#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
25/02/2010 20:12
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι μάσκες των αυλικών του 4ου Ράιχ έπεσαν

Του Ρεπόρτερ

Δύο άρθρα που δημοσιεύτηκαν σε δύο από τις μεγαλύτερες εφημερίδες της χώρας αποδεικνύουν ότι ο φιλογερμανισμός αποτελεί τμήμα του DNA κάποιων διαχρονικών εγχώριων συστημάτων εξουσίας στην πολιτική, στον Τύπο και στους κόλπους της οικονομικής ελίτ. Στην Ελλάδα αν και υπήρξε Ρωσικό, Αγγλικό και Γαλλικό κόμμα, δεν χρειάστηκε ποτέ να δημιουργηθεί Γερμανικό. Η Αγία Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία είχε φροντίσει πάντοτε να καθιστά αντιληπτή, έστω και διακριτικά την παρουσία της.

Στη χρονική συγκυρία που η Ελλάδα δέχεται εντονότατες πιέσεις και επιθέσεις από την γερμανική κυβέρνηση και τον εντεταλμένο γερμανικό Τύπο οι ελληνικές εφημερίδες «Η Καθημερινή» και «Το Βήμα» άγχονται για το σφοδρό κύμα αντιδράσεων που έχει ξεσπάσει εντός του εγχώριου πολιτικού συστήματος, αλλά και στους κόλπους της ελληνικής κοινωνίας. Πιέζουν έτσι με τον τρόπο τους το πολιτικό σύστημα και τους πυρήνες της αντίστασης στην γερμανική επίθεση, να δεχτούν το πακέτο που προτείνει η Γερμανία για, δήθεν, έξοδο από την οικονομική κρίση που βιώνει η χώρα.   

Η «Καθημερινή» υπερτονίζει στην πρώτη σελίδα της έκδοσης της 24ης Φεβρουαρίου 2010 ότι η Ελλάδα βρίσκεται «Στα πρόθυρα άκριτου λαϊκισμού κατά της Γερμανίας».  Προφανώς η ιστορική (με όλη τη σημασία της λέξεως) εφημερίδα ήθελε να αναφερθεί σε «άκρατο» και όχι σε «άκριτο» λαϊκισμό, το οποίο βέβαια δεν στέκει. Εξ’ άλλου ο οποιοσδήποτε «Γερμανός» θα μπορούσε να υποπέσει σε αυτό το σφάλμα.

Το «Βήμα» σε ένα εξίσου με εκείνο της «Καθημερινής» κατευθυνόμενο και ρηχό άρθρο χαρακτήρισε τη διαμαρτυρία του Προέδρου της ελληνικής βουλής κου Φίλιππου Πετσάλνικου προς τον Γερμανό Πρέσβη στην Αθήνα για τα εμετικά δημοσιεύματα των γερμανικών περιοδικών, όπως του Focus «Απόπειρα φίμωσης»!!!

Βέβαια η ευαισθησία των δύο συγκεκριμένων εφημερίδων δεν υπήρξε το ίδιο μεγάλη, όταν η Ελλάδα επί μήνες δεχόταν και ανεχόταν τα υποτιμητικά σχόλια των ΜΜΕ της Γερμανίας. Πως θα μπορούσε άλλωστε όταν η σχέση κάποιων «θεσμικών» εκδοτικών συγκροτημάτων, με τα γερμανικά συμφέροντα είναι οργανική. Την ειδική σχέση εγχώριων «διαμορφωτών» της κοινής γνώμης με την Γερμανία θα αναζητήσει κανείς … δεκαετίες πριν.   

Σήμερα η Γερμανία έχει χάσει το πολιτικό παιχνίδι στην Ελλάδα, υπό την έννοια ότι δεν ελέγχει πλήρως το πολιτικό σύστημα, όπως συνέβη τουλάχιστον τις δύο προηγούμενες δεκαετίες (Βλέπε «Το Χαμένο Παιχνίδι της Γερμανίας»). Οι υποτακτικοί του 4ου Ράιχ δεν κατάφεραν να κυριαρχήσουν στα κόμματα εξουσίας και οι κονδυλοφόροι υποστηρικτές των γερμανικών συμφερόντων, οι οποίοι αξιοποιούν τα προϊόντα υποκλοπών ως πληροφορίες για να συντάσσουν τα κείμενα των ρεπορτάζ τους ακολουθούν αργά, αλλά σταθερά των δρόμο της απαξίωσης. Ο ρόλος γερμανικών κολοσσών όπως η SIEMENS έχει αποκαλυφθεί, όπως έχουν αποκαλυφθεί οι εγκέφαλοι της διάβρωσης του ελληνικού πολιτικού συστήματος που κατέστησε την Ελλάδα γερμανικό προτεκτοράτο, ενώ, βέβαια, το γερμανικό κράτος να έχει αποζημιώσει ποτέ την Ελλάδα για τις θηριωδίες των Ναζί.  Αλλά στην Ελλάδα υπάρχει πάντοτε η ισχυρή παράδοση των … Γερμανοτσολιάδων, οι οποίοι επί δεκαετίες μεγαλούργησαν και προϋπήρξαν βέβαια του 3ου Ράιχ.

 Από τα χρόνια του Όθωνα, μέχρι την μικρασιατική καταστροφή, από την αδίστακτη δράση των Γερμανοτσολιάδων και των «ελληνικών» κυβερνήσεων στα χρόνια της Κατοχής μέχρι τη Φρειδερίκη, από τον «κύκλο της Φρανκφούρτης» μέχρι το σκάνδαλο με τα Μαύρα Ταμεία της SIEMENS, από τη διακυβέρνηση Σημίτη μέχρι το ξεπούλημα της Deutsche Telecom στον ΟΤΕ  ο κοινός παρονομαστής είναι ένας: γερμανικός παράγοντας.

Σήμερα η ιστορία επαναλαμβάνεται. Δεν είναι δύσκολο να εντοπίσει κανείς τους σύγχρονους συνεργάτες των Γερμανών, έστω και αν κρύβονται πίσω από την ανωνυμία, έστω και αν κρύβονται πίσω από ψευδώνυμα. Εξ’ άλλου προϋπήρχαν.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. neotera avatar
    neotera 25/02/2010 20:39:35

    Δε μου λες μάστορα... Ποιά γλώσσα προσπαθούν να επιβάλουν οι πολιτικοί και οι "νταβάδες" στους έλληνες με το ζόρι 15 χρόνια τώρα ? Σήμερα από πού πήραν γραμμή όλα τα κανάλια και οι τηλεκανίβαλοι να χτυπούν αλύπητα τη Γερμανία ? Ποιό νόμισμα στέκεται απέναντι απ' το δολάριο και εκτινάχθηκε όταν βούλιαζαν ΗΠΑ κι αγγλετέρα ? Ο ΓΑΜΑΠ τι εθνικότητας είναι ?

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ neotera 25/02/2010 20:58:29

      Πες τα neotera, συμφωνώ απολύτως!
      Την κυβέρνηση του GAP τη συμφέρει η "αντιγερμανική" εκστρατεία, για πολλούς και διάφορους λόγους. Και ξεπλένονται από τη μομφή του εθνομηδενισμού συσπειρώνοντας την πλέμπα σε ένα χαζο-εθνικισμό προς λάθος κατεύθυνση, και το πακιστανο-λαθρονομοσχέδιο θα το περάσουν αβρόχοις ποσί και τα συμφέροντα της Αμερικής εξυπηρετούν.
      Σε λίγο θα νομίσουμε ότι ζούμε στη Γαλλία του 1870, όταν η Πρωσσία της άρπαξε την Αλσατία και τη Λωρραίνη!
      Εγώ την Αθήνα από Ασιάτες την βλέπω να έχει καταληφθεί, Γότθους δεν βλέπω πουθενά.

    • αχαβαχ avatar
      αχαβαχ @ neotera 25/02/2010 21:04:08

      Μάρκο, δεν τους βλέπεις, αλλά κατά πάσα πιθανότητα μπαίνεις στο internet με κυκλώματα που τους ανήκουν.

    • anonymous avatar
      anonymous @ neotera 25/02/2010 21:06:42

      Και τι έκανε η Γερμανία για όλα αυτά;
      Έβαλε τα χέρια της κι έβγαλε μόνη της τα μάτια της. Αντί να πει ωραία κρίση να δούμε τι θα κάνουμε με 5 κωλοεφημερίδες και κωλοπεριοδικά ξεσήκωσε ένα λαό.

      Πέταξε τώρα το δολάριο στα ύψη ενώ θα έπρεπε να είναι στο 1,70 κι έληξε το θέμα. Ο κόσμος έχει πάρει ανάποδες και δεν καταλαβαίνει γιατί γίνεται η επίθεση γιατί περί επίθεσης πρόκειται και σε βάθος χρόνου θα το πληρώσουν. Αργά αλλά σταθερά με το μαρτύριο της σταγόνας.

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ neotera 25/02/2010 21:19:33

      Ήθελες να ανήκουν τα κυκλώματα σε ισλαμικές εταιρείες με διάφορα προσωπεία; (γιατί υπάρχει και αυτό).
      Προτιμώ τους Γερμανούς, με το συμπάθειο.

      Να καταλάβουμε καλά ένα πράγμα: Η Ευρώπη, ως κουλτούρα και ως λαοί, αργοπεθαίνει. Πεθαίνει λόγω της απεμπόλησης των αξιών που την είχαν συγκροτήσει, και που ανάγονται κυρίως στην ελληνορωμαϊκή και χριστιανική κληρονομιά της, πεθαίνει λόγω του δημογραφικού, που αναπληρώνεται διά του εποικισμού από λαούς που νοιώθουν ξένοι με αυτή την ευρωπαϊκή κληρονομιά (εννοώ τους μουσουλμάνους, δεν μιλάω φυλετικά). Σε μερικές δεκαετίες οι ευρωπαϊκής παράδοσης λαοί θα είναι ίσως μειοψηφία σε αρκετές χώρες της Ευρώπης. Αυτό μπορεί να συμβεί σε 100, σε 150 χρόνια, αλλά αν συνεχιστεί η παρούσα κατάσταση εδώ και στην Ασία, θα συμβεί. Ο Oswald Spengler στην "Παρακμή της Δύσης"(έχει μεταφραστεί στα ελληνικά, δύσκολο βιβλίο βέβαια και αρκετά σκοτεινό) είχε δει την παρακμή ήδη από τον Μεσοπόλεμο. Η μεταπολεμική ευφορία ήταν ένα διάλειμμα. Είμαστε τελειωμένοι, προσωπικά προσπαθώ να το συνηθίσω.
      Η μελλοντική λύση για όσους έχουν ευρωπαϊκή παράδοση ίσως είναι η δημιουργία κάποιων άτυπων "γκέτο", με τη μορφή των χριστιανικών συνοικιών της Τουρκοκρατίας. Μπορεί αυτό να γίνει στις πόλεις μας σε μερικές δεκαετίες, άτυπα, μη θεσμοθετημένα. Καταλαβαίνετε ότι τα πιο φτωχά κοινωνικά στρώματα είναι αυτά που θα πληγούν από την διαμορφούμενη αυτή κατάσταση.
      Το να τσακώνονται μεταξύ τους ευρωπαϊκοί λαοί για χαζομάρες και στερεότυπα, αποτελεί πλέον πολυτέλεια σε μία Ευρώπη που βαδίζει αργά και σταθερά προς τη βαρβαρότητα και την παρακμή.

    • pikos avatar
      pikos @ neotera 25/02/2010 21:23:41

      Γιατι συγγνώμη αλλα υπάρχει περίπτωση να μην περάσει το νομοσχέδιο για το μεταναστευτικό; Εδω ο ΓΑΠ ειχε πει πως αν δεν περάσει,την άλλη μέρα εχει πεσει η κυβέρνηση,οτι θέλουμε λέμε; 160 το Πασοκ,συν πόσους εχει η αριστερά στο σύνολο της,τι λες περνάει ή όχι;

    • αχαβαχ avatar
      αχαβαχ @ neotera 25/02/2010 21:35:48

      Εμ τα έλεγε ο Σπένγκλερ Μάρκο και ανέλαβε στα χνάρια του ο Αδόλφος να εξυγιάνει την αρεία φυλή από τα μιάσματα και τον κόσμο από τους εκφυλισμένους αγγλοσάξωνες. Blut und Boden. Τα αποτελέσματα είναι γνωστά. Αλλά νομίζω ότι αυτή η βρωμοδύση όλο παρακμάζει και δεν έχει πάψει να κυριαρχεί. Μήπως η παρακμή είναι μια απάτη; Βρε μπας και πρέπει να δανειστούμε απ' τους Κινέζους;

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ neotera 25/02/2010 22:31:25

      Τον Σπένγκλερ - τα γραφτά του δηλ. - τα εκμεταλλεύθηκαν οι Ναζιστές, ο ίδιος όμως ποτέ δεν ήταν φιλικά διακείμενος προς τον εθνικοσοσιαλισμό, αν και συντηρητικός. Αυτό είναι γνωστό. Ε και;
      Και τα κείμενα του Herder, επιφανούς αντιδιαφωτιστή του 18ου αι., εκμεταλλεύθηκαν οι Ναζιστές και μερικοί δικοί μας "προοδευτικοί" σήμερα θεωρούν τον Χέρντερ πρόδρομο του ναζισμού (έλεος!!!).

    • αχαβαχ avatar
      αχαβαχ @ neotera 25/02/2010 23:09:39

      Μάρκο, δεν είπα ότι ο Σπένγκλερ ήταν ναζιστής. Αλλά ο ναζισμός δεν προέκυψε από παρθενογένεση εκ του μηδενός. Σε κάποια συγκεκριμένα μέρη βρήκε πρόσφορο έδαφος με κάποια συγκεκριμένη πνευματική και πολιτική παράδοση. Και ο Χάιντεγκερ που για κάποιο διάστημα την είχε βγάλει καθαρή αποκαλύφθηκε ότι συνεργάστηκε κανονικά και προπαγάνδισε το καθεστώς. Στο ίδιο κλίμα κι αυτός, περί της παρακμής του τεχνολογικού πολιτισμού κλπ κλπ. Για να μην πάμε νωρίτερα στο Νίτσε που ευτυχώς πέθανε εγκαίρως. Σέβομαι και τον Σπένγκλερ και τον Χάιντεγκερ και τον Νίτσε. Αλλά πώς να το κάνουμε, ο ναζισμός στηρίχθηκε πάνω τους. Σαν άνθος του κακού.

  2. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 25/02/2010 21:01:44

    Ανέλαβαν δουλειά και τα American boys βλέπω! Δηλαδή με το ζόρι, ή "Γερμανικό" ή "Αμερικανικό" κόμμα;
    Ευτυχώς πρόλαβα και δήλωσα Λάπων, σε ανύποπτο χρόνο!
    Έχουμε δυστυχώς παράδοση από την εποχή του 1824 με τέτοια "κόμματα", και καλό είναι να παίρνει κανείς τα μέτρα του. Δύσκολο είναι να πιαστεί κώτσος;

  3. Διοτίμα avatar
    Διοτίμα 25/02/2010 21:03:58

    "Σήμερα η ιστορία επαναλαμβάνεται. Δεν είναι δύσκολο να εντοπίσει κανείς τους σύγχρονους συνεργάτες των Γερμανών...". Είμαστε σοβαροί; Τόσα χρόνια, δεν πήραμε χαμπάρι την "πεμπτη (αγγλοσαξωνική) φάλαγγα" που ευνούχισε τον τόπο και μάς φταίνε (για τις μ@λ@κίες μας) Γερμανοί; Δηλαδή, ο Τσουκάτος μαρτύρησε στα υπόγεια της ...Γκεστάπο, για να δεχτεί το ένα εκατομμύριο ευρώ! Προσέχτε, συμπατριώτες, έτσι "ξεσηκωθήκαμε" (εμπάργκο εναντίον των Ολλανδών κτλ.) και με το Σκοπιανό και την πατήσαμε... Επειδή, όμως, κατά βάθος είμαστε όλοι ...Πασόκοι, δεν είναι ν' απορεί κανείς.

  4. donaE avatar
    donaE 25/02/2010 21:18:36

    Αντε παλι με τον Διχασμο.Δεν μεγαλωνουμε ποτε...
    Αφου ξεμπλεξαμε με τους ΄γερμανους' καιρος να τελειωνουμε και με τους 'αγγλους' στις επομενες εκλογες.

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ donaE 25/02/2010 21:35:33

      Ντόνα "διαλέξαμε". Αγγλοσάξωνες. η νεκροψία θα δείξει....

    • donaE avatar
      donaE @ donaE 25/02/2010 22:58:27

      Ερχεται και το σχεδιο Μαρσαλ.

  5. PAmizensSOK avatar
    PAmizensSOK 25/02/2010 21:32:04

    Ο ενας προιμαει τον Γερμανο για ΑΦΕΝΤΙΚΟ,ο αλλος ον Αμερικανο,ο αλλος τον........ΑΦΕΝΤΙΚΑ των εαυτων ΜΑΣ ποτε θα γινουμε ?????

  6. O Ιθαγενής avatar
    O Ιθαγενής 25/02/2010 21:33:05

    Ετσι είναι πάντα οι αυλικοί υποστηρίζουν τα αφεντικά τους.
    Γιατί να μου κάνει εντύπωση που ΜΜΕ υποστηρίζουν τους ντ΄΄οπιους τοποτηρητές των αφεντικών;
    Είναι πολλά τα λεφτά Αρη...

    ΥΓ

    Αν ρίχναμε και πχ 500,000,000 πρόστιμο στην SIEMENS τι ωραία που θα ήτανε...
    Ισως θύμωναν οι Γότθοι και μαθαίναμε και ποιοι τα έπιαναν διαχρονικά...

  7. gap-goup avatar
    gap-goup 25/02/2010 21:41:03

    Ηρεμηστε..
    Η κατοχη της χωρας απο το FOCUS, SPIEGEL τελειωνει..
    Ερχονται οι μαχητες της GOLDMAN,MORGAN,FITCH,STANDAR&POORS,να μας απελευθερωσουν απο τα δεσμα του φασιστικου ευρω.
    Οι τραπεζες και το κρατος μας ειναι διαβρωμενο απο τους γερμαναραδες.
    Αυτος ειναι ο λογος που οι αγγλοσαξωνες επιδιωκουν την χρεοκοπια τους.

  8. Προφήτης avatar
    Προφήτης 25/02/2010 21:47:53

    Ρεπόρτερ
    αδικείς το κειμενό σου σε δυο σημεία.

    1. Τσουβαλιάζεις τον 17χρονο πρίγκηπα με τη Φρειδερίκη και τη SIEMENS. Ο Όθωνας και ο φιλελληνισμός της Βαυαρίας προεπαναστατικά πρέπει να ξανα-αποτιμηθεί ιστορικά.
    2. Το "Αμερικανικόν" Κόμμα, που προβάλλει πίσω από τον σημερινό αντι-γερμανισμό, παίρνοντας τη ρεβάνς από τους Γερμανούς για 35 χρόνια αντι-αμερικανισμού, δεν είναι συμπαθέστερο.

  9. Διοτίμα avatar
    Διοτίμα 25/02/2010 21:52:39

    Μή λές τέτοια, Προφήτη, η "αντίσταση" στη "βαυαροκρατία" (και ο μακρυγιαννισμός) είναι η μήτρα μας!

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Διοτίμα 25/02/2010 22:00:56

      Η φάτσα του Κλίντον, του σύγχρονου χασάπη των Βαλκανίων, δεν είναι προσφιλέστερη από του Αδόλφου. Ναι, μακρυγιαννισμός, αλλά είμαστε και αρκετά μεγάλοι για να κοιταζόμαστε στον καθρέφτη.

  10. Διοτίμα avatar
    Διοτίμα 25/02/2010 22:05:05

    Προς το παρόν, κοιταζόμαστε στα καθρεπτάκια που μοιράζουν κάθε βράδυ στους ιθαγενείς...

  11. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 25/02/2010 22:12:27

    Δεν θα τσακωθούμε για το αν είμαστε φιλοέτσι ή φιλοαλλιώς. Όχι ότι οι Άγγλοι ή οι Γάλλοι ήταν παρθένες, αλλά οι Γερμανοί πάντα δούλευαν μυστικά και κρυφά τουλάχιστον από το 1800 και μετά που αυτοανακαλύφθηκαν.

    Από το 1965 έως το 1974 τον καταλαβάινω τον αντιαμερικανισμό. Αλλά από το 1989 και μετά; Αυτές οι πορείες; Αυτά τα «αυθόρμητα» αντιαμερικανικά αισθήματα;

    Πάντα ψάχνω το οικονομικό κίνητρο. Ο «αντιαμερικανισμός» από το 89 έως το 2004 ήταν made in Germany. Αυτοί βολεύτηκαν με τον Σημίτη, αυτοί πήραν τον ΟΤΕ, θα πάρουν και την ΔΕΗ, και το έργο της ΟΑ. Αυτοί με τους δοσιλόγους τους «επιχειρηματίες», φανερούς και αφανείς. Πολύ απλά, γιατί με το τέλος του Βιετνάμ και την πτώση του Τείχους δεν έχουμε σημασία εμείς για την Αμερική, ίσως για την Αγγλία. Αλλά για την Γερμανία... Δείτε όλες τις αποθήκες στην Αττική οδό. Δείτε το εμπορικό ισοζύγιο.

    Το 1940, αν δεν είχαν ανακατευτεί οι Ιταλοί, θα είμαστε φίλη και σύμμαχος χώρα. Το 1999, μας αγόρασαν. Η ελευθερία και η ανεξαρτησία είναι ψευδαίσθηση, ή όπως λέγαν οι παλιοί «θέλει αρετή και τόλμη», και εμείς τρέμουμε μην χάσουμε την ΜπεΕμΒέ...

    ΥΓ... Και κόπτωνται μερικοί για τους εργαζόμενους στην εδώ Ζήμενς... Κάποτε θα έκλαιγαν για τα γιουσουφάκια ή τους σερβιτόρους του Κιουταχή ή του Αλή Πασά.

  12. ΑΔΥΝΑΜΟΣ ΚΑΚΟΣ avatar
    ΑΔΥΝΑΜΟΣ ΚΑΚΟΣ 25/02/2010 22:14:06

    ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΤΙ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΑΜΕ ΣΤΗΝ ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑ ΚΑΠΟΙΩΝ ΕΛΑΦΡΙΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ ΕΝΟΣ ΛΑΙΚΙΣΤΙΚΟΥ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ,ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΗΝ ΚΟΝΤΡΑ ΜΕ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ(ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ ΚΑΤΟΧΗΣ ΚΛΠ) ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΛΥΘΕΙ ΕΓΚΑΙΡΩΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΚΩΝ/ΝΟ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ,Α.ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΙ ΣΗΜΙΤΗ(ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΥΚΟΥΛΩΜΑ).ΤΕΤΟΙΑ ΑΡΘΡΑ(FOCUS)ΔΕΝ ΑΝΤΙΚΑΤΟΠΤΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΦΙΛΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΛΕΙΟΝΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ .OI ΑΝΤΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ "ΠΑΤΡΙΩΤΗ" ΠΑΓΚΑΛΟΥ(ΠΕΤΑΓΕΤΑΙ ΣΑΝ ΤΗΝ ΠΟΡΔΗ)ΠΟΥ ΕΝΩ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ,ΕΚΑΝΕ ΓΑΡΓΑΡΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΟΤΣΑΛΑΝ,ΣΗΜΑΙΑ ΙΜΙΩΝ,ΖΗΜΕΝΣ ΚΛΠ ΔΙΧΩΣ ΝΤΡΟΠΗ.

  13. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 25/02/2010 22:23:35

    Βέβαια, αφού είμαστε τόσο ζώα ώστε να σφαχτούμε μεταξύ μας από το 44 έως το 49, ίσως δεν μας αξίζει η ελευθερία...

    «30 Νοέμβρη 1944: Ο Παπανδρέου βγάζει διαταγή που καθορίζει τις ημερομηνίες διάλυσης του ΕΛΑΣ και της πολιτοφυλακής, χωρίς να έχει λυθεί μαζί με τους υπουργούς της Αριστεράς το πρόβλημα των Ενόπλων Δυνάμεων της χώρας.

    1 Δεκέμβρη 1944: Οι ΕΑΜίτες υπουργοί παραιτούνται σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τη διαταγή μονομερούς αφοπλισμού του ΕΛΑΣ. Τεράστιες μαχητικές διαδηλώσεις του λαού σ' όλη την Ελλάδα ενάντια στην κυβέρνηση Παπανδρέου και την αγγλική επέμβαση.

    2 Δεκέμβρη 1944: Στο Φάληρο αποβιβάζονται 6.000 Αγγλοι και δύο φασιστικά ελληνικά τάγματα από την Αίγυπτο. Τα μεσάνυχτα της ίδιας μέρας ο Παπανδρέου ανακαλεί την άδεια που είχε δοθεί για το συλλαλητήριο του ΕΑΜ την επομένη.»

    αυτή είναι βέβαια η εκδοχή του Ριζοσπάστη. Ο «Παπανδρέου» είναι ο παππούς.

    • Paratiritis avatar
      Paratiritis @ archaeopteryx 25/02/2010 23:02:58

      Αρχαίε, πάλι έπεσες μέσα!
      Το περιοδικό Focus ελέγχεται από κομμουνιστές Ανατολικογερμανούς, που συνεχίζουν να αντιμάχονται τις αξίες του Δυτικού Πολιτισμού που στηρίζονται στην Αρχαία Ελλάδα
      Το εξώφυλλο του Focus ήταν τορπίλλη στον Δυτικό Πολιτισμό που γύρισε μπούμεραγκ.Δες αυτό:
      http://www.antibaro.gr/node/1259

  14. «Κασσάνδρα» avatar
    «Κασσάνδρα» 26/02/2010 00:12:30

    Οι γερμανοτσολιάδες υπάρχουν και στο τύπο.

    • «Κασσάνδρα» avatar
      «Κασσάνδρα» @ «Κασσάνδρα» 26/02/2010 00:17:10

      Στο ίδιο κλήμα και η ελληνοφρένεια. Εντάξει έστω και υπερβολικές να είναι κάποιες αντιδράσεις, είμαι σίγουρος αν ένα αντίστοιχο περιοδικό μας έκανε τα ίδια οι ίδιοι θα έσπευδαν να τους καταχεριάζουν.

      Ας γυρίσουν τον Αποστόλη απο τσολιά σε γερμανοτσολιά.

  15. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 26/02/2010 00:54:34

    Ρε παιδιά, συγγνώμη, να σας πω τη σκέψη μου.

    - Ο πρωθυπουργός της χώρας, μαζί με τον υπουργό οικονομικών, λένε παντού ότι είμαστε αναξιόπιστοι, δίναμε ψεύτικα στατιστικά, είμαστε διεφθαρμένοι μέχρι το μεδούλι κλπ. (φυσικά υπονοούν ότι αυτοί θα τα διορθώσουν όλα).

    - Παράλληλα, όσο και αν το διαψεύδουν δημόσια, πίσω από τις κουρτίνες είναι συνεχώς με το χέρι απλωμένο.

    - Επίσης, παρατηρείται το φαινόμενο πίσω από τις κουρτίνες να υπόσχονται μέτρα που μπροστά από τις κουρτίνες δεν τα παίρνουν (ας πούμε, το πρώτο πακέτο μέτρων δεν το έχουν πάρει ακόμη, μόνον το εξήγγειλαν).

    - Τέλος, εκβιάζουν πότε με χρεωκοπία μας, πότε με το ΔΝΤ, τους Γερμανούς, να τους (μας) δώσουν λεφτά, που οι Γερμανοί έκαναν το ευρώ με τη συμφωνία να μην δώσει ποτέ κανένας λεφτά σε κανέναν, εφόσον είναι στη ζώνη του ευρώ. Συμφώνησαν δηλαδή ότι αν συμβεί αυτό που συμβαίνει σήμερα, δεν θα δοθούν λεφτά.

    - Μετά από όλα αυτά, βλέπουν το ελληνικό τύπο, συνεπικουρούμενο από την ελληνική κυβέρνηση με τον έναν ή με τον άλλον τρόπο, να τους κατηγορούν γιατί δεν δίνουν λεφτά σε κάποιου είναι αναξιόπιστοι, απατεώνες και διεφθαρμένοι (κατά τις συνεχείς ομολογίες της κυβέρνησής τους), εκβιάζουν με τρόπο τουλάχιστον ανήθικο, συκοφαντούν και, on the top, απαιτούν κάτι που εξαρχής είχαν συμφωνήσει ότι δεν γινόταν ποτέ.

    - Και εκτός των άλλων, όταν μετά από όλα αυτά δεν τους κάνουν το χατήρι, "ξαφνικά", θυμούνται τις γερμανικές αποζημιώσεις και διάφορα άλλα πράγματα που συνήθως τα έχουμε ξεχασμένα. Τέλος πάντων, με τον τρόπο μας τους λέμε ότι είτε έτσι είτε αλλιώς, εμείς λεφτά θέλουμε και δεν μας νοιάζει τι και πώς, εμείς λεφτά θέλουμε, γιατί όταν αυτοί ζούσαν σε δέντρα εμείς χτίζαμε τον Παρθενώνα, κλπ., κλπ.

    Μετά από όλα αυτά, εμένα το εξώφυλλο του Focus μου φαίνεται λίγο. Εγώ θα μας έβριζα περισσότερο.

    Επίσης, ας σκεφτούμε και το άλλο: Αν οι Γερμανοί μας δώσουν λεφτά, ο Παπανδρέου σώζεται πολιτικά. Αν δεν μας δώσουν λεφτά, ο Παπανδρέου πεθαίνει πολιτικά, γιατί θα αναγκαστεί να πάρει όλα τα σκληρά μέτρα ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ, χωρίς βοήθεια, ούτε καν να του τα πάρουν άλλοι αντί γι' αυτόν. Μαζί με τον Παπανδρέου, και το ΠΑΣΟΚ.

    Καταλαβαίνουμε τώρα, πού οφείλονται οι αντιδράσεις;

    Καταλαβαίνουμε ότι έχουμε κάθε λόγο να θέλουμε να μην μας δώσουν λεφτά; Αφήστε τους λίγο ακόμη εκεί πέρα. Αν δεν μας δώσουν λεφτά, το πολύ σε ένα μήνα πιστεύω ότι ο Παπανδρέου θα αναχωρήσει για άλλη γη άλλα μέρη. Διαλέγετε και παίρνετε.

  16. Δημητρης avatar
    Δημητρης 26/02/2010 07:43:05

    Αν δεν ηταν ο ΟΤΤΟ δεν θα βλεπαμε πρωταθλημα Ευρωπης.!!

  17. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 26/02/2010 09:08:01

    Να παραφράσουμε ακόμα μια φορά τον Οδυσσέα Ελύτη:
    Οπου και να σας βρίσκει το κακό, αδελφοί,
    όπου και να θολώνει ο νους σας
    μνημονεύετε Friedrich Schiller
    και μνημονεύετε Theodor Wiesengrund Adorno.

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ Sic transit gloria mundi 26/02/2010 09:25:13

      Και Johann Sebastian Bach.

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ Sic transit gloria mundi 26/02/2010 09:30:54

      Καί άλλους Μάρκο, πολλούς, εξίσου σημαντικούς, που ο Διονύσιος Σολωμός και ο Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης εκτιμούσαν ιδιαίτερα.
      Βλέπεις, αυτοί οι 2 μέγιστοι Έλληνες των νεωτέρων χρόνων, ήταν πλάνητες ή πένητες: Ούτε τα "Cayenne" της εποχής τους εκτιμούσαν, ούτε σε "κότερα" ανέβαιναν, ούτε έκαναν παρέα με χλέχλους τύπου Μυκόνου και Εκάλης.
      Η έμφαση άλλωστε, είναι στο "όπου και να θολώνει ο νους σας"!

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ Sic transit gloria mundi 26/02/2010 09:38:33

      Και φυσικά ο Σκιαθίτης κοσμοκαλόγερος είχε χιούμορ: Αχτύπητο. Αρκεί να διαβάσεις το "Έρωτας στα χιόνια" και θα καταλάβεις.
      Αλλά άν χάθηκε πιά ακόμη και το χιούμορ από την Ελλάδα (κάτι τέτοιο διακρίνω), έ τότε πραγματικά την πατήσαμε.

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ Sic transit gloria mundi 26/02/2010 09:44:18

      Ρώτησαν σε συνέντευξη τον κορυφαίο ισραηλινό (με καταγωγή από Αργεντινή) πιανίστα και αρχιμουσικό Daniel Barenboim ποιούς κορυφαίους μουσικούς θα ξεχώριζε διαχρονικά, από την άποψη ότι χωρίς αυτούς η πορεία της μουσικής δεν θα ήταν αυτή που είναι μέχρι τις μέρες μας. Ανέφερε, αν θυμάμαι καλά, μοναχά 4 ή 5 ονόματα. Θα σας πω αυτά που θυμάμαι: Bach, Beethoven, Wagner, Pierre Boulez (με εξέπληξε το ότι έβαλε μέσα και το όνομα του Boulez, αλλά θεωρώ ότι ο Barenboim κάτι ξέρει παραπάνω από εμένα).
      Οι τρεις πρώτοι είναι Γερμανοί. Αυτά...

      Ο Βarenboim, αν και Εβραίος και ισραηλινός υπήκοος, έχει σταθεί δίπλα στους Παλαιστινίους και έχει ιδρύσει και διευθύνει τη μοναδική ισραηλο-παλαιστινιακή συμφωνική ορχήστρα.

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ Sic transit gloria mundi 26/02/2010 09:47:58

      Ο Παπαδιαμάντης είχε όντως δηλητηριώδες χιούμορ. Τα τελευταία λόγια της "αποσώστρας" τα θυμάσαι; Ήταν για κάτι υπαλλήλους της κυβέρνησης (θα λέγαμε Υπουργείο Δημοσίων Έργων ή Περιβάλλοντος σήμερα) που άνοιξαν αρτεσιανά φρέατα και μετά τα έκλεισαν.
      "Τρελλάθηκαν και τα φτιάξανε, τρελλάθηκαν και τα χαλάσανε"!
      Το χιούμορ πάντως, φίλε, δεν έχει χαθεί από την Ελλάδα, τουλάχιστον αυτό, όχι.

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ Sic transit gloria mundi 26/02/2010 10:11:15

      Μάρκο,
      Με την ευκαιρία, ο Γιόχαν Σεμπάστιαν Μπάχ, ο Λούντβιχ βαν Μπετόβεν και ο (Αυστριακός) Γκούσταφ Μάλερ είναι οι απόλυτες προτιμήσεις μου.
      Θα πρόσθετα και τον Πιότρ Ίλιτς Τσαικόφσκι.

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ Sic transit gloria mundi 26/02/2010 10:24:53

      Ο Μάλερ, που επίσης είναι απόλυτη προτίμησή μου, ήταν στην πραγματικότητα Βοημός, Εβραίος που βαφτίστηκε τυπικά Καθολικός γιατί ήθελε να γίνει διευθυντής Ορχήστρας, αλλά οπωσδήποτε στη γερμανο-αυστριακή κουλτούρα εντάσσεται.

  18. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 26/02/2010 09:55:53

    “Τρελλάθηκαν και τα φτιάξανε, τρελλάθηκαν και τα χαλάσανε”!
    Τα δημοσιονομικά στοιχεία προς ΕΕ, πασόκοι και νουδούδες!
    Για το χιούμορ, μάλλον έχεις δίκιο φίλε μου, αντέχουμε!
    Εύχομαι ν' αντέχουμε και σ΄ αυτό και σε άλλα.

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ Sic transit gloria mundi 26/02/2010 10:26:27

      Σωστό! Και στα δημοσιονομικά στοιχεία κολλάει.
      Σκέψου μάλιστα να βγούμε από το ευρώ και να ξαναπάρουμε τη δραχμή. Θα λέμε:
      Τρελλαθήκαμε και την παρατήσαμε, τρελλαθήκαμε και την ξαναπήραμε!

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ Sic transit gloria mundi 26/02/2010 10:30:33

      Είμαστε Βαλκανιζατέρ, τελείωσε, πρέπει να το συνηθίσουμε. Πουλάμε τρέλλα με το τσουβάλι!

    • antiathlitikos avatar
      antiathlitikos @ Sic transit gloria mundi 26/02/2010 10:36:26

      Αντέχουμε φίλε μου, αντέχουμε. Κι απαντοχή μπορεί και νάναι το χιούμορ. Αναρωτιέμαι όμως αν έχουμε τέτοιο ή είμαστε μόνο της ... πλάκας (και με τις δύο έννοιες, δυστυχώς)!

  19. ΟΔΥΣΣΕΑΣ avatar
    ΟΔΥΣΣΕΑΣ 26/02/2010 12:38:18

    και λέι το αμίμητο ο ΓΑΠ: "Δεν έχουμε παραιτηθεί των αξιώσεων μας από τη Γερμανία"
    Άκρατος λαϊκισμός, 66 χρόνια μετά την αποχώρηση των Γερμανών να μιλάς για αξιώσεις? Θα τα διεκδικήσεις πότε?
    Τι έχουν κάνει όλες οι μεταπολιτευτικες κυβερνήσεις επί του θέματος?
    Έχουν κοστολογηθεί οι αξιώσεις του ελληνικού κράτους ή της Τράπεζας της Ελλάδος?
    Εάν δεν δοθούν αναλυτικά στοιχεία, θα πρόκειται για ένα ακόμη καραγκιοζιλίκι
    (Για αξιώσεις ςφυσικών προσώπων δεν φαντάζομαι να γίνεται λόγος, καθώς ελάχιστοι ζουν πια. Και υπέφεραν πολύ, πολλοί Έλληνες τότε. Βασανίσθηκαν, δολοφονήθηκαν, πήγαν σε στρατόπεδα συγκέντρωσης..
    Αλλά αυτό ως επιχείρημα έναντι των Γερμανών το 2010 είναι γελοιότητα...)

  20. Επισκέπτης avatar
    Επισκέπτης 26/02/2010 17:34:01

    >Αλλά στην Ελλάδα υπάρχει πάντοτε η ισχυρή παράδοση των … Γερμανοτσολιάδων, οι οποίοι επί δεκαετίες μεγαλούργησαν και προϋπήρξαν βέβαια του 3ου Ράιχ.<

    Και πώς γίνεται, ρε τεράστιε, και σε ΔΥΟ ΠΠ η Ελλάδα ΠΉΓΕ με τους άλλους; Η Τουρκία ήταν ανέκαθεν στο πλευρό της Γερμανίας και τούμπαλιν. Γερμανοί στρατηγοί εκπαίδευσαν τον στρατό της και Γερμανοί τους υπέδειξαν τις γενοκτονίες. Αργότερα, ο Χίτλερ μιμήθηκε τον χασάπη Κεμάλ.

    Πόθεν προκύπτουν οι παραπάνω ισχυρισμοί; Επειδή μία δράκα Εφιαλτών ήσαν στην Κατοχή δωσίλογοι και τώρα τα έπαιρναν από την Siemens και τους "χάρισαν" τις πολεμικές αποζημιώσεις και το κατοχικό δάνειο;

  21. ΝΙΚΟΣ.Ο avatar
    ΝΙΚΟΣ.Ο 27/02/2010 10:44:47

    καλημερα σε ολους. ο "ΝΤΑΝΤΟΝ" γιατι δεν εχει σχολιασει, περιμενω με ενδιαφερον.....

  22. parsifal avatar
    parsifal 27/02/2010 17:56:01

    @Προφήτη και Διοτίμα : Δείτε σε ποιά γωνιά της χώρας ξεβράκωσαν τους Βαυαρούς φοροσυλλέκτες κα την στρατιωτική συνοδεία τους επί Οθωνος και σε ποιά γωνιά της χώρας (στην ιδια !) συγκροτήθηκαν τα 13 απο τα 18 Τάγματα Ασφαλείας στην Κατοχή... Γιατί αραγε ? Τι μεσολάβησε ? Οι Γερμανοί εφταιγαν η είμεθα αξιοι της τύχης μας ?

    • anonymous avatar
      anonymous @ parsifal 27/02/2010 18:29:27

      Τα τάγματα ασφαλείας ήταν ιδέα του Πάγκαλου, του παππού του σημερινού. Αυτός έπεισε και το Ράλλη να αναλάβει Πρωθυπουργός γιατί ο ίδιος δεν είχε κύρος λόγω της δικτατορίας. Διαβάστε τα σχετικά στη wikipedia.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.