#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
07/09/2010 15:57
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ούτε ανασχηματισμό δεν μπορεί να κάνει πια!



Λυπούμαι που θα το πω, αλλά πρόκειται για τραγέλαφο!

Ένας «πανίσχυρος πρωθυπουργός» προσπαθούσε μέχρι τα μεσάνυχτα να ανασχηματίσει την κυβέρνησή του!

Ανεπάρκεια; Αδυναμία; Ανικανότητα; Άγνοια της πραγματικότητας;

Αυτό που ζήσαμε χθες βράδυ, είναι νούμερο βγαλμένο από τις ένδοξες μέρες της ελληνικής επιθεώρησης. Ο Αλέκος Σακελλάριος θα έχει ξεραθεί στα γέλια!

Επιτέλους, για πόσο καιρό ακόμα θα ανεχόμαστε να μας κοροϊδεύουν τόσο ξεδιάντροπα;

Η Κυβέρνηση δεν είναι ΜΚΟ ούτε τα υπουργεία παιχνίδια στην άμμο. Μέσα σε μια νύχτα άλλαξε όλη η κυβερνητική δομή. Αρμοδιότητες μεταφέρονται εδώ και εκεί. Υπουργοί αλλάζουν. Αυτός είναι ο σχεδιασμός που είχαν; Θα τους πάρει ένα χρόνο για να μάθουν που βρίσκονται! Πότε θα λύσουν τα προβλήματα;

Μια χώρα η οποία βρίσκεται στα πρόθυρα της χρεοκοπίας χρειάζεται σοβαρή κυβέρνηση και ένα ακόμα σοβαρότερο πρωθυπουργό. Οι ερασιτεχνικοί πειραματισμοί δεν δείχνουν μόνο έλλειψη σοβαρότητας, είναι και επικίνδυνοι για τη χώρα.

Σε μια εποχή σκληρής λιτότητας, όταν κόβει τις συντάξεις, ποιος ο λόγος να φορτώσει τον κρατικό προϋπολογισμό με 11 παραπάνω υπουργούς, μαζί με συμβούλους και παρατρεχάμενους; Αλήθεια πόσο επιβαρύνεται ο κρατικός προϋπολογισμός από τα νέα υπουργικά γραφεία;

Σε μια εποχή που απαιτείται ταχύτητα στη λήψη αποφάσεων, ποιος ο λόγος να δημιουργήσει πρόσθετη υπουργική γραφειοκρατία;

Όταν είχε ήδη έναν συντονιστή, τον Αντιπρόεδρο της Κυβέρνησης, για ποιο λόγο να διορίσει ακόμα έναν, τον κ. Ραγκούση;

Ο Πρωθυπουργός τελικά, που εκ του Συντάγματος, έχει την ευθύνη συντονισμού της κυβέρνησης, με τι θα ασχολείται;

Αυτόν δεν εξέλεξε ο λαός για να κυβερνά τη χώρα;

Μήπως ο κ. Παπανδρέου κουράστηκε νωρίς και από εδώ και στο εξής απλώς θα προεδρεύει, όταν θα του το επιτρέπουν οι άλλες, περισσότερο ευχάριστες ασχολίες του;

Αλήθεια, ποια χρησιμότητα εξυπηρετεί η ανακύκλωση των κυριών Κατσέλη, Ξενογιαννακοπούλου και Γεννηματά; Αν ήσαν πετυχημένες, γιατί μετακινήθηκαν; Αν απέτυχαν, γιατί παραμένουν στην κυβέρνηση; Οι δυο τελευταίες αναβαθμισμένες μάλιστα!

Τελικά, ο μονίμως «ενοχλημένος» τον τελευταίο καιρό Πρωθυπουργός, με τις αρνήσεις των υπουργών του, έβγαλε όλη την οργή του στην κα. Μπατζελή; Τι επιλεκτικές εκδηλώσεις οργής είναι αυτές; Εκτός και αν μόνο εκεί μπορούσε;

Συμπέρασμα:

Μετά την μηδέποτε εμφανισθείσα dream team των Περιφερειαρχών, ο κ. Παπανδρέου σχημάτισε μια πολυμελή και αναποτελεσματική κυβέρνηση για να βολέψει κολλητούς και φίλους! Ρουσφέτια διευθέτησε, χατίρια έκανε! Όπως ο αναχωρητής που κάνει τις τελευταίες χάρες πριν φύγει!

Κάτι παραπάνω θα ξέρει για αυτά που έρχονται!

Αυτό το κυβερνητικό σχήμα δεν έχει μέλλον. Θα αποτελέσει έκπληξη, αν αντέξει μετά τις περιφερειακές εκλογές

-Ο κ. Παπανδρέου για μια ακόμα φορά επιβεβαίωσε την ασυνέπεια του. Πρέπει να είναι ο πλέον αναξιόπιστος πρωθυπουργός μετά τη μεταπολίτευση.

-Με τον ανασχηματισμό ομολόγησε την πολιτική του αδυναμία. Είναι προφανές ότι βρίσκεται σε αδιέξοδο. Η φθορά του είναι ραγδαία και δεν έχει ακόμα κλείσει ένα χρόνο! Και τα δυσκολότερα έρχονται!

Ο κ.Παπανδρέου ούτε να πείσει μπορεί, ούτε να εμπνεύσει, ούτε να κυβερνήσει. Είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα της χώρας.

Η πατρίδα χρειάζεται άμεσα, μια άλλη πολιτική και μια άλλη κυβέρνηση.

Η εμφάνιση του Αντώνη Σαμαρά στην ΔΕΘ, μπορεί και πρέπει να αποτελέσει την αφετηρία για το νέο ξεκίνημα. . .

Κώστας Ροδινός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Orestios avatar
    Orestios 07/09/2010 15:58:55

    Γελάει όλος ο κόσμος με το φιάσκο του ανασχηματισμού.
    Πλέον έχει απαξιωθεί η κυβέρνηση στα μάτια όλων.

    • ΒΡΑΧΟΣ avatar
      ΒΡΑΧΟΣ @ Orestios 07/09/2010 16:34:42

      Όχι όλων...Το Δολιστάν και το Μπομπολιστάν πανηγυρίζουν.

  2. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 07/09/2010 16:04:41

    Welcome back, Κώστα Ροδινέ! Πολύ χάρηκα! Διάβαζα την ανάρτηση και έλεγα "μοιάζει με του Ροδινού" και τελικά, ναι! Ήταν όντως δική σου.

    Άντε καλή συνέχεια να έχουμε.

    • yiannis avatar
      yiannis @ Επώνυμος 07/09/2010 16:18:34

      Συμφωνω - Μας ελειψε ο σοβαρος κ διεισδυτικος λ
      ογος του.Μακαρι καποιοι στη Ρηγιλλης να διαβαζουν τον κ.Ροδινο

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Επώνυμος 07/09/2010 16:37:00

      Ευχαριστώ Επώνυμε,
      Να είμαστε όλοι καλά να τα λέμε.

      • danaos avatar
        danaos @ Κώστας Ροδινός 07/09/2010 19:03:31

        Μας έλειψες!Έχουμε αγώνα μπροστά μας!!

  3. lpap avatar
    lpap 07/09/2010 16:05:10

    Μα να βάλει τη Νταλάρα!!!! Σε τέτοιο κιόλας υπουργείο;;
    Κάποτε ο Τζιμάκος έλεγε πως η Κύπρος σκλαβώθηκε για να τραγουδά ο Νταλάρας γι αυτή!! Λέτε το ΠΑΣΟΚ να γινε κυβέρνηση για να μπει μια Νταλάρα στην εξουσία; Μήπως η χώρα πάρει τα πάνω της τώρα;;
    Εγώ λείπω και δεν θα το δω..κρίμα..
    Αμ τη Γεννηματά πίλο στο κεφάλι της Διαμαντοπούλου;; 5 αναπληρωτές εκπαιδευτικούς θα εξοικονομούσε το ΥΠΔΒΜΘ αντί να χει αναπληρώτρια υπουργό..από τζάκι όμως πολιτικό.αν και μου είναι συμπαθής λόγω της προηγούμενης ασθένειάς της και δεν επιθυμώ να εξαντλήσω την αυστηρότητά μου εδώ..
    Πως γίνεται όμως όλη αυτή η ανακύκλωση στην πολιτική ζωή του τόπου ποτέ δεν το κατάλαβα. Πως γίνεται να αποτυγχάνεις κάπου και να πετύχεις αλλού κι αν όχι κι εκεί αλλού πάλι;;

    • geothe avatar
      geothe @ lpap 07/09/2010 17:25:42

      Τη Φώφη τη θέλει για να καλύψει το κενό των Εικαστικών στο πρόγραμμα του Ολοήμερου. Θα δουλέψει με τους ίδιους όρους που δουλεύουν οι ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί του Ολοήμερου και θα πληρωθεί όταν και εφόσον πληρωθούν κι αυτοί.
      Λέμε καμιά βλακεία να ξεγελάσουμε τον πόνο μας.

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ lpap 07/09/2010 19:15:04

      Tη Νταλάρα τη βόλεψε γιατί ειναι στη μέση ο συγγενής της ο Ραγκούσης. Ραγκούση λεγόταν η γυναικα πριν το γάμο της.

  4. Ttt avatar
    Ttt 07/09/2010 16:10:18

    Ας έβαζε τουλάχιστον τον Πάγκαλο στο Υγείας Άθλησης και Διατροφής! Μα ίχνος φαντασίας και οράματος πια;

  5. Greg avatar
    Greg 07/09/2010 16:15:30

    Μα δεν θέλει να λύσει προβλήματα, θέλει να εντείνει τα προβλήματα. Πώς αλλιώς θα επιτευχθεί ο ομολογημένος στόχος του αποπληθωρισμού; Για να γίνει αυτό, όπως το έχω καταλάβει, καθώς ο πληθωρισμός σήμερα κινείται άνω του 5%, πρέπει πρώτα να "ρευστοποιηθεί" η ελληνική κοινωνία. Διαλύοντας ΣΣΕ, εργασιακά, ασφάλειες, υγεία, παιδεία, κλείνοντας περίπτερα, μίνι μάρκετ, καφέ, εμπορικά καταστήματα μικρές και μεγαλύτερες εταιρίες, ει δυνατόν και με απολύσεις σε τομείς του δημοσίου, επέρχεται το χάος. Εκατομμύρια άνεργοι, εξεγέρσεις, θα έχουμε φτάσει στον πάτο, στο τέλος. Τότε θα έχει δημιουργηθεί το ιδανικό περιβάλλον για επενδύσεις και ανάπτυξη. Πολυεθνικές θα αγοράζουν κοψοχρονιά και θα απασχολούν ελαστικούς εργαζόμενους των 300 ευρώ (οι υψηλόμισθοι).

  6. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 07/09/2010 16:15:59

    "ΕΚΑΝΕ ΤΗ ΜΕΡΑ ΔΑΚΡΥ ΚΑΙ ΤΗ ΝΥΧΤΑ ΣΥΜΦΟΡΑ"

    σχόλιο ΑΔΥΝΑΜΟΥ ΚΑΚΟΥ στο ANTINEWS.

    • ΒΡΑΧΟΣ avatar
      ΒΡΑΧΟΣ @ αλλενάκι 07/09/2010 16:33:45

      Καταπληκτικό!

  7. Μεριλενα avatar
    Μεριλενα 07/09/2010 16:19:48

    Κάποια πράγματα θέλετε να τα αγνοείτε: μετά από ένα μήνα κανένας δεν θα θυμάται πότε έγινε ο ανασχηματισμός αλλα αν έχει αρχίσει να αποδίδει καλύτερα η κυβέρνηση. Αλλά με τέτοια ανύπαρκτη αντιπολίτευση είναι δύσκολο να αρχίσει να δουλεύει καλά...

  8. mys avatar
    mys 07/09/2010 16:22:23

    Ti μένει μόνο το σύνθημα ΝΤΟΥ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ
    Αυτός είπε λεφτά υπάρχουν και όχι ΔΝΤ και μετά έκανε κολοτούμπα γιατί δεν ήξερε ,δεν ρώτησε ,δεν του είπανε κλπ παπαριές λες και αυτός ήταν εκτός Ελλάδος.
    Ο ίδιος 'έλεγε ότι θα κυβερνήσει με ολιγομελές και ευέλικτο σχήμα και τώρα μετά 9 μήνες κάνει ΞΑΝΆ το αγαπημένο του κόλπο της κολοτούμπας και κάνει υπουργικό σχήμα πολυμελές δυσκίνητο και παλαιοκομματικό.
    Μες τα μεσάνυχτα δεν κατάλαβε ότι ο/η υπουργός που τον αλλάζει σε 9 μήνες γιατί απέτυχε δεν μπορεί να πάει σε άλλο υπουργείο μπας και εκεί πετύχει γιατί την ίδια ώρα εμείς ΟΙ ΠΟΛΛΟΙ οι μισθωτοί κάθε μέρα γινόμαστε φτωχότεροι και βλέπουμε όλα αυτή την γελοιότητα που παίζεται στις πλάτες μας και στο μέλλον των παιδιών μας και ΠΟΝΑΜΕ.


    ΑΡΑ ΤΙ ΜΑΣ ΜΕΝΕΙ ? ΜΟΝΟ ΤΟ ΝΤΟΥ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ

  9. tiramola avatar
    tiramola 07/09/2010 16:36:35

    Γειά σου Κώστα και καλό χειμώνα.
    Εγώ Κώστα την νέα κυβέρνηση την βλέπω πιό "ζυγισμένη".Ο Παπανδρέου έχει αποδείξει ότι βλέπει τα προβλήματα και προσπαθεί να τα αντιμετωπίσει επιθετικά.
    Δεν έκανε μερεμέτια αλλά σαρωτικό ανασχηματισμό.
    Η παραμονή της Μπιρμπίλη στο ΥΠΕΚΑ και η παρουσία στον πρωινό καφέ του Πεταλωτή και του Ραγκούση, δύο μέχρι πρότινως άγνωστων στο πανελλήνιο, κατά την γνώμη μου είναι σε θετική κατεύθυνση, για να αναφέρω δυό παραδείγματα, και δείχνουν και τον τρόπο σκέψης του.
    Εν πάσει περιπτώσει Κώστα εγώ άλλα ακούω.
    Όπως για παράδειγμα για την εργατικότητα, το ήθος και την αποφασιστικότητά του.

    Λες να είμαστε εξωγήινοι Κώστα, εγώ με πράσινα και εσύ με γαλάζια αυτιά?

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ tiramola 07/09/2010 16:43:59

      Γειά σου Tiramola,

      Κάποιος που ξέρει πρόσωπα και πράγματα στο ΠΑΣΟΚ μου είπε επι λέξη για τον ανασχηματισμό: "ο Γιώργος ξεκίνησε να τρέξει και πάτησε τα κορδώνια του"!

      Δεν νομίζω οτι θα περπατήσει αυτό σχήμα. Απίστευη γραφειοκρατία και εγωϊσμοί που δύσκολα τιθασεύονται.

      Το μόνο θετικό που βλέπω και το φωνάζω χρόνια είναι η δημιουργία Υποργείου Επενδύσεων υπό τον Παμπούκη.
      Αν δουλέψει για την προσέλκυη επενδύσεων και δεν λειτουργήσει ως τρχονόμος συμφεροντων.

      • tiramola avatar
        tiramola @ Κώστας Ροδινός 07/09/2010 16:51:43

        Τελικά τα "ευέλικτα" σχήματα είναι για να λέμε-λένε και δεν "περπατουν" στη χώρα μας.
        Το κωμικοτραγικό είναι ότι είμαστε μιά χώρα μόλις 10 εκατ.

        Ας δουλέψουν νυχθημερόν μπας και μαζέψουν ότι μπορούν, θα είναι καλό και για τούς επόμενους.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Κώστας Ροδινός 07/09/2010 16:53:16

        Ενώ τα "μη ευέλικτα" περπατούν.

        Το πρόβλημα είναι ότι κάθε πρωθυπουργός προσπαθεί τελικά να έχει ευχαριστημένους τους βουλευτές του.

      • tiramola avatar
        tiramola @ Κώστας Ροδινός 07/09/2010 16:56:35

        Όχι ο Παπανδρέου Επώνυμε.
        Συμφωνείς-διαφωνείς με την πολιτική του, ένα είναι βέβαιο.
        Το πολιτικό κόστος δεν το υπολογίζει

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Κώστας Ροδινός 07/09/2010 16:58:00

        Φυσικά και δεν το υπολογίζει. Άλλωστε, "λεφτά υπάρχουν".

        Μιλάς για το μεγαλύτερο πολιτικό απατεώνα όλων των εποχών, τον τρίτο τον μακρύτερο, για να μην ξεχνιόμαστε.

      • vardarskian avatar
        vardarskian @ Κώστας Ροδινός 07/09/2010 19:26:45

        φυσικά και δεν το υπολογίζει... η απέχθεια που προκαλεί στους Έλληνες, θεωρείται αβαντάρισμα για την μετέπειτα λαμπρή σταδιοδρομία του. Να μην πω και προαπαιτούμενο...

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ Κώστας Ροδινός 07/09/2010 20:15:28

        είναι ΣΙΓΟΥΡΟ πως θα δουλέψουνε νυχθημερόν για να μαζέψουν όσα μπορούν, τιραμόλα, αλλά δεν νομίζω ότι εσύ κι εγώ αντιλαμβανόμαστε αυτή τη φράση με τον ίδιο τρόπο

    • donaE avatar
      donaE @ tiramola 07/09/2010 19:43:39

      Πολυ ζυγισμενη!Σαρωσε με την Μιλενα μεσα στα βαμβακια.

      • Ο Ιθαγενής avatar
        Ο Ιθαγενής @ donaE 07/09/2010 19:59:55

        Nταλάρα: η Υπουργός που δεν κάθεται στην καρέκλα απλά την ακουμπά....ο Τζιμάρας θα κάνει πάρτυ

    • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
      ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ tiramola 07/09/2010 19:46:33

      κοβει μισθους κι συνταξεις αυξανει τον ΦΠΑ και το πετρελαιο θερμανσης αφηνει νοσοκομεια χωρις γιατρους, σχολεια χωρις χρηματα και προσωπικο και μας λεσγια τουσ δεκαδες υπουργους που διριζει νε τα μοντελακια τα σινιε; δεν ντρεπομαστε λιγο; ποιο πλιτικο κοστος; εδω δουλεψε τον ελληνικο λαο αγρια και συζηταμε για τα μαυρα μεσανυχτα του ανασχηματισμου; τις απατεωνιες του δεν τις βλεπεις;
      ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!!!! ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ!!!
      ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΔΙΟΡΙΣΕ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ. ΕΑΝ ΤΟ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ Η ΝΔ ΘΑ ΕΙΧΕ ΚΑΕΙ Η ΑΘΗΝΑ
      ΞΥΠΝΑΤΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!! ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΘΕΥΟΝ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΕ

  10. Γιώργος Γκ. avatar
    Γιώργος Γκ. 07/09/2010 16:52:05

    Πώς μπορεί να γελάσει και να μην κλάψει κανείς με κάποιον που το παίζει (ή μάλλον τον βάλανε να το παίξει Πρωθυπουργός).Ωσπου να μοιράσουν αρμοδιότητες μεταξύ τους,ώσπου να ανασυσταθούν Υπουργεία (ΥΕΝ)που μόλις πριν από λίγους μήνες τα κατήργησε,δεν θα δουλεύει τίποτε,όχι βέβαια ότι μέχρι σήμερα δούλευε αλλά εν πάσει περιπτώσει κάτι εκινείτο,μέχρι τότε θα έχουμε πιάσει πάτο.
    ΓΑΠ = ΤΙΠΟΤΑ = ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ.

  11. ΓΙΑΝΝΙΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΙΣ 07/09/2010 16:53:04

    Ειναι ένας ανασχηματισμός καθαρά μικροκομματικών και προεκλογικών σκοπιμοτήτων. Εβαλε δεκάδες υφυπουργούς από την επαρχία, προκειμένου να κολακέψει το εκλογικό κοινό εν όψει των εκλογών για την τοπική αυτοδιοίκηση.
    Δεν έβαλε κανέναν από το Επικρατείας που τόσο είχε διαφημιστεί και για να είμαστε δίκαιοι, ...δικαίως.
    Η Κυβέρνηση αυτή με τα ζόρια που έχει η χώρα, επιβαλλόταν να έχει:
    *Τον Μόσιαλο για τα οινομικά του ΕΣΥ και την αναμόρφωση του συστήματος συνταγογραφήσεων κ.λ.π. μάυρων οπών στο σύστημα
    *Την Ελ. Παναρίτη, προκειμένου να ανακτήσει την εμπιστοσύνη των αγορών και να φέρει νέο αέρα στην αναπτυξιακή πολιτική

    ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΤΙΠΟΤΑ!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΓΙΑΝΝΙΣ 07/09/2010 16:58:38

      Η παρατήρηση για τους υφυπουργούς από την περιφέρεια πολύ εύστοχη.
      Αν τα αποτέλεσματα των δημοτικών και περιφερειακών εκλογών είναι αρνητικα, δεν αποκλείεται να έχουμε και άλλον ανασχηματισμό με τον προϋπολογισμό.
      Είναι και εκείνη η τρίτη δόση και η Τροϊκα θα απαιτήσει μέτρα γιατί τα νούμερα δεν βγαίνουν.

      • Νικολέτα avatar
        Νικολέτα @ Κώστας Ροδινός 07/09/2010 17:02:42

        ΑΡΑ Η ΑΓΩΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, Ή ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΗ, Ή Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΟΣΟ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΑΠΛΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΤΟ ΣΤΑΤΟΥΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.
        ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ ΣΤΥΛ ΠΑΝΑΡΙΤΗ ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΠΟΧΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΦΗΝΕΙΣ ΕΞΩ.
        ΚΑΤΙ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΠΑΙΖΕΤΑΙ

    • τηλέμαχος αναγνώστου avatar
      τηλέμαχος αναγνώστου @ ΓΙΑΝΝΙΣ 07/09/2010 17:04:40

      @ΓΙΑΝΝΙΣ
      Πόσο καλά ξέρεις την Ελ. Παναρίτη και το λες αυτό; Αν το κύρος της χώρας στο εξωτερικό εξαρτάται από μια πρώην χαμηλόβαθμη υπάλληλο του ΔΝΤ ή της ΠΤ(υπάρχουν αρκετοί τέτοιοι στη χώρα μας που ψάχνουν για μια μόνιμη δουλειά) τότε δεν υπάρχει σωτηρία. Επίσης δεν υπάρχει σωτηρία όταν ο κάθε τυχάρπαστος πλασάρεται από τους επικοινωνιολόγους της κυβέρνησης σαν "ειδικός" και ο κόσμος το χάφτει έτσι εύκολα.

      • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
        ΓΙΑΝΝΗΣ @ τηλέμαχος αναγνώστου 07/09/2010 17:09:46

        Δεν την ξέρω. Εχω δει το βιογραφικό της, (δεν ήταν στο ΔΝΤ) και έχω διαβάσει συνεντεύξεις της, οι οποίες μου φάνηκαν πολύ ενδιαφέρουσες. Εσύ, πώς ξέρεις τι βαθμό είχε πριν 10 χρόνια στην ΠΤ;

      • τηλέμαχος αναγνώστου avatar
        τηλέμαχος αναγνώστου @ τηλέμαχος αναγνώστου 07/09/2010 21:52:14

        @ΓΙΑΝΝΙΣ
        Χωρίς καν διδακτορικό δεν πας και πολύ ψηλά εκεί πέρα. Γιαυτό και όταν μας τη φέρανε δεν ήταν πλέον στην ΠΤ, ήταν "κοινωνική επιχειρηματίας". Αλλά αν σου φάνηκαν εδιαφέροντα αυτά που έλεγε, τι να πω. Περί ορέξεως ... Α, έχω και μια γέφυρα στο Μπρούκλυν που πουλάω ..

  12. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 07/09/2010 16:55:05

    Να ένα μήλο, να ένα τρακτέρ... Μιλένα δις ιζ δε σκλιρό σιτάρι. Μαθήματα ταχύρυθμης γεωργικής!

    • ΒΡΑΧΟΣ avatar
      ΒΡΑΧΟΣ @ Strange Attractor 07/09/2010 16:57:56

      Διζ ιζ Σπαρτααααά !!!!
      Πάρτα...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Strange Attractor 07/09/2010 17:09:57

      Υπουργός και Υφυπουργός Γεωργίας από την Α και Β Αθηνών!
      Δεν νομίζω να έχει ξαναγίνει!

      • tiramola avatar
        tiramola @ Κώστας Ροδινός 07/09/2010 17:13:52

        Αν εξέταζαν τα βιογραφικά των παικτών της εκπομπής "νέος αγρότης μόνος ψάχνει"?

    • ένας Άμλετ avatar
      ένας Άμλετ @ Strange Attractor 07/09/2010 17:13:16

      Αληθεύει ότι πήρε σύνταξη;
      Αν…σε τι ηλικία;

  13. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 07/09/2010 16:55:06

    Παιδιά, το ειδατε αυτό;

    h__p://www.youtube.com/watch?v=LmJN1CkloYQ

    Τρομερό δεν είναι που του αφαίρεσαν το λόγο έτσι;

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Επώνυμος 07/09/2010 20:31:03

      Και μόνο αυτό θα ήταν αρκετό για να μας τσαντίσει αρκετά, ώστε να πραγματοποιηθεί η ευχή στον επίλογο: να γίνουμε Η φωνή ενάντια στα σχέδιά τους

  14. μικρός οδυσσέας avatar
    μικρός οδυσσέας 07/09/2010 16:56:26

    Καλό Φθινόπωρο Κώστα μου. Εξαιρετικός όπως πάντα

  15. μικρός οδυσσέας avatar
    μικρός οδυσσέας 07/09/2010 16:57:49

    Και μην νομίζεις ότι έχω ξεχάσει τη διαφωνία μας για το κόμμα της Ντόρας που θα ιδρυόταν τον Σεπτέμβρη. Ο μήνας έχει 7 και μάλλον κυλά υπέρ μου

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ μικρός οδυσσέας 07/09/2010 16:59:51

      Είναι να μην τάξεις σε μικρό παιδί!

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ μικρός οδυσσέας 07/09/2010 20:33:09

      μα, νομίζω ότι δήλωσε πως η δημιουργία του κόμματός της θα πραγματοποιηθεί μετά τις περιφερειακές εκλογές

  16. giorgos avatar
    giorgos 07/09/2010 16:59:38

    αν δειτε τισ πρωτες ανιχνευσεις των διαθεσεων του κοσμου απεναντι στον ανασχηματισμο σε φιλοκυβερνυτικα σαιτς οι θετικες γνωμες δεν ξεπερνουν το 30 τις εκατο.

  17. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 07/09/2010 17:21:02

    Η παρουσία των Φώφη και Νταλάραινας στο υπουργικό σχήμα, υπόσχεται ένα λαμπρό μέλλον για τον τόπο. Αν υπουργοποιείτο και η κα Καίλή, τότε θα μιλούσαμε για πραγματική ντριμ τίμ. Μέχρι κι`οι Τούρκοι θα επέστρεφαν αυτόβουλα στη Μογγολία.

    • Θραξ Αναρμόδιος avatar
      Θραξ Αναρμόδιος @ Strange Attractor 07/09/2010 17:39:19

      @Strange Attractor

      Προς ποιόν τα βέλη τώρα για να καταλάβω; Προς την ελληνοτουρκική φιλία ή την Καϊλή και τα άλλα κορίτσια;

      Δεν λέγαμε χτες πως μόνο η επιστροφή στην μητριαρχία και στις κοινωνίες συντροφικότητας, αποτελεί κάποια ελπίδα για το ανθρώπινο είδος; Νόμιζα ότι είχαμε καταλήξει πάνω σ' αυτό.

      Και ν' αφήσεις αυτά τα επιστημονικά με τις κβαντομηχανικές και τα χάη και τους θεούς με τα σύμπαντα, και να γράψεις για πιο φλέγοντα θέματα, που απασχολούν όλη την ελληνική κοινωνία. Οχι μόνο εσένα και δυο τρεις άλλους. Γράψε ας πούμε για τους εξωγήϊνους. Την αναστροφή των πόλων. Την λέσχη Μπίλντερμπεργκ και τους Ιλουμινάτι. Τέτοια.

      Θραξ Αναρμόδιος

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Θραξ Αναρμόδιος 07/09/2010 17:41:47

        Λες και η Μιλένα να είναι Ανουνάκι; Ρεπτίλιαν; Όπως ο Γιακουμάτος κάπως;

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ Θραξ Αναρμόδιος 07/09/2010 17:51:21

        Βασικά θεωρώ ότι υφιστάμεθα μια καθυστερημένη επιδρομή των λαών του Κουργκάν, στην ευρύτερη ανατολική Μεσόγειο, οι οποίοι λαοί έχουν πια εκσυγχρονίσει τις πολεμικές τους τεχνολογίες, αντικαθιστώντας τον ίππο με το ΔΝΤ και το ξίφος με το Μνημόνιο.

        Και τους αιμοχαρείς αρσενικούς θεούς τους με τους Τρισέδες και τους Στροσκάνηδες.

        Η πολεμική τους ιαχή είναι: ΟΟΟΟ-ΜΟΟΟΟ-ΛΟΟΟΟ-ΓΟΟΟΟ, το οποίον στα κουργκανικά σημαίνει "θα σας πάρουμε τα σώβρακα".

        Θραξ Αναρμόδιος

      • Redim avatar
        Redim @ Θραξ Αναρμόδιος 07/09/2010 22:10:46

        @strange attraktor & Θραξ Αναρμόδιος
        Πείτε μου σας παρακαλώ περισσότερα για τους Ανουνάκι, Ρεπτιλιαν Κουργκαν κλπ
        Κάτι μου λέει ότι αυτός ο κόσμος έχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον και βάθος από την Ελλάδα του ΓΑΠ.
        ... Τώρα που το σκέφτομαι ακόμα και "Η Χιονάτη και οι 7 νάνοι" έχουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον και βάθος από τον ΓΑΠ ...

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ Θραξ Αναρμόδιος 07/09/2010 22:48:03

        Redim

        "Πείτε μου σας παρακαλώ περισσότερα για τους Ανουνάκι, Ρεπτιλιαν Κουργκαν κλπ"

        Αφνή φιλλλαράκ' ναπουμεξερωγω είνεεε καινουργιε μεταγρα΄φες 'ζ μΠΑΟΚ να πούμε...παίζαν να πουμε στην Κάτω Υποχθονία και τ'ς είδε ου Ζαγουρακ'ς από μια τρίπα 'ζ μΠόλη που πήγ' ιΣεβασμιότατος για του ματς με ντ'Φενέρ...
        Είχ' ντο Λιακόπουλο από δίπλα ναπουμε και του καν' ζκαουτινγκ ξερωγω...
        Είν'κάτ' μπαλαδόρ' αφνήηηηηη...ζντ' Βέροια θα ρθουν δαν'κοί για ένα χρόνο ναπουμεδλδ να μάσουν ροδάκινα...και μετά τσαμπιολιγκ πουμεξερωγω δλδς...

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ Θραξ Αναρμόδιος 08/09/2010 09:26:24

        @Redim

        ο Strange Attractor εχει αναλάβει να γράψει άρθρο επί του θέματος. Εχει ειδικότητα στην Μπίλντερμπερκ.

        ΘΑ

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Θραξ Αναρμόδιος 08/09/2010 12:55:00

        Είμαι ιδρυτικό μέλος. Από τότε όμως που άρχισαν να καλούν παρακατιανούς στυλ Αλογοσκούφη και Διαμαντοπούλου, είπα στη βασίλισσα: νό μορ! Τελευταία φορά που παρευρέθηκα ήταν στην Οτάβα το καλοκαίρι του 2006.

  18. παπαδοπαιδι avatar
    παπαδοπαιδι 07/09/2010 17:25:31

    φιλε αρθρογραφε, αν στην κυβερνηση εμφανιζοταν οι αλογοσκουφης-ρουσσοπουλος-βουλγαρακης -σουφλιας-αγγελλου..πως θα σου φαινόταν?

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ παπαδοπαιδι 07/09/2010 17:37:00

      Αυτοί κρίθηκαν στις εκλογές.
      Τώρα μιλάμε για την κυβέρνηση που έχουμε.
      Και για να μη νομίζετε οτι αποφεύγω να απαντήσω, δεν ήμουν καθόλου ευτυχισμένος με το έργο αυτών των υπουργών. Θα έλεγα μάλιστα οτι ήμουν και παραμένω εξοργισμένος.

      • παπαδοπαιδι avatar
        παπαδοπαιδι @ Κώστας Ροδινός 07/09/2010 17:40:57

        α..αρα ουτε την αμεσως προηγουμενη του πασοκ που ψηφισε το μνημονιο την κρίνουμε

      • παπαδοπαιδι avatar
        παπαδοπαιδι @ Κώστας Ροδινός 07/09/2010 17:42:42

        ισως γινομαι ενοχλητικος, αλλα απο ψηφοφορους του αλογοσκουφη και του σουφλια και των ακη -γιαννου απο την αλλη, οταν διαβαζω αρθρα με προτασεις, αισθανομαι ολιγων βλαξ

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 07/09/2010 17:44:27

        μάλλον μιλάμε για πρώτη φορά μαζί. Δε θέλω να επαναλαμβάνομαι. Τα έχω γράψει πολλές φορές αυτά.

    • BlueSky avatar
      BlueSky @ παπαδοπαιδι 07/09/2010 19:38:19

      Κώστα Ροδινέ, το παπαδοπαίδι είναι γνωστός πασοκοκράχτης! Αγύριστο κεφάλι με μνήμη χρυσόψαρου. Θα τον βαρεθείς σαν τον αρχηγό του!!!

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ BlueSky 07/09/2010 20:42:08

        ναι ρε γμτ - τουλάχιστον ο τιραμόλας έχει και μιαν αυτοφυή δυναμική ανανέωσης, πώς να το κάνουμε!

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ BlueSky 07/09/2010 20:45:56

        No problem!
        Thanks for the tip!

    • l
      l' ami du peuple @ παπαδοπαιδι 07/09/2010 21:13:39

      ..........ΤΟ ΠΑΣΟΚ, μετά από πολλά χρόνια διγλωσσίας, υπεκφυγών και εφαρμογής μιας δεξιάς και συντηρητικής πολιτικής, που όμως φρόντιζε επικοινωνιακά να «κρατάει τα προσχήματα», πέρασε ανοιχτά και ξεδιάντροπα, με τσαμπουκά τραμπούκου, στην πολιτική του «αυτά που ξέρατε να τα ξεχάσετε. Πολύ αέρα πήρατε που νομίζατε ότι ο καθένας θα μπορεί να έχει ιδιόκτητο σπίτι, να σπουδάζει το παιδί του, να έχει καλό αυτοκίνητο κ.λπ., κ.λπ.». Και αυτό το έκανε τόσο απροκάλυπτα και βίαια, που όσο και να υπολόγιζε στο δικό μας ξάφνιασμα (βασικός κανόνας του πολέμου), ξέρει ότι τον πόλεμο τον κερδίζει τελικά η πλευρά που έχει το ηθικό πλεονέκτημα. Αυτός εξάλλου είναι ο λόγος που ο «τσαμπουκάς του Μνημονίου» πάει να στηριχτεί στη «φαυλοκρατία» του 2010. Το ΠΑΣΟΚ του 2010 κάνει «επανάσταση» με τους όρους που ο Παπαδόπουλος κατέλυσε τη Δημοκρατία το 1967.

      Η Νέα Δημοκρατία έμεινε κυριολεκτικά χωρίς δουλειά. Βιώνει την κατάσταση όπου «ο μαθητής ξεπερνάει τον δάσκαλο». Ωστόσο επιτρέψτε μου μια παρατήρηση: Ο Σαμαράς στο μέλλον θα μπορεί να αρθρώσει και μια κουβέντα του τύπου: «Εμεις δεν θα μπορούσαμε να είμαστε τόσο ανάλγητοι». Αυτός που θα επισκέπτεται την Ελλάδα όπως ο Κ. Γλύξμπουργκ, θα είναι ο Γ. Παπανδρέου με τον οποίο θα κλείσει και η δυναστεία Παπανδρέου.

      Ο ΛΑΟΣ χειροκροτεί το Μνημόνιο και υποστηρίζει απροκάλυπτα το ΠΑΣΟΚ γιατί φροντίζει τα συμφέροντα των μεγαλοβιομηχάνων και μεγαλεμπόρων και γιατί ιδεολογικά ταυτίζεται με τις λογικές του Μνημονίου που έχουν σχέση με τον περιορισμό των ατομικών δικαιωμάτων και την καταστολή των αγώνων..........

      αυγη: 07/09/2010 Φλώρα Νικολιδάκη

  19. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 07/09/2010 17:31:07

    Ασχετο με την ανάρτηση εντελώς.

    Βρήκα άλλη μια Θεσσαλονικιώτικη διαδικτυακή κίνηση. Είχα δει μια αφίσσα τους παλιότερα νομίζω. Ετοιμάζουν φεστιβάλ άμεσης δημοκρατίας, όπως το λένε, στο ΑΠΘ.

    Από την ιστοσελίδα τους h**p://www.ablocfest.gr/

    "
    Σας καλούμε να συμμετάσχετε στο πρώτο «Φεστιβάλ της άμεσης δημοκρατίας» που θα πραγματοποιηθεί στις 8-10 Σεπτεμβρίου 2010, και στην πορεία της 11 Σεπτεμβρίου, στα εγκαίνια της ΔΕΘ, με κοινό πρόταγμα την Άμεση Δημοκρατία, μέσω της οποίας θεωρούμε ότι εκφράζεται πολιτικά το νέο κοινωνικό ρεύμα που διαμορφώνεται από το διάχυτο και ακηδεμόνευτο κίνημα αντίστασης ενάντια στις επιλογές του κράτους.
    "

    Και επειδή μου φαίνονται, αν και μπορεί να κάνω λάθος, σαν ομάδες της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς, παρακαλώ τον Kongkolezos και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις, να μην με χαρακτηρίσει τώρα αριστεριστή, διορθώνοντας τον προηγούμενο χαρακτηρισμό με τον οποίο με είχε τιμήσει.

    Μεμονωμένος απελπισμένος είμαι.

    Ο κόσμος ψάχνεται και καλά κάνει. Αμα βρω χρόνο θα πάω κι απ' αυτούς μια βόλτα.

    Θραξ Αναρμόδιος

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Θραξ Αναρμόδιος 07/09/2010 17:38:38

      Όλο έτσι λες και όλο για τσίπουρα καταλήγεις, ακτιβιστή της γράπας, επικούρειε ηδονιστή!

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ Strange Attractor 07/09/2010 17:40:46

        Μιλάς κι εσύ κρυπτο-Πλατωνικέ θαυμαστή του Παρμενίδη και των Ελεατών!

        Ζήτω ο Πρωταγόρας (ρε)

        Θραξ Αναρμόδιος

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Strange Attractor 07/09/2010 17:45:58

        Και ο Σουλπίκιος, και ο Σουλπίκιος!!!

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ Strange Attractor 07/09/2010 18:11:33

        Σουλπίκιος; Σ' ακούσει ο Misha σου πω εγώ

        ΘΑ

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Strange Attractor 07/09/2010 18:15:52

        Παρά τις ιδιοτροπίες του, αφού αγαπά τον Τσε όσο και εγώ, είναι καλό παιδί. Και ας έχουμε αντίθετες απόψεις περί της εκκλησίας. Όχι της θρησκείας ή της ηθικής. Της εκκλησίας!
        Αυτό είναι που δεν μπορούν να διαχωρίσουν πολλοί "ευσεβείς".

      • Ο Iθαγενής avatar
        Ο Iθαγενής @ Strange Attractor 07/09/2010 18:20:41

        Πρωταγόρας; Πλατωνικοί;

        Κυνικοί for ever ...αν και πάω λίγο και τον Αντιφών τον Αθηναίο αν και σοφιστικέ ο τύπος.
        Στωικοί και κυνικοί είναι η αέναη κληρονομιά και όχι τα ...λοιπά...
        ;-)

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ Strange Attractor 07/09/2010 18:29:38

        @Ο Iθαγενής

        Ποιον Αντιφώντα;

        Τον σεναριογράφο που τον ανασκολόπησε ο Διονύσιος ο δικτάτωρ των Συρακουσών ο φίλος του Πλάτωνα (όλο τέτοιες φιλίες αυτό το παιδί);

        Η τον άλλον, τον Αθηναίο τον δικηγόρο που διέπρεψε στα διαζύγια και του 'γραψε και ο Πλούταρχος ο ρωμαιόφιλος βιογραφία;

        Κυνικοί; Αυτοί ηταν πανκ όλοι. Θεός φυλάξοι.

        Θραξ Αναρμόδιος

    • tsilivithras avatar
      tsilivithras @ Θραξ Αναρμόδιος 07/09/2010 17:47:01

      Κοίτα κοίτα τα παππούδια του Muppet show...

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ tsilivithras 07/09/2010 18:07:41

        @tsilivithras

        Ξέρω γω, ζηλεύεις. Αφού σου είπαμε έλα. Κάθεσαι εκεί στο γραφείο σου και σχολιάζεις αρειμάνια, πίνοντας φρέντο και καπνίζοντας σαν μπουρί (εμάς μας τελειώσαν τα τσιγάρα χτες), ενώ εμείς σε καλούμε στην υγιεινή ζωή του τρισαποσταγμένου αλκοόλ και στην ασκητικότητα των μεζεδακίων. Ελα και δες το ως άσκηση στην εγκράτεια έστω.

        Θα σου στείλω όλο το Υπουργείο Αθλησης, Σίτισης και Τεχνητής Αναπνοής να σου κάνει έλεγχο.

        Θραξ Αναρμόδιος

        ΥΓ. Εχουν χάσει το μυαλό τους με τις ονομασίες των υπουργείων. Σαν ονόματα παλαιών ελληνικών ροκ συγκροτημάτων αρχίζουν να μοιάζουν.

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ tsilivithras 07/09/2010 18:19:10

        Xxxaxaxaxaxaxaxa...

        Θράκα με γονάτισες λέμε...

        Δε ζηλεύω ρε φίλε ούτε παρακάλια θέλω...σας τσιγκλάω λίγο.
        Από το γραφείο δύσκολα να βγω γιατί ο Αυριανιστής κυκλοφορεί κάπου έξω με το ρουφιανόχαρτο έτοιμο να με "δώσει" στους καπνόμπατσους.
        Φρέντο δεν πίνω...φραπέ πίνω σε κουβά που φέρνω από το σπίτι γιατί μαζεύω λεφτά να αγοράσω ξυλόσομπα.
        Αφού λεφτά για πετρέλαια δεν έχω θα καίω τις κλήσεις για κάπνισμα...

        Όατν θα βγάλουν υπουργείο μπέκρας, τεμπελιάς και υπερφαγίας θα βγω στους δρόμους να τους προυπαντήσω...!!!

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ tsilivithras 07/09/2010 18:34:36

        @tsilivithras

        lol

        Κοίτα, εγώ περιμένω κάποια στιγμή από το ΠαΣοΚ να συστήσει υπουγείο Αρετής, Εντιμότητας και Διαφανών Τραπεζικών Λογαριασμών.

        Με γενική γραμματεία Πολιτικής Ορθότητας, Εφηφικής Χειραφέτησης και Ηπιας Ενσωμάτωσης των Μεταναστών.

        Ετσι για να μας τη σπάσει.

        Θραξ Αναρμόδιος

      • Ο Iθαγενής avatar
        Ο Iθαγενής @ tsilivithras 07/09/2010 18:36:14

        με τον Ακη Υπουργό τον Μαντέλη αναπληρωτή και τον Τσουκάτο ...διεκπεραιωτή...

      • Redim avatar
        Redim @ tsilivithras 07/09/2010 22:36:11

        Καλά όλα αυτά που λέτε αλλά μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος τι είναι η αρμοδιότητα Κοινωνικής Καινοτομίας που ανέλαβε η Κατσέλη!?

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Θραξ Αναρμόδιος 07/09/2010 17:51:40

      Tι έγινε Θράκα πήγες στο GGB χθες που έλεγες;
      Έχουν αναρτήσει βίντεο;
      Χθες ήταν off air κάποια στιγμή που κοίταξα.

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ αλλενάκι 07/09/2010 18:01:28

        @αλλενάκι

        Δεν πρόκανα ο επαναστάτης. Με παρΑσυρε ο Strange Attractor, αυτός ο δολερός αντεπαναστάτης, σε συμποσιασμούς. Είμαι αδύναμος χαρακτήρας τελικά. Υπέκυψα. Θα πάω όμως σε λίγο να δω τι κάνουν εδώ στην Αριστοτέλους.

        Θραξ Αναρμόδιος

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ αλλενάκι 07/09/2010 18:05:56

        Ω ρε Θράκα τελικά είσαι περίπτωση...
        Κι εγώ αισθανόμουν άσχημα χτες που δεν ξέκλεψα λίγη ώρα από το γραφείο να πάω να δω τι παίζει...κι εσύ που έβαλες τα φυτίλια έπινες τσίπουρα πάλι;;;;;

        Oye karamba amigo!!!

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ αλλενάκι 07/09/2010 18:06:52

        καλά κρασιά εύχομαι!...

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ αλλενάκι 07/09/2010 18:10:17

        @tsilivithras

        Πέρασα ακριβώς λίγο πριν τις 7 από τον Λευκό Πύργο. Δεν είδα τίποτε παράξενο. Μόνο κάνα δυο-τρεις κλούβες με ΜΑΤ. Ε, και είπα να πάω να δω τι τραπέζι μαγείρευε ο Strange και να ξαναγυρίσω. Αλλά κόλλησα και βραδιάσαμε.

        Εφταιγε που ανοίξαμε συζήτηση περί σοφιστών και Μπίλντερμπεργκ.

        Θραξ Αναρμόδιος

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ αλλενάκι 07/09/2010 18:19:06

        Τσιλιβίθρα, τον θερμοπαρακάλεσα να ακτιβιστούμε στον λευκό πύργο αλλά αυτός είναι μονομανής. Επέμενε για τσίπουρο. Αγύριστο κεφάλι. Και πίνει σαν Σκοτζέζος... Αλλά σου αναλύει τους αρχαίους πολύ ωραία.

      • Ο Iθαγενής avatar
        Ο Iθαγενής @ αλλενάκι 07/09/2010 18:23:10

        ζηλεύω ...γαμώ την Αθήνα μου μέσα... το άλλο καραφάκι από εμάς την έδρα του Υγείας Διατροφής καθ Αθλησης...

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ αλλενάκι 07/09/2010 18:24:31

        Γειάσου ρε ιθαγενή μερακλή, να ζήσουν οι δημ. υπάλληλοι ωρέ!!!

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ αλλενάκι 07/09/2010 18:25:08

        Θράκας
        Χαχαχαχα...παιδιά άρχισε το ξύλο;;;...όχι ακόμααα;;...καλά...εδώ δίπλα στην καντίνα θα μαστε άμα αρχίσετε βάλτε μια φωνή...ΜΑΣΤΟΡΑΑΑΑΑΑ...ΒΑΛΕ ΤΑ ΚΟΨΙΔΙΑΑΑΑ!!!...

        χικ

        Strange
        κατά ένα περίεργο τρόπο και χωρίς να σας γνωρίζω αμφότερους σε πιστεύω ότι έτσι έγινε!!!
        Ο Θράκας πρέπει να ναι χαρακτηριστική περίπτωση γλεντοκόπου ρήτορα.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ αλλενάκι 07/09/2010 18:28:09

        Δώστου γράπα και σου απαγγέλλει ολόκληρη την Ιλιάδα!

      • Ο Iθαγενής avatar
        Ο Iθαγενής @ αλλενάκι 07/09/2010 18:28:50

        πρέπει κάποτε να συμποσιαστούμε με τσιπουροκατάνυξη να εν-σκύψουμε επικούρειοι κυνικοί πλατωνικοί και λοιπέ δυνάμεις στην ουσία της ζωής: στα παράγωγα και τις συνέπειες των ...ρωγών είτε των παράγωγων καζανιών είτε των ...φυσικών

        Άμποτε...

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ αλλενάκι 07/09/2010 18:37:22

        @Ο Iθαγενής

        Δηλώνω "μέσα". Από τώρα.

        Θραξ Αναρμόδιος

        ΥΓ. Ούτως ή άλλως η επανάσταση θ' αργήσει. Ασε που υπάρχουν και νεώτεροι για τις επαναστάσεις. Εμείς εφεδρεία τώρα.

      • vardarskian avatar
        vardarskian @ αλλενάκι 07/09/2010 19:31:35

        κάτι μου λέει ότι θα πάει καλά ο Μπουτάρης στην συμπρωτεύουσα...

    • Ο Iθαγενής avatar
      Ο Iθαγενής @ Θραξ Αναρμόδιος 07/09/2010 18:32:18

      ...για πανκ δεν μπορώ ελέω καράφλας

      ΥΓ

      Ο πρώτος που αμφισβήτησε τους θεσμούς της πολιτείας ήταν ο Αντιφών ο Αθηναίος. Στην καρδιά της κλασικής εποχής (μέσα 5ου αι. π.Χ.) ο σοφιστής αυτός διατύπωσε δύο αδιανόητες για τότε απόψεις: α) όλοι οι άνθρωποι είναι από τη φύση τους όμοιοι, β) οι νόμοι της πολιτείας είναι αυθαίρετοι κανονισμοί. Για τον Αντιφώντα οι νόμοι της πολιτείας είναι αμοιβαίες συμφωνίες ανάμεσα στους ανθρώπους και επίκτητοι. Απέναντί τους στέκονται, σαφώς ανώτεροι, οι νόμοι της φύσης, που υπαγορεύονται από την ανάγκη. Η φύση, περισσότερο από τον νόμο, βρίσκεται κοντά στην αλήθεια και σ’ αυτήν οδηγεί τον άνθρωπο με αρωγό τον ορθό λόγο. Ως εδώ, οι ιδέες του Αντιφώντα δεν ακούγονται και τόσο ακραίες. Προχωρώντας όμως ακόμη πιο πέρα, ο Αντιφών ταυτίζει τον νόμο με τον ανθρώπινο πολιτισμό, τον οποίο επίσης απορρίπτει. Διότι ο πολιτισμός αντιτίθεται στην ισότητα που υπαγορεύει η φύση και παραβιάζει τη φυσική δικαιοσύνη, αφού χαρακτηρίζεται από εθνικές και κοινωνικές διακρίσεις. ...

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Ο Iθαγενής 07/09/2010 18:37:09

        Έτοιμο για τσίπουρο σε κόβω εσένα.

      • Ο Iθαγενής avatar
        Ο Iθαγενής @ Ο Iθαγενής 07/09/2010 18:39:04

        όχι καραφάκι δεν φτουράει ...νταμιτζάνα με συνοδευτικά

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ Ο Iθαγενής 07/09/2010 18:55:05

        @Ο Iθαγενής

        Αυτά και παρόμοια προσπάθησα να τους πω χθες Ιθαγενή μου (μου επιτρέπεις φαντάζομαι), για την προσφορά των σοφιστών στην παγκόσμια διανόηση. Οτι οι σοφιστές δηλαδή πήραν τις ιδέες των Ιώνων φυσικών και από την φύση τις μετέφεραν στην κοινωνία.

        Οπως οι Ιωνες φυσικοί (Θαλής, Αναξίμανδρος, Αναξιμένης) προσπάθησαν να εξηγήσουν την φύση επιστημονικά, ώστε να μην νομίζει ο άνθρωπος πως όταν αστράφτει ρίχνει ο Δίας κεραυνούς ή τον βγάζει φωτογραφία κάνας Ηφαιστος, έτσι και οι σοφιστές σαν τον Αντιφώντα και τον Πρωταγόρα, εξήγησαν στον άνθρωπο ότι οι θεσμοί του δεν έρχονται από την φύση ή τους θεούς αλλά τους έφτιαξε αυτός ο ίδιος. Εκαναν δηλαδή κέντρο τον άνθρωπο ("πάντων χρημάτων μέτρον άνθρωπος" είπαν, όχι "πάντων ομολόγων και CDS").

        Και ακόμη πως η αρετή (εννοείται η πολιτική κυρίως αρετή εδώ, άρα η ικανότητα να αναλαμβάνει κυβερνητικές θέσεις κάποιος) δεν είναι εκ φύσεως και εξ αίματος, όπως προπαγάνδιζαν οι ολιγαρχικοί αριστοκρατικοί. Και πως η αρετή αυτή μπορεί να διδαχθεί κιόλας.

        Και ακόμη πως η φόρτιση της λέξης "σοφιστής" με το όχι κολακευτικό νόημα που της δίνουμε σήμερα είναι δουλειά του Πλάτωνα, ο οποίος ούτε για Ιωνες φυσικούς και φυσική ήθελε ν' ακούσει, ούτε για λαϊκό διαφωτισμό και σοφιστές (και φυσικά ήταν όλοι ενήμεροι για το κουτσομπολιό πως έστελνε να αγοράσουν τα βιβλία του Δημοκρίτου για να τα καίει).

        Αλλά μου την είχε στήσει αυτός ο κρυπτο-Ολιγαρχικός ο Strange Attractor, είχε καλέσει ενισχύσεις, επιφανείς και σπουδασμένους Πλατωνιστές εννοείται, πολύ γυμνασμένους, και πέρασα ο ερασιτέχνης όλο το απόγεμα αμυνόμενος. Μα ζάλισε και με κάτι μαύρες μπύρες, κόκκινες δεν θυμάμαι και καλά. Αλλά τουλάχιστον δεν τους επέτρεψα να βγάλουν τον Πλάτωνα δημοκράτη. Το ομολόγησαν γρήγορα αυτό. Πλάτων και δημοκρατία, ουδεμία σχέσις.

        Προς το τέλος φτάσαμε μέχρι την Μακεδονική δυναστεία και τους Κομνηνούς. Αλλά δεν θυμάμαι το ακριβές συμπέρασμα.

        Θραξ Αναρμόδιος

      • Ο Iθαγενής avatar
        Ο Iθαγενής @ Ο Iθαγενής 07/09/2010 19:09:11

        την επόμενη φορά χτύπα τους ολιγαρχικο - Πλατωνικούς με στωικούς και κυνικούς οι σοφιστές όπως σωστά επισημαίνεις έχουν συκοφαντηθεί από Αριστοτελο - Πλατωνικούς οπότε απολογούνται, ενώ οι άλλοι επιτίθενται...

        Η πανδαισία της χρωματικής ανάμιξης μπυρών μαζί με τη διαύγεια του τσίπουρου υποβοηθούν την χρονική σύζευξη Κομνηνών με εθνικών, απλά δεν το περίμενα ο Strange Attractor να υπέπεσει σε στρατηγικό ατόπημα οι δίμετρες είναι πολιτικά ορθότερο μέτρο απροσανατολισμού από τους ....δίπλατους...

  20. ένας Άμλετ avatar
    ένας Άμλετ 07/09/2010 17:36:34

    Μια απολαυστική….και ευώδης …εικαστική παρέμβαση για τον ανασχηματισμό! Μην την χάσετε, θα χάσετε!

    http://www.varometro.net/blog/anashimatismos/#comment-8167

  21. Vax avatar
    Vax 07/09/2010 17:42:52

    Όλα καλα, όλα ανθηρά σε όσα λέτε κ. Ροδινέ για τον ανασχηματισμό. Πιστεύετε όμως στ' αλήθεια ότι η Ν.Δ είναι αρκετα "ώριμη" για να κυβερνήσει? Ή μηπως πιστεύετε πως ο Σαμαράς έχει διορθώσει τα κακώς κείμενα μεσα στο κόμμα? Οι πόλιτες, δυστυχώς, θέλουν να τιμώρησουν αυτή την κάκιστη κυβέρνηση και δεν μπορούν επί του πρακτέου!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Vax 07/09/2010 17:58:42

      Ο Σαμαράς οφείλει να έχει αξιόπιστο πρόγραμμα και ικανούς συνεργάτες και θα είμαστε εδώ για να κρίνουμε.

      • Vax avatar
        Vax @ Κώστας Ροδινός 07/09/2010 18:06:34

        Βεβαίως, το πρόβλημα είναι όμως ότι αυτή τη στιγμή δεν έχει ούτε αξιόπιστο πρόγραμμα, ούτε τόσο ικανούς συνεργάτες, ούτε εμπνέει την φιλελεύθερη μάζα των ψηφοφόρων! Και λυπούμε ιδιαίτερα γιατί ήμουν από αυτούς που τον πίστεψαν προεκλογικά(εσωκομματικά).

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Κώστας Ροδινός 07/09/2010 19:41:33

        Αγαπητέ Vax, τα πράγματα είναι απλά. Η ΝΔ ΔΕΝ έχει αυτά τα πρόσωπα. Άρα δεν μπορεί ο Σαμαράς αυτή τη στιγμή να παρουσιάσει αυτό που ζητάς.

        Από την άλλη, ήταν πρώτη και απόλυτη προτεραιότητα να ελέγξει αυτό το κόμμα, αυτό το σάπιο και χωρίς ελπίδα σωτηρίας κόμμα. Αν δεν αξιοποιούσε τα υπάρχοντα στελέχη, δεν θα μπορούσε να το ελέγξει. Αξιοποιώντας όμως τα υπάρχοντα στελέχη, απογοήτευσε εμένα κι εσένα.

        Δεν είναι δυνατόν όμως να μείνει το πράγμα εκεί. Πρώτον, γιατί ο Σαμαράς είναι πολύ καλύτερος και διαφορετικότερος από τη ΝΔ. Δεύτερον, γιατί είναι νομοτελειακό να συμβεί. Ο κόσμος δεν θέλει πια τους Παναγιωτόπουλους και τους Αβραμόπουλους. Είναι τελειωμένοι στη συνείδηση του κόσμου. Δεν θα μπορέσουν να επιβιώσουν. Και ο Σαμαράς για να επιβιώσει, θα αναγκαστεί να στραφεί αλλού.

        Κάποτε ο Φάκτορας είχε γράψει ότι ο Σαμαράς πρώτα θα γίνει πρωθυπουργός και μετά θα αλλάξει τη ΝΔ. Και έτσι θα γίνει. Γιατί τότε μόνον θα έχει το μαχαίρι και το πεπόνι.

        Εγώ έχω δει κινήσεις οι οποίες με εντυπωσίασαν και δείχνουν τον πραγματικό Αντώνη. Κινήσεις τις οποίες ένας ολόκληρος Καραμανλής δεν τόλμησε ΠΟΤΕ να τις κάνει. Ας πούμε αυτό με τον αδελφό Ψωμιάδη. Ας πούμε αυτό με την επιλογή της 33χρονης Τζότζολα (δικηγόρος Ορεστιάδας) και το διακριτικό καπέλωμα του άχρηστου του Παναγιωτόπουλου. Ας πούμε ο πλήρης έλεγχος του κόμματος, ενός κόμματος που δεν τον ήθελε και του ήρθε από το πουθενά. Αυτό ειδικά δείχνει τη μεθοδικότητά του και την αποτελεσματικότητά του. Κέρδισε το κόμμα, ήρθε τώρα η ώρα να κερδίσει την ψυχή του Νεοδημοκράτη ψηφοφόρου (που δεν την έχει κερδίσει ακόμη, πέρα από έναν συγκεκριμένο πυρήνα οπαδών, έστω και ευρύ πυρήνα), μετά θα κερδίσει και την ψυχή των υπολοίπων. Και όταν γίνει πρωθυπουργός θα τα αλλάξει όλα. Κυρίως με εντυπωσιάζει ότι βλέπω πράγματα να τα γράφουμε εδώ στο antinews και λίγο μετά να υλοποιούνται. Αυτό δείχνει ότι η ΝΔ έχει, για πρώτη φορά μετά από πάρα πολλά χρόνια (ίσως για πρώτη φορά από τη δεκαετία του 1980) επαφή με τον έξω κόσμο. Μεγάλη υπόθεση και σε διαφορετικές εποχές, σε εποχές δηλαδή σοβαρής κρίσης της πολιτικής.

        Εγώ είμαι αισιόδοξος. Θα έρθουν και τα καλύτερα. Προς το παρόν το μεγαλύτερο βαρίδιο του Αντώνη είναι η ΝΔ. Και το χειρότερο είναι ότι δεν θα μπορέσει να απαλλαγεί από αυτήν μέχρι να γίνει πρωθυπουργός.

      • Vax avatar
        Vax @ Κώστας Ροδινός 07/09/2010 23:48:49

        Αγαπητέ Επώνυμε, καταλαβαίνω εν μέρη τη λογική σου...Θα συμφωνήσω πως ο Σαμαράς έχει κάνει και κάποια θετικά βήματα. Δεν έχει όμως σε καμία περίπτωση την απήχηση που είχε ο Καραμανλής! Δεν ξερω τι θα ήταν ευκολότερο: Καραμανλής ηγέτης με ολική ανανέωση της N.Δ ή Σαμαράς αρχηγός για επαναφορά στην εξουσία? Τι πιστεύεις ότι δελεάζει περισσότερο την κεντροδεξιά?

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Κώστας Ροδινός 08/09/2010 03:11:46

        Χμμμ, ωραίο ερώτημα. Η απάντηση είναι, επί του παρόντος, "φυσικά ο Καραμανλής", όμως όχι ο Καραμανλής που βλέπουμε και ξέρουμε σήμερα, ο "Καραμανλής της πραγματικότητας", αλλά αυτό που θα αποκαλούσαμε "ο Καραμανλής των ονείρων μας". Δηλαδή, ο Καραμανλής του βέτο και όχι ο Καραμανλής που άφηνε τη Μητσοτάκαινα να σκάβει το λάκο το δικό του και της Ντόρας. Ο Καραμανλής των αγωγών και όχι των Δεκεμβριανών. Ο Καραμανλής του Μπαϊρακτάρη και όχι "είπαμε και μια υπερβολή για το Σημίτη". Ο Καραμανλής της σωστής διαχείρισης της κρίσης και όχι της αυτοκαταστροφικής (για τον ίδιο και την παράταξή του) σιωπής από τις 5 Οκτωβρίου μέχρι σήμερα.

        Ο σημερινός Νεοδημοκράτης που δηλώνει αναποφάσιστος στα γκάλοπ το κάνει κατά βάση επειδή νιώθει προδομένος από τον Καραμανλή. Στο Σαμαρά θέλει να δει τον επόμενο "σωτήρα", αλλά δεν μπορεί να το κάνει (ακόμη), επειδή ο Σαμαράς δεν είναι λαοπλάνος και δεν είναι καθόλου, ούτε καν στο βαθμό που ήταν ο Καραμανλής (στο βαθμό που δηλαδή που είναι ο μέσος δεξιός πολιτικός). Αν συγκρίνεις Καραμανλής με Σαμαρά θα δεις την ξεκάθαρη υπεροχή του δεύτερου σε όλα τα επίπεδα. Δες π.χ. πώς αντιμετώπισε τη Μητσοτάκαινα ο πρώτος και πώς ο δεύτερος. Δες πόσο ασυμβίβαστος παραμένει ο Αντώνης με τα κανάλια, ενώ ο Καραμανλής έβαλε το Ρουσόπουλο για να τους πάρει με το μέρος του (έτσι νόμιζε). Δες την πυγμή έναντι του Ψωμιάδη, ενώ ο Καραμανλής τον έτρεμε. Κι όλα αυτά, τη στιγμή που κατόρθωσε μέσα σε ελάχιστο διάστημα να ελέγξει ένα κόμμα που δεν τον ήθελε.

        Ο Καραμανλής λοιπόν της "ολικής ανανέωσης της ΝΔ" στην πραγματικότητα υπάρχει μόνον στα όνειρά μας. Ποτέ δεν την έκανε, ενώ μπορούσε, ποτέ δεν θα την κάνει. Πάντα θα παραμείνει κατά βάθος παλαιοκομματικός, κομμάτι του οικογενειοκρατικού συστήματος που τον έφτιαξε και τον ανέδειξε. Νομίζω ότι κατάλαβε τα λάθη του λίγο πριν τις εκλογές του 2009, αλλά ο τρόπος που διαλέγει τώρα να τα διορθώσει (η φυγή-παραίτηση και η τάχαμου "σιωπή", ενώ στην πραγματικότητα ετοιμάζει ή θα 'θελε να ετοιμάζει την "παλινόρθωσή" του) είναι μια απόπειρα επανάληψης του 1963 ως φάρσα, που δεν πρέπει να επιτρέψουμε να συμβεί.

        Επιλέγω λοιπόν τον δύσκολο δρόμο του να πείσει ο Αντώνης όλους αυτούς τους προδομένους από τον Καραμανλή, όλους αυτούς που εξακολουθούν κατά βάθος να τον θεωρούν (τον Αντώνη) "προδότη" και τείνουν για αυτό το λόγο να σκέφτονται να ψηφίσουν το υποτιθέμενο κόμμα Ντόρας, όλους αυτούς τους δεξιούς που νιώθουν αυτή τη στιγμή ξεκρέμαστοι και χωρίς ίνδαλμα. Δεν ξέρω πόσο δύσκολο θα είναι (δεν μπορώ να μπω στην ψυχολογία αυτών που δεν έχουν πειστεί, γιατί εγώ έχω πειστεί), αλλά νομίζω ότι αυτός είναι ο δρόμος.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Κώστας Ροδινός 08/09/2010 03:12:19

        *το λάκο το δικό του και της Ελλάδας εννοούσα.

      • Vax avatar
        Vax @ Κώστας Ροδινός 08/09/2010 11:02:11

        Μην ξεχνάς και μερικές λεπτομέρειες όμως...Πως ο Καραμανλής ήταν αυτός που ένωσε την κεντροδεξιά, που έδωσε όραμα, που τον αγάπησε ο κόσμος για το ήθος του! Παρά του ότι στο τέλος τον πρόδωσαν όλοι αυτοί που προγενέστερα είχε αναδείξει ο ίδιος. Το κυριότερο μειονέκτημα του πιστεύω ότι ήταν η ατολμία! Μετά τις εκλογές ίσως μιλήσει και ξεκαθαρίσει ορισμένα σύννεφα που σκεπάζουν ακόμη το πως φτάσαμε ως εδώ. Είμαι της άποψης ότι οι άνθρωποι αλλάζουν όταν διδάσκονται από τα λάθη τους! Αυτή πιστεύω πως είναι και η κρυφή επιθυμία όλων των φιλελεύθερων πολιτών αυτής της χώρας!

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Κώστας Ροδινός 08/09/2010 11:09:29

        Την ένωσε γιατί πίστεψε σε αυτόν και την διέλυσε όταν σταμάτησε να πιστεύει σε αυτόν.

        Αν όλα τα εξαρτάς από ένα πρόσωπο, τότε κάηκες.

        Τον Αντώνη δεν τον στηρίζουμε επειδή τον λένε Σαμαρά στο επίθετο (μη μου πεις ότι δεν έπαιξε ρόλο το επίθετο του Καραμανλή για να αγαπηθεί και να "ενώσει", άλλο ότι δεν έπαιξε ρόλο μόνον αυτό), αλλά επειδή ανταποκρίνεται πλήρως σε αυτά που ήδη πιστεύαμε πιο πριν για πατρίδα κλπ.

        Αυτό ο Καραμανλής ΔΕΝ το έκανε. Ανταποκρινόταν δηλαδή σε αυτά που πιστεύαμε μόνον εν μέρει. Εγώ τον εκτίμησα μετά που έγινε πρωθυπουργός, λόγω σχεδίου Ανάν κλπ. Τον πήγαινα, αλλά μόνον στο βαθμό που κάλυπτε αυτά που ζητούσα. Που αν σκεφτώ π.χ. τι στάση κράτησε στο βιβλίο της Ρεπούση, τρελαίνομαι. Έπρεπε να καταψηφίσει ο λαός τη Μαριέτα για βουλευτή, για να καταλάβει και να αποσύρει το βιβλίο.

        Αν μείνει ο Αντώνης σταθερός στις αρχές του, θα καλύψει τις ανάγκες ηγεσίας της χώρας (όλης, και βέβαια και της κεντροδεξιάς) με τρόπο που δεν θα μπορούσε ποτέ να τις καλύψει ο Καραμανλής.

      • Vax avatar
        Vax @ Κώστας Ροδινός 08/09/2010 11:23:12

        Κάποτε είχαν ρωτήσει τον Κωνσταντίνο Καραμανλή να πει τη γνώμη του για τον ανιψιό του Κώστα Καραμανλή, και αυτός είχε πει(δεν το θυμάμαι λέξη προς λέξη) πως ο Κώστας είναι ένας εξαιρετικά έξυπνος άνθρωπος αλλά στεναχωριέται για αυτόν για ένα πράγμα...που έχει το ίδιο όνομα με αυτόν! Δεν πιστεύω σε ένα πρόσωπο αλλά όταν σε χαλεπούς καιρούς χρείαζεται κάποιος για να δώσει ελπίδα! Ο καλύτερος που μπορεί να το κάνει είναι ο Καραμανλής κατά την άποψή μου.

      • Vax avatar
        Vax @ Κώστας Ροδινός 08/09/2010 11:38:44

        Εκεί που αναφέρω τα λεγόμενα του Κωνσταντίνου Καραμανλή θέλω να πω πως ο εθνάρχης πίστευε ότι ο Κώστας Καραμανλής θα αδικηθέι μόνο και μόνο για αυτόν το λόγο...Δεν θυμάμαι την φράση του αυτολεξεί, για να μην παρεξηγηθώ! Η ερώτηση τότε ειχε υποβληθεί απο τον δημοσιογράφο Στάμο Ζούλα για να γίνω λιγο πιο συγκεκριμένος!

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Κώστας Ροδινός 08/09/2010 11:49:36

        Επιμένω ότι αυτός ο Καραμανλής που λες είναι "ο Καραμανλής των ονείρων μας", που πια δεν υπάρχει, και όχι ο "Καραμανλής της πραγματικότητας", που άφησε την παράταξή του υπό διάλυση. Καλά θα ήταν να ίσχυε, αλλά δεν ισχύει, καλώς ή κακώς.

      • Vax avatar
        Vax @ Κώστας Ροδινός 08/09/2010 11:54:34

        Εγώ λέω να περιμένουμε λίγες βδομάδες ακόμα για να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα. Υπάρχει ένα αδιευκρίνιστο κενό που ίσως όταν μιλησει ο Καραμανλής να ξεκαθαρίσει...

  22. GRAEKUS avatar
    GRAEKUS 07/09/2010 17:45:53

    κ. Ροδινέ,

    Έχω την αίσθηση ότι αν οι εκλογές του Νοεμβρίου πάνε για το ΠΑΣΟΚ τόσο χάλια όσο διαφαίνεται, η κυβέρνηση θα καταρεύσει εντός λίγων μηνών και θα πάμε άρον - άρον σε εκλογές.

    Η Ν.Δ. και ο Α. Σαμαράς πρέπει άμεσα να παρουσιάσουν ολοκληρωμένη και στιβαρή κυβερνητική πρόταση. Πρέπει να προχωρήσει σε σαφή & κατηγορηματική απόρριψη του Μνημονίου και των πολιτικών που αυτό επιβάλει, να δεσμευτεί για τη στρατηγική απαλλαγής από αυτό, να παρουσιάσει κυβερνητική πρόταση με στόχο την ανόρθωση της πατρίδας, την αποκατάσταση των λειτουργιών του κράτους και την ανάκτηση του κύρους της χώρας σε οικονομικό, πολιτικό και στρατηγικό επίπεδο.

    Η Ν.Δ. και ο Α. Σαμαράς πρέπει να δείξουν και να πείσουν ότι εννοούν την αλλαγή προσανατολισμού της χώρας, ότι εγκαταλείπουν οριστικά τις προκλητικές συμπεριφορές και πολιτικές που έβαλαν τη Ν.Δ. στην αντιπολίτευση.

    Σε διαφορετική περίπτωση, το εκλογικό σώμα θα παραμείνει εξοργισμένο απέναντι στη Ν.Δ.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ GRAEKUS 07/09/2010 17:51:38

      GRAEKUS: Αυτή την εντύπωση έχω κι εγώ. Εκλογές έως τον Μάρτιο.

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ Strange Attractor 07/09/2010 18:13:08

        Εγώ προβλέπω ότι η νύχτα μόλις άρχισε. Και θα κρατήσει πολύ. Κάντε προμήθειες και καλή αντοχή.

        Θα πάει μακριά η βαλίτσα.

        Θραξ Αναρμόδιος

  23. crocodile avatar
    crocodile 07/09/2010 17:54:09

    Να δω τι θα λέτε όταν ο Σαμαράς υπουργοποιήσει τον Χατζηδάκη που έλυσε το πρόβλημα του ΟΣΕ, τον Αβραμόπουλο που έσωσε τα νοσοκομεία, το Μαρκόπουλο που ως υπουργός απογείωσε τον Τουρισμό, τον Παναγιωτόπουλο που εξαφάνισε την ανεργία.

    Οι μισοί με πράσινα και οι άλλοι μισοί με γαλάζια γυαλιά τα βλέπουν όπως τους βολεύει. Το πρόβλημα αυτής της χώρας. Ο αδυσώπητος πόλεμος για την εξουσία. Εναλλαγή κυβερνήσεων που όχι μόνο δε λύνουν προβλήματα αλλά τα επιδεινώνουν.

  24. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 07/09/2010 18:35:01

    Κώστα καλησπέρα και καλή σεζόν!

    Φαίνεται πως ο ανασχηματισμός του πιο πολυταξιδεμένου και, εσχάτως, πιο μαυρισμένου έλληνα πρωθυπουργού, είναι επηρεασμένος από τους πίνακες του διάσημου Ολλανδού ζωγράφου Maurits Cornelis Escher (1898 – 1972). Τα πιο διάσημα έργα του Escher είναι αυτά τα οποία αποκαλούνται «αδύνατες δομές». Σε αυτούς του πίνακες ο Escher απεικονίζει αδύνατες γραφικές παραστάσεις ή αδύνατες παραδοξολογικές κατασκευές οι οποίες δημιουργούν στο θεατή την ψευδαίσθηση του απείρου. Μορφές κινούνται αδιάκοπα μέσα στο χώρο και φαίνεται να γυρίζουν στο ίδιο σημείο σε έναν αέναο συσσίφιο κύκλο χωρίς τέλος και χωρίς σκοπό.

    h**p://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/a/a3/Escher%27s_Relativity.jpg

    h**p://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/6/66/Ascending_and_Descending.jpg

    Εδώ και σχεδόν ένα χρόνο ζούμε τη μετα-σοσιαλιστική επανάσταση αλα ελληνικά του Γεωργίου Παπανδρέου του Β’. Μέσα σε αυτό το χρόνο η πράσινη διακυβέρνηση κυριολεκτικά …ζωγράφισε. Καταργήθηκαν de jure βασικά άρθρα του Συντάγματος, εκχωρήθηκε η οικονομική πολιτική της χώρας στην τρόικα και στο ΔΝΤ, απεμπολήθηκε η εθνική μας κυριαρχία πέραν του 25ου μεσημβρινού, άλλαξε ο διοικητικός χάρτης της χώρας με τον Καλλικράτη (με λανθάνοντες γεωπολιτικούς κινδύνους), καταργήθηκαν εργασιακά δικαιώματα, περικόπηκαν μισθοί και συντάξεις, αυξήθηκαν οι φόροι, η ανεργία καλπάζει, τα σχολεία δεν ξέρουμε ακόμα πως θα λειτουργήσουν. κλπ

    Αναμένουμε την...έκθεση ζωγραφικής του νέου κυβερνητικού σχήματος. Έτσι κι΄ αλλιώς κακόγουστη θα είναι. Ελπίζω να είναι και σύντομη, αν και υπάρχει ακόμα πιστό κοινό που την ακολουθεί με θεολογικούς όρους.

    • mitsosms avatar
      mitsosms @ Γιάννης Φαίλτωρ 07/09/2010 18:41:11

      "Στό συγκριτικό κράς τέστ μας δέν θα πρέπει να παραλείψουμε και το βάθος πάγκου τών δύο παρατάξεων...
      Ο Παπανδρέου χθές με πολλή ευκολία ανέσυρε στελέχη ετοιμοπόλεμα απο τη ναφθαλίνη , στελέχη πού δέν παραξένεψε κανέναν πού έγιναν υπουργοί ....
      Αντίστοιχα όταν ο Καραμανλής προσπαθούσε να κάνει ανασχηματισμό είναι γνωστό ότι δέν είχε στελέχη και γιαυτό ανακύκλωνε τούς ίδιους ξανά και ξανά, και ας μην επεκταθούμε....
      Ολο αυτό βέβαια έχει αιτία...
      Η αιτία δέν είναι παρά η διαφορά ποιότητας ανάμεσα στα στελέχη τών δύο παρατάξεων...
      Η κεντροαριστερά έχει πολλά και ποιοτικά στελέχη , ενώ η κεντροδεξιά όχι...."


      h**p://jimmy278.blogspot.com/2010/09/blog-post_07.html

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Γιάννης Φαίλτωρ 07/09/2010 18:41:49

      Αυτοαναφορές. Self-references. Elegy.
      Escher Goedel Bach

      Όμως εδώ έχουμε να κάνουμε με πεζότερα πράγματα...

      • Kostas K avatar
        Kostas K @ αλλενάκι 08/09/2010 03:23:28

        Που το θυμήθηκες?

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Γιάννης Φαίλτωρ 07/09/2010 18:50:57

      Καλησπέρα Γιάννη!
      Μας τελείωσαν οι εκθέσεις ιδεών και το ρίξαμε στη ζωγραφική!
      Η ζωγραφική το ξέρει;
      Δε σας προλαβαίνω!

  25. Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
    Δημήτριος Κοκκαλάκης 07/09/2010 18:40:32

    Η άρνηση των υπουργών να είναι υποψήφιοι στις περιφερειακές εκλογές και η δυστοκία του ανασχηματισμού - φαινόμενα ανυπακοής και αδυναμίας επιβολής της θέλησης του πρωθυπουργού - είναι οι άδηλες συνέπειες της υποβολής της Χώρας σε καθεστώς κηδεμονίας: Οι Λειτουργίες του Κράτους, με πρώτη την Εκτελεστική, έχουν απωλέσει το αυτεξούσιο, ήτοι την αυτόφωτη διαμόρφωση αποφάσεων. Αυτό λειτουργεί διαλυτικά προς τα κάτω, με αποτέλεσμα, κανένας να μην υπακούει σε κανέναν. Διότι γνωρίζουν, οτι ακόμη και ο πρωθυπουργός δεν είναι αυτεξούσιος. Με εμπεδωμένη την πεποίθηση στους υπουργούς (και προφανώς αυτοί κάτι βλέπουν από μέσα), οτι ο τελευταίος λόγος στην χώρα δεν ανήκει στον εκλεγμένο πρωθυπουργό, αλλά σε τρίτους ξένους γραφειοκράτες, τα αποτελέσματα είναι αυτά που ζήσαμε τις τελευταίες ημέρες. Η κατάσταση θα βαίνει επί τα χείρω.
    δημήτρης Κοκκαλάκης

  26. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 07/09/2010 18:42:37

    Φαίλτωρα, άσε τους μαϊμού ανασχηματισμούς που γίνονται για αποπροσανατολισμό και κέρδισμα χρόνου και πόντων ενόψει δημ. εκλογών, και πάρε τον μικρό Οδυσσέα, τον υπερήλικα Ροδινό, και όποιον άλλο συνδαιτημόνα του σάϊτ τολμά, και ανεβείτε Σαλόνικα να κανονίσουμε μια τσιπουροποσία "συνομιλία με τους Θεούς". Να περάσουμε απέναντι. Και ας μείνει η Μιλένα βάρδια να σωθεί η χώρα.
    Θα μας παίξει ο Θράξ και ακορντεόν.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Strange Attractor 07/09/2010 18:54:24

      Strange,
      Προγραμματίζουμε ανάβαση στον Ολυμπο,
      Οπότε λέω να βρεθούμε στα Πριόνια, έστω στο Λιτόχωρο.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Κώστας Ροδινός 07/09/2010 18:58:30

        Ζήλεψες τη δόξα του Λιαντίνη; Να προσέχεις τους γκρεμούς. Όποτε ανέβεις ειδοποίησε 1 μέρα πριν και θα σούρθουμε Λιτόχωρο.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 07/09/2010 19:00:59

        Δε θα παραλείψω!

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Strange Attractor 07/09/2010 19:00:26

      Δε με λες? Η γράπα έχει γλυκάνισο? Γιατί εμείς οι τα αποστάγματα τα πίνουμε σκέτα!

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Γιάννης Φαίλτωρ 07/09/2010 19:11:34

        Όχι, και συνοδεύεται με τσούσπα ή με λούζα. Και λίγο χλωρό Σαντορίνης, μαζί με φάβα και κρεμμύδι.
        Μπερεκέτια δηλαδή. Μάσαλαχ!

      • Ο Iθαγενής avatar
        Ο Iθαγενής @ Γιάννης Φαίλτωρ 07/09/2010 19:16:28

        από χλωρό Σαντορίνης θα προτιμήσω μανούρα και λευκό ημίγλυκο Λήμνου με τη λούζα

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Γιάννης Φαίλτωρ 07/09/2010 19:17:54

        Λούζα Τήνου όμως, ε;

      • Ο Iθαγενής avatar
        Ο Iθαγενής @ Γιάννης Φαίλτωρ 07/09/2010 19:19:39

        εννοείται

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Γιάννης Φαίλτωρ 07/09/2010 19:33:21

        Θα πάρω το τραίνο, τον μάγειρα Οδυσσέα, και όσους πιστούς για σεμινάριο μετά συμποσίου. Η παιδεία πρέπει να είναι βιωματική!

    • Θραξ Αναρμόδιος avatar
      Θραξ Αναρμόδιος @ Strange Attractor 07/09/2010 19:03:24

      Ναι, άρχισα μαθήματα ακορντεόν τώρα, σαν εναλλακτική, σε περίπτωση που δεν επαληθευθούν οι προβλέπεις στου σεβαστού υπουργού μας επί των οικονομικών για ανάνηψη της εθνικής οικονομίας, να χω μια σίγουρη τέχνη στα χέρια μου.

      Προβλέπω ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον στη ζητιανιά. Θα κάνουμε ντουέτο Strange. Σαν τους Κατσάμπα.

      Θραξ Αναρμόδιος

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Θραξ Αναρμόδιος 07/09/2010 19:06:25

        Εγώ θα τραγουδάω Τζορντανέλι. Και αν φτιαχτώ, θα πιάσω και Κοινούση, που είναι μονδέρνος.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Θραξ Αναρμόδιος 07/09/2010 19:08:52

        Εναρξη στην εφορία έκανες;

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Θραξ Αναρμόδιος 07/09/2010 19:12:57

        Επιτήδευμα θεωρείται;
        Αν καταφέρω και πιάσω δυο νότες χωρίς φάλτσο, μάλλον επίτευγμα...

      • danaos avatar
        danaos @ Θραξ Αναρμόδιος 07/09/2010 19:13:50

        Σοβαρευτείτε ρε!!'Πάλι τὸν καῦκον ἔπιες,

        πάλιν τὸν νοῦν ἀπώλεσας"

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Θραξ Αναρμόδιος 07/09/2010 19:17:10

        Πολλά μεταξύ πέλει κύλικος και χείλεος άκρου...

        Στρέϊντζ.

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ Θραξ Αναρμόδιος 08/09/2010 09:06:08

        Αυτό με τον "καύκον" το κοπανούσαν οι Κωσταντινοπολίτες στον αυτοκράτορά τους τον Φωκά. Επινε πολύ ο βασιλεύς βλέπεις. Είχε ξεκινήσει την καριέρα του στο σταρ-σύστεμ ως λοχίας (από τότε αυτές οι συνήθειες με τους λοχίες). Επινε πολύ λοιπόν ο Φωκάς και τον περιέπαιζε ο λαος στον ιππόδρομο ότι έχανε και το μπούσουλα από το πιοτό. Ειχε πάρει τον θρόνο από τον Μαυρίκιο (άγνωστος στο ευρύ κοινό, όπως κι ο Αναστάσιος -το κοινό δεν δείχνει προτίμηση στους νοικοκύρηδες αυτοκράτορες, θέλει πολέμαρχους-, αλλά αυτό που μου έκανε εντύπωση από παλιά είναι πως όλες οι ιστορίες επιμένουν πως ανόρθωσε τα οικονομικά), τον οποίο εκτέλεσε οικογενειακώς κατά το βυζαντινό έθιμο. Μετά ήρθε ο Ηράκλειος και έκανε τα ίδια στον Φωκά. Βυζαντινά έθιμα αυτά και ετηρούντο με ευλάβεια σε κάθε αλλαγή φρουράς. Ο Ηράκλειος νίκησε και τους Πέρσες για τελευταία φορά μου φαίνεται, πήρε και τον σταυρό πίσω, αλλά έκτοτε μπλέξαμε με το Ισλάμ, που από άγνωστη δύναμη σε 20 χρόνια είχε καταλάβει την μισή Β. Αφρική.

        Πιωμένος ξε-πιωμένος ένας αυτοκράτορας είναι πάντα το ίδιο επικίνδυνος.

        Θραξ Αναρμόδιος

    • danaos avatar
      danaos @ Strange Attractor 07/09/2010 19:24:35

      ΟΚ!Θα φέρω κιθάρα!

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ danaos 07/09/2010 19:27:30

        Ο Θράξ παίζει και άρπα.

      • danaos avatar
        danaos @ danaos 07/09/2010 19:32:55

        Βρε άρπα κόλλα θα παίζει με τα τσίπουρα αλλά τέλος πάντων θα τον ανεχθούμε!

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ danaos 07/09/2010 19:33:10

        Από γκάϊντα κατέχει ο Θράξ;

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ danaos 07/09/2010 19:40:00

        Όχι, αλλά αν δεν τραγουδήσει καλά, θα τον κάνουμε γκάϊντα!

      • danaos avatar
        danaos @ danaos 07/09/2010 19:40:28

        Εμ θρακιώτικη είναι η γκάιντα!Κάτι θα ξέρει!Αλλά γιατί δεν απαντάει ο ίδιος;

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ danaos 07/09/2010 19:42:21

        Σσσσσσ... Διαβάζει Θερβάντες. Απ το πρωτότυπο.

      • danaos avatar
        danaos @ danaos 07/09/2010 19:49:25

        Ρίξτε μια ματιά!http://www.varometro.net/blog/anashimatismos/#comment-8167

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ danaos 07/09/2010 19:52:00

        Είναι αυτό που λένε οι Αμερικάνοι: Same shit, different day.

      • danaos avatar
        danaos @ danaos 07/09/2010 19:55:52

        Strange πρόσεξε καλύτερα!Το δεύτερο είναι μεγαλύτερο!

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ danaos 07/09/2010 19:57:54

        It still smells the same to me.

      • danaos avatar
        danaos @ danaos 07/09/2010 20:02:14

        Δίκιο έχεις!Λέω να πάω μια βολτίτσα να αναπνεύσω λίγο!Η Χαλκιδική είναι ωραία τώρα!

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ danaos 07/09/2010 20:04:25

        Πρόσεξε μη πέσεις πάνω σε κανέναν Πάχτα ή Βαρσάμη Γιοβανούδα.

      • danaos avatar
        danaos @ danaos 07/09/2010 20:08:20

        Τα ξέρω καλά τα κατατόπια!Αλλά καλά λες!Ας έχω το νου μου!Αυτοί γυρίζουν να μαζέψουν ψήφους!Υποψήφιοι δήμαρχοι γαρ!!

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ danaos 07/09/2010 20:10:07

        Το πορτοφόλι σου πρόσεχε και ασε τις ψήφους. Και πούσαι; Τοίχο τοίχο αν τους δεις.

      • danaos avatar
        danaos @ danaos 07/09/2010 20:17:06

        Θα προσέχω φίλε μου!Πορτοφόλι πάπαλα!Αλλά καλά λες!Τοίχο τοίχο!!

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ danaos 08/09/2010 08:50:47

        Ελειψα λίγο, πήγα να δω που το πάει ο "κυρίαρχος λαός", και βρήκατε ευκαιρία.

        Γκάϊντα όχι. Θα κάνουμε μοντέρνα ορχήστρα.

        Θραξ Αναρμόδιος

      • danaos avatar
        danaos @ danaos 08/09/2010 09:00:08

        Καλώς τον!Ξυπνήσαμε;

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ danaos 08/09/2010 09:33:27

        @danaos

        Στην αγορά ήμουνα. Και είδα ότι έχει πολλές κλούβες γενικώς η πόλη. Ρώτησα εδώ ρώτησα εκεί, είδα και το πρωτοσέλιδο της Θεσσαλονίκης, και το συμπέρασμα είναι ότι οι δυνάμεις αυτές είναι εδώ εξαιτιας του φεστιβάλ άμεσης δημοκρατίας που διοργανώνουν ομάδες της εξω-κοινοβουλευτικής αριστεράς στο ΑΠΘ. Εχουν έρθει και από άλλες χώρες φίλοι τους, λέει.

        Θα ξαναβγώ σε λίγο γιατί δεν τέλειωσα και ίσως μάθω περισσότερα.

        Θραξ Αναρμόδιος

  27. sta_a avatar
    sta_a 07/09/2010 18:51:27

    Παρακολουθούσα στο mega πριν 2 βδομάδες μια συνέντευξη με τον Χατζηδάκη ο τύπος ήταν απίστευτος. Συνεχώς ζητά συγνώμη για την πανωλεθρία της ΝΔ και έλεγε πως χρειαζόμαστε χρόνο, όπως και παλιά το ΠΑΣΟΚ, για να έρθουμε στην εξουσία. Τελείως άνοστος. Αντί με επιχειρήματα να πει την αλήθεια αναλώνεται σε χαζές δηλώσεις. Δεν πρόκειται να πάει έτσι η ΝΔ, αν θέλει να προσφέρει σε αυτόν το τόπο. Και λέω να προσφέρει, γιατί ο κόσμος είναι πολύ θυμωμένος και δεν θέλει μια ΝΔ να κάνει τα ίδια με αυτά του ΠΑΣΟΚ. Υπάρχουν και νέοι άνθρωποι που θέλουν να προσφέρουν. Εκτός φυσικά αν όλο αυτό ειναι ένα παιχνίδι δικοκομματισμού ώστε να προωθείται ένα γενικό σχέδιο. Και ο Σαμαράς που δείχνει καλός να ακολουθεί το ίδιο σχέδιο. Αυτά που περνά το ΠΑΣΟΚ τώρα, δεν τα περνούσε και η ΝΔ? Και τι άλλαξε; Και τι θα αλλάξει αν έρθει πάλι η ΝΔ. Κουράστηκα να με δουλεύουν..

  28. Aggelos avatar
    Aggelos 07/09/2010 19:44:38

    η αντιστροφη μετρηση αρχισε..
    το πλοιο βυθιζεται..

    και βαζεις ολους στην κυβερνση για να ειναι συνυπευθυνοι..

    εχει πλακα παντως που την πληρωσε η μπατζελη..

    ο γαπ δεν εχει τα κοτσια πια να θιξει κανεναν πεταγοντας ον εξω απο την κυβερνηση..οπως ο κωστακης με διαφορους..


    σ ενα χρονο ειχαμε φθορα 2-3 χρονων Καραμανλη..

    αν αντεξει κανα χρονοακομα ο γιωργακης τυχερος θα ειναι..

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Aggelos 07/09/2010 19:56:47

      Όλος ο θίασος επί σκηνής, λίγο πριν πέσει η αυλαία.
      Πάντως σαν χθες θυμόμουν τη Μιλένα που ορύονταν "ρίξτε τον"! Τόσο μεγαλόθυμος ο Γιώργης;

      • Ο Ιθαγενής avatar
        Ο Ιθαγενής @ Strange Attractor 07/09/2010 20:03:29

        όχι απλά πέφτει μόνος του δεν θέλει βοήθεια ..
        Είχε πρόβλημα συντονισμού και έβαλε στους Υπουργούς και αναπληρωτές Υπουργούς ... Θεά με θέα που θα έλεγε και ο παρολίγον ΛΑΟΣ υποψήφιος...

        ΥΓ

        πάντως υπολείπεται ...ο μπαμπάς του νικά είχε 57 μέλη η μεγαλύτερη κυβέρνησή του...

  29. Λαερτης avatar
    Λαερτης 07/09/2010 20:22:27

    http://www.youtube.com/watch?v=1w-Q_VsVNuw

    http://www.youtube.com/watch?v=HG7uj90MG-4

    http://www.youtube.com/watch?v=7jNPsWQ4GSA

    http://www.youtube.com/watch?v=7EmPX784cGg

    http://www.youtube.com/watch?v=vb3WiQ809bM


    ΠΡΑΣΙΝΑ ΑΛΗΤΑΚΙΑ.

    Αποχη = Ψηφος στο ΠΑΣΟΚ = Πρασινη Καρτα απο τον λαο στην ΤΡΟΙΚΑ

    για ευρυτερους φορους,πρασινα τελη και εισφορες,
    νεες περικοπες και μειωσεις μισθων,
    νεες απολυσεις και αυξησεις τιμων.

    ΟΛΟΙ ΣΤΙΣ ΚΑΛΠΕΣ

    • Kostas K avatar
      Kostas K @ Λαερτης 08/09/2010 03:29:56

      ΝΑΙ!

    • Θραξ Αναρμόδιος avatar
      Θραξ Αναρμόδιος @ Λαερτης 08/09/2010 09:24:15

      @Λαερτης

      Αντε πάλι τα ίδια με την αποχή. Βρείτε καλύτερα επιχειρήματα από αυτό. Η κάθε πλευρά υποστηρίζει ότι η αποψή βολεύει τους αντιπάλους της.


      Δηλαδή εγώ που ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΩ ΝΑ ΨΗΦΙΣΩ μου λες ότι ψηφίζω ΠαΣοΚ επειδή απέχω; Εσύ δηλαδή ΤΙ ΘΑ ΨΗΦΙΣΕΙΣ;

      Θραξ Αναρμόδιος

  30. Παναγιώτης Τελεβάντος avatar
    Παναγιώτης Τελεβάντος 08/09/2010 06:23:55

    Καλά! Το έχετε για είδηση ότι ο Παπανδρέου δεν μπορεί να κάνει ανασχηματισμό;

  31. Αγροφυλακας avatar
    Αγροφυλακας 08/09/2010 06:25:29

    Αγαπητοί φίλοι (ελπίζω να μην προσβάλω κανέναν!),
    Παρακολούθησα την συνομιλία σας εδώ, και αν σας ενδιαφέρει η γνώμη μου, ήσασταν όλοι υπέροχοι! Τώρα καταλαβαίνω γιατί ο strange attractor όταν ‘πρωτοσυναντηθηκαμε’ πρόσφατα με έβρισκε ‘λίγο’. Μου θυμίσατε τις παλιές καλές ημέρες με τον ‘πρόεδρο Χλεμπα και σια, στους διαλόγους του ΣΚΑΙ, όσοι πιθανόν συμμετείχατε εκεί. Θα έλεγα, ότι με κάνατε να ζηλεύω που δεν είμαι νέος πλέον και ένας από τους τακτικούς της παρέας σας. Τι κρίμα που δεν έχουν και οι συζητήσεις στα τηλεοπτικά παράθυρα τη ίδια χροιά.
    Και για να πω και κάτι για την επικαιρότητα, παρατηρήσατε το χρώμα του φορέματος της Μιλενας; ήταν μωβ σαν τις κορδέλες που χρησιμοποιούν στις κηδείες η έτσι μου φάνηκε; Δεν προσπαθώ να είμαι μακάβριος η πικρόχολος αλλά αν η κυρία έχει κάτι θετικό από το παρελθόν είναι το καλόγουστο ντύσιμο της. Η εμφάνιση της στη ορκωμοσία ήταν εντελώς εκτός χώρου και χρόνου. Επί της ουσίας, σχετικά με την ασχετοσύνη της με τα της Ελληνικής γεωργίας έχω ήδη αναφερθεί αλλού. Και πάλι, συγχαρητήρια, είχα αρχίσει να πιστεύω ότι δεν υπήρχε ελπίδα για αυτήν την χώρα ‘άμα λάχει, να πούμε’. Εύχομαι να διεκδικήσετε μια θέση στα κόμματα εξουσίας και να φέρετε την αναγέννηση (βελούδινη επανάσταση) από μέσα. Οι βίαιες επαναστάσεις δημιουργούν a lot of waste heat!

  32. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 08/09/2010 06:38:39

    Μεγάλη συζήτηση έχει πυροδοτήσει ο ανασχηματισμός με αφορμή το κολιέ της κυρίας Φώφης Γεννηματά και την τσάντα της κυρίας Αννας Νταλάρα, δύο αξεσουάρ που σφράγισαν την ορκωμοσία της νέας κυβέρνησης. Πολλοί έψεξαν τη Φώφη ότι σε εποχή οικονομικής κρίσης αποφάσισε να ορκιστεί ως αναπληρώτρια υπουργός Παιδείας φορώντας κολιέ Van Cleef, πανομοιότυπο με εκείνο το οποίο έχει χαρακτηρίσει πολλές δημόσιες εμφανίσεις δημοφιλούς και αειθαλούς παρουσιάστριας ειδήσεων.

    Το κολιέ Van Cleef τιμολογείται περίπου στις 15.000 ευρώ. Συνεργάτις μου ωστόσο, αναγνωρισμένη ως ενσυνείδητη λάτρις του shopping και επιστήμων στα κοσμήματα και στα κοσμικά, εξέφρασε επιφυλάξεις όταν είδε τη φωτογραφία της Φώφης σε μεγέθυνση 600% στην οθόνη του υπολογιστή. Το κολιέ της κυρίας Γεννηματάπου πέτυχε ως υφυπουργός στο υπουργείο Υγείας και γι΄ αυτό αναβαθμίστηκε ως αναπληρώτρια στο υπουργείο Παιδείας για να «ξεμπλοκάρει» την κυρία Αννα Διαμαντοπούλου - ενδέχεται να είναι faux ή έστω φτηνή απομίμηση Van Cleef. Ουδεμία αμφιβολία πάντως εξέφρασε η συνεργάτις μου για το απαστράπτoν χρυσό ρολόι της Φώφης, το οποίο εκτίμησε ότι ανήκει στη σειρά των ταπεινών Cartier.


    Οσο για την πολυσυζητημένη τσάντα της κυρίας Νταλάρα, πολλοί θα ορκίζονταν ότι είναι Ηermes και μπορεί εύκολα να αποκτηθεί ακόμη και από μια μέση συνταξιούχο του ΙΚΑ αν αποταμιεύσει τις ετήσιες απολαβές της, δηλαδή περίπου 6.000 ευρώ. Η συνεργάτις μου ωστόσο θεωρεί περισσότερο πιθανό η τσάντα της Αννας να ανήκει σε φίρμα που αντιγράφει το στυλ Ηermes, και έτσι αποκλείεται να κοστίζει πάνω από 2.000 ευρώ. Η εκτίμηση αυτή προσδίδει νέα εγκυρότητα στις εκτιμήσεις πολιτικών αναλυτών, σύμφωνα με τις οποίες η Αννα επέλεξε μια φτηνή τσάντα για την ορκωμοσία για να μην προκαλέσει.

    h**p://www.tovima.gr/default.asp?pid=46&ct=58&artId=315089&dt=08/09/2010#ixzz0yugvrbJe

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Γιάννης Φαίλτωρ 08/09/2010 06:56:35

      Γιάννη,
      Αρχίζουν να εμφανίζονται τα πρώτα σημάδια της αρνητικής επιρροής του Μικρού Οδυσσέα.
      Σε βλέπω σιγά-σιγά να εντρυφείς στις κοσμικές ειδήσεις.

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Κώστας Ροδινός 08/09/2010 07:26:00

        Κι εγώ που νόμιζα ότι είναι ο παλιός ηθοποιός που έπαιζε στα σπαγγέτι γουέστερν. Θα ρωτήσω τη Νταλάρα.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Κώστας Ροδινός 08/09/2010 07:32:08

        Έτσι όπως πάνε αυτοί με την πολιτική της υποτέλειας, όχι μόνο Βαν Κλιφ, αλλά μέχρι και τον... Βαν Φλητ θα νεκραναστήσουν!

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Γιάννης Φαίλτωρ 08/09/2010 07:09:00

      Η αλήθεια είναι ότι μας έγινε πρόταση από τον Alpha για μεσημεριανάδικο (κοσμικά, ελληνική show biz, κλπ) αλλά ο Μικρός Οδυσσέας Συρίγος Σωτηρακόπουλος θέλει να κάνουμε εκπομπή μαγειρικής αλλά Μαμαλάκη με αθλητικό περιεχόμενο.

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Γιάννης Φαίλτωρ 08/09/2010 07:30:41

        Και ποιός θα μας βλέπει? Μόνο ο Strange με τον Θράκα.

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ Γιάννης Φαίλτωρ 08/09/2010 09:30:19

        Εγώ θέλω δικό μου παράθυρο στην εκπομπή σας. Και αντίκρυ τον Strange (σε πιο μικρό όμως)

        Θραξ Αναρμόδιος

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Γιάννης Φαίλτωρ 08/09/2010 09:36:51

        Ωραία. Η θεματολογία μεγαλώνει.
        Πρώτο θέμα: Το Τσίπουρο στην Ιατρική του Ασκληπιού, η Τετραφάρμακος και οι Ελεάτες.

        Ζωντανή σύνδεση με τη Συμπρωτεύουσα (ποτέ δεν κατάλαβα γιατί την αποκαλούμε έτσι).
        Παρουσίαση: Θράξ Αναρμόδιος
        Σχολιασμός: Strange Attractor

        Μόνο που το budget είναι μικρό παιδιά. Λεφτά δεν υπάρχουν

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Γιάννης Φαίλτωρ 08/09/2010 12:40:11

        Λοιπόν,

        Αστέρια καλλιτεχνικά,

        συγκεντρώστε τις ιδέες και τις προτάσεις σας.
        Με την κρίση που υπάρχει στην τηλεοπτική αγορά,κάποιο κανάλι θα βρεθεί να στεγάσει τα όνειρά σου!

        Αναλαμβάνω το marketing της εκπομπής!

      • danaos avatar
        danaos @ Γιάννης Φαίλτωρ 08/09/2010 12:53:26

        Κώστα αυτοί μετά το τρίτο ξεφεύγουν!Πώς θα τους κουμαντάρω εγώ που σκέπτομαι να έχω την εποπτεία;

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Γιάννης Φαίλτωρ 08/09/2010 12:56:13

        Δηλαδή εγώ θα λέω συνέχεια:
        "Ναι Κώστα. Ας περάσουμε σε κάποιο άλλο θέμα!"
        Κι εσύ θα μου το παίζεις Σωτηρακόπουλος?

      • danaos avatar
        danaos @ Γιάννης Φαίλτωρ 08/09/2010 13:08:33

        Καναλάρχης ρε και σας προσλαμβάνω!Να μην έχω το πάνω χέρι;

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Γιάννης Φαίλτωρ 08/09/2010 17:04:05

        Danaos,

        Οντως έχουν ξεφύγει, αλλά ας τους δικαιολογήσουμε! Κάτι οι διακοπές, κάτι οι ζέστες, δεν ήθελαν και πολύ!
        Είναι όμως νέοι (οι ίδιοι λένε ότι είναι και ωραίοι, για τα χρέη δεν ξέρω) και φιλόδοξοι, οπότε δε θα κουραστείς να τους βάλεις σε μια σειρά! Αρκεί να κόψεις τις κρασοκατανύξεις!

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Γιάννης Φαίλτωρ 08/09/2010 17:46:02

        Μαζί του θα κάνω στην αρχή γλάστρα. Αλλά θα ακολουθήσω την τακτική Αυτιά και μετά θα κάνουμε δική μας εκπομπή. Χα,χα,χα.
        Γράψε κάτι για το γυναικείο πόλο γιατί θα παίξουμε τελικό στο ευρωπαϊκό αφού βουλάξαμε τις Ιταλίδες!

  33. effie B. avatar
    effie B. 08/09/2010 08:30:15

    Γεια σου Κωστα Ροδινε,καλο χειμωνα και καλο τελος στα δεινα μας.
    Εχεις δικαιο. Χτες ηταν η αρχη του τελους...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ effie B. 08/09/2010 12:37:34

      Καλημέρα, Effie!
      Kαλή δύναμη για τη συνέχεια.

  34. Agg3los avatar
    Agg3los 08/09/2010 08:58:35

    το καραβι βουλιαζει.
    και ο γαπ βαζει ολα τα ποντικια μεσα..
    ή θα γλυτωσουν,,ή θα πνιγουν ολοι μαζι

  35. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 08/09/2010 09:37:42

    Ασχετο: σχόλιο ενός απαισιόδοξου, σε άλλο μπλογκ. Πολύ πολύ καλός. Καταλαβαίνω την πίκρα του και τον νιώθω. Με τσάκισε.

    Από http://fotisbobolas.wordpress.com/2010/07/27/50-%CE%AC%CE%BD%CE%B8%CF%81%CF%89%CF%80%CE%BF%CE%B9-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%84%CF%81%CE%AD%CF%80%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CE%BC%CE%B9%CE%B1-%CE%BA%CF%85%CE%B2%CE%AD%CF%81%CE%BD%CE%B7%CF%83%CE%B7/#comment-455

    "
    Είμαι απαισιόδοξος. Ο κόσμος, δεν ξέρει, δεν θέλει, δεν μπορεί. Δεν βλέπει μπροστά του. Δεν ξέρει καλά καλά να φάει, ή να αναρωτηθεί που στέλνει τα παιδιά του κάθε μέρα και γιατί. Δεν επιδιώκει ούτε το προσωπικό (εγωιστικό αν θέλεις) συμφέρον του. Ούτε καν αυτό.

    Ναι βέβαια, υπάρχει τεράστια διαφορά μεταξύ χρήματος (π.χ. χαρτονόμισμα τυπωμένο από ιδιωτική στην ουσία τράπεζα ) και νομίσματος (π.χ. ασημένιο ή χρυσό νόμισμα). Και μόνο που το χρησιμοποιούμε, μας κλέβουν και μας σκλαβώνουν.
    Η συντριπτική πλειοψηφία όμως έχει πλήρη άγνοια και ακόμα αν τους το εξηγήσει κανείς πάλι άγνοια έχει. Οι απαντήσεις που παίρνει κανείς όταν αυτό το θέμα αναφερθεί είναι στην καλύτερη περίπτωση του επιπέδου νηπιαγωγείου. Οι επιπτώσεις του να υπάρχει ένα δίκαιο νομισματικό σύστημα στην χώρα και στον κόσμο, τους “διαφεύγουν” σιωπηλά. Ο κόσμος ζεί σε πλήρη άγνοια.

    Όμως, για ρώτα ποιός είναι ο νικητής στο Greek Idol, ή για πόσα εκατομύρια αγοράστηκε ή πουλήθηκε ο τάδε ποδοσφαιριστής , και ΟΛΟΙ είναι έτοιμοι να απαντήσουν με λεπτομέρειες.

    Αλλά υπάρχουν και άλλα θέματα στα ο ποία ο κόσμος έχει ηθελημένη άγνοια τεραστίων διαστάσεων. Από αυτά μερικά είναι:

    Παιδεία – Εκπαίδευση
    Σχεδόν κανένα παιδί δεν έχει διδαχτεί το ΠΩΣ να μαθαίνει. Ούτε καν στο πιο βασικό επίπεδο. Όμως από την πρώτη τάξη μέχρι την τελευταία αυτό που βασικά ακούει ο μαθητής είναι “κόψε τον λαιμό σου και μάθε το”.
    Σχεδόν κανένα παιδί δεν είναι έτοιμο να σπουδάσει σε πανεπιστήμιο στα 18,19 – 20 ετών. Αφού δεν ξέρει τι θέλει. Αφού δεν έχει πάθος για ΤΙΠΟΤΑ. Υπάρχουν σήμερα δεκάδες χιλιάδων, μπορεί και εκατοντάδες χιλιάδων πτυχιούχων που δεν ασκούν αυτό που σπούδασαν ή δεν έχουν ούτε το παραμικρό πάθος σε αυτά που κάνουν καθημερινά. Η σχέση δημιουργίας/παραγωγής πραγματικής αξίας και πραγματικού πλούτου είναι στην κυριολεξία άγνωστη στους πολλούς. Μεγαλώνουν, έχοντας την εντύπωση ότι απομνημόνευση ισούται με κατανόηση. Και ότι ένα χαρτί (πτυχίο) αυτομάτως και μαγικά αποκαθηστά τον κάτοχο του και ως κάτοχο της πραγματικής γνώσης και κατανόησης. (Βλέπει κανείς την σχέση πτυχίου-αξίας και χρήματος-αξίας?).
    Το παιδί σε όλα τα 9 – 15+ χρόνια παιδείας του ούτε κατά διάνοια δεν έχει “μυριστεί” ποιά είναι η συνταγή της επιτυχίας ΣΤΗΝ ΖΩΗ, ΟΧΙ ΣΤΟ ΧΑΡΤΙ. Και αυτό βέβαι γιατί δεν έχουν διδαχτεί ποτέ το τι εστί επιτυχία, διότι οι περισσότεροι εκ των εκπαιδευτικών δεν έχουν ιδέα του τι εστί πραγματική αξία.
    Η συντριπτική πλειοψηφία δεν ξέρει να σκέφτεται λογικά και χωρίς συναισθηματισμούς, ΑΚΟΜΑ και αν κατέχουν πτυχίο ή ικανότητες θετικών επιστημών. Πολλές φορές μάλιστα υπάρχει στην πλειοψηφία ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ και του πιο απλού συλλογισμού η μεθόδου σκέψεως. Και υπάρχει σχεδόν ολοσχερής έλλειψη δυνατότητας εντοπισμού της λογικής ή μεθόδου πίσω από κάποιο γεγονός η πραγματικότητα, ΑΚΟΜΑ και στην περίπτωση που υπάρχει στοιχειώδης κατανόηση της μεθόδου αυτής σε θεωρητικό επίπεδο. (Βλέπε ως παράδειγμα τους χιλιάδες επί χιλιάδων πτωχών οικονομολόγων – δεν είναι οξύμωρο να είναι κανείς οικονομολόγος και να μην έχει να επιδείξει ούτε βασικό πλούτο για αυτόν και την οικογένειά του?)

    Διατροφή, Ιατροί , φάρμακα – εμβολιασμοί.
    Η απάτη, επιστημονική / οικονομική και ανθρωπιστική είναι τεραστίων διαστάσεων. Η σχεδόν ολοκληρωτική άγνοια των ιατρών και τα διαπλεκόμενα συμφέροντα στις φαρμακευτικές προκαλούν αμέτρητες ιατρογενείς ασθένειες σήμερα με μεγαλύτερη βέβαια την νευρολογική (φυσιολογική πλέον, όχι απλά ψυχολογική) αποβλάκωση. (Βλέπε, δίαιτες χαμηλών λιπαρών, ασπαρτάμη, φθόριο σε ποσότητες δηλητηριώδης σε νερό και οδοντικά προϊόντα, κλπ κλπ. )

    Επιχειρηματικότητα – Εργασία
    Πάλι η συντριπτική πλειοψηφία δεν έχει ιδέα για το τι εστί το επιχειρείν ή/και η παραγωγή αξίας (καινούργιας αξίας). Οι περισσότεροι δεν μπορούν να δουν την διαφορά ενός εισαγωγέα και ενώς εξαγωγέα. Δεν ξέρουν ότι για να ανεβάσεις το εισόδημά σου, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΓΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙΣ ΜΕ ΠΑΘΟΣ κάτι το οποίο θέλει ή/και χρειάζεται ο συνάνθρωπος. Οι περισσότεροι δεν έχουν ιδέα του ότι υπάρχουν ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ για να φθάσει κανείς σε επιτυχία σε ότι βάλει κανείς στο μυαλό του…

    Οικογένεια
    Οι νέοι ΔΕΝ κάνουν οικογένειες. Δεν έχουν την ωριμότητα να κάνουν οικογένεια, ούτε την δύναμη πνεύματος να αντεπεξέλθουν στις δυσκολίες της ζωής με ΕΝΑ άτομο για μια ζωή και με παιδιά (πάνω από ένα). Τους φοβίζει η ζωή, και έτσι δεν την ζουν. Βλέπουν ότι είναι δύσκολο να χρίσει κανείς και έτσι αποφασίζουν να μην χτίσουν τίποτα. Αλλά όποιος σκέφτεται έτσι, απλά δεν ξέρει ότι υπάρχουν συγκεκριμένες μέθοδοι για επιτυχία στην ζωή και σε όλα τα άλλα θέματα. Μπορεί να ακούγεται σκληρό, αλλά το δημογραφικό και οι λόγοι για τους οποίους υπάρχει, είναι σίγουρα κάποια ψυχολογική ασθένεια που έχει πάρει διαστάσεις επιδημίας. Το ότι είναι δύσκολο κανείς να κάνει οικογένεια ΔΕΝ αποτελεί λόγο θανάτωσης και τερματισμού της γενεάς σου και του οικογενειακού σου δέντρου!!!

    Πολιτική / Νόμοι / Κοινωνία
    Και πάλι η συντριπτική πλειοψηφία έχει αδικαιολόγητη άγνοια, δαιδαλώδους μεγέθους. ΚΑΝΕΙΣ δεν έχει έστω διαβάσει το Σύνταγμα της Ελλάδος ή/και τα ανθρώπινα δικαιώματά του. Δεν ξέρει τα πιο βασικά του δικαιώματα. Δεν ξέρει τι εστί “πολίτης”, δεν ξέρει τι εστί δημοκρατία. Δεν ξέρει τι σημαίνει καπιταλισμός, κομουνισμός, σοσιαλισμός, φασισμός κλπ. κλπ.
    Η Δημοκρατία προβάλλεται ως η κορωνίδα των πολιτευμάτων, αλλά η αλήθεια είναι ότι πλήρης δημοκρατία εφαρμόζεται ΜΟΝΟ όταν το αποτέλεσμα είναι το επιθυμητό. Θυμάται κανένας να έχει γίνει κάποιο δημοψήφισμα τα τελευταία 20 χρόνια? Αλήθεια, αναρωτιέται κανείς ακόμα γιατί? Την σήμερον ημέρα, ΠΟΙΑ είναι η δικαιολογία στον να μην επιτρέπουν στον πολίτη να ψηφίζει σε πολύ περισσότερες περιπτώσεις από μόνο 1 φορά σε κάθε 4 χρόνια? Είναι αδύνατον δηλαδή να ψηφίζει κατ ευθείαν ο ΛΑΟΣ για συγκεκριμένα νομοσχέδια? Όταν πρόκειται για απογραφή των δημοσίων υπαλλήλων, είναι δυνατόν να στηθεί διαδικτυακός μηχανισμός, αλλά όταν πρόκειται περί πραγματικής δημοκρατικής διαδικασίας, ΚΑΝΕΙΣ ΜΑ ΚΑΝΕΙΣ δεν αναφέρεται σε αυτό που είναι δυνατόν σήμερα αλλά κανείς δεν το κάνει? Τι φοβούνται?
    Γιατί ο απέχων από τις εκλογές αποκαλείται από την συντριπτική πλειοψηφία ως “μη πολίτης” ή κατά κάποιον τρόπο ότι σφάλει? Αφού τα νούμερα και τα ποσοστά της βλακείας ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΣΤΟΝ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟ να λάβει μέρος στην ουσία στο υποτιθέμενο δημοκρατικό “μηχανισμό”, είτε ψηφίσει είτε όχι.

    Και πάει λέγοντας, 99% των ανθρώπων που συναντώ δεν ξέρουν ούτε τα βασικά για μια αξιοπρεπή ζωή. Ο κόσμος ΔΕΝ σκέπτεται, ΔΕΝ τον ενδιαφέρει η ευημερία του, ΔΕΝ τον ενδιαφέρει η πραγματική παραγωγή αξίας, ΔΕΝ τον ενδιαφέρουν τα διαπλεκόμενα συμφέροντα στην υγεία ΠΟΥ ΤΟΝ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ, ΔΕΝ ενδιαφέρεται για πραγματική, αξιοκρατική δημοκρατία.

    Και γι’αυτό είμαι απαισιόδοξος, όσο δεν πάει. ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΙΠΟΤΑ Ο ΙΔΙΟΣ (Θέλει να του τα αλλάξουν οι άλλοι)
    "



    Θραξ Αναρμόδιος (δια την αντιγραφήν)

    ΥΓ. Φοβάμαι ότι πολλές ευγενικές και πατριωτικές ψυχές έτσι νιώθουν.

    • tsilivithras avatar
      tsilivithras @ Θραξ Αναρμόδιος 08/09/2010 13:22:54

      Πολλές ευαίσθητες ψυχές νιώθουν έτσι θράκα.
      Πολλοί άνθρωποι ξυπνάνε από το λήθαργο σιγά σιγά.
      Το ΔΙΚΑΙΟ και το ΟΡΘΟ σιγά σιγά θα αρχίσει να ξυπνά συνειδήσεις που τόσα χρόνια είχαν αποκοιμηθεί από τους Ευκαιριακούς.
      Δεν είναι εύκολο.
      Και όλοι εμείς που διαβάζουμε, αναλύουμε, μεταφέρουμε, ιντερνετιαζόμαστε πρέπει να μιλάμε και να διευκολύνουμε και να μοιραζόμαστε και να δίνουεμ εξηγήσεις και κουράγιο σε αυτούς που ακόμα κοιμούνται ή ξυπνάνε τώρα και θέλου καφέ.
      Και καλά τα λέει το παλικάρι...αλλά στο τέλος τι το θελε αυτό το απαισιόδοξος;;;;;

      Έκανε όλη τη δουλειά να ψαχτεί σαν άνθρωπος κι έχασε το κουράγιο του επειδή οι άνθρωποι κοιμούνται ακόμα;;;

      Ξύπνα τους ρε μεγάλε....!!!
      Και που στο δωσε το μυαλό ο Θεός τι το κανες;;;;Μόνο για σένα;;;;

      Δεν πάει έτσι φίλε...έχουμε ευθύνη όλοι μας ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.

      Όποιος έχει μάτια βοηθάει τον τυφλό να περάσει απέναντι.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ tsilivithras 08/09/2010 19:16:52

        Θράκα, αφιερωμένο σε σένα:
        Μέσα στην γενικευμένη απαξίωση που έχει κατακλύσει την Ελλάδα σε κάθε σχεδόν επίπεδο και τομέα, ο μόνος συνταγματικά κατοχυρωμένος θεσμός που ζει και βασιλεύει είναι αυτός των πολιτικών κομμάτων. Και αυτό δεν είναι καλό. Ο θεσμός ζει και βασιλεύει γιατί ως άλλο παθογενές μικρόβιο έχει κολλήσει στον ξενιστή του (κοινωνία) και τον απομυζά. Και το εν λόγω καθεστώς επιβιώνει διότι μέσα στα πλαίσια της δήθεν ελευθερίας ο κάθε πικραμένος, γραφικός, ή απλά επιτήδειος μπορεί και ιδρύει κόμμα για «να μας σώσει.»
        Είναι πασιφανές στον καθένα εξ`ημών ότι στην Ελλάδα έχουμε απόλυτη κομματοκρατία και σε καμία περίπτωση «δημοκρατία των πολιτών». Το γεγονός και μόνο ότι λόγω των στρεβλών εκλογικών νόμων μπορεί να κυβερνάει κόμμα που πήρε ακόμη και 41% τα λέει νομίζω όλα. (Δημοκρατία σημαίνει αρχή των πολλών ή μήπως κάνω λάθος;) Και αυτοί οι νόμοι είναι προιόν των εκάστοτε κομμάτων. (Είναι τυχαίο ότι στην αρχαία Αθήνα δεν υπήρχαν κόμματα; Χαζοί ήταν;)
        Αν και η έννοια του πολιτικού κόμματος μπορεί να ξεκίνησε σωστά ως απαραίτητος θεσμός στην Γαλλική επανάσταση, εν τούτοις οι ενδογενείς κοινωνικοί και οικονομικοί παράγοντες της πάντα οπισθοδρομικής Ελλάδας μας οδήγησαν αργά και σταθερά σήμερα σε αυτό που θεωρώ δικτατορία των κομμάτων. Μη ξεχνάμε ότι τα πρώτα κόμματα στην Ελλάδα ήταν φύσει και θέσει ξενόδουλα (Ρωσόφιλοι, Αγγλόφιλοι και πάει λέγοντας). Σε καμία περίπτωση δεν αντιπροσώπευαν κοινωνικές ομάδες ή ανάγκες. Δεν ήταν δηλαδή μορφοποιημένες εκφάνσεις ιδεολογικών η οικονομικών παρατάξεων. Κάθε άλλο. Απλά εξυπηρετούσαν διαφορετικά (αλλοδαπά) αφεντικά που τους πλήρωναν…. Κυρίαρχη δε μορφή (ακόμη και σήμερα) ήταν ο παντοδύναμος κομματάρχης που έλυνε και έδενε. Αυτό θέλουμε; Σας ακούγεται υγιές; Εγώ προσωπικά το σιχαίνομαι. Αμφιβάλλει κανένας μας ότι, παραφράζοντας τον Όσκαρ Γουάιλντ, τα κόμματα είναι πλέον καταφύγια του κάθε λογής επιτήδειου; Είναι δυνατό στην Ελλάδα να προωθηθείς σε οποιονδήποτε τομέα (ιδιωτικό και δημόσιο) αν δεν διαθέτεις κομματικές πλάτες και κονέ; Έχουν πλέον τα κόμματα δυνατότητα άρθρωσης πολιτικού λόγου ή απλά αντιπροσωπεύουν διαφορετικές όψεις του ιδίου νομίσματος όπου νόμισμα είναι η διαχείριση των δημοσίων πραγμάτων δηλαδή χρημάτων;
        Η σημερινή αντιπροσωπευτική (δια των κομμάτων) δημοκρατία είναι τουλάχιστον στην Ελλάδα ένα χρεοκοπημένο σύστημα. Θα πρέπει να ψάξουμε για άλλες μορφές αντιπροσώπευσης. Και αυτό δεν είναι κακό. Είναι απαραίτητο. Άλλωστε υπάρχουν δεκάδες εναλλακτικές μορφές δημοκρατικών πολιτευμάτων στον κόσμο. Στην αντίθετη περίπτωση νομίζω ότι το τέλος θα είναι οδυνηρό. Τα κόμματα έχουν φάει τα ψωμιά τους. Δεν είναι μακριά ο καιρός που κάποιος θα μας δέσει και μάλιστα με την συγκατάθεση του λαού ο οποίος βλέπει και αισθάνεται τα αδιέξοδα. (Λέγοντας λαό αναφέρομαι στους υγιώς σκεπτόμενους που δεν γλύφουν και που δεν γίνονται κομματόσκυλα για να προχωρήσουν). Και αυτός που θα μας δέσει δεν θα είναι απαραίτητα κάποιος άξεστος λοχίας. Κάθε άλλο. Ακόμη και σ`αυτόν τον τομέα υπάρχει πρόοδος. Το δέσιμο θα είναι τέτοιο που κανένας μας δεν θα αισθάνεται δεμένος… Αλλά θα είναι.

        S.A.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ tsilivithras 08/09/2010 19:50:22

        Θράκα, περιμένω φίντμπακ για την αφιέρωση.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ tsilivithras 08/09/2010 19:53:05

        Εκτός κι αν είσαι πάλι στα τσίπουρα και στα χαμαιτυπεία με πούρους ομοϊδεάτες σου ηδονιστές, συζητώντας για τα κακά που επέφερε ο ελιτιστής Πλάτωνας, στο κόσμο.

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ tsilivithras 08/09/2010 19:53:05

        @Strange Attractor

        Δεκτή η αφιέρωση.

        Να μας τα λες πιο συχνά αυτά. Γιατί ώρες ώρες νομίζω ότι είμαι μόνος μου. Και με πιάνει απόγνωση.

        Ολοι θέλουν κάποιο κόμμα ή αντιπαθούν ένα άλλο κόμμα. Δεν κατανοούν ότι είναι τα κόμματα, με την ανύπαρκτη δημοκρατία τους, στην εσωτερική τους λειτουργία και στο πολίτευμα το ίδιο, που μας έφεραν εδώ που είμαστε τώρα. Στον γκρεμό. Οι αρχηγοί τους παραδέχονται την ευθύνη τους για την κατάντια της πολιτικής και την απαξίωση, ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ.

        Τα κόμματα και η φαγωμάρα τους για εξουσία. Που μας χωρίζουν αντί να μας μονοιάζουν. Μόνιμοι διχαστές του λαού είναι τα κόμματα. Για το δικό τους συμφέρον και μόνο.

        Ούτε ΕΝΑ ΕΠΙΣΗΜΟ ΚΕΙΜΕΝΟ, όπως το Σύνταγμα ή κάποιος άλλος νόμος, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ που να ορίζει ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΩΣ την λειτουργία τους την εσωτερική. ΤΙΠΟΤΕ. Ενα "χαλαρό" και γενικόλογο άρθρο στο Σύνταγμα μόνο, σαν ευχολόγιο.

        Γι' αυτό όποια κίνηση πολιτών για αυτο-οργάνωση, σαν αυτές που ξεφυτρώνουν σαν μανιτάρια στις μέρες μας, είναι πολύτιμη. Δίνει ώθηση στην ιστορία. Ακόμη και η πιο ρομαντική και "αντι-επαγγελματική". Κάθε τέτοια κίνηση είναι μια μικρή νίκη της δημοκρατίας που μας μάθανε στο δημοτικό οι δασκάλοι μας. Ανοίγει τα μυαλά των συμπατριωτών μας στο να δουν το προφανές. Οτι ΔΕΝ ζουν σε δημοκρατία. Αλλά σε μια δικτατορία μιας ομάδας επαγγελματιών πολιτικών. Που μας λένε δυο αιώνες ψέμματα.

        Και δεν τολμούν να μας δώσουν μια λίστα με τα δάνεια που έχουν πάρει. Αλλά μόνο μας στέλνουν τον λογαριασμό παίζοντας τις συντάξεις μας στο καζίνο του συστήματος.

        Θραξ Αναρμόδιος

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ tsilivithras 08/09/2010 19:59:29

        Θράκα, φίλτατε, πάρε μια ακόμη αφιέρωση καπάκι, για να δεις ότι αυτά τα λέω από χρόνια αλλά ποιός με ακούει;

        Η φανταστική ιστορία που ακολουθεί μπορεί να ακούγεται σαν το απόλυτο παραμύθι αλλά θέλω να πιστεύω ότι ανταποκρίνεται πλήρως στη σημερινή πραγματικότητα του ψευδοκράτους στο οποίο και ζούμε. (Ή όπως τουλάχιστον την αντιλαμβάνομαι εγώ).
        Φανταστείτε λοιπόν δυο νεαρούς είκοσι ετών και αγνώστων μεταξύ τους. Τα μεσάνυχτα μιας Παρασκευής και κατά διαβολική σύμπτωση, αποφασίζουν να κάνουν και οι δυο διάρρηξη σε περίπτερα της οδού Σταδίου τα οποία και βρίσκονται σε κοντινή απόσταση το ένα από το άλλο. Κατά ακόμη πιο φοβερή σύμπτωση (σενάριο επιστημονικής φαντασίας δηλαδή) η Ελληνική Αστυνομία καταφέρνει και τους συλλαμβάνει αμφότερους και μάλιστα επ`αυτοφόρω!!! Τους προσαγάγουν λοιπόν στο πλησιέστερο αστυνομικό τμήμα και εκεί αρχίζουν οι προβλεπόμενες διαδικασίες ήτοι: σήμανση, ανάκριση, ψιλές κλπ.
        Στην πορεία προκύπτει ότι ο ένας από τους δυο νεαρούς τυγχάνει και εγγεγραμμένο μέλος της νεολαίας ενός εκ των δυο κομμάτων εξουσίας. Πανικός!!! Όπως είναι φυσικό αρχίζουν αμέσως τα τηλεφωνήματα- παρεμβάσεις προς τον αγουροξυπνημένο διοικητή του Τμήματος τον οποίο έντρομοι κάλεσαν οι υφιστάμενοί του με το που άρχισε το μπαράζ των ενοχλήσεων.
        Υφυπουργοί, βουλευτές, νομαρχιακοί σύμβουλοι, οδηγοί και γραμματείς πολιτευτών και γενικά κάθε είδος παράγοντα και παρατρεχάμενου (που ευδοκιμούν πλήρως εν Ελλάδι) αρχίζουν να εκλιπαρούν, μεσολαβούν, απειλούν κλπ. τον ταλαίπωρο διοικητή ο οποίος κάθιδρος προσπαθεί να επικοινωνήσει με τους ανώτερούς του προκειμένου να αντιμετωπιστεί το κακό που τους βρήκε. (Στην ουσία καλείται να απολογηθεί γιατί συνελήφθη ο διαρρήκτης!)
        Ο νεαρός κομματό σκυλος λοιπόν παρουσιάζεται ως έντιμος, εργατικός, δημοκράτης και γενικά ως ένα λαμπερό κόσμημα που περιποιεί τιμή στην κοινωνία μας…μπλα μπλα Έτσι λοιπόν, μετά από μερικές ώρες, πολλές παρεμβάσεις και αφού έχει ενημερωθεί πλήρως και ο ίδιος ο Υπουργός Δημόσιας Τάξης, αποφασίζεται να αφεθεί πάραυτα ελεύθερο αυτό το στολίδι της πατρίδας μας. Όσο για τον άλλο νεαρό, τον δεύτερο διαρρήκτη ντε… ε αυτόν τον έφαγε η μαρμάγκα…. (Νομίζω ότι είναι ακόμη μέσα).
        Ακούγεται σαν παραμύθι αλλά είναι παραμύθι; Δεν νομίζω. Όλοι στην Ελλάδα ζούμε και γνωρίζουμε πολύ καλά ότι αν οποιοσδήποτε loser θελήσει να αποκτήσει οντότητα και προσβάσεις, τότε η μόνη λύση είναι η εγγραφή του σε κόμμα (εξουσίας κυρίως). Κάθε παράπτωμά του θα διαγράφεται συνοπτικά και με ελάχιστη τύχη πιθανόν να ανελιχθεί κιόλας σε οποιονδήποτε τομέα επιλέξει. Η αφισοκόλληση, άλλωστε, είναι πολύ πιο σπουδαίο εφόδιο από οποιοδήποτε διδακτορικό στο Ελλαδιστάν μας.
        Αυτή είναι η σημερινή κατάντια του δημοκρατικού μας πολιτεύματος. Διαφωνείτε;

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ tsilivithras 08/09/2010 20:02:23

        Αν μου επιτρέπετε να προβοκάρω λίγο

        []Τελικῶς ἡ ὅλη ἱστορικὴ ὑπόσταση τῆς Ἑλλάδος δὲν εἶναι δυνατὸν νὰ πρόκυψη ἀπὸ βιβλία καὶ «μελέτες» ἑλληνικὲς ἢ ξένες, καὶ οἱ λόγοι εἶναι προφανεῖς. Ἡ ἱστορικὴ ὑπόσταση τῆς Ἑλλάδος προκύπτει ἀπὸ τὴν φυσιογνωμία τῆς πιὸ κεντρικῆς ὁδοῦ τῶν Ἀθηνῶν, τῆς ὁδοῦ Παν/μίου. Ὁ δρόμος αὐτὸς ὁρίζεται ἀπὸ δύο πλατεῖες μὲ ὀνομασίες «ἐθνικές»: τὴν πλατεία Ὁμονοίας, πού ὠνομάσθηκε ἔτσι ἀπὸ τὰ γεγονότα ἐκθρονίσεως τοῦ Ὄθωνα καὶ ἀπὸ τὴν πλατεῖα Συντάγματος μὲ τὸ «Σύνταγμα» τοῦ 1843. Πρόκειται συνεπῶς γιὰ ἕναν δρόμο «ἐθνικόν», ὁ ὁποῖος ὅμως καλύπτεται μόνο ἀπὸ κτήρια... ἰσοζυγίου τῶν εὐρωπαϊκῶν δυνάμεων. Ἡ Βιβλιοθήκη καὶ τὸ Παν/μιο ρωσικῶν κεφαλαίων, ἡ Ἀκαδημία αὐστριακῶν. Δίπλα ἀκριβῶς καὶ ἐπιβλητικῶς ὑπερυψωμένη ἡ καθολικὴ Μητρόπολη (ἡ ὀρθόδοξη εἶναι σὲ μιὰ συνοικία). Ἀπέναντι τὸ κτήριο τῆς Ἀγροτικῆς Τραπέζης, ἰταλικῶν κεφαλαίων, καὶ λίγο πιὸ κάτω τὸ κτήριο τῆς Ἰονικῆς Τραπέζης, τῆς ὁποίας ἡ ἕδρα βρίσκεται πάντα στὸ Λονδῖνο. Κάπου κοντὰ ἦταν μέχρι τὸ 1944 καὶ τὸ Βαρβάκειο πού «κάηκε» μὲ τὸν ἐμφύλιο (Ὁ Ἰ. Βαρβάκης ἦταν τὸ πιὸ συγκεντρωμένο ρωσικὸ χρῆμα πού εἰσήχθη ποτὲ στὴν Ἑλλάδα. Τὸ 1825 τὸν πῆραν οἱ Ἀγγλοι στὰ Ἑπτάνησα νὰ τὸν... ἀπολυμάνουν, ἄλλα ἐκεῖ λόγῳ γήρατος πέθανε). Στὸ Σύνταγμα τὰ ἀνάκτορα, γερμανικῶν κεφαλαίων, καὶ ἀπέναντι τὸ Ξενοδοχεῖο «Μεγάλη Βρεταννία», αὐστριακῶν κεφαλαίων κατ' ἀρχήν, γαλλικῆς ἰδιοκτησίας κατόπιν καὶ ἀγγλικῆς ὀνομασίας ἐν τέλει. Λίγο πιὸ πέρα, στὶς παρυφὲς τοῦ ἴδιου δρόμου, ἡ ἀγγλικανικὴ ἐκκλησία (κτισθεῖσα μεταξὺ τῶν πρώτων, σχεδὸν μὲ τὴν ἄφιξη τοῦ Ὄθωνα) καὶ ἀκριβῶς ἀπέναντί της ἡ «ἀντίπαλός» της ρωσική.
        Δὲν χρειάζεται συνεπῶς κανεὶς βιβλία ἱστορίας, προκειμένου νὰ μελετήση τὴν ἱστορικὴ ὑπόσταση τῆς Ἑλλάδος ὡς κράτους καὶ νὰ προσμέτρηση τὸ μέγεθος τῆς «ἐθνικῆς» της κυριαρχίας. Αὐτὰ ὅλα φαίνονται στὴν κεντρικώτερη ὁδό τῆς πρωτευούσης της![]

        Γεράσιμος Κακλαμάνης

        Δια την αντιγραφήν
        Γ. Φαίλτωρ

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ tsilivithras 09/09/2010 07:39:35

        @Strange Attractor

        Φαντάζομαι ότι η ιστορία είναι εντελώς φανταστική. Δεν μπορεί να συμβαίνουν τέτοια πράγματα σε μια ευνομούμενη δημοκρατία. Είσαι προβοκάτορας.

        Θραξ Αναρμόδιος

        ΥΓ. Εχεις κάνα γνωστό σε κάνα κόμμα, τώρα που θ' αρχίσουν να μοιράζουν επιδοτήσεις να πάρουμε καμμιά κι εμείς (πληθ. μεγαλοπρεπείας) οι αναξιοπαθούντες; Τις μοιράζουν σε όλα τα κόμματα, έτσι δεν είναι;

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ tsilivithras 09/09/2010 07:55:24

        @Γιάννης Φαίλτωρ

        Για το αν τα κτίρια της Πανεπιστημίου δείχνουν συμβολικά την υποτέλειά μας στους ξένους, δεν ξέρω, ίσως και να είναι έτσι.

        Η υποτέλειά μας όμως, οικονομική κυρίως και γι' αυτό εθνική, είναι βέβαιη και εξασφαλισμένη. Νομοθετημένη παλαιόθεν. Από συστάσεως του ελληνικού κράτους.

        Ο τελευταίος που ευθύνεται για την υποτέλεια αυτή, είναι ο λαός. Περήφανος λαός, και λάτρης της ελευθερίας. Ο εθνικός του ύμνος είναι ύμνος στην ελευθερία.

        Η δυστυχία του λαού αυτού είναι πως δεν είχε ποτέ τους ηγέτες που του άξιζαν.

        Τους αλλάζει, τους ξαναλλάζει αλλά δεν...

        Δεν του έδωσαν ποτέ την δημοκρατία για την οποία μιλάνε τα Συντάγματα της επανάστασης του 1821. Που την κέρδισε με το αίμα του πολεμώντας τους Τούρκους.

        Και μη έχοντας δημοκρατία, ο "κυρίαρχος λαός" αυτός, βολεύεται με εθνάρχες. Και κάθε λογής σωτήρες.

        Θραξ Αναρμόδιος

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ tsilivithras 09/09/2010 08:11:15

        @Θραξ

        Τα έχουμε ξαναπεί. Δημοκρατία όπως την εννοείς και όπως το εννοεί η ίδια η λέξη δεν υφίσταται σήμερα. Το "αφοριστικό" απόσπασμα που παρέθεσα απλώς θέλει να πει ότι δημοκρατία δεν νοείται σε καθεστώς ανελευθερίας. Αυτό το μόρφωμα του κοινοβουλευτισμού που, όπως πολύ καλά γνωρίζεις, είναι μια συγκαλυμμένη μορφή ολιγαρχίας. Δεν υπήρξε ποτέ στο κύτταρο της ιστορίας αυτού του τόπου.
        Θα επανέλθω

  36. Aggelos avatar
    Aggelos 08/09/2010 10:00:51

    εχει πλακα παντως ποσο φοβουνται να σχολιασουν οι μεγαλοσχολιαστες των καναλιων το γελοιο ανασχηματισμο..

    τι φοβουνται τοσο πολυ?

    • ouf avatar
      ouf @ Aggelos 08/09/2010 10:21:06

      Μη δε πέσουν τα μπικικίνια

  37. μικρός οδυσσέας avatar
    μικρός οδυσσέας 08/09/2010 17:37:08

    Δαναέ είμαστε αλμυροί να ξέρεις. Θα γίνουμε που θα γίνουμε ρόμπα να μη βγάλουμε και το κατιτίς μας
    Θα ξεπεράσω την ειρωνία σας αγαπητέ κύριε Ροδινέ, κατανοώντας ότι σας λείψαμε.
    Γιάννο, αν δεν σταματάς τον Κώστα θα κάνετε μισοθεματικό δελτίο.

  38. armageddon avatar
    armageddon 10/09/2010 08:51:14

    ΑΝΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ,ΜΕΤΑΛΑΓΜΕΝΩΝ.....

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.