Οι πρωθυπουργοί δεν εκβιάζονται!
01/10/2014 18:56
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι πρωθυπουργοί δεν εκβιάζονται!

Όλοι οι βουλευτές που δυναμίτιζαν το κλίμα τις τελευταίες ημέρες καλούνται να αποφασίσουν τι θέλουν; Να ρίξουν την κυβέρνηση ή όχι; Να διαλύσουν τη χώρα ή όχι;

Η Δημοκρατία δεν έχει αδιέξοδα και κανένας πρωθυπουργός δεν μπορεί να εκβιάζεται από μικρά και μεγάλα συμφέροντα. Αυτό ήταν το μήνυμα που έστειλε ο Αντώνης Σαμαράς ο οποίος από κοινού με τον Β. Βενιζέλο αποφάσισαν να ζητήσουν ψήφο εμπιστοσύνης.

Τώρα κάθε κατεργάρης θα πάει στον πάγκο του. Όλοι οι βουλευτές που δυναμίτιζαν το κλίμα τις τελευταίες ημέρες καλούνται να αποφασίσουν τι θέλουν; Να ρίξουν την κυβέρνηση ή όχι; Να διαλύσουν τη χώρα ή όχι;

Τα μηνύματα που στέλνει ο κ. Σαμαράς με αυτή τη γενναία και πολύ σωστή κίνηση είναι πολλά και προς όλες τις κατευθύνσεις:

1.Στέλνει μήνυμα προς τους βουλευτές της ΝΔ που αμφισβητούσαν τη νομιμότητα της κυβέρνησης και ζητούσαν οικουμενική κυβέρνηση. Ένα είδος βελούδινης αποστασίας δηλαδή την οποία στήριξαν και καραμανλικοί βουλευτές για δικούς τους λόγους. Τώρα ο πρωθυπουργός λέει σε όλους αυτούς «ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα». Ρίξτε την κυβέρνηση αν θέλετε και πάμε σε πρόωρες εκλογές.

2.Στέλνει μήνυμα στο ΣΥΡΙΖΑ που τόσο καιρό μιλά για απονομιμοποιημένη κυβέρνηση επειδή είδε δύο δημοσκοπήσεις να του δίνουν μεγάλα ποσοστά. Όμως η χώρα δεν κυβερνιέται με γκάλοπ, ειδικά στην πιο κρίσιμη στιγμή της ιστορίας της. Ας βρει ο κ. Τσίπρας τα κουκιά να ρίξει την κυβέρνηση. Και από τη συζήτηση που θα διεξαχθεί θα αποδειχθεί για άλλη μια φορά η γύμνια του ΣΥΡΙΖΑ σε επιχειρήματα. Θα καταλάβει ο ελληνικός λαός αν χρειάζεται να πάει τώρα η χώρα σε εκλογές, εν μέσω πολύ κρίσιμων διαπραγματεύσεων.

3.Το τρίτο μήνυμα αποστέλλεται στην ίδια την τρόικα. «Έχετε ξεσαλώσει με τις φοροελαφρύνσεις», φέρεται να είπαν οι ανεκδιήγητοι τροικανοί λες και το να ελαφρυνθούν οι απελπισμένοι πολίτες είναι ξεσάλωμα. Τόσο άθλιοι δηλαδή. Όλες οι πληροφορίες έλεγαν ότι η τρόικα ήρθε με αγριεμένη διάθεση και δεν συζητούσε για ελαφρύνσεις με αποτέλεσμα η κυβέρνηση να ετοιμάζεται για μονομερείς ενέργειες. Με την απόφαση για ψήφο εμπιστοσύνης η κυβέρνηση λέει στην τρόικα ότι αν επιμείνουν στη στάση αυτή απλά θα οδηγήσουν σε κατάρρευση το πολιτικό σύστημα. Και θα ανοίξουν την πόρτα και το παράθυρο στον ΣΥΡΙΖΑ. «Πηγαίνετε να συζητήσετε με τον Τσίπρα», τους λέει ο κ. Σαμαράς.

Η κίνηση – ματ αποτελεί ίσως την πιο σωστή απόφαση των τελευταίων εβδομάδων. Έτσι θα ξεκαθαρίσει το τοπίο και θα μπουν στις θέσεις τους οι ανεύθυνοι πολιτικοί «τζιχαντιστές» που θέλουν να «σφάξουν» τις θυσίες του ελληνικού λαού. Απ΄ όλα τα κόμματα, απ' όπου κι αν προέρχονται. Καραμανλικοί, τσιπρικοί, βενιζελικοί, όλοι θα πρέπει να αποφασίσουν με ποιους θα πάνε και ποιους θα αφήσουν. Τελεία και παύλα.

Επί του διαδικαστικού, τη Δευτέρα θα γίνει αγιασμός για την έναρξη της νέας κοινοβουλευτικής περιόδου, την Τρίτη θα κατατεθεί επίσημα η πρόταση, θα μεσολαβήσουν δύο ημέρες ώστε η συζήτηση επί της ψήφου εμπιστοσύνης να ξεκινήσει την Πέμπτη. Το Σάββατο το βράδυ θα διεξαχθεί η ψηφοφορία.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ACP avatar
    ACP 01/10/2014 19:11:56

    Δεν αντιλαμβάνομαι σε τί αποσκοπεί η ψήφος εμπιστοσύνης. Να πιέσει βουλευτές να κάνουν τι; Πρόκειται να έρθουν νέα μέτρα και προσπαθεί να προκαταβάλει καταστάσεις για να μη μιλάνε μετά; Αν εφαρμόσουμε το σκεπτικό που η ίδια η κυβέρνηση έχει χρησιμοποιήσει πολλές φορές, δεν είναι παράγοντας αστάθειας το να μπαίνει τέτοιο θέμα την ώρα μάλιστα που η τρόικα είναι ήδη εδώ για διαπραγμάτευση; Είναι μέθοδος πίεσης της τρόικας; Πρακτικά ψάχνω να βρω το πιθανό κέρδος από κάτι τέτοιο και δε βρίσκω. Ακόμα κι αν οι ψήφοι είναι χωρίς εκπλήξεις, όσοι διαφωνούν γενικά ή ειδικά θα διαφωνούν και μετά (πχ θα λένε ότι γενικά δε θέλουν να πέσει η κυβέρνηση αλλά διαφωνούν με το Α ή το Β νομοσχέδιο κλπ) ή όσοι θέλουν οικουμενική κυβέρνηση θα λένε ότι εννοούν τη περίοδο μετά τη διαπραγμάτευση κι αν η εκλογή δε βγάζει πουθενά. Η κίνηση αυτή μόνο ζημιά μπορεί να προκαλέσει.

    • MCA avatar
      MCA @ ACP 01/10/2014 22:46:33

      Ίσως είναι η ανθρώπινη πλευρά. Όταν κάποιοι το παίζουν επαναστάτες στην πλάτη του αρχηγού και ετοιμάζονται να τον χρησιμοποιήσουν ως αποδιοπομπαίο τράγο σε περίπτωση εκλογικής ήττας, αυτή είναι μια φυσιολογική αντίδραση για να κλείσουν τα στόματα. π.χ.Κλαίγονται για τον ΕΝΦΙΑ, αλλά δεν προτείνουν από που αλλού μπορούν να εισπραχθούν ενναλακτικά τα ποσά. Εκτός εάν υπέρ του επιπλέον μαχαιριού στις δημόσιες δαπάνες π.χ. με την απόλυση δεκάδων χιλιάδων δημοσίων υπαλλήλων. Έχουν τα κότσια να κάνουν δημόσια τέτοιου είδους ενναλακτικές σκληρές προτάσεις;

      • ACP avatar
        ACP @ MCA 02/10/2014 00:57:17

        Και πάλι όμως το πρόβλημα δεν θεραπεύεται. Θα σταματήσουν οι γκρίνιες μετά; δε νομίζω. Ο κίνδυνος αντίθετα να μετατρέψει ο Βαγγέλης το πρόβλημα του (της ΚΟ του ΠΑΣΟΚ) σε ευκαιρία σαν αυτή που προηγήθηκε του σχηματισμού της κυβέρνησης. Έρχεται ο Βαγγέλης και λέει πχ αν θέλετε τη ψήφο του ΠΑΣΟΚ, τότε δεσμευτείτε ότι δε θα μου φέρετε 10 μέρες μετά κάποιο νομοσχέδιο που δε γουστάρω (το οποίο την ίδια ώρα θα είναι υπό διαπραγμάτευση με τη τρόικα). Τί γίνεται τότε; Από τη μια μπορεί να έχεις τη τρόικα να σου λέει κάντο αλλιώς σου τραβάω το χαλί κι από την άλλη τον Βαγγέλη να σου λέει μην το κάνεις γιατί σου τραβάω το χαλί. Μήπως υπάρχει κάποιου τύπου ηθική δέσμευση για το ΠΑΣΟΚ αν δώσει ψήφο εμπιστοσύνης, να σταματήσει μετά τη διάλυσή του;

        • MCA avatar
          MCA @ ACP 02/10/2014 15:21:26

          Πέρα από το προεκλογικό κλίμα, τείνει να δημιουργηθεί μια τάση για αμφισβήτηση της πολιτικής ηγεσίας. Όλα αυτά εν μέσω διαπραγματεύσεων. Η εικόνα που δημιουργείται για τα δύο κυβερνητικά κόμματα δεν είναι κολακευτική και τα αποσυσπειρώνει. Το πρόβλημα δεν θεραπεύεται, αλλά σε λίγους μήνες πιθανόν να έχουμε εκλογές.Οπότε δίνονται ανάσες για τις επόμενες κινήσεις που θα είναι οι 180 βουλευτές ή η δημιουγία των προυποθέσεων για το βέλτιστο εκλογικό αποτέλεσμα.

  2. in medias res avatar
    in medias res 01/10/2014 19:19:19

    Σκοπός είναι η δημιουργία συσπείρωσης ή μήπως ......?

  3. σκεπτικιστης avatar
    σκεπτικιστης 01/10/2014 19:41:44

    σε αλλες εποχες, θα το θεωρουσα ανουσια κινηση εντυπωσιασμου, με δεδομενες τις κομματικες πειθαρχιες. Στις μερες που ζουμε, μου φανταζει ηρωικη εξοδος.

  4. Simon  Bolivar VΙ avatar
    Simon Bolivar VΙ 01/10/2014 19:52:20

    Τέρμα τα δίφραγκα . Εκλογές τον Νοέμβριο .

    • Tassos avatar
      Tassos @ Simon Bolivar VΙ 02/10/2014 08:18:07

      Αυτό κατάλαβες?

  5. η Dimi avatar
    η Dimi 01/10/2014 19:56:54

    “Επιχείρηση της Αντιτρομοκρατικής σε Αθήνα – Θεσσαλονίκη Αντιτρομοκρατική: «Γιάφκα» στο Κολωνάκι - Προσαγωγές σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη Εντόπισαν καλάσνικοφ, πιστόλι, χειροβομβίδα και σφαίρες - Έρευνες για ομάδα με περιφερειακό ρόλο στο αντάρτικο πόλης, στην οποία εμπλέκονται και ποινικοί http://on-msn.com/1pGbWAs

    • Simon  Bolivar VΙ avatar
      Simon Bolivar VΙ @ η Dimi 01/10/2014 20:10:08

      Πάντα στην καρδιά του θέματος .

      • Ποταμίσιος Χάνος avatar
        Ποταμίσιος Χάνος @ Simon Bolivar VΙ 02/10/2014 06:24:07

        Και με bolds σταθερά, για να μάθουμε οι ανίδεοι, που μπορεί να διανοούμεθα να κάνουμε scroll down....

  6. zuper avatar
    zuper 01/10/2014 20:09:32

    καλα κρασιά. Βάζουν τον Τσίπρα τώρα για να τον ρίξουν το Μάρτη με τις προεδρικές. Χωριό που φαίνεται κολαούζο δεν θελει. Ο Σαμαρας και ο βενιζελος παίζουν τα ρέστα τους, να το θυμάστε.

    • Ρεαλιστης avatar
      Ρεαλιστης @ zuper 01/10/2014 23:37:46

      Ο Τσιπρας αγαπητε και να βγει θα πεσει απο μονος του. Οι λογοι ειναι απλοι 1. Με ωραια λογια και υποσχεσεις σε ολους δεν βγαινεις απο τη κριση 2. Η μορφωση του και η εμπειρια του δεν υποσχονται τιποτα καλο 3. Αλλο 15 μελες και αλλο κυβερνηση. Δηλαδη αλλο καπετανιος φουσκωτου και αλλο καπετανιος τανκερ 4. Οι παρ αυτον δεν εχουν πεισει.Ουτε ο κος του εφαπαξ του 1 εκ Ευρω, ουτε ο αιωνιος φοιτητης , ουτε ο τ. συνδικαλιστης του τοτε κρατικου ΟΤΕ , ουτε η περιφεριαρχης που ηταν συμβουλος του Ακη , ουτε κανενας. 5. Εδω δεν ειναι επισκεψεις στο Αγ.Ορος η στο Βατικανο. Τα παντα θα κριθουν απο το ενστικτο του εξυπνοτερου λαου οπως συνηθιζουμε να λεμε. Του λαου που ψηφιζε ¨λεφτα υπαρχουν¨.

  7. Γιάννης Κιαπέκος avatar
    Γιάννης Κιαπέκος 01/10/2014 20:16:40

    Σύντομα, εντός του 2014, θα γίνει πραγματοποιηθεί η ψήφιση του προϋπολογισμού του 2015 , διαδικασία η οποία ως εκ της φύσεώς της αποτελεί ψήφο εμπιστοσύνης για τη κυβέρνηση. Οπότε η σημερινή απόφαση είναι εκατό τοις εκατό επικοινωνιακού χαρακτήρα και μάλιστα, σύμφωνα με το ρεπορτάζ, Βενιζελίου εμπνεύσεως.

    • Crevettes à la provençale avatar
      Crevettes à la provençale @ Γιάννης Κιαπέκος 01/10/2014 21:49:57

      Και βέβαια είναι θέλημα Βενιζέλου η υπόθεση, προκειμένου να διασωθεί από κάποιους ΓΑΠομωραϊτηδες. Δεν τίθεται θέμα δεδηλωμένης από πλευράς Ν.Δ, τουλάχιστον όχι από τους αναφερόμενους πιο πάνω. Ο μεν Τζιτζικώστας είναι εξωκοινοβουλευτικός, του Κακλαμάνη ο ...ώμος κάνει "κρα", να τον καλέσει πίσω ο Σαμαράς (αλλεπάλληλες οι σχετικές δηλώσεις του) ο δε Βλάχος απάντησε σε ερώτηση για ένα κάποιο ενδεχόμενο μετεκλογικό σενάριο και όχι για την τρέχουσα κατάσταση. Η Κυβέρνηση δεν πιέζεται σε ότι αφορά το θέμα της δεδηλωμένης, δεν πιέζεται στη Βουλή. Πιέζεται και πιέζεται ασφυκτικά από την κοινωνία. Εκεί δεν τα βγάζει πέρα, εκεί είναι τα δύσκολα, εξ ου και τα διάφορα απονενοημένα επικοινωνιακά τρικ. Τέλος, σε ότι αφορά τον συσχετισμό καραμανλικών με τσιπρικούς και βενιζελικούς, ε, αυτό κι αν είναι ανέκδοτο.

      • Crevettes à la provençale avatar
        Crevettes à la provençale @ Crevettes à la provençale 01/10/2014 21:52:43

        ...και ένα ανέκδοτο για τον Βενιζέλο: Πήγε και χτύπησε ένα τατουάζ και ο tatoo artist τον χρέωσε για γκράφιτι.

      • ΚΒΣ avatar
        ΚΒΣ @ Crevettes à la provençale 01/10/2014 22:31:06

        Είναι σίγουρα ένας άκρως επικοινωνιακός χειρισμός, όμως από την άλλη δεν μπορώ να πω οτι δεν είναι μια έξυπνη κίνηση απεμπλοκής. Θα δούμε που θα βγάλει. Αν δεν οδηγήσει σε εκλογές, θα δώσει χρόνο. Αν οδηγήσει, οι ευθύνες θα αναζητηθούν έξω από την ηγεσία της κυβέρνησης.

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ Γιάννης Κιαπέκος 02/10/2014 06:11:38

      Ίσως μόνον ο Βενιζέλος τελικά να έχει στοιχειώδη πολιτική σκέψη σε αυτή την κυβέρνηση. Να θυμηθούμε και την γκάφα με την "αποδοχή της προτάσεως μομφής του ΣΥΡΙΖΑ" κατά του Στουρνάρα, όπου πάλι ο Βενιζέλος έσωσε την κυβέρνηση.

      • gikon avatar
        gikon @ Διογένης 02/10/2014 06:39:56

        Ποιο είναι κατά την άποψή σου, το πολιτικό όφελος από την κίνηση αυτή; Ας υποθέσουμε ότι η Κυβέρνηση αποκομίζει ένα max.160, βουλευτών που της παρέχουν ψήφο εμπιστοσύνης. Και λοιπόν; Αν εισαχθεί στη Βουλή νομοσχέδιο, π.χ για τις ομαδικές απολύσεις, θα περάσει; Με την καμμία! Πλέον της τρέχουσας πολιτικής απαξίας του διαβήματος, από το max.160, θα προκύψει φως-φανάρι, ότι 180 για ΠτΔ δεν υπάρχουν. Τι πολιτική να εφαρμόσεις με την εκλογική σπάθη του Μαρτίου να επικρέμαται του αυχένα σου; Με τις δημοσκοπήσεις να σε πάνε από το κακό στο χειρότερο; Άρα, ο Βενιζέλος για τα ενδοπασοκικά του, παρασύρει την όλη Κυβέρνηση και τον Πρωθυπουργό σε αμυντικές κινήσεις έμπλεες ηττοπάθειας.

        • Διογένης avatar
          Διογένης @ gikon 02/10/2014 17:11:31

          Το πολιτικό όφελος είναι η επιβίωση της κυβέρνησης. Από τις κινήσεις των καραμανλικών βουλευτών, την απροσδόκητη και καθόλου αυθόρμητη "υποστήριξη" π.χ. που βρήκε η πρόταση Τζιτζικώστα κλπ., είναι φανερό ότι υπήρχαν δυνάμεις που σχεδίαζαν την πτώση της κυβέρνησης. Ε, τώρα, όλοι αυτοί πρέπει να το βουλώσουν και να υπερψηφίσουν την κυβέρνηση. Στον πολιτικό αυτό χρόνο, η κυβέρνηση θεωρητικά έχει τη δυνατότητα να αλλάξει το κλίμα. Θεωρητικά. Διότι αν συνεχίσει έτσι, όχι μόνον δεν θα το αλλάξει-βελτιώσει, αλλά θα το κάνει ακόμη χειρότερο για αυτήν. Αλλά χωρίς αυτόν τον πολιτικό χρόνο, η κυβέρνηση θα παρέπαιε μέχρι τελικής κατάρρευσης πολύ συντομότερα από το Μάρτιο.

          • Crevettes à la provençale avatar
            Crevettes à la provençale @ Διογένης 02/10/2014 17:50:21

            1.- Πού τις είδες τις κινήσεις βουλευτών; 2.- Αν υπήρχαν δυνάμεις ανατροπής, τώρα εξουδετερώθηκαν; 3.- Ποιοι (συγκεκριμένα ονόματα) θα το βουλώσουν; 4.- Στον Προϋπολογισμό, δεν θα την υπερψήφιζαν; 5.- Ο παρεχόμενος πολιτικός χρόνος δεν είναι ο ιδιος μ' αυτόν που θα υπήρχε χωρίς την συνδρομή Σαμαρά στις ανάγκες Βενιζέλου, αφού θα εξαρτάται μόνο από το τι θα πάει στη Βουλή για ψήφιση κατ' επιταγή της τρέχουσας αξιολόγησης της Τρόϊκας;

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Διογένης 02/10/2014 07:24:20

        To δίδυμο Σαμαρά - Βενιζέλου αλληλοσυμπληρώνεται. Ο Σαμαράς είναι ο μόνος Έλληνας πολιτικός με οικονομικές γνώσεις και την εργατικότητα εκείνη ώστε να μπορεί να τα βγάλει πέρα με το μνημόνιο και ο Βενιζέλος με τις συνταγματικές γνώσεις,το πολιτικό ένστικτο και την γνώση της μηχανορραφίας διακρίνει νωρίς τις παγίδες.

        • ΆλυτηΕξίσωση avatar
          ΆλυτηΕξίσωση @ ψυχραιμια 02/10/2014 07:37:45

          Ο Βενιζέλος πραγματικά, είναι τρελό τεφαρίκι. Αλλά βρε παιδί μου, πολύ ...βαρύ φορτίο συνάμα. Κρίμα που θα συνταξιοδοτηθεί σύντομα από τους εσωκομματικούς του αδελφούς. Εμείς θα χάσουμε που θα τον χάσουμε, ως έθνος, ως λαός αλλά κυρίως, ως άνθρωποι.

          • Ρεαλιστης avatar
            Ρεαλιστης @ ΆλυτηΕξίσωση 02/10/2014 15:58:06

            Σιγουρα δεν θελω να υποστηριξω ουτε ποτε τον υποστηριξα τον Βενιζελο. Αλλα οτα αυτος πολυ νεος αποφοιτουσε απο το Πανεπιστημιο και ακολουθησε Πανεπιστημιακη καριερα καποιοι αλλοι αρχηγοι συνιστωσων ηταν και αιωνιοι φοιτητες. Με βιογραφικα που οταν το διαβασουμε γελαμε

          • Καριέρα κι άγιος ο Θεός avatar
            Καριέρα κι άγιος ο Θεός @ Ρεαλιστης 02/10/2014 23:08:53

            Πανεπιστημιακή καριέρα? Καμία δημοσίευση του κυρίου υπάρχει? Καμία αναφορά στο πανεπιστημιακό έργο του?

          • Ρεαλιστης avatar
            Ρεαλιστης @ Καριέρα κι άγιος ο Θεός 03/10/2014 01:27:15

            Απο οσο γνωριζω ναι. Απο συμφοιτητες του εχω ακουσει οτι ηταν παρα πολυ καλος

          • ΆλυτηΕξίσωση avatar
            ΆλυτηΕξίσωση @ Ρεαλιστης 03/10/2014 08:37:49

            Και στη γειτονιά μου αγαπητέ,έχουμε έναν καταπληκτικό φούρναρη, που όλοι λένε πως το χωράτικο καρβέλι αλλά και οι τυρόπιτές του,είναι απροσπέραστα! Καταλαβαίνετε φαντάζομαι οτι αν ο κύριος Μπάμπης είχε ξαφνικά την έμπνευση να χρησιμοποιήσει τη ....μεγαλοφυΐα του δρώντας ως καρδιοχειρουργός και αν κάποιος τον εμπιστευόταν στο νέο του ....ρόλο, οι συνέπειες του εγχειρήματος θα αποδεικνύονταν τραγικές! Το ίδιο ισχύει και για τον πολύ αγαπητό σας κ.Βαγγέλη. Ας έμενε στην πανεπιστημιακή του καρριέρα ο άνθρωπος. Οι εμμονές, η αλαζονεία, η εγωπάθεια, και οι γνωστές σε όλους μας λοιπές του αδυναμίες, καθιστούν την ενασχόλησή του με την πολιτική μιά καταστροφική συνήθεια, ένα επιζήμιο για το κοινωνικό σύνολο σπορ, που θα πρέπει άμεσα να του απαγορευθεί διά της νόμιμα προβλεπόμενης μεθόδου της εξαφάνισης από το προσκήνιο. Κάθε κατεργάρης, στην ......έδρα του

          • Ρεαλιστης avatar
            Ρεαλιστης @ ΆλυτηΕξίσωση 03/10/2014 10:04:36

            Χμμμ σε μερικα συμφωνω. Η αληθεια ειναι ομως αλλο φουρναρης και αλλο επστημονας. Το χαρακτηρα του δεν τον γνωριζω. Μονο απο την τηλεοραση τον εχω δει. Ολοι γιναμε ψυχαναλυτες . Οι πατριωτες του ας μην τον ψηφισουν οταν γινουν εκλογες αν αληθευουν αυτα που γραφετε. Παντως πρεπει να ειμαστε προσεκτικοι γιατι αν δεν αποδεχομαστε καποιους αποδεδειγμενα καλους επιστημονες τοτε η σωτηρια δεν θα ερθει απο αιωνιους φοιτητες 60+ ετων, ουτε απο συνδικαλιστες που ελαβαν εφαπαξ 1 εκ., ουτε απο προεδρους 15μελων που ολοι γνωριζουμε λιγο πολυ πως πηραν πτυχιο.

        • Σπαθάριος avatar
          Σπαθάριος @ ψυχραιμια 02/10/2014 08:22:18

          Οτι θα έβλεπα χαρακτηρισμό του Βενιζέλου ως πολιτικού με ένστικτο δεν το περίμενα. Η εκτίμηση οτι αλληλοσυμπληρώνονται με τον Σαμαρά το θεωρείς θετικό για τον πρωθυπουργό; Το οτι μας έχουν κάνει το Αιγαίο σουροτύρι οι Τούρκοι και δεν υπάρχει επαρκής, διπλωματική τουλάχιστον, αντίδραση δηλαδή είναι προιόν της αλληλοσυμπλήρωσης;

          • ψυχραιμια avatar
            ψυχραιμια @ Σπαθάριος 02/10/2014 11:40:39

            Γιατί ,πότε δεν γίνονταν παραβιάσεις;Δηλαδή όταν θα παρουν τα καινούργια αεροπλάνα οι Τούρκοι και τα δικά μας δεν θα μπορούν ούτε να αερομαχήσουν θα φταίει ο τότε υπουργός ή η διαφορετικη οικονομική και δημογραφική εξέλιξη των δύο κοινωνιών που αλλάζει το συσχετισμό ισχύος και επιτρέπει σε αυτούς εξοπλισμούς που δεν έχει η Ελλάδα;

          • Σπαθάριος avatar
            Σπαθάριος @ ψυχραιμια 02/10/2014 15:29:41

            Παραβιάσεις όντως γίνονταν πάντα αλλά το τελευταίο καιρό η μαζικότητα και η προκλητικότητα (υπερπτήσεις πάνω από νησιά κλπ) έχουν ξεπεράσει κάθε όριο. Με δεδομένο δε ότι έχουν ΚΑΙ διπλωματικό στόχο, την ανάδειξη αδυναμίας της Ελλάδας για επιτήρηση, έρευνα και διάσωση πέραν του 25ου , και με το ότι χωρίς αεροσκάφη ναυτικής συνεργασίας δεν μπορούμε να το αντικρούσουμε επί της ουσίας , ο έχων ένστικτο υπουργός εξωτερικών έπρεπε να έχει ξεσηκώσει τον κόσμο. Αλλά που; Όσο για το ότι η αποτρεπτική ισχύς εξαρτάται από την δημογραφική και οικονομική κατάσταση, αυτή είναι αντίληψη νεοφιλελε διεθνιστών η οποία δυστυχώς προσομοιάζει την ΝΔ με τον ΣΥΡΙΖΑ και δεν θα έπρεπε να αναφέρεται καν, όχι να αποτελεί και επικρατούσα άποψη. Ναι , γι αυτό που θα συμβεί θα φταίνε όλοι όσοι αντιμετώπισαν ή επέτρεψαν να αντιμετωπιστεί λογιστικά η εθνική αξιοπρέπεια και ισχύς.

          • ψυχραιμια avatar
            ψυχραιμια @ Σπαθάριος 03/10/2014 08:01:59

            Μπορείς να ονομάσεις αντίληψη φιλελέ διεθνιστών την πραγματικότητα. Γιατί νομίζεις θεωρείται παγκοσμίως η Κίνα μελλοντική υπερδύναμη που θα αμφισβητήσει την κυριαρχία των ΗΠΑ;Επειδή έχουν οι Κινέζοι ωραία λοξά μάτια ή λόγω δημογραφίας και οικονομίας;

          • Σπαθάριος avatar
            Σπαθάριος @ ψυχραιμια 03/10/2014 08:30:02

            Για την Κίνα συμφωνώ και επαυξάνω. Αλλο πράγμα όμως η επιθυμία παγκόσμιας κυριαρχίας και άλλο η δημιουργία των απαραίτητων συνθηκών για διασφάλιση της εθνικής ανεξαρτησίας, της εθνικής αξιοπρέπειας και των δικαιωμάτων που πηγάζουν απο το διεθνές δίκαιο.

          • ψυχραιμια avatar
            ψυχραιμια @ Σπαθάριος 03/10/2014 11:20:59

            Η αξιοπρέπεια και όλα αυτά τα υψιπετή εξαρτώνται από το χρήμα που έχεις που προκύπτει από τις οικονομικές δομές και την ανανέωση του πληθυσμού. Η ΕΣΣΔ έχασε τον ψυχρό πόλεμο χωρίς να ρίξει ούτε μια σφαίρα.Ανάλογη καταστροφή προκάλεσε στην Ελλάδα η μεταπολίτευση.Κανείς πολιτικός δεν μπορεί να γυρίσει το ρολόι του χρόνου πίσω και να πετύχει μια ισοδυναμία με την Τουρκία της ανθούσας οικονομίας των 70 εκ. κατοίκων με μια χρεωκοπημένη γερασμένη χώρα. Δεν υπάρχουν συνθήκες ισοδυναμίας και δεν μπορούν να υπάρξουν.

          • Σπαθάριος avatar
            Σπαθάριος @ ψυχραιμια 03/10/2014 15:41:58

            Ε τότε, αφού δεν έχουμε χρήμα ας τους χαρίσουμε το μισο Αιγαίο να μη χαλάμε και τα λίγα που δινουμε για την άμυνα. Οικονομικά μας συμφέρει. Ειλικρινά φίλε, σκέπτομαι πως, αν οι απόψεις αυτές αποτελέσουν την επικρατούσα ιδεολογία στην ΝΔ, για πρώτη φορά στα 50 μου πρέπει να ψηφίσω κάτι άλλο.

          • George N avatar
            George N @ ψυχραιμια 03/10/2014 04:48:34

            Το δημογραφικό δεν έχει κάποια σχέση. Αντίθετα χώρες που μειονεκτούν δημογραφικά χρησιμοποιούν την αεροπορία για εξισορρόπηση. Ούτε το οικονομικό έχει ουσιαστική σχέση παρά μόνο στο πότε κάνεις μια δαπάνη και όχι στο αν την κάνεις. Κυρίως είναι θέμα πρωτεραιοτήτων μιας κοινωνίας. Μπορείς να δαπανάς 8 δις τον χρόνο για συντάξεις γήρατος ηλικιακά νέων ή 10 δις σε 10 χρόνια για την αεροπορική σου άμυνα. Η Ελλάδα έχει αποφασίσει το πρώτο όπως κάποτε το Βυζάντιο είχε αποφασίσει να δώσει έμφαση στα μοναστήρια.

  8. Ψιλοσκεπτομενος avatar
    Ψιλοσκεπτομενος 01/10/2014 21:41:12

    Το Μαρτιο θα εχει πανω απο 15% διαφορα.

    • kosvag avatar
      kosvag @ Ψιλοσκεπτομενος 01/10/2014 22:03:55

      H χώρα χρειάζεται ισχυρές κυβερνήσεις.

    • Tassos avatar
      Tassos @ Ψιλοσκεπτομενος 02/10/2014 08:19:43

      40% θα έχει, δεν στα είπαν καλά. Οταν όμως φτάσεις στο 101% διαφορά σταματάς....

  9. IERON O TYRANNIKOS avatar
    IERON O TYRANNIKOS 01/10/2014 21:46:35

    Η αλήθεια είναι οτι το ΠΑΣΟΚ έσπασε σε δύο κόμματα. Ενα τοξικό που πήρε όλα τα πολιτικά "Χρέη" και ένα μασκαρεμένο τον Σύριζα. Οι δύο αυτές τάσεις λειτουργούν παρασιτικά στην Κυβέρνηση και την αντιπολίτευση. Τωρα οι Πασοκοσυριζαίοι έχουν αγχωθεί γιατί έχουν μείνει εκτός εξουσίας και το καινούργιο ΕΣΠΑ ερχεται. Τα δίνουν όλα για εκλογές τώρα για να κάνουν την τούμπα του αιώνα μετά.

  10. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 01/10/2014 22:30:39

    Η ανάρτηση αναφέρει σαφώς καί επαρκώς τούς τρέχοντες λόγους γιά τούς οποίους θά ζητηθεί η ψήφος εμπιστοσύνης. Νομίζω όμως, ότι συντρέχουν καί άλλοι λόγοι πιό σοβαροί. Φαίνεται ότι ο Σαμαράς θά καταφέρει νά κλείσει αξιοπρεπώς - τηρουμένων τών δυσκολιών - τήν τρέχουσα μνημονιακή επιτήρηση καί τήν βιωσιμότητα τού χρέους. Αυτό δείχνει η επίσκεψή του στήν Μέρκελ μέ τίς αντίστοιχες δηλώσεις, οι διάφορες διαρροές, όπως καί η προσεχής επίσκεψη Γουνκέρ στήν Αθήνα. Αυτή η εξέλιξη όμως δέν συμφέρει σέ πολλά προσωπικά καί συντεχνιακά συμφέροντα, συνήθως συμφέροντα εξουσιαστικών κύκλων, τά οποία βολεύονται μιά χαρά από τήν παρατεταμένη ύφεση καί τήν προσδοκία συνέχισής της πού υπόσχεται ο -γι' αυτό ακριβώς τόν λόγο- αναβαθμισμένος Τσίπρας. Μπορεί νά ακούγεται παράδοξο στά αυτιά πολλών, αλλά αυτή η κυβέρνηση πέτυχε πολλά, περισσότερα από ότι περίμεναν πολλοί. Δέν φαίνονται όμως, γιατί ο καθένας κρίνει μέ μέτρο τήν ατομική του οικονομική καχεξία καί ακολουθεί τά σαλαγίσματα πού κατευθύνουν τήν αγέλη πρός μιά συγκεκριμένη κατεύθυνση, όχι σώνει καί καλά τήν σωστή, αλλά αυτή πού ενδιαφέρει τούς Βουκόλους. Ο κίνδυνος γιά πολλά κρατικοτραφούμενα παράσιτα βρίσκεται σέ μιά αξιοπρεπή συμφωνία πού μπορεί νά επιτευχθεί, τήν οποία συμφωνία, μέ όρους πολιτικούς, θά κληθεί νά επικυρώσει η επόμενη κυβέρνηση πού ήθελε προκύψει από νέες εκλογές, μετά τήν μή εκλογή προέδρου. Αυτό τόν πολιτικό χρόνο χρειάζεται ο Σαμαράς νά τήν κλείσει, ώς τόν Φεβρουάριο, ώστε νά αποτελέσει τό διακύβευμα τών επόμενων εκλογών Τό δίλημμα απόριψής της από μιά κυβέρνηση μέ κορμό ή αυτοδύναμη τού ΣΥΡΙΖΑ, θά προβληματίσει τήν κοινή λογική τών ψηφοφόρων καί μπορεί νά οδηγήσει σέ άλλες σκέψεις. Αυτό φοβούνται διάφοροι καλοθελητές, καί τής ΝΔ, καί προσπαθούν νά αποτρέψουν από τώρα. Όσοι δέ νομίζουν ότι θά φήγει η σημερινή ανάλγητη κυβέρνηση καί θά ακολουθήσει μιά αναλγητική τού Τσίπρα, πλανώνται πλάνην οικτράν. ΥΓ: Ο Σαμαράς απεδείχθει τυχερός πού δέν κατάφερε νά κάνει αυτοδύναμη κυβέρνηση καί στηρίζεται στά πασοκικά απομεινάρια. Οι δικοί του θά τόν σταύρωναν στό εξάμηνο πάνω. Τόσο ανόητα συμφεροντολόγο καί παρασιτικό είναι τό κομματικό κατεστημένο τής ΝΔ.

    • George N avatar
      George N @ Ιαπετός 02/10/2014 07:22:12

      Η βιωσιμότητα του χρέους υπάρχει ήδη με την προϋπόθεση ότι είναι βιώσιμη η οικονομία με αυτά τα επίπεδα δαπανών, κατανάλωσης, εξαγωγών κτλ. Αυτό ακόμα δεν είναι δεδομένο και κριτής σε λίγες ημέρες δεν θα είναι κάποιος που διαπραγματεύται/πιέζεται/πιέζει/αντιδρά πολιτικά/θυμώνει/σκέφτεται συνολικά κτλ αλλά ένας διακόπτης που είτε δανείζει είτε όχι. Ακόμα και κάποια μαξιλάρια για τον δρόμο δεν αλλάζουν τα πράγματα μεσοπρόθεσμα. Ανεξάρτητα από εκλογές το θέμα είναι αν η μελλοντική κυβέρνηση θα καταφέρει να κρατήσει τον διακόπτη ανοικτό και σε περίπτωση αποτυχίας αν θα καταφέρει να ξανάρθει η Τρόικα. Και τα δύο μοιάζουν πολύ δύσκολα. Για να επιστρέψει η Τρόικα το νέο μνημόνιο θα είναι πολύ βαρύ ώστε να γίνει κάτι τέτοιο αποδεκτό πολιτικά στις χώρες διασώστες. Ουσιαστικά ο Σαμαράς παίζει ένα "ή όλα ή τίποτα" όχι τόσο σε προσωπικό επίπεδο αλλά σε επίπεδο οικονομίας. Αν αυτό γίνεται αντιληπτό από παράσιτα, αντιπολίτευση ή ακόμα και από πολλούς στην συμπολίτευση είναι ένα ερώτημα...

  11. ΣΚΑΙς avatar
    ΣΚΑΙς 01/10/2014 22:46:45

    Ένα είναι σίγουρο. Η συνεργασία των Ελλήνων μπορεί να προκαλέσει σοκ σε διάφορα επίπεδα, τόσο στο εσωτερικό, όσο και στο εξωτερικό. Αυτό προκάλεσε η σημερινή κίνηση. Δείτε την αντίδρση του ΣΥΡΙΖΑ. Στην συγκεκριμένη περίπτωση τα δύο κόμματα, που πριν χρόνια ήταν σε διαρκή σύγκρουση, συνεργάζονται προσπαθώντας να σώσουν την χώρα. Πράγματι οι εκλογές μπορεί να γίνουν τον Μάρτιο, λόγω της προεδρικής εκλογής. Μέχρι τότε όμως θα έχει δρομολογηθεί η λύση για το Ελληνικό χρέος και η χώρα θα έχει μπει σε τροχιά ανάπτυξης. Τότε οι Σταθάκης, Τσακαλώτος (κάτοχοι μετοχών και χρημάτων σε τράπεζες του εξωτερικού) θα συνεργαστούν για να προστατεύσουν (τουλάχιστον) τις περιουσίες τους και δεν θα εφαρμόσουν τις "λύσεις" τους. Η μικρασιατική καταστροφή θα είναι γι' αυτούς, τότε, ο οδηγός. Κράτα Αντώνη 6 μήνες ακόμα. Είμαστε μαζί σου...

  12. η Dimi avatar
    η Dimi 02/10/2014 01:45:10

    Κρατητήρια Ελληνικού: Τρεις κρατούμενοι μετανάστες απειλούν να αυτοκτονήσουν. Στο σημείο βρίσκονται διαπραγματευτές και ψυχολόγοι της ΕΛ.ΑΣ., οι οποίοι προσπαθούν να μεταπείσουν τους μετανάστες. Επιπλέον, παρούσα είναι ισχυρή αστυνομική δύναμη με μια διμοιρία των ΜΑΤ και δεκάδες άντρες της ΔΙΑΣ. Περίπου 100 εξεγερμένοι αρνούνται να επιστρέψουν στα κελιά τους και φωνάζουν συνθήματα υπέρ της απελευθέρωσής τους. Μερικοί φέρονται να έχουν ανάψει φωτιές στον προαύλιο χώρο, ενώ τρεις κρατούμενοι, για τους οποίους έχει παρέλθει το 18μηνο κράτησης, έχουν σκαρφαλώσει στα κάγκελα των κρατητηρίων, έχουν περάσει θηλιές στο λαιμό τους και απειλούν να αυτοκτονήσουν. Όπως ανακοίνωσε η ΚΕΕΡΦΑ (Κίνηση Ενωμένη Ενάντια στο Ρατσισμό και τη Φασιστική Απειλή): «Ο Αλί Αμίν από το Μαρόκο και οι Ντράτζι Νορντίν και Μπαρχάρ Ισμαήλ από την Αλγερία. ανέβηκαν σε ένα πολύ ψηλό τοίχο στο κρατητήριο του Ελληνικού διαμαρτυρόμενοι για τη παράταση της κράτησης πέρα των δεκαοκτώ μηνών. Είναι τραυματισμένοι και έχουν περάσει θηλιά στο λαιμό τους. Δηλώνουν ότι δεν θα κατέβουν και ότι θα πέσουν αν αποπειραθούν να τους κατεβάσουν βίαια). Ζητάνε την απελευθέρωσή τους. Ξεκίνησαν αυτή την ενέργεια σήμερα στις 5.30μμ. Είναι περικυκλωμένοι από μεγάλο αριθμό αστυνομικών». (news.gr/msn.com/social / Tετάρτη, 01 Οκτωβρίου 2014, @ 19:03 / (Με τις όποιες εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ, και τη ψυχική φθορά, αυτή η λαθραία «εξέγερση» συνεπάγεται για εμάς, τους Έλληνες πολίτες φορολογούμενους). Έχουμε και τον υποθηκευτή, της Ελλάδας τον καταστροφέα, Γιώργο Παπανδρέου του Ανδρέα, να δείχνει μούσκουλα, να πετάει, ελεύθερος, αυθάδης κι ατιμώρητος με κανώ να ταξειδεύει. Βουλευτής-φάντασμα, ο οποίος, το αθεράπευτα αμνήμον Εκλογικό Σώμα που τον πίστεψε και για βουλευτή πασοκ και πάλι τον ψήφισε, αυτός ΚΑΙ ΠΑΛΙ, αυτό το ίδιο Εκλογικό Σώμα ξεγέλασε, όντας πολιτικώς, ένας αδρά αμοιβόμενος και με βουλευτική ασυλία προστατευόμενος-ανύπαρκτος. Ο οποίος, με τις ώρες κάτω από τα δέντρα με.. σούσι διαλογίζεται και μιλάει (ποιός από εμάς, τον ακούει;) ενώ οι δικοί Του, συν γυναιξί, και οι μονίμως πεινασμένοι "σοφοί" Του, τσακίζουν τα ολόφρεσκα ψάρια, τα φρούτα της θάλασσας, τα τυριά, τις σαλάτες, τα κρασιά, τα φρούτα, τους καφέδες, τα επιδόρπια.. στις κοσμοπολίτικες και πανάκριβες Σπέτσες. Και μετά τους λογαριασμούς Τους, στέλνουν για εξόφληση, στο Ίδρυμα Παπανδρέου. Στο Ελληνικό Δημόσιο, που χρηματοδοτεί το Ίδρυμα Παπανδρέου, δηλαδή. Σε ΟΛΟΥΣ εμάς, τους στυγνά φορολογούμενους-εργαζόμενους και τους συνταξιούχους, δηλαδή. Και οι οποίοι με αυτές και με τις άλλες απανωτές μειώσεις και χρεώσεις, έναν ολόκληρο μήνα, καλούνται να τον περάσουν με τα εναπομείναντα €20, σωστά διαβάσατε, 20 Ευρώ!. Και αν δεν υπήρχε η Ελληνική ανθρωπιά και η αλληλεγγύη, οι άνθρωποι αυτοί δεν θα μπορούσαν να συντηρήσουν τα εγγονάκια τους, που τους εμπιστεύτηκαν οι νόμιμοι μετανάστες γονείς τους. Ουκρανία, Παλαιστίνη, Κούρδοι, Τουρκιά, Συρία, ISS, ανδρών και γυναικών απαγωγές, βιασμοί, αποκεφαλισμοί, σχολείων και σπιτιών βομβαρδισμοί, ένα σκηνικό πολιτικά έκρυθμο και πολεμικό, λαθραίοι εξεγερμένοι έποικοι μάς απειλούν ότι θ’ αυτοκτονήσουν, λες και εμείς τους ζητήσαμε να εισβάλουν στη πατρίδα μας. Ό,τι δεν μπορούν στις δικές τους τις χώρες οι λαθραίοι να το κάνουν, στη δική μας τη πατρίδα ορέγονται, να το επιβάλουν. Η δε ψυχοπονιάρα ΚΕΕΡΦΑ, αν κάτι αντίστοιχο (π.χ. ψηφοθηρική εκχώρηση των μη-διαπραγματεύσιμων εθνικών δικαιωμάτων «του εκλέγειν και εκλέγεσθαι» στις εσχατιές των χωρών αποτολμούσε να επιβάλει: οι τριτοκοσμικοί με τις χατζάρες Τους, αν το ξεροκέφαλο της ΚΕΕΡΦΑ δεν έπαιρναν, θα ήταν πολύ τυχερή αν από τη χώρα τους-εσχατιά, την έδιωχναν. Και αυτό επειδή, μπορεί χώρες-εσχατιές να υπάρχουν, τους ραγκουσο-παπατζήδες εθνοκτόνους, όμως, οριστικά τους ξεριζώνουν. Τα ματωμένα φεγγάρια 2014, όντως έχουν φέρει τα πάνω κάτω στη ζωή μας. Και το λέω αυτό, χωρίς απολύτως καμία διάθεση συνωμοσιολογίας. Έλεος όμως! Με όλα αυτά τα απειλητικά, άρρωστα και τζούφια, έχουμε πλέον μέχρι δακρύων βαρεθεί, κουραστεί και αηδιάσει.

  13. ΆλυτηΕξίσωση avatar
    ΆλυτηΕξίσωση 02/10/2014 06:10:32

    Με ορίζοντα τον Φεβρουάριο του 2015, τότε που αμετάκλητα θα μετρηθεί το περιεχόμενο του ρεζερβουάρ της συγκυβέρνησης (κι αφού συντονισμένα τόσες φωνές από παντού προσπαθούν να εκβιάσουν παραίτηση Σαμαρά και δημιουργία κυβέρνησης συνασπισμού που θα ...σώσει τη χώρα ξανά και οπωσδήποτε θα τη σώσει …καλύτερα), προκαλούνται οι αμφισβητίες να φέρουν πιό κοντά τις εκλογές αποσύροντας την εμπιστοσύνη τους. Όμως αυτοί, οι εντός Βουλής πρασινομπλέ τζάμπα μάγκες, οι εκ του ασφαλούς και στα λόγια μονάχα ...αποστάτες, τις τρέμουνε τις εκλογές που πιθανότητα θα τους στερήσουν (πολλών και διά παντός) τη θέση, τα προνόμια, το χρήμα, το καλάμι. Δε θέλουν εκλογές. Μιά βολική εναλλαγή εκβιάζουν, που θ΄αγοράσει λίγο χρόνο. Συνεπώς, δεν πρόκειται να υπάρξουν εκπλήξεις και άρα το μόνο που ίσως όλοι εμείς ως θεατές μπορούμε να κερδίσουμε, είναι μία τριήμερη παράσταση απ΄τα ίδια, με μόνη εξαιρετική στιγμή τη λεκτική μονομαχία Σαμαρά-Τσίπρα, εάν κι εφόσον αποφασίσουνε να τα δώσουνε όλα στο solo τους, να είναι ειλικρινείς και επί τέλους να ειπωθούν κάποιες οδυνηρές αλήθειες, από εκείνες που δε λένε τακτικά, ούτε στον εαυτό τους. Τα καλύτερα πάντως, προβλέπεται να παίξουνε στα Προσεχώς μας!

  14. Διογένης avatar
    Διογένης 02/10/2014 06:23:12

    Καλή κίνηση το να ζητηθεί ψήφος εμπιστοσύνης, κερδίζει πολύτιμο πολιτικό χρόνο η κυβέρνηση. Αλλά το μεγάλο ερώτημα είναι, τι θα τον κάνει. Η πορεία παρακμής και αποσύνθεσης που ξεκίνησε την επομένη του ανασχηματισμού της 9ης Ιουνίου φαίνεται αυτή τη στιγμή μη αναστρέψιμη. Κατά τη γνώμη μου, το μεγαλύτερο πρόβλημα της κυβέρνησης είναι ο Υπουργός Οικονομικών. Όσο ήταν Υπουργός ο "μνημονιακότατος" Στουρνάρας και όσο τα Μνημόνια ήταν τα βασικά κείμενα οικονομικής πολιτικής, η χώρα προχωρούσε με τον Στουρνάρα μπροστά και το επιτελείο Σαμαρά στο παρασκήνιο να διορθώνει όσο μπορούσε και όσο γινόταν κάποιες υπέρ του δέοντος "μνημονιακές" κινήσεις. Αυτό λειτουργούσε, κυρίως διότι ο Στουρνάρας είχε την αναγκαία σεμνότητα και σεβασμό έναντι του πρωθυπουργού και του πρωθυπουργικού επιτελείου. Τώρα με τον Χαρδούβελη έχεις την εντύπωση ότι ήρθε ένας τυπάκος με τουπέ του στυλ "επιτέλους αναγνώρισαν την αξία μου", που δεν θέλει καμία παρέμβαση στα θέσφατα που Αυτός θα εμπνευσθεί, που δεν δέχεται τίποτα λιγότερο από την απόλυτη εξουσία και ανεξέλεγκτη άσκηση της εξουσίας του. Να είχε να την κάνει κάτι, όπως είχε να κάνει κάτι ο Μαρκεζίνης επί Παπάγου που ασκούσε στην ουσία με απόλυτο τρόπο τις κυβερνητικές εξουσίες, να πω εντάξει. Το πρόβλημα του Χαρδούβελη φαίνεται να είναι ότι η εξαιρετική γνώμη που έχει ο ίδιος για τον εαυτό του είναι σε πλήρη αναντιστοιχία με τις ικανότητές του. Δεν γνωρίζουμε βέβαια για άλλα πόστα, αλλά για το πόσο του Υπουργού Οικονομικών είναι σίγουρα ανύπαρκτες. Όπως έγραψα και σε άλλο σχόλιο, νομίζω ότι ο Χαρδούβελης πρέπει να φύγει το συντομότερο δυνατόν. Σήμερα κιόλας. Πάντως πριν την ψήφο εμπιστοσύνης. Θα είναι μέγιστη σπατάλη του κέρδους που θα φέρει η ψήφος εμπιστοσύνης το να διώξει τον Υπουργό Οικονομικών μια βδομάδα μετά (τόσο τον βλέπω να επιβιώνει), ενώ ένα μήνα μετά θα είναι ίσως πολύ αργά για την κυβέρνηση. Μα, θα μου πείτε, εν μέσω διαπραγμάτευσης με την τρόικα; Ακριβώς. Τώρα που είναι το κρίσιμο σημείο, τώρα πρέπει να μπει ένας άνθρωπος που να ξέρει να διαπραγματευτεί σωστά και να μπορεί να έχει συνεργασία με όλους τους εμπλεκόμενους από ελληνικής πλευράς. Ας πάει μερικές ημέρες πίσω η διαπραγμάτευση, αλλά να γίνει σωστά. Προσωπικά δεν θα ήμουν καν σίγουρος ότι ο Χαρδούβελης μεταφέρει σωστά αυτά που συμβαίνουν προς την υπόλοιπη κυβέρνηση ή ακόμη και αν αντιλαμβάνεται σωστά αυτά που συμβαίνουν. Νομίζω ότι είναι άνθρωπος που δεν είναι σε πλήρη επαφή με την πραγματικότητα. Αυτό από μόνο του τον κάνει απολύτως ακατάλληλο για την δουλειά που του ανατέθηκε. Να τον ανασχηματίσει λοιπόν ο Σαμαράς πριν από την ψήφο εμπιστοσύνης. Μόνον έτσι θα έχει πραγματικό πολιτικό όφελος από την καλή αυτή πρωτοβουλία ψήφου εμπιστοσύνης. Που όμως από μόνη της δεν αρκεί για να σώσει την κατάσταση.

  15. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 02/10/2014 06:29:55

    H πρόταση στρέφεται εναντίον των σεναρίων και των μαγείρων περίεργων και ενδιάμεσων λύσεων. Οι Σαμαράς - Βενιζέλος ρίχνουν το γάντι : ή εμείς ή ο Τσίπρας.

  16. danas avatar
    danas 02/10/2014 07:39:57

    έρχεται ο τσίπρας και εδω μέσα κάποιοι κάποιοι συζητούν αφ΄υψηλού και με σνομπισμό για 15μελή και παρενθέσεις και τα τοιάυτα. Δεν βάζουν μυαλό οι δεξιοί ότι κι αν διδάξει η ιστορία. Πολύ σνόμπ είστε ρε μάγκες

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ danas 02/10/2014 11:43:42

      Γιατί να μην είμαστε;ξερεις εσύ καμμιά αλλη αριστερή κυβέρνηση στην Ευρώπη; Θα βγει αριστερή κυβέρνηση σε μια χώρα με μειούμενο πληθυσμό και μέσο όρο ηλικίας τα 42 έτη και κάτι τρέχει στα γύφτικα.

      • danas avatar
        danas @ ψυχραιμια 02/10/2014 11:55:34

        μα για να είσαι σνόμπ απέναντι σε κάποιον θα πρέπει να του βάλεις ένα πήχυ να πηδήξει. Ποιόν πήχυ πρέπει να περάσει ο τσίπρας και σαν νέος και σαν αριστερός που δεν κυβέρνησε? Του χρεοκωπημένου πουλημένου στους ξένους κράτους? Αυτο θα πάρει ο άνθρωπος δεν θα πάρει την Δανία.

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ danas 02/10/2014 13:25:56

          Τον πήχυ τον βάζει μόνος του ο Τσίπρας με αυτά που υπόσχεται.Οψόμεθα.

      • Seagull avatar
        Seagull @ ψυχραιμια 02/10/2014 13:00:17

        Ψυχραιμία, ψυχραιμία γιατί από αυτούς τους μέσους όρους βγήκε η παρούσα κυβέρνηση, και διατήρησε και τα ποσοστά που διατήρησε στις ευρωεκλογές, από τους 60 plus, οπότε καλό είναι να μην τους ειρωνευόμαστε κι από πάνω. Να λέει και δόξα τω Θεώ που πορεύεται εν μέσω μνημονίων και κόντρα μνημονίων και που ξέρεις μπορεί στο μέλλον να αποφασίζουν να κάνουν και καμιά μεταρρύθμιση άμα λύσουν τα εσωκομματικά.

  17. Seagull avatar
    Seagull 02/10/2014 08:59:03

    Το δια ταύτα της υποθέσεως είναι το εξής, μάγκες καθίστε στα αυγά σας - άπαντες εννοείται, βουλευτάδες και πολίτες - και αφήστε τους ψευτοτσαμπουκάδες στην άκρη για εκλογές και ιστορίες με αγρίους γιατί η κυβέρνηση πρέπει να πάει μέχρι το 2016 και βλέπουμε μιας και άλλη λύση αξιόπιστη δεν έχετε. Λοιπόν τα κεφάλια μέσα.

  18. Ξενητεμένος Μακεδόνας avatar
    Ξενητεμένος Μακεδόνας 02/10/2014 21:11:29

    Σωστό αλλά και δεν πρέπει να εκβιάζουν και αυτοί με απειλές για μπανκ ραν κοκ. Ο σεβασμός και η επίκληση της δημοκρατίας δεν είναι μονόδρομος. Συνιστά απέλπιδα προσπάθεια διαφυγής, καθώς η συσσωρευμένη κοινωνική δυναμική αφενός και η εγκατάλειψη από τα παραδοσιακά τους στηρίγματα αφετέρου τους οδηγούν στην έξοδο.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.