#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
09/03/2011 07:56
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι προτάσεις Σαμαρά ακυρώνουν το Μνημόνιο στην πράξη



Του Κώστα Ροδινού

Στο προηγούμενο άρθρο ( Πως ο Α. Σαμαράς “άδειασε” τον Γ. Παπανδρέου ) αναλύσαμε την στρατηγική του κ. Παπανδρέου στη χθεσινή συνάντηση των πολιτικών αρχηγών. Με δεδομένα όσα προηγήθηκαν της  συνάντησης, οι στόχοι του  Πρωθυπουργού  ήταν οι εξής:

Πρώτον, να χαμηλώσει τον πήχη των προσδοκιών και παράλληλα να αυξήσει το βαθμό  δυσκολίας στην  επίτευξή τους.

Δεύτερον, να υποχρεώσει τους πολιτικούς αρχηγούς να συνταχθούν μαζί του, στο όνομα δήθεν μιας «εθνικής γραμμής»

Τρίτον, ειδικότερα για τον κ. Σαμαρά, είτε να τον σύρει στην πολιτική του μνημονίου, είτε να τον απομονώσει ως «λαϊκιστή» και «ανεύθυνο». Εξ ού και η πρόσκληση της κ. Μπακογιάννη.

Οι όροι του κ. Σαμαρά…. Ποια ήταν η απάντηση του προέδρου της Ν.Δ., στους σχεδιασμούς του πρωθυπουργού; Στις δηλώσεις του, αμέσως μετά τη συνάντηση, ο κ. Σαμαράς έθεσε έξη  στόχους που ακυρώνουν το Μνημόνιο, ήτοι:

- το Ευρωομόλογο

- το Αναπτυξιακό Ευρωπαϊκό Ομόλογο,

- την επιμήκυνση του χρόνου αποπληρωμής του Δανείου των 110 δισ.,

- τη μείωση του κόστους δανεισμού.

- την επαναγορά των ελληνικών Ομολόγων.

- η ικανοποίηση αυτού του πακέτου, σε καμιά περίπτωση δεν θα πρέπει να συνδεθεί με τη λήψη νέων μέτρων (εννοείται εισπρακτικού χαρακτήρα).

Ποια ήταν η απάντηση του κ. Παπανδρέου; Στο …διάγγελμα του, έκανε μια γενικόλογη αναφορά ότι θα δώσει τη μάχη για μια «λύση πακέτο», χωρίς να μας εξηγεί  τι θα περιλαμβάνει αυτό το πακέτο!

Και γιατί δεν απάντησε στις προτάσεις του κ. Σαμαρά;

Δεν απάντησε γιατί   ο κ. Παπανδρέου συμφώνησε ήδη  σ΄αυτά που προσφέρει ο κ. Ολι Ρέν.

Και για έναν ακόμα λόγο: γιατί οι στόχοι  αυτοί ακυρώνουν το Μνημόνιο στην πράξη!

Και γιατί το ακυρώνουν στην πράξη;

Πρώτον, γιατί μνημόνιο, χωρίς νέα μέτρα,  δεν μπορεί να σταθεί!  Βασική προϋπόθεση της λειτουργίας του Μνημονίου είναι η συνεχής λήψη νέων εισπρακτικών μέτρων!

Δεύτερον, γιατί  αντιμετωπίζουν  το θέμα της αναδιάρθρωσης του ελληνικού χρέους, μέσω της επαναγοράς ομολόγων του ελληνικού δημοσίου.

Τρίτον, γιατί δίδεται  έμφαση στη λήψη μέτρων αναπτυξιακού χαρακτήρα.

Συμπέρασμα: Ο κ. Παπανδρέου έστησε μια παράσταση χαμηλών προσδοκιών ενόψει της Συνόδου της 25ης Μαρτίου.

Ξαφνικά βρέθηκε αντιμέτωπος με μια ατζέντα υψηλών απαιτήσεων στις οποίες αδυνατεί να ανταποκριθεί!

Το ακόμα δυσκολότερο είναι ότι αν τις υιοθετήσει, ουσιαστικά ακυρώνει στην πράξη το μεγαλύτερό του …επίτευγμα: το μνημόνιο!

Η αντιπαράθεση Παπανδρέου – Σαμαρά, τώρα αρχίζει…..

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 09/03/2011 08:33:20

    Κύριε Ροδινέ, έτσι ακριβώς είναι τα πράγματα, όπως τα περιγράψατε. Τα συγχαρητήριά μου. Βεβαίως οι σφουγκοκολάριοι φημοσιογραφίσκοι και τα πουλημένα ΜΜΕ δεν ΤΟΛΜΟΥΝ να κάνουν θετικό σχολιασμό στις θέσεις του Αντώνη Σαμαρά, που κατα κράτος νίκησε τον αμήχανο και προβληματισμένο Πρωθυπουργό.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Νίκος Θ. 09/03/2011 08:52:16

      Μην ξεχνάς, οτι μέχρι πρόσφατα όλα σχεδόν τα ΜΜΕ χαρακτήριζαν το μνημόνιο ως την οδό σωτηρίας!

      • Kostas D avatar
        Kostas D @ Κώστας Ροδινός 09/03/2011 11:52:16

        Για αλλη μια φορα ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ.. σκετος ΔΥΝΑΜΙΤΗΣ..
        ΠΡΟΩΘΗΣΤΕ το να το διαβασουν οσο γινεται περισσοτεροι ..."δυσπιστοι".. εξηγει τα πραγματα καθαρα κατανοητα, απλα....
        Και θα βοηθησει πολυ , τωρα που ο Σαμαρας θα μιλησει για το
        Επικαιροποιημενο προγραμμα του στα τελη Μαρτιου.....

    • thanasis avatar
      thanasis @ Νίκος Θ. 09/03/2011 18:05:20

      ενικησε την παρεα των προθυμων και αν ο
      παπανδρεου δεν ειχε το διαφορα διαπλεκομενα
      μεσα και τους διαφορους εθελοδουλους
      κονδυλοφορους τοτε απο το
      καλοκαιρι με το ζαπειο 1
      θα ειχε σωθη η ελλας

  2. antanistimi avatar
    antanistimi 09/03/2011 08:36:40

    Οταν ο Καραμανλης ζητησε συναινεση,ο Παπανδρεου ζηταγε εκλογες.
    Οταν βγηκε πρωθυπουργος στα ταξιδια του στην Ευρωπη ρουφιανευε
    την πατριδα μας μιλωντας για Τιτανικους που βουλιαζουν, βαζωντας μας
    στο ΔΝΤ στα μουλωχτα.Αυτος που γυρναγε με τα πανο και τις γροθιες
    υψωμενες.Μια χωρα μπαχαλο με μονο δεδομενο την καταρευση και ασφυξια της αγορας και την κοινωνια σε σημειο βρασμου.Εφτασε το 1 δολαριο να το αγοραζεις 470 δραχμες, με το κλειδωμα που ειχε κανει ο Σημιτης το 2000 και ζηταει να ειμαστε και ανταγωνιστικοι στις αγορες!!ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΤΩΡΑ!
    Εγω τα παιδια μου δεν θα τα κανω σκλαβους για κανεναν.Θα με βρειτε μπροστα-μπροστα.........

    • thanasis avatar
      thanasis @ antanistimi 09/03/2011 18:06:23

      ο κουισλιγκ εκτελεστηκε οπαπανδρεου θα κανει οτι
      κατηγορουσε τον καραμανλη

  3. pikras57 avatar
    pikras57 09/03/2011 08:37:01

    Κώστα
    "- η ικανοποίηση αυτού του πακέτου, σε καμιά περίπτωση δεν θα πρέπει να συνδεθεί με τη λήψη νέων μέτρων (εννοείται εισπρακτικού χαρακτήρα)."

    Νέα Μέτρα: εκτός Μνημονίου; Τι θα γίνει με τα μέτρα απροσδιόριστου χαρακτήρα του αρχικού αλλά και συμπληρωματικά των επικαιροποιήσεων?

    Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΠΡΈΠΕΙ ΑΜΕΣΑ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΣΤΟ ΦΩΣ ΤΟ ΖΑΠΕΙΟ ΙΙ
    για να αντιληφθεί ο πολίτης που πάμε, τι τον περιμένει και αν υπαρχει φωσς στο βάθος.
    Η σαλαμοποίηση του θέματος οδηγεί σε μη βιώσιμες λύσεις.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ pikras57 09/03/2011 08:50:18

      Μα το ανακοίνωσε ήδη οτι μετά την 25η Μαρτίου θα ανακοινώσει την επικαιροποιημένη πρόταση της Ν.Δ. για την έξοδο από την κρίση.

  4. bill avatar
    bill 09/03/2011 09:31:46

    Μην τρελενεστε ρε παιδια , αυτα που λεει ο σαμαρας ειναι τα ιδια με τον παπανδρεου . Και με τα μετρα του σαμαρα το 2013 θα χρωσταμε παλι 450 δις. Οσο αναφορα την αναπτυξη πρεπει να εχουμε αναπτυξη ρυθμων κινας για να υπαρξει μειωση του χρεους πραγμα αδυνατο . Οποτε ειναι μια απο τα ιδια με αλλα λογια

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ bill 09/03/2011 09:37:23

      Ναι αλλα λογω μικροτερης υφεσης θα ειχαμε μεγαλυτερο ΑΕΠ και αρα ο λογος χρεος/ΑΕΠ θα ηταν μικροτερος.Αν ειχε προχωρησει και η αξιοποιηση των ακινητων θα ηταν ακομη μικροτερος.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ bill 09/03/2011 10:25:34

      Bill,
      σε ποιά ακριβώς πράγματα ταυτίζεται ο Σαμαράς με τον Παπανδρέου;
      Για να καταλάβω.

  5. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 09/03/2011 09:35:10

    Εαν ομως εγκριθουν αυτα που εχει υποσχεθει ο Ολι Ρεν,δηλαδη η επιμηκυνση και τα χαμηλοτερα επιτοκια και οχι τα υπολοιπα και ελθουν στη Βουλη μαζι με το συμφωνο ανταγωνιστικοτητος τι θα κανει;
    Υποψιν οτι χθες η Μπακογιαννη ζητησε απο τον Παπανδρεου η συμφωνια της ΕΕ της 25ης Μαρτιου,οποια και να ειναι να ελθει για εγκριση με 180 ψηφους για να λαβουν θεση ολοι.
    Οποιος την καταψηφισει θα κατηγορηθει οτι αρνειται την επιμηκυνση και τα χαμηλοτερα επιτοκια και αρα δυσκολευει την αποπληρωμη του δανειου.
    Ο επικοινωνιακος πολεμος θα συνεχισθει.

    • juliet avatar
      juliet @ ψυχραιμια 09/03/2011 10:12:09

      Ψυχραιμία, πιστεύεις οτι η Μπακογιάννη καίγεται για την Ελλάδα;όταν το ψήφιζε;ξεγελάστηκε;τόσα χρόνια στο κουρμπέτι με δάσκαλο τον Μητσο και δε ήξερε τι ψήφιζε η με ποιόν συμμαχούσε;
      Η δύναμη αντλείται απο τις μετάνοιες εκ των υστέρω ν,χρυσώνουμε το χάπι,το λαό τον ερώτησε;
      Ακόμη μια φορά μας δίνει μια γεύση τι μας περίμενε αν είχε βγεί αρχηγός του κόμματος!!αλλά ποτέ μην υποτιμούν έναν" βλάκα " λαό.
      Δε καταλαβαίνω θα πάει να τους ρωτήσει ,να προτείνει ,να αποφασίσουν,και μετά να έλθει να γίνει ψηφοφορία στη βουλή;Μπράβο,Γιώργο....πρωθυπουργάρας ....εε

      • thanasis avatar
        thanasis @ juliet 09/03/2011 18:08:48

        το 1965 ενας μητσοτακης ερριξε την ενωση κεντρου
        το 2011 μια μητσοτακη στηριζει το μνημονιο-υποδουλωση
        βιοι παραοπλησιοι

  6. kakofonix avatar
    kakofonix 09/03/2011 10:14:46

    Πολύ κακό για το τίποτα:

    Η επιμήκυνση είναι μια τεχνική λεπτομέρεια, που αυξάνει αντί να μειώνει το χρέος,

    Η επαναγορά είναι μια έμμεση αναδιάρθρωση ενός ελάχιστου ποσοστού, που στην ουσία δε μειώνει το χρέος όσο χρειάζεται, αλλά βοηθάει περισσότερο το έλλειμμα (σε συνδυασμό με την επιμήκυνση). Δηλαδή έχεις στον προϋπολογισμό μικρότερες δαπάνες για τοκοχρεωλύσια, αλλά το χρέος παραμένει και καραδοκεί,

    Το ευρωομόλογο σημαίνει φθηνότερο δανεισμό, αλλά δε μειώνει το χρέος.

    Επίσης ξέρουμε όλοι ότι η Γερμανία δεν πρόκειται να συναινέσει σε τίποτα από τα παραπάνω, αν δεν λάβει εκφυλιστικά ανταλλάγματα, που ήδη ξέρουμε ποια ακριβώς είναι:

    Ένα θεσμοποιημένο μνημόνιο που θα επιβάλλεται αυτόματα σε κάθε παρεκκλίνουσα χώρα, μέσω της εκχώρησης άσκησης οικονομικής πολιτικής από την κυβέρνηση στα όργανα της Ε.Ε.

    (άρα όταν μιλάμε για αλλαγή όρων κλπ, παίζουμε με τις λέξεις, αν δεν αγνοούμε την πραγματικότητα)

    Θα πρότεινα λοιπόν στους υποψιασμένους συνπληκτρολόγους των Αντινέων, να κρατούν μικρό καλάθι.

    Είναι ηλίου φαεινότερον ότι ο κ. Σαμαράς παίζει κατενάτσιο, προσπαθώντας να κερδίσει χρόνο, να μην εκτεθεί και να αφήσει το GAP να φάει όλη την παπάρα.

    Και επειδή είμαι πεπεισμένος ότι ο κ. Σαμαράς είναι άλλη ράτσα πολιτικού όντος, περιμένω σοβαρές προτάσεις, μετά τη σύνοδο κορυφής.

    Μείνετε εστιασμένοι σε δύο πράγματα:

    1. Το χρέος
    2. Το τραπεζικό σύστημα

    Αυτά είναι τα προβλήματα που έχουμε να αντιμετωπίσουμε.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ kakofonix 09/03/2011 10:23:50

      Kakofonix,
      θα μου .....επιτρέψεις να διαφωνήσω ως προς τις αρχικές σου διαπιστώσεις.
      Δεν γίνεται πολύ φασαρία για το...τίποτα.
      Οι όροι που έθεσε ο Σαμαράς όχι μόνο ανεβάζουν τον πήχη για τον Παπανδρέου, αλλά ουσιαστικά ακυρώνουν το μνημόνιο.
      Και το μνημόνιο ακυρώνεται οταν λέει όχι σε νέα μνημονιακά μέτρα.

      • kakofonix avatar
        kakofonix @ Κώστας Ροδινός 09/03/2011 10:37:29

        Τα σέβη μου αγαπητέ Κώστα,

        Μάλλον δε με διαβάζεις προσεκτικά, γιατί ισχυρίζομαι κάτι πολύ απλό.

        Κατ' αρχήν δε διαφωνώ με το πνεύμα της τοποθέτησής σου (σημερινής και χτεσινής), πράγματι ο Σαμ ήταν ανώτερος και ξέφυγε έντεχνα.

        Αυτό που λέω είναι να κρατάμε μικρό καλάθι. Οι ανακοινώσεις Σαμαρά, δεν αναιρούν το μνημόνιο σε καμία περίπτωση, γιατί:

        Αν υποθέσουμε ότι οι Γερμανοί υποχωρήσουν (στοίχημα μια μπύρα ότι δε θα το κάνουν), θα απαιτήσουν συγκεκριμένα ανταλλάγματα.

        Αυτά τα ανταλλάγματα έχουν να κάνουν με ένα γενικό μνημόνιο που θα ισχύει για όλους τους χρεοκοπημένους, οι οποίοι θα χρησιμοποιούν το μηχανισμό στήριξης.

        Η κεντρική έννοια του γερμανικού σχεδίου είναι:

        Για όσο καιρό οι χώρες αντλούν κεφάλαια από το EFSF, η οικονομική τους πολιτική θα ασκείται από τα όργανα της Ε.Ε.

        Αυτή η απλή παραδοχή σημαίνει ότι, αν τελικά επιτραπεί στην Ελλάδα να βοηθηθεί από το EFSF και να επαναγοράσει ομόλογα, το αντάλλαγμα θα είναι η πλήρης εκχώρηση της οικονομικής πολιτικής στους υπαλλήλους της Τρόικας.

        Φυσικά αυτό σημαίνει ανατροπή του μνημονίου. Πρακτικά όμως σημαίνει νέο και πολύ σκληρότερο μνημόνιο.

        Γι αυτό λέω ότι παίζουμε με τις λέξεις.

        Πίστεψέ με, τακτική κάνουν στη ΝΔ και καλά κάνουν.

        Το οικονομικό επιτελείο του κόμματος θα επανέλθει όταν πρέπει, με σοβαρές προτάσεις. Είπαμε: Χρέος - Τράπεζες. Τα υπόλοιπα είναι απλές αγορεύσεις και δημιουργία κλίματος.

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ kakofonix 09/03/2011 10:52:29

          Σε διαβάζω και πολύ προσεκτικά μάλιστα!
          Το επαναλαμβάνω οτι οι δηλώσεις Σαμαρά ακυρώνουν στην πράξη το μνημόνιο για τον απλούστατο λόγο οτι αυτά που ζήτησε χθές δεν μπορεί να γίνουν στο πλαίσιο του μνημονίου.
          Τώρα, εσύ το πάς ένα βήμα παραπέρα και λές οτι και με τι θα αντικατασταθεί το μνημόνιο;
          Εύλογο ερώτημα!
          Ο Σαμαράς είπε οτι θα ανακοινώσει την πρόταση του μετά τις 25 Μαρτίου.

          Η ΕΕ δεν έχει άλλη εναλλακτική αυτή τη στιγμή.

        • Νίκος avatar
          Νίκος @ kakofonix 09/03/2011 15:11:14

          Kakofonix,
          όχι νέα μέτρα σημαίνει όχι νέο μνημόνιο. ακύρωση του ήδη υπάρχοντος μνημονίου θα σήμαινε ακύρωση των μνημονιακών μέτρων. Άρα, ακύρωση του (των) μνημονίων.

  7. co avatar
    co 09/03/2011 10:45:05

    Το κρυφό «πακέτο» 11 δις. στις τράπεζες!

    το υπουργείο Οικονομικών υπάρχουν σοβαρές ενδείξεις, ότι διαχειρίζεται τη ρευστότητα του με τρόπο που δημιουργεί σοβαρά ερωτήματα: την ίδια ώρα που διατηρεί υπερβολικά αυξημένες καταθέσεις στις τράπεζες, δανείζεται και μεγάλα ποσά κυρίως από το εγχώριο τραπεζικό σύστημα με εκδόσεις εντόκων γραμματίων, με επιτόκια που προσεγγίζουν το 5% και… τα όρια της τοκογλυφίας, αφού η Γερμανία δανείζεται με σχεδόν μηδενικό κόστος με τίτλους μικρής διάρκειας

    Οσμη σκανδαλου;;; και ολα αυτα με την ρευστοτητα να εχει αγγιξει μηδεν!

    http://www.banksnews.gr/portal/home-page/124-top-story/2269---lr-11---

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ co 09/03/2011 10:54:11

      Αυτό το έχω ξαναδιαβάσει. Είναι όντως έτσι;

  8. Σταύρος avatar
    Σταύρος 09/03/2011 10:52:58

    Καλημέρα!
    Συγνώμη για το "χαζό" της ερώτησης αλλά εγώ ως γνωστόν είμαι βλάκας και δεν έχω καταλάβει.
    ΠΟΥ χρωστάμε, ΠΩΣ χρωστάμε, ΠΟΣΑ χρωστάμε
    και ακόμα
    ΠΟΙΟΙ έφαγαν, ΠΩΣ έφαγαν, ΠΟΣΑ έφαγαν
    Καλό και άριστο το ανέβασμα του πήχη αλλά το γιατί να ανεβαίνει αλλά ακόμα και γιατί να υπάρχει πήχης δεν το έχω καταλάβει ακόμα.
    Κύριε Ροδινέ καμία μομφή για το άρθρο σας.
    Εγώ και κάποιο 80% του Ελληνικού λαού δεν έχουμε καταλάβει ακόμα.
    Καταλαβαίνετε!!!

    • kakofonix avatar
      kakofonix @ Σταύρος 09/03/2011 11:18:11

      Πού χρωστάμε: Της Μιχαλούς
      Πώς χρωστάμε: Με κάθε δυνατό τρόπο
      Πόσα χρωστάμε: Είναι πολλά τα λεφτά, Άρη
      Ποιοι, πως πόσα έφαγαν: Μαζί τα φάγαμε

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ kakofonix 09/03/2011 11:21:12

        Kakofonix,
        μου φαίνεται πως έχεις κέφια σήμερα!
        Δεν έχει δώσει ακόμα σημεία ζωής ο Ιεροφάντης, που με βγάζει απο πολλές δυσκολίες.
        Κάπου θα έχει παγιδευτεί στα χιόνια...

        • kakofonix avatar
          kakofonix @ Κώστας Ροδινός 09/03/2011 11:25:28

          Αφού είναι γνωστό πλέον σε όλους, ότι με ποτίζεις μπύρες για να σου ανεβάζω αναγνωσιμότητες, γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε (φτου κακα)

  9. skeptomenos avatar
    skeptomenos 09/03/2011 10:54:54

    Ο Σαμαράς, σχετικά με το μνημόνιο, κάνει παρόμοιους ελιγμούς, με αυτούς που έκανε ο Καραμανλής για το σχέδιο Ανάν.
    Δεν λέει ευθέως όχι, αλλά συντελεί ώστε το όχι να γίνει πράξη.
    Οι ελιγμοί αυτοί, που οι αφελείς ονομάζουν διγλωσσία, έχουν σκοπό την μεγιστοποίηση του κέρδους για την πατρίδα.
    Από την άλλη πλευρά, αντίστοιχοι ελιγμοί του ΠΑΣΟΚ, έβλαψαν την πατρίδα και γίνονταν για ψηφοθηρικούς και μόνο λόγους,
    Οι ελιγμοί αυτοί, που δεν έχουν σκοπό, ούτε αποτέλεσμα το καλό της πατρίδας, ονομάζονται διγλωσσία.

    • Τζώννυ Μπη Γκουντ avatar
      Τζώννυ Μπη Γκουντ @ skeptomenos 09/03/2011 12:37:14

      Πολύ καλή η αναλογία!

  10. kakofonix avatar
    kakofonix 09/03/2011 11:05:11

    Είναι άξιο μελέτης το πώς συμφωνούμε διαφωνώντας!!!

  11. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 09/03/2011 11:07:20

    Σταύρο,
    στο ΠΟΥ, ΠΩΣ, ΠΟΙΟΙ και ΠΟΣΑ δεν μπορώ να σου απαντήσω!

  12. σακης avatar
    σακης 09/03/2011 11:10:30

    Bill και kakofonix,+++++++++++++++++++++++++++++,
    απλα καλα κανει ο Σαμαρας και δεν δινει δεκανικι στο καθαρμα που κατεστρεψε την χωρα,γιατι στο τελος θα βρεθει και απολογουμενος,ενω ο Παπανδρεου θα το παιζει υπερανω και θα κανει και κριτικη απο θωκο που θα τον βολεψουν τα αφεντικα του,καπου διεθνως....
    Εδω μας λεει οτι θελει να διαδηλωσει εναντια στον εαυτο του!

  13. Tonia G avatar
    Tonia G 09/03/2011 11:12:32

    Καλά όλα αυτά για το Μνημόνιο...
    αλλά το μέσο Νεοδημοκράτη τον ενδιαφέρει αν θα πάει κανείς "μέσα" για την προηγούμενη 20ετία. Από το 1987 τουλάχιστον και μετά. Ασχέτως χρώματος.

    Όταν το καθεστώς Καντάφι πέσει, ο ίδιος θα δικαστεί, ασχέτως αν είχε ψηφίσει νόμους που παρέγραφαν τα οικονομικά και άλλα εγκλήματα του. Το ίδιο και ο Μουμπάρακ, ο οποίος μάλιστα ψηφιζόταν. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΣΥΛΙΑ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ Ή ΜΗ για τέτοιες υποθέσεις. Δείτε τώρα το Σιράκ στη Γαλλία...

    Συνεπώς μη μας πουλάν τη καραμέλα ότι έχουν παραγραφεί κτλ. Δεν είμαστε κάφροι. Σε όλα τα κράτη δημοκρατικά και μη, όταν συμβαίνουν για μια περίοδο ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ κατά του ανθρώπου και του λαού, όπως εδώ στην Ελλαδα που αγέννητα παιδία οφείλουν ήδη 30.000 ευρώ, που περικόπτονται οι συντάξεις, που έπειτα από 3 ευρωπαϊκά πακέτα χρωστάμε 300 δις από πάνω, που αγοράζανε στραβά υποβρύχια, που δίνανε εκτακτα "δώρα" στους αγρότες απ΄όλη την Ελλάδα απ το παράθυρο, που έγινε η απίστευτη ρεμούλα στο χρηματιστήριο, που κάναμε Ολυμπιακούς με το διπλάσιο τουλάχιστον μπάτζετ από την Ατλάντα και το Σίδνεϋ, που φτιάχνουμε δρόμους στο 5-πλάσιο κόστος, που υπάρχει ένας σκασμός στοιχεία για συγκεκριμενα πολιτικά άτομα που τα βούταγαν επί δεκαετίες από τη Ζήμενς.... και άλλες πολλές υποθέσεις, είναι αστείο να μιλάει η ΝΔ μόνο για το Μνημόνιο. Ο νεοδημοκράτης θέλει να ακούσει από την ΗΓΕΣΙΑ σταράτα λόγια για:
    α) τη ρεμούλα της 20ετίας, ασχέτως από που προέρχεται
    β) για τις πολιτικές ευθύνες της κυβέρνησης ΓΑΠ που μας οδήγησαν στιο Μνημόνιο και στη υποθήκευση της χώρας και
    γ) για τα 160 δις συν τόκους από τις Γερμανικές επανορθώσεις.

    Αυτά θέλει να ακούσει ο νεοδημοκρατης που ψήφισε στις εσωτερικές εκλογές ΣΑΜΑΡΑ, αλλά δεν πάει να ψηφίσει στις εκλογές.

    Όλα τα άλλα είναι μάλλος διαχειριστικές υπεκφυγές μέχρι να ωριμάσει το φρούτο και να πέσει αργά ή γρήγορα ο ΓΑΠ. Αλλά με 25% στις εκλογές, δεν κάνεις Κυβέρνηση. Έτσι δεν είναι;

  14. kakofonix avatar
    kakofonix 09/03/2011 11:13:18

    Δεν είναι ακριβώς σκάνδαλο, είναι ... σκανδαλάκι, κατά το ολίγον έγκυος.
    Είναι η μοναδική διέξοδος του δημοσίου να δανείζεται καθώς:

    Τα χρήματα του μηχανισμού διατίθενται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ για την πληρωμή των δανείων. Άρα απομένουν τα έσοδα του κράτους και τα έντοκα, για να πληρωθούν μισθοί και συντάξεις.

    Αυτός είναι και ο λόγος που το ΥΠΟΙΚ ξορκίζει την αναδιάρθρωση. Γιατί, αν η αναδιάρθρωση κλονίσει το ήδη σαθρό τραπεζικό σύστημα ή αν η αναδιάρθρωση προκαλέσει νέο κύμα φυγής καταθέσεων, το κράτος θα αναγκαστεί να κηρύξει στάση πληρωμών.

    Οι μοίρες του κράτους (ως προστάτη της ελιτ) και των τραπεζών είναι άρρηκτες και οι σχέσεις διαπλοκής τους ξεπερνούν κάθε φαντασία.

    Δυστυχώς η σχέση αυτή ανδρώθηκε επί Καραμανλή. Στίγμα.

  15. Νίκος Α avatar
    Νίκος Α 09/03/2011 11:17:28

    Και εμένα γιατί μου φάνηκε ότι χρησιμοποιήθηκε η Ν.Δ. στο επικοινωνιακό παιχνίδι του ΓΑΠ. Γιατί μου φαίνεται σαν να φωνάζει ‘ο όφις με εξηπάτησε’.
    Δεν το ήξερε το ΠΑΣΟΚ. Πίστεψε ότι το ΠΑΣΟΚ του Κ. Λαλιώτη, το βαθύτατα διχαστικό, άλλαξε και το έπιασε ο πόνος της εθνικής ομοψυχίας και συναίνεσης.
    Δεν μας έδωσε αρκετά σημάδια και τον τελευταίο καιρό.
    Δεν είναι αυτό που 1,5 χρόνο τώρα, με την Πατρίδα και την οικονομία μέσα στην θύελλα, στήνει εξεταστικές για Βατοπέδι, Ομόλογα, Οικονομία. Ζήτησε και τότε συναίνεση - στην εξεταστική που ήταν βουτηγμένο μέχρι τα αυτιά, στη SIEMENS. Και όταν δεν κατάφερε να την αποσπάσει, έβγαλε (με ομολογημένη την ενοχή Τσουκάτου, Μαντέλη) πόρισμα με ευθυνόμενους 5 δικούς του υπουργούς και 6 της Ν.Δ.
    Και τώρα, που διαπιστώνεται το αδιέξοδο του μνημονίου, η οικονομία σβήνει, η ανεργία χτυπάει κόκκινο, η κοινωνία ξεσηκώνεται, ο Πρωθυπουργός συνοδεύεται παντού από διμοιρίες των ΜΑΤ, οι Υπουργοί γιουχάρονται, ο Στρός Κάν αποκαλύπτει, η Μέρκελ ‘τιμωρεί, τον πράκτορα των Αμερικανών μέσα στην ευρωζώνη (κατά πρωτοσέλιδο της Αυριανής), η συμμαχία των προθύμων αποδεικνύεται αχαμνή και ακόμα και το MEGA από τις 11 Φεβρουαρίου (μέρα συνέντευξης τύπου της Τρόικα) επανατοποθετείται, το ΠΑΣΟΚ κολλημένο στον τοίχο ‘ξαναθυμήθηκε’ τη συναίνεση.
    Αλλά και τώρα δεν μπορεί να ξεφύγει από το DNA του.
    Πριν λίγες μέρες , στο εθνικό συμβούλιο, βρίζει τη Ν.Δ. τονίζοντας ο Πρωθυπουργός το ‘σωτήριο’ ρόλο του να βρει τα χαμένα προεκλογικά λεφτά. Γιατί, όπως μας εξηγεί, ποιος θα πλήρωνε τα χρήματα που λείπουν: Ο Καραμανλής, ο Σαμαράς, Ο Ρουσόπουλος, ο Βουλγαράκης;
    Και τη μέρα της συνάντησης ‘διαρρέει’ την απόφαση του Ε.Λ.Κ., μετά απ’ αυτή την δήθεν ερώτηση – αγωνία Σαμαρά για εκλογές, ‘απολαμβάνει’ την πρακτορική στήριξη Καρατζαφέρη για επιθετικό (τρομάρα τους) παιχνίδι και της Ντόρας που ‘τσουβαλιάζει’ την αντιμνημονιακή Ν.Δ. μαζί με ΚΚΕ και ΣΥΡΙΖΑ.
    Και μόλις τελείωσε η 'παρέλαση' των συναντήσεων, ο Πρωθυπουργός πρόλαβε να διαβάσει, γεμάτος έπαρση στα δελτία των 8, τον λόγο του, λεγοντας μεταξύ άλλων ότι μέρα με τη μέρα ανακτούμε την αξιοπιστία μας - ιλαροτραγωδία.
    Αν δεν έφθαναν όλα αυτά για να πάρει τις σωστές αποστάσεις η Ν.Δ. που πρόλαβε να κρατήσει ‘εθνική’ στάση στην περίπτωση της Moodys, υπήρξε και η πρωινή συνάντηση με Νταβούτογλου (μέσα στην αναμπουμπούλα και ο παμπόνηρος ΥΠΕΞ της γείτονος).
    Μήπως ξέχασε η Ν.Δ. ότι είναι στην αντιπολίτευση ρωτούσε μια προχθεσινή σας ανάρτηση; Μήπως είναι ‘απασχολημένη’ να κρατά με ‘συνέπεια’ αποστάσεις από τον Κ.Κ.; Μήπως μας καλλιεργήθηκαν υπέρμετρες προσδοκίες; Γιατί η εικόνα από τα στιγμιότυπα της χθεσινής συνάντησης μας άφησε μια δυσάρεστη γεύση;
    Μήπως κάποιοι πρέπει να προβληματιστούν από την νίκη Αδαμόπουλου στον δικηγορικό σύλλογο;

    • αχ κουλα!! avatar
      αχ κουλα!! @ Νίκος Α 09/03/2011 13:05:05

      Αγαπητε Νικο Α.,
      ολα σωστα αυτα που γραφεις μεχρι το σημειο που αναφερεσαι σε αποστασεις απο τον ΚΚ κλπ.
      Καμμια αποσταση απο τον ΚΚ. Απο τους γυρω-γυρω ομως!!! Αν θυμομαστε, οι γυρω-γυρω του ΚΚ ηταν οι πρωτοι που τον "εδωσαν" στυγνα!!

      Οσο για χθες να διαβαζουμε πισω απο τις γραμμες! Ο τακτικισμος στη μαχη ειναι ισως πιο σημαντικος απο την τελικη επιθεση...

  16. Γιάννης avatar
    Γιάννης 09/03/2011 11:31:25

    Δηλαδη αποδεχεται ολο το χρεος?

    • kakofonix avatar
      kakofonix @ Γιάννης 09/03/2011 12:04:41

      Ας μη βιαστούμε για διαπιστώσεις. Ο κ. Σαμαράς είναι ενήμερος και βρίσκεται σε στάδιο διαμόρφωσης νέας πρότασης για την οικονομία.

      Τα τελευταία γεγονότα είναι πόλεμος τακτικής, που ξεκίνησε από τον ΓΑΠ (έγκυρη ανάλυση Κ.Ρ.).

      Μου θυμίζει το σόου με τη συγχώνευση Άλφα - Εθνικής, που βγήκε η Άλφα και είπε ''Είστε καλά; Συγχώνευση τώρα; Με την υπάρχουσα συγκυρία; Ας περιμένουμε τις εξελίξεις και βλέπουμε''

      Είναι αυτονόητο πως δε μπορεί να πάρει κανένας θέση τώρα, γιατί δεν έχει ασφαλή δεδομένα:

      Θα πάρουμε επιμήκυνση;
      Θα εξαναγκαστούμε σε αναδιάρθρωση;
      Θα αντέξουν οι τράπεζες;
      Πως θα είναι η πορεία των εσόδων το Μάρτιο;
      Βγαίνει ο προϋπολογισμος;
      Πώς διαμορφώνεται το έλλειμμα;

      Κανένας μα κανένας δεν μπορεί να κάνει ασφαλείς προβλέψεις, ιδίως όταν εναπόκειται στους Γερμανούς να αποφασίσουν.

      Ες αύριον τα σπουδαία.

  17. victoria avatar
    victoria 09/03/2011 11:36:08

    Πάω Αθήνα-Λαμία μέσω Πάτρας, αλλά θα φτάσω.
    Ο Σαμαράς το παίζει τόσο έντεχνα, που κάτι πρέπει να αποφύγει εντέχνως...

    Γιατί αυτό που με προβληματίζει εμένα πχ, είναι γιατί έχει σταθμιστεί τόσο πολύ πως δεν μπορούν να ειπωθούν μερικά πράγματα με το όνομά τους. Η κυβέρνηση στην Ιρλανδία βγήκε με σύνθημα ότι θα αλλάξει το μνημόνιο. Αυτοί δεν είχαν ΕΕ και τρόικα και αγορές απέναντι; Εδώ το λέμε «αλλαγή των όρων του μνημονίου», ακόμα και η σημειολογία κάτι λέει.

    Κ. Ροδινέ, έχω την αίσθηση ότι το παίζει πολύ καλά για το εξωτερικό, και για το πολιτικό ακροατήριο. Δεν είμαι σίγουρη ότι ο κόσμος που θα κληθεί να ψηφίσει πιάνει αυτές τις έντεχνες πολιτικές διακυμάνσεις, ότι καταλαβαίνει τη σημασία του σεναρίου που πολύ ωραία εξηγήσατε εδώ για τα χθεσινά.
    Δεν είναι πιο μεγάλος ο κίνδυνος να διακινδυνεύεις να ακουστείς μεσοβέζικος ενώ δεν είσαι (και ΔΕΝ είναι) και (βλ. άλλα σχόλια) να σε ταυτίζουν με τον ανίκανο ΓΑΠ, παρά να ακουστείς πιο τι..., πιο αποφασιστικός, πιο παπαρήγα, πιο ταλιμπάν; Δεν ξέρω, αναρωτιέμαι.

  18. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 09/03/2011 11:37:02

    Kakofonix, δυστυχώς για μας φαίνεται πως έχεις δίκιο και πρέπει να κρατάμε μικρό καλάθι. Το αντικείμενο με το οποίο ασχολούμαι δεν έχει να κάνει με τα οικονομικά και πέρα από ένα μάθημα πολιτικής οικονομίας στο πανεπιστήμιο ουδέν. Επίτρεψέ μου όμως να σου παραθέσω τη μαρτυρία ενός φίλου που ήρθε τα Χριστούγεννα από την Αυστραλία όπου ζει και εργάζεται.
    Σύμφωνα λοιπόν με αυτά που μου είπε μόλις ξέσπασε η κρίση στις ΗΠΑ με την Λίμαν Μπράδερς, η κυβέρνηση της Αυστραλίας πήρε άμεσα δύο καθοριστικά μέτρα και τα οποία εφαρμόζει από το 2008 :
    1. Σε κάθε οικογένεια που έχει ένα ετήσιο εισόδημα κάτω από ένα όριο ( της τάξης περίπου των 20.000 δολλαρίων ) , δίδεται μηνιαίο επίδομα - ονομάστηκε επίδομα κρίσης - της τάξης των 700 δολλαρίων το μήνα, με την αυστηρή προϋπόθεση ότι όταν γίνεται η ετήσια δήλωση στην εφορία θα καταβάλλονται οι αποδείξεις αγοράς που θα επιβεβαιώνουν ότι το επίδομα αυτό πήγε στη κατανάλωση αγαθών.
    2. Άμεση απέλαση όλων των μεταναστών που δεν έχουν αυστραλιανό διαβατήριο, με το σκεπτικό ότι σε περίοδο κρίσης δεν μπορεί το κράτος να εξασφαλίσει την ευημερία όλων των κατοίκων. Σε λίγους μήνες τους μάζεψαν, τους έδωσαν τα αεροπορικά εισητήρια και κάποιο βοήθημα και τους συνόδεψαν μέχρι τα αεροδρόμια.
    Το αποτέλεσμα αυτής της πολιτικής ήταν να μην νιώσουν οι Αυστραλιανοί τη κρίση που βιώνουμε και δεν τολμώ να σας αναφέρω το μηνιάτικο που βγάζει αυτός ο άνθρωπος ( πλακάκια βάζει και πατώματα σε κάποιο νησάκι στον Ειρηνικό δίπλα στην Αυστραλία ) για να μην συντείνω στη κατάθλιψη.
    Εμείς φίλε Κακοφωνίξ και λοιποί συνοδοιπόροι τι ακριβώς μέτρα πήραμε μετά τη καταλήστευση του δημόσιου χρήματος και τη κληρονομιά ενός στραγγαλιστικού χρέους που αφήσαμε για τα παιδιά μας ( για να μας κυβερνάνε οι διάφοροι φούφουτοι και να τα οικονομάνε ) ;
    Ακριβώς στην αντίθετη κατεύθυνση : δώσαμε ό,τι οικονομική ενίσχυση μπορούσαμε στις ιδιωτικές τράπεζες και φτιάξαμε νόμο για να κάνουμε την παράνομη είσοδο περισσότερων λαθρομεταναστών ακόμα πιο ελκυστική.

    • kakofonix avatar
      kakofonix @ παρατηρητής 09/03/2011 11:50:16

      Συμφωνώ και επαυξάνω.
      Γι αυτό έκανα λόγο για:
      1. Χρέος
      2. Τράπεζες

      Όταν θα αρχίσουμε να κατανοούμε αυτά τα δύο πραγματάκια, θα μπορέσουμε να προτείνουμε και τις κατάλληλες λύσεις.

      Αν πρόσεξες όμως την απάντησή μου στον αγαπητό co, θα δεις ότι η εξάρτηση από τις τράπεζες έπαιξε καθοριστικό ρόλο στον τρόπο που διαχειρίστηκαν την κρίση και οι δύο κυβερνήσεις.

      Απομένει η εντύπωση ότι όλοι κέρδιζαν χρόνο, ελπίζοντας σε Γερμανική παρέμβαση. Μέγα λάθος, που το πληρώσαμε πολύ ακριβά. Και τώρα ο χρόνος τελειώνει και δεν έχουμε καν αγγίξει την ουσία του προβλήματος (Χρέος - Τράπεζες). Πιστεύουμε ακόμα (λάθος) ότι αν κερδίσουμε ακόμα μια παράταση, θα βρεθεί ένας από μηχανής Θεός, να μας λυτρώσει. Φοβάμαι ότι η τραγωδία μας δεν θα έχει καν λύτρωση.

  19. korto51 avatar
    korto51 09/03/2011 11:41:11

    Κύριε Ροδινέ
    Μου κάνει εντύπωση-γενικά μιλώντας- η τακτική της εκάστοτε αντιπολίτευσης να υιοθετεί "στόχους" που ίσως είναι ανέφικτοι που όμως πρέπει να τους επιτύχει κάποιος άλλος δηλαδή η εκάστοτε κυβέρνηση. Θεωρώ, και είμαι σίγουρος πολλοί θα συμφωνήσουν μαζί μου, ότι η προβολή αυτών των "στόχων" κύριο ζητούμενο έχουν την υπονόμευση της όποιας κυβέρνησης. Πως μπορούν οι πολίτες αυτής της καταταλαιπωρημένης χώρας αντικειμενικά να έχουν μία ρεαλιστική γνώση για το εφικτό των διαφόρων "στόχων" κυβέρνησης η αντιπολίτευσης? Γνωρίζετε φαντάζομαι κύριε Ροδινέ τι καταστροφική ήταν στο παρελθόν το "χάιδεμα των αυτιών" του λαού μας. Από το "λεφτά υπάρχουν" μέχρι την δήλωση ότι μπορούμε να μηδενίσουμε το χρέος μας πολύ γρήγορα. Η Νέα Δημοκρατία όπως και το Πασόκ και φυσικά και τα άλλα κόμματα αναλογικά έχουν βαρύτατες ευθύνες για την κατάστασή μας. Δυστυχώς δεν έχω πεισθεί ότι έμαθαν! Υπονομεύουν την Δημοκρατία μας και το έγκλημά τους δεν είναι στιγμιαίο!! είναι διαρκές. Εγώ θα περιμένω όπως και άλλοι πολίτες από σας κ.Ροδινέ και όλους όσους μπορούν να επηρεάζουν τις κομματικές καταστάσεις να πιέζετε συνεχώς όχι προς τα αντίπαλα κομματικά μπλόκ αλλά κύρια προς ζητήματα λειτουργίας της Δημοκρατίας μας. Θέλω να συμβάλλετε να σταματήσει το αίσχος το τρόπου λειτουργίας της Βουλής. Θέλω να σταματήσει η δυνατότητα των κομμάτων να δανείζονται από της τράπεζες και να προεξοφλούν τις κρατικές επιχορηγήσεις των επόμενων ετών.Θέλω η διαφάνεια στα οικονομικά των κομμάτων και των βουλευτών και της κυβέρνησης φυσικά να υπάρξει από σήμερα.Οχι λάθος από εχθές πρέπει. Στο σκάνδαλο της siemens είναι σίγουρο ότι και τα δύο κόμματα έχουν συμμετάσχει. Τι να κάνω κ.Ροδινέ τις κινήσεις υψηλής πολιτικής του κ Σαμαρά όταν δεν βλέπω κινήσεις στα θέματα αυτά? Το μνημόνιο είναι αποτέλεσμα της τακτικής και των δύο κομμάτων εξουσίας. Αυτή είναι η ουσία και δεν εννοώ τους στενά οικονομικούς όρους του αλλά και την γενικότερη λειτουργία του κυβερνητικού συστήματος.Έχει συμμετάσχει η Νέα Δημοκρατία όπως και το Πασόκ στην υποβάθμιση της χώρας. Να μην λωτοφαγούμε ασύστολα!!!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ korto51 09/03/2011 11:57:14

      θέτεις τόσο θέματα, που πρέπει να συζητάμε ώρες.
      Θα απαντήσω σ' ένα θέμα για την οικονομία της συζήτησης.
      Μια σοβαρή κυβέρνηση οταν έχει μπροστά τις τόσο κρίσιμες διαπραγματεύσεις θα φρόντιζε εγκαίρως και με ειλικρίνεια να δημιουργήσει ένα εθνικό μέτωπο, πάνω σε συγκεκριμένες διεκδικίσεις επ' ωφελεία της πατρίδος.
      Ο κ. Παπανδρέου, όχι μόνο δεν το έκανε αυτό, αλλά μέχρι πριν λίγες μέρες αμφισβητούσε τον πατριωτισμό όσων εναντιώνονται στην πολιτική του.
      Επειδή προφανώς γνωρίζει τι επίκειται προσπάθησε να εγκλωβίσει και τα άλλα κόμματα αναζητώντας δήθεν συναίνεση.
      Αυτή είναι η αλήθεια.
      Να προσθέσω και κάτι.
      Είναι χρήσιμο διαπραγματευτικό όπλο για μια κυβέρνηση να απαιτεί περισσότερα η αντιπολίτευση.

    • Νίκος Α avatar
      Νίκος Α @ korto51 09/03/2011 12:05:12

      Τι καλά τα είπατε, σαν την Καθημερινή.
      Το “λεφτά υπάρχουν” γνωρίζουμε τι καταστροφικό ήταν, η δήλωση ότι μπορούμε να μηδενίσουμε το χρέος μας ;;;;

      ''Μου κάνει εντύπωση-γενικά μιλώντας- η τακτική της εκάστοτε αντιπολίτευσης να υιοθετεί “στόχους” που ίσως είναι ανέφικτοι που όμως πρέπει να τους επιτύχει κάποιος άλλος δηλαδή η εκάστοτε κυβέρνηση. Θεωρώ, και είμαι σίγουρος πολλοί θα συμφωνήσουν μαζί μου, ότι η προβολή αυτών των “στόχων” κύριο ζητούμενο έχουν την υπονόμευση της όποιας κυβέρνησης.''

      Την καημένη την κυβέρνηση, την υπονομεύουν. Αφήστε την ήσυχη να σώσει τη χώρα.
      Και όταν αναφέρεστε στις ευθύνες των δύο κομμάτων για τις 'βαρύτατες ευθύνες για την κατάστασή μας' και 'στην υποβάθμιση της χώρας' βάζετε πρώτα τη Νέα Δημοκρατία. Τυχαίο; δε νομίζω.

  20. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 09/03/2011 11:42:17

    Victoria,
    Κατ' αρχήν ο κίνδυνος που περιγράφεις είναι υπαρκτός.
    Ομως, εμείς εδώ διαπιστώσεις κάνουμε, δεν χαράζουμε πολιτική!
    Και κάτι ακόμα:
    Προφανώς και γνωρίζει πράγματα που εμείς αγνοούμε.

  21. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 09/03/2011 11:48:12

    Ο ΠΑΣΟΚΟΣ ΓΑΠ, χθες απλα συζητησε. Δεν εβαλε κανεναν πηχη και σε κανενα υψος. Θα παει στις 25 και θα γυρισει επιμηκυμενος και νικητης. Θ α πουλησει την Πρασιναδα τσαμπα απ τα ΜΜΕ και οι Αγορες θα συνεχισουν να παιρνουν τα τοκακια μεχρι νεωτερας.

    Οταν αυτο το παληκαρι το "δικο μας".. τεσπα.. ο απεσταλμενος μας καλυτερα!!...
    προσπαθει να φερει τις ΑΓΟΡΕΣ κοντα στο λαο... χαχαχαααααψχχαχααα το συμπερσμα ειναι οτι εχει δει ονειρο τον Μπρειβχαρτ. Μα τι πινει????

    Αμ αυτος ο Καρατζαφερης... τι να πω?? Ιωαννης Μελισσανιδης στα καλυτερα του. Τουμπα, τριπλο αξελ, γκελα, σπαγκατ, κατακορυφο και αναποδο περπατημα.

    ΠΠ

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 09/03/2011 11:51:59

      συνεχεια Καρατζαφερη...
      ειπε.. δεν θελει να τραβηξει το σορτσακι του ΓΑΠ οταν ο δευτερος ειναι πανω στο ρινγκ..και πυγμαχει..!!! χαχαχαααααα
      Ποιος παλευει με τις ΑΓΟΡΕΣ ?? το ΓΑΠ ??? τι πινει κ ευτος?? Εχει παιξει στοιχημα ? Μας πουλαει οτι το ΓΑΠ μαχεται !! χαχααα μαχεται ο υπογραψας και φερων ΔΝΤ παρακαλωντας... με παρακαλαια πας σε μαχη ρε Γιωργαρα-Γαργαρα? Θα μας τρελλανεις??? υπαρχουν και καποιοι που ακουν τι λες!!!!!

      ΠΠ

  22. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 09/03/2011 12:00:40

    Οσον αφορα στο φιλο μου τον Σαμαρα, πρεπει να κανει τις θεσεις του εργο και να δειξει το δρομο στην πραξη. Θεσεις θετουν ολοι ακομη και εκει στο Ευρωπαικο Λαικο κομμα... Ολο λαδι και απο τηγανιτα τιποτε.

    Δεν θελω να τα πει Δημοσια, αλλα θελω να εχει σχεδιο στο πως θα αντιμετωπισει τον καθε Πωλσον και καθε Ντομινικ και Μερκελ. Αναλυτικο σχεδιο και contigency plan x 2. Ειναι πονηροι οι καιροι. Μην πιστευει σε φιλιες οπως το ΓΑΠ.. στο Χρημα και στις ΑΓΟΡΕΣ δεν χωρανε φιλιες. Τοκοφιλιες Μονο. Οι ΑΓΟΡΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ των επενδυτων.... και ΟΧΙ ΤΩΝ ΛΑΩΝ. Αυτο ειναι ΝΟΜΟΣ.

    Οι Σοσιαλιστες εδω δουλευουν για το καλο μας απ το 81... με η χωρις Goldman Sachs και swaps του Σημιτη. Παιρνουν φραγκα απ το 2001 και για 19 χρονια!!!!!!!!!!!!!!! για την αποκρυψη-καγειρεμα του χρεους με το Σημιτη. και ρωταω... για ποπιον δουλευε ο Σημιτης και ο Γιαννος?? για τα συντροφια και το λαο?? η GS για ποιον?? για το Φακτωρα και τον Ροδινο κ εμενα?
    Μην τρελλαθουμε. Εχω εναν καταλογο κακουργηματων για δαυτους... δε θα τους χωρανε οι φυλακες. Ο Προβοπουλος και ο ΠΑΠΑΚ επισης με τα Τ+10.

    Κ Σαμαρα το νου σας... μελετηστε τα παντα και εχετε σχεδιο δρασης και αιφνιδιασμου, ο οποιος ειναι ο μονος τροπος να νικησεις σε εναν Πολεμο.

    ΠΠ

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 09/03/2011 12:03:08

      ΠΠ
      Για εμάς τους τρείς δεν δούλευε κανένας απ'΄όσους αναφέρεις!

  23. Κάποιος avatar
    Κάποιος 09/03/2011 12:02:14

    Δημοσιονομικά μέτρα που περιλαμβάνει το πρόγραμμα του Μνημονίου:

    2010
    Αύξηση του ΦΠΑ
    Αύξηση του ειδικού φόρου κατανάλωσης στα καύσιμα
    Αύξηση του ειδικού φόρου κατανάλωσης στα τσιγάρα
    Αύξηση του ειδικού φόρου κατανάλωσης στα ποτά
    Μείωση του μισθολογικού κόστους μέσω μείωσης 13ου και 14ου μισθού και των επιδομάτων
    Μειώσεις στις συντάξεις (στις υψηλότερες συντάξεις)
    Αναστολή της β’ δόσης του επιδόματος αλληλεγγύης
    Μείωση των συντάξεων μέσω της μείωσης της 13ης και 14ης σύνταξης
    Μείωση των δημόσιων επενδύσεων

    2011
    Αύξηση του ΦΠΑ
    Αύξηση του ειδικού φόρου κατανάλωσης στα καύσιμα
    Αύξηση του ειδικού φόρου κατανάλωσης στα τσιγάρα
    Αύξηση του ειδικού φόρου κατανάλωσης στα ποτά
    Μείωση του μισθολογικού κόστους μέσω μείωσης 13ου και 14ου μισθού και επιδομάτων
    Μείωση των συντάξεων μέσω της μείωσης της 13ης και 14ης σύνταξης
    Φορολόγηση των αυθαιρέτων κτισμάτων
    Φόρος πολυτελείας
    Λογιστικός προσδιορισμός εισοδήματος
    Δικαιώματα τυχερών παιγνίων
    Άδειες τυχερών παιγνίων
    Ειδική εισφορά σε κερδοφόρες επιχειρήσεις
    Τέλος διατήρησης ημιυπαίθριων
    ΦΠΑ – αλλαγές στις υποκατηγορίες και διεύρυνση της βάσης
    Πράσινα τέλη
    Τεκμήρια φορολόγησης
    Αύξηση των αντικειμενικών αξιών των ακινήτων
    Φορολογία των αμοιβών σε είδος (αυτοκίνητα)
    Ενδιάμεση κατανάλωση
    Εξοικονόμηση από την εισαγωγή ενοποιημένου συστήματος πληρωμής μισθών Δημοσίου
    Πάγωμα συντάξεων
    Εξοικονόμηση πόρων από τον «Καλλικράτη»
    Μειώσεις στις συντάξεις (στις υψηλότερες συντάξεις)
    Μείωση των δημόσιων επενδύσεων

    2012
    Ειδικοί φόροι κατανάλωσης μη-αλκοολούχων ποτών
    Άδειες τυχερών παιγνίων
    Δικαιώματα τυχερών παιγνίων
    ΦΠΑ – διεύρυνση βάσης
    Τεκμήρια φορολόγησης
    Αύξηση των αντικειμενικών αξιών των ακινήτων
    Μείωση προσλήψεων δημοσίων υπαλλήλων πέραν του 5:1
    Επιδόματα ανεργίας (με βάση ελάχιστα μέσα διαβίωσης)
    Πάγωμα συντάξεων
    Εξοικονόμηση πόρων από τον «Καλλικράτη»
    Μείωση πληρωμών προς τις δημόσιες επιχειρήσεις
    Μείωση των δημοσίων επενδύσεων

    2013
    Τεκμήρια φορολόγησης
    Άδειες τυχερών παιγνίων
    Μείωση των προσλήψεων των δημοσίων υπαλλήλων πέραν του 5:1
    Πάγωμα συντάξεων
    Εξοικονόμηση πόρων από τον «Καλλικράτη»

    2014
    Ειδική εισφορά σε κερδοφόρες επιχειρήσεις (διακοπή των προσωρινών μέτρων)
    Φορολόγηση των αυθαίρετων κτισμάτων (διακοπή των προσωρινών μέτρων)

    ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΑ
    "Η παρούσα Σύμβαση καθώς και κάθε εξωσυμβατική υποχρέωση που τυχόν προκύψει από την παρούσα ή σε σχέση με την παρούσα Σύμβαση, διέπεται και ερμηνεύεται σύμφωνα με το αγγλικό δίκαιο"

    "Με την παρούσα ο Δανειολήπτης αμετάκλητα και άνευ όρων παραιτείται από κάθε ασυλία που έχει ή πρόκειται να αποκτήσει, όσον αφορά τον ίδιο ή τα περιουσιακά του στοιχεία, από νομικές διαδικασίες σε σχέση με την παρούσα Σύμβαση, περιλαμβανομένων, χωρίς περιορισμούς, της ασυλίας όσον αφορά την άσκηση αγωγής, δικαστική απόφαση ή άλλη διαταγή, κατάσχεση, αναστολή εκτέλεσης δικαστικής απόφασης ή προσωρινή διαταγή, και όσον αφορά την εκτέλεση και επιβολή κατά των περιουσιακών στοιχείων του στο βαθμό που δεν το απαγορεύει αναγκαστικός νόμος. "

    "Η κυβέρνηση δεσμεύεται να θέσει σε εφαρμογή ισχυρά μέτρα προσαρμογής, πέραν των όσων ανακοινώθηκαν το Μάρτιο αυτού του έτους, ύψους 11% του ΑΕΠ συνολικά έως το 2013, με πρόσθετα διορθωτικά μέτρα το 2014 για τη μείωση του ελλείμματος αρκετά κάτω από το 3% του ΑΕΠ. Αυτή η μεγάλη προσαρμογή είναι αναγκαία για να τεθεί ο λόγος του χρέους προς ΑΕΠ σε καθοδική πορεία από το 2013 και έπειτα, η οποία θα διατηρηθεί μετά το πρόγραμμα μέσω της επίτευξης σημαντικών πρωτογενών πλεονασμάτων (τουλάχιστον 5% του ΑΕΠ) μέχρι το 2020."


    Οι προτάσεις Σαμαρά ακυρώνουν το Μνημόνιο στην πράξη ;;;

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Κάποιος 09/03/2011 12:06:42

      Κάποιε,
      Οταν ο Σαμαράς λέει οτι δεν πρέπει να ληφθούν πρόσθετα μέτρα εισπρακτικού χαρακτήρα και να δοθεί προτεραιότητα στην ανάπτυξη, εσύ πώς το αντιλαμβάνεσαι;
      Συμφωνεί με το μνημόνιο;

      • Κάποιος avatar
        Κάποιος @ Κώστας Ροδινός 09/03/2011 12:21:05

        Το θέμα δεν είναι αν συμφωνεί ή αν διαφωνεί με το Μνημόνιο, αλλά το κατά πόσο οι δηλώσεις του σηματοδοτούν μελλοντική ακύρωση του (όπως επικαλείται το κυρίως άρθρο) με συνεπαγόμενη άρση των αντικοινωνικών και αντεθνικών ρυθμίσεων του που έχουν ήδη εφαρμοστεί και προβλέπεται να εφαρμοστούν, ή αν σηματοδοτούν μια μελλοντική αναπροσαρμογή κάποιων όρων του, που απλώς θα απαλύνουν κάποιες δυσάρεστες συνέπειες του Μνημονίου στην χώρα και στους πολίτες.

  24. Tonia G avatar
    Tonia G 09/03/2011 12:16:49

    κ. Ροδινέ, αν γνωρίζετε:
    α) αποδέχεται η σημερινή Ν.Δ. το χρέος της χώρας;
    β) Αν έρθει στην εξουσία θα προσπαθήσει απλά να το διαχειριστεί όπως λανθασμένα κάνει ο ΓΑΠ και απλά θα βρει έναν άλλο ενδεχομένως τρόπο να το αποπληρώνει; (για μας το ίδιο κάνει... αντί να πρέπει να το αποπληρώσουμε σε 5 χρόνια, θα το αποπληρώνουμε σε 15, αλλά τα δανεικά ΔΕΝ το ΠΗΡΑΜΕ ΕΜΕΙΣ!)
    γ) θα διεκδικήσει να πάρει πίσω τα κλεμμένα από τις προηγούμενες κυβερνήσεις;
    δ) θα στείλει αξιωματούχους των προηγούμενων κυβερνήσεων στον εισαγγελέα για τη διαρκή και απύθμενη διαφθορά και διασπάθιση του δημοσίου χρήματος την προηγούμενη 20 ετία;
    ε) θα διεκδικήσει τις Γερμανικές αποζημειώσεις ύψους 160 δις συν τόκων;

    Επιτέλους όσες Κυβερνήσεις μας έθαψαν, να λάβουν τη ορθή τους θέση στο κάδρο της Ιστορίας.

    Μια δημοκρατική και Κυβέρνηση Ανεξάρτητης χώρας τέτοιες κινήσεις αξιοπρέπειας και κάθαρσης θα έκανε πάντως. Η κοινωνία για αυτά μιλάει... τέτοιο Ηγέτη αναζητεί.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Tonia G 09/03/2011 13:55:58

      Tonia,
      αυτά μάλλον πρέπει να τα απαντήσουν οι αρμόδιοι της Ν.Δ.

  25. kakofonix avatar
    kakofonix 09/03/2011 12:18:09

    Υπόθεση εργασίας:

    Η μαχητική διπλωματία μας θριαμβεύει στη σύνοδο κορυφής και πετυχαίνει:

    Επιμήκυνση 30 χρόνια
    Μείωση επιτοκίου
    Επαναγορά ομολόγων με νέο δάνειο από το EFSF
    Ευρωομόλογο για φθηνό περεταίρω δανεισμό

    Οι αγορές ηρεμούν και ο ρυθμός ανάπτυξης επανέρχεται σε θετικό πρόσημο

    Τα προβλήματα στην Ελλάδα παραμένουν:

    Οι άνεργοι προσεγγίζουν το 1.000.000
    Η πλειονότητα του παραγωγικού δυναμικού βρίσκεται στις μαύρες λίστες του Τειρεσία
    Οι τράπεζες εξακολουθούν να μη δανείζουν
    Το χρέος εξακολουθεί να βρίσκεται σε δυσθεώρητα ύψη

    Φοβάμαι ότι και αυτή ακόμα η περιβόητη ανάπτυξη ίσως να μην είναι αρκετή. Αυτό έχει ήδη προεξοφληθεί από αυτούς που διακινούν το χρήμα.

    Η Moodys επανήλθε δριμύτερη υποβαθμίζοντας τις μεγαλύτερες ελληνικές τράπεζες, λίγο πριν το junk. Με τέτοια βαθμολογία, οποιαδήποτε αναζήτηση ρευστότητας έξω από την ΕΚΤ αποτελεί παραμύθι για μικρά παιδιά.

    Αυτή η υποβάθμιση ήταν χειρότερη από τη χθεσινή, γιατί χτυπάει την ουσία του προβλήματος και το επιδεινώνει.

    • drider avatar
      drider @ kakofonix 09/03/2011 12:49:08

      "Οι αγορές ηρεμούν και ο ρυθμός ανάπτυξης επανέρχεται σε θετικό πρόσημο".
      Το 2ο σκέλος αναιρείται από τη διαπίστωση "Οι τράπεζες εξακολουθούν να μη δανείζουν".

      Πώς θα υπάρξει ανάπτυξη χωρίς πρόσβαση σε ρευστότητα; Από το ΕΣΠΑ (-2013) ή από χρηματοδοτικά εργαλεία τύπου Jeremie; Λαμβάνοντας επίσης ως δεδομένο ότι λόγω της "προσαρμογής" η κατανάλωση θα φθίνει και ότι το πρόγραμμα δημοσιών επενδύσεων θα περιορισθεί και άλλο...

      Αν δεν αποφασισθεί και η έκδοση "αναπτυξιακού" ομολόγου, με ευνοϊκούς μάλιστα όρους για τις χώρες που έχουν πληγεί από την οικονομική κρίση... χαιρετίσματα στον πλάτανο.

      Αλλιώτικα έχει και "αλλού πορτοκαλιές", δραχμούλα, γερό κούρεμα "50%+" με ΕΛΕ ή χωρίς ΕΛΕ, εξαίρεση των ασφαλιστικών μας ταμείων από το κούρεμα, εθνικοποίηση των τραπεζών και βλέπουμε από εκεί και πέρα.

      Δεν χρειάζεται να φοβόμαστε τίποτα, αλλά πρέπει να κάνουμε ότι γίνεται για να ξεφύγουμε από τον κύκλο του "αργού θανάτου" με κατάληξη το "σωτήριο" έτος 2014.

      • kakofonix avatar
        kakofonix @ drider 09/03/2011 12:54:23

        Αγαπητέ drider,

        Δεν έχω σοβαρή αντίρρηση σε ριζοσπαστικές λύσεις, εφόσον υπάρξει συμφωνία της πλειοψηφίας ως προς το κόστος τους, ωστόσο θα ήθελα να αφαιρέσεις την εθνικοποίηση των τραπεζών. Όχι τόσο για λόγους καπιταλιστικής τάξης, αλλά γιατί τυχόν τέτοια κίνηση θα φόρτωνε στο κράτος επιπλέον 200δις χρέος (κατ εκτίμησην).

        • αχ κουλα!! avatar
          αχ κουλα!! @ kakofonix 09/03/2011 13:23:21

          κακοφονιξ,
          γιατι το παιδευεις με γριφους?
          Η ουσια του προβληματος στην Ελλαδα ειναι η διαφθορα!!
          Οσα και να μας δωσουν αν δεν κτυπηθει στη ριζα του αυτο το τερας δεν προκειται ποτε μα ποτε να ορθοποδησουμε.
          Το χρεος και οι τραπεζες συνδεονται αμεσα με τα παραπανω!!
          Απλα οταν εισαι ετοιμος να σκοτωσεις το τερας δεν το ειδοποιεις κιολας...

        • drider avatar
          drider @ kakofonix 09/03/2011 13:27:36

          Δεν ξέρω τα ακριβή νούμερα, αλλά πόσα είναι τα λεφτά που έχει ήδη ρίξει το κράτος στις τράπεζες και τι συμμετοχή θα έπρεπε να έχει εξασφαλίσει ήδη σε αυτές κατά αντιστοιχία;

          Ίσως να είναι αφελές αυτό που ρωτάω, αλλά η αίσθηση μου είναι ότι ήδη δαπανάμε πάρα πολλά για να τις στηρίξουμε. Ίσως κάποιες έπρεπε απλώς να έχουν κλείσει (αυτό πρότεινες ότι έπρεπε να είχε γίνει ήδη από το 2008, σε άλλο σου ποστ)

          • Ιαπετός avatar
            Ιαπετός @ drider 09/03/2011 14:39:58

            Το κράτος δεν έρριξε λεφτά στίς τράπεζες, αλλά έδωσε εγγυήσεις. Σκέψου τι έχει να γίνει, άν πρέπει να τίς πληρώσει, αν οι τράπεζες κυρήξουν στάση πληρωμών.

          • drider avatar
            drider @ Ιαπετός 09/03/2011 15:33:58

            Έχεις δίκιο οι εγγυήσεις είναι καταρχήν ένα κομμάτι χαρτί. Μεταφράζονται σε λεφτά όταν μεταφράζονται σε δάνεια.

            Ένα μέρος των εγγυήσεων έχουν χρησιμοποιηθεί ήδη σαν εγγυήσεις δανεισμού των τραπεζών από τη διατραπεζική με χαμηλό επιτόκιο (διόρθωσε με αν κάνω λάθος). Απαραίτητος δανεισμός για να μπορέσουν οι τράπεζες να ρίξουν λεφτά στην αγορά (άλλο αν δεν το έκαναν ή σε ποιο βαθμό).

            Για να μην καταπέσουν αυτά τα δάνεια, αν υπάρξει τέτοια αναγκαιότητα, θα πρέπει το κράτος να ενισχύσει την κεφαλαιακή επάρκεια των τραπεζών. (π.χ. αγοράζοντας μετοχές ή με συμφωνία εξαγοράς). Άρα μιλάμε πάλι για εθνικοποίηση (συνάρτηση βέβαια του ποσού που ρώτησα πιο πάνω). Αλλιώτικα θα πρέπει να καλύψει το ποσό που εγγυήθηκε, αλλά με κέρδος σε προνομιακές μετοχές (που δεν "αγοράζουν" θέσεις στο ΔΣ).

            Οπότε δεν βλέπω το λόγο, αφού έχει το δημόσιο αναλάβει ήδη ένα ρίσκο, να μην προχωρήσει σε εθνικοποίηση αν παραστεί η ανάγκη...

            Στάση πληρωμών μπορεί να διακηρύξει μόνο το κράτος. Φαντάζομαι ότι για τις τράπεζες που βαράνε κανόνι ισχύει το πτωχευτικό δίκαιο (σαν τις υπόλοιπες επιχειρήσεις - ίσως με κάποιες διαφοροποιήσεις).

            Ότι μπορούν να θέσουν όριο υπεράναληψης για τις καταθέσεις, είναι κάτι εντελώς διαφορετικό.

          • kakofonix avatar
            kakofonix @ drider 09/03/2011 17:29:23

            Η εθνικοποίηση των τραπεζών, δεν είναι προς το συμφέρον του κράτους. Είναι πολλά τα χρέη.

            Τυχόν εθνικοποίηση θα χαροποιούσε ξένους οίκους, κυβερνήσεις και εγχώριους κρατικοδίαιτους τραπεζίτες.

            Έχω πει επανειλημμένα ότι το 2008 έπρεπε, με βάση τις βασικές αρχές της καπιταλιστικής οικονομίας, να αφεθούν οι τράπεζες στην τύχη τους. Θα είχαμε γλιτώσει πολλά δις.

  26. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 09/03/2011 12:24:47

    Kakofonix, time is money λένε οι αγγλοσάξωνες και η παράταση που λες ότι κερδίζουμε ( προφανώς έχεις δίκιο ) μου θυμίζει τα κελιά των θανατοποινίτων που περιμένουν με αγωνία το τηλεφώνημα που θα δώσει παράταση στην εκτέλεση της ποινής. Όσο για την απονομή χάριτος , εναπόκειται μόνο στο έλεος του Θεού. Μην ξεχνάμε ότι αυτές οι τραγωδίες οδηγούν σε πολέμους, γιατί οι εχθροί περιμένουν πάντα τέτοιες ευκαιρίες για να σου επιτεθούν , όταν είσαι αδύναμος, με διαλυμένο το κοινωνικό ιστό και τις κερκόπορτες ορθάνοικτες
    ( και δυστυχώς για εμάς η Τουρκία γιγαντώνεται ενώ εμείς επαιτούμε ).

  27. kakofonix avatar
    kakofonix 09/03/2011 12:32:06

    Έχεις απόλυτο δίκιο και βλέποντας τα γενικότερα χάλια της διοίκησης, δε θέλω να ξέρω τι επικρατεί στο στρατό σε θέματα εξοπλισμού, ανταλλακτικών κλπ. Επείγει να φύγουμε από τη μέγγενη με οποιοδήποτε κόστος και να συμμαζέψουμε κάποια βασικά πράγματα.

  28. Tonia G avatar
    Tonia G 09/03/2011 12:38:03

    Ακριβώς Κakofonix!
    Γι΄αυτό η όλη ανάλυση περί άλλης διαχείρισης του χρέους είναι σε λάθος βάση. Διευκολύνει μόνο όσους έχουν εκατομμυριάκια στην Ελβετία και περιμένουν να μπουν στο "Ελντοράντο" και αυτούς που τα "βούτηξαν" κατά το παρελθόν.
    Για το μέσο πολίτη, δηλαδή για το 90% δε σημαίνει και πολλά. Οι μικρές π.χ. επιχειρήσεις παραγωγικές, εμπορικές και υπηρεσίων είναι ήδη στα τελευταία στάδια πριν την παύση ή την πτώχευση.
    Το θέμα είναι για τη χώρα πρωτίστως ηθικό και μετά οικονομικό. Γι΄αυτό πρέπει να απαντηθούν τα ερωτήματα που έθεσα.

    • kakofonix avatar
      kakofonix @ Tonia G 09/03/2011 12:47:43

      Συμφωνώ μαζί σου, όλοι περιμένουμε να απαντηθούν τα ερωτήματα, πιστεύω όμως ότι είναι νωρίς να απαντηθούν (για πολλούς λόγους).

  29. kritikos avatar
    kritikos 09/03/2011 12:38:15

    Ολα τα μέσα λένε σήμερα ότι ο Σαμαράς έδωσε στήριξη στον Παπανδρέου. Το πόσο φερέγγυα είναι η συγκεκριμένη οικογένεια είναι γνωστό. Ο σαμαράς οφείλει με τον πιοό κατηγορηματικό τρόπο να διαψεύσει αυτές τις πληροφορίες αλλοιώς εμείς δεν έχουμε καμμία θέση εδώ.

  30. σκαθάρι avatar
    σκαθάρι 09/03/2011 12:41:35

    Παρατήρηση σε όλους και κυρίως στο κ. Ροδινό
    γιατί οι Ευρωπαίοι εταίροι μας να δεχτούν
    το Ευρωομόλογο

    - το Αναπτυξιακό Ευρωπαϊκό Ομόλογο,

    - την επιμήκυνση του χρόνου αποπληρωμής του Δανείου των 110 δισ.,

    - τη μείωση του κόστους δανεισμού.

    – την επαναγορά των ελληνικών Ομολόγων.

    - η ικανοποίηση αυτού του πακέτου, σε καμιά περίπτωση δεν θα πρέπει να συνδεθεί με τη λήψη νέων μέτρων (εννοείται εισπρακτικού χαρακτήρα).
    επειδή όταν εμεις "φτιάχναμε την Ακρόπολη αυτοί έτρωγαν βελανίδια" και επιπλέον το σημερινό έλλειμα των 17,5δις ευρώ (περίπου 6τρις Δραχμές) πως θα μειωθεί που αυξάνει ισόποσα το χρέος κάθε χρόνο;;; Γιατί να μας "χαρίζουν αυτά τα λεφτά" Κ Ροδινέ και Κ Σαμαρά κατ'επέκταση;;; Νομίζετε ότι αν φύγουμε από το ευρώ δεν θα πρέπει να καλύψουμε αυτή τη τρύπα;;; ¨οχι ότι κάνει τίποτα ο ΓΑΠ επί της ουσίας αλλά οι προτάσεις Σαμαρά είναι επιπέδου "λεφτά υπάρχουν" αλλά βέβαια μαζί σπούδασαν τις ίδιες σοφίες λένε
    Ας μην κρυβόμαστε, η χώρα διαθέτει κυβέρνηση και αντιπολίτευση μειωμένης ευθύνης. Η ΝΔ μας έδειξε τις απαράμειλες ικανότητες της πρόσφατα ο δε ΓΑΠ τις δείχνει σε συνεχή βάση. Αφήστε όλοι τα λόγια και πείτε μας επιτέλους Πως θα μειωθεί το έλλειμα Κύριοι συγκεκριμένα και όχι με αερολογίες ανθρώπων που δεν έχουν δουλέψει ποτέ στη ζωή τους

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ σκαθάρι 09/03/2011 12:57:23

      Ενώ οι Παπαχελάδες, που λένε"μέχρι το καλοκαίρι πρέπει να γίνουν χιλιάδες απολύσεις δημοσίων υπαλλήλων" (βλ. σημερινό άρθρο του στην αλαφουζοφυλλάδα), είναι... μεγάλοι οικονομολόγοι και δε λένε καθόλου "αερολογίες". Αλλά, τι μεγάλοι λέω; Μόνο μεγάλοι; Τιτανοτεράστιοι! Νομπελίστες!

      • σκαθάρι avatar
        σκαθάρι @ Αυριανιστής 09/03/2011 13:05:36

        Εγω δεν αναφέρομαι σε απολύσεις απλά περιμένω να ακούσω τα συγκεκριμένα μέτρα για το περιορισμό του ελλείματος των 17,5δις Ευρώ και δεν τα ακούω. Οι απολύσεις είναι συγκεκριμένη πρόταση που γίνεται με δική μας απόφαση αυτά που προτείνει ο Σαμαράς γίνονται μόνο αν τα δεχτούν οι υπόλοιποι ηγέτες μεγάλη διαφορά...περιμένω λοιπόν συγκεκριμένα 1,2,3 και όχι αερολογίες και γκεμπελίστικα συνθήματα περί Αλαφουζοφυλλάδων κλπ

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ σκαθάρι 09/03/2011 13:12:02

          Για πες μας, αλήθεια, αυτός ο Παπακωνσταντίνου πόσο "έχει δουλέψει στη ζωή του"; (Να μην πω και για τον ΓΑΠ, ε;)

          • σκαθάρι avatar
            σκαθάρι @ Αυριανιστής 09/03/2011 13:40:09

            Δεν θα ακολουθήσω την αριστερίστικη λογική των αμφιθεάτρων να αλλάξω θέμα συζήτησης αν κάτι δεν με συμφέρει (το θέμα είναι τι προτείνω για το έλλειμα και όχι οι επαγγελματικές περγαμηνές του ΓΑΠ, Σαμαρά, Παπακωσταντίνου) απλά θα περιμένω να ακούσω τις συγκεκριμένες προτάσεις για το περιορισμό του ελλείματος των 17,5δις Ευρώ ή 6 τρις δραχμές για τους αναπολούντες τη δραχμή

    • drider avatar
      drider @ σκαθάρι 09/03/2011 13:09:47

      Μη μπερδεύεις το "λεφτά" με τον "πλούτο" της χώρας. Δεν έχουμε το πρώτο, μη χάσουμε και το δεύτερο.

      Ας μη ξεχνάμε ότι ο πιο σημαντικός πλούτος μιας χώρας είναι το ανθρώπινο κεφάλαιο της. Αυτή τη στιγμή η χώρα αιμορραγεί από νέους ανθρώπους και επιστήμονες που φεύγουν στο εξωτερικό.

      Για τη "μυστική" διπλωματία της κυβέρνησης για τη συνεκμετάλλευση του Αιγαίου τα έχει καταγγείλει πολλές φορές το ΚΚΕ.

      Τα περί εκμετάλλευσης / πώλησης δημόσιας περιουσίας τα έχουν προβάλλει επαρκώς τα καθεστωτικά μέσα (και αυτή στον πλούτο της χώρας ανήκει).

      Αυτά τα αναφέρω ενδεικτικά... είναι και πάρα πολλά άλλα που συμβαίνουν αυτή τη στιγμή στη χώρα και ίσως ακόμα να μην έχουμε κατανοήσει πλήρως τις μακροπρόθεσμες συνέπειες τους.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ drider 09/03/2011 13:16:14

        Εκεί είναι το θέμα, drider. Ότι ένα μεγαλοπρεπέστατο "Δις Ιζ Πάρτα" θα είχε σαφώς πιο βραχυπρόθεσμες συνέπειες -που με έξοδο από το ευρώ που μας στραγγαλίζει θα μπορούσαμε (αφού ζοριζόμασταν βέβαια, αυτό είναι αναμφίβολο) να γίνουμε ανταγωνιστικοί και να ανακάμψουμε-, ενώ η εκποίηση του εθνικού μας πλούτου είναι μη αναστρέψιμη, όσες δεκαετίες και αν περάσουν.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ σκαθάρι 09/03/2011 13:53:13

      ΣΚΑΘΑΡΙ,
      κατ' αρχήν εγώ δουλεύω πολλά χρόνια στον ιδιωτικό τομέα, άρα τα περι "αερολογίες ανθρώπων που δεν έχουν δουλέψε ποτέ στη ζωή τους", αλλού.
      Οχι, σ' εμένα.
      Αυτά για να εξηγούμαστε.
      Δεύτερον, αφου με ρωτάτε θα σας απαντήσω.
      Κανένας δεν έχει την υποχρέωση να μας σώσει.
      Μόνοι μας πρέπει να σωθούμε.
      Η διαφορά μας είναι οτι η ΕΕ και κυρίως η Γερμανία επωφελήθηκε από την ελληνική κρίση και το υποτιμημένο ευρώ (που τους βοήθησε να βγούνε ταχύτερ από την ύφεση) και δεύτερον ακόμα και τώρα οι τράπεζες τους κερδοσκοπούν από τα ελληνικά ομόλογα.
      Τρίτον, η Γερμανία να μας στηρίζει (λέω αν) το κάνει επειδή αντιλαμβάνεται (το είπε πρόσφατα και ο Σόϊμπλε) ότι έξοδος της Ελλάδος από το ευρώ θα έστελνε την ισοτιμία ευρώ δολλαρίου στο σημείο που θα γινόταν εφιάλτης για τη γερμανική οικονομία.
      Τέταρτον, γιατί επι πολλά έτη ήμασταν οι καλυτεροι πελάτες των γερμανικών εταιρειών και ακόμα έχουνε λαμβάνειν.

      • σκαθάρι avatar
        σκαθάρι @ Κώστας Ροδινός 09/03/2011 14:27:51

        Η ελλάδα αντιπροσωπεύει το 0,2% των γερμανικών εξαγωγών άρα δεν τίθεται θέμα απώλειας "σημαντικού πελάτη" η δε έκθεση των γερμανικών τραπεζών σε ελληνικά ομόλογα είναι περίπου 45δις Ευρώ. Θα αναφέρω μόνο ότι το πακέτο στήριξης της ΗRE (Hypo Real Estate - μίας από της τράπεζες που κόπηκαν στα stress test μαζί μς την ΑΤΕ) έχει λάβει πακέτο υποστήριξης 150δις Ευρώ (10δις μετρητά και 140δις εγγυήσεις) οπότε η κρίση είναι διαχειρήσημη από τη πλευρά τους.
        Θα συμφωνήσω μαζί σου ότι πιθανή αποχώρηση της Ελλάδας από το Ευρώ θα επηρέαζε αρνητικά την ισοτιμία του (με τη έννοια της ισχυροποίησης του Ευρώ) δείχνοντας την οικονομική οντότητα και αξία της Ελλάδας...Ο μόνος ουσιαστικά λόγος που αν πάρουμε τα απαραίτητα μέτρα μας διευκολύουν είναι για να δείξει ότι η Ευρωζώνη είναι ικανή να "έπιλύει τα του οίκου της" αλλά και αυτό ως πότε θα μας σώζει όπως είπες και εσύ τις λύσεις πρέπει να τις βρούμαι από μόνοι μας και εγώ το βλέπω σαν μία ευκαιρεία ανταλλαγής προτάσεων στο τι πρέπει να γίνει που δυστυχώς σαν εργαζόμενος γνωρίζεις δεν θα είναι χωρίς κόστος. Και εκεί είναι που θα ήθελα προτάσεις από τους πολιτικούς μας και δυστυχώς δεν ακούω...διότι στη ζωή δεν γίνεται να είσαι και με τον αστυφύλαξ και το χωροφύλαξ

        • Αστος avatar
          Αστος @ σκαθάρι 09/03/2011 16:49:23

          Σκαθαρι μπορει να ειναι μονο το 0,2% σε εξαγωγες της Γερμανιας που αντιπροσωπευουμε αλλα ξεχνας ολες εκεινες τις επιχειρησεις που υπηρχαν μεσα στην Ελλαδα τις οποιες στο ονομα της Ευρωπαικης πολιτικης και του "υγιη ανταγωνισμου" εχουν κλεισει η' μεταναστευσει σε αλλες χωρες.
          Αρα απ' οτι καταλαβαινεις δεν ειναι μονο τι εισαγουμε ως χωρα απο την Γερμανια , ειναι επισης και τι πλεον δεν εξαγουμε αφηνοντας το πεδιο ελευθερο για εκεινους.
          Και αυτο μονο και μονο επειδη υπαρχουν μεσα στους ορους ΕΕ και οι οδηγιες που εχουν φτιαχτει για να ευνοουν χωρες οπως η Γερμανια εις βαρος μικροτερων και πιο ευελικτων δενοντας τους τα ποδια και τα χερια και αναγκαζοντας τες στην θεση που βρισκεται η Ελλαδα σημερα.

    • skeptomenos avatar
      skeptomenos @ σκαθάρι 09/03/2011 14:54:56

      ΣΚΑΘΑΡΙ
      Εάν αύριο ερχόταν η επιφοίτηση του Άγιου Πνεύματος στον πρωθυπουργό μας, και του υπαγόρευε το καλύτερο για την πατρίδα, πιστεύει κανείς ότι θα λύνονταν τα προβλήματα της πατρίδας? Ασφαλώς όχι.
      Οι πολιτικές που εφαρμόζονται έχουν μικρότερη σημασία από τα πρόσωπα που τις εφαρμόζουν.
      Βέβαια υπάρχει και ο νόμος της φυσικής επιλογής. Δεν είναι άσχετη η επιλογή πολιτικής από τον πολιτικό, με τα χαρακτηριστικά προσωπικότητας και νοημοσύνης του.
      Το πιο σημαντικό αγαπητέ για να πάμε μπροστά, είναι το κλίμα εμπιστοσύνης.
      Η παρούσα κυβέρνηση αυτό το έχει απολέσει προ πολλού.
      Να μην σου πω από την πρώτη μέρα.
      Αναγκαία επομένως, αλλά όχι ικανή, συνθήκη για να πάει μπροστά ο τόπος είναι η δημιουργία κλίματος εμπιστοσύνης, ειδικά δε επιχειρηματικής εμπιστοσύνης.

  31. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 09/03/2011 13:40:45

    Για το βετο δε μιλαει κανεις... την Πρασινη φωτοβολιδα.. μεσω παπαγαλων...
    ρε τα εχει μαγειρεψει το ΓΑΠ. Θα επιστρεψει ΗΡΩΑΣ και θα βρει αφορμη την επομενη δοση - που τη βλπεω χλωμη εως ασπρη.... για να παει σε εκλογες επικαλουμενος το Εθνικο Συμφερον και θα πρασινοπουλησει και Ηρωισμο.

    Η επομενη δοση θα κρινει τα παντα ολα, απο τα ακινητα του Δημοσιου εως τα εργασιακα και τα εισπρακτικα αποτελεσματα. Σοσιαλιστικος Μετασχηματισμος σε ολο του το μεγαλειο!!

    Μας βαζει σε υπνο μεχρι τις 25... ενω δε μιλαει κανεις για την επομενη δοση!!!!!

    ΠΠ

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 09/03/2011 13:48:29

      "βετο-πληρωνετε-επιμηκυνετε-μειωνετε επιτοκια-αλλαζετε ορους MOU ή λεω στο φιλο μου το Μουμαρ να σας μαμησει ολους"...
      Γουσταρω ΓΑΠ με 10000


      ΠΠ

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 09/03/2011 13:50:08

      *Τα στοιχεία για την πορεία των εσόδων του τακτικού προϋπολογισμού στο πρώτο δίμηνο του έτους δείχνουν πτώση της τάξης του 9,2%. Η εξέλιξη αυτή διαμορφώνει την υστέρηση των καθαρών εσόδων στα 870 εκατ. ευρώ σε σχέση με τους μηνιαίους στόχους που έχουν τεθεί.......

      κατι ξερω που μιλαω!!!

      ΠΠ

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 09/03/2011 13:50:41

      Αυτό δυστυχώς δεν το κατάλαβε ποτέ κανείς. Ότι, δηλαδή, θα μας έκαναν junkies που επαφίενται στη δόση (και ο πρεζέμπορας τούς ζητάει ολοένα και περισσότερα).

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Αυριανιστής 09/03/2011 14:13:15

        εκπορνευση...

        ΠΠ

  32. Σοβαρευτείτε avatar
    Σοβαρευτείτε 09/03/2011 15:09:05

    Η οικονομία για να ανακάμψει χρειάζεται χρήμα προς όλες τις πλευρές.

    Στη βάση για κατανάλωση.
    Στις εταιρείες για επενδύσεις.
    Στα κρατικά ταμεία για δημόσιες επενδύσεις.

    Είτε έτσι (ευρώ με Μνημόνιο ή χωρίς) είτε αλλιώς (δρχ-οικονομική ανεξαρτησία) χρήμα για τα παραπάνω δεν έχουμε ούτε θα έχουμε , κύριοι , γιατί απλά δεν το παράγουμε και θα χρειαστεί να το βρούμε.

    Οι πηγές είναι δυο ειδών , χρηματοοικονομικές αγορές ή κράτη.Κανείς άλλος δεν έχει τόσα όσα θέλουμε.Καμμία από τις δυο πηγές δεν θα μας δώσει χωρίς το ανάλογο τίμημα.

    Οι πολιτικές δυνάμεις εξουσίας σας περιπαίζουν.Οι μεν (πασοκ) λέγοντάς σας πως με το Μνημόνιο θα περισέψει χρήμα για την οικονομία , οι δε λέγοντάς σας πως χωρίς το Μνημόνιο θα καταφέρουν με την διαχείρισή τους (μείωση ελείματος) να μαζέψουν χρήμα για την οικονομία πράγμα αδύνατο λόγω του κόστους δανεισμού από τις αγορές που θα βρει μπροστά της η χώρα.

    Αυτό που βλέπουμε διαρκώς τελευταία από παντού είναι μια επικίνδυνη επικοινωνιακή πολιτική διαχείρισης της οργής ενός λαού απαίδευτου κι αμμόρφωτου που δεν καταλαβαίνει γρι από παγκόσμια οικονομία διότι δεν προσπάθησε ποτέ να βγει από το καβούκι του.

    Όσοι πιστεύουν πως η Ελλάδα με το δυναμικό και τις υποδομές του 2011 θα μπορούσε να ανταγωνιστεί οικονομικά κράτη και εταιρείες που ούτε η Αμερική και η Γερμανία δεν μπορούν , να μας πουν πως θα γίνει.Οι μόνοι τομείς (αγροτικός-τουριστικός) που μπορούμε να ανταγωνιστούμε δεν μας φτάνουν ως χώρα και λαό για το υπάρχον βιωτικό μας επίπεδο.

    Την ίδια ώρα που παγκοσμίως συντελείται μείωση βιωτικού επιπέδου όλων των λαών του δυτικού καπιταλισμού προς όφελος των ανατολικών υπανάπτυκτων οικονομιών άρα και μακροπρόθεσμα λαών , υπάρχουν άνθρωποι και πολιτικές δυνάμεις που ψιθυρίζουν στο αυτί του Ελληνικού λαού πως θα μπορέσουμε να τα καταφέρουμε με ημίμετρα.

    Το δυστύχημα είναι πως πλέον ακόμα και κάποιοι ανεξάρτητοι φορείς της κοινωνίας όπως θα μπορούσε να είναι η διαδυκτιακή κοινωνία έχουν επιλέξει για ακόμα μια φορά (στην Ιστορία της χώρας) πλευρά και ακολουθούν σαν μαιμούδες.

    Ο ορισμός των παραπάνω λέγεται κοινωνική παρακμή.

  33. ΙΑΒΕΡΗΣ avatar
    ΙΑΒΕΡΗΣ 09/03/2011 15:18:16

    Γιατί τόση "αγωνία"?
    Ο Αντώνης ήταν σαφέστατος.
    Θα πάρουμε τα 110δις,ότι έκανε και ο Παπανδρέου δηλαδή,θα τηρήσει ότι έχει υπογράψει η κυβέρνηση Παπανδρέου,θα διαπραγματευτεί τους όρους και το επιτόκιο, ότι κάνει δηλαδή ο Παπανδρέου τώρα....και όποιος αντέξει.
    "Ώδινεν όρος και έτεκεν μύν" κατά το κοινώς λεγόμενον.
    Ο Παπανδρέου την Παρασκευή μίλησε για "κρυπτόμενους" πρώην πρωθυπουργούς για σκάνδαλα της ΝΔ,που οδήγησαν τη χώρα ως εδώ και κανείς από τη ΝΔ δεν "τόλμησε" ν απαντήσει,ως όφειλε έναντι του Ελληνικού λαού.
    Επομένως στην επόμενη σφυγμομέτρηση και τα δύο κόμματα "εξουσίας" κάτω και από 55%(ορθώς) πλέον.
    Από τη στιγμή που και οι δύο δεν θέλουν να δεχτούν τα εγκληματικά λάθη των παρατάξεών τους με το πασοκ βεβαίως να έχει τη μερίδα του λέοντος σε ευθύνες.
    Αυτό όμως ελάχιστα πλέον αφορά την κοινωνία, στο καλό και οι δυό σας.

    • Tonia G avatar
      Tonia G @ ΙΑΒΕΡΗΣ 09/03/2011 15:31:31

      Συμφωνώ Ιαβέρη και επαυξάνω στο "Από τη στιγμή που και οι δύο δεν θέλουν να δεχτούν τα εγκληματικά λάθη των παρατάξεών τους με το πασοκ βεβαίως να έχει τη μερίδα του λέοντος σε ευθύνες", λέγοντας να ανοίξουν οι υποθέσεις ρεμούλας, μίζας και διαφθοράς των 20 ή 30 χρόνων. Ας επιλέξουν αν θα αποκαθηλώσουν και το Ηγέτη Ανδρέα. Ποσώς μας νοιάζει. Αλλά Πρωθυπουργοί, Διευθυντές των Γραφείων τους, Υπουργοί, Υφυπουργοί, Γενικοί Γραμματείς, όλοι από κόσκινο. Αλλιώς έχουν τελειώσει. Ούτε οι εξαγγελίες τους και τα λόγια περί Μεταπολιτεύσεων, αλλαγών κτλ πιάνουν πια. Και από τις δυο πλευρές.
      Ο κόσμος έχει καταλάβει ότι το μάρμαρο θα το πληρώσει ούτως ή άλλως (είτε με το πράσινο είτε με το γαλάζιο σχέδιο)... και ζητά ειρηνικά έως τώρα δικαιοσύνη.... αύριο όμως το Σύνταγμα της χώρας δικαιολογεί τον "Πατριωτισμό" των Ελλήνων. Έτσι δεν είναι;

  34. Αστραπόγιαννος avatar
    Αστραπόγιαννος 09/03/2011 15:19:39

    Μάλιστααα! Χθες μέσα από εδώ πλείστοι όσοι σχολιαστές, ξιφουλκούσαν εναντίον της ΝΔ για την αναιμική, όπως τη χαρακτήριζαν, αντίδρασή της στην υποβάθμιση της Moody' s και καλούσαν τον Σαμαρά σχεδόν να μην συναντήσει τον ΓΑΠ. Περίπου τον καλούσαν να κηρύξει ανένδοτο. Και σήμερα, ώ του θάυματος, οι ίδιοι άνθρωποι είναι υπερευχαριστημένοι που ο Σαμαράς κατέθεσε ως όφειλε συγκεκριμένες προτάσεις, αντί να πάει να πει ένα ξερό ΟΧΙ σε όλα όπως η Παπαρήγα και ο Αρλουμπέν των Δασών, ο Τσίπρας.

    Ευτυχώς, λοιπόν, που ο Σαμαράς αποδεικνύεται για μία ακόμη φορά σοβαρός πολιτικός, γνώστης της πραγματικότητας και κυρίως πατριώτης. Γιατί αν ο Σαμαράς κάνει αντιπολίτευση τύπου ΠΑΣΟΚ, όπως ονειρέυονται κάποιοι, να δω μετά τί χώρα θα βρει για να κυβερνήσει.

  35. ANNITA avatar
    ANNITA 10/03/2011 08:58:09

    K Ροδινέ έχετε απόλυτο δίκιο σε όσα αναφέρετε για τις προτάσεις Σαμαρά, είναι απόλυτα κατατοπιστικές και ακυρωτικές απέναντι στις μέχρι τώρα πολιτκές σκοπιμότητες του πρωθυπουργού. Ο πρωθυπουργός ας καταλάβει ότι έχει απέναντί του έναν αντίπαλο αξιόλογο, ο οποίος δεν κάνει τυχαίες και σπασμωδικές κινήσεις προκειμένου να αντιμετωπίσει την κρίση που περνάμε. Οι προτάσεις του είναι πολύ συγκεκριμένες του κ.Σαμαρά και είναι φυσικό επακόλουθο η άρνηση του πρωθυπουργού να απαντήσει σε αυτές αφού ακυρώνουν και τον ίδιο. Γι αυτό και καταφεύγει σε άλλες μεθόδους, όπως να λασπολογεί και να κατηγορεί την Ν.Δ.. Ο ίδιος γυρίζει στο παρελθόν όταν συχνά αναφέρει τα λάθη που έκανε η Ν.Δ. πρίν 2-3 χρόνια. Ναι, αλλά εδώ τώρα έχουμε να κάνουμε με καινούργιες πολιτικές καταστάσεις και ένα ανανεωμένο κόμμα, που από την μέρα της επανασυγκρότησης της και ανανέωσης της η Ν.Δ. έδειξε ότι βαδίζει πολύ καλά και με συγκεκριμένο πρόγραμμα, μόνο μικρές διορθώσεις στον εσωτερικό της μηχανισμό να κάνει για να ολοκληρωθεί η εικόνα που περιμένει ο κόσμος να δεί. Θα συμφωνήσω και με τον ψυχραιμία.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ANNITA 10/03/2011 11:27:22

      ANNITA,
      Λυπούμαι που θα το πώ ωμά, αλλά ο πρωθυπουργός μάλλον ανέλαβε να φέρει σε πέρας μια διατεταγμένη αποστολή.
      Δεν έχω πειστεί ακόμα αν το έκανε από αφέλεια, ή έπεσε θύμα κακών συμβουλών.

  36. Νίκος Α avatar
    Νίκος Α 10/03/2011 09:57:55

    Αφού ασκείται πετυχημένος τακτικισμός, γιατί η ανάρτηση: "ο Σαμαράς πρέπει να διαβεί τον Ρουβίκωνα", στην οποία σε παραπέμπω.

  37. Panos avatar
    Panos 10/03/2011 10:34:01

    1) Το να ακύρωσει το μνημόνιο ως αντισυνταγματικό, καθότι πάρθηκε με 2-3 υπογραφές και χωρίς την συγκατάθεση της Βουλής των Ελλήνων δεν το εξετάζει ο Σαμαράς;

    2) Την εξέταση ποίου μέρους του χρέους είναι επαχθές, καθότι πάρθηκε με λάδωμα, δεν τον ενδιαφέρει τον Σαμαρά;

    3) Την επιλογή της στάσης πληρωμών για καλύτερους όρους δεν την εξετάζει ο Σαμαράς;

    4) Την αναζήτηση άλλων καλύτερων δανειστών (ΚΙΝΑ, ΡΩΣΙΑ), δεν την εξετάσει ο Σαμαράς;

    5) Τις πολεμικές αποζημιώσεις των κολογερμανών δεν τις εξετάζει ο Σαμαράς;

    6) Το να κατηγορήσει/καταδικάσει τις εταιρίες Goldman Sachs και ΣΙΑ, το ΔΝΤ κλπ, πολιτικά νομικά και ηθικά, δεν το εξετάσει ο Σαμαράς;

    7) Την δημιουργία κάποιας διεθνής αντιμνημονιακής στάσης, με συμμάχους από Ιρλανδία Πορτογαλία, Ισπανία, Ιταλία και άλλες χώρες, δεν το εξετάζει ο Σαμαράς;

    7) Άλλες προτάσεις που προτείνει καθηγητής Πανεπιστημίου Κρήτης δεν τις εξετάζει ο Σαμαράς;


    Ε ΤΟΤΕ ΤΙ ΚΑΝΕΙ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

  38. Panos avatar
    Panos 10/03/2011 10:36:49

    Ξέχασα να αποτυπώσω την ηλεκτρονική διεύθυνση της εκπομπής με τον καθηγητή...

    http://blip.tv/file/4729057/

    Επίσης,

    8) Το να κατηγορήσει τον Παπανδρέου για εσχάτη προδωσία, δεν το εξετάζει ο Σαμαράς;

  39. ANNITA avatar
    ANNITA 10/03/2011 10:55:25

    Η κίνηση που έκανε ο κ.Σαμαράς να πάει στο Ελσίνκι και να προσανατολιστεί μέσω των επαφών που είχε εκεί για νέους συμμάχους αλλά και για να δεί μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα αντιμετώπισης του μνημονίου από τους ιρλανδούς ηταν αρκετά καλή και διπλωματική. Καλό θα ήταν βέβαια να εξετάσει και το ένδεχόμενο άλλων συμμαχιών πέραν αυτών, να ακολουθήσει μια πολιτική γραμμή όπως οι κύπριοι συμμάχησαν με το Ισραήλ προκειμένου να βοηθήσουν την πατρίδα τους στον τομέα Ανάπτυξη-ενέργεια, απαιτώντας τα έσοδα να είναι 50-50, έχουν καλούς διπλωμάτες που κινούν τα νήματα της πολιτικής τους ζωής. Ξαναγεννήθηκαν από τις στάχτες τους, κι ας κατηγορούν τους Εβραίους σε όλο τον κόσμο ότι αυτοί κρύβονται πίσω από όλες τις καταστροφές. Δεν νομίζω αποδεικνύουν τα γεγονόντα τελικά ότι οι ευρωπαίοι είναι οι καταστροφείς όλου του κόσμου με μια δόση συναίνεσης από την Αμερική. Υπάρχουν κράτη που μπορούν να συνάψουν δυνατές συμμαχίες με την ελλάδα και να είναι μια ακόμη λύση διεξόδου από την κρίση που μας επέβαλαν.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.