#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
23/06/2011 16:39
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι νταβατζήδες της Ελλάδας



Η Σύνοδος Κορυφής που ξεκινά σήμερα, όπως και η σύνοδος του Λαϊκού Κόμματος, έρχονται να επιβεβαιώσουν αυτά που κατά καιρούς γράφονται για τα Μνημόνια και τις απαιτήσεις της τρόϊκας. Ότι οι ξένοι λειτουργούν ως νταβατζήδες της Ελλάδας έχοντας και τους επίσημους εκπροσώπους τους εδώ, δηλαδή μια εκλεγμένη κυβέρνηση. Κι εξηγούμαστε για να μην παρεξηγούμαστε για την σκληρή αυτή έκφραση.

Πριν από ένα χρόνο η κυβέρνηση υπέγραψε μια δανειακή σύμβαση χωρίς καν να διαπραγματευτεί τους πιο απλούς όρους. Τότε η Ελλάδα ήταν σε δύσκολη θέση, όχι όμως σε δυσκολότερη απ’ ότι είναι σήμερα.

Οι όροι, ωστόσο, που συντάχθηκαν από τους δανειστές μας προκειμένου να μας δοθεί το δάνειο των 110 δις ευρώ, δεν ήταν όροι που οδηγούσαν στη σωτηρία μιας χώρας. Ήταν πολύ αυστηροί, οι σκληρότεροι που είχαν επιβληθεί ποτέ και το κυριότερο είχαν εξαιρετικά αυστηρούς περιορισμούς. Ήταν τόσο ασφυκτικό το πλαίσιο που εκ των πραγμάτων ήταν αδύνατο να υλοποιηθεί μια τέτοια δανειακή σύμβαση. Με λίγα λόγια, συντάχθηκε έτσι ακριβώς ώστε να μην μπορεί να υλοποιηθεί και να μπει σε λειτουργία η δεύτερη φάση του σχεδίου.

Η Ελλάδα μπήκε στο Μνημόνιο 1 χωρίς να γνωρίζει ότι αυτό ήταν το πρώτο στάδιο του σχεδιασμούς μιας πραγματικής συμμορίας. Οι πιέσεις προς τον κόσμο να αποδεχθεί ασμένως το Μνημόνιο ήταν τόσο ισχυρές που όλοι πίστεψαν ότι δεν γλιτώνουμε με τίποτε. Με παραπληροφόρηση και δραματικούς τόνους της κυβέρνησης, ο λαός αποδέχθηκε τη μοίρα του.

Διότι εδώ και μήνες ακούμε π.χ. ότι οι Ευρωπαίοι και κυρίως οι Γερμανοί διαμαρτύρονται που δίνουν τα ωραία τους λεφτά για τους τεμπέληδες Έλληνες. Κανείς όμως δε μιλά για το… αζημίωτο, δηλαδή το ληστρικό επιτόκιο με το οποίο μας δάνεισαν.

Όπως επίσης, κανείς δε μιλούσε μέχρι πριν μερικές εβδομάδες για τον κίνδυνο να χρεοκοπήσει η Ελλάδα και να συμπαρασύρει μαζί της κολοσσούς της Ευρώπης, το ίδιο το ευρώ αλλά και προβληματικές χώρες.

Έτσι, ο κ. Παπανδρέου πήγε σαν πρόβατο στη σφαγή και δέχθηκε το πρώτο Μνημόνιο το οποίο, υπενθυμίζουμε, ήταν έτσι φτιαγμένο για να μας οδηγήσει στο σημερινό κατάντημα.

Δηλαδή στην ανάγκη να πάρουμε νέα πιο σκληρά μέτρα, αλλά κυρίως να αποδεχθούμε χωρίς κουβέντα τις αποκρατικοποιήσεις έναντι πινακίου φακής.

Και φυσικά να δεχθούμε και ένα ακόμη δάνειο – μαμούθ. Το εντυπωσιακό είναι ότι για το νέο δάνειο δεν ακούγεται κουβέντα σχετικά με τις αντιδράσεις των Ευρωπαίων πολιτών. Μα καλά οι Γερμανοί τώρα δεν διαμαρτύρονται για τους τεμπέληδες Έλληνες; Η Μέρκελ γιατί δεν είναι τόσο τρομοκρατημένη και αντιθέτως μας εκθειάζει κι όλας και προωθεί το δάνειο όσο κανείς άλλος;

Έτσι λοιπόν η Ελλάδα πάει με χίλια σε νέο δάνειο το οποίο μπορεί μεν να δώσει ανάσες αλλά απλά θα μεταθέσει στις επόμενες γενιές το τίμημα. Πώς θα πληρώσουν δηλαδή τα παιδιά μας το τεράστιο χρέος που έχει αρχίσει να συσσωρεύεται;

Και πάλι η κυβέρνηση Παπανδρέου επιλέγει να έχει μπροστά στους νταβατζήδες το ρόλο της φοβισμένης… πόρνης που αποφεύγει να συγκρουστεί μη τυχόν και χάσει το κελεπούρι.

Και δεν είναι καθόλου τυχαίες οι ασφυκτικές πιέσεις που δέχεται ο Αντώνης Σαμαράς από τα υπόλοιπα κεντροδεξιά κόμματα. Ακριβώς στο πλαίσιο της προπαγάνδας για την αναγκαιότητα νέου Μνημονίου γίνονται όλα αυτά.

Κάπως έτσι θα κινηθεί το μέλλον της χώρας τα επόμενα χρόνια. Οι νταβατζήδες δεν ενδιαφέρονται άμεσα για το πώς θα πάρουν τα λεφτά τους πίσω. Να συλήσουν την Ελλάδα θέλουν, να διαμοιράσουν τα ιμάτια της επιζητούν. Και δυστυχώς βρήκαν άξιους υποστηρικτές.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 23/06/2011 16:49:33

    Το να αλλάξουν πολιτική και συμπεριφορά απέναντι στην Ελλάδα οι κυβερνήσεις και οι πολιτικοί που ανήκουν στο Ευρωπαικό Λαικό Κόμμα, είναι δουλειά που πρέπει να τη φέρει σε πέρας (κυρίως) το μοναδικό Ελληνικό κόμμα που ανήκει στο Ευρωπαικό Λαικό Κόμμα. Ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα.
    Τα λοιπά είναι λόγια χωρίς νόημα - μόνον για "εσωτερική" κατανάλωση.

    • madprof avatar
      madprof @ Ο Θείος 23/06/2011 17:51:22

      Οι Βόρειοι της Ε.Ε είναι Fed up=αηδιασμένοι, μπουχτισμένοι από τα γελοία παζάρια του Beni, αναφέρει ο απεσταλμένος του cnbc από Βρυξέλλες ! Η Ξεφτίλα δεν έχει τέλος !.

  2. gianni avatar
    gianni 23/06/2011 16:53:19

    ΠΡΩΤΑ ας κοιταξουμε να απαλαγουμε απο τους εγχωριους νταβατζηδες(πολιτικους,Γιατρους,μεγαλοδημοσιογραφους,Δημοσιους τεμπελχαναδες, συνδικαλιστες κλπ) και μετα με τους νταβατζιδες που μας δανειζουν γιατι οι εγχωριοι ειναι που μας στελνουν σε αυτους.
    Ευχαριστω

    • ΒΑΣΙΛΗΣ avatar
      ΒΑΣΙΛΗΣ @ gianni 25/06/2011 12:43:39

      Είσαι πονηρούλης. Άφησες απέξω τους μεγάλους κηφήνες του πλούτου που παράγει ο λαός, τους πραγματικούς άεργους και τεμπέληδες αυτής της κοινωνίας: βιομήχανους, εφοπλιστές, μεγαλέμπορους και άλλους των "παραγωγικών τάξεων"

  3. Λιζα Αλεξίου avatar
    Λιζα Αλεξίου 23/06/2011 16:54:49

    Εφόσον υπάρχουν πόρνες, υπάρχουν και νταβατζήδες για να τις........προστατεύουν!!

  4. Wolf avatar
    Wolf 23/06/2011 16:58:51

    Το πρόβλημα της Ελλάδας δεν το δημόσιο χρέος, δεν είναι το έλλειμα.
    Το πρόβλημα είναι πολιτικό.
    Και η λύση θα είναι πολιτική -αν θελήσουν να τη δώσουν-.

    Ο στόχος από τους διεθνείς νταβατζήδες -όπως σωστά λές- είναι η αποστέωση τη χώρας.
    Να μας κάνουν ρετάλια. Να παραμιλάμε!!!
    Να μη μπορούμε να σταθούμε στα πόδια μας.

    Και τότε θα έρθουν να πάρουν αυτό που πραγματικά θέλουν: τον πλούτο της Ελλάδας και κυρίως τον πλούτο που κρύβεται στο υπεδαφος της χώρας.
    Εκεί παίζεται όλο το παιχνίδι, για το σύστημα και εκείνους που το εκπροσωπούν.
    Αυτό τους ενδιαφέρει και θα μας χτυπάνε αλύπητα.
    Θα ενδώσουμε, θα λυγίσουμε, θα υποκύψουμε?
    Κάποιοι έχουν ήδη σκύψει.
    Οι άλλοι ελπίζω πως όχι. Ελπίζω ότι μια ακόμη φορά, θα δείξουμε στην παγκόσμια κοινότητα, τι σημαίνει να είσαι Ελληνας!!!

  5. kala krasia avatar
    kala krasia 23/06/2011 17:03:54

    Λαοι με αγωνες και ιστορια καταντησαν να στελνουν τις κορες τους στα ..μπουρδελα του κοσμου...και τις μαναδες τους πλυστρες...
    Οταν φτασουμε και εμεις σε αυτο το σημειο...ισως καταλαβουμε τι συμβαινει..και ποιες ειναι οι λυσεις...
    Μεχρι τοτε δεν βλεπω φως....

  6. Μνημων avatar
    Μνημων 23/06/2011 17:06:59

    ΤΙ ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΕΤΡΟΠΩΣΕ Ο ΚΩΣΤΑΚΗΣ.

    • Δεξιός avatar
      Δεξιός @ Μνημων 23/06/2011 19:09:21

      Αυτό είναι το ζήτημα. Ότι δεν τους κατατρόπωσε, φοβήθηκε και αφού τον έριξαν με ανύπαρκτα σκάνδαλα (βλ. δικαίωση Ρουσόπουλου) λόγω των αγωγών και των ανοιγμάτων του σε μη αρεστούς χώρους (Ρωσία, Κίνα) ή για να καλύψουν δικά τους εγκλήματα (βλ. Κοντομηνάς και πώληση του Alpha) έφεραν μετά βαΐων και κλάδων τον πραγματικά δικό τους για να επιτελέσει τις εντολές των αφεντικών τους (Τράπεζες και Διεθνείς Τοκογλύφοι) και να ξεπουλήσει τη χώρα.

      • Μνημων avatar
        Μνημων @ Δεξιός 24/06/2011 00:21:40

        ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΑΤΟΠΕΔΙ ΟΜΩΣ ΟΙ ΚΟΥΜΠΑΡΟΙ ΤΑ ΔΟΜΗΜΕΝΑ ΟΜΟΛΟΓΑ Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΩΝ ΥΠΟΒΡΥΧΕΙΩΝ Η ΑΝΑΜΕΙΞΗ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ Ν.Δ. ΣΤΗΝ ΖΗΜΕΝΣ ? ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΓΟ ΔΙΑΒΑΣΕ ΟΤΙ ΑΚΟΜΗ Η ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ ΠΡΟΒΑΛΛΕΙ ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΕΡΙΒΑΝΤΟΛΟΓΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ.ΤΕΛΟΣ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΟΤΙ ΦΟΒΗΘΗΚΕ ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ ΤΙΣ ΑΝΟΗΣΙΕΣ ΓΙΑ ΦΟΝΟΥΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΛΙΓΟΣ ΕΦΤΑΣΕ ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΕΣΕΙ ΟΣΑ ΕΛΕΓΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΧΙΕΡΕΑ ΤΗΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΣΤΑΝΙΔΗ ΔΛΔ ΤΟΝ ΣΙΜΗΤΗ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΝΝΟΟΥΣΕ ΟΣΑ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ.ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΝΥΜΙΑ ΣΟΥ ΛΟΓΩ ΤΑΥΤΗΣΕΩΣ,ΟΜΩΣ ΘΕΛΩ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑΣ ΜΟΥ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟΛΜΑ ΝΑ ΔΗΛΩΝΕΙ ΔΕΞΙΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΥ "ΜΕΣΑΙΟΥ ΧΩΡΟΥ".ΦΤΑΣΑΜΕ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ Ο ΟΡΟΣ ΔΕΞΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΒΡΙΣ ΞΕΧΝΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΥΠΗΡΞΕ Ο ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ ΤΟΥ ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΙΣΜΟΥ ΚΑΙ Ο ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΗΣ ΤΟΥ ΑΣΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΟΣ ,ΦΤΥΣΑΜΕ ΣΤΟΥΣ ΤΑΦΟΥΣ ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ ΤΟΥ ΓΡΑΜΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΒΙΤΣΙ ΕΝΩ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝΟΤΑΝ ΤΟ ΑΓΑΛΜΑ ΤΟΥ ΑΡΗ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ ΣΕ ΜΙΑ ΕΤΕΡΟΒΑΡΗ ΛΗΘΗ ΓΙΑΤΙ ΤΑΧΑ Η ΜΝΗΜΗ ΤΩΝ ΔΙΚΩΝ ΜΑΣ ΠΕΣΟΝΤΩΝ ΗΤΑΝ ΓΙΟΡΤΗ ΜΙΣΟΥΣ ΚΑΙ ΑΣ ΕΙΧΑΝ ΘΥΣΙΑΣΘΕΙ ΜΕ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΕΝΤΟΛΗ.ΣΥΓΝΩΜΗ ΦΙΛΕ ΑΝ ΣΕ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗΣΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ ΜΟΥ.

  7. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 23/06/2011 17:09:09

    Εξαιρετική ανάρτηση! Συμπυκνώνει όλη την ουσία του προβλήματος της Ελλάδας αυτή τη στιγμή.

    Ερώτηση: Αν το πρώτο Μνημόνιο "ήταν έτσι φτιαγμένο για να μας οδηγήσει στο σημερινό κατάντημα. Δηλαδή στην ανάγκη να πάρουμε νέα πιο σκληρά μέτρα, αλλά κυρίως να αποδεχθούμε χωρίς κουβέντα τις αποκρατικοποιήσεις έναντι πινακίου φακής", πώς αυτό τότε συνδυάζεται με τη θέση της ΝΔ στο Ζάππειο 2 για τις αποκρατικοποιήσεις;

    Μήπως πρέπει να αναθεωρήσει η ΝΔ; Μήπως η ΝΔ δέχεται τις αποκρατικοποιήσεις, αλλά όχι έναντι πινακίου φακής; Δηλαδή, σε "κανονική" τιμή;

    Για μένα, το τελευταίο δεν είναι επιλογή. Θεωρώ πραγματική προδοσία το ότι πούλησε ο Καραμανλής τον ΟΤΕ στους Γερμανούς και κάτι αντίστοιχο θα θεωρούσα την πώληση της ΔΕΗ. Ασχολούνταν η διαπλοκή με Βατοπαίδια και ιστορίες ανύπαρκτες και με το πραγματικό σκάνδαλο της πώλησης του ΟΤΕ δεν ασχολήθηκε κανένας πέρα από μερικές αρχικές παρόλες του ΓΑΠ. Και δεν με ενδιαφέρει αν ο Καραμανλής πέτυχε "καλή τιμή" για τον ΟΤΕ, ενώ ο ΓΑΠ πουλάχει 70% φθηνότερα... Το θέμα είναι να έχουμε έλεγχο ως χώρα πάνω στις υποδομές μας. Και οι σημαντικότερες υποδομές μας στην εποχή της πληροφορικής και του διαδικτύου ανήκουν σήμερα σε ένα ξένο κράτος. Είναι δυνατόν;;;

    Συμφωνώ λοιπόν απολύτως με την ανάρτηση και πλέον για μένα είναι επιτακτικό να αλλάξουν οι σχετικές θέσεις της ΝΔ από το Ζάππειο 2 και να πει, επιτέλους, ένα δυνατό ΟΧΙ στο ξεπούλημα της ραχοκοκκαλιάς της χώρας, των υποδομών της δηλαδή.

  8. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 23/06/2011 17:14:03

    Kανεις δεν θελει κανενα υπεδαφος.Το μονο που θελουν ειναι να μη χρεωκοπησει χωρα του ευρω και προκαλεσει προβλημα στο τραπεζικο συστημα της Ευρωπης.

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ ψυχραιμια 23/06/2011 17:27:45

      ψυχραιμία, το κανείς και το κανένα απαιτεί τεκμηρίωση που δεν μπορείς να την καταθέσεις. μη τα χρησιμοποιείς λοιπόν για να δώσεις έμφαση στην προσωπική σου εκτίμηση που ακολουθεί, βρες άλλο τρόπο.
      (δες μερικά στοιχεία από μέηλ που ανταλλάσουμε, εμείς οι απαξιωμένοι και αντιδρώντες Έλληνες , τον τελευταίο μήνα:)

      Μαγνήσιο: Ο µαγνησίτης που εξάγει η χώρα µας, καλύπτει το 46% της συνολικής παραγωγής της Δυτικής Ευρώπης.

      Αλουµίνιο: Εδώ και µερικά χρόνια η Γαλλία ελάττωσε την παραγωγή της σε αλουµίνιο και η Ελλάδα πλέον είναι πρώτη στην Ευρώπη σε παραγωγή του αλουµινίου, µε χιλιάδες εφαρµογές.

      Βωξίτης: Η Ελλάδα είναι η µεγαλύτερη ßωξιτοπαραγωγός χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ο ßωξίτης χρησιµοποιείται και στην κατασκευή
      αεροσκαφών, ηλεκτρικών συσκευών, µεταλλικώ? κατασκευών και αλλού.

      Σµηκτίτες: Η Ελλάδα είναι η δεύτερη χώρα στον κόσµο µετά τις Ηνωµένες Πολιτείες στην εξόρυξη σµηκτιτών, οι οποίοι έχουν µεγάλο εύρος
      εφαρµογών, όπως η διάθεση αποßλήτων, τα φάρµακα, τα καλλυντικά και άλλα.

      Νικέλιο: H Ελλάδα είναι η µοναδική χώρα της Ευρωπαϊκής Ενώσεως µε σηµαντικά κοιτάσµατα νικελίου στοτο υπέδαφός της. Υπάρχει ένα συγκρότηµα παραγωγής νικελίου, του µεγαλυτέρου στην Ευρωπαϊκή Ένωση, αλλά εξάγεται στο εξωτερικό όπως και όλα σχεδόν τα υπόλοιπα όσα εξορύσσονται.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ B.K.Σ. 23/06/2011 17:37:02

        Βασιλική μου, ως εκπρόσωπος-προπαγανδιστής των δυναστών μας μιλάει. Δεν απαιτεί λοιπόν "τεκμηρίωση" ο λόγος του. Απλώς πληροφορούμαστε από την πλέον έγκυρη πηγή την κατεύθυνση της προπαγάνδας τους.

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ Επώνυμος 23/06/2011 18:02:47

          Ξεχασες οσα ελεγες για τον Παπανδρεου οτι τα τιναξε ολα στον αερα.Τωρα φταινε οι ξενοι επειδη θελουν να διασφαλισουν τα δανεια τους.
          Παρτο ειδηση την Ελλαδα την αντιπροσωπευει ο Παπανδρεου γιατι αυτον ψηφισαν και αυτος - που για ολο τον κοσμο ειναι η Ελλαδα - δημιουργησε αυτη την κατασταση και οι αλλοι θελουν να διασφαλισθουν.

          • Επώνυμος avatar
            Επώνυμος @ ψυχραιμια 23/06/2011 19:02:56

            Όοοοοχι, Ψυχραιμία μ'. Ο Παπανδρέου ενήργησε κατ' εντολή των δικών σου αφεντικών. Δεν τα τίναξε στον αέρα από μόνος του. Την Ελλάδα την αντιπροσωπεύει ο Παπανδρέου επειδή ο Καραμανλής δεν αντιμετώπισε αποτελεσματικά τα αφεντικά σου, τα παράτησε, να τα πούμε έτσι. Κι επειδή τα αφεντικά σου έκαψαν την Αθήνα το Δεκέμβριο του 2008 και βάζουν εσένα να τα φορτώνεις στους χρήσιμους ηλίθιους του ΣΥΡΙΖΑ.

            Αυτά κι άλλα πολλά. Τα έχουμε ξαναπεί.

          • B.K.Σ. avatar
            B.K.Σ. @ ψυχραιμια 23/06/2011 20:54:32

            Ο Επώνυμος έχει απόλυτο δίκηο όταν εκτιμά πως ο ΓΑΠ τα τίναξε
            όλα στον αέρα, άλλωστε η συνειδητή πορεία του προς το Μνημόνιο
            κατατέθηκε ευθαρσώς και ως πολιτική εκτίμηση από τον ίδιο
            τον Σαμαρεά εψές.
            Εάν την Ελλάδα την αντιπροσωπεύει αμιγώς ο Παπανδρέου τότε προς τί όλο αυτό το ευρωπαϊκό παραλλήρημα περί συναίνεσης;;
            και θέλω ν΄ απαντήσεις επ΄ αυτού.
            Και τώρα στο διακύβευμα: πως όλο αυτό που ζούμε είναι επειδή
            οι ξένοι θέλουν να διασφαλίσουν τα δάνειά τους. Συνεπώς γιατί οι ξένοι δεν επιβάλλουν αντίστοιχα μέτρα και στην οικονομία που τρέχουν τα πλέον δυσθεώρητα δάνεια;

            ΥΓ. αγαπητέ μου Επώνυμε, πραγματικά την ημέρα της επικείμενης "συναίνεσης" έδωσες τα πλέον φερέγγυα πιστοποιητικά πολτικού ενστίκτου. Παρακολουθούσα κυριολεκτικά με κομμένη την ανάσα τα σχόλιά σου, που ήταν τα μόνα φερμένα από το άγνωστο αλλά επικείμενο εντός ολίγων ωρών πολιτικό γεγονός που σε όλους μας έδωσε το ακριβές περίγραμμα όσων θα ακολουθήσουν και ήδη έχουν ακολουθήσει...

          • Επώνυμος avatar
            Επώνυμος @ B.K.Σ. 23/06/2011 22:09:57

            Κοινή λογική ήθελε, Βασιλική μου, όχι ένστικτο. Κάποιος άλλος εδώ μέσα με αποκαλούσε προβοκάτορα και ότι δεν ξέρω από τακτική, αλλά σε ευχαριστώ που ακούω και μια καλή κουβέντα. Ευχαριστώ πραγματικά πάρα πολύ. Κανονικά αυτά θα έπρεπε να τα σκέφτονται στην ίδια τη ΝΔ και ειδικά ο Πρόεδρος, αλλά καμιά φορά όταν είσαι πολύ μέσα στα γεγονότα δεν προλαβαίνεις να τα δεις από την αναγκαία απόσταση. Γι' αυτό καλό είναι τουλάχιστον να μας ακούν και να μην νομίζουν ότι προσπαθούμενα του κάνουμε ζημιά. Δεν διεκδικεί κανείς το αλάνθαστο, αλλά διεδικούμε τουλάχιστον από την πλευρά των "δικών" μας να μην αμφισβητούνται τα κίνητρά μας...

          • factorx avatar
            factorx @ Επώνυμος 23/06/2011 22:39:27

            Επώνυμε που τα πετάς αυτά; Δεν προωθήσαμε τις απόψεις σου; Δεν ανεβαίνουν τα σχόλιά σου ; Θες και να συμφωνούμε κιόλας μαζί σου; Σε ενόχλησε η κριτική του Kennan, ή άλλων; Εσύ έδωσες το δικαίωμα με το ευμετάβλητο των απόψεών σου. Ορισμένα θέματα τα κατέχεις, αλλά , στο λέω φιλικά, μην καβαλάς το καλάμι και να μπαίνεις στην θέση του άλλου πριν απαντήσεις ή πάρεις θέση.

          • Επώνυμος avatar
            Επώνυμος @ Επώνυμος 23/06/2011 22:45:20

            Δεν αναφερόμουν σε σένα, Φάκτορα, και σε ευχαριστώ που περνούσες τα σχόλιά μου, παρά τη διαφωνία μας. Πιστεύω ότι ήταν τραγικό λάθος της ΝΔ και του ίδιου του Σαμαρά να θέλει να μπει σε οικουμενική με τον Παπανδρέου, έστω και εάν επέβαλε τελικά τους δικούς του όρους και ότι το τραγικό αυτό λάθος παραλίγο να το κάνει - τον έσωσε ο ΓΑΠ και δεν το έκανε.

            Από κει και πέρα, δεν καβαλάω το καλάμι και ακριβώς επειδή δεν θεωρώ τον εαυτό μου πιο έξυπνο από τους άλλους, δεν δέχομαι κάτι που μπορώ να το καταλάβω εγώ και που κατά τη γνώμη μου είναι απολύτως στοιχειώδες, να μην μπορούν να το καταλάβουν και αυτοί που έπρεπε να το είχαν καταλάβει πρώτοι.

            Το "προβοκάτορας" του Κενάν είναι αλήθεια ότι με πείραξε, αλλά πιο πού θα με πείραζε αν γινόταν τελικά η οικουμενική. Ευτυχώς που δεν έγινε. Τέλος καλό, όλα καλά.

  9. kiki avatar
    kiki 23/06/2011 17:16:17

    Γουατεμαλα αναπτυξη 9% κατ ετος.
    τουρκια αναπτυξη 8% κατ ετος .
    Ταυλανδη αναπτυξη 8% κατ ετος.
    Χωρες που ηταν στην αγκαλια του ΔΝΤ.
    Αναπτυξη κατα κυριο λογο απο την πορνεια, τα εκδιδομενα παιδια, και τα ναρκωτικα.Διαφορες εισοδηματων τεραστιες μεταξυ πλουσιων και φτωχων.
    Αυτην την χωρα ονειρευονται να κανουν οι Νταβατζηδες την Ελλαδα.
    Χωρις νερο αφου θα ειναι ιδιωτικοποιημενο.ερμη απο καλλιεργειες , φυτικης παραγωγης, μια και ο Σοιμπλε θελει να φυτεψει φωτοβολταικα.
    Μετα που τις χρησιμοποιουν τις πορνες τις στουμπωνουν ναρκωτικα και τις πετανε στα πηγαδια.
    αυτην την τυχη θελουμε για μας και τα παιδια μας.
    Στους τοκογλυφους τους τραπεζιτες στους εταιρους και τις εταιρες της ΕΕ ΕΚΤ και ΔΝΤ, ας πουμε ενα δυνατο ΟΧΙ.

  10. sp_athens avatar
    sp_athens 23/06/2011 17:39:27

    ...και ας ψηφίσουμε ΚΚΕ για να φύγουμε από την ΕΕ των πλουτοκρατών και το κοινό νόμισμα της Ευρωπαϊκής ολιγαρχίας, πτωχευμένοι πλην τίμιοι. Μου φαίνεται μια λογική κατάληξη της φράσης. Χωρίς παρεξήγηση, μου φαίνεται πως χάνεται το "μέτρο", κάποιες φορές. Ίσως από το περίσσιο πάθος.

  11. kala krasia avatar
    kala krasia 23/06/2011 17:43:34

    θα γινω κακος..και θα σας πω..κατι που ισως οι παλιοι μαρξιστες και μερικοι αλλοι που εχουν καταλαβει πως λειτουργει το καπιταλιστικο συστημα στο οποιο ζουμε ολοι οι πολιτες της γης σημερα..θα το κατανοησουν.

    Το βιοτικο επιπεδο ενος λαου, καθοριζεται..η θα καθοριστει στο τελος παρολες τις κοντοπροθεσμες στρεβλωσεις...ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ...
    Αυτο σημαινει οτι εαν θελουμε καλυτερο βιοτικο επιπεδο απο τους βουλγαρους π.χ...πρεπει να παραγουμε καλυτερα προιοντα απο αυτους.
    Εαν δεν το καταφερουμε θα φθασουμε σιγα σιγα στο βιοτικο τους επιπεδο.
    Το παραμυθι οτι μπορουμε να διατηρουμε διαφθορα και παραγωγικοτητα αφρικανων και να πληρωνομαστε ως ολλανδοι τελειωνει.
    Η δικτατορια του καπιταλισμου επιβαλλει στο τελος το βιοτικο επιπεδο που αναλογει στα προιοντα που παραγει καθε εθνος.
    Αυτη ειναι η πικρη αληθεια ανεξαρτητα απο συνωμοσιες..εναντια μας.
    Δεν υπαρχει καμμια συνωμοσια για τις αιτιες που ειναι αλλος ο μισθος στην πορτογαλια και αλλος στην ολλανδια η στην κινα.
    Οι γιαπωνεζοι ξεκινησαν με κινεζικους μισθους καποτε και σημερα παιρνουν αμερικανικους.
    Στο μελλον οταν π.χ οι κινεζοι εργατες αυτοκινηβιομηχανιας παραγουν αυτοκινητα γερμανικης ποιοτητας ...Η αγορα εργασιας θα τους πληρωνει με γερμανικους μισθους.

  12. δημης avatar
    δημης 23/06/2011 18:26:52

    "Έτσι, ο κ. Παπανδρέου πήγε σαν πρόβατο στη σφαγή και δέχθηκε το πρώτο Μνημόνιο το......"
    ΣΑΝΠΡΟΒ;ΑΤΟ ΣΤΗ ΣΦΑΓΗ ΠΗΓΕ Η...ΕΛΛΑΔΑ......ΤΟΩ ΠΑΙΔΙ....ΑΠΛΑ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΕΥΕ....

  13. thanasis avatar
    thanasis 23/06/2011 19:04:21

    Διαφωνώ με τη φράση "Ελλάδα μπήκε στο Μνημόνιο 1 χωρίς να γνωρίζει ότι αυτό ήταν το πρώτο στάδιο του σχεδιασμούς μιας πραγματικής συμμορίας".
    Κ αυτό γιατί αυτοί (οι Έλληνες) που αποφάσισαν την υιοθέτηση του μνημονίου, ε δε μπορεί κάτι θα ήξεραν.

  14. Γ Νεοφωτιστος avatar
    Γ Νεοφωτιστος 23/06/2011 22:57:03

    ΑΝΤΙ ΝΑ ΧΤΥΠΟΥΝ ΤΟ ΓΑΙΔΑΡΟ ..ΧΤΥΠΑΝΕ ΤΟ ΣΑΜΑΡΙ..!!
    Ναι.. δέχεται πιέσεις ο Σαμαράς από τα δεξιά κόμματα της Ευρώπης. Και εξακολουθεί να αντιστέκεται. Προβάλει βέτο.
    Και οι εδώ κάποιοι ¨πολιτικοί¨ και οι συνοδοί παπαγάλοι των ΜΜΕ ..όχι μόνο επιχαίρουν για τις πιέσεις..αλλά και τον κατακρίνουν επειδή ... άκουσον ..άκουσον.., επειδή ακόμα αντέχει και λέει όχι.. Έλεος πια ..
    Δεν μπορούμε σαν Έλληνες να κάνουμε χρήση αυτού του μοναδικού όπλου αντίστασης στους διεθνείς …τοκογλύφους και εξουσιαστές; .Καλά τον ένα τον έφαγαν.
    Αυτός φαίνεται πιο σκληρό καρύδι …Εμένα μ’ αρέσει αυτό.

  15. βασίλης avatar
    βασίλης 24/06/2011 11:34:58

    Οι Νταβατζήδες της ελλάδος δεν είναι εκτός χώρας είναι εντός και είναι
    χειρότεροι απο τους εξω.
    Πρώτος και καλύτερος ο Γ.Α.Π με τα 155 τσιράκια του.
    Δεύτεροι και καλύτεροι οι τραπεζίτες οι οποίοι εάν και ξέρουν πως έχουν
    διοχετευθεί πολλά δις ΕΥΡΩ σε ξένες τράπεζες κάνουν μόκο.
    Τρίτοι ολοι η φάμπρικα του ΣΕΒ , και αυτό διότι ηταν πλέον θα αρχίσει
    το ξεπούλημα θα κερδίζουν τα τριπλάσια διότι δεν υπάρχουν συμβάσεις
    το μεροκάματο εχει πέσει στα τάρταρα και οι συνθήκες εργασίας μοιάζουν
    αυτών των τριτοκοσμικών χωρών.
    Τέταρτοι ολοι οι συνδικαλιστές οι οποίοι ακόμη και τώρα τρώνε με χρυσές
    κουτάλες.

  16. Αννίτα avatar
    Αννίτα 24/06/2011 11:34:59

    στον α΄κ β΄παγκόσμιο πόλεμο η αμερική χάρισε τα χρέη της γερμανίας έδωσε μάλιστα εντολή και σε άλλα κράτη να κάνουν το ίδιο προς την γερμανία. Πάντα λοιπόν ευνοημένη. Ευνοημένη από όλα τα κράτη. Λοιπόν να μην μας κάνει κήρυγμα ηθικής σε μας τους ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΎΟΥΜΕ ΚΑΙ ΆΛΛΟΙ ΕΠΩΜΊΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΧΡΕΗ ΜΑΣ. Την στιγμή μάλιστα που θα μπορούσαμε λόγω της άσχημης θέσης που βρισκόμαστε να τα απαιτήσουμε.
    Συνεπώς λύσεις υπάρχουν και για την δική μας πατρίδα.!! Θέλουν,μπορούν όμως να τις διεκδικήσουν η ακόμα και να τις απαιτήσουν;Η τουρκία τρόϊκα και ΔΝΤ τους έδιωξε μέσα σε 38 ώρες με τσαμπουκά. Η γερμανία όπως προείπα στάθηκε η πλέον ευνοημένη. Δηλαδή όλοι όσοι μας εχθρεύονται από παλιά για δικούς τους λόγους είναι οι πλέον ευνοημένοι και είναι σήμερα οι νταβατζήδες μας. Και οχι μόνο, ακόμα είναι χρεωμένοι.
    Λοιπόν ας ανοίξει τα μάτια της η επόμενη κυβέρνηση να διεκδικήσει, να απαιτήσει οχι μόνο να μειωθούν τα ΥΠΟΤΙΘΈΜΕΝΑ ΧΡΈΗ ΤΗς ΕΛΛΆΔΑΣ ΕΙ ΔΥΝΑΤΌΝ ΝΑΠΑΡΑΓΡΑΦΟΎΝ βάσει του ιδίου τρόπου σκέψης που έγινε για την γερμανία. Ειδάλως μόνο ο τσαμπουκάς ο δικός μας θα περάσει όπως το ίδιο έπραξε κ η τουρκία.!
    Οι πολλές κουβέντες κ διαπραγματεύσεις περιτεύουν. Δεν μπορεί, δεν γίνεται να είμαστε εμείς μια ζωή υποχείριο κράτος σε αυτούς οταν υπάρχουν λύσεις.
    Δεν μπορεί να αγνοούν οτι μπορούμε να καταγγείλουμε την δανειακή σύμβαση κ το μνημόνιο στο Ευρ.Δικαστήριο.
    Και φυσικά είναι αδύνατον να δεχθούμε ένα νέο σύνταγμα που θα κατοχυρώνει το μνημόνιο. Γιατί τότε μας οδηγούν ΣΕ ΜΙΑ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ.

  17. pan pan avatar
    pan pan 24/06/2011 13:52:48

    EEEEEEEEEE ρεεεεεεε ΕΛΗΝΑΡΑΔΕΣ ΑΠΟ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΚΟΥΦΙΟΥΣ
    ΤΖΑΜΠΑ ΜΑΓΚΕΣ ΘΑ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΟΥΜΕ.

  18. ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ avatar
    ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ 24/06/2011 18:44:52

    "Πριν από ένα χρόνο η κυβέρνηση υπέγραψε μια δανειακή σύμβαση χωρίς καν να διαπραγματευτεί τους πιο απλούς όρους. Τότε η Ελλάδα ήταν σε δύσκολη θέση, όχι όμως σε δυσκολότερη απ’ ότι είναι σήμερα." Συμφωνώ και θυμίζω ότι σ΄αυτή τη δυσχερή θέση φτάσαμε από τις συντονισμένες προσπάθειες ΓΑΠ και Παπακωνσταντίνου. Τιτανικός ο ένας , στα πρόθυρα της χρεωκοπίας ο άλλος, μας οδήγησαν από τον " παράδεισο " των 130 μονάδων στα επιτόκια δανεισμού στην" κόλαση" των 1000 μονάδων.Επίτηδες. Εντελώς. Έχει μαλλιάσει η γλώσσα μας να τα λέμε. Φωτιά έχει πάρει το πληκτρολόγιο μας, μα πιο πολύ το μυαλό μας με αυτά που γίνονται. Και ακόμα υπάρχουν αφελείς που πιστεύουν ότι η συμμορία που μας κυβερνά προσπαθεί να... σώσει τη χώρα. Η χώρα κυβερνάται από δοσίλογους τελεία και παύλα

  19. ΑΜΟΡΓΟΣ avatar
    ΑΜΟΡΓΟΣ 25/06/2011 02:02:16

    ΠΡΟΣ ΕΠΩΝΥΜΟ
    ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΩΛΗΘΕΙ Ο ΕΘΝΙΚΟΣ ΠΛΟΥΤΟΣ ΕΝΑΝΤΙ ΠΙΝΑΚΙΟΥ ΦΑΚΗΣ,ΟΜΩΣ ΠΡΟΤΙΜΩ ΤΗ ΠΩΛΗΣΗ ΤΗΣ ΔΕΗ ΣΕ ΙΔΙΩΤΗ ΠΑΡΑ ΤΗ ΛΕΗΛΑΣΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΝΟΠ.
    ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΓΙΑ ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΤΕΙ ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΠΡΑΓΜΑ,ΜΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ.ΟΣΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΣΑΥΤΟ ΤΟ ΣΑΘΡΟ ΟΙΚΟΔΟΜΗΜΑ,ΘΑΝΑΙ ΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΣΑΝ ΤΩΝ ΤΡΩΩΝ.ΚΑΛΗ Η ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ,ΚΑΛΥΤΕΡΗ Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ,ΑΡΙΣΤΗ Η ΣΩΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.
    ΤΕΛΟΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΥΤΤΑΡΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ.Η ΚΡΙΣΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΙΚΗ,ΜΑΣ ΑΓΓΙΖΕΙ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ,ΗΘΙΚΟ,ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.