέτει το ελεύθερο κομμάτι του για τους πολίτες που θέλουν να τον επισκεφτούν και φυσικά, πλήρη και ανεμπόδιστη πρόσβαση για τον καθένα, ακόμη και μέσα από τις ιδιοκτησίες των παραθαλάσσιων «προυχόντων» αν αυτό είναι απαραίτητο.

Η κατεύθυνση θα πρέπει να είναι λοιπόν προς την απελευθέρωση του αιγιαλού και την απόδοσή του ελεύθερο από ομπρελοξαπλώστρες, περιφράξεις, μπάρες, σεκιουριτάδες και «μποντυμπιλντεράδες» μπράβους της νύχτας, για χρήση και από τον τελευταίο Έλληνα πολίτη. Οποιαδήποτε σκέψη για περεταίρω περιορισμό της πρόσβασης των απλών (φτωχών) πολιτών προς τις πανέμορφες παραλίες της χώρας μας, που αποτελούν το τελευταίο καταφύγιο του ζορισμένου, κυνηγημένου, χρεωμένου, τσουρουφλισμένου Έλληνα, πιστεύω πως θα γίνει αιτία δυσανάλογης αρνητικής κριτικής και αφορμή ενός σκληρού και ανελέητου «πολέμου» που υπό προϋποθέσεις θα μπορούσε να σημάνει ακόμη και την πτώση της ίδιας της συγκυβέρνησης. Ειδικά, αν κάτι τέτοιο επιχειρηθεί στην διάρκεια της καλοκαιρινής περιόδου!

Αν λοιπόν η κυβέρνηση, στο όνομα της «ανάπτυξης» προσφέρει βορά στους ιδιώτες τον αιγιαλό, το τελευταίο καταφύγιο του φτωχού πολίτη για μια ελάχιστη έστω, αλλά δωρεάν και απλόχερα προσφερόμενη από την ελληνική φύση αναψυχή, τότε ίσως επαληθευτεί το ρηθέν υπό των αρχαίων υμών προγόνων και των λατίνων, όπως τροποποιήθηκε στα χριστιανικά χρόνια: «μωραίνει Κύριος ον βούλεται απολέσαι»!

Akenaton

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 14/07/2014 10:18:30

    ακενατών, δεν είδα το νομοσχέδιο αλλά έιναι όπως τα άλλα, άστα καλύτερα. να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους: ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ! και μιλούν για ιδιωτικοποιήσεις, και δεν ντρέπονται καθόλου...!

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ Νίκος Αργεάδης 14/07/2014 12:28:14

      "αλλά έιναι όπως τα άλλα.." αλλά αν έιναι όπως τα άλλα, έπρεπε να γράψω... φοβάμαι πως γίνονται στο γόνατο με τον φόβο της τρόϊκας...

  2. NickDiver avatar
    NickDiver 14/07/2014 10:30:17

    Ετσι ολα στα θερινα τμηματα της Βουλης,με τον κοσμο στις παραλιες να τα περασουμε ολα τωρα προς χαρη της αναπτυξης. Να μη ξεχασουμε και το νομοσχεδιο για τα δαση που ερχεται. ''Πωλειται οπως ειναι επιπλωμενο''...

  3. kostis avatar
    kostis 14/07/2014 10:47:43

    Αγαπητε μου φιλε η Ελλαδα εχει 15.000 χιλιομετρα ακτες. Αν παραχωρησουμε για χρηση μερικα χιλιομετρα για να γινουν μερικες πολυτελεις ξενοδοχιακες μοναδες δεν θα ερθει η συντελεια του κοσμου.. Ειναι καλυτερα σημερα που χιλιομετρα σημερα εχουν καταληφθει απο διαφορους πλιατσικολογους και αλλες τοσες εχουν γινει σκουπιδοτοποι.. Αυτη η καραμελα περι ξεπουληματος εχει λιωσει.. Φτανει πια με τα κλισε της αριστερας.. Εαν σας αρεσει, εσεις μπορειται να μεινεται καθηλωμενοι στην Ελλαδα της ψωροκωσταινας, του επαρχιωτισμου και της μιζεριας... Εμεις οι υπολοιποι, με ολο τον σεβασμο, δεν θα ακολουθησουμε..

    • Κανένας avatar
      Κανένας @ kostis 14/07/2014 11:20:18

      Αν δεν μπορείς να αντιληφθείς ότι άλλο η πώληση επιχειρήσεων, άλλο δικτύων και άλλο γης/αιγιαλού τότε σου αξίζει η Ελλαδίτσα της σοβιετίας της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ, που κάνουν ότι γουστάρουν και τα τρώνε με τους "κολλητούς" τους.

      • kostis avatar
        kostis @ Κανένας 14/07/2014 18:53:37

        δεν καταλαβα που διαφωνεις μαζι μου..

        • John avatar
          John @ kostis 25/07/2014 09:05:29

          Φίλε kostis, αν παραχωρήσουμε μερικά χιλιόμετρα, για κάποιους, θα έρθουν και κάποιοι άλλοι και κάποιοι άλλοι...και κάποιοι άλλοι που θα θέλουν ιδιωτικές παραλίες και τελικά θα παραχωρήσουμε και τα 15000 χλμ της Ελλάδας... Προσωπικά δεν ασχολούμαι με κλισέ της αριστεράς όπως λες, όμως γνωρίζω αυτό που μου έχει τύχει 3 φορές φέτος το καλοκαίρι (ενδ. Αχαΐα, Ηλεία, Χαλκιδική): Ιδιώτες έχουν κλείσει την πρόσβαση σε παραλίες με σπίτια πάνω από το κύμα ή με επιχειρήσεις που σου επιτρέπουν να πας στην παραλία μόνο αν "πάρεις κάτι"! Πρόσεξε, δεν εννοώ να κάτσεις στις ξαπλώστρες που απλώνουν παντού, αλλά να σου ανοίξουν πόρτα για δρόμο προς την παραλία... Εναλλακτική λύση πρόσβασης κολυμπώντας ή από δύσβατο δρόμο ή μερικά χιλιόμετρα περπάτημα...

    • Rigo avatar
      Rigo @ kostis 14/07/2014 11:30:55

      Πραγματικά μου φέρνεις αναγούλα! Μήπως σε λένε Ντόρα και όχι Κώστα

    • KOSTAS70 avatar
      KOSTAS70 @ kostis 14/07/2014 11:35:51

      Φυσικά και μπορείτε να μην ακολουθήσετε. Αν μάλιστα φεύγατε και από τη χώρα, θα μας κάνατε ακόμα μεγαλύτερο καλό. Αρκετά καταστρέψατε αυτό τον τόπο και αυτό το λαό...

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ KOSTAS70 14/07/2014 13:50:18

        Ποιός σου είπε οτι είναι εδώ; Εκ του ασφαλούς και από μακρυά τα λέει...

        • kostis avatar
          kostis @ Κυθήριος 14/07/2014 20:08:17

          κι ομως κυριοι ειμαι εδω.. Και μπουκωνω με φορους αυτο το πελατειακο και διεφθαρμενο κρατος..

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ kostis 14/07/2014 21:31:16

            Όλοι το μπουκώνουμε kostis,και σε διαβεβαιώνω ότι αυτό το διεφθαρμένο πελατειακό κράτος δέν θα έχει κανένα οικονομικό όφελος μακροπρόθεσμα από την πώληση παραλιών.Αντιθέτως το οικονομικό όφελος δεν θα είναι πολύ μεγαλύτερο από την τουριστική κίνηση που με την κατάλληλη προβολή και αξιοποίηση θα αυξάνεται; Σε τελική ανάλυση,όλα πρέπει να τα ξεπουλήσουμε;

          • kostis avatar
            kostis @ Κυθήριος 14/07/2014 21:49:45

            ενα 5στερο ρησορτ με ιδιοκτητη παραλια 200-300 μετρων μπορει να αποδωσει στην εθνικη οικονομια σε φορους και απασχοληση οσο μια βιομηχανια. Αμφιβαλεις.?. Για βιομηχανια το βλεπω κομματι δυσκολο... Αρα ο τουρισμος σαν βιομηχανια ειναι διεξοδος.. Και τα πραγματα στην Ισπανια δεν ειναι τοσο τραγικα οσο λενε πολλοι.. Εχω περασει με αυτοκινητο τις νοτιες ακτες της.. Υπαρχει μια υπερβολη στην οργανωμενη δομηση κοντα στον αιγιαλο (εγινε για αλλους λογους και οχι τουριστικους) αλλα και πολλες ελευθερες παραλιες για να κανουν οι Ισπανοι και οχι μονο, το μπανιο τους.. Στην Ελλαδα δεν καταλαβα να προωθειται αυτο το μοντελο..

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ kostis 14/07/2014 22:08:14

            Γιατί το πεντάστερο resort (που,μακάρι τέτοια να γίνουν),πρέπει να έχει και ιδιόκτητη παραλία δεν μπορώ να καταλάβω.

          • kostis avatar
            kostis @ Κυθήριος 14/07/2014 23:00:09

            γιατι αυτος που θα μεινει στο 5στερο θα πληρωνει 300-500 η και 1000 ευρω την βραδυα δεν θα ψαχνει που να βαλει την ξαπλωστρα και πολλα αλλα.. Πληρωνει και θελει την ησυχια του.. Εαν δεν μπορεις να του την προσφερεις εσυ θα παει αλλου.. Ειναι πολυ απλο.. Και εσυ μενεις με την ικανοποιηση πως οι παραλιες ειναι δημοσιες και μπορει ο μπαρμπα Κωτσος με την κυρ Αγγελα να φανε τα κεφτεδακια τους κοντα στο κυμα..

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ kostis 14/07/2014 23:14:51

            Οι πισίνες δε του φτάνουν,θέλει και ιδιόκτητες παραλίες; Έχεις δεί το Costa Navarino;Δεν έχει ιδιόκτητη παραλία,μήπως δεν πάνε οι τουρίστες που τα έχουν να τα σκάσουν;

          • kostis avatar
            kostis @ Κυθήριος 14/07/2014 23:42:48

            στο κοστα ναβαρινο δεν εχω παει αλλα το εχω δει στην Ισπανια, την νοτια Γαλλια στην Ιταλια και σε χωρες της Ν.Α. Ασιας..

          • kostis avatar
            kostis @ Κυθήριος 14/07/2014 23:08:24

            γιατι αυτος που θα μεινει στο 5στερο θα πληρωνει 300-500 η και 1000 ευρω την βραδυα δεν θα ψαχνει που να βαλει την ξαπλωστρα και πολλα αλλα.. Πληρωνει και θελει την ησυχια του.. Εαν δεν μπορεις να του την προσφερεις εσυ θα παει αλλου.. Ειναι πολυ απλο.. Και εσυ μενεις με την ικανοποιηση πως οι παραλιες ειναι δημοσιες και μπορει ο μπαρμπα Κωτσος με την κυρ Αγγελα να φανε τα κεφτεδακια τους κοντα στο κυμα..

          • Γιώργης Α . avatar
            Γιώργης Α . @ kostis 15/07/2014 08:28:44

            Κοίτα να δεις γίνεσαι εξοργιστικός. Εμάς ένας Κώστας και μια Αγγέλα μας έκανε και δε θα προσκυνήσουμε κανένα χλιδοπλούσιο όσα λεφτά και να έχει, ώστε να απαγορέψουμε στους δικούς μας να τρώνε τα σουβλάκια τους στην παραλία. Και ΑΜΑ γουστάρει ο χλιδάτος. Έχει και άλλα target group που λέν και στο χωριό μου.

          • ΞΕΝΟΣ avatar
            ΞΕΝΟΣ @ kostis 15/07/2014 10:25:34

            Φίλε Kostis οι ξένοι τουρίστες που μένουν σε 5στερα όπως λες, δεν είναι καράβλαχοι νεόπλουτοι που απαιτούν να είναι δική τους η δημόσια παραλία. Πάνε στο 5στερο με βασικό κριτήριο την καθαρή του πισίνα. Πολύ σωστά ο φίλος Κηθύριος αναφέρει το Κόστα Ναυαρίνο που θα ήταν ένα απο τα καλύτερα πρότυπα τουριστικής ανάπτυξης για τον τόπο μας, έργο του ακάματου ΕΛΛΗΝΑ καπετάν Βασίλη Κωνσταντακόπουλου που όλοι οι ξένοι θα ήθελαν νάταν συμπατριώτης τους... Η υφιστάμενη νομομοθεσία είναι υπερεπαρκής αν εφαρμόζεται σωστά απο σωστούς κρατικούς λειτουργούς. Η αλλαγή της δικαίως μας αναστατώνει διότι είναι τουλάχιστον ύποπτη. Η Νομοθεσία μας πείραξε?

          • kostis avatar
            kostis @ ΞΕΝΟΣ 15/07/2014 11:07:18

            To συγκριτικο πλεονεκτημα του costa navarino ειναι το γηπεδο γκολφ. Το καθε 5στερο δεν μπορει να το εχει για ευνοητους λογους.. Αν μπορουσε καποιος να ρωτησει (μεταφυσικη η ερωτηση..) τον Κωνσταντακοπουλο για την επενδυση που εκανε ποσο ταλαιπωρηθηκε μεχρι να υλοποιηθει θα συμβουλευε τον καθε πιθανο επενδυτη να μαζεψει τα μπογαλακια και να παει για αλλες πολιτειες.. Δεκαετιες εκανε ο ανθρωπος να ξεμπλεξει με την Ελληνικη νομοθεσια και γραφειοκρατια που εσεις σημερα υπερασπιζεσθε ως υπερεπαρκη..

          • ΞΕΝΟΣ avatar
            ΞΕΝΟΣ @ kostis 15/07/2014 11:20:44

            Ξέρω πολύ καλά την ταλαιπωρία του καπεταν Βασίλη και ΟΥΔΕΠΟΤΕ ψήφισα το "καθεστώς ΠΑΣΟΚ" ούτε συνεργάσθηκα μαζί του όπως τώρα η ΝΔ. Ομως για τις πράξεις των αρχόντων δεν φταίει ο λαός, διότι ακόμα κι αν ψηφίζει λάθος, ΑΥΤΟΣ ΤΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΟΛΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ και ο πελάτης ακόμα και χαζός, έχει πάντα δίκιο. Οχι να του τα τρώμε και να λέμε "άξιος της μοίρας του " επειδη μας αφήνει και του τα τρώμε...

    • eee avatar
      eee @ kostis 14/07/2014 11:42:27

      Και btw ποιες εχουν γινει σκουπιδοτοποι; Εσυ εισαι στην Ελλαδα του επαρχιωτισμου, τριτοκοσμιμου και της μιζεριας, εσυ και αυτοι που ανεχονται τα παρανομα παρκαρισμένα, σαν σκυλαδικο, μπρόστα στην Μ.Βρετάνια. Αυτό ειναι ανάπτυξη;

      • kostis avatar
        kostis @ eee 14/07/2014 20:10:39

        ειμαι υπερ του νομου και της ταξης.. Μαλλον με μπερδευεις με καποιους αλλους..

    • ΞΕΝΟΣ avatar
      ΞΕΝΟΣ @ kostis 14/07/2014 11:50:13

      Aγαπητέ Kostis .Δεν έχεις άδικο. Ομως η παραχώρηση πρέπει να γίνεται με διαφανείς και νόμιμες διαδικασίες, γιατί παράνομες παραχωρήσεις δικαιούνται πρωτίστως οι φτωχοί Ελληνες και αν περισσέψει ας πάρουν και οι πλούσιοι. Οταν το κράτος κάνει παράνομες ενέργειες προς όφελος "ημετέρων" νομιμοποιεί όλες τις παρανομε ενέργειες όλων των πολιτών σε βάρος του κράτους και καταλήγουμε σε καταστροφές χωρις να φταίνε οι πολίτες...Αν λοιπόν τηρηθεί ο νόμος και οι επενδυτές αφήνουν Δημόσια πρόσβαση πλάτους 4 μ. ανά 100 μέτρα μήκους της παραλίας όπως προβλέπεται απο τον Νόμο, καθώς και Κοινόχρηστος χώρος ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ανάμεσα στις ομπρέλλες των καταστημάτων και εν γένει αν τηρείται η υφιστάμενη Νομοθασία εγώ συμφωνώ για τις παραχωρήσεις και ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ στην αλλαγή της υφιστάμενης Νομοθεσίας υπέρ των ιδιωτών, οι οποίοι άλλωστε είναι προσωρινοί, ιδίως αν πέσουν έξω...

    • Aegean Light avatar
      Aegean Light @ kostis 14/07/2014 12:19:29

      Μπορεί εμείς να είμαστε επαρχιώτες αλλά εσείς οι κοσμοπολίτες μπορείτε αν μη τι άλλο να μείνετε ορθογράφοι. Όσον αφορά τα περί αιγιαλού, ουδείς θα είχε αντίρρηση για την αξιοποίηση με σχέδιο και σεβασμό στη φύση και κυρίως στους πολίτες αυτής της αλλά επειδή εδώ είναι Ελλάδα πολύ φοβάμαι ότι θα καταντήσουμε τις ακτές μας χειρότερες και από αυτές της Ισπανίας. Πάντως εξ όσων διαβάζω, αυτό το νομοσχέδιο θα παραπεμφθεί στις «καλένδες» ... μακάρι !!!

      • kostis avatar
        kostis @ Aegean Light 14/07/2014 20:24:23

        Εχω μια καλη η κακη συνηθεια. Δεν διαβαζω ποτε το κειμενο που διαβαζω.. Και ως εκ τουτου μπορει καποιο (ε) να γινεται (αι).. Βλεπεις ομως το δεντρο και χανεις το δασος και τον αιγιαλο μαζι.. Ερωτηση.. Εχεις επισκεφθει την Ισπανια..? Αμφιβαλω.. Επαναλαμβανεις αυτα που σου λενε..

        • KOSTAS70 avatar
          KOSTAS70 @ kostis 14/07/2014 21:16:17

          Για ποια Ισπανία μιλάς, αυτή που 30 χρόνια τώρα έχει 25% ανεργία; Που ακριβώς τους βοήθησε το ξεπούλημα των ακτών τους; Μήπως κατά μία αναλογία, να προετοιμαζόμαστε και εμείς για ανάλογο χρονικό διάστημα με παρόμοια ποσοστά ανεργίας, παρά το όποιο ξεπούλημα; Τότε, γιατί να γίνει;

        • Βατάτζης avatar
          Βατάτζης @ kostis 15/07/2014 17:32:48

          Εγώ που έχω επισκεφθεί την Ισπανία για διακοπές (Μπενιντόρμ, Αλακάντε, Αλτέα, Βαλέντσια, Κόστα Μπράβα, Μούρσια) μπορώ να σας πληροφορήσω ότι είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ, ΑΣΤΕΙΟ και λυπηρό μαζί που έχει 30όροφα τέρατα πάνω στον αιγιαλό και 2-3 τετράγωνα μέσα να είναι χωράφια ακαλλιέργητα...Δεν παλεύεται με τίποτα. Αν δεν το δει κάποιος ΔΕΝ μπορεί να καταλάβει. Στην Ελλάδα ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΙΓΙΑΛΟ. ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ.

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ kostis 14/07/2014 12:31:01

      "κοσμοπολίτες" σαν και εσάς κατάντησαν την ελλάδα χώρο, αγαπητέ. και αυτή η καραμέλλα περί "αριστεράς" που την πετάτε και 3 και λίγο, αμάν πια. δλδ, όσοι θέλουμε οι ιδιωτικοποιήσεις να γίνουν ΟΧΙ στο γόνατο, αλλά με γνώμονα τα ΣΥΝΟΛΙΚΑ συμφέροντα της ελλάδας, είμαστε "αριστεροί"; δεν ξέρετε ΤΙΠΟΤΑ κύριε κωστή...

      • kostis avatar
        kostis @ Νίκος Αργεάδης 14/07/2014 20:33:48

        την λογικη της ακινησιας, της αναποφασιστικοτητας, του μηδενισμου και του δημοσιου προπηλακισμου, απορριπτω.. Οπως και τον κρατισμο και την ηττοπαθεια.. Και ολως τυχαιως τα παραπανω ειναι η πεμπτουσια της αριστερας.. Δεν φταιω εγω γιαυτο..

    • Γιώργης Α . avatar
      Γιώργης Α . @ kostis 14/07/2014 14:38:37

      "Αιγιαλός" είναι η ζώνη της ξηράς, που βρέχεται από τη θάλασσα από τις μεγαλύτερες και συνήθεις αναβάσεις των κυμάτων της. Αυτή η καραμέλλα με τα 15000 χιλιόμετρα έχει λιώσει φίλε. Διότι δεν είναι προσβάσιμα και τα 15000. Και φαντάζομαι αυτά που θα πουληθούν θα είναι τα καλύτερα. Όχι. Να υπαρχει ελεύθερη πρόσβαση στον αιγιαλό, δεν ενοχλεί κανένα αυτό, ούτε την ανάπτυξη ούτε τους πολίτες.

    • akenaton avatar
      akenaton @ kostis 14/07/2014 23:37:08

      Εμένα αποκαλέσατε "αριστερό"; Έχετε ιδέα τι συμβαίνει ήδη στον αιγιαλό με τον κάθε "κάγκουρα" που έχει λίγα φράγκα να νομίζει ότι μπορεί να παριστάνει τον καμπόσο με σεκιουριτάδες, μποντυμπιλντεράδες, μπάρες, ντόπερμαν και φράκτες για να κάνει το μπάνιο η "φαμίλια" χωρίς την ενόχληση των πληβείων; Αυτό πρέπει να αλλάξει και όχι να χειροτερέψει. Αν αυτό το θεωρείτε "αριστερό", τότε κάπου έχετε χάσει το μπούσουλα!

  4. ΞΕΝΟΣ avatar
    ΞΕΝΟΣ 14/07/2014 10:54:55

    Συμφωνώ απόλυτα και επαυξάνω αγαπητέ Ακενατών. Να προσθέσω δε οτι η παραλία είναι Δημόσιος Κοινόχρηστος χώρος όπως και οι δρόμοι και οι πλατείες και δεν πωλούνται ούτε ενοικιάζονται βάσει του Συντάγματος. Βάσει δε της κείμενης Νομοθεσίας, ακόμα και οι ιδιώτες που νόμιμα έχουν την ιδιοκτησία τους ανάμεσα στον δημόσιο δρόμο και την παραλία ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΚΑΘΕ 100 ΜΕΤΡΑ να ανοίγουν δρόμο και να τον παραχωρούν στο κοινό για να έχει πρόσβαση στην παραλία.

  5. Κυνας avatar
    Κυνας 14/07/2014 11:48:05

    Γιατι οχι... Εδω καταφεραν και περασαν οτι το ρευμα δεν ειναι κοινωνικο αγαθο την σημερον ημερα στις παραλιες θα'χουν προβλημα; Ποιος χρειαζεται παραλιες για να ζησει ; Δεν εχεις χρηματα για παραλια καλοκαιριατικα , τραβα βουνο. Δεν εχεις χρηματα ουτε για εκει ;; Αϊντε δουλεψε παλιοτεμπελαρε ελληνακο για να'χεις του χρονου !!! Ας γινουμε Κουβα προ επιχειρησης "εισβολη στον κολπο των χοιρων" οπου μεγαλα κομματια αιγιαλου και νησια ολοκληρα πωλουνταν σε "επενδυτες" και οι ανθρωποι που ζουσαν εκει εκδιωχνονταν πολλες φορες βιαιως Ή για να φερω ενα παραδειγμα πιο κοντα μας ,ας γινουμε Αλβανια.
    Οι παραλιες εκει ειναι επι το πλειστον "ιδιωτικες" καθε πρωτοκλασσατο ξενοδοχειο "νοικιαζει" ενα κομματι απο το κρατος ,βαζει δικο του σεκιουριτι σε αυτο και οσοι δεν ειναι "του ξενοδοχειου" παιρνουν ποδι...δεν εχεις δικαιωμα ουτε να περπατησεις πανω σε αυτο το κομματι. Ειμαι σιγουρος οτι ουκ ολιγοι ξενοδοχοι των all inclusive οπως εχει καταντησει να ειναι ο τουρισμος τα τελευταια 20 χρονια στην μπανανια της Ελλαδας , θα τριβουν τα χερια τους μπροστα στην προοπτικη μιας "ιδιωτικης" παραλιας.
    Και μην φοβασται δεν θα σας ξεχασουν οσους πολιτικους το ψηφισουν αυτο , παιζει τρελο μπαχτσισι!!!

  6. κοινός νούς avatar
    κοινός νούς 14/07/2014 12:05:04

    Ας δούμε τώρα τον Αιγιαλό . Είναι τόσο δύσκολο στην κυβέρνηση να πεί ορισμένες απλές Αλήθειες στον Λαό ? Να πεί ότι η Ελλάδα έχει 13000 χλμ ακτογραμμή , όταν η περιφέρεια της Γής είναι 40000 χλμ . Να πεί ότι η ακτογραμμή της Ισπανίας στην Μεσόγειο , που πράγματι έχει βιάσει το περιβάλλον , είναι μόλις 800 χλμ , δηλαδή περίπου μόνο όσο η ακτογραμμή της Εύβοιας . Να πεί ότι μπορούμε στον ωραιότατο τόπο που ζούμε να φτιάξουμε τουριστικές κατοικίες και ξενοδοχεία προστατεύοντας και το περιβάλλον ταυτόχρονα γιατί απλά έχουμε πολύ χώρο . Να πει ότι θα κάνει Χρήσεις Γης παντού σε όλη την Χώρα , όπου ο καθένας θα ξέρει τι μπορεί να κάνει σε κάθε σημείο της γιατί είμαστε λίγοι γιά το μέγεθος της και μπορούμε να κάνουμε ταυτόχρονα πολλά , πετυχαίνοντας το βέλτιστο . Πόσο δύσκολο είναι να περάσει στον κόσμο την Αλἠθεια και να αφήσει τους "κορμοράνους του Βοτανικού" στην μιζέρια τους ? Ας δούμε πλέον τα πράγματα με την ματιά του 21ου αιώνα και ας αφήσουμε τους λαϊκισμούς και τους λαϊκιστές πίσω μας . Και αυτούς που είναι έξω από το κόμμα , αλλά και αυτούς που είναι μέσα . Ακόμα να ορίσει μιά απόσταση από το χειμέριο κύμα το οποίο ανάλογα με το ανάγλυφο θα περιλαμβάνει μιά ζώνη 20-100 μέτρων όπου δεν θα υπάρχουν ιδιοκτησίες ώστε να μπορούν να γίνουν στο μέλλον έργα χρήσης , προσπέλασης η διέλευσης . Στο θέμα των ξενοδοχείων , η πρόσβαση στην θάλασσα θα πρέπει να έχει και ανταποδοτικά οφέλη στις τοπικές κοινωνίες . Εχουμε το φαινόμενο ξενοδοχεία all inclusive να ανήκουν πλέον σε ξένους και να απασχολούν ξένους τάχα σαν ειδικευόμενους . Αυτές οι πρακτικές αν δεν μπορούμε να τις αλλάξουμε , πρέπει να τις κάνουμε πολύ ακριβές . Εννοείται ότι θεωρούμε ότι έχουμε έντιμους πολιτικούς που ενδιαφέρονται γιά το συμφέρον της χώρας και των τοπικών κοινωνιών .

    • Tassos avatar
      Tassos @ κοινός νούς 14/07/2014 18:47:09

      Που τα λες ρε φίλε αυτά? Στους ψηφοφόρους της "αλλαής" του Ανδρέα, τους ψηφοφόρους του όλα τα κιλά όλα τα λεφτά, στους αφελείς που πιστεύουν ότι τα λεφτά βγαίνουν από τα λεφτόδεντρα?

  7. n avatar
    n 14/07/2014 12:22:18

    ...εαν περιορισθει η προσβαση στη παραλια....θ ανεβει στα καγκελα και ο τελευταιος νεοδημοκρατης!!,,,,το γνωριζω απο νεοδημοκρατες που παρ ολα τα προβληματα υπομενουν στωικα τις δυσκολιες ,,,,ηλικιωμενοι...μανες...προβληματιζομενοι...καθε κατηγοριας ανθρωποι!

  8. "Μανώλης Πετράκης" avatar
    "Μανώλης Πετράκης" 14/07/2014 12:40:00

    100% ΝΑΙ σε ιδιωτικές παραλίες. Αφού έχουμε ιδιωτικά σπίτια και ιδιωτικούς κήπους και ιδιωτικά χωράφια γιατί να μην έχουμε και ιδιωτικές παραλίες? Φοβάται κανείς ότι δεν θα βρίσκει που να κάνει μπάνιο? Η Αγορά θα φροντίσει για όλα και θα καλύψει όλες τις ανάγκες: και το φτηνό λαϊκό μπάνιο και τις ανάγκες αυτού που είναι διατεθειμένος να πληρώσει κάτι παραπάνω αλλά δεν ανέχεται να του χαλάει την ηρεμία ή την αισθητική ο μουσάτος με το μαλλί ράστα που παίζει ρακέτες, ο "ζωόφιλος" με το λυμένο πιτμπουλ, ή ο χοντρός με τα πλαστικά ταπεράκια (σε διαφορετικά χρώματα) που θέλει να τρώει κεφτέδες και να ακούει μπουζουκοτράγουδα στο "τρανζίστορ" του. Απλά πρέπει να πωληθούν μέσω ενός ανοικτού προγράμματος πληστηριασμών ωστέ να μην υπάρχουν υπόνοιες διαπλοκής και τα έσοδα να κατευθυνθούν προς την μείωση του χρέους. Να ξεπουλήσει πρώτα το Σοβιετικό Κράτος την δική του περιουσία (γιατί αυτό φαλίρησε) και όχι να αναγκάζει εμάς να ξεπουλάμε την δικιά μας.

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ "Μανώλης Πετράκης" 14/07/2014 13:23:47

      Το σχόλιο σου μοιάζει σαν παρωδία.

      • ΞΕΝΟΣ avatar
        ΞΕΝΟΣ @ ΚΜ 14/07/2014 18:36:52

        Προφανώς πρόκειται για ειρωνεία. "Η Αγορά θα φροντίσει για όλα και θα καλύψει όλες τις ανάγκες"...... Ιδιαίτερα τώρα που μας κατέστρεψε "η Αγορά" θα μας φροντίσει, να βγούμε απο την εντατική... Αφου λοιπόν η Αγορά σκάει τις "it's too big to fail "τράπεζες τη μία μετά την άλλη σαν μπαλόνια επειδή αντί για "κάθετη διάχυση" του πλούτου απο τα πλούσια άνω στρώματα προς τα φτωχά κάτω, έκανε το αντίθετο, ήτοι υπερσυγκέντρωση του πλούτου απο κάτω προς τα άνω και απο τους πολλούς σε λίγους, με αποτέλεσμα την καταστροφή λαών και κοινωνικών τάξεων, τώρα "θα ρυθμίσουν αυτομάτως και με απόλυτη δικαιοσύνη τα πάντα"... Οι Νεοφιλελεύθεροι στην Ελλάδα, όπως σε όλα τα θέματα, δεν έμαθαν ακόμα οτι ο Νεοφιλελευθερισμός κατέρρευσε με χειρότερο πάταγο απο τον υπαρκτό σοσιαλισμό το 2008 όταν έσκασε η Leehman Brothers. Και οτι έκτοτε αναζητούν άπαντες τη λύση στον Κρατικό καπιταλισμό τύπο Κίνας ή αλλού, κρατικοποιώντας τα χρέη και αποθηκεύοντας τα κέρδη σε κεφάλαια-βαμπίρ...

        • "Μανώλης Πετράκης" avatar
          "Μανώλης Πετράκης" @ ΞΕΝΟΣ 14/07/2014 19:57:50

          Καθόλου ειρωνικό. Το οικονομικό σύστημα που έσκασε και σκάει τα τελευταία 10 χρόνια στην δύση είναι ο Φασισμός, με την οικονομική έννοια του όρου (δηλαδή οικονομία της αγοράς στην μικρή κλίμακα, αλλά σε συνθήκες προστατευτισμού, κεφαλαιακών περιορισμών και στενής συνεργασίας του κράτους με ορισμένες πολύ μεγάλες επιχειρήσεις τις οποίες θέτει υπό την προστασία του αλλά δεν κρατικοποιεί). Το μίγμα δεν είναι παντού το ίδιο φυσικά. Το σύστημα αυτό εφήρμοσαν όλα τα φασιστικά καθεστώτα (οικονομικά μιλάμε τώρα) στον Μεσοπόλεμο σε Γερμανία, Ιταλία και Ελλάδα αλλά και μετέπειτα στην Ισπανία. Γνήσιος Καπιταλισμός / Φιλελευθερισμός δεν έχει εφαρμοστεί στην Δύση τα τελευταία 100 χρόνια τουλάχιστον. Εκτός εάν νομίζετε ότι σε συνθήκες πραγματικού Φιλελευθερισμού (π.χ. στην Αγγλία του 19ου αιώνα) όταν χρεωκοπεί μια τράπεζα την κρατάνε στην ζωή οι φορολογούμενοι στην οποία περίπτωση παρέλκει κάθε λόγος περαιτέρω συζητήσεως.

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ "Μανώλης Πετράκης" 14/07/2014 20:28:58

            Φίλε, όταν ακούω ότι «δεν εφαρμόστηκε ο γνήσιος/ατόφιος/αγνός/καθαρός φιλελευθερισμός», θυμάμαι κάτι πικραμένους αριστερούς που ορύονται ότι «δεν απέτυχε ο κομμουνισμός αλλά η πλημμελλής εφαρμογή του, και όταν έρθει ο γνήσιος/ατόφιος/αγνός/καθαρός κομμουνισμός, θα έχουμε παράδειδο επί γης κλπ κλπ». Συμπέρασμα: μακριά από μεσσιανικές ιδεοληψίες. Δεν είναι όλα εκ προιομίου εμπορεύσιμα και ο αιγιαλός θεωρείται, όχι άδικα, δημόσιο αγαθό που δεν σηκώνει ιδιοκτησίες. Εδώ, ακόμα και ο Ακενατόν ενίσταται!

          • "Μανώλης Πετράκης" avatar
            "Μανώλης Πετράκης" @ ΚΜ 14/07/2014 21:10:29

            Οι ειδοποιός διαφορά είναι οι κομμουνιστές αδυνατούν να υποδείξουν ΜΙΑ περίπτωση όπου η θεωρία τους εφαρμόστηκε και πέτυχε ενώ αντίθετα η φιλελεύθερη οικονομική θεωρία όπου έχει εφαρμοστεί έχει πετύχει. Και όπως εφαρμόζεται μπασταρδεμένη με μπόλικο σοσιαλισμό και κρατικό σχεδιασμό τα τελευταία 100 χρόνια είναι η μοναδική συνιστώσα προόδου και οικονομικής ανάπτυξης στο μείγμα.

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ "Μανώλης Πετράκης" 14/07/2014 22:04:49

            Μόνο «νερωμένη» μπορεί να εφαρμοστεί η εν λόγω οικονομική θεωρία που ευαγγελίζεσαι. Με μέτρο, ας εφαρμόζεται (δεν γουστάρω ούτε εγώ κολχόζ και σοβιέτ). «Ανέρωτη» είναι μη εφαρμόσιμη/βιώσιμη και ισχύει μόνο ως ασκήσεις επί χάρτου. Όπως η αντίστοιχη των κουκουέδων (μόνο που εκείνη δεν περπάταγε ούτε «νερωμένη», όπως επισημαίνεις κι εσύ).

  9. andy 30 avatar
    andy 30 14/07/2014 13:37:13

    κι εγω φοβαμαι μη παρουν τον αιγιαλο στη πλατη και φυγουν.αντι να λεμε πως πρεπει το κρατος πρεπει να βαλει κανονες και να τους τηρει ασχολουμαστε αν θα ειναι δημοσια η ιδιωτικη.ποσο μικροφθαλμοι ειμαστε.

  10. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 14/07/2014 13:47:55

    Μπράβο Ακενατόν. Κάποιος έπρεπε να τα πεί, τα είπες με τον καλύτερο τρόπο. Οι κυβερνωντες ένα απλό πράγμα μόνον θα έπρεπε να σκεφτούν: Τα "γομάρια", τα λαδικά, οι "επιχειρηματίες"-πελατάκια, κάποια σχέση έχουν με το γεγονός ότι ζούμε σε failed state. Δεν φτιάχνεις νέο μαντρί, παραχωρώντας την περιοχή στους λύκους.

  11. Ο Λαός Ξεχνά Τι Σημαίνει Αριστερά avatar
    Ο Λαός Ξεχνά Τι Σημαίνει Αριστερά 14/07/2014 14:19:34

    Με τη μαζική εισβολή των αλλοδαπών στους αιγιαλούς των νησιών του Αιγαίου, ασχολείται κανείς κύριοι.; Κάθε μέρα εισβάλουν 200-300 λαθρομετανάστες χωρίς το κράτος να κάνει το παραμικρό για να τους αποτρέψει.. Μόνο το καλοκαίρι έχουν μπει περίπου 4000 άτομα.. Που θα πάει αυτή η κατάσταση.;

    • Γιώργης Α . avatar
      Γιώργης Α . @ Ο Λαός Ξεχνά Τι Σημαίνει Αριστερά 14/07/2014 17:06:01

      Ε πού να πάει; Στην παραμικρη συγκρουση με τη σύμμαχο Τουρκία, ένα 10% θα είναι εντός των τειχών εχθρός. Και τότε να δούμε ανθρωπισμό, ανθρώπινα δικαιώματα, δημοκρατία, συμπόνια κτλ κτλ. Αλλά τα τελευταία 40 χρόνια ζούμε πάνω στο ζαχαρένιο σύννεφο, και η οικονομική κρίση είναι το πρώτο χαστούκι της σκληρής ζωής. Αυτά ισχύουν βέβαια για το σύνολο της αποχαυνωμένης Ευρώπης. Απλά τυχαινει να είμαστε πιο εκτεθημένοι εμείς.

    • ΞΕΝΟΣ- avatar
      ΞΕΝΟΣ- @ Ο Λαός Ξεχνά Τι Σημαίνει Αριστερά 14/07/2014 18:39:13

      Αλήθεια κι αν οι ιδιοκτήτες παραλιών συνεργάζονται με τους λαθρέμπορους μεταναστών, ποιός θα τους ελέγχει?

  12. πολίτης avatar
    πολίτης 14/07/2014 14:47:14

    Συμφωνώ με το άρθρο. Φοβάμαι όμως ότι θα ψηφιστεί και αυτό με τους κατάλληλους μιλημένους, αφού γίνουν κάποιες ψευτοδιορθώσεις, έτσι για το θεαθήναι, που θα ικανοποιήσουν υποτίθεται τα πατριωτικά συναισθήματα των εθνοπατέρων μας. Εκτός, αν υπάρξουν σφοδρές αντιδράσεις, που εύχομαι και ελπίζω.

  13. roadrunner avatar
    roadrunner 14/07/2014 16:22:46

    Συμφωνούμε σχετικά με τον αιγιαλό akenaton.

  14. Ραβινος avatar
    Ραβινος 14/07/2014 18:05:14

    Τελικα η δημιουργια υπηκοων μεσω κατευθυνομενης προπαγανδας ειναι το πιο ευκολο πραγμα στο Ελλαδισταν της μιζεριας και λαμογιας.Δεν προλαβαινει το κρατος να σχεδιασει μια πολιτικη νοικοκυριου ,ταξης και πολιτισμου και αρχιζουν τα οργανα της προπαγανδας με την κινδυνολογια για ξεπουλημα ,στερηση δικαιωματων του''φτωχου '' Ελληνα ,εμποδια στην ελευθερη προσβαση στην παραλια κλπ πασπαλισμενα με ρομαντικες περιγραφες με ''κεφτεδακια'',΄΄ταβλι '' και αλλα καλουδια στις παραλιες .Οσοι ''υπερασπιζονται την κατασταση που επικρατει στις Ελληνικες παραλιες σημερα η διαθετουν πισινα σπιτι τους η κανουν χρηση οργανωμενης παραλιας με την καταβολη αντιτιμου χρησης αυτης .Οσοι θελουν να αλλαξει επιτελους κατι σ'αυτο το μπαχαλο που λεγεται ελευθερη παραλια του Ελληνα ξερουν πολυ καλα την βρωμια ,ξεφτιλα και ωχαδελφισμο που επικρατει στις παραλιες που αρμοζουν μονο σε ζωα και οχι σε ανθρωπους με την κατασταση που τις εχουν φερει οι Ελληναραδες .Ο,τι και να προβλεπει ο νομος για τις παραλιες θα ειναι ,τι καλυτερο για τους Ελληνες που ξερουν και σεβονται το περιβαλλον.Οι συριζοσυμμοριτες εχουν αρχισει με αυτες τις ''κινησεις πολιτων ' να δραστηριοποιουνται δηθεν για την υπερασπιση των παραλιων διαστρεβλωνοντας οτι σωστο υπαρχει και προβαλλοντας μονο λεξεις χωρις νοημα αιγιαλος ,παραλια ,ελευθερη προσβαση κλπ που ειναι ευκολοχωνευτες μονο σε βλακες επιρρεπεις στον λαικισμο ψηφοφορους.Προσωπικα ειμαι ταγμενος να πολεμησω με ο,τι μεσα διαθετω στην ιδιωτικοποιηση των παραλιων με την αναθεση του ελεγχου καθαριοτητος ,νοικοκυριου και ταξης στο κρατος μεσω προγραμματικων συμφωνιων .Ως εδω και μη παρεκει στην βρωμια και ασυδοσια καθε τυχαρπαστου ελληναρα και αλλοδαπου.

    • akenaton avatar
      akenaton @ Ραβινος 14/07/2014 20:13:49

      Αγαπητέ, εγώ κάνω κατευθυνόμενη προπαγάνδα και δημιουργώ "υπηκόους" με τα γραφόμενά μου; Οι παραλίες, άσχετα αν είναι 13.000, 15.000 ή 50 χλμ ανήκουν στην κοινωνία, στον ελληνικό λαό. Όπως και τα δάση άλλωστε. Ιδιοκτησία και ιδιωτικότητα επί παραλίας ή δάσους, με αποκλεισμό της πρόσβασης στους υπόλοιπους συμπολίτες του "ιδιοκτήτη", για μένα δεν νοείται σε καμία περίπτωση. Και δεν έχω πισίνα, ούτε προτιμώ οργανωμένες παραλίες. Προτιμώ πάντα τις "απάτητες". Χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν μπορεί να αξιοποιηθεί ένα κομμάτι κάποιας παραλίας από κάποιο ξενοδοχείο, μπιτς - μπαρ ή καντίνα. ΧΩΡΙΣ όμως να αποκλείεται ολάκερη η συγκεκριμένη παραλία και ΧΩΡΙΣ να εμποδίζεται η ελεύθερη πρόσβαση του κυρ-Μήτσου και της κυρα-Μαρίας σε αυτήν!

      • Ραβινος avatar
        Ραβινος @ akenaton 15/07/2014 09:15:52

        Akenaton σεβαστα τα αρθρα σου ως προερχομενα απο βαθεια γνωση και εμπειρια.Το σχολιο μου δεν αφορα μονο εσενα αλλα ολους οσους μενουν εκτασιασμενοι με ΟΛΑ οσα αναγραφονται στα πιασαρικα θεματα της επικαιροτητας.Οι διευκρινησεις σου για μικτη αξιοποιηση παραλιων με ελεγχο της χρησης τους με καλυπτουν .Δεν αμφισβητω την ιδιοκτησια των παραλιων αλλα το υπαρχον μοντελο της χρησης των με το σλογκαν κανω ο,τι θελω ,βρωμιζω,κοπριζω ,καταλαμβανω οποιο χωρο θελω κλπ του καθε ελληναρα και αλλοδαπου {καινουργιο φρουτο } που ''εκδικειται '' την μοιρα του καταστρεφοντας ο,τι εντασσεται στην εννοια της κοινης χρησης φτυνοντας ο,τι διαθετει αυτη η πατριδα για κοινη χρηση ειτε ειναι πλατεια ,ειτε πεζοδρομιο και παραλια .Παραμενω πιστος στην ιδιωτικη αξιοποιηση των παραλιων και τον ελεγχο και επιβολη της ταξης απο το κρατος .

    • tk avatar
      tk @ Ραβινος 14/07/2014 20:48:37

      Δηλαδή φταίνε οι Έλληνες πάλι που πάνε κόντρα στην πολιτική.."νοικοκυριού, τάξης και πολιτισμού.." και που προφανώς αφού αντιδρούν κι από πάνω θα είναι σίγουρα τίποτα συριζαία αναρχοκουμμούνια.. Μα τι λαός κι αυτός ρε παιδί μου να μην θέλει να μπει σε μια τάξη επιτέλους κι όλοι τους να είναι λαμόγια βρωμιάριδες τεμπέλιδες φοροφυγάδες και αρπακολατζήδες.... Ήμαρτον με δάυτους....δεν τους διώχνουμε όλους να τελειώνουμε, ήδη πάντως μειώνονται, άλλοι πηδάνε απ τα μπαλκόνια άλλοι φεύγουν έξω τρέχοντας, κάτι γίνεται...

  15. Δήμητρα avatar
    Δήμητρα 14/07/2014 18:14:45

    Τ΄αναγραφόμενά σας , επί τελευταίας παραγράφου κυρίως, θα πρέπει να τα λάβουν πολύ σοβαρά υπ΄ υπόψιν τους.....

  16. MCA avatar
    MCA 14/07/2014 23:13:27

    Η Ελλάδα έχει απεριόριστες δυνατότητες ανάπτυξης του τουρισμού. Αρκεί να διατηρήσει το φυσικό παράκτιο περιβάλλον αποφεύγοντας τα τσιμέντα δίπλα στην παραλία. Ήλιος, θάλασσα με μια δόση αρχαιοελληνικής ιστορίας. Όχι τσιμέντα και τούβλα. Όχι στην μιζέρια του γκρίζου και του μπετόν.

  17. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 15/07/2014 07:07:33

    Απλά εύγε! Μου έδωσες ωραία πάσα!

    • akenaton avatar
      akenaton @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 16/07/2014 06:58:00

      Ευχαριστώ πολύ. Περιμένουμε την δική σου συνέχεια!

  18. ΜΑΡΤΙΟΣ avatar
    ΜΑΡΤΙΟΣ 15/07/2014 11:22:36

    Αυστηρή αστυνόμευση(έγκλημα η κατάργηση της δημοτικής αστυνομίας),στοιχειώδεις υποδομές,και σχολαστική καθαριότητα με ευθύνη των οικείων Δήμων θα επέτρεπε στους χλιδάτους των πεντάστερων να συνυπάρξουν με μας τον...λαουτζίκο. Τόσο απλά.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.