#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
27/12/2009 14:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ολική επαναφορά στην γοητεία της σκέψης



Μια περιπέτεια που την λένε "antinews"

Καθόμασταν στην μικρή πλατεία και απολαμβάναμε τον καφέ μας. Παράγοντες και υποψήφιοι βουλευτές, μοντέλα και μόδιστροι, αργόσχολοι κάθε είδους, είχαν πιάσει τις καλύτερες θέσεις για να βλέπουν και κυρίως για να τους βλέπουν. Πολυτελείς λιμουζίνες κουβαλούσαν το πολύτιμο περιεχόμενό τους. Οι ιδέες και τα πρότυπα της εποχής είχαν κρεμαστεί στα περίπτερα, μεταλλαγμένες σε πολύχρωμα εξώφυλλα και πρωτοσέλιδα που διαλαλούσαν το εμπόρευμα της ημέρας: DVD, μαχαιροπήρουνα, κάμερες, εγκλήματα, σκάνδαλα, κιλίμια, όργανα γυμναστικής, δονητές, χαϊμαλιά για το κακό μάτι. Αποδέκτες νέοι άνθρωποι σε συσκευασία μαζικής παραγωγής, αγόρια και κορίτσια έτοιμα προς κλωνοποίηση, με μόνη έγνοια τις εμπειρίες που θα αντάλλαζαν εκείνο το βράδυ, σύμφωνα με τις γραπτές οδηγίες στο τελευταίο τεύχος.

Η συνταγή των αρχιερέων της προπαγάνδας και των εργολάβων του «εκσυγχρονισμού» ήταν πετυχημένη: Ιλουστρασιόν πρότυπα ανοργασμικού περιεχομένου, ήχοι βλαχομπαρόκ, προγραμματισμένα ξεσαλέ, μελετημένα βίτσια και πλαστικές, καλά προφυλαγμένες από αισθήματα, απολαύσεις. Το άλλο φύλλο, σε συσκευασία δώρου, να περιμένει πάντα τη σωστή χρήση, αρκεί οι αναγνώστες να ακολουθούν κατά γράμμα τις οδηγίες. Έρωτες δίχως χθες και χωρίς αύριο. Η ηδονή σαν τεχνική life style, χωρίς life, ούτε και style – «στυλάκι» μόνο. Όσο πιο ιμιτασιόν, τόσο πιο αυθεντικό. Ο σνομπισμός του φτωχομπινέ που πιστεύει ότι έχει πιάσει τη ζωή από τα κέρατα. Το παραμύθι του κομπλεξικού που αισθάνεται μεγαλοαστός, επειδή φοράει κουστούμι Αρμάνι. Μια κοινωνία ευνουχίζεται παίρνοντας μάτι στα εξώφυλλα και τις τηλεοπτικές οθόνες.

Έτσι το αποφασίσαμε. Αγοράσαμε ένα καλό κομπιούτερ, κλειστήκαμε σε ένα γραφείο, φωνάξαμε και κάποιους άλλους αποξεχασμένους και είπαμε τέρμα στην μιζέρια και την παραίτηση. Έχουμε κάτι να πούμε και θα το πούμε με κάθε κόστος. Γιατί, όπως εσείς, έτσι κι εμείς, κουραστήκαμε πια να μας πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες.

Δεν μπορούμε όμως να σας εξαπατήσουμε υποσχόμενοι τετριμμένες «αλήθειες», πλαστές «αντικειμενικότητες» και έωλες «αποκαλύψεις». Δεν θα προσφέρουμε πλαστικά πρότυπα, illustration αυταπάτες, σκουπίδια ως εδέσματα, πολιτικούς ως γιαούρτια και γιαούρτια ως θεογκόμενες. Ούτε θα υπαγορεύσουμε φυσικά συνταγές για το πώς θα ζήσετε, θα ερωτευθείτε και θα πεθάνετε.

Μπορούμε όμως να υποσχεθούμε ότι θα επιχειρήσουμε , κόντρα σε όλους και όλα, μια ολική επαναφορά στην γοητεία της σκέψης, στον επανακαθορισμό των εννοιών, στην ουσιαστική κρίση των γεγονότων και των προσώπων.

Ελπίζουμε έτσι ότι θα φτιάξουμε μαζί σας έναν τόπο πραγματικής επικοινωνίας που θα προσπαθήσει να θυμίζει ότι την ζωή μας την ορίζουμε εμείς και ότι μπορούμε ακόμα να απολαμβάνουμε τον καφέ μας στις πλατείες μας, αγκαλιά με ό,τι αγαπάμε, ανταλλάσοντας σχέδια για το μέλλον μας. Δηλαδή για όλα αυτά που δεν μπορούν ποτέ να σκεφθούν εκείνοι οι οποίοι έχουν να σας προτείνουν μόνο «10 τρόπους» για οτιδήποτε. Αυτοί ας συνεχίσουν να έχουν φρικτούς ανοργασμικούς εφιάλτες. Εμείς προτιμάμε τις υπέροχες φαντασιώσεις, όσο κι αν κοστίζουν.

Καλή Χρονιά

Η συντακτική ομάδα του www.antinews.gr

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ηλίας avatar
    Ηλίας 27/12/2009 14:05:07

    Αμήν!

  2. mara avatar
    mara 27/12/2009 14:41:24

    Εύγε!! Μαζί σας!!!

  3. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 27/12/2009 14:56:24

    Η γοητεία της απόρριψης της μπαρούφας (τι το έλεγαν αυτό παλιά... Αντίσταση;)

  4. Λάκωνας avatar
    Λάκωνας 27/12/2009 14:59:54

    είθε να είναι έτσι

    υγ.ο δαίμων του πληκτρολογίου χτύπησε στην τελευταία παράγραφο

  5. trochalos avatar
    trochalos 27/12/2009 15:34:59

    Bravo,γιά πάντα μαζί σας Χρόνια Πολλά Καλή Χρονία και πάντα επιτυχίες

  6. kanis avatar
    kanis 27/12/2009 15:38:30

    Δηλαδή, slaves to love, όπως μας έμαθε ο Bryan Ferry και δίδασκαν οι 9,5 βδομάδες;

  7. donaE avatar
    donaE 27/12/2009 15:41:41

    ...'αγκαλιά με ό,τι αγαπάμε',δεν χρειαζεται τιποτα αλλο.

  8. Μάρκο Τ avatar
    Μάρκο Τ 27/12/2009 15:53:42

    Σας εύχομαι καλή και πολιτικώς μη ορθή χρονιά!

  9. Μάρκο Τ avatar
    Μάρκο Τ 27/12/2009 16:08:31

    Γιατί χρειάζεται να υπάρχει το Antinews;

    Η απάντηση: Επειδή "δεξιές" εφημερίδες γράφουν αυτά που έγραφε σήμερα η "Καθημερινή της Κυριακής" του μεταμοντέρνου εφοπλιστή Γιάννη Αλαφούζου.

    Δηλαδή:
    α. Στα θετικά της κυβέρνησης ΓΑΠ είναι το νομοσχέδιο για το μεταναστευτικό, του οποίου συσκότιζε (εννοείται) τις παραμέτρους,
    β. Η Θάλεια Δραγώνα δέχεται οξεία επίθεση από ακραίους κύκλους για τις "επιστημονικές της απόψεις",
    γ. Το καθιερωμένο ρεπορτάζ για τους αφροασιάτες λαθρομετανάστες ήταν (και πάλι) στο πλαίσιο της δικτατορίας του πολιτικώς ορθού, δηλαδή προσοχή να μην μιλήσουμε για ισλαμικά γκέτο και προσοχή να μην πούμε πόσο χαβούζα και βασίλειο της απλωμένης κουρελούς με την πραμάτεια έχει γίνει το κέντρο της Αθήνας.

    Για όσο καιρό ένα πολύ μεγάλο ποσοστό πολιτών αυτής της χώρας αισθάνεται φιμωμένο από την "επίσημη" ενημέρωση, ιστοσελίδες όπως το Antinews προσφέρουν μια ανάσα ελευθερίας στην έρημο της αριστεροφιλελεύθερης δικτατορίας της "πολιτικής ορθότητας".

    • kanis avatar
      kanis @ Μάρκο Τ 27/12/2009 16:27:05

      Στα πλαίσια της "πολιτικής ορθότητας", δηλαδή, κινούμαστε εδώ μέσα;
      Δεν παράγεται και κάτι ..προτότυπο;

    • tiramola avatar
      tiramola @ Μάρκο Τ 27/12/2009 16:56:48

      @Marko T
      Ενώ η "πολιτική ορθότητα" στην πραγματικότητα είναι αυτή που εσύ με τις απόψεις σου εκφράζεις?
      Ας σοβαρευτούμε...
      Απόψεις εκφράζονται εκατέρωθεν.
      Αν θέλεις ένα μέσο να εκφράζει τις δικές σου απόψεις , δεν θα δυσκολευτείς να βρεις.
      Ειδικά στο internet έχουν μεταφερθεί εδώ και πολύ καιρό τα πράσινα και γαλάζια καφενεία με την απαραίτητη σύνθεση διαχειριστών και σχολιαστών.
      Οι συνθήκες ιδανικές την επόχή της τεχνολογίας.
      Μπορείτε οργανωμένα να βγείτε στους δρόμους απαιτώντας την μη ψήφιση του ν/σ για την ιθαγένεια των μεταναστών , την απομάκρυνση της Δραγώνα και των κουρελούδων από το κέντρο.
      Βέβαια τότε θα έχετε να αντιμετωπίσετε την ίδια τη Δημοκρατία...

  10. Factorx avatar
    Factorx 27/12/2009 16:18:45

    Μόνο οι “δεξιές” εφημερίδες τα γράφουν;

  11. ΑΡΗΣ Θ avatar
    ΑΡΗΣ Θ 27/12/2009 16:30:07

    Καλή Χρονιά....και περιπετειώδη! Και κυρίως καλύτερη από αυτές που πέρασαν (κάπως χλωμό το βλέπω βέβαια) και χειρότερη από αυτές που θα ακολουθήσουν!

  12. pikras avatar
    pikras 27/12/2009 16:30:52

    καλές καγαθές οι προθέσεις...να δούμε ..."την νεκροψία".
    Μακροζωία!

  13. Hase avatar
    Hase 27/12/2009 16:49:58

    Γιαυτο σας αγαπαμε και γιαυτο το πρωτο που κανουμε καθε πρωι η οποτε ανοιγουμε το δικο μας μηχανημα ειναι να ειστε μαζι μας.
    Καλη χρονια και υγεια να εχετε για να σας διαβαζουμε, να διαβαζουμε τους ικανους σχολιαστες σας και να διευρυνουμε και τους δικους μας οριζοντες.
    Παντα πρωτοι να ειστε γιατι το αξιζεται.

  14. Ι Δ. avatar
    Ι Δ. 27/12/2009 17:03:12

    Όχι μόνο στιs μικρέs αλλά ούτε στιs μεγάλεs πλατείεs εσειs oι γυηαίκεs τηs συντακτικήs ομάδαs θα μπορείτε να απολαμβάνετε τον καφέ σαs σε λίγο. Μόνο με συνοδεία συγγενούs και με κατάληλη ενδυμασία .Ο όποιοs χρwματισμόs τηs μπούργκαs επιτρέπεται .Τον καφέ ενοείται οτι θα τον απολαμβάνετε με καλαμάκι σαν να είστε μπαταρισμένεs απο τροχαίο η' σαν αιγυπτιακέs μούμιεs.

  15. Hase avatar
    Hase 27/12/2009 17:04:26

    Kai σορυ για την ορθογραφια.

  16. ΙΑΝΟΣ avatar
    ΙΑΝΟΣ 27/12/2009 17:12:38

    ......ΑΛΗΘΕΙΑ !!!!ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ...ΔΕΞΙΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ THN ΕΛΛΑΔΑ;;;;;;;;ΕΓΩ ΞΕΡΩ ΜΟΝΟ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΤΟΥΣ ΑΓΓΛΟΣΑΞΟΝΕΣ " FLOATING WITH THE TIDE " !!!

  17. Νίκος avatar
    Νίκος 27/12/2009 17:20:54

    "Έχουμε κάτι να πούμε και θα το πούμε με κάθε κόστος".

    Και επειδη εχετε γι' αυτο και εμεις σας διαβαζουμε, θα ελεγα με παθος και αφοσιωση. Α
    Ας μην εκληφθει ως παρατηρηση φιλοι ΑΝΤΙνεοσυνιστολογουντες, αλλα εγω θα ελεγα "Εχουμε κατι ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ και ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ να πουμε και θα το πουμε".

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΥΓΕΙΑ

  18. Nazgul avatar
    Nazgul 27/12/2009 18:10:18

    Tout comprendre c'est tout pardonner


    Καλή Χρονιά με Υγεία και Σύνεση

  19. ΑΧΙΛΛΕΑΣ avatar
    ΑΧΙΛΛΕΑΣ 27/12/2009 19:32:05

    ΑΜΗΝ!.... ΠΟΛΛΑ ΕΥΓΕ...

  20. Sporades avatar
    Sporades 27/12/2009 20:05:55

    Είστε μια όαση. Είναι σαν να συναντίεσαι με φίλους. Καφές στο πλάι, συζήτηση μεσω πληκτρολογίου, ενημέρωση. Υπάρχει ποιότητα ακόμη και στην διαφωνία. Είναι ένας πολιτισμένος χώρος. Πολλά εύγε και απο μένα.

  21. Ηλίας avatar
    Ηλίας 27/12/2009 20:47:43

    Πόσο θα κόστιζε άραγε μια έντυπη έκδοση αναρτημένη σε περίπτερα;;

  22. Giorgos avatar
    Giorgos 27/12/2009 20:51:17

    αν εμπαινε αυτο το κειμενακι πρωτη σελιδα σ ολα τα σχιλικα βιβλια
    θα ειχαμε ελπιδες πολλες!!

  23. loretta avatar
    loretta 27/12/2009 21:18:06

    μονο το οτι εχετε εσεις κατι να πειτε και εμεις οι οποιοι ειμαστε κατι να απαντησουμε δειχνει οτι ειστε απαραιτητοι για ολους μας....Καλη συνεχεια ΦΑΚΤΟΡΕΣ και μια ευχη σας δινω STAY TRUE!!

    Kαλη χρονια σε ολους σας και πανω απο ολα υγεια.

  24. Καππαδόκης avatar
    Καππαδόκης 27/12/2009 21:37:55

    Καλή Χρονιά με ανεξάρτητη σκέψη και αδέσμευτη επικοινωνία.
    Χρόνια Πολλά σε όλη την παρέα ένθεν και ένθεν.

  25. loretta avatar
    loretta 27/12/2009 21:57:36

    http://www.youtube.com/watch?v=_5w7NMkB5dI&feature=related

    αφιερωνω σε ολους ενα τραγουδακι των POGUES the fairytale of new york!!

    merry christmas !!

  26. ηο avatar
    ηο 27/12/2009 22:34:19

    χρονια πολλα.

  27. Nικόλας avatar
    Nικόλας 27/12/2009 23:09:12

    Χρόνια πολλά σε όλους. 2010,έμενα ένα πράγμα μου "λέει" αυτή η χρονιά.
    Η χρονιά που θα πάω στρατό και γω να υπηρεσήσω την πατρίδα. Άντε να δουμε...

  28. Soustom avatar
    Soustom 28/12/2009 00:03:25

    ....ΜΕ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ ΓΙΑ ΑΔΙΑΚΟΠΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

  29. netris avatar
    netris 28/12/2009 07:49:37

    Χρόνια πολλα, υγεια, δυναμη, στην διαρκεια του χρονου, στην διαφορετικοτητα, και στην καθολικη υπαρξη μας.

  30. Spm avatar
    Spm 28/12/2009 08:52:39

    Επέστρεψα Φακτορα. Μπορείς να αρχισεις να ανησυχεις.
    Χρόνια Πολλά

  31. δρόμος avatar
    δρόμος 28/12/2009 09:50:32

    "επανακαθορισμός των εννοιών", έ? το γοητευτικό μαζί σας είναι που οσμίζεστε τα ουσιώδη, και τα προσφέρετε σα βάση της κουβέντας, γιαυτό και καταντάει αλκοολίκι η παρουσία όλων εδώ! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ σε όλους-ες, και πολλή δύναμη για τη χρονιά που ξημερώνει!!

  32. AΜ avatar
    28/12/2009 10:38:02

    Μακάρι. Το έχει ανάγκη η εποχή μας πιο πολύ παρά ποτέ...

  33. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 28/12/2009 12:33:45

    ΝΑ ΜΠΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΣΑΣ ΘΕΛΩ.ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΕΧΩ ΣΩΣΤΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
    ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΤΑΙ ΑΛΛΟ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΤΑ ΜΕΣΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΤΟ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ ΤΟΥΣ ,ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΛΑΛΗΣΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΠΩ ΚΑΤΙ ΚΟΙΝΟΤΥΠΟ :
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΕΛΠΙΔΑ ΚΑΙ ΑΓΩΝΕΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΑΦΗΣΕΙ ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ

  34. ΟΔΥΣΣΕΑΣ avatar
    ΟΔΥΣΣΕΑΣ 28/12/2009 14:11:01

    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΙΔΙΑ.
    ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ

  35. Ratca avatar
    Ratca 28/12/2009 16:35:20

    |Aγαπάμε το antinews|
    καλή χρονιά

  36. Πηνελόπη avatar
    Πηνελόπη 28/12/2009 17:54:42

    Αγαπητέ Φάκτορα,
    το σχολιο του 'Μάρκου Τ.' έχει και μια άλλη σημασία: οτι το μπλογκ σου το οποίο όντως ετοιμάζεις με πολύ φροντίδα και μπρίο (και για αυτό συνεχίζω να το παρακολουθώ) δίνει δυστυχώς την εντύπωση στους αναγνώστες τοθ οτι ανήκει στη 'δεξιά', και μάλιστα τη 'δεξιά' εκείνη που θεωρεί πως δεν εκπροσωπείται αρκούντως στα κοινά - την περιθοριοποιημένη. Για αυτό ο 'Μάρκος Τ.' αισθάνεται άνετα και αυτομάτα να πεί το σχόλιό του. Τουλάχιστον αυτή είναι η εντύπωσή μου.
    Συμφωνώ με το 'Μάρκο' στο πως σε εντοπίζει πολιτικά, όχι όμως με ενθουσιασμό αλλά με στεναχώρια. Προς απόδειξη ένα μόνο στοιχείο από πολλά: ο πρόσφατος ποταμός 'ειδήσεων' και 'σχολίων' αποκλειστικά για το Σαμαρά, πριν τις εσοκομματικές εκλογές της ΝΔ, που μου θύμιζαν μάλλον προπαγανδιστικές μονο-αφισσοκολλήσεις. Εκατοντάδες κουβέντες, από τις βαριά μπανάλ εως τις Αποκαλυπτικές, εξαφάνισαν από το μπλογκ κάθε άλλη είδηση και - το κυριώτερο - κάθε άλλη οπτική από αυτή της αλύτρωτης δεξιάς που εδώ και χρόνια έχει ταυτίσει το Σαμαρά με ένα μοντέρνο εθνομάρτυρα και συνάμα Μεσσία.
    Ως άλλη απόδειξη, δεν ξέρω άμα έχει γίνει αντιληπτό αλλά εδώ και πολύ καιρό ο μη δεξιός λόγος έχει σχεδόν αποσυρθεί από το μπλογκ σου.
    Δικαίωμα του καθενός είναι να λέει ότι θέλει, θα πει ο κόσμος βέβαια, ιδιαίτερα όταν λές πράγματα που δεν λεέι η Καθημερινή! Όντως. Αυτά τα λέω, όμως:
    - Πρώτον, γιατί όντως έχεις και μεράκι και ικανότητες, και πολύ λυπάμαι που το τελευταίο καιρό αδυνατώ να σε παρακολουθήσω. (σα ν χάνω επαφή με ένα φίλο)
    - Δεύτερον, γιατί (όπως είχα πει σε παλιότερό μου σχόλιο) το μπλογκ αυτό κάνει μια συνειδητή σύνδεση με το περιοδικό Αντί, το οποίο - αν και όντως φιλοξενούσε άρθρα και στήλες ανάλογης υφής - είχε μια ξεκάθαρη αριστερή αντζέντα. Να στο πω διαφορετικά, ο 'Μάρκος Τ.' δεν 'εγραφε ποτέ στον Παπουτσάκη περιγράφοντάς τον ΄δεξιό'!
    Οπότε αγαπητέ μου Φάκτορα, επι της ουσίας, ή ο 'Μάρκος Τ.' έχει δίκιο (αλλά τότε κόψε - ή μίκρυνε - το ΑΝΤΙ από τον τίτλο σου), ή έχει άδικο (αλλά δείξε το έμπρακτα, πολιτικά και ποιοτικά), ή εγώ είμαι λάθος και εξαφανίζομαι εν ντροπή (και ζητώ συγγνώμη άμα παρεξήγησα κάτι, γιατί το σχόλιό μου είναι καλόβουλο)

    Συντροφικά
    Πηνελόπη

  37. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 28/12/2009 18:26:59

    Νομίζω ότι έχεις χάσει επεισόδια στην εξέλιξη της πολιτικής σκέψης στην Ελλάδα. Αυτή η παλαιοαριστερή προσέγγιση ανήκει στη δεκαετία του 1970. Σήμερα οι διαχωριστικές γραμμές είναι νεοτάξ - αντινεοτάξ. Εμείς εδώ όλοι ή οι περισσότεροι είμαστε αντινεοτάξ. Καλώς ή κακώς, το νεοτάξ έχει ταυτιστεί με το μεγαλύτερο κομμάτι αυτού που ονομάζουμε αριστερά και με μικρότερο κομμάτι αυτού που ονομάζουμε δεξιά (Μητσοτάκης κλπ.).

    Επίσης, το αντινεοτάξ έχει κάποιες προτεραιότητες πολιτικής δράσης (υπεράσπιση έθνους, θρησκείας, συλλογικής ταυτότητας) που έχει συνηθίσει η κοινωνία να θεωρεί ως "δεξιές". Είναι λάθος όμως να θεωρούνται αυτά "δεξιά". Όπως είπε ο Σαμαράς ότι δεν χαρίζω την πατρίδα στην άκρα δεξιά, εγώ σας λέω, γιατί να χαρίσετε την πατρίδα στη δεξιά, γενικότερα. Μήπως αριστερός σημαίνει όχι πατριώτης; Δεν νομίζω και αν ρωτήσετε τους περισσότερους αριστερούς, αν όχι όλους, θα δηλώσουν πατριώτες.

    Αλλά αυτό που συμβαίνει σήμερα είναι το εξής: Ο αριστερός πολιτικός λόγος άνθισε σε εποχή που υπήρχε φτώχεια και εξαθλίωση, σε αντιδιαστολή με προκλητικό πλούτο ολίγων. Σήμερα υπάρχει ακόμη προκλητικός πλούτος, αλλά αυτός βρίσκεται στα χέρια περισσότερων από παλιότερα, ενώ ο πλουτισμός έχει υποστεί και έναν ιδιότυπο εκδημοκρατισμό. Ο καθένας δηλαδή μπορεί να γίνει, ατιμώρητα, μικότερο ή μεγαλύτερο λαμόγιο και να φάει με χρυσά κουτάλια. Από την άλλη, η εξαθλίωση τείνει να εκλείψει. Ακόμη και όσοι στατιστικά εμφανίζονται ως φτωχοί, δεν είναι και τόσο φτωχοί. Καταστηματάρχης μου έλεγε τις προάλλες (αρκετά πριν τα Χριστούγεννα) ότι μπήκε μια μέρα πρόσφατα ζητιάνος και του αντάλλαξε την είσπραξη της ημέρας, 160 ευρώ, από ψιλά σε χαρτονομίσματα. Αν λοιπόν ο ζητιάνος μπορεί να βγάζει 160 ευρώ την ημέρα, τότε η κοινωνία μας της περισσεύουν λεφτά, δεν της λείπουν. Κι ας μιλάμε για τη γενιά των 700 ευρώ κλπ. Τα 700 ευρώ είναι της δουλειάς, στην πραγματικότητα τσοντάρει αρκετά ακόμη ο μπαμπάς από την κανονική και από τη μαύρη του δρασαηριότητα.

    Σε αυτές τις συνθήκες λοιπόν, δεν είναι ιδιαίτερα πρόσφορη η ανάπτυξη αριστερού λόγου με επίκεντρο την κοινωνική δικαιοσύνη, εξαθλίωση των μαζών, κλπ. Αντιθέτως, ο εσωτερικός και διεθνής πολιτικός περίγυρος θέτει σε διαρκώς μεγαλύτερη απειλή της "δεξιές" αξίες, αν μπορούμε να τις ονομάσουμε έτσι, που είναι εξίσου σημαντικές και για τον αριστερό (όπως και οι "αριστερές" αξίες είναι εξίσου σημαντικές για τον δεξιό). Η διαφορά αριστεράς και δεξιάς υπάρχει στο πολιτικό πρόταγμα, αλλά σε τελική ανάλυση, όλους μας νοιάζουν όλα. Και επειδή ο Σαμαράς εμφανίζεται ως μία αξιόπιστη πρόταση προστασίας όσων "δεξιών" πραγμάτων απειλούνται (πατρίδα, θρησκεία, κλπ.), για το λόγο αυτό πολλοί εδώ μέσα, αν και δεν είμαστε δεξιοί, έχουμε ταυτιστεί πολιτικά μαζί του. Γιατί αυτό είναι το επίκαιρο πρόβλημα των ημερών μας, του καιρού μας.

    Έτσι έχουμε πυκνώσει τις τάξεις του antinews και δίνουμε τη μάχη για τις ίδιες προτεραιότητες ως σχολιαστές, γνωρίζοντας ότι δεν υπάρχει "αριστερό" ή "δεξιό", αλλά νεοταξικό και αντινεοταξικό. Η μάχη αυτή είναι στοιχειώδες καθήκον μας, ως πολιτών, και προσωπικά είμαι πολύ χαρούμενος που συμμετέχω σε αυτήν μέσω του antinews.

    Φάκτορα, να είσαι καλά, κι εσύ και όλοι οι συνεργάτες σου.

  38. Kurosaki Ichigo avatar
    Kurosaki Ichigo 28/12/2009 18:27:21

    Πηνελόπη μακάρι να είχα το επίπεδο και την υπομονή να γράψω κι εγώ τόσο όμορφο σχόλιο χωρίς να κινδυνεύσω να παρεκτραπώ πνιγμένος μέσα στην πικρία. Σε κάθε περίπτωση, προσυπογράφω. Στην πράξη βέβαια μικρή σημασία έχει, αλλά χαίρομαι πολύ που ειπώθηκαν (και τόσο κομψά μάλιστα) αυτές οι κουβέντες.

  39. Πηνελόπη avatar
    Πηνελόπη 28/12/2009 18:35:38

    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ φίλε μου!

  40. Πηνελόπη avatar
    Πηνελόπη 28/12/2009 18:58:12

    Να 'σαι καλά 'Επώνυμε'. Σέβομαι τη θέση σου και γνωρίζω πολύ καλά οτι εκφράζεις σε γενικές γραμμές τις απόψεις μιας μεγάλης μερίδας του λαού. Διαφωνώ όμως ριζικά με την ανάλυσή σου. Διαφορά μεταξύ αριστεράς και δεξιάς υπάρχει και μάλιστα πολύ έντονη. Σίγουρα δεν είναι οι ίδιες αντζέντες με αυτές άλλων δεκαετιών. Και ναι υπάρχουν θέματα που μας απασχολούν όλες και όλους από κοινού. Υπάρχει όμως μια βασική διάκριση και αυτή είναι στην ιεράρχηση των προβλημάτων, στην εξήγησή τους και στην διατύπωση λύσεων.
    Πιστεύω ότι το σχόλιό σου - για το οποίο σε ευχαριστώ - προσφέρει άλλη μια απόδειξη της αρχικής μου διαπίστωσης.

  41. Kurosaki Ichigo avatar
    Kurosaki Ichigo 28/12/2009 18:59:36

    Θυμάσαι φαντάζομαι την εποχή όπου «κάποτε δεν τόλμαγες να πεις λέξη για έθνος ή πατρίδα και σε έλεγαν φασίστα». Εδώ και καιρό αυτό το φαινόμενο παρουσιάζει ρεβανσιστικού τύπου αντιστροφή. Το να σου κολλήσει βολικά κάποιος σχολιαστής την ρετσινιά του νεοταξίτη-προδότη ήταν και παλαιότερο φαινόμενο σε αυτόν τον χώρο αλλά μπορούσε κανείς να αντεπεξέλθει σχετικά εύκολα χωρίς να νιώσει παρείσακτος και ανεπιθύμητος. Πλέον δεν είναι έτσι. Πρώτου δηλαδή γράψει κανείς κάτι που φαντάζει σε πολλούς ως φιλο-νεοτάξ (για να δανειστώ τον μανιχαιστικό διαχωρισμό σου) για το τάδε ή δείνα θέμα, πρέπει να δώσει πρώτα πιστοποιητικά πατριοφροσύνης και να αποδείξει οτι δεν του κόβει επιταγές ο Σόρος για να επιμολύνει την ιδεολογική καθαρότητα του χώρου σχολιασμού.
    Η γνώμη του πολτοποιείται σε χρόνο μηδέν από μονομπλόκ αντεπιθέσεις Ιαβερικής μανίας. Ελπίζω να πρόκειται περι μεταβατικής περιόδου και εν καιρώ η ιστοσελίδα να βρει ξανά τα ζύγια της, γιατί όπως έγραψε και η Πηνελόπη, υπάρχουν κάποιοι που έχουν συναισθηματική σχέση με τη σελίδα και θα χαιρόντουσαν παρα πολύ αν κάποια πράγματα γίνουν ξανα όπως παλιά. Τότε που η σελίδα είχε μεν ξεκάθαρο ιδεολογικό προσανατολισμό αλλά κρατούσε αξιόλογες ισορροπίες απέναντι στις όποιες αντίθετες τοποθετήσεις. Από την άλλη, η σελίδα έχει αναβαθμιστεί ποιοτικά ως προς το layout και δίνει πράγματι την εικόνα εντατικότερης φροντίδας και ενασχόλησης από τους διαχειριστές σε σχέση με το παρελθόν.

    Ξένος Δάκτυλος

  42. Πηνελόπη avatar
    Πηνελόπη 28/12/2009 19:08:48

    Το συεσχετισμό με το περιοδικό ΑΝΤΙ δεν την έχω κάνει εγώ αλλά έχει γίνει πλιστάκις από τους αρθογράφους του μπλογκ τούτου, ιδιαίτερα την εποχή που το περιοδικό έκλεινε αλλ και πρόσφατα με αναπαραγωγές παλαιών άρθρων. Και επειδή το ΑΝΤΙ το παρακολουθούσα στενά και με εξέφραζε ο διάλογος που γινόταν μέσα του, για αυτό και νοιάζομαι για το τι γίνεται εδώ - αν και αισθάνομαι όλο και λιγότερο καλοδεχούμενη από το όντως πλειοψηφικό ρεύμα των αναγνωστών του μπλογκ. Αν μου επιτρέπεις, και εσύ αποδεικνύεις του λόγου μου το αληθές. Οπότε παραμένω με τις αρχικές μου απορίες!

  43. ΣΚΑΙς avatar
    ΣΚΑΙς 28/12/2009 19:14:52

    Καλή χρονιά με υγεία και δημιουργικότητα σε όλους. Συγχαρηρήρια για την όαση ενημέρωσης, την οποία θα μπορούσε να αξιοποιήσει ο Α.Σαμαράς!
    Εύχομαι τέλος ΦΑΚΤΟΡΑ, το 2010 να μας δώσεις περισσότερες ειδήσεις και λιγώτερο... Μητσοτακείκο. Μας τελείωσε και δεν θέλουμε άλλο, φτάνει.

  44. Factorx avatar
    Factorx 28/12/2009 19:15:36

    Μπορείς να κρίνεις όπως νομίζεις το κοινό του antinews. Είναι αλλωστε δικαίωμα του κάθε περιθωριποιημένου "αριστερου" να χαρακτηρίζει όποιους δεν συμφωνούν μαζί του "δεξιούς" κλπ. Τι προσπαθείς να μας πείς στο ας υποθεσουμε μη κακόβουλο σχόλιό σου; Οτι οι 800.000 συμπολίτες μας που στηθηκαν με τις ωρες για να εκλέξουν τον Σαμαρά δεν αξιζουν της προσοχής σας επειδή είναι "δεξιοί"; Και θεωρείς οτι δεν είσαι φασίστας ; Τι άλλο μας λές; Οτι δεν εχουμε καμία σχέση με το Αντι; Δηλαδή ξερεις καλύτερα απο τον συγχωρεμένο τον Παπουτσάκη; Να σου πω και τι άλλο κάνεις εσυ και ο Μάρκος: Επειδή δεν έχετε να πείτε τίποτα επι της ουσίας (υφος, γραμματική, εγγυρότητα) το μόνο που λέτε είναι οτι δεν έχουμε σχέση με το παλιό αντί. Φυσικά και δεν έχουμε. σιγά την ανακάλυψη. το αντί πέθανε. το antinews ξέρεις μόνη σου τι κάνει ....

  45. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 28/12/2009 19:25:54

    Πηνελοπη να πω τη γνωμη μου.Απ οτι εχω καταλαβει πολλοι συντελεστες του antinews ησαν παλια δημοσιογραφοι του περιοδικου ΑΝΤΙ το οποιο ειχα και εγω αγορασει αρκετες φορες αν και μη αριστερος.
    Απο εκει και περα ο χωρος της ΝΔ παρουσιαζε μεγαλα οργανωτικα κενα-ουσιαστικα δεν υπαρχουν σοβαρες εφημεριδες ιδεολογικα δεξιες (πλην της Εστιας!) ουτε περιοδικα.Υπηρχε λοιπον ενα τεραστιο κενο και το καλυψε το antinews.Eτσι γινεται παντα.
    Θα ηθελα να πω οτι κατα τη διαρκεια των εσωκομματικων εκλογων το antinews πηρε καθαρα θεση υπερ του Σαμαρα.Εγω εγραφα σχολια υπερ της Ντορας και δεν μου εκοψαν κανενα.Μπορουν ολοι να γραψουν ,ακομη και αριστεροι.Βεβαια θα ελθουν σε επαφη με αυτο που ονομαζουν "αντιδραστικη σκεψη" που δεν το εχουν συνηθισει καθως τον περισσοτερο καιρο οι δεξιοι δεν ασχολουνται και πρεπει να εχουν καποια υπομονη.

  46. Α.Κ. avatar
    Α.Κ. 28/12/2009 19:29:18

    Αγαπητή Πηνελόπη

    Ανακάλυψα τα αντινέα μετά τις εκλογές του Οκτωβρίου. Η αλήθεια είναι ότι η μεγάλη έκταση που πήρε η υποστήριξη στο Σαμαρά με ενόχλησε, απλώς διότι κάλυπτε όλες τις άλλες ειδήσεις. Περίμενα όμως και δεν απογοητεύτηκα. Η θεματολογία "άνοιξε" και νομίζω ότι μπορείς να βρεις ενδιαφέρουσες ειδήσεις.

    Στο θέμα μας όμως. Εχω υποστηρίξει εδώ μέσα ότι η διαφορά μεταξύ αριστεράς και δεξιάς δεν εξαλείφθηκε απλά επειδή έπεσε το ανατολικό μπλόκ. Οσο υπάρχει εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο η διαφορά θα υπάρχει. Πριν χαρείς όμως και με κατατάξεις αυτομάτως στους "αριστερούς" επειδή ξέρω και βλέπω ότι ο Μαρξ είχε δίκιο στην κριτική του στον καπιταλισμό, θα σε στενοχωρήσω γιατί η οικονομική "αριστεροσύνη" μου, δεν σημαίνει ότι μπορώ να δεχθώ την καταστροφή της Σμύρνης ως "συνωστισμό", την ελληνική επανάσταση ως "ιμπεριαλιστική πράξη" και την αντικατάσταση του έθνους από έναν πολυπολιτισμικό χυλό παγκοσμίων διαστάσεων. Θα σε παρακαλούσα να μου εξηγήσεις γιατί "αριστερός" πρέπει αναγκαστικά να σημαίνει πολιτιστικά-πολιτισμικά αυτοευνουχισμένος;

    Οπως βλέπεις, σε αυτό το μπλογκοσάιτ υπάρχει κάθε καρυδιάς καρύδι. Και συμμετέχω γράφοντας και σχολιάζοντας γιατί ξέρω ότι κανένας δεν θα μου βάλει ταμπέλα και δεν θα με τσουβαλιάσει σε αυθαίρετες κατηγορίες. Κάτι που κατά κόρον γίνεται στις μέρες μας π.χ. με την ταμπέλα του ρατσιστή, με όσους διαφωνούν στο να γίνει η Ελλάδα χώρος υποδοχής εκατομμυρίων μουσουλμάνων μεταναστών. Το παιχνίδι των επιχειρημάτων και αντεπιχειρημάτων παίζεται σε υψηλό επίπεδο εδώ μέσα. Σε καλώ να συμμετάσχεις.

    Ευχαριστώ για το χρόνο σου και καλές γιορτές!

  47. gnikos avatar
    gnikos 28/12/2009 21:00:33

    Μια μόνο ευχή:
    ¨ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ¨

  48. Kurosaki Ichigo avatar
    Kurosaki Ichigo 28/12/2009 22:08:07

    Εξαρτάται την περίπτωση. Γιατί και ο Πλεύρης για παράδειγμα (ακραίο αλλά ξεκάθαρο), για πατρίδα και για έθνος μιλάει. Αν τον πει κανείς φασίστα όμως δεν θα έχει άδικο, ούτε και θα δικαιούται να διαμαρτυρηθεί λέγοντας το λογύδριο στο οποίο αναφέρεσαι. Και τούτο γιατί εκτός από «πατρίδα» και «έθνος», στολίζει το περιεχόμενο του λόγου του και με διάφορα άλλα πράγματα ως προς την ουσία και το ύφος όσων λέει, που σηκώνουν άνετα τον χαρακτηρισμό «φασίστας». Φυσικά όπως προείπα το παράδειγμα του Πλεύρη είναι ακραίο. Υπάρχουν πάμπολλες άλλες λιγότερο ακραίες αλλά συγγενείς περιπτώσεις, που δυστυχώς από τα γεγονότα του προηγούμενου Δεκεμβρίου κι ύστερα, βρήκαν ευκαιρία να κάνουν σουλάτσο απροσχημάτιστα και απενοχοποιημένα, φορώντας την προβιά του «σκεπτόμενου πατριώτη».
    Δυστυχώς πάρα πολλοί από αυτούς έχουν παρεισφρήσει στους υποστηρικτές του Σαμαρά κι αυτό είναι κάτι που πρέπει να προβληματίσει πρώτα από όλους τον ίδιο τον Σαμαρά. Το έχω γράψει αρκετές φορές. Αν εξακολουθήσει να φυλάει τα νώτα του μόνο ως προς τους μητσοτακικούς, ενδέχεται να την πατήσει από τους κρυφο-ακραίους τις άλλης πλευράς που σήμερα πίνουν νερό στο όνομά του.

  49. τηλέμαχος αναγνώστου avatar
    τηλέμαχος αναγνώστου 28/12/2009 23:03:04

    1. "Νομίζω ότι έχεις χάσει επεισόδια στην εξέλιξη της πολιτικής σκέψης στην Ελλάδα. Αυτή η παλαιοαριστερή προσέγγιση ανήκει στη δεκαετία του 1970"
    Στην Ευρώπη; Στις ΗΠΑ; Στη Λατινική Αμερική; Ξεπεράστηκε και εκεί; Πάλι τελείωσε για νιοστή φορά η πάλη των τάξεων; Για τους τρεις ναυτικούς στη Βενεζουέλα άκουσες; Τους διακόσιους τόσους κάθε χρόνο;
    2."Καλώς ή κακώς, το νεοτάξ έχει ταυτιστεί με το μεγαλύτερο κομμάτι αυτού που ονομάζουμε αριστερά και με μικρότερο κομμάτι αυτού που ονομάζουμε δεξιά (Μητσοτάκης κλπ.)"
    Το ΚΚΕ ας πούμε και οι γνωστοί από το ΣΥΡΙΖΑ (Γλέζος, κλπ)είναι με τη Νέα Τάξη και ο Πάνος Παναγιωτόπουλος με την Παπακώστα είναι εναντίον της; Λίγα τα βλέπω τα ψωμιά της.
    3. "Σήμερα υπάρχει ακόμη προκλητικός πλούτος, αλλά αυτός βρίσκεται στα χέρια περισσότερων από παλιότερα, ενώ ο πλουτισμός έχει υποστεί και έναν ιδιότυπο εκδημοκρατισμό".
    Κάτι για την όξυνση της ανισότητας (στο εισόδημα και στον πλούτο)στην ελλάδα στον κόσμο αλλά και στις ΗΠΑ (ιδίως για το πρωτοφανές ποσοστό εισοδήματος και πλούτου που κατέχει το πλουσιότερο χιλιοστημόριο)έχουμε ακούσει; Για τη συχνή σύγκριση της δεκαετίας που λήγει με τη δεκαετία του '20;
    4."Από την άλλη, η εξαθλίωση τείνει να εκλείψει. Ακόμη και όσοι στατιστικά εμφανίζονται ως φτωχοί, δεν είναι και τόσο φτωχοί. Καταστηματάρχης μου έλεγε τις προάλλες (αρκετά πριν τα Χριστούγεννα) ότι μπήκε μια μέρα πρόσφατα ζητιάνος και του αντάλλαξε την είσπραξη της ημέρας, 160 ευρώ, από ψιλά σε χαρτονομίσματα"
    Η εξαθλίωση τώρα εμφανίζεται για πρώτη φορά στην ελληνική κοινωνία λόγω της απίσχνανσης του ρόλου της οικογένειας(μαζί με το ρόλο των ναρκωτικών, κλπ). Αυτό θα έπρεπε να το παίζετε στα δάχτυλα (πατρίς θρησκεία, ....). Όσο για τη μαρτυρία του καταστηματάρχη που θεωρείς ότι επαληθεύει την άποψη σου, καλό είναι να μη γυρίσουμε την οικονομική και κοινωνική ανάλυση σε εποχές προ του μεσαίωνα
    5."Έτσι έχουμε πυκνώσει τις τάξεις του antinews και δίνουμε τη μάχη για τις ίδιες προτεραιότητες ως σχολιαστές". Για τους αριστερούς είναι αστεία αυτή η διατύπωση και μακάρι να μείνετε πίσω από το πισί σας αλλά φοβάμαι ότι μερικοί με το μένος που δείχνουν έχουν προχωρήσει σε ανεβασμένες μορφές πάλης.

    @ Πηνελόπη ματαιοπονείς όπως και εγώ, απλώς προσπαθώ με αυτόν τον τρόπο να ξεκολλήσω από μια σύνδεση που δεν υπάρχει πλέον (και η αλήθεια είναι ότι δεν κρύβεται καθόλου από τον διαχειριστή).

    • Factorx avatar
      Factorx @ τηλέμαχος αναγνώστου 28/12/2009 23:32:30

      Επειδή δεν καταλαβαίνω αυτόν τον ανεβασμένο τρόπο σκέψης, μπορεις να μου τον κάνεις λιανά;

      • Πηνελόπη avatar
        Πηνελόπη @ Factorx 29/12/2009 00:27:58

        Αγαπητέ μου Φάκτορα, με παρεξηγείς και με πληγώνεις, ενώ εγώ προσπάθησα απλώς να σου μιλήσω
        - με ομοσταυλίζεις με το 'Μάρκο Τ.' και δεν το θέλω!
        - Ποτέ δεν αρνήθηκα το λόγο σε κανένα από τις μυριάδες του Σαμαρά. Αντιθέτως, απλώς αυτό που φοβάμαι είναι οτι η διαρκώς διατυμπανώμενη εμμονή με τα υψηλά ποσοστά ακροαματικότητας ή εκλογιμότητας υποσκάπτει την καλώς νοούμενη δημοκρατία και την ποιότητα του λόγου.
        - Ως παλιά αναγνώστρια του ΑΝΤΙ επίτρεψέ μου να έχω άποψη για το ύφος και την πολιτική του περιοδικού. Απορώ πως λες οτι το ΑΝΤΙ 'πέθανε'. Πώς πεθαίνει ο λόγος, το στίγμα, η μνήμη; Ανατρίχιασα. Όχι, το ΑΝΤΙ δεν πέθανε. Ίσως άμα πεθάνω εγώ και οι άλλοι μνήμονες. Το μπλογκ σου έχει ηλεκτρονική ετικέτα 'ANTI WEBLOG'. Τί ειρωνία! Η ουσία του αρχικού μου σχολίου που αρνήσε να τη σχολιάσεις είναι οτι ο λόγος του μπλογκ σου είναι αυξανόμενα αποκλίνων από αυτό του ΑΝΤΙ - πιστέυω μάλιστα οτι είναι πολιτικά αντίθετος. Δεν αισθάνεσαι περίεργα να έχεις το 'αντι-' στο μπλογκ σου, αφού και εσύ αρνείσαι την όποια συνέχειά σου με το ΄πεθαμένο΄ ΑΝΤΙ; 'Ετσι, μνήμης και τιμής ένεκεν.

        Kurosaki και Τηλέμαχε,
        σας κλέινω το μάτι και σας κερνώ.
        Φτου ξελευτερία και 'συγκρατημένη αισιοδοξία'!

        • Factorx avatar
          Factorx @ Πηνελόπη 29/12/2009 14:08:49

          Πηνελόπη, αν και καταβλαω μεγάλη προσπάθεια να παρακολουθησω τον ιρμό της σκέψης σου, επισημαινων για μια ακομα φορά πωσ

        • Factorx avatar
          Factorx @ Πηνελόπη 29/12/2009 14:13:50

          Πηνελόπη, αν και καταβαλω μεγάλη προσπάθεια για να παρακολουθησω τον ειρμό της σκέψης σου, επισημαινω για μια ακομα φορά πως Ο, ΤΙ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΠΕΘΑΙΝΕΙ. Δεν θα αναφερθώ σε άλλα, επειδή σέβομαι την μνήμη του Παπουτσάκη και δεν είναι πλεον εδω για να απαντήσει. Πρόσεχε μόνο που πατάς οταν αναφερεσαι στο παλιό Αντί. Για να σε βοηθησω, σε πληροφορω οτι οι υπόλοιποι απο τουςντελευταίους - εκτός αυτών που ειναι εδώ - δουλεύουν άλλοι για το συγκρότημα Λαμπράκη και άλλοι για την παγκοσμιμότητα. Και εδω είμαστε να κάνουμε δημόσιο διάλογο με όποιον έχει τα κότσια να μην γράφει ανωνύμως

  50. Orestios avatar
    Orestios 29/12/2009 00:17:20

    Καλή χρονιά antinews

  51. chrisss avatar
    chrisss 29/12/2009 01:28:47

    Απλά έχω να σχολιάσω και εγώ σαν γνήσιος δεξιός ότι το να δηλώνεις αριστερός, ειδικά στην Ελλάδα θα έπρεπε να θεωρείται ντροπή.Αντίθετα το αποτέλεσμα της εικοσαετούς πράσινης ανδρεοπαπανδρεικής-νεοταξικής λαίλαπας έχει καταφέρει να ταυτίσει, στα μάτια του απλού συντηριτικού άνθρωπου(με την κακή έννοια,άλλωστε δεν μπορώ να βρώ και κάτι το θετικό στον όρο αυτό) την αριστερά με την πρόοδο και την δεξία με τον συντηριτισμό,την πατριδοκαπηλεία και εν τέλει με τον φασισμό..το antinews λειτουργεί ενάντια σε αυτήν την λογική και γι αυτό το επισκέπτομαι καθημερινά..να μην ξεχάσω τέλος να πώ πως η προφανής,ως και φανατική υποστήρικση στο πρόσωπο του Αντώνη Σαμαρά στις πρόσφατες εσωτερικές εκλογές της ΝΔ, ήταν μία πράξη συνέπειας απέναντι στο ύφος του blog..και όσοι μιλούν για μονοτονία στην θεματολογία,απλά να σκεφτούν πόσο σημαντική ήταν η ανάδειξη ενός ανθρώπου στην ηγεσία ενός μεγάλου κόμματος..ενός πιθανότατα και ελπίζω σύντομα αυριανού πρωθυπουργού ο οποίος σκέφτεται λογικά,σαν κάποιους από μας εδώ μέσα και θα φερθεί όταν τον χρειαστεί η πατρίδα όπως πρέπει..το έργο αυτό που συντελέσθη μέσω τοθ blog είναι μάλλον σημαντικότερο από τις ατέρμονες διαδικτυακές συζητήσεις ,τις οποίες παρεπιπτόντως ουδόλως υποτιμώ..

  52. Jasmin avatar
    Jasmin 29/12/2009 04:23:32

    Πηνελόπη,

    Σέβομαι ότι είστε μια παλιά αναγνώστρια του ΑΝΤΙ
    Δε μπορώ να καταλάβω όμως προς τί η εμμονή με το όνομα;
    Και μάλιστα για ένα συνθετικό του ονόματος του ANTI WEBLOG.

    Αλήθεια έχετε παραπονεθεί στην σχετική ανάρτηση για τις συλλήψεις στο Ρεσάλτο; Και την υφ-αρπαγή ΑΥΤΟΥΣΙΟΥ του ονόματος από το περιοδικό "Ρεσάλτο";

    Επίσης, αναρωτιέμαι αν η διαμαρτυρία σας για την πνευματική κατοχύρωση των συνθετικών των λέξεων, επεκτείνεται και στην ονομασία του γειτονικού μας κρατιδίου. Ή αυτό δεν είναι κάτι που αγγίζει τα αριστερά ενδιαφέροντά σας;

    Οπότε μιλάμε για επιλεκτική ευαισθησία πάλι...
    Το γνωστό αυτο-κλισάρισμα των "αριστερών"...

    Εσείς μιλάτε για ποιότητα "δημοκρατίας" - Εγώ θα μιλήσω απλά για την αισθητική μου.
    Η οποία κακοποιείται, όταν ακόμα το 2009, ακούω για αριστερά
    και δεξιά με όρους εμφυλίου, χούντας, μεταπολίτευσης.
    Και τελικά νομίζω ότι ο Μάρκο Τ
    έκανε ένα σχολίο που ήταν διακόσια βήματα πριν από όλους μας.

    Έκανε μια διακριτική αναφορά στο ότι οι πολιτικές ιδεολογίες
    πεθαίνουν όταν
    οι εκπρόσωποί τους γίνονται ομοτράπεζοι στο φαγοπότι της λεηλασίας του κρατικού πλούτου.

    Διότι η "διαμάχη" σήμερα, αγαπητή κυρία Πηνελόπη, δεν είναι στο δίπολο αριστερά-δεξιά που
    προσπαθούν κάποιοι διχαστικά να μας επιβάλλουν.
    Η διαμάχη σήμερα είναι ανάμεσα στο κράτος και τους διαπλεκόμενους με αυτό,
    και των καταπιεσμένων και ανυπεράσπιστων ελλήνων πολιτών...

    Και η επιτρέψτε μου την κυνική και ωμή απορία: ζείτε από το κράτος;
    Δεν περιμένω φυσικά απάντηση. Δεν έχω καν το δικαίωμα.
    Είμαι σίγουρη όμως ότι είστε εξαιρετικά έξυπνος, εξελιγμένος και καλλιεργημένος άνθρωπος και σίγουρα έχετε το σθένος να σταθείτε απέναντι στον καθρέφτη και να απαντήσετε στον εαυτό σας.

  53. Καθρέφτης avatar
    Καθρέφτης 29/12/2009 10:31:58

    Αν διάβαζα εδώ, τα ίδια που διάβαζα στο "Αντί" τη δεκαετία του '80, θα ανησυχούσα και θα είχα τη βεβαιότητα ότι οι συντάκτες δεν μπήκαν ποτέ στον προνομιούχο τόπο της Σκέψης. Όσοι περηφανεύονται ότι έμειναν "ίδιοι", φαντάζομαι ότι έχουν βρει την αιώνια κι απόλυτη "Αλήθεια", κι αφού την ενστερνίστηκαν - άπαξ δια παντός - την δίπλωσαν, την έκαναν μαξιλάρι και κοιμούνται πάνω του ήσυχοι και ανυποψίαστοι. Εγώ πάλι, προτιμώ τους ανήσυχους "άυπνους" που με τα ταραγμένα όνειρά τους κλονίζουν προκατασκευασμένες βεβαιότητες και αλήθειες.
    Όσο για τους...τεθλιμμένους συγγενείς του "πεθαμένου Αντί", ας έχουν υπόψη τους πως δεν υπάρχει χειρότερος "θάνατος" από την πνευματική απονέκρωση και απολίθωση. Εύχομαι καλή συνέχεια και μοακροημέρευση στο antinews.

  54. ταξιδι avatar
    ταξιδι 30/12/2009 16:37:23

    Ανεξάρτητα από τις συνέπειες, οι οποίοι συχνά προχωρήσουμε περισσότερο στη ζωή. Δεν είναι τυχαία η ζωή είναι ένα ταξίδι.
    Happy holidays!

  55. ομορφια avatar
    ομορφια 30/12/2009 16:42:51

    Η ομορφιά της ζωής είναι ο απρόβλεπτος χαρακτήρας της ...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.