#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
02/04/2011 07:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι …συμβουλάτορες του Σαμαρά!




του Κώστα Ροδινού

Τελικά ο κ. Σαμαράς πρέπει να είναι τυχερός άνθρωπος! Με τόσες «σωτήριες»  συμβουλές που δέχεται από τα διαπλεκόμενα ΜΜΕ, θα τον …βρεί τον δρόμο του!

Το ένα  (παραθαλάσιο) εκδοτικό συγκρότημα  τον ….συμβουλεύει να αποφεύγει τον …λαϊκισμό!

Άλλο  συγκρότημα (ήσσονος μεγέθους),  τον ..προτρέπει να απογαλακτιστεί από τους  «σαμαροφύλακες» και τους «εξωθεσμικούς».

Προχθές, το μεγάλο συγκρότημα πρότεινε στον κ. Σαμαρά, να «κόψει το διαδίκτυο» από τους συνεργάτες του!

Υποθέτω ότι είμαστε ακόμα στην αρχή!

Αύριο θα του υποδείξουν ποιους να συμπεριλάβει στα ψηφοδέλτια.

Την επομένη ποιους να ορίσει υπουργούς.

Στη συνέχεια και τι πολιτική  να εφαρμόσει.

Και πάει λέγοντας!  Αυτά έμαθαν τόσα χρόνια. Αυτά κάνουν!

Τι θέλουν όλοι αυτοί οι …συμβουλάτορες;

Πρώτον, να διαδηλώσουν την παρουσία τους! Είναι εδώ, διαθέτουν συμβουλές! Έχουν και παρεμβατική δύναμη. Με άλλα λόγια του λένε: «Έλα εδώ! Που πάς με τους …ταλιμπάν;  Εμείς ξέρουμε τη συνταγή!  Έχουμε ανεβάσει και ρίξει τόσους πρωθυπουργούς! Σιγά να μην έχουμε πρόβλημα μ΄ εσένα!»

Δεύτερον, να απαξιώσουν το στενό πυρήνα των συνεργατών του κ. Σαμαρά. Είναι οι άνθρωποι που  γνωρίζει χρόνια και  έχει οικοδομήσει μια σχέση συνεργασίας.  Το ίδιο κάνουμε και εμείς  στη δουλειά μας.   Δηλαδή αυτό που κάνουμε όλοι, δεν το δικαιούται  ο αρχηγός της Ν.Δ. ; Ο τάδε εκδότης/διευθυντής για παράδειγμα, η εφημερίδα του οποίο κάθε λίγο και λιγάκι γράφει για τους συνεργάτες του Προέδρου, δεν έχει δίπλα του ένα στενό πυρήνα ανθρώπων που παίρνει μαζί του σ’ όλες τις δουλειές του;

Τρίτον, να συντηρούν την εσωστρέφεια στη Ν.Δ. Αίφνης αναδεικνύεται σε μείζον θέμα, όχι μια δήλωση του Προέδρου της Ν.Δ., αλλά μια πρόταση ακόμα και μια φράση από ένα άρθρο στο Antinews  ή μια δήλωση ενός   φίλου  του Προέδρου!   Και στη συνέχεια πλέκεται η ιστορία!  Οι τομεάρχες, δήθεν…. αντιδρούν, οι κοινοβουλευτικοί ….ανησυχούν και νάτο το πρωτοσέλιδο: «Εμφύλιος στη Ν.Δ.»! Ποιος θα ασχοληθεί με τις πρωτοβουλίες του Προέδρου της Ν.Δ.; Δεν υπάρχει χρόνος!

Τέταρτον, να ακυρώσουν την παρεμβατικότητα του διαδικτύου. Όλοι αυτοί, που εσχάτως ανακάλυψαν την αυξανόμενη επιρροή και παρεμβατικότητα του διαδικτύου, (για αυτό και επενδύουν στις διαδυκτιακές εκδόσεις τους) αισθάνονται ότι απειλείται η πρωτοκαθεδρία τους. Από πρωταγωνιστές και προνομιακοί συνομιλητές, τείνουν να μετατραπούν (όσοι επιβιώσουν) σε δευτεραγωνιστές και κομπάρσοι!  Ξέρουν ότι η επισκεψιμότητα στο διαδίκτυο είναι πολλαπλασίως μεγαλύτερη  από την τηλεθέαση των δελτίων τους, την ακροαματικότητα των εκπομπών τους και  την αναγνωσιμότητα των  εφημερίδων τους. Για να διατηρήσουν τα κεκτημένα τους δίνουν μια μάχη οπισθοφυλακής.

«Όπως παλιά…»

Θυμάμαι, όταν ο αείμνηστος Μίλτος ήταν αρχηγός της Ν.Δ., ο κ. Ψυχάρης τον υπεδέχθη στην τηλεοπτική  του εκπομπή στον Αntenna,  με τη φράση «καλωσορίζω τον επόμενο πρωθυπουργό της Ελλάδος!». Βέβαια, όταν αναδείχθηκε πρωθυπουργός  ο κ. Σημίτης, ο κυρ Σταύρος έκανε ότι περνούσε από το χέρι του για να μην εκλεγεί πρωθυπουργός ο Μίλτος!

Όταν εξελέγη αρχηγός της Ν.Δ. ο Κώστας Καραμανλής, την επομένη Κυριακή το ΒΗΜΑ κυκλοφόρησε με πρωτοσέλιδο τη Ντόλυ.  Στη συνέχεια, όταν ο Καραμανλής έγινε πρωθυπουργός, τον στήριξε διακριτικά, μέχρι που αντελήφθη ότι η πτώση του ήταν βέβαια. Και στις τελευταίες εκλογές ο κ. Ψυχάρης παρεχώρησε το κύριο άρθρο του ΒΗΜΑΤΟΣ, που επιμελείται ο ίδιος, στον τότε πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ!

Μετά τις εκλογές του 2007, το ΒΗΜΑ προέτρεπε  τον κ. Παπανδρέου «παραιτηθείτε κύριε Πρόεδρε», επειδή τότε εκλεκτός του ήταν ο κ. Βενιζέλος! Όταν άλλαξαν οι συσχετισμοί, άλλαξαν και οι προτιμήσεις!

Υπάρχουν και πολλά ακόμα παραδείγματα, αλλά το δείγμα είναι αρκετό. Αυτή είναι η αξιοπιστία τους, αυτή και η φερεγγυότητά τους.

Συμπέρασμα: Από μια άποψη ο   κ. Σαμαράς είναι όντως τυχερός γιατί πετυχαίνει τα διαπλεκόμενα ΜΜΕ στη χειρότερη στιγμή της διαδρομής τους. Τα περισσότερα είναι ήδη ξεδοντιασμένα. Γαυγίζουν από φόβο. Δεν έχει κανένα απολύτως λόγο να   συνδιαλλαγεί μαζί τους. Βέβαια, όσο ανθίσταται,  τόσο θα εντείνονται οι επιθέσεις. Όμως, ο κόσμος καταλαβαίνει.

Υ.Γ.  Επειδή, όλοι δίνουν συμβουλές στον Πρόεδρο της Ν.Δ. θα μου επιτρέψει να του απευθύνω και εγώ  μία:

Αν στη Ν.Δ. αφιερώνουν κάθε πρωί  δέκα λεπτά  και θυμούνται την πολιτική   της Κυβέρνησης Καραμανλή  (ειδικότερα τις σχέσεις με τα ΜΜΕ) θ’  αποφύγουν πολλές κακοτοπιές!

Και ένας τρόπος να μην κάνεις λάθη, είναι να διδαχθείς από τα λάθη των προηγουμένων!

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Nίκος Θ. avatar
    Nίκος Θ. 02/04/2011 07:33:41

    Κυριε Κώστα Ροδινέ,

    Τα συγχαρητήρια μου.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Nίκος Θ. 02/04/2011 16:02:19

      Ευχαριστώ Νίκο

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 02/04/2011 19:49:54

        Γιώργο
        ευχαριστώ,
        η φράση αυτή, ως γνωστόν, αποδίδεται στον Κωνσταντίνο Καραμανλή.
        Για την Ελένη Βλάχου μάλλον θα αναθεώρησε γιατί αργότερα την τοποθέτησε και στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας.

        • Γιώργος- Θησείο avatar
          Γιώργος- Θησείο @ Κώστας Ροδινός 02/04/2011 22:44:48

          Χαίρομαι, που συμπίπτουν οι απόψεις μας.Εύχομαι πάντα ψηλά στις επάλξεις, για το καλό του γένους. Καλή δύναμη στον ωραίο αγώνα

    • Bloody_Ophelia avatar
      Bloody_Ophelia @ Nίκος Θ. 03/04/2011 11:39:30

      +1000
      Το άρθρο σας κε Ροδινέ έχει και εκπαιδευτική σημασία. Θυμηθήκαμε όλοι πόσο εύστοχες ήταν οι πολιτικές εκτιμήσεις των ΔΟΛίων. Δεν πετυχαίνουν ούτε ελέφαντα σε διάδρομο.

  2. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 02/04/2011 08:17:06

    Eκεινο που πρεπει απαξ δια παντος να ξεκαθαρισει η ΝΔ ειναι οτι δεν λαμβανει υπ οψιν συμβουλες εχθρικων ΜΜΕ και ο ΔΟΛ ειναι εχθρικο ΜΜΕ γιατι ειναι με τους αλλους.
    Ειναι πολυ απλο.Μονο ενα κομμα κομπαρσος μπορει να καθεται να ακουει τι λενε αυτοι που στηριζουν με ολους τους τροπους το αντιπαλο κομμα.

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ ψυχραιμια 02/04/2011 08:45:27

      Audiatur et altera pars.

      • parsifal avatar
        parsifal @ η Dimi 02/04/2011 12:51:10

        Væ Victis για τις φυλλάδες και τα ηλεκτρονικά Μ.Μ. Eξηλιθιώσεως

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ψυχραιμια 02/04/2011 16:03:09

      Ψυχραιμία,
      Καμιά φορά οι ...συμβολάτορες, προσέρχονται απρόσκλητοι!

  3. azof1234 avatar
    azof1234 02/04/2011 08:21:33

    Μ α αν κοπούν τα blogs ,είναι σαν να κοπεί το αλατοπίπερο στη ζωή μας

  4. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 02/04/2011 09:11:08

    Xαρακτηριστικό παράδειγμα του τρόπου λειτουργίας – παρέμβασης των μμε στην Ελλάδα ήταν η υπόθεση του «βασικού μετόχου». Αν και οι περισσότεροι από τους επιχειρηματίες που συμμετείχαν στα μμε είχαν οικονομικές ζημιές αντέδρασαν δυναμικά επειδή έχαναν την
    άμεση πρόσβαση στην κοινωνία και, συνεπώς δεν θα μπορούσαν, θα έχαναν το προνόμιο, να διαμορφώνουν την πολιτική συνείδηση στη βάση των συμφερόντων τους.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ o βουνίσιος 02/04/2011 19:51:03

      Βουνίσιε,
      στο βασικό μέτοχο έγιναν τραγικοί χειρισμοί (και κάποια άλλα που δεν γράφονται επειδή δεν αποδεικνύονται)

  5. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 02/04/2011 09:24:03

    Βασικά, όσο και αν σκυλιάζουν, τα αφεντικά των διαπλεκόμενων ΜΜΕ είναι το πρόβλημα. Και ΔΕΝ είναι προσωπικό με τους κκ Μπόμπολα ή Αλαφούζο (ή όποιον άλλον έχει ΜΜΕ) αλλά με το γεγονός ότι έχουν ΜΜΕ.

    Ή θα διαχωριστούν από τα ΜΜΕ τους ή είναι θέμα χρόνου να πάψουμε να "κυνηγάμε" τον κάθε αχυράνθρωπο, και να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους.

    "ΕΞΩ οι επιχειρηματίες που μας ελέγχουν με τα ελεγχόμενα από αυτούς ΜΜΕ". (και το σλόγκαν θα είναι ΠΟΛΥ λιγότερο ευγενικό από αυτό).

  6. kakofonix avatar
    kakofonix 02/04/2011 09:33:42

    Δεν υπάρχει μεγαλύτερη τιμή για τον Σαμαρά από τα απαξιωτικά σχόλια των ΜΜΕ. Είναι σε καλό δρόμο (ο Σαμαράς, όχι τα ΜΜΕ).

    Μπορεί η χρεοκοπία να είναι μια οδυνηρή κατάσταση, αλλά έχει και τα καλά της. Θα ξεσκαρτάρουμε από όλη τη λαμογιά της μεταπολίτευσης. Άντε με το καλό, κοντεύει.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ kakofonix 02/04/2011 19:52:24

      Κακοφωνίξ,
      μην εύχεσαι κάτι γιατί μπορεί και να σου...συμβεί!

  7. skeptomenos avatar
    skeptomenos 02/04/2011 09:37:03

    Οι «παράδειγμα προς αποφυγήν» τα στελέχη των πλέον ζημιογόνων επιχειρήσεων, να δίνουν συμβουλές σε αυτόν που νοιώθουν ως «εχθρό»...Μια χαρά το βρίσκω…
    Βοηθούν τον κύριο Σαμαρά στο να μην κάνει κανένα λάθος…αυτό που προτείνουν δηλαδή…

  8. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 02/04/2011 10:12:42

    Kαλημερα Κωστα,
    για αλλη μια φορα περιγραφεις με σαφηνεια την κατασταση ! Μπραβο.

    Οι Σουμβουλατορες του Λαου ποιοι ειναι??.... τα ΜΜΕ !!

    ΠΠ

  9. pavlina avatar
    pavlina 02/04/2011 10:20:13

    Οι σχέσεις με τα Μ.Μ.Ε. της κυβέρνησης Καραμανλή πρέπει πράγματι να αποτελεί παράδειγμα προς αποφυγή για τη Νέα Δημοκρατία σήμερα, αλλά κυρίως για τον Αντώνη Σαμαρά. Ο Καραμανλής ανέχτηκε στελέχη του να κάνουν με προκλητικό τρόπο καθαρά προσωπικά "παιχνίδια" με ορισμένα Μ.Μ.Ε, για να εξυπηρετήσουν δικές τους φιλοδοξίες. Αυτό είχε τραγικές συνέπειες για τον ίδιο και το κόμμα.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ pavlina 02/04/2011 19:53:08

      πολύ σωστή.

  10. thanasis avatar
    thanasis 02/04/2011 10:26:43

    ο λαος εχει την κριση και την σκεψη να μην
    χρειαζεται συμβουλατορες. ηκαθημερινη
    ζυμωση ιδεων ηκαθημερινη ενημερωση
    απο την εφημεριδα του το μμε που
    εχει διαλεξει το blog η site που διαβαζει
    του ανοιγουν η του κλεινουν το
    μυαλο. οποτε δεν χρειαζεται συμβουλατορα
    η μεσο για να του κανει τον συμβουλατορα

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ thanasis 02/04/2011 10:49:13

      Θαναση καλημερα,
      βαλτο σε εισαγωγικα! οι ομιλιες δεν ακουγονται ποτε απο τη βαση...
      οι θεσεις δεν επικοινωνουνται επρακως... εως καθολου!
      Στη βαση, συμπολιτευομενη και αντιπολιτευομενη !! ΠΟΤΕ !!!
      Ποιος παρακολουθει Βουλη?? μονο καποιος με σοβαρο προβλημα!!!...

      ΠΠ

  11. Kώστας β. avatar
    Kώστας β. 02/04/2011 10:32:02

    Kώστα Ροδινέ εξαιρετικός για άλλη μια φορά. Ο μόνος ανιδιοτελείς συμβουλάτορας για τον Σαμαρά είναι ο κόσμος που τον στήριξε ,τον στηρίζει, και όσοι σιγά σιγά αρχίζουν να τον πιστεύουν. Τα Μέσα Μαζικής Παραπληροφόρησης με άμεσο τρόπο δίνουν την γνωστή μάχη και δεν θα την εγκαταλείψουν μέχρις εσχάτων. Το μεγαλύτερο όμως πρόβλημα είναι το «μνημονιακό» κομμάτι εντός ΝΔ με σύμμαχους τα ΜΜΕ, ο θυρωρός της πράσινης παράγκας, η μονίμως χαμογελαστή ψηλή «ελληνίδα» εν μέσω κρίσης, και την βιούμενη ανοησία κάποιων. Εδώ και τώρα ,καμμιά ανοχή. Επαναλαμβάνω ότι η κατάσταση είναι «πολεμική» , και με συμβιβασμούς πλέον δεν λύνεται το πρόβλημα. Ποιο είναι το αίτημα του κόσμου;;; Την δήθεν κρίση να την πληρώσουν αυτοί που την δημιούργησαν και αυτοί που την στηρίζουν. Ο Σαμαράς λοιπόν, μαζί με άλλους ηγέτες φτωχών κρατών της Ε.Ε πρέπει να δημιουργήσει ένα καινούργιο συμβόλαιο με τα κοινωνικά στρώματα που πλήττονται. Με συμβατικές λύσεις , ένα άναρχο και ταξικό πρόβλημα, δεν λύνεται.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Kώστας β. 02/04/2011 16:04:37

      Συμφωνώ

  12. eco avatar
    eco 02/04/2011 10:47:30

    Σωστές οι θέσεις σου αλλά ο στόχος θα επιτευχθεί για τον Σαμαρά μόνο αν αρχίσουν να τρέχουν και οι άλλοι όπως αυτός.
    Για να ανοίξεις μέτωπα πρέπει να έχεις ετοιμη την άμυνα ή πολύ οργανωμένη επίθεση.

    • Kώστας β. avatar
      Kώστας β. @ eco 02/04/2011 11:07:05

      Σωστά eco ,άς δώσει το σύνθημα , σε πληροφορώ υπάρχουν στελέχη που αντέχουν στο τρέξιμο.Κι όσο για τα μέτωπα και περι καλής άμυνας ή οργανωμένης επίθεσης έχω να τονίσω ότι κάθε άμυνα ή επίθεση είναι καλύτερη απο την πουλημένη και βαριά σύνθεση.Πρέπει όμως για να γίνει αυτό θα χρειαστούν ευκαιρίες σε στελέχη που περιμένουν,γιατί εάν δεν γίνει μια καλή άμυνα ή επίθεση ,τι νόημα θα είχε εάν απευθύνονταν σε νεκρούς και εξαθλιωμένους οπαδούς;;;;

  13. Aris. A avatar
    Aris. A 02/04/2011 10:52:29

    Κώστα Καλήμέρα Καλό Σαββατοκύριακο σε όλη την παρέα.

    Μου κάνει μεγάλη εντύπωση το μένος στα όρια του μίσους με το οποίο επιτίθενται στον Σαμαρά Μέσα Ενημέρωσης με υποστήριξη απίστευτη από Λαος και Καρατζαφέρη καθώς και υπόγεια χωρίς να φαίνονται και μέσα από την ΝΔ.

    Προφανώς έχουν προσπαθήσει να πουλήσουν εκδούλευση στο Σαμαρά όλοι οι παραπάνω και έχουν φάει πόρτα για αυτό έχουν σκυλιάσει.

    Οπως σωστά λες καλόμαθαν τόσα χρόνια να στέκεται κλαρίνο μπροστά τους το πολιτικό προσωπικό και όταν κάποιος αντιστέκεται τρελαίνονται.

    Φίλος που είναι μέλος εμπορικού επιμελητηρίου μου έλεγε ότι σε δείπνο που ήταν με μεγαλοδημοσιογράφους και υπουργούς του έκανε εντύπωση η δουλικότητα των υπουργών απέναντι στους μεγαλοδημοσιογράφους.

    Βέβαια η δυναμική που έχει πλέον η προπαγάνδα τους στην κοινωνία συνέχεια μειώνεται.

    Δεν πιστεύω για παράδειγμα ότι ασχολήθηκε σοβαρά κάποιος χθες με αυτή την ιστορία της διαστρέβλωσης του τι είπε ο Σαμαράς στην βουλή.

    Το ενθαρρυντικό είναι ότι οι μηντιάρχες και τα τσοπανόσκυλα τους αδυνατούν να κατανοήσουν τι συμβαίνει αυτή την στιγμή στην κοινωνία και συνέχεια απομακρύνονται από αυτήν.

    Δεν έχουν συνειδητοποιήσει ότι ο κόσμος δίνει μάχη επιβίωσης.

    Δύο παρατηρήσεις μόνο για την τρόπο που πολιτεύεται η ΝΔ.

    Πρέπει να γίνει περισσότερο επιθετική στις κυβερνητικές ευθύνες παλαιότερων κυβρνήσεων Πασόκ για όσα παιρνάμε.

    Δεν είναι δυνατόν όλες οι αναθέσεις εξοπλισμών που έγιναν επι Σημίτη να έχουν την αποδοχή και υπογραφή Παπανδρέου και να μην το περνάει στην κοινή γνώμη τώρα που ξεσπάει το ένα σκάνδαλο μετά το άλλο.

    Δεν μπορεί να εμπλέκεται ο κολλητός Μίχας του Παπανδρέου (στα ναυπηγεία Σκαραμαγκά το ήξεραν και οι πέτρες τι είχε γίνει με τα υποβρύχια το συζήταγαν οι θυρωροί στο καφενείο και η ΝΔ είναι δυνατόν να μην είχε πάρει χαμπάρι;;) και να μην ερωτάτε ο Παπανδρέου στην βουλή για το τι ξέρει.

  14. Νίκος Α avatar
    Νίκος Α 02/04/2011 10:59:42

    Ξεχάστηκε η πιο σημαντική, νομίζω, χθεσινή συμβουλή, δια στόματος Πρωθυπουργού:
    Η προτροπή του κ. Παπανδρέου, που, απευθυνόμενος στο Σαμαρά, τον κάλεσε «να ξεφύγετε από το παρελθόν σας και την υπεράσπιση του κ. Κ. Καραμανλή, με τον οποίο ταυτίζεστε»

    Έγραψα πρίν λίγες μέρες για:
    ΤΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΛΑΘΟΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ - Η ΜΗ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΟΥ Κ.Κ. ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗΣ ΜΑΣ ΘΗΤΕΙΑΣ.

    .........Μάταια φωνάζαμε μερικοί για άθροιση και όχι διαίρεση δυνάμεων. Και, με αίσθημα παράταξης, παραλαβή της σκυτάλης από κει που την έφθασε ο αγώνας του Κ.Κ. Σ΄ αυτή την κατεύθυνση, πιστεύουμε, πρέπει να κινούμαστε όσοι θέλουμε να προσφέρουμε καλές υπηρεσίες στον Αντώνη Σαμαρά και στην παράταξη.
    Όσοι παρακολουθούμε τα γεγονότα, διαβάζουμε εύκολα τον φόβο του συν/σμού για αυτή την συμπαράταξη δυνάμεων. Τρέμουν αυτό το ‘δίδυμο’. Και γι αυτό δεν παραλείπουν, κάθε λίγο, να μιλούν για διάσταση ανάμεσα στον προηγούμενο και τωρινό αρχηγό μας..........................

    Όσοι δεν θέλουν ή δεν μπορούσαν να καταλάβουν, ελπίζω να τους βοήθησε η χθεσινή 'συμβουλή' του Πρωθυπουργού.

    • juliet avatar
      juliet @ Νίκος Α 02/04/2011 14:39:14

      @Νικο Α
      αγαπητέ ,το ολέθριο λάθος αυτής της παράταξης είναι να τρώει τις σάρκες της.
      Συμφωνώ,οτι οι χαζομάρες και οι φιλολογίες τέρμα.Μπορεί να μη συμφωνώ με την πολιτική του ΚΑΚ, αλλά δεν δίνω τη χαρά στο κάθε ανεγκέφαλο να μου λέει οτι φταίει η Δεξιά για τη σημερινή κατάσταση .Δε φταίει ο Σαμαράς που δεν βγαίνουν τα κατάληλα πρόσωπα να υπερασπιστούν τον ΚΑΚ, και να σκεφτείς οτι .....όπως και δεν φταίει που βγαίνουν άτομα που τα θεωρούμε υπεύθυνα για αυτή τη κατάσταση.Εγω λέω ανάλυση θέλετε την έχετε.Τι τους πονάει εκεί τους κτυπάς.Εχω δει τόσα που σου μιλώ ειλικρινά συχαίνομαι ,αλλα για την Πατρίδα πρόκειται.Κάνουν οτι τα ξέρουν όλα,δεν έχουν μάθει ν΄ακούνε,δεν έχουνε μάθει να υπερασπίζεται ο ένας τον άλλο,δεν ξέρουν που να σταματάνε.Πιστεύω στο Σαμαρά,είμαι ένας Ταλιμπάν,και υπερασπίζομαι την ιδεολογία του.Εχουμε πολλά για να τους αντικρούσουμε ,αλλά θα πρέπει να είμαστε μονιασμένοι και κάτι άλλο, το να ρωτάνε, δεν είναι υποτιμητικό.''Η περηφάνια τρέφει μόνο φιλονικίες ,όμως η σοφία εντοπίζεται σ΄εκείνους που δέχονται τη συμβουλή''.Βίβλος

    • Νίκος Α avatar
      Νίκος Α @ Νίκος Α 02/04/2011 17:49:16

      Ξέχασα να αναφερθώ στην 'παρέμβαση' του Καρατζαφέρη που, με ένα απίστευτο καιροσκοπισμό, έσπευσε να 'υπερασπισθεί' τον Κ.Κ. και να ψαρέψει στα θολά νερά.

      "Από το Γραφείο Τύπου του ΛΑ.Ο.Σ. εκδόθηκε η ακόλουθη
      ανακοίνωση:

      Μπορεί ο κ. Κ. Καραμανλής να μην ευτύχησε ούτε ο ίδιος,
      ούτε ο τόπος κατά τη δεύτερη Πρωθυπουργική θητεία του,
      αλλά η πορεία του - με ισχνοτάτη πλειοψηφία - δεν ήταν
      αδιαλείπτως αρνητική, όπως καταγράφεται η αντίστοιχη του
      κ. Παπανδρέου, που εξελέγη με ισχυροτάτη πλειοψηφία την
      οποία αδυνατεί να διαχειριστεί.
      Η σύγκριση του δεύτερου με τον πρώτο είναι ατυχής. Η
      προσπάθεια του πρώτου για τον αγωγό Μπουργκάς -
      Αλεξανδρούπολη, η βελτίωση των σχέσεων με τη Ρωσία, τα
      όποια αποτελέσματα της Συνόδου του Βουκουρεστίου, δεν
      επιτρέπουν την "ισοπέδωσή" του, παρά την εσωτερική και
      οικονομική κατάπτωση της χώρας.
      Ο κ. Κ. Καραμανλής υπήρξε εξαιρετικά σκληρός απέναντί
      μας, και φυσικά καθ΄ οιονδήποτε τρόπο δεν μας ευεργέτησε
      για να μας φοβάται, καθ΄ όσον "ουδείς επικινδυνέστερος
      εχθρός, εκ του ευεργετηθέντος αχάριστου". "

      Δυστυχώς αφήσαμε χώρο στο γήπεδο για να παίζει μέχρι και ο 'θυρωρός της πράσινης πολυκατοικίας'.
      Και αλήθεια γιατί έσπευδαν έντρομοι να διευκρινίσουν, αρμόδιοι και μη, ότι δεν εννοούσαν τον Κ.Κ. Αφού, όπως κατά καιρούς εκφράζεται και δω μέσα, είναι βαρίδι, οδήγησε την παράταξη στην πιό ατιμωτική ήττα και ήταν μια καλή ευκαιρία να τελειώνουμε μαζί του;

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Νίκος Α 02/04/2011 17:54:45

        Νίκο,
        Ολα αυτά τα θέματα θα είχαν λήξει, ή θα λήξουν οταν, επι τέλους, αποφασίσει να μιλήσει ο Καραμανλής.

  15. ο Μήτσος avatar
    ο Μήτσος 02/04/2011 11:24:18

    Άντε να δούμε ποιός θα είναι ο συμβουλάτορας που θα τον βοηθήσει να μας βγάλει από το ΔΝΤ σε 2 χρόνια.

  16. occultist avatar
    occultist 02/04/2011 12:05:36

    Φάκτορα μπορείς να το κόψεις εάν δεν σου αρέσει.
    Πριν 35-40 χρόνια, στην αρχή της καρριέρας μου, βρέθηκα στο γραφείο ενός αυτοδημιούργητου μεγαλοεπιχειρηματία. Στον πλα"ινό τοίχο μέσα σε κορνίζα είχε το ακόλουθο κείμενο:
    ""ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ.
    ΒΛΑΚΕΙΕΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ""
    Οταν το συζήτησα μαζί του μου εξήγησε οτι είναι ποιό πολύ οδυνηρό να πληρώνεις τις συνέπειες τις βλακείας των άλλων, από τις συνέπειες της δικής σου βλακείας.

    • man8os avatar
      man8os @ occultist 02/04/2011 12:27:56

      Καλο ειναι να ζητας ομως τις συμβουλες των προηγουμενων, και να συζητας μαζι τους τις εμπειριες τους για να εφαρμοσεις σωστα πραγματα που εκαναν και να αποφυγεις λαθη που θα σου εξηγησουν πως εκαναν.
      Αυτο φυσικα υπο την προυποθεση οτι ολοι θελουν να σε βοηθησουν και οτι η κουβεντα γινετε με σεβασμο προς καθε μερος.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ occultist 02/04/2011 15:10:02

      Φοβερή φράση!
      Κάτι ανάλογο είχα δεί και εγώ.
      "Ο σύμβουλος είναι αυτός που σου λέει πως θα μπορούσες να είχες κερδίσει ένα παιχνίδι που ήδη έχασες!"

    • Y. avatar
      Y. @ occultist 02/04/2011 22:46:06

      Σ’ ένα άλλο γραφείο πρώην πλέον επιχειρηματία, υπήρχε ένα μπρούτζινο ματ ταμπελάκι (γυρισμένο προς τη θέση του, ώστε να το βλέπει ο ίδιος), με μότο πού έλεγε “κάνε αυτό που θέλεις εσύ”

  17. βαγόνι avatar
    βαγόνι 02/04/2011 12:41:56

    ...τον robert duval για κονσιλιέρε
    κι' άντε πές στους άλλους: χαίρε!

  18. loretta avatar
    loretta 02/04/2011 12:57:27

    Κυριε Ροδινε

    ισως τα ξεδοντιασμενα ΜΜΕ νομιζουν οτι με εναν καλο οδοντιατρο θα φτιαξουν την βιτρινα...αλλα τι να το κανεις οταν σου φορανε μασελα?

    Ολη αυτη η κατασταση ειναι μια χρυση ευκαιρια για τον Επομενο Πρωθυπουργο της Ελλαδος τον Α.Σαμαρα να δημιουργησει μια καινουργια αρχη σαυτον το σαπιο και κατεστραμενο χωρο ΚΑΙ να τον επαναφερει εκει που θα επρεπε να ειναι.

    Συγχαρητήρια και παλι bull"s eye

  19. Λεωνίδας avatar
    Λεωνίδας 02/04/2011 13:41:34

    Ξεπερνώντας λίγο τα χιουμοριστικά, ένας καλός σύμβουλος θα μπορούσε να είχε θυμίσει στον Αντώνη ότι χθες ήταν η Εθνική Γιορτή της Κύπρου μας που κανένα κανάλι δε μνημόνευσε. Η 1η Απριλίου είναι η επέτειος έναρξης του απελευθερωτικού αγώνα των Ελλήνων της Κύπρου (1955-1959), που για να μην το ξεχνάμε, έγινε όχι για την ανεξαρτησία, αλλά για την ΕΝΩΣΗ. Ας μην ξεχνάμε ακόμη ότι στην Κύπρο γιορτάζονται με εξαιρετική λαμπρότητα τόσο η 28η Οκτωβρίου όσο και η 25η Μαρτίου με δοξολογίες, παρελάσεις κλπ. Ένας χαιρετισμός από τον μοναδικό σημερινό Έλληνα Ηγέτη θα υποχρέωνε και τους άλλους πολιτικούς να ξυπνήσουν. Τώρα, αν ειπώθηκε, γράφτηκε κάτι και δεν το πήρα χαμπάρι ζητώ εκ των προτέρων συγγνώμη.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Λεωνίδας 02/04/2011 15:07:22

      Ειδες, Λεωνίδα
      πως με τα ασήμαντα ξεχνούμε τα σημαντικά

      • Σταύρος avatar
        Σταύρος @ Κώστας Ροδινός 02/04/2011 15:38:13

        Έχω αναρτήσει την προκήρυξη του Διγενή, σαν εικόνα. Μπορείτε να την κατεβάσετε αν θέλετε!

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ Σταύρος 02/04/2011 18:25:16

          Σταύρο,
          ευχαριστώ.

    • juliet avatar
      juliet @ Λεωνίδας 02/04/2011 20:50:51

      @Κ.Ροδινό
      @Λεωνίδα
      Ψάχνοντας για κάτι βρήκα ένα άρθρο της Τατιάνας Γκρίτση-Μιλλιέξ μιάς Κυπραίας δημοσιογράφου της Ελευθεροτυπίας και αντιγράφω τα λόγια της για την ΕΛΛΑΔΑ και
      το αφιερώνω σε σένα και τον κ.Ροδινό
      .........Κανείς δε ζητάει η Κύπρος να ενωθεί με την Ελλάδα ,είναι τρελλό να ζητάς η Ελλάδα να ενωθεί με την Ελλάδα ,γιατί η Κύπρος διάνυσε τους αιώνες ,κατάλυσε Αγαρινούς,Φράγκους,Ενετούς,Οθωμανούς ,Αγγλους κατακτητές και ποτέ δεν έπαψε να είναι ελληνική.ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΥΕΤΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΟΥΤΕ Η ΠΙΣΤΗ ΣΤΗ ΓΗ ΠΟΥ ΓΕΝΝΙΕΣΑΙ..............

      • juliet avatar
        juliet @ juliet 02/04/2011 21:33:22

        χρονολογία 5-3-76

  20. ελιζα βοζεμπεργκ avatar
    ελιζα βοζεμπεργκ 02/04/2011 14:04:44

    Κυριε Ροδινέ καλημέρα σας. Εξαιρετικό το άρθρο σας για μια ακόμη φορά και ιστορικά δίκαιο. Υπάρχει όμως και μια παράμετρος που χρήζει προσοχής. Αν ένα μέσο έντυπο ή ηλεκτρονικό επιτίθεται αποκάλυπτα και ύπουλα σε βουλευτή της παράταξης προκειμένου να ευνοηθεί άλλος, (που εκτίθεται στην ίδια περιφέρεια) εκτελώντας διατεταγμένη προφανώς υπηρεσία, τότε η παθογένεια βρίσκεται εντός και πρέπει να ξερριζωθεί εκ θεμελίων... Διότι αν βάλλεται άδικα και σκόπιμα ο/η βουλευτής απο φυλλάδα που υποτίθεται οτι στηρίζει την παράταξη τότε ουσιαστικά πλήττεται ο αρχηγός. Οσο γρήγορα γίνει αντιληπτό απο τους αρμόδιους, τόσο το καλύτερο. Αν τα ύπουλα οργανωμένα κτυπήματα απο και προς ημετέρους γίνουν μερος του προβλήματος, δεν μιλάμε για εσωστρέφεια και πισωγύρισμα, αλλά για στίγμα!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ελιζα βοζεμπεργκ 02/04/2011 15:06:12

      Αγαπητή κυρία Βόζεμπεργκ,
      το πρόβλημα που περιγράφετε και σοβαρό είναι και διαρκώς επαναλαμβανόμενο. Θα έλεγα μάλιστα οτι διαχρονικά αποτελεί ένα από τα καρκινώματα της παράταξης.
      Ορθότατα το επισημαίνετε.
      Κάποιες ...εργολαβίες είναι τόσο προκλητικές.
      Ευτυχώς, όμως, θέλω να ελπίζω οτι ο κόσμος αρχίζει και καταλαβαίνει πιά.

      • juliet avatar
        juliet @ Κώστας Ροδινός 02/04/2011 15:19:30

        Κομφούκιος:''Μη στενοχωριέστε ,κάντε τη δουλειά σας όπως πρέπει και όλα θα πάνε καλά''.

      • Kώστας β. avatar
        Kώστας β. @ Κώστας Ροδινός 03/04/2011 02:32:05

        Bλέπεις Κώστα ότι οι βουλευτές τον χαβά τους, ποιά φυλλάδα θα χτυπήσει κάποιον , μαχαιρώματα, κα άλλα.Εάν κάποιος δουλευει,είναι καθαρός,τίμιος, αγωνιστής, ανιδιοτελής, παιρνει το μέρος των αδυνάτων, έχει προτάσεις πρωτοπόρες καινοτόμες, προβλέπει, ενδιαφέρεται να γνωρίσει την ιδεολογία , ΠΟΙΟΣ θα τολμήσει να τον χτυπήσει ;;;και άν γίνει ,ποιός θα πιστέψει τον συκοφάντη;;;Μα κανέναν δεν τον προβλημάτισε η νίκη του Σαμαρα στην ενδοοικογενειακή ανταλλαγή απόψεων;;;γιατί περί αυτού επρόκειτο.Εδώ ο κόσμος καίγεται ,χάνεται,απολύεται,διώκεται ,μερικοί ........άντε να μην το πώ, μακακίζονται!!!!!!!Κι ύστερα θέλουμε να μας εμπιστευθεί ο κόσμος.Αντώνη παράτα το σφουγγάρι,άφησε την σκούπα ,και πάρε το ντουφέκι.

  21. tiramola avatar
    tiramola 02/04/2011 14:30:43

    Ότι του πουν οι συμβουλάτορες θα κάνει.Ο λόγος είναι επειδή έχει πολλά να κρύψει από τα όργια που έγιναν επί Καραμανλή.
    Εκτός από τον πρώην γαλάζιο υπουργό με τα 180 εκατ. σε τράπεζες του εξωτερικού, υπάρχουν και πολλοί άλλοι της κυβέρνησης του πρώην "καταλληλότερου", όπως οι πληροφορίες λένε, που έχουν απίστευτα φουσκωμένα βιβλιάρια στο εξωτερικό.
    Αυτοί που τον "συμβουλεύουν" και εννοεί ο Ροδινός, τρέφουν αυταπάτες νομίζοντας ότι σπρώχνοντάς τον στην εξουσία θα διατηρήσουν τα κεκτημένα και θα έχουν πάλι τον πρώτο λόγο στην ενημέρωση και τον επηρεασμό της κοινής γνώμης.
    Ματαιοπονούν, η εποχή Παπανδρέου θα είναι η αρχή για μιά Ελλάδα διαφορετική και καλύτερη όπου όλοι αυτοί θα αναγκαστούν ενδεχομένως να μεταναστεύσουν.

    • juliet avatar
      juliet @ tiramola 02/04/2011 14:51:18

      @Τιραμολα
      φίλε,όλα σ΄αυτή τη ζωή έχουνε συνέχεια,τώρα που το σενάριο έγινε ακριβό είπαμε να το σταματήσουμε,έχεις αντίρρηση;Αλλά για να σταματήσει πρέπει να πέσει η αυλαία και να αλλάξουν οι πρωταγωνιστές.
      Κατάλαβες τι εννοώ όταν λέω συνέχεια,το σιριαλ ήτανε σαν τη Λαμψη,χρόνια τώρα 20-25.Δεν σε συμφέρει να λες να μεταναστεύσουμε γιατί θα μείνεις με τους οριτζιλαλ αλλο δάπους και τότε θα είναι πιο δύσκολα ,εκτος αν δεν έχεις πρόβλημα...οπότε πάω πάσο.Καλό μεσημέρι.

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ tiramola 02/04/2011 15:32:52

      Ρε συ τιραμόλα, αν είναι ο "συνταξιδιώτης του Χριστοφοράκου και λάτρης της F1" όπως ακούγεται, να μην ξεχνάς ότι καλώς ή κακώς προέρχεται από πλούσια οικογένεια. Κάλλιστα μπορεί να τα κατέχει, από το να τα έχει κάνει "δωράκι στον εαυτό του"!
      Για κάποια λιγδιάρικα ζιβάγκα της Αγιαβαρβάρας που μετακόμισαν στην Ηρώδου Αττικού και στην Εκάλη έχεις να πεις κάτι;

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ tiramola 02/04/2011 16:49:40

      Τιραμόλα,
      ώρες -ώρες αναρωτιέμαι: τα πιστεύεις αυτά που γράφεις;

      • loretta avatar
        loretta @ Κώστας Ροδινός 02/04/2011 20:51:49

        ...η λογικη του πες πες κατι θα μεινει δεν πιανει τοπο παντου Τιραμολα...εχουμε και κριση και επιγνωση ...και πανω απολα εχουμε λογικη..κατι που το πασοκ εχει απωλεσει! Εσυ?

        • Φακ Κωστας avatar
          Φακ Κωστας @ loretta 03/04/2011 02:16:13

          πλάκα κάνει..δεν μπορεί..

  22. lianos avatar
    lianos 02/04/2011 15:26:54

    κύριε Ροδινέ, μια σκέψη επιπλέον κάνω,
    ο κ. Σαμαράς ηγείται ενός κόματος (όχι παράταξης) του οποίου η πλειοψηφία των βουλευτών στις εσωκοματικές εκλογές στήριζε την ανθυποψήφιά του και τελικά εξελέγη αρχηγός με την βούληση της παράταξης και όχι του κόμματος!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ lianos 02/04/2011 18:24:27

      Πολύ εύστοχη παρατήρηση!

  23. juliet avatar
    juliet 02/04/2011 15:37:13

    @Κ.Ροδινό
    έχετε το χάρισμα να κλείνεται το άρθρο με μια πρόταση που κλείνει όλη τη πικρή αλήθεια.Καλό μεσημέρι!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ juliet 02/04/2011 16:06:30

      Ευχαριστώ, επίσης!

  24. Αρκουδιάρης avatar
    Αρκουδιάρης 02/04/2011 16:44:58

    ο τιραμολας τα εχει χαμενα;

    • juliet avatar
      juliet @ Αρκουδιάρης 02/04/2011 17:25:55

      οχι,μόλις του είπα για σενάριο πάει να ετοιμάσει το καινούργιο κουστούμι,νέο εργο θα χρειαστούμε νέους κομπάρσους....

  25. O Chazos tou Choriou avatar
    O Chazos tou Choriou 02/04/2011 17:09:17

    Ας μην ξεχναμε οτι ο Αντωνης ηταν ο μονος - και με τι κοστος - ελληνας πολιτικος που δημοσιως ειχε μιλησει για τον αορατο ανθρωπο, τον Χρ.Λαμπρακη...!

  26. ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ 02/04/2011 17:34:41

    Ανεξάρτητα από τους αυτόκλητους συμβουλάτορες του Αντώνη, η ΝΔ οφείλει να καταστρώσει σχέδιο στρατηγικό για τον Καρατζαφέρη. Δεν πιστεύω βέβαια πως είναι στο 9-10% όπως τα γνωστά κέντρα προσπαθούν να μας πείσουν αλλά πάντως δεν έχει εξαφανιστεί από τον χάρτη όπως περιμέναμε να γίνει μετά την ανάδειξη Σαμαρά στην ηγεσία της ΝΔ. Πρέπει να αντιμετωπιστεί οργανωμένα ο Καρατζαφέριος λαικισμός που σε ορισμένα στρώματα της κοινωνίας έχει πέραση...

    • juliet avatar
      juliet @ ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ 02/04/2011 18:20:09

      Απο ότι ξέρω δουλεύει υπογείως.

  27. Νίκος Α avatar
    Νίκος Α 02/04/2011 18:22:21

    Αναρωτιόμουν και γω τι φταίει. Ήταν η σιωπή.

  28. Γεώργιος Καραϊσκάκης avatar
    Γεώργιος Καραϊσκάκης 02/04/2011 18:36:53

    "ένας τρόπος να μην κάνεις λάθη, είναι να διδαχθείς από τα λάθη των προηγουμένων"!
    Σωστό κ. Ροδινέ. Συμπληρώνω: άλλος ένας τρόπος να μην κάνεις λάθη είναι να βλέπεις τα δικά σου και να προσπαθείς μην τα επαναλαμβάνεις. Δυστυχώς, είθισται οι όποιοι συμβουλάτορες (που δεν είναι μόνο τα ΜΜΕ των διαφόρων συμφερόντων), προκειμένου να ικανοποιήσουν την ιδιοτέλειά τους, αφού "κυκλώσουν" το Αρχηγό (κάθε αρχηγό) και τον απομονώσουν από οποιονδήποτε φορέα αληθούς λόγου, τον αποκοιμίζουν με κολακείες για το ορθόν της κρίσης και των επιλογών του, ακόμη κι όταν έχουν εφαρμοστεί σε προηγούμενη φάση κι αποδείχθηκαν εσφαλμένες. Κι επειδή ο άνθρωπος (κάθε άνθρωπος) έχει την τάση να ανυψώνει το ΕΓΩ σε κάθε ευκαιρία δεν θέλει και πολύ να πέσει στη λούμπα. Να πιστέψει ότι "στοχεύει διάνα", μέχρι να αρχίσει το καράβι να μπάζει νερά χτυπημένο καίρια απ' το πρώτο παγόβουνο. Και τότε ταχύτατα καταβυθίζονται όλοι μαζί. Το γεγονός ότι όσοι σώζονται είναι αυτοί που βρίσκονται στα πιο ψηλά πατώματα και οι πρώτοι που εγκαταλείπουν δεν αλλάζει το γεγονός, το καράβι έχει βυθιστεί. Κι ο καπετάνιος-αρχηγός μένει με το στίγμα. Κι κείνοι που έφτιαξαν τον "Τιτανικό" πίστευαν ότι σχεδίασαν και κατασκεύασαν το τέλειο καράβι για υπερατλαντικά ταξίδια, αλλά την πάτησαν. Ο "Τιτανικός" έμεινε στην ιστορία αλλά όχι για το σκαρί του και το ταξίδι του. Πέρα όμως απ' το τι συμβαίνει σε επίπεδο συμβούλων αυτός που παίρνει τελικά τις αποφάσεις και επιλέγει είναι ένας.
    Ενάμιση χρόνο πριν το καράβι ήταν η ΝΔ. Σήμερα ελπίζω το καράβι να μην είναι η Ελλάδα.
    Συμπέρασμα: σε κάθε περίπτωση, δεν φταίνε μόνο οι συμβουλάτορες...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Γεώργιος Καραϊσκάκης 02/04/2011 19:58:46

      Γεώργιε,
      μια χαρά τα γράφεις

  29. Γεώργιος Καραϊσκάκης avatar
    Γεώργιος Καραϊσκάκης 02/04/2011 18:45:03

    juliet, απ' ό,τι έχω ακούσει κι εγώ, το 2007 υπογείως δούλευαν και κάποιοι στενοί συμβουλάτορες του Καραμανλή, είχαν και στενές επαφές με στελέχη, όπως ο Βορίδης, για να διεμβολίσουν το ΛΑΟΣ αλλά ο Καρατζαφέρης έβγαλε 10 βουλευτές και η ΝΔ πήρε οριακά την κυβέρνηση με 152 που έγιναν 151, με τα γνωστά ολέθρια αποτελέσματα...
    Υπογειοποίηση έκαναν, στρατηγική δεν είχαν...

    • juliet avatar
      juliet @ Γεώργιος Καραϊσκάκης 02/04/2011 19:18:15

      Ο άνδρας της μιας βουλευτίνας του ήτανε νομάρχης της Ευβοίας,με τη ΝΔ.Τον πολεμήσανε ,είπανε ......αποτέλεσμα οι ψήφοι πήγανε στη γυναίκα του που την πήρε το ΛΑΟΣ, έφταιγε ο Καρατζαφέρης;
      Η άποψή μου για τον Βορίδη, είναι καλός ,αλλά δε θα πάρουμε,έχουμε και εμείς αξιόλογους νέους ανθρώπους.Γενικά οι άνθρωποι που μετακινούνται,οι επαγγελματίες δεν έχουν ψυχή,και αυτή τη κρισίμη για την Πατρίδα στιγμή χρειαζόμαστε πατριώτες.
      Οταν ο αρχηγός δε ξέρει να διαλέγει συνεργάτες ,δεν είναι αρχηγός.Ο ΚΑΚ δεν κατάλαβε οτι αν δεν ήτανε αυτός που ήταν ,θα τους ήτανε ένας αδιάφορος βουλευτής.
      Το σπουδαιότερο όλων ήτανε που δεν είχε καταλάβει οτι η ανεκτικότητα ήτανε μειονέκτημα με όλα αυτά τα φίδια που τον περικύκλωναν.Τον Σουφλιά τι τον ήθελε; τυχαίο όνομα έτσι ,και τόσους άλλους.Και να μας λέει οΓΑΠ ότι για όλα φταίει η Ν.Δ!!!

  30. ierofantis avatar
    ierofantis 02/04/2011 22:32:55

    Καλησπέρα Κώστα,

    Συμβουλάτορες απαιτούνται. Κάθε ηγέτης έχει ανάγκη το καθαρό μυαλό, την αδολιεύτη συμβουλή, την ψύχραιμη σκέψη, μερικών καλών συμβούλων...

    Ιδίως όταν αυτοί είναι άξιοι, δοκιμασμένοι στο στοίβο της ζωής, μπαρουτοκαπνισμένοι στις αγωνίες της καθημερινότητας και των αναγκών της κοινωνίας...

    Όλα αυτά τα μεγαλοσχήμονα καραγκιοζάκια όμως, μου θυμίζουν τους γλοιώδεις μεσαιωνικούς αυλοκόλακες, που μπροστά στον ηγεμόνα υποκλίνονταν με βαθιά κλίση του σώματος και προσποιητή ευαρέσκεια, ενώ στο βάθος των σκοτεινών μυαλών τους μηχανορραφούσαν υπέρ του δελφίνου πρίγκηπα ή των ανταγωνιστών της ηγεμονίας, με αντάλλαγμα ένα τίτλο ευγενείας, μια υψηλότερη θέση στην αυλή ή ένα φέουδο σε κάποιο εύφορο κομμάτι της...

    Συνήθως οι ηγεμόνες που ήξεραν τι τους γίνεται, αυτούς τους γλοιώδεις τους, τους χρησιμοποιούσαν. Προσποιούνταν ότι δεν έχουν καταλάβει τίποτα, έπαιζαν τεχνητά το παιχνίδι τους, τους δημιουργούσαν την αίσθηση ότι τους έχουν στο χέρι...

    Μέχρι που μια μέρα, αποκάληψη...

    Ο Ηγεμών σταματούσε να προσποιείται, οι δελφίνοι και οι λοιποί σφετεριστές αποκεφαλίζονταν και τα θλιβερά σκουληκάκια, από τα μεγαλεία της αυλής, τα εύρισκε κανείς να ζητιανεύουν ένα κομμάτι ξερό ψωμί, έξω από κάποια εκκλησία...

    • juliet avatar
      juliet @ ierofantis 02/04/2011 22:48:17

      ΝΤ΄ΑΛΑΜΠΕΡ(συνεργάτης του ΝΤΙΝΤΕΡΩ):
      ''Οι ψηλές θέσεις είναι σαν τις πυραμίδες.Δυο μόνο είδη ζώων μπορούν να τις ανεβούν:οι αετοί και τα ερπετά''.

  31. ΣΑΓΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΣΑΓΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ 02/04/2011 23:39:29

    Κύριε Ροδινέ, αυτή τη φορά έχουν "γίνει αναγνωρίσεις" (ανάλυση της σημειολογίας από τον φίλο μου Φαήλο).Το όπλο είναι "παρά πόδα" (α ρε 6η ολομέλεια...) και εμείς έτοιμοι.Είθε η παρούσα κρίση να στείλει στον αγύριστο "συγκροτήματα" που δεκαετίες τώρα μαγαρίζουν και νοθεύουν τη λαϊκή βούληση και αλλοιώνουν συνειδήσεις.Συμβουλάτορες του Α.Σ. είμαστε πια εμείς οι καθημερινά εργαζόμενοι/αγωνιζόμενοι και ελευθερόφρονες πολίτες.Νταβατζήδες στη σκέψη μας και στην ψυχή μας δεν χρειαζόμαστε.Κάποιοι στη λεωφόρο Συγγρού να το καταλάβουν καλά αυτό. Ο χρόνος μετρά πλέον ανάποδα...

  32. daughter of mercy avatar
    daughter of mercy 03/04/2011 04:49:51

    Δηλαδή τι θέλουν να αφήσουμε τα blogs να πάρουμε μπλόκα ?

    • daughter of mercy avatar
      daughter of mercy @ daughter of mercy 03/04/2011 04:50:24

      τα μπλόκα

  33. taurus avatar
    taurus 03/04/2011 10:57:37

    "Είναι οι άνθρωποι που γνωρίζει χρόνια και έχει οικοδομήσει μια σχέση συνεργασίας."
    ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΜΕ ΦΟΒΙΖΕΙ!!
    ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΑΝΑΛΗΦΘΕΙ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ GAP ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΛΛΗΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΘΛΟΥΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟΥ, ΣΤΗΝ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ!!!

  34. Αστος avatar
    Αστος 03/04/2011 14:57:57

    "Τους ανθρωπους με τα λογια, τα ζωα με το ξυλο..." λεει μια λα'ι'κη ρηση

  35. ΒΑΓΓΕΛΗΣ avatar
    ΒΑΓΓΕΛΗΣ 04/04/2011 00:04:40

    Κώστα συμφωνώ με όλα όσα γράφεις,αλλά ΄΄Η ΑΛΩΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΄΄ πρέπει να γίνει απο την περιφέρεια.
    Εδώ και καιρό έχει αρχίσει η κουβέντα για νεο αίμα που πρέπει να στρατολογηθεί , για νέους ανθρώπους (όχι απαραίτητα ηλικιακά) που πρέπει νάρθουν κοντά στην παράταξη , άφθαρτοι, πετυχημένοι στό χώρο τους, χωρίς εξαρτήσεις και ίσως όχι απαραίτητα μέλη του κόμματος, να στελεχώσουν τα ψηφοδέλτια , γιατί κάπως έτσι θα πετύχουμε και την ευρύτερη κοινωνική συναίνεση, την τόσο απαραίτητη για να γίνουμε κυβέρνηση ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΗ και να βγάλουμε τη χώρα απο τα δεσμά του μνημονίου,να δώσουμε ελπίδα σε όλους τους Έλληνες , να επαναφέρουμε το χαμόγελο στα χείλη μας και στα χείλη των παιδιών μας.
    Ας πλησιάσουμε λοιπόν αυτούς τους ανθρώπους , ας ενώσουμε τη δύναμη τους στην τοπική κοινωνία με το όραμα του αρχηγού μας για να δημιουργήσουμε το ποτάμι που θάρθει να ΄πνίξει΄΄ τη πόλη.Όπως πολύ εύστοχα παρουσιάζεις τις εναλλαγές θέσεων(στηρίξεις μια εδώ και μια εκεί και όπου μας κάτσει) απο τα ΜΜΕ του κέντρου,πιστεύω οτι η ελπίδα μας είναι τα ΜΜΕ της περιφέρειας,όπου η πρόσβαση όλων όσων αναφερόμουν παραπάνω είναι τεράστια και η επιρροή τους ικανή να αλλάξειτο τοπίο.
    Σαφάρι στελεχών επομένως. Θα το πώ ποδοσφαιρικά ΄΄σκάουτινγκ΄΄

  36. ANNITA avatar
    ANNITA 04/04/2011 08:27:00

    Πολύ απλά θα συμφωνήσω με το υστερόγραφο του κ. Ροδινού, αν ο κ.Σαμαράς ενημερώνεται σωστά τότε θα λάβει υπόψη του και αυτό προς αποφυγή λαθών και πανικού σε μια τέτοια κρίσιμη στιγμή για την χώρα. Ας μην επαναληφθούν τα ίδια και τα ίδια από όσους θέλουν να επιβάλλουν την παρουσία τους. Ας είναι αντικειμενικός στην κρίση του ο κ.Σαμαράς χωρίς να επηρεάζεται από άτομα που ζητούν παντοιοτρόπως την προσωπική προβολή τους.

  37. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 04/04/2011 11:08:34

    Καλημέρα Βαγγέλη,
    έχεις απόλυτο δίκιο.

  38. ΚΥΨΕΛΙΩΤΗΣ avatar
    ΚΥΨΕΛΙΩΤΗΣ 04/04/2011 11:46:48

    Τα τζάκια της διαπλοκής, οι σύγχρονοι γερμανοτσολιάδες που νέμονται την πίτα της πράσινης εξουσίας βαφτίζοντας την οικονομική αφαίμαξη εξυγίανση και δημοσιονομική προσαρμογή, οι δήθεν σοσιαλιστές που τρέμουν μπροστά στην υπεράσπιση στοιχειωδώς της εθνικής μας αξιοπρέπειας (αρνούμενοι να χαράξουν ΑΟΖ, παραδίδοντας τη θράκη στο τουρκικό ΥΠΕΞ, απεμπολώντας τα δικαιώματα του ακριτικού Καστελόριζου, παίζοντας υποπτα παιχνίδια στην Κύπρο), αυτή τη φορά θα συνθλιβούν από ένα λαό που ανέχτηκε πολλά αλλά ποτέ δεν έχασε την αξιοπρέπεια του.
    Κε Ροδινέ, ο απόγονος της Πηνελόπης Δέλτα, ο <> κατά τους μυστικοσυμβούλους του αμερικανοτραφούς ολίγιστου πρωθυπουργού που ασκούν τη μυστική διπλωματία εξωθεσμικά και <>, θα έχει μια ιστορική ευκαιρία.Η πολιτική έρημος θα είναι ο σύμβουλος του και ο φωτεινός του φάρος.Η κερκόπορτα για τους πράσινους σφουγγοκωλάριους της πράσινης νεοαστικής τάξης του Κολωνακίου έχει ανοίξει.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.