#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
20/02/2012 15:51
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι Financial Times αποκαλύπτουν τα σχέδια των Γερμανών για χρεοκοπία



Γράφει ο Βόλφγκαγκ Μίνχαου, συντάκτης Ευρωπαϊκών θεμάτων των Financial Times:

"Η πρόκληση κλιμακώνεται εδώ και καιρό. Η πρώτη κίνηση ήταν η εμπρηστική πρόταση για επιβολή δημοσιονομικού κομισάριου στην Αθήνα, που θα έχει δικαίωμα βέτο σε αποφάσεις οικονομικής πολιτικής της Ελλάδας. Αφού απορρίφθηκε αυτή η πρόταση, αξιωματούχοι πρότειναν έναν ειδικό λογαριασμό, που θα εξασφαλίσει ότι η ευρωζώνη θα μπορεί να παρακρατά κεφάλαια γα την Ελλάδα ανά πάσα στιγμή, χωρίς να πυροδοτείται χρεοκοπία. Σαφέστατα, όμως, η πιο ακραία πρόταση ήταν να αναβληθούν οι εκλογές και να παραμείνει η τεχνοκρατική κυβέρνηση του Λουκά Παπαδήμου για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα...

"Ανώτερος Γερμανός αξιωματούχος μου είπε ότι προτίμησή του είναι να αναγκαστεί η Ελλάδα σε άμεση χρεοκοπία. Κατά συνέπεια, το μόνο που μπορώ να συμπεράνω είναι ότι η πρόταση του W. Schaeuble για αναβολή των εκλογών αποτελεί στοχευμένη πρόκληση ώστε να υπάρξει μία ακραία αντίδραση από την Αθήνα. Εάν αυτός ήταν όντως ο στόχος, φαίνεται πως είχε αποτέλεσμα. ...

Η γερμανική στρατηγική φαίνεται πως στόχο έχει να γίνει τόσο αφόρητη η ζωή των Ελλήνων ώστε να θελήσουν από μόνοι τους να φύγουν από την ευρωζώνη. Η Merkel σίγουρα δεν θέλει να την πιάσουν με ένα όπλο στο χέρι που ακόμη θα καπνίζει. Είναι η στρατηγική της υποβοηθούμενης αυτοχειρίας, η οποία όμως είναι πολύ επικίνδυνη και ανεύθυνη.."

 Λέει και άλλα ο Μίνχαου που μπορείτε να τα διαβάστε εδώ

Τα αποσπάσματα όμως που αναφέρουμε δικαιώνουν την επιλογή Σαμαρά να στηρίξει η ΝΔ  το PSI και την δανειακή. "Απομακρύναμε την Ελλάδα από τον γκρεμό" δηλώνει ο πρόεδρος της ΝΔ στην κυπριακή "Σημερινή" και προσθέτει: "Αν η Ελλάδα οδηγείτο σε ανεξέλεγκτη χρεοκοπία, αυτό θα οδηγούσε σε αληθινή λεηλασία της χώρας, του λαού και του πλούτου της..."

Όλα δείχνουν λοιπόν και οι FT το επιβεβαιώνουν ότι ο πρόεδρος της ΝΔ διέθετε εσωτερική πληροφόρηση για την πρόθεση των Γερμανών να μας στείλουν στο ...αγύριστο της χρεοκοπίας.

Το γράφουμε και σε άλλη ανάρτηση: Οι εντολές που είχαν δοθεί στην τρόικα ήταν να φτιάξει ένα πακέτο τόσο απεχθές, που καμία πολιτική δύναμη με αξιοπρέπεια στην Ελλάδα δεν θα μπορούσε να επωμιστεί. Οι Γερμανοί πόνταραν στις αντιστάσεις του Σαμαρά για να μπορέσουν μετά να μιλήσουν για τους "αχάριστους Έλληνες" και να μην δώσουν το δάνειο. Η στάση του αρχηγού της ΝΔ όμως τους αιφνιδίασε. Γιατί απλά και μόνο, στέρησε τους δανειστές από κάθε αιτιολογική βάση μιας τελεσίδικης «τιμωρίας» που θα οδηγούσε  την οικονομία της πατρίδας μας σε «ξαφνικό» και οριστικό θάνατο. Η Ελλάδα έκανε το δυσβάστακτο χρέος της και οι Γερμανοί, με την αθέτηση των υπεσχημένων, εκτέθηκαν στην παγκόσμια κοινή γνώμη.

Η απόφαση του Σαμαρά είχε αναμφισβήτητα πολιτικό κόστος. Πράγμα το οποίο φαίνεται και στις δημοσκοπήσεις. Όμως τίποτε δεν κρίθηκε οριστικά, όπως δηλώνει ο ίδιος στην "Σημερινή". Το τερατώδες νέο Μνημόνιο είναι ουσιαστικά ανεφάρμοστο και έχουμε δύσκολο δρόμο μπροστά.

Επιμένουν στην χρεοκοπία

Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι παρά τα όσα γράφει για τα σχέδια των Γερμανών, ο Μινχάου επιμένει ότι η Ελλάδα πρέπει να χρεοκοπήσει για να ...σώσει την δημοκρατία ("Greece must default if it wants democracy")!.

Την ίδια στιγμή, ο Γερμανός καθηγητής Οικονομίας και Πρόεδρος του Ινστιτούτου IFO του Μονάχου Χανς-Βέρνερ Ζιν, σε συνέντευξη του στην ηλεκτρονική έκδοση του περιοδικού «Der Spiegel», χαρακτηρίζει «αυταπάτη» το σχέδιο εξυγίανσης της Ελλάδας εντός της Ευρωζώνης και προτείνει έξοδο της Ελλάδας από την Ευρωζώνη, άμεση υποτίμηση του νέου νομίσματος και χρηματοδότηση της δύσκολης περιόδου ενός ή δύο ετών που θα ακολουθήσει, μέσω των πόρων του πακέτου διάσωσης. Η έξοδος από το ευρώ δεν σημαίνει χρεοκοπία, είναι η χρεοκοπία που συνεπάγεται έξοδο από το ευρώ, υποστηρίζει. Μόλις τελειώσουν τα χρήματα, η ευρωζώνη δεν θα μπορεί να βοηθήσει, το κράτος και οι τράπεζες θα καταρρεύσουν. Το χάος θα αποφευχθεί μόνο εάν η Ελλάδα εγκαταλείψει το ευρώ έναντι ενός σημαντικά υποτιμημένου νομίσματος, προσθέτει.

Είναι πράγματι αξιοπερίεργο πως δυο διαφορετικές σχολές σκέψεις (και συμφερόντων) συμπίπτουν στην προώθηση μιας ελληνικής χρεοκοπίας.

Οι Financial Times που πρωταγωνιστούν σταθερά  στο διαχρονικό παιχνίδι της βρετανικής ηγεσίας για  αποσταθεροποίηση του Ευρώ και το IFO που παίζει το προεκλογικό παιχνίδι της Μέρκελ και του Σόιμπλε.

Το ερώτημα θα μπορούσε να τεθεί και διαφορετικά: Γιατί το διεθνές κεφάλαιο επιμένει για χρεοκοπία;

Ίσως την απάντηση την δίνει ο δικός μας Akenaton σε προηγούμενη ανάρτηση:

Η επιστροφή στην δραχμή τώρα θα σώσει το σάπιο πολιτικό σύστημα και θα επιτρέψει την λεηλασία της χώρας από το ξένο κεφάλαιο

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 20/02/2012 16:16:37

    To IFO του Χανς-Βέρνερ Ζιν, με έδρα το Μόναχο της Βαυαρίας, δεν παίζει το προεκλογικό παιχνίδι της Μέρκελ και του Σόιμπλε, αλλά των ευρωσκεπτικιστών "ανταρτών" μέσα στο κυβερνητικό κόμμα CDU. Η ευρωσκεπτικιστική άποψη είναι ακόμη πιό ισχυρή μέσα στην "κομματική αδελφή" CSU της Βαυαρίας, την οποία υποστηρίζει ο ίδιος ο Ζιν, και στούς μικρούς κυβερνητικούς εταίρους του FDP.
    Ο Βόλφγκαγκ Μίνχαου έχει διαφορετική άποψη: Εν μέρει όμοια με την τελευταία του δικού μας Βαρουφάκη (και προσφάτως της πλειοψηφίας Τσίπρα στον ΣΥΝ). Πιστεύει ότι μια Ελληνική στάση πληρωμών εντός του Ευρώ θα εξαναγκάσει τους εταίρους μας ν΄αλλάξουν πολιτική, χωρίς να διακινδυνεύεται έξοδος της χώρας από την Ευρωζώνη.
    Πρόκειται για πολιτική άποψη υψηλότατου ρίσκου.
    "Naturally, while a defaulted Greece can easily (and optimally, under the present constraints) remain in the eurozone, a long term resolution of its insolvency will have to be plotted by Europe. But is that not the case anyway? Is it not time that Europe deals with the various insolvencies in its midst, rather than continue to push their under the carpet (like a spolit 5-year old)?
    To conclude, Europe’s optimal strategy is to let Greece default, to allow the Greek government to find ways to live within its tax take for the next year or so and, at the same time, work out the Overall Solution to the euro crisis that was promised last year and never delivered. A Greek default will provide the clarity and the time-space to do this properly. The other two alternatives (more bailouts or a Greek exit) constitute cruel, unnecessary and unusual punishment. For the whole of Europe".
    h--p://yanisvaroufakis.eu/2012/02/18/greek-default-does-not-equal-greek-exit/

  2. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 20/02/2012 16:17:04

    Έκλεισε το ξεπούλημα. Ω, ναι. Οι Ναιναίκοι δέχθηκαν τον “κλειστό” (escrow) λογαριασμό όπου θα κατατίθενται τα κρατικά έσοδα, για αποπληρωμή των τόκων των δανειστών.

    Δέχθηκε η συγκυβέρνηση τον “κλειστό λογαριασμό” που απαιτούσαν μετ’ επιτάσεως οι γερμανοί (escrow account – SCREW GREECE -Account). Ο Σαμαράς είχε πει ότι “έχει πρόβλημα με αυτό, διότι πρόκειται για επιβολή έμμεσης εποπτείας”… ω, ναιαιαι…!!!

    Ο ορισμός του escrow account από το zerohedge, σε ελεύθερη απόδοση:
    “…In one year this headline will be appearing in all insolvent countries (pretty much all of them), who will have PLEGDED all of their sovereign assets as cash collateral, promptly used up by creditors to pay their interest payments using “escrow accounts” which make the debtor nation merely a fund flow intermediary with a seasonally unadjusted beggar-to-population ratio of 100%”…

    “σε ένα χρόνο από τώρα η είδηση αυτή θα αφορά όλες τις πτωχευμένες χώρες (βασικά είναι όλες…), που θα έχουν ΕΝΕΧΥΡΙΑΣΕΙ όλα τα περιουσιακά τους στοιχεία έναντι εγγυήσεων -cash collaterals, οι οποίες θα χρησιμοποιούνται αμέσως απο τους δανειστές τους για την πληρωμή των τόκων ΤΟΥΣ μέσω “μεσεγγυητικών λογαριασμών”, οι οποίοι μετατρέπουν το ΕΘΝΟΣ-ΧΡΕΩΣΤΗ σε ΤΑΜΕΙΟ ΑΚΑΤΑΠΑΥΣΤΗΣ ΡΟΗΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ προς το ΔΑΝΕΙΣΤΗ, με αναλογία ΕΠΑΙΤΩΝ προς ΠΛΗΘΥΣΜΟ 100%”

    Όλος ο πλανήτης έχει αντιληφθεί ότι οι Επικυρίαρχοι θέλουν το οικόπεδο Ελλάδα, χωρίς τους κατοίκους του!
    Αυτό είναι το φανερό νόημα του Μνημονίου ΙΙ.
    Η Παλαιστίνη, η Σερβία, η Νιγηρία, θα είναι οάσεις μπροστά σε αυτό που έχουν σχεδιάσει για τους ΕΛΛΗΝΕΣ.
    Συγκρίσεις με Ναγκασάκι + Εβραϊκό Ολοκαύτωμα.
    Το ΝΑΙ στο Μνημόνιο και στο Περιμνημόνιο είναι ΝΑΙ στην Ελληνική Εθνοκτονία.

    • Kennan avatar
      Kennan @ αλλενάκι 20/02/2012 16:40:25

      Αλενάκι γρήγορα στο σούπερ μάρκετ, εξαντλούνται τα τρόφιμα. Προηγουμένως όμως, για να μην ξοδευτείς τζάμπα, ψάξε να μάθεις με ποια dunds και ποια cdc παίζει το zerohead.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Kennan 20/02/2012 16:50:18

        Δεν το ανέβασα εγώ αυτό το σχόλιο όμως. Τι έγινε;

        Σήμερα σχολίασα μόνο στην ανάρτηση με τα υποβρύχια, πριν από 5 λεπτά περίπου.

        • factorx avatar
          factorx @ αλλενάκι 20/02/2012 17:02:07

          Είσαι σίγουρη; Άρα κάποιος αλητήριος χρησιμοποιεί το ψευδώνυμό σου. Για να καταλάβετε δηλαδή τι αντιμετωπίζουμε με τα σχόλια

          • αλλενάκι avatar
            αλλενάκι @ factorx 20/02/2012 17:06:33

            Φάκτορ, είμαι απολύτως σίγουρη φυσικά. Τσέκαρε με ΤΙΝΟΣ ΕΜΑΙΛ στάλθηκε το σχόλιο. Αλλά εξηγώ και παρακάτω. To σχόλιο αυτό το έχω ανεβάσει πριν από 5 ή 6 μέρες εδώ (βρίσκεται αμέσως με αναζήτηση). Μετά το πήρα και το έκανα ανάρτηση. Και μετά τίποτα άλλο δεν έκανα. Το εμαιλ μου ειναι αυτό που ξέρεις. Δεν έχω αλλάξει.

          • η Dimi avatar
            η Dimi @ factorx 20/02/2012 18:35:53

            Οσοι “εξυπνοι” έχουν τη ψευδαίσθηση ότι μπορούν αβασάνιστα και ατιμώρητα να διαπράττουν το κακούργημα της πλαστοπροσωπίας (malicious ιdentity spoofing attack), να βάλουν καλά στο ξεροκέφαλό τους ότι, ο τσεκουράτος Διαδυκτιακός Ποινικός Κώδικας έχει πολλά ράμματα για τη γούνα τους.

            Το κακούργημα της διαδυκτιακής πλαστοπροσωπίας τιμωρείται με περισσότερα από τρία χρόνια φυλάκιση άνευ εξαγοράς ΚΑΙ χρηματικό πρόστιμο, ανάλογο με το εύρος της ζημίας την οποία υπέστη το ανυποψίαστο θύμα της απάτης.

            Οι πλαστοπρόσωποι να γνωρίζουν επίσης ότι εκτός Ιnternet Provider (IP), το διαδυκτιακό κακούργημά τους έχει ονοματεπώνυμο, διεύθυνση, αριθμό τηλεφώνου, αποτύπωμα και ώρα, η εμπιστευτικότητα των οποίων αίρεται με Εισαγγελική Παραγγελία.

            Είναι τουλάχιστον “αφελείς” όσοι φαντασιώνονται ότι έγκυρα και έγκριτα Ιστολόγια με τεχνολογία αιχμής όπως το Αntinews.gr θα έμεναν ποτέ αθωράκιστα στις ορέξεις κι επιθέσεις των διακυκτιακών κακούργων.

            Στην Αμερική, όπου εκεί συμβαίνουν όλα, Microsoft, Yahoo!, Google, ΑOL & Other Major Search Engines & Directories.. έχουν κυριολεκτικά πάρει σώβρακα στα δικαστήρια από τους αλητήριους αυτούς.

            Μία επιπλέον πιστοποίηση και προστασία, μας, είναι η φωτογραφία μας και η συχνή αλλαγή του κωδικού πρόσβασης στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση.

    • αναγνωστης avatar
      αναγνωστης @ αλλενάκι 20/02/2012 16:50:50

      Πριν βιαστείς να υιοθετήσεις τις παπαρολογίες του zerohedge ενημερώσου πρώτα για το τι γίνεται στις διαπραγματεύσεις:

      Όπως ανέφεραν παράγοντες του υπουργείου Οικονομικών, τα αποτελέσματα του Euro working Group, στο οποίο από ελληνικής πλευράς μετείχαν ο πρόεδρος του Συμβουλίου Οικονομικών Εμπειρογνωμόνων, Γιώργος Ζανιάς και ο επικεφαλής του ΟΔΔΗΧ, Πέτρος Χριστοδούλου, έχουν ως εξής:

      - Η συζήτηση για τον "δεσμευμένο λογαριασμό", μέσω του οποίου η Ελλάδα θα εξυπηρετεί κανονικά το εξωτερικό χρέος της (δίδοντας προτεραιότητα στην αποπληρωμή των δανειστών), εξελίχθηκε αρκετά ικανοποιητικά, καθώς αφαιρέθηκαν πολλά προβληματικά και ανεφάρμοστα στοιχεία, ενώ η αντιπρόταση που έχουν ετοιμάσει οι σύμβουλοι της ελληνικής κυβέρνησης φαίνεται να θεωρείται τελικά πιο ρεαλιστική και λειτουργική. Το ενδιαφέρον είναι, σύμφωνα με τα στελέχη του ΥΠΟΙΚ, ότι στο κρίσιμο αυτό θέμα το ΔΝΤ φάνηκε να συμπλέει με την ελληνική πλευρά.

    • victoria (true) avatar
      victoria (true) @ αλλενάκι 20/02/2012 16:57:43

      Αλλενάκι, πρέπει να υπάρχει κάποιας μορφής σχέδιο ακόμα και για να χρεοκοπήσουμε. Αυτό είναι το θέμα. Αλλιώς θα σφαχτούμε στους δρόμους και κάποιοι δεν το θέλουμε αυτό. Το λέει το άρθρο: "Η έξοδος από το ευρώ δεν σημαίνει χρεοκοπία, η χρεοκοπία συνεπάγεται έξοδο από το ευρώ" Άρα πρέπει πρώτα να μη χρεοκοπήσουμε. Μετά βλέπουμε αν μείνουμε ή φύγουμε, ανάλογα με το τι είναι καλύτερο, όχι ανάλογα με ιδεοληψίες. Έτσι κι αλλιώς, από ένα σημείο και μετά δεν βλέπω να έχουμε επιλογή. Το θέμα είναι να κάνουμε όλοι οι Έλληνες προσπάθεια ανάκαμψης με νέες νοοτροπίες. Αλλιώς έχουμε τελειώσει, ευρώ ή δραχμή, λογαριασμό escrow ή όχι.

    • Πολεμοχαρής avatar
      Πολεμοχαρής @ αλλενάκι 20/02/2012 17:21:50

      Στ΄ άρματα στ΄άρματα..
      ...Ομερ Βρυώνη!!

  3. franc avatar
    franc 20/02/2012 16:34:14

    Aγαπητό αλλενάκι ,
    Αν όντως ισχύει η τελευταία παράγραφός σου, πιστεύεις σοβαρά οτι θα τους σταματήσει ενα οχι του Σαμαρά?

    • Απηυδισμένος avatar
      Απηυδισμένος @ franc 20/02/2012 16:41:17

      Εσύ Franc,πολυγραφότατε, νομίζεις ότι θα εφαρμοστεί τίποτα;

      • franc avatar
        franc @ Απηυδισμένος 20/02/2012 17:04:24

        Οχι βέβαια. Αφού με παρακολουθείς, θα ξέρεις οτι συμφωνώ απόλυτα με τον Νik εδώ αποκάτω.

  4. Nik avatar
    Nik 20/02/2012 16:38:36

    Αλλενάκι,

    Καλό το Zerohedge, αλλά όχι και το πιο αξιόπιστο. Στο escrow account δεν πάνε τα κρατικά έσοδα, τα δάνεια θα πάνε εκεί, για να εξωφλούν πρώτα τους πιστωτές μας. Εμείς θα πρέπει να την βγάζουμε με τα δικά μας έσοδα.

    Το μαχαίρι είναι δίκοπο. Και το ξέρουν. Αν τα καταφέρουμε να τα βγάλουμε πέρα με τα δικά μας έσοδα μετά φαντάζει εφικτή η λύση του 'this is parta" που λέει και ο Αρχαιοπτέρυξ με ταυτόχρονη επιβολή εθνικής ανάγκης.

    Είναι η μόδα της στιγμής να παρουσιάζονται όλα μαύρα. Σε μερικούς μήνες να δείτε που τα ξένα πρωτοσέλιδα θα αναφέρουν το "νέο ελληνικό θαύμα" και τα "απρόσμενα αποθέματα δύναμης των Ελλήνων" κλπ. Οχι διότι θα αλλάξουμε, αλλά θα καταλάβουν ότι το οικόπεδο δεν είναι εγκατελειμμένο και άμα λάχει οι παροικούντες, όταν παραζοριστούν, ρίχνουν και καμιά σφαλιάρα.

    Καλά να είμαστε να τα πούμε.

    • seven avatar
      seven @ Nik 20/02/2012 17:17:09

      Συμφωνώ απολύτως με τον NIK.
      Η Ελλάδα είναι παρθένο έδαφος για επενδύσεις . Ότι και να σκεφτούμε μπορεί και έχει προοπτικές οικονομικής ανόδου, τουρισμός , πετρέλαιο , αέριο , ήλιος, πάρκα , ανεμογεννήτριες , οδικά έργα ktl. Αν κουνηθούμε λίγο σε 2 χρόνια όντως θα μιλάνε όλοι για το ελληνικό θαύμα. Αν καθίσουμε να μοιρολογάμε και να τσακωνόμαστε τότε η χρεοκοπία και η επιστροφή στην δραχμή θα είναι το λιγότερο που θα μπορούμε να πάθουμε.

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ seven 20/02/2012 17:32:53

        Μία ανεμογεννήτρια των 2ΜW κοστίζει 3 εκατ ευρώ και υπάρχει ΜΟΝΟ επειδή επιδοτείται από φουσκωμένο λογαριασμό ρέύματος. ΔΕΝ παράγει χρησιμο ρεύμα (διεθνώς τεκμηριωμένο , αλλά διαφωνούν οι Μυτιληναίος Κοπελούζος Περιστέρης που περιμένουν πως και πως τις επιδοτήσεις). Δεν είναι επένδυση, είναι φορολογία. Και δεν αρέσει και πολύ στους τουρίστες. Τα ίδια και ο ήλιος. Και αυτά που λέω τα επιβεβαιώνουν πλέον και η Μέρκελ και η Ζήμενς! Bρήκαμε πετρέλαιο; Για αυτό πέφτουν τα spreads;

    • Δικερως avatar
      Δικερως @ Nik 20/02/2012 17:24:02

      Πληρης συμφωνια.

  5. Boson avatar
    Boson 20/02/2012 16:40:18

    Το ζήτημα είναι ένα.
    Αν παρ'όλα αυτά χρεοκοπήσουμε, ποια είναι η θέση όσων πασχίζουν να μας σώσουν από τη χρεοκοπία, υποθηκεύοντας κάθε πλουτοπαραγωγική πηγή αυτού του τόπου?
    Γιατί η προσπάθεια για την προσπάθεια μπορεί να οδηγήσει στο ξεπούλημα Εθνικού πλούτου εσαεί λόγω Αγγλικού Δικαίου.
    Έτσι πλέον μπαίνει το ζήτημα.
    Μπορεί να απαντήσει κάποιος?
    Πολιτική είναι κυρίως η τέχνη του προβλέπειν.
    Και επειδή πλέον όλοι γνωρίζουν, σε όποιου σκάσει η χρεοκοπία στα χέρια του δε θα τον συγχωρέσουμε απλώς επειδή προσπάθησε.
    Το Γουδή δε θα είναι σχήμα λόγου.
    .

    • Δικερως avatar
      Δικερως @ Boson 20/02/2012 17:26:40

      "Πολιτική είναι κυρίως η τέχνη του προβλέπειν."
      Πολιτικη ειναι η επιστημη των εναλλακτικων επιλογων.
      Η τεχνη του προβλεπειν επαφειεται στους προφητες.

      • Boson avatar
        Boson @ Δικερως 20/02/2012 18:28:46

        Εξυπνάδες.
        Δε γίνεται Πολιτική χωρίς πρόβλεψη φίλε.
        Από καλές προθέσεις χορτάσαμε.

        • Δικερως avatar
          Δικερως @ Boson 20/02/2012 18:41:45

          Βλακειες.
          Η πολιτικη ειναι Επιστημη ΔΕΝ ειναι τεχνη.Τεχνη ειναι η τσαγκαρικη.
          Δεν προβλεπει,προσφερει εναλλακτικες για ολες τις πιθανες εκβασεις(με την επιθυμητη ως πρωθυστερως επεξεργασθεισα)του προς επιλυση προβληματος.
          Από καλές προθέσεις χορτάσαμε.

  6. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 20/02/2012 16:44:44

    Έχουμε πόλεμο ( ! ) , κανείς δεν θα σχολιάσει αυτές τις δηλώσεις Μέρκελ - Σόϊμπλε ;

    ΑΝΤΕΝΑ - ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ 19/2 –

    ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΟΪΜΠΛΕ : ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ; ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΜΙΣΘΟΥΣ ΛΕΤΤΟΝΙΑΣ ΚΑΙ....

    ΜΕΡΚΕΛ : ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΤΗΝ ¨ΕΥΚΑΙΡΙΑ¨ ΝΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΟΥΝ – ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΜΙΑ – ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΧΩΡΑ – ΚΑΙ ΝΑ ¨ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΥΝ¨ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΙΑΤΡΙΚΗ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ ! - ΠΟΙΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ; ( για να καταλάβουμε πόσο ¨προοδευτικό¨ και ¨ανθρώπινο¨ είναι το φαινόμενο ( σχέδιο ) της μετανάστευσης μετά το 1990 , ποιανού συμφέροντα εξυπηρετούν τα ¨ανοιχτά σύνορα¨ , οι ¨ανοιχτοί ουρανοί" και οι ¨open society" με " tolerance" ).

    http://www.antenna.gr/webtv/watch?cid=e_o_gtsf_zu%2F28%3D

    • φριξος avatar
      φριξος @ ΝΤΑΝΤΟΝ 20/02/2012 17:53:44

      Αγαπητέ,

      αυτά τα περνάμε στο ντούκου όπως επίσης ότι θεωρούμε επιτυχία ότι ο Σαμαράς είπε ναι στα απεχθέστατα μέτρα κατά την ανάρτηση παραπάνω ώστε να χαλάσει με απλά λόγια το κόλπο των Γερμανών. Η ουσία όμως είναι ότι είπε ΝΑΙ στα απεχθέστατα μετρά εις βάρος του Ελληνικού λαού. Προσωπικά δεν το βλέπω ως επιτυχία αυτό. Δεν μπορεί να μπαίνει στην εξίσωση και να εξαθλιώνεται ο Ελληνικός λαός ακόμα περισσότερο.

    • GreekinEurope avatar
      GreekinEurope @ ΝΤΑΝΤΟΝ 20/02/2012 18:51:38

      Γιατί να είμαστε τόσο "κλειστοφοβικο¨" με το να μεταναστεύουμε σε αλλη χώρα της ΕΕ για δουλειά? Το ίδιο δεν γίνεται και στις ΗΠΑ που μεταναστεύουν από πολιτεία σε πολιτεία?
      Εκτός και εάν δεν θέλουμε να ανήκουμε στην ΕΕ.
      Οσο για τους "μισθούς Λεττονίας": ΟΚ, αλλά να έχουμε και ΤΙΜΕΣ ΛΕΤΤΟΝΙΑΣ στα ράφια.
      Τελικά η λύση του προβλήματος περνά από: Καταργηση κάθε γραφειοκρατίας και Απλούστευση επιχειρηματικότητας, Μείωση κατά 50% των εισφορών εργοδότη στο ΙΚΑ (και κάλυψη από συντάξεις μετά τα 67 άλλωστε τώρα ζούμε πολύ πιο καλά και αντέχουμε περισσότερο σε σχέση με 40-50 χρόνια πριν). Ακολούθως, αυξηση επενδύσεων στην Ελλάδα (και λόγω καλού επενδυτικού κλίματος) και βελτίωση εμπορικού ισοζυγίου. Συνδικαλισμός κλπ: ΟΧΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΜΑΣ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ...
      Μετά από τα παραπάνω θα δείτε πώς θα αλλάξουν τα πράγματα στην Ελλάδα.

      • victoria (true) avatar
        victoria (true) @ GreekinEurope 20/02/2012 20:28:13

        Το θέμα είναι να πηγαίνεις σε άλλο Κράτος-Μέλος οικειοθελώς, όχι επειδή είναι αδύνατο να ζήσεις στο παρόν Κράτος Μέλος (δηλαδή πεινάμε εδώ και φεύγουμε).

      • anideos avatar
        anideos @ GreekinEurope 21/02/2012 05:45:48

        Ενα απο τα καλυτερα σχολια που διαβασα τις τελευταιες 2 βδομαδες.

  7. Nick avatar
    Nick 20/02/2012 16:53:15

    Δεν φταίμε εμείς γιά οτι συμβαίνει. Δεν φταίει ούτε ο Παπανδρέου, ούτε ο Σημίτης, ούτε ο Καραμανλής, ούτε ο....Πάγκαλος, ούτε ο Χριστοφοράκος, ούτε κανείς συνέλληνας φταίει ρε παιδιά. Δεν φταίνε οι μισθωτοί κάτοχοι BMW , oύτε οι σκαφάτοι, ούτε οι υπάλληλοι των ΔΕΚΟ με πτυχίο δημοτικού και 3 χιλιάρικα ευρώ μισθό τον μήνα, ούτε τα λαμόγια του δημοσίου, ούτε οι φοροφυγάδες - φοροκλέφτες του ιδιωτικού τομέα, ούτε οι συνταξιούχοι των έξι αναπηρικών συντάξεων ( μία για κάθε αίσθηση που έχουν χάσει), ούτε οι μεσάζοντες έμποροι αεριτζήδες, δεν φταίει ο κακομοίρης ο φτωχός γραικός με την ανεβασμένη λίμπιντο και χοληστερίνη. ΓΙΑ ΟΛΑ ΦΤΑΙΝΕ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΦΟΥΣΘΗΔΕΣ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ που μας διέφθειραν και μας γοήτευσαν με τα γρήγορα αμάξια τους σαν του Σόϊμπλε και τις γαλανομάτες ξανθιές γκόμενες σαν την Μέρκελ. ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΚΑΚΟΙ_ΑΝΕΡΑΣΤΟΙ_ΑΚΡOΔΕΞΙΟΙ ΓΕΡΜΑΝΑΡΑΔΕΣ που μας κυβερνάνε φταίνε. Εμείς είμαστε αγνοί και αμόλυντοι σαν το παρθένο ελαιόλαδο.

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ Nick 20/02/2012 16:57:25

      Πολύ καλό σύντροφε!!!!! Πικρό, σαρκαστικό, και δυστυχώς τόοοοσο ΑΛΗΘΙΝΟ!!!!!

    • victoria (true) avatar
      victoria (true) @ Nick 20/02/2012 17:10:39

      Λαϊκισμός αυτό (αυτό ήθελες να στηλιτεύσεις φαντάζομαι), λαϊκισμός και το αντίθετο, και το μαστίγιο για τους κακούς Έλληνες, τα χρέη και τα σκάνδαλα, σε κάθε ανθρωπάκο που παίρνει σύνταξη 570 και τώρα γίνεται 450. Είναι δύσκολη η ισορροπία.

    • Πεπόνης avatar
      Πεπόνης @ Nick 20/02/2012 20:50:36

      Όσο χάλια ομάδα κι αν έχεις, ο διατητής είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να σε παίξει 50/50.

      Που είναι οι αποζημιώσεις, οεο;

      • anideos avatar
        anideos @ Πεπόνης 21/02/2012 05:49:10

        Οταν ομως σε παιζουν 50-50 και βρησκεσαι συνεχεια στο χορτο ζητωντας πεναλτι, δεν σε παιρνουν σοβαρα...

  8. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 20/02/2012 16:54:18

    Παρακαλώ αγαπητέ ΦάκτορΧ τσεκάρετε το εμαιλ του σχολίου h**p://www.antinews.gr/2012/02/20/148671/#comment-918507 με το escrow account διότι δεν το έστειλα εγώ. Κάποιος πήρε προφανώς την ανάρτησή μου και την ανέβασε εδώ ως σχόλιο και έβαλε και το url του μπλογκ μου. Όπως γνωρίζετε, στο 90% των σχολίων μου δεν βάζω το url του μπλόγκ μου. Και αυτό το κάνω για λόγους ισότητας με τους άλλους σχολιαστές.

  9. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 20/02/2012 17:03:16

    Στην ανάρτηση στο μπλογκ μου που έγινε 18/02/ έχω βάλει δύο συνδέσμους: Τον σύνδεσμο του athensstock h**p://athenstock.blogspot.com/2012/02/escrow-fund-sueddeutsche-zeitung.html που έλεγε ότι γίνεται δεκτός ο μεσεγγυητικός από την κυβέρνηση και τον σύνδεσμο h**p://www.antinews.gr/2012/02/08/146761/ προς την ανάρτηση του Αντινιους "Ο Σαμαράς είπε Οχι στον Κατοχικό Λογαριασμό" ("I have a problem with that" ήταν τα λόγια του, "διότι πρόκειται για έμμεση εποπτεία) Η ανάρτηση έγινε 18 Ιανουαρίου (και την είχα ανεβάσει και πριν από πέντε έξι μέρες και εδώ σε σχόλιο.) Δεν έχω ενημερωθεί για τη σημερινή εξέλιξη των διαπραγματεύσεων. Τώρα ξέμπλεξα και μπήκα στο ίντερνετ. @Αναγνώστη, για τις διαπραγματεύσεις, όπως γράφεις τώρα το διαβάζω, από σένα.

  10. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 20/02/2012 17:04:42

    1. Η αποκάλυψη των FT έχει γραφτεί σε ψιλά γράμματα του zerohedge εδώ και δύο εβδομάδες και το είχε υπαινιχθεί σε παλιότερο άρθρο του για την κόντρα Μπουντεσμπανκ και ΕΚΤ. Το είχαν 1-2 ελληνικές ιστοσελίδες, πριν το αντιγράψω και εγώ την περασμένη εβδομάδα.

    2. Είμαστε χρεοκοπημένοι απο τον Απριλιο του 2010 ή από το Μηνμόνιο Α'. Η συνεχιζόμενη σύγχυση των όρων μόνο σε μπέρδεμα οδηγεί. Τώρα μιλάνε για στάση εξωτερικών πληρωμών, όχι για χρεωκοπία, και μιλάνε αναλυτές και όχι κανένα διεθνές κεφάλαιο. Ο καθηγ Σκαπέρδας το έχει αναφέρει εδώ και μήνες. Το διεθνές κεφάλαιο έχει ονοματα, τους παρακολουθώ για χόμπυ, και το ΜΟΝΟ που έχουν πει πρόσφατα είναι ενόχληση με το swap της ΕΚΤ με τα χαρτιά μας. Αυτοί που ενδιαφέρονται να ΜΗΝ βγούμε από την ευρωζώνη είναι (α) ο Ομπάμα μέχρι τις εκλογές του και (β) η Μέρκελ που εδήλωσε (κατα τον Φαράζ) ότι ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΘΕΛΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΟΙ.

    Εν πάσει περιπτώσει, Ελεύθερο Τύπο διαβάζει κανείς; Tα λέει σήμερα τόσο καθαρά και νηφάλια ο Γιώργος Παλαιτσάκης.

    • Αυτόνομος avatar
      Αυτόνομος @ archaeopteryx 20/02/2012 19:55:05

      Υπέρ της πτώχευσης είναι:

      1. τα τουριστικά γραφεία επειδή θα γεμίσουν τα ξενοδοχεία
      2. Η διαπλοκή που έχει βγάλει τα λεφτά της έξω
      3. Κάτι λαμόγια που γλύφουν την διαπλοκή και περιμένουν κανένα ξεροκόμματο
      4. Ο ΣΕΒ και οι βιομήχανοι επειδή οι εργάτες θα δουλεύουν για ένα πιάτο φαί

      Εσύ με ποιούς είσαι;

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ Αυτόνομος 20/02/2012 20:57:55

        Να διαβάσεις τα σχόλιά μου στην χτεσινή αναρτηση του akenaton. Kαι είσαι λίγο αδιάβαστος. Ο ΣΕΒ είναι κάργα υπέρ ευρώ. Οι κρατικοδίαιτοι και τα ΜΜΕ είναι κάργα υπέρ ΕΕ . ΚΑΘΕ κρατικοδιάιτος, κάθε ΜΜΕ ζει και αναπνέει μόνο λόγο ευρώ (με δουλεύεις μήπως;). Με τουριστικά γραφεία δεν έχω νταραβέρια.

        ΕΙΜΑΣΤΕ ήδη πτωχευμένοι. Η κουβέντα είναι εάν ή πότε θα κάνουμε στάση πληρωμών, και εάν θα είναι εντός ευρώ ή εκτός. Η κουβέντα επίσης είναι εάν είμαστε βιώσιμοι μετά το PSI, και τι άλλο θα εκχωρήσουμε στο Μνηυμόνιο 3. Βασικά είμαι κατά της εκκαθάρισης, και κατά της υποθήκευσης περιουσιακών στοιχείων δημοσιών ή ιδιωτικών. Είμαι υπέρ της στασης εξωτερικών πληρωμών από το καλοκαίρι του 2010, και υπέρ της προετοιμασίας, ώστε εάν ακολοθυθήσει έξοδος από το ευρω, να μην είναι τραγική στην μεταβατική περίοδο. Διάβασε το άρθρο του Σκαπέρδα.

        Αυτοί που έχουν τα λεφτά τους έξω είναι ΠΑΓΕΡΑ αδιάφοροι σε ευρω ή δραχμή. Σε φτωχή χώρα, κάνουν ούτως ή άλλως ότι θέλουν, και το θέμα τους είναι φορολογικό, και όχι νομισματικό.

        Ο βασικός λόγος να θές ευρώ πάσει θυσία (πέραν της μπλόφας, εάν υφίσταται) είναι κούραση και έλλειψη εμπιστοσύνης στους πολιτικούς -- λυπάμαι, αλλά αυτό ακούω εγώ.

        • factorx avatar
          factorx @ archaeopteryx 20/02/2012 21:01:38

          Εοαναλαμβανεσαι Αρχαίε. Το καταλάβαμε τις λες. Δεν διάβασες όμως πουθενά ότι δεν μπορει να σε διώξει κανείς από το Ευρώ, παρεκτός αν σου κάνουν ένα ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΔΩΡΑΚΊ για να δεχθείς και πεις το ΝΑΙ;

          • archaeopteryx avatar
            archaeopteryx @ factorx 20/02/2012 21:13:40

            Σόρυ, απάντησα.

            Αν είναι να μου κάνουν δωράκι, θα ήθελα να μου διαγράψουν χωρίς υποθήκες κλπ το 70% του εξωτερικού δανεισμού, και να μου δανείσουν 60-80 δεκαετές χωρίς περίεργα. Και να με απαλλάξουν από καταπιεστικούς ευρωνόμους. Μόνο που θα ήθελε προσοχή ποιον θα βάλεις στο ΥΠΟΙΟ, και συνταγματική κατοχύρωση κάτα της μάσας. Θα ήμουν κάργα ευρωκεντρικός και θα έδινα τσάμπα παραθερισμό σε όποιον Ευρωπάιο θέλει για 3 χρόνια. Μετά, βέβαια ξύπνησα

          • rally monkey avatar
            rally monkey @ factorx 21/02/2012 01:16:04

            στην πραγματικοτητα το δωράκι δεν θα ειναι μεγάλο, οταν το ΑΕΠ μας παει σε ΔΡΧ, και το μικρο δωράκι θα φαινεται τεράστιο.

        • franc avatar
          franc @ archaeopteryx 21/02/2012 20:37:22

          Η απόλυτα αιτιολογημένη έλλειψη εμπιστοσύνης στους πολιτικούς μας καθιστά απαγορευτική ΚΑΘΕ ΣΚΕΨΗ ΕΞΟΔΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩ. Δεν χρειάζονται άλλες αιτίες να μην θέλουμε να βγούμε απο το Ευρώ, αφού μας λείπει ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ.
          Οσο γερά πόδια κι αν αποκτήσουμε, με σάπιο μυαλό δεν μπορείς να απελευθερωθείς απ τους ξένους...

  11. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 20/02/2012 17:10:38

    Θα απαντήσω σε όλους που αναφέρονται στο σχόλιο αφού λυθεί το θέμα με το εμαιλ από το οποιο στάλθηκε η ανάρτησή μου ως σχόλιο. Επίσης αυτός που ανέβασε το σχόλιο, το έκανε απλώς κόπι πέιστ και δεν μετέφερε και τους συνδέσμους που έχω στην ανάρτηση. Αν το είχα κάνει εγώ, θα έβαζα και τους συνδέσμους!!! Νομίζω... εεε...

  12. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 20/02/2012 17:44:50

    Οι προς συζήτηση κινήσεις είναι 3:
    1. Στάση πληρωμών.
    2. Χρεωκοπία επίσημα (με τη βούλα της ΕΕ).
    3. Έξοδος από την Ευρωζώνη.
    Ο Ζίν λέει ναί στην αυτόβουλη κίνηση (3) χωρίς να υιοθετεί κατανάγκη το (2) και μένοντας ασαφής τι θα γίνει με το (1).
    Οι Βαρουφάκης και Μύνχάου προτείνουν ως relance το (1), αλλά για να αποφύγουμε οριστικά το (2) και το (3) !!!
    Κάποιοι σύμβουλοι του Σοιμπλε φαίνεται να προτείνουν άρνηση του νέου πακέτου (δηλαδή το ρίσκο του ντόμινο σε P-I-I, τουτέστι ρίσκο θυσίας πύργου, ίππου και αξιωματικού) ώστε να προκληθεί de facto η δολοφονία της βασίλισσας (1) και forced το (3) - roi matt.
    Ακόμη δεν μίλησε o Γκάρυ Κασπάρωφ ούτε ο Ανατόλυ Καρπώφ.

  13. Οικαδεκοντούτης avatar
    Οικαδεκοντούτης 20/02/2012 19:51:17

    θα μας βεβαιώση καποιος υπεύθηνος που θα ανήκουν, ως ιδιοκτησιακό καθεστώς -ασχέτως με τα ψιλά των συμβολαίων παραχωρήσεως, ως νομή ή κατοχή ή δεν ξέρω τι, αυτες οι στολισμένες βουνοκορφούλες στο μέλλον;

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Οικαδεκοντούτης 20/02/2012 20:45:59

      Δικαίωμα δρόμου δίνεις σε οικόπεδό σου; Εγώ δεν δίνω. Τα 2-3 στρέματα τσιμενταρισμένη βάση και οι δρόμοι θα βγάζουν έλατα; Όχι. Θα πηγαίνεις για ρομαντζάδα; Μόνο εάν έχεις βίτσια (και δεν θες κυνηγούς ή φυσιολάτρες -- αλλά με τον θόρυβο βουφ βουφ βουφ θα έχεις ...ψυχολογικά. Θα πηγαίνεις κυνήγι; Για σαρκοβόρα που θα τρωνε τα ψόφια πουλιά. Και προχτές που είχαμε κώδικα πορτοκαλί, τα 1620 αιολικά μεγαβατ που πληρώσαμε περί τα €2,5 δις και ξεχρώνουμε μέσω ΔΕΗ ήταν παντελώς διακοσμητικά, όπως θα περίμενε κανείς.

  14. Οικαδεκοντούτης avatar
    Οικαδεκοντούτης 20/02/2012 20:09:46

    η λύσι θέλει αμπστρακτ τεχνική..... μπομπ φισερ!!!

  15. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 20/02/2012 20:16:41

    Δεν υπάρχει Ελευθερία , ούτε Ειρήνη , χωρίς Δικαιοσύνη. Εάν όλα πάνε καλά , ξέρω πως αυτή η εκπομπή θα είναι σοβαρή, θα ακουστούν πολλά και εύχομαι να ακουστούν όλα όσα δεν γνωρίζει η πλειοψηφία των πολιτών και όλα όσα κάνουν πως δεν γνωρίζουν οι άνθρωποι των κυβερνητικών και δια-κομματικών κατεστημένων της Ελλάδας.

    Αύριο-Τρίτη (21/2 ) 11 μ.μ. στην ΝΕΤ στο ¨Κουτί της Πανδώρας¨. Ένα Πανεθνικό , δημοκρατικό - αντιιμπεριαλιστικό αίτημα περιμένει την δικαίωση του. Την δικαίωση 500.000 αγωνιστών και αμάχων θυμάτων που έδωσαν ή έχασαν την ζωή τους για την Ελευθερία και την Ανεξαρτησία της Ελλάδας από το -αμέσως προηγούμενο- Γερμανικό Ράιχ.

    http://www.koutipandoras.gr/?p=15935

    • Οικαδεκοντούτης avatar
      Οικαδεκοντούτης @ ΝΤΑΝΤΟΝ 20/02/2012 20:33:52

      ΦΗΜΙ ΓΑΡ ΕΓΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΝ ΟΥΚ ΑΛΛΟ ΤΙ Η ΤΟΥ Κ
      KΡΕΙΤΤΟΝΟΣ ΣΥΝΦΕΡΟΝ. Πλατ.πολ.338γ
      Δυστυχώς...

  16. yianna avatar
    yianna 20/02/2012 20:40:29

    Βλέπω ειδήσεις. Σκηνές απείρου κάλλους με τους συμπατριώτες μας που σπρώχνονται σαν τους κάφρους για το προνοιακό επίδομα. Σκηνές που βλέπουν οι Ευρωπαίοι και ανατριχιάζουν, και σκέπτονται που πήγαν τα χρήματα του Ευρωπαίου φορολογουμένου που πλήρωσε για την σύγκλιση.
    Καλές και εμπεριστατωμένες οι αναλύσεις σας, αλλά εδώ αγανακτούμε όλοι εμείς που πληρώναμε φόρους για αυτό το έκτρωμα που λέγεται Ελληνική Δημόσια Διοίκηση, δεν θα αγανακτήσουν αυτοί? Όταν πρόκειται να εξηγήσουν αυτές τις σκηνές απείρου κάλλους στα Κοινοβούλιά τους?
    Θα το πω χοντρά, και εάν θέλει το Antinews να με λογοκρίνει δεν με νοιάζει. Να τσακιστεί ο αρμόδιος Υπουργός να λύσει το πρόβλημα πριν τον πάρει ο διάολος. Άν αυτός δεν έχει φιλότιμο εμείς έχουμε, και δεν θέλουμε η Πατρίδα μας να ξεφτιλίζεται.

    • airman avatar
      airman @ yianna 20/02/2012 21:02:42

      Όταν έρθει η ώρα, όσοι ξέρουν από καιρό τι πρέπει να κάνουν και όσοι το έχουν συνειδητοποιήσει (έστω και καθυστερημένα), μπορούν να δώσουν λύση. Υπομονή και κουράγιο ως τότε!

  17. Οικαδεκοντούτης avatar
    Οικαδεκοντούτης 20/02/2012 20:41:28

    κρείττονος ξυμφέρον... lapsus... οι ειδήσεις...

  18. dracon avatar
    dracon 20/02/2012 21:17:10

    Το ξένο κεφάλαιο θα λεηλατήσει ετσι κι αλλιώς την ελλάδα μέσω
    1)των ειδικών οικονομικών ζωνών,όπου δεν θα ισχύει το ελληνικό δίκαιο
    2)μεσω της παραδοσης στο αγγλικό δίκαιο όπου σε περίπτωση νη καταβολής κάποιας δόσης οι δανειστές θα κατασχουν ο,τι περιουσιακό στοιχείο θα έχει μεταβιβαστει στο Ταμείο Αξιοποιησης Δημοσιας Περιουσίας (υδρευση,ενεργεια,ορυκτος πλουτος,λιμανια,νησια,αεροδρομια,πολεμικά πλοία,κτίρια,μετοχές,κ.λ.π.)
    3)μέσω της κατάσχεσης της ιδιωτικής περιουσίας των ελληνων (πρωτες κατοικίες,αυτοκινητα,εξοχικά ) η οποία μόλις εκπλειστηριασθεί από εφορίες ή ασφαλιστικά ταμεία (πραγμα παραπανω από βέβαιο αφού οι αυξήσεις στη φορολολογία ,η καταργηση του αφορολόγητου,τα αντικειμενικά κριτήρια θα οδηγήσουν τους έλληνες φορολογούμενους σε σταση πληρωμών ) θα περάσει στο ταμείο αξιοποιησης περιουσίας του Δημοσίου.
    Είναι αφελές να υποστήριζεται ότι υπάρχει και χειρότερη λεηλασία από αυτή που ήδη υφιστάμεθα και από αυτή που θα υποστούμε οσονούπω με την εφαρμογή των μέτρων του 2ου μηνημονίου.

  19. panos-1924 avatar
    panos-1924 20/02/2012 21:18:08

    Η ΙΣΛΑΝΔΙΑ ΠΟΥ ΕΙΠΕ ΟΧΙ ΣΤΟ ΔΝΤ ΚΑΙ ΣΕ ΜΝΗΜΟΝΙΑ, ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΤΗΚΕ ΣΕ ΒΒΒ-. ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΠΛΕΟΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ
    "Η Ισλανδία είναι στις αγορές από ...πέρυσι το καλοκαίρι, 2-3 χρόνια αφού ...διαλύθηκε.
    Η Ισλανδία έχει δικιά της Κυβέρνηση, δικό της νόμισμα, και δεν είναι τόσο πιο προικισμένοι από εμάς.
    Έχει Ισλανδούς, και όχι φοβισμένα τίποτα. Η Ισλανδοί πάνε με τα συμφέροντα της Ισλανδίας, και όχι της Γερμανίας.
    Η Ελλάδα δεν θα δει ΒΒΒ- πριν από επόμενο πόλεμο, και όταν το δει, θα κατοικείται από ...ξένους.
    Η χρεωκοπία εντός ευρώ, που έρχεται οσονούπω, θα τελειώσει την Ελλάδα για 1-2 γενιές. Η στάση πληρωμών εξωτερικού χρέους και εκτός ευρωζώνης θα μας ζόριζε (αν δεν προετοιμαζόμαστε) και σε 3, 4, 5 χρόνια θα είμαστε χαλαροί (και ελεύθεροι). Σε 1-2 γενιές, αυτοί που σας είπαν τι να κάνετε θα έχουν ψοφήσει."
    http://christossainis.blogspot.com/2012/02/blog-post_3692.html
    http://wwwaristofanis.blogspot.com/2012/02/blog-post_3180.html

  20. Πεπόνης avatar
    Πεπόνης 20/02/2012 22:10:57

    Δυστυχώς αυτά βλέπω κι εγώ να έρχονται... Έχουμε μπλέξει με προδότες, δειλούς κι ανεύθυνους. Και, βέβαια, τα περίφημα αρπακτικά των αγορών. Και δεν υπάρχει κάποιος να πει, και να το εννοεί, ότι "αν κάνετε έστω και για πλάκα πως μας βουλιάζετε, πυροδοτώ την αμπούλα υδροκυάνιου, που έχω ήδη καταπιεί και σας εξαναγκάζω σε αργό και βασανιστικό χαμό". Ή μήπως υπάρχει; Το μόνο που μου έχει απομείνει σαν ελπίδα: Μήπως ο ΑΣ τελικά καταφέρει να μετατρέψει τον θάνατο της Πηνελόπης Δέλτα σε μια κινητήρια δύναμη που θα τα αντιστρέψει όλα. Ας περιμένουμε ακόμη λίγο.

    Και τι δεν θα έδινα για πρωτοσέλιδα στους ΝΥΤ/FT κλπ., του στύλ:

    "Αντώνης Σαμαράς, ο άνθρωπος που ηγήθηκε των Ελλήνων και τσάκισε την παγκόσμια αδικία!"

    ή

    "The hidden ace of AS!"

    ή

    "Το νέο ελληνικό θαύμα!"

    ή

    "Ελλάδα, ο κόσμος υποκλίνεται ξανά!"

    Χμ... "Όνειρα" θα πει κάποιος... Ας μην μας νοιάζει αυτή την φορά!

    Σε καμμία περίπτωση δεν εννοώ ότι πρέπει να αφήσουμε τις εσωτερικές μας αδυναμίες και κακοτεχνίες ανέγγιχτες, για να μην παρεξηγηθώ!

  21. Οικαδεκοντούτης avatar
    Οικαδεκοντούτης 20/02/2012 22:19:00

    Συ είπας!!!

  22. mitsos avatar
    mitsos 20/02/2012 22:29:33

    Αυτό που γράφτηκε για τους μισθούς Λετοννίας δεν είναι αντικειμενικό, για την ακριβεία ο Αντενα δεν ήταν αντικειμενικός, ο Σοιμπλε αυτό που είπε ήταν: Το πακέτο το χρηματοδοτεί και η Λεττονία, τι να πούμε και οι Λεττονοί που χρηματοδοτούν μια χώρα που έχει υψηλότερους μισθούς από τους δικούς τους; Δεν είπε λοιπόν ε και τι εγινε να εχει η Ελλαδα μισθους Λεττονιας αυτό δεν είναι ακριβες. Ομως σε δεύτερη ανάγνωση ειπε κάτι πολυ χειροτερο..... Πρόκειται απλα για λάθος πολιτική, λάθος στην σύλληψη αλλα λαθος και στην εφαορμογή. Ο λόγος είναι οτι καλλιεργούν μισος μεταξύ των λαων της ευρώπης που αναπτύσεται με τις ηλιθιες λύσεις τους, δεν είναι δίκαιο φορολογούμενο αλλων χωρων να χρηματοδοτούν εμας. Μια δικαιη λύση θα ήταν α) η Ελλαδα να χρηματοδοτηθεί μόνο απο τις χωρες μεγαλυτερο κατα κεφαλή εισόδημα β) να τυπωθεί χαρτονομισμα οπως επανειλημενα εχουν κάνει Αμερικη, Αγγλια, Ιαπωνια ωστε να μην επιβαρυνθουν οι φορολουμενοι αλλων χωρων

  23. xp avatar
    xp 20/02/2012 22:37:36

    Ηδη μας λένε αποικία.....Συμφωνώ απολύτως με τον Πάνο,είναι ντροπή ! Σύντομα θα μειωθεί η ισχύς του διπόλου Αριστεράς-Δεξιάς και θα επιβληθεί το δίπολο Μνημονιακοί-Αντιμνημονιακοί .Οι ηττοπαθείς κινήσεις του πολιτικού συστήματος ,έναντι της αποτυχίας των μνημονιακών ,και της επιβολής μέτρων που θα επιτείνουν την ύφεση θα αποτελέσουν την θρυαλίδα για πράγματα που δεν φανταζόμαστε!

  24. Orestios avatar
    Orestios 20/02/2012 22:50:07

    Και από Spiegel μια γεύση
    http://www.spiegel.de/international/europe/0,1518,816410,00.html

  25. ΜΠ avatar
    ΜΠ 20/02/2012 23:17:53

    Ο Γερμανός οικονομολόγος Albrecht Ritschl, παραχωρώντας συνέντευξη στο Spiegel χαρακτήρισε την Γερμανία ως τον μεγαλύτερο αμαρτωλό του 20ου αιώνα ενώ τόνισε πως "η Ελλάδα μπορεί να μας πάρει ακόμα και τα σώβρακα" εάν διεκδικούσε η χώρα μας τις πολεμικές αποζημιώσεις.
    Μάλιστα σημείωσε πως αν έκανε κάτι τέτοιο τότε η Γερμανία θα αντιμετώπιζε πολύ σοβαρά προβλήματα, καθώς το οικονομικό της θαύμα οφείλεται στην μη διεκδίκηση πολεμικών αποζημιώσεων από τις ΗΠΑ για τους δύο Παγκόσμιους Πολέμους.
    Η Γερμανία έχει χρεοκοπήσει τουλάχιστον τρεις φορές κατά την διάρκεια του προηγούμενου αιώνα, σημειώνει μεταξύ άλλων ο οικονομολόγος.
    Όσον αφορά την Ελλάδα , ο καθηγητής είπε πως "είναι φυσικό επόμενο η Γερμανία να πληρώσει τα περισσότερα από τα χρήματα που οι πιστωτές έχουν δανείσει στην χώρα μας, καθώς το οικονομικό θαύμα της Γερμανίας, όπως λέει, βασίζεται στη μη πληρωμή των αποζημιώσεων".
    Τόνισε δε πως "οι Έλληνες ξέρουν τα εχθρικά άρθρα στα γερμανικά ΜΜΕ πολύ καλά. Αν η διάθεση των Ελλήνων γίνει πολύ πιο επιθετική, μπορεί να αναβιώσουν οι παλιές διεκδικήσεις, αρχίζοντας από την Ελλάδα, και αν η Γερμανία ποτέ αναγκαστεί να πληρώσει, θα μας "πάρουν ακόμη και τα σώβρακα".
    "Θα πρέπει να είμαστε ευγνώμονες να εξυγιάνουμε την Ελλάδα με τα λεφτά μας".
    Η μεταπολεμική πολιτική των δυτικών δυνάμεων κατοχής, υπό την καθοδήγηση των ΗΠΑ, συνέτεινε, σύμφωνα με τον καθηγητή Ritschl, στο να δοθεί αμέσως προτεραιότητα στην οικονομική ανασυγκρότηση και τις εξαγωγές ανάπτυξης της διαλυμένης και απενεργοποιημένης γερμανικής οικονομίας. Ωστόσο, σύμφωνα με τον καθηγητή, αν η Ελλάδα επί παραδείγματι διεκδικήσει σήμερα τις τεράστιες πολεμικές αποζημιώσεις που της οφείλει η Γερμανία και καταφέρει εν τέλει να τις αποσπάσει, αυτό θα οδηγούσε την τελευταία σε οικονομικό όλεθρο.
    Αυτά γράφτηκαν το Νοέμβριο του 2011 (24-11-2011).
    Οι Έλληνες γνωρίζουμε την αλήθεια:
    ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΧΡΩΣΤΑΝΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΜΠΑΤΑΧΤΣΗΔΕΣ ΚΑΙ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΧΩΡΙΣ ΙΧΝΟΣ ΗΘΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ.
    Χθες στο Κυριακάτικο φύλλο της εφημερίδας Δημοκρατίας, γράφτηκε ότι με το μνημόνιο 2 απεμπολίστηκαν ΟΛΕΣ οι απαιτήσεις της Χώρας μας ακόμη και με μορφή συμψηφισμού, από τις πολεμικές αποζημιώσεις και το γερμανικό κατοχικό δάνειο.
    Γιατί, όταν μπορούμε να τους πάρουμε τα σώβρακα, συμπεριφερόμαστε ως δούλοι;
    Έχει πίσω σχέδιο ο Α.Σ;
    Θα μου κλείσει επιτέλους πονηρά το μάτι; Πότε;
    Νιώθω ότι κάτι καλό μπορεί να συμβεί, κάτι ανέλπιστα καλό από όλη αυτή τη δοκιμασία, για την Ελλάδα. Ή μήπως όχι;
    Έχει χαθεί το παιχνίδι;
    Ποιός θα μου απαντήσει;

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ ΜΠ 21/02/2012 01:36:18

      ο W. Munchau στην τελευταια παραγραφο (μεταφρασμενη στην κύρια αναρτηση) τα λεει όλα,
      το παιχνιδι εχει περασει στη φαση 'πόλεμος φθοράς' - θα κανουμε την ζωη των Ελληνων αφορητη ωστε να παρακαλανε οι ιδιοι να βγουνε απο το Ευρώ
      το δοκίμασαν άτσαλα μεχρι τωρα με καταπτυστες προκλήσεις αλλα δεν τους βγηκε.. ο Σαμαράς 'δεν τσιμπησε' - και ελπιζω αυτο να περασει περισσοτερο και στον κοσμο και να τον στηριξει στις εκλογές...
      αν 'τραβηξει' αυτος ο πολεμος φθοράς σε βαθος χρονου δε χρειαζεσαι να εισαι και πολύ μάντης για να δεις πως θα καταληξει,
      Τι πρεπει να γίνει, θα περιμενουμε τον απο μηχανης θεό (εντος τριμηνου, και πολύ βάζω..) , το μονο σιγουρο ειναι πως πρεπει να αποκτησουμε ισχυρή κυβερνηση και με τις τελευταιες σκληρες κοντρες η μπαλα εχει φύγει απο τα καρέ..

    • tak avatar
      tak @ ΜΠ 21/02/2012 20:29:15

      Κάτι σαν απάντηση...
      Από παλιότερες ειδήσεις: "... η Εισαγγελία του Μονάχου λέει πως, ειδικά για τις παραγγελίες των τεσσάρων υποβρυχίων του τύπου του «ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗ», που συμφωνήθηκαν με τη σύμβαση του 2000, η Γερμανική πλευρά χρημάτισε τους Έλληνες αξιωματούχους με προμήθεια – ρεκόρ ύψους 5%!
      Εδώ τι να πει και τι να προσθέσει κανείς;
      Τα λέει όλα η Γερμανική Εισαγγελία, μόνο που δεν ξέρω αν ακούνε στην Ελλάδα!
      Βλέπετε κατά τη Γερμανική παράδοση, «υπάρχουν δικαστές στο Βερολίνο» και όχι μόνο εκεί, υπάρχουν και στο Μόναχο και παντού και εξακολουθούν να υπάρχουν!"...
      Έχει λοιπόν πράγματα ο Σαμαράς να τους τρίψει στη μούρη... Απλά να μη βιαζόμαστε, ο καιρός έχει γυρίσματα και οι Έλληνες έχουν ξανακάνει θαύματα. Άλλωστε ένας λαός που είναι πρώτος στη θάλασσα, μπορεί να πρωτεύσει σε όλα...

  26. anideos avatar
    anideos 21/02/2012 06:13:39

    Αυτα τα περι ξεχαστε την ιδιωτηκη περιουσια και αντιστοιχα αλλα καλαμπουρια, δεν επρεπει να τα λενε ενηλικιομενοι ανθρωποι.
    Τα περι Σοιμπλε ειναι αλλα λογια να αγαπιομαστε.
    Η αληθεια ειναι κριμενη στο λογο του Σαμαρα πριν την ψηφιση της δανειακης.
    Οποιος δεν καταλαβε τι ειπε ο Σαμαρας τσαμπα χανει το χρονο του διαβαζοντας, σχολιαζοντας και γραφοντας σε μπλογκς κλπ.
    Οι ευρωπαιοι δεν εχουν λεφτα για να σωσουν την Ελλαδα τελεια και παυλα.
    Οταν φτασει ο κομπος στο χτενι θα πεσουν οι μασκες και θα γινει το ελα να δεις.
    Καλως η κακως φτασαμε στα προθυρα μιας μεγαλης καταστροφης και αυτη δεν θα ειναι αλλη απο την καταστροφη της ΕΕ.
    Το θεμα ειναι αν θελουμε να πεθανουμε νωρις και να μην δουμε το τελος της.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.