#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
04/05/2012 14:43
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι "μυστικές" δημοσκοπήσεις δείχνουν ... κινούμενη άμμο και επαναληπτικές εκλογές



Δύο 24ωρα πριν από τις κρισιμότερες εκλογές των τελευταίων 40 ετών και δύο είναι τα μοναδικά σίγουρα, τα "στανταράκια" που λένε και οι «παίκτες».

Το ένα είναι πως η Νέα Δημοκρατία ξαναγίνεται μετά από 3 χρόνια πρώτη πολιτική δύναμη στη χώρα. Η παράσταση νίκης στις τελευταίες δημοσκοπήσεις ξεπερνά το 90%, επομένως η πρωτιά την Κυριακή είναι δεδομένη και ο Αντώνης Σαμαράς θα πάρει την πρώτη εντολή για σχηματισμό κυβέρνησης.

Το δεύτερο σίγουρο που βγάζουν οι δημοσκοπήσεις, και μένει να επιβεβαιωθεί, είναι ότι στη Βουλή θα έχουμε από 7 έως 10 κόμματα, γεγονός που μάλλον οδηγεί στο συμπέρασμα ότι η αυτοδυναμία δεν είναι εφικτή στην παρούσα χρονική στιγμή.

Κι εκτός απροόπτου, οι επόμενες 11 ημέρες μετά τη Δευτέρα θα είναι «κολασμένες». Αυτό είναι το χρονικό διάστημα που προβλέπει ο εκλογικός νόμος για τη διαδικασία των διερευνητικών εντολών στους τρεις πρώτους. Αν στο τέλος της περιόδου αυτής δεν υπάρξει κυβέρνηση τότε κρατήστε μία ημερομηνία: 10 Ιουνίου πάμε σε νέες εκλογές με λίστα με διαφορετικά διλήμματα και με εντελώς άλλη οπτική από την πλευρά των πολιτών.

Οι δημοσκοπήσεις που γίνονται στο παρασκήνιο δείχνουν ξεκάθαρα ότι τα πάντα είναι ρευστά. Άλλωστε, με ένα ποσοστό γύρω στο 25% αναποφάσιστοι, πώς να μπορέσεις κανείς να κάνει προβλέψεις; Και σίγουρα οι περισσότεροι από αυτούς είναι οι λεγόμενοι ψηφοφόροι του δικομματισμού που έχουν απογοητευτεί από το πολιτικό σύστημα αλλά και που φοβούνται ότι η ακυβερνησία θα διαλύσει τη χώρα. Οι άνθρωποι αυτοί, λοιπόν, καλούνται να επιλέξουν και να καθορίσουν το τελικό ποσοστό. Αυτά που μπορεί κανείς να πει μέχρι τώρα με κάθε επιφύλαξη είναι τα εξής:

Η ΝΔ είναι σίγουρα πρώτο κόμμα, μένει να επιβεβαιωθούν τα ποσοστά που δίνουν οι δημοσκοπήσεις. Όσο πιο κοντά στο 30% ή πάνω από αυτό θα είναι τεράστια επιτυχία, δεδομένων των συνθηκών που επικρατούν. Τις επόμενες ώρες, στη μάχη της συσπείρωσης, θα φανεί πόσο μεγάλο θα είναι το ποσοστό. Να θυμίσουμε ότι το πρώτο κόμμα παίρνει το μπόνους των 50 εδρών, επομένως η ΝΔ μπορεί να ξεπεράσει τις 120-130 έδρες. Αυτό δε σημαίνει ότι χάθηκε η μάχη της αυτοδυναμίας και της σταθερής κυβέρνησης.
Το ΠΑΣΟΚ εμφανίζει δραματική πτώση των ποσοστών του και αποδεικνύεται ότι ο Βενιζέλος έκανε τη χειρότερη προεκλογική εκστρατεία που μπορούσε. Κάποια γκάλοπ δίνουν το ΠΑΣΟΚ κάτω από 20%, και ελάχιστα δίνουν περί το 22%. Υπάρχουν περιοχές, όπως η Αθήνα και ο Πειραιάς όπου το ΠΑΣΟΚ χάνει την τρίτη θέση. Αν καταρρεύσει στο τέλος και χάσει τη θέση της αξιωματικής αντιπολίτευσης, θα έχουμε να κάνουμε με τη μεγαλύτερη έκπληξη της Μεταπολίτευσης. Όπως και να έχει θα… τρίζουν τα κόκαλα του Ανδρέα για το κόμμα του.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει η διαφορά ΝΔ και ΠΑΣΟΚ. Αν είναι μεγάλη, πάνω από 5% τότε ο Σαμαράς είναι απόλυτος κυρίαρχος στη διαδικασία των διερευνητικών εντολών ή ακόμη και στο αίτημα για νέες, ξεκάθαρες εκλογές.
Τρίτο κόμμα, φαίνεται να είναι ο ΣΥΡΙΖΑ του Αλέξη Τσίπρα ο οποίος με το πυροτέχνημα της Αριστερής κυβέρνησης φαίνεται να κερδίζει μεγάλο μέρος των δυσαρεστημένων του ΠΑΣΟΚ και των «ξέμπαρκων» της Αριστεράς και να απειλεί το ΠΑΣΟΚ με την δεύτερη θέση. Οι δημοσκοπήσεις δίνουν ένα ποσοστό από 12% έως 15% ενώ σε περιοχές όπως η Β’ Αθήνας ή ο Πειραιάς φαίνεται να είναι πάνω κι από το ΠΑΣΟΚ. Όπως όλα δείχνουν θα έχει διψήφιο ποσοστό και θα είναι κυρίαρχος στον αριστερό χώρο.
Το ΚΚΕ έχει «μπετοναρισμένο» ένα 7%-9% κι από εκεί και πέρα προσπαθεί να κερδίσει 2-3 μονάδες και να ξεπεράσει τον ΣΥΡΙΖΑ. Αυτός είναι ο στόχος του Περισσού, όπως και να ξεπεράσει το 11%, πράγμα δύσκολο διότι πολλοί αριστεροί εκνευρίστηκαν από το «όχι» της Αλέκας για αριστερή κυβέρνηση.
Οι Ανεξάρτητοι Έλληνες του Καμμένου εμφανίζονται στις δημοσκοπήσεις να μπαίνουν σίγουρα στη Βουλή. Άλλα γκάλοπ δείχνουν να φτάνει ακόμη και το 10%, άλλα ότι πρόκειται για μια φούσκα που θα σκάσει. Ήδη τις τελευταίες ημέρες φαίνεται να υπάρχει πτώση στα ποσοστά του, αλλά όλα δείχνουν ότι θα ξεπεράσει το όριο του 3% κι από και έπειτα θα είναι επιτυχία ότι παραπάνω κερδίσει ο Καμμένος. Στα όρια του χοντροκομμένου αστείου φυσικά να ακούμε τον Καμμένο ότι θα αναλάβει τη διακυβέρνηση της χώρας.
Στη Βουλή φαίνεται να μπαίνει και η ΔΗΜ.ΑΡ. του Φώτη Κουβέλη ο οποίος εμφανίζεται με ποσοστά από 4% έως 7%. Αν καταφέρει να κρατήσει αριστερούς που φλερτάρουν και με τον Τσίπρα, θα έχει καλή κοινοβουλευτική αντιπροσώπευση.
Από εκεί και έπειτα όλα είναι ρευστά. Μπορεί να ξεπεράσουν το 3% άλλα δύο κόμματα, μπορεί και τέσσερα κόμματα. Πιο κοντά στη Βουλή είναι η Χρυσή Αυγή η οποία εμφανίζει σταθερά ποσοστά πάνω από 4%. Κερδίζει ψήφους σε περιοχές όπως η Α’ Αθήνας, η Μεσσηνία, η Αιτωλοακαρνανία ενώ χάνεται σε άλλους νομούς. Θα είναι μεγάλο στοίχημα των επόμενων ωρών να πειστεί ο κόσμος ότι η ψήφος στους νεοναζιστές εκτός από χαμένη είναι και επικίνδυνη.
Κοντά στη Βουλή είναι και οι Οικολόγοι Πράσινοι, ενώ μάχη δίνουν τρία κόμματα που είναι στο όριο: Η Δημοκρατική Συμμαχία της Ντόρας Μπακογιάννη, ο ΛΑ.Ο.Σ. του Γ. Καρατζαφέρη και ο Στέφανος Μάνος. Για τη Ντόρα, ακούγονται φήμες ότι θα υπάρξει ενίσχυση από τους Μουσουλμάνους της Θράκης μετά από συμφωνία που έγινε με το τουρκικό προξενείο.
Εκτός Βουλής μένει σίγουρα η Κατσέλη με τον Καστανίδη που οι δημοσκοπήσεις δεν δίνουν ούτε πάνω από 1%, όπως και η ΑΝΤΑΡΣΥΑ και το ΟΧΙ του Δημήτρη Καζάκη.

Δύο επισημάνσεις:

Η πρώτη είναι ότι όσο αστείος είναι ο Καμμένος που λέει ότι θα γίνει πρωθυπουργός, άλλο τόσο αστείος είναι και ο Τσίπρας που μιλά για αριστερή κυβέρνηση. Όλοι μαζί να πάνε, ΣΥΡΙΖΑ, ΚΚΕ, Κουβέλης, ακόμη και οι άλλοι αντιμνημονιακοί και η Χρυσή Αυγή να συμπράξουν, κυβέρνηση δεν κάνουν χωρίς το πρώτο κόμμα ή χωρίς τη σύμπραξη με το ΠΑΣΟΚ. Πράγμα εντελώς αδύνατο. Αρά, ο Σαμαράς, το ξαναλέμε, έχει τον πρώτο λόγο.

Η δεύτερη είναι ότι μια νέα εκλογική αναμέτρηση στις αρχές Ιουνίου δεν είναι καταστροφική, σε περίπτωση που δεν προκύψει κυβέρνηση τις επόμενες ημέρες. Ακόμη κι αν πιέζουν οι ξένοι, ακόμη κι αν πρέπει να ληφθούν νέα μέτρα, αυτά πρέπει να κλείσουν έως τα τέλη Ιουνίου, επομένως υπάρχει χρόνος. Άλλωστε, κανείς δεν ξέρει τι θα γίνει στην επόμενη Σύνοδο Κορυφής, η οποία ενδεχομένως να πάρει αποφάσεις για αλλαγή στρατηγικής, αλλά και τι θα προκύψει μετά τη νίκη Ολάντ.

Στη δεύτερη αυτή εκλογική αναμέτρηση θα μπουν πιο δυνατά τα διλήμματα: Ισχυρή κυβέρνηση ή χάος. Και τότε η ΝΔ και ο Αντώνης Σαμαράς μπορούν να είναι οι βασικοί ρυθμιστές των μελλοντικών εξελίξεων.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. TopGunZ avatar
    TopGunZ 04/05/2012 14:59:12

    Μην ξεχνάμε ότι σε περίπτωση επαναδιεξαγωγής των εκλογών έχει κονιορτοποιηθεί το κυρίως "επιχείρημα" των αρνητών του Σαμαρά, περί συνεργασίας με ΠΑΣΟΚ και μιλημένων-ξηγημένων...

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ TopGunZ 04/05/2012 17:49:19

      Πως το περιμένω αυτό. Κυρίως για να το τρίψω στα μούτρα οπαδών της ΝΔ που μου λένε συνεχώς αυτό το παραμύθι. Ομολόγησαν βέβαια πως ψήφισαν Ντόρα στις εσωκομματικές και τους έλουσα...

  2. drider avatar
    drider 04/05/2012 14:59:23

    Αν ο ΣΥΡΙΖΑ καταφέρει να είναι 2ο κόμμα στη θέση του ΠΑΣΟΚ, οι εξελίξεις θα είναι ραγδαίες στα αριστερά κόμματα αλλά και στο δίπολο των κομμάτων εξουσίας. Σημειολογικά αλλά και μετέπειτα ουσιαστικά θα σημάνει το τέλος μακροχρόνιων επενδύσεων των ειδικών συμφερόντων στο σύστημα ενναλαγής του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ στην εξουσία.

  3. Β.Ι. Λένιν avatar
    Β.Ι. Λένιν 04/05/2012 14:59:59

    Καλοδεχούμενες οι νέες εκλογές προκειμενου να εξαφανιστει από προσωπου γης ο Δικομματισμός.

    • GreekInLux avatar
      GreekInLux @ Β.Ι. Λένιν 04/05/2012 16:10:14

      τι σου κάνουν οι ελληνικές εκλογές...μέχρι κι ο Λένιν σηκώθηκε απ΄τον τάφο. Σκιάχτηκα!

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Β.Ι. Λένιν 04/05/2012 17:51:30

      Ξέρεις τι δε βλέπεις; Πως αν πάμε σε επαναληπτικές τελειώνει ο δικομματισμός και αρχίζει μονοπώλιο Σαμαρά. Που θα είναι πολύ πικρό για όλους τους "πορωμένους" υπόλοιπους. Οι πολλοί Έλληνες θα το απολάμβαναν πάντως να έχουν Έλληνα πρωθυπουργό μετά από πολλά χρόνια...

  4. Ασκούμενος Δικηγόρος avatar
    Ασκούμενος Δικηγόρος 04/05/2012 15:04:33

    Η Νομική Αθηνών μετατόπισε σήμερα την ημερομηνία έναρξης της εξεταστικής θερινού εξαμήνου στις 26 Ιουνίου περιμένοντας επαναληπτικές εκλογές.

  5. avanti avatar
    avanti 04/05/2012 15:24:51

    Νομιζω ότι αδικείτε τον Μπένι που θέλει το πασοκ να είναι πρώτο κόμμα να φθάσει και να ξεπεράσει το 25% και γι αυτό έχουν ξεκινήσει μαραθώνιο από τώρα μέχρι και το κλείσιμο της κάλπης, πωλήσεις door to door ένα πράγμα , έτσι θα πάρει εκείνος (!!!) την εντολή για διερευνητικές επαφές και βεβαίως θα αν σχηματίσει κυβέρνηση συνεργασίας θα είναι εκείνος ο πρωθυπουργός!!
    Όνειρο ζουν οι Βενιζελοκαμμενοτσιπραίοι μην τους ξυπνάτε!

  6. axis avatar
    axis 04/05/2012 15:30:04

    Δεν είναι η ώρα των εκτιμήσεων. Είναι η ώρα της μάχης για να δούμε πρωθυπουργό τον Αντώνη Σαμαρά. Κινητοποιηθείτε. Μιλήστε με τους φίλους σας και τους συγγενείς σας που είναι ακόμα αναποφάσιστοι. Εξηγήστε τους γιατί η ψήφος στη ΝΔ είναι η μόνη ασφαλής διέξοδος. Και με έναν επιπλέον αμφισβητούμενο ψήφο που θα φέρει στο κόμμα ο κάθε συνειδητοποιημένος νεοδημοκράτης η αυτοδυναμία έρχεται πιο κοντά.

    • γιωργος avatar
      γιωργος @ axis 04/05/2012 15:39:00

      Εγω εχω μιλησει με πανω απο 100 ατομα γιατι σα λογιστης μιλαω με πολυ κοσμο και ολοι μου λενε οτι θα ψηφισουν οτιδηποτε αλλο εκτος απο πασοκ και ν.δ.αρα τι συζηταμε.ο λαος θελει κατι καινουργιο εκτος απο απο αυτους τους 2.

      • kprotop avatar
        kprotop @ γιωργος 04/05/2012 15:46:54

        Δημοσκόπος έπρεπε να γίνεις...

      • factorx avatar
        factorx @ γιωργος 04/05/2012 15:55:32

        Πρέπει να είσαι ο μοναδικός σπουδαγμένος στην Χρυσή Αυγή. Πες μας το όνομά σου να σε ψηφίσουμε

      • m.s avatar
        m.s @ γιωργος 04/05/2012 20:17:24

        μίλησες με πάνω από 100!!!
        σε τι γλώσσα;

  7. Tabachaniotika avatar
    Tabachaniotika 04/05/2012 15:40:22

    μόνο με τέτοιες μεθόδους μπορεί να μπεί στην βουλή η κα Ντόρα! συμαχία ακόμη και με τον ...Τούρκο! Μήπως βλέπει τον εαυτό της σαν...Τανσού Τσιλέρ;

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Tabachaniotika 04/05/2012 17:54:13

      Οι οπαδοί της ΝΔ που πικράθηκαν που έχασε και δεν ψηφίζουν το Σαμαρά να τα δουν αυτά που μίλαγαν για "προδοσίες"...

  8. kristim avatar
    kristim 04/05/2012 15:52:51

    Τεράστια επιτυχία δεδομένων των συνθηκών 30%?
    Δηλ. 3 σε επιλέγουν και από αυτούς οι μισοί μάλλον με το ζόρι για να μην επκρατήσει το χάος και 10 σε απορρίπτουν!

    • kristim avatar
      kristim @ kristim 04/05/2012 16:00:00

      Ορθή επανάληψη!
      7 σε απορρίπτουν!

    • juliet avatar
      juliet @ kristim 04/05/2012 16:06:37

      Και εμείς με το ζόρι σε διαβάζουμε ,δώσε πλήρη στοιχεία δημοσκοποιήσεων γιατί απορρίπτουμε τις αερολογίες σου.

      • juliet avatar
        juliet @ juliet 04/05/2012 16:08:14

        Και εμείς 100% σε απορρίπτουμε.

  9. Kanaris avatar
    Kanaris 04/05/2012 16:03:23

    Ανεξάρτητα από την ειλικρινή επιθυμία μας για αυτοδυναμία του Σαμαρά είναι πολύ θετικό που εμφανίζονται πλέον αναλύσεις και για το θα γίνει αν δεν επιτευχθεί το ποθούμενο. Είναι άδικο μέχρι τώρα να ηγεμονεύουν το πεδίο αυτό κυρίως αρνητικές αναλύσεις (http://ardin-rixi.gr/archives/5407), ακόμα και όταν προέρχονται από σοβαρούς δημοσιογράφους όπως ο Σ.Λιγερός.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Kanaris 04/05/2012 17:00:10

      Οι απόψεις του Σ. Λυγερού, που είναι όντως σοβαρός δημοσιογράφος, ήταν ανέκαθεν συγκαλυμμένα φονταμενταλιστικές - αντιευρωπαικές.
      Πρόκειται για τραγικό λάθος επικοινωνιακής στρατηγικής της ΝΔ που επί 2 - 3 χρόνια χάιδευε και κολακευόταν από τέτοιες απόψεις, αντίρροπης στρατηγικής φύσης, και τώρα τρέχει και δεν φτάνει.

      • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
        ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ Ο Θείος 04/05/2012 18:41:09

        Σωπάτε καλέ, ο σοβαρός δημοσιογράφος! Ενα πασοκοειδές είναι που ασχολήθηκε επισταμένως με το κυπριακό, όταν το μονοπωλούσε το πασοκ (ενιαίο αμυντικό δόγμα και άλλες τέτοιες μπούρδες του Αντρέα)και τώρα ομιλεί από καθέδρας για τα τεκταινόμενα. Τους ξέρουμε, τους μάθαμε, τους ζήσαμε.Σοβαροί δημοσιογράφοι υπάρχουν . Είναι αυτοί που δεν πλασάρονται από τα κανάλια της διαπλοκής ως αστέρες, αλλά κάνουν τη δουλειά τους αθόρυβα και σωστά.

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 04/05/2012 19:45:39

          Μάλλον έχετε δίκιο, κατά βάθος.
          Με την "ευρεία έννοια" τον χαρακτήρισα. Δηλαδή την στερεότυπη χρήση της λέξης.

  10. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 04/05/2012 16:10:37

    Τι μέλλον να έχει αυτός ο τόπος χωρίς τον Καστανίδη?

    Αυτοκτονούμε ως έθνος!

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ ΣΤΕΛΙΟΣ 04/05/2012 20:11:15

      Εδώ χάσαμε τον "στρατηγό άνεμο", και δεν χαθήκαμε. Εδώ μπήκε στην ψειρού ο Άκης, τόσα χρόνια προιστάμενος των Επιτελείων μας και φούρνος δεν γκερεμίστηκε.
      Στον Καστανίδη θα πάθουμε σύνδρομο στέρησης τώρα;

  11. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 04/05/2012 16:13:09

    Προγνωστικά (δια της εις άτοπον, και με άλλα παρόμοια "εργαλεία"):
    1. Η αυτοδυναμία ενός κόμματος (δηλ. ΝΔ), θα είναι ...εκπληκτική έκπληξη.
    2. Άν θα προκύψει επανάληψη τον Ιούνιο ή πειθαναγκασμός σε "μεγάλο συνασπισμό" ή σε άλλο πράγμα (ανάγκα και θεοί πείθονται), θα κριθεί αύριο στο Παρίσι και την επόμενη Κυριακή στο Ντύσσελντορφ. ¨Οχι στην Αθήνα. Μια θεαματική είσοδος Ολλάντ στα Ηλύσια Πεδία (με κόντρες, σούζες και με νέου τύπου φιλιά με την Μέρκελ), θα ανατρέψει τα πάντα στην Ευρώπη.
    3. Ενδεχόμενος "μεγάλος συνασπισμός" θα είναι επεισοδιακός, και μάλλον όχι τετραετής. Θα έχουμε αποσκιρτήσεις από τα δύο κόμματα - στην αρχή και στη συνέχεια - αλλά και προσθήκες.
    4. "Διευρυμένος συνασπισμός" : Παίζει, και θα είναι σταθερότερος από τον "μεγάλο". Κατά σειράν πιθανοί υποψήφιοι "μικροί" κυβερνητικοί συνεταίροι: Δημοκρατική Συμμαχία (άν πάρει 3 %). Δράση (πολύ δύσκολα θα περάσει το 3 %). ΛΑΟΣ (άν πάρει 3 %). Δημοκρατική Αριστερά (άν ο Ολλάντ "μπεί με τα τσαρούχια", άν χάσει η Μέρκελ και άν συμφωνηθεί ριζική αναδιαπραγμάτευση στα Μνημόνια). Οικολόγοι Πράσινοι (δύσκολο - άν πάρουν 3 % και επιπλέον άν συμφωνηθεί ριζική αναδιαπραγμάτευση στα Μνημόνια σύν δομικές μεταρρυθμίσεις στο παραγωγικό πεδίο), ΣΥΡΙΖΑ (πολύ δύσκολο, χρειάζεται "σεισμός με Ολλάντ", πλήρης απόρριψη των Μνημονίων και ...διάσπαση του ΣΥΡΙΖΑ)...
    Αυτά. Προσπαθώ να είμαι ρεαλιστής με πολλή φαντασία !!! Όπως καταλαβαίνετε, θα κυττώ πιό πολύ τα exit polls της Γαλλίας, παρά τα δικά μας. Σε κάθε περίπτωση, πιστεύω ότι η επόμενη εβδομάδα (ή μάλλον το δεκαήμερο), θα είναι πολύ μακριά, σκληρή, απρόβλεπτη και ανατρεπτική.

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Ο Θείος 05/05/2012 13:18:24

      ΘΕΙΕ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΟΜΟΛΟΓΩ ΟΤΙ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΥΜΦΩΝΩ
      ΜΑΖΙ ΣΟΥ. ΜΙΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ . ΜΠΟΡΕΙ Ο ΟΛΑΝΤ ΝΑ ΛΕΕΙ Ο,ΤΙ
      ΘΕΛΕΙ. ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΟΜΩΣ ΤΑ ΒΑΖΕΙ Η ΜΕΡΚΕΛ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ
      ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΠΕΙΣΕΙ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΥΣ ,
      ΠΡΙΝ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΕΠΑΡΚΗ ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΣΤΟΝ ΝΟΤΟ .
      Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ.

  12. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 04/05/2012 16:20:53

    Με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο η ανάλυσή σου. Εξάλου, μέχρι τις επόμενες εκλογές του Ιουνίου, θα έχουμε Κυβέρνηση Παπαδήμου, άρα τα νέα μέτρα θα αποφασιστούν χωρίς πρόβλημα.
    Στις 6 Μαίου, ο λαός θα αποδοκιμάσει/γκρινιάξει.
    Τον Ιούνιο, ειδικά αν το ΔΝΤ μιλήσει για "κίνδυνο μη καταβολής της επόμενης δόσης" άρα "ξαφνικό θάνατο" για την Ελλάδα, και ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ ότι ο Σαμαράς, με τον αέρα του πρώτου, κάνει ΕΠΙΘΕΤΙΚΕΣ κινήσεις για να μαζέψει, κάτω από ΜΙΑ στέγη, ΛΑΟΣ/Ντόρα/Στ.Μάνο/αποσκιρτίσαντες Καμμένου (θα γίνουν ανεξαρτητοποιήσεις βουλευτών μετά την 6 Μαίου, με κίνδυνο να χαρακτηριστούν "αποστάτες με λεφτά του ΔΝΤ") , στις εκλογές του Ιουνίου το δίλημμα "ποιόν θέλουμε Πρωθυπουργό? τον Σαμαρά που θα παίξει σκληρά τους Τροϊκανούς και δεν θα ξεπουλήσει την Ελλάδα, ή τον Παπαδήμο-Νο-2 τον οποίο προτιμά η Τρόϊκα και που θα χέζεται όταν τα τουρκικά F16 κόβουν βόλτες στο Αιγαίο λόγω ΑΟΖ" ο λαός θα ψηφίσει με σύνεση για αυτοδυναμία Σαμαρά.
    Στην τρικυμία, το καράβι θέλει καπετάνιο με "α_χίδια".
    Από την αρχαία ιστορία μας, ο Φίλιππος Β της Μακεδονίας, "'επαιξε" τους Έλληνες άλλοτε με διαπραγματεύσεις, άλλοτε με πόλεμο, άλλοτε με δόλο, άλλοτε με χρήμα. ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥΣ ΕΝΩΣΕ!

    • Dimitris avatar
      Dimitris @ Δημήτρης 04/05/2012 21:24:41

      Αγαπητέ συνονόματε, βάσεη του Συνταγματος μας, σε περιπτωση επαναληπτικών εκλογών πρωθυπουργος θα είναι ένας απο τους προεδρους των τριων ανωτερων δικαστηρίων, για να παραμείνει ο Παπαδήμος πρέπι να παρουσιαστεί στην Βολή και να πάρει ψηφο εμπιστοσύνης.

  13. unfair avatar
    unfair 04/05/2012 16:22:53

    Εάν τελικά οι "μυστικές" δημοσκοπήσεις επαληθευτούν, είναι ένα βήμα προς μια νέα μεταπολίτευση. Κ οι πολιτικοί, θα πρέπει να σεβαστούν την ψήφο του Έλληνα πολίτη.
    Δηλαδή, όχι άλλο κάρβουνο! Δουλειά κ όχι λαμογιά!
    Να εργαστούν κ να συνεργαστούν με γνώμονα το συμφέρον της πατρίδας μας! κ όχι των συμφερόντων των τραπεζιτών, ή κάποιας "προστατευόμενης" κάστας ανθρώπων.
    Αν πράγματι είναι τόσο "χρυσός" κ καλός ο Σαμαράς [που μόνο φωτοστέφανο δεν του έχει βάλει το antinews] ας βάλει στο τραπέζι όλους που θα είναι στην νέα βουλή κ να τα πει, όπως θα τα έλεγε κ στον καθένα μας. Κ βέβαια, να ακούσει ίσως κ μια άλλη σκέψη.
    Σε μια νέα μεταπολίτευση, δεν πρέπει να είμαστε δεξιά ή αριστερά. Πρέπει επιτέλους να 'χουμε νόμους που να τηρούνται, δεν γίνεται κάθε τρεις κ λίγο να τους αλλάζουμε για να βολευτούν "κάποιοι". Πρέπει να υπάρχει έλεγχος. Πρέπει να μπει μια τάξη! Αν κοιτάξετε γύρω σας, βλέπετε σκυθρωπά πρόσωπα κ αυτό γιατί η μπάλα τους έχει πάρει όλους!!! Αλλά, δεν τα "έφαγαν" όλοι!
    Η ετυμηγορία των εκλογών είναι κ θα είναι σωστή!
    Ελπίζω να την "διαβάσουν" σωστά όσοι κριθούν άξιοι για βουλευτές.

    • tak avatar
      tak @ unfair 04/05/2012 18:01:28

      Η στάση σας είναι unfair απέναντι στον κ. Σαμαρά... Σας ζήτησε τόσες φορές ο ίδιος να τον κρίνετε μετά, γιατί το κάνετε προκαταβολικά;
      [Και μια παρατήρηση αλληλεγγύης προς τη γλώσσα μας... Αφού ξέρετε γράμματα καλά, γιατί δεν τα γράφετε και όπως πρέπει; Δηλαδή ολόκληρα;]

      • juliet avatar
        juliet @ tak 04/05/2012 18:53:13

        tak,
        Είσαι λάθος .Το 2004 ο κόσμος πίστεψε και εξαπατήθηκε αυτό δεν το σβήνεις από τη μια στιγμή στην άλλη.
        Ο Σαμαράς είναι άνθρωπος ,είναι ο Ελληνας ,το θέμα είναι αν την επομένη κάνει την επανάσταση που πρέπει και ξεκινήσει από νέα βάση.Αλλοστε είναι υγιές να λέμε τη γνώμη μας .Οι καιροί είναι σκληροί ,οι εποχές δύσκολες και ο αγώνας επιβίωσης πολλές φορές αδυσώπητος.
        Και κάτι μην επικρίνεις κάποιον που γράφει με αίσθημα και αγωνία κάνει λάθη αλλά προσπαθεί να μη κάνει λάθη όσο αφορά την τύχη του.Αρκετά πληρώσαμε.
        :)

        • tak avatar
          tak @ juliet 04/05/2012 19:02:45

          Υπερβολική η αντίδρασή σας, σε μια παρατήρηση -ούτε καν σχόλιο- που έκανα με πολύ ευγενικό τρόπο. Δε μπορεί για την αναφορά αυτή να είμαι λάθος, δεν ήταν και τίποτα σπουδαίο ούτε απαξίωσα τον άνθρωπο.

          • juliet avatar
            juliet @ tak 04/05/2012 19:07:59

            Δεν σε μαλώσαμε ...απλά είπαμε ,μη είσαι απόλυτος.
            :( :(

          • tak avatar
            tak @ juliet 04/05/2012 19:13:41

            ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ: ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ 34% ΚΑΙ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΣΤΑΘΕΡΑ...

          • Dimitris avatar
            Dimitris @ tak 04/05/2012 21:27:00

            Στον επόμενο τόνο το ποσοστό θα είναι 35%, τακ
            στον επόμενο τόνο 36% τικ.....

      • unfair avatar
        unfair @ tak 04/05/2012 18:58:26

        @tak είστε παλιός αναγνώστης των antinews, ξέρετε πως έχουν γράψει πολλοί τις γνώμες τους κ τις σκέψεις τους κ σε άρθρα, που συχνά είχαν κριτική διάθεση προς τον Σαμαρά ...εγώ είμαι unfair!? Δεν συμφωνείται πως πρέπει επιτέλους ΟΛΟΙ οι βουλευτές να υπηρετούν το συμφέρον της πατρίδας μας; κ αν ακούγονται κριτικά τα λόγια μου προς τον Σαμαρά, είναι λογικό, ...στον Βενιζέλο να κάνω κριτική; ή στον Τσίπρα; Η κοινωνία είναι σχεδόν διαλυμένη. Έχουμε χορτάσει από λόγια. Όλοι όσοι εκλεγούν τώρα, θα κριθούν κ πολύ γρήγορα μάλιστα! Πράξεις χρειάζονται. [όσο για το κ / έχετε δίκιο, όμως η γλώσσα είναι ζωντανός "οργανισμός" που ενίοτε αλλάζει / κ για μένα το και έχει αλλάξει σε κ]

        • tak avatar
          tak @ unfair 04/05/2012 19:19:57

          Δεν έκανα ούτε σχόλιο ούτε παρατήρηση... Περισσότερο ήταν μια επισήμανση - λογοπαίγνιο σε σχέση με το δικό σας τίτλο και με δεδομένο πως αυτόν τον άνθρωπο, τον Αντώνη Σαμαρά, είτε τον έχουν αδικήσει κριτικά στο παρελθόν είτε τον κρίνουν a priori σήμερα. Το εκ των προτέρων θεωρώ άδικο, κατά τα άλλα δίκιο έχετε... Απολύτως... Και στο προηγούμενο σχόλιο και σ' αυτό που σας απαντώ. Δεν μπορείτε να φαντασθείτε πόσο πονάει για τη χώρα μας ο Αντώνης Σαμαράς και δε θα ήθελε ποτέ να τη ζημιώσει στο ελάχιστο. Να είστε καλά...

        • juliet avatar
          juliet @ unfair 04/05/2012 19:29:02

          !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
          :) :)

  14. jimmys avatar
    jimmys 04/05/2012 16:51:00

    ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ..... ΝΑ ΤΟΥ ΚΛΕΒΟΥΝ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΝΑ ΚΕΡΝΑΕΙ ΚΑΦΕΔΑΚΙ ΤΟΥΣ ΛΗΣΤΕΣ ..... ΑΦΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΜΕ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΤΟ ΣΠΑΣΟΚ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΤΟ 20-22% ΤΟΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΤΥΧΗΣ ΜΑΣ..
    ΚΑΛΑ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ....................

  15. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 04/05/2012 16:53:51

    Ο Spiegel σήμερα, στο ενδιαφέρον άρθρο "Εκλογές στην Ελλάδα: Το έθνος των ψηφοφόρων διαμαρτυρίας", της Julia Amalia Heyer:
    "Όποιος έχει μια τέτοια άρχουσα τάξη, δεν χρειάζεται άλλον εχθρό", δηλώνει ένας νέος και μορφωμένος ψηφοφόρος που θα ψηφίσει "κόμμα διαμαρτυρίας", αλλά δεν ξέρει άν θα είναι δεξιό ή αριστερό.
    Το άρθρο επιμένει ότι και στα νέα κόμματα που προέκυψαν από διασπάσεις, επικρατεί το παλιό πολιτικό προσωπικό: "Αυτό που διαχειρίσθηκε με αποτυχημένο και φαύλο τρόπο την οικονομία, το πελατειακό και διεφθαρμένο. Έχει αλλάξει μόνον φρασεολογία, χαιδεύει την οργή του κόσμου, μιλά με μεγαλοστομίες για άλλο μέλλον: Η επιλογή είναι μεταξύ παλιών γνώριμων από τα κατεστημένα κόμματα και παλιών γνώριμων από τα νέα κόμματα των διασπάσεων".
    "Τα λεγόμενα αντιμνημονιακά κόμματα δεν προσφέρουν πραγματικές προοπτικές".
    "Ο Π. Καμμένος, πρώην Υπουργός της ΝΔ, κατηγορεί τον αρχηγό της ότι είναι το αγαπημένο παιδί του Schäuble και διασπείρει αντιγερμανικά και αντιευρωπαικά αισθήματα".
    "Οι πολιτικοί μιλούν σαν αλχημιστές: "Είμαστε πλούσια χώρα, έχουμε ορυκτά, ήλιο, άνεμο". Αλλά δεν λένε συγκεκριμένα, ότι η χώρα πρέπει πρώτα να επενδύσει δις σε υποδομές και έρευνα, για να τα αξιοποιήσει".
    h**p://www.spiegel.de/politik/ausland/wahlen-in-griechenland-protest-gegen-den-harschen-sparkurs-der-troika-a-831233.html

  16. Β.Κ.Σ. avatar
    Β.Κ.Σ. 04/05/2012 16:54:50

    "Για τους ιστορικούς του μέλλοντος"

    Πρέπει να γίνει ξεχωριστή ανάρτηση το σχολιό σου.

  17. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 04/05/2012 17:10:09

    O Μπαντιού είναι φιλόσοφος εγνωσμένος και ενδιαφέρων. Αλλά αριστεριστής, όπως γράφεις. Στο βάθος ολοκληρωτικός. Προσωπικά, από μαρξιστές προτιμώ πολύ τον Σλοβένο Σλάβοï Ζίζεκ, που είναι κατά βάθος "ριζοσπαστικός μεταρρυθμιστής" και πιό κοντά στα αρχέτυπά μου: Αυστρομαρξισμό του Μεσοπολέμου, Ευρωκομμουνισμό με Μπερλινγκουέρ των seventies, Grüne (βορείως των Άλπεων) τώρα: "Ουτοπία δεν είναι η ιδέα πως θα μπορούσαμε να ζήσουμε σε έναν εντελώς διαφορετικό κόσμο, αλλά η ιδέα πως θα μπορούσαμε να ζήσουμε εντελώς διαφορετικά μέσα στον ίδιο κόσμο. Στον κόσμο του ευρώ δεν αρκεί πια μια «αισθητική επέμβαση», έγραφε ο Βόλφγκανγκ Μινχάου στους «Φαϊνάνσιαλ Τάιμς». Απαιτείται η μετάβαση σε ένα εντελώς διαφορετικό σύστημα. Η Ευρώπη είναι πεθαμένη, λένε πολλοί. Ναι, αλλά ποια Ευρώπη"; ρωτάει ο Ζίζεκ. Και δίνει την απάντηση: «Η μεταπολιτική Ευρώπη του συμβιβασμού με τις διεθνείς αγορές, η Ευρώπη που επανειλημμένα απορρίφθηκε με δημοψηφίσματα, η τεχνοκρατική Ευρώπη των Βρυξελλών. Ομως, όσο και αν αυτό μοιάζει ουτοπικό, υπάρχει ακόμη περιθώριο για μια άλλη Ευρώπη: Μια Ευρώπη που θα ξαναγίνει πολιτικοποιημένη και που θα στηρίζεται σε ένα κοινό πρόγραμμα χειραφέτησης, μια Ευρώπη στην οποία γεννήθηκε η αρχαία ελληνική δημοκρατία και η Γαλλική και η Οκτωβριανή Επανάσταση». Αυτά ο φιλόσοφος Ζίζεκ. Ζητούνται επειγόντως πολιτικοί της "ρεαλιστικής, συγκεκριμένης ουτοπίας". h**p://ecoleft.wordpress.com/2011/08/22/%CF%83%CE%BB%CE%B1%CE%B2%CF%8C%CE%B9-%CE%B6%CE%AF%CE%B6%CE%B5%CE%BA-%CE%B7-%CE%B5%CF%85%CF%81%CF%8E%CF%80%CE%B7-%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CE%B7-%CE%B1%CF%80%CE%AC%CE%BD%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7/

  18. Κατοικος εξωτερικου avatar
    Κατοικος εξωτερικου 04/05/2012 17:40:48

    Οι Γαλλοι κατοικοι σε αλλες χωρες ψηφιζουν και αποφασιζουν για το μελλον τους. Το ΠΑΣΟΚ και οι Αριστερες δυναμεις αρνηθηκαν να ψηφισουν τον νομο που εφερε ο Καραμανλης στην Βουλη ετσι ωστε να δοθει δικαιωμα ψηφου στους Ελληνες του εξωτερικου. Ετσι λοιπον τα αποτελεσματα των εκλογων θα κριθουν απο ψηφους επιρρεασμενους απο αντιμνημονικα συνθηματα και απο ακραιες δυναμεις που συνθηματολογουν χωρις προγραμμα χωρις γνωση αλλα με πολυ εμπαθεια. Η δε Βουλη χανει την ανανεωση απο καποιους νεους βουλευτες που εχουν την εμπειρια και την γνωση αφου δραστηριοποιουνται χρονια στο εξωτερικο. Οι Ελληνες δεν ειναι 10 εκ. Ειναι περιπου 20. Οι μισοι ψηφοφοροι κατοικουν στο εξωτερικο και πονουν την πατριδα πολυ πιο πολυ απο πολλους που κατοικουν στην στην Ελλαδα. Μακαρι να επικρατησει η κοινη λογικηκαι να ψηφισουν το σωστο κομμα που αυτη την στιγμη φαινεται να ειναι η ΝΔ. Αλλωστε μονο ο Σαμαρας εχει παρουσιασει ολοκληρωμνεο προγραμμα.

    • anonymous avatar
      anonymous @ Κατοικος εξωτερικου 04/05/2012 18:58:28

      Δεν έχουν καμιά δουλειά να ψηφίζουν άνθρωποι που δε ζουν στην Ελλάδα και να επηρεάζουν με την ψήφο τους τη ζωή αυτών που θα βιώσουν τις συνέπειες.

      Επισημαίνω επίσης δυο κινδύνους
      1) Πολλοί εξ αυτών είναι ανθέλληνες. Δηλ. μισούν την Ελλάδα
      2) Η άποψή τους διαμορφώνεται από δημοσιεύματα εφημερίδων του εξωτερικού, τα οποία στο 90% των περιπτώσεων είναι εκτός πραγματικότητας. (Σιγά δηλ. να μην ψηφίζει σε Ελληνικές εκλογές ο αναγνώστης της Bild)

      Και για την αντιγραφή:
      Ένας άλλος κάτοικος του εξωτερικού.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ anonymous 04/05/2012 19:49:44

        Δηλαδή τα δημοσιεύματα των εφημερίδων του εσωτερικού είναι εντός πραγματικότητας;
        Μη πώ για τα ραδιοκύματα που εκπέμπουν τα εγχώρια κανάλια !!!!
        Αχαχούχα.....

        • anonymous avatar
          anonymous @ Ο Θείος 04/05/2012 20:13:00

          Στο εσωτερικό φίλε ζεις την κατάσταση, δεν περιμένεις ούτε από τις εφημερίδες ούτε από τα κανάλια. Στο εξωτερικό θα διαβάσεις τις αθλιότητες στη Bild και της FAZ. Έχω ζήσει και ξέρω, έχω δει και τις μεταπτώσεις των Γερμανικών φυλλάδων, που εκτελούν συμβόλαια σε βάρος κρατών ανάλογα με τα Γερμανικά συμφέροντα.

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ anonymous 04/05/2012 20:31:23

            Έχω δεί και εξαιρετικά άρθρα δημοσιογράφων και πολιτικών σε Γερμανικές εφημερίδες. Που δεν βρίσκεις ίδιας ποιότητας σε Ελληνικές.
            Ψάξε τον εξαιρετικό δημοσιογράφο Günther Lachmann στην Welt. Τον Wolfgang Μünchau στον Spiegel και τους FT Deutschland.
            Για να μη πώ τους γνωστούς πολιτικούς νύν ή πρωην ή διανοουμένους (Siegmar Gabriel, Jürgen Trittin, Helmut Schmidt, Jürgen Habermas κτλ) με δημοσιεύσεις πρωτοσέλιδες στην Zeit, FAZ, SZ, Spiegel και αλλού.
            Παντού υπάρχουν διαφορετικές οπτικές και πολιτικές απόψεις. Μερικές φορές εντελώς διαφορετικές. Κυττάμε μόνον τα ζοφερά, αυτό είναι λάθος μας.

          • Προφήτης avatar
            Προφήτης @ Ο Θείος 04/05/2012 21:06:44

            Θείε, τις "λεπτές" αποχρώσεις των γραφομένων από τους Μιντσαου, Χαμπερμας, κ.α., κ.α., μπορούν να τις αντιληφθούν διανοούμενοι ή με κάποιο τρόπο μορφωμένοι.

            Δεν βρήκα ΟΥΤΕ έναν, μεσο, "λαϊκό" να πούμε, Έλληνα στη Γερμανία που να διαβάζει Ντι Τσάιτ.

            Δίκιο έχεις στο ότι υπάρχουν, αλλά έχει δίκιο στο ότι ΔΕΝ επηρεάζουν.

            Και το μέγιστο δίκιο του ανώνυμου είναι ότι στο εσωτερικό ΖΕΙΣ την κατάσταση.

            Θα σού θυμίσω τον Κούντερα : "Η γιαγιά μου στη Μοραβία, δεν περίμενε τις εφημερίδες ή την τηλεόραση (Σημ. τότε δεν υπήρχε, εννοεί εξωτερικούς από το άτομο παράγοντες) να τής πουν αν η οικονομική κατάσταση της χώρας είναι καλή. Ήξερε, αν η τσέπη της ήταν γεμάτη".

          • Ελληνας του Εξωτερικου avatar
            Ελληνας του Εξωτερικου @ Προφήτης 04/05/2012 22:14:50

            Ενω βρηκες πολλους Ελληνες στο εσωτερικο που διαβαζουν σοβαρες εφημεριδες. Ας γελασουμε
            Αν οι Ελληνες διαβαζαν δεν θα εδιναν τετοια ποσοστα στο ΠΑΣΟΚ και στα αλλα αποκομματα.

          • Προφήτης avatar
            Προφήτης @ Ελληνας του Εξωτερικου 05/05/2012 01:27:06

            Οι Έλληνες δεν ψήφιζαν με βάση τι διάβαζαν αλλά με βάση τι εισέπρατταν.

            Ο Ανδρέας αγόραζε την ψήφο τους με τα δανεικά που πληρώνουμε σήμερα.

            Αποδεικνύεις, αυτό που λέμε, ότι δεν έχεις αίσθηση της ελληνικής πολιτικής πραγματικότητας.

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ anonymous 04/05/2012 20:55:14

        anonymous, πολύ σωστά.

        Διαχρονικά, καταθέτεις θέσεις που στηρίζονται σε πραγματικότητες και όχι σε ιδεοληψίες.

        Ενώ οι περισσότεροι Έλληνες του εξωτερικού "πονάνε" για την Ελλάδα,
        α) πολλοί, ιδίως όσοι λείπουν μεγάλο διάστημα, έχουν εντελώς εσφαλμένη εικόνα για τη χώρα, έχοντας μείνει, σαν σε "παγωμένο" καρρέ, στην κατάσταση που επικρατούσε όταν έφυγαν, η δε εικόνα τους αυτή "επικαιροποιείται" από ανταποκρίσεις της συμφοράς
        β) μια μερίδα, πρακτικά, είναι όπως λες ανθέλληνες, κάποιοι από "μίσος" που η Ελλάδα "δεν τούς χώρεσε" στην προσωπική προκοπή.

        Πρέπει όμως να βρεθεί ένας τρόπος έκφρασης γι' αυτούς.
        Ίσως η εκλογή ενός παράλληλου Κοινοβουλίου με διπλό ρόλο
        1) με αποφασιστικό χαρακτήρα στα θέματα που τους αφορούν
        2) αντίστοιχα, ως ελληνική αντιπροσωπεία στις χώρες που κατοικούν.

        Κι αυτά βέβαια είναι θεωρητικά σχήματα, οι ελληνικές κοινότητες του εξωτερικού σφάχηκαν μεταξυ τους...

        • Ελληνας του Εξωτερικου avatar
          Ελληνας του Εξωτερικου @ Προφήτης 04/05/2012 21:56:22

          Λυπαμαι για τα σχολια σας.
          Ο Ελληνας του εξωτερικου ποναει ισως πιο πολυ απο εσας την Ελλαδα.
          Και..υπαρχουν πολλοι αξιολογοι που δοξαζουν την Ελλαδα.
          Εγω δεν εχω δει κανεναν να μισει την χωρα του. Ας παραδειγματιστουμε απο αλλα εθνη και
          ας παρουμε μερικα καλα απο αυτους.
          Οσον αφορα εμενα που σπουδασα στην Ελλαδα, που υπηρετησα 26 μηνες, που πληρωσα
          για παρα πολλα χρονια τους φορους μου ΔΕΝ δεχομαι κριτικη του αν δικαιουμαι να
          ψηφισω η οχι.
          Τελος δεν δεχομαι οι Βουλγαροι μεχρι τους Αμερικανους να ψηφιζουν στον τοπο
          Διαμονης τους αλλα οι Ελληνες λογω ΠΑΣΟΚ να αδυνατουν.
          Δεν δεχομαι οι Ισραηλινοι να υποστηριζουν την χωρα τους και οι Ελληνες να εχουν τετοια αποψη.

          Αυτο δεν το ηθελε το ΠΑΣΟΚ και οι αριστερες δυναμεις για να μη χασουν τους πελατες τους
          Στην Ελλαδα και την κομματικη τους δυναμη.
          Μακαρι ο Σαμαρας τον οποιον πιστευω να επαναφερει το θεμα

          • Προφήτης avatar
            Προφήτης @ Ελληνας του Εξωτερικου 05/05/2012 01:13:55

            Έλληνα του εξωτερικού
            Η αλήθεια δεν ωραιοποιείται.
            Υπάρχει μια μικρή μερίδα Ελλήνων στηνΑλλοδαπή που νοιώθουν έτσι.
            Αυτό δεν στιγματίζει την μεγάλη πλειοψηφία των εκπατρισμένων μας που λειώνουν από νόστο και είναι δυο φορές Έλληνες.

            Το να εξάγει κάποιος γενικά συμπεράσματα με βάση τον εαυτό του οδηγεί σε σφάλματα.
            Κι εγώ δεν ψήφισα ποτέ ΠΑΣΟΚ αλλά κάποιοι το ψηφίζουν και κυβερνάει 31 χρόνια.

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ Προφήτης 04/05/2012 22:58:59

          Αγαπητέ Προφήτη,
          ως Ελληνας του εξωτερικού επί αρκετά χρόνια, "πονούσα" τότε, διότι δεν βρισκόμουν στην πατρίδα μου (νόστος + άλγος).
          Από τότε που επέστρεψα οριστικά (πάνε 15 χρόνια και κάτι), πονώ διότι η πατρίδα μου, στην οποία ζώ, βρίσκεται στην κατάσταση που βρίσκεται. Δεν βρέθηκε τώρα.
          Και στις 2 φάσεις είχα, νομίζω, την ίδια αγωνία, άν και δεν είχα ακριβώς ίδια ενημέρωση.
          Οι Ελληνικές κοινότητες, ναί, σφάζονταν για τα κομματικά. Αλλά δυό μέρες μετά, έψηναν όλοι μαζί αρνί και γλεντούσαν για το Πάσχα.
          Ναί, οι περισσότεροι Έλληνες Bild διάβαζαν. Και τους Γερμανούς φίλους τους, μεταξύ σοβαρού και αστείου, "γουρουνάδες" τους ανέβαζαν και "λουκανικοφάγους" τους κατέβαζαν. Αλλά κάθε φορά που άκουγαν ή διάβαζαν στα Γερμανικά κάτι καλό για την Ελλάδα, καμάρωναν σαν παιδιά που είχαν νικήσει στο σχολικό πρωτάθλημα.
          Και με όσους σημερινούς απόδημους Έλληνες έχω επαφή, όλοι ανεξαιρέτως "πονούν" συναισθηματικά για τη σημερινή κατάσταση της χώρας μας. Άν και οι πολιτικές απόψεις τους διαφέρουν.
          Ο Καβάφης δίκαια λέει:
          "Έτσι που τη ζωή σου ρήμαξες εδώ
          στην κώχη τούτη την μικρή, σ’ όλην την γη την χάλασες".

          • Ελληνας του Εξωτερικου avatar
            Ελληνας του Εξωτερικου @ Ο Θείος 05/05/2012 00:06:15

            Ευχαριστω "Θειε"

  19. Lichnee avatar
    Lichnee 04/05/2012 18:09:09

    Αν και είμαι βέβαιος ότι θα "φάω" κράξιμο,έχω να πω το εξής:
    Προτιμώ να δω στη βουλή τους νεοναζί της ΧΑ παρά:
    -Τη Ντόρα που προσπάθησε να ξεπουλήσει Κύπρο (σχέδιο Ανάν) και Μακεδονία (υπόγειες κινήσεις στο Βουκουρέστι) και που τώρα επιχειρεί να συμπράξει με το Τουρκικό προξενείο για να "φουσκώσει" ποσοστά της.
    -Τους οικολόγους πράσινους που αποκαλούν τα Σκόπια "Μακεδονία" και ζητούν μνημείο στον Κεμάλ στη Θεσσαλονίκη.
    -Το Λ.Α.Ο.Σ. που κύρηξε αμοραλισμό σε όλα τα επίπεδα και του οποίου οι "κωλοτούμπες" μείνανε ιστορικές.Όπως ιστορικός έμεινε ο ρόλος του στην ψήφιση του 1ου μνημονίου σαν Λ.Α.γ.Ο.Σ. του συστήματος ΠΑΣΟΚ-ΔΝΤ.
    -Τον Μάνο που ζητά την πλήρη κατάργηση κάθε παροχής πρόνοιας από το κράτος και την πλήρη νεοφιλελευθεροποίηση της Ελλάδας.

    Το ζητούμενο βέβαια είναι να μείνουν έξω όλοι αυτοί και να έχει αυτοδυναμία η ΝΔ με ηγέτη έναν Έλληνα πάνω από όλα,έναν άνθρωπο που μας ενέπνευσε να ξεροσταλιάσουμε έξω από κομματικά εκλογικά κέντρα αν και βαθειά πικραμένοι από την παράταξη μας για να καθαρίσουμε πρώτα από όλα το σπίτι μας,τον άνθρωπο που ακόμα μας εμπνέει να στηρίξουμε (με βαρειά καρδιά πλέον,δεν το κρύβω) την παράταξη της ΝΔ,τον Αντώνη Σαμαρά.

    Καλή ψήφο σε όλους σας.Και προσοχή,δεν είναι μόνο η υπογραφή και κάτι άλλο που προσέχουμε που να βάλουμε αλλά και η ψήφος μας.Ειδικά τωρα που η ιστορία μας κοιτάει.

    Αντάμωση μετά τις εκλογές,ελπίζω με την αυτοδυναμία.Με τη βοήθεια του Θεού και την συνετή ψήφο όλων θα τα καταφέρουμε!

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Lichnee 04/05/2012 19:52:40

      Θα τρέχετε και θα ψάχνετε, άν ό μή γένοιτο γίνει η πατάτα. Αλλά τι να βρείτε;
      Στους κοψοχέρηδες δίνω κάποια ελαφρυντικά. Στους τροχονόμους τρελών ναζιστών, τι ελαφρυντικά να δώσω;

      • juliet avatar
        juliet @ Ο Θείος 04/05/2012 19:57:42

        Θείε,
        όλα στη ζωή είναι ρίσκο....βέβαια αυτό θα είναι ΤΟ ρίσκο.
        :)

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ juliet 04/05/2012 20:07:08

          Άχ juliet, κάποιοι θα γελάνε με το τζερτζελέ, στην πρώτη συνεδρίαση της Βουλής των Ελλήνων, ωιμέ. Με τα Sieg Heil!! και τις τεντωμένες οριζόντια παλάμες.
          Του λόγου μου θα ρίχνω μούτζες.
          Και θα κλαίω.
          Παίζουμε εν ου παικτοίς. Άντε μη πώ, τι ακριβώς παίζουμε!

          • Lichnee avatar
            Lichnee @ Ο Θείος 05/05/2012 00:57:34

            Θειο,συμφωνω με το "Παίζουμε εν ου παικτοίς." ομως εδω ειναι το the greatest of two evils οπως λενε οι Αγγλοσαξωνες.Ελπιζω ο λαος να φωτισθει και να προτιμησει το μικροτερο κακο.

  20. GEORGE TZAFESTAS avatar
    GEORGE TZAFESTAS 04/05/2012 18:21:46

    ...το θεμα που θα προκυψει ειναι οτι το ταψι με τις καυτες πατατες αναγκαστηκα πρεπει (στο σεναριο οτι θα παμε σε εκλογες 10 Ιουνιου)να τι ς μοιρασει ....
    (ΛΙΣΤΑ) Ο ΑΝΤΩΝΗΣ.Τοτε αρχηζουν ΤΑ ΕΣΣΩΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ...Ομως ο αρχηγος εχει φαει και ο ιδιο 15 πετρινα χρονια και δεν τον φοβαμαι.
    ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΑΝΤΩΝΗ.
    ΖΕΦΣ

  21. Γιάννης Στ. avatar
    Γιάννης Στ. 04/05/2012 18:33:33

    Αν το αποτέλεσμα είναι τύπου 26-22 για ΝΔ και ΠΑΣΟΚ, τότε θα σημαίνει ότι και τα δυο κόμματα εισπράτουν σχεδόν την ίδια ευθύνη για την κατάσταση της χώρας και ότι ο κόσμος ζητάει συγκυβέρνηση. Θα σημάνει επίσης, και το ότι το έθνος είναι διχασμένο στους υπέρ και στους κατά του μνημονίου.

  22. juliet avatar
    juliet 04/05/2012 18:56:30

    Χωρίς λόγια!!!!!!!!!!!!
    :) :)

  23. Pluto avatar
    Pluto 04/05/2012 19:27:36

    Θα είναι τραγικό λάθος 4 ακόμη βδομάδες με Παπαδήμο!
    Μόνο ολιγιφρενείς μπορούν να υπολογίζουν ότι επειδή θα είναι ο Παπαδήμος αυτός που θα πάρει τα προ-αποφασισμένα μέτρα του Ιουνίου, δεν θα υπάρξουν καταλυτικές επιδράσεις στο αποτέλεσμα των εκλογών της 10ης ή 17ης Ιουνίου!
    Αλλωστε, μέχρι τότε ίσως έχουμε υποστεί ανεπανόρθωτες ζημιές στο θέμα της ΑΟΖ!Μεσολαβεί (21/5) καί η Σύνοδος Κορυφής του ΝΑΤΟ στο Σικάγο, όπου Τούρκοι (καί Σκοπιανοί) θ` αλωνίζουν καί η Ελλάς θα "εκπροσωπείται" από τον ομιλητικό Λουκά ή ..τον Πικραμένο!
    Κατα την γνώμη μου χρειάζεται υπηρεσιακή Κυβέρνηση, όχι από Προέδρους Ανώτατων Δικαστηρίων αλλά από ανθρώπους με πολιτική στόφα,που θ` αντισταθούν σε πιέσεις καί των δανειστών καί των γειτόνων! Στο χέρι του Σαμαρά να την επιβάλει μιά τέτοια Υπηρεσιακή Κυβέρνηση 12 ατόμων ευρείας αποδοχής!

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Pluto 04/05/2012 20:01:32

      Εδώ γίνεται χαμός με το δικό μας τρύπιο μπατίρ-τσαντίρ, και μερικοί ασχολούνται με τη Σύνοδο Κορυφής του ΝΑΤΟ, με το Σικάγο, με Τούρκους και ...Σκοπιανούς.
      Όταν σουτάρουμε το πέναλτι στην εξέδρα, την πληρώνουν οι διερχόμενες μπεκάτσες. Δηλαδή οι πολίτες χωρίς κολλήματα.
      Ούτε Παπαδήμος, ούτε υπηρεσιακή: Ότι πεί ο λαός, ΠΟΛΙΤΙΚΗ κυβέρνηση με τους συσχετισμούς που αυτός ορίσει. Αυτοδύναμη, δικομματική η πολυκομματική.
      Να το πώ αλλοιώς: Θα είναι κυβέρνηση με πρώτο (ή και μόνο - δύσκολα) κόμμα ΝΔ. Και με Γάλλο πρόεδρο σοσιαλιστή σύμμαχο. Άν σε λίγο προστεθεί και Γερμανός του SPD, όλοι μαζί θα τα γ**ήsουmε τα πρέκια της Ευρωδεξιάς, χε χε.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Ο Θείος 04/05/2012 23:09:51

        Και μέχρι τότε, πού θα έχουν πάει οι μισθοί; Οι φόροι; Οι άνεργοι;

        Βέβαια, τον Κουβέλη και την παρέα του που αμπελοφιλοσοφούν στη "Βιβλιοθήκη", ποσώς τους ενδιαφέρουν τέτοια banal ερωτήματα...

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ Αυριανιστής 04/05/2012 23:33:58

          Αύριο "βγαίνει" ο Ολλάντ. Έκλεισε. Και ο Μπαιρού τον υποστηρίζει.
          Άν σε συνεργασία με τον Ραχόι, τον Μόντι και τους Ιρλανδούς (δημοψήφισμα στις 13) επιβάλλει στο CDU άμεσο αναπτυξιακό σκέλος μέσω project-Eurobonds σύν αλλαγή του ρόλου του EFSF - να δανείζει απευθείας τράπεζες και όχι να μετατρέπεται το ιδιωτικό χρέος σε δημόσιο, θα γίνει ανατροπή πολιτικής.
          Εναλλακτικές λύσεις άλλες;

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ Αυριανιστής 04/05/2012 23:42:17

          Για τις Ελληνικές μόνον τράπεζες χρειάζονται 25 δις που αυτή τη στιγμή με την παρούσα ρύθμιση περιλαμβάνονται στο Ελληνικό δημόσιο χρέος, επειδή ο EFSF θα δανείσει το Ελληνικό δημόσιο για να τις ανακεφαλαιοποιήσει. Είναι 12 % του ΑΕΠ.
          Άν ανακεφαλαιοποιήσει απευθείας ο EFSF θα αφαιρεθούν αμέσως 25 δις από το δημόσιό μας χρέος.
          Όσο για την Ισπανία, θα γίνει ....οικονομία turbo, ανατρέποντας τις ισορροπίες στην Ευρωζώνη. Αλλά χρειάζεται 250 δις για τις τράπεζές της, δηλαδή ένα παχύ Eurobond.

  24. sok avatar
    sok 04/05/2012 20:08:25

    ΣΚΕΦΤΗΤΕ ΤΟΝ ΛΑΖΟΠΟΥΛΟ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΡΩΠΑ ΝΑ ΦΩΝΑΖΟΥΝ..... ΑΒΡΑΜΟΟΟΟΟΟΠΟΥΛΙΙΙΟΟΟΟΣΣ!!!!!!!!! ΚΑΗΜΕΝΕ ΑΝΤΩΝΗ ΤΙ ΤΡΑΒΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΟΥ!!!!

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ sok 05/05/2012 13:23:17

      ΦΙΛΕ ΑΛΛΟΙΜΟΝΟ ΜΑΣ ΑΝ ΨΗΦΙΖΑΜΕ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΤΙ
      ΜΑΣ ΛΕΕΙ η ΟΧΙ Ο ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ!!!!!!!!!

  25. Observer avatar
    Observer 04/05/2012 20:26:40

    Δυστυχώς, ο ελληνικός λαός θα ψηφίσει όπως επιθυμούν η Μέρκελ και ο Σόιμπλε. Θα επικρατήσει πολυδιάσπαση, ώστε οι δανειστές μας εφαρμόζοντας τη μέθοδο που κληρονόμησαν από τους Ρωμαίους, το "διαίρει και βασίλευε", να κάνουν ό,τι θέλουν. Θυμάμαι το Φεβρουάριο δημοσκοπήσεις της Public Issue με τη ΝΔ στο 30,5% και 32%. Εάν γίνονταν εκλογές τότε, ο Σαμαράς θα έφτανε να πάρει 45% και να έχει 180 βουλευτές πάνω κάτω. Αλλιώς θα μιλούσε με τους δανειστές μας. Με την πολυδιάσπαση και γνωρίζοντας ότι ο Έλληνας ψηφοφόρος δεν επιβραβεύει προγράμματα του επομένου αλλά τιμωρεί τον προηγούμενο, θα πετύχουν ό,τι θέλουν οι δανειστές...

  26. o deksios avatar
    o deksios 04/05/2012 20:30:52

    Ο Σαμαρας το βραδυ της Κυριακης πρεπει απλα απ' το Ζαππειο να ανακοινωσει οτι οι επαναληπτικες εκλογες θα γινουν 10 ιουνη..
    ο,τιδηποτε αλλο, και δη διαπραγματευσεις με το πασοκ, με τα μμε να τσιριζουν, θα ειναι καταστροφικο

  27. dikefalosaitos avatar
    dikefalosaitos 04/05/2012 23:43:24

    Γράψε "ο Χίτλερ ήταν δολοφόνος των λαών" και μετά συνεχίζουμε.

  28. Lichnee avatar
    Lichnee 05/05/2012 00:53:59

    dikaios7,μπορει να ειπα πριν οτι σας προτιμω απο καποιους αλλους,για τους λογους που ανεφερα,αλλα μη τραβας την τυχη σου.
    Οσοι εχουν μνημη που φτανει οχι στο μακρυνο 1982 αλλα στο πολυ κοντινο 2009 ξερουν τι αντιπροσωπευει η ΧΑ.
    Αληθεια,το wolfsengel (1988-2005) γιατι το αλλαξατε απο συμβολο?Επειδη δεν εχει σχεση με ναζισμο?Και μην ακουσω τη γνωστη μ@λακια με τη ρουνα και το μαιανδρο,ουτε τις πατατες για το δεξιοστροφο αγκυλωτο σταυρο.
    Το 2007 το περιοδικο "Χρυση Αυγη" (τευχος 132) δεν ειχε τον Hess εξωφυλο?
    Ποσα τευχη ειχαν το Hitler εξωφυλο στα 30 χρονια που κυκλοφορει?Ποσα η "Αντεπιθεση"?
    H XA δεν εστειλε συλλυπητηριο επιστολη στη χηρα του στρατηγου Degrelle to 1994?
    h*p://2.bp.blogspot.com/-HJkbijhN_gU/T2ANpAbHWnI/AAAAAAAABLE/8KoB6-KOkmQ/s1600/prd-XA_30-06-1994_Degrelle2.jpg
    Το 2005 δεν ηταν αυτο το εξωφυλο?
    h*p://2.bp.blogspot.com/-xFXdmod2kCM/T167IqKuoZI/AAAAAAAABG8/YHbLyjJxvho/s1600/periodiko-xa-a.t.-122-ioun-ioul-2005.jpg
    Στο αυτο τευχος δεν αναφεροταν οτι "εμεις δεν γιορταζουμε τιποτα" σχετικα με τους εορτασμους για τη νικη των συμμαχων?
    Τι λες τωρα?Να συνεχισω να βαζω κι αλλα?Ενα googlαρισμα πειθει τον οποιονδηποτε.Τουλαχιστον μην κρυβεστε.Ο καθενας δικαιουται την αποψη του ακομα και αν αυτη προκαλει το κοινωνικο συνολο.Και πιστεψε με,ακομα και 70 χρονια μετα ειναι προκληση να πας στα Καλαβρυτα φορωντας αγκυλωτους σταυρους ειτε δεξιοστροφους,ειτε αριστεροστροφους.Ορισμενα πραγματα δεν ξεχνιουνται.Αλλα ξεχασα,"Κατακτητες ηταν οι Γερμανοι,πολεμο ειχαμε,ηταν επομενο να συμβουν αυτα." γραφει το περιοδικο "Χρυση Αυγη" το 1994.
    h*p://1.bp.blogspot.com/-K1BHZ_Wl3-U/T2E_sCnmAzI/AAAAAAAABNg/defg3elzkJU/s1600/periodiko-xa-a.t.-64_15-07-1991-%2811c%29.jpg
    Και κατι ακομα.Το να κρυβεσαι δε σου δινει πλεονεκτημα αλλα σε κανει αναξιοπιστο στα ματια του κοσμου.Το θαρρος της γνωμης σου δινει πλεονεκτημα.

    -Συγχωρηστε το ατονικο μου,αλλα ειναι δυσκολο απο tablet να βαζεις τονους καθως πρεπει να κανεις παρατεταμενο tap και αργει ΠΑΡΑ πολυ.

    -Τα url ειναι απο το Jungle report στο αρθρο:"Φακελος Χρυση Αυγη"

    • Lichnee avatar
      Lichnee @ Lichnee 05/05/2012 01:12:39

      Α,και κατι τελευταιο που θυμηθηκα μετα.
      Το συνθημα "Αιμα-τιμη,Χρυση Αυγη" ποση σχεση εχει με το Blut und ehre που φωναζαν τα SA?Οσοι ξερουν γερμανικα καταλαβαινουν.

  29. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 05/05/2012 02:09:48

    Για δείτε που η φυλλάδα-σύμβολο της διαπλοκής αποφάσισε να παραστήσει την... αντιμνημονιακή: h**p://www.tovima.gr/opinions/article/?aid=456171&h1=true

  30. EVANGELOS avatar
    EVANGELOS 05/05/2012 06:35:32

    "Εξάλου, μέχρι τις επόμενες εκλογές του Ιουνίου, θα έχουμε Κυβέρνηση Παπαδήμου, άρα τα νέα μέτρα θα αποφασιστούν χωρίς πρόβλημα..."

    Δεν ισχύει αυτό που λες ... μετά τις εκλογές δεν μπορεί η υπηρεσιακή κυβέρνηση να ψηφίσει τίποτα ...

    η Βουλή θα έχει διαλυθεί ... μετά την ορκομωσία των νέων βουλευτών για να κατατεθεί οποιδήποτε ΝΕΟ νομοσχέδιο πρέπει πρώτα να υπάρξει πρωθυπουργός που να λάβει ψήφο εμπιστοσύνης ... μετά τις εκλογές ο Παπαδήμος δεν μπορεί να φέρει τίπορα προς ψήφιση αφού δε θα έχει πια τη δεδηλωμένη !!!

    • Δημήτρης avatar
      Δημήτρης @ EVANGELOS 05/05/2012 14:43:59

      Ρε παιδιά, για να καταλαβαινόμαστε. ΔΕΝ είπα "Πρωθυπουργό Παπαδήμο" για το μεσοδιάστημα, είπα "Κυβέρνηση Παπαδήμου": οι τωρινοί υπουργοί θα παραμείνουν, και προεδρικά διατάγματα θα περάσουν οτιδήποτε χρειαστεί να γίνει έως τον Ιούνιο. Κατά την άποψή μου, ο Σαμαράς ΔΕΝ πρέπει να δεχτεί ΟΥΤΕ συγκυβέρνηση, ούτε ψήφο ανοχής από το ΠΑΣΟΚ. Ψήφος ανοχής, θα είναι μεγάλη παγίδα. Αν δεν έχει αυτοδυναμία με ΛΑΟΣ/Ντόρα/αποσκιρτήσαντες (Καμμένου κλπ), θα πρέπει αμέσως να παραδώσει την "εντολή" στο επόμενο κόμμα. Μετά, πάει φορτσάτος για εκλογές Ιούνιο: ΤΟΤΕ η ενωμένη κεντροδεξιά θα έχει αυτοδυναμία.

  31. EVANGELOS avatar
    EVANGELOS 05/05/2012 06:45:18

    εμένα πάλι μου φαίνεται ΠΟΛΥ θετική εξέλιξη αν τα πράγματα γίνουν όπως περιγράφονται στην αρχική ανάρτηση ... καμία αυτοδυναμία , διάλυση πασόκ , ψηλά ο Συν , εκτός δύση , λάος κλπ

    για να έχουμε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ τέλος της μεταπολίτευσης δεν πρέπει πρώτα να έχουμε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ δέιγμα λαικής βούλησης που να την "τελειώνει" ???

    μετά θα δούμε τις πραγματικές προθέσεις και δυνατότητες του καθενός ...

    θα δούμε

    αν και πόσο ριζισπάστης είναι ο Σαμαράς
    αν και πόσο 7ψυχο είναι το πασόκ
    αν και πόσο κυβερνήσιμος είναι ο Συν
    αν και πόσο θα βοηθήσουν τους ανυπεράσπιστους Έλληνες οι ναζιστές
    αν και πόσο είναι χρήσιμο το ΚΚΕ στους λαικούς αγώνες
    αν και πόσο είναι ανεξάρτητος ο Καμμένος
    αν και πόσο είναι ευρωπαική η Δημαρ κλπ κλπ
    κλπ κλπ

    μακάρι να είναι έτσι τα αποτελέσματα γιατί με το τωρινό μπάχαλο είναι "μικροί μεγάλοι στο καφενείο" και όλοι λένε και από 1 εξυπνάδα ... για να δούμε μετά ΠΟΙΟΙ θα επιβεβαιώσουν τις προσδοκίες και θα αντέξουν στο "αντρικό" πλέον παιχνίδι

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.