#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
12/09/2010 06:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι υποψήφιοι του μνημονίου και οι «δημοσκοπήσεις»



Ο Νίκος Χατζηνικολάου ξεκίνησε ως δημοσιογράφος απο την “Μεσημβρινή”. Μια περίοδος στην καριέρα του κατά την οποία διακρίθηκε για τις σκληρές ιδεολογικά θέσεις που υιοθετούσε, αφού υπήρξε ένα από τα αγαπημένα παιδιά του τότε Προέδρου της ΟΝΝΕΔ,  Βασίλη Μιχαλολιάκου, που τον ανέδειξε στα υψηλά κλιμάκια της Νεολαίας.

Τα χρόνια πέρασαν και σήμερα ο κ. Χατζηνικολάου συνεχίζει να αυτοπροσδιορίζεται ως δημοσιογράφος. Στην πραγματικότητα, είναι εκδότης, επιχειρηματίας. Έχει εφημερίδα και ραδιόφωνο.

Ως καλός, λοιπόν,  επιχειρηματίας λαμβάνει τις αποφάσεις του σύμφωνα με την αγορά. Για να «πουλήσει» την πραμάτεια του, αλλά και να συντηρήσει την επιχείρησή του. Πρέπει να συνομιλεί με το κράτος, την κυβέρνηση, η οποία «μοιράζει» και το μόνο ζεστό χρήμα που έχει απομείνει, την  περίφημη κρατική διαφήμιση.

Αλλά ενώ οι καλοί επιχειρηματίες διακρίνονται απο σωφροσύνη στην λήψη των αποφάσεων και σταθερότητα στην επιδίωξη τους, ως επιχειρηματίας ο κ. Χατζηνικολάου μέχρι στιγμής «ακροβατεί» πολιτικά στην εφημερίδα του αλλά και στα υπόλοιπα Μέσα όπου εργάζεται. Για παράδειγμα η εφημερίδα του χαρακτηρίζεται ως «Κεντροδεξιά». Είναι όμως η εφημερίδα που αποδόμησε όσο καμία άλλη τον Κώστα Καραμανλή, (με την δήλωση του «κουρασμένου» που διέψευσε ο τ. Πρωθυπουργός) αλλά και στήριξε όσο καμία άλλη τη Ντόρα Μπακογιάννη.

Δυστυχώς, όπως συμβαίνει πάντα με την έλλειψη σαφούς στόχου, αυτό το παιχνίδι δεν του βγαίνει. Παράδειγμα, αυτό που έπαθε στις εσωκομματικές εκλογές της Νέας Δημοκρατίας, τις οποίες  έδωσε ομολογουμένως για τη Ντόρα και την οικογένειά της τα ρέστα του.

Λίγους μήνες πριν από την πτώση Καραμανλή, ο κ. Φλέσσας, γνωστός τελευταία και απο την συνεργασία του με τον κ. Χριστοφοράκο της Ζήμενς, «αγοράζει» εταιρία δημοσκοπήσεων, που δεν είχε κάνει ποτέ της πολιτική δημοσκόπηση, κλείνει συνεργασία με τον κ. Χατζηνικολάου και μοστράρει την  πρώτη δημοσκόπηση: Ντόρα 30%, Σαμαράς 15%.  Λίγες μέρες πριν από τις εκλογές  ο κ. Φλέσσας και η εταιρία του ρίχνουν την τελευταία τους ζαριά. Εμφανίζουν τη Ντόρα να προηγείται του Σαμαρά με 5 μονάδες και στέλνουν έτσι στις κάλπες 800.000 Νεοδημοκράτες. Δυστυχώς, η παρέα του Κολωνακίου υπολόγιζε χωρίς τον λαό της Νέας Δημοκρατίας.

Για την ιστορία, η άδεια της εταιρίας αυτής ανακλήθηκε, διεκόπη η συνεργασία της με το Νίκο Χατζηνικολάου,  ο Φλέσσας εξαφανίζεται από το προσκήνιο, και η Ντόρα περιορίστηκε πλέον στο να ψάχνει να βρεί για υποψήφιο στο Νομό Χανίων, μπας και ξεπεράσει τον Πλακιωτάκη.

Η Real News, όμως,  όπως φαίνεται, δεν διδάσκεται από την ήττα της στρατηγικής της. Βάζει μπροστά το Σχέδιο Β΄: Στήριξη των αυτοδιοικητικών υποψηφίων του μνημονίου. Προσλαμβάνει νέα εταιρία, την MRB του κ. Μαύρου. Συνεργάτη μέχρι τις τελευταίες εκλογές –μαζί με τον περίφημο Λούλη- του Κώστα Καραμανλή. Που, προφανώς, πλήρωνε αδρά για να ακούει τις συμβουλές τους και βρέθηκε 10 μονάδες πίσω από το ΠΑΣΟΚ. Όπως η εταιρία του κ. Φλέσσα , έτσι και  η MRB,  τρεις μέρες πριν από τις εσωκομματικές εκλογές  της Ν.Δ., φαντασιώνονται τη Ντόρα να κερδίζει…

Τυχαίο; Δεν νομίζω!

Με τα διαπιστευτήριά τους αυτά, αναλαμβάνουν τη νέα τους συνεργασία με την εφημερίδα του Νίκου Χατζηνικολάου. Και ξεκινούν: Δήθεν η κοινωνία «διαφωνεί» με τη διαγραφή της Ντόρας από τον Σαμαρά (άρα η κοινωνία συμφωνεί με το Μνημόνιο)  και ένας στους δύο πολίτες υποστηρίζει ότι καλά έκανε η Ντόρα και ψήφισε ΝΑΙ στο Μνημόνιο!!!

Στη σημερινή τους έκδοση, πρώτο τους θύμα ο Κικίλιας. Τον θέλουν τρίτο στην Αττική για να του κόψουν τα φτερά. Δεύτερο θύμα ο Γκιουλέκας, που τον θέλουν δεύτερο στη Θεσσαλονίκη. Τρίτο θύμα ο Μιχαλολιάκος, που δήθεν χάνει από τον Μαντούβαλο, χωρίς να έχει ανακοινώσει ακόμα την υποψηφιότητά του. Και τέταρτο ο Δράκος που τον βλέπουν και αυτόν δεύτερο, πίσω από τον αριστεροΔΝΤακροδεξιονεοφιλελεύθερο με επίσημο χρίσμα από το ΠΑΣΟΚ, Τατούλη στην Πελοπόννησο.

Ακόμα και το σκληρό, ΠΑΣΟΚικό Έθνος, φέρνει  (την ίδια ημέρα) τον Κικίλια δεύτερο,  και τον Γκιουλέκα μπροστά με διαφορά από τον εκπρόσωπο του Στέφανου Μάνου στη Θεσσαλονίκη, Γιάννη Μπουτάρη.

Η κυβέρνηση του μνημονίου βρήκε –σήμερα - έναν ανέλπιστο σύμμαχο στις αμφιλεγόμενες δημοσκοπήσεις της MRB και στην εφημερίδα του κ. Χατζηνικολάου που ανέλαβε να τις προβάλλει. Με την μέθοδο των δημοσκοπήσεων η εκτελεστική κυβέρνηση και οι σύμμαχοί της, επιχειρούν  να κάμψουν το ηθικό της κοινωνίας και να χειραγωγήσουν τη συμπεριφορά της. Το προσπάθησαν σε άλλες εποχές με τη Ντόρα, αλλά δεν τους βγήκε. Το επιχειρούν σήμερα με τον Κικίλια και τους υπόλοιπους.

Τότε δεν τους το επιτρέψαμε.

Σήμερα;





ΣΧΟΛΙΑ

  1. aengus avatar
    aengus 12/09/2010 06:51:18

    Θυμάστε τότε που έφερναν τους «Οικολόγους» (λέμε τώρα….) τρίτο κόμμα;
    Αλλά είναι αμέτρητα τα παραδείγματα των «δημοσκοπήσεων» που ξεδιάντροπα, απατεωνίστικα, προσπαθούν να χειραγωγήσουν την εκλογική συμπεριφορά των πολιτών. Το δυστύχημα είναι ότι σε μικρό (ωστόσο καθοριστικό) βαθμό τα καταφέρνουν.
    Αγνοείστε τις «δημοσκοπήσεις».
    Όχι στην αποχή, που προβάλλουν ως δήθεν «τιμωρία»…
    Το καθεστώς προσπαθεί να τσακίσει το ηθικό μας. Αυτή τη φορά δεν θα το επιτύχει.
    Ας τους δείξουμε πόσο «ΤΡΕΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ "ΓΑΛΑΤΕΣ"» !!!

  2. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 12/09/2010 07:30:26

    Τα ειπες ολα με το σημερινο.

  3. kiki avatar
    kiki 12/09/2010 07:47:49

    Ποιος εκανε τον Χατζ.,μεγαλο δημοσιογραφο,το κοινο,τους επεισε ,με το ξυνισμενο υφακι του το σνομπ,-το σνομπ,δεν ειναι επαινετικο-,ολοι οι πολιτευαμενοι σπρωχνονταν μια ζωη,να τους καλεσει,ο τενεκες και ωραιοπαθης μεχρι θανατου,το ψωνιο,και ως εκδοτης πλεον διοτι τετοιος ειναι,και απορω γιατι η ΕΣΗΕΑ δεν τον διαγραφει απο το σωματειο,επιχειρηματιας ειναι,με λεφτα αλλων,που κρυβονται απο πισω,και τον χρησιμοποιουν για τα οικονομικα τους συμφεροντα,και μονο το οτι εχει συμπραξει με το Κουρη,που θα επρεπε να ειναι υποδικος,δειχνει και το ποιον του.
    Τι συζηταμε χαρισε δισκους της Αννας βιση και πεσανε οι χαχολοι συμπατριωτες μας και πηραν την εφημεριδα,και ετσι πουλησε και η συζυγος υπευθυνη και φιλη τους δισκους της Βισση που ειναι στα αζητητα.
    Οι δημοσκοπησεις αλλη απατη που την χρησιμοποιουν οι μηχανισμοι και τους αμοιβουν οι κυβερνωντες,κατα παραγγελια γινονται απο την κυβερνηση και δημοσιευονται στις εφημεριδες,που λειτουργουν σαν ενδιαμεσος οικονομικων ενδιαφεροντων.
    Το δε δελτιο,αρες μαρες κουκουναρες,αν μπορουσαν να μετρησουν τις μουντζες που πεφτουν,σε ολους αυτους τους απιστευτους δηθεν δημοσιογραφους,να δειτε τι ποσοστα θα επαιρναν.Ο Κωνστας πριν ηταν φαν σκληρος του Αλογοσκουφη,μετα του Παπαθανασιου,και τωρα ολα καλα τα κανει ο ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ λαδωμενος και πουλημενος ΠΑΠ.Καλο το μνημονιο καλες οι τραπεζες,μια και αυτες τον χρηματοδοτουν.
    Τι να συζηταμε για τις δημοσκοπησεις,αλλο προβλημα,εμενα γιατι δεν με εχει ρωτησει κανεις ποτε.Τοσα χρονια ζω σαυτη την χωρα,.Οι δημοσκοπησεις στο Μεγκα,ποτε πετυχαν τα αποτελεσματα των εκλογων.Τον στελναν και εξω,θυμαμαι με το ΟΧΙ στο σχεδιο ΑΥΝΑΝ,ολα παιζοντουσανκαι βγηκε το ΟΧΙ με 80
    Τωρα για ολους αυτους,μην τους διαβαζετε,μην τους ακουτε,αφηστε τους,να τα λενε και ακουνε μονοι τους.Στο χερι μας ειναι να τους κλεισουμε.
    Για τον συγκεκριμενο,φτυστε τον,και αφηστε τον να παρκαρει το αυτοκινητο στο σαλονι του,.

  4. Βλαξ avatar
    Βλαξ 12/09/2010 08:06:08

    Πειράζει που το Πασοκ είναι 7,5 μονάδες μπροστά και το κυρίαρχο ιδεολογικά ρευμα αυτή τη στιγμή στην ελληνική κοινωνία είναι ο νεοφιλελευθερισμός;Πειράζει;

    • anonymos avatar
      anonymos @ Βλαξ 12/09/2010 13:27:25

      Εισαι βαθιά νυκτωμένος ούτε το ΠΑΣΟΚ είναι μπροστα όυτε κυριαρχο ρεύμα είναι ι νεοφιλελευθερισμός σε ένα μήνα θαχετε τελειώσει

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Βλαξ 12/09/2010 20:20:38

      Ο νεοφιλελευθερισμός είναι περίπου το 5% της ελληνικής κοινωνίας πέριξ του Κολωνακίου το οποίο ονειρεύεται μια Ελλάδα με πολίτες ελληνόφωνους αλλά όχι έλληνες

  5. christos milionis avatar
    christos milionis 12/09/2010 08:23:07

    Εδω ειχε βγαλει μαιμου δημοσκοπηση που τον εβγαζε δημαρχο στην Αθηνα!
    Το ξεχασατε;

  6. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 12/09/2010 08:32:41

    Εξαιρετικά αποκαλυπτικό το άρθρο.
    Μπράβο στον συντάκτη.

    Αν η Ν.Δ. του Σαμαρά, θέλει να την αντιμετωπίζουν σοβαρά τα ΜΜΕ της διαπλοκής πρέπει αφ΄ενός να ξεκαθαρίσει τις σχέσεις της μαζί τους και αφ΄ετέρου να αποκαλύπτει διαρκώς το ρόλο τους.

    Από την άποψη αυτή το άρθρο έχει βαρύνουσα παρέμβαση.

    Δυο ακόμα σκέψεις:
    Εχοντας δεί πολλά τα μάτια μου στο χώρο αυτό, θα μου επιτραπεί να προτείνω στα στελέχη της Ν.Δ. να αντιδρούν όταν τους προσβάλλουν και να μην τα καταπείνουν όλα αδιαμαρτύρητα.

    Δεύτερον, (έχουμε κουραστεί να το επαναλαμβάνουμε), μήπως είναι καιρός να αρχίσει ο Πρόεδρος της Ν.Δ. μια τακτική επαφή με το διαδίκτυο; Επτέλους, ας εντάξει στο εβδομαδιαίο πρόγραμμά του ένα δίωρο επικοινωνίας με τους μπλόκερς. Θα του είναι χρησιμότερο απο πολλές άλλες άχρηστες συσκέψεις με δήθεν ..ειδικούς.

    Υ.Γ. Ο κ. Χατζηνικολάου είναι συνεταίρος του κ. Κουρή, για να μην ξεχνιώμαστε.

    • danaos avatar
      danaos @ Κώστας Ροδινός 12/09/2010 09:05:08

      Καλημέρα Κώστα!Οι Χατζηνικολάιδες και λοιπές δημοκρατικοδίαιτες δυνάμεις δεν έχουν απλά ναρκώσει αυτόν το λαό του καναπέ αλλά τον έχουν τυλίξει και με ισχυρό ιστό που και να ξυπνήσει δε θα μπορεί να κουνηθεί!Και αυτό με κάνει να απογοητεύομαι κάθε μέρα και πιο πολύ!

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ danaos 12/09/2010 09:28:15

        Δαναέ,

        Αν απογοητεύσαι, τότε πέτυχαν το σκοπό τους!

    • χελιδόνι avatar
      χελιδόνι @ Κώστας Ροδινός 12/09/2010 09:05:40

      Επίσης, για να μην ξεχνιόμαστε, ο κ.Χ. μπορεί, να ξεκίνησε από την Μεσημβρινή των 1500 φύλλων τότε, αλλά γνωστός έγινε από την δημοσιογραφική του παρουσία στο εβδομαδιαίο περιοδικό ΕΝΑ του Γιώργου Κοσκωτά. "Μην πειράζετε το πουλέν μας" έλεγε τότε ο Σταύρος Κοσκωτάς, σε όποιον τολμούσε να κριτικάρει την ασχετοσύνη του. Από τότε, δεν έκρυβε το μίσος του, σε παν τι Καραμανλικό!
      Ηταν η κύρια προαπαιτούμενη συνθήκη άλλωστε, για να δουλέψεις τότε στην εταιρεία των Κοσκωτά-Μητσοτάκη!

      Αγνωστο, αν τελείωσε ποτέ Πανεπιστήμιο.
      Οσο για ξένες γλώσσες, όσοι θυμούνται την συνέντευξη στο μεγάλο κανάλι, που τόλμησε να πάρει από το Alain Delon. στα εγγλεζικα εννοείται (δεν συζητάμε για γαλλικά), ....ακόμη γελάνε!

      Αναιδής και μεροληπτικός, απέναντι σε όποιον δεν ανήκε στον Μητσοτακικό μηχανισμό, βαθειά εκδικητικός απέναντι στους Καραμανλικούς, δουλοπρεπής και γλοιώδης στα μέλη της οικογενείας Μητσοτάκη, έκτισε "έγκυρότητα" με μπανανόφλουδες,
      προσεγμένο μαλλί και γραβάτα, πασπαλισμένος με χρυσόσκονη από τους εργοδότες του, αλλά ουδέποτε με δημοσιογραφική τεκμηρίωση....

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ Κώστας Ροδινός 12/09/2010 09:20:52

      Αυτό για το ίντερνετ είναι πολύ σωστό. Η ΝΔ παραμένει βαθειά νυχτωμένη σε θέματα διαδυκτίου. Οι όποιες προσπάθειες γίνονται με ρυθμό χελώνας τη στιγμή που το ΠΑΣΟΚικό παρακράτος των ΜΜΕ αλωνίζει ανεξέλεγκτο και σταλάζει δηλητήριο και ψέμα στο λαό μας.

  7. karamanlikos avatar
    karamanlikos 12/09/2010 08:39:53

    Δεν πρέπει να αχώνεστε...
    Ο Αντώνης ΔΕΝ θα γίνει ΠΟΤΕ πρωθυπουργός αν δεν ετοιμάσει ένα σχέδιο ΔΙΑΛΥΣΗΣ των συγκοινωνούντων μηχανισμών του παρακράτους και των ΜΜΕ...
    Ο Αντώνης γνωρίζει πολύ καλά ότι τα κολλητηλίκια με το συνάφι των ΜΜΕδων είναι θηλιά στο λαιμό που σφίγγει ξαφνικά και απροειδοποίητα...
    Πρέπει, λοιπόν, να έχει έτοιμο το σχέδιο... Αλλιώς;

    Είναι περισσότερο από προφανές ότι η διαιρεμένη κεντροδεξιά παράταξη αποτελεί στήριγμα του συστήματος και επιβράβευση των πασοκουπαλλήλων τους...
    Έτσι θα συνεχίσει η κατάσταση... Οι πλούσιοι έχουν ανάγκη το μνημόνιο για μην χάσουν τις υποθηκευμένες περιουσίες τους... Θα συμμαχήσουν ακόμα και με το διάβολο για να το πετύχουν... Φανταστείτε πόσα δάνεια έχει πάρει ο ΧατζηΝ, ο Θέμας (18εκ από Πειραιώς, τα φανερά!), ο ΔΟΛ κλείνει πρόσφατα εξαγορασμένες επιχειρήσεις (δάνεια που απέδωσαν 0 εις το πηλίκιο) κ.ο.κ

    Οπότε, λογικό είναι όλοι οι πράκτορες-Ντοράκηδες ανεβαίνουν στα κεραμίδια για να σκούξουν το γνωστό παραμύθι... Θυμάστε το σχέδιο Ανάν; ΟΙ ΙΔΙΟΙ είχαν ανέβει και τότε στα κεραμίδια... Οι ΠΑΣΟΚΟΠΡΑΚΤΟΡΕΣ και οι ΝΤΟΡΑΚΟΠΡΑΚΤΟΡΕΣ!

    • ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ avatar
      ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ @ karamanlikos 12/09/2010 09:23:38

      Καραμανλικέ, ελπίζω να συμφωνείς ότι ο Σαμαράς πρέπει να κάνει αυτό που δεν τόλμησε ο Καραμανλής : την ανοικτή ρήξη με τα εκδοτικά- επιχειρηματικά συμφέροντα. Αν και τα γκάλοπ είναι μαγειρεμένα, εν τούτοις τα πραγματικά ποσοστά των υποψηφίων της Ν.Δ, μόνο θετικά δεν είναι. Ο κόσμος της Ν.Δ έχει θυμώσει με τις λουδοβίκειες συμπεριφορές των στελεχών της Ν.Δ όταν ήταν κυβέρνηση ( όχι μόνο των ανώτερων αλλά και των κατώτερων ) και αν το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης δεν αλλάξει ρότα, αν δεν αφήσει την τακτική " σφάξε με αγά μου να αγιάσω ", τη βλέπω να μπαίνει στο χρονοντούλαπο της Ιστορίας. Ο κόσμος της Ν.Δ, ας το καταλάβουν επιτέλους ο Σαμαράς και οι επιτελείς του, δεν είναι σαν τους Πασόκους: εμείς δεν πιάσαμε το τζόκερ όπως αυτοί. Που βρωμούσαν τα χνώτα τους από την πείνα και βρέθηκαν ξαφνικά με περιουσίες και αξιώματα. Ε

    • ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ avatar
      ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ @ karamanlikos 12/09/2010 09:39:16

      Καραμανλικέ, ελπίζω να συμφωνείς ότι ο Σαμαράς πρέπει να κάνει αυτό που δεν τόλμησε ο Καραμανλής : την ανοικτή ρήξη με τα εκδοτικά- επιχειρηματικά συμφέροντα. Αν και τα γκάλοπ είναι μαγειρεμένα, εν τούτοις τα πραγματικά ποσοστά των υποψηφίων της Ν.Δ, μόνο θετικά δεν είναι. Ο κόσμος της Ν.Δ έχει θυμώσει με τις λουδοβίκειες συμπεριφορές των στελεχών της Ν.Δ όταν ήταν κυβέρνηση ( όχι μόνο των ανώτερων αλλά και των κατώτερων ) και αν το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης δεν αλλάξει ρότα, αν δεν αφήσει την τακτική " σφάξε με αγά μου να αγιάσω ", τη βλέπω να μπαίνει στο χρονοντούλαπο της Ιστορίας. Ο κόσμος της Ν.Δ, ας το καταλάβουν επιτέλους ο Σαμαράς και οι επιτελείς του, δεν είναι σαν τους Πασόκους: εμείς δεν πιάσαμε το τζόκερ όπως αυτοί. Που βρωμούσαν τα χνώτα τους από την πείνα και βρέθηκαν ξαφνικά με περιουσίες και αξιώματα. Να τα βάλει ανοικτά λοιπόν με τα λαμόγια, που κάνουν μαθήματα συμπεριφοράς στον κοσμάκη που στενάζει κάτω από το ζυγό της φτώχιας και της ανεργίας, τη στιγμή που αυτοί ,παριστάνοντας τους εθνικούς εισαγγελείς , επιπλήττουν όσους τολμούν να διεκδικήσουν τα συνδικαλιστικά ή άλλα δικαιώματα τους. Και να είναι σίγουρος ότι στον αγώνα αυτό θα βρει συμμάχους όχι μόνο τους ψηφοφόρους της Ν.Δ, αλλά όλο το υγιές κομμάτι της κοινωνίας που έχει απηυδύσει με όλα αυτά και ζητά επιτέλους δικαιοσύνη

      • Dikocho avatar
        Dikocho @ ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ 12/09/2010 10:16:49

        Koine Nou: geia xara!

        To gegonos oti o k.Samaras den tolma thn rixh pou swsta proteineis mhpws deixnei kati allo? Kai exhgoumai xwris na thelw na parexhghthw: mhpws ton "krataei" to ekdotiko systhma? dedomenou tou xarakthra tou k.Samara kai dedomenou tou profanous provlhmatos me efhmerides-ekdotes-kanalia kapoios tha perimene o k.Samaras na exei kanei mia ekrhktikh (kai gi'ayto lytrwtikh) epithesh ston Pasokiko h filo-Pasokiko typo (grapto k hlektroniko) genikws. Apo thn allh to "Ethnos" tou gnwstou ekdoth "paizei" Samara gia osous exoun parakalouthhsei. Mhpws ola auta telika katateinoun eite sto oti o k.Samaras den einai kai toso antisysthmikh lysh (opws pollloi filoi tou antinews yposthrizoun) eite oti ontws exei kanena skeleto se ntoulapi h patari gia ton opoio den xeroume tipote?

        Mhn parexhghthw: DEN thewrw dedomeno oti o k.Samaras "krateitai" apo kapou alla dedomenou tou provlhmatos me tis efhmerides kai dedomenhs ths adraneias tou einai "trello" na perasei apo to myalo kapoiou? Sto katw-katw- ths grafhs pio katw apo ekei pou einai den tha paei. Ti exei na xasei? Mona na kerdisei exei ama sygkroustei metwpika kai sto proskhnio me tous ntavades ths enhmerwshs.
        Exw adiko?

        Nasai kala

      • ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ avatar
        ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ @ ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ 12/09/2010 11:09:15

        Α, ρε δίκωχο, λες να μη περνούν από το μυαλό μου όλα αυτά που λές? και από το μυαλό όλων όσων δεν έχουν βολευτεί ή δεν έχουν αποβλακωθεί από την πασοκική προπαγάνδα? αλλά, λέμε ρε παιδί μου, προτού πάμε σε " αντισυστημικές" λύσεις, που με τα προβλήματα που έχει η Αριστερά δεν πείθει και πολύ, και που γενικά καλώς ή κακώς τρομάζουν τον κόσμο, αφού δεν προσφέρουν μία τεκμηριωμένη αντι-πρόταση διακυβέρνησης και όχι στείρας άρνησης, να ξεκαθαρίσουμε πρώτα τους λογαριασμούς μας με τους " συστημικούς", αν και δεν το βλέπω, πως μπορούν να αλλάξουν τακτική. Εύχομαι να με διαψεύσει ο Σαμαράς, αλλά δυστυχώς, δεν το βλέπω

      • ZARKO avatar
        ZARKO @ ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ 12/09/2010 11:15:51

        Dikocho@
        http://speech.ilsp.gr/greeklish/greeklishdemo.asp
        Χωρίς παρεξήγηση, απλά δεν αντέχω τα greeklish....

      • michal avatar
        michal @ ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ 12/09/2010 15:47:47

        Zarko dwse ena kalutero ergaleio. To link pou dineis metafrazei periorismenh pososthta keimenou kai einai eksairetika kourastiko na kaneis ka8e ligo kai ligaki copy-paste.

    • karamanlikos avatar
      karamanlikos @ karamanlikos 12/09/2010 17:36:20

      Αγαπητοί φίλοι, είμαι σίγουρος ότι η αγωνία όλων μας είναι η "υποδούλωση" της χώρας σε απρόσωπες και απροσδιόριστης ισχύος δυνάμεις, οι οποίες έχουν επιλέξει τους δοσίλογους πολιτικούς και δημοσιογράφους για να στηρίξουν την κυριαρχία τους...
      70 χρόνια μετά τον εμφύλιο, η χώρα βιώνει τη σύγχρονη όψη του αδερφοφαγώματος, με τη διαφορά ότι οι "αριστεροί" πρωτοστατούν υπερ του πλούτου και της ισχύος του χρήματος, κυνηγώντας και σκοτώνοντας τα ελληνικά μυαλά και συνειδήσεις... Σκεφτείτε τι έκανε και τι κάνει ο Αλαβάνος... κοινός πράκτορας!
      Εχει ξεπουληθεί η χώρα κι αυτός τρωγεται για τ' αξιώματα... Θυμάστε τι έκανε στον Καραμανλή με τα μη κρατικά Πανεπιστήμια... Ο Καραμανλής στήριζε την ανταγωνιστικότητα της χώρας επενδύοντας στην παιδεία κι αυτοί... πρακτόρια...
      Θυμάστε τον Παπανδρέου τι έλεγε όταν βρισκόταν στο εξωτερικό; Κατέστρεφε τη χώρα του και δήλωνε σε κάθε περίπτωση ότι είναι έτοιμος να αναλάβει το ρόλο που θα του αναθέσει το ξένο κεφάλαιο!!!

      Ο Αντώνης τα ξέρει πολύ καλά όλα αυτά, αλλα δεν πρόκειται να αντιδράσει για μεγάλο χρνικό διάστημα... το μνημόνιο απειλεί ευθέως Ελληνική περιουσία! Έτσι κι αλλιώς εγώ δεν βλέπω ΝΔτικες παρουσίες στα κανάλια με διάθεση σύγκρουσης... Ποιά είναι η γραμμή άραγε; Δεν βλέπουν ότι οι ΜΜΕδες και τα φερέφωνά τους με ψέματα και ανακρίβειες κατηγορούν τη ΝΔ; Γιατί πρέπει να είναι ευγενικοί απέναντι στους ψεύτες προπαγανδιστές; Πότε θα αντιδράσουν;
      Αυτή την αντίδραση πρέπει να οργανώσει ο Σαμαράς, πριν ακόμα έρθει στην εξουσία... πρέπει να έχει έτοιμο το σχέδιο που θα εφαρμόσει για να τους αντιμετωπίσει... οφθαλμόν αντί οφθαλμού...

  8. Παρτο αλλιως... avatar
    Παρτο αλλιως... 12/09/2010 09:02:50

    Όσο κακόπιστες και να είναι οι όποιες Δημοσκοπήσεις, πρέπει να καταλάβουν εκεί στη Ρηγίλλης οτι πρέπει να ξυπνήσουν επιτέλους!

    Ως κακόπιστες χαρακτηρίζαμε, πριν τις βουλευτικές εκλογές, τις Δημοσκοπήσεις που μας έφερναν αρφκετά πίσω από το ΠΑΣΟΚ και τελικά χάσαμε με δέκα μονάδες...

  9. t avatar
    t 12/09/2010 09:03:50

    Το ΚΟΝΤΡΑ του Κουρή, τι ρόλο θα παίξει από αύριο?

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ t 12/09/2010 09:29:04

      τον γνωστό από χρόνια!

  10. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 12/09/2010 09:06:20

    ΕΜΠΑΡΓΚΟ ΤΩΡΑ στην εφημερίδα του Χατζ. Μην αγοράζετε την εφημερίδα του. Να κλείσει. Αυτή είναι μια υγιής αντίδραση απέναντι σε αυτούς που παίζουν με τα συμφέροντα και τη νοημοσύνη μας..

  11. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 12/09/2010 09:08:58

    Real, εφημερίδες του ΔΟΛ, του Μπόμπολα και ΠΡΩΤΟ ΨΕΜΑ δεν πρέπει να μπαίνουν στα σπίτια μας. Μη χρηματοδοτείτε την απάτη, το ψέμα και τα παιχνίδια των νταβατζήδων.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΓΙΑΝΝΗΣ 12/09/2010 20:25:05

      και την Καθημερινή του Αλαφούζου- Τέρμα και σ¨αυτήν την εφημερίδα του μνημονίου

  12. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 12/09/2010 09:09:53

    Oταν ΟΛΕΣ οι δημοσκοπησεις δειχνουν το ιδιο πραγμα,πανω - κατω ειναι σωστες.
    Ειναι πολυ νωρις να αντιστραφει η εικονα και κυριως αφου αφησαν στη ΝΔ να φορτωθουν την ευθυνη για την κριση ας μη περιμενουν γρηγορη ανακαμψη.
    Σημερα ο Σταικουρας στην ΕΡΤ ελεγε οτι η ΝΔ κατηγορηθηκε για ολα τα δεινα του κοσμου.Τα ιδια ελεγε και ο Χατζηδακης χθες.Και τι εκαναν τοσο καιρο;
    Ας μην πουν οτι δεν τους επαιζαν γιατι οταν ο Παπανδρεου περιφεροταν εξω με τα γεματα πιστολια κατηγροωντας τη ΝΔ οι ιδιοι δεν ελεγαν τιποτα.
    Αφησαν να δημιουργηθει αυτη η εικονα για εσωκομματικους λογους.

    • Παρτο αλλιως... avatar
      Παρτο αλλιως... @ ψυχραιμια 12/09/2010 09:28:31

      Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΩΣ!

    • anonymous avatar
      anonymous @ ψυχραιμια 12/09/2010 10:00:14

      Αφησαν να δημιουργηθει αυτη η εικονα για εσωκομματικους λογους.

      Αυτό είναι το βασικό πρόβλημα. Για να ξεκαθαρίσουν τα εσωκομματικά κάνουν κακό στην παράταξη. Σου θυμίζω το θέμα με τον Αρη το Σπηλιωτόπουλο που το σήκωσαν από τη ΝΔ κύριος οίδε με ποιες επιδιώξεις. Εγώ ακόμα δεν έχω καταλάβει.
      Άντε να βγάλεις τη ρετσινιά τώρα από πάνω σου.
      Αυτή η εικόνα του μπάχαλου και το θάψιμο των δικών σου οδηγεί τον κόσμο σε αποστασιοποίηση και υποδηλώνει ότι όταν έρθουν στα πράγματα θα χρησιμοποιήσουν την ίδια μέθοδο σε βάρος των δεξιών όπως έκαναν πάντα. Περισσότερες διώξεις είχαμε από τη ΝΔ σε βάρος δεξιών παρά από το ΠΑΣΟΚ.

    • Dikocho avatar
      Dikocho @ ψυχραιμια 12/09/2010 10:26:09

      Symfwnw Psychraimia. Oi dhmoskophseis sigoura den einai akriveis ws pros ta arithmhtika pososta alla otan OLES deixnoun ton A PIO PANW apo ton B tote o A MALLON einai pio panw apo ton B. Alla POSO pio panw auto exartatai ex'oloklhrou apo thn methodologia ths metrhshs.
      Oso gia ta endooikogeneiaka mas den lew tipota giati tha t'akousw s'ayto to site (:-)

  13. neotera avatar
    neotera 12/09/2010 09:10:47

    Πέρα από τον πολιτικό τυχωδιωκτισμό εξοργιστικο είναι που "το παίζει" τιμητης της δημοσιογραφίας την ώρα που την έχει πλήρως αποδομήσει και καταστήσει ΤΟ απόλυτα εχθρικό όπλο για τον πολίτη. Μαζύ με τους άλλους συσκοτιστές των καναλιών λένε ότι εκπέμπουν δελτίο ειδήσεων, ενώ ξερνοβολάνε εχθρική προπαγάνδα, παραπλάνηση και τρόμο εναντίον του πολίτη. Είναι όχι μόνον αχρηστοι, αλλά και επιβλαβείς γιατί παρουσιάζουν τη νύχτα μέρα στον κόσμο δείχνοντας πόσο βαθιά μας περιφρονούν. Παίζουν όλα τα κανάλια συντονισμένα το ίδιο "άλλα αντ' άλλων", "φταίτε εσείς", "δεν είστε τίποτα", κατά την πιό κρίσιμη ίσως εποχή στην ελληνική και στην παγκόσμια ιστορία. Είναι η εποχή όπου η πραγματική ενημέρωση γίνεται χρυσός, ως είδος εν ανεπαρκεία... Με αυτή την ολέθρια χρήση τεχνολογίας μαζικού ελέγχου στα χέρια παλιανθρώπων ο ελληνας για πρώτη φορά στην ιστορία του δεν ξέρει που πατά και που πηγαίνει.

    Ας σημειωθεί πως γλύφοντας τους ισχυρούς, παραπληροφορώντας και με κάθε τρόπο εξαθλιώνοντας τον κόσμο δείχνουν να μην φοβούνται τίποτα, ενώ έπεσε κιόλας το πρώτο ...παπούτσι ! ))

  14. Γιάννης avatar
    Γιάννης 12/09/2010 09:11:06

    Συμπέρασμα: καλές δημοσκοπήσεις είναι αυτές που φέρουν τους κάθε λογής αντιπάλους μας να έπονται. Και κακές αυτές που παρουσιάζουν τους αντιπάλους μας να προηγούνται...

  15. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 12/09/2010 09:27:08

    Δεν υπάρχουν καλές και κακές δημοσκοπήσεις.
    Υπάρχουν αξιόπιστες και αναξιόπιστες δημοσκοπήσεις.
    Ομως, ακόμα και μια αναξιόπιστη δημοσκόπηση είναι χρήσιμη για όσους ξέρουν να τη διαβάζουν.

    • Παρτο αλλιως... avatar
      Παρτο αλλιως... @ Κώστας Ροδινός 12/09/2010 09:31:11

      Αγαπητέ Κώστα Ροδινέ,

      οι δημοσκοπήσεις πριν τις βουλευτικές εκλογές που μας έφερναν 6% πίσω από το ΠΑΣΟΚ και τις οποίες βρίζαμε ως "στημένες" από τα πάσα φύσεως συμφέροντα, τελικά ήταν αξιόπιστες ή αναξιόπιστες δεδομένου οτι η διαφορά δεν ήταν 6% αλλά 10%...;;;;;;;;;;

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 12/09/2010 09:56:48

      Ανοίγεις μεγάλη συζήτηση.
      Το σημαντικό για τις δημοσκοπήσεις είναι αυτό που συνήθως δεν διαβάζουμε, δηλαδή, τα ποιοτικά χαρακτηριστικά τους. Εκεί μπορούμε να διαπιστώσουμε τις τάσεις της κοινής γνώμης.
      Απο εκεί κάι πέρα οι προβλέψεις στην πρόθεση ψήφου είναι μαθηματικές αναγωγές με περιθώρια στατιστικού λάθους.

      Ολες οι προκλογικές δημοσκοπήσεις έδειχναν σαφή ήττα της Ν.Δ.

      Τώρα, το ο,τι γίνονται παιχνίδια με τις αναγωγές, τα δείγματα και τις αναλυσεις, θα ήμουν ο τελευταίος που θα διαφωνούσε.

      Σε κάθε, ομως, περίπτωση το θεωρώ λάθος να αξιολογούμε τις δημοσκοπήσεις ανάλογα με το αν μας βολεύουνή όχι τα ευρήματά τους.

      Και κάτι τελευταίο, ο σίγουρος τρόπος για μια κυβέρνηση να χάσει τις εκλογες είναι να καθορίζει τις επιλογές της με βάση τις δημοσκοπήσεις.

  16. Σπύρος avatar
    Σπύρος 12/09/2010 09:39:38

    Ας κάνει ρε παιδιά μιά έρευνα η ομάδα τού Antinews καί ας βρεί τί ποσό χρωστά στήν Αγροτική τό Alter τό οποίο δέν ζητείται μέ ανωθεν εντολή.
    Κάποιοι μιλάνε γιά ποσά πάνω από 300 εκατ.ευρώ..
    Αν πιστεύετε οτι τό πασοκιστάν δέν έχει οργανωθεί μέ τούς ημετέρους ξανά είστε γελασμένοι.Λεφτά υπάρχουν γιά όσους ΠΡΕΠΕΙ νά υπάρχουν.

    • undercover gpr avatar
      undercover gpr @ Σπύρος 12/09/2010 09:42:32

      Το Άλτερ έχει κάνει παύση πληρωμών στους υπαλλήλους του εκτός του Χατζηλαλάκη και τις παρέας του.Οι τεχνικοί κι όλοι οι άλλοι πήραν μέρος του επιδόματος άδειας το Σεπτέμβρη ενώ ο Χατζημλκας έκανε διακοπές με το κότερό του...

  17. PELIAS avatar
    PELIAS 12/09/2010 09:44:38

    Eδώ στα βόρεια ακούσαμε οτι, ο Tζέφρυ εγκαταλείπει την χώρα και πάει για 20 μέρες στις ΗΠΑ. Επειδή δέν διαβάσαμε κάτι σχετικό, άν κάποιος γνωρίζει περισσότερα, παρακαλείται να γράψει σχετικά

    Ευχαριστώ

    ΠΕΛΙΑΣ

    • t avatar
      t @ PELIAS 12/09/2010 10:06:35

      Δεκαπενθήμερο απουσίας του Παπ στο εξωτερικό
      Σήμερα θα πάει στο Οσλο και αύριο θα μιλήσει σε συνέδριο που διοργανώνεται από το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο.
      Την Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου, θα πάει στις Βρυξέλλες, όπου Πέμπτη και Παρασκευή, συνέρχεται το Συμβούλιο Κορυφής της Ε.Ε.
      Το Σάββατο, 18 Σεπτεμβρίου, θα πάει στη Νέα Υόρκη, για τις εργασίες της Συνόδου Κορυφής του ΟΗΕ.
      Την Τρίτη, 21 Σεπτεμβρίου, θα πάει στην Ουάσιγκτον, όπου θα συναντηθεί με τον αντιπρόεδρο των ΗΠΑ Τζο Μπάιντεν.

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ t 12/09/2010 10:40:52

        «Η τεχνητή νοημοσύνη δεν μπορεί να κερδίσει την φυσική ηλιθιότητα» ~Αρκάς

      • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
        ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ t 12/09/2010 13:54:26

        Υπάρχει μετά τις 22 Σεπτεμβρίου και επίσημη επίσκεψη στην Αθήνα.

        Πάντως, η πιο α(να)ξιόπιστη δημοσκόπηση για σήμερα είναι αυτή του ΒΗΜΑΤΟΣ, στην οποία εμφανίζεται η πλειοψηφία των Ελλήνων να είναι ΥΠΕΡ των μέτρων της Τρόϊκας! Μάλιστα το πιστό σκυλί του Χατζη.......που φοράει ΦΙΜΟΤΡΟ γράφει ότι ο κόσμος αρχίζει και βλεπει με θετικό μάτι τα μέτρα Παπανδρέου...
        Στην προκειμένη περίπτωση:΄Η το πόπολο πάσχει από μυθριδατισμό ή εγώ θα πρέπει να επισκεφθώ τον γιατρό....

  18. Alex avatar
    Alex 12/09/2010 09:44:50

    Ο καποτε κραταιος κεντροδεξιος τυπος ειναι διαλυμενος και συρικλωμενος.Τη δεκαετια του 80 ο Ε.Τ ηταν η πρωτη εφημεριδα σε κυκλοφορια με πανω απο 200000.Θα μου πειτε οτι ηταν αλλες εποχες και τα Ηλεκτρονικα ΜΜΕ μονο κρατικα.ΝΑΙ...αλλα αναλογικα αν το δουμε σε σχεση με το ΄΄αντιπαλο΄΄ στρατοπεδο ειναι στο 1/4 της κυκκλοφοριας.Για τα Ηλεκτρονικα ΜΜΕ τι να πει κανεις αφου το ποσοστο ειναι 100-0.Δεν ξερω τι πρεπει να γινει αυτο ας το σκεφτουν οι καθ υλην αρμοδιοι, το να αρχισει η Ν.Δ τα αλισβερισια με τους Διαπλεκομενους βρυκολακες των ΜΜΕ ειναι εκτος συζητησης.Αρα το διαδυκτυο ειναι η γρηγοροτερη και οικονομικοτερη οδος για επικοινωνιακη απαντηση στους λιβανιστες του ΓΑΠ και του Δ.Ν.Τ.
    Η προπαγανδα που γινεται σημερα υπερ του ΠΑΣΟΚ και του Δ.Ν.Τ κανει τη προπαγανδα του Παπαδοπουλου να μοιαζει με φαρσα.
    Μια καλη αρχη σε οτι αφορα τα Αντινεα στην πληροφορηση μας θα ειναι το WebTv που ετοιμαζει ο factorX.Τουλαχιστον εδω θα βλεπουμε και τις ΄΄αλλες΄΄ ειδησεις που δε βλεπουμε....

  19. Factorx avatar
    Factorx 12/09/2010 09:47:28

    Υποθέτω πως όσοι χαρακτηρίζουν κάποιον με υποκοριστικά κλπ επίθετα είναι δικοί του άνθρωποι που το κάνουν για να βρουν αφορμή να μας μηνύσουν.Ή ανόητοι που δεν καταλαβαίνουν ότι το παιχνίδι είναι πλέον πολύ χοντρό για να ΑΔΥΝΑΤΙΖΟΥΜΕ το μέτωπό μας με βλακώδρεις χαρακτηρισμούς. ΟΛΑ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΤΡΟΠΟ.

    • undercover gpr avatar
      undercover gpr @ Factorx 12/09/2010 09:48:53

      σόρρυ , έχεις δίκιο

    • χελιδόνι avatar
      χελιδόνι @ Factorx 12/09/2010 10:13:05

      Aν υπήρξα υπερβολική,sorry ...κι ας φύγει το σχόλιο μου....non fa rima, ma e vero...

  20. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 12/09/2010 09:47:51

    ...το WebTv που ετοιμαζει ο factorX...
    Ψηφίζω για κεντρικό παρουσιαστή τον μικρό Οδυσσέα.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Strange Attractor 12/09/2010 09:59:11

      Επκροτώ την επιλογή σου και προτείνω για σχολιαστές εσένα και τον συμπατριώτη μου τον Θράκα

      • danaos avatar
        danaos @ Κώστας Ροδινός 12/09/2010 10:05:58

        Επ!είμαι κι εγώ εδώ!!

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 12/09/2010 10:08:21

        Δαναέ

        Εσύ είπαμε, θα αποτελέσεις στέλεχος της Διοίκησης!

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ Κώστας Ροδινός 12/09/2010 13:34:46

        lol

        Θέλω όμως δικό μου παράθυρο.

        Θραξ Αναρμόδιος

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Strange Attractor 12/09/2010 12:09:01

      Ο Ροδινός θα είναι μπούμαν (καλαμοκρατητής) ήχου.

  21. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 12/09/2010 09:48:51

    Είναι γεγονός ότι δεν έχει εφευρεθεί ακόμα το αντιλυσσικό εμβόλιο για Κυρίους Δημοσιογράφους και για Κυβερνητικές Εκπροσώπους που βγάζουν αφρούς με συγκεκριμένους καλεσμένους.

    Όσο πιο πολύ αφρίζουν, όσο πιο πολύ διακόπτουν τον καλεσμένο σαν ΙΕΡΟΕΞΕΤΑΣΤΕΣ, τόσο πιο συμπαθή τον καθιστούν στα μάτια του θεατή.

    Δε θα ξεχάσω ποτέ πως θόλωσαν τα γυαλιά του Κυρίου Δημοσιογράφου όταν ο Μπογιόπουλος του αράδιασε το ΝΑΤΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ! με ονόματα, και από κάτω να πέφτουν οι τίτλοι των μεγαλοχορηγών.
    Του έφυγε το σκαλπ από το κρανίο.

    Κατά τα άλλα η εφημερίδα είναι παντελώς αδιάφορη, άγευστη και άνευρη.
    Το μόνο κομμάτι που έχει του ουσιαστικό πολιτικό ενδιαφέρον και εξάγονται χρήσιμα συμπεράσματα είναι το μονότερμα με την Πράσινη Ανάπτυξη.

  22. firiki2010.wordpress.com avatar
    firiki2010.wordpress.com 12/09/2010 09:59:39

    Οπως λέει και πιο πάνω ο "ψυχραιμία" όταν όλες οι δημοσκοπήσεις δείχνουν λίγο-πολύ τα ίδια προφανώς δύσκολο να τα βγάζουν απο το κεφάλι τους. Από την άλλη λειτουργούν και σαν αυτοεπιβεβαούμενες προφητείες συμβάλλοντας δηλαδή στη δημιουργία αυτού που προβλέπουν.Ενδιαφέρον ίσως έχει ότι πολλές φορές μετράνε μια κατάσταση που προηγουμένους δημιούργησαν ή μεγαλοποίησαν ...τα ΜΜΕ.
    Προυπόθεση για όλα αυτά είναι να μην έχουν υπάρξει οι σωστές αντιδράσεις από το "θύμα". Και η ΝΔ παραδοσιακά δεν είναι καθόλου καλή στην επικοινωνία και ίσως ακόμα σπουδαιότερο δεν μπορεί να λειτουργήσει μακροπρόθεσμα.Στην δε μετά την 4/10/2009 περίοδο λειτούργησε και μαζοχιστικά αυτοϋπονομευτικά!

  23. Factorx avatar
    Factorx 12/09/2010 10:02:45

    Οτι η ΝΔ ανταγωνιζεται τη χελωνα στο διαδίκτυο ειναι σωστό, όπως είπε φίλος προηγυμένως. Αλλά το ΠΑΣΟΚ χάνει πλέον κατα κράτος στο Διαδίκτυο απο τους ανεξαρτητους και αυθμόρμητους μπλογκερ. Την πάτησε αφού όσοι το στήριζαν πριν τις εκλογές είτε βρηκαν ...δουλειές στο κράτος, είτε απογοητευτηκαν. Και δεν το λεω εγω οι ίδιοι το είπαν σε πρόσφατη κομματική συσκεψη όπου ασχοληθηκαν με το διαδίκτυο και τις εκλογές. Φανταστείτε δηλαδή να ασχολείτο σοβαρά η ΝΔ με το διαδίκτυο. Αλλά τα έχουμε πει χιλιάδες φορές.Με αυτό το κόμμα και με αυτα τα στελέχη ο Σαμαράς απλώς θα ταλαιπωρείται...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Factorx 12/09/2010 10:05:00

      FactorX,

      Αδικείς τις ...χελώνες!
      Στη θάλασσα είναι ταχύτατες!

      • Factorx avatar
        Factorx @ Κώστας Ροδινός 12/09/2010 10:15:56

        Σωστό - έχεις δει χελώνα να τα βάζει με καρχαρία; Οι φωστήρες της Ρηγίλλης αντιμςτωπίζουν με παλαιοκομματικά λιανοντούφεκα τους πληρωμένους killers των Μαζικών Μέσων Εξαπάτησης. τα εχεις ξαναδει και τα εχω ξαναδει. Και όλα εχουν ημερομηνία λήξης

    • asterix avatar
      asterix @ Factorx 12/09/2010 10:32:16

      Η ΝΔ χάθηκε από παντού. Είναι τραγικό αυτό που συμβαίνει. Μας έχει αφήσει ξεκρέμαστους όλους. Ενώ θα περίμενε κανείς ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ να ακούμε ή να διαβάζουμε μια δήλωση Σαμαρά για το ΔΝΤ και το ΠΑΣΟΚ, παρατηρούμε ένα... τίποτα.

      Και ας αφήσουν μερικοί τη καραμέλα "αχ, καλέ, μα αφού δεν μας παίζει η κακιά η τηλεόραση", γιατί αν είχε κάτι να πει, ή αν ΗΘΕΛΕ κάτι να πει, θα είχε ακουστεί ως τα πέρατα της οικουμένης. Ακόμα και με επιστολές στα δημοφιλέστερα blog, οπότε μετά θα έτρεχαν τα κανάλια από πίσω του. Αλλά νομίζω ότι η ΝΔ ούτε έχει ούτε θέλει κάτι να πει.

  24. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 12/09/2010 10:10:19

    Και ποιός θα μας ....κυβερνά εν τη απουσία του (όχι πώς έχει σημασία), ο Πάγκαλος ή ο Ραγκούσης;
    Ιδού η ερώτησις!
    Προβλέπω κίνημα Πάγκαλου, έτσι και ....καπελωθεί!

  25. athamas avatar
    athamas 12/09/2010 10:22:49

    Η όποια αξία των δημοσκοπήσεων έγκεται στο ότι κάποιοι δίνουν σημασία στα αποτελέσματα που ανακοινώνουν οι εταιρείες δημοσκοπήσεων.
    Αν κανένας δεν έβλεπε ή διάβαζε ή άκουγε αυτά τα αποτελέσματα θα έκλειναν αυτές οι εταιρείες επειδή δεν θα είχαν καμμία δύναμη επιρροής στο εκλογικό σώμα (αν μιλάμε βέβαια για πολιτικές δημοσκοπήσεις) και αφού δεν θα είχαν την δύναμη διαμόρφωσης κλίματος υπέρ του Α ή του Β κόμματος κανένα κόμμα δεν θα τους έδινε χρήματα για δημοσκοπήσεις επειδή δεν θα είχε κανένα όφελος απ αυτές και χωρίς χρήμα - που σημειωτέον ότι το χρήμα που πάει στις τσέπες αυτών των εταιρειών απ τα πολιτικά κόμματα είναι ΔΙΚΟ μας χρήμα που απ τα ποσά που φορολογούμαστε υπέρ του κράτους αποδίδεται σαν επιδότητη στα κόμματα και απ αυτά τα χρήματα ζούν αυτές οι εταιρείες, τις ταΐζουμε ΕΜΕΙΣ δλδ! χωρίς να μας ρωτήσουν αν θέλουμε να τις ταΐζουμε - θα ησυχάζαμε οριστικά απ αυτές.

    Δεν δίνω καμμία σημασία στις δημοσκοπήσεις.
    Απολύτως καμμία!

    Διαβάζω τις θέσεις των κομμάτων, και τις τοποθετήσεις των πολιτικών προσώπων και βγάζω τα δικά μου συμπεράσματα και για τα πολιτικά κόμματα και για τα πολιτικά πρόσωπα.

    Το συνιστώ ανεπιφύλακτα σε όλους:

    Περιφρονήστε τις δημοσκοπήσεις!

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ athamas 12/09/2010 13:14:48

      ας τις ξεχασουμε τις δημοσκοπησεις

      εχεις δει εναν (κυριολεκτικα '1') να εκφραζεται με ικανοποιηση (οχι ενθουσιασμο..) σ'αυτο εδω το μπλογκ για τα πεπραγμενα/σταση ΝΔ και Α.Σαμαρα ?
      με ελπιδα ισως υπαρχουν ακομη μερικοι (ρομαντικοι)

      πολυ συντομα το 'τι θα κανει ο Σαμαρας' θα γινει εξισου
      ασχετο/αδιαφορο με 'τι θα πει ο Καραμανλης'

      μιλαμε για την απολυτη αυτοακυρωση

  26. Vax avatar
    Vax 12/09/2010 10:28:06

    Και τι ακριβώς μπορούμε να τους κάνουμε? Ούτε τότε, ούτε τώρα ΤΙΠΟΤΑ!

  27. SOTHROPOULOS avatar
    SOTHROPOULOS 12/09/2010 10:40:43

    ΟΛΟΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΡΑΖΕΙ ΤΟΝ ΤΖΕΦΡΑΚΟ ΚΑΙ ΚΟΒΟΥΝ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥΣ ΟΣΟΙ ΤΟΝ ΨΗΦΙΣΑΝ ,ΑΛΛΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΠΡΩΤΟ ΑΠΟΚΟΜΑ ΜΕ 8 ΜΟΝΑΔΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ.....ΤΥΧΑΙΟ?ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ.
    ΟΙ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΠΡΩΤΟ ΜΥΝΗΜΑ. ΤΖΕΦΡΥ GO HOME

  28. Παρτο αλλιως... avatar
    Παρτο αλλιως... 12/09/2010 10:51:13

    @Asterix

    κι εγώ αρχίζω πλεον να φοβάμαι οτι δεν έχουν κάτι να πουν από τη Ν.Δ....

    Αν είχαν κάτι να πουνε, θα έβρισκαν τρόπο όσος αποκλεισμός και εάν υπήρχε από τα ΜΜΕ.

    Απανωτές συνεντεύξεις τύπου όπου θέλοντας και μη θα ερχόταν όλα τα κανάλια και παραιτέρω παρέμβαση σε όλα τα μπλογκ κτλ.

    Κατηγορούμε τον ΓΑΠ οτι δεν είχε σχέδιο αλλά μάλλον ούτε κι ο πρόεδρος είχε σχέδιο εφόσον θα έπαιρνε την αρχηγία στο κόμμα...

  29. Dyer avatar
    Dyer 12/09/2010 10:53:06

    Το ζήτημα είναι να βρεθεί τρόπος να εκφρασθεί η ψήφος του «κανένας».
    Αυτό θα τους τρομάξει, αν ο «κανένας γίνει ένας».
    Οι Τούρκοι κάποτε το κατάφεραν εμείς;

  30. TASSOS avatar
    TASSOS 12/09/2010 10:57:22

    http://mexrisesxaton.blogspot.com/2010/09/real-news.html

    ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΥΠΟΥ
    ΤΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΜΕ ΤΗ «ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ»
    ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΑΤΤΙΚΗΣ ΘΑΝΑΣΗ ΠΑΦΙΛΗ


    Για τη δημοσκόπηση της MRB


    Αυτό που διέπραξε η MRB σε βάρος του υποψήφιου περιφερειάρχη Αττικής Θανάση Παφίλη, που στηρίζει το ΚΚΕ, είναι αθλιότητα.
    Δίνει υποτίθεται ποσοστά, όταν με βάση καταγγελίες δεν περιλάμβανε το όνομά του στα ερωτηματολόγια. Είμαστε σίγουροι δεν πρόκειται περί λάθους. Δεν είναι ούτε η πρώτη, ούτε και η τελευταία φορά που αξιοποιούνται οι δημοσκοπήσεις κατά του ΚΚΕ.
    Όπως και χθες και πολύ περισσότερο σήμερα, δεν θα πετύχουν τους σκοπούς τους.

    11/9/2010
    Το Γραφείο Τύπου

    • aengus avatar
      aengus @ TASSOS 12/09/2010 12:29:11

      Στη δημοσκόπηση της εφημερίδας του Χατζηνικολαου δεν αναφέρεται το σχόλιο;

      • aengus avatar
        aengus @ aengus 12/09/2010 12:30:37

        Αυτή δεν είχε τη «δημοσκόπηση» της MRB;

  31. vardarskian avatar
    vardarskian 12/09/2010 11:09:56

    Τραγικό δεν είναι που χάθηκε η ΝΔ.Τραγικοί είμαστε εμείς που χαθήκαμε από παντού.
    Ας πιάσουμε πάτο αν είναι η μόνη ελπίδα να ξυπνήσουμε.
    Λύσεις πρότεινε ο Σαμαράς.
    Κι έχει καταθέσει με κάθε λεπτομέρεια την εναλλακτική! Ξεκρέμαστος μένει μόνο όποιος βολεύεται να μένει ξεκρέμαστος.
    Προς το παρόν ας χαριεντιζόμαστε με το GAP και τον θίασό του.
    Φαίνεται ότι αυτός μας αξίζει.

  32. TASSOS avatar
    TASSOS 12/09/2010 11:16:08

    ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΥΠΟΥ
    ΤΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΜΕ ΤΗ «ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ»
    ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΑΤΤΙΚΗΣ ΘΑΝΑΣΗ ΠΑΦΙΛΗ

    Για τη δημοσκόπηση της MRB

    Αυτό που διέπραξε η MRB σε βάρος του υποψήφιου περιφερειάρχη Αττικής Θανάση Παφίλη, που στηρίζει το ΚΚΕ, είναι αθλιότητα.
    Δίνει υποτίθεται ποσοστά, όταν με βάση καταγγελίες δεν περιλάμβανε το όνομά του στα ερωτηματολόγια. Είμαστε σίγουροι δεν πρόκειται περί λάθους. Δεν είναι ούτε η πρώτη, ούτε και η τελευταία φορά που αξιοποιούνται οι δημοσκοπήσεις κατά του ΚΚΕ.
    Όπως και χθες και πολύ περισσότερο σήμερα, δεν θα πετύχουν τους σκοπούς τους.

    11/9/2010
    Το Γραφείο Τύπου

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ TASSOS 12/09/2010 15:34:52

      Το ΚΚΕ μας φόρεσε τα γυαλιά. Άμεση αντίδραση με θάρρος και επιχειρήματα. Κατακεραυνώνουν το σύστημα που θρέφει το παιντί της Μάργκαρετ. Όχι μακάριος ύπνος σαν τους φλούφληδες της ΝΔ που νομίζουν πως έτσι θα ρίξουν το πασοκικό καθεστώς!!!

  33. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 12/09/2010 11:21:56

    Το όλον εξώφυλλο της εγκρίτου εφημερίδας, αποδεικνύει με τον πιο περίτρανο τρόπο ότι ο ένας τουλάχιστον εκ των ιδιοκτητών της, ο «αντικειμενικός» δημοσιογράφος, έχει στρατευθεί στον αγώνα κατά της Ν.Δ. του Αντώνη Σαμαρά!
    Οι λόγοι που έχουν επιφέρει τέτοιου βαθμού «μετάλλαξη» στο συγκεκριμένο δημοσιογράφο είναι πολλοί και διάφοροι, αλλά ο κυριότερος είναι πως έχει περάσει προ πολλού στην απέναντι όχθη, εκείνην του σκληρού «κατεστημένου»! Ο δεύτερος αλλά και υπολογίσιμος λόγος, είναι ότι είναι δεδηλωμένος φίλος της γνωστής οικογένειας και ακραιφνής θαυμαστής της ατυχήσασας κόρης, την οποία προβάλει έκτοτε ως «αρχηγό» τουλάχιστον κόμματος εξουσίας χωρίς κόμμα!
    Και το κατεστημένο, ως συνονθύλευμα εξουσίας και συμφερόντων, ήθελε διακαώς τον ΓΑΠ και τη Ντόρα αρχηγούς των δύο κομμάτων εξουσίας, για να κάνουν τις βρώμικες δουλειές τους αναίμακτα με τη μέγιστη κοινωνική ανοχή!
    Κρίμα που η Real απώλεσε την τιμή της και τον αυτοπροσδιορισμό της τόσο σύντομα! Από «αληθινή» εφημερίδα έγινε μια ψευτοφυλλάδα περιοπής, που στρατεύεται πια στην επιχείρηση της Κυριακάτικης παραπληροφόρησης, με κατευθυνόμενες δημοσκοπήσεις γνωστών και μη εξαιρετέων δημοσκόπων!
    Εν τέλει το ανέβασμα ή μάλλον η «αναρρίχηση», μπορεί να είναι μια δύσκολη και επώδυνη υπόθεση, αλλά το κατέβασμα είναι ταχύτατο, όταν απροκάλυπτα αποφασίσεις να κάνεις τη νύχτα μέρα και να το σερβίρεις με τόση αναίδεια στους Έλληνες πολίτες.
    Ε, μην μας υποτιμούν και τόσο πολύ, δεν τρώμε και κουτόχορτο!

  34. Tassos avatar
    Tassos 12/09/2010 11:58:00

    Με λογοκρίνει ο Φάκτορας (εδώ που τα λέμε καλά κάνει) και δεν μ'αφήνει να γράψω για τον Μαρτάκη και τον Τάρπλεϋ. Δεν λέω τίποτα κακό Φάκτορα άσε τουλάχιστον αυτό.

  35. aengus avatar
    aengus 12/09/2010 12:37:00

    Ναυτία. Θεραπεύεται άμα ξεράσεις αυτό το διανοητικό ρετσινόλαδο στα μούτρα του βασανιστή. 'Η στη μάσκα του, την κάλπη. Πριν και μετά και εντός και εκτός ΔΕΘ...
    Λ.K.

  36. chrisss avatar
    chrisss 12/09/2010 12:40:11

    Πότε επιτέλους θα ξεμπροστιάσει η ΝΔ αυτά τα καθάρματα?Αυτά τα παράσιτα της πολιτικής και της ΝΔ πιο συγκεκριμένα..Πότε θα σταματήσουν να βγαίνουν στα κανάλια τους και να δίνουν συνεντεύξεις στις εφημερίδες τους?
    Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΑΡΓΕΙ..ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΚΑΙ ΣΤΑΘΜΟ..ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ..ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ Ο ΣΑΛΤΙΜΠΑΓΚΟΣ ΕΧΕΙ..ΟΧΙ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΤΟΥ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ..ΑΡΚΕΤΑ..ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕΤΑΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΔΙΧΝΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ!!!!

  37. t avatar
    t 12/09/2010 13:13:32

    . http://www.youtube.com/watch?v=nb8qZojMRcI&feature=player_embedded

  38. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 12/09/2010 13:14:46

    Σε σχόλια και σε συζητήσεις συμφωνούμε σχεδόν όλοι ότι το πράμα πάει κατά διαόλου. Συμφωνούμε ακόμη και στο τι φταίει για την κατάσταση αυτή. Και κατά καιρούς ακούγεται και η εκτίμηση ότι "καλά μας κάνουν, είμαστε άξιοι της μοίρας μας, αφού δεν αντιδρούμε και θά πρεπε όλοι και μπλα μπλα και κλπ κλπ".

    Και μετά; Τίποτε.
    ΤΙΠΟΤΕ, λέμε.

    Ο ελληνικός λαός δεν έχει καταφέρει ΠΟΤΕ να "επιβάλλει στοιχειωδώς τα δικαιώματά του". Γιατί; Γιατί δεν απαιτεί.

    Ο ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙ ΔΥΝΑΜΙΚΑ. (περιμένει τα κόμματα. Το άλλο με τον Τοτό...)

    Εσύ, περαστικέ, σχολιαστή, δεξιέ, αριστερέ, αναρχικέ, εθνικιστή, κομμουνιστή, ΠΑΜΕ-τη, ΠΑΜΕΤ-ίτη, ΠαΣόΚε, ΝεοΔημοκράτη, χριστιανέ, άθεε, φρικιό, λαίφ-στυλίτη, απολυμένε, κονομημένε, ασφαλή και ανασφαλή, για πές μου:

    ΚΑΤΕΒΗΚΕΣ ΣΤΙΣ ΣΥΓΚΕΝΤΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΟΡΕΙΕΣ;
    ΚΑΤΕΒΗΚΕΣ, ρωτάμε (πληθ. μεγαλοπρεπείας).

    Εμ, δεν κατέβηκες.

    Και τι περιμένεις τώρα; Να τα αλλάξουν τα στραβά οι άλλοι για σένα; Ποιος; Οι περαστικοί; Μήπως οι μετανάστες, λάθρο-και-μη;

    Εχεις καταλάβει, αναγνώστη μου, τι ευθύνη έχεις;'
    ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΕΧΕΙΣ;

    Την επόμενη φορά λοιπόν, κοίτα να δεις ποιοι κάνουν συγκέντρωση κοντά σε σένα, πάρε τη γυναίκα σου, πάρε τα παιδάκια σου (να μαθαίνουν να διεκδικούν κι αυτά) και τράβα στη συγκέντρωση και την πορεία. Ας είναι της ΝΔ (αμήν και πότε!), ας είναι του ΠΑΜΕ, ας είναι των αναρχικών ακόμη (δεν καταστρέφουμε βέβαια τις περιουσίες των άλλων).

    [Ναι, ακόμη και οι αναρχικοί μας είναι χρειαζούμενοι σαν κοινωνία. Οπως και οι χριστιανοί, όπως και οι άθεοι, όπως και οι δεξιοί και οι αριστεροί. Αμα δεν έχουμε από τους μεν ή τους δε, ΧΩΛΑΙΝΟΥΜΕ σαν κοινωνία. Θέλουμε όλες τις απόψεις. ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ. Πολεμάμε με παρρησία αυτές με τις οποίες διαφωνούμε. Τις σκίζουμε. Τις ιδέες όμως. Οχι τους έλληνες που τις εκφράζουν. Οχι τους έλληνες.]

    Αν λοιπόν είσαι έλληνας και πατριώτης (πατρίδα ΕΙΠΑΜΕ είναι οι άνθρωποι, μην μπερδευόμαστε και με τα στοιχειώδη) και δημοκράτης, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΜΕΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΠΟΡΕΙΑ.

    Αν δεν είσαι
    -αστυνομικός λαδωμένος
    -εφοριακός που τα παίρνει
    -δάσκαλος που βαριέται να μάθει τα παιδάκια μας γράμματα
    -επιχειρηματίας που παίρνει μέρος σε στημένους διαγωνισμούς
    -μαγαζάτορας που κερδοσκοπεί
    -γιατρός που γράφει παραπανίσια φάρμακα για το μπαξίσι της φαρμακευτικής
    -μηχανικός με λειψές αναγγελίες ενσήμων στο ΙΚΑ
    κλπ κλπ

    την επόμενη φορά που θα κάνει ΠΡΟΣΚΛΗΤΗΡΙΟ Ο ΛΑΟΣ κοίτα να είσαι εκεί.
    Αλλιώς θα είσαι για άλλη μια φορά Α.Α. (Αδικαιολογήτως Απών).

    Σήκωσε τον ΚΩΛΟ σου από τον ΚΑΝΑΠΕ και κατέβα στην ΠΛΑΤΕΙΑ.

    Θραξ Αναρμόδιος

    ΥΓ. Εξαιρούνται οι "ελεύθεροι ιατρού", οι εμφραγματίες κλπ, διότι τα σιωνιστικά χημικά των ΜΑΤ είναι επικίνδυνα. Αν και τουλάχιστον έναν εμφραγματία που ξέρω, πήγε στην πορεία, πήρε και βαθειές ανάσες, και επέστρεψε σώος.

    • danaos avatar
      danaos @ Θραξ Αναρμόδιος 12/09/2010 13:30:08

      Αχ βρε Θράκα καλά τα λες,αλλά δες το σχόλιό μου παραπάνω για το οποίο με μάλωσε ο Κώστας!!

  39. ΜΙΧΑΛΗΣ ΦΟΥΣΤΕΡΗΣ avatar
    ΜΙΧΑΛΗΣ ΦΟΥΣΤΕΡΗΣ 12/09/2010 13:30:38

    Αν πιστεύεις πραγματικά στις ιδέες σου και θέλεις να τις δείς να εφαρμόζονται δεν πρέπει με κάθε δημοσκόπηση να αλλάζεις τακτική και να πανικοβάλεσαι.Ειδικά όταν δημοσιεύονται σε έντυπα όπως η real news που όποιος παρακολουθεί λίγο τον τύπο ξέρει.Α! Βλέπε Μακρή

  40. Enzo avatar
    Enzo 12/09/2010 13:53:48

    ρε παιδια οπου και αν σταθω ολοι βριζουν το πασοκ και τον τζεφρυ και οι δημοσκοπησεις τον βγαζουν πρωτο?
    τοτε η' ο ελληνικος λαος ειναι με συνδρομο down η' τα μμε μας δουλευουν η' κατι αλλο φταιει.
    η επιστημη σηκωνει τα χερια ψηλα!

  41. Πλούταρχος Λευκαδίτης avatar
    Πλούταρχος Λευκαδίτης 12/09/2010 14:35:20

    Ως άνθρωπος γνώστης των μαθηματικών και εν γένει του χώρου των δημοσκοπήσεων, μπορώ να βεβαιώσω αυτό που όλοι μας υποπτευόμαστε: ΝΑΙ, οι δημοσκοπήσεις είναι κατά βάση πλαστές και χρησιμοποιούνται ως εργαλείο χειραγώγησης... Ύπάρχει μία δημοσκόπηση που φέρνει τον απάτρι οινοπαραγωγό φαβορί για το δεύτερο γύρο στη Θεσσαλονίκη: μα καλά, υπάρχει άνθρωπος που θα ψηφίσει υπέρ της μετονομασίας οδού της πολή σε οδό Κεμάλ Ατατούρκ;

  42. Ηνιοχος avatar
    Ηνιοχος 12/09/2010 15:07:55

    «Δώστε την Ελλάδα μας πίσω»
    Του Χαριδημου Tσουκα*

    Μου κίνησε την περιέργεια: τι εννοούσε ο πρόεδρος της Ν.Δ. κ. Σαμαράς όταν, σε ομιλία του στη Λέσβο, τον περασμένο Ιούλιο, ανέκραξε: «Δώστε την Ελλάδα μας πίσω»; Σε ποιον απευθυνόταν; Ποιος πήρε την Ελλάδα για να τη ζητήσουμε πίσω; Διαβάζω το κείμενο της ομιλίας του για να μάθω. Δεν γίνομαι σοφότερος. Ανακαλύπτω όμως τι εννοεί ο ομιλητής όταν αναφέρεται στην Ελλάδα. Μέχρι τώρα θεωρούσα ότι ξέρω τι είναι η πατρίδα μου, αλλά ο κ. Σαμαράς αποδεικνύει τέτοιο –πλατωνικό– βάθος στη σκέψη του που μου αποκαλύπτει όψεις της Ελλάδας που μέχρι τώρα αγνοούσα. Λέει: «Την Ελλάδα που σέβεται τον εαυτό της. Οχι την Ελλάδα που εκλιπαρεί για δανεικά. Την Ελλάδα που σέβεται τον νόμο. Οχι την Ελλάδα που έχει εθιστεί στην παρανομία... Την Ελλάδα της Ανταγωνιστικότητας, όχι την Ελλάδα της ρεμούλας και της αρπαχτής.[…]. Γι’ αυτή την Ελλάδα θα σας μιλήσω σήμερα. Την άλλη Ελλάδα. Που την έχουμε όλοι μέσα στην καρδιά μας. Αλλά πολλοί φοβούνται να μιλήσουν γι’ αυτήν. Φοβούνται ότι δεν υπάρχει πια. Φοβούνται ότι την εξόρισαν. Και την εξόντωσαν».

    Ενδιαφέρον. «Η Ελλάδα που εκλιπαρεί για δανεικά» δεν είναι η χώρα που το κόμμα του οδήγησε στο χείλος της οικονομικής χρεοκοπίας; «Η Ελλάδα που έχει εθιστεί στην παρανομία» δεν είναι η χώρα που κυβερνήθηκε από ένα κόμμα του οποίου βασικοί υπουργοί τιμωρήθηκαν ή καταδικάστηκαν για παράνομες πράξεις (Μαγγίνας, Κεφαλογιάννης); Που απέσπασαν την εθνική οργή με την προκλητική ηθική τους αμβλύνοια (Βουλγαράκης); Που, σύμφωνα με επίσημες εκθέσεις αρμοδίων κρατικών οργάνων, διέπρεψαν στους ρουσφετολογικούς διορισμούς (π.χ. Στυλιανίδης, Χατζηγάκης), στις παράτυπες πρακτικές ανάθεσης έργων (π.χ. στον ΕΟΤ επί υπουργίας Σπηλιωτόπουλου - Μαρκόπουλου), και στην αποστολή παραποιημένων στατιστικών στοιχείων στη Eurostat; Το κόμμα του κ. Σαμαρά δεν παρέσχε ασυλία στον διαβόητο κ. Παυλίδη; Η κυβέρνησή του δεν ενεπλάκη στα σκάνδαλα των ομολόγων και του Βατοπεδίου; Πού είναι η «Ελλάδα της ανταγωνιστικότητας» όταν, σύμφωνα με εκθέσεις διεθνών οργανισμών, η χώρα κατρακύλησε στους σχετικούς δείκτες ανταγωνιστικότητας τα τελευταία έξι χρόνια;

    Ο κ. Σαμαράς δεν είναι αφελής, ξέρει για τι μιλάει. Στην πολιτική προπαγάνδα, η εμπειρική πραγματικότητα έχει ελάχιστη σημασία. Προέχει η ιδεολογική κατασκευή που κολακεύει το ακροατήριο, ερμηνεύει διχοτομικά τον κόσμο και υπενθυμίζει τον δυνητικά σωτήριο ρόλο του αφηγητή. Αντιγράφοντας την αριστοτεχνική δημαγωγία του Ανδρέα Παπανδρέου, ο κ. Σαμαράς απευθύνεται στο πατριωτικό θυμικό των πολιτών, κατασκευάζοντας την αφήγηση του λαού–θύματος που τον πρόδωσαν, τον «εξόρισαν» και τον «εξόντωσαν». «Η Ελλάδα εξακολουθεί να βρίσκεται υπό αμερικανονατοϊκή κατοχή», βροντοφώναζε ο Παπανδρέου το 1974. «Δώστε την Ελλάδα μας πίσω», κραυγάζει ο Σαμαράς σήμερα. Την Ελλάδα πάντα κάποιοι μας την παίρνουν, την «κατέχουν», την εκμεταλλεύονται. Ποιοι; Εξαρτάται… Οσο πιο ασαφείς είναι οι «κακοί», τόσο περισσότερο μεταλλάσσεται η ταυτότητά τους, ανάλογα με τις περιστάσεις. Χθες ήταν η «υποτελής Δεξιά», σήμερα είναι η «κατοχική» κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ και η τρόικα, αύριο κάποιοι άλλοι. Τα συμφραζόμενα αλλάζουν, το βαθύ λαϊκιστικό λογοπλαίσιο παραμένει αναλλοίωτο.

    «Να φέρουμε την αληθινή Ελλάδα πίσω», προτρέπει το ακροατήριό του ο κ. Σαμαράς. Στην εθνολαϊκιστική, όπως και στην κομμουνιστική, μεταφυσική, η εμπειρική Ελλάδα –η χώρα που βιώνουμε– δεν παράγεται από πραγματικά ιστορικά υποκείμενα· αποτελεί μια πλατωνική παραίσθηση, μια χλωμή αναπαράσταση της «αληθινής Ελλάδας». Οταν η πραγματική Ελλάδα αποτυγχάνει, τα αίτια της αποτυχίας δεν αναζητούνται σε κοινωνικές διεργασίες, λειτουργία θεσμών, και πρακτικές διακυβέρνησης που εκτυλίσσονται στον ιστορικό χρόνο (τον μόνο χρόνο που έχει νόημα στο πολίτευμα που θεσμοποιεί το «λόγον διδόναι»), αλλά στις ενέργειες ενός δαιμονοποιημένου αντιπάλου που αποτρέπει την άχρονη «αληθινή Ελλάδα» να λάμψει.

    Η κατασκευή της «αληθινής Ελλάδας» (όπως, σε άλλα συμφραζόμενα, του «αληθινού κομμουνισμού») επιφυλάσσει έναν προνομιούχο ρόλο στον αφηγητή, ο οποίος εμμέσως αυτοπροτείνεται ως ο αποκλειστικά αυθεντικός εκφραστής της. «Η λύση στην κρίση είναι αυτή η άλλη Ελλάδα», λέει ο κ. Σαμαράς, υπονοώντας ότι ο ίδιος την εκπροσωπεί, και περιγράφει πως, υποτίθεται, θα την ανακτήσει με το «Σχέδιο εξόδου από την κρίση». Η «αληθινή Ελλάδα» και το «Σχέδιό» του υπαινικτικά ταυτίζονται. Αυτό το αφηγηματικό σχήμα κολακεύει τον μυθοποιημένο λαό–θύμα, επιτρέπει την αυτοεπιβεβαιωτική αναπεριγραφή των προβλημάτων (προφυλάσσοντας έτσι τον εθνικό ναρκισσισμό), απαλλάσσει τον αφηγητή από τις δικές του ευθύνες, και, συγχρόνως, πολώνει το πολιτικό παιχνίδι. Πρόκειται για ένα «κλειστό» σχήμα σκέψης που δεν μας επιτρέπει να αντιμετωπίζουμε κριτικά τον εαυτό μας, να διαλεγόμαστε νηφάλια, να αναθεωρούμε, να εξελισσόμαστε.

    Την Ελλάδα δεν χρειάζεται να μας τη δώσει κανείς πίσω γιατί κανείς δεν μας την πήρε. Εμείς είμαστε η Ελλάδα –ατομικά, θεσμικά, συλλογικά–, με όλα τα καλά και τα κακά μας. Τις αιτίες της κακοδαιμονίας μέσα μας πρέπει να τις αναζητήσουμε. Η πρωτοφανής κρίση που μαστίζει τη χώρα δεν συμβαίνει επειδή η «αληθινή Ελλάδα» έχει «εξοριστεί», αλλά επειδή η ιστορική Ελλάδα (η μόνη που υπάρχει) λειτούργησε διαχρονικά όπως όλοι γνωρίζουμε: κομματοκρατικά, πολωτικά, διεφθαρμένα, φοβικά, άνομα, αντιθεσμικά, λαθρεπιβατικά, συντεχνιακά, κρατικιστικά. Ευκαιρία τώρα να την αλλάξουμε. Δεν θα το κάνουμε αν δεν αποκτήσουμε ηγέτες με ακεραιότητα, συνθετότητα σκέψης και αντισυμβατικό ριζοσπαστισμό· ηγέτες που μιλάνε τη γλώσσα της αλήθειας και της ευθύνης, πονάνε τον τόπο, διαρρηγνύουν εμπράκτως τα καθιερωμένα μοτίβα πολιτικής συμπεριφοράς, δεν κολακεύουν τον «δήμο», ενσαρκώνουν μια διαφορετική νοοτροπία.

    Τέτοιους ηγέτες χρειαζόμαστε. Ετσι γεννιέται η ελπίδα.

    * Ο κ. Χ. Κ. Τσούκας είναι καθηγητής στα Πανεπιστήμια Κύπρου και Warwick.

    • michal avatar
      michal @ Ηνιοχος 12/09/2010 15:55:26

      Well done mr Tsoukas.

    • chrisss avatar
      chrisss @ Ηνιοχος 12/09/2010 17:58:12

      Είναι τουλάχιστον αστείο να χρεώνουν στον Σαμαρά, και στον οποιοδήποτε εκπρόσωπο της ΝΔ, το ότι εκπροσωπεί την ΝΔ. Θα πρέπει μάλλον να αισθάνεται ντροπή οποιοσδήποτε αντιστέκεται στην σοσιαλιστικοπασοκική λαίλαπα, που αισχάτως έχει διανθιστεί απο νεοφιλελεύθερους μέχρι και συντελεστές του Εθνικού Μετώπου(Βορίδης). Είναι κατ αρχήν πολύ εκνευριστικό να σε κρίνουν όχι γι αυτά που λές, αλλά για τον πρώτερο βίο των προκατόχων σου, δίχως να τον έχεις νομιμοποιήσει, ούτε να τον τον έχεις ενστερνιστεί. Είναι ανήκουστο να παρομοιάζεις τον Σαμαρά με τον Παπατζή. Ο ένας είναι ένας πολιτικός με ήθος, ο οποίος εν τέλει έχει δώσει και με το παραπάνω πατριωτικά διαπιστευτήρια, ενώ ο άλλος είναι ότι χειρότερο συνέβη στην μεταπολιτευτική περίοδο της χώρασ μας, τα αποτελέσματα της δράσης του, τα ζούμε εντονότατα σήμερα. Δεν θα μιλήσω για δολοπλοκίες και ξένα συμφέροντα τα οποία ορέγονται την τύχη της χώρας μας, είτε κάποια από αυτά είναι προφανή, είτε κάποια άλλα όχι, αφού μιλάμε όντως για υποθέσεις. Θα μιλήσω όμως για την ουσία των δηλώσεων Σαμαρά. Ο Σαμαράς πιστεύει πως υπάρχει ένα μεγάλο κομμάτι των Ελλήνων το οποίο αισθάνεται αδικημένο, το οποίο αισθάνεται απογοητευμένο για την κατάσταση της Ελλάδας σήμερα. Αισθάνεται πως δεν φταίει για το υπέρογκο δημόσιο, ούτε για τ' ότι δούλευε, για να πληρώνει τον κομματικό στρατό, κυρίως, του ΠΑΣΟΚ. Που αισθάνεται την Ελλάδα κομμάτι της ψυχής του και τον γνήσιο πατριωτισμό ριζωμένο στην καρδιά του. Αυτοί οι Έλληνες εμπνέονται από τα λόγια του Σαμαρά και έναντι των απατρίδων νεοσοσιαλιστών της εφημερίδας που αρθογραφεί ο κύριος Τσούκας, την Καθημερινή, έχουν κάθε δικαίωμα να ονειρεύονται και να μιλούν. Συγχωρέστε με, αλλά το άρθρο αυτό σε συνδυασμό με την υποσημείωση της δημοσίευσής του στην σημερινή ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ της Κυριακής, καταδεικνύει εμφανέστατα την έλλειψη υποστήριξης της ΝΔ από σοβαρά μέσα ενημέρωσης. Η πάλαι ποτέ σκληροπυρινική καθημερινή, στα χέρια ενός επιχειρηματία που Θεό του έχει μόνο το κέρδος, έχει καταντίσει, το πρόσωπο του νέου ΠΑΣΟΚ στα ΜΜΕ. Ένας ιδεολογικός αχταρμάς, με ανθρώπους με διαφορετικές ιδεολογικές καταβολές, από τον φιλελεύθερο Μανδραβέλη έως τον ακροαριστερό Παπακωσταντίνου(υποψήφιος ευροβουλευτής ΑΝΤΑΡΣΥΑ) και τον νεοσοσιαλιστή Καμπύλη(συμμέτοχο την ΜΚΟ-δημιουργό του μεταναστευτικού νόμου του ΠΑΣΟΚ). Αυτή η εφημερίδα εφαρμόζει έναν άπατρι πολλυσυλλεκτισμό, μια συνεχόμενη κριτική όλων εκτός Ντόρας και ΠΑΣΟΚ , επηρεαζόμενη κατά καιρούς από της ιδεολογικές τάσεις της κοινωνίας όπως π.χ. πρίν από ένα χρόνο από την οικολογία, τώρα από ένα είδος φιλελευθερισμού και λατρείας οτιδήποτε αντιλαϊκού(αν και την θεωρώ λάθος έννοια). Η ΝΔ κινείται πολύ αργά στο παρασκήνιο και θα πρέπει άμεσα να αλλάξει αυτό.

  43. loretta avatar
    loretta 12/09/2010 15:21:31

    η γνωμη μου ειναι οτι οποιοσδηποτε νοημων πολιτης χωρις ακομα να ξερει τα ενδωτερα και το ποιον του κε κε Χατζηνικολάου δεν θα μπορουσε ποτε νατον παρει στα σοβαρα....!!!

    Και φυσικα ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ ΝΑ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ ΕΙΔΙΚΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.

    Χαιρετισμους πολλους πειτε του οτι οτι μετρηση και να κανει για την θεσσαλονικη η ΝΔ εχει εδω την πρωτοκαθεδρια και δεν πα να φωναζει και να χτυπιεται και ο ΜΑΥΡΟΣ και Ο ΚΕ ΚΕΣ!!!

  44. Nίκος Θ. avatar
    Nίκος Θ. 12/09/2010 15:57:02

    Ο,τι και να προσπαθεί να σοφιστεί και να παρουσιάσει, προκειμένου να λαβώσει τον Αντώνη Σαμαρά ο Χατζηνικολάου, δεν πρόκειται να έχει αίσιο τέλος. Εδώ και δυό εβδομάδες προσπαθεί να αποδομήσει τον υποψήφιο Κικίλια. Και το κάνει με αναισχυνο τρόπο ο άθλιος. Ούτε και στην περίπτωση αυτή θα ευοδωθούν οι πληρωμένες προσπάθειες του. Θα πάρομε πίσω την Ελλάδα μας απ'όλους τους μνημονιοκράτες. Την Ελλάδα μας του σεβασμού και της ευπρέπειας. Όλοι μας είμαστε σε θέση μάχης.

  45. Drifty avatar
    Drifty 12/09/2010 16:09:40

    Ας τα βλέπουν αυτά στη Ρηγίλλης, ώστε να μη ξαναμαζέψουν λάθος ανθρώπους. Και δεν είναι μόνο η MRB που έτρωγε ψωμάκι (που σημαίνει ας το τιμούσε τουλάχιστον λίγο, με μία υποτυπώδη έστω αντικειμενικότητα), είναι και η άλλη εταιρία του Μαύρου, η PRC, είναι και η Kappa Research, είναι και η GPO και τόσες άλλες. Προσοχή παιδιά εκεί. Υπάρχουν και άλλοι, σοβαροί επαγγελματίες και ας μη συχνάζουν Κολωνάκι ή Ψυχικό.

  46. ανωνυμος avatar
    ανωνυμος 12/09/2010 16:22:10

    τυχαιο ειναι οτι για την ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ...αχνα και αυτος?
    το μεγαλυτερο σκανδαλο του αιωνα ειναι τελικα..
    πού ειναι η δημοσιογραφια, η δεοντολογια και ολες αυτες οι μπουρδες!

    ο χατζηλαλακης και οι δικοι του εκει διαμορφωνουν την κοινη γνωμη και το παιζουν και επαγγελματιες και μικροεπαναστατες και δηθεν στα δελτια και τα εντυπα του.

    γιατι δεν ασχοληθηκε 1 χρονο με τους ασφαλισμενους της ΑΣΠΙΣ και τους απατεωνες?
    στο ιδιο καζανι ολοι τους...ποιες τραπεζες και ποιος Κωνστας..
    πουλημενοι..

  47. ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
    ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 12/09/2010 17:23:39

    Προς παλαιοπασοκους..νεοπασοκους..υποστηρικτες του μνημονιου και λοιπους συγγενεις τεθλιμμενους και μη..παρετε δεν παρετε νεα μετρα εμεις θα ζησουμε εστω και εαν μας γυρισατε χρονια πισω...για το καλο μας φυσικα.

    h**p://www.youtube.com/watch?v=kqhWg8aEjbA&feature=related

  48. ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
    ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 12/09/2010 17:36:42

    Το ΑΛΤΕΡ ειχε μια σοβαρη αναλυση με πρωτη την κ. Μακρη για το κακο που εκανε στην χωρα το παπουτσι..ο δε κ. Κωνστας αναρωτηθηκε γιατι δεν ειχαμε τα επεισοδια των προηγουμενων ετων...ατμοσφαιρα Δεκεμβριου ειπε επι λεξει.
    Σας παρακαλω τα σχολια σας να ειναι ευπρεπη!!!!
    ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ

  49. BM57 avatar
    BM57 14/09/2010 13:28:51

    Είναι πλέον πασιφανές το "παιχνίδι" που παίζει ο κ.Χατζηνικολάου (με παρέα Τράγκα και λοιπούς ...)
    Παπακωνσταντίνου & Ραγκούσης, οι αγαπημένοι του, ήταν παρόντες στη βάπτιση του παιδιού του !

    Οι προσπάθειες απαξίωσης και αποδόμησης του Κ.ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ (του μόνου που - προσωπική μου γνώμη βέβαια - διαθέτει Ηγετικά Προσόντα σ'αυτή τη χώρα) ήταν/είναι αξιοσημείωτες και η συμβολή του στην πτώση της Κυβέρνησης της Ν.Δ. τεράστια.

    Για να δούμε τώρα τί ?
    Να έρχεται το ΠΑΣΟΚ, μετά από 1-2 χρόνια και κατ'εντολή το ΔΝΤ, να επιστρέφει και να εφαρμόζει τις πολιτικές που μανιωδώς πολεμούσαν όλα τα ΜΜΕ με κυρίαρχο τον εν λόγω δημοσιογράφο, όπως:
    - Ασφαλιστικό / αύξηση ορίων ηλικίας
    - Αύξηση ΦΠΑ
    - Μείωση Μισθών (όχι ΠΑΓΩΜΑ)

    Με περισσό θράσος δε, και χωρίς καμιά απολογία / παραδοχή λάθους / συγγνώμη προς τον Ελληνικό Λαό, έρχονται να εφαρμόσουν πολιτικές όπως για
    - Περαίωση φορολογικών εκκρεμμοτήτων
    - Μείωση φορολογίας των Επιχειρήσεων
    - Τακτοποίηση, έναντι πληρωμής, ημι-υπαίθριων χώρων
    - Μετρα απόσυρσης παλαιών αυτοκινήτων
    - ΟΛΠ / Cosco
    - κλπ. κλπ.
    για τις οποίες, ο ΓΑΠ και η παρέα του (συνεπικουρούμενοι βέβαια από τα φερέφωνά τους ΜΜΕ), όντας στην αντιπολίτευση "κτυπούσαν" αλύπητα/ανελέητα/αδυσώπητα τους Υπουργούς των Κυβερνήσεων ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ, διοργάνωναν πορείες διαμαρτυρίες κλπ. κλπ. με τον ΓΑΠ πρωτοπόρο !!!

    Λυπάμαι που ο Ελληνικός Λαός, έρμαιο των μεγαλο-Δημοσιογράφων/Καναλιών/Εφημερίδων, παρασύρθηκε από Ψεύτες και Λαοπλάνους πολιτικούς, με αποτέλεσμα να είναι τώρα η Χώρα μας έρμαιο του ΔΝΤ ...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.