#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
14/04/2012 17:27
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι όμορφες εφεδρείες όμορφα καίγονται...



Είμαστε πλέον λίγες μέρες πριν τις εκλογές. Τις εκλογές τις οποίες το πολιτικό σύστημα προσπάθησε με κάθε τρόπο να αποφύγει όπως δείχνουν τα γεγονότα του τελευταίου έτους. Γιατί σε αυτές τις εκλογές το πολιτικό σύστημα υποχρεώνεται να πληρώσει ένα πανάκριβο τίμημα.

Στην Ελλάδα της ύφεσης τα τελευταία δύο χρόνια το πολιτικό προσωπικό έχει υποστεί τεράστια φθορά επωμιζόμενο, αναμφισβήτητα και δίκαια, τις ευθύνες για το οικονομικό βατερλό της χώρας. Και κυρίως το βάρος επωμίζεται το ΠΑΣΟΚ και το ενοχικό κομμάτι της δεξιάς που προσπάθησε να γίνει ΠΑΣΟΚ στη θέση του ΠΑΣΟΚ. Το κομμάτι αυτό το οποίο αποτέλεσε τη ραχοκοκκαλιά της Μεταπόλιτευσης και το οποίο ομνύει στο όνομα αυτής.

Τα πρόσωπα της Μεταπολίτευσης ταχύτατα αποδομούνται και χάνουν το κύρος τους όπως και οι πρακτικές τους.  Ο Α. Τσοχατζόπουλος είναι στον ανακριτή, η Ν. Μπακογιάννη κατηγορούμενη για το ποθεν έσχες, ο Θ. Πάγκαλος τερμάτισε την πολιτική του καριέρα, πολλά άλλα στελέχη του ΠΑΣΟΚ δεν κατέρχονται επίσης στις εκλογές ή βρίσκονται αντιμέτωπα με το φάσμα της αποτυχίας εκλογής. Ο Γ. Σουφλιάς, ο Γ. Αλογοσκούφης, ο Γ. Βουλγαράκης, ο Θ. Ρουσσόπουλος, ο Δ. Σιούφας, ο Κ. Χατζηγάκης και άλλοι βρίσκονται εκούσια ή ακούσια εκτός της εκλογικής μάχης. Όλοι τους στελέχη με μακροχρόνια ή κρίσιμη παρουσία σε θέσεις κλειδιά στη λειτουργία της μεταπολιτευτικής Ελλάδας.

Ταυτόχρονα τα λιγότερα προβεβλημένα στελέχη, κατά κύριο λόγω οι βουλευτές, καλούνται να αναλάβουν το ρόλο της στήριξης του πολιτικού συστήματος. Ρόλο τον οποίο είναι αμφίβολο αν θα καταφέρουν να παίξουν. Και τις θέσεις τους σαν χαμηλότερου βεληνεκούς πολιτικά πρόσωπα καλούνται να πάρουν πολλοί άλλοι νεοσσοί του συστήματος, όχι απαραίτητα νέοι σε ηλικία, αλλά εμποτισμένοι με τις μεθόδους και τις πρακτικές του μεταπολιτευτικού πολιτικού τοπίου. Οι οποίοι είναι επίσης εξαιρετικά αμφίβολο αν θα τα καταφέρουν.  Το πιθανότερο είναι να αποτύχουν στην αποστολή τους.

Η Μεταπολίτευση ρίχνει στη μάχη τις τελευταίες τις εφεδρείες σε μια τελευταία προσπάθεια να διατηρήσει το ίδιο status quo στην πολιτική ζωή, σε μια τελευταία προσπάθεια να κρατηθεί στη ζωή. Οι εφεδρείες αυτές, σε αυτό το πολιτικό σκηνικό, το πιθανότερο είναι να γίνουν παρανάλωμα του πυρός. Μετά από αυτές τις εκλογές, η Μεταπολίτευση με στελέχη άπειρα, άκαπνα στη ζωή (μιας και είναι άτομα που δεν αντιμετώπισαν τις πραγματικές δυσκολίες της ζωής, κυρίως στον επαγγελματικό στίβο) μάλλον δεν θα καταφέρει να συνεχίσει την ύπαρξή της και πιθανότατα θα δώσει τη θέση της σε ένα άλλο πολιτικό σύστημα, αυτο το οποίο θα αποκαλέσουμε Νέα Μεταπολίτευση.



Οι δυνάμεις του χθες είναι ακόμα αρκετά ισχυρές έτσι ώστε να μπορούν να δώσουν αυτή την τελευταία μάχη από καλή θέση αξιοποιώντας το πλεονέκτημά τους να έχουν ακόμα ισχυρά ερείσματα μέσα στον κομματικό μηχανισμό τις Ν.Δ, ασχέτως αν τα ερείσματά τους αυτά υπέστησαν συντριπτικό πλήγμα τον Νοέμβριο του 2009 με την εκλογή του Α. Σαμαρά στην προεδρία της Ν.Δ. Και συνεχίζουν να χάνουν την ισχύ τους από τη στιγμή που το μεταπολιτευτικό σύστημα επέλεξε να αποδυναμώσει τον Σαμαρά δημιουργώντας κόμματα με αποστολή να κόψουν την αυτοδυναμία Σαμαρά και να στηρίξουν το ΠΑΣΟΚ το οποίο ελέγχουν πλήρως. Αφού απέτυχαν στο στόχο τους με τη ΔΗΣΥ και τον Γ. Καρατζαφέρη  τώρα προσπαθούν να το επιτύχουν με το κόμμα Καμμένου από την άλλη μεριά του κομματικού φάσματος. Αποτελούν και αυτά τα κόμματα τις οπισθοφυλακές της μεταπολίτευσης, τις τελευταίες εφεδρείες του πολιτικού συστήματος το οποίο απειλείται μέσα στην επόμενη τετραετία με παύση της ύπαρξής του.

Αυτή τη στιγμή οι δυνάμεις εκείνες οι οποίες εκπροσωπούν τη Νέα Μεταπολίτευση παλεύουν και αγωνίζονται για την επιβίωση τη δική τους αλλά και της χώρας σε ένα καθεστώς οικονομικής ανέχειας και δυσπραγίας το οποίο προήλθε από την αισχρή διαχείριση των οικονομικών της χώρας από τις δυνάμεις της Μεταπολίτευσης. Οι άνθρωποι που θα αποτελέσουν τη Νέα Μεταπολίτευση δεν είναι ακόμη όλοι εδώ να δώσουν τη μάχη των εκλογών αλλά δίνουν τη δυσκολότερη και ουσιαστικότερη μάχη να κρατήσουν τη χώρα ζωντανή στο οικονομικό πεδίο. Είναι οι Έλληνες πολίτες που παλεύουν μόνοι τους για να κρατήσουν τη χώρα ζωντανή και μάλιστα χωρίς τις δυνάμεις της Μεταπολίτευσης οι οποιές προσπαθούν απλά να σώσουν το τομάρι τους και τη νομή της εξουσίας.

Η Νέα Μεταπολίτευση εκφράζεται πολιτικά από τον Αντώνη Σαμαρά, τον αποσυνάγωγο του μεταπολιτευτικού καθεστώτος, τον πολιτικού που πολεμήθηκε και πολεμάται απο τις δυνάμεις του χθες και από τη γενιά του Πολυτεχνείου – τη γενιά της Μεταπολίτευσης. Γιατί ο Σαμαράς έχει το πλεονέκτημα πως δεν είναι ένας από αυτούς, γι’ αυτό και για αυτό τόσα χρόνια τον είχαν αφήσει να «περιπλανιέται στην έρημο». Αλλά τώρα είναι εδώ και δίνει τη μάχη μαζί με αρκετά στελέχη νέα, και σε ηλικία και σε νοοτροπία, για να έρθει η Ελλάδα της επόμενης ημέρας. Ο Α. Σαμαράς είναι η επιλογή όσων αντιστέκονται στην κρίση χρησιμοποιώντας τη δύναμη της δημιουργίας. Είναι η επιλογή όσων θα αποτελέσουν τη Νέα Μεταπολίτευση, την προσπάθεια ανασυγκρότησης της χώρας για να μην ξαναφτάσουμε σε αυτό το σημείο οικονομικής, πολιτικής και κοινωνικής σήψης.

Ό,τι υπήρξε το Πολυτεχνείο για τη γενιά της Μεταπολίτευσης το ίδιο θα είναι η οικονομική κρίση και για εμάς. Η δυσκολία την οποία θα αντιπαρέλθουμε για να μπορέσουμε να ξυπνήσουμε και να φτιάξουμε τη χώρα μας ώστε να μην ξαναζήσουμε την παντός είδους χρεωκοπία που ζούμε σήμερα. Αφού πρώτα κάψουμε με την ψήφο μας τις οπισθοφυλακές του χτες. Γιατί οι όμορφες εφεδρείες όμορφα καίγονται!

Θωμάς Γ. Πράντζος

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Δραγουμης avatar
    Δραγουμης 14/04/2012 18:34:47

    o Σπηλιωτοπουλος, ο Μητσοτακης και ο Αβραμοπουλος ειναι η νεα Μεταπολιτευση?

    • radiomedic avatar
      radiomedic @ Δραγουμης 15/04/2012 12:46:01

      Θυμάσαι τη διαφήμιση Δ.Ν.Τ; Δεν Νομίζω Τάκη!

  2. Mara avatar
    Mara 14/04/2012 19:13:28

    O Καρατζαφέρης αποκαλύφθηκε...
    Όσο και να παλεύει, δύσκολα θα διασωθεί.

    Ο Καμμένος, το νέο λαϊκό είδωλο της δεξιάς ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙ...
    Τόσο απλά....

    • Θωμάς Γ. Πράντζος avatar
      Θωμάς Γ. Πράντζος @ Mara 15/04/2012 12:48:11

      Οι όμορφες εφεδρείες, όμορφα καίγονται.
      Χριστός Ανέστη!

      • Mara avatar
        Mara @ Θωμάς Γ. Πράντζος 16/04/2012 14:33:26

        Αληθώς ο Κύριος!!!
        Χρόνια Πολλά και καλή λευτεριά!!!

  3. ΤΑΣΟΣ ΚΩΤΣΗΣ avatar
    ΤΑΣΟΣ ΚΩΤΣΗΣ 14/04/2012 19:24:31

    Λίγες μέρες έχουν μείνει μέχρι τις εκλογές της 6ης Μαΐου και μάλλον ένα σημαντικό μέρος του αριθμού των Ελλήνων, ψηφοφόρων της συντηρητικής παράταξης, είτε δεν έχει αντιληφθεί τι ακριβώς συμβαίνει σήμερα στη χώρα είτε δεν ενδιαφέρεται γι αυτά που συμβαίνουν.
    Η εκτίμηση δεν είναι αυθαίρετη και δεν την γράφουμε επειδή θέλουμε να γράψουμε κάτι, αλλά επειδή από διάφορα γεγονότα και περιστατικά, που καθημερινά συμβαίνουν, εύκολα μπορεί κανείς να κάνει την ίδια διαπίστωση. Φυσικά δεν μπορεί κανείς να αμφισβητήσει πως σε ένα κλίμα αμφισβήτησης των πάντων και κυρίως του πλήρους εξευτελισμού των θεσμών, θα ήταν καλύτερα τα πράγματα. Αν δε λάβει κανείς υπόψη του πως ο Αντώνης Σαμαράς προσπαθεί να αποτινάξει από τη Νέα Δημοκρατία όλα τα δεσμά του παρελθόντος, τα οποία δικαίως ή αδίκως έχει χρεωθεί, τότε αντιλαμβάνεσθε πως έχουμε χωθεί μέσα σε ένα φαύλο κύκλο, που δε λέει να κλείσει.
    Δεν υπάρχει συγκροτημένη χώρα σήμερα σε λειτουργία, δεν υπάρχουν ούτε τα εχέγγυα, που θα επέτρεπαν να υπάρχουν έστω αμυδρές προσδοκίες για έξοδο από την κρίση, ενώ ούτε τρόποι, που θα μπορούσαν να βοηθήσουν υπάρχουν, πόσο δε μάλλον προτάσεις, δεδομένου πως και να μπορεί να τις κάνει κάποιος, δεν γίνεται να εισακουσθεί μέσα στη λαίλαπα, η οποία έχει ενσκήψει από τη μια άκρη της χώρας ως την άλλη. Μόνο ο λόγος του Αντώνη Σαμαρά είναι κρυστάλλινος, αυτός έχει πει και έχει προτείνει την ανάπτυξη ως μόνη διέξοδο από την κρίση.
    Δεν έχουμε κανένα λόγο και ως εκ τούτου δεν υπάρχει ούτε σκοπός ούτε και στόχος για να κινδυνολογήσουμε. Συνεπώς μπορούμε να δηλώσουμε μετά παρρησίας πως η κατάσταση είναι πολύ χειρότερη από τον τρόπο και με τις λέξεις που την περιγράφουμε. Ζούμε κυριολεκτικά ώρες τρόμου για τη χώρα και το μέλλον της, οι «νέοι σταυροφόροι» με ή χωρίς ΔΝΤ είναι προ των πυλών, ενώ οι «Σαρακηνοί», κυριολεκτικά και μεταφορικά, κυκλοφορούν ήδη μεταξύ μας και επιτείνουν έτι περαιτέρω τις καταστάσεις.
    Αν μιλήσουμε για καθεστώς ακυβερνησίας θα είναι λίγο…
    Αν μιλήσουμε για έκρυθμες καταστάσεις έχουμε πάει παρακάτω…
    Αν μιλήσουμε για αναρχία, είναι εδραιωμένη από ετών στη χώρα μας. Αντιλαμβανόμαστε λοιπόν καθαρά πως το μηδέν και το τίποτα μόλις και μετά βίας αρκούν να περιγράψουν το σκηνικό της καθημερινότητας μιας χώρας, της δικής μας χώρας.
    Ψοφοδεείς και ασήμαντοι πολιτικοί επιμένουν να παραμένουν στο προσκήνιο, κουμαντάροντας δήθεν την πορεία της χώρας, ενώ στην πραγματικότητα την ξεθεμελιώνουν ριζικά, με αποτρόπαιες συμπεριφορές και στάσεις, ενώ το μέλλον της είναι όχι απλά υποθηκευμένο, αλλά εντελώς κατεστραμμένο, με το χρόνο να μη προσδιορίζεται ως αρωγός, αλλά να φαίνεται και να είναι εχθρικός με συνέπεια όλα όσα επιχειρούνται σήμερα υπό το κράτος του πανικού και της προχειρότητας να λειτουργούν εκ προοιμίου ατελέσφορα.
    Η χώρα δε θα βγει από την κρίση που τη μαστίζει, αν συνεχισθεί να αναπαράγεται η ίδια κατάσταση, η οποία επικρατεί σήμερα και η οποία χαρακτηρίζεται επιεικώς αυτοκαταστροφική. Ο παραγωγικός ιστός της χώρας έχει υποστεί ανυπολόγιστη καταστροφή και δεν μπορεί σε καμιά περίπτωση να ανασυσταθεί και να ανακάμψει, μέσα σε ένα εντελώς αρνητικό περιβάλλον.
    Η Ελληνική οικονομία δεν μπορεί να σωθεί από τις «ενέσεις» του ΔΝΤ, οι οποίες μάλλον θα καταντήσουν τοξικές και δηλητηριώδεις, αν δεν καταφέρει να «γιατρευτεί» στο διάστημα της θεραπείας. Για να γίνουν όλα αυτά, μόνο ένας δρόμος υπάρχει και αυτός ο δρόμος δεν είναι άλλος από το δρόμο της ανάπτυξης, η οποία όμως πρέπει να επιχειρηθεί με κανόνες και μέτρα σε βάθος χρόνου.
    Η ανάπτυξη προϋποθέτει επενδύσεις, δηλαδή χρήματα, τα οποία το κράτος δεν έχει να δώσει, συνεπώς πρέπει να αναζητηθούν αλλού και φυσικά όχι στο ΔΝΤ, του οποίου τα ποσά των δανείων προς τη χώρα μας, ίσα – ίσα που επαρκούν για τις πληρωμές των μισθών των δημοσίων υπαλλήλων και την πληρωμή των δανεικών. Ανάπτυξη λοιπόν με ένα τεράστιο και υδροκέφαλο δημόσιο τομέα δεν μπορεί να προκύψει σε καμιά περίπτωση και πουθενά δεν γίνεται λόγος για τη δραστική μείωσή του, άλλωστε –όπως πλειστάκις έχει επισημανθεί- οι ανελαστικές δαπάνες του δημόσιου τομέα απλά χειροτερεύουν την κατάσταση και τη φτάνουν στο απροχώρητο.
    Τέλος και για να επανέλθουμε στην αρχική επισήμανση, οι Έλληνες έχουν χάσει και τη λεβεντιά τους και το φιλότιμό τους σε πολύ μεγάλο βαθμό. Ενώ θα έπρεπε τις ώρες αυτές να αντιδρούν σύμφωνα με αυτά που επιτάσσει το συμφέρον της χώρας και η σωτηρία της, αντιδρούν εντελώς διαφορετικά, αντιτάσσοντας την «εθνική κουφιοκεφαλιά» σε βάρος του συνόλου. Εν τέλει είναι γνωστό πως ο «τσαμπουκάς» δεν συγκαταλέγεται στις αρετές και τις αξίες και εξ αυτού και της εφαρμογής του, μόνο δεινά, κακά και καταστροφές προκύπτουν. Άλλωστε αυτό το «σπορ» έχει πέραση μόνο στο εσωτερικό της χώρας και σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να εξαχθεί…
    Συνεπώς μία είναι η λύση. Ο Αντώνης Σαμαράς δε ζητάει αυτοδυναμία έτσι στην τύχη. Το σοβαρό λόγο, για τον οποίο το κάνει, όλοι τον ξέρουμε. Ας μη κλείσουμε λοιπόν τα μάτια μας και ας του δώσουμε την ευκαιρία να δουλέψει για τη χώρα μας.

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ ΤΑΣΟΣ ΚΩΤΣΗΣ 14/04/2012 19:46:05

      !!!

    • Θωμάς Γ. Πράντζος avatar
      Θωμάς Γ. Πράντζος @ ΤΑΣΟΣ ΚΩΤΣΗΣ 15/04/2012 13:08:38

      Χαίρομαι που συμφωνούμε.
      Χριστός Ανέστη!

  4. Γιαδικιάρογλου avatar
    Γιαδικιάρογλου 14/04/2012 19:32:06

    Χαίρετε!
    Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!
    Οποιος δεν αντιληφθεί τί παίζεται στις επικείμενες εκλογές
    και παρασυρθεί από τις σειρήνες του στείρου "αντιμνημονιακού"
    αγώνα τότε ας εισπράξει τα επίχειρα των πράξεών του. Τώρα
    δεν παίζουμε τους διαμαρτυρόμενους αλλά επιλέγουμε. Και η
    επιλογή πρέπει να είναι το εφικτό. Οχι το δέον γενέσθαι αλλά
    αυτό που μπορεί -σ΄αυτή την κατάσταση την οποία μας εφερε
    το τρίο Πασοκ-Λαος-Μπακογιάννη, οι οποίοι ψήφισαν αβασά-
    νιστα το πρώτο μνημόνιο και τώρα κλαίνε ως μωρές παρθένες-
    να γίνει για να αρχίσουμε να σταθούμε στα πόδια μας.
    Και η επιλογή είναι Σαμαράς. Οχι γιατί ανήκουμε εμείς που τα
    γράφουμε στην δεξιά, αλλά γιατί αυτή τη στιγμή ο πρόεδρος της
    ΝΔ δίνει τις ρεαλιστικότερες λύσεις. Αυτό το επιχείρημα εξουδε
    τερώνει τα περί "κωλοτούμπας κλπ. ανοησιών" του Σαμαρα, γιατί
    όταν είσαι ηγέτης πρέπει και να παίρνεις τις ανάλογες αποφάσεις
    κάθε φορά, ΄προς όφελος της πατρίδας και όχι να εμμένεις ως βλαξ
    σε στείρες πολιτικές και ετικέττες , που επιτείνουν τα αδιέξοδα.
    Ας μην επιλέξουμε λοιπόν, πάλι αυτούς που διερμηνεύουν το αξεπέραστης ανοησίας
    λεφτά υπάρχουν σε άλλες πολιτικές εκφράσεις και ας σοβαρευτούμε.
    Δανείζομαι από ένα πολύ καλό άρθρο του μητροπολίτη Σύρου Δωροθέου Β΄
    τα εξής σχετικά με την επιλογή πολιτικών:
    "Ο άγιος Νικόλαος ο Καβάσιλας διατυπώνει τη γνώμη ότι δίνει ο θεός στους πονηρούς άρχοντα, σύμφωνα με την επιθυμία τους .

    Ο δε Μέγας Βασίλειος διαπιστώνει ότι πολλές φορές η ακρισία του δήμου, η έλλειψη κρίσης του λαού, ανέδειξε στην εξουσία τον χειρότερο.

    Ο ιερός Χρυσόστομος επισημαίνει ότι οι πολιτικοί ηγέτες πρέπει να έχουν υψηλή νοημοσύνη, να μιλούν με παρρησία, να περιφρονούν τα βιοτικά, να μισούν την πονηρία, ....να παραβλέπουν τα δικά τους συμφέροντα και να φροντίζουν για τα προβλήματα του λαού τους . Τέτοιους πολιτικούς πρέπει να επιλέγουμε...
    Γένοιτο!
    Αλλά για να τους επιλέξουμε, πρέπει πρώτα να είμαστε ή να γίνουμε ικανοί να τους αναγνωρίζουμε, αλλά περισσότερο να αποκτήσουμε τη θέληση και να τους ψηφίζουμε....."

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ Γιαδικιάρογλου 14/04/2012 22:15:22

      Καλή Ανάσταση Γιαδικιάρογλου! ευχαριστώ που γνωστοποιείς το συγκεκριμένο άρθρο, πολύ καλό..

    • Θωμάς Γ. Πράντζος avatar
      Θωμάς Γ. Πράντζος @ Γιαδικιάρογλου 15/04/2012 13:13:08

      Ιδιαίτερα εύστοχο το σχόλιο πως "Τώρα
      δεν παίζουμε τους διαμαρτυρόμενους αλλά επιλέγουμε".
      Χριστός Ανέστη!

  5. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 14/04/2012 19:45:24

    Εύστοχο το άρθρο..κι ο τίτλος απόλυτα εναρμονισμένος με την πραγματικότητα..

    • Θωμάς Γ. Πράντζος avatar
      Θωμάς Γ. Πράντζος @ ΕΥΑ 15/04/2012 13:14:09

      Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
      Χριστός Ανέστη!

      • ΕΥΑ avatar
        ΕΥΑ @ Θωμάς Γ. Πράντζος 15/04/2012 15:57:14

        Αληθώς Ανέστη Θωμά! (και να σε διαβάζουμε περισσότερο!)

  6. juliet avatar
    juliet 14/04/2012 20:09:59

    TΑΣΟ ΚΩΤΣΗ
    Η αμφισβήτηση καλλιεργήθηκε γιατί έτσι δεν μπορείς ν΄αξιολογήσεις ποιός είναι ο καλύτερος.Οταν μπήκαν όλοι στο παιγνίδι άρχισε η αμφισβήτηση.
    Ο Α.Σ παρέλαβε μια παράταξη σε παρακμή .Δεν χρεώθηκε σαν Αντώνης Σαμαράς ,χρεώθηκε σαν αρχηγός της Ν.Δ.Σαν άτομο είχε περάσει από προδοσίες και ποδοπάτημα .Σαν αρχηγός τώρα έπρεπε να κάνει αναστήλωση στα ερείπια που άφησε το Μητσοτακεΐκο.
    Εκείνη τη στιγμή που έπρεπε η αποτυχία να τους ταπεινώσει ,να τους κάνει να κάνουν τον απολογισμό τους είχανε το θράσος να κάνουν αναλύσεις για αποτέλεσμα που ήξεραν.Παρέδωσαν τα ηνία της χώρας σ΄έναν μέτριο αλλα καλά εκπαιδευμένο στρατιώτη ξένων δυνάμεων και αντί να συσπειρωθούν γύρω από τον αρχηγό .που είχε ένα πλεονέκτημα ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ ,δεν εκλέκτηκε ,από την βάση.Η χώρα βαλτώνει ,τα παιδιά φεύγουν ,οι γέροι αυτοκτονούν γιατί ντρέπονται να ζητιανεύουν από τα παιδιά τους ,που μπορεί να είναι και άνεργα.
    Φίλε ,είναι λαός αυτός που χωρίζεται ,που διαμελίζει τις σάρκες τους ,που πετά τη ψυχή του στο διάβολο για να κάνει κακό ,σε ποιόν ; στον εαυτό του.
    Ο Σαμαράς τους μιλά για κόπους ,για επαναδιαπραγμάτευση και κάνουν τους Κινέζους .Ο ι δεξιοί αυτή τη φορά θα πρέπει να σκεφτούν ότι το κρίμα θα είναι πάνω τους .Για πρώτη φορά ίσως θα μπορέσουν να υψώσουν το ανάστημα και να υπερηφανευτούν ότι ''η επάρετος δεξιά''μπορεί να δώσει τα χέρια για την σωτηρία της παράξενης και όμορφης πατρίδας της Ελλάδας μας.

    • Θωμάς Γ. Πράντζος avatar
      Θωμάς Γ. Πράντζος @ juliet 15/04/2012 13:15:26

      Συμφωνώ απόλυτα.
      Χριστός Ανέστη!

      • juliet avatar
        juliet @ Θωμάς Γ. Πράντζος 15/04/2012 15:31:04

        Θωμά Γ.Πράντζο
        Αληθώς Ανέστη!
        Εξυπακούεται ότι συμφωνώ απόλυτα μαζί σας , κάποια πράγματα πρέπει να λέγονται με τ΄ονομά τους .

  7. akenaton avatar
    akenaton 14/04/2012 23:17:10

    Συγχαρητήρια για το άρθρο σας!
    Εκφράζετε εναργώς πολλές από τις σκέψεις χιλιάδων Ελλήνων πιστεύω. Οι επερχόμενες εκλογές θα είναι κατά τη γνώμη μου η αρχή μιας νέας Πολιτικής κατάστασης στην Χώρα. Θα χρειαστούν και άλλα βήματα αλλά οι βάσεις θα τεθούν στις 6 Μαίου. Και θα τις θέσουν "οι δυνάμεις εκείνες οι οποίες εκπροσωπούν τη Νέα Μεταπολίτευση (και που) παλεύουν και αγωνίζονται για την επιβίωση τη δική τους αλλά και της χώρας σε ένα καθεστώς οικονομικής ανέχειας και δυσπραγίας το οποίο προήλθε από την αισχρή διαχείριση των οικονομικών της χώρας από τις δυνάμεις της Μεταπολίτευσης" όπως ακριβώς γράφετε. Θεωρώ τον Σαμαρά αυτή τη στιγμή τον μόνο Πολιτικό Αρχηγό που μπορεί να παίξει αυτόν τον ρόλο. Να ηγηθεί δηλαδή της Νέας Μεταπολίτευσης. Ακόμη κι αν δεν καταφέρει να ολοκληρώσει την τιτάνια αυτή ΑΛΛΑΓΗ, είναι ο ΜΟΝΟΣ που μπορεί αυτή την ώρα να την δρομολογήσει. Κι αυτό πιστεύω πως θα μπορούσε να είναι το πιο πειστικό επιχείρημα, πέρα από κόμματα και παρατάξεις του παρελθόντος, υπέρ της ψήφισής του από αυτούς που ονειρεύονται μιαν άλλη Ελλάδα.
    Καλή Ανάσταση σε όλους τους "συντρόφους" του Antinews....

    • Θωμάς Γ. Πράντζος avatar
      Θωμάς Γ. Πράντζος @ akenaton 15/04/2012 12:52:09

      Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια.
      Η πρόοδος και οι δυνάμεις που στην πράξη την εκφράζουν είναι ισχυρότερες από τους μικροπολιτικούς σχεδιασμούς και τα επικοινωνιακά κόλπα. Και τελικά θα υπερισχύσει γιατί η Νέα Μεταπολίτευση σε τελική ανάλυση είναι ανάγκη, όχι επιλογή.
      Χριστός Ανέστη!

  8. Πετρινος avatar
    Πετρινος 15/04/2012 11:13:21

    Μου δημιουργεί θλίψη το γεγονός ότι δεν δεν βλέπω να υπάρχει μια νέα ιδέα που θα κινητοποιήσει τους Έλληνες. Όλα περιορίζονται και ανακυκλώνονται στο ΕΓΩ είμαι λιγότερο αχρηστος απο αυτόν. Παλίες ιδέες που μας οδήγησαν στη σημερινη κατάσταση συνεχίζουν να είναι τα κεντρικα συνθήματα των πολιτικών. Οι Έλληνες ζητούν κυβέρνηση για να κυβερνήσει. Κυβερνώ σημαίνει ικανότητα να εφαρμοζονται οι νόμοι και οι αποφάσεις που παίρνονται. Υπάρχει ικανη κυβέρνηση να εφαρμόσει το νόμο για τα ΑΕΙ, ή για την απαγόρευση του καπνίσματος ή 50 ατόμα να μην νεκρώνουν το κέντο της Αθήνα ή να ορίσει χώρο για μια χωματερή; Εγώ περιμένω απο ένα κόμμα να δημοσιεύσει απο σήμερα τα δύο ή τρία σημαντικά νομοσχέδια που θα ψηφίσει με την ανάληψη της διακυβέρνησης και που θα λύνούν θέματα όπως μετανάστευση, χωματερές κ.λ.π. Όλα τα άλλα είναι κενά λόγια.

    • Θωμάς Γ. Πράντζος avatar
      Θωμάς Γ. Πράντζος @ Πετρινος 15/04/2012 12:44:01

      Εκτός από τις ιδέες τους ανθρώπους κινητοποιούν και οι ανάγκες. Και η ανάγκη για την έξοδο από τη σημερινή κατάσταση είναι ισχυρότερη από οποιαδήποτε ιδεολογία.
      Καλή Ανάσταση!

  9. Βαγκούκος avatar
    Βαγκούκος 15/04/2012 11:39:16

    O Σαμαράς ουρανοκατέβατος είναι; Αυτός δεν έχει καμία συμμετοχή σ' αυτά που τόσο εύστοχα περιγράφεις σαν μεταπολίτευση; Για την οικονομία της συζήτησης να το δεχτούμε. Όλοι αυτοί που είναι στα ψηφοδέλτια επίσης είναι νέα πρόσωπα , άσπιλες και αμόλυντες παρθένες;

    Δυστυχώς είμαστε σε πλήρες αδιέξοδο και οι ψηφοφόροι θα ψηφίσουν τον δρόμο της χρεοκοπίας.

    • Θωμάς Γ. Πράντζος avatar
      Θωμάς Γ. Πράντζος @ Βαγκούκος 15/04/2012 12:40:18

      Όσον αφορά το αν ο Σαμαράς είναι ουρανοκατέβατος και αν είχε συμμετοχή στη Μεταπολίτευση η απάντηση είναι ήδη γραμμένη στο κείμενο:
      "Η Νέα Μεταπολίτευση εκφράζεται πολιτικά από τον Αντώνη Σαμαρά, τον αποσυνάγωγο του μεταπολιτευτικού καθεστώτος, του πολιτικού που πολεμήθηκε και πολεμάται απο τις δυνάμεις του χθες και από τη γενιά του Πολυτεχνείου – τη γενιά της Μεταπολίτευσης. Γιατί ο Σαμαράς έχει το πλεονέκτημα πως δεν είναι ένας από αυτούς, γι’ αυτό και για αυτό τόσα χρόνια τον είχαν αφήσει να «περιπλανιέται στην έρημο»"

      Όσον αφορά τους υποψηφίους η απάντηση είναι επίσης γραμμένη εν μέρει στο κείμενο:
      "Οι άνθρωποι που θα αποτελέσουν τη Νέα Μεταπολίτευση δεν είναι ακόμη όλοι εδώ να δώσουν τη μάχη των εκλογών..." και " ... Αλλά τώρα είναι εδώ (ο Α. Σαμαράς) και δίνει τη μάχη μαζί με αρκετά στελέχη νέα, και σε ηλικία και σε νοοτροπία, για να έρθει η Ελλάδα της επόμενης ημέρας."
      Δεν εκπροσωπούν όλοι οι υποψήφιοι τις δυνάμεις της Νέας Μεταπολίτευσης αλλά υπάρχουν αρκετά πρόσωπα που θα είναι υποψήφιοι οι οποίοι εκπροσωπούν τις δυνάμεις αυτές και που προφανώς δεν είναι μολυσμένοι από το φθαρμένο χθες.
      Όσον αφορά δε το συμπέρασμά σου διαφωνώ για το ότι βρισκόμαστε σε πλήρες αδιέξοδο γιατί πιστεύω πως θα βγούμε από την κρίση, αλλά το θέμα είναι πότε και πώς. Και αυτό νομίζω πως είναι το πραγματικό ερώτημα των εκλογών: Πότε και πώς θα βγούμε από την κρίση.

      • Θωμάς Γ. Πράντζος avatar
        Θωμάς Γ. Πράντζος @ Θωμάς Γ. Πράντζος 15/04/2012 13:07:26

        Χριστός Ανέστη!

  10. Κώστας ο Μακεδόνας avatar
    Κώστας ο Μακεδόνας 15/04/2012 17:36:27

    .......Στη μάχη είναι όλοι χρήσιμοι. Τοξότες ,πελταστές ,πεζικάριοι και ιππικό.Εφαρμόζεις πάντοτε σωστούς ελιγμούς τακτικής και υπερφαλάγγισης για να κερδίσεις .Πάντοτε εστιάζεις στο κέντρο χρησιμοποιώντας τις συγγενικές φίλιες δυνάμεις σου .Δεν τις υποτιμάς αλλά κάνεις σωστή διασπορά φτιάχνοντας τη μεγάλη Κεντροδεξιά .

  11. ΕΛΛΗΝ avatar
    ΕΛΛΗΝ 15/04/2012 20:19:25

    ''.............Αφού απέτυχαν στο στόχο τους με τη ΔΗΣΥ...............''

    Προφανώς δεν γνωρίζεις για τις δηλώσεις της θυγατέρας οτι θα στηρίξει ΣΑΜ για πρωθυπουργό............

    Τελικά τα ΜΜΕ του κάνουν φοβερό πόλεμο με την ΔΗΣΥ (κυριολεκτώ!!!!!!)

    • Factorx avatar
      Factorx @ ΕΛΛΗΝ 15/04/2012 21:21:21

      Κάπου διάβασα ότι η Ντόρα δήλωσε πως αν η διαφορά ΝΔ – ΠΑΣΟΚ είναι μεγάλη μετά τις εκλογές θα στηρίξει κυβέρνηση … Σαμαρά;

      Καταρχήν, της είπε κανείς ότι θα είναι στη νέα Βουλή; Μάσησε ο Επίτιμος φίλα δάφνης και άρχισε τις προφητείες; Κυκλοφορεί κανένα καλό “κρητικό”;

      Ή καλεί τίποτα αφελείς δεξιούς να την ψηφίσουν για να ψηφίσει μετά αυτή Σαμαρά. Να ψηφίσουν μόνοι τους απευθείας Σαμαρά δεν μπορούν;

      http://www.antinews.gr/2012/04/15/156244/

  12. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 16/04/2012 13:40:23

    Ε' ΟΧΙ ΚΑΙ Ο ΣΥΜΠΙΛΙΔΗΣ ΣΤΗ Ν.Δ. ΣΕ ΟΛΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΡΙΑ ..........

    • Factorx avatar
      Factorx @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 16/04/2012 13:53:59

      Γιατί δεν σου άρεσε που έριξε τον Μητσοτάκη;

      • karenin avatar
        karenin @ Factorx 16/04/2012 14:46:10

        Οι μεγάλες σου αντιφάσεις, φακτορα, όταν εγκαταλείπεις την διαλεκτική και εκφράζεσαι με το συναίσθημα. Συμπαθητικές και ανθρώπινες, αλλά να δούμε τώρα πως θα συνεφέρεις τους οπαδούς της παράταξης απο το σόκ, ότι είναι ηθικό να ρίξεις κυβέρνηση ΝΔ, με αρχηγό Μητσοτάκη.
        ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

        • Factorx avatar
          Factorx @ karenin 16/04/2012 15:24:14

          Μακρυά νυχτωμένος όπως πάντα. Μπερδευεις την παραταξη με τη ΝΔ. Χρόνια Πολλλα

          • Μανιάτης avatar
            Μανιάτης @ Factorx 16/04/2012 16:46:03

            Η Παράταξη πρέπει κάποτε να εκφραστεί ως πολιτική δύναμη. Να γίνει ηγεμονική δύναμη. Η ΝΔ θέλει να είναι η θεσμική έκφραση της Παράταξης.
            Απαιτούμε να γίνει και να είναι.
            Κι αν δε μπορεί να την κάνουμε να μπορέσει.
            To Antinews είναι μέσον προς την κατεύθυνση αυτή.

      • ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ avatar
        ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ @ Factorx 16/04/2012 18:54:44

        !!!!!!!!!
        Και ο μονος νομιζω Ελλην που εχει κερδισει στα δικαστηρια τον Μητσοτακη !!!

  13. juliet avatar
    juliet 16/04/2012 14:02:30

    ΑΓΙΕ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗ,
    όχι και ο Μητσοτάκης έπεσε ...ήτανε πολύ σκληρός για να πέσει.Το πολιτικό μέλλον της κόρης του εξασφάλιζε .Μήπως να το θέσουμε αλλιώς ;
    Η Ντόρα έριξε τον Καραμανλή ;Για να τελειώνουμε ,αν ο Μητσοτάκης τότε ζητούσε ψήφο εμπιστοσύνης και δεν του την έδινα ...ναι θα τον έριχναν.Εγινε έτσι;;;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.