#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
29/05/2012 14:41
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ουκ εάλω η ψυχή των Ελλήνων

(«Το Έθνος πρέπει να μάθει να θεωρεί Εθνικό ό,τι είναι αληθινό..»)



 Του Κώστα Ροδινού

Μπορεί  οι δηλώσεις της κ. Λαγκάρντ να μας εξόργισαν, αλλά ας μην τρέφουμε αυταπάτες. Λίγο πολύ αυτή είναι η εντύπωση που τείνει να κυριαρχήσει, αν δεν έχει ήδη επικρατήσει, στη διεθνή κοινή γνώμη, αλλά  και τα κέντρα λήψης αποφάσεων.

 

Στην Ε.Ε.  , με όλους τους τόνους δηλώνουν ότι πολύ ασχολήθηκαν με την Ελλάδα, πολλά χρήματα μας έδωσαν, δεν μπορούν να συνεχίζουν να πετάνε λεφτά σ’ ένα βαρέλι δίχως πάτο. «Καιρός να πάρουν και οι Έλληνες  τις αποφάσεις τους», είναι  η συνήθης επωδός.

 

Στο ΔΝΤ, πληθαίνουν διαρκώς οι φωνές που ισχυρίζονται (και μάλλον δεν έχουν άδικο) ότι με τα χρήματα που διοχετεύονται στην Ελλάδα, θα μπορούσε ίσως να παραχθεί σημαντικότερο έργο σε άλλες χώρες του πλανήτη που έχουν μεγαλύτερη ανάγκη.

 

Παράλληλα, όποιος ξένος τυχαίνει να παρακολουθεί το επίπεδο της πολιτικής αντιπαράθεσης στην Ελλάδα,  κυριολεκτικά τραβάει τα μαλλιά του γιατί η εικόνα που μεταφέρουμε, είναι σαν να μην έχουμε ιδέα για το τι μπορεί να μας περιμένει στην άκρη του δρόμου.

 

Περί άλλων τυρβάζουμε..

 

Μέσα σ’ αυτό το περιβάλλον μόνο τυχαίο δεν είναι  που  καθημερινά εμφανίζονται και νέα σενάρια που είτε προβλέπουν, είτε προφητεύουν, είτε ανακυκλώνουν την έξοδό μας από το ευρώ.

 

Ας  μη γελιόμαστε. Προφανώς και η  έξοδός μας από το ευρώ θα έχει τεράστιο κόστος το οποίο, ασχέτως του τι λέγεται,  ουδείς μπορεί να εκτιμήσει με ακρίβεια. Όμως , η διαρκής αβεβαιότητα  κοστίζει περισσότερο και οδηγεί το σύνολον της ευρωζώνης σε παράλυση. Χώρια, που κανείς δεν μπορεί να αποκλείσει ένα ..ατύχημα, που θα επιφέρει το μοιραίο.

 

Επιπλέον, και αυτό τείνουμε να το ξεχάσουμε  υπάρχουν πολλοί που έχουν επενδύσει στο σενάριο εξόδου, άρα αναμένουν να εισπράξουν. Και αυτοί είναι από τις κινητήριες δυνάμεις ανακύκλωσης των σεναρίων γιατί «είναι πολλά τα λεφτά Άρη»!

 

Παρ’ όλα αυτά, υπάρχουν πολιτικές δυνάμεις (και αναφέρομαι κυρίως στα κόμματα της Αριστεράς, αλλά και τους ΑΝΕΞΕΛ) που λαϊκίζουν ασύστολα επιχειρώντας να υποκλέψουν την ψήφο της κοινής γνώμης ισχυριζόμενες ό,τι τελικώς οι «Ευρωπαίοι μπλοφάρουν» και πως απειλές τους είναι κούφιες! Στο τέλος, θα κάνουν πίσω, θα μας δώσουν κάτι παραπάνω και  θα συνεχίσουμε όπως πρώτα! Έτσι, ο ένας  τάζει προσλήψεις, ο  άλλος υπόσχεται αυξήσεις,   ο τρίτος ..δεσμεύεται ό,τι θα τα καταγγείλει όλα και θα ξαναγυρίσουμε στο 2009! Σαν να μη συνέβη τίποτα!

 

Λυπούμαι πολύ, αλλά στερούνται σοβαρότητος όσοι  «παραμυθιάζουν»  τον κόσμο με ψεύτικα λόγια.  Και μάλιστα έναν κόσμο που, ζαλισμένος από τα μέτρα των τελευταίων χρόνων,  έχει ήδη υπερβεί τις αντοχές του.  Είναι και ανήθικο να λές συνειδητά ψέματα. Να εμπορεύεσαι ελπίδες.

 

Υπάρχει απάντηση σ’ όλα αυτά;

 

Εξακολουθώ να πιστεύω ότι οι χώρες δεν είναι ..ανώνυμες εταιρείες που τίθενται σε καθεστώς εκκαθάρισης. Γιατί οι χώρες στηρίζονται σε λαούς. Σε έθνη. Μπορεί να πτωχεύουν, αλλά δεν εξαφανίζονται! Το γιατί,  το είπε ο Γκίντερ Γκράς με το ποίημά του η «Ντροπή της Ευρώπης»!

 

Το λέει ο στίχος του Ρίλκε από τις Ελεγείες του Ντουίνο : «Γιατί η ομορφιά δεν είναι παρά η αρχή του τρομερού, που μόλις μπορούμε να υποφέρουμε και τη θαυμάζουμε τόσο γιατί δεν στέργει να μας καταστρέψει»!

 

Το  είχε πεί ο Νίτσε, στη «Γέννηση της Τραγωδίας: «Έτσι ξανά και ξανά μια οργή ποτισμένη με μίσος ξεσπάει εναντίον των Ελλήνων, εναντίον αυτού του μικρού και  αλαζονικού έθνους, που είχε το νεύρο να ονομάσει βαρβαρικά ότι δεν είχε δημιουργηθεί στο έδαφός του. Κανένας από τους επανεμφανιζόμενους εχθρούς τους δεν είχε την τύχη να ανακαλύψει το κώνειο, με το οποίο θα μπορούσαμε μια για πάντα να απαλλαγούμε απ' αυτούς. Όλα τα δηλητήρια του φθόνου, της ύβρεως, του μίσους έχουν αποδειχθεί ανεπαρκή να διαταράξουν την υπέροχη ομορφιά τους.»

 Το εξηγεί ο Νικηφόρος Βρεττάκος στη «Λειτουργία Κάτω από των Ακρόπολή»: «Απολιόρκητη όταν πολιορκείσαι και όταν συλλαμβάνεσαι ασύλληπτη κι όταν κουστωδίες σε πάνε και σε φέρνουνε στα πραιτώρια, κι όταν δένεσαι πάνω σε πασσάλους και μαστιγώνεσαι, κι όταν δένεσαι πίσω από άλογα κι άρματα και σέρνεσαι βάφοντας κόκκινη την οδό προς τον Αδη…Κι όταν ενταφιάζεσαι, δεν μένεις  εκεί, παρά μόνο για μια ή για δύο το πολύ για τέσσερις νύχτες-οπότε «όρθρου βαθέος»  γιομίζεις το φώς με πίδακες της Ανάστασης»

Που θέλω να καταλήξω;

Σχεδόν τρία χρόνια τώρα περιμένουμε τους άλλους να μας σώσουν. Ψοφοδεείς κυβερνήτες, κατέφυγαν σε οριζόντιες λύσεις για να μη  ξεβολέψουν τον κομματικό τους στρατό.

Ενέσκηψαν επί των πολλών, για να μη ζορίσουν τους εκλεκτούς τους.

Βρίσκουν χρήματα για τις τράπεζες και απλώς καταμετρούν τους ανέργους.

Ανθρώπινες  ψυχές καταγράφονται ως στατιστικά δεδομένα.

Κοροϊδεύουν έναν ολόκληρο λαό, ό,τι δήθεν τον σώζουν ενώ τον εξαθλιώνουν.

Στην Ευρώπη, όντως αλλάζουν τα δεδομένα και ανοίγεται μια χαραμάδα ελπίδας που δεν υπήρχε πριν λίγους μήνες, αλλά ας μην αναπτερωθούν ελπίδες φρούδες. Η Ευρώπη περισσότερο σκέφτεται μη χτυπήσει σε παγόβουνο ο ..Τιτανικός  της Ισπανίας.  Γιατί δεν σώζεται  με τίποτα.

 Τι πρέπει να κάνουμε;

Αυτό που δεν κάναμε τα τελευταία χρόνια.

Να καταστρώσουμε ένα σχέδιο ελληνικό.

Ένα σχέδιο που μπορούμε να υλοποιήσουμε χωρίς να διαλύσουμε την κοινωνία μας, αλλά και ταυτοχρόνως χωρίς να διεκδικούμε την συμπόνια ή την επαιτεία των άλλων.

Και να τολμήσουμε να υπερβούμε τους εαυτούς  μας αποκαλύπτοντας όλη την αλήθεια στο φώς.

Το λέει ο Εθνικός μας Ποιητής:

«Το Εθνος πρέπει να μάθει να θεωρεί Εθνικό ο,τι είναι αληθινό..»

Γιατί τα ψέμματα μας οδήγησαν εδώ….

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 29/05/2012 14:47:47

    Κώστα, απλά εμπνευσμένο.
    Θα σταθώ στη φράση ¨Σχεδόν τρία χρόνια τώρα περιμένουμε τους άλλους να μας σώσουν" που, φυσικά, με βρισκει απολύτως σύμφωνο και που συνοψίζει την νεοελληνική κακομοιριά και τον υφέρποντα ενδοτισμό της ελίτ που, παρέα με την κλεψιά και ανευθυνότητα, ευθύνεται για ό,τι έχει προκύψει για την Πατρίδα μας.

    Καλή σου μέρα.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Νίκος Αργεάδης 29/05/2012 21:24:20

      ευχαριστώ Νίκο.
      Οι αλησμόνητες πατρίδες, βλέπεις...

  2. Rigakis Alex avatar
    Rigakis Alex 29/05/2012 14:49:10

    Πηγή http://www.x-hellenica.gr/PressCenter/Articles/2609.aspx
    Εάν λοιπόν «κάνουμε ορθολογικά τη δουλειά μας», ότι και να συμβεί, εντός ή εκτός της Ευρωζώνης, με λιγότερες ή με περισσότερες δυσκολίες και αντιξοότητες, η Ελλάδα τελικά θα τα καταφέρει – επειδή έχει όλες τις προϋποθέσεις για κάτι τέτοιο (δημόσιο και ιδιωτικό πλούτο, ομορφιά, ιστορία, πολιτισμό, ικανότητες, μορφωμένο εργατικό δυναμικό, κοινωνική συνοχή κλπ.), ενώ οι Πολίτες της έχουν πλέον αφυπνισθεί, ξέρουν πως να επιβιώνουν και αρχίζουν να δραστηριοποιούνται προς τη σωστή κατεύθυνση.

  3. Αιζενχάουερ avatar
    Αιζενχάουερ 29/05/2012 15:02:58

    Σωστά, πρέπει "να καταστρώσουμε ένα σχέδιο ελληνικό" με γνωμονα το ελληνικό συμφέρον και με σαφή χρονοδιαγράμματα, τέρμα οι ασάφειες και τα πάρτε μέτρα και βλέπουμε.

    Το σχέδιο αυτό πρέπει να κατατεθεί στους γερμανούς και να πάρουν θέση.
    Ή μας θέλουν ως ισότιμο μέλος της ευρώπης ή να πάρουμε τον δρόμο μας.
    Στο κάτω-κάτω είμαστε άνθρωποι και όχι πειραματόζωα της Μέρκελ.

    Οι φίλοι μας οι τούρκοι π.χ. μια χαρά τα καταφέρνουν με το νόμισμά τους. Θα τον βρούμε και μεις τον "Ερντογκάν" μας τελικά και τότε πάλι θα μας παρακαλάνε να ξαναμπούμε στο ευρώ.

    Στο τέλος όλα είναι θέμα ηγεσίας και όχι νομίσματος.

    Με γραικύλους και χαζοβιόληδες στα ηνία της χώρας είτε με ευρώ, είτε με δραχμή κατεστραμένοι θα'μαστε.

  4. GreekInLux avatar
    GreekInLux 29/05/2012 15:08:14

    Πόσο αληθινά είναι τα λόγια σας κύριε Ροδινέ! Λέμε μόνιμα ότι ο λαός μας ενώνεται πάντα μπροστά στον εθνικό κίνδυνο και μάχεται για το κοινό καλό...αυτό της Πατρίδας ή μπροστά σ' έναν εθνικό σκοπό και τότε δίνουμε όλοι τον καλύτερο εαυτό μας, όπως 8 χρόνια πριν στην Ολυμπιάδα. Πόση απογοήτευση μπορεί να νοιώθει κανείς σήμερα βλέποντας το φανατισμό υπέρ του ενός ή του άλλου που συνοδεύεται από ποταμούς ύβρεων μεταξύ των “οπαδών”...βλέποντας την ανάγκη του κόσμου να προσπαθεί απεγνωσμένα να "πιαστεί" από κάπου, άσχετα με τα κίνητρα...και να είναι τόσο μεγάλη η ανάγκη και η απόγνωση αυτή, που να καταφεύγει σε αυτόν που υπό άλλες συνθήκες, όπως το έχουμε άλλωστε δει, δεν θα τον έπαιρνε κανείς στα σοβαρά διότι αυτό που ευαγγελίζεται όχι μόνο φαντάζει ανέφικτο και βγαλμένο από άλλες εποχές, αλλά είναι και βαθειά ανθελληνικό, μη πατριωτικό. Τις μεγαλύτερες ευθύνες, για εμένα προσωπικά...μεγαλύτερες ακόμα και από αυτές που τους αναλογούν για το σημερινό οικονομικό μας χάλι, τις φέρουν οι "ηγέτες" αυτού του έθνους πρωτίστως για την ψυχολογική μας καταρράκωση, για τον ευτελισμό, στη συνείδηση του κόσμου, των παραδοσιακών μας αξιών, για το ότι ο πατριωτισμός τσουβαλιάζεται και αντιμετωπίζεται συχνά ως αναχρονιστικός εθνικισμός, για την ανάγκη μας να πιστέψουμε στα "ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα" ανθρώπων απαίδευτων, για το ότι καταντήσαμε να θεωρούμαστε από τους "βαρβάρους" ανάξιοι γόνοι άξιων πατεράδων, γιατί χασκογελούν ειρωνικά όταν επικαλούμαστε το ένδοξο παρελθόν μας (χωρίς να έχουν πάντα άδικο). Δυστυχώς πια, γι αυτό τα λαό, ζητούνται πολύ περισσότερα από απλά και μόνο, ελπίδα...

  5. Jim Bim avatar
    Jim Bim 29/05/2012 15:08:34

    «ΣΩΠΑΣΕ ΚΥΡΑ ΔΕΣΠΟΙΝΑ, ΚΑΙ ΜΗΝ ΠΟΛΥΔΑΚΡΥΖΕΙΣ,
    ΠΑΛΙ ΜΕ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΚΑΙΡΟΥΣ, ΠΑΛΙ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΘΑ ΝΑΙ»

    Πάνε από τότε 558 χρόνια... Η ροή ενός έθνους είναι αναλώσιμη, η γλώσσα και η Ιστορία του ποτέ! Εμείς και ελληνικά μιλάμε και η Αγιά Σοφιά υπάρχει!

    Θα φοβηθούμε νέους ''Μεχμέτηδες'' του ΔΝΤ, δυτικοευρωπαϊκά αποβράσματα, πεινασμένα όρνια από το βορρά, λιμάρικες ψυχές για πιοτό, για φαΐ, για φόνο; (όπως έγραφε ο αείμνηστος νεοέλληνας συγγραφέας μας, Βασίλης Ρώτας για τις ορδές του Δράμαλη), μισθωμένους σπιούνους και κάθε λογής απόρριμα γιατί εξέλαβε την Ελλάδα για ''Πλούσια λεία της Ανατολής;'' !!! Ήγκηκεν γαρ ο καιρός της απάντησης!

  6. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 29/05/2012 15:10:43

    Επειδή έχουν έρθει τα πάνω κάτω, όχι μόνο στην πολιτική, αλλά και στον τρόπο που αυτή διαμορφώνεται, και επειδή οι δύσκολοι καιροί απαιτούν και ριζοσπαστικά μέτρα, προτείνω το εξής (ρηξικέλευθο) στον Αντώνη Σαμαρά.
    Εκτός από τις τηλεοπτικές εμφανίσεις, και το debate (στο οποίο σίγουρα θα σκίσει), προτείνω να κατέβει στον λαό. Κυριολεκτικά…
    Να έρθει φερ ειπείν στη Θεσσαλονίκη, χωρίς γραβάτα και χωρίς κουστουμάτους κομματικούς αυλικούς, χωρίς κουστωδία, και να περιδιαβεί τη πόλη, επισκεπτόμενος τα στέκια της νεολαίας (καφέ, μπαρ, ουζερί), σφίγγοντας το χέρι, και κοιτάζοντας στα μάτια τον κάθε Θεσσαλονικέα που θα βρεθεί μπροστά του.
    Αν μπορέσει μάλιστα, να αφιερώσει και από 1-2 λεπτά στον καθένα, οι λίγοι αυτοί που θα τον συναντήσουν είμαι σίγουρος πως θα μετατραπούν σε προσανάμματα, που θα βάλουν μπροστά την μεγάλη φωτιά….
    Μια δίωρη ή τρίωρη περιήγηση στους δρόμους της πόλης, ένας καφές με τους νέους, και ένα ούζο με τους μεγαλύτερους, πιστεύω πως θα έφερνε πολύ πιο απτά, και πολύ πιο θετικά αποτελέσματα, από οποιαδήποτε προεκλογική ομιλία του σε μπαλκόνι, ακόμη και σε μπαλκόνι μιας γεμάτης πλατείας Αριστοτέλους.
    Πόσο δε μάλλον μια ομιλία σε μια στημένη κομματική εκδήλωση σε κλειστό χώρο.
    Το ίδιο, φαντάζομαι θα γίνονταν, αν μπορούσε να το κάνει, και σε άλλες πόλεις.
    Ο Σαμαράς το έχει. Διαθέτει την αύρα, και την προσωπική γοητεία να πείσει.
    Ας το εκμεταλλευθεί λοιπόν, και ας το κάνει.
    Άλλωστε, εδώ που φτάσαμε, και εν όψει της μητέρας όλων των εκλογών, τι είχαμε και το χάσαμε;
    Εμπρός λοιπόν πρόεδρε.
    Κατέβα στον λαό…

    • Δαναός avatar
      Δαναός @ Strange Attractor 29/05/2012 15:21:20

      Strange, πιστεύω ότι η πρότασή σου, με την οποία βεβαίως συμφωνώ, θα ληφθεί στα σοβαρά υπ'όψιν. Ήδη, αρχίζει να διαφαίνεται μια αύρα αισιοδοξίας στον κόσμο και δεν μιλάω για τις δημοσκοπήσεις. Με την κάθοδό του στο λαό θα αλλάξει εντυπωσιακά το σκηνικό!

      • Σικελιανος avatar
        Σικελιανος @ Δαναός 29/05/2012 15:28:40

        Και εγω θα το ηθελα πολυ... ποιος ομως μας εγγυαται την ασφαλεια του?... σε μια Ελλαδα που κυριαρχει ο αριστεριστικος εθνοαποδομητικος χουλιγκανισμος δεν θα διακινδυνευα την ζωη και σωματικη ακεραιοτητα του μονου Πολιτικου και Εθνικου Κεφαλαιου που υπαρχει αυτη τη στιγμη στην πατριδα μας.... και ειναι πολλοι εντος και εκτος Ελλαδος που θα ηθελαν τον Σαμαρα στο περιθωριο της πολιτικης ζωης διοτι φοβουνται μια πιθανη Ελληνικη Αναγεννηση...

        • Diamond Angel avatar
          Diamond Angel @ Σικελιανος 29/05/2012 15:42:35

          Καλησπέρα Σικελιανέ! Δεν κινδυνεύει από τον κόσμο που θέλει ν'ακούσει τον ίδιο , να του μιλήσει ο ίδιος πρόσωπο με πρόσωπο . Εχει τη ικανότητα ν'αντιστρέψει το κλίμα, το χρωστάει στον εαυτό του για ότι αναγκάστηκε να κάνει. Το χρωστάει όμως και στην Ελλάδα, που βρίσκεται στο χείλος του γκρεμού και ξέρω ότι αυτήν, την αγαπάει.

        • Δαναός avatar
          Δαναός @ Σικελιανος 29/05/2012 15:45:51

          Σικελιανέ, έχεις δίκιο, άλλα την ασφάλειά του την εγγυόμαστε όλοι εμείς που θα είμαστε δίπλα του.Και ντροπή μας αν δεν μπορούμε να εγγυηθούμε!

          • Diamond Angel avatar
            Diamond Angel @ Δαναός 29/05/2012 15:49:02

            Βεβαίως!! Καλησπέρα Δαναέ!

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ Diamond Angel 29/05/2012 15:50:12

            Γεια σου Διαμαντένιε.Έτσι μπράβο!!!

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ Σικελιανος 29/05/2012 17:50:14

          Με τον Δαναό δίπλα του δεν έχει να φοβηθεί κανέναν.
          Ο δάσκαλος γνωρίζει ακίντο, ζιου ζιτσου, και άλλες τέσσερις γιαπωνέζικες λέξεις.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Strange Attractor 29/05/2012 15:49:51

      Σωστό είναι γίνει αυτό. Θα μπορούσε να κάνει και κάποιες συγκεντρώσεις σε ανοιχτούς χώρους χωρίς να μιλάει πάνω σε βάθρο και χωρίς σκηνοθεσία. Να προσέρχονται οι πολίτες αυθόρμητα και να υπάρχει η αίσθηση της αμεσότητας. Χωρίς συνθήματα και ολοφυρώμενους οννεδίτες. Με ομιλία του Α.Σαμαρά από στήθους.

      • juliet avatar
        juliet @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 29/05/2012 16:11:18

        MΑΝΩΛΗ Μ.
        αυτό έπρεπε να έχει αρχίσει από χθες να μη σου πω από την άλλη μέρα της 6ης Μάη.Αντί να βλέπουμε τις χειραψίες με μετανοούσες Μαγδαλινές έπρεπε να τον βλέπουμε με το λαό ...εκεί που πρέπει να είναι.

    • voter avatar
      voter @ Strange Attractor 29/05/2012 15:55:29

      Απ' το στόμα σου και στου ...Σαμαρα τ'αυτί !
      Και ...χωρίς κουστουμάτους !!!

      (Σε εμπνέει πολύ ο πάτριος Θερμαικος φιλε SA !)

    • Inno avatar
      Inno @ Strange Attractor 29/05/2012 16:15:40

      Άψογος! κανένας βολευτής στα παράθυρα, να είναι όλοι έξω στους δρόμους, στις περιφέρειές τους. Να δείξουν ΟΛΟΙ ότι μπορούν να αλλάξουν ΟΛΑ. Τέρμα στους βολεμένουν των πάνελ και στα καφέ στο Κολωνάκι, όλοι στο δρόμο δίπλα στον κόσμο. Αν δεν γίνει αυτό άμεσα, θα μιλάμε για παράδοση άνευ όρων.
      Δεν πρέπει να επωμιστεί ο πρόεδρος το βάρος μόνος του. Όχι πάλι τα ίδια που έγιναν επί ΚΚ. ΟΛΟΙ να παλέψουν, όχι ΜΟΝΟ εμείς και ΜΟΝΟ ο πρόεδρος, αλλά και ΟΛΟΙ οι βολεμένοι!!!!

      • juliet avatar
        juliet @ Inno 29/05/2012 16:23:40

        Φίλε εδώ τα χαλάμε....δεν έχουν ψυχή και οι δρόμοι στο Κολωνάκι να αναστενάξουν από τις πατημασίες των γιγάντων της πολιτικής.

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Strange Attractor 29/05/2012 17:11:09

      Χαίρετε κύριοι....

      If you want to change the party, lead it. If you want to change this country, lead it!

      Έτσι απλά

    • tak avatar
      tak @ Strange Attractor 29/05/2012 18:32:01

      Παράξενε, ξέρεις τι είναι να είσαι γεννημένος στις 29 Μαΐου και μάλιστα ημέρα Τρίτη; Να περνούν οι δεκαετίες και να κλαις την ημέρα των γενεθλίων σου; Να νιώθεις την εθνική δυστυχία της Πτώσης, την οποία οι άλλοι δίπλα σου έχουν ξεχάσει; Εντάξει, η ημέρα είναι που μου τη θυμίζει, όμως η Πόλη χάθηκε!
      Ας το δει λοιπόν θετικά ο Αντώνης, ας δει την πρότασή σου και ας ξεχυθεί στους δρόμους! Ποτάμι θα κυλήσει μαζί του ο λαός...

      • juliet avatar
        juliet @ tak 29/05/2012 19:11:14

        Να τα κατοστήσεις .....ο φίλος μου που μεγαλώσαμε μαζί δυό σπίτια μας χωρίζουν έχει και εκείνος γενέθλια σήμερα και πάντα μου έλεγε ότι δεν πρόκειται να τον ξεχνάω ποτέ όπου και αν βρίσκομαι εκείνη τη μέρα ,δες και έτσι ...αφού η ιστορία δεν αλλάζει.Σύμπτωση .....!

        • tak avatar
          tak @ juliet 29/05/2012 19:32:53

          Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές, τις ευχές μου στο φίλο σου... Μάλλον θα νιώθει τα ίδια συναισθήματα με μένα στα γενέθλιά του...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Strange Attractor 29/05/2012 21:26:07

      Strange,
      έχουμε βαρεθεί να τα γράφουμε αυτά,
      Είθε...

    • stoxastis avatar
      stoxastis @ Strange Attractor 29/05/2012 23:24:04

      φίλοι όπου πηγαίνει στις πόλεις της χώρας αυτό που λέτε κάνει..δεκαετίες τώρα. Καί είναι ο Αντώνης!!!

  7. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 29/05/2012 15:16:07

    Δυσκολο να περιγραψει κανεις τους συμβολισμους και τα συναισθηματα που βγαζει η 29-η Μαιου. Τουλαχιστον ας γινουμε σοφοτεροι ως Εθνος. Το αφηνω εδω, δεν χρειαζονται πολλα λογια.

  8. Παύλος avatar
    Παύλος 29/05/2012 15:35:08

    Κ α ι ό μ ω ς ε ά λ ω !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Σε τί ποσοστό;;;;;;;;;;;;;;;;;;
    Το βράδυ της 17ης Ιουνίου θα σου το πει το άθροισμα των ποσοστών ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ !!!!!

    • Sardam avatar
      Sardam @ Παύλος 29/05/2012 15:47:32

      Για να ακούσω Παύλε;

      • Παύλος avatar
        Παύλος @ Sardam 29/05/2012 20:18:40

        Μα , αγαπητέ Sardam, νομίζω ότι απαντάει η δεύτερη πρότασή μου !
        Και για να το κάνω πιο λιανά, αφού θέλεις,
        η Πόλις εάλω τω 1453
        και η ψυχή των Ελλήνων εάλω τω 1981 !!!!!!

        • Sardam avatar
          Sardam @ Παύλος 29/05/2012 20:39:31

          ...η Πόλις εάλω τω 1453
          και η ψυχή των Ελλήνων εάλω τω 1981 !!!!!!
          Και στις 17 Ιουνίου;

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ Sardam 29/05/2012 20:40:24

            Ο Τσίπρας ξεσάλω...

          • Παύλος avatar
            Παύλος @ Sardam 29/05/2012 20:58:47

            Στις 17 Ιουνίου θα δούμε το ποσοστό των ...................... αλωμένων ψυχών !
            (αποφεύγω πάντα να κάνω προβλέψεις).

          • tak avatar
            tak @ Παύλος 30/05/2012 14:40:17

            I love you Μαγδάλλω
            you want nothing άλλο;

          • juliet avatar
            juliet @ tak 30/05/2012 14:46:34

            Τι λες Κίτσ 'μου....
            Aν δεν έλεγες ποιός είσαι θα νόμιζα ότι είσαι ο Γιώργος και μου κάνεις πλάκα ...αυτός έμεινε μπακούρι.

  9. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 29/05/2012 15:35:43

    Ναι, ναι, ναι!!! Και όχι μόνο σε σας στη Θεσσαλονίκη , αλλά και σε άλλες πόλεις! Απλά , επαφή με τον κόσμο, χωρίς μπαλκόνια και κυρίως, χωρίς παρατρεχάμενους . Μόνος , αυτός και εμείς. Είναι από τους λίγους που '' το έχουν''. Γιατί το κρύβει στα σκοτεινά δωμάτια της Συγγρού;

  10. juliet avatar
    juliet 29/05/2012 15:43:43

    Ω!Πόλη!
    Ω!Πόλη!Εσύ του πράσινου διθάλασσο όραμα,
    Πατρίδα της Πατρίδας μου,οι Σουλτάνοι
    Σε ντρόπιασαν,έμαρανέ σε ο Ξεπεσμός.
    Ομως ο Αθάνατος Άιτός δε σε ξεχνάει.

    Από Βοριά,από Δύση κι απ' Ανατολή,
    Αράδα ,αράδα δοξαστής ρηγάδων τροπαιοφόρων,
    Γυρνάει τις νύχτες προς εσέ να στάξει δάκρυα πύρινα
    Απάνου απ'τους τάφους των Αυτοκρατόρων.
    Παλαμάς

    • voter avatar
      voter @ juliet 29/05/2012 16:00:30

      juliet ,

      ανυπέρβλητα τα λόγια του Ποιητή μας !

      Μεγαλο Ευχαριστώ!

      • juliet avatar
        juliet @ voter 29/05/2012 16:44:01

        voter
        χαιρετώ ...με εκτίμηση.

    • Ζευς avatar
      Ζευς @ juliet 29/05/2012 18:25:09

      Παραλίγο να δακρύσω Juliet.
      Ο Θεός να σ'έχει πάντα καλά. Και από μένα ένα μεγάλο ευχαριστώ!

      • juliet avatar
        juliet @ Ζευς 29/05/2012 19:04:42

        Ζευς
        με εκτίμηση ,ο Θεός να μας έχει καλά όλους ...

    • stoxastis avatar
      stoxastis @ juliet 29/05/2012 23:26:07

      Μπράβο σου!!!

  11. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 29/05/2012 15:56:40

    Θα γυρίσουμε κάποτε στην Πόλη, ίσως όχι σε πολύ μακρινό χρόνο.

    Όχι ως κατακτητές αλλά πάντως ως ελεύθεροι πολίτες με ελευθερία διαβίωσης και εγκατάστασης υπό άλλο καθεστώς διοίκησης όταν καταρρεύσει το ισλαμοφασιστικό κεμαλικό μόρφωμα με την ευκαιρία μιας μεγάλης κρίσης (π.χ. από κάποιον πόλεμο της Τουρκίας με μια μεγάλη Δύναμη).

    Η Τουρκία δεν θα παραμείνει συνεκτικό μόρφωμα όπως είναι σήμερα. Όποιος λαμβάνει υπόψη του τα ιστορικά και άλλα σημεία μπορεί να το δει αυτό.

    Εμείς μέχρι τότε πρέπει να αντέξουμε. Και να δημιουργήσουμε τις κατάλληλες ευρωπαϊκές και ρωσικές συμμαχίες ώστε και τον ορυκτό πλούτο μας να εκμεταλλευτούμε και να έχουμε στρατιωτική προστασία.

    Ο μόνος πολιτικός ηγέτης του σήμερα που το έχει "πιάσει" αυτό είναι ο Σαμαράς. Με σιωπηλό υποστηρικτή του στο θέμα αυτό τον Κώστα Καραμανλή.

    • avanti avatar
      avanti @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 29/05/2012 17:36:44

      Τα άρματα τα έχετε ετοιμάσει? Να σελώσουμε και τα άλογα να είμαστε έτοιμοι για την έφοδοοο? Μα τι είναι αυτά που κάθεστε και γράφετε, ελπίζω να μην τα πιστεύετε κιόλας γιατί είναι κρίμα να ζείτε με ψευδαισθήσεις. Ακου θα καταρρεύσει η Τουρκία!

      • Heaven avatar
        Heaven @ avanti 29/05/2012 19:20:51

        μην το ψάχνεις για τα άλογα, ο Ψωμιάδης είναι ήδη καβάλα!!
        ...και άσε σε παρακαλώ τον κόσμο να ονειρευεται...

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ avanti 30/05/2012 12:56:20

        Είπα εγώ ότι θα πάρουμε τα άρματα; Απλώς είπα ότι η Τουρκία θα καταρρεύσει όταν προκύψει μια μεγάλη κρίση γιατί έχει σαθρά θεμέλια και ένα ανελεύθερο φασιστικό καθεστώς που δεν μπορεί να εγγυηθεί την κοινωνική συνοχή. Μέχρι σήμερα επιβιώνει μόνο με το μαχαίρι και το τσεκούρι έναντι του ίδιου του λαού της.

        Αν εσύ avanti θεωρείς τον κεμαλικό ισλαμοφασισμό εγγυητή σταθερότητας της Τουρκίας για το μέλλον σε περίπτωση μιας μεγάλης κρίσης, τί να σου πώ εγώ; Αν είναι έτσι να τον υιοθετήσουμε κι εμείς.

        Αλλά αυτά παθαίνει κανείς όταν ζει σε μια χώρα με ιδεολογική ηγεμονία της αριστερόστροφης εθνομηδενιστικής αποδόμησης.

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ avanti 30/05/2012 12:58:35

        Δεν κατάλαβες τίποτα. Δεν μίλησα για άρματα και έφοδο

  12. η Dimi avatar
    η Dimi 29/05/2012 16:17:12

    «Πάλι με χρόνια, με καιρούς, πάλε δικά σας θα 'ναι»!!!
    «Αιωνία η μνήμη, αιωνία η μνήμη, αιωνία αυτών η μνήμη»
    http://www.noiazomai.net/1453.html

  13. noldor avatar
    noldor 29/05/2012 16:33:56

    Του 2009 γεννηθείς είσαι;

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ noldor 30/05/2012 12:52:03

      Αν νομίζεις ότι ο ισλαμοφασισμός εγγυάται την μακροχρόνια σταθερότητα της Τουρκίας έναντι μιας πιθανής κρίσης (πολεμικής ή οικονομικής ή άλλης) τότε δεν έχει νόημα να ασχολείσαι με το θέμα.

  14. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 29/05/2012 16:35:15

    - Τι περιμένουμε στην αγορά συναθροισμένοι;
    - Είναι οι βάρβαροι να φθάσουν σήμερα.

    - Γιατί μέσα στην Σύγκλητο μια τέτοια απραξία;
    Τι κάθοντ’ οι Συγκλητικοί και δεν νομοθετούνε;
    - Γιατί οι βάρβαροι θα φθάσουν σήμερα.
    Τι νόμους πια θα κάμουν οι Συγκλητικοί;
    Οι βάρβαροι σαν έλθουν θα νομοθετήσουν.
    ................................................................................
    - Γιατί ν’ αρχίσει μονομιάς αυτή η ανησυχία
    κ’ η σύγχυσις (τα πρόσωπα τι σοβαρά που εγίναν).
    Γιατί αδειάζουν γρήγορα οι δρόμοι κ’ η πλατέες,
    κι όλοι γυρνούν στα σπίτια τους πολύ συλλογισμένοι;
    - Γιατί ενύχτωσε κ’ οι βάρβαροι δεν ήλθαν.
    Και μερικοί έφθασαν απ’ τα σύνορα,
    και είπανε πως βάρβαροι πια δεν υπάρχουν.

    Και τώρα τι θα γένουμε χωρίς βαρβάρους.
    Οι άνθρωποι αυτοί ήσαν μια κάποια λύσις.

    (Κ. Καβάφης, Περιμένοντας τους Bαρβάρους)

    • Σχετικά Ασχετος avatar
      Σχετικά Ασχετος @ Ο Θείος 30/05/2012 09:55:08

      Αυτό θα λέμε στις 18 Ιουνίου,όταν ο Σύριζα θα είναι 8 μονάδες πίσω και ο Σαμαράς θα πρέπει να ασχοληθεί με τα προβλήματα του τόπου.

  15. blue nile avatar
    blue nile 29/05/2012 17:04:25

    Καλησπέρα κε Ροδινέ.

    Η Λαγκάρτ μπορεί να λέει ότι θέλει, η παγκόσμια κοινή γνώμη μπορεί να μας έχει στην μπούκα.
    Έχουν όμως δίκιο;
    Η λύση που επιβλήθηκε στην Ελλάδα (την οποία αδιαμαρτύρητα και χωρίς διαπραγμάτευση αποδέχτηκε ο χείριστος ΓΑΠ ) επιδείνωσε το πρόβλημα στην Ελλάδα και σε όλη την Ευρωζώνη.
    Εκεί που όλοι οι ηγέτες της Αμερικής και της Ασίας ακολούθησαν επεκτατικές δημοσιονομικές και νομισματικές πολιτικές για την αντιμετώπιση της Κρίσης του 2008 οι Μέρκελ και Σαρκοζύ λούφαξαν περιμένοντας τους άλλους να βγάλουν το φίδι από την τρύπα και επέβαλαν περιοριστικά μέτρα λιτότητας που σκοτώνουν την Ευρωζώνη.
    Πόσο άραγε φταίμε εμείς γι'αυτό;
    Μάλλον ελάχιστα.
    Τι θα μπορούσαμε να κάνουμε για να νικήσουμε την Κρίση;
    Σχεδόν τίποτα γιατί οι δυνατότητες μας ήταν περιορισμένες και η λιτότητα μείωσε το ΑΕΠ εκτοξεύονταε τον λόγο χρέους προς ΑΕΠ.
    Ακόμα και αν παίρναμε έγκαιρα μέτρα, ακόμα και αν αυτά τα μέτρα είχαν κινηθεί στην σωστή κατεύθυνση των μη οριζόντιων περικοπών , το μόνο που θα είχαμε καταφέρει είναι να επιβραδύναμε κάπως την πορεία προς το γκρεμό και να σώζαμε κάποιυς από την πτώση.
    Όσο και αποτελεσματικό να είναι ένα ελληνικό σχέδιο εξόδου από την Κρίση δεν θα μπορεί να έχει ικανοποιητικό αποτέλεσμα χωρίς την ευρωπαική συνδρομή και αλλαγή της εφαρμοζόμενης πολιτικής. Μπορεί να έχω λάθος...
    Η Ελλάδα έχει ελαχιστότατες πιθανότητες να ανακάμψει όσο το πανευρωπαικό περιβάλλον είναι υφεσιακό.
    Αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι δεν πρέπει να εκπονηθεί αυτό το σχέδιο.
    Δυστυχώς τα νέα πό το ευρωπαικό μέτωπο και ειδικότερα η συνταγή που εφαρμόζεται στην Ισπανία, όπου οι ισπανοί φορολογούμενοι σηκώνουν το βάρος της διάσωσης των χρεωκοπημένων τραπεζών τους (χωρίς μάλιστα τι ισπανικό κράτος να καρπώνεται την αντικαταβολή προνομιακών μετοχών των τραπεζών, ότι και στην Ιρλανδία δηλαδή) κομίζουν απαισιοδοξία. Τόσο για το αποτέλεσμα που θα είναι άλλη μία τρύπα στο νερό όσο και για τις μεθοδεύσεις
    Όπως έγραψε ο Θείος για το τι ισχύει σε μας που δεν είναι πολύ διαφορετικό από Ισπανία , Πορτιγαλία, Ιρλανδία, σε σχόλιο του:
    ...Το λεγόμενο δημοσιονομικό χρέος είναι στην πραγματικότητα και κατά βάθος ιδιωτική υπερχρέωση.
    Στην Ισπανία και Ιρλανδία είναι προφανές και πασιφανές.
    Σε άλλες χώρες – και στην Ελλάδα – είναι συγκαλυμμένο, αλλά ισχύει το ίδιο. Συνοπτικά, υπερδανείσθηκε μέν το Δημόσιο, αλλά η μερίδα του λέοντος δεν πήγε σε μεταρρυθμιστικές προσπάθειες και δημόσιες επενδύσεις. Πήγε στον πλουτισμό και στην κατανάλωση της προνομιούχας μειοψηφίας των πολιτών. Το Ελληνικό Δημόσιο ήταν “μεσάζων δανειζόμενος”, για λογαριασμό και προς όφελος κρατικοδίαιτων επιχειρηματιών, φοροφυγάδων ελευθεροεπαγγελματιών και εμπόρων, εισφοροφυγάδων εργοδοτών, υψηλόμισθων των ΔΕΚΟ κτλ...
    Αυτό που παρατηρείται αυτή τη στιγμή στην ευρωζώνη δεν είναι τίποτα άλλο από την μεταφορά των χρεών ιδιωτικών τραπεζών και επιχειρήσεων στις πλάτες των προυπολογισμών των κρατών με πεσκέσι στους λαούς τους όρους λιτότητας.
    Κατ'αυτό τον τρόπο λύση δεν δίνεται .
    Το πολύ χειρότερο είναι όμως ότι πλήγεται ανεπανόρθωτα η ιδέα της κοινοβουλευτικής δημοκρατίας και ο πολιτικός πολιτισμός της Ευρώπης που μόνο κατ'ευφημισμό μπορούν πλέον τα κράτη της να ονομάζονται δημοκρατικά.
    Μπήκαμε σε επικίνδυνες εποχές.
    Αν ιδωθεί υπό το πρίσμα της επίλυσης της Κρίσης , η εκλογή Σαμαρά είναι επιβεβλημένη για να καθυστερήσει η ελεύθερη πτώση μήπως και προλάβουν να αποφασιστούν άλλες βιώσιμες λύσεις για όλη την ήπειρο.
    Αν η Ευρώπη δεν αλλάξει πλεύση (κάτι που ακόμα δεν φαίνεται να είναι ορατό παρά τις αντίθετες φωνές μετά την περίπτωση της Ισπανίας) με Σαμαρά ή χωρίς, η μόνη λύση για μας θα είναι η ίδια με τους άλλους ευρωπαίους: η αντίσταση στους δρόμους και στις πλατείες των αγανακτισμένων.

  16. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 29/05/2012 17:32:22

    Έτσι ακριβώς, αγαπητοί Κώστα και blue nile: Οι πλοηγοί Μερκοζύ μας πήραν σε φάλτσα πορεία.
    Τους είχαν προειδοποιήσει έγκαιρα πολλοί, πολύ ή λίγο γνώστες, να μη το κάνουν: Στίγκλιτς, Ρουμπίνι, Μύνχάου, Ρόγκοφφ, ακόμη και ο ίδιος ο Ομπάμα, με τον τρόπο του.
    Ωστοσο, εδώ και 2 χρόνια, το καïκι "Ελλάδα¨και όλος ο στολίσκος "Ευρώπη" μπήκαν βαθειά σε επικίνδυνες εποχές και σε αχαρτογράφητες οικονομικο-πολιτικές θάλασσες.
    Να εγκαταλείψουμε τον στολίσκο και να πάμε για σόλο πορεία, ήταν και είναι αδύνατο, αυτοκαταστροφικό.
    Η αίσθηση που έχω είναι ότι τα εκτεθειμένα σκάφη (και βασικά η Ισπανική γαλέρα με τις τράπεζές της) ξύνουν ήδη το παγόβουνο. Άν θ' ανοίξουν ρήγματα, θα δείξει.
    Ο χρόνος είναι κρίσιμος. Το λάθος μπορει να διορθωθεί (άν προλάβουν), μόνον εκεί που έγινε: Με στροφή όλου του Γ/Γ "άξονα". "Έστριψε" η Γαλλία, αλλά αυτό δεν φθάνει. Τι και πότε θα γίνει στην Γερμανία;
    Όλο και περισσότερο πιστεύω ότι γίνεται πολιτικό/κομματικό το δίλημμα και μόνον με πτώση του κυβερνητικού συνασπισμού "C"DU/FDP στη Γερμανία θα υπάρξει λύση.
    Δεν μπορούν να "στρίψουν". Θα "πέσουν επί των επάλξεων" και θα "φορτώσουν" το Ηράκλειο έργο της ανάταξης στους διαδόχους τους SPD/Grünen. Η εξαγωγική Γερμανία δεν μπορεί να ρισκάρει την διάλυση της Ευρωζώνης, αλλά την στροφή είναι αδύνατο πιά να την διαχειρισθεί ο σημερινός κυβερνητικός συνασπισμός της.
    Το θέμα είναι πότε. Θα προληφθεί η καταστροφή της Ελλάδας και της Ευρωζώνης; Ή τελικά θα συμβεί, όχι από πρόθεση, αλλά από λανθασμένους χειρισμούς και από χαμένο χρόνο;

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Ο Θείος 29/05/2012 17:48:53

      Υπερκράτος ή Διάλυση; Αναρωτιέται ο Economist
      Διάλυση, πορεία προς την Ομοσπονία ή απλώς αύξηση των κονδυλίων του ESM και αναβολή για αργότερα αναρωτιέται ο Munchau;

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Ο Θείος 29/05/2012 18:22:13

      Ήταν ελάχιστα αισιόδοξος ο Μünchau, προχθές στους FT.
      Από τις 3 επιλογές - "άμεση κατάρρευση της ευρωζώνης αν η Ελλάδα την εγκαταλείψει την ευρωζώνη, άμεση πορεία προς τη δημοσιονομική ένωση, έμμεση διαδρομή προς αυτήν μέσω αύξησης των κονδυλίων του ESM"- θεωρεί πιθανότερο και πάλι ένα "μάταιο και απατηλό "μαγείρεμα" (a futile fudge)". Αυτό επίσης "θα αποτύχει, όταν θα φθάσουν στο επόμενο σταυροδρόμι".
      "Ωστόσο", καταλήγει, "παίρνω λίγο θάρρος από τον αριθμό των ανθρώπων στις Βρυξέλλες, Φρανκφούρτη, Παρίσι και στη Ρώμη, οι οποίοι τώρα υποστηρίζουν ανοιχτά σταδιακή δημιουργία δημοσιονομικής ένωσης . Πραγματικά δεν υπάρχει άλλη εναλλακτική λύση".

      • Heaven avatar
        Heaven @ Ο Θείος 29/05/2012 19:14:11

        για όσους γνωρίζουν τους Γερμανούς ο Μünchau έχει απόλυτο δίκαιο. Το θέμα είναι πόσο μπορούμε να αντέξουμε εμείς και να μην "κάτσει η βάρκα".
        Οσα προτείνει η ΝΔ δεν λύνουν το πρόβλημα! Χρειάζεται μια τολμηρότερη αλλά συνάμα πρόσκαιρη λύση που δεν θα ξεσηκώνει και τους άλλους παθόντες συγγενείς, αλλά θα μας κραταει στον αναπνευστηρα μεχρι τις εκλογες στη Γερμανία!
        Από την αλλη το επαναστατικό αλλαλουμ-success του Σύριζα εξαγριώνει τους νότιους ηγέτες των μελων του ΕΛΚ που βλέπουν συντομα την άδοξη συνταξιοδότηση τους!
        Δύσκολος γρίφος για δυνατους λύτες!
        Ελα όμως που και οι εσωτερικοι και οι εξωτερικοί λύτες ειναι για γρίφους τύπου Ρομάντσου "με λυση στη επόμενη σελιδα"!

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ Heaven 30/05/2012 11:14:26

          "Το επαναστατικό αλλαλουμ-success του Σύριζα εξαγριώνει τους νότιους ηγέτες των μελων του ΕΛΚ που βλέπουν συντομα την άδοξη συνταξιοδότηση τους"!
          Πολύ μεγάλη αλλά δυσάρεστη αλήθεια αυτή. Την βλέπουμε π.χ. στις απελπισμένες αντιδράσεις του Ραχόι, που επιμένει - μάταια - ότι η Ισπανία δεν χρειάζεται διασωση. Και αντιστέκεται στο Ευρωομολογο, ακόμη και τώρα.
          Φοβάμαι ότι θ' αναγκασθούν "να πέσουν όλοι μαζί ηρωικά", μαζί με την Μέρκελ. Αλλά μέχρι να πέσουν, θ' αντέξουμε; Θ' αντέξει το Ευρώ;
          Το σκληρό κομματικό παιχνίδι αντιστρατεύεται την σωτηρια του Ευρώ και της Ελλάδας,
          Η επιτυχία ΣΥΡΙΖΑ δυσκολεύει - προς το παρόν - την σύγκλιση των PIIGS σε κοινή γραμμή διαπραγμάτευσης

      • Σχετικά Ασχετος avatar
        Σχετικά Ασχετος @ Ο Θείος 30/05/2012 10:02:43

        Η δημοσιονομική ένωση,θα είναι η απαίτηση της Γερμανίας προκειμένου να δεχτεί το ευρωομόλογο.

  17. constantinos avatar
    constantinos 29/05/2012 18:20:07

    Την 29 Μαιου ημερομηνια που εαλω η πολη διαλεξε ο Τσιπραs να επισκεφθει το πενταγωνο. Το εκανε σκοπιμα εγινε τυχαια δεν ξερω. Μεχρι εδω καλα . Αλλα η εικονα του εθνικου συμβολου Γλεζου να λεει ιστοριεs στουs εμβροντητουs στρατηγουs με προσγειωσε στην πραγματικοτητα. Αυτα βλεπουν οι απεναντι και γελανε με τα χαλια μαs. Oσο για τον ηλικιωμενο ανθρωπο δεν βρισκετε καποιοs απο δαυτουs να τον προστατεψει. Η αμυναs τηs χωραs ειναι σοβαρη υποθεση αs το σκεφθουν ορισμενοι. Βεβαια το Πασοκ με τουs μαφιοζουs δεν ηταν καλυτερο αλλα οχι και ενεκα αυτου να κανουμε τον στρατευμα τσιρκο.

    • avanti avatar
      avanti @ constantinos 30/05/2012 11:37:49

      Μιά και είναι σοβαρή υπόθεση η άμυνα της χώρας, εμείς οι " σοφοί " Ελληνες την είχαμε εμπιστευτεί στα χέρια του Τζοχατζόπουλου!!! και όχι μόνον αυτό είχαμε και υπουργό εξωτερικών τον μέγιστο ΓΑΠ να χορεύει ζεϊμπέκικα με τους γείτονες.... εκεί να δεις γέλια που έκαναν....

  18. Ιεροφάντης avatar
    Ιεροφάντης 29/05/2012 18:46:47

    Χθες ο Akenaton μίλησε καθαρά για Ελληνικό Μνημόνιο ή Χάος…

    Σήμερα εσύ Κώστα, αναφέρεσαι στην ανάγκη να καταστρώσουμε ένα σχέδιο ελληνικό, που να μπορούμε να υλοποιήσουμε χωρίς να διαλύσουμε την κοινωνία μας, αλλά και ταυτοχρόνως χωρίς να διεκδικούμε την συμπόνια ή την επαιτεία των άλλων…

    Δηλαδή παιδιά, για να καταλάβω, αναφέρεστε σε … Αντικατάσταση του παρόντος εθνοκτόνου και πολλάκις απαξιωμένου και αναποτελεσματικού Μνημονίου με … κάτι άλλο, ελληνικής εμπνεύσεως;

    Και τότε τι χρεία έχομεν να παρακαλάμε δήθεν για επαναδιαπραγματεύσεις και αναπροσαρμογές των υφισταμένων συμφωνιών όταν γνωρίζουμε εκ των προτέρων ότι ούτε θα καταφέρουμε πολλά πράγματα σε επίπεδο διαπραγμάτευσης με αυτή την προσέγγιση, ούτε θα αντιστρέψουμε τα αποτελέσματά τους;

    Γιατί δεν λέτε καθαρά αυτό που είναι ο ανομολόγητος πόθος σας;

    ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΕΙΝΑΙ ΝΕΚΡΟ.

    Η ΕΛΛΑΔΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΘΝΙΚΗ ΛΥΣΗ.

    Υ.Σ. 1 Τα επόμενα βήματα στη συλλογιστική που ίσως πρέπει να αναπτύξετε, είναι ότι, αν όντως χρειαζόμαστε ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ, απαιτούνται α) να βρεθούν κοντά αυτοί που πιστεύουν τα ίδια πράγματα και αλληλοσυνεννοούμενοι, να το καταστρώσουν και β) να βγουν συντονισμένα μπροστά και να το επιβάλλουν στους δανειστές μας, χωρίς φόβο και πάθος, επικαλούμενοι μόνο την ψυχρή λογική και ...το θερμό ελληνικό αίμα μας.

    Υ.Σ. 2 Τελικά τα περί «Συμβουλίου Εθνικής Ασφαλείας» δεν είναι γραφικά πράγματα που τα λένε κάποιοι καμμένοι στο μυαλό…
    Ούτε Στρατιωτικοποιούν την ελληνική πολιτική ζωή…

    Υ.Σ. 2 Ο διαδικτυακός αυτός τόπος αρχίζει ξανά να παράγει κοφτερή σκέψη.

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ Ιεροφάντης 29/05/2012 18:57:11

      Iεροφάντη, Καλώς Ορισες!

      • Ιεροφάντης avatar
        Ιεροφάντης @ η Dimi 29/05/2012 19:24:18

        Dimi μου, ποτέ δεν έφυγα...!

        Πάντως, ευχαριστώ.

        • Δαναός avatar
          Δαναός @ Ιεροφάντης 29/05/2012 19:47:48

          Να πόσο χαίρομαι Ιεροφάντη μου!!!!!!!!

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ Δαναός 29/05/2012 19:48:45

            Μα ήθελα να γράψω!

          • Ιεροφάντης avatar
            Ιεροφάντης @ Δαναός 29/05/2012 20:24:26

            Εσένα σε καταλαβαίνω Δάσκαλε και λάθος να κάνεις...!

          • η Dimi avatar
            η Dimi @ Ιεροφάντης 29/05/2012 21:04:58

            Iεροφάντη, αυτές τις δύσκολες ώρες, χρειαζόμαστε την αισιόδοξη γραφίδα σου όπως και όλων των εκλεκτών αρθρογράφων του Antinews. Write Well. Write Right.

          • Φελίζα avatar
            Φελίζα @ Ιεροφάντης 29/05/2012 21:33:26

            Ιεροφάντη , πολύ χαίρομαι!
            Αισθητή η απουσία σου!
            Έχουμε πολύ δρόμο να διανύσουμε ακόμα ...όπως έλεγες και ένα χρόνο πριν.

          • Ιεροφάντης avatar
            Ιεροφάντης @ Φελίζα 29/05/2012 21:42:01

            Τα καλύτερα, αρχίζουν στις 18 του άλλου μήνα, αγαπητή μου Φελίζα...!

          • Φελίζα avatar
            Φελίζα @ Ιεροφάντης 29/05/2012 22:09:05

            .....που δεν πρέπει να μας βρει απροετοίμαστους.
            Σωστά?

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Ιεροφάντης 29/05/2012 21:35:58

            λάθος ο δάσκαλος, ο αλάνθαστος;

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Ιεροφάντης 29/05/2012 19:10:02

      Ιεροφάντη,
      εσύ είσαι παλιός εδώ μέσα, έστω και με πολλές απουσίες, αδικαιολόγητες ως επι το πλείστον, τελευταία.
      Θα θυμάσαι οτι ουδέν νεώτερο κομίζω.
      Τα ίδια γράφω από το 2010.

      • Ιεροφάντης avatar
        Ιεροφάντης @ Κώστας Ροδινός 29/05/2012 19:22:00

        Ναι, η αλήθεια είναι ότι εσύ και μερικοί άλλοι, πιο γραφικοί, λέγαμε πράγματα, πολλές φορές ενοχλητικά...

        Έστω και έτσι, επέτρεψέ μου να τα λέω εγώ στη νύφη, μπας και τα ακούσει επιτέλους η ...πεθερά!

        Υ.Σ. 1 Οι απουσίες είναι δικαιολογημένες. Άλλωστε τον τελευταίο καιρό, υπήρξαν άλλοι, ικανότεροι εμού, που είχαν αναλάβει το έργο της ... στήριξης.

        Υ.Σ. 2 Η 18η Ιουνίου δεν πρέπει να μας βρει απροετοίμαστους.

    • σιδεράκιας avatar
      σιδεράκιας @ Ιεροφάντης 29/05/2012 21:39:31

      .... και χωρίς πλάκα πολύ καιρό σκεφτόμουν ότι κάποιος έλειπε...

      θυμάμαι ιεροφάντη πριν δυό χρόνια που μιλούσαμε για την ανάγκη δημιουργίας παραγωγικής βάσης και πως θα μπορούσε να γίνει.
      σήμερα ακόμη δεν έχει γίνει τίποτε...λυπηρό και σίγουρα όχι ελπιδοφόρο, και προς το παρόν δε φαίνεται άνεμος συνεννόησης....

      τσακώνονται όλοι, ας μου επιτραπεί η έκφραση, σαν τα σκυλιά. Πρόγραμμα συγκεκριμένο θέλουμε, όχι εκθέσεις ιδεών!

      καλώς ήρθες!

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Ιεροφάντης 29/05/2012 22:03:01

      Ιεροφάντη, καλώς όρισες ξανά στα μέρη μας.

      Ξέρεις ποιο είναι το πρόβλημα με τον ανομολόγητο πόθο ("το μνημόνιο είναι νεκρό") που πολύ ορθά, σα να μας ψυχολογείς, αναγιγνώσκεις στις σκέψεις μας;

      Ότι, δυστυχώς, στο πεδίο των συμβολισμών, αυτός ο πόθος θάφτηκε βαθιά μέσα στη στάχτη της ολέθριας συγκυβέρνησης Παπαδήμιου. Και -ακόμα δυστυχέστερα- μέσα από τη στάχτη αυτή πρόλαβε και τον ανέσυρε για να τον ξαναζωντανέψει, δίκην Φοίνικα, ο... Τσίπρας.

      Είτε μας αρέσει, είτε όχι, εκείνος ήταν που, από την πρώτη κιόλας στιγμή της ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων, καπηλεύτηκε αυτόν τον ανομολόγητο πόθο και έκτοτε τον περιφέρει ως λάφυρο των δικών του πολιτικοεκλογικών σχεδιασμών.

      Η απάντηση σε αυτή την κίνηση ματ, ήταν η... Ντόρα, ο... Ανατολάκης και τα βήματα του τανγκό -ένα εμπρός, δύο πίσω- με την άτολμη (για τα δεδομένα των εκλογικών αποτελεσμάτων) εκφορά της επαναδιαπραγμάτευσης.

      Αντί σύσσωμη η ηγεσία της ΝΔ να σπεύσει να υπερθεματίσει στο λαϊκό μήνυμα της κάλπης, συνεχίστηκαν οι πλειοδοσίες των ντιντήδων και των μπλεϊζεροφόρων στα τηλεπαράθυρα για την... ανάγκη να υπάρξει επόμενη μέρα μαζί με το ΠΑΣΟΚ (!), ώστε να επέλθουν "κάποιες αλλαγές" (προφανώς κοσμητικές) στο μνημόνιο.

      Και ύστερα (θα) ψάχνουμε να βρούμε τι έχουν τα έρμα και ψοφάνε...

  19. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 29/05/2012 18:52:42

    http://www.youtube.com/watch?v=UI9n7gL7aHw
    Mε τη θεϊκή φωνή του Χρόνη Αηδονίδη

  20. aris2 avatar
    aris2 29/05/2012 19:01:42

    Oπως τα λέτε είναι.
    Οι ΜερκοΣόιμπλε δεν ξέρουν να στρίβουν το τμόνι. Οσο κερδίζουν απ' την κρίση, τοσο θα την επειτείνουν.Το βλάπεις στο βλέμμα τους. Ετσι έκαναν και με τους Εβραίους . Δεν τους έφτανε να τους τα πάρουν όλα, να τους βασανίζουν, να τους τσακίζουν. Στό τέλος τους έκαναν και σαπούνι για να πλένονται τα κτήνη...
    Μόνο ο Τσίπρας με το θράσος του τους ξάφνιασε και κόντεψαν να πάθουν αποπληξία. Μήπως τελικά θαπρεπε να τους στείλουμε τον 'μικρό' με μια μολότωφ στην τσέπη να διαπραγματευτούν το μνημόνιο?
    Ετσι κι αλλοιώς όπως συμπεραίνετε όλοι σας δεν έχουμε να χάσουμε τίποτε πλέον...Ο blue nile το λέει παραστατικώτατα: " με Σαμαρά ή χωρίς, η μόνη λύση για μας θα είναι η ίδια με τους άλλους ευρωπαίους: η αντίσταση στους δρόμους και στις πλατείες των αγανακτισμένων."

    • voter avatar
      voter @ aris2 29/05/2012 21:56:29

      Με όλο τον σεβασμό φίλε aris , " έχουμε να χάσουμε πολλά ακόμη " αν τυχόν διαλυθει η ΕΕ .Ειδικά εμείς οι Ελληνες με την ανυπαρξία θεσμών και κράτους .Πιστεύεις οτι το χάος που θα ακολουθήσει θα είναι το ίδιο πχ για το Βέλγιο ?
      Και δεν θέλω ουτε να το σκέφτομαι , στην ηγεσία της χώρας σε συνθήκες χάους να είναι ο Τσιπρας .
      Aλλά ας μην καταστροφολογούμε !

      • Heaven avatar
        Heaven @ voter 30/05/2012 08:27:26

        δεν θα είμαστε εμείς που θα διαλύσουμε την ΕΕ!
        είμαστε στην ΕΕ δέκα χρόνια στο σκληρό πυρήνα (ευρωζώνη) και άλλα περίπου είκοσι σε χαλαρή σύνδεση!
        είδατε καμιά βελτίωση των θεσμών και του κράτους στη διάρκεια αυτών των χρόνων;
        άρα...

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ aris2 30/05/2012 11:20:26

      Μέρκελ κτλ του ΕΛΚ μάλλον θα "πέσουν ηρωικώς". Ηθελημένα, για να φορτώσουν το βαρύ έργο της ανάταξης του Ευρώ στους πολιτικούς αντιπάλους τους. Ξέρουν ότι δεν μπορούν οι ίδιοι. Ξέρουν πόσο καταστροφική είναι η αρνητική υστεροφημία μιας καταστροφής που θα γίνει στα χέρια τους. Και προπάντων, ξέρουν ότι και οι χώρες τους θα καταστραφούν, άν καταστραφεί το Ευρώ.
      Το έχουμε ξαναδεί το έργο της ανευθυνότητας τέτοιων πολιτικών, πολλές φορές. Κυρίως στην Ελλάδα, αλλά όχι μόνον.
      Αλλά ο μεγάλος κίνδυνος είναι, μήπως μέχρι να πέσουν, θα είναι ήδη αργά.

  21. Γιαννης1965 avatar
    Γιαννης1965 29/05/2012 21:44:58

    Οσο υπαρχει κι ενας Ελληνας υπαρχει ελπιδα...

  22. Ιεροφάντης avatar
    Ιεροφάντης 29/05/2012 22:19:35

    Dimi και Φελίζα και Σιδεράκια και όλοι οι άλλοι φίλοι και φίλες

    Τούτες τις ώρες, αισιοδοξία μπορεί να φέρει μόνο αν οι Έλληνες επιτέλους ομονοήσουν. Μακριά από διχαστικά διλήμματα για Ευρωμονόδρομους, Μνημονιολαγνεία και Μεσσιανισμό. Και μακριά από εμφυλιακούς αφορισμούς και παρωπίδες.

    Δεν έχει νόημα, όταν χάνεις τη χώρα σου, να σε απασχολεί το ερώτημα, αν την χάνεις από τους κομμουνιστές ή από τους δανειστές. Απλώς τη χάνεις.

    Η αντικατάσταση του Μνημονίου με μια ελληνική αντιπρόταση που θα στηρίζεται στην παραδοχή ότι και το κράτος και την οικονομία μας πρέπει να αναμορφώσουμε αλλά και την αξιοπρέπεια και την κυριαρχία μας πρέπει να διαφυλάξουμε, δεν είναι ουτοπία.

    Ουτοπία είναι να πιστεύουμε ότι με διακοσμητικές μεταβολές ενός πεθαμένου, στη συνείδηση του κόσμου, μοντέλου, θα λύσουμε τα προβλήματά μας.

    Ο πολιτικός διάλογος, επιτέλους, την ύστατη ώρα, πρέπει να ξεφύγει από τα τετριμμένα της μεταπολίτευσης. Πρέπει να περάσει στην ουσία και δυστυχώς λίγοι, ένθεν κακείθεν του πολιτικού τόξου, έχουν την ευρύτητα σκέψης και το βάθος της θέλησης να δουλέψουν πάνω σε αυτή τη βάση.

    Να θυμάστε κάτι. Δεν είναι μόνο οι δανειστές που μας «κρατάνε». Τους «κρατάμε» και εμείς και μάλιστα γερά.

    Αν όντως το Μνημόνιο δεν περπατάει, πρέπει να βγούμε εμείς, ως Έλληνες, θετικά και να πούμε, όχι τι δεν θέλουμε, άρα δεν μπορούμε ποτέ να υλοποιήσουμε, αλλά τι θέλουμε και άρα μπορούμε να εφαρμόσουμε.

    Η απάντηση των δανειστών σε αυτό το παλλαϊκό αίτημα των Ελλήνων, όπως θα πρέπει να εκφράζεται μέσα από τη σύνθεση των βουλήσεων των πολιτικών εκπροσώπων τους, θα έχει δύο πιθανές εκδοχές.

    Η πρώτη, να αποδεχτούν τελικώς την ελληνική αντιπρόταση. Την αντικατάσταση του Μνημονίου με κάτι άλλο. Θα έχουμε τότε καταγάγει θρίαμβο, θα έχουμε σώσει τη χώρα μας, αλλά θα είμαστε αδικαιολόγητοι, είτε αν από μόνοι μας δυναμιτίσουμε την επιτυχία με τη συνήθη ελληνική μας αλληλοφαγωμάρα, είτε αν καταφέρουμε και δεν εφαρμόσουμε επιτυχώς αυτό το οποίο εμείς, ως Έλληνες ζητήσαμε.

    Η δεύτερη, να μην κάνουν αποδεκτό τίποτα στην ουσία. Τότε θα πρέπει επιτέλους να συνειδητοποιήσουμε ότι δεν αξίζει να χαλάμε άλλο χρόνο για να πείσουμε κάποιους ότι έχουμε δίκιο. Γιατί απλώς αυτοί δεν είχαν, ούτε έχουν, ούτε θα έχουν και στο μέλλον, πρόθεση να μας βοηθήσουν, αλλά να μας διαλύσουν. Και σε αυτή την πικρή αλλά και συνάμα λυτρωτική παραδοχή, οι πολίτες και πολιτικοί, που θα εξακολουθούν να μας παπαγαλίζουν την αλήθεια των Μνημονίων και να αναπαράγουν τον ψυχολογικό πόλεμο των κυριολεκτικά, χεσμένων δανειστών μας, δεν θα αξίζουν κάν της χλεύης μας.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Ιεροφάντης 30/05/2012 00:19:19

      Πες τα!

  23. juliet avatar
    juliet 29/05/2012 22:36:02

    Ιεροφάντη ,
    Καλησπέρα και χαρά μας η επανόδος στα γνωστά λημέρια .
    Αντε να ακουστούνε φωνές ενότητας και σύμπνοιας.Μακρυά από διχόνιες και μίση κομματικά ,οι δυστυχίες ας μας ενώσουν για μια φορά .
    Χαρά μας η παρουσία σου ,εγώ βέβαια λίγο πιο πολύ ....κάτω από το αυλάκι βλέπεις .Να είσαι καλά ,να τα λες χωρίς να χαιδεύεις ,με φωνή έντιμη και καθαρή όπως εσύ ξέρεις.

  24. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 29/05/2012 23:08:07

    Φίλε Ιεροφάντη τη καλησπέρα μου.Χαθήκαμε εντελώς.Αλλά έστω φίλε μου,κάλλιο αργά παρά ποτέ.Πράγματι,είναι όπως το γράφεις.Τα σπουδαία μετά τις 17 Ιουνίου.Και σίγουρα θα είναι πολλά και άκρως ενδιαφέροντα.
    Ιεροφάντη,η χώρα είναι,κάτι από παραπάνω,στη κόψη του ξυραφιού.Η πολιτική του μνημονίου και οι δήθεν ''φιλολαϊκές'' παραλλαγές του χρεωκόπησαν.Δεν χρειάζεται φιλοσοφία για ν'αντιληφθεί κάποιος τη παραπάνω σκέψη.Από κει και πέρα,εκείνο που θα επισημάνω είναι πως απαιτείται ψυχική ενότητα.Έρχονται εξαιρετικά σοβαρά γεγονότα.Οι κίνδυνοι είναι από παντού.
    Οι ξένοι δανειστές,απ'ότι δείχνουν τα γεγονότα και οι διαθέσεις τους,θέλουν να μας λιώσουν.Εξάλλου,όπως έχω αναφέρει και στο παρελθόν,όπου εισήλθε το ΔΝΤ,μόνο το ντουβάρια έμειναν...Οι άνθρωποι χάθηκαν,έσβησαν...
    Το ζήτημα είναι το εξής και πλανάται σαν βαριά σκιά,πια:Με ποιο τρόπο θ'απαλλαγούμε από αυτό το θανάσιμο ''ιστό της αράχνης'' στον οποίο μας έχουν τυλίξει.Οι σκέψεις σου είναι σοβαρές και άκρως ενδιαφέρουσες.Όμως τη σκέψη μου θα τη κατευθύνω πριν την απόφαση-απάντηση των δανειστών και σε όσα εύστοχα παραθέτεις στις δυο τελευταίες παραγράφους του σχολίου σου.Δυο ερωτήματα υπάρχουν:Με ποιους θα εκφραστεί το παλλαϊκό αίτημα των Ελλήνων (όπως ορθά γράφεις ) και με ποιο τρόπο;
    Δυστυχώς φίλε Ιεροφάντη,η πολιτική ηγεσία πάσχει από έλλειψη ενός δυνατού οράματος.Δεν είναι ικανή να δώσει στον Ελληνισμό εκείνο τ'όραμα που θα εμπνεύσει και θα καθοδηγήσει.Η χώρα αργοπεθαίνει,σβήνει,είναι σε μερική αφασία και κυριαρχούν παντού αφενός τα νούμερα και η στατιστική αφετέρου διχαστικά διλήμματα και συνθήματα,που μόνο καλό δεν κάνουν ειδικά αυτή τη περίοδο.
    Θα ρωτήσει κάποιος ''δεν είσαι αισιόδοξος'';Και βεβαίως είμαι.Χωρίς αισιοδοξία και θετική σκέψη δεν βαδίζουμε πουθενά.Απλά,στη συγκεκριμένη χρονική στιγμή,θα επαναλάβω ό,τι είχες γράψει κάποτε:''Τικ-τακ το ρολόι της Ιστορίας χτυπά''....Αυτή η φράση σου είναι πιο επίκαιρη παρά ποτέ....

    • Ιεροφάντης avatar
      Ιεροφάντης @ Komis Montechristo 29/05/2012 23:46:01

      Το ρολόι θα σταματήσει να χτυπά στις 18 Ιουνίου, Κόμη μου. Εκεί θα αποκαλυφθούν όλοι και όλα.

      Με ποιους θα εκφραστεί το αίτημα, θα το δείξει η κάλπη. Με όσους, τελικώς, έχουν τα άντερα να αποτινάξουν φοβο και δεσμά.

      Με ποιο τρόπο, ο τρόπος έχει ήδη αρχίσει να μορφοποιείται. Με Εθνική Αντιπρόταση. Δεν είναι ακόμη αντιληπτός ο τρόπος από πολλούς, αλλά ο πρώτος λίθος έχει μπει...!

      Υπομονή λοιπόν...

      • Komis Montechristo avatar
        Komis Montechristo @ Ιεροφάντης 30/05/2012 00:25:37

        Πράγματι Ιεροφάντη.Η κλεψύδρα του χρόνου τελειώνει με το κλείσιμο της κάλπης.Εκείνο το βράδυ θα πάρουμε οριστικές απαντήσεις.Σίγουρα το χρονικό διάστημα που ακολουθεί θα είναι εξαιρετικά καυτό σ'εξελίξεις και γεγονότα.
        Και κάτι ακόμη:Το πως θα διαμορφωθεί η Εθνική Αντιπρόταση,όπως αναφέρεις,θα εξαρτηθεί(σε σημαντικό βαθμό) από τρεις παράγοντες:Πρώτον από το τελικό αποτέλεσμα,δεύτερον από το σχηματισμό της κυβέρνησης και τρίτον από απρόβλεπτα γεγονότα τα οποία δεν αποκλείονται (είτε αφορούν εθνικά θέματα είτε θέματα κρίσεων άλλων κρατών που σχετίζονται με τη γενικότερη κατάσταση στην Ευρωζώνη).Οψόμεθα.

    • juliet avatar
      juliet @ Komis Montechristo 29/05/2012 23:51:21

      Κόμη μου καλησπέρα
      Πόθοι και σκιές ,κάποιου ονείρου είμαστε
      που στον ύπνο της ανυπερξίας τόχουμε δει.
      Συντρίμματα,χαλάσματα ,νεκροί κι'αναστημένοι
      είμαστε
      που να πεθάνουμε ξανά δεν μπορούμε.
      Αχτίδα σκοταδιού σε κάποια αναλαμπή.
      Μοίρα τραγουδιού ,παθητικού βιολιού μια νότα.
      Καληνύχτα ...

      • Komis Montechristo avatar
        Komis Montechristo @ juliet 30/05/2012 00:36:27

        Εξαιρετικά δυνατοί στίχοι.Είσαι τρομερή.Καληνύχτα Ιουλιέτα.

  25. σιδεράκιας avatar
    σιδεράκιας 29/05/2012 23:09:31

    Δε μπορεί παρά να συμφωνήσει κανείς ότι μόνο όφελος θα είχαμε αν "ενωνόμασταν". Πως όμως θα γίνει αυτό; Από την κορφή μέχρι τα νύχια ενδιαφερόμαστε μόνο για το ατομικό ή έστω συντεχνιακό όφελος, η γενική εικόνα είναι "αόρατη". Οφείλω να πω ότι η κρίση μας ένωσε τουλάχιστον σε ένα, βρίζουμε όλοι μαζί αυτούς που μας οδήγησαν εδώ. Εκεί όμως τελειώνουμε. Και δε γίνεται κι αλλιώς. Δεχόμαστε βομβαρδισμό αντικρουόμενων πληροφοριών. Κι αυτές αξιολογούνται ατομικά, σύμφωνα με τους προσωπικούς φόβους του καθενός. Αυτό που παρατηρώ τελευταία είναι πως έχει καταλαγιάσει ο κοινωνικός αυτοματισμός, ίσως επειδή είμαστε όλοι στα ίδια χάλια. Δεν είμαστε όμως ακόμη έτοιμοι να συνεννοηθούμε μεταξύ μας.

    Πήρα σήμερα ένα ταξί κι έπιασα κουβέντα με τον οδηγό. Ηταν περήφανος που τα "βρήκαν" με τον Βορίδη και πήραν όλα όσα ήθελαν. Οταν του ανέφερα ότι στα περίπου 10 χρόνια που είμαι ενεργός επαγγελματικά στην Ελλάδα έχω κόψει όλες τις αποδείξεις μέχρι ευρώ, με είπε μακάκα, και δεν είναι η πρώτη φορά που το ακούω, με έχουν πει κι ασθενής μου. Μου είπε ο ταξιτζής ότι αν έκοβαν όλοι αποδείξεις θα το έκανε κι αυτός. ξεκινάμε ανάποδα κι έτσι δε θα φτάσουμε ποτέ πουθενά.

    Εχουμε κοινωνία διαβρωμένη και νοοτροπία άρρωστη. Ο λόγος είναι ίσως γνωστός αλλά δεν αλλάζει το γεγονός. Αποψή μου είναι πως αυτή η χώρα πρέπει να "καταστραφεί", πρέπει να πονέσουμε αν θέλουμε το αύριο να είναι καλύτερο για τα παιδιά μας. Εχουμε περάσει πολύ δύσκολα τελευταία αλλά μυαλό δε βάλαμε, είμαστε έτοιμοι στην πρώτη ευκαιρία να "κλέψουμε" πάλι αδιαφορώντας για τις επιπτώσεις που τώρα πιά γνωρίζουμε. Γενικά είμαι πολύ απογοητευμένος, κι από την κατάσταση που βιώνουμε κι από την απροθυμία μας να βελτιωθούμε....

    Δεν ξέρω αν έχει τόση μεγάλη σημασία ποιός θα είναι πρωθυπουργός αύριο κι από ποιό κόμμα.... τα γέρικα σκυλιά δε μαθαίνουν καινούρια κόλπα και τα νεαρά έχουν "κακούς" δασκάλους...

  26. Factorx avatar
    Factorx 30/05/2012 00:48:12

    Δεν φαντάζομαι να εννοείς την ¨Εθνική Αντιπρόταση" των Ανεξάρτητων;

    • Ιεροφάντης avatar
      Ιεροφάντης @ Factorx 30/05/2012 01:01:47

      Και αυτή, παίζει το ρόλο της.

      Εκτός αν θες να με πείσεις, ότι τα περί Συμβουίου Εθνικής Ασφαλείας και τα άλλα ωραία που ανακοίνωσε σύμερα η ΝΔ για την Άμυνα και την Ασφάλεια, τα σκέφτηκε όλα από το μυαλό της ...

      • Factorx avatar
        Factorx @ Ιεροφάντης 30/05/2012 01:10:08

        1. Ποιό ρόλο παίζει η πρόταση των ΑΝΕΛ; Της καθαρής υπονόμευσης της ΝΔ για λογαριασμό της διαπλοκής με θύματα πατριώτες Έλληνες; Ακόμα και το "να πάρουμε την Ελλάδα πίσω", το κεντρικό τους σύνθημα ήταν δικό μας. Και αν διαβάζεις καλύτερα θα δεις οτι οι περισσότερες "ιδέες" των ΑΝΕΛ προέρχονται απο εδώ.

        2. Το άλλο ερώτημά σου είναι άσχετο. Και είσαι και απληροφόρητος. Το πρόγραμμα της ΝΔ διέρρευσε απο πρώην μέλη της τομεακής ΕΔ και πρώην υπασπιστές υπουργών της ΝΔ που κατέβηκαν υποψήφιοι με τους ΑΝΕΛ

        • Ιεροφάντης avatar
          Ιεροφάντης @ Factorx 30/05/2012 01:23:24

          1. Φάκτορα, δεν με ενοχλούν ούτε τα συνθήματα που χρησιμοποιούν, ούτε οι προτάσεις που κατεβάζουν ούτε η παρουσία τους. Σε τελική ανάλυση εξυπηρετείται ο ίδιος στόχος. Να μεταφερθεί η κουβέντα από τα ανούσια, στα ουσιώδη. Πράγμα που δεν θα γινόταν, αν, φερ' ειπείν, η ΝΔ ήταν μόνη της και απλώς επιδίωκε να μας πείσει όπως περίπου έκανε μέχρι τώρα, ότι η επανδιαπραγμάτευση του Μνημονίου, ενόσω και ο πλέον αδαής θα διαπίστωνε την ανυπαρξία πολιτικής πρότασης από μέρους της, θα έλυνε το πρόβλημα της χώρας, γιατί οι δεξιοί είμαστε πιο καλοί από τους αριστερούς. Ακόμη δε, κλικάρω στο σαιτ της ΝΔ, και ολοκληρωμένη κυβερνητική θέση δεν έχω δει...
          Φαντάζομαι θα δημοσιευτεί. Εκεί να δεις ομοιότητες και σε άλλα...! Αλλά ξαναλέω. Δεν είναι κακό αυτό.

          2. Μπορεί να είμαι ανενημέρωτος. Πάντως σε άλλη ανάρτηση εδώ μέσα, που περιγράφει αναλυτικά το πρόγραμμα της ΝΔ, δεν σε είδα να επιφυλάσσεσαι, ότι είναι τάχαμου μη εγκεκριμένη διαρροή. Μιά χαρά το ανέβασες και μπράβο σου, αν θες τη γνώμη μου.

          • Factorx avatar
            Factorx @ Ιεροφάντης 30/05/2012 01:38:06

            1. Οι αδυναμίες - εξόφθαλμες - της ΝΔ δεν δικαιολογούν υπνομεύσεις και αποστασίες. Επιβάλλουν όμως ανοικτό διάλογο όπως προσπαθούμε να κάνουμε εδώ. Για το ολοκληρωμένο πρόγραμμα ελπίζω να σε διαβάσει ο ...αρμόδιος. Πάντως την θέση του πήραν τα "Ζάππεια" και οι εξειδικεύσεις κατά τομείς - μην είμαστε άδικοι

            2. Πάλι δεν κατάλαβε για το πρόγραμμα των ΕΔ. Πουθενά δεν είπα οτι είναι ...διαρροή

          • Ιεροφάντης avatar
            Ιεροφάντης @ Ιεροφάντης 30/05/2012 01:48:51

            1. Ανοικτό διάλογο επιζητώ και εγώ. Λιβανιστήρι όμως δεν κρατώ. Επίσης δεν είμαι άδικος. Δεν ταιριάζει στο χαρακτήρα μου. Και όπου δω καλά, τα αναγνωρίζω. Προσπαθώ όμως περισσότερο να είμαι χρήσιμος και, πίστεψέ με, κάτι γίνεται...!

            2. Όταν μου λες ότι το πρόγραμμα Άμυνας διέρρευσε από μέλη της ΝΔ που πήγαν στους ΑΝΕΛ και παρόλα αυτά σε άλλη ανάρτηση το πρόγραμμα παρουσιάζεται αυτούσιο ωσάν να είχε ανακοινωθεί από την ίδια τη ΝΔ τι να υποθέσει ο καλόπιστος αναγνώστης;

            3. Επειδή είναι αργά, λέω να πάω για ύπνο. Φαντάζομαι μου επιτρέπεις τη φυσιολογική κόπωση. Θα ξαναέχουμε την ευκαιρία να τα πούμε σε ευθετότερο χρόνο αναλυτικά.

          • Factorx avatar
            Factorx @ Ιεροφάντης 30/05/2012 01:50:20

            1. Είσαι όντως κουρασμένος και δεν διαβάζεις καλά. Για τις ΕΔ απάντησα στο σχόλιό σου: "Εκτός αν θες να με πείσεις, ότι τα περί Συμβουίου Εθνικής Ασφαλείας και τα άλλα ωραία που ανακοίνωσε σύμερα η ΝΔ για την Άμυνα και την Ασφάλεια, τα σκέφτηκε όλα από το μυαλό της. Επειδή διάφοροι ΑΝΕΛ έσπευσαν να πουν οτι η ΝΔ ...αντεγραψε αυτούς ενώ αυτοί το έκλεψαν όταν ήταν μελη της ΝΔ.

            2. Γιατί αισθάνεσαι την ανάγκη να μιλήσεις για "λιβανιστήρια". Σου τα ζήτησε κανένας;


          • Ιεροφάντης avatar
            Ιεροφάντης @ Ιεροφάντης 30/05/2012 01:57:19

            Γράφω όμως κοφτερά...

            Χχαχαχαχαχαχαχ

            Την καληνύχτα μου, chief.

          • Ιεροφάντης avatar
            Ιεροφάντης @ Ιεροφάντης 30/05/2012 02:03:38

            1. Άσε με να κοιμηθώ Χριστιανέ μου...
            Για το Συμβούλιο Εθνικής Ασφαλείας ας μη το συνεχίσουμε, μπορεί να εκτεθείς.

            2.Το "λιβανιστήρια", πήγαινε στο "δε χωρούν υπονομεύσεις και αποστασίες".

            3. Όσο και να μου την μπαίνεις, εγώ θα σε αγαπώ!

          • Factorx avatar
            Factorx @ Ιεροφάντης 30/05/2012 02:05:00

            Φιλιά!!!

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Ιεροφάντης 30/05/2012 01:18:31

        Ιεροφάντη,
        την πρόταση για το Συμβούλιο Εθνικής Ασφαλείας την έχουμε καταθέσει εδώ στο antinews σε ανύποπτο χρόνο.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Ιεροφάντης 30/05/2012 11:26:21

        Δεν μπορούμε να αλλάξουμε την πορεία μόνοι μας, ως Ελλάδα.
        Ούτε του μικρού σκάφους "Ελλάδα" μόνου του, ούτε του στολίσκου "Ευρωζώνη".
        Είμαστε πιά βαθειά μέσα στο ρεύμα, που μας παρασύρει όλους μαζί. Πρέπει να δεθούμε σε ανθεκτικό σχηματισμό, με τα μεγαλύτερα σκάφη.
        Η μοναχική πορεία είναι η απόλυτη αυταπάτη.

    • Komis Montechristo avatar
      Komis Montechristo @ Factorx 30/05/2012 01:13:00

      Φάκτορα,εάν αναφέρεσαι σε μένα,απαντώ:Σχολίασα τη σκέψη του Ιεροφάντη.Έχει καμία σχέση αυτό,που έγραψα παραπάνω,με τη πρόταση των Ανεξάρτητων;Οι Ανεξάρτητοι,απ'ότι γνωρίζω,αναφέρονται σε κυβέρνηση εθνικού σκοπού.Είμαι σαφής.Ευχαριστώ.

      • Factorx avatar
        Factorx @ Komis Montechristo 30/05/2012 01:14:16

        Τον Ιεροφάντη ρώτησα

  27. blue nile avatar
    blue nile 30/05/2012 00:56:56

    Το πρόβλημα στην Ευρώπη είναι συστημικό.
    Οι απαράδεκτες πολιτικές λιτότητες που εφαρμόζονται σηματοδοτούν το τέλος της αρχικής φάσης του νεοφιλελεύθερου σχεδίου.
    Τα τελευταία τριάντα χρόνια η κυρίαρχη άσκηση οικονομικής πολιτικής ήταν νεοφιλελεύθερης απόχρωσης με συνέπεια να διευρυνθεί το χάσμα μεταξύ πλουσίων και φτωχών . Με τους δεύτερους να συμμετέχουν στο πάρτυ της κατανάλωσης που στήθηκε μόνο μέσω δανείων και πιστωτικών καρτών,
    μεταφέροντας δηλαδή έσοδα από το μέλλον στο παρόν .
    Η δεύτερη φάση ξεκινάει τώρα με την απαράδεκτη εύνοια στις τράπεζες που παρότι χρεωκοπημένες μπορούν και ορίζουν τις πολιτικές ηγεσίες του πλανήτη.
    Όχι μόνο δεν περιορίστηκαν αλλά αφήνονται ασύδοτες να σκυλεύουν τα κουφάρια των ευρωπαικών οικονομιών εξολοθρεύοντας την ποιότητα ζωής εκατομμυρίων ανθρώπων.
    Το κυριότερο, ακόμα και οι υποτιθέμενες λύσεις που ακολουθούν τα κράτη και η ΕΕ είναι παρόμοιας δομής και φιλοσοφίας με τις τραπεζικές πρακτικές.
    Δείτε την τοξική αρχιτεκτονική του EFSF για να καταλάβετε...
    Δεν είμαι σε θέση να ξέρω ή να προβλέψω μέχρι που θα τραβηχτεί το σκοινί.
    Το σίγουρο είναι ότι η δημοκρατία την Ευρώπη καταλύθηκε και οδηγούμαστε τάχιστα προς μια νέου τύπου διταξικής κοινωνίας πατρικίων και πληβείων. Με μια μεσαία τάξη μειωμένη αριθμητικά και ασήμαντη.
    Θέλουμε δεν θέλουμε αυτό θα επιβληθεί και σε μας αφού το μνημόνιο δημιούργησε όλες τις απαραίτητες προυποθέσεις .
    Θέλουμε δε θέλουμε η απελευθέρωση των επαγγελμάτων θα γίνει επειδή πρέπει να μπορούν οι πλούσιοι να κινούνται ελεύθερα και να κάνουν ότι θέλουν με τα λεφτά τους.
    Θέλουμε δε θέλουμε θα υποστούμε πληθυσμιακή μεταβολή με τους Έλληνες να μη αποτελούν πλειοψηφία σε αυτή τη χώρα.
    Προσωπικα, και μπορεί να κάνω λάθος , θεωρώ ότι η νοεμβριανή στάση του Σαμαρά που νεκρανέστησε τον ΓΑΠ οφείλεται στο ότι γνώριζε τα παραπάνω και ήξερε ότι δεν θα τον αφήναν να κάνει τίποτα. Οπότε προτιμησε να μείνει και να προσφέρει από όποιο πόστο μπορεί.
    Παρόλο που θεωρώ τόσο την εκπόνηση εθνικού σχεδίου όσο και την εθνική ομοψυχία σημαντικότατους παράγοντες δεν θα μας βγάλουν από μόνοι τους από την Κρίση.
    Καταρχήν πρέπει να αναζητηθεί η κοινή βάση στο τι τελικά θέλουμε να κάνουμε. Θέλουμε να συνεχίσουμε στην ίδια πορεία με κάποιες μνημονιακές μικροβελτιώσεις ή θα πρέπει να αναζητούμε πιο επίμονα συμμαχίες για μια ορθολογική κοινή ευρωπαική λύση που θα συμπεριλάβει και μας.
    Η στάση που θα ακολουθήσουμε δεν έχει να κάνει μόνο με τον τρόπο επίλυσης του προβλήματος που αντιμετωπίζουμε. Έχει να κάνει και με το πως θα πορευτούμε στο μέλλον.
    Γιατί μικρή σημασία έχει έχει να βγούμε από την Κρίση και να μείνουν όλες εκείνες οι προυποθέσεις που θα επιτρέψουν την τραπεζική ασυδοσία να φτιάξει την επόμενη και ίσως μεγαλύτερη Κρίση
    Να κάνω και μια πρόβλεψη.
    Η λύση θα έρθει είτε με αλλαγή πλεύσης της Γερμανίας ή με την αποχώρηση της από το ευρώ με δύο πιθανά: α) την δημιουργία άλλων νομισματικών συσσωματώσεων β) ή την επιστροφή στα εθνικά νομίσματα όλων.
    Μπορεί να γίνει και συνδυασμός των α) και β)...
    Εγώ εύχομαι την επιστροφή ολων στα εθνικά νομίσματα. Απεύχομαι βέβαια την επιστροφή την δική μας στη δραχμή με τους άλλους εντός ευρώ
    Για να μπορέσουμε να ξανάχουμε το εγαλείο της υποτίμησης και να αποφύγουμε τους κινδύνους τις εξαρτήσεις και την υποτέλεια που κυοφορούνται από μια προβληματική νομισματική ένωση. Ένωση που λειτουργεί ως πολλαπλασιαστής ισχύος των δυνατών χωρών και εξαθλιώνει τις αδύναμες χωρίς να έχει προβλεφτούν ροές κεφαλαίων σε μορφή παραγωγικών επενδύσεων από τις πλεονασματικές χώρες στις ελλειματικές.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ blue nile 30/05/2012 01:26:46

      Blue Nile,
      το ευρώ είχε λειτουργικά προβλήματά από της θεσπίσεώς του.
      π,χ, η ΕΚΤ δεν έχει αρμοδιότητες Κεντρικής Τράπεζας.
      Οσο τα πράγματα πήγαιναν καλά, τα προβλήματα ήταν κάτω από το χαλί,
      Με την πρώτη σοβαρή κρίση, βγήκαν όλα στην επιφάνεια.
      Αρα το σύστημα δεν μπορεί να συνεχίσει ως έχει.
      Για να επιβιώσει πρέπει να αναθεωρηθεί.
      Και αυτή τη μάχη θέλει να κερδίσει η Γερμανία

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ blue nile 30/05/2012 11:35:03

      Αλλαγή πλεύσης της Γερμανίας μπορεί να γίνει πιά μόνον με εσωτερική πολιτική ανατροπή στη Γερμανία. Αυτή είναι η ταπεινή μου γνώμη.
      Αλλά ο καταλύτης είναι όπως πάντα μετά το 1950, η Γαλλία. Η Γαλλία προηγείται ένα βήμα, η Γερμανία ακολουθεί.
      Η εσωτερική πολιτική ανατροπή στη Γαλλία, όταν συνεχισθεί στη Γερμανία, θα σημαίνει ένα κυρίως πράγμα: Σταδιακή πορεία της Ευρωζώνης προς πλήρη δημοσιονομική ένωση, και περισσότερη πολιτική ολοκλήρωση της ΕΕ. Αυτό θα σώσει το Ευρώ.
      Άν προλάβει.
      Η Ελλάδα πρέπει ν' αντέξει, να μείνει πάνω στο "τρένο", ελπίζοντας σε τέτοια ανατροπή.

      • avanti avatar
        avanti @ Ο Θείος 30/05/2012 11:51:40

        Καλημέρα, το ζητούμενο όμως είναι εάν οι πολίτες της ΕΕ θέλουν αυτήν την " περισσότερη" πολιτική ένωση. Μήπως αυτή η τάση εκφράζεται από ένα μικρό ποσοστό ευρωπαίων πολιτών, μήπως τα εθνικά ρεύματα βρίσκονται σε ανοδική πορεία, αυτά που μιλάνε για επάνοδο στα εθνικά κράτη? Είμαστε στην αρχή αυτής της εξέλιξης και συνάμα ότι και να αποφασισθεί από το ιερατείο των Βρυξελλών ξέρουμε ότι όταν έρθει η ώρα των εκλογών οι πολίτες κάνουν τις δικές τους επιλογές.
        Το ευρωπαϊκό οικοδόμημα κλιδωνίζεται άσχημα, έχουν πέσει οι σοβάδες και τώρα αρχίζουν να πέφτουν και οι τοίχοι. Ισως αν γκρεμιστεί όλο το οικοδόμημα να το ξαναχτίσουμε από την αρχή σε πιό στέρεες βάσεις. Βέβαια θα πονέσουμε και θα ματώσουμε πολύ και ιδιαίτερα εμείς οι Ελληνες.

        • blue nile avatar
          blue nile @ avanti 30/05/2012 17:11:56

          Κε Ροδινέ.
          Συμφωνώ απόλυτα στο ότι το ευρώ είχε δομικά προβλήματα και μεγάλα μάλιστα. Αυτοί που μας έβαλαν είχαν προβληματιστεί επί τούτου ή το μόνο που τους ένοιαζε ήταν το φτηνό χρήμα που εξασφάλιζε το ευρώ;
          Το κοινό νόμισμα έχει αδιαμφισβήτητα πλεονεκτήματα. Εφόσον όμως έχει προβλεφθεί η διαρκής διόρθωση των ανισομερειών που επιφέρει μεταξύ παραγωγικών και μη χωρών.
          Αλλιώς μετατρέπεται σε μια μορφή οικονομικής φυλακής όπου τα αδύναμα κράτη, όταν αντιμετωπίζουν κρίση χρέους, βλέπουν τα κόστη δανεισμού τους να εκτοξεύονται, οπότε προσφεύγουν σε μηχανισμούς στήριξης και ΔΝΤ για να δανειστούν υπό όρους συρρίκνωσης του ΑΕΠ τους. Που τελικά επιδεινώνει και άλλο την κατάσταση.
          Επί του παρόντος που είδαμε τις αδυναμίες του ευρώ. Τι πρέπει να αποφασίσουμε από εδώ και πέρα αν έχουμε ποτέ την επιλογή;
          Σε τελική ανάλυση τι είδους λύση εξυπηρετεί τις ανάγκες μας καλύτερα από τη στιγμή που είναι καταστροφική η έξοδος από το κοινό νόμισμα για να ξαναπάμε στο παλιό που πρέπει να το υποτιμήσουμε; (κάτι που δεν έχει ξανασυμβεί, η Αργεντινή είχε το πέσος απλά υπήρχε το peg με το δολλάριο).
          Να σωθεί κουτσά στραβά το ευρώ και με δεδομένη την τραπεζική ασυδοσία να ξανάρθουμε με μαθηματική ακρίβεια στα σημερινά μετά από πέντε ή δέκα χρόνια, ή να διαλύσουν οι ευρωπαίοι το μαγαζί και να γυρίσουμε όλοι στα εθνικά νομίσματα;
          Μήπως μετά ην απόφαση μας θα υπάρξει περιθώριο με δική μας παρέμβαση προς τη μία ή την άλλη επιλογή;
          Νομίζω ότι αυτά είναι ερωτήματα και θέματα που πρέπει να μελετηθούν από το ελληνικό σχέδιο που πολύ ορθά προτείνετε.

          • blue nile avatar
            blue nile @ blue nile 30/05/2012 17:19:15

            avanti
            Δεν χρειάζεται να γίνει πολιτική ένωση , ούτε κοινό υπουργείο οικονομικών.
            Αυτό που χειάζεται είναι μια θεσμική εξομάλυνση των ανισορροπιών που επιφέρει το κοινό νόμισμα.
            Ο Κέυνς από το 1944 πρότεινε να τιμωρούνται οι πλεονασματικές μαζί με τις ελλειματικές χώρες μιας νομισματικής ένωσης (γιατί σε μια νομισματική ένωση τα πλεονάσματα του ενός είναι τα ελλείματα κάποιου άλλου). Πχ η Γερμανία να δανείζεται από την ΕΚΤ με 4% επιτόκιο και η Ελλάδα να μπορεί να δανείζεται με 0,5%.

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ blue nile 30/05/2012 17:42:55

            blue nile,
            δές τις σημερινές δηλώσεις Baroso για "τραπεζική ένωση".
            Μετά την επιδείνωση της κρίσης στην Ισπανία οι εξελίξεις, θετικές ή αρνητικές, θα επιταχυνθούν.

  28. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 30/05/2012 01:22:36

    Θα ήθελα να γράψω το εξής:Γιατί προκύπτει αυτή η ''κόντρα'';Δεν καταλαβαίνω.Ο καθένας γράφει ελεύθερα την άποψή του,όπως εκείνος κρίνει,και όλοι βάζουν από ένα λιθαράκι στη κοινή αγωνία που έχουμε όλοι μας.Φίλοι,δεν είναι ώρα για κόντρες.Είστε απολύτως σεβαστοί και ο λόγος σας είναι ισχυρότατος.Ψυχική ενότητα απαιτείται αυτές τις τρομερά δύσκολες ώρες.Δεν έχουμε να μοιράσουμε τίποτα.Συγγνώμη για τη παρέμβαση μου.

    • Factorx avatar
      Factorx @ Komis Montechristo 30/05/2012 01:33:46

      Χαλάρωσε, δεν υπάρχει καμία κόντρα. Ετσι τσακωνόμαστε κι απο το τηλέφωνο - κι αμαν πια με αυτα τα μικροαστικά μη-μου-απτου που θα έλεγε και ο Αλέξης. Ενταση χρειαζόμαστε, τσατίλα, μπας και ξυπνήσουν και κάποιοι ξενέρωτοι, ξέρετε ποιους εννοώ

      • Komis Montechristo avatar
        Komis Montechristo @ Factorx 30/05/2012 01:44:18

        Είσαι σαφής.ΟΚ.

  29. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 30/05/2012 04:15:49

    Καλά τα λες, αλλά σε ποιόν, ακριβώς; Γιατί, "η ψυχή των Ελλήνων" δεν μπορεί να αγγαλίασε με την επανεισδοχή της Ντόρας.....
    Τι "σχέδιο Ελληνικό" και αυτό...

  30. Σχετικά Ασχετος avatar
    Σχετικά Ασχετος 30/05/2012 09:36:39

    Σε πόσους Ελληνες,υπερασπιστές της πόλης,απευθύνθηκε ο αυτοκράτορας;;;

    • romeo avatar
      romeo @ Σχετικά Ασχετος 30/05/2012 14:43:08

      Άστο φίλε μη το ψάχνεις! Την είχαν κάνει κατά Παρίσι και Ρώμη και Λονδίνο (Ας πούμε, της εποχής ... ) μεριά!

      • juliet avatar
        juliet @ romeo 30/05/2012 14:55:07

        romeo
        Αχ,σωστά ......Ιταλοί και Φλωρεντίνοι αρκετοί ...Χαρακτηριστικό της φάρας στα εύκολα τρώμε και πίνουμε ..και στην ανέχεια αφού μαζέψαμε την κάνουμε και τα υπόλοιπα είναι για τα μικρά σπουργίτια που θα επιβιώσουν με τα ψίχουλα .

  31. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 30/05/2012 11:09:13

    "Σώστε το Ευρώ"
    Και δώστε περισσότερο χρόνο στην Ελλάδα
    Έκκληση 50 προσωπικοτήτων της πολιτικής, της οικονομίας και του πολιτισμού, απ' όλη την Ευρώπη. Σήμερα.
    h**p://savetheeuro.wordpress.com/

  32. ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΛΙΜΟΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΛΙΜΟΣ 30/05/2012 11:20:26

    Στη Ροδόπη υπάρχει κίνδυνος να πάρουν Μουσουλμάνοι και τις 3 έδρες του νομού..ΠΑΣΟΚ κ ΣΥΡΙΖΑ έχουν σίγουρη τη μια Μουσουλμανική έδρα και μένει να δούμε αν ο Ιλχαν (πρωην πολιτευτης της Ντόρας που τωρα πηγε Κουβέλη) πάρει την έδρα και αφήσει εκτός τη ΝΔ (πρωτος ο Στυλιανίδης)..Στους δημους Αρριανών και Ιάσμου παίζεται όλο το παιχνίδι και η ΝΔ πρέπει να ρίξει μεγάλο βάρος στην περιοχή.

  33. Αννίτα avatar
    Αννίτα 30/05/2012 11:30:05

    ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΞΕΝΑ ΚΕΝΤΡΑ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΔΕΝ ΘΑΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΤΟΟΥΝ. ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ. ΤΗΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΑΣ. ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΑΛΛΑ Ο Χ Ι ΩΣ ΔΟΥΛΟΙ, Η ΑΠΟΙΚΟΙ Η ΔΕ ΞΕΡΩ ΤΙ ΑΛΛΟ....

  34. aris2 avatar
    aris2 30/05/2012 11:46:32

    Aγαπητέ Ιεροφάντη ,
    Εγώ θα προχωρήσω ενα βήμα παρα πέρα.
    1.Το πρώτο αίτημα που θα πρέπει να περιλαμβάνει το Ελληνικό σχέδιο για την αντικατάσταση του μνημονίου, θα πρέπει να περιλαμβάνει ως ΚΟΚΚΙΝΗ γραμμή οτι ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΚΑΤΑΣΧΕΣΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΟΥ ΣΤΟΙΧΕΙΟΥ στην Ελλάδα, για χρέη που δημιουργούνται μετά το 2008.
    Αν δεν δεχτουν αυτό τον όρο, δεν υπάρχει λόγος να προχωρήσουμε περαιτέρω. Αν τον δεχτούν προχωράμε παρακάτω:
    2. Πάγωμα όλων των φόρων έκτακτων και μονίμων στα ακίνητα μέχρι να υπάρξει ανάκαμψη στην οικοδομή.
    3. Σταμάτημα κάθε περαιτέρω οριζόντιας περικοπής, μέχρι να συληφθεί η μεγάλη φοροδιαφυγή με την παράδοση στην Ελληνική δικαιοσύνη του CD με τους φοροφυγάδες της Ελβετίας.
    4. Λογιστικός έλεγχος του χρέους.
    Aν δεν δεχτούν κάποιον απο τους 3 αυτούς όρους, πάλι δεν προχωράμε παρακάτω. Αν τους δεχτούν, προχωράμε.Εγώ έχω μερικά σχέδια για ενα ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ που θα μας βγάλει απο την κρίση.
    Να έρθουμε σε επαφή με τους 10 μεγαλύτερους Τραπεζίτες του κόσμου και να τους παρακαλέσουμε να μας βοηθήσουν, χωρίς χρήματα μάλιστα, αν δεν θέλουν να βάλουν το χέρι στην τσέπη. Πώς?
    Α.Να Δημιουργήσουν τουλάχιστον 1 φορολογικό παράδεισο σε ένα Ελληνικό νησί . (Ξέρουν αυτοί τη μέθοδο) ωστε να εισρεύσουν χοντρά κεφαλαια και όχι φραγκοδίφραγκα.
    Β.Να “πείσουν” μέσω όσων ΜΜΕ ελέγχουν, οτι ΚΑΤΙ ΜΥΣΤΗΡΙΟ συμβαίνει με την προβλεπόμενη επικράτηση Τσίπρα στην Ελλάδα . Το “έξυπνο” χρήμα εχει αντιληφθεί το επερχόμενο τέλος της κρίσης και αρχίζει να παίρνει θέσεις ώστε να επωφεληθεί της προβλεπόμενης εκρηκτικής ανάπτυξης που έρχεται. Την επόμενη ημέρα ενας (δικός τους ) οίκος αξιολόγησης αναβαθμίζει ξαφνικά κατά 2-3 βαθμίδες την Ελλάδα γιατί οι χθεσινές πληροφορίες αποδεικνύονται βάσιμες και άρχισε η απρόσκοπτη ανακεφαλαίωση του Ελληνικού τραπεζικού συστήματος με την εισροή των 18 δίς ευρώ τη Δευτέρα. Σε 2-3 μέρες και οι υπόλοιποι οικοι ανταγωνίζονται στην περαιτέρω αναβάθμιση της Ελλάδος. Σε 10 μέρες το Ελληνικό χρηματιστήριο απογειώνεται… Η κυβέρνηση ”παγώνει” για ενα μήνα τουλάχιστο την εκποίηση των δημοσίων ακινήτων οπότε η αξία τους εκτινάσσεται στα 300 δίς. Τότε αρχίζει να πουλάει αργά και μεθοδικά, κατ’ αρχήν αυτά που φέρνουν κκεφάλαια και επενδύσεις. Ετσι η οικονομία ξαναπαίρνει εμπρός. Παράλληλα η Κυβέρνηση ξεκινάει αμέσως την επανίδρυση του κράτους πχ. αφού καθορίσει τον απολύτως αναγκαίο αριθμό δημοσίων υπαλλήλων (πχ. 300000) τους περνάει όλλους απο “πανελλαδικές εξετάσεις” καρατάει τους καλύτερους και τους υπόλοιπους τους πάει εφεδρεία ή σύνταξη ή ιδιωτικό τομέα.
    Εφαρμόζει το Σκανδιναυικό σύστημα στη φορολογία,την οικονομία, την παιδεία και την ανάπτυξη. Καταργεί στην πράξη όλα τα μονοπώλια με κρατική παρέμβαση. Πχ. επιτρέπει σε κάθε πρατηριούχο απ’ ευθείας πρόσβαση στα διυλιστήρια, για να δικαιωθέι και ο κ. Μάνος. Εφαρμόζει σε κρατικό επίπεδο τις επιχειρήσεις καμικάζι του Παν/μίου Θεσ/νίκης για σπάσιμο των καρτέλ των μεσαζόντων παντού όπου αυτά εμφανίζονται. Και γενικά έχοντας απαλλάξει το πολιτικό κατεστημένο απο όλους τους πολιτικούς του παρελθόντος που είναι ύποπτοι διαφθοράς, προχωρεί στην κατεύθηνση αυτή τη φορά για ειλικρινή μετατροπή της Ελλάδος σε Δανία του Νότου. (Με τα απαραίτητα “παράθυρα” για τους μεγάλους μας φίλους τραπεζίτες, όπως συμβαίνει σε όλες τις καθώς πρέπει χώρες).
    Αν κάποιοι άλλοι πολίτες ή κόμματα έχουν προτάσεις ας τις κάνουν ώστε το τελικό ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ να είναι το καλύτερο δυνατό...

  35. roadrunner avatar
    roadrunner 30/05/2012 18:13:42

    Για αρκετούς Έλληνες, συμπολίτες μας , δυστυχώς, "εάλω η ψυχή..." τελικά.
    Αυτό σκέφτομαι καθώς διαβάζω την επιστολή και του σημερινού αυτόχειρα.. ο οποίος εύχεται τα εγγόνια του να μην γεννηθούν στην Ελλάδα, γιατί όπως γράφει, Ελλάδα πια δεν θα υπάρχει και η Ελληνική γλώσσα δεν θα ομιλείται στη χώρα μας.

    Εκτός από όσους φτάνουν (όχι με δική τους ευθύνη) στο έσχατο σημείο της απόγνωσης και της απελπισιάς, "εάλω η ψυχή" και όσων, βλέπουν και αδιαφορούν είτε είναι πολιτικοί, είτε όχι.
    Είναι θέμα στοιχειώδους ανθρωπιάς, για όσους μπορούν, να εμψυχώσουν και να δώσουν κουράγιο και υπομονή στους ασθενέστερους.
    Είναι κρίμα και αμαρτία, να αφήνονται μόνοι στην απελπισία τους, να πνίγονται από ντροπή όσοι χτυπήθηκαν σφοδρότερα από τη φτωχοποίηση της Ελλάδας.
    Έπρεπε ήδη να είχαν ληφθεί μέτρα για να προληφθούν οι αυτοκτονίες αυτού του είδους. Κάθε Έλληνας που χάνεται έτσι άδικα, είναι αναντικατάστατος .
    Η ανθρώπινη ζωή πρέπει να αποκατασταθεί σαν αξία, σαν η πρώτιστη των αξιών και αυτό είναι δουλειά της πολιτείας και των πολιτικών. Θέλω να ακούσω, ειδικά από τον Αντώνη Σαμαρά, να κάνει τη στροφή αυτή, τη στροφή προς τον άνθρωπο, προς τον ελληνικό λαό, που χρειάζεται κουράγιο, ενθάρρυνση, εμψύχωση, όσο ποτέ.

  36. nous avatar
    nous 09/06/2012 22:37:35

    Φίλτατε Κώστα, ἐξαιρετικό τό ἄρθρο. Πλήν ὅμως ὁ σωστός τίτλος εἶναι «Οὐχ ἑάλω», καθ' ὅσον τό ρῆμα «ἁλίσκομαι» (τοῦ ὁποίου τό «ἑάλω» εἶναι ἀόριστος) δασύνεται καί τό ἄφωνο ψιλόπνοο «κ» τρέπεται στό ἀντίστοιχο δασύπνοο «χ».
    Τό αὐτόν φυσικά ἰσχύει καί στό μονοτονικό, τοῦ ὁποίου ἡ ἐγγενής ἀδυναμία γίνεται ἐμφανής ὅταν ἡ γλῶσσα γίνεται ἐλαφρῶς πιό ἀπαιτητική σέ λεξιλόγιο καί ἔκφραση.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.