04/03/2009 14:01
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι 100 χειρότεροι Έλληνες


____________________________________________________________________________________________
Επειδή μας έχουν ζαλίσει με τους «100 καλύτερους Έλληνες», εμείς με τους συνεργάτες και τους σχολιαστές μας αναλαμβάνουμε μια άλλη πρωτοβουλία:

Ποιοι είναι «Οι 100 χειρότεροι Έλληνες»;  Ποιοι έβλαψαν με οποιονδήποτε τρόπο την πατρίδα τους;

Προτείνουμε η λίστα των 100 που θα τεθούν σε ψηφοφορία σε ειδική κατηγορία που θα ανοίξουμε στο http://www.antinews.gr/ να διαμορφωθεί συλλογικά από τους αναγνώστες μας με προτάσεις που θα κατατίθενται στα σχόλια.

Περιμένουμε λοιπόν και καλή δουλειά:

(Ο τίτλος και η ιδέα Copyright by http://www.antinews.gr/)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. BORDELLO avatar
    BORDELLO 04/03/2009 14:07:33

    Ερωτήσεις:

    1) Τους "διαπλεκόμενους" θα τους βάλουμε όλους μαζί σε μία συμμετοχή ή τον καθένα ξεχωριστά;

    2) Μήπως πρέπει να μεγαλώσουμε το νούμερο των συμμετοχών από 100, σε 1000, σε 10.000.000. Όχι για τίποτε άλλο αλλά για να μην αδικήσουμε και κανέναν δηλαδη...

  2. factorx avatar
    factorx 04/03/2009 14:09:02

    Χωριστά όλους

  3. Swell avatar
    Swell 04/03/2009 14:27:32

    Κωνσταντίνος Καραμανλής (επονομαζόμενος και θεός)
    Κώστας Καραμανλής (καταλληλότερος)
    Αλογοσκούφης
    Πολύδωρας
    Κόκκαλης
    Βαρδινογιάννηδες
    Γ.Παπαδόπουλος
    Ντε λα γκρέτσια

    Οι 100 μου φαίνονται λίγοι...

  4. indio avatar
    indio 04/03/2009 14:34:23

    Πετρόμπεης Μαυρομιχάλης.

    Από τους πρώτους νταβατζήδες του νεοελληνικού κράτους. Γνωστός για την σχέση με τον Καποδίστρια. Ήταν πολύ δύσκολο για εκείνον να αφήσει τα προνόμια που απολάμβανε κατά την Τουρκοκρατία. Ζήτω το έθνος.

  5. amerikanaki avatar
    amerikanaki 04/03/2009 14:37:11

    Μητσοτάκης

  6. Παλιός Οννεδίτης avatar
    Παλιός Οννεδίτης 04/03/2009 14:37:58

    αγαπητέ δεν βρίσκω καθόλου καλή την ιδέα σας. Θα γεμίσουν οι σελίδες υπερβολές, χολή και συκοφαντία. Δικές σας βέβαια είναι και ότι θέλετε κάνετε στο τέλος. Ήδη ξεκίνησαν οι υπερβολές στο ποστ 3. Αναμενω ανάλογη τοποθέτηση και από τα δεξιά στην λογική του φταίνε οι αλλοι. Μάλλον ο Ροίδης είχε δίκιο

  7. άσχετος avatar
    άσχετος 04/03/2009 14:38:18

    Ρουσόπουλος (διέλυσε τη ΝΔ)
    Παπαντωνίου (Χρηματιστηριο)
    Σημίτης (ϊμια)

  8. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 04/03/2009 14:39:22

    Ο χειρότερος Έλληνας είναι ο ελληναράς Έλληνας και ο μικροαστός γραφειοκράτης Έλληνας.

  9. aris53m avatar
    aris53m 04/03/2009 14:39:24

    Ο Εθνικός Προδότης Ιωαννίδης.

    Πουλημένο τομάρι, πούλησε την μισή Κύπρο στον Τούρκο.

  10. Σαος avatar
    Σαος 04/03/2009 14:39:49

    Δεν τους κάνετε 1000, γιατί δεν ξέρω ποιον να αφήσω εκτός της λίστας...

  11. anetos avatar
    anetos 04/03/2009 14:40:15

    @ 3 μηπως εισαι λιγο αληθωρος ρε φιλε ?

    Για τον Α Παπανδρεου
    τον Μενιο
    τον Τσοχαζοπουλο κλπ τι λες ?
    ...

  12. stelios avatar
    stelios 04/03/2009 14:41:18

    Παπανδρεου Ανδρεας,ο ιδρυτης της διεφαρμενης διακυβερνησης,κολητος λαθρεμπορων οπλων και πρεζας(Κασογκι,Χαλαγκ) και θεμελιωτης του δικαιωματος για ενα δωρακι στον εαυτο του για καθε τρωκτικο σε Δημοσια Καρεκλα.

    • Svista avatar
      Svista @ stelios 15/03/2011 20:03:39

      ...συν κάποια δις εκ των ανωθεν για να μπορεσει να πραγματοποιησει αυτα που πληρωνουμε σήμερα!

  13. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 04/03/2009 14:44:12

    Το Αλλενάκι τους είπε και τους εκατό με δυο προτάσεις !

  14. BORDELLO avatar
    BORDELLO 04/03/2009 14:44:41

    Συμφωνώ στη γενική σκέψη με τον indio αλλά θα έλεγα καλύτερα τους:

    Κωνσταντίνο και Γεώργιο Μαυρομιχάλη

    γιατί αυτοί σκότωσαν τον Καποδίστρια (ο οποίος εαν κυβερνούσε τελικά θα ήταν διαφορετική η πορεία της χώρας).

    Επίσης προτείνω:
    Μία συμμετοχή ανά άτομο και με σύντομη αιτιολόγηση της επιλογής του.

  15. Παλιός Οννεδίτης avatar
    Παλιός Οννεδίτης 04/03/2009 14:49:18

    Όταν στους 100 καλύτερους έλληνες βρίσκονται ο Ζαγοράκης και ο Λαζόπουλος, στους 100 χειρότερους θα περίμενε κάποιος σοβαρά κριτήρια επιλογής εκτός της εμπάθειας και του φανατισμού;

  16. matakis avatar
    matakis 04/03/2009 14:51:41

    Κι εκεί που "τσακωνόμασταν" για το επίπεδο της κουβέντας, νά'σου και το θέμα που θα το κάνει γήπεδο το site....

  17. factorx avatar
    factorx 04/03/2009 14:51:47

    BORDELLO. Προσλαμβανεσαι συνδιοργανωτής. Σωστη η πρόσταη για συντομη αιτιολόγηση, το ξέχσα. Αλλά στην φάση αυτή, της επιλογής μπορουν να υπάρχουν πολλές συμμετόχες αν άτομο. Στην τελικη ψηφοφορία θα ειναι φυσικά μια

  18. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 04/03/2009 14:52:17

    @greekpoliticalreview: υπάρχει και ο δοσίλογος Έλληνας, διαχρονική αξία.

  19. factorx avatar
    factorx 04/03/2009 14:53:32

    @Swell και άλλοι. Βάλτε όσους θέλετε. Απο αυτούς θα επιλέξουμε την λίστα των 100 για ψηφοφορία

  20. factorx avatar
    factorx 04/03/2009 14:54:46

    @Παλιός Οννεδίτης: κάνεις μεγάλο λάθος. Γιατί αυτή η ιδέας μας είναι ένα αντίδοσο στις αγιογραφίες και τις σαχλαμάρες για τους "100 καλύτερους"

  21. Suhoi avatar
    Suhoi 04/03/2009 14:56:53

    Αυτός ο παπάρας ο αστυνομικός που σκότωσε τον μικρό, σίγουρα διεκδικεί περίοπτη θέση.

  22. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 04/03/2009 14:56:56

    Ρούλα Κορομηλά ως σύμβολο μιας φουρνιάς τηλεμαιντανών που μέσα από τα ιδιωτικά κανάλια κατέστρεψαν μια ολόκληρη (πάμε για δεύτερη) γενιά Ελληνίδων προβάλλοντας ως πρότυπα ζωής τις διάφορες τσαούσες, μοντελοβιζιτούδες και άλλες κανκάγιες. Τα αποτελέσματα τα βλέπουμε ήδη μέσα από την απολιτίκ δήθεν μπλαζέ και κατά βάθος γεμάτη από πλήρη ηλιθιότητα γενιά Ελληνίδων. (Προς θεού όχι όλες αλλά μια ισχυρή πλειοψηφία θα έλεγα).

  23. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 04/03/2009 14:58:38

    Χατζηζήσης, Μπάμπαλης, Θεοφιλογιαννάκος και όλοι οι υπόλοιποι δήθεν "χριστιανοί" εσατζήδες, χωροφύλακες ταγματασφαλίτες και βασανιστές συνανθρώπων τους στη διάρκεια της χούντας.

  24. Παλιός Οννεδίτης avatar
    Παλιός Οννεδίτης 04/03/2009 15:00:42

    φάκτορα και εγώ απογοητεύτηκα από την "αγιογραφική" προσέγγιση. Ίσως να έχεις και δίκιο, απλά έχω ειλικρινά βαρεθεί την πλήρη ισοπέδωση όλων από όλους.

  25. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 04/03/2009 15:02:07

    Ο άγνωστος (στο όνομα) "Έλληνας" λοχαγός που διέταξε άτακτη υποχώρηση του λόχου του στη Κύπρο το `74 και μετά έκοβε τα δάχτυλα των νεκρών στρατιωτών του για να μαζέψει τα δαχτυλίδια. (Ιστορία αληθινή που μου μεταφέρθηκε από ανώτερο αξιωματικό το 1986).

  26. sparasta avatar
    sparasta 04/03/2009 15:05:58

    Μητσοτάκης

  27. theo1611 avatar
    theo1611 04/03/2009 15:08:03

    Ο ζηλόφθονας έλληνας, "ουκ εάν με καθεύδειν το του Μιλτιάδου τρόπαιον"

    Μήπως πρέπει να ψηφίσουμε τους καλύτερους δικούς μας εκατό ή χίλιους, γιατί απ' ότι φαίνεται με τους χειρότερους δεν βρίσκουμε άκρη, τα γονίδιά μας βλέπεις....

  28. Giorgos avatar
    Giorgos 04/03/2009 15:08:34

    Τόσα και τόσα-τόσο υποκειμενικά- γράφονται κι εδώ και αλλου. Γιατί όχι και αυτό. Εξάλλου, εσωτερικής κατανάλωσης δεν είναι?
    Φάκτορα, έχεις σκεφτεί το ενδεχόμενο να σε αναφέρουν στους εκατό. Εγώ όλα τα περιμένω. Εκτός κι αν δε σε νοιάζει.

    Καλή η ιδέα πάντως...

  29. exiled avatar
    exiled 04/03/2009 15:10:59

    Εξ όσων γνωρίζω, υπάρχει ήδη σχετικό group στο facebook. Καμμιά νέα ιδέα;

  30. Παλιός Οννεδίτης avatar
    Παλιός Οννεδίτης 04/03/2009 15:13:16

    Κωνσταντίνος Α΄: ο καταστροφικός του ρόλος το 97', στους βαλκανικούς πολέμους, στον εμφύλιο διχασμό και στην Μικρασιατική καταστροφή με την επάνοδο του στο θρόνο
    Νίκος Ζαχαριάδης: για την ανοησία του εμφυλίου, της πολίτικής του του όπλου παρά πόδα, για την άρνηση της αριστεράς να υποστηρίξη τον Πλαστήρα, για την ανοχή του στον ΣΝΟΦ

  31. Factorx avatar
    Factorx 04/03/2009 15:15:41

    @Giorgos. Γιατί δεν κάνεις ένα μπλογκ κι εσυ να μας τα πεις αντικειμενικά και να μας ξεστραβώσει; Και βάζω μόνος μου τον εαυτό μου, αν νομίζεις οτι έτσι πρέπει να ειναι

  32. ΔΗΜΗΤΡΗΣ avatar
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ 04/03/2009 15:17:38

    1.ΕΦΙΑΛΤΗΣ(Ο ΠΡΟΔΟΤΗΣ ΤΩΝ ΘΕΡΜΟΠΥΛΩΝ)
    2.ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΛΕΤΤΗΣ.
    3.ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
    4.ΠΕΤΡΟΜΠΕΗΣ ΜΑΥΡΟΜΙΧΑΛΗΣ
    5.ΡΕΠΟΥΣΗ ΜΑΡΙΑ
    6.ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Α΄ΓΛΙΞΜΠΟΥΡΓΚ
    7.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
    8.ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ Δ.
    9.ΦΡΕΙΔΕΡΙΚΗ(ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ)
    10.ΚΟΚΚΑΛΗΣ ΣΩΚΡΑΤΗΣ
    11.ΜΕΙΔΙΑΣ

  33. herbie avatar
    herbie 04/03/2009 15:18:15

    μα...ειναι ευκολο.Ανδρεας παπανδρεου,κωνσταντινος καραμανλης(εδω ειναι δύσκολο,τον παλιό ή τον καινούργιο να διαλέξω?)

  34. fantomas avatar
    fantomas 04/03/2009 15:33:07

    Suhoi

    ΑΜΑ ΒΑΖΑΜΕ ΣΤΗΝ ΛΙΣΤΑ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΦΟΝΟ...... ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΤΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ (ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΦΥΣΙΚΑ ΣΤΗΝ ΛΙΣΤΑ)ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΥΠΕΧΩΔΕ (Π.Χ. ΛΑΛΙΩΤΗΣ ΚΤΛ) ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΓΙΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΣΚΟΠΙΜΟΥΣ ΦΟΝΟΥΣ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ!!!

  35. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 04/03/2009 15:35:26

    π.χ Ράλλης (1956) που ξεκίνησε την αστική καταστροφή μέσω του νεοελληνικού φαινομένου της αντιπαροχής η οποία και διέλυσε την όποια ομορφιά υπήρχε ή μπορεί να διαμορφωνοταν στη χώρα μας.

  36. daris avatar
    daris 04/03/2009 15:35:40

    Προφανως γνωριζετε το παλιο τραγουδι:
    "Εντιμε ανθρωπε κυρ Παντελη. σκουληκι αχρηστο σ'αυτη τη γη".
    Ο κυρ ΠΑΝΤΕΛΗΣ λοιπον και οτι εκφραζει!

  37. leon avatar
    leon 04/03/2009 15:39:59

    ΕΓΩ

  38. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 04/03/2009 15:41:45

    @43 όταν το έγραψε ο Τζαβέλας άλλον τύπο Κυρ Παντελή είχε κατα νού. Αυτόν που δεν συμμετείχε στον αγώνα εναντίον της αδικίας, της δεξιάς καταστολής, της χούντας κλπ. Σήμερα ο σώφρων Έλλην είναι αναγκαστικά κυρ Παντελής καθόσον καταδικάζει τις αλόγιστες καταστροφές και εγκλήματα που γίνονται στο όνομα του αντιεξουσιαστικού χώρου....

  39. herbie avatar
    herbie 04/03/2009 15:42:18

    σωστός ο leon.και εγώ μετά

  40. Factorx avatar
    Factorx 04/03/2009 15:45:02

    @exiled φίλε δεν διαβάζουμε facebook

  41. daris avatar
    daris 04/03/2009 15:45:54

    @46
    Οι τοτε "Παντεληδες", οι σημερινοι "Παντεληδες" και ολοι οσοι τους δημιουργησαν.

  42. ο νοών...νοείτω avatar
    ο νοών...νοείτω 04/03/2009 16:01:32

    @leon,
    Αγαπητέ μας πρόλαβες, αλλά εγώ θα το αιτιολογήσω κιόλας.
    Εγώ, διότι άρχισα να σκέφτομαι πολιτικά πριν διαβάσω Ιστορία.
    Εγώ, διότι έκρινα με μεγάλη ευκολία τον καθένα.
    Εγώ, διότι στήριξα με την αδιαφορία μου κάποιους.
    Εγώ, διότι χειροκρότησα κάποιους που μου υποδείξανε.
    Εγώ, διότι γύρισα το κεφάλι στα άσχημα.
    Εγώ, διότι γύρισα το κεφάλι στα καλά.
    Εγώ, διότι άργησα να συνέλθω.
    Εγώ, διότι ακόμα και τώρα ολιγωρώ.
    Εύχομαι να καταφέρω σύντομα να βγω από την λίστα.

  43. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 04/03/2009 16:01:58

    100 δεν είναι αρκετοί, καθώς η δική μου λίστα περιέχει όλα τα ασπόνδυλα της πολιτικής - οικονομικής - πνευματικής ζωής της χώρας που εμφανίστηκαν στο κοινωνικό στίβο, με γουρουνοτσάρουχα πνευματικής ένδειας και έλαμψαν δια επισήμου ενδύματος ιδρύοντας δυναστείες και προτρέποντας ζήτουλες ψηφοφόρους να γίνουν σταυροφόροι ιδεών ενώ οι ίδιοι είναι κλειδοκράτορες ταμείων.
    Θα έπρεπε να γινόταν ψηφοφορία για τους 100 καπάτσους Ελληνες που ζουν στην υγεία 10,000,000 χειροκροτητών.

  44. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 04/03/2009 16:04:10

    @50

    συμφωνώ απόλυτα και προσθέτω άλλα 92 ΕΓΩ για όσα έκανα, είπα ή δεν έκανα και δεν είπα, για την αδιαφορία μου για το χάλι της χώρας, που όλοι συμβάλλαμε...

  45. daris avatar
    daris 04/03/2009 16:05:15

    @50
    Ας μπουμε λοιπον ολοι στη λιστα και μαλιστα στην πρωτη σειρα με την ιδια αιτιολογηση.Ειναι η σοβαροτερη αντιμετωπιση του θεματος!
    ΕΥΓΕ!!!

  46. Meropi avatar
    Meropi 04/03/2009 16:07:57

    Για μένα που είμαι Κύπρια, χειρότεροι Έλληνες είναι: Δ. Ιωαννίδης, Γ. Παπαδόπουλος, Στ. Παττακός, γιατί κατέστρεψαν την Κύπρο και έφεραν πίσω την Ελλάδα πολλά χρόνια.
    Θέλω να παρατηρήσω ότι πολλοί χειρότεροι Έλληνες πόυ ψηφίστηκαν εδώ, βρίσκονται και στη λίστα των καλύτερων Ελλήνων όπως π.χ. Καραμανλής, Α.Παπανδρέου, Γ. Παπαδόπουλος. Πάντως ας φροντίσουμε να ψηφίσουμε ως χειρότερους αυτούς που επηρέασαν δραματικά προς το χειρότερο τη μοίρα του Ελληνισμού και όχι όσους αντιπαθούμε πολιτικά.

  47. Siopilos avatar
    Siopilos 04/03/2009 16:13:12

    1)O Kωσταντίνος Καραμανλής ο επονομαζόμενος ΕΘΝΑΡΧΗΣ γιατί αποκάλεσε την χώρα φρενοκομείο απέραντο και σε ενδειξη ευγνωμοσύνης η χώρα τον ψήφισε στους 100 σημαντικούς της ανάλογης καμπάνιας του ΣΚΑΙ.
    2)ο ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ο επονομαζόμενος και ως σιδερένιος( ειδικά στην ΚΟΣΚΩΤΑΚΕΙΟ ΕΠΟΧΗ και δώθε)
    3)Ο Ανηψιός ο επονομαζόμενος και ως ο ΚΑΤΑΛΗΛΟΤΕΡΟΣ (επί των ημερών του ΚΑΗΚΕ η ΕΛΛΑΔΑ ...εξαιτίας του ...στρατηγού Ανεμου!!!)
    Και μόνο το στρατιωτικό αμπέχωνο που έβαλε εν μέσω καλοκαιριού αναδικνύει το πόσο νυχτωμένοι είναι οι συμβουλοί του.
    4)Ο το 80% εως 90% του ελληνικού λαού που τους ανέχεται (τα δυό μεγάλα κόματα ενώ στις δημοσκοπήσεις θεωρεί ότι κανένα απο τα δύο δεν μπορεί να διαχειριστεί τις όποιες κρίσεις)
    5)Το blogspot sibila επειδή έχει αποψη για την διαμάχη του ρεσάλτου με την "Ε".
    6)Ο Λαζόπουλος ο οποίος έχει αποψη για την Αριστερά παιρνοντας θέση απο τα...Αριστερά(χθεσινή εκπομπή).Αν βέβαια τον κατατάξει κανείς στους κοτεράτους (ΚΟΝΤΟΜΗΝΑ κ.λ.π) εξίσταται.

  48. daris avatar
    daris 04/03/2009 16:19:08

    @56
    Ενα-δυο,ενα-δυο Ο.Κ πετυχε (χαχαχα!!!)

  49. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 04/03/2009 16:19:43

    Tous katadikasantes stin esxati ton poinon tous Kolokotroni, Tzavella, Plapouta.

    Antistoixa oi tertsetis polyzoides anikoun dikaiomatika stous 100 kaliterous Ellines olon ton epoxon.

  50. ο νοών...νοείτω avatar
    ο νοών...νοείτω 04/03/2009 16:21:15

    Αγαπητοί, Ιθαγενή, daris,
    ΕΥΓΕ σε εσάς.

  51. αλογοσκουφιτσα avatar
    αλογοσκουφιτσα 04/03/2009 16:29:16

    μιζαδοροι,
    αρπαχτικα,
    φοροφυγαδες,
    δοσιλογοι,
    χαφιεδες,
    κλεπτομανικα πολιτικα προσωπα,
    ολα οσα εκμεταλλευτηκαν το ποστο της ανωτατης εξουσιας και αποχτησαν πλουτη παμπολλα
    κι εγιναν, εφοπλιστες, βασιλιαδες, βλαχοπριγκηπες
    εις βαρος της χωρας μας, που εχει κρεπαρει απ' τα χρεη και σημερα αρεσκονται στο να της εκποιουν ακομη αυτη την ψυχη της.

  52. Θεόδωρος avatar
    Θεόδωρος 04/03/2009 16:32:53

    ΣΥΓΧΡΟΝΗ Περίοδος

    Γ. Παπαδόπουλος
    Π. Μαυρομιχάλης
    Χριστόδουλος
    Μεταξάς
    Κ. Μητσοτάκης
    Δημήτριος Γούναρης
    Ιωαννίδης
    Παττακός

  53. XPISTOS avatar
    XPISTOS 04/03/2009 16:36:57

    Εφιάλτης (Σήμερα έχουμε τόσους, που δεν φτάνουν ούτε 300.000 σπαρτιάτες.

  54. bgt avatar
    bgt 04/03/2009 16:39:36

    O μεσος ανωνυμος ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ
    (που ολους τους βριζει και ολους τους ανεχεται φτανει να βολευεται)

  55. η αποδόμηση... avatar
    η αποδόμηση... 04/03/2009 16:41:14

    -όλοι οι συμμορίτες του συμμοριτοπόλεμου(41-45)[απάνθρωπες σφαγές Ελλήνων στα καλά καθούμενα, πρόκληση εμφυλίου τη στιγμή που όλες οι υπόλοιπες χώρες προσπαθούσαν να συνέλθουν από τον ΒΠΠ, προδοσία της Μακεδονίας]

    -οι καταδικάσαντες τον Κολοκοτρώνη

    -οι δολοφονήσαντες τον Καποδίστρια[σταμάτησαν την μόνη σοβαρή προσπάθεια για δημιουργία αξιοπρεπούς κράτους]

    -Ιωαννίδης[βλακεία, ανικανότητα, προδοσία της Κύπρου]

    -Μητσοτάκης[άνοιξε τα σύνορα και έγινε η Ελλάδα αποικία των Αλβανών]

    -Σιμήτης[ευχαριστώ τους Αμερικάνους, Ίμια, Χρηματιστήριο, ελληνοποιήσεις, πασοκισμός στη δημόσια ζωή, ΕΓΚΑΘΙΔΡΥΣΗ ΤΩΝ ''ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΤΩΝ'' ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ]

    -ολόκληρος ο ΣΥΡΙΖΑ[μεταναστολαγνεία, ανθελληνισμός, διάλυση του κράτους μέσω υπόθαλψης κουκουλοφόρων]

    -Καραμανλής[ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ, ΒΡΑΔΥΤΗΤΑ, ΑΝΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΑΝΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, δεν κατάφερε να πατάξει τη δικτατορία των αριστερούληδων στην Ελλάδα]

    -συνδικαλιστές και εργατοπατέρες

    -μέλη κομματικών νεολαιών, ανεξαρτήτου χρώματος

    -Δημητράς, ΕΠΣΕ

  56. η αποδόμηση... avatar
    η αποδόμηση... 04/03/2009 16:44:20

    -τα κομματόσκυλα, ανεξαρτήτου χρώματος

  57. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 04/03/2009 16:44:31

    Κάποτε ρωτήθηκε ο Μαρξ για το ποιόν θεωρεί ως το ιστορικό του ίνδαλμα και πρότυπο. Ανέφερε τον Σπάρτακο. Πιστεύω πως αν είχε προλάβει τον Τσε, θα απαντούσε διαφορετικά.

  58. aionios avatar
    aionios 04/03/2009 16:51:54

    ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ

  59. "Κόκκινος Πάνος" avatar
    "Κόκκινος Πάνος" 04/03/2009 17:01:25

    Επιτύμβιον
    Του Μανόλη Αναγνωστάκη

    Πέθανες- κι έγινες και συ: ο καλός,
    O λαμπρός άνθρωπος, ο οικογενειάρχης, ο πατριώτης.
    Tριάντα έξη στέφανα σε συνοδέψανε, τρεις λόγοι
    αντιπροέδρων,
    Eφτά ψηφίσματα για τις υπέροχες υπηρεσίες που
    προσέφερες.
    A, ρε Λαυρέντη, εγώ που μόνο τόξερα τί κάθαρμα ήσουν,
    Tί κάλπικος παράς, μια ολόκληρη ζωή μέσα στο ψέμα.
    Kοιμού εν ειρήνη, δεν θα 'ρθώ την ησυχία σου να ταράξω.
    (Eγώ, μια ολόκληρη ζωή μες στη σιωπή θα την εξαγοράσω
    Πολύ ακριβά κι όχι με τίμημα το θλιβερό σου το σαρκίο.)
    Kοιμού εν ειρήνη. Ως ήσουν πάντα στη ζωή: ο καλός,
    O λαμπρός άνθρωπος, ο οικογενειάρχης, ο πατριώτης.
    Δε θά 'σαι ο πρώτος ούτε δα κι ο τελευταίος...

  60. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 04/03/2009 17:02:36

    Σε κάθε ερώτημα για τα ανθρώπινα, η απάντηση είναι μία: εγωισμός, απληστία, παράνοια! Το τρίπτυχο που περιγράφει συνοπτικά το (δήθεν) «μοναδικό λογικό ον του πλανήτη»! Είδατε εσείς ποτέ κανένα ζώο να στολίζει με ζαρτιέρες και δαντέλες τη θηλυκιά πριν την πηδήξει;!!!

  61. theo1611 avatar
    theo1611 04/03/2009 17:06:00

    Γιατί αρχίζω να διαισθάνομαι ότι οι 100 καλύτεροι για μας τους Έλληνες είναι οι διαπρεπέστεροι από τους χειρότερους (εμάς τους υπόλοιπους, δηλαδή)? Άρα οι χειρότεροι?

    Απλά διαφωνούμε με τους 100 καλύτερους ότι όντως είναι οι 100 χειρότεροι!!!

    Η ονοματολογία έχει ενδιαφέρον και το post θα σπάσει όλα τα ρεκόρ!!! Πρέπει να τη συνεχίσουμε, γιατί έτσι ίσως ανακαλύψουμε και κάποιες προτεραιότητες, τα κριτήριά μας δηλαδή για τους καλύτερους και τους χειρότερους!!!

    Λώρα Κέζη, γιατί υπέγραψε το άρθρο κάποιου άλλου!!!

  62. "Κόκκινος Πάνος" avatar
    "Κόκκινος Πάνος" 04/03/2009 17:08:20

    Μη νομίζουμε ότι είμαστε και στους κακούς μοναδικοί κι ανάδελφοι. Δεν υπάρχουν μοναδικοί κι ανάδελφοι, ούτε στο καλό ούτε στο κακό:

    Nirgendwo mangelt es an Schweinehunden.
    Πουθενά δεν λείπουν τα γουρουνόσκυλα.
    Wolf Biermann

  63. marilena avatar
    marilena 04/03/2009 17:16:52

    pilios gousis zaxariadis kai kostas simitis.

  64. kanis avatar
    kanis 04/03/2009 17:19:18

    Kωνσταντίνος Μητσοτάκης
    Ντόρα Μητσοτάκη-Μπακογιάννη-Κούβελου
    Κυριάκος Μητσοτάκης

    Γιατί, ότι αγγίζουν το καταστρέφουν !!!

  65. Keep Talking avatar
    Keep Talking 04/03/2009 17:20:26

    ωχ, μολις σηκωθηκα απο το τραπεζι και μου πεσαν βαρια αυτοι οι μερικοι απο τους 100 χειροτερους. Θα σας πω τις δικες μου υποψηφιοτητες αμα χωνεψω.

  66. oko avatar
    oko 04/03/2009 17:24:52

    1. Κωνσταντινος ο Α' (Εθνικος διχασμος, γερμανοδουλος, υπαιτιος για τη μικρασιατικη καταστροφη)

    2. Κωνσταντινος ο Β' ο Κοκος (δε χρειαζεται περισσοτερα)

    3. Παπαδοπουλος

    4. Ιωαννιδης

    5. Κωνστανινος Καραμανλης (α-ντι-πα-ρο-χη, δολοφονια λαμπρακη, βια και νοθεια)

    6. Ζαχαριαδης (βαρκιζα, φονος Βελουχιωτη, ΟΠΛΑ)

    7. Ιωαννης Κωλεττης (μεγαλοιδεατισμος, προδοσια αγωνιστων του '21, ανελεητο κυνηγι Κολοκοτρωνη)

    8. Κωστας Καραμανλης (α-νι-κα-νος)

    9. Χριστοδουλος (εκκοσμικευση, εθναρχισμος, ηθικος διασυρμος, σκανδαλα, παραδικαστικο, σηψη και βρωμα)

    10. Οθωνας (α-νι-κα-νος)

  67. theo1611 avatar
    theo1611 04/03/2009 17:26:45

    @71 "Κόκκινος Πάνος"

    Θεωρητικά συμφωνώ!!!

    Η θεωρία μας έφαγε, όμως.

    Ας πούμε ότι το ερώτημα του FactorX είναι η πρακτική άσκηση για να δοκιμάσουμε τις θεωρίες μας.

    Ονόματα λοιπόν και η αιτιολογία (όχι αφορισμόί!!!)

  68. Ο Φυγάς avatar
    Ο Φυγάς 04/03/2009 17:27:17

    @54 Meropi θα συμφωνήσω μαζί σου στο ότι πολλά ονόματα εμφανίζονται και στους μεγαλύτερους Έλληνες. Προφανώς υπάρχει σύγχυση για το τι είναι καλό και τι κακό, τι είναι μαύρο και τι άσπρο. Υποκειμενικές απόψεις ανάλογα του χρώματος του καθενός. Η υποκειμενική μου άποψη για τον χειρότερο Έλληνα, αφορά τον εμπρηστή που μου στέρησε για πάντα τη δυνατότητα να ξαναδώ την Πάρνηθα όπως ήταν.

  69. nio avatar
    nio 04/03/2009 17:28:36

    ΕΓΩ

  70. kanis avatar
    kanis 04/03/2009 17:32:43

    @Φυγά 77

    Ακόμη χειρότερος από τον εμπρηστή, είναι ο συνεργάτης του, εκείνος δηλαδή, που νομιμοποιεί τον εμπρηστή...

  71. απέραντο γαλάζιο avatar
    απέραντο γαλάζιο 04/03/2009 17:34:25

    Εγώ, γιατί στο τέλος ανακαλύπτω ότι έκανα λάθος αυτό που για καιρό θεωρούσα σωστό.

  72. F avatar
    F 04/03/2009 17:38:09

    χωρὶς ἀξιολογικὴ σειρά:

    - Πατριάρχης Γεννάδιος Σχολάριος (πρῶτος πατριάρχης μετὰ τὴν ἅλωση)
    -οὐκ ἔστιν άριθμὸς πατέρες τῆς ἐκκλησίας, π.χ. Κύριλλος Ἀλεξανδρείας (ἠθικός αὐτουργός τῆς δολοφονίας τῆς Ὑπατίας), Μέγας Ἀθανάσιος ("Κατὰ Ἑλλήνων"), Ἱερὸς Χρυσόστομος ("Κατὰ Ἑλλήνων")

  73. πικροχολος avatar
    πικροχολος 04/03/2009 17:44:45

    επειδη ευκολα θα βρεθουν χιλιαδες αχρηστοι ελληνες και δεν ξερω με ποια κριτηρια να τους καταταξουμε, προτεινω μια διαφορετικη ψηφοφορια που πιστευω θα ειναι πραγματικα ενδιαφερουσα μια και εμεις που ψηφιζουμε ειμαστε ελληνες
    "ΓΡΑΨΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΣΕΝΑ (ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΕ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ)"
    εγω προσωπικα δεν βρισκω καποιον να ψηφισω γιατι ειμαι τέλειος, περιμενω ομως με ανυπομονησια και τις δικες σας αποψεις

  74. theo1611 avatar
    theo1611 04/03/2009 17:46:03

    Αγαπητοί συνδιαλεγόμενοι

    Και γω προβληματίστηκα στην αρχή, αλλά κατέληξα ότι μεθοδολογικά πρέπει να περιοριστούμε σε ονοματολογία επωνύμων (το δείγμα είναι επαρκές).

    Πως να το κάνουμε δηλαδή, ούτε τους ανώνυμους 100 καλύτερους ξέρουμε (και σίγουρα θα είναι καλύτεροι από τους 100 επώνυμους) ούτε τους ανώνυμους 100 χειρότερους ξέρουμε (και σίγουρα θα είναι χειρότεροι από τους 100 αντίστοιχους επώνυμους).

    Αν στην πορεία καταφέρουμε να αναδείξουμε και άγνωστα ονοματεπώνυμα (καλύτερων ή χειρότερων) κι' αυτό θα ήταν κέρδος από την άσκηση

  75. wert01gf avatar
    wert01gf 04/03/2009 17:49:59

    Εσείς έχετε σκοπό να ρίξετε τον σέρβερ.

  76. theo1611 avatar
    theo1611 04/03/2009 18:00:35

    Αλογοσκούφης, γιατί όταν βρέθηκε σε θέση εξουσίας αμαύρωσε το ακαδημαϊκό του κύρος και ήθος

  77. koumparos avatar
    koumparos 04/03/2009 18:02:31

    Η εκάστοτε ηγεσία του ΚΚΕ.

  78. "Κόκκινος Πάνος" avatar
    "Κόκκινος Πάνος" 04/03/2009 18:04:57

    Δεν συμφωνώ ούτε με θετικά , ούτε (πολύ χειρότερα) με αρνητικά"καλλιστεία". Είναι παγίδα. Για να εκτονωθούμε και να μη σκεπτόμαστε.
    Πολυ κακή ιδέα. Το ίδιο και του SKY.
    Αίφνης, γιατί ο Κ. Καραμανλής Α' στους 10 και όχι ο Ρήγας Φεραίος;
    Γιατί όχι ο Όμηρος;
    Εδώ, με τους "κακούς" η αυθαιρεσία είναι πολύ χειρότερη. Το βλέπετε.
    Πολύ θυμικό, καθόλου ορθός λόγος!

  79. theo1611 avatar
    theo1611 04/03/2009 18:07:10

    Σημίτης, γιατί όταν βρέθηκε εκτός εξουσίας δεν απετόλμησε ποτέ απολογισμό και για τα συν και για τα πλην της θητείας του και τα αίτια, ώστε να αφήσει παρακαταθήκη στους νεώτερους!!!

  80. theo1611 avatar
    theo1611 04/03/2009 18:12:25

    Ρουσόπουλος, γιατί δεν μπόρεσε να διαχειριστεί τη δύναμη που απέκτησε προς όφελος του δημοσίου συμφέροντος

  81. theo1611 avatar
    theo1611 04/03/2009 18:17:37

    Μητσοτάκης, γιατί δεν μπόρεσε ποτέ να αναγνωρίσει την πολιτική αξία του πολιτικού του αντιπάλου!!!

  82. theo1611 avatar
    theo1611 04/03/2009 18:24:42

    Στους χειρότερους και ο Θουκυδίδης, γιατί ο άτιμος δεν έζησε ακομα 2.500 χρόνια να μας ιστορεί και να εξιστορεί τα πεπραγμένα, ώστε έχουμε πλήρη εικόνα και να μην ταλαιπωρούμαστε!!!!

  83. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 04/03/2009 18:29:48

    Ο ξυλοκόπος "ποδοσφαιριστής" Μητρόπουλος διότι όντας αγγούρι έβαλε τη φανέλα με το Νο 10!!!! παρακαλώ εκπροσωπώντας την Ελλάδα σε μουντιάλ με αποτέλεσμα να ξεφτιλιστούμε διεθνώς. Ενω οι Δομάζος, Χατζηπαναγής, Κούδας, Δεληκάρης, Παπαιωάννου κ.ά. δεν αξιώθηκαν να δούν μουντιάλ παρ`όλη την αξία τους.

  84. η αποδόμηση... avatar
    η αποδόμηση... 04/03/2009 18:32:38

    ο Μπεναρόγια ήταν Εβραίος όχι Έλληνας, οπότε δεν έκανε καμία προδοσία.

    Η Μακεδονία ανήκει στους Έλληνες και μόνον στους Έλληνες όχι στον κάθε Μπεναρόγια, άρα αφού δεν του ανήκει δε γίνεται να την παραχωρήσει.

  85. theo1611 avatar
    theo1611 04/03/2009 18:33:07

    Κωστάκης Καραμανλής, γιατί τις δεξιότητές του τις ανάλωσε χωρίς αποτέλεσμα κατέχοντας επί πέντε έτη το ύπατο εκτελεστικό αξίωμα της ελληνικής δημοκρατίας παρά τις προσδοκίες που δημιούργησε

  86. "Κόκκινος Πάνος" avatar
    "Κόκκινος Πάνος" 04/03/2009 18:38:38

    @ 96 Ανώνυμος
    Φίλε μου για το ΚΚΕ je m'en fou.
    Δεν είναι μόνο το ΚΚΕ κόκκινο και ότι είναι κόκκινο δεν είναι ΚΚΕ.
    Βλέπεις, για ορθό λόγο και απλή λογική μιλούσα (είδη εν ανεπαρκεία).
    Απευθυνόμουν βασικά στον theo1611 (76).
    Αλλά βλέπεις τι γίνεται εδώ μέσα. Πολύ πάθος (με την εντελώς κακή έννοια), κομματικό ή άλλο, ΚΑΘΟΛΟΥ ΟΡΘΟΚΡΙΣΙΑ. Σκέτο μίσος, καθόλου δίκαια κρίση.
    Πολύ κακή ιδέα, επαναλαμβάνω. Κρίμα. Απογοήτευση.
    Λυπάμαι για το επίπεδο που βλέπω γύρω μας.
    Έ όχι και ο Μακάριος εδώ μέσα. Όχι και ο Χρυσόστομος (για να περιοριστώ σε 2 μόνον από τους τελευταίους που "προγράφηκαν").
    Πέσαμε στην παγίδα σαν μακάκες, απαξιώνουμε και ισοπεδώνουμε τα πάντα.
    Αυτό είναι η απόδειξη της ανωριμότητας αυτού του "δυναμικού" τμήματος της κοινωνίας μας, που κραυγάζει "εθνικά", "αριστερά", αλλά κατά βάθος πάντα ακρο-δεξιά (και προπαντός "αμερικανικά").
    Συγγνώμη, προτιμώ ασυγκρίτως τη σιωπηλή πλειοψηφία.

  87. theo1611 avatar
    theo1611 04/03/2009 18:40:13

    @ strange attractor

    Μάλλον αυτοί που έδωσαν τη φανέλα με το Νο 10 στο Μητρόπουλο είναι οι προβληματικοί Έλληνες γιατί διαφορετικά σε λίγο θα φταίει και ο πολύ πολύ μεγάλος Βάσια, που δεν αξιώθηκε να φορέσει τη φανέλα με το Νο 10 και το εθνόσημο επί δεκαετίες (ακόμα θα το φόραγε και θα έπαιζε!!!)

  88. η αποδόμηση... avatar
    η αποδόμηση... 04/03/2009 18:43:00

    Ο Μπεναρόγια ήταν Εβραίος κάτοικος Ελλάδος, ιδρυτικό στέλεχος του ΚΚΕ.

    Δεν είχε πρόβλημα να παραχωρηθεί η Μακεδονία στους Βουλγάρους αφού δεν ήταν Έλληνας.
    Με την ίδια ακριβώς λογική που εμένα δεν με ενδιαφέρει αν οι Μεξικάνοι διεκδικούν το Τέξας, αφού δεν είμαι ούτε Μεξικάνος ούτε Αμερικάνος.
    Τελεία και παύλα.

    Προδότες ήταν αυτοί που επέτρεψαν σε έναν μη Έλληνα να αποκτήσει λόγο στα ελληνικά πράγματα και δεν αντέδρασαν στις ανθελληνικές του επιλογές λόγω αλλοτριωμένης εθνικής συνείδησης.

    Πως να αγωνιστείς για τα ελληνικά εθνικά θέματα αν δεν είσαι Έλληνας;
    Έτσι απλά κι ανθρώπινα σκεφτοταν και ο Εβραίος κάτοικος Θεσ/νίκης Μπεναρόγια.

  89. "Κόκκινος Πάνος" avatar
    "Κόκκινος Πάνος" 04/03/2009 18:46:55

    Κι αφήστε κάτω ήσυχους τους Ελληνοεβραίους, γιατί άν αρχίσουν αυτοί να βρίζουν τους Ελληνοκαθολικούς κι εκείνοι εμάς τους Ελληνορθόδοξους, θα μοιάζουμε Πακιστάν (άν και κάποιοι ηδονίζονται με την ιδέα).
    Το είπα ήδη: Βαθειά απογοήτευση. Και τέλος. Πάω να συζητήσω με κανέναν άλλο παππού στο καφενείο του χωριού μου. Τουλάχιστον αυτός θα έχει λίγο μυαλό και όχι τόση χαζή φανατίλα.

  90. "Κόκκινος Πάνος" avatar
    "Κόκκινος Πάνος" 04/03/2009 18:51:24

    @ Anonymous 11
    Βάλτε τους, δικαίωμά σας. Το λύσατε έτσι το πρόβλημά σας, έ;
    Ωραίο πράμα η εκτόνωση. Συγχωρήστε με, αλλά γι αυτή τη δουλειά εγώ προτιμώ το γήπεδο.

  91. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 04/03/2009 18:56:57

    @110 Και μόνο που ο Βάσια έβαλε το εθνόσημο της πανίσχυρης ποδοσφαιρικά ΕΣΣΔ σε ηλικία 19 ετών αρκεί για να μνημονεύεται εσαεί ως ο καλύτερος ποδοσφαιριστής που πέρασε ποτέ από Ελλάδα.

  92. η αποδόμηση... avatar
    η αποδόμηση... 04/03/2009 19:00:07

    Όχι δεν αφήνουμε τίποτα κάτω Κόκκινε Πάνο.
    Τόσα χρόνια αφήναμε συνεχώς πράγματα κάτω, κάναμε χάρες να μη θιχτεί κανένας αριστερούλης και μας ανεβήκατε στο σβέρκο και φτάσαμε στον πάτο.

    Η αλήθεια δεν έχει ούτε άκρα ούτε μέσα. Η αλήθεια είναι αλήθεια. Και η αλήθεια είναι οτι ο άνθρωπος (Μπεναρόγια) ήταν Εβραίος και όχι Έλληνας, τι να κάνουμε δηλαδή?
    Να το αλλάξουμε για να μη θίξουμε το ΚΚόμμα(ένα είναι το Κόμμα) ή για να μη μας πει ο κάθε αριστερούλης διεθνιστής ''ακραίους''?

    Θα ακούς τις αλήθειες και όχι όταν δε σε συμφέρει κάτι θα μας λες για ''φανατίλες''.

    Και όχι δεν είναι το ίδιο ο Ελληνορθόδοξος Μακρυγιάννης με τον Εβραίο Μπεναρόγια, πως να το κάνουμε...με το ζόρι?

    Προτιμώ να είμαι ειλικρινής και ακραίος παρά ισοπεδωτής και θολός αριστεράντζας που προσπαθεί να τα έχει με όλους καλά.

  93. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 04/03/2009 19:02:05

    1. Κωνσταντίνος Μητσοτάκης
    2. Εφιάλτης (των Θερμοπυλών)
    2α. Κλέων (ο αντίπαλος του Περικλή, τον θυμήθηκα μετά και είπα να μην ξανααλλάζω αρίθμηση)
    3. Ηρόστρατος (το ζήτησε ο ίδιος να μείνει στην ιστορία για το κακό που έκανε)
    4. Ανδρόνικος Δούκας (αυτός που πρόδωσε στη μάχη του Μαντζικέρτ)
    5. Ιωάννης Κατακουζηνός (έφερε τους Τούρκους στην Ευρώπη για να αντιμετωπίσει τους Παλαιολόγους)
    6. Πήλιος Γούσης
    7. Αλέξανδρος Μαυροκορδάτος
    8. Ιωάννης Κωλέττης
    9. Κωνσταντίνος Μαυρομιχάλης
    10. Θεόδωρος Δηλιγιάννης
    11. Ελευθέριος Βενιζέλος
    12. Γεώργιος Β΄
    13. Άρης Βελουχιώτης
    14. Νίκος Ζαχαριάδης
    15. Κωνσταντίνος Καραμανλής (ο Α΄)
    16. Μακάριος
    17. Κωνσταντίνος Β΄
    18. Δημήτριος Ιωαννίδης
    19. Ανδρέας Παπανδρέου
    20. Ντόρα Μπακογιάννη
    21. Κωνσταντίνος Σημίτης
    22. Σωκράτης Κόκκαλης
    23. Βαρδής Βαρδινογιάννης
    24. Λάκης Λαζόπουλος
    25. Γρηγόρης Βαλλιανάτος

    Αυτοί προς το παρόν. Βλέπω ότι και στη δική μου λίστα και στη λίστα όλων των προηγούμενων κυριαρχούν οι σύγχρονοι. Νομίζω ότι σε μεγάλο βαθμό επηρεαζόμαστε από τα προσωπικά μας πολιτικά πάθη. Αλλά μήπως υπάρχουν πολλές περίοδοι στην ελληνική ιστορία που να ήταν τόσο χάλια τα πράγματα;

    Η σειρά είναι περίπου χρονολογική, πλην Μητσοτάκη, που νομίζω ότι δικαιούται την πρώτη θέση γιατί συμβοίζει ό,τι χειρότερο έχει βγάλει αυτός ο τόπος, και να μην είναι ακόμη ο χειρότερος των χειρότερων.

  94. perabrexei kai bronta avatar
    perabrexei kai bronta 04/03/2009 19:04:03

    Θα έλεγα ότι κατα βάθος συμφωνώ με όλους. Αυτό που βγαίνει όμως σαν κεντρικό νόημα της αναζήτησης είναι ότι είναι τόσοι πολλοί που χάνεται η μπάλα. Αυτοι τώρα που προσπαθούν να βρούν τον καλύτερο Ελληνα όλων των εποχών, πρέπει να σας πω ότι θα βγάλουν ότι γουστάρουν για τα παιχνιδάκια τους. τηλεvoting για τον καλύτερο Έλληνα όλων των εποχων... τι ναπω... και ο Μεγας Αλέξανδρος δίπλα στον Καραμανλή??!!!!! ήμαρτον. Για τον χείριστο θα έλεγα κάποιον που έχει λόγο σε αυτήν την χώρα τον τελευταίο αιώνα... Καραμανλήδες, Παπανδρέου, Μητσοτάκιδες-σες διαλέξτε και συμφωνώ....

  95. Keep Talking avatar
    Keep Talking 04/03/2009 19:04:20

    Αρχιζω να χωνευω... ΕΦΗ ΘΩΔΗ !Ρουλπς!

  96. "Κόκκινος Πάνος" avatar
    "Κόκκινος Πάνος" 04/03/2009 19:06:02

    @ η αποδόμηση... 116
    Τους αποδομήσατε όλους. Μπάχαλο. Είστε και οι τόπ ανάρχες. οΜπακούνιν έχει ξεκαρδιστεί.

  97. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 04/03/2009 19:12:41

    @118 Ε όχι και ο Άρης Βελουχιώτης στους χειρότερους Έλληνες. Μάλλον στους 10 καλύτερους θα έλεγα. Αιδώς Αργείοι. Ο πρώτος που βγήκε στο βουνό ήταν, αμάν πια με τις πικρόχολες προσωπικές μας κομπλεξικές κομματικές ιδεοληψίες. Νισσάφι. Σε λίγο κάποιος θα βρεθεί να συμπεριλάβει στη λίστα και τον Καραισκάκη... Έλεος. Συγκρατηθείτε.

  98. perabrexei kai bronta avatar
    perabrexei kai bronta 04/03/2009 19:14:37

    βρήκα επιτέλους τον χειρότερο Έλληνα μετά από πολύ αναζήτηση... είναι ο Έλληνας ψηφοφόρος που βγάζει τους ίδιους και απ'ότι φαίνεται θα συνεχίσει... αυτός είναι ο χειρότερος και θα συνεχίσεινα είναι!!!!!!!!!!!!!!!!

  99. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 04/03/2009 19:16:43

    Στους χειρότερους Έλληνες πρέπει να ανήκουν όσοι με βία επιχείρησαν να επιβάλλουν απόψεις σε άλλους Έλληνες.

  100. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 04/03/2009 19:17:54

    Ξεχάσαμε να μνημονεύσουμε τον Υπουργό με το φιδίσιο βλέμμα κο Κούβελα καθώς και την Υπουργό με το συραμμένο χαμόγελο κα Ντόρα.

  101. mesaios daktylos avatar
    mesaios daktylos 04/03/2009 19:19:42

    @18 Επώνυμος
    Συμφωνώ απολύτως. Και θα προσθέσω ΡΕΠΟΥΣΗ, ΔΗΜΗΤΡΑΣ, ΒΑΛΛΙΑΝΑΤΟΣ, ΜΑΝΔΡΑΒΕΛΗΣ που αποδομούν την Ελληνική ψυχή.

  102. o βουνισιος avatar
    o βουνισιος 04/03/2009 19:20:43

    επειδή βλέπω ότι ο διάλογος έχει αρκετό ενδιαφέρον θα θέσω ένα απλό ερώτημα!

    Κατά γενική ομολογία είμαστε μια φτωχή και καταχρεωμένη χώρα, αν παρατηρήσουμε γύρω μας δεν θα αργήσουμε να καταλάβουμε ότι, εδώ ο καπιταλισμός αναπτύχθηκε στρεβλά…

    Σήμερα η κοινωνία σε ένα μεγάλο σύνολο θυμίζει «προσφυγικό καταυλισμό» και η μεγάλη ιδέα απουσιάζει.
    Η μεσαία τάξη έχει αρχίσει να χάνει τον αντι-στασιακο χαρακτήρα που κάποτε τη χαρακτήριζε, οι περισσότεροι της τάξης αυτής έχουν μεταλλαχθεί σε άπληστους δημόσιους υπάλληλους η σε πολιτικά στελέχη που κοιτάζουν να εκμεταλλευτούν τους φτωχούς.

    οι πολιτικοί σε ένα μεγάλο σύνολο χαρακτηρίζονται από διαφθορά και άσκοπες μηχανορραφίες. Οι πολύ πλούσιοι και τα συμφέροντα προσπαθούν να εκμεταλλευθούν όλους εμάς τους υπόλοιπους...
    Μετά απ όλα αυτά και εάν συμφωνείτε, έχετε κάποια ιδέα για το τι πρέπει να γίνει…

  103. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 04/03/2009 19:22:20

    Stragne Attractor, αν σήμερα έχουμε θανατηφόρα πολιτικά πάθη, αυτά οφείλονται σε πολύ μεγάλο βαθμό στο Βελουχιώτη που δηλητηρίασε ένα πολύ μεγάλο κομμάτι του λαού εναντίον ενός άλλου κομματιού του λαού. Ο Βελουχιώτης είναι ο πραγματικός ηθικός αυτουργός του Εμφυλίου, γιατί αυτός έσπειρε το μίσος, αυτός προκάλεσε ως αντίδραση τη δημιουργία των προδοτών ταγματασφαλιτών, διότι ένα μέρος του αστικού κόσμου αναζήτησε προστασία στην κατοχική κυβέρνηση. Ο αγώνας του Βελουχιώτη ήταν λιγότερο ενάντια στους Γερμανούς και περισσότερο ενάντια σε άλλους Έλληνες. Το μόνο που τον ένοιαζε ήταν να καταλάβει τελικά την εξουσία και ο αγώνας ενάντια στον ξένο κατακτητή το πρόσχημα. Τα όσα ακολούθησαν και η σημερινή μας κατάντια είναι σε μεγάλο βαθμό έργο Βελουχιώτη.

  104. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 04/03/2009 19:27:33

    @134
    βρες μια διαγραμματική απεικόνιση να δεις ποτε και απο ποιους αυξηθηκε αποτομα το δημοσιο χρεος. τα ονοματα θα ειναι Κωστας Μητσοτάκης και Καραμανλής ο νεότερος.

  105. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 04/03/2009 19:58:56

    για τα πολλα λεφτα στο λαο συμφωνω. οχι τοσο στο στενο δημοσιο αλλά στις ΔΕΚΟ.
    Κοσμο ωστόσο στο δημόσιο επρεπε να βαλει, επιλεγμενο βεβαια σε στελεχιακές θεσεις. με ποιους θα κυβερνουσε? με αυτους που θα του εκαναν σαμποταζ?

  106. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 04/03/2009 20:00:59

    Ακόμα και θέματα, όπως το παρόν, που θα μπορούσαν να αντιμετωπισθούν είτε σοβαρά είτε με χιούμορ (κάποιοι, ευτυχώς, το έκαναν), οι φέροντες κομματικές παρωπίδες τα αντιμετωπίζουν με την χαρακτηριστική για τους παρωπιδοφόρους εμπάθεια, ρίχνοντας το ανάθεμα στους κομματικούς τους αντιπάλους.
    Αν το ερώτημα ήταν ''οι 100 ομορφότεροι Έλληνες'', οι πασόκοι θα θεωρούσαν πασαρελάτους μοντέλους τους δύο Παπανδρέου, ενώ οι νεοδημοκράτες θα έβγαζαν Απόλλωνα τον Κωνσταντίνο Καραμανλή και Ερμή του Πραξιτέλη τον Κώστα Καραμανλή.
    Δεν πρόκειται να γλιτώσουμε ποτέ από σας.
    ***
    Κάτι τρέχει, κάτι τρέχει
    και το σύννεφο δεν βρέχει...

  107. mikrh_loulou avatar
    mikrh_loulou 04/03/2009 20:03:44

    Μέγας Αλέξανδρος (...ακου να πει τον Αβραάμ Μπεναρόγια...)

  108. "Κόκκινος Πάνος" avatar
    "Κόκκινος Πάνος" 04/03/2009 20:16:47

    O ... Μανδραβέλης που αποδομεί την Ελληνική ψυχή!
    Γιά σου ρε Ντεριντά τσίφτη!
    Απίστευτος αναρχοσουρεαλισμός. Δεν είναι μόνο ο Μπακούνιν που δεν μπορεί ν' ανασάνει από τα γέλια. Είναι και ο Νταλί που έχει λυθεί σαν τα μαλακά ρολόγια του.
    Έ τέτοιοι βιρτουόζοι πιά, στο μαλακό κλαρίνο!

  109. Επωνυμοανώνυμος avatar
    Επωνυμοανώνυμος 04/03/2009 20:19:41

    Θέμος Αναστασιάδης
    Μάκης Τριανταφυλλόπουλος
    Γιώργος Τράγκας

  110. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 04/03/2009 20:30:18

    Συμφωνώ απολύτως με το allenaki #8. Ο ελληναράς μικροαστός είναι ο χειρότερος Έλληνας.

  111. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 04/03/2009 20:32:04

    Θα ήθελα και μια γνώμη για τον Στεργιάδη, τον ύπατο αρμοστή της Μικράς Ασίας, δεν έχω καταλήξει.

  112. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 04/03/2009 20:32:59

    της Σμύρνης, διορθώνω.

  113. Keep Talking avatar
    Keep Talking 04/03/2009 20:38:11

    αλλενάκι
    αν θυμαμαι τους ειπε να φυγουνε οταν ηταν πια αργα... μπορει να θυμαμαι και λαθος ομως.

  114. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 04/03/2009 20:43:35

    @48: θεωρείται πάντως από τους αρνητικούς πρωταγωνιστές της τραγωδίας. Κωλυσιέργησε και λειτούργησε με τη σιγουριά της θέσης του.

  115. αγανάκτηση avatar
    αγανάκτηση 04/03/2009 20:50:14

    Εγώ

  116. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 04/03/2009 20:54:39

    Εφιάτλες ενωμένοι ποτέ νικημένοι.

    Πέτρος Κωστόπουλος ( αδειασε τα κεφαλια των νεων )

    Μάκης ( ξέρει ολα οσα τον συμφερουν και διαβαλλει οποιον τον κριτικαρει )

    Σημιτάκος.

    Φρειδρίκη.

    Η Θεά ΗΡΑ.

    Βαλλιανάτος.

    Δημου/Μανδραβελης

    Κεντερης/Θανου

    Αννιτα Πανια + Καρβελας

    Λαμπρακης/Κοκκαλης/Βαρδινογιαννης/Μπομπολας/Τεγοπουλος

    Βελουχωτης/Ζαχαριαδης

    αυτα προς το παρον.

    Ο χειροτερος απο τους 100 καλυτερους ποιος ειναι?
    Ασε που δεν ηταν μεσα ο Γκουσγκουνης ! βια και νοθεια.

    ΠΠ

  117. tony avatar
    tony 04/03/2009 21:02:28

    Συχωρέστε με αλλά έχω αηδιάσει.Κατ αρχήν ας αφήσουμε από έξω τους νεκρούς.Από σεβασμό οχι σε αυτούς αλλά στους εαυτούς μας.Με αυτόν τον τρόπο γίνεται ποιο μικρο και ποιο λειτουργικό το post.
    Αν νομίζει κάποιος ότι έχει δικαίωμα να μιλήσει για όλες τις εποχές καλά κάνει.Αλλά αμα μπερδέψουμε την συζήτηση στους αιώνες τί άκρη θα βγάλουμε?
    Πρόταση μου εκατό ζωντανούς και επίκαιρους.Κάποιος να πονέσει.Τώρα τον Βελουχιώτη και τον ΟΘΩΝΑ και τον Ιουστινιανό?Το βρίσκω παράλογο την ώρα που καιγόμαστε

  118. mikrh_loulou avatar
    mikrh_loulou 04/03/2009 21:17:37

    τότε την Μαριάνα βαρδινογιάννη...

  119. thanos avatar
    thanos 04/03/2009 21:20:32

    1) Ο χατουμης ο Εθναρχης

    2) Μητσοτακης

    3) Παπαδοπουλος

  120. Greco avatar
    Greco 04/03/2009 21:31:16

    εφη θωδη

  121. HELL  AS   GREECE avatar
    HELL AS GREECE 04/03/2009 21:32:09

    @ indio: Η ασχετοσύνη σου είναι επικίνδυνη για την Ελλάδα και τους Έλληνες!!

    @3 Swell : Ο καταλληλότερος που έδωσε τα εθνικά κυρίαρχα συμφέροντά μας επί του πετρελαίου μας σε ξένους αδαή είναι ο Σημίτης.Αυτόν φωνάζουν καταλληλότερο.

    @14BORDELLO: Σωστό σε λάθος βάση...Μπουρδελιάρη μάθε λίγο ιστοριούλα, παίξε λίγο μπαλίτσα...

    @118,Επώνυμος: είσαι φοβερός!

    @15,Παλιός Οννεδίτης: Μια χαρά σε ακούω

  122. Απόδημος Έλληνας στη Μογγολία avatar
    Απόδημος Έλληνας στη Μογγολία 04/03/2009 22:20:19

    Αυτός ο Μανδραβέλης που τον βρίζουν όλοι, ποιός είναι; Ο υπαρχηγός του Οσάμα Μπίν Λάντεν;
    Ή ο μικρανεψιός του Γιαγκούλα (δηλαδή αυτός που οργάνωσε την απόδραση του Παλαιοκώστα);

  123. RP avatar
    RP 04/03/2009 22:33:48

    Mipos o Kostakis Karamanlis junior einai
    o "katalliloteros" Akatallilos?
    Prothipourgevi stin megaliteri dialysi tou kratous sta neotera hronia.

    Afti einai i gnomi mou gi'afton (semna kai tapeina)

  124. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 04/03/2009 22:39:56

    Ανώνυμε 162, το διχασμό τον έκανε ο Βενιζέλος και όχι ο Κωνσταντίνος ο Α. Είναι ένα από τα πιο περίπλοκα θέματα της ελληνικής ιστορίας εκείνη η περίοδος. Όχι βέβαια ότι δεν έχει ευθύνες κι ο Κωνσταντίνος. Όμως οι ξένοι πάτρωνες μας υποχρέωσαν να δεχτούμε ως εθνάρχη τον Βενιζέλο, γιατί εκείνος εξυπηρέτησε τα συμφέροντά τους καλύτερα. Για να σκεφτούμε, το 1915 υπήρχε περίπτωση για Θράκη, που ήταν βουλγαρική η Δυτική; Ενώ την Ανατολική την είχε ήδη "κλείσει" η Ρωσία; Ο Βενιζέλος παζάρευε την Καβάλα να την πάρουν οι Βούλγαροι (ό,τι πουν οι Γάλλοι) έναντι "αντίστοιχων παραχωρήσεων στη Μικρασία". Το βασικό λάθος του Κωνσταντίνου ήταν το Ρούπελ, αλλά κι αυτό προκλήθηκε από την παρουσία 200.000 γαλλικού και σερβικού στρατού στη Θεσσαλονίκη, που τους είχε φέρει προηγουμένως ο Βενιζέλος. Εν πάση περιπτώσει, ο Κωνσταντίνος, παρά τις συκοφαντίες για φιλογερμανισμό, κανένα προσωπικό του συμφέρον δεν εξυπηρέτησε, σε αντίθεση με τον μανιασμένο για εξουσία Βενιζέλο, που την κοπάνησε όμως όταν είδε τα δύσκολα το 1920 και προκήρυξε εκλογές εν μέσω πολέμου. Δύο φορές παραιτήθηκε από το θρόνο ο Κωνσταντίνος, τη μια για να μπορέσει να μπει η Ελλάδα στον πόλεμο το 1917 (αφού είχε βγει η Ρωσία από τον πόλεμο και είχε ρεαλισμό η συμμετοχή της Ελλάδας) και τη δεύτερη για να σωθεί η Ανατολική Θράκη. Αν διαβάσει κανείς τη δεύτερη δήλωση παραίτησης του 1922 θα πάθει σοκ: "Πολλοί φρονούν ότι η παρουσία μου επί του θρόνου εμποδίζει τη χώρα να κρατήσει την Ανατολική Θράκη. Αν και ουδόλως συμμερίζομαι μια τέτοια γνώμη, εντούτοις, για να μην υπάρχει η παραμικρή αμφιβολία ότι η δική μου παρουσία εμπόδισε τη χώρα να κρατήσει την Ανατολική Θράκη, παραιτούμαι του θρόνου". Ή κάπως έτσι, τα εισαγωγικά είναι συμβολικά. Ο Κωνσταντίνος θυσίασε το θρόνο του για να κρατήσει η χώρα την Ανατολική Θράκη, ο Βενιζέλος σε δυο βδομάδες συμφώνησε να την παραδώσει αμαχητί. Η συλλογική μας συνείδηση αρνείται να αναγνωρίσει τη μέγιστη αυτή θυσία στον Κωνσταντίνο, ενώ έχει αθωώσει παράλληλα για το έγκλημα αυτό τον Βενιζέλο. Οποία αχαριστία! Όμως δεν φταίμε εμείς, φταίει η ιστορία που διδασκόμαστε στα σχολεία, που πάντα κατευθυνόταν από τους ξένους.

    Αντιθέτως, ο γιος του Γεώργιος Β΄, έχοντας πάρει καλά το μάθημα να μην αντιτάσσεται στους Άγγλους, υπονόμευσε συνειδητά την ανεξάρτητη πολιτική Μεταξά και σπατάλησε όλο το εθνικό κεφάλαιο που δημιούργησαν τα 4 χρόνια της διακυβέρνησης Μεταξά. Ο πλέον δουλικός στους ξένους από τη δυναστεία των Γλύξμπουργκ, που η πολιτεία του δεν άφησε τίποτε καλό πίσω του. Τα ίδια και χειρότερα ο Κωνσταντίνος ο Β΄, ένα πρόσωπο απολύτως ακατάλληλο για τη θέση του αρχηγού του κράτους, που κατάφερε σε τρία χρόνια να αποσταθεροποιήσει τελείως τη χώρα και να φέρει την καταστροφική χούντα της 21ης Απριλίου. Δεν είναι όλα άσπρο-μαύρο, δεν μπορείς να τους καταδικάζεις όλους μόνον και μόνο επειδή έχουν ξενική καταγωγή. Ο Κωνσταντίνος ο Α΄ ήταν πραγματικός Έλληνας, ασχέτως καταγωγής, οι υπόλοιποι ήταν τοποτηρητές των ξένων, άλλοι επιτυχημένοι στον ρόλο αυτόν (Γεώργιος Α, Παύλος) άλλοι αποτυχημένοι (Γεώργιος Β΄, Κωνσταντίνος Β). Ας ελπίσουμε μια μέρα η ιστορία να δικαιώσει τη συκοφαντημένη αυτή προσωπικότητα.

    Πολύ σωστή η συμπερίληψη του Μιχαήλ Ψελλού.

  125. Κοντη Λιζα avatar
    Κοντη Λιζα 04/03/2009 22:58:40

    @143
    Πρακτορας του Δημητρα εισαι; Ο Φριζης ηταν ελληνας αφου πολεμησε και πεθανε για την Ελλαδα. Κανω λαθος;

    Αν κανω λαθος να μου το πεις οτι πολεμησε και πεθανε για το Ισραηλ και τους απανταχου Εβραιους. Αν οχι καλα θα κανεις να μην τον ανακατευεις πονηρα με τον κοσμοπολιτη σοσιαλιστη και στην τελευταια μισελληνα Μπεναρογια.

  126. η αποδόμηση... avatar
    η αποδόμηση... 04/03/2009 23:06:41

    ο Φριζής ήταν φιλέλληνας Εβραίος αλλά όχι Έλληνας.

    και ο ένδοξος υπέροχος ποιητής Byron(λόρδος Βύρων) πολέμησε και πέθανε για την Ελλάδα, όμως δεν ήταν Έλλην, ήταν ένας φιλέλλην Άγγλος, τον οποίον ευγνωμονούμε για την προσφορά του.

    ας μην τα μπερδεύουμε.

  127. perabrexei kai bronta avatar
    perabrexei kai bronta 04/03/2009 23:09:46

    Πιστεύω ότι το θέμα με τον χειριστο εξαντλήθηκε... Ας Ψάξουμε τώρα να βρούμε το μεγαλύτερο κορόιδο Έλληνα... και ξεκινάω με εμένα!!!

  128. Κοντη Λιζα avatar
    Κοντη Λιζα 04/03/2009 23:11:53

    @166

    Το γνωριζω. Ωστοσο πεθανε για την Ελλαδα. Δεν ειναι ο μοναδικος ξενος. ΣΤην μαχη του Πετα που διεξηγαγε ο Μαυροκορδατος για να δοξαστη σκοτωθηκε ο αφρος του σωματος των φιλελληλων οπως Τορελα, Δανια κλπ. Δοξα και τιμη στους νεκρους μας. Φωτια και τσεκουρι στους προδοτες. Αυτα.

  129. kanis avatar
    kanis 04/03/2009 23:31:17

    Σαν συμπέρασμα, προκύπτει, ότι τις πρώτες θέσεις για τον τίτλο του χειρότερου Ελληνα, καταλαμβάνουν εκείνοι, που....

    -Πρόδωσαν
    -Δίχασαν

    ..τους Ελληνες!

    Από την αρχαιότητα μέχρι και σήμερα, τα ίδια χαρακτηριστικά θεωρούνται καταδικαστέα, στους εμπλεκόμενους με τα κοινά... Καλό αυτό! Κάτι σημαίνει! Ανάγκη έμφυτη για εθνική ομοψυχία; ..δεν ξέρω, ίσως.
    Αυτή είναι όμως η πατρίδα μας!

  130. "Κόκκινος Πάνος" avatar
    "Κόκκινος Πάνος" 04/03/2009 23:37:42

    @ Κοντη Λιζα 165
    @ η αποδόμηση 166
    H Ελληνικότητα δεν είναι θρήσκευμα, είναι εθνική και πολτιτιστική ταυτότητα.
    Έλληνας ήταν ο Αριστοτέλης (δωδεκαθειστής), Έλληνας ο Βασίλειος ο Μέγας (Χριστιανός Ορθόδοξος), Έλληνας ο Βαμβακάρης (Ρωμαιοκαθολικός). Έλληνας (Εβραικού Θρησκεύματος) που θυσιάστηκε για την Ελλάδα, και όχι φιλο-τάδε, όπως ο Βύρων και ο τσέ Γκουεβάρα ο Φριζής.
    Μερικοί έχετε μπλέξει άγρια τα μπούτια σας και δεν ξέρετε τι σας γίνεται. Γι αυτό έχουμε αυτό το χάλι που έχουμε γύρω σας.

  131. anonymous avatar
    anonymous 04/03/2009 23:54:18

    μητσοτάκης ,ο ινδός με το μαγεμένο αυλό,τα βότανα και τις κόμπρες του.

  132. mesaios daktylos avatar
    mesaios daktylos 05/03/2009 00:12:42

    Δεν ανεβαίνουν με τιποτα

    factorx: εντάξει, ξαναανέβηκε

  133. Πάνος avatar
    Πάνος 05/03/2009 01:13:36

    1. Δράκων
    2. Κροίσος
    3. Κλεομένης
    4. Ιστιαίος
    5. Ιππίας
    6. Εφιάλτης
    7. Νικίας.
    8. Κλέων
    9. Μέλητος
    10. Λύκων
    11. Άννιτος
    12. Παυσανίας (δολοφόνος Φίλιππου)
    13. Μέμνονας
    14. Φίλιππος ο 4ος
    15. Περσέας
    16. Θεοδόσιος
    17. Νοταράς
    18. Μητροπολίτης Μάρκος
    19. Μαυρομιχάλης
    20. Όθωνας
    21. Δεληγιάννης
    22. Κωνσταντίνος (διάδοχος του Γεώργιου)
    23. Κονδύλης
    24. Πάγκαλος
    25. Μεταξάς
    26. Μανιαδάκης
    27. Φρειδερίκη
    28. Παύλος
    29. Παπαδόπουλος
    30. Ιωαννίδης
    31. Μητσοτάκης

  134. BORDELLO avatar
    BORDELLO 05/03/2009 01:16:57

    Για την 101η τιμητική θέση προτείνω τον:

    HELL AS GREECE

    που ζει στην κόλασή του καθ'όπως φαίνεται...

  135. skinious avatar
    skinious 05/03/2009 02:05:23

    ΠΑΩ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΌΤΙ ΟΙ 100 ΧΕΙΡΌΤΕΡΟΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΜΕ ΤΟΥΣ 100 ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ...

  136. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 05/03/2009 05:26:36

    Διαβάζω τα σχόλια, και θα γίνω μετασχολιαστής:

    1. Aν πάρουμε το ερώτημα τοις μετρητοίς (και ΄το πήρα τοις μετρητοίς) θα έπρεπε να εξαιρέσουμε "Έλληνες" μετά το 1850 αφού είμαστε προκατειλημμένοι και θυμικοί όσον αφορά στην πρόσφατη ιστορία.

    2. Με ενδιαφέρον είδα τους Κωλέττη και Πετρόμπεη Μαυρομιχάλη. Θεωρώ ότι τα σκατά που είμαστε ξεκίνησαν από την προθυμία μας να πουληθούμε και να χρησιμοποιηθούμε από τις Μεγάλες Δυνάμεις, στο Μεγάλο Παιχνίδι τους από το 1750 μέχρι και σήμερα (αλλά, είπαμε, μέχρι 1850 πάω). Ο Διχασμός ξεκίνησε τότε, και να δούμε αν θ α σταματήσει, ή μήπως είμαστε σχεδιασμένοι να είμαστε διχασμένοι;

    3. Όσο η Φρειδερίκη δεν ήταν Ελληνίδα, άλλο τόσο ο Ισαάκιος Αγγελος ή ο άλλος με τον Ρωμανό τον Δ', δεν ήταν Έλληνες. "Ελληνες" γίναμε μετά το 1922 νομίζω. Πριν είμαστε Ρωμιοί, αν και είχαμε και Γραικούς.

    Ο Διχασμός είμαστε εμείς οι ίδιοι. Ψάχνουμε για σωτήρες και πατερούληδες, έχουμε το ξεπούλημα του γείτονα και των παιδιών μας στην φτώχεια του χώρου μας. Δυστυχώς ξεκίνησε πριν τον Βενιζέλο και τον Κωνσταντίνο. Σίγουρα υπήρξε στα Ορλωφικά. Και σίγουρα υπήρξε με τον Αλέξανδρο,τον Πελπονησιακό, τους Περσικούς, τον Τρωικό και, παλιότερα, δεν ξέρω.

  137. petel avatar
    petel 05/03/2009 07:28:51

    Anonymous Says:
    March 4th, 2009 at 9:20 pm
    Προς τους απανταχού “ευγενείς” αντισημίτας:
    Μήπως εκτός από τον Μπεναρόγια σας φταίει και κάποιος Συνταγματάρχης Μαρδοχαίος Φρυζής;
    Τον ξέρετε; Σκοτώθηκε το 1940 στα βουνά της Αλβανίας, πολεμώντας το στρατό ενός ομοιδεάτη σας. Ενώ άλλοι πρόγονοι ομοιδεάτες σας, ετοίμαζαν τα μαυραγορίτικα λάδια στο υπόγειό τους (και την κουκούλα στη γκαρνταρόμπα τους).

    XAXAXAXAXAXAXAAAA !!!!! ΣΩΣΤΟΣΣΣΣΣΣ

    Να προσθέσω κι εγώ ενα στη λίστα...
    ΟΙ ΓΙΩΤΑΧΗΔΕΣ
    Διότι φέρονται σαν νεόπλουτοι χωρίς τα λεφτά του νεόπλουτου. Διότι έχουνε λαλήσει σε τέτοιο βαθμό που ποιότητα ζωής θεωρούν το να βρίσκονται μποτιλιαρισμένοι σε καγιέν κι όχι σε στάρλετ...κι ότι άλλο σας έρχεται στο νου

  138. zonitis avatar
    zonitis 05/03/2009 07:43:52

    Παναδρεου Γεωργιος (ο "Γερος" ντε), γιατι εξ αιτιας του εγινε ο εμφυλιος στην Ελλαδα (δεν το λεω εγω, ο γιος το ειπε στο βιβλιο του, "η Δημοκρατια στο αποσπασμα")

  139. Περίεργος avatar
    Περίεργος 05/03/2009 07:56:43

    Παρντόν, Έλληνες δεν είπαμε ?
    Οι
    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Α΄ΓΛΙΞΜΠΟΥΡΓΚ
    ΦΡΕΙΔΕΡΙΚΗ
    δεν ήταν Έλληνες οι άνθρωποι......

    Α Παπανδρέου : Διότι δίδαξε ένα ολόκληρο λαό να δέχεται δωράκια!

  140. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 05/03/2009 08:01:16

    Ο συσχετισμος Μπεναρογια με τον Φριζη δεν εχει κανενα νοημα.Την ωρα που ο πρωτος οργανωνε συγκεντρωσεις κατα της Ελλαδος και εκανε προπαγάνδα να πεταξουν οι στρατιωτες τα όπλα τους και να λιποτακτησουν, ο άλλος πολεμουσε στο μετωπο της Μικρας Ασιας που ο πρωτος εργαζοταν να διαλυσει.Γιατι το συχετισε αυτος που τους ανεφερε;Επειδη ήσαν και οι δυο Εβραιοι;Και τι σημασια εχει αυτο;Μήπως υπονοει ότι επειδη ένας Εβραιος ήταν εθνικος ήρωας δεν εχουμε δικαiωμα να αναφερθουμε σε αλλον Εβραιο που ηταν προδοτης γιατι ειναι αντισημιτικο; Tον πληροφορω τοτε ότι υπηρχε ουσιωδης διαφορα μεταξυ Μπεναρογια και Φριζη παρ ότι ήσαν και οι δυο Εβραιοι.Ο Φριζης δεν ηταν κομμουνιστής.

  141. zapata avatar
    zapata 05/03/2009 09:10:28

    Δεν ήταν Έλληνας ο πρώτος νεκρός αξιωματικός του 40? Μα γιατί φόραγε στολή? Γιατί πολέμαγε? Που γεννήθηκε? Τί έγραφε η πολιτική και στρατιωτική του ταυτότητα? Επειδή σας κάνει κομματάκια τα στερεότυπα περί Εβράιων θα βγει και ανθέλληνας σε λίγο? Τιμή και δόξα στον Μαρδοχαίο Φριζή που κανείς δεν μνημονεύει, ενώ τον άλλον που δεν πήγε ποτέ στο μέτωπο και δεν πήρε ποτέ μέρος σε μία μάχη, τον κάνανε άγαλμα και προάστιο.

  142. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 05/03/2009 09:27:55

    @ζαπατα
    Κανεις δεν ειπε τον Φριζη ανθέλληνα,απλώς μερικοι τον ειπαν φιλέλληνα κακως βεβαια.
    Αλλα ολη η ιστορια ξεκινησε επειδη κάποιος έθεσε θέμα Φριζη για να βγάλει αθωο τον Μπεναρογια.
    Θέμα Φριζη σε ποστ που αναφερεται στους 100 χειροτερους Ελληνες δεν μπορουσε να υπαρχει.Εισηχθη σκοπιμως απο κάποιον που μη μπορωντας να αντικρουσει το γεγονός οτι ο Μπεναρογια έδρασε κατα της Ελλάδος μετεφερε το προβλημα στον αντισημιτισμο και ζητησε να απολογηθουν οσοι ανεφεραν το Μπεναρογια ως αντισημιτες ζητωντας και την αποψη τους περι Φριζη που κανεις δεν ειχε κατηγορήσει.
    Η απάντηση μου ειναι πολύ απλή και την επαναλαμβανω : Ο Φριζης ήταν εθνικος ήρωας και ο Μπεναρογια προδοτης.Ειχαν την ιδια θρησκεια και άλλη ιδεολογια,ο Φριζης δεν ηταν κομμουνιστής.

  143. 2009 avatar
    2009 05/03/2009 10:14:18

    μακραν ο ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ, ο χειριστος.

  144. ανώνυμη avatar
    ανώνυμη 05/03/2009 10:20:14

    Καραμανλής "Εθνάρχης", ο ισοπεδωτής της Αθήνας
    Καραμανλής Κωστάκης, ο ισοπεδωτής της χώρας
    Πετρόμπεης Μαυρομιχάλης
    Ιωάννης Μεταξάς
    Γεώργιος Παπαδόπουλος
    Μητσοτάκης
    Ζαχαριάδης (του ΚΚΕ)
    Κλέων
    Εφιάλτης
    Αλέξιος Δ Άγγελος
    Δη. Γούναρης
    Παττακός Στυλιανός
    Γλύξμπουργκ (όλοι)

  145. isnogood avatar
    isnogood 05/03/2009 10:31:57

    Ρε συνέλληνες, για χαλαρά λίγο με τους Μαυρομιχάληδες και τον Καποδίστρια.
    Επειδή έκανε ένας τους ένα έγκλημα, μην τα σβήνουμε όλα!!!
    Καταρχήν την ευθύνη για τους καλύτερους και χειρότερους που διαβάζουμε, την έχουν αυτοί που έγραψαν την ιστορία και άλλα γεγονότα τα υπερπρόβαλαν και άλλα οχι...
    Για παράδειγμα τις επιστολές που έστελναν οι Μαυρομιχάληδες στον Καποδίστρια και τον παρακαλούσαν για να ξεκινήσει η επανάσταση και εκείνος τους απαντούσε ' Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΟΤΑΝ ΘΕΛΕΙ Ο ΘΕΟΣ'!!!
    Έλεγε συνεχώς τέτοιες μαλακίες ο άνθρωπος σε ΗΡΩΕΣ που έδωσαν 80 μάρτυρες στον αγώνα κατά των Τούρκων!
    Και είναι σημαντικό αυτό το γεγονός, διότι αν είχε καθυστερήσει η επανάσταση λίγα χρόνια ακόμη, θα είχαν οι Τούρκοι ατμοκίνητα πλοία και θα μπορούσαν μέσα σε μια μέρα να παρατάξουν στην Πελοπόννησο 100.000 στρατό!
    Απορώ δε με τους Μανιάτες, πως δεν προσπάθησαν να βάλουν στους 100 καλύτερους ΈΛληνες τους Μαυρομιχαλαίους γενικά...

  146. Logan avatar
    Logan 05/03/2009 10:40:35

    ο σιχαμενος, ΒΟΥΛΓΑΡΑΚΗΣ με το σοι του.

  147. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 05/03/2009 10:51:55

    @185: έχασε το γυιό του εδώ στον πόλεμο κ. στο τέλος πήγε πατρίδα του ως περιπτεράς και πάμφτωχς, σπούδασε στη vuλγαρία, πέρασε από το vελιγράδι, η πορεία του αποτυπώνει τη σύγχυση.

  148. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 05/03/2009 11:25:39

    @isnogood

    Ο θεός του Καποδίστρια μήπως ήταν ρώσος;

    Υπάρχουμε χάρη στο Μεγάλο Παιχνίδι, οι Ρώσοι πήραν το πάνω χέρι περί το 1770-80 επειδή οι Άγγλοι ήταν λίγο απασχολημένοι στην Βιρτζίνια, και ίσως καλά τα καταφέραμε, αλλά από τότε δεν είμαστε φιλοτέτοιοι ή φιλοαπτάλλοι;

  149. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 05/03/2009 11:28:11

    @zapata: "Δεν ήταν Έλληνας ο πρώτος νεκρός αξιωματικός του 40?": Τιμή και δόξα στον Μαρδοχαίο Φριζή, φίλε, ΑΛΛΑ "φίλος ο Μαρδοχαίος, φιλτάτη η Αλήθεια"...

    Γράφει από την Λάριασα ο κ. Αθ. Ν. Καρατόλιας, μέσω της σελίδας αλληλογραφίας των αναγνωστών του «Βήματος», την 27η Μαρτίου 2007:

    «..Η ΙΣΤΟΡΙΑ αναγνωρίζει την αξία του συλλογικού αγώνα, δείχνει ιδιαίτερο ενδιαφέρον και ευαισθησία για τους πρώτους ήρωες, τους πρώτους τραυματίες και τους πρώτους νεκρούς, τους οποίους καταγράφει ονομαστικά και με κάθε λεπτομέρεια. Έτσι λοιπόν κατέγραψε τους ηρωικά πεσόντες αξιωματικούς με πρώτο αξιωματικό, που έπεσε νεκρός στο πεδίο της μάχης την 1η Νοεμβρίου 1940, τον υπολοχαγό ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ ΔΙΑΚΟ* του Ιωάννου, ο οποίος γεννήθηκε στη Χάλκη Δωδεκανήσων το έτος 1911. Διοικητής του 2ου Λόχου του 4ου Συντάγματος Πεζικού, σκοτώθηκε κατά την αντεπίθεση του λόχου του για την ανακατάληψη του υψώματος «Τσούκα».

    Αμέσως μετά τον θάνατο του υπολοχαγού Διάκου Αλεξάνδρου, τη διοίκηση του λόχου ανέλαβε ο έφεδρος ανθυπολοχαγός ΝΤΑΣΚΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ του Χρήστου από την Βάνια (Πλάτανο) Τρικάλων, ο οποίος γεννήθηκε το έτος 1912. Επεσε κι αυτός νεκρός λ ί γ η ώ ρ α α ρ γ ό τ ε ρ α, κατά την διάρκεια της αντεπίθεσης για ανακατάλυψη του υψώματος «Τσούκα». Είναι ο πρώτος έφεδρος νεκρός αξιωματικός.

    Ως τώρα, σε πάρα πολλά δημοσιεύματα προερχόμενα από συγγενείς ή και ομοεθνείς του ΜΑΡΔΟΧΑΙΟΥ ΦΡΙΖΉ αναφέρεται, ΕΣΦΑΛΜΕΝΑ, ότι ο πρώτος νεκρός αξιωματικός του ελληνικού στρατού κατά τον ελληνοιταλικό πόλεμο, ήταν ο εβραϊκής καταγωγής αντισυνταματάρχης ΜΑΡΔΟΧΑΙΟΣ ΦΡΙΖΗΣ, ο οποίος σκοτώθηκε στην Πρεμετή την 5η Δεκεμβρίου 1940 από βλήμα πυροβόλου όπλου κατά την διάρκεια βομβαρδισμού. Ενώ, .. 33 ημέρες ΝΩΡΙΤΕΡΑ (1.11.1940) είχε σκοτωθεί ο ομόβαθμος του Φριζή, αντισυνταγματάρχης ΚΙΡΜΖΑΚΗΣ ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ. Πριν από τον Μαρδοχαίο Φριζή σκοτώθηκαν δέκα (10) ανώτεροι αξιωματικοί. Ενας (1) συνταγματάρχης. Δυο (2) αντισυνταγματάρχες και επτά (7) ταγματάρχες.

    Είναι απορίας άξιον πώς και για ποιους λόγους οι Εβραίοι της Ελλάδος επιμένουν να προβάλλουν και να επιβάλλουν τον Μαρδοχαίο Φριζή ως τον πρώτο φονευθέντα αξιωματικό του Ελληνοϊταλικού πολέμου. Δεν ήξεραν. Δεν ρώταγαν; Η αρμόδια στρατιωτική υπηρεσία (Διεύθυνση Ιστορίας Στρατού) διαθέτει πλήρη στοιχεία.

    Παρ’ όλα αυτά επιμένουν ανιστόρητα και διεθνώς, καθώς ΕΠΈΒΑΛΑΝ στο Ελληνοαμερικανικό Κογκρέσο την καθιέρωση παναμερικανικού βραβείου που απονέμεται σε προσωπικότητες που συμβάλλουν στην ελληνοαμερικανική φιλία και το οποίο φέρει το όνομα του εβραϊκής καταγωγής Μαρδοχαίου Φριζή. Είναι βέβαια ευνόητο ότι κατά τις εκάστοτε απονομές επισημαίνεται κατά κόρον η ψευδής και ανιστόρητη θέση για την οποία γίνεται λόγος.

    Θεωρείται επιβεβλήμένο να σταματήσει η παραποίηση της ιστορικής αλήθειας και η εκμετάλλευση ενός νεκρού ΗΡΩΑ από τους ζώντες απογόνους και ομοεθνείς του, και να πάψει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να αποκαλείται «μισαλοδοξία» η επισήμανση των κάθε λογής ανακριβειών εκ μέρους των Εβραίων.

    Κατά τον Ελληνοϊταλικό πόλεμο του 1940 σκοτώθηκαν χιλιάδες Έλληνες πολεμώντας με απαράμιλλο ηρωισμό τον εισβολέα, προσθέτοντας νέες σελίδες δόξης στη λαμπρή ελληνική Ιστορία. Θεωρώ απολύτως κατακριτέα, μειωτική και άξια περιφρόνησης κάθε προσπάθεια εκμετάλλευσης, για ευτελείς λόγους, της θυσίας των ηρωικών τέκνων της πατρίδας μας»…

    --------
    * ΚΑΙ (Μέγας) "Αλέξανδρος" ΚΑΙ (Αθανάσιος) "Διάκος"! Σημειο-λογικά και συμπτωματικά σημαίνεται: αρχαιότητα- «Μολών Λαβέ» + Παλιγγενεσία- «Ελευθερία ή Θάνατος» = Β΄ Παγκόσμιος Πόλεμος- «Όχι! Αέέέρα» => «οι ήρωες πολεμούν σαν Έλληνες»!

    ΥΓ. Παρεμπιπτόντως, όταν λέμε "ΕΛΛΗΝΑΣ", σήμερα, τι, ΑΚΡΙΒΩΣ, εννοούμε; Έχω την πεποίθηση ότι ο καθένας μας έχει ΑΛΛΟΝ ορισμό για το "Έλλην-ας".

    "ΤΙ" ΣΗΜΑΙΝΕΙ "ΕΛΛΗΝΑΣ";;;

  150. ανωνυμοςτ avatar
    ανωνυμοςτ 05/03/2009 11:28:29

    αυτοι που κατα καιρους διοικησαν την εκλησια απο κει ξεκιναει το κακο για την ελλαδα πρωτους αυτους πρεπει να καψουμε στην πυρά ρπισκοπους και αρχιεπισκοπους

  151. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 05/03/2009 11:31:34

    Διόρθωση: ΚΙΡΜΙΖΑΚΗΣ ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ

  152. ... avatar
    ... 05/03/2009 11:32:13

    Σας δώσανε ψηφοφορία και χαρήκατε, μικροί μου Νεοέλληνες. Σιγά την διαφορά που έχετε οι περισσότεροι απ'αυτούς που ψηφίζουν στη eurovision. Απ'ότι φαίνεται στο ίδιο επίπεδο βρίσκεστε. Ευτυχώς που κάποιοι απάντησαν με χιουμοριστική διάθεση και σώθηκε λίγο η κατάσταση.

    Βλέπουμε στους χειρότερους Έλληνες τον Βενιζέλο, τους Παπανδρέου, τους Καραμανλήδες, τον Σημίτη. Τόσο άθλιος λαός είμαστε που τους εκλέγουμε και μετά τους θεωρούμε τους χειρότερους. Αν είναι ποτέ δυνατόν. Πάσχουμε από εθνική διαστροφή. Πώς μετά να συννενοηθούμε για πιο απλά πράγματα; Βέβαια όλα αυτά προέρχονται απ'το ότι κυρίως δεν θεωρούμε χειρότερους τα πρόσωπα αυτά καθεαυτά, αλλά αυτούς που τους ψήφισαν, και έτσι διαιωνίζεται η φανατίλα και η συνεχής τοποθέτηση παρωπίδας. Όλοι στο Δαφνί λοιπόν να τελειώνουμε, μπας και ησυχάσει ο ρημαγμένος τούτος τόπος. Εμείς είμαστε οι χειρότεροι και ο νεοελληνικός τρόπος αντιμετώπισης της πολιτικής και των πραγμάτων εν γένει.

  153. ... avatar
    ... 05/03/2009 11:35:19

    νήπιε, φαντάζομαι παρακολούθησες τη συζήτηση μεταξύ Ξένου Δάκτυλου και Επώνυμου στο ποστ για τη φιλική εταιρεία. Αν όχι, διάβασε τα σχόλια, δείχνει ακριβώς την σύγχυση που αναφέρεις.

  154. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 05/03/2009 12:03:55

    @ νηπιος γερων
    Αυτο θα έπρεπε να το ρωτησεις πρωτα στον Αλαφουζο που εβγαλε τον πρωτοτυπο διαγωνισμο μέσα στον οποιο περιληφθηκαν και ατομα που θα προσβάλλονταν αν τα ονομαζες Ελληνες.
    Προφανώς Ελληνες ονομαζουμε όσους εμπεριεχονται στο κλασικο παπαρρηγοπουλειο σχημα 3 χιλιετιων ιστοριας το οποιο επιμηκυνεται και απο ορισμενους παλαβους προς τα πισω και σε άλλες χιλιετηριδες.
    Στα σοβαρα Ελληνες θα επρεπε να ονομαζουμε όσους ήσαν πολιτες του Βασιλειου της Ελλαδος και της Ελληνικής Δημοκρατιας συν όσους δεν ησαν αλλά αυτοπροσδιορισθηκαν δηλαδή θεωρησαν τους εαυτους τους Ελληνες.

  155. Παλιός Οννεδίτης avatar
    Παλιός Οννεδίτης 05/03/2009 12:20:41

    Μισαλλοδοξία, μικρόνους φανατισμός, αστήρικτες υπερβολές σε όλο τους το μεγαλείο.

  156. Αρχίδαμος avatar
    Αρχίδαμος 05/03/2009 12:30:22

    Strange Attractor Says:
    March 4th, 2009 at 4:02 pm
    Ο άγνωστος (στο όνομα) “Έλληνας” λοχαγός που διέταξε άτακτη υποχώρηση του λόχου του στη Κύπρο το `74 και μετά έκοβε τα δάχτυλα των νεκρών στρατιωτών του για να μαζέψει τα δαχτυλίδια. (Ιστορία αληθινή που μου μεταφέρθηκε από ανώτερο αξιωματικό το 1986).

    Συμφωνω και επαυξανω

  157. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 05/03/2009 12:43:21

    Τρεις τελίτσες, το ότι κάποιοι τους ψήφισαν δεν σημαίνει ότι δεν ήταν και οι χειρότεροι. Έχεις ακούσει ποτέ να μιλούν για την παθογένεια του πολιτικού συστήματος; Αν δεν έχεις ακούσει το ζήτημα είναι ότι παράγει συστηματικά ως ηγέτες τους πλέον ανίκανους. Να το πούμε απλά: αυτούς που δεν μπορούν να δουλέψουν για να ζήσουν και αποφασίζουν να ζήσουν εις βάρος των άλλων. Και ανοήτως, οι άλλοι τους επιτρέπουν να ζουν εις βάρος τους. Παλιότερα τουλάχιστον που επικρατούσε ο πιο δυνατός πολέμαρχος υπήρχε μια αξιοκρατία στο επίπεδο της σωματικής ρώμης, της πολεμικής τέχνης κλπ. Τώρα, και να είσαι ικανός να ζήσεις δουλεύοντας, αν γίνεις μέρος αυτού που ονομάζεται "πολιτικό σύστημα", τελικά μαθαίνεις να ζεις εις βάρος των άλλων και, με τον έναν ή με τον άλλον τρόπο τα καταφέρνεις να θέσεις υποψηφιότητα για τους "100 χειρότερους". Δεν είναι τυχαίο λοιπόν ότι όλοι αυτοί ψηφίζονται για τους 100 χειρότερους, ενώ ψηφίζονται και για κυβερνήτες. Αυτό γίνεται σχεδόν αναγκαστικά γιατί δεν υπάρχουν πολλές εναλλακτικές. Εγώ σήμερα στηρίζω π.χ. Κωστάκη. Αν απέναντι δεν ήταν ο Γιωργάκης αλλά ένας σοβαρός άνθρωπος, θα αναγκαζόμουν να στηρίζω Κωστάκη; Το κάνω με πολύ βαριά καρδιά. Δεν σημαίνει αυτό ότι δεν προβληματίστηκα για το αν θα έπρεπε να τον περιλάβω στους 100 χειρότερους. Αλλά αν βάλουμε εγώ κι εσύ υποψηφιότητα, για κάποιον παράξενο λόγο δεν θα μας ψηφίσει κανένας. Το σύστημα είναι φύσει πελατειακό, λειτουργεί κάπως περίεργα. Υπάρχει η αντινομία που περιγράφεις αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι ανάξιοι. Να σου πω και κάτι άλλο; Αυτούς ξέρουμε, με βάση αυτούς θα ψηφίσουμε.

  158. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 05/03/2009 13:14:59

    Η λογική της επιλογής του σκατού που επιπλέει είναι που μας έφερε σε αυτά τα χάλια .

  159. M avatar
    M 05/03/2009 14:10:20

    Ανδρέας Παπανδρέου
    Κωνσταντίνος Καραμανλής
    Σημίτης
    Κόκκαλης
    Λαλιώτης
    Πάγκαλος
    Παπαντωνίου
    Μαρία Δαμανάκη
    Μητσοτάκης
    Ψωμιάδης
    Τραγάκης
    Αβραμόπουλος
    Βαρδινογιάννης (ο πρεσβύτερος)
    Τα αφεντικά του ΔΟΛ
    Τα αφεντικά του (όλοι) Mega
    Νταλάρας
    Κόκκαλης
    Τζίγγερ
    Γκαγκάτσης


    Τον Κόκκαλη τον είπα;

  160. Τηλέμαχος avatar
    Τηλέμαχος 05/03/2009 14:25:40

    Εγώ δεν συμφωνώ με το να μπει ο Κωστάκης στη λίστα με τους 100 χειρότερους. Σοβαρά το λέτε; ΝΔ ψήφισα μία φορά στη ζωή μου αλλά πρέπει να δεχθούμε όλοι ότι επί Κωστάκη έγινε η στροφή στη Ρωσία. Θυμηθείτε λίγο την εποχή Μητσοτάκη (Αμερικανοκρατία μέχρι λαγνείας) και Σημίτη (Αμερικανοκρατία με τα γλυκά μάτια στους Γερμανούς) και θα δείτε ότι η στροφή στους Ρώσους και τα γλυκά μάτια στους Γάλλους, που έφερε ο Κωστάκης ήτανε τεράστια και δυσεπίτευκτη. Φάνηκε και στην Κύπρο και στα ενεργειακά και στα αμυντικά και παντού. Αυτά έχουν σημασία για τη χώρα.

    Δηλαδή αν είναι να επηρεαζόμαστε από τα ΜΜΕ και το κλίμα της σκανδαλολογίας, τότε καήκαμε. Να κάνουμε τη διάκριση της δικής μας γνώμης και της μασημένης τροφής περί "ανικανότητας". Εγώ συγγνώμη αλλά μια χαρά ικανό τον βρίσκω. Τι θέλατε δηλαδή να κάνει; έκανε και το κομμάτι του με το βέτο στα Σκόπια, κρατάει ισορροπίες και με τους Αμερικάνους που είναι σφόδρα δυσαρεστημένοι με όλα αυτά.

    Ο Καραμανλής όταν φύγει και όταν περάσει καιρός θα έχει αποτιμηθεί πιστεύω θετικά το πέρασμά του από την πρωθυπουργία.

    Ομοίως και για τον θείο του. Ο Καραμανλής ο παλιός ήτανε ο καταλύτης στη γεφύρωση του χάσματος αριστεράς-δεξιάς. Έθεσε τις βάσεις για τη μεταπολίτευση. Νομίζετε ότι είναι λίγο αυτό; Στον Καραμανλή οφείλεται η άνοδος του Ανδρέα στην εξουσία και η εκτόνωση μεγάλης μάζας του λαού που ήταν 30 χρόνια στην απέξω. Μας έβαλε και στην ΕΟΚ με το ζόρι όταν δεν μας ήθελε σχεδόν κανείς. Στα μείον του Καραμανλή η ισοπέδωση της Αθήνας το 1950-60.

    Ένας που θα ήτανε αναμφισβήτητα στις ηψυλές θέσεις των χειρότερων θα ήτανε ο Ιωαννίδης. Από κει και πέρα οι υπόλοιποι σύγχρονοι με ρέγουλα παιδιά...

  161. theo1611 avatar
    theo1611 05/03/2009 14:52:53

    @Τηλέμαχος

    Δεν έχουμε μπεί ακόμη να σταθμίσουμε τα συν και τα πλην. Αυτό πρέπει να ακολουθήσει βέβαια!!!

    Προς το παρόν δίνουμε το όνομα και εντοπίζουμε το λόγο για τον οποίο ο καθένας μας τον κατατάσσει στους χειρότερους

  162. theo1611 avatar
    theo1611 05/03/2009 15:11:10

    Γιάννης Αγγέλου, γιατί η ενασχόλησή του ως διευθυντή του γραφείου του Πρωθυπουργού της χώρας τον οδήγησε, ως μη ώφειλε, αρκετές φορές ως μάρτυρα στα Δικαστήρια (αν όλες οι υποθέσεις που έχει εμπλακεί γίνονταν αντικείμενο δικαστικής διερεύνησης, θα έτρεχε από το πρωϊ μέχρι το βράδυ στα δικαστήρια να καταθέτει. Εμείς γιατί να τον πληρώνουμε όμως?)

  163. Γιάννης avatar
    Γιάννης 05/03/2009 15:21:40

    αν το κάνετε 300 αντί για 100 σας έχω την λίστα έτοιμη

  164. theo1611 avatar
    theo1611 05/03/2009 15:35:05

    Ο "κωλοτούμπας" Έλληνας, αυτός που χωρίς να έχει αλλάξει τίποτα ουσιαστικό στο περιβάλλον που δραστηριοποιείται και τον επηρρεάζει, πηαγαίνει από τη μια άκρη στην άλλη για ιδιοτελείς σκοπούς.

    Για να βοηθήσουμε και το Γιάννη τους 100 να τους κάνει 300!!!

  165. leon avatar
    leon 05/03/2009 15:40:25

    Τι μια φορα ρε τηλεμαχε ψηφισες ΝΔ? Απο αυτα που γραφεις πρεπει να τον εχεις σε κορνιζα πανω απο το κρεββατι σου μαζι με το οποιο θειο πιστευεις!

  166. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 05/03/2009 15:44:46

    Κακός Έλληνας, ονομάζεται εκείνος που πιστεύει οτι δεν έιναι.

  167. theo1611 avatar
    theo1611 05/03/2009 15:50:31

    @ Ξένος Δάκτυλος

    Το μόνο που δεν μπορείς να κατηγορήσεις τον ΄Ελληνα είναι ότι δεν έχει το γνώθι σαυτόν σε σχέση με το πόσο σκατιάς είναι!!!

    Αναζητούμε τους χειρότερους μεταξύ μας με ονοματεπώνυμο και για ποιό λόγο!!!

    Άντε να πηγαίνουμε και από το γενικό στο ειδικό.

  168. LEON avatar
    LEON 05/03/2009 15:51:19

    Ό Έλληνας ψηφοφόρος...μακράν..Αυτός ό ξερόλας,μάγκας,εξυπνάκιας,παρτάκιας,γατόνι..ό έχων άποψη γιά "τά πάντα όλα"..

  169. Αnonynous (του 143) avatar
    Αnonynous (του 143) 05/03/2009 15:51:59

    @ 195 "νήπιος γέρων"
    Δεν είπα εγώ ότι ήταν ο πρώτος νεκρός αξιωματικός. Η αλήθεια είναι ότι ήταν ο πρώτος νεκρός έλληνας ανώτερος αξιωματικός (με το βαθμό του Συνταγματάρχη) στην Αλβανία.

  170. Αnonynous (του 143) avatar
    Αnonynous (του 143) 05/03/2009 15:52:37

    @ 183 ψυχραιμία
    Σωστό εν μέρει αυτό που λές. Ο παππούς μου έλεγε όμως ότι ο Φρυζής ήταν σοσιαλιστής, οπαδός του Ζωρές, αλλά όχι κομμουνιστής.
    Για τα Μικρασιατικά τώρα. Η ιστορία έδειξε εκ των υστέρων ότι οι αντίθετοι με την εκστρατεία είχαν τελικά δίκιο. Λάθος είχαν αυτοί που έκαναν την άφρονα τυχωδιωκτική πράξη, συρόμενοι πίσω από τους Αγγλογάλους: Και Βενιζελικοί και (περισσότερο) οι Λαικοί, με την εκστρατεία της Άγκυρας. Χωρίς αυτή την άφρονα εκστρατεία, ο Ελληνισμός Μικράς Ασίας, Καππαδοκίας και Πόντου θα ήταν ακόμα στις αξέχαστες πατρίδες.
    Από την άποψη αυτή, το κήρυγμα ανυποταξίας του Μπεναρόγια, εκ πρώτης όψεως "προδοτικό", σε τελική ανάλυση δικαιώνεται ιστορικά ως διορατική πράξη.

  171. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 05/03/2009 15:59:20

    @119 anonymous: το χωρίο που παραθέτεις στα ελληνικά μεταφράζεται: λαχταρώντας να ζήσει σε μια εβραϊκή κοινωνία και έχοντας λίγα να τον δένουν με την ελλάδα, μετανάστευσε στο Ισραήλ το 1953, ... και πέθανε το 1979 σε έσχατη φτώχεια ...

    Τα στερνά νικάν τα πρώτα λέμε στην Ελλάδα.

  172. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 05/03/2009 16:02:21

    Τι λες βρε Ανώνυμε 143+220! Τι λες άνθρωπέ μου! Ίδιο πράγμα είναι η υπονόμευση της πολεμικής προσπάθειας και ίδιο πράγμα η αυτοσυγκράτηση προτού αυτή ξεκινήσει;! Αν ξεκινήσει η πολεμική προσπάθεια ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΟΝΟΜΕΥΤΕΙ, πρέπει να προστατευτεί. Ο Μπεναρόγια υπονόμευε το ζήτημα με εντολή Λένιν. Σοβαρά μιλάμε; Διορατική πράξη! Δεν καταλαβαίνουμε τα βασικά, ποια είναι πορτοκάλια και ποια είναι μήλα και θέλουμε να έχουμε και άποψη. Ωραία!

  173. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 05/03/2009 16:03:19

    με την Ελλάδα διορθώνω.

  174. Τηλέμαχος avatar
    Τηλέμαχος 05/03/2009 17:54:40

    leon, ναι μία φορά μόνο, το 2004. Και ούτε και τον Ιούνιο θα ψηφίσω. Θα ψηφίσω Παπαθεμελή. Αλλά αυτό δεν είναι η ουσία. Η ουσία θα ήταν αν διαφωνούσες με αυτό που έγραψα να μας εξηγούσες τους λόγους.

  175. theo1611 avatar
    theo1611 05/03/2009 17:57:40

    O "προικισμένος" Έλληνας, που πωλεί σε δόσεις το μυαλό του για να ικανοποιήσει το "εγώ" και όχι το "εμείς".

    Νίκος Χριστοδουλάκης, το μυαλό που έχει την ικανότητα να συντάξει ολοκληρωμένο σχέδιο αλλά για κάποιο περίεργο λόγο το κάνει τμηματικά και αποσπασματικά και χάνει το "timing"

  176. ... avatar
    ... 05/03/2009 19:54:54

    Επώνυμε,
    Υπάρχει παθογένεια του συστήματος, όπως υπάρχουν και άλλα 100 πράγματα που κάνουν την δημοκρατία που έχουμε να μην λειτουργεί όπως θα έπρεπε, όπως θα άρμοζε σε μια πραγματική Δημοκρατία. Αυτό το δέχομαι.

    Από την άλλη, όμως, δεν δέχομαι την σχεδόν χυδαία ντετερμινιστική οπτική σου σχετικά με το ποιοι εκλέγονται στα ανώτερα αξιώματα και την απλή ανοχή από τους υπόλοιπους πολίτες. Παραδείγματα, όπως του Ανδρέα Παπανδρέου και του Βενιζέλου, μας δείχνουν ότι υπήρχε μια πραγματική λατρεία στο πρόσωπό τους, από την μια μεριά του πληθυσμού και μια σφοδρή αντιπάθεια από το άλλο μισό( εδώ μπαίνει το μίσος που λέγαμε). Αυτού του είδους η "πολιτικοποίηση" έχει μειωθεί, πάντως, τα τελευταία χρόνια με αποτέλεσμα οι εκλεγόμενοι να είναι πιο "λάιτ" από τους παλιότερους.

    Δεν γίνεται δηλαδή να λέμε ότι ο Βενιζέλος από τη μία είναι ο καλύτερος πολιτικός που έχει αναδείξει το νεοελληνικό κράτος, και από την άλλη να θεωρείται από τους χειρότερους Έλληνες. Είναι βαθύτατα αντιφατικό και δείχνει ότι είτε η μία είτε η άλλη πλευρά χρησιμοποιεί τελείως λάθος πολιτικά κριτήρια. Γενικά σα κοινωνία δεν ζυγήζουμε σωστά τα πράγματα, το μόνο που μας ενδιαφέρει είναι να βγάλουμε την απόφαση για την ενοχή του άλλου.

    Επίσης, δίνεται( όχι μόνο από σένα) μια τεράστια σημασία στα πρόσωπα και όχι στις συνθήκες. Να πω ότι είχαμε χούντα ή βασιλεία, οπότε δεν τίθεται θέμα ελευθερίας( μιας και είπα χούντα, δεν είδα τον Παπαδόπουλο στη λίστα σου) να το καταλάβω, με την έννοια ότι μας επιβάλλονται όλοι αυτοί, αλλά έχουμε έστω και μια υποτυπώδη δημοκρατία. Επίσης, με τον τρόπο που αντιμετωπίζεις τα πράγματα, ότι δεν ευθυνόμαστε για τίποτα σα λαός, πρέπει να δεχτείς ότι δεν μπορούμε να κάνουμε και τίποτα( το ζεύγος ελευθερία και ευθύνη πηγαίνει πάντα μαζί) επομένως (θα έπρεπε να) δικαιολογείς όποιον βγαίνει και τα σπάει διαμαρτυρόμενος για το καθεστώς αυτό. Άμα μου πεις ότι κακώς θα τα σπάσει επειδή πάλι εμείς θα τα πληρώσουμε μέσω φόρων, θα σου πω ότι δεν θα έπρεπε να πληρώνεις φόρους σε ένα μη-δημοκρατικό καθεστώς.

    Σχετικά με το πελατειακό σύστημα, το αντιμετωπίζουμε από διαφορετική σκοπιά. Εσύ θεωρείς ότι αυτό μας επιβάλλεται( από που, δεν έχω καταλάβει ακόμα), ενώ εγώ πιστεύω ότι είναι τα άτομα που το διαμορφώνουν.

    Το δίλημμα ή Γιωργάκης ή Κωστάκης μένει ασχολίαστο.

    Όσοι μας έχουν κάτσει στο σβέρκο τόσα χρόνια, είναι επειδή βολεύεται μια μεγάλη μερίδα του ελληνικού λαού. Όσο δύσκολο και να σου είναι να το αποδεχτείς πρέπει να το κάνεις κάποια μέρα.

  177. ... avatar
    ... 05/03/2009 19:56:58

    *(Δεν γίνεται δηλαδή να λέμε ότι ο Βενιζέλος από τη μία είναι ο καλύτερος πολιτικός που έχει) να επιδείξει το νεοελληνικό κράτος

  178. Αnonynous (του 143) avatar
    Αnonynous (του 143) 05/03/2009 20:41:41

    @ Επώνυμος 221
    Οι λαοί δεν πρέπει να είναι κοπάδια προβάτων, που ακολουθούν τους ηγέτες, όταν οι τελευταίοι σφάλλουν. Όταν φέρονται έτσι, το πληρώνουν ακριβά, αυτό διδάσκει η Ιστορία.
    Ενώ οι Βαλκανικοί πόλεμοι ήταν απελευθερωτικοί (πλειοψηφία Ελληνικού πληθυσμού στημ Μακεδονία, Ήπειρο, Θράκη), η Μικρασιατική εκστρατεία ήταν τυχοδιωκτική, εκ των προτέρων καταδικασμένη πολεμική περιπέτεια, ένα λάθος αφρόνων ηγετικών ομάδων.
    Το αποτέλεσμα μπορούσε να το προβλέψει κάθε σώφρων Έλλην. Δυστυχώς, ο κομματισμός λειτούργησε σαν παρωπίδα.
    Ο ίδιος ο Στρατηγός Πλαστήρας, όχι απο τους διορατικότερους πολιτικούς, αλλά ασφαλώς από τους πιό έντιμους και πατριώτες, αναγνώρισε με τον τρόπο του στη "δίκη των 6", ότι η όλη Μικρασιατική περιπέτεια ήταν μια μέγιστη πράξη αφροσύνης.
    Αλλά δυστυχώς, δεν ήταν οι "6" (και η πολιτική τους παράταξη) οι μοναδικοί υπεύθυνοι.
    Η Ιστορία μπορεί να αργεί να κρίνει, αλλά όταν κρίνει, δυστυχώς κρίνει τελεσίδικα.

  179. οδηγός ΗΣΑΠ avatar
    οδηγός ΗΣΑΠ 05/03/2009 23:57:09

    Οι ταξιτζήδες!

  180. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 06/03/2009 00:31:29

    Τρεις τελίτσες, δεν κατάλαβα! Θα μου κάνεις έλεγχο ποιους έχω και ποιους δεν έχω στη λίστα μου; Τι σόι πνευματική τρομοκρατία είναι αυτή! Θα πρέπει δηλαδή να δώσω πιστοποιητικά αντιχουντισμού και πιστοποιητικά φρονημάτων! Τι λέτε ρε λαμόγια! Η παράλειψη είναι συνειδητή, διότι η άποψή μου λοιπόν είναι ότι ο Παπαδόπουλος ΔΕΝ ανήκει στη λίστα με τους χειρότερους. Όχι ότι δεν ήταν καταστροφική η χούντα, αλλά γιατί πρέπει να μάθουμε ως λαός να μην λειτουργούμε με βάση τις διαταγές του politically correct, αλλά με βάση αυτό που βλέπουμε ως πραγματικότητα. Εν πάση περιπτώσει, αυτή τη στιγμή δεν θα σου εξηγήσω γιατί δεν βάζω την Παπαδόπουλο, για τον λόγο ότι δεν έχω να δώσω σε κανέναν πιστοποιητικά αντιχουντισμού.

    Ποιος είπε ότι "μας επιβάλλεται" το πελατειακό σύστημα; Αυτό που είπα είναι ότι "αναγκαστικά" ψηφίζεις κάποιον από αυτούς γιατί δεν έχει άλλους. Το "αναγκαστικά" δεν σημαίνει ότι επιβάλλεται. Ένας σημαντικός λόγος ηθικού καταναγκασμού είναι όταν διαλέγεις κυβέρνηση. Όταν προτιμάς σε κυβερνήσει ο χι σε σχέση με τον ψι, οπότε ψηφίζεις χι. Εκεί ψηφίζεις κόμμα εξουσίας. Ένας άλλος σημαντικός λόγος είναι ο "κομματικός πατριωτισμός", η κομματική καταγωγή. Π.χ. ένας αριστερός ψηφοφόρος του ΠΑΣΟΚ, μπορεί να έχει σιχαθεί το ΠΑΣΟΚ, αλλά δύσκολα θα ψηφίσει ΝΔ, πιο πιθανό είναι να ψηφίσει ΣΥΝ ή ΚΚΕ. Αντίστροφα ένας δεξιός ψηφοφόρος της ΝΔ δύσκολα να ψηφίσει ΠΑΣΟΚ, πιο πιθανό είναι ψηφίσει ΛΑΟΣ ή κάτι αντίστοιχο. Έτσι όμως αποτρέπεται η αξιοκρατική επιλογή. Άλλος καταναγκασμός είναι οι κομματικές δομές. Έρχεται π.χ. ο καθηγητής Παυλόπουλος που κάποιος αριστερός τον θαύμαζε ως φοιτητής και κατεβαίνει στην πολιτική με τη ΝΔ. Ε, δεν θα τον ψηφίσει. Εκεί παίζει ρόλο και η κομματική καταγωγή, αλλά παίζει ρόλο και ότι αυτός που εντάσσεται σε κομματικές δομές κουβαλάει πάνω του όλη την παθογένεια των κομματικών δομών, ενώ μόνος του δεν θα του έδινε κανείς σημασία. Άλλος παράγοντας είναι ότι πρέπει να παρατήσεις τα πάντα για να ασχοληθείς με τα κοινά. Υπάρχουν πράγματα που ένας άνθρωπος με στοιχειώδεις ηθικές αναστολές δεν είναι σε θέση να τα κάνει για να "ανέλθει" στην κομματική πυραμίδα. Έρχεται π.χ. κάποιος να κατεβεί ως βουλευτής. Σου λέει, να υπηρετήσω τη χώρα μου. Στην πορεία ανακαλύπτει ότι θέλει ένα σωρό λεφτά για μια αξιοπρεπή προεκλογική εκστρατεία. Είναι δημοφιλής στον κύκλο του και πιστεύει ότι μπορεί να τα καταφέρει με εισφορές φίλων και γνωστών. Όμως έλα που τα λεφτά δεν του βγαίνουν τελικά. Κάποιος από τους γνωστούς του είναι εργολάβος δημοσίων έργων και του λέει "θα σου δώσω εγώ τόσα λεφτά, αλλά κοίτα να παίρνουμε δουλειές όταν βγεις". Αν πάει να το παίξει ηθικός και τίμιος, δεν θα του βγει η προεκλογική εκστρατεία. Κατά 99% θα τα πάρει τα χρήματα και φυσικά δεν θα φανεί αχάριστος. Οπότε το σύστημα αναπαράγεται. Δεν φταίει κάποιος άλλος, αλλά όλοι και κανένας ταυτόχρονα, διότι αυτή η κατάσταση δεν θα αλλάξει με μια μεταβολή της ατομικής συμπεριφοράς κάποιου, θα αλλάξει αν και όταν αλλάξει ποτέ το πολιτικό σύστημα. Αυτή τη στιγμή δεν μπορεί να αλλάξει από μόνο του.

    Πώς δεν γίνεται να λες για το Βενιζέλο ότι είναι ο καλύτερος πολιτικός και από τους χειρότερους Έλληνες. Τι σημαίνει "ο καλύτερος πολιτικός", πρώτα πρώτα; Έπειτα, μπορεί άλλοι να έχουν τη γνώμη ότι είναι στους χειρότερους Έλληνες και άλλοι ότι είναι στους καλύτερους. Παίζει μεγάλο ρόλο και η πολιτική καταγωγή, καθώς και το πόσο έχεις πιστέψει την επίσημη προπαγάνδα της σχολικής ιστορίας. Πόσο το έχεις ψάξει μόνος σου στη συνέχεια, δηλαδή. Τέλος, μπορεί πολύ απλά να σημαίνει ότι η τάξη των πολιτικών είναι ότι χειρότερο υπάρχει σε αυτή την χώρα και ότι ο καλύτερός της είναι ο κορυφαίος ανάμεσα στους χειρότερους, ο "αρχηγός των χειρότερων". Γίνεται και παραγίνεται λοιπόν.

  181. ... avatar
    ... 06/03/2009 11:28:39

    Επώνυμε, γιατί ωρύεσαι έτσι; Εδώ εσύ την πρώτη φορά που αναφέρθηκες σε μένα, εννόησες ότι ήμουν προβοκάτωρας και στημένος, και ότι κάτι τέτοιους σαν κι εμένα πρέπει να τους καταγγέλουμε. Εγώ θεωρώ ότι κάτι τέτοιους σαν κι εσένα πρέπει να καταγγέλουμε. Που δικαιολογούν ανθρωπάρια σαν τον Παπαδόπουλο, όχι γιατί δεν θεωρούν την χούντα καταστροφική, αλλά γιατί δεν θέλουν να λειτουργούν με βάση τι θεωρείται politically correct( τι εννοεί εδώ ο ποιητής;).

    Στα υπόλοιπα, εάν δέχεσαι ότι το σύστημα προάγει( πάντα;) τους χειρότερους, τότε το σύστημα αυτό είναι άθλιο και πρέπει να αλλάξει. Κι αν είναι τέτοιο, δικαιολογείται ο καθένας να κάνει ό,τι θέλει αφού δεν υπάρχει λαϊκή εκπροσώπηση και στο κάτω-κάτω η κοινωνία τυραννιέται από όλους αυτούς( και άλλους) που αναφέρεις. Επομένως γιατί να μην τα σπάνε οι κουκουλοφόροι; Γιατί να μην καίνε δημόσια κτίρια και τράπεζες; Ποιος νοιάστηκε;

    Κατά τη γνώμη μου βέβαια δεν είναι τέτοιο το σύστημα. Απλά πατάνε στην αδιαφορία της μιας μεριάς και από την άλλη στην τύφλα των υπολοίπων που φανατίζονται για τον ΓΑΠ ή τον Κωστάκη, για να την βολέψουν κι αυτοί αργότερα. Αυτοί οι κηφήνες είναι οι χειρότεροι. και είναι πολλοί, οπότε όταν λέμε λαός εννοούμε κι αυτούς, μην το ξεχνάμε.


    Το θέμα είναι όμως ότι όλοι έχουμε ευθύνη για την κατάσταση, άλλοι μεγαλύτερη, άλλοι μικρότερη. Και για να αλλάξουν τα πράγματα, η λύση σίγουρα δεν είναι να ψηφίζεις με κριτήριο το τι σου σερβίρουν στο πιάτο, ειδικά τα δύο μεγάλα κόμματα. Αυτή είναι η γνώμη μου, που ήδη ξέρω ότι διαφωνείς, αλλά δεν πειράζει. Όλοι κρινόμαστε.

  182. ... avatar
    ... 06/03/2009 11:37:00

    Και στο κάτω-κάτω, ο λαός πηγαίνοντας στις εκλογές νομιμοποίει το πολιτικό σύστημα, και ειδικώτερα σταυρώνοντας τα συγκεκριμμένα πολιτικά πρόσωπα, τους αναδεικνύει και τους επιτρέπει να φέρονται έτσι. Και μετά γκρινιάζει. Ε, τα θελε και τα πάθε.

  183. Δευκαλίων avatar
    Δευκαλίων 06/03/2009 12:02:25

    Αγαπητό ΑΝΤΙ WEBLOG

    Η ιδέα σου για τους 100 χειρότερους ΄Ελληνες, είναι φανταστικά υπέροχη, αλλά δεν γνωρίζω εάν αναφέρεσαι στους εκ γένους ΄Ελληνες ή σε αυτούς πού κρύβονται με ελληνικά ονόματα, διότι αυτοί εκτελούν σχέδια της κρυφής πατρίδος τους, η οποία πατρίδα τους έχει ανθελληνικά σχέδια.
    Λοιπόν είναι πέντε οι κατηγορίες των χειροτέρων λεγομένων Ελλήνων.

    1) Αυτοί πού λυσσαλέως πολέμησαν την Ελληνική σκέψη και μετέτρεψαν τον ΄Ελληνα σε πρόβατο και δούλο.
    2) Αυτοί πού συρρίκνωσαν τον διάσπαρτο ανθίζοντα Ελληνισμό εντός της Ελληνικής επικράτειας και μετά την σχεδιαζομένη συρρίκνωσή μας, δεν θα υπάρχουν φωνές μέσα στις καρδιές των διαφόρων κρατών να αντισταθούν στην προβλεπομένη μας συρρίκνωση.
    3) Αυτοί που διά νόμου κατέστρεψαν την Ελληνική γλώσσα με το μονοτονικό, την (δημοτικιά) και την σχεδιαζομένη μονοφωνική με το Χαλκιδαϊκό αλφάβητο.
    4) Αυτοί πού κατέστρεψαν την διατροφική μας ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ.
    5) Αυτοί πού επέτρεψαν την ανεξέλεγκτη εισροή αλλοδαπών, με τις μελλοντικές καταστάσεις πού θα δημιουργήσουν.

    Προσωπικά θα έκανα την πρόταση να φτιάξουμε ένα μνημείο από πέτρες σαν πυραμίδα, σε κάθε πέτρα να γραφή το όνομα κάθε ενός και το ανθελληνικό έργο πού έχει επιτελέσει.

  184. σπυρος avatar
    σπυρος 06/03/2009 18:22:37

    οι αρβανιτες μισουν των αρχαιο ελληνικο πολιτισμο γιατι ξερουν οτι δεν καταγονται απο τους αρχαιους ελληνες.καταφεραν να κανουν την ελλαδα ενα απεραντο τσιφτετελη.ακομα καταφεραν προ 15 ετειας να κανουν στην ελλαδα μουσικα σχολεια και οχι καλητεχνικα λεικια οπως στην ιταλια.αυτη ριξαν τον τατουλη που και ο ιδιοςδεν το ξερη

  185. ΡΙΖΟΒΟΛΟΣ avatar
    ΡΙΖΟΒΟΛΟΣ 06/03/2009 19:01:49

    1.ΑΛΚΙΒΙΑΔΗΣ
    2.ΚΛΕΩΝΑΣ
    3.Ο ΚΛΑΣΙΚΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ Ο ΜΑΛΑΚΑΣ
    4.ΕΓΩ ΕΓΩ ΕΓΩ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΝΗΚΩ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ.
    5.ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ
    6.ΖΑΧΑΡΙΑΔΗΣ ΝΙΚΟΣ
    7.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
    8.ΣΗΜΙΤΗΣ ΚΩΣΤΑΣ
    9.Ο ΚΛΑΣΙΚΟΣ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ Ο ΠΛΟΥΣΙΟΣ ΠΟΥ ΑΔΙΑΦΟΡΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥ.
    10.ΡΕΠΟΥΣΗ
    11.ΠΗΛΙΟΣ ΓΟΥΣΗΣ
    12.ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ(ΠΑΠΠΟΥΣ ΚΑΙ ΕΓΓΟΝΟΣ)
    13.ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Α ΓΛΥΞΠΟΥΡΓΚ
    14.ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ ΝΤΟΡΑ

  186. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 07/03/2009 12:55:53

    Τρεις τελίτσες, ή έκφραση γνώμης είναι ελεύθερη, και ως προς το να γίνει και ως προς το να μην γίνει. Αυτό όμως που είναι κλασική μορφή ηθικής παρενόχλησης είναι οι απόπειρες ταμπελοποίησης και τσουβαλιάσματος. Πράγματ που είναι φυσικά κλασική τακτική προβοκατόρων σαν και του λόγου σου. Δεν θυμόμουν ότι σε είχα χαρακτηρίσει προβοκάτορα και σε ευχαριστώ που μου το θύμησες. Πράγματι, αξίζεις τον τίτλο και το απέδειξες.

  187. Anastasia avatar
    Anastasia 13/03/2009 05:22:54

    Ελευθέριος Βενιζέλος
    Κωνσταντίνος Καραμανλής ο Α'

    Και οι δύο Εθνικοί Προδότες

  188. Cinema Strange avatar
    Cinema Strange 14/03/2009 17:33:07

    συμφωνώ σ μεγαλο βαθμο με τον Strange Attractor.
    εκτοσ απ αυτο πιστεύω οτι πανε επισης οι
    1) καραμανλης τωρινος (δν χρειαζεται καν δικαιολογιση παρα μονο να κοιταξουμε γύρω μας)
    2) ψωμιαδης ( με κανει να ντρεπομαι που ζω στην ελλαδα)
    3) ψευτοχριστιανοι, ψευτοφιλόσοφοι, ψευτοπροοδευτικοι
    4) εμενα που θελω να παρατησω την ελλαδα και να παω να σπουδασω έξω

    πανω απ'όλα βάζω τον καποδιστρια που πιστεψε στ ελληνικο έθνος.. (δεν ηξερε δεν ρώταγε?)

  189. Svista avatar
    Svista 15/03/2011 20:06:12

    περισσοτεροι κανουν το ιδιο τωρα αλλα με χρυσα κουτάλια.Ορισμενοι υπάρχουν παραπάνω!

  190. Δημητρης avatar
    Δημητρης 18/10/2011 20:59:20

    Η γενιά μου μπορεί να μην εχει ζήσει πολλα γεγονότα,αλλα δεν υπάρχει αμφιβολία οτι ο Χειρότερος Έλληνας όλων των εποχών τουλάχιστον για εμένα έιναι Ο Γ.Παπανδρέου.
    Ασχετα με το ξεπούλημα και την κοροιδία.
    Απο την στιγμή που το 2003 ξεπούλησε την Μακεδονία,για μένα χρειάζεται θάνατο.
    Και μετα πάω και τα βάζω με τους σκοπιανους ο εχθρος είναι εδώ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.