#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
16/06/2010 06:12
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οκτώ προτάσεις σωτηρίας από την οικονομική καταστροφή



Πριν από ένα ή δύο χρόνια, θα είχα κάτι ψύχραιμο να πω για την οικονομική πολιτική που πίστευα ότι θα έπρεπε να ακολουθήσουμε για να βγούμε από το τέλμα της μεταπολίτευσης.  Λίγο πριν από τις εκλογές, είχα γράψει μία πρόταση στους τότε υποψήφιους, ΚΚ β’ και ΓΑΠ.  Μία πρόταση για ειλικρινή αποτύπωση της κατάστασης και δωδεκάμηνη διαχείριση της ελληνικής κρίσης που 1) θα έκανε μία αναδιάρθρωση του χρέους, 2) θα έβαζε τα δημοσιονομικά και τα φορολογικά σε μία τάξη, και 3) θα έκανε συνταγματικές μεταρρυθμίσεις να φεύγαμε επί τέλους από την τσιφλικοκρατία και την οικογενειοκρατία.  Είχα προτείνει ότι όποιος αναλάμβανε αυτό το εγχείρημα, θα έπρεπε να ανακοινώσει από την αρχή την μετά από 12μηνο παραίτησή του και την προκήρυξη εκ νέου εκλογών.  Αν κατάφερνε ο 12μηνος Πρωθυπουργός να κάνει τα παραπάνω θα ήταν ο ήρωας της νέας χιλιετίας.  Προφανώς, κανείς δεν τα πήρε σοβαρά αυτά τα ουτοπιστικά.

Η Κυβέρνηση  πέταξε επτά ολόκληρους μήνες. Το αν το έκανε συνειδητά, με σκοπό, ή της …ξέφυγε, θα το δείξει η νεκροψία. Πιστεύω επίσης ότι η Κυβέρνηση το παρακάνει με το «επικοινωνιακό» και τα παραμύθια, αλλά για αυτό είναι …Κυβέρνηση, και εγώ είμαι ένας φτωχός Αρχαιοπτέρυξ.

Ειλικρινά δεν έχω πλέον πρόταση για «αναπτυξιακές προοπτικές» ή εναλλακτικές προτάσεις, ιδεολογικές, ή πρακτικές.  Τώρα είμαστε στον φαύλο κύκλο που διαφήμιζε ότι θέλει να αποφύγει ο κύριος ΓΑΠ, στην ομιλία του στην ΔΕΘ. Και εννέα  μήνες αργότερα, το μόνο που έχει προκύψει είναι ότι είμαστε πουλημένοι σε όλα τα επίπεδα, και οι υπουργοί και οι βουλευτές τους φοβούνται να κυκλοφορήσουν στην οδό Αθηνάς, ή την Πανεπιστημίου, χωρίς ΜΑΤ, μεταξύ 11 και 12 το πρωί.

Όσο για την Αντιπολίτευση, με κίνδυνο να με χλευάσουν πάλι κάποιοι,  οι απόψεις μου για από εδώ και πέρα είναι οι εξής:

1. Ειλικρίνεια προς τον λαό. Ομολογία του προβλήματος και των αριθμών του. Παραδοχή του που είμαστε.

2. Παραδοχή ότι ο ιδιωτικός τομέας είναι κατά τουλάχιστον 50% κρατικοδίαιτος.  Ο κρατικοδίαιτος ιδιωτικός τομέας δεν είναι βιώσιμος και βαφτίζοντάς τον ΣΔΙΤ, απλά μας κοροϊδεύετε.  Αν δεν ξέρετε τι είναι «κρατικοδίαιτο», ρωτήστε, και θα σας πω.

3. Παραδοχή ότι ο δημόσιος τομέας είναι κατά χ% ένα μεγάλο ταμείο ανεργίας (το χ ας το συμπληρώσει κάποιος που ξέρει).  Μαζί με την τοπική αυτοδιοίκηση το χ γίνεται χ +ψ.  Δεν έχουμε μέλλον σαν λαός αν οι μισοί από εμάς σφραγίζουν χαρτιά και κόβουν παράβολα στους υπόλοιπους.  Και όλοι συγκεντρωμένοι σε μία τσιμεντούπολη με φαντασιώσεις για επιδοτούμενους ποδηλατοδρόμους και πεζοδρομήσεις.

4. Παραδοχή  ότι πολλοί από εμάς είμαστε ανασφάλιστοι.  Δεν μπορείς να δανείζεσαι δανεικά και αγύριστα για να πληρώνεις συντάξεις, όπως είσαι.

Οι περικοπές και τα δύσκολα στα παραπάνω 3 πράγματα είναι αναπόφευκτα. Πείτε τα και καν’τε τα και βεβαιωθείτε ότι δεν θα χρειάζεται να λιμοκτονία ή να αυτοκτονεί ο κόσμος.  Μόνο αυτό εξασφαλίστε, τίποτε άλλο.

5. Δώστε ένα ελάχιστο κίνητρο, να πάει ο κόσμος στα χωριά από όπου ξεκίνησαν οι παππούδες του την δεκαετία του 50 και του 60.  Χωρίς Αυτοδιοίκηση και Μαφίες, χωρίς καμία χρηματοδότηση των ΟΤΑ.   Στα χωριά του, ο κόσμος θα οργανωθεί από μόνος του, είμαστε πιο έξυπνοι από όσο νομίζετε.  Εγώ θα πήγαινα στο χωριό μου, αλλά έχει ΟΤΑ.

6. Ζητήστε και μαζέψτε ένα «εφ’ άπαξ», σίγουρα με κριτήρια «ποιος μπορεί» αλλά από όλους κάτι, για την μείωση του χρέους.  Προσοχή:  Εφ’ άπαξ και μόνο για αποπληρωμή σε διαπραγμάτευση αναδιάρθρωσης.  Με μετρητά, ζεστά, έχετε ατού να διαπραγματευτείτε  κάποια αναδιάρθρωση.  Αναδιαρθρώστε το ρημάδι το χρέος, κάθε μέρα που λέτε ότι δεν θα το κάνετε, (α) δεν σας πιστεύω και (β) γίνεται όλο και πιο δύσκολο.  Ρωτήστε την Lazard, θα σας το επιβεβαιώσει.

7. Είμαι υπέρ της μείωσης φόρων. Όταν ο συντελεστής είναι μικρός, μειώνεται το κίνητρο για φοροδιαφυγή, και γλυτώνεις ένα σωρό μη παραγωγικούς ανθρώπους από το Δημόσιο. Δύο συντελεστές: 15% μέχρι 30.000, 25% για πάνω από 30.000.   Συνδέστε τον ανώτατο συντελεστή φορολογίας εισοδήματος φυσικών προσώπων με αυτόν των νομικών προσώπων ορίζοντας ταυτοχρόνως ότι αυτοί θα αποκλιμακώνονται ετησίως ώστε να φθάσουν τελικά σε επίπεδα ανταγωνιστικά με αυτά που ισχύουν σε γειτονικές χώρες .

8. Άρετε το πόθεν έσχες για επαναπατρισμούς κεφαλαίων για  επενδύσεις ή αγορά ακινήτων.  Μην μπερδεύεστε με τους απατεώνες, φωνάξτε με εμένα, να σας λέω ποιοι είναι οι απατεώνες. Μην στραγγαλίζετε την ροή του κεφαλαίου, γιατί απλά δίνετε έτσι κίνητρο για περισσότερους απατεώνες.  Θυμηθείτε την ανωμαλία του ανελεύθερου συναλλάγματος, τι αποτελέσματα είχε.   Και καταργήστε κάθε φορολογία στο Χρηματιστήριο. Τώρα, ξέρω είναι πιο δύσκολα από ότι πριν 12 ή 9 μήνες, αλλά επιμένω.  Λιγότεροι φόροι, λιγότερα κρατικά έξοδα..  Βάλτε μία ενιαία κλίμακα στον ΦΠΑ.

Καταλάβετέ το, εάν δεν ντρέπεστε, ότι πλούσιους θέλετε για να επιζήσει η χώρα. Εάν έχετε μόνο φτωχούς, είναι σαν να την παραδίδετε στους Γερμανούς.  Σταματήστε να κάνετε ό,τι σας λένε οι Γερμανοί (και τα περί ΔΝΤ να τα λέτε μεταξύ σας, φαίνεται ποιος κάνει κουμάντο).  Για την Νέα Δημοκρατία, ειδικά, μιλήστε με κανένα συντηρητικό Γερμανό πολιτικό, μια χαρά άνθρωποι είναι, και αφήστε τους Πασόκους να μιλάνε με Πράσινους και Σοσιαλίζοντες.  Μάθετε να ξεχωρίζετε επί τέλους την φτηνή διαφήμιση που μας πουλάνε σαν ιδεολογία, από την ιδεολογία και την πολιτική.  Η ιδεολογία και η πολιτική των Γερμανών είναι θαυμάσια, αλλά την έχουν για πάρτη τους. Αυτή θέλουμε, όχι την διαφήμιση.

Ξέρω ότι σε δύσκολους καιρούς, όλοι ψάχνονται για ιδεολογίες.  Στο Πασόκ ανακάλυψαν το Ψέμα και την Πρασινάδα.  Δεν ξέρω αν το «Νέα Δημοκρατία» είναι καλό όνομα, αλλά ανακαλύψτε την Αλήθεια και την Ελευθερία.

Archaeopteryx

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 16/06/2010 06:38:21

    Αρχαίε, να σταθώ στο (5), που το θεωρώ ως το πλέον ανεφάρμοστο και ουτοπικό. Σχεδόν ΟΛΗ η (όποια, ελάχιστη) παραγωγική διαδικασία αυτής της χώρας έχει διαρθρωθεί, από άποψη υποδομών, γύρω από την Αθήνα. Κακώς, κάκιστα μεν, αλλά έτσι έγινε. Κατά συνέπεια, μπορούμε να καταλάβουμε το "ελάχιστο κίνητρο" σε τι δυσθεώρητα ύψη κόστους θα μπορούσε να φτάσει. Και πέραν αυτού, υπάρχουν και οι εργαζόμενοι στην ίδια παραγωγική διαδικασία. Ένα ρεαλιστικά "σοβαρό κίνητρο" προς αυτούς θα μπορούσε, υπό τις συγκεκριμένες συνθήκες, να είναι μόνον η... ανέγερση πολυκατοικιών τύπου σοσιαλιστικού ρεαλισμού στην επαρχία και η υποχρεωτική μετακίνησή τους εκεί. Αλλιώς δεν φεύγουν. Και να έφευγαν οικειοθελώς, πού να δουλέψουν; Στις μεταποιητικές επιχειρήσεις που ΔΕΝ θα έχουν μετακινηθεί και απλώς θα έχουν αντικαταστήσει τους Έλληνες με αφγανοπακιστανούς παπανδρέλληνες; Το ξεχνάμε λοιπόν και αυτό. Άρα, ποια είναι η εφικτότητα ενός τέτοιου εγχειρήματος;

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Αυριανιστής 16/06/2010 06:58:31

      Από το να κάθεται κανείς να κοιτάει τον φωταγωγό του στου Γκύζη, καλύτερα να πάει στο χωριό του να φυτεύει ντομάτες το καλοκαίρι και λάχανα το χειμώνα. Όσοι είναι από χωριό.

      • plax avatar
        plax @ archaeopteryx 16/06/2010 07:55:06

        πολυ λαικιστικο μου ακουγεται.και αν οχι λαικιστικο απλα στατιστικο.ειδικα αυτο μετα χωρια..να γυρισουν ολοι οι ανεργοι στα χωρια(λες και υπαρχουν δουλειες)και να μεινουν ολοι οι γιατροι δικηγοροι πληροφορικαριοι κλπ της ανωτατης εκπαιδευσης στην πολη.εκτος αν φανταζεσαι οτι θα γυρισουν και αυτοι.πιο ρεαλιστικο μου ακουγεται να δωθουν κινητρα να φυγουν στο εξωτερικο.
        αλλο να δωσεις κινητρο στην ιδια την επαρχια και αλλο στον καθε πικραμενο του αστικου κεντρου.

        οσο γι αυτο με τους οτα που σε αποτρεπουν να γυρισεις ειναι τοσο νεοελληνικο που δεν αντεχεται.και εγω θα εκανα επανασταση αλλα εχουμε 'δημοκρατια' και υπαρχει 'συνταγμα'.
        τσε γκε βαρεμαρα.
        το οτι τα μετρα ειναι προς συρρικνωση οχι μονο του ελλειμματος αλλα των παντων(καταναλωσης,ανταγωνιστικοτητας,εισοδηματων,επενδυσεων και αναπτυξης)ειναι πασιφανες.προφανως κατι αλλο προσπαθουν να πετυχουν που με απλη πολιτικη βουληση και λαικη συναινεση δεν προκειται ποτε να γινει.αρα υπομονη.αλλωστε η επιβιωση ειναι το πιο εντονο εγγενες ενστικο.αφου εξασφαλιστει αυτο ασχολουμεαστε και τα λοιπα.την επιβιωση μας στριμωξανε προς το παρον και επεται συνεχεια.
        οσο για τον επαναπατρισμο των κεφαλαιων εξωτερικου καποτε το προτεινε και ο καρατζαφυρερ αλλα με πιο πολλη ειλικρινεια.νομιμοποιηση μαυρου χρηματος το ειχε πει.αντε βρε!εις ανωτερα!

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ archaeopteryx 16/06/2010 08:23:55

        σημείωσε την σημερινή ημερομηνίκα, 16-6-2010, και αν ζούμε, έλα του χρόνου και πες μας, τότε, τι θα βλέπεις. Δεν δε υποχρεώνει κανείς να πας στο χωριό σου. Στατιστικά ο πατέρας σου η ο παππούς σου, από εκεί ήρθε, να φτιάνχει πολυκατοικίες το 1960.

      • plax avatar
        plax @ archaeopteryx 16/06/2010 08:56:53

        μια χαρα θα ζουμε απλα θε εχουμε ξεπουλησει μερικα κεφαλαια υλικα η αυλα του τοπου και μολις γινει αυτο θα εμφανιστει το ουρανιο τοξο της ανακαμψης ως δια μαγειας.η κριση ειναι επιπλαστη οπως ηταν και της νεας γριπης.απλα ο νεοελληνας ειναι τζαναμπετης και επειδη οι πολιτικοι ειναι πολυ φλωροι για να κανουν απο μονοι τους μεταρρυθμισεις για το εργασιακο και το ασφαλιστικο μας εφερναν τροικες.
        οσο για τους παππυδες και τους πατεραδες που εχτισαν την αθηνα και τη θεσσαλονικη οντως απο τα χωρια τους εφυγαν.το ξαναλεω ομως δεν υπαρχει νοημα να δοθει κινητρο σε αυτους να επιστρεψουν.πρεπει να δοθει κινητρο στην επαρχια την ιδια και αντικινητρο στο αστικο κεντρο.ετσι γινεται σε ολες τις ανεπτυγμενες χωρες.αποκεντρωση λεγεται και αφορα στις τοπικες αυτοδιοικησεις.οχι στους πολιτες.ας μεινουν πρωτα αυτοι που ειναι ακομα στην επαρχια και μετα θα ερθουν κ αλλοι.εγω γιατι να μεινω στην επαρχια μου?δωσε μου εναν λογο.τοση μιζερια και κακομοιρια εσωστρεφεια και μουχλα ουτε στον εχθρο μου δεν ευχομαι.αν βγεις μια βολτα μετα τις 8 το βραδυ μονο αχυρομπαλες κυκλοφορουν στου δρομους.πως και πως περμενουμε κανεναν γαμο η καμια κηδεια για να ανοιξουμε το στομα μας να πουμε μια κουβεντα.
        μια καλη πρωτη κινηση θα ηταν να απεμπλακουν τα κομμτα απο τις τοπικες αρχαιρεσιες(τι ειπες τωρα..)πολλα θα αλλαζαν προς το καλυτερο.εγω προσωπικα ξερω να ιεραρχησω πολυ καλυτερα τα προβληματα του τοπου μου απο καθε πασοκο η νεοδημοκρατη φυτεμενο δημαρχο.απλο ειναι.εισαι δημαρχος χωρις εξαρτησεις.εχεις αναγκη απο εσοδα.τα εσοδα τα φερνει ο κοσμος και δημιουργεις προυποθεσεις για νε μεινει ο κοσμος που εχεις και να ερθει κ αλλος.ενισχυεις την τοπικη αυτοδιοικηση και αποσυμφορεις το κρατος.η εκμεταλλευση των δημοτικων φορων ελεγχεται απο εσενα και τα χρηματα σου εξυπηρετουν εσενα.δημιουργειται και ανταγωνισμος μεταξυ των δημων.ευχολογια θα μου πεις και οχι αδικα.
        απλα ετσι οπως καταντησαμε αυτον τον τοπο με την κομματικη μας προσηλωση οι επιστημονες δεν εχουν καμια θεση στην επαρχια και οι αγροτες στο κεντρο.αυτο για να αλλαξει θελει πολυ αιμα.και σιγουρα οχι τροικες και κωλομετρα.
        βλεπω και στο αντινιουζ το κατα τα αλλα πολυ ενημερωμενο και ενεργο μια προσπαθεια εξιδανικευσης του σαμαρα.δεν ειναι μονος του εχει και μια νεα δημοκρατια απο πισω με οτι αρνητικους συνειρμους αυτο συνεπαγεται.βλεπω μια πεποιθηση οτι δεν θα εχει εξαρτησεις.οτι θα ειναι αμασητος.στην ελλαδα.λες και ειμαστε μονοι μας σε αυτον τον πλανητη.λες και ειναι ο εθνοπατερας, ο μακαριος ο επαναστατης.γιατι να τον πιστεψω?επειδη εδιωξε την ντορα.ολοι καποτε εξοφλουνε.και ερχονται αλλοι.εχω ζησει στο πετσι μου και τα κομματα και την τοπικη αυτοδιοικηση.τον νεοελληνα μονο η φανελα τον νοιαζει.το ταγαρι που τη φοραει ερχεται και παρερχεται.δεν με αγγιζει πια κανενας πολιτικος λογος.κανενος.ολοι τους ειναι συμβιβασμενοι με την εξαρτηση.μηδενος εξαιρουμενου.και τα μετρα ειναι παυσιπονα.και εχουμε παθει ανοσια στα παυσιπονα.τα κομματα και αυτοι που μεγαλωσαν σε αυτα ειναι ο καρκινος του τοπου.θα μας σωσει ο σαμαρας..

      • koreatis avatar
        koreatis @ archaeopteryx 16/06/2010 09:09:27

        Συμφωνω φιλε. απολυτα. τις αντιρρησεις τις εχουν αυτοι που δεν εχουν πατησει στην επαρχια ή που δεν εχουν πλεον τιποτα εκει. Αλλα και τιποτα να μην εχεις, τα χωραφια ειναι τζαμπα. ας πανε οσοι δεν πιστευουν μια βολτα στη λακωνικη μανη να δουν χιλιαδες στρεμματα ακαλιεργητα. αλλα η αγροτικη παραγωγη στην ελλαδα εχει ταυτιστει με το βοδι και το αροτρο και με συνεταιρισμους που το μονο που κανουν ειναι να μοιραζουν επιδοτησεις. ή στη θεσσαλια με τρακτερικους εκβιασμους για τις επιδοτησεις. ας πανε μια βολτα στη νοτια γαλλια ή στη αμερικη ή στην αυστραλια/νεα ζηλανδια να δουν τι σημαινει φαρμα, αγροτικη παραγωγη και καθετη βιομηχανια αγροτικων προιοντων. αλλα οπως ειπες προτιμανε φιλε να τη βγαζουν στο φωταγωγο στου γκυζη (κι εγω στου γκυζη μεγαλωσα) και να κανουν τους courier ή τους πιτσαγιολους σα δευτερη δουλεια, αλλα να εχουν και το μπαρακι το βραδυ και το multiplex...παρα να πανε να στησουν μια βιοτεχνικη μοναδα αγροτικων προιοντων στην επαρχια.

      • nassos avatar
        nassos @ archaeopteryx 17/06/2010 08:52:26

        Συμφωνώ και επαυξάνω αγαπητέ εάν ήξεραν τι κάνουν οι κάτοικοι της Αθήνας στον εαυτό τους και στα παιδιά τους θα έφευγαν τρέχοντας και με τα πόδια.
        Εγώ κατάφερα και πήρα την οικογενειά μου στην επαρχία και κάθε πρωϊ που ξυπνάω σε αυτό τον παράδεισο είναι σαν να ξαναγεννιέμαι.
        Συζήτηση πως θα πάω στον παράδεισο αφού έχω βολευτεί στην κόλαση εγώ δεν την κατάλαβα ποτέ.

    • zonitis avatar
      zonitis @ Αυριανιστής 16/06/2010 08:52:36

      Αρχαιε πολυ σωστος! Αν και ολα τα μετρα ειναι πολυ σωστα, το μονο που θα γινει και μαλιστα χωρις κινητρα και με ΟΤΑ ειναι το 5. Και θα γινει επειδη οπως πολυ σωστα ειπες ο κοσμος θα οργανωθειο μονος του. Αν συνεχισει ετσι η κατασταση σε λιγο οχι μονο δεν θα υπαρχουν χρηματα να αγορασουμε τοματες στην Αθηνα και Θεσσαλονικη, αλλα ουτε καν τοματες προς πωληση θα υπαρχουν. Τα περισσοτερα ατομα που γνωριζω εγω θελουν να γυρισουν πισω στο χωριο.

      • plax avatar
        plax @ zonitis 16/06/2010 09:02:58

        ζονιτη ελα στην επαρχια να δεις τη γλυκα.αξω απο το χωρο ολοι χορευουν.

      • plax avatar
        plax @ zonitis 16/06/2010 09:04:22

        α!και μην ξεχασω ελατε στην επαρχια να οργανωθουμε μονοι μας.τοσα χρονια εμεις στα δεντρα ζουμε και δεν τα καταφεραμε ελατε εσεις να μας δειξετε τον τροπο.

      • zonitis avatar
        zonitis @ zonitis 16/06/2010 09:09:19

        Φιλε μου μην νομιζεις οτι ειμαι γεννημα θρεμα της πολης. Απο την επαρχια ειμαι και μαλιστα απο μικρο χωριο (αυτη τη στιγμη 40 περιπου κατοικων). Παντως η γλυκα της χωριατικης με τοματα απο τον κηπο σου δεν συγκρινεται με την "γλυκα" της πετρας της πολης, γιατι σε λιγο καιρο ο κοσμος μονο πετρες θα βρισκει να τρωει. Εσυ παντως μια χαρα μου ακουγεσαι, ακμαιος, αν και ζεις στην επαρχια

      • plax avatar
        plax @ zonitis 16/06/2010 09:20:05

        ακμαιος ανεργος και αηδιασμενος.αν ηταν η χωριατικη το θεμα καλα θα ηταν.ο μονος λογος για τον οποιον κανεις καταφερνει να επιβιωσει στην επαρχια ειναι το οτι κατα κανονα δεν εχει νοικι και δεν τα δινει ολα σε βενζινες και μεταφορες.αλλως με το ταμειο ανεργιας την παλευεις.ουτε λογος βεβαια για ποιοτητα ζωης.ουτε λογος για ονειρα.ουτε λογος για οικογενεια.και δεν φταινε τα φτηνα χερια των μεταναστων.κανενας δεν θελει ξενο στο χωραφι του και ας ειναι πιο φτηνος.αλλα αν τα βγαζει τσιμα τσιμα θα σκοτωσει και τα μεροκαματα και την ποιοτητα της πρωτης υλης.καποτε βγαζανε οι αγροτες και οι νεοι δεν καταδεχονταν το χωραφι και τη χειρονακτικη.τωρα ειτε πανε αυτοι ειτε οι ξενοι το μεροκαματο ιδιο ειναι.οποτε κεντρο η εξωτερικο.πασοκ η νεα δημοκρατια.και κανα κκε η συνασπισμο για την κουλτουρα η κανεναν καρατζαφυρερ για πιο πικαντικο καστινγκ.

      • zonitis avatar
        zonitis @ zonitis 16/06/2010 09:34:50

        Τωρα δεν εχεις και πολυ αδικο. Οτι αφορα στα ονειρα, οικογενεια κτλ που ειπς, πιστευω οτι αν μαζευτει ο κοσμος παλι πισω στα χωρια και τα ονειρα και οι ελπιδες θα επιστρεψουν. Ασε δε που θα φυγει και λιγο το αγχος. Και στο εξωτερικο τομως τα πραγματα ειναι πολυ δυσκολα. Σε ποια χωρα θα πας; Οπου και να δεις στην Ευρωπη η ανεργια καλπαζει

      • gEO75 avatar
        gEO75 @ zonitis 16/06/2010 09:44:45

        Μιλάμε για τα επιστροφή στα ΕΛΛΗΝΙΚΑ χωριά?! Από πότε έχει κανείς να πατήσει το πόδι σε κάμπο? Δεν μιλάμε για χωριά τύπου Μετσόβου, Αράχωβας, κλπ
        Για σοβαρευτείτε λίγο...
        Φυσικά, άμα η αντίστοιχη πρόταση γινόταν για κάποια χωριά κοντά στο Μόναχο ή τριγύρω από το Σάλτζμπουργκ, η συζήτηση θα ήταν διαφορετική.

  2. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 16/06/2010 06:41:04

    «Πρέπει να παταχθούν όλοι αυτοί που πλούτισαν σε βάρος του ελληνικού λαού, … πρέπει να πεισθεί ο λαός πως θα υπάρξει δικαιοσύνη» Κ. Παπούλιας, Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας, 3.5.2010


    H xωρα χρειάζεται Επιχείρηση “Καθαρά Χέρια”.

    Ποια πρέπει να καθαριστούν και ποιος θα τα καθαρίσει;. είναι νομίζω το ποιο βασικό ερώτημα που πρέπει καταρχήν να απασχολεί την ελληνική κοινωνία.


    Το σύστημα απονομής δικαιοσύνης, [ εξεταστικές κ.α] λειτουργεί με τρόπο που πάντα το λογαριασμό των πληρώνουν πολίτες.

    Επομένως, χρειάζεται να συσταθεί ένας ανεξάρτητος φορέας που θα είναι στην εποπτεία της προεδρίας της δημοκρατίας και θα αναλάβει να κάνει την κάθαρση,

  3. CRAZY DOCTOR avatar
    CRAZY DOCTOR 16/06/2010 06:59:33

    Η αναδιαρθρωση χρεους ειναι μεγαλο ερωτηματικο αν μπορει να γινει...ειναι διαδικασια που μπορει να παρει 2-3 χρονια και πρεπει σιγουρα να εχουμε πρασινο φως απο βρυξελλες...παντως ειναι -και το ξερουν ολοι- ο μονος τροπος, λιγο να ξεμπλοκάρουμε

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ CRAZY DOCTOR 16/06/2010 07:07:31

      η αναδιάρθρωση χρέους είναι θέμα 1 μηνός προκαταρκτικής κουβέντας, 1 μηνός ανάλυσης, 2-3 μηνών υλοποίησης, 1-2 μηνών κλεισίματος. Τα υπόλοιπα είναι πασοκική ασχετοσύνη και νεοδημοκρατική ατολμία. Πες στα αφεντικά να ρωτήσουν την Lazard.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ archaeopteryx 16/06/2010 07:12:40

        Nαι και αν γινει χωρις τη συναινεση της ΕΕ φευγεις απο το ευρω και ξαναφερνεις τη δραχμη οποτε εκει να δεις αναδιαρθρωση που χρειαζεσαι αφου με την υποτιμηση το χρεος παει στο 200% του ΑΕΠ.

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ archaeopteryx 16/06/2010 07:20:39

        Να σου πω... Αν είχαμε σοβαρότητα και δεν είχαμε σπαταλήσει 6-7 μήνες σε παραμύθια, θα ήταν εφικτότατο χωρίς αποχώρηση από το ευρώ. Και τώρα είναι εφικτό. Το κλειδί είναι (για μένα πάντα) η ειλικρίνεια, η αποδοχή από τον κόσμο ότι είναι εθνική ανάγκη και ΚΥΡΙΩΣ η συγκέντρωση εφ' άπαξ κεφαλαίου για καρόττο στους πιστωτές.

        Μετά 7 μήνες αρλούμπα και ελληνοποιήσεις και πρασινίσματα, άντε να τους πιστέψεις. Εκεί κολλάει (κατά την άποψή μου).

      • l
        l' ami du peuple @ archaeopteryx 16/06/2010 07:25:28

        για αρνηση αναγνωρισης χρεους θα πουμε επιτελους κατι;

        αυτος που πηρε την μιζα, την πηρε για να γινει ενα εργο,το οποιο επειδη δεν υπηρχε το ρευστο της ελληνικης συμμετοχης, εκτελεστηκε με δανεικα, απο την τραπεζα του μιζοφεροντος ή με τον δανεισμο του ιδιωτη με εγγυηση δημοσιου και καταπτωση εν συνεχεια της εγγυησης.

        αν τωρα ο μιζολαμβανων χαριν της μιζός οδηγησε το εργο σε τεκμηριωμενα εξεζητημενες προδιαγραφες, προς οφελος του μιζοφεροντος και της τραπεζας του, δεν ειναι δικαιο να επιβαρυνθει ο ιδιος το χρεος δια της προσωπικης του περιουσιας και περαν ου; (καταλαβαινομαστε ελπιζω)

        η αναδιαρθρωση ειναι η εξασφαλιση του δανειστη, οχι η δικη μου, εγω απλως αρνουμαι να αναγνωρισω οποιοδηποτε επαχθες κατα τα ανωτερω χρεος.
        ας τα βρουν μεταξυ τους οι εμπλεκομενοι: "πολιτικο προσωπικο", τραπεζιτες, κατασκευαστες και "διεθνης παραγων" (με πιο παραδοσιακο λεξιλογιο: οι ιμπεριαλιστες και οι υπηρετες τους)

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ archaeopteryx 16/06/2010 07:30:28

        ρεαλιστικά, αυτό ακούγεται μεν ωραίο σαν σύνθημα, αλλά εκτός αν γίνει παγκόσμια επανάσταση, θα είναι καταστροφικό. Η αναδιάρθρωση δεν βασίζεται σε καουμπόϊκες αρνήσεις, βασίζεται σε αριθμητική λογική ελαχιστοποίησης ζημιών. Εξελάκια, πως το λένε...

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ archaeopteryx 16/06/2010 07:34:55

        @ ami du peuple

        Αυτο ειναι το δικο σου λεξιλογιο,μιζες,τραπεζιτες ,ιμπεριαλιστες κλπ.
        Στον πραγματικο κοσμο υπαρχει κατι που λεγεται "Ελληνικη Δημοκρατια" ως ενιαιο και διαχρονικο ον που εχει δανεισθει 300 δις απο διαφορους επενδυτες -απο μεγαλοκεφαλαιουχους ως συνταξιοδοτικα ταμεια εργαζομενων αλλων χωρων.
        Εαν αρνηθει να τα επιστρεψει μονομερως απλως θα κοπει καθε αλλη πιστωση και θα κατασχεθουν ολα τα περιουσιακα στοιχεια στο εξωτερικο.Με αλλα λογια τερμα οι εισαγωγες μεχρι να γινει διακανονισμος.

      • l
        l' ami du peuple @ archaeopteryx 16/06/2010 07:38:57

        δηλαδη οι πρωτοι θαμαστε παλαιοφτερουγε; νομιζω οτι εχει ξανασυμβει..
        αλλωστε δεν καιγομαστε τοσο εμεις για δανεικα , οσο αυτοι για να μας δανεισουν (κυριολεκτω- καθως αν δεν εχουμε ρευστοτητα να πληρωνουμε, αυτοι ταχουν χασει ολα)...
        και μολις πουμε οτι το χρεος μας ειναι -0- "μηδεν" αμεσως θα ξαναγινουμε ελκτικοι.. εκτος κι αν οι τραπεζες επαψαν να δανειζουν "αναξιοπιστους" και δεν το ξερω!!!
        (αναξιοπιστους αλλα απο ενα επιπεδο και πανω, να εξηγουμαστε)

      • l
        l' ami du peuple @ archaeopteryx 16/06/2010 07:43:11

        προφανως ψυχραιμια μου, προφανως.
        αυτο που εσεις λετε ελληνικη δημοκρατια, εγω το λεω οπως παραπανω.
        πληρωστε εσεις την ελληνικη σας δημοκρατια, εγω τους δισεκατομμυριουχους υπουργους με τους συνεταιρους τους ενδο και εξωχωριους θα τους δω στη καρμανιολα ελπιζω.

        (βεβαιως το πολιτικο μας συστημα με εξαναγκαζει να συμμετεχω κι εγω στη πληρωμη, αλλα αυτο δεν θα κρατησει πολυ, οι δεκεμβρηδες που ερχονται θα φροντισουν γι' αυτο)

      • l
        l' ami du peuple @ archaeopteryx 16/06/2010 07:49:05

        @ ψυχραιμια
        επιτρεψε μου να μνημονευσω και παλι τον κονδυλη: αν το ελληνικο εθνος επιθυμει να επιβιωσει οφειλει να παραγαγει ολα, οσα καταναλωνει
        (αυτο για τα περι εισαγωγων..οσον αφορα για τις δημευσεις στο εξωτερικο - οψομεθα, δεν ειμαστε οι μονοι που εχουμε "δημοσιο χρεος", απλως ειμαστε οι περισσοτερο "ανικανοι" πολιτικα..το "ανικανοι" αποτελει παραχωρηση προς το δικο σας λεξιλογιο, εγω θα το διατυπωνα λιγοτερο κομψα)

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ archaeopteryx 16/06/2010 07:49:51

        Ερωτηση κρισεως : σε τι χρειαζονται οι "δεκεμβρηδες";
        Μηπως απαγορευθηκαν οι εκλογες σε αυτη τη χωρα;Δεν θα γινουν το φθινοπωρο δημοτικες εκλογες;
        Υπαρχει κανεις που εμποδιζει τις λαικες δυναμεις των φιλων του λαου να τις κερδισουν και να αρνηθουν να πληρωσουν το χρεος;
        Εγω δε βλεπω κανενα.

      • l
        l' ami du peuple @ archaeopteryx 16/06/2010 07:56:20

        να απαριθμησω λοιπον εμρικα εμποδια:
        πρωτον το εκλογικο συστημα, η δικη μου εδρα καοτιζει πενταπλασιες ψηφους απο τη δικη σου.
        δευτερον η εξουσια των μεσων μαζικης ενημερωσης, και ολα τα περι προπαγανδας και κοινωνιας του θεαματος συναφη.
        τριτον η αισθηση του αποκλεισμου για τεραστιες κοινωνικες μαζες οι οποιες "πεπεισμενες" οτι τιποτε δεν αλλαζει, αποσυρονται απο το πολιτικο παιχνιδι ή την δημοσια σφαιρα, κοινως απεχουν
        τεταρτον η στερηση των πολιτικων δικαιωματων σε μεγαλο μερος ανθρωπων που πληρωνουν φορους και ασφαλιστικες εισφορες, χωρις να τους αναγνωριζει το πολιτικο συστημα το δικαιωμα να εχουν λογο για τη διαθεση αυτων των εισφορων...
        μπορω να συνεχισω για πολυ,αλλα δεν ειναι απαραιτητο ελπιζω

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ archaeopteryx 16/06/2010 08:15:03

        Το εκλογικο συστημα δε γραφει το κομμα Α θα παιρνει τοσες εδρες και το κομμα Β τοσες.Αν το δικο σου κομμα αποκτησει λαικο πλειοψηφικο ρευμα το εκλογικο συστημα θα λειτουργησει υπερ του.
        Εσυ διαμαρτυρεσαι γιατι ΩΣ ΜΕΙΟΨΗΦΙΑ δεν εχεις αρκετες εδρες για αντιπολιτευση.Θεμιτο αλλα δεν εχει σχεση με το γιατι δεν εισαι πλειοψηφια.
        Εαν μεγαλες μαζες πιστευουν οτι δεν αλλαζει τιποτα ειναι και γιατι ΚΑΝΕΙΣ και αρα ουτε ΕΣΥ δεν εχει αξιοπιστη προταση.Αν υπηρχε θα μαζευε κοσμο.
        Τελος ποιοι ειναι αυτοι οι ανθρωποι που δεν εχουν πολιτικα δικαιωματα;Εννοεις ισως τους μεταναστες;
        ΑΝ ειναι ετσι τοτε πολλοι απο αυτους θα παρουν με το νεο νομο.
        Μαλλον τους θεωρεις λιγους και ζητας να παρουν πολλοι περισσοτεροι και ουσιαστικα οποιος θελει να μπαινει στην Ελλαδα και να εχει δικαιωμα αποφασης για το μελλον της.Επειδη δε αυτο δε γινεται απειλεις με "δεκεμβρηδες" δηλαδη πραξικοπημα δικο σου και των ξενων για καταληψη της εξουσιας.
        Συνεννοηθηκαμε αλλα να ξερεις οτι αν αρχισουν οι "δεκεμβρηδες" θα βγουν στο γηπεδο και αντιθετες δυναμεις και θα δουμε τι θα γινει στο τελος.

      • l
        l' ami du peuple @ archaeopteryx 16/06/2010 08:57:25

        η θεωρια της χαμενης ψηφου ψυχραιμια μου ειναι κατι του οποιου θα αποκτησεις ιδιαν αντιληψιν οψεποτε ανοιξουν οι καλτσες..οποτε θα δεις και στη πραξη πως δουλευει...
        (πιο τεκμηριωμενες παρουσιασεις θεωρητικες μεν στο "δημοκρατια: η ιστορια μιας ιδεολογιας" του λ.καμφορα και στα καθ' ημας απο τον δρεττακη πολλαπλεςκαι πρακτικες εξελακια που λεει κι ο "αρχαιος"
        εχεις τωρα υποψη σου, ποσοι ανθρωπο δεν εχουν ιντερνετ, δεν παρακολουθουν τηλεοραση ή δεν διαβαζουν εφημεριδα στη χωρα μας και στη προηγμενη δυση;
        ή και πιο συγκεκριμενα τα ποσοστα της "αποχης"; κυριολεκτικα απονομιμοποιειται το πολιτικο συστημα αν σκεφτεις οτι ο γιωργακης εχει το 25% ( 40/100 χ 60/100) και δι' αυτου κυβερναει..
        κι εδω ειναι γραικολανδη , ο κοσμος " συμμετεχει"....αλλου να δεις... γιατι η χαμενη ψηφος οταν καποιος δεν προσδενεται στο πελατειακο κομμα, ισως και γιατι απλως δεν εχει "προσβαση" ωστε να προσδεθει, οδηγει στην αποχη.

        τωρα, για τους μεταναστες, ασφαλως και συμφωνω να εχουν λογο για το που πανε οι φοροι τους και οι εισφορες τους, τοσο , οσο και οποιος αλλος πληρωνει φορο και εισφορες...

        μην προβοκαρεις ομως.. δεν προσθετει τιποτε στην οποια επιχειρηματολογια σου το περι αριθμου τους και τα παρομοια..

      • undercover gpr avatar
        undercover gpr @ archaeopteryx 16/06/2010 12:07:24

        Αρχαίε συνεχίζεις να βλέπεις τα πράγματα μονομερώς και με προβληματίζεις.

        Εφικτότατο πριν 7 μήνες , εφικτό και τώρα λες με την συναίνεση ως προϋπόθεση.Τους Ευρωπαίους τους ρώτησες?Τους Ισπανούς(λολ)?

        Θεωρείς δλδ ότι με ένα καρότο της τάξεως των 10δις (ούτε 2 δεν μαζεύουν αλλά τέλως πάντων) και των 8 (?) περίπου που έχουμε ως ταμειακό απόθεμα θα μασήσουν οι πιστωτές και θα συναινέσουν ?

        Τι να πω , εγώ με τη φτωχή μου λογική το θεωρώ αδύνατο.

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ archaeopteryx 16/06/2010 12:12:42

        χαχαχα undercover gpr, και που ξέρεις; Μπορεί να είμαι σούπερμαν! Ό,τι λέω (στο θέμα της αναδιάρθρωσης) είναι 100% εφικτό, αλλά ρώτα την Lazard. Θα στο επιβεβαιώσει.

      • undercover gpr avatar
        undercover gpr @ archaeopteryx 16/06/2010 12:45:11

        Εφικτό χωρίς συναίνεση γίνεται ? Δε γίνεται. Αφού μόνος σου βάζεις τη συγκεκριμένη προϋπόθεση.

        Όταν λέμε εφικτό δεν εννοούμε μόνο αν γίνεται τεχνικά (που τεχνικά όλα γίνονται) αλλά και αν υπάρχουν και οι πορυποθέσεις που έχουμε ορίσει.

        Τυχαίο ? Δεν νομίζω.

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ archaeopteryx 16/06/2010 14:43:21

        ρώτα την Lazard

  4. Θεοδωροπουλος avatar
    Θεοδωροπουλος 16/06/2010 07:21:42

    Η Ελληνικη γη παραμενει ανεκμεταλλευτη, αυτη που αξιοποιηται , γινεται με ξενα χερια (που βρηκαν 100,000 Αλβανοι δουλεια , την εκλεψαν απο κανενα Ελληνα)οι δικοι μας ειναι στα καφενεια και περιμενουν επιδοτισεις.
    Χρονια πληρωναν 300 ευρω το εξαμηνο !! αλλα συνταξη θελουν !!!
    Δεν μετρηθηκε ποτε (μπορει) η αποδοση του στρεμματος ανα προιον , ωστε
    να υπαρχει αντικειμενικη φορολογιση
    Οσοι καλλιεργουν θελουν να βγαλουν απο την μυγα ξυγκι , πλακωνονται στα φυτοφαρμακα , τρωμε πατατες σαν καρπουζα , και αυτοι απο την αλογιστη χρηση φυτοφαρμακων καταληγουν με καρκινο.
    Καταστρεφουν τον υδροφορο οριζοντα το μελλον των παιδιων μας καλλιεργοντας
    ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΩΣ βαμβακι (1κλ βαμβ θελει 1000 λιτρα νερο) προς 80 λεπτα τιμη πωλησης
    Καταναλωνουμε 6,000 τοννους φασολι το χρονο και παραγουμε 1,500 μονο
    Εχουμε παντου λιοστασα γιατι η ελια ειναι η ποιο τεμπελικη καλλιεργεια
    Τα δεν οπωροκηπευτικα τα πουλανε χωρις τιμολογιο κατω απο ανισοπεδες νυχτα
    Εαν εχω αδικο , λεω τουτο πως η εφορια δεχεται φορολογικς δηλωσεις αγροτων με ετησιο εισοδημα 2,500 ευρω .Πως ζουν ? 2,500 ευρω ειναι μονο το ρευμα και το τηλ τον χρονο .... ΝΤΡΟΠΗ

    • αναρχοδεξιός avatar
      αναρχοδεξιός @ Θεοδωροπουλος 16/06/2010 08:32:41

      σωστός ο παίχτης. η ελληνική κοινωνία αποτελείται από σάπιους ανθρώπους. ο έλληνας είναι σάπιος. οι πολιτικοί εκτός του ότι προέρχοται από τον σάπιο ελληνικό λαό, ψηφίζονταν και ψηφίζονται από αυτόν. ο "κοσμάκης" είναι κουτοπόνηρος και μόλις βρει ευκαιρία να κλέψει θα το κάνει. και δεν υπάρχει αλληλεγγύη. θα έπρεπε ήδη να έχει δημιουργηθεί ένας φορέας κάτι από τους ίδιους τους πολίτες που έχουν οικονομική άνεση και να βοηθάει τους φτωχούς και τους γέρους. εγώ παραιτήθηκα από τη δουλειά μου επειδή απέλυσαν μια γυναίκα με δυο παιδάκια κι έναν άχρηστο άντρα που δήλωνε ανάπηρος και δεν δούλευε. τελικά κράτησαν την γυναίκα αυτή στη θέση μου. αλλά ο ένας κοιτάει να βγάλει τα μάτια του άλλου. αν θέλετε να κάνετε την ελλάδα καλύτερο τόπο αλλάξτε πρώτα εσείς. όλα τα άλλα θα έρθουν μόνα τους. το έχει πει κι ο Ησίοδος. η σαπίλα ξεκινάει από παλιά. ο Ηράκλειτος παραιτήθηκε από το θρόνο του βασιλιά της Εφέσσου, επειδή κατάλαβε πόσο κάφροι ήταν οι πολίτες της πόλης του.
      τραμαπακουλίτσα να θυμάσαι: ο μπαμπάς σου είναι χαζός.

    • Ψυλλιασμένος avatar
      Ψυλλιασμένος @ Θεοδωροπουλος 16/06/2010 09:27:32

      Και να σκεφτείς ότι το φασόλι γίνεται και ξερικό. Και όμως, έχουμε παρατήσει την καλλιέργεια του φασολιού.
      Τα ίδια με τις φακές: Τις περισσότερες τις εισάγουμε.
      Βρήκα πάντως ένα ζευγάρι σε λαϊκή που είναι από χωριό της Θήβας και φέρνουν δικές τους φακές και ρεβύθια παραγωγή τους, και αγοράζω από εκεί.
      Και όμως, όλη τη φασαρία την κάνουν οι μπαμπακάδες της Θεσσαλίας, με το άχρηστο μπαμπάκι τους.

    • nandia avatar
      nandia @ Θεοδωροπουλος 16/06/2010 12:48:49

      Έχεις δουλέψει ποτέ σε χωράφι?????? Τι είναι αυτά που λές????

  5. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 16/06/2010 07:33:34

    Για το 1. Ειλικρίνεια προς τον λαό. ΞΕΧΑΣΤΕ ΤΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ!!

    Για το 2. Παραδοχή ότι ο ιδιωτικός τομέας είναι κατά τουλάχιστον 50% κρατικοδίαιτος.
    ΠΡΟΣΥΠΟΓΡΑΦΩ, όσοι δεν είμαστε κρατικοδίαιτοι στον ιδιωτικό τομέα απορώ πως επιβιώνουμε.

    Για το 3. Παραδοχή ότι ο δημόσιος τομέας είναι κατά χ% ένα μεγάλο ταμείο ανεργίας (το χ ας το συμπληρώσει κάποιος που ξέρει).

    Σχόλιο: Από τη μία πρέπει να εξορθολογιστεί ο δημόσιος τομέας, αλλά από την άλλη η πλειοψηφία των δημοσίων υπαλλήλων γίνεται το εύκολο θύμα σήμερα, χωρίς να μπορούν να αμυνθούν. Οι απώλειες εισοδήματος ενός οργανικά εργαζόμενου θα είναι της τάξης των 3.500 ευρώ για φέτος λόγω περικοπών ΔΝΤ και τα συναφή, ΣΥΝ τις απώλειες εισοδήματος που θα έχει από την αύξηση των έμμεσων φόρων και του κόστους διαβίωσης. Μιλάμε δλδ. για 6, 7.000 ευρώ που ανατρέπει πλήρως τον προϋπολογισμό για μια οικογένεια.

    4. Παραδοχή ότι πολλοί από εμάς είμαστε ανασφάλιστοι.
    Σχόλιο: Χαίρε βάθος χρόνου αμέτρητο...

    5. Δώστε ένα ελάχιστο κίνητρο, να πάει ο κόσμος στα χωριά από όπου ξεκίνησαν οι παππούδες του την δεκαετία του 50 και του 60.

    ΠΡΟΣΥΠΟΓΡΑΦΩ, και συμπληρώνω: ΓΚΡΕΜΙΣΜΑ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΔΥΟ ΜΕΓΑΛΩΝ ΠΟΛΕΩΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝΟΙΚΟΔΟΜΗΣΗ ΜΕ ΑΛΛΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ, όχι πάνω από 2, 3 εκατομμύρια κάτοικοι.

    Είναι η λύση που θα έσωζε την Πατρίδα μας, θα αναζωογούσε τον Ελληνικό πληθυσμό και θα ΑΝΈΤΡΕΠΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΥΠΕΡ ΜΑΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ. Οικονομικό (σύγχρονη ανοικοδόμηση), ΠΛΗΘΥΣΜΙΑΚΟ γιατί θα πρέπει να συνδυαστεί με ΚΙΝΗΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ, ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ, συνοριακό, αναπτυξιακό.

    6. Ζητήστε και μαζέψτε ένα «εφ’ άπαξ», σίγουρα με κριτήρια «ποιος μπορεί» αλλά από όλους κάτι, για την μείωση του χρέους. ΠΡΟΣΥΠΟΓΡΑΦΩ.

    7. Είμαι υπέρ της μείωσης φόρων. ΠΡΟΣΥΠΟΓΡΑΦΩ.

    8. Άρετε το πόθεν έσχες για επαναπατρισμούς κεφαλαίων για επενδύσεις ή αγορά ακινήτων.
    ΣΩΣΤΟ. ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩ: ΟΧΙ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΩΝ ΑΞΙΩΝ.
    Αν αυξηθούν οι αντικειμενικες αξιες δε θα μπορέσουν να κρατήσουν οι Έλληνες ούτε το πατρικο της ιδιοικατοίκησης.

  6. sovokai avatar
    sovokai 16/06/2010 07:38:47

    οποιος δανείστηκε καλως η κακώς πρέπει να φτωχήνει. Να ζεί με ότι βγάζει από δω και πέρα.Οσοι πλούτισαν με αδικο τρόπο το νεο κρατος οφείλει να τους βρεί και να τους δημευσει τη περιόυσία και να τους αφήσει να ξαναρχίσουν από την αρχή(με πιο σωστη διακυβέρνηση μπορεί ναναι χρήσομοι γιατί προφανώς είναι εξυπνοι). Να αναλαβουν τις τυχες του τόπου αγνωστοι στα μίντια καιγνωστόι στούς χώρους που δραστηριοποιούνται. Κλείστε τις τηλεορασεις για 1 μήνα τουλάχιστον. Θα εχετε πιο καθαρό μυαλό.κλπ

  7. donaE avatar
    donaE 16/06/2010 07:45:22

    Το κακο με την Ελλαδα ειναι οτι δεν εχει και πλουσιους της προκοπης.Και αυτοι κρατικοδιαιτοι ειναι.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ donaE 16/06/2010 07:56:24

      ναι, γιατί το σύστημα επιδότηση-μίζα-φορολογία, όπως είναι στημένο, διώχνει ή τελειώνει τους μη κρατικοδίαιτους, και αναπτύσει τους κρατικοδίαιτους (που ελέγουν τους βουλευτές και την Κυβέρνηση, άρα φαύλος κύκλος). Φυσική επιλογή (ή μάλλον παρά φύση επιλογή. Το ερώτημα είναι: "Θα χρησιμοποιήσουμε την κριση για να το διορθώσουμε; Ή θα πάμε σε κάποιο Μαύρο Δεκέμβρη; (που λέει και ο φίλος του λαού)". Αν πάμε σε Μαύρο Δεκέμβρη, καλή τύχη σε όλους μας. Όταν γκρινιάζω για την Πράσινη Ανάπτυξη, δεν είναι γιατί δεν μου αρέσουν τα αιολικά, ή δεν θέλω να διπλασιαστεί το ρεύμα, φωνάζω γιατί είναι η επανάληψη, σε υπερθετικό βαθμό, της κρατικοδίαιτης παρασιτικής ύπαρξης, σε βάρος πλέον και αυτής της γης. Αντί να φτιάξεις μια ΒιΠε φάντασμα στην Θράκη, φτιάχνεις πολλές σε κάθε "παρθένο" κομμάτι της χώρας, και τις δίνεις σε ξένους. Κρατικοδίαιτος εκφυλισμός + αφελληνισμός + κακά οικονομικά + φυσική καταστροφή χώρου: Θανατηφόρο.

      • l
        l' ami du peuple @ archaeopteryx 16/06/2010 08:04:06

        κοκκινο δεκεμβρη φιλε μου, κατακοκκινο.

        κατα τα λοιπα συμφωνουμε απολυτως, ομως εδω που βρισκομαστε αν δεν αρνηθουμε να πληρωσουμε τα πανωτοκια την βαψαμε.

        για πανωτοκια προκειται, τα δανεια εχουν πληρωθει ηδη δυο-τρεις φορες τα τελευταια δεκα χρονια
        (σχηματικα, εννοω οτι εχουμε δωσει ηδη δυο-τρεις φορες οσα μας εμφανιζουν να χρωσταμε)

  8. vassilis avatar
    vassilis 16/06/2010 08:15:36

    Ποθεν εσχες για ολους και δημευση της περιουσιας που δεν δικαιολογειται,μειωση της φορολογιας στο 15 τοις εκατο,δημευση εκκλησιαστικης περιουσιας,αλλαγη του δικαστικου συστηματος στα προτυπα του αμερικανικου.

  9. Νίκος avatar
    Νίκος 16/06/2010 08:17:27

    Αρχαιε, αν με το 5 εννοεις την αποκεντρωση συμφωνουμε αλλα δεν υπαρχουν οι προυποθεσεις για ουσαιαστικη αποκεντρωση. Εδω οταν μιλαω με φιλους, κθ' ολα λογικους και "μοντερνους" και τους λεω για δουλειες που θα μπορουσαν να γινουν, φερ' ειπειν, στη Δυτικη Μακεδονια, υπομειδιουν αυταρεσκα. Η ψυχολογια της ηττας της καταγωγης σε συνδιασμο με την επαρση του ξεπερασματος του συνδρομου του "χωριατη" που εχει διαπερασει πλεον σε ολο το Λαο, ειναι απαγορευτικες για τετοιο εγχειρημα. Επι πλεον, περιμενεις απο το υπαρχον συστημα και τους μιζανθρωπους του να φερουν αλλαγες τετοιου ειδους; εδω δεν μπορουν να λυσουν αυτονοητα απλα ζητηματα της κοινωνιας θα κανουν τομες για προοδο; Θου Κυριε!

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Νίκος 16/06/2010 08:25:35

      πόσο καιρό θα αντέξουμε να πουλάμε πλακάκια ή φραππέδες, ο ένας στον άλλο, στην Αθήνα;

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ archaeopteryx 16/06/2010 09:12:54

        Όπως αντέχει (και γιγαντώνεται) αυτός ο φαύλος κύκλος, δεκαετίες τώρα.

        Αλλά, θα το επαναλάβω: πείσε πρώτα τη συμπαθή τάξη των βιομηχάνων να μεταφέρουν τις επιχειρήσεις τους από τα Οινόφυτα σε άλλα σημεία (στην πραγματική επαρχία δηλαδή) και αν εκείνοι δεν προτιμήσουν να μείνουν και να προσλάβουν τους (ούτως ή άλλως φθηνότερους) παπανδρέλληνες, τότε να μου τρυπήσεις τη μύτη.

      • koreatis avatar
        koreatis @ archaeopteryx 16/06/2010 09:32:54

        υπαρχει μαυρο χρημα στην ελλαδα ή τουλαχιστον σε ελληνικα χερια το οποιο επενδυομενο θα εφερνε τρομερες αλλαγες στην αγορα. ειτε ειναι αγορα ακινητων ειτε βιομηχανια ειτε ναυτιλια. αλλα ποιος θα επενδυσει οταν
        α) οι τιμες των ακινητων ειναι ακομα φουσκα και συνεχιζουν να κρατανε γερα, ακομα κι αν εχουν αρχισει τα κανονια απο κατασκευαστικες (οπως διαβασα). ποιος θα αγορασει φουσκες? ας λογικευτουν οι τιμες πρωτα και μην ανηχυσεις, πολλοι θα αγορασουν.
        β) ποιος θα επενδυσει σε βιομηχανια οταν το κοστος παγιων ή το νομικο καθεστως ή το συνδικαλιστικο περιβαλλον ή η παραπλευρη αγορα (infrastructure) ειναι απαγορευτικα ή ανυπαρκτα (η τελευταια)?
        γ) τι να την κανεις την επενδυση στη ναυτιλια οταν δεν εχουμε μια σημαια ευκαιριας σα χωρα οπως π.χ. marshall islands (USA), isle of man (UK), κλπ. τοσα νησια εχουμε. οταν εχουμε το καλυτερο knowhow στον κοσμο και δεν εχουμε επενδυσει σαν κρατος επανω τους. καναμε τους κινεζους μαγκες. οτι λεφτα πεφτουν στη ναυτιλια αλλοι τα καρπωνονται και εμεις τα ψιχουλα...απο ελληνοκτητο στολο!!!

  10. GreenHorses avatar
    GreenHorses 16/06/2010 08:41:28

    http://troktiko.blogspot.com/2010/06/blog-post_3474.html

    εδώ τα δωράκια... και πρωθυπουργοί

  11. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 16/06/2010 08:53:46

    Καρπούζια: Από ένα σπόρο, βγάζεις ένα φυτό, κι αυτό άν το ποτίζεις καλά. 50 - 100 κιλά. Και το κύκλωμα εμπορίας άριστο, χωρίς μεσάζοντες και περιττά εργατικά. Φωνάζεις το γύφτο, έρχεται στο χωράφι με τα γυφτόπουλα, καθαρίζουν στο πίτς φυτίλι, φορτώνουν στο "Ντατσούν" και φύγαμε. Ουτε έμποροι, τέλη λαχαναγοράς κτλ.
    Αλλά πάντα κόβουμε τιμολόγια: Ο δικός μου γύφτος, ήδη οργανώθηκε άριστα.

    • tiramola avatar
      tiramola @ Sic transit gloria mundi 16/06/2010 09:11:14

      Μόνο καρπούζια?
      Τα πάντα, αλλά γιατί με γύφτους που θα κινδυνεύεις να σου κλέψουν και μερικές κότες?
      χαχα

      Αναβίωση του συναιτεριστικού κινήματος, μπορούν να βοηθήσουν καθηγητές και φοιτητές στο ξεκίνημα αντίστοιχων σχολών σε όλες τις κατά τόπους νομαρχίες.
      Τα πάντα έχουμε.Αλλά αντι να πιάσουμε το ξυνάρι προτιμούμε ένα γραφείο να τα ξύνουμε...
      Αυτά φίλε μου απαιτούν οργάνωση και κοινωνικό ακτιβισμό.
      Αλλά τα κατά τόπους σοσιαλιστικά κομματόσκυλα δραστηριοποιούνται μόνο κατά την προεκλογική περίοδο...

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ tiramola 16/06/2010 12:20:22

        "Aναβίωση του συναιτεριστικού κινήματος".

        Μη βωμολοχείς μέσα στο antinews αγαπητέ. Ξεχνάς σε τι μετατράπηκαν επί της "χρυσής οκταετίας" του Ανδρέα οι αγροτικοί συνεταιρισμοί; Τη δόξα τους εζήλωσες;

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ Sic transit gloria mundi 16/06/2010 09:23:11

      Σπάω το κεφάλι μου να βρώ άλλη δραστηριότητα τόσο καθαρά ιδιωτικο-οικονομική, ούτε ίχνος κρατικοδίαιτης λειτουργίας, χωρίς παράπλευρα κόστη, λαδώματα, μεσάζοντες, διαφημιστές, τσάτσους, επιδοτήσεις, αποσύρσεις με πέτρες στο καντάρι κτλ. Δεν βρίσκω. Καρπούζια, σε συνεργασία με το γύφτο και την οικογένεια: Βγάζουν τίμια το ψωμί τους με τον ιδρώτα τους μιά δωδεκάδα ψυχές, χωρίς κανένας πού*της να χαραμοτρώει. Τελικά δεν έκανα πλάκα!

      • Ψυλλιασμένος avatar
        Ψυλλιασμένος @ Sic transit gloria mundi 16/06/2010 09:30:32

        Γιατί τίμια; Κάνει ο γύφτος φορολογική δήλωση; Τρελή φοροδιαφυγή. Και πουλάει και την άσπρη σκόνη, παραπλεύρως, για να συμπληρώσει το εισόδημά του.

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ Sic transit gloria mundi 16/06/2010 09:41:15

        Άν δεν έκανε δήλωση, πώς θα έπαιρνε το δάνειο για το καινούριο "Ντατσούν", Ψυλλιασμένε;
        Και άντε μη ξαναγράψω, ποιοί πουλάνε συνήθως την άσπρη σκόνη (και την άσπρη σάρκα), μη γίνω πάλι κακός!

      • Ψυλλιασμένος avatar
        Ψυλλιασμένος @ Sic transit gloria mundi 16/06/2010 11:00:47

        Πρώτη φορά άκουσα το ότι οι γύφτοι δεν φοροδιαφεύγουν. Προφανώς είσαι από άλλο πλανήτη. Την επόμενη φορά που θα αγοράσω καρπούζι από γύφτο ή σεντόνια θα τους θυμίσω να μου κόψουν απόδειξη από την ταμιακή τους.
        Γιατί άραγε στην Αγία Βαρβάρα έβγαλαν κουμπούρια όταν τόλμησε να πατήσει το ΣΔΟΕ; Για να κυνηγήσουν λαγούς;
        Στην πραγματικότητα, οι γύφτοι δεν "εντάσσονται" γιατί δεν τους συμφέρει. Εχουν μόνο δικαιώματα και καμία υποχρέωση. Ειδικά αν το παίξουν θύματα ρατσιστικής συμπεριφοράς, όλο και κάποιοι ευαίσθητοι θα βρεθούν να τους υπερασπιστούν.
        Και στην άσπρη σκονη, πρώτες μούρες είναι. Οχι μόνοι τους βέβαια. Αλλα είναι μέχρι το λαιμό χωμένοι, ρώτα τι γίνεται κατά Μενίδι και Ζεφύρι μεριά. Γιατί, θα γίνω ρατσιστής άμα το πω; Δεν το εννόησα παρακαλώ.

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ Sic transit gloria mundi 16/06/2010 09:38:03

      Τιραμόλα, ουδείς φόβος: Θα του δίνω και κότες να πουλάει. Και αυγά.
      Το συγκριτικό πλεονέκτημα του γύφτου είναι τα πολλά χέρια, η ευελιξία του οχήματος και η διείσδυση σε ευρεία ζώνη πελατών. Επίσης η καλή γνώση της αγοράς και η μοντέρνα, αποπληθωριστική πολιτική τιμών καταναλωτή. Η κερδοφορία έρχεται από τον όγκο πωλήσεων, όχι από ψηλό ποσοστό κέρδους. Μοντέρνα άποψη: Βλέπε Απωανατολίτες, Γερμανικά σουπερμάρκετ και Σουηδικό IKEA. Τί πιό κερδοφόρο, χωρίς να "στεγνώνει" όμως την αγορά.

      • tiramola avatar
        tiramola @ Sic transit gloria mundi 16/06/2010 09:48:39

        Θα συμφωνήσω απόλυτα.
        Για μένα η ωραιότερη ώρα της ημέρας είναι το απόγευμα μετά το γραφείο ταίζοντας κότες και ποτίζοντας το μποστάνι.
        Κάθε χρόνο από το πρώτο δεκαήμερο του Ιουνίου σταματώ να αγοράζω ντομάτες, αγγούρια, κολοκύθια, μελιτζάνες, πιπερίες, βλήτα, άννιθο και μαιντανό.

        Είναι κρίμα πραγματικά σε αυτή τη χώρα με τέτοιο κλίμα να κυριαρχεί ο φόβος της πείνας.

      • Ψυλλιασμένος avatar
        Ψυλλιασμένος @ Sic transit gloria mundi 16/06/2010 11:03:23

        Στη λαϊκή το μεσημέρι το καρπούζι το αγοράζω πολύ πιο φτηνά από ό,τι στο γύφτο. Στο λέω υπεύθυνα. Και προτιμώ να ενισχύσω τον παραγωγό. Ας γίνει ο γύφτος παραγωγός να τον ενισχύσω.

  12. BetsyWhitehead19 avatar
    BetsyWhitehead19 16/06/2010 08:59:35

    Don't have enough cash to buy a building? You should not worry, because that's real to take the home loans to resolve such problems. So take a commercial loan to buy all you want.

  13. Βασίλης avatar
    Βασίλης 16/06/2010 09:10:58

    "Χωρίς Αυτοδιοίκηση και Μαφίες, χωρίς καμία χρηματοδότηση των ΟΤΑ. Στα χωριά του, ο κόσμος θα οργανωθεί από μόνος του, είμαστε πιο έξυπνοι από όσο νομίζετε. Εγώ θα πήγαινα στο χωριό μου, αλλά έχει ΟΤΑ."

    Τι εννοείς δηλαδή, γιατί ζω σε μια κωμόπολη 4000 κατοίκων, πρότυπο αυτοδιοίκησης, χωρις χρέη, πεντακάθαρη και ζηλευτή... εξήγησέ μου τι εννοείς δηλαδή;

  14. http://neotera.wordpress.com avatar
    http://neotera.wordpress.com 16/06/2010 09:19:07

    "...Η Κυβέρνηση πέταξε επτά ολόκληρους μήνες. Το αν το έκανε συνειδητά, με σκοπό, ή της …ξέφυγε, θα το δείξει η νεκροψία. Πιστεύω επίσης ότι η Κυβέρνηση το παρακάνει με το «επικοινωνιακό» και τα παραμύθια, αλλά για αυτό είναι …Κυβέρνηση, και εγώ είμαι ένας φτωχός Αρχαιοπτέρυξ..."
    Εδώ βρίσκεται όλη η ουσία που δεν νοείται να προσπερνάμε, στις προθέσεις στην πολιτική βούληση. Ο γιωργάκης υπηρξε πολλαπλά σαφής, μίλησε για παγκόσμια διακυβέρνηση και ότι σε 3 χρόνια θα είμαστε "άλλος τόπος". Τα οικονομικά μεγέθη σε σχέση με το δανεισμό και την εξυπηρέτηση του χρέους δείχνουν σίγουρη την χρεωκοπία. Η κερδοσκοπική λογική επίσης αφού έτσι πάμε σε μπιρ παρά εκποίηση δημόσιου πλούτου. Η Κομισιόν προχτές μίλησε για ελεγχόμενη πτώχευση μετά το 2012 ως απάντηση και άδειασμα μαζύ των δηλώσεων γιωργάκη περί διασποράς φημών, "ΣΕΒΑΣΜΟΥ" κλπ. Το έπαιξε το φλάς, αλλά στη συνέχεια θάφτηκε. Η εξουθένωση-καταλήστευση-καταδημαγώγηση του πληθυσμού, η αποδόμηση των κοινωνικών σχέσεων, η απάλειψη των εθνικών χαρακτηριστικών του πολιτισμού γενικότερα βρίσκονται μέσα στο πρόγραμμα. Βρισκόμαστε δηλαδή σε χώρα υπό κατοχή από εχθρική κυβέρνηση με ξένους εντολείς. Οι όποιες προτάσεις προς κατοχική κυβέρνηση για τη βελτίωση της οικονομικής κατάστασης την ώρα που αφανίζει δια της οικονομίας τους ιθαγενείς περισεύουν. Τότε προεκλογικά είχαν νόημα, αλλά τώρα ούτε στην τρόϊκα έχει νόημα να αποτανθέί κανείς. Κατευθείαν στη Λέσχη Μπίλντεμπεργκ να προσπέσουμε ζητώντας ΕΛΕΟΣ περισσότερο νόημα έχει.
    Αλλωστε τώρα επείγονται, οι εξελίξεις και οι μη οικονομικές τρέχουν. Είναι μιά από τις σπάνιες περιόδους που δεν σηκώνει χατζηαβατισμούς. Η πας μαζύ τους, αν σε θέλουν, ή σε καταχωρούν αφού σε βλέπουν στις ρούγες της πολιτικής ως εχθρό της Νέας Τάξης καθαρμάτων. ΟΡΓΑΝΩΘΕΙΤΕ ! ))

  15. Ψυλλιασμένος avatar
    Ψυλλιασμένος 16/06/2010 09:23:22

    Οι παρατηρήσεις του Αρχαιοπτέρυγα είναι σωστές, βέβαια προϋποθέτουν μία φιλελεύθερη επανάσταση εκ των άνω, κάτι σαν "φωτισμένη δεσποτεία", με ταμπέλα και θητεία πρωθυπουργού. Οταν στον κόσμο έχεις πιπιλίσει το μυαλό, σε δεξιούς και αριστερούς, για 4 δεκαετίες, με σοσιαλιστικά παραμύθια και με τη λογική του ότι το κράτος έχει να ταϊζει τους πάντες και οι πάντες έχουν μόνο δικαιώματα, μην περιμένεις αυτά να εφαρμοστούν.

    Οσο για τα χωριά που λέει ο Αρχαιοπτέρυξ, η επιστροφή εκεί προϋποθέτει ανάλογες δουλειές. Ενας μηχανολόγος για παράδειγμα, που έχει μια δουλίτσα στο λεκανοπέδιο, για να έχει κίνητρο να πάει επαρχία θα πρέπει να βρει μία καλύτερη δουλίτσα εκεί ή τουλάχιστον την ίδια δουλίτσα από άποψη αποδοχών που όμως, σε συνδυασμό με άλλους παράγοντες, θα βελτιώσει τη ζωή του. Δηλ. θέλει κίνητρα.

    • nassos avatar
      nassos @ Ψυλλιασμένος 16/06/2010 10:48:38

      Όταν θα ( σας και μας ) "κόψει" η πείνα θα δούμε τι ανάλογες δουλειές θα βρείτε στην επαρχία..
      Αυτά ήταν πολύ σωστά προ ΓΑΠ και 4ου Ραϊχ

  16. ΝΑΥΤΗΣ avatar
    ΝΑΥΤΗΣ 16/06/2010 09:46:47

    @αλλενακι .Οι αντικειμενικες αξιες πρεπει να αυξηθουν και να γινουν πραγματικες, αγορας.ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ συντελεστες των φορων -ΦΠΑ, ακινητη περιουσια κ α- να προσαρμοστουν αναλογα ωστε να μην χαθουν εσοδα. Ετσι θα εξυγιανθει η αγορα ακινητων, και ο ΦΠΑ θα γινει εργαλειο καταπολεμησης της φοροδιαφυγης, οπως ειναι ο ρολος του. Ετσι συμβαινει παντου. Η υπαρχουσα κατασταση ειναι ελληνικη πατεντα, με τα γνωστα αποτελεσματα. Δυστυχως οι «συμβουλοι» δεν το καταλαβαινουν η δεν θελουν.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ ΝΑΥΤΗΣ 16/06/2010 10:42:58

      ΝΑΥΤΗ: Αύξηση των αντικειμενικών σημαίνει ΚΑΘΑΡΑ ΠΡΟΘΕΣΗ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗΣ ΤΗΣ ΜΙΚΡΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΕΡΙΑ.

      Είναι προτιμότερο οι τιμές να μειωθούν αργά και σταδιακά ώστε να εναρμονιστούν με τις πτωτικές τιμές της αγοράς. Αν αυξηθούν οι αντικειμενικές τιμές οι φόροι θα είναι υψηλοί και θα οδηγήσουν αναγκαστικά σε μαζικές εκποιήσεις ακόμα και της πρώτης κατοικίας.

      Όπως είπε όμως και ο Neotera η συζήτηση αυτή θα είχε νόημα προ ΔΝΤ.

  17. s54elas avatar
    s54elas 16/06/2010 10:27:12

    " ... ο κόσμος θα οργανωθεί από μόνος του, είμαστε πιο έξυπνοι από όσο νομίζετε."

    .. κραταω αυτη σου την φραση .. που της δινω πολλη μεγαλη σημασια .. ογκολιθος μπορω να πω .. πανω στον οποιο χτιζονται ολακερες κοινωνιες ..

  18. ΝΑΥΤΗΣ avatar
    ΝΑΥΤΗΣ 16/06/2010 11:15:06

    @αλλενακι. Ισως δεν το εξεφρασα σωστα. Τιμες πραγματικες, με αυξηση η μειωση, φορολογικοι συντελεστες αναλογοι, ωστε να μην προκυπτει μεγαλυτερη φορολογια. Το σημαντικο ειναι να δουλεψει οΦΠΑ σαν εργαλειο διευρυνσης της φορολογικης βασης, και καταπολεμησης της φοροδιαφυγης. Νομιζω ειναι τεχνικο θεμα.

  19. εξωχωρος avatar
    εξωχωρος 16/06/2010 12:07:55

    Η ελιά ειναι απο αρχαιοτατων χρονων και χαρακτηριζει την περιοχη της Μεσογειου. Μη λεμε και οτι θελουμε τωρα, η ελια τεμπελικη καλλιεργεια και αλλες αηδιες. Δεν θα ξεχασουμε και οτι υπαρχει στην ελληνικη γη για να εχουμε ντε και καλα “κοπιαστικες” καλλιεργειες. Σοβαρευτειτε.

  20. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 16/06/2010 12:21:20

    Να άλλο ένα παράδειγμα γιατί είμαστε καταδικασμένοι:

    "Ειδικότερα, με βάση τις διατάξεις του φορολογικού νόμου 3842/2010 «Αποκατάσταση φορολογικής δικαιοσύνης, αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής και άλλες διατάξεις», ο φορολογικός συντελεστής των Α.Ε. μειώνεται κατά 3 ποσοστιαίες μονάδες δηλαδή από το 24% στο 21%, στην περίπτωση που οι συγκεκριμένες επιχειρήσεις αν και έχουν για δυο συνεχόμενες διαχειριστικές περιόδους μείωση του κύκλου εργασιών τους δεν προβούν σε απολύσεις".

    κάποιος έκανε μία κατα παραγγελία διάταξη. Λες και αυτό είναι το κριτήριο της βιωσιμότητας. Πόσο κάφροι είστε βρε παιδιά... Αν μειώναμε το συντελεστή γενικά, και διώχναμε όλους όσους ασχολολούνται με ειδικές διατάξεις και παράθυρα, θα βγαίναμε από την κρίση.

  21. ΤΟ ΝΗΣΙ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ avatar
    ΤΟ ΝΗΣΙ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ 16/06/2010 13:38:38

    5. Δώστε ένα ελάχιστο κίνητρο, να πάει ο κόσμος στα χωριά από όπου ξεκίνησαν οι παππούδες του την δεκαετία του 50 και του 60. 

    Χωρίς Αυτοδιοίκηση και Μαφίες, χωρίς καμία χρηματοδότηση των ΟΤΑ.   Στα χωριά του, ο κόσμος θα οργανωθεί από μόνος του, είμαστε πιο έξυπνοι από όσο νομίζετε.  Εγώ θα πήγαινα στο χωριό μου, αλλά έχει ΟΤΑ.


    Πάρα πολύ καλή πρόταση αλλά μην περιμένουμε από την σημερινή κυβέρνηση να το εφαρμόσει αφού ποντάρει στην φυγή των Ελλήνων στο εξωτερικό και την είσοδο και ψευτονομιμοποίηση – ψευτοΕλληνοποίηση των λαθρομεταναστών.

    ===================================================

    ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΩΝ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣΚΟΥΠΙΔΙΩΝ ΤΩΝ ΚΑΝΑΛΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΚΥΜΑ ΦΥΓΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΑΠΑΝΤΑΜΕ:

    ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΝΑ ΓΚΡΕΜΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΑΘΛΙΟ ΠΑΣΟΚΟΚΥΒΕΡΝΙΣΤΑΝ ΠΟΥ ΥΠΑΚΟΥΕΙ ΣΤΙΣ ΕΠΙΤΑΓΕΣ ΤΗΣ ΤΑΠΕΖΟΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑΣ.

    ===================================================

    Βασικός πυλώνας της νεοταξίτικης στρατηγικής των think tanks των κοσμοεξουσιαστών είναι να μεταναστεύσουν οι Έλληνες στο εξωτερικό.

    Πάρα πολύ μεγάλη σημασία έχει ο τρόπος που θα γραφτεί ένα άρθρο και η οπτική που περνάνε μεγάλα κανάλια για την μετανάστευση των νέων.

    Το ευαίσθητο θέμα της μετανάστευσης των νέων θα πρέπει να τονιστεί οτι είναι μια σύγχρονη γενοκτονία (εκτός της ταυτόχρονης γενοκτονίας μνήμης) που σαν ελατήρια έχει την ανεργία, την οικονομική εξαθλίωση και την ανασφάλεια που σκοπίμως και εντέχνως προωθούνται με γοργούς ρυθμούς, όχι μόνο από τις πράξεις τις ενέργειες και τους συμβολισμούς της πασοκοκυβέρνησης, αλλά και από μεγάλα τηλεοπτικά κανάλια προπαγάνδας.

    ===================================================

    http://kostasxan.blogspot.com/2010/04/blog-post_6038.html
    http://www.freemonks.gr/index.php?page=com&lang=1&id=151

    ΑΙΤΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

    αποσπασματικά κείμενα από το αναρτημένο post των παραπάνω υπερσυνδέσμων

    “Προδοτικές ηγεσίες διεφθαρμένων πολιτικών χρησιμοποιήθηκαν για να καταχρεώσουν το κράτος, ώσπου να καταντήσει η Ελλάδα ευάλωτη στη λεηλασία των μεγαλοτραπεζιτών και να χρεοκοπήσει!!!

    Την ίδια στιγμή η Αμερική δίνει ελεύθερη βίζα για να μεταναστεύσει ο νέος Έλληνας που θα πτωχεύσει ή θα απολυθεί από τη θέση εργασίας του. Έτσι οι παράνομοι ή νόμιμοι μετανάστες θα μείνουν στην χώρα μας ενώ εμείς θα αναζητήσουμε την ελπίδα πάλι στο εξωτερικό. Το σχέδιο εξόντωσης του Ελληνισμού είναι ολοφάνερο, μόνο τυφλοί δεν το βλέπουν.

    Μια νέα καταστροφή - ίσως ολοκληρωτική πια – φθάνει μπροστά μας. Οι ηγέτες, μας ξεπουλάνε!!! Αν η Δικαστική Εξουσία δεν προστατέψει το Σύνταγμα, αν ο λαός δεν αφυπνισθεί, τότε τα παιδιά μας αύριο θα λένε: Οι γονείς μας ήταν Έλληνες, όπως τώρα λέμε εμείς οι παππούδες μας ήταν Μικρασιάτες!”

    ===================================================

    http://kostasxan.blogspot.com/2010/06/blog-post_3904.html
    απόσπασμα από άρθρο του καθηγητή του Πανεπιστημίου Αιγαίου Κωνσταντίνου Ρωμανού στο Παρόν της Κυριακής 6 Ιουνίου 2010

    Η μεθοδολογία της εθνοκτονίας με επιστημονική συνέπεια επικεντρώθηκε στους δύο κεντρικούς άξονες αναπαραγωγής μιας ανθρώπινης κοινωνίας, την παιδεία και την δημογραφία.
    Με άκρα μυστικότητα επετεύχθη η αλλαγή των περιεχομένων της σχολικής παιδείας και η ιδεολογική μετατόπιση της κατεστημένης ακαδημαϊκής και πολιτικής νομενκλατούρας, με τους συμπληρωματικούς στόχους να αμφισβητηθεί η ελληνικότητα αφενός και να γίνει αποδεκτός ως τετελεσμένο γεγονός ο εποικισμός της σκόπιμα αφύλακτης χώρας απο εκατομμύρια λαθρομετανάστες αφετέρου.
    Όπως ήταν προβλεπόμενο, η εισαγωγή σε μεγάλη κλίμακα των τελευταίων στα ελληνικά σχολεία θα έκανε επιτακτική πλέον και νόμιμη τη μετάλλαξη της εθνικής παιδείας σε πολυεθνική (Η μαζική εισαγωγή λαθρομεταναστών στα ελληνικά σχολεία ήταν βεβαίως αντισυνταγματική εφόσον το Σύνταγμα καθορίζει ότι η παιδεία είναι δωρεάν και υποχρεωτική για όλους τους Έλληνες - αποκλείοντας έτσι τους μη Έλληνες).
    Ταυτόχρονα θα παγίωνε την εθνογραφική αλλοίωση του ελληνικού πληθυσμού ........................

    ===================================================

    ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΞΟΔΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΧΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΗ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ ΔΙΑΒΙΩΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ

    ................................................................................................

    8).ΑΝΑΔΙΑΝΟΜΗ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΓΑΙΩΝ ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΤΩΧΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ (ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗ) ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΣΠΙΣΤΟΥΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΕ ΠΟΛΥΤΕΚΝΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ.
    http://to84nhsi84tou84hliou.blogspot.com/
    http://to84nhsi84tou84hliou.blogspot.com/p/84.html
    http://to84nhsi84tou84hliou.blogspot.com/2010/05/blog-post_19.html

  22. παλιός φίλος του ANTI-NEWS avatar
    παλιός φίλος του ANTI-NEWS 16/06/2010 16:19:30

    Το αν θα πάμε σε "Μαύρο" ή "Κόκκινο Δεκέμβρη" δεν μπορώ να το ξέρω, αν και με υποψιάζουν οι επαναλαμβανόμενες αναφορές σε "αιματηρές ταραχές που θα γίνουν γύρω στο Νοέμβριο".
    Μήπως επιχειρηθεί μία "εκτόνωση" προ-κατ που εύκολα θα συμπαρασύρει πολλούς ώστε όταν με τον έναν ή άλλο τρόπο κατασιγάσεινα επιβληθούν για πολύ μεγάλο διάστημα προβλεπόμενοι από το Σύνταγμα περιορισμοί στα δικαιώματα Απεργιών, συναρθροίσεων,απαγόρευση διαδηλώσεων κ.λ.π.;
    Δεν κινδυνολογώ αλλά η "διεύρυνση των ορίων της Κοινοβουλευτικής Δημοκρατίας" συζητείταιεπανειλλημένα από ισχυρούς "παράγοντες" που δυστυχώς δεν μπορώ να αναφέρω εδώ.Η εκτροπή αυτής της μορφής ελλοχεύει, ελπίζω όμως να διαψευσθώ...

    Υπομονή, το βαθύτερο σκοτάδι είναι λίγο πριν την Αυγή

  23. παλιός φίλος του ANTI-NEWS avatar
    παλιός φίλος του ANTI-NEWS 16/06/2010 16:23:17

    Υ.Γ. εννοώ να επιβληθεί επί μακρόν η προβλεπόμενη για ΜΙΚΡΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ από το Σύνταγμα...αναστολή άρθρων και δικαιωμάτων, δημιουργώντας σκηνικό εκτροπής της Κοινοβουλευτικής Δημοκρατίας όπως την γνωρίζουμε κάτω από τις πιέσεις κέντρων έσωθεν και έξωθεν, επέμβαση της Ευρωπαικής Χωροφυλακής κ.α.

  24. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 16/06/2010 16:38:21

    το 1. με ΠΑΣΟΚ πανω δεν παιζει..
    το 2. ηταν μεχρι που ηξεραν οτι οταν μ χρωστα το κρατος θα τα παρω. Οταν καταλαβουν οτι δεν θα τα παρουν δε θα ειναι κρατικοδιετοι. θα γινουν φραγκοφονιαδες.
    το 3. μεγαλο δραμα και καρκινωμα ο δημ τομεας. εχει και τα καλα του εδω στη μπανανια ομως, πχ. διακινηση μαυρων να κινειται η αγορα, δανεια απο τραπεζες να δουλευει παλι η αγορα κλπ
    το 4. οποιος ηθελε να δουλευει προ ΔΝΤ για 35 χρονια και να βγαινει στο Συνταγμα μετα καλα εκανε. Τωρα π εσφιξαν οι κωλοι, καλυτερα ανασφαλιστοι απο δημ φορεα και στον ιδιωτικο με τα μπουνια.
    το 5. ΑΜΗΝ και ποτε. θα αυξηθει και ο πληθυσμος μας, θα ηρεμισει και το κεφαλι πολων μας, θα πεσουν και οι τιμες.. πχ στο Κιβερι σε σουπερ μαρκετ το 1.5 λ νερο κοστιζει 30 λεπτα!! γελουσε ο ταμιας οταν του εδινα 1 ευρω..
    το 6. γ αυτο θελουμε ΕΛΛΗΝΑ πρωθυπουργο.--
    το 7. Συμφωνω απολυτα. Δηκλ στους Κινεζους τι θα πουμε ?? 45%?? χαχαχαααα οσο λαθρεμποριο να θελουν κα κανουν και ξεπλυμα.. δεν θα βγαινουν!!
    το 8. Χωρις ΕΛΛΗΝΑ πρωθυπουργο, ειμαστε ολοι αρμπαιτ για καποιον. Οι πλουσισοι φοβιζαν το ΠΑΣΟΚ( του κωλου δηλ. ΑΓΠ) μεχρι που το ιδιο εγινε πλουσιοτερο! χαχαχα Ρε πειτε να φερουν τα $$ χωρις πολλες διαδικασιες και ελεγχους. Μοναδικο κρητιριο να ειναι οι επενδυσεις και οι δουλειες σε ΕΛΛΗΝΕΣ, με απλοποιημενες διαδικασιες και οχι 40 χαρτια για μια ΑΕ. σε 5 μερες μεσα ολα στο χερι και στο τραπεζι κ οποιος πραγματικα θελει και τον συμφερει!!!! θα ερθει.

    Φιλοι ΠΑΣΟΚΟΙ μη φοβοσαστε πια.. εισαστε περισσοτερο κεφαλαιοκρατες απ τους παλιους. Τωαρ θα μ πεις μπορει η πουτανα να βγει στο Συνταγμα και να πει θελω πελατες ελατε τωρα που γλιστραει??? θελει λιγη δουλεια.

    ΠΠ

  25. GSV avatar
    GSV 16/06/2010 17:23:19

    Οχι οχτω αλλα εκατονοχτω προτασεις να προταθουν για να βγουμε απο τη κριση εαν δεν υπαρξει εθνικη ομοψυχια δεν γινεταια τπτ...

    Εαν δεν γινει κυβερνηση εθνικης ομοψυχιας που να αποτελειται απο ατομα που δεν εχουν καμια σχεση με τους 300 της βουλης μη περιμενετε τιποτα.

    Το θεωρω αισχος να θεωρουμε οτι μονο 300 ατομα υπαρχουν σε αυτο το τοπο που μπορουν να κυβερνησουν. Ελεος μας προδωσαν και εμεις δινουμε ευκαιριες ακομα!

    Μα καλα τοσο μ@λ@κες ειμαστε?

    Θα τρωγομαστε μια ζωη μεταξυ μας, εδω και πολλα χρονια τα ιδια βλεπουμε! Ιδιο παραμυθι διαφορετικος πρωταγωνιστης.

    Ο κομπαρσος παραμενει παντα ιδιος (λαος)!

  26. GSV avatar
    GSV 16/06/2010 17:26:37

    Εαν καταλαβουμε ποτε οτι ειμαστε Ελληνες και οχι Πασοκοι, Νεοδημοκρατες η αριστεροι ισως να υπαρχει μια ελπιδα

    Οσο υπαρχουν τρεις Ελλαδες (η ελλαδα του ΠΑΣΟΚ , η Ελλαδα της ΝΔ και η Ελλαδα της αριστερα) θα πηγαινουμε απο το κακο στο χειροτερο.

    Εχει μολυνθει τοσο πολυ η ψυχη μας απο αυτη την αρρωστια του κομματισμου που ειμαστε ικανοι να χτυπηθουμε μεταξυ μας για να προασπισουμε το κομμα μας.


    Μια ειναι η ΕΛΛΑΔΑ ρεεεεεεε?

  27. ΧΡΗΣΤΟΣ avatar
    ΧΡΗΣΤΟΣ 17/06/2010 07:54:53

    Αλλες 10 προτασεις που απαιτουν Πολιτικους με "κακαλα", και οχι "κακαλα", Πολιτικους:

    1. Δηλωση μη εξυπηρετησης-αναγνωρισης του Εξωτερικου Χρεους.
    2. Αμεση απεμπλοκη απο τον διαβοητο Μηχανισμο.
    3. Εξοδο εθελουσια ΟΧΙ μονο απο την Ευρωζωνη, αλλα και απο την ΕΕ.
    4. Παραχωρηση πασας διεκολυνσης (μετα αναταλλαγματων ΠΑΝΤΑ), για επενδυσεις συντομες/αμεσες, σε Ρωσια,Κινα και Ινδια.
    5. Επιστροφη στις Νομισματικες μας Ριζες.
    6. Πριμοδοτηση οσων θελουν να επιστρεψουν στους τοπους καταγωγης τους (χωρια), εννοωντας καποια μορφη χρηματικης επιδοτησης για να ασχοληθουν απο μηδενικη βαση με την Γεωργια και την Κτηνοτροφια. Ομοια με οσους επιστρεψουν στα Νησια τους, ασχολουμενοι εν νεου με την Αλιεια και τον Τουρισμο.
    7. ΆΜΕΣΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΟΚΤΟΝΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ "ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ".
    8. Παραχωρηση για δυο μηνες (και κατοπιν συνεργασιας των Αρμοδιων Υπουργειων), ολων εκεινων των Μεταφορικων Μεσων που θα βοηθησουν στην καλυτερη διευκολυνση εκπατρισμου του συνολου των αλλοδαπων που δεν πολιτογραφηθησαν Ελληνες.
    9. Πωληση/Εκποιηση της Δημοσιας Περιουσιας (με ευνοικους ορους), σε οσους--ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΣ ΑΛΛΟΔΑΠΗΣ--, το επιθυμουν.
    10. Κυρηξη ΗΜΕΡΑΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑΣ/ΠΑΛΙΓΕΝΝΕΣΙΑΣ, την Ημερα που θα βρεθει ο "Κακαλατος", και θα μας ΔΕΙΞΕΙ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ, τι σημαινει να ειμαστε ΕΛΛΗΝΕΣ, αφου προτερα εφαρμοσει τα προαναφερθεντα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.